Nedelja, 05.06.2022.

17:30

20, 20... 22!

Rafael Nadal osvojio je 22. Grend slem u karijeri, a ukupno četrnaesti na Rolan Garosu, te sada ima dva više od Novaka Đokovića i Rodžera Federera.

Izvor: B92

20, 20... 22! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

no name

pre 1 godinu

No name


A druze ne mozes jednu pobedu da uzmes kao merilo za taj period od 10 godina.
Pa alkaraz je pobedio obojicu sad pa jel ta pobeda znaci da on dominira ovom erom?
I nisam siguran koliko je slaba bila ta konkurencija, slabija sigurno od perioda 2010-2016 ali druze jaca je sigurno nego konkurencija zadnjih 4 godina.
Pa taj isti federer je u 40. godinu dosao u 1/4 garosa i vimbldona posle 2 godine pauze. Molim te...
(Ivan, 5. jun 2022 21:26)

Otprilike jacina konkunerncije Federera na pocetku njegovih titula, je ono sto imaju Nadal i Djokovic na kraju karijere. Tek Sad ovoj trojici 'mladih nada" pridruzuju jos mladji. Ja nisam video nikog da dominira 10 godina??? a drugo racunam samo pobede na GS. Bezveze je ovde nabrajati igrace koji su pobedili na mastersima veliku trojku, ali to je nebitno. ( Alctraz nije igrao ni SF nekog grend slema)

Federer je dominirao 4 god 2004,05,06,07
Djokivic 2 god 2015, 2016
Nadal je dominirao na šljaci.

Ne znam sta znaci rezultat 1/4 Garos i Wimbldona, za nekog igraca je to dobar rezultat, za nekog los. Cak sam i pogresio za Federera, pakao njemu u konkurenciji pocinje u njegovoj 29 godini.

Ivan

pre 1 godinu

No name


A druze ne mozes jednu pobedu da uzmes kao merilo za taj period od 10 godina.
Pa alkaraz je pobedio obojicu sad pa jel ta pobeda znaci da on dominira ovom erom?
I nisam siguran koliko je slaba bila ta konkurencija, slabija sigurno od perioda 2010-2016 ali druze jaca je sigurno nego konkurencija zadnjih 4 godina.
Pa taj isti federer je u 40. godinu dosao u 1/4 garosa i vimbldona posle 2 godine pauze. Molim te...

Slobodan

pre 1 godinu

Razlika izmedju Nadala i Novaka je sto je Nadal uvjek bio samo teniser za koga znate da ce dati sve od sebe da pobjedi, a Novak i teniser i filozog i svasta jos. Upravo zbog toga ima dva GS manje iako svi strucnaci kazu da najbolji Novak je bolji od najboljeg Rafe ili Rodzera. Na GOAT listi Novak je i dalje prvi, a Nadal treci, osvojio je 7 prvenstva (ATP tura), rekorder je po sedmicama i nas je najbolji sportista svih vremena. Ipak, moramo zaliti jer i pored ovako briljantne karijere mogao je i bolje, a u znacajnoj mjeri sam je sebe potkopavao.

no name

pre 1 godinu

Dakle, svaka njemu cast, ali ipak je Novak daleko iza dvojice najboljih u istoriji zato sto ih nikada nije pobedio dok su bili mladi, zdravi i na vrhuncu karijera.
(@, 5. jun 2022 19:12)

Nije ovo istina, Djokovic je pobedio kao klinac Federera na AO 2008. Nadala je pobedjivao 2011 na Wimbdonu i Us Openu.
A opet izgubio od Federera na RG 2011 kad je sigruno igrao najbolji tenis u zivotu.
Nikad se ne zna sa velikim igracima sta ce da se desi.

Slabu konkurenciju imao Federer na pocetku. Ima istine.

Ali zato pakao kad puni 30.

@non

pre 1 godinu

(barba, 5. jun 2022 17:54)

Da, ali sad je pravo pitanje da li će imati priliku ovog puta za tako nešto. Čovek se duboko po spisku ukanalio ove sezone. Zbog jedne vakcine nije mogao da igra AO i sam je sebi oduzeo svoje mesto dominacije (plus tri godine zbog zabrane, ukupno 4 GS). Nije mogao ni u Indijan Vels, ni u Majami. Na šljaci je dizao formu koliko je dizao (ako tako može da se kaže). Protraćena prilika na RG-u (još od prvog poena se videlo da Rafa ima veću želju da pobedi nego Novak, 5 GS). O strmoglavom padu koji tek sledi na ATP listi neću ni govoriti (tek će teže žrebove imati, ovo nije ništa). Vimbldon? Voleo bih da me demantuje, ali nakon svega što se izdešavalo, nisam optimista. Na Masterse u Americi i US Open (6 GS) ponovo ne može tamo, kad nije mogao na IV i na M. 6 GS? Bukvalno sezona i po bačena u vodu, a vremena sve manje i manje (7, ako ne uspe sad na Vimbldonu). Mnogo je pogrešio. Džaba principi kada se ne poštuju pravila. Ovo je savremeno doba, a ne onaj period gde je misija jednog čoveka bila da menja ceo svet. Potpuno je izgubio kompas nad samim sobom. Teniser po profesiji, a bavi se stvarima mimo tenisa. Nije ni čudo što su pobegli Vajda i sponzori. A, da ne pominjem ono blamiranje njegove porodice i "podrška" (to je već priča za sebe). Pljunuo je na sezonu iz snova koju je imao prošle godine. Ako želi da uradi nešto, pod hitno mora da se DEBELO resetuje, inače...

realno

pre 1 godinu

Ljudi,jesmo li mi svjesni da je Novak u Septembru igrao finale Us Opena i imao priliku da dodje do 21 titule,a sada 7-8 mjeseci kasnije Nadal ima 22,potpuno nevjerovatno i nestvarno sta je Novak sebi uradio.
(Asteriks, 05. jun 2022 17:51)

Ili bolje rečeno šta su mu drugi uradili, jer je počišćen na oba turnira kao od šale! Kakav bre Djoković.

Ivan

pre 1 godinu

Cane


Druze, neko te slagao. Federer ima zlato sa olimpijskih, u dublu. To je zlato. Ima i srebro u singlu. To sto vi dubl ne racunate je drugo, da je nolo osvojio sa onom devojkom u miksu, to bi prvo istakli kao zlato. Tako da... A nadal nema zavrsni masters. Na kraju rodja najkompletniji..

Ivan

pre 1 godinu

(Cane, 5. jun 2022 19:35)

Ma koji Kalendarski Slem, neće igrati Vimbldon ni ove godine. Verovatno ide na Majorku da uživa na plaži i odmara.

@

pre 1 godinu

@Сасвим природно

Moze, nista cudno. Isto kao sto je Novak, koji ima probleme sa disanjem, alergije, probleme sa vidom, srcem, laktom, ramenom, puknutim stomacnim misicem itd, uspeo da osvoji 20 GS, tako je i Nadal sa povredjenim stopalom uspeo da uzme ovaj jedan.
Ne znam sta ti tacno nije jasno.

Cane

pre 1 godinu

Možda će sad Nadal da pokuša "nemogući" kalendarski slem koji je Đokoviću izmakao za malo? Ako mu i to pođe za rukom, levom, onda će valjda i ove Federerove navijače ućutkati za uvek. Navijam za Novaka do kraja, ali podvig da nadmaši Nadala se čini sve manje moguć. Plus ono što ni Novakovi ni Federerovi navijači ne spominju kao da je tabu: Nadal jedini od njiih ima olimpijsko zlato. Neće biti da to zlato "nije važno" ako su i Novak i Federer toliko puta pokušavali da osvoje, neuspešno. Pre će biti da je to grožđe naprosto kiselo.

Nije ni samo Fortuna na strani Nadala, ima malo i do naklonosti onih realnijih faktora. Nadal sigurno neće proći kao Lens Armstrong, čak i da je radio isto. Nadal ne može da padne sam. Ako bi došlo do toga da "mora", budite sigurni da bi povukao i Đokovića i Federera u ambis. Znači, toga neće biti. Koliko god da je Nadal "igrao pod injekcijama"... i kakve god da su te injekcije bile ili jesu.
Tenis je to što je, igra se tako kako se igra, a u tom i takvom tenisu, Nadal je najuspešniji.

Pseudoharms

pre 1 godinu

Realno i Jordan ima manje titula ali se smatra najboljim na svetu svih vremena..isto tako će biti i sa Federerom u celom svetu i sad i još više sa nekih godina kad se velika trojka povuče!
(Grk, 5. jun 2022 18:08)

Realno i Vladimir Jugović ima dve Lige šampiona, a Jusa Bolt nijednu.

@

pre 1 godinu

@mr
Ne bas.
Novak je igrao najduze bez uspeha na GS.
Na kraju ga nekako osvojio protiv Mareja?! Marej inace, nula na sljaci.
Protiv Nadala, Federera i Vavrinke uvek gubio na sljaci.
Iskoristio Rafinu povredu 2016 i osvojio protiv Mareja.
2009 kada je Federer osvojio protiv Soderlinga, Novak nije bio sposoban da dodje ni do finala, otresao ga mocni Filip Kolsrajber!
Novak je 12 od 20 GS osvojio od kada Federer i Nadal nisu ni na 60% svojih mogucnosti, zbog povreda i starosti.
Cak 7 GS je Novak osvojio od 2019, od kada Federer ne igra.
Dakle, svaka njemu cast, ali ipak je Novak daleko iza dvojice najboljih u istoriji zato sto ih nikada nije pobedio dok su bili mladi, zdravi i na vrhuncu karijera.

milic.

pre 1 godinu

Ako nist drugo, sa ovim Nadalovim 22 GS Federer je definitvno ispao iz bilo kakvih priča o GOAT-u. Lik ima 2 GS manje od Nadala, 10 mastersa manje, loši medjusobni skor. Nadal će do kraja karijere definitvno osvojiti barem još 2 RG(u to nema dileme nikakve).

Tn

pre 1 godinu

Federer je zacementiran na 3 mjestu goat liste.Ima 20 Grand slamova od kojih je pola osvojio protiv starog Agassija,Fernanda Gonzalesa,Bagdatisa,Rodicka i Filipussisa.Njegova 2 najveća rivala mu bježe 2 Grand slama i ima negativan omjer protiv obojice.Ni blizu Goata jer tenis nije klizanje da se boduje umjetnički dojam.
(macak, 05. jun 2022 18:01)
Da. Nadal 22 GS, Djokovic 20 GS, Federer 20 GS, po cemu je jasno da Nolo ima 2 GS vise.
A sto se tice ovih ,,starih" protivnika, kad bismo gledali koliko je Nolo GS osvojio protiv Federera od 34+ godina, Nolo ne bi bio ni u top 10 za najboljeg ikad.

Sly

pre 1 godinu

Cestitlke Nadalu!
Novak posto je mladji godinu dana i generalno zdraviji od Nadala, u roku od godinu ili dve preci ce Nadala po brojy osvojenih GrandSlem titula... imace unedljivo nakvise nedelja kao #1 na muskoj strani tenisa, ali i na zenskoj strani tenisa... (momenta kada je Novak presisao Federera svi zapadni mediji su krenuli u pricu kao zenska teniserka ima 377 nedelja...)

Dakle, neminovno je da Novak postavi i taj rekord pre nego odluci da se penzionise... malo ce biti problematicno jer ga vise ne trenira Vajda... ma koliko se svi pravili da nije problem, to ce biti nesto sto Djokovic mora da prebrodi i to ce testirati na Vimbldonu...

Goran

pre 1 godinu

Za Novaka postoje samo dva izbora, ili da počne da trenira, ili da nastavi ovo sponzorsko švrćkanje po terenu.U njemu ima još snage, pitanje je da li ima volje.
Najveći dokaz svemu je odlazak Vajde, jer je on trener teniserima a ne filozofima.

Tn

pre 1 godinu

Ljudi,jesmo li mi svjesni da je Novak u Septembru igrao finale Us Opena i imao priliku da dodje do 21 titule,a sada 7-8 mjeseci kasnije Nadal ima 22,potpuno nevjerovatno i nestvarno sta je Novak sebi uradio.
(Asteriks, 05. jun 2022 17:51)
Nije Novak sebi uradio nista, vec Medvedev. Prestanite da omalovazavate uspehe drugih tako sto cete govoriti da je Djokovic sam sebe pobedjivao, da je gubio jer je igrao lose, a ne jer je protivnik bio bolji. Pricate nesto o Federerovim navijacima, a gore sorte od Nolina nema nasiroko.

macak

pre 1 godinu

Federer je zacementiran na 3 mjestu goat liste.Ima 20 Grand slamova od kojih je pola osvojio protiv starog Agassija,Fernanda Gonzalesa,Bagdatisa,Rodicka i Filipussisa.Njegova 2 najveća rivala mu bježe 2 Grand slama i ima negativan omjer protiv obojice.Ni blizu Goata jer tenis nije klizanje da se boduje umjetnički dojam.

Loki

pre 1 godinu

Samo ću reći, 2 GS se igraju na betonu (Novakovoj omiljenoj podlozi), 1 na travi, i 1 na šljaci. A bilans je 22:20 u korist Nadala.

mr

pre 1 godinu

Чисто подсећања ради на неке друге легенде овог спорта. Својевремно се говорило да је Борг најбољи, а Конорс је играо све живо. Онда се појавио мекинро па Лендл. Лендл је постао и Американац и сматран за најбољег, али је имао проблем никако није могао да освоји Вимблдон. онда је дошао Сампрас и проглашен за најбољег свих времена, али он никако није могао да освоји Гарос. Онда је дошао Федерер и никако није могао да освоји Гарос, и онда га освоји некако против Седерлинга. Онда је кренуо Надал освајао Гарос редовно и одиграо чувени меч на Вимлбдону. И даље је освајао ГС-ове и данас има доминантно 14 РГ и свега остало по минимум 2. Онда је доаш Новак освајао редом и губио РГ скоро увек од Надала. Онда га је и победио, после и освојио, онда победио Надала још једном на РГ и оспет освојио у ери Надала. Успут скупио највећи број недеља као број 1. Освојио највише новца и поред најмање мечева. Статистички је најбољи тенисер по броју победа и пораза. Има најбољи скро са другом двојицом најбољих. Дакле Новаку фали 2 ГС да би само потврдио доминацију, пошто су сви остали бројеви на његовој страни. Дефинитивно је Федерер број 3, и тако ће и остати. Новак је дефинитивно и статистички и по међускору, и по броју великих титула, и по броју недеља, и пара, итд, остаје му само да освоји 2 ГС и да нема никакве дилеме. Овако остаје мала дилема и ако је дефинитивно Новак најуспешнији тенисер.

@

pre 1 godinu

@macak
Ali Djokovic je SVE svoje GS osvojio protiv starca Federera i povredjenog Nadala.
Cak 7 od 2019, cak 12 od 2016.
Kakav omjer, kakvi bakraci, lako je pobjedjivati coveka od 40 godina, pritom povredjenog.

Loki

pre 1 godinu

Ljudi,jesmo li mi svjesni da je Novak u Septembru igrao finale Us Opena i imao priliku da dodje do 21 titule,a sada 7-8 mjeseci kasnije Nadal ima 22,potpuno nevjerovatno i nestvarno sta je Novak sebi uradio.
(Asteriks, 05. jun 2022 17:51)

Šta je sebi uradio? Medvedev ga je razbio, vakcinu je odbio, Nadal ga je ovde razbio. Moraš ponekad da predješ preko ponosa i priznaš da ponekad ima boljih.

T-Rex

pre 1 godinu

Čestitke Nadalu, čovek je još jednom ispisao istoriju tenisa. U svakom slučaju, ubeđen sam da će ovo dati Noletu dodatnu motivaciju da osvoji još neki GS pre nego što se povuče. Uvek su ova dvojica titana gurali jedan drugog do maksimuma i time pomerali granice tenisa.

Idemo Nole, znamo da imaš još snage za nekoliko GS-ova!!!!!!!!!!

Czv

pre 1 godinu

I da se Novak sutra povuče, on je naš najbolji teniser u istoriji naše zemlje. Suvišno je raspravljati ko je u istoriji tenisa bolji. Svako ima svog favorita i svi su dobri. Uživajte dok igraju, ali ja kao Novakov navijač nikad ne mogu da kažem da je neko drugi bolji.

Stefan Nemanja

pre 1 godinu

GOAT trka nije gotova a Nadal i pored svih prljavih trikova koje koristi nema dovoljno parametara da bi bio najbolji svih vremena.
Kad tad ce se otkriti kojim se svim nedozvoljenim supstancama koristi.
A pored toga mi nisu jasni njegovi "obozavaoci".
Sta vi slavite kod Nadala?
Ako su vam "prevare" vrhunac uspeha u zivotu onda mogu da razumem.
Da vas potsetim da Nadal od druge polovine prosle godine forsira pricu da "samo sto nije umro" a kad pocne turnir onda odjednom vaskrsava i prsti od snage.
Ovamo prica kako mu Grand slam-ovi nisu prioritet a sa druge strane "ne zeli decu da ga ne bi sputavala u osvajanju turnira". A vrhunac folirantstva "odlucio je da je vredno zrtvovati zdravlje kako bi se osvojali Grand slamovi".
Zalim likove koji se "pecaju" na njegovu pricu.

jsx

pre 1 godinu

@Ivan
Ne kapiram ove nebuloze. Prvo covek je imao set prednosti i 6:6 protiv Zvereva, pre bi otisao na 2:0 nego na 1:1, a i 1:1 ne vidim kako je ocigledno da bi Zverev pobedio. A cak i da je bilo 2:0 i 5:0 za Zvereva, je l'trebalo da preda Rudu zbog toga?
Sto se tice Novaka, Nadal verovatno i ne gleda blagonaklono na to sto se Novak nije vakcinisao i time nije hteo da da doprinos borbi protiv pandemije (po Nadalovom vidjenju), ali onda nije COVEK vec samo kad se njegovo vidjenje slaze sa Novakovim?
Ne mislim da su dobri ljudi ni jedan ni drugi, npr. obojica kukaju na povrede pre nego sto osvoje GS kao da 90% tenisera ne igra pod bolovima. Na kraju krajeva, ko ovde prica kakvi su ljudi tu sigurno ni jedan ne bi bio u prvih milion (pogotovo ne Djokovic sa svojom promocijom nadrilekarstva i ubacivanjem svoje i Jelenine porodice u razne sumnjive poslove), prica se ko je od ove dvojice titana najveci teniser do sad.

Сасвим природно

pre 1 godinu

И Ђоковић и Надал су велики шампиони. Разлика између њих јесте што Ђоковић није хтео да се вакцинише, а Надал је постао зависник од истих. Ако може неко ко је медициски образован да ми објасни како неко са здраственим проблемом који очито није мали чим се размишаља о њеном крају, успева да игра тенис као да је на врхунцу каријере.

Ivan

pre 1 godinu

Nema sumnje, impresivan uspeh Nadala tu nema šta da se doda. Ali, što bi rekao sam Nadal nebitno ko koliko ima Gren Slemova, zar ne. Bitno je biti šampion na terenu i van njega, a Nadal na terenu je ogroman šampion, međutim van terena je mali miš. Nikada nije stao u odbranu svojih kolega, u odbranu istine, fer-pleja, sporta. Uvek je bio ćutao kao riba. Iskreno mene bi na njegovom mestu bila sramota za ova dva ovogodišnja Gren Slema. Najpre je trebalo da uhapse njegovog najvećeg rivala da bi uspeo da uzme 21. Slem, a onda je trebao da se povredi jedan od najboljih igrača današnjice pa da se provuče u finale i uzme 22. Slem. Ok, neko će reći nije ih Nadal hapsio i povređivao, i to je tačno, on je samo oberučke prihvatio POKLON koji mu je uručen, ali da je pored toga što je veliki šampion i MILJENIK sreće i to stoji.

bole

pre 1 godinu

Djokovicu na vrhuncu karijere od 25 do 29 godine Wawrinka, Marej i Nisikori otkinuli 6 GS, Nadal u 36oj protiv igrača sličnog kvaliteta osvaja 2 GS zaredom. Mislim sta vise reci, Nadal GOAT, kraj price!

josip_zg

pre 1 godinu

Rafael Nadal
22 osvojena GS.
Nastupio na 64 GS u karijeri i zbog ozljeda propustio je 11 GS nastupa

Novak Djokovic
20 osvojenih GS
Nastupio na 67 i u karijeri propustio nastupit na samo 2 GS.

Hakim

pre 1 godinu

Federer je zacementiran na 3 mjestu goat liste.Ima 20 Grand slamova od kojih je pola osvojio protiv starog Agassija,Fernanda Gonzalesa,Bagdatisa,Rodicka i Filipussisa.Njegova 2 najveća rivala mu bježe 2 Grand slama i ima negativan omjer protiv obojice.Ni blizu Goata jer tenis nije klizanje da se boduje umjetnički dojam.
(macak,

E pa dokle god ga ovako pominjete on je najveci. I kad je rafael osvojio australiju, od muke niste znali sta cete pa ste opleli po federeru kako je on treci. Bas je najveci i uvek ce biti, a vi idite zajedno sa nolom i rafaelom u zavod za statistiku pa tamo racunajte. Pozz

Grk

pre 1 godinu

Realno i Jordan ima manje titula ali se smatra najboljim na svetu svih vremena..isto tako će biti i sa Federerom u celom svetu i sad i još više sa nekih godina kad se velika trojka povuče!

Filip

pre 1 godinu

Rafa je dobio bitku ali ne i rat… Djokovic je na duze staze favorit da prestigne Rafu jer ce imati duzu karijeru od njega za bar 2,3 godine. Pritom, Nadal nema nikakve sanse na ostalim slemovima ako Djokovic bude igrao na njima, to je i njemu jasno. Tako da polako ljudi, nije Djokovic rekao poslednju rec, ovo ce samo jos vise da raspali vatru u njemu.

Asteriks

pre 1 godinu

Ljudi,jesmo li mi svjesni da je Novak u Septembru igrao finale Us Opena i imao priliku da dodje do 21 titule,a sada 7-8 mjeseci kasnije Nadal ima 22,potpuno nevjerovatno i nestvarno sta je Novak sebi uradio.

Sofronije

pre 1 godinu

Meni se svidja ovakav rasplet, jer sad kada Rafa ima 22 GS niko i ne pominje više Federera kao to je nemoguće porediti, e sad kad bi Novak došao do 22, Federer je izbačen već iz priče o GOAT-u, a Rafa nema šta da traži pored Novaka (kažem ako bi Novak došao na 22 GS) zbog završnih turnira.
Onda Novaku niko ne bi mogao ništa.
Ali treba još 2 GS.

Topnik

pre 1 godinu

Nadal serviarao besplatnu lekciju svom učeniku. Njegova igra je evoluirala tijekom godina, više nema govora o igraču koji se oslanja previše na snagu i kondiciju. Sad je kompletan igrač i zato igra na ovakvom nivou s 36 godina.

RG Fan

pre 1 godinu

Čestitke Rafi. Novak ako ima motiva neka pokuša da odgovori.
Svaka čast svoj trojici na postignutom, nadam se da će biti još koji trofej i u godinama pred nama.

barba

pre 1 godinu

Znalo se da Rafa neće ostati na 20gs, samo što su svi mislili da su njegovi RG ovaj i sledeće godine, medjutim uzeo je AO. Ali evo opet smo otpisali Djokovića pa već četvrti put ja mislim, a on se uvek vrati i još više razbije. Samo se setite tamo krize iz 2014te, oa onda fiasko posle prvog RG,povreda lakta i promene trenera, pa kad je diskvalifikovan sa USO. Svaki put smo rekli ma to je to, a on se duplo jači vrati

Asteriks

pre 1 godinu

Ljudi,jesmo li mi svjesni da je Novak u Septembru igrao finale Us Opena i imao priliku da dodje do 21 titule,a sada 7-8 mjeseci kasnije Nadal ima 22,potpuno nevjerovatno i nestvarno sta je Novak sebi uradio.

Topnik

pre 1 godinu

Nadal serviarao besplatnu lekciju svom učeniku. Njegova igra je evoluirala tijekom godina, više nema govora o igraču koji se oslanja previše na snagu i kondiciju. Sad je kompletan igrač i zato igra na ovakvom nivou s 36 godina.

RG Fan

pre 1 godinu

Čestitke Rafi. Novak ako ima motiva neka pokuša da odgovori.
Svaka čast svoj trojici na postignutom, nadam se da će biti još koji trofej i u godinama pred nama.

Sofronije

pre 1 godinu

Meni se svidja ovakav rasplet, jer sad kada Rafa ima 22 GS niko i ne pominje više Federera kao to je nemoguće porediti, e sad kad bi Novak došao do 22, Federer je izbačen već iz priče o GOAT-u, a Rafa nema šta da traži pored Novaka (kažem ako bi Novak došao na 22 GS) zbog završnih turnira.
Onda Novaku niko ne bi mogao ništa.
Ali treba još 2 GS.

barba

pre 1 godinu

Znalo se da Rafa neće ostati na 20gs, samo što su svi mislili da su njegovi RG ovaj i sledeće godine, medjutim uzeo je AO. Ali evo opet smo otpisali Djokovića pa već četvrti put ja mislim, a on se uvek vrati i još više razbije. Samo se setite tamo krize iz 2014te, oa onda fiasko posle prvog RG,povreda lakta i promene trenera, pa kad je diskvalifikovan sa USO. Svaki put smo rekli ma to je to, a on se duplo jači vrati

Filip

pre 1 godinu

Rafa je dobio bitku ali ne i rat… Djokovic je na duze staze favorit da prestigne Rafu jer ce imati duzu karijeru od njega za bar 2,3 godine. Pritom, Nadal nema nikakve sanse na ostalim slemovima ako Djokovic bude igrao na njima, to je i njemu jasno. Tako da polako ljudi, nije Djokovic rekao poslednju rec, ovo ce samo jos vise da raspali vatru u njemu.

Tn

pre 1 godinu

Ljudi,jesmo li mi svjesni da je Novak u Septembru igrao finale Us Opena i imao priliku da dodje do 21 titule,a sada 7-8 mjeseci kasnije Nadal ima 22,potpuno nevjerovatno i nestvarno sta je Novak sebi uradio.
(Asteriks, 05. jun 2022 17:51)
Nije Novak sebi uradio nista, vec Medvedev. Prestanite da omalovazavate uspehe drugih tako sto cete govoriti da je Djokovic sam sebe pobedjivao, da je gubio jer je igrao lose, a ne jer je protivnik bio bolji. Pricate nesto o Federerovim navijacima, a gore sorte od Nolina nema nasiroko.

Ivan

pre 1 godinu

Nema sumnje, impresivan uspeh Nadala tu nema šta da se doda. Ali, što bi rekao sam Nadal nebitno ko koliko ima Gren Slemova, zar ne. Bitno je biti šampion na terenu i van njega, a Nadal na terenu je ogroman šampion, međutim van terena je mali miš. Nikada nije stao u odbranu svojih kolega, u odbranu istine, fer-pleja, sporta. Uvek je bio ćutao kao riba. Iskreno mene bi na njegovom mestu bila sramota za ova dva ovogodišnja Gren Slema. Najpre je trebalo da uhapse njegovog najvećeg rivala da bi uspeo da uzme 21. Slem, a onda je trebao da se povredi jedan od najboljih igrača današnjice pa da se provuče u finale i uzme 22. Slem. Ok, neko će reći nije ih Nadal hapsio i povređivao, i to je tačno, on je samo oberučke prihvatio POKLON koji mu je uručen, ali da je pored toga što je veliki šampion i MILJENIK sreće i to stoji.

macak

pre 1 godinu

Federer je zacementiran na 3 mjestu goat liste.Ima 20 Grand slamova od kojih je pola osvojio protiv starog Agassija,Fernanda Gonzalesa,Bagdatisa,Rodicka i Filipussisa.Njegova 2 najveća rivala mu bježe 2 Grand slama i ima negativan omjer protiv obojice.Ni blizu Goata jer tenis nije klizanje da se boduje umjetnički dojam.

Czv

pre 1 godinu

I da se Novak sutra povuče, on je naš najbolji teniser u istoriji naše zemlje. Suvišno je raspravljati ko je u istoriji tenisa bolji. Svako ima svog favorita i svi su dobri. Uživajte dok igraju, ali ja kao Novakov navijač nikad ne mogu da kažem da je neko drugi bolji.

@

pre 1 godinu

@Сасвим природно

Moze, nista cudno. Isto kao sto je Novak, koji ima probleme sa disanjem, alergije, probleme sa vidom, srcem, laktom, ramenom, puknutim stomacnim misicem itd, uspeo da osvoji 20 GS, tako je i Nadal sa povredjenim stopalom uspeo da uzme ovaj jedan.
Ne znam sta ti tacno nije jasno.

Goran

pre 1 godinu

Za Novaka postoje samo dva izbora, ili da počne da trenira, ili da nastavi ovo sponzorsko švrćkanje po terenu.U njemu ima još snage, pitanje je da li ima volje.
Najveći dokaz svemu je odlazak Vajde, jer je on trener teniserima a ne filozofima.

josip_zg

pre 1 godinu

Rafael Nadal
22 osvojena GS.
Nastupio na 64 GS u karijeri i zbog ozljeda propustio je 11 GS nastupa

Novak Djokovic
20 osvojenih GS
Nastupio na 67 i u karijeri propustio nastupit na samo 2 GS.

@

pre 1 godinu

@mr
Ne bas.
Novak je igrao najduze bez uspeha na GS.
Na kraju ga nekako osvojio protiv Mareja?! Marej inace, nula na sljaci.
Protiv Nadala, Federera i Vavrinke uvek gubio na sljaci.
Iskoristio Rafinu povredu 2016 i osvojio protiv Mareja.
2009 kada je Federer osvojio protiv Soderlinga, Novak nije bio sposoban da dodje ni do finala, otresao ga mocni Filip Kolsrajber!
Novak je 12 od 20 GS osvojio od kada Federer i Nadal nisu ni na 60% svojih mogucnosti, zbog povreda i starosti.
Cak 7 GS je Novak osvojio od 2019, od kada Federer ne igra.
Dakle, svaka njemu cast, ali ipak je Novak daleko iza dvojice najboljih u istoriji zato sto ih nikada nije pobedio dok su bili mladi, zdravi i na vrhuncu karijera.

Loki

pre 1 godinu

Ljudi,jesmo li mi svjesni da je Novak u Septembru igrao finale Us Opena i imao priliku da dodje do 21 titule,a sada 7-8 mjeseci kasnije Nadal ima 22,potpuno nevjerovatno i nestvarno sta je Novak sebi uradio.
(Asteriks, 05. jun 2022 17:51)

Šta je sebi uradio? Medvedev ga je razbio, vakcinu je odbio, Nadal ga je ovde razbio. Moraš ponekad da predješ preko ponosa i priznaš da ponekad ima boljih.

jsx

pre 1 godinu

@Ivan
Ne kapiram ove nebuloze. Prvo covek je imao set prednosti i 6:6 protiv Zvereva, pre bi otisao na 2:0 nego na 1:1, a i 1:1 ne vidim kako je ocigledno da bi Zverev pobedio. A cak i da je bilo 2:0 i 5:0 za Zvereva, je l'trebalo da preda Rudu zbog toga?
Sto se tice Novaka, Nadal verovatno i ne gleda blagonaklono na to sto se Novak nije vakcinisao i time nije hteo da da doprinos borbi protiv pandemije (po Nadalovom vidjenju), ali onda nije COVEK vec samo kad se njegovo vidjenje slaze sa Novakovim?
Ne mislim da su dobri ljudi ni jedan ni drugi, npr. obojica kukaju na povrede pre nego sto osvoje GS kao da 90% tenisera ne igra pod bolovima. Na kraju krajeva, ko ovde prica kakvi su ljudi tu sigurno ni jedan ne bi bio u prvih milion (pogotovo ne Djokovic sa svojom promocijom nadrilekarstva i ubacivanjem svoje i Jelenine porodice u razne sumnjive poslove), prica se ko je od ove dvojice titana najveci teniser do sad.

Tn

pre 1 godinu

Federer je zacementiran na 3 mjestu goat liste.Ima 20 Grand slamova od kojih je pola osvojio protiv starog Agassija,Fernanda Gonzalesa,Bagdatisa,Rodicka i Filipussisa.Njegova 2 najveća rivala mu bježe 2 Grand slama i ima negativan omjer protiv obojice.Ni blizu Goata jer tenis nije klizanje da se boduje umjetnički dojam.
(macak, 05. jun 2022 18:01)
Da. Nadal 22 GS, Djokovic 20 GS, Federer 20 GS, po cemu je jasno da Nolo ima 2 GS vise.
A sto se tice ovih ,,starih" protivnika, kad bismo gledali koliko je Nolo GS osvojio protiv Federera od 34+ godina, Nolo ne bi bio ni u top 10 za najboljeg ikad.

@

pre 1 godinu

@macak
Ali Djokovic je SVE svoje GS osvojio protiv starca Federera i povredjenog Nadala.
Cak 7 od 2019, cak 12 od 2016.
Kakav omjer, kakvi bakraci, lako je pobjedjivati coveka od 40 godina, pritom povredjenog.

Cane

pre 1 godinu

Možda će sad Nadal da pokuša "nemogući" kalendarski slem koji je Đokoviću izmakao za malo? Ako mu i to pođe za rukom, levom, onda će valjda i ove Federerove navijače ućutkati za uvek. Navijam za Novaka do kraja, ali podvig da nadmaši Nadala se čini sve manje moguć. Plus ono što ni Novakovi ni Federerovi navijači ne spominju kao da je tabu: Nadal jedini od njiih ima olimpijsko zlato. Neće biti da to zlato "nije važno" ako su i Novak i Federer toliko puta pokušavali da osvoje, neuspešno. Pre će biti da je to grožđe naprosto kiselo.

Nije ni samo Fortuna na strani Nadala, ima malo i do naklonosti onih realnijih faktora. Nadal sigurno neće proći kao Lens Armstrong, čak i da je radio isto. Nadal ne može da padne sam. Ako bi došlo do toga da "mora", budite sigurni da bi povukao i Đokovića i Federera u ambis. Znači, toga neće biti. Koliko god da je Nadal "igrao pod injekcijama"... i kakve god da su te injekcije bile ili jesu.
Tenis je to što je, igra se tako kako se igra, a u tom i takvom tenisu, Nadal je najuspešniji.

Loki

pre 1 godinu

Samo ću reći, 2 GS se igraju na betonu (Novakovoj omiljenoj podlozi), 1 na travi, i 1 na šljaci. A bilans je 22:20 u korist Nadala.

bole

pre 1 godinu

Djokovicu na vrhuncu karijere od 25 do 29 godine Wawrinka, Marej i Nisikori otkinuli 6 GS, Nadal u 36oj protiv igrača sličnog kvaliteta osvaja 2 GS zaredom. Mislim sta vise reci, Nadal GOAT, kraj price!

@non

pre 1 godinu

(barba, 5. jun 2022 17:54)

Da, ali sad je pravo pitanje da li će imati priliku ovog puta za tako nešto. Čovek se duboko po spisku ukanalio ove sezone. Zbog jedne vakcine nije mogao da igra AO i sam je sebi oduzeo svoje mesto dominacije (plus tri godine zbog zabrane, ukupno 4 GS). Nije mogao ni u Indijan Vels, ni u Majami. Na šljaci je dizao formu koliko je dizao (ako tako može da se kaže). Protraćena prilika na RG-u (još od prvog poena se videlo da Rafa ima veću želju da pobedi nego Novak, 5 GS). O strmoglavom padu koji tek sledi na ATP listi neću ni govoriti (tek će teže žrebove imati, ovo nije ništa). Vimbldon? Voleo bih da me demantuje, ali nakon svega što se izdešavalo, nisam optimista. Na Masterse u Americi i US Open (6 GS) ponovo ne može tamo, kad nije mogao na IV i na M. 6 GS? Bukvalno sezona i po bačena u vodu, a vremena sve manje i manje (7, ako ne uspe sad na Vimbldonu). Mnogo je pogrešio. Džaba principi kada se ne poštuju pravila. Ovo je savremeno doba, a ne onaj period gde je misija jednog čoveka bila da menja ceo svet. Potpuno je izgubio kompas nad samim sobom. Teniser po profesiji, a bavi se stvarima mimo tenisa. Nije ni čudo što su pobegli Vajda i sponzori. A, da ne pominjem ono blamiranje njegove porodice i "podrška" (to je već priča za sebe). Pljunuo je na sezonu iz snova koju je imao prošle godine. Ako želi da uradi nešto, pod hitno mora da se DEBELO resetuje, inače...

realno

pre 1 godinu

Ljudi,jesmo li mi svjesni da je Novak u Septembru igrao finale Us Opena i imao priliku da dodje do 21 titule,a sada 7-8 mjeseci kasnije Nadal ima 22,potpuno nevjerovatno i nestvarno sta je Novak sebi uradio.
(Asteriks, 05. jun 2022 17:51)

Ili bolje rečeno šta su mu drugi uradili, jer je počišćen na oba turnira kao od šale! Kakav bre Djoković.

T-Rex

pre 1 godinu

Čestitke Nadalu, čovek je još jednom ispisao istoriju tenisa. U svakom slučaju, ubeđen sam da će ovo dati Noletu dodatnu motivaciju da osvoji još neki GS pre nego što se povuče. Uvek su ova dvojica titana gurali jedan drugog do maksimuma i time pomerali granice tenisa.

Idemo Nole, znamo da imaš još snage za nekoliko GS-ova!!!!!!!!!!

mr

pre 1 godinu

Чисто подсећања ради на неке друге легенде овог спорта. Својевремно се говорило да је Борг најбољи, а Конорс је играо све живо. Онда се појавио мекинро па Лендл. Лендл је постао и Американац и сматран за најбољег, али је имао проблем никако није могао да освоји Вимблдон. онда је дошао Сампрас и проглашен за најбољег свих времена, али он никако није могао да освоји Гарос. Онда је дошао Федерер и никако није могао да освоји Гарос, и онда га освоји некако против Седерлинга. Онда је кренуо Надал освајао Гарос редовно и одиграо чувени меч на Вимлбдону. И даље је освајао ГС-ове и данас има доминантно 14 РГ и свега остало по минимум 2. Онда је доаш Новак освајао редом и губио РГ скоро увек од Надала. Онда га је и победио, после и освојио, онда победио Надала још једном на РГ и оспет освојио у ери Надала. Успут скупио највећи број недеља као број 1. Освојио највише новца и поред најмање мечева. Статистички је најбољи тенисер по броју победа и пораза. Има најбољи скро са другом двојицом најбољих. Дакле Новаку фали 2 ГС да би само потврдио доминацију, пошто су сви остали бројеви на његовој страни. Дефинитивно је Федерер број 3, и тако ће и остати. Новак је дефинитивно и статистички и по међускору, и по броју великих титула, и по броју недеља, и пара, итд, остаје му само да освоји 2 ГС и да нема никакве дилеме. Овако остаје мала дилема и ако је дефинитивно Новак најуспешнији тенисер.

Pseudoharms

pre 1 godinu

Realno i Jordan ima manje titula ali se smatra najboljim na svetu svih vremena..isto tako će biti i sa Federerom u celom svetu i sad i još više sa nekih godina kad se velika trojka povuče!
(Grk, 5. jun 2022 18:08)

Realno i Vladimir Jugović ima dve Lige šampiona, a Jusa Bolt nijednu.

Ivan

pre 1 godinu

(Cane, 5. jun 2022 19:35)

Ma koji Kalendarski Slem, neće igrati Vimbldon ni ove godine. Verovatno ide na Majorku da uživa na plaži i odmara.

Ivan

pre 1 godinu

Cane


Druze, neko te slagao. Federer ima zlato sa olimpijskih, u dublu. To je zlato. Ima i srebro u singlu. To sto vi dubl ne racunate je drugo, da je nolo osvojio sa onom devojkom u miksu, to bi prvo istakli kao zlato. Tako da... A nadal nema zavrsni masters. Na kraju rodja najkompletniji..

milic.

pre 1 godinu

Ako nist drugo, sa ovim Nadalovim 22 GS Federer je definitvno ispao iz bilo kakvih priča o GOAT-u. Lik ima 2 GS manje od Nadala, 10 mastersa manje, loši medjusobni skor. Nadal će do kraja karijere definitvno osvojiti barem još 2 RG(u to nema dileme nikakve).

Slobodan

pre 1 godinu

Razlika izmedju Nadala i Novaka je sto je Nadal uvjek bio samo teniser za koga znate da ce dati sve od sebe da pobjedi, a Novak i teniser i filozog i svasta jos. Upravo zbog toga ima dva GS manje iako svi strucnaci kazu da najbolji Novak je bolji od najboljeg Rafe ili Rodzera. Na GOAT listi Novak je i dalje prvi, a Nadal treci, osvojio je 7 prvenstva (ATP tura), rekorder je po sedmicama i nas je najbolji sportista svih vremena. Ipak, moramo zaliti jer i pored ovako briljantne karijere mogao je i bolje, a u znacajnoj mjeri sam je sebe potkopavao.

Ivan

pre 1 godinu

No name


A druze ne mozes jednu pobedu da uzmes kao merilo za taj period od 10 godina.
Pa alkaraz je pobedio obojicu sad pa jel ta pobeda znaci da on dominira ovom erom?
I nisam siguran koliko je slaba bila ta konkurencija, slabija sigurno od perioda 2010-2016 ali druze jaca je sigurno nego konkurencija zadnjih 4 godina.
Pa taj isti federer je u 40. godinu dosao u 1/4 garosa i vimbldona posle 2 godine pauze. Molim te...

Hakim

pre 1 godinu

Federer je zacementiran na 3 mjestu goat liste.Ima 20 Grand slamova od kojih je pola osvojio protiv starog Agassija,Fernanda Gonzalesa,Bagdatisa,Rodicka i Filipussisa.Njegova 2 najveća rivala mu bježe 2 Grand slama i ima negativan omjer protiv obojice.Ni blizu Goata jer tenis nije klizanje da se boduje umjetnički dojam.
(macak,

E pa dokle god ga ovako pominjete on je najveci. I kad je rafael osvojio australiju, od muke niste znali sta cete pa ste opleli po federeru kako je on treci. Bas je najveci i uvek ce biti, a vi idite zajedno sa nolom i rafaelom u zavod za statistiku pa tamo racunajte. Pozz

Сасвим природно

pre 1 godinu

И Ђоковић и Надал су велики шампиони. Разлика између њих јесте што Ђоковић није хтео да се вакцинише, а Надал је постао зависник од истих. Ако може неко ко је медициски образован да ми објасни како неко са здраственим проблемом који очито није мали чим се размишаља о њеном крају, успева да игра тенис као да је на врхунцу каријере.

no name

pre 1 godinu

Dakle, svaka njemu cast, ali ipak je Novak daleko iza dvojice najboljih u istoriji zato sto ih nikada nije pobedio dok su bili mladi, zdravi i na vrhuncu karijera.
(@, 5. jun 2022 19:12)

Nije ovo istina, Djokovic je pobedio kao klinac Federera na AO 2008. Nadala je pobedjivao 2011 na Wimbdonu i Us Openu.
A opet izgubio od Federera na RG 2011 kad je sigruno igrao najbolji tenis u zivotu.
Nikad se ne zna sa velikim igracima sta ce da se desi.

Slabu konkurenciju imao Federer na pocetku. Ima istine.

Ali zato pakao kad puni 30.

Grk

pre 1 godinu

Realno i Jordan ima manje titula ali se smatra najboljim na svetu svih vremena..isto tako će biti i sa Federerom u celom svetu i sad i još više sa nekih godina kad se velika trojka povuče!

Stefan Nemanja

pre 1 godinu

GOAT trka nije gotova a Nadal i pored svih prljavih trikova koje koristi nema dovoljno parametara da bi bio najbolji svih vremena.
Kad tad ce se otkriti kojim se svim nedozvoljenim supstancama koristi.
A pored toga mi nisu jasni njegovi "obozavaoci".
Sta vi slavite kod Nadala?
Ako su vam "prevare" vrhunac uspeha u zivotu onda mogu da razumem.
Da vas potsetim da Nadal od druge polovine prosle godine forsira pricu da "samo sto nije umro" a kad pocne turnir onda odjednom vaskrsava i prsti od snage.
Ovamo prica kako mu Grand slam-ovi nisu prioritet a sa druge strane "ne zeli decu da ga ne bi sputavala u osvajanju turnira". A vrhunac folirantstva "odlucio je da je vredno zrtvovati zdravlje kako bi se osvojali Grand slamovi".
Zalim likove koji se "pecaju" na njegovu pricu.

Sly

pre 1 godinu

Cestitlke Nadalu!
Novak posto je mladji godinu dana i generalno zdraviji od Nadala, u roku od godinu ili dve preci ce Nadala po brojy osvojenih GrandSlem titula... imace unedljivo nakvise nedelja kao #1 na muskoj strani tenisa, ali i na zenskoj strani tenisa... (momenta kada je Novak presisao Federera svi zapadni mediji su krenuli u pricu kao zenska teniserka ima 377 nedelja...)

Dakle, neminovno je da Novak postavi i taj rekord pre nego odluci da se penzionise... malo ce biti problematicno jer ga vise ne trenira Vajda... ma koliko se svi pravili da nije problem, to ce biti nesto sto Djokovic mora da prebrodi i to ce testirati na Vimbldonu...

no name

pre 1 godinu

No name


A druze ne mozes jednu pobedu da uzmes kao merilo za taj period od 10 godina.
Pa alkaraz je pobedio obojicu sad pa jel ta pobeda znaci da on dominira ovom erom?
I nisam siguran koliko je slaba bila ta konkurencija, slabija sigurno od perioda 2010-2016 ali druze jaca je sigurno nego konkurencija zadnjih 4 godina.
Pa taj isti federer je u 40. godinu dosao u 1/4 garosa i vimbldona posle 2 godine pauze. Molim te...
(Ivan, 5. jun 2022 21:26)

Otprilike jacina konkunerncije Federera na pocetku njegovih titula, je ono sto imaju Nadal i Djokovic na kraju karijere. Tek Sad ovoj trojici 'mladih nada" pridruzuju jos mladji. Ja nisam video nikog da dominira 10 godina??? a drugo racunam samo pobede na GS. Bezveze je ovde nabrajati igrace koji su pobedili na mastersima veliku trojku, ali to je nebitno. ( Alctraz nije igrao ni SF nekog grend slema)

Federer je dominirao 4 god 2004,05,06,07
Djokivic 2 god 2015, 2016
Nadal je dominirao na šljaci.

Ne znam sta znaci rezultat 1/4 Garos i Wimbldona, za nekog igraca je to dobar rezultat, za nekog los. Cak sam i pogresio za Federera, pakao njemu u konkurenciji pocinje u njegovoj 29 godini.

Ivan

pre 1 godinu

Nema sumnje, impresivan uspeh Nadala tu nema šta da se doda. Ali, što bi rekao sam Nadal nebitno ko koliko ima Gren Slemova, zar ne. Bitno je biti šampion na terenu i van njega, a Nadal na terenu je ogroman šampion, međutim van terena je mali miš. Nikada nije stao u odbranu svojih kolega, u odbranu istine, fer-pleja, sporta. Uvek je bio ćutao kao riba. Iskreno mene bi na njegovom mestu bila sramota za ova dva ovogodišnja Gren Slema. Najpre je trebalo da uhapse njegovog najvećeg rivala da bi uspeo da uzme 21. Slem, a onda je trebao da se povredi jedan od najboljih igrača današnjice pa da se provuče u finale i uzme 22. Slem. Ok, neko će reći nije ih Nadal hapsio i povređivao, i to je tačno, on je samo oberučke prihvatio POKLON koji mu je uručen, ali da je pored toga što je veliki šampion i MILJENIK sreće i to stoji.

Filip

pre 1 godinu

Rafa je dobio bitku ali ne i rat… Djokovic je na duze staze favorit da prestigne Rafu jer ce imati duzu karijeru od njega za bar 2,3 godine. Pritom, Nadal nema nikakve sanse na ostalim slemovima ako Djokovic bude igrao na njima, to je i njemu jasno. Tako da polako ljudi, nije Djokovic rekao poslednju rec, ovo ce samo jos vise da raspali vatru u njemu.

macak

pre 1 godinu

Federer je zacementiran na 3 mjestu goat liste.Ima 20 Grand slamova od kojih je pola osvojio protiv starog Agassija,Fernanda Gonzalesa,Bagdatisa,Rodicka i Filipussisa.Njegova 2 najveća rivala mu bježe 2 Grand slama i ima negativan omjer protiv obojice.Ni blizu Goata jer tenis nije klizanje da se boduje umjetnički dojam.

Sofronije

pre 1 godinu

Meni se svidja ovakav rasplet, jer sad kada Rafa ima 22 GS niko i ne pominje više Federera kao to je nemoguće porediti, e sad kad bi Novak došao do 22, Federer je izbačen već iz priče o GOAT-u, a Rafa nema šta da traži pored Novaka (kažem ako bi Novak došao na 22 GS) zbog završnih turnira.
Onda Novaku niko ne bi mogao ništa.
Ali treba još 2 GS.

Сасвим природно

pre 1 godinu

И Ђоковић и Надал су велики шампиони. Разлика између њих јесте што Ђоковић није хтео да се вакцинише, а Надал је постао зависник од истих. Ако може неко ко је медициски образован да ми објасни како неко са здраственим проблемом који очито није мали чим се размишаља о њеном крају, успева да игра тенис као да је на врхунцу каријере.

@

pre 1 godinu

@mr
Ne bas.
Novak je igrao najduze bez uspeha na GS.
Na kraju ga nekako osvojio protiv Mareja?! Marej inace, nula na sljaci.
Protiv Nadala, Federera i Vavrinke uvek gubio na sljaci.
Iskoristio Rafinu povredu 2016 i osvojio protiv Mareja.
2009 kada je Federer osvojio protiv Soderlinga, Novak nije bio sposoban da dodje ni do finala, otresao ga mocni Filip Kolsrajber!
Novak je 12 od 20 GS osvojio od kada Federer i Nadal nisu ni na 60% svojih mogucnosti, zbog povreda i starosti.
Cak 7 GS je Novak osvojio od 2019, od kada Federer ne igra.
Dakle, svaka njemu cast, ali ipak je Novak daleko iza dvojice najboljih u istoriji zato sto ih nikada nije pobedio dok su bili mladi, zdravi i na vrhuncu karijera.

Czv

pre 1 godinu

I da se Novak sutra povuče, on je naš najbolji teniser u istoriji naše zemlje. Suvišno je raspravljati ko je u istoriji tenisa bolji. Svako ima svog favorita i svi su dobri. Uživajte dok igraju, ali ja kao Novakov navijač nikad ne mogu da kažem da je neko drugi bolji.

mr

pre 1 godinu

Чисто подсећања ради на неке друге легенде овог спорта. Својевремно се говорило да је Борг најбољи, а Конорс је играо све живо. Онда се појавио мекинро па Лендл. Лендл је постао и Американац и сматран за најбољег, али је имао проблем никако није могао да освоји Вимблдон. онда је дошао Сампрас и проглашен за најбољег свих времена, али он никако није могао да освоји Гарос. Онда је дошао Федерер и никако није могао да освоји Гарос, и онда га освоји некако против Седерлинга. Онда је кренуо Надал освајао Гарос редовно и одиграо чувени меч на Вимлбдону. И даље је освајао ГС-ове и данас има доминантно 14 РГ и свега остало по минимум 2. Онда је доаш Новак освајао редом и губио РГ скоро увек од Надала. Онда га је и победио, после и освојио, онда победио Надала још једном на РГ и оспет освојио у ери Надала. Успут скупио највећи број недеља као број 1. Освојио највише новца и поред најмање мечева. Статистички је најбољи тенисер по броју победа и пораза. Има најбољи скро са другом двојицом најбољих. Дакле Новаку фали 2 ГС да би само потврдио доминацију, пошто су сви остали бројеви на његовој страни. Дефинитивно је Федерер број 3, и тако ће и остати. Новак је дефинитивно и статистички и по међускору, и по броју великих титула, и по броју недеља, и пара, итд, остаје му само да освоји 2 ГС и да нема никакве дилеме. Овако остаје мала дилема и ако је дефинитивно Новак најуспешнији тенисер.

Stefan Nemanja

pre 1 godinu

GOAT trka nije gotova a Nadal i pored svih prljavih trikova koje koristi nema dovoljno parametara da bi bio najbolji svih vremena.
Kad tad ce se otkriti kojim se svim nedozvoljenim supstancama koristi.
A pored toga mi nisu jasni njegovi "obozavaoci".
Sta vi slavite kod Nadala?
Ako su vam "prevare" vrhunac uspeha u zivotu onda mogu da razumem.
Da vas potsetim da Nadal od druge polovine prosle godine forsira pricu da "samo sto nije umro" a kad pocne turnir onda odjednom vaskrsava i prsti od snage.
Ovamo prica kako mu Grand slam-ovi nisu prioritet a sa druge strane "ne zeli decu da ga ne bi sputavala u osvajanju turnira". A vrhunac folirantstva "odlucio je da je vredno zrtvovati zdravlje kako bi se osvojali Grand slamovi".
Zalim likove koji se "pecaju" na njegovu pricu.

Asteriks

pre 1 godinu

Ljudi,jesmo li mi svjesni da je Novak u Septembru igrao finale Us Opena i imao priliku da dodje do 21 titule,a sada 7-8 mjeseci kasnije Nadal ima 22,potpuno nevjerovatno i nestvarno sta je Novak sebi uradio.

barba

pre 1 godinu

Znalo se da Rafa neće ostati na 20gs, samo što su svi mislili da su njegovi RG ovaj i sledeće godine, medjutim uzeo je AO. Ali evo opet smo otpisali Djokovića pa već četvrti put ja mislim, a on se uvek vrati i još više razbije. Samo se setite tamo krize iz 2014te, oa onda fiasko posle prvog RG,povreda lakta i promene trenera, pa kad je diskvalifikovan sa USO. Svaki put smo rekli ma to je to, a on se duplo jači vrati

Sly

pre 1 godinu

Cestitlke Nadalu!
Novak posto je mladji godinu dana i generalno zdraviji od Nadala, u roku od godinu ili dve preci ce Nadala po brojy osvojenih GrandSlem titula... imace unedljivo nakvise nedelja kao #1 na muskoj strani tenisa, ali i na zenskoj strani tenisa... (momenta kada je Novak presisao Federera svi zapadni mediji su krenuli u pricu kao zenska teniserka ima 377 nedelja...)

Dakle, neminovno je da Novak postavi i taj rekord pre nego odluci da se penzionise... malo ce biti problematicno jer ga vise ne trenira Vajda... ma koliko se svi pravili da nije problem, to ce biti nesto sto Djokovic mora da prebrodi i to ce testirati na Vimbldonu...

Tn

pre 1 godinu

Ljudi,jesmo li mi svjesni da je Novak u Septembru igrao finale Us Opena i imao priliku da dodje do 21 titule,a sada 7-8 mjeseci kasnije Nadal ima 22,potpuno nevjerovatno i nestvarno sta je Novak sebi uradio.
(Asteriks, 05. jun 2022 17:51)
Nije Novak sebi uradio nista, vec Medvedev. Prestanite da omalovazavate uspehe drugih tako sto cete govoriti da je Djokovic sam sebe pobedjivao, da je gubio jer je igrao lose, a ne jer je protivnik bio bolji. Pricate nesto o Federerovim navijacima, a gore sorte od Nolina nema nasiroko.

@

pre 1 godinu

@macak
Ali Djokovic je SVE svoje GS osvojio protiv starca Federera i povredjenog Nadala.
Cak 7 od 2019, cak 12 od 2016.
Kakav omjer, kakvi bakraci, lako je pobjedjivati coveka od 40 godina, pritom povredjenog.

Topnik

pre 1 godinu

Nadal serviarao besplatnu lekciju svom učeniku. Njegova igra je evoluirala tijekom godina, više nema govora o igraču koji se oslanja previše na snagu i kondiciju. Sad je kompletan igrač i zato igra na ovakvom nivou s 36 godina.

T-Rex

pre 1 godinu

Čestitke Nadalu, čovek je još jednom ispisao istoriju tenisa. U svakom slučaju, ubeđen sam da će ovo dati Noletu dodatnu motivaciju da osvoji još neki GS pre nego što se povuče. Uvek su ova dvojica titana gurali jedan drugog do maksimuma i time pomerali granice tenisa.

Idemo Nole, znamo da imaš još snage za nekoliko GS-ova!!!!!!!!!!

@

pre 1 godinu

@Сасвим природно

Moze, nista cudno. Isto kao sto je Novak, koji ima probleme sa disanjem, alergije, probleme sa vidom, srcem, laktom, ramenom, puknutim stomacnim misicem itd, uspeo da osvoji 20 GS, tako je i Nadal sa povredjenim stopalom uspeo da uzme ovaj jedan.
Ne znam sta ti tacno nije jasno.

milic.

pre 1 godinu

Ako nist drugo, sa ovim Nadalovim 22 GS Federer je definitvno ispao iz bilo kakvih priča o GOAT-u. Lik ima 2 GS manje od Nadala, 10 mastersa manje, loši medjusobni skor. Nadal će do kraja karijere definitvno osvojiti barem još 2 RG(u to nema dileme nikakve).

Pseudoharms

pre 1 godinu

Realno i Jordan ima manje titula ali se smatra najboljim na svetu svih vremena..isto tako će biti i sa Federerom u celom svetu i sad i još više sa nekih godina kad se velika trojka povuče!
(Grk, 5. jun 2022 18:08)

Realno i Vladimir Jugović ima dve Lige šampiona, a Jusa Bolt nijednu.

Ivan

pre 1 godinu

Cane


Druze, neko te slagao. Federer ima zlato sa olimpijskih, u dublu. To je zlato. Ima i srebro u singlu. To sto vi dubl ne racunate je drugo, da je nolo osvojio sa onom devojkom u miksu, to bi prvo istakli kao zlato. Tako da... A nadal nema zavrsni masters. Na kraju rodja najkompletniji..

Hakim

pre 1 godinu

Federer je zacementiran na 3 mjestu goat liste.Ima 20 Grand slamova od kojih je pola osvojio protiv starog Agassija,Fernanda Gonzalesa,Bagdatisa,Rodicka i Filipussisa.Njegova 2 najveća rivala mu bježe 2 Grand slama i ima negativan omjer protiv obojice.Ni blizu Goata jer tenis nije klizanje da se boduje umjetnički dojam.
(macak,

E pa dokle god ga ovako pominjete on je najveci. I kad je rafael osvojio australiju, od muke niste znali sta cete pa ste opleli po federeru kako je on treci. Bas je najveci i uvek ce biti, a vi idite zajedno sa nolom i rafaelom u zavod za statistiku pa tamo racunajte. Pozz

josip_zg

pre 1 godinu

Rafael Nadal
22 osvojena GS.
Nastupio na 64 GS u karijeri i zbog ozljeda propustio je 11 GS nastupa

Novak Djokovic
20 osvojenih GS
Nastupio na 67 i u karijeri propustio nastupit na samo 2 GS.

Grk

pre 1 godinu

Realno i Jordan ima manje titula ali se smatra najboljim na svetu svih vremena..isto tako će biti i sa Federerom u celom svetu i sad i još više sa nekih godina kad se velika trojka povuče!

bole

pre 1 godinu

Djokovicu na vrhuncu karijere od 25 do 29 godine Wawrinka, Marej i Nisikori otkinuli 6 GS, Nadal u 36oj protiv igrača sličnog kvaliteta osvaja 2 GS zaredom. Mislim sta vise reci, Nadal GOAT, kraj price!

Tn

pre 1 godinu

Federer je zacementiran na 3 mjestu goat liste.Ima 20 Grand slamova od kojih je pola osvojio protiv starog Agassija,Fernanda Gonzalesa,Bagdatisa,Rodicka i Filipussisa.Njegova 2 najveća rivala mu bježe 2 Grand slama i ima negativan omjer protiv obojice.Ni blizu Goata jer tenis nije klizanje da se boduje umjetnički dojam.
(macak, 05. jun 2022 18:01)
Da. Nadal 22 GS, Djokovic 20 GS, Federer 20 GS, po cemu je jasno da Nolo ima 2 GS vise.
A sto se tice ovih ,,starih" protivnika, kad bismo gledali koliko je Nolo GS osvojio protiv Federera od 34+ godina, Nolo ne bi bio ni u top 10 za najboljeg ikad.

no name

pre 1 godinu

Dakle, svaka njemu cast, ali ipak je Novak daleko iza dvojice najboljih u istoriji zato sto ih nikada nije pobedio dok su bili mladi, zdravi i na vrhuncu karijera.
(@, 5. jun 2022 19:12)

Nije ovo istina, Djokovic je pobedio kao klinac Federera na AO 2008. Nadala je pobedjivao 2011 na Wimbdonu i Us Openu.
A opet izgubio od Federera na RG 2011 kad je sigruno igrao najbolji tenis u zivotu.
Nikad se ne zna sa velikim igracima sta ce da se desi.

Slabu konkurenciju imao Federer na pocetku. Ima istine.

Ali zato pakao kad puni 30.

realno

pre 1 godinu

Ljudi,jesmo li mi svjesni da je Novak u Septembru igrao finale Us Opena i imao priliku da dodje do 21 titule,a sada 7-8 mjeseci kasnije Nadal ima 22,potpuno nevjerovatno i nestvarno sta je Novak sebi uradio.
(Asteriks, 05. jun 2022 17:51)

Ili bolje rečeno šta su mu drugi uradili, jer je počišćen na oba turnira kao od šale! Kakav bre Djoković.

Slobodan

pre 1 godinu

Razlika izmedju Nadala i Novaka je sto je Nadal uvjek bio samo teniser za koga znate da ce dati sve od sebe da pobjedi, a Novak i teniser i filozog i svasta jos. Upravo zbog toga ima dva GS manje iako svi strucnaci kazu da najbolji Novak je bolji od najboljeg Rafe ili Rodzera. Na GOAT listi Novak je i dalje prvi, a Nadal treci, osvojio je 7 prvenstva (ATP tura), rekorder je po sedmicama i nas je najbolji sportista svih vremena. Ipak, moramo zaliti jer i pored ovako briljantne karijere mogao je i bolje, a u znacajnoj mjeri sam je sebe potkopavao.

RG Fan

pre 1 godinu

Čestitke Rafi. Novak ako ima motiva neka pokuša da odgovori.
Svaka čast svoj trojici na postignutom, nadam se da će biti još koji trofej i u godinama pred nama.

Loki

pre 1 godinu

Samo ću reći, 2 GS se igraju na betonu (Novakovoj omiljenoj podlozi), 1 na travi, i 1 na šljaci. A bilans je 22:20 u korist Nadala.

jsx

pre 1 godinu

@Ivan
Ne kapiram ove nebuloze. Prvo covek je imao set prednosti i 6:6 protiv Zvereva, pre bi otisao na 2:0 nego na 1:1, a i 1:1 ne vidim kako je ocigledno da bi Zverev pobedio. A cak i da je bilo 2:0 i 5:0 za Zvereva, je l'trebalo da preda Rudu zbog toga?
Sto se tice Novaka, Nadal verovatno i ne gleda blagonaklono na to sto se Novak nije vakcinisao i time nije hteo da da doprinos borbi protiv pandemije (po Nadalovom vidjenju), ali onda nije COVEK vec samo kad se njegovo vidjenje slaze sa Novakovim?
Ne mislim da su dobri ljudi ni jedan ni drugi, npr. obojica kukaju na povrede pre nego sto osvoje GS kao da 90% tenisera ne igra pod bolovima. Na kraju krajeva, ko ovde prica kakvi su ljudi tu sigurno ni jedan ne bi bio u prvih milion (pogotovo ne Djokovic sa svojom promocijom nadrilekarstva i ubacivanjem svoje i Jelenine porodice u razne sumnjive poslove), prica se ko je od ove dvojice titana najveci teniser do sad.

Ivan

pre 1 godinu

(Cane, 5. jun 2022 19:35)

Ma koji Kalendarski Slem, neće igrati Vimbldon ni ove godine. Verovatno ide na Majorku da uživa na plaži i odmara.

Goran

pre 1 godinu

Za Novaka postoje samo dva izbora, ili da počne da trenira, ili da nastavi ovo sponzorsko švrćkanje po terenu.U njemu ima još snage, pitanje je da li ima volje.
Najveći dokaz svemu je odlazak Vajde, jer je on trener teniserima a ne filozofima.

Loki

pre 1 godinu

Ljudi,jesmo li mi svjesni da je Novak u Septembru igrao finale Us Opena i imao priliku da dodje do 21 titule,a sada 7-8 mjeseci kasnije Nadal ima 22,potpuno nevjerovatno i nestvarno sta je Novak sebi uradio.
(Asteriks, 05. jun 2022 17:51)

Šta je sebi uradio? Medvedev ga je razbio, vakcinu je odbio, Nadal ga je ovde razbio. Moraš ponekad da predješ preko ponosa i priznaš da ponekad ima boljih.

Cane

pre 1 godinu

Možda će sad Nadal da pokuša "nemogući" kalendarski slem koji je Đokoviću izmakao za malo? Ako mu i to pođe za rukom, levom, onda će valjda i ove Federerove navijače ućutkati za uvek. Navijam za Novaka do kraja, ali podvig da nadmaši Nadala se čini sve manje moguć. Plus ono što ni Novakovi ni Federerovi navijači ne spominju kao da je tabu: Nadal jedini od njiih ima olimpijsko zlato. Neće biti da to zlato "nije važno" ako su i Novak i Federer toliko puta pokušavali da osvoje, neuspešno. Pre će biti da je to grožđe naprosto kiselo.

Nije ni samo Fortuna na strani Nadala, ima malo i do naklonosti onih realnijih faktora. Nadal sigurno neće proći kao Lens Armstrong, čak i da je radio isto. Nadal ne može da padne sam. Ako bi došlo do toga da "mora", budite sigurni da bi povukao i Đokovića i Federera u ambis. Znači, toga neće biti. Koliko god da je Nadal "igrao pod injekcijama"... i kakve god da su te injekcije bile ili jesu.
Tenis je to što je, igra se tako kako se igra, a u tom i takvom tenisu, Nadal je najuspešniji.

Ivan

pre 1 godinu

No name


A druze ne mozes jednu pobedu da uzmes kao merilo za taj period od 10 godina.
Pa alkaraz je pobedio obojicu sad pa jel ta pobeda znaci da on dominira ovom erom?
I nisam siguran koliko je slaba bila ta konkurencija, slabija sigurno od perioda 2010-2016 ali druze jaca je sigurno nego konkurencija zadnjih 4 godina.
Pa taj isti federer je u 40. godinu dosao u 1/4 garosa i vimbldona posle 2 godine pauze. Molim te...

@non

pre 1 godinu

(barba, 5. jun 2022 17:54)

Da, ali sad je pravo pitanje da li će imati priliku ovog puta za tako nešto. Čovek se duboko po spisku ukanalio ove sezone. Zbog jedne vakcine nije mogao da igra AO i sam je sebi oduzeo svoje mesto dominacije (plus tri godine zbog zabrane, ukupno 4 GS). Nije mogao ni u Indijan Vels, ni u Majami. Na šljaci je dizao formu koliko je dizao (ako tako može da se kaže). Protraćena prilika na RG-u (još od prvog poena se videlo da Rafa ima veću želju da pobedi nego Novak, 5 GS). O strmoglavom padu koji tek sledi na ATP listi neću ni govoriti (tek će teže žrebove imati, ovo nije ništa). Vimbldon? Voleo bih da me demantuje, ali nakon svega što se izdešavalo, nisam optimista. Na Masterse u Americi i US Open (6 GS) ponovo ne može tamo, kad nije mogao na IV i na M. 6 GS? Bukvalno sezona i po bačena u vodu, a vremena sve manje i manje (7, ako ne uspe sad na Vimbldonu). Mnogo je pogrešio. Džaba principi kada se ne poštuju pravila. Ovo je savremeno doba, a ne onaj period gde je misija jednog čoveka bila da menja ceo svet. Potpuno je izgubio kompas nad samim sobom. Teniser po profesiji, a bavi se stvarima mimo tenisa. Nije ni čudo što su pobegli Vajda i sponzori. A, da ne pominjem ono blamiranje njegove porodice i "podrška" (to je već priča za sebe). Pljunuo je na sezonu iz snova koju je imao prošle godine. Ako želi da uradi nešto, pod hitno mora da se DEBELO resetuje, inače...

no name

pre 1 godinu

No name


A druze ne mozes jednu pobedu da uzmes kao merilo za taj period od 10 godina.
Pa alkaraz je pobedio obojicu sad pa jel ta pobeda znaci da on dominira ovom erom?
I nisam siguran koliko je slaba bila ta konkurencija, slabija sigurno od perioda 2010-2016 ali druze jaca je sigurno nego konkurencija zadnjih 4 godina.
Pa taj isti federer je u 40. godinu dosao u 1/4 garosa i vimbldona posle 2 godine pauze. Molim te...
(Ivan, 5. jun 2022 21:26)

Otprilike jacina konkunerncije Federera na pocetku njegovih titula, je ono sto imaju Nadal i Djokovic na kraju karijere. Tek Sad ovoj trojici 'mladih nada" pridruzuju jos mladji. Ja nisam video nikog da dominira 10 godina??? a drugo racunam samo pobede na GS. Bezveze je ovde nabrajati igrace koji su pobedili na mastersima veliku trojku, ali to je nebitno. ( Alctraz nije igrao ni SF nekog grend slema)

Federer je dominirao 4 god 2004,05,06,07
Djokivic 2 god 2015, 2016
Nadal je dominirao na šljaci.

Ne znam sta znaci rezultat 1/4 Garos i Wimbldona, za nekog igraca je to dobar rezultat, za nekog los. Cak sam i pogresio za Federera, pakao njemu u konkurenciji pocinje u njegovoj 29 godini.