Ponedeljak, 12.09.2022.

08:30

Novi Đokovićev pad na ATP listi

Tenis ima novog "kralja" – Karlos Alkaras od ponedeljka je prvi na ATP listi najboljih tenisera sveta.

Izvor: SS

Novi Ðokoviæev pad na ATP listi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Big Bang

pre 1 godinu

Kad igra sedmi teniser sveta?
(Lično On, 12. septembar 2022 15:23)

Trenutno sedmi i trenutni GOAT igra u necijim glavama non stop, a na terenu ce se pojaviti u Tel Avivu, Parizu i Torinu, a dogodine i na AO gde ce osvojiti jubilarnu desetu titulu koju su mu ukrali ove godine (T most of all times) i na ostalim turnirima koje izabere, jer kao GOAT to moze da radi, dok neki ovde ne mogu da igraju ni pevaju vec samo da mrze...
(Big Bang, 12. septembar 2022 16:09)
tesko ce pored ovih mladih da osvaja ,nestvaran tenis pokazuje mali Alkaraz . Videcemo ali deluje da je ipak doslo do smene
(Milan, 12. septembar 2022 16:50)

Nestvaran tenis protiv Ruda i Sinera? Cilic ga je zamalo otreso ko slinav nos, a Djokovic je malo bolji igrac od Cilica jel da? Malo vise...
Plus, decko je vec poceo da preskace pojedine turnire od 1000. Djokovic i Federer nisu nikad preskakali velike turnire kad su bili mladji. Samo je Rafa preskakao jer njegov nacin igre s njegovom masom je smrt za telo. Alkaraz ima slicnu konstituciju i nacin igre, tako da videcemo...

Big Bang

pre 1 godinu

Kad igra sedmi teniser sveta?
(Lično On, 12. septembar 2022 15:23)

Trenutno sedmi i trenutni GOAT igra u necijim glavama non stop, a na terenu ce se pojaviti u Tel Avivu, Parizu i Torinu, a dogodine i na AO gde ce osvojiti jubilarnu desetu titulu koju su mu ukrali ove godine (T most of all times) i na ostalim turnirima koje izabere, jer kao GOAT to moze da radi, dok neki ovde ne mogu da igraju ni pevaju vec samo da mrze...
(Big Bang, 12. septembar 2022 16:09)
tesko ce pored ovih mladih da osvaja ,nestvaran tenis pokazuje mali Alkaraz . Videcemo ali deluje da je ipak doslo do smene
(Milan, 12. septembar 2022 16:50)

Nestvaran tenis protiv Ruda i Sinera? Cilic ga je zamalo otreso ko slinav nos, a Djokovic je malo bolji igrac od Cilica jel da? Malo vise...

Of course

pre 1 godinu

Sa mastersima 1000, Novaku nije bilo omogućeno da se bori za 10,000 atp poena ove godine.
(Vlada, 12. septembar 2022 13:41)

Ma svetska zavera protiv pravoslavlja ...

I support the current thing

pre 1 godinu

На ком је месту најбољи икада? Наравно Федерер. Зна ли се шта?
(mlekadžijа, 12. septembar 2022 17:40)

Zna se. Placaju mu sponzori rekonstrukciju pa da konacno prohoda...

Cetko

pre 1 godinu

Sve je isto samo sada ce novak da igra protiv ruda u cetvrtfinalu kao sedmi nosilac a ovaj kao drugi. A kvota na sedmog ce biti 1,15
Sve isto

Demokrata u nastanku

pre 1 godinu

Rang lista ne laže, to je trenutno stanje stvari. Iako bi realno Rafa trebao biti broj 1. No novi kralj je sjeo na prijedtolje i sretno mu bilo, ako ga posluži zdravlje samo je nebo granica.

Srđan

pre 1 godinu

Kažu da je imao u Engleskoj kralj, Jovan Bez Zemlje, koji je prestao biti kralj kad mu se brat, Ričard Lavlje Srce, vratio iz Svete Zemlje. Vazda bilo i biće: gde mačke nema, miševi kolo vode.

Milan

pre 1 godinu

Novaku su izbrisali 6.000 bodova, po 2.000 za AO i UO, kao i 2.000 sa Wimbledona koji je osvojio. Alkaraz je budućnost tenisa, ali ovo je smešno.
(Joca, 12. septembar 2022 11:58)
Sa USO 1200 posto nije osvojio prosle godine nego igrao finale

Milan

pre 1 godinu

Mogu da shvatim da su ljudi u početku u strahu od pandemije pisali hvalospeve o vakcini i pogrdno nazivali I kritikovali Novaka.Da posle skoro tri godine neko kritikuje nekoga zbog odbijanja da primi istu koja blage veze nema sa zdravljem već isključivo sa politikom i biznisom to ne mogu.Samo glupav čovek i čovek koji je shvatio da se zeznuo pa sada iz pakosti i dalje tvrdi i utvrđuje nečiju odgovornost.Majstore kako vidiš odgovornost ljudi koji ne priznaju Rusku i Kinesku vakcinu.Čime je to dokazano da su Moderna i Fajzer bolje vakcine.Samo biznis i politika.Da tačno je , Novakova reč ima težinu zato se tako ponašaju prema njemu jer im je izbio milijarde iz džepa .Nikakve veze to sa zdravljem nema.
(Q, 12. septembar 2022 11:52)
apsolutno tacno

Big Bang

pre 1 godinu

Kad igra sedmi teniser sveta?
(Lično On, 12. septembar 2022 15:23)

Trenutno sedmi i trenutni GOAT igra u necijim glavama non stop, a na terenu ce se pojaviti u Tel Avivu, Parizu i Torinu, a dogodine i na AO gde ce osvojiti jubilarnu desetu titulu koju su mu ukrali ove godine (T most of all times) i na ostalim turnirima koje izabere, jer kao GOAT to moze da radi, dok neki ovde ne mogu da igraju ni pevaju vec samo da mrze...

Milan

pre 1 godinu

Prvi na ATP listi sa manje od 7k bodova a kraj sezone je blizu?
(glupi zmaj, 12. septembar 2022 14:17)
ali ima tek 19 godina , nestvarno dobar igrac .Budimo malo realni molim vas

Milan

pre 1 godinu

Kad igra sedmi teniser sveta?
(Lično On, 12. septembar 2022 15:23)

Trenutno sedmi i trenutni GOAT igra u necijim glavama non stop, a na terenu ce se pojaviti u Tel Avivu, Parizu i Torinu, a dogodine i na AO gde ce osvojiti jubilarnu desetu titulu koju su mu ukrali ove godine (T most of all times) i na ostalim turnirima koje izabere, jer kao GOAT to moze da radi, dok neki ovde ne mogu da igraju ni pevaju vec samo da mrze...
(Big Bang, 12. septembar 2022 16:09)
tesko ce pored ovih mladih da osvaja ,nestvaran tenis pokazuje mali Alkaraz . Videcemo ali deluje da je ipak doslo do smene

Sarkazam

pre 1 godinu

Razjasnjenje prethodnih linkova:
The Pepperstone ATP Live Race To Turin, which updates after every match completes, is a calendar-year points race that rewards the top players and eligible Grand Slam champions with a place at the eight-player Nitto ATP Finals.

U prevodu Nole je sedmi, dobio je GS i gledacemo ga (mrzitelji nek ovo citaju kao: paticemo zbog njega) u Torinu, a pre toga nadam se u Parizu

Mrzitelji pod kamen, zavidnici u rupu, glupani sikter!
Nole je GOAT! Idemooo!

Gonič Nolomana

pre 1 godinu

Dresh lista. Svi ionako znaju ko je pravi broj 1.
(dovla, 12. septembar 2022 15:47)

Znamo. Rafa Nadal. Ne treba vise da nas podsecas.

Sarkazam

pre 1 godinu

Dragi Midraze, Novak kao osvajac GS ima garantovano mesto na Završnom turniru ako ne padne ispod 21og mesta, ispravite me ako grešim.
(Tormund, 12. septembar 2022 12:14

Gresis

[link]
(ATP, 12. septembar 2022 12:52)

Ne . Ti gresis, ali verovatno i ne mozes bolje. ATP? Vise kao SOB

https://www.atptour.com/en/rankings/singles

Negativni

pre 1 godinu

Kakva smena generacija! Zabranili Djokovicu da igra 2 slema od 4 plus nekoliko mastera. Zabranili Medvedevu da igra GS i neke mastere. O kakvoj ti smeni pricas? Smena je kad se veterani penzionisu,ili ne mogu vise da izadju na kraj sa mladjim igracima, a Novak izlazi relativno lako na kraj sa njima, kad mu dozvole da igra. Videcemo ako mu dozvole da igra Australiju, Francusku i Englesku, e onda ces razumeti o cemu ja sad pisem. Nesportski pozdrav.
(Pljuvac Svih Stilova, 12. septembar 2022 13:10) Niko mu nije zabranio sendvicicu vec se sam diskvalifikovao zbog svojih ‘principa’, dzabe ponavljas laz, nece postati istina, nikada! Saf se smiri malo…otpasce ti to malo kose.

Brzi

pre 1 godinu

Covek kog su "razvalili" sa zabranama je sedmi.
Covek koje se šprica svim što mu kažu, pre i posle mečeva hoda na štakama, rizikuje zdravlje zbog karijere i nema stav ni o čemu - treći.

Smešna razlika.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Smena generacija, sve je to normalno, samo se treba naviknuti da vreme čini svoje. Tako su Nole, Nadal i Federer svojevremeno smenili neke starije tenisere na vrhu. Ili sebi ne možemo da priznamo da smo stariji pa to reflektujemo preko Đokovića?
(bgd, 12. septembar 2022 09:29)

Kakva smena generacija! Zabranili Djokovicu da igra 2 slema od 4 plus nekoliko mastera. Zabranili Medvedevu da igra GS i neke mastere. O kakvoj ti smeni pricas? Smena je kad se veterani penzionisu,ili ne mogu vise da izadju na kraj sa mladjim igracima, a Novak izlazi relativno lako na kraj sa njima, kad mu dozvole da igra. Videcemo ako mu dozvole da igra Australiju, Francusku i Englesku, e onda ces razumeti o cemu ja sad pisem. Nesportski pozdrav.

Platipus perica

pre 1 godinu

Cak i da su u pravu ovi koji tvrde da Novaku nije zabranjeno, nego je satro sam odlucio da ne igra, Novaku je oteto posteno osvojenih 2000 bodova. I sa tih par turnira koje je igrao, bio bi 4, (Alcaraz, Nadal, Rud poredak prva tri sa Wimb), a u Race listi 5. na ivici da se i teorijski plasira u ovom trenutku. Tako da manite se prica o padu super je i ovo uz takav pritisak....

Ustadoh ja, ustase svi

pre 1 godinu

Oboren rekord
najmlađi br. 1 u istoriji (doo sad je taj rekord držao Pit Sampras).

Đoković je prvi GS osvojio sa 21 god.
Đoković je prvi put postao br. 1 sa 24 godine.
Đoković je ujedno i prvi Srbin ikad koji je osvojio GS (mozda je i jedini?).

Alkaraz je prvi GS osvojio sa 19 god.
Alkaraz je postao br. 1 sa 19 god.
Alkaraz je u 2022. osvojio dva mastersa (protiv Zvereva i protiv Ruda) i GS (protiv Ruda). Impresivno.
(19 godina, 12. septembar 2022 11:31)

Sta bre copy paste ovu glupost na svaku vest o tenisu? Nemas pojma o tenisu ni predstavu o svetu. Idi zavrsi skolu i batali mrznju jer nisi svestan svoje nesvesti.

che

pre 1 godinu

Pa nije baš odličan rasplet za Novaka. Novak će morati da se trgne u poslednja dva meseca kako bi obezbedio još jedno učešće na Završnom Mastersu u Torinu. Nadal, a sada i Alkaraz koji je zbog titule na US Openu obezbedio učešće na završnom turniru. Novak nije obezbedio učešće jer nema dovoljan broj bodova da bi ostvario plasman na poslednjem turniru sezone, a i na Vimbldonu se nisu računali bodovi zbog političkih dešavanja i način na koji se ATP odnosio na prema organizatorima Vimbldona. Novak je tek 15. na ATP trci.
(miodrag, 12. septembar 2022 11:16)
Jesi li glup ili sta?
osvajanjem GS se atomatski igrad kvalifikuje za zavrsni masters, koji god da je na listi.
Pratis tenis od juce?

dads

pre 1 godinu

Momak igra odlično te zasluženo uzeo US, ali pitanje je koliko će konstantan biti, morao bi krenuti osvajati svaki Gradn Slam da bude kao velika trojka u što sumnjam, ali mu želim sve sreću....

ATP

pre 1 godinu

Dragi Midraze, Novak kao osvajac GS ima garantovano mesto na Završnom turniru ako ne padne ispod 21og mesta, ispravite me ako grešim.
(Tormund, 12. septembar 2022 12:14

Gresis

https://www.atptour.com/en/rankings/singles-race-to-turin

Tormund

pre 1 godinu

Pa nije baš odličan rasplet za Novaka. Novak će morati da se trgne u poslednja dva meseca kako bi obezbedio još jedno učešće na Završnom Mastersu u Torinu. Nadal, a sada i Alkaraz koji je zbog titule na US Openu obezbedio učešće na završnom turniru. Novak nije obezbedio učešće jer nema dovoljan broj bodova da bi ostvario plasman na poslednjem turniru sezone, a i na Vimbldonu se nisu računali bodovi zbog političkih dešavanja i način na koji se ATP odnosio na prema organizatorima Vimbldona. Novak je tek 15. na ATP trci.
(miodrag, 12. septembar 2022 11:16)
Dragi Midraze, Novak kao osvajac GS ima garantovano mesto na Završnom turniru ako ne padne ispod 21og mesta, ispravite me ako grešim.

slabovid

pre 1 godinu

atp lista je devastirana.
u narednim godinama su bitni grand slemovi…
i pored toga, ne bih prerano otpisao nola za jos koju nedelju na prvom mestu…

Isterivac sa ovog portala ova 3 imena ( 1. istrebljivac vonjevina 2. sarkazam 3. Bob)

pre 1 godinu

A tek ce da pada i da propada Nolo. U vrhu ostaje samo jedan i jedini, najveci od svih tih velikih. Da, pogodili ste, Rafa je u pitanju. Joj miline za zdravu Srbiju.

wtf

pre 1 godinu

Niko nikad nece stici Noletovih 16950 ATP bodova,sto je vise od sadasnjeg broja 1 za vise od 10000.Po tome se moze videti snaga najboljeg ikada.Jedino Nole moze sam sebe da prestigne,naravno ako mu dozvole da igra.

19 godina

pre 1 godinu

Oboren rekord
najmlađi br. 1 u istoriji (doo sad je taj rekord držao Pit Sampras).

Đoković je prvi GS osvojio sa 21 god.
Đoković je prvi put postao br. 1 sa 24 godine.
Đoković je ujedno i prvi Srbin ikad koji je osvojio GS (mozda je i jedini?).

Alkaraz je prvi GS osvojio sa 19 god.
Alkaraz je postao br. 1 sa 19 god.
Alkaraz je u 2022. osvojio dva mastersa (protiv Zvereva i protiv Ruda) i GS (protiv Ruda). Impresivno.

Neko iz dijaspore

pre 1 godinu

Kako neko ovde dole rece: da je Nole 'obican covek' niko ne mu ne bi prigovorio zbog stava oko vakcine. Ipak ... Nole je JAVNA licnost i njegovo misljenje moze da izazove nezeljene i po drustvo lose posledice. Zato su ga izbaciji i iz Australije prosle godine, a ni sada nije sigurno da ce moci da udje i igra, bez obzira na vesti da moze, cak i na ovom nasem sajtu. Steta za ovakvog igraca, za ovakvu karijeru, za sve nas, a najvise : za njega samog. Mislim da zna da se zeznuo, ali sad je kasno za promenu misljenja, jer je resio da bude dosledan i da ne igra gde ne moze, a iskreno mislim da mu se i ne igra bas mnogo.
Kad vidim kako Karlito prasi, a pored njega i Rud i Siner ... a i jos par ostalih iz trenutnog vrha, bogami ... i ja bih pre pristao da se zezam sa kosarkasima, familijom i da idem na piramide koja su inace, (kazu pravi naucnici i arheolozi) u stavri samo obicna brda.
Eeeee moj No7e ... moj sokole !!!

veljko

pre 1 godinu

Kako neće prvi postati kad su Novaku izbrisali 4000 bodova i još mu zabranili da igra 2 GS i brojne masterse. Cirkus! Já tenis više ne pratim sve je jasno kao dan...

Joca

pre 1 godinu

Kako neće prvi postati kad su Novaku izbrisali 4000 bodova i još mu zabranili da igra 2 GS i brojne masterse. Cirkus! Já tenis više ne pratim sve je jasno kao dan...
(veljko, 12. septembar 2022 11:10)

Novaku su izbrisali 6.000 bodova, po 2.000 za AO i UO, kao i 2.000 sa Wimbledona koji je osvojio. Alkaraz je budućnost tenisa, ali ovo je smešno.

Masariko

pre 1 godinu

Kako neće prvi postati kad su Novaku izbrisali 4000 bodova i još mu zabranili da igra 2 GS i brojne masterse.
(veljko, 12. septembar 2022 11:10)

Mislim da su ga i odradili u svlačionici.

miodrag

pre 1 godinu

Odlican rasplet za Novaka ! Posto su ove godine GS jos osvajali Nadal i Alcazar, a obojica ce sigurno biti medju 8 do kraja godine, Novak kao osvajac GS ima sigurno ucesce na Zavrsnom mastersu u Torinu. To je bitno iz razloga, jer ce tamo doci i Nadal koji to nikad nije osvojio i to je velika rupa u njegovoj biografiji. Pogledajte na Wiki listu igraca pobednika koji su osvojili ZM ili ( Atp Final) od 1970 god do danas. To su sve legendarna imena tenisa, prakticno nema ni jednog prosecnog igraca, samo vrhunski igraci su ZM osvajali. Od Nastasea, Konorsa, Borga, McEnroa, Lendla, Bekera, Agasija, Edberga, Samprasa, Mareja, Federera do Djokovica. I kad pogledas tu listu velikana prosto bode oci da tu nema Nadala . Bez ZM osvojenog Nadal nije ni u razmatranju za Goat. Tako da je dobro sto ce Novak igrati na ZM, i tamo kontrolisati sam situaciju oko Nadala kome je ovo poslednja sansa da osvoji Atp Final masters.
(Racundzija, 12. septembar 2022 09:59)
Pa nije baš odličan rasplet za Novaka. Novak će morati da se trgne u poslednja dva meseca kako bi obezbedio još jedno učešće na Završnom Mastersu u Torinu. Nadal, a sada i Alkaraz koji je zbog titule na US Openu obezbedio učešće na završnom turniru. Novak nije obezbedio učešće jer nema dovoljan broj bodova da bi ostvario plasman na poslednjem turniru sezone, a i na Vimbldonu se nisu računali bodovi zbog političkih dešavanja i način na koji se ATP odnosio na prema organizatorima Vimbldona. Novak je tek 15. na ATP trci.

Napo Leon

pre 1 godinu

Alkaras neće ispuštati prvo mesto,bar,10 narednih godina,uz to će uzeti najmanje 30 grandslemova i pedesetak mastersa
Njegovoj slavi neće biti kraja

Vukvucko

pre 1 godinu

Pa Nole je samo profitirao za sledeću godinu...ne brani poene iz Australije i Amerike, uvek dobro odigra na Vimbldonu i RG, tako ce ako uspe da zadrzi formu, ponovo biti prvi za par meseci...

Q

pre 1 godinu

Mogu da shvatim da su ljudi u početku u strahu od pandemije pisali hvalospeve o vakcini i pogrdno nazivali I kritikovali Novaka.Da posle skoro tri godine neko kritikuje nekoga zbog odbijanja da primi istu koja blage veze nema sa zdravljem već isključivo sa politikom i biznisom to ne mogu.Samo glupav čovek i čovek koji je shvatio da se zeznuo pa sada iz pakosti i dalje tvrdi i utvrđuje nečiju odgovornost.Majstore kako vidiš odgovornost ljudi koji ne priznaju Rusku i Kinesku vakcinu.Čime je to dokazano da su Moderna i Fajzer bolje vakcine.Samo biznis i politika.Da tačno je , Novakova reč ima težinu zato se tako ponašaju prema njemu jer im je izbio milijarde iz džepa .Nikakve veze to sa zdravljem nema.

Sinke

pre 1 godinu

Problem je sto su Novak,Rafa i Rodzer jedni drugima uskracivali titule i vrijeme provedeno na prvom mjestu.....Zamislite samo ako Alkaraz u buducnosti bude dominatnan,a konkurecija bude slaba....Onda je za ocekivati i da obori Novakov rekord po broju nedjelja i da obori gren slem rekord....Ali,ne mogu da zamislim da barem neko nece iskociti u prvi plan....To je sport,neko se novi mora pojaviti....I Federer je mogao osvojiti 50 slemova da nije bilo Rafe i Novaka,ali su se oni pojavili...Siguran sam da ce se jos neko novi pojaviti...Tu je naravno i Siner koji moze definitivno biti velika prepreka Alkarazu.

sgdp

pre 1 godinu

Kad primitivizam piramide i guru-i budu prioritet a ne nauka i ljudski um...
(rešpekt, 12. septembar 2022 09:04)

To što se bavite drugim ljudima i njihovim životima više govori o vama koliko ste primitivni i ograničeni. Sportski pozdrav.
(nikola.3, 12. septembar 2022 09:30)

Ja se izvinjavam, ali kada je u pitanju osoba koja ima nemerljiv društveni uticaj i koju 7 miliona ljudi u ovoj zemlji gleda kao Boga, a ta osoba zastupa primitivne stavove i dodatno zatupljuje narod, naravno da bi trebalo da se bavimo njome, jer njeno delovanje indirektno pogađa i nas pojedince. Da je "obična" osoba u pitanju, složio bih se sa Vama.

Pirke

pre 1 godinu

Novak je imao redovno 12-15 hiljada dok je držao prvo mesto, a u jednom trenutku je dostigao 17 hiljada bodova! Dakle imao je 10.000 bodova više od Alkarasa koji je u ovom trenutku zauzeo presto.

Sve u ovoj godini je jedna velika sprdnja i ništa drugo.
(Globtroter, 12. septembar 2022 09:49)


Upravu si, a samo bih hteo da dodam , da kada je Novak imao 7000-8000 poena, bio je Treći iza Nadala i Federera. Nekad je trebalo barem 10000 za prvo mesto. Kako stvari stoje, biće prvaka i sa 6000. Pa Nadal je bio pretendent, a igra svaki peti turnir

Pravdoljub

pre 1 godinu

Vamos Rafa! Vamos Karlos! Vamos Rud! Vamos Medvedev! Vamos Zverev! Vamos Cicipas! Vamos Nori! Vamos Rubljov! Vamos Hurkac!
Samo je vazno da Nolo tone i potone zauvek! Da Srbija pocne da dise zdravim plucima.

JPR24

pre 1 godinu

Nikad jadnija lista prvi da ima 5k bodova pa ovo u ATP ne znam kada je bilo juuuu...
(Aca, 12. septembar 2022 10:10)

To nisu igraci krivi, već ATP sa glupim odlukama i Kaznom Wimbledona koja je neviđena kazna u istoriji tenisa, toliko da se i dalje Wimbledon trese od smeha !

vladica

pre 1 godinu

Čestitke Alkarazu, velikom borbenošću je izborio svoj prvi GS. Obzirom na godine, naslućuje se radjanje novog velikog šampiona, ako bude u mogućnosti da sa svojim stilom igre omogući kontinuitet.
Da je Nole igrao AO i UO, da su računati Wimbledon bodovi, Nole bi zasigurno pretednovao ponovo na prvo mesto. S obzirom na okolnosti, trenutni plasman na listi je odličan.

Realista protiv racundzije

pre 1 godinu

Odlican rasplet za Novaka ! Posto su ove godine GS jos osvajali Nadal i Alcazar, a obojica ce sigurno biti medju 8 do kraja godine, Novak kao osvajac GS ima sigurno ucesce na Zavrsnom mastersu u Torinu. To je bitno iz razloga, jer ce tamo doci i Nadal koji to nikad nije osvojio i to je velika rupa u njegovoj biografiji. Pogledajte na Wiki listu igraca pobednika koji su osvojili ZM ili ( Atp Final) od 1970 god do danas. To su sve legendarna imena tenisa, prakticno nema ni jednog prosecnog igraca, samo vrhunski igraci su ZM osvajali. Od Nastasea, Konorsa, Borga, McEnroa, Lendla, Bekera, Agasija, Edberga, Samprasa, Mareja, Federera do Djokovica. I kad pogledas tu listu velikana prosto bode oci da tu nema Nadala . Bez ZM osvojenog Nadal nije ni u razmatranju za Goat. Tako da je dobro sto ce Novak igrati na ZM, i tamo kontrolisati sam situaciju oko Nadala kome je ovo poslednja sansa da osvoji Atp Final masters.
(Racundzija, 12. septembar 2022 09:59)

Samo ti racundzija racunaj finalne masterse, a mi cemo racunati broj GS, broj zlatnih medalja sa OI, broj osvojenih DC. Vamos Rafa! Rafa GOAT!

AgentPromena

pre 1 godinu

Целу 2022. спутавају Новака, а не схватају да му тиме дају нови извор снаге. Враћаа се на врх 2023.

nikola.3

pre 1 godinu

Kad primitivizam piramide i guru-i budu prioritet a ne nauka i ljudski um...
(rešpekt, 12. septembar 2022 09:04)

To što se bavite drugim ljudima i njihovim životima više govori o vama koliko ste primitivni i ograničeni. Sportski pozdrav.

Filozof

pre 1 godinu

Nekad tukla trojica-četvorica, pa uzimali sve bodove... nije bilo konkurencije.

Danas, više nego zanimljivo, može više njih da se uključi u borbu za slemove.

Samo da ne bude ovaj mali ko Bajern, da osvaja redom... ne bi bilo zanimljivo.

boy

pre 1 godinu

sa 6740 prvi a nekad su bili na preko 10 000....iskoristio je situaciju sa djokovicem i medvedevim i ovo ne da nije realno nego je postalo smesno

bgd

pre 1 godinu

Smena generacija, sve je to normalno, samo se treba naviknuti da vreme čini svoje. Tako su Nole, Nadal i Federer svojevremeno smenili neke starije tenisere na vrhu. Ili sebi ne možemo da priznamo da smo stariji pa to reflektujemo preko Đokovića?

VUK

pre 1 godinu

Đoković meditacijom može da ode u paralelni svet. Tamo je br.1. i odavno ima više od 30 GS. Kako se paralelni svet graniči sa nebeskom Srbijom, upokojeni su redovni na turniru. Tesla, Draža i Sloba su uvek u vip loži.

Racundzija

pre 1 godinu

Odlican rasplet za Novaka ! Posto su ove godine GS jos osvajali Nadal i Alcazar, a obojica ce sigurno biti medju 8 do kraja godine, Novak kao osvajac GS ima sigurno ucesce na Zavrsnom mastersu u Torinu. To je bitno iz razloga, jer ce tamo doci i Nadal koji to nikad nije osvojio i to je velika rupa u njegovoj biografiji. Pogledajte na Wiki listu igraca pobednika koji su osvojili ZM ili ( Atp Final) od 1970 god do danas. To su sve legendarna imena tenisa, prakticno nema ni jednog prosecnog igraca, samo vrhunski igraci su ZM osvajali. Od Nastasea, Konorsa, Borga, McEnroa, Lendla, Bekera, Agasija, Edberga, Samprasa, Mareja, Federera do Djokovica. I kad pogledas tu listu velikana prosto bode oci da tu nema Nadala . Bez ZM osvojenog Nadal nije ni u razmatranju za Goat. Tako da je dobro sto ce Novak igrati na ZM, i tamo kontrolisati sam situaciju oko Nadala kome je ovo poslednja sansa da osvoji Atp Final masters.

Globtroter

pre 1 godinu

Novak je imao redovno 12-15 hiljada dok je držao prvo mesto, a u jednom trenutku je dostigao 17 hiljada bodova! Dakle imao je 10.000 bodova više od Alkarasa koji je u ovom trenutku zauzeo presto.

Sve u ovoj godini je jedna velika sprdnja i ništa drugo.

Goran

pre 1 godinu

na ATP race list Novak je na 15 mjestu. Pobjednik GS turnira automatski dobija mjesto na zavrsnom Mastersu ali samo ako je plasiran ispod 20-og mjesta. Znaci ako Novak ne zaigra i ne osvoji jos poena mozda nece moci da ucestvuje na zavrsnom turniru.

ovo ono

pre 1 godinu

U vreme dominacije Rogera, Rafe i Nolete: nekada nije bilo dovoljno 16.000 poena da bi bio prvi a kao treci ni 7000 nije bilo dovoljno, sada kada je politika umesala prste, dovoljno ti je 6700 peona za prvu poziciju :-(.

Ra Se

pre 1 godinu

Mrzilo me da radim a tamo neko radio svaki dan pa cak i prekovremeno i vise
zaradio ne znaci da je su meni smanjili platu nego da treba vise da radim ako hocu vecu zaradu. A vala 200 milki nije ni malo, meni ne bi bilo ne znam vama.
Meni bi tih 200 dobro doslo da imam 200mil i jos dvije.

Boyka

pre 1 godinu

Najbitnije je da rafa ne moze nikako ni jednu nedelju na prvom mestu niti na kraju godine jer je sad alkaraz zvanicno zacementirao prvu poziciju. Decko brani samo 200 bodova do kraja godine a uzece sigurno jos neke bodove,pogotovo na zavrsnom mastersu jer ih nema uopste od prosle godine. Novaku treba nekih 500 bodova da bi ostao u prvih 20. Ali s obzirom da su ga toliko razalovali ove godine sa bodovima on je super prosao. Ako bude nekih 3000 bodova u zaostatku za prvim mestom, moze od Majamija cak ponovo na presto.

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

Ovo ce biti odličan izazov za Novaka ukoliko ga tenis i dalje zanima u onom jako takmičarskom smislu.

Valjda i dalje ima interesa za vrhunska nadmetanja.

Setim se Jelene koja kaže u jednom intervjuu da Novak uvek radi isto - ustajanje,navike, treninzi u punom intenzitetu - čak i kada je na odmoru nema promene.

Srecno Novaku u Parizu gde ce ponovo igrati i za bodove.

veliki strumf

pre 1 godinu

Један Вавринка освојио 3 ГС титуле (2 пута добио Нолета у финалу) а најбољи пласман у целој каријери му 3. место!!! Ово данас - чиста бесмислица.

Branko

pre 1 godinu

Светско чудо за које је на УСО најзаслужнији Ноле са његовом екипом видовњака - што пропусти Пепе Имаз дочекује босански каубој - могу слободно делити награду и пехар с победником..

veliki strumf

pre 1 godinu

Један Вавринка освојио 3 ГС титуле (2 пута добио Нолета у финалу) а најбољи пласман у целој каријери му 3. место!!! Ово данас - чиста бесмислица.

Globtroter

pre 1 godinu

Novak je imao redovno 12-15 hiljada dok je držao prvo mesto, a u jednom trenutku je dostigao 17 hiljada bodova! Dakle imao je 10.000 bodova više od Alkarasa koji je u ovom trenutku zauzeo presto.

Sve u ovoj godini je jedna velika sprdnja i ništa drugo.

boy

pre 1 godinu

sa 6740 prvi a nekad su bili na preko 10 000....iskoristio je situaciju sa djokovicem i medvedevim i ovo ne da nije realno nego je postalo smesno

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

Ovo ce biti odličan izazov za Novaka ukoliko ga tenis i dalje zanima u onom jako takmičarskom smislu.

Valjda i dalje ima interesa za vrhunska nadmetanja.

Setim se Jelene koja kaže u jednom intervjuu da Novak uvek radi isto - ustajanje,navike, treninzi u punom intenzitetu - čak i kada je na odmoru nema promene.

Srecno Novaku u Parizu gde ce ponovo igrati i za bodove.

ovo ono

pre 1 godinu

U vreme dominacije Rogera, Rafe i Nolete: nekada nije bilo dovoljno 16.000 poena da bi bio prvi a kao treci ni 7000 nije bilo dovoljno, sada kada je politika umesala prste, dovoljno ti je 6700 peona za prvu poziciju :-(.

Branko

pre 1 godinu

Светско чудо за које је на УСО најзаслужнији Ноле са његовом екипом видовњака - што пропусти Пепе Имаз дочекује босански каубој - могу слободно делити награду и пехар с победником..

JPR24

pre 1 godinu

Nikad jadnija lista prvi da ima 5k bodova pa ovo u ATP ne znam kada je bilo juuuu...
(Aca, 12. septembar 2022 10:10)

To nisu igraci krivi, već ATP sa glupim odlukama i Kaznom Wimbledona koja je neviđena kazna u istoriji tenisa, toliko da se i dalje Wimbledon trese od smeha !

nikola.3

pre 1 godinu

Kad primitivizam piramide i guru-i budu prioritet a ne nauka i ljudski um...
(rešpekt, 12. septembar 2022 09:04)

To što se bavite drugim ljudima i njihovim životima više govori o vama koliko ste primitivni i ograničeni. Sportski pozdrav.

Vukvucko

pre 1 godinu

Pa Nole je samo profitirao za sledeću godinu...ne brani poene iz Australije i Amerike, uvek dobro odigra na Vimbldonu i RG, tako ce ako uspe da zadrzi formu, ponovo biti prvi za par meseci...

vladica

pre 1 godinu

Čestitke Alkarazu, velikom borbenošću je izborio svoj prvi GS. Obzirom na godine, naslućuje se radjanje novog velikog šampiona, ako bude u mogućnosti da sa svojim stilom igre omogući kontinuitet.
Da je Nole igrao AO i UO, da su računati Wimbledon bodovi, Nole bi zasigurno pretednovao ponovo na prvo mesto. S obzirom na okolnosti, trenutni plasman na listi je odličan.

wtf

pre 1 godinu

Niko nikad nece stici Noletovih 16950 ATP bodova,sto je vise od sadasnjeg broja 1 za vise od 10000.Po tome se moze videti snaga najboljeg ikada.Jedino Nole moze sam sebe da prestigne,naravno ako mu dozvole da igra.

veljko

pre 1 godinu

Kako neće prvi postati kad su Novaku izbrisali 4000 bodova i još mu zabranili da igra 2 GS i brojne masterse. Cirkus! Já tenis više ne pratim sve je jasno kao dan...

VUK

pre 1 godinu

Đoković meditacijom može da ode u paralelni svet. Tamo je br.1. i odavno ima više od 30 GS. Kako se paralelni svet graniči sa nebeskom Srbijom, upokojeni su redovni na turniru. Tesla, Draža i Sloba su uvek u vip loži.

Joca

pre 1 godinu

Kako neće prvi postati kad su Novaku izbrisali 4000 bodova i još mu zabranili da igra 2 GS i brojne masterse. Cirkus! Já tenis više ne pratim sve je jasno kao dan...
(veljko, 12. septembar 2022 11:10)

Novaku su izbrisali 6.000 bodova, po 2.000 za AO i UO, kao i 2.000 sa Wimbledona koji je osvojio. Alkaraz je budućnost tenisa, ali ovo je smešno.

Boyka

pre 1 godinu

Najbitnije je da rafa ne moze nikako ni jednu nedelju na prvom mestu niti na kraju godine jer je sad alkaraz zvanicno zacementirao prvu poziciju. Decko brani samo 200 bodova do kraja godine a uzece sigurno jos neke bodove,pogotovo na zavrsnom mastersu jer ih nema uopste od prosle godine. Novaku treba nekih 500 bodova da bi ostao u prvih 20. Ali s obzirom da su ga toliko razalovali ove godine sa bodovima on je super prosao. Ako bude nekih 3000 bodova u zaostatku za prvim mestom, moze od Majamija cak ponovo na presto.

Q

pre 1 godinu

Mogu da shvatim da su ljudi u početku u strahu od pandemije pisali hvalospeve o vakcini i pogrdno nazivali I kritikovali Novaka.Da posle skoro tri godine neko kritikuje nekoga zbog odbijanja da primi istu koja blage veze nema sa zdravljem već isključivo sa politikom i biznisom to ne mogu.Samo glupav čovek i čovek koji je shvatio da se zeznuo pa sada iz pakosti i dalje tvrdi i utvrđuje nečiju odgovornost.Majstore kako vidiš odgovornost ljudi koji ne priznaju Rusku i Kinesku vakcinu.Čime je to dokazano da su Moderna i Fajzer bolje vakcine.Samo biznis i politika.Da tačno je , Novakova reč ima težinu zato se tako ponašaju prema njemu jer im je izbio milijarde iz džepa .Nikakve veze to sa zdravljem nema.

Pirke

pre 1 godinu

Novak je imao redovno 12-15 hiljada dok je držao prvo mesto, a u jednom trenutku je dostigao 17 hiljada bodova! Dakle imao je 10.000 bodova više od Alkarasa koji je u ovom trenutku zauzeo presto.

Sve u ovoj godini je jedna velika sprdnja i ništa drugo.
(Globtroter, 12. septembar 2022 09:49)


Upravu si, a samo bih hteo da dodam , da kada je Novak imao 7000-8000 poena, bio je Treći iza Nadala i Federera. Nekad je trebalo barem 10000 za prvo mesto. Kako stvari stoje, biće prvaka i sa 6000. Pa Nadal je bio pretendent, a igra svaki peti turnir

Racundzija

pre 1 godinu

Odlican rasplet za Novaka ! Posto su ove godine GS jos osvajali Nadal i Alcazar, a obojica ce sigurno biti medju 8 do kraja godine, Novak kao osvajac GS ima sigurno ucesce na Zavrsnom mastersu u Torinu. To je bitno iz razloga, jer ce tamo doci i Nadal koji to nikad nije osvojio i to je velika rupa u njegovoj biografiji. Pogledajte na Wiki listu igraca pobednika koji su osvojili ZM ili ( Atp Final) od 1970 god do danas. To su sve legendarna imena tenisa, prakticno nema ni jednog prosecnog igraca, samo vrhunski igraci su ZM osvajali. Od Nastasea, Konorsa, Borga, McEnroa, Lendla, Bekera, Agasija, Edberga, Samprasa, Mareja, Federera do Djokovica. I kad pogledas tu listu velikana prosto bode oci da tu nema Nadala . Bez ZM osvojenog Nadal nije ni u razmatranju za Goat. Tako da je dobro sto ce Novak igrati na ZM, i tamo kontrolisati sam situaciju oko Nadala kome je ovo poslednja sansa da osvoji Atp Final masters.

sgdp

pre 1 godinu

Kad primitivizam piramide i guru-i budu prioritet a ne nauka i ljudski um...
(rešpekt, 12. septembar 2022 09:04)

To što se bavite drugim ljudima i njihovim životima više govori o vama koliko ste primitivni i ograničeni. Sportski pozdrav.
(nikola.3, 12. septembar 2022 09:30)

Ja se izvinjavam, ali kada je u pitanju osoba koja ima nemerljiv društveni uticaj i koju 7 miliona ljudi u ovoj zemlji gleda kao Boga, a ta osoba zastupa primitivne stavove i dodatno zatupljuje narod, naravno da bi trebalo da se bavimo njome, jer njeno delovanje indirektno pogađa i nas pojedince. Da je "obična" osoba u pitanju, složio bih se sa Vama.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Smena generacija, sve je to normalno, samo se treba naviknuti da vreme čini svoje. Tako su Nole, Nadal i Federer svojevremeno smenili neke starije tenisere na vrhu. Ili sebi ne možemo da priznamo da smo stariji pa to reflektujemo preko Đokovića?
(bgd, 12. septembar 2022 09:29)

Kakva smena generacija! Zabranili Djokovicu da igra 2 slema od 4 plus nekoliko mastera. Zabranili Medvedevu da igra GS i neke mastere. O kakvoj ti smeni pricas? Smena je kad se veterani penzionisu,ili ne mogu vise da izadju na kraj sa mladjim igracima, a Novak izlazi relativno lako na kraj sa njima, kad mu dozvole da igra. Videcemo ako mu dozvole da igra Australiju, Francusku i Englesku, e onda ces razumeti o cemu ja sad pisem. Nesportski pozdrav.

AgentPromena

pre 1 godinu

Целу 2022. спутавају Новака, а не схватају да му тиме дају нови извор снаге. Враћаа се на врх 2023.

Tormund

pre 1 godinu

Pa nije baš odličan rasplet za Novaka. Novak će morati da se trgne u poslednja dva meseca kako bi obezbedio još jedno učešće na Završnom Mastersu u Torinu. Nadal, a sada i Alkaraz koji je zbog titule na US Openu obezbedio učešće na završnom turniru. Novak nije obezbedio učešće jer nema dovoljan broj bodova da bi ostvario plasman na poslednjem turniru sezone, a i na Vimbldonu se nisu računali bodovi zbog političkih dešavanja i način na koji se ATP odnosio na prema organizatorima Vimbldona. Novak je tek 15. na ATP trci.
(miodrag, 12. septembar 2022 11:16)
Dragi Midraze, Novak kao osvajac GS ima garantovano mesto na Završnom turniru ako ne padne ispod 21og mesta, ispravite me ako grešim.

bgd

pre 1 godinu

Smena generacija, sve je to normalno, samo se treba naviknuti da vreme čini svoje. Tako su Nole, Nadal i Federer svojevremeno smenili neke starije tenisere na vrhu. Ili sebi ne možemo da priznamo da smo stariji pa to reflektujemo preko Đokovića?

Goran

pre 1 godinu

na ATP race list Novak je na 15 mjestu. Pobjednik GS turnira automatski dobija mjesto na zavrsnom Mastersu ali samo ako je plasiran ispod 20-og mjesta. Znaci ako Novak ne zaigra i ne osvoji jos poena mozda nece moci da ucestvuje na zavrsnom turniru.

Ustadoh ja, ustase svi

pre 1 godinu

Oboren rekord
najmlađi br. 1 u istoriji (doo sad je taj rekord držao Pit Sampras).

Đoković je prvi GS osvojio sa 21 god.
Đoković je prvi put postao br. 1 sa 24 godine.
Đoković je ujedno i prvi Srbin ikad koji je osvojio GS (mozda je i jedini?).

Alkaraz je prvi GS osvojio sa 19 god.
Alkaraz je postao br. 1 sa 19 god.
Alkaraz je u 2022. osvojio dva mastersa (protiv Zvereva i protiv Ruda) i GS (protiv Ruda). Impresivno.
(19 godina, 12. septembar 2022 11:31)

Sta bre copy paste ovu glupost na svaku vest o tenisu? Nemas pojma o tenisu ni predstavu o svetu. Idi zavrsi skolu i batali mrznju jer nisi svestan svoje nesvesti.

Negativni

pre 1 godinu

Kakva smena generacija! Zabranili Djokovicu da igra 2 slema od 4 plus nekoliko mastera. Zabranili Medvedevu da igra GS i neke mastere. O kakvoj ti smeni pricas? Smena je kad se veterani penzionisu,ili ne mogu vise da izadju na kraj sa mladjim igracima, a Novak izlazi relativno lako na kraj sa njima, kad mu dozvole da igra. Videcemo ako mu dozvole da igra Australiju, Francusku i Englesku, e onda ces razumeti o cemu ja sad pisem. Nesportski pozdrav.
(Pljuvac Svih Stilova, 12. septembar 2022 13:10) Niko mu nije zabranio sendvicicu vec se sam diskvalifikovao zbog svojih ‘principa’, dzabe ponavljas laz, nece postati istina, nikada! Saf se smiri malo…otpasce ti to malo kose.

Realista protiv racundzije

pre 1 godinu

Odlican rasplet za Novaka ! Posto su ove godine GS jos osvajali Nadal i Alcazar, a obojica ce sigurno biti medju 8 do kraja godine, Novak kao osvajac GS ima sigurno ucesce na Zavrsnom mastersu u Torinu. To je bitno iz razloga, jer ce tamo doci i Nadal koji to nikad nije osvojio i to je velika rupa u njegovoj biografiji. Pogledajte na Wiki listu igraca pobednika koji su osvojili ZM ili ( Atp Final) od 1970 god do danas. To su sve legendarna imena tenisa, prakticno nema ni jednog prosecnog igraca, samo vrhunski igraci su ZM osvajali. Od Nastasea, Konorsa, Borga, McEnroa, Lendla, Bekera, Agasija, Edberga, Samprasa, Mareja, Federera do Djokovica. I kad pogledas tu listu velikana prosto bode oci da tu nema Nadala . Bez ZM osvojenog Nadal nije ni u razmatranju za Goat. Tako da je dobro sto ce Novak igrati na ZM, i tamo kontrolisati sam situaciju oko Nadala kome je ovo poslednja sansa da osvoji Atp Final masters.
(Racundzija, 12. septembar 2022 09:59)

Samo ti racundzija racunaj finalne masterse, a mi cemo racunati broj GS, broj zlatnih medalja sa OI, broj osvojenih DC. Vamos Rafa! Rafa GOAT!

Napo Leon

pre 1 godinu

Alkaras neće ispuštati prvo mesto,bar,10 narednih godina,uz to će uzeti najmanje 30 grandslemova i pedesetak mastersa
Njegovoj slavi neće biti kraja

slabovid

pre 1 godinu

atp lista je devastirana.
u narednim godinama su bitni grand slemovi…
i pored toga, ne bih prerano otpisao nola za jos koju nedelju na prvom mestu…

Pravdoljub

pre 1 godinu

Vamos Rafa! Vamos Karlos! Vamos Rud! Vamos Medvedev! Vamos Zverev! Vamos Cicipas! Vamos Nori! Vamos Rubljov! Vamos Hurkac!
Samo je vazno da Nolo tone i potone zauvek! Da Srbija pocne da dise zdravim plucima.

Isterivac sa ovog portala ova 3 imena ( 1. istrebljivac vonjevina 2. sarkazam 3. Bob)

pre 1 godinu

A tek ce da pada i da propada Nolo. U vrhu ostaje samo jedan i jedini, najveci od svih tih velikih. Da, pogodili ste, Rafa je u pitanju. Joj miline za zdravu Srbiju.

Neko iz dijaspore

pre 1 godinu

Kako neko ovde dole rece: da je Nole 'obican covek' niko ne mu ne bi prigovorio zbog stava oko vakcine. Ipak ... Nole je JAVNA licnost i njegovo misljenje moze da izazove nezeljene i po drustvo lose posledice. Zato su ga izbaciji i iz Australije prosle godine, a ni sada nije sigurno da ce moci da udje i igra, bez obzira na vesti da moze, cak i na ovom nasem sajtu. Steta za ovakvog igraca, za ovakvu karijeru, za sve nas, a najvise : za njega samog. Mislim da zna da se zeznuo, ali sad je kasno za promenu misljenja, jer je resio da bude dosledan i da ne igra gde ne moze, a iskreno mislim da mu se i ne igra bas mnogo.
Kad vidim kako Karlito prasi, a pored njega i Rud i Siner ... a i jos par ostalih iz trenutnog vrha, bogami ... i ja bih pre pristao da se zezam sa kosarkasima, familijom i da idem na piramide koja su inace, (kazu pravi naucnici i arheolozi) u stavri samo obicna brda.
Eeeee moj No7e ... moj sokole !!!

19 godina

pre 1 godinu

Oboren rekord
najmlađi br. 1 u istoriji (doo sad je taj rekord držao Pit Sampras).

Đoković je prvi GS osvojio sa 21 god.
Đoković je prvi put postao br. 1 sa 24 godine.
Đoković je ujedno i prvi Srbin ikad koji je osvojio GS (mozda je i jedini?).

Alkaraz je prvi GS osvojio sa 19 god.
Alkaraz je postao br. 1 sa 19 god.
Alkaraz je u 2022. osvojio dva mastersa (protiv Zvereva i protiv Ruda) i GS (protiv Ruda). Impresivno.

Brzi

pre 1 godinu

Covek kog su "razvalili" sa zabranama je sedmi.
Covek koje se šprica svim što mu kažu, pre i posle mečeva hoda na štakama, rizikuje zdravlje zbog karijere i nema stav ni o čemu - treći.

Smešna razlika.

Platipus perica

pre 1 godinu

Cak i da su u pravu ovi koji tvrde da Novaku nije zabranjeno, nego je satro sam odlucio da ne igra, Novaku je oteto posteno osvojenih 2000 bodova. I sa tih par turnira koje je igrao, bio bi 4, (Alcaraz, Nadal, Rud poredak prva tri sa Wimb), a u Race listi 5. na ivici da se i teorijski plasira u ovom trenutku. Tako da manite se prica o padu super je i ovo uz takav pritisak....

Masariko

pre 1 godinu

Kako neće prvi postati kad su Novaku izbrisali 4000 bodova i još mu zabranili da igra 2 GS i brojne masterse.
(veljko, 12. septembar 2022 11:10)

Mislim da su ga i odradili u svlačionici.

Big Bang

pre 1 godinu

Kad igra sedmi teniser sveta?
(Lično On, 12. septembar 2022 15:23)

Trenutno sedmi i trenutni GOAT igra u necijim glavama non stop, a na terenu ce se pojaviti u Tel Avivu, Parizu i Torinu, a dogodine i na AO gde ce osvojiti jubilarnu desetu titulu koju su mu ukrali ove godine (T most of all times) i na ostalim turnirima koje izabere, jer kao GOAT to moze da radi, dok neki ovde ne mogu da igraju ni pevaju vec samo da mrze...

miodrag

pre 1 godinu

Odlican rasplet za Novaka ! Posto su ove godine GS jos osvajali Nadal i Alcazar, a obojica ce sigurno biti medju 8 do kraja godine, Novak kao osvajac GS ima sigurno ucesce na Zavrsnom mastersu u Torinu. To je bitno iz razloga, jer ce tamo doci i Nadal koji to nikad nije osvojio i to je velika rupa u njegovoj biografiji. Pogledajte na Wiki listu igraca pobednika koji su osvojili ZM ili ( Atp Final) od 1970 god do danas. To su sve legendarna imena tenisa, prakticno nema ni jednog prosecnog igraca, samo vrhunski igraci su ZM osvajali. Od Nastasea, Konorsa, Borga, McEnroa, Lendla, Bekera, Agasija, Edberga, Samprasa, Mareja, Federera do Djokovica. I kad pogledas tu listu velikana prosto bode oci da tu nema Nadala . Bez ZM osvojenog Nadal nije ni u razmatranju za Goat. Tako da je dobro sto ce Novak igrati na ZM, i tamo kontrolisati sam situaciju oko Nadala kome je ovo poslednja sansa da osvoji Atp Final masters.
(Racundzija, 12. septembar 2022 09:59)
Pa nije baš odličan rasplet za Novaka. Novak će morati da se trgne u poslednja dva meseca kako bi obezbedio još jedno učešće na Završnom Mastersu u Torinu. Nadal, a sada i Alkaraz koji je zbog titule na US Openu obezbedio učešće na završnom turniru. Novak nije obezbedio učešće jer nema dovoljan broj bodova da bi ostvario plasman na poslednjem turniru sezone, a i na Vimbldonu se nisu računali bodovi zbog političkih dešavanja i način na koji se ATP odnosio na prema organizatorima Vimbldona. Novak je tek 15. na ATP trci.

ATP

pre 1 godinu

Dragi Midraze, Novak kao osvajac GS ima garantovano mesto na Završnom turniru ako ne padne ispod 21og mesta, ispravite me ako grešim.
(Tormund, 12. septembar 2022 12:14

Gresis

https://www.atptour.com/en/rankings/singles-race-to-turin

dads

pre 1 godinu

Momak igra odlično te zasluženo uzeo US, ali pitanje je koliko će konstantan biti, morao bi krenuti osvajati svaki Gradn Slam da bude kao velika trojka u što sumnjam, ali mu želim sve sreću....

Gonič Nolomana

pre 1 godinu

Dresh lista. Svi ionako znaju ko je pravi broj 1.
(dovla, 12. septembar 2022 15:47)

Znamo. Rafa Nadal. Ne treba vise da nas podsecas.

Filozof

pre 1 godinu

Nekad tukla trojica-četvorica, pa uzimali sve bodove... nije bilo konkurencije.

Danas, više nego zanimljivo, može više njih da se uključi u borbu za slemove.

Samo da ne bude ovaj mali ko Bajern, da osvaja redom... ne bi bilo zanimljivo.

Sarkazam

pre 1 godinu

Razjasnjenje prethodnih linkova:
The Pepperstone ATP Live Race To Turin, which updates after every match completes, is a calendar-year points race that rewards the top players and eligible Grand Slam champions with a place at the eight-player Nitto ATP Finals.

U prevodu Nole je sedmi, dobio je GS i gledacemo ga (mrzitelji nek ovo citaju kao: paticemo zbog njega) u Torinu, a pre toga nadam se u Parizu

Mrzitelji pod kamen, zavidnici u rupu, glupani sikter!
Nole je GOAT! Idemooo!

Sinke

pre 1 godinu

Problem je sto su Novak,Rafa i Rodzer jedni drugima uskracivali titule i vrijeme provedeno na prvom mjestu.....Zamislite samo ako Alkaraz u buducnosti bude dominatnan,a konkurecija bude slaba....Onda je za ocekivati i da obori Novakov rekord po broju nedjelja i da obori gren slem rekord....Ali,ne mogu da zamislim da barem neko nece iskociti u prvi plan....To je sport,neko se novi mora pojaviti....I Federer je mogao osvojiti 50 slemova da nije bilo Rafe i Novaka,ali su se oni pojavili...Siguran sam da ce se jos neko novi pojaviti...Tu je naravno i Siner koji moze definitivno biti velika prepreka Alkarazu.

Sarkazam

pre 1 godinu

Dragi Midraze, Novak kao osvajac GS ima garantovano mesto na Završnom turniru ako ne padne ispod 21og mesta, ispravite me ako grešim.
(Tormund, 12. septembar 2022 12:14

Gresis

[link]
(ATP, 12. septembar 2022 12:52)

Ne . Ti gresis, ali verovatno i ne mozes bolje. ATP? Vise kao SOB

https://www.atptour.com/en/rankings/singles

Ra Se

pre 1 godinu

Mrzilo me da radim a tamo neko radio svaki dan pa cak i prekovremeno i vise
zaradio ne znaci da je su meni smanjili platu nego da treba vise da radim ako hocu vecu zaradu. A vala 200 milki nije ni malo, meni ne bi bilo ne znam vama.
Meni bi tih 200 dobro doslo da imam 200mil i jos dvije.

Of course

pre 1 godinu

Sa mastersima 1000, Novaku nije bilo omogućeno da se bori za 10,000 atp poena ove godine.
(Vlada, 12. septembar 2022 13:41)

Ma svetska zavera protiv pravoslavlja ...

Milan

pre 1 godinu

Mogu da shvatim da su ljudi u početku u strahu od pandemije pisali hvalospeve o vakcini i pogrdno nazivali I kritikovali Novaka.Da posle skoro tri godine neko kritikuje nekoga zbog odbijanja da primi istu koja blage veze nema sa zdravljem već isključivo sa politikom i biznisom to ne mogu.Samo glupav čovek i čovek koji je shvatio da se zeznuo pa sada iz pakosti i dalje tvrdi i utvrđuje nečiju odgovornost.Majstore kako vidiš odgovornost ljudi koji ne priznaju Rusku i Kinesku vakcinu.Čime je to dokazano da su Moderna i Fajzer bolje vakcine.Samo biznis i politika.Da tačno je , Novakova reč ima težinu zato se tako ponašaju prema njemu jer im je izbio milijarde iz džepa .Nikakve veze to sa zdravljem nema.
(Q, 12. septembar 2022 11:52)
apsolutno tacno

Milan

pre 1 godinu

Prvi na ATP listi sa manje od 7k bodova a kraj sezone je blizu?
(glupi zmaj, 12. septembar 2022 14:17)
ali ima tek 19 godina , nestvarno dobar igrac .Budimo malo realni molim vas

Milan

pre 1 godinu

Kad igra sedmi teniser sveta?
(Lično On, 12. septembar 2022 15:23)

Trenutno sedmi i trenutni GOAT igra u necijim glavama non stop, a na terenu ce se pojaviti u Tel Avivu, Parizu i Torinu, a dogodine i na AO gde ce osvojiti jubilarnu desetu titulu koju su mu ukrali ove godine (T most of all times) i na ostalim turnirima koje izabere, jer kao GOAT to moze da radi, dok neki ovde ne mogu da igraju ni pevaju vec samo da mrze...
(Big Bang, 12. septembar 2022 16:09)
tesko ce pored ovih mladih da osvaja ,nestvaran tenis pokazuje mali Alkaraz . Videcemo ali deluje da je ipak doslo do smene

Demokrata u nastanku

pre 1 godinu

Rang lista ne laže, to je trenutno stanje stvari. Iako bi realno Rafa trebao biti broj 1. No novi kralj je sjeo na prijedtolje i sretno mu bilo, ako ga posluži zdravlje samo je nebo granica.

I support the current thing

pre 1 godinu

На ком је месту најбољи икада? Наравно Федерер. Зна ли се шта?
(mlekadžijа, 12. septembar 2022 17:40)

Zna se. Placaju mu sponzori rekonstrukciju pa da konacno prohoda...

Big Bang

pre 1 godinu

Kad igra sedmi teniser sveta?
(Lično On, 12. septembar 2022 15:23)

Trenutno sedmi i trenutni GOAT igra u necijim glavama non stop, a na terenu ce se pojaviti u Tel Avivu, Parizu i Torinu, a dogodine i na AO gde ce osvojiti jubilarnu desetu titulu koju su mu ukrali ove godine (T most of all times) i na ostalim turnirima koje izabere, jer kao GOAT to moze da radi, dok neki ovde ne mogu da igraju ni pevaju vec samo da mrze...
(Big Bang, 12. septembar 2022 16:09)
tesko ce pored ovih mladih da osvaja ,nestvaran tenis pokazuje mali Alkaraz . Videcemo ali deluje da je ipak doslo do smene
(Milan, 12. septembar 2022 16:50)

Nestvaran tenis protiv Ruda i Sinera? Cilic ga je zamalo otreso ko slinav nos, a Djokovic je malo bolji igrac od Cilica jel da? Malo vise...
Plus, decko je vec poceo da preskace pojedine turnire od 1000. Djokovic i Federer nisu nikad preskakali velike turnire kad su bili mladji. Samo je Rafa preskakao jer njegov nacin igre s njegovom masom je smrt za telo. Alkaraz ima slicnu konstituciju i nacin igre, tako da videcemo...

che

pre 1 godinu

Pa nije baš odličan rasplet za Novaka. Novak će morati da se trgne u poslednja dva meseca kako bi obezbedio još jedno učešće na Završnom Mastersu u Torinu. Nadal, a sada i Alkaraz koji je zbog titule na US Openu obezbedio učešće na završnom turniru. Novak nije obezbedio učešće jer nema dovoljan broj bodova da bi ostvario plasman na poslednjem turniru sezone, a i na Vimbldonu se nisu računali bodovi zbog političkih dešavanja i način na koji se ATP odnosio na prema organizatorima Vimbldona. Novak je tek 15. na ATP trci.
(miodrag, 12. septembar 2022 11:16)
Jesi li glup ili sta?
osvajanjem GS se atomatski igrad kvalifikuje za zavrsni masters, koji god da je na listi.
Pratis tenis od juce?

Big Bang

pre 1 godinu

Kad igra sedmi teniser sveta?
(Lično On, 12. septembar 2022 15:23)

Trenutno sedmi i trenutni GOAT igra u necijim glavama non stop, a na terenu ce se pojaviti u Tel Avivu, Parizu i Torinu, a dogodine i na AO gde ce osvojiti jubilarnu desetu titulu koju su mu ukrali ove godine (T most of all times) i na ostalim turnirima koje izabere, jer kao GOAT to moze da radi, dok neki ovde ne mogu da igraju ni pevaju vec samo da mrze...
(Big Bang, 12. septembar 2022 16:09)
tesko ce pored ovih mladih da osvaja ,nestvaran tenis pokazuje mali Alkaraz . Videcemo ali deluje da je ipak doslo do smene
(Milan, 12. septembar 2022 16:50)

Nestvaran tenis protiv Ruda i Sinera? Cilic ga je zamalo otreso ko slinav nos, a Djokovic je malo bolji igrac od Cilica jel da? Malo vise...

Milan

pre 1 godinu

Novaku su izbrisali 6.000 bodova, po 2.000 za AO i UO, kao i 2.000 sa Wimbledona koji je osvojio. Alkaraz je budućnost tenisa, ali ovo je smešno.
(Joca, 12. septembar 2022 11:58)
Sa USO 1200 posto nije osvojio prosle godine nego igrao finale

Cetko

pre 1 godinu

Sve je isto samo sada ce novak da igra protiv ruda u cetvrtfinalu kao sedmi nosilac a ovaj kao drugi. A kvota na sedmog ce biti 1,15
Sve isto

Srđan

pre 1 godinu

Kažu da je imao u Engleskoj kralj, Jovan Bez Zemlje, koji je prestao biti kralj kad mu se brat, Ričard Lavlje Srce, vratio iz Svete Zemlje. Vazda bilo i biće: gde mačke nema, miševi kolo vode.

Branko

pre 1 godinu

Светско чудо за које је на УСО најзаслужнији Ноле са његовом екипом видовњака - што пропусти Пепе Имаз дочекује босански каубој - могу слободно делити награду и пехар с победником..

VUK

pre 1 godinu

Đoković meditacijom može da ode u paralelni svet. Tamo je br.1. i odavno ima više od 30 GS. Kako se paralelni svet graniči sa nebeskom Srbijom, upokojeni su redovni na turniru. Tesla, Draža i Sloba su uvek u vip loži.

Pravdoljub

pre 1 godinu

Vamos Rafa! Vamos Karlos! Vamos Rud! Vamos Medvedev! Vamos Zverev! Vamos Cicipas! Vamos Nori! Vamos Rubljov! Vamos Hurkac!
Samo je vazno da Nolo tone i potone zauvek! Da Srbija pocne da dise zdravim plucima.

Realista protiv racundzije

pre 1 godinu

Odlican rasplet za Novaka ! Posto su ove godine GS jos osvajali Nadal i Alcazar, a obojica ce sigurno biti medju 8 do kraja godine, Novak kao osvajac GS ima sigurno ucesce na Zavrsnom mastersu u Torinu. To je bitno iz razloga, jer ce tamo doci i Nadal koji to nikad nije osvojio i to je velika rupa u njegovoj biografiji. Pogledajte na Wiki listu igraca pobednika koji su osvojili ZM ili ( Atp Final) od 1970 god do danas. To su sve legendarna imena tenisa, prakticno nema ni jednog prosecnog igraca, samo vrhunski igraci su ZM osvajali. Od Nastasea, Konorsa, Borga, McEnroa, Lendla, Bekera, Agasija, Edberga, Samprasa, Mareja, Federera do Djokovica. I kad pogledas tu listu velikana prosto bode oci da tu nema Nadala . Bez ZM osvojenog Nadal nije ni u razmatranju za Goat. Tako da je dobro sto ce Novak igrati na ZM, i tamo kontrolisati sam situaciju oko Nadala kome je ovo poslednja sansa da osvoji Atp Final masters.
(Racundzija, 12. septembar 2022 09:59)

Samo ti racundzija racunaj finalne masterse, a mi cemo racunati broj GS, broj zlatnih medalja sa OI, broj osvojenih DC. Vamos Rafa! Rafa GOAT!

Napo Leon

pre 1 godinu

Alkaras neće ispuštati prvo mesto,bar,10 narednih godina,uz to će uzeti najmanje 30 grandslemova i pedesetak mastersa
Njegovoj slavi neće biti kraja

Isterivac sa ovog portala ova 3 imena ( 1. istrebljivac vonjevina 2. sarkazam 3. Bob)

pre 1 godinu

A tek ce da pada i da propada Nolo. U vrhu ostaje samo jedan i jedini, najveci od svih tih velikih. Da, pogodili ste, Rafa je u pitanju. Joj miline za zdravu Srbiju.

nikola.3

pre 1 godinu

Kad primitivizam piramide i guru-i budu prioritet a ne nauka i ljudski um...
(rešpekt, 12. septembar 2022 09:04)

To što se bavite drugim ljudima i njihovim životima više govori o vama koliko ste primitivni i ograničeni. Sportski pozdrav.

Negativni

pre 1 godinu

Kakva smena generacija! Zabranili Djokovicu da igra 2 slema od 4 plus nekoliko mastera. Zabranili Medvedevu da igra GS i neke mastere. O kakvoj ti smeni pricas? Smena je kad se veterani penzionisu,ili ne mogu vise da izadju na kraj sa mladjim igracima, a Novak izlazi relativno lako na kraj sa njima, kad mu dozvole da igra. Videcemo ako mu dozvole da igra Australiju, Francusku i Englesku, e onda ces razumeti o cemu ja sad pisem. Nesportski pozdrav.
(Pljuvac Svih Stilova, 12. septembar 2022 13:10) Niko mu nije zabranio sendvicicu vec se sam diskvalifikovao zbog svojih ‘principa’, dzabe ponavljas laz, nece postati istina, nikada! Saf se smiri malo…otpasce ti to malo kose.

veliki strumf

pre 1 godinu

Један Вавринка освојио 3 ГС титуле (2 пута добио Нолета у финалу) а најбољи пласман у целој каријери му 3. место!!! Ово данас - чиста бесмислица.

sgdp

pre 1 godinu

Kad primitivizam piramide i guru-i budu prioritet a ne nauka i ljudski um...
(rešpekt, 12. septembar 2022 09:04)

To što se bavite drugim ljudima i njihovim životima više govori o vama koliko ste primitivni i ograničeni. Sportski pozdrav.
(nikola.3, 12. septembar 2022 09:30)

Ja se izvinjavam, ali kada je u pitanju osoba koja ima nemerljiv društveni uticaj i koju 7 miliona ljudi u ovoj zemlji gleda kao Boga, a ta osoba zastupa primitivne stavove i dodatno zatupljuje narod, naravno da bi trebalo da se bavimo njome, jer njeno delovanje indirektno pogađa i nas pojedince. Da je "obična" osoba u pitanju, složio bih se sa Vama.

Globtroter

pre 1 godinu

Novak je imao redovno 12-15 hiljada dok je držao prvo mesto, a u jednom trenutku je dostigao 17 hiljada bodova! Dakle imao je 10.000 bodova više od Alkarasa koji je u ovom trenutku zauzeo presto.

Sve u ovoj godini je jedna velika sprdnja i ništa drugo.

Pljuvac Svih Stilova

pre 1 godinu

Smena generacija, sve je to normalno, samo se treba naviknuti da vreme čini svoje. Tako su Nole, Nadal i Federer svojevremeno smenili neke starije tenisere na vrhu. Ili sebi ne možemo da priznamo da smo stariji pa to reflektujemo preko Đokovića?
(bgd, 12. septembar 2022 09:29)

Kakva smena generacija! Zabranili Djokovicu da igra 2 slema od 4 plus nekoliko mastera. Zabranili Medvedevu da igra GS i neke mastere. O kakvoj ti smeni pricas? Smena je kad se veterani penzionisu,ili ne mogu vise da izadju na kraj sa mladjim igracima, a Novak izlazi relativno lako na kraj sa njima, kad mu dozvole da igra. Videcemo ako mu dozvole da igra Australiju, Francusku i Englesku, e onda ces razumeti o cemu ja sad pisem. Nesportski pozdrav.

boy

pre 1 godinu

sa 6740 prvi a nekad su bili na preko 10 000....iskoristio je situaciju sa djokovicem i medvedevim i ovo ne da nije realno nego je postalo smesno

19 godina

pre 1 godinu

Oboren rekord
najmlađi br. 1 u istoriji (doo sad je taj rekord držao Pit Sampras).

Đoković je prvi GS osvojio sa 21 god.
Đoković je prvi put postao br. 1 sa 24 godine.
Đoković je ujedno i prvi Srbin ikad koji je osvojio GS (mozda je i jedini?).

Alkaraz je prvi GS osvojio sa 19 god.
Alkaraz je postao br. 1 sa 19 god.
Alkaraz je u 2022. osvojio dva mastersa (protiv Zvereva i protiv Ruda) i GS (protiv Ruda). Impresivno.

AgentPromena

pre 1 godinu

Целу 2022. спутавају Новака, а не схватају да му тиме дају нови извор снаге. Враћаа се на врх 2023.

ovo ono

pre 1 godinu

U vreme dominacije Rogera, Rafe i Nolete: nekada nije bilo dovoljno 16.000 poena da bi bio prvi a kao treci ni 7000 nije bilo dovoljno, sada kada je politika umesala prste, dovoljno ti je 6700 peona za prvu poziciju :-(.

Ustadoh ja, ustase svi

pre 1 godinu

Oboren rekord
najmlađi br. 1 u istoriji (doo sad je taj rekord držao Pit Sampras).

Đoković je prvi GS osvojio sa 21 god.
Đoković je prvi put postao br. 1 sa 24 godine.
Đoković je ujedno i prvi Srbin ikad koji je osvojio GS (mozda je i jedini?).

Alkaraz je prvi GS osvojio sa 19 god.
Alkaraz je postao br. 1 sa 19 god.
Alkaraz je u 2022. osvojio dva mastersa (protiv Zvereva i protiv Ruda) i GS (protiv Ruda). Impresivno.
(19 godina, 12. septembar 2022 11:31)

Sta bre copy paste ovu glupost na svaku vest o tenisu? Nemas pojma o tenisu ni predstavu o svetu. Idi zavrsi skolu i batali mrznju jer nisi svestan svoje nesvesti.

Ra Se

pre 1 godinu

Mrzilo me da radim a tamo neko radio svaki dan pa cak i prekovremeno i vise
zaradio ne znaci da je su meni smanjili platu nego da treba vise da radim ako hocu vecu zaradu. A vala 200 milki nije ni malo, meni ne bi bilo ne znam vama.
Meni bi tih 200 dobro doslo da imam 200mil i jos dvije.

Vukvucko

pre 1 godinu

Pa Nole je samo profitirao za sledeću godinu...ne brani poene iz Australije i Amerike, uvek dobro odigra na Vimbldonu i RG, tako ce ako uspe da zadrzi formu, ponovo biti prvi za par meseci...

wtf

pre 1 godinu

Niko nikad nece stici Noletovih 16950 ATP bodova,sto je vise od sadasnjeg broja 1 za vise od 10000.Po tome se moze videti snaga najboljeg ikada.Jedino Nole moze sam sebe da prestigne,naravno ako mu dozvole da igra.

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

Ovo ce biti odličan izazov za Novaka ukoliko ga tenis i dalje zanima u onom jako takmičarskom smislu.

Valjda i dalje ima interesa za vrhunska nadmetanja.

Setim se Jelene koja kaže u jednom intervjuu da Novak uvek radi isto - ustajanje,navike, treninzi u punom intenzitetu - čak i kada je na odmoru nema promene.

Srecno Novaku u Parizu gde ce ponovo igrati i za bodove.

Neko iz dijaspore

pre 1 godinu

Kako neko ovde dole rece: da je Nole 'obican covek' niko ne mu ne bi prigovorio zbog stava oko vakcine. Ipak ... Nole je JAVNA licnost i njegovo misljenje moze da izazove nezeljene i po drustvo lose posledice. Zato su ga izbaciji i iz Australije prosle godine, a ni sada nije sigurno da ce moci da udje i igra, bez obzira na vesti da moze, cak i na ovom nasem sajtu. Steta za ovakvog igraca, za ovakvu karijeru, za sve nas, a najvise : za njega samog. Mislim da zna da se zeznuo, ali sad je kasno za promenu misljenja, jer je resio da bude dosledan i da ne igra gde ne moze, a iskreno mislim da mu se i ne igra bas mnogo.
Kad vidim kako Karlito prasi, a pored njega i Rud i Siner ... a i jos par ostalih iz trenutnog vrha, bogami ... i ja bih pre pristao da se zezam sa kosarkasima, familijom i da idem na piramide koja su inace, (kazu pravi naucnici i arheolozi) u stavri samo obicna brda.
Eeeee moj No7e ... moj sokole !!!

Racundzija

pre 1 godinu

Odlican rasplet za Novaka ! Posto su ove godine GS jos osvajali Nadal i Alcazar, a obojica ce sigurno biti medju 8 do kraja godine, Novak kao osvajac GS ima sigurno ucesce na Zavrsnom mastersu u Torinu. To je bitno iz razloga, jer ce tamo doci i Nadal koji to nikad nije osvojio i to je velika rupa u njegovoj biografiji. Pogledajte na Wiki listu igraca pobednika koji su osvojili ZM ili ( Atp Final) od 1970 god do danas. To su sve legendarna imena tenisa, prakticno nema ni jednog prosecnog igraca, samo vrhunski igraci su ZM osvajali. Od Nastasea, Konorsa, Borga, McEnroa, Lendla, Bekera, Agasija, Edberga, Samprasa, Mareja, Federera do Djokovica. I kad pogledas tu listu velikana prosto bode oci da tu nema Nadala . Bez ZM osvojenog Nadal nije ni u razmatranju za Goat. Tako da je dobro sto ce Novak igrati na ZM, i tamo kontrolisati sam situaciju oko Nadala kome je ovo poslednja sansa da osvoji Atp Final masters.

che

pre 1 godinu

Pa nije baš odličan rasplet za Novaka. Novak će morati da se trgne u poslednja dva meseca kako bi obezbedio još jedno učešće na Završnom Mastersu u Torinu. Nadal, a sada i Alkaraz koji je zbog titule na US Openu obezbedio učešće na završnom turniru. Novak nije obezbedio učešće jer nema dovoljan broj bodova da bi ostvario plasman na poslednjem turniru sezone, a i na Vimbldonu se nisu računali bodovi zbog političkih dešavanja i način na koji se ATP odnosio na prema organizatorima Vimbldona. Novak je tek 15. na ATP trci.
(miodrag, 12. septembar 2022 11:16)
Jesi li glup ili sta?
osvajanjem GS se atomatski igrad kvalifikuje za zavrsni masters, koji god da je na listi.
Pratis tenis od juce?

veljko

pre 1 godinu

Kako neće prvi postati kad su Novaku izbrisali 4000 bodova i još mu zabranili da igra 2 GS i brojne masterse. Cirkus! Já tenis više ne pratim sve je jasno kao dan...

Q

pre 1 godinu

Mogu da shvatim da su ljudi u početku u strahu od pandemije pisali hvalospeve o vakcini i pogrdno nazivali I kritikovali Novaka.Da posle skoro tri godine neko kritikuje nekoga zbog odbijanja da primi istu koja blage veze nema sa zdravljem već isključivo sa politikom i biznisom to ne mogu.Samo glupav čovek i čovek koji je shvatio da se zeznuo pa sada iz pakosti i dalje tvrdi i utvrđuje nečiju odgovornost.Majstore kako vidiš odgovornost ljudi koji ne priznaju Rusku i Kinesku vakcinu.Čime je to dokazano da su Moderna i Fajzer bolje vakcine.Samo biznis i politika.Da tačno je , Novakova reč ima težinu zato se tako ponašaju prema njemu jer im je izbio milijarde iz džepa .Nikakve veze to sa zdravljem nema.

slabovid

pre 1 godinu

atp lista je devastirana.
u narednim godinama su bitni grand slemovi…
i pored toga, ne bih prerano otpisao nola za jos koju nedelju na prvom mestu…

Boyka

pre 1 godinu

Najbitnije je da rafa ne moze nikako ni jednu nedelju na prvom mestu niti na kraju godine jer je sad alkaraz zvanicno zacementirao prvu poziciju. Decko brani samo 200 bodova do kraja godine a uzece sigurno jos neke bodove,pogotovo na zavrsnom mastersu jer ih nema uopste od prosle godine. Novaku treba nekih 500 bodova da bi ostao u prvih 20. Ali s obzirom da su ga toliko razalovali ove godine sa bodovima on je super prosao. Ako bude nekih 3000 bodova u zaostatku za prvim mestom, moze od Majamija cak ponovo na presto.

Gonič Nolomana

pre 1 godinu

Dresh lista. Svi ionako znaju ko je pravi broj 1.
(dovla, 12. septembar 2022 15:47)

Znamo. Rafa Nadal. Ne treba vise da nas podsecas.

Tormund

pre 1 godinu

Pa nije baš odličan rasplet za Novaka. Novak će morati da se trgne u poslednja dva meseca kako bi obezbedio još jedno učešće na Završnom Mastersu u Torinu. Nadal, a sada i Alkaraz koji je zbog titule na US Openu obezbedio učešće na završnom turniru. Novak nije obezbedio učešće jer nema dovoljan broj bodova da bi ostvario plasman na poslednjem turniru sezone, a i na Vimbldonu se nisu računali bodovi zbog političkih dešavanja i način na koji se ATP odnosio na prema organizatorima Vimbldona. Novak je tek 15. na ATP trci.
(miodrag, 12. septembar 2022 11:16)
Dragi Midraze, Novak kao osvajac GS ima garantovano mesto na Završnom turniru ako ne padne ispod 21og mesta, ispravite me ako grešim.

bgd

pre 1 godinu

Smena generacija, sve je to normalno, samo se treba naviknuti da vreme čini svoje. Tako su Nole, Nadal i Federer svojevremeno smenili neke starije tenisere na vrhu. Ili sebi ne možemo da priznamo da smo stariji pa to reflektujemo preko Đokovića?

Joca

pre 1 godinu

Kako neće prvi postati kad su Novaku izbrisali 4000 bodova i još mu zabranili da igra 2 GS i brojne masterse. Cirkus! Já tenis više ne pratim sve je jasno kao dan...
(veljko, 12. septembar 2022 11:10)

Novaku su izbrisali 6.000 bodova, po 2.000 za AO i UO, kao i 2.000 sa Wimbledona koji je osvojio. Alkaraz je budućnost tenisa, ali ovo je smešno.

ATP

pre 1 godinu

Dragi Midraze, Novak kao osvajac GS ima garantovano mesto na Završnom turniru ako ne padne ispod 21og mesta, ispravite me ako grešim.
(Tormund, 12. septembar 2022 12:14

Gresis

https://www.atptour.com/en/rankings/singles-race-to-turin

Brzi

pre 1 godinu

Covek kog su "razvalili" sa zabranama je sedmi.
Covek koje se šprica svim što mu kažu, pre i posle mečeva hoda na štakama, rizikuje zdravlje zbog karijere i nema stav ni o čemu - treći.

Smešna razlika.

miodrag

pre 1 godinu

Odlican rasplet za Novaka ! Posto su ove godine GS jos osvajali Nadal i Alcazar, a obojica ce sigurno biti medju 8 do kraja godine, Novak kao osvajac GS ima sigurno ucesce na Zavrsnom mastersu u Torinu. To je bitno iz razloga, jer ce tamo doci i Nadal koji to nikad nije osvojio i to je velika rupa u njegovoj biografiji. Pogledajte na Wiki listu igraca pobednika koji su osvojili ZM ili ( Atp Final) od 1970 god do danas. To su sve legendarna imena tenisa, prakticno nema ni jednog prosecnog igraca, samo vrhunski igraci su ZM osvajali. Od Nastasea, Konorsa, Borga, McEnroa, Lendla, Bekera, Agasija, Edberga, Samprasa, Mareja, Federera do Djokovica. I kad pogledas tu listu velikana prosto bode oci da tu nema Nadala . Bez ZM osvojenog Nadal nije ni u razmatranju za Goat. Tako da je dobro sto ce Novak igrati na ZM, i tamo kontrolisati sam situaciju oko Nadala kome je ovo poslednja sansa da osvoji Atp Final masters.
(Racundzija, 12. septembar 2022 09:59)
Pa nije baš odličan rasplet za Novaka. Novak će morati da se trgne u poslednja dva meseca kako bi obezbedio još jedno učešće na Završnom Mastersu u Torinu. Nadal, a sada i Alkaraz koji je zbog titule na US Openu obezbedio učešće na završnom turniru. Novak nije obezbedio učešće jer nema dovoljan broj bodova da bi ostvario plasman na poslednjem turniru sezone, a i na Vimbldonu se nisu računali bodovi zbog političkih dešavanja i način na koji se ATP odnosio na prema organizatorima Vimbldona. Novak je tek 15. na ATP trci.

Pirke

pre 1 godinu

Novak je imao redovno 12-15 hiljada dok je držao prvo mesto, a u jednom trenutku je dostigao 17 hiljada bodova! Dakle imao je 10.000 bodova više od Alkarasa koji je u ovom trenutku zauzeo presto.

Sve u ovoj godini je jedna velika sprdnja i ništa drugo.
(Globtroter, 12. septembar 2022 09:49)


Upravu si, a samo bih hteo da dodam , da kada je Novak imao 7000-8000 poena, bio je Treći iza Nadala i Federera. Nekad je trebalo barem 10000 za prvo mesto. Kako stvari stoje, biće prvaka i sa 6000. Pa Nadal je bio pretendent, a igra svaki peti turnir

Masariko

pre 1 godinu

Kako neće prvi postati kad su Novaku izbrisali 4000 bodova i još mu zabranili da igra 2 GS i brojne masterse.
(veljko, 12. septembar 2022 11:10)

Mislim da su ga i odradili u svlačionici.

Goran

pre 1 godinu

na ATP race list Novak je na 15 mjestu. Pobjednik GS turnira automatski dobija mjesto na zavrsnom Mastersu ali samo ako je plasiran ispod 20-og mjesta. Znaci ako Novak ne zaigra i ne osvoji jos poena mozda nece moci da ucestvuje na zavrsnom turniru.

Platipus perica

pre 1 godinu

Cak i da su u pravu ovi koji tvrde da Novaku nije zabranjeno, nego je satro sam odlucio da ne igra, Novaku je oteto posteno osvojenih 2000 bodova. I sa tih par turnira koje je igrao, bio bi 4, (Alcaraz, Nadal, Rud poredak prva tri sa Wimb), a u Race listi 5. na ivici da se i teorijski plasira u ovom trenutku. Tako da manite se prica o padu super je i ovo uz takav pritisak....

JPR24

pre 1 godinu

Nikad jadnija lista prvi da ima 5k bodova pa ovo u ATP ne znam kada je bilo juuuu...
(Aca, 12. septembar 2022 10:10)

To nisu igraci krivi, već ATP sa glupim odlukama i Kaznom Wimbledona koja je neviđena kazna u istoriji tenisa, toliko da se i dalje Wimbledon trese od smeha !

Sarkazam

pre 1 godinu

Razjasnjenje prethodnih linkova:
The Pepperstone ATP Live Race To Turin, which updates after every match completes, is a calendar-year points race that rewards the top players and eligible Grand Slam champions with a place at the eight-player Nitto ATP Finals.

U prevodu Nole je sedmi, dobio je GS i gledacemo ga (mrzitelji nek ovo citaju kao: paticemo zbog njega) u Torinu, a pre toga nadam se u Parizu

Mrzitelji pod kamen, zavidnici u rupu, glupani sikter!
Nole je GOAT! Idemooo!

Filozof

pre 1 godinu

Nekad tukla trojica-četvorica, pa uzimali sve bodove... nije bilo konkurencije.

Danas, više nego zanimljivo, može više njih da se uključi u borbu za slemove.

Samo da ne bude ovaj mali ko Bajern, da osvaja redom... ne bi bilo zanimljivo.

Srđan

pre 1 godinu

Kažu da je imao u Engleskoj kralj, Jovan Bez Zemlje, koji je prestao biti kralj kad mu se brat, Ričard Lavlje Srce, vratio iz Svete Zemlje. Vazda bilo i biće: gde mačke nema, miševi kolo vode.

Sarkazam

pre 1 godinu

Dragi Midraze, Novak kao osvajac GS ima garantovano mesto na Završnom turniru ako ne padne ispod 21og mesta, ispravite me ako grešim.
(Tormund, 12. septembar 2022 12:14

Gresis

[link]
(ATP, 12. septembar 2022 12:52)

Ne . Ti gresis, ali verovatno i ne mozes bolje. ATP? Vise kao SOB

https://www.atptour.com/en/rankings/singles

Of course

pre 1 godinu

Sa mastersima 1000, Novaku nije bilo omogućeno da se bori za 10,000 atp poena ove godine.
(Vlada, 12. septembar 2022 13:41)

Ma svetska zavera protiv pravoslavlja ...

Big Bang

pre 1 godinu

Kad igra sedmi teniser sveta?
(Lično On, 12. septembar 2022 15:23)

Trenutno sedmi i trenutni GOAT igra u necijim glavama non stop, a na terenu ce se pojaviti u Tel Avivu, Parizu i Torinu, a dogodine i na AO gde ce osvojiti jubilarnu desetu titulu koju su mu ukrali ove godine (T most of all times) i na ostalim turnirima koje izabere, jer kao GOAT to moze da radi, dok neki ovde ne mogu da igraju ni pevaju vec samo da mrze...

Milan

pre 1 godinu

Mogu da shvatim da su ljudi u početku u strahu od pandemije pisali hvalospeve o vakcini i pogrdno nazivali I kritikovali Novaka.Da posle skoro tri godine neko kritikuje nekoga zbog odbijanja da primi istu koja blage veze nema sa zdravljem već isključivo sa politikom i biznisom to ne mogu.Samo glupav čovek i čovek koji je shvatio da se zeznuo pa sada iz pakosti i dalje tvrdi i utvrđuje nečiju odgovornost.Majstore kako vidiš odgovornost ljudi koji ne priznaju Rusku i Kinesku vakcinu.Čime je to dokazano da su Moderna i Fajzer bolje vakcine.Samo biznis i politika.Da tačno je , Novakova reč ima težinu zato se tako ponašaju prema njemu jer im je izbio milijarde iz džepa .Nikakve veze to sa zdravljem nema.
(Q, 12. septembar 2022 11:52)
apsolutno tacno

Cetko

pre 1 godinu

Sve je isto samo sada ce novak da igra protiv ruda u cetvrtfinalu kao sedmi nosilac a ovaj kao drugi. A kvota na sedmog ce biti 1,15
Sve isto

dads

pre 1 godinu

Momak igra odlično te zasluženo uzeo US, ali pitanje je koliko će konstantan biti, morao bi krenuti osvajati svaki Gradn Slam da bude kao velika trojka u što sumnjam, ali mu želim sve sreću....

Sinke

pre 1 godinu

Problem je sto su Novak,Rafa i Rodzer jedni drugima uskracivali titule i vrijeme provedeno na prvom mjestu.....Zamislite samo ako Alkaraz u buducnosti bude dominatnan,a konkurecija bude slaba....Onda je za ocekivati i da obori Novakov rekord po broju nedjelja i da obori gren slem rekord....Ali,ne mogu da zamislim da barem neko nece iskociti u prvi plan....To je sport,neko se novi mora pojaviti....I Federer je mogao osvojiti 50 slemova da nije bilo Rafe i Novaka,ali su se oni pojavili...Siguran sam da ce se jos neko novi pojaviti...Tu je naravno i Siner koji moze definitivno biti velika prepreka Alkarazu.

Big Bang

pre 1 godinu

Kad igra sedmi teniser sveta?
(Lično On, 12. septembar 2022 15:23)

Trenutno sedmi i trenutni GOAT igra u necijim glavama non stop, a na terenu ce se pojaviti u Tel Avivu, Parizu i Torinu, a dogodine i na AO gde ce osvojiti jubilarnu desetu titulu koju su mu ukrali ove godine (T most of all times) i na ostalim turnirima koje izabere, jer kao GOAT to moze da radi, dok neki ovde ne mogu da igraju ni pevaju vec samo da mrze...
(Big Bang, 12. septembar 2022 16:09)
tesko ce pored ovih mladih da osvaja ,nestvaran tenis pokazuje mali Alkaraz . Videcemo ali deluje da je ipak doslo do smene
(Milan, 12. septembar 2022 16:50)

Nestvaran tenis protiv Ruda i Sinera? Cilic ga je zamalo otreso ko slinav nos, a Djokovic je malo bolji igrac od Cilica jel da? Malo vise...

Big Bang

pre 1 godinu

Kad igra sedmi teniser sveta?
(Lično On, 12. septembar 2022 15:23)

Trenutno sedmi i trenutni GOAT igra u necijim glavama non stop, a na terenu ce se pojaviti u Tel Avivu, Parizu i Torinu, a dogodine i na AO gde ce osvojiti jubilarnu desetu titulu koju su mu ukrali ove godine (T most of all times) i na ostalim turnirima koje izabere, jer kao GOAT to moze da radi, dok neki ovde ne mogu da igraju ni pevaju vec samo da mrze...
(Big Bang, 12. septembar 2022 16:09)
tesko ce pored ovih mladih da osvaja ,nestvaran tenis pokazuje mali Alkaraz . Videcemo ali deluje da je ipak doslo do smene
(Milan, 12. septembar 2022 16:50)

Nestvaran tenis protiv Ruda i Sinera? Cilic ga je zamalo otreso ko slinav nos, a Djokovic je malo bolji igrac od Cilica jel da? Malo vise...
Plus, decko je vec poceo da preskace pojedine turnire od 1000. Djokovic i Federer nisu nikad preskakali velike turnire kad su bili mladji. Samo je Rafa preskakao jer njegov nacin igre s njegovom masom je smrt za telo. Alkaraz ima slicnu konstituciju i nacin igre, tako da videcemo...

vladica

pre 1 godinu

Čestitke Alkarazu, velikom borbenošću je izborio svoj prvi GS. Obzirom na godine, naslućuje se radjanje novog velikog šampiona, ako bude u mogućnosti da sa svojim stilom igre omogući kontinuitet.
Da je Nole igrao AO i UO, da su računati Wimbledon bodovi, Nole bi zasigurno pretednovao ponovo na prvo mesto. S obzirom na okolnosti, trenutni plasman na listi je odličan.

Demokrata u nastanku

pre 1 godinu

Rang lista ne laže, to je trenutno stanje stvari. Iako bi realno Rafa trebao biti broj 1. No novi kralj je sjeo na prijedtolje i sretno mu bilo, ako ga posluži zdravlje samo je nebo granica.

I support the current thing

pre 1 godinu

На ком је месту најбољи икада? Наравно Федерер. Зна ли се шта?
(mlekadžijа, 12. septembar 2022 17:40)

Zna se. Placaju mu sponzori rekonstrukciju pa da konacno prohoda...

Milan

pre 1 godinu

Kad igra sedmi teniser sveta?
(Lično On, 12. septembar 2022 15:23)

Trenutno sedmi i trenutni GOAT igra u necijim glavama non stop, a na terenu ce se pojaviti u Tel Avivu, Parizu i Torinu, a dogodine i na AO gde ce osvojiti jubilarnu desetu titulu koju su mu ukrali ove godine (T most of all times) i na ostalim turnirima koje izabere, jer kao GOAT to moze da radi, dok neki ovde ne mogu da igraju ni pevaju vec samo da mrze...
(Big Bang, 12. septembar 2022 16:09)
tesko ce pored ovih mladih da osvaja ,nestvaran tenis pokazuje mali Alkaraz . Videcemo ali deluje da je ipak doslo do smene

Milan

pre 1 godinu

Prvi na ATP listi sa manje od 7k bodova a kraj sezone je blizu?
(glupi zmaj, 12. septembar 2022 14:17)
ali ima tek 19 godina , nestvarno dobar igrac .Budimo malo realni molim vas

Milan

pre 1 godinu

Novaku su izbrisali 6.000 bodova, po 2.000 za AO i UO, kao i 2.000 sa Wimbledona koji je osvojio. Alkaraz je budućnost tenisa, ali ovo je smešno.
(Joca, 12. septembar 2022 11:58)
Sa USO 1200 posto nije osvojio prosle godine nego igrao finale