Petak, 26.05.2023.

07:15

Ostaje li Denver bez prednosti domaćeg terena?

Košarkaši Denvera pomno prate finale Istočne konferencije.

Izvor:

Ostaje li Denver bez prednosti domaæeg terena? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

B.Živković

pre 10 meseci

@Deki
Poštovanje, ali nejasno je kako se Atlanta može smatrati sedmom, a Majami osmim ako je u regularnom delu Majami bio sedmi a Atlanta osma. Milvoki je bio prvi, Boston drugi, ali nikakve veze nema to s kim ko igra u eliminacijama. Majami je bio sedmi i to je jedina činjenica, koju niko ne može da ospori. Sportski pozdrav!

jedan posmatrač

pre 10 meseci

Kao da je u NBA pored onakve " metiljave" publike bitno da imas prednist domaceg terena.
(ns, 26. maj 2023 08:47)

Nije to samo do publike moj druze, nije ti to ABA liga i derbi Partizan-CZV, velika je udaljenost u pitanju, drugacije klime.
(Jelen, 26. maj 2023 17:20)

Kod Denvera je to posebno (još više) naglašeno, ne samo zbog drugačije klime, već pre svega zbog nadmorske visine.
A to bi valjda najviše i trebalo da pogađa ove protivnike sa "morske" (nulte) nadmorske visine (Majami i Boston), kao što je verovatno dosta smetalo i Lejkersima.
Nadmorska visina Denvera je otprilike tu negde kao i nadmorska visina Konaka na Kopaoniku. Koliko se meni čini, košarkaške ekipe tokom svojih letnjih priprema najčešće idu neki kraći period i na neke visinske pripreme ali najviše po planinama tipa Zlatibor, Divčibare i sličnim, dakle planine sa oko 1000 mnmv, dok ovi iz Denvera žive, rade i dočekuju sve na "Kopaoniku".

Deki

pre 10 meseci

Imam potpuno drugačije mišljenje od većine komentatora, smatram da će Jokiću i drugovima biti veći motiv i inspiracija legendarni Boston, ali nije ni bitno. Interesuje me, zašto se Majami predstavlja kao "osmi", a oni su bili sedmi na tabeli Konferencije. Možda postoji neki drugi razlog, ali od mnogih sam čuo "kao osmi", ja im kažem da su "kao sedmi" ušli u Plej-of. Ko je u pravu? Sportski pozdrav!
(B.Živković, 26. maj 2023 17:00)
Majami je bio sedmi na kraju regularnog dela, ali je igrao plej-in i mogao lako da ispadne, ali je zauzeo poziciju broj 8, pa u plej-ofu igrao sa Milvokijem, dok je Atlanta zauzela poziciju broj 7 i igrala sa Bostonom.

Jelen

pre 10 meseci

Kao da je u NBA pored onakve " metiljave" publike bitno da imas prednist domaceg terena.
(ns, 26. maj 2023 08:47)

Nije to samo do publike moj druze, nije ti to ABA liga i derbi Partizan-CZV, velika je udaljenost u pitanju, drugacije klime.

D-fens

pre 10 meseci

@Da li neko stvarno veruje da Miami može da izgubi 4 utakmice u nizu posle svega prikazanog protiv Bostona ?
(Kingston, 26. maj 2023 10:13)

Ja iskreno nisam verovao na 1:3, ali sad im se i Vinsent povredio + već prethodno povređeni igrači, tanak im je roster...

Moraće Džimi to da reši i to mu je dosta :)

B.Živković

pre 10 meseci

Imam potpuno drugačije mišljenje od većine komentatora, smatram da će Jokiću i drugovima biti veći motiv i inspiracija legendarni Boston, ali nije ni bitno. Interesuje me, zašto se Majami predstavlja kao "osmi", a oni su bili sedmi na tabeli Konferencije. Možda postoji neki drugi razlog, ali od mnogih sam čuo "kao osmi", ja im kažem da su "kao sedmi" ušli u Plej-of. Ko je u pravu? Sportski pozdrav!

VladVIII

pre 10 meseci

Miami neće dozvoliti da ih opet ubiju kod kuće.
Boston je samo pomogao Denveru kako bi Miami stigao umoran na mejdan. Ili umorniji u svakom slučaju.

Opet, samo moje mišljenje, ali tako mi izgleda.

samo pitam

pre 10 meseci

Slecu Tejtum ubacuje 40 i sedmu dobija Boston kuci i finale 4:1 za Boston protiv Denvera, lagana prica
(100%, 26. maj 2023 13:31)

Ma sigurno 100%, čim ti kažeš.
Još samo kada bi nam otkrio i kako si se ti zvao sve do ove prethodne serije sa Lejkersima, pa da se još slađe nasmejemo.
Mnogo nam nedostaje onaj australijski ogranak komentatora komšijskog "podrijetla". Kako se situacija odvija, izgleda da nam se neće javiti sve do sledećeg plejofa.

Aleksandar Vukobratovic

pre 10 meseci

Boston mnogo manje odgovara Denveru nego Miami.
Gave Vincent je bitan igrač, a već su izgubili i Herro i Oladipa…

Dziber u pokušaju

pre 10 meseci

Velik TV sa odlicnom slikom i zvukom, udobna fotelja,ugaona ili nesto trece. Hladan sok,pivo,voda. Grickalice po zelji i to je to. Uzivanje u kosarci u miru i na svoj nacin, umesto u areni i jos platiti debele pare za to. Lepo bi bilo posetiti jednom radi osecaja, ali raditi to stalno i tako gledati kosarku, to je za mene bacanje para, jer to vise nije sport vec biznis.
(Pljuvac Svih Stilova, 26. maj 2023 09:10)

Nesto si zaboravio, i to veoma bitnu stvar. Gledanje kosarke u gacama! To je nesto neprocenivo :D

Locutus

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

To nije industrija sporta, već industrija zabave. Ne mogu da shvatim da mnogi ljudi to još ne kapiraju. Događaju koji postaju ekskluzivni se ne kreiraju po džepu običnog čoveka. Onaj koji da 5-6 hiljada za finale, njemu to ne ugrožava egzistenciju. A ko da 30 hiljada za sedište do terena, taj obično to ne oseti kao ni ja kada kupum žvake.
(brm, 26. maj 2023 11:47)

Profesionalni sport je zabava. Još su Rimljani imali izreku "hleba i igara" misleći na besplatan hleb i gladijatorske borbe. Profesionalni sportisti se ni po čemu ne razlikuju. Amaterski sport je već nešto drugo.

Steva

pre 10 meseci

Verujem da će se Boston ipak umoriti i izgubiti sledeću utakmicu. Mnogo je napora uloženo, a ipapak se igra za finalnu utakmicu. Za Denver ne bi bilo dobro da igraju protiv Bostona. Boston je klub sa velikim iskustvom, tradicijom, znaju kako se pored same igre dobijaju ovakve utakmice. Dobra stvar je što Denver odmara i čeka protivnika.

Laki suvlaki

pre 10 meseci

Ovi sto pominju cenu karata su izgleda zaboravili da je Denver CO, dom Carringtonovih i Colby fsmilijr. Sta je Blejku par hiljada za dobro mesto...

Ustaše

pre 10 meseci

Miami je dobio Milwaukee, ekipa je ostvarila 5 pobjeda u gostovanjima u playoffs, i najbolji su u postotku za 3 točke.
Nema lakih protivnika!

"
daj boze da Majami prodje.Sa Bostonom ce biti teško...
(igi, 26. maj 2023 12:39)

Marko 666

pre 10 meseci

@Pant-LA
Denver jeste izbacio Lakerse metlom ali ih nije kako ti kazes oduvao,utakmice vrlo tesne,ne zanosi se unapred vidjenom titulom jer treba dobiti jos 4 utakmice,a timovi sa istoka uvek igraju na manje poena,usporavajuci igru jacom odbranom nego na zapadu,ne razumem po cemu si ti vec pripisao titulu Denveru,ko je ocekivao da ce Heat voditi protiv Bostona 3-0,ko god da prodje bice tesko...a ti se drzi gangsterskog repa,zestokih ekipa i lakih zena,ostavi malo nas na miru.

WillyWonka

pre 10 meseci

"Najbolje mesto za gledanje tekme je iz sopstvene fotelje.
(rebro, 26. maj 2023 07:49)"

Tipična luzerska utješna priča. Da si bio ikad uživo na NBA utakmici, znao bi koliko nisi u pravu.

Berisa

pre 10 meseci

Jasno je kao dan da je za Denver bolje da prođe Miami. Boston je imao slab tjedan i upali su u rupu sa 0:3 ali je jasno da su ipak jači tim. Nije slučajno da je nakon vodstva od 3:0 u seriji povijesni omjer 150:0 , dakle nitko to nije uspio preokrenuti , Boston sad ima tu priliku, došli su do 2:3 ali ipak mislim da neće uspjeti .. morao bi i Miami 1/4 odigrati dobro a 1 im je dovoljna. Denver-Boston bi bilo bolje finale u svakom slučaju , to su ipak dvije najbolje ekipe ove godine dok mislim da Miami protiv Denvera nema baš nikakve šanse za dobiti 4 utakmice. Jednom će i ta 150:0 serija pasti ali ipak ne mislim da će se to dogoditi u ovoj seriji , previše je Boston imao oscilacija u play offu da bi sada uzeli 4 u nizu...da im je Spo na klupi a ne na suprotnoj strani onda bih možda pisao drugacije.

Locutus

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

Slazem se. Ali bogat covek nije normalan..
(323, 26. maj 2023 08:59)

Samo da dodam da je "normalan" pojam iz statistike, ne iz medicine.

me myself and i

pre 10 meseci

Ako Miami prodje, denver ima realnu šansu da uzme titulu. Ali ako prodje Boston mislim da nemaju prevelike šanse. Bos igra mnogo bolju odbranu i imaju dovoljno dobrih visokih igrača za igru na jokicu. Smart može itekako čuvati Murraya a tatum bi razvalio Mpj ili Gordona. J. Brown je bolji od Kcp a i klupa bostona sa White, brogdon i rajom je bolje od Denver ove.

brm

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

To nije industrija sporta, već industrija zabave. Ne mogu da shvatim da mnogi ljudi to još ne kapiraju. Događaju koji postaju ekskluzivni se ne kreiraju po džepu običnog čoveka. Onaj koji da 5-6 hiljada za finale, njemu to ne ugrožava egzistenciju. A ko da 30 hiljada za sedište do terena, taj obično to ne oseti kao ni ja kada kupum žvake.

dd

pre 10 meseci

ako boston dobije sledecu utakmicu igrace u finalu 1000000%,u majamiju je panika jer znaju ako izgube sledecu utakmicu sve je gotovo.kada pogledas oni su na istom,poraz bostona je kraj a poraz majamija je isto kraj samo odlozen.jer nemaju apsolutno ni promil sanse da dobiju boston u 7-oj utakmici u gostima.boston je neuporedivo bolja i jaca ekipa od majamija.samo sto su katastrofalno odigrali prve 3 utakmice.ali ako uhvate ritam kidaju bato.zato kazem ako boston dobije sledecu utakmicu majami je gotov a nije ni svestan toga.samo to je problem za denver,ako bostonprodje gube prednost domaceg terena.a tome jos dodas da je boston jaca ekipa.nadamo se da ce majami pobediti,bio bi to lak zalogaj za denver oduvali bi ih!!!

Goran

pre 10 meseci

Za ove sto pisu da ce Majamiju biti problem da sa mora idu na planinu u Denver za razliku od Bostona... A na kojoj nadmorskoj visini je Boston ? Da li je kod njih more na vecoj nadmorskoj visini od Majamija ?

smeh

pre 10 meseci

Toliku vest ste napravili oko toga da li će Denver imati prednost domaćeg terena? Ako pobedi Majami hoće a ako pobedi Boston neće. Nisu valjda čitaoci toliko glupi pa da im i tu rečenicu morate objašnjavati tekstom?

Pljuvac Svih Stilova

pre 10 meseci

Velik TV sa odlicnom slikom i zvukom, udobna fotelja,ugaona ili nesto trece. Hladan sok,pivo,voda. Grickalice po zelji i to je to. Uzivanje u kosarci u miru i na svoj nacin, umesto u areni i jos platiti debele pare za to. Lepo bi bilo posetiti jednom radi osecaja, ali raditi to stalno i tako gledati kosarku, to je za mene bacanje para, jer to vise nije sport vec biznis.

Куп је битан

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

Нико није присиљен да купи карту.

Pant-LA

pre 10 meseci

Pricao sam vec, kada je boston u najvecoj brzini, a to se desava iskljucivo u gardenu, uz fantasticnu publiku, imaju najbolju igru u celoj ligi..
jedino gsv moze da im parira u napadu, mada su ovi bolji u odbrani, mogu da imaju celu petorku koja je dobra u oba pravca, imaju najboljeg 6 igraca, problem je sto ne mogu bas cesto da igraju na najvisem nivou.. Ako boston napravi podvig i prodje u finale stize im odmorni i pripremljeni denver, koji odmah u prvoj utakmici napada brejk.. ako pobede prvu u drugoj utakmici boston je pod velikim pritiskom jer se odmah suocavaju sa potencijalnom metlom.. Posle toga idu na planinu gde ce denver da ih samelje prvu, svakako ne pise im se dobro jer imaju potencijalno cak 5 utakmica vise odigranih u PO.. Ako majami prodje mislim da nemaju nikakve sanse..

Dule Popović

pre 10 meseci

Denver je retko koja ekipa sa konkretnom prednošću domaćeg terena. Ne toliko zbog publike i tretmana kod sudija već zbog nadmorske visine od 1600m.

Nije lako igrati na toj visini,vazduh je ređi a atmosferski pritisak niži. Npr igrači Majamija koji je na obali mora i visini oko 0 m bi baš imali problem da se prilagode...svakako je važno da Denver ima tu prednost i da će je sigurno iskoristiti. Očekujem Majami !

veljko

pre 10 meseci

Прва утакмица у Денверу вероватно, сада да ли је то прва или трећа у серији апсолутни свеједно.

posve_nepodoban

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

Nije to od juče, takve cijene su već decenijama. NBA nije liga na koju ide sirotinja da gleda, čak i za najnebitnije utakmice regularne sezone karte idu od 80 dolara pa naviše. Logično da će finale biti deset puta toliko, jer je potražnja i zanimanje ogromno.

JPR

pre 10 meseci

Zar nije neko pisao da Denver ima do kraja PO domaci teren kad je Milvoki ispao.
(Keynes, 26. maj 2023 08:26)


Možda ali je pogrešio.

EKV

pre 10 meseci

Boston nije domaćica.To je pokazao dosta puta pa i u ovom playoffu. Da se razumemo, ja sam 100 posto ubedjen da Majami ovo rešava 4:2 ali kada se vec vodi polemika oko domaćeg terena Boston po meni nije u nikakvoj prednosti. U slučaju da naprave čudo, Denver im otkida sigurno jednu u Bostonu time automatski gube prednost domaćeg terena i sve je onda na Denveru kao da igra protiv Majamija.

Boston nije nikakav bauk, jako su nekonstantni imaju ozbiljne padove, slazem se samo da imaju najsiru klupu i 5-6 igrača lagano mogu da iskoce preko 20+

Majami pak po meni je mentalno jača ekipa i to me jedino brine kod njih no sobzirom na situaciju Boston ako napravi čudo takodje ce biti jaki po tom pitanju.

Sve u svemu...Obe ekipe su se mnogooo vise istrošile u ovom playoffu od Denvera, plus povrede, plus kvalitet zato prognoza...

Denver - Majami 4:1

Utorak, 13 jun pred domaćim navijačima Nikola postaje besmrtan.

323

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

Slazem se. Ali bogat covek nije normalan..

St3fan KG

pre 10 meseci

Zar nije neko pisao da Denver ima do kraja PO domaci teren kad je Milvoki ispao.
(Keynes, 26. maj 2023 08:26)

Taj koji je pisao nema veze sa zivotom. Ne gleda se plasman iz regularnog dela nego broj pobeda. Od Denvera su imali vise pobeda sva tri prvoplasirana iz istocne konferencije (Milvoki, Boston i Filadelfija) tako da bi u svakom medjusobnom okrsaju bilo kog od ta 3 tima protiv Denvera oni imali prednost domaceg terena

EKV

pre 10 meseci

Boston nije domaćica.To je pokazao dosta puta pa i u ovom playoffu. Da se razumemo, ja sam 100 posto ubedjen da Majami ovo rešava 4:2 ali kada se vec vodi polemika oko domaćeg terena Boston po meni nije u nikakvoj prednosti. U slučaju da naprave čudo, Denver im otkida sigurno jednu u Bostonu time automatski gube prednost domaćeg terena i sve je onda na Denveru kao da igra protiv Majamija.

Boston nije nikakav bauk, jako su nekonstantni imaju ozbiljne padove, slazem se samo da imaju najsiru klupu i 5-6 igrača lagano mogu da iskoce preko 20+

Majami pak po meni je mentalno jača ekipa i to me jedino brine kod njih no sobzirom na situaciju Boston ako napravi čudo takodje ce biti jaki po tom pitanju.

Sve u svemu...Obe ekipe su se mnogooo vise istrošile u ovom playoffu od Denvera, plus povrede, plus kvalitet zato prognoza...

Denver - Majami 4:1

Utorak, 13 jun pred domaćim navijačima Nikola postaje besmrtan.

St3fan KG

pre 10 meseci

Zar nije neko pisao da Denver ima do kraja PO domaci teren kad je Milvoki ispao.
(Keynes, 26. maj 2023 08:26)

Taj koji je pisao nema veze sa zivotom. Ne gleda se plasman iz regularnog dela nego broj pobeda. Od Denvera su imali vise pobeda sva tri prvoplasirana iz istocne konferencije (Milvoki, Boston i Filadelfija) tako da bi u svakom medjusobnom okrsaju bilo kog od ta 3 tima protiv Denvera oni imali prednost domaceg terena

JPR

pre 10 meseci

Zar nije neko pisao da Denver ima do kraja PO domaci teren kad je Milvoki ispao.
(Keynes, 26. maj 2023 08:26)


Možda ali je pogrešio.

323

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

Slazem se. Ali bogat covek nije normalan..

Dule Popović

pre 10 meseci

Denver je retko koja ekipa sa konkretnom prednošću domaćeg terena. Ne toliko zbog publike i tretmana kod sudija već zbog nadmorske visine od 1600m.

Nije lako igrati na toj visini,vazduh je ređi a atmosferski pritisak niži. Npr igrači Majamija koji je na obali mora i visini oko 0 m bi baš imali problem da se prilagode...svakako je važno da Denver ima tu prednost i da će je sigurno iskoristiti. Očekujem Majami !

Куп је битан

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

Нико није присиљен да купи карту.

posve_nepodoban

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

Nije to od juče, takve cijene su već decenijama. NBA nije liga na koju ide sirotinja da gleda, čak i za najnebitnije utakmice regularne sezone karte idu od 80 dolara pa naviše. Logično da će finale biti deset puta toliko, jer je potražnja i zanimanje ogromno.

Goran

pre 10 meseci

Za ove sto pisu da ce Majamiju biti problem da sa mora idu na planinu u Denver za razliku od Bostona... A na kojoj nadmorskoj visini je Boston ? Da li je kod njih more na vecoj nadmorskoj visini od Majamija ?

smeh

pre 10 meseci

Toliku vest ste napravili oko toga da li će Denver imati prednost domaćeg terena? Ako pobedi Majami hoće a ako pobedi Boston neće. Nisu valjda čitaoci toliko glupi pa da im i tu rečenicu morate objašnjavati tekstom?

brm

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

To nije industrija sporta, već industrija zabave. Ne mogu da shvatim da mnogi ljudi to još ne kapiraju. Događaju koji postaju ekskluzivni se ne kreiraju po džepu običnog čoveka. Onaj koji da 5-6 hiljada za finale, njemu to ne ugrožava egzistenciju. A ko da 30 hiljada za sedište do terena, taj obično to ne oseti kao ni ja kada kupum žvake.

Pant-LA

pre 10 meseci

Pricao sam vec, kada je boston u najvecoj brzini, a to se desava iskljucivo u gardenu, uz fantasticnu publiku, imaju najbolju igru u celoj ligi..
jedino gsv moze da im parira u napadu, mada su ovi bolji u odbrani, mogu da imaju celu petorku koja je dobra u oba pravca, imaju najboljeg 6 igraca, problem je sto ne mogu bas cesto da igraju na najvisem nivou.. Ako boston napravi podvig i prodje u finale stize im odmorni i pripremljeni denver, koji odmah u prvoj utakmici napada brejk.. ako pobede prvu u drugoj utakmici boston je pod velikim pritiskom jer se odmah suocavaju sa potencijalnom metlom.. Posle toga idu na planinu gde ce denver da ih samelje prvu, svakako ne pise im se dobro jer imaju potencijalno cak 5 utakmica vise odigranih u PO.. Ako majami prodje mislim da nemaju nikakve sanse..

Berisa

pre 10 meseci

Jasno je kao dan da je za Denver bolje da prođe Miami. Boston je imao slab tjedan i upali su u rupu sa 0:3 ali je jasno da su ipak jači tim. Nije slučajno da je nakon vodstva od 3:0 u seriji povijesni omjer 150:0 , dakle nitko to nije uspio preokrenuti , Boston sad ima tu priliku, došli su do 2:3 ali ipak mislim da neće uspjeti .. morao bi i Miami 1/4 odigrati dobro a 1 im je dovoljna. Denver-Boston bi bilo bolje finale u svakom slučaju , to su ipak dvije najbolje ekipe ove godine dok mislim da Miami protiv Denvera nema baš nikakve šanse za dobiti 4 utakmice. Jednom će i ta 150:0 serija pasti ali ipak ne mislim da će se to dogoditi u ovoj seriji , previše je Boston imao oscilacija u play offu da bi sada uzeli 4 u nizu...da im je Spo na klupi a ne na suprotnoj strani onda bih možda pisao drugacije.

Locutus

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

Slazem se. Ali bogat covek nije normalan..
(323, 26. maj 2023 08:59)

Samo da dodam da je "normalan" pojam iz statistike, ne iz medicine.

samo pitam

pre 10 meseci

Slecu Tejtum ubacuje 40 i sedmu dobija Boston kuci i finale 4:1 za Boston protiv Denvera, lagana prica
(100%, 26. maj 2023 13:31)

Ma sigurno 100%, čim ti kažeš.
Još samo kada bi nam otkrio i kako si se ti zvao sve do ove prethodne serije sa Lejkersima, pa da se još slađe nasmejemo.
Mnogo nam nedostaje onaj australijski ogranak komentatora komšijskog "podrijetla". Kako se situacija odvija, izgleda da nam se neće javiti sve do sledećeg plejofa.

Pljuvac Svih Stilova

pre 10 meseci

Velik TV sa odlicnom slikom i zvukom, udobna fotelja,ugaona ili nesto trece. Hladan sok,pivo,voda. Grickalice po zelji i to je to. Uzivanje u kosarci u miru i na svoj nacin, umesto u areni i jos platiti debele pare za to. Lepo bi bilo posetiti jednom radi osecaja, ali raditi to stalno i tako gledati kosarku, to je za mene bacanje para, jer to vise nije sport vec biznis.

dd

pre 10 meseci

ako boston dobije sledecu utakmicu igrace u finalu 1000000%,u majamiju je panika jer znaju ako izgube sledecu utakmicu sve je gotovo.kada pogledas oni su na istom,poraz bostona je kraj a poraz majamija je isto kraj samo odlozen.jer nemaju apsolutno ni promil sanse da dobiju boston u 7-oj utakmici u gostima.boston je neuporedivo bolja i jaca ekipa od majamija.samo sto su katastrofalno odigrali prve 3 utakmice.ali ako uhvate ritam kidaju bato.zato kazem ako boston dobije sledecu utakmicu majami je gotov a nije ni svestan toga.samo to je problem za denver,ako bostonprodje gube prednost domaceg terena.a tome jos dodas da je boston jaca ekipa.nadamo se da ce majami pobediti,bio bi to lak zalogaj za denver oduvali bi ih!!!

Locutus

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

To nije industrija sporta, već industrija zabave. Ne mogu da shvatim da mnogi ljudi to još ne kapiraju. Događaju koji postaju ekskluzivni se ne kreiraju po džepu običnog čoveka. Onaj koji da 5-6 hiljada za finale, njemu to ne ugrožava egzistenciju. A ko da 30 hiljada za sedište do terena, taj obično to ne oseti kao ni ja kada kupum žvake.
(brm, 26. maj 2023 11:47)

Profesionalni sport je zabava. Još su Rimljani imali izreku "hleba i igara" misleći na besplatan hleb i gladijatorske borbe. Profesionalni sportisti se ni po čemu ne razlikuju. Amaterski sport je već nešto drugo.

Laki suvlaki

pre 10 meseci

Ovi sto pominju cenu karata su izgleda zaboravili da je Denver CO, dom Carringtonovih i Colby fsmilijr. Sta je Blejku par hiljada za dobro mesto...

Dziber u pokušaju

pre 10 meseci

Velik TV sa odlicnom slikom i zvukom, udobna fotelja,ugaona ili nesto trece. Hladan sok,pivo,voda. Grickalice po zelji i to je to. Uzivanje u kosarci u miru i na svoj nacin, umesto u areni i jos platiti debele pare za to. Lepo bi bilo posetiti jednom radi osecaja, ali raditi to stalno i tako gledati kosarku, to je za mene bacanje para, jer to vise nije sport vec biznis.
(Pljuvac Svih Stilova, 26. maj 2023 09:10)

Nesto si zaboravio, i to veoma bitnu stvar. Gledanje kosarke u gacama! To je nesto neprocenivo :D

Steva

pre 10 meseci

Verujem da će se Boston ipak umoriti i izgubiti sledeću utakmicu. Mnogo je napora uloženo, a ipapak se igra za finalnu utakmicu. Za Denver ne bi bilo dobro da igraju protiv Bostona. Boston je klub sa velikim iskustvom, tradicijom, znaju kako se pored same igre dobijaju ovakve utakmice. Dobra stvar je što Denver odmara i čeka protivnika.

Marko 666

pre 10 meseci

@Pant-LA
Denver jeste izbacio Lakerse metlom ali ih nije kako ti kazes oduvao,utakmice vrlo tesne,ne zanosi se unapred vidjenom titulom jer treba dobiti jos 4 utakmice,a timovi sa istoka uvek igraju na manje poena,usporavajuci igru jacom odbranom nego na zapadu,ne razumem po cemu si ti vec pripisao titulu Denveru,ko je ocekivao da ce Heat voditi protiv Bostona 3-0,ko god da prodje bice tesko...a ti se drzi gangsterskog repa,zestokih ekipa i lakih zena,ostavi malo nas na miru.

WillyWonka

pre 10 meseci

"Najbolje mesto za gledanje tekme je iz sopstvene fotelje.
(rebro, 26. maj 2023 07:49)"

Tipična luzerska utješna priča. Da si bio ikad uživo na NBA utakmici, znao bi koliko nisi u pravu.

me myself and i

pre 10 meseci

Ako Miami prodje, denver ima realnu šansu da uzme titulu. Ali ako prodje Boston mislim da nemaju prevelike šanse. Bos igra mnogo bolju odbranu i imaju dovoljno dobrih visokih igrača za igru na jokicu. Smart može itekako čuvati Murraya a tatum bi razvalio Mpj ili Gordona. J. Brown je bolji od Kcp a i klupa bostona sa White, brogdon i rajom je bolje od Denver ove.

Jelen

pre 10 meseci

Kao da je u NBA pored onakve " metiljave" publike bitno da imas prednist domaceg terena.
(ns, 26. maj 2023 08:47)

Nije to samo do publike moj druze, nije ti to ABA liga i derbi Partizan-CZV, velika je udaljenost u pitanju, drugacije klime.

jedan posmatrač

pre 10 meseci

Kao da je u NBA pored onakve " metiljave" publike bitno da imas prednist domaceg terena.
(ns, 26. maj 2023 08:47)

Nije to samo do publike moj druze, nije ti to ABA liga i derbi Partizan-CZV, velika je udaljenost u pitanju, drugacije klime.
(Jelen, 26. maj 2023 17:20)

Kod Denvera je to posebno (još više) naglašeno, ne samo zbog drugačije klime, već pre svega zbog nadmorske visine.
A to bi valjda najviše i trebalo da pogađa ove protivnike sa "morske" (nulte) nadmorske visine (Majami i Boston), kao što je verovatno dosta smetalo i Lejkersima.
Nadmorska visina Denvera je otprilike tu negde kao i nadmorska visina Konaka na Kopaoniku. Koliko se meni čini, košarkaške ekipe tokom svojih letnjih priprema najčešće idu neki kraći period i na neke visinske pripreme ali najviše po planinama tipa Zlatibor, Divčibare i sličnim, dakle planine sa oko 1000 mnmv, dok ovi iz Denvera žive, rade i dočekuju sve na "Kopaoniku".

veljko

pre 10 meseci

Прва утакмица у Денверу вероватно, сада да ли је то прва или трећа у серији апсолутни свеједно.

Aleksandar Vukobratovic

pre 10 meseci

Boston mnogo manje odgovara Denveru nego Miami.
Gave Vincent je bitan igrač, a već su izgubili i Herro i Oladipa…

D-fens

pre 10 meseci

@Da li neko stvarno veruje da Miami može da izgubi 4 utakmice u nizu posle svega prikazanog protiv Bostona ?
(Kingston, 26. maj 2023 10:13)

Ja iskreno nisam verovao na 1:3, ali sad im se i Vinsent povredio + već prethodno povređeni igrači, tanak im je roster...

Moraće Džimi to da reši i to mu je dosta :)

Deki

pre 10 meseci

Imam potpuno drugačije mišljenje od većine komentatora, smatram da će Jokiću i drugovima biti veći motiv i inspiracija legendarni Boston, ali nije ni bitno. Interesuje me, zašto se Majami predstavlja kao "osmi", a oni su bili sedmi na tabeli Konferencije. Možda postoji neki drugi razlog, ali od mnogih sam čuo "kao osmi", ja im kažem da su "kao sedmi" ušli u Plej-of. Ko je u pravu? Sportski pozdrav!
(B.Živković, 26. maj 2023 17:00)
Majami je bio sedmi na kraju regularnog dela, ali je igrao plej-in i mogao lako da ispadne, ali je zauzeo poziciju broj 8, pa u plej-ofu igrao sa Milvokijem, dok je Atlanta zauzela poziciju broj 7 i igrala sa Bostonom.

VladVIII

pre 10 meseci

Miami neće dozvoliti da ih opet ubiju kod kuće.
Boston je samo pomogao Denveru kako bi Miami stigao umoran na mejdan. Ili umorniji u svakom slučaju.

Opet, samo moje mišljenje, ali tako mi izgleda.

Ustaše

pre 10 meseci

Miami je dobio Milwaukee, ekipa je ostvarila 5 pobjeda u gostovanjima u playoffs, i najbolji su u postotku za 3 točke.
Nema lakih protivnika!

"
daj boze da Majami prodje.Sa Bostonom ce biti teško...
(igi, 26. maj 2023 12:39)

B.Živković

pre 10 meseci

@Deki
Poštovanje, ali nejasno je kako se Atlanta može smatrati sedmom, a Majami osmim ako je u regularnom delu Majami bio sedmi a Atlanta osma. Milvoki je bio prvi, Boston drugi, ali nikakve veze nema to s kim ko igra u eliminacijama. Majami je bio sedmi i to je jedina činjenica, koju niko ne može da ospori. Sportski pozdrav!

B.Živković

pre 10 meseci

Imam potpuno drugačije mišljenje od većine komentatora, smatram da će Jokiću i drugovima biti veći motiv i inspiracija legendarni Boston, ali nije ni bitno. Interesuje me, zašto se Majami predstavlja kao "osmi", a oni su bili sedmi na tabeli Konferencije. Možda postoji neki drugi razlog, ali od mnogih sam čuo "kao osmi", ja im kažem da su "kao sedmi" ušli u Plej-of. Ko je u pravu? Sportski pozdrav!

me myself and i

pre 10 meseci

Ako Miami prodje, denver ima realnu šansu da uzme titulu. Ali ako prodje Boston mislim da nemaju prevelike šanse. Bos igra mnogo bolju odbranu i imaju dovoljno dobrih visokih igrača za igru na jokicu. Smart može itekako čuvati Murraya a tatum bi razvalio Mpj ili Gordona. J. Brown je bolji od Kcp a i klupa bostona sa White, brogdon i rajom je bolje od Denver ove.

Pljuvac Svih Stilova

pre 10 meseci

Velik TV sa odlicnom slikom i zvukom, udobna fotelja,ugaona ili nesto trece. Hladan sok,pivo,voda. Grickalice po zelji i to je to. Uzivanje u kosarci u miru i na svoj nacin, umesto u areni i jos platiti debele pare za to. Lepo bi bilo posetiti jednom radi osecaja, ali raditi to stalno i tako gledati kosarku, to je za mene bacanje para, jer to vise nije sport vec biznis.

veljko

pre 10 meseci

Прва утакмица у Денверу вероватно, сада да ли је то прва или трећа у серији апсолутни свеједно.

dd

pre 10 meseci

ako boston dobije sledecu utakmicu igrace u finalu 1000000%,u majamiju je panika jer znaju ako izgube sledecu utakmicu sve je gotovo.kada pogledas oni su na istom,poraz bostona je kraj a poraz majamija je isto kraj samo odlozen.jer nemaju apsolutno ni promil sanse da dobiju boston u 7-oj utakmici u gostima.boston je neuporedivo bolja i jaca ekipa od majamija.samo sto su katastrofalno odigrali prve 3 utakmice.ali ako uhvate ritam kidaju bato.zato kazem ako boston dobije sledecu utakmicu majami je gotov a nije ni svestan toga.samo to je problem za denver,ako bostonprodje gube prednost domaceg terena.a tome jos dodas da je boston jaca ekipa.nadamo se da ce majami pobediti,bio bi to lak zalogaj za denver oduvali bi ih!!!

Куп је битан

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

Нико није присиљен да купи карту.

Pant-LA

pre 10 meseci

Pricao sam vec, kada je boston u najvecoj brzini, a to se desava iskljucivo u gardenu, uz fantasticnu publiku, imaju najbolju igru u celoj ligi..
jedino gsv moze da im parira u napadu, mada su ovi bolji u odbrani, mogu da imaju celu petorku koja je dobra u oba pravca, imaju najboljeg 6 igraca, problem je sto ne mogu bas cesto da igraju na najvisem nivou.. Ako boston napravi podvig i prodje u finale stize im odmorni i pripremljeni denver, koji odmah u prvoj utakmici napada brejk.. ako pobede prvu u drugoj utakmici boston je pod velikim pritiskom jer se odmah suocavaju sa potencijalnom metlom.. Posle toga idu na planinu gde ce denver da ih samelje prvu, svakako ne pise im se dobro jer imaju potencijalno cak 5 utakmica vise odigranih u PO.. Ako majami prodje mislim da nemaju nikakve sanse..

EKV

pre 10 meseci

Boston nije domaćica.To je pokazao dosta puta pa i u ovom playoffu. Da se razumemo, ja sam 100 posto ubedjen da Majami ovo rešava 4:2 ali kada se vec vodi polemika oko domaćeg terena Boston po meni nije u nikakvoj prednosti. U slučaju da naprave čudo, Denver im otkida sigurno jednu u Bostonu time automatski gube prednost domaćeg terena i sve je onda na Denveru kao da igra protiv Majamija.

Boston nije nikakav bauk, jako su nekonstantni imaju ozbiljne padove, slazem se samo da imaju najsiru klupu i 5-6 igrača lagano mogu da iskoce preko 20+

Majami pak po meni je mentalno jača ekipa i to me jedino brine kod njih no sobzirom na situaciju Boston ako napravi čudo takodje ce biti jaki po tom pitanju.

Sve u svemu...Obe ekipe su se mnogooo vise istrošile u ovom playoffu od Denvera, plus povrede, plus kvalitet zato prognoza...

Denver - Majami 4:1

Utorak, 13 jun pred domaćim navijačima Nikola postaje besmrtan.

WillyWonka

pre 10 meseci

"Najbolje mesto za gledanje tekme je iz sopstvene fotelje.
(rebro, 26. maj 2023 07:49)"

Tipična luzerska utješna priča. Da si bio ikad uživo na NBA utakmici, znao bi koliko nisi u pravu.

smeh

pre 10 meseci

Toliku vest ste napravili oko toga da li će Denver imati prednost domaćeg terena? Ako pobedi Majami hoće a ako pobedi Boston neće. Nisu valjda čitaoci toliko glupi pa da im i tu rečenicu morate objašnjavati tekstom?

Marko 666

pre 10 meseci

@Pant-LA
Denver jeste izbacio Lakerse metlom ali ih nije kako ti kazes oduvao,utakmice vrlo tesne,ne zanosi se unapred vidjenom titulom jer treba dobiti jos 4 utakmice,a timovi sa istoka uvek igraju na manje poena,usporavajuci igru jacom odbranom nego na zapadu,ne razumem po cemu si ti vec pripisao titulu Denveru,ko je ocekivao da ce Heat voditi protiv Bostona 3-0,ko god da prodje bice tesko...a ti se drzi gangsterskog repa,zestokih ekipa i lakih zena,ostavi malo nas na miru.

323

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

Slazem se. Ali bogat covek nije normalan..

Berisa

pre 10 meseci

Jasno je kao dan da je za Denver bolje da prođe Miami. Boston je imao slab tjedan i upali su u rupu sa 0:3 ali je jasno da su ipak jači tim. Nije slučajno da je nakon vodstva od 3:0 u seriji povijesni omjer 150:0 , dakle nitko to nije uspio preokrenuti , Boston sad ima tu priliku, došli su do 2:3 ali ipak mislim da neće uspjeti .. morao bi i Miami 1/4 odigrati dobro a 1 im je dovoljna. Denver-Boston bi bilo bolje finale u svakom slučaju , to su ipak dvije najbolje ekipe ove godine dok mislim da Miami protiv Denvera nema baš nikakve šanse za dobiti 4 utakmice. Jednom će i ta 150:0 serija pasti ali ipak ne mislim da će se to dogoditi u ovoj seriji , previše je Boston imao oscilacija u play offu da bi sada uzeli 4 u nizu...da im je Spo na klupi a ne na suprotnoj strani onda bih možda pisao drugacije.

brm

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

To nije industrija sporta, već industrija zabave. Ne mogu da shvatim da mnogi ljudi to još ne kapiraju. Događaju koji postaju ekskluzivni se ne kreiraju po džepu običnog čoveka. Onaj koji da 5-6 hiljada za finale, njemu to ne ugrožava egzistenciju. A ko da 30 hiljada za sedište do terena, taj obično to ne oseti kao ni ja kada kupum žvake.

B.Živković

pre 10 meseci

Imam potpuno drugačije mišljenje od većine komentatora, smatram da će Jokiću i drugovima biti veći motiv i inspiracija legendarni Boston, ali nije ni bitno. Interesuje me, zašto se Majami predstavlja kao "osmi", a oni su bili sedmi na tabeli Konferencije. Možda postoji neki drugi razlog, ali od mnogih sam čuo "kao osmi", ja im kažem da su "kao sedmi" ušli u Plej-of. Ko je u pravu? Sportski pozdrav!

Goran

pre 10 meseci

Za ove sto pisu da ce Majamiju biti problem da sa mora idu na planinu u Denver za razliku od Bostona... A na kojoj nadmorskoj visini je Boston ? Da li je kod njih more na vecoj nadmorskoj visini od Majamija ?

Dziber u pokušaju

pre 10 meseci

Velik TV sa odlicnom slikom i zvukom, udobna fotelja,ugaona ili nesto trece. Hladan sok,pivo,voda. Grickalice po zelji i to je to. Uzivanje u kosarci u miru i na svoj nacin, umesto u areni i jos platiti debele pare za to. Lepo bi bilo posetiti jednom radi osecaja, ali raditi to stalno i tako gledati kosarku, to je za mene bacanje para, jer to vise nije sport vec biznis.
(Pljuvac Svih Stilova, 26. maj 2023 09:10)

Nesto si zaboravio, i to veoma bitnu stvar. Gledanje kosarke u gacama! To je nesto neprocenivo :D

B.Živković

pre 10 meseci

@Deki
Poštovanje, ali nejasno je kako se Atlanta može smatrati sedmom, a Majami osmim ako je u regularnom delu Majami bio sedmi a Atlanta osma. Milvoki je bio prvi, Boston drugi, ali nikakve veze nema to s kim ko igra u eliminacijama. Majami je bio sedmi i to je jedina činjenica, koju niko ne može da ospori. Sportski pozdrav!

Dule Popović

pre 10 meseci

Denver je retko koja ekipa sa konkretnom prednošću domaćeg terena. Ne toliko zbog publike i tretmana kod sudija već zbog nadmorske visine od 1600m.

Nije lako igrati na toj visini,vazduh je ređi a atmosferski pritisak niži. Npr igrači Majamija koji je na obali mora i visini oko 0 m bi baš imali problem da se prilagode...svakako je važno da Denver ima tu prednost i da će je sigurno iskoristiti. Očekujem Majami !

posve_nepodoban

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

Nije to od juče, takve cijene su već decenijama. NBA nije liga na koju ide sirotinja da gleda, čak i za najnebitnije utakmice regularne sezone karte idu od 80 dolara pa naviše. Logično da će finale biti deset puta toliko, jer je potražnja i zanimanje ogromno.

St3fan KG

pre 10 meseci

Zar nije neko pisao da Denver ima do kraja PO domaci teren kad je Milvoki ispao.
(Keynes, 26. maj 2023 08:26)

Taj koji je pisao nema veze sa zivotom. Ne gleda se plasman iz regularnog dela nego broj pobeda. Od Denvera su imali vise pobeda sva tri prvoplasirana iz istocne konferencije (Milvoki, Boston i Filadelfija) tako da bi u svakom medjusobnom okrsaju bilo kog od ta 3 tima protiv Denvera oni imali prednost domaceg terena

Locutus

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

Slazem se. Ali bogat covek nije normalan..
(323, 26. maj 2023 08:59)

Samo da dodam da je "normalan" pojam iz statistike, ne iz medicine.

Steva

pre 10 meseci

Verujem da će se Boston ipak umoriti i izgubiti sledeću utakmicu. Mnogo je napora uloženo, a ipapak se igra za finalnu utakmicu. Za Denver ne bi bilo dobro da igraju protiv Bostona. Boston je klub sa velikim iskustvom, tradicijom, znaju kako se pored same igre dobijaju ovakve utakmice. Dobra stvar je što Denver odmara i čeka protivnika.

Ustaše

pre 10 meseci

Miami je dobio Milwaukee, ekipa je ostvarila 5 pobjeda u gostovanjima u playoffs, i najbolji su u postotku za 3 točke.
Nema lakih protivnika!

"
daj boze da Majami prodje.Sa Bostonom ce biti teško...
(igi, 26. maj 2023 12:39)

samo pitam

pre 10 meseci

Slecu Tejtum ubacuje 40 i sedmu dobija Boston kuci i finale 4:1 za Boston protiv Denvera, lagana prica
(100%, 26. maj 2023 13:31)

Ma sigurno 100%, čim ti kažeš.
Još samo kada bi nam otkrio i kako si se ti zvao sve do ove prethodne serije sa Lejkersima, pa da se još slađe nasmejemo.
Mnogo nam nedostaje onaj australijski ogranak komentatora komšijskog "podrijetla". Kako se situacija odvija, izgleda da nam se neće javiti sve do sledećeg plejofa.

JPR

pre 10 meseci

Zar nije neko pisao da Denver ima do kraja PO domaci teren kad je Milvoki ispao.
(Keynes, 26. maj 2023 08:26)


Možda ali je pogrešio.

Laki suvlaki

pre 10 meseci

Ovi sto pominju cenu karata su izgleda zaboravili da je Denver CO, dom Carringtonovih i Colby fsmilijr. Sta je Blejku par hiljada za dobro mesto...

Aleksandar Vukobratovic

pre 10 meseci

Boston mnogo manje odgovara Denveru nego Miami.
Gave Vincent je bitan igrač, a već su izgubili i Herro i Oladipa…

Locutus

pre 10 meseci

Nikad ne bi platio te cene karata, to je bolest! Gde je sport otišao, to normalan čovek ne moze da podrzi.
(Dragan - Sava, 26. maj 2023 07:33)

To nije industrija sporta, već industrija zabave. Ne mogu da shvatim da mnogi ljudi to još ne kapiraju. Događaju koji postaju ekskluzivni se ne kreiraju po džepu običnog čoveka. Onaj koji da 5-6 hiljada za finale, njemu to ne ugrožava egzistenciju. A ko da 30 hiljada za sedište do terena, taj obično to ne oseti kao ni ja kada kupum žvake.
(brm, 26. maj 2023 11:47)

Profesionalni sport je zabava. Još su Rimljani imali izreku "hleba i igara" misleći na besplatan hleb i gladijatorske borbe. Profesionalni sportisti se ni po čemu ne razlikuju. Amaterski sport je već nešto drugo.

VladVIII

pre 10 meseci

Miami neće dozvoliti da ih opet ubiju kod kuće.
Boston je samo pomogao Denveru kako bi Miami stigao umoran na mejdan. Ili umorniji u svakom slučaju.

Opet, samo moje mišljenje, ali tako mi izgleda.

D-fens

pre 10 meseci

@Da li neko stvarno veruje da Miami može da izgubi 4 utakmice u nizu posle svega prikazanog protiv Bostona ?
(Kingston, 26. maj 2023 10:13)

Ja iskreno nisam verovao na 1:3, ali sad im se i Vinsent povredio + već prethodno povređeni igrači, tanak im je roster...

Moraće Džimi to da reši i to mu je dosta :)

Jelen

pre 10 meseci

Kao da je u NBA pored onakve " metiljave" publike bitno da imas prednist domaceg terena.
(ns, 26. maj 2023 08:47)

Nije to samo do publike moj druze, nije ti to ABA liga i derbi Partizan-CZV, velika je udaljenost u pitanju, drugacije klime.

Deki

pre 10 meseci

Imam potpuno drugačije mišljenje od većine komentatora, smatram da će Jokiću i drugovima biti veći motiv i inspiracija legendarni Boston, ali nije ni bitno. Interesuje me, zašto se Majami predstavlja kao "osmi", a oni su bili sedmi na tabeli Konferencije. Možda postoji neki drugi razlog, ali od mnogih sam čuo "kao osmi", ja im kažem da su "kao sedmi" ušli u Plej-of. Ko je u pravu? Sportski pozdrav!
(B.Živković, 26. maj 2023 17:00)
Majami je bio sedmi na kraju regularnog dela, ali je igrao plej-in i mogao lako da ispadne, ali je zauzeo poziciju broj 8, pa u plej-ofu igrao sa Milvokijem, dok je Atlanta zauzela poziciju broj 7 i igrala sa Bostonom.

jedan posmatrač

pre 10 meseci

Kao da je u NBA pored onakve " metiljave" publike bitno da imas prednist domaceg terena.
(ns, 26. maj 2023 08:47)

Nije to samo do publike moj druze, nije ti to ABA liga i derbi Partizan-CZV, velika je udaljenost u pitanju, drugacije klime.
(Jelen, 26. maj 2023 17:20)

Kod Denvera je to posebno (još više) naglašeno, ne samo zbog drugačije klime, već pre svega zbog nadmorske visine.
A to bi valjda najviše i trebalo da pogađa ove protivnike sa "morske" (nulte) nadmorske visine (Majami i Boston), kao što je verovatno dosta smetalo i Lejkersima.
Nadmorska visina Denvera je otprilike tu negde kao i nadmorska visina Konaka na Kopaoniku. Koliko se meni čini, košarkaške ekipe tokom svojih letnjih priprema najčešće idu neki kraći period i na neke visinske pripreme ali najviše po planinama tipa Zlatibor, Divčibare i sličnim, dakle planine sa oko 1000 mnmv, dok ovi iz Denvera žive, rade i dočekuju sve na "Kopaoniku".