Utorak, 11.06.2019.

17:42

"Poštujem samo Rodžera, Rafu i Novaka... Koga još tu ima? Pokažite se"

Nekadašnji najbolji teniser sveta Boris Beker je oštro kritikovao mladu generaciju tenisera.

Izvor: SV

"Poštujem samo Rodžera, Rafu i Novaka... Koga još tu ima? Pokažite se" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

miodrag

pre 4 godine

Mladji od 28!!!!!!! Posle 25 vise nisu mladi za sport.....tako da zaista mladih na GS uopste nema u konkurenciji.....to je bio samo Ciciban na AO.....

petar

pre 4 godine

Njih trojicu svrstavaju u najbolje ikad,ali vreme je pokazalo da je mnogo vise do ocajnog kaliteta ostalih nego nevidjenog njih trojice.Jos je Federer na pocetku i imao nekakvu konkurenciju(Rodik,Safin,Hjuit,i dalje aktivni Agasi)a koga je imao npr.Nole?Mareja,Vavrinku jednom godisnje kada se uozbilji i Delpotra jednom u 5 godina kad je zdrav(i to obavezno kada se igra za reprezentaciju,za pare ga dobija zmureci).Ostali smejurija,Berdih,Ferer,Nisikori,Cilic,Raonic,pa njih bi Boba Zivojinovic redovno derao a u osvoje vreme nije mogao dalje od devetnaestog mesta... 
(nikola bozic, 11. jun 2019 17:56) 

Osvojanjem GS-ova u finalima su pobedjivani teniseri (tim redom) sa sledecim rangom na ATP lestvici: 
-kod Federera 48,86,2,5,4,7,54,2,10,9,2,3,6,25,6,4,4,9,7,6 - u proseku 14.95 
-kod Nadala 37,1,1,1,1,2,7,13,3,3,1,5,1,2,3,32,8,4 - u proseku 6.94 
-kod Djokovica 38,4,1,2,2,3,4,6,2,2,2,2,8,4,2 - u proseku 5.47 

Mozda ovo moze pomoci u vezi sa izvlacenjem nekih zakljucaka, a i ne mora.
(Petar, 12. jun 2019 10:33)

Super je ta statistika ali veze sa logikom kao neki argument nema. Ne znam da li uopste treba objasnjavati zasto.
(Pavle, 12. jun 2019 12:12)

Meni je ta statistika bila interesantna zbog komentara da je Federer na pocetku svoje karijere imao bar neku konkurenciju u odnosu na drugu dvojicu, a u proseku u prvih 10 osvojenih GS titula je igrao protiv 22.6 igraca sa ATP liste.

Radio

pre 4 godine

Da razlog zasto federer igra jer i sada inkasira godisnje oko 100mil dolara,to je glavni razlog,a onda se iz tog money radja ljubav ka tenisu
(Da, 12. jun 2019 17:12)

A ti, pametnjakoviću, bi se penzionisao u 38oj, je li, iako ti radno mesto donosi 100 milki godišnje? Mnogo pametno, zaista.

Kika Majstor

pre 4 godine

Fedrerer igra zato sto i dalje voli sport, tenis i treniranje. Federer je mnoge promene uveo u svoju igru u poslednje dve godine, sto govori da voli tenis i trening. Nadal je takodje uneo dosta novog. U stvari, jedini koji stagnira i ništa novo ne vežba je Djoković.

Da

pre 4 godine

Da razlog zasto federer igra jer i sada inkasira godisnje oko 100mil dolara,to je glavni razlog,a onda se iz tog money radja ljubav ka tenisu

x

pre 4 godine

Jack
Znaci, Novak ce u manje od tri godine osvojiti jos 6 slemova i olimpijsko zlato? Svaka cast na lojalnosti, nema veze sto zdrav razum kaze drugacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ma stvarno, 12. jun 2019 09:37)

Da bi postao GOAT Novaku treba 5 GS ( u tom slucaju ima isto GS kao Federer, ali bolje ostale parametre: medjusoobni skor, broj nedelja na broju 1, mastersi...) Do kraja 2021. igrace na 10 GS. Ako 50% osvoji, postaje GOAT. Sledece dve godine Federer, Nadal (osim Roan Garosa 2019.), Mari, Vavrinka nece mu biti konkurencija.
Igrace protiv Zvereva, Tima, Kacanova, Cicipasa, Del Potra, Cilica, Nisikorija...
Ovde kao opasnost vidim samo Del Potra, Zvereva, Cicipasa i Tima (samo na Rolan Garosu).
Ako bude bar zadrzi bar priblizno ovu formu, ovo i nije tako nerealno.

железничар

pre 4 godine

Sledece dve godine Federer, Nadal (osim Roan Garosa 2019.), Mari, Vavrinka nece mu biti konkurencija.
Igrace protiv Zvereva, Tima, Kacanova, Cicipasa, Del Potra, Cilica, Nisikorija...
Ovde kao opasnost vidim samo Del Potra, Zvereva, Cicipasa i Tima (samo na Rolan Garosu).
Ako bude bar zadrzi bar priblizno ovu formu, ovo i nije tako nerealno.
(x, 12. jun 2019 14:18)

Ма да, само се он пита, сви остали су аматери. Ако си сигуран да му нико од њих неће бити конкуренција, изволи, продај кола па стави све паре на њега!

Jack

pre 4 godine

Ma stvarno
Kako god al od narednih 16.slemlva 4 sledece godine budi siguran da Novak moze da osvoji bar 5 komada, Roger vise ni 1 i ova 3 poslednja je uzeo jer je Novak bio u autu ko zna zbog cega Nadal moze takodje jos 2-3 al svi ce imati oko 20 u to sam ubedjen jos sam pocetkom godine 2018.napisao negde da Novak moze da uzme 6 od narednih 8 trenutno je na 3/6 od tad bice blizu prognoze ako uzme bar 1 od naredna 2 oba bi bilo idealno... Uzivajte i bez nervoze sto bi rekli Bugari igra traje nista se ne znaje...

Pavle

pre 4 godine

Osvojanjem GS-ova u finalima su pobedjivani teniseri (tim redom) sa sledecim rangom na ATP lestvici:
-kod Federera 48,86,2,5,4,7,54,2,10,9,2,3,6,25,6,4,4,9,7,6 - u proseku 14.95
-kod Nadala 37,1,1,1,1,2,7,13,3,3,1,5,1,2,3,32,8,4 - u proseku 6.94
-kod Djokovica 38,4,1,2,2,3,4,6,2,2,2,2,8,4,2 - u proseku 5.47

Mozda ovo moze pomoci u vezi sa izvlacenjem nekih zakljucaka, a i ne mora.
(Petar, 12. jun 2019 10:33)

Super je ta statistika ali veze sa logikom kao neki argument nema. Ne znam da li uopste treba objasnjavati zasto.

To je to.

pre 4 godine

Svašta se može izdešavat kroz 3-4 godine al da se pojavi neko ko će ovako dominirat svetskim tenisom.. Gotovo nemoguće ! Od mladih jedino što se nadzire da mogao biti Cicipas eventualno Zvereve a ostali vrlo pa tanko...

CroFed

pre 4 godine

@ma stvarno

Ta dva ne bih svrstao u "mladu gardu", no izostavio sam Tsitsipasa, e taj će se napiti krvi i Rogeru i Novaku i Rafi u narednim godinama. Naravno ako ovi odluče igrati dok mogu "trčati" haha

Petar

pre 4 godine

Njih trojicu svrstavaju u najbolje ikad,ali vreme je pokazalo da je mnogo vise do ocajnog kaliteta ostalih nego nevidjenog njih trojice.Jos je Federer na pocetku i imao nekakvu konkurenciju(Rodik,Safin,Hjuit,i dalje aktivni Agasi)a koga je imao npr.Nole?Mareja,Vavrinku jednom godisnje kada se uozbilji i Delpotra jednom u 5 godina kad je zdrav(i to obavezno kada se igra za reprezentaciju,za pare ga dobija zmureci).Ostali smejurija,Berdih,Ferer,Nisikori,Cilic,Raonic,pa njih bi Boba Zivojinovic redovno derao a u osvoje vreme nije mogao dalje od devetnaestog mesta...
(nikola bozic, 11. jun 2019 17:56)

Osvojanjem GS-ova u finalima su pobedjivani teniseri (tim redom) sa sledecim rangom na ATP lestvici:
-kod Federera 48,86,2,5,4,7,54,2,10,9,2,3,6,25,6,4,4,9,7,6 - u proseku 14.95
-kod Nadala 37,1,1,1,1,2,7,13,3,3,1,5,1,2,3,32,8,4 - u proseku 6.94
-kod Djokovica 38,4,1,2,2,3,4,6,2,2,2,2,8,4,2 - u proseku 5.47

Mozda ovo moze pomoci u vezi sa izvlacenjem nekih zakljucaka, a i ne mora.

Jack

pre 4 godine

Sima
Ja sam odavno utuvio da Novak nece igrati koliko i Roger, samo ti shvati da ce Novak sa 35.god sve rekorde drzati kod sebe neke ubedljivo neke manje ubedljivo. Nece se mlatiti do 40.god kao Roger, jer je jednostavno bolji igrac i manje ce mu vremena trebati da obori sve rekorde... Inace jedan od razloga zasto Roger jos igra osim sponzora je sigurno Novak i Rafa, zna i on da igra u eri dva najveca igraca ikad koja ga takodje mlate gde stignu zadnjih 10.god.Dobijao je i on naravno veliki je on igrac nema price najvoljeniji nije sporno, najviše titula i to je u redu, ali sigurno je 30.slemova odigrao vise od Novaka, a 5 titula vise pa samo vidi da Novak odigra 20.bez Rogera zar mislis da nece osvojiti bar 3...

Labud

pre 4 godine

Pronadjite uljeza?
Roger Federer (Gold medal ? )
Novak Djoković (Bronz medal )
Rafael Nadal. (Gold medal ?)
Andy Murray. (Gold medal ? 2x)

kiza

pre 4 godine

IMa dosta dobrih tenisera, ali nema niko ko je iole dominantan a kamoli da ih ima nekoliko.
Ono sto niko ne primecuje je upravo ta cinjenica. Rafa je gotovo nepobediv na sljaci. Novak na betonu. Federer na travi. To je njihov dominantan stil igre u kojoj su oni neprikosnoveni majstori. Samo kad nalete na nekog of druge dvojice, postaje zanimljivo jer je neizvesnije. Sva trojica imaju nesto po cemu su ubedljivo najbolji u istoriji. Rodzer igra na mrezi kao niko pre a ni posle njega. Rafa napada sa osnovne linije ubitacnim top spin forhendom I sve stize. Novak ubija pokretljivoscu, elasticnoscu I napadom iz defanzive, veoma cistim I preciznim udarcima, jednostavno stize mnogo vise loptica I vraca ih suludo dobro da bi protivnik koji nema kompletnu psihicku stabilnost I veoma jak mentalni skop moga da izdrzi ceo mec I sve poene da bi ga dobio.
Niko se of mladjih ni po cemu ne istice. Ovih nekoliko koji su stvarno dobri igraci, nemaju to nesto po cemu bi se razlokovali I napravili problem ovoj trojici a kamoli da dominiraju.
Tenis ce biti zanimljiv, ali nema nikog koji moze da se pohvali necim posebnim po cemu ce da dominira.

ma stvarno

pre 4 godine

Jack
Znaci, Novak ce u manje od tri godine osvojiti jos 6 slemova i olimpijsko zlato? Svaka cast na lojalnosti, nema veze sto zdrav razum kaze drugacije.

sima

pre 4 godine

@Jack

Ti trebaš da utuviš da niko neće biti voljen i igrati dugo kao naš Roger! Utuvi i da će on još slemova osvajati i biti GOAT narednih 200 godina!

ma stvarno

pre 4 godine

Pre dve i po godine, pocetkom 2017., Nadal je bezao Djokovicu 2 GS titule, a Federer 5. Danas, polovinom 2019., Nadal mu bezi 3 titule, Federer i dalje 5. Vidim da po vama samo sto ih nije prestigao, a on nikako ni da pridje blize. Smanjite malo dozivljaj.

Jack

pre 4 godine

Novak ce da osvaja slemove dok god je na Turu to utuvite u vas mali mozak i bice vam lekse. Kada provali da ne moze da osvoji vise ni jedan slem zavrsice veliku karijeru a to ce svakako biti pa najmanje 3god posle Rogera. Rafa zavrsava prvi najverovatnije do 35.max,a ova dva najveca asa ove igre Novak i Roger pa usudio bi se prognozirati i blizu 40.Roger,a Novak 36 ili 37 jer ce tad sve rekorde drzati i nece vise imati smisla da se mlati, ali karijera će mu trajati oko 20.god kao i ovoj dvojici velikih igraca.

CroFed

pre 4 godine

@hahaha

Da vidimo znači....
Zverev 2 pobjede
Kyrgios 2 pobjede
Thiem 3 pobjede
Edmund 1 pobjeda
Medvedev 1 pobjeda
Khachanov 1 pobjeda
Chung 1 pobjeda
Vesely 1 pobjeda
Znači 12 poraza od igrača starih 25 ili manje, nije loše ha?
A što se tiče konstatacije da Novak od njih gubi nakon 30-te godine, isto tako bih ja mogao navesti "bitnim" podatak da je od 25 Novakovih pobjeda protiv najvećeg Rogera čak 16 došlo nakon što je Roger navršio 30-tu, no to nije uopće bitno zar ne? Bolji i veći tenisač je Novak od njega što i pokazuju sami rezultati zar ne?

Đorđe

pre 4 godine

Meni je još neverovatnije da njih trojica i dalje osvajaju GS, a daleko su od svog zenita. Pa šta bi ovi mladi mogli protiv Federer iz 2005-2007, ili onog strašnog Novaka iz 2015. Nadal je bukvalno na 50% onoga što je bio i opet mu niko ništa ne može na RG.
Slažem se sa Bekerom da nije problem sama igra, već mentalitet mlađih generacija.

Ivan Veljković

pre 4 godine

U pravu je Beker kada kaže da i dalje Velika trojka i u svojim 4. decenijama života veoma dominira svetskim tenisom, osvajaju sve Slemove u poslednjih skoro 3 godina i to je nešto što zaista najbolje pokazuje i dokazuje njihovu dominaciju. Nespoprno Velika trojka dominira svetskim tenisom i dalje do daljnjeg.

Međutim Beker ima koga da pohvali i od mladih, ne bi trebao da izostavlja da pomene Tima naravno, to je dečko koji će nesumnjivo vladati svetskim tenisom kada Velika trojka ode u sportsku penziju, već je potvrdio koliko je dobar teniser, naročito na šljaci je veoma moćan i već dva finala RG uzastopno je igrao protiv Rafe i jeste oba izgubio ali odigrao veoma dobro. Zatim Cicipasa koji je izuzetno mlad dečko a već je razbio Rođu na AO sa 3:1 u setovima i Rafu u sred Madrida sa 2:1 i biće veoma veoma ozbiljan u budućnosti, osvajaće Slemove to obavezno. I naravno Zverev je tu, i on će biti deo nove svetske teniske dominacije u budućnosti. Treba ohrabriti te mlade momke, zaslužili su to.

Naravno Nole, Rafa i Rođa će još biti u vrhu, osvajaće još Slemova, siguran sam da će Nole da osvoji bar još 2-3 do kraja teniske karijere, a Rafa i Rođa će obavezno na svom kontu vrlo uskoro imati preko 20 Slemova. Tu je najmlađi od njih Nole i može naravno i on preko 20 Slemova da osvoji.

losmi

pre 4 godine

Obzirom koliko je puta mlađa garda dobila njegovog ex štićenika možda bi ipak malčice više trebao imati poštovanja prema njima Boob Boom Boris(CroFed, 11. jun 2019 20:30Eto koliko znas o tenisu i koliko ga pratis. Mladja garda je toliko puta dobila Borisovog sticenika da skoro svi imaju negativan medjusobni skor. Pri tom vecina tih meceva je u periodu kada je ovaj presao tredesetu godinu.
(hahaha, 11. jun 2019 22:09)
Tacnije od 80 igraca sa kojima je Nole igrao vise od 4 meca, samo Rodik ima pozitivan skor sa njim(jednu pobedu vise). Al nema veze, vazno da je nesto napisao.

hahaha

pre 4 godine

Obzirom koliko je puta mlađa garda dobila njegovog ex štićenika možda bi ipak malčice više trebao imati poštovanja prema njima Boob Boom Boris
(CroFed, 11. jun 2019 20:30

Eto koliko znas o tenisu i koliko ga pratis. Mladja garda je toliko puta dobila Borisovog sticenika da skoro svi imaju negativan medjusobni skor. Pri tom vecina tih meceva je u periodu kada je ovaj presao tredesetu godinu.

Staka Zulu

pre 4 godine

(Papas, 11. jun 2019 18:56)

E jeste!!!
Stvar je u tome što je tenis išao uzlaznom putanjom. Stalno su se pojavljivali neki novi, bolji klinci. Sada će kvalitet tenisa biti sigurno slabiji. Jedino što je tačno - neko će morati da bude broj jedan.

jatabare

pre 4 godine

@sasa jokic
Koliko sebi uskaces u usta,pricas o zlatnoj eri a sa druge strane govoris da se Nadalu namesta Rg jer da je posteno osvojio bi ga Novak.Dakle Novak je jedini kvalitetan teniser ovog doba a ostale guraju da ne bi bilo totalno nezanimljivo,pa kakva je to onda zlatna era?

anica

pre 4 godine

Ocekujem od Cicipasa dosta, ostali...slaba vajda. 53 slema, to je 13 godina da su osvajali oni...prosto da se poveruje da je tako nesto moguce. Svaki od njih nosi nesto svoje...i bice velika steta kad tri majstora zavrse karijere. Redjajte ih kako hocete...

_BK_

pre 4 godine

Vidim isprozivaše me pojedini zbog komentara, kao nisam objektivan o ovoj eri zbog Đokovića, a ja inače iz Bosne i da budem iskren navijam za Federera.

aleksa

pre 4 godine

Kada je Federer bio u zenitu, niko nije pozivao nikoga da osvaja, nisu kurazili mlade i " cikali" ih da konacno nesto osvoje, nego znaju da Novak ako bude zdrav osvaja jos Slemova, a Federer i Nadal polako posustaju, i da ne bi morali svaki Slem da stavljaju Novaka da igra svaki dan i da mu namestaju najgoru satnicu- bolje bi bilo prirodno da neko konacno iskoci i savlada ga bez velike pomoci Velikog brata.

Lolo

pre 4 godine

Nole,Rafa i Rodja su pokupili bukvalno sve.3 slema je uzeo Sten koji mislim nema nijedan masters,neverovatno dostignuce za njega.Uzeli su po jedan Delpo i Cilic i mislim vise niko zadnjih 12 godina.Neponovljivi su!!!
(Mile, 11. jun 2019 20:09)

A đe ti je Mari? Njega nijesi uračunao?

as

pre 4 godine

Stvarno deluje neverovatno da su njih trojca u poslednjih 17 godina uzeli 53 slema,skoro 100 mastersa... nema dileme da se radi o najbolja tri igraca u istoriji tenisa.Dobro moze se pricati o Lejveru,Borgu koji se rano penzionisao,Samprasu... ali ova trojca su izvan svake konkurencije.Bilo je u zadnjih 15 godina dobrih igraca ali neki od njih nisu uzeli ni masters a kamoli slem.Nole,Rafa i Rodja su pokupili bukvalno sve.3 slema je uzeo Sten koji mislim nema nijedan masters,neverovatno dostignuce za njega.Uzeli su po jedan Delpo i Cilic i mislim vise niko zadnjih 12 godina.Neponovljivi su!!!
(Mile, 11. jun 2019 20:09)

Zaboravio si Endija

esport nije sport

pre 4 godine

Nekad su se deca igrala, trcala, jurcala za loptama i lopticama, pa se zaljube u neki sport i pocnu trenirati. Sta danas deca rade? Moja se samo drze mobilnog, jednom 9, drugom 13 godina. Tako se ne stvaraju buduci sampioni u sportovima koje mi znamo i volimo.

CroFed

pre 4 godine

Obzirom koliko je puta mlađa garda dobila njegovog ex štićenika možda bi ipak malčice više trebao imati poštovanja prema njima Boob Boom Boris

Mile

pre 4 godine

Stvarno deluje neverovatno da su njih trojca u poslednjih 17 godina uzeli 53 slema,skoro 100 mastersa... nema dileme da se radi o najbolja tri igraca u istoriji tenisa.Dobro moze se pricati o Lejveru,Borgu koji se rano penzionisao,Samprasu... ali ova trojca su izvan svake konkurencije.Bilo je u zadnjih 15 godina dobrih igraca ali neki od njih nisu uzeli ni masters a kamoli slem.Nole,Rafa i Rodja su pokupili bukvalno sve.3 slema je uzeo Sten koji mislim nema nijedan masters,neverovatno dostignuce za njega.Uzeli su po jedan Delpo i Cilic i mislim vise niko zadnjih 12 godina.Neponovljivi su!!!

neutralni felsh

pre 4 godine

Ma kakva era trojice,sve je to iluzija,sa pravim stavom u glavi 25 godisnjak moze da oduva svu trojicu,ali ne zove se to dzabe sport bogatih,suvise boljih nije imalo prilike. Zbog love uopste da dodje u priliku da to dokaze 
Samo ko nije igrao tenis moze da pravi idole da su Bogom dani
(Da, 11. jun 2019 19:35)


jedno je potencijal a drugo njegovo iskoriscenje.

1938

pre 4 godine

(sasa jokic, 11. jun 2019 17:48)

Tako je. Sve dok se ne shvati, i dobro razume, da je vrhunski tenis biznis, brutalni biznis, ništa se ne može dobro razumeti. A pravila biznisa nisu nasumična ili intuitivna, već vrlo dobro naučno razrađena. Tako da ovo o interesantnosti si dobro zapazio.

Da

pre 4 godine

Ma kakva era trojice,sve je to iluzija,sa pravim stavom u glavi 25 godisnjak moze da oduva svu trojicu,ali ne zove se to dzabe sport bogatih,suvise boljih nije imalo prilike Zbog love uopste da dodje u priliku da to dokaze
Samo ko nije igrao tenis moze da pravi idole da su Bogom dani

sashimi sakho

pre 4 godine

Kad se pomenuta trojka oprosti, muški tenis će biti identičan ženskom. Hiljadu nekakvih pobjednika, niko nema konstantu, ispadanje "favorita" će postati redovno...Nismo ni svjesni kakvu sreću imamo što možemo uživati u igrama Đokovića, Federara i Nadala..(_BK_, 11. jun 2019 18:15)Netačno. Isto smo uživali u erama Samprasa, Agasija, Mustera, Borga, Bekera, Edberga ... Mi, koji smo gledali i ono i ovo. Nije mi ova era ništa uzbudljija od predhodnih. Tenis je bio fenonenalan i onda i sad. Vi kao da navlačite da je ovo nešto specijalno zato što je tu Djoković. E, nije!
(Papas, 11. jun 2019 18:56)Bas si Papas

Da

pre 4 godine

Ma kakva era trojice,sve je to iluzija,sa pravim stavom u glavi 25 godisnjak moze da oduva svu trojicu,ali ne zove se to dzabe sport bogatih,suvise boljih nije imalo prilike. Zbog love uopste da dodje u priliku da to dokaze Samo ko nije igrao tenis moze da pravi idole da su Bogom dani(Da, 11. jun 2019 19:35)jedno je potencijal a drugo njegovo iskoriscenje.
(neutralni felsh, 11. jun 2019 19:40)
20
Cemu onda manipulisanje masa i price da je neko najbolji na svetu ako ima boljih,svako takmicenje koje nije regularno je prevara,a posto je u igri velika lova ok,ovi sto gledaju i dive se bolje reket u ruke a ne da vas prave budalama

Demar Derosan

pre 4 godine

Mislim da je Cicipas broj 1 od mladjih da uzme gs. Po talentu je Kirijos i to na travi ili betonu, ali mora da nanesti glavu. Slicno nesto je prolazio Ivanisevic na travi, ali uzeo je Vimbldon na kraju karijere kada se najmanje nadao.

my way

pre 4 godine

Искрено, нису овакве изјаве и очекивања коректни према данашњим младим играчима. Морамо сви да будемо свесни и поштујемо чињеницу у које време су они дошли. Eра тројице највећих тенисера у историји је нешто непоновљиво. Нико као они! Зато и не треба очекивати нешто тако од садашњих младих момака. Не би Роџер, Рафа и Ноле били то што јесу да је је то могуће ето тек тако одмах наставити после њих. Треба само погледати њихове мечеве када су били на врхунцу. Далеко је тај ниво изнад свега што данас имамо на туру. Када неко од велике тројке дође до не више од 70% онога што је некада био то је довољно да почисти све. Рафи на шљаци малтене ни толико није потребно. Када се само погледа какви су тенисери били Мареј, Вавринка, Цонга... али имали су ту несрећу да им остану мрвице или ни толико. Невероватно је и када се погледају бројке и рекорди велике тројке,а играли су у исто време и делили плен између себе. Можда ће неки клинац доћи за 10 година и освојити 25+ гренд слемова, пошто неће имати конкуренцију, али по мени га то неће учинити набољим свих времена. Не знам, опет понављам, невероватна је ова ера у којој тројица највећих у историји игра истовремено. То се мислим није десило ни у једном другом спорту. Не знам шта треба да се деси, па да се неки нови тенисер ту умеша. Питање је и да ли је то могуће.

_BK_

pre 4 godine

Kad se pomenuta trojka oprosti, muški tenis će biti identičan ženskom. Hiljadu nekakvih pobjednika, niko nema konstantu, ispadanje "favorita" će postati redovno...Nismo ni svjesni kakvu sreću imamo što možemo uživati u igrama Đokovića, Federara i Nadala..

kakogod

pre 4 godine

Nikola bozic / da su Vavrninka ili Marej igrali u eri Hjuita, Rodika i mator Agasija imali bi bar po još 3-4 gs, i Delpo takodje , ovako karijera im se svela na bljeske sjajne forme i lošeg dana Djokovica .

jeremija

pre 4 godine

@sasa jokic
Jel ti spavas ikad ili samo klikces na vesti o Djokovicu gde ga hvalises kao da ti imas nesto od njegovih trofeja.Druga stvar vi fanovi ste misljenja da bi Novak da je posteno imao jedno 50 slema ali CIa,MI6 i TF pola namestili Mareju,Nadalu inace nemaju sanse protiv Novaka a ovamo zlatna era.Odlucite se vise.A da ce svake godine osvajati po dve-tri GS tirule,pa da li si realan.Federer posle tridesete koliko ih je osvojio?A Djokovic se mnogo vise trosio od njega i sad ce da dominira sa 34-35,a pritom ga ovi mladji svi deru Tim,Zverev(u formi),Cicipas,Kirjos,nisu oni uopste losi samo nemaju samopouzdanja,previse respekuju starije i fali im kontinuitet a to ce steci sa vremenom

denilson

pre 4 godine

@_BK_
Mozda mi Srbi gledamo tako,ostatku sveta je daleko zanimljiviji zenski jer se nesto desava,da li bi da Novak nije Srbin velicali danasnjicu ili bi pljuvali po muskom tenisu gde se godinama vrte jedni te isti.Pa zenski tenis ste jos gore pljuvali kada je Serena bila dominantna,naravno to vam(nam)ne smeta kada je Novak dominantan,jer prosto nismo realni.Mozemo mi da se lozimo da posle Novaka i ostale dvojice potop ali nece biti tako,vecina van tri drzave odakle je trojka jedva ceka da se oni povuku i nece biti nikakve propasti tenisa kada uzde preuzmu novajlije naprotiv to ce biti jedna neophodna inekcija jer ovakav danasnji predvidiv sve vise gubi na gledanosti jer da se ne lazemo teniska publika se ne lozi na kvalitet igre,nivo tenisa i sl,vec je zabava ipak na prvom mestu a nje premalo ima jer se kao sto rekoh vrte isti akteri vec godinama koji pritom su samo vrhunski sportisti bez nekakve harizme i upecatljivog licnog integriteta kakav su imali teniseri iz proslosti.

Papas

pre 4 godine

Kad se pomenuta trojka oprosti, muški tenis će biti identičan ženskom. Hiljadu nekakvih pobjednika, niko nema konstantu, ispadanje "favorita" će postati redovno...Nismo ni svjesni kakvu sreću imamo što možemo uživati u igrama Đokovića, Federara i Nadala..
(_BK_, 11. jun 2019 18:15)

Netačno. Isto smo uživali u erama Samprasa, Agasija, Mustera, Borga, Bekera, Edberga ... Mi, koji smo gledali i ono i ovo. Nije mi ova era ništa uzbudljija od predhodnih. Tenis je bio fenonenalan i onda i sad. Vi kao da navlačite da je ovo nešto specijalno zato što je tu Djoković. E, nije!

sasa jokic

pre 4 godine

Nikola Bozic@ Sta kazes; “A koga je Nole imao Berdiha, Nisikorija Mareja, Wavrinku....”. Kako si zaboravio Nadala i Federera?
Marej, Wavrinka i DelPo bi u eri sa Rodikom, Safinom i Hjuitom imali po 10 GS. To je pre dve godine izjavio Ivan Lendl. A apsolutno svi teniski strucnjaci (sem tebe) ovu eru zovu zlatnom.

federerovka

pre 4 godine

(Jon Bon Jovi, 11. jun 2019 17:35)
Preporučujem (+87) Ne preporučujem (-15)

(Jon Bon Jovi, 11. jun 2019 17:32)
Preporučujem (+4) Ne preporučujem (-47)

podvojena ličnost...

fale mi dve fosne ima li ko na pozajmicu

pre 4 godine

@nikola bozic
Hvala Nikola, ušli ste u najužu konkurenciju za wta (worst tennis analysis) goat-a!!

Rokatanski

pre 4 godine

U pravu je, samo nije rekao suštinu. Kada svetskim tenisom vladaju već dve decenije tri igrača koja su već "debelo zašla" u četvrtu deceniju onda tu nešto nije u redu. Sva trojica su bili pobednici ili bar redovni finalisti već sa 20 godina, nemoguće je da danas nema takvih igrača. Moje mišljenje je da tenis (kao i većinu sportova) danas treniraju i igraju samo bogati a ne talentovani. A zašto je to tako, više nije sportsko pitanje već političko ili neko drugo. Pozdrav!

kakogod

pre 4 godine

Nikola bozic / da su Vavrninka ili Marej igrali u eri Hjuita, Rodika i mator Agasija imali bi bar po još 3-4 gs, i Delpo takodje , ovako karijera im se svela na bljeske sjajne forme i lošeg dana Djokovica .

sasa jokic

pre 4 godine

I te pobede na GS su rasporedjene tako da tenis ostane zanimljiv. Ovo na RG je klasican primer, sve je uradjeno da Rafa osvoji, i ne radi se tu o teoriji zavere, nego cisto o biznisu. Noletu u prvoj nedeljo dva dana odmora? A u drugoj, cepaj svaki dan. Da je bilo regularno, Nole bi ga “oprao” kao na AO. Medjutim, onda tenis vise ne bi bio interesantan, ako ce jedan igrac sve da osvaja. Tako da je ovo dobro i za Noleta. Neka osvaja po dva u proseku naredne tri do cetri godine i to je to....GOAT.

Aleks

pre 4 godine

Kako sam više puta ponovio, pomenuta trojka upropastila je dve generacije tenisera, a sada je na putu da upropasti i treću... Mada za tu treću definitino ima vremena - kada se ovi povuču :D

nikola bozic

pre 4 godine

Njih trojicu svrstavaju u najbolje ikad,ali vreme je pokazalo da je mnogo vise do ocajnog kaliteta ostalih nego nevidjenog njih trojice.Jos je Federer na pocetku i imao nekakvu konkurenciju(Rodik,Safin,Hjuit,i dalje aktivni Agasi)a koga je imao npr.Nole?Mareja,Vavrinku jednom godisnje kada se uozbilji i Delpotra jednom u 5 godina kad je zdrav(i to obavezno kada se igra za reprezentaciju,za pare ga dobija zmureci).Ostali smejurija,Berdih,Ferer,Nisikori,Cilic,Raonic,pa njih bi Boba Zivojinovic redovno derao a u osvoje vreme nije mogao dalje od devetnaestog mesta.Od novog narastaja neki talenat imaju Zverev,Kirjos,eventualno Cicipas,Hacanov i Ozije-Alijasim ali opet sve to jalovo.I onda kada pricamo o zlatnoj eri dodje mi da provristim od smeha,pa u fudbalu imamo statisticki trojicu najboljih ikad(Mesi,Ronaldo i doskora Cavi),pa nikad ne kazemo zlatna era jer prosto ostatak nije taj nivo,i bilo je perioda kada je mnogo vise vrhunskih igraca bilo u prajm tajmu.Taj period u tenisu su kasne osamdesete kada je krenula velika ekspanzija upravo sa Bekerovom generacijom i sredina devedesetih sa realno najtalentovanijim ikad Samprasom.Okej,danasnju trojku izdvaja trajanje,ali tako je i u drugim sportovima,duze igranje je realnost,nekada se povlacilo iz sporta sa 25,ali prosto ne mozemo ih olako svrstavati u GOAT trojku jer prosto ne znamo kako bi se snasli u neko drugo vreme kada je bio veci kvantitet.

očigledno

pre 4 godine

Sta je ovde ostro? Covek je rekao kakva je situacija sada. Niko od tih mladih (mnogi nisu ni tako mladi vise) nada nije osvojio ni jedan GS, ubedjen sam da ce od njih biti bolji i cetrdesetogodisnji Federer. Kada se pogledaju fudbal ili kosarka, mozda se ne vidi i dalje igrac koji ce biti medju najboljima ikada, ali se vidi dosta igraca koji ce drzati visok nivo igre u svom sportu, dok se u tenisu jedva vide neki igraci koji bi bili povremeno u top 10 pre nekih 5-6 godina, da ne pricamo o nekom novom Endiju Mariju na primer, koji ne spada u najbolje ikada, ali je bio konstantan i kvalitetan teniser na svim podlogama i u svim segmentima igre. Da li neko vidi makar novog Marija medju tim mladim nadama?

očigledno

pre 4 godine

Sta je ovde ostro? Covek je rekao kakva je situacija sada. Niko od tih mladih (mnogi nisu ni tako mladi vise) nada nije osvojio ni jedan GS, ubedjen sam da ce od njih biti bolji i cetrdesetogodisnji Federer. Kada se pogledaju fudbal ili kosarka, mozda se ne vidi i dalje igrac koji ce biti medju najboljima ikada, ali se vidi dosta igraca koji ce drzati visok nivo igre u svom sportu, dok se u tenisu jedva vide neki igraci koji bi bili povremeno u top 10 pre nekih 5-6 godina, da ne pricamo o nekom novom Endiju Mariju na primer, koji ne spada u najbolje ikada, ali je bio konstantan i kvalitetan teniser na svim podlogama i u svim segmentima igre. Da li neko vidi makar novog Marija medju tim mladim nadama?

Aleks

pre 4 godine

Kako sam više puta ponovio, pomenuta trojka upropastila je dve generacije tenisera, a sada je na putu da upropasti i treću... Mada za tu treću definitino ima vremena - kada se ovi povuču :D

_BK_

pre 4 godine

Kad se pomenuta trojka oprosti, muški tenis će biti identičan ženskom. Hiljadu nekakvih pobjednika, niko nema konstantu, ispadanje "favorita" će postati redovno...Nismo ni svjesni kakvu sreću imamo što možemo uživati u igrama Đokovića, Federara i Nadala..

sasa jokic

pre 4 godine

Nikola Bozic@ Sta kazes; “A koga je Nole imao Berdiha, Nisikorija Mareja, Wavrinku....”. Kako si zaboravio Nadala i Federera?
Marej, Wavrinka i DelPo bi u eri sa Rodikom, Safinom i Hjuitom imali po 10 GS. To je pre dve godine izjavio Ivan Lendl. A apsolutno svi teniski strucnjaci (sem tebe) ovu eru zovu zlatnom.

my way

pre 4 godine

Искрено, нису овакве изјаве и очекивања коректни према данашњим младим играчима. Морамо сви да будемо свесни и поштујемо чињеницу у које време су они дошли. Eра тројице највећих тенисера у историји је нешто непоновљиво. Нико као они! Зато и не треба очекивати нешто тако од садашњих младих момака. Не би Роџер, Рафа и Ноле били то што јесу да је је то могуће ето тек тако одмах наставити после њих. Треба само погледати њихове мечеве када су били на врхунцу. Далеко је тај ниво изнад свега што данас имамо на туру. Када неко од велике тројке дође до не више од 70% онога што је некада био то је довољно да почисти све. Рафи на шљаци малтене ни толико није потребно. Када се само погледа какви су тенисери били Мареј, Вавринка, Цонга... али имали су ту несрећу да им остану мрвице или ни толико. Невероватно је и када се погледају бројке и рекорди велике тројке,а играли су у исто време и делили плен између себе. Можда ће неки клинац доћи за 10 година и освојити 25+ гренд слемова, пошто неће имати конкуренцију, али по мени га то неће учинити набољим свих времена. Не знам, опет понављам, невероватна је ова ера у којој тројица највећих у историји игра истовремено. То се мислим није десило ни у једном другом спорту. Не знам шта треба да се деси, па да се неки нови тенисер ту умеша. Питање је и да ли је то могуће.

anica

pre 4 godine

Ocekujem od Cicipasa dosta, ostali...slaba vajda. 53 slema, to je 13 godina da su osvajali oni...prosto da se poveruje da je tako nesto moguce. Svaki od njih nosi nesto svoje...i bice velika steta kad tri majstora zavrse karijere. Redjajte ih kako hocete...

sasa jokic

pre 4 godine

I te pobede na GS su rasporedjene tako da tenis ostane zanimljiv. Ovo na RG je klasican primer, sve je uradjeno da Rafa osvoji, i ne radi se tu o teoriji zavere, nego cisto o biznisu. Noletu u prvoj nedeljo dva dana odmora? A u drugoj, cepaj svaki dan. Da je bilo regularno, Nole bi ga “oprao” kao na AO. Medjutim, onda tenis vise ne bi bio interesantan, ako ce jedan igrac sve da osvaja. Tako da je ovo dobro i za Noleta. Neka osvaja po dva u proseku naredne tri do cetri godine i to je to....GOAT.

esport nije sport

pre 4 godine

Nekad su se deca igrala, trcala, jurcala za loptama i lopticama, pa se zaljube u neki sport i pocnu trenirati. Sta danas deca rade? Moja se samo drze mobilnog, jednom 9, drugom 13 godina. Tako se ne stvaraju buduci sampioni u sportovima koje mi znamo i volimo.

Lolo

pre 4 godine

Nole,Rafa i Rodja su pokupili bukvalno sve.3 slema je uzeo Sten koji mislim nema nijedan masters,neverovatno dostignuce za njega.Uzeli su po jedan Delpo i Cilic i mislim vise niko zadnjih 12 godina.Neponovljivi su!!!
(Mile, 11. jun 2019 20:09)

A đe ti je Mari? Njega nijesi uračunao?

kakogod

pre 4 godine

Nikola bozic / da su Vavrninka ili Marej igrali u eri Hjuita, Rodika i mator Agasija imali bi bar po još 3-4 gs, i Delpo takodje , ovako karijera im se svela na bljeske sjajne forme i lošeg dana Djokovica .

fale mi dve fosne ima li ko na pozajmicu

pre 4 godine

@nikola bozic
Hvala Nikola, ušli ste u najužu konkurenciju za wta (worst tennis analysis) goat-a!!

Đorđe

pre 4 godine

Meni je još neverovatnije da njih trojica i dalje osvajaju GS, a daleko su od svog zenita. Pa šta bi ovi mladi mogli protiv Federer iz 2005-2007, ili onog strašnog Novaka iz 2015. Nadal je bukvalno na 50% onoga što je bio i opet mu niko ništa ne može na RG.
Slažem se sa Bekerom da nije problem sama igra, već mentalitet mlađih generacija.

Rokatanski

pre 4 godine

U pravu je, samo nije rekao suštinu. Kada svetskim tenisom vladaju već dve decenije tri igrača koja su već "debelo zašla" u četvrtu deceniju onda tu nešto nije u redu. Sva trojica su bili pobednici ili bar redovni finalisti već sa 20 godina, nemoguće je da danas nema takvih igrača. Moje mišljenje je da tenis (kao i većinu sportova) danas treniraju i igraju samo bogati a ne talentovani. A zašto je to tako, više nije sportsko pitanje već političko ili neko drugo. Pozdrav!

losmi

pre 4 godine

Obzirom koliko je puta mlađa garda dobila njegovog ex štićenika možda bi ipak malčice više trebao imati poštovanja prema njima Boob Boom Boris(CroFed, 11. jun 2019 20:30Eto koliko znas o tenisu i koliko ga pratis. Mladja garda je toliko puta dobila Borisovog sticenika da skoro svi imaju negativan medjusobni skor. Pri tom vecina tih meceva je u periodu kada je ovaj presao tredesetu godinu.
(hahaha, 11. jun 2019 22:09)
Tacnije od 80 igraca sa kojima je Nole igrao vise od 4 meca, samo Rodik ima pozitivan skor sa njim(jednu pobedu vise). Al nema veze, vazno da je nesto napisao.

as

pre 4 godine

Stvarno deluje neverovatno da su njih trojca u poslednjih 17 godina uzeli 53 slema,skoro 100 mastersa... nema dileme da se radi o najbolja tri igraca u istoriji tenisa.Dobro moze se pricati o Lejveru,Borgu koji se rano penzionisao,Samprasu... ali ova trojca su izvan svake konkurencije.Bilo je u zadnjih 15 godina dobrih igraca ali neki od njih nisu uzeli ni masters a kamoli slem.Nole,Rafa i Rodja su pokupili bukvalno sve.3 slema je uzeo Sten koji mislim nema nijedan masters,neverovatno dostignuce za njega.Uzeli su po jedan Delpo i Cilic i mislim vise niko zadnjih 12 godina.Neponovljivi su!!!
(Mile, 11. jun 2019 20:09)

Zaboravio si Endija

kakogod

pre 4 godine

Nikola bozic / da su Vavrninka ili Marej igrali u eri Hjuita, Rodika i mator Agasija imali bi bar po još 3-4 gs, i Delpo takodje , ovako karijera im se svela na bljeske sjajne forme i lošeg dana Djokovica .

hahaha

pre 4 godine

Obzirom koliko je puta mlađa garda dobila njegovog ex štićenika možda bi ipak malčice više trebao imati poštovanja prema njima Boob Boom Boris
(CroFed, 11. jun 2019 20:30

Eto koliko znas o tenisu i koliko ga pratis. Mladja garda je toliko puta dobila Borisovog sticenika da skoro svi imaju negativan medjusobni skor. Pri tom vecina tih meceva je u periodu kada je ovaj presao tredesetu godinu.

Demar Derosan

pre 4 godine

Mislim da je Cicipas broj 1 od mladjih da uzme gs. Po talentu je Kirijos i to na travi ili betonu, ali mora da nanesti glavu. Slicno nesto je prolazio Ivanisevic na travi, ali uzeo je Vimbldon na kraju karijere kada se najmanje nadao.

neutralni felsh

pre 4 godine

Ma kakva era trojice,sve je to iluzija,sa pravim stavom u glavi 25 godisnjak moze da oduva svu trojicu,ali ne zove se to dzabe sport bogatih,suvise boljih nije imalo prilike. Zbog love uopste da dodje u priliku da to dokaze 
Samo ko nije igrao tenis moze da pravi idole da su Bogom dani
(Da, 11. jun 2019 19:35)


jedno je potencijal a drugo njegovo iskoriscenje.

jatabare

pre 4 godine

@sasa jokic
Koliko sebi uskaces u usta,pricas o zlatnoj eri a sa druge strane govoris da se Nadalu namesta Rg jer da je posteno osvojio bi ga Novak.Dakle Novak je jedini kvalitetan teniser ovog doba a ostale guraju da ne bi bilo totalno nezanimljivo,pa kakva je to onda zlatna era?

Papas

pre 4 godine

Kad se pomenuta trojka oprosti, muški tenis će biti identičan ženskom. Hiljadu nekakvih pobjednika, niko nema konstantu, ispadanje "favorita" će postati redovno...Nismo ni svjesni kakvu sreću imamo što možemo uživati u igrama Đokovića, Federara i Nadala..
(_BK_, 11. jun 2019 18:15)

Netačno. Isto smo uživali u erama Samprasa, Agasija, Mustera, Borga, Bekera, Edberga ... Mi, koji smo gledali i ono i ovo. Nije mi ova era ništa uzbudljija od predhodnih. Tenis je bio fenonenalan i onda i sad. Vi kao da navlačite da je ovo nešto specijalno zato što je tu Djoković. E, nije!

jeremija

pre 4 godine

@sasa jokic
Jel ti spavas ikad ili samo klikces na vesti o Djokovicu gde ga hvalises kao da ti imas nesto od njegovih trofeja.Druga stvar vi fanovi ste misljenja da bi Novak da je posteno imao jedno 50 slema ali CIa,MI6 i TF pola namestili Mareju,Nadalu inace nemaju sanse protiv Novaka a ovamo zlatna era.Odlucite se vise.A da ce svake godine osvajati po dve-tri GS tirule,pa da li si realan.Federer posle tridesete koliko ih je osvojio?A Djokovic se mnogo vise trosio od njega i sad ce da dominira sa 34-35,a pritom ga ovi mladji svi deru Tim,Zverev(u formi),Cicipas,Kirjos,nisu oni uopste losi samo nemaju samopouzdanja,previse respekuju starije i fali im kontinuitet a to ce steci sa vremenom

sashimi sakho

pre 4 godine

Kad se pomenuta trojka oprosti, muški tenis će biti identičan ženskom. Hiljadu nekakvih pobjednika, niko nema konstantu, ispadanje "favorita" će postati redovno...Nismo ni svjesni kakvu sreću imamo što možemo uživati u igrama Đokovića, Federara i Nadala..(_BK_, 11. jun 2019 18:15)Netačno. Isto smo uživali u erama Samprasa, Agasija, Mustera, Borga, Bekera, Edberga ... Mi, koji smo gledali i ono i ovo. Nije mi ova era ništa uzbudljija od predhodnih. Tenis je bio fenonenalan i onda i sad. Vi kao da navlačite da je ovo nešto specijalno zato što je tu Djoković. E, nije!
(Papas, 11. jun 2019 18:56)Bas si Papas

Mile

pre 4 godine

Stvarno deluje neverovatno da su njih trojca u poslednjih 17 godina uzeli 53 slema,skoro 100 mastersa... nema dileme da se radi o najbolja tri igraca u istoriji tenisa.Dobro moze se pricati o Lejveru,Borgu koji se rano penzionisao,Samprasu... ali ova trojca su izvan svake konkurencije.Bilo je u zadnjih 15 godina dobrih igraca ali neki od njih nisu uzeli ni masters a kamoli slem.Nole,Rafa i Rodja su pokupili bukvalno sve.3 slema je uzeo Sten koji mislim nema nijedan masters,neverovatno dostignuce za njega.Uzeli su po jedan Delpo i Cilic i mislim vise niko zadnjih 12 godina.Neponovljivi su!!!

Ivan Veljković

pre 4 godine

U pravu je Beker kada kaže da i dalje Velika trojka i u svojim 4. decenijama života veoma dominira svetskim tenisom, osvajaju sve Slemove u poslednjih skoro 3 godina i to je nešto što zaista najbolje pokazuje i dokazuje njihovu dominaciju. Nespoprno Velika trojka dominira svetskim tenisom i dalje do daljnjeg.

Međutim Beker ima koga da pohvali i od mladih, ne bi trebao da izostavlja da pomene Tima naravno, to je dečko koji će nesumnjivo vladati svetskim tenisom kada Velika trojka ode u sportsku penziju, već je potvrdio koliko je dobar teniser, naročito na šljaci je veoma moćan i već dva finala RG uzastopno je igrao protiv Rafe i jeste oba izgubio ali odigrao veoma dobro. Zatim Cicipasa koji je izuzetno mlad dečko a već je razbio Rođu na AO sa 3:1 u setovima i Rafu u sred Madrida sa 2:1 i biće veoma veoma ozbiljan u budućnosti, osvajaće Slemove to obavezno. I naravno Zverev je tu, i on će biti deo nove svetske teniske dominacije u budućnosti. Treba ohrabriti te mlade momke, zaslužili su to.

Naravno Nole, Rafa i Rođa će još biti u vrhu, osvajaće još Slemova, siguran sam da će Nole da osvoji bar još 2-3 do kraja teniske karijere, a Rafa i Rođa će obavezno na svom kontu vrlo uskoro imati preko 20 Slemova. Tu je najmlađi od njih Nole i može naravno i on preko 20 Slemova da osvoji.

ma stvarno

pre 4 godine

Pre dve i po godine, pocetkom 2017., Nadal je bezao Djokovicu 2 GS titule, a Federer 5. Danas, polovinom 2019., Nadal mu bezi 3 titule, Federer i dalje 5. Vidim da po vama samo sto ih nije prestigao, a on nikako ni da pridje blize. Smanjite malo dozivljaj.

aleksa

pre 4 godine

Kada je Federer bio u zenitu, niko nije pozivao nikoga da osvaja, nisu kurazili mlade i " cikali" ih da konacno nesto osvoje, nego znaju da Novak ako bude zdrav osvaja jos Slemova, a Federer i Nadal polako posustaju, i da ne bi morali svaki Slem da stavljaju Novaka da igra svaki dan i da mu namestaju najgoru satnicu- bolje bi bilo prirodno da neko konacno iskoci i savlada ga bez velike pomoci Velikog brata.

Staka Zulu

pre 4 godine

(Papas, 11. jun 2019 18:56)

E jeste!!!
Stvar je u tome što je tenis išao uzlaznom putanjom. Stalno su se pojavljivali neki novi, bolji klinci. Sada će kvalitet tenisa biti sigurno slabiji. Jedino što je tačno - neko će morati da bude broj jedan.

federerovka

pre 4 godine

(Jon Bon Jovi, 11. jun 2019 17:35)
Preporučujem (+87) Ne preporučujem (-15)

(Jon Bon Jovi, 11. jun 2019 17:32)
Preporučujem (+4) Ne preporučujem (-47)

podvojena ličnost...

1938

pre 4 godine

(sasa jokic, 11. jun 2019 17:48)

Tako je. Sve dok se ne shvati, i dobro razume, da je vrhunski tenis biznis, brutalni biznis, ništa se ne može dobro razumeti. A pravila biznisa nisu nasumična ili intuitivna, već vrlo dobro naučno razrađena. Tako da ovo o interesantnosti si dobro zapazio.

Labud

pre 4 godine

Pronadjite uljeza?
Roger Federer (Gold medal ? )
Novak Djoković (Bronz medal )
Rafael Nadal. (Gold medal ?)
Andy Murray. (Gold medal ? 2x)

Petar

pre 4 godine

Njih trojicu svrstavaju u najbolje ikad,ali vreme je pokazalo da je mnogo vise do ocajnog kaliteta ostalih nego nevidjenog njih trojice.Jos je Federer na pocetku i imao nekakvu konkurenciju(Rodik,Safin,Hjuit,i dalje aktivni Agasi)a koga je imao npr.Nole?Mareja,Vavrinku jednom godisnje kada se uozbilji i Delpotra jednom u 5 godina kad je zdrav(i to obavezno kada se igra za reprezentaciju,za pare ga dobija zmureci).Ostali smejurija,Berdih,Ferer,Nisikori,Cilic,Raonic,pa njih bi Boba Zivojinovic redovno derao a u osvoje vreme nije mogao dalje od devetnaestog mesta...
(nikola bozic, 11. jun 2019 17:56)

Osvojanjem GS-ova u finalima su pobedjivani teniseri (tim redom) sa sledecim rangom na ATP lestvici:
-kod Federera 48,86,2,5,4,7,54,2,10,9,2,3,6,25,6,4,4,9,7,6 - u proseku 14.95
-kod Nadala 37,1,1,1,1,2,7,13,3,3,1,5,1,2,3,32,8,4 - u proseku 6.94
-kod Djokovica 38,4,1,2,2,3,4,6,2,2,2,2,8,4,2 - u proseku 5.47

Mozda ovo moze pomoci u vezi sa izvlacenjem nekih zakljucaka, a i ne mora.

kiza

pre 4 godine

IMa dosta dobrih tenisera, ali nema niko ko je iole dominantan a kamoli da ih ima nekoliko.
Ono sto niko ne primecuje je upravo ta cinjenica. Rafa je gotovo nepobediv na sljaci. Novak na betonu. Federer na travi. To je njihov dominantan stil igre u kojoj su oni neprikosnoveni majstori. Samo kad nalete na nekog of druge dvojice, postaje zanimljivo jer je neizvesnije. Sva trojica imaju nesto po cemu su ubedljivo najbolji u istoriji. Rodzer igra na mrezi kao niko pre a ni posle njega. Rafa napada sa osnovne linije ubitacnim top spin forhendom I sve stize. Novak ubija pokretljivoscu, elasticnoscu I napadom iz defanzive, veoma cistim I preciznim udarcima, jednostavno stize mnogo vise loptica I vraca ih suludo dobro da bi protivnik koji nema kompletnu psihicku stabilnost I veoma jak mentalni skop moga da izdrzi ceo mec I sve poene da bi ga dobio.
Niko se of mladjih ni po cemu ne istice. Ovih nekoliko koji su stvarno dobri igraci, nemaju to nesto po cemu bi se razlokovali I napravili problem ovoj trojici a kamoli da dominiraju.
Tenis ce biti zanimljiv, ali nema nikog koji moze da se pohvali necim posebnim po cemu ce da dominira.

CroFed

pre 4 godine

@hahaha

Da vidimo znači....
Zverev 2 pobjede
Kyrgios 2 pobjede
Thiem 3 pobjede
Edmund 1 pobjeda
Medvedev 1 pobjeda
Khachanov 1 pobjeda
Chung 1 pobjeda
Vesely 1 pobjeda
Znači 12 poraza od igrača starih 25 ili manje, nije loše ha?
A što se tiče konstatacije da Novak od njih gubi nakon 30-te godine, isto tako bih ja mogao navesti "bitnim" podatak da je od 25 Novakovih pobjeda protiv najvećeg Rogera čak 16 došlo nakon što je Roger navršio 30-tu, no to nije uopće bitno zar ne? Bolji i veći tenisač je Novak od njega što i pokazuju sami rezultati zar ne?

nikola bozic

pre 4 godine

Njih trojicu svrstavaju u najbolje ikad,ali vreme je pokazalo da je mnogo vise do ocajnog kaliteta ostalih nego nevidjenog njih trojice.Jos je Federer na pocetku i imao nekakvu konkurenciju(Rodik,Safin,Hjuit,i dalje aktivni Agasi)a koga je imao npr.Nole?Mareja,Vavrinku jednom godisnje kada se uozbilji i Delpotra jednom u 5 godina kad je zdrav(i to obavezno kada se igra za reprezentaciju,za pare ga dobija zmureci).Ostali smejurija,Berdih,Ferer,Nisikori,Cilic,Raonic,pa njih bi Boba Zivojinovic redovno derao a u osvoje vreme nije mogao dalje od devetnaestog mesta.Od novog narastaja neki talenat imaju Zverev,Kirjos,eventualno Cicipas,Hacanov i Ozije-Alijasim ali opet sve to jalovo.I onda kada pricamo o zlatnoj eri dodje mi da provristim od smeha,pa u fudbalu imamo statisticki trojicu najboljih ikad(Mesi,Ronaldo i doskora Cavi),pa nikad ne kazemo zlatna era jer prosto ostatak nije taj nivo,i bilo je perioda kada je mnogo vise vrhunskih igraca bilo u prajm tajmu.Taj period u tenisu su kasne osamdesete kada je krenula velika ekspanzija upravo sa Bekerovom generacijom i sredina devedesetih sa realno najtalentovanijim ikad Samprasom.Okej,danasnju trojku izdvaja trajanje,ali tako je i u drugim sportovima,duze igranje je realnost,nekada se povlacilo iz sporta sa 25,ali prosto ne mozemo ih olako svrstavati u GOAT trojku jer prosto ne znamo kako bi se snasli u neko drugo vreme kada je bio veci kvantitet.

_BK_

pre 4 godine

Vidim isprozivaše me pojedini zbog komentara, kao nisam objektivan o ovoj eri zbog Đokovića, a ja inače iz Bosne i da budem iskren navijam za Federera.

CroFed

pre 4 godine

Obzirom koliko je puta mlađa garda dobila njegovog ex štićenika možda bi ipak malčice više trebao imati poštovanja prema njima Boob Boom Boris

Jack

pre 4 godine

Novak ce da osvaja slemove dok god je na Turu to utuvite u vas mali mozak i bice vam lekse. Kada provali da ne moze da osvoji vise ni jedan slem zavrsice veliku karijeru a to ce svakako biti pa najmanje 3god posle Rogera. Rafa zavrsava prvi najverovatnije do 35.max,a ova dva najveca asa ove igre Novak i Roger pa usudio bi se prognozirati i blizu 40.Roger,a Novak 36 ili 37 jer ce tad sve rekorde drzati i nece vise imati smisla da se mlati, ali karijera će mu trajati oko 20.god kao i ovoj dvojici velikih igraca.

ma stvarno

pre 4 godine

Jack
Znaci, Novak ce u manje od tri godine osvojiti jos 6 slemova i olimpijsko zlato? Svaka cast na lojalnosti, nema veze sto zdrav razum kaze drugacije.

железничар

pre 4 godine

Sledece dve godine Federer, Nadal (osim Roan Garosa 2019.), Mari, Vavrinka nece mu biti konkurencija.
Igrace protiv Zvereva, Tima, Kacanova, Cicipasa, Del Potra, Cilica, Nisikorija...
Ovde kao opasnost vidim samo Del Potra, Zvereva, Cicipasa i Tima (samo na Rolan Garosu).
Ako bude bar zadrzi bar priblizno ovu formu, ovo i nije tako nerealno.
(x, 12. jun 2019 14:18)

Ма да, само се он пита, сви остали су аматери. Ако си сигуран да му нико од њих неће бити конкуренција, изволи, продај кола па стави све паре на њега!

Radio

pre 4 godine

Da razlog zasto federer igra jer i sada inkasira godisnje oko 100mil dolara,to je glavni razlog,a onda se iz tog money radja ljubav ka tenisu
(Da, 12. jun 2019 17:12)

A ti, pametnjakoviću, bi se penzionisao u 38oj, je li, iako ti radno mesto donosi 100 milki godišnje? Mnogo pametno, zaista.

denilson

pre 4 godine

@_BK_
Mozda mi Srbi gledamo tako,ostatku sveta je daleko zanimljiviji zenski jer se nesto desava,da li bi da Novak nije Srbin velicali danasnjicu ili bi pljuvali po muskom tenisu gde se godinama vrte jedni te isti.Pa zenski tenis ste jos gore pljuvali kada je Serena bila dominantna,naravno to vam(nam)ne smeta kada je Novak dominantan,jer prosto nismo realni.Mozemo mi da se lozimo da posle Novaka i ostale dvojice potop ali nece biti tako,vecina van tri drzave odakle je trojka jedva ceka da se oni povuku i nece biti nikakve propasti tenisa kada uzde preuzmu novajlije naprotiv to ce biti jedna neophodna inekcija jer ovakav danasnji predvidiv sve vise gubi na gledanosti jer da se ne lazemo teniska publika se ne lozi na kvalitet igre,nivo tenisa i sl,vec je zabava ipak na prvom mestu a nje premalo ima jer se kao sto rekoh vrte isti akteri vec godinama koji pritom su samo vrhunski sportisti bez nekakve harizme i upecatljivog licnog integriteta kakav su imali teniseri iz proslosti.

Da

pre 4 godine

Ma kakva era trojice,sve je to iluzija,sa pravim stavom u glavi 25 godisnjak moze da oduva svu trojicu,ali ne zove se to dzabe sport bogatih,suvise boljih nije imalo prilike. Zbog love uopste da dodje u priliku da to dokaze Samo ko nije igrao tenis moze da pravi idole da su Bogom dani(Da, 11. jun 2019 19:35)jedno je potencijal a drugo njegovo iskoriscenje.
(neutralni felsh, 11. jun 2019 19:40)
20
Cemu onda manipulisanje masa i price da je neko najbolji na svetu ako ima boljih,svako takmicenje koje nije regularno je prevara,a posto je u igri velika lova ok,ovi sto gledaju i dive se bolje reket u ruke a ne da vas prave budalama

CroFed

pre 4 godine

@ma stvarno

Ta dva ne bih svrstao u "mladu gardu", no izostavio sam Tsitsipasa, e taj će se napiti krvi i Rogeru i Novaku i Rafi u narednim godinama. Naravno ako ovi odluče igrati dok mogu "trčati" haha

x

pre 4 godine

Jack
Znaci, Novak ce u manje od tri godine osvojiti jos 6 slemova i olimpijsko zlato? Svaka cast na lojalnosti, nema veze sto zdrav razum kaze drugacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ma stvarno, 12. jun 2019 09:37)

Da bi postao GOAT Novaku treba 5 GS ( u tom slucaju ima isto GS kao Federer, ali bolje ostale parametre: medjusoobni skor, broj nedelja na broju 1, mastersi...) Do kraja 2021. igrace na 10 GS. Ako 50% osvoji, postaje GOAT. Sledece dve godine Federer, Nadal (osim Roan Garosa 2019.), Mari, Vavrinka nece mu biti konkurencija.
Igrace protiv Zvereva, Tima, Kacanova, Cicipasa, Del Potra, Cilica, Nisikorija...
Ovde kao opasnost vidim samo Del Potra, Zvereva, Cicipasa i Tima (samo na Rolan Garosu).
Ako bude bar zadrzi bar priblizno ovu formu, ovo i nije tako nerealno.

Jack

pre 4 godine

Sima
Ja sam odavno utuvio da Novak nece igrati koliko i Roger, samo ti shvati da ce Novak sa 35.god sve rekorde drzati kod sebe neke ubedljivo neke manje ubedljivo. Nece se mlatiti do 40.god kao Roger, jer je jednostavno bolji igrac i manje ce mu vremena trebati da obori sve rekorde... Inace jedan od razloga zasto Roger jos igra osim sponzora je sigurno Novak i Rafa, zna i on da igra u eri dva najveca igraca ikad koja ga takodje mlate gde stignu zadnjih 10.god.Dobijao je i on naravno veliki je on igrac nema price najvoljeniji nije sporno, najviše titula i to je u redu, ali sigurno je 30.slemova odigrao vise od Novaka, a 5 titula vise pa samo vidi da Novak odigra 20.bez Rogera zar mislis da nece osvojiti bar 3...

sima

pre 4 godine

@Jack

Ti trebaš da utuviš da niko neće biti voljen i igrati dugo kao naš Roger! Utuvi i da će on još slemova osvajati i biti GOAT narednih 200 godina!

To je to.

pre 4 godine

Svašta se može izdešavat kroz 3-4 godine al da se pojavi neko ko će ovako dominirat svetskim tenisom.. Gotovo nemoguće ! Od mladih jedino što se nadzire da mogao biti Cicipas eventualno Zvereve a ostali vrlo pa tanko...

Jack

pre 4 godine

Ma stvarno
Kako god al od narednih 16.slemlva 4 sledece godine budi siguran da Novak moze da osvoji bar 5 komada, Roger vise ni 1 i ova 3 poslednja je uzeo jer je Novak bio u autu ko zna zbog cega Nadal moze takodje jos 2-3 al svi ce imati oko 20 u to sam ubedjen jos sam pocetkom godine 2018.napisao negde da Novak moze da uzme 6 od narednih 8 trenutno je na 3/6 od tad bice blizu prognoze ako uzme bar 1 od naredna 2 oba bi bilo idealno... Uzivajte i bez nervoze sto bi rekli Bugari igra traje nista se ne znaje...

petar

pre 4 godine

Njih trojicu svrstavaju u najbolje ikad,ali vreme je pokazalo da je mnogo vise do ocajnog kaliteta ostalih nego nevidjenog njih trojice.Jos je Federer na pocetku i imao nekakvu konkurenciju(Rodik,Safin,Hjuit,i dalje aktivni Agasi)a koga je imao npr.Nole?Mareja,Vavrinku jednom godisnje kada se uozbilji i Delpotra jednom u 5 godina kad je zdrav(i to obavezno kada se igra za reprezentaciju,za pare ga dobija zmureci).Ostali smejurija,Berdih,Ferer,Nisikori,Cilic,Raonic,pa njih bi Boba Zivojinovic redovno derao a u osvoje vreme nije mogao dalje od devetnaestog mesta... 
(nikola bozic, 11. jun 2019 17:56) 

Osvojanjem GS-ova u finalima su pobedjivani teniseri (tim redom) sa sledecim rangom na ATP lestvici: 
-kod Federera 48,86,2,5,4,7,54,2,10,9,2,3,6,25,6,4,4,9,7,6 - u proseku 14.95 
-kod Nadala 37,1,1,1,1,2,7,13,3,3,1,5,1,2,3,32,8,4 - u proseku 6.94 
-kod Djokovica 38,4,1,2,2,3,4,6,2,2,2,2,8,4,2 - u proseku 5.47 

Mozda ovo moze pomoci u vezi sa izvlacenjem nekih zakljucaka, a i ne mora.
(Petar, 12. jun 2019 10:33)

Super je ta statistika ali veze sa logikom kao neki argument nema. Ne znam da li uopste treba objasnjavati zasto.
(Pavle, 12. jun 2019 12:12)

Meni je ta statistika bila interesantna zbog komentara da je Federer na pocetku svoje karijere imao bar neku konkurenciju u odnosu na drugu dvojicu, a u proseku u prvih 10 osvojenih GS titula je igrao protiv 22.6 igraca sa ATP liste.

Da

pre 4 godine

Ma kakva era trojice,sve je to iluzija,sa pravim stavom u glavi 25 godisnjak moze da oduva svu trojicu,ali ne zove se to dzabe sport bogatih,suvise boljih nije imalo prilike Zbog love uopste da dodje u priliku da to dokaze
Samo ko nije igrao tenis moze da pravi idole da su Bogom dani

Pavle

pre 4 godine

Osvojanjem GS-ova u finalima su pobedjivani teniseri (tim redom) sa sledecim rangom na ATP lestvici:
-kod Federera 48,86,2,5,4,7,54,2,10,9,2,3,6,25,6,4,4,9,7,6 - u proseku 14.95
-kod Nadala 37,1,1,1,1,2,7,13,3,3,1,5,1,2,3,32,8,4 - u proseku 6.94
-kod Djokovica 38,4,1,2,2,3,4,6,2,2,2,2,8,4,2 - u proseku 5.47

Mozda ovo moze pomoci u vezi sa izvlacenjem nekih zakljucaka, a i ne mora.
(Petar, 12. jun 2019 10:33)

Super je ta statistika ali veze sa logikom kao neki argument nema. Ne znam da li uopste treba objasnjavati zasto.

Kika Majstor

pre 4 godine

Fedrerer igra zato sto i dalje voli sport, tenis i treniranje. Federer je mnoge promene uveo u svoju igru u poslednje dve godine, sto govori da voli tenis i trening. Nadal je takodje uneo dosta novog. U stvari, jedini koji stagnira i ništa novo ne vežba je Djoković.

Da

pre 4 godine

Da razlog zasto federer igra jer i sada inkasira godisnje oko 100mil dolara,to je glavni razlog,a onda se iz tog money radja ljubav ka tenisu

miodrag

pre 4 godine

Mladji od 28!!!!!!! Posle 25 vise nisu mladi za sport.....tako da zaista mladih na GS uopste nema u konkurenciji.....to je bio samo Ciciban na AO.....

nikola bozic

pre 4 godine

Njih trojicu svrstavaju u najbolje ikad,ali vreme je pokazalo da je mnogo vise do ocajnog kaliteta ostalih nego nevidjenog njih trojice.Jos je Federer na pocetku i imao nekakvu konkurenciju(Rodik,Safin,Hjuit,i dalje aktivni Agasi)a koga je imao npr.Nole?Mareja,Vavrinku jednom godisnje kada se uozbilji i Delpotra jednom u 5 godina kad je zdrav(i to obavezno kada se igra za reprezentaciju,za pare ga dobija zmureci).Ostali smejurija,Berdih,Ferer,Nisikori,Cilic,Raonic,pa njih bi Boba Zivojinovic redovno derao a u osvoje vreme nije mogao dalje od devetnaestog mesta.Od novog narastaja neki talenat imaju Zverev,Kirjos,eventualno Cicipas,Hacanov i Ozije-Alijasim ali opet sve to jalovo.I onda kada pricamo o zlatnoj eri dodje mi da provristim od smeha,pa u fudbalu imamo statisticki trojicu najboljih ikad(Mesi,Ronaldo i doskora Cavi),pa nikad ne kazemo zlatna era jer prosto ostatak nije taj nivo,i bilo je perioda kada je mnogo vise vrhunskih igraca bilo u prajm tajmu.Taj period u tenisu su kasne osamdesete kada je krenula velika ekspanzija upravo sa Bekerovom generacijom i sredina devedesetih sa realno najtalentovanijim ikad Samprasom.Okej,danasnju trojku izdvaja trajanje,ali tako je i u drugim sportovima,duze igranje je realnost,nekada se povlacilo iz sporta sa 25,ali prosto ne mozemo ih olako svrstavati u GOAT trojku jer prosto ne znamo kako bi se snasli u neko drugo vreme kada je bio veci kvantitet.

sasa jokic

pre 4 godine

I te pobede na GS su rasporedjene tako da tenis ostane zanimljiv. Ovo na RG je klasican primer, sve je uradjeno da Rafa osvoji, i ne radi se tu o teoriji zavere, nego cisto o biznisu. Noletu u prvoj nedeljo dva dana odmora? A u drugoj, cepaj svaki dan. Da je bilo regularno, Nole bi ga “oprao” kao na AO. Medjutim, onda tenis vise ne bi bio interesantan, ako ce jedan igrac sve da osvaja. Tako da je ovo dobro i za Noleta. Neka osvaja po dva u proseku naredne tri do cetri godine i to je to....GOAT.

Papas

pre 4 godine

Kad se pomenuta trojka oprosti, muški tenis će biti identičan ženskom. Hiljadu nekakvih pobjednika, niko nema konstantu, ispadanje "favorita" će postati redovno...Nismo ni svjesni kakvu sreću imamo što možemo uživati u igrama Đokovića, Federara i Nadala..
(_BK_, 11. jun 2019 18:15)

Netačno. Isto smo uživali u erama Samprasa, Agasija, Mustera, Borga, Bekera, Edberga ... Mi, koji smo gledali i ono i ovo. Nije mi ova era ništa uzbudljija od predhodnih. Tenis je bio fenonenalan i onda i sad. Vi kao da navlačite da je ovo nešto specijalno zato što je tu Djoković. E, nije!

denilson

pre 4 godine

@_BK_
Mozda mi Srbi gledamo tako,ostatku sveta je daleko zanimljiviji zenski jer se nesto desava,da li bi da Novak nije Srbin velicali danasnjicu ili bi pljuvali po muskom tenisu gde se godinama vrte jedni te isti.Pa zenski tenis ste jos gore pljuvali kada je Serena bila dominantna,naravno to vam(nam)ne smeta kada je Novak dominantan,jer prosto nismo realni.Mozemo mi da se lozimo da posle Novaka i ostale dvojice potop ali nece biti tako,vecina van tri drzave odakle je trojka jedva ceka da se oni povuku i nece biti nikakve propasti tenisa kada uzde preuzmu novajlije naprotiv to ce biti jedna neophodna inekcija jer ovakav danasnji predvidiv sve vise gubi na gledanosti jer da se ne lazemo teniska publika se ne lozi na kvalitet igre,nivo tenisa i sl,vec je zabava ipak na prvom mestu a nje premalo ima jer se kao sto rekoh vrte isti akteri vec godinama koji pritom su samo vrhunski sportisti bez nekakve harizme i upecatljivog licnog integriteta kakav su imali teniseri iz proslosti.

CroFed

pre 4 godine

Obzirom koliko je puta mlađa garda dobila njegovog ex štićenika možda bi ipak malčice više trebao imati poštovanja prema njima Boob Boom Boris

jeremija

pre 4 godine

@sasa jokic
Jel ti spavas ikad ili samo klikces na vesti o Djokovicu gde ga hvalises kao da ti imas nesto od njegovih trofeja.Druga stvar vi fanovi ste misljenja da bi Novak da je posteno imao jedno 50 slema ali CIa,MI6 i TF pola namestili Mareju,Nadalu inace nemaju sanse protiv Novaka a ovamo zlatna era.Odlucite se vise.A da ce svake godine osvajati po dve-tri GS tirule,pa da li si realan.Federer posle tridesete koliko ih je osvojio?A Djokovic se mnogo vise trosio od njega i sad ce da dominira sa 34-35,a pritom ga ovi mladji svi deru Tim,Zverev(u formi),Cicipas,Kirjos,nisu oni uopste losi samo nemaju samopouzdanja,previse respekuju starije i fali im kontinuitet a to ce steci sa vremenom

Da

pre 4 godine

Ma kakva era trojice,sve je to iluzija,sa pravim stavom u glavi 25 godisnjak moze da oduva svu trojicu,ali ne zove se to dzabe sport bogatih,suvise boljih nije imalo prilike Zbog love uopste da dodje u priliku da to dokaze
Samo ko nije igrao tenis moze da pravi idole da su Bogom dani

sashimi sakho

pre 4 godine

Kad se pomenuta trojka oprosti, muški tenis će biti identičan ženskom. Hiljadu nekakvih pobjednika, niko nema konstantu, ispadanje "favorita" će postati redovno...Nismo ni svjesni kakvu sreću imamo što možemo uživati u igrama Đokovića, Federara i Nadala..(_BK_, 11. jun 2019 18:15)Netačno. Isto smo uživali u erama Samprasa, Agasija, Mustera, Borga, Bekera, Edberga ... Mi, koji smo gledali i ono i ovo. Nije mi ova era ništa uzbudljija od predhodnih. Tenis je bio fenonenalan i onda i sad. Vi kao da navlačite da je ovo nešto specijalno zato što je tu Djoković. E, nije!
(Papas, 11. jun 2019 18:56)Bas si Papas

aleksa

pre 4 godine

Kada je Federer bio u zenitu, niko nije pozivao nikoga da osvaja, nisu kurazili mlade i " cikali" ih da konacno nesto osvoje, nego znaju da Novak ako bude zdrav osvaja jos Slemova, a Federer i Nadal polako posustaju, i da ne bi morali svaki Slem da stavljaju Novaka da igra svaki dan i da mu namestaju najgoru satnicu- bolje bi bilo prirodno da neko konacno iskoci i savlada ga bez velike pomoci Velikog brata.

Aleks

pre 4 godine

Kako sam više puta ponovio, pomenuta trojka upropastila je dve generacije tenisera, a sada je na putu da upropasti i treću... Mada za tu treću definitino ima vremena - kada se ovi povuču :D

_BK_

pre 4 godine

Vidim isprozivaše me pojedini zbog komentara, kao nisam objektivan o ovoj eri zbog Đokovića, a ja inače iz Bosne i da budem iskren navijam za Federera.

sima

pre 4 godine

@Jack

Ti trebaš da utuviš da niko neće biti voljen i igrati dugo kao naš Roger! Utuvi i da će on još slemova osvajati i biti GOAT narednih 200 godina!

Labud

pre 4 godine

Pronadjite uljeza?
Roger Federer (Gold medal ? )
Novak Djoković (Bronz medal )
Rafael Nadal. (Gold medal ?)
Andy Murray. (Gold medal ? 2x)

Rokatanski

pre 4 godine

U pravu je, samo nije rekao suštinu. Kada svetskim tenisom vladaju već dve decenije tri igrača koja su već "debelo zašla" u četvrtu deceniju onda tu nešto nije u redu. Sva trojica su bili pobednici ili bar redovni finalisti već sa 20 godina, nemoguće je da danas nema takvih igrača. Moje mišljenje je da tenis (kao i većinu sportova) danas treniraju i igraju samo bogati a ne talentovani. A zašto je to tako, više nije sportsko pitanje već političko ili neko drugo. Pozdrav!

Da

pre 4 godine

Ma kakva era trojice,sve je to iluzija,sa pravim stavom u glavi 25 godisnjak moze da oduva svu trojicu,ali ne zove se to dzabe sport bogatih,suvise boljih nije imalo prilike. Zbog love uopste da dodje u priliku da to dokaze Samo ko nije igrao tenis moze da pravi idole da su Bogom dani(Da, 11. jun 2019 19:35)jedno je potencijal a drugo njegovo iskoriscenje.
(neutralni felsh, 11. jun 2019 19:40)
20
Cemu onda manipulisanje masa i price da je neko najbolji na svetu ako ima boljih,svako takmicenje koje nije regularno je prevara,a posto je u igri velika lova ok,ovi sto gledaju i dive se bolje reket u ruke a ne da vas prave budalama

CroFed

pre 4 godine

@hahaha

Da vidimo znači....
Zverev 2 pobjede
Kyrgios 2 pobjede
Thiem 3 pobjede
Edmund 1 pobjeda
Medvedev 1 pobjeda
Khachanov 1 pobjeda
Chung 1 pobjeda
Vesely 1 pobjeda
Znači 12 poraza od igrača starih 25 ili manje, nije loše ha?
A što se tiče konstatacije da Novak od njih gubi nakon 30-te godine, isto tako bih ja mogao navesti "bitnim" podatak da je od 25 Novakovih pobjeda protiv najvećeg Rogera čak 16 došlo nakon što je Roger navršio 30-tu, no to nije uopće bitno zar ne? Bolji i veći tenisač je Novak od njega što i pokazuju sami rezultati zar ne?

kakogod

pre 4 godine

Nikola bozic / da su Vavrninka ili Marej igrali u eri Hjuita, Rodika i mator Agasija imali bi bar po još 3-4 gs, i Delpo takodje , ovako karijera im se svela na bljeske sjajne forme i lošeg dana Djokovica .

Pavle

pre 4 godine

Osvojanjem GS-ova u finalima su pobedjivani teniseri (tim redom) sa sledecim rangom na ATP lestvici:
-kod Federera 48,86,2,5,4,7,54,2,10,9,2,3,6,25,6,4,4,9,7,6 - u proseku 14.95
-kod Nadala 37,1,1,1,1,2,7,13,3,3,1,5,1,2,3,32,8,4 - u proseku 6.94
-kod Djokovica 38,4,1,2,2,3,4,6,2,2,2,2,8,4,2 - u proseku 5.47

Mozda ovo moze pomoci u vezi sa izvlacenjem nekih zakljucaka, a i ne mora.
(Petar, 12. jun 2019 10:33)

Super je ta statistika ali veze sa logikom kao neki argument nema. Ne znam da li uopste treba objasnjavati zasto.

_BK_

pre 4 godine

Kad se pomenuta trojka oprosti, muški tenis će biti identičan ženskom. Hiljadu nekakvih pobjednika, niko nema konstantu, ispadanje "favorita" će postati redovno...Nismo ni svjesni kakvu sreću imamo što možemo uživati u igrama Đokovića, Federara i Nadala..

kakogod

pre 4 godine

Nikola bozic / da su Vavrninka ili Marej igrali u eri Hjuita, Rodika i mator Agasija imali bi bar po još 3-4 gs, i Delpo takodje , ovako karijera im se svela na bljeske sjajne forme i lošeg dana Djokovica .

Jack

pre 4 godine

Novak ce da osvaja slemove dok god je na Turu to utuvite u vas mali mozak i bice vam lekse. Kada provali da ne moze da osvoji vise ni jedan slem zavrsice veliku karijeru a to ce svakako biti pa najmanje 3god posle Rogera. Rafa zavrsava prvi najverovatnije do 35.max,a ova dva najveca asa ove igre Novak i Roger pa usudio bi se prognozirati i blizu 40.Roger,a Novak 36 ili 37 jer ce tad sve rekorde drzati i nece vise imati smisla da se mlati, ali karijera će mu trajati oko 20.god kao i ovoj dvojici velikih igraca.

sasa jokic

pre 4 godine

Nikola Bozic@ Sta kazes; “A koga je Nole imao Berdiha, Nisikorija Mareja, Wavrinku....”. Kako si zaboravio Nadala i Federera?
Marej, Wavrinka i DelPo bi u eri sa Rodikom, Safinom i Hjuitom imali po 10 GS. To je pre dve godine izjavio Ivan Lendl. A apsolutno svi teniski strucnjaci (sem tebe) ovu eru zovu zlatnom.

Mile

pre 4 godine

Stvarno deluje neverovatno da su njih trojca u poslednjih 17 godina uzeli 53 slema,skoro 100 mastersa... nema dileme da se radi o najbolja tri igraca u istoriji tenisa.Dobro moze se pricati o Lejveru,Borgu koji se rano penzionisao,Samprasu... ali ova trojca su izvan svake konkurencije.Bilo je u zadnjih 15 godina dobrih igraca ali neki od njih nisu uzeli ni masters a kamoli slem.Nole,Rafa i Rodja su pokupili bukvalno sve.3 slema je uzeo Sten koji mislim nema nijedan masters,neverovatno dostignuce za njega.Uzeli su po jedan Delpo i Cilic i mislim vise niko zadnjih 12 godina.Neponovljivi su!!!

ma stvarno

pre 4 godine

Pre dve i po godine, pocetkom 2017., Nadal je bezao Djokovicu 2 GS titule, a Federer 5. Danas, polovinom 2019., Nadal mu bezi 3 titule, Federer i dalje 5. Vidim da po vama samo sto ih nije prestigao, a on nikako ni da pridje blize. Smanjite malo dozivljaj.

Jack

pre 4 godine

Sima
Ja sam odavno utuvio da Novak nece igrati koliko i Roger, samo ti shvati da ce Novak sa 35.god sve rekorde drzati kod sebe neke ubedljivo neke manje ubedljivo. Nece se mlatiti do 40.god kao Roger, jer je jednostavno bolji igrac i manje ce mu vremena trebati da obori sve rekorde... Inace jedan od razloga zasto Roger jos igra osim sponzora je sigurno Novak i Rafa, zna i on da igra u eri dva najveca igraca ikad koja ga takodje mlate gde stignu zadnjih 10.god.Dobijao je i on naravno veliki je on igrac nema price najvoljeniji nije sporno, najviše titula i to je u redu, ali sigurno je 30.slemova odigrao vise od Novaka, a 5 titula vise pa samo vidi da Novak odigra 20.bez Rogera zar mislis da nece osvojiti bar 3...

hahaha

pre 4 godine

Obzirom koliko je puta mlađa garda dobila njegovog ex štićenika možda bi ipak malčice više trebao imati poštovanja prema njima Boob Boom Boris
(CroFed, 11. jun 2019 20:30

Eto koliko znas o tenisu i koliko ga pratis. Mladja garda je toliko puta dobila Borisovog sticenika da skoro svi imaju negativan medjusobni skor. Pri tom vecina tih meceva je u periodu kada je ovaj presao tredesetu godinu.

1938

pre 4 godine

(sasa jokic, 11. jun 2019 17:48)

Tako je. Sve dok se ne shvati, i dobro razume, da je vrhunski tenis biznis, brutalni biznis, ništa se ne može dobro razumeti. A pravila biznisa nisu nasumična ili intuitivna, već vrlo dobro naučno razrađena. Tako da ovo o interesantnosti si dobro zapazio.

losmi

pre 4 godine

Obzirom koliko je puta mlađa garda dobila njegovog ex štićenika možda bi ipak malčice više trebao imati poštovanja prema njima Boob Boom Boris(CroFed, 11. jun 2019 20:30Eto koliko znas o tenisu i koliko ga pratis. Mladja garda je toliko puta dobila Borisovog sticenika da skoro svi imaju negativan medjusobni skor. Pri tom vecina tih meceva je u periodu kada je ovaj presao tredesetu godinu.
(hahaha, 11. jun 2019 22:09)
Tacnije od 80 igraca sa kojima je Nole igrao vise od 4 meca, samo Rodik ima pozitivan skor sa njim(jednu pobedu vise). Al nema veze, vazno da je nesto napisao.

x

pre 4 godine

Jack
Znaci, Novak ce u manje od tri godine osvojiti jos 6 slemova i olimpijsko zlato? Svaka cast na lojalnosti, nema veze sto zdrav razum kaze drugacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ma stvarno, 12. jun 2019 09:37)

Da bi postao GOAT Novaku treba 5 GS ( u tom slucaju ima isto GS kao Federer, ali bolje ostale parametre: medjusoobni skor, broj nedelja na broju 1, mastersi...) Do kraja 2021. igrace na 10 GS. Ako 50% osvoji, postaje GOAT. Sledece dve godine Federer, Nadal (osim Roan Garosa 2019.), Mari, Vavrinka nece mu biti konkurencija.
Igrace protiv Zvereva, Tima, Kacanova, Cicipasa, Del Potra, Cilica, Nisikorija...
Ovde kao opasnost vidim samo Del Potra, Zvereva, Cicipasa i Tima (samo na Rolan Garosu).
Ako bude bar zadrzi bar priblizno ovu formu, ovo i nije tako nerealno.

očigledno

pre 4 godine

Sta je ovde ostro? Covek je rekao kakva je situacija sada. Niko od tih mladih (mnogi nisu ni tako mladi vise) nada nije osvojio ni jedan GS, ubedjen sam da ce od njih biti bolji i cetrdesetogodisnji Federer. Kada se pogledaju fudbal ili kosarka, mozda se ne vidi i dalje igrac koji ce biti medju najboljima ikada, ali se vidi dosta igraca koji ce drzati visok nivo igre u svom sportu, dok se u tenisu jedva vide neki igraci koji bi bili povremeno u top 10 pre nekih 5-6 godina, da ne pricamo o nekom novom Endiju Mariju na primer, koji ne spada u najbolje ikada, ali je bio konstantan i kvalitetan teniser na svim podlogama i u svim segmentima igre. Da li neko vidi makar novog Marija medju tim mladim nadama?

my way

pre 4 godine

Искрено, нису овакве изјаве и очекивања коректни према данашњим младим играчима. Морамо сви да будемо свесни и поштујемо чињеницу у које време су они дошли. Eра тројице највећих тенисера у историји је нешто непоновљиво. Нико као они! Зато и не треба очекивати нешто тако од садашњих младих момака. Не би Роџер, Рафа и Ноле били то што јесу да је је то могуће ето тек тако одмах наставити после њих. Треба само погледати њихове мечеве када су били на врхунцу. Далеко је тај ниво изнад свега што данас имамо на туру. Када неко од велике тројке дође до не више од 70% онога што је некада био то је довољно да почисти све. Рафи на шљаци малтене ни толико није потребно. Када се само погледа какви су тенисери били Мареј, Вавринка, Цонга... али имали су ту несрећу да им остану мрвице или ни толико. Невероватно је и када се погледају бројке и рекорди велике тројке,а играли су у исто време и делили плен између себе. Можда ће неки клинац доћи за 10 година и освојити 25+ гренд слемова, пошто неће имати конкуренцију, али по мени га то неће учинити набољим свих времена. Не знам, опет понављам, невероватна је ова ера у којој тројица највећих у историји игра истовремено. То се мислим није десило ни у једном другом спорту. Не знам шта треба да се деси, па да се неки нови тенисер ту умеша. Питање је и да ли је то могуће.

Da

pre 4 godine

Da razlog zasto federer igra jer i sada inkasira godisnje oko 100mil dolara,to je glavni razlog,a onda se iz tog money radja ljubav ka tenisu

esport nije sport

pre 4 godine

Nekad su se deca igrala, trcala, jurcala za loptama i lopticama, pa se zaljube u neki sport i pocnu trenirati. Sta danas deca rade? Moja se samo drze mobilnog, jednom 9, drugom 13 godina. Tako se ne stvaraju buduci sampioni u sportovima koje mi znamo i volimo.

Ivan Veljković

pre 4 godine

U pravu je Beker kada kaže da i dalje Velika trojka i u svojim 4. decenijama života veoma dominira svetskim tenisom, osvajaju sve Slemove u poslednjih skoro 3 godina i to je nešto što zaista najbolje pokazuje i dokazuje njihovu dominaciju. Nespoprno Velika trojka dominira svetskim tenisom i dalje do daljnjeg.

Međutim Beker ima koga da pohvali i od mladih, ne bi trebao da izostavlja da pomene Tima naravno, to je dečko koji će nesumnjivo vladati svetskim tenisom kada Velika trojka ode u sportsku penziju, već je potvrdio koliko je dobar teniser, naročito na šljaci je veoma moćan i već dva finala RG uzastopno je igrao protiv Rafe i jeste oba izgubio ali odigrao veoma dobro. Zatim Cicipasa koji je izuzetno mlad dečko a već je razbio Rođu na AO sa 3:1 u setovima i Rafu u sred Madrida sa 2:1 i biće veoma veoma ozbiljan u budućnosti, osvajaće Slemove to obavezno. I naravno Zverev je tu, i on će biti deo nove svetske teniske dominacije u budućnosti. Treba ohrabriti te mlade momke, zaslužili su to.

Naravno Nole, Rafa i Rođa će još biti u vrhu, osvajaće još Slemova, siguran sam da će Nole da osvoji bar još 2-3 do kraja teniske karijere, a Rafa i Rođa će obavezno na svom kontu vrlo uskoro imati preko 20 Slemova. Tu je najmlađi od njih Nole i može naravno i on preko 20 Slemova da osvoji.

Jack

pre 4 godine

Ma stvarno
Kako god al od narednih 16.slemlva 4 sledece godine budi siguran da Novak moze da osvoji bar 5 komada, Roger vise ni 1 i ova 3 poslednja je uzeo jer je Novak bio u autu ko zna zbog cega Nadal moze takodje jos 2-3 al svi ce imati oko 20 u to sam ubedjen jos sam pocetkom godine 2018.napisao negde da Novak moze da uzme 6 od narednih 8 trenutno je na 3/6 od tad bice blizu prognoze ako uzme bar 1 od naredna 2 oba bi bilo idealno... Uzivajte i bez nervoze sto bi rekli Bugari igra traje nista se ne znaje...

Kika Majstor

pre 4 godine

Fedrerer igra zato sto i dalje voli sport, tenis i treniranje. Federer je mnoge promene uveo u svoju igru u poslednje dve godine, sto govori da voli tenis i trening. Nadal je takodje uneo dosta novog. U stvari, jedini koji stagnira i ništa novo ne vežba je Djoković.

federerovka

pre 4 godine

(Jon Bon Jovi, 11. jun 2019 17:35)
Preporučujem (+87) Ne preporučujem (-15)

(Jon Bon Jovi, 11. jun 2019 17:32)
Preporučujem (+4) Ne preporučujem (-47)

podvojena ličnost...

neutralni felsh

pre 4 godine

Ma kakva era trojice,sve je to iluzija,sa pravim stavom u glavi 25 godisnjak moze da oduva svu trojicu,ali ne zove se to dzabe sport bogatih,suvise boljih nije imalo prilike. Zbog love uopste da dodje u priliku da to dokaze 
Samo ko nije igrao tenis moze da pravi idole da su Bogom dani
(Da, 11. jun 2019 19:35)


jedno je potencijal a drugo njegovo iskoriscenje.

Petar

pre 4 godine

Njih trojicu svrstavaju u najbolje ikad,ali vreme je pokazalo da je mnogo vise do ocajnog kaliteta ostalih nego nevidjenog njih trojice.Jos je Federer na pocetku i imao nekakvu konkurenciju(Rodik,Safin,Hjuit,i dalje aktivni Agasi)a koga je imao npr.Nole?Mareja,Vavrinku jednom godisnje kada se uozbilji i Delpotra jednom u 5 godina kad je zdrav(i to obavezno kada se igra za reprezentaciju,za pare ga dobija zmureci).Ostali smejurija,Berdih,Ferer,Nisikori,Cilic,Raonic,pa njih bi Boba Zivojinovic redovno derao a u osvoje vreme nije mogao dalje od devetnaestog mesta...
(nikola bozic, 11. jun 2019 17:56)

Osvojanjem GS-ova u finalima su pobedjivani teniseri (tim redom) sa sledecim rangom na ATP lestvici:
-kod Federera 48,86,2,5,4,7,54,2,10,9,2,3,6,25,6,4,4,9,7,6 - u proseku 14.95
-kod Nadala 37,1,1,1,1,2,7,13,3,3,1,5,1,2,3,32,8,4 - u proseku 6.94
-kod Djokovica 38,4,1,2,2,3,4,6,2,2,2,2,8,4,2 - u proseku 5.47

Mozda ovo moze pomoci u vezi sa izvlacenjem nekih zakljucaka, a i ne mora.

jatabare

pre 4 godine

@sasa jokic
Koliko sebi uskaces u usta,pricas o zlatnoj eri a sa druge strane govoris da se Nadalu namesta Rg jer da je posteno osvojio bi ga Novak.Dakle Novak je jedini kvalitetan teniser ovog doba a ostale guraju da ne bi bilo totalno nezanimljivo,pa kakva je to onda zlatna era?

ma stvarno

pre 4 godine

Jack
Znaci, Novak ce u manje od tri godine osvojiti jos 6 slemova i olimpijsko zlato? Svaka cast na lojalnosti, nema veze sto zdrav razum kaze drugacije.

Demar Derosan

pre 4 godine

Mislim da je Cicipas broj 1 od mladjih da uzme gs. Po talentu je Kirijos i to na travi ili betonu, ali mora da nanesti glavu. Slicno nesto je prolazio Ivanisevic na travi, ali uzeo je Vimbldon na kraju karijere kada se najmanje nadao.

Staka Zulu

pre 4 godine

(Papas, 11. jun 2019 18:56)

E jeste!!!
Stvar je u tome što je tenis išao uzlaznom putanjom. Stalno su se pojavljivali neki novi, bolji klinci. Sada će kvalitet tenisa biti sigurno slabiji. Jedino što je tačno - neko će morati da bude broj jedan.

anica

pre 4 godine

Ocekujem od Cicipasa dosta, ostali...slaba vajda. 53 slema, to je 13 godina da su osvajali oni...prosto da se poveruje da je tako nesto moguce. Svaki od njih nosi nesto svoje...i bice velika steta kad tri majstora zavrse karijere. Redjajte ih kako hocete...

fale mi dve fosne ima li ko na pozajmicu

pre 4 godine

@nikola bozic
Hvala Nikola, ušli ste u najužu konkurenciju za wta (worst tennis analysis) goat-a!!

Lolo

pre 4 godine

Nole,Rafa i Rodja su pokupili bukvalno sve.3 slema je uzeo Sten koji mislim nema nijedan masters,neverovatno dostignuce za njega.Uzeli su po jedan Delpo i Cilic i mislim vise niko zadnjih 12 godina.Neponovljivi su!!!
(Mile, 11. jun 2019 20:09)

A đe ti je Mari? Njega nijesi uračunao?

Đorđe

pre 4 godine

Meni je još neverovatnije da njih trojica i dalje osvajaju GS, a daleko su od svog zenita. Pa šta bi ovi mladi mogli protiv Federer iz 2005-2007, ili onog strašnog Novaka iz 2015. Nadal je bukvalno na 50% onoga što je bio i opet mu niko ništa ne može na RG.
Slažem se sa Bekerom da nije problem sama igra, već mentalitet mlađih generacija.

CroFed

pre 4 godine

@ma stvarno

Ta dva ne bih svrstao u "mladu gardu", no izostavio sam Tsitsipasa, e taj će se napiti krvi i Rogeru i Novaku i Rafi u narednim godinama. Naravno ako ovi odluče igrati dok mogu "trčati" haha

железничар

pre 4 godine

Sledece dve godine Federer, Nadal (osim Roan Garosa 2019.), Mari, Vavrinka nece mu biti konkurencija.
Igrace protiv Zvereva, Tima, Kacanova, Cicipasa, Del Potra, Cilica, Nisikorija...
Ovde kao opasnost vidim samo Del Potra, Zvereva, Cicipasa i Tima (samo na Rolan Garosu).
Ako bude bar zadrzi bar priblizno ovu formu, ovo i nije tako nerealno.
(x, 12. jun 2019 14:18)

Ма да, само се он пита, сви остали су аматери. Ако си сигуран да му нико од њих неће бити конкуренција, изволи, продај кола па стави све паре на њега!

petar

pre 4 godine

Njih trojicu svrstavaju u najbolje ikad,ali vreme je pokazalo da je mnogo vise do ocajnog kaliteta ostalih nego nevidjenog njih trojice.Jos je Federer na pocetku i imao nekakvu konkurenciju(Rodik,Safin,Hjuit,i dalje aktivni Agasi)a koga je imao npr.Nole?Mareja,Vavrinku jednom godisnje kada se uozbilji i Delpotra jednom u 5 godina kad je zdrav(i to obavezno kada se igra za reprezentaciju,za pare ga dobija zmureci).Ostali smejurija,Berdih,Ferer,Nisikori,Cilic,Raonic,pa njih bi Boba Zivojinovic redovno derao a u osvoje vreme nije mogao dalje od devetnaestog mesta... 
(nikola bozic, 11. jun 2019 17:56) 

Osvojanjem GS-ova u finalima su pobedjivani teniseri (tim redom) sa sledecim rangom na ATP lestvici: 
-kod Federera 48,86,2,5,4,7,54,2,10,9,2,3,6,25,6,4,4,9,7,6 - u proseku 14.95 
-kod Nadala 37,1,1,1,1,2,7,13,3,3,1,5,1,2,3,32,8,4 - u proseku 6.94 
-kod Djokovica 38,4,1,2,2,3,4,6,2,2,2,2,8,4,2 - u proseku 5.47 

Mozda ovo moze pomoci u vezi sa izvlacenjem nekih zakljucaka, a i ne mora.
(Petar, 12. jun 2019 10:33)

Super je ta statistika ali veze sa logikom kao neki argument nema. Ne znam da li uopste treba objasnjavati zasto.
(Pavle, 12. jun 2019 12:12)

Meni je ta statistika bila interesantna zbog komentara da je Federer na pocetku svoje karijere imao bar neku konkurenciju u odnosu na drugu dvojicu, a u proseku u prvih 10 osvojenih GS titula je igrao protiv 22.6 igraca sa ATP liste.

as

pre 4 godine

Stvarno deluje neverovatno da su njih trojca u poslednjih 17 godina uzeli 53 slema,skoro 100 mastersa... nema dileme da se radi o najbolja tri igraca u istoriji tenisa.Dobro moze se pricati o Lejveru,Borgu koji se rano penzionisao,Samprasu... ali ova trojca su izvan svake konkurencije.Bilo je u zadnjih 15 godina dobrih igraca ali neki od njih nisu uzeli ni masters a kamoli slem.Nole,Rafa i Rodja su pokupili bukvalno sve.3 slema je uzeo Sten koji mislim nema nijedan masters,neverovatno dostignuce za njega.Uzeli su po jedan Delpo i Cilic i mislim vise niko zadnjih 12 godina.Neponovljivi su!!!
(Mile, 11. jun 2019 20:09)

Zaboravio si Endija

kiza

pre 4 godine

IMa dosta dobrih tenisera, ali nema niko ko je iole dominantan a kamoli da ih ima nekoliko.
Ono sto niko ne primecuje je upravo ta cinjenica. Rafa je gotovo nepobediv na sljaci. Novak na betonu. Federer na travi. To je njihov dominantan stil igre u kojoj su oni neprikosnoveni majstori. Samo kad nalete na nekog of druge dvojice, postaje zanimljivo jer je neizvesnije. Sva trojica imaju nesto po cemu su ubedljivo najbolji u istoriji. Rodzer igra na mrezi kao niko pre a ni posle njega. Rafa napada sa osnovne linije ubitacnim top spin forhendom I sve stize. Novak ubija pokretljivoscu, elasticnoscu I napadom iz defanzive, veoma cistim I preciznim udarcima, jednostavno stize mnogo vise loptica I vraca ih suludo dobro da bi protivnik koji nema kompletnu psihicku stabilnost I veoma jak mentalni skop moga da izdrzi ceo mec I sve poene da bi ga dobio.
Niko se of mladjih ni po cemu ne istice. Ovih nekoliko koji su stvarno dobri igraci, nemaju to nesto po cemu bi se razlokovali I napravili problem ovoj trojici a kamoli da dominiraju.
Tenis ce biti zanimljiv, ali nema nikog koji moze da se pohvali necim posebnim po cemu ce da dominira.

To je to.

pre 4 godine

Svašta se može izdešavat kroz 3-4 godine al da se pojavi neko ko će ovako dominirat svetskim tenisom.. Gotovo nemoguće ! Od mladih jedino što se nadzire da mogao biti Cicipas eventualno Zvereve a ostali vrlo pa tanko...

Radio

pre 4 godine

Da razlog zasto federer igra jer i sada inkasira godisnje oko 100mil dolara,to je glavni razlog,a onda se iz tog money radja ljubav ka tenisu
(Da, 12. jun 2019 17:12)

A ti, pametnjakoviću, bi se penzionisao u 38oj, je li, iako ti radno mesto donosi 100 milki godišnje? Mnogo pametno, zaista.

miodrag

pre 4 godine

Mladji od 28!!!!!!! Posle 25 vise nisu mladi za sport.....tako da zaista mladih na GS uopste nema u konkurenciji.....to je bio samo Ciciban na AO.....