Petak, 05.09.2014.

02:49

Skener: Pokazali zube

Košarkaši Srbije opet su poraženi, ali su pokazali da mogu da se nose i sa mnogo jačim rivalima na Svetskom prvenstvu.

Izvor: AK

Skener: Pokazali zube IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

59 Komentari

Sortiraj po:

Misionar

pre 9 godina

Ako ikako stignemo na Spance ponovo a velike su sanse. Bjelica ima da zgazi Rodrigeza, Rubija i braću paščadi. Čovek kada je video da su smesni sa "foricama" krenuo istom taktikom i zgazio ih. Heej 16 razlike uz pomoc sudija! Za "ocajnu Srbiju" vam treba pomoc?! Zapitajte se - da se ne lazemo igrali su non stop sa najjacim timom. Mi samo bacanja i zicere da pogodismo, dobili bi. Smesna je "furija"

vlade

pre 9 godina

svaka čast za sve, ali ova ekipa je limitirana, za sada.. kada bi ih Sale vodio bar do eura2017 uzeli bi medalju, garant! fale ovim momcima iskustvo, i još jedno 2-3 bolja igrača.. ako bi se razvijali kako treba, za tri godine imali bi zveri bogdanovića, raduljicu, bjelicu, uz već potvrdjenog tea.. kada bi još i nedović, mitrović, jović, jokić, dangubić, micić, izvukli maximume iz svojih potencijala, medalja je naša, garant.. Sale ima super pristup prema momcima, svestan je i on da je ovo neka druga košarka u odnosu na njegovo vreme.. za sve treba strpljenja, a bojim se da ga mi nemamo.. protiv grčke ne očekujem pobedu, ali biću uz momke svim srcem i moliti Boga da grešim! NAPRED SRBIJA!

Обсервантес

pre 9 godina

Имамо велики проблем на СП а то је суђење. Лончар синоћ каже да ми треба да у квалитету будемо егал са Шпанцима па тек онда да се жалимо на судије? Одвалио човек тешку глупост! Кад имате лоше суђење против себе од старта (а синоћ је било тако) онда сте у инхибицији током утакмице (асистенције, кретање, филозофија игре, посебно одбрана) и шут сигурно не слуша. Идиотизам је од неких коментатора који коментаришу састав Србије (ко је бољи, ко је лошији...). Свако ко је некад радио у фирми зна да су неки запослени на годишњем одмору, неки на боловању а посао мора да се одради с актуелном радном поставом на истом нивоу и у погледу обима посла и у погледу квалитета производа. Ја сам апсолутно задовољам наступом Србије до сада. Није идеалан али резултатски није могло боље. И има још једна добра ствар: нема новоповређених играча! Надам се проласку у следећа два кола! Напред Србија!

Nikad vise

pre 9 godina

Eeee... na sta smo spali. Mi "mozemo da se nosimo i sa Spanijom", a izgubili sa 16 poena i primili 34 u jednoj cetvrtini! Kako je tesko ne setiti se slavne proslosti kad su mnogi smatrali za istorijski uspeh da mogu da se nose sa nama............

Stomatolog

pre 9 godina

Pokazali zube? Bojim se da smo krezavi...Ako udjemo u 8.najboljih, to je realno uspeh za ovaj tim, o slavnoj prostlosti ne treba trositi reci, ali od nje se ne zivi i nije mi jasno zasto se toliko prepumpava kvalitet ovog tima, i imaju se velika ocekivanja, kad nije realno da ganjamo medalju na ovom sampionatu...

ex sns

pre 9 godina

Ma Spanci nista posebno,ako ih ne krene sut za 3, propadaju,ne znaju da igraju nista drugo.Druga je stvar sto ni mi nismo imali osim Bjelice nekog ko je raspolozen da ih napuni 3 ama. ! Nama je na -8 falio sut za 3 nista vise i da Braduljica nije upropastio 3 uzastopna napada sa koracima.Pogubili bi se Spanci.Znaci Ameri ce da razbiju Spance.

megalomaniac

pre 9 godina

Bravo Sale, bravo momci!
I dalje ne mogu da verujem...citam o fudbalskoj reprezentaciji, citam o kosarkaskoj i svugde iste Zvezda\Partizan price kao da se igra derbi.

PATRIOTA

pre 9 godina

U finalu će igrati Španija-SAD to je želja FIBE zato je žreb bio dirigovan da se slučajno ove dve zemlje ne bi sastale u polufinalu što je do ovog prvenstva bilo moguće,u finalu će Španija imati pomoć sudija tako da će SAD biti teško mada mislim da oni mogu i protiv sudija.Što se nas tiče protiv Grka nismo bez šanse,ako prođemo sa Bra-Arg se može igrati i pobediti,polufinale SRB-ŠPA+sudije imamo šanse samo ako proradi naš srpski inat i ako nas bude baš išao šut.Nije bitno ko osvaja samo da ne budu to ovi nabeđeni španci.

nekad brat, sad komsija u inostranstvu

pre 9 godina

Gledao sam Srbiju protiv Brazila i Spanije.
Cini mi se da tim nije dobro psihicki pripremljen. Nekako mi djeluju dosta preplaseno, samo u trecoj cetvrtini protiv Brazila se vidjelo rasterecenje.
Protiv Brazila, odlucujuci pocetak 4/4 je igrala petorka u kojoj znam samo Krstica (koji, evidentno, nije u formi), a dugo pratim kosarku. Ne znam zasto...
Realno, nemate dovoljno jakih i iskusnih igraca. Mislim da Djordjevic grijesi insistirajuci na velikoj rotaciji. Vasa jedina sansa (posto Krstic kao i da ne igra) je sve karte poloziti na Bogdanovica i Bjelicu - dati im 30+ minuta u igri i bazirati igru na njima. Obojica imaju dobar ulaz (Bogdanovic to mora vise forsirati, cak i kada dobija blokade) i dobar sut.
Teodosic : jednom sam procitao zanimljivu definiciju njegove igre, u tekstu koji je govorio o tome zasto je Oly uzeo EL tek kada je on otisao. Kaze se, Teodosic ima fenomenalne asistencije, ali lose razigrava ekipu.
Jos nesto : ne moze se igra bazirati na Raduljici. On je odlican drugi centar, ali na dvije utakmice mislim da nijednu loptu nije vratio na spoljnu liniju. Zato se na njemu lako udvajaju.
Sve u svemu, osim Spanije i USA, ovdje svako svakog moze dobiti. Sjecam se, kad ste postali prvaci u Grckoj, imali ste samo dva igraca - Bodirogu i Rebracu. Sve se baziralo na njima, nije se insistiralo na timskom napadu, i otisli ste do kraja. Mislim da to sada morate napraviti sa Bogdanovicem i Bjelicom.

Lafayette

pre 9 godina

Sve sto radi FIBA ,radi kako bi se u finalu nasli SPA-USA !Pocevsi od zreba ,da se mogu sastati samo u finalu ,znaci zlato i srebro rezervisano samo za njih !Pa sve do kriminalnog sudjenja i navlacenja za domacina ,bez potrebe !Ono glumatanje ,floping,..unosenje onog rubia u facu,..a sve to uz obilnu pomoc sudija izaziva nagon za povracanjem !Jednostavno sve sem vec predvidjenog finala i zlata bi za FIBU i spance bilo ravno katastrofi!Svakog normalnog teraju da u tom vec vidjenom finalu navijaju za amere da ih razmontiraju !Ali bojim se da ce FIBA sudije vec imati leka za Hardena i kompaniju!

Nacionalizam

pre 9 godina

Sale me je odusevio prkosom i pozdravom sa svim igracima prije izlaska sa terena. Kralj. Momci mozete dalje. Voli vas Republika Srpska. Idemo daljeeeee!!! Super ste. Pobjedjujemo.

nb

pre 9 godina

Ne znam zasto puno komentara spominju Macvana.Vec se pokazalo da on ne moze da igra u ovakvoj konkurenciji.Jednostavno,atletski je vrlo slab.Koga bi on sacuvao sinoc,Ibaku? Igracima kao sto je Macvan je potrebno mnogo vise rada da bi bili uspesni u danasnjoj konkurenciji. Decku i klupska karijera stagnira godinama. Tu se vise pokazuju manjkavosti naseg sistema rada u mladjim kategorijama.Daje se prilika igracima zarad rezultata u istim,ali sa prelaskom u seniorsku konkurenciju ti igraci se potpuno izgube.

u prolazu

pre 9 godina

Majko mila, koliko nepismenih koji daju sebi za pravo da kritikuju i pljuju po ovim momcima i legendi naše košarke! Pa, ne umete ni prostoproširenu rečenicu ispravno da napišete, a mislite da sve najbolje znate! Uh, baš sam ljut! I dosta više sa tim izmišljenim sastavima i imenima igrača koji nisu pozvani, ili jednostavno nisu tu! Čemu nabrajanje imena onih koji, barem na ovom prvenstvu, neće igrati?! Navijajte i bodrite ove momke, a ako vas to ne zanima svoje frustracije lečite na drugom mestu! Jbt, miševi dele lekcije Krletu i Saletu! J...m ti demokratiju kad svako može da laprda kad i šta hoće... Pozdrav redakciji, odlični ste, samo napred

Dado

pre 9 godina

Onaj ko misli da Spanci protiv nas ikad igraju sa pola snage, ocigledno nema bas dobro pamcenje. Pa njihova najtrofejnija generacija u istoriji, koju u narednih 30 godina sigurno nece vise imati (kao sto mi necemo jos dugo imati ono sto smo imali od 95 do 02), jedini put bez medalje sa velikog takmicenja vratila se iz Turske. Zbog koga? Zbog Srbije! Na koji nacin? Tricom iz garderobe igaraca koji je pre toga bacao 1/7 u celoj utakmici. Pa zbog toga so protiv nas uvek tako nevrozni i zbog toga uvek kada im se ukaze prilika, zele da nas ponize (kao lani recimo). Zbog tog razloga, smatram da smo se juce drzali sasvim pristojno ali naravni sve to pada u vodu ako u nedelju zavrsimo takmicenje.

kuko mali

pre 9 godina

Realno nas naj veci uspeh je sam plasman pa gde smo mi u svetskoj kosarci u poslednji par godina nigde kosu su nam naj bolji igraci Bogdan(zvezda sinalko lige),Teo(davno odigro najbolje partije)Krle(penzija naj bolje resenje za srpsku kosarku)Raduljica(u NBA u citavoj sezoni nije odigrao 48.minuta).
I zato nemoj da se nadamo

ivke

pre 9 godina

Savanovic, Erceg, Macvan, Velickovic, Marjanovic, jedan dobar americki plej da razigra ekipu i onda u najboljem slucaju do polufinala, ovako gubimo od Grka 15-20 kosa razlike, nazalost!

nisam niko

pre 9 godina

zar vam ose ne cini da Bogdanovic ima previse postovanja-straha od Teodosica, a to je sam izjavio,i da ga to ponekad mnogo koci kada ima prostora za sut da to ne uradi. Druga stvar, u Partizanu su sve lopte isle ka njemu i imao je vise prostora, a sada nije tako. jos je mlad i njegovo tek dolazi. OVo mu je PRVO stsko prvenstvo, a igrace ih jos sigurno...

samo zvezda

pre 9 godina

Ja ovako vidim situaciju u ovom trenutku...Ekipa koja ima Teodosica,Bjelicu,Krstica,Radiljicu i najboljeg mladog igraca Evrope mora vise pa makar i protiv zaista sjajne Spanije. Osakacena spoljna linija nam je svakako problem(Micov,Nedovic,Micic,Dangubic). Uz Ercega na cetvorci i po meni Mitrovic,Macvan ili Savanovic pre Bircevica. Time bi i Bjelica igra trojku a tu mislim da ni jedan igrac na sampionatu ne moze da ga brani. E sad,sta bi bilo kad bi bilo, Grci nisu neko koga ne mozemo da dobijemo tako da je bar po meni 1/2 finale veoma realan domet i ne bi trebali da se zadovoljimo pobedama protiv Irana i Egipta, jer mi smo Srbija pa sve i da igramo sa juniorima nas cilj uvek mora biti medalja.

Nebojsa - Delija

pre 9 godina

Sto se tice grupne faze najvise su pokazali Nemanja Bjelica i Miroslav Raduljica videlo se da mnogo oskacu od ostalih igraca da onu vucu lokomotivu.
Teodosic i Bogdanovic su igrali na momentima dobro tako sto su na nekim utakmicama bili pravi a na nekim kao da su zalutali na parketu ocekivao sam na njihov kvalitet mnogo vise .
Zao mi je Krstica sto je povredjen dosao mislim da bi smo sa njim zdravim imali i Brazilce i Francuze .
Osim Markovica i Kalinica koji su zasluzili da bdu medju dvanest ostali su za mene iznenadjenje sto su se nasli na spisku mnogo boljih igraca je imao na raspolaganju selektor ili je neko drugi izvrsio pritisak pa su se nasli na spisku za Spaniju.
Ostvarili smo cilj usli smo u drugu fazu mozemo da ispadnemo u osminu a mozemo da igramo polufinale sto je po meni nerealno nemoze se sa pet ozbilnih igraca igrata i boriti za medalju mora vise kvalitetnih igraca da ima na klupi

Amare

pre 9 godina

Narocito Bogdanovic,koji izgleda opet ceka Iran u borbi za cetrnaesto mesto pa da pokaze sta zna.
Elem po ko zna koji put se pokazalo da mi sa Krsticem u petorci ne mozemo da damo kos po 5 minuta.I ne pisite vise o nekom pokazivanju zuba kad ceo mec nismo spustili ispod 10 razlike.
Usa i Spanija klasa,svi ostali prosek.

Partenon

pre 9 godina

Slazem se i ja da posle dugo godina licimo na Tim s ne Teo i Krle + Co. Svakako da je ovo Tim sa limitom, ali nekako kao da smo ponos vratili, vise nema onog straha u igracima, tako da mislim da opak imamo sanse protiv odlicnih Grka, samo da dodjemo do egal zavrsnice.

bekker

pre 9 godina

ok, izgubili, ali ja sam video nešto što od 2010. i Turske nisam video nikada a to je da na papiru mnogo jači protivnik respektuje naš tim! znam da je ovo na neki način smešno reći jer su nas tukli 16 razlike, da su hteli bilo bi i preko 20 a da ih sudije nisu gurali bilo bi ispod 10! nisam siguran da ćemo stići do polufinala (mada i ne isključujem) ali ponovo imamo nešto što se zove REPREZENTACIJA, ne samo skup pojedinaca već TIM sa HEMIJOM koji se bori, koji bije i kada gubi 23 razlike a za to je najzaslužniji Đorđević! slažem se da je čovek kao trener maltene početnik i pravi greške ali je napravio tim za koji će sledeće godine hteti SVI da igraju!

Španci su trenutno vanzemaljci za nas i za sve ostale osim Amerikanaca jer imaju P.Gasola i Navara, kada njih dvojica odu u penziju oni će biti jedno 50% slabiji! A mi ako Bog da sledeće godine bi mogli imati ovakav tim:

PG: Teo, Marković
SG: Nedović, Bogdan, sin Dragan
SF: Bjelica, Lučić
PF: Mitrović
C: Krle, Raduljator, Kuzmić

zlatne rezerve: Štimac/Jović/Kalinić/Simonović/Dangubić

I Đorđevića selektora koji će biti iskusniji za godinu dana i jedno veliko takmičenje! Europe, I see fear in your eyes!

djc-xxx

pre 9 godina

Jović je bio bolji od Markovića."Spakovao" je španske bekove u džep. Treba mu dati veću minutažu, prijatno me je iznenadio! Ne bi bilo čudo da posle ovog prvenstva završi u Zvezdi ili Partizanu :-)

Šavija Alonso

pre 9 godina

Pokazali zube? Mora da se šalite - pa igrali su s pola snage, a mi izginuli, i tako smo jedva iščupali poraz manji od 20 razlike. Ne zavaravajte više narod bombastičnim naslovima - za nas je i sad i ubuduće svako pojavljivanje na EP i SP ravno medalji.

Komshija Hashim

pre 9 godina

A,isto Bog zna šta radi.Enti jarca ja bi maltretira sve oko sebe da san velik ka ovi vaš Raduljica.Ne bi se od mene moglo živit.Ovako nesmin moran bit miran,a iman talenta samo mi fale fizičke predispozicije,a štaš nemoš imat sve u životu.
(miro split, 5. septembar 2014 10:01)

Tako je brate Ilirski Dalmatinac,slažen se stebon, baš si smišan:P

Predo

pre 9 godina

Mene je Sale ovaj put kupio, mada sam bio protiv njegovog izbora od početka iz istog razloga zbog kojeg sam bio protiv Pižona i Mihe u fudbalu - prvi ozbiljan posao reprezentacija. Dakle, ne znam koliko je naučio iz ovih pet utakmica, ali je shvatio da je motivacija i borbenost ponekad važnija i od znanja. Imali smo (SCG) ekipu poput Španije na EP u Beogradu, kada nas je vodio i jedan od najboljih trenera Evrope, pa se sve raspalo zbog nedostatka motivacije i loših odnosa.
Ja sada znam da će "ginuti" protiv Grka. Ova ekipa ima 4 znalca ove igre (Teo, Bogdan, Bjelica i Krle) i 8 boraca. Čini se da jedino Katiću nije mesto na ovom SP, jer je trebao ići neko mlađi, da nešto nauči.
Mogli smo imati i malo kvalitetniju ekipu i kvalitetnijeg selektora, ali ova ekipa može postići isti rezultat kao i ta, da odigra na motivaciju i borbenost, koju Micov, recimo, nikako nije pokazivao.
Polufinale bi nam bilo plafon i da igramo sa ekipom iz 98' ili da nam se pridruže najbolji Slovenci i Hrvati, jer poruka sudija je juče bila jasna: "Nas trojica, dvanaest iskusnih Španaca i publika nećemo dopustiti nikakvo iznenađenje".
Nije ni Grcima lako da nose teret favorita protiv Srbije. Niko se ne oseća lagodno kada igra protiv Litvanije, Srbije i USA u bilo kom sastavu, jer su to košarkaške nacije i imaju autoritet kada izađu na teren.

miro split

pre 9 godina

A,isto Bog zna šta radi.Enti jarca ja bi maltretira sve oko sebe da san velik ka ovi vaš Raduljica.Ne bi se od mene moglo živit.Ovako nesmin moran bit miran,a iman talenta samo mi fale fizičke predispozicije,a štaš nemoš imat sve u životu.

Mito

pre 9 godina

Mislim da smo bili dobri i uz poštenije suđenje, utakmica bi do kraja bila egal.
Nejasno mi je što su sudije u jednoj nebitnoj utakmici toliko navlaćile za Špance. Imam utisak da nas se Španci boje. Drugo ne da Španci neće biti prvaci, nego neće videti finale, ako im sledeći protivnici, a posebno Francuzi budu imali korektno suđenje. S poštovanjem

koga fešn guru fura na kulturu?

pre 9 godina

1426PG:Milos Teodosic,Goran Dragic SG:Bogdan Bogdanovic,Bojan Bogdanovic,Nemanja Nedovic SF:Nemanja Bjelica,Vladimir Lucic,Zoran Dragic Pf:Mirza Teletovic,Dario Saric C:Nikola Pekovic,Nikola Vucevic ! STRASNO ZAR NE(Dario Rs, 05. septembar 2014 03:00)

Da, strašno glupo...

Rade

pre 9 godina

PG:Milos Teodosic,Goran Dragic SG:Bogdan Bogdanovic,Bojan Bogdanovic,Nemanja Nedovic SF:Nemanja Bjelica,Vladimir Lucic,Zoran Dragic Pf:Mirza Teletovic,Dario Saric C:Nikola Pekovic,Nikola Vucevic ! STRASNO ZAR NE
(Dario Rs, 05. septembar 2014 03:00)
Nekako, mnogo mi više leži:
Teodosić, Marković, Jović, Bogdanović, Bjelica, Simonović, Kalinić, Birčević, Raduljica, Katić, Štimac, Krstić!
I nemoj smarati, bar u toku prvenstva...

drvobradi

pre 9 godina

Realno gledano Spanci su jaci od nas. Ali te razlike nisu toliko velike. Mi smo sinoc promasivali zicere i otvorene suteve, a oni su to kaznjavali. Pored toga su imali i vise nego domacinsko sudjenje. Gomila faulova u napadu, tehnickih, cudnih odluka u korist domacina koji nije masio sa penala (25/28 su sutirali) i to je donelo razliku od 20p vecinom utakmice. Na nekom neutralnom terenu, uz malo bolji dan, bili bi egal protivnik sa Spanijom.
Nadam se da cemo imati jos jedan okrsaj sa njima na ovom SP.

John Terry

pre 9 godina

Pokazali smo zube, ali karijes. Sramota na sta je pala nekada kosarkaska velesila. Nema se tu ko kriviti pojedinacno, mnogo je tu mufljuza ucestvovalo u degradiranju nekada nacionalnog sporta. Poraz od Spanije nije neocekivan i nije sraman, ali od Brazila i generalno igra koju pokazujemo zaista jeste sramna.

AlCapone

pre 9 godina

I ja mislim da je izgledalo prilicno dobro. U drugom poluvremenu cak smo rezultatski dobili Spaniju i pokazali veliku agresivnost.

Bjelica je vrhunski igrac i potrebno mu je dati vise prostora. U igri 1 na 1 nezaustavljiv je. Ima brzinu, sut, izvanrednu tehniku, trenutno nas najbolji igrac.

Dragoljub

pre 9 godina

Na ovu analizu bih dodao još par stvari:
1. Raduljica je pokazao da može bez problema da izgradi poziciju za šut, ali ga prelako izbacuju iz takta nedosuđeni faulovi nad njim.
2.Štimac svoj doprinos daje na poziciji centra. Kada igra kao krilni centar pogubi se.
3. Dosta više sa pljuvanjem Bogdanovića! Mislite da ste veći zvezdaši od Teodosića ili Štimca koji se raduju svakom Bogdanovom košu?
4. Vidi se dam nedostaje jedna prava četvorka.

realo

pre 9 godina

Ma kakve zube, nemamo mi ni sekutice. Razlika u kvalitetu je ogromna, nasi najbolji igraci izgledaju izgubljeni u prostoru i vremenu protiv Spanaca. Tesko da bi ijedan nas igrac bio i rezerva u njihovoj ekipi.
Ovaj tim Spanije je jedan od najjacih evropskih timova svih vremena. Nezahvalno je porediti igrace koje dele decenije, ali bilo bi definitivno zanimljivo gledati okrsaj SFRJ iz 1989 i ove Spanije. To su sigurno dva najbolja tima Starog kontinenta

Grcka

pre 9 godina

Bez obzira na sastav,mislim da je ovde kroz skener mogao proci i selektor!
Na stranu sve ono sto je uradio kao igrac,za to cu mu uvek skidati kapu.,ali igrac i trener su kao konobar i kuvar!
Jednostavno emotivno nije dovoljno prisutan u pojedinim momentima kao posmatrac!Protiv Brazila ,petorka koja je napravila razliku ne pocne najvazniju cetvrtu cetvrtinu,protiv Francuske Bogdanovic krene utakmicu 3-3 sut on ga stavi na klupu i ostavi do kraja 2 cetvrtine!Svaku utakmicu druga petorka pocinje,to govori o njegovoj nesigurnosti da jos uvek ne zna sta ko moze da uradi!Ne bih ga poredio sa Zeljkom Obradovicem,ali Zeljko tokom cele utakmice drzi tenziju vice na igrace kad pogrese psuje pomocnike ,...izbija zelja kod Zeljka za pobedom,Saletu mnogo bas nedostaje da bi bio prosecan trener o vrhunskim mislim da ce tesko postici!Voleo bih da me demantuje!

Majk

pre 9 godina

Mislim da se u ovoj analizi previse stedi na kritikama i to neopravdano.Gubimo ogroman broj lopti.U skokovima smo mizerni,posebno u odbrani.Ne umemo izvedti brz kontranapad.Krstic je imao povredu i to stoji,ali ne moze da se sastavi sa igrom,promasivao je zicere i to tako ne moze,jer ubija psiholoski i daje sansu protivniku da se odlepi.Teodosic i Bogdanovic takodje.Teodosic se stusti do kosa i umesto da proba da da kos,on ili tutne loptu centru il je vrati na spoljnu liniju,sto protivnici lako citaju i preseku mu loptu.Bogdanu se treba objasniti da Spanija i druge selekcije nisu Megavizura i da ovim timovima ne moze da prodaje odredjene fore i fazone,vec treba da odigra polako i smireno.

stevan

pre 9 godina

Ludi dokle cemo slusati svrstavanje BB u neki nas vrh.Decko je blago receno smesan.Odigrao 5-6 dobrih tekmi u cipiripi Aba i nasoj ligi i sad je on novi bodiroga, danilovic, djordjevic.Sramota je prema tim legendama svrstavati Bogdana u taj kos.Sramota je jednog vujanica,rakoca,s obradovica, gurovica , jarica porediti sa BB a ne sa ovim prethodnim bogovima nase kosarke.Nije im blizu niti ce kada biti. Za njega su Teo i Bjelica doktori kosarke.

alex

pre 9 godina

Problem je u tome sto na zadnjem ep i ovom sp smo bez najjaceg tima. Maler nas prati vec duzi period. Fale najjaci i srcani momci. Nedostaje Luce,Nedovic,Macvan,Savan,Erceg,sin Dragan...ne moze se bez njih. Da Krle i Teo nisu rekonvalescenti i da su mogli ranije da se prikljuce ekipi druga bilo bi malo bolje. Bogdan mora da se opusti i povede ekipu. Vidite da cim smo bili malo kompletniji kako smo bili blizu finala (kada smi pokradeni protiv turaka u polufinalu zadnjeg sp). Proci ce i maler jednim a ja apelujem da nasi momci ozdrave i odazivaju se u nacionalni tim. To je cast. Nije jos nista izgubljeno, ozbiljnim pristupom i pozrtvovanoscu mozemo dobiti grke.

mozga bez

pre 9 godina

"Znatno više se očekuje od Bogdanovića, kojem je pre svega potrebno iskustvo za ovakve mečeve, kako bi u potpunosti iskoristio svoj ogromni potencijal. Njegov učinak se pre može opisati kao bojažljiv..."

Zar tako o najboljem igraču svih vremena?
(On,pa Džordan, 5. septembar 2014 03:14)

Pa zar i ovde covece,zasto tolika opsednutost Bogdanom?
Kada napisete "ne moze bez srpskih sudija" obavezno se setite da je on najbolji mladi igrac Evrolige,4 strelac te lige,a tamo mu nisu sudile nase sudije!

Stevan

pre 9 godina

@Dario Rs
Prestanite praviti timove od bivse drzave. Nema poente vise!
Nismo to radili kad smo bili mocni kao SRJ, pa nema potrebe ni sada.
Sledece godine kad nam se vrate Lucic, Nedovic i Velickovic bice to druga pesma. Nismo mi ni sada toliko losi, ako se gledaju evropski okviri. Ipak u ovom trenutku Spanci i Ameri su drugi svet za nas.

au

pre 9 godina

Ne smem ni da pomislim kako bi igrali sa Pekovicem i Vucevicem na centarskim pozicijama(znamo da je to ne moguce)...Petorka Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Vucevic, Pekovic(Krstic), razbili bi Spance...

Dario Rs

pre 9 godina

PG:Milos Teodosic,Goran Dragic SG:Bogdan Bogdanovic,Bojan Bogdanovic,Nemanja Nedovic SF:Nemanja Bjelica,Vladimir Lucic,Zoran Dragic Pf:Mirza Teletovic,Dario Saric C:Nikola Pekovic,Nikola Vucevic ! STRASNO ZAR NE

aaaa

pre 9 godina

Da sam ja bio na Saletovom ili Bogdanovom mestu, tesko bi se zaustavio da ne sastavim Fernandeza,
Rubija, njihovog selektora i sudiju Dzordana sa parketom, a ono ruganje Gasola i Fernandeza kosarkaskoj ikoni i za njih u kosarkaskom smislu nedostiznog Djordjevica je zaista jadno i bezobrazno, nadam se duelu u polufinalu, a onda cemo na delu videti Srpski inat u to sam uveren, samo da Krle udje u formu, pa setite se ni pre 4 godine nismo imali mnogo bolji sastav od ovog danas.Krstic moze da igra na poziciji 4, to je igrao celu proslu sezonu i to veoma dobro, petorka Teodosic,Bogdanovic(Markovic), Bjelica, Krstic i Raduljica je vrlo dobra.A zamene bi odradile svoj posao dok se pomenuti ne odmore.

rradovan

pre 9 godina

...ja da sam Sale, skinuo bih majcu, obukao dres i uleteo u teren, pa bi pocepali ove nadmene Špance, džaba bi im bile i sudije ;) Momci svak vam čast na srčanosti!
RR

On,pa Džordan

pre 9 godina

"Znatno više se očekuje od Bogdanovića, kojem je pre svega potrebno iskustvo za ovakve mečeve, kako bi u potpunosti iskoristio svoj ogromni potencijal. Njegov učinak se pre može opisati kao bojažljiv..."

Zar tako o najboljem igraču svih vremena?

rradovan

pre 9 godina

...ja da sam Sale, skinuo bih majcu, obukao dres i uleteo u teren, pa bi pocepali ove nadmene Špance, džaba bi im bile i sudije ;) Momci svak vam čast na srčanosti!
RR

aaaa

pre 9 godina

Da sam ja bio na Saletovom ili Bogdanovom mestu, tesko bi se zaustavio da ne sastavim Fernandeza,
Rubija, njihovog selektora i sudiju Dzordana sa parketom, a ono ruganje Gasola i Fernandeza kosarkaskoj ikoni i za njih u kosarkaskom smislu nedostiznog Djordjevica je zaista jadno i bezobrazno, nadam se duelu u polufinalu, a onda cemo na delu videti Srpski inat u to sam uveren, samo da Krle udje u formu, pa setite se ni pre 4 godine nismo imali mnogo bolji sastav od ovog danas.Krstic moze da igra na poziciji 4, to je igrao celu proslu sezonu i to veoma dobro, petorka Teodosic,Bogdanovic(Markovic), Bjelica, Krstic i Raduljica je vrlo dobra.A zamene bi odradile svoj posao dok se pomenuti ne odmore.

Rade

pre 9 godina

PG:Milos Teodosic,Goran Dragic SG:Bogdan Bogdanovic,Bojan Bogdanovic,Nemanja Nedovic SF:Nemanja Bjelica,Vladimir Lucic,Zoran Dragic Pf:Mirza Teletovic,Dario Saric C:Nikola Pekovic,Nikola Vucevic ! STRASNO ZAR NE
(Dario Rs, 05. septembar 2014 03:00)
Nekako, mnogo mi više leži:
Teodosić, Marković, Jović, Bogdanović, Bjelica, Simonović, Kalinić, Birčević, Raduljica, Katić, Štimac, Krstić!
I nemoj smarati, bar u toku prvenstva...

Dragoljub

pre 9 godina

Na ovu analizu bih dodao još par stvari:
1. Raduljica je pokazao da može bez problema da izgradi poziciju za šut, ali ga prelako izbacuju iz takta nedosuđeni faulovi nad njim.
2.Štimac svoj doprinos daje na poziciji centra. Kada igra kao krilni centar pogubi se.
3. Dosta više sa pljuvanjem Bogdanovića! Mislite da ste veći zvezdaši od Teodosića ili Štimca koji se raduju svakom Bogdanovom košu?
4. Vidi se dam nedostaje jedna prava četvorka.

Predo

pre 9 godina

Mene je Sale ovaj put kupio, mada sam bio protiv njegovog izbora od početka iz istog razloga zbog kojeg sam bio protiv Pižona i Mihe u fudbalu - prvi ozbiljan posao reprezentacija. Dakle, ne znam koliko je naučio iz ovih pet utakmica, ali je shvatio da je motivacija i borbenost ponekad važnija i od znanja. Imali smo (SCG) ekipu poput Španije na EP u Beogradu, kada nas je vodio i jedan od najboljih trenera Evrope, pa se sve raspalo zbog nedostatka motivacije i loših odnosa.
Ja sada znam da će "ginuti" protiv Grka. Ova ekipa ima 4 znalca ove igre (Teo, Bogdan, Bjelica i Krle) i 8 boraca. Čini se da jedino Katiću nije mesto na ovom SP, jer je trebao ići neko mlađi, da nešto nauči.
Mogli smo imati i malo kvalitetniju ekipu i kvalitetnijeg selektora, ali ova ekipa može postići isti rezultat kao i ta, da odigra na motivaciju i borbenost, koju Micov, recimo, nikako nije pokazivao.
Polufinale bi nam bilo plafon i da igramo sa ekipom iz 98' ili da nam se pridruže najbolji Slovenci i Hrvati, jer poruka sudija je juče bila jasna: "Nas trojica, dvanaest iskusnih Španaca i publika nećemo dopustiti nikakvo iznenađenje".
Nije ni Grcima lako da nose teret favorita protiv Srbije. Niko se ne oseća lagodno kada igra protiv Litvanije, Srbije i USA u bilo kom sastavu, jer su to košarkaške nacije i imaju autoritet kada izađu na teren.

bekker

pre 9 godina

ok, izgubili, ali ja sam video nešto što od 2010. i Turske nisam video nikada a to je da na papiru mnogo jači protivnik respektuje naš tim! znam da je ovo na neki način smešno reći jer su nas tukli 16 razlike, da su hteli bilo bi i preko 20 a da ih sudije nisu gurali bilo bi ispod 10! nisam siguran da ćemo stići do polufinala (mada i ne isključujem) ali ponovo imamo nešto što se zove REPREZENTACIJA, ne samo skup pojedinaca već TIM sa HEMIJOM koji se bori, koji bije i kada gubi 23 razlike a za to je najzaslužniji Đorđević! slažem se da je čovek kao trener maltene početnik i pravi greške ali je napravio tim za koji će sledeće godine hteti SVI da igraju!

Španci su trenutno vanzemaljci za nas i za sve ostale osim Amerikanaca jer imaju P.Gasola i Navara, kada njih dvojica odu u penziju oni će biti jedno 50% slabiji! A mi ako Bog da sledeće godine bi mogli imati ovakav tim:

PG: Teo, Marković
SG: Nedović, Bogdan, sin Dragan
SF: Bjelica, Lučić
PF: Mitrović
C: Krle, Raduljator, Kuzmić

zlatne rezerve: Štimac/Jović/Kalinić/Simonović/Dangubić

I Đorđevića selektora koji će biti iskusniji za godinu dana i jedno veliko takmičenje! Europe, I see fear in your eyes!

AlCapone

pre 9 godina

I ja mislim da je izgledalo prilicno dobro. U drugom poluvremenu cak smo rezultatski dobili Spaniju i pokazali veliku agresivnost.

Bjelica je vrhunski igrac i potrebno mu je dati vise prostora. U igri 1 na 1 nezaustavljiv je. Ima brzinu, sut, izvanrednu tehniku, trenutno nas najbolji igrac.

Dario Rs

pre 9 godina

PG:Milos Teodosic,Goran Dragic SG:Bogdan Bogdanovic,Bojan Bogdanovic,Nemanja Nedovic SF:Nemanja Bjelica,Vladimir Lucic,Zoran Dragic Pf:Mirza Teletovic,Dario Saric C:Nikola Pekovic,Nikola Vucevic ! STRASNO ZAR NE

Stevan

pre 9 godina

@Dario Rs
Prestanite praviti timove od bivse drzave. Nema poente vise!
Nismo to radili kad smo bili mocni kao SRJ, pa nema potrebe ni sada.
Sledece godine kad nam se vrate Lucic, Nedovic i Velickovic bice to druga pesma. Nismo mi ni sada toliko losi, ako se gledaju evropski okviri. Ipak u ovom trenutku Spanci i Ameri su drugi svet za nas.

koga fešn guru fura na kulturu?

pre 9 godina

1426PG:Milos Teodosic,Goran Dragic SG:Bogdan Bogdanovic,Bojan Bogdanovic,Nemanja Nedovic SF:Nemanja Bjelica,Vladimir Lucic,Zoran Dragic Pf:Mirza Teletovic,Dario Saric C:Nikola Pekovic,Nikola Vucevic ! STRASNO ZAR NE(Dario Rs, 05. septembar 2014 03:00)

Da, strašno glupo...

djc-xxx

pre 9 godina

Jović je bio bolji od Markovića."Spakovao" je španske bekove u džep. Treba mu dati veću minutažu, prijatno me je iznenadio! Ne bi bilo čudo da posle ovog prvenstva završi u Zvezdi ili Partizanu :-)

drvobradi

pre 9 godina

Realno gledano Spanci su jaci od nas. Ali te razlike nisu toliko velike. Mi smo sinoc promasivali zicere i otvorene suteve, a oni su to kaznjavali. Pored toga su imali i vise nego domacinsko sudjenje. Gomila faulova u napadu, tehnickih, cudnih odluka u korist domacina koji nije masio sa penala (25/28 su sutirali) i to je donelo razliku od 20p vecinom utakmice. Na nekom neutralnom terenu, uz malo bolji dan, bili bi egal protivnik sa Spanijom.
Nadam se da cemo imati jos jedan okrsaj sa njima na ovom SP.

Nacionalizam

pre 9 godina

Sale me je odusevio prkosom i pozdravom sa svim igracima prije izlaska sa terena. Kralj. Momci mozete dalje. Voli vas Republika Srpska. Idemo daljeeeee!!! Super ste. Pobjedjujemo.

PATRIOTA

pre 9 godina

U finalu će igrati Španija-SAD to je želja FIBE zato je žreb bio dirigovan da se slučajno ove dve zemlje ne bi sastale u polufinalu što je do ovog prvenstva bilo moguće,u finalu će Španija imati pomoć sudija tako da će SAD biti teško mada mislim da oni mogu i protiv sudija.Što se nas tiče protiv Grka nismo bez šanse,ako prođemo sa Bra-Arg se može igrati i pobediti,polufinale SRB-ŠPA+sudije imamo šanse samo ako proradi naš srpski inat i ako nas bude baš išao šut.Nije bitno ko osvaja samo da ne budu to ovi nabeđeni španci.

nekad brat, sad komsija u inostranstvu

pre 9 godina

Gledao sam Srbiju protiv Brazila i Spanije.
Cini mi se da tim nije dobro psihicki pripremljen. Nekako mi djeluju dosta preplaseno, samo u trecoj cetvrtini protiv Brazila se vidjelo rasterecenje.
Protiv Brazila, odlucujuci pocetak 4/4 je igrala petorka u kojoj znam samo Krstica (koji, evidentno, nije u formi), a dugo pratim kosarku. Ne znam zasto...
Realno, nemate dovoljno jakih i iskusnih igraca. Mislim da Djordjevic grijesi insistirajuci na velikoj rotaciji. Vasa jedina sansa (posto Krstic kao i da ne igra) je sve karte poloziti na Bogdanovica i Bjelicu - dati im 30+ minuta u igri i bazirati igru na njima. Obojica imaju dobar ulaz (Bogdanovic to mora vise forsirati, cak i kada dobija blokade) i dobar sut.
Teodosic : jednom sam procitao zanimljivu definiciju njegove igre, u tekstu koji je govorio o tome zasto je Oly uzeo EL tek kada je on otisao. Kaze se, Teodosic ima fenomenalne asistencije, ali lose razigrava ekipu.
Jos nesto : ne moze se igra bazirati na Raduljici. On je odlican drugi centar, ali na dvije utakmice mislim da nijednu loptu nije vratio na spoljnu liniju. Zato se na njemu lako udvajaju.
Sve u svemu, osim Spanije i USA, ovdje svako svakog moze dobiti. Sjecam se, kad ste postali prvaci u Grckoj, imali ste samo dva igraca - Bodirogu i Rebracu. Sve se baziralo na njima, nije se insistiralo na timskom napadu, i otisli ste do kraja. Mislim da to sada morate napraviti sa Bogdanovicem i Bjelicom.

Mito

pre 9 godina

Mislim da smo bili dobri i uz poštenije suđenje, utakmica bi do kraja bila egal.
Nejasno mi je što su sudije u jednoj nebitnoj utakmici toliko navlaćile za Špance. Imam utisak da nas se Španci boje. Drugo ne da Španci neće biti prvaci, nego neće videti finale, ako im sledeći protivnici, a posebno Francuzi budu imali korektno suđenje. S poštovanjem

mozga bez

pre 9 godina

"Znatno više se očekuje od Bogdanovića, kojem je pre svega potrebno iskustvo za ovakve mečeve, kako bi u potpunosti iskoristio svoj ogromni potencijal. Njegov učinak se pre može opisati kao bojažljiv..."

Zar tako o najboljem igraču svih vremena?
(On,pa Džordan, 5. septembar 2014 03:14)

Pa zar i ovde covece,zasto tolika opsednutost Bogdanom?
Kada napisete "ne moze bez srpskih sudija" obavezno se setite da je on najbolji mladi igrac Evrolige,4 strelac te lige,a tamo mu nisu sudile nase sudije!

miro split

pre 9 godina

A,isto Bog zna šta radi.Enti jarca ja bi maltretira sve oko sebe da san velik ka ovi vaš Raduljica.Ne bi se od mene moglo živit.Ovako nesmin moran bit miran,a iman talenta samo mi fale fizičke predispozicije,a štaš nemoš imat sve u životu.

Dado

pre 9 godina

Onaj ko misli da Spanci protiv nas ikad igraju sa pola snage, ocigledno nema bas dobro pamcenje. Pa njihova najtrofejnija generacija u istoriji, koju u narednih 30 godina sigurno nece vise imati (kao sto mi necemo jos dugo imati ono sto smo imali od 95 do 02), jedini put bez medalje sa velikog takmicenja vratila se iz Turske. Zbog koga? Zbog Srbije! Na koji nacin? Tricom iz garderobe igaraca koji je pre toga bacao 1/7 u celoj utakmici. Pa zbog toga so protiv nas uvek tako nevrozni i zbog toga uvek kada im se ukaze prilika, zele da nas ponize (kao lani recimo). Zbog tog razloga, smatram da smo se juce drzali sasvim pristojno ali naravni sve to pada u vodu ako u nedelju zavrsimo takmicenje.

alex

pre 9 godina

Problem je u tome sto na zadnjem ep i ovom sp smo bez najjaceg tima. Maler nas prati vec duzi period. Fale najjaci i srcani momci. Nedostaje Luce,Nedovic,Macvan,Savan,Erceg,sin Dragan...ne moze se bez njih. Da Krle i Teo nisu rekonvalescenti i da su mogli ranije da se prikljuce ekipi druga bilo bi malo bolje. Bogdan mora da se opusti i povede ekipu. Vidite da cim smo bili malo kompletniji kako smo bili blizu finala (kada smi pokradeni protiv turaka u polufinalu zadnjeg sp). Proci ce i maler jednim a ja apelujem da nasi momci ozdrave i odazivaju se u nacionalni tim. To je cast. Nije jos nista izgubljeno, ozbiljnim pristupom i pozrtvovanoscu mozemo dobiti grke.

On,pa Džordan

pre 9 godina

"Znatno više se očekuje od Bogdanovića, kojem je pre svega potrebno iskustvo za ovakve mečeve, kako bi u potpunosti iskoristio svoj ogromni potencijal. Njegov učinak se pre može opisati kao bojažljiv..."

Zar tako o najboljem igraču svih vremena?

u prolazu

pre 9 godina

Majko mila, koliko nepismenih koji daju sebi za pravo da kritikuju i pljuju po ovim momcima i legendi naše košarke! Pa, ne umete ni prostoproširenu rečenicu ispravno da napišete, a mislite da sve najbolje znate! Uh, baš sam ljut! I dosta više sa tim izmišljenim sastavima i imenima igrača koji nisu pozvani, ili jednostavno nisu tu! Čemu nabrajanje imena onih koji, barem na ovom prvenstvu, neće igrati?! Navijajte i bodrite ove momke, a ako vas to ne zanima svoje frustracije lečite na drugom mestu! Jbt, miševi dele lekcije Krletu i Saletu! J...m ti demokratiju kad svako može da laprda kad i šta hoće... Pozdrav redakciji, odlični ste, samo napred

samo zvezda

pre 9 godina

Ja ovako vidim situaciju u ovom trenutku...Ekipa koja ima Teodosica,Bjelicu,Krstica,Radiljicu i najboljeg mladog igraca Evrope mora vise pa makar i protiv zaista sjajne Spanije. Osakacena spoljna linija nam je svakako problem(Micov,Nedovic,Micic,Dangubic). Uz Ercega na cetvorci i po meni Mitrovic,Macvan ili Savanovic pre Bircevica. Time bi i Bjelica igra trojku a tu mislim da ni jedan igrac na sampionatu ne moze da ga brani. E sad,sta bi bilo kad bi bilo, Grci nisu neko koga ne mozemo da dobijemo tako da je bar po meni 1/2 finale veoma realan domet i ne bi trebali da se zadovoljimo pobedama protiv Irana i Egipta, jer mi smo Srbija pa sve i da igramo sa juniorima nas cilj uvek mora biti medalja.

Lafayette

pre 9 godina

Sve sto radi FIBA ,radi kako bi se u finalu nasli SPA-USA !Pocevsi od zreba ,da se mogu sastati samo u finalu ,znaci zlato i srebro rezervisano samo za njih !Pa sve do kriminalnog sudjenja i navlacenja za domacina ,bez potrebe !Ono glumatanje ,floping,..unosenje onog rubia u facu,..a sve to uz obilnu pomoc sudija izaziva nagon za povracanjem !Jednostavno sve sem vec predvidjenog finala i zlata bi za FIBU i spance bilo ravno katastrofi!Svakog normalnog teraju da u tom vec vidjenom finalu navijaju za amere da ih razmontiraju !Ali bojim se da ce FIBA sudije vec imati leka za Hardena i kompaniju!

Šavija Alonso

pre 9 godina

Pokazali zube? Mora da se šalite - pa igrali su s pola snage, a mi izginuli, i tako smo jedva iščupali poraz manji od 20 razlike. Ne zavaravajte više narod bombastičnim naslovima - za nas je i sad i ubuduće svako pojavljivanje na EP i SP ravno medalji.

nisam niko

pre 9 godina

zar vam ose ne cini da Bogdanovic ima previse postovanja-straha od Teodosica, a to je sam izjavio,i da ga to ponekad mnogo koci kada ima prostora za sut da to ne uradi. Druga stvar, u Partizanu su sve lopte isle ka njemu i imao je vise prostora, a sada nije tako. jos je mlad i njegovo tek dolazi. OVo mu je PRVO stsko prvenstvo, a igrace ih jos sigurno...

nb

pre 9 godina

Ne znam zasto puno komentara spominju Macvana.Vec se pokazalo da on ne moze da igra u ovakvoj konkurenciji.Jednostavno,atletski je vrlo slab.Koga bi on sacuvao sinoc,Ibaku? Igracima kao sto je Macvan je potrebno mnogo vise rada da bi bili uspesni u danasnjoj konkurenciji. Decku i klupska karijera stagnira godinama. Tu se vise pokazuju manjkavosti naseg sistema rada u mladjim kategorijama.Daje se prilika igracima zarad rezultata u istim,ali sa prelaskom u seniorsku konkurenciju ti igraci se potpuno izgube.

Amare

pre 9 godina

Narocito Bogdanovic,koji izgleda opet ceka Iran u borbi za cetrnaesto mesto pa da pokaze sta zna.
Elem po ko zna koji put se pokazalo da mi sa Krsticem u petorci ne mozemo da damo kos po 5 minuta.I ne pisite vise o nekom pokazivanju zuba kad ceo mec nismo spustili ispod 10 razlike.
Usa i Spanija klasa,svi ostali prosek.

Grcka

pre 9 godina

Bez obzira na sastav,mislim da je ovde kroz skener mogao proci i selektor!
Na stranu sve ono sto je uradio kao igrac,za to cu mu uvek skidati kapu.,ali igrac i trener su kao konobar i kuvar!
Jednostavno emotivno nije dovoljno prisutan u pojedinim momentima kao posmatrac!Protiv Brazila ,petorka koja je napravila razliku ne pocne najvazniju cetvrtu cetvrtinu,protiv Francuske Bogdanovic krene utakmicu 3-3 sut on ga stavi na klupu i ostavi do kraja 2 cetvrtine!Svaku utakmicu druga petorka pocinje,to govori o njegovoj nesigurnosti da jos uvek ne zna sta ko moze da uradi!Ne bih ga poredio sa Zeljkom Obradovicem,ali Zeljko tokom cele utakmice drzi tenziju vice na igrace kad pogrese psuje pomocnike ,...izbija zelja kod Zeljka za pobedom,Saletu mnogo bas nedostaje da bi bio prosecan trener o vrhunskim mislim da ce tesko postici!Voleo bih da me demantuje!

realo

pre 9 godina

Ma kakve zube, nemamo mi ni sekutice. Razlika u kvalitetu je ogromna, nasi najbolji igraci izgledaju izgubljeni u prostoru i vremenu protiv Spanaca. Tesko da bi ijedan nas igrac bio i rezerva u njihovoj ekipi.
Ovaj tim Spanije je jedan od najjacih evropskih timova svih vremena. Nezahvalno je porediti igrace koje dele decenije, ali bilo bi definitivno zanimljivo gledati okrsaj SFRJ iz 1989 i ove Spanije. To su sigurno dva najbolja tima Starog kontinenta

stevan

pre 9 godina

Ludi dokle cemo slusati svrstavanje BB u neki nas vrh.Decko je blago receno smesan.Odigrao 5-6 dobrih tekmi u cipiripi Aba i nasoj ligi i sad je on novi bodiroga, danilovic, djordjevic.Sramota je prema tim legendama svrstavati Bogdana u taj kos.Sramota je jednog vujanica,rakoca,s obradovica, gurovica , jarica porediti sa BB a ne sa ovim prethodnim bogovima nase kosarke.Nije im blizu niti ce kada biti. Za njega su Teo i Bjelica doktori kosarke.

Partenon

pre 9 godina

Slazem se i ja da posle dugo godina licimo na Tim s ne Teo i Krle + Co. Svakako da je ovo Tim sa limitom, ali nekako kao da smo ponos vratili, vise nema onog straha u igracima, tako da mislim da opak imamo sanse protiv odlicnih Grka, samo da dodjemo do egal zavrsnice.

Nikad vise

pre 9 godina

Eeee... na sta smo spali. Mi "mozemo da se nosimo i sa Spanijom", a izgubili sa 16 poena i primili 34 u jednoj cetvrtini! Kako je tesko ne setiti se slavne proslosti kad su mnogi smatrali za istorijski uspeh da mogu da se nose sa nama............

Komshija Hashim

pre 9 godina

A,isto Bog zna šta radi.Enti jarca ja bi maltretira sve oko sebe da san velik ka ovi vaš Raduljica.Ne bi se od mene moglo živit.Ovako nesmin moran bit miran,a iman talenta samo mi fale fizičke predispozicije,a štaš nemoš imat sve u životu.
(miro split, 5. septembar 2014 10:01)

Tako je brate Ilirski Dalmatinac,slažen se stebon, baš si smišan:P

Majk

pre 9 godina

Mislim da se u ovoj analizi previse stedi na kritikama i to neopravdano.Gubimo ogroman broj lopti.U skokovima smo mizerni,posebno u odbrani.Ne umemo izvedti brz kontranapad.Krstic je imao povredu i to stoji,ali ne moze da se sastavi sa igrom,promasivao je zicere i to tako ne moze,jer ubija psiholoski i daje sansu protivniku da se odlepi.Teodosic i Bogdanovic takodje.Teodosic se stusti do kosa i umesto da proba da da kos,on ili tutne loptu centru il je vrati na spoljnu liniju,sto protivnici lako citaju i preseku mu loptu.Bogdanu se treba objasniti da Spanija i druge selekcije nisu Megavizura i da ovim timovima ne moze da prodaje odredjene fore i fazone,vec treba da odigra polako i smireno.

John Terry

pre 9 godina

Pokazali smo zube, ali karijes. Sramota na sta je pala nekada kosarkaska velesila. Nema se tu ko kriviti pojedinacno, mnogo je tu mufljuza ucestvovalo u degradiranju nekada nacionalnog sporta. Poraz od Spanije nije neocekivan i nije sraman, ali od Brazila i generalno igra koju pokazujemo zaista jeste sramna.

Обсервантес

pre 9 godina

Имамо велики проблем на СП а то је суђење. Лончар синоћ каже да ми треба да у квалитету будемо егал са Шпанцима па тек онда да се жалимо на судије? Одвалио човек тешку глупост! Кад имате лоше суђење против себе од старта (а синоћ је било тако) онда сте у инхибицији током утакмице (асистенције, кретање, филозофија игре, посебно одбрана) и шут сигурно не слуша. Идиотизам је од неких коментатора који коментаришу састав Србије (ко је бољи, ко је лошији...). Свако ко је некад радио у фирми зна да су неки запослени на годишњем одмору, неки на боловању а посао мора да се одради с актуелном радном поставом на истом нивоу и у погледу обима посла и у погледу квалитета производа. Ја сам апсолутно задовољам наступом Србије до сада. Није идеалан али резултатски није могло боље. И има још једна добра ствар: нема новоповређених играча! Надам се проласку у следећа два кола! Напред Србија!

megalomaniac

pre 9 godina

Bravo Sale, bravo momci!
I dalje ne mogu da verujem...citam o fudbalskoj reprezentaciji, citam o kosarkaskoj i svugde iste Zvezda\Partizan price kao da se igra derbi.

kuko mali

pre 9 godina

Realno nas naj veci uspeh je sam plasman pa gde smo mi u svetskoj kosarci u poslednji par godina nigde kosu su nam naj bolji igraci Bogdan(zvezda sinalko lige),Teo(davno odigro najbolje partije)Krle(penzija naj bolje resenje za srpsku kosarku)Raduljica(u NBA u citavoj sezoni nije odigrao 48.minuta).
I zato nemoj da se nadamo

Stomatolog

pre 9 godina

Pokazali zube? Bojim se da smo krezavi...Ako udjemo u 8.najboljih, to je realno uspeh za ovaj tim, o slavnoj prostlosti ne treba trositi reci, ali od nje se ne zivi i nije mi jasno zasto se toliko prepumpava kvalitet ovog tima, i imaju se velika ocekivanja, kad nije realno da ganjamo medalju na ovom sampionatu...

Nebojsa - Delija

pre 9 godina

Sto se tice grupne faze najvise su pokazali Nemanja Bjelica i Miroslav Raduljica videlo se da mnogo oskacu od ostalih igraca da onu vucu lokomotivu.
Teodosic i Bogdanovic su igrali na momentima dobro tako sto su na nekim utakmicama bili pravi a na nekim kao da su zalutali na parketu ocekivao sam na njihov kvalitet mnogo vise .
Zao mi je Krstica sto je povredjen dosao mislim da bi smo sa njim zdravim imali i Brazilce i Francuze .
Osim Markovica i Kalinica koji su zasluzili da bdu medju dvanest ostali su za mene iznenadjenje sto su se nasli na spisku mnogo boljih igraca je imao na raspolaganju selektor ili je neko drugi izvrsio pritisak pa su se nasli na spisku za Spaniju.
Ostvarili smo cilj usli smo u drugu fazu mozemo da ispadnemo u osminu a mozemo da igramo polufinale sto je po meni nerealno nemoze se sa pet ozbilnih igraca igrata i boriti za medalju mora vise kvalitetnih igraca da ima na klupi

ivke

pre 9 godina

Savanovic, Erceg, Macvan, Velickovic, Marjanovic, jedan dobar americki plej da razigra ekipu i onda u najboljem slucaju do polufinala, ovako gubimo od Grka 15-20 kosa razlike, nazalost!

ex sns

pre 9 godina

Ma Spanci nista posebno,ako ih ne krene sut za 3, propadaju,ne znaju da igraju nista drugo.Druga je stvar sto ni mi nismo imali osim Bjelice nekog ko je raspolozen da ih napuni 3 ama. ! Nama je na -8 falio sut za 3 nista vise i da Braduljica nije upropastio 3 uzastopna napada sa koracima.Pogubili bi se Spanci.Znaci Ameri ce da razbiju Spance.

Misionar

pre 9 godina

Ako ikako stignemo na Spance ponovo a velike su sanse. Bjelica ima da zgazi Rodrigeza, Rubija i braću paščadi. Čovek kada je video da su smesni sa "foricama" krenuo istom taktikom i zgazio ih. Heej 16 razlike uz pomoc sudija! Za "ocajnu Srbiju" vam treba pomoc?! Zapitajte se - da se ne lazemo igrali su non stop sa najjacim timom. Mi samo bacanja i zicere da pogodismo, dobili bi. Smesna je "furija"

au

pre 9 godina

Ne smem ni da pomislim kako bi igrali sa Pekovicem i Vucevicem na centarskim pozicijama(znamo da je to ne moguce)...Petorka Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Vucevic, Pekovic(Krstic), razbili bi Spance...

vlade

pre 9 godina

svaka čast za sve, ali ova ekipa je limitirana, za sada.. kada bi ih Sale vodio bar do eura2017 uzeli bi medalju, garant! fale ovim momcima iskustvo, i još jedno 2-3 bolja igrača.. ako bi se razvijali kako treba, za tri godine imali bi zveri bogdanovića, raduljicu, bjelicu, uz već potvrdjenog tea.. kada bi još i nedović, mitrović, jović, jokić, dangubić, micić, izvukli maximume iz svojih potencijala, medalja je naša, garant.. Sale ima super pristup prema momcima, svestan je i on da je ovo neka druga košarka u odnosu na njegovo vreme.. za sve treba strpljenja, a bojim se da ga mi nemamo.. protiv grčke ne očekujem pobedu, ali biću uz momke svim srcem i moliti Boga da grešim! NAPRED SRBIJA!

On,pa Džordan

pre 9 godina

"Znatno više se očekuje od Bogdanovića, kojem je pre svega potrebno iskustvo za ovakve mečeve, kako bi u potpunosti iskoristio svoj ogromni potencijal. Njegov učinak se pre može opisati kao bojažljiv..."

Zar tako o najboljem igraču svih vremena?

Dario Rs

pre 9 godina

PG:Milos Teodosic,Goran Dragic SG:Bogdan Bogdanovic,Bojan Bogdanovic,Nemanja Nedovic SF:Nemanja Bjelica,Vladimir Lucic,Zoran Dragic Pf:Mirza Teletovic,Dario Saric C:Nikola Pekovic,Nikola Vucevic ! STRASNO ZAR NE

Šavija Alonso

pre 9 godina

Pokazali zube? Mora da se šalite - pa igrali su s pola snage, a mi izginuli, i tako smo jedva iščupali poraz manji od 20 razlike. Ne zavaravajte više narod bombastičnim naslovima - za nas je i sad i ubuduće svako pojavljivanje na EP i SP ravno medalji.

ivke

pre 9 godina

Savanovic, Erceg, Macvan, Velickovic, Marjanovic, jedan dobar americki plej da razigra ekipu i onda u najboljem slucaju do polufinala, ovako gubimo od Grka 15-20 kosa razlike, nazalost!

stevan

pre 9 godina

Ludi dokle cemo slusati svrstavanje BB u neki nas vrh.Decko je blago receno smesan.Odigrao 5-6 dobrih tekmi u cipiripi Aba i nasoj ligi i sad je on novi bodiroga, danilovic, djordjevic.Sramota je prema tim legendama svrstavati Bogdana u taj kos.Sramota je jednog vujanica,rakoca,s obradovica, gurovica , jarica porediti sa BB a ne sa ovim prethodnim bogovima nase kosarke.Nije im blizu niti ce kada biti. Za njega su Teo i Bjelica doktori kosarke.

Amare

pre 9 godina

Narocito Bogdanovic,koji izgleda opet ceka Iran u borbi za cetrnaesto mesto pa da pokaze sta zna.
Elem po ko zna koji put se pokazalo da mi sa Krsticem u petorci ne mozemo da damo kos po 5 minuta.I ne pisite vise o nekom pokazivanju zuba kad ceo mec nismo spustili ispod 10 razlike.
Usa i Spanija klasa,svi ostali prosek.

John Terry

pre 9 godina

Pokazali smo zube, ali karijes. Sramota na sta je pala nekada kosarkaska velesila. Nema se tu ko kriviti pojedinacno, mnogo je tu mufljuza ucestvovalo u degradiranju nekada nacionalnog sporta. Poraz od Spanije nije neocekivan i nije sraman, ali od Brazila i generalno igra koju pokazujemo zaista jeste sramna.

realo

pre 9 godina

Ma kakve zube, nemamo mi ni sekutice. Razlika u kvalitetu je ogromna, nasi najbolji igraci izgledaju izgubljeni u prostoru i vremenu protiv Spanaca. Tesko da bi ijedan nas igrac bio i rezerva u njihovoj ekipi.
Ovaj tim Spanije je jedan od najjacih evropskih timova svih vremena. Nezahvalno je porediti igrace koje dele decenije, ali bilo bi definitivno zanimljivo gledati okrsaj SFRJ iz 1989 i ove Spanije. To su sigurno dva najbolja tima Starog kontinenta

kuko mali

pre 9 godina

Realno nas naj veci uspeh je sam plasman pa gde smo mi u svetskoj kosarci u poslednji par godina nigde kosu su nam naj bolji igraci Bogdan(zvezda sinalko lige),Teo(davno odigro najbolje partije)Krle(penzija naj bolje resenje za srpsku kosarku)Raduljica(u NBA u citavoj sezoni nije odigrao 48.minuta).
I zato nemoj da se nadamo

au

pre 9 godina

Ne smem ni da pomislim kako bi igrali sa Pekovicem i Vucevicem na centarskim pozicijama(znamo da je to ne moguce)...Petorka Teodosic, Bogdanovic, Bjelica, Vucevic, Pekovic(Krstic), razbili bi Spance...

Nebojsa - Delija

pre 9 godina

Sto se tice grupne faze najvise su pokazali Nemanja Bjelica i Miroslav Raduljica videlo se da mnogo oskacu od ostalih igraca da onu vucu lokomotivu.
Teodosic i Bogdanovic su igrali na momentima dobro tako sto su na nekim utakmicama bili pravi a na nekim kao da su zalutali na parketu ocekivao sam na njihov kvalitet mnogo vise .
Zao mi je Krstica sto je povredjen dosao mislim da bi smo sa njim zdravim imali i Brazilce i Francuze .
Osim Markovica i Kalinica koji su zasluzili da bdu medju dvanest ostali su za mene iznenadjenje sto su se nasli na spisku mnogo boljih igraca je imao na raspolaganju selektor ili je neko drugi izvrsio pritisak pa su se nasli na spisku za Spaniju.
Ostvarili smo cilj usli smo u drugu fazu mozemo da ispadnemo u osminu a mozemo da igramo polufinale sto je po meni nerealno nemoze se sa pet ozbilnih igraca igrata i boriti za medalju mora vise kvalitetnih igraca da ima na klupi

aaaa

pre 9 godina

Da sam ja bio na Saletovom ili Bogdanovom mestu, tesko bi se zaustavio da ne sastavim Fernandeza,
Rubija, njihovog selektora i sudiju Dzordana sa parketom, a ono ruganje Gasola i Fernandeza kosarkaskoj ikoni i za njih u kosarkaskom smislu nedostiznog Djordjevica je zaista jadno i bezobrazno, nadam se duelu u polufinalu, a onda cemo na delu videti Srpski inat u to sam uveren, samo da Krle udje u formu, pa setite se ni pre 4 godine nismo imali mnogo bolji sastav od ovog danas.Krstic moze da igra na poziciji 4, to je igrao celu proslu sezonu i to veoma dobro, petorka Teodosic,Bogdanovic(Markovic), Bjelica, Krstic i Raduljica je vrlo dobra.A zamene bi odradile svoj posao dok se pomenuti ne odmore.

Rade

pre 9 godina

PG:Milos Teodosic,Goran Dragic SG:Bogdan Bogdanovic,Bojan Bogdanovic,Nemanja Nedovic SF:Nemanja Bjelica,Vladimir Lucic,Zoran Dragic Pf:Mirza Teletovic,Dario Saric C:Nikola Pekovic,Nikola Vucevic ! STRASNO ZAR NE
(Dario Rs, 05. septembar 2014 03:00)
Nekako, mnogo mi više leži:
Teodosić, Marković, Jović, Bogdanović, Bjelica, Simonović, Kalinić, Birčević, Raduljica, Katić, Štimac, Krstić!
I nemoj smarati, bar u toku prvenstva...

Majk

pre 9 godina

Mislim da se u ovoj analizi previse stedi na kritikama i to neopravdano.Gubimo ogroman broj lopti.U skokovima smo mizerni,posebno u odbrani.Ne umemo izvedti brz kontranapad.Krstic je imao povredu i to stoji,ali ne moze da se sastavi sa igrom,promasivao je zicere i to tako ne moze,jer ubija psiholoski i daje sansu protivniku da se odlepi.Teodosic i Bogdanovic takodje.Teodosic se stusti do kosa i umesto da proba da da kos,on ili tutne loptu centru il je vrati na spoljnu liniju,sto protivnici lako citaju i preseku mu loptu.Bogdanu se treba objasniti da Spanija i druge selekcije nisu Megavizura i da ovim timovima ne moze da prodaje odredjene fore i fazone,vec treba da odigra polako i smireno.

Komshija Hashim

pre 9 godina

A,isto Bog zna šta radi.Enti jarca ja bi maltretira sve oko sebe da san velik ka ovi vaš Raduljica.Ne bi se od mene moglo živit.Ovako nesmin moran bit miran,a iman talenta samo mi fale fizičke predispozicije,a štaš nemoš imat sve u životu.
(miro split, 5. septembar 2014 10:01)

Tako je brate Ilirski Dalmatinac,slažen se stebon, baš si smišan:P

Grcka

pre 9 godina

Bez obzira na sastav,mislim da je ovde kroz skener mogao proci i selektor!
Na stranu sve ono sto je uradio kao igrac,za to cu mu uvek skidati kapu.,ali igrac i trener su kao konobar i kuvar!
Jednostavno emotivno nije dovoljno prisutan u pojedinim momentima kao posmatrac!Protiv Brazila ,petorka koja je napravila razliku ne pocne najvazniju cetvrtu cetvrtinu,protiv Francuske Bogdanovic krene utakmicu 3-3 sut on ga stavi na klupu i ostavi do kraja 2 cetvrtine!Svaku utakmicu druga petorka pocinje,to govori o njegovoj nesigurnosti da jos uvek ne zna sta ko moze da uradi!Ne bih ga poredio sa Zeljkom Obradovicem,ali Zeljko tokom cele utakmice drzi tenziju vice na igrace kad pogrese psuje pomocnike ,...izbija zelja kod Zeljka za pobedom,Saletu mnogo bas nedostaje da bi bio prosecan trener o vrhunskim mislim da ce tesko postici!Voleo bih da me demantuje!

rradovan

pre 9 godina

...ja da sam Sale, skinuo bih majcu, obukao dres i uleteo u teren, pa bi pocepali ove nadmene Špance, džaba bi im bile i sudije ;) Momci svak vam čast na srčanosti!
RR

koga fešn guru fura na kulturu?

pre 9 godina

1426PG:Milos Teodosic,Goran Dragic SG:Bogdan Bogdanovic,Bojan Bogdanovic,Nemanja Nedovic SF:Nemanja Bjelica,Vladimir Lucic,Zoran Dragic Pf:Mirza Teletovic,Dario Saric C:Nikola Pekovic,Nikola Vucevic ! STRASNO ZAR NE(Dario Rs, 05. septembar 2014 03:00)

Da, strašno glupo...

Predo

pre 9 godina

Mene je Sale ovaj put kupio, mada sam bio protiv njegovog izbora od početka iz istog razloga zbog kojeg sam bio protiv Pižona i Mihe u fudbalu - prvi ozbiljan posao reprezentacija. Dakle, ne znam koliko je naučio iz ovih pet utakmica, ali je shvatio da je motivacija i borbenost ponekad važnija i od znanja. Imali smo (SCG) ekipu poput Španije na EP u Beogradu, kada nas je vodio i jedan od najboljih trenera Evrope, pa se sve raspalo zbog nedostatka motivacije i loših odnosa.
Ja sada znam da će "ginuti" protiv Grka. Ova ekipa ima 4 znalca ove igre (Teo, Bogdan, Bjelica i Krle) i 8 boraca. Čini se da jedino Katiću nije mesto na ovom SP, jer je trebao ići neko mlađi, da nešto nauči.
Mogli smo imati i malo kvalitetniju ekipu i kvalitetnijeg selektora, ali ova ekipa može postići isti rezultat kao i ta, da odigra na motivaciju i borbenost, koju Micov, recimo, nikako nije pokazivao.
Polufinale bi nam bilo plafon i da igramo sa ekipom iz 98' ili da nam se pridruže najbolji Slovenci i Hrvati, jer poruka sudija je juče bila jasna: "Nas trojica, dvanaest iskusnih Španaca i publika nećemo dopustiti nikakvo iznenađenje".
Nije ni Grcima lako da nose teret favorita protiv Srbije. Niko se ne oseća lagodno kada igra protiv Litvanije, Srbije i USA u bilo kom sastavu, jer su to košarkaške nacije i imaju autoritet kada izađu na teren.

AlCapone

pre 9 godina

I ja mislim da je izgledalo prilicno dobro. U drugom poluvremenu cak smo rezultatski dobili Spaniju i pokazali veliku agresivnost.

Bjelica je vrhunski igrac i potrebno mu je dati vise prostora. U igri 1 na 1 nezaustavljiv je. Ima brzinu, sut, izvanrednu tehniku, trenutno nas najbolji igrac.

bekker

pre 9 godina

ok, izgubili, ali ja sam video nešto što od 2010. i Turske nisam video nikada a to je da na papiru mnogo jači protivnik respektuje naš tim! znam da je ovo na neki način smešno reći jer su nas tukli 16 razlike, da su hteli bilo bi i preko 20 a da ih sudije nisu gurali bilo bi ispod 10! nisam siguran da ćemo stići do polufinala (mada i ne isključujem) ali ponovo imamo nešto što se zove REPREZENTACIJA, ne samo skup pojedinaca već TIM sa HEMIJOM koji se bori, koji bije i kada gubi 23 razlike a za to je najzaslužniji Đorđević! slažem se da je čovek kao trener maltene početnik i pravi greške ali je napravio tim za koji će sledeće godine hteti SVI da igraju!

Španci su trenutno vanzemaljci za nas i za sve ostale osim Amerikanaca jer imaju P.Gasola i Navara, kada njih dvojica odu u penziju oni će biti jedno 50% slabiji! A mi ako Bog da sledeće godine bi mogli imati ovakav tim:

PG: Teo, Marković
SG: Nedović, Bogdan, sin Dragan
SF: Bjelica, Lučić
PF: Mitrović
C: Krle, Raduljator, Kuzmić

zlatne rezerve: Štimac/Jović/Kalinić/Simonović/Dangubić

I Đorđevića selektora koji će biti iskusniji za godinu dana i jedno veliko takmičenje! Europe, I see fear in your eyes!

Nacionalizam

pre 9 godina

Sale me je odusevio prkosom i pozdravom sa svim igracima prije izlaska sa terena. Kralj. Momci mozete dalje. Voli vas Republika Srpska. Idemo daljeeeee!!! Super ste. Pobjedjujemo.

mozga bez

pre 9 godina

"Znatno više se očekuje od Bogdanovića, kojem je pre svega potrebno iskustvo za ovakve mečeve, kako bi u potpunosti iskoristio svoj ogromni potencijal. Njegov učinak se pre može opisati kao bojažljiv..."

Zar tako o najboljem igraču svih vremena?
(On,pa Džordan, 5. septembar 2014 03:14)

Pa zar i ovde covece,zasto tolika opsednutost Bogdanom?
Kada napisete "ne moze bez srpskih sudija" obavezno se setite da je on najbolji mladi igrac Evrolige,4 strelac te lige,a tamo mu nisu sudile nase sudije!

samo zvezda

pre 9 godina

Ja ovako vidim situaciju u ovom trenutku...Ekipa koja ima Teodosica,Bjelicu,Krstica,Radiljicu i najboljeg mladog igraca Evrope mora vise pa makar i protiv zaista sjajne Spanije. Osakacena spoljna linija nam je svakako problem(Micov,Nedovic,Micic,Dangubic). Uz Ercega na cetvorci i po meni Mitrovic,Macvan ili Savanovic pre Bircevica. Time bi i Bjelica igra trojku a tu mislim da ni jedan igrac na sampionatu ne moze da ga brani. E sad,sta bi bilo kad bi bilo, Grci nisu neko koga ne mozemo da dobijemo tako da je bar po meni 1/2 finale veoma realan domet i ne bi trebali da se zadovoljimo pobedama protiv Irana i Egipta, jer mi smo Srbija pa sve i da igramo sa juniorima nas cilj uvek mora biti medalja.

ex sns

pre 9 godina

Ma Spanci nista posebno,ako ih ne krene sut za 3, propadaju,ne znaju da igraju nista drugo.Druga je stvar sto ni mi nismo imali osim Bjelice nekog ko je raspolozen da ih napuni 3 ama. ! Nama je na -8 falio sut za 3 nista vise i da Braduljica nije upropastio 3 uzastopna napada sa koracima.Pogubili bi se Spanci.Znaci Ameri ce da razbiju Spance.

Mito

pre 9 godina

Mislim da smo bili dobri i uz poštenije suđenje, utakmica bi do kraja bila egal.
Nejasno mi je što su sudije u jednoj nebitnoj utakmici toliko navlaćile za Špance. Imam utisak da nas se Španci boje. Drugo ne da Španci neće biti prvaci, nego neće videti finale, ako im sledeći protivnici, a posebno Francuzi budu imali korektno suđenje. S poštovanjem

PATRIOTA

pre 9 godina

U finalu će igrati Španija-SAD to je želja FIBE zato je žreb bio dirigovan da se slučajno ove dve zemlje ne bi sastale u polufinalu što je do ovog prvenstva bilo moguće,u finalu će Španija imati pomoć sudija tako da će SAD biti teško mada mislim da oni mogu i protiv sudija.Što se nas tiče protiv Grka nismo bez šanse,ako prođemo sa Bra-Arg se može igrati i pobediti,polufinale SRB-ŠPA+sudije imamo šanse samo ako proradi naš srpski inat i ako nas bude baš išao šut.Nije bitno ko osvaja samo da ne budu to ovi nabeđeni španci.

drvobradi

pre 9 godina

Realno gledano Spanci su jaci od nas. Ali te razlike nisu toliko velike. Mi smo sinoc promasivali zicere i otvorene suteve, a oni su to kaznjavali. Pored toga su imali i vise nego domacinsko sudjenje. Gomila faulova u napadu, tehnickih, cudnih odluka u korist domacina koji nije masio sa penala (25/28 su sutirali) i to je donelo razliku od 20p vecinom utakmice. Na nekom neutralnom terenu, uz malo bolji dan, bili bi egal protivnik sa Spanijom.
Nadam se da cemo imati jos jedan okrsaj sa njima na ovom SP.

miro split

pre 9 godina

A,isto Bog zna šta radi.Enti jarca ja bi maltretira sve oko sebe da san velik ka ovi vaš Raduljica.Ne bi se od mene moglo živit.Ovako nesmin moran bit miran,a iman talenta samo mi fale fizičke predispozicije,a štaš nemoš imat sve u životu.

nisam niko

pre 9 godina

zar vam ose ne cini da Bogdanovic ima previse postovanja-straha od Teodosica, a to je sam izjavio,i da ga to ponekad mnogo koci kada ima prostora za sut da to ne uradi. Druga stvar, u Partizanu su sve lopte isle ka njemu i imao je vise prostora, a sada nije tako. jos je mlad i njegovo tek dolazi. OVo mu je PRVO stsko prvenstvo, a igrace ih jos sigurno...

alex

pre 9 godina

Problem je u tome sto na zadnjem ep i ovom sp smo bez najjaceg tima. Maler nas prati vec duzi period. Fale najjaci i srcani momci. Nedostaje Luce,Nedovic,Macvan,Savan,Erceg,sin Dragan...ne moze se bez njih. Da Krle i Teo nisu rekonvalescenti i da su mogli ranije da se prikljuce ekipi druga bilo bi malo bolje. Bogdan mora da se opusti i povede ekipu. Vidite da cim smo bili malo kompletniji kako smo bili blizu finala (kada smi pokradeni protiv turaka u polufinalu zadnjeg sp). Proci ce i maler jednim a ja apelujem da nasi momci ozdrave i odazivaju se u nacionalni tim. To je cast. Nije jos nista izgubljeno, ozbiljnim pristupom i pozrtvovanoscu mozemo dobiti grke.

Dragoljub

pre 9 godina

Na ovu analizu bih dodao još par stvari:
1. Raduljica je pokazao da može bez problema da izgradi poziciju za šut, ali ga prelako izbacuju iz takta nedosuđeni faulovi nad njim.
2.Štimac svoj doprinos daje na poziciji centra. Kada igra kao krilni centar pogubi se.
3. Dosta više sa pljuvanjem Bogdanovića! Mislite da ste veći zvezdaši od Teodosića ili Štimca koji se raduju svakom Bogdanovom košu?
4. Vidi se dam nedostaje jedna prava četvorka.

djc-xxx

pre 9 godina

Jović je bio bolji od Markovića."Spakovao" je španske bekove u džep. Treba mu dati veću minutažu, prijatno me je iznenadio! Ne bi bilo čudo da posle ovog prvenstva završi u Zvezdi ili Partizanu :-)

u prolazu

pre 9 godina

Majko mila, koliko nepismenih koji daju sebi za pravo da kritikuju i pljuju po ovim momcima i legendi naše košarke! Pa, ne umete ni prostoproširenu rečenicu ispravno da napišete, a mislite da sve najbolje znate! Uh, baš sam ljut! I dosta više sa tim izmišljenim sastavima i imenima igrača koji nisu pozvani, ili jednostavno nisu tu! Čemu nabrajanje imena onih koji, barem na ovom prvenstvu, neće igrati?! Navijajte i bodrite ove momke, a ako vas to ne zanima svoje frustracije lečite na drugom mestu! Jbt, miševi dele lekcije Krletu i Saletu! J...m ti demokratiju kad svako može da laprda kad i šta hoće... Pozdrav redakciji, odlični ste, samo napred

nb

pre 9 godina

Ne znam zasto puno komentara spominju Macvana.Vec se pokazalo da on ne moze da igra u ovakvoj konkurenciji.Jednostavno,atletski je vrlo slab.Koga bi on sacuvao sinoc,Ibaku? Igracima kao sto je Macvan je potrebno mnogo vise rada da bi bili uspesni u danasnjoj konkurenciji. Decku i klupska karijera stagnira godinama. Tu se vise pokazuju manjkavosti naseg sistema rada u mladjim kategorijama.Daje se prilika igracima zarad rezultata u istim,ali sa prelaskom u seniorsku konkurenciju ti igraci se potpuno izgube.

Partenon

pre 9 godina

Slazem se i ja da posle dugo godina licimo na Tim s ne Teo i Krle + Co. Svakako da je ovo Tim sa limitom, ali nekako kao da smo ponos vratili, vise nema onog straha u igracima, tako da mislim da opak imamo sanse protiv odlicnih Grka, samo da dodjemo do egal zavrsnice.

nekad brat, sad komsija u inostranstvu

pre 9 godina

Gledao sam Srbiju protiv Brazila i Spanije.
Cini mi se da tim nije dobro psihicki pripremljen. Nekako mi djeluju dosta preplaseno, samo u trecoj cetvrtini protiv Brazila se vidjelo rasterecenje.
Protiv Brazila, odlucujuci pocetak 4/4 je igrala petorka u kojoj znam samo Krstica (koji, evidentno, nije u formi), a dugo pratim kosarku. Ne znam zasto...
Realno, nemate dovoljno jakih i iskusnih igraca. Mislim da Djordjevic grijesi insistirajuci na velikoj rotaciji. Vasa jedina sansa (posto Krstic kao i da ne igra) je sve karte poloziti na Bogdanovica i Bjelicu - dati im 30+ minuta u igri i bazirati igru na njima. Obojica imaju dobar ulaz (Bogdanovic to mora vise forsirati, cak i kada dobija blokade) i dobar sut.
Teodosic : jednom sam procitao zanimljivu definiciju njegove igre, u tekstu koji je govorio o tome zasto je Oly uzeo EL tek kada je on otisao. Kaze se, Teodosic ima fenomenalne asistencije, ali lose razigrava ekipu.
Jos nesto : ne moze se igra bazirati na Raduljici. On je odlican drugi centar, ali na dvije utakmice mislim da nijednu loptu nije vratio na spoljnu liniju. Zato se na njemu lako udvajaju.
Sve u svemu, osim Spanije i USA, ovdje svako svakog moze dobiti. Sjecam se, kad ste postali prvaci u Grckoj, imali ste samo dva igraca - Bodirogu i Rebracu. Sve se baziralo na njima, nije se insistiralo na timskom napadu, i otisli ste do kraja. Mislim da to sada morate napraviti sa Bogdanovicem i Bjelicom.

Misionar

pre 9 godina

Ako ikako stignemo na Spance ponovo a velike su sanse. Bjelica ima da zgazi Rodrigeza, Rubija i braću paščadi. Čovek kada je video da su smesni sa "foricama" krenuo istom taktikom i zgazio ih. Heej 16 razlike uz pomoc sudija! Za "ocajnu Srbiju" vam treba pomoc?! Zapitajte se - da se ne lazemo igrali su non stop sa najjacim timom. Mi samo bacanja i zicere da pogodismo, dobili bi. Smesna je "furija"

Lafayette

pre 9 godina

Sve sto radi FIBA ,radi kako bi se u finalu nasli SPA-USA !Pocevsi od zreba ,da se mogu sastati samo u finalu ,znaci zlato i srebro rezervisano samo za njih !Pa sve do kriminalnog sudjenja i navlacenja za domacina ,bez potrebe !Ono glumatanje ,floping,..unosenje onog rubia u facu,..a sve to uz obilnu pomoc sudija izaziva nagon za povracanjem !Jednostavno sve sem vec predvidjenog finala i zlata bi za FIBU i spance bilo ravno katastrofi!Svakog normalnog teraju da u tom vec vidjenom finalu navijaju za amere da ih razmontiraju !Ali bojim se da ce FIBA sudije vec imati leka za Hardena i kompaniju!

Stomatolog

pre 9 godina

Pokazali zube? Bojim se da smo krezavi...Ako udjemo u 8.najboljih, to je realno uspeh za ovaj tim, o slavnoj prostlosti ne treba trositi reci, ali od nje se ne zivi i nije mi jasno zasto se toliko prepumpava kvalitet ovog tima, i imaju se velika ocekivanja, kad nije realno da ganjamo medalju na ovom sampionatu...

Nikad vise

pre 9 godina

Eeee... na sta smo spali. Mi "mozemo da se nosimo i sa Spanijom", a izgubili sa 16 poena i primili 34 u jednoj cetvrtini! Kako je tesko ne setiti se slavne proslosti kad su mnogi smatrali za istorijski uspeh da mogu da se nose sa nama............

Dado

pre 9 godina

Onaj ko misli da Spanci protiv nas ikad igraju sa pola snage, ocigledno nema bas dobro pamcenje. Pa njihova najtrofejnija generacija u istoriji, koju u narednih 30 godina sigurno nece vise imati (kao sto mi necemo jos dugo imati ono sto smo imali od 95 do 02), jedini put bez medalje sa velikog takmicenja vratila se iz Turske. Zbog koga? Zbog Srbije! Na koji nacin? Tricom iz garderobe igaraca koji je pre toga bacao 1/7 u celoj utakmici. Pa zbog toga so protiv nas uvek tako nevrozni i zbog toga uvek kada im se ukaze prilika, zele da nas ponize (kao lani recimo). Zbog tog razloga, smatram da smo se juce drzali sasvim pristojno ali naravni sve to pada u vodu ako u nedelju zavrsimo takmicenje.

Обсервантес

pre 9 godina

Имамо велики проблем на СП а то је суђење. Лончар синоћ каже да ми треба да у квалитету будемо егал са Шпанцима па тек онда да се жалимо на судије? Одвалио човек тешку глупост! Кад имате лоше суђење против себе од старта (а синоћ је било тако) онда сте у инхибицији током утакмице (асистенције, кретање, филозофија игре, посебно одбрана) и шут сигурно не слуша. Идиотизам је од неких коментатора који коментаришу састав Србије (ко је бољи, ко је лошији...). Свако ко је некад радио у фирми зна да су неки запослени на годишњем одмору, неки на боловању а посао мора да се одради с актуелном радном поставом на истом нивоу и у погледу обима посла и у погледу квалитета производа. Ја сам апсолутно задовољам наступом Србије до сада. Није идеалан али резултатски није могло боље. И има још једна добра ствар: нема новоповређених играча! Надам се проласку у следећа два кола! Напред Србија!

Stevan

pre 9 godina

@Dario Rs
Prestanite praviti timove od bivse drzave. Nema poente vise!
Nismo to radili kad smo bili mocni kao SRJ, pa nema potrebe ni sada.
Sledece godine kad nam se vrate Lucic, Nedovic i Velickovic bice to druga pesma. Nismo mi ni sada toliko losi, ako se gledaju evropski okviri. Ipak u ovom trenutku Spanci i Ameri su drugi svet za nas.

megalomaniac

pre 9 godina

Bravo Sale, bravo momci!
I dalje ne mogu da verujem...citam o fudbalskoj reprezentaciji, citam o kosarkaskoj i svugde iste Zvezda\Partizan price kao da se igra derbi.

vlade

pre 9 godina

svaka čast za sve, ali ova ekipa je limitirana, za sada.. kada bi ih Sale vodio bar do eura2017 uzeli bi medalju, garant! fale ovim momcima iskustvo, i još jedno 2-3 bolja igrača.. ako bi se razvijali kako treba, za tri godine imali bi zveri bogdanovića, raduljicu, bjelicu, uz već potvrdjenog tea.. kada bi još i nedović, mitrović, jović, jokić, dangubić, micić, izvukli maximume iz svojih potencijala, medalja je naša, garant.. Sale ima super pristup prema momcima, svestan je i on da je ovo neka druga košarka u odnosu na njegovo vreme.. za sve treba strpljenja, a bojim se da ga mi nemamo.. protiv grčke ne očekujem pobedu, ali biću uz momke svim srcem i moliti Boga da grešim! NAPRED SRBIJA!