Subota, 03.12.2022.

00:54

Srbija – 29/32

Fudbaleri Srbije završili su Svetsko prvenstvo u Kataru na 29. mestu.

Izvor:

Srbija – 29/32 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Slovenac 1952

pre 1 godinu

(Dragan - Sava, 3. decembar 2022 14:11)
Slovenci ne plačemo, jer se nismo kvalifikovali! Za naredni mundijal znamo! Što više Albanaca u reprezentaciju, što manje Srba, a više Bosanaca! Pobeda osigurana! Kad Srbin vidi loptu, več je pobednik, a ako je takne, svetski je prvak! A onda, spavanac!:)

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Mi smo se bar kvalifikovali, koliko samo zemalja ima koji to nisu uspeli. Svi koji su se kvalifikovali, pogotovu iz Evrope imaju vrhunske ekipe, dolazak na Mundijal je fantastičan uspeh, sve preko toga je samo bonus.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Našu tradiciju uspeha u učešću na SP ilustruju 2 činjenice:
Mitrović je sa 3 data gola drugi naš najbolji strekac u SP. Prvi je Dražen Jerković koji 1962.godine dao 4 gola na jednom Mundijalu.
Drugo, Mitrović je drugi naš igrač koji je dao bar gol na 2 različita SP. Piksi je da 2 na SP 1990 i 1 na SP 1998.Mitrović 1 na SP 2018 i 2 na ovom SP.

Ranzo

pre 1 godinu

A koje mesto je Rumunija, Bugarska, Grcka, Svedska, Ceska... Sve su to drzave koje su imale vece uspjehe od nas a nema ih na fudbalskoj mapi godinama. Dva ucesca na SP, postoji kontinuitet. Doce rezultati, ja verujem vec na sledecem Euru. Dosli bi i prije da nismo otpustili Muslina. Steta samo sto je ovo zadnji SP Dusana Tadica

Trixter

pre 1 godinu

Vratite Muslina, on je doktor fudbala za Piksija. Drulovica obavezno ostaviti u stabu on je retko pametan i trezven covek. Ne razumem zasto je Piksi insistirao na ovom koceptu 3-5-2 toliko. Bekove moramo da vratimo obavezno, a eto prilike da se to uigrava i to temeljno u ligi nacija protiv jakih selekcija. Uigravanje protiv Luksemburga ili neke Estonije ne vodi nicemu.

M

pre 1 godinu

Znate koja je razlika između Hr nogometaša i vaših? U tome što se naši trude, trče, grizu, daju sve od sebe na terenu. Na kraju utakmice budu toliko iscrpljeni emotivno i fizički da jedva hodaju. Naravno da nisu najbolji na svijetu. Ni ne mogu sa 4 milijuna stanovnika bit pored Brazila, Argentine, Francuske, Engleske,... Ali kada daju sve od sebe i ispadnu, mogu se vratiti kući ppdignutih glava. Najsvježiji primjer je prpšli euro. Izgubili od Španjolske, zasluženo. Ali nitko im nije zamjerio. Tako se i izhradi kult reprezentacike. Tako je i atmosfera u i oko ekipe odlična. Naši to imaju, a vaši nemaju. I morate vi još puno toga napravit da bi došli i blizu Hr repke. Mi od eura 96. U kontinuitetu ostvarujemo odlične rezultate

boki

pre 1 godinu

Treba nam kontinuitet...ili neka nas Piksi i dalje vodi..valjda je naucio iz svojih gresaka...ili postaviti Marka Nikolica i dati mu ugovor na 5,6 godina.

Igraci su relativno mladi, baza je dobra..uvezbavati, uigravati, uvoditi polako pojedince koji se pokazu...napraviti neki sistem

Palten

pre 1 godinu

Shvatite ljudi molim vas, ako ste na tri prvenstva dva puta bili 23. i jednom 29. čemu paljenje, to je naša realnost, treća liga svetskog fudbala.

sasa the king

pre 1 godinu

Srpska skola fudbala ne postoji! Mi nemamo predsednika fudblskog saveza, jer se mafija bori oko kandidata. Ovi hoce da postave bivseg ministra, ime sam mu zaboravio, a preporuka mu je sto ogra fudbal rekreativno!? Pre njega Kokeza? Ukrao covek 600 miliona€ i otisao mrtav ladan u Dominikanu!?
Tako je od kada smo se osmostalili (kada su svi pobegli od nas) samo tuca za pozicije i pare, struka 0!

zgtom

pre 1 godinu

Onaj mladi visoki Pavlović je čista rupa u obrani, samo trči bezglavo bez suradnje sa ostalima u obrani, kriv je za drugi gol Švice. A inače malo imate pre glomazne korpulentne igrače i to je problem u modernom nogometu jer fizika zahtjeva trčanje svih 90 pa i 100 minuta. Idealno su vam građeni za nogomet Kostić i Tadić i još nekoliko ovo drugo pre teško pre tromo prolazi to u kupskom profi nogometu ali turnirsko natjecanje padate nakon 55 minute tekme. Ipak ste vi više za košarku.

Milan

pre 1 godinu

Ma nemoguce...pa bre bili prvaci sveta protiv brazila...alo pa to nemoze svako...jeste u20 jeste da niko ziv to i ne prati i da osvajaju mali gana itd ali opet...pa sta se desilo bre?srb od 98 4 svetska 12 utakmica i samo 2 slucajne pobede od 1:0...dakle od 12 meceva cak 9 poraza??cak skoro 30 primljenih golova...dakle skoro svaki mec primas 3 gola i gubis...od mogucih 36 bodova ti uzmes 7???balkanski brazil nema sta

Marinjo

pre 1 godinu

Srbija=golman osrednji, obrana neuigrana, zadnji vezni nikakav i loš, krila dobra, veznjaci loši, napad dobar ali spor, tako se ne može dobiti nitko.

mladen

pre 1 godinu

"Najjači su mi ovi likovi što pišu sastav reprezentacije pa onda nabrajaju: mitar, vlahović, tadić itd... Pa ti likovi i jesu problem ove ekipe".
:::::::::::::::::::::

Ne moze biti problem Mitrovic koji zabije 51 gol u 76 utakmica za reprezentaciju. Sta se jos od momka zeli? I u kataru je dao 2 gola. Juce je imao jednu jedinu loptu i zabio je. Promeni sistem u 4:2:3:1 i imaces sasvim drugaciju igru i ishod. Ili u 4:4:2.

alvaro morata

pre 1 godinu

Čekajte; pa- je li to znači da se Srbija u četvrt-finalu neće moći sastati sa nama-Hrvatskom? A- mnogi ste prognozirali baš taj naš medjusobni duel!
(ANTE BAN, 3. decembar 2022 08:38)


Dešava se i najboljima da omanu ;)
I vi ste ovde najavljivali da ćete osvojiti Evropsko prvenstvo pa ste debelo omanuli. Braca Spanjolci bacili jednu petardu, vi se uplašili i otišli doma ;)

Bebi Dol

pre 1 godinu

oba pokušaja su vam propala u pohod na titulu.
(?, 3. decembar 2022 10:16)


Vama je propao pokušaj osvajanja Evropskog prvenstva sa ovom istom ekipom. Najavljivali ste to ovde. Španska petarda sve pokvarila. Videćemo šta ćete uraditi protiv Brazila ;)

Mrki

pre 1 godinu

Ogledalo Srpstva, poslednje mesto u grupi! Baš isto kao onomad i naš najveći Srpski klub u evro takmičenju! Kolektivno blamiranje ili suva realnost.

srpska krajina

pre 1 godinu

Čekajte; pa- je li to znači da se Srbija u četvrt-finalu neće moći sastati sa nama-Hrvatskom? A- mnogi ste prognozirali baš taj naš medjusobni duel!
(ANTE BAN, 3. decembar 2022 08:38)


Dešava se i najboljima da omanu ;)
I vi ste ovde najavljivali da ćete osvojiti Evropsko prvenstvo pa ste debelo omanuli. Braca Spanjolci bacili jednu petardu, vi se uplašili i otišli doma ;)

TLE

pre 1 godinu

Srbija je imala uvijek vrhunske fudbalere, ali kao tim uvijek katastrofalni, za razliku od ostalih timskih sportova gdje je puno bolje… Tu treba neko dobro da poreda osnove i temelje na duzi period, tek onda se mogu ocekivati daljni rezultati. Jedino Tadic imaj taj neki šmek radilice i vizije koji mu je ugtadjen u Ajaksu… ostalima je jedino pare u mozak ugradjeno, nista drugo vise.

?

pre 1 godinu

Samo se ti ujo nadaj da cemo smeniti Piksija.Bolje razmisljaj zasto vi nikom ne mozete da postignete gol.Japanci nemaju Lukakua da promasi nepromasivo.
(Serbon, 03. decembar 2022 09:34)

Pogledaj opet, Lukaku je imao Gvardiola oko sebe i ispred sebe, ona stativa morao je pucati više u desno, jer je Gvardiol ušao ispred njega. A vama je onaj crni sinoć ušao dva puta oči u oči s Vanjom i oba puta promašio, a nigdje na vidiku Milenkovića i Pavlovića. Od pet četiri gola ste dali tako što su vam loptu poklonili u začetku akcije, niste vi njima oduzeli, nego su vam dodali loptu. Pogledaj provjeri ako misliš da nije istina. A o veznom redu mogu napisati da sam SMS-a primjetio dva puta na utakmici, prvi put kada je dobio žuti, a drugi put kada je zamijenjen.
I da dodam s Krstajićem ste imali 3 boda, a s Misterom jedan kao s Geronom, oba pokušaja su vam propala u pohod na titulu.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Ljudi mi nikada nismo znali da igramo turnirski sistem, ali nikad, ni kao razne jugoslavije ni kao scg ni danas kao Srbija!
(Gaga, 3. decembar 2022 08:53)

Ne, mi nikada nismo znali da igramo fudbal a ne turnirski sistem. Kada to sebi priznamo i prestanemo da tražimo izgovore, tek tada ćemo da napredujemo.
Jedini koji su učili iz svojih grešaka i potom napredovali, su Džaja i njegova Zvezda, napravili pravu reprezentaciju Juge (a ne demagošku i lažnu sa Baljićima, Brnovićima i Hadžibegićima) i osvojili pehar najjačeg svetskog klupskog takmičenja. To više nikada niko sa Balkana i istočne Evrope neće napraviti. A vidiš, taj Džaja je u ovoj zemlji ponižavan i hapšen i nikada nije bio ni blizu Fudbalskog saveza, a Ljupko nikada nije bio selektor.
To govori sve o srpskom fudbalu, bolja definicija od te ne postoji.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Nadam se da je Piksi shvatio da bez brzih,agresivnih veznjaka koji mogu tri dana da trče odbrana puca,jedina dva takva koja imamo su Gudelj i Maksimović. Odbrana je takva kakva je,može još da proba sa Babićem i Erakovićem,ali mislim da nije problem u štoperima nego zadnji vezni i bekovi koji nemaju snage da se stalno vraćaju i loše su pokriveni od veznih igrača kad krenu napred.
Mi hoćemo i Sergeja i Tadića,Vlahovića i Mitrovića na terenu,i još ofanzivne bekove,i onda se čudimo što lako primamo golove.
(Mihajlo, 3. decembar 2022 08:23)

Pa zar nismo zbog toga oterali Muslina?
Zemlja koja zbog ličnih interesa otera uspešnog selektora, nije zaslužila bolje.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Mislio sam da od Krstajića nema gore. Krstajiću javno ti se izvinjavam ipak si ti za Piksija trenerčina.
(Gagi, 3. decembar 2022 10:09)

Trenerčina kojoj je drugi trener odveo tim na SP, trenerčina koju Ukrajina prži sa petardom, trenerčina koja upropasti sve što je prethodni trener gradio, trenerčuna bez ličnosti koja minira svog mentora zarad pet minuta lažne slave, trenerčina koju najure iz TSC-a...
Stvarno smo narod koji zaslužuje dno.

прле

pre 1 godinu

Мора са 4 назад, два дефанзивнија бека! Са слабијим екипама од нас можемо са офанзивном формацијим док са јачим морамо опрезно. Младеновић и Ристић су играчи који лепо могу покривати стране док Миленковић и Павловић играју централне. Такође са јачима да играмо са два чистача испред одбране, није довољно 1. Ово није никаква пропаст и треба само да гледамо своје двориште!
Отићи на ЕП и останак у А лиги нације треба да буду императив. Србија мора да побољша одбрану, сузбије простор међу редовима. Сергеј или Тадић морају долазити по лопту назад како би започињали нападе, одбрана треба да се фокусира на одбрану а не на организацију напада.

immobile

pre 1 godinu

Možemo pričati ovo ili ono, i dati podršku ili ne, ali jedno je sigurno, niko, ali apsolutno niko nije očekivao 29 mesto od 32 ekipe. Da li je to debakl ili nije, evo ja ne znam.
(Beograd-janin, 3. decembar 2022 01:55)

Nije debakl, jer ste vi egzotična zemlja na SP. Kao i farski otoci, obala bjelokosti itd. Plasiranje vam je uspjeh i toe to.

super orlovi

pre 1 godinu

Najjači su mi ovi likovi što pišu sastav reprezentacije pa onda nabrajaju: mitar, vlahović, tadić itd... Pa ti likovi i jesu problem ove ekipe.

Serbon

pre 1 godinu

Pa vi držite Piksija i dalje na klupi!
Poveo nespremne igrače, bez bekova, neizbalansiranu ekipu koja nema ni glavu, ni rep. Pročitan tim kog će sad iole bolje reprezentacije da tuku gde stignu, jer će se repovi ovog debakla vući dugo...
(Neo@, 3. decembar 2022 08:27)

Samo se ti ujo nadaj da cemo smeniti Piksija.Bolje razmisljaj zasto vi nikom ne mozete da postignete gol.Japanci nemaju Lukakua da promasi nepromasivo.

djomla

pre 1 godinu

Napad Mitar, Luka i Duća. Iza njih Tadija i SMS..
(Igraćemo nebeski fudbal, a ne penal nogomet kao neki...samo jedan od nasih komentara pred svetsko prvenstvo. Ljudi, pa mi smo primili 8 komada u 3 utakmice ej, 8 komada. Na kraju jos najmanje od Brazila, ma da smo i tamo trebali jos bar 2. Rezultat na svetskom prvenstvu je odraz stanja u drzavi, vrlo jednostavno. Estrada i skandali na prvom mestu pa tek onda sport i kultura negde jako daleko. Da cujem koju smo mi to veliku reprezentaciju pobedili da imamo pravo da se ovako ponasamo? Prosli smo na mundijal srecom zbog ponistenog gola Ronalda u Beogradu i gola u 90. minutu u Lisabonu. Euro nismo igrali 24 godine. Prakticki najgora ekipa prvenstva smo, kao sve one jadne egzoticke ekipe. 3 dodavanja ne mozemo u veznom redu da sastavimo, odbrana kriminalna. Nema trcanja, borbe, ne gine se za dres. Svajcarska nas je juce oducila od fudbala, bukvalno. Kad god su hteli bili su opasni i probijali nas. Nema nikakvog kulta reprezentacije. Primitivizam, urlanje i hvatanje kod slavljenja gola igraca i selektora bolje da ni ne pomenem. Usporedite reakcije Piksija i Dalica, kad vec tako volite da nas usporedjujete sa Hrvatima. Oni su za nas miljama daleko u fudbalu i bice tako jos dugo. Nas fudbal moze da se uporedi samo sa njihovom kosarkom. A i tamo nisu najgori kao mi ovde. Ne treba sada da krene pljuvacina po svima, mora se ici dalje, pogledati jedan drugome u oci i iz poraza uciti za dalje. Uz naporan rad u buducnosti mozda i docekamo koji dobar rezultat. A do tada preporucujem manje busanja u prsa i psovanja i pevanje dajte Brazil, a puno vise realnosti i napornog rada. Mnogo smo manje bitni u svetu nego sto to mi mislimo za sebe. Sportski pozdrav.

ANTE BAN

pre 1 godinu

Čekajte; pa- je li to znači da se Srbija u četvrt-finalu neće moći sastati sa nama-Hrvatskom? A- mnogi ste prognozirali baš taj naš medjusobni duel!

Neo@

pre 1 godinu

Pa vi držite Piksija i dalje na klupi!
Poveo nespremne igrače, bez bekova, neizbalansiranu ekipu koja nema ni glavu, ni rep. Pročitan tim kog će sad iole bolje reprezentacije da tuku gde stignu, jer će se repovi ovog debakla vući dugo...

Milan

pre 1 godinu

@hm?, Solidna zapaznja a odgovor na tacku broj dva moze se kriti u tome sto je momcima ocigledno potreban dobar sportski psiholog, jer takvi padovi u igri su neshvatljivi. Procitao sam vest da je nasa selekcija jedina na prvenstvo otisla bez timskog psihologa i ako smo dobili ponudu od nase devojke koje radi u Barseloni da bez ikakve naknade radi sa momcima na prvenstvu ali nasa struka je ocigledno mislila drugacije.

Mile

pre 1 godinu

Poenta price, i da su svi bili 100% zdravi, opet bi bilo isto jer danasnji fudbal ne trpi igru bez bocnih bekova, nama je tu duvala promaja. Ne znam kakvi smo po tom pitanju u mlađim kategorijama, ali hitno u sledecem ciklusu moramo na tome raditi. U prvih 11 morali su da budu Rodic ili Urosevic koji nisu ni pozvani, jer boljih levih bekova nemamo. A desni bek..., niko mi ne pada na pamet.

Ajde@

pre 1 godinu

Vanja Milinković,
Gajić-Milenković-Pavlović-Mladenović,
Gudelj-Tadić-Sergej Milinković,
Kostić-Mitrović- Vlahović

Ovo je izbalansiran tim, isto ultra ofanzivan, a ne ono što je igralo u Kataru do juče. I ovaj tim možeš puno menjati i jačati u vezi, a smanjiti jednog napadača u zavisnosti od protivnika.
Žile je igrač koji igra ono što Tadić igra, iza špica. Na Novom Zelandu i Partizanu je to igrao. Odakle on na levom ving veku, to Piksija pitajte.
Naći bolje bekove ako su gornji slabiji.
Ivan Ilić ili Lukić su zamena Gudelju, Grujić Saviću, Žile Tadiću, Jović napadačima, itd, itd. Da smo ovako igrali, pobedili bi i Kamerun i Švajcarsku, ali avaj. Piksi zna šta je hteo sa krilima na mestu bekova i tri sporija centralna igrača.

Mihajlo

pre 1 godinu

Nadam se da je Piksi shvatio da bez brzih,agresivnih veznjaka koji mogu tri dana da trče odbrana puca,jedina dva takva koja imamo su Gudelj i Maksimović. Odbrana je takva kakva je,može još da proba sa Babićem i Erakovićem,ali mislim da nije problem u štoperima nego zadnji vezni i bekovi koji nemaju snage da se stalno vraćaju i loše su pokriveni od veznih igrača kad krenu napred.
Mi hoćemo i Sergeja i Tadića,Vlahovića i Mitrovića na terenu,i još ofanzivne bekove,i onda se čudimo što lako primamo golove.

Milan

pre 1 godinu

@hm?, Solidna zapaznja a odgovor na tacku broj dva moze se kriti u tome sto je momcima ocigledno potreban dobar sportski psiholog, jer takvi padovi u igri su neshvatljivi. Procitao sam vest da je nasa selekcija jedina na prvenstvo otisla bez timskog psihologa i ako smo dobili ponudu od nase devojke koje radi u Barseloni da bez ikakve naknade radi sa momcima na prvenstvu ali nasa struka je ocigledno mislila drugacije.

shambho

pre 1 godinu

8 gola u tri utakmice, ko vaterpolo.. ne moze se tako dalje
mogo se steci utisak da su brazilci jaki, ali srbiji svako po dve tri komada, te vise ne izgleda tako

hm?

pre 1 godinu

1. Odbana na postoji. U svakoj utakmici golove smo primali zbog nefunkcionisanja odbrane, posebno je tesko to sto je u dve utakmice odbrana podbacila nakon sto smo uspevali da povedemo. Imali smo razlicite repeezentacije, ali nikada sa ovako losom odbarnom.
2. Kondicija nam je u katastrofalnom stanju. Realno, sve tri utakmice smo izdrzali do 50. minuta. Nakon toga dolazi do ozbiljnog pada koji je za jos ozbiljniju analizu. Svi igraci trenutno igraju prvenstva u svojim ligama i nalaze se u trenaznom procesu, tako da nije jasno kako je moguce da im je kondicija losa. Cast izuzecima, Pavlovic je jedini za koga se moze reci suprotno
3. Sve tri utakmice je obelezilo ne zalaganje, nema trcanja, uglavnom se stoji i ceka predaja lopte drugom igracu.
4. Katastrofalne odluke koje je Piksi donosio oko izmena ce se verovatno tumaciti godinama posle ovog prvenstva. Piksi nije lider, u kljucnim momentima je delovalo kao da ne zna sta treba da uradi. Sve vreme igra istu formaciju koja je odavno procitana. Cak i kada smo vodili protiv Kameruna i Svajcarske nije menjao formaciju i prelazio u odbranu, sto je bilo greska, posebno a 3:1 protiv Kameruna.
5. Tabloidi, price o svadjama, zenama

Analist Živojin zvani Zvrk

pre 1 godinu

Jutro je pametnije od večeri, imamo jednu solidnu ekipu sa solidnom kondicijom. Po prirodi nismo realna nacija kada je sport u pitanju, bre primera radi imamo najvećeg srpskog sportistu svih remena Novaka Djokovica pa i o njemu pišemo sve i svašta.
Generalno naši fudbaleri imaju prosječnu kondiciju i tu su bili u velikom minusu u odnosu na protivničke reprezentacije. To je presudno na turnirima jer samo kondiciono jake reprezentacije naprave zapažen uspeh.

djordje

pre 1 godinu

Svetsko prvenstvo 2006 smo bili poslednja reprezentacija. Tako da smo nastavili dobru tradiciju. Najbolje odigrane kvalifikacije koje smo zavrsili na 1. mestu. Odbrana u kojoj su bili Krstajic i Vidic koja je predstavljena kao najbolja u evropi. E tada nam Argentici zabijaju 6 golova. I dan danas ceo svet šeruje tu nasu blamazu sa video klipovima. Imam 42 godine i nikada nisam video nasu reprezentaciju da se dostojanstveno vrati sa nekog takmicenja, da nacije kaze, neka bas su se borili. Ne, uvek padnemo moralno i predamo se. Najtezeje priznati da smo kao narod ipak malodušni.

aaaaa

pre 1 godinu

Eto,sta hocete vise?sa igracima iz ekipa sa sredine tabela evropskih liga ovo je uspeh.jedina ekipa koja je dosla na prvenstvo bez klasicnog beka

Beograd-janin

pre 1 godinu

Možemo pričati ovo ili ono, i dati podršku ili ne, ali jedno je sigurno, niko, ali apsolutno niko nije očekivao 29 mesto od 32 ekipe. Da li je to debakl ili nije, evo ja ne znam.

Mare

pre 1 godinu

Ako Piksi ostane selektor - ima nade za nasu reprezentaciju.
Ako ode, onda prestajem da pratim nas fudbal jer ovo vise nema smisla gledati.

Robin Hud

pre 1 godinu

Opet, zanimljivo je da smo dali dva gola vise nego jedan Brazil.

Amerika je prosla grupu sa 2 postignuta gola, mi smo zavrsili poslednji sa 5.

Ako nista drugo, Srbiju je lepo gledati kako igra.

hm?

pre 1 godinu

1. Odbana na postoji. U svakoj utakmici golove smo primali zbog nefunkcionisanja odbrane, posebno je tesko to sto je u dve utakmice odbrana podbacila nakon sto smo uspevali da povedemo. Imali smo razlicite repeezentacije, ali nikada sa ovako losom odbarnom.
2. Kondicija nam je u katastrofalnom stanju. Realno, sve tri utakmice smo izdrzali do 50. minuta. Nakon toga dolazi do ozbiljnog pada koji je za jos ozbiljniju analizu. Svi igraci trenutno igraju prvenstva u svojim ligama i nalaze se u trenaznom procesu, tako da nije jasno kako je moguce da im je kondicija losa. Cast izuzecima, Pavlovic je jedini za koga se moze reci suprotno
3. Sve tri utakmice je obelezilo ne zalaganje, nema trcanja, uglavnom se stoji i ceka predaja lopte drugom igracu.
4. Katastrofalne odluke koje je Piksi donosio oko izmena ce se verovatno tumaciti godinama posle ovog prvenstva. Piksi nije lider, u kljucnim momentima je delovalo kao da ne zna sta treba da uradi. Sve vreme igra istu formaciju koja je odavno procitana. Cak i kada smo vodili protiv Kameruna i Svajcarske nije menjao formaciju i prelazio u odbranu, sto je bilo greska, posebno a 3:1 protiv Kameruna.
5. Tabloidi, price o svadjama, zenama

djordje

pre 1 godinu

Svetsko prvenstvo 2006 smo bili poslednja reprezentacija. Tako da smo nastavili dobru tradiciju. Najbolje odigrane kvalifikacije koje smo zavrsili na 1. mestu. Odbrana u kojoj su bili Krstajic i Vidic koja je predstavljena kao najbolja u evropi. E tada nam Argentici zabijaju 6 golova. I dan danas ceo svet šeruje tu nasu blamazu sa video klipovima. Imam 42 godine i nikada nisam video nasu reprezentaciju da se dostojanstveno vrati sa nekog takmicenja, da nacije kaze, neka bas su se borili. Ne, uvek padnemo moralno i predamo se. Najtezeje priznati da smo kao narod ipak malodušni.

shambho

pre 1 godinu

8 gola u tri utakmice, ko vaterpolo.. ne moze se tako dalje
mogo se steci utisak da su brazilci jaki, ali srbiji svako po dve tri komada, te vise ne izgleda tako

djomla

pre 1 godinu

Napad Mitar, Luka i Duća. Iza njih Tadija i SMS..
(Igraćemo nebeski fudbal, a ne penal nogomet kao neki...samo jedan od nasih komentara pred svetsko prvenstvo. Ljudi, pa mi smo primili 8 komada u 3 utakmice ej, 8 komada. Na kraju jos najmanje od Brazila, ma da smo i tamo trebali jos bar 2. Rezultat na svetskom prvenstvu je odraz stanja u drzavi, vrlo jednostavno. Estrada i skandali na prvom mestu pa tek onda sport i kultura negde jako daleko. Da cujem koju smo mi to veliku reprezentaciju pobedili da imamo pravo da se ovako ponasamo? Prosli smo na mundijal srecom zbog ponistenog gola Ronalda u Beogradu i gola u 90. minutu u Lisabonu. Euro nismo igrali 24 godine. Prakticki najgora ekipa prvenstva smo, kao sve one jadne egzoticke ekipe. 3 dodavanja ne mozemo u veznom redu da sastavimo, odbrana kriminalna. Nema trcanja, borbe, ne gine se za dres. Svajcarska nas je juce oducila od fudbala, bukvalno. Kad god su hteli bili su opasni i probijali nas. Nema nikakvog kulta reprezentacije. Primitivizam, urlanje i hvatanje kod slavljenja gola igraca i selektora bolje da ni ne pomenem. Usporedite reakcije Piksija i Dalica, kad vec tako volite da nas usporedjujete sa Hrvatima. Oni su za nas miljama daleko u fudbalu i bice tako jos dugo. Nas fudbal moze da se uporedi samo sa njihovom kosarkom. A i tamo nisu najgori kao mi ovde. Ne treba sada da krene pljuvacina po svima, mora se ici dalje, pogledati jedan drugome u oci i iz poraza uciti za dalje. Uz naporan rad u buducnosti mozda i docekamo koji dobar rezultat. A do tada preporucujem manje busanja u prsa i psovanja i pevanje dajte Brazil, a puno vise realnosti i napornog rada. Mnogo smo manje bitni u svetu nego sto to mi mislimo za sebe. Sportski pozdrav.

Beograd-janin

pre 1 godinu

Možemo pričati ovo ili ono, i dati podršku ili ne, ali jedno je sigurno, niko, ali apsolutno niko nije očekivao 29 mesto od 32 ekipe. Da li je to debakl ili nije, evo ja ne znam.

Analist Živojin zvani Zvrk

pre 1 godinu

Jutro je pametnije od večeri, imamo jednu solidnu ekipu sa solidnom kondicijom. Po prirodi nismo realna nacija kada je sport u pitanju, bre primera radi imamo najvećeg srpskog sportistu svih remena Novaka Djokovica pa i o njemu pišemo sve i svašta.
Generalno naši fudbaleri imaju prosječnu kondiciju i tu su bili u velikom minusu u odnosu na protivničke reprezentacije. To je presudno na turnirima jer samo kondiciono jake reprezentacije naprave zapažen uspeh.

aaaaa

pre 1 godinu

Eto,sta hocete vise?sa igracima iz ekipa sa sredine tabela evropskih liga ovo je uspeh.jedina ekipa koja je dosla na prvenstvo bez klasicnog beka

M

pre 1 godinu

Znate koja je razlika između Hr nogometaša i vaših? U tome što se naši trude, trče, grizu, daju sve od sebe na terenu. Na kraju utakmice budu toliko iscrpljeni emotivno i fizički da jedva hodaju. Naravno da nisu najbolji na svijetu. Ni ne mogu sa 4 milijuna stanovnika bit pored Brazila, Argentine, Francuske, Engleske,... Ali kada daju sve od sebe i ispadnu, mogu se vratiti kući ppdignutih glava. Najsvježiji primjer je prpšli euro. Izgubili od Španjolske, zasluženo. Ali nitko im nije zamjerio. Tako se i izhradi kult reprezentacike. Tako je i atmosfera u i oko ekipe odlična. Naši to imaju, a vaši nemaju. I morate vi još puno toga napravit da bi došli i blizu Hr repke. Mi od eura 96. U kontinuitetu ostvarujemo odlične rezultate

ANTE BAN

pre 1 godinu

Čekajte; pa- je li to znači da se Srbija u četvrt-finalu neće moći sastati sa nama-Hrvatskom? A- mnogi ste prognozirali baš taj naš medjusobni duel!

Milan

pre 1 godinu

@hm?, Solidna zapaznja a odgovor na tacku broj dva moze se kriti u tome sto je momcima ocigledno potreban dobar sportski psiholog, jer takvi padovi u igri su neshvatljivi. Procitao sam vest da je nasa selekcija jedina na prvenstvo otisla bez timskog psihologa i ako smo dobili ponudu od nase devojke koje radi u Barseloni da bez ikakve naknade radi sa momcima na prvenstvu ali nasa struka je ocigledno mislila drugacije.

Mare

pre 1 godinu

Ako Piksi ostane selektor - ima nade za nasu reprezentaciju.
Ako ode, onda prestajem da pratim nas fudbal jer ovo vise nema smisla gledati.

Mihajlo

pre 1 godinu

Nadam se da je Piksi shvatio da bez brzih,agresivnih veznjaka koji mogu tri dana da trče odbrana puca,jedina dva takva koja imamo su Gudelj i Maksimović. Odbrana je takva kakva je,može još da proba sa Babićem i Erakovićem,ali mislim da nije problem u štoperima nego zadnji vezni i bekovi koji nemaju snage da se stalno vraćaju i loše su pokriveni od veznih igrača kad krenu napred.
Mi hoćemo i Sergeja i Tadića,Vlahovića i Mitrovića na terenu,i još ofanzivne bekove,i onda se čudimo što lako primamo golove.

immobile

pre 1 godinu

Možemo pričati ovo ili ono, i dati podršku ili ne, ali jedno je sigurno, niko, ali apsolutno niko nije očekivao 29 mesto od 32 ekipe. Da li je to debakl ili nije, evo ja ne znam.
(Beograd-janin, 3. decembar 2022 01:55)

Nije debakl, jer ste vi egzotična zemlja na SP. Kao i farski otoci, obala bjelokosti itd. Plasiranje vam je uspjeh i toe to.

Neo@

pre 1 godinu

Pa vi držite Piksija i dalje na klupi!
Poveo nespremne igrače, bez bekova, neizbalansiranu ekipu koja nema ni glavu, ni rep. Pročitan tim kog će sad iole bolje reprezentacije da tuku gde stignu, jer će se repovi ovog debakla vući dugo...

Robin Hud

pre 1 godinu

Opet, zanimljivo je da smo dali dva gola vise nego jedan Brazil.

Amerika je prosla grupu sa 2 postignuta gola, mi smo zavrsili poslednji sa 5.

Ako nista drugo, Srbiju je lepo gledati kako igra.

Milan

pre 1 godinu

@hm?, Solidna zapaznja a odgovor na tacku broj dva moze se kriti u tome sto je momcima ocigledno potreban dobar sportski psiholog, jer takvi padovi u igri su neshvatljivi. Procitao sam vest da je nasa selekcija jedina na prvenstvo otisla bez timskog psihologa i ako smo dobili ponudu od nase devojke koje radi u Barseloni da bez ikakve naknade radi sa momcima na prvenstvu ali nasa struka je ocigledno mislila drugacije.

mladen

pre 1 godinu

"Najjači su mi ovi likovi što pišu sastav reprezentacije pa onda nabrajaju: mitar, vlahović, tadić itd... Pa ti likovi i jesu problem ove ekipe".
:::::::::::::::::::::

Ne moze biti problem Mitrovic koji zabije 51 gol u 76 utakmica za reprezentaciju. Sta se jos od momka zeli? I u kataru je dao 2 gola. Juce je imao jednu jedinu loptu i zabio je. Promeni sistem u 4:2:3:1 i imaces sasvim drugaciju igru i ishod. Ili u 4:4:2.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Mislio sam da od Krstajića nema gore. Krstajiću javno ti se izvinjavam ipak si ti za Piksija trenerčina.
(Gagi, 3. decembar 2022 10:09)

Trenerčina kojoj je drugi trener odveo tim na SP, trenerčina koju Ukrajina prži sa petardom, trenerčina koja upropasti sve što je prethodni trener gradio, trenerčuna bez ličnosti koja minira svog mentora zarad pet minuta lažne slave, trenerčina koju najure iz TSC-a...
Stvarno smo narod koji zaslužuje dno.

Milan

pre 1 godinu

Ma nemoguce...pa bre bili prvaci sveta protiv brazila...alo pa to nemoze svako...jeste u20 jeste da niko ziv to i ne prati i da osvajaju mali gana itd ali opet...pa sta se desilo bre?srb od 98 4 svetska 12 utakmica i samo 2 slucajne pobede od 1:0...dakle od 12 meceva cak 9 poraza??cak skoro 30 primljenih golova...dakle skoro svaki mec primas 3 gola i gubis...od mogucih 36 bodova ti uzmes 7???balkanski brazil nema sta

Serbon

pre 1 godinu

Pa vi držite Piksija i dalje na klupi!
Poveo nespremne igrače, bez bekova, neizbalansiranu ekipu koja nema ni glavu, ni rep. Pročitan tim kog će sad iole bolje reprezentacije da tuku gde stignu, jer će se repovi ovog debakla vući dugo...
(Neo@, 3. decembar 2022 08:27)

Samo se ti ujo nadaj da cemo smeniti Piksija.Bolje razmisljaj zasto vi nikom ne mozete da postignete gol.Japanci nemaju Lukakua da promasi nepromasivo.

Palten

pre 1 godinu

Shvatite ljudi molim vas, ako ste na tri prvenstva dva puta bili 23. i jednom 29. čemu paljenje, to je naša realnost, treća liga svetskog fudbala.

Ajde@

pre 1 godinu

Vanja Milinković,
Gajić-Milenković-Pavlović-Mladenović,
Gudelj-Tadić-Sergej Milinković,
Kostić-Mitrović- Vlahović

Ovo je izbalansiran tim, isto ultra ofanzivan, a ne ono što je igralo u Kataru do juče. I ovaj tim možeš puno menjati i jačati u vezi, a smanjiti jednog napadača u zavisnosti od protivnika.
Žile je igrač koji igra ono što Tadić igra, iza špica. Na Novom Zelandu i Partizanu je to igrao. Odakle on na levom ving veku, to Piksija pitajte.
Naći bolje bekove ako su gornji slabiji.
Ivan Ilić ili Lukić su zamena Gudelju, Grujić Saviću, Žile Tadiću, Jović napadačima, itd, itd. Da smo ovako igrali, pobedili bi i Kamerun i Švajcarsku, ali avaj. Piksi zna šta je hteo sa krilima na mestu bekova i tri sporija centralna igrača.

Mile

pre 1 godinu

Poenta price, i da su svi bili 100% zdravi, opet bi bilo isto jer danasnji fudbal ne trpi igru bez bocnih bekova, nama je tu duvala promaja. Ne znam kakvi smo po tom pitanju u mlađim kategorijama, ali hitno u sledecem ciklusu moramo na tome raditi. U prvih 11 morali su da budu Rodic ili Urosevic koji nisu ni pozvani, jer boljih levih bekova nemamo. A desni bek..., niko mi ne pada na pamet.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Nadam se da je Piksi shvatio da bez brzih,agresivnih veznjaka koji mogu tri dana da trče odbrana puca,jedina dva takva koja imamo su Gudelj i Maksimović. Odbrana je takva kakva je,može još da proba sa Babićem i Erakovićem,ali mislim da nije problem u štoperima nego zadnji vezni i bekovi koji nemaju snage da se stalno vraćaju i loše su pokriveni od veznih igrača kad krenu napred.
Mi hoćemo i Sergeja i Tadića,Vlahovića i Mitrovića na terenu,i još ofanzivne bekove,i onda se čudimo što lako primamo golove.
(Mihajlo, 3. decembar 2022 08:23)

Pa zar nismo zbog toga oterali Muslina?
Zemlja koja zbog ličnih interesa otera uspešnog selektora, nije zaslužila bolje.

?

pre 1 godinu

Samo se ti ujo nadaj da cemo smeniti Piksija.Bolje razmisljaj zasto vi nikom ne mozete da postignete gol.Japanci nemaju Lukakua da promasi nepromasivo.
(Serbon, 03. decembar 2022 09:34)

Pogledaj opet, Lukaku je imao Gvardiola oko sebe i ispred sebe, ona stativa morao je pucati više u desno, jer je Gvardiol ušao ispred njega. A vama je onaj crni sinoć ušao dva puta oči u oči s Vanjom i oba puta promašio, a nigdje na vidiku Milenkovića i Pavlovića. Od pet četiri gola ste dali tako što su vam loptu poklonili u začetku akcije, niste vi njima oduzeli, nego su vam dodali loptu. Pogledaj provjeri ako misliš da nije istina. A o veznom redu mogu napisati da sam SMS-a primjetio dva puta na utakmici, prvi put kada je dobio žuti, a drugi put kada je zamijenjen.
I da dodam s Krstajićem ste imali 3 boda, a s Misterom jedan kao s Geronom, oba pokušaja su vam propala u pohod na titulu.

sasa the king

pre 1 godinu

Srpska skola fudbala ne postoji! Mi nemamo predsednika fudblskog saveza, jer se mafija bori oko kandidata. Ovi hoce da postave bivseg ministra, ime sam mu zaboravio, a preporuka mu je sto ogra fudbal rekreativno!? Pre njega Kokeza? Ukrao covek 600 miliona€ i otisao mrtav ladan u Dominikanu!?
Tako je od kada smo se osmostalili (kada su svi pobegli od nas) samo tuca za pozicije i pare, struka 0!

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Ljudi mi nikada nismo znali da igramo turnirski sistem, ali nikad, ni kao razne jugoslavije ni kao scg ni danas kao Srbija!
(Gaga, 3. decembar 2022 08:53)

Ne, mi nikada nismo znali da igramo fudbal a ne turnirski sistem. Kada to sebi priznamo i prestanemo da tražimo izgovore, tek tada ćemo da napredujemo.
Jedini koji su učili iz svojih grešaka i potom napredovali, su Džaja i njegova Zvezda, napravili pravu reprezentaciju Juge (a ne demagošku i lažnu sa Baljićima, Brnovićima i Hadžibegićima) i osvojili pehar najjačeg svetskog klupskog takmičenja. To više nikada niko sa Balkana i istočne Evrope neće napraviti. A vidiš, taj Džaja je u ovoj zemlji ponižavan i hapšen i nikada nije bio ni blizu Fudbalskog saveza, a Ljupko nikada nije bio selektor.
To govori sve o srpskom fudbalu, bolja definicija od te ne postoji.

super orlovi

pre 1 godinu

Najjači su mi ovi likovi što pišu sastav reprezentacije pa onda nabrajaju: mitar, vlahović, tadić itd... Pa ti likovi i jesu problem ove ekipe.

Mrki

pre 1 godinu

Ogledalo Srpstva, poslednje mesto u grupi! Baš isto kao onomad i naš najveći Srpski klub u evro takmičenju! Kolektivno blamiranje ili suva realnost.

Marinjo

pre 1 godinu

Srbija=golman osrednji, obrana neuigrana, zadnji vezni nikakav i loš, krila dobra, veznjaci loši, napad dobar ali spor, tako se ne može dobiti nitko.

TLE

pre 1 godinu

Srbija je imala uvijek vrhunske fudbalere, ali kao tim uvijek katastrofalni, za razliku od ostalih timskih sportova gdje je puno bolje… Tu treba neko dobro da poreda osnove i temelje na duzi period, tek onda se mogu ocekivati daljni rezultati. Jedino Tadic imaj taj neki šmek radilice i vizije koji mu je ugtadjen u Ajaksu… ostalima je jedino pare u mozak ugradjeno, nista drugo vise.

srpska krajina

pre 1 godinu

Čekajte; pa- je li to znači da se Srbija u četvrt-finalu neće moći sastati sa nama-Hrvatskom? A- mnogi ste prognozirali baš taj naš medjusobni duel!
(ANTE BAN, 3. decembar 2022 08:38)


Dešava se i najboljima da omanu ;)
I vi ste ovde najavljivali da ćete osvojiti Evropsko prvenstvo pa ste debelo omanuli. Braca Spanjolci bacili jednu petardu, vi se uplašili i otišli doma ;)

Slovenac 1952

pre 1 godinu

(Dragan - Sava, 3. decembar 2022 14:11)
Slovenci ne plačemo, jer se nismo kvalifikovali! Za naredni mundijal znamo! Što više Albanaca u reprezentaciju, što manje Srba, a više Bosanaca! Pobeda osigurana! Kad Srbin vidi loptu, več je pobednik, a ako je takne, svetski je prvak! A onda, spavanac!:)

прле

pre 1 godinu

Мора са 4 назад, два дефанзивнија бека! Са слабијим екипама од нас можемо са офанзивном формацијим док са јачим морамо опрезно. Младеновић и Ристић су играчи који лепо могу покривати стране док Миленковић и Павловић играју централне. Такође са јачима да играмо са два чистача испред одбране, није довољно 1. Ово није никаква пропаст и треба само да гледамо своје двориште!
Отићи на ЕП и останак у А лиги нације треба да буду императив. Србија мора да побољша одбрану, сузбије простор међу редовима. Сергеј или Тадић морају долазити по лопту назад како би започињали нападе, одбрана треба да се фокусира на одбрану а не на организацију напада.

Bebi Dol

pre 1 godinu

oba pokušaja su vam propala u pohod na titulu.
(?, 3. decembar 2022 10:16)


Vama je propao pokušaj osvajanja Evropskog prvenstva sa ovom istom ekipom. Najavljivali ste to ovde. Španska petarda sve pokvarila. Videćemo šta ćete uraditi protiv Brazila ;)

zgtom

pre 1 godinu

Onaj mladi visoki Pavlović je čista rupa u obrani, samo trči bezglavo bez suradnje sa ostalima u obrani, kriv je za drugi gol Švice. A inače malo imate pre glomazne korpulentne igrače i to je problem u modernom nogometu jer fizika zahtjeva trčanje svih 90 pa i 100 minuta. Idealno su vam građeni za nogomet Kostić i Tadić i još nekoliko ovo drugo pre teško pre tromo prolazi to u kupskom profi nogometu ali turnirsko natjecanje padate nakon 55 minute tekme. Ipak ste vi više za košarku.

Trixter

pre 1 godinu

Vratite Muslina, on je doktor fudbala za Piksija. Drulovica obavezno ostaviti u stabu on je retko pametan i trezven covek. Ne razumem zasto je Piksi insistirao na ovom koceptu 3-5-2 toliko. Bekove moramo da vratimo obavezno, a eto prilike da se to uigrava i to temeljno u ligi nacija protiv jakih selekcija. Uigravanje protiv Luksemburga ili neke Estonije ne vodi nicemu.

alvaro morata

pre 1 godinu

Čekajte; pa- je li to znači da se Srbija u četvrt-finalu neće moći sastati sa nama-Hrvatskom? A- mnogi ste prognozirali baš taj naš medjusobni duel!
(ANTE BAN, 3. decembar 2022 08:38)


Dešava se i najboljima da omanu ;)
I vi ste ovde najavljivali da ćete osvojiti Evropsko prvenstvo pa ste debelo omanuli. Braca Spanjolci bacili jednu petardu, vi se uplašili i otišli doma ;)

Neko iz mase

pre 1 godinu

Našu tradiciju uspeha u učešću na SP ilustruju 2 činjenice:
Mitrović je sa 3 data gola drugi naš najbolji strekac u SP. Prvi je Dražen Jerković koji 1962.godine dao 4 gola na jednom Mundijalu.
Drugo, Mitrović je drugi naš igrač koji je dao bar gol na 2 različita SP. Piksi je da 2 na SP 1990 i 1 na SP 1998.Mitrović 1 na SP 2018 i 2 na ovom SP.

boki

pre 1 godinu

Treba nam kontinuitet...ili neka nas Piksi i dalje vodi..valjda je naucio iz svojih gresaka...ili postaviti Marka Nikolica i dati mu ugovor na 5,6 godina.

Igraci su relativno mladi, baza je dobra..uvezbavati, uigravati, uvoditi polako pojedince koji se pokazu...napraviti neki sistem

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Mi smo se bar kvalifikovali, koliko samo zemalja ima koji to nisu uspeli. Svi koji su se kvalifikovali, pogotovu iz Evrope imaju vrhunske ekipe, dolazak na Mundijal je fantastičan uspeh, sve preko toga je samo bonus.

Ranzo

pre 1 godinu

A koje mesto je Rumunija, Bugarska, Grcka, Svedska, Ceska... Sve su to drzave koje su imale vece uspjehe od nas a nema ih na fudbalskoj mapi godinama. Dva ucesca na SP, postoji kontinuitet. Doce rezultati, ja verujem vec na sledecem Euru. Dosli bi i prije da nismo otpustili Muslina. Steta samo sto je ovo zadnji SP Dusana Tadica

Robin Hud

pre 1 godinu

Opet, zanimljivo je da smo dali dva gola vise nego jedan Brazil.

Amerika je prosla grupu sa 2 postignuta gola, mi smo zavrsili poslednji sa 5.

Ako nista drugo, Srbiju je lepo gledati kako igra.

Serbon

pre 1 godinu

Pa vi držite Piksija i dalje na klupi!
Poveo nespremne igrače, bez bekova, neizbalansiranu ekipu koja nema ni glavu, ni rep. Pročitan tim kog će sad iole bolje reprezentacije da tuku gde stignu, jer će se repovi ovog debakla vući dugo...
(Neo@, 3. decembar 2022 08:27)

Samo se ti ujo nadaj da cemo smeniti Piksija.Bolje razmisljaj zasto vi nikom ne mozete da postignete gol.Japanci nemaju Lukakua da promasi nepromasivo.

Mare

pre 1 godinu

Ako Piksi ostane selektor - ima nade za nasu reprezentaciju.
Ako ode, onda prestajem da pratim nas fudbal jer ovo vise nema smisla gledati.

ANTE BAN

pre 1 godinu

Čekajte; pa- je li to znači da se Srbija u četvrt-finalu neće moći sastati sa nama-Hrvatskom? A- mnogi ste prognozirali baš taj naš medjusobni duel!

Analist Živojin zvani Zvrk

pre 1 godinu

Jutro je pametnije od večeri, imamo jednu solidnu ekipu sa solidnom kondicijom. Po prirodi nismo realna nacija kada je sport u pitanju, bre primera radi imamo najvećeg srpskog sportistu svih remena Novaka Djokovica pa i o njemu pišemo sve i svašta.
Generalno naši fudbaleri imaju prosječnu kondiciju i tu su bili u velikom minusu u odnosu na protivničke reprezentacije. To je presudno na turnirima jer samo kondiciono jake reprezentacije naprave zapažen uspeh.

immobile

pre 1 godinu

Možemo pričati ovo ili ono, i dati podršku ili ne, ali jedno je sigurno, niko, ali apsolutno niko nije očekivao 29 mesto od 32 ekipe. Da li je to debakl ili nije, evo ja ne znam.
(Beograd-janin, 3. decembar 2022 01:55)

Nije debakl, jer ste vi egzotična zemlja na SP. Kao i farski otoci, obala bjelokosti itd. Plasiranje vam je uspjeh i toe to.

Neo@

pre 1 godinu

Pa vi držite Piksija i dalje na klupi!
Poveo nespremne igrače, bez bekova, neizbalansiranu ekipu koja nema ni glavu, ni rep. Pročitan tim kog će sad iole bolje reprezentacije da tuku gde stignu, jer će se repovi ovog debakla vući dugo...

alvaro morata

pre 1 godinu

Čekajte; pa- je li to znači da se Srbija u četvrt-finalu neće moći sastati sa nama-Hrvatskom? A- mnogi ste prognozirali baš taj naš medjusobni duel!
(ANTE BAN, 3. decembar 2022 08:38)


Dešava se i najboljima da omanu ;)
I vi ste ovde najavljivali da ćete osvojiti Evropsko prvenstvo pa ste debelo omanuli. Braca Spanjolci bacili jednu petardu, vi se uplašili i otišli doma ;)

hm?

pre 1 godinu

1. Odbana na postoji. U svakoj utakmici golove smo primali zbog nefunkcionisanja odbrane, posebno je tesko to sto je u dve utakmice odbrana podbacila nakon sto smo uspevali da povedemo. Imali smo razlicite repeezentacije, ali nikada sa ovako losom odbarnom.
2. Kondicija nam je u katastrofalnom stanju. Realno, sve tri utakmice smo izdrzali do 50. minuta. Nakon toga dolazi do ozbiljnog pada koji je za jos ozbiljniju analizu. Svi igraci trenutno igraju prvenstva u svojim ligama i nalaze se u trenaznom procesu, tako da nije jasno kako je moguce da im je kondicija losa. Cast izuzecima, Pavlovic je jedini za koga se moze reci suprotno
3. Sve tri utakmice je obelezilo ne zalaganje, nema trcanja, uglavnom se stoji i ceka predaja lopte drugom igracu.
4. Katastrofalne odluke koje je Piksi donosio oko izmena ce se verovatno tumaciti godinama posle ovog prvenstva. Piksi nije lider, u kljucnim momentima je delovalo kao da ne zna sta treba da uradi. Sve vreme igra istu formaciju koja je odavno procitana. Cak i kada smo vodili protiv Kameruna i Svajcarske nije menjao formaciju i prelazio u odbranu, sto je bilo greska, posebno a 3:1 protiv Kameruna.
5. Tabloidi, price o svadjama, zenama

srpska krajina

pre 1 godinu

Čekajte; pa- je li to znači da se Srbija u četvrt-finalu neće moći sastati sa nama-Hrvatskom? A- mnogi ste prognozirali baš taj naš medjusobni duel!
(ANTE BAN, 3. decembar 2022 08:38)


Dešava se i najboljima da omanu ;)
I vi ste ovde najavljivali da ćete osvojiti Evropsko prvenstvo pa ste debelo omanuli. Braca Spanjolci bacili jednu petardu, vi se uplašili i otišli doma ;)

super orlovi

pre 1 godinu

Najjači su mi ovi likovi što pišu sastav reprezentacije pa onda nabrajaju: mitar, vlahović, tadić itd... Pa ti likovi i jesu problem ove ekipe.

djomla

pre 1 godinu

Napad Mitar, Luka i Duća. Iza njih Tadija i SMS..
(Igraćemo nebeski fudbal, a ne penal nogomet kao neki...samo jedan od nasih komentara pred svetsko prvenstvo. Ljudi, pa mi smo primili 8 komada u 3 utakmice ej, 8 komada. Na kraju jos najmanje od Brazila, ma da smo i tamo trebali jos bar 2. Rezultat na svetskom prvenstvu je odraz stanja u drzavi, vrlo jednostavno. Estrada i skandali na prvom mestu pa tek onda sport i kultura negde jako daleko. Da cujem koju smo mi to veliku reprezentaciju pobedili da imamo pravo da se ovako ponasamo? Prosli smo na mundijal srecom zbog ponistenog gola Ronalda u Beogradu i gola u 90. minutu u Lisabonu. Euro nismo igrali 24 godine. Prakticki najgora ekipa prvenstva smo, kao sve one jadne egzoticke ekipe. 3 dodavanja ne mozemo u veznom redu da sastavimo, odbrana kriminalna. Nema trcanja, borbe, ne gine se za dres. Svajcarska nas je juce oducila od fudbala, bukvalno. Kad god su hteli bili su opasni i probijali nas. Nema nikakvog kulta reprezentacije. Primitivizam, urlanje i hvatanje kod slavljenja gola igraca i selektora bolje da ni ne pomenem. Usporedite reakcije Piksija i Dalica, kad vec tako volite da nas usporedjujete sa Hrvatima. Oni su za nas miljama daleko u fudbalu i bice tako jos dugo. Nas fudbal moze da se uporedi samo sa njihovom kosarkom. A i tamo nisu najgori kao mi ovde. Ne treba sada da krene pljuvacina po svima, mora se ici dalje, pogledati jedan drugome u oci i iz poraza uciti za dalje. Uz naporan rad u buducnosti mozda i docekamo koji dobar rezultat. A do tada preporucujem manje busanja u prsa i psovanja i pevanje dajte Brazil, a puno vise realnosti i napornog rada. Mnogo smo manje bitni u svetu nego sto to mi mislimo za sebe. Sportski pozdrav.

?

pre 1 godinu

Samo se ti ujo nadaj da cemo smeniti Piksija.Bolje razmisljaj zasto vi nikom ne mozete da postignete gol.Japanci nemaju Lukakua da promasi nepromasivo.
(Serbon, 03. decembar 2022 09:34)

Pogledaj opet, Lukaku je imao Gvardiola oko sebe i ispred sebe, ona stativa morao je pucati više u desno, jer je Gvardiol ušao ispred njega. A vama je onaj crni sinoć ušao dva puta oči u oči s Vanjom i oba puta promašio, a nigdje na vidiku Milenkovića i Pavlovića. Od pet četiri gola ste dali tako što su vam loptu poklonili u začetku akcije, niste vi njima oduzeli, nego su vam dodali loptu. Pogledaj provjeri ako misliš da nije istina. A o veznom redu mogu napisati da sam SMS-a primjetio dva puta na utakmici, prvi put kada je dobio žuti, a drugi put kada je zamijenjen.
I da dodam s Krstajićem ste imali 3 boda, a s Misterom jedan kao s Geronom, oba pokušaja su vam propala u pohod na titulu.

Bebi Dol

pre 1 godinu

oba pokušaja su vam propala u pohod na titulu.
(?, 3. decembar 2022 10:16)


Vama je propao pokušaj osvajanja Evropskog prvenstva sa ovom istom ekipom. Najavljivali ste to ovde. Španska petarda sve pokvarila. Videćemo šta ćete uraditi protiv Brazila ;)

aaaaa

pre 1 godinu

Eto,sta hocete vise?sa igracima iz ekipa sa sredine tabela evropskih liga ovo je uspeh.jedina ekipa koja je dosla na prvenstvo bez klasicnog beka

Ajde@

pre 1 godinu

Vanja Milinković,
Gajić-Milenković-Pavlović-Mladenović,
Gudelj-Tadić-Sergej Milinković,
Kostić-Mitrović- Vlahović

Ovo je izbalansiran tim, isto ultra ofanzivan, a ne ono što je igralo u Kataru do juče. I ovaj tim možeš puno menjati i jačati u vezi, a smanjiti jednog napadača u zavisnosti od protivnika.
Žile je igrač koji igra ono što Tadić igra, iza špica. Na Novom Zelandu i Partizanu je to igrao. Odakle on na levom ving veku, to Piksija pitajte.
Naći bolje bekove ako su gornji slabiji.
Ivan Ilić ili Lukić su zamena Gudelju, Grujić Saviću, Žile Tadiću, Jović napadačima, itd, itd. Da smo ovako igrali, pobedili bi i Kamerun i Švajcarsku, ali avaj. Piksi zna šta je hteo sa krilima na mestu bekova i tri sporija centralna igrača.

Mrki

pre 1 godinu

Ogledalo Srpstva, poslednje mesto u grupi! Baš isto kao onomad i naš najveći Srpski klub u evro takmičenju! Kolektivno blamiranje ili suva realnost.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Mislio sam da od Krstajića nema gore. Krstajiću javno ti se izvinjavam ipak si ti za Piksija trenerčina.
(Gagi, 3. decembar 2022 10:09)

Trenerčina kojoj je drugi trener odveo tim na SP, trenerčina koju Ukrajina prži sa petardom, trenerčina koja upropasti sve što je prethodni trener gradio, trenerčuna bez ličnosti koja minira svog mentora zarad pet minuta lažne slave, trenerčina koju najure iz TSC-a...
Stvarno smo narod koji zaslužuje dno.

Neko iz mase

pre 1 godinu

Našu tradiciju uspeha u učešću na SP ilustruju 2 činjenice:
Mitrović je sa 3 data gola drugi naš najbolji strekac u SP. Prvi je Dražen Jerković koji 1962.godine dao 4 gola na jednom Mundijalu.
Drugo, Mitrović je drugi naš igrač koji je dao bar gol na 2 različita SP. Piksi je da 2 na SP 1990 i 1 na SP 1998.Mitrović 1 na SP 2018 i 2 na ovom SP.

djordje

pre 1 godinu

Svetsko prvenstvo 2006 smo bili poslednja reprezentacija. Tako da smo nastavili dobru tradiciju. Najbolje odigrane kvalifikacije koje smo zavrsili na 1. mestu. Odbrana u kojoj su bili Krstajic i Vidic koja je predstavljena kao najbolja u evropi. E tada nam Argentici zabijaju 6 golova. I dan danas ceo svet šeruje tu nasu blamazu sa video klipovima. Imam 42 godine i nikada nisam video nasu reprezentaciju da se dostojanstveno vrati sa nekog takmicenja, da nacije kaze, neka bas su se borili. Ne, uvek padnemo moralno i predamo se. Najtezeje priznati da smo kao narod ipak malodušni.

M

pre 1 godinu

Znate koja je razlika između Hr nogometaša i vaših? U tome što se naši trude, trče, grizu, daju sve od sebe na terenu. Na kraju utakmice budu toliko iscrpljeni emotivno i fizički da jedva hodaju. Naravno da nisu najbolji na svijetu. Ni ne mogu sa 4 milijuna stanovnika bit pored Brazila, Argentine, Francuske, Engleske,... Ali kada daju sve od sebe i ispadnu, mogu se vratiti kući ppdignutih glava. Najsvježiji primjer je prpšli euro. Izgubili od Španjolske, zasluženo. Ali nitko im nije zamjerio. Tako se i izhradi kult reprezentacike. Tako je i atmosfera u i oko ekipe odlična. Naši to imaju, a vaši nemaju. I morate vi još puno toga napravit da bi došli i blizu Hr repke. Mi od eura 96. U kontinuitetu ostvarujemo odlične rezultate

Ranzo

pre 1 godinu

A koje mesto je Rumunija, Bugarska, Grcka, Svedska, Ceska... Sve su to drzave koje su imale vece uspjehe od nas a nema ih na fudbalskoj mapi godinama. Dva ucesca na SP, postoji kontinuitet. Doce rezultati, ja verujem vec na sledecem Euru. Dosli bi i prije da nismo otpustili Muslina. Steta samo sto je ovo zadnji SP Dusana Tadica

Dragan - Sava

pre 1 godinu

Mi smo se bar kvalifikovali, koliko samo zemalja ima koji to nisu uspeli. Svi koji su se kvalifikovali, pogotovu iz Evrope imaju vrhunske ekipe, dolazak na Mundijal je fantastičan uspeh, sve preko toga je samo bonus.

TLE

pre 1 godinu

Srbija je imala uvijek vrhunske fudbalere, ali kao tim uvijek katastrofalni, za razliku od ostalih timskih sportova gdje je puno bolje… Tu treba neko dobro da poreda osnove i temelje na duzi period, tek onda se mogu ocekivati daljni rezultati. Jedino Tadic imaj taj neki šmek radilice i vizije koji mu je ugtadjen u Ajaksu… ostalima je jedino pare u mozak ugradjeno, nista drugo vise.

Milan

pre 1 godinu

Ma nemoguce...pa bre bili prvaci sveta protiv brazila...alo pa to nemoze svako...jeste u20 jeste da niko ziv to i ne prati i da osvajaju mali gana itd ali opet...pa sta se desilo bre?srb od 98 4 svetska 12 utakmica i samo 2 slucajne pobede od 1:0...dakle od 12 meceva cak 9 poraza??cak skoro 30 primljenih golova...dakle skoro svaki mec primas 3 gola i gubis...od mogucih 36 bodova ti uzmes 7???balkanski brazil nema sta

zgtom

pre 1 godinu

Onaj mladi visoki Pavlović je čista rupa u obrani, samo trči bezglavo bez suradnje sa ostalima u obrani, kriv je za drugi gol Švice. A inače malo imate pre glomazne korpulentne igrače i to je problem u modernom nogometu jer fizika zahtjeva trčanje svih 90 pa i 100 minuta. Idealno su vam građeni za nogomet Kostić i Tadić i još nekoliko ovo drugo pre teško pre tromo prolazi to u kupskom profi nogometu ali turnirsko natjecanje padate nakon 55 minute tekme. Ipak ste vi više za košarku.

Slovenac 1952

pre 1 godinu

(Dragan - Sava, 3. decembar 2022 14:11)
Slovenci ne plačemo, jer se nismo kvalifikovali! Za naredni mundijal znamo! Što više Albanaca u reprezentaciju, što manje Srba, a više Bosanaca! Pobeda osigurana! Kad Srbin vidi loptu, več je pobednik, a ako je takne, svetski je prvak! A onda, spavanac!:)

Mihajlo

pre 1 godinu

Nadam se da je Piksi shvatio da bez brzih,agresivnih veznjaka koji mogu tri dana da trče odbrana puca,jedina dva takva koja imamo su Gudelj i Maksimović. Odbrana je takva kakva je,može još da proba sa Babićem i Erakovićem,ali mislim da nije problem u štoperima nego zadnji vezni i bekovi koji nemaju snage da se stalno vraćaju i loše su pokriveni od veznih igrača kad krenu napred.
Mi hoćemo i Sergeja i Tadića,Vlahovića i Mitrovića na terenu,i još ofanzivne bekove,i onda se čudimo što lako primamo golove.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Ljudi mi nikada nismo znali da igramo turnirski sistem, ali nikad, ni kao razne jugoslavije ni kao scg ni danas kao Srbija!
(Gaga, 3. decembar 2022 08:53)

Ne, mi nikada nismo znali da igramo fudbal a ne turnirski sistem. Kada to sebi priznamo i prestanemo da tražimo izgovore, tek tada ćemo da napredujemo.
Jedini koji su učili iz svojih grešaka i potom napredovali, su Džaja i njegova Zvezda, napravili pravu reprezentaciju Juge (a ne demagošku i lažnu sa Baljićima, Brnovićima i Hadžibegićima) i osvojili pehar najjačeg svetskog klupskog takmičenja. To više nikada niko sa Balkana i istočne Evrope neće napraviti. A vidiš, taj Džaja je u ovoj zemlji ponižavan i hapšen i nikada nije bio ni blizu Fudbalskog saveza, a Ljupko nikada nije bio selektor.
To govori sve o srpskom fudbalu, bolja definicija od te ne postoji.

Palten

pre 1 godinu

Shvatite ljudi molim vas, ako ste na tri prvenstva dva puta bili 23. i jednom 29. čemu paljenje, to je naša realnost, treća liga svetskog fudbala.

Marinjo

pre 1 godinu

Srbija=golman osrednji, obrana neuigrana, zadnji vezni nikakav i loš, krila dobra, veznjaci loši, napad dobar ali spor, tako se ne može dobiti nitko.

sasa the king

pre 1 godinu

Srpska skola fudbala ne postoji! Mi nemamo predsednika fudblskog saveza, jer se mafija bori oko kandidata. Ovi hoce da postave bivseg ministra, ime sam mu zaboravio, a preporuka mu je sto ogra fudbal rekreativno!? Pre njega Kokeza? Ukrao covek 600 miliona€ i otisao mrtav ladan u Dominikanu!?
Tako je od kada smo se osmostalili (kada su svi pobegli od nas) samo tuca za pozicije i pare, struka 0!

Beograd-janin

pre 1 godinu

Možemo pričati ovo ili ono, i dati podršku ili ne, ali jedno je sigurno, niko, ali apsolutno niko nije očekivao 29 mesto od 32 ekipe. Da li je to debakl ili nije, evo ja ne znam.

shambho

pre 1 godinu

8 gola u tri utakmice, ko vaterpolo.. ne moze se tako dalje
mogo se steci utisak da su brazilci jaki, ali srbiji svako po dve tri komada, te vise ne izgleda tako

Mile

pre 1 godinu

Poenta price, i da su svi bili 100% zdravi, opet bi bilo isto jer danasnji fudbal ne trpi igru bez bocnih bekova, nama je tu duvala promaja. Ne znam kakvi smo po tom pitanju u mlađim kategorijama, ali hitno u sledecem ciklusu moramo na tome raditi. U prvih 11 morali su da budu Rodic ili Urosevic koji nisu ni pozvani, jer boljih levih bekova nemamo. A desni bek..., niko mi ne pada na pamet.

Trixter

pre 1 godinu

Vratite Muslina, on je doktor fudbala za Piksija. Drulovica obavezno ostaviti u stabu on je retko pametan i trezven covek. Ne razumem zasto je Piksi insistirao na ovom koceptu 3-5-2 toliko. Bekove moramo da vratimo obavezno, a eto prilike da se to uigrava i to temeljno u ligi nacija protiv jakih selekcija. Uigravanje protiv Luksemburga ili neke Estonije ne vodi nicemu.

boki

pre 1 godinu

Treba nam kontinuitet...ili neka nas Piksi i dalje vodi..valjda je naucio iz svojih gresaka...ili postaviti Marka Nikolica i dati mu ugovor na 5,6 godina.

Igraci su relativno mladi, baza je dobra..uvezbavati, uigravati, uvoditi polako pojedince koji se pokazu...napraviti neki sistem

Milan

pre 1 godinu

@hm?, Solidna zapaznja a odgovor na tacku broj dva moze se kriti u tome sto je momcima ocigledno potreban dobar sportski psiholog, jer takvi padovi u igri su neshvatljivi. Procitao sam vest da je nasa selekcija jedina na prvenstvo otisla bez timskog psihologa i ako smo dobili ponudu od nase devojke koje radi u Barseloni da bez ikakve naknade radi sa momcima na prvenstvu ali nasa struka je ocigledno mislila drugacije.

Milan

pre 1 godinu

@hm?, Solidna zapaznja a odgovor na tacku broj dva moze se kriti u tome sto je momcima ocigledno potreban dobar sportski psiholog, jer takvi padovi u igri su neshvatljivi. Procitao sam vest da je nasa selekcija jedina na prvenstvo otisla bez timskog psihologa i ako smo dobili ponudu od nase devojke koje radi u Barseloni da bez ikakve naknade radi sa momcima na prvenstvu ali nasa struka je ocigledno mislila drugacije.

mladen

pre 1 godinu

"Najjači su mi ovi likovi što pišu sastav reprezentacije pa onda nabrajaju: mitar, vlahović, tadić itd... Pa ti likovi i jesu problem ove ekipe".
:::::::::::::::::::::

Ne moze biti problem Mitrovic koji zabije 51 gol u 76 utakmica za reprezentaciju. Sta se jos od momka zeli? I u kataru je dao 2 gola. Juce je imao jednu jedinu loptu i zabio je. Promeni sistem u 4:2:3:1 i imaces sasvim drugaciju igru i ishod. Ili u 4:4:2.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Nadam se da je Piksi shvatio da bez brzih,agresivnih veznjaka koji mogu tri dana da trče odbrana puca,jedina dva takva koja imamo su Gudelj i Maksimović. Odbrana je takva kakva je,može još da proba sa Babićem i Erakovićem,ali mislim da nije problem u štoperima nego zadnji vezni i bekovi koji nemaju snage da se stalno vraćaju i loše su pokriveni od veznih igrača kad krenu napred.
Mi hoćemo i Sergeja i Tadića,Vlahovića i Mitrovića na terenu,i još ofanzivne bekove,i onda se čudimo što lako primamo golove.
(Mihajlo, 3. decembar 2022 08:23)

Pa zar nismo zbog toga oterali Muslina?
Zemlja koja zbog ličnih interesa otera uspešnog selektora, nije zaslužila bolje.

прле

pre 1 godinu

Мора са 4 назад, два дефанзивнија бека! Са слабијим екипама од нас можемо са офанзивном формацијим док са јачим морамо опрезно. Младеновић и Ристић су играчи који лепо могу покривати стране док Миленковић и Павловић играју централне. Такође са јачима да играмо са два чистача испред одбране, није довољно 1. Ово није никаква пропаст и треба само да гледамо своје двориште!
Отићи на ЕП и останак у А лиги нације треба да буду императив. Србија мора да побољша одбрану, сузбије простор међу редовима. Сергеј или Тадић морају долазити по лопту назад како би започињали нападе, одбрана треба да се фокусира на одбрану а не на организацију напада.