Sreda, 07.06.2023.

09:45

Vilander: Brzina Alkarasa može biti previše za Novaka

Mats Vilander, bivši broj jedan svetskog tenisa, smatra da Novaka Đokovića vrebaju brojne opasnosti u polufinalu Rolan Garosa.

Izvor: Z.K.

Vilander: Brzina Alkarasa može biti previše za Novaka IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

141 Komentari

Sortiraj po:

Lajavi krelac

pre 10 meseci

US Open *morao* da osvoji samo i iskljucivo Amerikanac. Niposto nekakav sumnjivi, subverzivni, Svedjanin (onih iz Istocnog Bloka i onako tada tamo nije bilo).
(nisam ja, ja je, 7. jun 2023 16:42)

Kako bi se Nastase, Lendl, Kafeljnikov, Gerulaitis, Mečir, Fibak, Edberg i Vilander nasmejali kad bi ovo pročitali...

panda_medo

pre 10 meseci

Ali Novaka prikazase kao autsajdera... Alo bre, to je bre najbolji igrac ikada i svi nesto ocekuju da ce ga klinac ugazi 3:0... A ja bas mislim da ce biti obrnuto 3:0 ili 3:1 za Novaka. Spanac ima motivaciju i zelju? A Novak nema? Pa ima najvecu motivaciju ikada! Covek juri rekordnu titulu i ako je osvoji gazi nekoliko rekorda tom titulom, i naravno postaje zvanicno goat! Jeste Alkaraz jak i brz i igra superiorno, ali ako neko moze da ga dobije to je Djokovic koji je rušio i Nadala i Federera u najboljim izdanjima. Uveren sam da ce Djokovic ici na to da ga pregazi... Izvinjavam se na mozda preterivanju ali to je moje misljenje.

Zoran

pre 10 meseci

Moj komentar je u vezi TENISERA Đokovića. Da ne bude zabune.

Ako uspe prvi set da održi ravnotežu, pa ili dobije ili izgubi u taj-brejku ili tesno, dobija ga sigurno. Ako, pak, dozvoli "napaljenku" da od prvog seta krene da "besni", osudio je sebe da sedne na prvi voz za Monako pre kraja turnira.
Sinoć se pokazala velika nesigurnost kod Španca kada mu se Cicipas u trećem setu približio i kad je rezultat krenuo da "klacka". Da je Španac kojim slučajem izgubio taj treći set a bilo je gusto, nisam siguran kao bi se zavšilo? Imam utisak da bi mu se igra načisto raspala i da bi ga, inače mentalno uvek inferiorni mada u ovom slučaju iskusniji Grk, verovatno pobedio.

pobor

pre 10 meseci

Aj i ja da probam nesto pametno da napisem. Pratim tenis jod od vremena Zivojinovica. Mislim da kladionice ne grese. Alkaraz je po prikazanom apsolutni favorit. Nole je igrao solidno, ne i spektakularno. E sad, postoji ono ali. Ako Nole dobro krene a mali pogresi par puta u besomucnom samaranju loptice, sve je moguce. U tenisu je momentum mnogo bitan, a i iskustvo. Ali ako cemo realno, bez strasti, u ovom momentu pobediti Alkaraza je Sizifov posao. Ipak, ako neko to moze, Novak je taj.

TRASH

pre 10 meseci

Svi su favoriti protiv Novaka,naravno u svlacionici,kad se stane na crtu,malo ih je ostalo(Nadal na RG) i ko jos? Federer Wimlbldon?Nadal Australija?
Novak je LEGENDA tenisa,ovaj klinac je odlican,ali takvih je bilo stotine.

ultra boban

pre 10 meseci

Neverovatno bitan mec za Novaka, ako dobije otvara se realna mogucnost za kalendarski slem. Ako Alkaraz dobije, verovatno prisustvujemo stvaranju nove super-zvezde tenisa. Realno slaba mu je konkurencija, Novak je u godinama, Nadal tesko da ce moci da se vrati na svoj nivo, Cicipas je ocigledno novi Conga ili Berdih, Rune, Zverev, sve je to nivo ispod Alkaraza. Uz Novaka, da resi sve nedoumice oko GOAT debate

nisam ja, ja je

pre 10 meseci

Moje lično mišljenje je da je Borg najveći svih vremena, ili kako to tu nazivate, GOAT!

Lik je igrao svega nekoliko godina profesionalni tenis, osvojio 11 grand slamova, 5 puta Wimbledon i 6 puta Roland Garros zaredom bez izgubljenog seta, osvojio 66 titula, po tome je na 8. mjestu svih vremena, i s 24 godine otišao u penziju!
(Onkel Dagobert, 7. jun 2023 12:24)

AO ga nije zanimao, nije ni putovao tamo dole, a USO mu iz politickih razloga nije bilo dozvoljeno da osvoji. Danasnjim mladim je nemoguce docarati te politicke razloge tada, na vrhuncu hladnog rata, ali, tada je, po svaku cenu, US Open *morao* da osvoji samo i iskljucivo Amerikanac. Niposto nekakav sumnjivi, subverzivni, Svedjanin (onih iz Istocnog Bloka i onako tada tamo nije bilo).

Kolubarac

pre 10 meseci

Prema onome šta trenutno prikazuje i može Alkaras je favorit, ali možda bude nekakvih taktičkih iznenađenja s Novakove strane, tako da ko zna.

Sve je bitno

pre 10 meseci

Brzina i eksplozivna snaga su bitni za uspeh u tenisu što Alkaras obilato poseduje i tu je Vilander u pravu ali su veoma bitni i izdržljivost, fleksibilnost i ,,mentalna snaga'' a tu se Novak pita! Što se duže meč bude igrao Novakove šanse na pobedu će se uvećavati, bitno je da u prva 2 seta dobije bar jedan...

Gorivoje

pre 10 meseci

Stavili na Alkarasa kvotu 1.50 a na Đokovića 2.80. Čini se da će Alkaras lagano ovo da dobije sudeći po stručnjacima iz oblasti klađenja. Oni retko greše i ovo je poklon kvota.

Zeljko

pre 10 meseci

Poznato je koliko Mats obozava Noleta, da moze sve titule bi mu osporio. Ako Bog "dane" pa Nole osvoji "Rolanda" ovaj ce umreti od ljubomore.

Nebojsa

pre 10 meseci

Ovaj momak je bolji od Djokovica, igra bolji tenis, ima veliko samopouzdanje, jedina sansa Djokovica je iskustvo i dosta odigranih meceva.
E sad da li ce odluciti mladost i bolja forma, ili ce odluciti iskustvo.
Ja prednost dajem Novaku, zna da odigra ovakve meceve na svoju stranu.

neko

pre 10 meseci

Ali konstatacija " mislim ima nade za covecanatvo" zbog nekog tenisera je glupo, kao da je neki naucnik i nesto dobro i korisno uradio za svijet.

Kg

pre 10 meseci

Realno gledano, svako ko se razume u tenis zna da je Alkaraz apsolutni favorit. Ali svako ko, kao ja, prati Novaka jos od juniorskih dana zna da Novak moze bilo koga bilo kad da razbije. Ne verujem da Novak pobedjuje ali se nadam vise nego ikada. Sto bi rekao Variljas sanse su 50-50. Ako Novak pobedi ja cu prvi da slavim. Idemoooo

Tinpu

pre 10 meseci

Jel se secate sta je bilo kad smo svi prvi put pomislili da je Nole nepobediv?
Bas tu na roland Grarosu bio je u seriji od one 42 uzastopne pobede i naleteo je na Federera. Polako. Ocekujem sutra strasan mec.

DRAGAN

pre 10 meseci

@Asteriks
Druze, slazem se stobom
100%, ovaj mec je finale pre
finale. Novak je dosao po
23 GS. Zato budimo uz
Novaka. IDEMO NOLE...

Seljak iz Blacburga

pre 10 meseci

Iznenadjuje koliko u ovoj zemlji ima jadovana, koji žive za dan kada će se neko pojaviti da pobedi Novaka Djokovića? Novak im je satro skoro 20 godina života, idući iz pobede u pobedu, ovajajući trofej za trofejom. To su za njih bili najnesrećniji dani, dani puni tuge i patnji. Na vidiku je, konačno, njihov Alkaraz, koji može da im pomogne. Da pobedi Novaka kako bi oni uživaliu njegovom porazu i svršavali od prevelike sreće. Mogu ponosno da kažu: "Eto, ni Novak nije nepobediv, i on ima mana".

Ivan

pre 10 meseci

Ako dobije Alcaraz, Novak će uzeti WB.
Ako dobije Djokovic, imaćemo sindrom JJ i J.Henin, tj. Alcaraz će biti samo jedan u nizu čiju je karijeru masakrirao Nole i u startu zapečatio.

Ivan

pre 10 meseci

Alcaraz igra punom snagom tokom celog meča i to je za poštovanje.
Pritom je veoma precizan, lucidan i hrabar.
Međutim, dugoročno, čeka ga sudbina Nadala što se tiče povreda.
Sve ima svoje.
Đoković ima drugačiji pristup, i zato i traje toliko dugo.

Ja

pre 10 meseci

@Asteriks

Kakve to ima veze? Po tome svi u fudbalu bi trebali da navijaju za Real i Brazil, da osvoje što više? Ljudi navijaju za one koji su im simpatični, a Novak je većini antipatičan. Osim naravno Srbima.

nikos

pre 10 meseci

"Vilander: Brzina Alkarasa može biti previše za Novaka"

Vulander se bas nije proslavio prognozama, vrlo cesto ne vidi sumu od drveta.
Za Novaka postoji samo jebna previse stvar a to je ON sam. Ako odluci da pobedi i tako krene onda mladi Spanac nema cemu da se nada.

Sou Biznis

pre 10 meseci

Kakve to ima veze? Po tome svi u fudbalu bi trebali da navijaju za Real i Brazil, da osvoje što više? Ljudi navijaju za one koji su im simpatični, a Novak je većini antipatičan. Osim naravno Srbima.
(Ja, 07. jun 2023 14:17)

Nije tacno! Evo ja sam Spanac i navijam za Novaka!!

baja

pre 10 meseci

Mali nema neki posebno dobar servis a ceka ga najbolji reterner ikada a to znaci da klinja nece dobijati lopte niti tempo koji njemu odgovara. kada dobije kontraritam malac nece imati plan B jer niti ima dovoljno iskustva da promeni svoju igru niti je u mogucnosti - jer ako ne bude imao vinere i intezitet i proba da igra takticki sa Najvecim bice pometen. Kako mec bude odmicao Nole ce imati sve vecu mentalnu prednost jer ako si malo izbacen iz ritma onda se prvo oseti na jakim udarcima/vinerima odlaze u aut ili mrezu nesto cesce. Meni deluje da ce Nole da izgubi prvi set na citanje a onda ide 3 u nizu za Legendu.

Zmi Zmi

pre 10 meseci

Gledam Karlita juce i mislim kako ce bre Djokovic da pobedi ovog lika. Onda se setih da je to ipak Djokovic. Naizgled nemoguca misija, ali….

titi

pre 10 meseci

Nekoliko uhvaćenih drop šotova na početku meča će Alakarasu poljuljati samopouzdanje. Novak obično ima kasno paljenje tako da ovaj put će morati drugačije i ako uspe u tome biće sve u redu.

Alex

pre 10 meseci

Kako je ovaj Vilander jadan i bijedan covjek..
kao teniser si nesto i vrijedio,ali sve poslije toga si jedna velika nula i sramota..sramota i za gledati i slusati!!!!
Navijam za Novaka ali prije svega za kvalitetan i kompetitivan tenis i svakako neka bolji tog dana pobijedi!!!

Boža

pre 10 meseci

Opklade su 1.50 za pobedu Alkaraza, 2.75 za pobedu Novaka, znači da je Alkaraz jasan favorit. Svaki put kad je Novak bio autsajder dobijao bi meč, i sad će, živi bili pa videli.

Mihael

pre 10 meseci

Ono što je Alkaraz sinoč radio je igra opuštena. Tsitsipas ga nije uspio gurnuti iz komfor zone. To se dešava kad prepustite protivniku da radi šta hoče. Alkaraza ako Novak bude pritisko, ti udarci nemaju šanse da svi završavaju u polju. A kad počne sumnja onda če završit isto kao što je na prošlom mastersu kad ga je pobedio igrač za kojeg nikad u životu nisam čuo.

varburg limuzina

pre 10 meseci

Zanimljivo bi bilo gledati mec Alkarasa protiv 10 godina mladjeg Nadala na sljaci. Au kako bi tu pucalo sa obe strane. Sumnjam da bi se Nadal naosvajao ovoliko Roland Garos pehara. Bojim se da Novak ne odustane prerano kao Cicipas ako krene lose. U toj upornosti Nadal je najbolji ikad. Novak ce biti u fazonu "Hmm mali je prejak a ja nisam imao sjajnu sezonu na sljaci. Zasto da rizikujem povredu, sacekacu ga na travi za mesec dana i doci do rekorda".

miro

pre 10 meseci

Vi što tražite doping test za Alcaraza treba da se sramite. Momak u punom treningu i ima 20 godina ali vi ste već pronašli razlog za (možebitni) poraz .. pokazujete veliku vjeru u Novaka nema šta , pravi ste navijači. Kako bi bilo da se stalno traži doping test za Novaka , kako bi onda reagirali .. igrač koji nije mogao izdržati teške mečeve a kasnije sposoban igrati teške mečeve po 5-6 sati , ponekad jedan za drugim , igrač koji je vrlo često igrao na granicama mogućnosti i gotovo uvijek izlazio kao pobjednik , igrač koji se u poznim igračkim godinama obračunava sa mladićima kao od šale , koji je uvijek spremniji od suparnika , igrač koji uzima raznorazne tablete i pripravke u toku meča .. on nije sumnjiv, sumnjiv je mladić od 20 godina samo zato što je jak kao bik , mišić na mišiću dok Novak izgleda slab i mršav .. malo se zapitajte što pišete .. ja osobno nikad nisam sumnjao u Novaka jer za to nema razloga , testiraju oni njih vrlo često ali samo želim reći kako to izgleda kad bi se sumnjalo na svakoga , Novak bi bio sumnjiviji od Alcaraza ali nisam nigdje nikad pročitao tako nešto u stranim medijima .. samo je na našim prostorima svatko sumnjiv , pogotovo ako je dobar i opasan .

kole

pre 10 meseci

Jedva su docekali negoga sa zapada da mogu da balave nad njim i da sto pre otpisu Noleta sklanjajuci medijski fokus sa njega na Alkaraza. Ja mislim da ce oni slaviti kad Nole ode iz tenisa, jer mi smo za njih ruski spijuni i nikad nes nece postovati. To sto neki trabunjaju o Noletovim godinama je smesno. On do juce nije izgubio ni jedan set, a igrao je protiv mladih i talentovanih tenisera. Nisam primetio ni da su brzi ni izdrzljiviji od njega. On ovo dobija 3:1.

Simo

pre 10 meseci

Ljudi kakav bre Alkaras. Pa on ne bi ni Cicipasa pobedio da nije unapred Cipiripiju naloženo da mora da izgubi. Videlo se to u prva dva seta. Kome je ono bio normalan tenis taj je prenaivan i ćorav.
Novak će ovaj meč da izgubi jer je tako dogovoreno unapred. Sponzori će polako da unište tenis.
Vidi se iz aviona da Novak nije raspoložen i da ga nešto muči.
Muka mu je što mora da igra a zna da ne sme da pobedi što mora da se folira, glumata i da na kraju izgubi jer mu tako šefovi traže.
I nije to prvi put da mu je tako nešto nametnuto.
Unapred je projektovano finale Zverev Alkaraz i to je to. Živi bili pa videli.

Zoran Knezevic

pre 10 meseci

Alkaraz je pojas za spasavanje mnogima koji, iz samo sebi znanih razloga, panično mrze Novaka Djokovića, očekujući i radujući se svakom njegovom porazu. Novak ih je do sada satirao svojim pobedama pa im Alkaraz dodje kao neki čudotvorni napitak, koji će ih podići iz mrtvih. Konačno, i ljudi u okruženju, kao i deo gradjana Srbije, čiji je jedini kvalitet mržnja prema Novaku, u Alkarazu su dobili utehu i nadu. Ako im Novak pokopa i tu nadu, sanatorijumi će biti puni.

Zokara

pre 10 meseci

Nole ide u mec neopterecen i uloga favorita je na protivniku sto je dodatna olaksavajuca okolnost. Bude li mentalno pri stvari videcemo svasta.

Ozbiljan teniser -rekreativac

pre 10 meseci

Na veliku žalost, mladi talentovani španac je pod pritiskom sponzora i morao je da se dopinguje protiv Cicipasa. Zato je meč s Novakom pomeren na petak, nebi li se oporavio. Tako da Nole ima velike šanse, da ga na prirodan način provoza... Idemooo 23

s

pre 10 meseci

U prethodnih 15 godina gledanja Novaka, on je najbolji kada nije favorit i kada je potcenjen.

Deluje Alkaras nepobedivo. Ima Nadalov forhend s tonom spina i snagom Del Potra koji deluje neodbranjivo i kao slag na tortu ima drop shot i brzinu da stigne isti. Medjutim, servis mu je prosecan, bekhend los, brz jeste, ali mnogo trci i samim se umara.

Novac je davio Nadala kada je Nadal bio na vrhuncu, davio Federera kada je delovalo da nakon 6 1 6 0 setova pre Novaka niko mu ne moze nista. Udavice Novak i Alkarasa i cini mi se ove godine cak 3 puta. Ova godina mi mirise na kalendarski slem koji ce uzeti uz tonu prenamaganja, kuknjave, mucenja, ali uzece.

VUK

pre 10 meseci

igra stariji čovek u 37 godini protiv mladića koji neki dan napunio 20 godina !!!! Novak mu može biti otac !! Sramota za momka od 20 godina je da mu na njegovoj podlozi , čiča u 37 gidini života u tri seta uzme više od 7 gemova. To nije ni realna borba. Mladost je mladost. Niko nije vreme pobedio.Ne može ni Novak.

War Inside My Head

pre 10 meseci

Jasno je da je tzv. hype oko Alkarasa na najvišem mogućem nivou,nov,mlad,vanserijski talenat,osvaja turnire,igra maksimalnim intenzitetom,na kraju br.1 je na ATP listi,mada više spletom okolnosti,nego što je realno stanje.Ali vratimo se 10 godina unazad,sjetimo se koliko je bilo zvijezda u usponu,proricali su im superstar nivo,velika trojka uz Mareja i Vavrinku im je razbila snove.Tim,njemu se proricala budućnost tipa osvojiće dvocifreni broj GS,pa Zverev,da ne nabrajam dalje,ništa spektakularno ne uradiše,najviše zbog nedovoljno jake psihe.Alkaras sutra jeste favorit,međutim nisam siguran da li bi to bio da je Đoković došao u punoj,prevashodno,fizičkoj formi,bez sitnih povreda,sa dobrim rezultatima na šljaci?Biće svakako interesantno,pita se i Novak,samo se nadam da će se ujutru probuditi u svom modu,a onda...

To bi bilo to

pre 10 meseci

@ miro. Ne mogu da verujem da sve bukvalno shvataš.Kakav doping,svi znaju da ih testiraju kad im je volja.To je čista zezancija,sitna provokacija da se upecaju takvi kao ti.Uživaj u sportu i na ovim vestima-vreme sporta i razonode(stara dobra vremena i radio u rukama)

Profesor plagijator!

pre 10 meseci

Prvo Cicipas je bio limitiran na bekhend strani. Drugo Cicipas mentalno slab. Trće Cicipas jednoručni bekhend koristi. To su 3 elementa u kojima Novak neće biti limitiran u meču protiv ovog dečkića. Novak je primetio da je dečkić jako uznemiren kada gubi i to će koristiti. Novak ima snagu za dug meč od 5 setova, a ovaj dečkić maksimum 3 sata. Moj zaključak da će DEČKIĆ sagoriti i izgubiti meč!

mile

pre 10 meseci

Mali igra odlican tenis..ali je ovo slem i igra se na tri dobijena seta. Ako Novak bude proradio kako ume dzabe mu sve.
Srecno Nole...pa da slusamo himnu u nedelju dace Bog.
(anica velickovic, 7. jun 2023 11:20)

Imas na YT, aliako volis spansku, gledaj finale RG.

Alex

pre 10 meseci

Polemike, polemike...Razglabanja... Isto je bilo pre finala AO sa Medvedevim. Kao, Medvedev nezaustavljiv, sve pocistio do finala , u pet setova, tezak mec bla, bla, bla. Nole ga pocistio. Jeste, ovo je druga podloga, Nole je stariji, ali potpisujem 3:0 za Noleta.

Prognoza nevremena

pre 10 meseci

Srecno Nole...pa da slusamo himnu u nedelju dace Bog.
(anica velickovic, 7. jun 2023 11:20)

Pa možeš ti sad odmah da si poslušaš himnu!

chica

pre 10 meseci

Kako je ovo sve providno. Nadal odlazi i onda Nike, ATP, moraju imati svog novog heroja. Bedno. Uzdižu klinca koji još ništa nije osvojio.

Mirko Kojotovski

pre 10 meseci

Juce gledam Noleta kao uvek na engleskom kanalu.
Koliko su ljudi pedantni da statistiku po setu predstave publici koliko je Đoković dominantan i svestran.
Prvi set jednosmerno ,drugi je poceo da seta Kačanova a u trecem i četvrtom udarao je skoro indenticno po sredini bekendu i forhendu da ovaj nije vise znao kud da se krece.
Zatim procenat dobijenog prvog servisa je bio 100%.
Na kraju jedan lik kaže koliko je moćan da i kad izgubi dva seta procita igru i namece svoj ritam koji niko ne moze da prati.
Meni mali nista nije posebno.
Recimo Conga,DelPotro,Vavrinka,Marej su svet za sebe za klinca.
Rođa i Rafaelo su druga dimenzija.
Može to Nole rešiti ako bude svoj.
Mada lova vrti gde burgija ne može

yu

pre 10 meseci

Vikander naglašava da je . Jer Nole je vrh prema kome se treba ravnati i nije on isto što i uspavani Ciciban.
Vikander se pravi blesav, kao dAlkataz superheroj, ne rekavši da je Novak - krov tenisa zemaljske kugle. Mimo toga nema, niti drugog može biti dok ove generacije žive.
Možda Alkaraz i prestigne to, ali ima
da vesla i vesla, što reče Nole ne zna. A zna dobro, drugo je što iz pakosti, prema Novaku nema poštovanje i sve bi što je Nole uradio, bacio kao da nije postojalo.
To je "objektivni"Vilander. Nole može da izgubi meč, ali ne može biti poražen! Zapamti jednom Matse!

JPR

pre 10 meseci

Igrali su samo jednom zato sto nisu ima priliku, Nole je izgubio na RG prošle godine od Nadala, kao i Alkaraz od Zvereva, na Wibledonu je Alkaraz puko od Sinera, dobio U.S Open a Novak nije mogao igrati, na AO Alakarz nije bio tu, povređen nekoliko meseci a tek počeo karijeru… tako da globalno ništa noje čudno. Ovo je prvi put da se sastaju na tri dobijena seta, prošli put na dva u Madridu 2022e, pa i tu je bilo gusto, ali na tri seta je uvek druga priča. Za mene je 50-50, sa jedne strane glad i iskustvo, sa druge želja i mladost, ne znam o kojoj brzini priča izgubljeni Mats, izgleda da je promašio neke meceve, ali biće ovo velika bitka i nadam se dobrom tenisu pogotovo… Alkarazu više odgovara šljaka, kao često Spancima, pa i da dobije, ok, ali nije stari vuk sve još rekao…

RS

pre 10 meseci

Ок, ево јединог правог теста за Алкараза. Уколико побиједи у Петак Новака, заиста је тренутно најбољи тенисер свијета. Ако побиједи.

Onkel Dagobert

pre 10 meseci

Moje lično mišljenje je da je Borg najveći svih vremena, ili kako to tu nazivate, GOAT!

Lik je igrao svega nekoliko godina profesionalni tenis, osvojio 11 grand slamova, 5 puta Wimbledon i 6 puta Roland Garros zaredom bez izgubljenog seta, osvojio 66 titula, po tome je na 8. mjestu svih vremena, i s 24 godine otišao u penziju!

anon

pre 10 meseci

Publika nece biti uz Nola, Vilander potcenjuje inteligenciju Parizana.

Verujem da ce Alkaras da tuce Nola 3-0 sa ubedljivom razlikom, pa ce ovaj opet da glumi da je povredjen.

tenisman

pre 10 meseci

U pravu je matori Šved. Novak mora da izvuče najbolji meč sezone za pobedu. Mali Karlitos je kao hibrid Novaka i Nadala, sve ima od svakoga. Novak mora da ide po poen, gađa one svoje oštre uglove, pogađa BH paralele. Ne sme biti pasivan jer ovaj se hrani tim bombama iz forhenda. Realno najteži zadatak posle Nadala na šljaci. Zato treba da se opusti i uživa. Nije favorit i to je skroz okej.

Taktički i mentalno Novak je viši nivo. Ako ga natera u nervozu i promašaje već od prvog/drugog seta biće otvoren meč. Bilo bi fenomenalno pobediti, čisto da se pošalje poruka da se ćale tenisa još pita. Ajmo bre!

Neko iz mase...

pre 10 meseci

Bice jako tezak mec, ocekujem spektakl u 5 setova, gde se nadam da ce igra Alcaraza malo oslabiti, a Novak mentalnom cvrstinom okrenuti momentum. mada bih voleo da nas sve iznenadi kao na AO 2019 i pocisti malog sa 3:0, kao Nadala koji do finala nije imao izgubljen set i delovao nezaustavljivo.
Pozzz

Olja

pre 10 meseci

Da, baš tako. Na njegovoj strani su mladost i brzina, ali ipak, nadamo se, presudiće dugogodišnje iskustvo pa će Novak biti taj koji će ući u finale.

Nole

pre 10 meseci

Pre nego što bi potvrdio da je Alkaraz superstar, morao bih da vidim njegov anti doping test. Mali puca od snage.
Savat za Novaka , šetaj ga levo, desno sa svakim udarcem ( malo slabije pokriva prostor). Kopiraj njegov neodbranjivi udarac( forhend drop šot) i napadni ga sa njegovim oružjem.
(Soko, 07. jun 2023 12:30)
hocu brate ,hvala ti

drćl

pre 10 meseci

Ako sam imao strah od meča protiv Alkaraza,sad posle oglašavanja Vilandera potpuno sam opušten.
Njegova sumnja u Novaka je takav maler za njegove protivnike da je to ne objašnjivo.

Dragan RS

pre 10 meseci

Svaki teniski fan me smije nista imati protiv Alkaraza. Momak je teniski supermen u ranoj fazi svoje karijere.

Ali jaba i mene kao i svakog Srbina izjede ljubomora, gdje sad da se pojavi kad Novak ima jos 2,3 god tenisa na vecem nivou kada nema Nadala i kada je jasno da mu ovi `mladi lavovi` nmg nista vec 5,6 godina sem Medvedeva na tvrdoj podlozi koji ipak nema neke fantazije o velikoj karijeri.

Nadam se da bar nece na travi biti ovoliki uragan gdje ipak Novak po igri i iskustvu veliki favorit na VB.

Nmg da docekam mec, nisam navikao Novaka da gledam u inferiornoj poziciji sem kada je igrao protiv Nadala na sljaci u citavoj karijeri ali sutra ce biti opet u takvoj.

Posle onog meca sa Medvedevim na US ovo je mec karijere Novaka. Da se razumijemo sutra ko pobijedi osvaja RG.

Nadajmo se Novakovoj glavi da ce dobiti ovaj mec, ako udju u fizicki obracun nece biti dobro.

Jos uvijek postoji nada za sva 4 GS u klandarskoj godini samo da nas Bog pogleda u petak.

Aleksandar Vukobratovic

pre 10 meseci

Vrlo moguće da je u pravu.
Mislim da su Noletove najbolje šanse na Wimbldonu i AO. Valjda će osvojiti bar taj jedan pa da ode miran u penziju i da se ne muči ko Serena…

Stefan

pre 10 meseci

Drago mi je sto je pritisak na Alkarazu. Gledao sam ga sinoc,iskreno po meni vise je Cicipas gresio nego sto je ovaj igrao nesto spektakularno. Covek je samo na bekend izbacio van terena 30 loptica. Po meni je Nadal mnogo bolji igrac tako da ako Nole odigra kako treba dobice on ovo lagano.

Cole

pre 10 meseci

Odlicna vest i analiza!!!
Nista lepse nego kao godinama
unzad da Vilander Novakovog
rivala proglasava favoritom,
a svi znamo kako su se ti mecevi
zavrsavali. Poz i idemo na 3/23 GS!!!

VUK

pre 10 meseci

Samo da ne bude vrućina, jak vetar ili sunce pod nekim nezgodnim uglom. Da protivnik ne pogađa linije i ne kači loptica mrežu i da vodostaj Dunava kod Beške bude na normali....e onda je Španac obro zelen bostan !

Soko

pre 10 meseci

Pre nego što bi potvrdio da je Alkaraz superstar, morao bih da vidim njegov anti doping test. Mali puca od snage.
Savat za Novaka , šetaj ga levo, desno sa svakim udarcem ( malo slabije pokriva prostor). Kopiraj njegov neodbranjivi udarac( forhend drop šot) i napadni ga sa njegovim oružjem.

Gaston

pre 10 meseci

Ne moze Alkaraz 5 sati ovako ludacki da udara lopticu i kraj price.Imace Novak dosta sansi u ovom mecu,bez obzira sto je 16 godina stariji....Alkaraz nema plan B,vec igra ludacki od pocetka do kraja sa ogromnim intezitetom.
(Simke, 7. jun 2023 11:25)
Zato se nece igrati 5h, već pola od toga max. Carlitos je mećava.

Boki

pre 10 meseci

Novak nema šanse protiv ovog malog, izgubiće 3-0....da je 10 godina mladji ovo bi verovatno bio najbolji meč sezone, ovako sa lošim kretanjem i nedovoljno spreman ima lagano da izgubi..... Novak osvaja Vimbldon i Australiju i sa 24 grrnd slema završava karijeru

Max

pre 10 meseci

U pravu je Mars. Nole nije zaboravio da igra ali se vidi uticaj krštenice. Nema više brzine koja ga je krasila i snage u udarcima. Ovo sto sad prikazuje je 50% Novaka od pre nekoliko godina, a i takav moze da se nosi sa igračima 15 ili 20 god mladjim od njega( ako to nije pokazatelj kakav je monstrum bio onda ne znam šta je).
Srećno Novaku pa da bude u nedelju 23.

Mohikanac_'91.

pre 10 meseci

Kakva je bila situacija po Djokovica prosle godine u ovo vreme, sad je super. Treba toga da se priseti pre meca i udje rastereceno, jer nema sta da izgubi i kome vise da se dokazuje. Sve je to na strani Alkarasa.

anica velickovic

pre 10 meseci

Mali igra odlican tenis..ali je ovo slem i igra se na tri dobijena seta. Ako Novak bude proradio kako ume dzabe mu sve.
Srecno Nole...pa da slusamo himnu u nedelju dace Bog.

Tormund

pre 10 meseci

Novak, vlasnik 22GS titule, 38 mastersa, 6 zavrsnih turnira, apsolutni rekorder po broju nedelja na prvom mestu igra protiv superheroja? Ok, mali igra zestok tenis, ali malo respekta za Novaka koji je jos tu i nema nameru da se skloni tek tako u stranu. Jedva čekam duel, onako teniski gledano, da vidimo sudar generacija, Novak vec protiv nekog trećeg talasa, pa neka pobedi bolji.

Stanje stvari

pre 10 meseci

Mats u još jednoj epizodi-Baba vračara.Kad god nije verovao ili nije hteo da veruje u Novaka,ovaj ga je demantovao.Što se tiče brzine,naravno da je potrebna ali ne govorimo o atletici nego tenisu.U tenisu biti brz,ne znači apsolutno ništa ako ne odigraš udarac kako treba i gde treba.

noleisthebest

pre 10 meseci

Kako se loze svi na ovog malog, a sve PR, najk pumpa keshericu posto su zlatne koke federer i nadal u pemziji.
Nole ce gi otera na fabricka podesavanja u petak.

aca

pre 10 meseci

Kao "ljudi sve vise pricaju o njemu" hahahha

Pa kako da ne pricaju kada ATP gura marketing na max.. svaki dan citas o njemu, takvi kao ti ga velicaju non stop..
Pa sta god u kratkom roku ponovis 100x ti ces kreirati to kao istinu..

Od prvog momenta kada je uzeo prvo mesto sa 6000 bodova vi se pricali kao da je to zasluzio i ako ste vi oduzeli bodove djokovicu sa tad 2 GS o cemu pricati vise..

Milos84

pre 10 meseci

1.50 kvota na Alkaraza, 2.67 na Novaka. Ne secam se kad je poslednji put Nole bio toliki autsajder prema bukmejkerima. Def moraće da digne lestvicu od samog starta za dva prenosa više ako misli da pobedi Španca. Verujem da može, al ovo što je igrao do sada neće biti dovoljno ako to ne učini.

Asteriks

pre 10 meseci

Tuzno je to da i nakon 22 gren slema,toliko godina karijere,nestvarnih rezultata,Novak sa 36 godina juri 23 gren slem,juri istoriju,a opet vidim ljudi sirom svijeta navijaju da Alkaraz pobjedi koji je tek poceo da igra tenis i pred kim je biducnost i mnogo osvojenih titula...Znaci ipak je tacna ona teza sve ove godine,neka pobjedi bilo ko samo ne Novak...Nenormalno skroz...Ajde Nole,u inat svima,osvoji 23 gren slem.

Aleksandrius95

pre 10 meseci

Rešenje za Novaka, igra bliža osnovnoj liniji , topspin duboki udarci i miks kik i ravnih servisa u Alkarasov bekhend..i naravno da ne igra koliko mu treba nego da od starta postavi nivo..Lakše reći nego učiniti, i pola kila semenki i domaćeg vina i uživanje da nadam se pozitivnim ishodom za našeg! Sportski pozdrav

Velizar

pre 10 meseci

Po do sada prikazanom na sezoni na sljaci, a pogotovo na RG Novak moze biti presrecan da uhvati set. Za pobedu u mecu mislim da mu je jedina sansa da setovi nekim cudom odlaze i TB. Miskim da cemi videti dista Nivakive nervoze, deranja na strucni stab, odlazaka u toalet, medicak time out-a, miguce i samu oredaju meca, ako Alkaras bas krene da dominira. Nista Nivak nije naucio od Nadala koji GS igra samo, ako i kad je u top formi poslednjih godina i vesto izbegava da neko nad njim izdominira. Sve nesto mislim da Novaku ovo trenutno, dakle TRENUTNO nije trebalo !

nada

pre 10 meseci

Vilander nije nista pogresno rekao.Dobro tako stoje stvari.Samo da ce mu Nole stajati da ga ovaj reseta taj film nece biti prikazan.Neka pobedi bolji nista sporno.Dok Nole igra vrhunski tenis u 36g sanse velike da osvaja GS a RG nije jedini.Zato Noletu zelim da ima sto manje pritiska da ulazi u duge razmene pa koliko izdrzi.

Simke

pre 10 meseci

Ne moze Alkaraz 5 sati ovako ludacki da udara lopticu i kraj price.Imace Novak dosta sansi u ovom mecu,bez obzira sto je 16 godina stariji....Alkaraz nema plan B,vec igra ludacki od pocetka do kraja sa ogromnim intezitetom.

zxcvb

pre 10 meseci

Slažem se. Alkaraz trenutno igra maestralno, a Novak inače zna da ima problema protiv igrača koji forhend udaraju jako i precizno. Takve je obično dobijao konstantno im igrajući na bekhend, ali problem je što je Alkarazu i bekhend vrhunski udarac. Hteli mi to da priznamo ili ne, dečko jednostavno igra tenis koji je vrlo blizu tenisu koji su igrali Nadal, Federer i Djokovic u svojim najboljim danima, i kladionice to i potvrđuju (1.4 kvota na Alkaraza, skoro 3 na Djokovica). Realno mali je sada favorit uzimajući i u obzir da je Novak daleko od svoje vrhunske forme, i po meni igra trenutno bolji tenis, ali Novak ga može dobiti na iskustvo i inteligenciju, to je na njegovoj strani. Neka mu je sa srećom pa kako bude. Ipak je sve ovo samo igra s lopticom.

Asteriks

pre 10 meseci

Tuzno je to da i nakon 22 gren slema,toliko godina karijere,nestvarnih rezultata,Novak sa 36 godina juri 23 gren slem,juri istoriju,a opet vidim ljudi sirom svijeta navijaju da Alkaraz pobjedi koji je tek poceo da igra tenis i pred kim je biducnost i mnogo osvojenih titula...Znaci ipak je tacna ona teza sve ove godine,neka pobjedi bilo ko samo ne Novak...Nenormalno skroz...Ajde Nole,u inat svima,osvoji 23 gren slem.

anica velickovic

pre 10 meseci

Mali igra odlican tenis..ali je ovo slem i igra se na tri dobijena seta. Ako Novak bude proradio kako ume dzabe mu sve.
Srecno Nole...pa da slusamo himnu u nedelju dace Bog.

Simke

pre 10 meseci

Ne moze Alkaraz 5 sati ovako ludacki da udara lopticu i kraj price.Imace Novak dosta sansi u ovom mecu,bez obzira sto je 16 godina stariji....Alkaraz nema plan B,vec igra ludacki od pocetka do kraja sa ogromnim intezitetom.

drćl

pre 10 meseci

Ako sam imao strah od meča protiv Alkaraza,sad posle oglašavanja Vilandera potpuno sam opušten.
Njegova sumnja u Novaka je takav maler za njegove protivnike da je to ne objašnjivo.

zxcvb

pre 10 meseci

Slažem se. Alkaraz trenutno igra maestralno, a Novak inače zna da ima problema protiv igrača koji forhend udaraju jako i precizno. Takve je obično dobijao konstantno im igrajući na bekhend, ali problem je što je Alkarazu i bekhend vrhunski udarac. Hteli mi to da priznamo ili ne, dečko jednostavno igra tenis koji je vrlo blizu tenisu koji su igrali Nadal, Federer i Djokovic u svojim najboljim danima, i kladionice to i potvrđuju (1.4 kvota na Alkaraza, skoro 3 na Djokovica). Realno mali je sada favorit uzimajući i u obzir da je Novak daleko od svoje vrhunske forme, i po meni igra trenutno bolji tenis, ali Novak ga može dobiti na iskustvo i inteligenciju, to je na njegovoj strani. Neka mu je sa srećom pa kako bude. Ipak je sve ovo samo igra s lopticom.

Tormund

pre 10 meseci

Novak, vlasnik 22GS titule, 38 mastersa, 6 zavrsnih turnira, apsolutni rekorder po broju nedelja na prvom mestu igra protiv superheroja? Ok, mali igra zestok tenis, ali malo respekta za Novaka koji je jos tu i nema nameru da se skloni tek tako u stranu. Jedva čekam duel, onako teniski gledano, da vidimo sudar generacija, Novak vec protiv nekog trećeg talasa, pa neka pobedi bolji.

Zoran Knezevic

pre 10 meseci

Alkaraz je pojas za spasavanje mnogima koji, iz samo sebi znanih razloga, panično mrze Novaka Djokovića, očekujući i radujući se svakom njegovom porazu. Novak ih je do sada satirao svojim pobedama pa im Alkaraz dodje kao neki čudotvorni napitak, koji će ih podići iz mrtvih. Konačno, i ljudi u okruženju, kao i deo gradjana Srbije, čiji je jedini kvalitet mržnja prema Novaku, u Alkarazu su dobili utehu i nadu. Ako im Novak pokopa i tu nadu, sanatorijumi će biti puni.

Stefan

pre 10 meseci

Drago mi je sto je pritisak na Alkarazu. Gledao sam ga sinoc,iskreno po meni vise je Cicipas gresio nego sto je ovaj igrao nesto spektakularno. Covek je samo na bekend izbacio van terena 30 loptica. Po meni je Nadal mnogo bolji igrac tako da ako Nole odigra kako treba dobice on ovo lagano.

Milos84

pre 10 meseci

1.50 kvota na Alkaraza, 2.67 na Novaka. Ne secam se kad je poslednji put Nole bio toliki autsajder prema bukmejkerima. Def moraće da digne lestvicu od samog starta za dva prenosa više ako misli da pobedi Španca. Verujem da može, al ovo što je igrao do sada neće biti dovoljno ako to ne učini.

Profesor plagijator!

pre 10 meseci

Prvo Cicipas je bio limitiran na bekhend strani. Drugo Cicipas mentalno slab. Trće Cicipas jednoručni bekhend koristi. To su 3 elementa u kojima Novak neće biti limitiran u meču protiv ovog dečkića. Novak je primetio da je dečkić jako uznemiren kada gubi i to će koristiti. Novak ima snagu za dug meč od 5 setova, a ovaj dečkić maksimum 3 sata. Moj zaključak da će DEČKIĆ sagoriti i izgubiti meč!

Olja

pre 10 meseci

Da, baš tako. Na njegovoj strani su mladost i brzina, ali ipak, nadamo se, presudiće dugogodišnje iskustvo pa će Novak biti taj koji će ući u finale.

s

pre 10 meseci

U prethodnih 15 godina gledanja Novaka, on je najbolji kada nije favorit i kada je potcenjen.

Deluje Alkaras nepobedivo. Ima Nadalov forhend s tonom spina i snagom Del Potra koji deluje neodbranjivo i kao slag na tortu ima drop shot i brzinu da stigne isti. Medjutim, servis mu je prosecan, bekhend los, brz jeste, ali mnogo trci i samim se umara.

Novac je davio Nadala kada je Nadal bio na vrhuncu, davio Federera kada je delovalo da nakon 6 1 6 0 setova pre Novaka niko mu ne moze nista. Udavice Novak i Alkarasa i cini mi se ove godine cak 3 puta. Ova godina mi mirise na kalendarski slem koji ce uzeti uz tonu prenamaganja, kuknjave, mucenja, ali uzece.

aca

pre 10 meseci

Kao "ljudi sve vise pricaju o njemu" hahahha

Pa kako da ne pricaju kada ATP gura marketing na max.. svaki dan citas o njemu, takvi kao ti ga velicaju non stop..
Pa sta god u kratkom roku ponovis 100x ti ces kreirati to kao istinu..

Od prvog momenta kada je uzeo prvo mesto sa 6000 bodova vi se pricali kao da je to zasluzio i ako ste vi oduzeli bodove djokovicu sa tad 2 GS o cemu pricati vise..

noleisthebest

pre 10 meseci

Kako se loze svi na ovog malog, a sve PR, najk pumpa keshericu posto su zlatne koke federer i nadal u pemziji.
Nole ce gi otera na fabricka podesavanja u petak.

Max

pre 10 meseci

U pravu je Mars. Nole nije zaboravio da igra ali se vidi uticaj krštenice. Nema više brzine koja ga je krasila i snage u udarcima. Ovo sto sad prikazuje je 50% Novaka od pre nekoliko godina, a i takav moze da se nosi sa igračima 15 ili 20 god mladjim od njega( ako to nije pokazatelj kakav je monstrum bio onda ne znam šta je).
Srećno Novaku pa da bude u nedelju 23.

tenisman

pre 10 meseci

U pravu je matori Šved. Novak mora da izvuče najbolji meč sezone za pobedu. Mali Karlitos je kao hibrid Novaka i Nadala, sve ima od svakoga. Novak mora da ide po poen, gađa one svoje oštre uglove, pogađa BH paralele. Ne sme biti pasivan jer ovaj se hrani tim bombama iz forhenda. Realno najteži zadatak posle Nadala na šljaci. Zato treba da se opusti i uživa. Nije favorit i to je skroz okej.

Taktički i mentalno Novak je viši nivo. Ako ga natera u nervozu i promašaje već od prvog/drugog seta biće otvoren meč. Bilo bi fenomenalno pobediti, čisto da se pošalje poruka da se ćale tenisa još pita. Ajmo bre!

Ivan

pre 10 meseci

Alcaraz igra punom snagom tokom celog meča i to je za poštovanje.
Pritom je veoma precizan, lucidan i hrabar.
Međutim, dugoročno, čeka ga sudbina Nadala što se tiče povreda.
Sve ima svoje.
Đoković ima drugačiji pristup, i zato i traje toliko dugo.

War Inside My Head

pre 10 meseci

Jasno je da je tzv. hype oko Alkarasa na najvišem mogućem nivou,nov,mlad,vanserijski talenat,osvaja turnire,igra maksimalnim intenzitetom,na kraju br.1 je na ATP listi,mada više spletom okolnosti,nego što je realno stanje.Ali vratimo se 10 godina unazad,sjetimo se koliko je bilo zvijezda u usponu,proricali su im superstar nivo,velika trojka uz Mareja i Vavrinku im je razbila snove.Tim,njemu se proricala budućnost tipa osvojiće dvocifreni broj GS,pa Zverev,da ne nabrajam dalje,ništa spektakularno ne uradiše,najviše zbog nedovoljno jake psihe.Alkaras sutra jeste favorit,međutim nisam siguran da li bi to bio da je Đoković došao u punoj,prevashodno,fizičkoj formi,bez sitnih povreda,sa dobrim rezultatima na šljaci?Biće svakako interesantno,pita se i Novak,samo se nadam da će se ujutru probuditi u svom modu,a onda...

Zmi Zmi

pre 10 meseci

Gledam Karlita juce i mislim kako ce bre Djokovic da pobedi ovog lika. Onda se setih da je to ipak Djokovic. Naizgled nemoguca misija, ali….

JPR

pre 10 meseci

Igrali su samo jednom zato sto nisu ima priliku, Nole je izgubio na RG prošle godine od Nadala, kao i Alkaraz od Zvereva, na Wibledonu je Alkaraz puko od Sinera, dobio U.S Open a Novak nije mogao igrati, na AO Alakarz nije bio tu, povređen nekoliko meseci a tek počeo karijeru… tako da globalno ništa noje čudno. Ovo je prvi put da se sastaju na tri dobijena seta, prošli put na dva u Madridu 2022e, pa i tu je bilo gusto, ali na tri seta je uvek druga priča. Za mene je 50-50, sa jedne strane glad i iskustvo, sa druge želja i mladost, ne znam o kojoj brzini priča izgubljeni Mats, izgleda da je promašio neke meceve, ali biće ovo velika bitka i nadam se dobrom tenisu pogotovo… Alkarazu više odgovara šljaka, kao često Spancima, pa i da dobije, ok, ali nije stari vuk sve još rekao…

Boža

pre 10 meseci

Opklade su 1.50 za pobedu Alkaraza, 2.75 za pobedu Novaka, znači da je Alkaraz jasan favorit. Svaki put kad je Novak bio autsajder dobijao bi meč, i sad će, živi bili pa videli.

kole

pre 10 meseci

Jedva su docekali negoga sa zapada da mogu da balave nad njim i da sto pre otpisu Noleta sklanjajuci medijski fokus sa njega na Alkaraza. Ja mislim da ce oni slaviti kad Nole ode iz tenisa, jer mi smo za njih ruski spijuni i nikad nes nece postovati. To sto neki trabunjaju o Noletovim godinama je smesno. On do juce nije izgubio ni jedan set, a igrao je protiv mladih i talentovanih tenisera. Nisam primetio ni da su brzi ni izdrzljiviji od njega. On ovo dobija 3:1.

nada

pre 10 meseci

Vilander nije nista pogresno rekao.Dobro tako stoje stvari.Samo da ce mu Nole stajati da ga ovaj reseta taj film nece biti prikazan.Neka pobedi bolji nista sporno.Dok Nole igra vrhunski tenis u 36g sanse velike da osvaja GS a RG nije jedini.Zato Noletu zelim da ima sto manje pritiska da ulazi u duge razmene pa koliko izdrzi.

DRAGAN

pre 10 meseci

@Asteriks
Druze, slazem se stobom
100%, ovaj mec je finale pre
finale. Novak je dosao po
23 GS. Zato budimo uz
Novaka. IDEMO NOLE...

Soko

pre 10 meseci

Pre nego što bi potvrdio da je Alkaraz superstar, morao bih da vidim njegov anti doping test. Mali puca od snage.
Savat za Novaka , šetaj ga levo, desno sa svakim udarcem ( malo slabije pokriva prostor). Kopiraj njegov neodbranjivi udarac( forhend drop šot) i napadni ga sa njegovim oružjem.

Cole

pre 10 meseci

Odlicna vest i analiza!!!
Nista lepse nego kao godinama
unzad da Vilander Novakovog
rivala proglasava favoritom,
a svi znamo kako su se ti mecevi
zavrsavali. Poz i idemo na 3/23 GS!!!

chica

pre 10 meseci

Kako je ovo sve providno. Nadal odlazi i onda Nike, ATP, moraju imati svog novog heroja. Bedno. Uzdižu klinca koji još ništa nije osvojio.

yu

pre 10 meseci

Vikander naglašava da je . Jer Nole je vrh prema kome se treba ravnati i nije on isto što i uspavani Ciciban.
Vikander se pravi blesav, kao dAlkataz superheroj, ne rekavši da je Novak - krov tenisa zemaljske kugle. Mimo toga nema, niti drugog može biti dok ove generacije žive.
Možda Alkaraz i prestigne to, ali ima
da vesla i vesla, što reče Nole ne zna. A zna dobro, drugo je što iz pakosti, prema Novaku nema poštovanje i sve bi što je Nole uradio, bacio kao da nije postojalo.
To je "objektivni"Vilander. Nole može da izgubi meč, ali ne može biti poražen! Zapamti jednom Matse!

Kg

pre 10 meseci

Realno gledano, svako ko se razume u tenis zna da je Alkaraz apsolutni favorit. Ali svako ko, kao ja, prati Novaka jos od juniorskih dana zna da Novak moze bilo koga bilo kad da razbije. Ne verujem da Novak pobedjuje ali se nadam vise nego ikada. Sto bi rekao Variljas sanse su 50-50. Ako Novak pobedi ja cu prvi da slavim. Idemoooo

Mihael

pre 10 meseci

Ono što je Alkaraz sinoč radio je igra opuštena. Tsitsipas ga nije uspio gurnuti iz komfor zone. To se dešava kad prepustite protivniku da radi šta hoče. Alkaraza ako Novak bude pritisko, ti udarci nemaju šanse da svi završavaju u polju. A kad počne sumnja onda če završit isto kao što je na prošlom mastersu kad ga je pobedio igrač za kojeg nikad u životu nisam čuo.

nikos

pre 10 meseci

"Vilander: Brzina Alkarasa može biti previše za Novaka"

Vulander se bas nije proslavio prognozama, vrlo cesto ne vidi sumu od drveta.
Za Novaka postoji samo jebna previse stvar a to je ON sam. Ako odluci da pobedi i tako krene onda mladi Spanac nema cemu da se nada.

neko

pre 10 meseci

Ali konstatacija " mislim ima nade za covecanatvo" zbog nekog tenisera je glupo, kao da je neki naucnik i nesto dobro i korisno uradio za svijet.

Seljak iz Blacburga

pre 10 meseci

Iznenadjuje koliko u ovoj zemlji ima jadovana, koji žive za dan kada će se neko pojaviti da pobedi Novaka Djokovića? Novak im je satro skoro 20 godina života, idući iz pobede u pobedu, ovajajući trofej za trofejom. To su za njih bili najnesrećniji dani, dani puni tuge i patnji. Na vidiku je, konačno, njihov Alkaraz, koji može da im pomogne. Da pobedi Novaka kako bi oni uživaliu njegovom porazu i svršavali od prevelike sreće. Mogu ponosno da kažu: "Eto, ni Novak nije nepobediv, i on ima mana".

Sou Biznis

pre 10 meseci

Kakve to ima veze? Po tome svi u fudbalu bi trebali da navijaju za Real i Brazil, da osvoje što više? Ljudi navijaju za one koji su im simpatični, a Novak je većini antipatičan. Osim naravno Srbima.
(Ja, 07. jun 2023 14:17)

Nije tacno! Evo ja sam Spanac i navijam za Novaka!!

Ivan

pre 10 meseci

Ako dobije Alcaraz, Novak će uzeti WB.
Ako dobije Djokovic, imaćemo sindrom JJ i J.Henin, tj. Alcaraz će biti samo jedan u nizu čiju je karijeru masakrirao Nole i u startu zapečatio.

Aleksandrius95

pre 10 meseci

Rešenje za Novaka, igra bliža osnovnoj liniji , topspin duboki udarci i miks kik i ravnih servisa u Alkarasov bekhend..i naravno da ne igra koliko mu treba nego da od starta postavi nivo..Lakše reći nego učiniti, i pola kila semenki i domaćeg vina i uživanje da nadam se pozitivnim ishodom za našeg! Sportski pozdrav

Nole

pre 10 meseci

Pre nego što bi potvrdio da je Alkaraz superstar, morao bih da vidim njegov anti doping test. Mali puca od snage.
Savat za Novaka , šetaj ga levo, desno sa svakim udarcem ( malo slabije pokriva prostor). Kopiraj njegov neodbranjivi udarac( forhend drop šot) i napadni ga sa njegovim oružjem.
(Soko, 07. jun 2023 12:30)
hocu brate ,hvala ti

baja

pre 10 meseci

Mali nema neki posebno dobar servis a ceka ga najbolji reterner ikada a to znaci da klinja nece dobijati lopte niti tempo koji njemu odgovara. kada dobije kontraritam malac nece imati plan B jer niti ima dovoljno iskustva da promeni svoju igru niti je u mogucnosti - jer ako ne bude imao vinere i intezitet i proba da igra takticki sa Najvecim bice pometen. Kako mec bude odmicao Nole ce imati sve vecu mentalnu prednost jer ako si malo izbacen iz ritma onda se prvo oseti na jakim udarcima/vinerima odlaze u aut ili mrezu nesto cesce. Meni deluje da ce Nole da izgubi prvi set na citanje a onda ide 3 u nizu za Legendu.

Stanje stvari

pre 10 meseci

Mats u još jednoj epizodi-Baba vračara.Kad god nije verovao ili nije hteo da veruje u Novaka,ovaj ga je demantovao.Što se tiče brzine,naravno da je potrebna ali ne govorimo o atletici nego tenisu.U tenisu biti brz,ne znači apsolutno ništa ako ne odigraš udarac kako treba i gde treba.

Zokara

pre 10 meseci

Nole ide u mec neopterecen i uloga favorita je na protivniku sto je dodatna olaksavajuca okolnost. Bude li mentalno pri stvari videcemo svasta.

Alex

pre 10 meseci

Polemike, polemike...Razglabanja... Isto je bilo pre finala AO sa Medvedevim. Kao, Medvedev nezaustavljiv, sve pocistio do finala , u pet setova, tezak mec bla, bla, bla. Nole ga pocistio. Jeste, ovo je druga podloga, Nole je stariji, ali potpisujem 3:0 za Noleta.

pobor

pre 10 meseci

Aj i ja da probam nesto pametno da napisem. Pratim tenis jod od vremena Zivojinovica. Mislim da kladionice ne grese. Alkaraz je po prikazanom apsolutni favorit. Nole je igrao solidno, ne i spektakularno. E sad, postoji ono ali. Ako Nole dobro krene a mali pogresi par puta u besomucnom samaranju loptice, sve je moguce. U tenisu je momentum mnogo bitan, a i iskustvo. Ali ako cemo realno, bez strasti, u ovom momentu pobediti Alkaraza je Sizifov posao. Ipak, ako neko to moze, Novak je taj.

Mohikanac_'91.

pre 10 meseci

Kakva je bila situacija po Djokovica prosle godine u ovo vreme, sad je super. Treba toga da se priseti pre meca i udje rastereceno, jer nema sta da izgubi i kome vise da se dokazuje. Sve je to na strani Alkarasa.

Neko iz mase...

pre 10 meseci

Bice jako tezak mec, ocekujem spektakl u 5 setova, gde se nadam da ce igra Alcaraza malo oslabiti, a Novak mentalnom cvrstinom okrenuti momentum. mada bih voleo da nas sve iznenadi kao na AO 2019 i pocisti malog sa 3:0, kao Nadala koji do finala nije imao izgubljen set i delovao nezaustavljivo.
Pozzz

titi

pre 10 meseci

Nekoliko uhvaćenih drop šotova na početku meča će Alakarasu poljuljati samopouzdanje. Novak obično ima kasno paljenje tako da ovaj put će morati drugačije i ako uspe u tome biće sve u redu.

RS

pre 10 meseci

Ок, ево јединог правог теста за Алкараза. Уколико побиједи у Петак Новака, заиста је тренутно најбољи тенисер свијета. Ако побиједи.

Tinpu

pre 10 meseci

Jel se secate sta je bilo kad smo svi prvi put pomislili da je Nole nepobediv?
Bas tu na roland Grarosu bio je u seriji od one 42 uzastopne pobede i naleteo je na Federera. Polako. Ocekujem sutra strasan mec.

Onkel Dagobert

pre 10 meseci

Moje lično mišljenje je da je Borg najveći svih vremena, ili kako to tu nazivate, GOAT!

Lik je igrao svega nekoliko godina profesionalni tenis, osvojio 11 grand slamova, 5 puta Wimbledon i 6 puta Roland Garros zaredom bez izgubljenog seta, osvojio 66 titula, po tome je na 8. mjestu svih vremena, i s 24 godine otišao u penziju!

Mirko Kojotovski

pre 10 meseci

Juce gledam Noleta kao uvek na engleskom kanalu.
Koliko su ljudi pedantni da statistiku po setu predstave publici koliko je Đoković dominantan i svestran.
Prvi set jednosmerno ,drugi je poceo da seta Kačanova a u trecem i četvrtom udarao je skoro indenticno po sredini bekendu i forhendu da ovaj nije vise znao kud da se krece.
Zatim procenat dobijenog prvog servisa je bio 100%.
Na kraju jedan lik kaže koliko je moćan da i kad izgubi dva seta procita igru i namece svoj ritam koji niko ne moze da prati.
Meni mali nista nije posebno.
Recimo Conga,DelPotro,Vavrinka,Marej su svet za sebe za klinca.
Rođa i Rafaelo su druga dimenzija.
Može to Nole rešiti ako bude svoj.
Mada lova vrti gde burgija ne može

miro

pre 10 meseci

Vi što tražite doping test za Alcaraza treba da se sramite. Momak u punom treningu i ima 20 godina ali vi ste već pronašli razlog za (možebitni) poraz .. pokazujete veliku vjeru u Novaka nema šta , pravi ste navijači. Kako bi bilo da se stalno traži doping test za Novaka , kako bi onda reagirali .. igrač koji nije mogao izdržati teške mečeve a kasnije sposoban igrati teške mečeve po 5-6 sati , ponekad jedan za drugim , igrač koji je vrlo često igrao na granicama mogućnosti i gotovo uvijek izlazio kao pobjednik , igrač koji se u poznim igračkim godinama obračunava sa mladićima kao od šale , koji je uvijek spremniji od suparnika , igrač koji uzima raznorazne tablete i pripravke u toku meča .. on nije sumnjiv, sumnjiv je mladić od 20 godina samo zato što je jak kao bik , mišić na mišiću dok Novak izgleda slab i mršav .. malo se zapitajte što pišete .. ja osobno nikad nisam sumnjao u Novaka jer za to nema razloga , testiraju oni njih vrlo često ali samo želim reći kako to izgleda kad bi se sumnjalo na svakoga , Novak bi bio sumnjiviji od Alcaraza ali nisam nigdje nikad pročitao tako nešto u stranim medijima .. samo je na našim prostorima svatko sumnjiv , pogotovo ako je dobar i opasan .

Sve je bitno

pre 10 meseci

Brzina i eksplozivna snaga su bitni za uspeh u tenisu što Alkaras obilato poseduje i tu je Vilander u pravu ali su veoma bitni i izdržljivost, fleksibilnost i ,,mentalna snaga'' a tu se Novak pita! Što se duže meč bude igrao Novakove šanse na pobedu će se uvećavati, bitno je da u prva 2 seta dobije bar jedan...

Zeljko

pre 10 meseci

Poznato je koliko Mats obozava Noleta, da moze sve titule bi mu osporio. Ako Bog "dane" pa Nole osvoji "Rolanda" ovaj ce umreti od ljubomore.

Ozbiljan teniser -rekreativac

pre 10 meseci

Na veliku žalost, mladi talentovani španac je pod pritiskom sponzora i morao je da se dopinguje protiv Cicipasa. Zato je meč s Novakom pomeren na petak, nebi li se oporavio. Tako da Nole ima velike šanse, da ga na prirodan način provoza... Idemooo 23

ultra boban

pre 10 meseci

Neverovatno bitan mec za Novaka, ako dobije otvara se realna mogucnost za kalendarski slem. Ako Alkaraz dobije, verovatno prisustvujemo stvaranju nove super-zvezde tenisa. Realno slaba mu je konkurencija, Novak je u godinama, Nadal tesko da ce moci da se vrati na svoj nivo, Cicipas je ocigledno novi Conga ili Berdih, Rune, Zverev, sve je to nivo ispod Alkaraza. Uz Novaka, da resi sve nedoumice oko GOAT debate

Dragan RS

pre 10 meseci

Svaki teniski fan me smije nista imati protiv Alkaraza. Momak je teniski supermen u ranoj fazi svoje karijere.

Ali jaba i mene kao i svakog Srbina izjede ljubomora, gdje sad da se pojavi kad Novak ima jos 2,3 god tenisa na vecem nivou kada nema Nadala i kada je jasno da mu ovi `mladi lavovi` nmg nista vec 5,6 godina sem Medvedeva na tvrdoj podlozi koji ipak nema neke fantazije o velikoj karijeri.

Nadam se da bar nece na travi biti ovoliki uragan gdje ipak Novak po igri i iskustvu veliki favorit na VB.

Nmg da docekam mec, nisam navikao Novaka da gledam u inferiornoj poziciji sem kada je igrao protiv Nadala na sljaci u citavoj karijeri ali sutra ce biti opet u takvoj.

Posle onog meca sa Medvedevim na US ovo je mec karijere Novaka. Da se razumijemo sutra ko pobijedi osvaja RG.

Nadajmo se Novakovoj glavi da ce dobiti ovaj mec, ako udju u fizicki obracun nece biti dobro.

Jos uvijek postoji nada za sva 4 GS u klandarskoj godini samo da nas Bog pogleda u petak.

Aleksandar Vukobratovic

pre 10 meseci

Vrlo moguće da je u pravu.
Mislim da su Noletove najbolje šanse na Wimbldonu i AO. Valjda će osvojiti bar taj jedan pa da ode miran u penziju i da se ne muči ko Serena…

VUK

pre 10 meseci

igra stariji čovek u 37 godini protiv mladića koji neki dan napunio 20 godina !!!! Novak mu može biti otac !! Sramota za momka od 20 godina je da mu na njegovoj podlozi , čiča u 37 gidini života u tri seta uzme više od 7 gemova. To nije ni realna borba. Mladost je mladost. Niko nije vreme pobedio.Ne može ni Novak.

Nebojsa

pre 10 meseci

Ovaj momak je bolji od Djokovica, igra bolji tenis, ima veliko samopouzdanje, jedina sansa Djokovica je iskustvo i dosta odigranih meceva.
E sad da li ce odluciti mladost i bolja forma, ili ce odluciti iskustvo.
Ja prednost dajem Novaku, zna da odigra ovakve meceve na svoju stranu.

Kolubarac

pre 10 meseci

Prema onome šta trenutno prikazuje i može Alkaras je favorit, ali možda bude nekakvih taktičkih iznenađenja s Novakove strane, tako da ko zna.

panda_medo

pre 10 meseci

Ali Novaka prikazase kao autsajdera... Alo bre, to je bre najbolji igrac ikada i svi nesto ocekuju da ce ga klinac ugazi 3:0... A ja bas mislim da ce biti obrnuto 3:0 ili 3:1 za Novaka. Spanac ima motivaciju i zelju? A Novak nema? Pa ima najvecu motivaciju ikada! Covek juri rekordnu titulu i ako je osvoji gazi nekoliko rekorda tom titulom, i naravno postaje zvanicno goat! Jeste Alkaraz jak i brz i igra superiorno, ali ako neko moze da ga dobije to je Djokovic koji je rušio i Nadala i Federera u najboljim izdanjima. Uveren sam da ce Djokovic ici na to da ga pregazi... Izvinjavam se na mozda preterivanju ali to je moje misljenje.

Boki

pre 10 meseci

Novak nema šanse protiv ovog malog, izgubiće 3-0....da je 10 godina mladji ovo bi verovatno bio najbolji meč sezone, ovako sa lošim kretanjem i nedovoljno spreman ima lagano da izgubi..... Novak osvaja Vimbldon i Australiju i sa 24 grrnd slema završava karijeru

VUK

pre 10 meseci

Samo da ne bude vrućina, jak vetar ili sunce pod nekim nezgodnim uglom. Da protivnik ne pogađa linije i ne kači loptica mrežu i da vodostaj Dunava kod Beške bude na normali....e onda je Španac obro zelen bostan !

Prognoza nevremena

pre 10 meseci

Srecno Nole...pa da slusamo himnu u nedelju dace Bog.
(anica velickovic, 7. jun 2023 11:20)

Pa možeš ti sad odmah da si poslušaš himnu!

Alex

pre 10 meseci

Kako je ovaj Vilander jadan i bijedan covjek..
kao teniser si nesto i vrijedio,ali sve poslije toga si jedna velika nula i sramota..sramota i za gledati i slusati!!!!
Navijam za Novaka ali prije svega za kvalitetan i kompetitivan tenis i svakako neka bolji tog dana pobijedi!!!

Gorivoje

pre 10 meseci

Stavili na Alkarasa kvotu 1.50 a na Đokovića 2.80. Čini se da će Alkaras lagano ovo da dobije sudeći po stručnjacima iz oblasti klađenja. Oni retko greše i ovo je poklon kvota.

To bi bilo to

pre 10 meseci

@ miro. Ne mogu da verujem da sve bukvalno shvataš.Kakav doping,svi znaju da ih testiraju kad im je volja.To je čista zezancija,sitna provokacija da se upecaju takvi kao ti.Uživaj u sportu i na ovim vestima-vreme sporta i razonode(stara dobra vremena i radio u rukama)

TRASH

pre 10 meseci

Svi su favoriti protiv Novaka,naravno u svlacionici,kad se stane na crtu,malo ih je ostalo(Nadal na RG) i ko jos? Federer Wimlbldon?Nadal Australija?
Novak je LEGENDA tenisa,ovaj klinac je odlican,ali takvih je bilo stotine.

Zoran

pre 10 meseci

Moj komentar je u vezi TENISERA Đokovića. Da ne bude zabune.

Ako uspe prvi set da održi ravnotežu, pa ili dobije ili izgubi u taj-brejku ili tesno, dobija ga sigurno. Ako, pak, dozvoli "napaljenku" da od prvog seta krene da "besni", osudio je sebe da sedne na prvi voz za Monako pre kraja turnira.
Sinoć se pokazala velika nesigurnost kod Španca kada mu se Cicipas u trećem setu približio i kad je rezultat krenuo da "klacka". Da je Španac kojim slučajem izgubio taj treći set a bilo je gusto, nisam siguran kao bi se zavšilo? Imam utisak da bi mu se igra načisto raspala i da bi ga, inače mentalno uvek inferiorni mada u ovom slučaju iskusniji Grk, verovatno pobedio.

anon

pre 10 meseci

Publika nece biti uz Nola, Vilander potcenjuje inteligenciju Parizana.

Verujem da ce Alkaras da tuce Nola 3-0 sa ubedljivom razlikom, pa ce ovaj opet da glumi da je povredjen.

Simo

pre 10 meseci

Ljudi kakav bre Alkaras. Pa on ne bi ni Cicipasa pobedio da nije unapred Cipiripiju naloženo da mora da izgubi. Videlo se to u prva dva seta. Kome je ono bio normalan tenis taj je prenaivan i ćorav.
Novak će ovaj meč da izgubi jer je tako dogovoreno unapred. Sponzori će polako da unište tenis.
Vidi se iz aviona da Novak nije raspoložen i da ga nešto muči.
Muka mu je što mora da igra a zna da ne sme da pobedi što mora da se folira, glumata i da na kraju izgubi jer mu tako šefovi traže.
I nije to prvi put da mu je tako nešto nametnuto.
Unapred je projektovano finale Zverev Alkaraz i to je to. Živi bili pa videli.

nisam ja, ja je

pre 10 meseci

Moje lično mišljenje je da je Borg najveći svih vremena, ili kako to tu nazivate, GOAT!

Lik je igrao svega nekoliko godina profesionalni tenis, osvojio 11 grand slamova, 5 puta Wimbledon i 6 puta Roland Garros zaredom bez izgubljenog seta, osvojio 66 titula, po tome je na 8. mjestu svih vremena, i s 24 godine otišao u penziju!
(Onkel Dagobert, 7. jun 2023 12:24)

AO ga nije zanimao, nije ni putovao tamo dole, a USO mu iz politickih razloga nije bilo dozvoljeno da osvoji. Danasnjim mladim je nemoguce docarati te politicke razloge tada, na vrhuncu hladnog rata, ali, tada je, po svaku cenu, US Open *morao* da osvoji samo i iskljucivo Amerikanac. Niposto nekakav sumnjivi, subverzivni, Svedjanin (onih iz Istocnog Bloka i onako tada tamo nije bilo).

Gaston

pre 10 meseci

Ne moze Alkaraz 5 sati ovako ludacki da udara lopticu i kraj price.Imace Novak dosta sansi u ovom mecu,bez obzira sto je 16 godina stariji....Alkaraz nema plan B,vec igra ludacki od pocetka do kraja sa ogromnim intezitetom.
(Simke, 7. jun 2023 11:25)
Zato se nece igrati 5h, već pola od toga max. Carlitos je mećava.

mile

pre 10 meseci

Mali igra odlican tenis..ali je ovo slem i igra se na tri dobijena seta. Ako Novak bude proradio kako ume dzabe mu sve.
Srecno Nole...pa da slusamo himnu u nedelju dace Bog.
(anica velickovic, 7. jun 2023 11:20)

Imas na YT, aliako volis spansku, gledaj finale RG.

Velizar

pre 10 meseci

Po do sada prikazanom na sezoni na sljaci, a pogotovo na RG Novak moze biti presrecan da uhvati set. Za pobedu u mecu mislim da mu je jedina sansa da setovi nekim cudom odlaze i TB. Miskim da cemi videti dista Nivakive nervoze, deranja na strucni stab, odlazaka u toalet, medicak time out-a, miguce i samu oredaju meca, ako Alkaras bas krene da dominira. Nista Nivak nije naucio od Nadala koji GS igra samo, ako i kad je u top formi poslednjih godina i vesto izbegava da neko nad njim izdominira. Sve nesto mislim da Novaku ovo trenutno, dakle TRENUTNO nije trebalo !

varburg limuzina

pre 10 meseci

Zanimljivo bi bilo gledati mec Alkarasa protiv 10 godina mladjeg Nadala na sljaci. Au kako bi tu pucalo sa obe strane. Sumnjam da bi se Nadal naosvajao ovoliko Roland Garos pehara. Bojim se da Novak ne odustane prerano kao Cicipas ako krene lose. U toj upornosti Nadal je najbolji ikad. Novak ce biti u fazonu "Hmm mali je prejak a ja nisam imao sjajnu sezonu na sljaci. Zasto da rizikujem povredu, sacekacu ga na travi za mesec dana i doci do rekorda".

Ja

pre 10 meseci

@Asteriks

Kakve to ima veze? Po tome svi u fudbalu bi trebali da navijaju za Real i Brazil, da osvoje što više? Ljudi navijaju za one koji su im simpatični, a Novak je većini antipatičan. Osim naravno Srbima.

Lajavi krelac

pre 10 meseci

US Open *morao* da osvoji samo i iskljucivo Amerikanac. Niposto nekakav sumnjivi, subverzivni, Svedjanin (onih iz Istocnog Bloka i onako tada tamo nije bilo).
(nisam ja, ja je, 7. jun 2023 16:42)

Kako bi se Nastase, Lendl, Kafeljnikov, Gerulaitis, Mečir, Fibak, Edberg i Vilander nasmejali kad bi ovo pročitali...

VUK

pre 10 meseci

igra stariji čovek u 37 godini protiv mladića koji neki dan napunio 20 godina !!!! Novak mu može biti otac !! Sramota za momka od 20 godina je da mu na njegovoj podlozi , čiča u 37 gidini života u tri seta uzme više od 7 gemova. To nije ni realna borba. Mladost je mladost. Niko nije vreme pobedio.Ne može ni Novak.

Prognoza nevremena

pre 10 meseci

Srecno Nole...pa da slusamo himnu u nedelju dace Bog.
(anica velickovic, 7. jun 2023 11:20)

Pa možeš ti sad odmah da si poslušaš himnu!

Simo

pre 10 meseci

Ljudi kakav bre Alkaras. Pa on ne bi ni Cicipasa pobedio da nije unapred Cipiripiju naloženo da mora da izgubi. Videlo se to u prva dva seta. Kome je ono bio normalan tenis taj je prenaivan i ćorav.
Novak će ovaj meč da izgubi jer je tako dogovoreno unapred. Sponzori će polako da unište tenis.
Vidi se iz aviona da Novak nije raspoložen i da ga nešto muči.
Muka mu je što mora da igra a zna da ne sme da pobedi što mora da se folira, glumata i da na kraju izgubi jer mu tako šefovi traže.
I nije to prvi put da mu je tako nešto nametnuto.
Unapred je projektovano finale Zverev Alkaraz i to je to. Živi bili pa videli.

Velizar

pre 10 meseci

Po do sada prikazanom na sezoni na sljaci, a pogotovo na RG Novak moze biti presrecan da uhvati set. Za pobedu u mecu mislim da mu je jedina sansa da setovi nekim cudom odlaze i TB. Miskim da cemi videti dista Nivakive nervoze, deranja na strucni stab, odlazaka u toalet, medicak time out-a, miguce i samu oredaju meca, ako Alkaras bas krene da dominira. Nista Nivak nije naucio od Nadala koji GS igra samo, ako i kad je u top formi poslednjih godina i vesto izbegava da neko nad njim izdominira. Sve nesto mislim da Novaku ovo trenutno, dakle TRENUTNO nije trebalo !

mile

pre 10 meseci

Mali igra odlican tenis..ali je ovo slem i igra se na tri dobijena seta. Ako Novak bude proradio kako ume dzabe mu sve.
Srecno Nole...pa da slusamo himnu u nedelju dace Bog.
(anica velickovic, 7. jun 2023 11:20)

Imas na YT, aliako volis spansku, gledaj finale RG.

miro

pre 10 meseci

Vi što tražite doping test za Alcaraza treba da se sramite. Momak u punom treningu i ima 20 godina ali vi ste već pronašli razlog za (možebitni) poraz .. pokazujete veliku vjeru u Novaka nema šta , pravi ste navijači. Kako bi bilo da se stalno traži doping test za Novaka , kako bi onda reagirali .. igrač koji nije mogao izdržati teške mečeve a kasnije sposoban igrati teške mečeve po 5-6 sati , ponekad jedan za drugim , igrač koji je vrlo često igrao na granicama mogućnosti i gotovo uvijek izlazio kao pobjednik , igrač koji se u poznim igračkim godinama obračunava sa mladićima kao od šale , koji je uvijek spremniji od suparnika , igrač koji uzima raznorazne tablete i pripravke u toku meča .. on nije sumnjiv, sumnjiv je mladić od 20 godina samo zato što je jak kao bik , mišić na mišiću dok Novak izgleda slab i mršav .. malo se zapitajte što pišete .. ja osobno nikad nisam sumnjao u Novaka jer za to nema razloga , testiraju oni njih vrlo često ali samo želim reći kako to izgleda kad bi se sumnjalo na svakoga , Novak bi bio sumnjiviji od Alcaraza ali nisam nigdje nikad pročitao tako nešto u stranim medijima .. samo je na našim prostorima svatko sumnjiv , pogotovo ako je dobar i opasan .

anon

pre 10 meseci

Publika nece biti uz Nola, Vilander potcenjuje inteligenciju Parizana.

Verujem da ce Alkaras da tuce Nola 3-0 sa ubedljivom razlikom, pa ce ovaj opet da glumi da je povredjen.

Boki

pre 10 meseci

Novak nema šanse protiv ovog malog, izgubiće 3-0....da je 10 godina mladji ovo bi verovatno bio najbolji meč sezone, ovako sa lošim kretanjem i nedovoljno spreman ima lagano da izgubi..... Novak osvaja Vimbldon i Australiju i sa 24 grrnd slema završava karijeru

Ja

pre 10 meseci

@Asteriks

Kakve to ima veze? Po tome svi u fudbalu bi trebali da navijaju za Real i Brazil, da osvoje što više? Ljudi navijaju za one koji su im simpatični, a Novak je većini antipatičan. Osim naravno Srbima.

VUK

pre 10 meseci

Samo da ne bude vrućina, jak vetar ili sunce pod nekim nezgodnim uglom. Da protivnik ne pogađa linije i ne kači loptica mrežu i da vodostaj Dunava kod Beške bude na normali....e onda je Španac obro zelen bostan !

varburg limuzina

pre 10 meseci

Zanimljivo bi bilo gledati mec Alkarasa protiv 10 godina mladjeg Nadala na sljaci. Au kako bi tu pucalo sa obe strane. Sumnjam da bi se Nadal naosvajao ovoliko Roland Garos pehara. Bojim se da Novak ne odustane prerano kao Cicipas ako krene lose. U toj upornosti Nadal je najbolji ikad. Novak ce biti u fazonu "Hmm mali je prejak a ja nisam imao sjajnu sezonu na sljaci. Zasto da rizikujem povredu, sacekacu ga na travi za mesec dana i doci do rekorda".

Asteriks

pre 10 meseci

Tuzno je to da i nakon 22 gren slema,toliko godina karijere,nestvarnih rezultata,Novak sa 36 godina juri 23 gren slem,juri istoriju,a opet vidim ljudi sirom svijeta navijaju da Alkaraz pobjedi koji je tek poceo da igra tenis i pred kim je biducnost i mnogo osvojenih titula...Znaci ipak je tacna ona teza sve ove godine,neka pobjedi bilo ko samo ne Novak...Nenormalno skroz...Ajde Nole,u inat svima,osvoji 23 gren slem.

Gaston

pre 10 meseci

Ne moze Alkaraz 5 sati ovako ludacki da udara lopticu i kraj price.Imace Novak dosta sansi u ovom mecu,bez obzira sto je 16 godina stariji....Alkaraz nema plan B,vec igra ludacki od pocetka do kraja sa ogromnim intezitetom.
(Simke, 7. jun 2023 11:25)
Zato se nece igrati 5h, već pola od toga max. Carlitos je mećava.

Onkel Dagobert

pre 10 meseci

Moje lično mišljenje je da je Borg najveći svih vremena, ili kako to tu nazivate, GOAT!

Lik je igrao svega nekoliko godina profesionalni tenis, osvojio 11 grand slamova, 5 puta Wimbledon i 6 puta Roland Garros zaredom bez izgubljenog seta, osvojio 66 titula, po tome je na 8. mjestu svih vremena, i s 24 godine otišao u penziju!

chica

pre 10 meseci

Kako je ovo sve providno. Nadal odlazi i onda Nike, ATP, moraju imati svog novog heroja. Bedno. Uzdižu klinca koji još ništa nije osvojio.

Soko

pre 10 meseci

Pre nego što bi potvrdio da je Alkaraz superstar, morao bih da vidim njegov anti doping test. Mali puca od snage.
Savat za Novaka , šetaj ga levo, desno sa svakim udarcem ( malo slabije pokriva prostor). Kopiraj njegov neodbranjivi udarac( forhend drop šot) i napadni ga sa njegovim oružjem.

Stefan

pre 10 meseci

Drago mi je sto je pritisak na Alkarazu. Gledao sam ga sinoc,iskreno po meni vise je Cicipas gresio nego sto je ovaj igrao nesto spektakularno. Covek je samo na bekend izbacio van terena 30 loptica. Po meni je Nadal mnogo bolji igrac tako da ako Nole odigra kako treba dobice on ovo lagano.

anica velickovic

pre 10 meseci

Mali igra odlican tenis..ali je ovo slem i igra se na tri dobijena seta. Ako Novak bude proradio kako ume dzabe mu sve.
Srecno Nole...pa da slusamo himnu u nedelju dace Bog.

Gorivoje

pre 10 meseci

Stavili na Alkarasa kvotu 1.50 a na Đokovića 2.80. Čini se da će Alkaras lagano ovo da dobije sudeći po stručnjacima iz oblasti klađenja. Oni retko greše i ovo je poklon kvota.

yu

pre 10 meseci

Vikander naglašava da je . Jer Nole je vrh prema kome se treba ravnati i nije on isto što i uspavani Ciciban.
Vikander se pravi blesav, kao dAlkataz superheroj, ne rekavši da je Novak - krov tenisa zemaljske kugle. Mimo toga nema, niti drugog može biti dok ove generacije žive.
Možda Alkaraz i prestigne to, ali ima
da vesla i vesla, što reče Nole ne zna. A zna dobro, drugo je što iz pakosti, prema Novaku nema poštovanje i sve bi što je Nole uradio, bacio kao da nije postojalo.
To je "objektivni"Vilander. Nole može da izgubi meč, ali ne može biti poražen! Zapamti jednom Matse!

s

pre 10 meseci

U prethodnih 15 godina gledanja Novaka, on je najbolji kada nije favorit i kada je potcenjen.

Deluje Alkaras nepobedivo. Ima Nadalov forhend s tonom spina i snagom Del Potra koji deluje neodbranjivo i kao slag na tortu ima drop shot i brzinu da stigne isti. Medjutim, servis mu je prosecan, bekhend los, brz jeste, ali mnogo trci i samim se umara.

Novac je davio Nadala kada je Nadal bio na vrhuncu, davio Federera kada je delovalo da nakon 6 1 6 0 setova pre Novaka niko mu ne moze nista. Udavice Novak i Alkarasa i cini mi se ove godine cak 3 puta. Ova godina mi mirise na kalendarski slem koji ce uzeti uz tonu prenamaganja, kuknjave, mucenja, ali uzece.

Ozbiljan teniser -rekreativac

pre 10 meseci

Na veliku žalost, mladi talentovani španac je pod pritiskom sponzora i morao je da se dopinguje protiv Cicipasa. Zato je meč s Novakom pomeren na petak, nebi li se oporavio. Tako da Nole ima velike šanse, da ga na prirodan način provoza... Idemooo 23

Zoran Knezevic

pre 10 meseci

Alkaraz je pojas za spasavanje mnogima koji, iz samo sebi znanih razloga, panično mrze Novaka Djokovića, očekujući i radujući se svakom njegovom porazu. Novak ih je do sada satirao svojim pobedama pa im Alkaraz dodje kao neki čudotvorni napitak, koji će ih podići iz mrtvih. Konačno, i ljudi u okruženju, kao i deo gradjana Srbije, čiji je jedini kvalitet mržnja prema Novaku, u Alkarazu su dobili utehu i nadu. Ako im Novak pokopa i tu nadu, sanatorijumi će biti puni.

Max

pre 10 meseci

U pravu je Mars. Nole nije zaboravio da igra ali se vidi uticaj krštenice. Nema više brzine koja ga je krasila i snage u udarcima. Ovo sto sad prikazuje je 50% Novaka od pre nekoliko godina, a i takav moze da se nosi sa igračima 15 ili 20 god mladjim od njega( ako to nije pokazatelj kakav je monstrum bio onda ne znam šta je).
Srećno Novaku pa da bude u nedelju 23.

Ivan

pre 10 meseci

Ako dobije Alcaraz, Novak će uzeti WB.
Ako dobije Djokovic, imaćemo sindrom JJ i J.Henin, tj. Alcaraz će biti samo jedan u nizu čiju je karijeru masakrirao Nole i u startu zapečatio.

zxcvb

pre 10 meseci

Slažem se. Alkaraz trenutno igra maestralno, a Novak inače zna da ima problema protiv igrača koji forhend udaraju jako i precizno. Takve je obično dobijao konstantno im igrajući na bekhend, ali problem je što je Alkarazu i bekhend vrhunski udarac. Hteli mi to da priznamo ili ne, dečko jednostavno igra tenis koji je vrlo blizu tenisu koji su igrali Nadal, Federer i Djokovic u svojim najboljim danima, i kladionice to i potvrđuju (1.4 kvota na Alkaraza, skoro 3 na Djokovica). Realno mali je sada favorit uzimajući i u obzir da je Novak daleko od svoje vrhunske forme, i po meni igra trenutno bolji tenis, ali Novak ga može dobiti na iskustvo i inteligenciju, to je na njegovoj strani. Neka mu je sa srećom pa kako bude. Ipak je sve ovo samo igra s lopticom.

Profesor plagijator!

pre 10 meseci

Prvo Cicipas je bio limitiran na bekhend strani. Drugo Cicipas mentalno slab. Trće Cicipas jednoručni bekhend koristi. To su 3 elementa u kojima Novak neće biti limitiran u meču protiv ovog dečkića. Novak je primetio da je dečkić jako uznemiren kada gubi i to će koristiti. Novak ima snagu za dug meč od 5 setova, a ovaj dečkić maksimum 3 sata. Moj zaključak da će DEČKIĆ sagoriti i izgubiti meč!

Aleksandar Vukobratovic

pre 10 meseci

Vrlo moguće da je u pravu.
Mislim da su Noletove najbolje šanse na Wimbldonu i AO. Valjda će osvojiti bar taj jedan pa da ode miran u penziju i da se ne muči ko Serena…

noleisthebest

pre 10 meseci

Kako se loze svi na ovog malog, a sve PR, najk pumpa keshericu posto su zlatne koke federer i nadal u pemziji.
Nole ce gi otera na fabricka podesavanja u petak.

Alex

pre 10 meseci

Polemike, polemike...Razglabanja... Isto je bilo pre finala AO sa Medvedevim. Kao, Medvedev nezaustavljiv, sve pocistio do finala , u pet setova, tezak mec bla, bla, bla. Nole ga pocistio. Jeste, ovo je druga podloga, Nole je stariji, ali potpisujem 3:0 za Noleta.

Alex

pre 10 meseci

Kako je ovaj Vilander jadan i bijedan covjek..
kao teniser si nesto i vrijedio,ali sve poslije toga si jedna velika nula i sramota..sramota i za gledati i slusati!!!!
Navijam za Novaka ali prije svega za kvalitetan i kompetitivan tenis i svakako neka bolji tog dana pobijedi!!!

kole

pre 10 meseci

Jedva su docekali negoga sa zapada da mogu da balave nad njim i da sto pre otpisu Noleta sklanjajuci medijski fokus sa njega na Alkaraza. Ja mislim da ce oni slaviti kad Nole ode iz tenisa, jer mi smo za njih ruski spijuni i nikad nes nece postovati. To sto neki trabunjaju o Noletovim godinama je smesno. On do juce nije izgubio ni jedan set, a igrao je protiv mladih i talentovanih tenisera. Nisam primetio ni da su brzi ni izdrzljiviji od njega. On ovo dobija 3:1.

nikos

pre 10 meseci

"Vilander: Brzina Alkarasa može biti previše za Novaka"

Vulander se bas nije proslavio prognozama, vrlo cesto ne vidi sumu od drveta.
Za Novaka postoji samo jebna previse stvar a to je ON sam. Ako odluci da pobedi i tako krene onda mladi Spanac nema cemu da se nada.

Boža

pre 10 meseci

Opklade su 1.50 za pobedu Alkaraza, 2.75 za pobedu Novaka, znači da je Alkaraz jasan favorit. Svaki put kad je Novak bio autsajder dobijao bi meč, i sad će, živi bili pa videli.

nisam ja, ja je

pre 10 meseci

Moje lično mišljenje je da je Borg najveći svih vremena, ili kako to tu nazivate, GOAT!

Lik je igrao svega nekoliko godina profesionalni tenis, osvojio 11 grand slamova, 5 puta Wimbledon i 6 puta Roland Garros zaredom bez izgubljenog seta, osvojio 66 titula, po tome je na 8. mjestu svih vremena, i s 24 godine otišao u penziju!
(Onkel Dagobert, 7. jun 2023 12:24)

AO ga nije zanimao, nije ni putovao tamo dole, a USO mu iz politickih razloga nije bilo dozvoljeno da osvoji. Danasnjim mladim je nemoguce docarati te politicke razloge tada, na vrhuncu hladnog rata, ali, tada je, po svaku cenu, US Open *morao* da osvoji samo i iskljucivo Amerikanac. Niposto nekakav sumnjivi, subverzivni, Svedjanin (onih iz Istocnog Bloka i onako tada tamo nije bilo).

Simke

pre 10 meseci

Ne moze Alkaraz 5 sati ovako ludacki da udara lopticu i kraj price.Imace Novak dosta sansi u ovom mecu,bez obzira sto je 16 godina stariji....Alkaraz nema plan B,vec igra ludacki od pocetka do kraja sa ogromnim intezitetom.

drćl

pre 10 meseci

Ako sam imao strah od meča protiv Alkaraza,sad posle oglašavanja Vilandera potpuno sam opušten.
Njegova sumnja u Novaka je takav maler za njegove protivnike da je to ne objašnjivo.

To bi bilo to

pre 10 meseci

@ miro. Ne mogu da verujem da sve bukvalno shvataš.Kakav doping,svi znaju da ih testiraju kad im je volja.To je čista zezancija,sitna provokacija da se upecaju takvi kao ti.Uživaj u sportu i na ovim vestima-vreme sporta i razonode(stara dobra vremena i radio u rukama)

Sou Biznis

pre 10 meseci

Kakve to ima veze? Po tome svi u fudbalu bi trebali da navijaju za Real i Brazil, da osvoje što više? Ljudi navijaju za one koji su im simpatični, a Novak je većini antipatičan. Osim naravno Srbima.
(Ja, 07. jun 2023 14:17)

Nije tacno! Evo ja sam Spanac i navijam za Novaka!!

pobor

pre 10 meseci

Aj i ja da probam nesto pametno da napisem. Pratim tenis jod od vremena Zivojinovica. Mislim da kladionice ne grese. Alkaraz je po prikazanom apsolutni favorit. Nole je igrao solidno, ne i spektakularno. E sad, postoji ono ali. Ako Nole dobro krene a mali pogresi par puta u besomucnom samaranju loptice, sve je moguce. U tenisu je momentum mnogo bitan, a i iskustvo. Ali ako cemo realno, bez strasti, u ovom momentu pobediti Alkaraza je Sizifov posao. Ipak, ako neko to moze, Novak je taj.

Aleksandrius95

pre 10 meseci

Rešenje za Novaka, igra bliža osnovnoj liniji , topspin duboki udarci i miks kik i ravnih servisa u Alkarasov bekhend..i naravno da ne igra koliko mu treba nego da od starta postavi nivo..Lakše reći nego učiniti, i pola kila semenki i domaćeg vina i uživanje da nadam se pozitivnim ishodom za našeg! Sportski pozdrav

baja

pre 10 meseci

Mali nema neki posebno dobar servis a ceka ga najbolji reterner ikada a to znaci da klinja nece dobijati lopte niti tempo koji njemu odgovara. kada dobije kontraritam malac nece imati plan B jer niti ima dovoljno iskustva da promeni svoju igru niti je u mogucnosti - jer ako ne bude imao vinere i intezitet i proba da igra takticki sa Najvecim bice pometen. Kako mec bude odmicao Nole ce imati sve vecu mentalnu prednost jer ako si malo izbacen iz ritma onda se prvo oseti na jakim udarcima/vinerima odlaze u aut ili mrezu nesto cesce. Meni deluje da ce Nole da izgubi prvi set na citanje a onda ide 3 u nizu za Legendu.

Tinpu

pre 10 meseci

Jel se secate sta je bilo kad smo svi prvi put pomislili da je Nole nepobediv?
Bas tu na roland Grarosu bio je u seriji od one 42 uzastopne pobede i naleteo je na Federera. Polako. Ocekujem sutra strasan mec.

Zmi Zmi

pre 10 meseci

Gledam Karlita juce i mislim kako ce bre Djokovic da pobedi ovog lika. Onda se setih da je to ipak Djokovic. Naizgled nemoguca misija, ali….

Nebojsa

pre 10 meseci

Ovaj momak je bolji od Djokovica, igra bolji tenis, ima veliko samopouzdanje, jedina sansa Djokovica je iskustvo i dosta odigranih meceva.
E sad da li ce odluciti mladost i bolja forma, ili ce odluciti iskustvo.
Ja prednost dajem Novaku, zna da odigra ovakve meceve na svoju stranu.

Stanje stvari

pre 10 meseci

Mats u još jednoj epizodi-Baba vračara.Kad god nije verovao ili nije hteo da veruje u Novaka,ovaj ga je demantovao.Što se tiče brzine,naravno da je potrebna ali ne govorimo o atletici nego tenisu.U tenisu biti brz,ne znači apsolutno ništa ako ne odigraš udarac kako treba i gde treba.

Milos84

pre 10 meseci

1.50 kvota na Alkaraza, 2.67 na Novaka. Ne secam se kad je poslednji put Nole bio toliki autsajder prema bukmejkerima. Def moraće da digne lestvicu od samog starta za dva prenosa više ako misli da pobedi Španca. Verujem da može, al ovo što je igrao do sada neće biti dovoljno ako to ne učini.

War Inside My Head

pre 10 meseci

Jasno je da je tzv. hype oko Alkarasa na najvišem mogućem nivou,nov,mlad,vanserijski talenat,osvaja turnire,igra maksimalnim intenzitetom,na kraju br.1 je na ATP listi,mada više spletom okolnosti,nego što je realno stanje.Ali vratimo se 10 godina unazad,sjetimo se koliko je bilo zvijezda u usponu,proricali su im superstar nivo,velika trojka uz Mareja i Vavrinku im je razbila snove.Tim,njemu se proricala budućnost tipa osvojiće dvocifreni broj GS,pa Zverev,da ne nabrajam dalje,ništa spektakularno ne uradiše,najviše zbog nedovoljno jake psihe.Alkaras sutra jeste favorit,međutim nisam siguran da li bi to bio da je Đoković došao u punoj,prevashodno,fizičkoj formi,bez sitnih povreda,sa dobrim rezultatima na šljaci?Biće svakako interesantno,pita se i Novak,samo se nadam da će se ujutru probuditi u svom modu,a onda...

Ivan

pre 10 meseci

Alcaraz igra punom snagom tokom celog meča i to je za poštovanje.
Pritom je veoma precizan, lucidan i hrabar.
Međutim, dugoročno, čeka ga sudbina Nadala što se tiče povreda.
Sve ima svoje.
Đoković ima drugačiji pristup, i zato i traje toliko dugo.

Mihael

pre 10 meseci

Ono što je Alkaraz sinoč radio je igra opuštena. Tsitsipas ga nije uspio gurnuti iz komfor zone. To se dešava kad prepustite protivniku da radi šta hoče. Alkaraza ako Novak bude pritisko, ti udarci nemaju šanse da svi završavaju u polju. A kad počne sumnja onda če završit isto kao što je na prošlom mastersu kad ga je pobedio igrač za kojeg nikad u životu nisam čuo.

aca

pre 10 meseci

Kao "ljudi sve vise pricaju o njemu" hahahha

Pa kako da ne pricaju kada ATP gura marketing na max.. svaki dan citas o njemu, takvi kao ti ga velicaju non stop..
Pa sta god u kratkom roku ponovis 100x ti ces kreirati to kao istinu..

Od prvog momenta kada je uzeo prvo mesto sa 6000 bodova vi se pricali kao da je to zasluzio i ako ste vi oduzeli bodove djokovicu sa tad 2 GS o cemu pricati vise..

Mohikanac_'91.

pre 10 meseci

Kakva je bila situacija po Djokovica prosle godine u ovo vreme, sad je super. Treba toga da se priseti pre meca i udje rastereceno, jer nema sta da izgubi i kome vise da se dokazuje. Sve je to na strani Alkarasa.

Neko iz mase...

pre 10 meseci

Bice jako tezak mec, ocekujem spektakl u 5 setova, gde se nadam da ce igra Alcaraza malo oslabiti, a Novak mentalnom cvrstinom okrenuti momentum. mada bih voleo da nas sve iznenadi kao na AO 2019 i pocisti malog sa 3:0, kao Nadala koji do finala nije imao izgubljen set i delovao nezaustavljivo.
Pozzz

JPR

pre 10 meseci

Igrali su samo jednom zato sto nisu ima priliku, Nole je izgubio na RG prošle godine od Nadala, kao i Alkaraz od Zvereva, na Wibledonu je Alkaraz puko od Sinera, dobio U.S Open a Novak nije mogao igrati, na AO Alakarz nije bio tu, povređen nekoliko meseci a tek počeo karijeru… tako da globalno ništa noje čudno. Ovo je prvi put da se sastaju na tri dobijena seta, prošli put na dva u Madridu 2022e, pa i tu je bilo gusto, ali na tri seta je uvek druga priča. Za mene je 50-50, sa jedne strane glad i iskustvo, sa druge želja i mladost, ne znam o kojoj brzini priča izgubljeni Mats, izgleda da je promašio neke meceve, ali biće ovo velika bitka i nadam se dobrom tenisu pogotovo… Alkarazu više odgovara šljaka, kao često Spancima, pa i da dobije, ok, ali nije stari vuk sve još rekao…

Olja

pre 10 meseci

Da, baš tako. Na njegovoj strani su mladost i brzina, ali ipak, nadamo se, presudiće dugogodišnje iskustvo pa će Novak biti taj koji će ući u finale.

Dragan RS

pre 10 meseci

Svaki teniski fan me smije nista imati protiv Alkaraza. Momak je teniski supermen u ranoj fazi svoje karijere.

Ali jaba i mene kao i svakog Srbina izjede ljubomora, gdje sad da se pojavi kad Novak ima jos 2,3 god tenisa na vecem nivou kada nema Nadala i kada je jasno da mu ovi `mladi lavovi` nmg nista vec 5,6 godina sem Medvedeva na tvrdoj podlozi koji ipak nema neke fantazije o velikoj karijeri.

Nadam se da bar nece na travi biti ovoliki uragan gdje ipak Novak po igri i iskustvu veliki favorit na VB.

Nmg da docekam mec, nisam navikao Novaka da gledam u inferiornoj poziciji sem kada je igrao protiv Nadala na sljaci u citavoj karijeri ali sutra ce biti opet u takvoj.

Posle onog meca sa Medvedevim na US ovo je mec karijere Novaka. Da se razumijemo sutra ko pobijedi osvaja RG.

Nadajmo se Novakovoj glavi da ce dobiti ovaj mec, ako udju u fizicki obracun nece biti dobro.

Jos uvijek postoji nada za sva 4 GS u klandarskoj godini samo da nas Bog pogleda u petak.

Zokara

pre 10 meseci

Nole ide u mec neopterecen i uloga favorita je na protivniku sto je dodatna olaksavajuca okolnost. Bude li mentalno pri stvari videcemo svasta.

Mirko Kojotovski

pre 10 meseci

Juce gledam Noleta kao uvek na engleskom kanalu.
Koliko su ljudi pedantni da statistiku po setu predstave publici koliko je Đoković dominantan i svestran.
Prvi set jednosmerno ,drugi je poceo da seta Kačanova a u trecem i četvrtom udarao je skoro indenticno po sredini bekendu i forhendu da ovaj nije vise znao kud da se krece.
Zatim procenat dobijenog prvog servisa je bio 100%.
Na kraju jedan lik kaže koliko je moćan da i kad izgubi dva seta procita igru i namece svoj ritam koji niko ne moze da prati.
Meni mali nista nije posebno.
Recimo Conga,DelPotro,Vavrinka,Marej su svet za sebe za klinca.
Rođa i Rafaelo su druga dimenzija.
Može to Nole rešiti ako bude svoj.
Mada lova vrti gde burgija ne može

Seljak iz Blacburga

pre 10 meseci

Iznenadjuje koliko u ovoj zemlji ima jadovana, koji žive za dan kada će se neko pojaviti da pobedi Novaka Djokovića? Novak im je satro skoro 20 godina života, idući iz pobede u pobedu, ovajajući trofej za trofejom. To su za njih bili najnesrećniji dani, dani puni tuge i patnji. Na vidiku je, konačno, njihov Alkaraz, koji može da im pomogne. Da pobedi Novaka kako bi oni uživaliu njegovom porazu i svršavali od prevelike sreće. Mogu ponosno da kažu: "Eto, ni Novak nije nepobediv, i on ima mana".

neko

pre 10 meseci

Ali konstatacija " mislim ima nade za covecanatvo" zbog nekog tenisera je glupo, kao da je neki naucnik i nesto dobro i korisno uradio za svijet.

Kg

pre 10 meseci

Realno gledano, svako ko se razume u tenis zna da je Alkaraz apsolutni favorit. Ali svako ko, kao ja, prati Novaka jos od juniorskih dana zna da Novak moze bilo koga bilo kad da razbije. Ne verujem da Novak pobedjuje ali se nadam vise nego ikada. Sto bi rekao Variljas sanse su 50-50. Ako Novak pobedi ja cu prvi da slavim. Idemoooo

titi

pre 10 meseci

Nekoliko uhvaćenih drop šotova na početku meča će Alakarasu poljuljati samopouzdanje. Novak obično ima kasno paljenje tako da ovaj put će morati drugačije i ako uspe u tome biće sve u redu.

Cole

pre 10 meseci

Odlicna vest i analiza!!!
Nista lepse nego kao godinama
unzad da Vilander Novakovog
rivala proglasava favoritom,
a svi znamo kako su se ti mecevi
zavrsavali. Poz i idemo na 3/23 GS!!!

Nole

pre 10 meseci

Pre nego što bi potvrdio da je Alkaraz superstar, morao bih da vidim njegov anti doping test. Mali puca od snage.
Savat za Novaka , šetaj ga levo, desno sa svakim udarcem ( malo slabije pokriva prostor). Kopiraj njegov neodbranjivi udarac( forhend drop šot) i napadni ga sa njegovim oružjem.
(Soko, 07. jun 2023 12:30)
hocu brate ,hvala ti

Zeljko

pre 10 meseci

Poznato je koliko Mats obozava Noleta, da moze sve titule bi mu osporio. Ako Bog "dane" pa Nole osvoji "Rolanda" ovaj ce umreti od ljubomore.

TRASH

pre 10 meseci

Svi su favoriti protiv Novaka,naravno u svlacionici,kad se stane na crtu,malo ih je ostalo(Nadal na RG) i ko jos? Federer Wimlbldon?Nadal Australija?
Novak je LEGENDA tenisa,ovaj klinac je odlican,ali takvih je bilo stotine.

Tormund

pre 10 meseci

Novak, vlasnik 22GS titule, 38 mastersa, 6 zavrsnih turnira, apsolutni rekorder po broju nedelja na prvom mestu igra protiv superheroja? Ok, mali igra zestok tenis, ali malo respekta za Novaka koji je jos tu i nema nameru da se skloni tek tako u stranu. Jedva čekam duel, onako teniski gledano, da vidimo sudar generacija, Novak vec protiv nekog trećeg talasa, pa neka pobedi bolji.

tenisman

pre 10 meseci

U pravu je matori Šved. Novak mora da izvuče najbolji meč sezone za pobedu. Mali Karlitos je kao hibrid Novaka i Nadala, sve ima od svakoga. Novak mora da ide po poen, gađa one svoje oštre uglove, pogađa BH paralele. Ne sme biti pasivan jer ovaj se hrani tim bombama iz forhenda. Realno najteži zadatak posle Nadala na šljaci. Zato treba da se opusti i uživa. Nije favorit i to je skroz okej.

Taktički i mentalno Novak je viši nivo. Ako ga natera u nervozu i promašaje već od prvog/drugog seta biće otvoren meč. Bilo bi fenomenalno pobediti, čisto da se pošalje poruka da se ćale tenisa još pita. Ajmo bre!

Kolubarac

pre 10 meseci

Prema onome šta trenutno prikazuje i može Alkaras je favorit, ali možda bude nekakvih taktičkih iznenađenja s Novakove strane, tako da ko zna.

ultra boban

pre 10 meseci

Neverovatno bitan mec za Novaka, ako dobije otvara se realna mogucnost za kalendarski slem. Ako Alkaraz dobije, verovatno prisustvujemo stvaranju nove super-zvezde tenisa. Realno slaba mu je konkurencija, Novak je u godinama, Nadal tesko da ce moci da se vrati na svoj nivo, Cicipas je ocigledno novi Conga ili Berdih, Rune, Zverev, sve je to nivo ispod Alkaraza. Uz Novaka, da resi sve nedoumice oko GOAT debate

Sve je bitno

pre 10 meseci

Brzina i eksplozivna snaga su bitni za uspeh u tenisu što Alkaras obilato poseduje i tu je Vilander u pravu ali su veoma bitni i izdržljivost, fleksibilnost i ,,mentalna snaga'' a tu se Novak pita! Što se duže meč bude igrao Novakove šanse na pobedu će se uvećavati, bitno je da u prva 2 seta dobije bar jedan...

panda_medo

pre 10 meseci

Ali Novaka prikazase kao autsajdera... Alo bre, to je bre najbolji igrac ikada i svi nesto ocekuju da ce ga klinac ugazi 3:0... A ja bas mislim da ce biti obrnuto 3:0 ili 3:1 za Novaka. Spanac ima motivaciju i zelju? A Novak nema? Pa ima najvecu motivaciju ikada! Covek juri rekordnu titulu i ako je osvoji gazi nekoliko rekorda tom titulom, i naravno postaje zvanicno goat! Jeste Alkaraz jak i brz i igra superiorno, ali ako neko moze da ga dobije to je Djokovic koji je rušio i Nadala i Federera u najboljim izdanjima. Uveren sam da ce Djokovic ici na to da ga pregazi... Izvinjavam se na mozda preterivanju ali to je moje misljenje.

RS

pre 10 meseci

Ок, ево јединог правог теста за Алкараза. Уколико побиједи у Петак Новака, заиста је тренутно најбољи тенисер свијета. Ако побиједи.

Zoran

pre 10 meseci

Moj komentar je u vezi TENISERA Đokovića. Da ne bude zabune.

Ako uspe prvi set da održi ravnotežu, pa ili dobije ili izgubi u taj-brejku ili tesno, dobija ga sigurno. Ako, pak, dozvoli "napaljenku" da od prvog seta krene da "besni", osudio je sebe da sedne na prvi voz za Monako pre kraja turnira.
Sinoć se pokazala velika nesigurnost kod Španca kada mu se Cicipas u trećem setu približio i kad je rezultat krenuo da "klacka". Da je Španac kojim slučajem izgubio taj treći set a bilo je gusto, nisam siguran kao bi se zavšilo? Imam utisak da bi mu se igra načisto raspala i da bi ga, inače mentalno uvek inferiorni mada u ovom slučaju iskusniji Grk, verovatno pobedio.

nada

pre 10 meseci

Vilander nije nista pogresno rekao.Dobro tako stoje stvari.Samo da ce mu Nole stajati da ga ovaj reseta taj film nece biti prikazan.Neka pobedi bolji nista sporno.Dok Nole igra vrhunski tenis u 36g sanse velike da osvaja GS a RG nije jedini.Zato Noletu zelim da ima sto manje pritiska da ulazi u duge razmene pa koliko izdrzi.

DRAGAN

pre 10 meseci

@Asteriks
Druze, slazem se stobom
100%, ovaj mec je finale pre
finale. Novak je dosao po
23 GS. Zato budimo uz
Novaka. IDEMO NOLE...

Lajavi krelac

pre 10 meseci

US Open *morao* da osvoji samo i iskljucivo Amerikanac. Niposto nekakav sumnjivi, subverzivni, Svedjanin (onih iz Istocnog Bloka i onako tada tamo nije bilo).
(nisam ja, ja je, 7. jun 2023 16:42)

Kako bi se Nastase, Lendl, Kafeljnikov, Gerulaitis, Mečir, Fibak, Edberg i Vilander nasmejali kad bi ovo pročitali...