Ponedeljak, 13.09.2021.

09:00

Đoković nema plan za nastavak sezone

Novak Đoković nije mogao posle US Opena da kaže koji je sledeći turnir na kojem će igrati.

Izvor: B92

Ðokoviæ nema plan za nastavak sezone IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

47 Komentari

Sortiraj po:

gledalac

pre 2 godine

Plan? Polako priprema za AO. Umorio se dosta osvajanjem 3 GS zaredom, ali ce do AO da bude fit. Mastersi i zavrsni Masters su samo priprema za AO, pa RG, pa WB i negde ce se Zreb otvoriti, kao sada Medvedevu sto se otvorio.

Бранко

pre 2 godine

Ноле је навучен, а и сам се навукао и примио на натчовечанске захтеве, а могао је и још може да мудро и рационално распореди снаге и прешиша све рекорде, душманима да загорча живот и запечати комплексе завидљивих док је света и века..

iks

pre 2 godine

Po meni je bolje da 21. titulu osvoji u Australiji. Evo zašto: tamo je osvojio jedan GS najviše puta, to je prvi GS koji je osvojio i to u 21. godini.

Бранко

pre 2 godine

Ако не стане на лопту и не подвуче црту овај слом живаца би могао имати погубне последице, али Ноле је у стању да се ресетује и преокрене ствар у своју корист. “Мудрост је у поразу а не у победи” кажу Јапанци..

Idemooo

pre 2 godine

Glavu gore i idemo dalje.
Fenomen "zlatne ribice". Zasto je zlatna ribica najsretnija zivotinja, zato sto ima pamcenje od 10 sekundi.

Zato Nole, zaboravi ovo, glavu gore, ima dosta rekorda koji i pored ovoga sto se desilo, cekaju da budu oboreni do kraja ove i sredine sledece godine.

Treba postaviti rekord po broju puta koje zavrsavas na kraju kalendarske godine na prvom mestu.
Treba postaviti rekord po broju osvojenih mastersa.
Treba oboriti rekor Steffi Graf po broju nedelja na prvom mestu.

Zato glavu gore, odigraj Indijan Wells, Paris i zavrsni Master i pokazi svima da si najveci i da je ovo u New York-u bio samo jedan los dan.

Idemooooo :)

cinik ovdašnji

pre 2 godine

Odmori Nole majstore. Mesec dana bez reketa u rukama, minimum. Za nešto manje od dva meseca startuje masters u Parizu, ima vremena do tada, pa potom i Torino. Indijan Vels može da preskoči početkom oktobra. Važno je godinu završiti na prvom mestu, postoji solidna zaliha bodova Noleta spram Medvedeva i Cicipasa. Idemo dalje Nole, sve najbolje u nastavku sezone.
(srle, 13. septembar 2021 10:51) Majstore, nema on u ovim godinama i na kraju karijere tu privilegiju da mesec dana ostavi reket. Sad se mnogo teže stiče forma, a mnogo lakše gubi nego kad je imao 22 godine. Tada mu je falilo iskustvo, danas ga ima, ali fizički je sve teže. Znam da zvučim kao kreten, ali mislim da su njega predugi odmori na koje nije navikao i sve one mega fensi žurke sa kojih smo čitali izveštaje, zapravo i koštali ovih nekoliko bolnih poraza u poslednjih par godina. I sam je izjavio pre neku godinu da menja prioritete, više vremena sa porodicom, itd, što je OK sa svake strane, ali tada nije moguće držati stopostotni fokus na tenis, i onu glad koja ga je pokretala ranije. Rafa i Fedex pauziraju što moraju, prvom je telo načeto, drugi već sredovečni gospodin, ali Nole odmara zato što mu je neko rekao da to tako treba, kako bi bio super ćale i muž. I to je OK, postigao je više nego što je sanjao, i što će iko ikad, ali onda nema mesta suzama i tugovanju. Postavi se cilj, oroči, odrekne još par godina života i uživanja (a odricao se celog života), i onda se uživa u svemu, porodici, slavi i bogatstvu.

igor

pre 2 godine

Verujem da ce preskociti Indian Wels,a da ce igrati u Parizu i posebno na završnom u Torinu-oba se igraju u novembru,znači ima 2 meseca odmora do tada, više pauze bi bilo loše. Vratiće se, a AO je glavni cilj svakako za 4 meseca. Imaće on do kraja karijere oko 25 GS, ne treba praviti dramu. Zbog pritiska javnosti oko kalendarskog slema je psihički potonuo i izgubio. Idemo dalje,gaziće on bar još nekoliko godina,
naravno na manjem broju turnira,pre svega GS.

Kurbla

pre 2 godine

@činjenica
Onda po istom principu za recimo 30,40 godina će neko reći: ma kakav Đoković, ma to kako su tada igrali više liči na trening... Pa pogledaj samo rekete iz 60-ih i uporedi sa današnjim. Misliš da će tehnologija i sve oko tenisa da stane, da se neće izmišljati novi reketi, loptice, vježbe, sprave, patike, psiholozi, nutricionisti, ...

Cinjenica

pre 2 godine

@Kurbla, 13. septembar 2021 12:01
Napredovace sve, ali tesko da ce napraviti reket sa kojim moze da se mune vise od 230km/h. Pa dovoljno je samo da izmene neko pravilo, npr. da se igra na 2 dobijena (malo verovatno), da promene tip podloge na jednom od GS-ova ili datum odigravanja i rekordi od pre 50 godina vise nisu merodavni. Pa zamisli da je Australija ostala trava; Fedja bi imao 30GS i jedno 2 kalendarska; isto vazi za Nadala da su stavili sljaku.

Dd

pre 2 godine

Kraj karijere,ja da izgubim najvažniji meč u zivotu i u istoriji sporta kojim se bavim.jednostavno bi okačio reket o klin.ne bi mogao preći preko toga,ma nema sanse.a ako i bude nastavio nikada neće moći izbaciti iz glave ovaj poraz.tesko bi i osvojio nešto,bilo bi to mučenje.po meni ovo je najteži takmičarski poraz u istoriji sporta.i to ubedljivo

Robert

pre 2 godine

Sve se u životu vraća. Dobro-dobrim, loše-lošim. Ovde je to u nekakvom prenesenom značenju, naravno. Decenija podsmeha na račun Federerovih suza na AO 2009, iako se zna da on ume da zaplače i nakon pobeda, a onda i Noleta počnu da stižu suze (RIO 2016, RG '14. i '15, USO '21). Nekoliko velikih titula/mečeva osvojenih DELOM i zbog srećnih okolnosti, ali sve više pristižu na "naplatu" veoma ozbiljni mečevi koji su izgubljeni DELOM zbog nesrećnih okolnosti. Podsmeh na račun Rodžerove preduge karijere i kako zbog toga sve više igrača pravi dobar h2h sa njim, ali će i Nole ući u taj začarani krug (glad za titulama vs. porazi od slabijih igrača na tom putu, a zbog sve težeg oporavka). Federer ispromašuje meč lopte, Đoković ispoklanja brejk lopte koje su skoro sigurno imale takav značaj da promene tok ovako važnog meča. Švajcarac 2019. propusti priliku da dođe do 21. slema - smeh. Španac ove godine propusti priliku da se dokopa 21. slema - smeh. Pa, nije se valjda mislilo da će baš Nole uspeti iz prve da dođe do tog čarobnog broja? Došao red sada i na njemu da se malo naslađuju zbog neuspeha.

Mimi

pre 2 godine

OI su ga načele, a ovo ga dotuklo. Videlo se da traži formu kroz mečeve nije bio u takmičarskom ritmu. Na pravog je podsetio tek u 1/2.Ako se posle ovog izdigne i osvoji još koji GS biće pravo čudo.

Bojan %

pre 2 godine

Znači ipak je Rod Lejver GOAT
(Bg, 13. septembar 2021 09:02)

Da, a to što je Lejverova konkurencija bila potpuno drugačija od Novakove, to nikom ništa? Vi pojedinci ste stvarno smešni.

Statisticar

pre 2 godine

Plan jednostavan. Uz kalkulacije (IW, Bec, Pariz) i u zavisnosti sta ce Meda igrati, i u nadi da ce Meda kiksnuti negde, sacuvati prvo mesto do kraja godine i izginuti da se osvoji jos jedan finalni turnir. Ne mora da osvaja, polufinala donose po 360 bodova na mastersima. Time se od sledece sezone moze koncentrisati opet samo na GS, jer ce prvo mesto izgubiti vrlo uskoro (brani 7200 poena samo na GS-ove).

Cinjenica

pre 2 godine

Znači ipak je Rod Lejver GOAT
(Bg, 13. septembar 2021 09:02)
Evo je sustina! Naravno zajedno sa GOAT-om Marejem koji ima dva zlata na OI. Jeste bila istorijska sansa, ali ne da se izjednaci sa Lejverom nego da bude jedini koji je to uradio u novijoj istoriji. Tenis koji se igrao onda i danas su dva razlicita sporta. Australija je bila trava, i loptice nisu isle 230km/h. Pogledajte snimke tih meceva; danas su i treninzi intenzivniji od njih, a pravi mecevi su se pretvorili u gladijatorske okrsaje. Novak je jedini igrac u istoriji ovog sporta koji je osvojio 4GS zaredom na razlicitim podlogama (Wawrinka, Marej, Federer i Nadal u prajmu) i delio ga jedan mec da to opet ponovi (Cicipas, Zverev, Medvedev u prajmu). Zato njegovih 20GS vrede vise, pa cak i ako Nadal ili Fed odu na 21+.

Dragan

pre 2 godine

Za neke je GOAT, za neke nije, ali ce uskoro bez dileme biti za sve, sem za one koji ne razumeju sport. To su oni koje misle da je Kirjos bolji, jer ga je pobedio 2 puta.
(Nikola, 13. septembar 2021 09:09)

Bolji je Rodik, on ga je pobedio pet puta.

Kruno

pre 2 godine

Zapravo ga je pobjedio Zverev. Prvo na OI, a onda ga u polufinalu US Opena maltretirao 5 setova i potpuno ga fizički i mentalno ispraznio. Medvedev je samo dovršio posao perfektnom izvedbom.

Novak je bio pod ogromnim stresom i ovako nešto moglo se očekivati.

srle

pre 2 godine

Odmori Nole majstore. Mesec dana bez reketa u rukama, minimum. Za nešto manje od dva meseca startuje masters u Parizu, ima vremena do tada, pa potom i Torino. Indijan Vels može da preskoči početkom oktobra. Važno je godinu završiti na prvom mestu, postoji solidna zaliha bodova Noleta spram Medvedeva i Cicipasa. Idemo dalje Nole, sve najbolje u nastavku sezone.

Dušan

pre 2 godine

Nole treba da gleda da završi kao prvi na kraju godine u Race trci (na na prvom mestu apt liste) i tako po sedmi put u karijeri bude najbolji teniser godine i postavi svetski rekord. tako je odlučio Atp.

jedini koji može da ga stigne je Medvedev kome Novak u Race trci beži 1990 bodova a u igri su dva mastersa i finalni Masters te pobede u njima donose maksimalno 3.500 bodova. igraće se i manji turnir ali mislim da ni Medvedev o njima ne razmišlja.

Bilo bi korektno da Medvedev propusti Indian Wels, onda bi i Novak propustio isto i tada bi u igri ostalo 2.500 bodova. tada bi Novak sa polufinalom mastersa u Parizu i dve pobede u grupi na završnom mastersu u Torinu, obezbedio prvo mesto sve da Medvedev osvoji ova turnira bez poraza u grupi u Torinu.

Dermendziev

pre 2 godine

Sa Velikim zaljenjem konstatuje da moji komentari ,sem jednog,na strani gde medvedev hvali Novaka nisu objavljeni.Izuzetno sam veliki Novakov fan,a i nemilosrdni njegov kriticar.

Hajde da pokusam nesto da dam iz tog "udaenog" mog komentara:

Primetio sam da Novak kada pocinje mec sa igracima iz TOP 5 obavezno gubi jedan od prva dva gema jer nikad nezna da igra kod rezultata 40:15 i 15:40 kad protivnik servira(tj) nezna da brejkne i po pravilu takve gemove gubi,jer pocinje bespotreno da gadja linije,za taj zavrsni udarac u oba slucaja,umesto da razigrava duge poene,tad ima ssnagu,pocetak je meca(gde su tu njegivitreneri).Posle juri ceo set ali je kasno "uzalud vam trud sviraci"

U trecem setu Medvedev jedva stoji na nogama,sprema se sa odmara taj set i zada udarac u cetvrtom setu.Onakav "rekovalescent" 2 puta brejkne Novaka.

Novak je sinoc sve nervirao:pocev od njegove navijace,kompletnu publiku i samog Medvedeva.

Kada je do te mere iznervirao Medvedeva,Medvedev se brejknuo sam ,da bi spasio finale.

Dermendziev

pre 2 godine

DEO II

Razumem da je bilo pritiska,Novak je izasao u velikom soku i "prakticno nije znao gde se nalazi" i sta treba da radi.

Novak se propisno obrukao i devalvirao sve ono sto je uradio ove godine!
Postoje igraci za velika dela i najveca dela.Ocito Novak nije za najveca dela.

Sve cestitke Medvedeva,sa pola snage ponizio je Novaka i njegov strucni stab(Meda je bio slab u dugim razmenama,ali pametniji,nije "pokazivao" umor i kad je jedva stajao na nogama.

Ovakvu sansu Novak vise nece dobiti sigurno,jer od veceras i zvanicno je stupika na scenu nova garda:Medvedev,Zverev,Cicipas,Tim kad se vrati sa odsluzenja kazne.

I evetualno jos tri osvojena GS,tesko to pored ovih da se desi,nece mu vredeti kao eventualna sinocna pobeda.

Zao mi ga kao coveka,mnogo je dao tenisu,prezirem sve one koje su se zickali i poltronisali,ukljucujuci i neke novinare,"patriote" koji su mu govorile lazne bajke.

Sta sad:hitan odmor i spremanje za njegov teren AO 2022,mada i tamo nece biti lako ,jer ga i tamo cekaju Zveri:novi Vukovi,Medvedi,mozda i miskih lisica za podvalu.

Konstatacija

pre 2 godine

Novak je sam sebi nametnuo pritisak da mora da osvoji USO. Takodje ima pritisak porodice da sto vise vremena provodi sa njima . Hteo je na OI i to je bila greska. A onda posle toga krenuo u provod po CG i sa malo treninga dosao u NY. Mislio je da ce kroz meceve da dize formu. Nikada se nije desilo da u toliko meceva gubi prvi set i da posle mora da juri rezultat. Igra u pet setova protiv Zvereva ga je fiziclki dotukla. Medvedev je sve svoje meceve lako resavao i bio potpuno odmoran. Ne treba da igra vise nista. Neka se odmori i neka se sprema za AO. Uopste nije bitno koliko ce nedelja da bude prvi na ATP

Red

pre 2 godine

Sad čitam daily mail i vest o porazu Djokoviću, bukvalno svi komentari se raduju što je Novak izgubio i ne mogu da ga podnesu. Retko viđena mržnja jedne nacije, jedino se slažem da nisu trebali da zvižde Medvedev kad servira.
(H, 13. septembar 2021 09:21)
A vi posebno svakog volite i svakom ste prijatelj.Pocni od svog dvorista.
(Samos, 13. septembar 2021 09:34) #

Danas niko nikoga ne voli,samo interes.

Eastburne

pre 2 godine

Sad čitam daily mail i vest o porazu Djokoviću, bukvalno svi komentari se raduju što je Novak izgubio i ne mogu da ga podnesu. Retko viđena mržnja jedne nacije, jedino se slažem da nisu trebali da zvižde Medvedev kad servira.
(H, 13. septembar 2021 09:21)

Evo i ja sam procitao Daily mail. Times, Herald Tribune i nigde to sto si napisao ne stoji

Milan_PT

pre 2 godine

Nole treba da gleda da završi kao prvi na kraju godine u Race trci (na na prvom mestu apt liste) i tako po sedmi put u karijeri bude najbolji teniser godine i postavi svetski rekord. tako je odlučio Atp.

jedini koji može da ga stigne je Medvedev kome Novak u Race trci beži 1990 bodova a u igri su dva mastersa i finalni Masters te pobede u njima donose maksimalno 3.500 bodova. igraće se i manji turnir ali mislim da ni Medvedev o njima ne razmišlja.

Bilo bi korektno da Medvedev propusti Indian Wels, onda bi i Novak propustio isto i tada bi u igri ostalo 2.500 bodova. tada bi Novak sa polufinalom mastersa u Parizu i dve pobede u grupi na završnom mastersu u Torinu, obezbedio prvo mesto sve da Medvedev osvoji ova turnira bez poraza u grupi u Torinu.
(Dušan, 13. septembar 2021 10:16)

Nisi uzeo u obzir da Medvedev "brani" više poena do kraja godine, nego što će Novak braniti. Ta razlika je još 1647 poena, tako da Novak ne mora da igra u Indijan Velsu, Parizu i u Torinu, a da Medvedev osvoji sva 3 ta turnira i opet bi Novak bio u prednosti za nekih 147 poena. Jedino ako Medvedev pobedi ponovo u Sankt Petersburgu ili osvoji neke poene u Beču, a Novak opet ne igra te turnire, tek tad bi Medvedev bio prvi na kraju godine.
Zato ta Novakova izjava znači da nema potrebe da igra ništa više do kraja, a šta će igrati, zavisi od raspoloženja u tom trenutku. 99% je da će igrati na Završnom turniru, 50% u Parizu, a male šanse su za Indijan Vels...

Neko

pre 2 godine

Pilić je lepo rekao da Novak uvek ide težim putem. Valjda će stići tamo kuda se uputio a to je bar 1 GS više o velikih Rafe i Federera.

amrel

pre 2 godine

Bezvoljnost, nezalaganje, kao bes pa lomljenje reketa, itd., sve je to samo gluma. Dogodine, na AO, Nole i Meda na megdanu opet, Bože zdravlja, ali pošteno pa ko bolji.

Nikola

pre 2 godine

Ovaj Noletov poraz mi je najteze pao od svih sportskih poraza. Mogu misliti kako je njemu. ATP lista je i za njega i za sve nas vec neko vreme nebitna. Velika je sansa da zavrsi godinu na 1. mestu i upise jos jedan rekord.
Nije stigao ko kalendarskog slema, ali ce stici do jos titula, a nije kasno da pokusa ponovo da osvoji kalendarski slem. Za neke je GOAT, za neke nije, ali ce uskoro bez dileme biti za sve, sem za one koji ne razumeju sport. To su oni koje misle da je Kirjos bolji, jer ga je pobedio 2 puta.

Samos

pre 2 godine

Sad čitam daily mail i vest o porazu Djokoviću, bukvalno svi komentari se raduju što je Novak izgubio i ne mogu da ga podnesu. Retko viđena mržnja jedne nacije, jedino se slažem da nisu trebali da zvižde Medvedev kad servira.
(H, 13. septembar 2021 09:21)
A vi posebno svakog volite i svakom ste prijatelj.Pocni od svog dvorista.

...

pre 2 godine

naravno, kako naci sad motivaciju za obicne turnire kada je ovakva istorija izmakla iz ruku. mozda je vreme da najavi penziju, tesko da ce doci do jos neke GS titule, sada kada ga je jedan nextgen teniser pobedio i drugi ce...

Legolas

pre 2 godine

Razumimo ga,svo ovo iœčekivanje oko US Opena,priče i mogućnosti istorijskog rezultata,su ga iscedile bukvalno.
Neka se šampion naš odmori,restartuje,očisti glavu,i krene na još jednu sezonu,bitna je svežina od januara.
Jer kojim slučajem ako osvoji Australiju,eto njega kao favorita opet na sva tri preostala slema.
Sa znatno većim šansama nego li je ne bude osvojio.Samopouzdanje bi mu opet naraslo.
Sam je stvorio ovu šansu,i opet je moguće slično napraviti,ej,3 GS-ma osvojio u godini.Malo li je.
Nema za čim mnogo žaliti,protivnik je bio bolji,a on baš podlegao pod protisak iščekivanja.
Biće opet nebrojena pobeda i trofeja,jer je pokazao želju i znanje veću od mnogih klinaca.
Deluje sveže,i fizički savršeno.Potrebno mu je da zaboravi malo na tenis,i da se na teren vrati sa željom i čistog uma.

:D

pre 2 godine

Razumimo ga,svo ovo iœčekivanje oko US Opena,priče i mogućnosti istorijskog rezultata,su ga iscedile bukvalno.
Neka se šampion naš odmori,restartuje,očisti glavu,i krene na još jednu sezonu,bitna je svežina od januara.
Jer kojim slučajem ako osvoji Australiju,eto njega kao favorita opet na sva tri preostala slema.
Sa znatno većim šansama nego li je ne bude osvojio.Samopouzdanje bi mu opet naraslo.
Sam je stvorio ovu šansu,i opet je moguće slično napraviti,ej,3 GS-ma osvojio u godini.Malo li je.
Nema za čim mnogo žaliti,protivnik je bio bolji,a on baš podlegao pod protisak iščekivanja.
Biće opet nebrojena pobeda i trofeja,jer je pokazao želju i znanje veću od mnogih klinaca.
Deluje sveže,i fizički savršeno.Potrebno mu je da zaboravi malo na tenis,i da se na teren vrati sa željom i čistog uma.
(Legolas, 13. septembar 2021 09:01)

Nema ništa od toga, gotov je. Nije imao jakog protivnika do polufinala, a u polufinalu nekako je iščupao pobjedu, ali je zato u finalu pregažen.

peksimit

pre 2 godine

Ima više ukazatelja da je ova poraz po direktivi ljudi koji vode svetski tenis.
A od klađenja živi par miliona ljudi, npr., i ovo treba uzeti u obzir, kao one kojima nije svejedno ko pobeđuje. Dogodine, Bože zdravlja, odigraće Nole UO drugačije, a ne ovako, praktično bez borbe.

Zima kuca na vrata, toplana se grohotom smeje

pre 2 godine

Nedelje na prvom mestu nisu važne, jer drži rekord u muškoj konkirenxiji, nema potrebe da juri Štefi Graf. Najbolje da juri samo GS-ove i lepo odmori. Ali možda i bude odigrao sve navedene do kraja kad malo dođe sebi od ovog poraza. Život ide dalje, biće dana za megdana.

H

pre 2 godine

Sad čitam daily mail i vest o porazu Djokoviću, bukvalno svi komentari se raduju što je Novak izgubio i ne mogu da ga podnesu. Retko viđena mržnja jedne nacije, jedino se slažem da nisu trebali da zvižde Medvedev kad servira.

aaaauuuu breeee

pre 2 godine

On je sada u gorem stanju nego Federer i Nadal psiho-fizički je skroz pukao i deluje da je ovo njegov kraj, skroz je slomljen, i da je pobedio isto bi bilo jer više ne bi imao motiva, ali ovo ga je skroz dotuklo, totalni slom

Zima kuca na vrata, toplana se grohotom smeje

pre 2 godine

Nedelje na prvom mestu nisu važne, jer drži rekord u muškoj konkirenxiji, nema potrebe da juri Štefi Graf. Najbolje da juri samo GS-ove i lepo odmori. Ali možda i bude odigrao sve navedene do kraja kad malo dođe sebi od ovog poraza. Život ide dalje, biće dana za megdana.

Nikola

pre 2 godine

Ovaj Noletov poraz mi je najteze pao od svih sportskih poraza. Mogu misliti kako je njemu. ATP lista je i za njega i za sve nas vec neko vreme nebitna. Velika je sansa da zavrsi godinu na 1. mestu i upise jos jedan rekord.
Nije stigao ko kalendarskog slema, ali ce stici do jos titula, a nije kasno da pokusa ponovo da osvoji kalendarski slem. Za neke je GOAT, za neke nije, ali ce uskoro bez dileme biti za sve, sem za one koji ne razumeju sport. To su oni koje misle da je Kirjos bolji, jer ga je pobedio 2 puta.

Legolas

pre 2 godine

Razumimo ga,svo ovo iœčekivanje oko US Opena,priče i mogućnosti istorijskog rezultata,su ga iscedile bukvalno.
Neka se šampion naš odmori,restartuje,očisti glavu,i krene na još jednu sezonu,bitna je svežina od januara.
Jer kojim slučajem ako osvoji Australiju,eto njega kao favorita opet na sva tri preostala slema.
Sa znatno većim šansama nego li je ne bude osvojio.Samopouzdanje bi mu opet naraslo.
Sam je stvorio ovu šansu,i opet je moguće slično napraviti,ej,3 GS-ma osvojio u godini.Malo li je.
Nema za čim mnogo žaliti,protivnik je bio bolji,a on baš podlegao pod protisak iščekivanja.
Biće opet nebrojena pobeda i trofeja,jer je pokazao želju i znanje veću od mnogih klinaca.
Deluje sveže,i fizički savršeno.Potrebno mu je da zaboravi malo na tenis,i da se na teren vrati sa željom i čistog uma.

Neko

pre 2 godine

Pilić je lepo rekao da Novak uvek ide težim putem. Valjda će stići tamo kuda se uputio a to je bar 1 GS više o velikih Rafe i Federera.

H

pre 2 godine

Sad čitam daily mail i vest o porazu Djokoviću, bukvalno svi komentari se raduju što je Novak izgubio i ne mogu da ga podnesu. Retko viđena mržnja jedne nacije, jedino se slažem da nisu trebali da zvižde Medvedev kad servira.

Kruno

pre 2 godine

Zapravo ga je pobjedio Zverev. Prvo na OI, a onda ga u polufinalu US Opena maltretirao 5 setova i potpuno ga fizički i mentalno ispraznio. Medvedev je samo dovršio posao perfektnom izvedbom.

Novak je bio pod ogromnim stresom i ovako nešto moglo se očekivati.

Red

pre 2 godine

Sad čitam daily mail i vest o porazu Djokoviću, bukvalno svi komentari se raduju što je Novak izgubio i ne mogu da ga podnesu. Retko viđena mržnja jedne nacije, jedino se slažem da nisu trebali da zvižde Medvedev kad servira.
(H, 13. septembar 2021 09:21)
A vi posebno svakog volite i svakom ste prijatelj.Pocni od svog dvorista.
(Samos, 13. septembar 2021 09:34) #

Danas niko nikoga ne voli,samo interes.

Konstatacija

pre 2 godine

Novak je sam sebi nametnuo pritisak da mora da osvoji USO. Takodje ima pritisak porodice da sto vise vremena provodi sa njima . Hteo je na OI i to je bila greska. A onda posle toga krenuo u provod po CG i sa malo treninga dosao u NY. Mislio je da ce kroz meceve da dize formu. Nikada se nije desilo da u toliko meceva gubi prvi set i da posle mora da juri rezultat. Igra u pet setova protiv Zvereva ga je fiziclki dotukla. Medvedev je sve svoje meceve lako resavao i bio potpuno odmoran. Ne treba da igra vise nista. Neka se odmori i neka se sprema za AO. Uopste nije bitno koliko ce nedelja da bude prvi na ATP

Eastburne

pre 2 godine

Sad čitam daily mail i vest o porazu Djokoviću, bukvalno svi komentari se raduju što je Novak izgubio i ne mogu da ga podnesu. Retko viđena mržnja jedne nacije, jedino se slažem da nisu trebali da zvižde Medvedev kad servira.
(H, 13. septembar 2021 09:21)

Evo i ja sam procitao Daily mail. Times, Herald Tribune i nigde to sto si napisao ne stoji

Samos

pre 2 godine

Sad čitam daily mail i vest o porazu Djokoviću, bukvalno svi komentari se raduju što je Novak izgubio i ne mogu da ga podnesu. Retko viđena mržnja jedne nacije, jedino se slažem da nisu trebali da zvižde Medvedev kad servira.
(H, 13. septembar 2021 09:21)
A vi posebno svakog volite i svakom ste prijatelj.Pocni od svog dvorista.

Robert

pre 2 godine

Sve se u životu vraća. Dobro-dobrim, loše-lošim. Ovde je to u nekakvom prenesenom značenju, naravno. Decenija podsmeha na račun Federerovih suza na AO 2009, iako se zna da on ume da zaplače i nakon pobeda, a onda i Noleta počnu da stižu suze (RIO 2016, RG '14. i '15, USO '21). Nekoliko velikih titula/mečeva osvojenih DELOM i zbog srećnih okolnosti, ali sve više pristižu na "naplatu" veoma ozbiljni mečevi koji su izgubljeni DELOM zbog nesrećnih okolnosti. Podsmeh na račun Rodžerove preduge karijere i kako zbog toga sve više igrača pravi dobar h2h sa njim, ali će i Nole ući u taj začarani krug (glad za titulama vs. porazi od slabijih igrača na tom putu, a zbog sve težeg oporavka). Federer ispromašuje meč lopte, Đoković ispoklanja brejk lopte koje su skoro sigurno imale takav značaj da promene tok ovako važnog meča. Švajcarac 2019. propusti priliku da dođe do 21. slema - smeh. Španac ove godine propusti priliku da se dokopa 21. slema - smeh. Pa, nije se valjda mislilo da će baš Nole uspeti iz prve da dođe do tog čarobnog broja? Došao red sada i na njemu da se malo naslađuju zbog neuspeha.

aaaauuuu breeee

pre 2 godine

On je sada u gorem stanju nego Federer i Nadal psiho-fizički je skroz pukao i deluje da je ovo njegov kraj, skroz je slomljen, i da je pobedio isto bi bilo jer više ne bi imao motiva, ali ovo ga je skroz dotuklo, totalni slom

srle

pre 2 godine

Odmori Nole majstore. Mesec dana bez reketa u rukama, minimum. Za nešto manje od dva meseca startuje masters u Parizu, ima vremena do tada, pa potom i Torino. Indijan Vels može da preskoči početkom oktobra. Važno je godinu završiti na prvom mestu, postoji solidna zaliha bodova Noleta spram Medvedeva i Cicipasa. Idemo dalje Nole, sve najbolje u nastavku sezone.

Cinjenica

pre 2 godine

Znači ipak je Rod Lejver GOAT
(Bg, 13. septembar 2021 09:02)
Evo je sustina! Naravno zajedno sa GOAT-om Marejem koji ima dva zlata na OI. Jeste bila istorijska sansa, ali ne da se izjednaci sa Lejverom nego da bude jedini koji je to uradio u novijoj istoriji. Tenis koji se igrao onda i danas su dva razlicita sporta. Australija je bila trava, i loptice nisu isle 230km/h. Pogledajte snimke tih meceva; danas su i treninzi intenzivniji od njih, a pravi mecevi su se pretvorili u gladijatorske okrsaje. Novak je jedini igrac u istoriji ovog sporta koji je osvojio 4GS zaredom na razlicitim podlogama (Wawrinka, Marej, Federer i Nadal u prajmu) i delio ga jedan mec da to opet ponovi (Cicipas, Zverev, Medvedev u prajmu). Zato njegovih 20GS vrede vise, pa cak i ako Nadal ili Fed odu na 21+.

Dermendziev

pre 2 godine

Sa Velikim zaljenjem konstatuje da moji komentari ,sem jednog,na strani gde medvedev hvali Novaka nisu objavljeni.Izuzetno sam veliki Novakov fan,a i nemilosrdni njegov kriticar.

Hajde da pokusam nesto da dam iz tog "udaenog" mog komentara:

Primetio sam da Novak kada pocinje mec sa igracima iz TOP 5 obavezno gubi jedan od prva dva gema jer nikad nezna da igra kod rezultata 40:15 i 15:40 kad protivnik servira(tj) nezna da brejkne i po pravilu takve gemove gubi,jer pocinje bespotreno da gadja linije,za taj zavrsni udarac u oba slucaja,umesto da razigrava duge poene,tad ima ssnagu,pocetak je meca(gde su tu njegivitreneri).Posle juri ceo set ali je kasno "uzalud vam trud sviraci"

U trecem setu Medvedev jedva stoji na nogama,sprema se sa odmara taj set i zada udarac u cetvrtom setu.Onakav "rekovalescent" 2 puta brejkne Novaka.

Novak je sinoc sve nervirao:pocev od njegove navijace,kompletnu publiku i samog Medvedeva.

Kada je do te mere iznervirao Medvedeva,Medvedev se brejknuo sam ,da bi spasio finale.

Mimi

pre 2 godine

OI su ga načele, a ovo ga dotuklo. Videlo se da traži formu kroz mečeve nije bio u takmičarskom ritmu. Na pravog je podsetio tek u 1/2.Ako se posle ovog izdigne i osvoji još koji GS biće pravo čudo.

Dušan

pre 2 godine

Nole treba da gleda da završi kao prvi na kraju godine u Race trci (na na prvom mestu apt liste) i tako po sedmi put u karijeri bude najbolji teniser godine i postavi svetski rekord. tako je odlučio Atp.

jedini koji može da ga stigne je Medvedev kome Novak u Race trci beži 1990 bodova a u igri su dva mastersa i finalni Masters te pobede u njima donose maksimalno 3.500 bodova. igraće se i manji turnir ali mislim da ni Medvedev o njima ne razmišlja.

Bilo bi korektno da Medvedev propusti Indian Wels, onda bi i Novak propustio isto i tada bi u igri ostalo 2.500 bodova. tada bi Novak sa polufinalom mastersa u Parizu i dve pobede u grupi na završnom mastersu u Torinu, obezbedio prvo mesto sve da Medvedev osvoji ova turnira bez poraza u grupi u Torinu.

...

pre 2 godine

naravno, kako naci sad motivaciju za obicne turnire kada je ovakva istorija izmakla iz ruku. mozda je vreme da najavi penziju, tesko da ce doci do jos neke GS titule, sada kada ga je jedan nextgen teniser pobedio i drugi ce...

:D

pre 2 godine

Razumimo ga,svo ovo iœčekivanje oko US Opena,priče i mogućnosti istorijskog rezultata,su ga iscedile bukvalno.
Neka se šampion naš odmori,restartuje,očisti glavu,i krene na još jednu sezonu,bitna je svežina od januara.
Jer kojim slučajem ako osvoji Australiju,eto njega kao favorita opet na sva tri preostala slema.
Sa znatno većim šansama nego li je ne bude osvojio.Samopouzdanje bi mu opet naraslo.
Sam je stvorio ovu šansu,i opet je moguće slično napraviti,ej,3 GS-ma osvojio u godini.Malo li je.
Nema za čim mnogo žaliti,protivnik je bio bolji,a on baš podlegao pod protisak iščekivanja.
Biće opet nebrojena pobeda i trofeja,jer je pokazao želju i znanje veću od mnogih klinaca.
Deluje sveže,i fizički savršeno.Potrebno mu je da zaboravi malo na tenis,i da se na teren vrati sa željom i čistog uma.
(Legolas, 13. septembar 2021 09:01)

Nema ništa od toga, gotov je. Nije imao jakog protivnika do polufinala, a u polufinalu nekako je iščupao pobjedu, ali je zato u finalu pregažen.

amrel

pre 2 godine

Bezvoljnost, nezalaganje, kao bes pa lomljenje reketa, itd., sve je to samo gluma. Dogodine, na AO, Nole i Meda na megdanu opet, Bože zdravlja, ali pošteno pa ko bolji.

Idemooo

pre 2 godine

Glavu gore i idemo dalje.
Fenomen "zlatne ribice". Zasto je zlatna ribica najsretnija zivotinja, zato sto ima pamcenje od 10 sekundi.

Zato Nole, zaboravi ovo, glavu gore, ima dosta rekorda koji i pored ovoga sto se desilo, cekaju da budu oboreni do kraja ove i sredine sledece godine.

Treba postaviti rekord po broju puta koje zavrsavas na kraju kalendarske godine na prvom mestu.
Treba postaviti rekord po broju osvojenih mastersa.
Treba oboriti rekor Steffi Graf po broju nedelja na prvom mestu.

Zato glavu gore, odigraj Indijan Wells, Paris i zavrsni Master i pokazi svima da si najveci i da je ovo u New York-u bio samo jedan los dan.

Idemooooo :)

Dragan

pre 2 godine

Za neke je GOAT, za neke nije, ali ce uskoro bez dileme biti za sve, sem za one koji ne razumeju sport. To su oni koje misle da je Kirjos bolji, jer ga je pobedio 2 puta.
(Nikola, 13. septembar 2021 09:09)

Bolji je Rodik, on ga je pobedio pet puta.

Kurbla

pre 2 godine

@činjenica
Onda po istom principu za recimo 30,40 godina će neko reći: ma kakav Đoković, ma to kako su tada igrali više liči na trening... Pa pogledaj samo rekete iz 60-ih i uporedi sa današnjim. Misliš da će tehnologija i sve oko tenisa da stane, da se neće izmišljati novi reketi, loptice, vježbe, sprave, patike, psiholozi, nutricionisti, ...

Bojan %

pre 2 godine

Znači ipak je Rod Lejver GOAT
(Bg, 13. septembar 2021 09:02)

Da, a to što je Lejverova konkurencija bila potpuno drugačija od Novakove, to nikom ništa? Vi pojedinci ste stvarno smešni.

Dermendziev

pre 2 godine

DEO II

Razumem da je bilo pritiska,Novak je izasao u velikom soku i "prakticno nije znao gde se nalazi" i sta treba da radi.

Novak se propisno obrukao i devalvirao sve ono sto je uradio ove godine!
Postoje igraci za velika dela i najveca dela.Ocito Novak nije za najveca dela.

Sve cestitke Medvedeva,sa pola snage ponizio je Novaka i njegov strucni stab(Meda je bio slab u dugim razmenama,ali pametniji,nije "pokazivao" umor i kad je jedva stajao na nogama.

Ovakvu sansu Novak vise nece dobiti sigurno,jer od veceras i zvanicno je stupika na scenu nova garda:Medvedev,Zverev,Cicipas,Tim kad se vrati sa odsluzenja kazne.

I evetualno jos tri osvojena GS,tesko to pored ovih da se desi,nece mu vredeti kao eventualna sinocna pobeda.

Zao mi ga kao coveka,mnogo je dao tenisu,prezirem sve one koje su se zickali i poltronisali,ukljucujuci i neke novinare,"patriote" koji su mu govorile lazne bajke.

Sta sad:hitan odmor i spremanje za njegov teren AO 2022,mada i tamo nece biti lako ,jer ga i tamo cekaju Zveri:novi Vukovi,Medvedi,mozda i miskih lisica za podvalu.

cinik ovdašnji

pre 2 godine

Odmori Nole majstore. Mesec dana bez reketa u rukama, minimum. Za nešto manje od dva meseca startuje masters u Parizu, ima vremena do tada, pa potom i Torino. Indijan Vels može da preskoči početkom oktobra. Važno je godinu završiti na prvom mestu, postoji solidna zaliha bodova Noleta spram Medvedeva i Cicipasa. Idemo dalje Nole, sve najbolje u nastavku sezone.
(srle, 13. septembar 2021 10:51) Majstore, nema on u ovim godinama i na kraju karijere tu privilegiju da mesec dana ostavi reket. Sad se mnogo teže stiče forma, a mnogo lakše gubi nego kad je imao 22 godine. Tada mu je falilo iskustvo, danas ga ima, ali fizički je sve teže. Znam da zvučim kao kreten, ali mislim da su njega predugi odmori na koje nije navikao i sve one mega fensi žurke sa kojih smo čitali izveštaje, zapravo i koštali ovih nekoliko bolnih poraza u poslednjih par godina. I sam je izjavio pre neku godinu da menja prioritete, više vremena sa porodicom, itd, što je OK sa svake strane, ali tada nije moguće držati stopostotni fokus na tenis, i onu glad koja ga je pokretala ranije. Rafa i Fedex pauziraju što moraju, prvom je telo načeto, drugi već sredovečni gospodin, ali Nole odmara zato što mu je neko rekao da to tako treba, kako bi bio super ćale i muž. I to je OK, postigao je više nego što je sanjao, i što će iko ikad, ali onda nema mesta suzama i tugovanju. Postavi se cilj, oroči, odrekne još par godina života i uživanja (a odricao se celog života), i onda se uživa u svemu, porodici, slavi i bogatstvu.

peksimit

pre 2 godine

Ima više ukazatelja da je ova poraz po direktivi ljudi koji vode svetski tenis.
A od klađenja živi par miliona ljudi, npr., i ovo treba uzeti u obzir, kao one kojima nije svejedno ko pobeđuje. Dogodine, Bože zdravlja, odigraće Nole UO drugačije, a ne ovako, praktično bez borbe.

Dd

pre 2 godine

Kraj karijere,ja da izgubim najvažniji meč u zivotu i u istoriji sporta kojim se bavim.jednostavno bi okačio reket o klin.ne bi mogao preći preko toga,ma nema sanse.a ako i bude nastavio nikada neće moći izbaciti iz glave ovaj poraz.tesko bi i osvojio nešto,bilo bi to mučenje.po meni ovo je najteži takmičarski poraz u istoriji sporta.i to ubedljivo

igor

pre 2 godine

Verujem da ce preskociti Indian Wels,a da ce igrati u Parizu i posebno na završnom u Torinu-oba se igraju u novembru,znači ima 2 meseca odmora do tada, više pauze bi bilo loše. Vratiće se, a AO je glavni cilj svakako za 4 meseca. Imaće on do kraja karijere oko 25 GS, ne treba praviti dramu. Zbog pritiska javnosti oko kalendarskog slema je psihički potonuo i izgubio. Idemo dalje,gaziće on bar još nekoliko godina,
naravno na manjem broju turnira,pre svega GS.

Statisticar

pre 2 godine

Plan jednostavan. Uz kalkulacije (IW, Bec, Pariz) i u zavisnosti sta ce Meda igrati, i u nadi da ce Meda kiksnuti negde, sacuvati prvo mesto do kraja godine i izginuti da se osvoji jos jedan finalni turnir. Ne mora da osvaja, polufinala donose po 360 bodova na mastersima. Time se od sledece sezone moze koncentrisati opet samo na GS, jer ce prvo mesto izgubiti vrlo uskoro (brani 7200 poena samo na GS-ove).

Бранко

pre 2 godine

Ако не стане на лопту и не подвуче црту овај слом живаца би могао имати погубне последице, али Ноле је у стању да се ресетује и преокрене ствар у своју корист. “Мудрост је у поразу а не у победи” кажу Јапанци..

Milan_PT

pre 2 godine

Nole treba da gleda da završi kao prvi na kraju godine u Race trci (na na prvom mestu apt liste) i tako po sedmi put u karijeri bude najbolji teniser godine i postavi svetski rekord. tako je odlučio Atp.

jedini koji može da ga stigne je Medvedev kome Novak u Race trci beži 1990 bodova a u igri su dva mastersa i finalni Masters te pobede u njima donose maksimalno 3.500 bodova. igraće se i manji turnir ali mislim da ni Medvedev o njima ne razmišlja.

Bilo bi korektno da Medvedev propusti Indian Wels, onda bi i Novak propustio isto i tada bi u igri ostalo 2.500 bodova. tada bi Novak sa polufinalom mastersa u Parizu i dve pobede u grupi na završnom mastersu u Torinu, obezbedio prvo mesto sve da Medvedev osvoji ova turnira bez poraza u grupi u Torinu.
(Dušan, 13. septembar 2021 10:16)

Nisi uzeo u obzir da Medvedev "brani" više poena do kraja godine, nego što će Novak braniti. Ta razlika je još 1647 poena, tako da Novak ne mora da igra u Indijan Velsu, Parizu i u Torinu, a da Medvedev osvoji sva 3 ta turnira i opet bi Novak bio u prednosti za nekih 147 poena. Jedino ako Medvedev pobedi ponovo u Sankt Petersburgu ili osvoji neke poene u Beču, a Novak opet ne igra te turnire, tek tad bi Medvedev bio prvi na kraju godine.
Zato ta Novakova izjava znači da nema potrebe da igra ništa više do kraja, a šta će igrati, zavisi od raspoloženja u tom trenutku. 99% je da će igrati na Završnom turniru, 50% u Parizu, a male šanse su za Indijan Vels...

Cinjenica

pre 2 godine

@Kurbla, 13. septembar 2021 12:01
Napredovace sve, ali tesko da ce napraviti reket sa kojim moze da se mune vise od 230km/h. Pa dovoljno je samo da izmene neko pravilo, npr. da se igra na 2 dobijena (malo verovatno), da promene tip podloge na jednom od GS-ova ili datum odigravanja i rekordi od pre 50 godina vise nisu merodavni. Pa zamisli da je Australija ostala trava; Fedja bi imao 30GS i jedno 2 kalendarska; isto vazi za Nadala da su stavili sljaku.

iks

pre 2 godine

Po meni je bolje da 21. titulu osvoji u Australiji. Evo zašto: tamo je osvojio jedan GS najviše puta, to je prvi GS koji je osvojio i to u 21. godini.

Бранко

pre 2 godine

Ноле је навучен, а и сам се навукао и примио на натчовечанске захтеве, а могао је и још може да мудро и рационално распореди снаге и прешиша све рекорде, душманима да загорча живот и запечати комплексе завидљивих док је света и века..

gledalac

pre 2 godine

Plan? Polako priprema za AO. Umorio se dosta osvajanjem 3 GS zaredom, ali ce do AO da bude fit. Mastersi i zavrsni Masters su samo priprema za AO, pa RG, pa WB i negde ce se Zreb otvoriti, kao sada Medvedevu sto se otvorio.

aaaauuuu breeee

pre 2 godine

On je sada u gorem stanju nego Federer i Nadal psiho-fizički je skroz pukao i deluje da je ovo njegov kraj, skroz je slomljen, i da je pobedio isto bi bilo jer više ne bi imao motiva, ali ovo ga je skroz dotuklo, totalni slom

peksimit

pre 2 godine

Ima više ukazatelja da je ova poraz po direktivi ljudi koji vode svetski tenis.
A od klađenja živi par miliona ljudi, npr., i ovo treba uzeti u obzir, kao one kojima nije svejedno ko pobeđuje. Dogodine, Bože zdravlja, odigraće Nole UO drugačije, a ne ovako, praktično bez borbe.

...

pre 2 godine

naravno, kako naci sad motivaciju za obicne turnire kada je ovakva istorija izmakla iz ruku. mozda je vreme da najavi penziju, tesko da ce doci do jos neke GS titule, sada kada ga je jedan nextgen teniser pobedio i drugi ce...

amrel

pre 2 godine

Bezvoljnost, nezalaganje, kao bes pa lomljenje reketa, itd., sve je to samo gluma. Dogodine, na AO, Nole i Meda na megdanu opet, Bože zdravlja, ali pošteno pa ko bolji.

:D

pre 2 godine

Razumimo ga,svo ovo iœčekivanje oko US Opena,priče i mogućnosti istorijskog rezultata,su ga iscedile bukvalno.
Neka se šampion naš odmori,restartuje,očisti glavu,i krene na još jednu sezonu,bitna je svežina od januara.
Jer kojim slučajem ako osvoji Australiju,eto njega kao favorita opet na sva tri preostala slema.
Sa znatno većim šansama nego li je ne bude osvojio.Samopouzdanje bi mu opet naraslo.
Sam je stvorio ovu šansu,i opet je moguće slično napraviti,ej,3 GS-ma osvojio u godini.Malo li je.
Nema za čim mnogo žaliti,protivnik je bio bolji,a on baš podlegao pod protisak iščekivanja.
Biće opet nebrojena pobeda i trofeja,jer je pokazao želju i znanje veću od mnogih klinaca.
Deluje sveže,i fizički savršeno.Potrebno mu je da zaboravi malo na tenis,i da se na teren vrati sa željom i čistog uma.
(Legolas, 13. septembar 2021 09:01)

Nema ništa od toga, gotov je. Nije imao jakog protivnika do polufinala, a u polufinalu nekako je iščupao pobjedu, ali je zato u finalu pregažen.

Samos

pre 2 godine

Sad čitam daily mail i vest o porazu Djokoviću, bukvalno svi komentari se raduju što je Novak izgubio i ne mogu da ga podnesu. Retko viđena mržnja jedne nacije, jedino se slažem da nisu trebali da zvižde Medvedev kad servira.
(H, 13. septembar 2021 09:21)
A vi posebno svakog volite i svakom ste prijatelj.Pocni od svog dvorista.

Dermendziev

pre 2 godine

DEO II

Razumem da je bilo pritiska,Novak je izasao u velikom soku i "prakticno nije znao gde se nalazi" i sta treba da radi.

Novak se propisno obrukao i devalvirao sve ono sto je uradio ove godine!
Postoje igraci za velika dela i najveca dela.Ocito Novak nije za najveca dela.

Sve cestitke Medvedeva,sa pola snage ponizio je Novaka i njegov strucni stab(Meda je bio slab u dugim razmenama,ali pametniji,nije "pokazivao" umor i kad je jedva stajao na nogama.

Ovakvu sansu Novak vise nece dobiti sigurno,jer od veceras i zvanicno je stupika na scenu nova garda:Medvedev,Zverev,Cicipas,Tim kad se vrati sa odsluzenja kazne.

I evetualno jos tri osvojena GS,tesko to pored ovih da se desi,nece mu vredeti kao eventualna sinocna pobeda.

Zao mi ga kao coveka,mnogo je dao tenisu,prezirem sve one koje su se zickali i poltronisali,ukljucujuci i neke novinare,"patriote" koji su mu govorile lazne bajke.

Sta sad:hitan odmor i spremanje za njegov teren AO 2022,mada i tamo nece biti lako ,jer ga i tamo cekaju Zveri:novi Vukovi,Medvedi,mozda i miskih lisica za podvalu.

H

pre 2 godine

Sad čitam daily mail i vest o porazu Djokoviću, bukvalno svi komentari se raduju što je Novak izgubio i ne mogu da ga podnesu. Retko viđena mržnja jedne nacije, jedino se slažem da nisu trebali da zvižde Medvedev kad servira.

Dd

pre 2 godine

Kraj karijere,ja da izgubim najvažniji meč u zivotu i u istoriji sporta kojim se bavim.jednostavno bi okačio reket o klin.ne bi mogao preći preko toga,ma nema sanse.a ako i bude nastavio nikada neće moći izbaciti iz glave ovaj poraz.tesko bi i osvojio nešto,bilo bi to mučenje.po meni ovo je najteži takmičarski poraz u istoriji sporta.i to ubedljivo

Dermendziev

pre 2 godine

Sa Velikim zaljenjem konstatuje da moji komentari ,sem jednog,na strani gde medvedev hvali Novaka nisu objavljeni.Izuzetno sam veliki Novakov fan,a i nemilosrdni njegov kriticar.

Hajde da pokusam nesto da dam iz tog "udaenog" mog komentara:

Primetio sam da Novak kada pocinje mec sa igracima iz TOP 5 obavezno gubi jedan od prva dva gema jer nikad nezna da igra kod rezultata 40:15 i 15:40 kad protivnik servira(tj) nezna da brejkne i po pravilu takve gemove gubi,jer pocinje bespotreno da gadja linije,za taj zavrsni udarac u oba slucaja,umesto da razigrava duge poene,tad ima ssnagu,pocetak je meca(gde su tu njegivitreneri).Posle juri ceo set ali je kasno "uzalud vam trud sviraci"

U trecem setu Medvedev jedva stoji na nogama,sprema se sa odmara taj set i zada udarac u cetvrtom setu.Onakav "rekovalescent" 2 puta brejkne Novaka.

Novak je sinoc sve nervirao:pocev od njegove navijace,kompletnu publiku i samog Medvedeva.

Kada je do te mere iznervirao Medvedeva,Medvedev se brejknuo sam ,da bi spasio finale.

Nikola

pre 2 godine

Ovaj Noletov poraz mi je najteze pao od svih sportskih poraza. Mogu misliti kako je njemu. ATP lista je i za njega i za sve nas vec neko vreme nebitna. Velika je sansa da zavrsi godinu na 1. mestu i upise jos jedan rekord.
Nije stigao ko kalendarskog slema, ali ce stici do jos titula, a nije kasno da pokusa ponovo da osvoji kalendarski slem. Za neke je GOAT, za neke nije, ali ce uskoro bez dileme biti za sve, sem za one koji ne razumeju sport. To su oni koje misle da je Kirjos bolji, jer ga je pobedio 2 puta.

Cinjenica

pre 2 godine

Znači ipak je Rod Lejver GOAT
(Bg, 13. septembar 2021 09:02)
Evo je sustina! Naravno zajedno sa GOAT-om Marejem koji ima dva zlata na OI. Jeste bila istorijska sansa, ali ne da se izjednaci sa Lejverom nego da bude jedini koji je to uradio u novijoj istoriji. Tenis koji se igrao onda i danas su dva razlicita sporta. Australija je bila trava, i loptice nisu isle 230km/h. Pogledajte snimke tih meceva; danas su i treninzi intenzivniji od njih, a pravi mecevi su se pretvorili u gladijatorske okrsaje. Novak je jedini igrac u istoriji ovog sporta koji je osvojio 4GS zaredom na razlicitim podlogama (Wawrinka, Marej, Federer i Nadal u prajmu) i delio ga jedan mec da to opet ponovi (Cicipas, Zverev, Medvedev u prajmu). Zato njegovih 20GS vrede vise, pa cak i ako Nadal ili Fed odu na 21+.

Dragan

pre 2 godine

Za neke je GOAT, za neke nije, ali ce uskoro bez dileme biti za sve, sem za one koji ne razumeju sport. To su oni koje misle da je Kirjos bolji, jer ga je pobedio 2 puta.
(Nikola, 13. septembar 2021 09:09)

Bolji je Rodik, on ga je pobedio pet puta.

Robert

pre 2 godine

Sve se u životu vraća. Dobro-dobrim, loše-lošim. Ovde je to u nekakvom prenesenom značenju, naravno. Decenija podsmeha na račun Federerovih suza na AO 2009, iako se zna da on ume da zaplače i nakon pobeda, a onda i Noleta počnu da stižu suze (RIO 2016, RG '14. i '15, USO '21). Nekoliko velikih titula/mečeva osvojenih DELOM i zbog srećnih okolnosti, ali sve više pristižu na "naplatu" veoma ozbiljni mečevi koji su izgubljeni DELOM zbog nesrećnih okolnosti. Podsmeh na račun Rodžerove preduge karijere i kako zbog toga sve više igrača pravi dobar h2h sa njim, ali će i Nole ući u taj začarani krug (glad za titulama vs. porazi od slabijih igrača na tom putu, a zbog sve težeg oporavka). Federer ispromašuje meč lopte, Đoković ispoklanja brejk lopte koje su skoro sigurno imale takav značaj da promene tok ovako važnog meča. Švajcarac 2019. propusti priliku da dođe do 21. slema - smeh. Španac ove godine propusti priliku da se dokopa 21. slema - smeh. Pa, nije se valjda mislilo da će baš Nole uspeti iz prve da dođe do tog čarobnog broja? Došao red sada i na njemu da se malo naslađuju zbog neuspeha.

Bojan %

pre 2 godine

Znači ipak je Rod Lejver GOAT
(Bg, 13. septembar 2021 09:02)

Da, a to što je Lejverova konkurencija bila potpuno drugačija od Novakove, to nikom ništa? Vi pojedinci ste stvarno smešni.

Legolas

pre 2 godine

Razumimo ga,svo ovo iœčekivanje oko US Opena,priče i mogućnosti istorijskog rezultata,su ga iscedile bukvalno.
Neka se šampion naš odmori,restartuje,očisti glavu,i krene na još jednu sezonu,bitna je svežina od januara.
Jer kojim slučajem ako osvoji Australiju,eto njega kao favorita opet na sva tri preostala slema.
Sa znatno većim šansama nego li je ne bude osvojio.Samopouzdanje bi mu opet naraslo.
Sam je stvorio ovu šansu,i opet je moguće slično napraviti,ej,3 GS-ma osvojio u godini.Malo li je.
Nema za čim mnogo žaliti,protivnik je bio bolji,a on baš podlegao pod protisak iščekivanja.
Biće opet nebrojena pobeda i trofeja,jer je pokazao želju i znanje veću od mnogih klinaca.
Deluje sveže,i fizički savršeno.Potrebno mu je da zaboravi malo na tenis,i da se na teren vrati sa željom i čistog uma.

Zima kuca na vrata, toplana se grohotom smeje

pre 2 godine

Nedelje na prvom mestu nisu važne, jer drži rekord u muškoj konkirenxiji, nema potrebe da juri Štefi Graf. Najbolje da juri samo GS-ove i lepo odmori. Ali možda i bude odigrao sve navedene do kraja kad malo dođe sebi od ovog poraza. Život ide dalje, biće dana za megdana.

Milan_PT

pre 2 godine

Nole treba da gleda da završi kao prvi na kraju godine u Race trci (na na prvom mestu apt liste) i tako po sedmi put u karijeri bude najbolji teniser godine i postavi svetski rekord. tako je odlučio Atp.

jedini koji može da ga stigne je Medvedev kome Novak u Race trci beži 1990 bodova a u igri su dva mastersa i finalni Masters te pobede u njima donose maksimalno 3.500 bodova. igraće se i manji turnir ali mislim da ni Medvedev o njima ne razmišlja.

Bilo bi korektno da Medvedev propusti Indian Wels, onda bi i Novak propustio isto i tada bi u igri ostalo 2.500 bodova. tada bi Novak sa polufinalom mastersa u Parizu i dve pobede u grupi na završnom mastersu u Torinu, obezbedio prvo mesto sve da Medvedev osvoji ova turnira bez poraza u grupi u Torinu.
(Dušan, 13. septembar 2021 10:16)

Nisi uzeo u obzir da Medvedev "brani" više poena do kraja godine, nego što će Novak braniti. Ta razlika je još 1647 poena, tako da Novak ne mora da igra u Indijan Velsu, Parizu i u Torinu, a da Medvedev osvoji sva 3 ta turnira i opet bi Novak bio u prednosti za nekih 147 poena. Jedino ako Medvedev pobedi ponovo u Sankt Petersburgu ili osvoji neke poene u Beču, a Novak opet ne igra te turnire, tek tad bi Medvedev bio prvi na kraju godine.
Zato ta Novakova izjava znači da nema potrebe da igra ništa više do kraja, a šta će igrati, zavisi od raspoloženja u tom trenutku. 99% je da će igrati na Završnom turniru, 50% u Parizu, a male šanse su za Indijan Vels...

Konstatacija

pre 2 godine

Novak je sam sebi nametnuo pritisak da mora da osvoji USO. Takodje ima pritisak porodice da sto vise vremena provodi sa njima . Hteo je na OI i to je bila greska. A onda posle toga krenuo u provod po CG i sa malo treninga dosao u NY. Mislio je da ce kroz meceve da dize formu. Nikada se nije desilo da u toliko meceva gubi prvi set i da posle mora da juri rezultat. Igra u pet setova protiv Zvereva ga je fiziclki dotukla. Medvedev je sve svoje meceve lako resavao i bio potpuno odmoran. Ne treba da igra vise nista. Neka se odmori i neka se sprema za AO. Uopste nije bitno koliko ce nedelja da bude prvi na ATP

srle

pre 2 godine

Odmori Nole majstore. Mesec dana bez reketa u rukama, minimum. Za nešto manje od dva meseca startuje masters u Parizu, ima vremena do tada, pa potom i Torino. Indijan Vels može da preskoči početkom oktobra. Važno je godinu završiti na prvom mestu, postoji solidna zaliha bodova Noleta spram Medvedeva i Cicipasa. Idemo dalje Nole, sve najbolje u nastavku sezone.

Cinjenica

pre 2 godine

@Kurbla, 13. septembar 2021 12:01
Napredovace sve, ali tesko da ce napraviti reket sa kojim moze da se mune vise od 230km/h. Pa dovoljno je samo da izmene neko pravilo, npr. da se igra na 2 dobijena (malo verovatno), da promene tip podloge na jednom od GS-ova ili datum odigravanja i rekordi od pre 50 godina vise nisu merodavni. Pa zamisli da je Australija ostala trava; Fedja bi imao 30GS i jedno 2 kalendarska; isto vazi za Nadala da su stavili sljaku.

Dušan

pre 2 godine

Nole treba da gleda da završi kao prvi na kraju godine u Race trci (na na prvom mestu apt liste) i tako po sedmi put u karijeri bude najbolji teniser godine i postavi svetski rekord. tako je odlučio Atp.

jedini koji može da ga stigne je Medvedev kome Novak u Race trci beži 1990 bodova a u igri su dva mastersa i finalni Masters te pobede u njima donose maksimalno 3.500 bodova. igraće se i manji turnir ali mislim da ni Medvedev o njima ne razmišlja.

Bilo bi korektno da Medvedev propusti Indian Wels, onda bi i Novak propustio isto i tada bi u igri ostalo 2.500 bodova. tada bi Novak sa polufinalom mastersa u Parizu i dve pobede u grupi na završnom mastersu u Torinu, obezbedio prvo mesto sve da Medvedev osvoji ova turnira bez poraza u grupi u Torinu.

Mimi

pre 2 godine

OI su ga načele, a ovo ga dotuklo. Videlo se da traži formu kroz mečeve nije bio u takmičarskom ritmu. Na pravog je podsetio tek u 1/2.Ako se posle ovog izdigne i osvoji još koji GS biće pravo čudo.

Idemooo

pre 2 godine

Glavu gore i idemo dalje.
Fenomen "zlatne ribice". Zasto je zlatna ribica najsretnija zivotinja, zato sto ima pamcenje od 10 sekundi.

Zato Nole, zaboravi ovo, glavu gore, ima dosta rekorda koji i pored ovoga sto se desilo, cekaju da budu oboreni do kraja ove i sredine sledece godine.

Treba postaviti rekord po broju puta koje zavrsavas na kraju kalendarske godine na prvom mestu.
Treba postaviti rekord po broju osvojenih mastersa.
Treba oboriti rekor Steffi Graf po broju nedelja na prvom mestu.

Zato glavu gore, odigraj Indijan Wells, Paris i zavrsni Master i pokazi svima da si najveci i da je ovo u New York-u bio samo jedan los dan.

Idemooooo :)

Бранко

pre 2 godine

Ноле је навучен, а и сам се навукао и примио на натчовечанске захтеве, а могао је и још може да мудро и рационално распореди снаге и прешиша све рекорде, душманима да загорча живот и запечати комплексе завидљивих док је света и века..

Neko

pre 2 godine

Pilić je lepo rekao da Novak uvek ide težim putem. Valjda će stići tamo kuda se uputio a to je bar 1 GS više o velikih Rafe i Federera.

Red

pre 2 godine

Sad čitam daily mail i vest o porazu Djokoviću, bukvalno svi komentari se raduju što je Novak izgubio i ne mogu da ga podnesu. Retko viđena mržnja jedne nacije, jedino se slažem da nisu trebali da zvižde Medvedev kad servira.
(H, 13. septembar 2021 09:21)
A vi posebno svakog volite i svakom ste prijatelj.Pocni od svog dvorista.
(Samos, 13. septembar 2021 09:34) #

Danas niko nikoga ne voli,samo interes.

Statisticar

pre 2 godine

Plan jednostavan. Uz kalkulacije (IW, Bec, Pariz) i u zavisnosti sta ce Meda igrati, i u nadi da ce Meda kiksnuti negde, sacuvati prvo mesto do kraja godine i izginuti da se osvoji jos jedan finalni turnir. Ne mora da osvaja, polufinala donose po 360 bodova na mastersima. Time se od sledece sezone moze koncentrisati opet samo na GS, jer ce prvo mesto izgubiti vrlo uskoro (brani 7200 poena samo na GS-ove).

igor

pre 2 godine

Verujem da ce preskociti Indian Wels,a da ce igrati u Parizu i posebno na završnom u Torinu-oba se igraju u novembru,znači ima 2 meseca odmora do tada, više pauze bi bilo loše. Vratiće se, a AO je glavni cilj svakako za 4 meseca. Imaće on do kraja karijere oko 25 GS, ne treba praviti dramu. Zbog pritiska javnosti oko kalendarskog slema je psihički potonuo i izgubio. Idemo dalje,gaziće on bar još nekoliko godina,
naravno na manjem broju turnira,pre svega GS.

Eastburne

pre 2 godine

Sad čitam daily mail i vest o porazu Djokoviću, bukvalno svi komentari se raduju što je Novak izgubio i ne mogu da ga podnesu. Retko viđena mržnja jedne nacije, jedino se slažem da nisu trebali da zvižde Medvedev kad servira.
(H, 13. septembar 2021 09:21)

Evo i ja sam procitao Daily mail. Times, Herald Tribune i nigde to sto si napisao ne stoji

Kruno

pre 2 godine

Zapravo ga je pobjedio Zverev. Prvo na OI, a onda ga u polufinalu US Opena maltretirao 5 setova i potpuno ga fizički i mentalno ispraznio. Medvedev je samo dovršio posao perfektnom izvedbom.

Novak je bio pod ogromnim stresom i ovako nešto moglo se očekivati.

Бранко

pre 2 godine

Ако не стане на лопту и не подвуче црту овај слом живаца би могао имати погубне последице, али Ноле је у стању да се ресетује и преокрене ствар у своју корист. “Мудрост је у поразу а не у победи” кажу Јапанци..

iks

pre 2 godine

Po meni je bolje da 21. titulu osvoji u Australiji. Evo zašto: tamo je osvojio jedan GS najviše puta, to je prvi GS koji je osvojio i to u 21. godini.

Kurbla

pre 2 godine

@činjenica
Onda po istom principu za recimo 30,40 godina će neko reći: ma kakav Đoković, ma to kako su tada igrali više liči na trening... Pa pogledaj samo rekete iz 60-ih i uporedi sa današnjim. Misliš da će tehnologija i sve oko tenisa da stane, da se neće izmišljati novi reketi, loptice, vježbe, sprave, patike, psiholozi, nutricionisti, ...

cinik ovdašnji

pre 2 godine

Odmori Nole majstore. Mesec dana bez reketa u rukama, minimum. Za nešto manje od dva meseca startuje masters u Parizu, ima vremena do tada, pa potom i Torino. Indijan Vels može da preskoči početkom oktobra. Važno je godinu završiti na prvom mestu, postoji solidna zaliha bodova Noleta spram Medvedeva i Cicipasa. Idemo dalje Nole, sve najbolje u nastavku sezone.
(srle, 13. septembar 2021 10:51) Majstore, nema on u ovim godinama i na kraju karijere tu privilegiju da mesec dana ostavi reket. Sad se mnogo teže stiče forma, a mnogo lakše gubi nego kad je imao 22 godine. Tada mu je falilo iskustvo, danas ga ima, ali fizički je sve teže. Znam da zvučim kao kreten, ali mislim da su njega predugi odmori na koje nije navikao i sve one mega fensi žurke sa kojih smo čitali izveštaje, zapravo i koštali ovih nekoliko bolnih poraza u poslednjih par godina. I sam je izjavio pre neku godinu da menja prioritete, više vremena sa porodicom, itd, što je OK sa svake strane, ali tada nije moguće držati stopostotni fokus na tenis, i onu glad koja ga je pokretala ranije. Rafa i Fedex pauziraju što moraju, prvom je telo načeto, drugi već sredovečni gospodin, ali Nole odmara zato što mu je neko rekao da to tako treba, kako bi bio super ćale i muž. I to je OK, postigao je više nego što je sanjao, i što će iko ikad, ali onda nema mesta suzama i tugovanju. Postavi se cilj, oroči, odrekne još par godina života i uživanja (a odricao se celog života), i onda se uživa u svemu, porodici, slavi i bogatstvu.

gledalac

pre 2 godine

Plan? Polako priprema za AO. Umorio se dosta osvajanjem 3 GS zaredom, ali ce do AO da bude fit. Mastersi i zavrsni Masters su samo priprema za AO, pa RG, pa WB i negde ce se Zreb otvoriti, kao sada Medvedevu sto se otvorio.