1. Slažem se sa Rakom, mada on koristi izraz intenzitet, a ovdje je diskutabilan kod Ilića, a šta je rekao za penal za Zvezdu pišu da je očigledno izmišljen.
    (RR, 19. septembar 2023 09:34)

    Video sam samo po jedan ugao, ali rekao bih da je dosudjen penal izmisljen, a da nije dosudjen drugi koji je bio ocigledan, niti je tu VAR proveravao.
    (Milan, 19. septembar 2023 20:08)

    # Link komentara

  2. A što nisi komentarisao gol koji je FK Partizan poništen, i nepostojeći penal koji je dobila FK C. Zvezda, svaka utakmica svira se penal za FK C. Zvezdu, zna se ko će da osvoji prvenstvo ili C. Zvezda ili TSC. Tako da ništa FK Partizan nije dobio i ako je FK C. Zvezdi doneo preko 30.000.000 evra, e sada nema ko više da donese FK C. Zvezda toliki novac. Sve zbog toga što želite da uništite FK Partizan, mislite da su navijači glupi da ne vide kako se uništava FK Partizan, i sada bi ga dokrajčio ali se plašite navijača FK Partizan, kojima je preko svega došlo, da ne bi izašli na ulice.
    (Džoni, 19. septembar 2023 16:48)

    # Link komentara

  3. Kasno je.

    Svi ste već prijavljeni tamo gde treba ...
    (Miloš, 19. septembar 2023 16:38)

    # Link komentara

  4. Kad je uveden VAR kod nas, prvi sam baš na ovom portalu pisao, da je to samo odlično opravdanje za sudijske krađe. Naravno, to se i obistinilo, jer ovo nema veze sa VARom u jačim ligama. Ozbiljan lopovluk se dešava na svim nivoima u fudbalskom savezu!!!
    (Sashko, 19. septembar 2023 13:43)

    # Link komentara

  5. sve što si napisao je tako!!!
    (Miroslav, 19. septembar 2023 10:15)

    # Link komentara

  6. Ma namesteno, sta ima da se prica, lakrdijasi... .
    (Zeljko, 19. septembar 2023 10:06)

    # Link komentara

  7. Slažem se sa Rakom, mada on koristi izraz intenzitet, a ovdje je diskutabilan kod Ilića, a šta je rekao za penal za Zvezdu pišu da je očigledno izmišljen.
    (RR, 19. septembar 2023 09:34)

    # Link komentara

  8. Svi stručnjaci u Srbiji zvezdasi😂😂😂😂
    (Marko, 19. septembar 2023 04:24)

    # Link komentara

  9. A zvezdin penal protiv Čukaričkog!?
    (zi, 19. septembar 2023 02:11)

    # Link komentara

  10. Prepodobni Raka ...sta treba opljuje , sta ne treba zaboravi ....
    (nenad, 18. septembar 2023 22:54)

    # Link komentara

  11. Raka vazan sraf masinerije ...
    (nenad, 18. septembar 2023 22:53)

    # Link komentara

  12. Eksperte trebao si malo da zapnes u skoli, u mladosti a ne po stare dane da se brukas, uvlacis.
    Cist gol ponisten Partizanu, cist.
    Covjek je klizecim bukvalno dodao loptu, ovaj sto je pao preko njegove noge, znaci pao preko noge, nije imao sanse da dodje do lopte jer mu je bila 5m daleko.
    Takodje valjao se bez potrebe, jer nije dobio nikakav udarac.
    Kod drugog penala Saldanja je odgurnut u skoku.
    Kako to da igrac koji je odgurnut, nije pao ili sta vec, vec je uspio da gurne u ledja covjeka koji je u skoku?!
    Sram te bilo!
    (Lord, 18. septembar 2023 18:25)


    друже коју ли си ти утакмицу гледао?
    код поништеног гола тачно је да је избио прво лопту, али и тачно се зна какав је природан положај ноге код клизећег старта, не може нога бити подигнута метар у вис.
    а за други пенал је жалосно то што си написао.
    (CP3, 18. septembar 2023 22:41)

    # Link komentara

  13. (resistance)
    To pravilo, stručnjače, prvo udario loptu a posle protivnika je ukinuto već 15-ak godina a novo se zove respekt protivnika i sankcioniše se faulom. Ne možeš da startuješ na loptu kao da nema nikoga oko tebe, moraš da uvažiš i postojanje protivnika u želji da stigneš do lopte. A ovo je bio faul za seminare za to "novo" pravillo.
    (La-monika, 18. septembar 2023 22:35)

    # Link komentara

  14. Sve sami stručnjaci koji znaju bolje od ovog koji zna pravila fudbala za koje svi mi ovde nikada nismo ni čuli.
    (smeh, 18. septembar 2023 20:02)

    Niko njemu ne osporava poznavanje tih pravila, već samo ukazujemo na njegovo interpretiranje istih, koje je drugačije od situacije do situacije, o tome se radi. Dakle reč je samo o integritetu tih "eksperata" i njihovoj objektivnosti koja je uvek ali uvek na štetu Partizana kad se "analiziraju" te sporne situacije. Ista situacija se različito tretira u zavisnosti o kom se klubu radi a ovde nam "ekspert" tvrdi da je partizanov igrač svesno digao nogu, apoostrof na to svesno"! Na osnovu čega on to tvrdi i na osnovu čega je siguran u to? Šta je on, psiholog ili mu šapnula ptičica, ili magija, ili telekineza pa čita msili, šta? Jedno je poznavanje pravila, to je egzaktno i nepromenjivo ali da li je neko svesno podigao nogu ili ne može da bude samo mišljenje, odnosno ubeđenje nekoga ko donosi odluke. Tako smo došli u situaciju da je Partizanu poništen regularan gol samo i isključivo zbog "slobodnog sudijskog uverenja" koje naravno, uvek ide na štetu Partizana!
    (resistance, 18. septembar 2023 22:31)

    # Link komentara

  15. Raspitaj te se malo kod starijih ljudi,kako su sudili sredinom 70 tih ovi danasnji Experti Gosp Djurovic i Gosp. Zdravko Jokic.Danas se na TV.i posle vaznih utakmica pravi medijski sou,pa i nije mnogo vazno koliko je to sto oni iznose konform sasadasnjim pravilima.Vazno je da se odrzi mali zirkus i ispuni medijska praznina.Sto ce uneti razdor medju pristalice klubova to njih ne interesuje,koliko su cesto pogresne interpretacije pravila fudb.igre nikoga to ne zanima.
    (Max von Laberg, 18. septembar 2023 22:06)

    # Link komentara

  16. Stvarno je sramota da čovek ovako nešto izjavi za poništeni prvi gol. Izbio čisto pa ga naberno oborio... Sramota.
    (Vlada, 18. septembar 2023 21:56)

    # Link komentara

  17. mešate babe I žabe... Zvezda i sa penalom i bez izgubila ( ili kad pobedimo 4-5:0) a vi svako kolo pravite preokrete i pobedjujete u 100 minutu??? Velika razlika
    (super, 18. septembar 2023 21:17)

    # Link komentara

  18. Sa ovakvom igrom i sudjenjem, pitaćemo se iduce godine što nas neki amateri izbacuju iz evrope. Ovo mislim na sve naše klubove. Ukinuti ovo jadno i iz godine u godinu sve jadnije prvenstvo.
    (Vajd, 18. septembar 2023 21:07)

    # Link komentara

  19. čuveni Raka, zvezdaš do koske. Što nije analizirao i Zvezdin penal?
    (Sergio, 18. septembar 2023 21:04)

    # Link komentara

  20. Kod ponistenog gola igrac ide na jednu stranu, a lopta na drugu,tako da produzeni kontakt, saplitanje, ne utice na rszvoj akcije. Zasto je gol ponisten? Zato sto je igrac ostao da lezi kao da mu je noga otkinuta, da je ustao, VAR (ovaj srpski) to ne bi ni gledao. Inace, gol je postignut kada je Radnik bio sa igracem manje, sto odluku o ponistenju cini ispravnijom. Najbolji igrac Radnika mora napolje jer mu je razbijena brada (mislim da to nije bilo namerno i za crveni), faul, primas gol...sto je mnogo mnogo je.
    (Maki, 18. septembar 2023 20:50)

    # Link komentara

  21. Šta ljudima više nije jasno....ne tiče se ovo fudbala mnogo....garantujem da će do izbora (verovatno neki februar-mart) biti veštački egal u prvenstvu....jasno ke svima dokle je doveden Partizan i da je drugo mesto upitno.
    (Miloš, 18. septembar 2023 20:22)

    # Link komentara

  22. Sudiji Mitiću posle neviđene hajke Partizana gubi se svaki trag. Zna li neko šta je sa čovekom bio je do te utakmice naš najbolji sudija.
    (goran, 18. septembar 2023 20:09)

    # Link komentara

  23. Mogao bi "EXPERT" malo da poseti očnog lekara i da usput malo pročita šta se to promenilo u fudbalskim pravilima poslednjih 20 godina... Pre nego što postoji kontakt Ilića sa odbrambenim fudbalerom Radnika, njegove ruke su već na donjem delu leđa Saldanje, koji je već u nepravilnom položaju (odgurnut. To guranje prerasta u nabijanje lakta u bubrege. Na rotaciju odbrambenog igrača u smeru kazaljke na satu Ilić nema nikakav uticaj.
    Kod poništenog gola, igrač Partizana klizećim startom dodaje loptu saigraču i desnom nogom polazi da ustane sa zemlje (savija nogu u kolenu), kada igrač Radnika naleće na njega...Veze sa faulom nema...
    (Sinovac, 18. septembar 2023 20:03)

    # Link komentara

  24. Uzgred penziju prima od crvene zvezde, koju je pošteno zaslužio
    (Raka - ekspert !, 18. septembar 2023 20:03)

    # Link komentara

  25. Sve sami stručnjaci koji znaju bolje od ovog koji zna pravila fudbala za koje svi mi ovde nikada nismo ni čuli. Nego što nema ovoliko penala u Evropi? Gde je tu problem? Dok u ovoj ligi blizancima se veoma često dosuđuju penali naročito u poslednjim minutima utakmice. Kako ono beše, Evropa je merilo kvaliteta a tamo, nažalost po ove blizance, nema ovih sudija. I tako dođu prosečni Norvežani i onda nema penala a petarda legne kao budali šamar. Nego jeste ustanovili ko više krade, crno beli ili crveno beli blizanac?
    (smeh, 18. septembar 2023 20:02)

    # Link komentara

  26. Jadni " mali " klubovi u ovakvoj ligi koja se igra samo zbog Zvezde i Partizana. Svake nedelje prepucavanje oko smesnih penala, ofsajda itd gde mali klubovi stradaju od ova dva "velikana". Ako je sudjeno protiv Radnika niko ne spominje Radnik nego ispada da je pokradena Zvezda. Najbolje bi bilo da Zvezda i Partizan igraju ligu sami sa sobom 32 puta...
    (Dejan, 18. septembar 2023 19:58)

    # Link komentara

  27. Raka je manipulator i dokazani zvezdaš.Blizak mu čovek,dok je bio aktivni sudija,iznosio činjenice kako manipuliše i vara dok sudi.Takvi ljudi ne smeju imati nikakvo mesto u medijima,jer se tima promoviše loše u sportu.
    (Djed Gavrilo, 18. septembar 2023 18:27)

    Ahahah Raka Zvezdas!? Pa prisle godine ste se pozivali na njega kada je kritikovao odluke u vezi Zvezde. Da li ste vi normalni? Pricajte malo kako ste petardirani od danske dece!
    (Sram vas bilo, 18. septembar 2023 19:55)

    # Link komentara

  28. Одакле ли више ваде ове чувене и препоштене експерте и стручњаке..?
    (Зорг, 18. septembar 2023 19:51)

    # Link komentara

  29. U fudbalu se mora uvesti efektivno vreme pa nek se izležavaju. Kao u košarci. Ne kao u rukometu jer tu opet sudije kradu kako hoce. I hokej je ok što se ti?e merenja vremena. Čim sudija svirne u pištaljku vreme stane i krene kad se nastavi igra. Verujem da je dva puta po 30 min prava mera.
    (fenomen, 18. septembar 2023 19:47)

    # Link komentara

  30. не бих нилад пристао да пртизан нестане јер га волим и део је мог идентитета, међутим стопостотно верујем да би спорт у србији, свака његова грана, продисао кад би нестало партизана и звезде јер је баласт морања, тензије и навике да сва љубав државе припада њима несносан.

    спортови би били ослобођени болесних претензија
    (key and peele, 18. septembar 2023 19:46)

    # Link komentara

  31. Evo dozivesmo i to da nam je prvenstvo regularno...najzad ce 1/4 Srbije mirno da spava...
    (globalizacija, 18. septembar 2023 19:41)

    # Link komentara

  32. Saudijski ekspert?
    (Sajber Nindza, 18. septembar 2023 19:37)

    # Link komentara

  33. Zašto je drugo poluvreme produženo samo šest minuta kad su se igrači Radnika izležalava polovinu njega? Posle svakog iole jačeg duela bi ostajali na zemlji po par minuta, da ne pričam o trošenju vremena kod prekida. Zašto nije izrečena ni opomena, a kamoli karton, igračima Radnika kod konstantnog odugovlačenja kod gol autova i autova? Koliko je samo izmena još izvršeno u drugom poluvremenu, dva gola su bila isto i nadoknada je bila samo šest minuta, dok je kod Zvezdine utakmice protiv Čukaričkog zvanična bila devet, a nezvanično 11, iako je ta utakmica bila deset puta tečnija jer jedan tim nije imao vođstvo 90% nje. Zašto nije dat drugi žuti karton igraču Radnika koji je sapleo sa leđa Kalulua, dok je ovaj vukao kontru, bez ikakvog kontakta sa loptom? Što se dotični stručnjak ne pozabavi penalima za Zvezdu protiv Čukaričkog i Novog Pazara isto?
    (Tragikomedija, 18. septembar 2023 19:33)

    # Link komentara

  34. Navijam za Partizan.
    Drugi penal nije postojao. Prvi penal je bio tanak ali ajde da kažeš da može da se svira.
    Gol je bilo smešno poništiti i to je poremetilo tok meča. Start je bio na loptu i to što je igrač koji je zakasnio pao preko noge je irelevantno.
    (meda, 18. septembar 2023 19:29)

    # Link komentara

  35. Zvezdaši, da li treba da vas podsećam na izjave Dušana Mrakića?

    Od 1984. do 2011. godine je radio kao Savezni fudbalski sudija. Zanimljivo je da kada govori o tom periodu Mrakić uopšte ne krije da je bio pristrasan i da je sudio u korist Crvene Zvezde.

    „Sa mnom na terenu Zvezda nije mogla da izgubi. Uvek su slavili, osim jednom u Zemunu, gde su remizirali – 1:1, golom Milenka Acimovića iz ofsajda, jer je Drulić bio uz zemunskog golmana. Vagao sam situaciju, ali nisam mogao da poništim pogodak. Srce i duša su tako hteli.“
    (Ghost, 18. septembar 2023 18:49)

    Sve da je ovo i tačno, kakve veze ima sa FK CZV!? Jel mu neko iz CZV tražio da ovako sudi!? Jel mu neko iz CZV platio da ovako sudi!? Jel mu neko iz CZV pretio da ovako sudi!? Dakle, zbog nepoštenja jednog fudbalskog sudije koji, ako je istina, priznaje da je iz ljubavi prema klubu činio to što je činio ti upireš prst u klub!? Ne u sudiju, već u klub!?
    (La-monika, 18. septembar 2023 19:29)

    # Link komentara

  36. Što se tiče poništenog gola, bili smo svedoci gde igrač dobije i direktni crveni karton kada pored lopte pokupi i nogu protivnika. Nije bitno da li je hteo ili nije, da li je prvo loptu ili nogu, to je faul.
    (Objektivan, 18. septembar 2023 19:28)

    # Link komentara

  37. ........Zato i postoje izrazi start na loptu.
    (Varljivo leto 23 i bata Raka, 18. septembar 2023 18:46)

    Slusaj ovu neznalicu, postoji izraz start na loptu ali da li si cuo za izraz produzeni start, naravno nisi jer si neznalica, to je kada igrac startuje na loptu ali podigne nogu da bi se protivnicki igrac sapleo sto se u ovom slucaju dogodilo, ovo je skolski primer toga, starovao je na loptu i posle toga mu noga ide prema gore i njom saplice igraca Radnika, ali prevarantima objasnjavati je iluzorno.
    (Skorpion, 18. septembar 2023 19:28)

    # Link komentara

  38. Od danas nova taktika kako dobiti penal. Opalis protivnickog igraca samo laktom u glavu i gurnes ga na svog igraca. Tvoj igrac, naravno, spretno pada. Protivnicki igrac, em je dobio lakat u glavu dobije jos i direktan crveni. Var soba, naravno, to ne vidi jer gleda moguci ofsajd. Vrlo lukavo sa Toletove strane. Ali bice tu bisera jos. Tek smo poceli
    (Tole Tolence, 18. septembar 2023 19:06)

    svaka čast... vrh...
    (NS, 18. septembar 2023 19:26)

    # Link komentara

  39. Mene kao navijača Radnika ne zanima utakmica Zvezde. Zanima me samo da li je moj klub oštećen u ovoj utakmici. Stručnjak je potvrdio to što smo svi znali. A navijači Partizana opravdavaju svoju krađu kao i drugi kradu. Kada ukradete nešto i odete na sud neće vam sudija oprostiti ako kažete i drugi kradu.
    (Objektivan, 18. septembar 2023 19:26)

    # Link komentara

  40. "... igrač crno-belih je klizećim startom ispravno izbio loptu, ali je potom svesno oborio protivničkog igrača i apsolutno je bilo elemenata da se gol poništi"! Ovo jednostavno i prosto nije tačno! Kad nam "ekspert" izjavi ovako nešto onda šta treba očekivati od drugih koji bi trebalo da "dele pravdu"?! Dakle nije tačno jer ovo nije košarka pa da i nakon predaje lopte igrač napravi prekršaj isti i svira ili dosuđuje. U košarci da faul ali u fudbalu ne jer bi pa skoro svaki gol postignut glavom nakon kornera pa skoro bio faul od igrača koji postiže gol jer se rukom obično zadrži prilikom pada na protivničkog igrača kojeg je nadskoćio(pogledajte skoro svaki gol Ronalda glavom). Dakle onog trenutka kad igrač preda loptu svom drugom igraču, a posebno ako je to klizeći start gde postoji inercija i gde igrač ne može kontrolisati kretanje, ne može mu se suditi prekršaj jer nije povreda igre zato što je lopta već kod drugog igrača pa je igra i pažnja usmerena tamo. Ako se već svira faul on mora onda biti tretiran kao faul bez lopte a to se sankcioniše crvenim kartonom kao teža povreda pravila igre a to bi bio apsurd jer na jednoj utakmici imamo bar 5-6 takvih situacija. Zato se to ne svira u fudbalu osim naravno, ako suđenje nije tendenciozno! Drugo: kako "ekspert" zna i ubeđen je da igrač Partizana namerno faulira? Ko mu je to rekao? Jel mu igrač priznao? On, mislim na "eksperta", a i sudija takođe, može da ima samo ubeđenje ili uverenje da neki igrač postupa namerno ili ne!
    (resistance, 18. septembar 2023 19:24)

    # Link komentara

  41. Zanimljivi stavovi eksperta.

    Imali bi značaj da su konstantni, stručni i istiniti.

    Ovako.... Puko dodvoravanje trenutnim "moćnicima".

    Tuga, jad i čemera.
    (Zoran, 18. septembar 2023 19:23)

    # Link komentara

  42. Nije bilo struje do skoro, pa var malo štuca.
    (nemesis, 18. septembar 2023 19:22)

    # Link komentara

  43. Cudno je samo sto Partizanu u Evropi nikada ne sviraju ovakve penale.

    A u stvari i nije cudno. Oni i retko kada ulaze u protivnicki sesnesterac.
    (realan zvezdas, 18. septembar 2023 19:20)

    # Link komentara

  44. Најреалније виђење јучерашњег суђења, свака част! Било би лепо да се Рака осврнуо на чињеницу што је фудбалер Партизана за намерни крвнички ударац лактом добио само жути картон. Срамотно како је Радник покраден, а поготово је срамно кмечање навијача ФК Калимеро.
    (my way, 18. septembar 2023 19:20)

    # Link komentara

  45. FK Trgovački u sedam kola četiri prelaza.Mora struja da se plati.
    (Kosta, 18. septembar 2023 19:18)

    # Link komentara

  46. U svakom kolu od početka im je sviran nepostojeći penal, tako da...
    Mali klub sa šačicom navijača pokušava na silu da bude "neko i nešto" u našem fudbalu.
    Mali klub bio, mali klub ostao.
    (Ništa novo, 18. septembar 2023 19:17)

    # Link komentara

  47. Mogu da razumem isfrustriranost navijača Partizana šestogodišnjom dominacojom Zvezde u fudbalu, kao što smo i mi bili kada su oni uzeli 6 vezanih, ali ne mogu da razumem da bilo ko misli da ovakav tim Partizana kakav je sada treba uopšte da bude u trci za titulu. Prva utakmica na kojoj sam bio je ona na kojoj je Piksi Stojković dao gol iz kornera, ako se dobro sećam Omeroviću, i tvrdim da od tada pa do danas ni Partizan, a ni Zvezda nisu imali tako loš tim kao što je Partizanov danas. Ovim budalaštinama sa kojima uspevaju da pobede u prvenstvu, čak i da osvoje titulu, što mislim da nemaju ni teoretske šanse, nažalost samo će produžiti agoniju u koju ih je uvela ova nakaradna uprava, i stvarno dovesti toliko veliki klub do ivice ambisa, tj. na put, sa kojeg se plašim da neće biti povratka. Po meni treba da se mobilišu da oteraju bandu, do kraja jeseni, pa onda s proleća u borbu pa dokle stignu, što da ne i do titule, ali ne na ovakav način.
    (bane, 18. septembar 2023 19:15)

    # Link komentara

  48. Vratila se Tole super liga.

    Ponovo pratimo fudbal.
    (grobari železnik, 18. septembar 2023 19:15)

    # Link komentara

  49. Šta kaže ekspert, jel ga razljutilo i to što VAR soba nije ni razmatrala da pogleda onaj smehotresan penal za Zvezdu na Banovom brdu?
    (samo pitam, 18. septembar 2023 19:14)

    # Link komentara

  50. E moje groblje. Nije sramota primiti 7 od Sitija, ipak je to najbolji tim na svetu, pa i Leipzig je isto toliko primio prošle godine. Ali zato primiti 5 komada ( a trebalo je 10 ) od Danske dece je vec velika sramota.
    (Flego, 18. septembar 2023 19:13)

    # Link komentara

  51. Ako je on ekspert ja sam Majkl Dzordan!
    (Bob, 18. septembar 2023 19:13)

    # Link komentara

  52. Neće grobar nikada priznati da penala nije bilo ali će zato svaki penal sudjen u korist Zvezde osporiti.Šest utakmica 8 penala.Od toga većina kada se okreće rezultat
    (Istina, 18. septembar 2023 19:08)

    # Link komentara

  53. Od danas nova taktika kako dobiti penal. Opalis protivnickog igraca samo laktom u glavu i gurnes ga na svog igraca. Tvoj igrac, naravno, spretno pada. Protivnicki igrac, em je dobio lakat u glavu dobije jos i direktan crveni. Var soba, naravno, to ne vidi jer gleda moguci ofsajd. Vrlo lukavo sa Toletove strane. Ali bice tu bisera jos. Tek smo poceli
    (Tole Tolence, 18. septembar 2023 19:06)

    # Link komentara

  54. HAHAHHAHA e baš si me slatko nasmejao prijatelju….

    JA ne znam koji snimak je gledao Raka, ali na onom koji sam ja gledao se lepo vidi da igrac Radnika prvo NAMERNO gura igraca Partizana da ga spreci da postigne gol, a da trenutak kasnije njega s ledja gura drugi igrac Partizana. Cak i da je bilo istovremeno ocigledna je namera igraca Radnika i nije istina da je postojao neki domino efekt, kao sto je "Danas" izmislio u svom uobičajenom maniru da oni vide i čuju samo ono što oni hoće da vide i čuje!
    (Aleksandar, 18. septembar 2023 18:39)
    (Simo, 18. septembar 2023 19:06)

    # Link komentara

  55. Video assistance referee VAR je pomoć sudijama koji su napravili previd u odluci.Ali može da bude i predmet manipulacije .To je dokazano i u Engleskoj da nakon gledanja var gde je u dva susreta dosudjen kazneni udarac a da se kasnijim gledanjem snimka utvrdjeno da penala nije bilo.Drugi penal za Partizan nije postojao.U VAR sobi 5 minuta gledali
    (Paja, 18. septembar 2023 19:02)

    # Link komentara

  56. Kaze Tole, dozvoljeno je opaliti igraca Radnika laktom u glavu. Odmah penal za tvoj tim. Nova taktika. Covek ne samo sto je dobio lakat vec je dobio i crveni. Nije smeo da se buni jer to bi samo otezalo dobitak na kladionici. 3 UTAKMICE IZ DVA U 1 ZA 10 DANA. To u istoriji fudbala nije bilo do sada
    (tole Tolence, 18. septembar 2023 19:02)

    # Link komentara

  57. Sada prvenstvo nije namešteno,à kaf se zvezdi sudi pénal onda jeste.
    Licemeri prve klase!
    (Pick-n-rool, 18. septembar 2023 18:58)

    # Link komentara

  58. A penal za zvezdu protiv cukarickog?
    Jel te to razljutilo ekspertu?
    (Milos, 18. septembar 2023 18:57)

    # Link komentara

  59. cim Raka nesto kaze sto im smeta odma je Raka zvezdas? kada je pricao u vašem interesu onda je bio OK? licemeri jedni
    (Ala lazete, 18. septembar 2023 18:53)

    # Link komentara

  60. Svi u evropi gube jedino Partizan nikad
    (ludilo, 18. septembar 2023 18:37)


    Hahahah opravdao si nick!
    (ceda, 18. septembar 2023 18:53)

    # Link komentara

  61. Poznat si ti ekspert...
    (navijac, 18. septembar 2023 18:24)

    Ne treba da budes ekspert da vidis onu kradju. Jel ti stvarno nisi video da je Ilic gurnuo igraca Radnika??? Ako nisi imas problem .
    (sasa, 18. septembar 2023 18:52)

    # Link komentara

  62. evropa je merilo, cekamo 7 komada u mrezi zvezde, i da, nemojte da spominjete nordsjeland nego budite malo kreativni a ne isprogramirani ;)
    (ASM, 18. septembar 2023 18:48)

    Hoćeš fejnord? 1:6? jel moze to?
    (itekako, 18. septembar 2023 18:52)

    # Link komentara

  63. a jel bio penal za Cz protiv Cuke?
    (marko, 18. septembar 2023 18:21)

    bio je penal za zvezdu u 2p ,ali ovde nije bitna zvezda jer je zvezda izgubila, vi ste pobedili, razumes?
    (dzoni, 18. septembar 2023 18:50)

    # Link komentara

  64. Zvezdaši, da li treba da vas podsećam na izjave Dušana Mrakića?

    Od 1984. do 2011. godine je radio kao Savezni fudbalski sudija. Zanimljivo je da kada govori o tom periodu Mrakić uopšte ne krije da je bio pristrasan i da je sudio u korist Crvene Zvezde.

    „Sa mnom na terenu Zvezda nije mogla da izgubi. Uvek su slavili, osim jednom u Zemunu, gde su remizirali – 1:1, golom Milenka Acimovića iz ofsajda, jer je Drulić bio uz zemunskog golmana. Vagao sam situaciju, ali nisam mogao da poništim pogodak. Srce i duša su tako hteli.“
    (Ghost, 18. septembar 2023 18:49)

    # Link komentara

  65. Raka je manipulator i dokazani zvezdaš.Blizak mu čovek,dok je bio aktivni sudija,iznosio činjenice kako manipuliše i vara dok sudi.Takvi ljudi ne smeju imati nikakvo mesto u medijima,jer se tima promoviše loše u sportu.
    (Djed Gavrilo, 18. septembar 2023 18:27)

    Hoces da kazes da Ilic nije gurnuo kapitena radnika? Ondas i ti u stvari sve ovo sto si napisao za Djurovica. Sreca je da nemas nikakvo mesto u medijima.
    (hahahhaa, 18. septembar 2023 18:48)

    # Link komentara

  66. evropa je merilo, cekamo 7 komada u mrezi zvezde, i da, nemojte da spominjete nordsjeland nego budite malo kreativni a ne isprogramirani ;)
    (ASM, 18. septembar 2023 18:48)

    # Link komentara

  67. "igrač crno-belih je klizećim startom ispravno izbio loptu, ali je potom svesno oborio protivničkog igrača i apsolutno je bilo elemenata da se gol poništi" Kakva nebuloza, pa to je deo istog starta. Zamisli u Engleskoj da sviraju takav faul. Vidic je napravio karijeru, takvim faulovima gde skloni loptu a onda protivnicki igrac padne preko njegove noge. Zato i postoje izrazi start na loptu.
    (Varljivo leto 23 i bata Raka, 18. septembar 2023 18:46)

    # Link komentara

  68. ........ali pisanja Partizanovih navijača koji slave to što se dešavalo je ono najgnusnije u celoj priči
    (...., 18. septembar 2023 18:24)

    Što te to čudi, navijači bez stida, srama i obraza. Njima nije važan način bitno je samo da stignu do titule. Škola Duleta Vujoševića i Toleta Karadžića.
    (Papilon, 18. septembar 2023 18:44)

    # Link komentara

  69. Istina zna da zaboli
    (Jon, 18. septembar 2023 18:44)

    # Link komentara

  70. Ovaj Raka vecito nesto tupi. Kontakt Ilica sa igracem Radnika je bio minimalan i uopste nije uticao na to sto se je ovaj zleteo u Saldanju, a kod rvog penala je postojao faul koji bi se svirao na svakom delu terena, znaci i rukom i nogom, kakvo crno sviranje zato sto je u gol sansi, prekrsaj kao vrata. Zanima me samo sta je "ekspert" rekao za Zvezdin penal? Trebalo bi malo da prokomentarise faulove igraca Radnika i ne davanje kartona do 60 minuta, sto je postala praksa sudija koji sude Partizanu na bukvalno svakoj utakmici. Oba penala su cista kao suza i ocigledna, gol koji je ponoisten nema veze sa namernim prekrsajem Severine, covek se je zakvacio za njegovu nogu dve sekunde posto je ovaj izbio loptu, znaci izbija loptu u jednom pravcu, a igrac Radnika trci jos dva koraka u drugom i kaci se za njegovu nogu, pri tome da nije svestan faula i toga da je hteo da ga isfolira pokusao bi da odmah ustane jer nikakvog udarca nije bilo, a ne da ostane na zemlji i previja se dva minuta kao bez noge da je ostao. Znaci svesno je sam inicirao kontakt sa krajnim ciljem da 'iskuka" faul od sudije koji je sam inicirao. Pobeda cista kao suza koja je trebala biti izrazena dvocifrenom razlikom. Znaci kad je penal, penal je, nema veze u kom je trenutku i ko je protivnik i nema potrebe raspravljati o njemu, ako nije poklonjen kao sto jeste onom Serifu zvezdinom.
    (Kucate na pogresnu adresu, ako vec trazite nelogicne odluke VAR-a, 18. septembar 2023 18:41)

    # Link komentara

  71. Nemoj da si naivan, jasno je da je to uradjeno sa namerom. Kao gledamo ofsajd da bi skrenuli pažnju sa nepostojećeg penala a i slepci vide da je igrač Radnika gurnut na Saldanju, posle toga još i crveni karton za igrača Radnika kao da bi se potvrdilo da je njihova odluka ispravna. Ovim su samo oštetili Radnik i ništa više, partizanu ovo pomoći neće pošto Zvezda ima ekipu da bude na kraju 10-15 bodova ispred drugoplasiranog, ma ko to bio.
    (Škorpion, 18. septembar 2023 18:40)

    # Link komentara

  72. Penal za Cz bio čist, sleđa ga palicom..tako je bar pao
    (Eto.., 18. septembar 2023 18:40)

    # Link komentara

  73. Gosp.Djurovic znas ti dobro o cemu se radi.Dejan Filipovic ne dozvoljava da mu se uskrati mogucnost "manipulacije" utakmicama,mozda ga pritiska kladionicarska mafija,ne znam.Zato odluke donosi Var soba kakve su takve su.Sudije su koliko toliko rasterecene.Mene cudi ovaj Markovic svake wikend sjedi u Var sobi jel on u inventaru tamo.Veci problem je kao juce gosti dodju i pocnu od prvog minuta da se valjaju vriste glume,kakvu objektivnost ocekivati.Danas cujem plan je bio da napuste teren,ali Partizan nije svoje sanse iskoristio pre 75 min.
    (Max von Laberg, 18. septembar 2023 18:40)

    # Link komentara

  74. JA ne znam koji snimak je gledao Raka, ali na onom koji sam ja gledao se lepo vidi da igrac Radnika prvo NAMERNO gura igraca Partizana da ga spreci da postigne gol, a da trenutak kasnije njega s ledja gura drugi igrac Partizana. Cak i da je bilo istovremeno ocigledna je namera igraca Radnika i nije istina da je postojao neki domino efekt, kao sto je "Danas" izmislio u svom uobičajenom maniru da oni vide i čuju samo ono što oni hoće da vide i čuje!
    (Aleksandar, 18. septembar 2023 18:39)

    # Link komentara

  75. Ekspert ? Kako, kome..? Ko ga proglasio? Pa poznat po drugim stvarima, opštepoznat..kad ono ekspert..cc. Šaljivo
    (Eto.., 18. septembar 2023 18:38)

    # Link komentara

  76. Poznat si ti ekspert...
    (navijac, 18. septembar 2023 18:24)

    ma ti si mi ekspert ...
    (jel tako, 18. septembar 2023 18:38)

    # Link komentara

  77. Svi u evropi gube jedino Partizan nikad
    (ludilo, 18. septembar 2023 18:37)

    # Link komentara

  78. Radnik je opljackan a navijaci jsd manipulisu i spiniju, da je zvezdi ono svirano oni bi kukali nedeljama godinama mozda
    (Dosta lazi, 18. septembar 2023 18:36)

    # Link komentara

  79. Dotični gospodin Raka je ekspert kao što je i gospodin N. Krle ekspert, kao što je i gospodin B. Spasić ekspert... Svako u svom domenu, za posebne (u)potrebe. Na dugme i po komandi.
    (Kokaniđa, 18. septembar 2023 18:36)

    # Link komentara

  80. Udario Raka u osinjak sad ce grobari da ti objasne kako je svaki penal za partizan uvek bio a nikad nije bio za zvezdu da oni su toliko ostrasceni
    (teško ludilo, 18. septembar 2023 18:35)

    # Link komentara

  81. a jel bio penal za Cz protiv Cuke?
    (marko, 18. septembar 2023 18:21)

    pored tog penala 2 jos penala nisu sudjena za zvezdu ali vama je to ok? to je vasa pravda
    (zloj, 18. septembar 2023 18:34)

    # Link komentara

  82. Raka zvezdas a ne izlazi iz loze partizana?
    (komedija, 18. septembar 2023 18:32)

    # Link komentara

  83. Pa ti covece,koji si tu po zadatku,veze sa sudjenjem nemas ili se pravis lud.Po kom kriterijumu se svira faul ako igrac izbije loptu pre kontakta,pritom isao je na loptu ne na igraca,pa to se ni penal ne svira.Da je zakasnio pa promasio loptu i udario igraca ok,cist faul,ovako nema veze sa faulom i ti to dobro znas.Drugo,evo ja kao iskreni Partizanovac da ti kazem,prvi penal ni u ludilu nije bio ali kada pogledamo sta je zvezdi sudjeno kao penal protiv Cuke..nemam reci..Nisam pratio ali si ti i to verovatno protumacio kao cist penal..
    (sale, 18. septembar 2023 18:32)

    # Link komentara

  84. Treba pustiti sudiju da sudi kao nekada. Var je nepotreban. Ovaj ekspert samo unosi pometnju.
    (Slobodan Penezić, 18. septembar 2023 18:31)

    # Link komentara

  85. Da li je sudijskog eksperta razljutio i VAR na Banovom brdu?
    P.S. ne vidim razlog da se pravi polemika Partizan i Zvezda su uvek imali bolje sudjenje od ostalih...Pored toga cemu strepnja,realno je da Partizan bude na 3,4 mestu evo ja kao neko ko navija za Partizan to kazem.Igra je blagi ocaj,igraci solidni ali trener tanak.
    (Nemanja, 18. septembar 2023 18:31)

    # Link komentara

  86. Raka je manipulator i dokazani zvezdaš.Blizak mu čovek,dok je bio aktivni sudija,iznosio činjenice kako manipuliše i vara dok sudi.Takvi ljudi ne smeju imati nikakvo mesto u medijima,jer se tima promoviše loše u sportu.
    (Djed Gavrilo, 18. septembar 2023 18:27)

    # Link komentara

  87. Onakva pobeda Partizana je velika sramota za naš fudbal. Kada će prestati pritisci i favorizovanje tog kluba???
    (LUKA LABAN, 18. septembar 2023 18:27)

    # Link komentara

  88. Eksperte trebao si malo da zapnes u skoli, u mladosti a ne po stare dane da se brukas, uvlacis.
    Cist gol ponisten Partizanu, cist.
    Covjek je klizecim bukvalno dodao loptu, ovaj sto je pao preko njegove noge, znaci pao preko noge, nije imao sanse da dodje do lopte jer mu je bila 5m daleko.
    Takodje valjao se bez potrebe, jer nije dobio nikakav udarac.
    Kod drugog penala Saldanja je odgurnut u skoku.
    Kako to da igrac koji je odgurnut, nije pao ili sta vec, vec je uspio da gurne u ledja covjeka koji je u skoku?!
    Sram te bilo!
    (Lord, 18. septembar 2023 18:25)

    # Link komentara

  89. Svi mogu da izgube samo Partizan NE!!!
    On mora da se poštuje!!!
    (Raša, 18. septembar 2023 18:25)

    # Link komentara

  90. Zvezdine jel analiziras?

    Jel te ljute?
    (Milos, 18. septembar 2023 18:25)

    # Link komentara

  91. Gle cuda,Posto je I zvezdih penal cist pa veli I za prvi u Humskoj je bilo elemenata
    E Rako,Rako ..stidi se godina
    (Crna Mamba, 18. septembar 2023 18:24)

    # Link komentara

  92. Ovo je bila jedna od najvećih krađa u fudbalu u ovom veku. Ali to se i očekuje pa mi ne smeta toliko, ali pisanja Partizanovih navijača koji slave to što se dešavalo je ono najgnusnije u celoj priči
    (...., 18. septembar 2023 18:24)

    # Link komentara

  93. Poznat si ti ekspert...
    (navijac, 18. septembar 2023 18:24)

    # Link komentara

  94. ,,STRUČNJAK,,
    (wolf, 18. septembar 2023 18:23)

    # Link komentara

  95. a jel bio penal za Cz protiv Cuke?
    (marko, 18. septembar 2023 18:21)

    # Link komentara

  96. I to kaze jos Raka simpatizer Partizana…
    Znaci vadi se vestacki klub kojeg su ponizili danski decaci!
    (Sta dalje pricati, 18. septembar 2023 18:20)

    # Link komentara