Utorak, 28.11.2023.

09:31

Kako su Džekson i Džordan zamenili Jokića? VIDEO

Košarkaši Denver Nagetsa su savladali Los Anđeles Kliperse bez Nikole Jokića rezultatom 113:104 i tako prekinuli niz od dva uzastopna poraza u NBA ligi.

Autor: A.S.  |  Izvor: B92

Kako su Džekson i Džordan zamenili Jokiæa? VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

Henrik Dizel

pre 2 godine

Taj Peković je bio najdominantniji centar Evrolige i osvojio je istu sa Paom, kada se vratio za vreme lokauta u NBA iz kafane polupijan je bio dominantan kao da igra protiv kadeta...
(Top, 28. novembar 2023 14:14)

Da, slažem se, ali čak ni on nije bio MVP, niti garancija bilo kakve titule.
Uostalom, naveo sam da je Pekmen svakako bolji igrač od Džordana i Dramonda.

aleksandar

pre 2 godine

Dobro su izgledali Nagetsi, ne samo njih dvojica, ceo tim. Igra je dobro postavljena i ocigledno da nekolicina igraca koji su trenutno u drugom planu mogu da drze intenzitet i nakon odlaska prve postave na klupu. Sezona je duga a posebno su naporne mini turneje po gostima gde tim igra slabije. Meloun mora da bude manje restriktivan i da igra sa vise igraca posebno do playoff-a

Pera Ždera

pre 2 godine

Ne moze Dzordan izdrzati celu sezonu kao zamena Nikoli (mozda) + takticki ne moze protiv svake ekipe ALI u ovom momentu, nakon OCAJNIH Nadjijevih partija, mora biti centarska opcija 2! Poceo da dribla, asistira "katerima" bounce pasove "a la Jokic", zakucavao kao sa 25 godina, jednom, sa dve ruke. REBIRTH partija!!

Kad se Marej vrati taman uspostavljena hemija (nadam se i odrziva) Redzi/Dzordan da drzi klupu jer, iako ispravan, potez kombinovanja Mareja sa klupom u vecoj meri povecava rizik Dzamalu za povredu. Redzi def voli vise loptu u rukama sto sa Jokicem nema (i ako se odlicno, u par navrata, kameleonski adaptirao radi funkcionisanja sa njim)

Pravi "eksperiment" (vise verujem da se Gordon i Nikola odmaraju, jer je BtB utakmica, nego da su neke znacajnije povrede u pitanju )u pravom trenutku, pred povratak Mareja...

Mad Max

pre 2 godine

Koliko ljudi pojma nemaju ko je, šta je i kakva je igračina (bio, a evo još uvek jeste) Redži Džekson. Raspitajte se malo slobodno, potražite i pogledajte istorijat pa ćete videti kakav je to košarkaški talenat i kakva je to košarkaška klasa. Da su on i DeAndre Džordan mlađi nekih 4-5 godina i da Nagetse ove sezone mimoiđu povrede, verujem da bi se Denver "prošetao" do nove NBA titule.

Europink A Yeah

pre 2 godine

Konacno stara dobra NBA...a ne ona dva cirkusanta sto dave loptu,"mrljave" nesto ko kisa oko Kragujevca i "gegaju" se po terenu ( a ove nase lozane kao "umetnost", "inteligencija"). Jokic i Marej u razvojnu, a ova dvojica ostaju starteri.

Comy SB

pre 2 godine

A koliko neralnih komentara...ok je da nekog simpatises .... pa i budes malo subjektivan ...ali napisati da se Zubac odbijao od Jordana ...maltene ga ubio u pojam...kad ono Zubac dao vise koseva i imao vise skokova( skok) od Jordana....fantasticna partija Jordana (spram godina) ali netreba preterivati...

smeh

pre 2 godine

Ovo se već sada može nazvati iznenađenjem sezone. Svaka čast na ovoj pobedi i igri momaka iz drugog plana. Sa druge strane Klipersi su toliko očajna ekipa da ih ne može pobediti samo neko ko ne zna. Toliko štetočina u ekipi ne može niko da nadomesti. Od ekipe snova do ekipe za podsmeh za mesec dana. Ne može to svako.

Top

pre 2 godine

Dramond je jači od njega fizički, pa nije ništa pokazao u Evropi.
Peković je mnogo bolji igrač od obojice, takođe jači od obojice, pa nije bio MVP u Evropi.
O Žej Mejo je drastično bolji igrač, plus je bek, pa u Evropi ništa nije pokazao.
Nejpir, Noris Kol, Mirotić, Čildres...za njih isto važi.
Imaš još gomilu primera sadašnjih i prošlih, čak i ako ne uključimo tu matore i neupotrebljive Ajversona, Stodemajera, Medžika, Vilkinsa i sl.

Evropska košarka je skroz drugačije takmičenje, sa drugačijom filozofijom igre.

Ti vidiš njega tamo kako je jak i kako leti, ali tamo je reket otvoren, a on je okružen superzvezdama.

U Evropi je reket zatvoren, a in nema centarsku tehniku da bi sebi iskreirao poen.
U Evropi bi bio jako koristan, poput Fala iz Olimpijakosa, ali sigurno ne bi bio MVP.
(Henrik Dizel, 28. novembar 2023 13:55)

Taj Peković je bio najdominantniji centar Evrolige i osvojio je istu sa Paom, kada se vratio za vreme lokauta u NBA iz kafane polupijan je bio dominantan kao da igra protiv kadeta...

Obrad

pre 2 godine

Vili, šta ja znam, mator sam da se ložim na ta klupska prepucavanjam ko šta ganja da pređe, njegovo je da ide gde hoće, gde smatra da ima priliku da se iskaže kao superstar, ima minutažu i valjda priliku za naslov. Torontu je donio naslov, ali je razdvojio Laurija i DeRozana, prijatelje i hit tandem u tom nekom periodu, to je možda jedino bljutavo. Hteo je u LA, svoj rodni grad, ali izabrati Kliperse umesto Lejkersa, ne znam. Možda animozitet prema Lebronu, ego, ideja da neće biti prva violina u timu. Ostalo je istorija, što kažeš povrede, staklene noge.

MixFix

pre 2 godine

Baš lep osećaj kada neka ekipa bez svojih glavnih igrača skine skalp favoritu (po nekima i za titulu) i još na njegovom terenu.
Svakačast!

Elem, zvezda večeri uz Reggia Jacka i DeAndrea je Felipe ...
a nije odigrao ni sekund utakmice.
Da li ste videli kako je Felipe Eichenberger "zategao" DeAndrea, čoveka (pred penzijom i sa beskorisnom masom) je doveo u takav red da to nije normalno, počelo je da sve puca na njemu ali ne od debljine ...
Za mesec,dva ima da ih sve pojede na parketima.

Inače malo mi smeta što se kod priče oko Denvera, Nikole i celog tog uspeha malo zanemaruje životna situacija koju Nikola takođe "nosi", a više se potencira suv talenat i asistencije kao sinonim.
Taj odnos kako krvav rad, donese rezultat. Naravno bez talenta je teško ali isto tako i krvavim radom se skine kilaža pa se postane šampion NBA.
Mogu da kažem da je Felipe čudotvorac svog posla. Ne, on posle Denvera može da bira gde će, šta će i naravno imati blanco ček.

Henrik Dizel

pre 2 godine

U EL bi ovaj Jordan bio sa 35 godina MVP. Onaj Zubac se odbija od njega kao od zida, ovaj skoči ruka mu pola metra iznad obruča i zakucava. Imam osećaj da bi mogao Jabuselea i Lesora da okači na leđa i nosi u paketu. Kakva strvina, nema šta vidi se klasa.
(Goksi, 28. novembar 2023 12:52)

Dramond je jači od njega fizički, pa nije ništa pokazao u Evropi.
Peković je mnogo bolji igrač od obojice, takođe jači od obojice, pa nije bio MVP u Evropi.
O Žej Mejo je drastično bolji igrač, plus je bek, pa u Evropi ništa nije pokazao.
Nejpir, Noris Kol, Mirotić, Čildres...za njih isto važi.
Imaš još gomilu primera sadašnjih i prošlih, čak i ako ne uključimo tu matore i neupotrebljive Ajversona, Stodemajera, Medžika, Vilkinsa i sl.

Evropska košarka je skroz drugačije takmičenje, sa drugačijom filozofijom igre.

Ti vidiš njega tamo kako je jak i kako leti, ali tamo je reket otvoren, a on je okružen superzvezdama.

U Evropi je reket zatvoren, a in nema centarsku tehniku da bi sebi iskreirao poen.
U Evropi bi bio jako koristan, poput Fala iz Olimpijakosa, ali sigurno ne bi bio MVP.

Kozuki Oden

pre 2 godine

veliki strumf
I njemu i Redziju je trebalo vremena da skapiraju i saigrace i zahteve Melouna (i ostalih trenera), a uz to sto je mator doveden je i jer je sjajan za atmosferu i sto je takav tip centra odlican za 1v1 protiv Jokica na treninzima. Nadji je krilni centar, zato se ne snalazi na centru i nazalost se ne uklapa ni u "Jokic ball" ni u "2nd unit" ofanzivu koju predvode Redzi i ponekad Dzamal.

iki

pre 2 godine

Diandre je lik sa preko 10 hiljada skokova u karijeriji regularnom delu. Čovek koji bi recimo sa Teodosićem sad u Zvezdi ( odlično saradjivali i u Klipersima) bio kandidat za MVPija evro lige.

WillyWonka

pre 2 godine

"Čestitke Redžiju, a Klipersi su raspad od ekipe. Kavai da je mogao vratiti vreme sigurno bi se zapitao zašto je posle Toronta odbio Lebrona i Dejvisa i pomislio da može sa Džordžom praviti franšizu. Precenio se čovek, nije on tolika veličina.
(Obrad, 28. novembar 2023 12:29)"

Ne znam šta je Lenard mislio, ali očito je da je sve pogrešno smislio. Podržao sam njegov odlazak iz Sparsa, jer tu je Pop napravio grešku, njegov ego nije mogao da dozvoli da ima superstara u ekipi.
Ali Lenardov odlazak iz Toronta nakon osvojene titule bio je onako odvratan potez, tako prepotentno i nekorektno okrenuti leđa franšizi koja ti je dala novi život, zaista neshvatljivo. Ali Lenard je mislio da je on franšiza i da će prstenje ići za njim gdje god krene. Tu se preračunao, povrede su takođe odradile svoje i sad može da ide, sa još tri superstara u ekipi, ka kraju karijere.

Obrad

pre 2 godine

Čestitke Redžiju, a Klipersi su raspad od ekipe. Kavai da je mogao vratiti vreme sigurno bi se zapitao zašto je posle Toronta odbio Lebrona i Dejvisa i pomislio da može sa Džordžom praviti franšizu. Precenio se čovek, nije on tolika veličina.

veliki strumf

pre 2 godine

Баш сам се питао зашто Деандре Џордан готово уопште не игра, већ Јокића мења овај Нађи који је сасвим, чак и испод просечан играч. На прошлом мечу против Спурса играо је Деандре и већ се тада видело да није заборавио кошарку и да може - имао је и поене и скокове, чак и асистенцију. Наравно, тешко је очекивати од њега да игра у континуитету овако, понеку утакмицу може, али је свакако добра замена за Јокића и може да одигра коректно тих 10-12 минута по мечу!

Goksi

pre 2 godine

U EL bi ovaj Jordan bio sa 35 godina MVP. Onaj Zubac se odbija od njega kao od zida, ovaj skoči ruka mu pola metra iznad obruča i zakucava. Imam osećaj da bi mogao Jabuselea i Lesora da okači na leđa i nosi u paketu. Kakva strvina, nema šta vidi se klasa.

Goksi

pre 2 godine

U EL bi ovaj Jordan bio sa 35 godina MVP. Onaj Zubac se odbija od njega kao od zida, ovaj skoči ruka mu pola metra iznad obruča i zakucava. Imam osećaj da bi mogao Jabuselea i Lesora da okači na leđa i nosi u paketu. Kakva strvina, nema šta vidi se klasa.

veliki strumf

pre 2 godine

Баш сам се питао зашто Деандре Џордан готово уопште не игра, већ Јокића мења овај Нађи који је сасвим, чак и испод просечан играч. На прошлом мечу против Спурса играо је Деандре и већ се тада видело да није заборавио кошарку и да може - имао је и поене и скокове, чак и асистенцију. Наравно, тешко је очекивати од њега да игра у континуитету овако, понеку утакмицу може, али је свакако добра замена за Јокића и може да одигра коректно тих 10-12 минута по мечу!

Obrad

pre 2 godine

Čestitke Redžiju, a Klipersi su raspad od ekipe. Kavai da je mogao vratiti vreme sigurno bi se zapitao zašto je posle Toronta odbio Lebrona i Dejvisa i pomislio da može sa Džordžom praviti franšizu. Precenio se čovek, nije on tolika veličina.

iki

pre 2 godine

Diandre je lik sa preko 10 hiljada skokova u karijeriji regularnom delu. Čovek koji bi recimo sa Teodosićem sad u Zvezdi ( odlično saradjivali i u Klipersima) bio kandidat za MVPija evro lige.

WillyWonka

pre 2 godine

"Čestitke Redžiju, a Klipersi su raspad od ekipe. Kavai da je mogao vratiti vreme sigurno bi se zapitao zašto je posle Toronta odbio Lebrona i Dejvisa i pomislio da može sa Džordžom praviti franšizu. Precenio se čovek, nije on tolika veličina.
(Obrad, 28. novembar 2023 12:29)"

Ne znam šta je Lenard mislio, ali očito je da je sve pogrešno smislio. Podržao sam njegov odlazak iz Sparsa, jer tu je Pop napravio grešku, njegov ego nije mogao da dozvoli da ima superstara u ekipi.
Ali Lenardov odlazak iz Toronta nakon osvojene titule bio je onako odvratan potez, tako prepotentno i nekorektno okrenuti leđa franšizi koja ti je dala novi život, zaista neshvatljivo. Ali Lenard je mislio da je on franšiza i da će prstenje ići za njim gdje god krene. Tu se preračunao, povrede su takođe odradile svoje i sad može da ide, sa još tri superstara u ekipi, ka kraju karijere.

smeh

pre 2 godine

Ovo se već sada može nazvati iznenađenjem sezone. Svaka čast na ovoj pobedi i igri momaka iz drugog plana. Sa druge strane Klipersi su toliko očajna ekipa da ih ne može pobediti samo neko ko ne zna. Toliko štetočina u ekipi ne može niko da nadomesti. Od ekipe snova do ekipe za podsmeh za mesec dana. Ne može to svako.

Top

pre 2 godine

Dramond je jači od njega fizički, pa nije ništa pokazao u Evropi.
Peković je mnogo bolji igrač od obojice, takođe jači od obojice, pa nije bio MVP u Evropi.
O Žej Mejo je drastično bolji igrač, plus je bek, pa u Evropi ništa nije pokazao.
Nejpir, Noris Kol, Mirotić, Čildres...za njih isto važi.
Imaš još gomilu primera sadašnjih i prošlih, čak i ako ne uključimo tu matore i neupotrebljive Ajversona, Stodemajera, Medžika, Vilkinsa i sl.

Evropska košarka je skroz drugačije takmičenje, sa drugačijom filozofijom igre.

Ti vidiš njega tamo kako je jak i kako leti, ali tamo je reket otvoren, a on je okružen superzvezdama.

U Evropi je reket zatvoren, a in nema centarsku tehniku da bi sebi iskreirao poen.
U Evropi bi bio jako koristan, poput Fala iz Olimpijakosa, ali sigurno ne bi bio MVP.
(Henrik Dizel, 28. novembar 2023 13:55)

Taj Peković je bio najdominantniji centar Evrolige i osvojio je istu sa Paom, kada se vratio za vreme lokauta u NBA iz kafane polupijan je bio dominantan kao da igra protiv kadeta...

MixFix

pre 2 godine

Baš lep osećaj kada neka ekipa bez svojih glavnih igrača skine skalp favoritu (po nekima i za titulu) i još na njegovom terenu.
Svakačast!

Elem, zvezda večeri uz Reggia Jacka i DeAndrea je Felipe ...
a nije odigrao ni sekund utakmice.
Da li ste videli kako je Felipe Eichenberger "zategao" DeAndrea, čoveka (pred penzijom i sa beskorisnom masom) je doveo u takav red da to nije normalno, počelo je da sve puca na njemu ali ne od debljine ...
Za mesec,dva ima da ih sve pojede na parketima.

Inače malo mi smeta što se kod priče oko Denvera, Nikole i celog tog uspeha malo zanemaruje životna situacija koju Nikola takođe "nosi", a više se potencira suv talenat i asistencije kao sinonim.
Taj odnos kako krvav rad, donese rezultat. Naravno bez talenta je teško ali isto tako i krvavim radom se skine kilaža pa se postane šampion NBA.
Mogu da kažem da je Felipe čudotvorac svog posla. Ne, on posle Denvera može da bira gde će, šta će i naravno imati blanco ček.

Comy SB

pre 2 godine

A koliko neralnih komentara...ok je da nekog simpatises .... pa i budes malo subjektivan ...ali napisati da se Zubac odbijao od Jordana ...maltene ga ubio u pojam...kad ono Zubac dao vise koseva i imao vise skokova( skok) od Jordana....fantasticna partija Jordana (spram godina) ali netreba preterivati...

Mad Max

pre 2 godine

Koliko ljudi pojma nemaju ko je, šta je i kakva je igračina (bio, a evo još uvek jeste) Redži Džekson. Raspitajte se malo slobodno, potražite i pogledajte istorijat pa ćete videti kakav je to košarkaški talenat i kakva je to košarkaška klasa. Da su on i DeAndre Džordan mlađi nekih 4-5 godina i da Nagetse ove sezone mimoiđu povrede, verujem da bi se Denver "prošetao" do nove NBA titule.

Kozuki Oden

pre 2 godine

veliki strumf
I njemu i Redziju je trebalo vremena da skapiraju i saigrace i zahteve Melouna (i ostalih trenera), a uz to sto je mator doveden je i jer je sjajan za atmosferu i sto je takav tip centra odlican za 1v1 protiv Jokica na treninzima. Nadji je krilni centar, zato se ne snalazi na centru i nazalost se ne uklapa ni u "Jokic ball" ni u "2nd unit" ofanzivu koju predvode Redzi i ponekad Dzamal.

Obrad

pre 2 godine

Vili, šta ja znam, mator sam da se ložim na ta klupska prepucavanjam ko šta ganja da pređe, njegovo je da ide gde hoće, gde smatra da ima priliku da se iskaže kao superstar, ima minutažu i valjda priliku za naslov. Torontu je donio naslov, ali je razdvojio Laurija i DeRozana, prijatelje i hit tandem u tom nekom periodu, to je možda jedino bljutavo. Hteo je u LA, svoj rodni grad, ali izabrati Kliperse umesto Lejkersa, ne znam. Možda animozitet prema Lebronu, ego, ideja da neće biti prva violina u timu. Ostalo je istorija, što kažeš povrede, staklene noge.

Henrik Dizel

pre 2 godine

U EL bi ovaj Jordan bio sa 35 godina MVP. Onaj Zubac se odbija od njega kao od zida, ovaj skoči ruka mu pola metra iznad obruča i zakucava. Imam osećaj da bi mogao Jabuselea i Lesora da okači na leđa i nosi u paketu. Kakva strvina, nema šta vidi se klasa.
(Goksi, 28. novembar 2023 12:52)

Dramond je jači od njega fizički, pa nije ništa pokazao u Evropi.
Peković je mnogo bolji igrač od obojice, takođe jači od obojice, pa nije bio MVP u Evropi.
O Žej Mejo je drastično bolji igrač, plus je bek, pa u Evropi ništa nije pokazao.
Nejpir, Noris Kol, Mirotić, Čildres...za njih isto važi.
Imaš još gomilu primera sadašnjih i prošlih, čak i ako ne uključimo tu matore i neupotrebljive Ajversona, Stodemajera, Medžika, Vilkinsa i sl.

Evropska košarka je skroz drugačije takmičenje, sa drugačijom filozofijom igre.

Ti vidiš njega tamo kako je jak i kako leti, ali tamo je reket otvoren, a on je okružen superzvezdama.

U Evropi je reket zatvoren, a in nema centarsku tehniku da bi sebi iskreirao poen.
U Evropi bi bio jako koristan, poput Fala iz Olimpijakosa, ali sigurno ne bi bio MVP.

Pera Ždera

pre 2 godine

Ne moze Dzordan izdrzati celu sezonu kao zamena Nikoli (mozda) + takticki ne moze protiv svake ekipe ALI u ovom momentu, nakon OCAJNIH Nadjijevih partija, mora biti centarska opcija 2! Poceo da dribla, asistira "katerima" bounce pasove "a la Jokic", zakucavao kao sa 25 godina, jednom, sa dve ruke. REBIRTH partija!!

Kad se Marej vrati taman uspostavljena hemija (nadam se i odrziva) Redzi/Dzordan da drzi klupu jer, iako ispravan, potez kombinovanja Mareja sa klupom u vecoj meri povecava rizik Dzamalu za povredu. Redzi def voli vise loptu u rukama sto sa Jokicem nema (i ako se odlicno, u par navrata, kameleonski adaptirao radi funkcionisanja sa njim)

Pravi "eksperiment" (vise verujem da se Gordon i Nikola odmaraju, jer je BtB utakmica, nego da su neke znacajnije povrede u pitanju )u pravom trenutku, pred povratak Mareja...

Europink A Yeah

pre 2 godine

Konacno stara dobra NBA...a ne ona dva cirkusanta sto dave loptu,"mrljave" nesto ko kisa oko Kragujevca i "gegaju" se po terenu ( a ove nase lozane kao "umetnost", "inteligencija"). Jokic i Marej u razvojnu, a ova dvojica ostaju starteri.

aleksandar

pre 2 godine

Dobro su izgledali Nagetsi, ne samo njih dvojica, ceo tim. Igra je dobro postavljena i ocigledno da nekolicina igraca koji su trenutno u drugom planu mogu da drze intenzitet i nakon odlaska prve postave na klupu. Sezona je duga a posebno su naporne mini turneje po gostima gde tim igra slabije. Meloun mora da bude manje restriktivan i da igra sa vise igraca posebno do playoff-a

Henrik Dizel

pre 2 godine

Taj Peković je bio najdominantniji centar Evrolige i osvojio je istu sa Paom, kada se vratio za vreme lokauta u NBA iz kafane polupijan je bio dominantan kao da igra protiv kadeta...
(Top, 28. novembar 2023 14:14)

Da, slažem se, ali čak ni on nije bio MVP, niti garancija bilo kakve titule.
Uostalom, naveo sam da je Pekmen svakako bolji igrač od Džordana i Dramonda.

Europink A Yeah

pre 2 godine

Konacno stara dobra NBA...a ne ona dva cirkusanta sto dave loptu,"mrljave" nesto ko kisa oko Kragujevca i "gegaju" se po terenu ( a ove nase lozane kao "umetnost", "inteligencija"). Jokic i Marej u razvojnu, a ova dvojica ostaju starteri.

Henrik Dizel

pre 2 godine

U EL bi ovaj Jordan bio sa 35 godina MVP. Onaj Zubac se odbija od njega kao od zida, ovaj skoči ruka mu pola metra iznad obruča i zakucava. Imam osećaj da bi mogao Jabuselea i Lesora da okači na leđa i nosi u paketu. Kakva strvina, nema šta vidi se klasa.
(Goksi, 28. novembar 2023 12:52)

Dramond je jači od njega fizički, pa nije ništa pokazao u Evropi.
Peković je mnogo bolji igrač od obojice, takođe jači od obojice, pa nije bio MVP u Evropi.
O Žej Mejo je drastično bolji igrač, plus je bek, pa u Evropi ništa nije pokazao.
Nejpir, Noris Kol, Mirotić, Čildres...za njih isto važi.
Imaš još gomilu primera sadašnjih i prošlih, čak i ako ne uključimo tu matore i neupotrebljive Ajversona, Stodemajera, Medžika, Vilkinsa i sl.

Evropska košarka je skroz drugačije takmičenje, sa drugačijom filozofijom igre.

Ti vidiš njega tamo kako je jak i kako leti, ali tamo je reket otvoren, a on je okružen superzvezdama.

U Evropi je reket zatvoren, a in nema centarsku tehniku da bi sebi iskreirao poen.
U Evropi bi bio jako koristan, poput Fala iz Olimpijakosa, ali sigurno ne bi bio MVP.

Obrad

pre 2 godine

Čestitke Redžiju, a Klipersi su raspad od ekipe. Kavai da je mogao vratiti vreme sigurno bi se zapitao zašto je posle Toronta odbio Lebrona i Dejvisa i pomislio da može sa Džordžom praviti franšizu. Precenio se čovek, nije on tolika veličina.

Goksi

pre 2 godine

U EL bi ovaj Jordan bio sa 35 godina MVP. Onaj Zubac se odbija od njega kao od zida, ovaj skoči ruka mu pola metra iznad obruča i zakucava. Imam osećaj da bi mogao Jabuselea i Lesora da okači na leđa i nosi u paketu. Kakva strvina, nema šta vidi se klasa.

Comy SB

pre 2 godine

A koliko neralnih komentara...ok je da nekog simpatises .... pa i budes malo subjektivan ...ali napisati da se Zubac odbijao od Jordana ...maltene ga ubio u pojam...kad ono Zubac dao vise koseva i imao vise skokova( skok) od Jordana....fantasticna partija Jordana (spram godina) ali netreba preterivati...

Henrik Dizel

pre 2 godine

Taj Peković je bio najdominantniji centar Evrolige i osvojio je istu sa Paom, kada se vratio za vreme lokauta u NBA iz kafane polupijan je bio dominantan kao da igra protiv kadeta...
(Top, 28. novembar 2023 14:14)

Da, slažem se, ali čak ni on nije bio MVP, niti garancija bilo kakve titule.
Uostalom, naveo sam da je Pekmen svakako bolji igrač od Džordana i Dramonda.

veliki strumf

pre 2 godine

Баш сам се питао зашто Деандре Џордан готово уопште не игра, већ Јокића мења овај Нађи који је сасвим, чак и испод просечан играч. На прошлом мечу против Спурса играо је Деандре и већ се тада видело да није заборавио кошарку и да може - имао је и поене и скокове, чак и асистенцију. Наравно, тешко је очекивати од њега да игра у континуитету овако, понеку утакмицу може, али је свакако добра замена за Јокића и може да одигра коректно тих 10-12 минута по мечу!

WillyWonka

pre 2 godine

"Čestitke Redžiju, a Klipersi su raspad od ekipe. Kavai da je mogao vratiti vreme sigurno bi se zapitao zašto je posle Toronta odbio Lebrona i Dejvisa i pomislio da može sa Džordžom praviti franšizu. Precenio se čovek, nije on tolika veličina.
(Obrad, 28. novembar 2023 12:29)"

Ne znam šta je Lenard mislio, ali očito je da je sve pogrešno smislio. Podržao sam njegov odlazak iz Sparsa, jer tu je Pop napravio grešku, njegov ego nije mogao da dozvoli da ima superstara u ekipi.
Ali Lenardov odlazak iz Toronta nakon osvojene titule bio je onako odvratan potez, tako prepotentno i nekorektno okrenuti leđa franšizi koja ti je dala novi život, zaista neshvatljivo. Ali Lenard je mislio da je on franšiza i da će prstenje ići za njim gdje god krene. Tu se preračunao, povrede su takođe odradile svoje i sad može da ide, sa još tri superstara u ekipi, ka kraju karijere.

Top

pre 2 godine

Dramond je jači od njega fizički, pa nije ništa pokazao u Evropi.
Peković je mnogo bolji igrač od obojice, takođe jači od obojice, pa nije bio MVP u Evropi.
O Žej Mejo je drastično bolji igrač, plus je bek, pa u Evropi ništa nije pokazao.
Nejpir, Noris Kol, Mirotić, Čildres...za njih isto važi.
Imaš još gomilu primera sadašnjih i prošlih, čak i ako ne uključimo tu matore i neupotrebljive Ajversona, Stodemajera, Medžika, Vilkinsa i sl.

Evropska košarka je skroz drugačije takmičenje, sa drugačijom filozofijom igre.

Ti vidiš njega tamo kako je jak i kako leti, ali tamo je reket otvoren, a on je okružen superzvezdama.

U Evropi je reket zatvoren, a in nema centarsku tehniku da bi sebi iskreirao poen.
U Evropi bi bio jako koristan, poput Fala iz Olimpijakosa, ali sigurno ne bi bio MVP.
(Henrik Dizel, 28. novembar 2023 13:55)

Taj Peković je bio najdominantniji centar Evrolige i osvojio je istu sa Paom, kada se vratio za vreme lokauta u NBA iz kafane polupijan je bio dominantan kao da igra protiv kadeta...

Kozuki Oden

pre 2 godine

veliki strumf
I njemu i Redziju je trebalo vremena da skapiraju i saigrace i zahteve Melouna (i ostalih trenera), a uz to sto je mator doveden je i jer je sjajan za atmosferu i sto je takav tip centra odlican za 1v1 protiv Jokica na treninzima. Nadji je krilni centar, zato se ne snalazi na centru i nazalost se ne uklapa ni u "Jokic ball" ni u "2nd unit" ofanzivu koju predvode Redzi i ponekad Dzamal.

iki

pre 2 godine

Diandre je lik sa preko 10 hiljada skokova u karijeriji regularnom delu. Čovek koji bi recimo sa Teodosićem sad u Zvezdi ( odlično saradjivali i u Klipersima) bio kandidat za MVPija evro lige.

Obrad

pre 2 godine

Vili, šta ja znam, mator sam da se ložim na ta klupska prepucavanjam ko šta ganja da pređe, njegovo je da ide gde hoće, gde smatra da ima priliku da se iskaže kao superstar, ima minutažu i valjda priliku za naslov. Torontu je donio naslov, ali je razdvojio Laurija i DeRozana, prijatelje i hit tandem u tom nekom periodu, to je možda jedino bljutavo. Hteo je u LA, svoj rodni grad, ali izabrati Kliperse umesto Lejkersa, ne znam. Možda animozitet prema Lebronu, ego, ideja da neće biti prva violina u timu. Ostalo je istorija, što kažeš povrede, staklene noge.

MixFix

pre 2 godine

Baš lep osećaj kada neka ekipa bez svojih glavnih igrača skine skalp favoritu (po nekima i za titulu) i još na njegovom terenu.
Svakačast!

Elem, zvezda večeri uz Reggia Jacka i DeAndrea je Felipe ...
a nije odigrao ni sekund utakmice.
Da li ste videli kako je Felipe Eichenberger "zategao" DeAndrea, čoveka (pred penzijom i sa beskorisnom masom) je doveo u takav red da to nije normalno, počelo je da sve puca na njemu ali ne od debljine ...
Za mesec,dva ima da ih sve pojede na parketima.

Inače malo mi smeta što se kod priče oko Denvera, Nikole i celog tog uspeha malo zanemaruje životna situacija koju Nikola takođe "nosi", a više se potencira suv talenat i asistencije kao sinonim.
Taj odnos kako krvav rad, donese rezultat. Naravno bez talenta je teško ali isto tako i krvavim radom se skine kilaža pa se postane šampion NBA.
Mogu da kažem da je Felipe čudotvorac svog posla. Ne, on posle Denvera može da bira gde će, šta će i naravno imati blanco ček.

smeh

pre 2 godine

Ovo se već sada može nazvati iznenađenjem sezone. Svaka čast na ovoj pobedi i igri momaka iz drugog plana. Sa druge strane Klipersi su toliko očajna ekipa da ih ne može pobediti samo neko ko ne zna. Toliko štetočina u ekipi ne može niko da nadomesti. Od ekipe snova do ekipe za podsmeh za mesec dana. Ne može to svako.

Pera Ždera

pre 2 godine

Ne moze Dzordan izdrzati celu sezonu kao zamena Nikoli (mozda) + takticki ne moze protiv svake ekipe ALI u ovom momentu, nakon OCAJNIH Nadjijevih partija, mora biti centarska opcija 2! Poceo da dribla, asistira "katerima" bounce pasove "a la Jokic", zakucavao kao sa 25 godina, jednom, sa dve ruke. REBIRTH partija!!

Kad se Marej vrati taman uspostavljena hemija (nadam se i odrziva) Redzi/Dzordan da drzi klupu jer, iako ispravan, potez kombinovanja Mareja sa klupom u vecoj meri povecava rizik Dzamalu za povredu. Redzi def voli vise loptu u rukama sto sa Jokicem nema (i ako se odlicno, u par navrata, kameleonski adaptirao radi funkcionisanja sa njim)

Pravi "eksperiment" (vise verujem da se Gordon i Nikola odmaraju, jer je BtB utakmica, nego da su neke znacajnije povrede u pitanju )u pravom trenutku, pred povratak Mareja...

Mad Max

pre 2 godine

Koliko ljudi pojma nemaju ko je, šta je i kakva je igračina (bio, a evo još uvek jeste) Redži Džekson. Raspitajte se malo slobodno, potražite i pogledajte istorijat pa ćete videti kakav je to košarkaški talenat i kakva je to košarkaška klasa. Da su on i DeAndre Džordan mlađi nekih 4-5 godina i da Nagetse ove sezone mimoiđu povrede, verujem da bi se Denver "prošetao" do nove NBA titule.

aleksandar

pre 2 godine

Dobro su izgledali Nagetsi, ne samo njih dvojica, ceo tim. Igra je dobro postavljena i ocigledno da nekolicina igraca koji su trenutno u drugom planu mogu da drze intenzitet i nakon odlaska prve postave na klupu. Sezona je duga a posebno su naporne mini turneje po gostima gde tim igra slabije. Meloun mora da bude manje restriktivan i da igra sa vise igraca posebno do playoff-a