Četvrtak, 24.08.2023.

20:00

Čukarički razbijen, ali dobro prošao – Olimpijakos ubedljiv

Fudbaleri Olimpijakosa bez problema su pobedili Čukarički rezultatom 3:1 u kvalifikacijama za Ligu Evrope.

Autor: SN  |  Izvor: B92

Èukarièki razbijen, ali dobro prošao – Olimpijakos ubedljiv IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Марко

pre 2 godine

Cuka odigrala sasvim korektno ovo je daleko od brukanja koje je Srbskom fudbalu priustio Partizan ali i u vreme ex Ju fudbala Partizan je bio klub koji je ispadao u 1.ili 2.kolu evropskog takmicenja.
(slavisa, 25. avgust 2023 09:37)

Radnički iz Niša jedno polufinale kupa kupova. Hajduk split polufinale kupa kupova. Jedini pravi uspeh Partizana je 66 kad je igrao finale kupa šampiona. Zanimljivo da posle toga 10 godina nije igrao Evropu. C.zveda finale kupa Uefa 79 valjda, i ono polufinale kupa šampiona 70-tih kad se pričalo da je prodata utakmic protiv Panatanikosa. Pravi uspesi C.Zvede dolaze 80-tih.

Hajduk split je imao stvarno neke čudne rezultate. Pobedi nekog iz lige 5 ubedljivo, 4:0 pa ispadne. Dinamo Z nikakva uspeh nije ostavario u Evropi u ex Ju.
(no name, 25. avgust 2023 11:02)

Можда је то чудно некоме ко не зна како је тада изгледао европски фудбал. Термин лиге петице тада није постојао. Французи су били много слабији, Холанђани и Португалци много јачи. Клубови источно од Минхена нису били толико слабији као данас. Када је Звезда била првак Европе у полуфиналу је играо и Спартак из Москве, поред Олимпика и Бајерна. Стеауа је била првак Европе. Поменуо си Џајину генерацију. Замисли да данас полуфинале Лиге шампиона играју Црвена звезда и Панатинаикос. То је било време кад ниједан клуб на терену није могао да има више од три странца. До 1970. ниједан трансфер није био већи од милион долара. До 1990. Нжниједан није био већи од 10 милиона долара.

no name

pre 2 godine

Cuka odigrala sasvim korektno ovo je daleko od brukanja koje je Srbskom fudbalu priustio Partizan ali i u vreme ex Ju fudbala Partizan je bio klub koji je ispadao u 1.ili 2.kolu evropskog takmicenja.
(slavisa, 25. avgust 2023 09:37)

Radnički iz Niša jedno polufinale kupa kupova. Hajduk split polufinale kupa kupova. Jedini pravi uspeh Partizana je 66 kad je igrao finale kupa šampiona. Zanimljivo da posle toga 10 godina nije igrao Evropu. C.zveda finale kupa Uefa 79 valjda, i ono polufinale kupa šampiona 70-tih kad se pričalo da je prodata utakmic protiv Panatanikosa. Pravi uspesi C.Zvede dolaze 80-tih.

Hajduk split je imao stvarno neke čudne rezultate. Pobedi nekog iz lige 5 ubedljivo, 4:0 pa ispadne. Dinamo Z nikakva uspeh nije ostavario u Evropi u ex Ju.

no name

pre 2 godine

Cuka odigrala sasvim korektno ovo je daleko od brukanja koje je Srbskom fudbalu priustio Partizan ali i u vreme ex Ju fudbala Partizan je bio klub koji je ispadao u 1.ili 2.kolu evropskog takmicenja.
(slavisa, 25. avgust 2023 09:37)

Radnički iz Niša jedno polufinale kupa kupova. Hajduk split polufinale kupa kupova. Jedini pravi uspeh Partizana je 66 kad je igrao finale kupa šampiona. Zanimljivo da posle toga 10 godina nije igrao Evropu. C.zveda finale kupa Uefa 79 valjda, i ono polufinale kupa šampiona 70-tih kad se pričalo da je prodata utakmic protiv Panatanikosa. Pravi uspesi C.Zvede dolaze 80-tih.

Hajduk split je imao stvarno neke čudne rezultate. Pobedi nekog iz lige 5 ubedljivo, 4:0 pa ispadne. Dinamo Z nikakva uspeh nije ostavario u Evropi u ex Ju.

slavisa

pre 2 godine

Cuka odigrala sasvim korektno ovo je daleko od brukanja koje je Srbskom fudbalu priustio Partizan ali i u vreme ex Ju fudbala Partizan je bio klub koji je ispadao u 1.ili 2.kolu evropskog takmicenja.

koshke1977

pre 2 godine

ima Cuka sanse da postigne dva gola a da ne primi ni jedan.Jesu sanse minimalne ali postoje.Da nisu postigli gol onda tek nebi imali ni te minimalne sanse

Objavite BRE

pre 2 godine

Za pobedu se dobija 2 boda, za nereseno 1 bod, pa se ukupno bodova podeli sa brojem klubova , a to je 5, i tako se boduje. Direktni prolaz Zvezdi je obezbedio Partizan. I dosta vise pisanja gluposti. Sve imate na ueffa stranici (ako znate engleski). Sledece godine nas prvak krece od kvalifikacija. To je to.

Kuki

pre 2 godine

Mislim da se malo prestrogo gleda na ucesce nasih llubova u Evropi ove godine.Jasno je da su bodove za nas koeficijent vose od dvadeset godiba ubazad donosili uglavnom Zvezda i Partizan i po neki bod ovi ostali i to u prvom ili vrlo retko u drugom kolu kvalifikacija nekog evropskog takmicenja. Nasa liga se nasla na nestvarnom 11. mestu u Evropi. Takvo nesto nije moglo da se zamisli ni u najludjim snovima. Jedino sto je evidentno ove o prosle godine da je Partizan zaista podbacio. Ali kad pogledamo rezlurtate ostalih klubova koji zu u proslosti jedva prolazili prvo kolo kvalifikacija, zaista ne iznenadjuje sto Cukaricki gubi utakmixe u barazu za Ligu Evrope, ili TSC u trecem kolu kvalifikacija za LS. Imamo predstavnika u svakom evropskom takmicenju u grupnoj fazi. To je zaista nestcaran uspeh.

Veljko

pre 2 godine

Приватник гледа само свој интерес, улаже само у оној мери да би могао да заради а не да буде на губитку! То је свуда тако.

Nije svuda tako. Abramovic je sa Celzijem bio u minusu, Arapi su takodje u minusu, mnogi vlasnici klubova su u minusu. I to namerno idu u minus. Njih zarada od fudbalskih klubova ne zanima. Imaju druge poslove. Fudbalski klubovi im dodju kao jahte, vile, automobili... nesto na sta trose pare, a zauzvrat ne ocekuju nista osim zabave. Ne kupuju oni ferari da bi sa njim raznosili hranu i zaradjivali. Fudbalski klubovi im dodju kao cin prestiza, da ljudi pricaju o njima... Ko je znao za Abramovica dok nije kupio Celzi. Pa znali su ga samo oni koji su bili u kontaktu sa njim. A zahvaljuujuci Celziju za njega je cula cela planeta.

On

pre 2 godine

Ove godine koeficijent osvojenih poena za Srbiju biće potpuna katastrofa. Ako se ocekuje od Zvezde da uzima neke bodove u LŠ,tek tu smo u problemu.

Dzeronimo

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje
(Ultraboy, 24. avgust 2023 22:17).

Овај коментар је далеко од истине колико и ми од пролаза у следеће коло.
(Јабучило, 24. avgust 2023 23:08)

Crveni nam jasno stavljaju do znanja da ce nam samo oni obezbediti dobru poziciju u buducnosti.
Zivi bili pa videli, nakada se i cuda dogadjaju, istina, ovakva bas i ne.

veliki strumf

pre 2 godine

Видим да је мој коментар у погледу приватизације наших клубова довео до подељених реакција, па питам оне који су ударили минус да ли сте за приватизацију. Вероватно јесте. Супер! Хоћете ви да уложите ваше паре и купите Звезду или Партизан? Наравно да нећете. Е па тако неће нико. Ако замишљате да су Арапи луди и глупи да дођу да купе - као што видите НИСУ! Иду само у пар најјачих лига, неђа их чак ни у 5. или 6. лиги! Имају милијарде јер се не разбацују њима већ их приватно улажу! Неки руски милијардер можда? Па неће ни он. Ви овде замишљате да неко има милијарде, па ће мало нама за љубав да баци овде пар стотина милиона својих пара, да се ми радујемо! Неће бре! Онај ко има милијарду жели да има 5, а ко има 5 жели 15 - а не да губи паре негде у Србији! Свако ко има пара улаже их да би још више зарадио - зар је то тако тешко схватити?

Марко

pre 2 godine

Unazadili tako sto smo ga doveli do 11 mesta ahahha auuu sta nam pricas, nego reci nam kakav nam je fudbal bio kada je Partizan osvojio svoju sestu titulu, molim te reci nam :)) Koje to uspehe Srpskog fudbala su tada bili? molim te nabroji?
(botovi jug su dno, 24. avgust 2023

doprinosi koji su nas doveli do 11 mesta

CZV - 55%
FKP - 36%

Kod 6 titule FKP, doprinos je bio
FKP -=90%
ostali - 10%

bojkotovali ste evro utakmice do 2017
(gladijator, 24. avgust 2023 22:49)

Па могли би се рећи да сте и ви бојкотовали европске утакмице док сте освајали тих 6 титула, јер сте у Лиги шампиона изгубили свих шест утакмица, а у Лиги Европе сте добили само једну утакмицу. Победили сте Шахтјор у сезони 2009/10. у последњем колу у небитној утакмици пошто је Шахтјор у то коло ушао са обезбеђеним првим местом у групи. Максимум вам је у тих шест сезона било 93. место на ранг листи УЕФА, а сада сте 59. Колико год ово вечерас катастрофално изгледало, једноставно сада сте боље рангирани клуб на ранг листи УЕФА, а у претходних шест сезона сте три пута дочекали пролеће у Европи. Време у коме сте ви освајали шест титула је најгоре време српског фудбала.

Realno

pre 2 godine

Nisu se osramotili kao Partizan čak naprotiv. Niko nije ocekivao da pobede. Baš ovo večeras opovrgava Panticeve sledbenike. Za Parrizan se namesta u domacem prvenstvu kako bi se zadovoljili njegovi navijači

Milunka Malina

pre 2 godine

Ponovicemo jos jednom. Partizan ce gledati tri srpska kluba u Evropi. Osim ako ne bude neka 4.liga oa da vas tu puste. Ja evo ne znam kako drugacije. Ahahahaha ubacite neke kosarkase da vam igraju ionako su vam isisali sve pare. Ostavili vas na cedilu ahahah

Oposum, divna životinjica

pre 2 godine

Jedna ubedljiva rutinska pobeda Olimpijakosa nad Čukaričkim od 3:1 koja je mogla biti i ubedljivija da su igrači grčkog tima u drugom poluvremenu to hteli. Da, baš tako, da su to hteli, ali nisu, zadovoljili su se sa postignuta 3 gola u prvom poluvremenu i rešili da ne ponize Čuku do kraja pa su spustili gas u drugom delu igre. To je najbolja analiza ovog večerašnjeg meča u Atini na "Karaiskakisu". Jednostavno Olimpijakos je za 5 klasa kvalitetniji od Čukaričkog i to je i viđeno na ovom meču. Posle lagana 3 gola u prvom poluvremenu igrači Olimpijakosa su u drugom poluvremenu odradili jedan rutinski kondicioni trening u jednom laganom ritmu sa povremenim laganim šutiranjem na gol Čukaričkog i postizanje četvrtog gola im apsolutno nije bio prioritet. I eto čak u takvoj konstelaciji snaga igrači Čuke su bili poprilično nemoćni u drugom delu, sve do finiša kada su u nadoknadi vremena uspeli da postignu jedan gol i smanje na 1:3 u trenucima totalnog opuštanja Olimpijakosa pa mogu biti veoma, veoma zadovoljni jer po igri i dominaciji Olimpijakosa trebali su izgubiti minimum nekih 1:7.

spolekt

pre 2 godine

Hvala Zvezdo sto kao jedini klub cuvas obraz srpskog fudbala u Evropi i sto redovno obezbedjues bodove i koeficient
(DjulaMeshter, 24. avgust 2023 22:02)
Pa u tome je i problem jer je jedini klub! Svi ostali su srozani na nivo amaterizma da bi Zvezda bila neprikosnoveni sampion sto godina zaredom i mlatila lovu od LŠ.

Wllaxy

pre 2 godine

bojkotovali ste evro utakmice do 2017
(gladijator, 24. avgust 2023 22:49)

Naravno, zato ste vi do 2017. godine prosto briljirali naročito kad dođete do grupa...

LS 2003/04 6 0 3 3 3-8 (-5) 3 boda
UEFA 2004/05 4 1 2 1 7-6 (+1) 5 bodova
UEFA 2006/07 4 0 1 3 2-7 (-5) 1 bod
UEFA 2008/09 4 0 0 4 1-8 (-7) 0 bodova
EL 2009/10 6 1 0 5 6-14 (-8) 3 boda
LS 2010/11 6 0 0 6 2-13 (-11) 0 bodova
EL 2012/13 6 0 3 3 3-8 (-5) 3 boda
EL 2014/15 6 0 2 4 1-9 (-8) 2 boda
EL 2015/16 6 3 0 3 9-14 (-5) 9 bodova

Ukupno 48 5 11 32 34-87 (-53) 26/144 bodova (18%)...

Od 9 sezona po grupama u 6 niste imali nijednu pobedu...

Milunka Malina

pre 2 godine

Ahahah da da definitivno botovi. Ljudi zaboravljaju ko su gde su sta su. I sta je Zvezda uradila za poslednjih 5 godina. Da ne racunamo drugi najveci uspeh sroskog fudbala inolasman na prolece kao prvi u grupi Lige Evrope. To vam je grobari rang iznad ovo sto ste vi igrali ali kvalifikacije ali onda udjes u to takmicenje pa grupe u stvari nema veze. Ne mogu da vam objasnim jer niste to duuuuugo videli. Ahahahah ali prozivke sto se puca u Ligi Sampiona ljudi ne mogu da udju u Ligu Konferencija ahahahaha prelepo

nosurrender

pre 2 godine

Naravno da se neće pojačavati jer su i oni kao i TSC na najbolji mogući način iskoristili ovu anomaliju od sezone za 3 kluba garantovanim učešćem u grupnoj fazi. Šta, Čuka će se pojačati i dovesti igrače da odmah ispadne nakon grupe a te igrače mora posle da plaća još sezonu-dve? Ušli u grupe i uzeli lovu, raskrcmili šta su mogli - opet uzeli lovu. To je to. Koeficijent? Nije bitno uopšte. Ljudi nikako da shvate da je za klubove poput čuke i TSC 5,6,7 miliona u kasi kao zvezdi i partizanu 10-20 miliona. Novac koji su uzeli je dar sa neba koji se neće skoro ponoviti jer je evidentno da su jalovi u Evropi što će i pokazati kvalifikacije iduće godine.
(Sreten Zujkic, 24. avgust 2023 21:33)

Pa sledeće sezone takodje imamo visoku poziciju kao liga, da je imalo pameti a da ne razmišljaju tako kao ti, pojačalo bi se ovih par ekipa koje imaju sigurne grupe, opet napali drugo pa što da ne neka neko pokuša i prvo mesto u našoj ligi, opet imali obezbedjene grupe, liga bi možda održala koeficijent u ove dve sezone da budemo konstatno medju 15 itd itd.. sve to vuče jedno drugo, medjutim ovde se sve svodi na to koliko ko para će uzeti na brzinu, nekoliko miliona nestati iz klubova i opet iz blata ajmo Jovo nanovo.
Tako nam razmišljaju ljudi u gotovo svakoj sferi društva, niko ne gleda ne u sutra nego ni danas šta će se dešavati bitno je uzeti sad i odma.

ЧФК 1926

pre 2 godine

Браво момци. изгубилли јесте али нас бар нисте осрамотили као оне кукавице из Партизана.
Добили смо бар једно полувреме прве утакмице. Ако тако будете играли и у Лесковцу. нећете нас разочарати. Јесу много јачи од нас, али док се игра има наде. Сви у Лесковац на реванш!

Чука!!!

veliki strumf

pre 2 godine

Читам коментаре и питам се ХОЋЕТЕ ЛИ ПРИВАТНЕ КЛУБОВЕ ИЛИ НЕЋЕТЕ? Овде се као спас за Звезду и Партизан деценијама спомиње приватизација. Ево, приватни клубови су Чука, ТСЦ, Вождовац. И? Какви су резултати у Европи? Приватник гледа само свој интерес, улаже само у оној мери да би могао да заради а не да буде на губитку! То је свуда тако. Ево имамо и пример Саутемптона који купио човек из Србије кад био стабилан премијерлигаш и већ следеће године испао из лиге као последњепласирани. Није приватизација клуба никакав гарант. И сад ко ће нпр. у Звезду да уложи 100 или 200 милиона, да доведе врхунске играче? Нико није луд јер не могу паре да м се врате никако - ТВ права од српске лиге мизерија, од УЕФЕ нема ништа јер они све узму, од карата и маркетинга би се навукло 5-10 милиона, а од пласмана у УЕФА такмичења велико је питање колико јер нико не гарантује да ћемо играти сваке сезоне ЛШ (као што је то сигурно за тимове у најјачим лигама), или да ћемо изаћи из групе и тако остваривати приходе. И кад се тако ОБЈЕКТИВНО сагледа испада да је само држава та која може да издржава Звезду и Партизан јер су ова два клуба општи интерес и држава хтела не хтела мора да улаже!

Ivan

pre 2 godine

Rutinska pobeda Olimpijakosa 3:1. Čukarički postigao taj jedan gol u nadoknadi vremena i sa više sreće nego pameti izbegao ogromnu katastrofu. Da su igrači Olimpijakosa u 2. poluvremenu bili samo malo više motivisaniji i koncentrisaniji, da ih je to zanimalo, u mreži Čukaričkog bi bilo 10 golova večeras. Igrači Olimpijakosa su prolazili kroz redove Čukaričkog kao od šale. Zaista je velika velika razlika u kvalitetu između ova dva kluba. Olimpijakos je daleko kvalitetniji. Čukarički mu nije ravan ni po čemu. Ko je gledao ovu tekmu u to se lagano uverio odmah.

Јабучило

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje
(Ultraboy, 24. avgust 2023 22:17).

Овај коментар је далеко од истине колико и ми од пролаза у следеће коло.

botovi jug su dno

pre 2 godine

A gde je to Zvezda sakupila bodove? Brukamo se, svako u svom rangu takmičenja. Tako je to kada se hoće nešto na silu. Uživajte u LŠ, uspeli ste da uđete u grupu konačno kada smo kao Srbija izborili direktnog učesnika. Unazadili ste fudbal 10 godina.
(KK Srbija, 24. avgust 2023 22:31)

Unazadili tako sto smo ga doveli do 11 mesta ahahha auuu sta nam pricas, nego reci nam kakav nam je fudbal bio kada je Partizan osvojio svoju sestu titulu, molim te reci nam :)) Koje to uspehe Srpskog fudbala su tada bili? molim te nabroji?

gladijator

pre 2 godine

Unazadili tako sto smo ga doveli do 11 mesta ahahha auuu sta nam pricas, nego reci nam kakav nam je fudbal bio kada je Partizan osvojio svoju sestu titulu, molim te reci nam :)) Koje to uspehe Srpskog fudbala su tada bili? molim te nabroji?
(botovi jug su dno, 24. avgust 2023

doprinosi koji su nas doveli do 11 mesta

CZV - 55%
FKP - 36%

Kod 6 titule FKP, doprinos je bio
FKP -=90%
ostali - 10%

bojkotovali ste evro utakmice do 2017

Sportski statističar

pre 2 godine

Čukarički može do gola ili dva, pa neka i primi pet. Igra je bila relativno korektna u prvom poluvremenu, ipak je Olimpijakos na drugoj strani....

aaaaa

pre 2 godine

@ I tako prosle nedelje slusam komentatora RTS kako pita nekog fudbalera iz nase lige: "Čini lo vam se da je nasa liga jača i snaznija od proteklih godina",a ovaj fudbaler onako fudbalerski kao iz topa "Da,imamo 5 klubova u evropi", a sledece nedelje cemo imati vec samo dva,a i taj drugi samo srecom ce biti u evropi jer nije mogao nikako da ispadne. Evropa je merilo kako nasi navijaci kazu,a to smo sada pokazali da smo jos losiji nego li prethodnih godina nego smo nabili bodove na mišiće. Vec sledece godine ili za dve vracamo se na nas stari put gde cemo imati jednog ili max dva kluba u evropi (doduse i ove godine ce biti tako).
(NBGD, 24. avgust 2023 22:29

Imamo 3 sigurna ucesnika.

NBGD

pre 2 godine

I tako prosle nedelje slusam komentatora RTS kako pita nekog fudbalera iz nase lige: "Čini lo vam se da je nasa liga jača i snaznija od proteklih godina",a ovaj fudbaler onako fudbalerski kao iz topa "Da,imamo 5 klubova u evropi", a sledece nedelje cemo imati vec samo dva,a i taj drugi samo srecom ce biti u evropi jer nije mogao nikako da ispadne. Evropa je merilo kako nasi navijaci kazu,a to smo sada pokazali da smo jos losiji nego li prethodnih godina nego smo nabili bodove na mišiće. Vec sledece godine ili za dve vracamo se na nas stari put gde cemo imati jednog ili max dva kluba u evropi (doduse i ove godine ce biti tako).

Ultraboy

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje

KK Srbija

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje
(Ultraboy, 24. avgust 2023 22:17)

A gde je to Zvezda sakupila bodove? Brukamo se, svako u svom rangu takmičenja. Tako je to kada se hoće nešto na silu. Uživajte u LŠ, uspeli ste da uđete u grupu konačno kada smo kao Srbija izborili direktnog učesnika. Unazadili ste fudbal 10 godina.

Jaime Lannister

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje
(Ultraboy, 24. avgust 2023 22:17)

Hahahaha. Pa da niste prvi svake godine u ovoj našoj Ling Cong gong ligi vi ne biste ni videli Evropu. A što se tiče sakupljenih poena partizana ih sakupio sigurno koliko i vi, ako ne i vise.

Neo@

pre 2 godine

Igor2, 24. avgust 2023 21:50)

Јашта него са се продају, зато су и клинци почели утакмицу.
То је приватан клуб у Србији, шта њих брига за српски фудбал, за српски коефицијент, за углед.
Нека се само продају играчи, зидају зграде од тих пара и пуна капа!

Гиле

pre 2 godine

Чука је приватан клуб, који притом нема ни гледаоце, као и ТСЦ. Од чега ће да живи. Па од прављења, продаје и препродаје играча. Када би могли пар година да зараде 7-8 мил тада би вероватно и доводили боља појачања или задржавали играче. Овако сад су узели мало да покрију лоше године којих је сигурно било. Ја бих волео да држава пре да у неке друге клубове, а мање Звезди и Партизану. Нажалост у два Радничка чим су паре мало кренуле одмах су се појавиле крвопије да отму то. А Раднички Ниш, Раднички Крагујевац, и Војводина једини имају бар неки потенцијал у навијачима, да и од тога могу да приходују.

anti Rola

pre 2 godine

Ovi nasi fudbalski klubovi, prevedeno kosarkaskim recnikom su na nivou FMP,Borac Cacak, Dinamik.
Jel vam sada jasno Zasto imamo u kosarci 10 stranaca?

komedija

pre 2 godine

A gde je to Zvezda sakupila bodove? Brukamo se, svako u svom rangu takmičenja. Tako je to kada se hoće nešto na silu. Uživajte u LŠ, uspeli ste da uđete u grupu konačno kada smo kao Srbija izborili direktnog učesnika. Unazadili ste fudbal 10 godina.
(KK Srbija, 24. avgust 2023 22:31)

Unazadili tako sto smo ga doveli do 11 mesta ahahha auuu sta nam pricas, nego reci nam kakav nam je fudbal bio kada je Partizan osvojio svoju sestu titulu, molim te reci nam :))

Boki

pre 2 godine

Čuka bar i pokazala nešto za pola sata( nešto je jaka reč, al igra protiv baš jakog Olimpijakosa) pritom da je prosek godina odbrane 19-20 za razliku od ostalih što su igrali po Evropi ( Partizan,Voša i tsc). Drugi gol Olimpijakosa prava milina za oči. Žao mi je što tsc i čuka bar nisu pokušali da urade nešto u kvalifikacijama nego eto ajde kao šta nas briga, steknemo iskustvo i pikamo grupnu fazu. Loš način razmišljanja

Sreten Zujkic

pre 2 godine

i treba da prime 6 komada kad se nisu pojačali a znali su da će igrati evropu, em smenili odličnog trenera, doveli amatera a danas prodali jedinog normalnog centarfora..jadno i amaterski..treba da propadnu kad su jajare...godinama grade nešto I onda sve sruše.. điđani..
(SUNĐER BOB, 24. avgust 2023 21:14)

Naravno da se neće pojačavati jer su i oni kao i TSC na najbolji mogući način iskoristili ovu anomaliju od sezone za 3 kluba garantovanim učešćem u grupnoj fazi. Šta, Čuka će se pojačati i dovesti igrače da odmah ispadne nakon grupe a te igrače mora posle da plaća još sezonu-dve? Ušli u grupe i uzeli lovu, raskrcmili šta su mogli - opet uzeli lovu. To je to. Koeficijent? Nije bitno uopšte. Ljudi nikako da shvate da je za klubove poput čuke i TSC 5,6,7 miliona u kasi kao zvezdi i partizanu 10-20 miliona. Novac koji su uzeli je dar sa neba koji se neće skoro ponoviti jer je evidentno da su jalovi u Evropi što će i pokazati kvalifikacije iduće godine.

Leonida

pre 2 godine

@Jos jedna bruku ocekujemo od Cuke.Od TSC i Vose smo videli.
(Grobar, 24. avgust 2023 20:59)

Najveća bruka je ovo što je Partizan uradio, te vaše protivnike bi i Braga i Olimpijakos odučili od fudbala.

Manki biznis

pre 2 godine

@veljko Da se podsetimo. Zvezda je pre dve godine napravila najveci uspeh u srpskom fudbalu, posle Barija. Pre dve godine smo uradili vecu stvar u Evropi nego za celo vase postojanje kluba. Ne uzimaj u usta klub koga nisi dostojan da spomenes ti mali covece.

Ivan kg

pre 2 godine

Jedva cekam izjavu trenera Cukarickog kako ih je rani gol u trecem minutu presek'o i kako je ocigledna razlika u kvalitetu i da ce dati dve od sebe u drugom mecu.

Mirjana

pre 2 godine

Ne može se Evropa sa domaćim igračima ali ni sa igračima koji nikakav pedigre nemaju kao što je Partizan.I to se vidi i kroz našu ligu.Takodje trenerski kadar. Nekada smo imali Boškova,Antića koji su trenirali velike klubove danas ni jednog a u našoj ligi se treneri menjaju posle trećeg kola

Loki

pre 2 godine

Jos jedna bruku ocekujemo od Cuke.Od TSC i Vose smo videli.
(Grobar, 24. avgust 2023 20:59)

Bitno da ste vi osvetlali obraz srpskom fudbalu...

SUNĐER BOB

pre 2 godine

i treba da prime 6 komada kad se nisu pojačali a znali su da će igrati evropu, em smenili odličnog trenera, doveli amatera a danas prodali jedinog normalnog centarfora..jadno i amaterski..treba da propadnu kad su jajare...godinama grade nešto I onda sve sruše.. điđani..

Igor2

pre 2 godine

Ovo nije sastav Cukarickog, nema Docica, Stojanovica, Adzica, Owusua, Badamosija, Calasana.. Zasto su na teren poslati mladi koji nisu igrali ni Superligu? Da se prodaju? Zato je otisao Kerkez?

Straight Outta München

pre 2 godine

Liga je korumpirana partizan i Zvezda moraju da budu medju prva dva i zato nas mlati ko stigne.
(Kaniđa, 24. avgust 2023 21:42)

Osim CZ bukvalno je svejedno ko igra u Evropi, svi ostali timovi bili drugi ili poslednji na tabeli bi isto odigrali. Sramota za ostatak lige

Jonas

pre 2 godine

@Veljko
Vi navijaci partizana da imate i trunku obraza ne bi uopste spominjali zvezdu ali kada ste vi znali za sramotu ,zato ce petarde da vam se ponavljaju...

žalosno

pre 2 godine

Samo napred jedan klub ima da skupi bodova za celu ligu ništa se ne brinite to je projekat. Ostali ne treba da igraju ni domaću ligu.

smeh

pre 2 godine

Podsmevaju se klubu koji vredi kao jedan igrač Olimpijakosa. U fudbalu se slobodno može koristiti uzrečica "Koliko para, toliko muzike.". Ako je neko očekivao da Čuka ovde odigra i nerešeno je em nerealan lik em glup. Jedino crveni blizanac može nešto u Evropi i to ako igra u LE dok u LŠ je ista situacija jer su tamo umesto Norvežana i Grka Mančester Siti, Real, itd. dok su oni u poziciji Čuke ili crno belog blizanca. Kada budu naši klubovi ulagali minimum 10+ miliona na pojačanja tada se može pričati o nekim rezultatima. Do tada će biti konstantno ovakvi rezultati. Ladno ljudi umislili da bilo koji klub osim crvenih može nešto da uradi u Evropi!? Kako je lepo biti glup.

SAŠA FRANKFURT

pre 2 godine

Grobar: komentarišeš Čuku, Vošu i TSC i spominješ bruku?! Da li koristiš nešto?! Pitam posle partizanove rapsodije, koju ne smatraš za BRUKOM večeras?!

SUNĐER BOB

pre 2 godine

i treba da prime 6 komada kad se nisu pojačali a znali su da će igrati evropu, em smenili odličnog trenera, doveli amatera a danas prodali jedinog normalnog centarfora..jadno i amaterski..treba da propadnu kad su jajare...godinama grade nešto I onda sve sruše.. điđani..

Igor2

pre 2 godine

Ovo nije sastav Cukarickog, nema Docica, Stojanovica, Adzica, Owusua, Badamosija, Calasana.. Zasto su na teren poslati mladi koji nisu igrali ni Superligu? Da se prodaju? Zato je otisao Kerkez?

Sreten Zujkic

pre 2 godine

i treba da prime 6 komada kad se nisu pojačali a znali su da će igrati evropu, em smenili odličnog trenera, doveli amatera a danas prodali jedinog normalnog centarfora..jadno i amaterski..treba da propadnu kad su jajare...godinama grade nešto I onda sve sruše.. điđani..
(SUNĐER BOB, 24. avgust 2023 21:14)

Naravno da se neće pojačavati jer su i oni kao i TSC na najbolji mogući način iskoristili ovu anomaliju od sezone za 3 kluba garantovanim učešćem u grupnoj fazi. Šta, Čuka će se pojačati i dovesti igrače da odmah ispadne nakon grupe a te igrače mora posle da plaća još sezonu-dve? Ušli u grupe i uzeli lovu, raskrcmili šta su mogli - opet uzeli lovu. To je to. Koeficijent? Nije bitno uopšte. Ljudi nikako da shvate da je za klubove poput čuke i TSC 5,6,7 miliona u kasi kao zvezdi i partizanu 10-20 miliona. Novac koji su uzeli je dar sa neba koji se neće skoro ponoviti jer je evidentno da su jalovi u Evropi što će i pokazati kvalifikacije iduće godine.

Ivan kg

pre 2 godine

Jedva cekam izjavu trenera Cukarickog kako ih je rani gol u trecem minutu presek'o i kako je ocigledna razlika u kvalitetu i da ce dati dve od sebe u drugom mecu.

Loki

pre 2 godine

Jos jedna bruku ocekujemo od Cuke.Od TSC i Vose smo videli.
(Grobar, 24. avgust 2023 20:59)

Bitno da ste vi osvetlali obraz srpskom fudbalu...

Марко

pre 2 godine

Unazadili tako sto smo ga doveli do 11 mesta ahahha auuu sta nam pricas, nego reci nam kakav nam je fudbal bio kada je Partizan osvojio svoju sestu titulu, molim te reci nam :)) Koje to uspehe Srpskog fudbala su tada bili? molim te nabroji?
(botovi jug su dno, 24. avgust 2023

doprinosi koji su nas doveli do 11 mesta

CZV - 55%
FKP - 36%

Kod 6 titule FKP, doprinos je bio
FKP -=90%
ostali - 10%

bojkotovali ste evro utakmice do 2017
(gladijator, 24. avgust 2023 22:49)

Па могли би се рећи да сте и ви бојкотовали европске утакмице док сте освајали тих 6 титула, јер сте у Лиги шампиона изгубили свих шест утакмица, а у Лиги Европе сте добили само једну утакмицу. Победили сте Шахтјор у сезони 2009/10. у последњем колу у небитној утакмици пошто је Шахтјор у то коло ушао са обезбеђеним првим местом у групи. Максимум вам је у тих шест сезона било 93. место на ранг листи УЕФА, а сада сте 59. Колико год ово вечерас катастрофално изгледало, једноставно сада сте боље рангирани клуб на ранг листи УЕФА, а у претходних шест сезона сте три пута дочекали пролеће у Европи. Време у коме сте ви освајали шест титула је најгоре време српског фудбала.

Realno

pre 2 godine

Nisu se osramotili kao Partizan čak naprotiv. Niko nije ocekivao da pobede. Baš ovo večeras opovrgava Panticeve sledbenike. Za Parrizan se namesta u domacem prvenstvu kako bi se zadovoljili njegovi navijači

botovi jug su dno

pre 2 godine

A gde je to Zvezda sakupila bodove? Brukamo se, svako u svom rangu takmičenja. Tako je to kada se hoće nešto na silu. Uživajte u LŠ, uspeli ste da uđete u grupu konačno kada smo kao Srbija izborili direktnog učesnika. Unazadili ste fudbal 10 godina.
(KK Srbija, 24. avgust 2023 22:31)

Unazadili tako sto smo ga doveli do 11 mesta ahahha auuu sta nam pricas, nego reci nam kakav nam je fudbal bio kada je Partizan osvojio svoju sestu titulu, molim te reci nam :)) Koje to uspehe Srpskog fudbala su tada bili? molim te nabroji?

ЧФК 1926

pre 2 godine

Браво момци. изгубилли јесте али нас бар нисте осрамотили као оне кукавице из Партизана.
Добили смо бар једно полувреме прве утакмице. Ако тако будете играли и у Лесковцу. нећете нас разочарати. Јесу много јачи од нас, али док се игра има наде. Сви у Лесковац на реванш!

Чука!!!

Mirjana

pre 2 godine

Ne može se Evropa sa domaćim igračima ali ni sa igračima koji nikakav pedigre nemaju kao što je Partizan.I to se vidi i kroz našu ligu.Takodje trenerski kadar. Nekada smo imali Boškova,Antića koji su trenirali velike klubove danas ni jednog a u našoj ligi se treneri menjaju posle trećeg kola

Wllaxy

pre 2 godine

bojkotovali ste evro utakmice do 2017
(gladijator, 24. avgust 2023 22:49)

Naravno, zato ste vi do 2017. godine prosto briljirali naročito kad dođete do grupa...

LS 2003/04 6 0 3 3 3-8 (-5) 3 boda
UEFA 2004/05 4 1 2 1 7-6 (+1) 5 bodova
UEFA 2006/07 4 0 1 3 2-7 (-5) 1 bod
UEFA 2008/09 4 0 0 4 1-8 (-7) 0 bodova
EL 2009/10 6 1 0 5 6-14 (-8) 3 boda
LS 2010/11 6 0 0 6 2-13 (-11) 0 bodova
EL 2012/13 6 0 3 3 3-8 (-5) 3 boda
EL 2014/15 6 0 2 4 1-9 (-8) 2 boda
EL 2015/16 6 3 0 3 9-14 (-5) 9 bodova

Ukupno 48 5 11 32 34-87 (-53) 26/144 bodova (18%)...

Od 9 sezona po grupama u 6 niste imali nijednu pobedu...

SAŠA FRANKFURT

pre 2 godine

Grobar: komentarišeš Čuku, Vošu i TSC i spominješ bruku?! Da li koristiš nešto?! Pitam posle partizanove rapsodije, koju ne smatraš za BRUKOM večeras?!

nosurrender

pre 2 godine

Naravno da se neće pojačavati jer su i oni kao i TSC na najbolji mogući način iskoristili ovu anomaliju od sezone za 3 kluba garantovanim učešćem u grupnoj fazi. Šta, Čuka će se pojačati i dovesti igrače da odmah ispadne nakon grupe a te igrače mora posle da plaća još sezonu-dve? Ušli u grupe i uzeli lovu, raskrcmili šta su mogli - opet uzeli lovu. To je to. Koeficijent? Nije bitno uopšte. Ljudi nikako da shvate da je za klubove poput čuke i TSC 5,6,7 miliona u kasi kao zvezdi i partizanu 10-20 miliona. Novac koji su uzeli je dar sa neba koji se neće skoro ponoviti jer je evidentno da su jalovi u Evropi što će i pokazati kvalifikacije iduće godine.
(Sreten Zujkic, 24. avgust 2023 21:33)

Pa sledeće sezone takodje imamo visoku poziciju kao liga, da je imalo pameti a da ne razmišljaju tako kao ti, pojačalo bi se ovih par ekipa koje imaju sigurne grupe, opet napali drugo pa što da ne neka neko pokuša i prvo mesto u našoj ligi, opet imali obezbedjene grupe, liga bi možda održala koeficijent u ove dve sezone da budemo konstatno medju 15 itd itd.. sve to vuče jedno drugo, medjutim ovde se sve svodi na to koliko ko para će uzeti na brzinu, nekoliko miliona nestati iz klubova i opet iz blata ajmo Jovo nanovo.
Tako nam razmišljaju ljudi u gotovo svakoj sferi društva, niko ne gleda ne u sutra nego ni danas šta će se dešavati bitno je uzeti sad i odma.

Veljko

pre 2 godine

Приватник гледа само свој интерес, улаже само у оној мери да би могао да заради а не да буде на губитку! То је свуда тако.

Nije svuda tako. Abramovic je sa Celzijem bio u minusu, Arapi su takodje u minusu, mnogi vlasnici klubova su u minusu. I to namerno idu u minus. Njih zarada od fudbalskih klubova ne zanima. Imaju druge poslove. Fudbalski klubovi im dodju kao jahte, vile, automobili... nesto na sta trose pare, a zauzvrat ne ocekuju nista osim zabave. Ne kupuju oni ferari da bi sa njim raznosili hranu i zaradjivali. Fudbalski klubovi im dodju kao cin prestiza, da ljudi pricaju o njima... Ko je znao za Abramovica dok nije kupio Celzi. Pa znali su ga samo oni koji su bili u kontaktu sa njim. A zahvaljuujuci Celziju za njega je cula cela planeta.

Leonida

pre 2 godine

@Jos jedna bruku ocekujemo od Cuke.Od TSC i Vose smo videli.
(Grobar, 24. avgust 2023 20:59)

Najveća bruka je ovo što je Partizan uradio, te vaše protivnike bi i Braga i Olimpijakos odučili od fudbala.

aaaaa

pre 2 godine

@ I tako prosle nedelje slusam komentatora RTS kako pita nekog fudbalera iz nase lige: "Čini lo vam se da je nasa liga jača i snaznija od proteklih godina",a ovaj fudbaler onako fudbalerski kao iz topa "Da,imamo 5 klubova u evropi", a sledece nedelje cemo imati vec samo dva,a i taj drugi samo srecom ce biti u evropi jer nije mogao nikako da ispadne. Evropa je merilo kako nasi navijaci kazu,a to smo sada pokazali da smo jos losiji nego li prethodnih godina nego smo nabili bodove na mišiće. Vec sledece godine ili za dve vracamo se na nas stari put gde cemo imati jednog ili max dva kluba u evropi (doduse i ove godine ce biti tako).
(NBGD, 24. avgust 2023 22:29

Imamo 3 sigurna ucesnika.

Milunka Malina

pre 2 godine

Ahahah da da definitivno botovi. Ljudi zaboravljaju ko su gde su sta su. I sta je Zvezda uradila za poslednjih 5 godina. Da ne racunamo drugi najveci uspeh sroskog fudbala inolasman na prolece kao prvi u grupi Lige Evrope. To vam je grobari rang iznad ovo sto ste vi igrali ali kvalifikacije ali onda udjes u to takmicenje pa grupe u stvari nema veze. Ne mogu da vam objasnim jer niste to duuuuugo videli. Ahahahah ali prozivke sto se puca u Ligi Sampiona ljudi ne mogu da udju u Ligu Konferencija ahahahaha prelepo

Jonas

pre 2 godine

@Veljko
Vi navijaci partizana da imate i trunku obraza ne bi uopste spominjali zvezdu ali kada ste vi znali za sramotu ,zato ce petarde da vam se ponavljaju...

Ivan

pre 2 godine

Rutinska pobeda Olimpijakosa 3:1. Čukarički postigao taj jedan gol u nadoknadi vremena i sa više sreće nego pameti izbegao ogromnu katastrofu. Da su igrači Olimpijakosa u 2. poluvremenu bili samo malo više motivisaniji i koncentrisaniji, da ih je to zanimalo, u mreži Čukaričkog bi bilo 10 golova večeras. Igrači Olimpijakosa su prolazili kroz redove Čukaričkog kao od šale. Zaista je velika velika razlika u kvalitetu između ova dva kluba. Olimpijakos je daleko kvalitetniji. Čukarički mu nije ravan ni po čemu. Ko je gledao ovu tekmu u to se lagano uverio odmah.

Гиле

pre 2 godine

Чука је приватан клуб, који притом нема ни гледаоце, као и ТСЦ. Од чега ће да живи. Па од прављења, продаје и препродаје играча. Када би могли пар година да зараде 7-8 мил тада би вероватно и доводили боља појачања или задржавали играче. Овако сад су узели мало да покрију лоше године којих је сигурно било. Ја бих волео да држава пре да у неке друге клубове, а мање Звезди и Партизану. Нажалост у два Радничка чим су паре мало кренуле одмах су се појавиле крвопије да отму то. А Раднички Ниш, Раднички Крагујевац, и Војводина једини имају бар неки потенцијал у навијачима, да и од тога могу да приходују.

veliki strumf

pre 2 godine

Читам коментаре и питам се ХОЋЕТЕ ЛИ ПРИВАТНЕ КЛУБОВЕ ИЛИ НЕЋЕТЕ? Овде се као спас за Звезду и Партизан деценијама спомиње приватизација. Ево, приватни клубови су Чука, ТСЦ, Вождовац. И? Какви су резултати у Европи? Приватник гледа само свој интерес, улаже само у оној мери да би могао да заради а не да буде на губитку! То је свуда тако. Ево имамо и пример Саутемптона који купио човек из Србије кад био стабилан премијерлигаш и већ следеће године испао из лиге као последњепласирани. Није приватизација клуба никакав гарант. И сад ко ће нпр. у Звезду да уложи 100 или 200 милиона, да доведе врхунске играче? Нико није луд јер не могу паре да м се врате никако - ТВ права од српске лиге мизерија, од УЕФЕ нема ништа јер они све узму, од карата и маркетинга би се навукло 5-10 милиона, а од пласмана у УЕФА такмичења велико је питање колико јер нико не гарантује да ћемо играти сваке сезоне ЛШ (као што је то сигурно за тимове у најјачим лигама), или да ћемо изаћи из групе и тако остваривати приходе. И кад се тако ОБЈЕКТИВНО сагледа испада да је само држава та која може да издржава Звезду и Партизан јер су ова два клуба општи интерес и држава хтела не хтела мора да улаже!

Boki

pre 2 godine

Čuka bar i pokazala nešto za pola sata( nešto je jaka reč, al igra protiv baš jakog Olimpijakosa) pritom da je prosek godina odbrane 19-20 za razliku od ostalih što su igrali po Evropi ( Partizan,Voša i tsc). Drugi gol Olimpijakosa prava milina za oči. Žao mi je što tsc i čuka bar nisu pokušali da urade nešto u kvalifikacijama nego eto ajde kao šta nas briga, steknemo iskustvo i pikamo grupnu fazu. Loš način razmišljanja

smeh

pre 2 godine

Podsmevaju se klubu koji vredi kao jedan igrač Olimpijakosa. U fudbalu se slobodno može koristiti uzrečica "Koliko para, toliko muzike.". Ako je neko očekivao da Čuka ovde odigra i nerešeno je em nerealan lik em glup. Jedino crveni blizanac može nešto u Evropi i to ako igra u LE dok u LŠ je ista situacija jer su tamo umesto Norvežana i Grka Mančester Siti, Real, itd. dok su oni u poziciji Čuke ili crno belog blizanca. Kada budu naši klubovi ulagali minimum 10+ miliona na pojačanja tada se može pričati o nekim rezultatima. Do tada će biti konstantno ovakvi rezultati. Ladno ljudi umislili da bilo koji klub osim crvenih može nešto da uradi u Evropi!? Kako je lepo biti glup.

komedija

pre 2 godine

A gde je to Zvezda sakupila bodove? Brukamo se, svako u svom rangu takmičenja. Tako je to kada se hoće nešto na silu. Uživajte u LŠ, uspeli ste da uđete u grupu konačno kada smo kao Srbija izborili direktnog učesnika. Unazadili ste fudbal 10 godina.
(KK Srbija, 24. avgust 2023 22:31)

Unazadili tako sto smo ga doveli do 11 mesta ahahha auuu sta nam pricas, nego reci nam kakav nam je fudbal bio kada je Partizan osvojio svoju sestu titulu, molim te reci nam :))

Neo@

pre 2 godine

Igor2, 24. avgust 2023 21:50)

Јашта него са се продају, зато су и клинци почели утакмицу.
То је приватан клуб у Србији, шта њих брига за српски фудбал, за српски коефицијент, за углед.
Нека се само продају играчи, зидају зграде од тих пара и пуна капа!

Milunka Malina

pre 2 godine

Ponovicemo jos jednom. Partizan ce gledati tri srpska kluba u Evropi. Osim ako ne bude neka 4.liga oa da vas tu puste. Ja evo ne znam kako drugacije. Ahahahaha ubacite neke kosarkase da vam igraju ionako su vam isisali sve pare. Ostavili vas na cedilu ahahah

Manki biznis

pre 2 godine

@veljko Da se podsetimo. Zvezda je pre dve godine napravila najveci uspeh u srpskom fudbalu, posle Barija. Pre dve godine smo uradili vecu stvar u Evropi nego za celo vase postojanje kluba. Ne uzimaj u usta klub koga nisi dostojan da spomenes ti mali covece.

On

pre 2 godine

Ove godine koeficijent osvojenih poena za Srbiju biće potpuna katastrofa. Ako se ocekuje od Zvezde da uzima neke bodove u LŠ,tek tu smo u problemu.

Ultraboy

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje

anti Rola

pre 2 godine

Ovi nasi fudbalski klubovi, prevedeno kosarkaskim recnikom su na nivou FMP,Borac Cacak, Dinamik.
Jel vam sada jasno Zasto imamo u kosarci 10 stranaca?

Straight Outta München

pre 2 godine

Liga je korumpirana partizan i Zvezda moraju da budu medju prva dva i zato nas mlati ko stigne.
(Kaniđa, 24. avgust 2023 21:42)

Osim CZ bukvalno je svejedno ko igra u Evropi, svi ostali timovi bili drugi ili poslednji na tabeli bi isto odigrali. Sramota za ostatak lige

veliki strumf

pre 2 godine

Видим да је мој коментар у погледу приватизације наших клубова довео до подељених реакција, па питам оне који су ударили минус да ли сте за приватизацију. Вероватно јесте. Супер! Хоћете ви да уложите ваше паре и купите Звезду или Партизан? Наравно да нећете. Е па тако неће нико. Ако замишљате да су Арапи луди и глупи да дођу да купе - као што видите НИСУ! Иду само у пар најјачих лига, неђа их чак ни у 5. или 6. лиги! Имају милијарде јер се не разбацују њима већ их приватно улажу! Неки руски милијардер можда? Па неће ни он. Ви овде замишљате да неко има милијарде, па ће мало нама за љубав да баци овде пар стотина милиона својих пара, да се ми радујемо! Неће бре! Онај ко има милијарду жели да има 5, а ко има 5 жели 15 - а не да губи паре негде у Србији! Свако ко има пара улаже их да би још више зарадио - зар је то тако тешко схватити?

žalosno

pre 2 godine

Samo napred jedan klub ima da skupi bodova za celu ligu ništa se ne brinite to je projekat. Ostali ne treba da igraju ni domaću ligu.

Sportski statističar

pre 2 godine

Čukarički može do gola ili dva, pa neka i primi pet. Igra je bila relativno korektna u prvom poluvremenu, ipak je Olimpijakos na drugoj strani....

NBGD

pre 2 godine

I tako prosle nedelje slusam komentatora RTS kako pita nekog fudbalera iz nase lige: "Čini lo vam se da je nasa liga jača i snaznija od proteklih godina",a ovaj fudbaler onako fudbalerski kao iz topa "Da,imamo 5 klubova u evropi", a sledece nedelje cemo imati vec samo dva,a i taj drugi samo srecom ce biti u evropi jer nije mogao nikako da ispadne. Evropa je merilo kako nasi navijaci kazu,a to smo sada pokazali da smo jos losiji nego li prethodnih godina nego smo nabili bodove na mišiće. Vec sledece godine ili za dve vracamo se na nas stari put gde cemo imati jednog ili max dva kluba u evropi (doduse i ove godine ce biti tako).

Kuki

pre 2 godine

Mislim da se malo prestrogo gleda na ucesce nasih llubova u Evropi ove godine.Jasno je da su bodove za nas koeficijent vose od dvadeset godiba ubazad donosili uglavnom Zvezda i Partizan i po neki bod ovi ostali i to u prvom ili vrlo retko u drugom kolu kvalifikacija nekog evropskog takmicenja. Nasa liga se nasla na nestvarnom 11. mestu u Evropi. Takvo nesto nije moglo da se zamisli ni u najludjim snovima. Jedino sto je evidentno ove o prosle godine da je Partizan zaista podbacio. Ali kad pogledamo rezlurtate ostalih klubova koji zu u proslosti jedva prolazili prvo kolo kvalifikacija, zaista ne iznenadjuje sto Cukaricki gubi utakmixe u barazu za Ligu Evrope, ili TSC u trecem kolu kvalifikacija za LS. Imamo predstavnika u svakom evropskom takmicenju u grupnoj fazi. To je zaista nestcaran uspeh.

KK Srbija

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje
(Ultraboy, 24. avgust 2023 22:17)

A gde je to Zvezda sakupila bodove? Brukamo se, svako u svom rangu takmičenja. Tako je to kada se hoće nešto na silu. Uživajte u LŠ, uspeli ste da uđete u grupu konačno kada smo kao Srbija izborili direktnog učesnika. Unazadili ste fudbal 10 godina.

spolekt

pre 2 godine

Hvala Zvezdo sto kao jedini klub cuvas obraz srpskog fudbala u Evropi i sto redovno obezbedjues bodove i koeficient
(DjulaMeshter, 24. avgust 2023 22:02)
Pa u tome je i problem jer je jedini klub! Svi ostali su srozani na nivo amaterizma da bi Zvezda bila neprikosnoveni sampion sto godina zaredom i mlatila lovu od LŠ.

gladijator

pre 2 godine

Unazadili tako sto smo ga doveli do 11 mesta ahahha auuu sta nam pricas, nego reci nam kakav nam je fudbal bio kada je Partizan osvojio svoju sestu titulu, molim te reci nam :)) Koje to uspehe Srpskog fudbala su tada bili? molim te nabroji?
(botovi jug su dno, 24. avgust 2023

doprinosi koji su nas doveli do 11 mesta

CZV - 55%
FKP - 36%

Kod 6 titule FKP, doprinos je bio
FKP -=90%
ostali - 10%

bojkotovali ste evro utakmice do 2017

Oposum, divna životinjica

pre 2 godine

Jedna ubedljiva rutinska pobeda Olimpijakosa nad Čukaričkim od 3:1 koja je mogla biti i ubedljivija da su igrači grčkog tima u drugom poluvremenu to hteli. Da, baš tako, da su to hteli, ali nisu, zadovoljili su se sa postignuta 3 gola u prvom poluvremenu i rešili da ne ponize Čuku do kraja pa su spustili gas u drugom delu igre. To je najbolja analiza ovog večerašnjeg meča u Atini na "Karaiskakisu". Jednostavno Olimpijakos je za 5 klasa kvalitetniji od Čukaričkog i to je i viđeno na ovom meču. Posle lagana 3 gola u prvom poluvremenu igrači Olimpijakosa su u drugom poluvremenu odradili jedan rutinski kondicioni trening u jednom laganom ritmu sa povremenim laganim šutiranjem na gol Čukaričkog i postizanje četvrtog gola im apsolutno nije bio prioritet. I eto čak u takvoj konstelaciji snaga igrači Čuke su bili poprilično nemoćni u drugom delu, sve do finiša kada su u nadoknadi vremena uspeli da postignu jedan gol i smanje na 1:3 u trenucima totalnog opuštanja Olimpijakosa pa mogu biti veoma, veoma zadovoljni jer po igri i dominaciji Olimpijakosa trebali su izgubiti minimum nekih 1:7.

Јабучило

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje
(Ultraboy, 24. avgust 2023 22:17).

Овај коментар је далеко од истине колико и ми од пролаза у следеће коло.

koshke1977

pre 2 godine

ima Cuka sanse da postigne dva gola a da ne primi ni jedan.Jesu sanse minimalne ali postoje.Da nisu postigli gol onda tek nebi imali ni te minimalne sanse

Jaime Lannister

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje
(Ultraboy, 24. avgust 2023 22:17)

Hahahaha. Pa da niste prvi svake godine u ovoj našoj Ling Cong gong ligi vi ne biste ni videli Evropu. A što se tiče sakupljenih poena partizana ih sakupio sigurno koliko i vi, ako ne i vise.

Dzeronimo

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje
(Ultraboy, 24. avgust 2023 22:17).

Овај коментар је далеко од истине колико и ми од пролаза у следеће коло.
(Јабучило, 24. avgust 2023 23:08)

Crveni nam jasno stavljaju do znanja da ce nam samo oni obezbediti dobru poziciju u buducnosti.
Zivi bili pa videli, nakada se i cuda dogadjaju, istina, ovakva bas i ne.

slavisa

pre 2 godine

Cuka odigrala sasvim korektno ovo je daleko od brukanja koje je Srbskom fudbalu priustio Partizan ali i u vreme ex Ju fudbala Partizan je bio klub koji je ispadao u 1.ili 2.kolu evropskog takmicenja.

Objavite BRE

pre 2 godine

Za pobedu se dobija 2 boda, za nereseno 1 bod, pa se ukupno bodova podeli sa brojem klubova , a to je 5, i tako se boduje. Direktni prolaz Zvezdi je obezbedio Partizan. I dosta vise pisanja gluposti. Sve imate na ueffa stranici (ako znate engleski). Sledece godine nas prvak krece od kvalifikacija. To je to.

no name

pre 2 godine

Cuka odigrala sasvim korektno ovo je daleko od brukanja koje je Srbskom fudbalu priustio Partizan ali i u vreme ex Ju fudbala Partizan je bio klub koji je ispadao u 1.ili 2.kolu evropskog takmicenja.
(slavisa, 25. avgust 2023 09:37)

Radnički iz Niša jedno polufinale kupa kupova. Hajduk split polufinale kupa kupova. Jedini pravi uspeh Partizana je 66 kad je igrao finale kupa šampiona. Zanimljivo da posle toga 10 godina nije igrao Evropu. C.zveda finale kupa Uefa 79 valjda, i ono polufinale kupa šampiona 70-tih kad se pričalo da je prodata utakmic protiv Panatanikosa. Pravi uspesi C.Zvede dolaze 80-tih.

Hajduk split je imao stvarno neke čudne rezultate. Pobedi nekog iz lige 5 ubedljivo, 4:0 pa ispadne. Dinamo Z nikakva uspeh nije ostavario u Evropi u ex Ju.

no name

pre 2 godine

Cuka odigrala sasvim korektno ovo je daleko od brukanja koje je Srbskom fudbalu priustio Partizan ali i u vreme ex Ju fudbala Partizan je bio klub koji je ispadao u 1.ili 2.kolu evropskog takmicenja.
(slavisa, 25. avgust 2023 09:37)

Radnički iz Niša jedno polufinale kupa kupova. Hajduk split polufinale kupa kupova. Jedini pravi uspeh Partizana je 66 kad je igrao finale kupa šampiona. Zanimljivo da posle toga 10 godina nije igrao Evropu. C.zveda finale kupa Uefa 79 valjda, i ono polufinale kupa šampiona 70-tih kad se pričalo da je prodata utakmic protiv Panatanikosa. Pravi uspesi C.Zvede dolaze 80-tih.

Hajduk split je imao stvarno neke čudne rezultate. Pobedi nekog iz lige 5 ubedljivo, 4:0 pa ispadne. Dinamo Z nikakva uspeh nije ostavario u Evropi u ex Ju.

Марко

pre 2 godine

Cuka odigrala sasvim korektno ovo je daleko od brukanja koje je Srbskom fudbalu priustio Partizan ali i u vreme ex Ju fudbala Partizan je bio klub koji je ispadao u 1.ili 2.kolu evropskog takmicenja.
(slavisa, 25. avgust 2023 09:37)

Radnički iz Niša jedno polufinale kupa kupova. Hajduk split polufinale kupa kupova. Jedini pravi uspeh Partizana je 66 kad je igrao finale kupa šampiona. Zanimljivo da posle toga 10 godina nije igrao Evropu. C.zveda finale kupa Uefa 79 valjda, i ono polufinale kupa šampiona 70-tih kad se pričalo da je prodata utakmic protiv Panatanikosa. Pravi uspesi C.Zvede dolaze 80-tih.

Hajduk split je imao stvarno neke čudne rezultate. Pobedi nekog iz lige 5 ubedljivo, 4:0 pa ispadne. Dinamo Z nikakva uspeh nije ostavario u Evropi u ex Ju.
(no name, 25. avgust 2023 11:02)

Можда је то чудно некоме ко не зна како је тада изгледао европски фудбал. Термин лиге петице тада није постојао. Французи су били много слабији, Холанђани и Португалци много јачи. Клубови источно од Минхена нису били толико слабији као данас. Када је Звезда била првак Европе у полуфиналу је играо и Спартак из Москве, поред Олимпика и Бајерна. Стеауа је била првак Европе. Поменуо си Џајину генерацију. Замисли да данас полуфинале Лиге шампиона играју Црвена звезда и Панатинаикос. То је било време кад ниједан клуб на терену није могао да има више од три странца. До 1970. ниједан трансфер није био већи од милион долара. До 1990. Нжниједан није био већи од 10 милиона долара.

Jaime Lannister

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje
(Ultraboy, 24. avgust 2023 22:17)

Hahahaha. Pa da niste prvi svake godine u ovoj našoj Ling Cong gong ligi vi ne biste ni videli Evropu. A što se tiče sakupljenih poena partizana ih sakupio sigurno koliko i vi, ako ne i vise.

Manki biznis

pre 2 godine

@veljko Da se podsetimo. Zvezda je pre dve godine napravila najveci uspeh u srpskom fudbalu, posle Barija. Pre dve godine smo uradili vecu stvar u Evropi nego za celo vase postojanje kluba. Ne uzimaj u usta klub koga nisi dostojan da spomenes ti mali covece.

KK Srbija

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje
(Ultraboy, 24. avgust 2023 22:17)

A gde je to Zvezda sakupila bodove? Brukamo se, svako u svom rangu takmičenja. Tako je to kada se hoće nešto na silu. Uživajte u LŠ, uspeli ste da uđete u grupu konačno kada smo kao Srbija izborili direktnog učesnika. Unazadili ste fudbal 10 godina.

veliki strumf

pre 2 godine

Читам коментаре и питам се ХОЋЕТЕ ЛИ ПРИВАТНЕ КЛУБОВЕ ИЛИ НЕЋЕТЕ? Овде се као спас за Звезду и Партизан деценијама спомиње приватизација. Ево, приватни клубови су Чука, ТСЦ, Вождовац. И? Какви су резултати у Европи? Приватник гледа само свој интерес, улаже само у оној мери да би могао да заради а не да буде на губитку! То је свуда тако. Ево имамо и пример Саутемптона који купио човек из Србије кад био стабилан премијерлигаш и већ следеће године испао из лиге као последњепласирани. Није приватизација клуба никакав гарант. И сад ко ће нпр. у Звезду да уложи 100 или 200 милиона, да доведе врхунске играче? Нико није луд јер не могу паре да м се врате никако - ТВ права од српске лиге мизерија, од УЕФЕ нема ништа јер они све узму, од карата и маркетинга би се навукло 5-10 милиона, а од пласмана у УЕФА такмичења велико је питање колико јер нико не гарантује да ћемо играти сваке сезоне ЛШ (као што је то сигурно за тимове у најјачим лигама), или да ћемо изаћи из групе и тако остваривати приходе. И кад се тако ОБЈЕКТИВНО сагледа испада да је само држава та која може да издржава Звезду и Партизан јер су ова два клуба општи интерес и држава хтела не хтела мора да улаже!

gladijator

pre 2 godine

Unazadili tako sto smo ga doveli do 11 mesta ahahha auuu sta nam pricas, nego reci nam kakav nam je fudbal bio kada je Partizan osvojio svoju sestu titulu, molim te reci nam :)) Koje to uspehe Srpskog fudbala su tada bili? molim te nabroji?
(botovi jug su dno, 24. avgust 2023

doprinosi koji su nas doveli do 11 mesta

CZV - 55%
FKP - 36%

Kod 6 titule FKP, doprinos je bio
FKP -=90%
ostali - 10%

bojkotovali ste evro utakmice do 2017

Dzeronimo

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje
(Ultraboy, 24. avgust 2023 22:17).

Овај коментар је далеко од истине колико и ми од пролаза у следеће коло.
(Јабучило, 24. avgust 2023 23:08)

Crveni nam jasno stavljaju do znanja da ce nam samo oni obezbediti dobru poziciju u buducnosti.
Zivi bili pa videli, nakada se i cuda dogadjaju, istina, ovakva bas i ne.

spolekt

pre 2 godine

Hvala Zvezdo sto kao jedini klub cuvas obraz srpskog fudbala u Evropi i sto redovno obezbedjues bodove i koeficient
(DjulaMeshter, 24. avgust 2023 22:02)
Pa u tome je i problem jer je jedini klub! Svi ostali su srozani na nivo amaterizma da bi Zvezda bila neprikosnoveni sampion sto godina zaredom i mlatila lovu od LŠ.

žalosno

pre 2 godine

Samo napred jedan klub ima da skupi bodova za celu ligu ništa se ne brinite to je projekat. Ostali ne treba da igraju ni domaću ligu.

Јабучило

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje
(Ultraboy, 24. avgust 2023 22:17).

Овај коментар је далеко од истине колико и ми од пролаза у следеће коло.

Objavite BRE

pre 2 godine

Za pobedu se dobija 2 boda, za nereseno 1 bod, pa se ukupno bodova podeli sa brojem klubova , a to je 5, i tako se boduje. Direktni prolaz Zvezdi je obezbedio Partizan. I dosta vise pisanja gluposti. Sve imate na ueffa stranici (ako znate engleski). Sledece godine nas prvak krece od kvalifikacija. To je to.

Ultraboy

pre 2 godine

Tužna realnost, ne može samo Zvezda da sakuplja bodove i da drži celu ligu moraju i ovi malo slabiji klubovi Tsc, Čukrički i Partizan da se uozbilje

Ivan

pre 2 godine

Rutinska pobeda Olimpijakosa 3:1. Čukarički postigao taj jedan gol u nadoknadi vremena i sa više sreće nego pameti izbegao ogromnu katastrofu. Da su igrači Olimpijakosa u 2. poluvremenu bili samo malo više motivisaniji i koncentrisaniji, da ih je to zanimalo, u mreži Čukaričkog bi bilo 10 golova večeras. Igrači Olimpijakosa su prolazili kroz redove Čukaričkog kao od šale. Zaista je velika velika razlika u kvalitetu između ova dva kluba. Olimpijakos je daleko kvalitetniji. Čukarički mu nije ravan ni po čemu. Ko je gledao ovu tekmu u to se lagano uverio odmah.

Loki

pre 2 godine

Jos jedna bruku ocekujemo od Cuke.Od TSC i Vose smo videli.
(Grobar, 24. avgust 2023 20:59)

Bitno da ste vi osvetlali obraz srpskom fudbalu...

smeh

pre 2 godine

Podsmevaju se klubu koji vredi kao jedan igrač Olimpijakosa. U fudbalu se slobodno može koristiti uzrečica "Koliko para, toliko muzike.". Ako je neko očekivao da Čuka ovde odigra i nerešeno je em nerealan lik em glup. Jedino crveni blizanac može nešto u Evropi i to ako igra u LE dok u LŠ je ista situacija jer su tamo umesto Norvežana i Grka Mančester Siti, Real, itd. dok su oni u poziciji Čuke ili crno belog blizanca. Kada budu naši klubovi ulagali minimum 10+ miliona na pojačanja tada se može pričati o nekim rezultatima. Do tada će biti konstantno ovakvi rezultati. Ladno ljudi umislili da bilo koji klub osim crvenih može nešto da uradi u Evropi!? Kako je lepo biti glup.

Jonas

pre 2 godine

@Veljko
Vi navijaci partizana da imate i trunku obraza ne bi uopste spominjali zvezdu ali kada ste vi znali za sramotu ,zato ce petarde da vam se ponavljaju...

Straight Outta München

pre 2 godine

Liga je korumpirana partizan i Zvezda moraju da budu medju prva dva i zato nas mlati ko stigne.
(Kaniđa, 24. avgust 2023 21:42)

Osim CZ bukvalno je svejedno ko igra u Evropi, svi ostali timovi bili drugi ili poslednji na tabeli bi isto odigrali. Sramota za ostatak lige

SAŠA FRANKFURT

pre 2 godine

Grobar: komentarišeš Čuku, Vošu i TSC i spominješ bruku?! Da li koristiš nešto?! Pitam posle partizanove rapsodije, koju ne smatraš za BRUKOM večeras?!

Марко

pre 2 godine

Unazadili tako sto smo ga doveli do 11 mesta ahahha auuu sta nam pricas, nego reci nam kakav nam je fudbal bio kada je Partizan osvojio svoju sestu titulu, molim te reci nam :)) Koje to uspehe Srpskog fudbala su tada bili? molim te nabroji?
(botovi jug su dno, 24. avgust 2023

doprinosi koji su nas doveli do 11 mesta

CZV - 55%
FKP - 36%

Kod 6 titule FKP, doprinos je bio
FKP -=90%
ostali - 10%

bojkotovali ste evro utakmice do 2017
(gladijator, 24. avgust 2023 22:49)

Па могли би се рећи да сте и ви бојкотовали европске утакмице док сте освајали тих 6 титула, јер сте у Лиги шампиона изгубили свих шест утакмица, а у Лиги Европе сте добили само једну утакмицу. Победили сте Шахтјор у сезони 2009/10. у последњем колу у небитној утакмици пошто је Шахтјор у то коло ушао са обезбеђеним првим местом у групи. Максимум вам је у тих шест сезона било 93. место на ранг листи УЕФА, а сада сте 59. Колико год ово вечерас катастрофално изгледало, једноставно сада сте боље рангирани клуб на ранг листи УЕФА, а у претходних шест сезона сте три пута дочекали пролеће у Европи. Време у коме сте ви освајали шест титула је најгоре време српског фудбала.

botovi jug su dno

pre 2 godine

A gde je to Zvezda sakupila bodove? Brukamo se, svako u svom rangu takmičenja. Tako je to kada se hoće nešto na silu. Uživajte u LŠ, uspeli ste da uđete u grupu konačno kada smo kao Srbija izborili direktnog učesnika. Unazadili ste fudbal 10 godina.
(KK Srbija, 24. avgust 2023 22:31)

Unazadili tako sto smo ga doveli do 11 mesta ahahha auuu sta nam pricas, nego reci nam kakav nam je fudbal bio kada je Partizan osvojio svoju sestu titulu, molim te reci nam :)) Koje to uspehe Srpskog fudbala su tada bili? molim te nabroji?

Milunka Malina

pre 2 godine

Ahahah da da definitivno botovi. Ljudi zaboravljaju ko su gde su sta su. I sta je Zvezda uradila za poslednjih 5 godina. Da ne racunamo drugi najveci uspeh sroskog fudbala inolasman na prolece kao prvi u grupi Lige Evrope. To vam je grobari rang iznad ovo sto ste vi igrali ali kvalifikacije ali onda udjes u to takmicenje pa grupe u stvari nema veze. Ne mogu da vam objasnim jer niste to duuuuugo videli. Ahahahah ali prozivke sto se puca u Ligi Sampiona ljudi ne mogu da udju u Ligu Konferencija ahahahaha prelepo

Leonida

pre 2 godine

@Jos jedna bruku ocekujemo od Cuke.Od TSC i Vose smo videli.
(Grobar, 24. avgust 2023 20:59)

Najveća bruka je ovo što je Partizan uradio, te vaše protivnike bi i Braga i Olimpijakos odučili od fudbala.

Realno

pre 2 godine

Nisu se osramotili kao Partizan čak naprotiv. Niko nije ocekivao da pobede. Baš ovo večeras opovrgava Panticeve sledbenike. Za Parrizan se namesta u domacem prvenstvu kako bi se zadovoljili njegovi navijači

Wllaxy

pre 2 godine

bojkotovali ste evro utakmice do 2017
(gladijator, 24. avgust 2023 22:49)

Naravno, zato ste vi do 2017. godine prosto briljirali naročito kad dođete do grupa...

LS 2003/04 6 0 3 3 3-8 (-5) 3 boda
UEFA 2004/05 4 1 2 1 7-6 (+1) 5 bodova
UEFA 2006/07 4 0 1 3 2-7 (-5) 1 bod
UEFA 2008/09 4 0 0 4 1-8 (-7) 0 bodova
EL 2009/10 6 1 0 5 6-14 (-8) 3 boda
LS 2010/11 6 0 0 6 2-13 (-11) 0 bodova
EL 2012/13 6 0 3 3 3-8 (-5) 3 boda
EL 2014/15 6 0 2 4 1-9 (-8) 2 boda
EL 2015/16 6 3 0 3 9-14 (-5) 9 bodova

Ukupno 48 5 11 32 34-87 (-53) 26/144 bodova (18%)...

Od 9 sezona po grupama u 6 niste imali nijednu pobedu...

veliki strumf

pre 2 godine

Видим да је мој коментар у погледу приватизације наших клубова довео до подељених реакција, па питам оне који су ударили минус да ли сте за приватизацију. Вероватно јесте. Супер! Хоћете ви да уложите ваше паре и купите Звезду или Партизан? Наравно да нећете. Е па тако неће нико. Ако замишљате да су Арапи луди и глупи да дођу да купе - као што видите НИСУ! Иду само у пар најјачих лига, неђа их чак ни у 5. или 6. лиги! Имају милијарде јер се не разбацују њима већ их приватно улажу! Неки руски милијардер можда? Па неће ни он. Ви овде замишљате да неко има милијарде, па ће мало нама за љубав да баци овде пар стотина милиона својих пара, да се ми радујемо! Неће бре! Онај ко има милијарду жели да има 5, а ко има 5 жели 15 - а не да губи паре негде у Србији! Свако ко има пара улаже их да би још више зарадио - зар је то тако тешко схватити?

komedija

pre 2 godine

A gde je to Zvezda sakupila bodove? Brukamo se, svako u svom rangu takmičenja. Tako je to kada se hoće nešto na silu. Uživajte u LŠ, uspeli ste da uđete u grupu konačno kada smo kao Srbija izborili direktnog učesnika. Unazadili ste fudbal 10 godina.
(KK Srbija, 24. avgust 2023 22:31)

Unazadili tako sto smo ga doveli do 11 mesta ahahha auuu sta nam pricas, nego reci nam kakav nam je fudbal bio kada je Partizan osvojio svoju sestu titulu, molim te reci nam :))

Milunka Malina

pre 2 godine

Ponovicemo jos jednom. Partizan ce gledati tri srpska kluba u Evropi. Osim ako ne bude neka 4.liga oa da vas tu puste. Ja evo ne znam kako drugacije. Ahahahaha ubacite neke kosarkase da vam igraju ionako su vam isisali sve pare. Ostavili vas na cedilu ahahah

Boki

pre 2 godine

Čuka bar i pokazala nešto za pola sata( nešto je jaka reč, al igra protiv baš jakog Olimpijakosa) pritom da je prosek godina odbrane 19-20 za razliku od ostalih što su igrali po Evropi ( Partizan,Voša i tsc). Drugi gol Olimpijakosa prava milina za oči. Žao mi je što tsc i čuka bar nisu pokušali da urade nešto u kvalifikacijama nego eto ajde kao šta nas briga, steknemo iskustvo i pikamo grupnu fazu. Loš način razmišljanja

Oposum, divna životinjica

pre 2 godine

Jedna ubedljiva rutinska pobeda Olimpijakosa nad Čukaričkim od 3:1 koja je mogla biti i ubedljivija da su igrači grčkog tima u drugom poluvremenu to hteli. Da, baš tako, da su to hteli, ali nisu, zadovoljili su se sa postignuta 3 gola u prvom poluvremenu i rešili da ne ponize Čuku do kraja pa su spustili gas u drugom delu igre. To je najbolja analiza ovog večerašnjeg meča u Atini na "Karaiskakisu". Jednostavno Olimpijakos je za 5 klasa kvalitetniji od Čukaričkog i to je i viđeno na ovom meču. Posle lagana 3 gola u prvom poluvremenu igrači Olimpijakosa su u drugom poluvremenu odradili jedan rutinski kondicioni trening u jednom laganom ritmu sa povremenim laganim šutiranjem na gol Čukaričkog i postizanje četvrtog gola im apsolutno nije bio prioritet. I eto čak u takvoj konstelaciji snaga igrači Čuke su bili poprilično nemoćni u drugom delu, sve do finiša kada su u nadoknadi vremena uspeli da postignu jedan gol i smanje na 1:3 u trenucima totalnog opuštanja Olimpijakosa pa mogu biti veoma, veoma zadovoljni jer po igri i dominaciji Olimpijakosa trebali su izgubiti minimum nekih 1:7.

SUNĐER BOB

pre 2 godine

i treba da prime 6 komada kad se nisu pojačali a znali su da će igrati evropu, em smenili odličnog trenera, doveli amatera a danas prodali jedinog normalnog centarfora..jadno i amaterski..treba da propadnu kad su jajare...godinama grade nešto I onda sve sruše.. điđani..

NBGD

pre 2 godine

I tako prosle nedelje slusam komentatora RTS kako pita nekog fudbalera iz nase lige: "Čini lo vam se da je nasa liga jača i snaznija od proteklih godina",a ovaj fudbaler onako fudbalerski kao iz topa "Da,imamo 5 klubova u evropi", a sledece nedelje cemo imati vec samo dva,a i taj drugi samo srecom ce biti u evropi jer nije mogao nikako da ispadne. Evropa je merilo kako nasi navijaci kazu,a to smo sada pokazali da smo jos losiji nego li prethodnih godina nego smo nabili bodove na mišiće. Vec sledece godine ili za dve vracamo se na nas stari put gde cemo imati jednog ili max dva kluba u evropi (doduse i ove godine ce biti tako).

ЧФК 1926

pre 2 godine

Браво момци. изгубилли јесте али нас бар нисте осрамотили као оне кукавице из Партизана.
Добили смо бар једно полувреме прве утакмице. Ако тако будете играли и у Лесковцу. нећете нас разочарати. Јесу много јачи од нас, али док се игра има наде. Сви у Лесковац на реванш!

Чука!!!

On

pre 2 godine

Ove godine koeficijent osvojenih poena za Srbiju biće potpuna katastrofa. Ako se ocekuje od Zvezde da uzima neke bodove u LŠ,tek tu smo u problemu.

Sreten Zujkic

pre 2 godine

i treba da prime 6 komada kad se nisu pojačali a znali su da će igrati evropu, em smenili odličnog trenera, doveli amatera a danas prodali jedinog normalnog centarfora..jadno i amaterski..treba da propadnu kad su jajare...godinama grade nešto I onda sve sruše.. điđani..
(SUNĐER BOB, 24. avgust 2023 21:14)

Naravno da se neće pojačavati jer su i oni kao i TSC na najbolji mogući način iskoristili ovu anomaliju od sezone za 3 kluba garantovanim učešćem u grupnoj fazi. Šta, Čuka će se pojačati i dovesti igrače da odmah ispadne nakon grupe a te igrače mora posle da plaća još sezonu-dve? Ušli u grupe i uzeli lovu, raskrcmili šta su mogli - opet uzeli lovu. To je to. Koeficijent? Nije bitno uopšte. Ljudi nikako da shvate da je za klubove poput čuke i TSC 5,6,7 miliona u kasi kao zvezdi i partizanu 10-20 miliona. Novac koji su uzeli je dar sa neba koji se neće skoro ponoviti jer je evidentno da su jalovi u Evropi što će i pokazati kvalifikacije iduće godine.

Sportski statističar

pre 2 godine

Čukarički može do gola ili dva, pa neka i primi pet. Igra je bila relativno korektna u prvom poluvremenu, ipak je Olimpijakos na drugoj strani....

anti Rola

pre 2 godine

Ovi nasi fudbalski klubovi, prevedeno kosarkaskim recnikom su na nivou FMP,Borac Cacak, Dinamik.
Jel vam sada jasno Zasto imamo u kosarci 10 stranaca?

Mirjana

pre 2 godine

Ne može se Evropa sa domaćim igračima ali ni sa igračima koji nikakav pedigre nemaju kao što je Partizan.I to se vidi i kroz našu ligu.Takodje trenerski kadar. Nekada smo imali Boškova,Antića koji su trenirali velike klubove danas ni jednog a u našoj ligi se treneri menjaju posle trećeg kola

aaaaa

pre 2 godine

@ I tako prosle nedelje slusam komentatora RTS kako pita nekog fudbalera iz nase lige: "Čini lo vam se da je nasa liga jača i snaznija od proteklih godina",a ovaj fudbaler onako fudbalerski kao iz topa "Da,imamo 5 klubova u evropi", a sledece nedelje cemo imati vec samo dva,a i taj drugi samo srecom ce biti u evropi jer nije mogao nikako da ispadne. Evropa je merilo kako nasi navijaci kazu,a to smo sada pokazali da smo jos losiji nego li prethodnih godina nego smo nabili bodove na mišiće. Vec sledece godine ili za dve vracamo se na nas stari put gde cemo imati jednog ili max dva kluba u evropi (doduse i ove godine ce biti tako).
(NBGD, 24. avgust 2023 22:29

Imamo 3 sigurna ucesnika.

nosurrender

pre 2 godine

Naravno da se neće pojačavati jer su i oni kao i TSC na najbolji mogući način iskoristili ovu anomaliju od sezone za 3 kluba garantovanim učešćem u grupnoj fazi. Šta, Čuka će se pojačati i dovesti igrače da odmah ispadne nakon grupe a te igrače mora posle da plaća još sezonu-dve? Ušli u grupe i uzeli lovu, raskrcmili šta su mogli - opet uzeli lovu. To je to. Koeficijent? Nije bitno uopšte. Ljudi nikako da shvate da je za klubove poput čuke i TSC 5,6,7 miliona u kasi kao zvezdi i partizanu 10-20 miliona. Novac koji su uzeli je dar sa neba koji se neće skoro ponoviti jer je evidentno da su jalovi u Evropi što će i pokazati kvalifikacije iduće godine.
(Sreten Zujkic, 24. avgust 2023 21:33)

Pa sledeće sezone takodje imamo visoku poziciju kao liga, da je imalo pameti a da ne razmišljaju tako kao ti, pojačalo bi se ovih par ekipa koje imaju sigurne grupe, opet napali drugo pa što da ne neka neko pokuša i prvo mesto u našoj ligi, opet imali obezbedjene grupe, liga bi možda održala koeficijent u ove dve sezone da budemo konstatno medju 15 itd itd.. sve to vuče jedno drugo, medjutim ovde se sve svodi na to koliko ko para će uzeti na brzinu, nekoliko miliona nestati iz klubova i opet iz blata ajmo Jovo nanovo.
Tako nam razmišljaju ljudi u gotovo svakoj sferi društva, niko ne gleda ne u sutra nego ni danas šta će se dešavati bitno je uzeti sad i odma.

Igor2

pre 2 godine

Ovo nije sastav Cukarickog, nema Docica, Stojanovica, Adzica, Owusua, Badamosija, Calasana.. Zasto su na teren poslati mladi koji nisu igrali ni Superligu? Da se prodaju? Zato je otisao Kerkez?

Ivan kg

pre 2 godine

Jedva cekam izjavu trenera Cukarickog kako ih je rani gol u trecem minutu presek'o i kako je ocigledna razlika u kvalitetu i da ce dati dve od sebe u drugom mecu.

Гиле

pre 2 godine

Чука је приватан клуб, који притом нема ни гледаоце, као и ТСЦ. Од чега ће да живи. Па од прављења, продаје и препродаје играча. Када би могли пар година да зараде 7-8 мил тада би вероватно и доводили боља појачања или задржавали играче. Овако сад су узели мало да покрију лоше године којих је сигурно било. Ја бих волео да држава пре да у неке друге клубове, а мање Звезди и Партизану. Нажалост у два Радничка чим су паре мало кренуле одмах су се појавиле крвопије да отму то. А Раднички Ниш, Раднички Крагујевац, и Војводина једини имају бар неки потенцијал у навијачима, да и од тога могу да приходују.

Neo@

pre 2 godine

Igor2, 24. avgust 2023 21:50)

Јашта него са се продају, зато су и клинци почели утакмицу.
То је приватан клуб у Србији, шта њих брига за српски фудбал, за српски коефицијент, за углед.
Нека се само продају играчи, зидају зграде од тих пара и пуна капа!

Kuki

pre 2 godine

Mislim da se malo prestrogo gleda na ucesce nasih llubova u Evropi ove godine.Jasno je da su bodove za nas koeficijent vose od dvadeset godiba ubazad donosili uglavnom Zvezda i Partizan i po neki bod ovi ostali i to u prvom ili vrlo retko u drugom kolu kvalifikacija nekog evropskog takmicenja. Nasa liga se nasla na nestvarnom 11. mestu u Evropi. Takvo nesto nije moglo da se zamisli ni u najludjim snovima. Jedino sto je evidentno ove o prosle godine da je Partizan zaista podbacio. Ali kad pogledamo rezlurtate ostalih klubova koji zu u proslosti jedva prolazili prvo kolo kvalifikacija, zaista ne iznenadjuje sto Cukaricki gubi utakmixe u barazu za Ligu Evrope, ili TSC u trecem kolu kvalifikacija za LS. Imamo predstavnika u svakom evropskom takmicenju u grupnoj fazi. To je zaista nestcaran uspeh.

Veljko

pre 2 godine

Приватник гледа само свој интерес, улаже само у оној мери да би могао да заради а не да буде на губитку! То је свуда тако.

Nije svuda tako. Abramovic je sa Celzijem bio u minusu, Arapi su takodje u minusu, mnogi vlasnici klubova su u minusu. I to namerno idu u minus. Njih zarada od fudbalskih klubova ne zanima. Imaju druge poslove. Fudbalski klubovi im dodju kao jahte, vile, automobili... nesto na sta trose pare, a zauzvrat ne ocekuju nista osim zabave. Ne kupuju oni ferari da bi sa njim raznosili hranu i zaradjivali. Fudbalski klubovi im dodju kao cin prestiza, da ljudi pricaju o njima... Ko je znao za Abramovica dok nije kupio Celzi. Pa znali su ga samo oni koji su bili u kontaktu sa njim. A zahvaljuujuci Celziju za njega je cula cela planeta.

koshke1977

pre 2 godine

ima Cuka sanse da postigne dva gola a da ne primi ni jedan.Jesu sanse minimalne ali postoje.Da nisu postigli gol onda tek nebi imali ni te minimalne sanse

slavisa

pre 2 godine

Cuka odigrala sasvim korektno ovo je daleko od brukanja koje je Srbskom fudbalu priustio Partizan ali i u vreme ex Ju fudbala Partizan je bio klub koji je ispadao u 1.ili 2.kolu evropskog takmicenja.

no name

pre 2 godine

Cuka odigrala sasvim korektno ovo je daleko od brukanja koje je Srbskom fudbalu priustio Partizan ali i u vreme ex Ju fudbala Partizan je bio klub koji je ispadao u 1.ili 2.kolu evropskog takmicenja.
(slavisa, 25. avgust 2023 09:37)

Radnički iz Niša jedno polufinale kupa kupova. Hajduk split polufinale kupa kupova. Jedini pravi uspeh Partizana je 66 kad je igrao finale kupa šampiona. Zanimljivo da posle toga 10 godina nije igrao Evropu. C.zveda finale kupa Uefa 79 valjda, i ono polufinale kupa šampiona 70-tih kad se pričalo da je prodata utakmic protiv Panatanikosa. Pravi uspesi C.Zvede dolaze 80-tih.

Hajduk split je imao stvarno neke čudne rezultate. Pobedi nekog iz lige 5 ubedljivo, 4:0 pa ispadne. Dinamo Z nikakva uspeh nije ostavario u Evropi u ex Ju.

no name

pre 2 godine

Cuka odigrala sasvim korektno ovo je daleko od brukanja koje je Srbskom fudbalu priustio Partizan ali i u vreme ex Ju fudbala Partizan je bio klub koji je ispadao u 1.ili 2.kolu evropskog takmicenja.
(slavisa, 25. avgust 2023 09:37)

Radnički iz Niša jedno polufinale kupa kupova. Hajduk split polufinale kupa kupova. Jedini pravi uspeh Partizana je 66 kad je igrao finale kupa šampiona. Zanimljivo da posle toga 10 godina nije igrao Evropu. C.zveda finale kupa Uefa 79 valjda, i ono polufinale kupa šampiona 70-tih kad se pričalo da je prodata utakmic protiv Panatanikosa. Pravi uspesi C.Zvede dolaze 80-tih.

Hajduk split je imao stvarno neke čudne rezultate. Pobedi nekog iz lige 5 ubedljivo, 4:0 pa ispadne. Dinamo Z nikakva uspeh nije ostavario u Evropi u ex Ju.

Марко

pre 2 godine

Cuka odigrala sasvim korektno ovo je daleko od brukanja koje je Srbskom fudbalu priustio Partizan ali i u vreme ex Ju fudbala Partizan je bio klub koji je ispadao u 1.ili 2.kolu evropskog takmicenja.
(slavisa, 25. avgust 2023 09:37)

Radnički iz Niša jedno polufinale kupa kupova. Hajduk split polufinale kupa kupova. Jedini pravi uspeh Partizana je 66 kad je igrao finale kupa šampiona. Zanimljivo da posle toga 10 godina nije igrao Evropu. C.zveda finale kupa Uefa 79 valjda, i ono polufinale kupa šampiona 70-tih kad se pričalo da je prodata utakmic protiv Panatanikosa. Pravi uspesi C.Zvede dolaze 80-tih.

Hajduk split je imao stvarno neke čudne rezultate. Pobedi nekog iz lige 5 ubedljivo, 4:0 pa ispadne. Dinamo Z nikakva uspeh nije ostavario u Evropi u ex Ju.
(no name, 25. avgust 2023 11:02)

Можда је то чудно некоме ко не зна како је тада изгледао европски фудбал. Термин лиге петице тада није постојао. Французи су били много слабији, Холанђани и Португалци много јачи. Клубови источно од Минхена нису били толико слабији као данас. Када је Звезда била првак Европе у полуфиналу је играо и Спартак из Москве, поред Олимпика и Бајерна. Стеауа је била првак Европе. Поменуо си Џајину генерацију. Замисли да данас полуфинале Лиге шампиона играју Црвена звезда и Панатинаикос. То је било време кад ниједан клуб на терену није могао да има више од три странца. До 1970. ниједан трансфер није био већи од милион долара. До 1990. Нжниједан није био већи од 10 милиона долара.