Utorak, 08.08.2023.

08:00

Epilog haosa u Atini – huligani Dinama ubili navijača AEK-a

Jedan navijač AEK-a (29) izgubio je život u obračunu huligana atinskog kluba i zagrebačkog Dinama.

Autor: MT  |  Izvor: B92

Epilog haosa u Atini – huligani Dinama ubili navijaèa AEK-a IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

super

pre 2 godine

Zaustavi ih kad se vraćaju u Srbiji.
Napali ste one manekene iz Rijeke stanite pred nas.
(Hr, 08. avgust 2023 10:27)
pa stali smo na Maksimiru dobili ste po...
stali smo na aerodromu dobili ste...
hoćete još???

DINAMO ZAGREB - TOTTENHAM HOTSPUR 3-0

pre 2 godine

nisu ga ubili BBB ,nego GATE 13 frendovi od BBB
u svakom slucaju zalosno i tuzno sto je momak poginuo
tragedija!
moja iskrena sucut obitelj.

Milan

pre 2 godine

Ne pišete nigdje da su u tučnjavi na strani BBB-a sudjelovali i navijači Panathinaikosa?! Ko kaže da ga oni nisu ubili? Jel znate ko ga je izboo? Pišete gluposti
(Borinjo, 08. avgust 2023 11:26)

Znajući hrvate kakvi su to junaci u tučama oni su 100%. A i istraga će pokazati.

Соко сиви

pre 2 godine

Kao što sam rekao već jednom, fudbal odavno nije sport i sve više i više se za fudbal vezuje mržnja, tuče, uništavanje imovine i sve ono što nema veze sa sportom i sportskim načelima. Sport bi trebalo da bliži ljude...
(smeh, 08. avgust 2023

Деценијама уназад након сваке туче се скупе "експерти" по телевизији и сви до једног понављају исту флоскулу да спорт треба уједињује људе. Треба сви заувек да схвате да то једноставно никад није била смисао спорта поготово не професионалног. Чим је поставка игре у такмичењу, ја против тебе или ми против њих, а нарочито ако се људи около емотивно ангажују - то не може никад да их зближије већ самп да дели и прави анимозитет.
Оно што ближи људе је уметност. Кад дође Дарко Рундек из Загреба мени је близак свако на том концерту.

a Mi 8

pre 2 godine

Eto posaljes dete na sportsku priredbu, praznik fudbala da se lepo provede a ono. Sta je sledece? Da te neko izbode na pesmi evrovizije, decijoj manifestaciji Radost evrope?

WalterNBGD

pre 2 godine

Da li neko uopste zna kako se to zakonski regulise u EU posto su ovo strani drzavljani,moraju li biti deportovani u Hrvatsku da im se tamo sudi ili to moze da zavrsi Grcko pravosudje,sto bi bar po meni bilo sjajno?

Borinjo

pre 2 godine

Ne pišete nigdje da su u tučnjavi na strani BBB-a sudjelovali i navijači Panathinaikosa?! Ko kaže da ga oni nisu ubili? Jel znate ko ga je izboo? Pišete gluposti

Dobri

pre 2 godine

Naši navijači su mirni kao bubice nikad nikakav incident kao u Letoniji. Kada im dodju gosti nude im bajadere i bombone i nikada nisu povredili nikoga nit ubili taman posla.

Veliki brat

pre 2 godine

Grk dosao sa nozem, u tuci mu oteli noz i izboli ga eto vam prava istina
(Istina, 8. avgust 2023 08:19)

Da, da, u stvari, da nije možda grk došao u Hrvatsku, izvadio nož, prolaznici pokušali da mu otmu, i u tom koškanju on sam sebe ranio nožem, od čega je kasnije podlegao povredama...

FeboZg

pre 2 godine

Svi koji se sada obrusavaju s pravom na nase huligane neka se sjete Bris Tatona kojeg je srpska nejac hrabro umlatla na smrt u sred Beograda..pa kako vas nije sramota

Lik

pre 2 godine

Samo žestoke kazne. Bez oprosta.
Svuda su ljudi isti samo je pitanje poptovanja zakona. Kazne i vremenom će svi postati "skandinavci".
(Papillon, 08. avgust 2023 09:50)

Ako će postati kao "Skandinavci" onda bolje da ih odma puste na slobodu. Gledao sam pre koju nedelju mislim da su Hamarbi i AIK igrali al nisam siguran. Sve u svemu navijači su uletali u teren i gađali se bakljama i utakmica je bila prekinuta na pola sata

Top lista nadrealista...

pre 2 godine

Приведено 80 људи!? То се лепо стави у кавез одмах, евентуално пусти на утакмицу, па после у истом том кавезу до границе и ћао! Ако поломе столицу на стадиону 10 сома евра комад па пре кавеза за назад негде на рад да беру маслине док не отплате штету!
(dimandi, 08. avgust 2023 08:10)

Prvo na utakmicu ne mogu, jer je dogovor da nema gostujucih navijaca. Sto ce potpasti pod jos otezavajucu okolnost da su sa namerom isli da prave nered.
U vezi lomnjenja, bice polomljeni u zatvoru ili maslinjaku, bez brige, ne dao Bog dopasti grckog zatvora. Dok se utvrdi da si nevin, osedi. Setite se nasih faktera sa Zakintosa, drzava se umesala da ih spasi...

Joso

pre 2 godine

Tužno i žalosno za ljudski život!Sad bi neki da se Dinamo izbaci!?Pa nije ni Partizan izbačen kad je ono u Beogradu ubijen onaj Francuz.Pa nismo valjda zaboravili!?UEFA traži odgovornost klubova za ono šta se dešava na dan utakmice,na stadionu....za ovo,još dan prije utakmice je odgovorna policija!Uostalom među ranjenima ima i Grka.Neka policija i jedne i druge uhapšene "obradi" bez milosti i podnese izveštaj!

boki89

pre 2 godine

jos su im pomogli navijaci Panate grk udario na grka.Vidite braco srbi koliko ovo jadno izgleda i pamet u glavu nemojte se ubijati radi neke druge skupine

Gordon Bennett

pre 2 godine

само је питање времена када ће то учинити и неки Делија
(Stanoye, 8. avgust 2023 10:09)

Samo je pitanje vremena kada će to PONOVO uraditi i jedni i drugi.

Ne spinuj

pre 2 godine

Dolazak navijača i sve što se desilo nema apsolutno nikakve veze sa Dinamom. Sva krivica ide na račun grčke policije koja je dopustila da unatoč zabrani u Grčku uđe 200 BBB. To su 4 autobusa!!
(Che, 8. avgust 2023 09:49)

Nisu išli autobusima.

Miki

pre 2 godine

Znam samo da iz Soluna ne bi otisli zivi da su igrali protiv PAOK, dole u Atini je dzungla pa se nekako i prodje neprimecen u Solunu bi ih jurili i navijaci i stanovnici i policija jer grad zivi za PAOK pa kome padnu u sake, uglavnom ne bio im ja u kozi sada.
(Djordje, 8. avgust 2023 09:56)
Има Солун и фанатике који навијају за Арис и нису нимало наивни.

Hr

pre 2 godine

Pogledajte dukserice koje nose bbb, sa belim oznakama, kao onomad na Jugu JNA kada je bila borba za prevlast na Partizanovoj tribini, da se razaznaju lakše ko je čiji. Jasno je da je ovo unaored smišljeno i organizovano.

Inače bbb u Atini su imali podršku i pomoć svojih pobratima i Pao.

Treba napomenuti da su bbb napadali žene, decu, stare, sve na koje su naišli, čak i statuu orla ispred stadiona. Kukavički kao i uvek što rade. Nikad se nisu usudili da krenu na neku ozbiljniju navijačku grupu...

Zanima me kuda su putovali do Grčke, da li preko Srbije ili Albanije?
(Liberty, 8. avgust 2023 09:58

@
Jako si pametan i hrabar.
Zaustavi ih kad se vraćaju u Srbiji.
Napali ste one manekene iz Rijeke stanite pred nas.

Srbin, al' normalan navijac

pre 2 godine

sve najgore dinamu i njegovim navijačima odvratna zemlja k ljudi !
(uros, 08. avgust 2023 09:57)

Rece covek iz drzave gde se na stadionu i van njega puca, gde navijaci ubijaju gostujuceg bacajuci ga sa zida, gde se na stadionu puca iz signalnih raketa... Maaaa pametnije je cutati ponekad, da se ne vidi koliko je neko glup.

dd

pre 2 godine

@ ruska čizma
Што би рекао онај Шпанац из ЕК Борељ: ЕУ је рајска башта/врт, тако некако, а у тој башти живе неке звери у које само личе на људе. Бити БББ/Хрват то је дијагноза.

Simon

pre 2 godine

Atmosfera u tim "navijačkim" grupama je takva da se brinem šta li nam tek sledi... Divljaštvo, motke, noževi, paljevina, povređivanje, ubijanje, ceo taj agresivan fazon nosi živote i tih nesrećnih žrtava a i samih "navijača". Odvratno i besmisleno.

Iz Zagreba

pre 2 godine

Zbog čega čovjek izlaže svoj život riziku, šta dobija zauzvrat?
(sh, 8. avgust 2023 09:00)
Pozdrav, zanimljiva opservacija koja potvrđuje ono što sam i sam mislio - da "izazivači nereda" uglavnom ne misle ništa posebno, nego se samo prepuštaju adrenalinu, što je samo po sebi loše, ali puno se lakše obuzdava kaznama nego da se radi o psihički poremećenim fanaticima. To sam si osvijestio na jednom prosvjedu kad smo mi kao prosvjednici došli do kordona policije. Ja gledam te ljude, uglavnom BBB-e, pokrili lica šalovima, trgaju kaldrmu i bacaju kamenje, no bacaju namjerno u štitove policije i preko glava. Jedan je čak istupio na metar od kordona i kamen zavitlao sa strane u zgradu, kao dijete koje prvi put baca kamen pa nema nikakve koordinacije. Dobro da nije bacio na nas iza. Tada sam shvatio da su i među navijačima samo rijetki-rijetki psihopati koji mogu nekome nauditi, s onom namjerom da baš ubiju, barem dok njih nitko ne mlati. Naravno, čim su policajci izvukli pendreke, mi bježimo i ne znam kad sam se u životu osjećao gluplje. Dođeš kao na prosvjed, prijetiš policiji, dereš se, kao gađaš ih, ali dobro paziš da ne pogodiš, a kad oni krenu bježiš kao zadnja kukavica. Što je najgore i najsramotnije, ta te trka s policajcima toliko napuni adrenalinom, ali onim pozitivnim, da se smiješ naglas dok trčiš. Više nikad nisam išao na prosvjede, od sramote. Ali barem mi više ni prosvjednici nisu mogli pričati o nekim podvizima. Bar ne u Zagrebu. Grčka je drugo, istok da ne pričam.

Liberty

pre 2 godine

Pogledajte dukserice koje nose bbb, sa belim oznakama, kao onomad na Jugu JNA kada je bila borba za prevlast na Partizanovoj tribini, da se razaznaju lakše ko je čiji. Jasno je da je ovo unaored smišljeno i organizovano.

Inače bbb u Atini su imali podršku i pomoć svojih pobratima i Pao.

Treba napomenuti da su bbb napadali žene, decu, stare, sve na koje su naišli, čak i statuu orla ispred stadiona. Kukavički kao i uvek što rade. Nikad se nisu usudili da krenu na neku ozbiljniju navijačku grupu...

Zanima me kuda su putovali do Grčke, da li preko Srbije ili Albanije?

nba

pre 2 godine

...Meni prosto ne moze biti jasno da drzava ne moze da resi problem sake zatucanih spodoba....
(Banjaluka, 8. avgust 2023 08:30) # Link komentara

Pa naravno da moze. Ali nece. E sad zasto nece, to je drugo pitanje.

samo onako

pre 2 godine

150 napravilo haos u Grčkoj? Grčka je poznata po temperamentnim navijačima i zbog toga njihova policija je morala odreagovati drugačije. Traba svih 150 okarakterisati kao teroriste pohapsiti i poslati u radni lager na 10 godina. Ubice i saučesnike ubistva dozivotno osuditi. Ne samo BBB već sve huligane ovoga sveta

ggg

pre 2 godine

Sve huligane na goli otok, treba država da se reši tog taloga. Nemaju pametnija posla nego idu u drugu državu da prave probleme,ja bih policiji dao odrešene ruke u takvim situacijama.

Nebojša

pre 2 godine

Fudbalski navijači huligani su društveni talog. Od njih čak nije moguće napraviti ni disciplinovane vojnike ili organe bezbednosti. Jedino što mogu da rade su poslovi sa drogom, neke tako iznude i uterivanje dugova. Nikakva korist od njih. Bukvalno ih treba sve pohapsiti i potrpati u neki logor i da rade teške fizičke poslove u rudniku ili kamenolomu recimo. I to robovski, bez ikakve nadoknade.

Miki

pre 2 godine

E sad ce saznati kakvi su grcki zatvori, pa da pricaju unucima...ako budu mogli da imaju decu uopste.
Svima koji su ucestvovali u tome po 10 godina i caos.

anonimus

pre 2 godine

propali zivoti bez cilja, ides u drugu drzavu da unistavas, lomis i povredis (ubijes u ovom slucaju) nekoga ko navija za drugi klub iz druge zemlje, 2023 godina..

smeh

pre 2 godine

Kao što sam rekao već jednom, fudbal odavno nije sport i sve više i više se za fudbal vezuje mržnja, tuče, uništavanje imovine i sve ono što nema veze sa sportom i sportskim načelima. Sport bi trebalo da bliži ljude. Ove idiote treba baciti u samicu uz hleb i vodu i obavezan teški fizički rad tokom dana do kraja života bez obzira da li je ta osoba ubila momka ili je učestvovala u toj hordi idiota na ovaj ili onaj način. I kazniti svaku osobu koja je mogla da spreči da se ovo desi od policijskog prašinara do nadležne osobe u policiji. Kao da je divlji zapad u pitanju. Ne znam da li UEFA/FIFA imaju nadležnost za ovako nešto ali bi mogli za početak debelo kazniti klub čiji su navijači učestvovali u ovom činu izbacivanjem iz Evropskih takmičenja na recimo 5 godina pa će možda i ti klubovi da se obračunaju sa svojim idiotima.

Djordje

pre 2 godine

Znam samo da iz Soluna ne bi otisli zivi da su igrali protiv PAOK, dole u Atini je dzungla pa se nekako i prodje neprimecen u Solunu bi ih jurili i navijaci i stanovnici i policija jer grad zivi za PAOK pa kome padnu u sake, uglavnom ne bio im ja u kozi sada.

Herr

pre 2 godine

Ovo sa UEFFOM nema nikakve veze , zna se šta je pod njihovom ingerencijom i kada .. ovo je za policiju i sud .. nije bilo karata za gostujuće navijače i to se je unaprijed znalo , to su huligani koji su došli napraviti nered , imaju Grčki sudovi i neka im sude .. nisu mi jasni ni Grci .. njih par stotina prolazi Grčkom , gdje su specijalci , gdje policija .. osuđujem huliganizam ali mislim da je Dinamo napravio sve da do ovoga ne dođe .. kako kontrolirati skupinu ljudi koja je odlučila napraviti sranje .. pa nije klub policija.. da je na stadionu ili ispred stadiona na dan utakmice još bih i razumio .. to je druga država koja ima svoje agencije, policiju itd .. i nitko da ne primjeti par stotina huligana ..

War Inside My Head

pre 2 godine

Idiotluk,kolješ se u ime kluba i svoje navijačke grupe?!Samo mi nije jasna grčka policija,UEFA je zabranila gostovanja navijača na ovom dvomeču,ali morali su biti u pripravnosti?Pa da su samo bacili pogled na društvene mreže znali bi da BBB imaju namjeru da uđu u Grčku i prave nerede,a tek gdje su obavještajni podaci prvo od hrvatske,pa onda od policija država kroz koje su prošli?Što je najtužnije Dinamo vjerovatno neće ni biti kažnjen,ogradiće se da oni nisu organizovali dolazak navijača,a glava pala.Ne smijem zamisliti kako će proći u grčkim zatvorima,moliće boga da kaznu u samici služe?

Megabyte

pre 2 godine

Svi se nešto drče i zazivaju izbacivanje Dinama iz eu takmičenja tipa "a da su to uradili grobari ili delije, onda bi bla bla bla"...

Zar nisu grobari ubili onog francuza? I šta je bilo poslije?

saki

pre 2 godine

Pokupis svu "navijacku"olos u Evropi(ukljucujuci i nase)koja provereno pripada nekoj navijackoj grupi,napravis od njih dva tabora,posaljes u Ukrajinu,jedan tabor prebacis kod rusa,drugi kod ukra,dati im oruzije i poslati na prvu liniju fronta a regularne jedinice ukrajinskih i ruskih nesrecnika povuci sa iste,resen problem huligana u Evropi

Valentina Petrović

pre 2 godine

Zar nisu iz UEFA zabranili gostujuće navijače na obe utakmice?
(bot, 8. avgust 2023 08:45)

Jesu! Od kako su ušli u Atinu, podelili su se na male grupe opremljene drvenim palicama i noževima. Napadali su ko god im se našao na putu u metrou i na šetalištu ispred stadiona na Novoj Filadelfiji. Posledice: jedan grčki mladić je podlegao povredama od uboda nožem, šestoro teže povređenih od koga je dvadesetogodišnja devojka u kritičnom stanju. Još da dodam da su Hrvati zločinci imali u svojim redovima i navijače FK Panatinaikos. E, sinje kukavice, zlotvori i neljudi; karma je kurva!! Ovo nije razračunavanje navijača, ovo je napad na Grčku i čovečanstvo.

Che

pre 2 godine

Dolazak navijača i sve što se desilo nema apsolutno nikakve veze sa Dinamom. Sva krivica ide na račun grčke policije koja je dopustila da unatoč zabrani u Grčku uđe 200 BBB. To su 4 autobusa!!

Posmatrač

pre 2 godine

Ovde je i Grčka policija kriva kako nije ispratila ko im ulazi u zemlju, jedna od retkih stvari gde mogu da pohvalim našu policiju jeste ta kontrola gostujućih navijača.

Braindamage

pre 2 godine

Odrati klub i savez od kazne (novcane naravno), zabraniti godinu dana navijacima ulaz na stadion ali svakako ostaviti klub i igrace da igraju fudbal jer nisu oni tu nista krivi.

Panac

pre 2 godine

Englezi su 80tih imali velike probleme sa huliganima.... u zatvor po kratkom postupku!

Oni su hrabri samo kad su grupama ,pijani i drogirani...

sh

pre 2 godine

Dok sam bio mlađi, ložio sam se na nerede, mrzio svaku navijačku grupu koja bi bila sa suprotne strane. Naravno, nikada do te mjere da bi nekom naudio i ugrozio život. Imaju ti momenti kada dođeš u drugi grad i pokažeš se, pa čekaš hoće li vas neko napasti, ima to neki svoj čudan adrenalin.

Elem, hvala Bogu niti sam kad koga povrijedio, niti je meni nešto posebno falilo, imao sam sreće. Danas, preispitujem često tu fazu svog života, i pokušavam dokučiti šta mladu osobu navodi na takve stvari. Fora je što uopšte ne mora porodica jednog navijača/huligana da bude problematična, huligantsvo privlači i obrazovane ljude (u manjoj mjeri, ali ih ima). I dalje volim svoj klub, idem na utakmice, budem i na navijačkoj tribini, ali ne mogu zamisliti sebe da nekom razvaljujem glavu, samo zato što navija za drugi klub. Pogotovo kada čovjek osnuje i porodicu, sve se čini toliko nelogično i bespotrebno. Zbog čega čovjek uništava svoje zdravlje, izlaže svoj život riziku, šta dobija zauzvrat.. ? Kome se dokazuje?

grunf

pre 2 godine

1971, ja 16 godina, vracam se sa Zvezda-Pao (4:1), sa zvezdinom zastavom, zagrljen sa navijacem Pao-a, sa zelenom zastavom. Behu to neka druga vremena.

Papillon

pre 2 godine

Samo žestoke kazne. Bez oprosta.
Svuda su ljudi isti samo je pitanje poptovanja zakona. Kazne i vremenom će svi postati "skandinavci".

kuku meni kuku tebi

pre 2 godine

pitam se da li bi ovako divljali da su igrali protiv olimpiakosa ili panatenaikosa. ostali bi samo dugmici.
ako ih vrate sve u hrvatsku bice kao za malog jagodu, 3 godine nekom i to je to. pocinioci moraju da sluze u grckoj, jedino tako ce odsuziti kaznu kakva im zakonom sleduje.

#4

pre 2 godine

A purgeri su jos kao pobratimi s atinskim zelenim, pa pohrlili da biju navijace njihovog gradskog rivala. Hteli da su veci katolici od pape. E pa mardelj im sad ne gine, ubili coveka, neka je i huligan, ali zlocin je zlocin.

Demokrata u nastanku

pre 2 godine

Dinamo kao klub apsolutno nije kriv jer ih nisu oni poslali u Grčku. Za zabranu se znalo na vrijeme, a ove navijače postrojiti i sjekirom u potiljak sve do jednoga. Naravno ovo vrijedi za sve agresivne navijače u svim državama potamaniti i svi sretni.

grobari železnik

pre 2 godine

Pošto je UEFA zabranila gostavanje navijača, a Dinamovi su se ogrešili o tu zabranu a to je dovelo do ubistva, sve sem izbacivanja Dinama na nekoliko godina iz svih UEFA takmičenja biće ruganje pravu i pravdi, a to će se desiti jer je UEFA mafija gde ustaški lobi predvođen Bobanom ima jak uticaj.

Večeras utakmica ne bi smela da se igra, sve sem toga je bolesno.

Da su Grobari ili Delije ovo uradili, ovakav scenario bi se sigurno desilo, setimo se zašto je Partizan izbačen nakon gostovanja Zrinjskom, ovako pošto je reč o nacistima miljenicima "europske civilizacije" teško.

Miljenici UEFA

pre 2 godine

Dinamovi navijači su miljenici UEFA, koja im godinama unazad gleda kroz prste za raznorazne incidente. A i kada im zabrane putovanje negde, kao što je to bilo sada, oni tu zabranu prekrše, ubiju čoveka i nikom ništa. Idemo dalje…

Banjaluka

pre 2 godine

Sto je najsmesnije ovi likovi misle da su hrabri decaci, a ne smeju se potuci, vec iskljucivo sa razdaljine bacaju predmete ili eventualno ako su u blizini jedan drugoga tu je predmet koji moze ubiti. Mislim najhrabriji su kada su deset na jedan. Meni prosto ne moze biti jasno da drzava ne moze da resi problem sake zatucanih spodoba. Cudime i ta EU koja ne moze doneti zakon kojim se donose rigorozne kazne za ove klosarcice.

Obrad Petrović

pre 2 godine

Ode još jedan mladi život zbog gluposti. Neka mi sad neko kaže kako su navijački obračuni samo zbog borbe za teritoriju za dilovanje droge, to je naravno glavna stvar, ali ne i jedina, ovaj obračun nema nikakve veze s tim, tu prosto ima klinaca fanatika koji na stadione ne idu zbog utakmica, već zato što na stadionu, a posebno oko stadiona imaju poligon za neko svoje ratovanje. A ovakve militantne grupe treba strogo zakonom zabraniti, a još snažnijom praksom iskoreniti, ali je problem upravo to što ove grupe drže i organizuju jake kriminalne grupe koje vrbuju ove klince fanatike za svoje vojnike na ulici, bez tog momenta mogle bi da budu rasturene za dva dana.

Arthur Dent

pre 2 godine

UEFA ce verovatno kazniti Dinamo kao sto su kaznjeni i miroljubivi Holandjani za divljanje pre par meseci. To, bre, poizbacivati sve iz Evrope na po 10 godina, cele lige. Neka igraju finale LS timovi iz Lihtenstajna i sa Gobraltara, ali barem neka bude mirno.

Miso

pre 2 godine

Otkazati vecerasnju utakmicu! Izbaciti ih iz svih evropskih takmicenja odmah na vise godina, i klubove i reprezentaciju. Kao nekad Engleze zbog Hejsela. Nasilje u sportu mora da prestane.

thunderbolt

pre 2 godine

Cekamo epilog/kazne ako ih bude.Da je neko sa ovih prostora van EU zna se unapred novcano, zabrana nekoliko godina ovo, ono.....Ovako hmmm......

ZliZo

pre 2 godine

E da postoji UEFA, ili nešto slično, teba ih izbaciti iz takmičenja narednih 5 godina, a ovu "divnu" Zagrebačku mladež na prevaspitavanje... Kažem "divnu"jer se oni ježe takvih stvari.

Netijak

pre 2 godine

BBB će za par dana pokrenut nwku humanitarnu akciju. Tako djeluju sve navijačke skupine. Neki prigodni transparentić s domoljubnon porukon i deri brajo po autocesti, šibaj sve oko sebe.

Baca

pre 2 godine

Igrace PAOK protiv Hajduka, nece Hrvati proci dobro PAOK i Olimpijakos su ko Partizan i Zvezda! A Navijaci PAOKa vade cak i Pistolje! Sretno Dečki

crush

pre 2 godine

Nisu oni tamo uopće zbog nogometa. Sramota kakvi su to mozgovi. A, uostalom, gdje je policija i odakle naši tamo kad je zabrana gostujućim navijačima. Lako im je mislit da su iznad zakona kad zakon ništa ne poduzima. Od srca im želim dugogodišnji ostanak u Grčkoj. Užas da se ovako nešto može dogoditi radi sporta

Жута Оса

pre 2 godine

Можда би се нешто променило ако би се фк динамо избацио из међународних такмичења за почетак на једно 5 година.

dimandi

pre 2 godine

Приведено 80 људи!? То се лепо стави у кавез одмах, евентуално пусти на утакмицу, па после у истом том кавезу до границе и ћао! Ако поломе столицу на стадиону 10 сома евра комад па пре кавеза за назад негде на рад да беру маслине док не отплате штету!

radovanr

pre 2 godine

Ajmo prinudni dozivotni rad, na nekom lepom otoku ili ostrvu. Posle smene, sve njih organizovati da se lemaju. Za nagradu, pobednik dobije sendvič.
Klubu zabraniti ili ukinuti postojanje 5god. E pa da vidimo ljubitelje kluba i sporta.

pera kojot

pre 2 godine

Da su delije ili grobari, bilo bi 5 godina zabrane takmičenja, odmah prolaz Grka dalje i milionska kazna...a sad pobila se braća iz evropske unije, biće grupna terapija kod psihologa, lagana pobeda Grka, i Dinamo kao izgubio sportski i puj pike, nikom ništa...

Grom

pre 2 godine

Zao mi mladica, laka mu crna zemlja bila! Razocaravajuce, i neka mi samo neko kaze da drzave ne mogu da se obracunaju sa ovim! To ne zelim da cujem! Kome trebaju razularene bande protuva da gradovi i obican narod tri i plasi se zbog njih? Ko ih stiti? Mislim na svu navijacku bagru sirom sveta!

mile

pre 2 godine

Ne vidim zasto bi Dinamo bio izbacen, nije se ovo desilo na stadionu, nije ni Partizan bio izbacen kada je poginuo Taton. Ovo je posao za policiju i sudove, ne za Uefu.

Neo@

pre 2 godine

Пре неколико година су се са Делијама срели у Грчкој исто, ако ме сећање добро служи... Или нека друга европска држава бејаше. Било је снимака.
Попили су пургери тад добре батине.
Данас, да играју са Оли или Пао, не би баш било овако, јер навијачка група АЕК нема ту снагу као њихове. Овако, пургери показују по обичају "снагу" на мање и слабије.
Најкукавичкија навијачка група која постоји, слични Турцима, који исто носе ножеве у тучама. Без части, без кодекса, једном речју срамота од навијача.

crush

pre 2 godine

Nisu oni tamo uopće zbog nogometa. Sramota kakvi su to mozgovi. A, uostalom, gdje je policija i odakle naši tamo kad je zabrana gostujućim navijačima. Lako im je mislit da su iznad zakona kad zakon ništa ne poduzima. Od srca im želim dugogodišnji ostanak u Grčkoj. Užas da se ovako nešto može dogoditi radi sporta

dimandi

pre 2 godine

Приведено 80 људи!? То се лепо стави у кавез одмах, евентуално пусти на утакмицу, па после у истом том кавезу до границе и ћао! Ако поломе столицу на стадиону 10 сома евра комад па пре кавеза за назад негде на рад да беру маслине док не отплате штету!

Neo@

pre 2 godine

Пре неколико година су се са Делијама срели у Грчкој исто, ако ме сећање добро служи... Или нека друга европска држава бејаше. Било је снимака.
Попили су пургери тад добре батине.
Данас, да играју са Оли или Пао, не би баш било овако, јер навијачка група АЕК нема ту снагу као њихове. Овако, пургери показују по обичају "снагу" на мање и слабије.
Најкукавичкија навијачка група која постоји, слични Турцима, који исто носе ножеве у тучама. Без части, без кодекса, једном речју срамота од навијача.

sh

pre 2 godine

Dok sam bio mlađi, ložio sam se na nerede, mrzio svaku navijačku grupu koja bi bila sa suprotne strane. Naravno, nikada do te mjere da bi nekom naudio i ugrozio život. Imaju ti momenti kada dođeš u drugi grad i pokažeš se, pa čekaš hoće li vas neko napasti, ima to neki svoj čudan adrenalin.

Elem, hvala Bogu niti sam kad koga povrijedio, niti je meni nešto posebno falilo, imao sam sreće. Danas, preispitujem često tu fazu svog života, i pokušavam dokučiti šta mladu osobu navodi na takve stvari. Fora je što uopšte ne mora porodica jednog navijača/huligana da bude problematična, huligantsvo privlači i obrazovane ljude (u manjoj mjeri, ali ih ima). I dalje volim svoj klub, idem na utakmice, budem i na navijačkoj tribini, ali ne mogu zamisliti sebe da nekom razvaljujem glavu, samo zato što navija za drugi klub. Pogotovo kada čovjek osnuje i porodicu, sve se čini toliko nelogično i bespotrebno. Zbog čega čovjek uništava svoje zdravlje, izlaže svoj život riziku, šta dobija zauzvrat.. ? Kome se dokazuje?

Miljenici UEFA

pre 2 godine

Dinamovi navijači su miljenici UEFA, koja im godinama unazad gleda kroz prste za raznorazne incidente. A i kada im zabrane putovanje negde, kao što je to bilo sada, oni tu zabranu prekrše, ubiju čoveka i nikom ništa. Idemo dalje…

grobari železnik

pre 2 godine

Pošto je UEFA zabranila gostavanje navijača, a Dinamovi su se ogrešili o tu zabranu a to je dovelo do ubistva, sve sem izbacivanja Dinama na nekoliko godina iz svih UEFA takmičenja biće ruganje pravu i pravdi, a to će se desiti jer je UEFA mafija gde ustaški lobi predvođen Bobanom ima jak uticaj.

Večeras utakmica ne bi smela da se igra, sve sem toga je bolesno.

Da su Grobari ili Delije ovo uradili, ovakav scenario bi se sigurno desilo, setimo se zašto je Partizan izbačen nakon gostovanja Zrinjskom, ovako pošto je reč o nacistima miljenicima "europske civilizacije" teško.

kuku meni kuku tebi

pre 2 godine

pitam se da li bi ovako divljali da su igrali protiv olimpiakosa ili panatenaikosa. ostali bi samo dugmici.
ako ih vrate sve u hrvatsku bice kao za malog jagodu, 3 godine nekom i to je to. pocinioci moraju da sluze u grckoj, jedino tako ce odsuziti kaznu kakva im zakonom sleduje.

Netijak

pre 2 godine

BBB će za par dana pokrenut nwku humanitarnu akciju. Tako djeluju sve navijačke skupine. Neki prigodni transparentić s domoljubnon porukon i deri brajo po autocesti, šibaj sve oko sebe.

#4

pre 2 godine

A purgeri su jos kao pobratimi s atinskim zelenim, pa pohrlili da biju navijace njihovog gradskog rivala. Hteli da su veci katolici od pape. E pa mardelj im sad ne gine, ubili coveka, neka je i huligan, ali zlocin je zlocin.

Valentina Petrović

pre 2 godine

Zar nisu iz UEFA zabranili gostujuće navijače na obe utakmice?
(bot, 8. avgust 2023 08:45)

Jesu! Od kako su ušli u Atinu, podelili su se na male grupe opremljene drvenim palicama i noževima. Napadali su ko god im se našao na putu u metrou i na šetalištu ispred stadiona na Novoj Filadelfiji. Posledice: jedan grčki mladić je podlegao povredama od uboda nožem, šestoro teže povređenih od koga je dvadesetogodišnja devojka u kritičnom stanju. Još da dodam da su Hrvati zločinci imali u svojim redovima i navijače FK Panatinaikos. E, sinje kukavice, zlotvori i neljudi; karma je kurva!! Ovo nije razračunavanje navijača, ovo je napad na Grčku i čovečanstvo.

Banjaluka

pre 2 godine

Sto je najsmesnije ovi likovi misle da su hrabri decaci, a ne smeju se potuci, vec iskljucivo sa razdaljine bacaju predmete ili eventualno ako su u blizini jedan drugoga tu je predmet koji moze ubiti. Mislim najhrabriji su kada su deset na jedan. Meni prosto ne moze biti jasno da drzava ne moze da resi problem sake zatucanih spodoba. Cudime i ta EU koja ne moze doneti zakon kojim se donose rigorozne kazne za ove klosarcice.

Жута Оса

pre 2 godine

Можда би се нешто променило ако би се фк динамо избацио из међународних такмичења за почетак на једно 5 година.

Grom

pre 2 godine

Zao mi mladica, laka mu crna zemlja bila! Razocaravajuce, i neka mi samo neko kaze da drzave ne mogu da se obracunaju sa ovim! To ne zelim da cujem! Kome trebaju razularene bande protuva da gradovi i obican narod tri i plasi se zbog njih? Ko ih stiti? Mislim na svu navijacku bagru sirom sveta!

Arthur Dent

pre 2 godine

UEFA ce verovatno kazniti Dinamo kao sto su kaznjeni i miroljubivi Holandjani za divljanje pre par meseci. To, bre, poizbacivati sve iz Evrope na po 10 godina, cele lige. Neka igraju finale LS timovi iz Lihtenstajna i sa Gobraltara, ali barem neka bude mirno.

Miso

pre 2 godine

Otkazati vecerasnju utakmicu! Izbaciti ih iz svih evropskih takmicenja odmah na vise godina, i klubove i reprezentaciju. Kao nekad Engleze zbog Hejsela. Nasilje u sportu mora da prestane.

ZliZo

pre 2 godine

E da postoji UEFA, ili nešto slično, teba ih izbaciti iz takmičenja narednih 5 godina, a ovu "divnu" Zagrebačku mladež na prevaspitavanje... Kažem "divnu"jer se oni ježe takvih stvari.

mile

pre 2 godine

Ne vidim zasto bi Dinamo bio izbacen, nije se ovo desilo na stadionu, nije ni Partizan bio izbacen kada je poginuo Taton. Ovo je posao za policiju i sudove, ne za Uefu.

nba

pre 2 godine

...Meni prosto ne moze biti jasno da drzava ne moze da resi problem sake zatucanih spodoba....
(Banjaluka, 8. avgust 2023 08:30) # Link komentara

Pa naravno da moze. Ali nece. E sad zasto nece, to je drugo pitanje.

Posmatrač

pre 2 godine

Ovde je i Grčka policija kriva kako nije ispratila ko im ulazi u zemlju, jedna od retkih stvari gde mogu da pohvalim našu policiju jeste ta kontrola gostujućih navijača.

pera kojot

pre 2 godine

Da su delije ili grobari, bilo bi 5 godina zabrane takmičenja, odmah prolaz Grka dalje i milionska kazna...a sad pobila se braća iz evropske unije, biće grupna terapija kod psihologa, lagana pobeda Grka, i Dinamo kao izgubio sportski i puj pike, nikom ništa...

Simon

pre 2 godine

Atmosfera u tim "navijačkim" grupama je takva da se brinem šta li nam tek sledi... Divljaštvo, motke, noževi, paljevina, povređivanje, ubijanje, ceo taj agresivan fazon nosi živote i tih nesrećnih žrtava a i samih "navijača". Odvratno i besmisleno.

Obrad Petrović

pre 2 godine

Ode još jedan mladi život zbog gluposti. Neka mi sad neko kaže kako su navijački obračuni samo zbog borbe za teritoriju za dilovanje droge, to je naravno glavna stvar, ali ne i jedina, ovaj obračun nema nikakve veze s tim, tu prosto ima klinaca fanatika koji na stadione ne idu zbog utakmica, već zato što na stadionu, a posebno oko stadiona imaju poligon za neko svoje ratovanje. A ovakve militantne grupe treba strogo zakonom zabraniti, a još snažnijom praksom iskoreniti, ali je problem upravo to što ove grupe drže i organizuju jake kriminalne grupe koje vrbuju ove klince fanatike za svoje vojnike na ulici, bez tog momenta mogle bi da budu rasturene za dva dana.

grunf

pre 2 godine

1971, ja 16 godina, vracam se sa Zvezda-Pao (4:1), sa zvezdinom zastavom, zagrljen sa navijacem Pao-a, sa zelenom zastavom. Behu to neka druga vremena.

saki

pre 2 godine

Pokupis svu "navijacku"olos u Evropi(ukljucujuci i nase)koja provereno pripada nekoj navijackoj grupi,napravis od njih dva tabora,posaljes u Ukrajinu,jedan tabor prebacis kod rusa,drugi kod ukra,dati im oruzije i poslati na prvu liniju fronta a regularne jedinice ukrajinskih i ruskih nesrecnika povuci sa iste,resen problem huligana u Evropi

anonimus

pre 2 godine

propali zivoti bez cilja, ides u drugu drzavu da unistavas, lomis i povredis (ubijes u ovom slucaju) nekoga ko navija za drugi klub iz druge zemlje, 2023 godina..

Nebojša

pre 2 godine

Fudbalski navijači huligani su društveni talog. Od njih čak nije moguće napraviti ni disciplinovane vojnike ili organe bezbednosti. Jedino što mogu da rade su poslovi sa drogom, neke tako iznude i uterivanje dugova. Nikakva korist od njih. Bukvalno ih treba sve pohapsiti i potrpati u neki logor i da rade teške fizičke poslove u rudniku ili kamenolomu recimo. I to robovski, bez ikakve nadoknade.

ggg

pre 2 godine

Sve huligane na goli otok, treba država da se reši tog taloga. Nemaju pametnija posla nego idu u drugu državu da prave probleme,ja bih policiji dao odrešene ruke u takvim situacijama.

radovanr

pre 2 godine

Ajmo prinudni dozivotni rad, na nekom lepom otoku ili ostrvu. Posle smene, sve njih organizovati da se lemaju. Za nagradu, pobednik dobije sendvič.
Klubu zabraniti ili ukinuti postojanje 5god. E pa da vidimo ljubitelje kluba i sporta.

Djordje

pre 2 godine

Znam samo da iz Soluna ne bi otisli zivi da su igrali protiv PAOK, dole u Atini je dzungla pa se nekako i prodje neprimecen u Solunu bi ih jurili i navijaci i stanovnici i policija jer grad zivi za PAOK pa kome padnu u sake, uglavnom ne bio im ja u kozi sada.

Miki

pre 2 godine

E sad ce saznati kakvi su grcki zatvori, pa da pricaju unucima...ako budu mogli da imaju decu uopste.
Svima koji su ucestvovali u tome po 10 godina i caos.

Ne spinuj

pre 2 godine

Dolazak navijača i sve što se desilo nema apsolutno nikakve veze sa Dinamom. Sva krivica ide na račun grčke policije koja je dopustila da unatoč zabrani u Grčku uđe 200 BBB. To su 4 autobusa!!
(Che, 8. avgust 2023 09:49)

Nisu išli autobusima.

Baca

pre 2 godine

Igrace PAOK protiv Hajduka, nece Hrvati proci dobro PAOK i Olimpijakos su ko Partizan i Zvezda! A Navijaci PAOKa vade cak i Pistolje! Sretno Dečki

Megabyte

pre 2 godine

Svi se nešto drče i zazivaju izbacivanje Dinama iz eu takmičenja tipa "a da su to uradili grobari ili delije, onda bi bla bla bla"...

Zar nisu grobari ubili onog francuza? I šta je bilo poslije?

Panac

pre 2 godine

Englezi su 80tih imali velike probleme sa huliganima.... u zatvor po kratkom postupku!

Oni su hrabri samo kad su grupama ,pijani i drogirani...

smeh

pre 2 godine

Kao što sam rekao već jednom, fudbal odavno nije sport i sve više i više se za fudbal vezuje mržnja, tuče, uništavanje imovine i sve ono što nema veze sa sportom i sportskim načelima. Sport bi trebalo da bliži ljude. Ove idiote treba baciti u samicu uz hleb i vodu i obavezan teški fizički rad tokom dana do kraja života bez obzira da li je ta osoba ubila momka ili je učestvovala u toj hordi idiota na ovaj ili onaj način. I kazniti svaku osobu koja je mogla da spreči da se ovo desi od policijskog prašinara do nadležne osobe u policiji. Kao da je divlji zapad u pitanju. Ne znam da li UEFA/FIFA imaju nadležnost za ovako nešto ali bi mogli za početak debelo kazniti klub čiji su navijači učestvovali u ovom činu izbacivanjem iz Evropskih takmičenja na recimo 5 godina pa će možda i ti klubovi da se obračunaju sa svojim idiotima.

Liberty

pre 2 godine

Pogledajte dukserice koje nose bbb, sa belim oznakama, kao onomad na Jugu JNA kada je bila borba za prevlast na Partizanovoj tribini, da se razaznaju lakše ko je čiji. Jasno je da je ovo unaored smišljeno i organizovano.

Inače bbb u Atini su imali podršku i pomoć svojih pobratima i Pao.

Treba napomenuti da su bbb napadali žene, decu, stare, sve na koje su naišli, čak i statuu orla ispred stadiona. Kukavički kao i uvek što rade. Nikad se nisu usudili da krenu na neku ozbiljniju navijačku grupu...

Zanima me kuda su putovali do Grčke, da li preko Srbije ili Albanije?

samo onako

pre 2 godine

150 napravilo haos u Grčkoj? Grčka je poznata po temperamentnim navijačima i zbog toga njihova policija je morala odreagovati drugačije. Traba svih 150 okarakterisati kao teroriste pohapsiti i poslati u radni lager na 10 godina. Ubice i saučesnike ubistva dozivotno osuditi. Ne samo BBB već sve huligane ovoga sveta

Iz Zagreba

pre 2 godine

Zbog čega čovjek izlaže svoj život riziku, šta dobija zauzvrat?
(sh, 8. avgust 2023 09:00)
Pozdrav, zanimljiva opservacija koja potvrđuje ono što sam i sam mislio - da "izazivači nereda" uglavnom ne misle ništa posebno, nego se samo prepuštaju adrenalinu, što je samo po sebi loše, ali puno se lakše obuzdava kaznama nego da se radi o psihički poremećenim fanaticima. To sam si osvijestio na jednom prosvjedu kad smo mi kao prosvjednici došli do kordona policije. Ja gledam te ljude, uglavnom BBB-e, pokrili lica šalovima, trgaju kaldrmu i bacaju kamenje, no bacaju namjerno u štitove policije i preko glava. Jedan je čak istupio na metar od kordona i kamen zavitlao sa strane u zgradu, kao dijete koje prvi put baca kamen pa nema nikakve koordinacije. Dobro da nije bacio na nas iza. Tada sam shvatio da su i među navijačima samo rijetki-rijetki psihopati koji mogu nekome nauditi, s onom namjerom da baš ubiju, barem dok njih nitko ne mlati. Naravno, čim su policajci izvukli pendreke, mi bježimo i ne znam kad sam se u životu osjećao gluplje. Dođeš kao na prosvjed, prijetiš policiji, dereš se, kao gađaš ih, ali dobro paziš da ne pogodiš, a kad oni krenu bježiš kao zadnja kukavica. Što je najgore i najsramotnije, ta te trka s policajcima toliko napuni adrenalinom, ali onim pozitivnim, da se smiješ naglas dok trčiš. Više nikad nisam išao na prosvjede, od sramote. Ali barem mi više ni prosvjednici nisu mogli pričati o nekim podvizima. Bar ne u Zagrebu. Grčka je drugo, istok da ne pričam.

thunderbolt

pre 2 godine

Cekamo epilog/kazne ako ih bude.Da je neko sa ovih prostora van EU zna se unapred novcano, zabrana nekoliko godina ovo, ono.....Ovako hmmm......

War Inside My Head

pre 2 godine

Idiotluk,kolješ se u ime kluba i svoje navijačke grupe?!Samo mi nije jasna grčka policija,UEFA je zabranila gostovanja navijača na ovom dvomeču,ali morali su biti u pripravnosti?Pa da su samo bacili pogled na društvene mreže znali bi da BBB imaju namjeru da uđu u Grčku i prave nerede,a tek gdje su obavještajni podaci prvo od hrvatske,pa onda od policija država kroz koje su prošli?Što je najtužnije Dinamo vjerovatno neće ni biti kažnjen,ogradiće se da oni nisu organizovali dolazak navijača,a glava pala.Ne smijem zamisliti kako će proći u grčkim zatvorima,moliće boga da kaznu u samici služe?

Demokrata u nastanku

pre 2 godine

Dinamo kao klub apsolutno nije kriv jer ih nisu oni poslali u Grčku. Za zabranu se znalo na vrijeme, a ove navijače postrojiti i sjekirom u potiljak sve do jednoga. Naravno ovo vrijedi za sve agresivne navijače u svim državama potamaniti i svi sretni.

Herr

pre 2 godine

Ovo sa UEFFOM nema nikakve veze , zna se šta je pod njihovom ingerencijom i kada .. ovo je za policiju i sud .. nije bilo karata za gostujuće navijače i to se je unaprijed znalo , to su huligani koji su došli napraviti nered , imaju Grčki sudovi i neka im sude .. nisu mi jasni ni Grci .. njih par stotina prolazi Grčkom , gdje su specijalci , gdje policija .. osuđujem huliganizam ali mislim da je Dinamo napravio sve da do ovoga ne dođe .. kako kontrolirati skupinu ljudi koja je odlučila napraviti sranje .. pa nije klub policija.. da je na stadionu ili ispred stadiona na dan utakmice još bih i razumio .. to je druga država koja ima svoje agencije, policiju itd .. i nitko da ne primjeti par stotina huligana ..

Papillon

pre 2 godine

Samo žestoke kazne. Bez oprosta.
Svuda su ljudi isti samo je pitanje poptovanja zakona. Kazne i vremenom će svi postati "skandinavci".

Veliki brat

pre 2 godine

Grk dosao sa nozem, u tuci mu oteli noz i izboli ga eto vam prava istina
(Istina, 8. avgust 2023 08:19)

Da, da, u stvari, da nije možda grk došao u Hrvatsku, izvadio nož, prolaznici pokušali da mu otmu, i u tom koškanju on sam sebe ranio nožem, od čega je kasnije podlegao povredama...

Srbin, al' normalan navijac

pre 2 godine

sve najgore dinamu i njegovim navijačima odvratna zemlja k ljudi !
(uros, 08. avgust 2023 09:57)

Rece covek iz drzave gde se na stadionu i van njega puca, gde navijaci ubijaju gostujuceg bacajuci ga sa zida, gde se na stadionu puca iz signalnih raketa... Maaaa pametnije je cutati ponekad, da se ne vidi koliko je neko glup.

Che

pre 2 godine

Dolazak navijača i sve što se desilo nema apsolutno nikakve veze sa Dinamom. Sva krivica ide na račun grčke policije koja je dopustila da unatoč zabrani u Grčku uđe 200 BBB. To su 4 autobusa!!

Braindamage

pre 2 godine

Odrati klub i savez od kazne (novcane naravno), zabraniti godinu dana navijacima ulaz na stadion ali svakako ostaviti klub i igrace da igraju fudbal jer nisu oni tu nista krivi.

Milan

pre 2 godine

Ne pišete nigdje da su u tučnjavi na strani BBB-a sudjelovali i navijači Panathinaikosa?! Ko kaže da ga oni nisu ubili? Jel znate ko ga je izboo? Pišete gluposti
(Borinjo, 08. avgust 2023 11:26)

Znajući hrvate kakvi su to junaci u tučama oni su 100%. A i istraga će pokazati.

FeboZg

pre 2 godine

Svi koji se sada obrusavaju s pravom na nase huligane neka se sjete Bris Tatona kojeg je srpska nejac hrabro umlatla na smrt u sred Beograda..pa kako vas nije sramota

Dobri

pre 2 godine

Naši navijači su mirni kao bubice nikad nikakav incident kao u Letoniji. Kada im dodju gosti nude im bajadere i bombone i nikada nisu povredili nikoga nit ubili taman posla.

Соко сиви

pre 2 godine

Kao što sam rekao već jednom, fudbal odavno nije sport i sve više i više se za fudbal vezuje mržnja, tuče, uništavanje imovine i sve ono što nema veze sa sportom i sportskim načelima. Sport bi trebalo da bliži ljude...
(smeh, 08. avgust 2023

Деценијама уназад након сваке туче се скупе "експерти" по телевизији и сви до једног понављају исту флоскулу да спорт треба уједињује људе. Треба сви заувек да схвате да то једноставно никад није била смисао спорта поготово не професионалног. Чим је поставка игре у такмичењу, ја против тебе или ми против њих, а нарочито ако се људи около емотивно ангажују - то не може никад да их зближије већ самп да дели и прави анимозитет.
Оно што ближи људе је уметност. Кад дође Дарко Рундек из Загреба мени је близак свако на том концерту.

super

pre 2 godine

Zaustavi ih kad se vraćaju u Srbiji.
Napali ste one manekene iz Rijeke stanite pred nas.
(Hr, 08. avgust 2023 10:27)
pa stali smo na Maksimiru dobili ste po...
stali smo na aerodromu dobili ste...
hoćete još???

boki89

pre 2 godine

jos su im pomogli navijaci Panate grk udario na grka.Vidite braco srbi koliko ovo jadno izgleda i pamet u glavu nemojte se ubijati radi neke druge skupine

dd

pre 2 godine

@ ruska čizma
Што би рекао онај Шпанац из ЕК Борељ: ЕУ је рајска башта/врт, тако некако, а у тој башти живе неке звери у које само личе на људе. Бити БББ/Хрват то је дијагноза.

Borinjo

pre 2 godine

Ne pišete nigdje da su u tučnjavi na strani BBB-a sudjelovali i navijači Panathinaikosa?! Ko kaže da ga oni nisu ubili? Jel znate ko ga je izboo? Pišete gluposti

a Mi 8

pre 2 godine

Eto posaljes dete na sportsku priredbu, praznik fudbala da se lepo provede a ono. Sta je sledece? Da te neko izbode na pesmi evrovizije, decijoj manifestaciji Radost evrope?

Miki

pre 2 godine

Znam samo da iz Soluna ne bi otisli zivi da su igrali protiv PAOK, dole u Atini je dzungla pa se nekako i prodje neprimecen u Solunu bi ih jurili i navijaci i stanovnici i policija jer grad zivi za PAOK pa kome padnu u sake, uglavnom ne bio im ja u kozi sada.
(Djordje, 8. avgust 2023 09:56)
Има Солун и фанатике који навијају за Арис и нису нимало наивни.

DINAMO ZAGREB - TOTTENHAM HOTSPUR 3-0

pre 2 godine

nisu ga ubili BBB ,nego GATE 13 frendovi od BBB
u svakom slucaju zalosno i tuzno sto je momak poginuo
tragedija!
moja iskrena sucut obitelj.

Hr

pre 2 godine

Pogledajte dukserice koje nose bbb, sa belim oznakama, kao onomad na Jugu JNA kada je bila borba za prevlast na Partizanovoj tribini, da se razaznaju lakše ko je čiji. Jasno je da je ovo unaored smišljeno i organizovano.

Inače bbb u Atini su imali podršku i pomoć svojih pobratima i Pao.

Treba napomenuti da su bbb napadali žene, decu, stare, sve na koje su naišli, čak i statuu orla ispred stadiona. Kukavički kao i uvek što rade. Nikad se nisu usudili da krenu na neku ozbiljniju navijačku grupu...

Zanima me kuda su putovali do Grčke, da li preko Srbije ili Albanije?
(Liberty, 8. avgust 2023 09:58

@
Jako si pametan i hrabar.
Zaustavi ih kad se vraćaju u Srbiji.
Napali ste one manekene iz Rijeke stanite pred nas.

WalterNBGD

pre 2 godine

Da li neko uopste zna kako se to zakonski regulise u EU posto su ovo strani drzavljani,moraju li biti deportovani u Hrvatsku da im se tamo sudi ili to moze da zavrsi Grcko pravosudje,sto bi bar po meni bilo sjajno?

Gordon Bennett

pre 2 godine

само је питање времена када ће то учинити и неки Делија
(Stanoye, 8. avgust 2023 10:09)

Samo je pitanje vremena kada će to PONOVO uraditi i jedni i drugi.

Top lista nadrealista...

pre 2 godine

Приведено 80 људи!? То се лепо стави у кавез одмах, евентуално пусти на утакмицу, па после у истом том кавезу до границе и ћао! Ако поломе столицу на стадиону 10 сома евра комад па пре кавеза за назад негде на рад да беру маслине док не отплате штету!
(dimandi, 08. avgust 2023 08:10)

Prvo na utakmicu ne mogu, jer je dogovor da nema gostujucih navijaca. Sto ce potpasti pod jos otezavajucu okolnost da su sa namerom isli da prave nered.
U vezi lomnjenja, bice polomljeni u zatvoru ili maslinjaku, bez brige, ne dao Bog dopasti grckog zatvora. Dok se utvrdi da si nevin, osedi. Setite se nasih faktera sa Zakintosa, drzava se umesala da ih spasi...

Lik

pre 2 godine

Samo žestoke kazne. Bez oprosta.
Svuda su ljudi isti samo je pitanje poptovanja zakona. Kazne i vremenom će svi postati "skandinavci".
(Papillon, 08. avgust 2023 09:50)

Ako će postati kao "Skandinavci" onda bolje da ih odma puste na slobodu. Gledao sam pre koju nedelju mislim da su Hamarbi i AIK igrali al nisam siguran. Sve u svemu navijači su uletali u teren i gađali se bakljama i utakmica je bila prekinuta na pola sata

Joso

pre 2 godine

Tužno i žalosno za ljudski život!Sad bi neki da se Dinamo izbaci!?Pa nije ni Partizan izbačen kad je ono u Beogradu ubijen onaj Francuz.Pa nismo valjda zaboravili!?UEFA traži odgovornost klubova za ono šta se dešava na dan utakmice,na stadionu....za ovo,još dan prije utakmice je odgovorna policija!Uostalom među ranjenima ima i Grka.Neka policija i jedne i druge uhapšene "obradi" bez milosti i podnese izveštaj!

mile

pre 2 godine

Ne vidim zasto bi Dinamo bio izbacen, nije se ovo desilo na stadionu, nije ni Partizan bio izbacen kada je poginuo Taton. Ovo je posao za policiju i sudove, ne za Uefu.

Che

pre 2 godine

Dolazak navijača i sve što se desilo nema apsolutno nikakve veze sa Dinamom. Sva krivica ide na račun grčke policije koja je dopustila da unatoč zabrani u Grčku uđe 200 BBB. To su 4 autobusa!!

Neo@

pre 2 godine

Пре неколико година су се са Делијама срели у Грчкој исто, ако ме сећање добро служи... Или нека друга европска држава бејаше. Било је снимака.
Попили су пургери тад добре батине.
Данас, да играју са Оли или Пао, не би баш било овако, јер навијачка група АЕК нема ту снагу као њихове. Овако, пургери показују по обичају "снагу" на мање и слабије.
Најкукавичкија навијачка група која постоји, слични Турцима, који исто носе ножеве у тучама. Без части, без кодекса, једном речју срамота од навијача.

grobari železnik

pre 2 godine

Pošto je UEFA zabranila gostavanje navijača, a Dinamovi su se ogrešili o tu zabranu a to je dovelo do ubistva, sve sem izbacivanja Dinama na nekoliko godina iz svih UEFA takmičenja biće ruganje pravu i pravdi, a to će se desiti jer je UEFA mafija gde ustaški lobi predvođen Bobanom ima jak uticaj.

Večeras utakmica ne bi smela da se igra, sve sem toga je bolesno.

Da su Grobari ili Delije ovo uradili, ovakav scenario bi se sigurno desilo, setimo se zašto je Partizan izbačen nakon gostovanja Zrinjskom, ovako pošto je reč o nacistima miljenicima "europske civilizacije" teško.

Valentina Petrović

pre 2 godine

Zar nisu iz UEFA zabranili gostujuće navijače na obe utakmice?
(bot, 8. avgust 2023 08:45)

Jesu! Od kako su ušli u Atinu, podelili su se na male grupe opremljene drvenim palicama i noževima. Napadali su ko god im se našao na putu u metrou i na šetalištu ispred stadiona na Novoj Filadelfiji. Posledice: jedan grčki mladić je podlegao povredama od uboda nožem, šestoro teže povređenih od koga je dvadesetogodišnja devojka u kritičnom stanju. Još da dodam da su Hrvati zločinci imali u svojim redovima i navijače FK Panatinaikos. E, sinje kukavice, zlotvori i neljudi; karma je kurva!! Ovo nije razračunavanje navijača, ovo je napad na Grčku i čovečanstvo.

Liberty

pre 2 godine

Pogledajte dukserice koje nose bbb, sa belim oznakama, kao onomad na Jugu JNA kada je bila borba za prevlast na Partizanovoj tribini, da se razaznaju lakše ko je čiji. Jasno je da je ovo unaored smišljeno i organizovano.

Inače bbb u Atini su imali podršku i pomoć svojih pobratima i Pao.

Treba napomenuti da su bbb napadali žene, decu, stare, sve na koje su naišli, čak i statuu orla ispred stadiona. Kukavički kao i uvek što rade. Nikad se nisu usudili da krenu na neku ozbiljniju navijačku grupu...

Zanima me kuda su putovali do Grčke, da li preko Srbije ili Albanije?

Miso

pre 2 godine

Otkazati vecerasnju utakmicu! Izbaciti ih iz svih evropskih takmicenja odmah na vise godina, i klubove i reprezentaciju. Kao nekad Engleze zbog Hejsela. Nasilje u sportu mora da prestane.

Baca

pre 2 godine

Igrace PAOK protiv Hajduka, nece Hrvati proci dobro PAOK i Olimpijakos su ko Partizan i Zvezda! A Navijaci PAOKa vade cak i Pistolje! Sretno Dečki

Megabyte

pre 2 godine

Svi se nešto drče i zazivaju izbacivanje Dinama iz eu takmičenja tipa "a da su to uradili grobari ili delije, onda bi bla bla bla"...

Zar nisu grobari ubili onog francuza? I šta je bilo poslije?

dimandi

pre 2 godine

Приведено 80 људи!? То се лепо стави у кавез одмах, евентуално пусти на утакмицу, па после у истом том кавезу до границе и ћао! Ако поломе столицу на стадиону 10 сома евра комад па пре кавеза за назад негде на рад да беру маслине док не отплате штету!

Djordje

pre 2 godine

Znam samo da iz Soluna ne bi otisli zivi da su igrali protiv PAOK, dole u Atini je dzungla pa se nekako i prodje neprimecen u Solunu bi ih jurili i navijaci i stanovnici i policija jer grad zivi za PAOK pa kome padnu u sake, uglavnom ne bio im ja u kozi sada.

kuku meni kuku tebi

pre 2 godine

pitam se da li bi ovako divljali da su igrali protiv olimpiakosa ili panatenaikosa. ostali bi samo dugmici.
ako ih vrate sve u hrvatsku bice kao za malog jagodu, 3 godine nekom i to je to. pocinioci moraju da sluze u grckoj, jedino tako ce odsuziti kaznu kakva im zakonom sleduje.

ZliZo

pre 2 godine

E da postoji UEFA, ili nešto slično, teba ih izbaciti iz takmičenja narednih 5 godina, a ovu "divnu" Zagrebačku mladež na prevaspitavanje... Kažem "divnu"jer se oni ježe takvih stvari.

Miljenici UEFA

pre 2 godine

Dinamovi navijači su miljenici UEFA, koja im godinama unazad gleda kroz prste za raznorazne incidente. A i kada im zabrane putovanje negde, kao što je to bilo sada, oni tu zabranu prekrše, ubiju čoveka i nikom ništa. Idemo dalje…

crush

pre 2 godine

Nisu oni tamo uopće zbog nogometa. Sramota kakvi su to mozgovi. A, uostalom, gdje je policija i odakle naši tamo kad je zabrana gostujućim navijačima. Lako im je mislit da su iznad zakona kad zakon ništa ne poduzima. Od srca im želim dugogodišnji ostanak u Grčkoj. Užas da se ovako nešto može dogoditi radi sporta

Hr

pre 2 godine

Pogledajte dukserice koje nose bbb, sa belim oznakama, kao onomad na Jugu JNA kada je bila borba za prevlast na Partizanovoj tribini, da se razaznaju lakše ko je čiji. Jasno je da je ovo unaored smišljeno i organizovano.

Inače bbb u Atini su imali podršku i pomoć svojih pobratima i Pao.

Treba napomenuti da su bbb napadali žene, decu, stare, sve na koje su naišli, čak i statuu orla ispred stadiona. Kukavički kao i uvek što rade. Nikad se nisu usudili da krenu na neku ozbiljniju navijačku grupu...

Zanima me kuda su putovali do Grčke, da li preko Srbije ili Albanije?
(Liberty, 8. avgust 2023 09:58

@
Jako si pametan i hrabar.
Zaustavi ih kad se vraćaju u Srbiji.
Napali ste one manekene iz Rijeke stanite pred nas.

sh

pre 2 godine

Dok sam bio mlađi, ložio sam se na nerede, mrzio svaku navijačku grupu koja bi bila sa suprotne strane. Naravno, nikada do te mjere da bi nekom naudio i ugrozio život. Imaju ti momenti kada dođeš u drugi grad i pokažeš se, pa čekaš hoće li vas neko napasti, ima to neki svoj čudan adrenalin.

Elem, hvala Bogu niti sam kad koga povrijedio, niti je meni nešto posebno falilo, imao sam sreće. Danas, preispitujem često tu fazu svog života, i pokušavam dokučiti šta mladu osobu navodi na takve stvari. Fora je što uopšte ne mora porodica jednog navijača/huligana da bude problematična, huligantsvo privlači i obrazovane ljude (u manjoj mjeri, ali ih ima). I dalje volim svoj klub, idem na utakmice, budem i na navijačkoj tribini, ali ne mogu zamisliti sebe da nekom razvaljujem glavu, samo zato što navija za drugi klub. Pogotovo kada čovjek osnuje i porodicu, sve se čini toliko nelogično i bespotrebno. Zbog čega čovjek uništava svoje zdravlje, izlaže svoj život riziku, šta dobija zauzvrat.. ? Kome se dokazuje?

pera kojot

pre 2 godine

Da su delije ili grobari, bilo bi 5 godina zabrane takmičenja, odmah prolaz Grka dalje i milionska kazna...a sad pobila se braća iz evropske unije, biće grupna terapija kod psihologa, lagana pobeda Grka, i Dinamo kao izgubio sportski i puj pike, nikom ništa...

Borinjo

pre 2 godine

Ne pišete nigdje da su u tučnjavi na strani BBB-a sudjelovali i navijači Panathinaikosa?! Ko kaže da ga oni nisu ubili? Jel znate ko ga je izboo? Pišete gluposti

Netijak

pre 2 godine

BBB će za par dana pokrenut nwku humanitarnu akciju. Tako djeluju sve navijačke skupine. Neki prigodni transparentić s domoljubnon porukon i deri brajo po autocesti, šibaj sve oko sebe.

Demokrata u nastanku

pre 2 godine

Dinamo kao klub apsolutno nije kriv jer ih nisu oni poslali u Grčku. Za zabranu se znalo na vrijeme, a ove navijače postrojiti i sjekirom u potiljak sve do jednoga. Naravno ovo vrijedi za sve agresivne navijače u svim državama potamaniti i svi sretni.

Srbin, al' normalan navijac

pre 2 godine

sve najgore dinamu i njegovim navijačima odvratna zemlja k ljudi !
(uros, 08. avgust 2023 09:57)

Rece covek iz drzave gde se na stadionu i van njega puca, gde navijaci ubijaju gostujuceg bacajuci ga sa zida, gde se na stadionu puca iz signalnih raketa... Maaaa pametnije je cutati ponekad, da se ne vidi koliko je neko glup.

Braindamage

pre 2 godine

Odrati klub i savez od kazne (novcane naravno), zabraniti godinu dana navijacima ulaz na stadion ali svakako ostaviti klub i igrace da igraju fudbal jer nisu oni tu nista krivi.

FeboZg

pre 2 godine

Svi koji se sada obrusavaju s pravom na nase huligane neka se sjete Bris Tatona kojeg je srpska nejac hrabro umlatla na smrt u sred Beograda..pa kako vas nije sramota

Herr

pre 2 godine

Ovo sa UEFFOM nema nikakve veze , zna se šta je pod njihovom ingerencijom i kada .. ovo je za policiju i sud .. nije bilo karata za gostujuće navijače i to se je unaprijed znalo , to su huligani koji su došli napraviti nered , imaju Grčki sudovi i neka im sude .. nisu mi jasni ni Grci .. njih par stotina prolazi Grčkom , gdje su specijalci , gdje policija .. osuđujem huliganizam ali mislim da je Dinamo napravio sve da do ovoga ne dođe .. kako kontrolirati skupinu ljudi koja je odlučila napraviti sranje .. pa nije klub policija.. da je na stadionu ili ispred stadiona na dan utakmice još bih i razumio .. to je druga država koja ima svoje agencije, policiju itd .. i nitko da ne primjeti par stotina huligana ..

Arthur Dent

pre 2 godine

UEFA ce verovatno kazniti Dinamo kao sto su kaznjeni i miroljubivi Holandjani za divljanje pre par meseci. To, bre, poizbacivati sve iz Evrope na po 10 godina, cele lige. Neka igraju finale LS timovi iz Lihtenstajna i sa Gobraltara, ali barem neka bude mirno.

DINAMO ZAGREB - TOTTENHAM HOTSPUR 3-0

pre 2 godine

nisu ga ubili BBB ,nego GATE 13 frendovi od BBB
u svakom slucaju zalosno i tuzno sto je momak poginuo
tragedija!
moja iskrena sucut obitelj.

Жута Оса

pre 2 godine

Можда би се нешто променило ако би се фк динамо избацио из међународних такмичења за почетак на једно 5 година.

Ne spinuj

pre 2 godine

Dolazak navijača i sve što se desilo nema apsolutno nikakve veze sa Dinamom. Sva krivica ide na račun grčke policije koja je dopustila da unatoč zabrani u Grčku uđe 200 BBB. To su 4 autobusa!!
(Che, 8. avgust 2023 09:49)

Nisu išli autobusima.

Banjaluka

pre 2 godine

Sto je najsmesnije ovi likovi misle da su hrabri decaci, a ne smeju se potuci, vec iskljucivo sa razdaljine bacaju predmete ili eventualno ako su u blizini jedan drugoga tu je predmet koji moze ubiti. Mislim najhrabriji su kada su deset na jedan. Meni prosto ne moze biti jasno da drzava ne moze da resi problem sake zatucanih spodoba. Cudime i ta EU koja ne moze doneti zakon kojim se donose rigorozne kazne za ove klosarcice.

#4

pre 2 godine

A purgeri su jos kao pobratimi s atinskim zelenim, pa pohrlili da biju navijace njihovog gradskog rivala. Hteli da su veci katolici od pape. E pa mardelj im sad ne gine, ubili coveka, neka je i huligan, ali zlocin je zlocin.

Iz Zagreba

pre 2 godine

Zbog čega čovjek izlaže svoj život riziku, šta dobija zauzvrat?
(sh, 8. avgust 2023 09:00)
Pozdrav, zanimljiva opservacija koja potvrđuje ono što sam i sam mislio - da "izazivači nereda" uglavnom ne misle ništa posebno, nego se samo prepuštaju adrenalinu, što je samo po sebi loše, ali puno se lakše obuzdava kaznama nego da se radi o psihički poremećenim fanaticima. To sam si osvijestio na jednom prosvjedu kad smo mi kao prosvjednici došli do kordona policije. Ja gledam te ljude, uglavnom BBB-e, pokrili lica šalovima, trgaju kaldrmu i bacaju kamenje, no bacaju namjerno u štitove policije i preko glava. Jedan je čak istupio na metar od kordona i kamen zavitlao sa strane u zgradu, kao dijete koje prvi put baca kamen pa nema nikakve koordinacije. Dobro da nije bacio na nas iza. Tada sam shvatio da su i među navijačima samo rijetki-rijetki psihopati koji mogu nekome nauditi, s onom namjerom da baš ubiju, barem dok njih nitko ne mlati. Naravno, čim su policajci izvukli pendreke, mi bježimo i ne znam kad sam se u životu osjećao gluplje. Dođeš kao na prosvjed, prijetiš policiji, dereš se, kao gađaš ih, ali dobro paziš da ne pogodiš, a kad oni krenu bježiš kao zadnja kukavica. Što je najgore i najsramotnije, ta te trka s policajcima toliko napuni adrenalinom, ali onim pozitivnim, da se smiješ naglas dok trčiš. Više nikad nisam išao na prosvjede, od sramote. Ali barem mi više ni prosvjednici nisu mogli pričati o nekim podvizima. Bar ne u Zagrebu. Grčka je drugo, istok da ne pričam.

smeh

pre 2 godine

Kao što sam rekao već jednom, fudbal odavno nije sport i sve više i više se za fudbal vezuje mržnja, tuče, uništavanje imovine i sve ono što nema veze sa sportom i sportskim načelima. Sport bi trebalo da bliži ljude. Ove idiote treba baciti u samicu uz hleb i vodu i obavezan teški fizički rad tokom dana do kraja života bez obzira da li je ta osoba ubila momka ili je učestvovala u toj hordi idiota na ovaj ili onaj način. I kazniti svaku osobu koja je mogla da spreči da se ovo desi od policijskog prašinara do nadležne osobe u policiji. Kao da je divlji zapad u pitanju. Ne znam da li UEFA/FIFA imaju nadležnost za ovako nešto ali bi mogli za početak debelo kazniti klub čiji su navijači učestvovali u ovom činu izbacivanjem iz Evropskih takmičenja na recimo 5 godina pa će možda i ti klubovi da se obračunaju sa svojim idiotima.

radovanr

pre 2 godine

Ajmo prinudni dozivotni rad, na nekom lepom otoku ili ostrvu. Posle smene, sve njih organizovati da se lemaju. Za nagradu, pobednik dobije sendvič.
Klubu zabraniti ili ukinuti postojanje 5god. E pa da vidimo ljubitelje kluba i sporta.

Posmatrač

pre 2 godine

Ovde je i Grčka policija kriva kako nije ispratila ko im ulazi u zemlju, jedna od retkih stvari gde mogu da pohvalim našu policiju jeste ta kontrola gostujućih navijača.

nba

pre 2 godine

...Meni prosto ne moze biti jasno da drzava ne moze da resi problem sake zatucanih spodoba....
(Banjaluka, 8. avgust 2023 08:30) # Link komentara

Pa naravno da moze. Ali nece. E sad zasto nece, to je drugo pitanje.

War Inside My Head

pre 2 godine

Idiotluk,kolješ se u ime kluba i svoje navijačke grupe?!Samo mi nije jasna grčka policija,UEFA je zabranila gostovanja navijača na ovom dvomeču,ali morali su biti u pripravnosti?Pa da su samo bacili pogled na društvene mreže znali bi da BBB imaju namjeru da uđu u Grčku i prave nerede,a tek gdje su obavještajni podaci prvo od hrvatske,pa onda od policija država kroz koje su prošli?Što je najtužnije Dinamo vjerovatno neće ni biti kažnjen,ogradiće se da oni nisu organizovali dolazak navijača,a glava pala.Ne smijem zamisliti kako će proći u grčkim zatvorima,moliće boga da kaznu u samici služe?

dd

pre 2 godine

@ ruska čizma
Што би рекао онај Шпанац из ЕК Борељ: ЕУ је рајска башта/врт, тако некако, а у тој башти живе неке звери у које само личе на људе. Бити БББ/Хрват то је дијагноза.

Veliki brat

pre 2 godine

Grk dosao sa nozem, u tuci mu oteli noz i izboli ga eto vam prava istina
(Istina, 8. avgust 2023 08:19)

Da, da, u stvari, da nije možda grk došao u Hrvatsku, izvadio nož, prolaznici pokušali da mu otmu, i u tom koškanju on sam sebe ranio nožem, od čega je kasnije podlegao povredama...

thunderbolt

pre 2 godine

Cekamo epilog/kazne ako ih bude.Da je neko sa ovih prostora van EU zna se unapred novcano, zabrana nekoliko godina ovo, ono.....Ovako hmmm......

Grom

pre 2 godine

Zao mi mladica, laka mu crna zemlja bila! Razocaravajuce, i neka mi samo neko kaze da drzave ne mogu da se obracunaju sa ovim! To ne zelim da cujem! Kome trebaju razularene bande protuva da gradovi i obican narod tri i plasi se zbog njih? Ko ih stiti? Mislim na svu navijacku bagru sirom sveta!

ggg

pre 2 godine

Sve huligane na goli otok, treba država da se reši tog taloga. Nemaju pametnija posla nego idu u drugu državu da prave probleme,ja bih policiji dao odrešene ruke u takvim situacijama.

Miki

pre 2 godine

E sad ce saznati kakvi su grcki zatvori, pa da pricaju unucima...ako budu mogli da imaju decu uopste.
Svima koji su ucestvovali u tome po 10 godina i caos.

Simon

pre 2 godine

Atmosfera u tim "navijačkim" grupama je takva da se brinem šta li nam tek sledi... Divljaštvo, motke, noževi, paljevina, povređivanje, ubijanje, ceo taj agresivan fazon nosi živote i tih nesrećnih žrtava a i samih "navijača". Odvratno i besmisleno.

samo onako

pre 2 godine

150 napravilo haos u Grčkoj? Grčka je poznata po temperamentnim navijačima i zbog toga njihova policija je morala odreagovati drugačije. Traba svih 150 okarakterisati kao teroriste pohapsiti i poslati u radni lager na 10 godina. Ubice i saučesnike ubistva dozivotno osuditi. Ne samo BBB već sve huligane ovoga sveta

Panac

pre 2 godine

Englezi su 80tih imali velike probleme sa huliganima.... u zatvor po kratkom postupku!

Oni su hrabri samo kad su grupama ,pijani i drogirani...

saki

pre 2 godine

Pokupis svu "navijacku"olos u Evropi(ukljucujuci i nase)koja provereno pripada nekoj navijackoj grupi,napravis od njih dva tabora,posaljes u Ukrajinu,jedan tabor prebacis kod rusa,drugi kod ukra,dati im oruzije i poslati na prvu liniju fronta a regularne jedinice ukrajinskih i ruskih nesrecnika povuci sa iste,resen problem huligana u Evropi

Milan

pre 2 godine

Ne pišete nigdje da su u tučnjavi na strani BBB-a sudjelovali i navijači Panathinaikosa?! Ko kaže da ga oni nisu ubili? Jel znate ko ga je izboo? Pišete gluposti
(Borinjo, 08. avgust 2023 11:26)

Znajući hrvate kakvi su to junaci u tučama oni su 100%. A i istraga će pokazati.

Obrad Petrović

pre 2 godine

Ode još jedan mladi život zbog gluposti. Neka mi sad neko kaže kako su navijački obračuni samo zbog borbe za teritoriju za dilovanje droge, to je naravno glavna stvar, ali ne i jedina, ovaj obračun nema nikakve veze s tim, tu prosto ima klinaca fanatika koji na stadione ne idu zbog utakmica, već zato što na stadionu, a posebno oko stadiona imaju poligon za neko svoje ratovanje. A ovakve militantne grupe treba strogo zakonom zabraniti, a još snažnijom praksom iskoreniti, ali je problem upravo to što ove grupe drže i organizuju jake kriminalne grupe koje vrbuju ove klince fanatike za svoje vojnike na ulici, bez tog momenta mogle bi da budu rasturene za dva dana.

anonimus

pre 2 godine

propali zivoti bez cilja, ides u drugu drzavu da unistavas, lomis i povredis (ubijes u ovom slucaju) nekoga ko navija za drugi klub iz druge zemlje, 2023 godina..

grunf

pre 2 godine

1971, ja 16 godina, vracam se sa Zvezda-Pao (4:1), sa zvezdinom zastavom, zagrljen sa navijacem Pao-a, sa zelenom zastavom. Behu to neka druga vremena.

Papillon

pre 2 godine

Samo žestoke kazne. Bez oprosta.
Svuda su ljudi isti samo je pitanje poptovanja zakona. Kazne i vremenom će svi postati "skandinavci".

Joso

pre 2 godine

Tužno i žalosno za ljudski život!Sad bi neki da se Dinamo izbaci!?Pa nije ni Partizan izbačen kad je ono u Beogradu ubijen onaj Francuz.Pa nismo valjda zaboravili!?UEFA traži odgovornost klubova za ono šta se dešava na dan utakmice,na stadionu....za ovo,još dan prije utakmice je odgovorna policija!Uostalom među ranjenima ima i Grka.Neka policija i jedne i druge uhapšene "obradi" bez milosti i podnese izveštaj!

Dobri

pre 2 godine

Naši navijači su mirni kao bubice nikad nikakav incident kao u Letoniji. Kada im dodju gosti nude im bajadere i bombone i nikada nisu povredili nikoga nit ubili taman posla.

super

pre 2 godine

Zaustavi ih kad se vraćaju u Srbiji.
Napali ste one manekene iz Rijeke stanite pred nas.
(Hr, 08. avgust 2023 10:27)
pa stali smo na Maksimiru dobili ste po...
stali smo na aerodromu dobili ste...
hoćete još???

Nebojša

pre 2 godine

Fudbalski navijači huligani su društveni talog. Od njih čak nije moguće napraviti ni disciplinovane vojnike ili organe bezbednosti. Jedino što mogu da rade su poslovi sa drogom, neke tako iznude i uterivanje dugova. Nikakva korist od njih. Bukvalno ih treba sve pohapsiti i potrpati u neki logor i da rade teške fizičke poslove u rudniku ili kamenolomu recimo. I to robovski, bez ikakve nadoknade.

WalterNBGD

pre 2 godine

Da li neko uopste zna kako se to zakonski regulise u EU posto su ovo strani drzavljani,moraju li biti deportovani u Hrvatsku da im se tamo sudi ili to moze da zavrsi Grcko pravosudje,sto bi bar po meni bilo sjajno?

Соко сиви

pre 2 godine

Kao što sam rekao već jednom, fudbal odavno nije sport i sve više i više se za fudbal vezuje mržnja, tuče, uništavanje imovine i sve ono što nema veze sa sportom i sportskim načelima. Sport bi trebalo da bliži ljude...
(smeh, 08. avgust 2023

Деценијама уназад након сваке туче се скупе "експерти" по телевизији и сви до једног понављају исту флоскулу да спорт треба уједињује људе. Треба сви заувек да схвате да то једноставно никад није била смисао спорта поготово не професионалног. Чим је поставка игре у такмичењу, ја против тебе или ми против њих, а нарочито ако се људи около емотивно ангажују - то не може никад да их зближије већ самп да дели и прави анимозитет.
Оно што ближи људе је уметност. Кад дође Дарко Рундек из Загреба мени је близак свако на том концерту.

Miki

pre 2 godine

Znam samo da iz Soluna ne bi otisli zivi da su igrali protiv PAOK, dole u Atini je dzungla pa se nekako i prodje neprimecen u Solunu bi ih jurili i navijaci i stanovnici i policija jer grad zivi za PAOK pa kome padnu u sake, uglavnom ne bio im ja u kozi sada.
(Djordje, 8. avgust 2023 09:56)
Има Солун и фанатике који навијају за Арис и нису нимало наивни.

Top lista nadrealista...

pre 2 godine

Приведено 80 људи!? То се лепо стави у кавез одмах, евентуално пусти на утакмицу, па после у истом том кавезу до границе и ћао! Ако поломе столицу на стадиону 10 сома евра комад па пре кавеза за назад негде на рад да беру маслине док не отплате штету!
(dimandi, 08. avgust 2023 08:10)

Prvo na utakmicu ne mogu, jer je dogovor da nema gostujucih navijaca. Sto ce potpasti pod jos otezavajucu okolnost da su sa namerom isli da prave nered.
U vezi lomnjenja, bice polomljeni u zatvoru ili maslinjaku, bez brige, ne dao Bog dopasti grckog zatvora. Dok se utvrdi da si nevin, osedi. Setite se nasih faktera sa Zakintosa, drzava se umesala da ih spasi...

Lik

pre 2 godine

Samo žestoke kazne. Bez oprosta.
Svuda su ljudi isti samo je pitanje poptovanja zakona. Kazne i vremenom će svi postati "skandinavci".
(Papillon, 08. avgust 2023 09:50)

Ako će postati kao "Skandinavci" onda bolje da ih odma puste na slobodu. Gledao sam pre koju nedelju mislim da su Hamarbi i AIK igrali al nisam siguran. Sve u svemu navijači su uletali u teren i gađali se bakljama i utakmica je bila prekinuta na pola sata

boki89

pre 2 godine

jos su im pomogli navijaci Panate grk udario na grka.Vidite braco srbi koliko ovo jadno izgleda i pamet u glavu nemojte se ubijati radi neke druge skupine

Gordon Bennett

pre 2 godine

само је питање времена када ће то учинити и неки Делија
(Stanoye, 8. avgust 2023 10:09)

Samo je pitanje vremena kada će to PONOVO uraditi i jedni i drugi.

a Mi 8

pre 2 godine

Eto posaljes dete na sportsku priredbu, praznik fudbala da se lepo provede a ono. Sta je sledece? Da te neko izbode na pesmi evrovizije, decijoj manifestaciji Radost evrope?