Četvrtak, 05.09.2019.

06:45

Nadal pregrmeo izazov Švarcmana, sad protiv Beretinija!

Drugi teniser sveta, Španac Rafael Nadal plasirao se u polufinale US Opena.

Izvor: Z.K.

Nadal pregrmeo izazov Švarcmana, sad protiv Beretinija! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

Matija

pre 4 godine

Realno je rafa favorit Federer najtalentovaniji i omiljeni ali stiće ga po broju Gs i Rafa i Novak ako je to uopšte bitno bitna je vožnja igra i vrhunsko nadmetanje titule su samo brojke

Namensko vozilo

pre 4 godine

Kako je nolovcima krivo što će Rafa GOAT uzeti 19-u GS titulu, pojest će vas zavist a to nije zdravo
(Muamer, 5. septembar 2019 21:15)

Nolovcima još nije jasno da je Vavrinko skinuo Nola s prvog mesta, i da Nadal završava godinu kao broj jedan. Ko o čemu, oni o Federeru, a Nadal ih brutalno nagazio, kao tenk.

Ivan Veljković

pre 4 godine

Sjajan meč. Pobedio je Rafa Švarcmana ali se Argentinac opet pokazao kao veoma tvrd orah. Ja dugo pratim tenis, i ne pamtim da je ikada neko Rafi vratio dva brejka u jednom setu pri rezultatu 4:0 i 5:1 za Rafu a Švarcman je noćas to čak čak dva puta u dva različita seta uradio! Fenomenalno! Ali je oba ta seta izgubio jer je Rafa umeo da ga kazni u finišima oba ta seta svojim velikim umećem i velikim iskustvom. Veoma je uporan i žilav Švarcman a uz to poseduje veliko tenisko znanje, samo mu fali još malo iskustva i eto njega sa puno Gren Slem titula u svojim rukama. Definitivno ima velikog šampionskog potencijala, izuzetan je igrač. Još uvek je Rafa nepremostiva prepreka za njega ali biće on sve bolji i bolji, vidim ga kao višestrukog Gren Slem šampiona u budućnosti i siguran sam da će to uspeti. Za sada Velika trojka i dalje dominira ali se poijavljuju novi sjajni igrači i najavljuju svetlu budućnost tenisa i kada se Velika trojka povuče. Treba da ih svetska teniska javnost i sponzori podrži svim sredstvima.

da da

pre 4 godine

@ju ju
Ali zaboravljaš da taj "ceo svet" mrzi Djokovića i ne priznaje da je 16 veći broj od 18, 19, 20. Znaš onaj vic kada se klinac vraća iz škole i kaže "mama mama ja sam najbolji ali me učiteljica mrzi"..

masinac

pre 4 godine

@Laki

Tvrda podloga (beton) ne mora biti brza podloga. Beton se rangira po brzini od 1 do 5, 1 predstavlja sporu podlogu ekvivalentnu sljaci a 5 brzu podlogu slicnu travi.

Nakazaki

pre 4 godine

Poslednjih 17 mečeva 

Djoković VS Nadal 

Djokovic 2-0 - Peking 2013. 
Djokovic 2-0 - London 2013. 
Djokovic 2-0 - Majami 2014. 
Djokovic 2-1 - Rim 2014. 
Nadal 3-1 - RG 2014. 
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015. 
Djokovic 3-0 RG 2015. 
Djokovic 2-0 Peking 2015. 
Djokovic 2-0 London 2015. 
Djokovic 2-0 Doha 2016. 
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016. 
Djokovic 2-0 Rim 2016. 
Nadal 2-0 Madrid 2017. 
Nadal 2-0 Rim 2018. 
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018 
Djokovic 3-0 AO 2019. 
Nadal 2-1 Rim 2019. 

Ukupno 13-4 za Djokovica 
(Nemanja, 05. septembar 2019 12:55)

Hahahaha al pazi ovog, lik je isao bas od onog meca kada je Djokovic usao u seriju protiv Nadala(Peking 2013). Da si na primer isao jos 7 meceva unazad, bilo bi ukupno 14-10 za Novaka. Ovi nolobotovi samo steluju kako njima odgovara.

ju ju

pre 4 godine

@Nemanja
I Nadal je imao (i još ima) problem sa kolenima, pa vidim ne spominjete..da nije bilo toga pitanje je da li bi Novak ovoliko osvajao i takav skor imao. Takodje bi odavno prešišao Federera po gs titulama. Koliko je samo finala odskakutao i odstatirao na jednoj nozi, i koliko slemova je propuštao..

Finac

pre 4 godine

Jos jednom, ako si slep stavi naocare: 

Djokovic 2-0 - Peking 2013. 
Djokovic 2-0 - London 2013. 
Djokovic 2-0 - Majami 2014. 
Djokovic 2-1 - Rim 2014. 
Nadal 3-1 - RG 2014. 
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015. 
Djokovic 3-0 RG 2015. 
Djokovic 2-0 Peking 2015. 
Djokovic 2-0 London 2015. 
Djokovic 2-0 Doha 2016. 
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016. 
Djokovic 2-0 Rim 2016. 
Nadal 2-0 Madrid 2017. 
Nadal 2-0 Rim 2018. 
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018 
Djokovic 3-0 AO 2019. 
Nadal 2-1 Rim 2019. 

OVO PRESUROVO DELUJE
(Nemanja, 05. septembar 2019 13:22)

De mi samo objasni po cemu je tih zadnjih eto 17 meceva bitnije od prethodnih 17..? Derao je i njega Rafa, vodio 16:7.

Nemanja

pre 4 godine

(Finac, 05. septembar 2019 15:24)

Jeste ga derao Rafa dok je Djokovic predavao meceve i imao preblem sa disanjem sto ni tebi ne zelim ni tvojoj porodici. Od kako se Djokovic resio problem nema konkurenciju jednostavno...

Whoisthegoat

pre 4 godine

Urnebesno je kako se na 90% objava o ovoj trojici razviju polemike ko je GOAT. Sto se mene tice, slazem se da se broj GS, moze uzeti kaonjedno od vaznijih merila za najboljeg tenisera svih vremena ali smatram da nikako ne sme da bude jedino. Treba uzeti u obzir i konkurenciju u kojoj je osvojen turnir, ukupan broj titula, broj nedelja na 1. mestu i na kraju krajeva i eru. Zeleo bih da napomenem par stvari vezano za nacin na koji su pripadnuci velike trojke dosli do svojih GS titula. Iako postujem Federera, on je svoje GS titule osvajao u nekoj drugoj eri tenisa, kada je konkurencija bila daleko slabija, a njemu realno nije imao ko da se suprotatavi kao sto to rade Nadal i Djokovic u poslednjih 10 godina. Takodje bih zeleo da napomenem da za mene on ne moze nikako biti GOAT, kad 3 puta, ne jednom; 3 puta prokocka 2 mec lopte protiv Djokovica. Da su Djokovic i Nadal postigli svoj vrhunac ranije, Federer bi imao najmanje GS, od njih trojice, to je realnost. Iako Federer ima najvise GS, vise postujem Nadala jer je osvojio dosta GS turnira i u javoj konkurenciji poslednjih godina, dok je Federer u poslednjih 10 god osvojio samo 5. Neko ce reci stariji je. Pa sto igra onda? Nema izgovora. Takodje Nadal ima 12 GS i 2 zlata sa OI u singlu. Djokovic, za koga ja navijam je jednostavno osvajao titule u najtezoj konkurenciji i smatram da iako ih ima manje, teze su osvojene i to ima svoju tezinu. Svako ima svoje argumente za, batalite to ljudi dok ovi jos igraju,glupo je trositi vreme.

Nemanja

pre 4 godine

Poslednjih 10 meceva

Djokovic VS Federer

Djokovic 2-0 Rim 2015.
Djokovic 3-1 Vimbldon 2015.
Federer 2-0 Sinsinati 2015.
Djokovic 3-1 US Open 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Federer 2-0 London 2015.
Djokovic 3-1 AO 2016.
Djokovic 2-0 Sinsinati 2018.
Djokovic 2-1 Pariz 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2019.

Ne zna se koga Djokovic vise gazi, da li Nadala ili Federera.

Nakazaki

pre 4 godine

(Nakazaki, 05. septembar 2019 15:33) 

I sa 14-10 je u Djokovicevu korist, sto tebe to boli aj reci?
(Mitar, 05. septembar 2019 15:44)

Eto vidim uhvatio si se za tih zadnjih 17 meceva. A sta bi bilo da je Novak dobijao boraniju na Garosu 2017, 18, 19..? Tu je bio na samo jedan mec od Nadala. Da je dobijao te meceve, Rafa bi ga realno otkinuo u ta sva 3 meca i Novak bi imao porazavajucih 1:9 sa Nadalom na Garosu. To cinjenica bi ga realno ukopala za sva vremena.

masinac

pre 4 godine

Obozavam da gledam Nadala, gladijatora sa Majorke, koji se iz petnih zila bori za svaki poen i teniser koji mi je drugi omiljeni odmah posle Novaka. Ali Nadal nikada nece biti GOAT iz prostog razloga jer je previse dominantan na sljaci a na ostalim podlogama je dobar, ali ne najbolji. Sa razlogom ga zovu Kralj sljake i Njegovo Visocanstvo je doslo po titulu u Njujork.

Laki

pre 4 godine

Obozavam da gledam Nadala, gladijatora sa Majorke, koji se iz petnih zila bori za svaki poen i teniser koji mi je drugi omiljeni odmah posle Novaka. Ali Nadal nikada nece biti GOAT iz prostog razloga jer je previse dominantan na sljaci a na ostalim podlogama je dobar, ali ne najbolji. Sa razlogom ga zovu Kralj sljake i Njegovo Visocanstvo je doslo po titulu u Njujork.
(masinac, 05. septembar 2019 15:26)

Pa on je barem predominantan na sljaci, Novak nije ni upola dominantan na brzim podlogama koliko je Nadal na sljaci. Takodje s druge strane, realno Nadal ima mnogo bolje rezultate na brzim podlogama nego sto Djokovic pa i Federer imaju na sljaci. Ako cemo tako, onda slobodno mozemo reci da Roger i Novak zbog te cinjenice nikako ne mogu biti GOAT. Nadalov rezultat jos vise dobija na znacaju kad znas da se godisnje samo jedan Slem igra na sljaci a cak 3 na brzim podlogama. Brala moj zamisli da se godisnje 3 Slema igraju na sljaci a jedan na betonu. Rafa bi tad imao ladno 32-33 GS, a Roger i Novak zajedno jedva 15. Al eto Roger i Novak cak pored te cinjenice da se godisnje 3 Slema igraju na njihovim podlogama ni to im nije bilo dovoljno da se odmaknu od Rafe sa Slemovima, cak naprotiv Rafa ozbiljno preti da postane rekorder !!

Laponac

pre 4 godine

Finac

"Rolo" je surovo dominirao u periodu 2004.-2007. u "surovoj" konkurenciji Safina, Rodika i ostalih. A kada su se pojavili Nadal i Đoković nema ga nigde. Osvaja GS samo ako se neko od njih dvojice povredi ili ne učestvuje.

Nieminen

pre 4 godine

Treba istaci i cinjenicu da je Djokovic Nadala i Federera samarao cak 54 puta ukupno, oni njega 48 puta, jel da da boli? Ne bi se Federer leba najao od tenisa da je Djokovic mladji 6 godina. Federer je najsrecniji sportista u istoriji covecanstva.
(Vitez, 05. septembar 2019 13:15)

Pa za 102 meca, 6 pobjeda vise je smjesna razlika. Na kraju krajeva ovaj H2H je za budale. To kao nesto otkriva, a ustvari nista ne otkriva. Imas Novaka koji je tukao Nadala na Garosu al ponovo nije osvojio turnir. To ti je cist primer koliko je H2H ustvari relativna stvar.

Lik

pre 4 godine

Zato će i biti GOAT, kao u onoj priči iz vrtića, kornjača rafa i zečevi rođer i nole.
(Zuti, 5. septembar 2019 10:46) 

A po čemu?! Beži Noletu za 2 slema što će ovaj, po običaju da nadoknadi sledeće godine. Mastersi, beži mu za 1! a po broju nedelja na prvom mestu Novak mu je nedostižan, h2h negativan.
Prema tome, dajte ljudi malo realnosti.

Ccc

pre 4 godine

@DD
Pametni ljudi broje grend slemove, ovi ostali nešto drugo što samo njima znači, ali ok, mora nečim da se teše. Vavrinka im baš uništio snove i ovaj open im se završio mnogo rano, sada im ostali Talijan i Medvedev ili Griša.

Patrik

pre 4 godine

Poslednjih 17 mečeva

Djoković VS Nadal

Djokovic 2-0 - Peking 2013.
Djokovic 2-0 - London 2013.
Djokovic 2-0 - Majami 2014.
Djokovic 2-1 - Rim 2014.
Nadal 3-1 - RG 2014.
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015.
Djokovic 3-0 RG 2015.
Djokovic 2-0 Peking 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Djokovic 2-0 Doha 2016.
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016.
Djokovic 2-0 Rim 2016.
Nadal 2-0 Madrid 2017.
Nadal 2-0 Rim 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018
Djokovic 3-0 AO 2019.
Nadal 2-1 Rim 2019.

Ukupno 13-4 za Djokovica


Svaka cast za komentar, zaista surovo!

Vitez

pre 4 godine

(Nieminen, 5. septembar 2019 12:56)

Treba istaci i cinjenicu da je Djokovic Nadala i Federera samarao cak 54 puta ukupno, oni njega 48 puta, jel da da boli? Ne bi se Federer leba najao od tenisa da je Djokovic mladji 6 godina. Federer je najsrecniji sportista u istoriji covecanstva.

ju ju

pre 4 godine

Posle svih Gvida Pelje, Bautista Agutova, Karenja Buste, Štrumpfova, Kudli, Londerova, Baenje, i ostalih..neko ima obraz da spomenene nečiji žreb? Svašta!

Finac

pre 4 godine

Djokovic je najblaže receno satro ovu dvojicu u poslednjih 10godina, sve im je uzeo, sasvim je normalno da navijači Federera i Nadala preziru Djokovića 

Živ bio Djokoviću još 100godina 
I nadam se da ćeš bar još 5godina da surovo dominiras tenisom 

Veliki pozdrav
(Nemanja, 05. septembar 2019 12:55)

Hahahaha Djokovic ih najblaze receno satro u poslednjih 10 godina ahahahaha. Aj sve al da ih satro ahahah.

Ovako izgledaju GS u poslednjih 10 godina.
Djokovic 15 GS
Nadal 12 GS, na pragu je 13-te.
Federer 5 GS
Iz ovih cinjenica ja nigdje ne vidim nikakvo satiranje, Nolo 15 GS, Rafa i Federer zajedno 18 !!

I na kraju kazes da Nolo surovo dominira. Jel ti sine znas sta je surova dominacija..?
Surova dominacija ti je bila kada je Federer od 2004 do 2007 od 16 mogucih GS osvojio 11 i neprekidno bio na prvom mjestu. Takvu dominaciju Novak moze samo da sanja. Dominirao je Novak, al ni priblizno kao sto je Federer dominirao.

Nemanja

pre 4 godine

(Finac, 05. septembar 2019 13:15)

Jos jednom, ako si slep stavi naocare:

Djokovic 2-0 - Peking 2013.
Djokovic 2-0 - London 2013.
Djokovic 2-0 - Majami 2014.
Djokovic 2-1 - Rim 2014.
Nadal 3-1 - RG 2014.
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015.
Djokovic 3-0 RG 2015.
Djokovic 2-0 Peking 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Djokovic 2-0 Doha 2016.
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016.
Djokovic 2-0 Rim 2016.
Nadal 2-0 Madrid 2017.
Nadal 2-0 Rim 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018
Djokovic 3-0 AO 2019.
Nadal 2-1 Rim 2019.

OVO PRESUROVO DELUJE

Simi

pre 4 godine

Poslednjih 17 mečeva

Djoković VS Nadal

Djokovic 2-0 - Peking 2013.
Djokovic 2-0 - London 2013.
Djokovic 2-0 - Majami 2014.
Djokovic 2-1 - Rim 2014.
Nadal 3-1 - RG 2014.
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015.
Djokovic 3-0 RG 2015.
Djokovic 2-0 Peking 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Djokovic 2-0 Doha 2016.
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016.
Djokovic 2-0 Rim 2016.
Nadal 2-0 Madrid 2017.
Nadal 2-0 Rim 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018
Djokovic 3-0 AO 2019.
Nadal 2-1 Rim 2019.

Ukupno 13-4 za Djokovica


Care daj statistiku i protiv Federera da se smejemo i njemu, pa da ovi pisu kako Djokovic nije najbolji ikada :D

Cupa

pre 4 godine

Živ bio Djokoviću još 100godina
I nadam se da ćeš bar još 5godina da surovo dominiras tenisom

Veliki pozdrav
(Nemanja, 05. septembar 2019 12:55)

Mislim da ove podatke ni botovi Federera i Nadala nisu znali haha, iskreno ni ja, hvala ti, Novak je bez dileme G.O.A.T. ovog sporta

ccc

pre 4 godine

A zamislite koji bi skor bio da nije bežao 2g na svim podlogama..izgubuo bi i ono što jedino ima pozitivno, ali zato i beži. I to ne bi samo izgubio nego sa po nekom nulom kao što videsmo onomad.

ccc

pre 4 godine

@Vlada
Djoković na ovom i prošlogodišnjem Vimbldonu, i proslom us, i na onom tamo us, na gr 2016.kad je konačno osvojio (da nije bilo presmešnog žreba ne bi osvojio), eto toliko iz glave a kad bi pogledao i prisetio onda bi sigurno izvukao još..Kada je žreb u pitanju, tišina bre, ne brukajte se.

Irac

pre 4 godine

(eeeeee, 05. septembar 2019 11:20) 

28-26 busi bre!
(Ogi, 05. septembar 2019 11:45)

Kakvo je to crno busenje, lik ima samo dve pobjede vise na 54 odigrana meca.

DD

pre 4 godine

Za sve ove što se drže skora kao jedino merilo nečega da kažem. Da li je neko čuo da neko spominje medjusoban skor izmedju Samprasa i Agasija ili Bekera npr.ili bilo koga, ali se zato malo malo spominje koliko je gs osvojio i da ima više od ove dvojice i svih ostalih..e tako će za desetak godina da se priča samo o tome koliko su Federer i Nadal osvojili, pošto oni imaju najviše i drže rekorde. E sad videćemo ko će od njih da ima najviše ali sada u ovom trenutku Fedrer. Tako da se dzabe trudite da izvučete ono što vam odgovara i isturite kao najbitniju stvar u ovoj priči kada to niko ne uzima u obzir. Najbolji je onaj koji ima najviše najvećih turnira, pa mastersa, pa ukupno trofeja..čak ni nedelja provedenih na 1.mesto nije najbitnije..Nadal je blizu da stigne Federera, ali u ovom trenutku je malo iza, sa ovom eventualnom titulom se približava i baš diše za vrat, ali sačekajmo još par dana.

Cane

pre 4 godine

Ako je Rafa zdrav, jedino Novak može da ga pobedi. To je uostalom i sam Rafa iskren kao uvek i govorio kada je Novak bio nepobediv. Jedino što je problem za obojicu i podjednako što stilom igre osvajaju jako malo "lakih poena", odnosno servisom i srevis-volejom. Time se i mnogo više troše i rizikuju povrede.
Sada su već u godinama kada je jako teško održati taj nestabilni balans igranja punim intenzitetom bez povreda. U tome je druga mala prednost Đokovića što lakše menja stil igre, a zbog čega je i doveo Ivaniševića. Nadal će verovatno kao i dosad: par meseci igranja pa par meseci oporavka. Ali i meseci začas prerastu u godine....
Prednost Nadala je što nikada ni ne razmišlja ko mu je sa druge strane, ko u publici, ko na sudijskom mestu... on sport i shvata tako da uvek igra pre svega protiv sebe. To spolja gledano izgleda pomalo autistično, ali u tome je plemenitost sporta. Rafa je ultimativni Sportista.

Dzordan Henderson

pre 4 godine

Hahahahahahahahahaha, prestao sam da citam kod:"redovno unistava svoja dva najveca rivala na Slemovima...". 
Nadal nije pobedio Djokovica na Slemu punih 5 godina. Kraj vica.
(NS#1, 05. septembar 2019 10:19)

Pa nije ga pobjedio zato sto ga je nolo izbjegao 2017 i 2019 na RG gdje je bio na samo jedan mec od Rafe. Ugazio ga Tim oba puta. Da je dobio Tima u ta dva navrata, sad bi sa Rafom imao nestvarnih 1:8 na Garosu !!
Znao je Nolo tad sta radi. Jer realno gdje ces sa najvecim rivalom imati 1:8 a vamo kao biti GOAT.

Nieminen

pre 4 godine

Treba istaci cinjenicu da su Roger i Rafa po vise puta osvajali Slem bez izgubljenog seta ! Zadnji put Rafa na Garosu 2017 i Roger na Wimbldonu 2017. Takodje treba istaci da su i Roger i Rafa dobijali Novaka sa 6:0 u setu, on njih nikada ! Mislim nolovci mozete se vi sad ljutiti, al cinjenice su cinjenice.

Marco

pre 4 godine

(eeeeee, 05. septembar 2019 11:20)

Ja mislim da je bitnije gazenje i ponizavanje na grend slemu, kad se Rafa usili ne izgubi set do finala, a onda ga Djoker pocisti sa 3-0

Boda Tajson.

pre 4 godine

Djokovicu raskomadao si mnogima zivote na proste cinioce, sada navijaju za Nadala, posto je licemer iz Svajcarske otisao u zaborav.

Nebojsa

pre 4 godine

Zelimo da Djokovic ostane na vrhu a pricamo kako je Nadal imao laksi zreb.
Ako si najbolji tebi zreb nemoze da zasmeta da dodjes do cilja. To isto ko u fudbalu kad ne pobedis, trazis opravdanje u losem terenu.
Zreb nije merilo, evo na primer Djokovic je imao lagane protivnike na RG i prvi ozbiljan igrac mu je bio u polufinalu i desilo se da je izgubio.

Nemanja

pre 4 godine

Poslednjih 17 mečeva

Djoković VS Nadal

Djokovic 2-0 - Peking 2013.
Djokovic 2-0 - London 2013.
Djokovic 2-0 - Majami 2014.
Djokovic 2-1 - Rim 2014.
Nadal 3-1 - RG 2014.
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015.
Djokovic 3-0 RG 2015.
Djokovic 2-0 Peking 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Djokovic 2-0 Doha 2016.
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016.
Djokovic 2-0 Rim 2016.
Nadal 2-0 Madrid 2017.
Nadal 2-0 Rim 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018
Djokovic 3-0 AO 2019.
Nadal 2-1 Rim 2019.

Ukupno 13-4 za Djokovica


Sve 4 pobede Nadal je ostvario na sljaci
Djokovic je Nadala pobedio 4x na sljaci

Ovo je haos sta Djokovic radi Nadalu

Statistiku protiv Federera necu da iznosim jer je jos strašnija po Frderera

I onda se mi pitamo sto Djokoviću zvižde

Djokovic je najblaže receno satro ovu dvojicu u poslednjih 10godina, sve im je uzeo, sasvim je normalno da navijači Federera i Nadala preziru Djokovića

Živ bio Djokoviću još 100godina
I nadam se da ćeš bar još 5godina da surovo dominiras tenisom

Veliki pozdrav

lecce

pre 4 godine

Da li je iko ikada imao laksi put do finala nekog Grend Slema nego sto Nadal ima sada na US openu???
(Vlada, 5. septembar 2019 08:57)


put ti je lak koliko si ti JAK

pop

pre 4 godine

Najsramotniji zreb ikada
(Sale, 05. septembar 2019 10:41)

Misliš na Djokovićeve žrebove? Da, zaista su sramno laki. Ne anam zašto Djoki uvek, ali baš uvek nameste najlakši mogući žreb. Valjda zato što je predsednik?

Yoloswag

pre 4 godine

Nadal i Djokara su najveci teniski fizikalci, teniski rudari svih vremena. Pomenuti dvojac po teniskom talentu nije ni medju prvih 100 u istoriji tenisa i zato sva njihova dostignuca su za svaku pohvalu. Nadal i Djokovic su primer svim buducim teniserima da paklenim radom, napornim treninzima do iznemoglosti mogu sve postici i nadomestiti manjak prirodnog talenta
(Zorica, 05. septembar 2019 09:40)

Drži se kuhinjskih poslova, molim te. Nadal sa 17 kidao na šljaci, a Novak počeo da redja ozbiljne skalpove na svim podlogama tek nešto kasnije. To nije plod ludačkog rada, to je talenat. Jedan Federer je više od 10 godina radio kao lud na usavršavanju svog nestabilnog bekhenda.. Svi momci koji se profesionalni bave tenisom su talentovani, siguran sam da postoje momci koji su van 1000 na atp rang listi a da imaju igrački osećaj za top 20, samo neke druge stvari fale (fizičke predispozicije, krš glava, loš tim, loš stil života etc).

Zuti

pre 4 godine

Često se vide ovde komentari za "lak" put Rafe do finala, smešni ždreb i slično.
NE postoji lak meč, svaki je težak i specifičan, čak su najteži oni u prvim kolima, "dosadni" protivnici ali moraš ostati motiviran i čvrst a to mogu samo retki pravi šampioni.
Zato ispadaju razni Timovi, Kačanovi, Cicibani u prvim kolima, utuve si u glavu da su zvezde i da bi trebalo budu slobodni u prva 3 kola.

Zato je Rafa car, lik doslovno gleda samo sledeći poen i samo mu je to fokus, ne dira ga slanje srca, agresija, razbijanje reketa, selebritiji u boxu, društvene mreže, 4 dece...samo tenis.
Zato će i biti GOAT, kao u onoj priči iz vrtića, kornjača rafa i zečevi rođer i nole.

Evans

pre 4 godine

Uzima Nadal ovo izgleda. Bilo ko, samo ne Djokovic.
(Adriano_Galliani, 05. septembar 2019 09:36)

Novače što si toliko snažno nabijao komplekse ovih 10godina? :D

Dzu

pre 4 godine

Nadal i Djokara su najveci teniski fizikalci, teniski rudari svih vremena. Pomenuti dvojac po teniskom talentu nije ni medju prvih 100 u istoriji tenisa i zato sva njihova dostignuca su za svaku pohvalu. Nadal i Djokovic su primer svim buducim teniserima da paklenim radom, napornim treninzima do iznemoglosti mogu sve postici i nadomestiti manjak prirodnog talenta
(Zorica, 05. septembar 2019 09:40)

Pa da je ovo istina sto si ti napisao, onda Nadal ne bi svoj prvi GS uzeo sa 19 godina ili Djokovic koji je sa 19 igrao finala Indijan Velsa i Majamija. Oni su tad bili djeca a vec su gazili ostale. Tom cinjenicom tvoja teorija da su oni dva najveca fizikalca u istoriji tenisa automatski pada u vodu.

drago

pre 4 godine

Haha Cilica je isprasio a Swartzmanna prezivio a Cilic imao 1:1 u setovima a Swartzmann iugubio 3:0.
Trebao zavrsiti 64, 61, 62. Nadal u drugom servirao za 61, na kraju dobio 75.

NS#1

pre 4 godine

Ide buduci GOAT po svoj 19 Slem !! Vec je rekorder po masters titulama, redovno unistava svoja dva najveca rivala na Slemovima, Rogera 10:4, Novaka 9:6. Za razliku od njih ima i Olimpisko zlato. Tokom karijere je imao daleko vise problema sa povredama od njih, al ga cak ni to nije sprecilo da je na pragu svog 19-og Gren Slema !! Godisnje se igra cak 3 Slema na omiljenim podlogama njegova dva najveca rivala, al cak ni ta velika prednost im nije pomogla da naprave Gren Slem razliku u odnosu na pravog GOAT-a. Usput treba i reci da ako Nadal ispostuje i osvoji svoj 4-ti US Open, to ce mu biti rekordna 55 velika titula, ostavice iza sebe Rogera i Novaka koji imaju po 54 velika trofeja !!
(sony, 05. septembar 2019 09:04)

Hahahahahahahahahaha, prestao sam da citam kod:"redovno unistava svoja dva najveca rivala na Slemovima...".
Nadal nije pobedio Djokovica na Slemu punih 5 godina. Kraj vica.

Zorica

pre 4 godine

Kakvu nevidjenu srecu ima Nadal,do potencijalne titule nece igrati sa iole ozbiljnijim teniserom i pritom trecu rundu ili cetvrtu rudnu je odmarao. Znaci nevidjeni srecnik, koji ce 19 slem osvojiti nikad lakse, u nikad slabijoj konkurenciji. Sta mu je Bog duzan???

drago

pre 4 godine

Haha Cilica je isprasio a Swartzmanna prezivio a Cilic imao 1:1 u setovima a Swartzmann izgubio 3:0. I jos je igrao bolje protiv Cilica.
Trebalo zavrsiti 62, 61, 62. Nadal u prvom imao 40 a u drugom servirao za 61, na kraju dobio ta 2 seta 64 75.
Zivci su ga kostali jer zna da ima savrsenu sansu da osvoji i skroz se priblizi Federeru. Ova titula mu je zapravo garancija da prestize Federera

esi mi nola?

pre 4 godine

Da li je iko ikada imao laksi put do finala nekog Grend Slema nego sto Nadal ima sada na US openu???
(Vlada, 05. septembar 2019 08:57)

Nolo na proslom Wibldonu.

ZeZ

pre 4 godine

Nadal ako osvoji USA O. je najbolji teniser u 2019. Finale Melburna, uzeo RG , neverovatno polufinale Wimbldona i New York. Bolji i od Federera i od Novaka. Gde je tajna ? Pogledajte treninge i " dnevne" aktivnosti Nadala . On to radi kao da ima 19 godina i da nije još osvojio ni jedan trofej. Novak i Federer to rade opušteno, insistiraju na društvenim aktivnostima , bombarduju nas stvarima koje nemaju veze sa terenom. Svi su se svađali ko će od njih dvojice uzeti više GS , a sada je izvesno da će to biti Nadal. On je samo sportista ,teniser.

sony

pre 4 godine

Ide buduci GOAT po svoj 19 Slem !! Vec je rekorder po masters titulama, redovno unistava svoja dva najveca rivala na Slemovima, Rogera 10:4, Novaka 9:6. Za razliku od njih ima i Olimpisko zlato. Tokom karijere je imao daleko vise problema sa povredama od njih, al ga cak ni to nije sprecilo da je na pragu svog 19-og Gren Slema !! Godisnje se igra cak 3 Slema na omiljenim podlogama njegova dva najveca rivala, al cak ni ta velika prednost im nije pomogla da naprave Gren Slem razliku u odnosu na pravog GOAT-a. Usput treba i reci da ako Nadal ispostuje i osvoji svoj 4-ti US Open, to ce mu biti rekordna 55 velika titula, ostavice iza sebe Rogera i Novaka koji imaju po 54 velika trofeja !!

Zorica

pre 4 godine

Nadal i Djokara su najveci teniski fizikalci, teniski rudari svih vremena. Pomenuti dvojac po teniskom talentu nije ni medju prvih 100 u istoriji tenisa i zato sva njihova dostignuca su za svaku pohvalu. Nadal i Djokovic su primer svim buducim teniserima da paklenim radom, napornim treninzima do iznemoglosti mogu sve postici i nadomestiti manjak prirodnog talenta

Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!

pre 4 godine

Kako bi ih sve oprao Novak sa pola gasa da je bio zdrav. Svi su ocajni na ovom turniru, kao kada je Cilic osvojio.

MaxX

pre 4 godine

Pregrmeo?!
Rastavio ga Rafa na proste cinioce.Beretini ne moze da stoji na nogama posle ovog maratona i sve osim ubedljive pobede Nadala bilo bi veliko iznenadjenje.Medvedev je dobar ali iscrpljen i povredjen, a cak i u top formi za Rafu je slab, jer mi njegov stil sa viaokim spinovima nikako ne odgovara.Samo cudo moze Nadala da spreci na putu do novog US opena.

Dzukela

pre 4 godine

Ovaj covjek da nije imao sve te probleme sa povredama koje je imao, sad bi imao najmanje 24-25 Slemova i jedno najmanje 10 Slemova na brzim podlogama. Dovoljno je on puta pobedio Novaka i Rogera na njihovim Slemovima da bi se za Nadala reklo da zna da igra samo na sljaci. Pobjedjivao je on njih i to vise puta u finalima i polufinalima Australije, Wimbldona i US Opena, to je prosto cinjenica.

Sinki

pre 4 godine

Nikada mi nece biti jasno zasto organizatori stavljaju glavne muske meceve ds igraju poosle 9 sati uvece,a po nasem u 3 sata ujutru...A zene uglavnom igraju u 19 h.Potpuno bzv.

Prosecni srbin

pre 4 godine

To je taj klasicni sljakas koji je spletom srecnih okolnosti na pragu svog svog 4-og US Opena. Na tu istu srecu je uzeo i dva Wimbldona i jednu Australiju, usput i odigrao 4 finala Australije, 3 finala Wimbldona i jedno finale US Opena. Takodje je i deranje Federera u Australiji 2009, 2012, 2014, Wimbldona 2008 odnosno deranje Novaka na Wimbldonu 2007 i US Openu 2010 i 2013 je nista vise nego cista sreca koju je imao ovaj igrac koji zna da igra samo na sljaci. Nadal je ko Guga Kuerten koji je dobar samo na sljaci, ovi rezultati na ostalim Slemovima koje sam nabrojao je samo cista sreca.

Slobodan

pre 4 godine

Prosetace se do titule, mozda ne odigravsi ni jedan mec sa Top10 teniserom. Medvedev je previse igrao na americkoj turneji i stizu ga povrede, tako da Dimitrov ima sanse za finale.

the land of the dead!

pre 4 godine

Beretini je najlaksi moguci protivnik za Nadala, mozda cak i najlaksi mech na ovogodisnjem US openu ce biti za Nadala polufinale, slab bekhend i igrach sa slabom kretnjom nema sta da trazi protiv Rafe, nije mi jasno kako je ovaj Beretini stigao do polufinala, splet srecnih okolnosti!!!

kocka2

pre 4 godine

mislim da ce italijana da uhvati drhtavica u kljucnim trenucima, pokazao je to u duelu sa monfilsom, te da nadal lako ide u finale..nadam se velikoj borbi sa medvedevim

Nikola

pre 4 godine

Ponadao sam se da ce Svarcman da napravi iznenadjenje. Realno Nadal je veliki favorit za finale. U slucaju da osvoji US open gotovo sigurno ce preuzeti prvo mesto do kraja godine. Bilo bi to gotovo 2000 bodova vise osvojenih ove god. Nole bi morao da osvoji sve preostalo, ali i da se nada u neki Rafin kiks.

RW#0

pre 4 godine

Da ne kazu posle Novakovi fanovi da samo njega gledamo drugacije i ako Nadal recimo ima 24 GS a Federer ostane na 20 vecina nas ce i dalje smatrati Federera GOAT-om. Novak nece osvojiti nijedan vise a i da osvoji jos 20 opet nece biti GOAT zbog mnogih drugih stvari. On je nesto kao Murinjo u fudbalu.

stefan

pre 4 godine

Sad Nadal grize ovo ko niko,velika sansa da stigne Federera po broju GS titula,posle uzme RG i eto ga 20 gs titula.Svala cast za Rafu.Do titule
Smederevo ceka 19 gs titulu

ZeZ

pre 4 godine

Plitka je to voda. Nadal nema nikada većih problema sa boranijom. Novak i Federer umeju da gube od talentovanih gledalaca iz prvog reda. Možda gube , a možda i zarađuju na kladionicama dalekog istoka gde nema ograničenja uloga i isplata. Život je tako kratak i skup.

Loki

pre 4 godine

Švarcman dao 150% od sebe i svoje igre, Nadal igrao na svojih 70%, i ponovo dobio 3:0. Dovoljno rečeno. Nadal laganim koracima ide ka 19-oj Slem tituli.

Vaskr

pre 4 godine

Kako mu se otvorilo za titulu...ovog Beretinija ce da odere 3:0 a na drugoj strani u finalu ce da dobije preumornog Dimitrova ili Medvedeva. Idealno.

Stefan

pre 4 godine

Odavno se nije desilo da Nadal ima dva brejka prednosti u setu i to prokocka. U ovom mecu to se desilo dva puta!
Steta za Svarcamana, imao je odlicnu sansu u 9. gemu, pogotovo na drugu brejk loptu.
Nadal je imao problema i sa desnom i sa lijevom rukom i vidjecemo koliko ce to uticati na njega u sledecem mecu.

ZeZ

pre 4 godine

Nadal ako osvoji USA O. je najbolji teniser u 2019. Finale Melburna, uzeo RG , neverovatno polufinale Wimbldona i New York. Bolji i od Federera i od Novaka. Gde je tajna ? Pogledajte treninge i " dnevne" aktivnosti Nadala . On to radi kao da ima 19 godina i da nije još osvojio ni jedan trofej. Novak i Federer to rade opušteno, insistiraju na društvenim aktivnostima , bombarduju nas stvarima koje nemaju veze sa terenom. Svi su se svađali ko će od njih dvojice uzeti više GS , a sada je izvesno da će to biti Nadal. On je samo sportista ,teniser.

sony

pre 4 godine

Ide buduci GOAT po svoj 19 Slem !! Vec je rekorder po masters titulama, redovno unistava svoja dva najveca rivala na Slemovima, Rogera 10:4, Novaka 9:6. Za razliku od njih ima i Olimpisko zlato. Tokom karijere je imao daleko vise problema sa povredama od njih, al ga cak ni to nije sprecilo da je na pragu svog 19-og Gren Slema !! Godisnje se igra cak 3 Slema na omiljenim podlogama njegova dva najveca rivala, al cak ni ta velika prednost im nije pomogla da naprave Gren Slem razliku u odnosu na pravog GOAT-a. Usput treba i reci da ako Nadal ispostuje i osvoji svoj 4-ti US Open, to ce mu biti rekordna 55 velika titula, ostavice iza sebe Rogera i Novaka koji imaju po 54 velika trofeja !!

Prosecni srbin

pre 4 godine

To je taj klasicni sljakas koji je spletom srecnih okolnosti na pragu svog svog 4-og US Opena. Na tu istu srecu je uzeo i dva Wimbldona i jednu Australiju, usput i odigrao 4 finala Australije, 3 finala Wimbldona i jedno finale US Opena. Takodje je i deranje Federera u Australiji 2009, 2012, 2014, Wimbldona 2008 odnosno deranje Novaka na Wimbldonu 2007 i US Openu 2010 i 2013 je nista vise nego cista sreca koju je imao ovaj igrac koji zna da igra samo na sljaci. Nadal je ko Guga Kuerten koji je dobar samo na sljaci, ovi rezultati na ostalim Slemovima koje sam nabrojao je samo cista sreca.

MaxX

pre 4 godine

Pregrmeo?!
Rastavio ga Rafa na proste cinioce.Beretini ne moze da stoji na nogama posle ovog maratona i sve osim ubedljive pobede Nadala bilo bi veliko iznenadjenje.Medvedev je dobar ali iscrpljen i povredjen, a cak i u top formi za Rafu je slab, jer mi njegov stil sa viaokim spinovima nikako ne odgovara.Samo cudo moze Nadala da spreci na putu do novog US opena.

Zuti

pre 4 godine

Često se vide ovde komentari za "lak" put Rafe do finala, smešni ždreb i slično.
NE postoji lak meč, svaki je težak i specifičan, čak su najteži oni u prvim kolima, "dosadni" protivnici ali moraš ostati motiviran i čvrst a to mogu samo retki pravi šampioni.
Zato ispadaju razni Timovi, Kačanovi, Cicibani u prvim kolima, utuve si u glavu da su zvezde i da bi trebalo budu slobodni u prva 3 kola.

Zato je Rafa car, lik doslovno gleda samo sledeći poen i samo mu je to fokus, ne dira ga slanje srca, agresija, razbijanje reketa, selebritiji u boxu, društvene mreže, 4 dece...samo tenis.
Zato će i biti GOAT, kao u onoj priči iz vrtića, kornjača rafa i zečevi rođer i nole.

Loki

pre 4 godine

Švarcman dao 150% od sebe i svoje igre, Nadal igrao na svojih 70%, i ponovo dobio 3:0. Dovoljno rečeno. Nadal laganim koracima ide ka 19-oj Slem tituli.

stefan

pre 4 godine

Sad Nadal grize ovo ko niko,velika sansa da stigne Federera po broju GS titula,posle uzme RG i eto ga 20 gs titula.Svala cast za Rafu.Do titule
Smederevo ceka 19 gs titulu

Dzukela

pre 4 godine

Ovaj covjek da nije imao sve te probleme sa povredama koje je imao, sad bi imao najmanje 24-25 Slemova i jedno najmanje 10 Slemova na brzim podlogama. Dovoljno je on puta pobedio Novaka i Rogera na njihovim Slemovima da bi se za Nadala reklo da zna da igra samo na sljaci. Pobjedjivao je on njih i to vise puta u finalima i polufinalima Australije, Wimbldona i US Opena, to je prosto cinjenica.

esi mi nola?

pre 4 godine

Da li je iko ikada imao laksi put do finala nekog Grend Slema nego sto Nadal ima sada na US openu???
(Vlada, 05. septembar 2019 08:57)

Nolo na proslom Wibldonu.

Dzu

pre 4 godine

Nadal i Djokara su najveci teniski fizikalci, teniski rudari svih vremena. Pomenuti dvojac po teniskom talentu nije ni medju prvih 100 u istoriji tenisa i zato sva njihova dostignuca su za svaku pohvalu. Nadal i Djokovic su primer svim buducim teniserima da paklenim radom, napornim treninzima do iznemoglosti mogu sve postici i nadomestiti manjak prirodnog talenta
(Zorica, 05. septembar 2019 09:40)

Pa da je ovo istina sto si ti napisao, onda Nadal ne bi svoj prvi GS uzeo sa 19 godina ili Djokovic koji je sa 19 igrao finala Indijan Velsa i Majamija. Oni su tad bili djeca a vec su gazili ostale. Tom cinjenicom tvoja teorija da su oni dva najveca fizikalca u istoriji tenisa automatski pada u vodu.

Laki

pre 4 godine

Obozavam da gledam Nadala, gladijatora sa Majorke, koji se iz petnih zila bori za svaki poen i teniser koji mi je drugi omiljeni odmah posle Novaka. Ali Nadal nikada nece biti GOAT iz prostog razloga jer je previse dominantan na sljaci a na ostalim podlogama je dobar, ali ne najbolji. Sa razlogom ga zovu Kralj sljake i Njegovo Visocanstvo je doslo po titulu u Njujork.
(masinac, 05. septembar 2019 15:26)

Pa on je barem predominantan na sljaci, Novak nije ni upola dominantan na brzim podlogama koliko je Nadal na sljaci. Takodje s druge strane, realno Nadal ima mnogo bolje rezultate na brzim podlogama nego sto Djokovic pa i Federer imaju na sljaci. Ako cemo tako, onda slobodno mozemo reci da Roger i Novak zbog te cinjenice nikako ne mogu biti GOAT. Nadalov rezultat jos vise dobija na znacaju kad znas da se godisnje samo jedan Slem igra na sljaci a cak 3 na brzim podlogama. Brala moj zamisli da se godisnje 3 Slema igraju na sljaci a jedan na betonu. Rafa bi tad imao ladno 32-33 GS, a Roger i Novak zajedno jedva 15. Al eto Roger i Novak cak pored te cinjenice da se godisnje 3 Slema igraju na njihovim podlogama ni to im nije bilo dovoljno da se odmaknu od Rafe sa Slemovima, cak naprotiv Rafa ozbiljno preti da postane rekorder !!

drago

pre 4 godine

Haha Cilica je isprasio a Swartzmanna prezivio a Cilic imao 1:1 u setovima a Swartzmann izgubio 3:0. I jos je igrao bolje protiv Cilica.
Trebalo zavrsiti 62, 61, 62. Nadal u prvom imao 40 a u drugom servirao za 61, na kraju dobio ta 2 seta 64 75.
Zivci su ga kostali jer zna da ima savrsenu sansu da osvoji i skroz se priblizi Federeru. Ova titula mu je zapravo garancija da prestize Federera

the land of the dead!

pre 4 godine

Beretini je najlaksi moguci protivnik za Nadala, mozda cak i najlaksi mech na ovogodisnjem US openu ce biti za Nadala polufinale, slab bekhend i igrach sa slabom kretnjom nema sta da trazi protiv Rafe, nije mi jasno kako je ovaj Beretini stigao do polufinala, splet srecnih okolnosti!!!

pop

pre 4 godine

Najsramotniji zreb ikada
(Sale, 05. septembar 2019 10:41)

Misliš na Djokovićeve žrebove? Da, zaista su sramno laki. Ne anam zašto Djoki uvek, ali baš uvek nameste najlakši mogući žreb. Valjda zato što je predsednik?

Nakazaki

pre 4 godine

Poslednjih 17 mečeva 

Djoković VS Nadal 

Djokovic 2-0 - Peking 2013. 
Djokovic 2-0 - London 2013. 
Djokovic 2-0 - Majami 2014. 
Djokovic 2-1 - Rim 2014. 
Nadal 3-1 - RG 2014. 
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015. 
Djokovic 3-0 RG 2015. 
Djokovic 2-0 Peking 2015. 
Djokovic 2-0 London 2015. 
Djokovic 2-0 Doha 2016. 
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016. 
Djokovic 2-0 Rim 2016. 
Nadal 2-0 Madrid 2017. 
Nadal 2-0 Rim 2018. 
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018 
Djokovic 3-0 AO 2019. 
Nadal 2-1 Rim 2019. 

Ukupno 13-4 za Djokovica 
(Nemanja, 05. septembar 2019 12:55)

Hahahaha al pazi ovog, lik je isao bas od onog meca kada je Djokovic usao u seriju protiv Nadala(Peking 2013). Da si na primer isao jos 7 meceva unazad, bilo bi ukupno 14-10 za Novaka. Ovi nolobotovi samo steluju kako njima odgovara.

Nikola

pre 4 godine

Ponadao sam se da ce Svarcman da napravi iznenadjenje. Realno Nadal je veliki favorit za finale. U slucaju da osvoji US open gotovo sigurno ce preuzeti prvo mesto do kraja godine. Bilo bi to gotovo 2000 bodova vise osvojenih ove god. Nole bi morao da osvoji sve preostalo, ali i da se nada u neki Rafin kiks.

ZeZ

pre 4 godine

Plitka je to voda. Nadal nema nikada većih problema sa boranijom. Novak i Federer umeju da gube od talentovanih gledalaca iz prvog reda. Možda gube , a možda i zarađuju na kladionicama dalekog istoka gde nema ograničenja uloga i isplata. Život je tako kratak i skup.

Vaskr

pre 4 godine

Kako mu se otvorilo za titulu...ovog Beretinija ce da odere 3:0 a na drugoj strani u finalu ce da dobije preumornog Dimitrova ili Medvedeva. Idealno.

Stefan

pre 4 godine

Odavno se nije desilo da Nadal ima dva brejka prednosti u setu i to prokocka. U ovom mecu to se desilo dva puta!
Steta za Svarcamana, imao je odlicnu sansu u 9. gemu, pogotovo na drugu brejk loptu.
Nadal je imao problema i sa desnom i sa lijevom rukom i vidjecemo koliko ce to uticati na njega u sledecem mecu.

Sinki

pre 4 godine

Nikada mi nece biti jasno zasto organizatori stavljaju glavne muske meceve ds igraju poosle 9 sati uvece,a po nasem u 3 sata ujutru...A zene uglavnom igraju u 19 h.Potpuno bzv.

Dzordan Henderson

pre 4 godine

Hahahahahahahahahaha, prestao sam da citam kod:"redovno unistava svoja dva najveca rivala na Slemovima...". 
Nadal nije pobedio Djokovica na Slemu punih 5 godina. Kraj vica.
(NS#1, 05. septembar 2019 10:19)

Pa nije ga pobjedio zato sto ga je nolo izbjegao 2017 i 2019 na RG gdje je bio na samo jedan mec od Rafe. Ugazio ga Tim oba puta. Da je dobio Tima u ta dva navrata, sad bi sa Rafom imao nestvarnih 1:8 na Garosu !!
Znao je Nolo tad sta radi. Jer realno gdje ces sa najvecim rivalom imati 1:8 a vamo kao biti GOAT.

DD

pre 4 godine

Za sve ove što se drže skora kao jedino merilo nečega da kažem. Da li je neko čuo da neko spominje medjusoban skor izmedju Samprasa i Agasija ili Bekera npr.ili bilo koga, ali se zato malo malo spominje koliko je gs osvojio i da ima više od ove dvojice i svih ostalih..e tako će za desetak godina da se priča samo o tome koliko su Federer i Nadal osvojili, pošto oni imaju najviše i drže rekorde. E sad videćemo ko će od njih da ima najviše ali sada u ovom trenutku Fedrer. Tako da se dzabe trudite da izvučete ono što vam odgovara i isturite kao najbitniju stvar u ovoj priči kada to niko ne uzima u obzir. Najbolji je onaj koji ima najviše najvećih turnira, pa mastersa, pa ukupno trofeja..čak ni nedelja provedenih na 1.mesto nije najbitnije..Nadal je blizu da stigne Federera, ali u ovom trenutku je malo iza, sa ovom eventualnom titulom se približava i baš diše za vrat, ali sačekajmo još par dana.

Finac

pre 4 godine

Jos jednom, ako si slep stavi naocare: 

Djokovic 2-0 - Peking 2013. 
Djokovic 2-0 - London 2013. 
Djokovic 2-0 - Majami 2014. 
Djokovic 2-1 - Rim 2014. 
Nadal 3-1 - RG 2014. 
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015. 
Djokovic 3-0 RG 2015. 
Djokovic 2-0 Peking 2015. 
Djokovic 2-0 London 2015. 
Djokovic 2-0 Doha 2016. 
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016. 
Djokovic 2-0 Rim 2016. 
Nadal 2-0 Madrid 2017. 
Nadal 2-0 Rim 2018. 
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018 
Djokovic 3-0 AO 2019. 
Nadal 2-1 Rim 2019. 

OVO PRESUROVO DELUJE
(Nemanja, 05. septembar 2019 13:22)

De mi samo objasni po cemu je tih zadnjih eto 17 meceva bitnije od prethodnih 17..? Derao je i njega Rafa, vodio 16:7.

Nieminen

pre 4 godine

Treba istaci cinjenicu da su Roger i Rafa po vise puta osvajali Slem bez izgubljenog seta ! Zadnji put Rafa na Garosu 2017 i Roger na Wimbldonu 2017. Takodje treba istaci da su i Roger i Rafa dobijali Novaka sa 6:0 u setu, on njih nikada ! Mislim nolovci mozete se vi sad ljutiti, al cinjenice su cinjenice.

Irac

pre 4 godine

(eeeeee, 05. septembar 2019 11:20) 

28-26 busi bre!
(Ogi, 05. septembar 2019 11:45)

Kakvo je to crno busenje, lik ima samo dve pobjede vise na 54 odigrana meca.

lecce

pre 4 godine

Da li je iko ikada imao laksi put do finala nekog Grend Slema nego sto Nadal ima sada na US openu???
(Vlada, 5. septembar 2019 08:57)


put ti je lak koliko si ti JAK

ju ju

pre 4 godine

Posle svih Gvida Pelje, Bautista Agutova, Karenja Buste, Štrumpfova, Kudli, Londerova, Baenje, i ostalih..neko ima obraz da spomenene nečiji žreb? Svašta!

ju ju

pre 4 godine

@Nemanja
I Nadal je imao (i još ima) problem sa kolenima, pa vidim ne spominjete..da nije bilo toga pitanje je da li bi Novak ovoliko osvajao i takav skor imao. Takodje bi odavno prešišao Federera po gs titulama. Koliko je samo finala odskakutao i odstatirao na jednoj nozi, i koliko slemova je propuštao..

Cane

pre 4 godine

Ako je Rafa zdrav, jedino Novak može da ga pobedi. To je uostalom i sam Rafa iskren kao uvek i govorio kada je Novak bio nepobediv. Jedino što je problem za obojicu i podjednako što stilom igre osvajaju jako malo "lakih poena", odnosno servisom i srevis-volejom. Time se i mnogo više troše i rizikuju povrede.
Sada su već u godinama kada je jako teško održati taj nestabilni balans igranja punim intenzitetom bez povreda. U tome je druga mala prednost Đokovića što lakše menja stil igre, a zbog čega je i doveo Ivaniševića. Nadal će verovatno kao i dosad: par meseci igranja pa par meseci oporavka. Ali i meseci začas prerastu u godine....
Prednost Nadala je što nikada ni ne razmišlja ko mu je sa druge strane, ko u publici, ko na sudijskom mestu... on sport i shvata tako da uvek igra pre svega protiv sebe. To spolja gledano izgleda pomalo autistično, ali u tome je plemenitost sporta. Rafa je ultimativni Sportista.

ccc

pre 4 godine

@Vlada
Djoković na ovom i prošlogodišnjem Vimbldonu, i proslom us, i na onom tamo us, na gr 2016.kad je konačno osvojio (da nije bilo presmešnog žreba ne bi osvojio), eto toliko iz glave a kad bi pogledao i prisetio onda bi sigurno izvukao još..Kada je žreb u pitanju, tišina bre, ne brukajte se.

kocka2

pre 4 godine

mislim da ce italijana da uhvati drhtavica u kljucnim trenucima, pokazao je to u duelu sa monfilsom, te da nadal lako ide u finale..nadam se velikoj borbi sa medvedevim

NS#1

pre 4 godine

Ide buduci GOAT po svoj 19 Slem !! Vec je rekorder po masters titulama, redovno unistava svoja dva najveca rivala na Slemovima, Rogera 10:4, Novaka 9:6. Za razliku od njih ima i Olimpisko zlato. Tokom karijere je imao daleko vise problema sa povredama od njih, al ga cak ni to nije sprecilo da je na pragu svog 19-og Gren Slema !! Godisnje se igra cak 3 Slema na omiljenim podlogama njegova dva najveca rivala, al cak ni ta velika prednost im nije pomogla da naprave Gren Slem razliku u odnosu na pravog GOAT-a. Usput treba i reci da ako Nadal ispostuje i osvoji svoj 4-ti US Open, to ce mu biti rekordna 55 velika titula, ostavice iza sebe Rogera i Novaka koji imaju po 54 velika trofeja !!
(sony, 05. septembar 2019 09:04)

Hahahahahahahahahaha, prestao sam da citam kod:"redovno unistava svoja dva najveca rivala na Slemovima...".
Nadal nije pobedio Djokovica na Slemu punih 5 godina. Kraj vica.

drago

pre 4 godine

Haha Cilica je isprasio a Swartzmanna prezivio a Cilic imao 1:1 u setovima a Swartzmann iugubio 3:0.
Trebao zavrsiti 64, 61, 62. Nadal u drugom servirao za 61, na kraju dobio 75.

Nebojsa

pre 4 godine

Zelimo da Djokovic ostane na vrhu a pricamo kako je Nadal imao laksi zreb.
Ako si najbolji tebi zreb nemoze da zasmeta da dodjes do cilja. To isto ko u fudbalu kad ne pobedis, trazis opravdanje u losem terenu.
Zreb nije merilo, evo na primer Djokovic je imao lagane protivnike na RG i prvi ozbiljan igrac mu je bio u polufinalu i desilo se da je izgubio.

da da

pre 4 godine

@ju ju
Ali zaboravljaš da taj "ceo svet" mrzi Djokovića i ne priznaje da je 16 veći broj od 18, 19, 20. Znaš onaj vic kada se klinac vraća iz škole i kaže "mama mama ja sam najbolji ali me učiteljica mrzi"..

Evans

pre 4 godine

Uzima Nadal ovo izgleda. Bilo ko, samo ne Djokovic.
(Adriano_Galliani, 05. septembar 2019 09:36)

Novače što si toliko snažno nabijao komplekse ovih 10godina? :D

Nieminen

pre 4 godine

Treba istaci i cinjenicu da je Djokovic Nadala i Federera samarao cak 54 puta ukupno, oni njega 48 puta, jel da da boli? Ne bi se Federer leba najao od tenisa da je Djokovic mladji 6 godina. Federer je najsrecniji sportista u istoriji covecanstva.
(Vitez, 05. septembar 2019 13:15)

Pa za 102 meca, 6 pobjeda vise je smjesna razlika. Na kraju krajeva ovaj H2H je za budale. To kao nesto otkriva, a ustvari nista ne otkriva. Imas Novaka koji je tukao Nadala na Garosu al ponovo nije osvojio turnir. To ti je cist primer koliko je H2H ustvari relativna stvar.

Finac

pre 4 godine

Djokovic je najblaže receno satro ovu dvojicu u poslednjih 10godina, sve im je uzeo, sasvim je normalno da navijači Federera i Nadala preziru Djokovića 

Živ bio Djokoviću još 100godina 
I nadam se da ćeš bar još 5godina da surovo dominiras tenisom 

Veliki pozdrav
(Nemanja, 05. septembar 2019 12:55)

Hahahaha Djokovic ih najblaze receno satro u poslednjih 10 godina ahahahaha. Aj sve al da ih satro ahahah.

Ovako izgledaju GS u poslednjih 10 godina.
Djokovic 15 GS
Nadal 12 GS, na pragu je 13-te.
Federer 5 GS
Iz ovih cinjenica ja nigdje ne vidim nikakvo satiranje, Nolo 15 GS, Rafa i Federer zajedno 18 !!

I na kraju kazes da Nolo surovo dominira. Jel ti sine znas sta je surova dominacija..?
Surova dominacija ti je bila kada je Federer od 2004 do 2007 od 16 mogucih GS osvojio 11 i neprekidno bio na prvom mjestu. Takvu dominaciju Novak moze samo da sanja. Dominirao je Novak, al ni priblizno kao sto je Federer dominirao.

Slobodan

pre 4 godine

Prosetace se do titule, mozda ne odigravsi ni jedan mec sa Top10 teniserom. Medvedev je previse igrao na americkoj turneji i stizu ga povrede, tako da Dimitrov ima sanse za finale.

Ccc

pre 4 godine

@DD
Pametni ljudi broje grend slemove, ovi ostali nešto drugo što samo njima znači, ali ok, mora nečim da se teše. Vavrinka im baš uništio snove i ovaj open im se završio mnogo rano, sada im ostali Talijan i Medvedev ili Griša.

Nakazaki

pre 4 godine

(Nakazaki, 05. septembar 2019 15:33) 

I sa 14-10 je u Djokovicevu korist, sto tebe to boli aj reci?
(Mitar, 05. septembar 2019 15:44)

Eto vidim uhvatio si se za tih zadnjih 17 meceva. A sta bi bilo da je Novak dobijao boraniju na Garosu 2017, 18, 19..? Tu je bio na samo jedan mec od Nadala. Da je dobijao te meceve, Rafa bi ga realno otkinuo u ta sva 3 meca i Novak bi imao porazavajucih 1:9 sa Nadalom na Garosu. To cinjenica bi ga realno ukopala za sva vremena.

Nemanja

pre 4 godine

Poslednjih 17 mečeva

Djoković VS Nadal

Djokovic 2-0 - Peking 2013.
Djokovic 2-0 - London 2013.
Djokovic 2-0 - Majami 2014.
Djokovic 2-1 - Rim 2014.
Nadal 3-1 - RG 2014.
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015.
Djokovic 3-0 RG 2015.
Djokovic 2-0 Peking 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Djokovic 2-0 Doha 2016.
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016.
Djokovic 2-0 Rim 2016.
Nadal 2-0 Madrid 2017.
Nadal 2-0 Rim 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018
Djokovic 3-0 AO 2019.
Nadal 2-1 Rim 2019.

Ukupno 13-4 za Djokovica


Sve 4 pobede Nadal je ostvario na sljaci
Djokovic je Nadala pobedio 4x na sljaci

Ovo je haos sta Djokovic radi Nadalu

Statistiku protiv Federera necu da iznosim jer je jos strašnija po Frderera

I onda se mi pitamo sto Djokoviću zvižde

Djokovic je najblaže receno satro ovu dvojicu u poslednjih 10godina, sve im je uzeo, sasvim je normalno da navijači Federera i Nadala preziru Djokovića

Živ bio Djokoviću još 100godina
I nadam se da ćeš bar još 5godina da surovo dominiras tenisom

Veliki pozdrav

Whoisthegoat

pre 4 godine

Urnebesno je kako se na 90% objava o ovoj trojici razviju polemike ko je GOAT. Sto se mene tice, slazem se da se broj GS, moze uzeti kaonjedno od vaznijih merila za najboljeg tenisera svih vremena ali smatram da nikako ne sme da bude jedino. Treba uzeti u obzir i konkurenciju u kojoj je osvojen turnir, ukupan broj titula, broj nedelja na 1. mestu i na kraju krajeva i eru. Zeleo bih da napomenem par stvari vezano za nacin na koji su pripadnuci velike trojke dosli do svojih GS titula. Iako postujem Federera, on je svoje GS titule osvajao u nekoj drugoj eri tenisa, kada je konkurencija bila daleko slabija, a njemu realno nije imao ko da se suprotatavi kao sto to rade Nadal i Djokovic u poslednjih 10 godina. Takodje bih zeleo da napomenem da za mene on ne moze nikako biti GOAT, kad 3 puta, ne jednom; 3 puta prokocka 2 mec lopte protiv Djokovica. Da su Djokovic i Nadal postigli svoj vrhunac ranije, Federer bi imao najmanje GS, od njih trojice, to je realnost. Iako Federer ima najvise GS, vise postujem Nadala jer je osvojio dosta GS turnira i u javoj konkurenciji poslednjih godina, dok je Federer u poslednjih 10 god osvojio samo 5. Neko ce reci stariji je. Pa sto igra onda? Nema izgovora. Takodje Nadal ima 12 GS i 2 zlata sa OI u singlu. Djokovic, za koga ja navijam je jednostavno osvajao titule u najtezoj konkurenciji i smatram da iako ih ima manje, teze su osvojene i to ima svoju tezinu. Svako ima svoje argumente za, batalite to ljudi dok ovi jos igraju,glupo je trositi vreme.

Yoloswag

pre 4 godine

Nadal i Djokara su najveci teniski fizikalci, teniski rudari svih vremena. Pomenuti dvojac po teniskom talentu nije ni medju prvih 100 u istoriji tenisa i zato sva njihova dostignuca su za svaku pohvalu. Nadal i Djokovic su primer svim buducim teniserima da paklenim radom, napornim treninzima do iznemoglosti mogu sve postici i nadomestiti manjak prirodnog talenta
(Zorica, 05. septembar 2019 09:40)

Drži se kuhinjskih poslova, molim te. Nadal sa 17 kidao na šljaci, a Novak počeo da redja ozbiljne skalpove na svim podlogama tek nešto kasnije. To nije plod ludačkog rada, to je talenat. Jedan Federer je više od 10 godina radio kao lud na usavršavanju svog nestabilnog bekhenda.. Svi momci koji se profesionalni bave tenisom su talentovani, siguran sam da postoje momci koji su van 1000 na atp rang listi a da imaju igrački osećaj za top 20, samo neke druge stvari fale (fizičke predispozicije, krš glava, loš tim, loš stil života etc).

Ivan Veljković

pre 4 godine

Sjajan meč. Pobedio je Rafa Švarcmana ali se Argentinac opet pokazao kao veoma tvrd orah. Ja dugo pratim tenis, i ne pamtim da je ikada neko Rafi vratio dva brejka u jednom setu pri rezultatu 4:0 i 5:1 za Rafu a Švarcman je noćas to čak čak dva puta u dva različita seta uradio! Fenomenalno! Ali je oba ta seta izgubio jer je Rafa umeo da ga kazni u finišima oba ta seta svojim velikim umećem i velikim iskustvom. Veoma je uporan i žilav Švarcman a uz to poseduje veliko tenisko znanje, samo mu fali još malo iskustva i eto njega sa puno Gren Slem titula u svojim rukama. Definitivno ima velikog šampionskog potencijala, izuzetan je igrač. Još uvek je Rafa nepremostiva prepreka za njega ali biće on sve bolji i bolji, vidim ga kao višestrukog Gren Slem šampiona u budućnosti i siguran sam da će to uspeti. Za sada Velika trojka i dalje dominira ali se poijavljuju novi sjajni igrači i najavljuju svetlu budućnost tenisa i kada se Velika trojka povuče. Treba da ih svetska teniska javnost i sponzori podrži svim sredstvima.

masinac

pre 4 godine

Obozavam da gledam Nadala, gladijatora sa Majorke, koji se iz petnih zila bori za svaki poen i teniser koji mi je drugi omiljeni odmah posle Novaka. Ali Nadal nikada nece biti GOAT iz prostog razloga jer je previse dominantan na sljaci a na ostalim podlogama je dobar, ali ne najbolji. Sa razlogom ga zovu Kralj sljake i Njegovo Visocanstvo je doslo po titulu u Njujork.

Zorica

pre 4 godine

Kakvu nevidjenu srecu ima Nadal,do potencijalne titule nece igrati sa iole ozbiljnijim teniserom i pritom trecu rundu ili cetvrtu rudnu je odmarao. Znaci nevidjeni srecnik, koji ce 19 slem osvojiti nikad lakse, u nikad slabijoj konkurenciji. Sta mu je Bog duzan???

Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!

pre 4 godine

Kako bi ih sve oprao Novak sa pola gasa da je bio zdrav. Svi su ocajni na ovom turniru, kao kada je Cilic osvojio.

ccc

pre 4 godine

A zamislite koji bi skor bio da nije bežao 2g na svim podlogama..izgubuo bi i ono što jedino ima pozitivno, ali zato i beži. I to ne bi samo izgubio nego sa po nekom nulom kao što videsmo onomad.

Namensko vozilo

pre 4 godine

Kako je nolovcima krivo što će Rafa GOAT uzeti 19-u GS titulu, pojest će vas zavist a to nije zdravo
(Muamer, 5. septembar 2019 21:15)

Nolovcima još nije jasno da je Vavrinko skinuo Nola s prvog mesta, i da Nadal završava godinu kao broj jedan. Ko o čemu, oni o Federeru, a Nadal ih brutalno nagazio, kao tenk.

Patrik

pre 4 godine

Poslednjih 17 mečeva

Djoković VS Nadal

Djokovic 2-0 - Peking 2013.
Djokovic 2-0 - London 2013.
Djokovic 2-0 - Majami 2014.
Djokovic 2-1 - Rim 2014.
Nadal 3-1 - RG 2014.
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015.
Djokovic 3-0 RG 2015.
Djokovic 2-0 Peking 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Djokovic 2-0 Doha 2016.
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016.
Djokovic 2-0 Rim 2016.
Nadal 2-0 Madrid 2017.
Nadal 2-0 Rim 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018
Djokovic 3-0 AO 2019.
Nadal 2-1 Rim 2019.

Ukupno 13-4 za Djokovica


Svaka cast za komentar, zaista surovo!

Vitez

pre 4 godine

(Nieminen, 5. septembar 2019 12:56)

Treba istaci i cinjenicu da je Djokovic Nadala i Federera samarao cak 54 puta ukupno, oni njega 48 puta, jel da da boli? Ne bi se Federer leba najao od tenisa da je Djokovic mladji 6 godina. Federer je najsrecniji sportista u istoriji covecanstva.

Cupa

pre 4 godine

Živ bio Djokoviću još 100godina
I nadam se da ćeš bar još 5godina da surovo dominiras tenisom

Veliki pozdrav
(Nemanja, 05. septembar 2019 12:55)

Mislim da ove podatke ni botovi Federera i Nadala nisu znali haha, iskreno ni ja, hvala ti, Novak je bez dileme G.O.A.T. ovog sporta

RW#0

pre 4 godine

Da ne kazu posle Novakovi fanovi da samo njega gledamo drugacije i ako Nadal recimo ima 24 GS a Federer ostane na 20 vecina nas ce i dalje smatrati Federera GOAT-om. Novak nece osvojiti nijedan vise a i da osvoji jos 20 opet nece biti GOAT zbog mnogih drugih stvari. On je nesto kao Murinjo u fudbalu.

Marco

pre 4 godine

(eeeeee, 05. septembar 2019 11:20)

Ja mislim da je bitnije gazenje i ponizavanje na grend slemu, kad se Rafa usili ne izgubi set do finala, a onda ga Djoker pocisti sa 3-0

Nemanja

pre 4 godine

Poslednjih 10 meceva

Djokovic VS Federer

Djokovic 2-0 Rim 2015.
Djokovic 3-1 Vimbldon 2015.
Federer 2-0 Sinsinati 2015.
Djokovic 3-1 US Open 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Federer 2-0 London 2015.
Djokovic 3-1 AO 2016.
Djokovic 2-0 Sinsinati 2018.
Djokovic 2-1 Pariz 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2019.

Ne zna se koga Djokovic vise gazi, da li Nadala ili Federera.

Zorica

pre 4 godine

Nadal i Djokara su najveci teniski fizikalci, teniski rudari svih vremena. Pomenuti dvojac po teniskom talentu nije ni medju prvih 100 u istoriji tenisa i zato sva njihova dostignuca su za svaku pohvalu. Nadal i Djokovic su primer svim buducim teniserima da paklenim radom, napornim treninzima do iznemoglosti mogu sve postici i nadomestiti manjak prirodnog talenta

Lik

pre 4 godine

Zato će i biti GOAT, kao u onoj priči iz vrtića, kornjača rafa i zečevi rođer i nole.
(Zuti, 5. septembar 2019 10:46) 

A po čemu?! Beži Noletu za 2 slema što će ovaj, po običaju da nadoknadi sledeće godine. Mastersi, beži mu za 1! a po broju nedelja na prvom mestu Novak mu je nedostižan, h2h negativan.
Prema tome, dajte ljudi malo realnosti.

Nemanja

pre 4 godine

(Finac, 05. septembar 2019 15:24)

Jeste ga derao Rafa dok je Djokovic predavao meceve i imao preblem sa disanjem sto ni tebi ne zelim ni tvojoj porodici. Od kako se Djokovic resio problem nema konkurenciju jednostavno...

Laponac

pre 4 godine

Finac

"Rolo" je surovo dominirao u periodu 2004.-2007. u "surovoj" konkurenciji Safina, Rodika i ostalih. A kada su se pojavili Nadal i Đoković nema ga nigde. Osvaja GS samo ako se neko od njih dvojice povredi ili ne učestvuje.

Boda Tajson.

pre 4 godine

Djokovicu raskomadao si mnogima zivote na proste cinioce, sada navijaju za Nadala, posto je licemer iz Svajcarske otisao u zaborav.

Matija

pre 4 godine

Realno je rafa favorit Federer najtalentovaniji i omiljeni ali stiće ga po broju Gs i Rafa i Novak ako je to uopšte bitno bitna je vožnja igra i vrhunsko nadmetanje titule su samo brojke

Nemanja

pre 4 godine

(Finac, 05. septembar 2019 13:15)

Jos jednom, ako si slep stavi naocare:

Djokovic 2-0 - Peking 2013.
Djokovic 2-0 - London 2013.
Djokovic 2-0 - Majami 2014.
Djokovic 2-1 - Rim 2014.
Nadal 3-1 - RG 2014.
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015.
Djokovic 3-0 RG 2015.
Djokovic 2-0 Peking 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Djokovic 2-0 Doha 2016.
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016.
Djokovic 2-0 Rim 2016.
Nadal 2-0 Madrid 2017.
Nadal 2-0 Rim 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018
Djokovic 3-0 AO 2019.
Nadal 2-1 Rim 2019.

OVO PRESUROVO DELUJE

Simi

pre 4 godine

Poslednjih 17 mečeva

Djoković VS Nadal

Djokovic 2-0 - Peking 2013.
Djokovic 2-0 - London 2013.
Djokovic 2-0 - Majami 2014.
Djokovic 2-1 - Rim 2014.
Nadal 3-1 - RG 2014.
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015.
Djokovic 3-0 RG 2015.
Djokovic 2-0 Peking 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Djokovic 2-0 Doha 2016.
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016.
Djokovic 2-0 Rim 2016.
Nadal 2-0 Madrid 2017.
Nadal 2-0 Rim 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018
Djokovic 3-0 AO 2019.
Nadal 2-1 Rim 2019.

Ukupno 13-4 za Djokovica


Care daj statistiku i protiv Federera da se smejemo i njemu, pa da ovi pisu kako Djokovic nije najbolji ikada :D

masinac

pre 4 godine

@Laki

Tvrda podloga (beton) ne mora biti brza podloga. Beton se rangira po brzini od 1 do 5, 1 predstavlja sporu podlogu ekvivalentnu sljaci a 5 brzu podlogu slicnu travi.

Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!

pre 4 godine

Kako bi ih sve oprao Novak sa pola gasa da je bio zdrav. Svi su ocajni na ovom turniru, kao kada je Cilic osvojio.

NS#1

pre 4 godine

Ide buduci GOAT po svoj 19 Slem !! Vec je rekorder po masters titulama, redovno unistava svoja dva najveca rivala na Slemovima, Rogera 10:4, Novaka 9:6. Za razliku od njih ima i Olimpisko zlato. Tokom karijere je imao daleko vise problema sa povredama od njih, al ga cak ni to nije sprecilo da je na pragu svog 19-og Gren Slema !! Godisnje se igra cak 3 Slema na omiljenim podlogama njegova dva najveca rivala, al cak ni ta velika prednost im nije pomogla da naprave Gren Slem razliku u odnosu na pravog GOAT-a. Usput treba i reci da ako Nadal ispostuje i osvoji svoj 4-ti US Open, to ce mu biti rekordna 55 velika titula, ostavice iza sebe Rogera i Novaka koji imaju po 54 velika trofeja !!
(sony, 05. septembar 2019 09:04)

Hahahahahahahahahaha, prestao sam da citam kod:"redovno unistava svoja dva najveca rivala na Slemovima...".
Nadal nije pobedio Djokovica na Slemu punih 5 godina. Kraj vica.

Zorica

pre 4 godine

Kakvu nevidjenu srecu ima Nadal,do potencijalne titule nece igrati sa iole ozbiljnijim teniserom i pritom trecu rundu ili cetvrtu rudnu je odmarao. Znaci nevidjeni srecnik, koji ce 19 slem osvojiti nikad lakse, u nikad slabijoj konkurenciji. Sta mu je Bog duzan???

Zorica

pre 4 godine

Nadal i Djokara su najveci teniski fizikalci, teniski rudari svih vremena. Pomenuti dvojac po teniskom talentu nije ni medju prvih 100 u istoriji tenisa i zato sva njihova dostignuca su za svaku pohvalu. Nadal i Djokovic su primer svim buducim teniserima da paklenim radom, napornim treninzima do iznemoglosti mogu sve postici i nadomestiti manjak prirodnog talenta

RW#0

pre 4 godine

Da ne kazu posle Novakovi fanovi da samo njega gledamo drugacije i ako Nadal recimo ima 24 GS a Federer ostane na 20 vecina nas ce i dalje smatrati Federera GOAT-om. Novak nece osvojiti nijedan vise a i da osvoji jos 20 opet nece biti GOAT zbog mnogih drugih stvari. On je nesto kao Murinjo u fudbalu.

Lik

pre 4 godine

Zato će i biti GOAT, kao u onoj priči iz vrtića, kornjača rafa i zečevi rođer i nole.
(Zuti, 5. septembar 2019 10:46) 

A po čemu?! Beži Noletu za 2 slema što će ovaj, po običaju da nadoknadi sledeće godine. Mastersi, beži mu za 1! a po broju nedelja na prvom mestu Novak mu je nedostižan, h2h negativan.
Prema tome, dajte ljudi malo realnosti.

Evans

pre 4 godine

Uzima Nadal ovo izgleda. Bilo ko, samo ne Djokovic.
(Adriano_Galliani, 05. septembar 2019 09:36)

Novače što si toliko snažno nabijao komplekse ovih 10godina? :D

Marco

pre 4 godine

(eeeeee, 05. septembar 2019 11:20)

Ja mislim da je bitnije gazenje i ponizavanje na grend slemu, kad se Rafa usili ne izgubi set do finala, a onda ga Djoker pocisti sa 3-0

Nemanja

pre 4 godine

Poslednjih 17 mečeva

Djoković VS Nadal

Djokovic 2-0 - Peking 2013.
Djokovic 2-0 - London 2013.
Djokovic 2-0 - Majami 2014.
Djokovic 2-1 - Rim 2014.
Nadal 3-1 - RG 2014.
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015.
Djokovic 3-0 RG 2015.
Djokovic 2-0 Peking 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Djokovic 2-0 Doha 2016.
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016.
Djokovic 2-0 Rim 2016.
Nadal 2-0 Madrid 2017.
Nadal 2-0 Rim 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018
Djokovic 3-0 AO 2019.
Nadal 2-1 Rim 2019.

Ukupno 13-4 za Djokovica


Sve 4 pobede Nadal je ostvario na sljaci
Djokovic je Nadala pobedio 4x na sljaci

Ovo je haos sta Djokovic radi Nadalu

Statistiku protiv Federera necu da iznosim jer je jos strašnija po Frderera

I onda se mi pitamo sto Djokoviću zvižde

Djokovic je najblaže receno satro ovu dvojicu u poslednjih 10godina, sve im je uzeo, sasvim je normalno da navijači Federera i Nadala preziru Djokovića

Živ bio Djokoviću još 100godina
I nadam se da ćeš bar još 5godina da surovo dominiras tenisom

Veliki pozdrav

Patrik

pre 4 godine

Poslednjih 17 mečeva

Djoković VS Nadal

Djokovic 2-0 - Peking 2013.
Djokovic 2-0 - London 2013.
Djokovic 2-0 - Majami 2014.
Djokovic 2-1 - Rim 2014.
Nadal 3-1 - RG 2014.
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015.
Djokovic 3-0 RG 2015.
Djokovic 2-0 Peking 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Djokovic 2-0 Doha 2016.
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016.
Djokovic 2-0 Rim 2016.
Nadal 2-0 Madrid 2017.
Nadal 2-0 Rim 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018
Djokovic 3-0 AO 2019.
Nadal 2-1 Rim 2019.

Ukupno 13-4 za Djokovica


Svaka cast za komentar, zaista surovo!

Nemanja

pre 4 godine

Poslednjih 10 meceva

Djokovic VS Federer

Djokovic 2-0 Rim 2015.
Djokovic 3-1 Vimbldon 2015.
Federer 2-0 Sinsinati 2015.
Djokovic 3-1 US Open 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Federer 2-0 London 2015.
Djokovic 3-1 AO 2016.
Djokovic 2-0 Sinsinati 2018.
Djokovic 2-1 Pariz 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2019.

Ne zna se koga Djokovic vise gazi, da li Nadala ili Federera.

Cupa

pre 4 godine

Živ bio Djokoviću još 100godina
I nadam se da ćeš bar još 5godina da surovo dominiras tenisom

Veliki pozdrav
(Nemanja, 05. septembar 2019 12:55)

Mislim da ove podatke ni botovi Federera i Nadala nisu znali haha, iskreno ni ja, hvala ti, Novak je bez dileme G.O.A.T. ovog sporta

Simi

pre 4 godine

Poslednjih 17 mečeva

Djoković VS Nadal

Djokovic 2-0 - Peking 2013.
Djokovic 2-0 - London 2013.
Djokovic 2-0 - Majami 2014.
Djokovic 2-1 - Rim 2014.
Nadal 3-1 - RG 2014.
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015.
Djokovic 3-0 RG 2015.
Djokovic 2-0 Peking 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Djokovic 2-0 Doha 2016.
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016.
Djokovic 2-0 Rim 2016.
Nadal 2-0 Madrid 2017.
Nadal 2-0 Rim 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018
Djokovic 3-0 AO 2019.
Nadal 2-1 Rim 2019.

Ukupno 13-4 za Djokovica


Care daj statistiku i protiv Federera da se smejemo i njemu, pa da ovi pisu kako Djokovic nije najbolji ikada :D

Nemanja

pre 4 godine

(Finac, 05. septembar 2019 15:24)

Jeste ga derao Rafa dok je Djokovic predavao meceve i imao preblem sa disanjem sto ni tebi ne zelim ni tvojoj porodici. Od kako se Djokovic resio problem nema konkurenciju jednostavno...

sony

pre 4 godine

Ide buduci GOAT po svoj 19 Slem !! Vec je rekorder po masters titulama, redovno unistava svoja dva najveca rivala na Slemovima, Rogera 10:4, Novaka 9:6. Za razliku od njih ima i Olimpisko zlato. Tokom karijere je imao daleko vise problema sa povredama od njih, al ga cak ni to nije sprecilo da je na pragu svog 19-og Gren Slema !! Godisnje se igra cak 3 Slema na omiljenim podlogama njegova dva najveca rivala, al cak ni ta velika prednost im nije pomogla da naprave Gren Slem razliku u odnosu na pravog GOAT-a. Usput treba i reci da ako Nadal ispostuje i osvoji svoj 4-ti US Open, to ce mu biti rekordna 55 velika titula, ostavice iza sebe Rogera i Novaka koji imaju po 54 velika trofeja !!

Vitez

pre 4 godine

(Nieminen, 5. septembar 2019 12:56)

Treba istaci i cinjenicu da je Djokovic Nadala i Federera samarao cak 54 puta ukupno, oni njega 48 puta, jel da da boli? Ne bi se Federer leba najao od tenisa da je Djokovic mladji 6 godina. Federer je najsrecniji sportista u istoriji covecanstva.

Prosecni srbin

pre 4 godine

To je taj klasicni sljakas koji je spletom srecnih okolnosti na pragu svog svog 4-og US Opena. Na tu istu srecu je uzeo i dva Wimbldona i jednu Australiju, usput i odigrao 4 finala Australije, 3 finala Wimbldona i jedno finale US Opena. Takodje je i deranje Federera u Australiji 2009, 2012, 2014, Wimbldona 2008 odnosno deranje Novaka na Wimbldonu 2007 i US Openu 2010 i 2013 je nista vise nego cista sreca koju je imao ovaj igrac koji zna da igra samo na sljaci. Nadal je ko Guga Kuerten koji je dobar samo na sljaci, ovi rezultati na ostalim Slemovima koje sam nabrojao je samo cista sreca.

Boda Tajson.

pre 4 godine

Djokovicu raskomadao si mnogima zivote na proste cinioce, sada navijaju za Nadala, posto je licemer iz Svajcarske otisao u zaborav.

stefan

pre 4 godine

Sad Nadal grize ovo ko niko,velika sansa da stigne Federera po broju GS titula,posle uzme RG i eto ga 20 gs titula.Svala cast za Rafu.Do titule
Smederevo ceka 19 gs titulu

Nemanja

pre 4 godine

(Finac, 05. septembar 2019 13:15)

Jos jednom, ako si slep stavi naocare:

Djokovic 2-0 - Peking 2013.
Djokovic 2-0 - London 2013.
Djokovic 2-0 - Majami 2014.
Djokovic 2-1 - Rim 2014.
Nadal 3-1 - RG 2014.
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015.
Djokovic 3-0 RG 2015.
Djokovic 2-0 Peking 2015.
Djokovic 2-0 London 2015.
Djokovic 2-0 Doha 2016.
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016.
Djokovic 2-0 Rim 2016.
Nadal 2-0 Madrid 2017.
Nadal 2-0 Rim 2018.
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018
Djokovic 3-0 AO 2019.
Nadal 2-1 Rim 2019.

OVO PRESUROVO DELUJE

esi mi nola?

pre 4 godine

Da li je iko ikada imao laksi put do finala nekog Grend Slema nego sto Nadal ima sada na US openu???
(Vlada, 05. septembar 2019 08:57)

Nolo na proslom Wibldonu.

Nieminen

pre 4 godine

Treba istaci cinjenicu da su Roger i Rafa po vise puta osvajali Slem bez izgubljenog seta ! Zadnji put Rafa na Garosu 2017 i Roger na Wimbldonu 2017. Takodje treba istaci da su i Roger i Rafa dobijali Novaka sa 6:0 u setu, on njih nikada ! Mislim nolovci mozete se vi sad ljutiti, al cinjenice su cinjenice.

ZeZ

pre 4 godine

Nadal ako osvoji USA O. je najbolji teniser u 2019. Finale Melburna, uzeo RG , neverovatno polufinale Wimbldona i New York. Bolji i od Federera i od Novaka. Gde je tajna ? Pogledajte treninge i " dnevne" aktivnosti Nadala . On to radi kao da ima 19 godina i da nije još osvojio ni jedan trofej. Novak i Federer to rade opušteno, insistiraju na društvenim aktivnostima , bombarduju nas stvarima koje nemaju veze sa terenom. Svi su se svađali ko će od njih dvojice uzeti više GS , a sada je izvesno da će to biti Nadal. On je samo sportista ,teniser.

Finac

pre 4 godine

Djokovic je najblaže receno satro ovu dvojicu u poslednjih 10godina, sve im je uzeo, sasvim je normalno da navijači Federera i Nadala preziru Djokovića 

Živ bio Djokoviću još 100godina 
I nadam se da ćeš bar još 5godina da surovo dominiras tenisom 

Veliki pozdrav
(Nemanja, 05. septembar 2019 12:55)

Hahahaha Djokovic ih najblaze receno satro u poslednjih 10 godina ahahahaha. Aj sve al da ih satro ahahah.

Ovako izgledaju GS u poslednjih 10 godina.
Djokovic 15 GS
Nadal 12 GS, na pragu je 13-te.
Federer 5 GS
Iz ovih cinjenica ja nigdje ne vidim nikakvo satiranje, Nolo 15 GS, Rafa i Federer zajedno 18 !!

I na kraju kazes da Nolo surovo dominira. Jel ti sine znas sta je surova dominacija..?
Surova dominacija ti je bila kada je Federer od 2004 do 2007 od 16 mogucih GS osvojio 11 i neprekidno bio na prvom mjestu. Takvu dominaciju Novak moze samo da sanja. Dominirao je Novak, al ni priblizno kao sto je Federer dominirao.

masinac

pre 4 godine

Obozavam da gledam Nadala, gladijatora sa Majorke, koji se iz petnih zila bori za svaki poen i teniser koji mi je drugi omiljeni odmah posle Novaka. Ali Nadal nikada nece biti GOAT iz prostog razloga jer je previse dominantan na sljaci a na ostalim podlogama je dobar, ali ne najbolji. Sa razlogom ga zovu Kralj sljake i Njegovo Visocanstvo je doslo po titulu u Njujork.

Dzukela

pre 4 godine

Ovaj covjek da nije imao sve te probleme sa povredama koje je imao, sad bi imao najmanje 24-25 Slemova i jedno najmanje 10 Slemova na brzim podlogama. Dovoljno je on puta pobedio Novaka i Rogera na njihovim Slemovima da bi se za Nadala reklo da zna da igra samo na sljaci. Pobjedjivao je on njih i to vise puta u finalima i polufinalima Australije, Wimbldona i US Opena, to je prosto cinjenica.

ccc

pre 4 godine

@Vlada
Djoković na ovom i prošlogodišnjem Vimbldonu, i proslom us, i na onom tamo us, na gr 2016.kad je konačno osvojio (da nije bilo presmešnog žreba ne bi osvojio), eto toliko iz glave a kad bi pogledao i prisetio onda bi sigurno izvukao još..Kada je žreb u pitanju, tišina bre, ne brukajte se.

Zuti

pre 4 godine

Često se vide ovde komentari za "lak" put Rafe do finala, smešni ždreb i slično.
NE postoji lak meč, svaki je težak i specifičan, čak su najteži oni u prvim kolima, "dosadni" protivnici ali moraš ostati motiviran i čvrst a to mogu samo retki pravi šampioni.
Zato ispadaju razni Timovi, Kačanovi, Cicibani u prvim kolima, utuve si u glavu da su zvezde i da bi trebalo budu slobodni u prva 3 kola.

Zato je Rafa car, lik doslovno gleda samo sledeći poen i samo mu je to fokus, ne dira ga slanje srca, agresija, razbijanje reketa, selebritiji u boxu, društvene mreže, 4 dece...samo tenis.
Zato će i biti GOAT, kao u onoj priči iz vrtića, kornjača rafa i zečevi rođer i nole.

Dzordan Henderson

pre 4 godine

Hahahahahahahahahaha, prestao sam da citam kod:"redovno unistava svoja dva najveca rivala na Slemovima...". 
Nadal nije pobedio Djokovica na Slemu punih 5 godina. Kraj vica.
(NS#1, 05. septembar 2019 10:19)

Pa nije ga pobjedio zato sto ga je nolo izbjegao 2017 i 2019 na RG gdje je bio na samo jedan mec od Rafe. Ugazio ga Tim oba puta. Da je dobio Tima u ta dva navrata, sad bi sa Rafom imao nestvarnih 1:8 na Garosu !!
Znao je Nolo tad sta radi. Jer realno gdje ces sa najvecim rivalom imati 1:8 a vamo kao biti GOAT.

Laponac

pre 4 godine

Finac

"Rolo" je surovo dominirao u periodu 2004.-2007. u "surovoj" konkurenciji Safina, Rodika i ostalih. A kada su se pojavili Nadal i Đoković nema ga nigde. Osvaja GS samo ako se neko od njih dvojice povredi ili ne učestvuje.

Nakazaki

pre 4 godine

Poslednjih 17 mečeva 

Djoković VS Nadal 

Djokovic 2-0 - Peking 2013. 
Djokovic 2-0 - London 2013. 
Djokovic 2-0 - Majami 2014. 
Djokovic 2-1 - Rim 2014. 
Nadal 3-1 - RG 2014. 
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015. 
Djokovic 3-0 RG 2015. 
Djokovic 2-0 Peking 2015. 
Djokovic 2-0 London 2015. 
Djokovic 2-0 Doha 2016. 
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016. 
Djokovic 2-0 Rim 2016. 
Nadal 2-0 Madrid 2017. 
Nadal 2-0 Rim 2018. 
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018 
Djokovic 3-0 AO 2019. 
Nadal 2-1 Rim 2019. 

Ukupno 13-4 za Djokovica 
(Nemanja, 05. septembar 2019 12:55)

Hahahaha al pazi ovog, lik je isao bas od onog meca kada je Djokovic usao u seriju protiv Nadala(Peking 2013). Da si na primer isao jos 7 meceva unazad, bilo bi ukupno 14-10 za Novaka. Ovi nolobotovi samo steluju kako njima odgovara.

Nakazaki

pre 4 godine

(Nakazaki, 05. septembar 2019 15:33) 

I sa 14-10 je u Djokovicevu korist, sto tebe to boli aj reci?
(Mitar, 05. septembar 2019 15:44)

Eto vidim uhvatio si se za tih zadnjih 17 meceva. A sta bi bilo da je Novak dobijao boraniju na Garosu 2017, 18, 19..? Tu je bio na samo jedan mec od Nadala. Da je dobijao te meceve, Rafa bi ga realno otkinuo u ta sva 3 meca i Novak bi imao porazavajucih 1:9 sa Nadalom na Garosu. To cinjenica bi ga realno ukopala za sva vremena.

da da

pre 4 godine

@ju ju
Ali zaboravljaš da taj "ceo svet" mrzi Djokovića i ne priznaje da je 16 veći broj od 18, 19, 20. Znaš onaj vic kada se klinac vraća iz škole i kaže "mama mama ja sam najbolji ali me učiteljica mrzi"..

Loki

pre 4 godine

Švarcman dao 150% od sebe i svoje igre, Nadal igrao na svojih 70%, i ponovo dobio 3:0. Dovoljno rečeno. Nadal laganim koracima ide ka 19-oj Slem tituli.

ZeZ

pre 4 godine

Plitka je to voda. Nadal nema nikada većih problema sa boranijom. Novak i Federer umeju da gube od talentovanih gledalaca iz prvog reda. Možda gube , a možda i zarađuju na kladionicama dalekog istoka gde nema ograničenja uloga i isplata. Život je tako kratak i skup.

Slobodan

pre 4 godine

Prosetace se do titule, mozda ne odigravsi ni jedan mec sa Top10 teniserom. Medvedev je previse igrao na americkoj turneji i stizu ga povrede, tako da Dimitrov ima sanse za finale.

pop

pre 4 godine

Najsramotniji zreb ikada
(Sale, 05. septembar 2019 10:41)

Misliš na Djokovićeve žrebove? Da, zaista su sramno laki. Ne anam zašto Djoki uvek, ali baš uvek nameste najlakši mogući žreb. Valjda zato što je predsednik?

Sinki

pre 4 godine

Nikada mi nece biti jasno zasto organizatori stavljaju glavne muske meceve ds igraju poosle 9 sati uvece,a po nasem u 3 sata ujutru...A zene uglavnom igraju u 19 h.Potpuno bzv.

Irac

pre 4 godine

(eeeeee, 05. septembar 2019 11:20) 

28-26 busi bre!
(Ogi, 05. septembar 2019 11:45)

Kakvo je to crno busenje, lik ima samo dve pobjede vise na 54 odigrana meca.

Finac

pre 4 godine

Jos jednom, ako si slep stavi naocare: 

Djokovic 2-0 - Peking 2013. 
Djokovic 2-0 - London 2013. 
Djokovic 2-0 - Majami 2014. 
Djokovic 2-1 - Rim 2014. 
Nadal 3-1 - RG 2014. 
Djokovic 2-0 Monte Karlo 2015. 
Djokovic 3-0 RG 2015. 
Djokovic 2-0 Peking 2015. 
Djokovic 2-0 London 2015. 
Djokovic 2-0 Doha 2016. 
Djokovic 2-0 Indian Vels 2016. 
Djokovic 2-0 Rim 2016. 
Nadal 2-0 Madrid 2017. 
Nadal 2-0 Rim 2018. 
Djokovic 3-2 Vimbldon 2018 
Djokovic 3-0 AO 2019. 
Nadal 2-1 Rim 2019. 

OVO PRESUROVO DELUJE
(Nemanja, 05. septembar 2019 13:22)

De mi samo objasni po cemu je tih zadnjih eto 17 meceva bitnije od prethodnih 17..? Derao je i njega Rafa, vodio 16:7.

Laki

pre 4 godine

Obozavam da gledam Nadala, gladijatora sa Majorke, koji se iz petnih zila bori za svaki poen i teniser koji mi je drugi omiljeni odmah posle Novaka. Ali Nadal nikada nece biti GOAT iz prostog razloga jer je previse dominantan na sljaci a na ostalim podlogama je dobar, ali ne najbolji. Sa razlogom ga zovu Kralj sljake i Njegovo Visocanstvo je doslo po titulu u Njujork.
(masinac, 05. septembar 2019 15:26)

Pa on je barem predominantan na sljaci, Novak nije ni upola dominantan na brzim podlogama koliko je Nadal na sljaci. Takodje s druge strane, realno Nadal ima mnogo bolje rezultate na brzim podlogama nego sto Djokovic pa i Federer imaju na sljaci. Ako cemo tako, onda slobodno mozemo reci da Roger i Novak zbog te cinjenice nikako ne mogu biti GOAT. Nadalov rezultat jos vise dobija na znacaju kad znas da se godisnje samo jedan Slem igra na sljaci a cak 3 na brzim podlogama. Brala moj zamisli da se godisnje 3 Slema igraju na sljaci a jedan na betonu. Rafa bi tad imao ladno 32-33 GS, a Roger i Novak zajedno jedva 15. Al eto Roger i Novak cak pored te cinjenice da se godisnje 3 Slema igraju na njihovim podlogama ni to im nije bilo dovoljno da se odmaknu od Rafe sa Slemovima, cak naprotiv Rafa ozbiljno preti da postane rekorder !!

Vaskr

pre 4 godine

Kako mu se otvorilo za titulu...ovog Beretinija ce da odere 3:0 a na drugoj strani u finalu ce da dobije preumornog Dimitrova ili Medvedeva. Idealno.

the land of the dead!

pre 4 godine

Beretini je najlaksi moguci protivnik za Nadala, mozda cak i najlaksi mech na ovogodisnjem US openu ce biti za Nadala polufinale, slab bekhend i igrach sa slabom kretnjom nema sta da trazi protiv Rafe, nije mi jasno kako je ovaj Beretini stigao do polufinala, splet srecnih okolnosti!!!

MaxX

pre 4 godine

Pregrmeo?!
Rastavio ga Rafa na proste cinioce.Beretini ne moze da stoji na nogama posle ovog maratona i sve osim ubedljive pobede Nadala bilo bi veliko iznenadjenje.Medvedev je dobar ali iscrpljen i povredjen, a cak i u top formi za Rafu je slab, jer mi njegov stil sa viaokim spinovima nikako ne odgovara.Samo cudo moze Nadala da spreci na putu do novog US opena.

Yoloswag

pre 4 godine

Nadal i Djokara su najveci teniski fizikalci, teniski rudari svih vremena. Pomenuti dvojac po teniskom talentu nije ni medju prvih 100 u istoriji tenisa i zato sva njihova dostignuca su za svaku pohvalu. Nadal i Djokovic su primer svim buducim teniserima da paklenim radom, napornim treninzima do iznemoglosti mogu sve postici i nadomestiti manjak prirodnog talenta
(Zorica, 05. septembar 2019 09:40)

Drži se kuhinjskih poslova, molim te. Nadal sa 17 kidao na šljaci, a Novak počeo da redja ozbiljne skalpove na svim podlogama tek nešto kasnije. To nije plod ludačkog rada, to je talenat. Jedan Federer je više od 10 godina radio kao lud na usavršavanju svog nestabilnog bekhenda.. Svi momci koji se profesionalni bave tenisom su talentovani, siguran sam da postoje momci koji su van 1000 na atp rang listi a da imaju igrački osećaj za top 20, samo neke druge stvari fale (fizičke predispozicije, krš glava, loš tim, loš stil života etc).

ju ju

pre 4 godine

Posle svih Gvida Pelje, Bautista Agutova, Karenja Buste, Štrumpfova, Kudli, Londerova, Baenje, i ostalih..neko ima obraz da spomenene nečiji žreb? Svašta!

Nikola

pre 4 godine

Ponadao sam se da ce Svarcman da napravi iznenadjenje. Realno Nadal je veliki favorit za finale. U slucaju da osvoji US open gotovo sigurno ce preuzeti prvo mesto do kraja godine. Bilo bi to gotovo 2000 bodova vise osvojenih ove god. Nole bi morao da osvoji sve preostalo, ali i da se nada u neki Rafin kiks.

Dzu

pre 4 godine

Nadal i Djokara su najveci teniski fizikalci, teniski rudari svih vremena. Pomenuti dvojac po teniskom talentu nije ni medju prvih 100 u istoriji tenisa i zato sva njihova dostignuca su za svaku pohvalu. Nadal i Djokovic su primer svim buducim teniserima da paklenim radom, napornim treninzima do iznemoglosti mogu sve postici i nadomestiti manjak prirodnog talenta
(Zorica, 05. septembar 2019 09:40)

Pa da je ovo istina sto si ti napisao, onda Nadal ne bi svoj prvi GS uzeo sa 19 godina ili Djokovic koji je sa 19 igrao finala Indijan Velsa i Majamija. Oni su tad bili djeca a vec su gazili ostale. Tom cinjenicom tvoja teorija da su oni dva najveca fizikalca u istoriji tenisa automatski pada u vodu.

DD

pre 4 godine

Za sve ove što se drže skora kao jedino merilo nečega da kažem. Da li je neko čuo da neko spominje medjusoban skor izmedju Samprasa i Agasija ili Bekera npr.ili bilo koga, ali se zato malo malo spominje koliko je gs osvojio i da ima više od ove dvojice i svih ostalih..e tako će za desetak godina da se priča samo o tome koliko su Federer i Nadal osvojili, pošto oni imaju najviše i drže rekorde. E sad videćemo ko će od njih da ima najviše ali sada u ovom trenutku Fedrer. Tako da se dzabe trudite da izvučete ono što vam odgovara i isturite kao najbitniju stvar u ovoj priči kada to niko ne uzima u obzir. Najbolji je onaj koji ima najviše najvećih turnira, pa mastersa, pa ukupno trofeja..čak ni nedelja provedenih na 1.mesto nije najbitnije..Nadal je blizu da stigne Federera, ali u ovom trenutku je malo iza, sa ovom eventualnom titulom se približava i baš diše za vrat, ali sačekajmo još par dana.

Nieminen

pre 4 godine

Treba istaci i cinjenicu da je Djokovic Nadala i Federera samarao cak 54 puta ukupno, oni njega 48 puta, jel da da boli? Ne bi se Federer leba najao od tenisa da je Djokovic mladji 6 godina. Federer je najsrecniji sportista u istoriji covecanstva.
(Vitez, 05. septembar 2019 13:15)

Pa za 102 meca, 6 pobjeda vise je smjesna razlika. Na kraju krajeva ovaj H2H je za budale. To kao nesto otkriva, a ustvari nista ne otkriva. Imas Novaka koji je tukao Nadala na Garosu al ponovo nije osvojio turnir. To ti je cist primer koliko je H2H ustvari relativna stvar.

Whoisthegoat

pre 4 godine

Urnebesno je kako se na 90% objava o ovoj trojici razviju polemike ko je GOAT. Sto se mene tice, slazem se da se broj GS, moze uzeti kaonjedno od vaznijih merila za najboljeg tenisera svih vremena ali smatram da nikako ne sme da bude jedino. Treba uzeti u obzir i konkurenciju u kojoj je osvojen turnir, ukupan broj titula, broj nedelja na 1. mestu i na kraju krajeva i eru. Zeleo bih da napomenem par stvari vezano za nacin na koji su pripadnuci velike trojke dosli do svojih GS titula. Iako postujem Federera, on je svoje GS titule osvajao u nekoj drugoj eri tenisa, kada je konkurencija bila daleko slabija, a njemu realno nije imao ko da se suprotatavi kao sto to rade Nadal i Djokovic u poslednjih 10 godina. Takodje bih zeleo da napomenem da za mene on ne moze nikako biti GOAT, kad 3 puta, ne jednom; 3 puta prokocka 2 mec lopte protiv Djokovica. Da su Djokovic i Nadal postigli svoj vrhunac ranije, Federer bi imao najmanje GS, od njih trojice, to je realnost. Iako Federer ima najvise GS, vise postujem Nadala jer je osvojio dosta GS turnira i u javoj konkurenciji poslednjih godina, dok je Federer u poslednjih 10 god osvojio samo 5. Neko ce reci stariji je. Pa sto igra onda? Nema izgovora. Takodje Nadal ima 12 GS i 2 zlata sa OI u singlu. Djokovic, za koga ja navijam je jednostavno osvajao titule u najtezoj konkurenciji i smatram da iako ih ima manje, teze su osvojene i to ima svoju tezinu. Svako ima svoje argumente za, batalite to ljudi dok ovi jos igraju,glupo je trositi vreme.

ju ju

pre 4 godine

@Nemanja
I Nadal je imao (i još ima) problem sa kolenima, pa vidim ne spominjete..da nije bilo toga pitanje je da li bi Novak ovoliko osvajao i takav skor imao. Takodje bi odavno prešišao Federera po gs titulama. Koliko je samo finala odskakutao i odstatirao na jednoj nozi, i koliko slemova je propuštao..

Ivan Veljković

pre 4 godine

Sjajan meč. Pobedio je Rafa Švarcmana ali se Argentinac opet pokazao kao veoma tvrd orah. Ja dugo pratim tenis, i ne pamtim da je ikada neko Rafi vratio dva brejka u jednom setu pri rezultatu 4:0 i 5:1 za Rafu a Švarcman je noćas to čak čak dva puta u dva različita seta uradio! Fenomenalno! Ali je oba ta seta izgubio jer je Rafa umeo da ga kazni u finišima oba ta seta svojim velikim umećem i velikim iskustvom. Veoma je uporan i žilav Švarcman a uz to poseduje veliko tenisko znanje, samo mu fali još malo iskustva i eto njega sa puno Gren Slem titula u svojim rukama. Definitivno ima velikog šampionskog potencijala, izuzetan je igrač. Još uvek je Rafa nepremostiva prepreka za njega ali biće on sve bolji i bolji, vidim ga kao višestrukog Gren Slem šampiona u budućnosti i siguran sam da će to uspeti. Za sada Velika trojka i dalje dominira ali se poijavljuju novi sjajni igrači i najavljuju svetlu budućnost tenisa i kada se Velika trojka povuče. Treba da ih svetska teniska javnost i sponzori podrži svim sredstvima.

Stefan

pre 4 godine

Odavno se nije desilo da Nadal ima dva brejka prednosti u setu i to prokocka. U ovom mecu to se desilo dva puta!
Steta za Svarcamana, imao je odlicnu sansu u 9. gemu, pogotovo na drugu brejk loptu.
Nadal je imao problema i sa desnom i sa lijevom rukom i vidjecemo koliko ce to uticati na njega u sledecem mecu.

drago

pre 4 godine

Haha Cilica je isprasio a Swartzmanna prezivio a Cilic imao 1:1 u setovima a Swartzmann iugubio 3:0.
Trebao zavrsiti 64, 61, 62. Nadal u drugom servirao za 61, na kraju dobio 75.

ccc

pre 4 godine

A zamislite koji bi skor bio da nije bežao 2g na svim podlogama..izgubuo bi i ono što jedino ima pozitivno, ali zato i beži. I to ne bi samo izgubio nego sa po nekom nulom kao što videsmo onomad.

drago

pre 4 godine

Haha Cilica je isprasio a Swartzmanna prezivio a Cilic imao 1:1 u setovima a Swartzmann izgubio 3:0. I jos je igrao bolje protiv Cilica.
Trebalo zavrsiti 62, 61, 62. Nadal u prvom imao 40 a u drugom servirao za 61, na kraju dobio ta 2 seta 64 75.
Zivci su ga kostali jer zna da ima savrsenu sansu da osvoji i skroz se priblizi Federeru. Ova titula mu je zapravo garancija da prestize Federera

lecce

pre 4 godine

Da li je iko ikada imao laksi put do finala nekog Grend Slema nego sto Nadal ima sada na US openu???
(Vlada, 5. septembar 2019 08:57)


put ti je lak koliko si ti JAK

Nebojsa

pre 4 godine

Zelimo da Djokovic ostane na vrhu a pricamo kako je Nadal imao laksi zreb.
Ako si najbolji tebi zreb nemoze da zasmeta da dodjes do cilja. To isto ko u fudbalu kad ne pobedis, trazis opravdanje u losem terenu.
Zreb nije merilo, evo na primer Djokovic je imao lagane protivnike na RG i prvi ozbiljan igrac mu je bio u polufinalu i desilo se da je izgubio.

kocka2

pre 4 godine

mislim da ce italijana da uhvati drhtavica u kljucnim trenucima, pokazao je to u duelu sa monfilsom, te da nadal lako ide u finale..nadam se velikoj borbi sa medvedevim

Cane

pre 4 godine

Ako je Rafa zdrav, jedino Novak može da ga pobedi. To je uostalom i sam Rafa iskren kao uvek i govorio kada je Novak bio nepobediv. Jedino što je problem za obojicu i podjednako što stilom igre osvajaju jako malo "lakih poena", odnosno servisom i srevis-volejom. Time se i mnogo više troše i rizikuju povrede.
Sada su već u godinama kada je jako teško održati taj nestabilni balans igranja punim intenzitetom bez povreda. U tome je druga mala prednost Đokovića što lakše menja stil igre, a zbog čega je i doveo Ivaniševića. Nadal će verovatno kao i dosad: par meseci igranja pa par meseci oporavka. Ali i meseci začas prerastu u godine....
Prednost Nadala je što nikada ni ne razmišlja ko mu je sa druge strane, ko u publici, ko na sudijskom mestu... on sport i shvata tako da uvek igra pre svega protiv sebe. To spolja gledano izgleda pomalo autistično, ali u tome je plemenitost sporta. Rafa je ultimativni Sportista.

Ccc

pre 4 godine

@DD
Pametni ljudi broje grend slemove, ovi ostali nešto drugo što samo njima znači, ali ok, mora nečim da se teše. Vavrinka im baš uništio snove i ovaj open im se završio mnogo rano, sada im ostali Talijan i Medvedev ili Griša.

masinac

pre 4 godine

@Laki

Tvrda podloga (beton) ne mora biti brza podloga. Beton se rangira po brzini od 1 do 5, 1 predstavlja sporu podlogu ekvivalentnu sljaci a 5 brzu podlogu slicnu travi.

Namensko vozilo

pre 4 godine

Kako je nolovcima krivo što će Rafa GOAT uzeti 19-u GS titulu, pojest će vas zavist a to nije zdravo
(Muamer, 5. septembar 2019 21:15)

Nolovcima još nije jasno da je Vavrinko skinuo Nola s prvog mesta, i da Nadal završava godinu kao broj jedan. Ko o čemu, oni o Federeru, a Nadal ih brutalno nagazio, kao tenk.

Matija

pre 4 godine

Realno je rafa favorit Federer najtalentovaniji i omiljeni ali stiće ga po broju Gs i Rafa i Novak ako je to uopšte bitno bitna je vožnja igra i vrhunsko nadmetanje titule su samo brojke