Sreda, 01.06.2022.

18:30

Nadalov "poslednji Rolan Garos" i "nezamislivi bolovi"

Sve češće se spominje da bi ovaj Rolan Garos mogao da bude poslednji za Rafaela Nadala.

Izvor: Milan Tomiæ

Nadalov "poslednji Rolan Garos" i "nezamislivi bolovi" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

117 Komentari

Sortiraj po:

Ovaj

pre 1 godinu

Ćendo
Ti hoces da kazes kako Novak nije profesionalac i kako je citav njegov tim skup amatera? Pa valjda je igrao protiv zivog Rafe, a ne lutke ili kompjuterske animacije, pa je mogao da vidi sta se sa Rafom dogadja. Uostalom kakve veze ima Rafina povreda sa pasivnom igrom Novaka? Sta sokirao se kada je video kako Rafa igra? Sta je trebso Rafa, da skace na jednoj nozi, da preda mec, da igra desnom rukom, kako bi ga Novak pobedio?! Jer je Novak ceo mec bio u soku sto se Rafa ne predaje, vec se bori...

Dr.Srx

pre 1 godinu

Kada je WADA 2009.godine potpisala ugovor sa ATP, Nadal je bio najglasniji protivnik. Čovek koji je te godine testiran jednom I to od iste te agencije. Realno ko god se iole razume u sport vidi da nešto nije u redu, pogotovu kad se pogledaju izjave njegovih doktora o njegovoj snazi, eksplozivnosti I "stamini". Ova poslednja reč ne može se bukvalno prevesti kao izdržljivost, već traži objašnjenje, a ono je najbliže u tome da ga je doktor opisao kao bodybuildera ili powerliftera koji je usput I neverovatan maratonac,jednostavno nema logike. Ali nije Nadal jedini, pogledajte Novakove megalije pre Četojevića I danas, blog "tennis has a doping problem" sve lepo objašnjava, pri tome svi sportisti u vrhu su dopingovani: anabolici, hgh, clen, to je doručak današnjih šampiona, sve pod pseudonimom "daj care leba I igara..."

Baja

pre 1 godinu

Nije to povreda, nego bolest. Ima svoje ime kao i Novakova (celijakija). Samo što se Novak leči dijetom bez glutena. Stopalo je teži slučaj jer je izloženo naprezanju i time pogoršanju. Niko ništa ne izmišlja.

Simon

pre 1 godinu

Nezamislivi bolovi u stopalu i 9 sati u dva meča u par dana (?) - kakvo herojstvo, kakav titan od čoveka, uz zamislite nezamislive bolove umesto da je na konstantnim terapijama - NE, on juri kao metak po terenu, sve stiže, šutira lopticu, kliza kao Katarina Vit... Nezamislivo patetično.

Ćendo

pre 1 godinu

Vrlo verovatno je ceo Noletov tim naseo na Nadalov fazon o povredi, i time je Nole ušao u meč psihički nepripremljen za žestoku fajtersku borbu sa Nadalom.
Osim toga, obratite pažnju na to da je Nadal dobio prvi Noletov servis-gem u prva tri seta! Isto kao što je Medvedev dobio prvi Noletov servis-gem prošle godine u finalu US opena. Posle toga se Noletova igra raspala, kao što se i ovde raspala u prvom i trećem setu. Dakle, Nadal je dobro proučio taj momenat, ali izgleda da Nole nije!

Hahahaha

pre 1 godinu

Ivanisevic je izjavio da je ocekivao pobedu Rafe i da nema boljeg od njega na sljaci. Novak je shvatio da ne moze Rafi da parira, pa je odlucio da odustane, da igra koliko mora, cisto da ispostuje. Nije mu to prvi put, radi to uvek kada shvati da ne moze da pobedi. Jednom je Vavrinki predao mec, jer se iznervirao sto gubi. Uvek tako deluje bezvoljno, u fazonu nije mi stalo. Ruzno je to, prema publici i kolegama teniserima...

ček-ček

pre 1 godinu

Ma jel vi hoćete da kažete da je Đoković zato izgubio jer je Rafa folirao povredu? Ili bi Đoković pobedio isključivo zato što je ovaj povredjen ali sram ga bilo nije dovoljno povredjen da bi ga Đoković pobedio i sad vam je krivo i udri po Nadala zašto nije? Zar vam nije jasno da ovim dokazujete da Đoković pobeđuje Nadala samo kada je ovaj povređen. A da je slučajno pobedio ni P od povrede ne bi ste spomenuli, tu reč ne bi napisali ni u ćošku nekog teksta zaturenu pri kraju da je niko ne vidi, jer, pobedio je Rafu, gde sad da se kaže da je povredjen ih. HahahHaHa ne mogu da prestanem da se smejem koliko ste smešni, i da vam je krivo...SRAM TE BILO BRE RAFO ŠTO NISI DOVOLJNO POVREDJEN DA BI TE SRPSI SIN POBEDIO! HaHahahahah.. Vidim pojedini pominju čuveni mišić na AO prošle godine ali niko od vas da odgovori ŠTA sa tom foliražom, nešto niste kritikovali (vređali) Novaka tada, neeeee, kod Novaka je to ,,cilj opravdava sredstvo'', ali Rafa se vređa umesto da ustanete i se poklonite goatu.

jole

pre 1 godinu

Jesu pustili tekst sa slikom iz novembra prosle godine kada je bio na stakama, i dva meseca ranije kako osvaja AO?
Takav oporavak, postizanje kondicije i ulazak u igracku formu u roku od nepuna dva meseca zasluzuje izucavanje na fakultetima.


Da, na Farmaceutskom fakultetu.

Hmmm

pre 1 godinu

DraganTenis
Ti hoces da kazes, kako Nole prodaje svoje meceve i ucestvuje u namestanju? Voljno ili nevoljno, sasvim je svejedno, zakon je isti za sve, a moral je moral. Nema sada sam malo moralan, sada malo vise... Ako ga je neko terao, a on cist i ispravan, mogao je da tuzi, mogao da odustane, mogao da kaze ja necu, on je uvek protiv takvih stvari, osim kada nije. 0

Flavio

pre 1 godinu

Novak je bio potpuno van udarca i treninga mesec dana pred RG. Verovatno da je napravio jako dugu pauzu posle AO na kojem nije igrao. Prekasno je krenuo sa pripremama. Sad zbog cega je to izabrao samo on zna, moguce je da mu se sve smuculo posle AO da nije bio mentalno spreman da uzme reket. To je glavni razlog, njegove najvecim delom lose igre u mecu sa Nadalom

Uroš

pre 1 godinu

A Nole već pripremio govor tipa "žao mi je što na ovakav način prolazim u finale, ni jedan igrač to ne želi, Rafi želim da što pre izleči nogu, on je legenda našeg sporta, nadam se da ćemo još mnogo puta igrati, hvala i sve vas volim"!


Hiiiihihihi...

vukica

pre 1 godinu

Ako je povređen, njegov problem, ti igras svoju igru da pobedis, glupo je ovoliko kritikovat Nadala da se folira, pa neka se folira

Dorchester

pre 1 godinu

Nisam teoretičar zavjere, ali ovdje nešto debelo smrdi.. uoči početka meča, pojavljuju se Ivanišević i fizio na tribinama.. uplašene, bukvalno uplašene face, kao da im je neko prijetio, Ivanišević u nekakvom jadnom duksu, spljoštene frizure, Đoković isto, kao da su ga digli iz neke pećine, nenaspavanog, da odigra meč.. bezvoljan

Zmi Zmi

pre 1 godinu

Kako je Rafa zavrnuo sve ovim laznim povredama. Marketing mu je bio super, svi ga bacili u drugi plan, a on kralj RG-a. Svi kao nece ni dohodati do druge nedelje kad ono…..

Amin

pre 1 godinu

Novak sinoc jednostavno nije mogao da pobjedi. Zivimo u svjetu nemorala, kontrole stanovnistva itd itd. Zalosno je sto se sve pretvorilo u jedan obican nemoralni cirkus pun lazi i prevare dok masa bleji li bleji. Nista se vise ne desava slucajno ili prepusta slucajnosti.

Branko

pre 1 godinu

Ko zna šta je Novaku u glavi tokom meča.Svasta utiče na igru Nije sportski da pre meča komentariše svoje povrede.omalovazavas protivnike.ako si povređen ili igraj i čuti ili odustani.bolu me uvo za tvoje stanje ako se takmiče.nego je namazana i sve koristi da pobedi.sto je dozvoljeno ali da li je ljudski to je pitanje.niki ne zaslužuje da komentariše tudje postupke.svaka čast Novaku za sve.

WillyWonka

pre 1 godinu

Džaba sav sarkazam, Nadal je dobio meč i kraj priče. Ako je i okrenuo pilu naopako, pa to je profesionalni sport, nije je Novak jednom okrenuo. Jednostavno, Novak je u problemu od debakla na olimpijadi i nešto tu ne štima, ali nadam se da će posložiti kockice. A to da li Nadal laže prije meča, da li ga boli, mačku o rep.

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

NOVAK JE NESTAO. I TO JE DOBRO.
Kad uzme Rim ne uzme Garos.

Uzeće Kvins i uzeće Wimbldon.
Moraće, čak i da mu se neće, moraće.

normalno

pre 1 godinu

@Nole1

Jel se ta marketinška mašinerija pali i kad Novak pobedi ili je to oko njega sve čisto? Ali ok ako vam je tako lakše....jao koji šou, pa znači smejurija.

sasa

pre 1 godinu

Mozda se je Nole zasitio igre,mozda mu je već i previše da bude heroj nacije,mozda je jednostavno umoran od svega toga.Nadam se da nije,ali sve upućuje na to.Mozda,ali samo mozda-ako bi ga svi ostavili na miru,pocev od nacije,a završivši sa nutricionistima,mozda bi opet bio Nole koga znamo,a ne Novak Djokovic-predstavnik nacije,najbolji na svetu ,GOAT,dobrocinitelj,pokrovitelj,........i sve ostalo što očekujemo i ne očekujemo od njega,a on je samo čovek,naš čovek,koji ima osećaje kao i svi mi.Ima porodicu,decu,ženu,a ide po belom svetu uglavnom sam(zamislite sebe u toj situaciji).Tako da:Bravo Novače ljudino,svaka čast na svemu do sad i hvala ti za sve radosti koje si nam priuštio do sada.......Hvala

Mile

pre 1 godinu

Folira, boli ga boli ga boli ga, pa onda dodje na mec i pokida.
Ili folira ili se dopinguje
(box, 1. jun 2022 21:37)
Da dodam sada udara ceznju publici da bi navijali za njega. Sede on i njegov striko prave taktiku i smeju se kako je lako navuci mase.

Splavar

pre 1 godinu

@Jedino me brine ravnodušnost Novakova ali donekle i razumem. Borba 15 godina sa najvećim rivalima, za naklonost publike,za priznavanje kvaliteta,prošle godine on pa svi deset metara ispod…

Polako, prosle godine svi bili 10 metara ispod kad je on jedini trenirao, igrao kakve takve meceve i izasao spreman na turnire kad niko drugi nije ni trenirao. Organizovao privatno/drzavna takmicenja da ostane u formi i osvoji nesto na prepad. Sta bese posle toga, 3 uzastopna poraza i jedna jadna predaja na OI. Pa nikad jedan sampion nije tako nisko pao, onda su sledele suze na USO, pa ne citamo samo statistike, bilo je ovde i vesti u to doba. Laziranje testova za AO, izvini, mnogo je

draganTenis

pre 1 godinu

Meni je sumnjiva priča sa bolovima. Sigurono ih ima ako ne uzme neko sredstvo. Znamo da kada boli zub ima medikamenata koji 24h taj bol ponište. Šte tek postoji. Ne kažem da Nadal neće boleti sutra. Druga stvar, setimo se kako je Nole bezvoljno prepustio Mareju jedan Vimbldon. Osećamo da su postojali neki zakulisni razlozi. Nije nemoguće i ovde, jer svo videli tu nezaintersovanost i bezvoljnost u ovom meču. I potpuno odsustvo asova pri servi. Ok, možda preterujem, ali sam pisao i da je mče sa Feliksom dogovoren, kao muči se Rafa, a onda odigra fenomenalno 5. set.

posmatrac

pre 1 godinu

Folirant, nikad nije ni bio povredjen. Novak je igrao pod uticajem toga, sa smanjenim gasom cekajuci nesto sto nije moglo doci. Prosle godine na RG kad je Novak pobedio Nadala, jer je u mec usao ratnicki i kao da je finale. Iz razloga sto ovaj kroz medije nije proturao pricu o laznoj povredi. Isto juce, da je Novak usao ratnicki u mec sigurno bi pobedio. Ali ok, neko pametan je nekad rekao, na greskama se uci

Čedo

pre 1 godinu

Jedino me brine ravnodušnost Novakova ali donekle i razumem. Borba 15 godina sa najvećim rivalima, za naklonost publike,za priznavanje kvaliteta,prošle godine on pa svi deset metara ispod, onda scenario Australija, sada London... da li diže ruke od svega ili se vraća poslednji put sada je misterija.
(Niki, 01. jun 2022 22:38)

Novak je ravnodušan jer je morao da izgubi meč...neko ga verovatno opasno zbog nečega ucenjuje...meni liči na to

alek

pre 1 godinu

Do pre deset dana nije mogao da ide,povreda,sad igra kao da nikad nije imao nijednu povredu.DOPING završava sve.Neće Nadal dovijeka,svemu dođe kraj!!!

kuc kuc

pre 1 godinu

Može se vrlo lako desiti da Novak kaže fajront na kraju Vimblona.
Čini mi se da mu se baš sve smučilo do mere da su mu ogadili igranje.

hm

pre 1 godinu

Kakve veze ima sta ko izjavljuje? Na Novaku je da odigra najbolje sto moze a on je igrao kilavo I mlako. Ali necemo o tome vec o Nadalovoj izjavi I da li ga sta boli ili ne. Nebitno.

jesi pao s tresnje

pre 1 godinu

Ja kad vidim ove komentare,pola Srba španci,rodjaci...daleko vam je ta španija a i verujem da je nikada nećete u životu videti,al opet bolje da mrzite svoje ljude..
(Tarmi Rićmi, 1. jun 2022 21:45)
Nije ti ovo reprezentacija da navijas za svoje


Folira, boli ga boli ga boli ga, pa onda dodje na mec i pokida.
Ili folira ili se dopinguje
(box, 1. jun 2022 21:37)
Lekovi protiv bolova nisu doping...

Niki

pre 1 godinu

Jedino me brine ravnodušnost Novakova ali donekle i razumem. Borba 15 godina sa najvećim rivalima, za naklonost publike,za priznavanje kvaliteta,prošle godine on pa svi deset metara ispod, onda scenario Australija, sada London... da li diže ruke od svega ili se vraća poslednji put sada je misterija.

Nole1

pre 1 godinu

Iza njega stoji marketinska masinerija izasla iz iste kuhinje kao i "ova nepogoda" koja nam se i danas desava. Pogledajte samo kako je to napravljeno, pa da im pozavidi reziser filma Trumanov show. Mislim da je i Nole tek sad shvatio sa cime ima posla. O Nadalu necu da pricam, on se tu ne pita, samo radi sta su mu rekli.

Papillon

pre 1 godinu

Komentari i ponasanje na kraju su smao posledica atmosfere na stadionu. Nadjite clanke novinara koji su bili na mecu pa ce te se zacuditi. Pominju se i novinari iz Spanije i njihovo ponasanje tokom meca.
Ono OK, navijalo je 99% za Nadala, ali su ometali Novaka non sotp na servisu, non stop. To se na TV ne vidi. Cak je i Mekinro na ES non stop prozivao sudiju za vreme za servis kad Nadal servira, i cusio se publici i ometanju.
Otud i hladan pozdrav na mrezi na kraju. Nije ovog aputa mogao da predje preko svega Novak.

google

pre 1 godinu

@kaokakao Tako je, rešiš da budeš borac i okreneš Medvedeva sa 0:2 u setovima i pobediš na sopstvenom najslabijem grend slemu a ne zaviješ glavu u peškir i plačeš.

Saturn

pre 1 godinu

(normalno, 1. jun 2022 22:23)

Slažem se sa svim sto si napisao osim jednog a to da je Nadal razbio Novaka sinoc. Igrao se cetvrti set, Novak nije iskoristio dvije set lopte kako to samo on zna ali moglo je lako da bude i peti set i niko ne moze da pretpostavi kako bi se zavrsilo.

slon

pre 1 godinu

Nije pitanje dal ce Rafa osvojiti RG vec mi se cini da bi mogao skinuti i US open. Rekao bih da gotovo sigurno preskace travu travu, regeneracija, igra mozda Rogers kup i napada US open. Ovo je definitivno njegova godina.

Hehe

pre 1 godinu

Ово је класична прича којом маскирају намере Надала да буде испред Новака на вечној листи.
(Kralj mača, 1. jun 2022 21:45)
A je li protivzakonito imati takvu nameru? Sto bi to iko maskirao pa naravno da mu je to namera

normalno

pre 1 godinu

Znači toliko insistirate na ovoj temi da postaje smešno. Ako je i folirao video je i učio od najvećeg foliranta u isgofiji sporta koji je ceo turnir igrao sa ,,puko trbušni mišić" i gle čuda osvojio je. Ali, tada ste govorili da Novak ne radi ništa što je zabranjeno i što je neispravno (mada se to slabo i pominjalo, tj guralo se pod tepih) a ako neko i spomene bude izvredjan. I šta je sad, Novak ok ali sram da bude Rafu ccc...uostalom, je l to zbog Rafine povrede su možda Novaku vezali ruke kako bi bili ravnopravni ili šta, kakve veze Rafina povreda (stvarna ili ne) ima sa razbijanjem Novaka sinoć? Znači kada Novak pobedi onda je on najbolji teniser, ravnog mu nema a kada ga Rafa pobedi onda razni repovi, te Novak je sam sebe pobedio, te nije igrao svoj tenis, te publika, te Rafa folira povredu, te hemija-doping. Činjenica je sledeća, Nadal je razbio Novaka, vratio na fabrička podešavanja, pocepao ga ko svinja masan dzak, održao čas tenisa iz svih mogućih segmenata, brisak teren itd itd što bj ste pisali da je kojim slučajem Novak pobedio. Ovako ok, boli vas znam, a ovim upornim pisanjem i skretanjem pažnje sa rezultata pokazujete ds patite.

ghgh

pre 1 godinu

"...Imam utisak da ponekad Đoković samo napusti meč", rekao je Piolin.

Tako je.
Ovo pokazuje da je meč namešten. Nole je morao da propusti Rafu. Zašto? Da bi mu dozvolili da pobedi na Wimbldonu.

GOAT

pre 1 godinu

Ne znam da li je folirant ali u igri je bio veoma ubedljiv. Kod Nadala je svaki detalj podredjen tenisu, on je covek koji ce uciniti sve sto je potrebno na terenu i van njega da ostvari svoj cilj. Mozemo ga voleti ili ne ali potpuna posvecenost Rafaela Nadala ovom sportu je za veliko postovanje. To je prevaga koja mu je dala prednost u odnosu na svoje najblize pratioce i sve ostale igrace. Voleo bih da Novak dostigne i prestigne Nadala ali kako vreme odmice bice sve teze. I sada mislim da Nadal nije bolji teniser od Novaka ali apsolutna odanost sportskom zivotu i doslednost u zelji za uspehom je Rafi donela vodecu poziciju u vecnoj trci.

orao s visine

pre 1 godinu

U svakom slučaju treba čestitati obojici na divovskoj borbi
Održali su još jednom lekciju da ni relativno pozne godine ne predstavljaju prepreku da daju sve od sebe.
Nadalu jedno veliko bravo jer je i pored svega ostao onaj stari borac koji se ne predaje i dalje pokazuje tu veliku glad za trijumfom
Čestitke i Novaku jer je dao maximum u ovom momentu
Jedino što zameram Novaku što na kraju nije bio vitez i pri odlasku sa terena bez obzira na sve pozdravio publiku
No idemo dalje -nije ovo kraj

Ортопед

pre 1 godinu

Велики фолер, на болове се жали обично кад га неко на терену размонтира, па му је то "прећутни" алиби за пораз, као недавно у Риму. Плантарни фасцитис је јака упала стопала, а ако је хронична као у његовом случају, онда се све своди на периоде мировања (једино тако се санира) и реактивације. Због тога он и прави дуге паузе, бира турнире и чека да се регенерише. Није једини, у спорту је то честа бољка, Наваро и Спанулис су, рецимо, стално имали проблема са стопалом и једини излаз је кад уђу у акутну фазу - опоравак, мировање, нема их неколико недеља, можда и више, па опет "у коло". Ништа њему није било неки дан, него је био на рубу пораза, па театрално изигравао да једва хода, касније би се на то вадио. Шампион велики, карактер нула.

Kralj mača

pre 1 godinu

Ово је класична прича којом маскирају намере Надала да буде испред Новака на вечној листи. Отписују га и прави се повређен, а онда после пола године неиграња освоји АУ Опен против Медведева после 0:2 у сетовима. То је она позната прича коју су форсирали и у Федереровом случају - само још овај пут јер можда је последњи. Тако је Роџер освојио својих пет задњих ГС титула. Очигледно исто спремају и за Надала. Они не причају са колико Надал или Федерер ГС титула могу да заврше каријеру. Они причају са колико Ђоковић титула може да заврши на крају. То њих интересује, или боље речено брине, па се постављају у односу на ту околност. Тако му онда сервирају и жреб, првом носиоцу и актуелном шампиону редом долазе у жреб Шварцман, Надал, Зверев (Алкарас) и Чилић (Медведев, Циципас). Од свих првих осам носилаца њему је као првом носиоцу дошао најгори жреб од осмине финала па надаље. Исто је било и на УС Опену 2019. године, од осмине финала - Вавринка, па сви остали.

Splavar

pre 1 godinu

Kakvih prica ovde covek nece procitati. Pa nauili smo iz Troickovog skandala da sve takmicare povremeno testiraju, eno i onu Sarapovu su uhvatili pre par godina, a ona je bila prilicno popularna u zenskom tenisu. Svi oni razne stimulative koriste, a svake godine se novi dodaju na listu zabranjenih. Izmisljanje i koriscenje novih formula je uvek ispred mogucnosti ATP da ih doda na liste, postane nelegalno tek da ih zabrane. Nema ovde nikakvih mucki, jasno je da je Rafo maksimalno fokusiran i posvecen. Publika ga voli jer ne lupeta o stvarima koje ne razume, dok je NDj iskoristio priliku da postane crna ovca jednog gospodskog sporta. Netacno je da ga nikad nisu podrzavali, to je pocelo kada su ga upoznali i procitali. Ionako je ta prica oko njih nebitna, nece se vise ni jedan ni drugi naosvajati GS medalja, NDj vise ni ne moze na nijedan na betonu

A proslost?

pre 1 godinu

Možda će nam tada više otkriti o svojim planovima za budućnost. Bar je tako obećao.

O proslosti nece nista da otkrije? Mada, dovoljno se zna - pre vise godina tadasnja francuska ministrica je obelodanila da se Nadal dopinguje, a sad je to svakom jasno! Ne moze da hoda jedan dan, drugi dan pobedi Djokovica!? Verovatno mu bas zbog Djokovica i dozvoljavaju i pomazu da se dopinguje. Tako se moze desiti da najdopingovaniji teniser, pa mozda i najdopingovaniji sportista u celoj istoriji postane i toboze najuspesniji!

jesi pao s tresnje

pre 1 godinu

Al ga uporedi svaka čast. Porediš sedenje na motoru par sati tokom trke i trčanje na toj istoj nozi u kojoj su šine??? Da je tako Endi Marej bi sa oba veštačka kuka davno bio u top formi i sada bismo njega gledali u završnicama turnira. Mnogo je čudno kako se čovek brzo oporavlja i regeneriše naročito u ovim godinama. Na kraju i ne čudi što se on jedini od velike trojke nije ostvario kao roditelj jer verovatno čeka kraj karijere pa da se organizam očisti od svega i svačega.
(Egon Kowalski, 1. jun 2022 20:20)

Na motoru se ne sedi vec stoji, a rukama (koje su sa ramenima, kljucnim kostima, rebrima, itd. najcesce izlomljene) se drzi i podize motor od 200kg...mnogo teze od trckaranja po terenu za lopticom.

delboj

pre 1 godinu

To je car. Svaka mu cast. Mozda i previse zrtvovanja za to sto radi. Nema potrebe da ikome ista vise dokazuje, mada se on samo pred sobom dokazuje, kao i Djokovic, i Federer. Bog zna hoce li i kakve probleme imati sa tim stopalom kasnije, a vjerovatno hoce...

Ivan

pre 1 godinu

Najveci lazov u istoriji tenisa. Nedelju dana pred RG navodno ne moze da stoji na nogama od bolova, i onda dodje ovde igra uzastopne meceve po 5-6 sati puca od snage kao hulk...

Tarmi Rićmi

pre 1 godinu

Ja kad vidim ove komentare,pola Srba španci,rodjaci...daleko vam je ta španija a i verujem da je nikada nećete u životu videti,al opet bolje da mrzite svoje ljude..

PatriJota

pre 1 godinu

Sta treba bilo koga da zanima Nadalova povreda. Igraj brate i udri bio povredjen ili ne. Ostavite te price i ne dizite tenzije vestacki

Vanja

pre 1 godinu

Najveci lazov u istoriji tenisa. Nedelju dana pred RG navodno ne moze da stoji na nogama od bolova, i onda dodje ovde igra uzastopne meceve po 5-6 sati puca od snage kao hulk...
(Ivan, 1. jun 2022 21:40)

Pitam iz znatizelje: Jesi li komentarisao kad je Novaku "pukao misic" pa osvojio turnir? I ako jesi, je li komentar bio slican?

Sinke

pre 1 godinu

Ako Novaku dozvole da igra u Americi,onda ce imati prilku da se vrati...Osvoji Vimbldon i Us Open....Naravno,vidjecemo oce li mentalno uspjeti Novak da se vrati,mada ne sumnjam u to....On ima sposobnost da brzo zaboravi teske poraze i da se fokusira na sadasnjost.

Vanja

pre 1 godinu

Stvarno je vrlo nekorektno od Nadala što nije bio dovoljno povređen i predao meč ili bar toliko povređen da glatko izgubi i da naš Novak prođe dalje.

Ah, ti Španci... oni su skoro kao Englezi...
(Prosečan Srbin, 1. jun 2022 20:08)

Da, hahaha zato je Novak bio onako ljut, jesi video pozdrav na mrezi na kraju? Bruka. Toliko o "prijateljakom rivalstvu, reciprocnom postivanju, sportskom cestitanju i kad se gubi...).
Odavno ne videh ono na mrezi, bar se desi neki zagrljaj, toliko puta se susreli. Bruka od Novaka, nesportski, bas ovaj poraz nece svariti nikad, mislim.

Mimi

pre 1 godinu

Kao čovek nula igračke kvalitete je nepotrebno komentarisati. Novak je mentalno i emocionalno izduvan ono što su želeli u Australiji dobili su, nastavlja se u Londonu. Da li ima snage za još jedan "povratak" u ovom trenutku niko ne zna.A prošlog leta smo mislili nebo je granica.

Ploj Pridjen, pozdravin

pre 1 godinu

Ako može Nadal u 36-ploj godini da osvoji GS, može i Novak još 2-3.
(Pridjen, pozdravin se, 1. jun 2022 19:30)

Naravno, Novak je mnogo mlađi.

Sneza

pre 1 godinu

Nole je 2 puta pobedio Nadala na RG,sto nikome nije poslo za rukom.Za respekt su obojica,veliki borci.Ja sam razocarana i zabrinuta kao Noletov fan cudnim imaginarcima koji su u svojim profesijama cisti promasaj a Nole im sluzi da se medijski eksponiraju.dok Novaka vuku na dno i lagano stezu

deki27

pre 1 godinu

Rafa je veliki borac i sunoc je potpuno zasluzeno pobedio ali moram i ovo da kazem,njegove gestikulacije,nagli pokreti,meni deluje da je on "napucan" ,da se radi doping samo tako.Onda kamera pokaze Novaka,ovaj potpuno miran,kao da prebacuje lopticu sa sinom Stefanom.Razlog Noletovog poraza je sto u mentalnom smislu nije bio "onaj Nole",pojela ga je atmosfera i konstantne provokacije sa tribina a on sa time nije mogao da se nosi

duledudule

pre 1 godinu

Hajmo sa teorijama zavere kako se puca nekim hemijama... a ostatak sportskog sveta zavrsava karijere zbog povrede, nisu culi za to
(periwinkle_blue, 01. jun 2022 19:35)
Ne znam da li se puca hemikalijama ali imaju neki dobar koktelcic Spanci. Po randomu u wc posle drugog seta.

ZoSo

pre 1 godinu

Žao mi je čovjeka zbog bolesti , ali ovo što se dešava liči mi da se nešto oko politike u tenisu dešava . Čini mi se da neko pravi neke igre sportu , ne samo u tenisu .

Egon Kowalski

pre 1 godinu

Jesu pustili tekst sa slikom iz novembra prosle godine kada je bio na stakama, i dva meseca ranije kako osvaja AO?
Takav oporavak, postizanje kondicije i ulazak u igracku formu u roku od nepuna dva meseca zasluzuje izucacanje na fakultetima.
(Lelke boske, 1. jun 2022 18:59)

To se i izucava na fakultetima i takvi doktori rade u eminentnim ustanovama... Pogledaj malo motosport, gde se nedelju-dve posle operacija, ugradnje sina i sl. takmice kao da nista nije bilo. Medicina je napredovala, tehnika takodje, a i ljudi (bar poneki) su evoluirali...
(progres na svim poljima, 01. jun 2022 20:12)

Al ga uporedi svaka čast. Porediš sedenje na motoru par sati tokom trke i trčanje na toj istoj nozi u kojoj su šine??? Da je tako Endi Marej bi sa oba veštačka kuka davno bio u top formi i sada bismo njega gledali u završnicama turnira. Mnogo je čudno kako se čovek brzo oporavlja i regeneriše naročito u ovim godinama. Na kraju i ne čudi što se on jedini od velike trojke nije ostvario kao roditelj jer verovatno čeka kraj karijere pa da se organizam očisti od svega i svačega.

progres na svim poljima

pre 1 godinu

Jesu pustili tekst sa slikom iz novembra prosle godine kada je bio na stakama, i dva meseca ranije kako osvaja AO?
Takav oporavak, postizanje kondicije i ulazak u igracku formu u roku od nepuna dva meseca zasluzuje izucacanje na fakultetima.
(Lelke boske, 1. jun 2022 18:59)

To se i izucava na fakultetima i takvi doktori rade u eminentnim ustanovama... Pogledaj malo motosport, gde se nedelju-dve posle operacija, ugradnje sina i sl. takmice kao da nista nije bilo. Medicina je napredovala, tehnika takodje, a i ljudi (bar poneki) su evoluirali...

Prosečan Srbin

pre 1 godinu

Stvarno je vrlo nekorektno od Nadala što nije bio dovoljno povređen i predao meč ili bar toliko povređen da glatko izgubi i da naš Novak prođe dalje.

Ah, ti Španci... oni su skoro kao Englezi...

Pridjen, pozdravin se

pre 1 godinu

Novak je sam sebe pobedio. Kalkulisao, pametovao kada je trebalo opesti po loptici i pustiti ruku. Nadal he borac, Nocak još veći. Alo može Nadal u 36-ploj godini da osvoji GS, može i Novak još 2-3.

ognjen strahinjić

pre 1 godinu

Ljudi zašto ste već dodelili Nadalu 22 GS? Zverev se "sredio" u glavi, odlično igra, imao je ples po ivici ponora kada je okrenuo 0:2 u setovima. Protiv Alkaraza je u pojedinim trenucima možda imao i previše sreće, ali uveren sam da će Zverev u finale i da Nadal nema snage da brani one njegove ubilačke servise duže od dva seta.

Kanidja PG

pre 1 godinu

Nadal gazi vec 37gog. Karijera za svako poštovanje. Ljudski kvaliteti nisu tema teksta. Vrlo moguće poslednji ples na RG. Inače sam fanatični navijač Novaka Djokovica vec 17god tj tokom 2006 je sve počelo. I uživao sam kada se svedu svi računi za sada jer on još nije uradio što je zacrtao siguran sam. Wimbldon kuca na vratima...

Boris

pre 1 godinu

Pa i igra svaki turnir kao da mu je poslednji, rizikuje na GS, lijekovi protiv bolova, imao je i hiruskih zahvata i sta vec ne. Mene vise iznenadjuje kako uspije mentalno da se vrati iz tako dugih pauza, ali to je i vjerovatno napravilo najveceg sampiona u istoriji. On je najveci sampion iako nije kompletan kao Novak i Rodzer, mozda nece drzati ni jedan rekord odim RG i sljake, ali je sampion jer se uvijek vraca, bori do krajnosti i iskoristi sve prilike, i daleko je najveci radnik. Jednom je Toni objasnio za Rafinu posvecenost, kaze, kad neki teniser vjezba nesto novo, on to ponovi 30 puta i odustane, Rafa ponovi 300 puta.

periwinkle_blue

pre 1 godinu

Hajmo sa teorijama zavere kako se puca nekim hemijama... a ostatak sportskog sveta zavrsava karijere zbog povrede, nisu culi za to

barba

pre 1 godinu

Čovek je stisao zube i došao da osvoji RG, igraće dok mu ne otpadne stopalo. Nema potrebe da se priča kako laže. I Nole je osvojio AO prošle godine ali bukv sa rupom u stomaku. Skinite kapu obojici to je sve što treba

kaokakao

pre 1 godinu

Ma borac, naravno! Zar ste sumnjali u nesto drugo? Samo rijesis da budes borac i to je to! Odjednom nestaju problemi, nema veze sto ne mozes da hodas, sto boli, samo odlucis da si borac i da se boris. To sto tu povredu pogorsavas svakim sledecim naporom, to nema veze, samo budes borac. Imao sam neke slicne probleme i pokusao uz inekcije i volju da budem borac, tako da mi se posle toga povreda pogorsala da nisam mogao ni da spavam i nisu pomagali ni ljekovi protiv bolova, sem da sam uzimao morfijum, ali to nisu htjeli da mi daju. Sta cu, izgleda da nisam borac.

Mile

pre 1 godinu

Pa hoće li Novak na kraju moći da igra na US Openu ove godine ili ne?
(Tony Clifton, 01. jun 2022 18:59)

Sezona korone počinje krajem leta tako da će sve zavisiti od uslova. Ako je uslov vakcina onda neće igrati. Ali videlo se juče koliko je Australija izgubila neigranjem Novaka. Bez obzira na rezultat svako ko prati tenis uživao je sinoć četiri sata u velikom okršaju do koga bi i u Australiji sigurno došlo da su ga pustili.

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Nema šanse da će se Nadal povući posle ovog Rolan Garosa. Zašto bi to činio. Igra odlično, ne kao na vrhuncu svoje karijere ali igra i sada veoma veoma dobro i kada se na to doda njegov junački borbeni duh i upornost, onda ne verujem da će se povlačiti skoro, a i zašto bi. Jeste, ta povreda postoji, i hronična je, ali Nadal zna na koji način da se nosi, njegov duh je jači od svega toga, njegov adrenalin i njegova borbenost, upornost, istrajnost, genijalnost, govore nam da će i sada istrajati i ostati na Turu i dalje. Ovaj Rolan Garos mu je na dohvat ruke, ima velike velike izglede da ga osvoji, može Zverev da mu napravi neke probleme u polufinalu ponovi li igru kao protiv Alkaraza ali definitivno Nadal se pita za sve, kada je pobedio Đokovića koji mu jedini predstavlja ozbiljan problem svugde pa i na Rolan Garosu onda zašto ne bi i sve ostale, naročito sada kada je pred njim istorijska prilika da još više pomeri granicu u osvojenim Slemovima. Nema sumnje Nadal ostaje na Turu i ja mu to i želim, želim da gledam još mečeva njega sa Noletom i ostalima. Veliki je borac Nadal nema sumnje i biće on još tu, sila je to, alal mu vera. Sve najbolje mu želim.

Nebojša

pre 1 godinu

Nije bitno šta je Nadal pričao... Bitno je i činjenica je da je Novak odigrao mnogo loše, stalno se branio, totalna defanziva sem u drugoj polovini drugog seta, gubio dobijene poene, mašio zicere... Tako ds sa onakvom igrom nije bolje ni zaslužio.

Mohikanac_'91.

pre 1 godinu

I tako povredjen ce osvojiti ovaj Rolan Garos, jer je on najveci borac koji je ovaj sport ikada video. Da je Novak na njegovom mestu i da ima takvu vrstu hronicne povrede, jednostavno bi zavrsio karijeru, ne bi rizikovao zdravlje, jer njemu tenis nije najvazniji na svetu kao sto je to Nadalu. Tenis je stavio ispred jos uvek nerodjene dece, ispred porodice i svega sto bi ga omelo u pohodu na najuspesnijeg tenisera svih vremena. Moze da te nervira, da ga ne volis, ali mu se mora priznati upornost i postovanje kao sportiste koji je u prvih 5 najboljih svih vremena u celom sportu.

Lelke boske

pre 1 godinu

Jesu pustili tekst sa slikom iz novembra prosle godine kada je bio na stakama, i dva meseca ranije kako osvaja AO?
Takav oporavak, postizanje kondicije i ulazak u igracku formu u roku od nepuna dva meseca zasluzuje izucacanje na fakultetima.

Nebojša

pre 1 godinu

Nije bitno šta je Nadal pričao... Bitno je i činjenica je da je Novak odigrao mnogo loše, stalno se branio, totalna defanziva sem u drugoj polovini drugog seta, gubio dobijene poene, mašio zicere... Tako ds sa onakvom igrom nije bolje ni zaslužio.

Lelke boske

pre 1 godinu

Jesu pustili tekst sa slikom iz novembra prosle godine kada je bio na stakama, i dva meseca ranije kako osvaja AO?
Takav oporavak, postizanje kondicije i ulazak u igracku formu u roku od nepuna dva meseca zasluzuje izucacanje na fakultetima.

kaokakao

pre 1 godinu

Ma borac, naravno! Zar ste sumnjali u nesto drugo? Samo rijesis da budes borac i to je to! Odjednom nestaju problemi, nema veze sto ne mozes da hodas, sto boli, samo odlucis da si borac i da se boris. To sto tu povredu pogorsavas svakim sledecim naporom, to nema veze, samo budes borac. Imao sam neke slicne probleme i pokusao uz inekcije i volju da budem borac, tako da mi se posle toga povreda pogorsala da nisam mogao ni da spavam i nisu pomagali ni ljekovi protiv bolova, sem da sam uzimao morfijum, ali to nisu htjeli da mi daju. Sta cu, izgleda da nisam borac.

barba

pre 1 godinu

Čovek je stisao zube i došao da osvoji RG, igraće dok mu ne otpadne stopalo. Nema potrebe da se priča kako laže. I Nole je osvojio AO prošle godine ali bukv sa rupom u stomaku. Skinite kapu obojici to je sve što treba

Egon Kowalski

pre 1 godinu

Jesu pustili tekst sa slikom iz novembra prosle godine kada je bio na stakama, i dva meseca ranije kako osvaja AO?
Takav oporavak, postizanje kondicije i ulazak u igracku formu u roku od nepuna dva meseca zasluzuje izucacanje na fakultetima.
(Lelke boske, 1. jun 2022 18:59)

To se i izucava na fakultetima i takvi doktori rade u eminentnim ustanovama... Pogledaj malo motosport, gde se nedelju-dve posle operacija, ugradnje sina i sl. takmice kao da nista nije bilo. Medicina je napredovala, tehnika takodje, a i ljudi (bar poneki) su evoluirali...
(progres na svim poljima, 01. jun 2022 20:12)

Al ga uporedi svaka čast. Porediš sedenje na motoru par sati tokom trke i trčanje na toj istoj nozi u kojoj su šine??? Da je tako Endi Marej bi sa oba veštačka kuka davno bio u top formi i sada bismo njega gledali u završnicama turnira. Mnogo je čudno kako se čovek brzo oporavlja i regeneriše naročito u ovim godinama. Na kraju i ne čudi što se on jedini od velike trojke nije ostvario kao roditelj jer verovatno čeka kraj karijere pa da se organizam očisti od svega i svačega.

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Nema šanse da će se Nadal povući posle ovog Rolan Garosa. Zašto bi to činio. Igra odlično, ne kao na vrhuncu svoje karijere ali igra i sada veoma veoma dobro i kada se na to doda njegov junački borbeni duh i upornost, onda ne verujem da će se povlačiti skoro, a i zašto bi. Jeste, ta povreda postoji, i hronična je, ali Nadal zna na koji način da se nosi, njegov duh je jači od svega toga, njegov adrenalin i njegova borbenost, upornost, istrajnost, genijalnost, govore nam da će i sada istrajati i ostati na Turu i dalje. Ovaj Rolan Garos mu je na dohvat ruke, ima velike velike izglede da ga osvoji, može Zverev da mu napravi neke probleme u polufinalu ponovi li igru kao protiv Alkaraza ali definitivno Nadal se pita za sve, kada je pobedio Đokovića koji mu jedini predstavlja ozbiljan problem svugde pa i na Rolan Garosu onda zašto ne bi i sve ostale, naročito sada kada je pred njim istorijska prilika da još više pomeri granicu u osvojenim Slemovima. Nema sumnje Nadal ostaje na Turu i ja mu to i želim, želim da gledam još mečeva njega sa Noletom i ostalima. Veliki je borac Nadal nema sumnje i biće on još tu, sila je to, alal mu vera. Sve najbolje mu želim.

Kanidja PG

pre 1 godinu

Nadal gazi vec 37gog. Karijera za svako poštovanje. Ljudski kvaliteti nisu tema teksta. Vrlo moguće poslednji ples na RG. Inače sam fanatični navijač Novaka Djokovica vec 17god tj tokom 2006 je sve počelo. I uživao sam kada se svedu svi računi za sada jer on još nije uradio što je zacrtao siguran sam. Wimbldon kuca na vratima...

Mohikanac_'91.

pre 1 godinu

I tako povredjen ce osvojiti ovaj Rolan Garos, jer je on najveci borac koji je ovaj sport ikada video. Da je Novak na njegovom mestu i da ima takvu vrstu hronicne povrede, jednostavno bi zavrsio karijeru, ne bi rizikovao zdravlje, jer njemu tenis nije najvazniji na svetu kao sto je to Nadalu. Tenis je stavio ispred jos uvek nerodjene dece, ispred porodice i svega sto bi ga omelo u pohodu na najuspesnijeg tenisera svih vremena. Moze da te nervira, da ga ne volis, ali mu se mora priznati upornost i postovanje kao sportiste koji je u prvih 5 najboljih svih vremena u celom sportu.

deki27

pre 1 godinu

Rafa je veliki borac i sunoc je potpuno zasluzeno pobedio ali moram i ovo da kazem,njegove gestikulacije,nagli pokreti,meni deluje da je on "napucan" ,da se radi doping samo tako.Onda kamera pokaze Novaka,ovaj potpuno miran,kao da prebacuje lopticu sa sinom Stefanom.Razlog Noletovog poraza je sto u mentalnom smislu nije bio "onaj Nole",pojela ga je atmosfera i konstantne provokacije sa tribina a on sa time nije mogao da se nosi

Boris

pre 1 godinu

Pa i igra svaki turnir kao da mu je poslednji, rizikuje na GS, lijekovi protiv bolova, imao je i hiruskih zahvata i sta vec ne. Mene vise iznenadjuje kako uspije mentalno da se vrati iz tako dugih pauza, ali to je i vjerovatno napravilo najveceg sampiona u istoriji. On je najveci sampion iako nije kompletan kao Novak i Rodzer, mozda nece drzati ni jedan rekord odim RG i sljake, ali je sampion jer se uvijek vraca, bori do krajnosti i iskoristi sve prilike, i daleko je najveci radnik. Jednom je Toni objasnio za Rafinu posvecenost, kaze, kad neki teniser vjezba nesto novo, on to ponovi 30 puta i odustane, Rafa ponovi 300 puta.

Pridjen, pozdravin se

pre 1 godinu

Novak je sam sebe pobedio. Kalkulisao, pametovao kada je trebalo opesti po loptici i pustiti ruku. Nadal he borac, Nocak još veći. Alo može Nadal u 36-ploj godini da osvoji GS, može i Novak još 2-3.

Ортопед

pre 1 godinu

Велики фолер, на болове се жали обично кад га неко на терену размонтира, па му је то "прећутни" алиби за пораз, као недавно у Риму. Плантарни фасцитис је јака упала стопала, а ако је хронична као у његовом случају, онда се све своди на периоде мировања (једино тако се санира) и реактивације. Због тога он и прави дуге паузе, бира турнире и чека да се регенерише. Није једини, у спорту је то честа бољка, Наваро и Спанулис су, рецимо, стално имали проблема са стопалом и једини излаз је кад уђу у акутну фазу - опоравак, мировање, нема их неколико недеља, можда и више, па опет "у коло". Ништа њему није било неки дан, него је био на рубу пораза, па театрално изигравао да једва хода, касније би се на то вадио. Шампион велики, карактер нула.

Niki

pre 1 godinu

Jedino me brine ravnodušnost Novakova ali donekle i razumem. Borba 15 godina sa najvećim rivalima, za naklonost publike,za priznavanje kvaliteta,prošle godine on pa svi deset metara ispod, onda scenario Australija, sada London... da li diže ruke od svega ili se vraća poslednji put sada je misterija.

Ivan

pre 1 godinu

Najveci lazov u istoriji tenisa. Nedelju dana pred RG navodno ne moze da stoji na nogama od bolova, i onda dodje ovde igra uzastopne meceve po 5-6 sati puca od snage kao hulk...

duledudule

pre 1 godinu

Hajmo sa teorijama zavere kako se puca nekim hemijama... a ostatak sportskog sveta zavrsava karijere zbog povrede, nisu culi za to
(periwinkle_blue, 01. jun 2022 19:35)
Ne znam da li se puca hemikalijama ali imaju neki dobar koktelcic Spanci. Po randomu u wc posle drugog seta.

normalno

pre 1 godinu

Znači toliko insistirate na ovoj temi da postaje smešno. Ako je i folirao video je i učio od najvećeg foliranta u isgofiji sporta koji je ceo turnir igrao sa ,,puko trbušni mišić" i gle čuda osvojio je. Ali, tada ste govorili da Novak ne radi ništa što je zabranjeno i što je neispravno (mada se to slabo i pominjalo, tj guralo se pod tepih) a ako neko i spomene bude izvredjan. I šta je sad, Novak ok ali sram da bude Rafu ccc...uostalom, je l to zbog Rafine povrede su možda Novaku vezali ruke kako bi bili ravnopravni ili šta, kakve veze Rafina povreda (stvarna ili ne) ima sa razbijanjem Novaka sinoć? Znači kada Novak pobedi onda je on najbolji teniser, ravnog mu nema a kada ga Rafa pobedi onda razni repovi, te Novak je sam sebe pobedio, te nije igrao svoj tenis, te publika, te Rafa folira povredu, te hemija-doping. Činjenica je sledeća, Nadal je razbio Novaka, vratio na fabrička podešavanja, pocepao ga ko svinja masan dzak, održao čas tenisa iz svih mogućih segmenata, brisak teren itd itd što bj ste pisali da je kojim slučajem Novak pobedio. Ovako ok, boli vas znam, a ovim upornim pisanjem i skretanjem pažnje sa rezultata pokazujete ds patite.

Mimi

pre 1 godinu

Kao čovek nula igračke kvalitete je nepotrebno komentarisati. Novak je mentalno i emocionalno izduvan ono što su želeli u Australiji dobili su, nastavlja se u Londonu. Da li ima snage za još jedan "povratak" u ovom trenutku niko ne zna.A prošlog leta smo mislili nebo je granica.

sasa

pre 1 godinu

Mozda se je Nole zasitio igre,mozda mu je već i previše da bude heroj nacije,mozda je jednostavno umoran od svega toga.Nadam se da nije,ali sve upućuje na to.Mozda,ali samo mozda-ako bi ga svi ostavili na miru,pocev od nacije,a završivši sa nutricionistima,mozda bi opet bio Nole koga znamo,a ne Novak Djokovic-predstavnik nacije,najbolji na svetu ,GOAT,dobrocinitelj,pokrovitelj,........i sve ostalo što očekujemo i ne očekujemo od njega,a on je samo čovek,naš čovek,koji ima osećaje kao i svi mi.Ima porodicu,decu,ženu,a ide po belom svetu uglavnom sam(zamislite sebe u toj situaciji).Tako da:Bravo Novače ljudino,svaka čast na svemu do sad i hvala ti za sve radosti koje si nam priuštio do sada.......Hvala

A proslost?

pre 1 godinu

Možda će nam tada više otkriti o svojim planovima za budućnost. Bar je tako obećao.

O proslosti nece nista da otkrije? Mada, dovoljno se zna - pre vise godina tadasnja francuska ministrica je obelodanila da se Nadal dopinguje, a sad je to svakom jasno! Ne moze da hoda jedan dan, drugi dan pobedi Djokovica!? Verovatno mu bas zbog Djokovica i dozvoljavaju i pomazu da se dopinguje. Tako se moze desiti da najdopingovaniji teniser, pa mozda i najdopingovaniji sportista u celoj istoriji postane i toboze najuspesniji!

Vanja

pre 1 godinu

Najveci lazov u istoriji tenisa. Nedelju dana pred RG navodno ne moze da stoji na nogama od bolova, i onda dodje ovde igra uzastopne meceve po 5-6 sati puca od snage kao hulk...
(Ivan, 1. jun 2022 21:40)

Pitam iz znatizelje: Jesi li komentarisao kad je Novaku "pukao misic" pa osvojio turnir? I ako jesi, je li komentar bio slican?

GOAT

pre 1 godinu

Ne znam da li je folirant ali u igri je bio veoma ubedljiv. Kod Nadala je svaki detalj podredjen tenisu, on je covek koji ce uciniti sve sto je potrebno na terenu i van njega da ostvari svoj cilj. Mozemo ga voleti ili ne ali potpuna posvecenost Rafaela Nadala ovom sportu je za veliko postovanje. To je prevaga koja mu je dala prednost u odnosu na svoje najblize pratioce i sve ostale igrace. Voleo bih da Novak dostigne i prestigne Nadala ali kako vreme odmice bice sve teze. I sada mislim da Nadal nije bolji teniser od Novaka ali apsolutna odanost sportskom zivotu i doslednost u zelji za uspehom je Rafi donela vodecu poziciju u vecnoj trci.

Kralj mača

pre 1 godinu

Ово је класична прича којом маскирају намере Надала да буде испред Новака на вечној листи. Отписују га и прави се повређен, а онда после пола године неиграња освоји АУ Опен против Медведева после 0:2 у сетовима. То је она позната прича коју су форсирали и у Федереровом случају - само још овај пут јер можда је последњи. Тако је Роџер освојио својих пет задњих ГС титула. Очигледно исто спремају и за Надала. Они не причају са колико Надал или Федерер ГС титула могу да заврше каријеру. Они причају са колико Ђоковић титула може да заврши на крају. То њих интересује, или боље речено брине, па се постављају у односу на ту околност. Тако му онда сервирају и жреб, првом носиоцу и актуелном шампиону редом долазе у жреб Шварцман, Надал, Зверев (Алкарас) и Чилић (Медведев, Циципас). Од свих првих осам носилаца њему је као првом носиоцу дошао најгори жреб од осмине финала па надаље. Исто је било и на УС Опену 2019. године, од осмине финала - Вавринка, па сви остали.

hm

pre 1 godinu

Kakve veze ima sta ko izjavljuje? Na Novaku je da odigra najbolje sto moze a on je igrao kilavo I mlako. Ali necemo o tome vec o Nadalovoj izjavi I da li ga sta boli ili ne. Nebitno.

Nole1

pre 1 godinu

Iza njega stoji marketinska masinerija izasla iz iste kuhinje kao i "ova nepogoda" koja nam se i danas desava. Pogledajte samo kako je to napravljeno, pa da im pozavidi reziser filma Trumanov show. Mislim da je i Nole tek sad shvatio sa cime ima posla. O Nadalu necu da pricam, on se tu ne pita, samo radi sta su mu rekli.

Papillon

pre 1 godinu

Komentari i ponasanje na kraju su smao posledica atmosfere na stadionu. Nadjite clanke novinara koji su bili na mecu pa ce te se zacuditi. Pominju se i novinari iz Spanije i njihovo ponasanje tokom meca.
Ono OK, navijalo je 99% za Nadala, ali su ometali Novaka non sotp na servisu, non stop. To se na TV ne vidi. Cak je i Mekinro na ES non stop prozivao sudiju za vreme za servis kad Nadal servira, i cusio se publici i ometanju.
Otud i hladan pozdrav na mrezi na kraju. Nije ovog aputa mogao da predje preko svega Novak.

Mile

pre 1 godinu

Pa hoće li Novak na kraju moći da igra na US Openu ove godine ili ne?
(Tony Clifton, 01. jun 2022 18:59)

Sezona korone počinje krajem leta tako da će sve zavisiti od uslova. Ako je uslov vakcina onda neće igrati. Ali videlo se juče koliko je Australija izgubila neigranjem Novaka. Bez obzira na rezultat svako ko prati tenis uživao je sinoć četiri sata u velikom okršaju do koga bi i u Australiji sigurno došlo da su ga pustili.

ZoSo

pre 1 godinu

Žao mi je čovjeka zbog bolesti , ali ovo što se dešava liči mi da se nešto oko politike u tenisu dešava . Čini mi se da neko pravi neke igre sportu , ne samo u tenisu .

ognjen strahinjić

pre 1 godinu

Ljudi zašto ste već dodelili Nadalu 22 GS? Zverev se "sredio" u glavi, odlično igra, imao je ples po ivici ponora kada je okrenuo 0:2 u setovima. Protiv Alkaraza je u pojedinim trenucima možda imao i previše sreće, ali uveren sam da će Zverev u finale i da Nadal nema snage da brani one njegove ubilačke servise duže od dva seta.

Sneza

pre 1 godinu

Nole je 2 puta pobedio Nadala na RG,sto nikome nije poslo za rukom.Za respekt su obojica,veliki borci.Ja sam razocarana i zabrinuta kao Noletov fan cudnim imaginarcima koji su u svojim profesijama cisti promasaj a Nole im sluzi da se medijski eksponiraju.dok Novaka vuku na dno i lagano stezu

Prosečan Srbin

pre 1 godinu

Stvarno je vrlo nekorektno od Nadala što nije bio dovoljno povređen i predao meč ili bar toliko povređen da glatko izgubi i da naš Novak prođe dalje.

Ah, ti Španci... oni su skoro kao Englezi...

periwinkle_blue

pre 1 godinu

Hajmo sa teorijama zavere kako se puca nekim hemijama... a ostatak sportskog sveta zavrsava karijere zbog povrede, nisu culi za to

Hehe

pre 1 godinu

Ово је класична прича којом маскирају намере Надала да буде испред Новака на вечној листи.
(Kralj mača, 1. jun 2022 21:45)
A je li protivzakonito imati takvu nameru? Sto bi to iko maskirao pa naravno da mu je to namera

Ploj Pridjen, pozdravin

pre 1 godinu

Ako može Nadal u 36-ploj godini da osvoji GS, može i Novak još 2-3.
(Pridjen, pozdravin se, 1. jun 2022 19:30)

Naravno, Novak je mnogo mlađi.

jesi pao s tresnje

pre 1 godinu

Ja kad vidim ove komentare,pola Srba španci,rodjaci...daleko vam je ta španija a i verujem da je nikada nećete u životu videti,al opet bolje da mrzite svoje ljude..
(Tarmi Rićmi, 1. jun 2022 21:45)
Nije ti ovo reprezentacija da navijas za svoje


Folira, boli ga boli ga boli ga, pa onda dodje na mec i pokida.
Ili folira ili se dopinguje
(box, 1. jun 2022 21:37)
Lekovi protiv bolova nisu doping...

draganTenis

pre 1 godinu

Meni je sumnjiva priča sa bolovima. Sigurono ih ima ako ne uzme neko sredstvo. Znamo da kada boli zub ima medikamenata koji 24h taj bol ponište. Šte tek postoji. Ne kažem da Nadal neće boleti sutra. Druga stvar, setimo se kako je Nole bezvoljno prepustio Mareju jedan Vimbldon. Osećamo da su postojali neki zakulisni razlozi. Nije nemoguće i ovde, jer svo videli tu nezaintersovanost i bezvoljnost u ovom meču. I potpuno odsustvo asova pri servi. Ok, možda preterujem, ali sam pisao i da je mče sa Feliksom dogovoren, kao muči se Rafa, a onda odigra fenomenalno 5. set.

Tarmi Rićmi

pre 1 godinu

Ja kad vidim ove komentare,pola Srba španci,rodjaci...daleko vam je ta španija a i verujem da je nikada nećete u životu videti,al opet bolje da mrzite svoje ljude..

jole

pre 1 godinu

Jesu pustili tekst sa slikom iz novembra prosle godine kada je bio na stakama, i dva meseca ranije kako osvaja AO?
Takav oporavak, postizanje kondicije i ulazak u igracku formu u roku od nepuna dva meseca zasluzuje izucavanje na fakultetima.


Da, na Farmaceutskom fakultetu.

Vanja

pre 1 godinu

Stvarno je vrlo nekorektno od Nadala što nije bio dovoljno povređen i predao meč ili bar toliko povređen da glatko izgubi i da naš Novak prođe dalje.

Ah, ti Španci... oni su skoro kao Englezi...
(Prosečan Srbin, 1. jun 2022 20:08)

Da, hahaha zato je Novak bio onako ljut, jesi video pozdrav na mrezi na kraju? Bruka. Toliko o "prijateljakom rivalstvu, reciprocnom postivanju, sportskom cestitanju i kad se gubi...).
Odavno ne videh ono na mrezi, bar se desi neki zagrljaj, toliko puta se susreli. Bruka od Novaka, nesportski, bas ovaj poraz nece svariti nikad, mislim.

Sinke

pre 1 godinu

Ako Novaku dozvole da igra u Americi,onda ce imati prilku da se vrati...Osvoji Vimbldon i Us Open....Naravno,vidjecemo oce li mentalno uspjeti Novak da se vrati,mada ne sumnjam u to....On ima sposobnost da brzo zaboravi teske poraze i da se fokusira na sadasnjost.

Saturn

pre 1 godinu

(normalno, 1. jun 2022 22:23)

Slažem se sa svim sto si napisao osim jednog a to da je Nadal razbio Novaka sinoc. Igrao se cetvrti set, Novak nije iskoristio dvije set lopte kako to samo on zna ali moglo je lako da bude i peti set i niko ne moze da pretpostavi kako bi se zavrsilo.

kuc kuc

pre 1 godinu

Može se vrlo lako desiti da Novak kaže fajront na kraju Vimblona.
Čini mi se da mu se baš sve smučilo do mere da su mu ogadili igranje.

orao s visine

pre 1 godinu

U svakom slučaju treba čestitati obojici na divovskoj borbi
Održali su još jednom lekciju da ni relativno pozne godine ne predstavljaju prepreku da daju sve od sebe.
Nadalu jedno veliko bravo jer je i pored svega ostao onaj stari borac koji se ne predaje i dalje pokazuje tu veliku glad za trijumfom
Čestitke i Novaku jer je dao maximum u ovom momentu
Jedino što zameram Novaku što na kraju nije bio vitez i pri odlasku sa terena bez obzira na sve pozdravio publiku
No idemo dalje -nije ovo kraj

Mile

pre 1 godinu

Folira, boli ga boli ga boli ga, pa onda dodje na mec i pokida.
Ili folira ili se dopinguje
(box, 1. jun 2022 21:37)
Da dodam sada udara ceznju publici da bi navijali za njega. Sede on i njegov striko prave taktiku i smeju se kako je lako navuci mase.

posmatrac

pre 1 godinu

Folirant, nikad nije ni bio povredjen. Novak je igrao pod uticajem toga, sa smanjenim gasom cekajuci nesto sto nije moglo doci. Prosle godine na RG kad je Novak pobedio Nadala, jer je u mec usao ratnicki i kao da je finale. Iz razloga sto ovaj kroz medije nije proturao pricu o laznoj povredi. Isto juce, da je Novak usao ratnicki u mec sigurno bi pobedio. Ali ok, neko pametan je nekad rekao, na greskama se uci

alek

pre 1 godinu

Do pre deset dana nije mogao da ide,povreda,sad igra kao da nikad nije imao nijednu povredu.DOPING završava sve.Neće Nadal dovijeka,svemu dođe kraj!!!

Splavar

pre 1 godinu

@Jedino me brine ravnodušnost Novakova ali donekle i razumem. Borba 15 godina sa najvećim rivalima, za naklonost publike,za priznavanje kvaliteta,prošle godine on pa svi deset metara ispod…

Polako, prosle godine svi bili 10 metara ispod kad je on jedini trenirao, igrao kakve takve meceve i izasao spreman na turnire kad niko drugi nije ni trenirao. Organizovao privatno/drzavna takmicenja da ostane u formi i osvoji nesto na prepad. Sta bese posle toga, 3 uzastopna poraza i jedna jadna predaja na OI. Pa nikad jedan sampion nije tako nisko pao, onda su sledele suze na USO, pa ne citamo samo statistike, bilo je ovde i vesti u to doba. Laziranje testova za AO, izvini, mnogo je

ghgh

pre 1 godinu

"...Imam utisak da ponekad Đoković samo napusti meč", rekao je Piolin.

Tako je.
Ovo pokazuje da je meč namešten. Nole je morao da propusti Rafu. Zašto? Da bi mu dozvolili da pobedi na Wimbldonu.

ček-ček

pre 1 godinu

Ma jel vi hoćete da kažete da je Đoković zato izgubio jer je Rafa folirao povredu? Ili bi Đoković pobedio isključivo zato što je ovaj povredjen ali sram ga bilo nije dovoljno povredjen da bi ga Đoković pobedio i sad vam je krivo i udri po Nadala zašto nije? Zar vam nije jasno da ovim dokazujete da Đoković pobeđuje Nadala samo kada je ovaj povređen. A da je slučajno pobedio ni P od povrede ne bi ste spomenuli, tu reč ne bi napisali ni u ćošku nekog teksta zaturenu pri kraju da je niko ne vidi, jer, pobedio je Rafu, gde sad da se kaže da je povredjen ih. HahahHaHa ne mogu da prestanem da se smejem koliko ste smešni, i da vam je krivo...SRAM TE BILO BRE RAFO ŠTO NISI DOVOLJNO POVREDJEN DA BI TE SRPSI SIN POBEDIO! HaHahahahah.. Vidim pojedini pominju čuveni mišić na AO prošle godine ali niko od vas da odgovori ŠTA sa tom foliražom, nešto niste kritikovali (vređali) Novaka tada, neeeee, kod Novaka je to ,,cilj opravdava sredstvo'', ali Rafa se vređa umesto da ustanete i se poklonite goatu.

PatriJota

pre 1 godinu

Sta treba bilo koga da zanima Nadalova povreda. Igraj brate i udri bio povredjen ili ne. Ostavite te price i ne dizite tenzije vestacki

normalno

pre 1 godinu

@Nole1

Jel se ta marketinška mašinerija pali i kad Novak pobedi ili je to oko njega sve čisto? Ali ok ako vam je tako lakše....jao koji šou, pa znači smejurija.

Čedo

pre 1 godinu

Jedino me brine ravnodušnost Novakova ali donekle i razumem. Borba 15 godina sa najvećim rivalima, za naklonost publike,za priznavanje kvaliteta,prošle godine on pa svi deset metara ispod, onda scenario Australija, sada London... da li diže ruke od svega ili se vraća poslednji put sada je misterija.
(Niki, 01. jun 2022 22:38)

Novak je ravnodušan jer je morao da izgubi meč...neko ga verovatno opasno zbog nečega ucenjuje...meni liči na to

progres na svim poljima

pre 1 godinu

Jesu pustili tekst sa slikom iz novembra prosle godine kada je bio na stakama, i dva meseca ranije kako osvaja AO?
Takav oporavak, postizanje kondicije i ulazak u igracku formu u roku od nepuna dva meseca zasluzuje izucacanje na fakultetima.
(Lelke boske, 1. jun 2022 18:59)

To se i izucava na fakultetima i takvi doktori rade u eminentnim ustanovama... Pogledaj malo motosport, gde se nedelju-dve posle operacija, ugradnje sina i sl. takmice kao da nista nije bilo. Medicina je napredovala, tehnika takodje, a i ljudi (bar poneki) su evoluirali...

slon

pre 1 godinu

Nije pitanje dal ce Rafa osvojiti RG vec mi se cini da bi mogao skinuti i US open. Rekao bih da gotovo sigurno preskace travu travu, regeneracija, igra mozda Rogers kup i napada US open. Ovo je definitivno njegova godina.

vukica

pre 1 godinu

Ako je povređen, njegov problem, ti igras svoju igru da pobedis, glupo je ovoliko kritikovat Nadala da se folira, pa neka se folira

Splavar

pre 1 godinu

Kakvih prica ovde covek nece procitati. Pa nauili smo iz Troickovog skandala da sve takmicare povremeno testiraju, eno i onu Sarapovu su uhvatili pre par godina, a ona je bila prilicno popularna u zenskom tenisu. Svi oni razne stimulative koriste, a svake godine se novi dodaju na listu zabranjenih. Izmisljanje i koriscenje novih formula je uvek ispred mogucnosti ATP da ih doda na liste, postane nelegalno tek da ih zabrane. Nema ovde nikakvih mucki, jasno je da je Rafo maksimalno fokusiran i posvecen. Publika ga voli jer ne lupeta o stvarima koje ne razume, dok je NDj iskoristio priliku da postane crna ovca jednog gospodskog sporta. Netacno je da ga nikad nisu podrzavali, to je pocelo kada su ga upoznali i procitali. Ionako je ta prica oko njih nebitna, nece se vise ni jedan ni drugi naosvajati GS medalja, NDj vise ni ne moze na nijedan na betonu

google

pre 1 godinu

@kaokakao Tako je, rešiš da budeš borac i okreneš Medvedeva sa 0:2 u setovima i pobediš na sopstvenom najslabijem grend slemu a ne zaviješ glavu u peškir i plačeš.

WillyWonka

pre 1 godinu

Džaba sav sarkazam, Nadal je dobio meč i kraj priče. Ako je i okrenuo pilu naopako, pa to je profesionalni sport, nije je Novak jednom okrenuo. Jednostavno, Novak je u problemu od debakla na olimpijadi i nešto tu ne štima, ali nadam se da će posložiti kockice. A to da li Nadal laže prije meča, da li ga boli, mačku o rep.

Uroš

pre 1 godinu

A Nole već pripremio govor tipa "žao mi je što na ovakav način prolazim u finale, ni jedan igrač to ne želi, Rafi želim da što pre izleči nogu, on je legenda našeg sporta, nadam se da ćemo još mnogo puta igrati, hvala i sve vas volim"!


Hiiiihihihi...

Simon

pre 1 godinu

Nezamislivi bolovi u stopalu i 9 sati u dva meča u par dana (?) - kakvo herojstvo, kakav titan od čoveka, uz zamislite nezamislive bolove umesto da je na konstantnim terapijama - NE, on juri kao metak po terenu, sve stiže, šutira lopticu, kliza kao Katarina Vit... Nezamislivo patetično.

Hahahaha

pre 1 godinu

Ivanisevic je izjavio da je ocekivao pobedu Rafe i da nema boljeg od njega na sljaci. Novak je shvatio da ne moze Rafi da parira, pa je odlucio da odustane, da igra koliko mora, cisto da ispostuje. Nije mu to prvi put, radi to uvek kada shvati da ne moze da pobedi. Jednom je Vavrinki predao mec, jer se iznervirao sto gubi. Uvek tako deluje bezvoljno, u fazonu nije mi stalo. Ruzno je to, prema publici i kolegama teniserima...

Ćendo

pre 1 godinu

Vrlo verovatno je ceo Noletov tim naseo na Nadalov fazon o povredi, i time je Nole ušao u meč psihički nepripremljen za žestoku fajtersku borbu sa Nadalom.
Osim toga, obratite pažnju na to da je Nadal dobio prvi Noletov servis-gem u prva tri seta! Isto kao što je Medvedev dobio prvi Noletov servis-gem prošle godine u finalu US opena. Posle toga se Noletova igra raspala, kao što se i ovde raspala u prvom i trećem setu. Dakle, Nadal je dobro proučio taj momenat, ali izgleda da Nole nije!

Dorchester

pre 1 godinu

Nisam teoretičar zavjere, ali ovdje nešto debelo smrdi.. uoči početka meča, pojavljuju se Ivanišević i fizio na tribinama.. uplašene, bukvalno uplašene face, kao da im je neko prijetio, Ivanišević u nekakvom jadnom duksu, spljoštene frizure, Đoković isto, kao da su ga digli iz neke pećine, nenaspavanog, da odigra meč.. bezvoljan

delboj

pre 1 godinu

To je car. Svaka mu cast. Mozda i previse zrtvovanja za to sto radi. Nema potrebe da ikome ista vise dokazuje, mada se on samo pred sobom dokazuje, kao i Djokovic, i Federer. Bog zna hoce li i kakve probleme imati sa tim stopalom kasnije, a vjerovatno hoce...

Flavio

pre 1 godinu

Novak je bio potpuno van udarca i treninga mesec dana pred RG. Verovatno da je napravio jako dugu pauzu posle AO na kojem nije igrao. Prekasno je krenuo sa pripremama. Sad zbog cega je to izabrao samo on zna, moguce je da mu se sve smuculo posle AO da nije bio mentalno spreman da uzme reket. To je glavni razlog, njegove najvecim delom lose igre u mecu sa Nadalom

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

NOVAK JE NESTAO. I TO JE DOBRO.
Kad uzme Rim ne uzme Garos.

Uzeće Kvins i uzeće Wimbldon.
Moraće, čak i da mu se neće, moraće.

Hmmm

pre 1 godinu

DraganTenis
Ti hoces da kazes, kako Nole prodaje svoje meceve i ucestvuje u namestanju? Voljno ili nevoljno, sasvim je svejedno, zakon je isti za sve, a moral je moral. Nema sada sam malo moralan, sada malo vise... Ako ga je neko terao, a on cist i ispravan, mogao je da tuzi, mogao da odustane, mogao da kaze ja necu, on je uvek protiv takvih stvari, osim kada nije. 0

Baja

pre 1 godinu

Nije to povreda, nego bolest. Ima svoje ime kao i Novakova (celijakija). Samo što se Novak leči dijetom bez glutena. Stopalo je teži slučaj jer je izloženo naprezanju i time pogoršanju. Niko ništa ne izmišlja.

Amin

pre 1 godinu

Novak sinoc jednostavno nije mogao da pobjedi. Zivimo u svjetu nemorala, kontrole stanovnistva itd itd. Zalosno je sto se sve pretvorilo u jedan obican nemoralni cirkus pun lazi i prevare dok masa bleji li bleji. Nista se vise ne desava slucajno ili prepusta slucajnosti.

Zmi Zmi

pre 1 godinu

Kako je Rafa zavrnuo sve ovim laznim povredama. Marketing mu je bio super, svi ga bacili u drugi plan, a on kralj RG-a. Svi kao nece ni dohodati do druge nedelje kad ono…..

jesi pao s tresnje

pre 1 godinu

Al ga uporedi svaka čast. Porediš sedenje na motoru par sati tokom trke i trčanje na toj istoj nozi u kojoj su šine??? Da je tako Endi Marej bi sa oba veštačka kuka davno bio u top formi i sada bismo njega gledali u završnicama turnira. Mnogo je čudno kako se čovek brzo oporavlja i regeneriše naročito u ovim godinama. Na kraju i ne čudi što se on jedini od velike trojke nije ostvario kao roditelj jer verovatno čeka kraj karijere pa da se organizam očisti od svega i svačega.
(Egon Kowalski, 1. jun 2022 20:20)

Na motoru se ne sedi vec stoji, a rukama (koje su sa ramenima, kljucnim kostima, rebrima, itd. najcesce izlomljene) se drzi i podize motor od 200kg...mnogo teze od trckaranja po terenu za lopticom.

Branko

pre 1 godinu

Ko zna šta je Novaku u glavi tokom meča.Svasta utiče na igru Nije sportski da pre meča komentariše svoje povrede.omalovazavas protivnike.ako si povređen ili igraj i čuti ili odustani.bolu me uvo za tvoje stanje ako se takmiče.nego je namazana i sve koristi da pobedi.sto je dozvoljeno ali da li je ljudski to je pitanje.niki ne zaslužuje da komentariše tudje postupke.svaka čast Novaku za sve.

Dr.Srx

pre 1 godinu

Kada je WADA 2009.godine potpisala ugovor sa ATP, Nadal je bio najglasniji protivnik. Čovek koji je te godine testiran jednom I to od iste te agencije. Realno ko god se iole razume u sport vidi da nešto nije u redu, pogotovu kad se pogledaju izjave njegovih doktora o njegovoj snazi, eksplozivnosti I "stamini". Ova poslednja reč ne može se bukvalno prevesti kao izdržljivost, već traži objašnjenje, a ono je najbliže u tome da ga je doktor opisao kao bodybuildera ili powerliftera koji je usput I neverovatan maratonac,jednostavno nema logike. Ali nije Nadal jedini, pogledajte Novakove megalije pre Četojevića I danas, blog "tennis has a doping problem" sve lepo objašnjava, pri tome svi sportisti u vrhu su dopingovani: anabolici, hgh, clen, to je doručak današnjih šampiona, sve pod pseudonimom "daj care leba I igara..."

Ovaj

pre 1 godinu

Ćendo
Ti hoces da kazes kako Novak nije profesionalac i kako je citav njegov tim skup amatera? Pa valjda je igrao protiv zivog Rafe, a ne lutke ili kompjuterske animacije, pa je mogao da vidi sta se sa Rafom dogadja. Uostalom kakve veze ima Rafina povreda sa pasivnom igrom Novaka? Sta sokirao se kada je video kako Rafa igra? Sta je trebso Rafa, da skace na jednoj nozi, da preda mec, da igra desnom rukom, kako bi ga Novak pobedio?! Jer je Novak ceo mec bio u soku sto se Rafa ne predaje, vec se bori...

Mohikanac_'91.

pre 1 godinu

I tako povredjen ce osvojiti ovaj Rolan Garos, jer je on najveci borac koji je ovaj sport ikada video. Da je Novak na njegovom mestu i da ima takvu vrstu hronicne povrede, jednostavno bi zavrsio karijeru, ne bi rizikovao zdravlje, jer njemu tenis nije najvazniji na svetu kao sto je to Nadalu. Tenis je stavio ispred jos uvek nerodjene dece, ispred porodice i svega sto bi ga omelo u pohodu na najuspesnijeg tenisera svih vremena. Moze da te nervira, da ga ne volis, ali mu se mora priznati upornost i postovanje kao sportiste koji je u prvih 5 najboljih svih vremena u celom sportu.

Vanja

pre 1 godinu

Stvarno je vrlo nekorektno od Nadala što nije bio dovoljno povređen i predao meč ili bar toliko povređen da glatko izgubi i da naš Novak prođe dalje.

Ah, ti Španci... oni su skoro kao Englezi...
(Prosečan Srbin, 1. jun 2022 20:08)

Da, hahaha zato je Novak bio onako ljut, jesi video pozdrav na mrezi na kraju? Bruka. Toliko o "prijateljakom rivalstvu, reciprocnom postivanju, sportskom cestitanju i kad se gubi...).
Odavno ne videh ono na mrezi, bar se desi neki zagrljaj, toliko puta se susreli. Bruka od Novaka, nesportski, bas ovaj poraz nece svariti nikad, mislim.

barba

pre 1 godinu

Čovek je stisao zube i došao da osvoji RG, igraće dok mu ne otpadne stopalo. Nema potrebe da se priča kako laže. I Nole je osvojio AO prošle godine ali bukv sa rupom u stomaku. Skinite kapu obojici to je sve što treba

ghgh

pre 1 godinu

"...Imam utisak da ponekad Đoković samo napusti meč", rekao je Piolin.

Tako je.
Ovo pokazuje da je meč namešten. Nole je morao da propusti Rafu. Zašto? Da bi mu dozvolili da pobedi na Wimbldonu.

Vanja

pre 1 godinu

Najveci lazov u istoriji tenisa. Nedelju dana pred RG navodno ne moze da stoji na nogama od bolova, i onda dodje ovde igra uzastopne meceve po 5-6 sati puca od snage kao hulk...
(Ivan, 1. jun 2022 21:40)

Pitam iz znatizelje: Jesi li komentarisao kad je Novaku "pukao misic" pa osvojio turnir? I ako jesi, je li komentar bio slican?

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Nema šanse da će se Nadal povući posle ovog Rolan Garosa. Zašto bi to činio. Igra odlično, ne kao na vrhuncu svoje karijere ali igra i sada veoma veoma dobro i kada se na to doda njegov junački borbeni duh i upornost, onda ne verujem da će se povlačiti skoro, a i zašto bi. Jeste, ta povreda postoji, i hronična je, ali Nadal zna na koji način da se nosi, njegov duh je jači od svega toga, njegov adrenalin i njegova borbenost, upornost, istrajnost, genijalnost, govore nam da će i sada istrajati i ostati na Turu i dalje. Ovaj Rolan Garos mu je na dohvat ruke, ima velike velike izglede da ga osvoji, može Zverev da mu napravi neke probleme u polufinalu ponovi li igru kao protiv Alkaraza ali definitivno Nadal se pita za sve, kada je pobedio Đokovića koji mu jedini predstavlja ozbiljan problem svugde pa i na Rolan Garosu onda zašto ne bi i sve ostale, naročito sada kada je pred njim istorijska prilika da još više pomeri granicu u osvojenim Slemovima. Nema sumnje Nadal ostaje na Turu i ja mu to i želim, želim da gledam još mečeva njega sa Noletom i ostalima. Veliki je borac Nadal nema sumnje i biće on još tu, sila je to, alal mu vera. Sve najbolje mu želim.

normalno

pre 1 godinu

Znači toliko insistirate na ovoj temi da postaje smešno. Ako je i folirao video je i učio od najvećeg foliranta u isgofiji sporta koji je ceo turnir igrao sa ,,puko trbušni mišić" i gle čuda osvojio je. Ali, tada ste govorili da Novak ne radi ništa što je zabranjeno i što je neispravno (mada se to slabo i pominjalo, tj guralo se pod tepih) a ako neko i spomene bude izvredjan. I šta je sad, Novak ok ali sram da bude Rafu ccc...uostalom, je l to zbog Rafine povrede su možda Novaku vezali ruke kako bi bili ravnopravni ili šta, kakve veze Rafina povreda (stvarna ili ne) ima sa razbijanjem Novaka sinoć? Znači kada Novak pobedi onda je on najbolji teniser, ravnog mu nema a kada ga Rafa pobedi onda razni repovi, te Novak je sam sebe pobedio, te nije igrao svoj tenis, te publika, te Rafa folira povredu, te hemija-doping. Činjenica je sledeća, Nadal je razbio Novaka, vratio na fabrička podešavanja, pocepao ga ko svinja masan dzak, održao čas tenisa iz svih mogućih segmenata, brisak teren itd itd što bj ste pisali da je kojim slučajem Novak pobedio. Ovako ok, boli vas znam, a ovim upornim pisanjem i skretanjem pažnje sa rezultata pokazujete ds patite.

jesi pao s tresnje

pre 1 godinu

Ja kad vidim ove komentare,pola Srba španci,rodjaci...daleko vam je ta španija a i verujem da je nikada nećete u životu videti,al opet bolje da mrzite svoje ljude..
(Tarmi Rićmi, 1. jun 2022 21:45)
Nije ti ovo reprezentacija da navijas za svoje


Folira, boli ga boli ga boli ga, pa onda dodje na mec i pokida.
Ili folira ili se dopinguje
(box, 1. jun 2022 21:37)
Lekovi protiv bolova nisu doping...

kaokakao

pre 1 godinu

Ma borac, naravno! Zar ste sumnjali u nesto drugo? Samo rijesis da budes borac i to je to! Odjednom nestaju problemi, nema veze sto ne mozes da hodas, sto boli, samo odlucis da si borac i da se boris. To sto tu povredu pogorsavas svakim sledecim naporom, to nema veze, samo budes borac. Imao sam neke slicne probleme i pokusao uz inekcije i volju da budem borac, tako da mi se posle toga povreda pogorsala da nisam mogao ni da spavam i nisu pomagali ni ljekovi protiv bolova, sem da sam uzimao morfijum, ali to nisu htjeli da mi daju. Sta cu, izgleda da nisam borac.

progres na svim poljima

pre 1 godinu

Jesu pustili tekst sa slikom iz novembra prosle godine kada je bio na stakama, i dva meseca ranije kako osvaja AO?
Takav oporavak, postizanje kondicije i ulazak u igracku formu u roku od nepuna dva meseca zasluzuje izucacanje na fakultetima.
(Lelke boske, 1. jun 2022 18:59)

To se i izucava na fakultetima i takvi doktori rade u eminentnim ustanovama... Pogledaj malo motosport, gde se nedelju-dve posle operacija, ugradnje sina i sl. takmice kao da nista nije bilo. Medicina je napredovala, tehnika takodje, a i ljudi (bar poneki) su evoluirali...

Boris

pre 1 godinu

Pa i igra svaki turnir kao da mu je poslednji, rizikuje na GS, lijekovi protiv bolova, imao je i hiruskih zahvata i sta vec ne. Mene vise iznenadjuje kako uspije mentalno da se vrati iz tako dugih pauza, ali to je i vjerovatno napravilo najveceg sampiona u istoriji. On je najveci sampion iako nije kompletan kao Novak i Rodzer, mozda nece drzati ni jedan rekord odim RG i sljake, ali je sampion jer se uvijek vraca, bori do krajnosti i iskoristi sve prilike, i daleko je najveci radnik. Jednom je Toni objasnio za Rafinu posvecenost, kaze, kad neki teniser vjezba nesto novo, on to ponovi 30 puta i odustane, Rafa ponovi 300 puta.

periwinkle_blue

pre 1 godinu

Hajmo sa teorijama zavere kako se puca nekim hemijama... a ostatak sportskog sveta zavrsava karijere zbog povrede, nisu culi za to

posmatrac

pre 1 godinu

Folirant, nikad nije ni bio povredjen. Novak je igrao pod uticajem toga, sa smanjenim gasom cekajuci nesto sto nije moglo doci. Prosle godine na RG kad je Novak pobedio Nadala, jer je u mec usao ratnicki i kao da je finale. Iz razloga sto ovaj kroz medije nije proturao pricu o laznoj povredi. Isto juce, da je Novak usao ratnicki u mec sigurno bi pobedio. Ali ok, neko pametan je nekad rekao, na greskama se uci

Lelke boske

pre 1 godinu

Jesu pustili tekst sa slikom iz novembra prosle godine kada je bio na stakama, i dva meseca ranije kako osvaja AO?
Takav oporavak, postizanje kondicije i ulazak u igracku formu u roku od nepuna dva meseca zasluzuje izucacanje na fakultetima.

Ivan

pre 1 godinu

Najveci lazov u istoriji tenisa. Nedelju dana pred RG navodno ne moze da stoji na nogama od bolova, i onda dodje ovde igra uzastopne meceve po 5-6 sati puca od snage kao hulk...

deki27

pre 1 godinu

Rafa je veliki borac i sunoc je potpuno zasluzeno pobedio ali moram i ovo da kazem,njegove gestikulacije,nagli pokreti,meni deluje da je on "napucan" ,da se radi doping samo tako.Onda kamera pokaze Novaka,ovaj potpuno miran,kao da prebacuje lopticu sa sinom Stefanom.Razlog Noletovog poraza je sto u mentalnom smislu nije bio "onaj Nole",pojela ga je atmosfera i konstantne provokacije sa tribina a on sa time nije mogao da se nosi

Egon Kowalski

pre 1 godinu

Jesu pustili tekst sa slikom iz novembra prosle godine kada je bio na stakama, i dva meseca ranije kako osvaja AO?
Takav oporavak, postizanje kondicije i ulazak u igracku formu u roku od nepuna dva meseca zasluzuje izucacanje na fakultetima.
(Lelke boske, 1. jun 2022 18:59)

To se i izucava na fakultetima i takvi doktori rade u eminentnim ustanovama... Pogledaj malo motosport, gde se nedelju-dve posle operacija, ugradnje sina i sl. takmice kao da nista nije bilo. Medicina je napredovala, tehnika takodje, a i ljudi (bar poneki) su evoluirali...
(progres na svim poljima, 01. jun 2022 20:12)

Al ga uporedi svaka čast. Porediš sedenje na motoru par sati tokom trke i trčanje na toj istoj nozi u kojoj su šine??? Da je tako Endi Marej bi sa oba veštačka kuka davno bio u top formi i sada bismo njega gledali u završnicama turnira. Mnogo je čudno kako se čovek brzo oporavlja i regeneriše naročito u ovim godinama. Na kraju i ne čudi što se on jedini od velike trojke nije ostvario kao roditelj jer verovatno čeka kraj karijere pa da se organizam očisti od svega i svačega.

Splavar

pre 1 godinu

Kakvih prica ovde covek nece procitati. Pa nauili smo iz Troickovog skandala da sve takmicare povremeno testiraju, eno i onu Sarapovu su uhvatili pre par godina, a ona je bila prilicno popularna u zenskom tenisu. Svi oni razne stimulative koriste, a svake godine se novi dodaju na listu zabranjenih. Izmisljanje i koriscenje novih formula je uvek ispred mogucnosti ATP da ih doda na liste, postane nelegalno tek da ih zabrane. Nema ovde nikakvih mucki, jasno je da je Rafo maksimalno fokusiran i posvecen. Publika ga voli jer ne lupeta o stvarima koje ne razume, dok je NDj iskoristio priliku da postane crna ovca jednog gospodskog sporta. Netacno je da ga nikad nisu podrzavali, to je pocelo kada su ga upoznali i procitali. Ionako je ta prica oko njih nebitna, nece se vise ni jedan ni drugi naosvajati GS medalja, NDj vise ni ne moze na nijedan na betonu

Čedo

pre 1 godinu

Jedino me brine ravnodušnost Novakova ali donekle i razumem. Borba 15 godina sa najvećim rivalima, za naklonost publike,za priznavanje kvaliteta,prošle godine on pa svi deset metara ispod, onda scenario Australija, sada London... da li diže ruke od svega ili se vraća poslednji put sada je misterija.
(Niki, 01. jun 2022 22:38)

Novak je ravnodušan jer je morao da izgubi meč...neko ga verovatno opasno zbog nečega ucenjuje...meni liči na to

slon

pre 1 godinu

Nije pitanje dal ce Rafa osvojiti RG vec mi se cini da bi mogao skinuti i US open. Rekao bih da gotovo sigurno preskace travu travu, regeneracija, igra mozda Rogers kup i napada US open. Ovo je definitivno njegova godina.

Nole1

pre 1 godinu

Iza njega stoji marketinska masinerija izasla iz iste kuhinje kao i "ova nepogoda" koja nam se i danas desava. Pogledajte samo kako je to napravljeno, pa da im pozavidi reziser filma Trumanov show. Mislim da je i Nole tek sad shvatio sa cime ima posla. O Nadalu necu da pricam, on se tu ne pita, samo radi sta su mu rekli.

Pridjen, pozdravin se

pre 1 godinu

Novak je sam sebe pobedio. Kalkulisao, pametovao kada je trebalo opesti po loptici i pustiti ruku. Nadal he borac, Nocak još veći. Alo može Nadal u 36-ploj godini da osvoji GS, može i Novak još 2-3.

ognjen strahinjić

pre 1 godinu

Ljudi zašto ste već dodelili Nadalu 22 GS? Zverev se "sredio" u glavi, odlično igra, imao je ples po ivici ponora kada je okrenuo 0:2 u setovima. Protiv Alkaraza je u pojedinim trenucima možda imao i previše sreće, ali uveren sam da će Zverev u finale i da Nadal nema snage da brani one njegove ubilačke servise duže od dva seta.

delboj

pre 1 godinu

To je car. Svaka mu cast. Mozda i previse zrtvovanja za to sto radi. Nema potrebe da ikome ista vise dokazuje, mada se on samo pred sobom dokazuje, kao i Djokovic, i Federer. Bog zna hoce li i kakve probleme imati sa tim stopalom kasnije, a vjerovatno hoce...

draganTenis

pre 1 godinu

Meni je sumnjiva priča sa bolovima. Sigurono ih ima ako ne uzme neko sredstvo. Znamo da kada boli zub ima medikamenata koji 24h taj bol ponište. Šte tek postoji. Ne kažem da Nadal neće boleti sutra. Druga stvar, setimo se kako je Nole bezvoljno prepustio Mareju jedan Vimbldon. Osećamo da su postojali neki zakulisni razlozi. Nije nemoguće i ovde, jer svo videli tu nezaintersovanost i bezvoljnost u ovom meču. I potpuno odsustvo asova pri servi. Ok, možda preterujem, ali sam pisao i da je mče sa Feliksom dogovoren, kao muči se Rafa, a onda odigra fenomenalno 5. set.

Mile

pre 1 godinu

Pa hoće li Novak na kraju moći da igra na US Openu ove godine ili ne?
(Tony Clifton, 01. jun 2022 18:59)

Sezona korone počinje krajem leta tako da će sve zavisiti od uslova. Ako je uslov vakcina onda neće igrati. Ali videlo se juče koliko je Australija izgubila neigranjem Novaka. Bez obzira na rezultat svako ko prati tenis uživao je sinoć četiri sata u velikom okršaju do koga bi i u Australiji sigurno došlo da su ga pustili.

Prosečan Srbin

pre 1 godinu

Stvarno je vrlo nekorektno od Nadala što nije bio dovoljno povređen i predao meč ili bar toliko povređen da glatko izgubi i da naš Novak prođe dalje.

Ah, ti Španci... oni su skoro kao Englezi...

Kanidja PG

pre 1 godinu

Nadal gazi vec 37gog. Karijera za svako poštovanje. Ljudski kvaliteti nisu tema teksta. Vrlo moguće poslednji ples na RG. Inače sam fanatični navijač Novaka Djokovica vec 17god tj tokom 2006 je sve počelo. I uživao sam kada se svedu svi računi za sada jer on još nije uradio što je zacrtao siguran sam. Wimbldon kuca na vratima...

A proslost?

pre 1 godinu

Možda će nam tada više otkriti o svojim planovima za budućnost. Bar je tako obećao.

O proslosti nece nista da otkrije? Mada, dovoljno se zna - pre vise godina tadasnja francuska ministrica je obelodanila da se Nadal dopinguje, a sad je to svakom jasno! Ne moze da hoda jedan dan, drugi dan pobedi Djokovica!? Verovatno mu bas zbog Djokovica i dozvoljavaju i pomazu da se dopinguje. Tako se moze desiti da najdopingovaniji teniser, pa mozda i najdopingovaniji sportista u celoj istoriji postane i toboze najuspesniji!

jesi pao s tresnje

pre 1 godinu

Al ga uporedi svaka čast. Porediš sedenje na motoru par sati tokom trke i trčanje na toj istoj nozi u kojoj su šine??? Da je tako Endi Marej bi sa oba veštačka kuka davno bio u top formi i sada bismo njega gledali u završnicama turnira. Mnogo je čudno kako se čovek brzo oporavlja i regeneriše naročito u ovim godinama. Na kraju i ne čudi što se on jedini od velike trojke nije ostvario kao roditelj jer verovatno čeka kraj karijere pa da se organizam očisti od svega i svačega.
(Egon Kowalski, 1. jun 2022 20:20)

Na motoru se ne sedi vec stoji, a rukama (koje su sa ramenima, kljucnim kostima, rebrima, itd. najcesce izlomljene) se drzi i podize motor od 200kg...mnogo teze od trckaranja po terenu za lopticom.

alek

pre 1 godinu

Do pre deset dana nije mogao da ide,povreda,sad igra kao da nikad nije imao nijednu povredu.DOPING završava sve.Neće Nadal dovijeka,svemu dođe kraj!!!

Hahahaha

pre 1 godinu

Ivanisevic je izjavio da je ocekivao pobedu Rafe i da nema boljeg od njega na sljaci. Novak je shvatio da ne moze Rafi da parira, pa je odlucio da odustane, da igra koliko mora, cisto da ispostuje. Nije mu to prvi put, radi to uvek kada shvati da ne moze da pobedi. Jednom je Vavrinki predao mec, jer se iznervirao sto gubi. Uvek tako deluje bezvoljno, u fazonu nije mi stalo. Ruzno je to, prema publici i kolegama teniserima...

duledudule

pre 1 godinu

Hajmo sa teorijama zavere kako se puca nekim hemijama... a ostatak sportskog sveta zavrsava karijere zbog povrede, nisu culi za to
(periwinkle_blue, 01. jun 2022 19:35)
Ne znam da li se puca hemikalijama ali imaju neki dobar koktelcic Spanci. Po randomu u wc posle drugog seta.

Sinke

pre 1 godinu

Ako Novaku dozvole da igra u Americi,onda ce imati prilku da se vrati...Osvoji Vimbldon i Us Open....Naravno,vidjecemo oce li mentalno uspjeti Novak da se vrati,mada ne sumnjam u to....On ima sposobnost da brzo zaboravi teske poraze i da se fokusira na sadasnjost.

Tarmi Rićmi

pre 1 godinu

Ja kad vidim ove komentare,pola Srba španci,rodjaci...daleko vam je ta španija a i verujem da je nikada nećete u životu videti,al opet bolje da mrzite svoje ljude..

Simon

pre 1 godinu

Nezamislivi bolovi u stopalu i 9 sati u dva meča u par dana (?) - kakvo herojstvo, kakav titan od čoveka, uz zamislite nezamislive bolove umesto da je na konstantnim terapijama - NE, on juri kao metak po terenu, sve stiže, šutira lopticu, kliza kao Katarina Vit... Nezamislivo patetično.

Splavar

pre 1 godinu

@Jedino me brine ravnodušnost Novakova ali donekle i razumem. Borba 15 godina sa najvećim rivalima, za naklonost publike,za priznavanje kvaliteta,prošle godine on pa svi deset metara ispod…

Polako, prosle godine svi bili 10 metara ispod kad je on jedini trenirao, igrao kakve takve meceve i izasao spreman na turnire kad niko drugi nije ni trenirao. Organizovao privatno/drzavna takmicenja da ostane u formi i osvoji nesto na prepad. Sta bese posle toga, 3 uzastopna poraza i jedna jadna predaja na OI. Pa nikad jedan sampion nije tako nisko pao, onda su sledele suze na USO, pa ne citamo samo statistike, bilo je ovde i vesti u to doba. Laziranje testova za AO, izvini, mnogo je

sasa

pre 1 godinu

Mozda se je Nole zasitio igre,mozda mu je već i previše da bude heroj nacije,mozda je jednostavno umoran od svega toga.Nadam se da nije,ali sve upućuje na to.Mozda,ali samo mozda-ako bi ga svi ostavili na miru,pocev od nacije,a završivši sa nutricionistima,mozda bi opet bio Nole koga znamo,a ne Novak Djokovic-predstavnik nacije,najbolji na svetu ,GOAT,dobrocinitelj,pokrovitelj,........i sve ostalo što očekujemo i ne očekujemo od njega,a on je samo čovek,naš čovek,koji ima osećaje kao i svi mi.Ima porodicu,decu,ženu,a ide po belom svetu uglavnom sam(zamislite sebe u toj situaciji).Tako da:Bravo Novače ljudino,svaka čast na svemu do sad i hvala ti za sve radosti koje si nam priuštio do sada.......Hvala

Dorchester

pre 1 godinu

Nisam teoretičar zavjere, ali ovdje nešto debelo smrdi.. uoči početka meča, pojavljuju se Ivanišević i fizio na tribinama.. uplašene, bukvalno uplašene face, kao da im je neko prijetio, Ivanišević u nekakvom jadnom duksu, spljoštene frizure, Đoković isto, kao da su ga digli iz neke pećine, nenaspavanog, da odigra meč.. bezvoljan

Ортопед

pre 1 godinu

Велики фолер, на болове се жали обично кад га неко на терену размонтира, па му је то "прећутни" алиби за пораз, као недавно у Риму. Плантарни фасцитис је јака упала стопала, а ако је хронична као у његовом случају, онда се све своди на периоде мировања (једино тако се санира) и реактивације. Због тога он и прави дуге паузе, бира турнире и чека да се регенерише. Није једини, у спорту је то честа бољка, Наваро и Спанулис су, рецимо, стално имали проблема са стопалом и једини излаз је кад уђу у акутну фазу - опоравак, мировање, нема их неколико недеља, можда и више, па опет "у коло". Ништа њему није било неки дан, него је био на рубу пораза, па театрално изигравао да једва хода, касније би се на то вадио. Шампион велики, карактер нула.

Nebojša

pre 1 godinu

Nije bitno šta je Nadal pričao... Bitno je i činjenica je da je Novak odigrao mnogo loše, stalno se branio, totalna defanziva sem u drugoj polovini drugog seta, gubio dobijene poene, mašio zicere... Tako ds sa onakvom igrom nije bolje ni zaslužio.

Papillon

pre 1 godinu

Komentari i ponasanje na kraju su smao posledica atmosfere na stadionu. Nadjite clanke novinara koji su bili na mecu pa ce te se zacuditi. Pominju se i novinari iz Spanije i njihovo ponasanje tokom meca.
Ono OK, navijalo je 99% za Nadala, ali su ometali Novaka non sotp na servisu, non stop. To se na TV ne vidi. Cak je i Mekinro na ES non stop prozivao sudiju za vreme za servis kad Nadal servira, i cusio se publici i ometanju.
Otud i hladan pozdrav na mrezi na kraju. Nije ovog aputa mogao da predje preko svega Novak.

ZoSo

pre 1 godinu

Žao mi je čovjeka zbog bolesti , ali ovo što se dešava liči mi da se nešto oko politike u tenisu dešava . Čini mi se da neko pravi neke igre sportu , ne samo u tenisu .

GOAT

pre 1 godinu

Ne znam da li je folirant ali u igri je bio veoma ubedljiv. Kod Nadala je svaki detalj podredjen tenisu, on je covek koji ce uciniti sve sto je potrebno na terenu i van njega da ostvari svoj cilj. Mozemo ga voleti ili ne ali potpuna posvecenost Rafaela Nadala ovom sportu je za veliko postovanje. To je prevaga koja mu je dala prednost u odnosu na svoje najblize pratioce i sve ostale igrace. Voleo bih da Novak dostigne i prestigne Nadala ali kako vreme odmice bice sve teze. I sada mislim da Nadal nije bolji teniser od Novaka ali apsolutna odanost sportskom zivotu i doslednost u zelji za uspehom je Rafi donela vodecu poziciju u vecnoj trci.

Ploj Pridjen, pozdravin

pre 1 godinu

Ako može Nadal u 36-ploj godini da osvoji GS, može i Novak još 2-3.
(Pridjen, pozdravin se, 1. jun 2022 19:30)

Naravno, Novak je mnogo mlađi.

orao s visine

pre 1 godinu

U svakom slučaju treba čestitati obojici na divovskoj borbi
Održali su još jednom lekciju da ni relativno pozne godine ne predstavljaju prepreku da daju sve od sebe.
Nadalu jedno veliko bravo jer je i pored svega ostao onaj stari borac koji se ne predaje i dalje pokazuje tu veliku glad za trijumfom
Čestitke i Novaku jer je dao maximum u ovom momentu
Jedino što zameram Novaku što na kraju nije bio vitez i pri odlasku sa terena bez obzira na sve pozdravio publiku
No idemo dalje -nije ovo kraj

kuc kuc

pre 1 godinu

Može se vrlo lako desiti da Novak kaže fajront na kraju Vimblona.
Čini mi se da mu se baš sve smučilo do mere da su mu ogadili igranje.

Amin

pre 1 godinu

Novak sinoc jednostavno nije mogao da pobjedi. Zivimo u svjetu nemorala, kontrole stanovnistva itd itd. Zalosno je sto se sve pretvorilo u jedan obican nemoralni cirkus pun lazi i prevare dok masa bleji li bleji. Nista se vise ne desava slucajno ili prepusta slucajnosti.

jole

pre 1 godinu

Jesu pustili tekst sa slikom iz novembra prosle godine kada je bio na stakama, i dva meseca ranije kako osvaja AO?
Takav oporavak, postizanje kondicije i ulazak u igracku formu u roku od nepuna dva meseca zasluzuje izucavanje na fakultetima.


Da, na Farmaceutskom fakultetu.

ček-ček

pre 1 godinu

Ma jel vi hoćete da kažete da je Đoković zato izgubio jer je Rafa folirao povredu? Ili bi Đoković pobedio isključivo zato što je ovaj povredjen ali sram ga bilo nije dovoljno povredjen da bi ga Đoković pobedio i sad vam je krivo i udri po Nadala zašto nije? Zar vam nije jasno da ovim dokazujete da Đoković pobeđuje Nadala samo kada je ovaj povređen. A da je slučajno pobedio ni P od povrede ne bi ste spomenuli, tu reč ne bi napisali ni u ćošku nekog teksta zaturenu pri kraju da je niko ne vidi, jer, pobedio je Rafu, gde sad da se kaže da je povredjen ih. HahahHaHa ne mogu da prestanem da se smejem koliko ste smešni, i da vam je krivo...SRAM TE BILO BRE RAFO ŠTO NISI DOVOLJNO POVREDJEN DA BI TE SRPSI SIN POBEDIO! HaHahahahah.. Vidim pojedini pominju čuveni mišić na AO prošle godine ali niko od vas da odgovori ŠTA sa tom foliražom, nešto niste kritikovali (vređali) Novaka tada, neeeee, kod Novaka je to ,,cilj opravdava sredstvo'', ali Rafa se vređa umesto da ustanete i se poklonite goatu.

Kralj mača

pre 1 godinu

Ово је класична прича којом маскирају намере Надала да буде испред Новака на вечној листи. Отписују га и прави се повређен, а онда после пола године неиграња освоји АУ Опен против Медведева после 0:2 у сетовима. То је она позната прича коју су форсирали и у Федереровом случају - само још овај пут јер можда је последњи. Тако је Роџер освојио својих пет задњих ГС титула. Очигледно исто спремају и за Надала. Они не причају са колико Надал или Федерер ГС титула могу да заврше каријеру. Они причају са колико Ђоковић титула може да заврши на крају. То њих интересује, или боље речено брине, па се постављају у односу на ту околност. Тако му онда сервирају и жреб, првом носиоцу и актуелном шампиону редом долазе у жреб Шварцман, Надал, Зверев (Алкарас) и Чилић (Медведев, Циципас). Од свих првих осам носилаца њему је као првом носиоцу дошао најгори жреб од осмине финала па надаље. Исто је било и на УС Опену 2019. године, од осмине финала - Вавринка, па сви остали.

Uroš

pre 1 godinu

A Nole već pripremio govor tipa "žao mi je što na ovakav način prolazim u finale, ni jedan igrač to ne želi, Rafi želim da što pre izleči nogu, on je legenda našeg sporta, nadam se da ćemo još mnogo puta igrati, hvala i sve vas volim"!


Hiiiihihihi...

Mimi

pre 1 godinu

Kao čovek nula igračke kvalitete je nepotrebno komentarisati. Novak je mentalno i emocionalno izduvan ono što su želeli u Australiji dobili su, nastavlja se u Londonu. Da li ima snage za još jedan "povratak" u ovom trenutku niko ne zna.A prošlog leta smo mislili nebo je granica.

Hehe

pre 1 godinu

Ово је класична прича којом маскирају намере Надала да буде испред Новака на вечној листи.
(Kralj mača, 1. jun 2022 21:45)
A je li protivzakonito imati takvu nameru? Sto bi to iko maskirao pa naravno da mu je to namera

Mile

pre 1 godinu

Folira, boli ga boli ga boli ga, pa onda dodje na mec i pokida.
Ili folira ili se dopinguje
(box, 1. jun 2022 21:37)
Da dodam sada udara ceznju publici da bi navijali za njega. Sede on i njegov striko prave taktiku i smeju se kako je lako navuci mase.

google

pre 1 godinu

@kaokakao Tako je, rešiš da budeš borac i okreneš Medvedeva sa 0:2 u setovima i pobediš na sopstvenom najslabijem grend slemu a ne zaviješ glavu u peškir i plačeš.

Saturn

pre 1 godinu

(normalno, 1. jun 2022 22:23)

Slažem se sa svim sto si napisao osim jednog a to da je Nadal razbio Novaka sinoc. Igrao se cetvrti set, Novak nije iskoristio dvije set lopte kako to samo on zna ali moglo je lako da bude i peti set i niko ne moze da pretpostavi kako bi se zavrsilo.

Branko

pre 1 godinu

Ko zna šta je Novaku u glavi tokom meča.Svasta utiče na igru Nije sportski da pre meča komentariše svoje povrede.omalovazavas protivnike.ako si povređen ili igraj i čuti ili odustani.bolu me uvo za tvoje stanje ako se takmiče.nego je namazana i sve koristi da pobedi.sto je dozvoljeno ali da li je ljudski to je pitanje.niki ne zaslužuje da komentariše tudje postupke.svaka čast Novaku za sve.

Ćendo

pre 1 godinu

Vrlo verovatno je ceo Noletov tim naseo na Nadalov fazon o povredi, i time je Nole ušao u meč psihički nepripremljen za žestoku fajtersku borbu sa Nadalom.
Osim toga, obratite pažnju na to da je Nadal dobio prvi Noletov servis-gem u prva tri seta! Isto kao što je Medvedev dobio prvi Noletov servis-gem prošle godine u finalu US opena. Posle toga se Noletova igra raspala, kao što se i ovde raspala u prvom i trećem setu. Dakle, Nadal je dobro proučio taj momenat, ali izgleda da Nole nije!

normalno

pre 1 godinu

@Nole1

Jel se ta marketinška mašinerija pali i kad Novak pobedi ili je to oko njega sve čisto? Ali ok ako vam je tako lakše....jao koji šou, pa znači smejurija.

Nikol Dz Femija

pre 1 godinu

NOVAK JE NESTAO. I TO JE DOBRO.
Kad uzme Rim ne uzme Garos.

Uzeće Kvins i uzeće Wimbldon.
Moraće, čak i da mu se neće, moraće.

Zmi Zmi

pre 1 godinu

Kako je Rafa zavrnuo sve ovim laznim povredama. Marketing mu je bio super, svi ga bacili u drugi plan, a on kralj RG-a. Svi kao nece ni dohodati do druge nedelje kad ono…..

Flavio

pre 1 godinu

Novak je bio potpuno van udarca i treninga mesec dana pred RG. Verovatno da je napravio jako dugu pauzu posle AO na kojem nije igrao. Prekasno je krenuo sa pripremama. Sad zbog cega je to izabrao samo on zna, moguce je da mu se sve smuculo posle AO da nije bio mentalno spreman da uzme reket. To je glavni razlog, njegove najvecim delom lose igre u mecu sa Nadalom

PatriJota

pre 1 godinu

Sta treba bilo koga da zanima Nadalova povreda. Igraj brate i udri bio povredjen ili ne. Ostavite te price i ne dizite tenzije vestacki

Niki

pre 1 godinu

Jedino me brine ravnodušnost Novakova ali donekle i razumem. Borba 15 godina sa najvećim rivalima, za naklonost publike,za priznavanje kvaliteta,prošle godine on pa svi deset metara ispod, onda scenario Australija, sada London... da li diže ruke od svega ili se vraća poslednji put sada je misterija.

Sneza

pre 1 godinu

Nole je 2 puta pobedio Nadala na RG,sto nikome nije poslo za rukom.Za respekt su obojica,veliki borci.Ja sam razocarana i zabrinuta kao Noletov fan cudnim imaginarcima koji su u svojim profesijama cisti promasaj a Nole im sluzi da se medijski eksponiraju.dok Novaka vuku na dno i lagano stezu

hm

pre 1 godinu

Kakve veze ima sta ko izjavljuje? Na Novaku je da odigra najbolje sto moze a on je igrao kilavo I mlako. Ali necemo o tome vec o Nadalovoj izjavi I da li ga sta boli ili ne. Nebitno.

vukica

pre 1 godinu

Ako je povređen, njegov problem, ti igras svoju igru da pobedis, glupo je ovoliko kritikovat Nadala da se folira, pa neka se folira

Hmmm

pre 1 godinu

DraganTenis
Ti hoces da kazes, kako Nole prodaje svoje meceve i ucestvuje u namestanju? Voljno ili nevoljno, sasvim je svejedno, zakon je isti za sve, a moral je moral. Nema sada sam malo moralan, sada malo vise... Ako ga je neko terao, a on cist i ispravan, mogao je da tuzi, mogao da odustane, mogao da kaze ja necu, on je uvek protiv takvih stvari, osim kada nije. 0

Dr.Srx

pre 1 godinu

Kada je WADA 2009.godine potpisala ugovor sa ATP, Nadal je bio najglasniji protivnik. Čovek koji je te godine testiran jednom I to od iste te agencije. Realno ko god se iole razume u sport vidi da nešto nije u redu, pogotovu kad se pogledaju izjave njegovih doktora o njegovoj snazi, eksplozivnosti I "stamini". Ova poslednja reč ne može se bukvalno prevesti kao izdržljivost, već traži objašnjenje, a ono je najbliže u tome da ga je doktor opisao kao bodybuildera ili powerliftera koji je usput I neverovatan maratonac,jednostavno nema logike. Ali nije Nadal jedini, pogledajte Novakove megalije pre Četojevića I danas, blog "tennis has a doping problem" sve lepo objašnjava, pri tome svi sportisti u vrhu su dopingovani: anabolici, hgh, clen, to je doručak današnjih šampiona, sve pod pseudonimom "daj care leba I igara..."

Baja

pre 1 godinu

Nije to povreda, nego bolest. Ima svoje ime kao i Novakova (celijakija). Samo što se Novak leči dijetom bez glutena. Stopalo je teži slučaj jer je izloženo naprezanju i time pogoršanju. Niko ništa ne izmišlja.

WillyWonka

pre 1 godinu

Džaba sav sarkazam, Nadal je dobio meč i kraj priče. Ako je i okrenuo pilu naopako, pa to je profesionalni sport, nije je Novak jednom okrenuo. Jednostavno, Novak je u problemu od debakla na olimpijadi i nešto tu ne štima, ali nadam se da će posložiti kockice. A to da li Nadal laže prije meča, da li ga boli, mačku o rep.

Ovaj

pre 1 godinu

Ćendo
Ti hoces da kazes kako Novak nije profesionalac i kako je citav njegov tim skup amatera? Pa valjda je igrao protiv zivog Rafe, a ne lutke ili kompjuterske animacije, pa je mogao da vidi sta se sa Rafom dogadja. Uostalom kakve veze ima Rafina povreda sa pasivnom igrom Novaka? Sta sokirao se kada je video kako Rafa igra? Sta je trebso Rafa, da skace na jednoj nozi, da preda mec, da igra desnom rukom, kako bi ga Novak pobedio?! Jer je Novak ceo mec bio u soku sto se Rafa ne predaje, vec se bori...