Ponedeljak, 07.09.2020.

00:05

Pravila su pravila

Novak Đoković je ostao bez šanse da osvoji 18. Grend slem, ali bez obzira na bizarnost situacije, pravila su pravila.

Izvor: B92

Pravila su pravila IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

Dex

pre 3 godine

Imate na YT snimak sa meca Federer-Djokovic gde Federed posle promasenog prvog servisa salje loptu klincu kod mreze i pogadja ga na slican nacin kao sto je to uradio Djokovic. Za razliku od linijskog sudije klinac nije odglumio klasicni nokaut, valjda su deca izdrzljivija na udarce? Takodje, ako cemo po pravilima, bitno je da li se udarac dogodio a ne kako je pogodjeni to podneo. Federer nije diskvalifikovan ovom prilikom. Ne mislim da je ovo bila zavera protiv Novaka ali je jasno da pravila nisu ista za sve. Ko zeli da pogleda, watch?v=yAcgE-AsIFg na YT

Ljuba

pre 3 godine

Kao sportista koji je učestvovao na takmičenjima razumem i Novaka i Sudiju i Organizatore. Sve je splet nesrećnih okolnosti a odluka je po pravilima i na mestu. Žao mi je za 18 Grand slem ali biće prilike. Sudiji brz oporavak a Novaku puno sreće ubuduće. Idemo dalje.

Gagi

pre 3 godine

Ja sam gledao meceve u kojima jedan te isti sudija preko 30 puta u toku meca mora da bezi od loptice koja ide preko 200 km/h kada jedan teniser servira. To, dakle, nije zlostavljanje, ali jedan slucajni(!) pogodak lopticom koja ide ispod 50 km/h jeste. Hm... koliko slobodno moze da se interpretira ovo "maltretiranje". Da i ne pominjem da se ova srusila kao da je pogodila kisa metaka.
Ali, ja u svemu ovome vidim i svetlu stranu. Novak bi turnir osvojio, a onda bi ga uvek prozivali da je osvojio GS koji to zapravo nije bio. To mu ionako ne treba. Ali i u tom statistickom parametru, broj GSa, ce biti bolji od balerine (ostalo bitno ionako obara vec u narednih nekoliko meseci)!

Čoban

pre 3 godine

Naravno da jeste,sve je to izrezirano i skuvano u kuhinji iluminata i reptila templara da se srbenda nole osujeti u pohodu na goat.
Sudinica je namerno glavom isla na lopticu,nole da je pametan pa da osnuje svoj atp(ntp) i istupi iz ove zlocinacke organizacije.

King Roger

pre 3 godine

Čuj pravila su pravila....pa Jel zna Svijet da smo mi nebeski narod i da se ta pravila ne smiju odnositi na nas i naše božanstvo.....pa Jel zna taj Svijet da mi ne poštujemo ni pravila u svojoj državi a kamoli da ćemo poštovati tamo nečija pravila....mi smo nebeski narod i tačka.....idemo breeeee..... Srbija breeeee jebem im dete bre MUUUUUUUUU ?????.....7 miliona zatucanih ludaka ispranog mozga....I TAČKA
(Kalevra, 06. septembar 2020 23:39)


Hahahahaha u centar.

veliki strumf

pre 3 godine

Prvo, preveli ste pogrešno pravilo. To nije to. Drugo, preveli ste ga očajno, kao da ste koristili google translator! Ovo nora da prevede pravnik ili neko ko prevodi pravne termine. Ne možete offence da prevede kao krivično delo - ovaj pravilnik ne predvidja krivična dela. Reč je o prekrsaju, a izmedju krivičnog dela i prekršaja razlika je ogromna! Zato i treba neko ko se razume u pravnu terminologiju.

The Rock

pre 3 godine

Ljudi, svi navijamo za Novaka, ali pokusajmo da ne budemo previse subjektivni... ovi sto kazu da igrac moze asom da pogodi sudiju mesaju babe i zabe... pravila za diskvalifikaciju vaze samo kad igra nije u toku, a ovde se gem vec zavrsio... jer kad igrac servira, linijski sudija ocekuje da loptica ide prema njemu, pa moze da reaguje, a u ovom slucaju je skroz neocekivano... slazem se da je povreda izbegnuta, ali u teoriji covek moze i da umre ako dobije nezgodan udarac u grlo.

Hakeem the dream

pre 3 godine

Za ove sto pitaju “sta se desi kad igrac odservira i pogodi sudiju?”. Ne desava se nista. Iz prostog razloga sto se to desava za vreme igre odnosno poena.
Jasno je pravilo, van igre igrac ne sme da udara lopticu ovako, a tek da pogodi nekog od prisutnih na terenu bilo namerno ili nenamerno. Velika je steta sto se ovo desilo nasem Novaku, jos uvek ne verujem. NEVEROVATNO
I Sapovalov je pre par godina udario sudiju lopticom i bio diskvalifikovan, tako da je sve po pravilima. Neverovatno, da ovako ostane bez sanse za trofej.
Sad ima da osvoji Rolan Garos

Goran

pre 3 godine

Pravila su pravila ali ajde ovako da posmatramo. Da li postoje slucajevi kada teniser mora da vrati loptu linijskim sudijama? Svakako postoje. Da li postoji mogucnost da linijski sudija nece videti loptu ma koliko bila spora i da ce biti povredjen? Postoji. Po pravilima, to znaci diskvalifikaciju. Da je linijski sudija video loptu i da je uhvatio, ne bi bio doveden u opasnost nego bi se prikazivalo na usporenom snimku kako Novak genijalno bez gledanja salje loptu pravo u ruke linijskog sudije i ovaj jos genijalnije hvata. Da odem jedan korak dalje. Zamsilimo da je liniski sudija navijac Federera i da ne voli Novaka a da zna dobro pravila. Da li postoji mogucnost da se namerno nece pomeriti. Ne kazem da je to bio slucaj danas, nego kao mogucnost. Ispada da svakome moze da se namesti diskvalifikacija ako se tako pogodi. Pravila jesu pravila samo je pitanje da li su dobra.

Cole

pre 3 godine

Sad kad bih napisao kako se osecam
i sta bih sve rekao, to pas s maslom
ne bi polizao, a aman da mi objavite
komentar!!! I objavite mi komentar!!!

P.S.
Da je dzemperko u pitanju, ovo se
nikada ne bi dogodilo!!!

King Roger

pre 3 godine

Nikad ali nikad nece stici Kralja Federera po broju GS.Mozda ce na RG Nadal uzeti 20 ali posle Kralj Federer uzima 21 GS kao 2017 i to protiv Nola.Zivi bili pa videli.

Runzo Objektivni

pre 3 godine

E moj Novace ... Ako vec ides protiv ATP iz pravednih razloga (sto podrzavam), ako znas da si trn u oku svima jer ces da zbacis onog sto je projektovan da bude "najbolji ikada" (sto mi je narocito milo), ako se ceka da samo namignes na pogresno oko ... e pa onda, amigo, moras da budes 9000x oprezniji. Za ovo sto se desilo nije kriv ni ATP ni Federer, nego ti sam. Da ne lupas lopticu gde ne treba i kako ne treba, ne bi se ovo ni desilo. Jeste slucaj 1 u milion, ali da si prosto bacio lopticu na zemlju i udario je 10 na sat prema zidu, ni 1 u 300 milijardi ne bi mogao zenu u grkljan da pogodis.
Ovako - sta je tu je. Ono sto je dobro u celoj prici: zeni nije nista, a tebe ce i dalje da hejtuje ko te hejtovo, da te voli ko te voleo i toliko, nikom nista. Sreca i da bodovi vaze dve godine, jer Nalbandijan je 2012. tako izbacen i ostao bez bodova na Kvinsu...
Pamet u glavu! Ovo je odlicna lekcija i najbolji moguci poziv na oprez do kraja karijere.

"Mentalna Gromada" se raspala na parcice

pre 3 godine

Ma kakva diskvalifikacija po pravilima. Ovo je učinjeno jer svi mrze nas nebeski narod i naseg Noloaua. Sudija poturila grlo namerno. Ali pravda će stići njih kad tad, platiće za sve grehe koje nam čine vekovima, sunce li im njihovo maliciozno!

maki

pre 3 godine

ja bih organizivala oprostajnu veceru i pozvala sve igrace, a za dva dana objavila da imam opet koronu, pa neka trofej razbucaju na pola i posalju Nadalu i Federeru.

aleksandar the great

pre 3 godine

lepo nole tuzbu protiv us opena i do kraja karijere bojkot ovog GS pa nek vide sta su uradili! slazem se da su pravila ista za sve ali ovde nije postojala namera da udaris sudiju to svaki igrac radi izbaci loptu,mozda jeste da si je udario malo jave nego sto treba ali msm da je i ova baba od sudije malo vise odglumila!

anica velickovic

pre 3 godine

Ne radi se ovde o pravilima...sve je to ok...ali budimo realni ovo je cista sabotaza...da je ovo uradio Federer 100% ne bi bio diskvalifikovan..o tome se radi ne o tome da je greska sto je neminovno. Skup iskompleksiranih ljigavih a mocnih ljudi i onda nemas kud...pa pogledajte samo te poglede nema da vidis normalnog coveka, sve ce uraditi da ga sprece jer znaju da ide period gde Novak ima sansu. Opasne ce probleme Nole imati ali znam da ce izgurati jer mu je sudjeno da bude GOAT

Stefan

pre 3 godine

E samo neka mi neko objasni u cemu je razlika izmedju ovoga sto je uradio Novak i npr kad igraci bombarduju servisom po 200 km/h?
Pa sudije su se i prije pogadjale, kao i sakupljaci loptica. Naravno, nista nije bilo namjerno kao ni ovo.

Чава

pre 3 godine

"Igrači ni u kom trenutku ne smeju fizički zlostavljati nijednog zvaničnika, protivnika, gledaoca ili drugu osobu u na lokaciji turnira. Sudija u konsultaciji sa šefom supervizora Grend slema može proglasiti diskvalifikaciju zbog bilo kog pojedinačnog kršenja ovog kodeksa"

Очигледно је из ове формулације да не постоји јасан критеријум шта је физичко злостављање јер би онда то било таксативно наведено. Овако је остављено простора за различита тумачења и могућност да се све околности узму у обзир. АТП треба новог гренд слем шампиона и нову звезду јер је велика тројка у завршној фази каријере, али није им паметно да га вештачки стварају.

CHE

pre 3 godine

Karma. Reset pa dalje u nove pobede. Mora ovo zaboraviti sto pre, kao kad izgubi poen i ne razmislja o tome jer ide novi poen. Novace bez panike, ima jis turnira da se igra,imas nasu podrsku.

legolas

pre 3 godine

Pa nije on poslao pedeset loptica prema njoj.Nije je napucavao sat vremena, pa da je zlostavljao.
Zlostavljanje ako pise u normi, je sirok pojam, ali to sto je Nole uradio nije.
On nije nju postavio pa je napicavao kao bokser vreću. Niti je postojala namera.
Trebalo ga je kazniti sa gemom ili setom oduzeti i nastaviti dalke.
A i sama dama trebala je reci supervizoru da nije imao mamere niti da je povređena.
Međutim Nole idi uzivaj, opusti se bice borbi i turnira, glavu gore, jer njihovu ne mozes da promenis i ne trudi se, ne vole te, odustani sa srcima i raznim cudesima prema publici, koncentrisi se i razvali ih sve dogodine.

Oliver

pre 3 godine

"Sudija u konsultaciji sa šefom supervizora Grend slema može proglasiti diskvalifikaciju"


Kljucna rec ovde je MOZE,to znaci da ne MORA. Dakle,mogla je da se izrekne blaza kazna tipa gubitka gema ili seta,a ne odmah diskvalifikacija sa turnira.

znanje-imanje

pre 3 godine

Naravno da su pravila pravila. Ali - to ne znači ovo. Da je tako onda bi ko god posle asa pogodi linijskog sudiju bio bi diskvalifikovan. Ko god jaku lopticu ne stigne u odbrani nego okrzne a ona strefi sudiju u njonju - u zatvor...
Gluposti su navoditi druge NESLIČNE primere. Nalbandijan nije hteo ali je onog ipak povredio. Slučajno, ali u izlivu besa. Serena je svesno u krajnjem besu pretila linijskoj. Loptice Henmana i Šapovalova su bile prejake da bi oni imali kontrolu - pa ih "loša sreća" ishoda nije izvadila.
Novak se okreće se da vrati lopticu skupljaču. Gde je? Na mah usmerava osobi koju vidi kada se okreće... I onda shvata da ne treba njoj da dodaj - ona nije skupljačica već linijski. OK, maše joj rukom i - to je to. Niko se ovoga nikada više do kraja sveta ne bi setio. Nema namere, nema povrede, ničega. Najbitnije - nema povrede pravila. Da je bio nekontrolisan onda ga ne vadi to što nema namere. Da je izazvao povredu takođe. Ovde je u pitanju samo nesporazum dodavanja. To 200% nije prekršaj pravila - pa sve i da je ovu strefio infrakt i umrela načisto.
A Novak niti je bilo u stanju besa niti je ikoga povredio. Ovo je čista pizma i osveta. Glavni sudija koji ima pravo i dužnost da proceni apsolutno je znao sve ovo. Svesno je zloupotrebio svoje diskreciono pravo. Nema namere, ni nekontrole. A ako je za ovu ovakva loptica opasnost - pa ona je u prevelikom riziku da bude linijski sudija.
Dakle pravila jesu pravila ali ovaj nesporazum-događaj ne krši pravila.

ja

pre 3 godine

a koja su to pravila i koga je to fizicki zlostavljao ,ovu folirantkinju koja je pala kao pokosena, citam po sajtovima pogodio je u jabucicu koju adamovu a ja mislio da je ona zensko

Oliver

pre 3 godine

"Sudija u konsultaciji sa šefom supervizora Grend slema može proglasiti diskvalifikaciju"


Kljucna rec ovde je MOZE,to znaci da ne MORA. Dakle,mogla je da se izrekne blaza kazna tipa gubitka gema ili seta,a ne odmah diskvalifikacija sa turnira.

znanje-imanje

pre 3 godine

Naravno da su pravila pravila. Ali - to ne znači ovo. Da je tako onda bi ko god posle asa pogodi linijskog sudiju bio bi diskvalifikovan. Ko god jaku lopticu ne stigne u odbrani nego okrzne a ona strefi sudiju u njonju - u zatvor...
Gluposti su navoditi druge NESLIČNE primere. Nalbandijan nije hteo ali je onog ipak povredio. Slučajno, ali u izlivu besa. Serena je svesno u krajnjem besu pretila linijskoj. Loptice Henmana i Šapovalova su bile prejake da bi oni imali kontrolu - pa ih "loša sreća" ishoda nije izvadila.
Novak se okreće se da vrati lopticu skupljaču. Gde je? Na mah usmerava osobi koju vidi kada se okreće... I onda shvata da ne treba njoj da dodaj - ona nije skupljačica već linijski. OK, maše joj rukom i - to je to. Niko se ovoga nikada više do kraja sveta ne bi setio. Nema namere, nema povrede, ničega. Najbitnije - nema povrede pravila. Da je bio nekontrolisan onda ga ne vadi to što nema namere. Da je izazvao povredu takođe. Ovde je u pitanju samo nesporazum dodavanja. To 200% nije prekršaj pravila - pa sve i da je ovu strefio infrakt i umrela načisto.
A Novak niti je bilo u stanju besa niti je ikoga povredio. Ovo je čista pizma i osveta. Glavni sudija koji ima pravo i dužnost da proceni apsolutno je znao sve ovo. Svesno je zloupotrebio svoje diskreciono pravo. Nema namere, ni nekontrole. A ako je za ovu ovakva loptica opasnost - pa ona je u prevelikom riziku da bude linijski sudija.
Dakle pravila jesu pravila ali ovaj nesporazum-događaj ne krši pravila.

anica velickovic

pre 3 godine

Ne radi se ovde o pravilima...sve je to ok...ali budimo realni ovo je cista sabotaza...da je ovo uradio Federer 100% ne bi bio diskvalifikovan..o tome se radi ne o tome da je greska sto je neminovno. Skup iskompleksiranih ljigavih a mocnih ljudi i onda nemas kud...pa pogledajte samo te poglede nema da vidis normalnog coveka, sve ce uraditi da ga sprece jer znaju da ide period gde Novak ima sansu. Opasne ce probleme Nole imati ali znam da ce izgurati jer mu je sudjeno da bude GOAT

legolas

pre 3 godine

Pa nije on poslao pedeset loptica prema njoj.Nije je napucavao sat vremena, pa da je zlostavljao.
Zlostavljanje ako pise u normi, je sirok pojam, ali to sto je Nole uradio nije.
On nije nju postavio pa je napicavao kao bokser vreću. Niti je postojala namera.
Trebalo ga je kazniti sa gemom ili setom oduzeti i nastaviti dalke.
A i sama dama trebala je reci supervizoru da nije imao mamere niti da je povređena.
Međutim Nole idi uzivaj, opusti se bice borbi i turnira, glavu gore, jer njihovu ne mozes da promenis i ne trudi se, ne vole te, odustani sa srcima i raznim cudesima prema publici, koncentrisi se i razvali ih sve dogodine.

ja

pre 3 godine

a koja su to pravila i koga je to fizicki zlostavljao ,ovu folirantkinju koja je pala kao pokosena, citam po sajtovima pogodio je u jabucicu koju adamovu a ja mislio da je ona zensko

Runzo Objektivni

pre 3 godine

E moj Novace ... Ako vec ides protiv ATP iz pravednih razloga (sto podrzavam), ako znas da si trn u oku svima jer ces da zbacis onog sto je projektovan da bude "najbolji ikada" (sto mi je narocito milo), ako se ceka da samo namignes na pogresno oko ... e pa onda, amigo, moras da budes 9000x oprezniji. Za ovo sto se desilo nije kriv ni ATP ni Federer, nego ti sam. Da ne lupas lopticu gde ne treba i kako ne treba, ne bi se ovo ni desilo. Jeste slucaj 1 u milion, ali da si prosto bacio lopticu na zemlju i udario je 10 na sat prema zidu, ni 1 u 300 milijardi ne bi mogao zenu u grkljan da pogodis.
Ovako - sta je tu je. Ono sto je dobro u celoj prici: zeni nije nista, a tebe ce i dalje da hejtuje ko te hejtovo, da te voli ko te voleo i toliko, nikom nista. Sreca i da bodovi vaze dve godine, jer Nalbandijan je 2012. tako izbacen i ostao bez bodova na Kvinsu...
Pamet u glavu! Ovo je odlicna lekcija i najbolji moguci poziv na oprez do kraja karijere.

maki

pre 3 godine

ja bih organizivala oprostajnu veceru i pozvala sve igrace, a za dva dana objavila da imam opet koronu, pa neka trofej razbucaju na pola i posalju Nadalu i Federeru.

Stefan

pre 3 godine

E samo neka mi neko objasni u cemu je razlika izmedju ovoga sto je uradio Novak i npr kad igraci bombarduju servisom po 200 km/h?
Pa sudije su se i prije pogadjale, kao i sakupljaci loptica. Naravno, nista nije bilo namjerno kao ni ovo.

The Rock

pre 3 godine

Ljudi, svi navijamo za Novaka, ali pokusajmo da ne budemo previse subjektivni... ovi sto kazu da igrac moze asom da pogodi sudiju mesaju babe i zabe... pravila za diskvalifikaciju vaze samo kad igra nije u toku, a ovde se gem vec zavrsio... jer kad igrac servira, linijski sudija ocekuje da loptica ide prema njemu, pa moze da reaguje, a u ovom slucaju je skroz neocekivano... slazem se da je povreda izbegnuta, ali u teoriji covek moze i da umre ako dobije nezgodan udarac u grlo.

King Roger

pre 3 godine

Čuj pravila su pravila....pa Jel zna Svijet da smo mi nebeski narod i da se ta pravila ne smiju odnositi na nas i naše božanstvo.....pa Jel zna taj Svijet da mi ne poštujemo ni pravila u svojoj državi a kamoli da ćemo poštovati tamo nečija pravila....mi smo nebeski narod i tačka.....idemo breeeee..... Srbija breeeee jebem im dete bre MUUUUUUUUU ?????.....7 miliona zatucanih ludaka ispranog mozga....I TAČKA
(Kalevra, 06. septembar 2020 23:39)


Hahahahaha u centar.

Чава

pre 3 godine

"Igrači ni u kom trenutku ne smeju fizički zlostavljati nijednog zvaničnika, protivnika, gledaoca ili drugu osobu u na lokaciji turnira. Sudija u konsultaciji sa šefom supervizora Grend slema može proglasiti diskvalifikaciju zbog bilo kog pojedinačnog kršenja ovog kodeksa"

Очигледно је из ове формулације да не постоји јасан критеријум шта је физичко злостављање јер би онда то било таксативно наведено. Овако је остављено простора за различита тумачења и могућност да се све околности узму у обзир. АТП треба новог гренд слем шампиона и нову звезду јер је велика тројка у завршној фази каријере, али није им паметно да га вештачки стварају.

Cole

pre 3 godine

Sad kad bih napisao kako se osecam
i sta bih sve rekao, to pas s maslom
ne bi polizao, a aman da mi objavite
komentar!!! I objavite mi komentar!!!

P.S.
Da je dzemperko u pitanju, ovo se
nikada ne bi dogodilo!!!

"Mentalna Gromada" se raspala na parcice

pre 3 godine

Ma kakva diskvalifikacija po pravilima. Ovo je učinjeno jer svi mrze nas nebeski narod i naseg Noloaua. Sudija poturila grlo namerno. Ali pravda će stići njih kad tad, platiće za sve grehe koje nam čine vekovima, sunce li im njihovo maliciozno!

aleksandar the great

pre 3 godine

lepo nole tuzbu protiv us opena i do kraja karijere bojkot ovog GS pa nek vide sta su uradili! slazem se da su pravila ista za sve ali ovde nije postojala namera da udaris sudiju to svaki igrac radi izbaci loptu,mozda jeste da si je udario malo jave nego sto treba ali msm da je i ova baba od sudije malo vise odglumila!

CHE

pre 3 godine

Karma. Reset pa dalje u nove pobede. Mora ovo zaboraviti sto pre, kao kad izgubi poen i ne razmislja o tome jer ide novi poen. Novace bez panike, ima jis turnira da se igra,imas nasu podrsku.

King Roger

pre 3 godine

Nikad ali nikad nece stici Kralja Federera po broju GS.Mozda ce na RG Nadal uzeti 20 ali posle Kralj Federer uzima 21 GS kao 2017 i to protiv Nola.Zivi bili pa videli.

Hakeem the dream

pre 3 godine

Za ove sto pitaju “sta se desi kad igrac odservira i pogodi sudiju?”. Ne desava se nista. Iz prostog razloga sto se to desava za vreme igre odnosno poena.
Jasno je pravilo, van igre igrac ne sme da udara lopticu ovako, a tek da pogodi nekog od prisutnih na terenu bilo namerno ili nenamerno. Velika je steta sto se ovo desilo nasem Novaku, jos uvek ne verujem. NEVEROVATNO
I Sapovalov je pre par godina udario sudiju lopticom i bio diskvalifikovan, tako da je sve po pravilima. Neverovatno, da ovako ostane bez sanse za trofej.
Sad ima da osvoji Rolan Garos

Gagi

pre 3 godine

Ja sam gledao meceve u kojima jedan te isti sudija preko 30 puta u toku meca mora da bezi od loptice koja ide preko 200 km/h kada jedan teniser servira. To, dakle, nije zlostavljanje, ali jedan slucajni(!) pogodak lopticom koja ide ispod 50 km/h jeste. Hm... koliko slobodno moze da se interpretira ovo "maltretiranje". Da i ne pominjem da se ova srusila kao da je pogodila kisa metaka.
Ali, ja u svemu ovome vidim i svetlu stranu. Novak bi turnir osvojio, a onda bi ga uvek prozivali da je osvojio GS koji to zapravo nije bio. To mu ionako ne treba. Ali i u tom statistickom parametru, broj GSa, ce biti bolji od balerine (ostalo bitno ionako obara vec u narednih nekoliko meseci)!

Ljuba

pre 3 godine

Kao sportista koji je učestvovao na takmičenjima razumem i Novaka i Sudiju i Organizatore. Sve je splet nesrećnih okolnosti a odluka je po pravilima i na mestu. Žao mi je za 18 Grand slem ali biće prilike. Sudiji brz oporavak a Novaku puno sreće ubuduće. Idemo dalje.

Dex

pre 3 godine

Imate na YT snimak sa meca Federer-Djokovic gde Federed posle promasenog prvog servisa salje loptu klincu kod mreze i pogadja ga na slican nacin kao sto je to uradio Djokovic. Za razliku od linijskog sudije klinac nije odglumio klasicni nokaut, valjda su deca izdrzljivija na udarce? Takodje, ako cemo po pravilima, bitno je da li se udarac dogodio a ne kako je pogodjeni to podneo. Federer nije diskvalifikovan ovom prilikom. Ne mislim da je ovo bila zavera protiv Novaka ali je jasno da pravila nisu ista za sve. Ko zeli da pogleda, watch?v=yAcgE-AsIFg na YT

Čoban

pre 3 godine

Naravno da jeste,sve je to izrezirano i skuvano u kuhinji iluminata i reptila templara da se srbenda nole osujeti u pohodu na goat.
Sudinica je namerno glavom isla na lopticu,nole da je pametan pa da osnuje svoj atp(ntp) i istupi iz ove zlocinacke organizacije.

veliki strumf

pre 3 godine

Prvo, preveli ste pogrešno pravilo. To nije to. Drugo, preveli ste ga očajno, kao da ste koristili google translator! Ovo nora da prevede pravnik ili neko ko prevodi pravne termine. Ne možete offence da prevede kao krivično delo - ovaj pravilnik ne predvidja krivična dela. Reč je o prekrsaju, a izmedju krivičnog dela i prekršaja razlika je ogromna! Zato i treba neko ko se razume u pravnu terminologiju.

Goran

pre 3 godine

Pravila su pravila ali ajde ovako da posmatramo. Da li postoje slucajevi kada teniser mora da vrati loptu linijskim sudijama? Svakako postoje. Da li postoji mogucnost da linijski sudija nece videti loptu ma koliko bila spora i da ce biti povredjen? Postoji. Po pravilima, to znaci diskvalifikaciju. Da je linijski sudija video loptu i da je uhvatio, ne bi bio doveden u opasnost nego bi se prikazivalo na usporenom snimku kako Novak genijalno bez gledanja salje loptu pravo u ruke linijskog sudije i ovaj jos genijalnije hvata. Da odem jedan korak dalje. Zamsilimo da je liniski sudija navijac Federera i da ne voli Novaka a da zna dobro pravila. Da li postoji mogucnost da se namerno nece pomeriti. Ne kazem da je to bio slucaj danas, nego kao mogucnost. Ispada da svakome moze da se namesti diskvalifikacija ako se tako pogodi. Pravila jesu pravila samo je pitanje da li su dobra.

znanje-imanje

pre 3 godine

Naravno da su pravila pravila. Ali - to ne znači ovo. Da je tako onda bi ko god posle asa pogodi linijskog sudiju bio bi diskvalifikovan. Ko god jaku lopticu ne stigne u odbrani nego okrzne a ona strefi sudiju u njonju - u zatvor...
Gluposti su navoditi druge NESLIČNE primere. Nalbandijan nije hteo ali je onog ipak povredio. Slučajno, ali u izlivu besa. Serena je svesno u krajnjem besu pretila linijskoj. Loptice Henmana i Šapovalova su bile prejake da bi oni imali kontrolu - pa ih "loša sreća" ishoda nije izvadila.
Novak se okreće se da vrati lopticu skupljaču. Gde je? Na mah usmerava osobi koju vidi kada se okreće... I onda shvata da ne treba njoj da dodaj - ona nije skupljačica već linijski. OK, maše joj rukom i - to je to. Niko se ovoga nikada više do kraja sveta ne bi setio. Nema namere, nema povrede, ničega. Najbitnije - nema povrede pravila. Da je bio nekontrolisan onda ga ne vadi to što nema namere. Da je izazvao povredu takođe. Ovde je u pitanju samo nesporazum dodavanja. To 200% nije prekršaj pravila - pa sve i da je ovu strefio infrakt i umrela načisto.
A Novak niti je bilo u stanju besa niti je ikoga povredio. Ovo je čista pizma i osveta. Glavni sudija koji ima pravo i dužnost da proceni apsolutno je znao sve ovo. Svesno je zloupotrebio svoje diskreciono pravo. Nema namere, ni nekontrole. A ako je za ovu ovakva loptica opasnost - pa ona je u prevelikom riziku da bude linijski sudija.
Dakle pravila jesu pravila ali ovaj nesporazum-događaj ne krši pravila.

anica velickovic

pre 3 godine

Ne radi se ovde o pravilima...sve je to ok...ali budimo realni ovo je cista sabotaza...da je ovo uradio Federer 100% ne bi bio diskvalifikovan..o tome se radi ne o tome da je greska sto je neminovno. Skup iskompleksiranih ljigavih a mocnih ljudi i onda nemas kud...pa pogledajte samo te poglede nema da vidis normalnog coveka, sve ce uraditi da ga sprece jer znaju da ide period gde Novak ima sansu. Opasne ce probleme Nole imati ali znam da ce izgurati jer mu je sudjeno da bude GOAT

King Roger

pre 3 godine

Nikad ali nikad nece stici Kralja Federera po broju GS.Mozda ce na RG Nadal uzeti 20 ali posle Kralj Federer uzima 21 GS kao 2017 i to protiv Nola.Zivi bili pa videli.

Oliver

pre 3 godine

"Sudija u konsultaciji sa šefom supervizora Grend slema može proglasiti diskvalifikaciju"


Kljucna rec ovde je MOZE,to znaci da ne MORA. Dakle,mogla je da se izrekne blaza kazna tipa gubitka gema ili seta,a ne odmah diskvalifikacija sa turnira.

maki

pre 3 godine

ja bih organizivala oprostajnu veceru i pozvala sve igrace, a za dva dana objavila da imam opet koronu, pa neka trofej razbucaju na pola i posalju Nadalu i Federeru.

"Mentalna Gromada" se raspala na parcice

pre 3 godine

Ma kakva diskvalifikacija po pravilima. Ovo je učinjeno jer svi mrze nas nebeski narod i naseg Noloaua. Sudija poturila grlo namerno. Ali pravda će stići njih kad tad, platiće za sve grehe koje nam čine vekovima, sunce li im njihovo maliciozno!

Stefan

pre 3 godine

E samo neka mi neko objasni u cemu je razlika izmedju ovoga sto je uradio Novak i npr kad igraci bombarduju servisom po 200 km/h?
Pa sudije su se i prije pogadjale, kao i sakupljaci loptica. Naravno, nista nije bilo namjerno kao ni ovo.

legolas

pre 3 godine

Pa nije on poslao pedeset loptica prema njoj.Nije je napucavao sat vremena, pa da je zlostavljao.
Zlostavljanje ako pise u normi, je sirok pojam, ali to sto je Nole uradio nije.
On nije nju postavio pa je napicavao kao bokser vreću. Niti je postojala namera.
Trebalo ga je kazniti sa gemom ili setom oduzeti i nastaviti dalke.
A i sama dama trebala je reci supervizoru da nije imao mamere niti da je povređena.
Međutim Nole idi uzivaj, opusti se bice borbi i turnira, glavu gore, jer njihovu ne mozes da promenis i ne trudi se, ne vole te, odustani sa srcima i raznim cudesima prema publici, koncentrisi se i razvali ih sve dogodine.

King Roger

pre 3 godine

Čuj pravila su pravila....pa Jel zna Svijet da smo mi nebeski narod i da se ta pravila ne smiju odnositi na nas i naše božanstvo.....pa Jel zna taj Svijet da mi ne poštujemo ni pravila u svojoj državi a kamoli da ćemo poštovati tamo nečija pravila....mi smo nebeski narod i tačka.....idemo breeeee..... Srbija breeeee jebem im dete bre MUUUUUUUUU ?????.....7 miliona zatucanih ludaka ispranog mozga....I TAČKA
(Kalevra, 06. septembar 2020 23:39)


Hahahahaha u centar.

aleksandar the great

pre 3 godine

lepo nole tuzbu protiv us opena i do kraja karijere bojkot ovog GS pa nek vide sta su uradili! slazem se da su pravila ista za sve ali ovde nije postojala namera da udaris sudiju to svaki igrac radi izbaci loptu,mozda jeste da si je udario malo jave nego sto treba ali msm da je i ova baba od sudije malo vise odglumila!

Cole

pre 3 godine

Sad kad bih napisao kako se osecam
i sta bih sve rekao, to pas s maslom
ne bi polizao, a aman da mi objavite
komentar!!! I objavite mi komentar!!!

P.S.
Da je dzemperko u pitanju, ovo se
nikada ne bi dogodilo!!!

ja

pre 3 godine

a koja su to pravila i koga je to fizicki zlostavljao ,ovu folirantkinju koja je pala kao pokosena, citam po sajtovima pogodio je u jabucicu koju adamovu a ja mislio da je ona zensko

Чава

pre 3 godine

"Igrači ni u kom trenutku ne smeju fizički zlostavljati nijednog zvaničnika, protivnika, gledaoca ili drugu osobu u na lokaciji turnira. Sudija u konsultaciji sa šefom supervizora Grend slema može proglasiti diskvalifikaciju zbog bilo kog pojedinačnog kršenja ovog kodeksa"

Очигледно је из ове формулације да не постоји јасан критеријум шта је физичко злостављање јер би онда то било таксативно наведено. Овако је остављено простора за различита тумачења и могућност да се све околности узму у обзир. АТП треба новог гренд слем шампиона и нову звезду јер је велика тројка у завршној фази каријере, али није им паметно да га вештачки стварају.

Runzo Objektivni

pre 3 godine

E moj Novace ... Ako vec ides protiv ATP iz pravednih razloga (sto podrzavam), ako znas da si trn u oku svima jer ces da zbacis onog sto je projektovan da bude "najbolji ikada" (sto mi je narocito milo), ako se ceka da samo namignes na pogresno oko ... e pa onda, amigo, moras da budes 9000x oprezniji. Za ovo sto se desilo nije kriv ni ATP ni Federer, nego ti sam. Da ne lupas lopticu gde ne treba i kako ne treba, ne bi se ovo ni desilo. Jeste slucaj 1 u milion, ali da si prosto bacio lopticu na zemlju i udario je 10 na sat prema zidu, ni 1 u 300 milijardi ne bi mogao zenu u grkljan da pogodis.
Ovako - sta je tu je. Ono sto je dobro u celoj prici: zeni nije nista, a tebe ce i dalje da hejtuje ko te hejtovo, da te voli ko te voleo i toliko, nikom nista. Sreca i da bodovi vaze dve godine, jer Nalbandijan je 2012. tako izbacen i ostao bez bodova na Kvinsu...
Pamet u glavu! Ovo je odlicna lekcija i najbolji moguci poziv na oprez do kraja karijere.

The Rock

pre 3 godine

Ljudi, svi navijamo za Novaka, ali pokusajmo da ne budemo previse subjektivni... ovi sto kazu da igrac moze asom da pogodi sudiju mesaju babe i zabe... pravila za diskvalifikaciju vaze samo kad igra nije u toku, a ovde se gem vec zavrsio... jer kad igrac servira, linijski sudija ocekuje da loptica ide prema njemu, pa moze da reaguje, a u ovom slucaju je skroz neocekivano... slazem se da je povreda izbegnuta, ali u teoriji covek moze i da umre ako dobije nezgodan udarac u grlo.

Dex

pre 3 godine

Imate na YT snimak sa meca Federer-Djokovic gde Federed posle promasenog prvog servisa salje loptu klincu kod mreze i pogadja ga na slican nacin kao sto je to uradio Djokovic. Za razliku od linijskog sudije klinac nije odglumio klasicni nokaut, valjda su deca izdrzljivija na udarce? Takodje, ako cemo po pravilima, bitno je da li se udarac dogodio a ne kako je pogodjeni to podneo. Federer nije diskvalifikovan ovom prilikom. Ne mislim da je ovo bila zavera protiv Novaka ali je jasno da pravila nisu ista za sve. Ko zeli da pogleda, watch?v=yAcgE-AsIFg na YT

CHE

pre 3 godine

Karma. Reset pa dalje u nove pobede. Mora ovo zaboraviti sto pre, kao kad izgubi poen i ne razmislja o tome jer ide novi poen. Novace bez panike, ima jis turnira da se igra,imas nasu podrsku.

Čoban

pre 3 godine

Naravno da jeste,sve je to izrezirano i skuvano u kuhinji iluminata i reptila templara da se srbenda nole osujeti u pohodu na goat.
Sudinica je namerno glavom isla na lopticu,nole da je pametan pa da osnuje svoj atp(ntp) i istupi iz ove zlocinacke organizacije.

veliki strumf

pre 3 godine

Prvo, preveli ste pogrešno pravilo. To nije to. Drugo, preveli ste ga očajno, kao da ste koristili google translator! Ovo nora da prevede pravnik ili neko ko prevodi pravne termine. Ne možete offence da prevede kao krivično delo - ovaj pravilnik ne predvidja krivična dela. Reč je o prekrsaju, a izmedju krivičnog dela i prekršaja razlika je ogromna! Zato i treba neko ko se razume u pravnu terminologiju.

Gagi

pre 3 godine

Ja sam gledao meceve u kojima jedan te isti sudija preko 30 puta u toku meca mora da bezi od loptice koja ide preko 200 km/h kada jedan teniser servira. To, dakle, nije zlostavljanje, ali jedan slucajni(!) pogodak lopticom koja ide ispod 50 km/h jeste. Hm... koliko slobodno moze da se interpretira ovo "maltretiranje". Da i ne pominjem da se ova srusila kao da je pogodila kisa metaka.
Ali, ja u svemu ovome vidim i svetlu stranu. Novak bi turnir osvojio, a onda bi ga uvek prozivali da je osvojio GS koji to zapravo nije bio. To mu ionako ne treba. Ali i u tom statistickom parametru, broj GSa, ce biti bolji od balerine (ostalo bitno ionako obara vec u narednih nekoliko meseci)!

Ljuba

pre 3 godine

Kao sportista koji je učestvovao na takmičenjima razumem i Novaka i Sudiju i Organizatore. Sve je splet nesrećnih okolnosti a odluka je po pravilima i na mestu. Žao mi je za 18 Grand slem ali biće prilike. Sudiji brz oporavak a Novaku puno sreće ubuduće. Idemo dalje.

Goran

pre 3 godine

Pravila su pravila ali ajde ovako da posmatramo. Da li postoje slucajevi kada teniser mora da vrati loptu linijskim sudijama? Svakako postoje. Da li postoji mogucnost da linijski sudija nece videti loptu ma koliko bila spora i da ce biti povredjen? Postoji. Po pravilima, to znaci diskvalifikaciju. Da je linijski sudija video loptu i da je uhvatio, ne bi bio doveden u opasnost nego bi se prikazivalo na usporenom snimku kako Novak genijalno bez gledanja salje loptu pravo u ruke linijskog sudije i ovaj jos genijalnije hvata. Da odem jedan korak dalje. Zamsilimo da je liniski sudija navijac Federera i da ne voli Novaka a da zna dobro pravila. Da li postoji mogucnost da se namerno nece pomeriti. Ne kazem da je to bio slucaj danas, nego kao mogucnost. Ispada da svakome moze da se namesti diskvalifikacija ako se tako pogodi. Pravila jesu pravila samo je pitanje da li su dobra.

Hakeem the dream

pre 3 godine

Za ove sto pitaju “sta se desi kad igrac odservira i pogodi sudiju?”. Ne desava se nista. Iz prostog razloga sto se to desava za vreme igre odnosno poena.
Jasno je pravilo, van igre igrac ne sme da udara lopticu ovako, a tek da pogodi nekog od prisutnih na terenu bilo namerno ili nenamerno. Velika je steta sto se ovo desilo nasem Novaku, jos uvek ne verujem. NEVEROVATNO
I Sapovalov je pre par godina udario sudiju lopticom i bio diskvalifikovan, tako da je sve po pravilima. Neverovatno, da ovako ostane bez sanse za trofej.
Sad ima da osvoji Rolan Garos