branislav
pre 1 godinu
Волео бих да се лепо одвојимо и од АБА лиге и од прозападне Евролиге и да унапредимо српску лигу и можда неки савез са браћом Русима.
Sreda, 07.02.2024.
13:30
Komisija Evrolige nalazi se u Beogradu, gde vodi razgovore sa "večitim rivalima".
pre 1 godinu
Волео бих да се лепо одвојимо и од АБА лиге и од прозападне Евролиге и да унапредимо српску лигу и можда неки савез са браћом Русима.
pre 1 godinu
Evo samo zamislite scenario ako bi jedan tim dobio A licencu a drugi ne? Ko bi mogao da organizuje utakmice u Areni, to bi pre utakmica bio rat na ulicama jer verujem da se oni drugi nikada ne bi mirno i bez nasilja složili sa tim da rival ima licencu a oni ne? Ja procenjujem da bi izbio građanski rat. Znači licence A, B, C ili kakve god bile za oba kluba ili za nikoga. Ja jednostavno ne vidim način da dobije samo jedan? Ovi su pre svega došli zbog tog Dubaija koga hoće da uguraju u ABA a Zvezda i Partizan nisu baš oduševljeni idejom i izgleda da zatežu sa tim pa je ovo svakako prilika da se proba ucenom, u fazonu Dubaji u ABA može, ali ako Zvezda i Partizan dobiju isto licence, u suprotnom nek igraju Tursku, Špansku, Francusku, Nemačku ili Italijansku ligu?
(Džoni, 07. februar 2024 14:39)
Rat bi trajao sve dok prvi put policija ne pohapsi i polomi rebra idiotima.
Onda bi se kao popisani sakrili u mišje rupe.
pre 1 godinu
ako ovi klubovi imajuju A licencu,kako i čemu Bajern, Alba,Monako ,Asvel...svake godine sigurni učesnici?
pre 1 godinu
Мјс), Свашта може човек да прочита али баку твоју глупост нисам мого замислити. Причаш о стечају а незнаш Ништа . Прво звезда није била у стечају него да неби пошла у стечај звезда је прихватила упр за репрограм дуга и тако је било за пет година дуг је враћен и упр је реко да је звезда свој дуг вратила. Друго звезда никад није мењала име уђи на Гугл па погледај али твојој глупости нема краја. Кажеш легенде које ви имате легенде да су поникли у Партизану па можда једино Крстић остали су сви дошли. Кићановић из боца Далипагић из Мостара Дивац био прво слоги па потписо приступницу звезди одрадио целе припреме са звездом па кад је дошо из Аустралије са припрема војна фунта га отела Партизану. Ребрача дошо Даниловић дошо Ђорђевић Звездино дете Вујанић Звездино дете Томашевић Звездино дете Паспаљ дошо из Пљеваља Дробњак дошо Перовић дошо Павловић дошо. Значи ни један од ови наведени ни је Партизан изнедрио него дошли афирмисани кошаркаши. Чуј звезда лично звезда створила те легенде Аца Николић Шапер Попвић Станковић Геца Жеравица калаберг срајиновића Капичић Славнић Симоновић Вучинић Јовашевић Живковић богосавев Јовановић Јанковић Обрадовић авдија Ракочевића стариј и млађи Стојаковић Радмановић Прелевић Тарлаћ то је све у звезди поникло. Па твој Партизан је променио име у Партизан игокеју. 17 Августа 2008 године дали то незнаш знаш али знам да ти је тешко а нађи било где да пише да звезда мењала име па нема толико о твом знању
pre 1 godinu
Samo da jedan klub osnovan u Zagrebu ne dobije licencu ne treba niko vise
(Molim boga, 07. februar 2024 14:01)
Ne brini, Cibona trenutno nije u igri za EL...
pre 1 godinu
Partizanu A, zvezdi može samo C licenca ako postoji.
pre 1 godinu
Partizanu A, zvezdi može samo C licenca ako postoji.
pre 1 godinu
Dajte nam makar b na tri godine i nama i grobarima. Da spustimo mali tenzije.
(duledudule, 07. februar 2024 13:43)
Voleo bih da delim tvoj optimizam, ali nema to veze sa spustanjem tenzija. Potrebno je da klubove vode iskreni zaljubljenici, legende i ljudske gromade. A ima ih koliko hoces. Tada ce prestati tenzije.
pre 1 godinu
Pošto dotični mag uspeva da izboksuje da mu se objave ne komentarišu - da mu poručim ovde. Brate, i ti imaš dušu, pa zato i pokušavam krajnim naporom da te oslovim sa brate - ali tvoji nastupi, cinizam, pod*badanja i niski udarci, toliko mi otežavaju da Zvezdu više gledam kroz zdravo rivalstvo, da mi se sve više omakne rečenica: "Hajde više crkni". Toliko smrada širiš, da ni veštačka inteligencija ne može da smisli toliko dobar uređaj da taj smrad neutrališe. Ako si već rešio da budeš takav do kraja života, idi odseli se u dimenziju X, verujem da će te tamo dočekati širokih ruku... Dosta te je više bilo!
pre 1 godinu
A licenca za srpske klubove u Evroligi bi bio u interesu Evropske kosarke. Sve ostalo je suprotno sportu.
pre 1 godinu
Ako uopste planiraju da daju nekom našem klubu A licencu, sta mislite ko ce to biti?
pre 1 godinu
Који су критеријуми за лиценцу, зна ли се шта?
pre 1 godinu
Pošteno govoreći nijedan naš klub ne može da garantuje stabilnost finansiranja na duži rok a to je osnov za dobijanje A licence. Trenutno imaju novac ali niko ne zna šta će biti sledeće sezone. Meni deluje da će izbacivanje jednog našeg kluba iz EL biti samo uvod za brzo izbacivanje i drugog tima iz Srbije. Možda bi njihovo mesto mogao da zauzme neko iz UAE i Londona na primer. Moguć je i povratak ruskih ekipa a Turska traži mesto za još jednog predstavnika. Novac i tržište su presudni u današnjem svetu tako i u košarci. A licenca za klubove iz Srbije ne deluje izgledno u ovom momentu.
pre 1 godinu
Zapad..
Pa ti nam reči koji je skor,možeš svašta da napišeš.
Reči nam koji je skor...čekam.
A mogao bih i zvezdu tu da ubacis.
pre 1 godinu
Kad sam pročitao naslov, prva pomisao mi je bila da bi bilo ok da oba kluba dobiju, koliko god ne podnosim Partizan.
Čitajući komentare, veoma brzo sam se vratio u normalu. Znači, A licenca samo Zvezdi.
Ako se to desi i ako grobari izvise, slaviću taj dan kao rođendan.
(Predrag, 07. februar 2024 17:28)
Slazem se sa tim sto si rekao, samo ne znam kako ce komsinica da dobije a Partizan ne.
pre 1 godinu
Skorpion, 07. februar 2024 17:34)
Momak,teške su tvoje muke!!!! Toliko mi te žao,da ću morati da večeram....a imao sam nameru da do ujutro ništa ne jedem...
Blago Vama FMP i Radnički N.Sad..
Baš Vam zavidim,pre svega na trenutnoj legendi,koja Vam je toliko nade davala od kada Vaš stari klub odvela u stečaj,svake godine sve više Vam obećava!!! Ove sezone Vam je obećan F4,to je pravi gazda!!! Uživajte u obećanjima!!!
Nas ostavite da se patimo sa našim legendama na čelu sa Željkom!!!
Mi ćemo da navijamo i u pobedama i u porazima kao i uvek!!!
pre 1 godinu
Hahahaa naviklo to da otima . Da je situacija obrnuta ne bi se ti ovako busao u grudi junačke . Nismo isti
(Sasa, 7. februar 2024 15:02)
Nismo isti,vama je Zvezda na prvom mestu iako navijate za Partizan...draze vam je da Zvezda ne dobije nego da je vi dobijete
(macconi, 07. februar 2024 15:30)
Kako si se samo prepoznao . Ja nisam napisao ime kluba na koji se odnosi , ali si sve lepo prepoznao .
Hahahaa stvarno nismo isti
pre 1 godinu
Momak,teške su tvoje muke!!!! Toliko mi te žao,da ću morati da večeram....a imao sam nameru da do ujutro ništa ne jedem...
Blago Vama FMP i Radnički N.Sad..
Baš Vam zavidim,pre svega na trenutnoj legendi,koja Vam je toliko nade davala od kada Vaš stari klub odvela u stečaj,svake godine sve više Vam obećava!!! Ove sezone Vam je obećan F4,to je pravi gazda!!! Uživajte u obećanjima!!!
Nas ostavite da se patimo sa našim legendama na čelu sa Željkom!!!
Mi ćemo da navijamo i u pobedama i u porazima kao i uvek!!!
(MJS, 7. februar 2024 18:12)
Koju ste to legende vi strvorili iz svoje skole, a da ga niste doveli sa 18-20 godina kao mladog, perspektivnog igraca, sa vec minimum jednom sernoriskom sezonom u CV-ju? Divac, Danilovic, Dalipagic, Kicanovic, ZOC, Vujanic, Tomasevic, Rebraca, Grbovic, Paspalj, to su sve produkti drugih skola, koje ste vi doveli naknadno. Cak ni Bogdan nije iz Partizanove skole. Od legendi srpske kosarke, mislim da ste jedino Krstica stvorili. Cak je i Sale Djordjevic produkt Radnickog.
pre 1 godinu
ako imaš petlju, ako imaš herca...,ispred M a iza dža.Do sutra javi da li si shvatio.
pre 1 godinu
Da bi prekinuli sva nagadjanja ko je kad osnovan evo sta su pisale novine 2007. g.
17.08.2007. | 14:05
Partizan i Igokea postali jedan klub!
Košarkaški klubovi Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su u petak ugovor kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama.
Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima nositi natpise "Partizan Igokea" i "Igokea Partizan", imaće zajednički Upravni odbor, zajedničke prostorije, a u planu je i izgradnja hale.
Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik.
"Celo sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, rekao je Danilović.
Na pitanje novinara kada će Partizan prvi put gostovati u Republici Srpskoj, Danilović je odgovorio da se to više ne može nazvati "gostovanjem".
"Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub".
Posebno je upecatljiva poslednja recenica legende partizana, kome verovati ako ne njemu.
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
Pa koji onda? Ostali srpski klubovi ne igraju EL.
pre 1 godinu
Mi imamo našeg boga on se zove Bodiroga.
pre 1 godinu
Kad sam pročitao naslov, prva pomisao mi je bila da bi bilo ok da oba kluba dobiju, koliko god ne podnosim Partizan.
Čitajući komentare, veoma brzo sam se vratio u normalu. Znači, A licenca samo Zvezdi.
Ako se to desi i ako grobari izvise, slaviću taj dan kao rođendan.
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
(Ana
Po čemu to laktaši zaslužuju A licencu? Možda po tome što je vaša istorija počela neku godinu pre nas(2006/7g.)!
Osim toga, kada već pominješ isoriju, valjda si videla baš skoro kada ste igrali protiv Splita i izgubili, da iako 27 godina pobedjujete Split, da i dalje imate negativan skor protiv njih!!!!! To ti valjda dokazuje kakva ste vi "imstitucija" i koliko ste bili istorijski značajni u ligi ex.Jugoslavije koja je trajala 45-46 godina!!! Pitanje je da li imate pozitivan skor sa iti jednom ozbiljnim klubom exJu. Možda sa drugoligašima, to da.
pre 1 godinu
KK PARTIZAN!
pre 1 godinu
Тешко ће А лиценце имати француски Париз, Асвел, и Монако, а да Турци и Грци имају само по два представника, нема шансе да буде тако а није ни реално. Ове године из ЕЛ испада Валенсија јер је преко Еврокупа ушла пре две сезоне, а претходне првак Еврокупа није хтео у ЕЛ па је Валенсија остала, а ове неће одустати. И онда, АКО одлуче да убаце Дубаи, реално је да само првак АБА игра ЕЛ, колико год се ми бусали и маштали да оба вечита ривала добију лиценце. Ако се одложи та суманута идеја са Дубаијем, онда можемо очекивати вечите у ЕЛ и наредне сезоне.
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
Па који онда српски клуб? Мега?
pre 1 godinu
Ja bi dao Splitu A licencu.
(Domagoj, 07. februar 2024 15:53
druže, nije priča o tome za koji klub ti navijaš da on dobije licencu, postoje standardi za učešće u EL, minimum 10 miliona budžeta i hala sa minimum 7000 mesta, infrastruktura, tržište, posećanost utakmica.... mnogo toga a ne samo tvoja želja kao Splićanina...
pre 1 godinu
@Istina
Boli vas Bari!
pre 1 godinu
Nece to moci tako, ako jedan tim dobije Morace da dobije u drugi .
(Zvezdas, 07. februar 2024 13:31)
Hahahaa naviklo to da otima . Da je situacija obrnuta ne bi se ti ovako busao u grudi junačke . Nismo isti
(Sasa, 7. februar 2024 15:02)
Nismo isti,vama je Zvezda na prvom mestu iako navijate za Partizan...draze vam je da Zvezda ne dobije nego da je vi dobijete
pre 1 godinu
Čime zaslužuju pre nas Baskonija i Zalgiris
pre 1 godinu
Ja bi dao Splitu A licencu.
Ipak je to trenutačno najbolji hrvatski klub, trostruki evropski prvak a dokazao je to i u međusobnom duelu sa drugim hrvatskim predstavnikom prekjuče.
pre 1 godinu
dubai, pariz i london nude mnogo love da igraju.
nazalost je tako, niko ne postuje navijanje, a arena je, mislim druga po velicini hala u el i uvek je puna.
(koMandos, 07. februar 2024 14:49
Da Pariz i London nude brdo para već bi igrali EL. Pricu o Londonu i Parizu slušamo 10 godina...
Dubai je nesto drugo...oni bi odmah sve...i što je najgore imali bi I punu halu i top igrace.
Pariz i London ako udju ne verujem da će biti bolji od Asvela npr. Pritom Asvel, Monako, Pariz sve iz Francuske....mislis da Grci i Turci nece tražiti 3eg predstavnika za svoju državu ako već FRA ima tri.
Nije to bas tako jednostavno.
pre 1 godinu
Czv , iako osnovana tek 2011/12 uspela je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Partizana, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Ako smo osnovani 2011 zašto onda govorite kako nam je država oprostila i skinula dug? pa čiji je onda to dug? odlučite se jel smo osnovani 2011 ili nam je orposten dug
pre 1 godinu
Znas ti dobro koji tim je blizi licenci, svi vi znate, inace ne bi pisao ovako!
(Dileja, 07. februar 2024 14:22)
Blizi je jer se i A licenca dobija marifetlucima po principu "znam te dobri druze, znas me, aj nam sredi to nasi smo". Tako ste i ugurani u evroligu.
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
Samo kada bi znali koliko ispadate smešni i jadni
pre 1 godinu
Nece to moci tako, ako jedan tim dobije Morace da dobije u drugi .
(Zvezdas, 07. februar 2024 13:31)
Hahahaa naviklo to da otima . Da je situacija obrnuta ne bi se ti ovako busao u grudi junačke . Nismo isti
pre 1 godinu
Split do ponedeljka nije punih 27 godina pobedio Partizana i pored toga jos uvek ima bolji medjusobni skor...Dakle, od 1996. godine Partizan pobedjuje i jos uvek ima losiji skor...Toliko od samoproglasenoj instituciji...sva vasa istorija je u periodu gepekovanja sudija i Duska Vujosevica...
pre 1 godinu
A kako ste vi došli od EL? Brdo bara od 2011, plus 3x ste ušli u EL umesto nekog...pritom rezultati rekrativni.
(Logs, 07. februar 2024 15:11)
Pogledaj tim zvezde koji je ušao u EL 2014, a pogledaj vas, Razlika u budžetu je nebo i zemlja
pre 1 godinu
Treba oba kluba da dobiju A licencu.
Zvezda ima istoriju, tradiciju dugogodisnjeg igranje EL unazad 10 +godina, navijace o kojima se uvek prica, rezultate, nezavistan budzet (10M prihoda smao od karata), marketing i najvecu gledanost i na utakmicama i preko TV..
Partizan, iako visoko poguran od drzave tek 2021/22 uspeo je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Zvezde, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Dakle prihvatimo ove cinjenice i udjimo zajedno u visegodisnji dogovor sa EL pa ce samim tim valjda i splasti tenzije crno belog dela Srbije i njihovih navijaca u trenucima ABA finala. Pri tome mislim i da ce se konacno dozvoliti da im se vidi tacan budzet, a ne da predsednik izjavljuje da je Panter placen novcima van budzeta. To me plasi za A licencu. Valjda ce biti i neki objektivnije emisije od Tegeltije i Pantica, valjda ce prestati medijska izmisljena hajka od strane partizana i vrsenje prljavih prituzbi euroligi (npr Campazzo), valjda se nece blatiti Covic cak i kad ne igraju protiv Zvezde i valjda c eprestati nasilje nad navijacima Zvezde.
sportski pozdrav !
(Realno CZV ;), 07. februar 2024 14:37)
A joj ,sve si promašio . Ne verujem da verujes u ovo sto si napisao.
pre 1 godinu
Czv , iako osnovana tek 2011/12 uspela je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Partizana, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Ako smo osnovani 2011 zašto onda govorite kako nam je država oprostila i skinula dug? pa čiji je onda to dug
pre 1 godinu
Samo 1 pitanje imam, zasto se pretpostavlja da je Bodiroga grobar i da pomaze Partizanu? Covek nikad nije igrao za nas klub, otisao u Stefanel sa 16 god kod Tanjevica.
To se ne zna, a po zaslugama, trebala bi oba kluba dobiti, ako ne, Partizan A, a CZ bar na 3 god (B licencu) jer su u donjem domu zadnjih 10 god. Imali su 1 top 9 sezonu i to je to.
U svakom slucaju oba kluba zasluzuju vise od Albe i tako tih.
pre 1 godinu
dace bog da vas ponovo vidimo u Evrokupu gde zasluzujete gde ste veštački parama na silu izašli iz njega
Sportski pozdrav i napred Bajern
(Daće bog, 07. februar 2024 14:13)
A kako ste vi došli od EL? Brdo bara od 2011, plus 3x ste ušli u EL umesto nekog...pritom rezultati rekrativni.
pre 1 godinu
Nije Savićev intervju od pre neki dan bio bez veze...
Zna on nešto što mi ne znamo
(Stublici3434, 07. februar 2024 13:44)
Nije ovo prvi put da se o toj famoznoj A licenci diskutuje.
Svaki put se priča o tome kako je mi tobože "zaslužujemo" iz ovog ili onog razloga, ali nikako ljudi da shvate da se ta licenca ne dobija po zasluzi.
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
Sta bi vi bez vašeg kompleksa
pre 1 godinu
kakav trip sa ovim bivsi sampion. nema to veze isto kao sto u fudbalu zvezda nije mogla do ls dok se nisu izborili na terenu.
situacija je sledeca kod oba tima.
partizan: zoc ima ugovor do kraja sezone, da li ce ostati je misterija, imaju budzet srednje klase za el, arena rasprodata, atmosfera top, ali igracki kadar ugrozen istecima ugovora, i najvece pitanje da li ce i dalje vlast da daje ako ode zoc
zvezda: ima ok trenera, budzet osrednji za el, arena puna, atmosfera top, igracki kadar rasulo, osim par igraca, covic na kraju sezone odlazi, dolazi druga uprava, i pitanje svih pitanja da li ce imati budzet da dovede bar 3 top igraca.
a licenca ugrozena parama sa zapada i arabije, realnija je b licenca za oba kluba.
voleo bi da oba dobiju a licencu, to bi svakako diglo kosarku na visi nivo, jedino sto bi tada aba liga izgubila smisao.
po mom nekom misljenju moguce da osvajac abe dobije sigurno mesto je najrealnija prica, ipak dubai, pariz i london nude mnogo love da igraju.
nazalost je tako, niko ne postuje navijanje, a arena je, mislim druga po velicini hala u el i uvek je puna.
pre 1 godinu
Ili dati i jednima i drugima ili nikome.
pre 1 godinu
Ja mislim da je ovde tema Dubai u EL al posto ABA koci Dubai, oni ce mozda i ponuditi Zvezdi i Partizanu tu A licencu.
(radomir, 07. februar 2024 13:38)
Tačno, bravo!
pre 1 godinu
zvezdi treba dati tu licencu i u kosarci i u fudbalu,nikad zadnjih godina mi nije bilo interesantnije ih gledati...
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
to ste vi, odma po kompleksima, Ej takve vas znamo, zato daj bože da vas i sutra Bajern ugasi
pre 1 godinu
Treba oba kluba da dobiju A licencu.
Zvezda ima istoriju, tradiciju dugogodisnjeg igranje EL unazad 10 +godina, navijace o kojima se uvek prica, rezultate, nezavistan budzet (10M prihoda smao od karata), marketing i najvecu gledanost i na utakmicama i preko TV..
Partizan, iako visoko poguran od drzave tek 2021/22 uspeo je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Zvezde, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Dakle prihvatimo ove cinjenice i udjimo zajedno u visegodisnji dogovor sa EL pa ce samim tim valjda i splasti tenzije crno belog dela Srbije i njihovih navijaca u trenucima ABA finala. Pri tome mislim i da ce se konacno dozvoliti da im se vidi tacan budzet, a ne da predsednik izjavljuje da je Panter placen novcima van budzeta. To me plasi za A licencu. Valjda ce biti i neki objektivnije emisije od Tegeltije i Pantica, valjda ce prestati medijska izmisljena hajka od strane partizana i vrsenje prljavih prituzbi euroligi (npr Campazzo), valjda se nece blatiti Covic cak i kad ne igraju protiv Zvezde i valjda c eprestati nasilje nad navijacima Zvezde.
sportski pozdrav !
pre 1 godinu
Zašto su Jugosloveni tako jadni i iskomopleksirani na ovoj vesti, ko ih je taknuo da sire mržnju na ovoj vesti
pre 1 godinu
Naravno i sutra naveče gledaju utakmicu u prepunoj Areni i najbolju atmosferu na Svetu što se košarke tiče.Kao Grobar želim Partitsnu a i Zvezdi,da dobiju A licencu.Samo neznam ki če se onda paliti na Aba ligu još manje na Kls???
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
(Ana, 07. februar 2024 13:48)
Ako gledamo istoriju, onda licence pre vas zaslužuju Riga, Split i Cibona jer imaju više titula prvaka Evrope! Vaša istorija je počela mnogo kasnije od Zvezde, pozdrav!
pre 1 godinu
Auuu koliki grobarske pakosti na ovoj vesti, nema sta zaista nema nista gore od vas...
pre 1 godinu
Ni Olimpija (osim jedne sezone), Baskonija ni Zalgiris se nisu proslavili prethodnih sezona pa imaju A licencu. Ne vidim zasto nasa oba kluba ne bi imala istu ili makar B licencu.
pre 1 godinu
Kao sto je slucaj Mirotic pokazao da su oba kluba drzavni projekat za zabavu masa, tako ce i ova situacija to pokazatati, ili oba ce dobiti ili ni jedan.
Da ne bude "podela" jer su svi glasaci vazni...
pre 1 godinu
Došli da ih obaveste da Dubai dobija licencu i da ne smetaju prijemu istog u ABA ligu...
pre 1 godinu
U prevodu...ko plati vise...To je sustina razgovora ... Iza Limenih stoji njen najveci navijac,tako da mislim da A licenca stize u Zeleznik
(Bombonjera, 7. februar 2024 13:46)
Najveći navijač limenki i nije nešto omiljen na Zapadu, znate to i sami.
pre 1 godinu
Dok je žvalavi u EL Zvezda neće dobiti A licencu.
pre 1 godinu
Ju ju kakvi grobarski kompleksi, Split izgleda bas boli
(Cirkus, 07. februar 2024 13:54)
Boli vas Istanbul...
pre 1 godinu
Samo da jedan klub osnovan u Zagrebu ne dobije licencu ne treba niko vise
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
(Ana, 07. februar 2024 13:48)
Koju vi istoriju imate? Dobijali ste wild card za EC , a i za EL ste ušli na wild card.Osvojili ste FIBA takmičenje i igrali F4 u sasvim drugačijem formatu EL.Zvezda nikada nije ugašena.Grobarska mantra
pre 1 godinu
Final 4 je od 24. do 26. maja, a ne dva dana kasnije. Premda, ima da slavimo i bićemo pijani do 28.5. KKP
pre 1 godinu
Dok bankomat radi franjevci kao i 2021 preskaču korake da bi došli veštački do mesta koji im ne pripada
pre 1 godinu
Čim su pukli u Aba ligi odma franjevci zakukali za A licencom, prosto zanimljivo
(vidimo sve, 07. februar 2024 13:55)
Jel ste već osvojili Aba ligu ove sezone,kad pre nisam znao,nigde ne piše?
pre 1 godinu
Kao sto je slucaj Mirotic pokazao da su oba kluba drzavni projekat za zabavu masa, tako ce i ova situacija to pokazatati, ili oba ce dobiti ili ni jedan.
Da ne bude "podela" jer su svi glasaci vazni...
(Daulex, 07. februar 2024 14:13)
Tako to funkcioniše samo u univerzumu glava vas koji verujete da je ON svemoćan u Evropi kao što je u Srbiji.
pre 1 godinu
to ce ovako da ide po mom misljenju-partizanu i zvezdi A licenca mozda na 2 godine max a dubaji za uzvrat u ABA ligi,toliko o tome
pre 1 godinu
Ovi su došli da čuju realan plan finansiranja blizanaca u sledeće tri godine, a blizanci kažu: imaćemo sigurice i dojave na kladionicama.....
pre 1 godinu
Jao kakva svadja ,pa vi u Beogradu uopste niste da nekazem sta,,,
pa zar nije lijepo da igra i zvezda i partizan,ja sam veliki Zvezdas do koske i nevolim partizan,ali mora se postovati rival,otkuf jaka zvezda bez derbija, posle i prije utakmice da se druzimo ,sikire u zemlju.
Tezite ka tome da se ponasate normalno i sa postovanjem,glasom da se najacavamo,imam vise utakmica u Beogradu i po celoj Evropi nego vecina sto zivi u BG.
Poz iz Banjaluke.
pre 1 godinu
Ili dati i jednima i drugima ili nikome.
(ISTINA, 7. februar 2024 14:07)
Opcije za licencu su:
- ili nijedan klub
- ili Partizan
- ili i Zvezda i Partizan.
Zvezda da dobije licencu, a Partizan ne to nema šanse ni promil.
pre 1 godinu
Ako Partizan dobije licencu a zvezda ne, Partizan ostaje bez finansija!
pre 1 godinu
treba dići migove ako ne daju A licencu za oba kluba
pre 1 godinu
Samo da jedan klub osnovan u Zagorju ne dobiju licencu, ne mora zvezda
pre 1 godinu
Ni Olimpija (osim jedne sezone), Baskonija ni Zalgiris se nisu proslavili prethodnih sezona pa imaju A licencu. Ne vidim zasto nasa oba kluba ne bi imala istu ili makar B licencu.
(metalstorm, 7. februar 2024 14:06)
E baš se vidi da pratiš košarku. Žalgiris je 2016. godine bi učesnik F4 i zauzeo treće mesto a više puta je bio i učesnik Top 8. Baskonije je takođe više puta bila učesnik Top 8, i mane više uvek je bila vrlo konkurentan učesnik Evrolige.
pre 1 godinu
Realno,oba kluba zasluzuju A licencu,medjutim,ako samo jedan klub moze da je dobije,to je bez dileme kk Partizan,zbog istorije,zbog navijaca,zbog Obradovića,Bodiroge,itd,itd..
pre 1 godinu
Kako se tu ugurala Baskonja nemam pojma?
(321, 07. februar 2024 13:57)
Pa parama
pre 1 godinu
Zašto je Zvezda zaslužila? Večiti fenjeraš...
(Stefan, 07. februar 2024 13:55)
Kakva je vaša zasluga za A licencu? Šta ste postigli?
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
dace bog da vas ponovo vidimo u Evrokupu gde zasluzujete gde ste veštački parama na silu izašli iz njega
Sportski pozdrav i napred Bajern
pre 1 godinu
Nece to moci tako, ako jedan tim dobije Morace da dobije u drugi .
(Zvezdas, 7. februar 2024 13:31)
Znas ti dobro koji tim je blizi licenci, svi vi znate, inace ne bi pisao ovako!
pre 1 godinu
Vidi se da su grobari svi od Franje napravljeni
pre 1 godinu
Evo samo zamislite scenario ako bi jedan tim dobio A licencu a drugi ne? Ko bi mogao da organizuje utakmice u Areni, to bi pre utakmica bio rat na ulicama jer verujem da se oni drugi nikada ne bi mirno i bez nasilja složili sa tim da rival ima licencu a oni ne? Ja procenjujem da bi izbio građanski rat. Znači licence A, B, C ili kakve god bile za oba kluba ili za nikoga. Ja jednostavno ne vidim način da dobije samo jedan? Ovi su pre svega došli zbog tog Dubaija koga hoće da uguraju u ABA a Zvezda i Partizan nisu baš oduševljeni idejom i izgleda da zatežu sa tim pa je ovo svakako prilika da se proba ucenom, u fazonu Dubaji u ABA može, ali ako Zvezda i Partizan dobiju isto licence, u suprotnom nek igraju Tursku, Špansku, Francusku, Nemačku ili Italijansku ligu?
pre 1 godinu
Pa ja stvarno ne znam...ako Partizan kao najtrofejniji, sa punom halom i svim rekordima po gledanosti, milionima navijaca pored TV-a, odlicnom organizacijom, reprezentativnim rezultatima i slavnom istorijom nije zasluzio A licencu...pa ja onda stvarno ne znam ko jeste. Jasno je da para vrti ali ...
pre 1 godinu
Ovo bre došlo neko naopako vreme. Klubovi koji imaju evropske trofeje, toliko učešća na f4, bivši prvaci Evrope, publiku, istoriju, tradiciju, velika imena u svetu košarke, svoje ljude u kući slavnih, skoro pa se izjednačavaju sa nekim amaterskim klubovima bez značaja i uticaja u ovom sportu samo zato što imaju nekog ko im plaća da budu deo toga ,a da tu ne pripadaju. Videla žaba da se konj potkiva... Nisu ni svesni da se rezultati i tradicija zaslužuju, a ne kupuju. Još ih nije sram da se upoređuju sa mnogo boljim od sebe, pa još u svoj toj nemoći i frustraciji vređaju. Strašno. Umesto da budu srećni što su uopšte učesnici i da ćute, oni se još i bune, traže nešto što ne ide uz njihov košarkaški DNK. Pozdrav za sve objektivne ljubitelje sporta.
pre 1 godinu
partizan in.
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
(Ana, 07. februar 2024 13:48)
Mora da se baš razumeš u košrku, a ?
Ugašena 2007. , na to misliš ? Da nisi nešto pomešala ?
pre 1 godinu
Klub koji se jos od vremena Dula bavi prevarama, kradjom, gepekovanjem sudija, neplacanjem poreza, izazivanjem tuca ( Real ) ne bi trebao nikako da dobije licencu a to sto se pozivaju na navijace mogu okaciti macku o rep posto istih nece biti cim krenu porazi. Navijaci rezultata a ne kluba sto je vise puta dokazano.
pre 1 godinu
Evo su kod Savića!
pre 1 godinu
Neće dobiti ni CZ ni Partizan A licencu nikada.
B licencu na 3 godine teško ali možda moguće za jedan klub.
Sledece sezone da li ce oba naša kluba u EL zavisi od finalista i pobednika EK.
pre 1 godinu
Idealni scenario bi bio dobijanje A licence i izlazak iz one exyu gluposti. Samo Srpska liga i EL.
pre 1 godinu
Ju ju kakvi grobarski kompleksi, Split izgleda bas boli
pre 1 godinu
Igokeu u Evrokup
pre 1 godinu
Zvezda je svojim fantastičnim rezultatima u prethodnih deset sezona zaslužila A licencu.. 3 F4 i jedna titula.. uvek konkurentni za krajnje domete... Evroliga bi mnogo dobila sa takvom ekipom koja svake godine pretenduje na najviši plasman..
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
pre 1 godinu
Mislim da je Cz zaista zasluzila vise tu A licencu, red je da se nagrade za 10. 11. 17. 14. 14. i 9.mesto na EL tabeli otkad se promenio format.
pre 1 godinu
Predsednik Dejan Bodiroga i izvršni direktor Paulijus Motejunas, između ostalog, borave u srpskog prestonici.
Da te glava zaboli..
pre 1 godinu
Nije Savićev intervju od pre neki dan bio bez veze...
Zna on nešto što mi ne znamo
pre 1 godinu
Bila bi fora da je dobije samo jedan klub, bilo koji. Haos bi nastao.
pre 1 godinu
Pa to je bilo i prosle godine pa na kraju nista ... Jedino da se da obema ekipa ili nikome
pre 1 godinu
Partizan se nada, ali pitanje je moze li Bodiroga sam to da zavrsi.
Najprije ce biti da niko nece dobiti A licencu, jer cela se London Pariz Dubai i ko zna ko jos.
Jedno negarantovano mjesto za prvaka ABA je puna kapa u ovim okolnostima surovih kapitalistickih pravila.
pre 1 godinu
Ja mislim da je ovde tema Dubai u EL al posto ABA koci Dubai, oni ce mozda i ponuditi Zvezdi i Partizanu tu A licencu.
pre 1 godinu
Igokea je osnovana u Zagrebu, onda treba da odu do Zagorja ako noce da pricaju
pre 1 godinu
U prevodu...ko plati vise...To je sustina razgovora ... Iza Limenih stoji njen najveci navijac,tako da mislim da A licenca stize u Zeleznik
(Bombonjera, 07. februar 2024 13:46)
Mi imamo tako skup tim i tako jak stoji iza nas a onda dodju rezervisti, penzioneri, povredjeni igraci, dokle cete spinovati I lagati toliko?
pre 1 godinu
Čim su pukli u Aba ligi odma franjevci zakukali za A licencom, prosto zanimljivo
pre 1 godinu
Nece to moci tako, ako jedan tim dobije Morace da dobije u drugi .
pre 1 godinu
Pa zna se ko dobija A licencu Partizan .
Željko ,Savić i Bodiroga su bliski prijatelji i neće da rizikuju da Partizan izgubu plasman u evroligu u slučaju da neko drugi osvoji Abba ligu .....posebno sto je moguće da Zvezda uzme Abba ligu zbog prednosti domaćeg terena i publike ......Ovako pritisak će opasti oko Abba lige ......
Partizan dobija A licencu a Zvezda učešće ako osvoji Abba ....
-Partizan je u boljoj poziciji od Zvezde jer lobira Bodiroga a i Zeljkov ugled tu i uticaj a i Partizan ima odličnu podršku navijačku .
Partizan je i bivsi sampion Evrope .
-dobra stvar za Partizan A licenca jer više oko Abba neće morati da se cima .
pre 1 godinu
malo da popricamo reda radi a znamo da od toga nema nista
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
pre 1 godinu
Zašto je Zvezda zaslužila? Večiti fenjeraš...
pre 1 godinu
Kako se tu ugurala Baskonja nemam pojma?
pre 1 godinu
Produzis ugovor sa Zeljkom i dobijes licencu.
Eto koliko je Zeljko!
pre 1 godinu
Partizan će dobiti A licencu 100%
Bilo bi lepo da i Zvezda dobije istu,pa da ova prepucavanja prestanu i da se na terenu vodi jedina borba
pre 1 godinu
Dajte nam makar b na tri godine i nama i grobarima. Da spustimo mali tenzije.
pre 1 godinu
U prevodu...ko plati vise...To je sustina razgovora ... Iza Limenih stoji njen najveci navijac,tako da mislim da A licenca stize u Zeleznik
pre 1 godinu
Treba oba kluba da dobiju A licencu.
Partizan ima istoriju, tradiciju navijace, rezultat, cvrst dobrim delom nezavistan budzet (10M prihoda smao od karata), marketing i najvecu gledanost i na utakmicama i preko TV..
Czv , iako osnovana tek 2011/12 uspela je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Partizana, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Dakle prihvatimo ove cinjenice i udjimo zajedno u visegodisnji dogovor sa EL pa ce samim tim valjda i splasti tenzije crveno belog dela Srbije i njihovih navijaca u trenucima ABA finala. Pri tome mislim i da ce se konacno dozvoliti prenos dodele pehara, ako Partizan osvoji. Valjda ce gostovati i neki objektivniji analiticari od Djurovica i Jakovljevica, valjda ce prestati medijska izmisljena hajka na Ledeja, valjda se nece blatiti Zeljko i valjda c eprestati nasilje nad navijacima Partizana.
sportski pozdrav !
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
pre 1 godinu
Treba oba kluba da dobiju A licencu.
Partizan ima istoriju, tradiciju navijace, rezultat, cvrst dobrim delom nezavistan budzet (10M prihoda smao od karata), marketing i najvecu gledanost i na utakmicama i preko TV..
Czv , iako osnovana tek 2011/12 uspela je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Partizana, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Dakle prihvatimo ove cinjenice i udjimo zajedno u visegodisnji dogovor sa EL pa ce samim tim valjda i splasti tenzije crveno belog dela Srbije i njihovih navijaca u trenucima ABA finala. Pri tome mislim i da ce se konacno dozvoliti prenos dodele pehara, ako Partizan osvoji. Valjda ce gostovati i neki objektivniji analiticari od Djurovica i Jakovljevica, valjda ce prestati medijska izmisljena hajka na Ledeja, valjda se nece blatiti Zeljko i valjda c eprestati nasilje nad navijacima Partizana.
sportski pozdrav !
pre 1 godinu
Bila bi fora da je dobije samo jedan klub, bilo koji. Haos bi nastao.
pre 1 godinu
Dajte nam makar b na tri godine i nama i grobarima. Da spustimo mali tenzije.
pre 1 godinu
Nije Savićev intervju od pre neki dan bio bez veze...
Zna on nešto što mi ne znamo
pre 1 godinu
Produzis ugovor sa Zeljkom i dobijes licencu.
Eto koliko je Zeljko!
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
pre 1 godinu
Ja mislim da je ovde tema Dubai u EL al posto ABA koci Dubai, oni ce mozda i ponuditi Zvezdi i Partizanu tu A licencu.
pre 1 godinu
Idealni scenario bi bio dobijanje A licence i izlazak iz one exyu gluposti. Samo Srpska liga i EL.
pre 1 godinu
Ju ju kakvi grobarski kompleksi, Split izgleda bas boli
pre 1 godinu
Zašto je Zvezda zaslužila? Večiti fenjeraš...
pre 1 godinu
dace bog da vas ponovo vidimo u Evrokupu gde zasluzujete gde ste veštački parama na silu izašli iz njega
Sportski pozdrav i napred Bajern
(Daće bog, 07. februar 2024 14:13)
A kako ste vi došli od EL? Brdo bara od 2011, plus 3x ste ušli u EL umesto nekog...pritom rezultati rekrativni.
pre 1 godinu
Pa zna se ko dobija A licencu Partizan .
Željko ,Savić i Bodiroga su bliski prijatelji i neće da rizikuju da Partizan izgubu plasman u evroligu u slučaju da neko drugi osvoji Abba ligu .....posebno sto je moguće da Zvezda uzme Abba ligu zbog prednosti domaćeg terena i publike ......Ovako pritisak će opasti oko Abba lige ......
Partizan dobija A licencu a Zvezda učešće ako osvoji Abba ....
-Partizan je u boljoj poziciji od Zvezde jer lobira Bodiroga a i Zeljkov ugled tu i uticaj a i Partizan ima odličnu podršku navijačku .
Partizan je i bivsi sampion Evrope .
-dobra stvar za Partizan A licenca jer više oko Abba neće morati da se cima .
pre 1 godinu
Ju ju kakvi grobarski kompleksi, Split izgleda bas boli
(Cirkus, 07. februar 2024 13:54)
Boli vas Istanbul...
pre 1 godinu
Čim su pukli u Aba ligi odma franjevci zakukali za A licencom, prosto zanimljivo
(vidimo sve, 07. februar 2024 13:55)
Jel ste već osvojili Aba ligu ove sezone,kad pre nisam znao,nigde ne piše?
pre 1 godinu
Evo samo zamislite scenario ako bi jedan tim dobio A licencu a drugi ne? Ko bi mogao da organizuje utakmice u Areni, to bi pre utakmica bio rat na ulicama jer verujem da se oni drugi nikada ne bi mirno i bez nasilja složili sa tim da rival ima licencu a oni ne? Ja procenjujem da bi izbio građanski rat. Znači licence A, B, C ili kakve god bile za oba kluba ili za nikoga. Ja jednostavno ne vidim način da dobije samo jedan? Ovi su pre svega došli zbog tog Dubaija koga hoće da uguraju u ABA a Zvezda i Partizan nisu baš oduševljeni idejom i izgleda da zatežu sa tim pa je ovo svakako prilika da se proba ucenom, u fazonu Dubaji u ABA može, ali ako Zvezda i Partizan dobiju isto licence, u suprotnom nek igraju Tursku, Špansku, Francusku, Nemačku ili Italijansku ligu?
pre 1 godinu
Zvezda je svojim fantastičnim rezultatima u prethodnih deset sezona zaslužila A licencu.. 3 F4 i jedna titula.. uvek konkurentni za krajnje domete... Evroliga bi mnogo dobila sa takvom ekipom koja svake godine pretenduje na najviši plasman..
pre 1 godinu
Kako se tu ugurala Baskonja nemam pojma?
pre 1 godinu
Mislim da je Cz zaista zasluzila vise tu A licencu, red je da se nagrade za 10. 11. 17. 14. 14. i 9.mesto na EL tabeli otkad se promenio format.
pre 1 godinu
Čim su pukli u Aba ligi odma franjevci zakukali za A licencom, prosto zanimljivo
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
Па који онда српски клуб? Мега?
pre 1 godinu
Partizan će dobiti A licencu 100%
Bilo bi lepo da i Zvezda dobije istu,pa da ova prepucavanja prestanu i da se na terenu vodi jedina borba
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
(Ana, 07. februar 2024 13:48)
Ako gledamo istoriju, onda licence pre vas zaslužuju Riga, Split i Cibona jer imaju više titula prvaka Evrope! Vaša istorija je počela mnogo kasnije od Zvezde, pozdrav!
pre 1 godinu
Realno,oba kluba zasluzuju A licencu,medjutim,ako samo jedan klub moze da je dobije,to je bez dileme kk Partizan,zbog istorije,zbog navijaca,zbog Obradovića,Bodiroge,itd,itd..
pre 1 godinu
Pa ja stvarno ne znam...ako Partizan kao najtrofejniji, sa punom halom i svim rekordima po gledanosti, milionima navijaca pored TV-a, odlicnom organizacijom, reprezentativnim rezultatima i slavnom istorijom nije zasluzio A licencu...pa ja onda stvarno ne znam ko jeste. Jasno je da para vrti ali ...
pre 1 godinu
Split do ponedeljka nije punih 27 godina pobedio Partizana i pored toga jos uvek ima bolji medjusobni skor...Dakle, od 1996. godine Partizan pobedjuje i jos uvek ima losiji skor...Toliko od samoproglasenoj instituciji...sva vasa istorija je u periodu gepekovanja sudija i Duska Vujosevica...
pre 1 godinu
Došli da ih obaveste da Dubai dobija licencu i da ne smetaju prijemu istog u ABA ligu...
pre 1 godinu
Ja bi dao Splitu A licencu.
Ipak je to trenutačno najbolji hrvatski klub, trostruki evropski prvak a dokazao je to i u međusobnom duelu sa drugim hrvatskim predstavnikom prekjuče.
pre 1 godinu
Nece to moci tako, ako jedan tim dobije Morace da dobije u drugi .
(Zvezdas, 7. februar 2024 13:31)
Znas ti dobro koji tim je blizi licenci, svi vi znate, inace ne bi pisao ovako!
pre 1 godinu
Evo su kod Savića!
pre 1 godinu
Treba oba kluba da dobiju A licencu.
Zvezda ima istoriju, tradiciju dugogodisnjeg igranje EL unazad 10 +godina, navijace o kojima se uvek prica, rezultate, nezavistan budzet (10M prihoda smao od karata), marketing i najvecu gledanost i na utakmicama i preko TV..
Partizan, iako visoko poguran od drzave tek 2021/22 uspeo je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Zvezde, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Dakle prihvatimo ove cinjenice i udjimo zajedno u visegodisnji dogovor sa EL pa ce samim tim valjda i splasti tenzije crno belog dela Srbije i njihovih navijaca u trenucima ABA finala. Pri tome mislim i da ce se konacno dozvoliti da im se vidi tacan budzet, a ne da predsednik izjavljuje da je Panter placen novcima van budzeta. To me plasi za A licencu. Valjda ce biti i neki objektivnije emisije od Tegeltije i Pantica, valjda ce prestati medijska izmisljena hajka od strane partizana i vrsenje prljavih prituzbi euroligi (npr Campazzo), valjda se nece blatiti Covic cak i kad ne igraju protiv Zvezde i valjda c eprestati nasilje nad navijacima Zvezde.
sportski pozdrav !
(Realno CZV ;), 07. februar 2024 14:37)
A joj ,sve si promašio . Ne verujem da verujes u ovo sto si napisao.
pre 1 godinu
U prevodu...ko plati vise...To je sustina razgovora ... Iza Limenih stoji njen najveci navijac,tako da mislim da A licenca stize u Zeleznik
(Bombonjera, 07. februar 2024 13:46)
Mi imamo tako skup tim i tako jak stoji iza nas a onda dodju rezervisti, penzioneri, povredjeni igraci, dokle cete spinovati I lagati toliko?
pre 1 godinu
Samo 1 pitanje imam, zasto se pretpostavlja da je Bodiroga grobar i da pomaze Partizanu? Covek nikad nije igrao za nas klub, otisao u Stefanel sa 16 god kod Tanjevica.
To se ne zna, a po zaslugama, trebala bi oba kluba dobiti, ako ne, Partizan A, a CZ bar na 3 god (B licencu) jer su u donjem domu zadnjih 10 god. Imali su 1 top 9 sezonu i to je to.
U svakom slucaju oba kluba zasluzuju vise od Albe i tako tih.
pre 1 godinu
Predsednik Dejan Bodiroga i izvršni direktor Paulijus Motejunas, između ostalog, borave u srpskog prestonici.
Da te glava zaboli..
pre 1 godinu
Igokeu u Evrokup
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
Pa koji onda? Ostali srpski klubovi ne igraju EL.
pre 1 godinu
Ili dati i jednima i drugima ili nikome.
(ISTINA, 7. februar 2024 14:07)
Opcije za licencu su:
- ili nijedan klub
- ili Partizan
- ili i Zvezda i Partizan.
Zvezda da dobije licencu, a Partizan ne to nema šanse ni promil.
pre 1 godinu
Ni Olimpija (osim jedne sezone), Baskonija ni Zalgiris se nisu proslavili prethodnih sezona pa imaju A licencu. Ne vidim zasto nasa oba kluba ne bi imala istu ili makar B licencu.
(metalstorm, 7. februar 2024 14:06)
E baš se vidi da pratiš košarku. Žalgiris je 2016. godine bi učesnik F4 i zauzeo treće mesto a više puta je bio i učesnik Top 8. Baskonije je takođe više puta bila učesnik Top 8, i mane više uvek je bila vrlo konkurentan učesnik Evrolige.
pre 1 godinu
Ovo bre došlo neko naopako vreme. Klubovi koji imaju evropske trofeje, toliko učešća na f4, bivši prvaci Evrope, publiku, istoriju, tradiciju, velika imena u svetu košarke, svoje ljude u kući slavnih, skoro pa se izjednačavaju sa nekim amaterskim klubovima bez značaja i uticaja u ovom sportu samo zato što imaju nekog ko im plaća da budu deo toga ,a da tu ne pripadaju. Videla žaba da se konj potkiva... Nisu ni svesni da se rezultati i tradicija zaslužuju, a ne kupuju. Još ih nije sram da se upoređuju sa mnogo boljim od sebe, pa još u svoj toj nemoći i frustraciji vređaju. Strašno. Umesto da budu srećni što su uopšte učesnici i da ćute, oni se još i bune, traže nešto što ne ide uz njihov košarkaški DNK. Pozdrav za sve objektivne ljubitelje sporta.
pre 1 godinu
partizan in.
pre 1 godinu
Kao sto je slucaj Mirotic pokazao da su oba kluba drzavni projekat za zabavu masa, tako ce i ova situacija to pokazatati, ili oba ce dobiti ili ni jedan.
Da ne bude "podela" jer su svi glasaci vazni...
pre 1 godinu
Nece to moci tako, ako jedan tim dobije Morace da dobije u drugi .
(Zvezdas, 07. februar 2024 13:31)
Hahahaa naviklo to da otima . Da je situacija obrnuta ne bi se ti ovako busao u grudi junačke . Nismo isti
(Sasa, 7. februar 2024 15:02)
Nismo isti,vama je Zvezda na prvom mestu iako navijate za Partizan...draze vam je da Zvezda ne dobije nego da je vi dobijete
pre 1 godinu
Momak,teške su tvoje muke!!!! Toliko mi te žao,da ću morati da večeram....a imao sam nameru da do ujutro ništa ne jedem...
Blago Vama FMP i Radnički N.Sad..
Baš Vam zavidim,pre svega na trenutnoj legendi,koja Vam je toliko nade davala od kada Vaš stari klub odvela u stečaj,svake godine sve više Vam obećava!!! Ove sezone Vam je obećan F4,to je pravi gazda!!! Uživajte u obećanjima!!!
Nas ostavite da se patimo sa našim legendama na čelu sa Željkom!!!
Mi ćemo da navijamo i u pobedama i u porazima kao i uvek!!!
(MJS, 7. februar 2024 18:12)
Koju ste to legende vi strvorili iz svoje skole, a da ga niste doveli sa 18-20 godina kao mladog, perspektivnog igraca, sa vec minimum jednom sernoriskom sezonom u CV-ju? Divac, Danilovic, Dalipagic, Kicanovic, ZOC, Vujanic, Tomasevic, Rebraca, Grbovic, Paspalj, to su sve produkti drugih skola, koje ste vi doveli naknadno. Cak ni Bogdan nije iz Partizanove skole. Od legendi srpske kosarke, mislim da ste jedino Krstica stvorili. Cak je i Sale Djordjevic produkt Radnickog.
pre 1 godinu
malo da popricamo reda radi a znamo da od toga nema nista
pre 1 godinu
Igokea je osnovana u Zagrebu, onda treba da odu do Zagorja ako noce da pricaju
pre 1 godinu
Zašto je Zvezda zaslužila? Večiti fenjeraš...
(Stefan, 07. februar 2024 13:55)
Kakva je vaša zasluga za A licencu? Šta ste postigli?
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
Samo kada bi znali koliko ispadate smešni i jadni
pre 1 godinu
Ja bi dao Splitu A licencu.
(Domagoj, 07. februar 2024 15:53
druže, nije priča o tome za koji klub ti navijaš da on dobije licencu, postoje standardi za učešće u EL, minimum 10 miliona budžeta i hala sa minimum 7000 mesta, infrastruktura, tržište, posećanost utakmica.... mnogo toga a ne samo tvoja želja kao Splićanina...
pre 1 godinu
Mi imamo našeg boga on se zove Bodiroga.
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
(Ana, 07. februar 2024 13:48)
Koju vi istoriju imate? Dobijali ste wild card za EC , a i za EL ste ušli na wild card.Osvojili ste FIBA takmičenje i igrali F4 u sasvim drugačijem formatu EL.Zvezda nikada nije ugašena.Grobarska mantra
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
Sta bi vi bez vašeg kompleksa
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
(Ana
Po čemu to laktaši zaslužuju A licencu? Možda po tome što je vaša istorija počela neku godinu pre nas(2006/7g.)!
Osim toga, kada već pominješ isoriju, valjda si videla baš skoro kada ste igrali protiv Splita i izgubili, da iako 27 godina pobedjujete Split, da i dalje imate negativan skor protiv njih!!!!! To ti valjda dokazuje kakva ste vi "imstitucija" i koliko ste bili istorijski značajni u ligi ex.Jugoslavije koja je trajala 45-46 godina!!! Pitanje je da li imate pozitivan skor sa iti jednom ozbiljnim klubom exJu. Možda sa drugoligašima, to da.
pre 1 godinu
Da bi prekinuli sva nagadjanja ko je kad osnovan evo sta su pisale novine 2007. g.
17.08.2007. | 14:05
Partizan i Igokea postali jedan klub!
Košarkaški klubovi Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su u petak ugovor kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama.
Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima nositi natpise "Partizan Igokea" i "Igokea Partizan", imaće zajednički Upravni odbor, zajedničke prostorije, a u planu je i izgradnja hale.
Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik.
"Celo sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, rekao je Danilović.
Na pitanje novinara kada će Partizan prvi put gostovati u Republici Srpskoj, Danilović je odgovorio da se to više ne može nazvati "gostovanjem".
"Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub".
Posebno je upecatljiva poslednja recenica legende partizana, kome verovati ako ne njemu.
pre 1 godinu
Zašto su Jugosloveni tako jadni i iskomopleksirani na ovoj vesti, ko ih je taknuo da sire mržnju na ovoj vesti
pre 1 godinu
Dok je žvalavi u EL Zvezda neće dobiti A licencu.
pre 1 godinu
Auuu koliki grobarske pakosti na ovoj vesti, nema sta zaista nema nista gore od vas...
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
dace bog da vas ponovo vidimo u Evrokupu gde zasluzujete gde ste veštački parama na silu izašli iz njega
Sportski pozdrav i napred Bajern
pre 1 godinu
Kad sam pročitao naslov, prva pomisao mi je bila da bi bilo ok da oba kluba dobiju, koliko god ne podnosim Partizan.
Čitajući komentare, veoma brzo sam se vratio u normalu. Znači, A licenca samo Zvezdi.
Ako se to desi i ako grobari izvise, slaviću taj dan kao rođendan.
(Predrag, 07. februar 2024 17:28)
Slazem se sa tim sto si rekao, samo ne znam kako ce komsinica da dobije a Partizan ne.
pre 1 godinu
Dajte nam makar b na tri godine i nama i grobarima. Da spustimo mali tenzije.
(duledudule, 07. februar 2024 13:43)
Voleo bih da delim tvoj optimizam, ali nema to veze sa spustanjem tenzija. Potrebno je da klubove vode iskreni zaljubljenici, legende i ljudske gromade. A ima ih koliko hoces. Tada ce prestati tenzije.
pre 1 godinu
Pa to je bilo i prosle godine pa na kraju nista ... Jedino da se da obema ekipa ili nikome
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
to ste vi, odma po kompleksima, Ej takve vas znamo, zato daj bože da vas i sutra Bajern ugasi
pre 1 godinu
to ce ovako da ide po mom misljenju-partizanu i zvezdi A licenca mozda na 2 godine max a dubaji za uzvrat u ABA ligi,toliko o tome
pre 1 godinu
Ja mislim da je ovde tema Dubai u EL al posto ABA koci Dubai, oni ce mozda i ponuditi Zvezdi i Partizanu tu A licencu.
(radomir, 07. februar 2024 13:38)
Tačno, bravo!
pre 1 godinu
Znas ti dobro koji tim je blizi licenci, svi vi znate, inace ne bi pisao ovako!
(Dileja, 07. februar 2024 14:22)
Blizi je jer se i A licenca dobija marifetlucima po principu "znam te dobri druze, znas me, aj nam sredi to nasi smo". Tako ste i ugurani u evroligu.
pre 1 godinu
Nece to moci tako, ako jedan tim dobije Morace da dobije u drugi .
(Zvezdas, 07. februar 2024 13:31)
Hahahaa naviklo to da otima . Da je situacija obrnuta ne bi se ti ovako busao u grudi junačke . Nismo isti
pre 1 godinu
Ovi su došli da čuju realan plan finansiranja blizanaca u sledeće tri godine, a blizanci kažu: imaćemo sigurice i dojave na kladionicama.....
pre 1 godinu
Kao sto je slucaj Mirotic pokazao da su oba kluba drzavni projekat za zabavu masa, tako ce i ova situacija to pokazatati, ili oba ce dobiti ili ni jedan.
Da ne bude "podela" jer su svi glasaci vazni...
(Daulex, 07. februar 2024 14:13)
Tako to funkcioniše samo u univerzumu glava vas koji verujete da je ON svemoćan u Evropi kao što je u Srbiji.
pre 1 godinu
Samo da jedan klub osnovan u Zagrebu ne dobije licencu ne treba niko vise
(Molim boga, 07. februar 2024 14:01)
Ne brini, Cibona trenutno nije u igri za EL...
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
(Ana, 07. februar 2024 13:48)
Mora da se baš razumeš u košrku, a ?
Ugašena 2007. , na to misliš ? Da nisi nešto pomešala ?
pre 1 godinu
Ako Partizan dobije licencu a zvezda ne, Partizan ostaje bez finansija!
pre 1 godinu
Jao kakva svadja ,pa vi u Beogradu uopste niste da nekazem sta,,,
pa zar nije lijepo da igra i zvezda i partizan,ja sam veliki Zvezdas do koske i nevolim partizan,ali mora se postovati rival,otkuf jaka zvezda bez derbija, posle i prije utakmice da se druzimo ,sikire u zemlju.
Tezite ka tome da se ponasate normalno i sa postovanjem,glasom da se najacavamo,imam vise utakmica u Beogradu i po celoj Evropi nego vecina sto zivi u BG.
Poz iz Banjaluke.
pre 1 godinu
Treba oba kluba da dobiju A licencu.
Zvezda ima istoriju, tradiciju dugogodisnjeg igranje EL unazad 10 +godina, navijace o kojima se uvek prica, rezultate, nezavistan budzet (10M prihoda smao od karata), marketing i najvecu gledanost i na utakmicama i preko TV..
Partizan, iako visoko poguran od drzave tek 2021/22 uspeo je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Zvezde, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Dakle prihvatimo ove cinjenice i udjimo zajedno u visegodisnji dogovor sa EL pa ce samim tim valjda i splasti tenzije crno belog dela Srbije i njihovih navijaca u trenucima ABA finala. Pri tome mislim i da ce se konacno dozvoliti da im se vidi tacan budzet, a ne da predsednik izjavljuje da je Panter placen novcima van budzeta. To me plasi za A licencu. Valjda ce biti i neki objektivnije emisije od Tegeltije i Pantica, valjda ce prestati medijska izmisljena hajka od strane partizana i vrsenje prljavih prituzbi euroligi (npr Campazzo), valjda se nece blatiti Covic cak i kad ne igraju protiv Zvezde i valjda c eprestati nasilje nad navijacima Zvezde.
sportski pozdrav !
pre 1 godinu
Czv , iako osnovana tek 2011/12 uspela je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Partizana, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Ako smo osnovani 2011 zašto onda govorite kako nam je država oprostila i skinula dug? pa čiji je onda to dug? odlučite se jel smo osnovani 2011 ili nam je orposten dug
pre 1 godinu
@Istina
Boli vas Bari!
pre 1 godinu
KK PARTIZAN!
pre 1 godinu
Ni Olimpija (osim jedne sezone), Baskonija ni Zalgiris se nisu proslavili prethodnih sezona pa imaju A licencu. Ne vidim zasto nasa oba kluba ne bi imala istu ili makar B licencu.
pre 1 godinu
A kako ste vi došli od EL? Brdo bara od 2011, plus 3x ste ušli u EL umesto nekog...pritom rezultati rekrativni.
(Logs, 07. februar 2024 15:11)
Pogledaj tim zvezde koji je ušao u EL 2014, a pogledaj vas, Razlika u budžetu je nebo i zemlja
pre 1 godinu
Czv , iako osnovana tek 2011/12 uspela je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Partizana, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Ako smo osnovani 2011 zašto onda govorite kako nam je država oprostila i skinula dug? pa čiji je onda to dug
pre 1 godinu
Nece to moci tako, ako jedan tim dobije Morace da dobije u drugi .
pre 1 godinu
Evo samo zamislite scenario ako bi jedan tim dobio A licencu a drugi ne? Ko bi mogao da organizuje utakmice u Areni, to bi pre utakmica bio rat na ulicama jer verujem da se oni drugi nikada ne bi mirno i bez nasilja složili sa tim da rival ima licencu a oni ne? Ja procenjujem da bi izbio građanski rat. Znači licence A, B, C ili kakve god bile za oba kluba ili za nikoga. Ja jednostavno ne vidim način da dobije samo jedan? Ovi su pre svega došli zbog tog Dubaija koga hoće da uguraju u ABA a Zvezda i Partizan nisu baš oduševljeni idejom i izgleda da zatežu sa tim pa je ovo svakako prilika da se proba ucenom, u fazonu Dubaji u ABA može, ali ako Zvezda i Partizan dobiju isto licence, u suprotnom nek igraju Tursku, Špansku, Francusku, Nemačku ili Italijansku ligu?
(Džoni, 07. februar 2024 14:39)
Rat bi trajao sve dok prvi put policija ne pohapsi i polomi rebra idiotima.
Onda bi se kao popisani sakrili u mišje rupe.
pre 1 godinu
U prevodu...ko plati vise...To je sustina razgovora ... Iza Limenih stoji njen najveci navijac,tako da mislim da A licenca stize u Zeleznik
pre 1 godinu
Kad sam pročitao naslov, prva pomisao mi je bila da bi bilo ok da oba kluba dobiju, koliko god ne podnosim Partizan.
Čitajući komentare, veoma brzo sam se vratio u normalu. Znači, A licenca samo Zvezdi.
Ako se to desi i ako grobari izvise, slaviću taj dan kao rođendan.
pre 1 godinu
Klub koji se jos od vremena Dula bavi prevarama, kradjom, gepekovanjem sudija, neplacanjem poreza, izazivanjem tuca ( Real ) ne bi trebao nikako da dobije licencu a to sto se pozivaju na navijace mogu okaciti macku o rep posto istih nece biti cim krenu porazi. Navijaci rezultata a ne kluba sto je vise puta dokazano.
pre 1 godinu
Kako se tu ugurala Baskonja nemam pojma?
(321, 07. februar 2024 13:57)
Pa parama
pre 1 godinu
Pošto dotični mag uspeva da izboksuje da mu se objave ne komentarišu - da mu poručim ovde. Brate, i ti imaš dušu, pa zato i pokušavam krajnim naporom da te oslovim sa brate - ali tvoji nastupi, cinizam, pod*badanja i niski udarci, toliko mi otežavaju da Zvezdu više gledam kroz zdravo rivalstvo, da mi se sve više omakne rečenica: "Hajde više crkni". Toliko smrada širiš, da ni veštačka inteligencija ne može da smisli toliko dobar uređaj da taj smrad neutrališe. Ako si već rešio da budeš takav do kraja života, idi odseli se u dimenziju X, verujem da će te tamo dočekati širokih ruku... Dosta te je više bilo!
pre 1 godinu
Nije Savićev intervju od pre neki dan bio bez veze...
Zna on nešto što mi ne znamo
(Stublici3434, 07. februar 2024 13:44)
Nije ovo prvi put da se o toj famoznoj A licenci diskutuje.
Svaki put se priča o tome kako je mi tobože "zaslužujemo" iz ovog ili onog razloga, ali nikako ljudi da shvate da se ta licenca ne dobija po zasluzi.
pre 1 godinu
treba dići migove ako ne daju A licencu za oba kluba
pre 1 godinu
Hahahaa naviklo to da otima . Da je situacija obrnuta ne bi se ti ovako busao u grudi junačke . Nismo isti
(Sasa, 7. februar 2024 15:02)
Nismo isti,vama je Zvezda na prvom mestu iako navijate za Partizan...draze vam je da Zvezda ne dobije nego da je vi dobijete
(macconi, 07. februar 2024 15:30)
Kako si se samo prepoznao . Ja nisam napisao ime kluba na koji se odnosi , ali si sve lepo prepoznao .
Hahahaa stvarno nismo isti
pre 1 godinu
Partizanu A, zvezdi može samo C licenca ako postoji.
pre 1 godinu
Partizanu A, zvezdi može samo C licenca ako postoji.
pre 1 godinu
Čime zaslužuju pre nas Baskonija i Zalgiris
pre 1 godinu
Мјс), Свашта може човек да прочита али баку твоју глупост нисам мого замислити. Причаш о стечају а незнаш Ништа . Прво звезда није била у стечају него да неби пошла у стечај звезда је прихватила упр за репрограм дуга и тако је било за пет година дуг је враћен и упр је реко да је звезда свој дуг вратила. Друго звезда никад није мењала име уђи на Гугл па погледај али твојој глупости нема краја. Кажеш легенде које ви имате легенде да су поникли у Партизану па можда једино Крстић остали су сви дошли. Кићановић из боца Далипагић из Мостара Дивац био прво слоги па потписо приступницу звезди одрадио целе припреме са звездом па кад је дошо из Аустралије са припрема војна фунта га отела Партизану. Ребрача дошо Даниловић дошо Ђорђевић Звездино дете Вујанић Звездино дете Томашевић Звездино дете Паспаљ дошо из Пљеваља Дробњак дошо Перовић дошо Павловић дошо. Значи ни један од ови наведени ни је Партизан изнедрио него дошли афирмисани кошаркаши. Чуј звезда лично звезда створила те легенде Аца Николић Шапер Попвић Станковић Геца Жеравица калаберг срајиновића Капичић Славнић Симоновић Вучинић Јовашевић Живковић богосавев Јовановић Јанковић Обрадовић авдија Ракочевића стариј и млађи Стојаковић Радмановић Прелевић Тарлаћ то је све у звезди поникло. Па твој Партизан је променио име у Партизан игокеју. 17 Августа 2008 године дали то незнаш знаш али знам да ти је тешко а нађи било где да пише да звезда мењала име па нема толико о твом знању
pre 1 godinu
Partizan se nada, ali pitanje je moze li Bodiroga sam to da zavrsi.
Najprije ce biti da niko nece dobiti A licencu, jer cela se London Pariz Dubai i ko zna ko jos.
Jedno negarantovano mjesto za prvaka ABA je puna kapa u ovim okolnostima surovih kapitalistickih pravila.
pre 1 godinu
Vidi se da su grobari svi od Franje napravljeni
pre 1 godinu
Pošteno govoreći nijedan naš klub ne može da garantuje stabilnost finansiranja na duži rok a to je osnov za dobijanje A licence. Trenutno imaju novac ali niko ne zna šta će biti sledeće sezone. Meni deluje da će izbacivanje jednog našeg kluba iz EL biti samo uvod za brzo izbacivanje i drugog tima iz Srbije. Možda bi njihovo mesto mogao da zauzme neko iz UAE i Londona na primer. Moguć je i povratak ruskih ekipa a Turska traži mesto za još jednog predstavnika. Novac i tržište su presudni u današnjem svetu tako i u košarci. A licenca za klubove iz Srbije ne deluje izgledno u ovom momentu.
pre 1 godinu
Samo da jedan klub osnovan u Zagrebu ne dobije licencu ne treba niko vise
pre 1 godinu
Ako uopste planiraju da daju nekom našem klubu A licencu, sta mislite ko ce to biti?
pre 1 godinu
Final 4 je od 24. do 26. maja, a ne dva dana kasnije. Premda, ima da slavimo i bićemo pijani do 28.5. KKP
pre 1 godinu
Naravno i sutra naveče gledaju utakmicu u prepunoj Areni i najbolju atmosferu na Svetu što se košarke tiče.Kao Grobar želim Partitsnu a i Zvezdi,da dobiju A licencu.Samo neznam ki če se onda paliti na Aba ligu još manje na Kls???
pre 1 godinu
kakav trip sa ovim bivsi sampion. nema to veze isto kao sto u fudbalu zvezda nije mogla do ls dok se nisu izborili na terenu.
situacija je sledeca kod oba tima.
partizan: zoc ima ugovor do kraja sezone, da li ce ostati je misterija, imaju budzet srednje klase za el, arena rasprodata, atmosfera top, ali igracki kadar ugrozen istecima ugovora, i najvece pitanje da li ce i dalje vlast da daje ako ode zoc
zvezda: ima ok trenera, budzet osrednji za el, arena puna, atmosfera top, igracki kadar rasulo, osim par igraca, covic na kraju sezone odlazi, dolazi druga uprava, i pitanje svih pitanja da li ce imati budzet da dovede bar 3 top igraca.
a licenca ugrozena parama sa zapada i arabije, realnija je b licenca za oba kluba.
voleo bi da oba dobiju a licencu, to bi svakako diglo kosarku na visi nivo, jedino sto bi tada aba liga izgubila smisao.
po mom nekom misljenju moguce da osvajac abe dobije sigurno mesto je najrealnija prica, ipak dubai, pariz i london nude mnogo love da igraju.
nazalost je tako, niko ne postuje navijanje, a arena je, mislim druga po velicini hala u el i uvek je puna.
pre 1 godinu
Skorpion, 07. februar 2024 17:34)
Momak,teške su tvoje muke!!!! Toliko mi te žao,da ću morati da večeram....a imao sam nameru da do ujutro ništa ne jedem...
Blago Vama FMP i Radnički N.Sad..
Baš Vam zavidim,pre svega na trenutnoj legendi,koja Vam je toliko nade davala od kada Vaš stari klub odvela u stečaj,svake godine sve više Vam obećava!!! Ove sezone Vam je obećan F4,to je pravi gazda!!! Uživajte u obećanjima!!!
Nas ostavite da se patimo sa našim legendama na čelu sa Željkom!!!
Mi ćemo da navijamo i u pobedama i u porazima kao i uvek!!!
pre 1 godinu
A licenca za srpske klubove u Evroligi bi bio u interesu Evropske kosarke. Sve ostalo je suprotno sportu.
pre 1 godinu
Samo da jedan klub osnovan u Zagorju ne dobiju licencu, ne mora zvezda
pre 1 godinu
dubai, pariz i london nude mnogo love da igraju.
nazalost je tako, niko ne postuje navijanje, a arena je, mislim druga po velicini hala u el i uvek je puna.
(koMandos, 07. februar 2024 14:49
Da Pariz i London nude brdo para već bi igrali EL. Pricu o Londonu i Parizu slušamo 10 godina...
Dubai je nesto drugo...oni bi odmah sve...i što je najgore imali bi I punu halu i top igrace.
Pariz i London ako udju ne verujem da će biti bolji od Asvela npr. Pritom Asvel, Monako, Pariz sve iz Francuske....mislis da Grci i Turci nece tražiti 3eg predstavnika za svoju državu ako već FRA ima tri.
Nije to bas tako jednostavno.
pre 1 godinu
Тешко ће А лиценце имати француски Париз, Асвел, и Монако, а да Турци и Грци имају само по два представника, нема шансе да буде тако а није ни реално. Ове године из ЕЛ испада Валенсија јер је преко Еврокупа ушла пре две сезоне, а претходне првак Еврокупа није хтео у ЕЛ па је Валенсија остала, а ове неће одустати. И онда, АКО одлуче да убаце Дубаи, реално је да само првак АБА игра ЕЛ, колико год се ми бусали и маштали да оба вечита ривала добију лиценце. Ако се одложи та суманута идеја са Дубаијем, онда можемо очекивати вечите у ЕЛ и наредне сезоне.
pre 1 godinu
Neće dobiti ni CZ ni Partizan A licencu nikada.
B licencu na 3 godine teško ali možda moguće za jedan klub.
Sledece sezone da li ce oba naša kluba u EL zavisi od finalista i pobednika EK.
pre 1 godinu
U prevodu...ko plati vise...To je sustina razgovora ... Iza Limenih stoji njen najveci navijac,tako da mislim da A licenca stize u Zeleznik
(Bombonjera, 7. februar 2024 13:46)
Najveći navijač limenki i nije nešto omiljen na Zapadu, znate to i sami.
pre 1 godinu
zvezdi treba dati tu licencu i u kosarci i u fudbalu,nikad zadnjih godina mi nije bilo interesantnije ih gledati...
pre 1 godinu
Ili dati i jednima i drugima ili nikome.
pre 1 godinu
Dok bankomat radi franjevci kao i 2021 preskaču korake da bi došli veštački do mesta koji im ne pripada
pre 1 godinu
ako ovi klubovi imajuju A licencu,kako i čemu Bajern, Alba,Monako ,Asvel...svake godine sigurni učesnici?
pre 1 godinu
Zapad..
Pa ti nam reči koji je skor,možeš svašta da napišeš.
Reči nam koji je skor...čekam.
A mogao bih i zvezdu tu da ubacis.
pre 1 godinu
ako imaš petlju, ako imaš herca...,ispred M a iza dža.Do sutra javi da li si shvatio.
pre 1 godinu
Који су критеријуми за лиценцу, зна ли се шта?
pre 1 godinu
Волео бих да се лепо одвојимо и од АБА лиге и од прозападне Евролиге и да унапредимо српску лигу и можда неки савез са браћом Русима.
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
pre 1 godinu
Treba oba kluba da dobiju A licencu.
Partizan ima istoriju, tradiciju navijace, rezultat, cvrst dobrim delom nezavistan budzet (10M prihoda smao od karata), marketing i najvecu gledanost i na utakmicama i preko TV..
Czv , iako osnovana tek 2011/12 uspela je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Partizana, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Dakle prihvatimo ove cinjenice i udjimo zajedno u visegodisnji dogovor sa EL pa ce samim tim valjda i splasti tenzije crveno belog dela Srbije i njihovih navijaca u trenucima ABA finala. Pri tome mislim i da ce se konacno dozvoliti prenos dodele pehara, ako Partizan osvoji. Valjda ce gostovati i neki objektivniji analiticari od Djurovica i Jakovljevica, valjda ce prestati medijska izmisljena hajka na Ledeja, valjda se nece blatiti Zeljko i valjda c eprestati nasilje nad navijacima Partizana.
sportski pozdrav !
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
pre 1 godinu
Zašto je Zvezda zaslužila? Večiti fenjeraš...
pre 1 godinu
Čim su pukli u Aba ligi odma franjevci zakukali za A licencom, prosto zanimljivo
pre 1 godinu
Ju ju kakvi grobarski kompleksi, Split izgleda bas boli
pre 1 godinu
Produzis ugovor sa Zeljkom i dobijes licencu.
Eto koliko je Zeljko!
pre 1 godinu
Nece to moci tako, ako jedan tim dobije Morace da dobije u drugi .
pre 1 godinu
Pa zna se ko dobija A licencu Partizan .
Željko ,Savić i Bodiroga su bliski prijatelji i neće da rizikuju da Partizan izgubu plasman u evroligu u slučaju da neko drugi osvoji Abba ligu .....posebno sto je moguće da Zvezda uzme Abba ligu zbog prednosti domaćeg terena i publike ......Ovako pritisak će opasti oko Abba lige ......
Partizan dobija A licencu a Zvezda učešće ako osvoji Abba ....
-Partizan je u boljoj poziciji od Zvezde jer lobira Bodiroga a i Zeljkov ugled tu i uticaj a i Partizan ima odličnu podršku navijačku .
Partizan je i bivsi sampion Evrope .
-dobra stvar za Partizan A licenca jer više oko Abba neće morati da se cima .
pre 1 godinu
Treba oba kluba da dobiju A licencu.
Zvezda ima istoriju, tradiciju dugogodisnjeg igranje EL unazad 10 +godina, navijace o kojima se uvek prica, rezultate, nezavistan budzet (10M prihoda smao od karata), marketing i najvecu gledanost i na utakmicama i preko TV..
Partizan, iako visoko poguran od drzave tek 2021/22 uspeo je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Zvezde, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Dakle prihvatimo ove cinjenice i udjimo zajedno u visegodisnji dogovor sa EL pa ce samim tim valjda i splasti tenzije crno belog dela Srbije i njihovih navijaca u trenucima ABA finala. Pri tome mislim i da ce se konacno dozvoliti da im se vidi tacan budzet, a ne da predsednik izjavljuje da je Panter placen novcima van budzeta. To me plasi za A licencu. Valjda ce biti i neki objektivnije emisije od Tegeltije i Pantica, valjda ce prestati medijska izmisljena hajka od strane partizana i vrsenje prljavih prituzbi euroligi (npr Campazzo), valjda se nece blatiti Covic cak i kad ne igraju protiv Zvezde i valjda c eprestati nasilje nad navijacima Zvezde.
sportski pozdrav !
pre 1 godinu
Zvezda je svojim fantastičnim rezultatima u prethodnih deset sezona zaslužila A licencu.. 3 F4 i jedna titula.. uvek konkurentni za krajnje domete... Evroliga bi mnogo dobila sa takvom ekipom koja svake godine pretenduje na najviši plasman..
pre 1 godinu
Igokeu u Evrokup
pre 1 godinu
Igokea je osnovana u Zagrebu, onda treba da odu do Zagorja ako noce da pricaju
pre 1 godinu
Split do ponedeljka nije punih 27 godina pobedio Partizana i pored toga jos uvek ima bolji medjusobni skor...Dakle, od 1996. godine Partizan pobedjuje i jos uvek ima losiji skor...Toliko od samoproglasenoj instituciji...sva vasa istorija je u periodu gepekovanja sudija i Duska Vujosevica...
pre 1 godinu
Ja bi dao Splitu A licencu.
Ipak je to trenutačno najbolji hrvatski klub, trostruki evropski prvak a dokazao je to i u međusobnom duelu sa drugim hrvatskim predstavnikom prekjuče.
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
(Ana, 07. februar 2024 13:48)
Ako gledamo istoriju, onda licence pre vas zaslužuju Riga, Split i Cibona jer imaju više titula prvaka Evrope! Vaša istorija je počela mnogo kasnije od Zvezde, pozdrav!
pre 1 godinu
U prevodu...ko plati vise...To je sustina razgovora ... Iza Limenih stoji njen najveci navijac,tako da mislim da A licenca stize u Zeleznik
pre 1 godinu
Zašto je Zvezda zaslužila? Večiti fenjeraš...
(Stefan, 07. februar 2024 13:55)
Kakva je vaša zasluga za A licencu? Šta ste postigli?
pre 1 godinu
Kad sam pročitao naslov, prva pomisao mi je bila da bi bilo ok da oba kluba dobiju, koliko god ne podnosim Partizan.
Čitajući komentare, veoma brzo sam se vratio u normalu. Znači, A licenca samo Zvezdi.
Ako se to desi i ako grobari izvise, slaviću taj dan kao rođendan.
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
(Ana, 07. februar 2024 13:48)
Koju vi istoriju imate? Dobijali ste wild card za EC , a i za EL ste ušli na wild card.Osvojili ste FIBA takmičenje i igrali F4 u sasvim drugačijem formatu EL.Zvezda nikada nije ugašena.Grobarska mantra
pre 1 godinu
Da bi prekinuli sva nagadjanja ko je kad osnovan evo sta su pisale novine 2007. g.
17.08.2007. | 14:05
Partizan i Igokea postali jedan klub!
Košarkaški klubovi Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su u petak ugovor kojim će se fuzionisati, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama.
Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima nositi natpise "Partizan Igokea" i "Igokea Partizan", imaće zajednički Upravni odbor, zajedničke prostorije, a u planu je i izgradnja hale.
Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik.
"Celo sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, rekao je Danilović.
Na pitanje novinara kada će Partizan prvi put gostovati u Republici Srpskoj, Danilović je odgovorio da se to više ne može nazvati "gostovanjem".
"Da naglasim, nas sada treba posmatrati kao jedan klub".
Posebno je upecatljiva poslednja recenica legende partizana, kome verovati ako ne njemu.
pre 1 godinu
Ovo bre došlo neko naopako vreme. Klubovi koji imaju evropske trofeje, toliko učešća na f4, bivši prvaci Evrope, publiku, istoriju, tradiciju, velika imena u svetu košarke, svoje ljude u kući slavnih, skoro pa se izjednačavaju sa nekim amaterskim klubovima bez značaja i uticaja u ovom sportu samo zato što imaju nekog ko im plaća da budu deo toga ,a da tu ne pripadaju. Videla žaba da se konj potkiva... Nisu ni svesni da se rezultati i tradicija zaslužuju, a ne kupuju. Još ih nije sram da se upoređuju sa mnogo boljim od sebe, pa još u svoj toj nemoći i frustraciji vređaju. Strašno. Umesto da budu srećni što su uopšte učesnici i da ćute, oni se još i bune, traže nešto što ne ide uz njihov košarkaški DNK. Pozdrav za sve objektivne ljubitelje sporta.
pre 1 godinu
Idealni scenario bi bio dobijanje A licence i izlazak iz one exyu gluposti. Samo Srpska liga i EL.
pre 1 godinu
Samo da jedan klub osnovan u Zagrebu ne dobije licencu ne treba niko vise
pre 1 godinu
Ju ju kakvi grobarski kompleksi, Split izgleda bas boli
(Cirkus, 07. februar 2024 13:54)
Boli vas Istanbul...
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
(Ana
Po čemu to laktaši zaslužuju A licencu? Možda po tome što je vaša istorija počela neku godinu pre nas(2006/7g.)!
Osim toga, kada već pominješ isoriju, valjda si videla baš skoro kada ste igrali protiv Splita i izgubili, da iako 27 godina pobedjujete Split, da i dalje imate negativan skor protiv njih!!!!! To ti valjda dokazuje kakva ste vi "imstitucija" i koliko ste bili istorijski značajni u ligi ex.Jugoslavije koja je trajala 45-46 godina!!! Pitanje je da li imate pozitivan skor sa iti jednom ozbiljnim klubom exJu. Možda sa drugoligašima, to da.
pre 1 godinu
Klub koji se jos od vremena Dula bavi prevarama, kradjom, gepekovanjem sudija, neplacanjem poreza, izazivanjem tuca ( Real ) ne bi trebao nikako da dobije licencu a to sto se pozivaju na navijace mogu okaciti macku o rep posto istih nece biti cim krenu porazi. Navijaci rezultata a ne kluba sto je vise puta dokazano.
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
dace bog da vas ponovo vidimo u Evrokupu gde zasluzujete gde ste veštački parama na silu izašli iz njega
Sportski pozdrav i napred Bajern
pre 1 godinu
Vidi se da su grobari svi od Franje napravljeni
pre 1 godinu
dace bog da vas ponovo vidimo u Evrokupu gde zasluzujete gde ste veštački parama na silu izašli iz njega
Sportski pozdrav i napred Bajern
(Daće bog, 07. februar 2024 14:13)
A kako ste vi došli od EL? Brdo bara od 2011, plus 3x ste ušli u EL umesto nekog...pritom rezultati rekrativni.
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
Па који онда српски клуб? Мега?
pre 1 godinu
Realno,oba kluba zasluzuju A licencu,medjutim,ako samo jedan klub moze da je dobije,to je bez dileme kk Partizan,zbog istorije,zbog navijaca,zbog Obradovića,Bodiroge,itd,itd..
pre 1 godinu
Nece to moci tako, ako jedan tim dobije Morace da dobije u drugi .
(Zvezdas, 07. februar 2024 13:31)
Hahahaa naviklo to da otima . Da je situacija obrnuta ne bi se ti ovako busao u grudi junačke . Nismo isti
(Sasa, 7. februar 2024 15:02)
Nismo isti,vama je Zvezda na prvom mestu iako navijate za Partizan...draze vam je da Zvezda ne dobije nego da je vi dobijete
pre 1 godinu
U prevodu...ko plati vise...To je sustina razgovora ... Iza Limenih stoji njen najveci navijac,tako da mislim da A licenca stize u Zeleznik
(Bombonjera, 07. februar 2024 13:46)
Mi imamo tako skup tim i tako jak stoji iza nas a onda dodju rezervisti, penzioneri, povredjeni igraci, dokle cete spinovati I lagati toliko?
pre 1 godinu
Mislim da je Cz zaista zasluzila vise tu A licencu, red je da se nagrade za 10. 11. 17. 14. 14. i 9.mesto na EL tabeli otkad se promenio format.
pre 1 godinu
Dok bankomat radi franjevci kao i 2021 preskaču korake da bi došli veštački do mesta koji im ne pripada
pre 1 godinu
Znas ti dobro koji tim je blizi licenci, svi vi znate, inace ne bi pisao ovako!
(Dileja, 07. februar 2024 14:22)
Blizi je jer se i A licenca dobija marifetlucima po principu "znam te dobri druze, znas me, aj nam sredi to nasi smo". Tako ste i ugurani u evroligu.
pre 1 godinu
Auuu koliki grobarske pakosti na ovoj vesti, nema sta zaista nema nista gore od vas...
pre 1 godinu
Pa ja stvarno ne znam...ako Partizan kao najtrofejniji, sa punom halom i svim rekordima po gledanosti, milionima navijaca pored TV-a, odlicnom organizacijom, reprezentativnim rezultatima i slavnom istorijom nije zasluzio A licencu...pa ja onda stvarno ne znam ko jeste. Jasno je da para vrti ali ...
pre 1 godinu
@Istina
Boli vas Bari!
pre 1 godinu
Zašto su Jugosloveni tako jadni i iskomopleksirani na ovoj vesti, ko ih je taknuo da sire mržnju na ovoj vesti
pre 1 godinu
Nije Savićev intervju od pre neki dan bio bez veze...
Zna on nešto što mi ne znamo
pre 1 godinu
Ili dati i jednima i drugima ili nikome.
(ISTINA, 7. februar 2024 14:07)
Opcije za licencu su:
- ili nijedan klub
- ili Partizan
- ili i Zvezda i Partizan.
Zvezda da dobije licencu, a Partizan ne to nema šanse ni promil.
pre 1 godinu
Treba oba kluba da dobiju A licencu.
Zvezda ima istoriju, tradiciju dugogodisnjeg igranje EL unazad 10 +godina, navijace o kojima se uvek prica, rezultate, nezavistan budzet (10M prihoda smao od karata), marketing i najvecu gledanost i na utakmicama i preko TV..
Partizan, iako visoko poguran od drzave tek 2021/22 uspeo je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Zvezde, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Dakle prihvatimo ove cinjenice i udjimo zajedno u visegodisnji dogovor sa EL pa ce samim tim valjda i splasti tenzije crno belog dela Srbije i njihovih navijaca u trenucima ABA finala. Pri tome mislim i da ce se konacno dozvoliti da im se vidi tacan budzet, a ne da predsednik izjavljuje da je Panter placen novcima van budzeta. To me plasi za A licencu. Valjda ce biti i neki objektivnije emisije od Tegeltije i Pantica, valjda ce prestati medijska izmisljena hajka od strane partizana i vrsenje prljavih prituzbi euroligi (npr Campazzo), valjda se nece blatiti Covic cak i kad ne igraju protiv Zvezde i valjda c eprestati nasilje nad navijacima Zvezde.
sportski pozdrav !
(Realno CZV ;), 07. februar 2024 14:37)
A joj ,sve si promašio . Ne verujem da verujes u ovo sto si napisao.
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
Samo kada bi znali koliko ispadate smešni i jadni
pre 1 godinu
Czv , iako osnovana tek 2011/12 uspela je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Partizana, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Ako smo osnovani 2011 zašto onda govorite kako nam je država oprostila i skinula dug? pa čiji je onda to dug? odlučite se jel smo osnovani 2011 ili nam je orposten dug
pre 1 godinu
Samo da jedan klub osnovan u Zagorju ne dobiju licencu, ne mora zvezda
pre 1 godinu
Ako Partizan dobije licencu a zvezda ne, Partizan ostaje bez finansija!
pre 1 godinu
Partizanu A, zvezdi može samo C licenca ako postoji.
pre 1 godinu
Partizan će dobiti A licencu 100%
Bilo bi lepo da i Zvezda dobije istu,pa da ova prepucavanja prestanu i da se na terenu vodi jedina borba
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
to ste vi, odma po kompleksima, Ej takve vas znamo, zato daj bože da vas i sutra Bajern ugasi
pre 1 godinu
Momak,teške su tvoje muke!!!! Toliko mi te žao,da ću morati da večeram....a imao sam nameru da do ujutro ništa ne jedem...
Blago Vama FMP i Radnički N.Sad..
Baš Vam zavidim,pre svega na trenutnoj legendi,koja Vam je toliko nade davala od kada Vaš stari klub odvela u stečaj,svake godine sve više Vam obećava!!! Ove sezone Vam je obećan F4,to je pravi gazda!!! Uživajte u obećanjima!!!
Nas ostavite da se patimo sa našim legendama na čelu sa Željkom!!!
Mi ćemo da navijamo i u pobedama i u porazima kao i uvek!!!
(MJS, 7. februar 2024 18:12)
Koju ste to legende vi strvorili iz svoje skole, a da ga niste doveli sa 18-20 godina kao mladog, perspektivnog igraca, sa vec minimum jednom sernoriskom sezonom u CV-ju? Divac, Danilovic, Dalipagic, Kicanovic, ZOC, Vujanic, Tomasevic, Rebraca, Grbovic, Paspalj, to su sve produkti drugih skola, koje ste vi doveli naknadno. Cak ni Bogdan nije iz Partizanove skole. Od legendi srpske kosarke, mislim da ste jedino Krstica stvorili. Cak je i Sale Djordjevic produkt Radnickog.
pre 1 godinu
A kako ste vi došli od EL? Brdo bara od 2011, plus 3x ste ušli u EL umesto nekog...pritom rezultati rekrativni.
(Logs, 07. februar 2024 15:11)
Pogledaj tim zvezde koji je ušao u EL 2014, a pogledaj vas, Razlika u budžetu je nebo i zemlja
pre 1 godinu
Samo 1 pitanje imam, zasto se pretpostavlja da je Bodiroga grobar i da pomaze Partizanu? Covek nikad nije igrao za nas klub, otisao u Stefanel sa 16 god kod Tanjevica.
To se ne zna, a po zaslugama, trebala bi oba kluba dobiti, ako ne, Partizan A, a CZ bar na 3 god (B licencu) jer su u donjem domu zadnjih 10 god. Imali su 1 top 9 sezonu i to je to.
U svakom slucaju oba kluba zasluzuju vise od Albe i tako tih.
pre 1 godinu
Samo Partizan zaslužuje A licencu. Limenke bez istorije nikako. Prava CZ je ugašena davno.
(Ana, 07. februar 2024 13:48)
Mora da se baš razumeš u košrku, a ?
Ugašena 2007. , na to misliš ? Da nisi nešto pomešala ?
pre 1 godinu
Partizanu A, zvezdi može samo C licenca ako postoji.
pre 1 godinu
Neće dobiti ni CZ ni Partizan A licencu nikada.
B licencu na 3 godine teško ali možda moguće za jedan klub.
Sledece sezone da li ce oba naša kluba u EL zavisi od finalista i pobednika EK.
pre 1 godinu
zvezdi treba dati tu licencu i u kosarci i u fudbalu,nikad zadnjih godina mi nije bilo interesantnije ih gledati...
pre 1 godinu
Evo samo zamislite scenario ako bi jedan tim dobio A licencu a drugi ne? Ko bi mogao da organizuje utakmice u Areni, to bi pre utakmica bio rat na ulicama jer verujem da se oni drugi nikada ne bi mirno i bez nasilja složili sa tim da rival ima licencu a oni ne? Ja procenjujem da bi izbio građanski rat. Znači licence A, B, C ili kakve god bile za oba kluba ili za nikoga. Ja jednostavno ne vidim način da dobije samo jedan? Ovi su pre svega došli zbog tog Dubaija koga hoće da uguraju u ABA a Zvezda i Partizan nisu baš oduševljeni idejom i izgleda da zatežu sa tim pa je ovo svakako prilika da se proba ucenom, u fazonu Dubaji u ABA može, ali ako Zvezda i Partizan dobiju isto licence, u suprotnom nek igraju Tursku, Špansku, Francusku, Nemačku ili Italijansku ligu?
pre 1 godinu
Pa to je bilo i prosle godine pa na kraju nista ... Jedino da se da obema ekipa ili nikome
pre 1 godinu
Ili dati i jednima i drugima ili nikome.
pre 1 godinu
Czv , iako osnovana tek 2011/12 uspela je da postigne da ima skoro isti budzet uz znatno veci udeo drzave u njemu od Partizana, ali nebitno..svakako je stabilan..ima i solidne navijace, svakako mnogo bolje od 2/3 EL, ima odredjenu stabilnost i marketing. Svakako zasluzuje licencu mnogo pre Asvela, Albe, Monaka i sl.
Ako smo osnovani 2011 zašto onda govorite kako nam je država oprostila i skinula dug? pa čiji je onda to dug
pre 1 godinu
Мјс), Свашта може човек да прочита али баку твоју глупост нисам мого замислити. Причаш о стечају а незнаш Ништа . Прво звезда није била у стечају него да неби пошла у стечај звезда је прихватила упр за репрограм дуга и тако је било за пет година дуг је враћен и упр је реко да је звезда свој дуг вратила. Друго звезда никад није мењала име уђи на Гугл па погледај али твојој глупости нема краја. Кажеш легенде које ви имате легенде да су поникли у Партизану па можда једино Крстић остали су сви дошли. Кићановић из боца Далипагић из Мостара Дивац био прво слоги па потписо приступницу звезди одрадио целе припреме са звездом па кад је дошо из Аустралије са припрема војна фунта га отела Партизану. Ребрача дошо Даниловић дошо Ђорђевић Звездино дете Вујанић Звездино дете Томашевић Звездино дете Паспаљ дошо из Пљеваља Дробњак дошо Перовић дошо Павловић дошо. Значи ни један од ови наведени ни је Партизан изнедрио него дошли афирмисани кошаркаши. Чуј звезда лично звезда створила те легенде Аца Николић Шапер Попвић Станковић Геца Жеравица калаберг срајиновића Капичић Славнић Симоновић Вучинић Јовашевић Живковић богосавев Јовановић Јанковић Обрадовић авдија Ракочевића стариј и млађи Стојаковић Радмановић Прелевић Тарлаћ то је све у звезди поникло. Па твој Партизан је променио име у Партизан игокеју. 17 Августа 2008 године дали то незнаш знаш али знам да ти је тешко а нађи било где да пише да звезда мењала име па нема толико о твом знању
pre 1 godinu
Nece to moci tako, ako jedan tim dobije Morace da dobije u drugi .
(Zvezdas, 07. februar 2024 13:31)
Hahahaa naviklo to da otima . Da je situacija obrnuta ne bi se ti ovako busao u grudi junačke . Nismo isti
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
Pa koji onda? Ostali srpski klubovi ne igraju EL.
pre 1 godinu
Kad sam pročitao naslov, prva pomisao mi je bila da bi bilo ok da oba kluba dobiju, koliko god ne podnosim Partizan.
Čitajući komentare, veoma brzo sam se vratio u normalu. Znači, A licenca samo Zvezdi.
Ako se to desi i ako grobari izvise, slaviću taj dan kao rođendan.
(Predrag, 07. februar 2024 17:28)
Slazem se sa tim sto si rekao, samo ne znam kako ce komsinica da dobije a Partizan ne.
pre 1 godinu
Dajte nam makar b na tri godine i nama i grobarima. Da spustimo mali tenzije.
pre 1 godinu
Dok je žvalavi u EL Zvezda neće dobiti A licencu.
pre 1 godinu
KK PARTIZAN!
pre 1 godinu
U prevodu...ko plati vise...To je sustina razgovora ... Iza Limenih stoji njen najveci navijac,tako da mislim da A licenca stize u Zeleznik
(Bombonjera, 7. februar 2024 13:46)
Najveći navijač limenki i nije nešto omiljen na Zapadu, znate to i sami.
pre 1 godinu
Bitno je da barem jedan naš tim dobije A licencu, nije bitno koji, samo da nije Zvezda. Sportski pozdrav.
(Jovica Musić, 07. februar 2024 13:32)
Sta bi vi bez vašeg kompleksa
pre 1 godinu
partizan in.
pre 1 godinu
Skorpion, 07. februar 2024 17:34)
Momak,teške su tvoje muke!!!! Toliko mi te žao,da ću morati da večeram....a imao sam nameru da do ujutro ništa ne jedem...
Blago Vama FMP i Radnički N.Sad..
Baš Vam zavidim,pre svega na trenutnoj legendi,koja Vam je toliko nade davala od kada Vaš stari klub odvela u stečaj,svake godine sve više Vam obećava!!! Ove sezone Vam je obećan F4,to je pravi gazda!!! Uživajte u obećanjima!!!
Nas ostavite da se patimo sa našim legendama na čelu sa Željkom!!!
Mi ćemo da navijamo i u pobedama i u porazima kao i uvek!!!
pre 1 godinu
Čim su pukli u Aba ligi odma franjevci zakukali za A licencom, prosto zanimljivo
(vidimo sve, 07. februar 2024 13:55)
Jel ste već osvojili Aba ligu ove sezone,kad pre nisam znao,nigde ne piše?
pre 1 godinu
Predsednik Dejan Bodiroga i izvršni direktor Paulijus Motejunas, između ostalog, borave u srpskog prestonici.
Da te glava zaboli..
pre 1 godinu
Ja mislim da je ovde tema Dubai u EL al posto ABA koci Dubai, oni ce mozda i ponuditi Zvezdi i Partizanu tu A licencu.
pre 1 godinu
Nece to moci tako, ako jedan tim dobije Morace da dobije u drugi .
(Zvezdas, 7. februar 2024 13:31)
Znas ti dobro koji tim je blizi licenci, svi vi znate, inace ne bi pisao ovako!
pre 1 godinu
Ako uopste planiraju da daju nekom našem klubu A licencu, sta mislite ko ce to biti?
pre 1 godinu
Hahahaa naviklo to da otima . Da je situacija obrnuta ne bi se ti ovako busao u grudi junačke . Nismo isti
(Sasa, 7. februar 2024 15:02)
Nismo isti,vama je Zvezda na prvom mestu iako navijate za Partizan...draze vam je da Zvezda ne dobije nego da je vi dobijete
(macconi, 07. februar 2024 15:30)
Kako si se samo prepoznao . Ja nisam napisao ime kluba na koji se odnosi , ali si sve lepo prepoznao .
Hahahaa stvarno nismo isti
pre 1 godinu
Final 4 je od 24. do 26. maja, a ne dva dana kasnije. Premda, ima da slavimo i bićemo pijani do 28.5. KKP
pre 1 godinu
Ja bi dao Splitu A licencu.
(Domagoj, 07. februar 2024 15:53
druže, nije priča o tome za koji klub ti navijaš da on dobije licencu, postoje standardi za učešće u EL, minimum 10 miliona budžeta i hala sa minimum 7000 mesta, infrastruktura, tržište, posećanost utakmica.... mnogo toga a ne samo tvoja želja kao Splićanina...
pre 1 godinu
Samo da jedan klub osnovan u Zagrebu ne dobije licencu ne treba niko vise
(Molim boga, 07. februar 2024 14:01)
Ne brini, Cibona trenutno nije u igri za EL...
pre 1 godinu
Kao sto je slucaj Mirotic pokazao da su oba kluba drzavni projekat za zabavu masa, tako ce i ova situacija to pokazatati, ili oba ce dobiti ili ni jedan.
Da ne bude "podela" jer su svi glasaci vazni...
pre 1 godinu
Jao kakva svadja ,pa vi u Beogradu uopste niste da nekazem sta,,,
pa zar nije lijepo da igra i zvezda i partizan,ja sam veliki Zvezdas do koske i nevolim partizan,ali mora se postovati rival,otkuf jaka zvezda bez derbija, posle i prije utakmice da se druzimo ,sikire u zemlju.
Tezite ka tome da se ponasate normalno i sa postovanjem,glasom da se najacavamo,imam vise utakmica u Beogradu i po celoj Evropi nego vecina sto zivi u BG.
Poz iz Banjaluke.
pre 1 godinu
Ni Olimpija (osim jedne sezone), Baskonija ni Zalgiris se nisu proslavili prethodnih sezona pa imaju A licencu. Ne vidim zasto nasa oba kluba ne bi imala istu ili makar B licencu.
(metalstorm, 7. februar 2024 14:06)
E baš se vidi da pratiš košarku. Žalgiris je 2016. godine bi učesnik F4 i zauzeo treće mesto a više puta je bio i učesnik Top 8. Baskonije je takođe više puta bila učesnik Top 8, i mane više uvek je bila vrlo konkurentan učesnik Evrolige.
pre 1 godinu
ako imaš petlju, ako imaš herca...,ispred M a iza dža.Do sutra javi da li si shvatio.
pre 1 godinu
Kao sto je slucaj Mirotic pokazao da su oba kluba drzavni projekat za zabavu masa, tako ce i ova situacija to pokazatati, ili oba ce dobiti ili ni jedan.
Da ne bude "podela" jer su svi glasaci vazni...
(Daulex, 07. februar 2024 14:13)
Tako to funkcioniše samo u univerzumu glava vas koji verujete da je ON svemoćan u Evropi kao što je u Srbiji.
pre 1 godinu
Čime zaslužuju pre nas Baskonija i Zalgiris
pre 1 godinu
Mi imamo našeg boga on se zove Bodiroga.
pre 1 godinu
Тешко ће А лиценце имати француски Париз, Асвел, и Монако, а да Турци и Грци имају само по два представника, нема шансе да буде тако а није ни реално. Ове године из ЕЛ испада Валенсија јер је преко Еврокупа ушла пре две сезоне, а претходне првак Еврокупа није хтео у ЕЛ па је Валенсија остала, а ове неће одустати. И онда, АКО одлуче да убаце Дубаи, реално је да само првак АБА игра ЕЛ, колико год се ми бусали и маштали да оба вечита ривала добију лиценце. Ако се одложи та суманута идеја са Дубаијем, онда можемо очекивати вечите у ЕЛ и наредне сезоне.
pre 1 godinu
Dajte nam makar b na tri godine i nama i grobarima. Da spustimo mali tenzije.
(duledudule, 07. februar 2024 13:43)
Voleo bih da delim tvoj optimizam, ali nema to veze sa spustanjem tenzija. Potrebno je da klubove vode iskreni zaljubljenici, legende i ljudske gromade. A ima ih koliko hoces. Tada ce prestati tenzije.
pre 1 godinu
Bila bi fora da je dobije samo jedan klub, bilo koji. Haos bi nastao.
pre 1 godinu
Partizan se nada, ali pitanje je moze li Bodiroga sam to da zavrsi.
Najprije ce biti da niko nece dobiti A licencu, jer cela se London Pariz Dubai i ko zna ko jos.
Jedno negarantovano mjesto za prvaka ABA je puna kapa u ovim okolnostima surovih kapitalistickih pravila.
pre 1 godinu
Evo su kod Savića!
pre 1 godinu
Došli da ih obaveste da Dubai dobija licencu i da ne smetaju prijemu istog u ABA ligu...
pre 1 godinu
kakav trip sa ovim bivsi sampion. nema to veze isto kao sto u fudbalu zvezda nije mogla do ls dok se nisu izborili na terenu.
situacija je sledeca kod oba tima.
partizan: zoc ima ugovor do kraja sezone, da li ce ostati je misterija, imaju budzet srednje klase za el, arena rasprodata, atmosfera top, ali igracki kadar ugrozen istecima ugovora, i najvece pitanje da li ce i dalje vlast da daje ako ode zoc
zvezda: ima ok trenera, budzet osrednji za el, arena puna, atmosfera top, igracki kadar rasulo, osim par igraca, covic na kraju sezone odlazi, dolazi druga uprava, i pitanje svih pitanja da li ce imati budzet da dovede bar 3 top igraca.
a licenca ugrozena parama sa zapada i arabije, realnija je b licenca za oba kluba.
voleo bi da oba dobiju a licencu, to bi svakako diglo kosarku na visi nivo, jedino sto bi tada aba liga izgubila smisao.
po mom nekom misljenju moguce da osvajac abe dobije sigurno mesto je najrealnija prica, ipak dubai, pariz i london nude mnogo love da igraju.
nazalost je tako, niko ne postuje navijanje, a arena je, mislim druga po velicini hala u el i uvek je puna.
pre 1 godinu
Pošteno govoreći nijedan naš klub ne može da garantuje stabilnost finansiranja na duži rok a to je osnov za dobijanje A licence. Trenutno imaju novac ali niko ne zna šta će biti sledeće sezone. Meni deluje da će izbacivanje jednog našeg kluba iz EL biti samo uvod za brzo izbacivanje i drugog tima iz Srbije. Možda bi njihovo mesto mogao da zauzme neko iz UAE i Londona na primer. Moguć je i povratak ruskih ekipa a Turska traži mesto za još jednog predstavnika. Novac i tržište su presudni u današnjem svetu tako i u košarci. A licenca za klubove iz Srbije ne deluje izgledno u ovom momentu.
pre 1 godinu
Naravno i sutra naveče gledaju utakmicu u prepunoj Areni i najbolju atmosferu na Svetu što se košarke tiče.Kao Grobar želim Partitsnu a i Zvezdi,da dobiju A licencu.Samo neznam ki če se onda paliti na Aba ligu još manje na Kls???
pre 1 godinu
malo da popricamo reda radi a znamo da od toga nema nista
pre 1 godinu
Волео бих да се лепо одвојимо и од АБА лиге и од прозападне Евролиге и да унапредимо српску лигу и можда неки савез са браћом Русима.
pre 1 godinu
Kako se tu ugurala Baskonja nemam pojma?
pre 1 godinu
Ja mislim da je ovde tema Dubai u EL al posto ABA koci Dubai, oni ce mozda i ponuditi Zvezdi i Partizanu tu A licencu.
(radomir, 07. februar 2024 13:38)
Tačno, bravo!
pre 1 godinu
dubai, pariz i london nude mnogo love da igraju.
nazalost je tako, niko ne postuje navijanje, a arena je, mislim druga po velicini hala u el i uvek je puna.
(koMandos, 07. februar 2024 14:49
Da Pariz i London nude brdo para već bi igrali EL. Pricu o Londonu i Parizu slušamo 10 godina...
Dubai je nesto drugo...oni bi odmah sve...i što je najgore imali bi I punu halu i top igrace.
Pariz i London ako udju ne verujem da će biti bolji od Asvela npr. Pritom Asvel, Monako, Pariz sve iz Francuske....mislis da Grci i Turci nece tražiti 3eg predstavnika za svoju državu ako već FRA ima tri.
Nije to bas tako jednostavno.
pre 1 godinu
A licenca za srpske klubove u Evroligi bi bio u interesu Evropske kosarke. Sve ostalo je suprotno sportu.
pre 1 godinu
Pošto dotični mag uspeva da izboksuje da mu se objave ne komentarišu - da mu poručim ovde. Brate, i ti imaš dušu, pa zato i pokušavam krajnim naporom da te oslovim sa brate - ali tvoji nastupi, cinizam, pod*badanja i niski udarci, toliko mi otežavaju da Zvezdu više gledam kroz zdravo rivalstvo, da mi se sve više omakne rečenica: "Hajde više crkni". Toliko smrada širiš, da ni veštačka inteligencija ne može da smisli toliko dobar uređaj da taj smrad neutrališe. Ako si već rešio da budeš takav do kraja života, idi odseli se u dimenziju X, verujem da će te tamo dočekati širokih ruku... Dosta te je više bilo!
pre 1 godinu
Ovi su došli da čuju realan plan finansiranja blizanaca u sledeće tri godine, a blizanci kažu: imaćemo sigurice i dojave na kladionicama.....
pre 1 godinu
Kako se tu ugurala Baskonja nemam pojma?
(321, 07. februar 2024 13:57)
Pa parama
pre 1 godinu
Nije Savićev intervju od pre neki dan bio bez veze...
Zna on nešto što mi ne znamo
(Stublici3434, 07. februar 2024 13:44)
Nije ovo prvi put da se o toj famoznoj A licenci diskutuje.
Svaki put se priča o tome kako je mi tobože "zaslužujemo" iz ovog ili onog razloga, ali nikako ljudi da shvate da se ta licenca ne dobija po zasluzi.
pre 1 godinu
Ni Olimpija (osim jedne sezone), Baskonija ni Zalgiris se nisu proslavili prethodnih sezona pa imaju A licencu. Ne vidim zasto nasa oba kluba ne bi imala istu ili makar B licencu.
pre 1 godinu
to ce ovako da ide po mom misljenju-partizanu i zvezdi A licenca mozda na 2 godine max a dubaji za uzvrat u ABA ligi,toliko o tome
pre 1 godinu
treba dići migove ako ne daju A licencu za oba kluba
pre 1 godinu
Који су критеријуми за лиценцу, зна ли се шта?
pre 1 godinu
ako ovi klubovi imajuju A licencu,kako i čemu Bajern, Alba,Monako ,Asvel...svake godine sigurni učesnici?
pre 1 godinu
Evo samo zamislite scenario ako bi jedan tim dobio A licencu a drugi ne? Ko bi mogao da organizuje utakmice u Areni, to bi pre utakmica bio rat na ulicama jer verujem da se oni drugi nikada ne bi mirno i bez nasilja složili sa tim da rival ima licencu a oni ne? Ja procenjujem da bi izbio građanski rat. Znači licence A, B, C ili kakve god bile za oba kluba ili za nikoga. Ja jednostavno ne vidim način da dobije samo jedan? Ovi su pre svega došli zbog tog Dubaija koga hoće da uguraju u ABA a Zvezda i Partizan nisu baš oduševljeni idejom i izgleda da zatežu sa tim pa je ovo svakako prilika da se proba ucenom, u fazonu Dubaji u ABA može, ali ako Zvezda i Partizan dobiju isto licence, u suprotnom nek igraju Tursku, Špansku, Francusku, Nemačku ili Italijansku ligu?
(Džoni, 07. februar 2024 14:39)
Rat bi trajao sve dok prvi put policija ne pohapsi i polomi rebra idiotima.
Onda bi se kao popisani sakrili u mišje rupe.
pre 1 godinu
Zapad..
Pa ti nam reči koji je skor,možeš svašta da napišeš.
Reči nam koji je skor...čekam.
A mogao bih i zvezdu tu da ubacis.
115 Komentari
Sortiraj po: