Utorak, 13.06.2017.

13:35

Gilbert: Nadalovih 10 RG impresivnije od Federerovih 18 GS

Dokazani teniski stručnjak Bred Gilber dao je interesantno viđenje odnosa između Gren slem titula Rafaela Nadala i Rodžera Federera.

Izvor: B92

Gilbert: Nadalovih 10 RG impresivnije od Federerovih 18 GS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Bane

pre 6 godina

A Roger je jedini osvojio 18 gs i bio preko 300 sedmica broj 1, to je najvažniji kriterij i tačka!
Rod Lejver je dvaput uradio ono što je Nole jednom, i to u kalendatskoj godini, pa je li bolji? 18 je 18!

Milta

pre 6 godina

Ta 4 vezana slema ne znace nista vise nego 4 osvojena grend slema u bilo kom periodu, u rasponu od npr 3 godine. Kalendarska godina ? Sta tu ima nejasno. Zna se kad pocinje i kad se zavrsava. Kad neko osvoji 4 grend slema u okviru jedne godine onda se moze o tome pricati, a Novak Djokovic to nije ucinio. Lako se praviti velikim poznavaocem tenisa u doba interneta, ukucas sta te zanima i sve imas na tacni. Nisam nigde pomenuo Dona Badza, covek igrao pre 500 godina...i sad se nasao neki pametnjakovic, proguglao i nasao taj podatak i odmah me okarakterisao kao nepoznavaoca tenisa ( a pratim ga od doba Majkla Cenga, Mihaela Stiha, Samprasa, Edberga, Lendla). I plus mi neki veliki poznavaoc daje dijagnozu opsesivno-kompulsivnog poremecaja :)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Shigman, 13. jun 2017 15:38)

Ako 4 GS u nizu ne znace nista kako ti kazes, kako to da je to poslo za rukom samo trojici tenisera do sada a tek jednom jedinom na sve tri razlicite podloge? I da je to uradio Nadal ili Federer da li bi isto tvrdio da je takav uspeh beznacajan ili bi ih kovao u zvezde ?

Svojeglava

pre 6 godina

Cuj ovu legendu. Pa kakve veze sa zivotom ima sto se nesto nije desilo u kalendarskoj godini?! Sta, kao manji je uspeh? Covek je, nole, JEDINI IKADA OSVOJIO 4 G.S. ZAREDOM NA 3 RAZLICITE PODLOGE. Tacka. Pricale su se bajke da te je to gotovo nemoguce izvesti, pogotovo u zlatnoj eri, i da ce ukoliko neko od igraca velike trojke to uspe, biti smatran najboljim igracem svih vremena. Ovaj nas ih pocistio sve, uradio nemoguce i dobio naslov u pojedinim novinama sutradan i aj zdravo. Al neka. Nek' nam pune glavu najelegantnijim teniserom ikada (koja li je to kategorija u tenisu?), mladim tigrom sto je osvojio jedan Masters i najvecim borcem svih vremena koji ima toliko tikova (nazalost), da je kojim slucajem iz ovih krajeva, smejali bi mu se i pravili pakao od zivota.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NS#1, 13. jun 2017 18:15)

TAKO JE BRE! Poljubila bih te da mogu.

...o vas Nolo ili Noloa

pre 6 godina

Ako se dodele koeficijenti GS turnirima

W=1.5
USO=1.25
RG=1.25
AO=1

Federer 7×1.5+5×1.25+5×1+1×1.25=23
Rafa 2×1.5+10×1.25+2×1.25+1×1=19
Nolo 6×1+3×1.5+2×1.25+1×1.25=14.25
Sampras 7×1.5+5×1.25+2×1=18.75

Kako god okreneš Rođa bolji od Rafe čak je i Pit skoro isti kao Rafa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šljaka je za radnike, 13. jun 2017 18:20) # Link komentara
Pozdravlja vas Nolo.

Shigman

pre 6 godina

@NS#1
Majstore, legendo, niko ovde ne omalovazava Novaka Djokovica i njegov uspeh. Samo stvari treba sagledati kakve jesu i nazvati ih pravim imenom, a cinjenica je da Novak Djokovic nije uradio ono sto vi tvrdite da jeste. On nije osvojio 4 velika turnira u istoj godini, a i da jeste, opet ne bi bio blizu Rodzera Federera.

anica

pre 6 godina

(Šljaka je za radnike, 13. jun 2017 18:20)
Nije sramota sljakati, sramota je davati koeficijente onima koji nisu ni omirisali sljaku...kompleksasu isfrustrirani!

?

pre 6 godina

@dejan
Aha, najbolji su oni koji imaju servis na nivou zene. Dovoljno si sam rekao, sljaku osvaja covek koji skoro da nema servis. Za sljaku nije potreban dobar servis a samim tim ni ritern ne mora biti vrhunski. Uostalom, Nadal je 90% titula osvojio na sljaci. Sezona sljake traje 2 meseca. Dakle, covek je tokom skoro cele karijere dominirao 2 meseca, a ostatak sezone bio uglavnom sporedan igrac. Sljaka je podloga na kojoj su titule osvajali najmanje talentovani teniseri, Nadal je vrhunski teniser ali je isuvise jednostran, jer 10 od 15 GS osvojenih na jednom turniru je previse jednostrano. To je cinjenica.

NS#1

pre 6 godina

@Just do it
Ta 4 vezana gren slema nisu bili u kalendarskoj godini tako da tvoja prica ne pije vodu. Rod Lejver je osvojio 4 slema u istoj godini, i niko osim njega to nije uradio u muskoj konkurenciji.
(Shigman, 13. jun 2017 14:06)

Cuj ovu legendu. Pa kakve veze sa zivotom ima sto se nesto nije desilo u kalendarskoj godini?! Sta, kao manji je uspeh? Covek je, nole, JEDINI IKADA OSVOJIO 4 G.S. ZAREDOM NA 3 RAZLICITE PODLOGE. Tacka. Pricale su se bajke da te je to gotovo nemoguce izvesti, pogotovo u zlatnoj eri, i da ce ukoliko neko od igraca velike trojke to uspe, biti smatran najboljim igracem svih vremena. Ovaj nas ih pocistio sve, uradio nemoguce i dobio naslov u pojedinim novinama sutradan i aj zdravo. Al neka. Nek' nam pune glavu najelegantnijim teniserom ikada (koja li je to kategorija u tenisu?), mladim tigrom sto je osvojio jedan Masters i najvecim borcem svih vremena koji ima toliko tikova (nazalost), da je kojim slucajem iz ovih krajeva, smejali bi mu se i pravili pakao od zivota.

Šljaka je za radnike

pre 6 godina

Ako se dodele koeficijenti GS turnirima

W=1.5
USO=1.25
RG=1.25
AO=1

Federer 7×1.5+5×1.25+5×1+1×1.25=23
Rafa 2×1.5+10×1.25+2×1.25+1×1=19
Nolo 6×1+3×1.5+2×1.25+1×1.25=14.25
Sampras 7×1.5+5×1.25+2×1=18.75

Kako god okreneš Rođa bolji od Rafe čak je i Pit skoro isti kao Rafa.

Lepi

pre 6 godina

Sta je to Novak osvojio dok su Nadal I Rafa bili povredjeni? Kada su gubili od njega a bili su stari I povredjeni, sto su igrali? Ali hajde da ponovimo jednu laz 100 puta, pa ce na kraju biti istina, federe nije igrao RG a u sportskoj stampi ga je bilo kao da igra. Novak je osvojio 4 GS u nizu a Rafa 10 RG I opet se vise pisalo o RF u oba slucaja I objasnjavalo plebsu zasto je on najbolji. Platili smo, just do it.

Dott

pre 6 godina

Po redu velicina Novakova QUATTRO STAGIONi referenca (svi GS turniri u nizu) treba da se kotira vise od njihovih navedenih ucinaka, jedino vrednije od toga je isto to, samo osvojeno u jednoj kalendarskoj godini.

Sta na to imaju reci vajni strucnjaci, medjutim ne zanima me narocito, jer znam da to ne mogu da priznaju, iza tog ostvarenja krije se ime Novaka Djokovica koji svima sa ponosom kaze da je Srbin. Pa kako dati tako veliko priznanje pripadniju jedne totalno negativne drzave, bila bi bruka za tako divan sport jel da?

Samo zato bih voleo da Novak osvoji 20 GS titula, pa nek se onda odreknu tenisa kad im do njega ocigledno nije narocito stalo, vec do krema i sepurenja po belom svetu belog sporta i visokog drustva.

zainteresovani

pre 6 godina

@fantom

Kaze druze da uzivamo u igrama I rivalitetu 3 najveca teniseka dok jos traje! I mnogi drugi to stalno pominju.
Ajde sada ti meni reci kako ja da uzivam u igri jednog od njih kome se vise ne igra? Koji moze da izgubi od svakog tenisera danasnjice jel mu igra vise nije za uzivanje u gledanju. Kako kada se za Vimbldon sprema na travnatim terenima zvezdinog stadiona gledajuci Vels I slusajuci Kikija! Kazi mi kako jos uvek da uzivam? Pretpostavljam da znas na koga mislim?

Ako ne znas, pogledaj u boks I znaces da je njegov kada vidis guru I brata.
Pozdrav!

kme

pre 6 godina

Sve su to nagadjanja zbog momenta...Ako Federer osvoji neki sledeci slem, svi ti strucnjaci ce da se okrenu njemu, ili ako novak osvoji isto tako...Svi oni menjaju plocu kako duva vetar...

Uroš

pre 6 godina

Upravo suprotno, 10 Nadalovih dokazuje njegovu dominaciju na jednoj vrsti podloge. Tenis nije samo RG... Kad im oduzmemo najbolju podlogu Federer ima 11 GS, a Rafa samo 5, Fedex je veći i tačka.

fantom

pre 6 godina

Neverovatno šta su sve osvojili članovi velike trojke: Rafa Nadal, Đoković i Federer. Ukupno 45 grend slemova i neverovatnih 84 mastersa. Ja mislim da se nikad neće ponoviti takva tri legendarna igrača, u isto vreme. Zato uživajmo dok još traje.

dejan

pre 6 godina

JEDINA PODLOGA NA KOJOJ NE POSTOJI PREDNOST DOBROG SERVISA JE SLJAKA.
SVAKI POEN SE OSVAJA NA GEOMETRIJSKI NACIN,SA MNOGO RAZMISLJANJA A PRE SVEGA SA MNOGO INTELIGENCIJE I TALENTA.NA SLJACI DOLAZI DO IZRAZAJA RAZNOVRSNOST UDARACA PA I IGRA NA MREZI..... NADAL PRAKTICNO SVIMA DAJE FORE JER IGRA BEZ SERVISA KOJI MU JE GOTOVO ZENSKI.DA NIJE BILO POVREDE U FINALU AO SA VAVRINKOM,BIO BI PRVI KOJI IMA 2 GS NA SVIM PODLOGAMA.
RAFA JE CUDO,OSTALI SU TENISERI!!!

svasta

pre 6 godina

@anica Ok od Nadalovih 15 GS 10 je sa sljake. Od Novakovih 12 GS( sto je manje od 15) 6 je iz Australije.
I zasto sad to vise vredi? Dodje mu na isto.1 RG =1 AO Ostalo ponovljeno vise puta. Ukupan skor 15:12
Tako da ne pricaj bezveze i daj malo postovanja.

Ratko

pre 6 godina

Shigman, 13. jun 2017 15:38)
sve si ti lepo objasnio i razliku između kalendarskog i ne kalendarskog GS, samo nisi objasnio kako to da niko nije uspeo još od Lejvera da zatvori krug sa 4 GS u nizu, to je rekord star 50 godina. Još na tri različite podloge za razliku od Lejvera koji je to učinio na dve tada teniske podloge. Kako jedan Federer,Sampras, Nadal, pa i Borg nisu to uspeli a uspeo je Novak Đoković? Osvajanje 4 GS u nizu je jedno od najvećih sportskih dostignuća. To je neverovatno teško ostvariti. Imaš razne interesantne stvari na internetu ako si zaista ljubitelj sporta i poznavalac tenisa pa pogledaj. Čitaj malo i edukuj se pre nego što oceniš i kažeš da je nešto tako veličanstveno po tebi nebitno. Imaš recimo GOAT listu sa procentom uspešnosti, brojem titula, rekorda, nedelja na prvom mestu, koje Đokvića UBEDLJIVO stavljaju tik iza Federera po parametru najboljeg svih vremena. Eto dao sam ti savet pa malo čitaj nije na odmet, čovek se uči dok je živ.

Shigman

pre 6 godina

@Ratko
Sve je to u redu sto ti kazes, ali nemojmo izvrtati cinjenice i izvlaciti stvari iz konteksta. Novak Djokovic NIJE osvojio 4 vezana slema u jednoj godini.

Ado

pre 6 godina

Tek sada zalim za onaj poraz u 1/2 od Federera I ona dva finala od Rafe koja su bila realno dobivena ,samo da se Novak nije uplasio pobjede. Pitam vas kada bi se slavila DECIMA. Znam, kad bilo da bi bilo ali jednostavno morao sam spomenuti jer mi je nesnosljivo vise velicanje svega sto nije s ovih prostora!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mali, 13. jun 2017 15:15) # Link komentara
Preporučujem (+8)Ne preporučujem (-10)

E moj mali, čuj Đokovic izgubio 2 dobijena finala od Nadala. Po ovome sto si napisao da se zaključiti da ti uopste i nisi gledao ta finala. Ako je poraz od 1:3 u oba finala "skoro" dobijen meč i ako ti je to neka utjeha, neka ti bude.

svasta

pre 6 godina

@ NIKI I Gde je sad taj igrac? Sluzi za tamburanje nekada slabijim igracima i na tom mestu je samo zbog zalihe bodova koju je stekao zhvaljujuci povredama i neigranju najjacih. A da li ce se vratiti zavisi samo od toga da li ce se osloboditi gluposti u koje je zapao a koje su posledica onog: nasla se vila u cem nije bila. Tako izmedju onog
" ako se vrati" ili " kad se vrati" vise je ono "ako se vrati" . Voleli bismo ali tesko. A velicinu onih koji su se podigli treba postovati i ne osecati se odmah ugrozeno.

!

pre 6 godina

?, 13. jun 2017 15:43
Hahahahhaha,,pa ti veze nemas sa tenisom..Nemam komentar..Procitaj jos jednom,sigurno ces se nasmejati..Sljaka je podloga gde moras da pokazes sav svoj talenat i rad.U jednom poenu moras biti kadar da odigras sve udarce koji postoje u tenisu da bi dobio, od bekhend dijagonale ,paralele preko forhend dijagonale i paralele, pa onda drop sot pa lob.To sto Nadal igra sa druge strane pa ostali samo statiraju u finalu, to je druga stvar i velicina jednog Rafe.

anica

pre 6 godina

Dejane, tacno je to za sljaku sve, zahtevna teska podloga mora da se radi za svaki poen, ali budi realan, mogu i ja da kazem da je Novak GOAT ali nije, ne moze se za nikoga reci da zasluzuje to zvanje stoprocentno, jer svako od igraca ima i vrline ili mane, ali eto na osnovu ukupnog broja slemova i nedelja na prvom mestu Rodja se izdvaja, ako ne mozes da shvatis sljaku i travu, uzmi kao parametar beton. Tu se vidi sav kvalitet. Mozes da biras Dubai, Doha, AO, IW, MI, USopen, Sinsinati, Kina, Zavrsni masters.

anica

pre 6 godina

(dejan, 13. jun 2017 15:21)
Rafa je od deteta trenirao i fokusiran na sljaku, sta ti je cudno? Federer na sljaci kao krava na ledu, a na Vimbldonu milina ga gledati. Nole opet moze da se snadje na svakoj podlozi. Nadalu respekt za skor sa GOATom i RG.
Veliki teniser ali uz duzno postovanje na ostalim podlogama je los u odnosu na Federera i Novaka, bez obzira sto je osvajao i Vimbldon i US open, Nadal ima manje nedelja na prvom mestu od Federera i Novaka i nema nijedan zavrsni masters gde igra 8 najboljih. Nadal nikada nije mogao da uzme zavrsni masters zato sto se igra na betonu. Mozes da zamislis koji je uspeh imati 6(5) zavrsnih mastersa? Cak je i Marej uzeo. Samo totalne neznalice omalovazavaju masters turnire i zavrsne masterse.

crni

pre 6 godina

Ma jeste 10 je jace od 18 samo zato sto je na jednom mestu,ma nije valjda.To samo pokazuje da je Federer kompletniji od Nadala koji moze samo na sljaci jer sta je uradio na ostalim podlogama urafio je ovo mu je poslednji gren slem,njegovo je proslo ne moze vise na misice.Isto ko i ovi sto potenciraju cetri u nizu sad kao zbog toga je Novak najbolji hahaahah.Pa to je kao da ja dam tri trojke zaredom i neko drugi da 10 ali ne za redom i onda sam ja bolji.Ovaj kaze kada Nadal uzme cetiri za redom nek se javi kao da je Novak bolji od njega zbog toga,a ovaj ima 15 gren slemova.I za kraj najbolji igrac ikada je Federer 18 slemova,najvise nedelja na prvom mestu sto su dva najvaznija rekorda u tenisu a uz to jos najvise traje msm videcemo ovu dvojicu sa 36 neki se i sad raspadaju.
PS. Jos nesto sto ga odvaha od drugih je najbolja tehnika kod svih udarac i najveci teniski IQ sto pokazuje da je suvi znalac a ne da igra na fizicke adute kao neki.

Zex

pre 6 godina

Nemoze nikako 10rg da bud veci podvig od Rodzerovih 18 koji su osvojeni na razlicitim podlogama.Nadalu odgovara sljaka sto jasno govori da je jednolican igrac koji igra losije na drugim podlogama.Federer je druga prica naravno i nas Novak pripada tom vrhu jer je on napravio veliki uspeh 4gs u nizu a od 2010 osvojio je 11gs malo li je?Nadal se godinama sprema za Rg i tu je njegov kraj.Federer i Novak su kompletniji igraci od nadala tako i to je prva istina.

Danijel

pre 6 godina

Kralj sljake jeste, s kralj tenisa zna se!! RF.
Zamislite da je bilo mastera na travi koliko ima na sljaci koliko bi mastera imao Federer.
Nadal jako malo bio na prvom mjestu prije svega!!!!

?

pre 6 godina

@Sinisa
E bas si se isprosipao, kao malo ko... Na sljaci se vidi kakav je ko teniser!? Da te naucim. nesto, posto ocigledno malo znas o tenisu... Na sljaci se poeni osvajaju uglavnom na snagu tj. fizicku izdrzljivost. Najsporija je podloga pa samim tim imas vise vremena za reakciju. Na travi mnogo manje, nema tu vremena za beskonacno prebacivanje, reakcija mora biti brza jer loptice zuje pored tebe. Zato tu dolaze do izrazaja i servis i ritern. Jer lakse je riternirati na sljaci. Na travi te tesko moze izvaditi ludacko trcanje i prebacivanje do mraka. Zato i postoji toliko tenisera koji su samo na sljaci osvajali titule, na ostalim podlogama ne. To su oni manje talentovani (Brugera, Ceng, Pa cak i Kuerten). Na sljaci talenat i tenisko umece najmanje dolaze do izrazaja. Najujednacenija je brza podloga. Tu se vidi talenat. Ni prebrza ni prespora. Zbog toga se za rsni masters i igra na tvrdoj podlozi, ne na travi ili sljaci.

dejan

pre 6 godina

Nije samo Gilbert rekao da je NADAL NAJVECI to su odavno rekli MEKINRO,NAVRATILOVA ...
LJUDI,DA LI STE SVESNI STA ZNACI BITI NEPOBEDIV U FINALIMA NA 10 ROLAND GAROSA... NIKO VISE NIKADA ,UZIVAJTE BEZ KOMPLEKSA U NAJVECEM SVIH VREMENA,RAFI NADALU !!!

Veseli šareni cvetić

pre 6 godina

Nikom nije uspelo posle Badza i Lejvera(dva puta) do prosle godine.

(Just do it,ako mozes!, 13. jun 2017 14:54)

Nikome to nije uspelo zato što tenis koji se igrao pre 90 i 60 godina liči na dečiju igru u poređenju sa današnjim gladijatorskim tenisom. Novakov podvig od 4 grand slama osvojena u nizu nije manji već je u stvari mnogo mnogo veći uspeh od Lejverovog, bez obzira što je ovaj to uradio dva puta u jednoj kalendarskoj godini. I tim više što je 2 puta to napravio dovoljno govori koliko je tako nešto relativno lako bilo napraviti u njegovo vreme.

mali

pre 6 godina

Tek sada zalim za onaj poraz u 1/2 od Federera I ona dva finala od Rafe koja su bila realno dobivena ,samo da se Novak nije uplasio pobjede. Pitam vas kada bi se slavila DECIMA. Znam, kad bilo da bi bilo ali jednostavno morao sam spomenuti jer mi je nesnosljivo vise velicanje svega sto nije s ovih prostora!

?

pre 6 godina

@dejan
Najveci svih vremena je Rodzer Federer. Niko od pomenutih nije rekao da je Nadal ispred njega. Lepo je osvajati jedan GS 10 puta, ali malo manje lepo kada na ostala 3 imas samo 5 titula.Kada bude imao vise GS, duze bio prvi na svetu, kada ne bude imao samo 5 GS van sljake, onda moze da se prica. Do tada, neka se trudi da zadrzi drugo mesto. Posto bi Nolo mogao da ga smeni na toj poziciji, ukoliko bi nekim cudom uzeo jos 3 GS. Ima duplo vise nedelja na prvom mestu...

dejan

pre 6 godina

Samo za NEVERNE TOME...CISTO ZA PODSETNIK !

http://sport.blic.rs/tenis/mekinro-zaboravite-ovaj-poraz-od-darsisa-nadal-je-najbolji-teniser-svih-vremena/n3r29c7

Filip

pre 6 godina

Rafa jedini igrac u Open eri koji u istoj kalendarskoj godini osvoji Gs na tri podloge, nista manji uspeh od Novakovih 4 za redom. 10 Rg ili 18Gs teska odluka, verovatno 10 ispred 18 jer nema Rafa samo tih 10, nego jos 5..

SoLiLaC

pre 6 godina

Svaka cast Nadalu posle Novaka moj omiljeni teniser ali dzabe i jos 10 RG da osvoji opet ce miljenik zapada Federer biti najbolji svih vremena. Setimo se zadnjeg finala novaka i rodje na US Openu kada publika samo sto nije uskakala na teren nebi li rodja pobedio ali nije im vredelo nisu nikad mogli da se pomire sa tim da novak bio bolji u mnogim finalima.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Ogroman sam Rafin navijač, ali ne slažem se sa Gilbertom. Federerovih 18 GS je dokaz da je najbolji svih vremena, a Nadalovih 10 na RG je dokaz da je najbolji svih vremena na šljaci i drugi najbolji igrac ikada.

Shigman

pre 6 godina

Ta 4 vezana slema ne znace nista vise nego 4 osvojena grend slema u bilo kom periodu, u rasponu od npr 3 godine. Kalendarska godina ? Sta tu ima nejasno. Zna se kad pocinje i kad se zavrsava. Kad neko osvoji 4 grend slema u okviru jedne godine onda se moze o tome pricati, a Novak Djokovic to nije ucinio. Lako se praviti velikim poznavaocem tenisa u doba interneta, ukucas sta te zanima i sve imas na tacni. Nisam nigde pomenuo Dona Badza, covek igrao pre 500 godina...i sad se nasao neki pametnjakovic, proguglao i nasao taj podatak i odmah me okarakterisao kao nepoznavaoca tenisa ( a pratim ga od doba Majkla Cenga, Mihaela Stiha, Samprasa, Edberga, Lendla). I plus mi neki veliki poznavaoc daje dijagnozu opsesivno-kompulsivnog poremecaja :)

nelogično

pre 6 godina

Siniša, tvoje razmišljanje je van logike.Ako je Nadal 80 % svojih dosada osvojenih titula na zemljanoj podlozi ,po tvojoj tvrdnji zahtijevnijoj od ostalih,kako je moguće da on na onim manje zahtijevnim nije toliko uspješan.Mora da je u pitanju nešto drugo ,a to drugo su spore podloge na zemljanim terenima.Treba se prisjetiti prije par godina Madrida i plave zemljane podloge na koju su bili ljuti i Nadal i Novak , ali ne zbog njene plave boje ,već zato što je ta podloga bila brža.Nadal je rekao da više neće dolaziti u Madrid ako bude plava podloga,a zapravo jeorganizatorima priprjetio da ne smije biti brza.Siniša ,zar te ne čudi što je Federer na njoj osvojio trofej ,a ne ova dvojica pomenutih.Poslednjih godina usporene su podloge sa travom i betonom ,pa opet Nadal ne osvaja titule.I još nešto ,spora podloga daje više vremena za ramišljanje teniseru ,što se ne može reći sa brzim.

NIKI

pre 6 godina

ima jedan igrac koji ima pozitivan HEAD TO HEAD skor sa obojicom i gle cuda, obojica su sa njim odigrala najvise meceva u karijeri, tj obojici je najveci rival s obzirom da se njihovi mecevi igraju samo u zavrsnicama turnira, ima jedan igrac koji je zaradio vise novca od osvojenih turnira iako je odigrao daleko turnira manje od obojice zato sto je osvajao samo najjace turnire, ima jedan igrac koji je jedini u open eri osvojio sva 4 gren slema u nizu, taj igrac je trenutno malo u autu i nije bas najbolje ali ako se taj igrac vrati,rekordi ce padati i dalje i ova dvojica se nista nece pitati..

Veseli šareni cvetić

pre 6 godina

Mislim da nije. Ali čovek ima pravo na svoje mišljenje.
Ja mislim da je ovo Rafaelov poslednji osvojeni grand slam. Nije isključeno da osvoji još 1 čak i 2. Ali ne vidim kako ikako može da pretekne Rodžera ili da se sa njim izjednači po broju najvećih titula. Propustio je tu šansu isto kao i Novak.
Što se tiče Novaka mislim da će on još koju grand slam titulu da okine. Ja bih volela da već ove godine to bude US Open ali kako sada stvari stoje to je vrlo malo verovatno.

anica

pre 6 godina

(Samo kazem, 13. jun 2017 13:48)
Impresivan je Novakov pad posle svega, i okretanje guruu i vodjenju ljubavi putem vazduha kad je trebao da daje maksimum. Covek je stao! Niko nam nije kriv, Novak dok je imao pogled lava i zelju gazio je sve pred sobom, tacno je da mu se nije bas puno paznje posvecivalo zbog toga ali bi doslo sve na svoje veruj mi, seti se samo price u periodu dominacije, mnogi teniski strucnjaci i ljudi su se klanjali Noletu e sad sto nama nikad dosta to je drugo. Novakov najjaci tenis je nedostizan i za Rafu i za Federera ali moramo da shvatimo da ima tu neku "zicu" koja mu steti i zbog koje ga ni davanje srca nije dovelo do vrha bez obzira sto je izgradio karijeru i ime na jedan castan i dostojanstven nacin, zamisli Feda i Nadala da daju srce i smaraju glupostima, najveci sampion u tenisu je Nadal, po pristupu igri i nacinu razmisljanja. Cak je i Federer malo sa oreolom belog medveda.

Neki su promašeni tokom godine, a neki tokom kalendarske godine...

pre 6 godina

(Shigman, 13. jun 2017 14:06)
Druže ajde nas mani opseisvno kompuslivnih izliva matematike ako nije problem... ostavi svoje probleme sa umom za svoja 4 zida i svoje bližnje, to je vaš krst, nas ostale poštedi. Imamo mi svoje krstove pa ih ne delimo javno sa drugima...

Nije poenta u Nole Slemu samo 4 vezana, napominjem iako mi nije jasno da sa ospesivno kompulsivinim poremećajem tebi to nije dostignuće kad su 4 VEZANA(dakle u nizu, precizno i glanatno poređani skoro prfektno ko nadalove flašice), nego je fora što su uz to što su VEZANI da je na sve različite podloge!

Inače to "nije kalendarska godina"... a kakva je godina ako se 4 vezana turnira mogu osvojiti samo u okviru jedne godine?

Sad kao ako je prelaz 2015/2016 onda to nije godina, nego je šta, 2 i po meseca?

Poštetide nas tih zapadnih i germanskih opsesivnosti preciznošću, odnosno tumačenja iste kako vama odgovara... reci ti tvom lepom ređaču flašica i češaču guz*ce i nosa i zulufa da osvoji 4 u nizu makar bilo kako! Samo da su u nizu... ko one njegove flašice...

Shigman

pre 6 godina

@Just do it
Ta 4 vezana gren slema nisu bili u kalendarskoj godini tako da tvoja prica ne pije vodu. Rod Lejver je osvojio 4 slema u istoj godini, i niko osim njega to nije uradio u muskoj konkurenciji.

Just do it,ako mozes!

pre 6 godina

@Just do it
Ta 4 vezana gren slema nisu bili u kalendarskoj godini tako da tvoja prica ne pije vodu. Rod Lejver je osvojio 4 slema u istoj godini, i niko osim njega to nije uradio u muskoj konkurenciji.
(Shigman, 13. jun 2017 14:06)


Gde sam ja to napisao da je Novak osvojio sva cetiri GS u istoj godini?
Lepo ti pise u mom komentaru da su u odredjenom trenurku sva 4G bila u njegovom vlasnistvu!?

Koliko ne poznajes tenis,pokazao si tvrdnjom da je R.Lejver JEDINI u muskoj konkurenciji uspeo da veze sva cetiri GS u istoj godini(kalendarskoj),odnosno dva puta(`62 i `69)!

Neces verovati,izvesni DONALD BADZ je PRVI teniser koji je to uradio i to 1938.g.
Neces verovati ni da taj covek jos uvek drzi rekord u broju uzastopno osvojenih GS titula,osvojio covek SEST TITULA zaredom!

Koliko je lako napraviti niz od 4GS pokazala je istorija.
Nikom nije uspelo posle Badza i Lejvera(dva puta) do prosle godine.

Eto,koliko TVOJ komentar pije vodu!

RF

pre 6 godina

Impresivno je i jedno i drugo kao i to da je Novak imao cetri u nizu. Tri igraca koja u smenama dominiraju od 2003 godine. Tu odmah posle njih je Marej, pa Vavrinka , mislim da bi bio i Del Potro da ga nisu omele povrede. Cilic je ipak slucajnost mada ima 1GS i 1 masters ali ipak nije njihov nivo. Ipak velika trojka je velika trojka toliko su mocni i jaci od ostalih da je to neverovatno. Evo opet Novak je malo pao RF i RN su tu, pa ce sigurno oni opet pasti iduce godine a bice Novak tu. Mladje generacije ce morati da sacekaju bar jos 2-3 godine za 1 mesto i za GS, mozda se nekome zalomi neki ali tesko. RF mozda jos godinu dana moze da igra na ovakvom nivou, kao i Rafa ( jeste mladji ali njegova igra ce opet morati da odradi svoje po pitanju njegove fizicke spreme ) a Novak ako bude zeleo jos 2-3 godine sigurno moze da igra na vrhunskom nivou.

Sinisa

pre 6 godina

Bez dileme Nadalovih 10 na Roland Garosu,najtezoj podlozi,dje svaki poen mora mukotrpno da se zaradi,igra se u tri seta,sljaka,psihicki je najteze igrati,svaki poen mora da se gradi...Beton i trava ne mogu da se uporedjuju sa sljakom...Zasto su mocni serveri nemocni na sljaci,zasto jedan Sampras nije nikad osvojio Roland Garos....Upravo se na sljaci pokaze kakav je ko teniser,servisima se ne mozes izvlaciti...Zato Federer ima jedan Rolan Garos.

BeKo

pre 6 godina

Rod Lejver ima 11 priznatih GS titula (2 puta kalendarski GS 62,69) + 8 pro slam titula kao profesionalac kad mu je bilo zabranjeno(63-67 a 67 pro grand slam) da se takmiči sa amaterima (dozvoljeno mu početkom open ere 1968) + 5 Dejvis kup trofeja+ 9 GS u dublu+4 GS u mix dublu+ 200 ukupno osvojenih turnira(ATP priznaje 52)+22 osvojena u jednoj sezoni (62)....

Sabre

pre 6 godina

Ne, zaista nije. Ne lozite se vise, aman.. covek je specijalista za jednu podlogu, nekako je uspeo da osvoji i na drugim podlogama, makar jednom.. ali definitivno je Fedexov podvig veci. E sad, naravno, ako ga stigne po broju GS-ova a pritom osvoji jos nesto opet sem RG-a, onda mozemo da pricamo..

anica

pre 6 godina

Evo upravo ove nedelje se igra Stutgart kad je Rafa podigao pehar i osvojio zelenog medu, smejali su se mnogi ovde i govorili kako nema nista od njega.
Federer se salje 6 godina u penziju i vise( i ja sam ga slala), a velika je verovatnoca da ce uzeti Vimbldon, jer se posebno naspanovao za isti.
Mislim da se ovo ne moze porediti, on je teniser sa najvise slemova, a opet jedva uzeo RG, dok je Rafa uzeo 10RG i zna se da je kralj sljake, oseca se kao kod kuce na ovoj podlozi, Federer ima 7WB, najvise nedelja na prvom mestu, Novak 6 AO, vezao 4 slema, najjaca sezona u istoriji, dominacija kakvu je Nole imao u ovom sportu je neverovatna...sve su to impresivne karijere tri najveca igraca u istoriji. Ono sto je jos fascinantnije jeste da su se svi borili u direktnim okrsajima(dobro de, kod Rodje malo drugacija situacija ali oprosteno) ukupno 45 slemova, to je 11 godina u njihovim rukama...i onda se nadje neko nesto da kaze, i pominje Samprasa Borga i ostale. Mastersi takodje ukupno osvojili 83.

Danilo

pre 6 godina

Veliki sam fan Rafe, posle Noleta moj broj 2. i ovih njegovi 10 turnira zaista je neverovatno.
Ipak, poređenje sa Fedexovih 18 GS-ova jeste imbecilno?!
Fedexovih 18 GS-ova je bez konkurencije najveće dostignuće u muškom tenisu, a sve ostalo- broj nedelja na 1. mestu, osvojeni Mastersi, odnos pobeda i porazam osvojeni ukupni turniri- je u drugoj,trećoj ili petoj koloni.
Pošto mi Fedex nikako nije mio, mogu samo da se nadam da će Rafa ili Nole osvojiti tih 18 titula.

Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja

pre 6 godina

Izem ti ja strucnjaka,sigurno je na nekim drogama,to je kao kad bi neko reko da su 2 Lige Evrope bolje od 1 Lige Sampiona...

Samo kazem

pre 6 godina

Sto bih volela da NOLE pobedi Nadala u polufinalu a Rogera u finalu Vimbldona ove godine ! Da vidim onda sve strucnjake. Impresivno je ono sto rade i sto su uradili u svojoj karijeri i Rafa i Roger ali imam osecaj da je svet jedva cekao da prestane dominacija Novaka.

Just do it,ako mozes!

pre 6 godina

Najimpresivnije je sto niko od 1969.g i R.Lejvera nije bio vlasnik sva 4GS u istom trenutku.
Sve do prosle godine.
Da je to neko od dvojca iz ove vesti uradio pricale bi se bajke i dan danas,mediji ne bi prestajali da pisu o tome,sve zahvaljujuci mocnim sponzorima od kojih se jedan narocito istice.
Ovako,culi smo za "Serena slem",a onaj drugi,mnogo vredniji,izboren u nestvarnoj konkurenciji se zagubio!

anica

pre 6 godina

Evo upravo ove nedelje se igra Stutgart kad je Rafa podigao pehar i osvojio zelenog medu, smejali su se mnogi ovde i govorili kako nema nista od njega.
Federer se salje 6 godina u penziju i vise( i ja sam ga slala), a velika je verovatnoca da ce uzeti Vimbldon, jer se posebno naspanovao za isti.
Mislim da se ovo ne moze porediti, on je teniser sa najvise slemova, a opet jedva uzeo RG, dok je Rafa uzeo 10RG i zna se da je kralj sljake, oseca se kao kod kuce na ovoj podlozi, Federer ima 7WB, najvise nedelja na prvom mestu, Novak 6 AO, vezao 4 slema, najjaca sezona u istoriji, dominacija kakvu je Nole imao u ovom sportu je neverovatna...sve su to impresivne karijere tri najveca igraca u istoriji. Ono sto je jos fascinantnije jeste da su se svi borili u direktnim okrsajima(dobro de, kod Rodje malo drugacija situacija ali oprosteno) ukupno 45 slemova, to je 11 godina u njihovim rukama...i onda se nadje neko nesto da kaze, i pominje Samprasa Borga i ostale. Mastersi takodje ukupno osvojili 83.

Danilo

pre 6 godina

Veliki sam fan Rafe, posle Noleta moj broj 2. i ovih njegovi 10 turnira zaista je neverovatno.
Ipak, poređenje sa Fedexovih 18 GS-ova jeste imbecilno?!
Fedexovih 18 GS-ova je bez konkurencije najveće dostignuće u muškom tenisu, a sve ostalo- broj nedelja na 1. mestu, osvojeni Mastersi, odnos pobeda i porazam osvojeni ukupni turniri- je u drugoj,trećoj ili petoj koloni.
Pošto mi Fedex nikako nije mio, mogu samo da se nadam da će Rafa ili Nole osvojiti tih 18 titula.

Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja

pre 6 godina

Izem ti ja strucnjaka,sigurno je na nekim drogama,to je kao kad bi neko reko da su 2 Lige Evrope bolje od 1 Lige Sampiona...

Just do it,ako mozes!

pre 6 godina

Najimpresivnije je sto niko od 1969.g i R.Lejvera nije bio vlasnik sva 4GS u istom trenutku.
Sve do prosle godine.
Da je to neko od dvojca iz ove vesti uradio pricale bi se bajke i dan danas,mediji ne bi prestajali da pisu o tome,sve zahvaljujuci mocnim sponzorima od kojih se jedan narocito istice.
Ovako,culi smo za "Serena slem",a onaj drugi,mnogo vredniji,izboren u nestvarnoj konkurenciji se zagubio!

Samo kazem

pre 6 godina

Sto bih volela da NOLE pobedi Nadala u polufinalu a Rogera u finalu Vimbldona ove godine ! Da vidim onda sve strucnjake. Impresivno je ono sto rade i sto su uradili u svojoj karijeri i Rafa i Roger ali imam osecaj da je svet jedva cekao da prestane dominacija Novaka.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Ogroman sam Rafin navijač, ali ne slažem se sa Gilbertom. Federerovih 18 GS je dokaz da je najbolji svih vremena, a Nadalovih 10 na RG je dokaz da je najbolji svih vremena na šljaci i drugi najbolji igrac ikada.

Sabre

pre 6 godina

Ne, zaista nije. Ne lozite se vise, aman.. covek je specijalista za jednu podlogu, nekako je uspeo da osvoji i na drugim podlogama, makar jednom.. ali definitivno je Fedexov podvig veci. E sad, naravno, ako ga stigne po broju GS-ova a pritom osvoji jos nesto opet sem RG-a, onda mozemo da pricamo..

fantom

pre 6 godina

Neverovatno šta su sve osvojili članovi velike trojke: Rafa Nadal, Đoković i Federer. Ukupno 45 grend slemova i neverovatnih 84 mastersa. Ja mislim da se nikad neće ponoviti takva tri legendarna igrača, u isto vreme. Zato uživajmo dok još traje.

Shigman

pre 6 godina

@Just do it
Ta 4 vezana gren slema nisu bili u kalendarskoj godini tako da tvoja prica ne pije vodu. Rod Lejver je osvojio 4 slema u istoj godini, i niko osim njega to nije uradio u muskoj konkurenciji.

Ado

pre 6 godina

Tek sada zalim za onaj poraz u 1/2 od Federera I ona dva finala od Rafe koja su bila realno dobivena ,samo da se Novak nije uplasio pobjede. Pitam vas kada bi se slavila DECIMA. Znam, kad bilo da bi bilo ali jednostavno morao sam spomenuti jer mi je nesnosljivo vise velicanje svega sto nije s ovih prostora!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mali, 13. jun 2017 15:15) # Link komentara
Preporučujem (+8)Ne preporučujem (-10)

E moj mali, čuj Đokovic izgubio 2 dobijena finala od Nadala. Po ovome sto si napisao da se zaključiti da ti uopste i nisi gledao ta finala. Ako je poraz od 1:3 u oba finala "skoro" dobijen meč i ako ti je to neka utjeha, neka ti bude.

NIKI

pre 6 godina

ima jedan igrac koji ima pozitivan HEAD TO HEAD skor sa obojicom i gle cuda, obojica su sa njim odigrala najvise meceva u karijeri, tj obojici je najveci rival s obzirom da se njihovi mecevi igraju samo u zavrsnicama turnira, ima jedan igrac koji je zaradio vise novca od osvojenih turnira iako je odigrao daleko turnira manje od obojice zato sto je osvajao samo najjace turnire, ima jedan igrac koji je jedini u open eri osvojio sva 4 gren slema u nizu, taj igrac je trenutno malo u autu i nije bas najbolje ali ako se taj igrac vrati,rekordi ce padati i dalje i ova dvojica se nista nece pitati..

Neki su promašeni tokom godine, a neki tokom kalendarske godine...

pre 6 godina

(Shigman, 13. jun 2017 14:06)
Druže ajde nas mani opseisvno kompuslivnih izliva matematike ako nije problem... ostavi svoje probleme sa umom za svoja 4 zida i svoje bližnje, to je vaš krst, nas ostale poštedi. Imamo mi svoje krstove pa ih ne delimo javno sa drugima...

Nije poenta u Nole Slemu samo 4 vezana, napominjem iako mi nije jasno da sa ospesivno kompulsivinim poremećajem tebi to nije dostignuće kad su 4 VEZANA(dakle u nizu, precizno i glanatno poređani skoro prfektno ko nadalove flašice), nego je fora što su uz to što su VEZANI da je na sve različite podloge!

Inače to "nije kalendarska godina"... a kakva je godina ako se 4 vezana turnira mogu osvojiti samo u okviru jedne godine?

Sad kao ako je prelaz 2015/2016 onda to nije godina, nego je šta, 2 i po meseca?

Poštetide nas tih zapadnih i germanskih opsesivnosti preciznošću, odnosno tumačenja iste kako vama odgovara... reci ti tvom lepom ređaču flašica i češaču guz*ce i nosa i zulufa da osvoji 4 u nizu makar bilo kako! Samo da su u nizu... ko one njegove flašice...

anica

pre 6 godina

(Samo kazem, 13. jun 2017 13:48)
Impresivan je Novakov pad posle svega, i okretanje guruu i vodjenju ljubavi putem vazduha kad je trebao da daje maksimum. Covek je stao! Niko nam nije kriv, Novak dok je imao pogled lava i zelju gazio je sve pred sobom, tacno je da mu se nije bas puno paznje posvecivalo zbog toga ali bi doslo sve na svoje veruj mi, seti se samo price u periodu dominacije, mnogi teniski strucnjaci i ljudi su se klanjali Noletu e sad sto nama nikad dosta to je drugo. Novakov najjaci tenis je nedostizan i za Rafu i za Federera ali moramo da shvatimo da ima tu neku "zicu" koja mu steti i zbog koje ga ni davanje srca nije dovelo do vrha bez obzira sto je izgradio karijeru i ime na jedan castan i dostojanstven nacin, zamisli Feda i Nadala da daju srce i smaraju glupostima, najveci sampion u tenisu je Nadal, po pristupu igri i nacinu razmisljanja. Cak je i Federer malo sa oreolom belog medveda.

RF

pre 6 godina

Impresivno je i jedno i drugo kao i to da je Novak imao cetri u nizu. Tri igraca koja u smenama dominiraju od 2003 godine. Tu odmah posle njih je Marej, pa Vavrinka , mislim da bi bio i Del Potro da ga nisu omele povrede. Cilic je ipak slucajnost mada ima 1GS i 1 masters ali ipak nije njihov nivo. Ipak velika trojka je velika trojka toliko su mocni i jaci od ostalih da je to neverovatno. Evo opet Novak je malo pao RF i RN su tu, pa ce sigurno oni opet pasti iduce godine a bice Novak tu. Mladje generacije ce morati da sacekaju bar jos 2-3 godine za 1 mesto i za GS, mozda se nekome zalomi neki ali tesko. RF mozda jos godinu dana moze da igra na ovakvom nivou, kao i Rafa ( jeste mladji ali njegova igra ce opet morati da odradi svoje po pitanju njegove fizicke spreme ) a Novak ako bude zeleo jos 2-3 godine sigurno moze da igra na vrhunskom nivou.

Just do it,ako mozes!

pre 6 godina

@Just do it
Ta 4 vezana gren slema nisu bili u kalendarskoj godini tako da tvoja prica ne pije vodu. Rod Lejver je osvojio 4 slema u istoj godini, i niko osim njega to nije uradio u muskoj konkurenciji.
(Shigman, 13. jun 2017 14:06)


Gde sam ja to napisao da je Novak osvojio sva cetiri GS u istoj godini?
Lepo ti pise u mom komentaru da su u odredjenom trenurku sva 4G bila u njegovom vlasnistvu!?

Koliko ne poznajes tenis,pokazao si tvrdnjom da je R.Lejver JEDINI u muskoj konkurenciji uspeo da veze sva cetiri GS u istoj godini(kalendarskoj),odnosno dva puta(`62 i `69)!

Neces verovati,izvesni DONALD BADZ je PRVI teniser koji je to uradio i to 1938.g.
Neces verovati ni da taj covek jos uvek drzi rekord u broju uzastopno osvojenih GS titula,osvojio covek SEST TITULA zaredom!

Koliko je lako napraviti niz od 4GS pokazala je istorija.
Nikom nije uspelo posle Badza i Lejvera(dva puta) do prosle godine.

Eto,koliko TVOJ komentar pije vodu!

dejan

pre 6 godina

JEDINA PODLOGA NA KOJOJ NE POSTOJI PREDNOST DOBROG SERVISA JE SLJAKA.
SVAKI POEN SE OSVAJA NA GEOMETRIJSKI NACIN,SA MNOGO RAZMISLJANJA A PRE SVEGA SA MNOGO INTELIGENCIJE I TALENTA.NA SLJACI DOLAZI DO IZRAZAJA RAZNOVRSNOST UDARACA PA I IGRA NA MREZI..... NADAL PRAKTICNO SVIMA DAJE FORE JER IGRA BEZ SERVISA KOJI MU JE GOTOVO ZENSKI.DA NIJE BILO POVREDE U FINALU AO SA VAVRINKOM,BIO BI PRVI KOJI IMA 2 GS NA SVIM PODLOGAMA.
RAFA JE CUDO,OSTALI SU TENISERI!!!

anica

pre 6 godina

(dejan, 13. jun 2017 15:21)
Rafa je od deteta trenirao i fokusiran na sljaku, sta ti je cudno? Federer na sljaci kao krava na ledu, a na Vimbldonu milina ga gledati. Nole opet moze da se snadje na svakoj podlozi. Nadalu respekt za skor sa GOATom i RG.
Veliki teniser ali uz duzno postovanje na ostalim podlogama je los u odnosu na Federera i Novaka, bez obzira sto je osvajao i Vimbldon i US open, Nadal ima manje nedelja na prvom mestu od Federera i Novaka i nema nijedan zavrsni masters gde igra 8 najboljih. Nadal nikada nije mogao da uzme zavrsni masters zato sto se igra na betonu. Mozes da zamislis koji je uspeh imati 6(5) zavrsnih mastersa? Cak je i Marej uzeo. Samo totalne neznalice omalovazavaju masters turnire i zavrsne masterse.

svasta

pre 6 godina

@anica Ok od Nadalovih 15 GS 10 je sa sljake. Od Novakovih 12 GS( sto je manje od 15) 6 je iz Australije.
I zasto sad to vise vredi? Dodje mu na isto.1 RG =1 AO Ostalo ponovljeno vise puta. Ukupan skor 15:12
Tako da ne pricaj bezveze i daj malo postovanja.

Shigman

pre 6 godina

@Ratko
Sve je to u redu sto ti kazes, ali nemojmo izvrtati cinjenice i izvlaciti stvari iz konteksta. Novak Djokovic NIJE osvojio 4 vezana slema u jednoj godini.

dejan

pre 6 godina

Nije samo Gilbert rekao da je NADAL NAJVECI to su odavno rekli MEKINRO,NAVRATILOVA ...
LJUDI,DA LI STE SVESNI STA ZNACI BITI NEPOBEDIV U FINALIMA NA 10 ROLAND GAROSA... NIKO VISE NIKADA ,UZIVAJTE BEZ KOMPLEKSA U NAJVECEM SVIH VREMENA,RAFI NADALU !!!

Bane

pre 6 godina

A Roger je jedini osvojio 18 gs i bio preko 300 sedmica broj 1, to je najvažniji kriterij i tačka!
Rod Lejver je dvaput uradio ono što je Nole jednom, i to u kalendatskoj godini, pa je li bolji? 18 je 18!

Sinisa

pre 6 godina

Bez dileme Nadalovih 10 na Roland Garosu,najtezoj podlozi,dje svaki poen mora mukotrpno da se zaradi,igra se u tri seta,sljaka,psihicki je najteze igrati,svaki poen mora da se gradi...Beton i trava ne mogu da se uporedjuju sa sljakom...Zasto su mocni serveri nemocni na sljaci,zasto jedan Sampras nije nikad osvojio Roland Garos....Upravo se na sljaci pokaze kakav je ko teniser,servisima se ne mozes izvlaciti...Zato Federer ima jedan Rolan Garos.

crni

pre 6 godina

Ma jeste 10 je jace od 18 samo zato sto je na jednom mestu,ma nije valjda.To samo pokazuje da je Federer kompletniji od Nadala koji moze samo na sljaci jer sta je uradio na ostalim podlogama urafio je ovo mu je poslednji gren slem,njegovo je proslo ne moze vise na misice.Isto ko i ovi sto potenciraju cetri u nizu sad kao zbog toga je Novak najbolji hahaahah.Pa to je kao da ja dam tri trojke zaredom i neko drugi da 10 ali ne za redom i onda sam ja bolji.Ovaj kaze kada Nadal uzme cetiri za redom nek se javi kao da je Novak bolji od njega zbog toga,a ovaj ima 15 gren slemova.I za kraj najbolji igrac ikada je Federer 18 slemova,najvise nedelja na prvom mestu sto su dva najvaznija rekorda u tenisu a uz to jos najvise traje msm videcemo ovu dvojicu sa 36 neki se i sad raspadaju.
PS. Jos nesto sto ga odvaha od drugih je najbolja tehnika kod svih udarac i najveci teniski IQ sto pokazuje da je suvi znalac a ne da igra na fizicke adute kao neki.

Ratko

pre 6 godina

Shigman, 13. jun 2017 15:38)
sve si ti lepo objasnio i razliku između kalendarskog i ne kalendarskog GS, samo nisi objasnio kako to da niko nije uspeo još od Lejvera da zatvori krug sa 4 GS u nizu, to je rekord star 50 godina. Još na tri različite podloge za razliku od Lejvera koji je to učinio na dve tada teniske podloge. Kako jedan Federer,Sampras, Nadal, pa i Borg nisu to uspeli a uspeo je Novak Đoković? Osvajanje 4 GS u nizu je jedno od najvećih sportskih dostignuća. To je neverovatno teško ostvariti. Imaš razne interesantne stvari na internetu ako si zaista ljubitelj sporta i poznavalac tenisa pa pogledaj. Čitaj malo i edukuj se pre nego što oceniš i kažeš da je nešto tako veličanstveno po tebi nebitno. Imaš recimo GOAT listu sa procentom uspešnosti, brojem titula, rekorda, nedelja na prvom mestu, koje Đokvića UBEDLJIVO stavljaju tik iza Federera po parametru najboljeg svih vremena. Eto dao sam ti savet pa malo čitaj nije na odmet, čovek se uči dok je živ.

kme

pre 6 godina

Sve su to nagadjanja zbog momenta...Ako Federer osvoji neki sledeci slem, svi ti strucnjaci ce da se okrenu njemu, ili ako novak osvoji isto tako...Svi oni menjaju plocu kako duva vetar...

?

pre 6 godina

@dejan
Aha, najbolji su oni koji imaju servis na nivou zene. Dovoljno si sam rekao, sljaku osvaja covek koji skoro da nema servis. Za sljaku nije potreban dobar servis a samim tim ni ritern ne mora biti vrhunski. Uostalom, Nadal je 90% titula osvojio na sljaci. Sezona sljake traje 2 meseca. Dakle, covek je tokom skoro cele karijere dominirao 2 meseca, a ostatak sezone bio uglavnom sporedan igrac. Sljaka je podloga na kojoj su titule osvajali najmanje talentovani teniseri, Nadal je vrhunski teniser ali je isuvise jednostran, jer 10 od 15 GS osvojenih na jednom turniru je previse jednostrano. To je cinjenica.

nelogično

pre 6 godina

Siniša, tvoje razmišljanje je van logike.Ako je Nadal 80 % svojih dosada osvojenih titula na zemljanoj podlozi ,po tvojoj tvrdnji zahtijevnijoj od ostalih,kako je moguće da on na onim manje zahtijevnim nije toliko uspješan.Mora da je u pitanju nešto drugo ,a to drugo su spore podloge na zemljanim terenima.Treba se prisjetiti prije par godina Madrida i plave zemljane podloge na koju su bili ljuti i Nadal i Novak , ali ne zbog njene plave boje ,već zato što je ta podloga bila brža.Nadal je rekao da više neće dolaziti u Madrid ako bude plava podloga,a zapravo jeorganizatorima priprjetio da ne smije biti brza.Siniša ,zar te ne čudi što je Federer na njoj osvojio trofej ,a ne ova dvojica pomenutih.Poslednjih godina usporene su podloge sa travom i betonom ,pa opet Nadal ne osvaja titule.I još nešto ,spora podloga daje više vremena za ramišljanje teniseru ,što se ne može reći sa brzim.

svasta

pre 6 godina

@ NIKI I Gde je sad taj igrac? Sluzi za tamburanje nekada slabijim igracima i na tom mestu je samo zbog zalihe bodova koju je stekao zhvaljujuci povredama i neigranju najjacih. A da li ce se vratiti zavisi samo od toga da li ce se osloboditi gluposti u koje je zapao a koje su posledica onog: nasla se vila u cem nije bila. Tako izmedju onog
" ako se vrati" ili " kad se vrati" vise je ono "ako se vrati" . Voleli bismo ali tesko. A velicinu onih koji su se podigli treba postovati i ne osecati se odmah ugrozeno.

Filip

pre 6 godina

Rafa jedini igrac u Open eri koji u istoj kalendarskoj godini osvoji Gs na tri podloge, nista manji uspeh od Novakovih 4 za redom. 10 Rg ili 18Gs teska odluka, verovatno 10 ispred 18 jer nema Rafa samo tih 10, nego jos 5..

NS#1

pre 6 godina

@Just do it
Ta 4 vezana gren slema nisu bili u kalendarskoj godini tako da tvoja prica ne pije vodu. Rod Lejver je osvojio 4 slema u istoj godini, i niko osim njega to nije uradio u muskoj konkurenciji.
(Shigman, 13. jun 2017 14:06)

Cuj ovu legendu. Pa kakve veze sa zivotom ima sto se nesto nije desilo u kalendarskoj godini?! Sta, kao manji je uspeh? Covek je, nole, JEDINI IKADA OSVOJIO 4 G.S. ZAREDOM NA 3 RAZLICITE PODLOGE. Tacka. Pricale su se bajke da te je to gotovo nemoguce izvesti, pogotovo u zlatnoj eri, i da ce ukoliko neko od igraca velike trojke to uspe, biti smatran najboljim igracem svih vremena. Ovaj nas ih pocistio sve, uradio nemoguce i dobio naslov u pojedinim novinama sutradan i aj zdravo. Al neka. Nek' nam pune glavu najelegantnijim teniserom ikada (koja li je to kategorija u tenisu?), mladim tigrom sto je osvojio jedan Masters i najvecim borcem svih vremena koji ima toliko tikova (nazalost), da je kojim slucajem iz ovih krajeva, smejali bi mu se i pravili pakao od zivota.

Veseli šareni cvetić

pre 6 godina

Mislim da nije. Ali čovek ima pravo na svoje mišljenje.
Ja mislim da je ovo Rafaelov poslednji osvojeni grand slam. Nije isključeno da osvoji još 1 čak i 2. Ali ne vidim kako ikako može da pretekne Rodžera ili da se sa njim izjednači po broju najvećih titula. Propustio je tu šansu isto kao i Novak.
Što se tiče Novaka mislim da će on još koju grand slam titulu da okine. Ja bih volela da već ove godine to bude US Open ali kako sada stvari stoje to je vrlo malo verovatno.

Danijel

pre 6 godina

Kralj sljake jeste, s kralj tenisa zna se!! RF.
Zamislite da je bilo mastera na travi koliko ima na sljaci koliko bi mastera imao Federer.
Nadal jako malo bio na prvom mjestu prije svega!!!!

Zex

pre 6 godina

Nemoze nikako 10rg da bud veci podvig od Rodzerovih 18 koji su osvojeni na razlicitim podlogama.Nadalu odgovara sljaka sto jasno govori da je jednolican igrac koji igra losije na drugim podlogama.Federer je druga prica naravno i nas Novak pripada tom vrhu jer je on napravio veliki uspeh 4gs u nizu a od 2010 osvojio je 11gs malo li je?Nadal se godinama sprema za Rg i tu je njegov kraj.Federer i Novak su kompletniji igraci od nadala tako i to je prva istina.

?

pre 6 godina

@Sinisa
E bas si se isprosipao, kao malo ko... Na sljaci se vidi kakav je ko teniser!? Da te naucim. nesto, posto ocigledno malo znas o tenisu... Na sljaci se poeni osvajaju uglavnom na snagu tj. fizicku izdrzljivost. Najsporija je podloga pa samim tim imas vise vremena za reakciju. Na travi mnogo manje, nema tu vremena za beskonacno prebacivanje, reakcija mora biti brza jer loptice zuje pored tebe. Zato tu dolaze do izrazaja i servis i ritern. Jer lakse je riternirati na sljaci. Na travi te tesko moze izvaditi ludacko trcanje i prebacivanje do mraka. Zato i postoji toliko tenisera koji su samo na sljaci osvajali titule, na ostalim podlogama ne. To su oni manje talentovani (Brugera, Ceng, Pa cak i Kuerten). Na sljaci talenat i tenisko umece najmanje dolaze do izrazaja. Najujednacenija je brza podloga. Tu se vidi talenat. Ni prebrza ni prespora. Zbog toga se za rsni masters i igra na tvrdoj podlozi, ne na travi ili sljaci.

!

pre 6 godina

?, 13. jun 2017 15:43
Hahahahhaha,,pa ti veze nemas sa tenisom..Nemam komentar..Procitaj jos jednom,sigurno ces se nasmejati..Sljaka je podloga gde moras da pokazes sav svoj talenat i rad.U jednom poenu moras biti kadar da odigras sve udarce koji postoje u tenisu da bi dobio, od bekhend dijagonale ,paralele preko forhend dijagonale i paralele, pa onda drop sot pa lob.To sto Nadal igra sa druge strane pa ostali samo statiraju u finalu, to je druga stvar i velicina jednog Rafe.

anica

pre 6 godina

Dejane, tacno je to za sljaku sve, zahtevna teska podloga mora da se radi za svaki poen, ali budi realan, mogu i ja da kazem da je Novak GOAT ali nije, ne moze se za nikoga reci da zasluzuje to zvanje stoprocentno, jer svako od igraca ima i vrline ili mane, ali eto na osnovu ukupnog broja slemova i nedelja na prvom mestu Rodja se izdvaja, ako ne mozes da shvatis sljaku i travu, uzmi kao parametar beton. Tu se vidi sav kvalitet. Mozes da biras Dubai, Doha, AO, IW, MI, USopen, Sinsinati, Kina, Zavrsni masters.

Uroš

pre 6 godina

Upravo suprotno, 10 Nadalovih dokazuje njegovu dominaciju na jednoj vrsti podloge. Tenis nije samo RG... Kad im oduzmemo najbolju podlogu Federer ima 11 GS, a Rafa samo 5, Fedex je veći i tačka.

Dott

pre 6 godina

Po redu velicina Novakova QUATTRO STAGIONi referenca (svi GS turniri u nizu) treba da se kotira vise od njihovih navedenih ucinaka, jedino vrednije od toga je isto to, samo osvojeno u jednoj kalendarskoj godini.

Sta na to imaju reci vajni strucnjaci, medjutim ne zanima me narocito, jer znam da to ne mogu da priznaju, iza tog ostvarenja krije se ime Novaka Djokovica koji svima sa ponosom kaze da je Srbin. Pa kako dati tako veliko priznanje pripadniju jedne totalno negativne drzave, bila bi bruka za tako divan sport jel da?

Samo zato bih voleo da Novak osvoji 20 GS titula, pa nek se onda odreknu tenisa kad im do njega ocigledno nije narocito stalo, vec do krema i sepurenja po belom svetu belog sporta i visokog drustva.

Milta

pre 6 godina

Ta 4 vezana slema ne znace nista vise nego 4 osvojena grend slema u bilo kom periodu, u rasponu od npr 3 godine. Kalendarska godina ? Sta tu ima nejasno. Zna se kad pocinje i kad se zavrsava. Kad neko osvoji 4 grend slema u okviru jedne godine onda se moze o tome pricati, a Novak Djokovic to nije ucinio. Lako se praviti velikim poznavaocem tenisa u doba interneta, ukucas sta te zanima i sve imas na tacni. Nisam nigde pomenuo Dona Badza, covek igrao pre 500 godina...i sad se nasao neki pametnjakovic, proguglao i nasao taj podatak i odmah me okarakterisao kao nepoznavaoca tenisa ( a pratim ga od doba Majkla Cenga, Mihaela Stiha, Samprasa, Edberga, Lendla). I plus mi neki veliki poznavaoc daje dijagnozu opsesivno-kompulsivnog poremecaja :)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Shigman, 13. jun 2017 15:38)

Ako 4 GS u nizu ne znace nista kako ti kazes, kako to da je to poslo za rukom samo trojici tenisera do sada a tek jednom jedinom na sve tri razlicite podloge? I da je to uradio Nadal ili Federer da li bi isto tvrdio da je takav uspeh beznacajan ili bi ih kovao u zvezde ?

mali

pre 6 godina

Tek sada zalim za onaj poraz u 1/2 od Federera I ona dva finala od Rafe koja su bila realno dobivena ,samo da se Novak nije uplasio pobjede. Pitam vas kada bi se slavila DECIMA. Znam, kad bilo da bi bilo ali jednostavno morao sam spomenuti jer mi je nesnosljivo vise velicanje svega sto nije s ovih prostora!

Veseli šareni cvetić

pre 6 godina

Nikom nije uspelo posle Badza i Lejvera(dva puta) do prosle godine.

(Just do it,ako mozes!, 13. jun 2017 14:54)

Nikome to nije uspelo zato što tenis koji se igrao pre 90 i 60 godina liči na dečiju igru u poređenju sa današnjim gladijatorskim tenisom. Novakov podvig od 4 grand slama osvojena u nizu nije manji već je u stvari mnogo mnogo veći uspeh od Lejverovog, bez obzira što je ovaj to uradio dva puta u jednoj kalendarskoj godini. I tim više što je 2 puta to napravio dovoljno govori koliko je tako nešto relativno lako bilo napraviti u njegovo vreme.

Shigman

pre 6 godina

Ta 4 vezana slema ne znace nista vise nego 4 osvojena grend slema u bilo kom periodu, u rasponu od npr 3 godine. Kalendarska godina ? Sta tu ima nejasno. Zna se kad pocinje i kad se zavrsava. Kad neko osvoji 4 grend slema u okviru jedne godine onda se moze o tome pricati, a Novak Djokovic to nije ucinio. Lako se praviti velikim poznavaocem tenisa u doba interneta, ukucas sta te zanima i sve imas na tacni. Nisam nigde pomenuo Dona Badza, covek igrao pre 500 godina...i sad se nasao neki pametnjakovic, proguglao i nasao taj podatak i odmah me okarakterisao kao nepoznavaoca tenisa ( a pratim ga od doba Majkla Cenga, Mihaela Stiha, Samprasa, Edberga, Lendla). I plus mi neki veliki poznavaoc daje dijagnozu opsesivno-kompulsivnog poremecaja :)

...o vas Nolo ili Noloa

pre 6 godina

Ako se dodele koeficijenti GS turnirima

W=1.5
USO=1.25
RG=1.25
AO=1

Federer 7×1.5+5×1.25+5×1+1×1.25=23
Rafa 2×1.5+10×1.25+2×1.25+1×1=19
Nolo 6×1+3×1.5+2×1.25+1×1.25=14.25
Sampras 7×1.5+5×1.25+2×1=18.75

Kako god okreneš Rođa bolji od Rafe čak je i Pit skoro isti kao Rafa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šljaka je za radnike, 13. jun 2017 18:20) # Link komentara
Pozdravlja vas Nolo.

Svojeglava

pre 6 godina

Cuj ovu legendu. Pa kakve veze sa zivotom ima sto se nesto nije desilo u kalendarskoj godini?! Sta, kao manji je uspeh? Covek je, nole, JEDINI IKADA OSVOJIO 4 G.S. ZAREDOM NA 3 RAZLICITE PODLOGE. Tacka. Pricale su se bajke da te je to gotovo nemoguce izvesti, pogotovo u zlatnoj eri, i da ce ukoliko neko od igraca velike trojke to uspe, biti smatran najboljim igracem svih vremena. Ovaj nas ih pocistio sve, uradio nemoguce i dobio naslov u pojedinim novinama sutradan i aj zdravo. Al neka. Nek' nam pune glavu najelegantnijim teniserom ikada (koja li je to kategorija u tenisu?), mladim tigrom sto je osvojio jedan Masters i najvecim borcem svih vremena koji ima toliko tikova (nazalost), da je kojim slucajem iz ovih krajeva, smejali bi mu se i pravili pakao od zivota.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NS#1, 13. jun 2017 18:15)

TAKO JE BRE! Poljubila bih te da mogu.

BeKo

pre 6 godina

Rod Lejver ima 11 priznatih GS titula (2 puta kalendarski GS 62,69) + 8 pro slam titula kao profesionalac kad mu je bilo zabranjeno(63-67 a 67 pro grand slam) da se takmiči sa amaterima (dozvoljeno mu početkom open ere 1968) + 5 Dejvis kup trofeja+ 9 GS u dublu+4 GS u mix dublu+ 200 ukupno osvojenih turnira(ATP priznaje 52)+22 osvojena u jednoj sezoni (62)....

Šljaka je za radnike

pre 6 godina

Ako se dodele koeficijenti GS turnirima

W=1.5
USO=1.25
RG=1.25
AO=1

Federer 7×1.5+5×1.25+5×1+1×1.25=23
Rafa 2×1.5+10×1.25+2×1.25+1×1=19
Nolo 6×1+3×1.5+2×1.25+1×1.25=14.25
Sampras 7×1.5+5×1.25+2×1=18.75

Kako god okreneš Rođa bolji od Rafe čak je i Pit skoro isti kao Rafa.

SoLiLaC

pre 6 godina

Svaka cast Nadalu posle Novaka moj omiljeni teniser ali dzabe i jos 10 RG da osvoji opet ce miljenik zapada Federer biti najbolji svih vremena. Setimo se zadnjeg finala novaka i rodje na US Openu kada publika samo sto nije uskakala na teren nebi li rodja pobedio ali nije im vredelo nisu nikad mogli da se pomire sa tim da novak bio bolji u mnogim finalima.

Lepi

pre 6 godina

Sta je to Novak osvojio dok su Nadal I Rafa bili povredjeni? Kada su gubili od njega a bili su stari I povredjeni, sto su igrali? Ali hajde da ponovimo jednu laz 100 puta, pa ce na kraju biti istina, federe nije igrao RG a u sportskoj stampi ga je bilo kao da igra. Novak je osvojio 4 GS u nizu a Rafa 10 RG I opet se vise pisalo o RF u oba slucaja I objasnjavalo plebsu zasto je on najbolji. Platili smo, just do it.

?

pre 6 godina

@dejan
Najveci svih vremena je Rodzer Federer. Niko od pomenutih nije rekao da je Nadal ispred njega. Lepo je osvajati jedan GS 10 puta, ali malo manje lepo kada na ostala 3 imas samo 5 titula.Kada bude imao vise GS, duze bio prvi na svetu, kada ne bude imao samo 5 GS van sljake, onda moze da se prica. Do tada, neka se trudi da zadrzi drugo mesto. Posto bi Nolo mogao da ga smeni na toj poziciji, ukoliko bi nekim cudom uzeo jos 3 GS. Ima duplo vise nedelja na prvom mestu...

anica

pre 6 godina

(Šljaka je za radnike, 13. jun 2017 18:20)
Nije sramota sljakati, sramota je davati koeficijente onima koji nisu ni omirisali sljaku...kompleksasu isfrustrirani!

Shigman

pre 6 godina

@NS#1
Majstore, legendo, niko ovde ne omalovazava Novaka Djokovica i njegov uspeh. Samo stvari treba sagledati kakve jesu i nazvati ih pravim imenom, a cinjenica je da Novak Djokovic nije uradio ono sto vi tvrdite da jeste. On nije osvojio 4 velika turnira u istoj godini, a i da jeste, opet ne bi bio blizu Rodzera Federera.

zainteresovani

pre 6 godina

@fantom

Kaze druze da uzivamo u igrama I rivalitetu 3 najveca teniseka dok jos traje! I mnogi drugi to stalno pominju.
Ajde sada ti meni reci kako ja da uzivam u igri jednog od njih kome se vise ne igra? Koji moze da izgubi od svakog tenisera danasnjice jel mu igra vise nije za uzivanje u gledanju. Kako kada se za Vimbldon sprema na travnatim terenima zvezdinog stadiona gledajuci Vels I slusajuci Kikija! Kazi mi kako jos uvek da uzivam? Pretpostavljam da znas na koga mislim?

Ako ne znas, pogledaj u boks I znaces da je njegov kada vidis guru I brata.
Pozdrav!

dejan

pre 6 godina

Samo za NEVERNE TOME...CISTO ZA PODSETNIK !

http://sport.blic.rs/tenis/mekinro-zaboravite-ovaj-poraz-od-darsisa-nadal-je-najbolji-teniser-svih-vremena/n3r29c7

Samo kazem

pre 6 godina

Sto bih volela da NOLE pobedi Nadala u polufinalu a Rogera u finalu Vimbldona ove godine ! Da vidim onda sve strucnjake. Impresivno je ono sto rade i sto su uradili u svojoj karijeri i Rafa i Roger ali imam osecaj da je svet jedva cekao da prestane dominacija Novaka.

Rodžer Federer-Nikad ne otpisujte Kralja

pre 6 godina

Izem ti ja strucnjaka,sigurno je na nekim drogama,to je kao kad bi neko reko da su 2 Lige Evrope bolje od 1 Lige Sampiona...

Just do it,ako mozes!

pre 6 godina

Najimpresivnije je sto niko od 1969.g i R.Lejvera nije bio vlasnik sva 4GS u istom trenutku.
Sve do prosle godine.
Da je to neko od dvojca iz ove vesti uradio pricale bi se bajke i dan danas,mediji ne bi prestajali da pisu o tome,sve zahvaljujuci mocnim sponzorima od kojih se jedan narocito istice.
Ovako,culi smo za "Serena slem",a onaj drugi,mnogo vredniji,izboren u nestvarnoj konkurenciji se zagubio!

Shigman

pre 6 godina

@Just do it
Ta 4 vezana gren slema nisu bili u kalendarskoj godini tako da tvoja prica ne pije vodu. Rod Lejver je osvojio 4 slema u istoj godini, i niko osim njega to nije uradio u muskoj konkurenciji.

NIKI

pre 6 godina

ima jedan igrac koji ima pozitivan HEAD TO HEAD skor sa obojicom i gle cuda, obojica su sa njim odigrala najvise meceva u karijeri, tj obojici je najveci rival s obzirom da se njihovi mecevi igraju samo u zavrsnicama turnira, ima jedan igrac koji je zaradio vise novca od osvojenih turnira iako je odigrao daleko turnira manje od obojice zato sto je osvajao samo najjace turnire, ima jedan igrac koji je jedini u open eri osvojio sva 4 gren slema u nizu, taj igrac je trenutno malo u autu i nije bas najbolje ali ako se taj igrac vrati,rekordi ce padati i dalje i ova dvojica se nista nece pitati..

Sinisa

pre 6 godina

Bez dileme Nadalovih 10 na Roland Garosu,najtezoj podlozi,dje svaki poen mora mukotrpno da se zaradi,igra se u tri seta,sljaka,psihicki je najteze igrati,svaki poen mora da se gradi...Beton i trava ne mogu da se uporedjuju sa sljakom...Zasto su mocni serveri nemocni na sljaci,zasto jedan Sampras nije nikad osvojio Roland Garos....Upravo se na sljaci pokaze kakav je ko teniser,servisima se ne mozes izvlaciti...Zato Federer ima jedan Rolan Garos.

Sabre

pre 6 godina

Ne, zaista nije. Ne lozite se vise, aman.. covek je specijalista za jednu podlogu, nekako je uspeo da osvoji i na drugim podlogama, makar jednom.. ali definitivno je Fedexov podvig veci. E sad, naravno, ako ga stigne po broju GS-ova a pritom osvoji jos nesto opet sem RG-a, onda mozemo da pricamo..

dejan

pre 6 godina

JEDINA PODLOGA NA KOJOJ NE POSTOJI PREDNOST DOBROG SERVISA JE SLJAKA.
SVAKI POEN SE OSVAJA NA GEOMETRIJSKI NACIN,SA MNOGO RAZMISLJANJA A PRE SVEGA SA MNOGO INTELIGENCIJE I TALENTA.NA SLJACI DOLAZI DO IZRAZAJA RAZNOVRSNOST UDARACA PA I IGRA NA MREZI..... NADAL PRAKTICNO SVIMA DAJE FORE JER IGRA BEZ SERVISA KOJI MU JE GOTOVO ZENSKI.DA NIJE BILO POVREDE U FINALU AO SA VAVRINKOM,BIO BI PRVI KOJI IMA 2 GS NA SVIM PODLOGAMA.
RAFA JE CUDO,OSTALI SU TENISERI!!!

dejan

pre 6 godina

Nije samo Gilbert rekao da je NADAL NAJVECI to su odavno rekli MEKINRO,NAVRATILOVA ...
LJUDI,DA LI STE SVESNI STA ZNACI BITI NEPOBEDIV U FINALIMA NA 10 ROLAND GAROSA... NIKO VISE NIKADA ,UZIVAJTE BEZ KOMPLEKSA U NAJVECEM SVIH VREMENA,RAFI NADALU !!!

Neki su promašeni tokom godine, a neki tokom kalendarske godine...

pre 6 godina

(Shigman, 13. jun 2017 14:06)
Druže ajde nas mani opseisvno kompuslivnih izliva matematike ako nije problem... ostavi svoje probleme sa umom za svoja 4 zida i svoje bližnje, to je vaš krst, nas ostale poštedi. Imamo mi svoje krstove pa ih ne delimo javno sa drugima...

Nije poenta u Nole Slemu samo 4 vezana, napominjem iako mi nije jasno da sa ospesivno kompulsivinim poremećajem tebi to nije dostignuće kad su 4 VEZANA(dakle u nizu, precizno i glanatno poređani skoro prfektno ko nadalove flašice), nego je fora što su uz to što su VEZANI da je na sve različite podloge!

Inače to "nije kalendarska godina"... a kakva je godina ako se 4 vezana turnira mogu osvojiti samo u okviru jedne godine?

Sad kao ako je prelaz 2015/2016 onda to nije godina, nego je šta, 2 i po meseca?

Poštetide nas tih zapadnih i germanskih opsesivnosti preciznošću, odnosno tumačenja iste kako vama odgovara... reci ti tvom lepom ređaču flašica i češaču guz*ce i nosa i zulufa da osvoji 4 u nizu makar bilo kako! Samo da su u nizu... ko one njegove flašice...

Shigman

pre 6 godina

Ta 4 vezana slema ne znace nista vise nego 4 osvojena grend slema u bilo kom periodu, u rasponu od npr 3 godine. Kalendarska godina ? Sta tu ima nejasno. Zna se kad pocinje i kad se zavrsava. Kad neko osvoji 4 grend slema u okviru jedne godine onda se moze o tome pricati, a Novak Djokovic to nije ucinio. Lako se praviti velikim poznavaocem tenisa u doba interneta, ukucas sta te zanima i sve imas na tacni. Nisam nigde pomenuo Dona Badza, covek igrao pre 500 godina...i sad se nasao neki pametnjakovic, proguglao i nasao taj podatak i odmah me okarakterisao kao nepoznavaoca tenisa ( a pratim ga od doba Majkla Cenga, Mihaela Stiha, Samprasa, Edberga, Lendla). I plus mi neki veliki poznavaoc daje dijagnozu opsesivno-kompulsivnog poremecaja :)

mali

pre 6 godina

Tek sada zalim za onaj poraz u 1/2 od Federera I ona dva finala od Rafe koja su bila realno dobivena ,samo da se Novak nije uplasio pobjede. Pitam vas kada bi se slavila DECIMA. Znam, kad bilo da bi bilo ali jednostavno morao sam spomenuti jer mi je nesnosljivo vise velicanje svega sto nije s ovih prostora!

Ratko

pre 6 godina

Shigman, 13. jun 2017 15:38)
sve si ti lepo objasnio i razliku između kalendarskog i ne kalendarskog GS, samo nisi objasnio kako to da niko nije uspeo još od Lejvera da zatvori krug sa 4 GS u nizu, to je rekord star 50 godina. Još na tri različite podloge za razliku od Lejvera koji je to učinio na dve tada teniske podloge. Kako jedan Federer,Sampras, Nadal, pa i Borg nisu to uspeli a uspeo je Novak Đoković? Osvajanje 4 GS u nizu je jedno od najvećih sportskih dostignuća. To je neverovatno teško ostvariti. Imaš razne interesantne stvari na internetu ako si zaista ljubitelj sporta i poznavalac tenisa pa pogledaj. Čitaj malo i edukuj se pre nego što oceniš i kažeš da je nešto tako veličanstveno po tebi nebitno. Imaš recimo GOAT listu sa procentom uspešnosti, brojem titula, rekorda, nedelja na prvom mestu, koje Đokvića UBEDLJIVO stavljaju tik iza Federera po parametru najboljeg svih vremena. Eto dao sam ti savet pa malo čitaj nije na odmet, čovek se uči dok je živ.

Filip

pre 6 godina

Rafa jedini igrac u Open eri koji u istoj kalendarskoj godini osvoji Gs na tri podloge, nista manji uspeh od Novakovih 4 za redom. 10 Rg ili 18Gs teska odluka, verovatno 10 ispred 18 jer nema Rafa samo tih 10, nego jos 5..

Šljaka je za radnike

pre 6 godina

Ako se dodele koeficijenti GS turnirima

W=1.5
USO=1.25
RG=1.25
AO=1

Federer 7×1.5+5×1.25+5×1+1×1.25=23
Rafa 2×1.5+10×1.25+2×1.25+1×1=19
Nolo 6×1+3×1.5+2×1.25+1×1.25=14.25
Sampras 7×1.5+5×1.25+2×1=18.75

Kako god okreneš Rođa bolji od Rafe čak je i Pit skoro isti kao Rafa.

?

pre 6 godina

@dejan
Najveci svih vremena je Rodzer Federer. Niko od pomenutih nije rekao da je Nadal ispred njega. Lepo je osvajati jedan GS 10 puta, ali malo manje lepo kada na ostala 3 imas samo 5 titula.Kada bude imao vise GS, duze bio prvi na svetu, kada ne bude imao samo 5 GS van sljake, onda moze da se prica. Do tada, neka se trudi da zadrzi drugo mesto. Posto bi Nolo mogao da ga smeni na toj poziciji, ukoliko bi nekim cudom uzeo jos 3 GS. Ima duplo vise nedelja na prvom mestu...

crni

pre 6 godina

Ma jeste 10 je jace od 18 samo zato sto je na jednom mestu,ma nije valjda.To samo pokazuje da je Federer kompletniji od Nadala koji moze samo na sljaci jer sta je uradio na ostalim podlogama urafio je ovo mu je poslednji gren slem,njegovo je proslo ne moze vise na misice.Isto ko i ovi sto potenciraju cetri u nizu sad kao zbog toga je Novak najbolji hahaahah.Pa to je kao da ja dam tri trojke zaredom i neko drugi da 10 ali ne za redom i onda sam ja bolji.Ovaj kaze kada Nadal uzme cetiri za redom nek se javi kao da je Novak bolji od njega zbog toga,a ovaj ima 15 gren slemova.I za kraj najbolji igrac ikada je Federer 18 slemova,najvise nedelja na prvom mestu sto su dva najvaznija rekorda u tenisu a uz to jos najvise traje msm videcemo ovu dvojicu sa 36 neki se i sad raspadaju.
PS. Jos nesto sto ga odvaha od drugih je najbolja tehnika kod svih udarac i najveci teniski IQ sto pokazuje da je suvi znalac a ne da igra na fizicke adute kao neki.

anica

pre 6 godina

Evo upravo ove nedelje se igra Stutgart kad je Rafa podigao pehar i osvojio zelenog medu, smejali su se mnogi ovde i govorili kako nema nista od njega.
Federer se salje 6 godina u penziju i vise( i ja sam ga slala), a velika je verovatnoca da ce uzeti Vimbldon, jer se posebno naspanovao za isti.
Mislim da se ovo ne moze porediti, on je teniser sa najvise slemova, a opet jedva uzeo RG, dok je Rafa uzeo 10RG i zna se da je kralj sljake, oseca se kao kod kuce na ovoj podlozi, Federer ima 7WB, najvise nedelja na prvom mestu, Novak 6 AO, vezao 4 slema, najjaca sezona u istoriji, dominacija kakvu je Nole imao u ovom sportu je neverovatna...sve su to impresivne karijere tri najveca igraca u istoriji. Ono sto je jos fascinantnije jeste da su se svi borili u direktnim okrsajima(dobro de, kod Rodje malo drugacija situacija ali oprosteno) ukupno 45 slemova, to je 11 godina u njihovim rukama...i onda se nadje neko nesto da kaze, i pominje Samprasa Borga i ostale. Mastersi takodje ukupno osvojili 83.

Veseli šareni cvetić

pre 6 godina

Mislim da nije. Ali čovek ima pravo na svoje mišljenje.
Ja mislim da je ovo Rafaelov poslednji osvojeni grand slam. Nije isključeno da osvoji još 1 čak i 2. Ali ne vidim kako ikako može da pretekne Rodžera ili da se sa njim izjednači po broju najvećih titula. Propustio je tu šansu isto kao i Novak.
Što se tiče Novaka mislim da će on još koju grand slam titulu da okine. Ja bih volela da već ove godine to bude US Open ali kako sada stvari stoje to je vrlo malo verovatno.

SoLiLaC

pre 6 godina

Svaka cast Nadalu posle Novaka moj omiljeni teniser ali dzabe i jos 10 RG da osvoji opet ce miljenik zapada Federer biti najbolji svih vremena. Setimo se zadnjeg finala novaka i rodje na US Openu kada publika samo sto nije uskakala na teren nebi li rodja pobedio ali nije im vredelo nisu nikad mogli da se pomire sa tim da novak bio bolji u mnogim finalima.

Danilo

pre 6 godina

Veliki sam fan Rafe, posle Noleta moj broj 2. i ovih njegovi 10 turnira zaista je neverovatno.
Ipak, poređenje sa Fedexovih 18 GS-ova jeste imbecilno?!
Fedexovih 18 GS-ova je bez konkurencije najveće dostignuće u muškom tenisu, a sve ostalo- broj nedelja na 1. mestu, osvojeni Mastersi, odnos pobeda i porazam osvojeni ukupni turniri- je u drugoj,trećoj ili petoj koloni.
Pošto mi Fedex nikako nije mio, mogu samo da se nadam da će Rafa ili Nole osvojiti tih 18 titula.

?

pre 6 godina

@Sinisa
E bas si se isprosipao, kao malo ko... Na sljaci se vidi kakav je ko teniser!? Da te naucim. nesto, posto ocigledno malo znas o tenisu... Na sljaci se poeni osvajaju uglavnom na snagu tj. fizicku izdrzljivost. Najsporija je podloga pa samim tim imas vise vremena za reakciju. Na travi mnogo manje, nema tu vremena za beskonacno prebacivanje, reakcija mora biti brza jer loptice zuje pored tebe. Zato tu dolaze do izrazaja i servis i ritern. Jer lakse je riternirati na sljaci. Na travi te tesko moze izvaditi ludacko trcanje i prebacivanje do mraka. Zato i postoji toliko tenisera koji su samo na sljaci osvajali titule, na ostalim podlogama ne. To su oni manje talentovani (Brugera, Ceng, Pa cak i Kuerten). Na sljaci talenat i tenisko umece najmanje dolaze do izrazaja. Najujednacenija je brza podloga. Tu se vidi talenat. Ni prebrza ni prespora. Zbog toga se za rsni masters i igra na tvrdoj podlozi, ne na travi ili sljaci.

RF

pre 6 godina

Impresivno je i jedno i drugo kao i to da je Novak imao cetri u nizu. Tri igraca koja u smenama dominiraju od 2003 godine. Tu odmah posle njih je Marej, pa Vavrinka , mislim da bi bio i Del Potro da ga nisu omele povrede. Cilic je ipak slucajnost mada ima 1GS i 1 masters ali ipak nije njihov nivo. Ipak velika trojka je velika trojka toliko su mocni i jaci od ostalih da je to neverovatno. Evo opet Novak je malo pao RF i RN su tu, pa ce sigurno oni opet pasti iduce godine a bice Novak tu. Mladje generacije ce morati da sacekaju bar jos 2-3 godine za 1 mesto i za GS, mozda se nekome zalomi neki ali tesko. RF mozda jos godinu dana moze da igra na ovakvom nivou, kao i Rafa ( jeste mladji ali njegova igra ce opet morati da odradi svoje po pitanju njegove fizicke spreme ) a Novak ako bude zeleo jos 2-3 godine sigurno moze da igra na vrhunskom nivou.

Danijel

pre 6 godina

Kralj sljake jeste, s kralj tenisa zna se!! RF.
Zamislite da je bilo mastera na travi koliko ima na sljaci koliko bi mastera imao Federer.
Nadal jako malo bio na prvom mjestu prije svega!!!!

Zex

pre 6 godina

Nemoze nikako 10rg da bud veci podvig od Rodzerovih 18 koji su osvojeni na razlicitim podlogama.Nadalu odgovara sljaka sto jasno govori da je jednolican igrac koji igra losije na drugim podlogama.Federer je druga prica naravno i nas Novak pripada tom vrhu jer je on napravio veliki uspeh 4gs u nizu a od 2010 osvojio je 11gs malo li je?Nadal se godinama sprema za Rg i tu je njegov kraj.Federer i Novak su kompletniji igraci od nadala tako i to je prva istina.

!

pre 6 godina

?, 13. jun 2017 15:43
Hahahahhaha,,pa ti veze nemas sa tenisom..Nemam komentar..Procitaj jos jednom,sigurno ces se nasmejati..Sljaka je podloga gde moras da pokazes sav svoj talenat i rad.U jednom poenu moras biti kadar da odigras sve udarce koji postoje u tenisu da bi dobio, od bekhend dijagonale ,paralele preko forhend dijagonale i paralele, pa onda drop sot pa lob.To sto Nadal igra sa druge strane pa ostali samo statiraju u finalu, to je druga stvar i velicina jednog Rafe.

NS#1

pre 6 godina

@Just do it
Ta 4 vezana gren slema nisu bili u kalendarskoj godini tako da tvoja prica ne pije vodu. Rod Lejver je osvojio 4 slema u istoj godini, i niko osim njega to nije uradio u muskoj konkurenciji.
(Shigman, 13. jun 2017 14:06)

Cuj ovu legendu. Pa kakve veze sa zivotom ima sto se nesto nije desilo u kalendarskoj godini?! Sta, kao manji je uspeh? Covek je, nole, JEDINI IKADA OSVOJIO 4 G.S. ZAREDOM NA 3 RAZLICITE PODLOGE. Tacka. Pricale su se bajke da te je to gotovo nemoguce izvesti, pogotovo u zlatnoj eri, i da ce ukoliko neko od igraca velike trojke to uspe, biti smatran najboljim igracem svih vremena. Ovaj nas ih pocistio sve, uradio nemoguce i dobio naslov u pojedinim novinama sutradan i aj zdravo. Al neka. Nek' nam pune glavu najelegantnijim teniserom ikada (koja li je to kategorija u tenisu?), mladim tigrom sto je osvojio jedan Masters i najvecim borcem svih vremena koji ima toliko tikova (nazalost), da je kojim slucajem iz ovih krajeva, smejali bi mu se i pravili pakao od zivota.

Svojeglava

pre 6 godina

Cuj ovu legendu. Pa kakve veze sa zivotom ima sto se nesto nije desilo u kalendarskoj godini?! Sta, kao manji je uspeh? Covek je, nole, JEDINI IKADA OSVOJIO 4 G.S. ZAREDOM NA 3 RAZLICITE PODLOGE. Tacka. Pricale su se bajke da te je to gotovo nemoguce izvesti, pogotovo u zlatnoj eri, i da ce ukoliko neko od igraca velike trojke to uspe, biti smatran najboljim igracem svih vremena. Ovaj nas ih pocistio sve, uradio nemoguce i dobio naslov u pojedinim novinama sutradan i aj zdravo. Al neka. Nek' nam pune glavu najelegantnijim teniserom ikada (koja li je to kategorija u tenisu?), mladim tigrom sto je osvojio jedan Masters i najvecim borcem svih vremena koji ima toliko tikova (nazalost), da je kojim slucajem iz ovih krajeva, smejali bi mu se i pravili pakao od zivota.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NS#1, 13. jun 2017 18:15)

TAKO JE BRE! Poljubila bih te da mogu.

anica

pre 6 godina

(dejan, 13. jun 2017 15:21)
Rafa je od deteta trenirao i fokusiran na sljaku, sta ti je cudno? Federer na sljaci kao krava na ledu, a na Vimbldonu milina ga gledati. Nole opet moze da se snadje na svakoj podlozi. Nadalu respekt za skor sa GOATom i RG.
Veliki teniser ali uz duzno postovanje na ostalim podlogama je los u odnosu na Federera i Novaka, bez obzira sto je osvajao i Vimbldon i US open, Nadal ima manje nedelja na prvom mestu od Federera i Novaka i nema nijedan zavrsni masters gde igra 8 najboljih. Nadal nikada nije mogao da uzme zavrsni masters zato sto se igra na betonu. Mozes da zamislis koji je uspeh imati 6(5) zavrsnih mastersa? Cak je i Marej uzeo. Samo totalne neznalice omalovazavaju masters turnire i zavrsne masterse.

Milta

pre 6 godina

Ta 4 vezana slema ne znace nista vise nego 4 osvojena grend slema u bilo kom periodu, u rasponu od npr 3 godine. Kalendarska godina ? Sta tu ima nejasno. Zna se kad pocinje i kad se zavrsava. Kad neko osvoji 4 grend slema u okviru jedne godine onda se moze o tome pricati, a Novak Djokovic to nije ucinio. Lako se praviti velikim poznavaocem tenisa u doba interneta, ukucas sta te zanima i sve imas na tacni. Nisam nigde pomenuo Dona Badza, covek igrao pre 500 godina...i sad se nasao neki pametnjakovic, proguglao i nasao taj podatak i odmah me okarakterisao kao nepoznavaoca tenisa ( a pratim ga od doba Majkla Cenga, Mihaela Stiha, Samprasa, Edberga, Lendla). I plus mi neki veliki poznavaoc daje dijagnozu opsesivno-kompulsivnog poremecaja :)
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Shigman, 13. jun 2017 15:38)

Ako 4 GS u nizu ne znace nista kako ti kazes, kako to da je to poslo za rukom samo trojici tenisera do sada a tek jednom jedinom na sve tri razlicite podloge? I da je to uradio Nadal ili Federer da li bi isto tvrdio da je takav uspeh beznacajan ili bi ih kovao u zvezde ?

anica

pre 6 godina

(Samo kazem, 13. jun 2017 13:48)
Impresivan je Novakov pad posle svega, i okretanje guruu i vodjenju ljubavi putem vazduha kad je trebao da daje maksimum. Covek je stao! Niko nam nije kriv, Novak dok je imao pogled lava i zelju gazio je sve pred sobom, tacno je da mu se nije bas puno paznje posvecivalo zbog toga ali bi doslo sve na svoje veruj mi, seti se samo price u periodu dominacije, mnogi teniski strucnjaci i ljudi su se klanjali Noletu e sad sto nama nikad dosta to je drugo. Novakov najjaci tenis je nedostizan i za Rafu i za Federera ali moramo da shvatimo da ima tu neku "zicu" koja mu steti i zbog koje ga ni davanje srca nije dovelo do vrha bez obzira sto je izgradio karijeru i ime na jedan castan i dostojanstven nacin, zamisli Feda i Nadala da daju srce i smaraju glupostima, najveci sampion u tenisu je Nadal, po pristupu igri i nacinu razmisljanja. Cak je i Federer malo sa oreolom belog medveda.

Veseli šareni cvetić

pre 6 godina

Nikom nije uspelo posle Badza i Lejvera(dva puta) do prosle godine.

(Just do it,ako mozes!, 13. jun 2017 14:54)

Nikome to nije uspelo zato što tenis koji se igrao pre 90 i 60 godina liči na dečiju igru u poređenju sa današnjim gladijatorskim tenisom. Novakov podvig od 4 grand slama osvojena u nizu nije manji već je u stvari mnogo mnogo veći uspeh od Lejverovog, bez obzira što je ovaj to uradio dva puta u jednoj kalendarskoj godini. I tim više što je 2 puta to napravio dovoljno govori koliko je tako nešto relativno lako bilo napraviti u njegovo vreme.

Shigman

pre 6 godina

@Ratko
Sve je to u redu sto ti kazes, ali nemojmo izvrtati cinjenice i izvlaciti stvari iz konteksta. Novak Djokovic NIJE osvojio 4 vezana slema u jednoj godini.

Lepi

pre 6 godina

Sta je to Novak osvojio dok su Nadal I Rafa bili povredjeni? Kada su gubili od njega a bili su stari I povredjeni, sto su igrali? Ali hajde da ponovimo jednu laz 100 puta, pa ce na kraju biti istina, federe nije igrao RG a u sportskoj stampi ga je bilo kao da igra. Novak je osvojio 4 GS u nizu a Rafa 10 RG I opet se vise pisalo o RF u oba slucaja I objasnjavalo plebsu zasto je on najbolji. Platili smo, just do it.

Shigman

pre 6 godina

@NS#1
Majstore, legendo, niko ovde ne omalovazava Novaka Djokovica i njegov uspeh. Samo stvari treba sagledati kakve jesu i nazvati ih pravim imenom, a cinjenica je da Novak Djokovic nije uradio ono sto vi tvrdite da jeste. On nije osvojio 4 velika turnira u istoj godini, a i da jeste, opet ne bi bio blizu Rodzera Federera.

Just do it,ako mozes!

pre 6 godina

@Just do it
Ta 4 vezana gren slema nisu bili u kalendarskoj godini tako da tvoja prica ne pije vodu. Rod Lejver je osvojio 4 slema u istoj godini, i niko osim njega to nije uradio u muskoj konkurenciji.
(Shigman, 13. jun 2017 14:06)


Gde sam ja to napisao da je Novak osvojio sva cetiri GS u istoj godini?
Lepo ti pise u mom komentaru da su u odredjenom trenurku sva 4G bila u njegovom vlasnistvu!?

Koliko ne poznajes tenis,pokazao si tvrdnjom da je R.Lejver JEDINI u muskoj konkurenciji uspeo da veze sva cetiri GS u istoj godini(kalendarskoj),odnosno dva puta(`62 i `69)!

Neces verovati,izvesni DONALD BADZ je PRVI teniser koji je to uradio i to 1938.g.
Neces verovati ni da taj covek jos uvek drzi rekord u broju uzastopno osvojenih GS titula,osvojio covek SEST TITULA zaredom!

Koliko je lako napraviti niz od 4GS pokazala je istorija.
Nikom nije uspelo posle Badza i Lejvera(dva puta) do prosle godine.

Eto,koliko TVOJ komentar pije vodu!

nelogično

pre 6 godina

Siniša, tvoje razmišljanje je van logike.Ako je Nadal 80 % svojih dosada osvojenih titula na zemljanoj podlozi ,po tvojoj tvrdnji zahtijevnijoj od ostalih,kako je moguće da on na onim manje zahtijevnim nije toliko uspješan.Mora da je u pitanju nešto drugo ,a to drugo su spore podloge na zemljanim terenima.Treba se prisjetiti prije par godina Madrida i plave zemljane podloge na koju su bili ljuti i Nadal i Novak , ali ne zbog njene plave boje ,već zato što je ta podloga bila brža.Nadal je rekao da više neće dolaziti u Madrid ako bude plava podloga,a zapravo jeorganizatorima priprjetio da ne smije biti brza.Siniša ,zar te ne čudi što je Federer na njoj osvojio trofej ,a ne ova dvojica pomenutih.Poslednjih godina usporene su podloge sa travom i betonom ,pa opet Nadal ne osvaja titule.I još nešto ,spora podloga daje više vremena za ramišljanje teniseru ,što se ne može reći sa brzim.

...o vas Nolo ili Noloa

pre 6 godina

Ako se dodele koeficijenti GS turnirima

W=1.5
USO=1.25
RG=1.25
AO=1

Federer 7×1.5+5×1.25+5×1+1×1.25=23
Rafa 2×1.5+10×1.25+2×1.25+1×1=19
Nolo 6×1+3×1.5+2×1.25+1×1.25=14.25
Sampras 7×1.5+5×1.25+2×1=18.75

Kako god okreneš Rođa bolji od Rafe čak je i Pit skoro isti kao Rafa.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Šljaka je za radnike, 13. jun 2017 18:20) # Link komentara
Pozdravlja vas Nolo.

dejan

pre 6 godina

Samo za NEVERNE TOME...CISTO ZA PODSETNIK !

http://sport.blic.rs/tenis/mekinro-zaboravite-ovaj-poraz-od-darsisa-nadal-je-najbolji-teniser-svih-vremena/n3r29c7

Ado

pre 6 godina

Tek sada zalim za onaj poraz u 1/2 od Federera I ona dva finala od Rafe koja su bila realno dobivena ,samo da se Novak nije uplasio pobjede. Pitam vas kada bi se slavila DECIMA. Znam, kad bilo da bi bilo ali jednostavno morao sam spomenuti jer mi je nesnosljivo vise velicanje svega sto nije s ovih prostora!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mali, 13. jun 2017 15:15) # Link komentara
Preporučujem (+8)Ne preporučujem (-10)

E moj mali, čuj Đokovic izgubio 2 dobijena finala od Nadala. Po ovome sto si napisao da se zaključiti da ti uopste i nisi gledao ta finala. Ako je poraz od 1:3 u oba finala "skoro" dobijen meč i ako ti je to neka utjeha, neka ti bude.

svasta

pre 6 godina

@anica Ok od Nadalovih 15 GS 10 je sa sljake. Od Novakovih 12 GS( sto je manje od 15) 6 je iz Australije.
I zasto sad to vise vredi? Dodje mu na isto.1 RG =1 AO Ostalo ponovljeno vise puta. Ukupan skor 15:12
Tako da ne pricaj bezveze i daj malo postovanja.

Dott

pre 6 godina

Po redu velicina Novakova QUATTRO STAGIONi referenca (svi GS turniri u nizu) treba da se kotira vise od njihovih navedenih ucinaka, jedino vrednije od toga je isto to, samo osvojeno u jednoj kalendarskoj godini.

Sta na to imaju reci vajni strucnjaci, medjutim ne zanima me narocito, jer znam da to ne mogu da priznaju, iza tog ostvarenja krije se ime Novaka Djokovica koji svima sa ponosom kaze da je Srbin. Pa kako dati tako veliko priznanje pripadniju jedne totalno negativne drzave, bila bi bruka za tako divan sport jel da?

Samo zato bih voleo da Novak osvoji 20 GS titula, pa nek se onda odreknu tenisa kad im do njega ocigledno nije narocito stalo, vec do krema i sepurenja po belom svetu belog sporta i visokog drustva.

Bane

pre 6 godina

A Roger je jedini osvojio 18 gs i bio preko 300 sedmica broj 1, to je najvažniji kriterij i tačka!
Rod Lejver je dvaput uradio ono što je Nole jednom, i to u kalendatskoj godini, pa je li bolji? 18 je 18!

BeKo

pre 6 godina

Rod Lejver ima 11 priznatih GS titula (2 puta kalendarski GS 62,69) + 8 pro slam titula kao profesionalac kad mu je bilo zabranjeno(63-67 a 67 pro grand slam) da se takmiči sa amaterima (dozvoljeno mu početkom open ere 1968) + 5 Dejvis kup trofeja+ 9 GS u dublu+4 GS u mix dublu+ 200 ukupno osvojenih turnira(ATP priznaje 52)+22 osvojena u jednoj sezoni (62)....

svasta

pre 6 godina

@ NIKI I Gde je sad taj igrac? Sluzi za tamburanje nekada slabijim igracima i na tom mestu je samo zbog zalihe bodova koju je stekao zhvaljujuci povredama i neigranju najjacih. A da li ce se vratiti zavisi samo od toga da li ce se osloboditi gluposti u koje je zapao a koje su posledica onog: nasla se vila u cem nije bila. Tako izmedju onog
" ako se vrati" ili " kad se vrati" vise je ono "ako se vrati" . Voleli bismo ali tesko. A velicinu onih koji su se podigli treba postovati i ne osecati se odmah ugrozeno.

?

pre 6 godina

@dejan
Aha, najbolji su oni koji imaju servis na nivou zene. Dovoljno si sam rekao, sljaku osvaja covek koji skoro da nema servis. Za sljaku nije potreban dobar servis a samim tim ni ritern ne mora biti vrhunski. Uostalom, Nadal je 90% titula osvojio na sljaci. Sezona sljake traje 2 meseca. Dakle, covek je tokom skoro cele karijere dominirao 2 meseca, a ostatak sezone bio uglavnom sporedan igrac. Sljaka je podloga na kojoj su titule osvajali najmanje talentovani teniseri, Nadal je vrhunski teniser ali je isuvise jednostran, jer 10 od 15 GS osvojenih na jednom turniru je previse jednostrano. To je cinjenica.

THE FINAL CUT

pre 6 godina

Ogroman sam Rafin navijač, ali ne slažem se sa Gilbertom. Federerovih 18 GS je dokaz da je najbolji svih vremena, a Nadalovih 10 na RG je dokaz da je najbolji svih vremena na šljaci i drugi najbolji igrac ikada.

Uroš

pre 6 godina

Upravo suprotno, 10 Nadalovih dokazuje njegovu dominaciju na jednoj vrsti podloge. Tenis nije samo RG... Kad im oduzmemo najbolju podlogu Federer ima 11 GS, a Rafa samo 5, Fedex je veći i tačka.

anica

pre 6 godina

(Šljaka je za radnike, 13. jun 2017 18:20)
Nije sramota sljakati, sramota je davati koeficijente onima koji nisu ni omirisali sljaku...kompleksasu isfrustrirani!

anica

pre 6 godina

Dejane, tacno je to za sljaku sve, zahtevna teska podloga mora da se radi za svaki poen, ali budi realan, mogu i ja da kazem da je Novak GOAT ali nije, ne moze se za nikoga reci da zasluzuje to zvanje stoprocentno, jer svako od igraca ima i vrline ili mane, ali eto na osnovu ukupnog broja slemova i nedelja na prvom mestu Rodja se izdvaja, ako ne mozes da shvatis sljaku i travu, uzmi kao parametar beton. Tu se vidi sav kvalitet. Mozes da biras Dubai, Doha, AO, IW, MI, USopen, Sinsinati, Kina, Zavrsni masters.

zainteresovani

pre 6 godina

@fantom

Kaze druze da uzivamo u igrama I rivalitetu 3 najveca teniseka dok jos traje! I mnogi drugi to stalno pominju.
Ajde sada ti meni reci kako ja da uzivam u igri jednog od njih kome se vise ne igra? Koji moze da izgubi od svakog tenisera danasnjice jel mu igra vise nije za uzivanje u gledanju. Kako kada se za Vimbldon sprema na travnatim terenima zvezdinog stadiona gledajuci Vels I slusajuci Kikija! Kazi mi kako jos uvek da uzivam? Pretpostavljam da znas na koga mislim?

Ako ne znas, pogledaj u boks I znaces da je njegov kada vidis guru I brata.
Pozdrav!

fantom

pre 6 godina

Neverovatno šta su sve osvojili članovi velike trojke: Rafa Nadal, Đoković i Federer. Ukupno 45 grend slemova i neverovatnih 84 mastersa. Ja mislim da se nikad neće ponoviti takva tri legendarna igrača, u isto vreme. Zato uživajmo dok još traje.

kme

pre 6 godina

Sve su to nagadjanja zbog momenta...Ako Federer osvoji neki sledeci slem, svi ti strucnjaci ce da se okrenu njemu, ili ako novak osvoji isto tako...Svi oni menjaju plocu kako duva vetar...