Subota, 27.05.2023.

08:00

"Jokić je najbolji centar"

Debata oko toga ko je najbolji centar u NBA dobila je novo poglavlje.

Izvor: Z.K.

"Jokiæ je najbolji centar" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

vince carter

pre 10 meseci

Koja je sramota od coveka @kosta17. Najsramotniji lik u istoriji sveta. Lik koji pise da je Shaq igrao jedan na jedan,lik koji ne zna da udvajanje nema veze sa zonskom odbranom,coveku sam napisao zasto je Shaq imao 9 i 7 asistencija na prve dve utakmice protiv Hjustona,jer je bio udvajan konstantno,Bullsi su na Shaqu imali Longlija,Rodmana i plus Pipena i Dzordana kao pomocnu defanzivu koji ukradu loptu ili udare blokadu sa ledja i lik pise o jedan na jedan defanzivi. Ovde komentarisu nasramotniji licemeri ikada,koji odgovaraju likovima koji pisu da su Gasol i Scola sipali pored Jokica a u isto vreme komentarise da je Divac polagao pored Shaqa i jos je cuvao Hakima,a gledali smo Divca,Webera,Polarda zajedno protiv Shaqa. Kobi Brajant je mogao da igra jedan na jedan jer je Shaq bio udvajan sto je i sam rekao,a lik pise o ilegalnoj odbrani. Ne zna se ko je sramotniji,dal ovaj ili onaj iznogud koji je napisao za Juinga da nije mogao da dobaci sa poludistance a on jedan od najboljih mid range sutera sa svih mesta🙈 Jos kad place kad je Jokic sa 27 godina izgubio od Wariorsa (ne od Karija) a na drugoj strani taj isti pojmas napise da je Dzordan sa 23 godine gubio od "Birda" a ne pominje u tom slucaju ostale Bostonove Hall of Famere🙈 Licemerstvo na najvisem nivou!

vince carter

pre 10 meseci

@Kosta17 Jedan od najvecih pojmasa i napristrasnijih manijaka na sajtu. Shaq je oduvek bio udvajan,lik cak ne zna da zonska odbrana nema nikakve veze sa udvajanjem,sramota! Shaq je u finalu protiv Hjustona imao 6,3 asistencije u proseku bas zato sto je bio udvajan konstantno. Koliko je moron pristrasan govori njegov komentar o finalu olimpijskih igara i ne vidi da skace sebi u usta jer onda su Mark Gasol i Scola sa 40 godina razbili Jokica a oni su dva nivoa ispod Shaqa,vidite kako se sarancic upecao u sopstvenu nebulozu. Jos je Shaq osvojio 3 titule kada je i zona bila legalna i handcheking,postoji cuvena slika Shaqa protiv 4 igraca Netsa na obrucu. Dakle Shaq bi imao vise titula,poena,skokova,blokada,kradja a Jokic bi ga uveliko pretekao🙈😂

X=iks

pre 10 meseci

Od onih koji su MVP bili tri i vise puta jedino Moses Malone, mozda, nije bio bolji od Shaqa. Magic Johnson i Larry Bird svakako jesu (a i svi oni sa vise od 3). Istina, od onih koji su dva put dobili tu nagradu niko nije bio bolji.

kosta1703

pre 10 meseci

Sekil je po atraktivnosti medju najvećim NBA igračima

Kao igrač, posle osvajanja titule od strane Denvera,Jokić če ga uveliko prevaziči.
U vreme kada je on igrao mnogo češće se svirao ilegal defence, pa su morali da ga čuvaju jedan na jedan.
Ali je Adelman patentiran da mu se zatvore putevi ka kosu, i linije kretanja te je morao sutirati sa 2m od kosa čime je znatno umanjio svoju produktivnost, a imao si i kao posljednju opciju i igračku i taktičku da ga fauliras i gledaš sramotu kako sutra bacanja.
1996.g u Atlanti na OI da je Savic bio zdrav u finalu i da nije bilo Admirala, lagano bi ih dobili, a Divac je pojeo Sekila, a i Hakima...
Sekil je mogao da funkcionise samo u timu u kojem je prva opasnost po protivnika bio neko drugi, a ne on.
A o njegovoj odbrani su se pisalo bajke, dok mu je Divac ispod ruke davao koševa ko malom detetu.
A jedan Divac je klasa ispod današnje klase Jokica, možda cak i dve klase ispod.

vince carter

pre 10 meseci

"Eric Cartman" Jos jedno totalno nepoznavanje kosarke sa tvoje strane. Od kada Jokic deli asistencije ispada da svaki centar treba da igra pleja a da plej ne postoji da bi ekipu cinio boljom. Ponavljam Orlando je bio najgori u nba kad je Shaq dosao,a Penny je dosao godinu kasnije. Kako li su Fisher i Fox bolji suteri od Portera i Brauna da mi je znati,Porter je rodjeni snajper a ti igraci u Lejkersima su imali toliko slobodnu u igri i ostajali sami na sutevima jer su Shaqa udvajali i samim tim su saigraci imali vise prostora za igru. Shaq je u prve dve utakmice finala sa Hjustonom imao 9 i 7 asistencija zbog udvajanja,cesto u Lejkersima i 44,24,6,4 na mnogim utakmicama,naravno da "tim" cinis boljim svojim prisustvom na terenu i naravno da je Majami odmah postao kandidat za titulu kad je on dosao,Shaq,Wejd i gomila veterana..naravno i Udonis Haslem :)) Otisao je iz Orlanda kao sto rekoh zbog ugovora i jer su Bullsi ponovo postali sila na Istoku.

vince carter

pre 10 meseci

"Erik Cartmam" Interesantno je kako uvek pisete da je Shaq doneo titule Kobiju ali posto sada Shaq mora biti umanjen,onda je imao strasan tim? To sto su rekao o timu Orlanda je isto kao da kazes da je Jokic poceo da igra za ovaj sadasnji tim Denvera jer Orlando je bio jos gori od Denvera kada je Shaq dosao tamo,Penny Hardaway je draftova i to je ekipa koja je vec trecoj njegovoj sezoni usla u finale. Marej oduvek u playoffu igra kao zvezda,jedini je igrac u novijoj istoriji koji je 4 puta postigao 20+ poena u poslednjoj cetvrtini. Shaq je otisao zbog nekog ugovora iz Orlanda i nesuglasica sa Penny Hardawayom. Lejkersi su bili sve samo ne suterski tim vec ih je krasila jako intezivna i agresivna igra. @mp ako su Medzik,Bird,Thomas upamceni po batinjanju onda mi nisi dobar. Cak mnogi neznja da je Bil Lambier imao bolji procenat za 3 od Dejvisa i isti sa linije bacanja kao Jokic zbog toga sto ga pamte kao mesara :)

Eric Cartman

pre 10 meseci

(vince carter, 27. maj 2023 13:03)

Ne talasaj mnogo.
Nego mi odgovori.
Što O Nil nje ostao u Orlandu i postao šampion ako je bio toliko dominantan?
Dva prva pika na draftu,doveli su mu i Horasa Grenta iz Bulsa.
Denis Skot odlican šuter.
Orlando je u to vreme imao odlican tim.
Lejkersi nisu bili šuterski tim a šta u bili Hori i Fišer?
Pogadjali uvek kada je trebalo.
Neko mi uporedjuje Denver sa Lejkersima.
Video bi O Nila sa ovim Denverom.
Niti je imao pregled igre,niti asistencije,slobodna pacanja užas
Imao bi on poena i skokova ali da li bi to bilo dovoljno za ovakav Denver.

vince carter

pre 10 meseci

@Jackson Raufe,za Lejkerse nikad nisam pisao nista,to je ekipa koja volim da ispadne u prvom kolu. Za Gobera i Taunsa cu uvek pricati da su nula igraci a ovaj drugi najprecenjeniji,koji je prvi put video playoff sa Jimmy Butlerom koji ih je pobedjivao sa drugim timom na treninzima. Ayton nije napredovao cak i u regularnoj sezoni a jos je u nikakvim odnosima sa saigracima. Na kraju moj komentar prvi se odnosio na to da ne moze da se kaze "svi" centri su takvi i takvi i naveo sam mnoge koji nisu skok suteri,dok je blam zvani DraganBorca okrenuo to na drugu vodenicu uz vec poznato nepoznavanje Patrika Juinga🙈

Chris Jackson

pre 10 meseci

Opaaa! Vince Carter je živ! Poceo da komentarise. Naravno, ne moze na igru i rezultate Jokica da se osvrne, tu ga nema u seriji protiv Lakersa, tu ceka strpljivo prvu losiju igru Jokica da svima ukaze kako je u pravu. Ali zato nas Vince je prvi da filozofira i pamaludi sta bi bilo kada bi bilo. Samo napred!
(Detektiv, 27. maj 2023 11:35)

Jedno 50 puta je ponovio da su "Gobert, Towns i Ayton smijesni igraci" i da je on jos od pocetka govorio da "Denver ispada od Lakersa, cim Jokic naleti na Davisa"...sad se naravno pravi da se nista nije desilo-a desilo se da je Jokic i Denver obrisali pod i sa Lakersima i sa Davisom, strucni naziv-METLA!...Da je obrnuto ostavljao bi po 20 komentara dnevno i hvalio sam sebe, sad se nesto usutio i prica o drugim temama ;)

vince carter

pre 10 meseci

Tog Embida ustopuje 37godisnji Al Horford,igrac iz druge ere kosarke a Embid je drugi najbolji,da ne pominjem kako ga je razbio veteran Mark Gasol u playoffu,tako da sa tobom nemam sta da pricam. Dejvis je cetvorka a i Domantas,Adebayo bi bili prave cetvorke da imaju,oni po svestranosti i nacinu dodavanja nisu ni do kolena Chrisu Weberu a bitni su igrace. Sta reci kad pojmas poput tebe samo vadi neke statistike i misli da bi sve to ostalo isto u svakom vremenu! Sta reci o pojmasu koji skok sutera Juinga koji je pogadjao sve vrste mid range suteva i duge dvojke po nacinu igre uporedjuje sa Zubcem🙈 Po tvojoj mizernoj logici onda bi Robert Horry bio zvezda danas jer on je eto sutirao trojke a Derek Coleman bi bio superzvezda jer je kao visoki igrac sutirao iz driblinga i imao ulaz sa savrsenom levom rukom. Fundamentalne vestine su x faktor i opet ponavljam Divac je virtouz kosarke za Vucevica i Zubca. Posto je tebi Tarner svestran jer sutira trojke a ima drugog asistenta lige u svojoj ekipi a tim van playoffa na Istoku. Ode drveni Valancunas,dodje doktor Mark Gasol,drugi najbolji centar lige se ne vidi u playoffu!!

vince carter

pre 10 meseci

Najezio sam se od gluposti doticnog DraganaBorce. Prvo nisam pisao o dobrim i losim centrima vec skok suterima i onim koji nemaju nista. Samim tim sto stavlja igru savrsenog skok sutera Juinga sa igrom Mutomba se iskljucuje iz svake debate o kosarci. Hakim i Juing su daleko svestraniji od Embida. Adebayo uopste ne bi bio cenar u ono vreme vec krilo ili krilni centar a ako je on svestran,pa sta je onda Chris Webber,on bi imao 8,9 asistencija na svakom mecu. Kako dodaje Weber a kako Adebayo,dovoljno je reci da je Domantas treci najbolji centar koji je fundamentalno los. Koja svestranost od Tarnera jos jedne prave cetvorke svega ti :)) Poredjenje nacina igre Zubca i Juinga jos vise pokazaju koliko ti ne znas nista o Juingu a ja postavio komplilaciju :)) @detektiv komentarisao sam odmah na prvoj utakmici pojmasu,a ja naravno nisam navijac nijednog Lebronovog tima,mora da si me zamenio sa nekim :) @Borca i da,Divac je virtouz kosarke za Zubca i Vucevica. Al Horford uopste nije igrac iz ere. Aj u cose!!

milan11

pre 10 meseci

Shaq jeste bio nekoliko godina najbolji centar, ali tek kad su Ewing, Robinson, Olajuwon ostarili. Pre toga bili su dosta izjednačeni u duelima i timski uspesima. Kao drugo, MVP nagradu su umesto njega dobivali Jordan, Malone, Duncan, Nash, Iverson, Nowitzki... I gotovo svi su u toj sezoni zaista više zaslužili, jer su imali dosta lošije saigrače i timove. A Lejkersi u jednom momentu 4 aktivna all-stara u jednoj sezoni, da ne nabrajam kako su za male pare dolazili ojačati klupi još uvek jaki veterani poput Ridera ili Glena Ricea. I još nešto, Shaq je propuštao baš dosta utakmica, oko 20 svake sezone. Da, ima bolju karieru od nekih višestrukih MVP igrača, ali kod tih izbora je svaka godina priča za sebe.

јд123

pre 10 meseci

Похвале од легенди овог спорта имају већи значај, него шта кажу неки аналитичари. Поготово од Шека. Шек има надимак супермен. Када је у једној емисији мислим Кени Смит рекао да је Јокић супермен и стидљиво погледао Шека, очекујући да ће овај то оспорити, јер сматра да је само он ”супермен”, овај је то потврдио, да се то може рећи за Јокића. Веће признање од Шека неки играч не мпже добити, да допушта да се назове његовим надимком, јер то Шек иначе не ради.

Многи су овде коментарисали како Јокић мора да промени екипу ако хоће прстен. Али то не би било то. Шта има Бјелица од прстена или Дарко Миличић? Стојаковић је освојио са Даласом, али да је освојио са Сакраментом сада би се водила расправа ко је био бољи, он или Новицки?

Да се само осврнем на ове што још увек кукају што Јокић није добио МВП награду. Рекао сам раније и поновићу. Боље што је није добио, скинуо притисак са себе. Нека освоји прстен, то много више значи. Ни МЈ, ни Леброн нису освојили 3 за редом. Ако Денвер постане шампион може Јокић и следећих година да поново освоји МВП награду.

gox

pre 10 meseci

"u pravu je Shaq
od 1999-2004, najbolji centar tih 5 godina je bio Shaq. u to vreme je verovatno bioni najbolji igrac lige a nije dobio 4 ili 5 MVP nagrada.

sad kad gledamo MVP nagrade, ispade da je Jokic sa 0 prstenja ispred Shaqa, a svi znamo da nije ... nije jos uvjek =)
(d'oberman, 27. maj 2023 08:38)"

Jeste i nije u pravu.
Da je bio dominantan, bio je.
Ali Jokic je jedini igrac verovatno u istoriji NBA koji vodi 3 godine za redom u 6 najbitnijih statistickih kategorija koje su odlucivale ko ce biti MVP sezone. Niko to nikada nije uradio.
Lebron jeste, 2x vezao po 2 sezone.

---------------------------

"I šak je glasao za Embida ne zaboravite.
(joks, 27. maj 2023 09:25)"

Sek nema zvanicno pravo glasa, od InsideTheNBA ekipe, pravo glasa ima samo Ernie Johsnon, glavni voditelj, i glasao je naravno:
1. Embiid
2. Janis
3. Jokic
4. Tatum
5. Sabonis

---------------------------

@(tocka, 27. maj 2023 10:20)
Sve se slazem, osim sto Sek nema zvanicno pravo glasa.

мр

pre 10 meseci

@mp Da je Shaq bio samo masa sada bi ga znali kao Perkinsa,Sofoklisa Skociantisa,Adamsa. Covek je trcao coast to coast,imao sjajan spin,footwork,neverovatno kretanje za svoje gabarite i zato je bio dominantan pored svoje snage...
(vince carter, 27. maj 2023 10:57)

И поред ових наведених постоји још ко зна колико елемената кошаркашке технике о којима Шек није имао појма. Нисам ја ни написао да је он лош, већ тачно што сам написао, а неко образложење даље није ни потребно. У суштини сваком је потребан само један доминантан детаљ да би био врхунски, и наравно увек здравље. Ако имаш изванредна скок то је нешто, ако имаш брзину, или масу. Проблем је кад немаш ништа од тога, а такви смо 99% свих нас, е онда мораш да се довијаш. Лакше је било Шеку и Џордану, него Меџику и Бирду, или Томасу и Лејмбиру, који су као инфериорни по физикслијама морали да рокају по Џордану а и осталима, мада им после прешло и у навику, што опет дође нека предност, јер су могли да бију дуго и константно. И ето по томе се и памте, а не по некој кошарци. Сви тако знају и Шека, ајд стани му на црту кад крене, да неће можда да стане и иде на скок шут, не, иде до краја и успут поломи и тебе а вероватно и таблу.

Milos

pre 10 meseci

Shaq nije imao pravo glasa tako da nije mogao da glasa za Embida. Nemojte pisati svasta. Imate na sajtu NBA lige PDF document pa mozete proveriti. Inace, Jovan Buha, novinar koji prati LA Lakerse glasao je za Jokica, pa niko nije govorio da je bio pristrasan zbog srpskog porekla.

Eric Cartman

pre 10 meseci

"u pravu je Shaq
od 1999-2004, najbolji centar tih 5 godina je bio Shaq. u to vreme je verovatno bioni najbolji igrac lige a nije dobio 4 ili 5 MVP nagrada.

sad kad gledamo MVP nagrade, ispade da je Jokic sa 0 prstenja ispred Shaqa, a svi znamo da nije ... nije jos uvjek =)
(d'oberman, 27. maj 2023 08:38)"

Je li Jokic kao O Nil otišao u Lejkerse da postane šampion ili kao Durent u Golden Stejt,Lebron u Majami ?
Što O Nil ako je bio toliko dobar i dominantan do neba nije osvojio prsten sa Orlandom koji je u to vreme.bio jedan od najboljih timova u NBA?
Koliko je Šek popio metli u svojoj karijeri?
Kako takav centar najdominatniji ikada popjje metlu sa pola snage od Bulsa?
Prijatelju on je tri prstena osvojio sa Lejkersima a ti Lejkersi su bili strašan tim.
Barem ih mi srbi pamtimo zbog Sakrementa.
Ne može da se meri prsten sa Denverom i prsten sa Lejkerima koji su imali jednog od najboljih košarkaša ikada i jednog od najboliih centara ikada ,plus brdo odlicnih šutera.
Pa po meni jedan prsten Novckog ima vecu težinu nego tri O Nilova sa Lejkersima.
Jer je Dalas u celom plej ofu bio otpisan,a posebno protiv onog Majamija gde je 99,9999 posto njih ocekivalo metlu sa pola snage.
Veterani postali šampioni.

Detektiv

pre 10 meseci

Opaaa! Vince Carter je živ! Poceo da komentarise. Naravno, ne moze na igru i rezultate Jokica da se osvrne, tu ga nema u seriji protiv Lakersa, tu ceka strpljivo prvu losiju igru Jokica da svima ukaze kako je u pravu. Ali zato nas Vince je prvi da filozofira i pamaludi sta bi bilo kada bi bilo. Samo napred!

мр

pre 10 meseci

Шек је Шек због онога што он јесте, а то је невиђена маса која даје доминацију, и због тога и он сам себе зове најДоминантији а не најбољи центар. Свако од нас ко је играо кошарку је знао да никад не може бити Џордан или Шек. Али смо сви хтели да будемо Меџик, јер си ти Меџика и његову вештину можда и могао да скинеш, али 200 кила Шека и 1 м у вис од Џордана, ниси могао никад. Исто важи и за Јокића, јер је човек вештина, а не 200 кг масе и скок у вис од 1м. Значи Јокић је кошарка.

Eric Cartman

pre 10 meseci

"Tako je i legendarni Šakil O'Nil u svom podkastu još jednom odao priznanje srpskom centru, koji je nosio Denver i ove sezone do velikih pobeda"


Odaje mu on priznanje ali niti jednom nije bio za to da Jokic bude MVP.
Ni prvi put,niti drugi put a posebo nije bio za to da bude i treci put.

O Nil ima harizmu,zabavan je ali daleko od toga da je on neka dobrica kao što svi misle.
On je egomanijak na kvadrat.
Napustio je Orlando zato što su svi pricali da je Peni Hardevej glavni igrac.
Po svaku cenu je hteo da on bude najpooularniji košarkaš u NBA pa je tako i snimao rep albume,neke glupe filmove.
Jednostavno je poludeo kada je video da mu je Peni Hardevej ukrao slavu.
I u Lejkersima se nije slagao sa Brajantom iz istih razloga.
Dva egomanijaka,pa ko je bitniji za tim.
Barkli prihvati sve šale na njegov racun i smeje se sa svima a O Nil retko kada je primio neku šalu na njegov racun.
Cak zna da se uvredi kao malo dete.
A bogami dok je igrao bio je težak provokator cak i van terena, pa imate snimak gde ismejava Divca dok se voze autobusom,peva neku pesmu na njegov racun.
Koliko god on odavao priznanje Jokicu ne prija njemu baš ovakva njegova dominacija jer ce sutra neko da kaže da je Jokic boliji od O Nila i ovaj bi poludeo.

Dule Popović

pre 10 meseci

Poenta fame oko Jokića je da beli centar iz Evrope (Srbije) igra najbolju košarku u celoj NBA - američkom proizvodu i crnačkom igralištu !
To nikad nije bilo i verovatno posle njega neće...bio je po neki visoki belac MVP kao Bird,Novicki ali klasični centar sa ovolikim uticajem na igru ne.
Poseban deo priče je što je njegov najjači mišić MOZAK,što ih nadmudruje i raspamećuje a oni to ne razumeju i ne cene dovoljno !
Gomila klinaca koji nisu fizički obdareni ali su sportski inteligentni i talentovani će zbog njega dobiti inspiraciju i motiv.
Njegov uticaj i način igre će se dugo proučavati i analizirati kad sve ovo prođe.
Sam Jokić je posle prvog treninga u NBA pomislio : Mnogo su brzi i skočni,ako želim da igram ovde moraću da usporim ritam da ih nateram da igraju u mom tempu,da se oni prilagode meni a ne ja njima...ostalo je istorija !

@dukins

pre 10 meseci

Kažeš u Šekovo vreme su bili bolji igrači pa navodiš Hakima i Džordana draftovanih 1984. a sa druge strane Kobija, Ajversona i Neša draftovanih 96-e, to jest 12 godina kasnije. To nisu igrači iz iste generacije, već samo igrači sa kojima se Šek tokom duge karijere sretao. Tako npr imamo Lebrona, Karmela, Kobija, Novickog i sl koji su igrali i protiv Šeka i protiv Jokića iako Šek i Jokić nisu ista generacija.

Dragan Borca

pre 10 meseci

Vins Kartere@

Kao i uvek samo se blamiras za sve pare. Valanciunas nije centar koji puno sutira. 76% njegovih fg su u krugu od jednog do dva metra od kosa. Samo 0.7 pokusaja za 3 za 10 godina karijere u NBA a tek svaki petnaesti sut mu je poludistanca. Nigde veze sa zivotom. Nabrojao si Zubca i jos 5-6 nekih trecerazrednih centara a izostavio si Dejvisa, Taunsa, Adebaja, Horforda, Sabonisa, Vucevica, Ajtona, Tarnera i jos gomilu dobrih centara. A sta tek reci za novi talas super svestranih centara koji nadolazi poput Vembajame, Ceta Holmgrena, Senguna itd.

A kako su to Mutombo, Juing i skoro svi centri devedesetih igrali? Pa upravo kao Zubac i ti sto si ih nabrojao jednodimenzionalni skoro svi bili osim njih par poput Hakima itd.

Hakim ima 54% suteva u 3 metra, Embiid 49%. Cak i to da Embid igra samo skok sut ne stoji. Ne branim Embida ali je vidljivo koliko su danasnji centri svestraniji. Barem vecina. Izdvojio si Zubca, Adamsa i jos 4-5 trecerazrednih centara a izostavio gomilu jako svestranih centara. Danas bukvalno vise od pola centara moze pogoditi sa 8 metara i to sa prilicno solidnim procentima. Jednostavno su talentovaniji od predjasnjih centara. Poredis Divca sa Zubcem i Adamsom a izostavis gomilu vrhunskih centara danasnjice.

tocka

pre 10 meseci

Nakon sto su odradili posao sa Embidom sad im je dozvoljeno da pricaju hvalospeve o Jokiću.
Svi su donekle bili u tome, Šek je i glasao za Embida, ali je uvek bio negde izmedju i uvek je bar hvalio Jokića, koliko mu je dozvoljeno.
Ubedljivo najgori su tipovi kao Colin Cowherd ili Stephen Smith koji su se takmičili ko će više da pljune po Jokiću, a sad ga kuju u zvezde. One paćenike kao Kendriksa i Wright-a ne treba ni pominjati, to su neki bolesnici i rasisti. Wright kipti od neobjašnjive mržnje prema Jokiću, ponekad se zapitam da nije možda neki rodjak Medlin Olbrajt…
Doduše imamo mi takve tipove i kod kuće. Ko ima hrabrosti da otvori komentare na ovom sajtu od pre tri godine? Stotine najgorih komentara o Jokiću, a sad se kladim da su to ti isti koji sad pišu hvalospeve.

Гиле

pre 10 meseci

Сви што кукају што ове године није добио Јокић МВП нек се сете прве године кад је добио. Захваљујући повредама неких играча он је добио ту награду. А реално није био најбољи. Реално је да их има 2, ове је више заслужио, али треба и мало реалности. Ове године се и сам Јокић повукао јер је видео где то води. Није играо неке мечеве, одмарао спремао се за ПО, и свесно одмарао и мозак од ових прича. И постигао је успех. Лични успех подредио је крајњем циљу за екипу и то показује његову величину.

Apostolos

pre 10 meseci

Ljudi, Embid je zasluzeno MVP, vise je zeleo nagradu.
MVP nagrada je dodatni pritisak za Jokica.
Playoff se racuna, ostalo je nebitno!

nemanja

pre 10 meseci

jesu ovo velike pohvale, ali Jokic nije 'samo' najbolji centar, nego najbolji igrac lige.. i to u ovom momentu ubedljivo, kao sto je retko koji igrac bio u poslednjih 10-ak i vise godina..

DukiNS

pre 10 meseci

@Ja45
Prijatelju, kao prvo gledam NBA od neke 89-90, tako da mogu da uporedim nekad i sad. A kao drugo ne govorim o dominantnosti Šekila u odnosu na druge visoke igrače (pored Vilta najdominantniji centar ikada) nego o sveukupnom kvalitetu igrača koji su igrali tada i teškoći da dođeš u MVP raspravu. Samo pogledaj koje sve 'njuške' iz tog perioda nisu dobili MVP nagradu i sve je jasno. Sportski pozdrav

smeh

pre 10 meseci

@Ne zna Shaq, čekamo Skipa Baylessa Embiidovog dickridera i ostale ESPN velemajstore koji na koš nisu šutnuli.
(and1, 27. maj 2023 08:17)

Video sam nekoliko puta neke emisije na ESPN. Neki lik je izjavio tokom prvog kola doigravanja da je prvi put tada gledao Denver/Nikolu Jokića i da nije mogao da veruje da su toliko dobri a lik kao NBA analitičar. Čudilo me da onaj Perkins i dalje radi na toj televiziji posle one gomile gluposti i toksičnosti koju je doneo na sto u priči oko MVP nagrade i Jokića pre nekoliko meseci. Međutim imaš takvih neznalica i ovde koji pametuju i pričaju naširoko o nečemu o čemu pojma nemaju, tako da je to izgleda danas u modi. I ako može jedno pitanje za vas klince, zašto koristite strane reči uz naš jezik kada postoji prevod? To takođe neka nova odvratna moda?

Ja45

pre 10 meseci

@DukiNS ala se ti nalupa, osim Hakima od Seka u njegovo vreme, a bogami i posle takvo dominantnog centra nije bilo (Juinga, Robinsona, Barklija, je jeo za doručak), ko nije gledao Seka “uživo” da ne komentariše, naročito vreme u Orlandu i Lejkersima!

mare

pre 10 meseci

Šeka 'peče' i dalje što je dobio samo jednu MVP nagradu. Problem je što je u njegovo vreme bilo daleko više visoko kvalitetnih igrača, budućih članova kuće slavnih. Pa samo kad pogledate na pozicijama 4 i 5 , pa je dovoljno. Hakim, Juing, Robinson, Dankan, Novicki, Garnet, Barkli, Meloun...A gde su Majkl, Kobi, Stockton,Neš, Ajverson, Kid, Mekgrejdi i ostali. Danas realno možda nekih 10 igrača možete staviti u isti rang sa top 40 koji su igrali od 1992-2006 (Šekove ozbiljne godine). Još je igra u zadnjih 10ak godina postala mnogo brža , ali i mekanija i sa malo takmičarskih utakmica sve do PO. Da se razumemo, Jokić bi verovatno dobio jednu MVP nagradu i tada , ali drugo vreme i drugačija košarka i treba uživati u najboljim momentima i tadašnje i ove sadašnje igre. Sad kome se koja više sviđa, to je stvar ukusa, a o tome ne vredi raspravljati.
(DukiNS, 27. maj 2023 08:42)

Istina, ali bi zato u ono vreme imao vec bar 3 prstena jer bi u timu imao jednu ili dve zvezde. Ali dobro bice svega.

dusan jichici

pre 10 meseci

Ne mozemo kriviti Emida
on je uzeo ono sto su mu dali.Za,Jokica svi znaju da
je to njegov nacin igre,samo
stoje velika razlika u bodovanju.

d'oberman

pre 10 meseci

u pravu je Shaq
od 1999-2004, najbolji centar tih 5 godina je bio Shaq. u to vreme je verovatno bioni najbolji igrac lige a nije dobio 4 ili 5 MVP nagrada.

sad kad gledamo MVP nagrade, ispade da je Jokic sa 0 prstenja ispred Shaqa, a svi znamo da nije ... nije jos uvjek =)

DukiNS

pre 10 meseci

Šeka 'peče' i dalje što je dobio samo jednu MVP nagradu. Problem je što je u njegovo vreme bilo daleko više visoko kvalitetnih igrača, budućih članova kuće slavnih. Pa samo kad pogledate na pozicijama 4 i 5 , pa je dovoljno. Hakim, Juing, Robinson, Dankan, Novicki, Garnet, Barkli, Meloun...A gde su Majkl, Kobi, Stockton,Neš, Ajverson, Kid, Mekgrejdi i ostali. Danas realno možda nekih 10 igrača možete staviti u isti rang sa top 40 koji su igrali od 1992-2006 (Šekove ozbiljne godine). Još je igra u zadnjih 10ak godina postala mnogo brža , ali i mekanija i sa malo takmičarskih utakmica sve do PO. Da se razumemo, Jokić bi verovatno dobio jednu MVP nagradu i tada , ali drugo vreme i drugačija košarka i treba uživati u najboljim momentima i tadašnje i ove sadašnje igre. Sad kome se koja više sviđa, to je stvar ukusa, a o tome ne vredi raspravljati.

silvio

pre 10 meseci

onilovicu, nisi bas do kraja iskren, iznenadjen sam time! Doci ce vreme kada ces reci da je najveca nepravda nacinjena ove god u glasanju, samo polako.

Pera Ždera

pre 10 meseci

Jokic koji "ne igra" odbranu, ne skace, kojeg ce pojesti atletski misicavi centri, ovaj POff nadigrao NA OBE STRANE parketa KATa, Gobera, Ejtona, ADja... Prvog dugooo gurali kao boljeg od Jokica, drugi 3 puta defanzivac godine, (obojica pokusali zaustaviti Jokica u isto vreme na parketu, bez uspeha), treci najavljivan kao jedini u ligi koji zna kako cuvati Somborca i cetvrti pre serije forsiran kao najbolji defanzivac POffa (neki su se usudjivali govoriti i da ce ofanzivno nadigrati Denver) pa mu Nikola strpao TDabl prosek i metlu u seriji :)

I onda odjednom, nakon svake serije i dominacije Jokica, pomenuti nemaju pojma, videce on u sledecoj kada ga docekaju Buker i Ejton pa onda preopasni Dejvis...

Dakle debeli koji ne moze da skoci, potrci i cija ce igra biti provaljena u POffu a losa odbrana eksploatisana, razvalio iznad pomenute "zveri", ima TD prosek u delu sezone kada se po tim istim budalama igra prava i najteza kosarka i doveo je TIM do prvog istorijskog finala vrv i do prstena.

I ako uzme prsten takve individue ce da nastave sa "lako mu je sada osvojiti, videli bi ga 90ih kada se IPAK igrala najbolja kosarka" i cuvena "NBA je cirkus, titula nema tezinu"... I da, nezaobilazna "gde je u reprezentaciji, Melo, Skola" i ostale predosadne budalastine :)

Jokic je najbrzi visoki igrac sa loptom u driblingu, sa povlacenjem kontre nakon skoka ne cekajuci beka za pocetak tranzicije/napada, najbrzi reakcijom na postavku odbrane i pravovremenim pasom JER lopta u dodavanju je brza od trcanja najbrzeg igraca i davljenja i zadrzavanja lopte. Dakle najbrzi je igrac u sportu koji se zove kosarka a ne atletika ili trcanje na 100m.

Odbranu je razvalio ovaj POFF... Elitni defanzivac nikada nece biti ali iznad prosecan i te kako jeste... Svaka utakmica, sve tri serije je neretko zavrsavala sa 2+ ukradene, 2+ blokade ili kombinovano oba... O fizickoj snazi uguravanja tih atletskih zveri pod kos i kondiciji + dostupnosti za tim i da ne pocinjem. Takodje i o ofanzivnom delu ne bih mnogo jer je i trolovima, pa i onim nedokazanim pljuvacima sada vec jasno da je jedna od top 5 ofanzivnih sila u istoriji kosarke, kada se svi aspekti uticaja na taj deo parketa sagledaju.

O da, najbolji je centar/igrac najbolje kosarkaske lige na svetu.

predrag

pre 10 meseci

Lebron, Šekil, Medzik, Dejvis,Barkli su glas onih koji lagano prelazak Jokića, od ignorisanog i osumnjičenog za svoje poduhvate i uspehe čine da ulazak u besmrtnike bude posut "zvaničnom" ceremonijom.
Glasom i stavom onih koji we uvažavaju i dok pričaju i govore sluša se šta kažu.
Nisu sveznalice novog medijskog totalirizma, da govore o svemu i ništa ne kažu!
Simbolično,u svet odwbranih i legendarnih, uvode ga baš i upravo članovi udruženja besmrtnika.
Oni koji su ostavili decenijski trag.
Sadašnji i ovovremenski promoter i ikona medija, onaj koji je slavljen i zbog koga je sve podređeno Lejkersima, Lebron Dzejms skinuvši kapu u čast Nikole Jokića, simbolično mu je i predao kraljevstvo, na čuvanje.
U tom kraljevstvu, krunisan od poklonika njegove igre, Nikola dobija drugu ulogu koja će se ocrtavati sa većim, mnogo većim poštovanjem od svih. Sudija, saigrača, protivnika, medija
Nadam se da će on nastaviti, u šta ne sumnjam, da pleše parketima lige, i da očarava desetine miliona košarkaških zaljubljenika širom sveta. .

d'oberman

pre 10 meseci

u pravu je Shaq
od 1999-2004, najbolji centar tih 5 godina je bio Shaq. u to vreme je verovatno bioni najbolji igrac lige a nije dobio 4 ili 5 MVP nagrada.

sad kad gledamo MVP nagrade, ispade da je Jokic sa 0 prstenja ispred Shaqa, a svi znamo da nije ... nije jos uvjek =)

Pera Ždera

pre 10 meseci

Jokic koji "ne igra" odbranu, ne skace, kojeg ce pojesti atletski misicavi centri, ovaj POff nadigrao NA OBE STRANE parketa KATa, Gobera, Ejtona, ADja... Prvog dugooo gurali kao boljeg od Jokica, drugi 3 puta defanzivac godine, (obojica pokusali zaustaviti Jokica u isto vreme na parketu, bez uspeha), treci najavljivan kao jedini u ligi koji zna kako cuvati Somborca i cetvrti pre serije forsiran kao najbolji defanzivac POffa (neki su se usudjivali govoriti i da ce ofanzivno nadigrati Denver) pa mu Nikola strpao TDabl prosek i metlu u seriji :)

I onda odjednom, nakon svake serije i dominacije Jokica, pomenuti nemaju pojma, videce on u sledecoj kada ga docekaju Buker i Ejton pa onda preopasni Dejvis...

Dakle debeli koji ne moze da skoci, potrci i cija ce igra biti provaljena u POffu a losa odbrana eksploatisana, razvalio iznad pomenute "zveri", ima TD prosek u delu sezone kada se po tim istim budalama igra prava i najteza kosarka i doveo je TIM do prvog istorijskog finala vrv i do prstena.

I ako uzme prsten takve individue ce da nastave sa "lako mu je sada osvojiti, videli bi ga 90ih kada se IPAK igrala najbolja kosarka" i cuvena "NBA je cirkus, titula nema tezinu"... I da, nezaobilazna "gde je u reprezentaciji, Melo, Skola" i ostale predosadne budalastine :)

Jokic je najbrzi visoki igrac sa loptom u driblingu, sa povlacenjem kontre nakon skoka ne cekajuci beka za pocetak tranzicije/napada, najbrzi reakcijom na postavku odbrane i pravovremenim pasom JER lopta u dodavanju je brza od trcanja najbrzeg igraca i davljenja i zadrzavanja lopte. Dakle najbrzi je igrac u sportu koji se zove kosarka a ne atletika ili trcanje na 100m.

Odbranu je razvalio ovaj POFF... Elitni defanzivac nikada nece biti ali iznad prosecan i te kako jeste... Svaka utakmica, sve tri serije je neretko zavrsavala sa 2+ ukradene, 2+ blokade ili kombinovano oba... O fizickoj snazi uguravanja tih atletskih zveri pod kos i kondiciji + dostupnosti za tim i da ne pocinjem. Takodje i o ofanzivnom delu ne bih mnogo jer je i trolovima, pa i onim nedokazanim pljuvacima sada vec jasno da je jedna od top 5 ofanzivnih sila u istoriji kosarke, kada se svi aspekti uticaja na taj deo parketa sagledaju.

O da, najbolji je centar/igrac najbolje kosarkaske lige na svetu.

predrag

pre 10 meseci

Lebron, Šekil, Medzik, Dejvis,Barkli su glas onih koji lagano prelazak Jokića, od ignorisanog i osumnjičenog za svoje poduhvate i uspehe čine da ulazak u besmrtnike bude posut "zvaničnom" ceremonijom.
Glasom i stavom onih koji we uvažavaju i dok pričaju i govore sluša se šta kažu.
Nisu sveznalice novog medijskog totalirizma, da govore o svemu i ništa ne kažu!
Simbolično,u svet odwbranih i legendarnih, uvode ga baš i upravo članovi udruženja besmrtnika.
Oni koji su ostavili decenijski trag.
Sadašnji i ovovremenski promoter i ikona medija, onaj koji je slavljen i zbog koga je sve podređeno Lejkersima, Lebron Dzejms skinuvši kapu u čast Nikole Jokića, simbolično mu je i predao kraljevstvo, na čuvanje.
U tom kraljevstvu, krunisan od poklonika njegove igre, Nikola dobija drugu ulogu koja će se ocrtavati sa većim, mnogo većim poštovanjem od svih. Sudija, saigrača, protivnika, medija
Nadam se da će on nastaviti, u šta ne sumnjam, da pleše parketima lige, i da očarava desetine miliona košarkaških zaljubljenika širom sveta. .

DukiNS

pre 10 meseci

Šeka 'peče' i dalje što je dobio samo jednu MVP nagradu. Problem je što je u njegovo vreme bilo daleko više visoko kvalitetnih igrača, budućih članova kuće slavnih. Pa samo kad pogledate na pozicijama 4 i 5 , pa je dovoljno. Hakim, Juing, Robinson, Dankan, Novicki, Garnet, Barkli, Meloun...A gde su Majkl, Kobi, Stockton,Neš, Ajverson, Kid, Mekgrejdi i ostali. Danas realno možda nekih 10 igrača možete staviti u isti rang sa top 40 koji su igrali od 1992-2006 (Šekove ozbiljne godine). Još je igra u zadnjih 10ak godina postala mnogo brža , ali i mekanija i sa malo takmičarskih utakmica sve do PO. Da se razumemo, Jokić bi verovatno dobio jednu MVP nagradu i tada , ali drugo vreme i drugačija košarka i treba uživati u najboljim momentima i tadašnje i ove sadašnje igre. Sad kome se koja više sviđa, to je stvar ukusa, a o tome ne vredi raspravljati.

dusan jichici

pre 10 meseci

Ne mozemo kriviti Emida
on je uzeo ono sto su mu dali.Za,Jokica svi znaju da
je to njegov nacin igre,samo
stoje velika razlika u bodovanju.

silvio

pre 10 meseci

onilovicu, nisi bas do kraja iskren, iznenadjen sam time! Doci ce vreme kada ces reci da je najveca nepravda nacinjena ove god u glasanju, samo polako.

smeh

pre 10 meseci

@Ne zna Shaq, čekamo Skipa Baylessa Embiidovog dickridera i ostale ESPN velemajstore koji na koš nisu šutnuli.
(and1, 27. maj 2023 08:17)

Video sam nekoliko puta neke emisije na ESPN. Neki lik je izjavio tokom prvog kola doigravanja da je prvi put tada gledao Denver/Nikolu Jokića i da nije mogao da veruje da su toliko dobri a lik kao NBA analitičar. Čudilo me da onaj Perkins i dalje radi na toj televiziji posle one gomile gluposti i toksičnosti koju je doneo na sto u priči oko MVP nagrade i Jokića pre nekoliko meseci. Međutim imaš takvih neznalica i ovde koji pametuju i pričaju naširoko o nečemu o čemu pojma nemaju, tako da je to izgleda danas u modi. I ako može jedno pitanje za vas klince, zašto koristite strane reči uz naš jezik kada postoji prevod? To takođe neka nova odvratna moda?

мр

pre 10 meseci

Шек је Шек због онога што он јесте, а то је невиђена маса која даје доминацију, и због тога и он сам себе зове најДоминантији а не најбољи центар. Свако од нас ко је играо кошарку је знао да никад не може бити Џордан или Шек. Али смо сви хтели да будемо Меџик, јер си ти Меџика и његову вештину можда и могао да скинеш, али 200 кила Шека и 1 м у вис од Џордана, ниси могао никад. Исто важи и за Јокића, јер је човек вештина, а не 200 кг масе и скок у вис од 1м. Значи Јокић је кошарка.

Dule Popović

pre 10 meseci

Poenta fame oko Jokića je da beli centar iz Evrope (Srbije) igra najbolju košarku u celoj NBA - američkom proizvodu i crnačkom igralištu !
To nikad nije bilo i verovatno posle njega neće...bio je po neki visoki belac MVP kao Bird,Novicki ali klasični centar sa ovolikim uticajem na igru ne.
Poseban deo priče je što je njegov najjači mišić MOZAK,što ih nadmudruje i raspamećuje a oni to ne razumeju i ne cene dovoljno !
Gomila klinaca koji nisu fizički obdareni ali su sportski inteligentni i talentovani će zbog njega dobiti inspiraciju i motiv.
Njegov uticaj i način igre će se dugo proučavati i analizirati kad sve ovo prođe.
Sam Jokić je posle prvog treninga u NBA pomislio : Mnogo su brzi i skočni,ako želim da igram ovde moraću da usporim ritam da ih nateram da igraju u mom tempu,da se oni prilagode meni a ne ja njima...ostalo je istorija !

DukiNS

pre 10 meseci

@Ja45
Prijatelju, kao prvo gledam NBA od neke 89-90, tako da mogu da uporedim nekad i sad. A kao drugo ne govorim o dominantnosti Šekila u odnosu na druge visoke igrače (pored Vilta najdominantniji centar ikada) nego o sveukupnom kvalitetu igrača koji su igrali tada i teškoći da dođeš u MVP raspravu. Samo pogledaj koje sve 'njuške' iz tog perioda nisu dobili MVP nagradu i sve je jasno. Sportski pozdrav

Eric Cartman

pre 10 meseci

"Tako je i legendarni Šakil O'Nil u svom podkastu još jednom odao priznanje srpskom centru, koji je nosio Denver i ove sezone do velikih pobeda"


Odaje mu on priznanje ali niti jednom nije bio za to da Jokic bude MVP.
Ni prvi put,niti drugi put a posebo nije bio za to da bude i treci put.

O Nil ima harizmu,zabavan je ali daleko od toga da je on neka dobrica kao što svi misle.
On je egomanijak na kvadrat.
Napustio je Orlando zato što su svi pricali da je Peni Hardevej glavni igrac.
Po svaku cenu je hteo da on bude najpooularniji košarkaš u NBA pa je tako i snimao rep albume,neke glupe filmove.
Jednostavno je poludeo kada je video da mu je Peni Hardevej ukrao slavu.
I u Lejkersima se nije slagao sa Brajantom iz istih razloga.
Dva egomanijaka,pa ko je bitniji za tim.
Barkli prihvati sve šale na njegov racun i smeje se sa svima a O Nil retko kada je primio neku šalu na njegov racun.
Cak zna da se uvredi kao malo dete.
A bogami dok je igrao bio je težak provokator cak i van terena, pa imate snimak gde ismejava Divca dok se voze autobusom,peva neku pesmu na njegov racun.
Koliko god on odavao priznanje Jokicu ne prija njemu baš ovakva njegova dominacija jer ce sutra neko da kaže da je Jokic boliji od O Nila i ovaj bi poludeo.

tocka

pre 10 meseci

Nakon sto su odradili posao sa Embidom sad im je dozvoljeno da pricaju hvalospeve o Jokiću.
Svi su donekle bili u tome, Šek je i glasao za Embida, ali je uvek bio negde izmedju i uvek je bar hvalio Jokića, koliko mu je dozvoljeno.
Ubedljivo najgori su tipovi kao Colin Cowherd ili Stephen Smith koji su se takmičili ko će više da pljune po Jokiću, a sad ga kuju u zvezde. One paćenike kao Kendriksa i Wright-a ne treba ni pominjati, to su neki bolesnici i rasisti. Wright kipti od neobjašnjive mržnje prema Jokiću, ponekad se zapitam da nije možda neki rodjak Medlin Olbrajt…
Doduše imamo mi takve tipove i kod kuće. Ko ima hrabrosti da otvori komentare na ovom sajtu od pre tri godine? Stotine najgorih komentara o Jokiću, a sad se kladim da su to ti isti koji sad pišu hvalospeve.

nemanja

pre 10 meseci

jesu ovo velike pohvale, ali Jokic nije 'samo' najbolji centar, nego najbolji igrac lige.. i to u ovom momentu ubedljivo, kao sto je retko koji igrac bio u poslednjih 10-ak i vise godina..

mare

pre 10 meseci

Šeka 'peče' i dalje što je dobio samo jednu MVP nagradu. Problem je što je u njegovo vreme bilo daleko više visoko kvalitetnih igrača, budućih članova kuće slavnih. Pa samo kad pogledate na pozicijama 4 i 5 , pa je dovoljno. Hakim, Juing, Robinson, Dankan, Novicki, Garnet, Barkli, Meloun...A gde su Majkl, Kobi, Stockton,Neš, Ajverson, Kid, Mekgrejdi i ostali. Danas realno možda nekih 10 igrača možete staviti u isti rang sa top 40 koji su igrali od 1992-2006 (Šekove ozbiljne godine). Još je igra u zadnjih 10ak godina postala mnogo brža , ali i mekanija i sa malo takmičarskih utakmica sve do PO. Da se razumemo, Jokić bi verovatno dobio jednu MVP nagradu i tada , ali drugo vreme i drugačija košarka i treba uživati u najboljim momentima i tadašnje i ove sadašnje igre. Sad kome se koja više sviđa, to je stvar ukusa, a o tome ne vredi raspravljati.
(DukiNS, 27. maj 2023 08:42)

Istina, ali bi zato u ono vreme imao vec bar 3 prstena jer bi u timu imao jednu ili dve zvezde. Ali dobro bice svega.

Detektiv

pre 10 meseci

Opaaa! Vince Carter je živ! Poceo da komentarise. Naravno, ne moze na igru i rezultate Jokica da se osvrne, tu ga nema u seriji protiv Lakersa, tu ceka strpljivo prvu losiju igru Jokica da svima ukaze kako je u pravu. Ali zato nas Vince je prvi da filozofira i pamaludi sta bi bilo kada bi bilo. Samo napred!

Ja45

pre 10 meseci

@DukiNS ala se ti nalupa, osim Hakima od Seka u njegovo vreme, a bogami i posle takvo dominantnog centra nije bilo (Juinga, Robinsona, Barklija, je jeo za doručak), ko nije gledao Seka “uživo” da ne komentariše, naročito vreme u Orlandu i Lejkersima!

Гиле

pre 10 meseci

Сви што кукају што ове године није добио Јокић МВП нек се сете прве године кад је добио. Захваљујући повредама неких играча он је добио ту награду. А реално није био најбољи. Реално је да их има 2, ове је више заслужио, али треба и мало реалности. Ове године се и сам Јокић повукао јер је видео где то води. Није играо неке мечеве, одмарао спремао се за ПО, и свесно одмарао и мозак од ових прича. И постигао је успех. Лични успех подредио је крајњем циљу за екипу и то показује његову величину.

Eric Cartman

pre 10 meseci

"u pravu je Shaq
od 1999-2004, najbolji centar tih 5 godina je bio Shaq. u to vreme je verovatno bioni najbolji igrac lige a nije dobio 4 ili 5 MVP nagrada.

sad kad gledamo MVP nagrade, ispade da je Jokic sa 0 prstenja ispred Shaqa, a svi znamo da nije ... nije jos uvjek =)
(d'oberman, 27. maj 2023 08:38)"

Je li Jokic kao O Nil otišao u Lejkerse da postane šampion ili kao Durent u Golden Stejt,Lebron u Majami ?
Što O Nil ako je bio toliko dobar i dominantan do neba nije osvojio prsten sa Orlandom koji je u to vreme.bio jedan od najboljih timova u NBA?
Koliko je Šek popio metli u svojoj karijeri?
Kako takav centar najdominatniji ikada popjje metlu sa pola snage od Bulsa?
Prijatelju on je tri prstena osvojio sa Lejkersima a ti Lejkersi su bili strašan tim.
Barem ih mi srbi pamtimo zbog Sakrementa.
Ne može da se meri prsten sa Denverom i prsten sa Lejkerima koji su imali jednog od najboljih košarkaša ikada i jednog od najboliih centara ikada ,plus brdo odlicnih šutera.
Pa po meni jedan prsten Novckog ima vecu težinu nego tri O Nilova sa Lejkersima.
Jer je Dalas u celom plej ofu bio otpisan,a posebno protiv onog Majamija gde je 99,9999 posto njih ocekivalo metlu sa pola snage.
Veterani postali šampioni.

@dukins

pre 10 meseci

Kažeš u Šekovo vreme su bili bolji igrači pa navodiš Hakima i Džordana draftovanih 1984. a sa druge strane Kobija, Ajversona i Neša draftovanih 96-e, to jest 12 godina kasnije. To nisu igrači iz iste generacije, već samo igrači sa kojima se Šek tokom duge karijere sretao. Tako npr imamo Lebrona, Karmela, Kobija, Novickog i sl koji su igrali i protiv Šeka i protiv Jokića iako Šek i Jokić nisu ista generacija.

Dragan Borca

pre 10 meseci

Vins Kartere@

Kao i uvek samo se blamiras za sve pare. Valanciunas nije centar koji puno sutira. 76% njegovih fg su u krugu od jednog do dva metra od kosa. Samo 0.7 pokusaja za 3 za 10 godina karijere u NBA a tek svaki petnaesti sut mu je poludistanca. Nigde veze sa zivotom. Nabrojao si Zubca i jos 5-6 nekih trecerazrednih centara a izostavio si Dejvisa, Taunsa, Adebaja, Horforda, Sabonisa, Vucevica, Ajtona, Tarnera i jos gomilu dobrih centara. A sta tek reci za novi talas super svestranih centara koji nadolazi poput Vembajame, Ceta Holmgrena, Senguna itd.

A kako su to Mutombo, Juing i skoro svi centri devedesetih igrali? Pa upravo kao Zubac i ti sto si ih nabrojao jednodimenzionalni skoro svi bili osim njih par poput Hakima itd.

Hakim ima 54% suteva u 3 metra, Embiid 49%. Cak i to da Embid igra samo skok sut ne stoji. Ne branim Embida ali je vidljivo koliko su danasnji centri svestraniji. Barem vecina. Izdvojio si Zubca, Adamsa i jos 4-5 trecerazrednih centara a izostavio gomilu jako svestranih centara. Danas bukvalno vise od pola centara moze pogoditi sa 8 metara i to sa prilicno solidnim procentima. Jednostavno su talentovaniji od predjasnjih centara. Poredis Divca sa Zubcem i Adamsom a izostavis gomilu vrhunskih centara danasnjice.

Milos

pre 10 meseci

Shaq nije imao pravo glasa tako da nije mogao da glasa za Embida. Nemojte pisati svasta. Imate na sajtu NBA lige PDF document pa mozete proveriti. Inace, Jovan Buha, novinar koji prati LA Lakerse glasao je za Jokica, pa niko nije govorio da je bio pristrasan zbog srpskog porekla.

Chris Jackson

pre 10 meseci

Opaaa! Vince Carter je živ! Poceo da komentarise. Naravno, ne moze na igru i rezultate Jokica da se osvrne, tu ga nema u seriji protiv Lakersa, tu ceka strpljivo prvu losiju igru Jokica da svima ukaze kako je u pravu. Ali zato nas Vince je prvi da filozofira i pamaludi sta bi bilo kada bi bilo. Samo napred!
(Detektiv, 27. maj 2023 11:35)

Jedno 50 puta je ponovio da su "Gobert, Towns i Ayton smijesni igraci" i da je on jos od pocetka govorio da "Denver ispada od Lakersa, cim Jokic naleti na Davisa"...sad se naravno pravi da se nista nije desilo-a desilo se da je Jokic i Denver obrisali pod i sa Lakersima i sa Davisom, strucni naziv-METLA!...Da je obrnuto ostavljao bi po 20 komentara dnevno i hvalio sam sebe, sad se nesto usutio i prica o drugim temama ;)

kosta1703

pre 10 meseci

Sekil je po atraktivnosti medju najvećim NBA igračima

Kao igrač, posle osvajanja titule od strane Denvera,Jokić če ga uveliko prevaziči.
U vreme kada je on igrao mnogo češće se svirao ilegal defence, pa su morali da ga čuvaju jedan na jedan.
Ali je Adelman patentiran da mu se zatvore putevi ka kosu, i linije kretanja te je morao sutirati sa 2m od kosa čime je znatno umanjio svoju produktivnost, a imao si i kao posljednju opciju i igračku i taktičku da ga fauliras i gledaš sramotu kako sutra bacanja.
1996.g u Atlanti na OI da je Savic bio zdrav u finalu i da nije bilo Admirala, lagano bi ih dobili, a Divac je pojeo Sekila, a i Hakima...
Sekil je mogao da funkcionise samo u timu u kojem je prva opasnost po protivnika bio neko drugi, a ne on.
A o njegovoj odbrani su se pisalo bajke, dok mu je Divac ispod ruke davao koševa ko malom detetu.
A jedan Divac je klasa ispod današnje klase Jokica, možda cak i dve klase ispod.

Apostolos

pre 10 meseci

Ljudi, Embid je zasluzeno MVP, vise je zeleo nagradu.
MVP nagrada je dodatni pritisak za Jokica.
Playoff se racuna, ostalo je nebitno!

Eric Cartman

pre 10 meseci

(vince carter, 27. maj 2023 13:03)

Ne talasaj mnogo.
Nego mi odgovori.
Što O Nil nje ostao u Orlandu i postao šampion ako je bio toliko dominantan?
Dva prva pika na draftu,doveli su mu i Horasa Grenta iz Bulsa.
Denis Skot odlican šuter.
Orlando je u to vreme imao odlican tim.
Lejkersi nisu bili šuterski tim a šta u bili Hori i Fišer?
Pogadjali uvek kada je trebalo.
Neko mi uporedjuje Denver sa Lejkersima.
Video bi O Nila sa ovim Denverom.
Niti je imao pregled igre,niti asistencije,slobodna pacanja užas
Imao bi on poena i skokova ali da li bi to bilo dovoljno za ovakav Denver.

јд123

pre 10 meseci

Похвале од легенди овог спорта имају већи значај, него шта кажу неки аналитичари. Поготово од Шека. Шек има надимак супермен. Када је у једној емисији мислим Кени Смит рекао да је Јокић супермен и стидљиво погледао Шека, очекујући да ће овај то оспорити, јер сматра да је само он ”супермен”, овај је то потврдио, да се то може рећи за Јокића. Веће признање од Шека неки играч не мпже добити, да допушта да се назове његовим надимком, јер то Шек иначе не ради.

Многи су овде коментарисали како Јокић мора да промени екипу ако хоће прстен. Али то не би било то. Шта има Бјелица од прстена или Дарко Миличић? Стојаковић је освојио са Даласом, али да је освојио са Сакраментом сада би се водила расправа ко је био бољи, он или Новицки?

Да се само осврнем на ове што још увек кукају што Јокић није добио МВП награду. Рекао сам раније и поновићу. Боље што је није добио, скинуо притисак са себе. Нека освоји прстен, то много више значи. Ни МЈ, ни Леброн нису освојили 3 за редом. Ако Денвер постане шампион може Јокић и следећих година да поново освоји МВП награду.

gox

pre 10 meseci

"u pravu je Shaq
od 1999-2004, najbolji centar tih 5 godina je bio Shaq. u to vreme je verovatno bioni najbolji igrac lige a nije dobio 4 ili 5 MVP nagrada.

sad kad gledamo MVP nagrade, ispade da je Jokic sa 0 prstenja ispred Shaqa, a svi znamo da nije ... nije jos uvjek =)
(d'oberman, 27. maj 2023 08:38)"

Jeste i nije u pravu.
Da je bio dominantan, bio je.
Ali Jokic je jedini igrac verovatno u istoriji NBA koji vodi 3 godine za redom u 6 najbitnijih statistickih kategorija koje su odlucivale ko ce biti MVP sezone. Niko to nikada nije uradio.
Lebron jeste, 2x vezao po 2 sezone.

---------------------------

"I šak je glasao za Embida ne zaboravite.
(joks, 27. maj 2023 09:25)"

Sek nema zvanicno pravo glasa, od InsideTheNBA ekipe, pravo glasa ima samo Ernie Johsnon, glavni voditelj, i glasao je naravno:
1. Embiid
2. Janis
3. Jokic
4. Tatum
5. Sabonis

---------------------------

@(tocka, 27. maj 2023 10:20)
Sve se slazem, osim sto Sek nema zvanicno pravo glasa.

мр

pre 10 meseci

@mp Da je Shaq bio samo masa sada bi ga znali kao Perkinsa,Sofoklisa Skociantisa,Adamsa. Covek je trcao coast to coast,imao sjajan spin,footwork,neverovatno kretanje za svoje gabarite i zato je bio dominantan pored svoje snage...
(vince carter, 27. maj 2023 10:57)

И поред ових наведених постоји још ко зна колико елемената кошаркашке технике о којима Шек није имао појма. Нисам ја ни написао да је он лош, већ тачно што сам написао, а неко образложење даље није ни потребно. У суштини сваком је потребан само један доминантан детаљ да би био врхунски, и наравно увек здравље. Ако имаш изванредна скок то је нешто, ако имаш брзину, или масу. Проблем је кад немаш ништа од тога, а такви смо 99% свих нас, е онда мораш да се довијаш. Лакше је било Шеку и Џордану, него Меџику и Бирду, или Томасу и Лејмбиру, који су као инфериорни по физикслијама морали да рокају по Џордану а и осталима, мада им после прешло и у навику, што опет дође нека предност, јер су могли да бију дуго и константно. И ето по томе се и памте, а не по некој кошарци. Сви тако знају и Шека, ајд стани му на црту кад крене, да неће можда да стане и иде на скок шут, не, иде до краја и успут поломи и тебе а вероватно и таблу.

vince carter

pre 10 meseci

Tog Embida ustopuje 37godisnji Al Horford,igrac iz druge ere kosarke a Embid je drugi najbolji,da ne pominjem kako ga je razbio veteran Mark Gasol u playoffu,tako da sa tobom nemam sta da pricam. Dejvis je cetvorka a i Domantas,Adebayo bi bili prave cetvorke da imaju,oni po svestranosti i nacinu dodavanja nisu ni do kolena Chrisu Weberu a bitni su igrace. Sta reci kad pojmas poput tebe samo vadi neke statistike i misli da bi sve to ostalo isto u svakom vremenu! Sta reci o pojmasu koji skok sutera Juinga koji je pogadjao sve vrste mid range suteva i duge dvojke po nacinu igre uporedjuje sa Zubcem🙈 Po tvojoj mizernoj logici onda bi Robert Horry bio zvezda danas jer on je eto sutirao trojke a Derek Coleman bi bio superzvezda jer je kao visoki igrac sutirao iz driblinga i imao ulaz sa savrsenom levom rukom. Fundamentalne vestine su x faktor i opet ponavljam Divac je virtouz kosarke za Vucevica i Zubca. Posto je tebi Tarner svestran jer sutira trojke a ima drugog asistenta lige u svojoj ekipi a tim van playoffa na Istoku. Ode drveni Valancunas,dodje doktor Mark Gasol,drugi najbolji centar lige se ne vidi u playoffu!!

vince carter

pre 10 meseci

@Kosta17 Jedan od najvecih pojmasa i napristrasnijih manijaka na sajtu. Shaq je oduvek bio udvajan,lik cak ne zna da zonska odbrana nema nikakve veze sa udvajanjem,sramota! Shaq je u finalu protiv Hjustona imao 6,3 asistencije u proseku bas zato sto je bio udvajan konstantno. Koliko je moron pristrasan govori njegov komentar o finalu olimpijskih igara i ne vidi da skace sebi u usta jer onda su Mark Gasol i Scola sa 40 godina razbili Jokica a oni su dva nivoa ispod Shaqa,vidite kako se sarancic upecao u sopstvenu nebulozu. Jos je Shaq osvojio 3 titule kada je i zona bila legalna i handcheking,postoji cuvena slika Shaqa protiv 4 igraca Netsa na obrucu. Dakle Shaq bi imao vise titula,poena,skokova,blokada,kradja a Jokic bi ga uveliko pretekao🙈😂

X=iks

pre 10 meseci

Od onih koji su MVP bili tri i vise puta jedino Moses Malone, mozda, nije bio bolji od Shaqa. Magic Johnson i Larry Bird svakako jesu (a i svi oni sa vise od 3). Istina, od onih koji su dva put dobili tu nagradu niko nije bio bolji.

vince carter

pre 10 meseci

Najezio sam se od gluposti doticnog DraganaBorce. Prvo nisam pisao o dobrim i losim centrima vec skok suterima i onim koji nemaju nista. Samim tim sto stavlja igru savrsenog skok sutera Juinga sa igrom Mutomba se iskljucuje iz svake debate o kosarci. Hakim i Juing su daleko svestraniji od Embida. Adebayo uopste ne bi bio cenar u ono vreme vec krilo ili krilni centar a ako je on svestran,pa sta je onda Chris Webber,on bi imao 8,9 asistencija na svakom mecu. Kako dodaje Weber a kako Adebayo,dovoljno je reci da je Domantas treci najbolji centar koji je fundamentalno los. Koja svestranost od Tarnera jos jedne prave cetvorke svega ti :)) Poredjenje nacina igre Zubca i Juinga jos vise pokazaju koliko ti ne znas nista o Juingu a ja postavio komplilaciju :)) @detektiv komentarisao sam odmah na prvoj utakmici pojmasu,a ja naravno nisam navijac nijednog Lebronovog tima,mora da si me zamenio sa nekim :) @Borca i da,Divac je virtouz kosarke za Zubca i Vucevica. Al Horford uopste nije igrac iz ere. Aj u cose!!

milan11

pre 10 meseci

Shaq jeste bio nekoliko godina najbolji centar, ali tek kad su Ewing, Robinson, Olajuwon ostarili. Pre toga bili su dosta izjednačeni u duelima i timski uspesima. Kao drugo, MVP nagradu su umesto njega dobivali Jordan, Malone, Duncan, Nash, Iverson, Nowitzki... I gotovo svi su u toj sezoni zaista više zaslužili, jer su imali dosta lošije saigrače i timove. A Lejkersi u jednom momentu 4 aktivna all-stara u jednoj sezoni, da ne nabrajam kako su za male pare dolazili ojačati klupi još uvek jaki veterani poput Ridera ili Glena Ricea. I još nešto, Shaq je propuštao baš dosta utakmica, oko 20 svake sezone. Da, ima bolju karieru od nekih višestrukih MVP igrača, ali kod tih izbora je svaka godina priča za sebe.

vince carter

pre 10 meseci

"Erik Cartmam" Interesantno je kako uvek pisete da je Shaq doneo titule Kobiju ali posto sada Shaq mora biti umanjen,onda je imao strasan tim? To sto su rekao o timu Orlanda je isto kao da kazes da je Jokic poceo da igra za ovaj sadasnji tim Denvera jer Orlando je bio jos gori od Denvera kada je Shaq dosao tamo,Penny Hardaway je draftova i to je ekipa koja je vec trecoj njegovoj sezoni usla u finale. Marej oduvek u playoffu igra kao zvezda,jedini je igrac u novijoj istoriji koji je 4 puta postigao 20+ poena u poslednjoj cetvrtini. Shaq je otisao zbog nekog ugovora iz Orlanda i nesuglasica sa Penny Hardawayom. Lejkersi su bili sve samo ne suterski tim vec ih je krasila jako intezivna i agresivna igra. @mp ako su Medzik,Bird,Thomas upamceni po batinjanju onda mi nisi dobar. Cak mnogi neznja da je Bil Lambier imao bolji procenat za 3 od Dejvisa i isti sa linije bacanja kao Jokic zbog toga sto ga pamte kao mesara :)

vince carter

pre 10 meseci

Koja je sramota od coveka @kosta17. Najsramotniji lik u istoriji sveta. Lik koji pise da je Shaq igrao jedan na jedan,lik koji ne zna da udvajanje nema veze sa zonskom odbranom,coveku sam napisao zasto je Shaq imao 9 i 7 asistencija na prve dve utakmice protiv Hjustona,jer je bio udvajan konstantno,Bullsi su na Shaqu imali Longlija,Rodmana i plus Pipena i Dzordana kao pomocnu defanzivu koji ukradu loptu ili udare blokadu sa ledja i lik pise o jedan na jedan defanzivi. Ovde komentarisu nasramotniji licemeri ikada,koji odgovaraju likovima koji pisu da su Gasol i Scola sipali pored Jokica a u isto vreme komentarise da je Divac polagao pored Shaqa i jos je cuvao Hakima,a gledali smo Divca,Webera,Polarda zajedno protiv Shaqa. Kobi Brajant je mogao da igra jedan na jedan jer je Shaq bio udvajan sto je i sam rekao,a lik pise o ilegalnoj odbrani. Ne zna se ko je sramotniji,dal ovaj ili onaj iznogud koji je napisao za Juinga da nije mogao da dobaci sa poludistance a on jedan od najboljih mid range sutera sa svih mesta🙈 Jos kad place kad je Jokic sa 27 godina izgubio od Wariorsa (ne od Karija) a na drugoj strani taj isti pojmas napise da je Dzordan sa 23 godine gubio od "Birda" a ne pominje u tom slucaju ostale Bostonove Hall of Famere🙈 Licemerstvo na najvisem nivou!

vince carter

pre 10 meseci

@Jackson Raufe,za Lejkerse nikad nisam pisao nista,to je ekipa koja volim da ispadne u prvom kolu. Za Gobera i Taunsa cu uvek pricati da su nula igraci a ovaj drugi najprecenjeniji,koji je prvi put video playoff sa Jimmy Butlerom koji ih je pobedjivao sa drugim timom na treninzima. Ayton nije napredovao cak i u regularnoj sezoni a jos je u nikakvim odnosima sa saigracima. Na kraju moj komentar prvi se odnosio na to da ne moze da se kaze "svi" centri su takvi i takvi i naveo sam mnoge koji nisu skok suteri,dok je blam zvani DraganBorca okrenuo to na drugu vodenicu uz vec poznato nepoznavanje Patrika Juinga🙈

vince carter

pre 10 meseci

"Eric Cartman" Jos jedno totalno nepoznavanje kosarke sa tvoje strane. Od kada Jokic deli asistencije ispada da svaki centar treba da igra pleja a da plej ne postoji da bi ekipu cinio boljom. Ponavljam Orlando je bio najgori u nba kad je Shaq dosao,a Penny je dosao godinu kasnije. Kako li su Fisher i Fox bolji suteri od Portera i Brauna da mi je znati,Porter je rodjeni snajper a ti igraci u Lejkersima su imali toliko slobodnu u igri i ostajali sami na sutevima jer su Shaqa udvajali i samim tim su saigraci imali vise prostora za igru. Shaq je u prve dve utakmice finala sa Hjustonom imao 9 i 7 asistencija zbog udvajanja,cesto u Lejkersima i 44,24,6,4 na mnogim utakmicama,naravno da "tim" cinis boljim svojim prisustvom na terenu i naravno da je Majami odmah postao kandidat za titulu kad je on dosao,Shaq,Wejd i gomila veterana..naravno i Udonis Haslem :)) Otisao je iz Orlanda kao sto rekoh zbog ugovora i jer su Bullsi ponovo postali sila na Istoku.

d'oberman

pre 10 meseci

u pravu je Shaq
od 1999-2004, najbolji centar tih 5 godina je bio Shaq. u to vreme je verovatno bioni najbolji igrac lige a nije dobio 4 ili 5 MVP nagrada.

sad kad gledamo MVP nagrade, ispade da je Jokic sa 0 prstenja ispred Shaqa, a svi znamo da nije ... nije jos uvjek =)

vince carter

pre 10 meseci

"Erik Cartmam" Interesantno je kako uvek pisete da je Shaq doneo titule Kobiju ali posto sada Shaq mora biti umanjen,onda je imao strasan tim? To sto su rekao o timu Orlanda je isto kao da kazes da je Jokic poceo da igra za ovaj sadasnji tim Denvera jer Orlando je bio jos gori od Denvera kada je Shaq dosao tamo,Penny Hardaway je draftova i to je ekipa koja je vec trecoj njegovoj sezoni usla u finale. Marej oduvek u playoffu igra kao zvezda,jedini je igrac u novijoj istoriji koji je 4 puta postigao 20+ poena u poslednjoj cetvrtini. Shaq je otisao zbog nekog ugovora iz Orlanda i nesuglasica sa Penny Hardawayom. Lejkersi su bili sve samo ne suterski tim vec ih je krasila jako intezivna i agresivna igra. @mp ako su Medzik,Bird,Thomas upamceni po batinjanju onda mi nisi dobar. Cak mnogi neznja da je Bil Lambier imao bolji procenat za 3 od Dejvisa i isti sa linije bacanja kao Jokic zbog toga sto ga pamte kao mesara :)

DukiNS

pre 10 meseci

Šeka 'peče' i dalje što je dobio samo jednu MVP nagradu. Problem je što je u njegovo vreme bilo daleko više visoko kvalitetnih igrača, budućih članova kuće slavnih. Pa samo kad pogledate na pozicijama 4 i 5 , pa je dovoljno. Hakim, Juing, Robinson, Dankan, Novicki, Garnet, Barkli, Meloun...A gde su Majkl, Kobi, Stockton,Neš, Ajverson, Kid, Mekgrejdi i ostali. Danas realno možda nekih 10 igrača možete staviti u isti rang sa top 40 koji su igrali od 1992-2006 (Šekove ozbiljne godine). Još je igra u zadnjih 10ak godina postala mnogo brža , ali i mekanija i sa malo takmičarskih utakmica sve do PO. Da se razumemo, Jokić bi verovatno dobio jednu MVP nagradu i tada , ali drugo vreme i drugačija košarka i treba uživati u najboljim momentima i tadašnje i ove sadašnje igre. Sad kome se koja više sviđa, to je stvar ukusa, a o tome ne vredi raspravljati.

vince carter

pre 10 meseci

Tog Embida ustopuje 37godisnji Al Horford,igrac iz druge ere kosarke a Embid je drugi najbolji,da ne pominjem kako ga je razbio veteran Mark Gasol u playoffu,tako da sa tobom nemam sta da pricam. Dejvis je cetvorka a i Domantas,Adebayo bi bili prave cetvorke da imaju,oni po svestranosti i nacinu dodavanja nisu ni do kolena Chrisu Weberu a bitni su igrace. Sta reci kad pojmas poput tebe samo vadi neke statistike i misli da bi sve to ostalo isto u svakom vremenu! Sta reci o pojmasu koji skok sutera Juinga koji je pogadjao sve vrste mid range suteva i duge dvojke po nacinu igre uporedjuje sa Zubcem🙈 Po tvojoj mizernoj logici onda bi Robert Horry bio zvezda danas jer on je eto sutirao trojke a Derek Coleman bi bio superzvezda jer je kao visoki igrac sutirao iz driblinga i imao ulaz sa savrsenom levom rukom. Fundamentalne vestine su x faktor i opet ponavljam Divac je virtouz kosarke za Vucevica i Zubca. Posto je tebi Tarner svestran jer sutira trojke a ima drugog asistenta lige u svojoj ekipi a tim van playoffa na Istoku. Ode drveni Valancunas,dodje doktor Mark Gasol,drugi najbolji centar lige se ne vidi u playoffu!!

Гиле

pre 10 meseci

Сви што кукају што ове године није добио Јокић МВП нек се сете прве године кад је добио. Захваљујући повредама неких играча он је добио ту награду. А реално није био најбољи. Реално је да их има 2, ове је више заслужио, али треба и мало реалности. Ове године се и сам Јокић повукао јер је видео где то води. Није играо неке мечеве, одмарао спремао се за ПО, и свесно одмарао и мозак од ових прича. И постигао је успех. Лични успех подредио је крајњем циљу за екипу и то показује његову величину.

predrag

pre 10 meseci

Lebron, Šekil, Medzik, Dejvis,Barkli su glas onih koji lagano prelazak Jokića, od ignorisanog i osumnjičenog za svoje poduhvate i uspehe čine da ulazak u besmrtnike bude posut "zvaničnom" ceremonijom.
Glasom i stavom onih koji we uvažavaju i dok pričaju i govore sluša se šta kažu.
Nisu sveznalice novog medijskog totalirizma, da govore o svemu i ništa ne kažu!
Simbolično,u svet odwbranih i legendarnih, uvode ga baš i upravo članovi udruženja besmrtnika.
Oni koji su ostavili decenijski trag.
Sadašnji i ovovremenski promoter i ikona medija, onaj koji je slavljen i zbog koga je sve podređeno Lejkersima, Lebron Dzejms skinuvši kapu u čast Nikole Jokića, simbolično mu je i predao kraljevstvo, na čuvanje.
U tom kraljevstvu, krunisan od poklonika njegove igre, Nikola dobija drugu ulogu koja će se ocrtavati sa većim, mnogo većim poštovanjem od svih. Sudija, saigrača, protivnika, medija
Nadam se da će on nastaviti, u šta ne sumnjam, da pleše parketima lige, i da očarava desetine miliona košarkaških zaljubljenika širom sveta. .

Ja45

pre 10 meseci

@DukiNS ala se ti nalupa, osim Hakima od Seka u njegovo vreme, a bogami i posle takvo dominantnog centra nije bilo (Juinga, Robinsona, Barklija, je jeo za doručak), ko nije gledao Seka “uživo” da ne komentariše, naročito vreme u Orlandu i Lejkersima!

Dragan Borca

pre 10 meseci

Vins Kartere@

Kao i uvek samo se blamiras za sve pare. Valanciunas nije centar koji puno sutira. 76% njegovih fg su u krugu od jednog do dva metra od kosa. Samo 0.7 pokusaja za 3 za 10 godina karijere u NBA a tek svaki petnaesti sut mu je poludistanca. Nigde veze sa zivotom. Nabrojao si Zubca i jos 5-6 nekih trecerazrednih centara a izostavio si Dejvisa, Taunsa, Adebaja, Horforda, Sabonisa, Vucevica, Ajtona, Tarnera i jos gomilu dobrih centara. A sta tek reci za novi talas super svestranih centara koji nadolazi poput Vembajame, Ceta Holmgrena, Senguna itd.

A kako su to Mutombo, Juing i skoro svi centri devedesetih igrali? Pa upravo kao Zubac i ti sto si ih nabrojao jednodimenzionalni skoro svi bili osim njih par poput Hakima itd.

Hakim ima 54% suteva u 3 metra, Embiid 49%. Cak i to da Embid igra samo skok sut ne stoji. Ne branim Embida ali je vidljivo koliko su danasnji centri svestraniji. Barem vecina. Izdvojio si Zubca, Adamsa i jos 4-5 trecerazrednih centara a izostavio gomilu jako svestranih centara. Danas bukvalno vise od pola centara moze pogoditi sa 8 metara i to sa prilicno solidnim procentima. Jednostavno su talentovaniji od predjasnjih centara. Poredis Divca sa Zubcem i Adamsom a izostavis gomilu vrhunskih centara danasnjice.

vince carter

pre 10 meseci

@Jackson Raufe,za Lejkerse nikad nisam pisao nista,to je ekipa koja volim da ispadne u prvom kolu. Za Gobera i Taunsa cu uvek pricati da su nula igraci a ovaj drugi najprecenjeniji,koji je prvi put video playoff sa Jimmy Butlerom koji ih je pobedjivao sa drugim timom na treninzima. Ayton nije napredovao cak i u regularnoj sezoni a jos je u nikakvim odnosima sa saigracima. Na kraju moj komentar prvi se odnosio na to da ne moze da se kaze "svi" centri su takvi i takvi i naveo sam mnoge koji nisu skok suteri,dok je blam zvani DraganBorca okrenuo to na drugu vodenicu uz vec poznato nepoznavanje Patrika Juinga🙈

vince carter

pre 10 meseci

"Eric Cartman" Jos jedno totalno nepoznavanje kosarke sa tvoje strane. Od kada Jokic deli asistencije ispada da svaki centar treba da igra pleja a da plej ne postoji da bi ekipu cinio boljom. Ponavljam Orlando je bio najgori u nba kad je Shaq dosao,a Penny je dosao godinu kasnije. Kako li su Fisher i Fox bolji suteri od Portera i Brauna da mi je znati,Porter je rodjeni snajper a ti igraci u Lejkersima su imali toliko slobodnu u igri i ostajali sami na sutevima jer su Shaqa udvajali i samim tim su saigraci imali vise prostora za igru. Shaq je u prve dve utakmice finala sa Hjustonom imao 9 i 7 asistencija zbog udvajanja,cesto u Lejkersima i 44,24,6,4 na mnogim utakmicama,naravno da "tim" cinis boljim svojim prisustvom na terenu i naravno da je Majami odmah postao kandidat za titulu kad je on dosao,Shaq,Wejd i gomila veterana..naravno i Udonis Haslem :)) Otisao je iz Orlanda kao sto rekoh zbog ugovora i jer su Bullsi ponovo postali sila na Istoku.

kosta1703

pre 10 meseci

Sekil je po atraktivnosti medju najvećim NBA igračima

Kao igrač, posle osvajanja titule od strane Denvera,Jokić če ga uveliko prevaziči.
U vreme kada je on igrao mnogo češće se svirao ilegal defence, pa su morali da ga čuvaju jedan na jedan.
Ali je Adelman patentiran da mu se zatvore putevi ka kosu, i linije kretanja te je morao sutirati sa 2m od kosa čime je znatno umanjio svoju produktivnost, a imao si i kao posljednju opciju i igračku i taktičku da ga fauliras i gledaš sramotu kako sutra bacanja.
1996.g u Atlanti na OI da je Savic bio zdrav u finalu i da nije bilo Admirala, lagano bi ih dobili, a Divac je pojeo Sekila, a i Hakima...
Sekil je mogao da funkcionise samo u timu u kojem je prva opasnost po protivnika bio neko drugi, a ne on.
A o njegovoj odbrani su se pisalo bajke, dok mu je Divac ispod ruke davao koševa ko malom detetu.
A jedan Divac je klasa ispod današnje klase Jokica, možda cak i dve klase ispod.

vince carter

pre 10 meseci

@Kosta17 Jedan od najvecih pojmasa i napristrasnijih manijaka na sajtu. Shaq je oduvek bio udvajan,lik cak ne zna da zonska odbrana nema nikakve veze sa udvajanjem,sramota! Shaq je u finalu protiv Hjustona imao 6,3 asistencije u proseku bas zato sto je bio udvajan konstantno. Koliko je moron pristrasan govori njegov komentar o finalu olimpijskih igara i ne vidi da skace sebi u usta jer onda su Mark Gasol i Scola sa 40 godina razbili Jokica a oni su dva nivoa ispod Shaqa,vidite kako se sarancic upecao u sopstvenu nebulozu. Jos je Shaq osvojio 3 titule kada je i zona bila legalna i handcheking,postoji cuvena slika Shaqa protiv 4 igraca Netsa na obrucu. Dakle Shaq bi imao vise titula,poena,skokova,blokada,kradja a Jokic bi ga uveliko pretekao🙈😂

Pera Ždera

pre 10 meseci

Jokic koji "ne igra" odbranu, ne skace, kojeg ce pojesti atletski misicavi centri, ovaj POff nadigrao NA OBE STRANE parketa KATa, Gobera, Ejtona, ADja... Prvog dugooo gurali kao boljeg od Jokica, drugi 3 puta defanzivac godine, (obojica pokusali zaustaviti Jokica u isto vreme na parketu, bez uspeha), treci najavljivan kao jedini u ligi koji zna kako cuvati Somborca i cetvrti pre serije forsiran kao najbolji defanzivac POffa (neki su se usudjivali govoriti i da ce ofanzivno nadigrati Denver) pa mu Nikola strpao TDabl prosek i metlu u seriji :)

I onda odjednom, nakon svake serije i dominacije Jokica, pomenuti nemaju pojma, videce on u sledecoj kada ga docekaju Buker i Ejton pa onda preopasni Dejvis...

Dakle debeli koji ne moze da skoci, potrci i cija ce igra biti provaljena u POffu a losa odbrana eksploatisana, razvalio iznad pomenute "zveri", ima TD prosek u delu sezone kada se po tim istim budalama igra prava i najteza kosarka i doveo je TIM do prvog istorijskog finala vrv i do prstena.

I ako uzme prsten takve individue ce da nastave sa "lako mu je sada osvojiti, videli bi ga 90ih kada se IPAK igrala najbolja kosarka" i cuvena "NBA je cirkus, titula nema tezinu"... I da, nezaobilazna "gde je u reprezentaciji, Melo, Skola" i ostale predosadne budalastine :)

Jokic je najbrzi visoki igrac sa loptom u driblingu, sa povlacenjem kontre nakon skoka ne cekajuci beka za pocetak tranzicije/napada, najbrzi reakcijom na postavku odbrane i pravovremenim pasom JER lopta u dodavanju je brza od trcanja najbrzeg igraca i davljenja i zadrzavanja lopte. Dakle najbrzi je igrac u sportu koji se zove kosarka a ne atletika ili trcanje na 100m.

Odbranu je razvalio ovaj POFF... Elitni defanzivac nikada nece biti ali iznad prosecan i te kako jeste... Svaka utakmica, sve tri serije je neretko zavrsavala sa 2+ ukradene, 2+ blokade ili kombinovano oba... O fizickoj snazi uguravanja tih atletskih zveri pod kos i kondiciji + dostupnosti za tim i da ne pocinjem. Takodje i o ofanzivnom delu ne bih mnogo jer je i trolovima, pa i onim nedokazanim pljuvacima sada vec jasno da je jedna od top 5 ofanzivnih sila u istoriji kosarke, kada se svi aspekti uticaja na taj deo parketa sagledaju.

O da, najbolji je centar/igrac najbolje kosarkaske lige na svetu.

vince carter

pre 10 meseci

Koja je sramota od coveka @kosta17. Najsramotniji lik u istoriji sveta. Lik koji pise da je Shaq igrao jedan na jedan,lik koji ne zna da udvajanje nema veze sa zonskom odbranom,coveku sam napisao zasto je Shaq imao 9 i 7 asistencija na prve dve utakmice protiv Hjustona,jer je bio udvajan konstantno,Bullsi su na Shaqu imali Longlija,Rodmana i plus Pipena i Dzordana kao pomocnu defanzivu koji ukradu loptu ili udare blokadu sa ledja i lik pise o jedan na jedan defanzivi. Ovde komentarisu nasramotniji licemeri ikada,koji odgovaraju likovima koji pisu da su Gasol i Scola sipali pored Jokica a u isto vreme komentarise da je Divac polagao pored Shaqa i jos je cuvao Hakima,a gledali smo Divca,Webera,Polarda zajedno protiv Shaqa. Kobi Brajant je mogao da igra jedan na jedan jer je Shaq bio udvajan sto je i sam rekao,a lik pise o ilegalnoj odbrani. Ne zna se ko je sramotniji,dal ovaj ili onaj iznogud koji je napisao za Juinga da nije mogao da dobaci sa poludistance a on jedan od najboljih mid range sutera sa svih mesta🙈 Jos kad place kad je Jokic sa 27 godina izgubio od Wariorsa (ne od Karija) a na drugoj strani taj isti pojmas napise da je Dzordan sa 23 godine gubio od "Birda" a ne pominje u tom slucaju ostale Bostonove Hall of Famere🙈 Licemerstvo na najvisem nivou!

silvio

pre 10 meseci

onilovicu, nisi bas do kraja iskren, iznenadjen sam time! Doci ce vreme kada ces reci da je najveca nepravda nacinjena ove god u glasanju, samo polako.

vince carter

pre 10 meseci

Najezio sam se od gluposti doticnog DraganaBorce. Prvo nisam pisao o dobrim i losim centrima vec skok suterima i onim koji nemaju nista. Samim tim sto stavlja igru savrsenog skok sutera Juinga sa igrom Mutomba se iskljucuje iz svake debate o kosarci. Hakim i Juing su daleko svestraniji od Embida. Adebayo uopste ne bi bio cenar u ono vreme vec krilo ili krilni centar a ako je on svestran,pa sta je onda Chris Webber,on bi imao 8,9 asistencija na svakom mecu. Kako dodaje Weber a kako Adebayo,dovoljno je reci da je Domantas treci najbolji centar koji je fundamentalno los. Koja svestranost od Tarnera jos jedne prave cetvorke svega ti :)) Poredjenje nacina igre Zubca i Juinga jos vise pokazaju koliko ti ne znas nista o Juingu a ja postavio komplilaciju :)) @detektiv komentarisao sam odmah na prvoj utakmici pojmasu,a ja naravno nisam navijac nijednog Lebronovog tima,mora da si me zamenio sa nekim :) @Borca i da,Divac je virtouz kosarke za Zubca i Vucevica. Al Horford uopste nije igrac iz ere. Aj u cose!!

Apostolos

pre 10 meseci

Ljudi, Embid je zasluzeno MVP, vise je zeleo nagradu.
MVP nagrada je dodatni pritisak za Jokica.
Playoff se racuna, ostalo je nebitno!

Detektiv

pre 10 meseci

Opaaa! Vince Carter je živ! Poceo da komentarise. Naravno, ne moze na igru i rezultate Jokica da se osvrne, tu ga nema u seriji protiv Lakersa, tu ceka strpljivo prvu losiju igru Jokica da svima ukaze kako je u pravu. Ali zato nas Vince je prvi da filozofira i pamaludi sta bi bilo kada bi bilo. Samo napred!

мр

pre 10 meseci

Шек је Шек због онога што он јесте, а то је невиђена маса која даје доминацију, и због тога и он сам себе зове најДоминантији а не најбољи центар. Свако од нас ко је играо кошарку је знао да никад не може бити Џордан или Шек. Али смо сви хтели да будемо Меџик, јер си ти Меџика и његову вештину можда и могао да скинеш, али 200 кила Шека и 1 м у вис од Џордана, ниси могао никад. Исто важи и за Јокића, јер је човек вештина, а не 200 кг масе и скок у вис од 1м. Значи Јокић је кошарка.

Chris Jackson

pre 10 meseci

Opaaa! Vince Carter je živ! Poceo da komentarise. Naravno, ne moze na igru i rezultate Jokica da se osvrne, tu ga nema u seriji protiv Lakersa, tu ceka strpljivo prvu losiju igru Jokica da svima ukaze kako je u pravu. Ali zato nas Vince je prvi da filozofira i pamaludi sta bi bilo kada bi bilo. Samo napred!
(Detektiv, 27. maj 2023 11:35)

Jedno 50 puta je ponovio da su "Gobert, Towns i Ayton smijesni igraci" i da je on jos od pocetka govorio da "Denver ispada od Lakersa, cim Jokic naleti na Davisa"...sad se naravno pravi da se nista nije desilo-a desilo se da je Jokic i Denver obrisali pod i sa Lakersima i sa Davisom, strucni naziv-METLA!...Da je obrnuto ostavljao bi po 20 komentara dnevno i hvalio sam sebe, sad se nesto usutio i prica o drugim temama ;)

dusan jichici

pre 10 meseci

Ne mozemo kriviti Emida
on je uzeo ono sto su mu dali.Za,Jokica svi znaju da
je to njegov nacin igre,samo
stoje velika razlika u bodovanju.

smeh

pre 10 meseci

@Ne zna Shaq, čekamo Skipa Baylessa Embiidovog dickridera i ostale ESPN velemajstore koji na koš nisu šutnuli.
(and1, 27. maj 2023 08:17)

Video sam nekoliko puta neke emisije na ESPN. Neki lik je izjavio tokom prvog kola doigravanja da je prvi put tada gledao Denver/Nikolu Jokića i da nije mogao da veruje da su toliko dobri a lik kao NBA analitičar. Čudilo me da onaj Perkins i dalje radi na toj televiziji posle one gomile gluposti i toksičnosti koju je doneo na sto u priči oko MVP nagrade i Jokića pre nekoliko meseci. Međutim imaš takvih neznalica i ovde koji pametuju i pričaju naširoko o nečemu o čemu pojma nemaju, tako da je to izgleda danas u modi. I ako može jedno pitanje za vas klince, zašto koristite strane reči uz naš jezik kada postoji prevod? To takođe neka nova odvratna moda?

mare

pre 10 meseci

Šeka 'peče' i dalje što je dobio samo jednu MVP nagradu. Problem je što je u njegovo vreme bilo daleko više visoko kvalitetnih igrača, budućih članova kuće slavnih. Pa samo kad pogledate na pozicijama 4 i 5 , pa je dovoljno. Hakim, Juing, Robinson, Dankan, Novicki, Garnet, Barkli, Meloun...A gde su Majkl, Kobi, Stockton,Neš, Ajverson, Kid, Mekgrejdi i ostali. Danas realno možda nekih 10 igrača možete staviti u isti rang sa top 40 koji su igrali od 1992-2006 (Šekove ozbiljne godine). Još je igra u zadnjih 10ak godina postala mnogo brža , ali i mekanija i sa malo takmičarskih utakmica sve do PO. Da se razumemo, Jokić bi verovatno dobio jednu MVP nagradu i tada , ali drugo vreme i drugačija košarka i treba uživati u najboljim momentima i tadašnje i ove sadašnje igre. Sad kome se koja više sviđa, to je stvar ukusa, a o tome ne vredi raspravljati.
(DukiNS, 27. maj 2023 08:42)

Istina, ali bi zato u ono vreme imao vec bar 3 prstena jer bi u timu imao jednu ili dve zvezde. Ali dobro bice svega.

gox

pre 10 meseci

"u pravu je Shaq
od 1999-2004, najbolji centar tih 5 godina je bio Shaq. u to vreme je verovatno bioni najbolji igrac lige a nije dobio 4 ili 5 MVP nagrada.

sad kad gledamo MVP nagrade, ispade da je Jokic sa 0 prstenja ispred Shaqa, a svi znamo da nije ... nije jos uvjek =)
(d'oberman, 27. maj 2023 08:38)"

Jeste i nije u pravu.
Da je bio dominantan, bio je.
Ali Jokic je jedini igrac verovatno u istoriji NBA koji vodi 3 godine za redom u 6 najbitnijih statistickih kategorija koje su odlucivale ko ce biti MVP sezone. Niko to nikada nije uradio.
Lebron jeste, 2x vezao po 2 sezone.

---------------------------

"I šak je glasao za Embida ne zaboravite.
(joks, 27. maj 2023 09:25)"

Sek nema zvanicno pravo glasa, od InsideTheNBA ekipe, pravo glasa ima samo Ernie Johsnon, glavni voditelj, i glasao je naravno:
1. Embiid
2. Janis
3. Jokic
4. Tatum
5. Sabonis

---------------------------

@(tocka, 27. maj 2023 10:20)
Sve se slazem, osim sto Sek nema zvanicno pravo glasa.

Eric Cartman

pre 10 meseci

(vince carter, 27. maj 2023 13:03)

Ne talasaj mnogo.
Nego mi odgovori.
Što O Nil nje ostao u Orlandu i postao šampion ako je bio toliko dominantan?
Dva prva pika na draftu,doveli su mu i Horasa Grenta iz Bulsa.
Denis Skot odlican šuter.
Orlando je u to vreme imao odlican tim.
Lejkersi nisu bili šuterski tim a šta u bili Hori i Fišer?
Pogadjali uvek kada je trebalo.
Neko mi uporedjuje Denver sa Lejkersima.
Video bi O Nila sa ovim Denverom.
Niti je imao pregled igre,niti asistencije,slobodna pacanja užas
Imao bi on poena i skokova ali da li bi to bilo dovoljno za ovakav Denver.

tocka

pre 10 meseci

Nakon sto su odradili posao sa Embidom sad im je dozvoljeno da pricaju hvalospeve o Jokiću.
Svi su donekle bili u tome, Šek je i glasao za Embida, ali je uvek bio negde izmedju i uvek je bar hvalio Jokića, koliko mu je dozvoljeno.
Ubedljivo najgori su tipovi kao Colin Cowherd ili Stephen Smith koji su se takmičili ko će više da pljune po Jokiću, a sad ga kuju u zvezde. One paćenike kao Kendriksa i Wright-a ne treba ni pominjati, to su neki bolesnici i rasisti. Wright kipti od neobjašnjive mržnje prema Jokiću, ponekad se zapitam da nije možda neki rodjak Medlin Olbrajt…
Doduše imamo mi takve tipove i kod kuće. Ko ima hrabrosti da otvori komentare na ovom sajtu od pre tri godine? Stotine najgorih komentara o Jokiću, a sad se kladim da su to ti isti koji sad pišu hvalospeve.

Eric Cartman

pre 10 meseci

"Tako je i legendarni Šakil O'Nil u svom podkastu još jednom odao priznanje srpskom centru, koji je nosio Denver i ove sezone do velikih pobeda"


Odaje mu on priznanje ali niti jednom nije bio za to da Jokic bude MVP.
Ni prvi put,niti drugi put a posebo nije bio za to da bude i treci put.

O Nil ima harizmu,zabavan je ali daleko od toga da je on neka dobrica kao što svi misle.
On je egomanijak na kvadrat.
Napustio je Orlando zato što su svi pricali da je Peni Hardevej glavni igrac.
Po svaku cenu je hteo da on bude najpooularniji košarkaš u NBA pa je tako i snimao rep albume,neke glupe filmove.
Jednostavno je poludeo kada je video da mu je Peni Hardevej ukrao slavu.
I u Lejkersima se nije slagao sa Brajantom iz istih razloga.
Dva egomanijaka,pa ko je bitniji za tim.
Barkli prihvati sve šale na njegov racun i smeje se sa svima a O Nil retko kada je primio neku šalu na njegov racun.
Cak zna da se uvredi kao malo dete.
A bogami dok je igrao bio je težak provokator cak i van terena, pa imate snimak gde ismejava Divca dok se voze autobusom,peva neku pesmu na njegov racun.
Koliko god on odavao priznanje Jokicu ne prija njemu baš ovakva njegova dominacija jer ce sutra neko da kaže da je Jokic boliji od O Nila i ovaj bi poludeo.

DukiNS

pre 10 meseci

@Ja45
Prijatelju, kao prvo gledam NBA od neke 89-90, tako da mogu da uporedim nekad i sad. A kao drugo ne govorim o dominantnosti Šekila u odnosu na druge visoke igrače (pored Vilta najdominantniji centar ikada) nego o sveukupnom kvalitetu igrača koji su igrali tada i teškoći da dođeš u MVP raspravu. Samo pogledaj koje sve 'njuške' iz tog perioda nisu dobili MVP nagradu i sve je jasno. Sportski pozdrav

Dule Popović

pre 10 meseci

Poenta fame oko Jokića je da beli centar iz Evrope (Srbije) igra najbolju košarku u celoj NBA - američkom proizvodu i crnačkom igralištu !
To nikad nije bilo i verovatno posle njega neće...bio je po neki visoki belac MVP kao Bird,Novicki ali klasični centar sa ovolikim uticajem na igru ne.
Poseban deo priče je što je njegov najjači mišić MOZAK,što ih nadmudruje i raspamećuje a oni to ne razumeju i ne cene dovoljno !
Gomila klinaca koji nisu fizički obdareni ali su sportski inteligentni i talentovani će zbog njega dobiti inspiraciju i motiv.
Njegov uticaj i način igre će se dugo proučavati i analizirati kad sve ovo prođe.
Sam Jokić je posle prvog treninga u NBA pomislio : Mnogo su brzi i skočni,ako želim da igram ovde moraću da usporim ritam da ih nateram da igraju u mom tempu,da se oni prilagode meni a ne ja njima...ostalo je istorija !

nemanja

pre 10 meseci

jesu ovo velike pohvale, ali Jokic nije 'samo' najbolji centar, nego najbolji igrac lige.. i to u ovom momentu ubedljivo, kao sto je retko koji igrac bio u poslednjih 10-ak i vise godina..

@dukins

pre 10 meseci

Kažeš u Šekovo vreme su bili bolji igrači pa navodiš Hakima i Džordana draftovanih 1984. a sa druge strane Kobija, Ajversona i Neša draftovanih 96-e, to jest 12 godina kasnije. To nisu igrači iz iste generacije, već samo igrači sa kojima se Šek tokom duge karijere sretao. Tako npr imamo Lebrona, Karmela, Kobija, Novickog i sl koji su igrali i protiv Šeka i protiv Jokića iako Šek i Jokić nisu ista generacija.

Milos

pre 10 meseci

Shaq nije imao pravo glasa tako da nije mogao da glasa za Embida. Nemojte pisati svasta. Imate na sajtu NBA lige PDF document pa mozete proveriti. Inace, Jovan Buha, novinar koji prati LA Lakerse glasao je za Jokica, pa niko nije govorio da je bio pristrasan zbog srpskog porekla.

мр

pre 10 meseci

@mp Da je Shaq bio samo masa sada bi ga znali kao Perkinsa,Sofoklisa Skociantisa,Adamsa. Covek je trcao coast to coast,imao sjajan spin,footwork,neverovatno kretanje za svoje gabarite i zato je bio dominantan pored svoje snage...
(vince carter, 27. maj 2023 10:57)

И поред ових наведених постоји још ко зна колико елемената кошаркашке технике о којима Шек није имао појма. Нисам ја ни написао да је он лош, већ тачно што сам написао, а неко образложење даље није ни потребно. У суштини сваком је потребан само један доминантан детаљ да би био врхунски, и наравно увек здравље. Ако имаш изванредна скок то је нешто, ако имаш брзину, или масу. Проблем је кад немаш ништа од тога, а такви смо 99% свих нас, е онда мораш да се довијаш. Лакше је било Шеку и Џордану, него Меџику и Бирду, или Томасу и Лејмбиру, који су као инфериорни по физикслијама морали да рокају по Џордану а и осталима, мада им после прешло и у навику, што опет дође нека предност, јер су могли да бију дуго и константно. И ето по томе се и памте, а не по некој кошарци. Сви тако знају и Шека, ајд стани му на црту кад крене, да неће можда да стане и иде на скок шут, не, иде до краја и успут поломи и тебе а вероватно и таблу.

Eric Cartman

pre 10 meseci

"u pravu je Shaq
od 1999-2004, najbolji centar tih 5 godina je bio Shaq. u to vreme je verovatno bioni najbolji igrac lige a nije dobio 4 ili 5 MVP nagrada.

sad kad gledamo MVP nagrade, ispade da je Jokic sa 0 prstenja ispred Shaqa, a svi znamo da nije ... nije jos uvjek =)
(d'oberman, 27. maj 2023 08:38)"

Je li Jokic kao O Nil otišao u Lejkerse da postane šampion ili kao Durent u Golden Stejt,Lebron u Majami ?
Što O Nil ako je bio toliko dobar i dominantan do neba nije osvojio prsten sa Orlandom koji je u to vreme.bio jedan od najboljih timova u NBA?
Koliko je Šek popio metli u svojoj karijeri?
Kako takav centar najdominatniji ikada popjje metlu sa pola snage od Bulsa?
Prijatelju on je tri prstena osvojio sa Lejkersima a ti Lejkersi su bili strašan tim.
Barem ih mi srbi pamtimo zbog Sakrementa.
Ne može da se meri prsten sa Denverom i prsten sa Lejkerima koji su imali jednog od najboljih košarkaša ikada i jednog od najboliih centara ikada ,plus brdo odlicnih šutera.
Pa po meni jedan prsten Novckog ima vecu težinu nego tri O Nilova sa Lejkersima.
Jer je Dalas u celom plej ofu bio otpisan,a posebno protiv onog Majamija gde je 99,9999 posto njih ocekivalo metlu sa pola snage.
Veterani postali šampioni.

milan11

pre 10 meseci

Shaq jeste bio nekoliko godina najbolji centar, ali tek kad su Ewing, Robinson, Olajuwon ostarili. Pre toga bili su dosta izjednačeni u duelima i timski uspesima. Kao drugo, MVP nagradu su umesto njega dobivali Jordan, Malone, Duncan, Nash, Iverson, Nowitzki... I gotovo svi su u toj sezoni zaista više zaslužili, jer su imali dosta lošije saigrače i timove. A Lejkersi u jednom momentu 4 aktivna all-stara u jednoj sezoni, da ne nabrajam kako su za male pare dolazili ojačati klupi još uvek jaki veterani poput Ridera ili Glena Ricea. I još nešto, Shaq je propuštao baš dosta utakmica, oko 20 svake sezone. Da, ima bolju karieru od nekih višestrukih MVP igrača, ali kod tih izbora je svaka godina priča za sebe.

јд123

pre 10 meseci

Похвале од легенди овог спорта имају већи значај, него шта кажу неки аналитичари. Поготово од Шека. Шек има надимак супермен. Када је у једној емисији мислим Кени Смит рекао да је Јокић супермен и стидљиво погледао Шека, очекујући да ће овај то оспорити, јер сматра да је само он ”супермен”, овај је то потврдио, да се то може рећи за Јокића. Веће признање од Шека неки играч не мпже добити, да допушта да се назове његовим надимком, јер то Шек иначе не ради.

Многи су овде коментарисали како Јокић мора да промени екипу ако хоће прстен. Али то не би било то. Шта има Бјелица од прстена или Дарко Миличић? Стојаковић је освојио са Даласом, али да је освојио са Сакраментом сада би се водила расправа ко је био бољи, он или Новицки?

Да се само осврнем на ове што још увек кукају што Јокић није добио МВП награду. Рекао сам раније и поновићу. Боље што је није добио, скинуо притисак са себе. Нека освоји прстен, то много више значи. Ни МЈ, ни Леброн нису освојили 3 за редом. Ако Денвер постане шампион може Јокић и следећих година да поново освоји МВП награду.

X=iks

pre 10 meseci

Od onih koji su MVP bili tri i vise puta jedino Moses Malone, mozda, nije bio bolji od Shaqa. Magic Johnson i Larry Bird svakako jesu (a i svi oni sa vise od 3). Istina, od onih koji su dva put dobili tu nagradu niko nije bio bolji.