Ponedeljak, 13.09.2021.

03:10

Zverev: I Novak Đoković je čovek

Miša Zverev, analitičar Eurosporta, smatra da je Novak u finalu US Opena poklekao pod teretom emocija.

Izvor: Z.K.

Zverev: I Novak Ðokoviæ je èovek IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Si 69

pre 2 godine

Tačno je da je Novak izgledao uumornoi bez energije, ali on uveek izgleda tako kad mu ne ide. Ključ meča je bio kad je Medvedev spasio tri btejk lopte. Da je to Nole uzeo, siguran sam da bi uzeo i set, a onda bi već bila druga priča. Čak je i sam Medvedev priznaO da se krajem treg seta jedva kretao. Mislim da bi popustio. Ali šta je tu je. Kao što je. već ćneko napisao, možda je tako morali da bude.

dale

pre 2 godine

Obradovaće nas naš NOLE još mnogo puta.

Danas ga je samleo taj negativni stres,
mišići puni LAKTATA, zategnuti, bez snage. Videlo se to već u prvom gemu. Prebacivanje loptice kao na treningu.
A MEDA nema šta da izgubi, igra ALL IN, meč zivota,
i sve mu polazi od ruke.

Eto NOLETA već na sledećem turniru u punoj formi,
rasterećen kao bumbar.

SaleS

pre 2 godine

Čoveku se već od drugog gema videlo po faci da je emotivno prazan, bezličan, bez onog žara...kao da je znao da će izgubiti. Lično smatram da se nije pripremio dovoljno dobro...deluje mi da on posle Vimbldona smanji malo tempo i redovnost treninga, što se i vidi po trofejima u Sinsinatiju, pa i US Openu. Bojim se da neće više osvojiti ni jedan GS, pa da će ta velika trojka imati podjednak broj. A to ko je GOAT...pa i da je osvojio ove godine sve što je moglo, nekima bi i dalje bio Federer, nekima Nadal.

Analiza komentara

pre 2 godine

Mislim da bi trebalo uvesti pravilo da oni koji su bili oslobodjeni fizickog imaju zabranu da komentarisu sportske dogadjaje.

taki p

pre 2 godine

Pritisak je ucinio svoje,stisnuo se Novak kad je bilo bitno,ipak treba biti zadovoljan,setite se Melburna i one povrede stomaka,mogao je tad da se povuce ili izgubi,pa dva meca u Parizu gde okrece 0:2,koliko je dobio,toliko izgubio.Mladja garda mu se priblizila, ali nisu dominantni u odnosu na njega,bice opet nesto dobijes-nesto gubis.U Melburnu je favorit svakako,mozda jos veci na Vimbldonu, jer osim Beretinija ostali su ocajni na travi,realno 2GS sledece godine,23-24 ukupno je izvodljivo.

Oliver

pre 2 godine

@zex

Mozda si u pravu,mozda bi izgubio us open i bez Tokija,ali to nikada necemo znati. No,ja volim jezuitsku filozofiju: "ako se nesto desilo,onda je moralo da se desi". Treba uvek tako da gledamo stvari u zivotu i onda se necemo nervirati. Potreban nam je filozofski pristup.

zex

pre 2 godine

Oliver, 13. septembar 2021 12:08)
Novaka je cekao ovaj izazov svakako i izgubio bi i bez tokija, pritisak i pritisak.Nikada nije iz prve uspeo da dobije taj vazan mec.Ovaj je bio jedan u mozda 200 godina.Ali to je nevazno, finale GS je ogroman uspeh, nasi teniseri ispadaju u prvom kolu a Novak ima 20gs i jos 11finala.Nekada su Zivoinovica slavili kao tenisera, pa njegov uspeh je smesan.

JPR24

pre 2 godine

Jedan je Rod Lejver i jedna je Štefi Graf.
(Rebel, 13. septembar 2021 09:35)

Rod je igrao u vreme kad su polu amateri igrali, kad su tri GS bili na travi i jedan na šljaci. Tako da, smiri malo doživljaj.

Dermendziev

pre 2 godine

Bravi Miso,tako je bas kako ste rekli.

Inace kada je bio prvi Serbian Open Misa se odazvao Novakovoj molbi i bio je ucestnik igrac,a Marat Safin promoter.

Moja malenkost je imala priliku da se licno upozna sa Misom.Bili smo tada mladji,on je inace vrlo kulturan momak,lepo vaspitan,Ako se nevaram cini mi se da je rekao da on ima dvojno drzavjanstvo.Komunicirali smo na Ruskom.Odlicno je poznavao Moskvu.

Oliver

pre 2 godine

@zex

Slazem se apsolutno,fizikalije nisu odlucile. Naprotiv,Medvedev je imao grceve u trecem setu,sto je posle priznao i on bi verovatno izgubio mec da je otišlo u pet setova. A za olimpijadu govorimo ne zato sto se Novak fizicki umorio,nego sto se emotivno i mentalno istrošio bez potrebe,sto ga je neosvajanje medalje psihicki pogodilo,a mogao je bez toga. Trebalo je sve karte da baci na US open,a da preskoči olimpijadu.

Alkos

pre 2 godine

Ma uvek moze da se izgubi, ali je jasno da nije vuk. Te gluposti sa samoveličanjem treba da prekine hitno. U ovoj fazi karijere ostaje mu sansa da uzme RG . Paradoksalno, ali to mu je sad verovatno podloga na kojoj ima najveću šansu. Mator je, nece moci vise da se juri sa ovim mladim bombarderima.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Djoković je, mentalno, možda i najjači igrač koji je ikada igrao. Ali, i mentalitet ima veze sa fizičkom spremom. Nadal, kada je u top formi, takodje ima neverovatan pobednički mentalitete, ali kad zna da je načet fizički, onda ni glava nije na tom nivou.
Djoković nije poklekao zbog pritiska, čovek je odigrao stotinak finala u svojoj karijeri i smešno je reći da je podlegao pritisku. Prosto, ovaj put protivnik nije podlegao pritisku, bio je fokusiran ceo meč, očigledno je imao odličnu psihološku pripremu, i onda su Novakove godine i ne više tako vrhunska fizička sprema, došle na zicer. Znaju mladi teniseri da je Novak veteran i više se ne plaše kao nekad. To je prirodno.
Više ne udara kao nekad, ne kreće se kao nekad, i ako protivnik mentalno ne posustane, ima problem. E, sad, sreća pa su mladi protivnici uglavnom kvalitetom mnogo daleko od njega, pa će on još štošta osvojiti, ali sve teže i teže.
Smejali smo se konkurenciji pre deset-petnaest godina, a Rodik, Safin, Marej, Vavrinka, Davidenko, Del Potro...bili su klasa iznad ovih balvana tipa Tim i Zverev. Videćemo kako će se sad ponašati Medvedev, jer je najvažniju prepreku muški završio.

milutin

pre 2 godine

Sinoć je Nole podlegao pritisku sopstvenom i stranom.
Medvedev nije znao promašiti servis.
A Novak nije znao pogoditi prvi servis. U meču sa Zverevim nije tako bilo.Nekad okrene, pa neće.
Neće tako stalno, neće.
Novak hoda po zvijezdama I nema za čim žaliti.
Glavu gore legendo, biće još pobjeda!

Боске

pre 2 godine

Све је онако, како и треба да буде!

Нити је кварна њујоршка публика заслужила да гледа освајање календарског Слема, нити је ово био најважнији тренутак у Нолетовој каријери - тај је одрадио већ у овогодишњем финалу Вимблдона. А притом већ има и оно што више никад нико неће имати: освојена сва четири Слема заредом у Опен ери.

Више него сувишно цимање на ове године скарадним Олимпијским играма, тешко полуфинале против Зверева и понајвише превелики притисак који је сам себи потпуно непотребно задао, одузели су му ноге и скратиле руку у финалу против хазардерски нашпанованог Медведева. А лицемјерно "навијање" више пута доказано подле публике, на крају му је узело и душу.

Оно што је Нолету фалило да се Медведевово наизглед магијско коцкање са сервисом претвори прво у пољуљаност, а онда и у потпуни слом, била је само једна "ситница": опуштеност. Опуштеност не само на мечу, него и у припремама за меч, односно опоравку од полуфинала.

Није ово први пут, имао је Ноле већ неколико оваквих, па и горих психолошких и емотивних падова. А одмах после тога и устајања и поновног пењања до звијезда. Даће драги Бог здравља и среће да се Ноле опет дигне, стресе кужну њујоршку прашину са себе и неуморно настави издавање нових, проширених издања Тениске историје.

biber

pre 2 godine

Noćas je izgubio sportista, a pobedio čovek. Veliki je pritisak bio na njemu. A mi Srbi smo emotivci, što može inat u bitci "sam protiv svih" da podigne, toliko skandiranje i podrška publike može da slomije. Mislim da je tu pukla ta napetost kod njega. Bravo majstore, nije pobeda uvek na terenu. Ima nešto i u suzama.

Imemyself

pre 2 godine

Nole, naš dobri Nole, ti koji si nas obradovao toliko puta, ulepšao nam dane svakodnevnice, vreme je da se posvetiš porodici i razvoju tenisa mladih kategorija, nekog svog naslednika. Dosta si vojevao ratniče. Nemaš se ti radi čega dalje boriti sa prirodom, telom, psihom, ne daj bože povredama... Idi uzmi još jedan AO i kao šampion završi karijeru.

zex

pre 2 godine

Nemogu da verujen da neko pominje olimpjadu i umor? Novak je u tokiju igrao dobro, nije se on premorio, decko zna kakvo mu je telo.I dalje tvrdimnda je fizicki najspremniji na turniru, sinoc je tek u trecem setu poceo da igra ostrije, medvedev je gubio na snazi i da je kojim slucajem ispustio set izgubio bi mec.Novak je pukao pod pritiskom, mec stoleca,istorije neznam ni sam sta vise a i Grednd slem 21 ujedno.To nebi ni jedan igrac izdrzao, Novak nije bio ni na 30% od onoga sto ima u sebi.Jos kada krene glupim brejkom a onda Medvedev servira istoni prvi i drugi servis, onda vam svasta prodje kroz glavu.Ne postoji umor kod novaka, mozda mentalan, on je fizicki uvek spreman da igra 5-6 sati.Od svih rivala bio je fizicki jaci na kraju, Beretini,Zverev,Nisikori i jos ona dva mladica koja su pukla posledva sata igre u najboljim godinama.Kako je sada mogao biti umoran?Pa ljudi rade svakog dana na 30-35C na gradjevini i to godinama i nema odmora.Novak je i sam rekao da nije istrosn ali psiha vam sasece noge kao macem.Probajte da napravite neki ogroman uspeh pod pritiskom moranja, pa da vidite kako zadrhti ruka.Koliko su samo puta fudbaleri masili penal kada je mec lopta?

Marko

pre 2 godine

Drugar, to se jednom recju zove BLIZANAC ;D
Izuzetno kriticki pogled nas svet a sebe kritikuju najvise.
U konstantnom konfliktu sami sa sobom.
Enrgiju crpe iz dokazivanja (narocito kad ih drugi kritikuju), najgore im da su voljeni.
Brzo se zasite - uvek u potrazi za novim izazovima.
Zato je njemu lakse da igra protiv pubile, cak podsvesno ih okrece protiv sebe. Kada ima podrsku, teret je neizdrziv. Primer OI, i sdasanje finale US

Ko to tamo peva

pre 2 godine

Ko visoko leti, nisko pada.
Nažalost drevna istina se pokazuje kao istina i merilo stvari. Novak je željom da obori sve rekorde, osvoji sve titule, zauzme sva moguća prva mesta po svim parametrima izašao nekako iz sportskih okvira. Izgubio je skromnost i poniznost, Bog je osjetio da u njegovim namerama ima nešto nezdravo i megalomanski.
Živi i daj drugima da žive!
Nemoraš sve uzeti za sebe, i drugi su hvale vredni i zaslužuju pohvale. Zašto sve lovorike uzeti samo za sebe?
Čim je izišao iz normalnih sportskih okvira u grandomaniju, nije više imao podršku nebeskih sila u svojim naumima. Uvek je to tako u životu.
Ipak, ostaće žal za propuštenom šansom života, njemu naročito i patiće dugo dok ne shvati da je sve to ipak samo igra. Ništa ne ide na silu.

mikin

pre 2 godine

@djordje
@vsn

Vas dvojica ste sve rekli u par reci. Vi ste rekli esenciju. Nije bitno sto se ovde sve navodi u odbranu Djokovica ... bitan je njegov odnos prema najvaznijem mecu u njegovoj karijeri (do sada). A taj odnos je bio NEDOPUSTIV. Nisi ispunio cilj a to znaci da si OMANUO. Da si "poginuo" na terenu niko ne bi rekao ni rec. Kada bude shvatio da GOAT znaci mnogo vise od najvise GS, najvise nedelja na 1. mestu, najvise mastersa ... onda ce biti GOAT.

asomakum

pre 2 godine

ma koliko cudno delovalo, ali drago mi je sto je izgubio... zasto? Zato sto da je osvojio bi se balon ispraznio i sledeca godina bi bila uzasna. Zasto tako mislim? Zato sto kad je 2016. konacno osvojio RG, usledio pad i cela 2017. je bila katastrofalna. Ovako, glad ce da ga vodi i sledece godine, i one tamo minimum.

CATAPA

pre 2 godine

Samo da jednom prestanu priče tipa "Novak je najbolji kad igra pod pritiskom". Naravno da nije, niko nije. Ovo što mu se na ovom turniru sa svih strana tovarilo na leđa nije bilo normalno. Ne može da se igra tenis i da se "piše istorija" istovremeno. Još tačnije, niko nikada i nije pisao istoriju unapred; to "istorija" je naknadna obrada ambicija i postupaka uglavnom ljudi koje nazivamo velikima jer su prethodno isto tako "napisali" neke događaje i čitava poglavlja. A ponešto od te istorije bude i pukim slučajem i spletom nepredviđenih i nepredvidivih okolnosti. Ko god da je pokušavao da piše naručenu istoriju, samo je dodavao poglavlja o neuspesima.

Novak, baš kao i svaki drugi teniser, kao i svako drugi, najbolje radi ono što najbolje zna onda kada mu niko ne suflira. Odavno već to nije moguće jer stotine profesionalnih parazita živi od toga da smišlja ideje o tome šta bi Novak trebalo da čini, šta ne, i kada bi to trebalo da (ne) čini. Sa jednim nivoom pritiska je on već navikao i oguglao, ali ovo posle osvojena tri slema je sve samo ne normalno. Zašto "pola veka to niko nije ponovio"? Pa zato što je TOKOM tih pola veka to postajalo sve teže. To je kao kad bi maratoncima svake godine dodavali po kilometar koji moraju da istrče, a čak ni to nije potpuno adekvatno poređenje.

Medvedev, sa druge strane, nije bio ni u kakvoj obavezi da piše bilo kakvu istoriju, nego samo sopstvenu biografiju. To je uradio odlično, kao što je i Novak to uradio dvadeset puta.

mare

pre 2 godine

sto se tice godine i sporta poprilicno je gorka. prvo kosarkasi nisu otisli na olimpijadu sto je mene licno pogodilo, Novak je po svim merilima imao uspesnu godinu, ali opet ovo nekako bas tesko pada...

miodarg

pre 2 godine

Sta jos reci sto vec nije receno!? Dogodilo se ono sto nismo zeleli! Ali....ipak, ne bih rekao ocekivano, ali ne ni neocekivano. Pritisak je bio anormalan i Novak je morao da pristupi mecu kao da ga je izgubio i dati sve od sebe da ga dobije...time bi pritisak bio manji. Istovremeno , dogodilo se i to da je igrac, koji je odavno zasluzio, kao niko, da ima bar jedan GS , to uspeo bas juce. Ono sto sigurno treba da zabrine to je sta dalje? Jer ako neko kaze da je to za njega mec kao poslednji , i izgubi ga.....jasno je da budicnost nije sjajna. Vreme ce pokazati, kao i obicno, da li je Novak takva mentalna gromada , kao sto se veruje!

Goran

pre 2 godine

(Mix, 13. septembar 2021 09:51)
Nisi u pravu. Navijali su za Dokovica jer ne mogu u sred Amerike da navijaju za Rusa. Finale AO ce biti nedostizno za Djokovica. On jos jedino na Vimbldonu moze doci do finala. Sledi kraj karijere. Niko nikad nije ocekivao da se na Balkanu mogu pronaci dobri teniseri. Svi pomalo bljesnu i odmah se ugase. Novak je izuzetak. Lepa karijera i lepi rezultati. Svako dobro na buducim turnirima.

flccc

pre 2 godine

Nema sumnje da je podlegao pritisku koji je bio ogroman. Tu je i umor, godine. A realno, nije mu ni bio dan. S druge strane Meda je odigrao meč svog života. Tako brutalnu egzekuciju odavno nisam video. Primetan je umor kod Noleta, ne samo u ovom meču. Teško se kreće, sporije udara loptu. Olimpijada sigurno nije pomogla. Treba mu malo odmora da se resetuje pa da ide dalje.

ejs…

pre 2 godine

Da da … moglo je biti svasta… samo tri neiskoristene break lopte na pocetku drugog su na koncu konca resile… to je sjajnom medvedevu dalo krila najvise… vise i od prvog seta… taj game je presudio.

Zoran.

pre 2 godine

Morao je da se uzdrži., drugi nisu plakali kad ih je on pobeđivao.Federer i Nadal su se baš nasladili.Hteo je ove godine medalje na OI i u singlu i u dublu.Nije uspeo, sad da se fokusira na sledeću godinu.Biće sve teže osvajanje GS.

mladeeen

pre 2 godine

Novak je najbolji u istoriji ovog sporta ,to je ocigledno ,tri slema i finale cetvrtog u 35-oj godini auhhhh.... a sledece godine eto nam australijen opena i rekorda i u broju slemova ...Idemooo Nolee

Car Dušan

pre 2 godine

Stvorena je bila takva ATMOSFERA, kao da je Novak već osvojio turnir - samo da izađe na teren... Bez obzira, što je Nole odigrao svoje možda najslabije finale ( od 31!), Medvedev sa onakvim servisima i onakvom hitrinom - sinoć nije mogao da izgubi! Od bilo koga... Jednostavno, nije imao šta da izgubi! Sa druge strane, Novak je razumljivo bio pod STRAVIČNIM pritiskom, cjelokupne svjetske javnosti - kao da je, trebalo da igra protiv nekog rekreativca... Ipak je Rus,drugi igrač trenutno na ATP listi! Treba mu čestitati... IDEMO DALJE!

samo onako kažem

pre 2 godine

Meni samo smeta što svi govore da plače što je publika "konačno" bila uz njega, što je nepravedno omalovazavan kroz karijeru. Naravno da je to možda bio okidač, ali suze su zbog velikih emocija i pritiska koji oseća već ko zna koliko meseci. A količina pritiska na USO se videla u svakom meču, koji je počinjao u grču i gubio set. Sve se nakupilo i puklo je... Nisu to suze zbog glupih amerikanaca koji ga bodre, to su suze koje su se kupile u njemu vec dugo vremena.
Mislim da će rasterecen da udje u svaki naredni GS, bez obzira na to što je još uvek po 20 za svakoga.

miodarg

pre 2 godine

Morao je da se uzdrži., drugi nisu plakali kad ih je on pobeđivao.Federer i Nadal su se baš nasladili.Hteo je ove godine medalje na OI i u singlu i u dublu.Nije uspeo, sad da se fokusira na sledeću godinu.Biće sve teže osvajanje GS.
(Zoran., 13. septembar 2021 10:03)

Slazem se 100% sa tekstom....MORAO JE DA SE SUDRZI, APSOLUTNO!!

Djoda

pre 2 godine

Liči mi da je Novak vraćao neke dugove..Kao dogovoreno..Uopšte nije se trudio..Čudno a navodno najbotniji meč,a pritom dobri prijatelji.Dobri prijatelji poklone meč ako je istorija?
(Pokušavam da mislim!, 13. septembar 2021 09:11)

Nemoj vise da pokusavas, bolje je da ne mislis uopste. Koliko covek mora biti ogranicen da pomisli da se sansa za ispisivanje najsvetlije istorije tenisa koristi za vracanje nekih dugova. Posebno su ograniceni oni komentatori koji pricaju kako bi Meda trebalo da pusti Novaka. Prvo, kada bi ga pustio, onda postignuce ne bi bilo potpuno jer je zasnovano na lazima, a kao drugo koliko moras biti i sebican da ocekujes da neko zrtvuje svoj prvi GS u karijeri za koji je mnogo radio. Ti sto to pricaju nisu poklonili ni dnevnicu svog rada nikome, a ocekuju mesece i godine da neko samo tako pokloni....ludog sveta ima.

Vladimir Vučković

pre 2 godine

Isto je doživela i Serena pre par godina. Mediji su pumpali priču i na kraju su oboje pukli od pritiska kao baloni. Idemo dalje. Boli i boleće ali mora se ići dalje. Novak je prihvatio realnost i čestitao Danilu.

Pokušavam da mislim!

pre 2 godine

Liči mi da je Novak vraćao neke dugove..Kao dogovoreno..Uopšte nije se trudio..Čudno a navodno najbotniji meč,a pritom dobri prijatelji.Dobri prijatelji poklone meč ako je istorija?

ljusa

pre 2 godine

Mislim da je servis sinoc bio presudan, mada je Rus i u polju a pogotovo sa osnovne linije bio odlican.Da je Nole imao bolji servis bili bi egal a u takvoj igri Rus bi pre gresio i mislim da bi mec otisao na Noletovu stranu.A i mislim da je Novak bio preumoran za ovakvog protivnika.

Aleksa Pufta

pre 2 godine

U trilingu izjednacenih asova u broju osvojenih GS, na stranu broj nedelja na prvom mestu, Novak je vise pobedjivao Rafu i Rodju sto govori da je on najbolji svih vremena sve i da vise nista osvoji a osvojice bar 1 ako ne i 2 GS dogodine. Tu je negde i kraj na mestu broj jedan a mozda ce opstati u prvih 10 jos godinu ako mu to znaci i bude fokusiran na tenis i dalje i normalno da ostane zdrav.

Za nas utesno je da tri pravoslavna Rusa i jedan Grk nastavljaju dominaciju u tenisu pa ih mozemo posmatrati i navijati za njih.
Mada je Cipiripas malo bezobrazan i prepotentan ali neka doza toga je potrebna za uspeh.

Ako ipak gledamo sportski tu su i Tim i Beretini.

Ćezo rca

pre 2 godine

Ponestalo ,,snage u junaka"... Novak je fizički bio inferioran... Nije mu falilo ni volje, ni hrabrosti, ali jeste fizičke snage... To je sastavni deo tenisa. Zato je osvajanje (makar i jednog u karijeri) GS-a toliko teško i za mnoge ,,nemoguća misija". Sve čestitke Danilu na prikazanoj igri i GS-prvencu, sinoć je na taktičkom, tehničkom i fizičkom planu bio bolji teniser i nadigrao je Noleta.

realno

pre 2 godine

naravno.. uzeće Nole njegov Melburn.. nekako je i fer da se istorija ipak ispiše na njegovom omiljenom turniru..
(pop, 13. septembar 2021 08:24)

Ja ne znam i Vi i onaj komentator i mnogi, uzece uzece uzece, pa pustite ga prvo da uzme ne pametnujte svaki put i ona kad nesto ispadne opet komentar iste iq sadržine. Najbolje odigrao na RG gde niko nije ocekivao to. O kako je krenulo ("od profesionalaca") evo trava, evo beton, idu njegove podloge njemu sve naopako. Ne osvajajte unpred u njegovo ime nego zivite scoje zivote a radujte se njegom uspsima kao i ja uostalom. Sportski pozdrav

Alpski

pre 2 godine

Ocekivanja javnosti i publike uzela su mu krila. Pumpali su mediji nemilosrdno poslednih 30 dana a za vreme us open sve se jos potenciralo.

Novace, za nas si najveci i ostat ces najveci.

Filip

pre 2 godine

nije imao snage djokovic, stigao umor i to je to.


da je bio odmoran dzaba bi bilo sve medvedevu.


pitao sam se sto nije rekao da je spreman da igra 5 sati ako treba, nije jer nije bio spreman. cim je na početku počeo da skraćuje igru znalo se koliko ima sati.
(mare, 13. septembar 2021 08:15)
Uvek ima Djokovicev navijac koji nece priznati poraza.

Mix

pre 2 godine

Nema mistike,Medvedev je znao da je Novak umoran i da mora da raspali iz sve snage da dobije u tri seta,posrecilo mu se da je pogadjao sve sto pozeli,ali to se desava jednom u zivotu,jer ako nastavi svaki mec ovako da igra,imace na kraju 40 GSova.Bacio je sve na snagu,jer niko nema taktiku da servira SVAKI drugi servis preko 190,a da nije sve karte bacio na to.Svaka cast Danilu,ali idemo dalje AO je odmah iza coska.Jednom sam rekao da ce Novak dobiti podrsku publike,kad postanu svesni da je on ipak GOAT to se sinoc i desilo.

M.

pre 2 godine

Danil Medvedev je odigrao maestralno sinoć, Đoković se ništa nije pitao...16 (ako ne i više) asova samo, nije bio problem u Đokoviću juče! Nikom ništa, ajmo dalje pa ćemo videti dokle, ide AO, ide RG (Nadal), ima tu da se igra još ohoho do GOAT-a

vsn

pre 2 godine

Ja sam veliki fan Novaka, patriota i juce sam bio jako razocaran njegovom igrom, ne zato sto je izgubio, nego zato sto nije pokazao borbu, ni zube u najbitnijem mecu u karijeri. Uplasio se, ihvatila ga trema i nervoza, pokazao je malodusnost koju sve ove godine krije kao dobar glumac. Posle jucerasnjeg meca i nedostatka volje, pokazao je nervozu i onda i plač. Moram teska srca priznati da on za mene nije najbolji svih vremena. I dalje su ispred Federer i Nadal.
(djordje,

U ovome je kljuc ljudi, sta lupate minuse. Covek nije pokazao zube, nije se ni borio. Nakon poraza na OI uopste nisam bio tuzan, pomalo razocaran ali sam mislio borio se, dao je sve od sebe, bolje nije moglo. Ali ono sinoc, morao je da pogine, da rizikuje, da pocne da napada, da promeni taktiku. Nista, od prvog do poslednjeg gema ravna linija. Mozda ce karijeru i zavrsiti kao GOAT, ali do sada to nije pokazao. U najvaznijem mecu karijere predati se bez ispaljenog metka, to nije GOAT.

djordje

pre 2 godine

Ja sam veliki fan Novaka, patriota i juce sam bio jako razocaran njegovom igrom, ne zato sto je izgubio, nego zato sto nije pokazao borbu, ni zube u najbitnijem mecu u karijeri. Uplasio se, ihvatila ga trema i nervoza, pokazao je malodusnost koju sve ove godine krije kao dobar glumac. Posle jucerasnjeg meca i nedostatka volje, pokazao je nervozu i onda i plač. Moram teska srca priznati da on za mene nije najbolji svih vremena. I dalje su ispred Federer i Nadal.

Rebel

pre 2 godine

Пропустио је шансу да стави тачку на GOAT трку, штета. Али главу горе, следеће године да узме барем један grand slam, чисто да би се одвојио на врху.
(ivan, 13. septembar 2021 09:17)

Jedan je Rod Lejver i jedna je Štefi Graf.

celinc

pre 2 godine

Novak nije bio mentalno spreman,o nedostatku snage bi se moglo pricati krajem prvog ili drugog seta,jer koliko kod da je umoran imao bi snage za set dva,ali od prvog gema da se prica o umoru nema logike,jednostavno veliki pritisak ga je slomio,nije licio na sebe,ovo ce ostaviti traga na sledecim turnirima ako ih uopste bude igrao

ivan

pre 2 godine

Пропустио је шансу да стави тачку на GOAT трку, штета. Али главу горе, следеће године да узме барем један grand slam, чисто да би се одвојио на врху.

u pomoć je dozivao Genšera i Moka

pre 2 godine

Da,propuštena je šansa za kalendarski GS,ali idemo dalje. A šta je to dalje? Dalje je nešto i više od kalendarskog GS-a,a to je 21
Možda je i ljepše da se to odradi na Melbournu,R.Garosu,ili Wimbledonu.

Gde ja živim

pre 2 godine

Raspao se čovek načisto. Velika šteta, ali biće još prilike. Čestitke Danilu, bio je bolji. Đole brate glavu gore i samo rokaj.

Slavisa V.

pre 2 godine

"Nije imao snage, umor, stiglo ga sve..."

Koliko vas u ovo veruje? Gazde su odlucile tako i to nije prvi put. On se prilicno trudio da nam pokaze to, pa je neke lopte namerno izbacivao u aut, neke namerno nabijao u pola mreze. Da je smeo da ga pobedi ucinio bi to na 0-2 i 0-4.

mare

pre 2 godine

nije imao snage djokovic, stigao umor i to je to.


da je bio odmoran dzaba bi bilo sve medvedevu.


pitao sam se sto nije rekao da je spreman da igra 5 sati ako treba, nije jer nije bio spreman. cim je na početku počeo da skraćuje igru znalo se koliko ima sati.

Aron

pre 2 godine

Nema veze, Djoković je najbolji svih vremena i to je pokazao miliona puta do sada, ne može se baš sve dobijati. Ono što je zanimljivo je da je Djoković jako čudan lik koga je teško okarakterisati. Zbog toga on i nema popularnost kao Federer i Nadal jer sve je kod njega kontradiktorno i na terenu i van. Uglavnom je maestralan ali ima trenutaka kada se prosto raspadne kao što je to sad ili još bolje kad ga je Marej pocistio u finalu Vimbldona 2014-e sa 3:0. Djoković kao čovek isto izgleda dosta neobično i nejasno. Svađa se sa sudijama i dere po terenu, lomi reketea onda posle meča pravi šale i posalice. Govori da je pravoslavac i tradicionalista, zatim je član i promoviše kult Pepe Jilmaza. Pokazuje i tvrdi da je veliki patriota a ovamo se vodi kao žitelj Monte Karla. S jedne strane se prestavlja kao neki mačo lik a onda se ponaša kao neki papučar. Njegova porodica ima puno para a on pravi Atp turnir u Beogradu pod subvencijama države. To je sumanuto. U nastupima u javnosti uvek korektan i uslužan i navijačina i novinarima. A onda se se psuje i svađa sa publikom, daje neke potpuno konfuzne izjave, pravi neki svoj Atp i tome slično. Takođe njegova želja da se svima dopadne je dosta isiljena i iritantna. Šta ima on nekome da se nameće? Ko ga voli to je to a ko ga ne voli šta je to bitno. Juče zahvaljuje i udvara se publici koja je do finala uvek bila proti njega. Ne samo sada nego kroz istoriju. Mora već jednom da se odluči da li će biti Federer tip ili Gulbis tip ličnosti.

RW#0

pre 2 godine

Na kraju sve ono sto se pricalo ispade tacno. Novak se rasplakao zato sto je dobio ljubav Njujorske publike. To potvrdjuje ono da je hteo da bude voljen i da mu to znaci vise od rezultata. Takodje potvrdjuje i neki nedostatak ljubavi koji oseca godinama. I dalje je decak u dusi.

K

pre 2 godine

Ne mogu da se otmem ustisku da iako Novak jedan od najboljih svih vremena u mecevima koji su istorisjki puca pod pritiskom i igra neuobicajno ispod svojih mogucnosti. Nazalost mislim da kad se podvuce crta da ce to biti razlika koja nece biti na njegovoj strani. Tesko mogu da zamislim da bi Nadal I Federer ovo propustili da su imali prilike, mozda I bi Ali , ipak sa vecom borbom mozda I gresim kako god prilika propustena i to velika.Njurojska pubilka ima svoj stil godinama,jasno pokazuju koga vole koga ne iz njihovih kojih god razloga nema foliranja nema uvijanja ne uvek sportski nekad bezobrazno sto i mislim da je stil njujorcana, Ali su bili na strani istorije I obaranja rekorda, a novakova boljka da bude voljen Se ironicno ostvaruje u prilicno luzerskom trenutku. Nekako tragicno I paradoksalno, ali sve to ide uz Novakovu licnost jer Koliko zna da odusevi toliko zna i da razocara vise stavom I nacinom nego porazima.

Milorad

pre 2 godine

Medvedev je dobio Djokovica na 20% lopatanja i 80% servisa + grupa nikakva, dok je Djokovic imao tezu grupu i normalno stigao ga je umor. Da kazem da sa ovakvom igrom sa 80%-tnim servisom Medvedev nece se naosvajati turnira, taj servis ne moze biti uvek konstantan da bi osvojio nesto priblizno kao velika trojka, a + godine lete. Zivi bili pa videli. Ovo ne govorim sto je pobedio Djokovica i time podrzavam Djokovica, a omalovazavam Medvedeva, jednostavno tako mislim, ako gresim pokazace vreme.

Pravi Valter

pre 2 godine

Не, није требало да дозволи да њу Јорк навија за њега, то је оно место где се он не осећа комфорно! Али ИДЕМОООО даље!!!

8h03

pre 2 godine

Ima više ukazatelja da je ova poraz po direktivi ljudi koji vode svetski tenis.
A od klađenja živi par miliona ljudi, npr., i ovo treba uzeti u obzir, kao one kojima nije svejedno ko pobeđuje. Dogodine, Bože zdravlja, odigraće Nole UO drugačije, a ne ovako, praktično bez borbe.

Gde ja živim

pre 2 godine

Raspao se čovek načisto. Velika šteta, ali biće još prilike. Čestitke Danilu, bio je bolji. Đole brate glavu gore i samo rokaj.

mare

pre 2 godine

nije imao snage djokovic, stigao umor i to je to.


da je bio odmoran dzaba bi bilo sve medvedevu.


pitao sam se sto nije rekao da je spreman da igra 5 sati ako treba, nije jer nije bio spreman. cim je na početku počeo da skraćuje igru znalo se koliko ima sati.

Aron

pre 2 godine

Nema veze, Djoković je najbolji svih vremena i to je pokazao miliona puta do sada, ne može se baš sve dobijati. Ono što je zanimljivo je da je Djoković jako čudan lik koga je teško okarakterisati. Zbog toga on i nema popularnost kao Federer i Nadal jer sve je kod njega kontradiktorno i na terenu i van. Uglavnom je maestralan ali ima trenutaka kada se prosto raspadne kao što je to sad ili još bolje kad ga je Marej pocistio u finalu Vimbldona 2014-e sa 3:0. Djoković kao čovek isto izgleda dosta neobično i nejasno. Svađa se sa sudijama i dere po terenu, lomi reketea onda posle meča pravi šale i posalice. Govori da je pravoslavac i tradicionalista, zatim je član i promoviše kult Pepe Jilmaza. Pokazuje i tvrdi da je veliki patriota a ovamo se vodi kao žitelj Monte Karla. S jedne strane se prestavlja kao neki mačo lik a onda se ponaša kao neki papučar. Njegova porodica ima puno para a on pravi Atp turnir u Beogradu pod subvencijama države. To je sumanuto. U nastupima u javnosti uvek korektan i uslužan i navijačina i novinarima. A onda se se psuje i svađa sa publikom, daje neke potpuno konfuzne izjave, pravi neki svoj Atp i tome slično. Takođe njegova želja da se svima dopadne je dosta isiljena i iritantna. Šta ima on nekome da se nameće? Ko ga voli to je to a ko ga ne voli šta je to bitno. Juče zahvaljuje i udvara se publici koja je do finala uvek bila proti njega. Ne samo sada nego kroz istoriju. Mora već jednom da se odluči da li će biti Federer tip ili Gulbis tip ličnosti.

samo onako kažem

pre 2 godine

Meni samo smeta što svi govore da plače što je publika "konačno" bila uz njega, što je nepravedno omalovazavan kroz karijeru. Naravno da je to možda bio okidač, ali suze su zbog velikih emocija i pritiska koji oseća već ko zna koliko meseci. A količina pritiska na USO se videla u svakom meču, koji je počinjao u grču i gubio set. Sve se nakupilo i puklo je... Nisu to suze zbog glupih amerikanaca koji ga bodre, to su suze koje su se kupile u njemu vec dugo vremena.
Mislim da će rasterecen da udje u svaki naredni GS, bez obzira na to što je još uvek po 20 za svakoga.

ivan

pre 2 godine

Пропустио је шансу да стави тачку на GOAT трку, штета. Али главу горе, следеће године да узме барем један grand slam, чисто да би се одвојио на врху.

Djoda

pre 2 godine

Liči mi da je Novak vraćao neke dugove..Kao dogovoreno..Uopšte nije se trudio..Čudno a navodno najbotniji meč,a pritom dobri prijatelji.Dobri prijatelji poklone meč ako je istorija?
(Pokušavam da mislim!, 13. septembar 2021 09:11)

Nemoj vise da pokusavas, bolje je da ne mislis uopste. Koliko covek mora biti ogranicen da pomisli da se sansa za ispisivanje najsvetlije istorije tenisa koristi za vracanje nekih dugova. Posebno su ograniceni oni komentatori koji pricaju kako bi Meda trebalo da pusti Novaka. Prvo, kada bi ga pustio, onda postignuce ne bi bilo potpuno jer je zasnovano na lazima, a kao drugo koliko moras biti i sebican da ocekujes da neko zrtvuje svoj prvi GS u karijeri za koji je mnogo radio. Ti sto to pricaju nisu poklonili ni dnevnicu svog rada nikome, a ocekuju mesece i godine da neko samo tako pokloni....ludog sveta ima.

M.

pre 2 godine

Danil Medvedev je odigrao maestralno sinoć, Đoković se ništa nije pitao...16 (ako ne i više) asova samo, nije bio problem u Đokoviću juče! Nikom ništa, ajmo dalje pa ćemo videti dokle, ide AO, ide RG (Nadal), ima tu da se igra još ohoho do GOAT-a

RW#0

pre 2 godine

Na kraju sve ono sto se pricalo ispade tacno. Novak se rasplakao zato sto je dobio ljubav Njujorske publike. To potvrdjuje ono da je hteo da bude voljen i da mu to znaci vise od rezultata. Takodje potvrdjuje i neki nedostatak ljubavi koji oseca godinama. I dalje je decak u dusi.

realno

pre 2 godine

naravno.. uzeće Nole njegov Melburn.. nekako je i fer da se istorija ipak ispiše na njegovom omiljenom turniru..
(pop, 13. septembar 2021 08:24)

Ja ne znam i Vi i onaj komentator i mnogi, uzece uzece uzece, pa pustite ga prvo da uzme ne pametnujte svaki put i ona kad nesto ispadne opet komentar iste iq sadržine. Najbolje odigrao na RG gde niko nije ocekivao to. O kako je krenulo ("od profesionalaca") evo trava, evo beton, idu njegove podloge njemu sve naopako. Ne osvajajte unpred u njegovo ime nego zivite scoje zivote a radujte se njegom uspsima kao i ja uostalom. Sportski pozdrav

Mix

pre 2 godine

Nema mistike,Medvedev je znao da je Novak umoran i da mora da raspali iz sve snage da dobije u tri seta,posrecilo mu se da je pogadjao sve sto pozeli,ali to se desava jednom u zivotu,jer ako nastavi svaki mec ovako da igra,imace na kraju 40 GSova.Bacio je sve na snagu,jer niko nema taktiku da servira SVAKI drugi servis preko 190,a da nije sve karte bacio na to.Svaka cast Danilu,ali idemo dalje AO je odmah iza coska.Jednom sam rekao da ce Novak dobiti podrsku publike,kad postanu svesni da je on ipak GOAT to se sinoc i desilo.

CATAPA

pre 2 godine

Samo da jednom prestanu priče tipa "Novak je najbolji kad igra pod pritiskom". Naravno da nije, niko nije. Ovo što mu se na ovom turniru sa svih strana tovarilo na leđa nije bilo normalno. Ne može da se igra tenis i da se "piše istorija" istovremeno. Još tačnije, niko nikada i nije pisao istoriju unapred; to "istorija" je naknadna obrada ambicija i postupaka uglavnom ljudi koje nazivamo velikima jer su prethodno isto tako "napisali" neke događaje i čitava poglavlja. A ponešto od te istorije bude i pukim slučajem i spletom nepredviđenih i nepredvidivih okolnosti. Ko god da je pokušavao da piše naručenu istoriju, samo je dodavao poglavlja o neuspesima.

Novak, baš kao i svaki drugi teniser, kao i svako drugi, najbolje radi ono što najbolje zna onda kada mu niko ne suflira. Odavno već to nije moguće jer stotine profesionalnih parazita živi od toga da smišlja ideje o tome šta bi Novak trebalo da čini, šta ne, i kada bi to trebalo da (ne) čini. Sa jednim nivoom pritiska je on već navikao i oguglao, ali ovo posle osvojena tri slema je sve samo ne normalno. Zašto "pola veka to niko nije ponovio"? Pa zato što je TOKOM tih pola veka to postajalo sve teže. To je kao kad bi maratoncima svake godine dodavali po kilometar koji moraju da istrče, a čak ni to nije potpuno adekvatno poređenje.

Medvedev, sa druge strane, nije bio ni u kakvoj obavezi da piše bilo kakvu istoriju, nego samo sopstvenu biografiju. To je uradio odlično, kao što je i Novak to uradio dvadeset puta.

Vladimir Vučković

pre 2 godine

Isto je doživela i Serena pre par godina. Mediji su pumpali priču i na kraju su oboje pukli od pritiska kao baloni. Idemo dalje. Boli i boleće ali mora se ići dalje. Novak je prihvatio realnost i čestitao Danilu.

Ćezo rca

pre 2 godine

Ponestalo ,,snage u junaka"... Novak je fizički bio inferioran... Nije mu falilo ni volje, ni hrabrosti, ali jeste fizičke snage... To je sastavni deo tenisa. Zato je osvajanje (makar i jednog u karijeri) GS-a toliko teško i za mnoge ,,nemoguća misija". Sve čestitke Danilu na prikazanoj igri i GS-prvencu, sinoć je na taktičkom, tehničkom i fizičkom planu bio bolji teniser i nadigrao je Noleta.

Alpski

pre 2 godine

Ocekivanja javnosti i publike uzela su mu krila. Pumpali su mediji nemilosrdno poslednih 30 dana a za vreme us open sve se jos potenciralo.

Novace, za nas si najveci i ostat ces najveci.

Car Dušan

pre 2 godine

Stvorena je bila takva ATMOSFERA, kao da je Novak već osvojio turnir - samo da izađe na teren... Bez obzira, što je Nole odigrao svoje možda najslabije finale ( od 31!), Medvedev sa onakvim servisima i onakvom hitrinom - sinoć nije mogao da izgubi! Od bilo koga... Jednostavno, nije imao šta da izgubi! Sa druge strane, Novak je razumljivo bio pod STRAVIČNIM pritiskom, cjelokupne svjetske javnosti - kao da je, trebalo da igra protiv nekog rekreativca... Ipak je Rus,drugi igrač trenutno na ATP listi! Treba mu čestitati... IDEMO DALJE!

ejs…

pre 2 godine

Da da … moglo je biti svasta… samo tri neiskoristene break lopte na pocetku drugog su na koncu konca resile… to je sjajnom medvedevu dalo krila najvise… vise i od prvog seta… taj game je presudio.

flccc

pre 2 godine

Nema sumnje da je podlegao pritisku koji je bio ogroman. Tu je i umor, godine. A realno, nije mu ni bio dan. S druge strane Meda je odigrao meč svog života. Tako brutalnu egzekuciju odavno nisam video. Primetan je umor kod Noleta, ne samo u ovom meču. Teško se kreće, sporije udara loptu. Olimpijada sigurno nije pomogla. Treba mu malo odmora da se resetuje pa da ide dalje.

milutin

pre 2 godine

Sinoć je Nole podlegao pritisku sopstvenom i stranom.
Medvedev nije znao promašiti servis.
A Novak nije znao pogoditi prvi servis. U meču sa Zverevim nije tako bilo.Nekad okrene, pa neće.
Neće tako stalno, neće.
Novak hoda po zvijezdama I nema za čim žaliti.
Glavu gore legendo, biće još pobjeda!

ljusa

pre 2 godine

Mislim da je servis sinoc bio presudan, mada je Rus i u polju a pogotovo sa osnovne linije bio odlican.Da je Nole imao bolji servis bili bi egal a u takvoj igri Rus bi pre gresio i mislim da bi mec otisao na Noletovu stranu.A i mislim da je Novak bio preumoran za ovakvog protivnika.

celinc

pre 2 godine

Novak nije bio mentalno spreman,o nedostatku snage bi se moglo pricati krajem prvog ili drugog seta,jer koliko kod da je umoran imao bi snage za set dva,ali od prvog gema da se prica o umoru nema logike,jednostavno veliki pritisak ga je slomio,nije licio na sebe,ovo ce ostaviti traga na sledecim turnirima ako ih uopste bude igrao

Боске

pre 2 godine

Све је онако, како и треба да буде!

Нити је кварна њујоршка публика заслужила да гледа освајање календарског Слема, нити је ово био најважнији тренутак у Нолетовој каријери - тај је одрадио већ у овогодишњем финалу Вимблдона. А притом већ има и оно што више никад нико неће имати: освојена сва четири Слема заредом у Опен ери.

Више него сувишно цимање на ове године скарадним Олимпијским играма, тешко полуфинале против Зверева и понајвише превелики притисак који је сам себи потпуно непотребно задао, одузели су му ноге и скратиле руку у финалу против хазардерски нашпанованог Медведева. А лицемјерно "навијање" више пута доказано подле публике, на крају му је узело и душу.

Оно што је Нолету фалило да се Медведевово наизглед магијско коцкање са сервисом претвори прво у пољуљаност, а онда и у потпуни слом, била је само једна "ситница": опуштеност. Опуштеност не само на мечу, него и у припремама за меч, односно опоравку од полуфинала.

Није ово први пут, имао је Ноле већ неколико оваквих, па и горих психолошких и емотивних падова. А одмах после тога и устајања и поновног пењања до звијезда. Даће драги Бог здравља и среће да се Ноле опет дигне, стресе кужну њујоршку прашину са себе и неуморно настави издавање нових, проширених издања Тениске историје.

JPR24

pre 2 godine

Jedan je Rod Lejver i jedna je Štefi Graf.
(Rebel, 13. septembar 2021 09:35)

Rod je igrao u vreme kad su polu amateri igrali, kad su tri GS bili na travi i jedan na šljaci. Tako da, smiri malo doživljaj.

u pomoć je dozivao Genšera i Moka

pre 2 godine

Da,propuštena je šansa za kalendarski GS,ali idemo dalje. A šta je to dalje? Dalje je nešto i više od kalendarskog GS-a,a to je 21
Možda je i ljepše da se to odradi na Melbournu,R.Garosu,ili Wimbledonu.

Ko to tamo peva

pre 2 godine

Ko visoko leti, nisko pada.
Nažalost drevna istina se pokazuje kao istina i merilo stvari. Novak je željom da obori sve rekorde, osvoji sve titule, zauzme sva moguća prva mesta po svim parametrima izašao nekako iz sportskih okvira. Izgubio je skromnost i poniznost, Bog je osjetio da u njegovim namerama ima nešto nezdravo i megalomanski.
Živi i daj drugima da žive!
Nemoraš sve uzeti za sebe, i drugi su hvale vredni i zaslužuju pohvale. Zašto sve lovorike uzeti samo za sebe?
Čim je izišao iz normalnih sportskih okvira u grandomaniju, nije više imao podršku nebeskih sila u svojim naumima. Uvek je to tako u životu.
Ipak, ostaće žal za propuštenom šansom života, njemu naročito i patiće dugo dok ne shvati da je sve to ipak samo igra. Ništa ne ide na silu.

K

pre 2 godine

Ne mogu da se otmem ustisku da iako Novak jedan od najboljih svih vremena u mecevima koji su istorisjki puca pod pritiskom i igra neuobicajno ispod svojih mogucnosti. Nazalost mislim da kad se podvuce crta da ce to biti razlika koja nece biti na njegovoj strani. Tesko mogu da zamislim da bi Nadal I Federer ovo propustili da su imali prilike, mozda I bi Ali , ipak sa vecom borbom mozda I gresim kako god prilika propustena i to velika.Njurojska pubilka ima svoj stil godinama,jasno pokazuju koga vole koga ne iz njihovih kojih god razloga nema foliranja nema uvijanja ne uvek sportski nekad bezobrazno sto i mislim da je stil njujorcana, Ali su bili na strani istorije I obaranja rekorda, a novakova boljka da bude voljen Se ironicno ostvaruje u prilicno luzerskom trenutku. Nekako tragicno I paradoksalno, ali sve to ide uz Novakovu licnost jer Koliko zna da odusevi toliko zna i da razocara vise stavom I nacinom nego porazima.

vsn

pre 2 godine

Ja sam veliki fan Novaka, patriota i juce sam bio jako razocaran njegovom igrom, ne zato sto je izgubio, nego zato sto nije pokazao borbu, ni zube u najbitnijem mecu u karijeri. Uplasio se, ihvatila ga trema i nervoza, pokazao je malodusnost koju sve ove godine krije kao dobar glumac. Posle jucerasnjeg meca i nedostatka volje, pokazao je nervozu i onda i plač. Moram teska srca priznati da on za mene nije najbolji svih vremena. I dalje su ispred Federer i Nadal.
(djordje,

U ovome je kljuc ljudi, sta lupate minuse. Covek nije pokazao zube, nije se ni borio. Nakon poraza na OI uopste nisam bio tuzan, pomalo razocaran ali sam mislio borio se, dao je sve od sebe, bolje nije moglo. Ali ono sinoc, morao je da pogine, da rizikuje, da pocne da napada, da promeni taktiku. Nista, od prvog do poslednjeg gema ravna linija. Mozda ce karijeru i zavrsiti kao GOAT, ali do sada to nije pokazao. U najvaznijem mecu karijere predati se bez ispaljenog metka, to nije GOAT.

Marko

pre 2 godine

Drugar, to se jednom recju zove BLIZANAC ;D
Izuzetno kriticki pogled nas svet a sebe kritikuju najvise.
U konstantnom konfliktu sami sa sobom.
Enrgiju crpe iz dokazivanja (narocito kad ih drugi kritikuju), najgore im da su voljeni.
Brzo se zasite - uvek u potrazi za novim izazovima.
Zato je njemu lakse da igra protiv pubile, cak podsvesno ih okrece protiv sebe. Kada ima podrsku, teret je neizdrziv. Primer OI, i sdasanje finale US

zex

pre 2 godine

Nemogu da verujen da neko pominje olimpjadu i umor? Novak je u tokiju igrao dobro, nije se on premorio, decko zna kakvo mu je telo.I dalje tvrdimnda je fizicki najspremniji na turniru, sinoc je tek u trecem setu poceo da igra ostrije, medvedev je gubio na snazi i da je kojim slucajem ispustio set izgubio bi mec.Novak je pukao pod pritiskom, mec stoleca,istorije neznam ni sam sta vise a i Grednd slem 21 ujedno.To nebi ni jedan igrac izdrzao, Novak nije bio ni na 30% od onoga sto ima u sebi.Jos kada krene glupim brejkom a onda Medvedev servira istoni prvi i drugi servis, onda vam svasta prodje kroz glavu.Ne postoji umor kod novaka, mozda mentalan, on je fizicki uvek spreman da igra 5-6 sati.Od svih rivala bio je fizicki jaci na kraju, Beretini,Zverev,Nisikori i jos ona dva mladica koja su pukla posledva sata igre u najboljim godinama.Kako je sada mogao biti umoran?Pa ljudi rade svakog dana na 30-35C na gradjevini i to godinama i nema odmora.Novak je i sam rekao da nije istrosn ali psiha vam sasece noge kao macem.Probajte da napravite neki ogroman uspeh pod pritiskom moranja, pa da vidite kako zadrhti ruka.Koliko su samo puta fudbaleri masili penal kada je mec lopta?

biber

pre 2 godine

Noćas je izgubio sportista, a pobedio čovek. Veliki je pritisak bio na njemu. A mi Srbi smo emotivci, što može inat u bitci "sam protiv svih" da podigne, toliko skandiranje i podrška publike može da slomije. Mislim da je tu pukla ta napetost kod njega. Bravo majstore, nije pobeda uvek na terenu. Ima nešto i u suzama.

mladeeen

pre 2 godine

Novak je najbolji u istoriji ovog sporta ,to je ocigledno ,tri slema i finale cetvrtog u 35-oj godini auhhhh.... a sledece godine eto nam australijen opena i rekorda i u broju slemova ...Idemooo Nolee

Milorad

pre 2 godine

Medvedev je dobio Djokovica na 20% lopatanja i 80% servisa + grupa nikakva, dok je Djokovic imao tezu grupu i normalno stigao ga je umor. Da kazem da sa ovakvom igrom sa 80%-tnim servisom Medvedev nece se naosvajati turnira, taj servis ne moze biti uvek konstantan da bi osvojio nesto priblizno kao velika trojka, a + godine lete. Zivi bili pa videli. Ovo ne govorim sto je pobedio Djokovica i time podrzavam Djokovica, a omalovazavam Medvedeva, jednostavno tako mislim, ako gresim pokazace vreme.

miodarg

pre 2 godine

Sta jos reci sto vec nije receno!? Dogodilo se ono sto nismo zeleli! Ali....ipak, ne bih rekao ocekivano, ali ne ni neocekivano. Pritisak je bio anormalan i Novak je morao da pristupi mecu kao da ga je izgubio i dati sve od sebe da ga dobije...time bi pritisak bio manji. Istovremeno , dogodilo se i to da je igrac, koji je odavno zasluzio, kao niko, da ima bar jedan GS , to uspeo bas juce. Ono sto sigurno treba da zabrine to je sta dalje? Jer ako neko kaze da je to za njega mec kao poslednji , i izgubi ga.....jasno je da budicnost nije sjajna. Vreme ce pokazati, kao i obicno, da li je Novak takva mentalna gromada , kao sto se veruje!

Pravi Valter

pre 2 godine

Не, није требало да дозволи да њу Јорк навија за њега, то је оно место где се он не осећа комфорно! Али ИДЕМОООО даље!!!

djordje

pre 2 godine

Ja sam veliki fan Novaka, patriota i juce sam bio jako razocaran njegovom igrom, ne zato sto je izgubio, nego zato sto nije pokazao borbu, ni zube u najbitnijem mecu u karijeri. Uplasio se, ihvatila ga trema i nervoza, pokazao je malodusnost koju sve ove godine krije kao dobar glumac. Posle jucerasnjeg meca i nedostatka volje, pokazao je nervozu i onda i plač. Moram teska srca priznati da on za mene nije najbolji svih vremena. I dalje su ispred Federer i Nadal.

Zoran.

pre 2 godine

Morao je da se uzdrži., drugi nisu plakali kad ih je on pobeđivao.Federer i Nadal su se baš nasladili.Hteo je ove godine medalje na OI i u singlu i u dublu.Nije uspeo, sad da se fokusira na sledeću godinu.Biće sve teže osvajanje GS.

Oliver

pre 2 godine

@zex

Slazem se apsolutno,fizikalije nisu odlucile. Naprotiv,Medvedev je imao grceve u trecem setu,sto je posle priznao i on bi verovatno izgubio mec da je otišlo u pet setova. A za olimpijadu govorimo ne zato sto se Novak fizicki umorio,nego sto se emotivno i mentalno istrošio bez potrebe,sto ga je neosvajanje medalje psihicki pogodilo,a mogao je bez toga. Trebalo je sve karte da baci na US open,a da preskoči olimpijadu.

asomakum

pre 2 godine

ma koliko cudno delovalo, ali drago mi je sto je izgubio... zasto? Zato sto da je osvojio bi se balon ispraznio i sledeca godina bi bila uzasna. Zasto tako mislim? Zato sto kad je 2016. konacno osvojio RG, usledio pad i cela 2017. je bila katastrofalna. Ovako, glad ce da ga vodi i sledece godine, i one tamo minimum.

Pokušavam da mislim!

pre 2 godine

Liči mi da je Novak vraćao neke dugove..Kao dogovoreno..Uopšte nije se trudio..Čudno a navodno najbotniji meč,a pritom dobri prijatelji.Dobri prijatelji poklone meč ako je istorija?

miodarg

pre 2 godine

Morao je da se uzdrži., drugi nisu plakali kad ih je on pobeđivao.Federer i Nadal su se baš nasladili.Hteo je ove godine medalje na OI i u singlu i u dublu.Nije uspeo, sad da se fokusira na sledeću godinu.Biće sve teže osvajanje GS.
(Zoran., 13. septembar 2021 10:03)

Slazem se 100% sa tekstom....MORAO JE DA SE SUDRZI, APSOLUTNO!!

zex

pre 2 godine

Oliver, 13. septembar 2021 12:08)
Novaka je cekao ovaj izazov svakako i izgubio bi i bez tokija, pritisak i pritisak.Nikada nije iz prve uspeo da dobije taj vazan mec.Ovaj je bio jedan u mozda 200 godina.Ali to je nevazno, finale GS je ogroman uspeh, nasi teniseri ispadaju u prvom kolu a Novak ima 20gs i jos 11finala.Nekada su Zivoinovica slavili kao tenisera, pa njegov uspeh je smesan.

mikin

pre 2 godine

@djordje
@vsn

Vas dvojica ste sve rekli u par reci. Vi ste rekli esenciju. Nije bitno sto se ovde sve navodi u odbranu Djokovica ... bitan je njegov odnos prema najvaznijem mecu u njegovoj karijeri (do sada). A taj odnos je bio NEDOPUSTIV. Nisi ispunio cilj a to znaci da si OMANUO. Da si "poginuo" na terenu niko ne bi rekao ni rec. Kada bude shvatio da GOAT znaci mnogo vise od najvise GS, najvise nedelja na 1. mestu, najvise mastersa ... onda ce biti GOAT.

mare

pre 2 godine

sto se tice godine i sporta poprilicno je gorka. prvo kosarkasi nisu otisli na olimpijadu sto je mene licno pogodilo, Novak je po svim merilima imao uspesnu godinu, ali opet ovo nekako bas tesko pada...

Imemyself

pre 2 godine

Nole, naš dobri Nole, ti koji si nas obradovao toliko puta, ulepšao nam dane svakodnevnice, vreme je da se posvetiš porodici i razvoju tenisa mladih kategorija, nekog svog naslednika. Dosta si vojevao ratniče. Nemaš se ti radi čega dalje boriti sa prirodom, telom, psihom, ne daj bože povredama... Idi uzmi još jedan AO i kao šampion završi karijeru.

taki p

pre 2 godine

Pritisak je ucinio svoje,stisnuo se Novak kad je bilo bitno,ipak treba biti zadovoljan,setite se Melburna i one povrede stomaka,mogao je tad da se povuce ili izgubi,pa dva meca u Parizu gde okrece 0:2,koliko je dobio,toliko izgubio.Mladja garda mu se priblizila, ali nisu dominantni u odnosu na njega,bice opet nesto dobijes-nesto gubis.U Melburnu je favorit svakako,mozda jos veci na Vimbldonu, jer osim Beretinija ostali su ocajni na travi,realno 2GS sledece godine,23-24 ukupno je izvodljivo.

Filip

pre 2 godine

nije imao snage djokovic, stigao umor i to je to.


da je bio odmoran dzaba bi bilo sve medvedevu.


pitao sam se sto nije rekao da je spreman da igra 5 sati ako treba, nije jer nije bio spreman. cim je na početku počeo da skraćuje igru znalo se koliko ima sati.
(mare, 13. septembar 2021 08:15)
Uvek ima Djokovicev navijac koji nece priznati poraza.

Dermendziev

pre 2 godine

Bravi Miso,tako je bas kako ste rekli.

Inace kada je bio prvi Serbian Open Misa se odazvao Novakovoj molbi i bio je ucestnik igrac,a Marat Safin promoter.

Moja malenkost je imala priliku da se licno upozna sa Misom.Bili smo tada mladji,on je inace vrlo kulturan momak,lepo vaspitan,Ako se nevaram cini mi se da je rekao da on ima dvojno drzavjanstvo.Komunicirali smo na Ruskom.Odlicno je poznavao Moskvu.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Djoković je, mentalno, možda i najjači igrač koji je ikada igrao. Ali, i mentalitet ima veze sa fizičkom spremom. Nadal, kada je u top formi, takodje ima neverovatan pobednički mentalitete, ali kad zna da je načet fizički, onda ni glava nije na tom nivou.
Djoković nije poklekao zbog pritiska, čovek je odigrao stotinak finala u svojoj karijeri i smešno je reći da je podlegao pritisku. Prosto, ovaj put protivnik nije podlegao pritisku, bio je fokusiran ceo meč, očigledno je imao odličnu psihološku pripremu, i onda su Novakove godine i ne više tako vrhunska fizička sprema, došle na zicer. Znaju mladi teniseri da je Novak veteran i više se ne plaše kao nekad. To je prirodno.
Više ne udara kao nekad, ne kreće se kao nekad, i ako protivnik mentalno ne posustane, ima problem. E, sad, sreća pa su mladi protivnici uglavnom kvalitetom mnogo daleko od njega, pa će on još štošta osvojiti, ali sve teže i teže.
Smejali smo se konkurenciji pre deset-petnaest godina, a Rodik, Safin, Marej, Vavrinka, Davidenko, Del Potro...bili su klasa iznad ovih balvana tipa Tim i Zverev. Videćemo kako će se sad ponašati Medvedev, jer je najvažniju prepreku muški završio.

Oliver

pre 2 godine

@zex

Mozda si u pravu,mozda bi izgubio us open i bez Tokija,ali to nikada necemo znati. No,ja volim jezuitsku filozofiju: "ako se nesto desilo,onda je moralo da se desi". Treba uvek tako da gledamo stvari u zivotu i onda se necemo nervirati. Potreban nam je filozofski pristup.

Aleksa Pufta

pre 2 godine

U trilingu izjednacenih asova u broju osvojenih GS, na stranu broj nedelja na prvom mestu, Novak je vise pobedjivao Rafu i Rodju sto govori da je on najbolji svih vremena sve i da vise nista osvoji a osvojice bar 1 ako ne i 2 GS dogodine. Tu je negde i kraj na mestu broj jedan a mozda ce opstati u prvih 10 jos godinu ako mu to znaci i bude fokusiran na tenis i dalje i normalno da ostane zdrav.

Za nas utesno je da tri pravoslavna Rusa i jedan Grk nastavljaju dominaciju u tenisu pa ih mozemo posmatrati i navijati za njih.
Mada je Cipiripas malo bezobrazan i prepotentan ali neka doza toga je potrebna za uspeh.

Ako ipak gledamo sportski tu su i Tim i Beretini.

Analiza komentara

pre 2 godine

Mislim da bi trebalo uvesti pravilo da oni koji su bili oslobodjeni fizickog imaju zabranu da komentarisu sportske dogadjaje.

Alkos

pre 2 godine

Ma uvek moze da se izgubi, ali je jasno da nije vuk. Te gluposti sa samoveličanjem treba da prekine hitno. U ovoj fazi karijere ostaje mu sansa da uzme RG . Paradoksalno, ali to mu je sad verovatno podloga na kojoj ima najveću šansu. Mator je, nece moci vise da se juri sa ovim mladim bombarderima.

Rebel

pre 2 godine

Пропустио је шансу да стави тачку на GOAT трку, штета. Али главу горе, следеће године да узме барем један grand slam, чисто да би се одвојио на врху.
(ivan, 13. septembar 2021 09:17)

Jedan je Rod Lejver i jedna je Štefi Graf.

Goran

pre 2 godine

(Mix, 13. septembar 2021 09:51)
Nisi u pravu. Navijali su za Dokovica jer ne mogu u sred Amerike da navijaju za Rusa. Finale AO ce biti nedostizno za Djokovica. On jos jedino na Vimbldonu moze doci do finala. Sledi kraj karijere. Niko nikad nije ocekivao da se na Balkanu mogu pronaci dobri teniseri. Svi pomalo bljesnu i odmah se ugase. Novak je izuzetak. Lepa karijera i lepi rezultati. Svako dobro na buducim turnirima.

8h03

pre 2 godine

Ima više ukazatelja da je ova poraz po direktivi ljudi koji vode svetski tenis.
A od klađenja živi par miliona ljudi, npr., i ovo treba uzeti u obzir, kao one kojima nije svejedno ko pobeđuje. Dogodine, Bože zdravlja, odigraće Nole UO drugačije, a ne ovako, praktično bez borbe.

Slavisa V.

pre 2 godine

"Nije imao snage, umor, stiglo ga sve..."

Koliko vas u ovo veruje? Gazde su odlucile tako i to nije prvi put. On se prilicno trudio da nam pokaze to, pa je neke lopte namerno izbacivao u aut, neke namerno nabijao u pola mreze. Da je smeo da ga pobedi ucinio bi to na 0-2 i 0-4.

dale

pre 2 godine

Obradovaće nas naš NOLE još mnogo puta.

Danas ga je samleo taj negativni stres,
mišići puni LAKTATA, zategnuti, bez snage. Videlo se to već u prvom gemu. Prebacivanje loptice kao na treningu.
A MEDA nema šta da izgubi, igra ALL IN, meč zivota,
i sve mu polazi od ruke.

Eto NOLETA već na sledećem turniru u punoj formi,
rasterećen kao bumbar.

SaleS

pre 2 godine

Čoveku se već od drugog gema videlo po faci da je emotivno prazan, bezličan, bez onog žara...kao da je znao da će izgubiti. Lično smatram da se nije pripremio dovoljno dobro...deluje mi da on posle Vimbldona smanji malo tempo i redovnost treninga, što se i vidi po trofejima u Sinsinatiju, pa i US Openu. Bojim se da neće više osvojiti ni jedan GS, pa da će ta velika trojka imati podjednak broj. A to ko je GOAT...pa i da je osvojio ove godine sve što je moglo, nekima bi i dalje bio Federer, nekima Nadal.

Si 69

pre 2 godine

Tačno je da je Novak izgledao uumornoi bez energije, ali on uveek izgleda tako kad mu ne ide. Ključ meča je bio kad je Medvedev spasio tri btejk lopte. Da je to Nole uzeo, siguran sam da bi uzeo i set, a onda bi već bila druga priča. Čak je i sam Medvedev priznaO da se krajem treg seta jedva kretao. Mislim da bi popustio. Ali šta je tu je. Kao što je. već ćneko napisao, možda je tako morali da bude.

Aron

pre 2 godine

Nema veze, Djoković je najbolji svih vremena i to je pokazao miliona puta do sada, ne može se baš sve dobijati. Ono što je zanimljivo je da je Djoković jako čudan lik koga je teško okarakterisati. Zbog toga on i nema popularnost kao Federer i Nadal jer sve je kod njega kontradiktorno i na terenu i van. Uglavnom je maestralan ali ima trenutaka kada se prosto raspadne kao što je to sad ili još bolje kad ga je Marej pocistio u finalu Vimbldona 2014-e sa 3:0. Djoković kao čovek isto izgleda dosta neobično i nejasno. Svađa se sa sudijama i dere po terenu, lomi reketea onda posle meča pravi šale i posalice. Govori da je pravoslavac i tradicionalista, zatim je član i promoviše kult Pepe Jilmaza. Pokazuje i tvrdi da je veliki patriota a ovamo se vodi kao žitelj Monte Karla. S jedne strane se prestavlja kao neki mačo lik a onda se ponaša kao neki papučar. Njegova porodica ima puno para a on pravi Atp turnir u Beogradu pod subvencijama države. To je sumanuto. U nastupima u javnosti uvek korektan i uslužan i navijačina i novinarima. A onda se se psuje i svađa sa publikom, daje neke potpuno konfuzne izjave, pravi neki svoj Atp i tome slično. Takođe njegova želja da se svima dopadne je dosta isiljena i iritantna. Šta ima on nekome da se nameće? Ko ga voli to je to a ko ga ne voli šta je to bitno. Juče zahvaljuje i udvara se publici koja je do finala uvek bila proti njega. Ne samo sada nego kroz istoriju. Mora već jednom da se odluči da li će biti Federer tip ili Gulbis tip ličnosti.

djordje

pre 2 godine

Ja sam veliki fan Novaka, patriota i juce sam bio jako razocaran njegovom igrom, ne zato sto je izgubio, nego zato sto nije pokazao borbu, ni zube u najbitnijem mecu u karijeri. Uplasio se, ihvatila ga trema i nervoza, pokazao je malodusnost koju sve ove godine krije kao dobar glumac. Posle jucerasnjeg meca i nedostatka volje, pokazao je nervozu i onda i plač. Moram teska srca priznati da on za mene nije najbolji svih vremena. I dalje su ispred Federer i Nadal.

Pokušavam da mislim!

pre 2 godine

Liči mi da je Novak vraćao neke dugove..Kao dogovoreno..Uopšte nije se trudio..Čudno a navodno najbotniji meč,a pritom dobri prijatelji.Dobri prijatelji poklone meč ako je istorija?

Rebel

pre 2 godine

Пропустио је шансу да стави тачку на GOAT трку, штета. Али главу горе, следеће године да узме барем један grand slam, чисто да би се одвојио на врху.
(ivan, 13. septembar 2021 09:17)

Jedan je Rod Lejver i jedna je Štefi Graf.

Slavisa V.

pre 2 godine

"Nije imao snage, umor, stiglo ga sve..."

Koliko vas u ovo veruje? Gazde su odlucile tako i to nije prvi put. On se prilicno trudio da nam pokaze to, pa je neke lopte namerno izbacivao u aut, neke namerno nabijao u pola mreze. Da je smeo da ga pobedi ucinio bi to na 0-2 i 0-4.

vsn

pre 2 godine

Ja sam veliki fan Novaka, patriota i juce sam bio jako razocaran njegovom igrom, ne zato sto je izgubio, nego zato sto nije pokazao borbu, ni zube u najbitnijem mecu u karijeri. Uplasio se, ihvatila ga trema i nervoza, pokazao je malodusnost koju sve ove godine krije kao dobar glumac. Posle jucerasnjeg meca i nedostatka volje, pokazao je nervozu i onda i plač. Moram teska srca priznati da on za mene nije najbolji svih vremena. I dalje su ispred Federer i Nadal.
(djordje,

U ovome je kljuc ljudi, sta lupate minuse. Covek nije pokazao zube, nije se ni borio. Nakon poraza na OI uopste nisam bio tuzan, pomalo razocaran ali sam mislio borio se, dao je sve od sebe, bolje nije moglo. Ali ono sinoc, morao je da pogine, da rizikuje, da pocne da napada, da promeni taktiku. Nista, od prvog do poslednjeg gema ravna linija. Mozda ce karijeru i zavrsiti kao GOAT, ali do sada to nije pokazao. U najvaznijem mecu karijere predati se bez ispaljenog metka, to nije GOAT.

mikin

pre 2 godine

@djordje
@vsn

Vas dvojica ste sve rekli u par reci. Vi ste rekli esenciju. Nije bitno sto se ovde sve navodi u odbranu Djokovica ... bitan je njegov odnos prema najvaznijem mecu u njegovoj karijeri (do sada). A taj odnos je bio NEDOPUSTIV. Nisi ispunio cilj a to znaci da si OMANUO. Da si "poginuo" na terenu niko ne bi rekao ni rec. Kada bude shvatio da GOAT znaci mnogo vise od najvise GS, najvise nedelja na 1. mestu, najvise mastersa ... onda ce biti GOAT.

Zoran.

pre 2 godine

Morao je da se uzdrži., drugi nisu plakali kad ih je on pobeđivao.Federer i Nadal su se baš nasladili.Hteo je ove godine medalje na OI i u singlu i u dublu.Nije uspeo, sad da se fokusira na sledeću godinu.Biće sve teže osvajanje GS.

8h03

pre 2 godine

Ima više ukazatelja da je ova poraz po direktivi ljudi koji vode svetski tenis.
A od klađenja živi par miliona ljudi, npr., i ovo treba uzeti u obzir, kao one kojima nije svejedno ko pobeđuje. Dogodine, Bože zdravlja, odigraće Nole UO drugačije, a ne ovako, praktično bez borbe.

Filip

pre 2 godine

nije imao snage djokovic, stigao umor i to je to.


da je bio odmoran dzaba bi bilo sve medvedevu.


pitao sam se sto nije rekao da je spreman da igra 5 sati ako treba, nije jer nije bio spreman. cim je na početku počeo da skraćuje igru znalo se koliko ima sati.
(mare, 13. septembar 2021 08:15)
Uvek ima Djokovicev navijac koji nece priznati poraza.

Ko to tamo peva

pre 2 godine

Ko visoko leti, nisko pada.
Nažalost drevna istina se pokazuje kao istina i merilo stvari. Novak je željom da obori sve rekorde, osvoji sve titule, zauzme sva moguća prva mesta po svim parametrima izašao nekako iz sportskih okvira. Izgubio je skromnost i poniznost, Bog je osjetio da u njegovim namerama ima nešto nezdravo i megalomanski.
Živi i daj drugima da žive!
Nemoraš sve uzeti za sebe, i drugi su hvale vredni i zaslužuju pohvale. Zašto sve lovorike uzeti samo za sebe?
Čim je izišao iz normalnih sportskih okvira u grandomaniju, nije više imao podršku nebeskih sila u svojim naumima. Uvek je to tako u životu.
Ipak, ostaće žal za propuštenom šansom života, njemu naročito i patiće dugo dok ne shvati da je sve to ipak samo igra. Ništa ne ide na silu.

mare

pre 2 godine

nije imao snage djokovic, stigao umor i to je to.


da je bio odmoran dzaba bi bilo sve medvedevu.


pitao sam se sto nije rekao da je spreman da igra 5 sati ako treba, nije jer nije bio spreman. cim je na početku počeo da skraćuje igru znalo se koliko ima sati.

miodarg

pre 2 godine

Morao je da se uzdrži., drugi nisu plakali kad ih je on pobeđivao.Federer i Nadal su se baš nasladili.Hteo je ove godine medalje na OI i u singlu i u dublu.Nije uspeo, sad da se fokusira na sledeću godinu.Biće sve teže osvajanje GS.
(Zoran., 13. septembar 2021 10:03)

Slazem se 100% sa tekstom....MORAO JE DA SE SUDRZI, APSOLUTNO!!

Aleksa Pufta

pre 2 godine

U trilingu izjednacenih asova u broju osvojenih GS, na stranu broj nedelja na prvom mestu, Novak je vise pobedjivao Rafu i Rodju sto govori da je on najbolji svih vremena sve i da vise nista osvoji a osvojice bar 1 ako ne i 2 GS dogodine. Tu je negde i kraj na mestu broj jedan a mozda ce opstati u prvih 10 jos godinu ako mu to znaci i bude fokusiran na tenis i dalje i normalno da ostane zdrav.

Za nas utesno je da tri pravoslavna Rusa i jedan Grk nastavljaju dominaciju u tenisu pa ih mozemo posmatrati i navijati za njih.
Mada je Cipiripas malo bezobrazan i prepotentan ali neka doza toga je potrebna za uspeh.

Ako ipak gledamo sportski tu su i Tim i Beretini.

Goran

pre 2 godine

(Mix, 13. septembar 2021 09:51)
Nisi u pravu. Navijali su za Dokovica jer ne mogu u sred Amerike da navijaju za Rusa. Finale AO ce biti nedostizno za Djokovica. On jos jedino na Vimbldonu moze doci do finala. Sledi kraj karijere. Niko nikad nije ocekivao da se na Balkanu mogu pronaci dobri teniseri. Svi pomalo bljesnu i odmah se ugase. Novak je izuzetak. Lepa karijera i lepi rezultati. Svako dobro na buducim turnirima.

Gde ja živim

pre 2 godine

Raspao se čovek načisto. Velika šteta, ali biće još prilike. Čestitke Danilu, bio je bolji. Đole brate glavu gore i samo rokaj.

RW#0

pre 2 godine

Na kraju sve ono sto se pricalo ispade tacno. Novak se rasplakao zato sto je dobio ljubav Njujorske publike. To potvrdjuje ono da je hteo da bude voljen i da mu to znaci vise od rezultata. Takodje potvrdjuje i neki nedostatak ljubavi koji oseca godinama. I dalje je decak u dusi.

celinc

pre 2 godine

Novak nije bio mentalno spreman,o nedostatku snage bi se moglo pricati krajem prvog ili drugog seta,jer koliko kod da je umoran imao bi snage za set dva,ali od prvog gema da se prica o umoru nema logike,jednostavno veliki pritisak ga je slomio,nije licio na sebe,ovo ce ostaviti traga na sledecim turnirima ako ih uopste bude igrao

K

pre 2 godine

Ne mogu da se otmem ustisku da iako Novak jedan od najboljih svih vremena u mecevima koji su istorisjki puca pod pritiskom i igra neuobicajno ispod svojih mogucnosti. Nazalost mislim da kad se podvuce crta da ce to biti razlika koja nece biti na njegovoj strani. Tesko mogu da zamislim da bi Nadal I Federer ovo propustili da su imali prilike, mozda I bi Ali , ipak sa vecom borbom mozda I gresim kako god prilika propustena i to velika.Njurojska pubilka ima svoj stil godinama,jasno pokazuju koga vole koga ne iz njihovih kojih god razloga nema foliranja nema uvijanja ne uvek sportski nekad bezobrazno sto i mislim da je stil njujorcana, Ali su bili na strani istorije I obaranja rekorda, a novakova boljka da bude voljen Se ironicno ostvaruje u prilicno luzerskom trenutku. Nekako tragicno I paradoksalno, ali sve to ide uz Novakovu licnost jer Koliko zna da odusevi toliko zna i da razocara vise stavom I nacinom nego porazima.

M.

pre 2 godine

Danil Medvedev je odigrao maestralno sinoć, Đoković se ništa nije pitao...16 (ako ne i više) asova samo, nije bio problem u Đokoviću juče! Nikom ništa, ajmo dalje pa ćemo videti dokle, ide AO, ide RG (Nadal), ima tu da se igra još ohoho do GOAT-a

Mix

pre 2 godine

Nema mistike,Medvedev je znao da je Novak umoran i da mora da raspali iz sve snage da dobije u tri seta,posrecilo mu se da je pogadjao sve sto pozeli,ali to se desava jednom u zivotu,jer ako nastavi svaki mec ovako da igra,imace na kraju 40 GSova.Bacio je sve na snagu,jer niko nema taktiku da servira SVAKI drugi servis preko 190,a da nije sve karte bacio na to.Svaka cast Danilu,ali idemo dalje AO je odmah iza coska.Jednom sam rekao da ce Novak dobiti podrsku publike,kad postanu svesni da je on ipak GOAT to se sinoc i desilo.

Alkos

pre 2 godine

Ma uvek moze da se izgubi, ali je jasno da nije vuk. Te gluposti sa samoveličanjem treba da prekine hitno. U ovoj fazi karijere ostaje mu sansa da uzme RG . Paradoksalno, ali to mu je sad verovatno podloga na kojoj ima najveću šansu. Mator je, nece moci vise da se juri sa ovim mladim bombarderima.

Car Dušan

pre 2 godine

Stvorena je bila takva ATMOSFERA, kao da je Novak već osvojio turnir - samo da izađe na teren... Bez obzira, što je Nole odigrao svoje možda najslabije finale ( od 31!), Medvedev sa onakvim servisima i onakvom hitrinom - sinoć nije mogao da izgubi! Od bilo koga... Jednostavno, nije imao šta da izgubi! Sa druge strane, Novak je razumljivo bio pod STRAVIČNIM pritiskom, cjelokupne svjetske javnosti - kao da je, trebalo da igra protiv nekog rekreativca... Ipak je Rus,drugi igrač trenutno na ATP listi! Treba mu čestitati... IDEMO DALJE!

SaleS

pre 2 godine

Čoveku se već od drugog gema videlo po faci da je emotivno prazan, bezličan, bez onog žara...kao da je znao da će izgubiti. Lično smatram da se nije pripremio dovoljno dobro...deluje mi da on posle Vimbldona smanji malo tempo i redovnost treninga, što se i vidi po trofejima u Sinsinatiju, pa i US Openu. Bojim se da neće više osvojiti ni jedan GS, pa da će ta velika trojka imati podjednak broj. A to ko je GOAT...pa i da je osvojio ove godine sve što je moglo, nekima bi i dalje bio Federer, nekima Nadal.

Alpski

pre 2 godine

Ocekivanja javnosti i publike uzela su mu krila. Pumpali su mediji nemilosrdno poslednih 30 dana a za vreme us open sve se jos potenciralo.

Novace, za nas si najveci i ostat ces najveci.

Milorad

pre 2 godine

Medvedev je dobio Djokovica na 20% lopatanja i 80% servisa + grupa nikakva, dok je Djokovic imao tezu grupu i normalno stigao ga je umor. Da kazem da sa ovakvom igrom sa 80%-tnim servisom Medvedev nece se naosvajati turnira, taj servis ne moze biti uvek konstantan da bi osvojio nesto priblizno kao velika trojka, a + godine lete. Zivi bili pa videli. Ovo ne govorim sto je pobedio Djokovica i time podrzavam Djokovica, a omalovazavam Medvedeva, jednostavno tako mislim, ako gresim pokazace vreme.

ljusa

pre 2 godine

Mislim da je servis sinoc bio presudan, mada je Rus i u polju a pogotovo sa osnovne linije bio odlican.Da je Nole imao bolji servis bili bi egal a u takvoj igri Rus bi pre gresio i mislim da bi mec otisao na Noletovu stranu.A i mislim da je Novak bio preumoran za ovakvog protivnika.

samo onako kažem

pre 2 godine

Meni samo smeta što svi govore da plače što je publika "konačno" bila uz njega, što je nepravedno omalovazavan kroz karijeru. Naravno da je to možda bio okidač, ali suze su zbog velikih emocija i pritiska koji oseća već ko zna koliko meseci. A količina pritiska na USO se videla u svakom meču, koji je počinjao u grču i gubio set. Sve se nakupilo i puklo je... Nisu to suze zbog glupih amerikanaca koji ga bodre, to su suze koje su se kupile u njemu vec dugo vremena.
Mislim da će rasterecen da udje u svaki naredni GS, bez obzira na to što je još uvek po 20 za svakoga.

Pravi Valter

pre 2 godine

Не, није требало да дозволи да њу Јорк навија за њега, то је оно место где се он не осећа комфорно! Али ИДЕМОООО даље!!!

mladeeen

pre 2 godine

Novak je najbolji u istoriji ovog sporta ,to je ocigledno ,tri slema i finale cetvrtog u 35-oj godini auhhhh.... a sledece godine eto nam australijen opena i rekorda i u broju slemova ...Idemooo Nolee

Mali Hijavata

pre 2 godine

Djoković je, mentalno, možda i najjači igrač koji je ikada igrao. Ali, i mentalitet ima veze sa fizičkom spremom. Nadal, kada je u top formi, takodje ima neverovatan pobednički mentalitete, ali kad zna da je načet fizički, onda ni glava nije na tom nivou.
Djoković nije poklekao zbog pritiska, čovek je odigrao stotinak finala u svojoj karijeri i smešno je reći da je podlegao pritisku. Prosto, ovaj put protivnik nije podlegao pritisku, bio je fokusiran ceo meč, očigledno je imao odličnu psihološku pripremu, i onda su Novakove godine i ne više tako vrhunska fizička sprema, došle na zicer. Znaju mladi teniseri da je Novak veteran i više se ne plaše kao nekad. To je prirodno.
Više ne udara kao nekad, ne kreće se kao nekad, i ako protivnik mentalno ne posustane, ima problem. E, sad, sreća pa su mladi protivnici uglavnom kvalitetom mnogo daleko od njega, pa će on još štošta osvojiti, ali sve teže i teže.
Smejali smo se konkurenciji pre deset-petnaest godina, a Rodik, Safin, Marej, Vavrinka, Davidenko, Del Potro...bili su klasa iznad ovih balvana tipa Tim i Zverev. Videćemo kako će se sad ponašati Medvedev, jer je najvažniju prepreku muški završio.

Imemyself

pre 2 godine

Nole, naš dobri Nole, ti koji si nas obradovao toliko puta, ulepšao nam dane svakodnevnice, vreme je da se posvetiš porodici i razvoju tenisa mladih kategorija, nekog svog naslednika. Dosta si vojevao ratniče. Nemaš se ti radi čega dalje boriti sa prirodom, telom, psihom, ne daj bože povredama... Idi uzmi još jedan AO i kao šampion završi karijeru.

Ćezo rca

pre 2 godine

Ponestalo ,,snage u junaka"... Novak je fizički bio inferioran... Nije mu falilo ni volje, ni hrabrosti, ali jeste fizičke snage... To je sastavni deo tenisa. Zato je osvajanje (makar i jednog u karijeri) GS-a toliko teško i za mnoge ,,nemoguća misija". Sve čestitke Danilu na prikazanoj igri i GS-prvencu, sinoć je na taktičkom, tehničkom i fizičkom planu bio bolji teniser i nadigrao je Noleta.

ivan

pre 2 godine

Пропустио је шансу да стави тачку на GOAT трку, штета. Али главу горе, следеће године да узме барем један grand slam, чисто да би се одвојио на врху.

ejs…

pre 2 godine

Da da … moglo je biti svasta… samo tri neiskoristene break lopte na pocetku drugog su na koncu konca resile… to je sjajnom medvedevu dalo krila najvise… vise i od prvog seta… taj game je presudio.

asomakum

pre 2 godine

ma koliko cudno delovalo, ali drago mi je sto je izgubio... zasto? Zato sto da je osvojio bi se balon ispraznio i sledeca godina bi bila uzasna. Zasto tako mislim? Zato sto kad je 2016. konacno osvojio RG, usledio pad i cela 2017. je bila katastrofalna. Ovako, glad ce da ga vodi i sledece godine, i one tamo minimum.

Боске

pre 2 godine

Све је онако, како и треба да буде!

Нити је кварна њујоршка публика заслужила да гледа освајање календарског Слема, нити је ово био најважнији тренутак у Нолетовој каријери - тај је одрадио већ у овогодишњем финалу Вимблдона. А притом већ има и оно што више никад нико неће имати: освојена сва четири Слема заредом у Опен ери.

Више него сувишно цимање на ове године скарадним Олимпијским играма, тешко полуфинале против Зверева и понајвише превелики притисак који је сам себи потпуно непотребно задао, одузели су му ноге и скратиле руку у финалу против хазардерски нашпанованог Медведева. А лицемјерно "навијање" више пута доказано подле публике, на крају му је узело и душу.

Оно што је Нолету фалило да се Медведевово наизглед магијско коцкање са сервисом претвори прво у пољуљаност, а онда и у потпуни слом, била је само једна "ситница": опуштеност. Опуштеност не само на мечу, него и у припремама за меч, односно опоравку од полуфинала.

Није ово први пут, имао је Ноле већ неколико оваквих, па и горих психолошких и емотивних падова. А одмах после тога и устајања и поновног пењања до звијезда. Даће драги Бог здравља и среће да се Ноле опет дигне, стресе кужну њујоршку прашину са себе и неуморно настави издавање нових, проширених издања Тениске историје.

realno

pre 2 godine

naravno.. uzeće Nole njegov Melburn.. nekako je i fer da se istorija ipak ispiše na njegovom omiljenom turniru..
(pop, 13. septembar 2021 08:24)

Ja ne znam i Vi i onaj komentator i mnogi, uzece uzece uzece, pa pustite ga prvo da uzme ne pametnujte svaki put i ona kad nesto ispadne opet komentar iste iq sadržine. Najbolje odigrao na RG gde niko nije ocekivao to. O kako je krenulo ("od profesionalaca") evo trava, evo beton, idu njegove podloge njemu sve naopako. Ne osvajajte unpred u njegovo ime nego zivite scoje zivote a radujte se njegom uspsima kao i ja uostalom. Sportski pozdrav

Djoda

pre 2 godine

Liči mi da je Novak vraćao neke dugove..Kao dogovoreno..Uopšte nije se trudio..Čudno a navodno najbotniji meč,a pritom dobri prijatelji.Dobri prijatelji poklone meč ako je istorija?
(Pokušavam da mislim!, 13. septembar 2021 09:11)

Nemoj vise da pokusavas, bolje je da ne mislis uopste. Koliko covek mora biti ogranicen da pomisli da se sansa za ispisivanje najsvetlije istorije tenisa koristi za vracanje nekih dugova. Posebno su ograniceni oni komentatori koji pricaju kako bi Meda trebalo da pusti Novaka. Prvo, kada bi ga pustio, onda postignuce ne bi bilo potpuno jer je zasnovano na lazima, a kao drugo koliko moras biti i sebican da ocekujes da neko zrtvuje svoj prvi GS u karijeri za koji je mnogo radio. Ti sto to pricaju nisu poklonili ni dnevnicu svog rada nikome, a ocekuju mesece i godine da neko samo tako pokloni....ludog sveta ima.

Vladimir Vučković

pre 2 godine

Isto je doživela i Serena pre par godina. Mediji su pumpali priču i na kraju su oboje pukli od pritiska kao baloni. Idemo dalje. Boli i boleće ali mora se ići dalje. Novak je prihvatio realnost i čestitao Danilu.

miodarg

pre 2 godine

Sta jos reci sto vec nije receno!? Dogodilo se ono sto nismo zeleli! Ali....ipak, ne bih rekao ocekivano, ali ne ni neocekivano. Pritisak je bio anormalan i Novak je morao da pristupi mecu kao da ga je izgubio i dati sve od sebe da ga dobije...time bi pritisak bio manji. Istovremeno , dogodilo se i to da je igrac, koji je odavno zasluzio, kao niko, da ima bar jedan GS , to uspeo bas juce. Ono sto sigurno treba da zabrine to je sta dalje? Jer ako neko kaze da je to za njega mec kao poslednji , i izgubi ga.....jasno je da budicnost nije sjajna. Vreme ce pokazati, kao i obicno, da li je Novak takva mentalna gromada , kao sto se veruje!

zex

pre 2 godine

Nemogu da verujen da neko pominje olimpjadu i umor? Novak je u tokiju igrao dobro, nije se on premorio, decko zna kakvo mu je telo.I dalje tvrdimnda je fizicki najspremniji na turniru, sinoc je tek u trecem setu poceo da igra ostrije, medvedev je gubio na snazi i da je kojim slucajem ispustio set izgubio bi mec.Novak je pukao pod pritiskom, mec stoleca,istorije neznam ni sam sta vise a i Grednd slem 21 ujedno.To nebi ni jedan igrac izdrzao, Novak nije bio ni na 30% od onoga sto ima u sebi.Jos kada krene glupim brejkom a onda Medvedev servira istoni prvi i drugi servis, onda vam svasta prodje kroz glavu.Ne postoji umor kod novaka, mozda mentalan, on je fizicki uvek spreman da igra 5-6 sati.Od svih rivala bio je fizicki jaci na kraju, Beretini,Zverev,Nisikori i jos ona dva mladica koja su pukla posledva sata igre u najboljim godinama.Kako je sada mogao biti umoran?Pa ljudi rade svakog dana na 30-35C na gradjevini i to godinama i nema odmora.Novak je i sam rekao da nije istrosn ali psiha vam sasece noge kao macem.Probajte da napravite neki ogroman uspeh pod pritiskom moranja, pa da vidite kako zadrhti ruka.Koliko su samo puta fudbaleri masili penal kada je mec lopta?

u pomoć je dozivao Genšera i Moka

pre 2 godine

Da,propuštena je šansa za kalendarski GS,ali idemo dalje. A šta je to dalje? Dalje je nešto i više od kalendarskog GS-a,a to je 21
Možda je i ljepše da se to odradi na Melbournu,R.Garosu,ili Wimbledonu.

CATAPA

pre 2 godine

Samo da jednom prestanu priče tipa "Novak je najbolji kad igra pod pritiskom". Naravno da nije, niko nije. Ovo što mu se na ovom turniru sa svih strana tovarilo na leđa nije bilo normalno. Ne može da se igra tenis i da se "piše istorija" istovremeno. Još tačnije, niko nikada i nije pisao istoriju unapred; to "istorija" je naknadna obrada ambicija i postupaka uglavnom ljudi koje nazivamo velikima jer su prethodno isto tako "napisali" neke događaje i čitava poglavlja. A ponešto od te istorije bude i pukim slučajem i spletom nepredviđenih i nepredvidivih okolnosti. Ko god da je pokušavao da piše naručenu istoriju, samo je dodavao poglavlja o neuspesima.

Novak, baš kao i svaki drugi teniser, kao i svako drugi, najbolje radi ono što najbolje zna onda kada mu niko ne suflira. Odavno već to nije moguće jer stotine profesionalnih parazita živi od toga da smišlja ideje o tome šta bi Novak trebalo da čini, šta ne, i kada bi to trebalo da (ne) čini. Sa jednim nivoom pritiska je on već navikao i oguglao, ali ovo posle osvojena tri slema je sve samo ne normalno. Zašto "pola veka to niko nije ponovio"? Pa zato što je TOKOM tih pola veka to postajalo sve teže. To je kao kad bi maratoncima svake godine dodavali po kilometar koji moraju da istrče, a čak ni to nije potpuno adekvatno poređenje.

Medvedev, sa druge strane, nije bio ni u kakvoj obavezi da piše bilo kakvu istoriju, nego samo sopstvenu biografiju. To je uradio odlično, kao što je i Novak to uradio dvadeset puta.

flccc

pre 2 godine

Nema sumnje da je podlegao pritisku koji je bio ogroman. Tu je i umor, godine. A realno, nije mu ni bio dan. S druge strane Meda je odigrao meč svog života. Tako brutalnu egzekuciju odavno nisam video. Primetan je umor kod Noleta, ne samo u ovom meču. Teško se kreće, sporije udara loptu. Olimpijada sigurno nije pomogla. Treba mu malo odmora da se resetuje pa da ide dalje.

Marko

pre 2 godine

Drugar, to se jednom recju zove BLIZANAC ;D
Izuzetno kriticki pogled nas svet a sebe kritikuju najvise.
U konstantnom konfliktu sami sa sobom.
Enrgiju crpe iz dokazivanja (narocito kad ih drugi kritikuju), najgore im da su voljeni.
Brzo se zasite - uvek u potrazi za novim izazovima.
Zato je njemu lakse da igra protiv pubile, cak podsvesno ih okrece protiv sebe. Kada ima podrsku, teret je neizdrziv. Primer OI, i sdasanje finale US

biber

pre 2 godine

Noćas je izgubio sportista, a pobedio čovek. Veliki je pritisak bio na njemu. A mi Srbi smo emotivci, što može inat u bitci "sam protiv svih" da podigne, toliko skandiranje i podrška publike može da slomije. Mislim da je tu pukla ta napetost kod njega. Bravo majstore, nije pobeda uvek na terenu. Ima nešto i u suzama.

JPR24

pre 2 godine

Jedan je Rod Lejver i jedna je Štefi Graf.
(Rebel, 13. septembar 2021 09:35)

Rod je igrao u vreme kad su polu amateri igrali, kad su tri GS bili na travi i jedan na šljaci. Tako da, smiri malo doživljaj.

taki p

pre 2 godine

Pritisak je ucinio svoje,stisnuo se Novak kad je bilo bitno,ipak treba biti zadovoljan,setite se Melburna i one povrede stomaka,mogao je tad da se povuce ili izgubi,pa dva meca u Parizu gde okrece 0:2,koliko je dobio,toliko izgubio.Mladja garda mu se priblizila, ali nisu dominantni u odnosu na njega,bice opet nesto dobijes-nesto gubis.U Melburnu je favorit svakako,mozda jos veci na Vimbldonu, jer osim Beretinija ostali su ocajni na travi,realno 2GS sledece godine,23-24 ukupno je izvodljivo.

Analiza komentara

pre 2 godine

Mislim da bi trebalo uvesti pravilo da oni koji su bili oslobodjeni fizickog imaju zabranu da komentarisu sportske dogadjaje.

dale

pre 2 godine

Obradovaće nas naš NOLE još mnogo puta.

Danas ga je samleo taj negativni stres,
mišići puni LAKTATA, zategnuti, bez snage. Videlo se to već u prvom gemu. Prebacivanje loptice kao na treningu.
A MEDA nema šta da izgubi, igra ALL IN, meč zivota,
i sve mu polazi od ruke.

Eto NOLETA već na sledećem turniru u punoj formi,
rasterećen kao bumbar.

milutin

pre 2 godine

Sinoć je Nole podlegao pritisku sopstvenom i stranom.
Medvedev nije znao promašiti servis.
A Novak nije znao pogoditi prvi servis. U meču sa Zverevim nije tako bilo.Nekad okrene, pa neće.
Neće tako stalno, neće.
Novak hoda po zvijezdama I nema za čim žaliti.
Glavu gore legendo, biće još pobjeda!

Oliver

pre 2 godine

@zex

Slazem se apsolutno,fizikalije nisu odlucile. Naprotiv,Medvedev je imao grceve u trecem setu,sto je posle priznao i on bi verovatno izgubio mec da je otišlo u pet setova. A za olimpijadu govorimo ne zato sto se Novak fizicki umorio,nego sto se emotivno i mentalno istrošio bez potrebe,sto ga je neosvajanje medalje psihicki pogodilo,a mogao je bez toga. Trebalo je sve karte da baci na US open,a da preskoči olimpijadu.

zex

pre 2 godine

Oliver, 13. septembar 2021 12:08)
Novaka je cekao ovaj izazov svakako i izgubio bi i bez tokija, pritisak i pritisak.Nikada nije iz prve uspeo da dobije taj vazan mec.Ovaj je bio jedan u mozda 200 godina.Ali to je nevazno, finale GS je ogroman uspeh, nasi teniseri ispadaju u prvom kolu a Novak ima 20gs i jos 11finala.Nekada su Zivoinovica slavili kao tenisera, pa njegov uspeh je smesan.

mare

pre 2 godine

sto se tice godine i sporta poprilicno je gorka. prvo kosarkasi nisu otisli na olimpijadu sto je mene licno pogodilo, Novak je po svim merilima imao uspesnu godinu, ali opet ovo nekako bas tesko pada...

Dermendziev

pre 2 godine

Bravi Miso,tako je bas kako ste rekli.

Inace kada je bio prvi Serbian Open Misa se odazvao Novakovoj molbi i bio je ucestnik igrac,a Marat Safin promoter.

Moja malenkost je imala priliku da se licno upozna sa Misom.Bili smo tada mladji,on je inace vrlo kulturan momak,lepo vaspitan,Ako se nevaram cini mi se da je rekao da on ima dvojno drzavjanstvo.Komunicirali smo na Ruskom.Odlicno je poznavao Moskvu.

Oliver

pre 2 godine

@zex

Mozda si u pravu,mozda bi izgubio us open i bez Tokija,ali to nikada necemo znati. No,ja volim jezuitsku filozofiju: "ako se nesto desilo,onda je moralo da se desi". Treba uvek tako da gledamo stvari u zivotu i onda se necemo nervirati. Potreban nam je filozofski pristup.

Si 69

pre 2 godine

Tačno je da je Novak izgledao uumornoi bez energije, ali on uveek izgleda tako kad mu ne ide. Ključ meča je bio kad je Medvedev spasio tri btejk lopte. Da je to Nole uzeo, siguran sam da bi uzeo i set, a onda bi već bila druga priča. Čak je i sam Medvedev priznaO da se krajem treg seta jedva kretao. Mislim da bi popustio. Ali šta je tu je. Kao što je. već ćneko napisao, možda je tako morali da bude.