1. Aleksi povredili nos i nije igrao, pa izgubismo a sa njim smo vodili. Smajliju naprsla usna a kukaju na Ledeja? Jer to je potez za zatvor pa nastavis da igras a ovo su povredice..da ne mozes da igras..?
    (ccc, 20. novembar 2023 22:34)

    # Link komentara

  2. Kada ga non stop gura tamo gde ne treba.
    (zvezdaš, 20. novembar 2023 21:26)

    # Link komentara

  3. Brz oporavak Aleksa !
    (navijač Crvene Zvezde, 20. novembar 2023 20:32)

    # Link komentara

  4. Mislim da mu nije slomljen nos. Da jeste, bio bi u bolnici i ne bi se vraćao bez zavoja, kao Nejpir.
    (Srdjan, 20. novembar 2023 19:58)

    # Link komentara

  5. Partizanke prošle sezone bez povredjenog igrača a par igrača cele sezone po 30+ minuti baš nerealna sreća a evo ove sezone već dolazi sve kako treba .
    (Markoizkraja, 20. novembar 2023 19:56)

    # Link komentara

  6. "Dosuđen je faul u napadu" koliko god pokušavali da prikrijete otimanje pudlice i njegovih satelita, postoje ljudi koji imaju oči...
    (Mirko, 20. novembar 2023 19:53)

    # Link komentara

  7. sta kazete Panteri? Partizan nije oslabljen a da vas cujem!
    (Grobar, 20. novembar 2023 18:30)

    Prvi si ostavio komentar.Jeli ista povreda bila nad igračem Zvezde protiv Fenera? I nije igrao u Atini.Zvezda ima četiri povredjena igrača i to bitna
    (Konst, 20. novembar 2023 19:53)

    # Link komentara

  8. nije dosudjen faul u napadu.
    (zminji, 20. novembar 2023 19:48)

    # Link komentara

  9. Niko nije rekao da li je partizanov igrac povredjen ili ne, kazemo kako partizan, najcesce kompletan, sada nekompletan igra konstantno protiv ekipa koje su osakacene povredama.
    (dovla, 20. novembar 2023 19:46)

    # Link komentara

  10. Avramoviću je sviran faul zato što mu je protivnik slomio nos. Neverovatno!
    (Zoki, 20. novembar 2023 18:43)

    Ali vam je bilo OK i likovali ste kad se isto desilo Nejpiru i objašnjavali da je to ispravna odluka.
    (Nikola Mirotić, 20. novembar 2023 19:40)

    # Link komentara

  11. Добар је најумишљенији тренер Европе. Само нека урла и дае.
    (tabarka, 20. novembar 2023 19:38)

    # Link komentara

  12. Колико је овај Клобучар цео свој живот штетан по Партиѕан. Сећам се да није ништа знао док је играо за нас, после нас тужио за неке велике паре због раскида уговора (што разумем и не замерам само констатујем) да би ево сад успео да вероватно поломи нос Алекси.
    (Lz, 20. novembar 2023 19:36)

    # Link komentara

  13. Al što je Javor dosudio faul odbrane?! Fascinantno.
    (Globtroter, 20. novembar 2023 19:32)

    # Link komentara

  14. Avramoviću je sviran faul zato što mu je protivnik slomio nos. Neverovatno!
    (Zoki, 20. novembar 2023 18:43)

    # Link komentara

  15. Faul odbrane,ne faul u napadu.
    (Coni, 20. novembar 2023 18:32)

    # Link komentara

  16. I sta kazete Panteri? Partizan nije oslabljen a da vas cujem!
    (Grobar, 20. novembar 2023 18:30)