Ponedeljak, 25.06.2018.

19:00

Iran imao trijumf u šaci, Portugal se provukao u 1/8 finala!

Izvor: B92

Iran imao trijumf u šaci, Portugal se provukao u 1/8 finala! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

143 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni flesh 
Ono kad ljudima objasnis polako i natenane da svi shvate i opet dobijes minuse.Od mene plus jer si objasnio srz problema kod proslih,sadasnjih i buducih stvari.
(Sanel, 26. jun 2018 14:56)



hvala, takodje :) mnogi zele da zapuse usta onima koji govore stvari koji im se ne svidjaju - zato sto ih istina boli. bajke jesu udobnije i mnogi se bas zato plase budjenja u realnosti. ipak, zaprepastila kolicina manipulacija u komentaru na koji sam odgovorio, i broj ljudi (sudeci po plusevima) koji su mu poverovali. ponekad pomislim da je uzaludno bilo sta konstruktivno napisati - opet ce vecina prvom prilikom poverovati bilo kome ko sedne i napise nesto protiv. porazna slika javnog mnjenja i ad hominem principa shvatanja sagovornika i uopste realnosti.

Sasa

pre 5 godina

A cutimo sto se Ronaldo nije video 2 meca?? hahahah al kako covek dribla. Od utd-a nije predriblao igraca. Šou je
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kiklop, 25. jun 2018 23:26) # Link komentara

U prvom kolu je doneo bod bod a u drugom tri. U trecem kolu je bila u pitanju ocigldna kalkulacija koja im se mogla obiti o glavu, potpuno, a ne samo delimicno ( igrace protiv odlicnih Urugvajaca umesto slabe Rusije). Srecom a ne znanjem nije. Dalje, Ronaldo je mnogo opterecen na svakome mecu, Iran je posluzio kao odmor, Portugalci su pre gola igrali sa svojih 60 odsto, nakon toga upola, kostalo ih je prvog mesta. Istina i Spanija je imala srece. Prica da Ronaldo nikoga nije predriblao godinama pripada projekcijama infantilnih ljudi i ostrascenih navijaca Barselone i Mesija. Vise Mesija nego Barselone. Jedna velika iluzija koja se, iako kao raga, i dalje vuce ovim i drugim portalima negujuci laznu sliku o jednom fudbaleru zarad udovoljvaja teskom samozavaravanju koje je potrebno da nastavi sa zivotom da bi se bolje osecali. Nisi ti jedini trol, ima vas nekolilo desetina, ali dok si samo trol raduj se, iako mislim da si daleko vise od toga. Na tvoju veliku zalost, znaj.

Sanel

pre 5 godina

@neutralni flesh
Ono kad ljudima objasnis polako i natenane da svi shvate i opet dobijes minuse.Od mene plus jer si objasnio srz problema kod proslih,sadasnjih i buducih stvari.

789

pre 5 godina

U zadnjem El Klasiku je Marselo ušao u putanju Robertu, a Roberto ga udara u rame i dobija crveni. Danas igrač Irana ulazi u putanju Ronaldu, Ronaldo ga udara laktom u glavu i dobije žuti. Zar se i na SP-u moraju imati dvostruki aršini kada su igrači Reala u pitanju?

(ziko, 25. jun 2018 23:56)

A kad je Prijović dobio žuti karton u istoj situaciji onda ti to nije smetalo. Ili je i Prijović Realov igrač?

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 25. jun 2018 23:16) 

Kolicina besmislica koje ti ovde pises je neverovatna, a ubedljiva podeta je to sto si napisao da nam Nemac nije sudio cist penal je su Zemunci dva dana kasnije oteli zastavu od Hrvata. Zaista, sta reci posle toga.
(analiticar_ amater, 25. jun 2018 23:53)

moze se reci mnogo toga. najlakse je da napisem da necu da ulazim u polemike sa komentatorima koji u zurbi da optuze zaborave da pazljivije procitaju komentar koji kritikuju, jer mi je vise muka od opste brzopletosti, ali ne zelim da idem linijom manjeg otpora i da te ostavim u zabludama. sledeci put ces valjda bolje razmisliti pre nego sto krenes da se cudis nad "kolicinom besmislica" - u sopstvenoj interpretaciji.
nigde nisam rekao da su svi slavili kao dzaka (i saciri) ali jesam rekao da smo dizanjem preterane galame oko njihovog "proslavljanja orla" napravili veliku reklamu upravo takvom proslavljanju orla, to je bar lako proveriti u svim medijima. na stranu sto preteranom frkom namecemo sebi frustraciju i destabilizujemo nasu ekipu i stab, vec uzdrmane porazom, jer gube fokus sa sledeceg meca.
drugo, nisam napisao da nam "nemac" (fudbalski receno: sudija brih) nije svirao penal zbog ove papazjanije sa zastavom, nego sam rekao da nam takve stvari produbljuju losu navijacku reputaciju (koju vec imamo u mnogim uefa-fifa sekcijama) - javna je tajna da mnogi jedva cekaju da nam na klupskim i reprezentativnim turnirima vide ledja (jer vec imamo incidentsku reputaciju) a to moze da se odrazi cak i na balans sudjenja kod nekih sudija koje naginju odredjenim strujama (uefa nije prost mehanizam, naprotiv) pa onda dobijamo momente sudijske diskriminacije kao primer sa penalom, ili pacifikovanje naseg veznog reda zutim kartonima, kao jedan vid instrukcije da nam pomognu da sto ranije odemo kuci. ne samo mi, slican problem imaju mnoge reprezentacije, imaju i hrvati, cak i englezi - i sve to nema veze sa nacijom nego sa reputacijom: onima koji prave probleme ce biti blago pomognuto da napuste zurku. ne zbog pitanja nacije nego pitanja opreza zbog ostalih ucesnika u javnoj smotri i na sceni. bez kafanske teorije "sudija nemac brat sa svajcarcima", nego mnogi sudije su pri nekim nezvanicnim uefa-fifa lobijima i slede tzv. meke instrukcije. ako prevagne strana koja pamti ranije frke i plasi se od incidenata, sudija moze da bude i iz afrike, to nema veze - naprotiv, oni "egzoticni" su cak vise podlozni svakojakim uticajima. rekao sam da je incident sa zastavom mozda jos jedan povod za neki buduci slican slucaj sa nekim drugim sudijom, nebitno da li je brih.
trece (i prvo), umesto da ukazemo na greske u sudjenju, da tu dignemo preventivnu galamu, mi smo digli galamu oko proslavljanja gola. skrenuli smo temu sa fudbala, sad su nasi argumenti na sudjenje izgubljeni u metezu i mnogi mogu da odmahnu glavom i kazu da smo "umesali politiku". citajuci svetske medije, neutralan posmatrac koji ne zna nase balkanske finese komotno moze da pomisli da je vecina problema zbog nacionalne frustriranosti porazom a ne zbog sudjenja.
svemu tome je kumovalo i onoliko nase insistiranje da ne igramo sa svajcarskom nego protiv par albanaca. nasim momcima je napravilo nepotrebnu tenziju protiv jedne iskusne reprezentacije koja igra sacekusu i vreba greske. na stranu sto sad po tom nasem istom gledistu ispada da nas nisu pobedili svajcarci nego albanci - sami smo napravili materijal za zezanje i frustracije. o toj mogucnosti sam pisao pre utakmice, i takodje se javilo dosta brzopletih da me kritikuje, isto kao i ti sada.
zao mi je zbog nasih momaka tamo, na njih vise skoro niko ne misli - svi pricaju o sporednim stvarima i zapravo im odmazu.

jadeni

pre 5 godina

obje utakmice su bile baš odlične i pune događanja. Portugal se provukao, ali tako radi vec na zadnjih par takmičenja -tako da ne bi bas rekao da se radi samo o sreći. Iran je bio odličan i vidi se da portugalski izbornik radi jako dobar posao, ali jednostavno im fali jedan ili dva igrača svjetske klase da bi imali i bolje rezultate. Onda još dobe u grupi Španjolsku, Portugal i Maroko (koji je u biti jako nesretno ispao) i teško je proći grupu. Inače, mislim da će Portugal proći Urugvaj i da jednostavno ima bolju ekpipu i još važnije -ekipu koja zna što želi i kako to postići (pa makar ubijali nogomet 90 min). Urugvasj ima strašan napad, ali , bez uvrede Rusima, Pepe i ostatak Portugalaca nema šanse da će dati Suarezu i Cavaniu da se onako prešetavaju.
Španjolska je pak jamko čudna ekipa -može i ispasti, ali ako im se sve poklopi -nema te ekipe na SP kojoj ne mogu uvaliti 4-5 komada. jednostavno je jako puno ekstra igrača u ekipi. U svakom slučaju bih se jako iznenadio ukoliko i Portugal i Španjolska ne budu u 1/4 finalu. Urugvaj svakako ima šanse protiv Portugala, ali Rusija, bez obziras što su domaćini, ne vidim kako bi mogli dobiti Španjolce. Jednostavno ne vidim. Ok, nožda će baš to biti ta 1 od 10 utakmica koju će Rusija dobiti, ali oni su pukli 3:0 od prve prave ekipe na turniru. Drago mi je da su u drugom krugu, ali mislimd da je to kraj za njih.
(i dajte zaboga više prestanite sa Ronaldo -Messi pričom..pa kako vam se da?)

ziko

pre 5 godina

U zadnjem El Klasiku je Marselo ušao u putanju Robertu, a Roberto ga udara u rame i dobija crveni. Danas igrač Irana ulazi u putanju Ronaldu, Ronaldo ga udara laktom u glavu i dobije žuti. Zar se i na SP-u moraju imati dvostruki aršini kada su igrači Reala u pitanju?

Ali najjači trenutak u utakmici je kada Ronaldo slučajno izbacuje loptu rukom u gol aut i posle traži korer LOL

alok

pre 5 godina

Svaka čast Irancima na borbenosti. Čvrsto, bez respekta sa izrazitom željom za uspjehom. Da Srbija odigra sa istom srčanošću i željom protiv Brazila neću imati nikakve primjedbe
(momenToom, 25. jun 2018 22:50)

Ako budemo izgubili neće se naći 1 pozitivan komentar ovde to ti garantujem, bez obzira kako odigramo. Takav smo narod...

analiticar_ amater

pre 5 godina

Zasto je ovaj Silva slavio isto kao i Dzaka? Isto je uradio i Kros a i onaj igrac S Arabije? Dal smo napravili najvecu reklamu zastavi Albanije?
(milorad, 25. jun 2018 21:50)


jesmo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 25. jun 2018 23:16)

Ne nismo i nijedan od navedenih igraca nije slavio gol kao Dzaka, ne izmislajte. Kolicina besmislica koje ti ovde pises je neverovatna, a ubedljiva podeta je to sto si napisao da nam Nemac nije sudio cist penal je su Zemunci dva dana kasnije oteli zastavu od Hrvata. Zaista, sta reci posle toga.

neutralni felsh

pre 5 godina

Zasto je ovaj Silva slavio isto kao i Dzaka? Isto je uradio i Kros a i onaj igrac S Arabije? Dal smo napravili najvecu reklamu zastavi Albanije?
(milorad, 25. jun 2018 21:50)


jesmo.

Grr

pre 5 godina

E baš da su imali Portugal u šaci je teško preterivanje. Pa Portugal je vodio celu utakmicu, imao penal, veći. posed i više šansi. Iran je srećno i sticajem okolnost došao do remija par minuta do kraja i samo poslednjih nekpliko minuta bio konkurentan u celoj utakmici.

Ivan Veljković

pre 5 godina

Oduševio me Iran svojom borbenošću i svojom velikom snagom u odbrani ali i svojom veoma zrelom i veoma disciplinovanom igrom. Na ovom prvenstvu Iran je potvrdio da je veoma tvrda i nezgodna ekipa za sve svoje protivnike i zaista je veoma malo falilo da večeras napravi iznenađenje i eliminiše Portugalce ali opet bolja tehnika Portugalaca predvođenih velemajstorom Kvarežmom je presudila večeras, a Ronaldo je i inače mnogo pre kraja utakmice bio u prilici da reši sve dileme oko pobednika ali je promašio penal. Idu dalje Portugalci u ovoj pokazalo se teškoj grupi, ali moraće mnogo bolje protiv Urugvaja u osmini finala, čeka ih izuzetno težak i neizvestan meč.

Djordje NS

pre 5 godina

@ Kriteriji
Messi je čarobnjak? Nemoj nas više zasmejavati molim te. Trebalo bi da vas je sve zajedno sramota koji ste ga ikad nazvali čarobnjakom. Dve utakmice i 180 minuta na terenu i nije se bukvalno video na terenu. Tu leži jedina njegova magija.

Ivan Veljković

pre 5 godina

Oduševio me Iran svojom borbenošću i svojom velikom snagom u odbrani ali i svojom veoma zrelom i veoma disciplinovanom igrom. Na ovom prvenstvu Iran je potvrdio da je veoma tvrda i nezgodna ekipa za sve svoje protivnike i zaista je veoma malo falilo da večeras napravi iznenađenje i eliminiše Portugalce ali opet bolja tehnika Portugalaca predvođenih velemajstorom Kvarežmom je presudila večeras, a Ronaldo je i inače mnogo pre kraja utakmice bio u prilici da reši sve dileme oko pobednika ali je promašio penal. Idu dalje Portugalci u ovoj pokazalo se teškoj grupi, ali moraće mnogo bolje protiv Urugvaja u osmini finala, čeka ih izuzetno težak i neizvestan meč.

dragan

pre 5 godina

Dobro se zavrsilo I za Spance I Portugalce.
Bukvalno se provukli I jedni I drugi a grupa na kraju ispala vrlo zanimljiva I da su Iran I Marako prosli ne moze da se kaze nezasluzeno.
Zao mi I Mesija I Ronalda(iako sam navijac Ronalda)cak vise mi zao Mesija sto ne mogu da pokazu umece svoje na kraju su ipak samo ljudi.Mislim da je tu I u jednoj i u drugoj selekciju selektor problem nema neko ko je veci autoritet od samih igraca ali oni znaju najbolje mi mozemo samo da komentarisemo.Ne vidim za sada da Argentina ako ode dalje mada bi trebalo Spanija I Portugal da mogu dalje da samog kraja da ovo sto smo videli u grupi je realno stanje jer njihovi fudbali su u najjacim ligama I puno se trose.
pozdrav nasima puno srece

Što više neću pročitati...

pre 5 godina

CR7 nije dao penal jer nije jako ni šutirao, želeo je da IZBEGNE DOMAĆINA.
Videćete da će Španci da puknu od Rusije.
Razmisljajte malo o tome
(Razmisljajte malo o tome, 25. jun 2018 22:53)

Ne znam kako da se izrazim ali biti ću blag. Nisi baš pametan.

Djordje NS

pre 5 godina

@ realno

Ne nego je goat onaj što ne zna da se ponaša sportski na utakmici protiv Hrvata. Ne izbacuje loptu prilikom povrede hrvatskog igrača, svađa se jer ne može da prihvati poraz i da je bio očajan na terenu i nije se video. Verovatno je to po tebi goat. Nemaš ti pojma šta je realno.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

najveći uspeh ovih što tuguju zbog toga što je mesi sprečen da se pojavi u rusiji - ronaldo nije dao gol iz penala:)))))))

Daa

pre 5 godina

Ovaj Kvarežma je talentovaniji od Ronalda ali luda glava.
(absolutezero, 25. jun 2018 20:49)

U pravu si bio je talentovaniji i Mesi je isto talentovaniji. E sad se zapitaj sta bi Ronaldo tek radio da je bio talentovan kao ta dvojica :)

Realan

pre 5 godina

(Mare, 25. jun 2018 21:39)

Zahvali se Bogu sto je Iranac promasio onu sansu u 93oj minuti jer bi sada Portugal ispao upravo zbog Ronalda i penala

Razmisljajte malo o tome

pre 5 godina

CR7 nije dao penal jer nije jako ni šutirao, želeo je da IZBEGNE DOMAĆINA.
Videćete da će Španci da puknu od Rusije.
Razmisljajte malo o tome

Milos

pre 5 godina

Ja ne mogu da verujem da onaj svaba nama nije ni hteo da pogleda var, a ovde na jednoj tekmi dva puta var donese penal...u situacijama manje ociglednim od onoga sto se desilo Mitru. Var je odlican, kad se koristi.

Volim Đokovića

pre 5 godina

Ovde sevaju penali, sudije gledaju VAR a nama??? Čist penal nad Mitrovuićem a sudija neće ni da pogleda VAR.
STRAŠNO.
Zato i volim Đokovića što je svaki njegov GS 2x jači nego RF ili Nadalov.
Sa kakvim se tek on vetrenjačama bori to SAMO ON ZNA.

momenToom

pre 5 godina

Svaka čast Irancima na borbenosti. Čvrsto, bez respekta sa izrazitom željom za uspjehom. Da Srbija odigra sa istom srčanošću i željom protiv Brazila neću imati nikakve primjedbe

Uzivam u SP

pre 5 godina

Ova dva rezultata pokazuju nesto. Pokazuju da odlicni rezultati malih protiv velikih nisu slucajnost. Island odigra nereseno sa Argentinom, Hrvatska ih dobije, Svajcarska nereseno sa Brazilom, Kostarika umalo odigra 0:0,Iran promasi cist zicer za pobedu protiv Portugala, Maroka umalo dobije Spaniju, Meksiko dobije Nemacku, Svedska umalo nereseno sa Nemackom,Tunis umalo nereseno sa Engleskom.Sta hocu da kazem, prosto zaista nije nerealno da napravimo iznenadjenje u sredu. Pogotovo sa ovim Brazilom, koji vise lici na neku tvrdu evropsku ekipu a ne zoga bonito Brazil sa kojim treba da se nadigrava, a tu bi realno malo ko imao sta da trazi. Verujem, verujem da mozemo!

croata

pre 5 godina

Majko mila da je iran pobijedio slozio bi nam se idealan zdrijeb malte ne do finala naravno ukoliko najbolja africka reprezentacija tj francuzi ne puste dancima, dakle igrali bi u osmini s dancima, cetvrtfinale pobjednici rusija iran, polufinale cetverolist meksiko, belgija, svicarska(mozda srbi;) ) senegal il kolumbija, ostale sve nogometne velesile(svabe,spanjolci,francuzi,brazil,argentina) bi bile u drugom kosturu, a portugal pa pa..
Ovako i ako prodjemo osminu u cetvrtfinalu ceka nas spanjolska i bez obzira na njihove slabosti tu se zaustavljam, ali vidjet cemo prvo kako ce oni proci domacine, a jos i vise mi dance

Daj protiv brazila poraz na grani

pre 5 godina

Kako je to iran imao trijumf u saci? Gubili su od 44.xo 94.minuta. i do 96.su imali jednu odlicnu sansu. Pre toga sabijeni u misju rupu, plus promasen oenal kristijana. I gde je tu pobeda u saci?

Nathan

pre 5 godina

Maroko je ovde po prikazanom trebao da im jedno 7 bodova. I Iran je imao sanse. Ocekujem da Urugvaj izbaci Portugal bolji su u svim linijama tima a Spanija ne bi trebalo da ima problema protiv Rusije 1:3.

delboj

pre 5 godina

prozivali ste Mesija kad je promašio penal, šta ćemo sad?
(realno, 25. jun 2018 21:14)

E moj ti. Ronaldo je svoj posao zavrsio u prva dva meca. On ima ovaj luksuz da promasi. Ovaj penal je nebitan, dok onaj Mesijev ce kostati Argentinu nok-aut faze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 25. jun 2018 21:29)

E moj ti. Ovaj penal nebitan? Da je dao ovaj Iranac gol u zadnjem minutu vidjeli bi kako je nebitan.

Mladen cg

pre 5 godina

Žao mi je zbog borbenih iranaca, što su propustili ,, zicer" priliku za prolaz! Iako nemaju neki kvalitet, toliko su pokazali fanatične borbenosti, da je to za svaku pohvalu! Da je Maroko igrao ovako borbeno, prosao bi ovu grupu. Portugalci imaju neobičnu pomoć Fortune, od evropskog prvenstva...

KakavDanakNeiskustvu

pre 5 godina

@ Milan

To što je Ronaldo uradio nije bilo ni za žuti. To je bila borba za posed a Iranac je padao na Ronalda. Jedno je šta biste svi vi uefalonci želeli a sasvim nešto drugo je ono šta se desilo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djordje NS, 25. jun 2018 22:28)

Sinko za isto to je Roberto dobio direktan crveni protiv Real Madrida. Toliko o "uefaloncima" , idi siri tu pricu po skolici. Za takav udarac se dobija direktan crveni karton, ta pravila bi trebalo da vaze i za manekena, da ne pricam sto on to radi na svakoj utakmici kada im ne ide, sramota za nekoga ko bi trebalo da je uzor deci.

Djordje NS

pre 5 godina

Sudija je bio, blago rečeno, OČAJAN. Kada jedan sudija mora 3 puta da menja svoju prvobitno donetu odluju je bio katastrofalan. Portugal je bio oštećen.

Moje ime

pre 5 godina

Kvarezma je odveo Portugal i CR7 u nokaut fazu nakon infarktne zavrsnice!
Bez njegovog gola, Iran bi pobedio i otisao dalje, dok bi Portugal ispao sa SP.
Svaka cast Iranu, nije to bio onaj bunkeraski Iran iz 2014. kada je Mesi sa svih 11 igraca Irana ispred njega, postigao gol i odveo Argentinu dalje.
Svaka cast Kvarezmi na lepom golu, Kristijano se nije video na terenu osim kada je sutirao penal i kada je udario igraca Irana. Vrlo losa partija CR7.
Steta za Iran, zasluzili su da prodju dalje.

Djordje NS

pre 5 godina

@ Milan

To što je Ronaldo uradio nije bilo ni za žuti. To je bila borba za posed a Iranac je padao na Ronalda. Jedno je šta biste svi vi uefalonci želeli a sasvim nešto drugo je ono šta se desilo.

Da li ste znali?

pre 5 godina

Dame i gospodo, Kristiano Ronaldo ponovo pise istoriju!
Kristiano Ronaldo je postao 1. Portugalac u istoriji koji je promasio penal na svetskom prvenstvu u fudbalu!

Krivo mi je za Iran, momci su zasluzili da prodju dalje.

Drakče

pre 5 godina

Iranci igrali 1:1 sa evropskim prvakom i nisu zadovoljni. Tako treba igrati,hrabro i bez respekta. Šteta što je Mahdi promašio onaj zicer na kraju jer su pokazali veću želju za pobedom.
Svaka čast Irancima, idu kući, ali ne pognutih glava.

b

pre 5 godina

Iran na mecu pretrcao 93km,Portugalija 89km.Srbija protiv Svajcarske 116 km pretrcala, 4 vise od Svajcarske.Znaci ne moze da se kaze da se nasi ne bore,ali definitivno postoje problemi u postavci.Ako to ispravimo ima neke nade.

satelit

pre 5 godina

SVE je moguce na ovom SP! IRAN sjajan,bas mi krivo zbog njih.. Ej,uzese 4 boda.. VAR samo za jednu rep. na ovom prvenstvu ne vazi... Maroko je toliko sansi stvorio na ovom Mundijalu da je moralo nesto uci

Kriteriji

pre 5 godina

Duga lopta je u šesnaestercu Portugala stigla do Taremija, on je otišao desno i iz odlične situacije šutirao pored gola i praktično eliminisao svoju ekipu.

Neverovatno! Nasao se iranski igrac u sansi, jednoj od retkih, nije pogodio - i sad je on eliminisao svoju ekipu?! Nece biti - nego su Iran elminisale sudije i VAR tehnologija! Morao je Ronaldo napolje, a u utakmici izmedju Maroka i Spanije je ocigledna ofsajd pozicija kod izjednacujuceg gola Spanije ponistena, gol priznat!? Sve u svemu - Spanija ocajno losa. Portugal kao i uvek, tanak, imao je Ronaldo nakon duuuugo vremena blistave trenutke u dve prosle utakmice, sad se vratio pravi Ronaldo, kog gledamo poslednjih pet-sest godina: padavicar, bezobraznik, i promasivac! E, sad, sto fudbalska javnost posle svake utakmice iznova odredjuje ko je najbolji - to samo pokazuje kakav je cirkus napravljen od fudbala! Ronaldo je mala, smesna maskota velikih sponzora, nista drugo! Mesi je carobnjak koji nema srece - ili nema tima - na reprezentativnim takmicenjima. A onda imate lokalne zvezdice, tipa Levandovskog, sad vec i Milera. Jos je Kejn medju svim strelcima najsveziji, iako je od velikog fudbalera daleko, kao i Ronaldo. Sa slabim Spancima, Nemcima i Brazilcima, ocajnim Argentincima fudbal je pao na vrlo niske grane. Pobednik je, vec sad se zna - FIFA! Uvodjenjem VAR tehnologije preuzeli su kontrolu nad svim rezultatima, mogu da podesavaju kad hoce i kome hoce!

BoltonBastard

pre 5 godina

Zbog ovakvih stvari se voli fudbal, ni Šekspir ne bi mogao bolje da ga napiše! Šteta za Iran, navijao sam kao da mi život od toga zavisi! Svaka čast.

Liverpool FC

pre 5 godina

Iran,na trenutke,pokuzuje da zna da igra fudbal,ali mentalitet je cudo.Previse su nervozni i to ih sputava + Portugal,naravno.

ba gra

pre 5 godina

(lorenzo, 25. jun 2018 21:20)

Dobro je, Kalimero, znamo, nepravda, pa to ti je... Mozes da se zalis upravi Vodovoda ili Svetom Petru kad ga vidis

Gde ja živim

pre 5 godina

(lorenzo, 25. jun 2018 21:20)

Pazi ne mogu da kažem da mi ne smeta takvo stanje stvari u svetu, smeta mi i to puno, ali jednostavno tako je. Oni su obezbedili uticaj u svetu. Decenije, vekovi rada na sebi (nažalost i na štetu drugih) i tu su gde su. To je hijerarhija, šta da se radi.

STEVO

pre 5 godina

Ova situacija sa Ronaldom pokazuje vjerno onu priču o velikim i malima. Realno, ovo je bilo za crveni jer je pokazao namjeru da ga udari a to što ga nije potkačio kako treba ne umanjuje Ronaldovu namjeru da ga udari. Da je obratno, šta mislite kakva odluka sudije bila?

Bane

pre 5 godina

Iranci bar igraju fudbal daju dušu i telo na terenu uprkos što su ne puno al' opet slabija repka posle Saudi Arabije,Egipta,Maroka pa tek onda Paname. Portugalci imaju Ronalda od njega kreće al'Kvarežma je dobar ima jaku fleščinu a pamtim ga kad je igrao za Sporting i Porto gde je skrenuo na sebe pažnju. Odatle krenulo sve i sama repka.

Milos

pre 5 godina

prozivali ste Mesija kad je promašio penal, šta ćemo sad?
(realno, 25. jun 2018 21:14)

E moj ti. Ronaldo je svoj posao zavrsio u prva dva meca. On ima ovaj luksuz da promasi. Ovaj penal je nebitan, dok onaj Mesijev ce kostati Argentinu nok-aut faze.

boris

pre 5 godina

svetsko prvenstvo, jednom u 4 godine, zadnje kolo, 20 minuta do kraja, KRAJA i nema vise, ides kuci bez u slucaju da pobijedis, samo to, gubis 1:0 i ti se i dalje branis !? Pa ne znam ko da je protivnik kidisao bi naprijed pa makar znas da si probao, pa neka i izgubis sa 2:0 3:0, a ne zadnje minute na svetskom provedes u odbranu znajuci da te to vodi kuci... Sto se cini od fudbala, taktika i cuda...genijalno...

veliki strumf

pre 5 godina

Videli smo ko je Ronaldo:
1. nekoliko puta trazio nepostojeci korner ili aut;
2. pada profesionalno u 16.
3. udara laktom protivnickog igraca.

Ako je to najbolji igrac na svetu - onda je fudbal skroz propao. Kako mi je zao sto Iranac promasi onaj zicer u 93. minutu jooooj.

Mare

pre 5 godina

prozivali ste Mesija kad je promašio penal, šta ćemo sad?
(realno, 25. jun 2018 21:14)

Mesi je promašio kad je to bilo bitno. Portugal vodi na ovoj utakmici. Mesi nije dao nijedan gol a Ronaldo 4.

milorad

pre 5 godina

Zasto je ovaj Silva slavio isto kao i Dzaka? Isto je uradio i Kros a i onaj igrac S Arabije? Dal smo napravili najvecu reklamu zastavi Albanije?

Gde ja živim

pre 5 godina

Jeste ovaj Kvarežma sjajan igrač, oduvek je i bio. Samo kada bi imao sve daske u glavi bio bi paklen. A eto promaši i Ronaldo penal.

Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!

pre 5 godina

Evo gledam utakmicu, Ronaldo niti jednog Iranskog igraca nije predriblao, da naniže dva igraca, nemoguca misija...ne ulazim u to kakav je golgeter.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (s, 25. jun 2018 20:48)

Pa to i jeste glavni razlog zasto ga vecina ne smatra jednim od najvecih. Batali sve rezultate i trofeje i golove, covek ne ume da dribla, tacka. Za kojeg legendarnog fudbalera mozete reci da ne ume da dribla? Da nema driblinga fudbal bi bio zanimljiv koliko i rukomet, samo trcanje, dobacivanje i sutiranje na gol, samo 10 puta sporije.

lorenzo

pre 5 godina

pa da...imaš reprezentacije kojima se odma svira penal, onda idu one kojima se svira posle var tehnologije i onda idu ove gdje je sudija siguran da penala nije bilo...recimo da je Ronaldo ovako pao a igra za Francusku ili Njemačku, sviran bi bio penal bez razmišljanja, pošto je Portugalac provjerilo se a da je Iranac, Marokanac ništa ne bi bilo, možda bi još dobio i žuti za simuliranje

dr MM

pre 5 godina

Ne znam messijevu penal statistiku, al vidim da ga narod proziva i to cr7 fanovi ...A evo sad smo videli njegovu u portugalu, 8 od 14 , hmm ...

Mare

pre 5 godina

Ovi mesijevci što su se javili posle deset dana bolje neka gledaju šta će Argentina da uradi. Ronaldo je u prva dva meča završio posao i davao golove kad je najbitnije. Razlika je što će Portugal da dobije meč i sa promašenim penalom, a Argentina verovatno ispadne još u grupnoj fazi zbog Mesijevog promasenog penala.

realno

pre 5 godina

Prvo maši penal, a onda udara igrača laktom u glavu i ne dobija crveni karton samo zbog imena
to je to, pravi GOAT kako ga nazivate, idol mladih

Solskjaer

pre 5 godina

По мени, уз Бербатова и Ибру, један од највећих мађионичара у фудбалу... Притом, једино Бербатов је лењи од њега.

Nathan

pre 5 godina

Velika borba da se izbegnu Uragvajci koji bi izbacili Portugal a imali bi sanse i protiv spanije. Rusi ce biti najlaksi zalogaj u nakaut fazi.

Mare

pre 5 godina

Ja Kvarežmu ne volim toliko jer ima neke fiks ideje i često pokušava neke šuteve iz nemogućih pozicija iako može da doda nekom. Ali zato kad pogodi onda to bude magija, golovi i centaršutevi spoljnom. Svaka mu čast na ovom golu, tehnički možda i najbolji gol do sada na prvenstvu.

s

pre 5 godina

Evo gledam utakmicu, Ronaldo niti jednog Iranskog igraca nije predriblao, da naniže dva igraca, nemoguca misija...ne ulazim u to kakav je golgeter.

Agbolahor

pre 5 godina

Ovi portugalski smarači ako daju jedan gol Persijancima, treba da pevaju. Više sreće nego pameti u ovim kvalifikacijama i naravno na krilima Ronalda, ali sve je to varljivo.

Sasa, Vranje

pre 5 godina

Navijam za Iran, ali ako Iran pobedi i izbaci velikog favorita, onda zakon verovatnoce kaze da je teze izvodljivo da se to jos nekome posreci (nama protiv Brazila).

Updown

pre 5 godina

Kvarežma majstorčino najveća!
Da nije ovako luda glava bio bi rame uz rame sa Ronaldom i Mesijem.
Svaka čast doktore, desnom spoljnom u 90°. Ne može svako!

Milan

pre 5 godina

Iran prolazi grupu. Portugal je favorit, ali negde mora da im se obije o glavu ta igra bez igre pa sta uradi Ronaldo. Iran igra fanaticno, borbeno, bunker, ali ce Portugal morati da napada taj bunker, a vise vole na polukontru. Zato prednost Iranu.

Drakče

pre 5 godina

Iranci igrali 1:1 sa evropskim prvakom i nisu zadovoljni. Tako treba igrati,hrabro i bez respekta. Šteta što je Mahdi promašio onaj zicer na kraju jer su pokazali veću želju za pobedom.
Svaka čast Irancima, idu kući, ali ne pognutih glava.

Što više neću pročitati...

pre 5 godina

CR7 nije dao penal jer nije jako ni šutirao, želeo je da IZBEGNE DOMAĆINA.
Videćete da će Španci da puknu od Rusije.
Razmisljajte malo o tome
(Razmisljajte malo o tome, 25. jun 2018 22:53)

Ne znam kako da se izrazim ali biti ću blag. Nisi baš pametan.

Mare

pre 5 godina

Ja Kvarežmu ne volim toliko jer ima neke fiks ideje i često pokušava neke šuteve iz nemogućih pozicija iako može da doda nekom. Ali zato kad pogodi onda to bude magija, golovi i centaršutevi spoljnom. Svaka mu čast na ovom golu, tehnički možda i najbolji gol do sada na prvenstvu.

Milos

pre 5 godina

Ja ne mogu da verujem da onaj svaba nama nije ni hteo da pogleda var, a ovde na jednoj tekmi dva puta var donese penal...u situacijama manje ociglednim od onoga sto se desilo Mitru. Var je odlican, kad se koristi.

veliki strumf

pre 5 godina

Videli smo ko je Ronaldo:
1. nekoliko puta trazio nepostojeci korner ili aut;
2. pada profesionalno u 16.
3. udara laktom protivnickog igraca.

Ako je to najbolji igrac na svetu - onda je fudbal skroz propao. Kako mi je zao sto Iranac promasi onaj zicer u 93. minutu jooooj.

realno

pre 5 godina

Prvo maši penal, a onda udara igrača laktom u glavu i ne dobija crveni karton samo zbog imena
to je to, pravi GOAT kako ga nazivate, idol mladih

STEVO

pre 5 godina

Ova situacija sa Ronaldom pokazuje vjerno onu priču o velikim i malima. Realno, ovo je bilo za crveni jer je pokazao namjeru da ga udari a to što ga nije potkačio kako treba ne umanjuje Ronaldovu namjeru da ga udari. Da je obratno, šta mislite kakva odluka sudije bila?

satelit

pre 5 godina

SVE je moguce na ovom SP! IRAN sjajan,bas mi krivo zbog njih.. Ej,uzese 4 boda.. VAR samo za jednu rep. na ovom prvenstvu ne vazi... Maroko je toliko sansi stvorio na ovom Mundijalu da je moralo nesto uci

Volim Đokovića

pre 5 godina

Ovde sevaju penali, sudije gledaju VAR a nama??? Čist penal nad Mitrovuićem a sudija neće ni da pogleda VAR.
STRAŠNO.
Zato i volim Đokovića što je svaki njegov GS 2x jači nego RF ili Nadalov.
Sa kakvim se tek on vetrenjačama bori to SAMO ON ZNA.

delboj

pre 5 godina

prozivali ste Mesija kad je promašio penal, šta ćemo sad?
(realno, 25. jun 2018 21:14)

E moj ti. Ronaldo je svoj posao zavrsio u prva dva meca. On ima ovaj luksuz da promasi. Ovaj penal je nebitan, dok onaj Mesijev ce kostati Argentinu nok-aut faze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 25. jun 2018 21:29)

E moj ti. Ovaj penal nebitan? Da je dao ovaj Iranac gol u zadnjem minutu vidjeli bi kako je nebitan.

BoltonBastard

pre 5 godina

Zbog ovakvih stvari se voli fudbal, ni Šekspir ne bi mogao bolje da ga napiše! Šteta za Iran, navijao sam kao da mi život od toga zavisi! Svaka čast.

lorenzo

pre 5 godina

pa da...imaš reprezentacije kojima se odma svira penal, onda idu one kojima se svira posle var tehnologije i onda idu ove gdje je sudija siguran da penala nije bilo...recimo da je Ronaldo ovako pao a igra za Francusku ili Njemačku, sviran bi bio penal bez razmišljanja, pošto je Portugalac provjerilo se a da je Iranac, Marokanac ništa ne bi bilo, možda bi još dobio i žuti za simuliranje

b

pre 5 godina

Iran na mecu pretrcao 93km,Portugalija 89km.Srbija protiv Svajcarske 116 km pretrcala, 4 vise od Svajcarske.Znaci ne moze da se kaze da se nasi ne bore,ali definitivno postoje problemi u postavci.Ako to ispravimo ima neke nade.

Realan

pre 5 godina

(Mare, 25. jun 2018 21:39)

Zahvali se Bogu sto je Iranac promasio onu sansu u 93oj minuti jer bi sada Portugal ispao upravo zbog Ronalda i penala

Da li ste znali?

pre 5 godina

Dame i gospodo, Kristiano Ronaldo ponovo pise istoriju!
Kristiano Ronaldo je postao 1. Portugalac u istoriji koji je promasio penal na svetskom prvenstvu u fudbalu!

Krivo mi je za Iran, momci su zasluzili da prodju dalje.

Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!

pre 5 godina

Evo gledam utakmicu, Ronaldo niti jednog Iranskog igraca nije predriblao, da naniže dva igraca, nemoguca misija...ne ulazim u to kakav je golgeter.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (s, 25. jun 2018 20:48)

Pa to i jeste glavni razlog zasto ga vecina ne smatra jednim od najvecih. Batali sve rezultate i trofeje i golove, covek ne ume da dribla, tacka. Za kojeg legendarnog fudbalera mozete reci da ne ume da dribla? Da nema driblinga fudbal bi bio zanimljiv koliko i rukomet, samo trcanje, dobacivanje i sutiranje na gol, samo 10 puta sporije.

ziko

pre 5 godina

U zadnjem El Klasiku je Marselo ušao u putanju Robertu, a Roberto ga udara u rame i dobija crveni. Danas igrač Irana ulazi u putanju Ronaldu, Ronaldo ga udara laktom u glavu i dobije žuti. Zar se i na SP-u moraju imati dvostruki aršini kada su igrači Reala u pitanju?

Ali najjači trenutak u utakmici je kada Ronaldo slučajno izbacuje loptu rukom u gol aut i posle traži korer LOL

analiticar_ amater

pre 5 godina

Zasto je ovaj Silva slavio isto kao i Dzaka? Isto je uradio i Kros a i onaj igrac S Arabije? Dal smo napravili najvecu reklamu zastavi Albanije?
(milorad, 25. jun 2018 21:50)


jesmo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 25. jun 2018 23:16)

Ne nismo i nijedan od navedenih igraca nije slavio gol kao Dzaka, ne izmislajte. Kolicina besmislica koje ti ovde pises je neverovatna, a ubedljiva podeta je to sto si napisao da nam Nemac nije sudio cist penal je su Zemunci dva dana kasnije oteli zastavu od Hrvata. Zaista, sta reci posle toga.

momenToom

pre 5 godina

Svaka čast Irancima na borbenosti. Čvrsto, bez respekta sa izrazitom željom za uspjehom. Da Srbija odigra sa istom srčanošću i željom protiv Brazila neću imati nikakve primjedbe

Daa

pre 5 godina

Ovaj Kvarežma je talentovaniji od Ronalda ali luda glava.
(absolutezero, 25. jun 2018 20:49)

U pravu si bio je talentovaniji i Mesi je isto talentovaniji. E sad se zapitaj sta bi Ronaldo tek radio da je bio talentovan kao ta dvojica :)

Uzivam u SP

pre 5 godina

Ova dva rezultata pokazuju nesto. Pokazuju da odlicni rezultati malih protiv velikih nisu slucajnost. Island odigra nereseno sa Argentinom, Hrvatska ih dobije, Svajcarska nereseno sa Brazilom, Kostarika umalo odigra 0:0,Iran promasi cist zicer za pobedu protiv Portugala, Maroka umalo dobije Spaniju, Meksiko dobije Nemacku, Svedska umalo nereseno sa Nemackom,Tunis umalo nereseno sa Engleskom.Sta hocu da kazem, prosto zaista nije nerealno da napravimo iznenadjenje u sredu. Pogotovo sa ovim Brazilom, koji vise lici na neku tvrdu evropsku ekipu a ne zoga bonito Brazil sa kojim treba da se nadigrava, a tu bi realno malo ko imao sta da trazi. Verujem, verujem da mozemo!

KakavDanakNeiskustvu

pre 5 godina

@ Milan

To što je Ronaldo uradio nije bilo ni za žuti. To je bila borba za posed a Iranac je padao na Ronalda. Jedno je šta biste svi vi uefalonci želeli a sasvim nešto drugo je ono šta se desilo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djordje NS, 25. jun 2018 22:28)

Sinko za isto to je Roberto dobio direktan crveni protiv Real Madrida. Toliko o "uefaloncima" , idi siri tu pricu po skolici. Za takav udarac se dobija direktan crveni karton, ta pravila bi trebalo da vaze i za manekena, da ne pricam sto on to radi na svakoj utakmici kada im ne ide, sramota za nekoga ko bi trebalo da je uzor deci.

alok

pre 5 godina

Svaka čast Irancima na borbenosti. Čvrsto, bez respekta sa izrazitom željom za uspjehom. Da Srbija odigra sa istom srčanošću i željom protiv Brazila neću imati nikakve primjedbe
(momenToom, 25. jun 2018 22:50)

Ako budemo izgubili neće se naći 1 pozitivan komentar ovde to ti garantujem, bez obzira kako odigramo. Takav smo narod...

Moje ime

pre 5 godina

Kvarezma je odveo Portugal i CR7 u nokaut fazu nakon infarktne zavrsnice!
Bez njegovog gola, Iran bi pobedio i otisao dalje, dok bi Portugal ispao sa SP.
Svaka cast Iranu, nije to bio onaj bunkeraski Iran iz 2014. kada je Mesi sa svih 11 igraca Irana ispred njega, postigao gol i odveo Argentinu dalje.
Svaka cast Kvarezmi na lepom golu, Kristijano se nije video na terenu osim kada je sutirao penal i kada je udario igraca Irana. Vrlo losa partija CR7.
Steta za Iran, zasluzili su da prodju dalje.

Gde ja živim

pre 5 godina

Jeste ovaj Kvarežma sjajan igrač, oduvek je i bio. Samo kada bi imao sve daske u glavi bio bi paklen. A eto promaši i Ronaldo penal.

Nathan

pre 5 godina

Maroko je ovde po prikazanom trebao da im jedno 7 bodova. I Iran je imao sanse. Ocekujem da Urugvaj izbaci Portugal bolji su u svim linijama tima a Spanija ne bi trebalo da ima problema protiv Rusije 1:3.

Grr

pre 5 godina

E baš da su imali Portugal u šaci je teško preterivanje. Pa Portugal je vodio celu utakmicu, imao penal, veći. posed i više šansi. Iran je srećno i sticajem okolnost došao do remija par minuta do kraja i samo poslednjih nekpliko minuta bio konkurentan u celoj utakmici.

Liverpool FC

pre 5 godina

Iran,na trenutke,pokuzuje da zna da igra fudbal,ali mentalitet je cudo.Previse su nervozni i to ih sputava + Portugal,naravno.

milorad

pre 5 godina

Zasto je ovaj Silva slavio isto kao i Dzaka? Isto je uradio i Kros a i onaj igrac S Arabije? Dal smo napravili najvecu reklamu zastavi Albanije?

Milan

pre 5 godina

Iran prolazi grupu. Portugal je favorit, ali negde mora da im se obije o glavu ta igra bez igre pa sta uradi Ronaldo. Iran igra fanaticno, borbeno, bunker, ali ce Portugal morati da napada taj bunker, a vise vole na polukontru. Zato prednost Iranu.

Mladen cg

pre 5 godina

Žao mi je zbog borbenih iranaca, što su propustili ,, zicer" priliku za prolaz! Iako nemaju neki kvalitet, toliko su pokazali fanatične borbenosti, da je to za svaku pohvalu! Da je Maroko igrao ovako borbeno, prosao bi ovu grupu. Portugalci imaju neobičnu pomoć Fortune, od evropskog prvenstva...

s

pre 5 godina

Evo gledam utakmicu, Ronaldo niti jednog Iranskog igraca nije predriblao, da naniže dva igraca, nemoguca misija...ne ulazim u to kakav je golgeter.

Updown

pre 5 godina

Kvarežma majstorčino najveća!
Da nije ovako luda glava bio bi rame uz rame sa Ronaldom i Mesijem.
Svaka čast doktore, desnom spoljnom u 90°. Ne može svako!

Ivan Veljković

pre 5 godina

Oduševio me Iran svojom borbenošću i svojom velikom snagom u odbrani ali i svojom veoma zrelom i veoma disciplinovanom igrom. Na ovom prvenstvu Iran je potvrdio da je veoma tvrda i nezgodna ekipa za sve svoje protivnike i zaista je veoma malo falilo da večeras napravi iznenađenje i eliminiše Portugalce ali opet bolja tehnika Portugalaca predvođenih velemajstorom Kvarežmom je presudila večeras, a Ronaldo je i inače mnogo pre kraja utakmice bio u prilici da reši sve dileme oko pobednika ali je promašio penal. Idu dalje Portugalci u ovoj pokazalo se teškoj grupi, ali moraće mnogo bolje protiv Urugvaja u osmini finala, čeka ih izuzetno težak i neizvestan meč.

dr MM

pre 5 godina

Ne znam messijevu penal statistiku, al vidim da ga narod proziva i to cr7 fanovi ...A evo sad smo videli njegovu u portugalu, 8 od 14 , hmm ...

Kriteriji

pre 5 godina

Duga lopta je u šesnaestercu Portugala stigla do Taremija, on je otišao desno i iz odlične situacije šutirao pored gola i praktično eliminisao svoju ekipu.

Neverovatno! Nasao se iranski igrac u sansi, jednoj od retkih, nije pogodio - i sad je on eliminisao svoju ekipu?! Nece biti - nego su Iran elminisale sudije i VAR tehnologija! Morao je Ronaldo napolje, a u utakmici izmedju Maroka i Spanije je ocigledna ofsajd pozicija kod izjednacujuceg gola Spanije ponistena, gol priznat!? Sve u svemu - Spanija ocajno losa. Portugal kao i uvek, tanak, imao je Ronaldo nakon duuuugo vremena blistave trenutke u dve prosle utakmice, sad se vratio pravi Ronaldo, kog gledamo poslednjih pet-sest godina: padavicar, bezobraznik, i promasivac! E, sad, sto fudbalska javnost posle svake utakmice iznova odredjuje ko je najbolji - to samo pokazuje kakav je cirkus napravljen od fudbala! Ronaldo je mala, smesna maskota velikih sponzora, nista drugo! Mesi je carobnjak koji nema srece - ili nema tima - na reprezentativnim takmicenjima. A onda imate lokalne zvezdice, tipa Levandovskog, sad vec i Milera. Jos je Kejn medju svim strelcima najsveziji, iako je od velikog fudbalera daleko, kao i Ronaldo. Sa slabim Spancima, Nemcima i Brazilcima, ocajnim Argentincima fudbal je pao na vrlo niske grane. Pobednik je, vec sad se zna - FIFA! Uvodjenjem VAR tehnologije preuzeli su kontrolu nad svim rezultatima, mogu da podesavaju kad hoce i kome hoce!

croata

pre 5 godina

Majko mila da je iran pobijedio slozio bi nam se idealan zdrijeb malte ne do finala naravno ukoliko najbolja africka reprezentacija tj francuzi ne puste dancima, dakle igrali bi u osmini s dancima, cetvrtfinale pobjednici rusija iran, polufinale cetverolist meksiko, belgija, svicarska(mozda srbi;) ) senegal il kolumbija, ostale sve nogometne velesile(svabe,spanjolci,francuzi,brazil,argentina) bi bile u drugom kosturu, a portugal pa pa..
Ovako i ako prodjemo osminu u cetvrtfinalu ceka nas spanjolska i bez obzira na njihove slabosti tu se zaustavljam, ali vidjet cemo prvo kako ce oni proci domacine, a jos i vise mi dance

Solskjaer

pre 5 godina

По мени, уз Бербатова и Ибру, један од највећих мађионичара у фудбалу... Притом, једино Бербатов је лењи од њега.

Nathan

pre 5 godina

Velika borba da se izbegnu Uragvajci koji bi izbacili Portugal a imali bi sanse i protiv spanije. Rusi ce biti najlaksi zalogaj u nakaut fazi.

Mare

pre 5 godina

prozivali ste Mesija kad je promašio penal, šta ćemo sad?
(realno, 25. jun 2018 21:14)

Mesi je promašio kad je to bilo bitno. Portugal vodi na ovoj utakmici. Mesi nije dao nijedan gol a Ronaldo 4.

boris

pre 5 godina

svetsko prvenstvo, jednom u 4 godine, zadnje kolo, 20 minuta do kraja, KRAJA i nema vise, ides kuci bez u slucaju da pobijedis, samo to, gubis 1:0 i ti se i dalje branis !? Pa ne znam ko da je protivnik kidisao bi naprijed pa makar znas da si probao, pa neka i izgubis sa 2:0 3:0, a ne zadnje minute na svetskom provedes u odbranu znajuci da te to vodi kuci... Sto se cini od fudbala, taktika i cuda...genijalno...

Djordje NS

pre 5 godina

@ Kriteriji
Messi je čarobnjak? Nemoj nas više zasmejavati molim te. Trebalo bi da vas je sve zajedno sramota koji ste ga ikad nazvali čarobnjakom. Dve utakmice i 180 minuta na terenu i nije se bukvalno video na terenu. Tu leži jedina njegova magija.

Djordje NS

pre 5 godina

@ realno

Ne nego je goat onaj što ne zna da se ponaša sportski na utakmici protiv Hrvata. Ne izbacuje loptu prilikom povrede hrvatskog igrača, svađa se jer ne može da prihvati poraz i da je bio očajan na terenu i nije se video. Verovatno je to po tebi goat. Nemaš ti pojma šta je realno.

Djordje NS

pre 5 godina

Sudija je bio, blago rečeno, OČAJAN. Kada jedan sudija mora 3 puta da menja svoju prvobitno donetu odluju je bio katastrofalan. Portugal je bio oštećen.

Sasa, Vranje

pre 5 godina

Navijam za Iran, ali ako Iran pobedi i izbaci velikog favorita, onda zakon verovatnoce kaze da je teze izvodljivo da se to jos nekome posreci (nama protiv Brazila).

Daj protiv brazila poraz na grani

pre 5 godina

Kako je to iran imao trijumf u saci? Gubili su od 44.xo 94.minuta. i do 96.su imali jednu odlicnu sansu. Pre toga sabijeni u misju rupu, plus promasen oenal kristijana. I gde je tu pobeda u saci?

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

najveći uspeh ovih što tuguju zbog toga što je mesi sprečen da se pojavi u rusiji - ronaldo nije dao gol iz penala:)))))))

Bane

pre 5 godina

Iranci bar igraju fudbal daju dušu i telo na terenu uprkos što su ne puno al' opet slabija repka posle Saudi Arabije,Egipta,Maroka pa tek onda Paname. Portugalci imaju Ronalda od njega kreće al'Kvarežma je dobar ima jaku fleščinu a pamtim ga kad je igrao za Sporting i Porto gde je skrenuo na sebe pažnju. Odatle krenulo sve i sama repka.

Agbolahor

pre 5 godina

Ovi portugalski smarači ako daju jedan gol Persijancima, treba da pevaju. Više sreće nego pameti u ovim kvalifikacijama i naravno na krilima Ronalda, ali sve je to varljivo.

Mare

pre 5 godina

Ovi mesijevci što su se javili posle deset dana bolje neka gledaju šta će Argentina da uradi. Ronaldo je u prva dva meča završio posao i davao golove kad je najbitnije. Razlika je što će Portugal da dobije meč i sa promašenim penalom, a Argentina verovatno ispadne još u grupnoj fazi zbog Mesijevog promasenog penala.

Milos

pre 5 godina

prozivali ste Mesija kad je promašio penal, šta ćemo sad?
(realno, 25. jun 2018 21:14)

E moj ti. Ronaldo je svoj posao zavrsio u prva dva meca. On ima ovaj luksuz da promasi. Ovaj penal je nebitan, dok onaj Mesijev ce kostati Argentinu nok-aut faze.

neutralni felsh

pre 5 godina

Zasto je ovaj Silva slavio isto kao i Dzaka? Isto je uradio i Kros a i onaj igrac S Arabije? Dal smo napravili najvecu reklamu zastavi Albanije?
(milorad, 25. jun 2018 21:50)


jesmo.

Djordje NS

pre 5 godina

@ Milan

To što je Ronaldo uradio nije bilo ni za žuti. To je bila borba za posed a Iranac je padao na Ronalda. Jedno je šta biste svi vi uefalonci želeli a sasvim nešto drugo je ono šta se desilo.

dragan

pre 5 godina

Dobro se zavrsilo I za Spance I Portugalce.
Bukvalno se provukli I jedni I drugi a grupa na kraju ispala vrlo zanimljiva I da su Iran I Marako prosli ne moze da se kaze nezasluzeno.
Zao mi I Mesija I Ronalda(iako sam navijac Ronalda)cak vise mi zao Mesija sto ne mogu da pokazu umece svoje na kraju su ipak samo ljudi.Mislim da je tu I u jednoj i u drugoj selekciju selektor problem nema neko ko je veci autoritet od samih igraca ali oni znaju najbolje mi mozemo samo da komentarisemo.Ne vidim za sada da Argentina ako ode dalje mada bi trebalo Spanija I Portugal da mogu dalje da samog kraja da ovo sto smo videli u grupi je realno stanje jer njihovi fudbali su u najjacim ligama I puno se trose.
pozdrav nasima puno srece

Gde ja živim

pre 5 godina

(lorenzo, 25. jun 2018 21:20)

Pazi ne mogu da kažem da mi ne smeta takvo stanje stvari u svetu, smeta mi i to puno, ali jednostavno tako je. Oni su obezbedili uticaj u svetu. Decenije, vekovi rada na sebi (nažalost i na štetu drugih) i tu su gde su. To je hijerarhija, šta da se radi.

Ivan Veljković

pre 5 godina

Oduševio me Iran svojom borbenošću i svojom velikom snagom u odbrani ali i svojom veoma zrelom i veoma disciplinovanom igrom. Na ovom prvenstvu Iran je potvrdio da je veoma tvrda i nezgodna ekipa za sve svoje protivnike i zaista je veoma malo falilo da večeras napravi iznenađenje i eliminiše Portugalce ali opet bolja tehnika Portugalaca predvođenih velemajstorom Kvarežmom je presudila večeras, a Ronaldo je i inače mnogo pre kraja utakmice bio u prilici da reši sve dileme oko pobednika ali je promašio penal. Idu dalje Portugalci u ovoj pokazalo se teškoj grupi, ali moraće mnogo bolje protiv Urugvaja u osmini finala, čeka ih izuzetno težak i neizvestan meč.

ba gra

pre 5 godina

(lorenzo, 25. jun 2018 21:20)

Dobro je, Kalimero, znamo, nepravda, pa to ti je... Mozes da se zalis upravi Vodovoda ili Svetom Petru kad ga vidis

Razmisljajte malo o tome

pre 5 godina

CR7 nije dao penal jer nije jako ni šutirao, želeo je da IZBEGNE DOMAĆINA.
Videćete da će Španci da puknu od Rusije.
Razmisljajte malo o tome

jadeni

pre 5 godina

obje utakmice su bile baš odlične i pune događanja. Portugal se provukao, ali tako radi vec na zadnjih par takmičenja -tako da ne bi bas rekao da se radi samo o sreći. Iran je bio odličan i vidi se da portugalski izbornik radi jako dobar posao, ali jednostavno im fali jedan ili dva igrača svjetske klase da bi imali i bolje rezultate. Onda još dobe u grupi Španjolsku, Portugal i Maroko (koji je u biti jako nesretno ispao) i teško je proći grupu. Inače, mislim da će Portugal proći Urugvaj i da jednostavno ima bolju ekpipu i još važnije -ekipu koja zna što želi i kako to postići (pa makar ubijali nogomet 90 min). Urugvasj ima strašan napad, ali , bez uvrede Rusima, Pepe i ostatak Portugalaca nema šanse da će dati Suarezu i Cavaniu da se onako prešetavaju.
Španjolska je pak jamko čudna ekipa -može i ispasti, ali ako im se sve poklopi -nema te ekipe na SP kojoj ne mogu uvaliti 4-5 komada. jednostavno je jako puno ekstra igrača u ekipi. U svakom slučaju bih se jako iznenadio ukoliko i Portugal i Španjolska ne budu u 1/4 finalu. Urugvaj svakako ima šanse protiv Portugala, ali Rusija, bez obziras što su domaćini, ne vidim kako bi mogli dobiti Španjolce. Jednostavno ne vidim. Ok, nožda će baš to biti ta 1 od 10 utakmica koju će Rusija dobiti, ali oni su pukli 3:0 od prve prave ekipe na turniru. Drago mi je da su u drugom krugu, ali mislimd da je to kraj za njih.
(i dajte zaboga više prestanite sa Ronaldo -Messi pričom..pa kako vam se da?)

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 25. jun 2018 23:16) 

Kolicina besmislica koje ti ovde pises je neverovatna, a ubedljiva podeta je to sto si napisao da nam Nemac nije sudio cist penal je su Zemunci dva dana kasnije oteli zastavu od Hrvata. Zaista, sta reci posle toga.
(analiticar_ amater, 25. jun 2018 23:53)

moze se reci mnogo toga. najlakse je da napisem da necu da ulazim u polemike sa komentatorima koji u zurbi da optuze zaborave da pazljivije procitaju komentar koji kritikuju, jer mi je vise muka od opste brzopletosti, ali ne zelim da idem linijom manjeg otpora i da te ostavim u zabludama. sledeci put ces valjda bolje razmisliti pre nego sto krenes da se cudis nad "kolicinom besmislica" - u sopstvenoj interpretaciji.
nigde nisam rekao da su svi slavili kao dzaka (i saciri) ali jesam rekao da smo dizanjem preterane galame oko njihovog "proslavljanja orla" napravili veliku reklamu upravo takvom proslavljanju orla, to je bar lako proveriti u svim medijima. na stranu sto preteranom frkom namecemo sebi frustraciju i destabilizujemo nasu ekipu i stab, vec uzdrmane porazom, jer gube fokus sa sledeceg meca.
drugo, nisam napisao da nam "nemac" (fudbalski receno: sudija brih) nije svirao penal zbog ove papazjanije sa zastavom, nego sam rekao da nam takve stvari produbljuju losu navijacku reputaciju (koju vec imamo u mnogim uefa-fifa sekcijama) - javna je tajna da mnogi jedva cekaju da nam na klupskim i reprezentativnim turnirima vide ledja (jer vec imamo incidentsku reputaciju) a to moze da se odrazi cak i na balans sudjenja kod nekih sudija koje naginju odredjenim strujama (uefa nije prost mehanizam, naprotiv) pa onda dobijamo momente sudijske diskriminacije kao primer sa penalom, ili pacifikovanje naseg veznog reda zutim kartonima, kao jedan vid instrukcije da nam pomognu da sto ranije odemo kuci. ne samo mi, slican problem imaju mnoge reprezentacije, imaju i hrvati, cak i englezi - i sve to nema veze sa nacijom nego sa reputacijom: onima koji prave probleme ce biti blago pomognuto da napuste zurku. ne zbog pitanja nacije nego pitanja opreza zbog ostalih ucesnika u javnoj smotri i na sceni. bez kafanske teorije "sudija nemac brat sa svajcarcima", nego mnogi sudije su pri nekim nezvanicnim uefa-fifa lobijima i slede tzv. meke instrukcije. ako prevagne strana koja pamti ranije frke i plasi se od incidenata, sudija moze da bude i iz afrike, to nema veze - naprotiv, oni "egzoticni" su cak vise podlozni svakojakim uticajima. rekao sam da je incident sa zastavom mozda jos jedan povod za neki buduci slican slucaj sa nekim drugim sudijom, nebitno da li je brih.
trece (i prvo), umesto da ukazemo na greske u sudjenju, da tu dignemo preventivnu galamu, mi smo digli galamu oko proslavljanja gola. skrenuli smo temu sa fudbala, sad su nasi argumenti na sudjenje izgubljeni u metezu i mnogi mogu da odmahnu glavom i kazu da smo "umesali politiku". citajuci svetske medije, neutralan posmatrac koji ne zna nase balkanske finese komotno moze da pomisli da je vecina problema zbog nacionalne frustriranosti porazom a ne zbog sudjenja.
svemu tome je kumovalo i onoliko nase insistiranje da ne igramo sa svajcarskom nego protiv par albanaca. nasim momcima je napravilo nepotrebnu tenziju protiv jedne iskusne reprezentacije koja igra sacekusu i vreba greske. na stranu sto sad po tom nasem istom gledistu ispada da nas nisu pobedili svajcarci nego albanci - sami smo napravili materijal za zezanje i frustracije. o toj mogucnosti sam pisao pre utakmice, i takodje se javilo dosta brzopletih da me kritikuje, isto kao i ti sada.
zao mi je zbog nasih momaka tamo, na njih vise skoro niko ne misli - svi pricaju o sporednim stvarima i zapravo im odmazu.

789

pre 5 godina

U zadnjem El Klasiku je Marselo ušao u putanju Robertu, a Roberto ga udara u rame i dobija crveni. Danas igrač Irana ulazi u putanju Ronaldu, Ronaldo ga udara laktom u glavu i dobije žuti. Zar se i na SP-u moraju imati dvostruki aršini kada su igrači Reala u pitanju?

(ziko, 25. jun 2018 23:56)

A kad je Prijović dobio žuti karton u istoj situaciji onda ti to nije smetalo. Ili je i Prijović Realov igrač?

Sasa

pre 5 godina

A cutimo sto se Ronaldo nije video 2 meca?? hahahah al kako covek dribla. Od utd-a nije predriblao igraca. Šou je
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kiklop, 25. jun 2018 23:26) # Link komentara

U prvom kolu je doneo bod bod a u drugom tri. U trecem kolu je bila u pitanju ocigldna kalkulacija koja im se mogla obiti o glavu, potpuno, a ne samo delimicno ( igrace protiv odlicnih Urugvajaca umesto slabe Rusije). Srecom a ne znanjem nije. Dalje, Ronaldo je mnogo opterecen na svakome mecu, Iran je posluzio kao odmor, Portugalci su pre gola igrali sa svojih 60 odsto, nakon toga upola, kostalo ih je prvog mesta. Istina i Spanija je imala srece. Prica da Ronaldo nikoga nije predriblao godinama pripada projekcijama infantilnih ljudi i ostrascenih navijaca Barselone i Mesija. Vise Mesija nego Barselone. Jedna velika iluzija koja se, iako kao raga, i dalje vuce ovim i drugim portalima negujuci laznu sliku o jednom fudbaleru zarad udovoljvaja teskom samozavaravanju koje je potrebno da nastavi sa zivotom da bi se bolje osecali. Nisi ti jedini trol, ima vas nekolilo desetina, ali dok si samo trol raduj se, iako mislim da si daleko vise od toga. Na tvoju veliku zalost, znaj.

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni flesh 
Ono kad ljudima objasnis polako i natenane da svi shvate i opet dobijes minuse.Od mene plus jer si objasnio srz problema kod proslih,sadasnjih i buducih stvari.
(Sanel, 26. jun 2018 14:56)



hvala, takodje :) mnogi zele da zapuse usta onima koji govore stvari koji im se ne svidjaju - zato sto ih istina boli. bajke jesu udobnije i mnogi se bas zato plase budjenja u realnosti. ipak, zaprepastila kolicina manipulacija u komentaru na koji sam odgovorio, i broj ljudi (sudeci po plusevima) koji su mu poverovali. ponekad pomislim da je uzaludno bilo sta konstruktivno napisati - opet ce vecina prvom prilikom poverovati bilo kome ko sedne i napise nesto protiv. porazna slika javnog mnjenja i ad hominem principa shvatanja sagovornika i uopste realnosti.

Sanel

pre 5 godina

@neutralni flesh
Ono kad ljudima objasnis polako i natenane da svi shvate i opet dobijes minuse.Od mene plus jer si objasnio srz problema kod proslih,sadasnjih i buducih stvari.

Razmisljajte malo o tome

pre 5 godina

CR7 nije dao penal jer nije jako ni šutirao, želeo je da IZBEGNE DOMAĆINA.
Videćete da će Španci da puknu od Rusije.
Razmisljajte malo o tome

realno

pre 5 godina

Prvo maši penal, a onda udara igrača laktom u glavu i ne dobija crveni karton samo zbog imena
to je to, pravi GOAT kako ga nazivate, idol mladih

Daj protiv brazila poraz na grani

pre 5 godina

Kako je to iran imao trijumf u saci? Gubili su od 44.xo 94.minuta. i do 96.su imali jednu odlicnu sansu. Pre toga sabijeni u misju rupu, plus promasen oenal kristijana. I gde je tu pobeda u saci?

Mare

pre 5 godina

Ovi mesijevci što su se javili posle deset dana bolje neka gledaju šta će Argentina da uradi. Ronaldo je u prva dva meča završio posao i davao golove kad je najbitnije. Razlika je što će Portugal da dobije meč i sa promašenim penalom, a Argentina verovatno ispadne još u grupnoj fazi zbog Mesijevog promasenog penala.

Djordje NS

pre 5 godina

@ Kriteriji
Messi je čarobnjak? Nemoj nas više zasmejavati molim te. Trebalo bi da vas je sve zajedno sramota koji ste ga ikad nazvali čarobnjakom. Dve utakmice i 180 minuta na terenu i nije se bukvalno video na terenu. Tu leži jedina njegova magija.

Mare

pre 5 godina

prozivali ste Mesija kad je promašio penal, šta ćemo sad?
(realno, 25. jun 2018 21:14)

Mesi je promašio kad je to bilo bitno. Portugal vodi na ovoj utakmici. Mesi nije dao nijedan gol a Ronaldo 4.

Djordje NS

pre 5 godina

@ Milan

To što je Ronaldo uradio nije bilo ni za žuti. To je bila borba za posed a Iranac je padao na Ronalda. Jedno je šta biste svi vi uefalonci želeli a sasvim nešto drugo je ono šta se desilo.

Milos

pre 5 godina

prozivali ste Mesija kad je promašio penal, šta ćemo sad?
(realno, 25. jun 2018 21:14)

E moj ti. Ronaldo je svoj posao zavrsio u prva dva meca. On ima ovaj luksuz da promasi. Ovaj penal je nebitan, dok onaj Mesijev ce kostati Argentinu nok-aut faze.

veliki strumf

pre 5 godina

Videli smo ko je Ronaldo:
1. nekoliko puta trazio nepostojeci korner ili aut;
2. pada profesionalno u 16.
3. udara laktom protivnickog igraca.

Ako je to najbolji igrac na svetu - onda je fudbal skroz propao. Kako mi je zao sto Iranac promasi onaj zicer u 93. minutu jooooj.

Kriteriji

pre 5 godina

Duga lopta je u šesnaestercu Portugala stigla do Taremija, on je otišao desno i iz odlične situacije šutirao pored gola i praktično eliminisao svoju ekipu.

Neverovatno! Nasao se iranski igrac u sansi, jednoj od retkih, nije pogodio - i sad je on eliminisao svoju ekipu?! Nece biti - nego su Iran elminisale sudije i VAR tehnologija! Morao je Ronaldo napolje, a u utakmici izmedju Maroka i Spanije je ocigledna ofsajd pozicija kod izjednacujuceg gola Spanije ponistena, gol priznat!? Sve u svemu - Spanija ocajno losa. Portugal kao i uvek, tanak, imao je Ronaldo nakon duuuugo vremena blistave trenutke u dve prosle utakmice, sad se vratio pravi Ronaldo, kog gledamo poslednjih pet-sest godina: padavicar, bezobraznik, i promasivac! E, sad, sto fudbalska javnost posle svake utakmice iznova odredjuje ko je najbolji - to samo pokazuje kakav je cirkus napravljen od fudbala! Ronaldo je mala, smesna maskota velikih sponzora, nista drugo! Mesi je carobnjak koji nema srece - ili nema tima - na reprezentativnim takmicenjima. A onda imate lokalne zvezdice, tipa Levandovskog, sad vec i Milera. Jos je Kejn medju svim strelcima najsveziji, iako je od velikog fudbalera daleko, kao i Ronaldo. Sa slabim Spancima, Nemcima i Brazilcima, ocajnim Argentincima fudbal je pao na vrlo niske grane. Pobednik je, vec sad se zna - FIFA! Uvodjenjem VAR tehnologije preuzeli su kontrolu nad svim rezultatima, mogu da podesavaju kad hoce i kome hoce!

STEVO

pre 5 godina

Ova situacija sa Ronaldom pokazuje vjerno onu priču o velikim i malima. Realno, ovo je bilo za crveni jer je pokazao namjeru da ga udari a to što ga nije potkačio kako treba ne umanjuje Ronaldovu namjeru da ga udari. Da je obratno, šta mislite kakva odluka sudije bila?

Djordje NS

pre 5 godina

Sudija je bio, blago rečeno, OČAJAN. Kada jedan sudija mora 3 puta da menja svoju prvobitno donetu odluju je bio katastrofalan. Portugal je bio oštećen.

Djordje NS

pre 5 godina

@ realno

Ne nego je goat onaj što ne zna da se ponaša sportski na utakmici protiv Hrvata. Ne izbacuje loptu prilikom povrede hrvatskog igrača, svađa se jer ne može da prihvati poraz i da je bio očajan na terenu i nije se video. Verovatno je to po tebi goat. Nemaš ti pojma šta je realno.

Milan

pre 5 godina

Iran prolazi grupu. Portugal je favorit, ali negde mora da im se obije o glavu ta igra bez igre pa sta uradi Ronaldo. Iran igra fanaticno, borbeno, bunker, ali ce Portugal morati da napada taj bunker, a vise vole na polukontru. Zato prednost Iranu.

Volim Đokovića

pre 5 godina

Ovde sevaju penali, sudije gledaju VAR a nama??? Čist penal nad Mitrovuićem a sudija neće ni da pogleda VAR.
STRAŠNO.
Zato i volim Đokovića što je svaki njegov GS 2x jači nego RF ili Nadalov.
Sa kakvim se tek on vetrenjačama bori to SAMO ON ZNA.

croata

pre 5 godina

Majko mila da je iran pobijedio slozio bi nam se idealan zdrijeb malte ne do finala naravno ukoliko najbolja africka reprezentacija tj francuzi ne puste dancima, dakle igrali bi u osmini s dancima, cetvrtfinale pobjednici rusija iran, polufinale cetverolist meksiko, belgija, svicarska(mozda srbi;) ) senegal il kolumbija, ostale sve nogometne velesile(svabe,spanjolci,francuzi,brazil,argentina) bi bile u drugom kosturu, a portugal pa pa..
Ovako i ako prodjemo osminu u cetvrtfinalu ceka nas spanjolska i bez obzira na njihove slabosti tu se zaustavljam, ali vidjet cemo prvo kako ce oni proci domacine, a jos i vise mi dance

Daa

pre 5 godina

Ovaj Kvarežma je talentovaniji od Ronalda ali luda glava.
(absolutezero, 25. jun 2018 20:49)

U pravu si bio je talentovaniji i Mesi je isto talentovaniji. E sad se zapitaj sta bi Ronaldo tek radio da je bio talentovan kao ta dvojica :)

Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!

pre 5 godina

Evo gledam utakmicu, Ronaldo niti jednog Iranskog igraca nije predriblao, da naniže dva igraca, nemoguca misija...ne ulazim u to kakav je golgeter.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (s, 25. jun 2018 20:48)

Pa to i jeste glavni razlog zasto ga vecina ne smatra jednim od najvecih. Batali sve rezultate i trofeje i golove, covek ne ume da dribla, tacka. Za kojeg legendarnog fudbalera mozete reci da ne ume da dribla? Da nema driblinga fudbal bi bio zanimljiv koliko i rukomet, samo trcanje, dobacivanje i sutiranje na gol, samo 10 puta sporije.

ziko

pre 5 godina

U zadnjem El Klasiku je Marselo ušao u putanju Robertu, a Roberto ga udara u rame i dobija crveni. Danas igrač Irana ulazi u putanju Ronaldu, Ronaldo ga udara laktom u glavu i dobije žuti. Zar se i na SP-u moraju imati dvostruki aršini kada su igrači Reala u pitanju?

Ali najjači trenutak u utakmici je kada Ronaldo slučajno izbacuje loptu rukom u gol aut i posle traži korer LOL

KakavDanakNeiskustvu

pre 5 godina

@ Milan

To što je Ronaldo uradio nije bilo ni za žuti. To je bila borba za posed a Iranac je padao na Ronalda. Jedno je šta biste svi vi uefalonci želeli a sasvim nešto drugo je ono šta se desilo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djordje NS, 25. jun 2018 22:28)

Sinko za isto to je Roberto dobio direktan crveni protiv Real Madrida. Toliko o "uefaloncima" , idi siri tu pricu po skolici. Za takav udarac se dobija direktan crveni karton, ta pravila bi trebalo da vaze i za manekena, da ne pricam sto on to radi na svakoj utakmici kada im ne ide, sramota za nekoga ko bi trebalo da je uzor deci.

s

pre 5 godina

Evo gledam utakmicu, Ronaldo niti jednog Iranskog igraca nije predriblao, da naniže dva igraca, nemoguca misija...ne ulazim u to kakav je golgeter.

neutralni felsh

pre 5 godina

Zasto je ovaj Silva slavio isto kao i Dzaka? Isto je uradio i Kros a i onaj igrac S Arabije? Dal smo napravili najvecu reklamu zastavi Albanije?
(milorad, 25. jun 2018 21:50)


jesmo.

ba gra

pre 5 godina

(lorenzo, 25. jun 2018 21:20)

Dobro je, Kalimero, znamo, nepravda, pa to ti je... Mozes da se zalis upravi Vodovoda ili Svetom Petru kad ga vidis

Agbolahor

pre 5 godina

Ovi portugalski smarači ako daju jedan gol Persijancima, treba da pevaju. Više sreće nego pameti u ovim kvalifikacijama i naravno na krilima Ronalda, ali sve je to varljivo.

delboj

pre 5 godina

prozivali ste Mesija kad je promašio penal, šta ćemo sad?
(realno, 25. jun 2018 21:14)

E moj ti. Ronaldo je svoj posao zavrsio u prva dva meca. On ima ovaj luksuz da promasi. Ovaj penal je nebitan, dok onaj Mesijev ce kostati Argentinu nok-aut faze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milos, 25. jun 2018 21:29)

E moj ti. Ovaj penal nebitan? Da je dao ovaj Iranac gol u zadnjem minutu vidjeli bi kako je nebitan.

Grr

pre 5 godina

E baš da su imali Portugal u šaci je teško preterivanje. Pa Portugal je vodio celu utakmicu, imao penal, veći. posed i više šansi. Iran je srećno i sticajem okolnost došao do remija par minuta do kraja i samo poslednjih nekpliko minuta bio konkurentan u celoj utakmici.

mladići borovi, devojke jele

pre 5 godina

najveći uspeh ovih što tuguju zbog toga što je mesi sprečen da se pojavi u rusiji - ronaldo nije dao gol iz penala:)))))))

dr MM

pre 5 godina

Ne znam messijevu penal statistiku, al vidim da ga narod proziva i to cr7 fanovi ...A evo sad smo videli njegovu u portugalu, 8 od 14 , hmm ...

milorad

pre 5 godina

Zasto je ovaj Silva slavio isto kao i Dzaka? Isto je uradio i Kros a i onaj igrac S Arabije? Dal smo napravili najvecu reklamu zastavi Albanije?

Moje ime

pre 5 godina

Kvarezma je odveo Portugal i CR7 u nokaut fazu nakon infarktne zavrsnice!
Bez njegovog gola, Iran bi pobedio i otisao dalje, dok bi Portugal ispao sa SP.
Svaka cast Iranu, nije to bio onaj bunkeraski Iran iz 2014. kada je Mesi sa svih 11 igraca Irana ispred njega, postigao gol i odveo Argentinu dalje.
Svaka cast Kvarezmi na lepom golu, Kristijano se nije video na terenu osim kada je sutirao penal i kada je udario igraca Irana. Vrlo losa partija CR7.
Steta za Iran, zasluzili su da prodju dalje.

Uzivam u SP

pre 5 godina

Ova dva rezultata pokazuju nesto. Pokazuju da odlicni rezultati malih protiv velikih nisu slucajnost. Island odigra nereseno sa Argentinom, Hrvatska ih dobije, Svajcarska nereseno sa Brazilom, Kostarika umalo odigra 0:0,Iran promasi cist zicer za pobedu protiv Portugala, Maroka umalo dobije Spaniju, Meksiko dobije Nemacku, Svedska umalo nereseno sa Nemackom,Tunis umalo nereseno sa Engleskom.Sta hocu da kazem, prosto zaista nije nerealno da napravimo iznenadjenje u sredu. Pogotovo sa ovim Brazilom, koji vise lici na neku tvrdu evropsku ekipu a ne zoga bonito Brazil sa kojim treba da se nadigrava, a tu bi realno malo ko imao sta da trazi. Verujem, verujem da mozemo!

boris

pre 5 godina

svetsko prvenstvo, jednom u 4 godine, zadnje kolo, 20 minuta do kraja, KRAJA i nema vise, ides kuci bez u slucaju da pobijedis, samo to, gubis 1:0 i ti se i dalje branis !? Pa ne znam ko da je protivnik kidisao bi naprijed pa makar znas da si probao, pa neka i izgubis sa 2:0 3:0, a ne zadnje minute na svetskom provedes u odbranu znajuci da te to vodi kuci... Sto se cini od fudbala, taktika i cuda...genijalno...

Što više neću pročitati...

pre 5 godina

CR7 nije dao penal jer nije jako ni šutirao, želeo je da IZBEGNE DOMAĆINA.
Videćete da će Španci da puknu od Rusije.
Razmisljajte malo o tome
(Razmisljajte malo o tome, 25. jun 2018 22:53)

Ne znam kako da se izrazim ali biti ću blag. Nisi baš pametan.

lorenzo

pre 5 godina

pa da...imaš reprezentacije kojima se odma svira penal, onda idu one kojima se svira posle var tehnologije i onda idu ove gdje je sudija siguran da penala nije bilo...recimo da je Ronaldo ovako pao a igra za Francusku ili Njemačku, sviran bi bio penal bez razmišljanja, pošto je Portugalac provjerilo se a da je Iranac, Marokanac ništa ne bi bilo, možda bi još dobio i žuti za simuliranje

Da li ste znali?

pre 5 godina

Dame i gospodo, Kristiano Ronaldo ponovo pise istoriju!
Kristiano Ronaldo je postao 1. Portugalac u istoriji koji je promasio penal na svetskom prvenstvu u fudbalu!

Krivo mi je za Iran, momci su zasluzili da prodju dalje.

b

pre 5 godina

Iran na mecu pretrcao 93km,Portugalija 89km.Srbija protiv Svajcarske 116 km pretrcala, 4 vise od Svajcarske.Znaci ne moze da se kaze da se nasi ne bore,ali definitivno postoje problemi u postavci.Ako to ispravimo ima neke nade.

Mladen cg

pre 5 godina

Žao mi je zbog borbenih iranaca, što su propustili ,, zicer" priliku za prolaz! Iako nemaju neki kvalitet, toliko su pokazali fanatične borbenosti, da je to za svaku pohvalu! Da je Maroko igrao ovako borbeno, prosao bi ovu grupu. Portugalci imaju neobičnu pomoć Fortune, od evropskog prvenstva...

analiticar_ amater

pre 5 godina

Zasto je ovaj Silva slavio isto kao i Dzaka? Isto je uradio i Kros a i onaj igrac S Arabije? Dal smo napravili najvecu reklamu zastavi Albanije?
(milorad, 25. jun 2018 21:50)


jesmo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 25. jun 2018 23:16)

Ne nismo i nijedan od navedenih igraca nije slavio gol kao Dzaka, ne izmislajte. Kolicina besmislica koje ti ovde pises je neverovatna, a ubedljiva podeta je to sto si napisao da nam Nemac nije sudio cist penal je su Zemunci dva dana kasnije oteli zastavu od Hrvata. Zaista, sta reci posle toga.

Milos

pre 5 godina

Ja ne mogu da verujem da onaj svaba nama nije ni hteo da pogleda var, a ovde na jednoj tekmi dva puta var donese penal...u situacijama manje ociglednim od onoga sto se desilo Mitru. Var je odlican, kad se koristi.

Solskjaer

pre 5 godina

По мени, уз Бербатова и Ибру, један од највећих мађионичара у фудбалу... Притом, једино Бербатов је лењи од њега.

Realan

pre 5 godina

(Mare, 25. jun 2018 21:39)

Zahvali se Bogu sto je Iranac promasio onu sansu u 93oj minuti jer bi sada Portugal ispao upravo zbog Ronalda i penala

Nathan

pre 5 godina

Maroko je ovde po prikazanom trebao da im jedno 7 bodova. I Iran je imao sanse. Ocekujem da Urugvaj izbaci Portugal bolji su u svim linijama tima a Spanija ne bi trebalo da ima problema protiv Rusije 1:3.

alok

pre 5 godina

Svaka čast Irancima na borbenosti. Čvrsto, bez respekta sa izrazitom željom za uspjehom. Da Srbija odigra sa istom srčanošću i željom protiv Brazila neću imati nikakve primjedbe
(momenToom, 25. jun 2018 22:50)

Ako budemo izgubili neće se naći 1 pozitivan komentar ovde to ti garantujem, bez obzira kako odigramo. Takav smo narod...

Sasa, Vranje

pre 5 godina

Navijam za Iran, ali ako Iran pobedi i izbaci velikog favorita, onda zakon verovatnoce kaze da je teze izvodljivo da se to jos nekome posreci (nama protiv Brazila).

Nathan

pre 5 godina

Velika borba da se izbegnu Uragvajci koji bi izbacili Portugal a imali bi sanse i protiv spanije. Rusi ce biti najlaksi zalogaj u nakaut fazi.

Gde ja živim

pre 5 godina

(lorenzo, 25. jun 2018 21:20)

Pazi ne mogu da kažem da mi ne smeta takvo stanje stvari u svetu, smeta mi i to puno, ali jednostavno tako je. Oni su obezbedili uticaj u svetu. Decenije, vekovi rada na sebi (nažalost i na štetu drugih) i tu su gde su. To je hijerarhija, šta da se radi.

satelit

pre 5 godina

SVE je moguce na ovom SP! IRAN sjajan,bas mi krivo zbog njih.. Ej,uzese 4 boda.. VAR samo za jednu rep. na ovom prvenstvu ne vazi... Maroko je toliko sansi stvorio na ovom Mundijalu da je moralo nesto uci

BoltonBastard

pre 5 godina

Zbog ovakvih stvari se voli fudbal, ni Šekspir ne bi mogao bolje da ga napiše! Šteta za Iran, navijao sam kao da mi život od toga zavisi! Svaka čast.

momenToom

pre 5 godina

Svaka čast Irancima na borbenosti. Čvrsto, bez respekta sa izrazitom željom za uspjehom. Da Srbija odigra sa istom srčanošću i željom protiv Brazila neću imati nikakve primjedbe

Mare

pre 5 godina

Ja Kvarežmu ne volim toliko jer ima neke fiks ideje i često pokušava neke šuteve iz nemogućih pozicija iako može da doda nekom. Ali zato kad pogodi onda to bude magija, golovi i centaršutevi spoljnom. Svaka mu čast na ovom golu, tehnički možda i najbolji gol do sada na prvenstvu.

Bane

pre 5 godina

Iranci bar igraju fudbal daju dušu i telo na terenu uprkos što su ne puno al' opet slabija repka posle Saudi Arabije,Egipta,Maroka pa tek onda Paname. Portugalci imaju Ronalda od njega kreće al'Kvarežma je dobar ima jaku fleščinu a pamtim ga kad je igrao za Sporting i Porto gde je skrenuo na sebe pažnju. Odatle krenulo sve i sama repka.

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 25. jun 2018 23:16) 

Kolicina besmislica koje ti ovde pises je neverovatna, a ubedljiva podeta je to sto si napisao da nam Nemac nije sudio cist penal je su Zemunci dva dana kasnije oteli zastavu od Hrvata. Zaista, sta reci posle toga.
(analiticar_ amater, 25. jun 2018 23:53)

moze se reci mnogo toga. najlakse je da napisem da necu da ulazim u polemike sa komentatorima koji u zurbi da optuze zaborave da pazljivije procitaju komentar koji kritikuju, jer mi je vise muka od opste brzopletosti, ali ne zelim da idem linijom manjeg otpora i da te ostavim u zabludama. sledeci put ces valjda bolje razmisliti pre nego sto krenes da se cudis nad "kolicinom besmislica" - u sopstvenoj interpretaciji.
nigde nisam rekao da su svi slavili kao dzaka (i saciri) ali jesam rekao da smo dizanjem preterane galame oko njihovog "proslavljanja orla" napravili veliku reklamu upravo takvom proslavljanju orla, to je bar lako proveriti u svim medijima. na stranu sto preteranom frkom namecemo sebi frustraciju i destabilizujemo nasu ekipu i stab, vec uzdrmane porazom, jer gube fokus sa sledeceg meca.
drugo, nisam napisao da nam "nemac" (fudbalski receno: sudija brih) nije svirao penal zbog ove papazjanije sa zastavom, nego sam rekao da nam takve stvari produbljuju losu navijacku reputaciju (koju vec imamo u mnogim uefa-fifa sekcijama) - javna je tajna da mnogi jedva cekaju da nam na klupskim i reprezentativnim turnirima vide ledja (jer vec imamo incidentsku reputaciju) a to moze da se odrazi cak i na balans sudjenja kod nekih sudija koje naginju odredjenim strujama (uefa nije prost mehanizam, naprotiv) pa onda dobijamo momente sudijske diskriminacije kao primer sa penalom, ili pacifikovanje naseg veznog reda zutim kartonima, kao jedan vid instrukcije da nam pomognu da sto ranije odemo kuci. ne samo mi, slican problem imaju mnoge reprezentacije, imaju i hrvati, cak i englezi - i sve to nema veze sa nacijom nego sa reputacijom: onima koji prave probleme ce biti blago pomognuto da napuste zurku. ne zbog pitanja nacije nego pitanja opreza zbog ostalih ucesnika u javnoj smotri i na sceni. bez kafanske teorije "sudija nemac brat sa svajcarcima", nego mnogi sudije su pri nekim nezvanicnim uefa-fifa lobijima i slede tzv. meke instrukcije. ako prevagne strana koja pamti ranije frke i plasi se od incidenata, sudija moze da bude i iz afrike, to nema veze - naprotiv, oni "egzoticni" su cak vise podlozni svakojakim uticajima. rekao sam da je incident sa zastavom mozda jos jedan povod za neki buduci slican slucaj sa nekim drugim sudijom, nebitno da li je brih.
trece (i prvo), umesto da ukazemo na greske u sudjenju, da tu dignemo preventivnu galamu, mi smo digli galamu oko proslavljanja gola. skrenuli smo temu sa fudbala, sad su nasi argumenti na sudjenje izgubljeni u metezu i mnogi mogu da odmahnu glavom i kazu da smo "umesali politiku". citajuci svetske medije, neutralan posmatrac koji ne zna nase balkanske finese komotno moze da pomisli da je vecina problema zbog nacionalne frustriranosti porazom a ne zbog sudjenja.
svemu tome je kumovalo i onoliko nase insistiranje da ne igramo sa svajcarskom nego protiv par albanaca. nasim momcima je napravilo nepotrebnu tenziju protiv jedne iskusne reprezentacije koja igra sacekusu i vreba greske. na stranu sto sad po tom nasem istom gledistu ispada da nas nisu pobedili svajcarci nego albanci - sami smo napravili materijal za zezanje i frustracije. o toj mogucnosti sam pisao pre utakmice, i takodje se javilo dosta brzopletih da me kritikuje, isto kao i ti sada.
zao mi je zbog nasih momaka tamo, na njih vise skoro niko ne misli - svi pricaju o sporednim stvarima i zapravo im odmazu.

Liverpool FC

pre 5 godina

Iran,na trenutke,pokuzuje da zna da igra fudbal,ali mentalitet je cudo.Previse su nervozni i to ih sputava + Portugal,naravno.

789

pre 5 godina

U zadnjem El Klasiku je Marselo ušao u putanju Robertu, a Roberto ga udara u rame i dobija crveni. Danas igrač Irana ulazi u putanju Ronaldu, Ronaldo ga udara laktom u glavu i dobije žuti. Zar se i na SP-u moraju imati dvostruki aršini kada su igrači Reala u pitanju?

(ziko, 25. jun 2018 23:56)

A kad je Prijović dobio žuti karton u istoj situaciji onda ti to nije smetalo. Ili je i Prijović Realov igrač?

Ivan Veljković

pre 5 godina

Oduševio me Iran svojom borbenošću i svojom velikom snagom u odbrani ali i svojom veoma zrelom i veoma disciplinovanom igrom. Na ovom prvenstvu Iran je potvrdio da je veoma tvrda i nezgodna ekipa za sve svoje protivnike i zaista je veoma malo falilo da večeras napravi iznenađenje i eliminiše Portugalce ali opet bolja tehnika Portugalaca predvođenih velemajstorom Kvarežmom je presudila večeras, a Ronaldo je i inače mnogo pre kraja utakmice bio u prilici da reši sve dileme oko pobednika ali je promašio penal. Idu dalje Portugalci u ovoj pokazalo se teškoj grupi, ali moraće mnogo bolje protiv Urugvaja u osmini finala, čeka ih izuzetno težak i neizvestan meč.

Gde ja živim

pre 5 godina

Jeste ovaj Kvarežma sjajan igrač, oduvek je i bio. Samo kada bi imao sve daske u glavi bio bi paklen. A eto promaši i Ronaldo penal.

Drakče

pre 5 godina

Iranci igrali 1:1 sa evropskim prvakom i nisu zadovoljni. Tako treba igrati,hrabro i bez respekta. Šteta što je Mahdi promašio onaj zicer na kraju jer su pokazali veću želju za pobedom.
Svaka čast Irancima, idu kući, ali ne pognutih glava.

dragan

pre 5 godina

Dobro se zavrsilo I za Spance I Portugalce.
Bukvalno se provukli I jedni I drugi a grupa na kraju ispala vrlo zanimljiva I da su Iran I Marako prosli ne moze da se kaze nezasluzeno.
Zao mi I Mesija I Ronalda(iako sam navijac Ronalda)cak vise mi zao Mesija sto ne mogu da pokazu umece svoje na kraju su ipak samo ljudi.Mislim da je tu I u jednoj i u drugoj selekciju selektor problem nema neko ko je veci autoritet od samih igraca ali oni znaju najbolje mi mozemo samo da komentarisemo.Ne vidim za sada da Argentina ako ode dalje mada bi trebalo Spanija I Portugal da mogu dalje da samog kraja da ovo sto smo videli u grupi je realno stanje jer njihovi fudbali su u najjacim ligama I puno se trose.
pozdrav nasima puno srece

Ivan Veljković

pre 5 godina

Oduševio me Iran svojom borbenošću i svojom velikom snagom u odbrani ali i svojom veoma zrelom i veoma disciplinovanom igrom. Na ovom prvenstvu Iran je potvrdio da je veoma tvrda i nezgodna ekipa za sve svoje protivnike i zaista je veoma malo falilo da večeras napravi iznenađenje i eliminiše Portugalce ali opet bolja tehnika Portugalaca predvođenih velemajstorom Kvarežmom je presudila večeras, a Ronaldo je i inače mnogo pre kraja utakmice bio u prilici da reši sve dileme oko pobednika ali je promašio penal. Idu dalje Portugalci u ovoj pokazalo se teškoj grupi, ali moraće mnogo bolje protiv Urugvaja u osmini finala, čeka ih izuzetno težak i neizvestan meč.

jadeni

pre 5 godina

obje utakmice su bile baš odlične i pune događanja. Portugal se provukao, ali tako radi vec na zadnjih par takmičenja -tako da ne bi bas rekao da se radi samo o sreći. Iran je bio odličan i vidi se da portugalski izbornik radi jako dobar posao, ali jednostavno im fali jedan ili dva igrača svjetske klase da bi imali i bolje rezultate. Onda još dobe u grupi Španjolsku, Portugal i Maroko (koji je u biti jako nesretno ispao) i teško je proći grupu. Inače, mislim da će Portugal proći Urugvaj i da jednostavno ima bolju ekpipu i još važnije -ekipu koja zna što želi i kako to postići (pa makar ubijali nogomet 90 min). Urugvasj ima strašan napad, ali , bez uvrede Rusima, Pepe i ostatak Portugalaca nema šanse da će dati Suarezu i Cavaniu da se onako prešetavaju.
Španjolska je pak jamko čudna ekipa -može i ispasti, ali ako im se sve poklopi -nema te ekipe na SP kojoj ne mogu uvaliti 4-5 komada. jednostavno je jako puno ekstra igrača u ekipi. U svakom slučaju bih se jako iznenadio ukoliko i Portugal i Španjolska ne budu u 1/4 finalu. Urugvaj svakako ima šanse protiv Portugala, ali Rusija, bez obziras što su domaćini, ne vidim kako bi mogli dobiti Španjolce. Jednostavno ne vidim. Ok, nožda će baš to biti ta 1 od 10 utakmica koju će Rusija dobiti, ali oni su pukli 3:0 od prve prave ekipe na turniru. Drago mi je da su u drugom krugu, ali mislimd da je to kraj za njih.
(i dajte zaboga više prestanite sa Ronaldo -Messi pričom..pa kako vam se da?)

Sasa

pre 5 godina

A cutimo sto se Ronaldo nije video 2 meca?? hahahah al kako covek dribla. Od utd-a nije predriblao igraca. Šou je
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kiklop, 25. jun 2018 23:26) # Link komentara

U prvom kolu je doneo bod bod a u drugom tri. U trecem kolu je bila u pitanju ocigldna kalkulacija koja im se mogla obiti o glavu, potpuno, a ne samo delimicno ( igrace protiv odlicnih Urugvajaca umesto slabe Rusije). Srecom a ne znanjem nije. Dalje, Ronaldo je mnogo opterecen na svakome mecu, Iran je posluzio kao odmor, Portugalci su pre gola igrali sa svojih 60 odsto, nakon toga upola, kostalo ih je prvog mesta. Istina i Spanija je imala srece. Prica da Ronaldo nikoga nije predriblao godinama pripada projekcijama infantilnih ljudi i ostrascenih navijaca Barselone i Mesija. Vise Mesija nego Barselone. Jedna velika iluzija koja se, iako kao raga, i dalje vuce ovim i drugim portalima negujuci laznu sliku o jednom fudbaleru zarad udovoljvaja teskom samozavaravanju koje je potrebno da nastavi sa zivotom da bi se bolje osecali. Nisi ti jedini trol, ima vas nekolilo desetina, ali dok si samo trol raduj se, iako mislim da si daleko vise od toga. Na tvoju veliku zalost, znaj.

Updown

pre 5 godina

Kvarežma majstorčino najveća!
Da nije ovako luda glava bio bi rame uz rame sa Ronaldom i Mesijem.
Svaka čast doktore, desnom spoljnom u 90°. Ne može svako!

Sanel

pre 5 godina

@neutralni flesh
Ono kad ljudima objasnis polako i natenane da svi shvate i opet dobijes minuse.Od mene plus jer si objasnio srz problema kod proslih,sadasnjih i buducih stvari.

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni flesh 
Ono kad ljudima objasnis polako i natenane da svi shvate i opet dobijes minuse.Od mene plus jer si objasnio srz problema kod proslih,sadasnjih i buducih stvari.
(Sanel, 26. jun 2018 14:56)



hvala, takodje :) mnogi zele da zapuse usta onima koji govore stvari koji im se ne svidjaju - zato sto ih istina boli. bajke jesu udobnije i mnogi se bas zato plase budjenja u realnosti. ipak, zaprepastila kolicina manipulacija u komentaru na koji sam odgovorio, i broj ljudi (sudeci po plusevima) koji su mu poverovali. ponekad pomislim da je uzaludno bilo sta konstruktivno napisati - opet ce vecina prvom prilikom poverovati bilo kome ko sedne i napise nesto protiv. porazna slika javnog mnjenja i ad hominem principa shvatanja sagovornika i uopste realnosti.