- Komentari -
  1. Novak treba primeniti taktiku kao protiv Musetija - izgubiti prva 2 seta a zatim će izgubiti i treći set.
    (Zuti, 9. jun 2021 11:32)

    # Link komentara

  2. i rafa je dubok
    (bg, 9. jun 2021 11:07)

    # Link komentara

  3. Ma ne mora. Zašto MORA?
    I s pola gasa, kao sa Musetijem,
    izmoriće Rafu, pa posle 2 izgubljena seta biće sledeći setovi njegovi.
    *
    Nego...
    prvo da pobedi ovog Italijanca.
    (Bane, 9. jun 2021 09:35)

    # Link komentara

  4. Novak treba da prođe Beretinija, a Rafa Švarcmana. Iako su favoriti, neozbiljno je govoriti o njihovom susretu pre nego što do njega dođe.
    (Marko, 9. jun 2021 07:56)
    Apsolutno se slažem, a ako dodje do njihovog duela, sigurno da neće Nole da ga vodi u bioskop ili na partiju ''Ne ljuti se, čoveče'', naravno da će da ga udari jako iz svih raspoloživih oruđa.
    (Vuja neznalica, 9. jun 2021 08:50)

    # Link komentara

  5. Uz svo poštovanje prema najboljem sportisti Srbije, po meni i sveta u poslednjih 10ak godina, Novak nema nikakvu šansu protiv Rafe na šljaci, pogotovu na Rolan Garosu, jer je to jedini i primarni cilj Nadala, verujem da možda može da mu uzme set i to je TO. Novak će osvajati Vimbldon i Us open, nadam se dovoljno puta da bude prvi i na toj listi.
    (Boki, 9. jun 2021 08:01)

    # Link komentara

  6. Novak treba da prođe Beretinija, a Rafa Švarcmana. Iako su favoriti, neozbiljno je govoriti o njihovom susretu pre nego što do njega dođe.
    (Marko, 9. jun 2021 07:56)

    # Link komentara

  7. Ne slazem se. Ako uspe Novak da dodje do 5-og seta sa Nadalom bice u prednosti, jer Nadal udara lopticu non stop svom snagom, i bice umorniji kad dodje taj set, nece moci tako jako da udara.
    (Analizator, 9. jun 2021 05:58)

    # Link komentara

  8. Smatram da ga na mišiće Novica ne može dobiti, možda da pogleda polufinale 2013 i procijeni kako igrati. Rafu dobiti na Chatrier terenu je ultimativan zadatak, samo izuzetno precizan i raspoložen Novak ga može srediti, ne pasivan i s dilemama što raditi. Uglavnom, ako dođe do tog polufinala, mislim da pobjednik neće imati previše muke protiv Cicka ili Saše u finalu...
    (CroFed, 9. jun 2021 02:53)

    # Link komentara

  9. Ako Rafa krene od pocetka da vadi gace pa da stavlja prste u nos, Nole nema sanse.
    (Nole Goat, 9. jun 2021 01:04)

    # Link komentara

  10. Ovdje je skoro nemoguce procitati smislen komentar,zasnovan na realnim pokazateljima i formi dvojice najboljih tenisera svijeta,kao i o njihovim specificnostima kroz dosadasnju karijeru.Svi pa i Nadalovi navijaci ga predstavljaju kao neku masinu koja rusi snagom i borbenoscu ali zaboravljaju da je Nadal jako inteligentan igrac koji nekoliko puta u toku meca analizira igru protivnika i mijenja ritam po potrebi,cak i korigujuci svoju igru ako mu ne ide,nevezano za protivnika..Cim uoci da mu napadi forhendom ne idu on se jedan period umrtvi kao lisica,saceka momentum i nastavi gaziti dalje,pri tom nepogresivo prateci nivo igre protivnika,i cim uoci da i prozivniku ne prolazi plan igre tad dodaje gas brutalno i dupla prednost u svim segmentima..Dosta slicnog radi i sam Djokovic uz jednu bitnu razliku,naime on nema strpljenja da saceka taj trenutak i cesto u ovom periodu svoje karijere udje u problem sam sa sobom,insistirajuci na nekim varijacijama za koje i sam zna da mu u tom trenutku ne idu.Ukupno gledano Nadal jeste nedvosmislen favorit tim prije jer ga Djokovic nije dobio pet godina na sljaci,iako ce prevagu vjerujem ofnijeti raspolozenje samog tog dana,ako do tog dana uopste i dodje,ipak imaju dobiti po jos jedan mec gdje ce Djokovicu biti mnogo teze s Beretinijem nego Nafalu sa Svarzmanom...
    (Zoran, 9. jun 2021 01:01)

    # Link komentara

  11. Moraće, jašta!
    Samo, i Rafa će, ne morati, nego želeti i uraditi.

    Ovaj naš sve češće nešto mora.
    Tankuje meč sa Musetijem (kao pustio dva seta), krene da igra kada ono momče izgubi snagu i više ne može ništa. Ok, pobedio ga je, ali zašto mu "oduzima" svoji blesavim izjavama ona prva dva, pošteno odigrana seta? Sram ga bilo, pa i on je imao takve probleme.
    (Psiholog, 9. jun 2021 00:47)

    # Link komentara

  12. (N_Dj, 08. jun 2021 22:41)

    Znas li zasto, i ko te zasipa minusima? Deca koja nemaju zivotnog iskustva i sve veruju da je tako kako im se predstavlja da jeste.
    (Filip, 9. jun 2021 00:17)

    # Link komentara

  13. ako nole odigra 100% ozbiljno rafa nema sanse. ali znamo kako zna izgubit fokus ponekad i onda gubi meceve bezveze...
    (Ludko Struja, 8. jun 2021 20:19)

    Jeste, uvek je sve do njega, nikad do protivnika...
    (Ako ti je tako lakše, 9. jun 2021 00:17)

    # Link komentara

  14. @N_Dj
    Citao sam do ,,jeste trolovi tvrde.." i pomislim hahahahahaha. Pogledaj bre semafor ne moras da budes trol. Ali, ,,ne dozvoljava se" Djokovicu da osvaja jel da? Ti znas da je sport politika, novac i prljave radnje, sve se namesta kada on izgubi, samo toga nema kad Novak osvoji, on to osvaja jer gazi svoje protivnike? Ostalima se kreira, ostali namesteno pibedjuju, niko njega ne pobedjuje nego eto on ,,mora" da stane...Ako prosle godine RG nije njemu namesten, do najsitnijih detalja, ako ga tad nije uzeo nego je pociscen sa terena, evo mu jos jedne sanse, posto ne moze u finalu, ajde da probaju sa polufinale... Ako si dete ok, porasces, ali ako si mator, onda druze, sta da ti kazem...
    (Eeeeee, 9. jun 2021 00:16)

    # Link komentara

  15. Pa nisu još prošli do tog duela... Čekajte bre
    (ns1, 8. jun 2021 23:46)

    # Link komentara

  16. @N_Dj Niko ne moze da objasni "problematicna" finala? Mozda da pitas Rafu o tim problematicnim finalima od 2005. pa ovamo... Ili sve njegove rivale sa RG... Mozda se iznenadis odgovorima.
    (Jumko, 8. jun 2021 23:05)

    # Link komentara

  17. @N_Dj Gde nastavlja da gazi? Svaki turnir posle toga je izgubio gde je igrao! Uz ono becko "nije mi se igralo"...
    (Jumko, 8. jun 2021 22:49)

    # Link komentara

  18. @N_Dj Tako je! Proslogodisnji RG je nastelovan na jesen da bi ga Rafa osvojio! Hahahahahahaha...
    (Jumko, 8. jun 2021 22:48)

    # Link komentara

  19. Korona, tenis gubi paznju, Federer izbledeo, Rafa moze samo RG da uzme, Nole stena i takav moze da bude bar jos par godina i uzme 1-2 GS godisnje.
    Da li je mozda proslogodisnji RG (i onako vanredan u jesen kad mu vreme nije, posle WB otkazanog i posle Noletove diskvalifikacije sa USO) bio nastelovan da:
    1.Nadal izjednaci Federera i stigne do famoznog 20:20, dize se graja oko rekorda, vraca se odlazeci Federer i Rafa rivalstvo, fenomenalno za PR i marketing sporta zvanog tenis
    2.Kreira se magicni 20 koji Nole juri (iako je GOAT po najvise parametara)
    3.Kreira se visoki rejting i hype za ovogodisnji turnir gde ili Rafa iskace na 21 (istorija), ili Nole stize na 19 (sanse za skoro izjednacenje medju svom trojicom, znaci opet istorija)
    4.Dozvoljava se Noletu da uzme sva 4 GS ove godine (istorija)
    Jeste, trolovi tvrde da je Nadal “razbio” Noleta na prethodnom RG, a ja mislim da je Nole malo “zaustavljen” kao i u prethodnih nekoliko problematicnih finala kojih se secamo i niko ih ne moze objasniti. Nole igra ko furija tokom cele godine, dodje na vazan turnir/GS i onda odjednom stane i to u finalu, neko ga “gazi ili vraca na fabricka podesavanja”, a onda na sledecem turniru on nastavlja da ih gazi i dalje.
    Hajte molim vas, znam ja da je sport i da nekada ne ide, ali takodje znam u ovim mojim godinama da politika, novac i prljave radnje iza scene ustvari vode ovaj svet, a ono sto se javno prica je skoro uvek samo dimna zavesa. Tako mnogo puta potvrdjeno i dokazano.
    (N_Dj, 8. jun 2021 22:41)

    # Link komentara

  20. Čoveče kakav je ovo sunovrat profesionalizma, oni razgovaraju o meču koji možda neće biti ni odigran.

    Prvo Nadal treba da pobedi Švarcmana a onda Đoković Beretinija.

    Jednačina sa više neposznatih, dovoljno je da jedna premisa ne bude tačna i da jednačina nema tačan rezultat.

    Katastrofa.

    Navija se za Đokoviča naravno.
    (Lajavi Krelac, 08. jun 2021 21:18)

    Evo ti jednacina

    (Rafa+Diego)÷(Nole+Beretini)=Rafa+Nole=NĐ
    (Bljuzgo Drpović, 8. jun 2021 21:55)

    # Link komentara

  21. Ne slažem se sa ovim. Ako ode u peti set, tu je Novak daleko bliže pobedi. Posle jučerašnjeg meča je izgledao kad da je igrao pola sata, a onaj klinac od 19 godina kao da je trčao maraton. Novak deluje kao da može da igra 6 sati. Deluje spremnije fizički nego prošlih godina. Ali opet jako je bitno da se Beretini dobije sa što manje potrošne snage. Em igra drugi meč, em mu je svaka kap energije neophodna za Rafu. I mora da puca, da bije i šiba lopticu. To je radio i prošle godine, ali je volšebno sve za po par milimetara izlazilo. I time se Nadal hrani i podiže igru. Onakav meč ne može da se ponovi.
    (potterhead, 8. jun 2021 21:53)

    # Link komentara

  22. Nisu mi jasni ovi koji misle da Swartzman ima sanse protiv Nadala?! Dobio 1/11 meceva sta su igrali i odjednom neki misle da ce to biti problem za Nadala? Pa igrali su u polufinalu pre 8 meseci pa Argentinac nije uzeo set unatoc pobedi u Rimu i daleko boljoj formi nego sad. Ima najslabiji servis na turu i svaki servis gem ga ceka muka. Onaj ko nema servis protiv Nadala na RG nema ni promil sanse. Nadalu na ovakvim uslovima posebno dnevnim koji su brzi samo jaki serveri mogu stvoriti problem,a ne nekakvi Swartzmani, Sinneri od kojih Serena ima jaci servis. Nadal 3-0 sutra, ako ustane na levu nogu 3-1. Svako ko iole prati tenis zna da Argentinac nema sanse.
    (Swartz, 8. jun 2021 21:43)

    # Link komentara

  23. Nisu mi jasni ovi koji misle da Swartzman ima sanse protiv Nadala?! Dobio 1/11 meceva sta su igrali i odjednom neki misle da ce to biti problem za Nadala? Pa igrali su u polufinalu pre 8 meseci pa Argentinac nije uzeo set unatoc pobedi u Rimu i daleko boljoj formi nego sad. Ima najslabiji servis na turu i svaki servis gem ga ceka muka. Onaj ko nema servis protiv Nadala na RG nema ni promil sanse. Nadalu na ovakvim uslovima posebno dnevnim koji su brzi samo jaki serveri mogu stvoriti problem,a ne nekakvi Swartzmani, Sinneri od kojih Serena ima jaci servis. Nadal 3-0 sutra, ako ustane na levu nogu 3-1. Svako ko iole prati tenis zna da Argentinac nema sanse.
    (Swartz, 8. jun 2021 21:42)

    # Link komentara

  24. Alo bre kakav Švarcman, ne može da se sastavi cele godine, uzeće Rafi 5 gemova.
    Beretini jeste ozbiljniji ali čisto sumnjam da će da uzme jedan set Đoksi.

    A Nole protiv Rafe mora da uzme taj prvi set i da produži meč što više jer ako se igra 5 setova šanse mu rastu.
    (meda, 8. jun 2021 21:41)

    # Link komentara

  25. 3:0 za Noleta.. kolektivno samoubistvo hejtera u najavi.
    (pop, 8. jun 2021 21:26)

    # Link komentara

  26. Može se desiti da ispadnu obojica. Treba prvo pobijediti Beretinija. To je najteži protivnik. Bice bitan prvi set i dnevna forma Novaka protiv Beretinija. Bravo za dobru igru do sada.
    (Stojan, 8. jun 2021 21:21)

    # Link komentara

  27. Čoveče kakav je ovo sunovrat profesionalizma, oni razgovaraju o meču koji možda neće biti ni odigran.

    Prvo Nadal treba da pobedi Švarcmana a onda Đoković Beretinija.

    Jednačina sa više neposznatih, dovoljno je da jedna premisa ne bude tačna i da jednačina nema tačan rezultat.

    Katastrofa.

    Navija se za Đokoviča naravno.
    (Lajavi Krelac, 8. jun 2021 21:18)

    # Link komentara

  28. Eh, komentatori. Treba prvo stići do polufinala. Sumnjam da će to biti slučaj.
    (Pera, 8. jun 2021 21:16)

    # Link komentara

  29. Najteži je prvi protivnik. To je Beretini. Ako Novak ispadne od Beretinija nema polufinala. To je kraj priče. Treba krenuti jako od početka do kraja. Bice bitan prvi set protiv Beretinija. Idemo majstore. Jedini si ove godine osvojio GS. Bravo za dobre mečeve do sada. Samo tako naprijed.
    (Stojan, 8. jun 2021 21:15)

    # Link komentara

  30. @miljas
    Nece, on nikoga ne moze pobediti na Rg. Kao ni Sinera sto nije. Kako ste neumorni sa nadama da ce izgubiti pa to je smehotres.
    (Goksi, 8. jun 2021 21:04)

    # Link komentara

  31. 29-29
    (Gaga, 8. jun 2021 21:03)

    # Link komentara

  32. Sta mu vrijedi sto ga Evert ovako lijepo hvali kad ce se Srdjan javiti da
    uprska svojim glupostima.
    (/'/, 8. jun 2021 21:03)

    # Link komentara

  33. Kakav Rafa, mora Novak prvo Beretinija da pobedi, a on ce lakse da osvaja poene u odlucujucem setu nego mladi Mureti.
    (Will Mosley, 08. jun 2021 20:14)

    Samo što Baretini neće uzeti set uopšte kamoli da će igrati odlučujući peti :)
    (Nebojša, 8. jun 2021 20:55)

    # Link komentara

  34. Novak mora prvo Beretinija da dobije. A za dalje neka vidi sta ce
    (GanDra Šajkaš, 8. jun 2021 20:54)

    # Link komentara

  35. Hoce li Nadal pobetiti Svarcmana ?
    (miljas, 8. jun 2021 20:47)

    # Link komentara

  36. Samo start, prvi set je odlučujući, tu su ovo dvoje u pravu.
    (Baš zato što te znamo, 8. jun 2021 20:44)

    # Link komentara

  37. Новак има шансе једино ако Надал буде знатно испод свог досадашњег нивоа. Нема Ноле више живаца и снаге да се на шљаци надмудрује са Надалом и игра поене до бесвести, а само тако га може победити, јер нема разорне и равне ударце за човека који све стиже и све враћа дубоко у терен.
    (Анаксагора, 8. jun 2021 20:41)

    # Link komentara

  38. Nole mora ovo,pa mora ono...a istorija Nas uci da se na ovom turniru,ipak,Rafa pita za sve...Prema tome,ne Pravite razanj dok je zec u Sumi...do sada ga nikad niste uhvatili.
    (Mare, 8. jun 2021 20:41)

    # Link komentara

  39. Sve je to fino, analiza, plan igre, mora ovo, mora ono. Sve u tom nekom tonu kao da se samo Djokovic pita, sto je totalni nonsens. Nolo mora da bude agresivan i da ne dozvoli Nadalu da pocne da ga gazi kao sto je uradio prosle godine, to je svima jasno kao dan. Ali kako to izvesti ako Nadal jednostavno bude prejak tog dana, kao sto obicno i jeste?! Pa nikako. Dakle, odgovor glasi: Novak mora da bude agresivan, da rizikuje, da pogadja i da se nada da Nadal nece biti na svom nivou kada je prosto nepobediv. Kraj svakog daljeg palamudjenja na ovu temu.
    (Mikii, 8. jun 2021 20:34)

    # Link komentara

  40. Sve vajni stručnjaci pa rekoh sebi da i ja napišem koju.
    Uz dužno poštovanje Švarciju i Beretiniju zna se koga svi mi priželjkujemo u polufinalu gornjeg dela žreba.
    Ključan set koji Noletu skoro pa garantuje pobedu protiv Nadala je treći. Treći set kako zna i ume MORA da dobije. Ukoliko eventualno izgubi prva dva seta, dobije li treći, Nole vozi Nadala u 5 setova na snagu i izdržljivost i dobija meč (3:2 za Noleta)! Ukoliko Nole osvoji prvi ili drugi set i taj FAMOZNI treći on to završava u 4 seta (3:1 za Noleta).
    Ovakav stav gradim na tome da Nadal nema snage za 5 setova i ako se sećate s jeseni kada su igrali finale na RG njih dvojica da je Nole kojim slučajem dobio treći set dobio bi i meč u pet setova. Nadal je već počeo da posrće u tom trećem. Nije posrnuo jer ga Nole nije namučio u prva dva seta, pogotovo u onom prvom koji veoma brzo izgubio sa 6:0. Znači nema lakih poena, kidati od prvog udarca i izmučiti Rafu pa makar i dobio prva dva seta. Treći set, ponavljam, je ključ za Noleta i tu leži njegova čista pobeda, bilo u 4 ili 5 setova! Iiiiideeeemooooo Nooooleeeee!!!!
    (Baltazar, 8. jun 2021 20:34)

    # Link komentara

  41. Nije jos ni dosao do Rafe. Iskažite poštovanje prema Beretiniju.
    (Đorđe, 8. jun 2021 20:28)

    # Link komentara

  42. Novak i Rafa se toliko dobro poznaju da im ničiji saveti niti su potrebni niti pomažu.
    (Stanislav, 8. jun 2021 20:24)

    # Link komentara

  43. polako, kolko po kolo, novak se fokusira na sledeći meč. ne trcite pred rudu.
    (Ivan, 8. jun 2021 20:22)

    # Link komentara

  44. ako nole odigra 100% ozbiljno rafa nema sanse. ali znamo kako zna izgubit fokus ponekad i onda gubi meceve bezveze...
    (Ludko Struja, 8. jun 2021 20:19)

    # Link komentara

  45. Apsolutno se slazem,samo sto je to mac sa dve ostrice ..
    (Darko, 8. jun 2021 20:19)

    # Link komentara

  46. ovako fokusiranog Djokovic Novaka niko ne moze dobiti!!!
    (Nemanja, 8. jun 2021 20:16)

    # Link komentara

  47. Kakav Rafa, mora Novak prvo Beretinija da pobedi, a on ce lakse da osvaja poene u odlucujucem setu nego mladi Mureti.
    (Will Mosley, 8. jun 2021 20:14)

    # Link komentara

  48. Pa naravno da mora oštro da krene jer ako krene mlako Nadal će to sigurno kazniti a preokret je onda praktično nemoguć.
    (Nebojša, 8. jun 2021 20:13)

    # Link komentara