- Komentari -
  1. E moj.. Nolo
    (Milos, 14. oktobar 2020 15:40)

    # Link komentara

  2. Gospodska izjava, uvek pohvali protivnika, iako je tacno da je on mogao bolje da odigra, "bik" je na svom pasnjaku prilicno nepobediv. Na zalost po "bika", ima samo jedan takav GS pasnjak godisnje.
    (PrincNaZrnuGraska, 14. oktobar 2020 14:40)

    # Link komentara

  3. Los.. Servis.. Previse.. Gresaka.
    (Milos, 13. oktobar 2020 19:01)

    # Link komentara

  4. Barsa je pregazena od strane Bayerna, sve sa Messijem, a svi znamo da to nije realan odnos snaga. Ocekujem Noletov revans vec u prvom narednom meču ova dva šampiona, mozda na završnom turniru u Londonu, jednom od retkih turnira koje Rafa nije osvojio. Ustaj Nole, idemo dalje...
    (Kosta, 13. oktobar 2020 13:43)

    # Link komentara

  5. Može da priča šta hoće ali ostaje gorak ukus da je ovaj meč morao da odigra s porazom, ili zato jer su ga ucenili ili dobro isplatili, možda oba.
    (Komentator, 12. oktobar 2020 17:43). … Osveta ATP krenula je u New Yorku. Jednostavno isti cirkus poput gušenja linijskog sudije koju je lopta udarila u glavu a ne u vrat, videli smo od sudije klovna u finalu RG koji je trčkarao iza Nadala i potvrđivao tragove koje je Nadal crtao po linijama terena. Na servisu gde je Novak tražio 6 gem i borbu za set, duplu grešku dosudio je Nadal i omogućio sam sebi da servira za meč. Vraćali su Englezi u svojoj emisiji posle finala 10 puta, bila je linija . Novak je neoprezno ušao u taj rat koji ne može dobiti. Moćnici svetskog tenisa su sila. Trenutno im nedostaje novac. GS turniri su i pored projektovanih finala u minusu. U RG su svi znali da će finale biti Nadal- Đoković. Nadal je imao smešan put do finala. Argentinac u polufinalu se sklonio. Kao i Cicipasova povreda u petom setu. Jedino je to finale moglo da podigne cenu sekunde TV prenosa. Taj prihod tek treba da naplate i umanje gubitak zbog praznih tribina. Rezultat finala je bio takav jer je Novak i pre meča znao da Nadal mora stići do 20 GS. Federer izvesno igra poslednju godinu/dve. Mora se odigrati par derbija 20 na 20 i to će biti mečevi veka . Ko će uzeti najviše GS? To im donosi siguran prihod. Verujem da će već u Melburnu biti meč Nadal-Federer , guraće oni polako i Novaka. Da u jednom trenutku budu možda svi na istom i da tako trku za titulu najviše osvojenih GS učine još plodonosnijom. Bilo je projektovanih neregularnosti u prošlosti od strane moćnika koji vode tenis, ali sada Covid19 i finansijska kriza ih tera u veliku prevaru i pokušaj da fabrikuju ove derbi mečeve kako bi koliko toliko uzeli neki novac. Izvesno je takođe da će Nadal izaći kao pobednik. Federer je popularan ali samo u zapadnom svetu. Nadal dominira u svetu gde se govori njegov maternji jezik. On malo kaska u Evropi za Federerom , ali u Južnoj Americi je Bog. Tako da u ovom trenutku na njemu kao GOATu mogu da se uzmu najveće pare. Novaku ostaje da pokuša protiv vetrenjača. Čuda se dešavaju. Novak veruje, ali kao što je rekao ..onog trenutka kada bude video da ne može da ih stigne u borbi za najviše GS , odlazi u penziju. Nema više razloga biti deo cirkusa.
     (VUK, 13. oktobar 2020 08:28)

    # Link komentara

  6. Novak ne prica o volej igri...ali posle nekih svojih udaraca mogao je vise na mrezu,tako I da izgubi neke poene vrsio bi pritisak na Nadala,umesto toga on je forsirao sa osnovne linije I drop sotove...
    (Retro, 13. oktobar 2020 07:34)

    # Link komentara

  7. Može da priča šta hoće ali ostaje gorak ukus da je ovaj meč morao da odigra s porazom, ili zato jer su ga ucenili ili dobro isplatili, možda oba.
    (Komentator, 12. oktobar 2020 17:43)


    misliš da je novak tip koji će da prepusti finale? svašta.
     (neutralni felš, 12. oktobar 2020 23:53)

    # Link komentara

  8. Jako se radujem Nadalovoj dvadesetoj tituli, kao i svim Noletovim buducim.
    Za godinu, dve, ostace u teniskoj istoriji da je Rodzer igrao najlepsi tenis, bio godinama najbolji, a onda su dosli Rafa i Nole...
    (Goati, 12. oktobar 2020 23:38)

    # Link komentara

  9. @ Komentator

    Bravo za komentar.
    Nije 1. put. W Mareju, UO Mareju, UO Nišikoriju / Čiliću, i ovo sada.
    4 GS.
     (1841, 12. oktobar 2020 18:41)

    # Link komentara

  10. Može da priča šta hoće ali ostaje gorak ukus da je ovaj meč morao da odigra s porazom, ili zato jer su ga ucenili ili dobro isplatili, možda oba.
    (Komentator, 12. oktobar 2020 17:43)

    # Link komentara

  11. Ne znam sto se nerviramo sa analizama. Neko dobro napisa, Nadal je izasao sa "pobjeda ili smrt" a Novak sa motom "Ako moze lako i kao do sad moze ako ne drugi cu put" sto je tipicno jugoslovneski mentalitet koga se bio oslobodio. I ja mislim da bi bolje bilo da je mladji pa da slusa autoritet njemca Bekera nego da vice na strucni stab od koga osima Vajde manje vise nema Vajde (Ivanisevic). Dakle, kad je imao zelju i bjezao od naseg mentaliteta (osim inata) dobijao je, kad nam se vratio ima rezultate kao ja
    (Petar, 12. oktobar 2020 17:12)

    # Link komentara

  12. Prvo....nemaš ruku za drop-shot...kraj price..Ono što ti radiš je nivo amatera..

    Drugo...nisi igrao bekhand paralelu koja bi ga ubijala posle slanja Rafe na suprotnu stranu terena. ..kao sto si radio kada si pobeđivao. ..

    Treće. ..sera ti je na nivou ženskog tenisa...nemaš snage..slabi su ti udarci tokom meča. .

    Četvrto. ..pojačaju ishranu, ima da te deru ovi klinci koji tek dolaze..gledah onog malog Amera, 18god. starosti šta je uradio Rafi u prva dva seta.
    Izgubio je samo zbog manjka iskustva, ali taj vas dere uskoro ko decu u parkiću. .
    (Marko, 12. oktobar 2020 16:45)

    # Link komentara

  13. Charanko
    Sve si rekao, jedino sto problem prvog setvisa nije bio samo u ovom mecu. To je konstantni Novakov problem. Kad to proradi svi protivnici padaju ko snoplje!
    (Misko, 12. oktobar 2020 15:51)

    # Link komentara

  14. Svako ko ima dobru moc zapazanja mogao je da primeti da je ovakvoj igri(servisu)Djokovica doprinela povreda ledja(vrata) koju vuce jos od QF i da je on preveliki sportsmen da bi predao mec.
    Kako drugacije objasniti manje od 20% posto prvog servisa u prvom setu.
    (hawk eye on clay, 12. oktobar 2020 15:41)

    # Link komentara

  15. A gdje su sad oni što su stavili sav novac na Đokovića, jesu li otišli po isplatu? hahaha
    (muamer, 12. oktobar 2020 14:48)

    # Link komentara

  16. Jedini pravi opis i ujedno analiza ovog meca moze stati u jednu recenicu - Nadal je na gotovo neverovatan nacin vracao gotovo sve lipte i tu je kraj. Nole je apostrofitao da bi udarci koje je juce imao protiv bilo ali apsolutno bilo kog drugog igraca bili vineri u 90% situacija i to je ono sto sam prvo pomislio juce nakon prva dva seta. Ja se secam njihovih meceva na RG pre 7-8 godina, Rafa tada jeste bio toliko dobar u defanzivi kao juce (covek ima 34 godine tako da mi ne ulazi u glavu kako je ono moguce ali dobro), ali se ne secam da covek gotovo da nije pogresio. Broj gresaka zanemarljiv, kao robot bukvalno.
    (hgf, 12. oktobar 2020 13:48)

    # Link komentara

  17. Neko napisa da Rafa ima samo forhend i ništa više.Ako se neko i slożi sa tim,ne može se prenebregnuti činjenica da je ušao u meč da dobije ili umre,a taktički je nivo iznad Novakovog.Ne sećam se kada je Rafa razočarao, za razliku od Novaka,posebno u najvećim mečevima! Nekad je dovoljno imati dobar plan, forhend i borbeni duh, nažalost kod Novaka -ništa od ta tri...
    (Ceki opinionista del cazzo, 12. oktobar 2020 12:10)finale AO 2018
     (DžejAr65, 12. oktobar 2020 13:34)

    # Link komentara

  18. Neko napisa da Rafa ima samo forhend i ništa više.Ako se neko i slożi sa tim,ne može se prenebregnuti činjenica da je ušao u meč da dobije ili umre,a taktički je nivo iznad Novakovog.Ne sećam se kada je Rafa razočarao, za razliku od Novaka,posebno u najvećim mečevima! Nekad je dovoljno imati dobar plan, forhend i borbeni duh, nažalost kod Novaka -ništa od ta tri...
     (Ceki opinionista del cazzo, 12. oktobar 2020 12:10)

    # Link komentara

  19. na kraju kad se slegnu utisci i kad se razmisli. Pitam se ako je Nadal dominantan na Šljaci, a šljaka je najsporija podloga, po kojoj logici bi hladno vreme i još sporija podloga više odgovarala Novaku, kontam da manje rade njegovi spinovi, ali ovo je bilo idealno za njega puta dva. Sporije od sporog je raj za Nadala, a ne prednost za Novaka.
     (alfabet, 12. oktobar 2020 12:04)

    # Link komentara

  20. Realno gledano Nadal nije odigrao nista posebno, a ni Novak uopste nije bio los.
    O tome i govori podatak o broju njegovih vinera.
    Najveci problem je bio sto je Novak najbolje odigravao na nebitnim poenima, na pocetku gema ili kad je rezultat 40:0, 40:15 za Nadala.
    One najvaznije poene na gem loptama ili brejk loptama Novak je po pravilu odigravao najlosije, pravio nekarakteristicne greske, promasivao zicere i slicno.
    Drugi problem je bio u tome sto se previse mucio na sopstveni servis i u sledecem gemu na Nadalov servis obicno nije imao snage da ozbiljnije zapreti, pa je Nadal svoje gemoove osvajao sa lakocom, bez previse truda i bez neke posebne igre.
    Sem toga bez potrebe je Novak skracivao poene, a trebalo je upravo da radi obrnuto da ih produzava. Skoro svaki duzi poen Novaj je osvajao, a kao da nije bio svestan toga, maksimalno je izbegavao duze poene.
    Jeste Nadal imao ogroman broj brejk lopti, ali setimo se onog njihovog cuvenog meca u Australiji u kojem je bila slicna obrnuta situacija, u kojoj je Novak imao 4 puta vise brejk lopti, pa se Nadal ipak dokopao petog seta.

    U ovom mecu je Novakova taktika bila potpuno pogresno postavljena. Toliko puta je pobedio Nadala sa oprobanim receptom, a u ovom mecu je radio sve suprotno od tog recepta i zbog toga izgubio ovako glatko.
    (ja, 12. oktobar 2020 12:01)

    # Link komentara

  21. Pa ono sto rece Nole, slijs i visoke lopte, ja jos nisam video toliko toga u jednom mecu i tacka.
    (@ Goran, 12. oktobar 2020 11:34)

    # Link komentara

  22. Jedino što želim da istaknem kao važno je da je ovo samo jedan poraz u jednoj velikoj borbi protiv vrhunskog protivnika (najboljeg na ovom terenu i podlozi!) i u borbi protiv samog sebe. Koliko god da je Nadal igrao brutalno juče, Đoković je odigrao dosta ispod svog standarda, što jeste bitan podatak. Da je bio za 30% bolji, mislim da bi meč bio neizvesniji. Pogledajte samo rezultat: za 25 gemova ukupno, igralo se nešto manje od tri sata. Da je Đoković bio na svom nivou i Nadal onako naoštren, gledali bismo meč od bar 5h i pucalo bi na sve strane, ali eto... 
    (B.P., 12. oktobar 2020 11:14)

    Preslikana situacija sa AO 2019 kad su uloge bile zamenjene. Nadal mu ovog puta jednostavno nije dozvolio da igra bolje. Cim je on poceo malo vise da gresi, Djokovic se ukljucio u mec, sto znaci da je igrao toliko koliko mu Rafa dozvoljava. Surova realnost.
     (Mikii, 12. oktobar 2020 11:28)

    # Link komentara

  23. Предао победу Надалу који је овим ГС стигао Роџера, што значи да Роџер није најбољи икада (сада и званично, ако се броје ГС-ови). Без обзира на пораз Новак је повећао бодовну предност на АТП листи, те ускоро Роџер неће имати ни највише недеља на првом месту. Једним ударцем две муве. Па па Роџер.
    (Неедукован, 12. oktobar 2020 11:26)

    # Link komentara

  24. Nema tu neke preterane analize. Kada Nadal igra ovako, ni set ne moze da izgubi. Kad uzmete u obzir koliko je Djokovic mocan igrac, a da i on biva prosto pregazen, onda vam je jasno o kakvoj zveri se radi. Ovo vam je samo pokazatelj kakav je Rafa bio igrac u najboljim danima, o kojima toliko pricamo. Elem, Australija je kljuc za Djokovica, ako tu ne trijumfuje, njegov ocaj o kojem Toni prica ce postati sve jaci. Dodatni problem za njega je ova lekcija koju mu je Nadal ocitao, jer tu i ovi klinci mogu jasno da vide da nepobedivih nema. P.S. Vrlo korektna analiza Nola, koja nedvosmisleno pokazuje da je Nadal jednostavno prejak na sljaci. Jetza je nakon cestitala Rafi i njegovoj porodici, vrlo kulturno od nje. Svaka joj cast, neka Srdjo nauci nesto o gospodskim manirima. Izgleda da ta zena nije toliko losa.
     (Mikii, 12. oktobar 2020 11:23)

    # Link komentara

  25. Novak je prodao mec i nije mu prvi put. Ali i u tome dosla do izrazaja balkanska bahatost: sada kada sam prodao i ne mogu da pobedim, necu ni da igram, ni da se trudim. Zapadnjak bi prodani mec igrao srcano, makar da zadovolji navijace. Novak je pokazao potpuno nepostovanje svojih navijaca. Ovim ne negiram Nadalovu pobedu, zapravo sposobnosti. Samo tvrdim da je vise nego sumnjivo da Novak nije uzeo makar jedan set, da nije pokazao ama bas nista od svoje igre. Ovo je konacno i trenutak da i Vajda i Ivanisevic dobiju otkaz. Verujem da Novak ipak vise voli novac od tenisa. To je njegov izbor, ali je i moj izbor da navijam za one za koje mislim da vole tenis, a ne samo pare. Tu ne mislim na njegove konkurente sa vrha, vec na igrace kao sto je Rubljov.
    (nestor, 12. oktobar 2020 11:19)

    # Link komentara

  26. Pre svega, svaka čast na ovakvoj izjavi! Mnogo puta do sada smo čuli Đokovića da odaje priznanje i kada izgubi, pa tako i sada, što je dokaz sportske veličine!

    Jedino što želim da istaknem kao važno je da je ovo samo jedan poraz u jednoj velikoj borbi protiv vrhunskog protivnika (najboljeg na ovom terenu i podlozi!) i u borbi protiv samog sebe. Koliko god da je Nadal igrao brutalno juče, Đoković je odigrao dosta ispod svog standarda, što jeste bitan podatak. Da je bio za 30% bolji, mislim da bi meč bio neizvesniji. Pogledajte samo rezultat: za 25 gemova ukupno, igralo se nešto manje od tri sata. Da je Đoković bio na svom nivou i Nadal onako naoštren, gledali bismo meč od bar 5h i pucalo bi na sve strane, ali eto...

    Čestitao je Nadalu kao pravi sportski šampion! A Srbi koji leče komplekse prema zapadnoj civilizaciji preko Đokovićevih mečeva, pa ga posle proklinju i mrze kada izgubi, neka urade nešto od svojih života za početak. Daleko smo svi mi od Đokovića u svakom mogućem smislu! Taj čovek je sa još par 10ina sportista najbolji ambasador ove zemlje, na čemu mu takođe svi moramo biti zahvalni! To što on "divlja" na terenu, to nije odraz nevaspitanja, već je stvar temperamenta i mentaliteta koji vidimo svuda oko sebe na ovim prostorima, tako da ne dajem za pravo onim "vaspitanim" gledaocima kada ga pljuju jer se dere na terenu. Deru se i ostali vrhunski teniseri, pa za njih nema negativnih komentara.

    Đokoviću želim brz oporavak i novi napad na GS-ove, što je i sam izjavio da mu je sledeći cilj, kada bude prebacio 311 nedelja na prvom mestu! Čak i da ostane na 17, decenije će proći dok Srbi ne shvate koliki je to zaista broj i koliko je muke potrebno da se osvoji i jedna a kamo li 5, 10 ili više...
     (B.P., 12. oktobar 2020 11:14)

    # Link komentara

  27. Servis mu je funkcionisao do finala.
    Kad je došlo finale, stegla se ruka.
    To je to. Igrao je poplašen i pod stresom
     (krajišnik, 12. oktobar 2020 11:11)

    # Link komentara

  28. Мислим да има најгори проценат убаченог првог сервиса. Без првог сервиса 99% се губи меч.
    (Сеновић, 12. oktobar 2020 11:09)

    # Link komentara

  29. Zasto nije pogodio suca- lopticom i da bude izbačen sa meča..., poštedio bi nas blanaže .. .., i naravno, mogao bi se pravdati da je bilo slučajno i da ocekuje ponavljanje meča..
     (delboy, 12. oktobar 2020 11:04)

    # Link komentara

  30. Koliko pametnih komentara, da ti pamet stane. Novak ima problem sa ovim, Novak ima problem sa onim... Novak je prvi na svetu, osvojio je sve poznato čoveku, love do krova i onda neki ultra giga mega trener iz Male Krsne ima za njega savet kako da reši probleme. Za ceo život svih 110 komentator nije od sebe napravilo ništa, žive od onoga što im je ćale ostavio što je još za Tita stekao. Idite ljudi radite nešto, napravite nešto, ostavite trag, nemojte ovom čoveku koji jednostavno nije imao dan soliti više pamet molim vas. Pogledajte se u ogledalo i priznajte sebi šta vidite.
     (Pero, 12. oktobar 2020 11:01)

    # Link komentara

  31. Drop sot kad odigra,baba da je na suprotnoj strani terena bi stigla.
    Pod uslovom da predje mrežicu.
     (krajišnik, 12. oktobar 2020 10:58)

    # Link komentara

  32. U Nadalovih 13 finala, samo u 3 seta je morao igrati taj brejk. 2 puta sa Federerom i jednom sa Puertom. Niti jedan meč nije otišao u 5 setova. Ukupno su mu svi protivnici osvojili 7 setova! 3 seta Federer, 2 seta Đoković i po jedan Tim i Puerta. 2 puta su protivnici dobili ''krompir'', Federer i Đoković, i to u trenutku dok su oba bili ATP broj 1! 2011. Federer je osvojio najviše gemova, njih 19. Godinu poslije Novak je uspio osvojiti 18. Federer je i na onoj drugoj strani tabele, tako je 2008. osvojio 4 gema, slijedi Wawrinka sa 6, tek onda Novak sa jučerašnjih 7. Kada se Nadal povuče, da preimenuju centralni teren po njemu i da postave jednu golemu njegovu statuu pred ulaz u kompleks.
    (Kuvarlija, 12. oktobar 2020 10:57)

    # Link komentara

  33. Mislim da bi jedna duboka analiza kod Pepe imaza dala toliko zeljeni oporavak od ovog bolnog poraza, jer Pepe je najbolji melem na svaku bolnu ranu....
    (tvoj guru moj guru, 12. oktobar 2020 10:56)

    # Link komentara

  34. Veliki si Novače, veliki.
    (Ljubo_RS, 12. oktobar 2020 10:53)

    # Link komentara

  35. Bravo, Nole. Nije lako ovo reći - bez opravdanja. Lepo je rekao, bio sam zdrav. Probao sam sve. Jednostavno Rafa je bio previše dobar. Nije tražio Nole izgovore u terminima, uslovima, povredi. Jednostavno, Rafa ga je dobio čak i ubedljivije za 1 gem nego Nole njega u Australiji. I tu je kraj priče. Veliki rivali, veliki majstori. Rafa je kralj šljake, Novak je kralj Australije i to niko ne može da izbriše. Ako odigraju na sličnom nivou još 2 godine, mislim da je jasno da Federer nikako ne može biti GOAT (osim po lepoti igre, što njemu takođe niko ne može da oduzme). Novak ga prestiže po broju nedelja, Rafa (i nadam se Nole) po broju GS. Po mastersima mu već uveliko beže obojica, međusobni score takođe obojica bolji od njega. Sve čestitke ovim šampionima i nadam se još jednom epskom finalu već u Australiji!
    (PAR, 12. oktobar 2020 10:51)

    # Link komentara

  36. razočaran sam ,nikad lošiji meč,nikad LAKŠE NISI MOGAO DA GA DOBIJEŠ.ništa on spec.nije odigrao ,usporio je ,udarci mu nisu jaki kao nekad....ili si mu ,kao mareju na vimbldonu.....
    (miodrag milosavljevic, 12. oktobar 2020 10:49)

    # Link komentara

  37. Aleksa
    Da je Novak pobedio bio bi to istorijski meč, postao bi kralj šljake,mada već jeste, pisao bi ti ovde svašta. Posto ga je Rafa rasrafio, vratio na početne delove, pokazao mu kako on igra kada je odmoran, Novak se predao. Od samog starta je znao da ce izgubiti, cim je video kako Rafa igra. Zato je primenio uobičajenu taktiku, ne zanima me, pravicu se da nisam ja na terenu. Vidi ceo svet njegovo ponašanje, vide svi teniseri njegovo ponašanje kada gubi, možda samo retku kažu nešto, ali uglavnom cure i zaobilaze ga. Zato i nema prijatelje medju teniserima. Zato se juce po društvenim mrežama vrte slike Rafe i Federera, kao da su njih dvojica igrali finale. Vjerovao ili ne, a to možeš lako da proveris, Novaka su nešto slabo pominjali juce. Verujem da je to, ono sto najviše boli. Umesto o finalistima, oni stavljaju slike Rafe i Federera.
    (Hahahaha, 12. oktobar 2020 10:48)

    # Link komentara

  38. ključni momenat? kod ovih majstora, uvek je psiha ključni momenat...
     (jel' da?, 12. oktobar 2020 10:46)

    # Link komentara

  39. Bravo, Nole. Nije lako ovo reći - bez opravdanja. Lepo je rekao, bio sam zdrav. Probao sam sve. Jednostavno Rafa je bio previše dobar. Nije tražio Nole izgovore u terminima, uslovima, povredi. Jednostavno, Rafa ga je dobio čak i ubedljivije za 1 gem nego Nole njega u Australiji. I tu je kraj priče. Veliki rivali, veliki majstori. Rafa je kralj šljake, Novak je kralj Australije i to niko ne može da izbriše. Ako odigraju na sličnom nivou još 2 godine, mislim da je jasno da Federer nikako ne može biti GOAT (osim po lepoti igre, što njemu takođe niko ne može da oduzme). Novak ga prestiže po broju nedelja, Rafa (i nadam se Nole) po broju GS. Po mastersima mu već uveliko beže obojica, međusobni score takođe obojica bolji od njega. Sve čestitke ovim šampionima i nadam se još jednom epskom finalu već u Australiji!
    (PAR, 12. oktobar 2020 10:43)

    # Link komentara

  40. Novaku ce u nastavku karijere najveci problem biti servis. Sto je stariji, to je dobar servis neophodniji. I s godinama taj segment napreduje.
    Kod njega nikad nije valjao.
    (Partizan- Torino- Besiktas- Al Ahli, 12. oktobar 2020 10:38)

    # Link komentara

  41. Ovaj mec je izgledao isto kao mec u Rimu prosle godine. Ocigledno da Novak sa ovim rezimom ishrane moze slabije da parira Nadalu na sljaci nego onaj Novak od pre 4 i vise godina. Na sljaci jasno pobedujuje igrac koji udara lopticu jace a to nije Novak. Na tvrdoj podlozi vise dolazi do izrazaja preciznost udaraca, brzina, pokretljivost, a tu je Novak bolji od Rafe. Ovaj sadasnji Novak ne moze da igra uspesno na sljaci sa Nadalom.
    (Goran, 12. oktobar 2020 10:38)

    # Link komentara

  42. Noletu tenis nije prioritet niti najvažnija dtvar u životu. Tako je izjavio. Za razliku od njega Nadal igra sa puno fokusa, želje, truda i samopouzdanja.
    Kod Noleta je glava problem. Da li je zasićen, da li su Pepe i Jeca, manjak ljubavi, a višak forsiranja u detinjstvu itd., ko zna. Sve to kvari karakter i ličnost.
     (Dragoslav, 12. oktobar 2020 10:38)

    # Link komentara

  43. A to što psihički nisi bio prisutan ceo prvi i dobar deo drugog seta na Šatrijeu! Kako to objašnjavaš! Prošlo je mnogo godina kako si igrao zadnje finale RG!! Ne bih da slutim... Kako hoćeš, na kraju krajeva to se tiče samo tebe! Sve najbolje!
    (komnen barjaktarA to, 12. oktobar 2020 10:34)

    # Link komentara

  44. Servis je njega zakopao. Ne može se protiv Rafe bez prvog servisa na 80%. Čim je počeo bolje da servira u trećem setu, počeo je da se vraća u igru. Ali kasno
     (nedostizni, 12. oktobar 2020 10:34)

    # Link komentara

  45. Novak je nekada bio agresivan protiv Nadala na šljaci, na jak forhend je odgovarao jakim forhendom, na jak bekhend je odgovarao jakim bekhendom. Ulazio je u bekrajne razmene tražeci pogodan trenutak za viner. Poene je gradio mukotrpno!
    Juče? Bežao je od direktnog duela, drop-šot je koristio kao alibi. Rafa može da se pobedi na način na koji je Novak ranije radio, a on podrazumeva mnogo više truda i strpljenja.
    (Biciklista, 12. oktobar 2020 09:29)
    Ne znam jesmo li gledali isti mec, ali i juce je bio agresivan mozda kao nikad pre (bez dugih razmena), i juce nije lose igrao kako drop-sot tako ni sam mec, ali uporno zaboravljate da ovo nije niti Imer, niti Galan, vec covek koji je 12 puta (do juce) uzeo RG (cime ne zelim da komentarisem Djokovicev zreb, jer ni Rafa do polufinala nije imao kvalitetnog protivnika).
    Samo mi nisu jasni strucnjaci koji su predvideli 3-0 za Djokovica, kad je Nadal u top formi na RG-u nepobediv za bilo koga.
    (Tn, 12. oktobar 2020 09:53)
    Evo moje verzije:
    Lopta usporena u odnosu na ranije.
    Rafa je bolje kontrolisao.
    Spin,balon,bekend,forhend,servis,duple greske...Sve je bilo na strani Rafe.
    Baratao je lopticom,sa svojim reketom, mnogo bolje nego Novak.
    Zašto se to dogodilo?
    Nije ni Novak dao odgovor.Ili ga nezna ili neće da kaže.
    Tehnicki (mnogo bolje baratao lopticom) i takticki(bio je svestan i pripremljen 200% za to) je nadvisio i iznenadio Novaka.
    Savet za Novaka:
    Sad će to pokušati da primene i na ostalim podlogama.Primenjivo je,ali na nešto korigovaj način.
    GS?
    Teško će ,u postojećim okolnostima,stići do još jednog,a pogotovu 3 i više.
    Nastala komunikacija između Federera i Nadala,nakon pobede,jasno upucuje na nastavak kampanje koja je odavno krenula od Federera.
    Regularno je mobilisati sve protiv najboljeg i sprečiti ga da rezultatom to pokaže,pogotovu kad se to radi na terenu.
    Novak mora naći odgovor.
    Može li Novak odgovoriti i na ovo?
    Do sad je imao gubitke,ali i dobiti,od te vrste (reguralna je)kampanje,a za dalje?
    Videćemo u Januaru 2021. u Melburnu.
    (Teta Stana, 12. oktobar 2020 10:31)

    # Link komentara

  46. Sve bih ja vas malo u vojsku. Obaveznu
    (Czv, 12. oktobar 2020 10:29)

    # Link komentara

  47. Prodat meč.
    (GGoran, 12. oktobar 2020 09:30) # Link komentara

    Još jednom. Prodat meč.
    U publici nije bilo Srdjana, Dijane, braće, Ivaniševića.
    Igra se u Evropi i oni nisu u publici da podrže Novaka
    u osvajanju GS?
    Nisu bili u publici zato što su znali da ne dobija.
    Prodat meč.
    (GGoran, 12. oktobar 2020 10:28)

    # Link komentara

  48. Cudno je sve nekako bilo , Novak je dosta los izbor udaraca imao ,strasno forsirajuci drop sotove .Aj da zanemarimo servis i los procenat ubaceniih servi.Nekako je bezvoljno djelovao .Da li je podlegao pritusku cinjenicom ako uzme RG da ce biti blize nego ikad vodecem dvojcu.Al jedno je sigurno da je ovo jak samar Novaku i njegovom strucnom stabu ,za ovako tezak poraz .Ni jedan jedini set mu nije uzeo .Niti je bilo naznaka da moze sa preokrene.Mozda su se ovde koplja lomila oko najveceg IKADA tog famoznog GOAT -a i na kraju prelomila .vreme ce pokazati.
     (no name, 12. oktobar 2020 10:25)

    # Link komentara

  49. @(Davor, 12. oktobar 2020 10:10)

    Majstore, Nadal je rođen 1986. Sračunaj koliko je to godina...
    (Vlada, 12. oktobar 2020 10:23)

    # Link komentara

  50. Pa dobro, teško je i Novaku uzeti set bilo gde. Nadal mu i uzme jedini setove ali retko i pobedi, osim na šljaci. Novak je na svim ostalim GS gazda osim na RG. Što se mene tiče, kao njegov navijač nemam ništa protiv da svake godine u GS bude 3-1 u korist Novaka. :)
     (Frozen Throne 123, 12. oktobar 2020 10:22)

    # Link komentara

  51. @Darvin: Zato što su primitivci.
    (DaLanik, 12. oktobar 2020 10:21)

    # Link komentara

  52. Ceo turnir je forsirao drop šotove i gubio grdne poene.Servis mu je kao bio kao da je amater a ne broj jedan.Umesto da mu servis posle toliko godina iskustva bude najjace oruzije,njemu je on slaba tacka.Na celom turniru je imao ejseva tako da na prste moze da ih izbroji.Dobro ga jos uvek sluzi odbrana i to je kljuc njehove igre,ali kada sa druge strane imate Nadala koji igra agresivno onda morate i da uzvratite agresivno,i to od samog pocetka,ne posle sat vremena.
    Bice sve teze i teze osvojiti GS,tako da mu je ovo sada zadnji voz.
     (dejan, 12. oktobar 2020 10:20)

    # Link komentara

  53. Nećete ni vi, a ni ovaj još dugo zaboraviti jučerašnje finale...
    (Srki, 12. oktobar 2020 09:35)

    Хоћемо сви. Лоше финале, пуно грешака са једне стране, мало јаких и добрих поена. Нема шта да се памти. Јесте Надал доминантно освојио РГ али не на посебан начин. Није имао оне његове феноменалне ударце, тактика му је била одбрамбена, не нападачка, и без обзира на феноменалан меч, није то меч који се памти.
    (Алекса, 12. oktobar 2020 10:19)

    # Link komentara

  54. Do kraja karijere Novak ce bez problema biti GOAT, jer moze osvojiti svaku podlogu.
    (pribil, 12. oktobar 2020 09:51)

    Vama kao da nije bilo dosta onih 3:0 od juče, nego tražite još hahahahahaaaaa
    (Srki, 12. oktobar 2020 10:17)

    # Link komentara

  55. Koje kljucne,nema tu analize.Bolje da si predao
    mec pre pocetka!
     (Defekt, 12. oktobar 2020 10:16)

    # Link komentara

  56. Nije Beker bezveze rekao posle četvrtfinala da je Novaku napukla aura nepobedivosti, to se videlo i u polufinalu.... vodio je 2:0 u setovima iako je realno po igri trebalo biti 1:1.
    Nadal je dostigao željenu formu i bio je pun energije jer se nije trošio ni na RG ni pre toga jer je odigrao samo nekoliko mečeva u Rimu. S druge strane Novak je išao u Ameriku, odigrao ceo Rim, takođe imao je i veću potrošnju na RG.Ako se uzme kako je servirao (brzina) u Americi, a kako u Parizu, vidi se razlika koja nije zanemarljiva, takođe, mislim i da je eksplozivnost bila slabija što je rezultat kumulirane potrošnje.
    Novaku je sada cilj da obezbedi prvo mesto do marta 2021, posle će sigurno voditi više računa o rasporedu i svu energiju usmeravati na GS.
    (nenad, 12. oktobar 2020 10:12)

    # Link komentara

  57. Ljudi,opustite se. Novak je povredjen igrao od cetvrtfinala,za koje je inace i jedva oporavljen. Bilo je veliko pitanje da li ce i tu izaci na teren. Ali srago mi je da se poneo kao gospodin. Izasao je na teren,izgubio,cestitao protivniku i ni govora o povredi. Bravo majstore. Vidim komentarisu ovde raznorazni strucnjaci,kao sto je kratio poene,trebao je duze razmene da igra. Upravo zbog povrede nije mogao. Zato je pokusavao da sto pre zavrsi. Nazalost,protiv ovakvog protivnika, na ovom mestu,nije moglo bolje da se zavrsi. Glava gore,osvajas sledeci.
    (Milos, 12. oktobar 2020 10:12)

    # Link komentara

  58. Novak sa 34 još više slamova? Tada mladi tenisači slobodno mogu prestati igrati tenis. Da mene tenisač od 34!!,halo 34 pobijedi odmah završavam karijeru.
    (Davor, 12. oktobar 2020 10:10)

    # Link komentara

  59. Ne igras vise "onaj"tenis.ostala ti samo psiha,koja je osla sa ovim mecom.trebao si izgubiti i od rodje.imao si srece.puno si finala izgubio iz psiholoskih razloga.servis ti je los.rjesi se mog zemljaka gorana.nema te sta on nauciti.nadi ljubav prema tenisu,jer ja je ne vidim vise.samo te ona moze vratiti.i vrati meso u prehranu pobogu.
    (Komsija, 12. oktobar 2020 10:10)

    # Link komentara

  60. Servis,servis,servis i daj otkaz onom Goranu uopste ne vidim sta on moze tebe da novom nauči !
    (servis je zakon, 12. oktobar 2020 10:10)

    # Link komentara

  61. Očekivali smo Rafole a dobili RafaNOnole.
    (Zuti, 12. oktobar 2020 10:10)

    # Link komentara

  62. Kljucno je bilo to sto je Nadal dosao do finala netaknut . Bukvalno je odigrao sest trening meceva , a i protiv koga je igrao to je verovatno najsmesniji put koji je ikada imao do finala . Sa druge strane Novak je imao Kacanova , Bustu i Cicipasa i bilo je sve teze i teze , ako se doda i povreda koja ga je mucila tokom turnira , jednostavno nije mogao da bude pravi i ubaci u petu brzinu , koja je neophodna za Nadala na sljaci . U svakom slucaju glavu gore , samo jedan trenutak slabosti , bice Nole opet pravi . Na kraju mislim da je vreme da Nole , nesto slicni kao i Federer , pocne da preskace neke turnire , pa cak i masterse , jer ipak nema vise 23,24 godina , kao 2011 , kada je unistavao svoje protivnike , vec 33,34 i ipak zreb i vreme provedeno na turniru ce sve vise odlucivati pobednika, kao i sada .
    (Andrea Djani, 12. oktobar 2020 10:09)

    # Link komentara

  63. Najveci, najtezi i neponovljivi poduhvat u sportu, bilo kolektivnom ili pojedinacnom... Osvojiti najtezi teniski turnir 13 puta! Goat Rafa Nadal!
    (Jumko, 12. oktobar 2020 09:01)

    Насмеја ме! Не због опаске о Надалу, него због брзине којом си променио страну :)
     (Јабучило, 12. oktobar 2020 10:08)

    # Link komentara

  64. Nema se tu što analizirati, prebio ga je Nadal kao vola u kupusu. Ako je nešto za analizu, to je prošlogodišnje finale Wimbledona...
    (CroFed, 12. oktobar 2020 10:06)

    # Link komentara

  65. ZASLUŽIO je posle svega što mu smeštaju a on je samo čovek i teško je sve to izbalansirati.
    (nikol dz femija, 12. oktobar 2020 09:51)

    A ko su to "oni"? Stalno spominjete "njih", a nikako konkretno da kažete ko su to "oni".
    (Srki, 12. oktobar 2020 10:06)

    # Link komentara

  66. Mrzitelji lika i dela velikog Srbina i tenisera
    (Totti, 12. oktobar 2020 09:25)

    Kada je on u pitanju, mržnja je preteška reč. Ne mrzimo mi njega. Ajde da si nam to prigovorio za nolomaniju, to bi onda bila druga priča.
    (Srki, 12. oktobar 2020 09:39)

    Да рашчланимо. Не мрзиш Новака због Новака, него мрзиш Новака зато што велики број људи обожава Новака?
     (Јабучило, 12. oktobar 2020 10:05)

    # Link komentara

  67. Steta stvarno. Ostali smo uskraceni od toga da oprva vest u dnevniku bude kako je predsednik cestitao Noletu na pobedi.
     (Polidor, 12. oktobar 2020 10:05)

    # Link komentara

  68. "nema poraz cele godine" a od te godine 5 meseci se nista nije ni igralo.
    (xxx7, 12. oktobar 2020 09:44)

    Слажем се. Притом, није освојио ни један од два гренд слема после паузе, а то је најпрече било. Све у свему, учинак који није за памћење. Опет је Новак сам себе онемогућио. Али тиме не желим да умањим бриљантну Надалову игру.

    На нивоу трке за Највећег се догађа занимљив обрт. Ако су, као што кажу присталице Федерера, гренд слемови најбитнији, онда им Надал озбиљно угрожава миљеника по том параметру. Не би ме чудило да почну да истичу број седмица на првом месту, али га по том питању угрожава Новак! Вероватно ће следећа сламка бити број укупно освојених турнира (јер ни по мастерсима није први)...
     (Јабучило, 12. oktobar 2020 10:04)

    # Link komentara

  69. Sve neki znalci i stručnjaci, a teren u životu nisu videli! Mrš bedo ljudska!
     (Kreks, 12. oktobar 2020 10:03)

    # Link komentara

  70. Malo napadao, mnogo se branio i dao mu previše prostora da se razmaše... Na sve to gaćaronko je pogađao linije kao nikad.
     (Mare, 12. oktobar 2020 10:02)

    # Link komentara

  71. Grande Nole, i na terenu i van njega
    (Aleksandar, 12. oktobar 2020 09:58)

    # Link komentara

  72. Demolirao ga bukvalno.
     (MileR, 12. oktobar 2020 09:55)

    # Link komentara

  73. Novak je nekada bio agresivan protiv Nadala na šljaci, na jak forhend je odgovarao jakim forhendom, na jak bekhend je odgovarao jakim bekhendom. Ulazio je u bekrajne razmene tražeci pogodan trenutak za viner. Poene je gradio mukotrpno!
    Juče? Bežao je od direktnog duela, drop-šot je koristio kao alibi. Rafa može da se pobedi na način na koji je Novak ranije radio, a on podrazumeva mnogo više truda i strpljenja.
    (Biciklista, 12. oktobar 2020 09:29)
    Ne znam jesmo li gledali isti mec, ali i juce je bio agresivan mozda kao nikad pre (bez dugih razmena), i juce nije lose igrao kako drop-sot tako ni sam mec, ali uporno zaboravljate da ovo nije niti Imer, niti Galan, vec covek koji je 12 puta (do juce) uzeo RG (cime ne zelim da komentarisem Djokovicev zreb, jer ni Rafa do polufinala nije imao kvalitetnog protivnika).
    Samo mi nisu jasni strucnjaci koji su predvideli 3-0 za Djokovica, kad je Nadal u top formi na RG-u nepobediv za bilo koga.
     (Tn, 12. oktobar 2020 09:53)

    # Link komentara

  74. Činjenica je da se Novak i posle toliko godina na vrhu uvjek zgrči kada se nešta dodatno očekuje od njega...neki novi rekord ili podvig...kao na OI u London-u 2012, Parizu 2015e...ili npr. sada na US Open-u i u ovom finalu...jednostavno sebi napravi previše veliki pritisak...kako čovjek u finalu jednog grend slema kao broj 1 na svetu u prvom gemu izgubi servis i onda da izgubi prvi set 6-0 je stvarno enigma...
    (Milan_Švajcarac, 12. oktobar 2020 09:53)

    # Link komentara

  75. Razvalio ga Rafa GOAT kao mraz paprike
    (muamer, 12. oktobar 2020 09:52)

    # Link komentara

  76. Ljudi polako. Novak ima i dalje 29-27 protiv Rafe. Novak moze uzeti Australiju i Wimbldon, i USO Nadal jedino RG. Do kraja karijere Novak ce bez problema biti GOAT, jer moze osvojiti svaku podlogu. Plus Nadal ima nula zavrsnih, Nole 5. Da ne govorim o 6 sezona kao no.1, i preko 300 nedelja u izgledu. Nadal je kralj sljake, a Novak je kralj sveukupno. To svi znaju.
     (pribil, 12. oktobar 2020 09:51)

    # Link komentara

  77. EVO, MISLIM DA JE ZADOVOLJIO I SVE OVDE KOJI GA NE VOLE, NE CENE, SVE ONE SRBE KOJI GA MRZE, SVE ONE KOJI NISU SRBI A HLEB JEDU U SRBIJI I NE OSEĆAJU SE SRPSKIM DRŽAVALJANIMA IAKO IMAJU SRPSKI PASOŠ I SRPSKO MESTO ROĐENJA, A VERUJEM DA JE ZADOVOLJIO I SVE ONE KOJI SE OVDE JAVLJAJU A KO ZNA KOJI SU SVET, ALI VOLE DA UVEK TRUJU I SRPSKI PROSTOR I ZAVAĐAJU SAME SRBE, KOJI ISTINA TOME JESU SKLONI.

    TAKO DA BRAVO BRAVO BRAVO, NOVAČE.

    SREĆNO NADALJE.

    Nikada nije bio opušteniji i mirniji, normalniji posle nekog poraza, a još tako ubedljivog poraza. ŠTO JE FANTASTIČNO. JER ŽIVOT IDE DALJE, DECA ČEKAJU A TATA IM JE I DALJE I NADALJE PRVI NA SVETU, SA NAJVIŠE VELIKIH TITULA OVE GODINE, JEDNA GREN SLEM ŠAMPIONSKA, JEDNA GREN SLEM VICEŠAMPIONSKA, DVA MASTERSA ! Za sada a ima još Pariz i London. NADAMO SE NOVAKOVIM POBEDAMA LEPIM I 6. PUT PRVI NA KRAJU GODINE. ZASLUŽIO je posle svega što mu smeštaju a on je samo čovek i teško je sve to izbalansirati.

    Divljenje što se i dalje bori sa svim zlim novinarima i svim smeštanjima a onda i svim velikim rivalima i što pored toliko para i dece i dalje igra najbolje, vrhunski, ili je pobednik ili vicešampion.

    VRH.
    SREĆNO NOVAČE !! SRBIJA VEĆEG NEMA, SVETSKOG BROJA JEDAN. SVE VREME KORONA VIRUSA ĐOKOVIĆ NO 1. SAVRŠENO.
    (nikol dz femija, 12. oktobar 2020 09:51)

    # Link komentara

  78. Korektno Novace.
     (Cika Miki, 12. oktobar 2020 09:51)

    # Link komentara

  79. Sve je u broju GS! Može neko da ima 10 godina na prvom mestu i 50 Mastersa ako nema najviše slemova ko da nema ništa. Jel to OK? Verovatno nije ali možda i jeste. 3 seta su tri dobijena seta. Tesko je da slabiji igrac dobije jačeg tri seta, dva i može nekako da dobije ali tri je dugogodišnji rat u rovovima.
     (Djido, 12. oktobar 2020 09:51)

    # Link komentara

  80. (alfabet, 12. oktobar 2020 09:36)
    Da, tako govori statistika celog meča, ali ključna su prva dva seta, pogotovo prvi, u kojem je Novakov prvi servis bio katastrofalan, što mu je uostalom i oduzelo samopouzdanje na samom startu.U prvom gemu prvog seta ima 40:15 i odigrava, sasvim nepotrebno i pogrešno drop šot, gubi taj gem i eto belaja.Meč je završio sa duplom servis greškom, tako da je očigledno taj segment odlučio meč na neki način.Servis mu nije nešto pomogao ni protiv Cicipasa, a ni protiv Buste. A zašto je loše servirao, to je već drugo pitanje.Mislim da tu ima malo više pritiska, od mnogo koje čega(diskvalifikacija na US openu, angažman u novom udruženju tenisera...)
    Protiv Nadala na šljaci, sve mora da ti funkcioniše idealno, ako želiš pobedu.
     (Kolubarski, 12. oktobar 2020 09:50)

    # Link komentara

  81. Tenis je nakjprecenjeniji sport na svetu. Posle golfa...ako se moze nazvati sportom...
     (Zapamtite to ime.., 12. oktobar 2020 09:45)

    # Link komentara

  82. Eee ajde dosta vise sa tim da mu je ovo prvi poraz ove godine, odigrano ukupno 4,5 turnira, sa jednog pritom diskvalifikovan (znaci poraz) na drugom izgubio, da je sezona normalna i da se sve igralo ova statistika bi bila nemoguca, tako da molim vas ne hvatajte se za to kao pijan za plot,jer je glupost, "nema poraz cele godine" a od te godine 5 meseci se nista nije ni igralo.
     (xxx7, 12. oktobar 2020 09:44)

    # Link komentara

  83. Trebao si da probas po koji drop shot
    (pera lozac, 12. oktobar 2020 09:40)

    # Link komentara

  84. Zar je Novak juče igrao? Ja ga nisam video na terenu.
    (Jovan, 12. oktobar 2020 09:40)

    # Link komentara

  85. Otrese ga ko beba zvečku. Velika hvala Rafa , usrećio si mnogo mnogo ljudi.
    (Zodiac, 12. oktobar 2020 09:39)

    # Link komentara

  86. Mrzitelji lika i dela velikog Srbina i tenisera
    (Totti, 12. oktobar 2020 09:25)

    Kada je on u pitanju, mržnja je preteška reč. Ne mrzimo mi njega. Ajde da si nam to prigovorio za nolomaniju, to bi onda bila druga priča.
    (Srki, 12. oktobar 2020 09:39)

    # Link komentara

  87. Moze da analizira koliko hoce, jednostavno Nadal je bolji na sljaci i sa tim se mora pomiriti. Novakova sansa je na ostalim podlogama.
     (Sale, 12. oktobar 2020 09:38)

    # Link komentara

  88. Не знам зашто не спомиње први сервис, који је по мени био кључ резултатске разлике. Надал је првим сервисом долазио до много лаких поена, Новак није. Слаб проценат првог сервиса, плус је деловао толико млако на моменте као да је други сервис у питању. Када ти први сервис против Надала на шљаци није оружије нормално да ће бити овакав резултат. Баш бих волео да знам која му је била просечна брзина првог сервиса.
    (Charanko, 12. oktobar 2020 09:01)

    Novakova prosečna brzina prvog servisa je bila 112 milja na sat ili ti 183 km na sat. A nadalova 112 mph. Druge servis 90 Novak , 91 Nadal. čak je Novak na kraju imao u nolji procenat ubačenih prvih servisa. Ključ poraza je u tome da je Novak imao manji procenat osvojenih poena i ma prvi i ma drugi servis, odnosno drugim rečima imao je 52 neiznudjene greške u odnosu na nadalovih 14 za ceo meč. Koliko je Nadal dobro igrao toliko je Novak loše igrao. Mislim da je požurio mnogo, kako je i sam rekao, trebao je da ide na prebacivanje duže umesto da napada non stop. Pogrešna taktika ovaj put.
     (alfabet, 12. oktobar 2020 09:36)

    # Link komentara

  89. @alfabet Nikada kleo u Rodzera!
     (Jumko, 12. oktobar 2020 09:36)

    # Link komentara

  90. Prvi servis katastrofa ali još bitnije Nadal je na svoj drugi servis uzeo ogroman procenat poena. Sve u svemu meč za zaboraviti, izvući pouke i to je to.
    (sovalica, 12. oktobar 2020 08:56)

    Nećete ni vi, a ni ovaj još dugo zaboraviti jučerašnje finale...
    (Srki, 12. oktobar 2020 09:35)

    # Link komentara

  91. Zasto vecina ljudi kod nas komentarisanje shvataju kao pljuvanje?
     (Darvin, 12. oktobar 2020 09:33)

    # Link komentara

  92. Kako mi je žao što juče nije barem uzeo treći set pa napravio nervozu na drugoj strani. Imam pomešana osećanja kada gledam ovakav meč. Sa jedne strane imam grč u stomaku što je Nole nemoćan , a sa druge strane me nervira Nole sa onako mlakim prvim servisom, mlakim i čestim skraćenim loptama. Ne moram da budem stručnjak pa da vidim da samo njemu smeta svaka dlaka dok igra , čak i kada pobeđuje. A ovakvih prilika je sve manje.
    (Gradski, 12. oktobar 2020 09:33)

    # Link komentara

  93. kljucni momenat je krompir...
     (Zapamtite to ime.., 12. oktobar 2020 09:32)

    # Link komentara

  94. Mrzitelji lika i dela velikog Srbina i tenisera, sjasite malo sa vesti o njemu, nadjite smisao svom zivotu na drugom mestu i pustite nas da uzivamo u zlatnoj teniskoj eri tri velika majstora, necr jos dugo potrajati
    (Totti, 12. oktobar 2020 09:25)

    Fat chance :)
    (Srki, 12. oktobar 2020 09:31)

    # Link komentara

  95. Najveci, najtezi i neponovljivi poduhvat u sportu, bilo kolektivnom ili pojedinacnom... Osvojiti najtezi teniski turnir 13 puta! Goat Rafa Nadal!
    (Jumko, 12. oktobar 2020 09:01)

    Zamisli kad čak ni Real Madrid ni Lejkersi ni Bubka, Šumaher, Maradona, Pele... nisu uspeli ni jednom da osvoje RG, a Rafa ga osvojio čak 13 puta!!! Koja si ti dijabola! ?
     (serb_alien, 12. oktobar 2020 09:31)

    # Link komentara

  96. Korektan komentar Novakov. Jedan od laksih meceva za Nadala na ovogodisnjem RG. Toliko straha u Novakovim ocima, kao kad pocetnici igraju protiv Novaka.
    Jedna stvar koju Novak koristi da nervira protivnike je dugo vreme za servis, to kod Nadala ne pali jer njemu bi odgovaralo i 5 minuta da se namesta, Novak je u trecem setu pokusavao da skrati vreme za servis, ali dzaba, mora Rafu da ceka dok proseta krug (ode na korzo), a tek razmak izmedju prvog i drugog Rafinog servisa, odes, istusiras se, obrises, namazes neki losion, on jos lupka lopticu...
    Za ocekivati je bilo da ce Rafa danas dobiti, ali ovo je bilo bas preterano.
    Ukupan kvalitet tenisa je pao, dobri su ova dvojica finalista, Tim, Svarcman, Cicipas, Zverev i Kareno nisu losi. Najbolji novi teniser je definitivno Siner, brzo ce biti u 20 najboljih, inteligentan, snaznih udaraca, fizicki spreman (a i ne bio, samo 19 godina) i psihicki mnogo stabilniji od mladjahnih kojima godine prolaze.
    Sve u svemu, nije to to bez Federera, a jos kad odu Nadal i Djokovic, tenis ce 50% biti nezanimljiviji.
     (ni f od finala, 12. oktobar 2020 09:31)

    # Link komentara

  97. Bez sekiracije. Fahovski teniser je izdominirao u svom fahu. To je kao kad Bolivija pobedi Brazil u fudbalu zbog domacinstva na onoj suludoj nadmorskoj visini. Rafa uzme mozda jos 2/3 od sledeca 3/4 RG. NA svim ostalim GS nece moci da pridje ni blizu. Samo lagano i da ih pocistis iz istorije obojicu ;)
    (Furda, 12. oktobar 2020 09:30)

    # Link komentara

  98. Prodat meč.
    (GGoran, 12. oktobar 2020 09:30)

    # Link komentara

  99. Novak je nekada bio agresivan protiv Nadala na šljaci, na jak forhend je odgovarao jakim forhendom, na jak bekhend je odgovarao jakim bekhendom. Ulazio je u bekrajne razmene tražeci pogodan trenutak za viner. Poene je gradio mukotrpno!
    Juče? Bežao je od direktnog duela, drop-šot je koristio kao alibi. Rafa može da se pobedi na način na koji je Novak ranije radio, a on podrazumeva mnogo više truda i strpljenja.
    (Biciklista, 12. oktobar 2020 09:29)

    # Link komentara

  100. Pad i kraj Djokovica pocinju od nesrecnog US opena.Juce smo gledali jednog umornog,staticnog i bez emocija igraca.Verovatno da vise i ne moze igrati kao ranije.Godine stizu,a mladi dolaze
    (Toma, 12. oktobar 2020 09:29)

    # Link komentara

  101. Samo je Novaku falio prvi servis...i malo sreće!
     (Kavrić, 12. oktobar 2020 09:28)

    # Link komentara

  102. A ti jadan pomislio da igraš protiv Karenja Buste u finalu...jaaaoooj...pocistio te kao metlom...kao da nisi postojao na terenu...UVEK,KADA GOD JE TREBALO DA POBEDIS-IZGUBIO SI...pomiri se sa tom činjenicom da si sa razlogom broj tri...to se Nadalu i Federeru nikada nije dogodilo, pogledaj tabelu Slemova i sve će ti se samo kazati, imaš najviše izgubljenih finala...a ti rodjak i dalje analiziraj, koga to uopšte interesuje
     (dax, 12. oktobar 2020 09:28)

    # Link komentara

  103. Ako je zaista bio potpuno zdrav,onda ima mnogo razloga za brigu.
    Nedopustivo los drop sot,ocajan prvi servis,ritern nedostojan njegovog renomea,besomucno spinovanje koje Rafa stize sa lakocom,losa priprema meča,nedostatak motivacije...u stvari,nista nije funkcionisalo juce.
     (Darvin, 12. oktobar 2020 09:28)

    # Link komentara

  104. A to što si loše servirao 2 seta i vraćao u igru Rafin 2 servis mlako to ne spomenu nigdje? Loša skraćivanja lopte neću ni spominjati....
     (alex, 12. oktobar 2020 09:27)

    # Link komentara

  105. Nisam za 40 godina video toliko ubedljivu i dugotrajnu dominaciju nekog sportiste nad rivalima...
    Ni OSaliven, ni Lenoks L, ni Bubka...

    Nakon 13 finala i 15 godina, on onako pocepa rivala u finalu. Svi se bave Nadalovom igrom, svi znaju kako igra i sta da ocekuju, al on s takvom energijom ponovi... Covek 13 godina nije imao los dan na RG.

    To je fenomen.

    Analiza meca. Ko i svaki put. Zasto se ponavljati? Mene vise fascinira pomenuto trajanje i dominacija. 13 godina na vrhu. 13. put pocistis rivala s 3:0. Ni naznake da si mu se priblizio.

    Svaka cast Federeru na lepoti, Novaku na raznovrsnosti, al ovo sto Nadal radi je natcovecanski.
    Ne znam sta Novak treba da uradi da bude veci od Nadala?
    (Partizan- Torino- Besiktas- Al Ahli, 12. oktobar 2020 09:26)

    # Link komentara

  106. Mrzitelji lika i dela velikog Srbina i tenisera, sjasite malo sa vesti o njemu, nadjite smisao svom zivotu na drugom mestu i pustite nas da uzivamo u zlatnoj teniskoj eri tri velika majstora, necr jos dugo potrajati
    (Totti, 12. oktobar 2020 09:25)

    # Link komentara

  107. Rafa je neprikosnoven na šljaci i bilo ko da bude GOAT (ako je to uopšte bitno proglašavati jer je relativno) on će biti neprikosnoveni kralj šljake. Sreća te se tenis igra i na drugim podlogama. Svaka mu čast na ovom turniru i finalu. Ekspresno je počistio sve rivale ali sad je Novak na redu! Napred Nole!
     (miki, 12. oktobar 2020 09:25)

    # Link komentara

  108. Igrao je tacno onoliko koliko mu je Rafa dozvolio, ni manje ni vise. Buduci da mu nije dozvolio ni da dise, ne znam kako su nolobotovi ocekivali da Djokovic uradi ista, a kamoli da pobedi!
    Ivanisevic se lepo nalupetao kad je izjavio da Rafa nema sanse u finalu (?!), a znamo da i on i Srki govore javno sve sto Nolo misli, a ne sme sam da kaze.
    Nisam ni ocekivala nista osim 3-0 za Rafu, ali ono demoliranje je bilo posebna poslastica za njegove navijace. Plus, skor 100-2 na najtezem teniskom turniru! I Nolo ce tako, samo sutra...
    Rece neko jos jednu nebulozu, da je pustio Rafu namerno posto se sprema za AO! A prekjuce vec vidjen kao pobednik, najspremniji, u naponu snage, nepobediv... Kako odjednom to pade u vodu? Rafa ga je potopio na svim poljima. Ali, botovi moraju da se tese ovakvim izgovorima koji su toliko daleko od zdravog razuma, sta ce drugo.
    (Ahahaha, 12. oktobar 2020 09:24)

    # Link komentara

  109. Toliko je moćan Nadal na ovom turniru da mogu Federer i Novak stvarno da budu srećni da su ga osvojili jednom. Neverovatna dominacija. Iskreno, nisam nikad video zdravog Đokovića da baš nema nikakvih šansi u meču kao juče.
    Naravno, već u Australiji će Novak opet biti favorit. Biće zanimljivo.
     (Srbija, 12. oktobar 2020 09:23)

    # Link komentara

  110. Dobro objašnjeno, ali sam primetio sledeće. Novak je pokušao sa kraćim poenima, skraćenim lopticama, nekim miksom koji i njemu ne odgovara. Rafa je verovatno najbolji defanzivac u istoriji ove igre, bukvalno sve može da stigne i ubaci u teren. Možda je to potaklo Novaka da proba sa tim kraćim poenima. Krenuo je i počeo da greši... jednostavno nije navikao na takav stil. Trebalo je držati se svoje igre, igrati kao i do sada svoju igru, pa onda barem nisi sputan. Dobro, lako je sada biti pametan, ali nešto nije funkcionisalo kako treba. Naravno, Rafina pobeda je sasvim zaslužena, bez obzira na ovu analizu
    (kimiko, 12. oktobar 2020 09:23)

    # Link komentara

  111. Najveci, najtezi i neponovljivi poduhvat u sportu, bilo kolektivnom ili pojedinacnom... Osvojiti najtezi teniski turnir 13 puta! Goat Rafa Nadal!
    (Jumko, 12. oktobar 2020 09:01)

    Čist primer da nije ni federerov ni nadalov fan, nego Novakov hejter. Do juče se kleo u Federera, sad viče GOAT Rafa. Slepac
     (alfabet, 12. oktobar 2020 09:21)

    # Link komentara

  112. Igrao je bez energije nakon dva meseca igranja bez pauze. Rafu moras da razbijes na sljaci, kao sto ga je razbio pre 5 godina, kao i Soderling pre 11, a za to moras da budes fizicki vrhunski spreman.
    (Nije bio 100% fizicki spreman, 12. oktobar 2020 09:21)

    # Link komentara

  113. A što se Nadal nije pozicionirao dobro protiv Janike Sinera? Dečko ga odvaljivalo forhendima i bekhendima i poslao ga na Jelisejska polja da odande riternira.
    Rođače, hteo si da odigraš kvarno, na skraćene lopte. Rafa te provalio, ti nisi imao plan B, i rezultat je .... oduvao te ko košava gaće sa sušilice.
    (Analizator, 12. oktobar 2020 09:20)

    # Link komentara

  114. Bolje da ova ******* nolomanija analizira sebe i svoje prognoze. Pre početka meča su bili 100% sigurni da ovaj dobija Rafa sa 3:0.
    (Srki, 12. oktobar 2020 09:17)

    # Link komentara

  115. Pitam sve vas koji pljuckate i koji ste razocarani; Jel se desilo vama nekada da igrate protiv nekoga ko ima dan i ko iako je mozda slabiji od vas, taj dan vas rastavi? Jel razmisljate kako je bilo Dedereru kada je izgubio mec nakon dve mec lopte na svoj servis i to na travi? Ljudi sport je ovo, i svakome se desi los dan, pa i Noletu. Kako brzo zaboravite da mu je obo prvi poraz ove godine? Sta bi vi da igra na istom nivou 365 dana!? E pa ne moze, i on je od krvi i mesa.
    (sasa jokic, 12. oktobar 2020 09:17)

    # Link komentara

  116. Bukvalno ga pomeo Nadal, mislim da je sada jasno ko je GOAT
    (Ivan, 12. oktobar 2020 09:15)

    # Link komentara

  117. Evo ga Goran Loznica ustvari Jumko, King Roger, Dnevna doza prosecnog srbende, Eu citizen od ranog jutra na svakoj vesti. Psiho.
    (Shrink, 12. oktobar 2020 09:15)

    # Link komentara

  118. lose si se pripremio Nole,moralo je jace,dublje ,sa vise vere da mozes.Jedino se tako on dobiia na sljaci.Al gotovo je,sta je tu je,realno ti sad preostaje da se kidas sa mladjima na ostale tri podloge,i fokusiraj se na GS ostale,da tamo odes spreman i mislim realno da 5 mozes da osvojis,Roger je zavrsio a Rafa samo moze sljaku da osvoji,a i to je pitanje sa istrosenim telom
     (Nikola, 12. oktobar 2020 09:14)

    # Link komentara

  119. Nikada nece biti u klubu 20!
    Prosuo je puno GS Novak Djokovic...
    Vavrinka je bio bolji kada ga je dobijao ali Marej nije. USA ove godine je sam sebe upropastio nevidjenom glupošću.
    Dve sezone je bacio dok konac o nije operisao lakat pre tri godine...
    Bavi se glupostima van terena i okrece i ono malo sto ga podrzava protiv sebe... Da je imao razum Rafe ili RF imao bi sada 3 GS vise od njih a ne manje.
     (Friki, 12. oktobar 2020 09:14)

    # Link komentara

  120. Koje bre tvoje ključne momente? Rafo te u prvom setu poslao po pomfrit haaaaaaahahahahahahaaaaa
    (Srki, 12. oktobar 2020 09:14)

    # Link komentara

  121. U onom demoliranju ima analize? Nikada 20! Nikada! Eto Mastersi do kraja, koga briga... Mi uzivamo do Australije, a tamo cemo videti sta ce biti... Stizu novi, gladni lavovi! Uzivajmo u jeseni i zimi...
    (Jumko, 12. oktobar 2020 08:45)
    Ja razumem da neko bodri igraca koji mu se svidja po igri i karakteru, ali tebe covece prema poslati na posmatranje. Ti imas dijagnozu. Toliko mrznje prema Djokovicu nije ni normalno a ni zdravo. A cisto za tvoju informaciju, isti taj tvoj Nadal je u vise navrata bio "razmontiran" od istog tog Djokovica, sto na grandslemovima sto na mastersima.
    (Dux, 12. oktobar 2020 09:13)

    # Link komentara

  122. Ivaniševiću , reci sada nešto
    (dalibor rimay, 12. oktobar 2020 09:11)

    # Link komentara

  123. @DADO Hahahahahahahahaha... Nastavite, molim vas!
     (Jumko, 12. oktobar 2020 09:11)

    # Link komentara

  124. Prvi servis malo lošiji no inače, bekend paralele i drop šotovi nisu baš funkionisali i to je to. Za onakvog Nadala mora bolje, plus dosta lopti oko linije i većina su bile aut na Novakovu štetu. Nadam se da će sledeće godine biti zdrav i motivisan i da može osvojiti 2 slema recimo, ali biće teže no ove godine.
     (DukiNS, 12. oktobar 2020 09:10)

    # Link komentara

  125. Ključni momenti finala? Ahaha pa nije bilo 3:2 i 7:6 7:6 7:6 pa da se traže prelomni momenti, nego je bio krompir, biciklo, cvonjak, nula - ključni momenti su bili razbijanje u paramparčad.
    (mg, 12. oktobar 2020 09:10)

    # Link komentara

  126. Sportsmen i Gospodin Novak Đoković.
    (sa velikim g, 12. oktobar 2020 09:09)

    # Link komentara

  127. Mislim da nije potrebna neka posebna analiza. Nadal je bio spreman, kako fizicki, tako i takticki, miksovao je dosta i na kraju zasluzeno pobedio. Novak se, sa druge strane, uopste nije ni "pojavio" na ovom finalu. Slicno "nepojavljivanjima" na npr. finalu masters kupa 2018, gde je izgubio od Zvereva , a prethodno u polufinalu otresao Federera. Slicno i Rim 2017, US open 2016, itd, itd.
    Novak je igrao bez (prvog) servisa, sto ne ukazuje na fizicki vec na problem psiholoske prirode. Znaci, ne treba on nama da analizira ono sto je ocigledno, vec da samom sebi objasni zasto je odigrao tako.
     (Conan, 12. oktobar 2020 09:08)

    # Link komentara

  128. Идемо даље Ноле ! Сад те подржавам још јаче, учинио си нас поносним за читав век ! Рекорди падају, ускоро обараш још три велика ( седмице, први на крају године, најбољи тенисер света по избору ИТФ ).
     (Дејан, 12. oktobar 2020 09:07)

    # Link komentara

  129. Osecam se jadno i porazeno danas ,prvo Novak ,pa onda Srbija ...
    (miro, 12. oktobar 2020 09:05)

    # Link komentara

  130. analiza je jednostavna
    odučio te od ove igre
    (baba vidosava, 12. oktobar 2020 09:04)

    # Link komentara

  131. Poraz je deo igre. To je sport.
    U svakom slucaju Nøle ti si najbolji i samo napred.
    (Pingvin, 12. oktobar 2020 09:02)

    # Link komentara

  132. Počišćen s terena...
     (delboy, 12. oktobar 2020 09:02)

    # Link komentara

  133. Najveci, najtezi i neponovljivi poduhvat u sportu, bilo kolektivnom ili pojedinacnom... Osvojiti najtezi teniski turnir 13 puta! Goat Rafa Nadal!
     (Jumko, 12. oktobar 2020 09:01)

    # Link komentara

  134. pa sta reci?
    ne mozes biti pametan.
    drop shot mu je odnio prvi gem, gdje bi se prica mogla drugacije rasplesti.
    ako se sjecate, novak je poveo 40:15, i odigrao i treci drop shot zaredom. taj je zavrsio u mrezi.
    kod 4:0 je imao na svom servisu 40:0 i ispustio.
    prelako je gubio neke poene i to je to.
    (DADO, 12. oktobar 2020 09:01)

    # Link komentara

  135. Не знам зашто не спомиње први сервис, који је по мени био кључ резултатске разлике. Надал је првим сервисом долазио до много лаких поена, Новак није. Слаб проценат првог сервиса, плус је деловао толико млако на моменте као да је други сервис у питању. Када ти први сервис против Надала на шљаци није оружије нормално да ће бити овакав резултат. Баш бих волео да знам која му је била просечна брзина првог сервиса.
     (Charanko, 12. oktobar 2020 09:01)

    # Link komentara

  136. Sledece godine Kralj Federer ce osvojiti jos neki GS dok ce Nadal samo na RG.Od Nola nema nista.
     (King Roger, 12. oktobar 2020 08:59)

    # Link komentara

  137. "Nema sanse Rafa protiv Djokovica u finalu na turniru zvanom Roland Garos"! Hahahah…ahah a...
     (Jumko, 12. oktobar 2020 08:57)

    # Link komentara

  138. Meni se činilo da je bez volje, bez energije. Da su noge teške i da ga mrzi da trči. Nadao sam se da će u jednom trenutku krenuti i da će da samelje Nadala, ali to je bila pusta želja. Uzeo je poene, udaljio se malo od Nadala I Tima. Svaka čast na svemu I samo napred. Biće još megdana.
     (blabojzna, 12. oktobar 2020 08:57)

    # Link komentara

  139. Prvi servis katastrofa ali još bitnije Nadal je na svoj drugi servis uzeo ogroman procenat poena. Sve u svemu meč za zaboraviti, izvući pouke i to je to.
     (sovalica, 12. oktobar 2020 08:56)

    # Link komentara

  140. Zamislite da finale nije odigrano... Da li mislite da bi se ovde pisalo da je Rafa imao srece? Naravno da bi! Noline su isto tako sigurne da bi osvojio Us open... Pa ko to garantuje? Koliko ste samo smesni! Ovo je tesko demoliranje! A vi sada zivite i dalje u zabludi da ce sledece godine osvojiti 3 Slema, pa u naredne 4 godine jos 6, 7... Nema nista od toga, pomirite se sa Golden Mastersom i ostalim nebulozama:)
     (Jumko, 12. oktobar 2020 08:50)

    # Link komentara

  141. Postovanje za Novaka, za sve sto je ucinio u njegovoj karijeri. Veran sam njegov navijac, pratim ga na svakom turniru. Alk brate, ono prenemaganje kad gubi mec, psovanje i urlanje kad protivnik gadja linije, uznemiravanje dece koji mu donose peskire i loptice, svadja sa sudijom jer za opomenu jer je 20x tapnuo lopticu, svadja sa publikom, slanje srca nakon svega toga mi ne toliko iritantno da nemam reci. A mozete tek zamisliti koliko je to odvratno onima koji nisu navijaci. Zbog toga je toliko odbojan vecini, da je svakom jasno. Plus filozofiranje o duhovnosti, pronalazenju mira, reinkranaciji, guruima, upijanju energije sa raznoraznih stanista da ne govorimo. Popravice on igru na betonu, u to nema sumnje, ali ovo navedeno mu ostavlja veliku mrlju na njegovu licnost i karijeru. Daj covece, ponasaj se civilizovano i kad gubis, nemoj da te ljudi vide kao neandertalca u tim momentima. Stisni zube, fokusiraj se na tenis i mani se gluposti!
     (Miki, 12. oktobar 2020 08:49)

    # Link komentara

  142. realno, rafa je bio toliko fokusiran i dominantan, da ne postoji teniser na svetu koji bi vise uradio nego sto je novak. ni federer, ni bilo ko drugi. pravi sampion, mora se priznati. ni jednog trenutka nije dovodio pobedu u pitanje.
    ovim je pokazao, hteli mi to da priznamo ili ne, kako GOAT treba da igra.
     (covek_doveden_sa_razlogom, 12. oktobar 2020 08:49)

    # Link komentara

  143. Bravo Nole!
     (Vladimir, 12. oktobar 2020 08:48)

    # Link komentara

  144. dosta bre više. izgubio je jer je onaj bio bolji...
    (ende, 12. oktobar 2020 08:47)

    # Link komentara

  145. U pravu je, "ubio" ga je balonima Rafa, ali je pokrivao apsokutno sve,svaku Novakovu loptu.
    Jedino ako smem da Noletu nesto zamerim, ili da uočim, je to,da na početku meča nije izgledalo kao da ima energiju.
    Da"grize" od samog starta što bi se reklo,dok je Rafa počeo pakleno da igra odmah.
    Nekako je mlako ušao u meč a ovaj kao zapeta puška, odmah je zategao.Mislim da je i tu ipak mala prednost stvorena,na strani Rafe.
     (legolas, 12. oktobar 2020 08:46)

    # Link komentara

  146. U onom demoliranju ima analize? Nikada 20! Nikada! Eto Mastersi do kraja, koga briga... Mi uzivamo do Australije, a tamo cemo videti sta ce biti... Stizu novi, gladni lavovi! Uzivajmo u jeseni i zimi...
     (Jumko, 12. oktobar 2020 08:45)

    # Link komentara

  147. samo prvi servis i drop shot. prvi servis nije radio i to je bio najveci problem. drop shot igraj od treceg seta kad se protivnik umori pa ne moze da stigne lopticu a ne od prvog poena.
     (eto, 12. oktobar 2020 08:45)

    # Link komentara

  148. Lacoste je dao sve od sebe da Novak osvoji turnir. Imao je savrsene uslove protiv Rafe, ali i to nije bilo dovoljno. Treba izmisliti tri slema da stigne RF, Rafa nije deo GOAT price.
    (Marinko, 12. oktobar 2020 08:42)

    # Link komentara

  149. Nemam vremena da citam sada,sta je izdvojio kao kljucne razloge poraza?Trepavicu,zanokticu,lakat ili vlaznost vazduha?
    (Goran Loznica, 12. oktobar 2020 08:39)

    # Link komentara