Nedelja, 02.04.2023.

17:55

TSC pobegao Partizanu – sve je bliži kvalifikacijama za LŠ

Fudbaleri TSC-a iz Bačke Topole savladali su Radnik u Surdulici rezultatom 1:0 (0:0).

Izvor: SS

TSC pobegao Partizanu – sve je bliži kvalifikacijama za LŠ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

105 Komentari

Sortiraj po:

polo

pre 1 godinu

Bilo bi jako lepo, kada bi ispali iz lige (Partizan). A jos bolje da se ugase.
(muc, 3. april 2023 16:10)

Pa koga ces onda da mrzis?

Smrt i porez

pre 1 godinu

(Bane,
Eto,i u drugom tvom komentaru si opet glup/Daj primer neki...aj da vidimo koliko ste jaki sami....aj navedi jedan uspeh,ali ne JEDNU utakmicu,bas da vidim.Ljubomorno si bolestan,i imas komplekse od Partizana cim stalno negativno pises o njemu.

Smrt i porez

pre 1 godinu

Ti izgleda ništa ne razumes. Vi ste strano telo ejjjj čovek
(Bane
E.moj Bane...upropasti pesmu Djoletu....kako si samo toliko.....pametan??/

Bane

pre 1 godinu

He he mučeni šampioni Premijer lige i dalje šatro ne kapiraju šta se radi zadnjih 10 godina na štetu klubova SD
Partizan !
Kao ne vide šta napravi zlotvor
fudbalskoj,košarkaškoj,
vaterpolo,rukometnoj, odbojkaškoj sekciji.
Mafija bagra i još se time hvali odnosno sprda .
Šta li će vama doći kao karma ne smem ni da zamislim.
Ne sigurno onako kao kad ste ojadili kase Fk i Kk pa otišli u zamrzivač ili žickali za šampon .
To su bile zaslužene kazne višestrukim povratnicima u tvorza a sada ide nešto mnogo poštenije a zna da boli....
(Duhom institucije protiv..., 2. april 2023 23:03)

Ti izgleda ništa ne razumes. Vi ste strano telo ejjjj čovek

Duhom institucije protiv...

pre 1 godinu

He he mučeni šampioni Premijer lige i dalje šatro ne kapiraju šta se radi zadnjih 10 godina na štetu klubova SD
Partizan !
Kao ne vide šta napravi zlotvor
fudbalskoj,košarkaškoj,
vaterpolo,rukometnoj, odbojkaškoj sekciji.
Mafija bagra i još se time hvali odnosno sprda .
Šta li će vama doći kao karma ne smem ni da zamislim.
Ne sigurno onako kao kad ste ojadili kase Fk i Kk pa otišli u zamrzivač ili žickali za šampon .
To su bile zaslužene kazne višestrukim povratnicima u tvorza a sada ide nešto mnogo poštenije a zna da boli....

krojf

pre 1 godinu

A šta se sve pričalo nakon Kelna, Nice, pa i prvog meča protiv Šerifa... Bili ste sila u komentarima! A o KK suprotno, nakon početnih loših rezultata i pljuštanja onih stotki. "Sistematsko uništavanje", "Ostoja, odlazi!", "ŽOC, da se ne ljubimo"... Samo to kada čovek uporedi, jasno mu je šta znači kad se neko deklariše kao "grobar".
(Toto-ko-tunjo, 2. april 2023 18:35)

Drug moj, vi vase fudbalere i trenera Milojevica terate a pobedjujete sve sa 3, 4 razlike. Dizali ste Ivanovica u nebesa a sada pricate da su neki njegovi bivsi igraci ipak bili u pravu. Od "sigurnog top8" i "Kalemegdan u junu" do "Ivanovicu da se ne ljubimo". Kada ces skapirati da u komentarima ne postoji razlika izmedju grobara i cigana. Svi na isti kalup. Ti spadas u isti.

no name

pre 1 godinu

(SrbEUin, 2. april 2023 20:49)

Auuu Srbine, sve ti se pobrkalo. Jedno su kvalifikacije, a drugo su sigurne grupe. A opet teški rivali, jer je slab koeficijent.
Kad krenu petarde u Evropi od samo prosečnih timova ne možeš da foliraš da pobedjujes u ligi jer eto kao si dobar.

Ali u prvu su 2 godine će biti zanimljiva liga. Jer 11 mesto je obezbedjeno za 2 godine, i onda povratak na staro.

no name

pre 1 godinu

(SrbEUin, 2. april 2023 20:49)

Auuu Srbine, sve ti se pobrkalo. Jedno su kvalifikacije, a drugo su sigurne grupe. A opet teški rivali, jer je slab koeficijent.
Kad krenu petarde u Evropi od samo prosečnih timova ne možeš da foliraš da pobedjujes u ligi jer eto kao si dobar.

Ali u prvu su 2 godine će biti zanimljiva liga. Jer 11 mesto je obezbedjeno za 2 godine, i onda povratak na staro.

Pop Cira

pre 1 godinu

Slično je bilo još samo za vreme Franka, sa razlikom što je on na sve načine gurao Real, ali nije uništavao Barsu. Koliko smo mi smešna zemlja kada imamo predsednika kome je najbitnije da uništi neki klub iz mržnje.
(Globtroter, 2. april 2023 18:35)

Nije mi najjasniji bio tvoj komentar na pocetku ali kada si pomenuo mrznju odmah mi je bilo jasno da mislis na Dula i Tola kojima je uz pomoc vlasti BILO NAJBITNIJE da uniste Zvezdu.

Skorpion

pre 1 godinu

"Narod voli Zvezdu i imaće jaku Zvezdu" - reče neko pre desetak godina kad je dolazio na vlast.
Ne reče tada da će da uništi večitog rivala, ali dalo se naslutiti...
(Aleksandar, 2. april 2023 19:59)

Mozda nije zaboravio reci nekog vaseg laznog djenerala : ""Licemerne klubaske i pogresne price su da je spas za srpsku košarku spasiti Zvezdu..." Ovo su reci iz vremena kada ste se svim silama trudili da unistite KK i FK Zvezdu usput se cerekajuci, ima onih koji ne zaboravljaju.

Bane

pre 1 godinu

(Velja, 02. april 2023 18:40)

A što bi Zvezda morala da ima jak partizan?

Što ne bi imao jak TSC, Vojvodinu ili Čukarički?
(Dusanovo carstvo!, 2. april 2023 20:32)

To je najotrcanija i najbljutavija floskula koja se neprestalno ponavlja.."Nema jake Zvezde bez jakog Partizana"...mos mislit. To su izmislili grobari da lijece komplekse. Zasto ne bi bili jaki Vojvodina Cuka, TSC, Radnicki. Sto bas mora Partizan? Boli nas uvo za jak Partizan. Zvezda je bila, jeste i bice jaka i bez vas.

no name

pre 1 godinu

(SrbEUin, 2. april 2023 20:49)

Auuu Srbine, sve ti se pobrkalo. Jedno su kvalifikacije, a drugo su sigurne grupe. A opet teški rivali, jer je slab koeficijent.
Kad krenu petarde u Evropi od samo prosečnih timova ne možeš da foliraš da pobedjujes u ligi jer eto kao si dobar.

Ali u pravu su 2 godine će biti zanimljiva liga. Jer 11 mesto je obezbedjeno za 2 godine, i onda povratak na staro.

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izdanje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

matori

pre 1 godinu

Za spas sporta ali i društva u celini treba ukinuti dva "sportska "kolektiva i to FK Partizan i tzv KK C.Zvezda. Na taj način bi se smanjile bespotrebne tenzije.Ko voli košarku ima Partizan a ko voli fudbal ima Zvezdu. Pomoć države bi bila em manja em mnogo efikasnija pa bi to postali respektabilni evropski klubovi. Ovako sve se svodi na prepucavanja i lupetanja a pod krinkom sportskog rivalstva.Niti je sportsko niti je rivalstvo već nove podele u narodu i mržnja!

Papilon

pre 1 godinu

U svim zemljama je to normalno, valjda će biti i kod nas... zvezda je po rezultatima u Srbiji najbolji tim Evrope i to godinama, e to nije normalno.... Bravo za TSC
(Petar, 2. april 2023 18:59)

Izlupeta se ti za medalju, tebi nije normalno da Zvezda uzima 6 puta uzastopno titulu a normalno ti je Bajern bude 9 puta uzastopno sampion Nemacke i ne tako davno Juventus takodje 9 puta sampion Italije u Portugalu se samo smenjuju Porto i Benfika kao u Spaniji Real i Barsa.

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izdanje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

Szzdf

pre 1 godinu

Bilo je konačno vreme da neko razdvoji zvezdu i partizan i prekine njihovu dominaciju u našem fudbalu mislim da će se to desiti na kraju ove sezone sve čestitke tsc-u

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

kad malo bolje razmislim,nama uopste nije cilj izlazak u evropu ???
(goran..., 02. april 2023 18:27)

Nama jeste. Da odete u EU, tačnije u mesto tvorbe, i budete opet njegov mali Juve.

SrbEUin

pre 1 godinu

Samo da ponovim svoj kom iz septembra 22:

Sve se promenilo a Partizani to nisu shvatili.
Druga pozicija vodi u kval za LŠ i diže konkurenciju na viši nivo. Ostali timovi do sada nisu imali realne šanse pored Zvezde i Partizana za ulaz u LŠ i LE, koje donose novac I prestiž. Ove godine nije samo trka za titulom, jer i drugo mesto vodi u LŠ. Dobro je i treće za LE, pa čak i četvrto sa LK je interesantno.
Zvezda se na vreme pojačala, tako da će najverovatnije biti prva, u najgorem slučaju druga.
Partizani su mislili da im je drugo mesto sigurno, pa se nisu pripremili za pravo takmičenje. Spavali su misleći, ako im izmakne titula, nije strašno, jer im je drugo mesto (LŠ) sigurno. Sad moraju da se grčevito bore i za to drugo a najverovatnije i za treće mesto. Realno sada imaju slabiji tim od TSC-a Voše i Čuke i to su im sada najveći rivali a ne Zvezda. Sad kad polako doznaju da nema sigurnih bodova, da im je sve potpuno neizvesno, i da vrlo lako mogu izvisiti i za LK, našli se u čudu i hvata ih panika.
Sada su u igri za Evropu 5-6 klubova, a 3-4 će se boriti za opstanak. Neće biti moguće zatvarati mečeve sa direktinim rivalima za LŠ i LE, kao što je bilo moguće ranije, kad ti klubovi nisu bili posebno motivisani, a biće teže i sa ovima što se bore za opstanak.
Biće ovo najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina.

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izdanje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

Cubaka

pre 1 godinu

Preko trideset komentara, niko da čestita TSC-u,samo maligna prepucavanja beogradske bratije.
(Srđan, 2. april 2023 19:14)

Vidim ti si cestitao TSC-u.

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izadnje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izdanje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

(Velja, 02. april 2023 18:40)

A što bi Zvezda morala da ima jak partizan?

Što ne bi imao jak TSC, Vojvodinu ili Čukarički?

Sofronije

pre 1 godinu

Slično je bilo još samo za vreme Franka, sa razlikom što je on na sve načine gurao Real, ali nije uništavao Barsu. Koliko smo mi smešna zemlja kada imamo predsednika kome je najbitnije da uništi neki klub iz mržnje.
(Globtroter, 2. april 2023 18:35) # Link komentara

Misliš na KK Partizan?

zemunski kej

pre 1 godinu

Sramota sta su uradili od kluba. Razmisljam da podrzimo neki drugi klub.Npr.Zemun jer su OFK Beograd pretvorili u filijalu Zvezde i podmecu nogu Zemunu. Dok se ovi ne smiluju da odu.Dotle bojkot.

sportdetective

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.
(Velja, 02. april 2023 18:40)
Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.

Obrad

pre 1 godinu

Ovaj, jel vredi ta licenca sada, jer će očigledno propasti ili u neko dogledno vreme kada se Partizan izbori za evropska takmičenja? Recimo za nekih stotinu godina.

čikavelja

pre 1 godinu

Imenjače, potpisujem svaku tvoju... Mrzelo me da kuckam, ja tu ništa ne bih dodao. Za tri godine kretaće od kvalifikacija za kvalifikacije... E onda će se smejati večiti šampion univerzuma...

bgd011

pre 1 godinu

@Veljo druže sve si dobro rekao. Gorka činjenica je da zvezda gura glavu u pesak i gleda trenutnu korist,da se uzme lova od ucesca a kada bez partizana za godinu-dve budu morali da igraju kvalifikacije već početkom jula doći će sve na naplatu. Do tada se i kod njih kraducka samo se o tome ne priča. Zatim dolazi da opadanja kvaliteta igračkom kadru - što se već neko vreme dešava i neće proći dugo pa će i zvezdaši terati svoju upravu,bojkotovati utakmice itd. Naš klupski fudbal je na putu teške krize.
(Egon Kowalski, 02. april 2023 19:30)

Liga sampiona garantovana je samo sledecu sezonu, a zbog toga sto Partizan nije mogao u cipiripi ligi tj ligi konferencija da prodje grupu..opet se vracamo na staro, i to nema veze sa Zvezdom, vec iskljucivo sa vama..Partizanom.. osecam da ste prodali sve utakmice u Ligi konferencija, samo da i komsiji crkne krava, jer taj princip koristite zadnjih 30 godina

Nemanja el Loco

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.
(Velja, 02. april 2023 18:40)

Veljo druže sve si dobro rekao. Gorka činjenica je da zvezda gura glavu u pesak i gleda trenutnu korist,da se uzme lova od ucesca a kada bez partizana za godinu-dve budu morali da igraju kvalifikacije već početkom jula doći će sve na naplatu. Do tada se i kod njih kraducka samo se o tome ne priča. Zatim dolazi da opadanja kvaliteta igračkom kadru - što se već neko vreme dešava i neće proći dugo pa će i zvezdaši terati svoju upravu,bojkotovati utakmice itd. Naš klupski fudbal je na putu teške krize.
(Egon Kowalski, 02. april 2023 19:30)

Kakav spin Panticevih svedoka.Evo jedno pitanje za vas pravednike.Ko brani Partizanu da skuplja bodove i povecava UEFA koeficijent u Ligi Evrope ili Ligi Konferencija?Zasto Partizan MORA da bude drugi i igra LS ako su Vojvodina,Cukaricki,TSC i Zvezda bolji?Nije to kosarka da budes sedmi pa da tata kupi licencu za EL.E zato je fudbal ispred svakog sporta i bice zauvek.Jer ne moze recimo neki Rems koji je sedmi u Francuskoj da plati da igra Ligu Sampiona.

Dragan

pre 1 godinu

@Velja
Samo jednu stvar si pogresio. Ovo sto Zvezda igra LS sledece sezone je zbog bodova koje je Zvezda osvojila u poslednjih 5 godina. Zvezda je osvojila preko 90% bodova za nacionalni koeficijent. To sto je jednu sezonu Partizan uspesniji to samo Vucela moze da vas ubedi da je do vas.

Марко

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.
(Velja, 2. april 2023 18:40)

На почетку сезоне Партизан је делио 66. место на ранг листи УЕФА, а сада је 63. За време Толета најбољи пласман Партизана је био 97. место. Трећи пут у последњих шест сезона Партизан је дочекао пролеће у Европи, за време Толета ниједном.

Нико не уништава Партизан. То што се вама Гробарима цео свет руши када не освојите титулу, тј. када је Звезда боља, то је заправо највећи проблем. Вама не би сметало ни да Звезда и Партизан испадају из Европе пре јесени, само да ви освајате титуле.

momak

pre 1 godinu

@Velja
TSC ako bude vicesampion ima zagarantovanu ligu Evrope i 6 sigurnoh utakmica. Onaj ko bude trece ima zagarantovanu ligu konferencija i isto 6 meceva. Dakle, najbolje bi bilo da partizan bude cetvrti, jer bi onda mozda imali cetiri kluba u grupama ako partizan prodje kvalifikacije, sto u ovakvom stanju za sada deluje kao nemoguca misija.

Градимир

pre 1 godinu

Има још два плус седам кола до краја, тако да има још доста да се игра, биће неизвесно ???

smeh

pre 1 godinu

@Velja

Po tebi izgleda da samo blizanci moraju igrati velika takmičenja i biti jaki? Zar drugi klubovi nebi bili jaki koliko i blizanci da oni dobijaju sredstva koliko blizanci? Čim neki igrač pokaže nešto u našoj ligi odmah ga blizanci kupuju. Sa tim novcem i takvim načinom rada svaki naš klub bi bio uspešan. Ali naviklo to da treba samo blizancima davati. Pogledaš samo budžete i sve to bude jasno. Mogu se kladiti da će Partizan sledeće sezone dobiti ogroman novac od države kako se nebi dogodilo da opet neki klubić (ovako verovatno gledaju na ostale klubove u našoj ligi) bude ispred njega osim drugog blizanca.

Ponos grada

pre 1 godinu

Slično je bilo još samo za vreme Franka, sa razlikom što je on na sve načine gurao Real, ali nije uništavao Barsu. Koliko smo mi smešna zemlja kada imamo predsednika kome je najbitnije da uništi neki klub iz mržnje.
(Globtroter, 2. april 2023 18:35)
Ili si mnogo mlad ili te uhvatila teska demencija.Pre petnaestak godina kada je Tadic bio predsednik, Zvezdu su hteli da ugase.Ovo nije ni blizu te torture.Fudbal 7 godina Partizan prvak,Kosarka 13 uzastopnih titula,svi ostali sportovi(sem odbojke)samo Partizan postoji.Jos niste ni blizu dna u kome smo mi bili.

Aleksandar

pre 1 godinu

Trenutno je TSC za klasu bolji od Partizana.
Zato zasluženo ide u kvalifikacije za Ligu šampiona.
Došlo je do velikih promena u kvalitetu klubova.
Partizanova dominacija je davna prošlost.

Konstatacija

pre 1 godinu

Zvezda treba da dobije jos 4 tekme da i matematicki obezbedi titulu. Onda sve da izgubi do kraja. Znate zbog cega ovo pisem. Bila im je zelja da igraju u top 8. Tu su?
(markoni, 2. april 2023 18:42)

Ako ovako ostane tabela,Zvezda nece igrati sa partizanom u te cetiri utakmice,tako da ne zelimo tu solucijuPrve dve u plej ofu se igraju protiv drugog i treceg a zagorci su trenutno cetvrti.

Xox

pre 1 godinu

Bilo je krajnje vreme da onaj veci klub dobije u blizini dostojan parking!
Sala, naravno. Tuga samo sto igraju em toliki stranci, em i s njima u Evropi sluzimo samo za pravljenje gol razlike...

Egon Kowalski

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.
(Velja, 02. april 2023 18:40)

Veljo druže sve si dobro rekao. Gorka činjenica je da zvezda gura glavu u pesak i gleda trenutnu korist,da se uzme lova od ucesca a kada bez partizana za godinu-dve budu morali da igraju kvalifikacije već početkom jula doći će sve na naplatu. Do tada se i kod njih kraducka samo se o tome ne priča. Zatim dolazi da opadanja kvaliteta igračkom kadru - što se već neko vreme dešava i neće proći dugo pa će i zvezdaši terati svoju upravu,bojkotovati utakmice itd. Naš klupski fudbal je na putu teške krize.

Aleksandar

pre 1 godinu

"Narod voli Zvezdu i imaće jaku Zvezdu" - reče neko pre desetak godina kad je dolazio na vlast.
Ne reče tada da će da uništi večitog rivala, ali dalo se naslutiti...

nenad

pre 1 godinu

85

Mi osvajamo Nba prsten ne zanima nas fuzbal
(tegijev svedok, 02. april 2023 18:04)

Pa to ti kažem.

Daj da se onda dogovorimo. Naime, kad idemo da gledamo LŠ na Marakani, uvek je teško za parking.

Zato, daj da pretvorimo lepo JNA u parking za Zvezdaše. Neka bude 200 din/sat.

Jel može?
(Dusanovo carstvo!, 02. april 2023 18:29)
.bote Joze

Petar

pre 1 godinu

U svim zemljama je to normalno, valjda će biti i kod nas... zvezda je po rezultatima u Srbiji najbolji tim Evrope i to godinama, e to nije normalno.... Bravo za TSC

goran

pre 1 godinu

Sve ide po planu. Pa juče je predsednik najavio šta će biti. Toliku mržnju prema jednom klubu od strane vlasti verovatno moderan svet nije video. Toliko da zbog skandiranja i ne pokornosti, čak ne dozvoljava da ni uprava koja je odradila posao za koji je dovedena ne sme da ode, već mora da učini i više od planiranog, a to je potpuno uništenje kluba. A navijači Zvezde, ako misle da su ovim nešto dobili, jesu ako se zadovoljavaju osvajanjem namestenih titula u domaćem prvenstvu, a u Evropi pobedama nad Jerevanom, eventualno Ferencvarosem. Keln i Nica ostaju misaona imenica.

Aleksandar

pre 1 godinu

Bolje je za klub da izgubi, ako treba, sve utakmice, samo da odu Vučela i Vazura.
Njih dvojica su kancer kluba i ako ih ne sklonimo, ubiće nas uskoro.. Nebitna je jedna sezona kad spašavaš živu glavu. A, Partizan je u takvoj situaciji. Na veštačkom smo disanju.

Sarkazam ulgy

pre 1 godinu

I ne treba nam namešteno, igrajte i uživajte, mi uzimamo Euroligu, licenca je već završena stvar, samo vam nisu javili, sportski pozdrav...

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

mi ove sezone nismo uopste za evropu,a da ne pricamo o ligi sampiona...
(goran..., 02. april 2023 18:03)

A šta se sve pričalo nakon Kelna, Nice, pa i prvog meča protiv Šerifa... Bili ste sila u komentarima! A o KK suprotno, nakon početnih loših rezultata i pljuštanja onih stotki. "Sistematsko uništavanje", "Ostoja, odlazi!", "ŽOC, da se ne ljubimo"... Samo to kada čovek uporedi, jasno mu je šta znači kad se neko deklariše kao "grobar".

Miki Leskovac

pre 1 godinu

Ima da bude baš napeto i zanimljivo u domaće ligi ne samo ove nego i sledećih sezona.Za drugo mesto će se bore Partizan,TSC,Čukarički,Vojvodina,tu će se priključi možda i Radnički Niš pa i Napredak.TSC kao klub golem potencijali ima najbliži su oni da budu drugi.Mada i Partizan,Čuka i Vojvodina neće se daju tako lako.Biće to baš borba u sledećih sezona.Baš uzbudljive sezone slede.

Velja

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Mi osvajamo Nba prsten ne zanima nas fuzbal
(tegijev svedok, 02. april 2023 18:04)

Pa to ti kažem.

Daj da se onda dogovorimo. Naime, kad idemo da gledamo LŠ na Marakani, uvek je teško za parking.

Zato, daj da pretvorimo lepo JNA u parking za Zvezdaše. Neka bude 200 din/sat.

Jel može?

markoni

pre 1 godinu

Zvezda treba da dobije jos 4 tekme da i matematicki obezbedi titulu. Onda sve da izgubi do kraja. Znate zbog cega ovo pisem. Bila im je zelja da igraju u top 8. Tu su?

borivoje surdilovic

pre 1 godinu

vazura je uspeo da obavi posao zbog kojeg je i doveden....potpupo unistenje kluba....ocekuje ga blistava karijera, cenim da mu je sledeca stanica direktorska pozicija u nekom drzavnom preduzecu...cesritam unapred zaposlenima u njegovom buducem uhlebljenju....

Bajo moj

pre 1 godinu

Ма, кога брига за фудбал, ми смо галактикоси у кошарци, додуше, сушни период у трофејима, траје ли, траје...

Specialac

pre 1 godinu

Dao Vucic pare za evropsku licencu zar neko stvarno misli da ce dozvoliti da Partizani ne bude drugi na kraju sezone? Ne budite smesni

Globtroter

pre 1 godinu

Slično je bilo još samo za vreme Franka, sa razlikom što je on na sve načine gurao Real, ali nije uništavao Barsu. Koliko smo mi smešna zemlja kada imamo predsednika kome je najbitnije da uništi neki klub iz mržnje.

iskreno

pre 1 godinu

Bolji ljudi, zasluženo.
Kada se mezimici ne bi nameštalo, bila bi i ona tu negde sigurno. Po igri nisu ništa bolji od Partizana, dokazano u oba derbija.

ГМ

pre 1 godinu

Ocigledno ljudi nisu svesni 2 stvari.

Prva je da je nogometnom klubu mnogo bitnije da derbi igra na stadionu jugoslovenske narodne armije i spreci bruku, nego da gostuje.

Druga je da vise ne zanima nikog jsd, sad je to samo kk.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

mi ove sezone nismo uopste za evropu,a da ne pricamo o ligi sampiona...
(goran..., 02. april 2023 18:03)

A šta se sve pričalo nakon Kelna, Nice, pa i prvog meča protiv Šerifa... Bili ste sila u komentarima! A o KK suprotno, nakon početnih loših rezultata i pljuštanja onih stotki. "Sistematsko uništavanje", "Ostoja, odlazi!", "ŽOC, da se ne ljubimo"... Samo to kada čovek uporedi, jasno mu je šta znači kad se neko deklariše kao "grobar".

Velja

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.

Bajo moj

pre 1 godinu

Ма, кога брига за фудбал, ми смо галактикоси у кошарци, додуше, сушни период у трофејима, траје ли, траје...

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Mi osvajamo Nba prsten ne zanima nas fuzbal
(tegijev svedok, 02. april 2023 18:04)

Pa to ti kažem.

Daj da se onda dogovorimo. Naime, kad idemo da gledamo LŠ na Marakani, uvek je teško za parking.

Zato, daj da pretvorimo lepo JNA u parking za Zvezdaše. Neka bude 200 din/sat.

Jel može?

markoni

pre 1 godinu

Zvezda treba da dobije jos 4 tekme da i matematicki obezbedi titulu. Onda sve da izgubi do kraja. Znate zbog cega ovo pisem. Bila im je zelja da igraju u top 8. Tu su?

Марко

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.
(Velja, 2. april 2023 18:40)

На почетку сезоне Партизан је делио 66. место на ранг листи УЕФА, а сада је 63. За време Толета најбољи пласман Партизана је био 97. место. Трећи пут у последњих шест сезона Партизан је дочекао пролеће у Европи, за време Толета ниједном.

Нико не уништава Партизан. То што се вама Гробарима цео свет руши када не освојите титулу, тј. када је Звезда боља, то је заправо највећи проблем. Вама не би сметало ни да Звезда и Партизан испадају из Европе пре јесени, само да ви освајате титуле.

Nemanja el Loco

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.
(Velja, 02. april 2023 18:40)

Veljo druže sve si dobro rekao. Gorka činjenica je da zvezda gura glavu u pesak i gleda trenutnu korist,da se uzme lova od ucesca a kada bez partizana za godinu-dve budu morali da igraju kvalifikacije već početkom jula doći će sve na naplatu. Do tada se i kod njih kraducka samo se o tome ne priča. Zatim dolazi da opadanja kvaliteta igračkom kadru - što se već neko vreme dešava i neće proći dugo pa će i zvezdaši terati svoju upravu,bojkotovati utakmice itd. Naš klupski fudbal je na putu teške krize.
(Egon Kowalski, 02. april 2023 19:30)

Kakav spin Panticevih svedoka.Evo jedno pitanje za vas pravednike.Ko brani Partizanu da skuplja bodove i povecava UEFA koeficijent u Ligi Evrope ili Ligi Konferencija?Zasto Partizan MORA da bude drugi i igra LS ako su Vojvodina,Cukaricki,TSC i Zvezda bolji?Nije to kosarka da budes sedmi pa da tata kupi licencu za EL.E zato je fudbal ispred svakog sporta i bice zauvek.Jer ne moze recimo neki Rems koji je sedmi u Francuskoj da plati da igra Ligu Sampiona.

Specialac

pre 1 godinu

Dao Vucic pare za evropsku licencu zar neko stvarno misli da ce dozvoliti da Partizani ne bude drugi na kraju sezone? Ne budite smesni

Bane

pre 1 godinu

(Velja, 02. april 2023 18:40)

A što bi Zvezda morala da ima jak partizan?

Što ne bi imao jak TSC, Vojvodinu ili Čukarički?
(Dusanovo carstvo!, 2. april 2023 20:32)

To je najotrcanija i najbljutavija floskula koja se neprestalno ponavlja.."Nema jake Zvezde bez jakog Partizana"...mos mislit. To su izmislili grobari da lijece komplekse. Zasto ne bi bili jaki Vojvodina Cuka, TSC, Radnicki. Sto bas mora Partizan? Boli nas uvo za jak Partizan. Zvezda je bila, jeste i bice jaka i bez vas.

borivoje surdilovic

pre 1 godinu

vazura je uspeo da obavi posao zbog kojeg je i doveden....potpupo unistenje kluba....ocekuje ga blistava karijera, cenim da mu je sledeca stanica direktorska pozicija u nekom drzavnom preduzecu...cesritam unapred zaposlenima u njegovom buducem uhlebljenju....

Aleksandar

pre 1 godinu

Bolje je za klub da izgubi, ako treba, sve utakmice, samo da odu Vučela i Vazura.
Njih dvojica su kancer kluba i ako ih ne sklonimo, ubiće nas uskoro.. Nebitna je jedna sezona kad spašavaš živu glavu. A, Partizan je u takvoj situaciji. Na veštačkom smo disanju.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

(Velja, 02. april 2023 18:40)

A što bi Zvezda morala da ima jak partizan?

Što ne bi imao jak TSC, Vojvodinu ili Čukarički?

Aleksandar

pre 1 godinu

Trenutno je TSC za klasu bolji od Partizana.
Zato zasluženo ide u kvalifikacije za Ligu šampiona.
Došlo je do velikih promena u kvalitetu klubova.
Partizanova dominacija je davna prošlost.

Dragan

pre 1 godinu

@Velja
Samo jednu stvar si pogresio. Ovo sto Zvezda igra LS sledece sezone je zbog bodova koje je Zvezda osvojila u poslednjih 5 godina. Zvezda je osvojila preko 90% bodova za nacionalni koeficijent. To sto je jednu sezonu Partizan uspesniji to samo Vucela moze da vas ubedi da je do vas.

Globtroter

pre 1 godinu

Slično je bilo još samo za vreme Franka, sa razlikom što je on na sve načine gurao Real, ali nije uništavao Barsu. Koliko smo mi smešna zemlja kada imamo predsednika kome je najbitnije da uništi neki klub iz mržnje.

Ponos grada

pre 1 godinu

Slično je bilo još samo za vreme Franka, sa razlikom što je on na sve načine gurao Real, ali nije uništavao Barsu. Koliko smo mi smešna zemlja kada imamo predsednika kome je najbitnije da uništi neki klub iz mržnje.
(Globtroter, 2. april 2023 18:35)
Ili si mnogo mlad ili te uhvatila teska demencija.Pre petnaestak godina kada je Tadic bio predsednik, Zvezdu su hteli da ugase.Ovo nije ni blizu te torture.Fudbal 7 godina Partizan prvak,Kosarka 13 uzastopnih titula,svi ostali sportovi(sem odbojke)samo Partizan postoji.Jos niste ni blizu dna u kome smo mi bili.

Sofronije

pre 1 godinu

Slično je bilo još samo za vreme Franka, sa razlikom što je on na sve načine gurao Real, ali nije uništavao Barsu. Koliko smo mi smešna zemlja kada imamo predsednika kome je najbitnije da uništi neki klub iz mržnje.
(Globtroter, 2. april 2023 18:35) # Link komentara

Misliš na KK Partizan?

Miki Leskovac

pre 1 godinu

Ima da bude baš napeto i zanimljivo u domaće ligi ne samo ove nego i sledećih sezona.Za drugo mesto će se bore Partizan,TSC,Čukarički,Vojvodina,tu će se priključi možda i Radnički Niš pa i Napredak.TSC kao klub golem potencijali ima najbliži su oni da budu drugi.Mada i Partizan,Čuka i Vojvodina neće se daju tako lako.Biće to baš borba u sledećih sezona.Baš uzbudljive sezone slede.

Pop Cira

pre 1 godinu

Slično je bilo još samo za vreme Franka, sa razlikom što je on na sve načine gurao Real, ali nije uništavao Barsu. Koliko smo mi smešna zemlja kada imamo predsednika kome je najbitnije da uništi neki klub iz mržnje.
(Globtroter, 2. april 2023 18:35)

Nije mi najjasniji bio tvoj komentar na pocetku ali kada si pomenuo mrznju odmah mi je bilo jasno da mislis na Dula i Tola kojima je uz pomoc vlasti BILO NAJBITNIJE da uniste Zvezdu.

sportdetective

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.
(Velja, 02. april 2023 18:40)
Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.

iskreno

pre 1 godinu

Bolji ljudi, zasluženo.
Kada se mezimici ne bi nameštalo, bila bi i ona tu negde sigurno. Po igri nisu ništa bolji od Partizana, dokazano u oba derbija.

Cubaka

pre 1 godinu

Preko trideset komentara, niko da čestita TSC-u,samo maligna prepucavanja beogradske bratije.
(Srđan, 2. april 2023 19:14)

Vidim ti si cestitao TSC-u.

Papilon

pre 1 godinu

U svim zemljama je to normalno, valjda će biti i kod nas... zvezda je po rezultatima u Srbiji najbolji tim Evrope i to godinama, e to nije normalno.... Bravo za TSC
(Petar, 2. april 2023 18:59)

Izlupeta se ti za medalju, tebi nije normalno da Zvezda uzima 6 puta uzastopno titulu a normalno ti je Bajern bude 9 puta uzastopno sampion Nemacke i ne tako davno Juventus takodje 9 puta sampion Italije u Portugalu se samo smenjuju Porto i Benfika kao u Spaniji Real i Barsa.

SrbEUin

pre 1 godinu

Samo da ponovim svoj kom iz septembra 22:

Sve se promenilo a Partizani to nisu shvatili.
Druga pozicija vodi u kval za LŠ i diže konkurenciju na viši nivo. Ostali timovi do sada nisu imali realne šanse pored Zvezde i Partizana za ulaz u LŠ i LE, koje donose novac I prestiž. Ove godine nije samo trka za titulom, jer i drugo mesto vodi u LŠ. Dobro je i treće za LE, pa čak i četvrto sa LK je interesantno.
Zvezda se na vreme pojačala, tako da će najverovatnije biti prva, u najgorem slučaju druga.
Partizani su mislili da im je drugo mesto sigurno, pa se nisu pripremili za pravo takmičenje. Spavali su misleći, ako im izmakne titula, nije strašno, jer im je drugo mesto (LŠ) sigurno. Sad moraju da se grčevito bore i za to drugo a najverovatnije i za treće mesto. Realno sada imaju slabiji tim od TSC-a Voše i Čuke i to su im sada najveći rivali a ne Zvezda. Sad kad polako doznaju da nema sigurnih bodova, da im je sve potpuno neizvesno, i da vrlo lako mogu izvisiti i za LK, našli se u čudu i hvata ih panika.
Sada su u igri za Evropu 5-6 klubova, a 3-4 će se boriti za opstanak. Neće biti moguće zatvarati mečeve sa direktinim rivalima za LŠ i LE, kao što je bilo moguće ranije, kad ti klubovi nisu bili posebno motivisani, a biće teže i sa ovima što se bore za opstanak.
Biće ovo najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina.

momak

pre 1 godinu

@Velja
TSC ako bude vicesampion ima zagarantovanu ligu Evrope i 6 sigurnoh utakmica. Onaj ko bude trece ima zagarantovanu ligu konferencija i isto 6 meceva. Dakle, najbolje bi bilo da partizan bude cetvrti, jer bi onda mozda imali cetiri kluba u grupama ako partizan prodje kvalifikacije, sto u ovakvom stanju za sada deluje kao nemoguca misija.

Skorpion

pre 1 godinu

"Narod voli Zvezdu i imaće jaku Zvezdu" - reče neko pre desetak godina kad je dolazio na vlast.
Ne reče tada da će da uništi večitog rivala, ali dalo se naslutiti...
(Aleksandar, 2. april 2023 19:59)

Mozda nije zaboravio reci nekog vaseg laznog djenerala : ""Licemerne klubaske i pogresne price su da je spas za srpsku košarku spasiti Zvezdu..." Ovo su reci iz vremena kada ste se svim silama trudili da unistite KK i FK Zvezdu usput se cerekajuci, ima onih koji ne zaboravljaju.

Sarkazam ulgy

pre 1 godinu

I ne treba nam namešteno, igrajte i uživajte, mi uzimamo Euroligu, licenca je već završena stvar, samo vam nisu javili, sportski pozdrav...

ГМ

pre 1 godinu

Ocigledno ljudi nisu svesni 2 stvari.

Prva je da je nogometnom klubu mnogo bitnije da derbi igra na stadionu jugoslovenske narodne armije i spreci bruku, nego da gostuje.

Druga je da vise ne zanima nikog jsd, sad je to samo kk.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

kad malo bolje razmislim,nama uopste nije cilj izlazak u evropu ???
(goran..., 02. april 2023 18:27)

Nama jeste. Da odete u EU, tačnije u mesto tvorbe, i budete opet njegov mali Juve.

Szzdf

pre 1 godinu

Bilo je konačno vreme da neko razdvoji zvezdu i partizan i prekine njihovu dominaciju u našem fudbalu mislim da će se to desiti na kraju ove sezone sve čestitke tsc-u

bgd011

pre 1 godinu

@Veljo druže sve si dobro rekao. Gorka činjenica je da zvezda gura glavu u pesak i gleda trenutnu korist,da se uzme lova od ucesca a kada bez partizana za godinu-dve budu morali da igraju kvalifikacije već početkom jula doći će sve na naplatu. Do tada se i kod njih kraducka samo se o tome ne priča. Zatim dolazi da opadanja kvaliteta igračkom kadru - što se već neko vreme dešava i neće proći dugo pa će i zvezdaši terati svoju upravu,bojkotovati utakmice itd. Naš klupski fudbal je na putu teške krize.
(Egon Kowalski, 02. april 2023 19:30)

Liga sampiona garantovana je samo sledecu sezonu, a zbog toga sto Partizan nije mogao u cipiripi ligi tj ligi konferencija da prodje grupu..opet se vracamo na staro, i to nema veze sa Zvezdom, vec iskljucivo sa vama..Partizanom.. osecam da ste prodali sve utakmice u Ligi konferencija, samo da i komsiji crkne krava, jer taj princip koristite zadnjih 30 godina

krojf

pre 1 godinu

A šta se sve pričalo nakon Kelna, Nice, pa i prvog meča protiv Šerifa... Bili ste sila u komentarima! A o KK suprotno, nakon početnih loših rezultata i pljuštanja onih stotki. "Sistematsko uništavanje", "Ostoja, odlazi!", "ŽOC, da se ne ljubimo"... Samo to kada čovek uporedi, jasno mu je šta znači kad se neko deklariše kao "grobar".
(Toto-ko-tunjo, 2. april 2023 18:35)

Drug moj, vi vase fudbalere i trenera Milojevica terate a pobedjujete sve sa 3, 4 razlike. Dizali ste Ivanovica u nebesa a sada pricate da su neki njegovi bivsi igraci ipak bili u pravu. Od "sigurnog top8" i "Kalemegdan u junu" do "Ivanovicu da se ne ljubimo". Kada ces skapirati da u komentarima ne postoji razlika izmedju grobara i cigana. Svi na isti kalup. Ti spadas u isti.

Bane

pre 1 godinu

He he mučeni šampioni Premijer lige i dalje šatro ne kapiraju šta se radi zadnjih 10 godina na štetu klubova SD
Partizan !
Kao ne vide šta napravi zlotvor
fudbalskoj,košarkaškoj,
vaterpolo,rukometnoj, odbojkaškoj sekciji.
Mafija bagra i još se time hvali odnosno sprda .
Šta li će vama doći kao karma ne smem ni da zamislim.
Ne sigurno onako kao kad ste ojadili kase Fk i Kk pa otišli u zamrzivač ili žickali za šampon .
To su bile zaslužene kazne višestrukim povratnicima u tvorza a sada ide nešto mnogo poštenije a zna da boli....
(Duhom institucije protiv..., 2. april 2023 23:03)

Ti izgleda ništa ne razumes. Vi ste strano telo ejjjj čovek

Obrad

pre 1 godinu

Ovaj, jel vredi ta licenca sada, jer će očigledno propasti ili u neko dogledno vreme kada se Partizan izbori za evropska takmičenja? Recimo za nekih stotinu godina.

smeh

pre 1 godinu

@Velja

Po tebi izgleda da samo blizanci moraju igrati velika takmičenja i biti jaki? Zar drugi klubovi nebi bili jaki koliko i blizanci da oni dobijaju sredstva koliko blizanci? Čim neki igrač pokaže nešto u našoj ligi odmah ga blizanci kupuju. Sa tim novcem i takvim načinom rada svaki naš klub bi bio uspešan. Ali naviklo to da treba samo blizancima davati. Pogledaš samo budžete i sve to bude jasno. Mogu se kladiti da će Partizan sledeće sezone dobiti ogroman novac od države kako se nebi dogodilo da opet neki klubić (ovako verovatno gledaju na ostale klubove u našoj ligi) bude ispred njega osim drugog blizanca.

Konstatacija

pre 1 godinu

Zvezda treba da dobije jos 4 tekme da i matematicki obezbedi titulu. Onda sve da izgubi do kraja. Znate zbog cega ovo pisem. Bila im je zelja da igraju u top 8. Tu su?
(markoni, 2. april 2023 18:42)

Ako ovako ostane tabela,Zvezda nece igrati sa partizanom u te cetiri utakmice,tako da ne zelimo tu solucijuPrve dve u plej ofu se igraju protiv drugog i treceg a zagorci su trenutno cetvrti.

matori

pre 1 godinu

Za spas sporta ali i društva u celini treba ukinuti dva "sportska "kolektiva i to FK Partizan i tzv KK C.Zvezda. Na taj način bi se smanjile bespotrebne tenzije.Ko voli košarku ima Partizan a ko voli fudbal ima Zvezdu. Pomoć države bi bila em manja em mnogo efikasnija pa bi to postali respektabilni evropski klubovi. Ovako sve se svodi na prepucavanja i lupetanja a pod krinkom sportskog rivalstva.Niti je sportsko niti je rivalstvo već nove podele u narodu i mržnja!

zemunski kej

pre 1 godinu

Sramota sta su uradili od kluba. Razmisljam da podrzimo neki drugi klub.Npr.Zemun jer su OFK Beograd pretvorili u filijalu Zvezde i podmecu nogu Zemunu. Dok se ovi ne smiluju da odu.Dotle bojkot.

čikavelja

pre 1 godinu

Imenjače, potpisujem svaku tvoju... Mrzelo me da kuckam, ja tu ništa ne bih dodao. Za tri godine kretaće od kvalifikacija za kvalifikacije... E onda će se smejati večiti šampion univerzuma...

Egon Kowalski

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.
(Velja, 02. april 2023 18:40)

Veljo druže sve si dobro rekao. Gorka činjenica je da zvezda gura glavu u pesak i gleda trenutnu korist,da se uzme lova od ucesca a kada bez partizana za godinu-dve budu morali da igraju kvalifikacije već početkom jula doći će sve na naplatu. Do tada se i kod njih kraducka samo se o tome ne priča. Zatim dolazi da opadanja kvaliteta igračkom kadru - što se već neko vreme dešava i neće proći dugo pa će i zvezdaši terati svoju upravu,bojkotovati utakmice itd. Naš klupski fudbal je na putu teške krize.

Aleksandar

pre 1 godinu

"Narod voli Zvezdu i imaće jaku Zvezdu" - reče neko pre desetak godina kad je dolazio na vlast.
Ne reče tada da će da uništi večitog rivala, ali dalo se naslutiti...

Xox

pre 1 godinu

Bilo je krajnje vreme da onaj veci klub dobije u blizini dostojan parking!
Sala, naravno. Tuga samo sto igraju em toliki stranci, em i s njima u Evropi sluzimo samo za pravljenje gol razlike...

Duhom institucije protiv...

pre 1 godinu

He he mučeni šampioni Premijer lige i dalje šatro ne kapiraju šta se radi zadnjih 10 godina na štetu klubova SD
Partizan !
Kao ne vide šta napravi zlotvor
fudbalskoj,košarkaškoj,
vaterpolo,rukometnoj, odbojkaškoj sekciji.
Mafija bagra i još se time hvali odnosno sprda .
Šta li će vama doći kao karma ne smem ni da zamislim.
Ne sigurno onako kao kad ste ojadili kase Fk i Kk pa otišli u zamrzivač ili žickali za šampon .
To su bile zaslužene kazne višestrukim povratnicima u tvorza a sada ide nešto mnogo poštenije a zna da boli....

goran

pre 1 godinu

Sve ide po planu. Pa juče je predsednik najavio šta će biti. Toliku mržnju prema jednom klubu od strane vlasti verovatno moderan svet nije video. Toliko da zbog skandiranja i ne pokornosti, čak ne dozvoljava da ni uprava koja je odradila posao za koji je dovedena ne sme da ode, već mora da učini i više od planiranog, a to je potpuno uništenje kluba. A navijači Zvezde, ako misle da su ovim nešto dobili, jesu ako se zadovoljavaju osvajanjem namestenih titula u domaćem prvenstvu, a u Evropi pobedama nad Jerevanom, eventualno Ferencvarosem. Keln i Nica ostaju misaona imenica.

Градимир

pre 1 godinu

Има још два плус седам кола до краја, тако да има још доста да се игра, биће неизвесно ???

Petar

pre 1 godinu

U svim zemljama je to normalno, valjda će biti i kod nas... zvezda je po rezultatima u Srbiji najbolji tim Evrope i to godinama, e to nije normalno.... Bravo za TSC

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izdanje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

nenad

pre 1 godinu

85

Mi osvajamo Nba prsten ne zanima nas fuzbal
(tegijev svedok, 02. april 2023 18:04)

Pa to ti kažem.

Daj da se onda dogovorimo. Naime, kad idemo da gledamo LŠ na Marakani, uvek je teško za parking.

Zato, daj da pretvorimo lepo JNA u parking za Zvezdaše. Neka bude 200 din/sat.

Jel može?
(Dusanovo carstvo!, 02. april 2023 18:29)
.bote Joze

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izadnje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izdanje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

no name

pre 1 godinu

(SrbEUin, 2. april 2023 20:49)

Auuu Srbine, sve ti se pobrkalo. Jedno su kvalifikacije, a drugo su sigurne grupe. A opet teški rivali, jer je slab koeficijent.
Kad krenu petarde u Evropi od samo prosečnih timova ne možeš da foliraš da pobedjujes u ligi jer eto kao si dobar.

Ali u pravu su 2 godine će biti zanimljiva liga. Jer 11 mesto je obezbedjeno za 2 godine, i onda povratak na staro.

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izdanje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izdanje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

Smrt i porez

pre 1 godinu

Ti izgleda ništa ne razumes. Vi ste strano telo ejjjj čovek
(Bane
E.moj Bane...upropasti pesmu Djoletu....kako si samo toliko.....pametan??/

Smrt i porez

pre 1 godinu

(Bane,
Eto,i u drugom tvom komentaru si opet glup/Daj primer neki...aj da vidimo koliko ste jaki sami....aj navedi jedan uspeh,ali ne JEDNU utakmicu,bas da vidim.Ljubomorno si bolestan,i imas komplekse od Partizana cim stalno negativno pises o njemu.

no name

pre 1 godinu

(SrbEUin, 2. april 2023 20:49)

Auuu Srbine, sve ti se pobrkalo. Jedno su kvalifikacije, a drugo su sigurne grupe. A opet teški rivali, jer je slab koeficijent.
Kad krenu petarde u Evropi od samo prosečnih timova ne možeš da foliraš da pobedjujes u ligi jer eto kao si dobar.

Ali u prvu su 2 godine će biti zanimljiva liga. Jer 11 mesto je obezbedjeno za 2 godine, i onda povratak na staro.

no name

pre 1 godinu

(SrbEUin, 2. april 2023 20:49)

Auuu Srbine, sve ti se pobrkalo. Jedno su kvalifikacije, a drugo su sigurne grupe. A opet teški rivali, jer je slab koeficijent.
Kad krenu petarde u Evropi od samo prosečnih timova ne možeš da foliraš da pobedjujes u ligi jer eto kao si dobar.

Ali u prvu su 2 godine će biti zanimljiva liga. Jer 11 mesto je obezbedjeno za 2 godine, i onda povratak na staro.

polo

pre 1 godinu

Bilo bi jako lepo, kada bi ispali iz lige (Partizan). A jos bolje da se ugase.
(muc, 3. april 2023 16:10)

Pa koga ces onda da mrzis?

Velja

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.

Sarkazam ulgy

pre 1 godinu

I ne treba nam namešteno, igrajte i uživajte, mi uzimamo Euroligu, licenca je već završena stvar, samo vam nisu javili, sportski pozdrav...

Globtroter

pre 1 godinu

Slično je bilo još samo za vreme Franka, sa razlikom što je on na sve načine gurao Real, ali nije uništavao Barsu. Koliko smo mi smešna zemlja kada imamo predsednika kome je najbitnije da uništi neki klub iz mržnje.

iskreno

pre 1 godinu

Bolji ljudi, zasluženo.
Kada se mezimici ne bi nameštalo, bila bi i ona tu negde sigurno. Po igri nisu ništa bolji od Partizana, dokazano u oba derbija.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

mi ove sezone nismo uopste za evropu,a da ne pricamo o ligi sampiona...
(goran..., 02. april 2023 18:03)

A šta se sve pričalo nakon Kelna, Nice, pa i prvog meča protiv Šerifa... Bili ste sila u komentarima! A o KK suprotno, nakon početnih loših rezultata i pljuštanja onih stotki. "Sistematsko uništavanje", "Ostoja, odlazi!", "ŽOC, da se ne ljubimo"... Samo to kada čovek uporedi, jasno mu je šta znači kad se neko deklariše kao "grobar".

goran

pre 1 godinu

Sve ide po planu. Pa juče je predsednik najavio šta će biti. Toliku mržnju prema jednom klubu od strane vlasti verovatno moderan svet nije video. Toliko da zbog skandiranja i ne pokornosti, čak ne dozvoljava da ni uprava koja je odradila posao za koji je dovedena ne sme da ode, već mora da učini i više od planiranog, a to je potpuno uništenje kluba. A navijači Zvezde, ako misle da su ovim nešto dobili, jesu ako se zadovoljavaju osvajanjem namestenih titula u domaćem prvenstvu, a u Evropi pobedama nad Jerevanom, eventualno Ferencvarosem. Keln i Nica ostaju misaona imenica.

Egon Kowalski

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.
(Velja, 02. april 2023 18:40)

Veljo druže sve si dobro rekao. Gorka činjenica je da zvezda gura glavu u pesak i gleda trenutnu korist,da se uzme lova od ucesca a kada bez partizana za godinu-dve budu morali da igraju kvalifikacije već početkom jula doći će sve na naplatu. Do tada se i kod njih kraducka samo se o tome ne priča. Zatim dolazi da opadanja kvaliteta igračkom kadru - što se već neko vreme dešava i neće proći dugo pa će i zvezdaši terati svoju upravu,bojkotovati utakmice itd. Naš klupski fudbal je na putu teške krize.

Duhom institucije protiv...

pre 1 godinu

He he mučeni šampioni Premijer lige i dalje šatro ne kapiraju šta se radi zadnjih 10 godina na štetu klubova SD
Partizan !
Kao ne vide šta napravi zlotvor
fudbalskoj,košarkaškoj,
vaterpolo,rukometnoj, odbojkaškoj sekciji.
Mafija bagra i još se time hvali odnosno sprda .
Šta li će vama doći kao karma ne smem ni da zamislim.
Ne sigurno onako kao kad ste ojadili kase Fk i Kk pa otišli u zamrzivač ili žickali za šampon .
To su bile zaslužene kazne višestrukim povratnicima u tvorza a sada ide nešto mnogo poštenije a zna da boli....

Specialac

pre 1 godinu

Dao Vucic pare za evropsku licencu zar neko stvarno misli da ce dozvoliti da Partizani ne bude drugi na kraju sezone? Ne budite smesni

markoni

pre 1 godinu

Zvezda treba da dobije jos 4 tekme da i matematicki obezbedi titulu. Onda sve da izgubi do kraja. Znate zbog cega ovo pisem. Bila im je zelja da igraju u top 8. Tu su?

krojf

pre 1 godinu

A šta se sve pričalo nakon Kelna, Nice, pa i prvog meča protiv Šerifa... Bili ste sila u komentarima! A o KK suprotno, nakon početnih loših rezultata i pljuštanja onih stotki. "Sistematsko uništavanje", "Ostoja, odlazi!", "ŽOC, da se ne ljubimo"... Samo to kada čovek uporedi, jasno mu je šta znači kad se neko deklariše kao "grobar".
(Toto-ko-tunjo, 2. april 2023 18:35)

Drug moj, vi vase fudbalere i trenera Milojevica terate a pobedjujete sve sa 3, 4 razlike. Dizali ste Ivanovica u nebesa a sada pricate da su neki njegovi bivsi igraci ipak bili u pravu. Od "sigurnog top8" i "Kalemegdan u junu" do "Ivanovicu da se ne ljubimo". Kada ces skapirati da u komentarima ne postoji razlika izmedju grobara i cigana. Svi na isti kalup. Ti spadas u isti.

borivoje surdilovic

pre 1 godinu

vazura je uspeo da obavi posao zbog kojeg je i doveden....potpupo unistenje kluba....ocekuje ga blistava karijera, cenim da mu je sledeca stanica direktorska pozicija u nekom drzavnom preduzecu...cesritam unapred zaposlenima u njegovom buducem uhlebljenju....

Aleksandar

pre 1 godinu

"Narod voli Zvezdu i imaće jaku Zvezdu" - reče neko pre desetak godina kad je dolazio na vlast.
Ne reče tada da će da uništi večitog rivala, ali dalo se naslutiti...

matori

pre 1 godinu

Za spas sporta ali i društva u celini treba ukinuti dva "sportska "kolektiva i to FK Partizan i tzv KK C.Zvezda. Na taj način bi se smanjile bespotrebne tenzije.Ko voli košarku ima Partizan a ko voli fudbal ima Zvezdu. Pomoć države bi bila em manja em mnogo efikasnija pa bi to postali respektabilni evropski klubovi. Ovako sve se svodi na prepucavanja i lupetanja a pod krinkom sportskog rivalstva.Niti je sportsko niti je rivalstvo već nove podele u narodu i mržnja!

Bajo moj

pre 1 godinu

Ма, кога брига за фудбал, ми смо галактикоси у кошарци, додуше, сушни период у трофејима, траје ли, траје...

no name

pre 1 godinu

(SrbEUin, 2. april 2023 20:49)

Auuu Srbine, sve ti se pobrkalo. Jedno su kvalifikacije, a drugo su sigurne grupe. A opet teški rivali, jer je slab koeficijent.
Kad krenu petarde u Evropi od samo prosečnih timova ne možeš da foliraš da pobedjujes u ligi jer eto kao si dobar.

Ali u pravu su 2 godine će biti zanimljiva liga. Jer 11 mesto je obezbedjeno za 2 godine, i onda povratak na staro.

nenad

pre 1 godinu

85

Mi osvajamo Nba prsten ne zanima nas fuzbal
(tegijev svedok, 02. april 2023 18:04)

Pa to ti kažem.

Daj da se onda dogovorimo. Naime, kad idemo da gledamo LŠ na Marakani, uvek je teško za parking.

Zato, daj da pretvorimo lepo JNA u parking za Zvezdaše. Neka bude 200 din/sat.

Jel može?
(Dusanovo carstvo!, 02. april 2023 18:29)
.bote Joze

Bane

pre 1 godinu

(Velja, 02. april 2023 18:40)

A što bi Zvezda morala da ima jak partizan?

Što ne bi imao jak TSC, Vojvodinu ili Čukarički?
(Dusanovo carstvo!, 2. april 2023 20:32)

To je najotrcanija i najbljutavija floskula koja se neprestalno ponavlja.."Nema jake Zvezde bez jakog Partizana"...mos mislit. To su izmislili grobari da lijece komplekse. Zasto ne bi bili jaki Vojvodina Cuka, TSC, Radnicki. Sto bas mora Partizan? Boli nas uvo za jak Partizan. Zvezda je bila, jeste i bice jaka i bez vas.

čikavelja

pre 1 godinu

Imenjače, potpisujem svaku tvoju... Mrzelo me da kuckam, ja tu ništa ne bih dodao. Za tri godine kretaće od kvalifikacija za kvalifikacije... E onda će se smejati večiti šampion univerzuma...

Марко

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.
(Velja, 2. april 2023 18:40)

На почетку сезоне Партизан је делио 66. место на ранг листи УЕФА, а сада је 63. За време Толета најбољи пласман Партизана је био 97. место. Трећи пут у последњих шест сезона Партизан је дочекао пролеће у Европи, за време Толета ниједном.

Нико не уништава Партизан. То што се вама Гробарима цео свет руши када не освојите титулу, тј. када је Звезда боља, то је заправо највећи проблем. Вама не би сметало ни да Звезда и Партизан испадају из Европе пре јесени, само да ви освајате титуле.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Mi osvajamo Nba prsten ne zanima nas fuzbal
(tegijev svedok, 02. april 2023 18:04)

Pa to ti kažem.

Daj da se onda dogovorimo. Naime, kad idemo da gledamo LŠ na Marakani, uvek je teško za parking.

Zato, daj da pretvorimo lepo JNA u parking za Zvezdaše. Neka bude 200 din/sat.

Jel može?

ГМ

pre 1 godinu

Ocigledno ljudi nisu svesni 2 stvari.

Prva je da je nogometnom klubu mnogo bitnije da derbi igra na stadionu jugoslovenske narodne armije i spreci bruku, nego da gostuje.

Druga je da vise ne zanima nikog jsd, sad je to samo kk.

Ponos grada

pre 1 godinu

Slično je bilo još samo za vreme Franka, sa razlikom što je on na sve načine gurao Real, ali nije uništavao Barsu. Koliko smo mi smešna zemlja kada imamo predsednika kome je najbitnije da uništi neki klub iz mržnje.
(Globtroter, 2. april 2023 18:35)
Ili si mnogo mlad ili te uhvatila teska demencija.Pre petnaestak godina kada je Tadic bio predsednik, Zvezdu su hteli da ugase.Ovo nije ni blizu te torture.Fudbal 7 godina Partizan prvak,Kosarka 13 uzastopnih titula,svi ostali sportovi(sem odbojke)samo Partizan postoji.Jos niste ni blizu dna u kome smo mi bili.

zemunski kej

pre 1 godinu

Sramota sta su uradili od kluba. Razmisljam da podrzimo neki drugi klub.Npr.Zemun jer su OFK Beograd pretvorili u filijalu Zvezde i podmecu nogu Zemunu. Dok se ovi ne smiluju da odu.Dotle bojkot.

Miki Leskovac

pre 1 godinu

Ima da bude baš napeto i zanimljivo u domaće ligi ne samo ove nego i sledećih sezona.Za drugo mesto će se bore Partizan,TSC,Čukarički,Vojvodina,tu će se priključi možda i Radnički Niš pa i Napredak.TSC kao klub golem potencijali ima najbliži su oni da budu drugi.Mada i Partizan,Čuka i Vojvodina neće se daju tako lako.Biće to baš borba u sledećih sezona.Baš uzbudljive sezone slede.

Aleksandar

pre 1 godinu

Bolje je za klub da izgubi, ako treba, sve utakmice, samo da odu Vučela i Vazura.
Njih dvojica su kancer kluba i ako ih ne sklonimo, ubiće nas uskoro.. Nebitna je jedna sezona kad spašavaš živu glavu. A, Partizan je u takvoj situaciji. Na veštačkom smo disanju.

sportdetective

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.
(Velja, 02. april 2023 18:40)
Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.

Nemanja el Loco

pre 1 godinu

Ne znam kako Zvezdasi ne shvataju da bez Partizana tj sa slabim Partizanom, oni LS nece videti. Ovo sto ce biti ove godine je zbog bodova koje su oba tima skupila zadnjih godina. Bez Partizana, TSC nece mrdnuti salje od prvog kola kvalifikacija a ni drugi nasi timovi poput Vose ili Cukarickog. Zvezda ce proci isto kao Dinamo koji ma kakav imao tim mora uvek kroz kfalifikacije jer nema ko drugi da kupi bodove. Zvezda moze da likuje ali ti ce kratko trajati jer sama nema snagu da izbori LS to se videko i ove godine a bez pomoci drugog kluba koji ce kupiti bodove od direktnog plasmana u LS nema nista. Unistavanje Partizana koje se desava na duze staze ce ukopati i samu Zvezdu jer za uspeh u fudbalu treba veliki novac a iskreno ni drzava ne moze da gura toliki novac u Zvezdu. Kosarka je drugo gde za 10m mozes kupiti skoro ceo tim a igra samo 5 igraca, za fudbal 10m nije nista, samo dva prosecna igraca koji u timu od 11 ne znace skoro nista ako su ostali losi.
(Velja, 02. april 2023 18:40)

Veljo druže sve si dobro rekao. Gorka činjenica je da zvezda gura glavu u pesak i gleda trenutnu korist,da se uzme lova od ucesca a kada bez partizana za godinu-dve budu morali da igraju kvalifikacije već početkom jula doći će sve na naplatu. Do tada se i kod njih kraducka samo se o tome ne priča. Zatim dolazi da opadanja kvaliteta igračkom kadru - što se već neko vreme dešava i neće proći dugo pa će i zvezdaši terati svoju upravu,bojkotovati utakmice itd. Naš klupski fudbal je na putu teške krize.
(Egon Kowalski, 02. april 2023 19:30)

Kakav spin Panticevih svedoka.Evo jedno pitanje za vas pravednike.Ko brani Partizanu da skuplja bodove i povecava UEFA koeficijent u Ligi Evrope ili Ligi Konferencija?Zasto Partizan MORA da bude drugi i igra LS ako su Vojvodina,Cukaricki,TSC i Zvezda bolji?Nije to kosarka da budes sedmi pa da tata kupi licencu za EL.E zato je fudbal ispred svakog sporta i bice zauvek.Jer ne moze recimo neki Rems koji je sedmi u Francuskoj da plati da igra Ligu Sampiona.

Sofronije

pre 1 godinu

Slično je bilo još samo za vreme Franka, sa razlikom što je on na sve načine gurao Real, ali nije uništavao Barsu. Koliko smo mi smešna zemlja kada imamo predsednika kome je najbitnije da uništi neki klub iz mržnje.
(Globtroter, 2. april 2023 18:35) # Link komentara

Misliš na KK Partizan?

bgd011

pre 1 godinu

@Veljo druže sve si dobro rekao. Gorka činjenica je da zvezda gura glavu u pesak i gleda trenutnu korist,da se uzme lova od ucesca a kada bez partizana za godinu-dve budu morali da igraju kvalifikacije već početkom jula doći će sve na naplatu. Do tada se i kod njih kraducka samo se o tome ne priča. Zatim dolazi da opadanja kvaliteta igračkom kadru - što se već neko vreme dešava i neće proći dugo pa će i zvezdaši terati svoju upravu,bojkotovati utakmice itd. Naš klupski fudbal je na putu teške krize.
(Egon Kowalski, 02. april 2023 19:30)

Liga sampiona garantovana je samo sledecu sezonu, a zbog toga sto Partizan nije mogao u cipiripi ligi tj ligi konferencija da prodje grupu..opet se vracamo na staro, i to nema veze sa Zvezdom, vec iskljucivo sa vama..Partizanom.. osecam da ste prodali sve utakmice u Ligi konferencija, samo da i komsiji crkne krava, jer taj princip koristite zadnjih 30 godina

Petar

pre 1 godinu

U svim zemljama je to normalno, valjda će biti i kod nas... zvezda je po rezultatima u Srbiji najbolji tim Evrope i to godinama, e to nije normalno.... Bravo za TSC

Dragan

pre 1 godinu

@Velja
Samo jednu stvar si pogresio. Ovo sto Zvezda igra LS sledece sezone je zbog bodova koje je Zvezda osvojila u poslednjih 5 godina. Zvezda je osvojila preko 90% bodova za nacionalni koeficijent. To sto je jednu sezonu Partizan uspesniji to samo Vucela moze da vas ubedi da je do vas.

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izadnje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izdanje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

no name

pre 1 godinu

(SrbEUin, 2. april 2023 20:49)

Auuu Srbine, sve ti se pobrkalo. Jedno su kvalifikacije, a drugo su sigurne grupe. A opet teški rivali, jer je slab koeficijent.
Kad krenu petarde u Evropi od samo prosečnih timova ne možeš da foliraš da pobedjujes u ligi jer eto kao si dobar.

Ali u prvu su 2 godine će biti zanimljiva liga. Jer 11 mesto je obezbedjeno za 2 godine, i onda povratak na staro.

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izdanje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

kad malo bolje razmislim,nama uopste nije cilj izlazak u evropu ???
(goran..., 02. april 2023 18:27)

Nama jeste. Da odete u EU, tačnije u mesto tvorbe, i budete opet njegov mali Juve.

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izdanje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

SrbEUin

pre 1 godinu

Samo da ponovim svoj kom iz septembra 22:

Sve se promenilo a Partizani to nisu shvatili.
Druga pozicija vodi u kval za LŠ i diže konkurenciju na viši nivo. Ostali timovi do sada nisu imali realne šanse pored Zvezde i Partizana za ulaz u LŠ i LE, koje donose novac I prestiž. Ove godine nije samo trka za titulom, jer i drugo mesto vodi u LŠ. Dobro je i treće za LE, pa čak i četvrto sa LK je interesantno.
Zvezda se na vreme pojačala, tako da će najverovatnije biti prva, u najgorem slučaju druga.
Partizani su mislili da im je drugo mesto sigurno, pa se nisu pripremili za pravo takmičenje. Spavali su misleći, ako im izmakne titula, nije strašno, jer im je drugo mesto (LŠ) sigurno. Sad moraju da se grčevito bore i za to drugo a najverovatnije i za treće mesto. Realno sada imaju slabiji tim od TSC-a Voše i Čuke i to su im sada najveći rivali a ne Zvezda. Sad kad polako doznaju da nema sigurnih bodova, da im je sve potpuno neizvesno, i da vrlo lako mogu izvisiti i za LK, našli se u čudu i hvata ih panika.
Sada su u igri za Evropu 5-6 klubova, a 3-4 će se boriti za opstanak. Neće biti moguće zatvarati mečeve sa direktinim rivalima za LŠ i LE, kao što je bilo moguće ranije, kad ti klubovi nisu bili posebno motivisani, a biće teže i sa ovima što se bore za opstanak.
Biće ovo najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina.

Pop Cira

pre 1 godinu

Slično je bilo još samo za vreme Franka, sa razlikom što je on na sve načine gurao Real, ali nije uništavao Barsu. Koliko smo mi smešna zemlja kada imamo predsednika kome je najbitnije da uništi neki klub iz mržnje.
(Globtroter, 2. april 2023 18:35)

Nije mi najjasniji bio tvoj komentar na pocetku ali kada si pomenuo mrznju odmah mi je bilo jasno da mislis na Dula i Tola kojima je uz pomoc vlasti BILO NAJBITNIJE da uniste Zvezdu.

no name

pre 1 godinu

(SrbEUin, 2. april 2023 20:49)

Auuu Srbine, sve ti se pobrkalo. Jedno su kvalifikacije, a drugo su sigurne grupe. A opet teški rivali, jer je slab koeficijent.
Kad krenu petarde u Evropi od samo prosečnih timova ne možeš da foliraš da pobedjujes u ligi jer eto kao si dobar.

Ali u prvu su 2 godine će biti zanimljiva liga. Jer 11 mesto je obezbedjeno za 2 godine, i onda povratak na staro.

Cubaka

pre 1 godinu

Preko trideset komentara, niko da čestita TSC-u,samo maligna prepucavanja beogradske bratije.
(Srđan, 2. april 2023 19:14)

Vidim ti si cestitao TSC-u.

Bane

pre 1 godinu

He he mučeni šampioni Premijer lige i dalje šatro ne kapiraju šta se radi zadnjih 10 godina na štetu klubova SD
Partizan !
Kao ne vide šta napravi zlotvor
fudbalskoj,košarkaškoj,
vaterpolo,rukometnoj, odbojkaškoj sekciji.
Mafija bagra i još se time hvali odnosno sprda .
Šta li će vama doći kao karma ne smem ni da zamislim.
Ne sigurno onako kao kad ste ojadili kase Fk i Kk pa otišli u zamrzivač ili žickali za šampon .
To su bile zaslužene kazne višestrukim povratnicima u tvorza a sada ide nešto mnogo poštenije a zna da boli....
(Duhom institucije protiv..., 2. april 2023 23:03)

Ti izgleda ništa ne razumes. Vi ste strano telo ejjjj čovek

no name

pre 1 godinu

Prijatelju po kom osnovu bi vi skupili vise bodova od TSC u europi, kad ste slabiji od njih ove godine. Tabela ne laze. Pa ne skupljaju poene imena klubova, vec igre klubova.
(sportdetective, 2. april 2023 19:09)

Ma da vec krenuli da padaju penali, čim se igra za nešto.:)))) Partizan je jednom pobedio TSC 3:2 a jednom igrao nereseno. Ali Fk Partizan bio opterećen Evropom. Videćemo ni Čukarički nije odustao od 2 mesta. Ako ništa drugo koeficijent čini razliku, tako da će i Čuka i TSC dobiti teške rivale. Onda bože pomozi, mozda neki Kampaco završi kod njih :)))

P.s Lose izdanje u Evropi, ako nisi C.zvezda ili Partizan moze da vodi ispadanju iz lige.

Videti pod Radnički iz Niša! :)))

smeh

pre 1 godinu

@Velja

Po tebi izgleda da samo blizanci moraju igrati velika takmičenja i biti jaki? Zar drugi klubovi nebi bili jaki koliko i blizanci da oni dobijaju sredstva koliko blizanci? Čim neki igrač pokaže nešto u našoj ligi odmah ga blizanci kupuju. Sa tim novcem i takvim načinom rada svaki naš klub bi bio uspešan. Ali naviklo to da treba samo blizancima davati. Pogledaš samo budžete i sve to bude jasno. Mogu se kladiti da će Partizan sledeće sezone dobiti ogroman novac od države kako se nebi dogodilo da opet neki klubić (ovako verovatno gledaju na ostale klubove u našoj ligi) bude ispred njega osim drugog blizanca.

Konstatacija

pre 1 godinu

Zvezda treba da dobije jos 4 tekme da i matematicki obezbedi titulu. Onda sve da izgubi do kraja. Znate zbog cega ovo pisem. Bila im je zelja da igraju u top 8. Tu su?
(markoni, 2. april 2023 18:42)

Ako ovako ostane tabela,Zvezda nece igrati sa partizanom u te cetiri utakmice,tako da ne zelimo tu solucijuPrve dve u plej ofu se igraju protiv drugog i treceg a zagorci su trenutno cetvrti.

momak

pre 1 godinu

@Velja
TSC ako bude vicesampion ima zagarantovanu ligu Evrope i 6 sigurnoh utakmica. Onaj ko bude trece ima zagarantovanu ligu konferencija i isto 6 meceva. Dakle, najbolje bi bilo da partizan bude cetvrti, jer bi onda mozda imali cetiri kluba u grupama ako partizan prodje kvalifikacije, sto u ovakvom stanju za sada deluje kao nemoguca misija.

Aleksandar

pre 1 godinu

Trenutno je TSC za klasu bolji od Partizana.
Zato zasluženo ide u kvalifikacije za Ligu šampiona.
Došlo je do velikih promena u kvalitetu klubova.
Partizanova dominacija je davna prošlost.

Skorpion

pre 1 godinu

"Narod voli Zvezdu i imaće jaku Zvezdu" - reče neko pre desetak godina kad je dolazio na vlast.
Ne reče tada da će da uništi večitog rivala, ali dalo se naslutiti...
(Aleksandar, 2. april 2023 19:59)

Mozda nije zaboravio reci nekog vaseg laznog djenerala : ""Licemerne klubaske i pogresne price su da je spas za srpsku košarku spasiti Zvezdu..." Ovo su reci iz vremena kada ste se svim silama trudili da unistite KK i FK Zvezdu usput se cerekajuci, ima onih koji ne zaboravljaju.

Smrt i porez

pre 1 godinu

(Bane,
Eto,i u drugom tvom komentaru si opet glup/Daj primer neki...aj da vidimo koliko ste jaki sami....aj navedi jedan uspeh,ali ne JEDNU utakmicu,bas da vidim.Ljubomorno si bolestan,i imas komplekse od Partizana cim stalno negativno pises o njemu.

Obrad

pre 1 godinu

Ovaj, jel vredi ta licenca sada, jer će očigledno propasti ili u neko dogledno vreme kada se Partizan izbori za evropska takmičenja? Recimo za nekih stotinu godina.

Xox

pre 1 godinu

Bilo je krajnje vreme da onaj veci klub dobije u blizini dostojan parking!
Sala, naravno. Tuga samo sto igraju em toliki stranci, em i s njima u Evropi sluzimo samo za pravljenje gol razlike...

Papilon

pre 1 godinu

U svim zemljama je to normalno, valjda će biti i kod nas... zvezda je po rezultatima u Srbiji najbolji tim Evrope i to godinama, e to nije normalno.... Bravo za TSC
(Petar, 2. april 2023 18:59)

Izlupeta se ti za medalju, tebi nije normalno da Zvezda uzima 6 puta uzastopno titulu a normalno ti je Bajern bude 9 puta uzastopno sampion Nemacke i ne tako davno Juventus takodje 9 puta sampion Italije u Portugalu se samo smenjuju Porto i Benfika kao u Spaniji Real i Barsa.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

(Velja, 02. april 2023 18:40)

A što bi Zvezda morala da ima jak partizan?

Što ne bi imao jak TSC, Vojvodinu ili Čukarički?

polo

pre 1 godinu

Bilo bi jako lepo, kada bi ispali iz lige (Partizan). A jos bolje da se ugase.
(muc, 3. april 2023 16:10)

Pa koga ces onda da mrzis?

Szzdf

pre 1 godinu

Bilo je konačno vreme da neko razdvoji zvezdu i partizan i prekine njihovu dominaciju u našem fudbalu mislim da će se to desiti na kraju ove sezone sve čestitke tsc-u

Градимир

pre 1 godinu

Има још два плус седам кола до краја, тако да има још доста да се игра, биће неизвесно ???

Smrt i porez

pre 1 godinu

Ti izgleda ništa ne razumes. Vi ste strano telo ejjjj čovek
(Bane
E.moj Bane...upropasti pesmu Djoletu....kako si samo toliko.....pametan??/