Sreda, 08.02.2023.

16:25

"Ako Novaku ne dozvole, biće velika sramota"

Tomi Has, direktor Mastersa u Indijan Velsu, rekao je da organizatori takmičenja nastoje na sve načine da Novak Đoković zaigra u Kaliforniji.

Izvor: Z.K.

"Ako Novaku ne dozvole, biæe velika sramota" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Teks Vilerov goblen

pre 1 godinu

Zanimljivo kako komentatori imaju dvostruke standarde. Znaci kada Djokovic odbrani dve mec lopte i osvoji trofej, onda je on najbolji ikada, mentalno neprikosnoven. Ali zato kad je najbitnije i kad treba da pobedi Vavrinku u finalu RG-a, izgubi. Kada treba da pobedi Medvedeva za kalendarski GS, izgubi, to nema veze, selektivno zaboravljamo.
(Seebad Dorf, 9. februar 2023 12:52)

Nije astrofizika shvatiti da nijedan navijač/poštovalac nije toliko obezumljen da veruje da je moguće da sportista, ma kako vrhunski bio, ne može da izgubi meč pa i veoma važan meč. Ne postoji nijedan sportista na svetu da nije gubio bitke. Zato i pominje ono kada se sve uzme u obzir ili postavi u perspektivu. Jasno je kao dan da je Federer fenomenalan igrač ali čak ni njegovi najverniji fanovi ga ne proglašavaju za mentalno neprikosnovenog. Samo ova Novakova pobeda u na AO nakon svega što se dešavalo prošle godine i uprkos svakodnevnoj brutalnoj kampanji u toku samog turnira, dovoljna je da ga se proglasi za mentalno neprikosnovenog. Rođa i Dal ne bi pola svojih trofeja osvojili da su protiv sebe imali sve ono sa čime se Novak suočava/o godinama. Toliko o njihovoj mentalnoj snazi...

Seebad Dorf

pre 1 godinu

Zanimljivo kako komentatori imaju dvostruke standarde. Znaci kada Djokovic odbrani dve mec lopte i osvoji trofej, onda je on najbolji ikada, mentalno neprikosnoven. Ali zato kad je najbitnije i kad treba da pobedi Vavrinku u finalu RG-a, izgubi. Kada treba da pobedi Medvedeva za kalendarski GS, izgubi, to nema veze, selektivno zaboravljamo.

Darko

pre 1 godinu

Vise gube organizatori i americki ljubitelji tenisa nego sto Nole gubi. Nole neka se dobro odmori,zalijeci ozljede I neka krene sa pripremama za sljaku,a pogotovo za RG.

Nik

pre 1 godinu

Sigurno ce Bajden zbog Djokovica promeniti svoju odluku i ubrzati ukidanje odredbe za zabranu ulaska nevakcinisanih stranaca u SAD jer ne zele da zbog Djokovica njihov ambasador u BG bude citiran u ministarstvo spoljnih poslova gde bi mu bio urucen ostar demars zbog problema koje prave Djokovicu.

Siniša

pre 1 godinu

Ne vidim razlog zašto bi mi dozvolili?
(Sipaj, sipaj, sipaj, 08. februar 2023 21:16

Tebi i ne treba a i neće ti dozvoliti,tako da ne moraš brinuti.
(Siniša... 9. februar 2023 07:40)

Rules are rules

pre 1 godinu

Has se jos nije oporavio od pretproslogodisnjeg finala izmadju mocnih Norija i Basilasvilija, kada je drzao govoranciju pred 15ak ljudi. Ono je bilo tuga videti.. ali ako, tako im i treba.

Nole caska sa kraljevskom porodicom znojav nakon osvajanja Vimbldona, ali ne moze u Amerike

NSBGD

pre 1 godinu

Ma kakav Has, organizatori i kakvi bakraci. Pa opet da ga hapse. Pa opet ceo svet kriv? Sedi kuci, nisi vakcinisan, tamo vaze takva pravila i to je to. Ako se opet zezne, Djokovic je onda apsllutno sam kriv za to sto bi mu se dogodilo, jer jednom ajde, desi se, ali dva puta, to je vec licna glupost.

JWick

pre 1 godinu

Pa mozgu, ne možeš sopstvenim državljanima da zabraniš ulazak u zemlju. Gde će Amerikanac, ako ne može da uđe u svoju zemlju? To uopšte nisu dvostruki aršini.
(lupa, 08. februar 2023 23:36)

Lupa, stvarno si interesantan lik! Rekao bih nešto jače, ali mi neće objaviti komentar. Potpuno si omanuo, tvoja poenta je pametna kao i ti. Uživaj matori, nije ni tebi lako!

lupa

pre 1 godinu

ovde ljudi ne kapiraju da postoje pravila/zakoni koje ozbiljne zemlje primenjuju na SVE.
(ma koliko ona bila bizarna, 08. februar 2023 21:14)


Da je ozbiljna davno bi ukinuli sve ove zabrane. A jos zanimljivije je to da amerikanci mogu da ulaze nevakcinisani, a stranci ne. Nek mi neko objasni kako moze jedna ozbiljna zemlja da ima u 21.veku ovakva dvojna merila.
(sportdetective, 08. februar 2023 22:29)


Pa mozgu, ne možeš sopstvenim državljanima da zabraniš ulazak u zemlju. Gde će Amerikanac, ako ne može da uđe u svoju zemlju? To uopšte nisu dvostruki aršini.

Neo@

pre 1 godinu

Ne kuka Has što voli Noleta, već što im je lane koliko dam čitao, turnir debelo podbacio u broju gledalaca... A Noletu su Majami i Indijan Vels jedni od omiljenih turnira. Verujem da bi na oba igrao, što je zbog održavanja forne dosta bitno, a onda verovatno odigrao i još jedan masters na šljaci pre RG.
Tamo ne brani bodove nikakve, nije igrao dve godine ako se ne varam, pa sad kad bi došao, kakav bi to hajp oko njega bio možete misliti...

sportdetective

pre 1 godinu

ovde ljudi ne kapiraju da postoje pravila/zakoni koje ozbiljne zemlje primenjuju na SVE.
(ma koliko ona bila bizarna, 08. februar 2023 21:14)
Da je ozbiljna davno bi ukinuli sve ove zabrane. A jos zanimljivije je to da amerikanci mogu da ulaze nevakcinisani, a stranci ne. Nek mi neko objasni kako moze jedna ozbiljna zemlja da ima u 21.veku ovakva dvojna merila.

Koga briga

pre 1 godinu

Koga briga za masterse. U ovoj fazi karijere Novak ima fokus isključivo na dve stvari:
1. Završiti karijeru sa više grend slem titula od Nadala
2. Ako je moguće uzeti zlato na olimpijskim igrama
Svakako je prva stvar mnogo važnija. Sve ostalo tipa broj ukupnih turnira,mastersa,broj nedelja na mestu broj jedan apsolutno nebitno. Tu je već prvi i tako će i ostati godinama unapred.

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Mozda je i bolje da preskoci ove masterse i da se na miru oporavi pa da nastupi na nekom mastersu na sljaki kao priprema za RG.
(Zuba, 08. februar 2023 19:39)

Gubi prvo mesto, a i možda još više. Ne slažem se sa ljudima koji misle da prvi nosilac na turniru ne donosi puno. da se ne lazemo dobar žreb je bio za Novaka ove godine na AO, a i najdominantniji je igrač ikada na tom turniru. Na sljaci je već totalno druga priča, ima par igrača koji mogu itekako biti pretnja po njega. Alkaraz je dobio prošle godine i Nadala i Djokovica u Madridu. Zverev je isto igrao na visokom nivou na RG sve do povrede (on je baš i izbacio Alkaraza koliko se sećam). Nadala nikad ne treba otpisatiz verujem da će biti 100% spreman da osvojio Roland Garos. Djokovic je po meni idalje favorit, ali ne mnogo. Njegova fizička sprema će biti ključna.

Mile

pre 1 godinu

Stvarno ne znam sta ce mu to da se lomata do USA. Niti mu trebaju bodovi, niti mu treba novac, niti su mu potrbne ATP 1000 titule. Neka se lepo sprema za sljaku.

Dragan Nis

pre 1 godinu

ovde ljudi ne kapiraju da postoje pravila/zakoni koje ozbiljne zemlje primenjuju na SVE.
(ma koliko ona bila bizarna, 8. februar 2023 21:14)

"Ozbiljna zemlja", to je pre svega bahata i vojno najača zemlja.
I primenjuje pravila/zakone koji njoj odgovaraju.

Ivan

pre 1 godinu

Da najbolji teniser u istoriji ne moze da udje u Ameriku i igra masterse je bukvalno bruka i sramota....Kao da sada mi na Balkanu zabranimo Messiju da dodje jer nije vakcinisan...Zamislite to ejjjj.....Koliko moras biti ogranicen da ne zelis vidjeti na turnirima najboljeg igraca....Pa valjda postoje neki izuzeci za sportiste najveceg moguce nivoa.
(Sinki, 8. februar 2023 19:20)

Koliko umisljen i nadmen moras da budes pa da tripujes da je ta zabrana svim nevakcinisanima ovedena samo zato da bi se tvoj omiljeni teniser sprecio da igra na nekim turnnirmia... ejjjj!

"Novinari"

pre 1 godinu

Zašto skoro nikada ne dajete izvor kada citirate nekog? Da li je vama lično rekao? Ako nije, bazična novinarska praksa je da napišete gde je (i kada) tu izjavu dala osoba koju citirate, i da stavite link koji vodi ka originalnom izvoru citata.

GoranH

pre 1 godinu

ovde ljudi ne kapiraju da postoje pravila/zakoni koje ozbiljne zemlje primenjuju na SVE.
(ma koliko ona bila bizarna, 08. februar 2023 21:14)

Ajde ne glupiraj se, sve te države imaju i pravilo izuzetka i normalno to nije za mene i tebe al kad je tenis u pitanju jeste za najboljeg. I opusti se malo igrao Novak il ne na ovim turnirima biće ipak najbolji.

zvezdas-rajvoSa

pre 1 godinu

Ako mu ne dozvole, to ce biti cetvrta sezona zaredom kako ne ucestvuje na mastersima u Indian Wels-u i Majamiju. To je potencijalnih 8 mastersa. 2020,2021, 2022 i sad 2023 godina.

Aragorn

pre 1 godinu

Da najbolji teniser u istoriji ne moze da udje u Ameriku i igra masterse je bukvalno bruka i sramota....Kao da sada mi na Balkanu zabranimo Messiju da dodje jer nije vakcinisan...Zamislite to ejjjj.....Koliko moras biti ogranicen da ne zelis vidjeti na turnirima najboljeg igraca....Pa valjda postoje neki izuzeci za sportiste najveceg moguce nivoa.
(Sinki, 08. februar 2023 19:20)

Paralela ti je ala 12 godina. Ko te je slagao da je to najbolji teniser u istoriji? Drži se glinenih golubova, bolje ti ide.

Elrik od Melnibonea

pre 1 godinu

Pa nećemo valjda opet početi sa citiranjem ovog i onog republikanskog senatora..? Prošle godine nas to to nikud nije odvelo. Opozicija će oponirati i najboljim zakonima onima koji su na vlasti, a vlast iz istog razloga neće prihvatiti najbolje predloge opozicije. Što se tiče Novaka, sam je rekao da su mu sad prioritet Grend Slemovi a ne Mastersi i eventualno borba ili očuvanja prvog mesta na listi. Takođe je rekao da će maksimalno smanjiti broj turnira kako bi imao više snage za napad na GS. A tu je i povreda zadnje lože koja ako je stvarno toliko ozbiljna kao što je tvrdio se ne može zalečiti za mesec dana.

Ilija

pre 1 godinu

U ozbiljnim drzavama nema ni po babu ni po stricevima. Prvi bih voleo da igra i da zaokruzi godinu na najbolji nacin, ali do US Opena verovatno nece igrati ista u USA. Jbg kod nas je ciji si ti mali nacin zivota, ozbiljne zemlje to ne prihvataju.
Navijamo gde god da igra. Zivela Srbija !
(Avgustus, 8. februar 2023 20:11)

E bas su mi oni ozbiljna drzava. Nekakav uslov o vakcinaciji koji su svi odavno ukinuli koji apsolutno nikakav vise znacaj nema. E da samo vode svoju drzavu nego se u sve moraju umijesat. Bajden je ujedno kriv i za rat u Ukrajini i sankcije i za Djokovica. Da je ostao Tramp nista od tog ne bi bilo.

Srbija i zakoni i pravila

pre 1 godinu

Za koga sramota za Amere ili Srbe koji su poznati po nepoštovanju zakona i pravila. Novak Srbiji služi Srbiji prevashodno da svojim uspesima nadoknadi nacionalne poraze u 30 zadnjih godina kada smo jedna od retkih nacija koja na pragu 21 veka nije ispunila niti jedan nacionalni cilj, još smo i pukli i raspali se. E za to sluzi Novak, ali Srbija nema veze sa njegovim uspesima. Srbija je Novaka u kontinuitetu kočila i omalovažavala od početka karijere. Da sam Novak jednog dana ne bih igrao za ovu zemlju.

Dragon

pre 1 godinu

Neću reći totalno, ali nisu više toliki bitni ovi turniri iz serije 1000 ...
Prvo mesto svakako više nije prioritet (osim da se onako baš zacementiraju nedelje), ne brani bodove, a sledeće godine bi imao 2000 na raspolaganju ...
Jasno je šta su mu prioriteti!

Avgustus

pre 1 godinu

U ozbiljnim drzavama nema ni po babu ni po stricevima. Prvi bih voleo da igra i da zaokruzi godinu na najbolji nacin, ali do US Opena verovatno nece igrati ista u USA. Jbg kod nas je ciji si ti mali nacin zivota, ozbiljne zemlje to ne prihvataju.
Navijamo gde god da igra. Zivela Srbija !

Predo

pre 1 godinu

lepo da ga se setio i Has i senator, ali kad je već propustio US Open prošle godine, bolje da preskoči ova dva turnira i sve podredi šljaci i Rolan Garosu, naoštriti se za Monte Karlo, gde je prošle godine još bio pod psihičkim uticajem Australije, a sada je situacija potpuno drugačija. Onda videti koliko napora uložiti u Madrid i Rim. U međuvremenu očekujemo ga u Banja Luci. Tu će prikupiti psihičku energiju, okružen ljubavlju, kao nigde u svetu, možda u Australiji ove godine od naših ljudi. Pre svega toga Dubai, da en pravi preveliku pauzu. Šteta što je Rio tako daleko, jer se i tamo igra na šljaci.

kritična masa

pre 1 godinu

Novak je istrajao u svom stavu i bio spreman da plati cenu. Malo je danas takvih, a to je za poštovanje. Mnogi uspešniji od njega u drugim sferama života nemaju petlje da kažu da je dosta okova. U redu bi bilo da se uz negativan test može ući, a sve preko toga je previše.

vrg

pre 1 godinu

bas birga novaka za vase masterse. prerastao ih je odavno. dok ste imali priliku, niste mu u americi pokazivali postovanje, sada gledajte u finalu medvedeva i cicipasa, ako budete imali srece.
novak eventualno dodje poslovno na us open i cao.

dzigi

pre 1 godinu

Mislim da je njemu u ovoj sezoni bolje da preskoci te masterse i da se fokusira na sezonu sljake,pre svega na RG.Prvo mesto vise nije prioritet,a moze da ga zadrzi ako Cicipas lose odigra ta dva mastersa.

Sinki

pre 1 godinu

Da najbolji teniser u istoriji ne moze da udje u Ameriku i igra masterse je bukvalno bruka i sramota....Kao da sada mi na Balkanu zabranimo Messiju da dodje jer nije vakcinisan...Zamislite to ejjjj.....Koliko moras biti ogranicen da ne zelis vidjeti na turnirima najboljeg igraca....Pa valjda postoje neki izuzeci za sportiste najveceg moguce nivoa.

Sinki

pre 1 godinu

Da najbolji teniser u istoriji ne moze da udje u Ameriku i igra masterse je bukvalno bruka i sramota....Kao da sada mi na Balkanu zabranimo Messiju da dodje jer nije vakcinisan...Zamislite to ejjjj.....Koliko moras biti ogranicen da ne zelis vidjeti na turnirima najboljeg igraca....Pa valjda postoje neki izuzeci za sportiste najveceg moguce nivoa.

vrg

pre 1 godinu

bas birga novaka za vase masterse. prerastao ih je odavno. dok ste imali priliku, niste mu u americi pokazivali postovanje, sada gledajte u finalu medvedeva i cicipasa, ako budete imali srece.
novak eventualno dodje poslovno na us open i cao.

kritična masa

pre 1 godinu

Novak je istrajao u svom stavu i bio spreman da plati cenu. Malo je danas takvih, a to je za poštovanje. Mnogi uspešniji od njega u drugim sferama života nemaju petlje da kažu da je dosta okova. U redu bi bilo da se uz negativan test može ući, a sve preko toga je previše.

Predo

pre 1 godinu

lepo da ga se setio i Has i senator, ali kad je već propustio US Open prošle godine, bolje da preskoči ova dva turnira i sve podredi šljaci i Rolan Garosu, naoštriti se za Monte Karlo, gde je prošle godine još bio pod psihičkim uticajem Australije, a sada je situacija potpuno drugačija. Onda videti koliko napora uložiti u Madrid i Rim. U međuvremenu očekujemo ga u Banja Luci. Tu će prikupiti psihičku energiju, okružen ljubavlju, kao nigde u svetu, možda u Australiji ove godine od naših ljudi. Pre svega toga Dubai, da en pravi preveliku pauzu. Šteta što je Rio tako daleko, jer se i tamo igra na šljaci.

Ilija

pre 1 godinu

U ozbiljnim drzavama nema ni po babu ni po stricevima. Prvi bih voleo da igra i da zaokruzi godinu na najbolji nacin, ali do US Opena verovatno nece igrati ista u USA. Jbg kod nas je ciji si ti mali nacin zivota, ozbiljne zemlje to ne prihvataju.
Navijamo gde god da igra. Zivela Srbija !
(Avgustus, 8. februar 2023 20:11)

E bas su mi oni ozbiljna drzava. Nekakav uslov o vakcinaciji koji su svi odavno ukinuli koji apsolutno nikakav vise znacaj nema. E da samo vode svoju drzavu nego se u sve moraju umijesat. Bajden je ujedno kriv i za rat u Ukrajini i sankcije i za Djokovica. Da je ostao Tramp nista od tog ne bi bilo.

Dragan Nis

pre 1 godinu

ovde ljudi ne kapiraju da postoje pravila/zakoni koje ozbiljne zemlje primenjuju na SVE.
(ma koliko ona bila bizarna, 8. februar 2023 21:14)

"Ozbiljna zemlja", to je pre svega bahata i vojno najača zemlja.
I primenjuje pravila/zakone koji njoj odgovaraju.

dzigi

pre 1 godinu

Mislim da je njemu u ovoj sezoni bolje da preskoci te masterse i da se fokusira na sezonu sljake,pre svega na RG.Prvo mesto vise nije prioritet,a moze da ga zadrzi ako Cicipas lose odigra ta dva mastersa.

Mile

pre 1 godinu

Stvarno ne znam sta ce mu to da se lomata do USA. Niti mu trebaju bodovi, niti mu treba novac, niti su mu potrbne ATP 1000 titule. Neka se lepo sprema za sljaku.

sportdetective

pre 1 godinu

ovde ljudi ne kapiraju da postoje pravila/zakoni koje ozbiljne zemlje primenjuju na SVE.
(ma koliko ona bila bizarna, 08. februar 2023 21:14)
Da je ozbiljna davno bi ukinuli sve ove zabrane. A jos zanimljivije je to da amerikanci mogu da ulaze nevakcinisani, a stranci ne. Nek mi neko objasni kako moze jedna ozbiljna zemlja da ima u 21.veku ovakva dvojna merila.

Neo@

pre 1 godinu

Ne kuka Has što voli Noleta, već što im je lane koliko dam čitao, turnir debelo podbacio u broju gledalaca... A Noletu su Majami i Indijan Vels jedni od omiljenih turnira. Verujem da bi na oba igrao, što je zbog održavanja forne dosta bitno, a onda verovatno odigrao i još jedan masters na šljaci pre RG.
Tamo ne brani bodove nikakve, nije igrao dve godine ako se ne varam, pa sad kad bi došao, kakav bi to hajp oko njega bio možete misliti...

zvezdas-rajvoSa

pre 1 godinu

Ako mu ne dozvole, to ce biti cetvrta sezona zaredom kako ne ucestvuje na mastersima u Indian Wels-u i Majamiju. To je potencijalnih 8 mastersa. 2020,2021, 2022 i sad 2023 godina.

Koga briga

pre 1 godinu

Koga briga za masterse. U ovoj fazi karijere Novak ima fokus isključivo na dve stvari:
1. Završiti karijeru sa više grend slem titula od Nadala
2. Ako je moguće uzeti zlato na olimpijskim igrama
Svakako je prva stvar mnogo važnija. Sve ostalo tipa broj ukupnih turnira,mastersa,broj nedelja na mestu broj jedan apsolutno nebitno. Tu je već prvi i tako će i ostati godinama unapred.

GoranH

pre 1 godinu

ovde ljudi ne kapiraju da postoje pravila/zakoni koje ozbiljne zemlje primenjuju na SVE.
(ma koliko ona bila bizarna, 08. februar 2023 21:14)

Ajde ne glupiraj se, sve te države imaju i pravilo izuzetka i normalno to nije za mene i tebe al kad je tenis u pitanju jeste za najboljeg. I opusti se malo igrao Novak il ne na ovim turnirima biće ipak najbolji.

Dragon

pre 1 godinu

Neću reći totalno, ali nisu više toliki bitni ovi turniri iz serije 1000 ...
Prvo mesto svakako više nije prioritet (osim da se onako baš zacementiraju nedelje), ne brani bodove, a sledeće godine bi imao 2000 na raspolaganju ...
Jasno je šta su mu prioriteti!

"Novinari"

pre 1 godinu

Zašto skoro nikada ne dajete izvor kada citirate nekog? Da li je vama lično rekao? Ako nije, bazična novinarska praksa je da napišete gde je (i kada) tu izjavu dala osoba koju citirate, i da stavite link koji vodi ka originalnom izvoru citata.

Elrik od Melnibonea

pre 1 godinu

Pa nećemo valjda opet početi sa citiranjem ovog i onog republikanskog senatora..? Prošle godine nas to to nikud nije odvelo. Opozicija će oponirati i najboljim zakonima onima koji su na vlasti, a vlast iz istog razloga neće prihvatiti najbolje predloge opozicije. Što se tiče Novaka, sam je rekao da su mu sad prioritet Grend Slemovi a ne Mastersi i eventualno borba ili očuvanja prvog mesta na listi. Takođe je rekao da će maksimalno smanjiti broj turnira kako bi imao više snage za napad na GS. A tu je i povreda zadnje lože koja ako je stvarno toliko ozbiljna kao što je tvrdio se ne može zalečiti za mesec dana.

Rules are rules

pre 1 godinu

Has se jos nije oporavio od pretproslogodisnjeg finala izmadju mocnih Norija i Basilasvilija, kada je drzao govoranciju pred 15ak ljudi. Ono je bilo tuga videti.. ali ako, tako im i treba.

Nole caska sa kraljevskom porodicom znojav nakon osvajanja Vimbldona, ali ne moze u Amerike

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Mozda je i bolje da preskoci ove masterse i da se na miru oporavi pa da nastupi na nekom mastersu na sljaki kao priprema za RG.
(Zuba, 08. februar 2023 19:39)

Gubi prvo mesto, a i možda još više. Ne slažem se sa ljudima koji misle da prvi nosilac na turniru ne donosi puno. da se ne lazemo dobar žreb je bio za Novaka ove godine na AO, a i najdominantniji je igrač ikada na tom turniru. Na sljaci je već totalno druga priča, ima par igrača koji mogu itekako biti pretnja po njega. Alkaraz je dobio prošle godine i Nadala i Djokovica u Madridu. Zverev je isto igrao na visokom nivou na RG sve do povrede (on je baš i izbacio Alkaraza koliko se sećam). Nadala nikad ne treba otpisatiz verujem da će biti 100% spreman da osvojio Roland Garos. Djokovic je po meni idalje favorit, ali ne mnogo. Njegova fizička sprema će biti ključna.

Darko

pre 1 godinu

Vise gube organizatori i americki ljubitelji tenisa nego sto Nole gubi. Nole neka se dobro odmori,zalijeci ozljede I neka krene sa pripremama za sljaku,a pogotovo za RG.

Siniša

pre 1 godinu

Ne vidim razlog zašto bi mi dozvolili?
(Sipaj, sipaj, sipaj, 08. februar 2023 21:16

Tebi i ne treba a i neće ti dozvoliti,tako da ne moraš brinuti.
(Siniša... 9. februar 2023 07:40)

Ivan

pre 1 godinu

Da najbolji teniser u istoriji ne moze da udje u Ameriku i igra masterse je bukvalno bruka i sramota....Kao da sada mi na Balkanu zabranimo Messiju da dodje jer nije vakcinisan...Zamislite to ejjjj.....Koliko moras biti ogranicen da ne zelis vidjeti na turnirima najboljeg igraca....Pa valjda postoje neki izuzeci za sportiste najveceg moguce nivoa.
(Sinki, 8. februar 2023 19:20)

Koliko umisljen i nadmen moras da budes pa da tripujes da je ta zabrana svim nevakcinisanima ovedena samo zato da bi se tvoj omiljeni teniser sprecio da igra na nekim turnnirmia... ejjjj!

lupa

pre 1 godinu

ovde ljudi ne kapiraju da postoje pravila/zakoni koje ozbiljne zemlje primenjuju na SVE.
(ma koliko ona bila bizarna, 08. februar 2023 21:14)


Da je ozbiljna davno bi ukinuli sve ove zabrane. A jos zanimljivije je to da amerikanci mogu da ulaze nevakcinisani, a stranci ne. Nek mi neko objasni kako moze jedna ozbiljna zemlja da ima u 21.veku ovakva dvojna merila.
(sportdetective, 08. februar 2023 22:29)


Pa mozgu, ne možeš sopstvenim državljanima da zabraniš ulazak u zemlju. Gde će Amerikanac, ako ne može da uđe u svoju zemlju? To uopšte nisu dvostruki aršini.

Avgustus

pre 1 godinu

U ozbiljnim drzavama nema ni po babu ni po stricevima. Prvi bih voleo da igra i da zaokruzi godinu na najbolji nacin, ali do US Opena verovatno nece igrati ista u USA. Jbg kod nas je ciji si ti mali nacin zivota, ozbiljne zemlje to ne prihvataju.
Navijamo gde god da igra. Zivela Srbija !

Srbija i zakoni i pravila

pre 1 godinu

Za koga sramota za Amere ili Srbe koji su poznati po nepoštovanju zakona i pravila. Novak Srbiji služi Srbiji prevashodno da svojim uspesima nadoknadi nacionalne poraze u 30 zadnjih godina kada smo jedna od retkih nacija koja na pragu 21 veka nije ispunila niti jedan nacionalni cilj, još smo i pukli i raspali se. E za to sluzi Novak, ali Srbija nema veze sa njegovim uspesima. Srbija je Novaka u kontinuitetu kočila i omalovažavala od početka karijere. Da sam Novak jednog dana ne bih igrao za ovu zemlju.

Aragorn

pre 1 godinu

Da najbolji teniser u istoriji ne moze da udje u Ameriku i igra masterse je bukvalno bruka i sramota....Kao da sada mi na Balkanu zabranimo Messiju da dodje jer nije vakcinisan...Zamislite to ejjjj.....Koliko moras biti ogranicen da ne zelis vidjeti na turnirima najboljeg igraca....Pa valjda postoje neki izuzeci za sportiste najveceg moguce nivoa.
(Sinki, 08. februar 2023 19:20)

Paralela ti je ala 12 godina. Ko te je slagao da je to najbolji teniser u istoriji? Drži se glinenih golubova, bolje ti ide.

NSBGD

pre 1 godinu

Ma kakav Has, organizatori i kakvi bakraci. Pa opet da ga hapse. Pa opet ceo svet kriv? Sedi kuci, nisi vakcinisan, tamo vaze takva pravila i to je to. Ako se opet zezne, Djokovic je onda apsllutno sam kriv za to sto bi mu se dogodilo, jer jednom ajde, desi se, ali dva puta, to je vec licna glupost.

Teks Vilerov goblen

pre 1 godinu

Zanimljivo kako komentatori imaju dvostruke standarde. Znaci kada Djokovic odbrani dve mec lopte i osvoji trofej, onda je on najbolji ikada, mentalno neprikosnoven. Ali zato kad je najbitnije i kad treba da pobedi Vavrinku u finalu RG-a, izgubi. Kada treba da pobedi Medvedeva za kalendarski GS, izgubi, to nema veze, selektivno zaboravljamo.
(Seebad Dorf, 9. februar 2023 12:52)

Nije astrofizika shvatiti da nijedan navijač/poštovalac nije toliko obezumljen da veruje da je moguće da sportista, ma kako vrhunski bio, ne može da izgubi meč pa i veoma važan meč. Ne postoji nijedan sportista na svetu da nije gubio bitke. Zato i pominje ono kada se sve uzme u obzir ili postavi u perspektivu. Jasno je kao dan da je Federer fenomenalan igrač ali čak ni njegovi najverniji fanovi ga ne proglašavaju za mentalno neprikosnovenog. Samo ova Novakova pobeda u na AO nakon svega što se dešavalo prošle godine i uprkos svakodnevnoj brutalnoj kampanji u toku samog turnira, dovoljna je da ga se proglasi za mentalno neprikosnovenog. Rođa i Dal ne bi pola svojih trofeja osvojili da su protiv sebe imali sve ono sa čime se Novak suočava/o godinama. Toliko o njihovoj mentalnoj snazi...

JWick

pre 1 godinu

Pa mozgu, ne možeš sopstvenim državljanima da zabraniš ulazak u zemlju. Gde će Amerikanac, ako ne može da uđe u svoju zemlju? To uopšte nisu dvostruki aršini.
(lupa, 08. februar 2023 23:36)

Lupa, stvarno si interesantan lik! Rekao bih nešto jače, ali mi neće objaviti komentar. Potpuno si omanuo, tvoja poenta je pametna kao i ti. Uživaj matori, nije ni tebi lako!

Nik

pre 1 godinu

Sigurno ce Bajden zbog Djokovica promeniti svoju odluku i ubrzati ukidanje odredbe za zabranu ulaska nevakcinisanih stranaca u SAD jer ne zele da zbog Djokovica njihov ambasador u BG bude citiran u ministarstvo spoljnih poslova gde bi mu bio urucen ostar demars zbog problema koje prave Djokovicu.

Seebad Dorf

pre 1 godinu

Zanimljivo kako komentatori imaju dvostruke standarde. Znaci kada Djokovic odbrani dve mec lopte i osvoji trofej, onda je on najbolji ikada, mentalno neprikosnoven. Ali zato kad je najbitnije i kad treba da pobedi Vavrinku u finalu RG-a, izgubi. Kada treba da pobedi Medvedeva za kalendarski GS, izgubi, to nema veze, selektivno zaboravljamo.

Aragorn

pre 1 godinu

Da najbolji teniser u istoriji ne moze da udje u Ameriku i igra masterse je bukvalno bruka i sramota....Kao da sada mi na Balkanu zabranimo Messiju da dodje jer nije vakcinisan...Zamislite to ejjjj.....Koliko moras biti ogranicen da ne zelis vidjeti na turnirima najboljeg igraca....Pa valjda postoje neki izuzeci za sportiste najveceg moguce nivoa.
(Sinki, 08. februar 2023 19:20)

Paralela ti je ala 12 godina. Ko te je slagao da je to najbolji teniser u istoriji? Drži se glinenih golubova, bolje ti ide.

Ivan

pre 1 godinu

Da najbolji teniser u istoriji ne moze da udje u Ameriku i igra masterse je bukvalno bruka i sramota....Kao da sada mi na Balkanu zabranimo Messiju da dodje jer nije vakcinisan...Zamislite to ejjjj.....Koliko moras biti ogranicen da ne zelis vidjeti na turnirima najboljeg igraca....Pa valjda postoje neki izuzeci za sportiste najveceg moguce nivoa.
(Sinki, 8. februar 2023 19:20)

Koliko umisljen i nadmen moras da budes pa da tripujes da je ta zabrana svim nevakcinisanima ovedena samo zato da bi se tvoj omiljeni teniser sprecio da igra na nekim turnnirmia... ejjjj!

Srbija i zakoni i pravila

pre 1 godinu

Za koga sramota za Amere ili Srbe koji su poznati po nepoštovanju zakona i pravila. Novak Srbiji služi Srbiji prevashodno da svojim uspesima nadoknadi nacionalne poraze u 30 zadnjih godina kada smo jedna od retkih nacija koja na pragu 21 veka nije ispunila niti jedan nacionalni cilj, još smo i pukli i raspali se. E za to sluzi Novak, ali Srbija nema veze sa njegovim uspesima. Srbija je Novaka u kontinuitetu kočila i omalovažavala od početka karijere. Da sam Novak jednog dana ne bih igrao za ovu zemlju.

Avgustus

pre 1 godinu

U ozbiljnim drzavama nema ni po babu ni po stricevima. Prvi bih voleo da igra i da zaokruzi godinu na najbolji nacin, ali do US Opena verovatno nece igrati ista u USA. Jbg kod nas je ciji si ti mali nacin zivota, ozbiljne zemlje to ne prihvataju.
Navijamo gde god da igra. Zivela Srbija !

lupa

pre 1 godinu

ovde ljudi ne kapiraju da postoje pravila/zakoni koje ozbiljne zemlje primenjuju na SVE.
(ma koliko ona bila bizarna, 08. februar 2023 21:14)


Da je ozbiljna davno bi ukinuli sve ove zabrane. A jos zanimljivije je to da amerikanci mogu da ulaze nevakcinisani, a stranci ne. Nek mi neko objasni kako moze jedna ozbiljna zemlja da ima u 21.veku ovakva dvojna merila.
(sportdetective, 08. februar 2023 22:29)


Pa mozgu, ne možeš sopstvenim državljanima da zabraniš ulazak u zemlju. Gde će Amerikanac, ako ne može da uđe u svoju zemlju? To uopšte nisu dvostruki aršini.

NSBGD

pre 1 godinu

Ma kakav Has, organizatori i kakvi bakraci. Pa opet da ga hapse. Pa opet ceo svet kriv? Sedi kuci, nisi vakcinisan, tamo vaze takva pravila i to je to. Ako se opet zezne, Djokovic je onda apsllutno sam kriv za to sto bi mu se dogodilo, jer jednom ajde, desi se, ali dva puta, to je vec licna glupost.

Sinki

pre 1 godinu

Da najbolji teniser u istoriji ne moze da udje u Ameriku i igra masterse je bukvalno bruka i sramota....Kao da sada mi na Balkanu zabranimo Messiju da dodje jer nije vakcinisan...Zamislite to ejjjj.....Koliko moras biti ogranicen da ne zelis vidjeti na turnirima najboljeg igraca....Pa valjda postoje neki izuzeci za sportiste najveceg moguce nivoa.

Nik

pre 1 godinu

Sigurno ce Bajden zbog Djokovica promeniti svoju odluku i ubrzati ukidanje odredbe za zabranu ulaska nevakcinisanih stranaca u SAD jer ne zele da zbog Djokovica njihov ambasador u BG bude citiran u ministarstvo spoljnih poslova gde bi mu bio urucen ostar demars zbog problema koje prave Djokovicu.

JWick

pre 1 godinu

Pa mozgu, ne možeš sopstvenim državljanima da zabraniš ulazak u zemlju. Gde će Amerikanac, ako ne može da uđe u svoju zemlju? To uopšte nisu dvostruki aršini.
(lupa, 08. februar 2023 23:36)

Lupa, stvarno si interesantan lik! Rekao bih nešto jače, ali mi neće objaviti komentar. Potpuno si omanuo, tvoja poenta je pametna kao i ti. Uživaj matori, nije ni tebi lako!

sportdetective

pre 1 godinu

ovde ljudi ne kapiraju da postoje pravila/zakoni koje ozbiljne zemlje primenjuju na SVE.
(ma koliko ona bila bizarna, 08. februar 2023 21:14)
Da je ozbiljna davno bi ukinuli sve ove zabrane. A jos zanimljivije je to da amerikanci mogu da ulaze nevakcinisani, a stranci ne. Nek mi neko objasni kako moze jedna ozbiljna zemlja da ima u 21.veku ovakva dvojna merila.

Dragan Nis

pre 1 godinu

ovde ljudi ne kapiraju da postoje pravila/zakoni koje ozbiljne zemlje primenjuju na SVE.
(ma koliko ona bila bizarna, 8. februar 2023 21:14)

"Ozbiljna zemlja", to je pre svega bahata i vojno najača zemlja.
I primenjuje pravila/zakone koji njoj odgovaraju.

Seebad Dorf

pre 1 godinu

Zanimljivo kako komentatori imaju dvostruke standarde. Znaci kada Djokovic odbrani dve mec lopte i osvoji trofej, onda je on najbolji ikada, mentalno neprikosnoven. Ali zato kad je najbitnije i kad treba da pobedi Vavrinku u finalu RG-a, izgubi. Kada treba da pobedi Medvedeva za kalendarski GS, izgubi, to nema veze, selektivno zaboravljamo.

Ilija

pre 1 godinu

U ozbiljnim drzavama nema ni po babu ni po stricevima. Prvi bih voleo da igra i da zaokruzi godinu na najbolji nacin, ali do US Opena verovatno nece igrati ista u USA. Jbg kod nas je ciji si ti mali nacin zivota, ozbiljne zemlje to ne prihvataju.
Navijamo gde god da igra. Zivela Srbija !
(Avgustus, 8. februar 2023 20:11)

E bas su mi oni ozbiljna drzava. Nekakav uslov o vakcinaciji koji su svi odavno ukinuli koji apsolutno nikakav vise znacaj nema. E da samo vode svoju drzavu nego se u sve moraju umijesat. Bajden je ujedno kriv i za rat u Ukrajini i sankcije i za Djokovica. Da je ostao Tramp nista od tog ne bi bilo.

vrg

pre 1 godinu

bas birga novaka za vase masterse. prerastao ih je odavno. dok ste imali priliku, niste mu u americi pokazivali postovanje, sada gledajte u finalu medvedeva i cicipasa, ako budete imali srece.
novak eventualno dodje poslovno na us open i cao.

Jaime Lannister

pre 1 godinu

Mozda je i bolje da preskoci ove masterse i da se na miru oporavi pa da nastupi na nekom mastersu na sljaki kao priprema za RG.
(Zuba, 08. februar 2023 19:39)

Gubi prvo mesto, a i možda još više. Ne slažem se sa ljudima koji misle da prvi nosilac na turniru ne donosi puno. da se ne lazemo dobar žreb je bio za Novaka ove godine na AO, a i najdominantniji je igrač ikada na tom turniru. Na sljaci je već totalno druga priča, ima par igrača koji mogu itekako biti pretnja po njega. Alkaraz je dobio prošle godine i Nadala i Djokovica u Madridu. Zverev je isto igrao na visokom nivou na RG sve do povrede (on je baš i izbacio Alkaraza koliko se sećam). Nadala nikad ne treba otpisatiz verujem da će biti 100% spreman da osvojio Roland Garos. Djokovic je po meni idalje favorit, ali ne mnogo. Njegova fizička sprema će biti ključna.

Predo

pre 1 godinu

lepo da ga se setio i Has i senator, ali kad je već propustio US Open prošle godine, bolje da preskoči ova dva turnira i sve podredi šljaci i Rolan Garosu, naoštriti se za Monte Karlo, gde je prošle godine još bio pod psihičkim uticajem Australije, a sada je situacija potpuno drugačija. Onda videti koliko napora uložiti u Madrid i Rim. U međuvremenu očekujemo ga u Banja Luci. Tu će prikupiti psihičku energiju, okružen ljubavlju, kao nigde u svetu, možda u Australiji ove godine od naših ljudi. Pre svega toga Dubai, da en pravi preveliku pauzu. Šteta što je Rio tako daleko, jer se i tamo igra na šljaci.

kritična masa

pre 1 godinu

Novak je istrajao u svom stavu i bio spreman da plati cenu. Malo je danas takvih, a to je za poštovanje. Mnogi uspešniji od njega u drugim sferama života nemaju petlje da kažu da je dosta okova. U redu bi bilo da se uz negativan test može ući, a sve preko toga je previše.

GoranH

pre 1 godinu

ovde ljudi ne kapiraju da postoje pravila/zakoni koje ozbiljne zemlje primenjuju na SVE.
(ma koliko ona bila bizarna, 08. februar 2023 21:14)

Ajde ne glupiraj se, sve te države imaju i pravilo izuzetka i normalno to nije za mene i tebe al kad je tenis u pitanju jeste za najboljeg. I opusti se malo igrao Novak il ne na ovim turnirima biće ipak najbolji.

Neo@

pre 1 godinu

Ne kuka Has što voli Noleta, već što im je lane koliko dam čitao, turnir debelo podbacio u broju gledalaca... A Noletu su Majami i Indijan Vels jedni od omiljenih turnira. Verujem da bi na oba igrao, što je zbog održavanja forne dosta bitno, a onda verovatno odigrao i još jedan masters na šljaci pre RG.
Tamo ne brani bodove nikakve, nije igrao dve godine ako se ne varam, pa sad kad bi došao, kakav bi to hajp oko njega bio možete misliti...

Mile

pre 1 godinu

Stvarno ne znam sta ce mu to da se lomata do USA. Niti mu trebaju bodovi, niti mu treba novac, niti su mu potrbne ATP 1000 titule. Neka se lepo sprema za sljaku.

"Novinari"

pre 1 godinu

Zašto skoro nikada ne dajete izvor kada citirate nekog? Da li je vama lično rekao? Ako nije, bazična novinarska praksa je da napišete gde je (i kada) tu izjavu dala osoba koju citirate, i da stavite link koji vodi ka originalnom izvoru citata.

zvezdas-rajvoSa

pre 1 godinu

Ako mu ne dozvole, to ce biti cetvrta sezona zaredom kako ne ucestvuje na mastersima u Indian Wels-u i Majamiju. To je potencijalnih 8 mastersa. 2020,2021, 2022 i sad 2023 godina.

Koga briga

pre 1 godinu

Koga briga za masterse. U ovoj fazi karijere Novak ima fokus isključivo na dve stvari:
1. Završiti karijeru sa više grend slem titula od Nadala
2. Ako je moguće uzeti zlato na olimpijskim igrama
Svakako je prva stvar mnogo važnija. Sve ostalo tipa broj ukupnih turnira,mastersa,broj nedelja na mestu broj jedan apsolutno nebitno. Tu je već prvi i tako će i ostati godinama unapred.

dzigi

pre 1 godinu

Mislim da je njemu u ovoj sezoni bolje da preskoci te masterse i da se fokusira na sezonu sljake,pre svega na RG.Prvo mesto vise nije prioritet,a moze da ga zadrzi ako Cicipas lose odigra ta dva mastersa.

Elrik od Melnibonea

pre 1 godinu

Pa nećemo valjda opet početi sa citiranjem ovog i onog republikanskog senatora..? Prošle godine nas to to nikud nije odvelo. Opozicija će oponirati i najboljim zakonima onima koji su na vlasti, a vlast iz istog razloga neće prihvatiti najbolje predloge opozicije. Što se tiče Novaka, sam je rekao da su mu sad prioritet Grend Slemovi a ne Mastersi i eventualno borba ili očuvanja prvog mesta na listi. Takođe je rekao da će maksimalno smanjiti broj turnira kako bi imao više snage za napad na GS. A tu je i povreda zadnje lože koja ako je stvarno toliko ozbiljna kao što je tvrdio se ne može zalečiti za mesec dana.

Dragon

pre 1 godinu

Neću reći totalno, ali nisu više toliki bitni ovi turniri iz serije 1000 ...
Prvo mesto svakako više nije prioritet (osim da se onako baš zacementiraju nedelje), ne brani bodove, a sledeće godine bi imao 2000 na raspolaganju ...
Jasno je šta su mu prioriteti!

Siniša

pre 1 godinu

Ne vidim razlog zašto bi mi dozvolili?
(Sipaj, sipaj, sipaj, 08. februar 2023 21:16

Tebi i ne treba a i neće ti dozvoliti,tako da ne moraš brinuti.
(Siniša... 9. februar 2023 07:40)

Darko

pre 1 godinu

Vise gube organizatori i americki ljubitelji tenisa nego sto Nole gubi. Nole neka se dobro odmori,zalijeci ozljede I neka krene sa pripremama za sljaku,a pogotovo za RG.

Rules are rules

pre 1 godinu

Has se jos nije oporavio od pretproslogodisnjeg finala izmadju mocnih Norija i Basilasvilija, kada je drzao govoranciju pred 15ak ljudi. Ono je bilo tuga videti.. ali ako, tako im i treba.

Nole caska sa kraljevskom porodicom znojav nakon osvajanja Vimbldona, ali ne moze u Amerike

Teks Vilerov goblen

pre 1 godinu

Zanimljivo kako komentatori imaju dvostruke standarde. Znaci kada Djokovic odbrani dve mec lopte i osvoji trofej, onda je on najbolji ikada, mentalno neprikosnoven. Ali zato kad je najbitnije i kad treba da pobedi Vavrinku u finalu RG-a, izgubi. Kada treba da pobedi Medvedeva za kalendarski GS, izgubi, to nema veze, selektivno zaboravljamo.
(Seebad Dorf, 9. februar 2023 12:52)

Nije astrofizika shvatiti da nijedan navijač/poštovalac nije toliko obezumljen da veruje da je moguće da sportista, ma kako vrhunski bio, ne može da izgubi meč pa i veoma važan meč. Ne postoji nijedan sportista na svetu da nije gubio bitke. Zato i pominje ono kada se sve uzme u obzir ili postavi u perspektivu. Jasno je kao dan da je Federer fenomenalan igrač ali čak ni njegovi najverniji fanovi ga ne proglašavaju za mentalno neprikosnovenog. Samo ova Novakova pobeda u na AO nakon svega što se dešavalo prošle godine i uprkos svakodnevnoj brutalnoj kampanji u toku samog turnira, dovoljna je da ga se proglasi za mentalno neprikosnovenog. Rođa i Dal ne bi pola svojih trofeja osvojili da su protiv sebe imali sve ono sa čime se Novak suočava/o godinama. Toliko o njihovoj mentalnoj snazi...