Englezi se nadaju Srbiji na EURO

Engleski mediji, tačnije Skaj sports, smatra da bi za Englesku najbolja grupa na EURO 2024 bila ona u kojoj bi se našle Albanija, Slovenija i Srbija.

Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Englezi, ajmo tenisa ?
    (Kole, 23. novembar 2023 21:32)

    # Link komentara

  2. [link]
    Jugoslavija-Francuska 3:2 (1988)
    (Plavi, 23. novembar 2023 12:44)

    # Link komentara

  3. Znao sam za Italijane, da nas zovu "crna mačka" koju nikad nisu pobijedili, ali da su Englezi dobili kompleks od nas..
    Mada, kad se sjetim... Izbacili ih iz kvalifikacja za EP pobijedivši ih na Wembleyu pred 50.000 navijača, poslavši Rusiju na EP.. A čak nam nije ni trebala ta pobjeda, več smo osigurali prolaz. Pa smo ih znali dobijati oper u kvalifikacijama, a oni bi se znali brutalno osvečivati po 4:0, 5:0, u relativno nevažnim utakmicama..
    Pa kad bi se sreli na SP ili EP, opet bi ih zavili u crno, zadnji put u Rusiji, ili u Ligi Nacija.. A svaki put bi nastupili bahato prije utakmice.
    Očito su promijenili ploču, sad nas precjenjuju, a bahate se prema Srbiji.
    Nikako da nauče, da se ne bahate prema nikom s Balkana. Svima to pokrene inat, ne samo Balkancima, ali kod nas je to na večem nivou 😁
    (Ante, 22. novembar 2023 12:38)

    # Link komentara

  4. @
    (Mantis, 21. novembar 2023 23:11)

    Englez si garant. Treba čaj da piješ, znaš ti dobro zašto....
    (Chicago, 22. novembar 2023 12:32)

    # Link komentara

  5. Пикси,да се не љубимо
    (Храст, 22. novembar 2023 09:22)

    # Link komentara

  6. Nas ce jedna povezana, ozbiljna reprezentacija da odvali rezultatom 5:0, ostalo cemo glatko da izgubimo, eventualno jedan remi izvucemo.To vam je fudbalska reprezentacija, kao i srpska drzava.
    (Petar, 22. novembar 2023 08:40)

    # Link komentara

  7. Nikad veca zelja evropskih zemalja da budu sa Srbijom. Sigurna 3 boda imaju svi u grupi.
    (Paja, 22. novembar 2023 06:59)

    # Link komentara

  8. Svi koji s nama upadnu u grupu ima da se obraduju ko nikad
    (ddd, 22. novembar 2023 03:09)

    # Link komentara

  9. @(DraganBorca, 21. novembar 2023 20:18)

    Au čovječe, pod hitno 2x ASPIRIN 100
    i dvije litre čaja. Pokri se preko glave,
    dobro oznoji, a tokom noći po jedan (1)
    PENISAN čepić (hrvatske proizvodnje 1995)
    svakih pola sata. Ujutro kao nov, nećeš
    ni znati kakve si gluposti pisao. doktor Mabuse
    (Mantis, 21. novembar 2023 23:11)

    # Link komentara

  10. Sa Albanijom ne mozemo da se sastanemo u grupi, tek eventualno u nokaut fazi. Postoji nekoliko sparivanja koje su zabranjena u UEFA, do nokaut faze velikog takmicenja, a to su Albanija - Srbija, Kosovo - Srbija, Kosovo - BIH, Spanija - Gibraltar, Ukrajina - Rusija, Azerbejdzan - Jermenija. Tako da je ova grupa nemoguca.
    (beogradski, 21. novembar 2023 17:55)

    Ne možemo biti u žrebu sa Kosovom, sa Albanijom možemo. Već smo jednom i bili sa njima u grupi (slučaj dron) a i dobili smo ih u Tirani 2:0 u drugoj utakmici.
    (Netačno, 21. novembar 2023 20:02)

    Posle drona, ne mozemo vise ni sa njima.
    (beogradski, 21. novembar 2023 22:53)

    # Link komentara

  11. Fijasko@

    Za sto godina jedno peto mesto?

    Koje tebe pucaju astralne projekcije?

    Seset osme finale ep Džajić najbolji strelac i najbolji igrač izgubili od domaćina Italijana u finalu

    Sesete finale evropskog sa Sovjetima

    '76 polufinale evropskog

    '62 polufinale svetskog Seki bukvalno bio najbolje ocenjeni igrač svetskog prvenstva

    1960 OI zlato kada su igrali i najbolji igraci

    Još 3 finala Olimpijade

    1984 bronza Olimpijada mladi Pixi i ostali

    1930 polufinale svetsko

    1990 nadigrali Maradonu nesrećno završili kao peti

    preko 10 finala i polufinala evropskih kupova. Beograd jedan od vrlo retkih gradova koji je imao i Zvezdu i Partizan u finalu

    Srpski igrači preko 40 puta birani na Ballon d Or liste-- daleko više nego na primer Hrvati, Svedjani, Danci, Belgijanci i ogromna većina evropskih drzava

    Dzaja 7 puta Ballon d orr lista, Seki i Piksi po 3 puta + gomila ostalih Vidić, Pizon, Galić itd

    5-6 puta nam igrači bili najbolji strelci velikih prvenstava ( Savo, Dzaja, Galic itd)

    Dzaja na svom vrhuncu top 5 igrača sveta godinama, Seki na svom vrhuncu top 5 svetskih igrača godinama, Pixi '87-91 top svetski igrač čak bi osvojio Ballon d orr da nije bilo nesrecne magle

    Mogao bi malo da se sportski obrazujes daleko smo mi bili od loših u fudbalu.

    U 21.veku smo najslabiji pre toga odmah iza elite uvek bili top 5, 10 ili 15 najboljih na svetu

    Čak i '97 bili u samom vrhu Fifine liste

    A imali sankcije za najbolju generaciju ikada🙄
    (DraganBorca, 21. novembar 2023 20:18)

    # Link komentara

  12. Sa Albanijom ne mozemo da se sastanemo u grupi, tek eventualno u nokaut fazi. Postoji nekoliko sparivanja koje su zabranjena u UEFA, do nokaut faze velikog takmicenja, a to su Albanija - Srbija, Kosovo - Srbija, Kosovo - BIH, Spanija - Gibraltar, Ukrajina - Rusija, Azerbejdzan - Jermenija. Tako da je ova grupa nemoguca.
    (beogradski, 21. novembar 2023 17:55)

    Ne možemo biti u žrebu sa Kosovom, sa Albanijom možemo. Već smo jednom i bili sa njima u grupi (slučaj dron) a i dobili smo ih u Tirani 2:0 u drugoj utakmici.
    (Netačno, 21. novembar 2023 20:02)

    # Link komentara

  13. Englezi se nadaju Srbiji na EURO?
    ~~~…~~
    Ništa čudnog, ništa novog.
    Tko će biti u grupi sa Srbijom,
    već danas na kontu ima tri (3) boda.
    (Mantis, 21. novembar 2023 19:31)

    # Link komentara

  14. Sa Albanijom ne mozemo da se sastanemo u grupi, tek eventualno u nokaut fazi. Postoji nekoliko sparivanja koje su zabranjena u UEFA, do nokaut faze velikog takmicenja, a to su Albanija - Srbija, Kosovo - Srbija, Kosovo - BIH, Spanija - Gibraltar, Ukrajina - Rusija, Azerbejdzan - Jermenija. Tako da je ova grupa nemoguca.
    (beogradski, 21. novembar 2023 17:55)

    To je samo za kvalifikacije, zbog domaćeg terena itd… ovo se bre igra u Nemacke ! Tamo nemaju huligani ! :p
    (Kajgana, 21. novembar 2023 18:35)

    # Link komentara

  15. Pa i nama bi odgovaral grupa sa Albanijom i Slovenijom.

    Iz BBC usta u božije uši!!
    (Dusanovo carstvo!, 21. novembar 2023 18:09)

    # Link komentara

  16. Hoce da nas ugaze.
    (Ljubisa Livac, 21. novembar 2023 17:56)

    # Link komentara

  17. Sa Albanijom ne mozemo da se sastanemo u grupi, tek eventualno u nokaut fazi. Postoji nekoliko sparivanja koje su zabranjena u UEFA, do nokaut faze velikog takmicenja, a to su Albanija - Srbija, Kosovo - Srbija, Kosovo - BIH, Spanija - Gibraltar, Ukrajina - Rusija, Azerbejdzan - Jermenija. Tako da je ova grupa nemoguca.
    (beogradski, 21. novembar 2023 17:55)

    # Link komentara

  18. @croata

    Realno je tako nekako. Kada je Piksi dosao, odmah je mogoa da se vidi pomak u napadu, zaigrali smo lepse nego u poslednjih ko zna koliko decenija, ali je euforija blago prerastala u ocaj. Protivniku je dovoljno da nekoliko puta predje polovinu i tu je kraj. Sistem kao sistem mozda i nije tako ocajan, koliko Srbija vise nema krstenog odbrambenog igraca. Piksi nije za to kriv, ali jeste sto u takvim okolnostima ne stavi jos jednog pozadi. Mora 4-4-2, a mozda cak i 4-2-3-1, moze i 4-1-4-1. Jer cini se da su Vlahovic i Mitrovic suvise klasicni napadaci da bi mogli zajedno. ALi ko sto rekoh, tu su bar sladje muke. Odbrana mora da bude makar malo cvrsca.
    Ko zna, mozda nas iznenadi. Samo kad bi angazovao nekoga ko ume i malo ga poslusao... Kao autoritet je prava stvar. A to mu je mozda i jedini pravi plus. Nije ni to malo, kakve trenere imamo, tj. nemamo. Sve i pocinje od struke, uostalom. Ono sto imamo da valja, ne odaziva se. I ne krivim ih. Sve sto nam je valjalo FSS je sam najurio. FSS hoce i uspeh i da gura svoje, a to tesko...
    (Vrg, 21. novembar 2023 17:47)

    # Link komentara

  19. Једва чекам ЕП, да се обогатим, биће наше мреже пуне голова.
    (КЛАДИОНИЧАР, 21. novembar 2023 17:46)

    # Link komentara

  20. Pixi zna dobru taktiku za engleze,nema dileme!
    (bole glava, 21. novembar 2023 17:43)

    # Link komentara

  21. Svi nam se nadaju...
    (nidža, 21. novembar 2023 17:39)

    # Link komentara

  22. Ovi koji prate našu selekciju i koji se nešto nadaju su isti oni koji očekuju da će nam za dve godine biti bolje stanje u zemlji. Čekajući Godoa.
    (Sangrija, 21. novembar 2023 17:20)

    # Link komentara

  23. (xxxx, 21. novembar 2023 17:05)

    U pravu si. Svakih 50 godina jedno 5. mesto.
    (ime, 21. novembar 2023 17:19)

    # Link komentara

  24. Ne slazem se, englezi vas debelo podcjenjuju. Na euru ima bar 10 reprezentacija koje su slabije od srbije. A da nemate luzerski mentalitet uz malo vjere ne bi se ni najjaci naigrali protiv vas. No na stranu mentalitet, trenutno vas glavni problem je piksi. Neuk, bahat, bezobrazan narcis koji si je umislio da je srpski nogometni mesija. Gledao sam prije neki dan neki intervju, pa taj piksi o sebi prica u trecem licu ko da prica o njegovom visocanstvu. Realnost i skromnost ne postoji u njegovom rijecniku. A tek one izjave tipa izgubili smo ali nismo porazeni, to nema ni u alan fordu. Stvarno sam mislio da ce vam donijeti nesto dobro, ali uz njega ce vam se jedino ogadit reprezentacija. Problem je i sto ga ne mozete otjerati jer ostvaruje kontinuitet relativno dobrih rezultata.
    Na euru cete na zalost svisnuti ko i na mundijalu, glupo da ne moze gluplje. Piksi ce idalje igrat uzasni 352 iako nema krstenog beka koji moze pokrit obranu. Ne mos lik je tvrdoglava bahata mazga i moste se slikat. Ode vam saptom i ova generacija
    (croata, 21. novembar 2023 17:17)

    # Link komentara

  25. Za 100 godina fudbala, imamo jedno 5. mesto, sve ostalo… fijasko.
    I opet se nadamo necemu.

    Mi volimo fudbal, ali ga ne znamo. To je nasa dijagnoza.

    Uzivajte, ljudi. Kao Albanci i ostale nefudbalske nacije koje su se zadesile na prvenstvu.
    (ime, 21. novembar 2023 15:45)
    A 2 finala na Euro 60 i 68?
    (xxxx, 21. novembar 2023 17:05)

    # Link komentara

  26. Dajte Engleze da se igramo.
    (Halo Bing, 21. novembar 2023 17:05)

    # Link komentara

  27. Trebali su da izmisle peti šešir koji bi se zvao: "Šešir za nabijanje gol razlike" i u kojem bi samo mi bili :)
    (Taraba, 21. novembar 2023 17:05)

    # Link komentara

  28. U pravu su. Najslabija ekipa u zadnjem sesiru, najslabiji selektor. Naime, Piksi je ispostovao sve agente i menadzere, promenio 40 igraca a ima dva do tri standardna. Sve jeMuslin bio u pravu, nama na sredini ne treba Sergej nego "Gatuzo" a o odbrani da se ne trose reci.
    (Pa, 21. novembar 2023 14:16)
    Videlo se kako je sve procvetalo bez Sergeja protiv Bugara.
    (D, 21. novembar 2023 17:04)

    # Link komentara

  29. I Nemacku smo tukli, sto ne bi i njih
    (boogeyman, 21. novembar 2023 16:09)

    A šta smo dobili što smo "tukli" Nemacku?
    (Eric Cartman, 21. novembar 2023 17:02)

    # Link komentara

  30. Где да потпишемо?
    (Стојан, 21. novembar 2023 16:59)

    # Link komentara

  31. .. realno i za Srbiju dobra grupa skroz...
    (Nal Bandi, 21. novembar 2023 16:59)

    # Link komentara

  32. Svi se nadaju Srbiji na Euro..
    (carlos, 21. novembar 2023 16:41)

    # Link komentara

  33. Jedva cekam da Piksi dobije otkaz, pa da se ne plasiramo 20 god ni na jedno takmicenje, samo da cujem sta ce reci specijalisti koji traze Piksijev otkaz i kojima izadje preponska kila kad malo jace sutnu loptu. Onda ce ti isti reci, bar je Piksi bio dobar, plasirao na na SP, EP i zavrsili smo u A grupi LN.
    (Kg, 21. novembar 2023 16:40)

    # Link komentara

  34. Sve pise i pametnome dosta!
    (Karlobag dream, 21. novembar 2023 16:37)

    # Link komentara

  35. svi ce nam se nadati, jer svako normalan vidi da imamo drvored u odbrani i zadnjem veznom redu i da nam nije dao gol samo ko nije igrao protiv nas. u kataru smo jos i dobro prosli u odnosu na to sta nas ocekuje na evropskom sa nekakvim milenkovicem, pavlovicem, veljkovicem, erakovicem i slicnim dunsterima iza veznog reda. neka nam je Bog u pomoc da prodjemo sa manje od tri gola u grupi, bez obzira na to ko ce nam biti protivnici.
    (cole, 21. novembar 2023 16:37)

    # Link komentara

  36. Jednom sam pisao da smo i mi hrvatski navijači sazreli pa onda i to doprinosi normalnijoj javnoj nogometnoj atmosferi. Mislim da i vi sada prolazite tu fazu i to je dobro. Kakve li koristi od toga da ispraćate svoju reprezentaciju na SP s dominantnom tezom - idemo do polufinala pa onda neka pobjedi bolji. I onda vam momci izlaze na teren kao Napoleon i 11 generala. Vi ste svi skupa napravili đumbus. E sad kada se realnije gleda na temu može se nešto i uraditi.
    (Davor, 21. novembar 2023 16:34)

    # Link komentara

  37. Vidim da se ovde prolazak grupe smatra uspehom. Pa, na ovom prvenstvu treba da budete mnogo losi da ne prodjete grupu.
    (Slavisa V., 21. novembar 2023 16:34)

    # Link komentara

  38. Svi se nadaju da će nas dobiti u grupu, to su sigurna tri boda i dobra gol razlika. I ne, nije pretjerivanje, realno smo najlošiji tim na EP.
    (gloria, 21. novembar 2023 16:32)

    # Link komentara

  39. Pazi šta želiš... može da ti se i obije o glavu...
    (Ikac Jagodinac, 21. novembar 2023 16:31)

    # Link komentara

  40. hahha vecito najlakse grupe imaju i nista ne ucine .
    (ernesto ce, 21. novembar 2023 16:29)

    # Link komentara

  41. "Pri tom, koliko vidim, u četvrtom šeširu mogu da završe Italija, Vels, Rumunija..."

    Skoro sve se vec zna, pitanje je samo ko ce biti u cetvrtom, a ko u drugom-Svajcarska ili Rumunija. U cetvrtom su Srbija (sigurno) i Italija (gotovo sigurno) i ove tri koji ce doci iz Lige nacija. Imam utisak da su Ukrajina i Poljska vec vidjene u Nemackoj, ostalih 10 ce se boriti za ono jedno mesto.
    (gantuu, 21. novembar 2023 16:25)

    # Link komentara

  42. Ljudi mi imamo dobre igrace, ne na nivou top timova, ali definitvno imamo bolje od neke Madjarske, Bugarske i slicnih. Problem sa nasim fudbalom je u onima koji ga vode. Uvek su to bili kojekakvi muljatori, mafijasi, politicari. Pa sta ima da pricamo o bilo cemu kad smo izabrali nekog politicara koji je bio ministar poljoprivrede pre jednog Nemanje Vidica. Dok sve to ne oteramo mi smo na nivou nekog Luksemburga.
    (Filip, 21. novembar 2023 16:23)

    # Link komentara

  43. I mi se nadamo!
    (kognitivna disonanca, 21. novembar 2023 16:20)

    # Link komentara

  44. @Predo slažem se, fudbal se kod nas igra samo zbog manjka uslova za neke druge sportove, govorim iz ličnog iskustva, igrao sam fudbal samo zbog talenta i manjka uslova da se bavim košarkom, tenisom ili odbojkom, a ne zbog ljubavi prema fudbalu
    (zanimljivo, 21. novembar 2023 16:20)

    # Link komentara

  45. Piksi, nadji pomoc za defanzivu..svaka cast, uspeo si da nas plasiras i na svetsko, evo sad i na evropsko prvenstvo…NADJI POMOC DA NAM POMOGNE, DA JEDNOM BUDEMO PONOSNI NA REZULTAT..kao sto smo bili u Italiji 1990, kada si bio NAS NAJBOLJI IGRAC…
    (marko, 21. novembar 2023 16:19)

    # Link komentara

  46. Svi su "pročitali" igru naše reprezentacije.Očigledno nešto mora da se menja.Nikome nije jasno šta su to epohalno uradili Đorović iŽivković pa su idalje prvi pomoćnici Piksiju.Pa Puača i Lazetić znaju bar tri puta više od njih što se tiče taktike i postavke igre.Treba uzeti trenere koji znaju više i bolje od ove dvojice.Godinama se mučimo sa odbranom.Pa iPartizan se mučio sa odbranom ali je taj problem rešio angažovanjem stručnjaka za odbranu.Prosto rečeno,ako ne ide-menjaj!Jedino na taj način možemo nečem da se nadamo.
    (Dobar grobar, 21. novembar 2023 16:17)

    # Link komentara

  47. Nimalo potcenjivački, mi ljudi nemamo defnazivnu igru. Ne odbranu, odbranu imamo, nemamo defanzivnu igru. Ne umemo da igramo bez lopte, pod pritiskom. Ekipa je jednodimenzionalna, i ako Piksi uskoro nešto ne promeni, u šta čisto sumnjam da hoće, smeši nam se debakl na EURO. Bolje da nismo otišli, brukamo se samo
    (Joker, 21. novembar 2023 16:15)

    # Link komentara

  48. hrvati jos nisu ni prosli a englezi ih se boje
    (gabor, 21. novembar 2023 16:13)

    # Link komentara

  49. I tata bi sine …
    (bla bla, 21. novembar 2023 16:12)

    # Link komentara

  50. Realno je i za nas to najbolja moguća grupa. Tako da nema problema.
    (Bole, 21. novembar 2023 16:11)

    # Link komentara

  51. Pazi, i Srbija bi mogla da se nada toj grupi. Bilo bi šoranje s Albancima, ali bi mogli da prođemo.

    Ali, dva srećna žreba zaredom... Teško...
    (Granota, 21. novembar 2023 16:10)

    # Link komentara

  52. I Nemacku smo tukli, sto ne bi i njih
    (boogeyman, 21. novembar 2023 16:09)

    # Link komentara

  53. Svi se nadaju Srbiji
    (Vladimir, 21. novembar 2023 16:00)

    # Link komentara

  54. Pikseta kralju da se ne ljubimo...
    (Talamaska, 21. novembar 2023 15:56)

    # Link komentara

  55. Sad će Piksi da im skreše.Bez zezanja,pa svako normalan želi ovu Srbiju u svojoj grupi.
    (Voja, 21. novembar 2023 15:54)

    # Link komentara

  56. Zašto nemamo uspeha u fudbalu? Srbija, zajedno sa Republikom Srpskom je mala zemlja, ma čak i nekadašnja Jugoslavija je bila mala zemlja, ako uzmemo u obzir broj stanovnika, a sportova je puno u kojima smo uspešni. Meni se uvek čini da se oni najpametniji bave, košarkom, rukometom, odbojkom, tenisom itd. i neće da se valjaju u blatu.
    (Predo, 21. novembar 2023 15:54)

    # Link komentara

  57. neko@
    Samo majstore da znas da je odbojka popularniji sport od kosarke,fudbal je daleko najpopularniji i nosi najvise para,u kosarci ima vise para za igrace ali po popularnosti je odbojka odmah iza fudbala.
    (kralj, 21. novembar 2023 15:53)

    # Link komentara

  58. Očekuje se dolazak Slaviše Jokanovića posle Piksija.
    (Richard Jefferson, 21. novembar 2023 15:50)

    # Link komentara

  59. Nama nije bitan šešir, zna se kako mi igramo na velikim takmičenjima. Pet puta gore nego u kvalifikacijama. Kako smo igrali u ovim kvalifikacijama, sigurno smo u zadnje tri ekipe na prvenstvu.
    (Miodrag, 21. novembar 2023 15:48)

    # Link komentara

  60. Рамзез III, 21. novembar 2023 15:17
    To je miljanic sindrom… mladji ga nazivaju bata djorin… hrvati su se toga odrekli, ali jos necega, njima savez i klubove vode sportski radnici, a ne politicari i kriminalci… oko reprezentacije ne smeju ni da prismrde menadzeri ili ti kvazi biznismeni… igraju najbolji i najspremniji… guraju bez blama mlade igrace i to im se vraca dobrim… sve rade kako treba, kako rade normalne drzave… a mi, sta nam nije jasno… drzimo piksija jer je deo dila, maska najobicnija, sta smo imali sa izborima u savezu… sta kome nije nakon toga jasno.
    (Mixe, 21. novembar 2023 15:48)

    # Link komentara

  61. Kada te se neko nada onda baš ništa ne vrediš.
    (Baš zato što te znamo, 21. novembar 2023 15:48)

    # Link komentara

  62. Za 100 godina fudbala, imamo jedno 5. mesto, sve ostalo… fijasko.
    I opet se nadamo necemu.

    Mi volimo fudbal, ali ga ne znamo. To je nasa dijagnoza.

    Uzivajte, ljudi. Kao Albanci i ostale nefudbalske nacije koje su se zadesile na prvenstvu.
    (ime, 21. novembar 2023 15:45)

    # Link komentara

  63. Mi smo kao neka dooobra riba,svi nas zele!
    (Branko, 21. novembar 2023 15:44)

    # Link komentara

  64. Postali smo Farani :) Svi nam se raduju
    (radovanovic88ns@gmail.com, 21. novembar 2023 15:41)

    # Link komentara

  65. Da ne opisujem preterano, prostim recima: Mi smo boranija!
    (Gde_ima, 21. novembar 2023 15:41)

    # Link komentara

  66. Сви се надају да им ми будемо противник. Али није то можда ни лоше. Прво што ако играчи тамо оду прежаљени, као кошаркаши сад на светском, могу да из чистог ината одиграју и боље него што иначе играју. Друго, ми од укидања санкција кад год да смо се квалификовали за светско, и једном оно за европско, увек смо одиграли добре квалификације. Е овај пут смо се квалификовали једва, па теорија бројева каже да после лоших резултата иде ваљда и понеки добар.

    Наравно, све би лакше било да је ово кошарка а не фудбал али шта сад, борба па како буде : )
    (Shone, 21. novembar 2023 15:36)

    # Link komentara

  67. u četvrtom šeširu su Italija, Hrvatska, Švajcarska, ..., a u prvom Turska, Albanija, Mađarska, Portugal, Engleska ...koliko ja vidim bolje da smo u četvrtom nego u prvom šeširu. Ne razumem zašto tolika agresija prema čoveku koji nas je dva puta uzastopno odveo na velika takmičenja, što je samo po sebi uspeh. A onaj ko ne vidi da smo bili mnogo bolji i da samo sticajem nesrećnih okolnosti izgubili od Mađarske i igrali nerešeno s Bugarima, taj nije objektivan. Ulazimo u polufinale a posle kako bude.
    (95tica, 21. novembar 2023 15:35)

    # Link komentara

  68. (neko, 21. novembar 2023 15:28)

    Tako je druze, sve si lepo napisao. Osim sto je i kosarka totalno nebitan sport u vecini drzava, osim USA, Srbije i Grcke mozda. Nemacka je osvojila svetsko prvenstvo u kosarci, a Nemce za to totalno boli uvo. Cak neki i ne znaju da su ga osvojili.
    (Luka Lion, 21. novembar 2023 15:35)

    # Link komentara

  69. Proći će Englezi kao i Portugalija u Lisabonu!! Zivi bili pa videli.
    (Dragan - Sava, 21. novembar 2023 15:31)

    # Link komentara

  70. (Eric Cartman, 21. novembar 2023 14:45)

    Slazem se Erice za vaterpolo i ostale nebitne sportove. Najveci problem kod nas Srba po pitanju sporta je sto mi mnogo mislimo da smo bitni kada osvojimo neki nebitni sport. Narod u Srbiji ne moze da skapira da se sem fudbala i kosarke nista drugo ne prati niti pamti u svetu. I to ljudi ne mogu da skapiraju. Ali zato kad ovako nesto ovo kaze onda ga prozovu drugosrbijancem, autosovinistom itd. Pa svi nam se smeju kada uporedjujemo neku nebitnu odbojku sa fudbalom..
    (neko, 21. novembar 2023 15:28)

    # Link komentara

  71. I onda Piksi posle Evropskog kaze : pa sta hocete, jesam li vas odveo na Svetsko i Evropsko, jesmo li dobili Portugaliju u Portugaliji? Ja mogu da odem, bla bla bla...
    (markonato, 21. novembar 2023 15:23)

    # Link komentara

  72. Pa četvrti šešir još nije ni kompletiran već smo samo mi u njemu za sad. Tako da nikom drugom za sad i ne mogu da se nadaju. Pri tom, koliko vidim, u četvrtom šeširu mogu da završe Italija, Vels, Rumunija, tako da ispade jači nego drugi i treći šešir.
    (eotfw, 21. novembar 2023 15:23)

    # Link komentara

  73. Verujem da se svi nadaju. Kad gledas neke ranije plasmane... u Francusku smo otisli preko tada prilicno jakih Ceske i Slovacke, pa onda na EURO ispred Hrvatske (sveze bronzane sa SP) i Irske, Nemacka - egal sa Spancima, Juzna Afrika - zavrsili prvi u grupi, poslali premocnu Francusku u baraz, Katar - ispred Portugala, tukli ih na njihovom terenu...
    Plasman je uvek bio zasluzen, posledica nekog uspeha u kvaifikacijama. Ovo je prvo veliko takmicenje na koje smo se plasirali, a da me sramota nacina na koji smo to izveli...
    (ProkopijeElGrande, 21. novembar 2023 15:18)

    # Link komentara

  74. idemo mi u polufinale
    (Analiticar, 21. novembar 2023 15:18)

    # Link komentara

  75. Наш фудбал први пут сам озбињно почео да пратим од Мундијала 1974. у Минхену. Јако добра екипа, са одличном шансом да направи нешто више. И ништа. Мислим да је наш најбољи састав био онај са Пиксијем, Мијатом, Савом, Југовићем, па ни он ништа није урадио, а имао је потенцијал за прво место. Знате шта је заједничко (осим у неколико изузетака) за све ове поставе и утакмице? Игра. Полако ћемо да се додајемо позади, па мало додамо голману, па око зоне, па опет голману. Онда случајно поведемо, па чувамо зналачки. Полако се додајемо позади, враћамо голману и чекамо контру која никада неће доћи. Зато на прсте једне руке можемо набројати победе против великих репрезентација. Где сам стао? А, да... Додајемо се полако позади, па мало голману, чекамо нашу шансу која никада неће доћи. Онда нам противник утера, па јуримо нерешено. Некада успемо, некада не али више нико не може да врати протраћено време док смо се додавали позади и враћали голману. Елем, успемо да изједначимо и одмах се повучемо. То је као, нека сигурица. Додајемо се полако, па мало око зоне, па голману. И готово. И тако 50 година, колико ја пратим фудбал. Хрвати су се одрекли таког играња фудбала и одмах дошли до успеха. Треба имати живце да би се то пратило. Гледао сам уживо на Маракани, када су нас Енглези разбили 4:1. Није за нас фудбал.
    (Рамзез III, 21. novembar 2023 15:17)

    # Link komentara

  76. Realno ljudi gledaju. Mi spadamo među najslabije reprezentacije po svemu od svih koje su se ili će se plasirati na EP. Sa druge strane evo motiva ovim našim koji su jedino jaki na rečima pogotovo ako zaista i dobijemo Engleze na žrebu. Mada u tom mogućem susretu ako bi izvukli i nerešeno to bi bilo malo čudo.
    (smeh, 21. novembar 2023 15:17)

    # Link komentara

  77. Iskreno ko ne bi indijanci smo teški dobri na slavlju na terenu teški indijanci
    (super, 21. novembar 2023 15:17)

    # Link komentara

  78. Šta je najgore od svega: Srbija će sve tri utakmice u Nemačkoj OPET odigrati potpuno isto kao one tri u Kataru, kao i ovih osam u kvalifikacijama.
    (Aki, 21. novembar 2023 15:15)

    # Link komentara

  79. Citam malopre neke engleske portale. Iznenadio sam se koliko se boje hrvata . A nasi strucnjaci prizeljkuju hrvate jer ne mogu zauvek imati srece 😂
    (Moji englezi, 21. novembar 2023 15:09)

    # Link komentara

  80. Jel’ imamo mi INAT u fudbalu, bre?
    (Ja Morant, 21. novembar 2023 15:09)

    # Link komentara

  81. Mozda nas i iznenade naši nikad se ne zna kada ne očekujemo nista bude uvek bolje kao i sa kosarkom
    (Aki, 21. novembar 2023 14:37)

    Možda bi i bilo tako kad bi postali svesni svojih realnih (skromnih) vrednosti, a ovako izgleda da se oni svaki put iznenade kad nas trpaju svi redom. Do EP ima više od pola godine što je mnogo vremena da se puno toga popravi. Problem je što nam je savez kao i država, dakle raspad.
    (Dikan, 21. novembar 2023 15:08)

    # Link komentara

  82. Ne samo Englezi, nam se nadaju svi ucesnici EP. U nama vide sigurne bodove. Trener diletant, sa puno kiks igraca, koji ima samo jednu jedinu formaciju i jednu jedinu taktiku. Da kazem, Piksija postujem kao jednog od najboljih igraca sveta i da nije imao problem sa povredama, mozda bi bio kao Maraodna. Ali, kao trener, on je susta suprotnost. MI sada kad se kvalifikujemo negde, isto je kao kad smo se mi radovali sto nam padne u grupu Luksemburg, San Marino, Andora.
    (Pedja, 21. novembar 2023 15:08)

    # Link komentara

  83. Hrvatska je odigrala lose dvije utakmice prije Latvije, ali Srbija je kriminalna.Zali boze Mitrovixa jer nema s kim.Da je Mitrovica dati Hrvatskoj usli bi u finale Evropskog prvenstva.
    (Realno, 21. novembar 2023 15:06)

    # Link komentara

  84. Што написа неко, свака екипа се потајно нада да ћемо им бити у групи.
    (Милан, 21. novembar 2023 15:05)

    # Link komentara

  85. Mastanja su dozvoljena. I ja, recimo, sanjam evropsko prvenstvo u fudbalu u kome je Srbija u grupi sa Lihtenstajnom, Monakom i Andorom, a ukrsta se sa grupom u kojoj su Luksemburg, Farska Ostrva, Kipar i Vatikan.
    (Tisa, samo Tisa, 21. novembar 2023 13:40)

    Na žalost, ni u toj varijanti ne bi prošli dalje. Naša realnost je surova.
    (PriPravnik, 21. novembar 2023 15:04)

    # Link komentara

  86. Ako nista, bar smo "sigurica" za kladionice :) U odbrani panika 90% suteva udje nam u gol, vezni red 3 dodavanja max ... pa lopta nazad golmanu, u napadu ako prodje - prodje. Provaljeni smo.
    (Nezahvalan, 21. novembar 2023 15:03)

    # Link komentara

  87. Znači mi smo se "jedva kvalifikovali" (glupost i nije jedva) ali zato "Hrvati prvo moraju da se kvalifikuju za turnir u Nemačkoj sledećeg leta"
    (Shone, 21. novembar 2023 14:29)


    Ako nisi primijetio mi se svake kvalifikacije kvalificiramo zadnju utakmicu u zadnjih pola sata. Tako je bilo i za zadnje svjetsko i za prošli euro a i za natjecanja prije toga. Ništa novog no naglasak je na uvijek se kvalificiramo. U zadnjih 30 i kusur godina propustili smo samo jedno veliko natjecanje.
    (mirda, 21. novembar 2023 14:59)

    # Link komentara

  88. Divim se ljudima koji se još uvek zamlaćuju sportom koji se zove fudbal? Ili su nesvesni i nezreli, ili uživaju u sadomazohizmu? Zar je zaista teško doći do zaključka da je ovaj sport u Srbiji "umro" još pre tridesetak godina? Šta je sa ovim narodom? Ne postoji reprezentacija sa kojom mi možemo da se nosimo. Naapuniće nas i oni koji su do juče imali ulogu vreće u koju su stajali rezultati od 5 do 10 golova.
    (Knezevic Zoran, 21. novembar 2023 14:26)

    Bravo Zoki, konacno da i ti nesto objektivno i realisticki napises o Srbima, pa makar se i o fudbalu radilo. Bravo, dobrodosao u klub razumnih.
    (Nikola N., 21. novembar 2023 14:56)

    # Link komentara

  89. Samo polako, pred zoru mrzne.
    (Tako je to, 21. novembar 2023 14:54)

    # Link komentara

  90. Nismo mogli nista ni kad smo imali igrace u Sitiju, Celziju, Interu, Junajtedu...a sad, osim Vlahovica i Kostica, skrajnutog Samardzica koji ce sigurno u veci klub, ostalo je po Arabiji, Turskoj, malim timovima Spanije itd.
    (Maki, 21. novembar 2023 14:52)

    # Link komentara

  91. ja bih totalnobio bio zadovoljan grupom sa englezima, slovencima i albancima. Pa to bi i najlaksa grupa bila za nas. Jos samo pixi da poslusa ovaj narod i stavi formaciju 4-4-2, ili nesto slicno, samo sa 4 u poslednjoj liniji. PA PROBAJ COVECE NA NEKOJ PRIJATELJSKOJ, da li je moguce da si toliko tvrdoglav.
    (kuda Simovicu, 21. novembar 2023 14:51)

    # Link komentara

  92. ne bih se bunio da im se ispuni želja...odlična grupa i za nas...imali bi šanse za prolaz...
    (Sirmium, 21. novembar 2023 14:49)

    # Link komentara

  93. Браво до чега сте нас довели, увијек је сигурно да примамо бар 2 гола, ако је иоле озбиљан противник нема шта ..
    (Зума, 21. novembar 2023 14:47)

    # Link komentara

  94. Dobra grupa i za nas
    (Velja, 21. novembar 2023 14:46)

    # Link komentara

  95. Samo pogledajte ovu sliku Piksija, neverovatno koliko covek zraci nadmenoscu i neznanjem.
    (billy, 21. novembar 2023 14:46)

    # Link komentara

  96. Svako se nada. Zagarantovana petarda.
    (Bice petardi ko za novu godinu, 21. novembar 2023 14:46)

    # Link komentara

  97. Spale. Nikada Englezi neće biti u fudbalu ono što je Srbija u vaterpolu, košarci, a nikada nisu imali niti će imati fudbalera u rangu Srpskog tenisera br1(samo u svojim mitovima).
    (Slobodan Penezić, 21. novembar 2023 14:35)

    Koga bre u svetu bole uši za vaterpolo.
    Ne prati ga ni 2% ljudi.

    I mi ga ovde ne pratimo vec samo gledamo reprezentaciju ti to je to.

    90 posto ljudi u Srbiji nema pojma koja su pravila u vaterpolu.
    Kada je neko u Srbiji pogledao neku vaterpolo utakmicu a da njje reprezentacija?
    Je li strimovao neko neku utakmicu najjace vatepolo lige?
    Koliko uopšte postoje neke ozbiljne vaterpolo lige,to je sve poluamaterizam.
    Ovde se gleda fudbal liga petice i košarka i to je to.
    (Eric Cartman, 21. novembar 2023 14:45)

    # Link komentara

  98. Nas fubal ima nekoliko problema koje ne resava vec 30-ak godina:
    1. Fudbalski slabo obrazovani treneri ali i igraci.
    2. Skola odbrane je losa jer se uvek napada lopta a ne prostor. Stoga su faulovi koje pravimo u odbrani za zatvor a ne za zute kartone.
    3. Fizicka sprema - losa do prosecna
    4. Mentalni sklop pojedinaca i ekipe problematican. Mi protiv najjacih protivnika igramo dobro, a protiv onih koje nezasluzeno ne postujemo igramo uzasno.
    5. Najveci problem je sto mi nismo verni svojoj skoli fudbala. Koliko god da je zastarela mi takav fudbal znamo da igramo. Dakle, ne formacije 3-5-2 jer mi nemamo ni stil igre za tako nesto, ni igrace ni pokretljivost. Za nas je klasicna formacija 4-4-2 ili 4-5-1 ili 5-4-1 zavisno od protivnika. Takodje nam vise odgovara staticnija igra od ludog trcanja jer mi takav fudbal ne mozemo kao ekipa da pratimo.
    6. Nasi igraci, nazalost, nisu skolovani za igru bez lopte i to rade veoma, veoma lose. Stoga nam trebaju cvrste, strogo drzane formacije prilagodjene za manje trcanja i posed do 50 posto.
    7. Sa ovako losom odbranom ozbiljno razmisliti o vracanju zastarelog ali efikasnog koncepta libera da pomaze svim igracima odbrane po potrebi.
    8. U odbranu ubaciti brze igrace cak i po cenu gubitka visine.
    9. Posto zadnje vezne nemamo prilagoditi formaciju limitiranim mogucnostima veznih igraca tj prednji vezni moraju uvek biti otvoreni nekreativnim zadnjim veznim sto za posledicu ima veci broj igraca sredine, najmanje 4 a verovatno i 5.
    (Makarije, 21. novembar 2023 14:44)

    # Link komentara

  99. pa i ja bih voleo...da sam englez..!
    Realno, za neku takvu ekipu ili špance ili slične-bićemo idealan protivnik da namaknu gol-razliku..!
    Mi smo im "sigurica"..!
    (RajKonen, 21. novembar 2023 14:44)

    # Link komentara

  100. Ko jedva prodje grupu gde su Bugarska, Madjarska , CG i Litvanija... tog zeljno ocekuju i Albanija i Austrija i Slovenija.
    (Filozof, 21. novembar 2023 14:44)

    # Link komentara

  101. Ako možeš da odigrao izjednačeno sa Bugarskom, onda se pitam šta će da im uradi čak i Albanija
    (Miloš, 21. novembar 2023 14:43)

    # Link komentara

  102. Naravno da se svi nadaju. Mi nemamo odbranu, ali zato imamo mnogo losu sredinu terena.
    (Aleks, 21. novembar 2023 14:42)

    # Link komentara

  103. Nama se svi nadaju, mi smo zalutali na prvenstvo.
    (hhhdf, 21. novembar 2023 14:41)

    # Link komentara

  104. Pa starac moj kad nama Bugarska, Madjarska, Jordan, Kamerun, Slovenija itd daju sigurna 2 gola po meca uz par propustenih cistih sansi.. malo jace ekipe(Danska, Svajcarska) 3 gola, to onda znaci da bi nam Englezi ko od sale spakovali najmanje 5 komada.
    (Milos, 21. novembar 2023 14:40)

    # Link komentara

  105. ahahahaaahhh, poceli smo da sluzimo za sprdnju svima , tako smo i mi govorili pre 30 godina samo da nam u grupi budu indijanci !
    (Djordje, 21. novembar 2023 14:39)

    # Link komentara

  106. Mozda nas i iznenade naši nikad se ne zna
    (Aki, 21. novembar 2023 14:39)

    # Link komentara

  107. Sa nama ima da se igraju ko' sa decom ko god da nam je u grupi
    (Mnogo smo losi, 21. novembar 2023 14:38)

    # Link komentara

  108. Spale. Nikada Englezi neće biti u fudbalu ono što je Srbija u vaterpolu, košarci, a nikada nisu imali niti će imati fudbalera u rangu Srpskog tenisera br1(samo u svojim mitovima).
    (Slobodan Penezić, 21. novembar 2023 14:38)

    # Link komentara

  109. Mozda nas i iznenade naši nikad se ne zna kada ne očekujemo nista bude uvek bolje kao i sa kosarkom
    (Aki, 21. novembar 2023 14:37)

    # Link komentara

  110. Koliko bi dobili u mrezu od Engleza, 10 ili 12? Jadan Vanja M. S., navadice se lopti iz mreze kao nikada do sada u karijeri. A dobar golman, jedina svetla tacka u reprezentaciji.
    (Harry, 21. novembar 2023 14:37)

    # Link komentara

  111. Ovoj našoj propaloj reprezentaciji bi se i farska ostrva i san marino radovali!
    (Paradajz, 21. novembar 2023 14:04)

    Sasvim legitimna želja. Realno, da li im je bolje da izgube od Engleske 9:0 ili od Srbije 1:0 ili izvući 1:1.
    (Nezavisni demokratski građanin, 21. novembar 2023 14:36)

    # Link komentara

  112. Spale. Nikada Englezi neće biti u fudbalu ono što je Srbija u vaterpolu, košarci, a nikada nisu imali niti će imati fudbalera u rangu Srpskog tenisera br1(samo u svojim mitovima).
    (Slobodan Penezić, 21. novembar 2023 14:35)

    # Link komentara

  113. Protiv Engleza nam nebi ginulo 5 komada, realno.
    (Zeks, 21. novembar 2023 14:35)

    # Link komentara

  114. Pa realno
    (dragan, 21. novembar 2023 14:35)

    # Link komentara

  115. Ipak se okrece, Srbija ce na EP biti u top oet representacija, zivi bili pa videoi.
    (poznavalac prilika, 21. novembar 2023 14:34)

    # Link komentara

  116. Svi bi da se sprdaju sa nama. Kad bi igrači to videli, kad bi imali malo obraza i časti, dali bi 100 posto svojih mogućnosti na Evropskom prvenstvu za svoju državu pa da makar prođemo grupu. Ali za nas i našu odbranu to je misaona imenica. Biće uspeh da ne gubimo sa 3-0 ili 5-0. U svakom slučaju, srećno orlovi i neka Englezi pate.
    (srle, 21. novembar 2023 14:34)

    # Link komentara

  117. Sreća da se igraju samo tri utakmice pa valjda nećemo primiti više od 20 (dvadeset) golova.
    (Bušinjo, 21. novembar 2023 14:31)

    # Link komentara

  118. Znači mi smo se "jedva kvalifikovali" (glupost i nije jedva) ali zato "Hrvati prvo moraju da se kvalifikuju za turnir u Nemačkoj sledećeg leta"
    (Shone, 21. novembar 2023 14:29)

    # Link komentara

  119. Mi znamo sa Englezima.
    (Anonimus, 21. novembar 2023 14:29)

    # Link komentara

  120. Divim se ljudima koji se još uvek zamlaćuju sportom koji se zove fudbal? Ili su nesvesni i nezreli, ili uživaju u sadomazohizmu? Zar je zaista teško doći do zaključka da je ovaj sport u Srbiji "umro" još pre tridesetak godina? Šta je sa ovim narodom? Ne postoji reprezentacija sa kojom mi možemo da se nosimo. Naapuniće nas i oni koji su do juče imali ulogu vreće u koju su stajali rezultati od 5 do 10 golova.
    (Knezevic Zoran, 21. novembar 2023 14:26)

    # Link komentara

  121. Zar mogu Albanija i Srbija da budu u istoj grupi? Zar nisu u grupi reprezentacija koje ne bi smele da se nađu u istoj grupi...
    (ABD, 21. novembar 2023 14:26)

    # Link komentara

  122. Srbiji se svako nada na evropskom..sa onakvom igrom-protivnik za pozeleti..sigurna 3 boda i gol razlika
    (ironicni, 21. novembar 2023 14:26)

    # Link komentara

  123. Ja sanjao tekmu protiv engleske. izgubili 2:1. Ozbiljno.
    (Realnost, 21. novembar 2023 14:26)

    # Link komentara

  124. Realno svi se nadaju Srbiji u grupi...
    (Ime, 21. novembar 2023 14:24)

    # Link komentara

  125. Ne nadaju se samo oni, svi se nadaju da budemo u istoj grupi, jer mi smo samo kanta za udaranje, sigurni bodovi.
    (Realac, 21. novembar 2023 14:23)

    # Link komentara

  126. Ovo bi i nama bila najbolja grupa, sa Albanijom i Slovenijom možemo da igramo, protiv Engleza bunker... a u grupi sa Engleskom, Danskom i Holandijom ne bi se lepo proveli.
    (Fanđo, 21. novembar 2023 14:19)

    # Link komentara

  127. Ima opet da nam stave nekog iz 2000, holandiju spaniju i sloveniju.
    (Boki, 21. novembar 2023 14:18)

    # Link komentara

  128. Sve normalno. Mi smo u fudbalu loši i uvek smo bili, nikad nismo mogli pobediti top reprezentacije. Koliko ja pamtim u poslednjih 40 god imamo tri pobede protiv najboljih.
    Španija 1990.
    Nemacka 2010.
    Portugal 2021.
    Neka mi neko napise da li ima još neka pobeda?
    Jednostavno, to je naša realnost.
    I mi priželjkujemo engleze u vaterpolu, kosarci, rukometu, oni nas u fudbalu..i to je tako.
    (Spale, 21. novembar 2023 14:18)

    # Link komentara

  129. A ko se normalan ne bi nadao. Vreća za punjenje
    (srle, 21. novembar 2023 14:18)

    # Link komentara

  130. I albanija se nada srbiji na evropskom
    (Mhn, 21. novembar 2023 14:16)

    # Link komentara

  131. U pravu su. Najslabija ekipa u zadnjem sesiru, najslabiji selektor. Naime, Piksi je ispostovao sve agente i menadzere, promenio 40 igraca a ima dva do tri standardna. Sve jeMuslin bio u pravu, nama na sredini ne treba Sergej nego "Gatuzo" a o odbrani da se ne trose reci.
    (Pa, 21. novembar 2023 14:16)

    # Link komentara

  132. Pa i ja bi zeleo taku grupu, jer ide 4 nakboje 3 pa bi bilo sanse sa najgorom igrom da idemo daje :)
    (ivan, 21. novembar 2023 14:16)

    # Link komentara

  133. Па ко нас не би прижељкивао.
    (Баш изненађујуће, 21. novembar 2023 14:15)

    # Link komentara

  134. Ma na Srbiju samo gg3+.Daće Mitar gol, ali primićemo najmanje dva.
    (sledeće godine u ovo vreme, 21. novembar 2023 14:15)

    # Link komentara

  135. Dajte Engleze da se igramo, da se igramo...
    (Dragoslav, 21. novembar 2023 14:15)

    # Link komentara

  136. Ko se ne bi nadao,i ako ti Mitar da gol,odmah vratis u sledecem napadu.Mi smo mama ekipa za sve,a i za sramotu ne znamo.
    (Pavle, 21. novembar 2023 13:36)

    Druze, ne da si pogodio :)

    Srbija na 3 nacina prima golove:
    - posle neshvatljive individualne greske u odbrani
    - na samom kraju prvog ili na samom pocetku drugog poluvremena
    - odmah posle svog datog gola

    Naravno, kad primimo jedan gol rado primamo odmah i drugi u roku od 3-5 minuta.
    (Arthur Seaton, 21. novembar 2023 14:13)

    # Link komentara

  137. I mi se nadamo Megvajeru... Lazna ekipa bili i ostali... Stoper buzda ..pride igrace neki henderson ili tako neka prevara od igraca..uvek se pale...i nikad nista od njih...
    (Dzi, 21. novembar 2023 14:12)

    # Link komentara

  138. A NAMA JE TO SVEJEDNO,IDE ISPROBANI RECEPT-TRI UTAKMICE I PRAVAC KUCA.DODUSE PRES TRECE KOLO CE BITI-AKO ONAJ DOBIJE OVOG,I OVAJ DIGRA-BLA BLA,E ONDA MIIII MORAMO DA POBIJEDIMO SA TRI RAZLIKE-BLA BLA???
    (SARAJEVSKI SRBIN, 21. novembar 2023 14:12)

    # Link komentara

  139. Cekajte Englezi kad vam Piksi dodje sa onim svoji: ko ce bre mene da saplete i uzme titulu onako pun samog sebe sa raspada se u najlaksoj grupi u istoriji
    (Chuma Moneke, 21. novembar 2023 14:10)

    # Link komentara

  140. nas fudbal sluzi samo za mahinacije i prevare ...takvi se ljudi oko fubfala skupili , da je cak i pricanje o srpskom fudbalu nepristojna tema .
    (dule, 21. novembar 2023 14:10)

    # Link komentara

  141. Sto je najbolja stvar mi bi ove raspale engleze i dobili.
    (Vukobratic, 21. novembar 2023 13:34)

    Je l' si ozbiljan...?
    Pa nas bi pobelila njihova U-21 ekipa i to rutinski.
    (Arthur Seaton, 21. novembar 2023 14:09)

    # Link komentara

  142. Pa to je realnost. Ja sam iskreno navijao da mi i ne idemo na to prvenstvo. Bila bi manja bruka nego ovako što će da bude. 1/1 ista situacija kao i sa Zvezdom u ligi šampiona. Ne možemo centar da pređemo. Isto tako će biti i na Evropskom.
    (Milan, 21. novembar 2023 14:08)

    # Link komentara

  143. Ništa nisu pogriješili
    (Boston Jim, 21. novembar 2023 14:08)

    # Link komentara

  144. Ovoj našoj propaloj reprezentaciji bi se i farska ostrva i san marino radovali!
    (Paradajz, 21. novembar 2023 14:04)

    # Link komentara

  145. kako I ne bi, juce je prva fufbalska vest bila kako se srbija prvi put ikada plasirala na euro, ko to ne bi voleo kao protivnika
    (znalac, 21. novembar 2023 14:03)

    # Link komentara

  146. Sto je najbolja stvar mi bi ove raspale engleze i dobili.
    (Vukobratic, 21. novembar 2023 13:34)

    Isto kao što je U21 dobila Engleze,raspale.

    Mozda su oni raspali za neke druge reprezentacije ali za nas su bauk.
    Oduvali bi nas kao brzi voz.
    (Eric Cartman, 21. novembar 2023 14:02)

    # Link komentara

  147. Istini za volju trenutno smo u 4-tom sesiru samo mi zasigurno, mozda Hrv, Svica i Italija, sva druga mesta nisu popunjena. Tako da definitivno nije potcenjivacki da nas stave iza gore navedenih reprezentacija.
    (Mare, 21. novembar 2023 14:01)

    # Link komentara

  148. Realno, losi smo. Jedino sto je dobro u ovome svemu jeste sto su i igraci i javnost u Srbiji shvatili ko smo i sta smo na evro fudbalskoj sceni.
    (Cirokeee, 21. novembar 2023 14:00)

    # Link komentara

  149. Pa kada smo katastrofa. Svi to vide sem ovih sto treba da vide i da reaguju.
    (nnn, 21. novembar 2023 13:59)

    # Link komentara

  150. I ovde smo prvi. Svaka čast.
    (Mile-Dobronamerni, 21. novembar 2023 13:59)

    # Link komentara

  151. Nadaju da ce igrati protiv nas a nekada su najvise strahovali od nas. 1968. u polufinalu Evropskog prvenstva igrali smo protiv Engleza i bas Dzajic im je zabio gol cime su izbaceni sa prvenstva kao aktuelni svetski prvaci a mi smo otislu u finale. Secam se kao da je bilo juce kako je Musemic centrirao, Dzajic primio loptu na grudi u sesnaestercu Engleza iza Bobija Mura, napravio nekoliko koraka i zabio silovito pod precku. Ne bi bilo lose da Dzajic ponovo bude koban za Engleze.
    (Goran, 21. novembar 2023 13:57)

    # Link komentara

  152. Pazi sta zelis, moze da ti se ostvari i tako to…
    (gledam vas popreko ahahahaha, 21. novembar 2023 13:55)

    # Link komentara

  153. S druge strane, za nas je svaka grupa, grupa smrti!
    (gagit, 21. novembar 2023 13:55)

    # Link komentara

  154. Iskreno bi voleo biti u Grupi sa Nemacka Albanija Slovenija i Srbija. Barm jedna od Naseg regiona bi isla Dalje.
    (REKOS, 21. novembar 2023 13:54)

    # Link komentara

  155. Služimo za gol razliku.
    Realnost je surova.
    (predrag, 21. novembar 2023 13:52)

    # Link komentara

  156. Bićemo džak za udaranje
    (Dacha ds1989, 21. novembar 2023 13:51)

    # Link komentara

  157. Verovatno hoce da izbegnu Madjare, jer su ih Madjari nakantali 4:0 u sred Vemblija
    (Dzoni, 21. novembar 2023 13:51)

    # Link komentara

  158. Svi zaboravljaju da mi nismo bili favoriti u našoj grupi već je to bila Madjarska. Mi smo sami sebe posle izvučenih grupa proglasili favoritima. A tabela je pokazala realno stanje, mi smo bili u drugom šeširu i završili smo na drugom mestu. Mislim, za promenu, da je odlično što smo traljavo odigrali kvalifikacije. Pre Katara je nastala neopisiva euforija i to se uvek pokazalo da je pogrešno i da igračima samo nameće bespotreban pritisak. Sada neće biti nikakve euforije i pritiska i baš zbog toga sam ubedjen da će naša reprezentacija odigrati odlično EP. A Engleska nek nas samo potcenjuje pa će proći kao i Portugalija u sred Lisabona. Zivi bili pa videli.
    (Dragan - Sava, 21. novembar 2023 13:49)

    # Link komentara

  159. Rece jedan covek "Ma uzivajte i u ovakvim rezultatima jer kako se radi u nasem fudbalu necemo mi narednih 20 godina videti velika takmicenja". Uniatilo se sve sto je moglo od petlica pa na dalje tako da nam je ovo verovatno vrhunac. Imamo nadobudnog coveka na klupi koji ne bi prihvatio savet ni od Ancelotija eto u inat.
    (Mrgud, 21. novembar 2023 13:48)

    # Link komentara

  160. Mi bi i u ovoj, realno lakoj grupi, bili poslednji.
    (Boki, 21. novembar 2023 13:48)

    # Link komentara

  161. @Hr nesto slicno kao vi u kosarci
    (hhhh, 21. novembar 2023 13:45)

    # Link komentara

  162. Svi se nadaju Srbiji, garantovana 3 boda.
    (Aca, 21. novembar 2023 13:45)

    # Link komentara

  163. Dajte koga želite, kada vas izreševata MITROGOAL biće druga priča
    (saki, 21. novembar 2023 13:44)

    # Link komentara

  164. Važno je učestvovati :) i tako već mnogo godina...
    (noCom, 21. novembar 2023 13:43)

    # Link komentara

  165. Pa kada smo katastrofa. Svi to vide sem ovih sto treba da vide i da reaguju.
    (nnn, 21. novembar 2023 13:43)

    # Link komentara

  166. Kanta za napucavanje
    (Zoki_Mornar, 21. novembar 2023 13:41)

    # Link komentara

  167. I za nas bi to bilo najbolje. Mentalitet nam je takav da se skupimo tek onda kad nas neko izproziva. Jos kad prozivke krenu od nama tradicionalno prijateljskih naroda kao sto su Englezi ....
    (Kriva Drina, 21. novembar 2023 13:41)

    # Link komentara

  168. Pre svega se nadaju Piksiju Kiksiju,a posledično i njegovoj Srbiji.
    Ako bi Kiksi prešao da trenira Nemačku, tad bi Nemci bili poslastica za njih.
    (piksla, 21. novembar 2023 13:40)

    # Link komentara

  169. pa kad nam svako daje golove sto i englezi da nas ne nakantaju
    (snajper, 21. novembar 2023 13:40)

    # Link komentara

  170. Mastanja su dozvoljena. I ja, recimo, sanjam evropsko prvenstvo u fudbalu u kome je Srbija u grupi sa Lihtenstajnom, Monakom i Andorom, a ukrsta se sa grupom u kojoj su Luksemburg, Farska Ostrva, Kipar i Vatikan.
    (Tisa, samo Tisa, 21. novembar 2023 13:40)

    # Link komentara

  171. Uzevši u obzir sve naše rezultate na SP i EP samo lud nas ne bi poželeo u grupi.
    (Deda spalio Đenku, 21. novembar 2023 13:40)

    # Link komentara

  172. Sprdnja ste...
    (Hr, 21. novembar 2023 13:39)

    # Link komentara

  173. U pravu su.
    (Vojvoda Momčilo, 21. novembar 2023 13:39)

    # Link komentara

  174. SVI se nadaju.
    I mi bi se nadali da možemo igrati sami sa sobom.
    Apsolutno realno. Smešan kompletan srpski fudbal. Od klubova, terena, organizacije do reprezentacije.
    (istina, 21. novembar 2023 13:38)

    # Link komentara

  175. Ko se ne bi nadao,i ako ti Mitar da gol,odmah vratis u sledecem napadu.Mi smo mama ekipa za sve,a i za sramotu ne znamo.
    (Pavle, 21. novembar 2023 13:36)

    # Link komentara

  176. Svako se nada srbiji da malo popravi gol razlikei upise 3 sigurna boda
    (krlo botina, 21. novembar 2023 13:36)

    # Link komentara

  177. Svi se nadaju.
    (petrica kerempuh, 21. novembar 2023 13:35)

    # Link komentara

  178. Sto je najbolja stvar mi bi ove raspale engleze i dobili.
    (Vukobratic, 21. novembar 2023 13:34)

    # Link komentara

  179. Svi se nadaju Srbiji.
    (vlada BGD, 21. novembar 2023 13:33)

    # Link komentara