Utorak, 05.08.2008.

12:10

Milorad Čavić

Izvor: B92

Milorad Èaviæ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

27 Komentari

Sortiraj po:

slavisonac

pre 15 godina

gledam cavica, covek je toliko dao dobar primer deci za rad trud, bavljenje sportom i najvaznije postovanje pravih vrednosti, dok smo mi pljuvali amere i najveceg sportistu svih vremena on se covek radovao srebru naravno da mu je zao kao i svima nama ali on ne mrzi on covek voli i tako je stigao dotel, a gledao sam opet karakasevica klasican srbin izgubio je par poena na srecu i toliko nije mogao da veruje u to da je hteo nekog da ubije umesto da igra i u interviju je rekao kako je ovaj nezasluzeno prosao jer je on mnogo bolji i imao je zreb i sansu ali je onaj person dobio neke poene koje nije trebao e to vrhunski sampioni nikad nece raditi jeste bilo za dlaku jeste bilo srece ali i taj na drugoj strani je trenirao... moj zakljucak je da necu vise da budem hejter i svojoj zemlji i klubu , PARTIZAN NARAVNO , davacu bezrezervnu podrsku i necu da pljujem i mrzim osim ako se neko ponasa kao klasican srbin i omalovazava tudje, ne gleda svoje, i sve svaljuje na srecu.... nadam se da je tako cavic na jos nekoga uticao i kad svi budemo ljudi ko cavic onda cemo i biti sampioni i srbija ce biti zemlja za ponos....

Djordje

pre 15 godina

Cavicu, Srbija da ti da milionce! Zasluzio si i vise al' daj nek se otvore VISE nasi megadegaega milioneri, decko pliva srcem!!!!! Bravo Milorade!

milis

pre 15 godina

ne znam šta vi jedete kada ste tako pametni, ali kada imate novac, šta vas zabole za sve ostale... to je jednostavno najvažniji uslov da radite na sebi... a to, kao srbija, patriotizam... eto vam patroitizam pa živite od njega...

BelgradeROWER

pre 15 godina

@ Alex (komentar 16)

Zaista ne znam o cemu pises... Osetio sam se prozvanim, pa te odlucih upitati za pojasnjenje... Ja tebi dajem neka:
1. Za Lendjera nisam znao sta je po nacionalnosti (pogresno sam pretpostavljao da je Madjar, pa sam mu prezime napisao na taj nacin). Pisuci Szilagyijevo prezime, slucajno sam u brzini izostavio slovo ''z''.
2. Ja cak i nisam Srbin.

Dejan

pre 15 godina

Da li već gubimo Lenđera?

http://www.mtsmondo.com/sport/vesti/text.php?vest=106357

Zaista sramota za državu, olimpisjki komitet, plivački savez i ministarku sporta. Mesto da mu se pomogne, njemu se zagorčava život. Nataša Janić je samo tražila stan i neku mizernu mesečnu platu i na kraju je završilo kako je završilo. Sad ovaj momak ne može ni da naplati stipendiju koja njemu pripada. Umesto da mu obezbede najbolje moguće uslove, i omoguće mu da trenira kod najboljih svetskih trenera. Zaista mi je žao kad vidim Oliveru Jeftić kako iz godine u godine ima problema kako da sprovede kvalitetne pripreme. Dragutin Topić je kao junior skočio 2,37 tada drugi najbolji skok svih vremena, i nikad svoj trud i talenat nije mogao da kapitalizuje na OI, upravo zbog nedovoljne podrške države.
Zaista ne znam kako država nije u stanju da pomogne par vrhunskih sportista, zaista sramota.

Mladen

pre 15 godina

Ako poredimo borbu nasih sportista za svoju zemlju sa vecinom drugih profesija moracemo da priznamo da su oni dali mnogo vise od onoga sto su dobili od svoje zemlje. Vreme radnih akcija je davno proslo i princip kol'ko para-toliko muzike je odavno poznat svima i ne vidim da bi bilo ko od nas dao vise. Cak sam siguran da bi se vecina kriticara ponasala gore od njih. Sa druge strane treba pogledati mnoge koji ovoj zemlji nisu dali ama bas nista, a uporno, kao paraziti, uzimaju od nje sve sto im padne pod ruku - naravno uz parolu "Zivela Srbija". Sportisti, kao i uvek, svaka Vam cast!!!

ja

pre 15 godina

evo razloga zaasto nam mlad narastaj odlazi u susedne zemlje i osvaja medalje

Lenđerova majka: Srbija mu duguje novac!
nebojsa - 14. avgust 2008. u 02.04
Nevenka Kuruzović, majka srpskog reprezentativca u plivanju Ivana Lenđera, tvrdi da njen sin od države još nije dobio nagradu za titulu omladinskog prvaka sveta, osvojenu pre dve godine.

Prema njenim rečima, Lenđeru je Srbija dužna 37.000 evra, ali najgore je što ne dobija ni stipendiju u iznosu od 31.000 dinara mesečno i što su joj nadležni preporučili „da vodi sina iz zemlje”.

„Ivan nije imao kvalitetne pripreme za Olimpijadu, nije dobio kvalitetnu opremu, a nema ni socijalno i zdravstveno osiguranje. Na takmičenje ide bez lekara i masera, dok na turnire putuju činovnici sa izmišljenim funkcijama i troše novac namenjen plivačima. Kad sam pitala ljude iz plivačkog sporta o čemu se radi, rekli su mi da je najbolje da Ivan ode iz našeg plivanja”, rekla je Kuruzovićeva u ispovesti dnevnom listu „Press”.

Ona kaže da će biti srećna ako joj se sin u četvrtak plasira u polufinale trke na 100 metara leptir, u kojoj će se takmičiti i Milorad Čavić.

„Otišao je sa A olimpijskom normom i šesnaestim vremenom na svetu među seniorima. Nikada niko od juniora to nije uradio, osim Čavića. Iz Pekinga mi se javlja jednom dnevno telefonom i kaže ´mama, nemoj žuriti, još sam mlad, čeka me London 2012´. Deli sobu sa Čabom Silađijem”.

Lenđerova majka kaže da plivačkog asa podržavaju samo Rusini iz Ruskog Krstura, kao svog sunarodnika.

„Ivan na takmičenjima brani boje svoje zemlje, boje Srbije. Ne želi da ode odavde. Prvi put sam videla svoje dete da plače na Evropskom prvenstvu u Beogradu, kada je počela himna Bože pravde”.

Šta na sve ovo kaže ministarka Snežana Samardžić Marković? Da novac pripada samo osvajačima titula i medalja u seniorskoj konkurenciji.

„Što se tiče tih 37.000 evra, Ministarstvo je u sporu sa gospođom Lenđer, koja nas je tužila sudu. Međutim, pravo na nacionalna priznanja pripadaju samo seniorima, a Ivan je zlatnu medalju osvojio na juniorskom takmičenju”.

Samardžić Marković kaže da država uredno isplaćuje stipendije, ali ne sportistima, nego matičnim savezima.

„Distribuciju tih sredstava nama pravdaju savezi na svakih šest meseci. Ukoliko uočimo nepravilnosti u raspodeli sredstava, onda tom savezu više ne isplaćujemo sredstva. Zašto Ivan nije imao kvalitetne pripreme za Olimpijadu treba pitati Olimpijski komitet Srbije, a nema zdravstveno osiguranje jer postojeći zakon ne predviđa tu obavezu”. (Mondo)

MIlan

pre 15 godina

@ Alex:
Ако си већ решио да пишеш коментар ћирилицом било би добро и да научиш азбуку, у којој постоје слова Љ и Њ, а не да их пишеш као ЛЈ и НЈ. Такође постоји и Ђ а не ДЈ, за Џ мало ко зна да се на тастатури налази где и латинично X, а и слово З се налази где латинично Y. Без увреде, поздрав!

BOBAN ILIC

pre 15 godina

Polako bre ljudi. Pa zar ste vec zaboravili da je odjekivala nasa himna i viorila nasa zastava nad Parizom. Ana je zasluzila malo vise respekta sad kad joj treba mentalna podrska . Bas da vidim, kako bi ovi komentaristi , drzati reket u ruci bez palca i tukli protivnike ,nije u pitanju autostop, nego teska borba, a uzgred reket se drzi u ruci. Nista nije pogresno sa nasom Anom,pogresna su nasa ocekivanja.Ana ima jos bar dve olimpijade ispred sebe i sansu da nam donese medalje. Mene brinu drugi onsportovi, fudbal , kosarka a nikako Srpski tenis i nasa Ana.

mama Lendjer

pre 15 godina

Mislim da je jako glupo sto polemisete sta su po nacionalnosti Siladji i Lendjer! Deca su rodjena ovde u Srbiji da li treba nesto vise da kazem?! A o odlasku u Madjarsku ne znam odakle ta informacija za sada im nude mnoge zemlje gostoprimstvo ali oni za sada ostaju ovde da rese svoj status koji je jako problematican, a deca su verovali ili ne fenomenalna pozelela bih da ih SVI imate takve u kuci!

Alex

pre 15 godina

Због невероватно глупих коментара и појединих декларисанја која ме нервирају понајвише због наивности намерно ћу писати ћирилицом и рећи: Коментари типа неусловности,неманја новца и неодговорности према спортистима су сасвим на месту али иѕјава "E sada ta dvojica u perspektivi (Lendjer i Siladji) bi lako mogli da postanu najbolji Madjarski sportisti ukoliko se nesto pod hitno ne uradi. Ne zato sto oni Srbiju ne vole (ako cemo iskreno oni i nisu Srbi) vec zato sto treba sebi da obezbede egzistenciju a to u uslovima kakvi su sada ne mogu da ostvare..." - је непотребна,крајнје неписмена,примитивна,дезинформисана и не заслужује место на спортским странама.Први са Мађарском нема везе Мои сва глупа спелованја нјеговог преѕимена су непотребна јер се не пише никако другачије до Ленђер а други вас је оданости према землји научио кад је слушао химну и иѕ поштованја према нјему могли би му написати име како га он пише.У осталом откуд било коме право да некога било како декларише напамет.Као прво питанје националности је питанје личног осећанја а не нечије традиције и наметнуте волје.Друго,док год "ви прави Срби и патриоте" пребрајате и разврставате нас "не Србе или Србе не праве српске крви",па макар и добронамерно,увек ће на несрећу ова землја тапкати у месту а нјени таленти одлаѕити.По чему мислите да неко ко није "прави Србин" по вама не би требао живети овде и волети ову землју а ви као би.Маните се ћорава посла јер тиме не помажете овој землји а најманје спорту коме то не треба.

Vesna

pre 15 godina

Vidim da pratite dobro karijeru Cavica. Momak je sjajan i ima buducnost. Da li je neko proverio da li se mogao kvalifikovati za Olimpijadu, na osnovu njegovih naj boljih vremena, kao pretstavnik njegove druge domovine SAD. Znam de su kvalifikacije bile u Omahi krajem juna. Samo prva dva iz svake discipline su usli u tim SAD-a.

Mirjana

pre 15 godina

Jedno je samo sigurno, naši nacionalni brendovi su nesloga,nerazumevanje,osionost,kriticizam, malodusnost, odsustvo patriotizma i da ne nabrajam više.Ako sam dobro razumela većinu komentara pitanje je ko je veći patriota medju srpskim olimpijcima???? Zaista ne mogu da verujem da neko postavlja takvo pitanje a da povrh svega devojke koje su na WTA br.1 i 2 naziva "razmazenim princezama".Iza svih sportista i u pojedinačnoj i ekipnoj konkurenciji, koji su se našli u OI timu Srbije,stoji ogroman rad. Za razliku od vas kritizera koji nikada ništa niste uradili za svoju zemlju oni se trude da iz dana u dan poprvljaju loš imidž Srbije. Koliko vidim, vi na tome radite i dalje.Umesto da zdušno navijate i šaljete pozitivnu energiju plavim, odbojkašima(cama) vaterpolistima, teniserima, plivačima, veslačima, streljačima, atletičarima itd vi im umanjujete vrednost i kritikujete bez ikavih osnova. Našim sportistima zaista nije lako, nemaju podršku države, ocigledno nemaju podršku ni svog naroda. Na sreću, ima i onih koji će biti uz plave odbojkaše i kad izgube protiv rusa,i uz Anu kad je povredjena (devojka koja se stalno smeje jedva je zadrzala suze opraštajući se od OI)i uz Pletikosića koji je 7. na planeti, i uz plivače koji obaraju nacionalne rekorde. Eto volimo plavu boju ako ništa drugo!!! Srećno plavi! Ajmo, Novak, Jelna, Janko,Iva,Čaviću, ajmo plava četo, ajmo vatrepolisti i odbojkašice sve što uradite i onako je više od mogućeg sobzirom na opštu situaciju odnos prema patriotizmu pa i sportu u vašoj domovini.I na kraju, izvinjavam se velikim imenima srpskog sporta koje nisam pomenula u ovom komentaru! Bar to zaslužuju! Svima srećno!

AnaV

pre 15 godina

Nije uopste lepo da uporedjujete Anu i Cavica...bilo kako bilo oni ponos nase drzave. Cavic je jedan od mojih omiljenih sportista, redovno odlazim na njegov sajt i uvek sam presrecna kada osvoji neku medalju. E sad plivanje i tenis su dva potpuno razlicita sporta, i nije lepo da tako govorite o Ani, kao o nekoj razmazenoj bogatasici. Ona nije tek tako zaradila novac, i sami znate u kakvim je uslovima trenirala, dok je Cavic ipak vodio drugaciji zivot u Americi. Budimo realni, Cavic ne bi ni bio ono sto jeste da nije imao uslove koje mu je pruzala Amerika. Dakle, bitno je da oni nastupaju pod nasom zastavom, da se tamo druze i skupljaju plodove svog mukotrpnog rada. Bar za trenutak i vi uzivajte u tome, i nemojte da vredjate nase sportiste. Sad vam Ana ne valja, a lepo vam je bilo kad ste slusali nasu himnu u Parizu. Ma mi Srbi smo stvarno prica za sebe!
Pozdrav za Cavica, i sigurna sam da ce osvojiti bar neku od medalja...

knez

pre 15 godina

Kad god procitam nesto o Cavicu ja se iz nekog glupavog razloga osecam jako postidjeno. Ne znam zasto. Mozda zato sto sam i sam u nekoj mojoj Americi a za razliku od njega ja nista nisam vratio svojoj domovini koja me je othranila i skolovala (kakvo god da je to skolovanje bilo).
Zato, Cavic je i bice moj idol ma sta uradio na ovoj olimpijadi i u buduce.

dragon

pre 15 godina

Мислим да је нереално очекивати од Чавића више од бронзане медаље. Да се разумемо и то би био велики успех ако узмемо у обзир да Фелпс и Крокет имају много боља времена а да и француз Фредерик Бускет има боље време од Чавића.

Konstantin 93

pre 15 godina

Odgovor komentarima br.3., 5., 6.,
Cavic je najavio da bi zeleo da ZIVI U SRBIJI u buducnosti i da mu zbog toga treba dati stan, a to sto je navikao da zivi po hotelima ne znaci da mu se tamo i svidja i naravno da bi i on voleo da ima svoj dom u Beogradu!!! Zasto sam jos stavio primer Cavica, zato sto on kao decak u pubertetu bira iz Amerike da nastupa za Srbiju! E sad ako Lendjer i Siladji iz Srbije(oni su stanovnici Srbije) izaberu Madjarsku iz nekog razloga, ja ne mogu da kazem da je to opravdano, jer znam za sebe da kad bih imao priliku da nastupim za neku reprezentaciju nikad ne bih mogao da igram za bilo koju zemlju osim Srbije!
Ja sam se sad upisao u gimnaziju i normalno je da zivim sa roditeljima (sto rece "London")! Ako meni "nekad" pripadne cast da ucestvujem na Olimpijadi, pa to ce da mi bude vaznije od svega, i od para i od apsolutno bilo cega, i iz tog razloga ne mogu da zamislim da Ana ili sad Jelena se razmisljaju da li da ucestvuju na Olimpijadi-meni je to ne zamsilivo!!!
Takmicarka iz Juzne Afrike ucestvuje u stonom tenisu be leve ruke-ovo je i vise jasno!!!
Pozdrav!!!

Milena

pre 15 godina

@ Nenad
Hvala na razjasnjenju. U savkom slucaju plivaju za Srbiju, a ako je neko gledao Evropsko Juniorsko u Bg-u zna kako je Siladji slusao nasu himnu. Svaka cast obojici! Ja ih volim, pa taman da su sa Zelenortskih ostrva.

@Svi ostali

Malo sam se zeznula za Siladjija. 40-ti je, ali mu je vreme odlicno. Kada sam pisala prethodni komentar nisam znala da dva dana nije trenirao. Takodje treba uzeti u obzir da su i on i Lendjer tempirali formu za EP u Beogradu. A iznenadjenje je i Hansen sa tek desetim vremenom. Imacemo mi medalju u Londonu samo da nam Caba bude zdrav. Pa, i Dale Oen, koji je danas oborio olimpijski rekord u ovoj disciplini, je bio niko i nista. Danas, sa 26 godina je jedan od najboljih. U svakom slucaju cestitke za ovo danas. Jos jedno zapazanje-Mnogo mu dobro stoji ona crvena oprema nase reprezentacije. Bas je smeker!

Drago mi je da u ovoj zemlji postoje ljudi koji prate plivanje. Imacemo razloga za zadovoljstvo.

London

pre 15 godina

Autori komentara 1 i 2 - STIDITE SE!
Vi ste nashli da donosite zakljuchke ko je razmazhen a ko ne. Poludim kad prochitam tako zlobne komentare na rachun devojke od 20 godina koja od malena naporno radi da bi bila tu gde je. I onda se nadju zlobnici koji verovatno josh zhive kod mame i tate u Srbiji ili studiraju do kasnih dvadesetih da joj kazhu da je razmazhena. Pa nije ona 'kriva' shto u tenisu ima vishe para!

Shto se plivacha tice slazhem se s komentarom 3. Svaka chast Cavicu, nadam se samo da ga Srbija nece razocharati.

Puno srece svima na OI.

Bzzz

pre 15 godina

Slazem se donekle sa komentarima uz jedno malo rezervisanje u vezi Cavica.

Decko je stasao u SAD i tamo trenira u uslovima o kome Lendjer i Siladji mogu samo da sanjaju. Prema tome mislim da je njihov uspon "spektakularniji". Uz to kod nas dosad i nije vldao preteran interes za pojedniacne sportove, cak ni bazicne kao plivanje, trcanje i slicno. Stvarno bih volio da momci ostanu u nasoj sportskoj porodici zbog svih nas. Mislim da ima i i drustven poen u tome da se vidi da su svi gradjani ove drzave deo nje. Ima razloga ovo da pisem i ko razume...
Sto se Milorada tice mislim da bi bilo OK da dobije neki stan ali ruku na srce to je sportista koji je navikao na spavanju u hotelima jer je cesto na takmicenjima. Ako su u pitanju pare mislim da nije skuplje iznajmiti stan od nekog na tih nekoliko nedelja godisnje koji provodi u Srbiji.
Mislim da je vaznije ulagati pare u moderne sportske objekte i privalciti omladinu na sport. Takodje se nadam da ce se sponzori jos vise okrenuti pojedinacnim sportovima nego korumpiranim ekipnim gde i onako sve vise gubimo kvalitet.
Sto se prognoze tice rekao bih da Cavic ima sansu za medalju ali pre bih rekao da je u krugu potencijalnih osvajaca nego "siguran" osvajac. Medalja bi bila "puna kapa".
Za ostale se slazem.

BelgradeROWER

pre 15 godina

@ Milena

Potpuno si u pravu! Odusevila si me komentarom...

Sto se tice Lengyera i Silagyja, nadam se da se nece ponoviti prica kao i sa Natasom Janic (kajakasicom) koja od OI 2004 predstavlja Madjarsku (osvojivsi 2 zlatna odlicja za istu) i njenom bracom (takodje kajakasima) koji sada predstavljaju Hrvatsku. Dakle, ako ne drzava i OKS, onda pokrovitelji...

Milena

pre 15 godina

@komentari 1 i 2
Stvarno je neukusno uporedjivati sportiste i ko je veci patriota. Ako cemo pravo vecina sportista, i tu pre svega mislim na sportiste u svetskim okvirima, ide na OI ne zbog patriotizma vec zbog sebe, jer zeli da bude deo takvog sportskog spektakla i velike tradicije koje OI imaju.
Sto se tice samog Cavica-nema srecnije osobe od mene sto imamo jednog pravog plivackog sampiona i dvojicu u perspektivi. E sada ta dvojica u perspektivi (Lendjer i Siladji) bi lako mogli da postanu najbolji Madjarski sportisti ukoliko se nesto pod hitno ne uradi. Ne zato sto oni Srbiju ne vole (ako cemo iskreno oni i nisu Srbi) vec zato sto treba sebi da obezbede egzistenciju a to u uslovima kakvi su sada ne mogu da ostvare. I zato hvala Telenoru sto je izabrao da sponzorise sportiste iz za Srbiju malo manje atraktivnih sportova (veslanje, streljastvo, rvanje, plivanje...)
Sto se plasmana nasih plivaca tice ocekujem da Siladji bude plasiran do 20-og mesta ili uz malo srece udje u polufinale. Mislim da je Lendjer sposoban za polufinale. Kod Cavica bi finale trebalo da bude sigurno i plasman izmedju drugog i cetvrtog mesta. Trebalo bi da bude drugi (moze da dobije Krokera) ili treci, a cetvrti ce biti samo ako mu neki dopingovani anonimus uzme medalju. Ima sanse i za zlato, ali samo ako sam sebe pre trke ubedi da moze da pobedi Felpsa, a ako to uradi treba odmah Trg Republike da preimenujemo u Trg Milorada Cavica.
Mislim da ce nase plivanje imati 3-4 medalje u Londonu i jako je dobro sto su Lendjer i Siladji tamo da osete ovu atmosferu. Samo jos da sponzori ne zakazu.

jelena

pre 15 godina

@konstantin

U potpunosti se slazem sa tobom.Dok neki daju sve za svoju zemlju drugi se razmisljaju da li da odu zbog povrede koja moze biti zalecena za tri dana uz terapije kakve ima Ana Ivanovic.

Konstantin 93

pre 15 godina

Pogledajte Cavica, momka koji je rodjen u Americi, kome je Amerika dala sve sto mu je bilo potrebno a on se ipak sa 16 godina odlucio da pliva za Srbiju! To naravno niko iz vlasti nije umeo da prepozna, sada je situacija malo drugacija dobio je neke sponzore medjutim Cava i dalje kad je u Beogradu spava i zivi u hotelu Slavija, a obecali su mu stan-naravno od toga nije bilo nista!
Pogledajte onda rvaca Stefaneka koji je povredio butni misic ali koji je izjavio "Ma idem na Olimpijadu makar i na jednoj nozi"
U plivanju i rvanju nema toliko para, dok u tenisu ima!
Pa je nasa razmazena i bogata Ana Ivanovic dovela u pitanje odluku da li da ide na Olimpijadu, jer znate "ona ima povredu palca"!!! Al vidite koliko ima bolje uslove i od Cavica i od Stefaneka(i od vecine nasih sportista) pa se jos misli da li da ide na Olimpijadu???
E sta pare ucine od coveka!
Mozda ovaj moj tekst nema toliko veze sa ovim tekstom redakcije B92, ali, ja sam ovo morao da napisem!

Konstantin 93

pre 15 godina

Pogledajte Cavica, momka koji je rodjen u Americi, kome je Amerika dala sve sto mu je bilo potrebno a on se ipak sa 16 godina odlucio da pliva za Srbiju! To naravno niko iz vlasti nije umeo da prepozna, sada je situacija malo drugacija dobio je neke sponzore medjutim Cava i dalje kad je u Beogradu spava i zivi u hotelu Slavija, a obecali su mu stan-naravno od toga nije bilo nista!
Pogledajte onda rvaca Stefaneka koji je povredio butni misic ali koji je izjavio "Ma idem na Olimpijadu makar i na jednoj nozi"
U plivanju i rvanju nema toliko para, dok u tenisu ima!
Pa je nasa razmazena i bogata Ana Ivanovic dovela u pitanje odluku da li da ide na Olimpijadu, jer znate "ona ima povredu palca"!!! Al vidite koliko ima bolje uslove i od Cavica i od Stefaneka(i od vecine nasih sportista) pa se jos misli da li da ide na Olimpijadu???
E sta pare ucine od coveka!
Mozda ovaj moj tekst nema toliko veze sa ovim tekstom redakcije B92, ali, ja sam ovo morao da napisem!

Milena

pre 15 godina

@komentari 1 i 2
Stvarno je neukusno uporedjivati sportiste i ko je veci patriota. Ako cemo pravo vecina sportista, i tu pre svega mislim na sportiste u svetskim okvirima, ide na OI ne zbog patriotizma vec zbog sebe, jer zeli da bude deo takvog sportskog spektakla i velike tradicije koje OI imaju.
Sto se tice samog Cavica-nema srecnije osobe od mene sto imamo jednog pravog plivackog sampiona i dvojicu u perspektivi. E sada ta dvojica u perspektivi (Lendjer i Siladji) bi lako mogli da postanu najbolji Madjarski sportisti ukoliko se nesto pod hitno ne uradi. Ne zato sto oni Srbiju ne vole (ako cemo iskreno oni i nisu Srbi) vec zato sto treba sebi da obezbede egzistenciju a to u uslovima kakvi su sada ne mogu da ostvare. I zato hvala Telenoru sto je izabrao da sponzorise sportiste iz za Srbiju malo manje atraktivnih sportova (veslanje, streljastvo, rvanje, plivanje...)
Sto se plasmana nasih plivaca tice ocekujem da Siladji bude plasiran do 20-og mesta ili uz malo srece udje u polufinale. Mislim da je Lendjer sposoban za polufinale. Kod Cavica bi finale trebalo da bude sigurno i plasman izmedju drugog i cetvrtog mesta. Trebalo bi da bude drugi (moze da dobije Krokera) ili treci, a cetvrti ce biti samo ako mu neki dopingovani anonimus uzme medalju. Ima sanse i za zlato, ali samo ako sam sebe pre trke ubedi da moze da pobedi Felpsa, a ako to uradi treba odmah Trg Republike da preimenujemo u Trg Milorada Cavica.
Mislim da ce nase plivanje imati 3-4 medalje u Londonu i jako je dobro sto su Lendjer i Siladji tamo da osete ovu atmosferu. Samo jos da sponzori ne zakazu.

jelena

pre 15 godina

@konstantin

U potpunosti se slazem sa tobom.Dok neki daju sve za svoju zemlju drugi se razmisljaju da li da odu zbog povrede koja moze biti zalecena za tri dana uz terapije kakve ima Ana Ivanovic.

London

pre 15 godina

Autori komentara 1 i 2 - STIDITE SE!
Vi ste nashli da donosite zakljuchke ko je razmazhen a ko ne. Poludim kad prochitam tako zlobne komentare na rachun devojke od 20 godina koja od malena naporno radi da bi bila tu gde je. I onda se nadju zlobnici koji verovatno josh zhive kod mame i tate u Srbiji ili studiraju do kasnih dvadesetih da joj kazhu da je razmazhena. Pa nije ona 'kriva' shto u tenisu ima vishe para!

Shto se plivacha tice slazhem se s komentarom 3. Svaka chast Cavicu, nadam se samo da ga Srbija nece razocharati.

Puno srece svima na OI.

BelgradeROWER

pre 15 godina

@ Milena

Potpuno si u pravu! Odusevila si me komentarom...

Sto se tice Lengyera i Silagyja, nadam se da se nece ponoviti prica kao i sa Natasom Janic (kajakasicom) koja od OI 2004 predstavlja Madjarsku (osvojivsi 2 zlatna odlicja za istu) i njenom bracom (takodje kajakasima) koji sada predstavljaju Hrvatsku. Dakle, ako ne drzava i OKS, onda pokrovitelji...

AnaV

pre 15 godina

Nije uopste lepo da uporedjujete Anu i Cavica...bilo kako bilo oni ponos nase drzave. Cavic je jedan od mojih omiljenih sportista, redovno odlazim na njegov sajt i uvek sam presrecna kada osvoji neku medalju. E sad plivanje i tenis su dva potpuno razlicita sporta, i nije lepo da tako govorite o Ani, kao o nekoj razmazenoj bogatasici. Ona nije tek tako zaradila novac, i sami znate u kakvim je uslovima trenirala, dok je Cavic ipak vodio drugaciji zivot u Americi. Budimo realni, Cavic ne bi ni bio ono sto jeste da nije imao uslove koje mu je pruzala Amerika. Dakle, bitno je da oni nastupaju pod nasom zastavom, da se tamo druze i skupljaju plodove svog mukotrpnog rada. Bar za trenutak i vi uzivajte u tome, i nemojte da vredjate nase sportiste. Sad vam Ana ne valja, a lepo vam je bilo kad ste slusali nasu himnu u Parizu. Ma mi Srbi smo stvarno prica za sebe!
Pozdrav za Cavica, i sigurna sam da ce osvojiti bar neku od medalja...

Konstantin 93

pre 15 godina

Odgovor komentarima br.3., 5., 6.,
Cavic je najavio da bi zeleo da ZIVI U SRBIJI u buducnosti i da mu zbog toga treba dati stan, a to sto je navikao da zivi po hotelima ne znaci da mu se tamo i svidja i naravno da bi i on voleo da ima svoj dom u Beogradu!!! Zasto sam jos stavio primer Cavica, zato sto on kao decak u pubertetu bira iz Amerike da nastupa za Srbiju! E sad ako Lendjer i Siladji iz Srbije(oni su stanovnici Srbije) izaberu Madjarsku iz nekog razloga, ja ne mogu da kazem da je to opravdano, jer znam za sebe da kad bih imao priliku da nastupim za neku reprezentaciju nikad ne bih mogao da igram za bilo koju zemlju osim Srbije!
Ja sam se sad upisao u gimnaziju i normalno je da zivim sa roditeljima (sto rece "London")! Ako meni "nekad" pripadne cast da ucestvujem na Olimpijadi, pa to ce da mi bude vaznije od svega, i od para i od apsolutno bilo cega, i iz tog razloga ne mogu da zamislim da Ana ili sad Jelena se razmisljaju da li da ucestvuju na Olimpijadi-meni je to ne zamsilivo!!!
Takmicarka iz Juzne Afrike ucestvuje u stonom tenisu be leve ruke-ovo je i vise jasno!!!
Pozdrav!!!

Bzzz

pre 15 godina

Slazem se donekle sa komentarima uz jedno malo rezervisanje u vezi Cavica.

Decko je stasao u SAD i tamo trenira u uslovima o kome Lendjer i Siladji mogu samo da sanjaju. Prema tome mislim da je njihov uspon "spektakularniji". Uz to kod nas dosad i nije vldao preteran interes za pojedniacne sportove, cak ni bazicne kao plivanje, trcanje i slicno. Stvarno bih volio da momci ostanu u nasoj sportskoj porodici zbog svih nas. Mislim da ima i i drustven poen u tome da se vidi da su svi gradjani ove drzave deo nje. Ima razloga ovo da pisem i ko razume...
Sto se Milorada tice mislim da bi bilo OK da dobije neki stan ali ruku na srce to je sportista koji je navikao na spavanju u hotelima jer je cesto na takmicenjima. Ako su u pitanju pare mislim da nije skuplje iznajmiti stan od nekog na tih nekoliko nedelja godisnje koji provodi u Srbiji.
Mislim da je vaznije ulagati pare u moderne sportske objekte i privalciti omladinu na sport. Takodje se nadam da ce se sponzori jos vise okrenuti pojedinacnim sportovima nego korumpiranim ekipnim gde i onako sve vise gubimo kvalitet.
Sto se prognoze tice rekao bih da Cavic ima sansu za medalju ali pre bih rekao da je u krugu potencijalnih osvajaca nego "siguran" osvajac. Medalja bi bila "puna kapa".
Za ostale se slazem.

knez

pre 15 godina

Kad god procitam nesto o Cavicu ja se iz nekog glupavog razloga osecam jako postidjeno. Ne znam zasto. Mozda zato sto sam i sam u nekoj mojoj Americi a za razliku od njega ja nista nisam vratio svojoj domovini koja me je othranila i skolovala (kakvo god da je to skolovanje bilo).
Zato, Cavic je i bice moj idol ma sta uradio na ovoj olimpijadi i u buduce.

Mirjana

pre 15 godina

Jedno je samo sigurno, naši nacionalni brendovi su nesloga,nerazumevanje,osionost,kriticizam, malodusnost, odsustvo patriotizma i da ne nabrajam više.Ako sam dobro razumela većinu komentara pitanje je ko je veći patriota medju srpskim olimpijcima???? Zaista ne mogu da verujem da neko postavlja takvo pitanje a da povrh svega devojke koje su na WTA br.1 i 2 naziva "razmazenim princezama".Iza svih sportista i u pojedinačnoj i ekipnoj konkurenciji, koji su se našli u OI timu Srbije,stoji ogroman rad. Za razliku od vas kritizera koji nikada ništa niste uradili za svoju zemlju oni se trude da iz dana u dan poprvljaju loš imidž Srbije. Koliko vidim, vi na tome radite i dalje.Umesto da zdušno navijate i šaljete pozitivnu energiju plavim, odbojkašima(cama) vaterpolistima, teniserima, plivačima, veslačima, streljačima, atletičarima itd vi im umanjujete vrednost i kritikujete bez ikavih osnova. Našim sportistima zaista nije lako, nemaju podršku države, ocigledno nemaju podršku ni svog naroda. Na sreću, ima i onih koji će biti uz plave odbojkaše i kad izgube protiv rusa,i uz Anu kad je povredjena (devojka koja se stalno smeje jedva je zadrzala suze opraštajući se od OI)i uz Pletikosića koji je 7. na planeti, i uz plivače koji obaraju nacionalne rekorde. Eto volimo plavu boju ako ništa drugo!!! Srećno plavi! Ajmo, Novak, Jelna, Janko,Iva,Čaviću, ajmo plava četo, ajmo vatrepolisti i odbojkašice sve što uradite i onako je više od mogućeg sobzirom na opštu situaciju odnos prema patriotizmu pa i sportu u vašoj domovini.I na kraju, izvinjavam se velikim imenima srpskog sporta koje nisam pomenula u ovom komentaru! Bar to zaslužuju! Svima srećno!

ja

pre 15 godina

evo razloga zaasto nam mlad narastaj odlazi u susedne zemlje i osvaja medalje

Lenđerova majka: Srbija mu duguje novac!
nebojsa - 14. avgust 2008. u 02.04
Nevenka Kuruzović, majka srpskog reprezentativca u plivanju Ivana Lenđera, tvrdi da njen sin od države još nije dobio nagradu za titulu omladinskog prvaka sveta, osvojenu pre dve godine.

Prema njenim rečima, Lenđeru je Srbija dužna 37.000 evra, ali najgore je što ne dobija ni stipendiju u iznosu od 31.000 dinara mesečno i što su joj nadležni preporučili „da vodi sina iz zemlje”.

„Ivan nije imao kvalitetne pripreme za Olimpijadu, nije dobio kvalitetnu opremu, a nema ni socijalno i zdravstveno osiguranje. Na takmičenje ide bez lekara i masera, dok na turnire putuju činovnici sa izmišljenim funkcijama i troše novac namenjen plivačima. Kad sam pitala ljude iz plivačkog sporta o čemu se radi, rekli su mi da je najbolje da Ivan ode iz našeg plivanja”, rekla je Kuruzovićeva u ispovesti dnevnom listu „Press”.

Ona kaže da će biti srećna ako joj se sin u četvrtak plasira u polufinale trke na 100 metara leptir, u kojoj će se takmičiti i Milorad Čavić.

„Otišao je sa A olimpijskom normom i šesnaestim vremenom na svetu među seniorima. Nikada niko od juniora to nije uradio, osim Čavića. Iz Pekinga mi se javlja jednom dnevno telefonom i kaže ´mama, nemoj žuriti, još sam mlad, čeka me London 2012´. Deli sobu sa Čabom Silađijem”.

Lenđerova majka kaže da plivačkog asa podržavaju samo Rusini iz Ruskog Krstura, kao svog sunarodnika.

„Ivan na takmičenjima brani boje svoje zemlje, boje Srbije. Ne želi da ode odavde. Prvi put sam videla svoje dete da plače na Evropskom prvenstvu u Beogradu, kada je počela himna Bože pravde”.

Šta na sve ovo kaže ministarka Snežana Samardžić Marković? Da novac pripada samo osvajačima titula i medalja u seniorskoj konkurenciji.

„Što se tiče tih 37.000 evra, Ministarstvo je u sporu sa gospođom Lenđer, koja nas je tužila sudu. Međutim, pravo na nacionalna priznanja pripadaju samo seniorima, a Ivan je zlatnu medalju osvojio na juniorskom takmičenju”.

Samardžić Marković kaže da država uredno isplaćuje stipendije, ali ne sportistima, nego matičnim savezima.

„Distribuciju tih sredstava nama pravdaju savezi na svakih šest meseci. Ukoliko uočimo nepravilnosti u raspodeli sredstava, onda tom savezu više ne isplaćujemo sredstva. Zašto Ivan nije imao kvalitetne pripreme za Olimpijadu treba pitati Olimpijski komitet Srbije, a nema zdravstveno osiguranje jer postojeći zakon ne predviđa tu obavezu”. (Mondo)

MIlan

pre 15 godina

@ Alex:
Ако си већ решио да пишеш коментар ћирилицом било би добро и да научиш азбуку, у којој постоје слова Љ и Њ, а не да их пишеш као ЛЈ и НЈ. Такође постоји и Ђ а не ДЈ, за Џ мало ко зна да се на тастатури налази где и латинично X, а и слово З се налази где латинично Y. Без увреде, поздрав!

Milena

pre 15 godina

@ Nenad
Hvala na razjasnjenju. U savkom slucaju plivaju za Srbiju, a ako je neko gledao Evropsko Juniorsko u Bg-u zna kako je Siladji slusao nasu himnu. Svaka cast obojici! Ja ih volim, pa taman da su sa Zelenortskih ostrva.

@Svi ostali

Malo sam se zeznula za Siladjija. 40-ti je, ali mu je vreme odlicno. Kada sam pisala prethodni komentar nisam znala da dva dana nije trenirao. Takodje treba uzeti u obzir da su i on i Lendjer tempirali formu za EP u Beogradu. A iznenadjenje je i Hansen sa tek desetim vremenom. Imacemo mi medalju u Londonu samo da nam Caba bude zdrav. Pa, i Dale Oen, koji je danas oborio olimpijski rekord u ovoj disciplini, je bio niko i nista. Danas, sa 26 godina je jedan od najboljih. U svakom slucaju cestitke za ovo danas. Jos jedno zapazanje-Mnogo mu dobro stoji ona crvena oprema nase reprezentacije. Bas je smeker!

Drago mi je da u ovoj zemlji postoje ljudi koji prate plivanje. Imacemo razloga za zadovoljstvo.

Alex

pre 15 godina

Због невероватно глупих коментара и појединих декларисанја која ме нервирају понајвише због наивности намерно ћу писати ћирилицом и рећи: Коментари типа неусловности,неманја новца и неодговорности према спортистима су сасвим на месту али иѕјава "E sada ta dvojica u perspektivi (Lendjer i Siladji) bi lako mogli da postanu najbolji Madjarski sportisti ukoliko se nesto pod hitno ne uradi. Ne zato sto oni Srbiju ne vole (ako cemo iskreno oni i nisu Srbi) vec zato sto treba sebi da obezbede egzistenciju a to u uslovima kakvi su sada ne mogu da ostvare..." - је непотребна,крајнје неписмена,примитивна,дезинформисана и не заслужује место на спортским странама.Први са Мађарском нема везе Мои сва глупа спелованја нјеговог преѕимена су непотребна јер се не пише никако другачије до Ленђер а други вас је оданости према землји научио кад је слушао химну и иѕ поштованја према нјему могли би му написати име како га он пише.У осталом откуд било коме право да некога било како декларише напамет.Као прво питанје националности је питанје личног осећанја а не нечије традиције и наметнуте волје.Друго,док год "ви прави Срби и патриоте" пребрајате и разврставате нас "не Србе или Србе не праве српске крви",па макар и добронамерно,увек ће на несрећу ова землја тапкати у месту а нјени таленти одлаѕити.По чему мислите да неко ко није "прави Србин" по вама не би требао живети овде и волети ову землју а ви као би.Маните се ћорава посла јер тиме не помажете овој землји а најманје спорту коме то не треба.

mama Lendjer

pre 15 godina

Mislim da je jako glupo sto polemisete sta su po nacionalnosti Siladji i Lendjer! Deca su rodjena ovde u Srbiji da li treba nesto vise da kazem?! A o odlasku u Madjarsku ne znam odakle ta informacija za sada im nude mnoge zemlje gostoprimstvo ali oni za sada ostaju ovde da rese svoj status koji je jako problematican, a deca su verovali ili ne fenomenalna pozelela bih da ih SVI imate takve u kuci!

BOBAN ILIC

pre 15 godina

Polako bre ljudi. Pa zar ste vec zaboravili da je odjekivala nasa himna i viorila nasa zastava nad Parizom. Ana je zasluzila malo vise respekta sad kad joj treba mentalna podrska . Bas da vidim, kako bi ovi komentaristi , drzati reket u ruci bez palca i tukli protivnike ,nije u pitanju autostop, nego teska borba, a uzgred reket se drzi u ruci. Nista nije pogresno sa nasom Anom,pogresna su nasa ocekivanja.Ana ima jos bar dve olimpijade ispred sebe i sansu da nam donese medalje. Mene brinu drugi onsportovi, fudbal , kosarka a nikako Srpski tenis i nasa Ana.

slavisonac

pre 15 godina

gledam cavica, covek je toliko dao dobar primer deci za rad trud, bavljenje sportom i najvaznije postovanje pravih vrednosti, dok smo mi pljuvali amere i najveceg sportistu svih vremena on se covek radovao srebru naravno da mu je zao kao i svima nama ali on ne mrzi on covek voli i tako je stigao dotel, a gledao sam opet karakasevica klasican srbin izgubio je par poena na srecu i toliko nije mogao da veruje u to da je hteo nekog da ubije umesto da igra i u interviju je rekao kako je ovaj nezasluzeno prosao jer je on mnogo bolji i imao je zreb i sansu ali je onaj person dobio neke poene koje nije trebao e to vrhunski sampioni nikad nece raditi jeste bilo za dlaku jeste bilo srece ali i taj na drugoj strani je trenirao... moj zakljucak je da necu vise da budem hejter i svojoj zemlji i klubu , PARTIZAN NARAVNO , davacu bezrezervnu podrsku i necu da pljujem i mrzim osim ako se neko ponasa kao klasican srbin i omalovazava tudje, ne gleda svoje, i sve svaljuje na srecu.... nadam se da je tako cavic na jos nekoga uticao i kad svi budemo ljudi ko cavic onda cemo i biti sampioni i srbija ce biti zemlja za ponos....

Dejan

pre 15 godina

Da li već gubimo Lenđera?

http://www.mtsmondo.com/sport/vesti/text.php?vest=106357

Zaista sramota za državu, olimpisjki komitet, plivački savez i ministarku sporta. Mesto da mu se pomogne, njemu se zagorčava život. Nataša Janić je samo tražila stan i neku mizernu mesečnu platu i na kraju je završilo kako je završilo. Sad ovaj momak ne može ni da naplati stipendiju koja njemu pripada. Umesto da mu obezbede najbolje moguće uslove, i omoguće mu da trenira kod najboljih svetskih trenera. Zaista mi je žao kad vidim Oliveru Jeftić kako iz godine u godine ima problema kako da sprovede kvalitetne pripreme. Dragutin Topić je kao junior skočio 2,37 tada drugi najbolji skok svih vremena, i nikad svoj trud i talenat nije mogao da kapitalizuje na OI, upravo zbog nedovoljne podrške države.
Zaista ne znam kako država nije u stanju da pomogne par vrhunskih sportista, zaista sramota.

Vesna

pre 15 godina

Vidim da pratite dobro karijeru Cavica. Momak je sjajan i ima buducnost. Da li je neko proverio da li se mogao kvalifikovati za Olimpijadu, na osnovu njegovih naj boljih vremena, kao pretstavnik njegove druge domovine SAD. Znam de su kvalifikacije bile u Omahi krajem juna. Samo prva dva iz svake discipline su usli u tim SAD-a.

BelgradeROWER

pre 15 godina

@ Alex (komentar 16)

Zaista ne znam o cemu pises... Osetio sam se prozvanim, pa te odlucih upitati za pojasnjenje... Ja tebi dajem neka:
1. Za Lendjera nisam znao sta je po nacionalnosti (pogresno sam pretpostavljao da je Madjar, pa sam mu prezime napisao na taj nacin). Pisuci Szilagyijevo prezime, slucajno sam u brzini izostavio slovo ''z''.
2. Ja cak i nisam Srbin.

Djordje

pre 15 godina

Cavicu, Srbija da ti da milionce! Zasluzio si i vise al' daj nek se otvore VISE nasi megadegaega milioneri, decko pliva srcem!!!!! Bravo Milorade!

dragon

pre 15 godina

Мислим да је нереално очекивати од Чавића више од бронзане медаље. Да се разумемо и то би био велики успех ако узмемо у обзир да Фелпс и Крокет имају много боља времена а да и француз Фредерик Бускет има боље време од Чавића.

Mladen

pre 15 godina

Ako poredimo borbu nasih sportista za svoju zemlju sa vecinom drugih profesija moracemo da priznamo da su oni dali mnogo vise od onoga sto su dobili od svoje zemlje. Vreme radnih akcija je davno proslo i princip kol'ko para-toliko muzike je odavno poznat svima i ne vidim da bi bilo ko od nas dao vise. Cak sam siguran da bi se vecina kriticara ponasala gore od njih. Sa druge strane treba pogledati mnoge koji ovoj zemlji nisu dali ama bas nista, a uporno, kao paraziti, uzimaju od nje sve sto im padne pod ruku - naravno uz parolu "Zivela Srbija". Sportisti, kao i uvek, svaka Vam cast!!!

milis

pre 15 godina

ne znam šta vi jedete kada ste tako pametni, ali kada imate novac, šta vas zabole za sve ostale... to je jednostavno najvažniji uslov da radite na sebi... a to, kao srbija, patriotizam... eto vam patroitizam pa živite od njega...

London

pre 15 godina

Autori komentara 1 i 2 - STIDITE SE!
Vi ste nashli da donosite zakljuchke ko je razmazhen a ko ne. Poludim kad prochitam tako zlobne komentare na rachun devojke od 20 godina koja od malena naporno radi da bi bila tu gde je. I onda se nadju zlobnici koji verovatno josh zhive kod mame i tate u Srbiji ili studiraju do kasnih dvadesetih da joj kazhu da je razmazhena. Pa nije ona 'kriva' shto u tenisu ima vishe para!

Shto se plivacha tice slazhem se s komentarom 3. Svaka chast Cavicu, nadam se samo da ga Srbija nece razocharati.

Puno srece svima na OI.

Konstantin 93

pre 15 godina

Pogledajte Cavica, momka koji je rodjen u Americi, kome je Amerika dala sve sto mu je bilo potrebno a on se ipak sa 16 godina odlucio da pliva za Srbiju! To naravno niko iz vlasti nije umeo da prepozna, sada je situacija malo drugacija dobio je neke sponzore medjutim Cava i dalje kad je u Beogradu spava i zivi u hotelu Slavija, a obecali su mu stan-naravno od toga nije bilo nista!
Pogledajte onda rvaca Stefaneka koji je povredio butni misic ali koji je izjavio "Ma idem na Olimpijadu makar i na jednoj nozi"
U plivanju i rvanju nema toliko para, dok u tenisu ima!
Pa je nasa razmazena i bogata Ana Ivanovic dovela u pitanje odluku da li da ide na Olimpijadu, jer znate "ona ima povredu palca"!!! Al vidite koliko ima bolje uslove i od Cavica i od Stefaneka(i od vecine nasih sportista) pa se jos misli da li da ide na Olimpijadu???
E sta pare ucine od coveka!
Mozda ovaj moj tekst nema toliko veze sa ovim tekstom redakcije B92, ali, ja sam ovo morao da napisem!

jelena

pre 15 godina

@konstantin

U potpunosti se slazem sa tobom.Dok neki daju sve za svoju zemlju drugi se razmisljaju da li da odu zbog povrede koja moze biti zalecena za tri dana uz terapije kakve ima Ana Ivanovic.

dragon

pre 15 godina

Мислим да је нереално очекивати од Чавића више од бронзане медаље. Да се разумемо и то би био велики успех ако узмемо у обзир да Фелпс и Крокет имају много боља времена а да и француз Фредерик Бускет има боље време од Чавића.

Milena

pre 15 godina

@komentari 1 i 2
Stvarno je neukusno uporedjivati sportiste i ko je veci patriota. Ako cemo pravo vecina sportista, i tu pre svega mislim na sportiste u svetskim okvirima, ide na OI ne zbog patriotizma vec zbog sebe, jer zeli da bude deo takvog sportskog spektakla i velike tradicije koje OI imaju.
Sto se tice samog Cavica-nema srecnije osobe od mene sto imamo jednog pravog plivackog sampiona i dvojicu u perspektivi. E sada ta dvojica u perspektivi (Lendjer i Siladji) bi lako mogli da postanu najbolji Madjarski sportisti ukoliko se nesto pod hitno ne uradi. Ne zato sto oni Srbiju ne vole (ako cemo iskreno oni i nisu Srbi) vec zato sto treba sebi da obezbede egzistenciju a to u uslovima kakvi su sada ne mogu da ostvare. I zato hvala Telenoru sto je izabrao da sponzorise sportiste iz za Srbiju malo manje atraktivnih sportova (veslanje, streljastvo, rvanje, plivanje...)
Sto se plasmana nasih plivaca tice ocekujem da Siladji bude plasiran do 20-og mesta ili uz malo srece udje u polufinale. Mislim da je Lendjer sposoban za polufinale. Kod Cavica bi finale trebalo da bude sigurno i plasman izmedju drugog i cetvrtog mesta. Trebalo bi da bude drugi (moze da dobije Krokera) ili treci, a cetvrti ce biti samo ako mu neki dopingovani anonimus uzme medalju. Ima sanse i za zlato, ali samo ako sam sebe pre trke ubedi da moze da pobedi Felpsa, a ako to uradi treba odmah Trg Republike da preimenujemo u Trg Milorada Cavica.
Mislim da ce nase plivanje imati 3-4 medalje u Londonu i jako je dobro sto su Lendjer i Siladji tamo da osete ovu atmosferu. Samo jos da sponzori ne zakazu.

Alex

pre 15 godina

Због невероватно глупих коментара и појединих декларисанја која ме нервирају понајвише због наивности намерно ћу писати ћирилицом и рећи: Коментари типа неусловности,неманја новца и неодговорности према спортистима су сасвим на месту али иѕјава "E sada ta dvojica u perspektivi (Lendjer i Siladji) bi lako mogli da postanu najbolji Madjarski sportisti ukoliko se nesto pod hitno ne uradi. Ne zato sto oni Srbiju ne vole (ako cemo iskreno oni i nisu Srbi) vec zato sto treba sebi da obezbede egzistenciju a to u uslovima kakvi su sada ne mogu da ostvare..." - је непотребна,крајнје неписмена,примитивна,дезинформисана и не заслужује место на спортским странама.Први са Мађарском нема везе Мои сва глупа спелованја нјеговог преѕимена су непотребна јер се не пише никако другачије до Ленђер а други вас је оданости према землји научио кад је слушао химну и иѕ поштованја према нјему могли би му написати име како га он пише.У осталом откуд било коме право да некога било како декларише напамет.Као прво питанје националности је питанје личног осећанја а не нечије традиције и наметнуте волје.Друго,док год "ви прави Срби и патриоте" пребрајате и разврставате нас "не Србе или Србе не праве српске крви",па макар и добронамерно,увек ће на несрећу ова землја тапкати у месту а нјени таленти одлаѕити.По чему мислите да неко ко није "прави Србин" по вама не би требао живети овде и волети ову землју а ви као би.Маните се ћорава посла јер тиме не помажете овој землји а најманје спорту коме то не треба.

BelgradeROWER

pre 15 godina

@ Alex (komentar 16)

Zaista ne znam o cemu pises... Osetio sam se prozvanim, pa te odlucih upitati za pojasnjenje... Ja tebi dajem neka:
1. Za Lendjera nisam znao sta je po nacionalnosti (pogresno sam pretpostavljao da je Madjar, pa sam mu prezime napisao na taj nacin). Pisuci Szilagyijevo prezime, slucajno sam u brzini izostavio slovo ''z''.
2. Ja cak i nisam Srbin.

Konstantin 93

pre 15 godina

Odgovor komentarima br.3., 5., 6.,
Cavic je najavio da bi zeleo da ZIVI U SRBIJI u buducnosti i da mu zbog toga treba dati stan, a to sto je navikao da zivi po hotelima ne znaci da mu se tamo i svidja i naravno da bi i on voleo da ima svoj dom u Beogradu!!! Zasto sam jos stavio primer Cavica, zato sto on kao decak u pubertetu bira iz Amerike da nastupa za Srbiju! E sad ako Lendjer i Siladji iz Srbije(oni su stanovnici Srbije) izaberu Madjarsku iz nekog razloga, ja ne mogu da kazem da je to opravdano, jer znam za sebe da kad bih imao priliku da nastupim za neku reprezentaciju nikad ne bih mogao da igram za bilo koju zemlju osim Srbije!
Ja sam se sad upisao u gimnaziju i normalno je da zivim sa roditeljima (sto rece "London")! Ako meni "nekad" pripadne cast da ucestvujem na Olimpijadi, pa to ce da mi bude vaznije od svega, i od para i od apsolutno bilo cega, i iz tog razloga ne mogu da zamislim da Ana ili sad Jelena se razmisljaju da li da ucestvuju na Olimpijadi-meni je to ne zamsilivo!!!
Takmicarka iz Juzne Afrike ucestvuje u stonom tenisu be leve ruke-ovo je i vise jasno!!!
Pozdrav!!!

Mirjana

pre 15 godina

Jedno je samo sigurno, naši nacionalni brendovi su nesloga,nerazumevanje,osionost,kriticizam, malodusnost, odsustvo patriotizma i da ne nabrajam više.Ako sam dobro razumela većinu komentara pitanje je ko je veći patriota medju srpskim olimpijcima???? Zaista ne mogu da verujem da neko postavlja takvo pitanje a da povrh svega devojke koje su na WTA br.1 i 2 naziva "razmazenim princezama".Iza svih sportista i u pojedinačnoj i ekipnoj konkurenciji, koji su se našli u OI timu Srbije,stoji ogroman rad. Za razliku od vas kritizera koji nikada ništa niste uradili za svoju zemlju oni se trude da iz dana u dan poprvljaju loš imidž Srbije. Koliko vidim, vi na tome radite i dalje.Umesto da zdušno navijate i šaljete pozitivnu energiju plavim, odbojkašima(cama) vaterpolistima, teniserima, plivačima, veslačima, streljačima, atletičarima itd vi im umanjujete vrednost i kritikujete bez ikavih osnova. Našim sportistima zaista nije lako, nemaju podršku države, ocigledno nemaju podršku ni svog naroda. Na sreću, ima i onih koji će biti uz plave odbojkaše i kad izgube protiv rusa,i uz Anu kad je povredjena (devojka koja se stalno smeje jedva je zadrzala suze opraštajući se od OI)i uz Pletikosića koji je 7. na planeti, i uz plivače koji obaraju nacionalne rekorde. Eto volimo plavu boju ako ništa drugo!!! Srećno plavi! Ajmo, Novak, Jelna, Janko,Iva,Čaviću, ajmo plava četo, ajmo vatrepolisti i odbojkašice sve što uradite i onako je više od mogućeg sobzirom na opštu situaciju odnos prema patriotizmu pa i sportu u vašoj domovini.I na kraju, izvinjavam se velikim imenima srpskog sporta koje nisam pomenula u ovom komentaru! Bar to zaslužuju! Svima srećno!

Bzzz

pre 15 godina

Slazem se donekle sa komentarima uz jedno malo rezervisanje u vezi Cavica.

Decko je stasao u SAD i tamo trenira u uslovima o kome Lendjer i Siladji mogu samo da sanjaju. Prema tome mislim da je njihov uspon "spektakularniji". Uz to kod nas dosad i nije vldao preteran interes za pojedniacne sportove, cak ni bazicne kao plivanje, trcanje i slicno. Stvarno bih volio da momci ostanu u nasoj sportskoj porodici zbog svih nas. Mislim da ima i i drustven poen u tome da se vidi da su svi gradjani ove drzave deo nje. Ima razloga ovo da pisem i ko razume...
Sto se Milorada tice mislim da bi bilo OK da dobije neki stan ali ruku na srce to je sportista koji je navikao na spavanju u hotelima jer je cesto na takmicenjima. Ako su u pitanju pare mislim da nije skuplje iznajmiti stan od nekog na tih nekoliko nedelja godisnje koji provodi u Srbiji.
Mislim da je vaznije ulagati pare u moderne sportske objekte i privalciti omladinu na sport. Takodje se nadam da ce se sponzori jos vise okrenuti pojedinacnim sportovima nego korumpiranim ekipnim gde i onako sve vise gubimo kvalitet.
Sto se prognoze tice rekao bih da Cavic ima sansu za medalju ali pre bih rekao da je u krugu potencijalnih osvajaca nego "siguran" osvajac. Medalja bi bila "puna kapa".
Za ostale se slazem.

Vesna

pre 15 godina

Vidim da pratite dobro karijeru Cavica. Momak je sjajan i ima buducnost. Da li je neko proverio da li se mogao kvalifikovati za Olimpijadu, na osnovu njegovih naj boljih vremena, kao pretstavnik njegove druge domovine SAD. Znam de su kvalifikacije bile u Omahi krajem juna. Samo prva dva iz svake discipline su usli u tim SAD-a.

slavisonac

pre 15 godina

gledam cavica, covek je toliko dao dobar primer deci za rad trud, bavljenje sportom i najvaznije postovanje pravih vrednosti, dok smo mi pljuvali amere i najveceg sportistu svih vremena on se covek radovao srebru naravno da mu je zao kao i svima nama ali on ne mrzi on covek voli i tako je stigao dotel, a gledao sam opet karakasevica klasican srbin izgubio je par poena na srecu i toliko nije mogao da veruje u to da je hteo nekog da ubije umesto da igra i u interviju je rekao kako je ovaj nezasluzeno prosao jer je on mnogo bolji i imao je zreb i sansu ali je onaj person dobio neke poene koje nije trebao e to vrhunski sampioni nikad nece raditi jeste bilo za dlaku jeste bilo srece ali i taj na drugoj strani je trenirao... moj zakljucak je da necu vise da budem hejter i svojoj zemlji i klubu , PARTIZAN NARAVNO , davacu bezrezervnu podrsku i necu da pljujem i mrzim osim ako se neko ponasa kao klasican srbin i omalovazava tudje, ne gleda svoje, i sve svaljuje na srecu.... nadam se da je tako cavic na jos nekoga uticao i kad svi budemo ljudi ko cavic onda cemo i biti sampioni i srbija ce biti zemlja za ponos....

Milena

pre 15 godina

@ Nenad
Hvala na razjasnjenju. U savkom slucaju plivaju za Srbiju, a ako je neko gledao Evropsko Juniorsko u Bg-u zna kako je Siladji slusao nasu himnu. Svaka cast obojici! Ja ih volim, pa taman da su sa Zelenortskih ostrva.

@Svi ostali

Malo sam se zeznula za Siladjija. 40-ti je, ali mu je vreme odlicno. Kada sam pisala prethodni komentar nisam znala da dva dana nije trenirao. Takodje treba uzeti u obzir da su i on i Lendjer tempirali formu za EP u Beogradu. A iznenadjenje je i Hansen sa tek desetim vremenom. Imacemo mi medalju u Londonu samo da nam Caba bude zdrav. Pa, i Dale Oen, koji je danas oborio olimpijski rekord u ovoj disciplini, je bio niko i nista. Danas, sa 26 godina je jedan od najboljih. U svakom slucaju cestitke za ovo danas. Jos jedno zapazanje-Mnogo mu dobro stoji ona crvena oprema nase reprezentacije. Bas je smeker!

Drago mi je da u ovoj zemlji postoje ljudi koji prate plivanje. Imacemo razloga za zadovoljstvo.

BelgradeROWER

pre 15 godina

@ Milena

Potpuno si u pravu! Odusevila si me komentarom...

Sto se tice Lengyera i Silagyja, nadam se da se nece ponoviti prica kao i sa Natasom Janic (kajakasicom) koja od OI 2004 predstavlja Madjarsku (osvojivsi 2 zlatna odlicja za istu) i njenom bracom (takodje kajakasima) koji sada predstavljaju Hrvatsku. Dakle, ako ne drzava i OKS, onda pokrovitelji...

knez

pre 15 godina

Kad god procitam nesto o Cavicu ja se iz nekog glupavog razloga osecam jako postidjeno. Ne znam zasto. Mozda zato sto sam i sam u nekoj mojoj Americi a za razliku od njega ja nista nisam vratio svojoj domovini koja me je othranila i skolovala (kakvo god da je to skolovanje bilo).
Zato, Cavic je i bice moj idol ma sta uradio na ovoj olimpijadi i u buduce.

AnaV

pre 15 godina

Nije uopste lepo da uporedjujete Anu i Cavica...bilo kako bilo oni ponos nase drzave. Cavic je jedan od mojih omiljenih sportista, redovno odlazim na njegov sajt i uvek sam presrecna kada osvoji neku medalju. E sad plivanje i tenis su dva potpuno razlicita sporta, i nije lepo da tako govorite o Ani, kao o nekoj razmazenoj bogatasici. Ona nije tek tako zaradila novac, i sami znate u kakvim je uslovima trenirala, dok je Cavic ipak vodio drugaciji zivot u Americi. Budimo realni, Cavic ne bi ni bio ono sto jeste da nije imao uslove koje mu je pruzala Amerika. Dakle, bitno je da oni nastupaju pod nasom zastavom, da se tamo druze i skupljaju plodove svog mukotrpnog rada. Bar za trenutak i vi uzivajte u tome, i nemojte da vredjate nase sportiste. Sad vam Ana ne valja, a lepo vam je bilo kad ste slusali nasu himnu u Parizu. Ma mi Srbi smo stvarno prica za sebe!
Pozdrav za Cavica, i sigurna sam da ce osvojiti bar neku od medalja...

mama Lendjer

pre 15 godina

Mislim da je jako glupo sto polemisete sta su po nacionalnosti Siladji i Lendjer! Deca su rodjena ovde u Srbiji da li treba nesto vise da kazem?! A o odlasku u Madjarsku ne znam odakle ta informacija za sada im nude mnoge zemlje gostoprimstvo ali oni za sada ostaju ovde da rese svoj status koji je jako problematican, a deca su verovali ili ne fenomenalna pozelela bih da ih SVI imate takve u kuci!

BOBAN ILIC

pre 15 godina

Polako bre ljudi. Pa zar ste vec zaboravili da je odjekivala nasa himna i viorila nasa zastava nad Parizom. Ana je zasluzila malo vise respekta sad kad joj treba mentalna podrska . Bas da vidim, kako bi ovi komentaristi , drzati reket u ruci bez palca i tukli protivnike ,nije u pitanju autostop, nego teska borba, a uzgred reket se drzi u ruci. Nista nije pogresno sa nasom Anom,pogresna su nasa ocekivanja.Ana ima jos bar dve olimpijade ispred sebe i sansu da nam donese medalje. Mene brinu drugi onsportovi, fudbal , kosarka a nikako Srpski tenis i nasa Ana.

MIlan

pre 15 godina

@ Alex:
Ако си већ решио да пишеш коментар ћирилицом било би добро и да научиш азбуку, у којој постоје слова Љ и Њ, а не да их пишеш као ЛЈ и НЈ. Такође постоји и Ђ а не ДЈ, за Џ мало ко зна да се на тастатури налази где и латинично X, а и слово З се налази где латинично Y. Без увреде, поздрав!

ja

pre 15 godina

evo razloga zaasto nam mlad narastaj odlazi u susedne zemlje i osvaja medalje

Lenđerova majka: Srbija mu duguje novac!
nebojsa - 14. avgust 2008. u 02.04
Nevenka Kuruzović, majka srpskog reprezentativca u plivanju Ivana Lenđera, tvrdi da njen sin od države još nije dobio nagradu za titulu omladinskog prvaka sveta, osvojenu pre dve godine.

Prema njenim rečima, Lenđeru je Srbija dužna 37.000 evra, ali najgore je što ne dobija ni stipendiju u iznosu od 31.000 dinara mesečno i što su joj nadležni preporučili „da vodi sina iz zemlje”.

„Ivan nije imao kvalitetne pripreme za Olimpijadu, nije dobio kvalitetnu opremu, a nema ni socijalno i zdravstveno osiguranje. Na takmičenje ide bez lekara i masera, dok na turnire putuju činovnici sa izmišljenim funkcijama i troše novac namenjen plivačima. Kad sam pitala ljude iz plivačkog sporta o čemu se radi, rekli su mi da je najbolje da Ivan ode iz našeg plivanja”, rekla je Kuruzovićeva u ispovesti dnevnom listu „Press”.

Ona kaže da će biti srećna ako joj se sin u četvrtak plasira u polufinale trke na 100 metara leptir, u kojoj će se takmičiti i Milorad Čavić.

„Otišao je sa A olimpijskom normom i šesnaestim vremenom na svetu među seniorima. Nikada niko od juniora to nije uradio, osim Čavića. Iz Pekinga mi se javlja jednom dnevno telefonom i kaže ´mama, nemoj žuriti, još sam mlad, čeka me London 2012´. Deli sobu sa Čabom Silađijem”.

Lenđerova majka kaže da plivačkog asa podržavaju samo Rusini iz Ruskog Krstura, kao svog sunarodnika.

„Ivan na takmičenjima brani boje svoje zemlje, boje Srbije. Ne želi da ode odavde. Prvi put sam videla svoje dete da plače na Evropskom prvenstvu u Beogradu, kada je počela himna Bože pravde”.

Šta na sve ovo kaže ministarka Snežana Samardžić Marković? Da novac pripada samo osvajačima titula i medalja u seniorskoj konkurenciji.

„Što se tiče tih 37.000 evra, Ministarstvo je u sporu sa gospođom Lenđer, koja nas je tužila sudu. Međutim, pravo na nacionalna priznanja pripadaju samo seniorima, a Ivan je zlatnu medalju osvojio na juniorskom takmičenju”.

Samardžić Marković kaže da država uredno isplaćuje stipendije, ali ne sportistima, nego matičnim savezima.

„Distribuciju tih sredstava nama pravdaju savezi na svakih šest meseci. Ukoliko uočimo nepravilnosti u raspodeli sredstava, onda tom savezu više ne isplaćujemo sredstva. Zašto Ivan nije imao kvalitetne pripreme za Olimpijadu treba pitati Olimpijski komitet Srbije, a nema zdravstveno osiguranje jer postojeći zakon ne predviđa tu obavezu”. (Mondo)

Mladen

pre 15 godina

Ako poredimo borbu nasih sportista za svoju zemlju sa vecinom drugih profesija moracemo da priznamo da su oni dali mnogo vise od onoga sto su dobili od svoje zemlje. Vreme radnih akcija je davno proslo i princip kol'ko para-toliko muzike je odavno poznat svima i ne vidim da bi bilo ko od nas dao vise. Cak sam siguran da bi se vecina kriticara ponasala gore od njih. Sa druge strane treba pogledati mnoge koji ovoj zemlji nisu dali ama bas nista, a uporno, kao paraziti, uzimaju od nje sve sto im padne pod ruku - naravno uz parolu "Zivela Srbija". Sportisti, kao i uvek, svaka Vam cast!!!

Dejan

pre 15 godina

Da li već gubimo Lenđera?

http://www.mtsmondo.com/sport/vesti/text.php?vest=106357

Zaista sramota za državu, olimpisjki komitet, plivački savez i ministarku sporta. Mesto da mu se pomogne, njemu se zagorčava život. Nataša Janić je samo tražila stan i neku mizernu mesečnu platu i na kraju je završilo kako je završilo. Sad ovaj momak ne može ni da naplati stipendiju koja njemu pripada. Umesto da mu obezbede najbolje moguće uslove, i omoguće mu da trenira kod najboljih svetskih trenera. Zaista mi je žao kad vidim Oliveru Jeftić kako iz godine u godine ima problema kako da sprovede kvalitetne pripreme. Dragutin Topić je kao junior skočio 2,37 tada drugi najbolji skok svih vremena, i nikad svoj trud i talenat nije mogao da kapitalizuje na OI, upravo zbog nedovoljne podrške države.
Zaista ne znam kako država nije u stanju da pomogne par vrhunskih sportista, zaista sramota.

milis

pre 15 godina

ne znam šta vi jedete kada ste tako pametni, ali kada imate novac, šta vas zabole za sve ostale... to je jednostavno najvažniji uslov da radite na sebi... a to, kao srbija, patriotizam... eto vam patroitizam pa živite od njega...

Djordje

pre 15 godina

Cavicu, Srbija da ti da milionce! Zasluzio si i vise al' daj nek se otvore VISE nasi megadegaega milioneri, decko pliva srcem!!!!! Bravo Milorade!