Nedelja, 30.06.2019.

15:30

Novak Đoković ima novog trenera! FOTO

Srpski teniser Novak Đoković angažovao je nekadašnjeg hrvatskog tenisera Gorana Ivaniševića kao svog trenera.

Izvor: SN

Novak Ðokoviæ ima novog trenera! FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

176 Komentari

Sortiraj po:

Jovan Stankovic

pre 4 godine

Jako sam razocaran sto je pozvao Ivanisevica u tim, coveka koji bi bio srecan da puca po srbima. Imam puno prijatelja hrvata ovde u Londonu i naravno da sam za Nikolu Pilica i on je hrvat ali nije ono sto je Ivanisevic. Zajedno sa mojim prijateljima smo bili ponosni na Noleta i njegovi strastveni navijaci. Ali ne vise. Neka je ziv i zdrav ali mi vise njegovepobede i porazi nista ne znace

Krle

pre 4 godine

Djoković je kanda obezbedio političku karijeru, i više ne mora da izigriva "patriotizam" i bavi se populizmom, ne bi li dobio podršku naivnih i neukih srpskih "navijača". Sada ze ne snebiva da vam kaže "ma ko vas, bre, šiša"! Nikada mu niste ni bili važni.

X=iks

pre 4 godine

Sa ovim me je Novak izgubio. (HanSolo, 30. jun 2019 19:31)

Pali mi se lampica da bi to mogao biti bitan, ako ne i najvazniji, razlog za dovodjenje Ivanisevica. Ne zna vise covek kako da se resi navijaca koji ga brukaju.

neispravan kod

pre 4 godine

Novaka je trenirao neko ko je imao i servis i igru bolju na mreži od Ivanišević a to je Beker... (Matoradrtina, 30. jun 2019 17:28)

Niko nije imao bolji servis od Ivanisevica. Po igri na mrezi bili su otprilike egal, on i Becker (svako je tu imao poneku prednost). Ono po cemu je Becker bio daleko iznad Ivanisevica, to je glava. Ivanisevic je verovatno najbolji teniser svih vremena koji nikad nije bio N1 (uostalom, nesto govori i podatak koliko je dugo bio N2 i koliko se igraca za to vreme izredjalo na N1). Za to mu je falila - glava. A smesna je i naivna ideja da, zato sto je neko nekad imao dobar servis, sad ce, radi toga, danasnjeg sampiona uciti servisu i da mu je to svrha. (Hoce li ga uciti kako da servira levom rukom?) Cemu li je, po takvoj logici, Amelie Mauresmo ucila Murray-a? Cemu, uostalom, Novaka Djokovica uci Marjan Vajda? Ili mislite da je Ivanisevic tu kako bi servirao umesto njega?

Srbin

pre 4 godine

Zdrav razum kaze tocno sta je mislio. A mislio je i na onih 200 000 koji su prvo oterali svo hrvatsko stanovnistvo iz RSK da si naprave etnicki cistu drzavu. Ili su sutili i nisu sprijecili vojsku da teraju hrvate iz svojih domova.
Popis stanovnistva jasno kaze kakav je bio omjer hrvata i srba do 1991.i nakon toga...sa 50/50 se doslo na 97% srba...e onda je krenula Oluja
(Denki, 30. jun 2019 22:42) # Link komentara

Kako te nije sramota da spinujes tu po srpskim portalima!?

bane

pre 4 godine

Ne znam zašto Novak dovlači čoveka koji je davao izjave pune mržnje prema našem narodu. Sve i da je bio svetska klasa a taj Ivanišević je bio drugorazredni igrač. Ovo je jako loš potez Djokovića sa kojim omalovažava žrtve hrvaskog terora.
Ja volim Novaka ali ne volim Ivaniševića. Na kraju će zbog ovoga Novak izgubiti puno navijača u Srbiji. Meni je već preko glave ludih poteza Djokovića koji mu samo idu na štetu.
Zašto Srbin ne bi navijao za jednog Nadala?

petrica kerempuh

pre 4 godine

Је ли то онај Горан Иванишевић који је својевремено изјавио да би волео уместо рекета да има калашњиков па да пуца по Србима?
(зоркаптил, 30. jun 2019 15:39)

Da, nazalost, to je taj. I ta izjava I dan danas postoji na internetu, lako moze da se nadje

možda je to rekao zato što su u to vrijeme Srbi pucali po njegovom gradu i domovini? svaku izjavu treba staviti u kontekst.

Бата Стојковић

pre 4 godine

Zdrav razum kaze tocno sta je mislio. A mislio je i na onih 200 000 koji su prvo oterali svo hrvatsko stanovnistvo iz RSK da si naprave etnicki cistu drzavu. Ili su sutili i nisu sprijecili vojsku da teraju hrvate iz svojih domova.
Popis stanovnistva jasno kaze kakav je bio omjer hrvata i srba do 1991.i nakon toga...sa 50/50 se doslo na 97% srba...e onda je krenula Oluja
(Denki, 30. jun 2019 22:42)
Дечко, не почиње историја од 1991 године, и ти би требало то врло добро да знаш. Колико Срба је било у овом што је данашња Хрватска 1941 а колико 1945 или 1950. И немој да се лажемо, да сте били у могућности и да вас ЈНА није спречила још те 1991 би сте ви протерали тих 200000 све и да није било оружане побуне која је почела тек пошто сте ви кренули у опкољавање и нападе на касарне једине легалне оружане силе тј. ЈНА.

nikol dz feimija

pre 4 godine

UŽAS.
GORAVNU ZAFALILO REKLAME.

STRAŠNO NA ŠTA JE SVE NOVAK PRINUĐEN...

Ali leđa su čitava.

Srećno Novaku protiv Filipa, neće biti lako, a i da izgubi ne bi začudilo s obzirom da mu je potpuni dijela postao neki trener.

Ko je gledao Ivaniševića u vreme kada je igrao, jasno mu je da je čovek pokazivao znake nenormalnosti, bilo je neprijatno gledati.

ALI HAJDE, KAD SE MORA, VALJDA NOVAK ZNA ŠTA RADI, a i da ništa ne osvoji, pretekao je po osvojenim gs titulama svog idola Pita, tako da baš ga briga.

A i nas, baš briga, dosta je uradio za Srbiju kao teniser, pa da i mi odmorimo od nerviranja.

Srećno Novaku, svakako, ali kada je tu Goran leba nema. Naravno ja želim da je ovo totalno omanjivanje.

pedja

pre 4 godine

Novak me vise definitivno ne interesuje!Ovo dodvoravanje Hrvatima u vrijeme kad nas najvise ponizavaju i vrijedjaju od 1941 i 1992,stvarno ne mogu da svarim!Brate sto ti sreca!1000 neprospavanih noci zbog tvojih pobjeda i poraza,nikad sebi necu oprostiti!Pozdravi tatu ,ocekujem uskoro da vas dva i Miljojko Pantic budete specijalni gosti na HRT 1 ili 2 sa sve kockastim dresovima!

Jovan Stankovic

pre 4 godine

Nole, od samog tvog pocetka bio si mi istinski najveca radost i motivacija, ali ako je ovo sa Ivanisevicem tacno to sigurno vise nisi niti mozes biti. Bio sam za Pilica da i uvek cu biti ali Ivanisevic, ako nisi znao covek je u jednom od svojih intervjua javno govorio da bi voleo da mitraljezom ubija srbe, manje vise da bude protiv Monike i da na TV intervju davne 1990 ili tu negde prica potsmesljivo i sve najgore o Zivojinovicu coveku sa kojim je igrao za reprezentaciju bivse nam Jugoslavije itd itd. Jednostavno ne postoji nijedan dobar razlog da ga pozoves, posebno znajuci da mozes da pozoves bilo koga hoces. I dalje nemogu da verujem. Tvoj poraz a jos manje tvoja pobeda vise mi nista ne znace

igor

pre 4 godine

Velika greska Novaka!Jedino sta ima da ga nauci servis i volej igra!Do danas sam navijao za Novaka i vec ga zaboravio!Nadam se da ce otac tenisa lagano da uzme GS!

taki p

pre 4 godine

POP-Razumeli su oni koji treba,boriti se sa vetrenjacama uzaludan je posao,cisto reakcija na primitivizam i nekulturu duboko ukorenjenih kod nas.Poslednja recenica se odnosi na otvaranje granica od januara za nase gradjane i opstu bezaniju koja neminovno sledi.

Harwy

pre 4 godine

Veoma loš potez. Hrvat da pomogne Srbinu da pobedi??? Ma daj,....
(Hajduk, 30. jun 2019 19:37)

Tko je uveo Đokovića u vrhunski tenis nego Hrvati Nilola Pilić i Slavko Razberger. Prvi kao trener, a drugi dajući mu kao talentiranom početniku bez rankinga wild karte za ATP turnire u Umagu i Zagrebu.

krsta

pre 4 godine

Ti usao i komentarisao, postavio botovsko pitanje i vratices se da vidis jel ti neko odgovorio, botino jedna ti i slicni tebi se zamlacuju a ostali navijaju za njega.
(Sava, 30. jun 2019 21:46)

Ja ne navijam za "njega"! Nikada nisam, nikada neću.

Фрфљави

pre 4 godine

Нисам стручан да прогнозирам ову фузију :) Када је Бекер долазио, ретко ко је помислио да ће имати најјачу докинацију икада у свету тениса! Поготово што је Бекер имао репове. Био на лошем гласу. Овде једину сумњу имам због Горановог карактера. Јер не трпи ауторитет. А новак није баш млак на речима. Остало итекако може да проради и да буде веома успешна сарадња. Новак зна због чега је то урадио. Ко је гледао полуфинале Новака и Тима, увидео је рекордан излазак на мрежи. Јер Новак жели да траје, траје и траје. Да чува снагу и да што је раније могуће заврши поен. Новак је губио ГС финала јер је претходно играо пар дана за редом. Или предугачке мечеве. То је и сам рекао. Зато је довео Американца да му анализира игру кроз бројеве како би што ефикаснији био у скраћивању поена. А управо то сада жели да усаврши са Зецом. Да, када има дугачке мечеве иза себе, да их узме у своју корист тако што ће ефикасно сачувати снагу за Биг Поинтс тј велике-битне поене који одлучују игру или праве превагу! А то му је раније измакло јер је остајао без гаса. Тако да је остао ускраћен за неких 4 ГС због лошег распореда организатора или временских услова. А и због самог ривала! Јако паметан и мудар потез. Само да се карактерно сложе. Иначе, имаћемо најсочнију плејаду псовки балканаца :) Не зна се ко је више ломио рекете и псовао од њих двојице :)

petar

pre 4 godine

Svi vi koji živite u prošlosti ne možete shvatiti Novaka jer vam je daleko odmakao...Vjerujem da Goran može pomoći kod varijanti servisa,neće dirati prvi servis jer je premalo vremena,a mislim da je prvi servis jako dobar.Također,smeš i volej bi mogli biti bolji..Sve drugo je gotovo savršeno.Mišljenja sam da će Novak igrati s Nadalom za titulu,a nije zanemarivo što je Goran ljevak.Znači,naglasak je na agresivnosti..Puno sreće

Vladimir

pre 4 godine

Hajde da odgovorimo na neka pitanja
Jel goran nekog ubio ranio proterao
Sta bi s njim bilo da tad nije to izjavio
Da li mu je ceo zivot obeležila sestrina teska bolest
Tajci je izvela u bg pa je u toku rata pevala zengama
Brena je muslimanka pa je pevala nasoj vojsci
Da li ga je novak uzeo radi pevanja ili radi treniranja segmenata igre
Kad ce poceti u meri u kojoj moze da se resavaju posledice rata a nastaviti normalan zivot
Ko od nas sem sportista nesto znaci npr firme ili pojedinci

Sava

pre 4 godine

Kako vas ne mrzi da se zamlaćujete sa tim Djokovićem?
(Drnda, 30. jun 2019 21:32)

Ti usao i komentarisao, postavio botovsko pitanje i vratices se da vidis jel ti neko odgovorio, botino jedna ti i slicni tebi se zamlacuju a ostali navijaju za njega.

Jovan

pre 4 godine

Ma neeeee!!!!!
Pa on je upropastio sve igrace koje je "trenirao"(Cilica, Raonica.....)
A sta on moze Novaka da nauci u tenisu osim nekih budalestina (lomljenje reketa i sl.)
Ali dobro, eto od danas pa sve dok je ovaj u Novakovom timu ne navijam za njega..... Super, necu se nervirati......

Sta ucini to Dominiče Time??!!??

pre 4 godine

Pokazali su mi kako da pucam, samo zbog zabave. Pustili su me da pucam iz mitraljeza. Bilo je teško kontrolisati ga, ali, oh, bio je to dobar osećaj - svi meci izlaze... Razmišljao sam kako bi bilo dobro da neki Srbi stoje ispred mene - izjavio je Ivanišević svojevremeno.

Evo izjave. Svaka cast nolu

zemunski kej

pre 4 godine

Nole poslednjih godina se ponasa dosta cudno. Stefanek,Ivanisevic ,onaj guru Pepe Imaz ? Nole sta to radis? Hoces da pokvaris sjajnu karijeru?

Petar Carević

pre 4 godine

https://www.telegraf.rs/sport/1471335-pre-22-godine-je-najbolji-teniser-hrvatske-svih-vremena-pucao-po-srbima

Alal ti karakter, Đokoviću!!!
Stidi se i pokaj dok imaš vremena!!!

taki p

pre 4 godine

U poslednjih par godina na komentarima o Novaku jasno se video presek srpskog drustva,skrivajuci se iza anonimnosti mnogo njih je bilo vise nego iskreno,pokazujuci kakav smo talog postali.Prosecnom srbinu niko ne valja,mnogi mrze Novaka iz raznoraznih razloga,sta tek moze da ocekuje hrvat,frustracije i licno nezadovoljstvo izbijaju iza svakog coska,ne razmislja se realno zdravorazumski,nego mesavinom budjavog patriotizma i lokalnog kvazi-elitizma.Sve sami junaci i stucnjaci,veoma hrabri iza tastature i kad popiju u kafani,mali milion sam takvih sretao koji nemaju herca u realnom zivotu,nazalost mnogi od njih se uvuku u sve pore ovog bolesnog tkiva koje nazivamo drustvo,egzodus u najavi cim svabe puste zakon 01.01.2020.

Вељко

pre 4 godine

Ma tako je breee!!
Idemooo!!
Fantastična stvar za obojicu.
Trebalo je neke nove energije i evo je,ona je tu.
Eh,sada,kada bi to bilo krinusano podizanjem pehara za dve nedelje...
Puste želje.

Maximilian

pre 4 godine

Da je doveo bar nekog sa radnom etikom i disciplinom jer ne trenira dovoljno,sta ce mu ovaj lijeni tovar??
(pinjoe, 30. jun 2019 18:00) 

Taj lijeni tovar je bio jedan od fizički najspremnijih igrača na touru tako da...A na internetu imaš čak i njegove treninge kad je gostovao kod Knjaza u "Mjenjačnici". Čovjek je bio životinja a mečeve je gubio zbog svoje lude glave a ne fizikalija ili neznanja. I neko ovdje spominje da "kakva je on legenda",...pa svi su ga otpisali u Wimbledonu i zbog ozljede ramena koju je vukao godinama pa mu dali wild card a ovaj napravio šou na jednom od najvećih turnira-eto zašto!

DEDA CVETKO

pre 4 godine

Samo da podsetim dezurne jugonostalgicare - ukljucujuci tu i Novaka - da je doticni lik 1992. godine, na vrhuncu secesionistickih ratova u Jugoslaviji, izjavio New York Times-u da bi "voleo da vidi Srbe ispred svog automata" (doslovni citat).

E, da: pod "automatom" nije mislio na trening-masinu za automatsko izbacivanje tenis-loptica.

Kec iz fizickog i jedinica iz vladanja. Sedi, Novace.

Bodibond

pre 4 godine

Prvo Beker, Henman,Ancici sada Ivanisevic, ko je sledeci Novakov trener, David Nablandian, Dzejms Blejk,Bjorn Borg, Roman Kafelnikov ili Endi Rodik? Posto Rodik vodi sa 5:4 u H2H moj izbor je nekadasnji americki teniser.

HanSolo

pre 4 godine

Sa ovim me je Novak izgubio..
Imam 54g I sećam se vrlo dobro šta je ovaj "tenisač"(ne želim da uzimam njegovo ime u usta) govorio o Srbima a i o Moniki..
A na terenu se ponašao i gore od Viktora.. Odvratan lik bio i ostao..
Kompleksaši koji sad traži malo svojih 15min.. Želeo bi da Kolšrajber pobedi, samo zbog ovog hrvatijanca.. Žalosno jeste. Uvek sam podržavao Novaka ali sa ovim me je razočarao.. Ali bože moj to je njegova odluka.. Moja je da ga ne bodrim više..

Maja

pre 4 godine

Maja, 30. jun 2019 16:48)
nije on mislio da dodje u centar novog sada pa ubija po ulicima nego na one sljamove i olos 90 tih koji su otisli da teraju ljude iz svojih kuca posteno zaradjenih pod komandom nasih slavnih cetnickih vojvoda za tu priliku pustenih iz raznih zatvora u kojima su bili jer nista u zivotu nisu cestito zaradili. a iza njih ludi sloba i seselj. pa naravno da bi pucao.
(aleks, 30. jun 2019 17:53)
Ti znaš šta je on mislio kada kaže "neki" Srbi? Da li su to i onih 200.000 proteranih Srba? Ovo je izjava sportiste! Ja nikada, ali nikada ne bih poželela nikoga, baš nikoga ispred nišana. Želeti da ubiješ čoveka je odvratno kao što je odvratan i tvoj komentar, dragi moj Aleks. Izgleda da nikada nisi čuo, ti koji tolerišeš nečiju želju za ubijanjem, da u jednoj knjizi piše "Ne ubij"!

Nenad

pre 4 godine

Ljudi,aman zaman.....Vajda je ostao glavni trener.Goran je tu zbog Vimbldona, a i valjda Novak zna najbolje ko mu, kada i gde može pomoći-napred majstore !

ja

pre 4 godine

Maja, 30. jun 2019 16:48) 
nije on mislio da dodje u centar novog sada pa ubija po ulicima nego na one sljamove i olos 90 tih koji su otisli da teraju ljude iz svojih kuca posteno zaradjenih pod komandom nasih slavnih cetnickih vojvoda za tu priliku pustenih iz raznih zatvora u kojima su bili jer nista u zivotu nisu cestito zaradili. a iza njih ludi sloba i seselj. pa naravno da bi pucao.
(aleks, 30. jun 2019 17:53)

Nedvosmisleno je rekao NEKI Srbi da mu stoje pred nisanom. Ne vojnici, ne cetnici,....nego Srbi. Svakom je jasno. Do duse to je tad rekao, a posle dve decenije slikao se sa nasom navijacicom koja nosi kokardu.

Paja jase ponovo

pre 4 godine

Novaku je Bog dao sve sto moze za tenis osim mozga to je definitivno jer zaista se cudne stvari sa njim desavaju tu i tamo od zenidbe , dece, Pepea, pada strmoglavog na ATP, pa rast na istoj pa sad Goran koga nije hteo pre godinu dve kad mu se namecao , nemamo sve cinjenice i podatke pa da ne sudimo ali meni sve ovo ne lici na nesto dobro i stabilno ali to je samo moje misljenje.

taki p

pre 4 godine

Mislim da ljudi ne kapiraju da Novaku ne treba nesto bogzna koliko noviteta u igri,koliko mu je potrebna psihicka stabilnost,zato je Ivanisevic dobar izbor,u prijateljskim su odnosima sto je plus,ima nekog iskustva sa Cilicem,moze da bude dobar motivator,unapredi servis i voleje,sitnice ali u ovom sportu mogu biti od presudnog znacaja.To sto je hrvat najmanje je bitno,vazno da se dobro slazu,poprilicno poznaju sto ce ubrzati saradnju,na kraju rezultati su bitni,verujem da ce Nole iz ovoga samo profitirati.

Skole

pre 4 godine

Nema nikakve veze servis igra,radi se o cisto marketinskom triku,zelja za jacanje ljubavi izmedju dva naroda.Bruka kako politizuju tenis. A Ivanisevic ko 90 posto hrvata. Mrzi Srbe onako iskreno a javno se po malo pretvara da bas i nije tako.

perapirker

pre 4 godine

Ajde potražite na netu ko su teniseri sa najviše asova u istoriji? Sadašnji prvi (koji ima pozitivan skor sa Novakom) prešao je Ivaniševica samo zato što je još uvek aktivan. A stariji je od Federera!!!

Aki

pre 4 godine

Sve čestitke za Gorana. Drag mi je odavno, čovek bez političkih, verskih i nacionalnih predrasuda.
(Mladen, 30. jun 2019 17:08)

PROGUGLAJ IVANISEVICEV INTERVIJU ZA NEW YORK TIMES STA JE IMAO RECI O SRBIMA PA ONDA OTVORI USTA

Dubrovčanin

pre 4 godine

"ŠTO SE NERVIRATE I GORAN IVANIŠEVIĆ JE SRBIN
(Goran, 30. jun 2019 16:25)

Novak, Goran, Vajda i Pepe su Srbi."

Hehe, Srbija do Tokija.

john mcnroe

pre 4 godine

(Onaj kome ne objavljujete komentare, 30. jun 2019 17:56)

Bravo za komentar. Ova recenica " Oni su korporacija" sve govori o najvecima ikada u tenisu. Nema dalje...( Balkanci analizirajte malo ovo). Hvala

izzzy

pre 4 godine

Ovo mi najjace...sta može Goran njemu da pokaže??I čuveni teniser...čuveniji je Vavrinka od njega...
(mare, 30. jun 2019 16:17)

Goran je ljevak, uvijek je dobro znati stvari i iz te perspektive

Adriano_Galliani

pre 4 godine

„Показали су ми како се пуца, онако, ради забаве. Дали су ми да пуцам из митраљеза. Било га је тешко контролисати, али, ох, тако је био леп осећај – ти меци који излазе. Замишљао сам како би било лепо да неки Срби стоје испред мене”.
Izjava Ivaniševića za Njujork Tajms!
(Maja, 30. jun 2019 16:48)

Živa istina, nije to bilo tako davno.

Sta ucini to Dominiče Time??!!??

pre 4 godine

Је ли то онај Горан Иванишевић који је својевремено изјавио да би волео уместо рекета да има калашњиков па да пуца по Србима?
(зоркаптил, 30. jun 2019 15:39)

oprostice mu srbi, kao sto su i vucicu

Matoradrtina

pre 4 godine

@ nosferatu sve si u pravu što si napisao...ali si zaboravio jednu stvar... Novaka je trenirao neko ko je imao i servis i igru bolju na mreži od Ivanišević a to je Beker...i nije uspeo ... Novak nije siguran na tom delu terena blizu mreže niti smecevi...servis mu je ok...nije jak ali je odličan... Nadal je uspeo u tome da počne da skraćuje poene i da je sve bliži osnovnoj liniji i da mnogo češće izlazi na mreži... videćemo dal će Novak uspeti da savlada taj rebus koj ga muči godinama... pogotovo smeč...

Sirano

pre 4 godine

Znamo kako je Nole prosao sa Bekerom. Zbog toga se desio onaj njegov veliki pad. Sada ce neki reci da je Nole osvojio nekoliko GS za vreme Bekera.Pa jeste ali to nije zasluga Bekera jer Nole nije mogao odmah pasti u igri cim je poceo saradnju sa Bekerom. Trebalo je vremena i dosao je taj pad. Tako da ja bas i ne vidim nesto dobro od ovog sa Ivanisevicem. Nego nesto imam utisak da Noletu poturaju uvek one bivse asove koji su finansijski krahirali,pa da se malo ogrenu kod Novaka.

Milan

pre 4 godine

Neznam , Ali znam da Sam ja Novak , nikada nebih uzeo takav karakter za trenera , nikada pa ni tada, da ima kalasnjikov pucao bi u tebe , Sam je to rekao , prodana dusa Ivanisevic

Onaj kome ne objavljujete komentare

pre 4 godine

@Paja jase ponovo
Ja zaista ne znam odakle vama (a kada smo kod toga i velikoj vecini ovde) ideja da je osoba poput Djokovica neko kome nesto fali? Problem je sto nasi ljudi ne mogu da poimaju razmere takvih igraca kao sto su Novak, Rafa i Federer. Oni nisu samo sportisti vec je svaki od njih medjunarodna koorporacija. Oni se nalaze na forbsovoj listi medju najbogatijim ljudima sveta, daleko bogatiji od velike vecine holivudskih glumaca i pevaca i pevacica. Imaju razvijene poslove sirom sveta, poseduju kontakte sa najuticajnijim ljudima nase planete trenutno. Mladi su uspesni, super poznati i popularni planetarno. Ispisuju istoriju jedne od (hteli mi to da priznamo ili ne), najarijevskijih sportova uz golf na planeti. Uzevsi sve to u obzir, sada ce neki Paja ili kako se vec zoves, da jednoj takvoj osobi spocitava sta i kako i zasto radi? Ja stvarno ne znam odakle vama svima toliki ego da vi znate sta treba i kako da radi. Da se razumemo svako ima pravo da mu se nesto svidja ili ne, ali da neko spocitava, predlaze, preporucuje i ljuti se...ma ajte molim vas.

mnbvcxy

pre 4 godine

Ovo mi najjace...sta može Goran njemu da pokaže??I čuveni teniser...čuveniji je Vavrinka od njega...
(mare, 30. jun 2019 16:17)

Koliko GS ima Vajda?

aleks

pre 4 godine

Maja, 30. jun 2019 16:48)
nije on mislio da dodje u centar novog sada pa ubija po ulicima nego na one sljamove i olos 90 tih koji su otisli da teraju ljude iz svojih kuca posteno zaradjenih pod komandom nasih slavnih cetnickih vojvoda za tu priliku pustenih iz raznih zatvora u kojima su bili jer nista u zivotu nisu cestito zaradili. a iza njih ludi sloba i seselj. pa naravno da bi pucao.

TNT

pre 4 godine

@nosferatu
Da ti ista znas o tenisu znao bi da je trava na Vimbldonu tada bila potpuno drugacija u odnosu na ovu sada.Tada je servis volej igra osvajala titule, danas se igraju dugi poeni jer je podloga mnogo sporija

Dragana

pre 4 godine

Bila sam tada dete ali se sećam Ivaniševićevih izjava o Srbima,o Moniki Seleš kao i njegovog ponašanja na terenu protiv Agasija u finalu i kakve mu je reči upućivao. Jeste prošlo dosta vremena ali neke stvari se ne zaboravljaju. Ipak, dodje vreme da se "širi ljubav" a ovo da se gurne pod tepih. Možda je istina u onome "sličan se sličnom raduje". Ma hajde da gledamo tenis a da se ovakvim likovima ne bavimo, ne zaslužuju toliko pažnje. Nek se njima bave oni koji su ih izabrali da saradjuju sa njima.

Caki

pre 4 godine

Sarađivali su i do sada tako, ad hoc.

Čak i ne verujem da je ova saradnja toliko radi servisa, nego radi riterna. To je poslovično Novakovo "najjače oruđe u arsenalu", ali kao i obično poslovice nemaju mnogo veze sa stvarnošću, Novakov ritern nije više onako ubojit kao pre.

Александар

pre 4 godine

Један добар тренер му и даље треба, али не за тенис, већ да му среди мисли.

Jozo

pre 4 godine

Је ли то онај Горан Иванишевић који је својевремено изјавио да би волео уместо рекета да има калашњиков па да пуца по Србима?
(зоркаптил, 30. jun 2019 15:39)

Da, nazalost, to je taj. I ta izjava I dan danas postoji na internetu, lako moze da se nadje

Rafa 30

pre 4 godine

Vrlo logicna odluka..
Djokovic vise nema 20 god..
Necu puno pojasnjavat..
Ali ako razumijete materiju..
Novak mora pocet stedit energiju.. I igrat krace poene kao fed..
Ako zeli igrat vrhunski tenis s 35 godina..
Dalje ne treba nista pojasnjavat
Lijep pozz

Maja

pre 4 godine

„Показали су ми како се пуца, онако, ради забаве. Дали су ми да пуцам из митраљеза. Било га је тешко контролисати, али, ох, тако је био леп осећај – ти меци који излазе. Замишљао сам како би било лепо да неки Срби стоје испред мене”.
Izjava Ivaniševića za Njujork Tajms!

maximilian

pre 4 godine

Sad uz najboljeg tenisera hrvata imamo i najboljeg trenera :) pametan potez Novaka jer će sa Zecom poboljšat servis-volej igru i skraćivati poene a da ne pričam o samom servisu.

Yep

pre 4 godine

@Novak Djokovic ce da udje u istoriju svih sportovakao covek koji je sve radio protiv sebe od Pepea, brata trenera, komentara kad ga pitali i nisu pitali (zenski tenis i Serena), raznorazna nepotrebna njegova misljenja i zapazanja koja su mu samo stetila do sad ovog on stvarno mora da poradi sa DOOOBBriiM prihologom.
(Paja jase ponovo, 30. jun 2019 15:45)

Neka si ti objasnio posao covjeku koji ima 15 grem slemova! Trebalo bi tebe da angazuje. Pitanje je da li imas 15 zuba u glavu!

Iznogoud

pre 4 godine

Danas je dan kad sam prestao navijati za Novaka.
(Izdaja, 30. jun 2019 15:58)

Bas dobro! Nikako ne bih voleo da me neko stavi u isti kos sa tobom...

Harwy

pre 4 godine

Cemu on da ga nauci ???
(hours of love, 30. jun 2019 15:40

Možda mu poboljša servis, pogotovo drugi servis. Možda ga ohrabri da izlazi više na mrežu kod brzih podloga. Na tim segmentima igre je Ivanišević osvojio i još 3 puta igrao finale Vimblodona.

DRAGAN

pre 4 godine

Mislim da je ovo dobar
izbor Novaka.Goran je imao
najbolji servis. a upravo to
Novaku vise puta ne dostaje.Sretno na Wimbledonu, i cekamo
16 GS. Idemo NOLE...

ahila

pre 4 godine

Novače ,znam da dobro znaš šta radiš.Iskreno ,čovjek mi nije drag,ali to je moja percepcija i apsolutno je nevažno.Volim tvoj tenis i tvoje stalno traženje kako da budeš sve bolji u svojoj omiljenoj igri.Molim te samo da "mlatiš" protivnike onako kako si "mlatio" Rafu ove godine na Australia Openu.

sasa

pre 4 godine

U komentarima sve samo bolestnici...

Meni bas svejedno dokle god se ne odrice Vajde! Vajda je za njega pravi covek, jos kad bi Bekera vratio. Mi smo takav mentalitet koji samo Svaba moze da razume i izvuce nesto iz nas.

kaljkuljator

pre 4 godine

Da li je ova odluka isključivo sportska ili je odlučio da "širi ljubav" Jugoslavijom?
Ako je ovo drugo - nema od toga ništa... Pre svega zato što se neće skoncentrisati na tenis, pa onda i zato što je Nole našao da širi ljubav sa pogrešnim likovima:
http://www.politika.rs/scc/clanak/37233/O-Cavicu-i-Ivanisevicu
https://www.muzika.hr/luka-modric-thompson-nogomet/
Od onolikih Hrvata, kako se dohvatio ove dvojice?
Ko zna šta im je bilo u glavama, i drugo je vreme bilo, ali stvarno nisu materijal za bratstvo i jedinstvo, ljubav, cvetiće i tako to. Ako me razumete...
Nek je nama Nole živ i zdrav, uspešan i srećan, ali mi se ovi neprimereni hipi fazoni malo gade, iskren da budem :(

mr

pre 4 godine

Новаку је тренер био неко ко је са 18 освојио Вимблдон, а после још неколико. Тренира са тренером који је са њим освојао Вимблдоне. Ту је био и Агаси као велики ГС шампион. И сад одједном Новаку треба човек који је под старе дане једва освојио Вимблдон што се приписује највећем могућем изненађењу у историји тениса. Да, сигурно ће да га научи и доведе до врха као што је доводио и остале које је тренирао. Лепо рече неко доле, Новак спада у људе који константно раде против себе, и због те деструктивне црте му дефинитивно треба одређени саветник. Мада то више неће ни бити важно пошто изгледа и онако највише за годину дана планира крај каријере, осим ако не мисли да ће Иванишевић и да га тренира у Токију под заставом Србије.

Vladan

pre 4 godine

Moram da kazem da uz sve postovanje Ivanisevicevog servisa i volej igre, na znam bas tacno koliko je ovo dobar potez. Imao bi smisla da je Djokovic na Wimbledonu igrao 5 finala i svih 5 izgubio zbog tog servisa ili voleja koji su mu nedostajali. Ali on je dobio 4 puta, od cega 3 poslednja puta kada je igrao u finalu, od cega 2 puta bas protiv najboljeg svih vremena na travi, Federera i jos je trenutni branilac titule. Rekao bih da on veoma dobro zna kako da pobedi na Wimbledonu. Nazalost ovo mi vise izgleda kao nedostatak samopouzdanja pred ovaj predstojeci. Videcemo.

nosferatu

pre 4 godine

Ivanišević je pred sam kraj svoje karijere (dobio vajld kard) osvojio Vimbldon!! Kako? Pa lepo...covek isao na servis i volej, igrao na mrezi, skracivao maksimalno poene. Djokovic, gle cuda, bas u tim segmentima ima dosta falinki. Otuda i ta saradnja sada. Ovi koji "prate" tenis, pljuvači, neka batale, ionako nikad nista nece znati.

Marin

pre 4 godine

Goran je sigurno među 20-30 najboljih igrača svih vremena, jedan od najboljih wimbledon igrača svih vremena i top 3 najboljih servera svih vremena.
Ma koliko to nekima teško priznati jer je po nacionalnost onaj koje najviše mrzite.

KakavDanakNeiskustvu

pre 4 godine

Verovatno je samo za Vimbldon posto je to Ivanisevicev turnir, ali covek je faca i po, tako da je mozda i na duze staze, sto da ne.

Paja jase ponovo

pre 4 godine

Novak Djokovic ce da udje u istoriju svih sportovakao covek koji je sve radio protiv sebe od Pepea, brata trenera, komentara kad ga pitali i nisu pitali (zenski tenis i Serena), raznorazna nepotrebna njegova misljenja i zapazanja koja su mu samo stetila do sad ovog on stvarno mora da poradi sa DOOOBBriiM prihologom.

anica

pre 4 godine

Super Nole, koliko si ti pri zemlji, nemas trunke sujete...postovanje za Ivanisevica, ali kad ga jedan Novak Djokovic angazuje da mu pomogne oko tenisa.
Veliki si Nole, srecno lave nas!

anica

pre 4 godine

(зоркаптил, 30. jun 2019 15:39)
Da li jedan komentar na temu Srbin-Hrvat moze da prodje bez toga i kad je sport u pitanju...on je bivsi teniser koji je svojevremeno imao odlicnu servu, ima sta da pokaze Noletu...o cemu ti pises svega ti?

зоркаптил

pre 4 godine

Је ли то онај Горан Иванишевић који је својевремено изјавио да би волео уместо рекета да има калашњиков па да пуца по Србима?

Dux

pre 4 godine

Veoma dobra odluka. Ivanisevic je jedan od najboljih servera u tenisu i donosi veliko iskustvo koje ce Novaku trebati da bi uzeo Vimbldon. Goran ga je osvojio kao "wildcard" 2001, pobedivši neverovatnog Australijanca Pat Rafter-a, a to samo po sebi je neverovatan uspeh. Goran ce doneti iskustvo, i mentalitet koji Novaku treba da bi osvojio ovaj turnir. Biće interesantno, srecno Novače!

Rocky Balboa

pre 4 godine

Izuzetno pametan potez u pravo vrijeme karijere, ako netko malo "dublje" prati tenis sjetit će se izjave od McEnroea da je impresioniran Goranovom posvećenošću trenerskom poslu dok je vodio Čilića, u godinama koje slijede Nole će se morati više oslanjati na skraćenje poena a tu su servis i napadački forhend ključni a tu je Goran majstor, mislim da ovo nije slučajno dogovoreno, mislim da je ovo sjajan potez!

Candreva

pre 4 godine

Zanimljiv i mislim odlican izbor, Novaku ocito ne odgovaraju tipicni treneri, potrebno mu je malo Balkanca i malo lude glave a Ivanisevic ima oboje

Marin

pre 4 godine

Kakav uzitak gledati suradnju ove dvojice,i navijati za finale fedja-nole.....goran ce mu samo malo oplemeniti igru i dodati jos pokoji savjet,inace novak je ko izbruseni dijamant....bas cu s gustom gledati sve meceve....pozz iz zadra.

23

pre 4 godine

Ljudi ovo je samo sport, ostavite po strani sve ruzne komentare. Ivan je veliki gospodin koji je uvek podrzavao Noleta. Ovo je dobitna kombinacija za Wimbldon sigurno!

Marin

pre 4 godine

Kakav uzitak gledati suradnju ove dvojice,i navijati za finale fedja-nole.....goran ce mu samo malo oplemeniti igru i dodati jos pokoji savjet,inace novak je ko izbruseni dijamant....bas cu s gustom gledati sve meceve....pozz iz zadra.

зоркаптил

pre 4 godine

Је ли то онај Горан Иванишевић који је својевремено изјавио да би волео уместо рекета да има калашњиков па да пуца по Србима?

nosferatu

pre 4 godine

Ivanišević je pred sam kraj svoje karijere (dobio vajld kard) osvojio Vimbldon!! Kako? Pa lepo...covek isao na servis i volej, igrao na mrezi, skracivao maksimalno poene. Djokovic, gle cuda, bas u tim segmentima ima dosta falinki. Otuda i ta saradnja sada. Ovi koji "prate" tenis, pljuvači, neka batale, ionako nikad nista nece znati.

23

pre 4 godine

Ljudi ovo je samo sport, ostavite po strani sve ruzne komentare. Ivan je veliki gospodin koji je uvek podrzavao Noleta. Ovo je dobitna kombinacija za Wimbldon sigurno!

Rocky Balboa

pre 4 godine

Izuzetno pametan potez u pravo vrijeme karijere, ako netko malo "dublje" prati tenis sjetit će se izjave od McEnroea da je impresioniran Goranovom posvećenošću trenerskom poslu dok je vodio Čilića, u godinama koje slijede Nole će se morati više oslanjati na skraćenje poena a tu su servis i napadački forhend ključni a tu je Goran majstor, mislim da ovo nije slučajno dogovoreno, mislim da je ovo sjajan potez!

Jozo

pre 4 godine

Је ли то онај Горан Иванишевић који је својевремено изјавио да би волео уместо рекета да има калашњиков па да пуца по Србима?
(зоркаптил, 30. jun 2019 15:39)

Da, nazalost, to je taj. I ta izjava I dan danas postoji na internetu, lako moze da se nadje

Candreva

pre 4 godine

Zanimljiv i mislim odlican izbor, Novaku ocito ne odgovaraju tipicni treneri, potrebno mu je malo Balkanca i malo lude glave a Ivanisevic ima oboje

anica

pre 4 godine

Super Nole, koliko si ti pri zemlji, nemas trunke sujete...postovanje za Ivanisevica, ali kad ga jedan Novak Djokovic angazuje da mu pomogne oko tenisa.
Veliki si Nole, srecno lave nas!

anica

pre 4 godine

(зоркаптил, 30. jun 2019 15:39)
Da li jedan komentar na temu Srbin-Hrvat moze da prodje bez toga i kad je sport u pitanju...on je bivsi teniser koji je svojevremeno imao odlicnu servu, ima sta da pokaze Noletu...o cemu ti pises svega ti?

Dux

pre 4 godine

Veoma dobra odluka. Ivanisevic je jedan od najboljih servera u tenisu i donosi veliko iskustvo koje ce Novaku trebati da bi uzeo Vimbldon. Goran ga je osvojio kao "wildcard" 2001, pobedivši neverovatnog Australijanca Pat Rafter-a, a to samo po sebi je neverovatan uspeh. Goran ce doneti iskustvo, i mentalitet koji Novaku treba da bi osvojio ovaj turnir. Biće interesantno, srecno Novače!

Onaj kome ne objavljujete komentare

pre 4 godine

@Paja jase ponovo
Ja zaista ne znam odakle vama (a kada smo kod toga i velikoj vecini ovde) ideja da je osoba poput Djokovica neko kome nesto fali? Problem je sto nasi ljudi ne mogu da poimaju razmere takvih igraca kao sto su Novak, Rafa i Federer. Oni nisu samo sportisti vec je svaki od njih medjunarodna koorporacija. Oni se nalaze na forbsovoj listi medju najbogatijim ljudima sveta, daleko bogatiji od velike vecine holivudskih glumaca i pevaca i pevacica. Imaju razvijene poslove sirom sveta, poseduju kontakte sa najuticajnijim ljudima nase planete trenutno. Mladi su uspesni, super poznati i popularni planetarno. Ispisuju istoriju jedne od (hteli mi to da priznamo ili ne), najarijevskijih sportova uz golf na planeti. Uzevsi sve to u obzir, sada ce neki Paja ili kako se vec zoves, da jednoj takvoj osobi spocitava sta i kako i zasto radi? Ja stvarno ne znam odakle vama svima toliki ego da vi znate sta treba i kako da radi. Da se razumemo svako ima pravo da mu se nesto svidja ili ne, ali da neko spocitava, predlaze, preporucuje i ljuti se...ma ajte molim vas.

Paja jase ponovo

pre 4 godine

Novak Djokovic ce da udje u istoriju svih sportovakao covek koji je sve radio protiv sebe od Pepea, brata trenera, komentara kad ga pitali i nisu pitali (zenski tenis i Serena), raznorazna nepotrebna njegova misljenja i zapazanja koja su mu samo stetila do sad ovog on stvarno mora da poradi sa DOOOBBriiM prihologom.

Harwy

pre 4 godine

Cemu on da ga nauci ???
(hours of love, 30. jun 2019 15:40

Možda mu poboljša servis, pogotovo drugi servis. Možda ga ohrabri da izlazi više na mrežu kod brzih podloga. Na tim segmentima igre je Ivanišević osvojio i još 3 puta igrao finale Vimblodona.

Milan

pre 4 godine

Neznam , Ali znam da Sam ja Novak , nikada nebih uzeo takav karakter za trenera , nikada pa ni tada, da ima kalasnjikov pucao bi u tebe , Sam je to rekao , prodana dusa Ivanisevic

aleks

pre 4 godine

Maja, 30. jun 2019 16:48)
nije on mislio da dodje u centar novog sada pa ubija po ulicima nego na one sljamove i olos 90 tih koji su otisli da teraju ljude iz svojih kuca posteno zaradjenih pod komandom nasih slavnih cetnickih vojvoda za tu priliku pustenih iz raznih zatvora u kojima su bili jer nista u zivotu nisu cestito zaradili. a iza njih ludi sloba i seselj. pa naravno da bi pucao.

KakavDanakNeiskustvu

pre 4 godine

Verovatno je samo za Vimbldon posto je to Ivanisevicev turnir, ali covek je faca i po, tako da je mozda i na duze staze, sto da ne.

Yep

pre 4 godine

@Novak Djokovic ce da udje u istoriju svih sportovakao covek koji je sve radio protiv sebe od Pepea, brata trenera, komentara kad ga pitali i nisu pitali (zenski tenis i Serena), raznorazna nepotrebna njegova misljenja i zapazanja koja su mu samo stetila do sad ovog on stvarno mora da poradi sa DOOOBBriiM prihologom.
(Paja jase ponovo, 30. jun 2019 15:45)

Neka si ti objasnio posao covjeku koji ima 15 grem slemova! Trebalo bi tebe da angazuje. Pitanje je da li imas 15 zuba u glavu!

Dragana

pre 4 godine

Bila sam tada dete ali se sećam Ivaniševićevih izjava o Srbima,o Moniki Seleš kao i njegovog ponašanja na terenu protiv Agasija u finalu i kakve mu je reči upućivao. Jeste prošlo dosta vremena ali neke stvari se ne zaboravljaju. Ipak, dodje vreme da se "širi ljubav" a ovo da se gurne pod tepih. Možda je istina u onome "sličan se sličnom raduje". Ma hajde da gledamo tenis a da se ovakvim likovima ne bavimo, ne zaslužuju toliko pažnje. Nek se njima bave oni koji su ih izabrali da saradjuju sa njima.

Maja

pre 4 godine

„Показали су ми како се пуца, онако, ради забаве. Дали су ми да пуцам из митраљеза. Било га је тешко контролисати, али, ох, тако је био леп осећај – ти меци који излазе. Замишљао сам како би било лепо да неки Срби стоје испред мене”.
Izjava Ivaniševića za Njujork Tajms!

kaljkuljator

pre 4 godine

Da li je ova odluka isključivo sportska ili je odlučio da "širi ljubav" Jugoslavijom?
Ako je ovo drugo - nema od toga ništa... Pre svega zato što se neće skoncentrisati na tenis, pa onda i zato što je Nole našao da širi ljubav sa pogrešnim likovima:
http://www.politika.rs/scc/clanak/37233/O-Cavicu-i-Ivanisevicu
https://www.muzika.hr/luka-modric-thompson-nogomet/
Od onolikih Hrvata, kako se dohvatio ove dvojice?
Ko zna šta im je bilo u glavama, i drugo je vreme bilo, ali stvarno nisu materijal za bratstvo i jedinstvo, ljubav, cvetiće i tako to. Ako me razumete...
Nek je nama Nole živ i zdrav, uspešan i srećan, ali mi se ovi neprimereni hipi fazoni malo gade, iskren da budem :(

Iznogoud

pre 4 godine

Danas je dan kad sam prestao navijati za Novaka.
(Izdaja, 30. jun 2019 15:58)

Bas dobro! Nikako ne bih voleo da me neko stavi u isti kos sa tobom...

Sta ucini to Dominiče Time??!!??

pre 4 godine

Pokazali su mi kako da pucam, samo zbog zabave. Pustili su me da pucam iz mitraljeza. Bilo je teško kontrolisati ga, ali, oh, bio je to dobar osećaj - svi meci izlaze... Razmišljao sam kako bi bilo dobro da neki Srbi stoje ispred mene - izjavio je Ivanišević svojevremeno.

Evo izjave. Svaka cast nolu

Rafa 30

pre 4 godine

Vrlo logicna odluka..
Djokovic vise nema 20 god..
Necu puno pojasnjavat..
Ali ako razumijete materiju..
Novak mora pocet stedit energiju.. I igrat krace poene kao fed..
Ako zeli igrat vrhunski tenis s 35 godina..
Dalje ne treba nista pojasnjavat
Lijep pozz

Petar Carević

pre 4 godine

https://www.telegraf.rs/sport/1471335-pre-22-godine-je-najbolji-teniser-hrvatske-svih-vremena-pucao-po-srbima

Alal ti karakter, Đokoviću!!!
Stidi se i pokaj dok imaš vremena!!!

Adriano_Galliani

pre 4 godine

„Показали су ми како се пуца, онако, ради забаве. Дали су ми да пуцам из митраљеза. Било га је тешко контролисати, али, ох, тако је био леп осећај – ти меци који излазе. Замишљао сам како би било лепо да неки Срби стоје испред мене”.
Izjava Ivaniševića za Njujork Tajms!
(Maja, 30. jun 2019 16:48)

Živa istina, nije to bilo tako davno.

Aki

pre 4 godine

Sve čestitke za Gorana. Drag mi je odavno, čovek bez političkih, verskih i nacionalnih predrasuda.
(Mladen, 30. jun 2019 17:08)

PROGUGLAJ IVANISEVICEV INTERVIJU ZA NEW YORK TIMES STA JE IMAO RECI O SRBIMA PA ONDA OTVORI USTA

Marin

pre 4 godine

Goran je sigurno među 20-30 najboljih igrača svih vremena, jedan od najboljih wimbledon igrača svih vremena i top 3 najboljih servera svih vremena.
Ma koliko to nekima teško priznati jer je po nacionalnost onaj koje najviše mrzite.

ja

pre 4 godine

Maja, 30. jun 2019 16:48) 
nije on mislio da dodje u centar novog sada pa ubija po ulicima nego na one sljamove i olos 90 tih koji su otisli da teraju ljude iz svojih kuca posteno zaradjenih pod komandom nasih slavnih cetnickih vojvoda za tu priliku pustenih iz raznih zatvora u kojima su bili jer nista u zivotu nisu cestito zaradili. a iza njih ludi sloba i seselj. pa naravno da bi pucao.
(aleks, 30. jun 2019 17:53)

Nedvosmisleno je rekao NEKI Srbi da mu stoje pred nisanom. Ne vojnici, ne cetnici,....nego Srbi. Svakom je jasno. Do duse to je tad rekao, a posle dve decenije slikao se sa nasom navijacicom koja nosi kokardu.

mnbvcxy

pre 4 godine

Ovo mi najjace...sta može Goran njemu da pokaže??I čuveni teniser...čuveniji je Vavrinka od njega...
(mare, 30. jun 2019 16:17)

Koliko GS ima Vajda?

HanSolo

pre 4 godine

Sa ovim me je Novak izgubio..
Imam 54g I sećam se vrlo dobro šta je ovaj "tenisač"(ne želim da uzimam njegovo ime u usta) govorio o Srbima a i o Moniki..
A na terenu se ponašao i gore od Viktora.. Odvratan lik bio i ostao..
Kompleksaši koji sad traži malo svojih 15min.. Želeo bi da Kolšrajber pobedi, samo zbog ovog hrvatijanca.. Žalosno jeste. Uvek sam podržavao Novaka ali sa ovim me je razočarao.. Ali bože moj to je njegova odluka.. Moja je da ga ne bodrim više..

Maja

pre 4 godine

Maja, 30. jun 2019 16:48)
nije on mislio da dodje u centar novog sada pa ubija po ulicima nego na one sljamove i olos 90 tih koji su otisli da teraju ljude iz svojih kuca posteno zaradjenih pod komandom nasih slavnih cetnickih vojvoda za tu priliku pustenih iz raznih zatvora u kojima su bili jer nista u zivotu nisu cestito zaradili. a iza njih ludi sloba i seselj. pa naravno da bi pucao.
(aleks, 30. jun 2019 17:53)
Ti znaš šta je on mislio kada kaže "neki" Srbi? Da li su to i onih 200.000 proteranih Srba? Ovo je izjava sportiste! Ja nikada, ali nikada ne bih poželela nikoga, baš nikoga ispred nišana. Želeti da ubiješ čoveka je odvratno kao što je odvratan i tvoj komentar, dragi moj Aleks. Izgleda da nikada nisi čuo, ti koji tolerišeš nečiju želju za ubijanjem, da u jednoj knjizi piše "Ne ubij"!

Александар

pre 4 godine

Један добар тренер му и даље треба, али не за тенис, већ да му среди мисли.

taki p

pre 4 godine

Mislim da ljudi ne kapiraju da Novaku ne treba nesto bogzna koliko noviteta u igri,koliko mu je potrebna psihicka stabilnost,zato je Ivanisevic dobar izbor,u prijateljskim su odnosima sto je plus,ima nekog iskustva sa Cilicem,moze da bude dobar motivator,unapredi servis i voleje,sitnice ali u ovom sportu mogu biti od presudnog znacaja.To sto je hrvat najmanje je bitno,vazno da se dobro slazu,poprilicno poznaju sto ce ubrzati saradnju,na kraju rezultati su bitni,verujem da ce Nole iz ovoga samo profitirati.

DEDA CVETKO

pre 4 godine

Samo da podsetim dezurne jugonostalgicare - ukljucujuci tu i Novaka - da je doticni lik 1992. godine, na vrhuncu secesionistickih ratova u Jugoslaviji, izjavio New York Times-u da bi "voleo da vidi Srbe ispred svog automata" (doslovni citat).

E, da: pod "automatom" nije mislio na trening-masinu za automatsko izbacivanje tenis-loptica.

Kec iz fizickog i jedinica iz vladanja. Sedi, Novace.

sasa

pre 4 godine

U komentarima sve samo bolestnici...

Meni bas svejedno dokle god se ne odrice Vajde! Vajda je za njega pravi covek, jos kad bi Bekera vratio. Mi smo takav mentalitet koji samo Svaba moze da razume i izvuce nesto iz nas.

Matoradrtina

pre 4 godine

@ nosferatu sve si u pravu što si napisao...ali si zaboravio jednu stvar... Novaka je trenirao neko ko je imao i servis i igru bolju na mreži od Ivanišević a to je Beker...i nije uspeo ... Novak nije siguran na tom delu terena blizu mreže niti smecevi...servis mu je ok...nije jak ali je odličan... Nadal je uspeo u tome da počne da skraćuje poene i da je sve bliži osnovnoj liniji i da mnogo češće izlazi na mreži... videćemo dal će Novak uspeti da savlada taj rebus koj ga muči godinama... pogotovo smeč...

zemunski kej

pre 4 godine

Nole poslednjih godina se ponasa dosta cudno. Stefanek,Ivanisevic ,onaj guru Pepe Imaz ? Nole sta to radis? Hoces da pokvaris sjajnu karijeru?

Harwy

pre 4 godine

Veoma loš potez. Hrvat da pomogne Srbinu da pobedi??? Ma daj,....
(Hajduk, 30. jun 2019 19:37)

Tko je uveo Đokovića u vrhunski tenis nego Hrvati Nilola Pilić i Slavko Razberger. Prvi kao trener, a drugi dajući mu kao talentiranom početniku bez rankinga wild karte za ATP turnire u Umagu i Zagrebu.

maximilian

pre 4 godine

Sad uz najboljeg tenisera hrvata imamo i najboljeg trenera :) pametan potez Novaka jer će sa Zecom poboljšat servis-volej igru i skraćivati poene a da ne pričam o samom servisu.

Sta ucini to Dominiče Time??!!??

pre 4 godine

Је ли то онај Горан Иванишевић који је својевремено изјавио да би волео уместо рекета да има калашњиков па да пуца по Србима?
(зоркаптил, 30. jun 2019 15:39)

oprostice mu srbi, kao sto su i vucicu

Skole

pre 4 godine

Nema nikakve veze servis igra,radi se o cisto marketinskom triku,zelja za jacanje ljubavi izmedju dva naroda.Bruka kako politizuju tenis. A Ivanisevic ko 90 posto hrvata. Mrzi Srbe onako iskreno a javno se po malo pretvara da bas i nije tako.

DRAGAN

pre 4 godine

Mislim da je ovo dobar
izbor Novaka.Goran je imao
najbolji servis. a upravo to
Novaku vise puta ne dostaje.Sretno na Wimbledonu, i cekamo
16 GS. Idemo NOLE...

izzzy

pre 4 godine

Ovo mi najjace...sta može Goran njemu da pokaže??I čuveni teniser...čuveniji je Vavrinka od njega...
(mare, 30. jun 2019 16:17)

Goran je ljevak, uvijek je dobro znati stvari i iz te perspektive

mr

pre 4 godine

Новаку је тренер био неко ко је са 18 освојио Вимблдон, а после још неколико. Тренира са тренером који је са њим освојао Вимблдоне. Ту је био и Агаси као велики ГС шампион. И сад одједном Новаку треба човек који је под старе дане једва освојио Вимблдон што се приписује највећем могућем изненађењу у историји тениса. Да, сигурно ће да га научи и доведе до врха као што је доводио и остале које је тренирао. Лепо рече неко доле, Новак спада у људе који константно раде против себе, и због те деструктивне црте му дефинитивно треба одређени саветник. Мада то више неће ни бити важно пошто изгледа и онако највише за годину дана планира крај каријере, осим ако не мисли да ће Иванишевић и да га тренира у Токију под заставом Србије.

taki p

pre 4 godine

U poslednjih par godina na komentarima o Novaku jasno se video presek srpskog drustva,skrivajuci se iza anonimnosti mnogo njih je bilo vise nego iskreno,pokazujuci kakav smo talog postali.Prosecnom srbinu niko ne valja,mnogi mrze Novaka iz raznoraznih razloga,sta tek moze da ocekuje hrvat,frustracije i licno nezadovoljstvo izbijaju iza svakog coska,ne razmislja se realno zdravorazumski,nego mesavinom budjavog patriotizma i lokalnog kvazi-elitizma.Sve sami junaci i stucnjaci,veoma hrabri iza tastature i kad popiju u kafani,mali milion sam takvih sretao koji nemaju herca u realnom zivotu,nazalost mnogi od njih se uvuku u sve pore ovog bolesnog tkiva koje nazivamo drustvo,egzodus u najavi cim svabe puste zakon 01.01.2020.

Caki

pre 4 godine

Sarađivali su i do sada tako, ad hoc.

Čak i ne verujem da je ova saradnja toliko radi servisa, nego radi riterna. To je poslovično Novakovo "najjače oruđe u arsenalu", ali kao i obično poslovice nemaju mnogo veze sa stvarnošću, Novakov ritern nije više onako ubojit kao pre.

TNT

pre 4 godine

@nosferatu
Da ti ista znas o tenisu znao bi da je trava na Vimbldonu tada bila potpuno drugacija u odnosu na ovu sada.Tada je servis volej igra osvajala titule, danas se igraju dugi poeni jer je podloga mnogo sporija

Nenad

pre 4 godine

Ljudi,aman zaman.....Vajda je ostao glavni trener.Goran je tu zbog Vimbldona, a i valjda Novak zna najbolje ko mu, kada i gde može pomoći-napred majstore !

Jovan

pre 4 godine

Ma neeeee!!!!!
Pa on je upropastio sve igrace koje je "trenirao"(Cilica, Raonica.....)
A sta on moze Novaka da nauci u tenisu osim nekih budalestina (lomljenje reketa i sl.)
Ali dobro, eto od danas pa sve dok je ovaj u Novakovom timu ne navijam za njega..... Super, necu se nervirati......

Vladimir

pre 4 godine

Hajde da odgovorimo na neka pitanja
Jel goran nekog ubio ranio proterao
Sta bi s njim bilo da tad nije to izjavio
Da li mu je ceo zivot obeležila sestrina teska bolest
Tajci je izvela u bg pa je u toku rata pevala zengama
Brena je muslimanka pa je pevala nasoj vojsci
Da li ga je novak uzeo radi pevanja ili radi treniranja segmenata igre
Kad ce poceti u meri u kojoj moze da se resavaju posledice rata a nastaviti normalan zivot
Ko od nas sem sportista nesto znaci npr firme ili pojedinci

Dubrovčanin

pre 4 godine

"ŠTO SE NERVIRATE I GORAN IVANIŠEVIĆ JE SRBIN
(Goran, 30. jun 2019 16:25)

Novak, Goran, Vajda i Pepe su Srbi."

Hehe, Srbija do Tokija.

Maximilian

pre 4 godine

Da je doveo bar nekog sa radnom etikom i disciplinom jer ne trenira dovoljno,sta ce mu ovaj lijeni tovar??
(pinjoe, 30. jun 2019 18:00) 

Taj lijeni tovar je bio jedan od fizički najspremnijih igrača na touru tako da...A na internetu imaš čak i njegove treninge kad je gostovao kod Knjaza u "Mjenjačnici". Čovjek je bio životinja a mečeve je gubio zbog svoje lude glave a ne fizikalija ili neznanja. I neko ovdje spominje da "kakva je on legenda",...pa svi su ga otpisali u Wimbledonu i zbog ozljede ramena koju je vukao godinama pa mu dali wild card a ovaj napravio šou na jednom od najvećih turnira-eto zašto!

ahila

pre 4 godine

Novače ,znam da dobro znaš šta radiš.Iskreno ,čovjek mi nije drag,ali to je moja percepcija i apsolutno je nevažno.Volim tvoj tenis i tvoje stalno traženje kako da budeš sve bolji u svojoj omiljenoj igri.Molim te samo da "mlatiš" protivnike onako kako si "mlatio" Rafu ove godine na Australia Openu.

perapirker

pre 4 godine

Ajde potražite na netu ko su teniseri sa najviše asova u istoriji? Sadašnji prvi (koji ima pozitivan skor sa Novakom) prešao je Ivaniševica samo zato što je još uvek aktivan. A stariji je od Federera!!!

Sirano

pre 4 godine

Znamo kako je Nole prosao sa Bekerom. Zbog toga se desio onaj njegov veliki pad. Sada ce neki reci da je Nole osvojio nekoliko GS za vreme Bekera.Pa jeste ali to nije zasluga Bekera jer Nole nije mogao odmah pasti u igri cim je poceo saradnju sa Bekerom. Trebalo je vremena i dosao je taj pad. Tako da ja bas i ne vidim nesto dobro od ovog sa Ivanisevicem. Nego nesto imam utisak da Noletu poturaju uvek one bivse asove koji su finansijski krahirali,pa da se malo ogrenu kod Novaka.

Вељко

pre 4 godine

Ma tako je breee!!
Idemooo!!
Fantastična stvar za obojicu.
Trebalo je neke nove energije i evo je,ona je tu.
Eh,sada,kada bi to bilo krinusano podizanjem pehara za dve nedelje...
Puste želje.

Bodibond

pre 4 godine

Prvo Beker, Henman,Ancici sada Ivanisevic, ko je sledeci Novakov trener, David Nablandian, Dzejms Blejk,Bjorn Borg, Roman Kafelnikov ili Endi Rodik? Posto Rodik vodi sa 5:4 u H2H moj izbor je nekadasnji americki teniser.

Vladan

pre 4 godine

Moram da kazem da uz sve postovanje Ivanisevicevog servisa i volej igre, na znam bas tacno koliko je ovo dobar potez. Imao bi smisla da je Djokovic na Wimbledonu igrao 5 finala i svih 5 izgubio zbog tog servisa ili voleja koji su mu nedostajali. Ali on je dobio 4 puta, od cega 3 poslednja puta kada je igrao u finalu, od cega 2 puta bas protiv najboljeg svih vremena na travi, Federera i jos je trenutni branilac titule. Rekao bih da on veoma dobro zna kako da pobedi na Wimbledonu. Nazalost ovo mi vise izgleda kao nedostatak samopouzdanja pred ovaj predstojeci. Videcemo.

Paja jase ponovo

pre 4 godine

Novaku je Bog dao sve sto moze za tenis osim mozga to je definitivno jer zaista se cudne stvari sa njim desavaju tu i tamo od zenidbe , dece, Pepea, pada strmoglavog na ATP, pa rast na istoj pa sad Goran koga nije hteo pre godinu dve kad mu se namecao , nemamo sve cinjenice i podatke pa da ne sudimo ali meni sve ovo ne lici na nesto dobro i stabilno ali to je samo moje misljenje.

petar

pre 4 godine

Svi vi koji živite u prošlosti ne možete shvatiti Novaka jer vam je daleko odmakao...Vjerujem da Goran može pomoći kod varijanti servisa,neće dirati prvi servis jer je premalo vremena,a mislim da je prvi servis jako dobar.Također,smeš i volej bi mogli biti bolji..Sve drugo je gotovo savršeno.Mišljenja sam da će Novak igrati s Nadalom za titulu,a nije zanemarivo što je Goran ljevak.Znači,naglasak je na agresivnosti..Puno sreće

krsta

pre 4 godine

Ti usao i komentarisao, postavio botovsko pitanje i vratices se da vidis jel ti neko odgovorio, botino jedna ti i slicni tebi se zamlacuju a ostali navijaju za njega.
(Sava, 30. jun 2019 21:46)

Ja ne navijam za "njega"! Nikada nisam, nikada neću.

Sava

pre 4 godine

Kako vas ne mrzi da se zamlaćujete sa tim Djokovićem?
(Drnda, 30. jun 2019 21:32)

Ti usao i komentarisao, postavio botovsko pitanje i vratices se da vidis jel ti neko odgovorio, botino jedna ti i slicni tebi se zamlacuju a ostali navijaju za njega.

Srbin

pre 4 godine

Zdrav razum kaze tocno sta je mislio. A mislio je i na onih 200 000 koji su prvo oterali svo hrvatsko stanovnistvo iz RSK da si naprave etnicki cistu drzavu. Ili su sutili i nisu sprijecili vojsku da teraju hrvate iz svojih domova.
Popis stanovnistva jasno kaze kakav je bio omjer hrvata i srba do 1991.i nakon toga...sa 50/50 se doslo na 97% srba...e onda je krenula Oluja
(Denki, 30. jun 2019 22:42) # Link komentara

Kako te nije sramota da spinujes tu po srpskim portalima!?

bane

pre 4 godine

Ne znam zašto Novak dovlači čoveka koji je davao izjave pune mržnje prema našem narodu. Sve i da je bio svetska klasa a taj Ivanišević je bio drugorazredni igrač. Ovo je jako loš potez Djokovića sa kojim omalovažava žrtve hrvaskog terora.
Ja volim Novaka ali ne volim Ivaniševića. Na kraju će zbog ovoga Novak izgubiti puno navijača u Srbiji. Meni je već preko glave ludih poteza Djokovića koji mu samo idu na štetu.
Zašto Srbin ne bi navijao za jednog Nadala?

Фрфљави

pre 4 godine

Нисам стручан да прогнозирам ову фузију :) Када је Бекер долазио, ретко ко је помислио да ће имати најјачу докинацију икада у свету тениса! Поготово што је Бекер имао репове. Био на лошем гласу. Овде једину сумњу имам због Горановог карактера. Јер не трпи ауторитет. А новак није баш млак на речима. Остало итекако може да проради и да буде веома успешна сарадња. Новак зна због чега је то урадио. Ко је гледао полуфинале Новака и Тима, увидео је рекордан излазак на мрежи. Јер Новак жели да траје, траје и траје. Да чува снагу и да што је раније могуће заврши поен. Новак је губио ГС финала јер је претходно играо пар дана за редом. Или предугачке мечеве. То је и сам рекао. Зато је довео Американца да му анализира игру кроз бројеве како би што ефикаснији био у скраћивању поена. А управо то сада жели да усаврши са Зецом. Да, када има дугачке мечеве иза себе, да их узме у своју корист тако што ће ефикасно сачувати снагу за Биг Поинтс тј велике-битне поене који одлучују игру или праве превагу! А то му је раније измакло јер је остајао без гаса. Тако да је остао ускраћен за неких 4 ГС због лошег распореда организатора или временских услова. А и због самог ривала! Јако паметан и мудар потез. Само да се карактерно сложе. Иначе, имаћемо најсочнију плејаду псовки балканаца :) Не зна се ко је више ломио рекете и псовао од њих двојице :)

pedja

pre 4 godine

Novak me vise definitivno ne interesuje!Ovo dodvoravanje Hrvatima u vrijeme kad nas najvise ponizavaju i vrijedjaju od 1941 i 1992,stvarno ne mogu da svarim!Brate sto ti sreca!1000 neprospavanih noci zbog tvojih pobjeda i poraza,nikad sebi necu oprostiti!Pozdravi tatu ,ocekujem uskoro da vas dva i Miljojko Pantic budete specijalni gosti na HRT 1 ili 2 sa sve kockastim dresovima!

john mcnroe

pre 4 godine

(Onaj kome ne objavljujete komentare, 30. jun 2019 17:56)

Bravo za komentar. Ova recenica " Oni su korporacija" sve govori o najvecima ikada u tenisu. Nema dalje...( Balkanci analizirajte malo ovo). Hvala

Бата Стојковић

pre 4 godine

Zdrav razum kaze tocno sta je mislio. A mislio je i na onih 200 000 koji su prvo oterali svo hrvatsko stanovnistvo iz RSK da si naprave etnicki cistu drzavu. Ili su sutili i nisu sprijecili vojsku da teraju hrvate iz svojih domova.
Popis stanovnistva jasno kaze kakav je bio omjer hrvata i srba do 1991.i nakon toga...sa 50/50 se doslo na 97% srba...e onda je krenula Oluja
(Denki, 30. jun 2019 22:42)
Дечко, не почиње историја од 1991 године, и ти би требало то врло добро да знаш. Колико Срба је било у овом што је данашња Хрватска 1941 а колико 1945 или 1950. И немој да се лажемо, да сте били у могућности и да вас ЈНА није спречила још те 1991 би сте ви протерали тих 200000 све и да није било оружане побуне која је почела тек пошто сте ви кренули у опкољавање и нападе на касарне једине легалне оружане силе тј. ЈНА.

Jovan Stankovic

pre 4 godine

Jako sam razocaran sto je pozvao Ivanisevica u tim, coveka koji bi bio srecan da puca po srbima. Imam puno prijatelja hrvata ovde u Londonu i naravno da sam za Nikolu Pilica i on je hrvat ali nije ono sto je Ivanisevic. Zajedno sa mojim prijateljima smo bili ponosni na Noleta i njegovi strastveni navijaci. Ali ne vise. Neka je ziv i zdrav ali mi vise njegovepobede i porazi nista ne znace

Jovan Stankovic

pre 4 godine

Nole, od samog tvog pocetka bio si mi istinski najveca radost i motivacija, ali ako je ovo sa Ivanisevicem tacno to sigurno vise nisi niti mozes biti. Bio sam za Pilica da i uvek cu biti ali Ivanisevic, ako nisi znao covek je u jednom od svojih intervjua javno govorio da bi voleo da mitraljezom ubija srbe, manje vise da bude protiv Monike i da na TV intervju davne 1990 ili tu negde prica potsmesljivo i sve najgore o Zivojinovicu coveku sa kojim je igrao za reprezentaciju bivse nam Jugoslavije itd itd. Jednostavno ne postoji nijedan dobar razlog da ga pozoves, posebno znajuci da mozes da pozoves bilo koga hoces. I dalje nemogu da verujem. Tvoj poraz a jos manje tvoja pobeda vise mi nista ne znace

petrica kerempuh

pre 4 godine

Је ли то онај Горан Иванишевић који је својевремено изјавио да би волео уместо рекета да има калашњиков па да пуца по Србима?
(зоркаптил, 30. jun 2019 15:39)

Da, nazalost, to je taj. I ta izjava I dan danas postoji na internetu, lako moze da se nadje

možda je to rekao zato što su u to vrijeme Srbi pucali po njegovom gradu i domovini? svaku izjavu treba staviti u kontekst.

Krle

pre 4 godine

Djoković je kanda obezbedio političku karijeru, i više ne mora da izigriva "patriotizam" i bavi se populizmom, ne bi li dobio podršku naivnih i neukih srpskih "navijača". Sada ze ne snebiva da vam kaže "ma ko vas, bre, šiša"! Nikada mu niste ni bili važni.

taki p

pre 4 godine

POP-Razumeli su oni koji treba,boriti se sa vetrenjacama uzaludan je posao,cisto reakcija na primitivizam i nekulturu duboko ukorenjenih kod nas.Poslednja recenica se odnosi na otvaranje granica od januara za nase gradjane i opstu bezaniju koja neminovno sledi.

neispravan kod

pre 4 godine

Novaka je trenirao neko ko je imao i servis i igru bolju na mreži od Ivanišević a to je Beker... (Matoradrtina, 30. jun 2019 17:28)

Niko nije imao bolji servis od Ivanisevica. Po igri na mrezi bili su otprilike egal, on i Becker (svako je tu imao poneku prednost). Ono po cemu je Becker bio daleko iznad Ivanisevica, to je glava. Ivanisevic je verovatno najbolji teniser svih vremena koji nikad nije bio N1 (uostalom, nesto govori i podatak koliko je dugo bio N2 i koliko se igraca za to vreme izredjalo na N1). Za to mu je falila - glava. A smesna je i naivna ideja da, zato sto je neko nekad imao dobar servis, sad ce, radi toga, danasnjeg sampiona uciti servisu i da mu je to svrha. (Hoce li ga uciti kako da servira levom rukom?) Cemu li je, po takvoj logici, Amelie Mauresmo ucila Murray-a? Cemu, uostalom, Novaka Djokovica uci Marjan Vajda? Ili mislite da je Ivanisevic tu kako bi servirao umesto njega?

igor

pre 4 godine

Velika greska Novaka!Jedino sta ima da ga nauci servis i volej igra!Do danas sam navijao za Novaka i vec ga zaboravio!Nadam se da ce otac tenisa lagano da uzme GS!

X=iks

pre 4 godine

Sa ovim me je Novak izgubio. (HanSolo, 30. jun 2019 19:31)

Pali mi se lampica da bi to mogao biti bitan, ako ne i najvazniji, razlog za dovodjenje Ivanisevica. Ne zna vise covek kako da se resi navijaca koji ga brukaju.

nikol dz feimija

pre 4 godine

UŽAS.
GORAVNU ZAFALILO REKLAME.

STRAŠNO NA ŠTA JE SVE NOVAK PRINUĐEN...

Ali leđa su čitava.

Srećno Novaku protiv Filipa, neće biti lako, a i da izgubi ne bi začudilo s obzirom da mu je potpuni dijela postao neki trener.

Ko je gledao Ivaniševića u vreme kada je igrao, jasno mu je da je čovek pokazivao znake nenormalnosti, bilo je neprijatno gledati.

ALI HAJDE, KAD SE MORA, VALJDA NOVAK ZNA ŠTA RADI, a i da ništa ne osvoji, pretekao je po osvojenim gs titulama svog idola Pita, tako da baš ga briga.

A i nas, baš briga, dosta je uradio za Srbiju kao teniser, pa da i mi odmorimo od nerviranja.

Srećno Novaku, svakako, ali kada je tu Goran leba nema. Naravno ja želim da je ovo totalno omanjivanje.

зоркаптил

pre 4 godine

Је ли то онај Горан Иванишевић који је својевремено изјавио да би волео уместо рекета да има калашњиков па да пуца по Србима?

Paja jase ponovo

pre 4 godine

Novak Djokovic ce da udje u istoriju svih sportovakao covek koji je sve radio protiv sebe od Pepea, brata trenera, komentara kad ga pitali i nisu pitali (zenski tenis i Serena), raznorazna nepotrebna njegova misljenja i zapazanja koja su mu samo stetila do sad ovog on stvarno mora da poradi sa DOOOBBriiM prihologom.

23

pre 4 godine

Ljudi ovo je samo sport, ostavite po strani sve ruzne komentare. Ivan je veliki gospodin koji je uvek podrzavao Noleta. Ovo je dobitna kombinacija za Wimbldon sigurno!

Marin

pre 4 godine

Kakav uzitak gledati suradnju ove dvojice,i navijati za finale fedja-nole.....goran ce mu samo malo oplemeniti igru i dodati jos pokoji savjet,inace novak je ko izbruseni dijamant....bas cu s gustom gledati sve meceve....pozz iz zadra.

anica

pre 4 godine

(зоркаптил, 30. jun 2019 15:39)
Da li jedan komentar na temu Srbin-Hrvat moze da prodje bez toga i kad je sport u pitanju...on je bivsi teniser koji je svojevremeno imao odlicnu servu, ima sta da pokaze Noletu...o cemu ti pises svega ti?

anica

pre 4 godine

Super Nole, koliko si ti pri zemlji, nemas trunke sujete...postovanje za Ivanisevica, ali kad ga jedan Novak Djokovic angazuje da mu pomogne oko tenisa.
Veliki si Nole, srecno lave nas!

kaljkuljator

pre 4 godine

Da li je ova odluka isključivo sportska ili je odlučio da "širi ljubav" Jugoslavijom?
Ako je ovo drugo - nema od toga ništa... Pre svega zato što se neće skoncentrisati na tenis, pa onda i zato što je Nole našao da širi ljubav sa pogrešnim likovima:
http://www.politika.rs/scc/clanak/37233/O-Cavicu-i-Ivanisevicu
https://www.muzika.hr/luka-modric-thompson-nogomet/
Od onolikih Hrvata, kako se dohvatio ove dvojice?
Ko zna šta im je bilo u glavama, i drugo je vreme bilo, ali stvarno nisu materijal za bratstvo i jedinstvo, ljubav, cvetiće i tako to. Ako me razumete...
Nek je nama Nole živ i zdrav, uspešan i srećan, ali mi se ovi neprimereni hipi fazoni malo gade, iskren da budem :(

Dragana

pre 4 godine

Bila sam tada dete ali se sećam Ivaniševićevih izjava o Srbima,o Moniki Seleš kao i njegovog ponašanja na terenu protiv Agasija u finalu i kakve mu je reči upućivao. Jeste prošlo dosta vremena ali neke stvari se ne zaboravljaju. Ipak, dodje vreme da se "širi ljubav" a ovo da se gurne pod tepih. Možda je istina u onome "sličan se sličnom raduje". Ma hajde da gledamo tenis a da se ovakvim likovima ne bavimo, ne zaslužuju toliko pažnje. Nek se njima bave oni koji su ih izabrali da saradjuju sa njima.

Candreva

pre 4 godine

Zanimljiv i mislim odlican izbor, Novaku ocito ne odgovaraju tipicni treneri, potrebno mu je malo Balkanca i malo lude glave a Ivanisevic ima oboje

KakavDanakNeiskustvu

pre 4 godine

Verovatno je samo za Vimbldon posto je to Ivanisevicev turnir, ali covek je faca i po, tako da je mozda i na duze staze, sto da ne.

aleks

pre 4 godine

Maja, 30. jun 2019 16:48)
nije on mislio da dodje u centar novog sada pa ubija po ulicima nego na one sljamove i olos 90 tih koji su otisli da teraju ljude iz svojih kuca posteno zaradjenih pod komandom nasih slavnih cetnickih vojvoda za tu priliku pustenih iz raznih zatvora u kojima su bili jer nista u zivotu nisu cestito zaradili. a iza njih ludi sloba i seselj. pa naravno da bi pucao.

Milan

pre 4 godine

Neznam , Ali znam da Sam ja Novak , nikada nebih uzeo takav karakter za trenera , nikada pa ni tada, da ima kalasnjikov pucao bi u tebe , Sam je to rekao , prodana dusa Ivanisevic

Marin

pre 4 godine

Goran je sigurno među 20-30 najboljih igrača svih vremena, jedan od najboljih wimbledon igrača svih vremena i top 3 najboljih servera svih vremena.
Ma koliko to nekima teško priznati jer je po nacionalnost onaj koje najviše mrzite.

Dux

pre 4 godine

Veoma dobra odluka. Ivanisevic je jedan od najboljih servera u tenisu i donosi veliko iskustvo koje ce Novaku trebati da bi uzeo Vimbldon. Goran ga je osvojio kao "wildcard" 2001, pobedivši neverovatnog Australijanca Pat Rafter-a, a to samo po sebi je neverovatan uspeh. Goran ce doneti iskustvo, i mentalitet koji Novaku treba da bi osvojio ovaj turnir. Biće interesantno, srecno Novače!

Rocky Balboa

pre 4 godine

Izuzetno pametan potez u pravo vrijeme karijere, ako netko malo "dublje" prati tenis sjetit će se izjave od McEnroea da je impresioniran Goranovom posvećenošću trenerskom poslu dok je vodio Čilića, u godinama koje slijede Nole će se morati više oslanjati na skraćenje poena a tu su servis i napadački forhend ključni a tu je Goran majstor, mislim da ovo nije slučajno dogovoreno, mislim da je ovo sjajan potez!

Iznogoud

pre 4 godine

Danas je dan kad sam prestao navijati za Novaka.
(Izdaja, 30. jun 2019 15:58)

Bas dobro! Nikako ne bih voleo da me neko stavi u isti kos sa tobom...

Caki

pre 4 godine

Sarađivali su i do sada tako, ad hoc.

Čak i ne verujem da je ova saradnja toliko radi servisa, nego radi riterna. To je poslovično Novakovo "najjače oruđe u arsenalu", ali kao i obično poslovice nemaju mnogo veze sa stvarnošću, Novakov ritern nije više onako ubojit kao pre.

Onaj kome ne objavljujete komentare

pre 4 godine

@Paja jase ponovo
Ja zaista ne znam odakle vama (a kada smo kod toga i velikoj vecini ovde) ideja da je osoba poput Djokovica neko kome nesto fali? Problem je sto nasi ljudi ne mogu da poimaju razmere takvih igraca kao sto su Novak, Rafa i Federer. Oni nisu samo sportisti vec je svaki od njih medjunarodna koorporacija. Oni se nalaze na forbsovoj listi medju najbogatijim ljudima sveta, daleko bogatiji od velike vecine holivudskih glumaca i pevaca i pevacica. Imaju razvijene poslove sirom sveta, poseduju kontakte sa najuticajnijim ljudima nase planete trenutno. Mladi su uspesni, super poznati i popularni planetarno. Ispisuju istoriju jedne od (hteli mi to da priznamo ili ne), najarijevskijih sportova uz golf na planeti. Uzevsi sve to u obzir, sada ce neki Paja ili kako se vec zoves, da jednoj takvoj osobi spocitava sta i kako i zasto radi? Ja stvarno ne znam odakle vama svima toliki ego da vi znate sta treba i kako da radi. Da se razumemo svako ima pravo da mu se nesto svidja ili ne, ali da neko spocitava, predlaze, preporucuje i ljuti se...ma ajte molim vas.

nosferatu

pre 4 godine

Ivanišević je pred sam kraj svoje karijere (dobio vajld kard) osvojio Vimbldon!! Kako? Pa lepo...covek isao na servis i volej, igrao na mrezi, skracivao maksimalno poene. Djokovic, gle cuda, bas u tim segmentima ima dosta falinki. Otuda i ta saradnja sada. Ovi koji "prate" tenis, pljuvači, neka batale, ionako nikad nista nece znati.

maximilian

pre 4 godine

Sad uz najboljeg tenisera hrvata imamo i najboljeg trenera :) pametan potez Novaka jer će sa Zecom poboljšat servis-volej igru i skraćivati poene a da ne pričam o samom servisu.

Sirano

pre 4 godine

Znamo kako je Nole prosao sa Bekerom. Zbog toga se desio onaj njegov veliki pad. Sada ce neki reci da je Nole osvojio nekoliko GS za vreme Bekera.Pa jeste ali to nije zasluga Bekera jer Nole nije mogao odmah pasti u igri cim je poceo saradnju sa Bekerom. Trebalo je vremena i dosao je taj pad. Tako da ja bas i ne vidim nesto dobro od ovog sa Ivanisevicem. Nego nesto imam utisak da Noletu poturaju uvek one bivse asove koji su finansijski krahirali,pa da se malo ogrenu kod Novaka.

Petar Carević

pre 4 godine

https://www.telegraf.rs/sport/1471335-pre-22-godine-je-najbolji-teniser-hrvatske-svih-vremena-pucao-po-srbima

Alal ti karakter, Đokoviću!!!
Stidi se i pokaj dok imaš vremena!!!

Jozo

pre 4 godine

Је ли то онај Горан Иванишевић који је својевремено изјавио да би волео уместо рекета да има калашњиков па да пуца по Србима?
(зоркаптил, 30. jun 2019 15:39)

Da, nazalost, to je taj. I ta izjava I dan danas postoji na internetu, lako moze da se nadje

HanSolo

pre 4 godine

Sa ovim me je Novak izgubio..
Imam 54g I sećam se vrlo dobro šta je ovaj "tenisač"(ne želim da uzimam njegovo ime u usta) govorio o Srbima a i o Moniki..
A na terenu se ponašao i gore od Viktora.. Odvratan lik bio i ostao..
Kompleksaši koji sad traži malo svojih 15min.. Želeo bi da Kolšrajber pobedi, samo zbog ovog hrvatijanca.. Žalosno jeste. Uvek sam podržavao Novaka ali sa ovim me je razočarao.. Ali bože moj to je njegova odluka.. Moja je da ga ne bodrim više..

DRAGAN

pre 4 godine

Mislim da je ovo dobar
izbor Novaka.Goran je imao
najbolji servis. a upravo to
Novaku vise puta ne dostaje.Sretno na Wimbledonu, i cekamo
16 GS. Idemo NOLE...

Yep

pre 4 godine

@Novak Djokovic ce da udje u istoriju svih sportovakao covek koji je sve radio protiv sebe od Pepea, brata trenera, komentara kad ga pitali i nisu pitali (zenski tenis i Serena), raznorazna nepotrebna njegova misljenja i zapazanja koja su mu samo stetila do sad ovog on stvarno mora da poradi sa DOOOBBriiM prihologom.
(Paja jase ponovo, 30. jun 2019 15:45)

Neka si ti objasnio posao covjeku koji ima 15 grem slemova! Trebalo bi tebe da angazuje. Pitanje je da li imas 15 zuba u glavu!

Sta ucini to Dominiče Time??!!??

pre 4 godine

Pokazali su mi kako da pucam, samo zbog zabave. Pustili su me da pucam iz mitraljeza. Bilo je teško kontrolisati ga, ali, oh, bio je to dobar osećaj - svi meci izlaze... Razmišljao sam kako bi bilo dobro da neki Srbi stoje ispred mene - izjavio je Ivanišević svojevremeno.

Evo izjave. Svaka cast nolu

taki p

pre 4 godine

U poslednjih par godina na komentarima o Novaku jasno se video presek srpskog drustva,skrivajuci se iza anonimnosti mnogo njih je bilo vise nego iskreno,pokazujuci kakav smo talog postali.Prosecnom srbinu niko ne valja,mnogi mrze Novaka iz raznoraznih razloga,sta tek moze da ocekuje hrvat,frustracije i licno nezadovoljstvo izbijaju iza svakog coska,ne razmislja se realno zdravorazumski,nego mesavinom budjavog patriotizma i lokalnog kvazi-elitizma.Sve sami junaci i stucnjaci,veoma hrabri iza tastature i kad popiju u kafani,mali milion sam takvih sretao koji nemaju herca u realnom zivotu,nazalost mnogi od njih se uvuku u sve pore ovog bolesnog tkiva koje nazivamo drustvo,egzodus u najavi cim svabe puste zakon 01.01.2020.

Paja jase ponovo

pre 4 godine

Novaku je Bog dao sve sto moze za tenis osim mozga to je definitivno jer zaista se cudne stvari sa njim desavaju tu i tamo od zenidbe , dece, Pepea, pada strmoglavog na ATP, pa rast na istoj pa sad Goran koga nije hteo pre godinu dve kad mu se namecao , nemamo sve cinjenice i podatke pa da ne sudimo ali meni sve ovo ne lici na nesto dobro i stabilno ali to je samo moje misljenje.

Aki

pre 4 godine

Sve čestitke za Gorana. Drag mi je odavno, čovek bez političkih, verskih i nacionalnih predrasuda.
(Mladen, 30. jun 2019 17:08)

PROGUGLAJ IVANISEVICEV INTERVIJU ZA NEW YORK TIMES STA JE IMAO RECI O SRBIMA PA ONDA OTVORI USTA

Vladimir

pre 4 godine

Hajde da odgovorimo na neka pitanja
Jel goran nekog ubio ranio proterao
Sta bi s njim bilo da tad nije to izjavio
Da li mu je ceo zivot obeležila sestrina teska bolest
Tajci je izvela u bg pa je u toku rata pevala zengama
Brena je muslimanka pa je pevala nasoj vojsci
Da li ga je novak uzeo radi pevanja ili radi treniranja segmenata igre
Kad ce poceti u meri u kojoj moze da se resavaju posledice rata a nastaviti normalan zivot
Ko od nas sem sportista nesto znaci npr firme ili pojedinci

Skole

pre 4 godine

Nema nikakve veze servis igra,radi se o cisto marketinskom triku,zelja za jacanje ljubavi izmedju dva naroda.Bruka kako politizuju tenis. A Ivanisevic ko 90 posto hrvata. Mrzi Srbe onako iskreno a javno se po malo pretvara da bas i nije tako.

Sta ucini to Dominiče Time??!!??

pre 4 godine

Је ли то онај Горан Иванишевић који је својевремено изјавио да би волео уместо рекета да има калашњиков па да пуца по Србима?
(зоркаптил, 30. jun 2019 15:39)

oprostice mu srbi, kao sto su i vucicu

Harwy

pre 4 godine

Veoma loš potez. Hrvat da pomogne Srbinu da pobedi??? Ma daj,....
(Hajduk, 30. jun 2019 19:37)

Tko je uveo Đokovića u vrhunski tenis nego Hrvati Nilola Pilić i Slavko Razberger. Prvi kao trener, a drugi dajući mu kao talentiranom početniku bez rankinga wild karte za ATP turnire u Umagu i Zagrebu.

Maja

pre 4 godine

„Показали су ми како се пуца, онако, ради забаве. Дали су ми да пуцам из митраљеза. Било га је тешко контролисати, али, ох, тако је био леп осећај – ти меци који излазе. Замишљао сам како би било лепо да неки Срби стоје испред мене”.
Izjava Ivaniševića za Njujork Tajms!

mr

pre 4 godine

Новаку је тренер био неко ко је са 18 освојио Вимблдон, а после још неколико. Тренира са тренером који је са њим освојао Вимблдоне. Ту је био и Агаси као велики ГС шампион. И сад одједном Новаку треба човек који је под старе дане једва освојио Вимблдон што се приписује највећем могућем изненађењу у историји тениса. Да, сигурно ће да га научи и доведе до врха као што је доводио и остале које је тренирао. Лепо рече неко доле, Новак спада у људе који константно раде против себе, и због те деструктивне црте му дефинитивно треба одређени саветник. Мада то више неће ни бити важно пошто изгледа и онако највише за годину дана планира крај каријере, осим ако не мисли да ће Иванишевић и да га тренира у Токију под заставом Србије.

Sava

pre 4 godine

Kako vas ne mrzi da se zamlaćujete sa tim Djokovićem?
(Drnda, 30. jun 2019 21:32)

Ti usao i komentarisao, postavio botovsko pitanje i vratices se da vidis jel ti neko odgovorio, botino jedna ti i slicni tebi se zamlacuju a ostali navijaju za njega.

zemunski kej

pre 4 godine

Nole poslednjih godina se ponasa dosta cudno. Stefanek,Ivanisevic ,onaj guru Pepe Imaz ? Nole sta to radis? Hoces da pokvaris sjajnu karijeru?

DEDA CVETKO

pre 4 godine

Samo da podsetim dezurne jugonostalgicare - ukljucujuci tu i Novaka - da je doticni lik 1992. godine, na vrhuncu secesionistickih ratova u Jugoslaviji, izjavio New York Times-u da bi "voleo da vidi Srbe ispred svog automata" (doslovni citat).

E, da: pod "automatom" nije mislio na trening-masinu za automatsko izbacivanje tenis-loptica.

Kec iz fizickog i jedinica iz vladanja. Sedi, Novace.

Вељко

pre 4 godine

Ma tako je breee!!
Idemooo!!
Fantastična stvar za obojicu.
Trebalo je neke nove energije i evo je,ona je tu.
Eh,sada,kada bi to bilo krinusano podizanjem pehara za dve nedelje...
Puste želje.

Harwy

pre 4 godine

Cemu on da ga nauci ???
(hours of love, 30. jun 2019 15:40

Možda mu poboljša servis, pogotovo drugi servis. Možda ga ohrabri da izlazi više na mrežu kod brzih podloga. Na tim segmentima igre je Ivanišević osvojio i još 3 puta igrao finale Vimblodona.

mnbvcxy

pre 4 godine

Ovo mi najjace...sta može Goran njemu da pokaže??I čuveni teniser...čuveniji je Vavrinka od njega...
(mare, 30. jun 2019 16:17)

Koliko GS ima Vajda?

Nenad

pre 4 godine

Ljudi,aman zaman.....Vajda je ostao glavni trener.Goran je tu zbog Vimbldona, a i valjda Novak zna najbolje ko mu, kada i gde može pomoći-napred majstore !

Jovan

pre 4 godine

Ma neeeee!!!!!
Pa on je upropastio sve igrace koje je "trenirao"(Cilica, Raonica.....)
A sta on moze Novaka da nauci u tenisu osim nekih budalestina (lomljenje reketa i sl.)
Ali dobro, eto od danas pa sve dok je ovaj u Novakovom timu ne navijam za njega..... Super, necu se nervirati......

Dubrovčanin

pre 4 godine

"ŠTO SE NERVIRATE I GORAN IVANIŠEVIĆ JE SRBIN
(Goran, 30. jun 2019 16:25)

Novak, Goran, Vajda i Pepe su Srbi."

Hehe, Srbija do Tokija.

ja

pre 4 godine

Maja, 30. jun 2019 16:48) 
nije on mislio da dodje u centar novog sada pa ubija po ulicima nego na one sljamove i olos 90 tih koji su otisli da teraju ljude iz svojih kuca posteno zaradjenih pod komandom nasih slavnih cetnickih vojvoda za tu priliku pustenih iz raznih zatvora u kojima su bili jer nista u zivotu nisu cestito zaradili. a iza njih ludi sloba i seselj. pa naravno da bi pucao.
(aleks, 30. jun 2019 17:53)

Nedvosmisleno je rekao NEKI Srbi da mu stoje pred nisanom. Ne vojnici, ne cetnici,....nego Srbi. Svakom je jasno. Do duse to je tad rekao, a posle dve decenije slikao se sa nasom navijacicom koja nosi kokardu.

petar

pre 4 godine

Svi vi koji živite u prošlosti ne možete shvatiti Novaka jer vam je daleko odmakao...Vjerujem da Goran može pomoći kod varijanti servisa,neće dirati prvi servis jer je premalo vremena,a mislim da je prvi servis jako dobar.Također,smeš i volej bi mogli biti bolji..Sve drugo je gotovo savršeno.Mišljenja sam da će Novak igrati s Nadalom za titulu,a nije zanemarivo što je Goran ljevak.Znači,naglasak je na agresivnosti..Puno sreće

Rafa 30

pre 4 godine

Vrlo logicna odluka..
Djokovic vise nema 20 god..
Necu puno pojasnjavat..
Ali ako razumijete materiju..
Novak mora pocet stedit energiju.. I igrat krace poene kao fed..
Ako zeli igrat vrhunski tenis s 35 godina..
Dalje ne treba nista pojasnjavat
Lijep pozz

Maja

pre 4 godine

Maja, 30. jun 2019 16:48)
nije on mislio da dodje u centar novog sada pa ubija po ulicima nego na one sljamove i olos 90 tih koji su otisli da teraju ljude iz svojih kuca posteno zaradjenih pod komandom nasih slavnih cetnickih vojvoda za tu priliku pustenih iz raznih zatvora u kojima su bili jer nista u zivotu nisu cestito zaradili. a iza njih ludi sloba i seselj. pa naravno da bi pucao.
(aleks, 30. jun 2019 17:53)
Ti znaš šta je on mislio kada kaže "neki" Srbi? Da li su to i onih 200.000 proteranih Srba? Ovo je izjava sportiste! Ja nikada, ali nikada ne bih poželela nikoga, baš nikoga ispred nišana. Želeti da ubiješ čoveka je odvratno kao što je odvratan i tvoj komentar, dragi moj Aleks. Izgleda da nikada nisi čuo, ti koji tolerišeš nečiju želju za ubijanjem, da u jednoj knjizi piše "Ne ubij"!

ahila

pre 4 godine

Novače ,znam da dobro znaš šta radiš.Iskreno ,čovjek mi nije drag,ali to je moja percepcija i apsolutno je nevažno.Volim tvoj tenis i tvoje stalno traženje kako da budeš sve bolji u svojoj omiljenoj igri.Molim te samo da "mlatiš" protivnike onako kako si "mlatio" Rafu ove godine na Australia Openu.

sasa

pre 4 godine

U komentarima sve samo bolestnici...

Meni bas svejedno dokle god se ne odrice Vajde! Vajda je za njega pravi covek, jos kad bi Bekera vratio. Mi smo takav mentalitet koji samo Svaba moze da razume i izvuce nesto iz nas.

Александар

pre 4 godine

Један добар тренер му и даље треба, али не за тенис, већ да му среди мисли.

Bodibond

pre 4 godine

Prvo Beker, Henman,Ancici sada Ivanisevic, ko je sledeci Novakov trener, David Nablandian, Dzejms Blejk,Bjorn Borg, Roman Kafelnikov ili Endi Rodik? Posto Rodik vodi sa 5:4 u H2H moj izbor je nekadasnji americki teniser.

Vladan

pre 4 godine

Moram da kazem da uz sve postovanje Ivanisevicevog servisa i volej igre, na znam bas tacno koliko je ovo dobar potez. Imao bi smisla da je Djokovic na Wimbledonu igrao 5 finala i svih 5 izgubio zbog tog servisa ili voleja koji su mu nedostajali. Ali on je dobio 4 puta, od cega 3 poslednja puta kada je igrao u finalu, od cega 2 puta bas protiv najboljeg svih vremena na travi, Federera i jos je trenutni branilac titule. Rekao bih da on veoma dobro zna kako da pobedi na Wimbledonu. Nazalost ovo mi vise izgleda kao nedostatak samopouzdanja pred ovaj predstojeci. Videcemo.

Maximilian

pre 4 godine

Da je doveo bar nekog sa radnom etikom i disciplinom jer ne trenira dovoljno,sta ce mu ovaj lijeni tovar??
(pinjoe, 30. jun 2019 18:00) 

Taj lijeni tovar je bio jedan od fizički najspremnijih igrača na touru tako da...A na internetu imaš čak i njegove treninge kad je gostovao kod Knjaza u "Mjenjačnici". Čovjek je bio životinja a mečeve je gubio zbog svoje lude glave a ne fizikalija ili neznanja. I neko ovdje spominje da "kakva je on legenda",...pa svi su ga otpisali u Wimbledonu i zbog ozljede ramena koju je vukao godinama pa mu dali wild card a ovaj napravio šou na jednom od najvećih turnira-eto zašto!

petrica kerempuh

pre 4 godine

Је ли то онај Горан Иванишевић који је својевремено изјавио да би волео уместо рекета да има калашњиков па да пуца по Србима?
(зоркаптил, 30. jun 2019 15:39)

Da, nazalost, to je taj. I ta izjava I dan danas postoji na internetu, lako moze da se nadje

možda je to rekao zato što su u to vrijeme Srbi pucali po njegovom gradu i domovini? svaku izjavu treba staviti u kontekst.

Adriano_Galliani

pre 4 godine

„Показали су ми како се пуца, онако, ради забаве. Дали су ми да пуцам из митраљеза. Било га је тешко контролисати, али, ох, тако је био леп осећај – ти меци који излазе. Замишљао сам како би било лепо да неки Срби стоје испред мене”.
Izjava Ivaniševića za Njujork Tajms!
(Maja, 30. jun 2019 16:48)

Živa istina, nije to bilo tako davno.

krsta

pre 4 godine

Ti usao i komentarisao, postavio botovsko pitanje i vratices se da vidis jel ti neko odgovorio, botino jedna ti i slicni tebi se zamlacuju a ostali navijaju za njega.
(Sava, 30. jun 2019 21:46)

Ja ne navijam za "njega"! Nikada nisam, nikada neću.

X=iks

pre 4 godine

Sa ovim me je Novak izgubio. (HanSolo, 30. jun 2019 19:31)

Pali mi se lampica da bi to mogao biti bitan, ako ne i najvazniji, razlog za dovodjenje Ivanisevica. Ne zna vise covek kako da se resi navijaca koji ga brukaju.

Matoradrtina

pre 4 godine

@ nosferatu sve si u pravu što si napisao...ali si zaboravio jednu stvar... Novaka je trenirao neko ko je imao i servis i igru bolju na mreži od Ivanišević a to je Beker...i nije uspeo ... Novak nije siguran na tom delu terena blizu mreže niti smecevi...servis mu je ok...nije jak ali je odličan... Nadal je uspeo u tome da počne da skraćuje poene i da je sve bliži osnovnoj liniji i da mnogo češće izlazi na mreži... videćemo dal će Novak uspeti da savlada taj rebus koj ga muči godinama... pogotovo smeč...

Jovan Stankovic

pre 4 godine

Jako sam razocaran sto je pozvao Ivanisevica u tim, coveka koji bi bio srecan da puca po srbima. Imam puno prijatelja hrvata ovde u Londonu i naravno da sam za Nikolu Pilica i on je hrvat ali nije ono sto je Ivanisevic. Zajedno sa mojim prijateljima smo bili ponosni na Noleta i njegovi strastveni navijaci. Ali ne vise. Neka je ziv i zdrav ali mi vise njegovepobede i porazi nista ne znace

taki p

pre 4 godine

Mislim da ljudi ne kapiraju da Novaku ne treba nesto bogzna koliko noviteta u igri,koliko mu je potrebna psihicka stabilnost,zato je Ivanisevic dobar izbor,u prijateljskim su odnosima sto je plus,ima nekog iskustva sa Cilicem,moze da bude dobar motivator,unapredi servis i voleje,sitnice ali u ovom sportu mogu biti od presudnog znacaja.To sto je hrvat najmanje je bitno,vazno da se dobro slazu,poprilicno poznaju sto ce ubrzati saradnju,na kraju rezultati su bitni,verujem da ce Nole iz ovoga samo profitirati.

izzzy

pre 4 godine

Ovo mi najjace...sta može Goran njemu da pokaže??I čuveni teniser...čuveniji je Vavrinka od njega...
(mare, 30. jun 2019 16:17)

Goran je ljevak, uvijek je dobro znati stvari i iz te perspektive

Фрфљави

pre 4 godine

Нисам стручан да прогнозирам ову фузију :) Када је Бекер долазио, ретко ко је помислио да ће имати најјачу докинацију икада у свету тениса! Поготово што је Бекер имао репове. Био на лошем гласу. Овде једину сумњу имам због Горановог карактера. Јер не трпи ауторитет. А новак није баш млак на речима. Остало итекако може да проради и да буде веома успешна сарадња. Новак зна због чега је то урадио. Ко је гледао полуфинале Новака и Тима, увидео је рекордан излазак на мрежи. Јер Новак жели да траје, траје и траје. Да чува снагу и да што је раније могуће заврши поен. Новак је губио ГС финала јер је претходно играо пар дана за редом. Или предугачке мечеве. То је и сам рекао. Зато је довео Американца да му анализира игру кроз бројеве како би што ефикаснији био у скраћивању поена. А управо то сада жели да усаврши са Зецом. Да, када има дугачке мечеве иза себе, да их узме у своју корист тако што ће ефикасно сачувати снагу за Биг Поинтс тј велике-битне поене који одлучују игру или праве превагу! А то му је раније измакло јер је остајао без гаса. Тако да је остао ускраћен за неких 4 ГС због лошег распореда организатора или временских услова. А и због самог ривала! Јако паметан и мудар потез. Само да се карактерно сложе. Иначе, имаћемо најсочнију плејаду псовки балканаца :) Не зна се ко је више ломио рекете и псовао од њих двојице :)

Srbin

pre 4 godine

Zdrav razum kaze tocno sta je mislio. A mislio je i na onih 200 000 koji su prvo oterali svo hrvatsko stanovnistvo iz RSK da si naprave etnicki cistu drzavu. Ili su sutili i nisu sprijecili vojsku da teraju hrvate iz svojih domova.
Popis stanovnistva jasno kaze kakav je bio omjer hrvata i srba do 1991.i nakon toga...sa 50/50 se doslo na 97% srba...e onda je krenula Oluja
(Denki, 30. jun 2019 22:42) # Link komentara

Kako te nije sramota da spinujes tu po srpskim portalima!?

bane

pre 4 godine

Ne znam zašto Novak dovlači čoveka koji je davao izjave pune mržnje prema našem narodu. Sve i da je bio svetska klasa a taj Ivanišević je bio drugorazredni igrač. Ovo je jako loš potez Djokovića sa kojim omalovažava žrtve hrvaskog terora.
Ja volim Novaka ali ne volim Ivaniševića. Na kraju će zbog ovoga Novak izgubiti puno navijača u Srbiji. Meni je već preko glave ludih poteza Djokovića koji mu samo idu na štetu.
Zašto Srbin ne bi navijao za jednog Nadala?

john mcnroe

pre 4 godine

(Onaj kome ne objavljujete komentare, 30. jun 2019 17:56)

Bravo za komentar. Ova recenica " Oni su korporacija" sve govori o najvecima ikada u tenisu. Nema dalje...( Balkanci analizirajte malo ovo). Hvala

taki p

pre 4 godine

POP-Razumeli su oni koji treba,boriti se sa vetrenjacama uzaludan je posao,cisto reakcija na primitivizam i nekulturu duboko ukorenjenih kod nas.Poslednja recenica se odnosi na otvaranje granica od januara za nase gradjane i opstu bezaniju koja neminovno sledi.

perapirker

pre 4 godine

Ajde potražite na netu ko su teniseri sa najviše asova u istoriji? Sadašnji prvi (koji ima pozitivan skor sa Novakom) prešao je Ivaniševica samo zato što je još uvek aktivan. A stariji je od Federera!!!

pedja

pre 4 godine

Novak me vise definitivno ne interesuje!Ovo dodvoravanje Hrvatima u vrijeme kad nas najvise ponizavaju i vrijedjaju od 1941 i 1992,stvarno ne mogu da svarim!Brate sto ti sreca!1000 neprospavanih noci zbog tvojih pobjeda i poraza,nikad sebi necu oprostiti!Pozdravi tatu ,ocekujem uskoro da vas dva i Miljojko Pantic budete specijalni gosti na HRT 1 ili 2 sa sve kockastim dresovima!

neispravan kod

pre 4 godine

Novaka je trenirao neko ko je imao i servis i igru bolju na mreži od Ivanišević a to je Beker... (Matoradrtina, 30. jun 2019 17:28)

Niko nije imao bolji servis od Ivanisevica. Po igri na mrezi bili su otprilike egal, on i Becker (svako je tu imao poneku prednost). Ono po cemu je Becker bio daleko iznad Ivanisevica, to je glava. Ivanisevic je verovatno najbolji teniser svih vremena koji nikad nije bio N1 (uostalom, nesto govori i podatak koliko je dugo bio N2 i koliko se igraca za to vreme izredjalo na N1). Za to mu je falila - glava. A smesna je i naivna ideja da, zato sto je neko nekad imao dobar servis, sad ce, radi toga, danasnjeg sampiona uciti servisu i da mu je to svrha. (Hoce li ga uciti kako da servira levom rukom?) Cemu li je, po takvoj logici, Amelie Mauresmo ucila Murray-a? Cemu, uostalom, Novaka Djokovica uci Marjan Vajda? Ili mislite da je Ivanisevic tu kako bi servirao umesto njega?

TNT

pre 4 godine

@nosferatu
Da ti ista znas o tenisu znao bi da je trava na Vimbldonu tada bila potpuno drugacija u odnosu na ovu sada.Tada je servis volej igra osvajala titule, danas se igraju dugi poeni jer je podloga mnogo sporija

Jovan Stankovic

pre 4 godine

Nole, od samog tvog pocetka bio si mi istinski najveca radost i motivacija, ali ako je ovo sa Ivanisevicem tacno to sigurno vise nisi niti mozes biti. Bio sam za Pilica da i uvek cu biti ali Ivanisevic, ako nisi znao covek je u jednom od svojih intervjua javno govorio da bi voleo da mitraljezom ubija srbe, manje vise da bude protiv Monike i da na TV intervju davne 1990 ili tu negde prica potsmesljivo i sve najgore o Zivojinovicu coveku sa kojim je igrao za reprezentaciju bivse nam Jugoslavije itd itd. Jednostavno ne postoji nijedan dobar razlog da ga pozoves, posebno znajuci da mozes da pozoves bilo koga hoces. I dalje nemogu da verujem. Tvoj poraz a jos manje tvoja pobeda vise mi nista ne znace

igor

pre 4 godine

Velika greska Novaka!Jedino sta ima da ga nauci servis i volej igra!Do danas sam navijao za Novaka i vec ga zaboravio!Nadam se da ce otac tenisa lagano da uzme GS!

Krle

pre 4 godine

Djoković je kanda obezbedio političku karijeru, i više ne mora da izigriva "patriotizam" i bavi se populizmom, ne bi li dobio podršku naivnih i neukih srpskih "navijača". Sada ze ne snebiva da vam kaže "ma ko vas, bre, šiša"! Nikada mu niste ni bili važni.

Бата Стојковић

pre 4 godine

Zdrav razum kaze tocno sta je mislio. A mislio je i na onih 200 000 koji su prvo oterali svo hrvatsko stanovnistvo iz RSK da si naprave etnicki cistu drzavu. Ili su sutili i nisu sprijecili vojsku da teraju hrvate iz svojih domova.
Popis stanovnistva jasno kaze kakav je bio omjer hrvata i srba do 1991.i nakon toga...sa 50/50 se doslo na 97% srba...e onda je krenula Oluja
(Denki, 30. jun 2019 22:42)
Дечко, не почиње историја од 1991 године, и ти би требало то врло добро да знаш. Колико Срба је било у овом што је данашња Хрватска 1941 а колико 1945 или 1950. И немој да се лажемо, да сте били у могућности и да вас ЈНА није спречила још те 1991 би сте ви протерали тих 200000 све и да није било оружане побуне која је почела тек пошто сте ви кренули у опкољавање и нападе на касарне једине легалне оружане силе тј. ЈНА.

nikol dz feimija

pre 4 godine

UŽAS.
GORAVNU ZAFALILO REKLAME.

STRAŠNO NA ŠTA JE SVE NOVAK PRINUĐEN...

Ali leđa su čitava.

Srećno Novaku protiv Filipa, neće biti lako, a i da izgubi ne bi začudilo s obzirom da mu je potpuni dijela postao neki trener.

Ko je gledao Ivaniševića u vreme kada je igrao, jasno mu je da je čovek pokazivao znake nenormalnosti, bilo je neprijatno gledati.

ALI HAJDE, KAD SE MORA, VALJDA NOVAK ZNA ŠTA RADI, a i da ništa ne osvoji, pretekao je po osvojenim gs titulama svog idola Pita, tako da baš ga briga.

A i nas, baš briga, dosta je uradio za Srbiju kao teniser, pa da i mi odmorimo od nerviranja.

Srećno Novaku, svakako, ali kada je tu Goran leba nema. Naravno ja želim da je ovo totalno omanjivanje.