41

Utorak, 18.06.2013.

17:39

Conga: Novak i Endi su vanzemaljci

Žo-vilfrid Conga govorio je o tome koliko je teško servirati protiv Novaka Đokovića i Endija Marija.

Autor: AG  |  Izvor: B92

Conga: Novak i Endi su vanzemaljci IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

41 Komentari

Sortiraj po:

Mata

pre 12 godina

(Martin J, 19. jun 2013 15:54)

Pa naravno da bi bio, ne poricem, nisi me razumeo. Ali bio je i protiv Conge jos veci, slozices se, pa je izgubio. Ali stavljati u istu ravan titulu Feda na RG 2009. i opstepihvacenu srecu u vidu Soda i Noletov WIM 2011.??? Takva teza "vristi" od lose skrivene namere da se omalovazi Novakova titula i Novakovi uspesi uopste. Nigde u svetu nisu ta dva dogadjaja na isti nacin poredjena sem sada ovde, posle dve godine. Komentari par pojedinaca (i njihove namere) ovde su toliko ocigledni i prosti za razumevanje. Hronologija njihove zavisti i pakosti je vrlo dosledna i jednostavna.
2006. su govorili: nikad nece uci u top 10.
2007. su govorili: nikad nece pobediti Nadala.
2007. - nikad nece pobediti Federera.
2007. - pusti Masterse, nikad ih nece pobediti na GS.
2008. - nikad on nece osvojiti GS.
2008. - to mu je prvi i poslednji.
2009. - ispada uskoro iz top 10.
2010. - sigurno ispada uskoro iz top 10.
2011. - nikad nece biti No1.
2011. - nikad nece osvojiti Wimbledon.
2011. - bice No1 par meseci.
2011. - ...ali igra ruzan tenis.
2012. - plesao je jedno leto.
2012. - vraca se na svoje "vecito treci" mesto.
2013. - nikada nece osvojiti RG, nikada nece biti jedan od najvecih ikada, itd, itd...
Sta god da su rekli da NIKADA NECE, on je OSTVARIO.
Razumem ja i zlobu i zavist i ljubomoru i mrznju i komsijsku kravu, sve je meni prosto, jasno i objasnjivo, potpuno ih razumem. Jedino ne razumem - K A K O S E N E U M O R E ! ! !

Martin J

pre 12 godina

@Mata
Tako je, Djokovic je imao skor 10-1 protiv top 10, ali je, sa svojim najboljim tenisom, izgubio od Federera na njegovoj najslabijoj podlozim sljaci, tako da bi Federer na travi svakako bio favorit u potencijalnom polufinalnom mecu. Veoma prosto.

drago

pre 12 godina

Po meni je Djokovic uvjerljivo najbolji sto se tice vracanja servisa. Murray zna spojiti par dobrih bekend returna. Poslije njega idu Ferrer, Nishikori i Cilic.

Mata

pre 12 godina

(Campari, 18. jun 2013 19:41)

Mnogo si ti pametan. Propustas samo jedan detalj, Federer te 2009. nije imao skor 10-1 sa ostalom dvojcom iz top 3, i nije dosao na USO sa samo dva poraza (inace nezabelezeno u istoriji tenisa), kao neki 2011. Natezi ti te tvoje "cinjenice" koliko hosec, konstruisi kako volis, poredi neuporedivo, tendeciozno naglasavaj neke stvari (a neke namerno ignorisi) do mile volje, ali da omalovazis velicinu i uspehe Srbina mozes samo u svojoj i glavama slicnim tebi. Ceo ozbiljan teniski svet priznaje da je Novak jedan od najvecih ikada, i to su cinjenice.

Navijac

pre 12 godina

Za koga navijam odredjuje stil igre i licnost sportiste a ne nacionalnost.
Ali bez obzira za koga se navija respekt prema svim korrektnim sportistima i normalno navijanje bez fanatizma treba da bude. Ako protivnik pobedi treba priznati da je bio bolji a ne traziti izgovore ili jos gore mrzeti. Ne trebamo se spustiti na nivo navijaca gladijatora, sto se kod nas cesto desava. Nacionalizam je paranojicna bolest.

thrillseeker

pre 12 godina

(Campari, 18. jun 2013 19:41)

Federer je u 5 setova samo JEDNOM brejknuo Congu, i to iz jedne jedine brejk sanse (Conga je imao 3 od 9). U kom to univerzumu je to nezasluzena pobeda?

mister

pre 12 godina

Gotivim i cenim Federera,jedan od najkirektnijih igraca(to kazu ostali) i sve ato je uradio u karijeri...Ali mi smo toliko bolestan narod da vredjamo Novaka,pa i Federera da to nema granice...meni je smesno cak kakvih idiota ima :)) I da,finale Novak-Rodzer je pravi tenis,sve ato postoji u ovoj igri ova dva cara nam pruzaju!I ljudi,idite opustite se malo,bazeni,pivo,p.... ;)

Ljubi vas cika Rodja

pre 12 godina

(Ljubi vas cika Rodja, 18. jun 2013 18:30) pa gde si ti druze odavno te nisam video! bavis li se tenisom jos?
(xMADx, 18. jun 2013 18:41)

Hvala na pozdravu Max. Dosta sam terorisao kolege, dojadio sam i njima i sebi. Tenis mi vise nije u prvom planu, znas kako, Mirka, blizanci, rolex, mercedes, wilson, kraljice, princevi, Tiger, Totti i tako to. Ali jos uvek mi radi onaj prstic, kad mladi jastrebovi visoko polete.
Volim i ja vas.

marko

pre 12 godina

@Campari,

Ha, ha, ha, druze, pa stvarno nije lako. Jel si probao da se zalis atp-u, mozda uvide gresku i poniste mec i turnir i dodele titulu tom kom si ti zamislio. Mada bih rekao da je bitnije da je neko ne dobije, nego ko ce dobiti. Nije lako.

Nebojša

pre 12 godina

Dugo ovo pričam ljudima, jedna od najnezaslužnijih pobeda koju ja pamtim bila je ona Congina protiv Federera 2011.-te na Vimbldonu.Po statistici, Federer je imao(proverite na sajtu ATP-a):Isto aseva a manje duplih servis grešaka, bolji procenat prvog servisa, bolji procenat osvojenih poena i posle prvog i posle drugog servisa, bolji procenat spasenih brejk lopti, bolji procenat iskorišćenih brejk lopti, bolji procenat osvojenih poena i posle prvog i posle drugog protivnikovog servisa, više ukupno osvojenih poena. Dakle sve o čemu se vodi statistika !Bio je dominantan i na oko i opet je izgubio, priznajem da sam se tada iznervirao kao malo kad, i zbog tog meča Novak danas ima titulu na All England Clubu.Svi koji kažu da Federer treba da slavi Soderlinga zbog RG, nek znaju da i Djokovic treba da slavi Congu zbog WB, da je tada to četvrtfinale dobio Federer, sigurno bi u onoj formi tada i na krilima pobede na RG 11 pomeo Đokovića kao što je uradio godinu dana kasnije, i Nole do danas ne bi imao GS na travi. (Campari, 18. jun 2013 19:41) Novakova igra 2011 i 2012 nisu isto on je prošle godine u tom periodu izmedju monte karla i Wimbldona dosta slabo igrao videli smo kako je lako dobio Congu te 2011 zašto misliš da bi Federer pobedio da je tada prošao Congu.

statistika

pre 12 godina

(danilo, 18. jun 2013 18:55)
Pa i Rogeru je šljaka najgora podloga. A na ovom RG je bilo očigledno da nije u elementu, realno je trebao i od Simona izgubiti. Samo ne mogu da razumem "Voleo bih da bude u žrebu sa Federerom", kada upravo Federer uglavnom najlakše izlazi na kraj sa Tsongom od "velike četvorke"... A što se tiče tog meča na WB 2011., to mu je uz AO 2008. protiv Nadala bio najbolji meč u karijeri, a dobio ga je u trileru (Federer osvojio 10 poena više u celom meču), tako da ne vidim kako to može da se uzme kao pokazatelj...?

Nebojša

pre 12 godina

kao neko ko ima 17 gren slem titula, osecam se pozvanim da i ja nesto dodam:Istina je da imaju strasan ritern, ali kad mene krene servis, samo mogu da ga prate pogledom, pa jos kad i im uspe da ga vrate, ja sam vec na mrezi, namesten na forhend, tzv jedan-dva. Ali slazem se sa Congom, dosta su dobri. (Ljubi vas cika Rodja, 18. jun 2013 Videli smo ritern na delu protiv svemoćnog fedovog servisa na us openu 2011 i u još gomilu situacija a i zahvaljujuci servisu Fed vodi H2H protiv Marija zar ne bolje idi lupetaj negde drugde.

Novak_fan

pre 12 godina

Novak je ubio Nadala riternom na RG ali je na kraju izgubio mec na sopstveni servis.Uglavnom je super servirao uzimo je svoje gemove bez vece muke i puf izgubi za menje od 2 min na svoj servis.Psihologija tu radi cuda.
(Dragutin, 18. jun 2013 17:55)

Psihologija radi puno, slazem se, ali smatram da ta psihologija, ili bar dobar deo nje, proistice iz fizicke spreme. Novakova sprema je u poslednje 3 godine na vrhunskom nivou, ipak postoje periodi kad nije na najvisem mogucem. Pocetkom godine recimo, na Australian Open-u, bio je na svom vrhuncu u tom segmentu sto se najbolje videlo u mecu sa Wawrinkom, a prosle godine protiv Nadala...u sustini, na startu sezone se uvek dobro oseca. Kako sezona prolazi, logicno, umor raste, fizicka sprema pada. I to se desava ne samo ove godine vec i svih prethodnih, pa cak i one famozne 2011. U trenucima kad je servirao za opstanak u mecu na 7-8, prvi poen je vise izgubio zbog umora, nego zato sto je bio nesto neverovatno nesiguran ili uplasen...e kad je to promasio, tek tad je postao nesiguran u svoje fizicke sposobnosti, pa je i psiha pocela da radi, verovatno je razmisljao da li ima snage. Kako se osetio slabim, u narednim poenima hteo je sto jace da udari lopticu, moze se reci, potcenio svoju snagu, otuda dva dugacka forhenda, oba u debelom autu i na kraju poraz. S toga, odmor koji je uzeo pred Wimbledon uopste nije losa stvar, bar ja mislim. :)

RF81

pre 12 godina

Svi ste vi dobri ali zna se ko ce zauvek ostati broj 1 u ovom sportu,covek genije ove igre sa svim mogucim rekordima i najvecom harizmom,naravno Rodzer Federer !!!

Campari

pre 12 godina

Dugo ovo pričam ljudima, jedna od najnezaslužnijih pobeda koju ja pamtim bila je ona Congina protiv Federera 2011.-te na Vimbldonu.
Po statistici, Federer je imao(proverite na sajtu ATP-a):
Isto aseva a manje duplih servis grešaka, bolji procenat prvog servisa, bolji procenat osvojenih poena i posle prvog i posle drugog servisa, bolji procenat spasenih brejk lopti, bolji procenat iskorišćenih brejk lopti, bolji procenat osvojenih poena i posle prvog i posle drugog protivnikovog servisa, više ukupno osvojenih poena. Dakle sve o čemu se vodi statistika !
Bio je dominantan i na oko i opet je izgubio, priznajem da sam se tada iznervirao kao malo kad, i zbog tog meča Novak danas ima titulu na All England Clubu.
Svi koji kažu da Federer treba da slavi Soderlinga zbog RG, nek znaju da i Djokovic treba da slavi Congu zbog WB, da je tada to četvrtfinale dobio Federer, sigurno bi u onoj formi tada i na krilima pobede na RG 11 pomeo Đokovića kao što je uradio godinu dana kasnije, i Nole do danas ne bi imao GS na travi.

thrillseeker

pre 12 godina

(Dorćolac, 18. jun 2013 17:57)

Konkretno kada je drugi servis u pitanju, zna da udje i po 2 koraka u teren.

Endi ima pouzdaniji ritern, vraca bukvalno sve. Novak to radi mnogo preciznije, oduzima tu prednost koju serveri imaju i dolazi se u pat situaciju a i mnogo puta preuzima incijativu u poenu.

statistika

pre 12 godina

(danilo, 18. jun 2013 17:54)
"Može li nešto"- Potsetio bih da Roger vodi sa 9-4 protiv Tsonge, 5 od tih 9 pobeda su bile bez izgubljenog seta... Tako da mislim da je odgovor: Da,može.

Nebojša

pre 12 godina

A Rafa nije? Ha-ha-ha! Poz ta Tsongu :-) (Rafa zgodni Marsovac, 18. jun Rafa ume svašta da vrati ali njegovi riterni u većini slučajeva nisu opasni.

danilo

pre 12 godina

"Može li nešto"- Potsetio bih da Roger vodi sa 9-4 protiv Tsonge, 5 od tih 9 pobeda su bile bez izgubljenog seta... Tako da mislim da je odgovor: Da,može.
(statistika, 18. jun 2013 18:25)
Poslednji duel na GS, lakih 3:0 za Congu i to na podlozi gde Zonga nije sasvim svoj, što je lepo pokazao Ferer dva dana kasnije.
Na Vimbldonu samo jedan meč i pobeda Conge.
Zato mislim da je odgovor na to pitanje: pa, videćemo!
P.S. Obavezno je: poDsetio! :)

Nebojša

pre 12 godina

Neverovatno je to da Conga, koji je imao svoje momente protiv Noleta (par pobeda za redom), uvek ima izjave pune respekta prema njemu sto se ne moze videti bas kod mnogo igraca na Tour-u. (1234, 18. jun 2013 17:49) Jeste imao je par pobeda za redom ali sada je u seriji od pet poraza za redom i taj niz ce se verovatno nastaviti.

Ljubi vas cika Rodja

pre 12 godina

kao neko ko ima 17 gren slem titula, osecam se pozvanim da i ja nesto dodam:
Istina je da imaju strasan ritern, ali kad mene krene servis, samo mogu da ga prate pogledom, pa jos kad i im uspe da ga vrate, ja sam vec na mrezi, namesten na forhend, tzv jedan-dva. Ali slazem se sa Congom, dosta su dobri.

danilo

pre 12 godina

Dobra faca, ovaj Žo!
Sećam se kada je isto tako iskreno objašnjavao kako on može u jednom meču pobediti svakoga ali je nemoguće biti kao Nole ili Rafa pa celu godinu pobedjivati.
Voleo bih da bude u žrebu sa Federerom, pa da vidimo može li "prelepi bekend" nešto protiv Conginog nespretnog forhenda...

1234

pre 12 godina

Neverovatno je to da Conga, koji je imao svoje momente protiv Noleta (par pobeda za redom), uvek ima izjave pune respekta prema njemu sto se ne moze videti bas kod mnogo igraca na Tour-u.

Dragutin

pre 12 godina

Novak je ubio Nadala riternom na RG ali je na kraju izgubio mec na sopstveni servis.Uglavnom je super servirao uzimo je svoje gemove bez vece muke i puf izgubi za menje od 2 min na svoj servis.Psihologija tu radi cuda.

Dorćolac

pre 12 godina

U pravu je Conga. Za Novakov ritern već i vrabci znaju (pogotovu oni što se vrzmaju oko terena), dok Marej jedini ima jedan karakterističan potez: napravi veliki iskorak neposredno pred protivnikov servis pa tek onda split step. Tako skraćuje ugao, skreće pažnju serveru, maltene zbunjuje. Interesantno za trenere.

1234

pre 12 godina

Neverovatno je to da Conga, koji je imao svoje momente protiv Noleta (par pobeda za redom), uvek ima izjave pune respekta prema njemu sto se ne moze videti bas kod mnogo igraca na Tour-u.

Dragutin

pre 12 godina

Novak je ubio Nadala riternom na RG ali je na kraju izgubio mec na sopstveni servis.Uglavnom je super servirao uzimo je svoje gemove bez vece muke i puf izgubi za menje od 2 min na svoj servis.Psihologija tu radi cuda.

danilo

pre 12 godina

Dobra faca, ovaj Žo!
Sećam se kada je isto tako iskreno objašnjavao kako on može u jednom meču pobediti svakoga ali je nemoguće biti kao Nole ili Rafa pa celu godinu pobedjivati.
Voleo bih da bude u žrebu sa Federerom, pa da vidimo može li "prelepi bekend" nešto protiv Conginog nespretnog forhenda...

Dorćolac

pre 12 godina

U pravu je Conga. Za Novakov ritern već i vrabci znaju (pogotovu oni što se vrzmaju oko terena), dok Marej jedini ima jedan karakterističan potez: napravi veliki iskorak neposredno pred protivnikov servis pa tek onda split step. Tako skraćuje ugao, skreće pažnju serveru, maltene zbunjuje. Interesantno za trenere.

mister

pre 12 godina

Gotivim i cenim Federera,jedan od najkirektnijih igraca(to kazu ostali) i sve ato je uradio u karijeri...Ali mi smo toliko bolestan narod da vredjamo Novaka,pa i Federera da to nema granice...meni je smesno cak kakvih idiota ima :)) I da,finale Novak-Rodzer je pravi tenis,sve ato postoji u ovoj igri ova dva cara nam pruzaju!I ljudi,idite opustite se malo,bazeni,pivo,p.... ;)

Novak_fan

pre 12 godina

Novak je ubio Nadala riternom na RG ali je na kraju izgubio mec na sopstveni servis.Uglavnom je super servirao uzimo je svoje gemove bez vece muke i puf izgubi za menje od 2 min na svoj servis.Psihologija tu radi cuda.
(Dragutin, 18. jun 2013 17:55)

Psihologija radi puno, slazem se, ali smatram da ta psihologija, ili bar dobar deo nje, proistice iz fizicke spreme. Novakova sprema je u poslednje 3 godine na vrhunskom nivou, ipak postoje periodi kad nije na najvisem mogucem. Pocetkom godine recimo, na Australian Open-u, bio je na svom vrhuncu u tom segmentu sto se najbolje videlo u mecu sa Wawrinkom, a prosle godine protiv Nadala...u sustini, na startu sezone se uvek dobro oseca. Kako sezona prolazi, logicno, umor raste, fizicka sprema pada. I to se desava ne samo ove godine vec i svih prethodnih, pa cak i one famozne 2011. U trenucima kad je servirao za opstanak u mecu na 7-8, prvi poen je vise izgubio zbog umora, nego zato sto je bio nesto neverovatno nesiguran ili uplasen...e kad je to promasio, tek tad je postao nesiguran u svoje fizicke sposobnosti, pa je i psiha pocela da radi, verovatno je razmisljao da li ima snage. Kako se osetio slabim, u narednim poenima hteo je sto jace da udari lopticu, moze se reci, potcenio svoju snagu, otuda dva dugacka forhenda, oba u debelom autu i na kraju poraz. S toga, odmor koji je uzeo pred Wimbledon uopste nije losa stvar, bar ja mislim. :)

Nebojša

pre 12 godina

A Rafa nije? Ha-ha-ha! Poz ta Tsongu :-) (Rafa zgodni Marsovac, 18. jun Rafa ume svašta da vrati ali njegovi riterni u većini slučajeva nisu opasni.

thrillseeker

pre 12 godina

(Dorćolac, 18. jun 2013 17:57)

Konkretno kada je drugi servis u pitanju, zna da udje i po 2 koraka u teren.

Endi ima pouzdaniji ritern, vraca bukvalno sve. Novak to radi mnogo preciznije, oduzima tu prednost koju serveri imaju i dolazi se u pat situaciju a i mnogo puta preuzima incijativu u poenu.

danilo

pre 12 godina

"Može li nešto"- Potsetio bih da Roger vodi sa 9-4 protiv Tsonge, 5 od tih 9 pobeda su bile bez izgubljenog seta... Tako da mislim da je odgovor: Da,može.
(statistika, 18. jun 2013 18:25)
Poslednji duel na GS, lakih 3:0 za Congu i to na podlozi gde Zonga nije sasvim svoj, što je lepo pokazao Ferer dva dana kasnije.
Na Vimbldonu samo jedan meč i pobeda Conge.
Zato mislim da je odgovor na to pitanje: pa, videćemo!
P.S. Obavezno je: poDsetio! :)

Nebojša

pre 12 godina

Neverovatno je to da Conga, koji je imao svoje momente protiv Noleta (par pobeda za redom), uvek ima izjave pune respekta prema njemu sto se ne moze videti bas kod mnogo igraca na Tour-u. (1234, 18. jun 2013 17:49) Jeste imao je par pobeda za redom ali sada je u seriji od pet poraza za redom i taj niz ce se verovatno nastaviti.

thrillseeker

pre 12 godina

(Campari, 18. jun 2013 19:41)

Federer je u 5 setova samo JEDNOM brejknuo Congu, i to iz jedne jedine brejk sanse (Conga je imao 3 od 9). U kom to univerzumu je to nezasluzena pobeda?

Nebojša

pre 12 godina

Dugo ovo pričam ljudima, jedna od najnezaslužnijih pobeda koju ja pamtim bila je ona Congina protiv Federera 2011.-te na Vimbldonu.Po statistici, Federer je imao(proverite na sajtu ATP-a):Isto aseva a manje duplih servis grešaka, bolji procenat prvog servisa, bolji procenat osvojenih poena i posle prvog i posle drugog servisa, bolji procenat spasenih brejk lopti, bolji procenat iskorišćenih brejk lopti, bolji procenat osvojenih poena i posle prvog i posle drugog protivnikovog servisa, više ukupno osvojenih poena. Dakle sve o čemu se vodi statistika !Bio je dominantan i na oko i opet je izgubio, priznajem da sam se tada iznervirao kao malo kad, i zbog tog meča Novak danas ima titulu na All England Clubu.Svi koji kažu da Federer treba da slavi Soderlinga zbog RG, nek znaju da i Djokovic treba da slavi Congu zbog WB, da je tada to četvrtfinale dobio Federer, sigurno bi u onoj formi tada i na krilima pobede na RG 11 pomeo Đokovića kao što je uradio godinu dana kasnije, i Nole do danas ne bi imao GS na travi. (Campari, 18. jun 2013 19:41) Novakova igra 2011 i 2012 nisu isto on je prošle godine u tom periodu izmedju monte karla i Wimbldona dosta slabo igrao videli smo kako je lako dobio Congu te 2011 zašto misliš da bi Federer pobedio da je tada prošao Congu.

marko

pre 12 godina

@Campari,

Ha, ha, ha, druze, pa stvarno nije lako. Jel si probao da se zalis atp-u, mozda uvide gresku i poniste mec i turnir i dodele titulu tom kom si ti zamislio. Mada bih rekao da je bitnije da je neko ne dobije, nego ko ce dobiti. Nije lako.

Ljubi vas cika Rodja

pre 12 godina

kao neko ko ima 17 gren slem titula, osecam se pozvanim da i ja nesto dodam:
Istina je da imaju strasan ritern, ali kad mene krene servis, samo mogu da ga prate pogledom, pa jos kad i im uspe da ga vrate, ja sam vec na mrezi, namesten na forhend, tzv jedan-dva. Ali slazem se sa Congom, dosta su dobri.

Mata

pre 12 godina

(Campari, 18. jun 2013 19:41)

Mnogo si ti pametan. Propustas samo jedan detalj, Federer te 2009. nije imao skor 10-1 sa ostalom dvojcom iz top 3, i nije dosao na USO sa samo dva poraza (inace nezabelezeno u istoriji tenisa), kao neki 2011. Natezi ti te tvoje "cinjenice" koliko hosec, konstruisi kako volis, poredi neuporedivo, tendeciozno naglasavaj neke stvari (a neke namerno ignorisi) do mile volje, ali da omalovazis velicinu i uspehe Srbina mozes samo u svojoj i glavama slicnim tebi. Ceo ozbiljan teniski svet priznaje da je Novak jedan od najvecih ikada, i to su cinjenice.

statistika

pre 12 godina

(danilo, 18. jun 2013 18:55)
Pa i Rogeru je šljaka najgora podloga. A na ovom RG je bilo očigledno da nije u elementu, realno je trebao i od Simona izgubiti. Samo ne mogu da razumem "Voleo bih da bude u žrebu sa Federerom", kada upravo Federer uglavnom najlakše izlazi na kraj sa Tsongom od "velike četvorke"... A što se tiče tog meča na WB 2011., to mu je uz AO 2008. protiv Nadala bio najbolji meč u karijeri, a dobio ga je u trileru (Federer osvojio 10 poena više u celom meču), tako da ne vidim kako to može da se uzme kao pokazatelj...?

RF81

pre 12 godina

Svi ste vi dobri ali zna se ko ce zauvek ostati broj 1 u ovom sportu,covek genije ove igre sa svim mogucim rekordima i najvecom harizmom,naravno Rodzer Federer !!!

Nebojša

pre 12 godina

kao neko ko ima 17 gren slem titula, osecam se pozvanim da i ja nesto dodam:Istina je da imaju strasan ritern, ali kad mene krene servis, samo mogu da ga prate pogledom, pa jos kad i im uspe da ga vrate, ja sam vec na mrezi, namesten na forhend, tzv jedan-dva. Ali slazem se sa Congom, dosta su dobri. (Ljubi vas cika Rodja, 18. jun 2013 Videli smo ritern na delu protiv svemoćnog fedovog servisa na us openu 2011 i u još gomilu situacija a i zahvaljujuci servisu Fed vodi H2H protiv Marija zar ne bolje idi lupetaj negde drugde.

Campari

pre 12 godina

Dugo ovo pričam ljudima, jedna od najnezaslužnijih pobeda koju ja pamtim bila je ona Congina protiv Federera 2011.-te na Vimbldonu.
Po statistici, Federer je imao(proverite na sajtu ATP-a):
Isto aseva a manje duplih servis grešaka, bolji procenat prvog servisa, bolji procenat osvojenih poena i posle prvog i posle drugog servisa, bolji procenat spasenih brejk lopti, bolji procenat iskorišćenih brejk lopti, bolji procenat osvojenih poena i posle prvog i posle drugog protivnikovog servisa, više ukupno osvojenih poena. Dakle sve o čemu se vodi statistika !
Bio je dominantan i na oko i opet je izgubio, priznajem da sam se tada iznervirao kao malo kad, i zbog tog meča Novak danas ima titulu na All England Clubu.
Svi koji kažu da Federer treba da slavi Soderlinga zbog RG, nek znaju da i Djokovic treba da slavi Congu zbog WB, da je tada to četvrtfinale dobio Federer, sigurno bi u onoj formi tada i na krilima pobede na RG 11 pomeo Đokovića kao što je uradio godinu dana kasnije, i Nole do danas ne bi imao GS na travi.

Ljubi vas cika Rodja

pre 12 godina

(Ljubi vas cika Rodja, 18. jun 2013 18:30) pa gde si ti druze odavno te nisam video! bavis li se tenisom jos?
(xMADx, 18. jun 2013 18:41)

Hvala na pozdravu Max. Dosta sam terorisao kolege, dojadio sam i njima i sebi. Tenis mi vise nije u prvom planu, znas kako, Mirka, blizanci, rolex, mercedes, wilson, kraljice, princevi, Tiger, Totti i tako to. Ali jos uvek mi radi onaj prstic, kad mladi jastrebovi visoko polete.
Volim i ja vas.

statistika

pre 12 godina

(danilo, 18. jun 2013 17:54)
"Može li nešto"- Potsetio bih da Roger vodi sa 9-4 protiv Tsonge, 5 od tih 9 pobeda su bile bez izgubljenog seta... Tako da mislim da je odgovor: Da,može.

Navijac

pre 12 godina

Za koga navijam odredjuje stil igre i licnost sportiste a ne nacionalnost.
Ali bez obzira za koga se navija respekt prema svim korrektnim sportistima i normalno navijanje bez fanatizma treba da bude. Ako protivnik pobedi treba priznati da je bio bolji a ne traziti izgovore ili jos gore mrzeti. Ne trebamo se spustiti na nivo navijaca gladijatora, sto se kod nas cesto desava. Nacionalizam je paranojicna bolest.

Mata

pre 12 godina

(Martin J, 19. jun 2013 15:54)

Pa naravno da bi bio, ne poricem, nisi me razumeo. Ali bio je i protiv Conge jos veci, slozices se, pa je izgubio. Ali stavljati u istu ravan titulu Feda na RG 2009. i opstepihvacenu srecu u vidu Soda i Noletov WIM 2011.??? Takva teza "vristi" od lose skrivene namere da se omalovazi Novakova titula i Novakovi uspesi uopste. Nigde u svetu nisu ta dva dogadjaja na isti nacin poredjena sem sada ovde, posle dve godine. Komentari par pojedinaca (i njihove namere) ovde su toliko ocigledni i prosti za razumevanje. Hronologija njihove zavisti i pakosti je vrlo dosledna i jednostavna.
2006. su govorili: nikad nece uci u top 10.
2007. su govorili: nikad nece pobediti Nadala.
2007. - nikad nece pobediti Federera.
2007. - pusti Masterse, nikad ih nece pobediti na GS.
2008. - nikad on nece osvojiti GS.
2008. - to mu je prvi i poslednji.
2009. - ispada uskoro iz top 10.
2010. - sigurno ispada uskoro iz top 10.
2011. - nikad nece biti No1.
2011. - nikad nece osvojiti Wimbledon.
2011. - bice No1 par meseci.
2011. - ...ali igra ruzan tenis.
2012. - plesao je jedno leto.
2012. - vraca se na svoje "vecito treci" mesto.
2013. - nikada nece osvojiti RG, nikada nece biti jedan od najvecih ikada, itd, itd...
Sta god da su rekli da NIKADA NECE, on je OSTVARIO.
Razumem ja i zlobu i zavist i ljubomoru i mrznju i komsijsku kravu, sve je meni prosto, jasno i objasnjivo, potpuno ih razumem. Jedino ne razumem - K A K O S E N E U M O R E ! ! !

Martin J

pre 12 godina

@Mata
Tako je, Djokovic je imao skor 10-1 protiv top 10, ali je, sa svojim najboljim tenisom, izgubio od Federera na njegovoj najslabijoj podlozim sljaci, tako da bi Federer na travi svakako bio favorit u potencijalnom polufinalnom mecu. Veoma prosto.

drago

pre 12 godina

Po meni je Djokovic uvjerljivo najbolji sto se tice vracanja servisa. Murray zna spojiti par dobrih bekend returna. Poslije njega idu Ferrer, Nishikori i Cilic.

Ljubi vas cika Rodja

pre 12 godina

kao neko ko ima 17 gren slem titula, osecam se pozvanim da i ja nesto dodam:
Istina je da imaju strasan ritern, ali kad mene krene servis, samo mogu da ga prate pogledom, pa jos kad i im uspe da ga vrate, ja sam vec na mrezi, namesten na forhend, tzv jedan-dva. Ali slazem se sa Congom, dosta su dobri.

RF81

pre 12 godina

Svi ste vi dobri ali zna se ko ce zauvek ostati broj 1 u ovom sportu,covek genije ove igre sa svim mogucim rekordima i najvecom harizmom,naravno Rodzer Federer !!!

Campari

pre 12 godina

Dugo ovo pričam ljudima, jedna od najnezaslužnijih pobeda koju ja pamtim bila je ona Congina protiv Federera 2011.-te na Vimbldonu.
Po statistici, Federer je imao(proverite na sajtu ATP-a):
Isto aseva a manje duplih servis grešaka, bolji procenat prvog servisa, bolji procenat osvojenih poena i posle prvog i posle drugog servisa, bolji procenat spasenih brejk lopti, bolji procenat iskorišćenih brejk lopti, bolji procenat osvojenih poena i posle prvog i posle drugog protivnikovog servisa, više ukupno osvojenih poena. Dakle sve o čemu se vodi statistika !
Bio je dominantan i na oko i opet je izgubio, priznajem da sam se tada iznervirao kao malo kad, i zbog tog meča Novak danas ima titulu na All England Clubu.
Svi koji kažu da Federer treba da slavi Soderlinga zbog RG, nek znaju da i Djokovic treba da slavi Congu zbog WB, da je tada to četvrtfinale dobio Federer, sigurno bi u onoj formi tada i na krilima pobede na RG 11 pomeo Đokovića kao što je uradio godinu dana kasnije, i Nole do danas ne bi imao GS na travi.

Ljubi vas cika Rodja

pre 12 godina

(Ljubi vas cika Rodja, 18. jun 2013 18:30) pa gde si ti druze odavno te nisam video! bavis li se tenisom jos?
(xMADx, 18. jun 2013 18:41)

Hvala na pozdravu Max. Dosta sam terorisao kolege, dojadio sam i njima i sebi. Tenis mi vise nije u prvom planu, znas kako, Mirka, blizanci, rolex, mercedes, wilson, kraljice, princevi, Tiger, Totti i tako to. Ali jos uvek mi radi onaj prstic, kad mladi jastrebovi visoko polete.
Volim i ja vas.

Nebojša

pre 12 godina

kao neko ko ima 17 gren slem titula, osecam se pozvanim da i ja nesto dodam:Istina je da imaju strasan ritern, ali kad mene krene servis, samo mogu da ga prate pogledom, pa jos kad i im uspe da ga vrate, ja sam vec na mrezi, namesten na forhend, tzv jedan-dva. Ali slazem se sa Congom, dosta su dobri. (Ljubi vas cika Rodja, 18. jun 2013 Videli smo ritern na delu protiv svemoćnog fedovog servisa na us openu 2011 i u još gomilu situacija a i zahvaljujuci servisu Fed vodi H2H protiv Marija zar ne bolje idi lupetaj negde drugde.

statistika

pre 12 godina

(danilo, 18. jun 2013 17:54)
"Može li nešto"- Potsetio bih da Roger vodi sa 9-4 protiv Tsonge, 5 od tih 9 pobeda su bile bez izgubljenog seta... Tako da mislim da je odgovor: Da,može.

danilo

pre 12 godina

Dobra faca, ovaj Žo!
Sećam se kada je isto tako iskreno objašnjavao kako on može u jednom meču pobediti svakoga ali je nemoguće biti kao Nole ili Rafa pa celu godinu pobedjivati.
Voleo bih da bude u žrebu sa Federerom, pa da vidimo može li "prelepi bekend" nešto protiv Conginog nespretnog forhenda...

mister

pre 12 godina

Gotivim i cenim Federera,jedan od najkirektnijih igraca(to kazu ostali) i sve ato je uradio u karijeri...Ali mi smo toliko bolestan narod da vredjamo Novaka,pa i Federera da to nema granice...meni je smesno cak kakvih idiota ima :)) I da,finale Novak-Rodzer je pravi tenis,sve ato postoji u ovoj igri ova dva cara nam pruzaju!I ljudi,idite opustite se malo,bazeni,pivo,p.... ;)

1234

pre 12 godina

Neverovatno je to da Conga, koji je imao svoje momente protiv Noleta (par pobeda za redom), uvek ima izjave pune respekta prema njemu sto se ne moze videti bas kod mnogo igraca na Tour-u.

danilo

pre 12 godina

"Može li nešto"- Potsetio bih da Roger vodi sa 9-4 protiv Tsonge, 5 od tih 9 pobeda su bile bez izgubljenog seta... Tako da mislim da je odgovor: Da,može.
(statistika, 18. jun 2013 18:25)
Poslednji duel na GS, lakih 3:0 za Congu i to na podlozi gde Zonga nije sasvim svoj, što je lepo pokazao Ferer dva dana kasnije.
Na Vimbldonu samo jedan meč i pobeda Conge.
Zato mislim da je odgovor na to pitanje: pa, videćemo!
P.S. Obavezno je: poDsetio! :)

Dragutin

pre 12 godina

Novak je ubio Nadala riternom na RG ali je na kraju izgubio mec na sopstveni servis.Uglavnom je super servirao uzimo je svoje gemove bez vece muke i puf izgubi za menje od 2 min na svoj servis.Psihologija tu radi cuda.

Dorćolac

pre 12 godina

U pravu je Conga. Za Novakov ritern već i vrabci znaju (pogotovu oni što se vrzmaju oko terena), dok Marej jedini ima jedan karakterističan potez: napravi veliki iskorak neposredno pred protivnikov servis pa tek onda split step. Tako skraćuje ugao, skreće pažnju serveru, maltene zbunjuje. Interesantno za trenere.

Navijac

pre 12 godina

Za koga navijam odredjuje stil igre i licnost sportiste a ne nacionalnost.
Ali bez obzira za koga se navija respekt prema svim korrektnim sportistima i normalno navijanje bez fanatizma treba da bude. Ako protivnik pobedi treba priznati da je bio bolji a ne traziti izgovore ili jos gore mrzeti. Ne trebamo se spustiti na nivo navijaca gladijatora, sto se kod nas cesto desava. Nacionalizam je paranojicna bolest.

Nebojša

pre 12 godina

Dugo ovo pričam ljudima, jedna od najnezaslužnijih pobeda koju ja pamtim bila je ona Congina protiv Federera 2011.-te na Vimbldonu.Po statistici, Federer je imao(proverite na sajtu ATP-a):Isto aseva a manje duplih servis grešaka, bolji procenat prvog servisa, bolji procenat osvojenih poena i posle prvog i posle drugog servisa, bolji procenat spasenih brejk lopti, bolji procenat iskorišćenih brejk lopti, bolji procenat osvojenih poena i posle prvog i posle drugog protivnikovog servisa, više ukupno osvojenih poena. Dakle sve o čemu se vodi statistika !Bio je dominantan i na oko i opet je izgubio, priznajem da sam se tada iznervirao kao malo kad, i zbog tog meča Novak danas ima titulu na All England Clubu.Svi koji kažu da Federer treba da slavi Soderlinga zbog RG, nek znaju da i Djokovic treba da slavi Congu zbog WB, da je tada to četvrtfinale dobio Federer, sigurno bi u onoj formi tada i na krilima pobede na RG 11 pomeo Đokovića kao što je uradio godinu dana kasnije, i Nole do danas ne bi imao GS na travi. (Campari, 18. jun 2013 19:41) Novakova igra 2011 i 2012 nisu isto on je prošle godine u tom periodu izmedju monte karla i Wimbldona dosta slabo igrao videli smo kako je lako dobio Congu te 2011 zašto misliš da bi Federer pobedio da je tada prošao Congu.

Nebojša

pre 12 godina

A Rafa nije? Ha-ha-ha! Poz ta Tsongu :-) (Rafa zgodni Marsovac, 18. jun Rafa ume svašta da vrati ali njegovi riterni u većini slučajeva nisu opasni.

Nebojša

pre 12 godina

Neverovatno je to da Conga, koji je imao svoje momente protiv Noleta (par pobeda za redom), uvek ima izjave pune respekta prema njemu sto se ne moze videti bas kod mnogo igraca na Tour-u. (1234, 18. jun 2013 17:49) Jeste imao je par pobeda za redom ali sada je u seriji od pet poraza za redom i taj niz ce se verovatno nastaviti.

Novak_fan

pre 12 godina

Novak je ubio Nadala riternom na RG ali je na kraju izgubio mec na sopstveni servis.Uglavnom je super servirao uzimo je svoje gemove bez vece muke i puf izgubi za menje od 2 min na svoj servis.Psihologija tu radi cuda.
(Dragutin, 18. jun 2013 17:55)

Psihologija radi puno, slazem se, ali smatram da ta psihologija, ili bar dobar deo nje, proistice iz fizicke spreme. Novakova sprema je u poslednje 3 godine na vrhunskom nivou, ipak postoje periodi kad nije na najvisem mogucem. Pocetkom godine recimo, na Australian Open-u, bio je na svom vrhuncu u tom segmentu sto se najbolje videlo u mecu sa Wawrinkom, a prosle godine protiv Nadala...u sustini, na startu sezone se uvek dobro oseca. Kako sezona prolazi, logicno, umor raste, fizicka sprema pada. I to se desava ne samo ove godine vec i svih prethodnih, pa cak i one famozne 2011. U trenucima kad je servirao za opstanak u mecu na 7-8, prvi poen je vise izgubio zbog umora, nego zato sto je bio nesto neverovatno nesiguran ili uplasen...e kad je to promasio, tek tad je postao nesiguran u svoje fizicke sposobnosti, pa je i psiha pocela da radi, verovatno je razmisljao da li ima snage. Kako se osetio slabim, u narednim poenima hteo je sto jace da udari lopticu, moze se reci, potcenio svoju snagu, otuda dva dugacka forhenda, oba u debelom autu i na kraju poraz. S toga, odmor koji je uzeo pred Wimbledon uopste nije losa stvar, bar ja mislim. :)

thrillseeker

pre 12 godina

(Campari, 18. jun 2013 19:41)

Federer je u 5 setova samo JEDNOM brejknuo Congu, i to iz jedne jedine brejk sanse (Conga je imao 3 od 9). U kom to univerzumu je to nezasluzena pobeda?

statistika

pre 12 godina

(danilo, 18. jun 2013 18:55)
Pa i Rogeru je šljaka najgora podloga. A na ovom RG je bilo očigledno da nije u elementu, realno je trebao i od Simona izgubiti. Samo ne mogu da razumem "Voleo bih da bude u žrebu sa Federerom", kada upravo Federer uglavnom najlakše izlazi na kraj sa Tsongom od "velike četvorke"... A što se tiče tog meča na WB 2011., to mu je uz AO 2008. protiv Nadala bio najbolji meč u karijeri, a dobio ga je u trileru (Federer osvojio 10 poena više u celom meču), tako da ne vidim kako to može da se uzme kao pokazatelj...?

marko

pre 12 godina

@Campari,

Ha, ha, ha, druze, pa stvarno nije lako. Jel si probao da se zalis atp-u, mozda uvide gresku i poniste mec i turnir i dodele titulu tom kom si ti zamislio. Mada bih rekao da je bitnije da je neko ne dobije, nego ko ce dobiti. Nije lako.

Mata

pre 12 godina

(Campari, 18. jun 2013 19:41)

Mnogo si ti pametan. Propustas samo jedan detalj, Federer te 2009. nije imao skor 10-1 sa ostalom dvojcom iz top 3, i nije dosao na USO sa samo dva poraza (inace nezabelezeno u istoriji tenisa), kao neki 2011. Natezi ti te tvoje "cinjenice" koliko hosec, konstruisi kako volis, poredi neuporedivo, tendeciozno naglasavaj neke stvari (a neke namerno ignorisi) do mile volje, ali da omalovazis velicinu i uspehe Srbina mozes samo u svojoj i glavama slicnim tebi. Ceo ozbiljan teniski svet priznaje da je Novak jedan od najvecih ikada, i to su cinjenice.

thrillseeker

pre 12 godina

(Dorćolac, 18. jun 2013 17:57)

Konkretno kada je drugi servis u pitanju, zna da udje i po 2 koraka u teren.

Endi ima pouzdaniji ritern, vraca bukvalno sve. Novak to radi mnogo preciznije, oduzima tu prednost koju serveri imaju i dolazi se u pat situaciju a i mnogo puta preuzima incijativu u poenu.

Martin J

pre 12 godina

@Mata
Tako je, Djokovic je imao skor 10-1 protiv top 10, ali je, sa svojim najboljim tenisom, izgubio od Federera na njegovoj najslabijoj podlozim sljaci, tako da bi Federer na travi svakako bio favorit u potencijalnom polufinalnom mecu. Veoma prosto.

drago

pre 12 godina

Po meni je Djokovic uvjerljivo najbolji sto se tice vracanja servisa. Murray zna spojiti par dobrih bekend returna. Poslije njega idu Ferrer, Nishikori i Cilic.

Mata

pre 12 godina

(Martin J, 19. jun 2013 15:54)

Pa naravno da bi bio, ne poricem, nisi me razumeo. Ali bio je i protiv Conge jos veci, slozices se, pa je izgubio. Ali stavljati u istu ravan titulu Feda na RG 2009. i opstepihvacenu srecu u vidu Soda i Noletov WIM 2011.??? Takva teza "vristi" od lose skrivene namere da se omalovazi Novakova titula i Novakovi uspesi uopste. Nigde u svetu nisu ta dva dogadjaja na isti nacin poredjena sem sada ovde, posle dve godine. Komentari par pojedinaca (i njihove namere) ovde su toliko ocigledni i prosti za razumevanje. Hronologija njihove zavisti i pakosti je vrlo dosledna i jednostavna.
2006. su govorili: nikad nece uci u top 10.
2007. su govorili: nikad nece pobediti Nadala.
2007. - nikad nece pobediti Federera.
2007. - pusti Masterse, nikad ih nece pobediti na GS.
2008. - nikad on nece osvojiti GS.
2008. - to mu je prvi i poslednji.
2009. - ispada uskoro iz top 10.
2010. - sigurno ispada uskoro iz top 10.
2011. - nikad nece biti No1.
2011. - nikad nece osvojiti Wimbledon.
2011. - bice No1 par meseci.
2011. - ...ali igra ruzan tenis.
2012. - plesao je jedno leto.
2012. - vraca se na svoje "vecito treci" mesto.
2013. - nikada nece osvojiti RG, nikada nece biti jedan od najvecih ikada, itd, itd...
Sta god da su rekli da NIKADA NECE, on je OSTVARIO.
Razumem ja i zlobu i zavist i ljubomoru i mrznju i komsijsku kravu, sve je meni prosto, jasno i objasnjivo, potpuno ih razumem. Jedino ne razumem - K A K O S E N E U M O R E ! ! !