Košarka 98

Utorak, 05.10.2010.

10:08

Divac: “Bacio sam ustašku zastavu”

Bliži se premijera filma “Jednom braća” i 'Jutarnji list' preneo je deo gde Vlade Divac govori o svom odnosu sa Draženom Petrovićem.

Izvor: B92

Divac: “Bacio sam ustašku zastavu” IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

98 Komentari

Sortiraj po:

Melbourne

pre 15 godina

Prati nas ta jugonostalgija,sto je i razumljivo jer mnogi su se od nas rodili u toj Jugoslaviji i ruku na srce bilo je lepih dana narocito u sportu....... medjutim Srbi napravise katastrofalnu gresku 1918 stvaranjem Kraljevine Srba,Hrvata i Slovenaca. Srbi bi verovatno "bolje prosli" da do te zajednicke drzave nije doslo,dok je veliko pitanje da li bi Slovenija i Hrvatska bile samostalne drzave narocito u danasnjim granicama. Sigurno je da se ne bi ovoliko nevoleli i da bi se vise voleli da nije bilo zajednicke drzave. Okrenimo se buducnosti i ne mrzimo jer mrznja je losa za one koji mrze.....

Duka

pre 15 godina

Оче наш који си на небесима
да се свети име твоје
да дође царство твоје
да буде воља твоја и на земљи као на небу.
Хљеб наш насушни дај нам данас
и опрости нам дугове наше као и ми што опраштамо дужницима својим
и не уведи нас у искушење,
но избави нас од злога.
Јер је твоје царство и сила и слава, Оца и Сина и Светога Духа, сада и увијек и у вијекове вијекова. Амин.


Pater noster,
qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum
Adveniat regnum tuum.
Fiat voluntas tua, sicut in coelo et in terra.
Panem nostrum quotidianum da nobis hodie.
Et dimitte nobis debita nostra,
Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris,
Et ne nos inducas in tentationem
Sed libera nos a malo.
Amen.


ps. ništa vi ljudi ne razumete

Cid J.

pre 15 godina

Svakako da bilo kojoj zastavi sem jugoslovenskoj nije bilo mesta na parketu, ali ne treba zaboraviti da smo i mi svojevremeno dok je bila SRJ a kasnije i SCG vecito skandirali "Srbija,Srbija" i njihali zastave Srbije. A sad kad pogledas, sta nam je falilo sa Crnom Gorom zajedno.

gogi

pre 15 godina

Ima zanimljivih komentara iz podrucja gdje se nikad nije navijalo za Cibonu,jugoplastiku,Dinamo,Hajduk...A to su,Rovinj,Pula,Umag..Ti ovdje pricaju o zastavi kakva je bila,o Drazenu(kojeg nisu uzivo nikad ni vidili a kamoli pricali)o Dini...Dragi istrijani uhvatite se bolje vinove loze i branja sparoga nego komentarisat HRvate i Hrvatske klubove,jel zato niti imate legimitet niti se vas sta pita;-)

pera

pre 15 godina

(Anton, 5. oktobar 2010 20:34)

Bas mi je drago sto si pokrenuo tu temu, koju mnogi hrvati izbegavaju...
Jesu neki srpski lideri potpisali kapitulaciju i pripajanje trojnom paktu tada,ali ako si ucio istoriju i gledao stare snimke, znas da su tada ,posle toga, bile velike demonstracije gradjana i 99% gradjana je bilo protiv te odluke ( znas ono "bolje rat nego pakt" i "bolje grob nego rob")! Pa zasto nas je Hitler inace bombardovao 6. aprila? A isto tako,ako si ucio istoriju i gledao stare snimke, mogao si da vidis da su ZAGREBCANI NA PREPUNOM TRGU SA CVECEM DOCEKIVALI NACISTE! Tu svaka rasprava vezano za tu temu prestaje...

DOSTA CRO- LAZI

pre 15 godina

(and, 5. oktobar 2010 11:17)
Halo bre covjece.Nije NISTA NAGAZIO.Oteo mu zastavu kao klinceku,motao u ruci do ispod kosa i bacio prvim gledaocima.To je sva ISTINA.Sazvacite konacno i ne lazite a da nikad niste pogledali snimak.GLEDAO sam uzivo sve to i kako me iznervirao ta pajac sa "bcicima" kao onaj terorista Brajkovic.Ako je brajko vama hrvatima ustaska sahovnica isto sto i sadasnja,sto izmjesaste boje kockica i nadodaste onaj vijenac?
Divac je za vas gromada a D.Petrovic se nije bas pokazao kao takav.

my name is Bond - Bodi Bond

pre 15 godina

Ponovo Divac i ponovo moj komentar.
Divac je glumac uvek bio:
gazenje hrvatske zastave,
velicanje amerike,
prvi uveo termin umoran za reprezentaciju,
pocinjem da sumnjam da je namerno i usvojio kcerku
njegov Knjaz Milos
najvise mi smeta sto je radji i kukocu usao od nazad do zeludca. Ajmo sad minuse ko ne razume shvati ce
A najvise mi smeta
(Milan, 5. oktobar 2010 22:04)

Super. Sad znamo da se "ofk", "Debeli Nemac", "neko to odgore vidi sve" i ostali delovi jedne devijantne licnosti zovu Milan. Dobro je za pocetak.

Franz

pre 15 godina

Da nije bilo usr..og rata mi bi imali i danas po 3 ekipe i u vaterpolu,i u kosarci,odbojci,rukometu,pa cak i u fudbalu,ne bi se postavljalo pitanje da li cemo se plasirati na Evropsko ili Svetsko.Strasno...sta vise reci...

blokovi

pre 15 godina

secam se svega,gledao sam tadasnje svetsko prvenstvo kod mog strica koji je ziveo u Porecu,za neupucene to je mesto blizu Pule u Istri,znaci nesto predivno...bilo mi je 10god tada...stric je naravno posle pola godine dosao odande...da ne kazem pobegao...sve sto se desavalo nije ni trebalo da se desi,tj nije trebala ni da se stvara kraljevina SHS,mislim da bi svima sada bilo bolje,a pogotovo nama...a sto se tice kosarkasa,Drazen Petrovic je bio najbolji plej na svetu u to vreme,jedan u 5 najvecih iz evrope svih vremena,i naravno da mi je zao sto je poginuo,pa ljudi smo pobogu...A Vlade Divac je bio isto kao i Drazen,samo naravno na poziciji centra...

pozdrav iz rovinja

pre 15 godina

@rezime, 5. oktobar 2010 20:36) molim te pogledaj bolje snimku i vidjet ces da je na zastavi iznad sahovnice veliko slovo U , za koje svi znamo sto znaci, ako ej to tvoja zastava, moja nije nikad bila. pozdrav iz rovinja

Dokle

pre 15 godina

Da rezimiramo: na snimku se jasno vidi da je u pitanju ustaska zastava, koja dan-danas u RH predstavlja fasisticko obiljezje i takve se nose samo na Tompsonove koncerte i slicna okupljanja... Ostavimo to sve u XX vijeku, dokle vise to srpskohrvatsko neprijateljstvo, umobolno i bespotrebno!

Milan

pre 15 godina

Ponovo Divac i ponovo moj komentar.
Divac je glumac uvek bio:
gazenje hrvatske zastave,
velicanje amerike,
prvi uveo termin umoran za reprezentaciju,
pocinjem da sumnjam da je namerno i usvojio kcerku
njegov Knjaz Milos
najvise mi smeta sto je radji i kukocu usao od nazad do zeludca. Ajmo sad minuse ko ne razume shvati ce
A najvise mi smeta

Iz grada Pule

pre 15 godina

Tu ekipu činio je i Dino Rađa, samo je slomio ruku prije prvenstva nažalost.. Velika imena, sjajni sportaši. Lijepa vremena. Ja imam doma snimku na VHS kazeti( Jug-SSSR i Jug-USA) staru 20 godina, i to mi je jedna od najvećih uspomena iz djetinjstva.. Živjeli i pozdrav svim pametnim i normalnim ljudima bivše Jugoslavije..

Ce Gevara

pre 15 godina

Glupi rat, sve nas je rastavio, u svim sferama. Zbog par ljudi i gluposti svix nacija, ginuli smo, plakali i nista. I sportiste nam rastavili. :(

Anton

pre 15 godina

Vukas, Sahovnica je postajala u SFRJ jugoslaviji. A JNA i SFRJ su napravili hrvati i hrvatska i novce su dolazili iz hrvatske i slovenije dakle smo mi pravi nasljedinci jugoslavije. SPC je bio sa cetnike koji su bili sa nacistima a jos od SHS vi srbi ste potpisali sa paktom sa hitlermo, japanom i italijom
A da
Dok je u hrvatsku diglo prvu partizansku i antifasisticku pokret.

Milos Krstic

pre 15 godina

Zastava sa sahovnicom je proglasena zvanicnom 21. decembra 1990. Svetsko prvenstvo je bilo avgusta 1990. U tom trenutku to nije bila zvanicna zastava i smatrana je samo obelezjem Ustasa sirom cele SFRJ. Tako da ne stoje primedbe da je on omalovazavao zvanicnu zastavu RH. I sam voditelj (mislim Borisu Mutic) je tad komentarisao ovoj zastavi ovde nije mesto.

Yo-Yo

pre 15 godina

Vlade je bio u pravu.
Branio je Jugoslaviju.
Branio je prijateljstva iz reprezentacije koja jeste bila Jugoslavija u malom.
Da je to uradio samo 3-4 godina kasnije,pitao bi ga šta mu je to trebalo. Ali on nije. A ne bi ni danas.
Vlade je prvo ljudina, predobar za svoje okruženje a tek onda srbin, sportista i ostalo što i nije bitno.

Eh,da je i nama i vama i svima više takvih...

rezime

pre 15 godina

Da rezimiramo...Ako je provokator momak koji je sa Hrvatskom zastavom mahao za vrijeme dok je Hrvatska bila samo jedna od 6 ravnopravnih republika SFRJ,dal onda smatrate da je i svaki Srbin koji je mahao zastavom Srbije za vrijeme dok je na terenu bila reprezentacija Srbije i Crne Gore isto tako provokator i da je Vlade Divac trebao i tu zastavu izgaziti???Ili samo imate dvostruke kriterije i koristite ih samo kako Vama odgovara????Recimo,koliko bi Vas podrzalo Dejana Bodirogu da je kojim slucajem izgazio zastavu Srbije nakon osvojenog finala 2002 u Indianapolisu jer je smatrao da je mahanje Srpskom zastavom cista provokacija dok na terenu igra SCG.....Dajte molim Vas sa tim Vasim dvostrukim mjerilima....Ajde,da vidim jednog koji ce reci,Da ja bih podrzao Bodirogu jer nema nikakve razlike izmedju ovog slucaja i slucaja Vlade Divca u argentini 1990...

zoran

pre 15 godina

Citam ove komentare i vidim da jos uvek ljudi, uglavnom, ne razumeju poentu. Jos uvek dozvoljavate da vas zlo vodi. Cim se priklanjate jednoj strani i u drugoj vidite zlo, bilo koja da je to republika, to isto zlo vlada vasim srcem.Dozvoljavate sebi da zivot provedete u mraku i nista vise od toga.
Kazu mudri da je demon osvete najaci od svih demona nevidljivog sveta. Razmislite malo o tome.
Setite se Isusa na krstu kako prasta kriminalcu. Sta mislite, zasto to cini ?

darko

pre 15 godina

Vlade je postupio tada potpuno ispravno.To je bila cista provokacija.
A veliki su igraci bili...ehhh,steta sto nikada nisu odigrali mec protiv amera.Razneli bi ih...Drazen,Divac,Paspalj,Kukoc,Radja,Savic,Zdovc,Komazec,...Uigrani,spremni,sa Ivkovicem na celu uh....Slazem se da su tamo bile istinske legende ali su bili individualci,nedovoljno uigrani,soleri,zvezde...
ali sta vredi sada o tome pricati,,,,,bila jednom jedna reprezentacija i otisla u legende(kao i ona predivna Juga)

Srdjan

pre 15 godina

E moj Diki oni prekinuli svu komunikaciju sa tobom isto kao i Zagreb sa Beogradom a tebi zao,pa kako bre da ti bude zao ako nece da pricaju sa tobom ne moraju,sad mi stvarno smesno zvuci da ti je bilo zao i tesko zbog toga,meni takvih nikad ne bi bilo zao,niti bi ikada pricao sa njima vidis,bilo bi jel neces?E i ne moras necu ni ja sa tobom.

Mecklejn

pre 15 godina

Vlade legendo,nema potrebe da se ti bilo kome pravdas!Mi te volimo ,jer znamo kolika si ljudina i koliko cinis za ovaj narod!79 puta vise nego oni koji bi trebalo!Kakva Hrvatska?Koga bre zanima sta si radio kao klinac!Sta,da nisi gazio zastavu,ne bi bilo rata i svi bi ziveli u miru i blagostanju!Naklon do poda od velikog zvezdasa care!!

GoranNS90

pre 15 godina

ovaj film je napravljen da bi se ljudi pomirili a vi se raspravljate ko je hrvat ko je srbin...... nemam reci i jedva cekam da odem sa ovog brdovitog balkana gde se stvari nikada nece promeniti.

rajko

pre 15 godina

Kada se pogleda ovaj sastav vidimo jednog Slovenca,2 čista hrvata(Čutura i Kukoč) i 9 Srba i polu Srba(uz ogradu da nisam baš siguran za Perasovića).

milan

pre 15 godina

Film se mogo zvati: "Bila jednom jedna divna ljudska tvorevina". Ali, uzitak gledati kako Veliki Divac uzima malome hrvatskom deranu krpu za brisanje poda...Priceless...

Goran Grahovac

pre 15 godina

Da se držimo činjenica: igrači koji su igrali za SFR Jugoslaviju na SP u Argentini 1990. su: Petrović, Perasović, Čutura, Kukoč, Paspalj, Zdovc, Obradović, Ćurčić, Divac, Komazec, Jovanović i Savić. Dakle, 5 hrvatskih igrača, 5 srpskih igrača, jedan crnogorski igrač i jedan slovenački igrač. Gde je tu većina igrača iz Hrvatske ( 5 od 12 )? Čista matematika...

Nick

pre 15 godina

Jeste da nije vezano za temu ali zamislite utakmicu između ovog tima i SAD na olipijadi 1992! Najjača utakmica u istoriji bi to bila ja mislim

dejan

pre 15 godina

Ako je usao u publiku da uzme tu zastavu i da je gazi, postupak koji osudjujem. Ali ako je neko uneo tu zastavu i namerno mu mahao sa tim pred ocima, onda i ajde. premda opet nije trebao da je gazi, mogao je da je uzme i skloni, gazenje nije lep odnos prema zastavi tadasnjih nam sugradjana. na kraju krajeva zajedno sa Hrvatim smo postizali sve te rezultate, i danas bi rastrali u skoro svim sportovima da smo ostali zajedno.

Profesionalac-SRBIJA

pre 15 godina

Kako "vas" nije sramota da pričata da je Vlade ušao u publiku i oteo "tu" zastavu. "vas" provokator je ušao na parket sa njom i dobio je šta je zaslužio. Trebalo je i više. To sve govori šta ste "vi" uopšte-samo jadni provokatori. Svaka čast Draženu. I njemu neka je laka zemlja.
I ovo što pričate, većina bili hrvati. Divac, Paspalj, Savić, Obradović, Jovanović, Ćurčić, trener Ivković. Kako "vas" nije sramota.
Divcu svaka čast za gest!!!

Djole Valjevo

pre 15 godina

samo da se zna ko je igrao za repku:
Dražen Petrović, Vlade Divac, Toni Kukoč, Žarko Paspalj, Zoran Savić, Velimir Perasović, Jure Zdovc, Zoran Čutura, Željko Obradović, Arijan Komazec, Radisav Ćurčić, Zoran Jovanović.
Podatak je sa Wikipedije i trener je bio DUSAN SILNI IVKOVIC

Prosudite sami koliko je srba bilo!

moral

pre 15 godina

sto ta moralna vertikala od Divca na kasnijim takmicenjima nije gazila zastavu Republike Srbije dok je on branio boje SR Jugoslavije i kasnije boje SCG????Onda mu to nije smetalo....

Hr

pre 15 godina

@stefan
...isto tako mi je glupo bilo skandirati "srbija,srbija" dok je postojala SRJ i SCG...TO JE JADNO,BEDNO...TO JE SOVINIZAM,NACIONALIZAM,KAKO GOD DA GA NAZOVETE...

Znaći slažeš se da je to bedno, jadno...
Što misliš jel bedno, jadno... sad nakon svega sve te madalje osvajane za SRJ, SCG, ili čak ranije SFRJ pripisivati samo Srbiji?

Esseker

pre 15 godina

"Postoje i hrvatske i ustaške zastave. Ustaški grb počinje belim kvadratom, a hrvatski crvenim kvadratom šahovnice. Sad je pitanje koju je Divac gazio..
(Sotonov, 5. oktobar 2010 12:22)"

Ne postoji hrvatski "ustaski grb" i onaj koji to nije. Oba grba bilo sa pocetnim bijelim ili crvenim poljem su jednako vazeca gledajuci sa historijske perspektive. Grb sa bijelim pocetnim poljem danas se smatra povijesnim grbom...koristio se u Austro-Ugarskoj itd. Ustaski grb iliti simbol je slovo 'U' bilo iznad grba ili u gornjem kutu zastave.

Авангарда

pre 15 godina

Коначно да се неко окуражи и ствари назове правим именом, а да то не буде цензурисано. У овом случају усташку заставу усташком. Дошла су времена па ни Павелића не можеш звати усташом.

Hr

pre 15 godina

@Goran
U to vreme hrvatska zastava je imala zvezdu petokraku na srednjem, belom polju.

Ne pričaj kad neznaš! Provjeri otkada je ponovno Hr zastava ona s šahovnicom (s početnim bijelim poljem bez životinjskog carstva). Ako ne ospijepš naći datum pomoći ću ti.
To je tada bila zastava Hr, ali slažem se nije igrala Hr iako su tada većina igraća bili Hrvati.
I dalje stojim pri tvrdnji da Divac (da je imalo pametan) nema šta uzimati zastave publici i bacati ih na pod i gaziti.
Za vrijeme SRJ Cibona je igrala par puta u Pioniru s Cibonom i tada je na tribinama bilo sve puno srpskih i četničkih zastava (nisam vidio ni jednu plavi bijeli crveni). O slikama vojvode Draže da ne pričam.. Na svim međunarodnim utakmicama (između Hr i SRJ) bilo je srpskih, a na nekima i četničkih zastava. jel su Hr igrači trebali uzimati zastave i gaziti ih?
Jel znate pod kakvim zastavama se vodio rat u Hr (sa srpske strane)?

Hr

pre 15 godina

Tacno, Hrvatska zastava je bila takva, u tome i jeste VELIKI problem, kao i u Susku, Budaku i svemu sto je Tudjman radio, naravno da se protiv toga trebalo braniti svim sredstvima, a vi Hrvati zivite i dalje u vasim iluzijama i vasoj istini.
(m, 5. oktobar 2010 12:07)

A to je? da smo željeli samostalnu i suverenu državu na koju smo temeljem ustava SFRJ imali pravo?!
Problem u zastavi? Ta zastava je malo starija od 1941 god ako na to aludiraš. Ustaše su je ocrnile, ali nešto ne primječujem da vama smtaju 4 ocila ili kokarda?!
Štoviše Hr grb je jedan od starijih grbova u Europi!
Meni osobno je drago da postoji i ''životinjsko carstvo na grbu'', jer su i ostali grbovi vrlo stari i dio su hrvatske povijesti.

Миле

pre 15 godina

Pa nisi baš pametan ako si u publici uzeo nekom zastavu i išao je gazit. bez obzira kakva zastava bila, šta ti imaš uzimati stvari iz publike..
gledaj svoja posla a ne da izigravaš nekakvog pravednika.
u to vrijeme je hr zastava i bila takva, a ne ovakva kakva je danas.
(Hr, 5. oktobar 2010 10:55)

biii

pre 15 godina

Svi vi jugo nostalgicari treba da idete na pregled. To sto su nam ustase radile u prvom, pa drgom svetskom ratu, te 90tih, ako to nisu lekcije za vjekove, onda ne znam sta je. A dobro je poznato da Srbina mozes tuci on ce ti oprsotiti. Osvijstite se i budite srecni sto je danas ovako i imamo svoju zemlju Srbiju. Kakva Jugoslavija i bakraci, citava ta takozvana tvorevina je bila na stetu Srba, sto se danas i vidi kao na primer sa Kosovom.

Maxim

pre 15 godina

A da li ćemo imati priliku i mi u Srbiji da vidimo film?
Već nedeljama se priča o njemu, pa mislim da bi bilo korektno da nam ga neko prikaže kada se već ovoliko najavljuje. A sudeći po komentarima publike je veoma zainteresovana.

Nebojsa

pre 15 godina

Ma koga je uopste briga za nekadasnje prijateljstvo srpskih i hrvatskih igraca (koji sada imaju milione dolara)? Dajte da se ne gubimo u jalovoj jugonostalgicarskoj prici, nego da gledamo sebe i vidimo sta cemo i kako cemo sada i ubuduce (dakle onako kako rade svi narodi na svetu, zar ne?). A Divac i Radja mogu da se sretnu na picu kad hoce, samo - sto bi se to mene ticalo?

Goran

pre 15 godina

Rade li ovde moderatori nesto, ili se ne mesaju u svoj posao?

@Hr: U to vreme hrvatska zastava je imala zvezdu petokraku na srednjem, belom polju.

@Vukas: Da li ti i nocu sanjas katolike kako te dave i guse? Ohladi malo glavu i odmori ... bas je Vatikanu mala SPC trn u oku. Kad im ne smetaju onoliki protestanti, sad ce im smetati ovo malo srpskih pravoslavaca koji zapravo i ne veruju u Boga (da veruju, valjda bi se malo pristojnije i umerenije ponasali), vec su pravoslavci samo iz inata (a i ne znaju sta to znaci).

buksi

pre 15 godina

Stefane,lepo si ti to srocio...ali ajde objasni ti meni kako je trebalo da skandiramo kada smo bili SCG? I bosanci skandiraju samo deo naziva svoje drzave,makedonci takodje,na sta bi to licilo kada bi skandirali ceo?! Sva sreca pa taj nakaradni naziv (SCG) nije dugo trajao...

m

pre 15 godina

Pa nisi baš pametan ako si u publici uzeo nekom zastavu i išao je gazit. bez obzira kakva zastava bila, šta ti imaš uzimati stvari iz publike..
gledaj svoja posla a ne da izigravaš nekakvog pravednika.
u to vrijeme je hr zastava i bila takva, a ne ovakva kakva je danas.
(Hr, 5. oktobar 2010 10:55)

Tacno, Hrvatska zastava je bila takva, u tome i jeste VELIKI problem, kao i u Susku, Budaku i svemu sto je Tudjman radio, naravno da se protiv toga trebalo braniti svim sredstvima, a vi Hrvati zivite i dalje u vasim iluzijama i vasoj istini.

medo

pre 15 godina

u nekim od prethodnih komentara pročitao sam da je život kratak. Tome se nema šta dodat, time završavaju sve glupe i suvišne diskusije o ratovima, nacijama, republikama, vjerama etc

Gigi.hr

pre 15 godina

Kao prvo Vladu obozavam odmalena i isao sam gledati onu sjajnu generaciju 87'na Univerzijadu.Veliki igrač a jos veći čovjek.I cijenim ga oduvijek.Ne zamjeram mu nista jer to je bilo pa proslo.cak mislim da mu je podvaljeno.Ne postoji ustaška zastava vec samo hrvatska.Jedna jedina.A drugo sta se neki ljudi boje proslosti ovdje i ne zele priznati da su i ustaše bile dio hrvatske historije.Isto ko i srpska,postoji jedna jedina srpska zastava.Od davnina tako je i ovdje.Mislim da bi Vlade i Drazen za 3 minute rascistili i bili si i dalje veliki prijatelji.Nemojte ni najmanje sumnjati da bi sve bilo kako treba.To su veliki sportasi i jos veci ljudi.Kao sta je sa Kukočem,Radjom.Sale Djordjevic i Danilović i ostali iz te velike generacije.Neki ljudi su i dalje puni negativne energije i predrasuda,i nikako da se okrenu buducnosti.Sta je blo bilo je,nazad se vise ne moze,tko prije shvati biti ce bolje za njega.Lijepo se sjetiti necega lijepoga,a kosarka je lijepsi dio proslosti pa neka i na tome ostane.Veliki pozz Beogradu

pero

pre 15 godina

Sto se mene licno tice tim cinom Divac je izbrisao ono nesretno polufinale kad smo za 52 sekunde primili 9 koseva. Istina je da su okosnicu tima cinili Hrvati ali tim se zvao Jugoslavija. Onaj sa zastavom je bio tamo da provocira Divac je uradi sto bi i svaki rodoljub uradio. A to sto su se naljutili Hrvati, u to vrijeme sve se koristilo za propagandu tako da me ne cudi...

Primero Geriljero

pre 15 godina

"... iz Zagreba mi javljaju da ce se neposredno posle zavrsetka utakmice, zavrsiti i ovaj nas prenos, a da ce te proglasenje pobednika gledati u sportskom pregledu."
Ovo najbolje opisuje sustinu i odnos Hrvatske prema svemu sto je bilo zajednicko i kako su se odnosili prema Jugoslaviji. Tih dana se ocigleno mnogo tugovalo u lijepoj njihovoj nakon sto je Jugoslavija osvojila sampionsku titulu.

strassno

pre 15 godina

Uvek mi je muka kad vidim sta nam se desavalo i kako smo uvek mi bili naivci,a na kraju za sve krivci. Strasni je sta je jedna drzava izgubila za 10 godina.

Sotonov

pre 15 godina

Postoje i hrvatske i ustaške zastave. Ustaški grb počinje belim kvadratom, a hrvatski crvenim kvadratom šahovnice. Sad je pitanje koju je Divac gazio..

Esseker

pre 15 godina

Ispravka. Nakon sto sam detaljno gledao snimku na Youtube-u i nakon sto sam pauzirao i zumirao trenutak u kojem dolazi tip sa tom famoznom zastavom sada sam siguran da to nije hrvatska zastava nego stvarno ustaska zastava sa slovom 'u' iznad povijesneg hrvatskog grba. Sada uopce ne zamjeram Divcu sto je pogazio to smece od zastave. Pozdrav iz Hrvatske.

hersascha

pre 15 godina

Zalosno je to sto opet ima komentara tipa ko je on da gazi ciju zastavu ili treba da je gazi!
Slazem se da je ironicno sto su ga Ameri rezirali ali ocigledno da se niko nije setio kod "nas" da pokaze dobru volju i zelju da to ekranizuje a Divcu svaka cast za film jer pokusava da iskupi sve "nase" grehe za vreme ovih "nasih" ratova koje mongi od nas nisu ni vodili ali smo svi bili saucesnici a i likovali smo takozvanim uspesima u tim ratovima a u stvari niko nikada nije pobedio ni u jednom ratu samo je neko izgubio vise ili manje.Zar je vredan i jedan zivot mladog coveka koji je zeleo da zivi i da izlazi u grad sa drustvom da se provodi da zaradi za taj provod, zar je taj taj zivot hteo da pogine pre vremena da li se neko zapitao to nekad od svih vas?
Nismo izgubili u sportu izgubili smo u svemu raspadom, a zasto?
Puno puta sam u Hrvatskoj i ne vidim razliku od Srbije nikakvu sto se tice standarda zivota a to je poenta zivota a ne kako se zovemo!!!

kockica

pre 15 godina

@Hr i @and,

gledao sam tada i gledam i sada ovaj snimak, nije Divac isao u publiku po zastaviu, vec je covek uneo medju igrace. I be zobzira sta pise u naslovu (preneto iz "Jutarnjeg") ne videh da je zastavu gazio, stavise, prvo ih pokusava vratiti u publiku, a kad to ne ide, uzima im zastavu. Jedva cekam film da cujem Divca kako ju je gazio, jer se to na snimku ne vidi.

Komentator

pre 15 godina

Divac je pogrešio kad je rekao da je gazio ustašku zastavu, jer ustaška zastava u gornjem levom uglu ima ono zloglasno U.
Zastava koju je on gazio je mesec dana ranije proglašena kao zastava Hrvatske.
Međutim, Divac je potpuno u pravu što je odbacio takvu zastavu jer nije igrala SR Hrvatska već SFRJ kao još važeća država.

Boki

pre 15 godina

Samo da napomenem, Divac nije gazio zastavu i nije je uzeo iz publike, nego je taj doticni covek istrcao na teren i Divac mu je oduzeo zastavu i posle bacio sa strane. Da ulazim u neku dalju raspravu i polemiku nemam nameru, sve je to bilo pre 20 godina i treba da sklonimo to sa strane i gledamo nasu buducnost. Hrvati ce uvek, naravno ne svi, mrzeti Srbe, a Srbi ce se uvek pitati zasto ih Hrvati mrze i tako ce uvek i biti. Ne zelim nikoga da uvredim ali to su cinjenice

Maus

pre 15 godina

Svaka ti cast na tome legendo! To je bilo jedino moralno sto si mogao da uradis, a ko tvrdi suprotno ima problema sa istinom, pravdom, moralom, postenjem, dobrotom, postovanjem ljudskog zivota, solidarnoscu... najvecim ljudskim vrednostima.

Ivanić

pre 15 godina

Pa kad ti je svaka "šahovnica" ustaška, a svaki Hrvat potencijalni ustaša, onda je definitivno u pravu... Ops, da, onaj dečko sa zastavom je: šovinist, nacionalist, i iniist, a ne Divac

Bagg

pre 15 godina

Ako se ovde javljaju Hrvati koji kažu da je ono što je Divac gazio zastava koju danas koristi Hrvatska, onda oni pojma nemaju kako njihova zastava izgleda.
Divac je oteo zastavu, hrvatsku trobojku na kojoj je u sredini stajao ustaški simbol, a ne klasična šahovnica koja danas stoji na zastavama Hrvatske.
To se lepo vidi u dva kadra na ovom snimku, poenta je samo da li onaj koji to gleda želi to da vidi.
Snimak na kojem Obradović, Divac, Paspalj, Petrović, Kukoč i ostali pevaju "Hej Sloveni" za mene je neprocenjiv jer se sećam ovog događaja.
Gledajte kako su se ti ljudi voleli i kako su bili pravi prijatelji sve dok neki bolesni umovi nisu odlučili da to pokvare.

zoran

pre 15 godina

Kao neko ko je rodjen u Jugoslaviji i rastao u toj zemlji, jako mi tesko pada da gledam kako je seme zla naslo svoj put medju ove divne momke koji proslavise ovaj sport,tei ucinise da zemlja iz koje su potekli bude na samom vrhu.
Strasna je tragedija prerana smrt Drazena, pa cutanje izmedju Divca i njega. Strasno, jer u sustini to su dobri momci i ja u to ne sumnjam. Ja njih ne trpam u isti kos sa umobolnim nacionalistima bilo koje republike. SA ljudima ciji mentalni sklop ne moze da vidi kolektivno dobro niti da vidi sushtinsko u coveku. Ne, Drazen,Vlado,Toni i ostali su bili mladi, nevini momci sa kojima se manipulisalo od strane predatora.
Drazene pocivaj u miru, nikada nisam verovao u tvoje lose namere, a ti Vlade pokazo si do sada sta je to covek sa otvorenim srcem.

Esseker

pre 15 godina

To nije bila nikakva ustaska zastava nego hrvatska narodna zastava. Ustaska zastava ima logo sa velikim 'U' u lijevom gornjem kutu. Ako se vec zeli opravdavati onda je trebao reci da je gazio zastavu koja je bila u suprotnosti sa zemljom koju je tada predstavljao iako je i to nategnuto jer je SR Hrvatska bila federalna jedinac te drzava, ta zastava bi danas vjerojatno bila sluzbena zastava te federalne jedinice da je Juga nastavila postojati.

zezanje

pre 15 godina

JA SAM OVAJ MEC PRATIO NA TELEVIZIJI U HOLANDIJI BIO SAM MALI IMAO SAM 13 GODINA AL ZNAM DA NISAM SE RADOVAO UOPSTE POSTO ZA MENE KAO ALBANCA JUGOSLAVIJA JE PREDSTAVLJALA NEREALNU DRZAVU KOJA JE MOZDA SVIMA DOBRO DOSLA OSIM NAMA ALBANCIMA KOJI SMO BILI DISKRIMINISANI U TO VREME OD STRANE SVIH REPUBIKA I GRADJANA TE BEZVEZNE DRZAVE.. I SAD VIDIM DA SAM BIO U PRAVU NEMOZE DA OPSTANE JEDNA SKUPINA FEDERACIJA ILI REPUBLIKA SA TOLIKOM MRZNJOM I SOVENIZMOM KAO STO SU U TO VREME IMALI EKSLUZIVNO SRBI

Vukas

pre 15 godina

Zastava je tada bila ustaška, kao i današnja nazovi "hrvatska". Borba Vatikana i Srpske pravoslavne crkve traje više vekova, što je rezultiralo ratovima gde su Srbi obično bili žrtve, gubili teritorije, ginuli ,selili se itd. Odjednom se postavlja pitanje zašto je predsednik OK.Srbije gazio zastavu NDH pre 20 godina a niko ne spominje kako je građanin Splita golim rukama davio vojnika na tenku tada regularne JNA u istom periodu. Nego manimo se ćorava posla jer svi znamo da je Hrvatska zadojena ustaštvom a sve pod patronatom Katoličke crkve i njenih poglavara u borbi protiv svega što je pravoslavno, srpsko i suprotno od "Lepe njihove". Samo jedinstveni i nacionalno svesni možemo opstati na vetrometini balkanskog poluostrva.

and

pre 15 godina

Ako nećemo miješati emocije i pokušati racionalno pristupiti ovomu činu činjenica je jedna a to je da gaženjem zastave na neki način provociraš one koje ta zastava predstavlja...činjenica je bez obzira što je ta zastava ustaška da je na njoj šahovnica koja predstavlja hrvate od kada znaju za sebe...možda Divac i najvjerojatnije nije mislio povrijediti hrvate kao sastavni narod tadašnje Yugoslavije ali je ipak pogriješio što je nagazio na tu zastavu...kasnije je taj njegov nazovimo ga nespretan čin iskorišten i preuveličan u svrhe manipulacije jer ipak i mi hrvati moramo priznati da sve što ima veze s NDH-a nam ide na sramotu pa i njezini simboli i protagonisti poput Tompshona su naša velika sramota koju treba ukloniti...teško je sada sve to analizirati i opravdati ili pokušati ispraviti...kao što i sam rat nitko normalan ne može objasniti...činjenica je samo da se raspala jedna država i da su mnogi ljudi poginuli i da je mnogo toga vrijednog uništeno i da nam je sada svima teško...činjenica je da nam sport nije kakav bi bio da smo zajedno...činjenica je da nam je općenito svima teže i da nam sve to nije trebalo..ali što je tu je...na kraju čovjek dođe do spoznaje da smo svi ljudi i da je život kratak...zašto ga onda provesti u svađi, ratovima, netrpeljivosti, mržnji, netoleranciji...ovo dvoje ljudi su pravi prikaz kako se rat ničime nikada ne može opravdati...još jedan osvrt na ovaj dokumentarac-interesantno je da je dokumetarac napravljen u državi koja je bila upletena u raspad ex-Yu i da su kao simbol uzeta 2 čovjeka iz najtrofejnijeg sporta u Yugoslavena...ja uvijek kažem...najbolje da vladaš nekime jest prvo podijeli pa vladaj Divide et impere
Interesantni su ti Amerikanci...

Ljaksonac

pre 15 godina

U bre ubio coveka. Pametan cova uzeo zastavu nepostojece drzave i sklonio. Drazen je smesan kao cirkus. Bas te briga Dovla. On da je covek bio saslusao bi te. Nego isti je kao njegov Franjo.

jaek

pre 15 godina

I neka si. Ta zastava nije uopće imala što tražiti tamo. I neka si je bacio tom zadojenom domoljubu. No eto, Vrdoljak i promidžbena mašinerija HTV-a su učinili da si ti gazio našu pravu trobojnicu i zbog toga ste bili "persona non grata" u Hrvatskoj. Iako mi se ne sviđa ideja o filmu jer mislim da Ameri samo žele zdrpit novce, drago mi je da će bar bit raskršćeno s tom temom jednom zauvijek. I da, Vlade, uvijek ćete biti dobrodošli na Draženov grob.

stefan

pre 15 godina

zamislite situaciju da igrate za reprezentaciju i da nakon sto pobedite na terenu vidite zastavu zemlje koja je susta suprotnost zemlje za koju nastupate...nasa zemlja je tada bila SFRJ a ne hrvatska,srbija,slovenija...mislim da hrvati potezuci ovu pricu sami sebi lose cine...isto tako mi je glupo bilo skandirati "srbija,srbija" dok je postojala SRJ i SCG...TO JE JADNO,BEDNO...TO JE SOVINIZAM,NACIONALIZAM,KAKO GOD DA GA NAZOVETE...zamislite utakmicu recimo spanije gde se cuju povici katalonija,andaluzija...mi ni sami ne znamo ko smo ni sta smo,a usli smo u 21.vek...divca,drazena,radju,danilovica,kukoca i ostale treba pamtiti po delima na terenu jer su oni kosarkasi,nisu bas kompetentni za tumacenje istorije,politike....

Petar Pecikoza

pre 15 godina

Kakav uzasni naslov clanka... Pravi petoparacki.

Umesto da izaberete neki lep motiv velikog prijateljstva i stavite ga gore, bi birate jednu tako ostru izjavu...

Srbin amater

pre 15 godina

Vidite ovako, nikada nisam shvatio ovaj postupak kao da se Divac protivi hrvatskoj zastavi, vec kao da se protivi nacionalnizmu, zastavi kojoj u tom trenutku tu nije bilo mesto ni po jednom osnovu. Imam utisak da bi oni koji postupak "navijaca" i unosenje hrvatske zastave opravdavaju i smatraju normalnim, bili u prvim redovima da kritikuju i osudjuju taj postupak da je covek kojim slucajem uneo srpsku zastavu za 4 ocila.

Neka mi bude oprosteno, necu nagadjati sta bi pokojni Petrovic uradio, ali sam siguran da bi se nasao neko da i tu zastavu otme i baci na pod.

E sad, mozete verovati u to ili ne, ali moje je misljenje da bi Divac prvi to uradio, da bi i tu zastavu uzeo i bacio jer je to jedino u skladu sa onim sto znam o Divcu i njegovom postupku, tako ja kapiram normalan zivot na Balkanu.

Na kraju, mozete osudjivati ovakav postupak, ali na trenutak razmislite gde bismo sada bili i ziveli da smo tada svi - ali svi, ne samo Divac - uzeli i pobacali sve nacionalne zastave. Ubedjen sam i niko me u tome nece razuveriti, da bi nama, obicnim ljudima, bilo bolje.

ecco

pre 15 godina

S obzirom na reklamiranje ovog filma (koje već prelazi u napadno) čini mi se da su motivi američkih stvaralaca ovog filma prvenstveno materijalni...

hrcak

pre 15 godina

Pa bila je to zastava koju danas korisiti Hrvatska.Na proslavi u Madridu nakon sto su Spanjolci osvojili SP,vidjelo se na desetak Katalonskih zastava,Baskije...ali zato ce Spanjolska zauvjek ostati a Jugoslavije vise nema.

Hr

pre 15 godina

Pa nisi baš pametan ako si u publici uzeo nekom zastavu i išao je gazit. bez obzira kakva zastava bila, šta ti imaš uzimati stvari iz publike..
gledaj svoja posla a ne da izigravaš nekakvog pravednika.
u to vrijeme je hr zastava i bila takva, a ne ovakva kakva je danas.

jaek

pre 15 godina

I neka si. Ta zastava nije uopće imala što tražiti tamo. I neka si je bacio tom zadojenom domoljubu. No eto, Vrdoljak i promidžbena mašinerija HTV-a su učinili da si ti gazio našu pravu trobojnicu i zbog toga ste bili "persona non grata" u Hrvatskoj. Iako mi se ne sviđa ideja o filmu jer mislim da Ameri samo žele zdrpit novce, drago mi je da će bar bit raskršćeno s tom temom jednom zauvijek. I da, Vlade, uvijek ćete biti dobrodošli na Draženov grob.

Srbin amater

pre 15 godina

Vidite ovako, nikada nisam shvatio ovaj postupak kao da se Divac protivi hrvatskoj zastavi, vec kao da se protivi nacionalnizmu, zastavi kojoj u tom trenutku tu nije bilo mesto ni po jednom osnovu. Imam utisak da bi oni koji postupak "navijaca" i unosenje hrvatske zastave opravdavaju i smatraju normalnim, bili u prvim redovima da kritikuju i osudjuju taj postupak da je covek kojim slucajem uneo srpsku zastavu za 4 ocila.

Neka mi bude oprosteno, necu nagadjati sta bi pokojni Petrovic uradio, ali sam siguran da bi se nasao neko da i tu zastavu otme i baci na pod.

E sad, mozete verovati u to ili ne, ali moje je misljenje da bi Divac prvi to uradio, da bi i tu zastavu uzeo i bacio jer je to jedino u skladu sa onim sto znam o Divcu i njegovom postupku, tako ja kapiram normalan zivot na Balkanu.

Na kraju, mozete osudjivati ovakav postupak, ali na trenutak razmislite gde bismo sada bili i ziveli da smo tada svi - ali svi, ne samo Divac - uzeli i pobacali sve nacionalne zastave. Ubedjen sam i niko me u tome nece razuveriti, da bi nama, obicnim ljudima, bilo bolje.

stefan

pre 15 godina

zamislite situaciju da igrate za reprezentaciju i da nakon sto pobedite na terenu vidite zastavu zemlje koja je susta suprotnost zemlje za koju nastupate...nasa zemlja je tada bila SFRJ a ne hrvatska,srbija,slovenija...mislim da hrvati potezuci ovu pricu sami sebi lose cine...isto tako mi je glupo bilo skandirati "srbija,srbija" dok je postojala SRJ i SCG...TO JE JADNO,BEDNO...TO JE SOVINIZAM,NACIONALIZAM,KAKO GOD DA GA NAZOVETE...zamislite utakmicu recimo spanije gde se cuju povici katalonija,andaluzija...mi ni sami ne znamo ko smo ni sta smo,a usli smo u 21.vek...divca,drazena,radju,danilovica,kukoca i ostale treba pamtiti po delima na terenu jer su oni kosarkasi,nisu bas kompetentni za tumacenje istorije,politike....

and

pre 15 godina

Ako nećemo miješati emocije i pokušati racionalno pristupiti ovomu činu činjenica je jedna a to je da gaženjem zastave na neki način provociraš one koje ta zastava predstavlja...činjenica je bez obzira što je ta zastava ustaška da je na njoj šahovnica koja predstavlja hrvate od kada znaju za sebe...možda Divac i najvjerojatnije nije mislio povrijediti hrvate kao sastavni narod tadašnje Yugoslavije ali je ipak pogriješio što je nagazio na tu zastavu...kasnije je taj njegov nazovimo ga nespretan čin iskorišten i preuveličan u svrhe manipulacije jer ipak i mi hrvati moramo priznati da sve što ima veze s NDH-a nam ide na sramotu pa i njezini simboli i protagonisti poput Tompshona su naša velika sramota koju treba ukloniti...teško je sada sve to analizirati i opravdati ili pokušati ispraviti...kao što i sam rat nitko normalan ne može objasniti...činjenica je samo da se raspala jedna država i da su mnogi ljudi poginuli i da je mnogo toga vrijednog uništeno i da nam je sada svima teško...činjenica je da nam sport nije kakav bi bio da smo zajedno...činjenica je da nam je općenito svima teže i da nam sve to nije trebalo..ali što je tu je...na kraju čovjek dođe do spoznaje da smo svi ljudi i da je život kratak...zašto ga onda provesti u svađi, ratovima, netrpeljivosti, mržnji, netoleranciji...ovo dvoje ljudi su pravi prikaz kako se rat ničime nikada ne može opravdati...još jedan osvrt na ovaj dokumentarac-interesantno je da je dokumetarac napravljen u državi koja je bila upletena u raspad ex-Yu i da su kao simbol uzeta 2 čovjeka iz najtrofejnijeg sporta u Yugoslavena...ja uvijek kažem...najbolje da vladaš nekime jest prvo podijeli pa vladaj Divide et impere
Interesantni su ti Amerikanci...

ecco

pre 15 godina

S obzirom na reklamiranje ovog filma (koje već prelazi u napadno) čini mi se da su motivi američkih stvaralaca ovog filma prvenstveno materijalni...

Esseker

pre 15 godina

Ispravka. Nakon sto sam detaljno gledao snimku na Youtube-u i nakon sto sam pauzirao i zumirao trenutak u kojem dolazi tip sa tom famoznom zastavom sada sam siguran da to nije hrvatska zastava nego stvarno ustaska zastava sa slovom 'u' iznad povijesneg hrvatskog grba. Sada uopce ne zamjeram Divcu sto je pogazio to smece od zastave. Pozdrav iz Hrvatske.

Vukas

pre 15 godina

Zastava je tada bila ustaška, kao i današnja nazovi "hrvatska". Borba Vatikana i Srpske pravoslavne crkve traje više vekova, što je rezultiralo ratovima gde su Srbi obično bili žrtve, gubili teritorije, ginuli ,selili se itd. Odjednom se postavlja pitanje zašto je predsednik OK.Srbije gazio zastavu NDH pre 20 godina a niko ne spominje kako je građanin Splita golim rukama davio vojnika na tenku tada regularne JNA u istom periodu. Nego manimo se ćorava posla jer svi znamo da je Hrvatska zadojena ustaštvom a sve pod patronatom Katoličke crkve i njenih poglavara u borbi protiv svega što je pravoslavno, srpsko i suprotno od "Lepe njihove". Samo jedinstveni i nacionalno svesni možemo opstati na vetrometini balkanskog poluostrva.

Bagg

pre 15 godina

Ako se ovde javljaju Hrvati koji kažu da je ono što je Divac gazio zastava koju danas koristi Hrvatska, onda oni pojma nemaju kako njihova zastava izgleda.
Divac je oteo zastavu, hrvatsku trobojku na kojoj je u sredini stajao ustaški simbol, a ne klasična šahovnica koja danas stoji na zastavama Hrvatske.
To se lepo vidi u dva kadra na ovom snimku, poenta je samo da li onaj koji to gleda želi to da vidi.
Snimak na kojem Obradović, Divac, Paspalj, Petrović, Kukoč i ostali pevaju "Hej Sloveni" za mene je neprocenjiv jer se sećam ovog događaja.
Gledajte kako su se ti ljudi voleli i kako su bili pravi prijatelji sve dok neki bolesni umovi nisu odlučili da to pokvare.

Petar Pecikoza

pre 15 godina

Kakav uzasni naslov clanka... Pravi petoparacki.

Umesto da izaberete neki lep motiv velikog prijateljstva i stavite ga gore, bi birate jednu tako ostru izjavu...

Profesionalac-SRBIJA

pre 15 godina

Kako "vas" nije sramota da pričata da je Vlade ušao u publiku i oteo "tu" zastavu. "vas" provokator je ušao na parket sa njom i dobio je šta je zaslužio. Trebalo je i više. To sve govori šta ste "vi" uopšte-samo jadni provokatori. Svaka čast Draženu. I njemu neka je laka zemlja.
I ovo što pričate, većina bili hrvati. Divac, Paspalj, Savić, Obradović, Jovanović, Ćurčić, trener Ivković. Kako "vas" nije sramota.
Divcu svaka čast za gest!!!

biii

pre 15 godina

Svi vi jugo nostalgicari treba da idete na pregled. To sto su nam ustase radile u prvom, pa drgom svetskom ratu, te 90tih, ako to nisu lekcije za vjekove, onda ne znam sta je. A dobro je poznato da Srbina mozes tuci on ce ti oprsotiti. Osvijstite se i budite srecni sto je danas ovako i imamo svoju zemlju Srbiju. Kakva Jugoslavija i bakraci, citava ta takozvana tvorevina je bila na stetu Srba, sto se danas i vidi kao na primer sa Kosovom.

Gigi.hr

pre 15 godina

Kao prvo Vladu obozavam odmalena i isao sam gledati onu sjajnu generaciju 87'na Univerzijadu.Veliki igrač a jos veći čovjek.I cijenim ga oduvijek.Ne zamjeram mu nista jer to je bilo pa proslo.cak mislim da mu je podvaljeno.Ne postoji ustaška zastava vec samo hrvatska.Jedna jedina.A drugo sta se neki ljudi boje proslosti ovdje i ne zele priznati da su i ustaše bile dio hrvatske historije.Isto ko i srpska,postoji jedna jedina srpska zastava.Od davnina tako je i ovdje.Mislim da bi Vlade i Drazen za 3 minute rascistili i bili si i dalje veliki prijatelji.Nemojte ni najmanje sumnjati da bi sve bilo kako treba.To su veliki sportasi i jos veci ljudi.Kao sta je sa Kukočem,Radjom.Sale Djordjevic i Danilović i ostali iz te velike generacije.Neki ljudi su i dalje puni negativne energije i predrasuda,i nikako da se okrenu buducnosti.Sta je blo bilo je,nazad se vise ne moze,tko prije shvati biti ce bolje za njega.Lijepo se sjetiti necega lijepoga,a kosarka je lijepsi dio proslosti pa neka i na tome ostane.Veliki pozz Beogradu

Boki

pre 15 godina

Samo da napomenem, Divac nije gazio zastavu i nije je uzeo iz publike, nego je taj doticni covek istrcao na teren i Divac mu je oduzeo zastavu i posle bacio sa strane. Da ulazim u neku dalju raspravu i polemiku nemam nameru, sve je to bilo pre 20 godina i treba da sklonimo to sa strane i gledamo nasu buducnost. Hrvati ce uvek, naravno ne svi, mrzeti Srbe, a Srbi ce se uvek pitati zasto ih Hrvati mrze i tako ce uvek i biti. Ne zelim nikoga da uvredim ali to su cinjenice

zoran

pre 15 godina

Kao neko ko je rodjen u Jugoslaviji i rastao u toj zemlji, jako mi tesko pada da gledam kako je seme zla naslo svoj put medju ove divne momke koji proslavise ovaj sport,tei ucinise da zemlja iz koje su potekli bude na samom vrhu.
Strasna je tragedija prerana smrt Drazena, pa cutanje izmedju Divca i njega. Strasno, jer u sustini to su dobri momci i ja u to ne sumnjam. Ja njih ne trpam u isti kos sa umobolnim nacionalistima bilo koje republike. SA ljudima ciji mentalni sklop ne moze da vidi kolektivno dobro niti da vidi sushtinsko u coveku. Ne, Drazen,Vlado,Toni i ostali su bili mladi, nevini momci sa kojima se manipulisalo od strane predatora.
Drazene pocivaj u miru, nikada nisam verovao u tvoje lose namere, a ti Vlade pokazo si do sada sta je to covek sa otvorenim srcem.

Авангарда

pre 15 godina

Коначно да се неко окуражи и ствари назове правим именом, а да то не буде цензурисано. У овом случају усташку заставу усташком. Дошла су времена па ни Павелића не можеш звати усташом.

Primero Geriljero

pre 15 godina

"... iz Zagreba mi javljaju da ce se neposredno posle zavrsetka utakmice, zavrsiti i ovaj nas prenos, a da ce te proglasenje pobednika gledati u sportskom pregledu."
Ovo najbolje opisuje sustinu i odnos Hrvatske prema svemu sto je bilo zajednicko i kako su se odnosili prema Jugoslaviji. Tih dana se ocigleno mnogo tugovalo u lijepoj njihovoj nakon sto je Jugoslavija osvojila sampionsku titulu.

Iz grada Pule

pre 15 godina

Tu ekipu činio je i Dino Rađa, samo je slomio ruku prije prvenstva nažalost.. Velika imena, sjajni sportaši. Lijepa vremena. Ja imam doma snimku na VHS kazeti( Jug-SSSR i Jug-USA) staru 20 godina, i to mi je jedna od najvećih uspomena iz djetinjstva.. Živjeli i pozdrav svim pametnim i normalnim ljudima bivše Jugoslavije..

Maus

pre 15 godina

Svaka ti cast na tome legendo! To je bilo jedino moralno sto si mogao da uradis, a ko tvrdi suprotno ima problema sa istinom, pravdom, moralom, postenjem, dobrotom, postovanjem ljudskog zivota, solidarnoscu... najvecim ljudskim vrednostima.

medo

pre 15 godina

u nekim od prethodnih komentara pročitao sam da je život kratak. Tome se nema šta dodat, time završavaju sve glupe i suvišne diskusije o ratovima, nacijama, republikama, vjerama etc

Djole Valjevo

pre 15 godina

samo da se zna ko je igrao za repku:
Dražen Petrović, Vlade Divac, Toni Kukoč, Žarko Paspalj, Zoran Savić, Velimir Perasović, Jure Zdovc, Zoran Čutura, Željko Obradović, Arijan Komazec, Radisav Ćurčić, Zoran Jovanović.
Podatak je sa Wikipedije i trener je bio DUSAN SILNI IVKOVIC

Prosudite sami koliko je srba bilo!

Goran Grahovac

pre 15 godina

Da se držimo činjenica: igrači koji su igrali za SFR Jugoslaviju na SP u Argentini 1990. su: Petrović, Perasović, Čutura, Kukoč, Paspalj, Zdovc, Obradović, Ćurčić, Divac, Komazec, Jovanović i Savić. Dakle, 5 hrvatskih igrača, 5 srpskih igrača, jedan crnogorski igrač i jedan slovenački igrač. Gde je tu većina igrača iz Hrvatske ( 5 od 12 )? Čista matematika...

kockica

pre 15 godina

@Hr i @and,

gledao sam tada i gledam i sada ovaj snimak, nije Divac isao u publiku po zastaviu, vec je covek uneo medju igrace. I be zobzira sta pise u naslovu (preneto iz "Jutarnjeg") ne videh da je zastavu gazio, stavise, prvo ih pokusava vratiti u publiku, a kad to ne ide, uzima im zastavu. Jedva cekam film da cujem Divca kako ju je gazio, jer se to na snimku ne vidi.

pero

pre 15 godina

Sto se mene licno tice tim cinom Divac je izbrisao ono nesretno polufinale kad smo za 52 sekunde primili 9 koseva. Istina je da su okosnicu tima cinili Hrvati ali tim se zvao Jugoslavija. Onaj sa zastavom je bio tamo da provocira Divac je uradi sto bi i svaki rodoljub uradio. A to sto su se naljutili Hrvati, u to vrijeme sve se koristilo za propagandu tako da me ne cudi...

m

pre 15 godina

Pa nisi baš pametan ako si u publici uzeo nekom zastavu i išao je gazit. bez obzira kakva zastava bila, šta ti imaš uzimati stvari iz publike..
gledaj svoja posla a ne da izigravaš nekakvog pravednika.
u to vrijeme je hr zastava i bila takva, a ne ovakva kakva je danas.
(Hr, 5. oktobar 2010 10:55)

Tacno, Hrvatska zastava je bila takva, u tome i jeste VELIKI problem, kao i u Susku, Budaku i svemu sto je Tudjman radio, naravno da se protiv toga trebalo braniti svim sredstvima, a vi Hrvati zivite i dalje u vasim iluzijama i vasoj istini.

pozdrav iz rovinja

pre 15 godina

@rezime, 5. oktobar 2010 20:36) molim te pogledaj bolje snimku i vidjet ces da je na zastavi iznad sahovnice veliko slovo U , za koje svi znamo sto znaci, ako ej to tvoja zastava, moja nije nikad bila. pozdrav iz rovinja

Nick

pre 15 godina

Jeste da nije vezano za temu ali zamislite utakmicu između ovog tima i SAD na olipijadi 1992! Najjača utakmica u istoriji bi to bila ja mislim

Dokle

pre 15 godina

Da rezimiramo: na snimku se jasno vidi da je u pitanju ustaska zastava, koja dan-danas u RH predstavlja fasisticko obiljezje i takve se nose samo na Tompsonove koncerte i slicna okupljanja... Ostavimo to sve u XX vijeku, dokle vise to srpskohrvatsko neprijateljstvo, umobolno i bespotrebno!

Nebojsa

pre 15 godina

Ma koga je uopste briga za nekadasnje prijateljstvo srpskih i hrvatskih igraca (koji sada imaju milione dolara)? Dajte da se ne gubimo u jalovoj jugonostalgicarskoj prici, nego da gledamo sebe i vidimo sta cemo i kako cemo sada i ubuduce (dakle onako kako rade svi narodi na svetu, zar ne?). A Divac i Radja mogu da se sretnu na picu kad hoce, samo - sto bi se to mene ticalo?

Komentator

pre 15 godina

Divac je pogrešio kad je rekao da je gazio ustašku zastavu, jer ustaška zastava u gornjem levom uglu ima ono zloglasno U.
Zastava koju je on gazio je mesec dana ranije proglašena kao zastava Hrvatske.
Međutim, Divac je potpuno u pravu što je odbacio takvu zastavu jer nije igrala SR Hrvatska već SFRJ kao još važeća država.

Ljaksonac

pre 15 godina

U bre ubio coveka. Pametan cova uzeo zastavu nepostojece drzave i sklonio. Drazen je smesan kao cirkus. Bas te briga Dovla. On da je covek bio saslusao bi te. Nego isti je kao njegov Franjo.

Yo-Yo

pre 15 godina

Vlade je bio u pravu.
Branio je Jugoslaviju.
Branio je prijateljstva iz reprezentacije koja jeste bila Jugoslavija u malom.
Da je to uradio samo 3-4 godina kasnije,pitao bi ga šta mu je to trebalo. Ali on nije. A ne bi ni danas.
Vlade je prvo ljudina, predobar za svoje okruženje a tek onda srbin, sportista i ostalo što i nije bitno.

Eh,da je i nama i vama i svima više takvih...

Milos Krstic

pre 15 godina

Zastava sa sahovnicom je proglasena zvanicnom 21. decembra 1990. Svetsko prvenstvo je bilo avgusta 1990. U tom trenutku to nije bila zvanicna zastava i smatrana je samo obelezjem Ustasa sirom cele SFRJ. Tako da ne stoje primedbe da je on omalovazavao zvanicnu zastavu RH. I sam voditelj (mislim Borisu Mutic) je tad komentarisao ovoj zastavi ovde nije mesto.

pera

pre 15 godina

(Anton, 5. oktobar 2010 20:34)

Bas mi je drago sto si pokrenuo tu temu, koju mnogi hrvati izbegavaju...
Jesu neki srpski lideri potpisali kapitulaciju i pripajanje trojnom paktu tada,ali ako si ucio istoriju i gledao stare snimke, znas da su tada ,posle toga, bile velike demonstracije gradjana i 99% gradjana je bilo protiv te odluke ( znas ono "bolje rat nego pakt" i "bolje grob nego rob")! Pa zasto nas je Hitler inace bombardovao 6. aprila? A isto tako,ako si ucio istoriju i gledao stare snimke, mogao si da vidis da su ZAGREBCANI NA PREPUNOM TRGU SA CVECEM DOCEKIVALI NACISTE! Tu svaka rasprava vezano za tu temu prestaje...

Goran

pre 15 godina

Rade li ovde moderatori nesto, ili se ne mesaju u svoj posao?

@Hr: U to vreme hrvatska zastava je imala zvezdu petokraku na srednjem, belom polju.

@Vukas: Da li ti i nocu sanjas katolike kako te dave i guse? Ohladi malo glavu i odmori ... bas je Vatikanu mala SPC trn u oku. Kad im ne smetaju onoliki protestanti, sad ce im smetati ovo malo srpskih pravoslavaca koji zapravo i ne veruju u Boga (da veruju, valjda bi se malo pristojnije i umerenije ponasali), vec su pravoslavci samo iz inata (a i ne znaju sta to znaci).

hrcak

pre 15 godina

Pa bila je to zastava koju danas korisiti Hrvatska.Na proslavi u Madridu nakon sto su Spanjolci osvojili SP,vidjelo se na desetak Katalonskih zastava,Baskije...ali zato ce Spanjolska zauvjek ostati a Jugoslavije vise nema.

Ce Gevara

pre 15 godina

Glupi rat, sve nas je rastavio, u svim sferama. Zbog par ljudi i gluposti svix nacija, ginuli smo, plakali i nista. I sportiste nam rastavili. :(

darko

pre 15 godina

Vlade je postupio tada potpuno ispravno.To je bila cista provokacija.
A veliki su igraci bili...ehhh,steta sto nikada nisu odigrali mec protiv amera.Razneli bi ih...Drazen,Divac,Paspalj,Kukoc,Radja,Savic,Zdovc,Komazec,...Uigrani,spremni,sa Ivkovicem na celu uh....Slazem se da su tamo bile istinske legende ali su bili individualci,nedovoljno uigrani,soleri,zvezde...
ali sta vredi sada o tome pricati,,,,,bila jednom jedna reprezentacija i otisla u legende(kao i ona predivna Juga)

hersascha

pre 15 godina

Zalosno je to sto opet ima komentara tipa ko je on da gazi ciju zastavu ili treba da je gazi!
Slazem se da je ironicno sto su ga Ameri rezirali ali ocigledno da se niko nije setio kod "nas" da pokaze dobru volju i zelju da to ekranizuje a Divcu svaka cast za film jer pokusava da iskupi sve "nase" grehe za vreme ovih "nasih" ratova koje mongi od nas nisu ni vodili ali smo svi bili saucesnici a i likovali smo takozvanim uspesima u tim ratovima a u stvari niko nikada nije pobedio ni u jednom ratu samo je neko izgubio vise ili manje.Zar je vredan i jedan zivot mladog coveka koji je zeleo da zivi i da izlazi u grad sa drustvom da se provodi da zaradi za taj provod, zar je taj taj zivot hteo da pogine pre vremena da li se neko zapitao to nekad od svih vas?
Nismo izgubili u sportu izgubili smo u svemu raspadom, a zasto?
Puno puta sam u Hrvatskoj i ne vidim razliku od Srbije nikakvu sto se tice standarda zivota a to je poenta zivota a ne kako se zovemo!!!

buksi

pre 15 godina

Stefane,lepo si ti to srocio...ali ajde objasni ti meni kako je trebalo da skandiramo kada smo bili SCG? I bosanci skandiraju samo deo naziva svoje drzave,makedonci takodje,na sta bi to licilo kada bi skandirali ceo?! Sva sreca pa taj nakaradni naziv (SCG) nije dugo trajao...

Mecklejn

pre 15 godina

Vlade legendo,nema potrebe da se ti bilo kome pravdas!Mi te volimo ,jer znamo kolika si ljudina i koliko cinis za ovaj narod!79 puta vise nego oni koji bi trebalo!Kakva Hrvatska?Koga bre zanima sta si radio kao klinac!Sta,da nisi gazio zastavu,ne bi bilo rata i svi bi ziveli u miru i blagostanju!Naklon do poda od velikog zvezdasa care!!

rajko

pre 15 godina

Kada se pogleda ovaj sastav vidimo jednog Slovenca,2 čista hrvata(Čutura i Kukoč) i 9 Srba i polu Srba(uz ogradu da nisam baš siguran za Perasovića).

Hr

pre 15 godina

@Goran
U to vreme hrvatska zastava je imala zvezdu petokraku na srednjem, belom polju.

Ne pričaj kad neznaš! Provjeri otkada je ponovno Hr zastava ona s šahovnicom (s početnim bijelim poljem bez životinjskog carstva). Ako ne ospijepš naći datum pomoći ću ti.
To je tada bila zastava Hr, ali slažem se nije igrala Hr iako su tada većina igraća bili Hrvati.
I dalje stojim pri tvrdnji da Divac (da je imalo pametan) nema šta uzimati zastave publici i bacati ih na pod i gaziti.
Za vrijeme SRJ Cibona je igrala par puta u Pioniru s Cibonom i tada je na tribinama bilo sve puno srpskih i četničkih zastava (nisam vidio ni jednu plavi bijeli crveni). O slikama vojvode Draže da ne pričam.. Na svim međunarodnim utakmicama (između Hr i SRJ) bilo je srpskih, a na nekima i četničkih zastava. jel su Hr igrači trebali uzimati zastave i gaziti ih?
Jel znate pod kakvim zastavama se vodio rat u Hr (sa srpske strane)?

strassno

pre 15 godina

Uvek mi je muka kad vidim sta nam se desavalo i kako smo uvek mi bili naivci,a na kraju za sve krivci. Strasni je sta je jedna drzava izgubila za 10 godina.

milan

pre 15 godina

Film se mogo zvati: "Bila jednom jedna divna ljudska tvorevina". Ali, uzitak gledati kako Veliki Divac uzima malome hrvatskom deranu krpu za brisanje poda...Priceless...

Srdjan

pre 15 godina

E moj Diki oni prekinuli svu komunikaciju sa tobom isto kao i Zagreb sa Beogradom a tebi zao,pa kako bre da ti bude zao ako nece da pricaju sa tobom ne moraju,sad mi stvarno smesno zvuci da ti je bilo zao i tesko zbog toga,meni takvih nikad ne bi bilo zao,niti bi ikada pricao sa njima vidis,bilo bi jel neces?E i ne moras necu ni ja sa tobom.

my name is Bond - Bodi Bond

pre 15 godina

Ponovo Divac i ponovo moj komentar.
Divac je glumac uvek bio:
gazenje hrvatske zastave,
velicanje amerike,
prvi uveo termin umoran za reprezentaciju,
pocinjem da sumnjam da je namerno i usvojio kcerku
njegov Knjaz Milos
najvise mi smeta sto je radji i kukocu usao od nazad do zeludca. Ajmo sad minuse ko ne razume shvati ce
A najvise mi smeta
(Milan, 5. oktobar 2010 22:04)

Super. Sad znamo da se "ofk", "Debeli Nemac", "neko to odgore vidi sve" i ostali delovi jedne devijantne licnosti zovu Milan. Dobro je za pocetak.

moral

pre 15 godina

sto ta moralna vertikala od Divca na kasnijim takmicenjima nije gazila zastavu Republike Srbije dok je on branio boje SR Jugoslavije i kasnije boje SCG????Onda mu to nije smetalo....

zezanje

pre 15 godina

JA SAM OVAJ MEC PRATIO NA TELEVIZIJI U HOLANDIJI BIO SAM MALI IMAO SAM 13 GODINA AL ZNAM DA NISAM SE RADOVAO UOPSTE POSTO ZA MENE KAO ALBANCA JUGOSLAVIJA JE PREDSTAVLJALA NEREALNU DRZAVU KOJA JE MOZDA SVIMA DOBRO DOSLA OSIM NAMA ALBANCIMA KOJI SMO BILI DISKRIMINISANI U TO VREME OD STRANE SVIH REPUBIKA I GRADJANA TE BEZVEZNE DRZAVE.. I SAD VIDIM DA SAM BIO U PRAVU NEMOZE DA OPSTANE JEDNA SKUPINA FEDERACIJA ILI REPUBLIKA SA TOLIKOM MRZNJOM I SOVENIZMOM KAO STO SU U TO VREME IMALI EKSLUZIVNO SRBI

DOSTA CRO- LAZI

pre 15 godina

(and, 5. oktobar 2010 11:17)
Halo bre covjece.Nije NISTA NAGAZIO.Oteo mu zastavu kao klinceku,motao u ruci do ispod kosa i bacio prvim gledaocima.To je sva ISTINA.Sazvacite konacno i ne lazite a da nikad niste pogledali snimak.GLEDAO sam uzivo sve to i kako me iznervirao ta pajac sa "bcicima" kao onaj terorista Brajkovic.Ako je brajko vama hrvatima ustaska sahovnica isto sto i sadasnja,sto izmjesaste boje kockica i nadodaste onaj vijenac?
Divac je za vas gromada a D.Petrovic se nije bas pokazao kao takav.

Hr

pre 15 godina

Tacno, Hrvatska zastava je bila takva, u tome i jeste VELIKI problem, kao i u Susku, Budaku i svemu sto je Tudjman radio, naravno da se protiv toga trebalo braniti svim sredstvima, a vi Hrvati zivite i dalje u vasim iluzijama i vasoj istini.
(m, 5. oktobar 2010 12:07)

A to je? da smo željeli samostalnu i suverenu državu na koju smo temeljem ustava SFRJ imali pravo?!
Problem u zastavi? Ta zastava je malo starija od 1941 god ako na to aludiraš. Ustaše su je ocrnile, ali nešto ne primječujem da vama smtaju 4 ocila ili kokarda?!
Štoviše Hr grb je jedan od starijih grbova u Europi!
Meni osobno je drago da postoji i ''životinjsko carstvo na grbu'', jer su i ostali grbovi vrlo stari i dio su hrvatske povijesti.

Maxim

pre 15 godina

A da li ćemo imati priliku i mi u Srbiji da vidimo film?
Već nedeljama se priča o njemu, pa mislim da bi bilo korektno da nam ga neko prikaže kada se već ovoliko najavljuje. A sudeći po komentarima publike je veoma zainteresovana.

GoranNS90

pre 15 godina

ovaj film je napravljen da bi se ljudi pomirili a vi se raspravljate ko je hrvat ko je srbin...... nemam reci i jedva cekam da odem sa ovog brdovitog balkana gde se stvari nikada nece promeniti.

Ivanić

pre 15 godina

Pa kad ti je svaka "šahovnica" ustaška, a svaki Hrvat potencijalni ustaša, onda je definitivno u pravu... Ops, da, onaj dečko sa zastavom je: šovinist, nacionalist, i iniist, a ne Divac

Esseker

pre 15 godina

"Postoje i hrvatske i ustaške zastave. Ustaški grb počinje belim kvadratom, a hrvatski crvenim kvadratom šahovnice. Sad je pitanje koju je Divac gazio..
(Sotonov, 5. oktobar 2010 12:22)"

Ne postoji hrvatski "ustaski grb" i onaj koji to nije. Oba grba bilo sa pocetnim bijelim ili crvenim poljem su jednako vazeca gledajuci sa historijske perspektive. Grb sa bijelim pocetnim poljem danas se smatra povijesnim grbom...koristio se u Austro-Ugarskoj itd. Ustaski grb iliti simbol je slovo 'U' bilo iznad grba ili u gornjem kutu zastave.

Sotonov

pre 15 godina

Postoje i hrvatske i ustaške zastave. Ustaški grb počinje belim kvadratom, a hrvatski crvenim kvadratom šahovnice. Sad je pitanje koju je Divac gazio..

Esseker

pre 15 godina

To nije bila nikakva ustaska zastava nego hrvatska narodna zastava. Ustaska zastava ima logo sa velikim 'U' u lijevom gornjem kutu. Ako se vec zeli opravdavati onda je trebao reci da je gazio zastavu koja je bila u suprotnosti sa zemljom koju je tada predstavljao iako je i to nategnuto jer je SR Hrvatska bila federalna jedinac te drzava, ta zastava bi danas vjerojatno bila sluzbena zastava te federalne jedinice da je Juga nastavila postojati.

Franz

pre 15 godina

Da nije bilo usr..og rata mi bi imali i danas po 3 ekipe i u vaterpolu,i u kosarci,odbojci,rukometu,pa cak i u fudbalu,ne bi se postavljalo pitanje da li cemo se plasirati na Evropsko ili Svetsko.Strasno...sta vise reci...

Hr

pre 15 godina

@stefan
...isto tako mi je glupo bilo skandirati "srbija,srbija" dok je postojala SRJ i SCG...TO JE JADNO,BEDNO...TO JE SOVINIZAM,NACIONALIZAM,KAKO GOD DA GA NAZOVETE...

Znaći slažeš se da je to bedno, jadno...
Što misliš jel bedno, jadno... sad nakon svega sve te madalje osvajane za SRJ, SCG, ili čak ranije SFRJ pripisivati samo Srbiji?

dejan

pre 15 godina

Ako je usao u publiku da uzme tu zastavu i da je gazi, postupak koji osudjujem. Ali ako je neko uneo tu zastavu i namerno mu mahao sa tim pred ocima, onda i ajde. premda opet nije trebao da je gazi, mogao je da je uzme i skloni, gazenje nije lep odnos prema zastavi tadasnjih nam sugradjana. na kraju krajeva zajedno sa Hrvatim smo postizali sve te rezultate, i danas bi rastrali u skoro svim sportovima da smo ostali zajedno.

blokovi

pre 15 godina

secam se svega,gledao sam tadasnje svetsko prvenstvo kod mog strica koji je ziveo u Porecu,za neupucene to je mesto blizu Pule u Istri,znaci nesto predivno...bilo mi je 10god tada...stric je naravno posle pola godine dosao odande...da ne kazem pobegao...sve sto se desavalo nije ni trebalo da se desi,tj nije trebala ni da se stvara kraljevina SHS,mislim da bi svima sada bilo bolje,a pogotovo nama...a sto se tice kosarkasa,Drazen Petrovic je bio najbolji plej na svetu u to vreme,jedan u 5 najvecih iz evrope svih vremena,i naravno da mi je zao sto je poginuo,pa ljudi smo pobogu...A Vlade Divac je bio isto kao i Drazen,samo naravno na poziciji centra...

Hr

pre 15 godina

Pa nisi baš pametan ako si u publici uzeo nekom zastavu i išao je gazit. bez obzira kakva zastava bila, šta ti imaš uzimati stvari iz publike..
gledaj svoja posla a ne da izigravaš nekakvog pravednika.
u to vrijeme je hr zastava i bila takva, a ne ovakva kakva je danas.

rezime

pre 15 godina

Da rezimiramo...Ako je provokator momak koji je sa Hrvatskom zastavom mahao za vrijeme dok je Hrvatska bila samo jedna od 6 ravnopravnih republika SFRJ,dal onda smatrate da je i svaki Srbin koji je mahao zastavom Srbije za vrijeme dok je na terenu bila reprezentacija Srbije i Crne Gore isto tako provokator i da je Vlade Divac trebao i tu zastavu izgaziti???Ili samo imate dvostruke kriterije i koristite ih samo kako Vama odgovara????Recimo,koliko bi Vas podrzalo Dejana Bodirogu da je kojim slucajem izgazio zastavu Srbije nakon osvojenog finala 2002 u Indianapolisu jer je smatrao da je mahanje Srpskom zastavom cista provokacija dok na terenu igra SCG.....Dajte molim Vas sa tim Vasim dvostrukim mjerilima....Ajde,da vidim jednog koji ce reci,Da ja bih podrzao Bodirogu jer nema nikakve razlike izmedju ovog slucaja i slucaja Vlade Divca u argentini 1990...

zoran

pre 15 godina

Citam ove komentare i vidim da jos uvek ljudi, uglavnom, ne razumeju poentu. Jos uvek dozvoljavate da vas zlo vodi. Cim se priklanjate jednoj strani i u drugoj vidite zlo, bilo koja da je to republika, to isto zlo vlada vasim srcem.Dozvoljavate sebi da zivot provedete u mraku i nista vise od toga.
Kazu mudri da je demon osvete najaci od svih demona nevidljivog sveta. Razmislite malo o tome.
Setite se Isusa na krstu kako prasta kriminalcu. Sta mislite, zasto to cini ?

Миле

pre 15 godina

Pa nisi baš pametan ako si u publici uzeo nekom zastavu i išao je gazit. bez obzira kakva zastava bila, šta ti imaš uzimati stvari iz publike..
gledaj svoja posla a ne da izigravaš nekakvog pravednika.
u to vrijeme je hr zastava i bila takva, a ne ovakva kakva je danas.
(Hr, 5. oktobar 2010 10:55)

Anton

pre 15 godina

Vukas, Sahovnica je postajala u SFRJ jugoslaviji. A JNA i SFRJ su napravili hrvati i hrvatska i novce su dolazili iz hrvatske i slovenije dakle smo mi pravi nasljedinci jugoslavije. SPC je bio sa cetnike koji su bili sa nacistima a jos od SHS vi srbi ste potpisali sa paktom sa hitlermo, japanom i italijom
A da
Dok je u hrvatsku diglo prvu partizansku i antifasisticku pokret.

Melbourne

pre 15 godina

Prati nas ta jugonostalgija,sto je i razumljivo jer mnogi su se od nas rodili u toj Jugoslaviji i ruku na srce bilo je lepih dana narocito u sportu....... medjutim Srbi napravise katastrofalnu gresku 1918 stvaranjem Kraljevine Srba,Hrvata i Slovenaca. Srbi bi verovatno "bolje prosli" da do te zajednicke drzave nije doslo,dok je veliko pitanje da li bi Slovenija i Hrvatska bile samostalne drzave narocito u danasnjim granicama. Sigurno je da se ne bi ovoliko nevoleli i da bi se vise voleli da nije bilo zajednicke drzave. Okrenimo se buducnosti i ne mrzimo jer mrznja je losa za one koji mrze.....

Milan

pre 15 godina

Ponovo Divac i ponovo moj komentar.
Divac je glumac uvek bio:
gazenje hrvatske zastave,
velicanje amerike,
prvi uveo termin umoran za reprezentaciju,
pocinjem da sumnjam da je namerno i usvojio kcerku
njegov Knjaz Milos
najvise mi smeta sto je radji i kukocu usao od nazad do zeludca. Ajmo sad minuse ko ne razume shvati ce
A najvise mi smeta

gogi

pre 15 godina

Ima zanimljivih komentara iz podrucja gdje se nikad nije navijalo za Cibonu,jugoplastiku,Dinamo,Hajduk...A to su,Rovinj,Pula,Umag..Ti ovdje pricaju o zastavi kakva je bila,o Drazenu(kojeg nisu uzivo nikad ni vidili a kamoli pricali)o Dini...Dragi istrijani uhvatite se bolje vinove loze i branja sparoga nego komentarisat HRvate i Hrvatske klubove,jel zato niti imate legimitet niti se vas sta pita;-)

Cid J.

pre 15 godina

Svakako da bilo kojoj zastavi sem jugoslovenskoj nije bilo mesta na parketu, ali ne treba zaboraviti da smo i mi svojevremeno dok je bila SRJ a kasnije i SCG vecito skandirali "Srbija,Srbija" i njihali zastave Srbije. A sad kad pogledas, sta nam je falilo sa Crnom Gorom zajedno.

Duka

pre 15 godina

Оче наш који си на небесима
да се свети име твоје
да дође царство твоје
да буде воља твоја и на земљи као на небу.
Хљеб наш насушни дај нам данас
и опрости нам дугове наше као и ми што опраштамо дужницима својим
и не уведи нас у искушење,
но избави нас од злога.
Јер је твоје царство и сила и слава, Оца и Сина и Светога Духа, сада и увијек и у вијекове вијекова. Амин.


Pater noster,
qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum
Adveniat regnum tuum.
Fiat voluntas tua, sicut in coelo et in terra.
Panem nostrum quotidianum da nobis hodie.
Et dimitte nobis debita nostra,
Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris,
Et ne nos inducas in tentationem
Sed libera nos a malo.
Amen.


ps. ništa vi ljudi ne razumete

zezanje

pre 15 godina

JA SAM OVAJ MEC PRATIO NA TELEVIZIJI U HOLANDIJI BIO SAM MALI IMAO SAM 13 GODINA AL ZNAM DA NISAM SE RADOVAO UOPSTE POSTO ZA MENE KAO ALBANCA JUGOSLAVIJA JE PREDSTAVLJALA NEREALNU DRZAVU KOJA JE MOZDA SVIMA DOBRO DOSLA OSIM NAMA ALBANCIMA KOJI SMO BILI DISKRIMINISANI U TO VREME OD STRANE SVIH REPUBIKA I GRADJANA TE BEZVEZNE DRZAVE.. I SAD VIDIM DA SAM BIO U PRAVU NEMOZE DA OPSTANE JEDNA SKUPINA FEDERACIJA ILI REPUBLIKA SA TOLIKOM MRZNJOM I SOVENIZMOM KAO STO SU U TO VREME IMALI EKSLUZIVNO SRBI

Hr

pre 15 godina

Pa nisi baš pametan ako si u publici uzeo nekom zastavu i išao je gazit. bez obzira kakva zastava bila, šta ti imaš uzimati stvari iz publike..
gledaj svoja posla a ne da izigravaš nekakvog pravednika.
u to vrijeme je hr zastava i bila takva, a ne ovakva kakva je danas.

hrcak

pre 15 godina

Pa bila je to zastava koju danas korisiti Hrvatska.Na proslavi u Madridu nakon sto su Spanjolci osvojili SP,vidjelo se na desetak Katalonskih zastava,Baskije...ali zato ce Spanjolska zauvjek ostati a Jugoslavije vise nema.

Hr

pre 15 godina

@Goran
U to vreme hrvatska zastava je imala zvezdu petokraku na srednjem, belom polju.

Ne pričaj kad neznaš! Provjeri otkada je ponovno Hr zastava ona s šahovnicom (s početnim bijelim poljem bez životinjskog carstva). Ako ne ospijepš naći datum pomoći ću ti.
To je tada bila zastava Hr, ali slažem se nije igrala Hr iako su tada većina igraća bili Hrvati.
I dalje stojim pri tvrdnji da Divac (da je imalo pametan) nema šta uzimati zastave publici i bacati ih na pod i gaziti.
Za vrijeme SRJ Cibona je igrala par puta u Pioniru s Cibonom i tada je na tribinama bilo sve puno srpskih i četničkih zastava (nisam vidio ni jednu plavi bijeli crveni). O slikama vojvode Draže da ne pričam.. Na svim međunarodnim utakmicama (između Hr i SRJ) bilo je srpskih, a na nekima i četničkih zastava. jel su Hr igrači trebali uzimati zastave i gaziti ih?
Jel znate pod kakvim zastavama se vodio rat u Hr (sa srpske strane)?

Миле

pre 15 godina

Pa nisi baš pametan ako si u publici uzeo nekom zastavu i išao je gazit. bez obzira kakva zastava bila, šta ti imaš uzimati stvari iz publike..
gledaj svoja posla a ne da izigravaš nekakvog pravednika.
u to vrijeme je hr zastava i bila takva, a ne ovakva kakva je danas.
(Hr, 5. oktobar 2010 10:55)

Esseker

pre 15 godina

To nije bila nikakva ustaska zastava nego hrvatska narodna zastava. Ustaska zastava ima logo sa velikim 'U' u lijevom gornjem kutu. Ako se vec zeli opravdavati onda je trebao reci da je gazio zastavu koja je bila u suprotnosti sa zemljom koju je tada predstavljao iako je i to nategnuto jer je SR Hrvatska bila federalna jedinac te drzava, ta zastava bi danas vjerojatno bila sluzbena zastava te federalne jedinice da je Juga nastavila postojati.

Ivanić

pre 15 godina

Pa kad ti je svaka "šahovnica" ustaška, a svaki Hrvat potencijalni ustaša, onda je definitivno u pravu... Ops, da, onaj dečko sa zastavom je: šovinist, nacionalist, i iniist, a ne Divac

Vukas

pre 15 godina

Zastava je tada bila ustaška, kao i današnja nazovi "hrvatska". Borba Vatikana i Srpske pravoslavne crkve traje više vekova, što je rezultiralo ratovima gde su Srbi obično bili žrtve, gubili teritorije, ginuli ,selili se itd. Odjednom se postavlja pitanje zašto je predsednik OK.Srbije gazio zastavu NDH pre 20 godina a niko ne spominje kako je građanin Splita golim rukama davio vojnika na tenku tada regularne JNA u istom periodu. Nego manimo se ćorava posla jer svi znamo da je Hrvatska zadojena ustaštvom a sve pod patronatom Katoličke crkve i njenih poglavara u borbi protiv svega što je pravoslavno, srpsko i suprotno od "Lepe njihove". Samo jedinstveni i nacionalno svesni možemo opstati na vetrometini balkanskog poluostrva.

rezime

pre 15 godina

Da rezimiramo...Ako je provokator momak koji je sa Hrvatskom zastavom mahao za vrijeme dok je Hrvatska bila samo jedna od 6 ravnopravnih republika SFRJ,dal onda smatrate da je i svaki Srbin koji je mahao zastavom Srbije za vrijeme dok je na terenu bila reprezentacija Srbije i Crne Gore isto tako provokator i da je Vlade Divac trebao i tu zastavu izgaziti???Ili samo imate dvostruke kriterije i koristite ih samo kako Vama odgovara????Recimo,koliko bi Vas podrzalo Dejana Bodirogu da je kojim slucajem izgazio zastavu Srbije nakon osvojenog finala 2002 u Indianapolisu jer je smatrao da je mahanje Srpskom zastavom cista provokacija dok na terenu igra SCG.....Dajte molim Vas sa tim Vasim dvostrukim mjerilima....Ajde,da vidim jednog koji ce reci,Da ja bih podrzao Bodirogu jer nema nikakve razlike izmedju ovog slucaja i slucaja Vlade Divca u argentini 1990...

moral

pre 15 godina

sto ta moralna vertikala od Divca na kasnijim takmicenjima nije gazila zastavu Republike Srbije dok je on branio boje SR Jugoslavije i kasnije boje SCG????Onda mu to nije smetalo....

Hr

pre 15 godina

@stefan
...isto tako mi je glupo bilo skandirati "srbija,srbija" dok je postojala SRJ i SCG...TO JE JADNO,BEDNO...TO JE SOVINIZAM,NACIONALIZAM,KAKO GOD DA GA NAZOVETE...

Znaći slažeš se da je to bedno, jadno...
Što misliš jel bedno, jadno... sad nakon svega sve te madalje osvajane za SRJ, SCG, ili čak ranije SFRJ pripisivati samo Srbiji?

Anton

pre 15 godina

Vukas, Sahovnica je postajala u SFRJ jugoslaviji. A JNA i SFRJ su napravili hrvati i hrvatska i novce su dolazili iz hrvatske i slovenije dakle smo mi pravi nasljedinci jugoslavije. SPC je bio sa cetnike koji su bili sa nacistima a jos od SHS vi srbi ste potpisali sa paktom sa hitlermo, japanom i italijom
A da
Dok je u hrvatsku diglo prvu partizansku i antifasisticku pokret.

Milan

pre 15 godina

Ponovo Divac i ponovo moj komentar.
Divac je glumac uvek bio:
gazenje hrvatske zastave,
velicanje amerike,
prvi uveo termin umoran za reprezentaciju,
pocinjem da sumnjam da je namerno i usvojio kcerku
njegov Knjaz Milos
najvise mi smeta sto je radji i kukocu usao od nazad do zeludca. Ajmo sad minuse ko ne razume shvati ce
A najvise mi smeta

Ljaksonac

pre 15 godina

U bre ubio coveka. Pametan cova uzeo zastavu nepostojece drzave i sklonio. Drazen je smesan kao cirkus. Bas te briga Dovla. On da je covek bio saslusao bi te. Nego isti je kao njegov Franjo.

Hr

pre 15 godina

Tacno, Hrvatska zastava je bila takva, u tome i jeste VELIKI problem, kao i u Susku, Budaku i svemu sto je Tudjman radio, naravno da se protiv toga trebalo braniti svim sredstvima, a vi Hrvati zivite i dalje u vasim iluzijama i vasoj istini.
(m, 5. oktobar 2010 12:07)

A to je? da smo željeli samostalnu i suverenu državu na koju smo temeljem ustava SFRJ imali pravo?!
Problem u zastavi? Ta zastava je malo starija od 1941 god ako na to aludiraš. Ustaše su je ocrnile, ali nešto ne primječujem da vama smtaju 4 ocila ili kokarda?!
Štoviše Hr grb je jedan od starijih grbova u Europi!
Meni osobno je drago da postoji i ''životinjsko carstvo na grbu'', jer su i ostali grbovi vrlo stari i dio su hrvatske povijesti.

dejan

pre 15 godina

Ako je usao u publiku da uzme tu zastavu i da je gazi, postupak koji osudjujem. Ali ako je neko uneo tu zastavu i namerno mu mahao sa tim pred ocima, onda i ajde. premda opet nije trebao da je gazi, mogao je da je uzme i skloni, gazenje nije lep odnos prema zastavi tadasnjih nam sugradjana. na kraju krajeva zajedno sa Hrvatim smo postizali sve te rezultate, i danas bi rastrali u skoro svim sportovima da smo ostali zajedno.

biii

pre 15 godina

Svi vi jugo nostalgicari treba da idete na pregled. To sto su nam ustase radile u prvom, pa drgom svetskom ratu, te 90tih, ako to nisu lekcije za vjekove, onda ne znam sta je. A dobro je poznato da Srbina mozes tuci on ce ti oprsotiti. Osvijstite se i budite srecni sto je danas ovako i imamo svoju zemlju Srbiju. Kakva Jugoslavija i bakraci, citava ta takozvana tvorevina je bila na stetu Srba, sto se danas i vidi kao na primer sa Kosovom.

Goran

pre 15 godina

Rade li ovde moderatori nesto, ili se ne mesaju u svoj posao?

@Hr: U to vreme hrvatska zastava je imala zvezdu petokraku na srednjem, belom polju.

@Vukas: Da li ti i nocu sanjas katolike kako te dave i guse? Ohladi malo glavu i odmori ... bas je Vatikanu mala SPC trn u oku. Kad im ne smetaju onoliki protestanti, sad ce im smetati ovo malo srpskih pravoslavaca koji zapravo i ne veruju u Boga (da veruju, valjda bi se malo pristojnije i umerenije ponasali), vec su pravoslavci samo iz inata (a i ne znaju sta to znaci).

rajko

pre 15 godina

Kada se pogleda ovaj sastav vidimo jednog Slovenca,2 čista hrvata(Čutura i Kukoč) i 9 Srba i polu Srba(uz ogradu da nisam baš siguran za Perasovića).

and

pre 15 godina

Ako nećemo miješati emocije i pokušati racionalno pristupiti ovomu činu činjenica je jedna a to je da gaženjem zastave na neki način provociraš one koje ta zastava predstavlja...činjenica je bez obzira što je ta zastava ustaška da je na njoj šahovnica koja predstavlja hrvate od kada znaju za sebe...možda Divac i najvjerojatnije nije mislio povrijediti hrvate kao sastavni narod tadašnje Yugoslavije ali je ipak pogriješio što je nagazio na tu zastavu...kasnije je taj njegov nazovimo ga nespretan čin iskorišten i preuveličan u svrhe manipulacije jer ipak i mi hrvati moramo priznati da sve što ima veze s NDH-a nam ide na sramotu pa i njezini simboli i protagonisti poput Tompshona su naša velika sramota koju treba ukloniti...teško je sada sve to analizirati i opravdati ili pokušati ispraviti...kao što i sam rat nitko normalan ne može objasniti...činjenica je samo da se raspala jedna država i da su mnogi ljudi poginuli i da je mnogo toga vrijednog uništeno i da nam je sada svima teško...činjenica je da nam sport nije kakav bi bio da smo zajedno...činjenica je da nam je općenito svima teže i da nam sve to nije trebalo..ali što je tu je...na kraju čovjek dođe do spoznaje da smo svi ljudi i da je život kratak...zašto ga onda provesti u svađi, ratovima, netrpeljivosti, mržnji, netoleranciji...ovo dvoje ljudi su pravi prikaz kako se rat ničime nikada ne može opravdati...još jedan osvrt na ovaj dokumentarac-interesantno je da je dokumetarac napravljen u državi koja je bila upletena u raspad ex-Yu i da su kao simbol uzeta 2 čovjeka iz najtrofejnijeg sporta u Yugoslavena...ja uvijek kažem...najbolje da vladaš nekime jest prvo podijeli pa vladaj Divide et impere
Interesantni su ti Amerikanci...

jaek

pre 15 godina

I neka si. Ta zastava nije uopće imala što tražiti tamo. I neka si je bacio tom zadojenom domoljubu. No eto, Vrdoljak i promidžbena mašinerija HTV-a su učinili da si ti gazio našu pravu trobojnicu i zbog toga ste bili "persona non grata" u Hrvatskoj. Iako mi se ne sviđa ideja o filmu jer mislim da Ameri samo žele zdrpit novce, drago mi je da će bar bit raskršćeno s tom temom jednom zauvijek. I da, Vlade, uvijek ćete biti dobrodošli na Draženov grob.

stefan

pre 15 godina

zamislite situaciju da igrate za reprezentaciju i da nakon sto pobedite na terenu vidite zastavu zemlje koja je susta suprotnost zemlje za koju nastupate...nasa zemlja je tada bila SFRJ a ne hrvatska,srbija,slovenija...mislim da hrvati potezuci ovu pricu sami sebi lose cine...isto tako mi je glupo bilo skandirati "srbija,srbija" dok je postojala SRJ i SCG...TO JE JADNO,BEDNO...TO JE SOVINIZAM,NACIONALIZAM,KAKO GOD DA GA NAZOVETE...zamislite utakmicu recimo spanije gde se cuju povici katalonija,andaluzija...mi ni sami ne znamo ko smo ni sta smo,a usli smo u 21.vek...divca,drazena,radju,danilovica,kukoca i ostale treba pamtiti po delima na terenu jer su oni kosarkasi,nisu bas kompetentni za tumacenje istorije,politike....

milan

pre 15 godina

Film se mogo zvati: "Bila jednom jedna divna ljudska tvorevina". Ali, uzitak gledati kako Veliki Divac uzima malome hrvatskom deranu krpu za brisanje poda...Priceless...

GoranNS90

pre 15 godina

ovaj film je napravljen da bi se ljudi pomirili a vi se raspravljate ko je hrvat ko je srbin...... nemam reci i jedva cekam da odem sa ovog brdovitog balkana gde se stvari nikada nece promeniti.

Petar Pecikoza

pre 15 godina

Kakav uzasni naslov clanka... Pravi petoparacki.

Umesto da izaberete neki lep motiv velikog prijateljstva i stavite ga gore, bi birate jednu tako ostru izjavu...

Maus

pre 15 godina

Svaka ti cast na tome legendo! To je bilo jedino moralno sto si mogao da uradis, a ko tvrdi suprotno ima problema sa istinom, pravdom, moralom, postenjem, dobrotom, postovanjem ljudskog zivota, solidarnoscu... najvecim ljudskim vrednostima.

Komentator

pre 15 godina

Divac je pogrešio kad je rekao da je gazio ustašku zastavu, jer ustaška zastava u gornjem levom uglu ima ono zloglasno U.
Zastava koju je on gazio je mesec dana ranije proglašena kao zastava Hrvatske.
Međutim, Divac je potpuno u pravu što je odbacio takvu zastavu jer nije igrala SR Hrvatska već SFRJ kao još važeća država.

Nebojsa

pre 15 godina

Ma koga je uopste briga za nekadasnje prijateljstvo srpskih i hrvatskih igraca (koji sada imaju milione dolara)? Dajte da se ne gubimo u jalovoj jugonostalgicarskoj prici, nego da gledamo sebe i vidimo sta cemo i kako cemo sada i ubuduce (dakle onako kako rade svi narodi na svetu, zar ne?). A Divac i Radja mogu da se sretnu na picu kad hoce, samo - sto bi se to mene ticalo?

Srbin amater

pre 15 godina

Vidite ovako, nikada nisam shvatio ovaj postupak kao da se Divac protivi hrvatskoj zastavi, vec kao da se protivi nacionalnizmu, zastavi kojoj u tom trenutku tu nije bilo mesto ni po jednom osnovu. Imam utisak da bi oni koji postupak "navijaca" i unosenje hrvatske zastave opravdavaju i smatraju normalnim, bili u prvim redovima da kritikuju i osudjuju taj postupak da je covek kojim slucajem uneo srpsku zastavu za 4 ocila.

Neka mi bude oprosteno, necu nagadjati sta bi pokojni Petrovic uradio, ali sam siguran da bi se nasao neko da i tu zastavu otme i baci na pod.

E sad, mozete verovati u to ili ne, ali moje je misljenje da bi Divac prvi to uradio, da bi i tu zastavu uzeo i bacio jer je to jedino u skladu sa onim sto znam o Divcu i njegovom postupku, tako ja kapiram normalan zivot na Balkanu.

Na kraju, mozete osudjivati ovakav postupak, ali na trenutak razmislite gde bismo sada bili i ziveli da smo tada svi - ali svi, ne samo Divac - uzeli i pobacali sve nacionalne zastave. Ubedjen sam i niko me u tome nece razuveriti, da bi nama, obicnim ljudima, bilo bolje.

ecco

pre 15 godina

S obzirom na reklamiranje ovog filma (koje već prelazi u napadno) čini mi se da su motivi američkih stvaralaca ovog filma prvenstveno materijalni...

Srdjan

pre 15 godina

E moj Diki oni prekinuli svu komunikaciju sa tobom isto kao i Zagreb sa Beogradom a tebi zao,pa kako bre da ti bude zao ako nece da pricaju sa tobom ne moraju,sad mi stvarno smesno zvuci da ti je bilo zao i tesko zbog toga,meni takvih nikad ne bi bilo zao,niti bi ikada pricao sa njima vidis,bilo bi jel neces?E i ne moras necu ni ja sa tobom.

Esseker

pre 15 godina

"Postoje i hrvatske i ustaške zastave. Ustaški grb počinje belim kvadratom, a hrvatski crvenim kvadratom šahovnice. Sad je pitanje koju je Divac gazio..
(Sotonov, 5. oktobar 2010 12:22)"

Ne postoji hrvatski "ustaski grb" i onaj koji to nije. Oba grba bilo sa pocetnim bijelim ili crvenim poljem su jednako vazeca gledajuci sa historijske perspektive. Grb sa bijelim pocetnim poljem danas se smatra povijesnim grbom...koristio se u Austro-Ugarskoj itd. Ustaski grb iliti simbol je slovo 'U' bilo iznad grba ili u gornjem kutu zastave.

Mecklejn

pre 15 godina

Vlade legendo,nema potrebe da se ti bilo kome pravdas!Mi te volimo ,jer znamo kolika si ljudina i koliko cinis za ovaj narod!79 puta vise nego oni koji bi trebalo!Kakva Hrvatska?Koga bre zanima sta si radio kao klinac!Sta,da nisi gazio zastavu,ne bi bilo rata i svi bi ziveli u miru i blagostanju!Naklon do poda od velikog zvezdasa care!!

Bagg

pre 15 godina

Ako se ovde javljaju Hrvati koji kažu da je ono što je Divac gazio zastava koju danas koristi Hrvatska, onda oni pojma nemaju kako njihova zastava izgleda.
Divac je oteo zastavu, hrvatsku trobojku na kojoj je u sredini stajao ustaški simbol, a ne klasična šahovnica koja danas stoji na zastavama Hrvatske.
To se lepo vidi u dva kadra na ovom snimku, poenta je samo da li onaj koji to gleda želi to da vidi.
Snimak na kojem Obradović, Divac, Paspalj, Petrović, Kukoč i ostali pevaju "Hej Sloveni" za mene je neprocenjiv jer se sećam ovog događaja.
Gledajte kako su se ti ljudi voleli i kako su bili pravi prijatelji sve dok neki bolesni umovi nisu odlučili da to pokvare.

Primero Geriljero

pre 15 godina

"... iz Zagreba mi javljaju da ce se neposredno posle zavrsetka utakmice, zavrsiti i ovaj nas prenos, a da ce te proglasenje pobednika gledati u sportskom pregledu."
Ovo najbolje opisuje sustinu i odnos Hrvatske prema svemu sto je bilo zajednicko i kako su se odnosili prema Jugoslaviji. Tih dana se ocigleno mnogo tugovalo u lijepoj njihovoj nakon sto je Jugoslavija osvojila sampionsku titulu.

DOSTA CRO- LAZI

pre 15 godina

(and, 5. oktobar 2010 11:17)
Halo bre covjece.Nije NISTA NAGAZIO.Oteo mu zastavu kao klinceku,motao u ruci do ispod kosa i bacio prvim gledaocima.To je sva ISTINA.Sazvacite konacno i ne lazite a da nikad niste pogledali snimak.GLEDAO sam uzivo sve to i kako me iznervirao ta pajac sa "bcicima" kao onaj terorista Brajkovic.Ako je brajko vama hrvatima ustaska sahovnica isto sto i sadasnja,sto izmjesaste boje kockica i nadodaste onaj vijenac?
Divac je za vas gromada a D.Petrovic se nije bas pokazao kao takav.

Авангарда

pre 15 godina

Коначно да се неко окуражи и ствари назове правим именом, а да то не буде цензурисано. У овом случају усташку заставу усташком. Дошла су времена па ни Павелића не можеш звати усташом.

Gigi.hr

pre 15 godina

Kao prvo Vladu obozavam odmalena i isao sam gledati onu sjajnu generaciju 87'na Univerzijadu.Veliki igrač a jos veći čovjek.I cijenim ga oduvijek.Ne zamjeram mu nista jer to je bilo pa proslo.cak mislim da mu je podvaljeno.Ne postoji ustaška zastava vec samo hrvatska.Jedna jedina.A drugo sta se neki ljudi boje proslosti ovdje i ne zele priznati da su i ustaše bile dio hrvatske historije.Isto ko i srpska,postoji jedna jedina srpska zastava.Od davnina tako je i ovdje.Mislim da bi Vlade i Drazen za 3 minute rascistili i bili si i dalje veliki prijatelji.Nemojte ni najmanje sumnjati da bi sve bilo kako treba.To su veliki sportasi i jos veci ljudi.Kao sta je sa Kukočem,Radjom.Sale Djordjevic i Danilović i ostali iz te velike generacije.Neki ljudi su i dalje puni negativne energije i predrasuda,i nikako da se okrenu buducnosti.Sta je blo bilo je,nazad se vise ne moze,tko prije shvati biti ce bolje za njega.Lijepo se sjetiti necega lijepoga,a kosarka je lijepsi dio proslosti pa neka i na tome ostane.Veliki pozz Beogradu

zoran

pre 15 godina

Citam ove komentare i vidim da jos uvek ljudi, uglavnom, ne razumeju poentu. Jos uvek dozvoljavate da vas zlo vodi. Cim se priklanjate jednoj strani i u drugoj vidite zlo, bilo koja da je to republika, to isto zlo vlada vasim srcem.Dozvoljavate sebi da zivot provedete u mraku i nista vise od toga.
Kazu mudri da je demon osvete najaci od svih demona nevidljivog sveta. Razmislite malo o tome.
Setite se Isusa na krstu kako prasta kriminalcu. Sta mislite, zasto to cini ?

pera

pre 15 godina

(Anton, 5. oktobar 2010 20:34)

Bas mi je drago sto si pokrenuo tu temu, koju mnogi hrvati izbegavaju...
Jesu neki srpski lideri potpisali kapitulaciju i pripajanje trojnom paktu tada,ali ako si ucio istoriju i gledao stare snimke, znas da su tada ,posle toga, bile velike demonstracije gradjana i 99% gradjana je bilo protiv te odluke ( znas ono "bolje rat nego pakt" i "bolje grob nego rob")! Pa zasto nas je Hitler inace bombardovao 6. aprila? A isto tako,ako si ucio istoriju i gledao stare snimke, mogao si da vidis da su ZAGREBCANI NA PREPUNOM TRGU SA CVECEM DOCEKIVALI NACISTE! Tu svaka rasprava vezano za tu temu prestaje...

m

pre 15 godina

Pa nisi baš pametan ako si u publici uzeo nekom zastavu i išao je gazit. bez obzira kakva zastava bila, šta ti imaš uzimati stvari iz publike..
gledaj svoja posla a ne da izigravaš nekakvog pravednika.
u to vrijeme je hr zastava i bila takva, a ne ovakva kakva je danas.
(Hr, 5. oktobar 2010 10:55)

Tacno, Hrvatska zastava je bila takva, u tome i jeste VELIKI problem, kao i u Susku, Budaku i svemu sto je Tudjman radio, naravno da se protiv toga trebalo braniti svim sredstvima, a vi Hrvati zivite i dalje u vasim iluzijama i vasoj istini.

Profesionalac-SRBIJA

pre 15 godina

Kako "vas" nije sramota da pričata da je Vlade ušao u publiku i oteo "tu" zastavu. "vas" provokator je ušao na parket sa njom i dobio je šta je zaslužio. Trebalo je i više. To sve govori šta ste "vi" uopšte-samo jadni provokatori. Svaka čast Draženu. I njemu neka je laka zemlja.
I ovo što pričate, većina bili hrvati. Divac, Paspalj, Savić, Obradović, Jovanović, Ćurčić, trener Ivković. Kako "vas" nije sramota.
Divcu svaka čast za gest!!!

Cid J.

pre 15 godina

Svakako da bilo kojoj zastavi sem jugoslovenskoj nije bilo mesta na parketu, ali ne treba zaboraviti da smo i mi svojevremeno dok je bila SRJ a kasnije i SCG vecito skandirali "Srbija,Srbija" i njihali zastave Srbije. A sad kad pogledas, sta nam je falilo sa Crnom Gorom zajedno.

Boki

pre 15 godina

Samo da napomenem, Divac nije gazio zastavu i nije je uzeo iz publike, nego je taj doticni covek istrcao na teren i Divac mu je oduzeo zastavu i posle bacio sa strane. Da ulazim u neku dalju raspravu i polemiku nemam nameru, sve je to bilo pre 20 godina i treba da sklonimo to sa strane i gledamo nasu buducnost. Hrvati ce uvek, naravno ne svi, mrzeti Srbe, a Srbi ce se uvek pitati zasto ih Hrvati mrze i tako ce uvek i biti. Ne zelim nikoga da uvredim ali to su cinjenice

medo

pre 15 godina

u nekim od prethodnih komentara pročitao sam da je život kratak. Tome se nema šta dodat, time završavaju sve glupe i suvišne diskusije o ratovima, nacijama, republikama, vjerama etc

zoran

pre 15 godina

Kao neko ko je rodjen u Jugoslaviji i rastao u toj zemlji, jako mi tesko pada da gledam kako je seme zla naslo svoj put medju ove divne momke koji proslavise ovaj sport,tei ucinise da zemlja iz koje su potekli bude na samom vrhu.
Strasna je tragedija prerana smrt Drazena, pa cutanje izmedju Divca i njega. Strasno, jer u sustini to su dobri momci i ja u to ne sumnjam. Ja njih ne trpam u isti kos sa umobolnim nacionalistima bilo koje republike. SA ljudima ciji mentalni sklop ne moze da vidi kolektivno dobro niti da vidi sushtinsko u coveku. Ne, Drazen,Vlado,Toni i ostali su bili mladi, nevini momci sa kojima se manipulisalo od strane predatora.
Drazene pocivaj u miru, nikada nisam verovao u tvoje lose namere, a ti Vlade pokazo si do sada sta je to covek sa otvorenim srcem.

Esseker

pre 15 godina

Ispravka. Nakon sto sam detaljno gledao snimku na Youtube-u i nakon sto sam pauzirao i zumirao trenutak u kojem dolazi tip sa tom famoznom zastavom sada sam siguran da to nije hrvatska zastava nego stvarno ustaska zastava sa slovom 'u' iznad povijesneg hrvatskog grba. Sada uopce ne zamjeram Divcu sto je pogazio to smece od zastave. Pozdrav iz Hrvatske.

hersascha

pre 15 godina

Zalosno je to sto opet ima komentara tipa ko je on da gazi ciju zastavu ili treba da je gazi!
Slazem se da je ironicno sto su ga Ameri rezirali ali ocigledno da se niko nije setio kod "nas" da pokaze dobru volju i zelju da to ekranizuje a Divcu svaka cast za film jer pokusava da iskupi sve "nase" grehe za vreme ovih "nasih" ratova koje mongi od nas nisu ni vodili ali smo svi bili saucesnici a i likovali smo takozvanim uspesima u tim ratovima a u stvari niko nikada nije pobedio ni u jednom ratu samo je neko izgubio vise ili manje.Zar je vredan i jedan zivot mladog coveka koji je zeleo da zivi i da izlazi u grad sa drustvom da se provodi da zaradi za taj provod, zar je taj taj zivot hteo da pogine pre vremena da li se neko zapitao to nekad od svih vas?
Nismo izgubili u sportu izgubili smo u svemu raspadom, a zasto?
Puno puta sam u Hrvatskoj i ne vidim razliku od Srbije nikakvu sto se tice standarda zivota a to je poenta zivota a ne kako se zovemo!!!

my name is Bond - Bodi Bond

pre 15 godina

Ponovo Divac i ponovo moj komentar.
Divac je glumac uvek bio:
gazenje hrvatske zastave,
velicanje amerike,
prvi uveo termin umoran za reprezentaciju,
pocinjem da sumnjam da je namerno i usvojio kcerku
njegov Knjaz Milos
najvise mi smeta sto je radji i kukocu usao od nazad do zeludca. Ajmo sad minuse ko ne razume shvati ce
A najvise mi smeta
(Milan, 5. oktobar 2010 22:04)

Super. Sad znamo da se "ofk", "Debeli Nemac", "neko to odgore vidi sve" i ostali delovi jedne devijantne licnosti zovu Milan. Dobro je za pocetak.

pero

pre 15 godina

Sto se mene licno tice tim cinom Divac je izbrisao ono nesretno polufinale kad smo za 52 sekunde primili 9 koseva. Istina je da su okosnicu tima cinili Hrvati ali tim se zvao Jugoslavija. Onaj sa zastavom je bio tamo da provocira Divac je uradi sto bi i svaki rodoljub uradio. A to sto su se naljutili Hrvati, u to vrijeme sve se koristilo za propagandu tako da me ne cudi...

Sotonov

pre 15 godina

Postoje i hrvatske i ustaške zastave. Ustaški grb počinje belim kvadratom, a hrvatski crvenim kvadratom šahovnice. Sad je pitanje koju je Divac gazio..

Yo-Yo

pre 15 godina

Vlade je bio u pravu.
Branio je Jugoslaviju.
Branio je prijateljstva iz reprezentacije koja jeste bila Jugoslavija u malom.
Da je to uradio samo 3-4 godina kasnije,pitao bi ga šta mu je to trebalo. Ali on nije. A ne bi ni danas.
Vlade je prvo ljudina, predobar za svoje okruženje a tek onda srbin, sportista i ostalo što i nije bitno.

Eh,da je i nama i vama i svima više takvih...

gogi

pre 15 godina

Ima zanimljivih komentara iz podrucja gdje se nikad nije navijalo za Cibonu,jugoplastiku,Dinamo,Hajduk...A to su,Rovinj,Pula,Umag..Ti ovdje pricaju o zastavi kakva je bila,o Drazenu(kojeg nisu uzivo nikad ni vidili a kamoli pricali)o Dini...Dragi istrijani uhvatite se bolje vinove loze i branja sparoga nego komentarisat HRvate i Hrvatske klubove,jel zato niti imate legimitet niti se vas sta pita;-)

Djole Valjevo

pre 15 godina

samo da se zna ko je igrao za repku:
Dražen Petrović, Vlade Divac, Toni Kukoč, Žarko Paspalj, Zoran Savić, Velimir Perasović, Jure Zdovc, Zoran Čutura, Željko Obradović, Arijan Komazec, Radisav Ćurčić, Zoran Jovanović.
Podatak je sa Wikipedije i trener je bio DUSAN SILNI IVKOVIC

Prosudite sami koliko je srba bilo!

Goran Grahovac

pre 15 godina

Da se držimo činjenica: igrači koji su igrali za SFR Jugoslaviju na SP u Argentini 1990. su: Petrović, Perasović, Čutura, Kukoč, Paspalj, Zdovc, Obradović, Ćurčić, Divac, Komazec, Jovanović i Savić. Dakle, 5 hrvatskih igrača, 5 srpskih igrača, jedan crnogorski igrač i jedan slovenački igrač. Gde je tu većina igrača iz Hrvatske ( 5 od 12 )? Čista matematika...

Milos Krstic

pre 15 godina

Zastava sa sahovnicom je proglasena zvanicnom 21. decembra 1990. Svetsko prvenstvo je bilo avgusta 1990. U tom trenutku to nije bila zvanicna zastava i smatrana je samo obelezjem Ustasa sirom cele SFRJ. Tako da ne stoje primedbe da je on omalovazavao zvanicnu zastavu RH. I sam voditelj (mislim Borisu Mutic) je tad komentarisao ovoj zastavi ovde nije mesto.

buksi

pre 15 godina

Stefane,lepo si ti to srocio...ali ajde objasni ti meni kako je trebalo da skandiramo kada smo bili SCG? I bosanci skandiraju samo deo naziva svoje drzave,makedonci takodje,na sta bi to licilo kada bi skandirali ceo?! Sva sreca pa taj nakaradni naziv (SCG) nije dugo trajao...

darko

pre 15 godina

Vlade je postupio tada potpuno ispravno.To je bila cista provokacija.
A veliki su igraci bili...ehhh,steta sto nikada nisu odigrali mec protiv amera.Razneli bi ih...Drazen,Divac,Paspalj,Kukoc,Radja,Savic,Zdovc,Komazec,...Uigrani,spremni,sa Ivkovicem na celu uh....Slazem se da su tamo bile istinske legende ali su bili individualci,nedovoljno uigrani,soleri,zvezde...
ali sta vredi sada o tome pricati,,,,,bila jednom jedna reprezentacija i otisla u legende(kao i ona predivna Juga)

Ce Gevara

pre 15 godina

Glupi rat, sve nas je rastavio, u svim sferama. Zbog par ljudi i gluposti svix nacija, ginuli smo, plakali i nista. I sportiste nam rastavili. :(

kockica

pre 15 godina

@Hr i @and,

gledao sam tada i gledam i sada ovaj snimak, nije Divac isao u publiku po zastaviu, vec je covek uneo medju igrace. I be zobzira sta pise u naslovu (preneto iz "Jutarnjeg") ne videh da je zastavu gazio, stavise, prvo ih pokusava vratiti u publiku, a kad to ne ide, uzima im zastavu. Jedva cekam film da cujem Divca kako ju je gazio, jer se to na snimku ne vidi.

strassno

pre 15 godina

Uvek mi je muka kad vidim sta nam se desavalo i kako smo uvek mi bili naivci,a na kraju za sve krivci. Strasni je sta je jedna drzava izgubila za 10 godina.

Franz

pre 15 godina

Da nije bilo usr..og rata mi bi imali i danas po 3 ekipe i u vaterpolu,i u kosarci,odbojci,rukometu,pa cak i u fudbalu,ne bi se postavljalo pitanje da li cemo se plasirati na Evropsko ili Svetsko.Strasno...sta vise reci...

Iz grada Pule

pre 15 godina

Tu ekipu činio je i Dino Rađa, samo je slomio ruku prije prvenstva nažalost.. Velika imena, sjajni sportaši. Lijepa vremena. Ja imam doma snimku na VHS kazeti( Jug-SSSR i Jug-USA) staru 20 godina, i to mi je jedna od najvećih uspomena iz djetinjstva.. Živjeli i pozdrav svim pametnim i normalnim ljudima bivše Jugoslavije..

Melbourne

pre 15 godina

Prati nas ta jugonostalgija,sto je i razumljivo jer mnogi su se od nas rodili u toj Jugoslaviji i ruku na srce bilo je lepih dana narocito u sportu....... medjutim Srbi napravise katastrofalnu gresku 1918 stvaranjem Kraljevine Srba,Hrvata i Slovenaca. Srbi bi verovatno "bolje prosli" da do te zajednicke drzave nije doslo,dok je veliko pitanje da li bi Slovenija i Hrvatska bile samostalne drzave narocito u danasnjim granicama. Sigurno je da se ne bi ovoliko nevoleli i da bi se vise voleli da nije bilo zajednicke drzave. Okrenimo se buducnosti i ne mrzimo jer mrznja je losa za one koji mrze.....

Duka

pre 15 godina

Оче наш који си на небесима
да се свети име твоје
да дође царство твоје
да буде воља твоја и на земљи као на небу.
Хљеб наш насушни дај нам данас
и опрости нам дугове наше као и ми што опраштамо дужницима својим
и не уведи нас у искушење,
но избави нас од злога.
Јер је твоје царство и сила и слава, Оца и Сина и Светога Духа, сада и увијек и у вијекове вијекова. Амин.


Pater noster,
qui es in caelis,
sanctificetur nomen tuum
Adveniat regnum tuum.
Fiat voluntas tua, sicut in coelo et in terra.
Panem nostrum quotidianum da nobis hodie.
Et dimitte nobis debita nostra,
Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris,
Et ne nos inducas in tentationem
Sed libera nos a malo.
Amen.


ps. ništa vi ljudi ne razumete

Nick

pre 15 godina

Jeste da nije vezano za temu ali zamislite utakmicu između ovog tima i SAD na olipijadi 1992! Najjača utakmica u istoriji bi to bila ja mislim

blokovi

pre 15 godina

secam se svega,gledao sam tadasnje svetsko prvenstvo kod mog strica koji je ziveo u Porecu,za neupucene to je mesto blizu Pule u Istri,znaci nesto predivno...bilo mi je 10god tada...stric je naravno posle pola godine dosao odande...da ne kazem pobegao...sve sto se desavalo nije ni trebalo da se desi,tj nije trebala ni da se stvara kraljevina SHS,mislim da bi svima sada bilo bolje,a pogotovo nama...a sto se tice kosarkasa,Drazen Petrovic je bio najbolji plej na svetu u to vreme,jedan u 5 najvecih iz evrope svih vremena,i naravno da mi je zao sto je poginuo,pa ljudi smo pobogu...A Vlade Divac je bio isto kao i Drazen,samo naravno na poziciji centra...

Maxim

pre 15 godina

A da li ćemo imati priliku i mi u Srbiji da vidimo film?
Već nedeljama se priča o njemu, pa mislim da bi bilo korektno da nam ga neko prikaže kada se već ovoliko najavljuje. A sudeći po komentarima publike je veoma zainteresovana.

pozdrav iz rovinja

pre 15 godina

@rezime, 5. oktobar 2010 20:36) molim te pogledaj bolje snimku i vidjet ces da je na zastavi iznad sahovnice veliko slovo U , za koje svi znamo sto znaci, ako ej to tvoja zastava, moja nije nikad bila. pozdrav iz rovinja

Dokle

pre 15 godina

Da rezimiramo: na snimku se jasno vidi da je u pitanju ustaska zastava, koja dan-danas u RH predstavlja fasisticko obiljezje i takve se nose samo na Tompsonove koncerte i slicna okupljanja... Ostavimo to sve u XX vijeku, dokle vise to srpskohrvatsko neprijateljstvo, umobolno i bespotrebno!