Subota, 30.09.2023.

11:45

Selektor Srbije u čudu: Ovo niko nije očekivao

Selektor muške odbojkaške reprezentacije Srbije Igor Kolaković bio je iznenađen lošom partijom svojih izabranika na otvaranju kvalifikacija za Olimpijske igre.

Izvor: SS

Selektor Srbije u èudu: Ovo niko nije oèekivao IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

Džoni

pre 9 meseci

Tebe treba pod hitno smeniti, da se više ne brukamo, jer ovakvo viđenje ekipe je katastrofalno, ti si najgori selektor, zna se kada selektor ne osvoji ni jednu medalju, sam se zahvali i ode, a ti nemaš morala, kada si sa reprezentacijom bio četvrti, odmah si trebao da odeš, ne bi smo doživeli ovu blamažu koju nam sada priređuješ. Idi čoveče, jer si uništio reprezentaciju Srbije.

Pera

pre 9 meseci

Kad imaš prosečnu ekipu t.j.igrače, može samo neka extra hemija vdabti pomogne da se napravi čudo,a ovde hemije nema u ekipi a igrači uz dužno poštovanje prosek.Mi već neko vreme nemamo ni vodju u ekipi a ni extra klasu igrača,tako da priče o selektorima nemaju veze...

Marko NS

pre 9 meseci

Ovi komentari govore kakvi smo. Ja mislim da su ovakve kritike neprimerene. Moraš uči u salu, raditi sa decom, videti koliko je teško stvoriti igrača, a kamoli reprezentativca.
Santareli je dobar trener, ali je imao super igrace u Srbiji i Turskoj, u Sloveniji nije, pa nije napravio rezultat.
Kolakovic je dobar trener ali nema super igrače, već samo dobre igrače.
Savez je pokrenuo dobru akciju moj prvi smec za omasovljavanje muške odbojke i to je pravi put, a treba još takvih akcija.
Treba kao i svuda skloniti partijske ljude, i pustiti ljude koji hoće da rade u interesu odbojke.

Nebojša

pre 9 meseci

Kada bude bio tim koji igra sa srcem i za Srbiju, i brani dres reprezentacije i Grb Srbije,i kad prestanu gledati igru kroz novac i korist onda će biti i rezultata.Hocu da kažem što se i pokazuje u fudbalu i košarci,mnogi se ne odazivaju na pozive reprezentacije,jer su uslovljeni od matičnih klubova,a drugi deo gleda zaradu od klubova i imaju straha od povreda i kraja karijere (ne dao Bog ). Moje mišljenje gurati mlade što više u prvi tim a ne da se zapostavljaju i greju klupu nekom sa dubokim džepovima,imao bi ja dosta toga da napišem al neko ko sa srcem igra taj sport i sa srcem voli Srbiju RAZUMEĆE ❤️🇷🇸❤️🇷🇸❤️🇷🇸

Volley

pre 9 meseci

Ovo se ocekivalo. Svakako, od toliko mladih i talentovanih igraca, oni i dalje zovu ove starije. Da su stavili tarzana u reprezentaciju sa 15-17 godina, kao i druge igrace, vec bi imali cemu da se 10+ medalja. - Talenat se ne moze kupiti, a Tijana Boskovic je cist dokaz.

komnen barjaktar

pre 9 meseci

Ni posle smene generacija ista meta isto odstojanje! Odbojkaškoj reprezentaciji Srbije manjka kvalitet da bi učinila iskorak od loših i prosečnih rezultata! Selektor posle meča protiv Turaka reče da su srpski odbojkaši meč odigrali u kontra ritmu?! Ako je po onoj narodnoj da se po jutru dan poznaje po svoj prilici odbojkaški turnir na OI u Parizu neće videti srpski sastav baš kao što ih nije video ni Tokio!

komnen barjaktar

pre 9 meseci

Ni posle smene generacija ista meta isto odstojanje! Odbojkaškoj reprezentaciji Srbije manjka kvalitet da bi učinila iskorak od loših i prosečnih rezultata! Selektor posle meča protiv Turaka reče da su srpski odbojkaši meč odigrali u kontra ritmu?! Ako je po onoj narodnoj da se po jutru dan poznaje po svoj prilici odbojkaški turnir na OI u Parizu neće videti srpski sastav baš kao što ih nije video ni Tokio!

..

pre 9 meseci

my way

Nisi me razumeo. Ne mislim da treba trenera non stop menjati jer to nije zdravo, ali je činjenica da dođe do zasićenja posle nekog vremena u ovoj generaciji igrača, i to vrlo brzo nažalost. Njihov najveći problem je psiha, pre svega Kovačević, Atanasijević i Jovović čija igra zavisi od raspoloženja. To je u stvari i glavni razlog zašto posle tog inicijalnog poleta rezultati počinju kad-tad da se srozavaju. Ako ćemo realno, jedino trenersko iskustvo koje je Grbić imao pre naše reprezentacije je Peruđa gde je dobio otkaz, a našu selekciju je dobio maltene da se trenira kako da bude trener. Sigurno je sada bolji trener nego što je tada bio, mada i dalje ne mislim da je bilo šta posebno jer su ga već nekoliko puta namučile selekcije koje su kvalitetom daleko ispod Poljske. Evo danas Belgija. A zlato koje je osvojio na EP treba da zahvali Italiji koja je potpuno podbacila u finalu zbog pritiska. Takođe, rezultati koje spominješ su takođe bili podbačaj jer smo imali određene igrače na vrhuncu svoje igre, a on to nije umeo da iskoristi i dođe do sjajnije medalje. Sećam se onog namernog poraza na SP 2018. nakon pobede protiv Francuza i zatim potpuni pad u igri u polufinalu i meču za treće mesto. Karma, šta li je. Takođe se treba spomenuti njegova nemogućnost da iz dva pokušaja ne odvede reprezentaciju na OI. Pamtim onaj sramotan poraz protiv Italije, koju smo do tada redovno deljali. Ne treba svaki čas menjati selektora već naći jednog koji će raditi posao kako treba.

Shamu

pre 9 meseci

Odavno odbojkaska reprezentacija nije izgledala kao grupa gradjana, mozda jos od SFRJ vremena. Sinoc je bilo bas ruzno.
Libero najgori od kad je pozicija izmisljena. Kovacevic kvari ekipu jer je nespreman. Posebna prica su korektori. Atanasijevic nepovratno izgubljen za odbojku, Luburic kao i obicno nemotivisan da igra za reprezentaciju.
Mladji su mi ok, mozda limitirani ali barem se trude.

my way

pre 9 meseci

aj sad se pomerite

Idemo sad realno: sa Grbićem smo osvojili srebro u SL jer je bio nalet energije zbog promene, zlato u LN jer je te godine bila olimpijska godina i niko se nije trsio da je osvoji, posle toga toplo-hladno. Zlato sa Kovačem na EP 2019. isto nova energija zbog promene, pa posle sve po starom.
Terzića se manite više, lik je 20 godina bio selektor, trebalo je da ode još pre deset godina. Jedina velika greška je Santareli. Veeeliki peh. Mada je opet pitanje koliko bi i on dugo bio selektor i pitanje je koliko će biti Turskoj jer se Macanti (italijanski selektor) posvađao sa pola italijanskiz igračica i Italija je u padu, tako da možda pozovu u pomoć Santarelija ako ovaj dobije otkaz.
(.., 30. septembar 2023 16:19)

Ајде? Знамо сви за шок терапију, али та енергија због промене је чудо једно онда. Дај да баталимо и тренинге и само мењамо тренере. Није битно ни ко је ни какво то освежење, ни како води екипу и шта је то што је донео са собом, само да је промена и проблем решен. А чим је олимпијска година не мора ни да се игра, јер пред Олимпијаду екипе баш воле да срозају форму и губе?. Ма, одеш на велико светско такмичење и одмах ти злато дају. Да се померимо да нама такав експерт те "чињенице" објасни?. Просветљени смо, онако баш. Него, бронза на Европском првенству 2017. и 4. место на Светском првенству 2018. године, који је изговор за те резултате Николе Грбића?

..

pre 9 meseci

aj sad se pomerite

Idemo sad realno: sa Grbićem smo osvojili srebro u SL jer je bio nalet energije zbog promene, zlato u LN jer je te godine bila olimpijska godina i niko se nije trsio da je osvoji, posle toga toplo-hladno. Zlato sa Kovačem na EP 2019. isto nova energija zbog promene, pa posle sve po starom.
Terzića se manite više, lik je 20 godina bio selektor, trebalo je da ode još pre deset godina. Jedina velika greška je Santareli. Veeeliki peh. Mada je opet pitanje koliko bi i on dugo bio selektor i pitanje je koliko će biti Turskoj jer se Macanti (italijanski selektor) posvađao sa pola italijanskiz igračica i Italija je u padu, tako da možda pozovu u pomoć Santarelija ako ovaj dobije otkaz.

navi

pre 9 meseci

fali nam igrač tipa Ivana Miljkovića i onda oko takvog igrača oformiti tim..nema niti jedne vrhunske ekipe ni u ženskoj ni u muškoj odbojci bez vrhunskog korektora,dobrog dizača,primača i blokera..ali korektor je ključan!

War Inside My Head

pre 9 meseci

Da nije bilo ovog Kolakovića,koji je bio izbor Aleksandra Boričića,reprezentacija Srbije danas ne bi ni bila u prilici da igra kvalifikacije za OI24.Pojedincima kao da je ispran mozak,trener koji je stisnuo petlju pa od 2006g napravio rez,odradio podmlađivanje ekipe,uveo klince,Atanasijevića,Lisinca,Jovovića,Uroša Kovačevića,uz malo iskusnije Petkovića,Nikića,Samardžića uzeo zlato na EP11,uz nekoliko srebra i bronzi uključujući i SP?!A to što se u međuvremenu nije pojavila ultratalentovana generacija,možda je splet okolnosti,možda i do organizacije OKS odkad je Boričić napustio,ali u sadašnjem timu jednostavno nema materijala za velike rezultate,nema konstantnosti.A tek ovi koji šalju Kolakovića nazad za CG,zaboravljaju Vujevića,Bateza,Vušurovića,Nikića,vaterpoliste Prlainovića,Mandića,Subotića...

Nenad Manasijevuc

pre 9 meseci

Pa naravno da su izgubili kad imaju ovog crnogorca "ispusenu mustiklu"sa njim nikada nista.Bruka imamo mi u Srbiji trenera zasto uzimaju ovog.Svi nas citaju kao bukvar

David39 Musić

pre 9 meseci

Turci su sad sa novim talijanskim stucnjakom,jako dobri i jaki.Na EP sada su sve jake ekipe imale probleme i Slovenci takođe.

Apis

pre 9 meseci

Sve rešiš u prvoj utakmici i onda lagano bez zamaranja, ovo je užas od selektora. Nije li izgubio na pripremama od Terske u Turskoj dva puta, jako neozbiljno, morao je biti smenjen prošle godine, savez ne brine brigu, sve potjerati u paketu.

Cane

pre 9 meseci

I opet kritika na račun selektora? Kao da je imao vrhunske igrače ,svetske zvezde pa je on uprskao stvar.Jeli iste igrače imao Grbić, pa Boba Kovač
I šta su uradili ništa? Kolaković kada je prethodni put bio selektor Srbija je bila u svetskom vrhu ali je imala igrače.Danss to nema.Ne pravi selektor u bilo kom sportu igrače.

Debeli precjednik

pre 9 meseci

Rade, nije problem u selektoru, nego u igračima. Mi imamo prosečne igrače. Davno je prošlo vreme kada smo imali nekolicinu genijalnih igrača u isto vreme.
(S, 30. septembar 2023 12:45)


Slazem se. A kako da imamo kada svi idu da treniraju najdosadniji sport na svijetu fudbal. Bar ovo nema veze sa politikom, sto svi hoce da predstave. Nego do nas samih. Pa roditelji skupo placaju djeci da treniraju tenis. Ej tenis. Misle da ce biti Djokovic svako. Umjesto da se ide na sportove koji nam tradicinalo leze (znamo koji su) plus bazicni tipa atletika, plivanje

Hrundi Bakshi

pre 9 meseci

Meni ovaj deluje kao da su nekog iz kafane pokupili i rekli mu "aj budi selektor,nemamo vremena sad da trazimo nekog".
Taman tako i deluje na tajm autu. On prica,a ovi ga ne zarezuju ni 1 posto.
Obaj Italijan,bre,samo sto se ne baci na "upijač" pored terena. Vise pretrci od libera.
Ovaj ko ispred prodavnice!

Micko

pre 9 meseci

Nama su debitanti igraci koji imaju po 26-27 godina jer mladje nemamo a to znaci kvalitet nam je katastrofa,Ako se pogledaju rezultati u poslednjih 10 godina mladjih reprezentativnih selekcija sve je jasno.Devojcice i devojke su uvek u konkurenciji za medalju a decaka vise i nema na tim takmicenjima jer ne mogu da se kvalifikuju tako da je ovo sasvim ocekivano a Kolakovic je sasvim limitiran trener, to nam je jos davno rekao pokojni Lazar Grozdanovic.

Dex

pre 9 meseci

Koliko smo medalja na OI osvojili, a koliko smo se puta plasirali posle Sidneja? Razmislite, pa recite da li smo mi uopšte neka sila u muškoj odbojci

cKo

pre 9 meseci

Licno znam Kolakovica: nekad jako dobar igrac, ali trener nikakav. A tek selektor da bude...
Sav je u Podgorici, samo mu je prijemni novcanik u Beogradu.
No, i on je deo sistema Vuçiqevog rezima za unistenje sporta, kao i svega drugog u Srbiji.
Pa Igor cesto zaboravi i za koga treba, makar, da navija....

STEVAN VARGA

pre 9 meseci

NIJE NIKO NI OCEKIVAO....REPREZENTACIJA ODBOJKASKA CE OLIPIJSKE IGRE GLEDATI PREKO TV-A...NEKE PROMENE TREBA URADITI, NOVI SELEKTOR ...NOVI PREDSEDNIK SAVEZA NOVI LJUDI....SAD SE VIDELO NA EP...CIM JACI PROTIVNIK DODJE,NAS NIGDE NEMA..PORAZ JE NEIZBEZAN...SAD CE REVI KAKO POLJDKA SA GRBICEM...ALI POLJSKA JE OZBILJNA EKIPA I SAVEZ RADI DOBAR POSAO POLJSKE

srđan

pre 9 meseci

Već sam pisao pre nekoliko nedelja da se sa Kolakovićem sigurno nećemo plasirati na Olimpijske igre. Već posle prvog kola u kvalifikacijama umesto takmičara postali smo turisti. Lepo sada vratiti Bobu Kovača i probati kroz rejting i Ligu Nacija dogodine obezbediti učešće na OI. Inače bez plamana na Olimpijske igre bićemo 3-ći put uzastopno. Muška odbojka onda odlazi tamo gde je već rukometna-u zaborav !

Mito

pre 9 meseci

Selektor Srbije je prepotentan u izjavama. Gledam kako naši igrači ginu za Tursku. Problem našeg OSS je što je muški deo zapao u letargiju. Igrači koji su mogli da igraju za Srbiju su otišli jer ih savez nije prepoznao jer se bavi sam sobom. Muška odbojka je u padu od Olimpijade u Australiji. Bilo je dobrih rezultata, ali kako godine prolaze, osvojimo po neku medalju, ali OI su misaona imenica. Menjamo selektore ko maramice. Jedan neuspeh i odmah noga (npr Boba Korać osvoji EP, a zbog predolimpijskog turnira igranog u Italiji oteran je iz reprezentacije. Uroš je danas igrao ko baba. Pročitali ga mangupi da igra mekano i on je glavni krivac za gubitak drugog seta protiv Turske. Sewlektore, nema taktičkih servisa, nema kuvanja, već ubijanje protivnika da mu trebaju šlemovi, ako imaš nameru da vidiš Pariz. Za to treba pripremiti ekipu. Igar se va bank, pa kom obojci kom opanci, ili ono Spartansko sa štitom ili na njemu.

Fan

pre 9 meseci

Sistem kvalifijacija je smešan u odnosu na pre, sada postoje kvote koje je dobijaju preko rang liste (a biće ih 5 sigurno jer samo afrika nema predstavnika u top 12, austrlija se takmiči sa azijom u odbojci). I samo neznalica može da ispusti kvotu koju imamo u džepu. Trenutno imamo 40ak bodova vise od kube koja je prva ispod crte. Mada ja se ne bih začudio da izgubimo sve te bodove porazima haha

Hagiano

pre 9 meseci

Kad smo imali znatno jaci tim, kvalifikacije su nam bile uzasno tesko, sad pogotovo. Ali poraz od Turske, uprkos nasem padu kvaliteta u poslednjih par godina, jeste los predznak.

Da sacekamo da se kvalifikacije zavrse, ali je jasno da sad moraju sve da pobede do kraja, a to.... ko to moze da garantuje ili ocekuje.

Ova sad selekcija i narednih 5-6-7 godina bice bez velikih uspeha jer sistem nije dobar u muskoj odbojci. Ne ulaze se, decaci mahom odose na fudbal, kosarku, i masa dece koja nista ne trenira. Treba to animirati, pokrenuti, odrzati paznju sve te godine da se trenira, pa tek onda iz tog pronaci nekog vanserijskog igraca. Pa to je sizifov posao. Kod devojaka je to malo drugacije, ali se svodi na isto, kvantitet uz nase odbojkasko znanje daje kvalitet. Problem je sto nemamo kvantitet, i kad se to resi bice i reprezentacija jaca, a do tad, ovo ne treba da nas iznenadjuje. Moze lako da se desi da bude medju dve od tri najlosije reprezentacije.

Rade

pre 9 meseci

I ja sam iznenadjen sto je trener iznenadjen. Ova reprezentacija treba da ima mnogo boljeg trenera a jedan, legenda nase odbojke, upravo je osvojio zlatnu medalju sa tudjom reprezentacijom!

S

pre 9 meseci

I ja sam iznenadjen sto je trener iznenadjen. Ova reprezentacija treba da ima mnogo boljeg trenera a jedan, legenda nase odbojke, upravo je osvojio zlatnu medalju sa tudjom reprezentacijom!
(Rade, 30. septembar 2023 12:22)

Rade, nije problem u selektoru, nego u igračima. Mi imamo prosečne igrače. Davno je prošlo vreme kada smo imali nekolicinu genijalnih igrača u isto vreme.

cika dzo

pre 9 meseci

Pa ne bih se složio sa Vama, jer Srbija nakon višegodišnje dominacije u muškoj odbojci i odlaska asova svetskog kalibra više nije ozbiljan faktor na evropskom i svetskom nivou.Pa i Vi, selektore kad ste nam vodili reprezentaciju nikad nismo mogli očekivati neku briljantno i kreativnu igru, već osrednjost i učmalost

cika dzo

pre 9 meseci

Pa ne bih se složio sa Vama, jer Srbija nakon višegodišnje dominacije u muškoj odbojci i odlaska asova svetskog kalibra više nije ozbiljan faktor na evropskom i svetskom nivou.Pa i Vi, selektore kad ste nam vodili reprezentaciju nikad nismo mogli očekivati neku briljantno i kreativnu igru, već osrednjost i učmalost

my way

pre 9 meseci

Турска је на ЕП-у 2 сета на разлику од Француза изгубила, од Словенаца 3:2 (15:13 у петом сету), далеко од тога да се ради о слабој екипи. То што би ми волели да се меримо са Пољском, Италијом, САД, Бразилом, Француском, а да све остале можемо сматрати слабим, то је наш проблем са реалношћу. Амбиције које су у потпуној несразмери са односом квалитета у светској одбојци су и разлог због којег је смењен Никола Грбић након једног пораза од Италије усред Рима у финалу квалификационог турнира за Олимпијске игре. Сулуда одлука и да иста није донета наша мушка репрезентација би данас била у далеко бољем стању иако би наравно било бољих екипа са јачим играчким кадром.

dr igy

pre 9 meseci

Koga farbas Kolakovicu? odigraj jos tih 5 6 utakmica koliko ostalo, i ne pametuj, jer niti imas igrace niti si ti strucnjak kao pre.

veliki strumf

pre 9 meseci

Лако је критиковати. Међутим, ми морамо да признамо да немамо квалитетне играче! Можемо да пљујемо Колаковића, јасно је да није унапредио игру репрезентације, али питање је да ли има са ким. Примачи су нам јако слаби, на сервису нисмо много опасни, нападачи су исто просек. Једноставно, не може свака генерација у сваком спорту да буде врхунска - долази до успона и падова у сваком спорту у свакој земљи! Ево наведите ми неку много већу земљу од нас која има константност у неком спорту током низа година - стално то иде горе-доле, дођу изванредне генерације, за њима слабе. Иако нисмо сам врх светске одбојке, опет смо ту у врху, у првих 10 земаља на ФИВБ листи! Нема Грбића, Вујевића, Мештера, Герића, Миљковића… Сад су ту неки момци који немају тај квалитет и то је то. Немамо ни једног врхунског играча - а он се не ствара, он се рађа. Доћи ће ускоро, надам се. Овај пораз малтене значи и опроштај од пласмана на ОИ са овог турнира. Има још наде, још могућности, али морамо да побеђујемо да бисмо остали високо на ФИВБ листи и да бисмо могли да уђемо у круг екипа које ће играти у Паризу. За сада смо девети на тој листи, врло је важно да останемо испред Холандије (која је такође данас изгубила, што је такође битно), и да будемо најбоља европска селекција која неће изборити пласман кроз ове квалификације. Испред нас су Пољска, Игалија, Словенија (за које се очекује да ће се пласирати са ових турнира) и Француска која иде као домаћин. Зато ће свака победа убудуће бити веома важна (нарочито кад се победи боље рангирана репрезентација), јер се добијају поени, а за пораз се одузимају поени!

viva72

pre 9 meseci

Odbojka nije sport već igra sa plaže, kolektivni sport bez kontakta.Nije mueki sport.Niko neće primetiti da ih nema na olimpijadi.Ovo je zemlja fudbala pre svega, zatim košarke.

u redu je

pre 9 meseci

Ne s..i,ovo je 70% tvoja krivica.Izgledas i ponasas se kao da si ustao pre 10 min,igraci mi deluju kao da niko ni sa kim ne razgovara..vreme ti je druze da kupis pinkle.

u redu je

pre 9 meseci

Ne s..i,ovo je 70% tvoja krivica.Izgledas i ponasas se kao da si ustao pre 10 min,igraci mi deluju kao da niko ni sa kim ne razgovara..vreme ti je druze da kupis pinkle.

Rade

pre 9 meseci

I ja sam iznenadjen sto je trener iznenadjen. Ova reprezentacija treba da ima mnogo boljeg trenera a jedan, legenda nase odbojke, upravo je osvojio zlatnu medalju sa tudjom reprezentacijom!

my way

pre 9 meseci

Турска је на ЕП-у 2 сета на разлику од Француза изгубила, од Словенаца 3:2 (15:13 у петом сету), далеко од тога да се ради о слабој екипи. То што би ми волели да се меримо са Пољском, Италијом, САД, Бразилом, Француском, а да све остале можемо сматрати слабим, то је наш проблем са реалношћу. Амбиције које су у потпуној несразмери са односом квалитета у светској одбојци су и разлог због којег је смењен Никола Грбић након једног пораза од Италије усред Рима у финалу квалификационог турнира за Олимпијске игре. Сулуда одлука и да иста није донета наша мушка репрезентација би данас била у далеко бољем стању иако би наравно било бољих екипа са јачим играчким кадром.

cika dzo

pre 9 meseci

Pa ne bih se složio sa Vama, jer Srbija nakon višegodišnje dominacije u muškoj odbojci i odlaska asova svetskog kalibra više nije ozbiljan faktor na evropskom i svetskom nivou.Pa i Vi, selektore kad ste nam vodili reprezentaciju nikad nismo mogli očekivati neku briljantno i kreativnu igru, već osrednjost i učmalost

srđan

pre 9 meseci

Već sam pisao pre nekoliko nedelja da se sa Kolakovićem sigurno nećemo plasirati na Olimpijske igre. Već posle prvog kola u kvalifikacijama umesto takmičara postali smo turisti. Lepo sada vratiti Bobu Kovača i probati kroz rejting i Ligu Nacija dogodine obezbediti učešće na OI. Inače bez plamana na Olimpijske igre bićemo 3-ći put uzastopno. Muška odbojka onda odlazi tamo gde je već rukometna-u zaborav !

dr igy

pre 9 meseci

Koga farbas Kolakovicu? odigraj jos tih 5 6 utakmica koliko ostalo, i ne pametuj, jer niti imas igrace niti si ti strucnjak kao pre.

cKo

pre 9 meseci

Licno znam Kolakovica: nekad jako dobar igrac, ali trener nikakav. A tek selektor da bude...
Sav je u Podgorici, samo mu je prijemni novcanik u Beogradu.
No, i on je deo sistema Vuçiqevog rezima za unistenje sporta, kao i svega drugog u Srbiji.
Pa Igor cesto zaboravi i za koga treba, makar, da navija....

cika dzo

pre 9 meseci

Pa ne bih se složio sa Vama, jer Srbija nakon višegodišnje dominacije u muškoj odbojci i odlaska asova svetskog kalibra više nije ozbiljan faktor na evropskom i svetskom nivou.Pa i Vi, selektore kad ste nam vodili reprezentaciju nikad nismo mogli očekivati neku briljantno i kreativnu igru, već osrednjost i učmalost

Hagiano

pre 9 meseci

Kad smo imali znatno jaci tim, kvalifikacije su nam bile uzasno tesko, sad pogotovo. Ali poraz od Turske, uprkos nasem padu kvaliteta u poslednjih par godina, jeste los predznak.

Da sacekamo da se kvalifikacije zavrse, ali je jasno da sad moraju sve da pobede do kraja, a to.... ko to moze da garantuje ili ocekuje.

Ova sad selekcija i narednih 5-6-7 godina bice bez velikih uspeha jer sistem nije dobar u muskoj odbojci. Ne ulaze se, decaci mahom odose na fudbal, kosarku, i masa dece koja nista ne trenira. Treba to animirati, pokrenuti, odrzati paznju sve te godine da se trenira, pa tek onda iz tog pronaci nekog vanserijskog igraca. Pa to je sizifov posao. Kod devojaka je to malo drugacije, ali se svodi na isto, kvantitet uz nase odbojkasko znanje daje kvalitet. Problem je sto nemamo kvantitet, i kad se to resi bice i reprezentacija jaca, a do tad, ovo ne treba da nas iznenadjuje. Moze lako da se desi da bude medju dve od tri najlosije reprezentacije.

Hrundi Bakshi

pre 9 meseci

Meni ovaj deluje kao da su nekog iz kafane pokupili i rekli mu "aj budi selektor,nemamo vremena sad da trazimo nekog".
Taman tako i deluje na tajm autu. On prica,a ovi ga ne zarezuju ni 1 posto.
Obaj Italijan,bre,samo sto se ne baci na "upijač" pored terena. Vise pretrci od libera.
Ovaj ko ispred prodavnice!

Micko

pre 9 meseci

Nama su debitanti igraci koji imaju po 26-27 godina jer mladje nemamo a to znaci kvalitet nam je katastrofa,Ako se pogledaju rezultati u poslednjih 10 godina mladjih reprezentativnih selekcija sve je jasno.Devojcice i devojke su uvek u konkurenciji za medalju a decaka vise i nema na tim takmicenjima jer ne mogu da se kvalifikuju tako da je ovo sasvim ocekivano a Kolakovic je sasvim limitiran trener, to nam je jos davno rekao pokojni Lazar Grozdanovic.

Dex

pre 9 meseci

Koliko smo medalja na OI osvojili, a koliko smo se puta plasirali posle Sidneja? Razmislite, pa recite da li smo mi uopšte neka sila u muškoj odbojci

STEVAN VARGA

pre 9 meseci

NIJE NIKO NI OCEKIVAO....REPREZENTACIJA ODBOJKASKA CE OLIPIJSKE IGRE GLEDATI PREKO TV-A...NEKE PROMENE TREBA URADITI, NOVI SELEKTOR ...NOVI PREDSEDNIK SAVEZA NOVI LJUDI....SAD SE VIDELO NA EP...CIM JACI PROTIVNIK DODJE,NAS NIGDE NEMA..PORAZ JE NEIZBEZAN...SAD CE REVI KAKO POLJDKA SA GRBICEM...ALI POLJSKA JE OZBILJNA EKIPA I SAVEZ RADI DOBAR POSAO POLJSKE

navi

pre 9 meseci

fali nam igrač tipa Ivana Miljkovića i onda oko takvog igrača oformiti tim..nema niti jedne vrhunske ekipe ni u ženskoj ni u muškoj odbojci bez vrhunskog korektora,dobrog dizača,primača i blokera..ali korektor je ključan!

Mito

pre 9 meseci

Selektor Srbije je prepotentan u izjavama. Gledam kako naši igrači ginu za Tursku. Problem našeg OSS je što je muški deo zapao u letargiju. Igrači koji su mogli da igraju za Srbiju su otišli jer ih savez nije prepoznao jer se bavi sam sobom. Muška odbojka je u padu od Olimpijade u Australiji. Bilo je dobrih rezultata, ali kako godine prolaze, osvojimo po neku medalju, ali OI su misaona imenica. Menjamo selektore ko maramice. Jedan neuspeh i odmah noga (npr Boba Korać osvoji EP, a zbog predolimpijskog turnira igranog u Italiji oteran je iz reprezentacije. Uroš je danas igrao ko baba. Pročitali ga mangupi da igra mekano i on je glavni krivac za gubitak drugog seta protiv Turske. Sewlektore, nema taktičkih servisa, nema kuvanja, već ubijanje protivnika da mu trebaju šlemovi, ako imaš nameru da vidiš Pariz. Za to treba pripremiti ekipu. Igar se va bank, pa kom obojci kom opanci, ili ono Spartansko sa štitom ili na njemu.

Apis

pre 9 meseci

Sve rešiš u prvoj utakmici i onda lagano bez zamaranja, ovo je užas od selektora. Nije li izgubio na pripremama od Terske u Turskoj dva puta, jako neozbiljno, morao je biti smenjen prošle godine, savez ne brine brigu, sve potjerati u paketu.

S

pre 9 meseci

I ja sam iznenadjen sto je trener iznenadjen. Ova reprezentacija treba da ima mnogo boljeg trenera a jedan, legenda nase odbojke, upravo je osvojio zlatnu medalju sa tudjom reprezentacijom!
(Rade, 30. septembar 2023 12:22)

Rade, nije problem u selektoru, nego u igračima. Mi imamo prosečne igrače. Davno je prošlo vreme kada smo imali nekolicinu genijalnih igrača u isto vreme.

Fan

pre 9 meseci

Sistem kvalifijacija je smešan u odnosu na pre, sada postoje kvote koje je dobijaju preko rang liste (a biće ih 5 sigurno jer samo afrika nema predstavnika u top 12, austrlija se takmiči sa azijom u odbojci). I samo neznalica može da ispusti kvotu koju imamo u džepu. Trenutno imamo 40ak bodova vise od kube koja je prva ispod crte. Mada ja se ne bih začudio da izgubimo sve te bodove porazima haha

Cane

pre 9 meseci

I opet kritika na račun selektora? Kao da je imao vrhunske igrače ,svetske zvezde pa je on uprskao stvar.Jeli iste igrače imao Grbić, pa Boba Kovač
I šta su uradili ništa? Kolaković kada je prethodni put bio selektor Srbija je bila u svetskom vrhu ali je imala igrače.Danss to nema.Ne pravi selektor u bilo kom sportu igrače.

Debeli precjednik

pre 9 meseci

Rade, nije problem u selektoru, nego u igračima. Mi imamo prosečne igrače. Davno je prošlo vreme kada smo imali nekolicinu genijalnih igrača u isto vreme.
(S, 30. septembar 2023 12:45)


Slazem se. A kako da imamo kada svi idu da treniraju najdosadniji sport na svijetu fudbal. Bar ovo nema veze sa politikom, sto svi hoce da predstave. Nego do nas samih. Pa roditelji skupo placaju djeci da treniraju tenis. Ej tenis. Misle da ce biti Djokovic svako. Umjesto da se ide na sportove koji nam tradicinalo leze (znamo koji su) plus bazicni tipa atletika, plivanje

Nenad Manasijevuc

pre 9 meseci

Pa naravno da su izgubili kad imaju ovog crnogorca "ispusenu mustiklu"sa njim nikada nista.Bruka imamo mi u Srbiji trenera zasto uzimaju ovog.Svi nas citaju kao bukvar

veliki strumf

pre 9 meseci

Лако је критиковати. Међутим, ми морамо да признамо да немамо квалитетне играче! Можемо да пљујемо Колаковића, јасно је да није унапредио игру репрезентације, али питање је да ли има са ким. Примачи су нам јако слаби, на сервису нисмо много опасни, нападачи су исто просек. Једноставно, не може свака генерација у сваком спорту да буде врхунска - долази до успона и падова у сваком спорту у свакој земљи! Ево наведите ми неку много већу земљу од нас која има константност у неком спорту током низа година - стално то иде горе-доле, дођу изванредне генерације, за њима слабе. Иако нисмо сам врх светске одбојке, опет смо ту у врху, у првих 10 земаља на ФИВБ листи! Нема Грбића, Вујевића, Мештера, Герића, Миљковића… Сад су ту неки момци који немају тај квалитет и то је то. Немамо ни једног врхунског играча - а он се не ствара, он се рађа. Доћи ће ускоро, надам се. Овај пораз малтене значи и опроштај од пласмана на ОИ са овог турнира. Има још наде, још могућности, али морамо да побеђујемо да бисмо остали високо на ФИВБ листи и да бисмо могли да уђемо у круг екипа које ће играти у Паризу. За сада смо девети на тој листи, врло је важно да останемо испред Холандије (која је такође данас изгубила, што је такође битно), и да будемо најбоља европска селекција која неће изборити пласман кроз ове квалификације. Испред нас су Пољска, Игалија, Словенија (за које се очекује да ће се пласирати са ових турнира) и Француска која иде као домаћин. Зато ће свака победа убудуће бити веома важна (нарочито кад се победи боље рангирана репрезентација), јер се добијају поени, а за пораз се одузимају поени!

War Inside My Head

pre 9 meseci

Da nije bilo ovog Kolakovića,koji je bio izbor Aleksandra Boričića,reprezentacija Srbije danas ne bi ni bila u prilici da igra kvalifikacije za OI24.Pojedincima kao da je ispran mozak,trener koji je stisnuo petlju pa od 2006g napravio rez,odradio podmlađivanje ekipe,uveo klince,Atanasijevića,Lisinca,Jovovića,Uroša Kovačevića,uz malo iskusnije Petkovića,Nikića,Samardžića uzeo zlato na EP11,uz nekoliko srebra i bronzi uključujući i SP?!A to što se u međuvremenu nije pojavila ultratalentovana generacija,možda je splet okolnosti,možda i do organizacije OKS odkad je Boričić napustio,ali u sadašnjem timu jednostavno nema materijala za velike rezultate,nema konstantnosti.A tek ovi koji šalju Kolakovića nazad za CG,zaboravljaju Vujevića,Bateza,Vušurovića,Nikića,vaterpoliste Prlainovića,Mandića,Subotića...

Shamu

pre 9 meseci

Odavno odbojkaska reprezentacija nije izgledala kao grupa gradjana, mozda jos od SFRJ vremena. Sinoc je bilo bas ruzno.
Libero najgori od kad je pozicija izmisljena. Kovacevic kvari ekipu jer je nespreman. Posebna prica su korektori. Atanasijevic nepovratno izgubljen za odbojku, Luburic kao i obicno nemotivisan da igra za reprezentaciju.
Mladji su mi ok, mozda limitirani ali barem se trude.

..

pre 9 meseci

my way

Nisi me razumeo. Ne mislim da treba trenera non stop menjati jer to nije zdravo, ali je činjenica da dođe do zasićenja posle nekog vremena u ovoj generaciji igrača, i to vrlo brzo nažalost. Njihov najveći problem je psiha, pre svega Kovačević, Atanasijević i Jovović čija igra zavisi od raspoloženja. To je u stvari i glavni razlog zašto posle tog inicijalnog poleta rezultati počinju kad-tad da se srozavaju. Ako ćemo realno, jedino trenersko iskustvo koje je Grbić imao pre naše reprezentacije je Peruđa gde je dobio otkaz, a našu selekciju je dobio maltene da se trenira kako da bude trener. Sigurno je sada bolji trener nego što je tada bio, mada i dalje ne mislim da je bilo šta posebno jer su ga već nekoliko puta namučile selekcije koje su kvalitetom daleko ispod Poljske. Evo danas Belgija. A zlato koje je osvojio na EP treba da zahvali Italiji koja je potpuno podbacila u finalu zbog pritiska. Takođe, rezultati koje spominješ su takođe bili podbačaj jer smo imali određene igrače na vrhuncu svoje igre, a on to nije umeo da iskoristi i dođe do sjajnije medalje. Sećam se onog namernog poraza na SP 2018. nakon pobede protiv Francuza i zatim potpuni pad u igri u polufinalu i meču za treće mesto. Karma, šta li je. Takođe se treba spomenuti njegova nemogućnost da iz dva pokušaja ne odvede reprezentaciju na OI. Pamtim onaj sramotan poraz protiv Italije, koju smo do tada redovno deljali. Ne treba svaki čas menjati selektora već naći jednog koji će raditi posao kako treba.

Nebojša

pre 9 meseci

Kada bude bio tim koji igra sa srcem i za Srbiju, i brani dres reprezentacije i Grb Srbije,i kad prestanu gledati igru kroz novac i korist onda će biti i rezultata.Hocu da kažem što se i pokazuje u fudbalu i košarci,mnogi se ne odazivaju na pozive reprezentacije,jer su uslovljeni od matičnih klubova,a drugi deo gleda zaradu od klubova i imaju straha od povreda i kraja karijere (ne dao Bog ). Moje mišljenje gurati mlade što više u prvi tim a ne da se zapostavljaju i greju klupu nekom sa dubokim džepovima,imao bi ja dosta toga da napišem al neko ko sa srcem igra taj sport i sa srcem voli Srbiju RAZUMEĆE ❤️🇷🇸❤️🇷🇸❤️🇷🇸

David39 Musić

pre 9 meseci

Turci su sad sa novim talijanskim stucnjakom,jako dobri i jaki.Na EP sada su sve jake ekipe imale probleme i Slovenci takođe.

my way

pre 9 meseci

aj sad se pomerite

Idemo sad realno: sa Grbićem smo osvojili srebro u SL jer je bio nalet energije zbog promene, zlato u LN jer je te godine bila olimpijska godina i niko se nije trsio da je osvoji, posle toga toplo-hladno. Zlato sa Kovačem na EP 2019. isto nova energija zbog promene, pa posle sve po starom.
Terzića se manite više, lik je 20 godina bio selektor, trebalo je da ode još pre deset godina. Jedina velika greška je Santareli. Veeeliki peh. Mada je opet pitanje koliko bi i on dugo bio selektor i pitanje je koliko će biti Turskoj jer se Macanti (italijanski selektor) posvađao sa pola italijanskiz igračica i Italija je u padu, tako da možda pozovu u pomoć Santarelija ako ovaj dobije otkaz.
(.., 30. septembar 2023 16:19)

Ајде? Знамо сви за шок терапију, али та енергија због промене је чудо једно онда. Дај да баталимо и тренинге и само мењамо тренере. Није битно ни ко је ни какво то освежење, ни како води екипу и шта је то што је донео са собом, само да је промена и проблем решен. А чим је олимпијска година не мора ни да се игра, јер пред Олимпијаду екипе баш воле да срозају форму и губе?. Ма, одеш на велико светско такмичење и одмах ти злато дају. Да се померимо да нама такав експерт те "чињенице" објасни?. Просветљени смо, онако баш. Него, бронза на Европском првенству 2017. и 4. место на Светском првенству 2018. године, који је изговор за те резултате Николе Грбића?

komnen barjaktar

pre 9 meseci

Ni posle smene generacija ista meta isto odstojanje! Odbojkaškoj reprezentaciji Srbije manjka kvalitet da bi učinila iskorak od loših i prosečnih rezultata! Selektor posle meča protiv Turaka reče da su srpski odbojkaši meč odigrali u kontra ritmu?! Ako je po onoj narodnoj da se po jutru dan poznaje po svoj prilici odbojkaški turnir na OI u Parizu neće videti srpski sastav baš kao što ih nije video ni Tokio!

komnen barjaktar

pre 9 meseci

Ni posle smene generacija ista meta isto odstojanje! Odbojkaškoj reprezentaciji Srbije manjka kvalitet da bi učinila iskorak od loših i prosečnih rezultata! Selektor posle meča protiv Turaka reče da su srpski odbojkaši meč odigrali u kontra ritmu?! Ako je po onoj narodnoj da se po jutru dan poznaje po svoj prilici odbojkaški turnir na OI u Parizu neće videti srpski sastav baš kao što ih nije video ni Tokio!

Volley

pre 9 meseci

Ovo se ocekivalo. Svakako, od toliko mladih i talentovanih igraca, oni i dalje zovu ove starije. Da su stavili tarzana u reprezentaciju sa 15-17 godina, kao i druge igrace, vec bi imali cemu da se 10+ medalja. - Talenat se ne moze kupiti, a Tijana Boskovic je cist dokaz.

Marko NS

pre 9 meseci

Ovi komentari govore kakvi smo. Ja mislim da su ovakve kritike neprimerene. Moraš uči u salu, raditi sa decom, videti koliko je teško stvoriti igrača, a kamoli reprezentativca.
Santareli je dobar trener, ali je imao super igrace u Srbiji i Turskoj, u Sloveniji nije, pa nije napravio rezultat.
Kolakovic je dobar trener ali nema super igrače, već samo dobre igrače.
Savez je pokrenuo dobru akciju moj prvi smec za omasovljavanje muške odbojke i to je pravi put, a treba još takvih akcija.
Treba kao i svuda skloniti partijske ljude, i pustiti ljude koji hoće da rade u interesu odbojke.

..

pre 9 meseci

aj sad se pomerite

Idemo sad realno: sa Grbićem smo osvojili srebro u SL jer je bio nalet energije zbog promene, zlato u LN jer je te godine bila olimpijska godina i niko se nije trsio da je osvoji, posle toga toplo-hladno. Zlato sa Kovačem na EP 2019. isto nova energija zbog promene, pa posle sve po starom.
Terzića se manite više, lik je 20 godina bio selektor, trebalo je da ode još pre deset godina. Jedina velika greška je Santareli. Veeeliki peh. Mada je opet pitanje koliko bi i on dugo bio selektor i pitanje je koliko će biti Turskoj jer se Macanti (italijanski selektor) posvađao sa pola italijanskiz igračica i Italija je u padu, tako da možda pozovu u pomoć Santarelija ako ovaj dobije otkaz.

viva72

pre 9 meseci

Odbojka nije sport već igra sa plaže, kolektivni sport bez kontakta.Nije mueki sport.Niko neće primetiti da ih nema na olimpijadi.Ovo je zemlja fudbala pre svega, zatim košarke.

Džoni

pre 9 meseci

Tebe treba pod hitno smeniti, da se više ne brukamo, jer ovakvo viđenje ekipe je katastrofalno, ti si najgori selektor, zna se kada selektor ne osvoji ni jednu medalju, sam se zahvali i ode, a ti nemaš morala, kada si sa reprezentacijom bio četvrti, odmah si trebao da odeš, ne bi smo doživeli ovu blamažu koju nam sada priređuješ. Idi čoveče, jer si uništio reprezentaciju Srbije.

Pera

pre 9 meseci

Kad imaš prosečnu ekipu t.j.igrače, može samo neka extra hemija vdabti pomogne da se napravi čudo,a ovde hemije nema u ekipi a igrači uz dužno poštovanje prosek.Mi već neko vreme nemamo ni vodju u ekipi a ni extra klasu igrača,tako da priče o selektorima nemaju veze...

viva72

pre 9 meseci

Odbojka nije sport već igra sa plaže, kolektivni sport bez kontakta.Nije mueki sport.Niko neće primetiti da ih nema na olimpijadi.Ovo je zemlja fudbala pre svega, zatim košarke.

cKo

pre 9 meseci

Licno znam Kolakovica: nekad jako dobar igrac, ali trener nikakav. A tek selektor da bude...
Sav je u Podgorici, samo mu je prijemni novcanik u Beogradu.
No, i on je deo sistema Vuçiqevog rezima za unistenje sporta, kao i svega drugog u Srbiji.
Pa Igor cesto zaboravi i za koga treba, makar, da navija....

Cane

pre 9 meseci

I opet kritika na račun selektora? Kao da je imao vrhunske igrače ,svetske zvezde pa je on uprskao stvar.Jeli iste igrače imao Grbić, pa Boba Kovač
I šta su uradili ništa? Kolaković kada je prethodni put bio selektor Srbija je bila u svetskom vrhu ali je imala igrače.Danss to nema.Ne pravi selektor u bilo kom sportu igrače.

STEVAN VARGA

pre 9 meseci

NIJE NIKO NI OCEKIVAO....REPREZENTACIJA ODBOJKASKA CE OLIPIJSKE IGRE GLEDATI PREKO TV-A...NEKE PROMENE TREBA URADITI, NOVI SELEKTOR ...NOVI PREDSEDNIK SAVEZA NOVI LJUDI....SAD SE VIDELO NA EP...CIM JACI PROTIVNIK DODJE,NAS NIGDE NEMA..PORAZ JE NEIZBEZAN...SAD CE REVI KAKO POLJDKA SA GRBICEM...ALI POLJSKA JE OZBILJNA EKIPA I SAVEZ RADI DOBAR POSAO POLJSKE

u redu je

pre 9 meseci

Ne s..i,ovo je 70% tvoja krivica.Izgledas i ponasas se kao da si ustao pre 10 min,igraci mi deluju kao da niko ni sa kim ne razgovara..vreme ti je druze da kupis pinkle.

Volley

pre 9 meseci

Ovo se ocekivalo. Svakako, od toliko mladih i talentovanih igraca, oni i dalje zovu ove starije. Da su stavili tarzana u reprezentaciju sa 15-17 godina, kao i druge igrace, vec bi imali cemu da se 10+ medalja. - Talenat se ne moze kupiti, a Tijana Boskovic je cist dokaz.

S

pre 9 meseci

I ja sam iznenadjen sto je trener iznenadjen. Ova reprezentacija treba da ima mnogo boljeg trenera a jedan, legenda nase odbojke, upravo je osvojio zlatnu medalju sa tudjom reprezentacijom!
(Rade, 30. septembar 2023 12:22)

Rade, nije problem u selektoru, nego u igračima. Mi imamo prosečne igrače. Davno je prošlo vreme kada smo imali nekolicinu genijalnih igrača u isto vreme.

veliki strumf

pre 9 meseci

Лако је критиковати. Међутим, ми морамо да признамо да немамо квалитетне играче! Можемо да пљујемо Колаковића, јасно је да није унапредио игру репрезентације, али питање је да ли има са ким. Примачи су нам јако слаби, на сервису нисмо много опасни, нападачи су исто просек. Једноставно, не може свака генерација у сваком спорту да буде врхунска - долази до успона и падова у сваком спорту у свакој земљи! Ево наведите ми неку много већу земљу од нас која има константност у неком спорту током низа година - стално то иде горе-доле, дођу изванредне генерације, за њима слабе. Иако нисмо сам врх светске одбојке, опет смо ту у врху, у првих 10 земаља на ФИВБ листи! Нема Грбића, Вујевића, Мештера, Герића, Миљковића… Сад су ту неки момци који немају тај квалитет и то је то. Немамо ни једног врхунског играча - а он се не ствара, он се рађа. Доћи ће ускоро, надам се. Овај пораз малтене значи и опроштај од пласмана на ОИ са овог турнира. Има још наде, још могућности, али морамо да побеђујемо да бисмо остали високо на ФИВБ листи и да бисмо могли да уђемо у круг екипа које ће играти у Паризу. За сада смо девети на тој листи, врло је важно да останемо испред Холандије (која је такође данас изгубила, што је такође битно), и да будемо најбоља европска селекција која неће изборити пласман кроз ове квалификације. Испред нас су Пољска, Игалија, Словенија (за које се очекује да ће се пласирати са ових турнира) и Француска која иде као домаћин. Зато ће свака победа убудуће бити веома важна (нарочито кад се победи боље рангирана репрезентација), јер се добијају поени, а за пораз се одузимају поени!

..

pre 9 meseci

aj sad se pomerite

Idemo sad realno: sa Grbićem smo osvojili srebro u SL jer je bio nalet energije zbog promene, zlato u LN jer je te godine bila olimpijska godina i niko se nije trsio da je osvoji, posle toga toplo-hladno. Zlato sa Kovačem na EP 2019. isto nova energija zbog promene, pa posle sve po starom.
Terzića se manite više, lik je 20 godina bio selektor, trebalo je da ode još pre deset godina. Jedina velika greška je Santareli. Veeeliki peh. Mada je opet pitanje koliko bi i on dugo bio selektor i pitanje je koliko će biti Turskoj jer se Macanti (italijanski selektor) posvađao sa pola italijanskiz igračica i Italija je u padu, tako da možda pozovu u pomoć Santarelija ako ovaj dobije otkaz.

Shamu

pre 9 meseci

Odavno odbojkaska reprezentacija nije izgledala kao grupa gradjana, mozda jos od SFRJ vremena. Sinoc je bilo bas ruzno.
Libero najgori od kad je pozicija izmisljena. Kovacevic kvari ekipu jer je nespreman. Posebna prica su korektori. Atanasijevic nepovratno izgubljen za odbojku, Luburic kao i obicno nemotivisan da igra za reprezentaciju.
Mladji su mi ok, mozda limitirani ali barem se trude.

..

pre 9 meseci

my way

Nisi me razumeo. Ne mislim da treba trenera non stop menjati jer to nije zdravo, ali je činjenica da dođe do zasićenja posle nekog vremena u ovoj generaciji igrača, i to vrlo brzo nažalost. Njihov najveći problem je psiha, pre svega Kovačević, Atanasijević i Jovović čija igra zavisi od raspoloženja. To je u stvari i glavni razlog zašto posle tog inicijalnog poleta rezultati počinju kad-tad da se srozavaju. Ako ćemo realno, jedino trenersko iskustvo koje je Grbić imao pre naše reprezentacije je Peruđa gde je dobio otkaz, a našu selekciju je dobio maltene da se trenira kako da bude trener. Sigurno je sada bolji trener nego što je tada bio, mada i dalje ne mislim da je bilo šta posebno jer su ga već nekoliko puta namučile selekcije koje su kvalitetom daleko ispod Poljske. Evo danas Belgija. A zlato koje je osvojio na EP treba da zahvali Italiji koja je potpuno podbacila u finalu zbog pritiska. Takođe, rezultati koje spominješ su takođe bili podbačaj jer smo imali određene igrače na vrhuncu svoje igre, a on to nije umeo da iskoristi i dođe do sjajnije medalje. Sećam se onog namernog poraza na SP 2018. nakon pobede protiv Francuza i zatim potpuni pad u igri u polufinalu i meču za treće mesto. Karma, šta li je. Takođe se treba spomenuti njegova nemogućnost da iz dva pokušaja ne odvede reprezentaciju na OI. Pamtim onaj sramotan poraz protiv Italije, koju smo do tada redovno deljali. Ne treba svaki čas menjati selektora već naći jednog koji će raditi posao kako treba.

komnen barjaktar

pre 9 meseci

Ni posle smene generacija ista meta isto odstojanje! Odbojkaškoj reprezentaciji Srbije manjka kvalitet da bi učinila iskorak od loših i prosečnih rezultata! Selektor posle meča protiv Turaka reče da su srpski odbojkaši meč odigrali u kontra ritmu?! Ako je po onoj narodnoj da se po jutru dan poznaje po svoj prilici odbojkaški turnir na OI u Parizu neće videti srpski sastav baš kao što ih nije video ni Tokio!

srđan

pre 9 meseci

Već sam pisao pre nekoliko nedelja da se sa Kolakovićem sigurno nećemo plasirati na Olimpijske igre. Već posle prvog kola u kvalifikacijama umesto takmičara postali smo turisti. Lepo sada vratiti Bobu Kovača i probati kroz rejting i Ligu Nacija dogodine obezbediti učešće na OI. Inače bez plamana na Olimpijske igre bićemo 3-ći put uzastopno. Muška odbojka onda odlazi tamo gde je već rukometna-u zaborav !

Rade

pre 9 meseci

I ja sam iznenadjen sto je trener iznenadjen. Ova reprezentacija treba da ima mnogo boljeg trenera a jedan, legenda nase odbojke, upravo je osvojio zlatnu medalju sa tudjom reprezentacijom!

Fan

pre 9 meseci

Sistem kvalifijacija je smešan u odnosu na pre, sada postoje kvote koje je dobijaju preko rang liste (a biće ih 5 sigurno jer samo afrika nema predstavnika u top 12, austrlija se takmiči sa azijom u odbojci). I samo neznalica može da ispusti kvotu koju imamo u džepu. Trenutno imamo 40ak bodova vise od kube koja je prva ispod crte. Mada ja se ne bih začudio da izgubimo sve te bodove porazima haha

Hrundi Bakshi

pre 9 meseci

Meni ovaj deluje kao da su nekog iz kafane pokupili i rekli mu "aj budi selektor,nemamo vremena sad da trazimo nekog".
Taman tako i deluje na tajm autu. On prica,a ovi ga ne zarezuju ni 1 posto.
Obaj Italijan,bre,samo sto se ne baci na "upijač" pored terena. Vise pretrci od libera.
Ovaj ko ispred prodavnice!

cika dzo

pre 9 meseci

Pa ne bih se složio sa Vama, jer Srbija nakon višegodišnje dominacije u muškoj odbojci i odlaska asova svetskog kalibra više nije ozbiljan faktor na evropskom i svetskom nivou.Pa i Vi, selektore kad ste nam vodili reprezentaciju nikad nismo mogli očekivati neku briljantno i kreativnu igru, već osrednjost i učmalost

War Inside My Head

pre 9 meseci

Da nije bilo ovog Kolakovića,koji je bio izbor Aleksandra Boričića,reprezentacija Srbije danas ne bi ni bila u prilici da igra kvalifikacije za OI24.Pojedincima kao da je ispran mozak,trener koji je stisnuo petlju pa od 2006g napravio rez,odradio podmlađivanje ekipe,uveo klince,Atanasijevića,Lisinca,Jovovića,Uroša Kovačevića,uz malo iskusnije Petkovića,Nikića,Samardžića uzeo zlato na EP11,uz nekoliko srebra i bronzi uključujući i SP?!A to što se u međuvremenu nije pojavila ultratalentovana generacija,možda je splet okolnosti,možda i do organizacije OKS odkad je Boričić napustio,ali u sadašnjem timu jednostavno nema materijala za velike rezultate,nema konstantnosti.A tek ovi koji šalju Kolakovića nazad za CG,zaboravljaju Vujevića,Bateza,Vušurovića,Nikića,vaterpoliste Prlainovića,Mandića,Subotića...

Nenad Manasijevuc

pre 9 meseci

Pa naravno da su izgubili kad imaju ovog crnogorca "ispusenu mustiklu"sa njim nikada nista.Bruka imamo mi u Srbiji trenera zasto uzimaju ovog.Svi nas citaju kao bukvar

Mito

pre 9 meseci

Selektor Srbije je prepotentan u izjavama. Gledam kako naši igrači ginu za Tursku. Problem našeg OSS je što je muški deo zapao u letargiju. Igrači koji su mogli da igraju za Srbiju su otišli jer ih savez nije prepoznao jer se bavi sam sobom. Muška odbojka je u padu od Olimpijade u Australiji. Bilo je dobrih rezultata, ali kako godine prolaze, osvojimo po neku medalju, ali OI su misaona imenica. Menjamo selektore ko maramice. Jedan neuspeh i odmah noga (npr Boba Korać osvoji EP, a zbog predolimpijskog turnira igranog u Italiji oteran je iz reprezentacije. Uroš je danas igrao ko baba. Pročitali ga mangupi da igra mekano i on je glavni krivac za gubitak drugog seta protiv Turske. Sewlektore, nema taktičkih servisa, nema kuvanja, već ubijanje protivnika da mu trebaju šlemovi, ako imaš nameru da vidiš Pariz. Za to treba pripremiti ekipu. Igar se va bank, pa kom obojci kom opanci, ili ono Spartansko sa štitom ili na njemu.

dr igy

pre 9 meseci

Koga farbas Kolakovicu? odigraj jos tih 5 6 utakmica koliko ostalo, i ne pametuj, jer niti imas igrace niti si ti strucnjak kao pre.

my way

pre 9 meseci

Турска је на ЕП-у 2 сета на разлику од Француза изгубила, од Словенаца 3:2 (15:13 у петом сету), далеко од тога да се ради о слабој екипи. То што би ми волели да се меримо са Пољском, Италијом, САД, Бразилом, Француском, а да све остале можемо сматрати слабим, то је наш проблем са реалношћу. Амбиције које су у потпуној несразмери са односом квалитета у светској одбојци су и разлог због којег је смењен Никола Грбић након једног пораза од Италије усред Рима у финалу квалификационог турнира за Олимпијске игре. Сулуда одлука и да иста није донета наша мушка репрезентација би данас била у далеко бољем стању иако би наравно било бољих екипа са јачим играчким кадром.

Dex

pre 9 meseci

Koliko smo medalja na OI osvojili, a koliko smo se puta plasirali posle Sidneja? Razmislite, pa recite da li smo mi uopšte neka sila u muškoj odbojci

cika dzo

pre 9 meseci

Pa ne bih se složio sa Vama, jer Srbija nakon višegodišnje dominacije u muškoj odbojci i odlaska asova svetskog kalibra više nije ozbiljan faktor na evropskom i svetskom nivou.Pa i Vi, selektore kad ste nam vodili reprezentaciju nikad nismo mogli očekivati neku briljantno i kreativnu igru, već osrednjost i učmalost

Micko

pre 9 meseci

Nama su debitanti igraci koji imaju po 26-27 godina jer mladje nemamo a to znaci kvalitet nam je katastrofa,Ako se pogledaju rezultati u poslednjih 10 godina mladjih reprezentativnih selekcija sve je jasno.Devojcice i devojke su uvek u konkurenciji za medalju a decaka vise i nema na tim takmicenjima jer ne mogu da se kvalifikuju tako da je ovo sasvim ocekivano a Kolakovic je sasvim limitiran trener, to nam je jos davno rekao pokojni Lazar Grozdanovic.

Debeli precjednik

pre 9 meseci

Rade, nije problem u selektoru, nego u igračima. Mi imamo prosečne igrače. Davno je prošlo vreme kada smo imali nekolicinu genijalnih igrača u isto vreme.
(S, 30. septembar 2023 12:45)


Slazem se. A kako da imamo kada svi idu da treniraju najdosadniji sport na svijetu fudbal. Bar ovo nema veze sa politikom, sto svi hoce da predstave. Nego do nas samih. Pa roditelji skupo placaju djeci da treniraju tenis. Ej tenis. Misle da ce biti Djokovic svako. Umjesto da se ide na sportove koji nam tradicinalo leze (znamo koji su) plus bazicni tipa atletika, plivanje

Apis

pre 9 meseci

Sve rešiš u prvoj utakmici i onda lagano bez zamaranja, ovo je užas od selektora. Nije li izgubio na pripremama od Terske u Turskoj dva puta, jako neozbiljno, morao je biti smenjen prošle godine, savez ne brine brigu, sve potjerati u paketu.

Nebojša

pre 9 meseci

Kada bude bio tim koji igra sa srcem i za Srbiju, i brani dres reprezentacije i Grb Srbije,i kad prestanu gledati igru kroz novac i korist onda će biti i rezultata.Hocu da kažem što se i pokazuje u fudbalu i košarci,mnogi se ne odazivaju na pozive reprezentacije,jer su uslovljeni od matičnih klubova,a drugi deo gleda zaradu od klubova i imaju straha od povreda i kraja karijere (ne dao Bog ). Moje mišljenje gurati mlade što više u prvi tim a ne da se zapostavljaju i greju klupu nekom sa dubokim džepovima,imao bi ja dosta toga da napišem al neko ko sa srcem igra taj sport i sa srcem voli Srbiju RAZUMEĆE ❤️🇷🇸❤️🇷🇸❤️🇷🇸

Hagiano

pre 9 meseci

Kad smo imali znatno jaci tim, kvalifikacije su nam bile uzasno tesko, sad pogotovo. Ali poraz od Turske, uprkos nasem padu kvaliteta u poslednjih par godina, jeste los predznak.

Da sacekamo da se kvalifikacije zavrse, ali je jasno da sad moraju sve da pobede do kraja, a to.... ko to moze da garantuje ili ocekuje.

Ova sad selekcija i narednih 5-6-7 godina bice bez velikih uspeha jer sistem nije dobar u muskoj odbojci. Ne ulaze se, decaci mahom odose na fudbal, kosarku, i masa dece koja nista ne trenira. Treba to animirati, pokrenuti, odrzati paznju sve te godine da se trenira, pa tek onda iz tog pronaci nekog vanserijskog igraca. Pa to je sizifov posao. Kod devojaka je to malo drugacije, ali se svodi na isto, kvantitet uz nase odbojkasko znanje daje kvalitet. Problem je sto nemamo kvantitet, i kad se to resi bice i reprezentacija jaca, a do tad, ovo ne treba da nas iznenadjuje. Moze lako da se desi da bude medju dve od tri najlosije reprezentacije.

navi

pre 9 meseci

fali nam igrač tipa Ivana Miljkovića i onda oko takvog igrača oformiti tim..nema niti jedne vrhunske ekipe ni u ženskoj ni u muškoj odbojci bez vrhunskog korektora,dobrog dizača,primača i blokera..ali korektor je ključan!

my way

pre 9 meseci

aj sad se pomerite

Idemo sad realno: sa Grbićem smo osvojili srebro u SL jer je bio nalet energije zbog promene, zlato u LN jer je te godine bila olimpijska godina i niko se nije trsio da je osvoji, posle toga toplo-hladno. Zlato sa Kovačem na EP 2019. isto nova energija zbog promene, pa posle sve po starom.
Terzića se manite više, lik je 20 godina bio selektor, trebalo je da ode još pre deset godina. Jedina velika greška je Santareli. Veeeliki peh. Mada je opet pitanje koliko bi i on dugo bio selektor i pitanje je koliko će biti Turskoj jer se Macanti (italijanski selektor) posvađao sa pola italijanskiz igračica i Italija je u padu, tako da možda pozovu u pomoć Santarelija ako ovaj dobije otkaz.
(.., 30. septembar 2023 16:19)

Ајде? Знамо сви за шок терапију, али та енергија због промене је чудо једно онда. Дај да баталимо и тренинге и само мењамо тренере. Није битно ни ко је ни какво то освежење, ни како води екипу и шта је то што је донео са собом, само да је промена и проблем решен. А чим је олимпијска година не мора ни да се игра, јер пред Олимпијаду екипе баш воле да срозају форму и губе?. Ма, одеш на велико светско такмичење и одмах ти злато дају. Да се померимо да нама такав експерт те "чињенице" објасни?. Просветљени смо, онако баш. Него, бронза на Европском првенству 2017. и 4. место на Светском првенству 2018. године, који је изговор за те резултате Николе Грбића?

komnen barjaktar

pre 9 meseci

Ni posle smene generacija ista meta isto odstojanje! Odbojkaškoj reprezentaciji Srbije manjka kvalitet da bi učinila iskorak od loših i prosečnih rezultata! Selektor posle meča protiv Turaka reče da su srpski odbojkaši meč odigrali u kontra ritmu?! Ako je po onoj narodnoj da se po jutru dan poznaje po svoj prilici odbojkaški turnir na OI u Parizu neće videti srpski sastav baš kao što ih nije video ni Tokio!

Pera

pre 9 meseci

Kad imaš prosečnu ekipu t.j.igrače, može samo neka extra hemija vdabti pomogne da se napravi čudo,a ovde hemije nema u ekipi a igrači uz dužno poštovanje prosek.Mi već neko vreme nemamo ni vodju u ekipi a ni extra klasu igrača,tako da priče o selektorima nemaju veze...

David39 Musić

pre 9 meseci

Turci su sad sa novim talijanskim stucnjakom,jako dobri i jaki.Na EP sada su sve jake ekipe imale probleme i Slovenci takođe.

Marko NS

pre 9 meseci

Ovi komentari govore kakvi smo. Ja mislim da su ovakve kritike neprimerene. Moraš uči u salu, raditi sa decom, videti koliko je teško stvoriti igrača, a kamoli reprezentativca.
Santareli je dobar trener, ali je imao super igrace u Srbiji i Turskoj, u Sloveniji nije, pa nije napravio rezultat.
Kolakovic je dobar trener ali nema super igrače, već samo dobre igrače.
Savez je pokrenuo dobru akciju moj prvi smec za omasovljavanje muške odbojke i to je pravi put, a treba još takvih akcija.
Treba kao i svuda skloniti partijske ljude, i pustiti ljude koji hoće da rade u interesu odbojke.

Džoni

pre 9 meseci

Tebe treba pod hitno smeniti, da se više ne brukamo, jer ovakvo viđenje ekipe je katastrofalno, ti si najgori selektor, zna se kada selektor ne osvoji ni jednu medalju, sam se zahvali i ode, a ti nemaš morala, kada si sa reprezentacijom bio četvrti, odmah si trebao da odeš, ne bi smo doživeli ovu blamažu koju nam sada priređuješ. Idi čoveče, jer si uništio reprezentaciju Srbije.