Sreda, 08.02.2023.

09:30

Kralj

Izvor: Stefan Nikoliæ

Kralj IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

vince carter

pre 1 godinu

Oduvek sam voleo da oducavam najveceg pojmasa the trutha i njegove lazi izbacim u etar. Pipen 17p i 5,3ass uz 48% suta u Bullsima,Jordan 31,5p i 5,4ass uz 50,5% suta u Bullsima! Ponovi ko ono imao bolji procenat? :)) Okej,Toni Kukoc je ponajbolji evropski igrac i uz Kera i Harpera je pojacao Bullse koje je predvodio Pipen a ne Dzordan 93/94🤷 Phil Jacksonu je prvi posao u Bullsima,a pominjes da je H.Grant osvojio titulu van Bullsa u ekipi sa Shaqom i Kobijem u njihovoj odbrani titule gde je imao udela isto kao i Zaza Pachulia :)) Na kraju poredjenje Chrisa Bosha i Lava. Bosh je vodio Toronto u playoff dok je Lav bio dabl dabl masina u losoj ekipi,nisu Bosa za dzabe zvali da im se pridruzi!! A Lav je postao spot up suter da bi se prilagodio Lebronu. Uvek si se blamirao! Inace Dzordan je imao i vise ukradenih po mecu od Pipena,a sto rece da Wade nije bio isti kao 2006 u svojoj trecoj sezoni je tek da puknes od blama,Wade 2009..30ppp,7,5ass top5 u mvp trci🙈 Wade je ustvari bio treci u mvp trci sa vise poena,asistencija,kradja,blokada i boljim procentom od Lebrona koji je dobio mvp! Wade je 2010 bio 5ti a Bosh 12ti u mvp trci. @neblamirajse!

The Unforgiven

pre 1 godinu

"Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker)"
------------------

Zesci "supertim" ... Kukoc igrac za klupu, Harper i Ker igraci za 6-7 poena po mecu, Longli centar koji je jedva imao 5 skokova po mecu i bio nista u odbrani ... Ako je to supertim, onda slobodno mozes reci i da je LePrincess imao supertim u Clevelandu kada je igrao sa Pavlovicem, Varejaom i matorim Wallaceom.

the truth

pre 1 godinu

@zasvepametnjakovice Vejd nije bio igrač kakav je bio 2006! imao je veliku povredu! A Boš je bio prosječan igrač kao i Lav ( nabijali statistiku u lošim timovima) Pipen je najbolji defanzivac na poziciji 3 ikada! Plus imao je 22 poena i po 7 skokova i asistencija. I igrao sa najvećim potrošačem lopte toga vremena ( Dzordanom)! i usput ima bolji procenat šuta od Dzordana! Kakve veze ima ko je draftovan gdje? Zar Golden stejt treba da žali što su draftovali Karija, Tompsona i Grina? Grant je bio igračina koji ima i prsten i bez Džordana. Dal je Rodman bio najbolji skakač ikada, vjerovatno! Dal je možda i ponajbolji defanzivac ikada? vjerovatno! I niko ne napisa Šta je najvažnije? trener. To ne pominjete! Koje su to trenerske veličine trenirali Lebrona? Svi znamo da je trener 50 posto tima. Golden stejt i San Antonio su bili mnogo bolji timovi nego što ih je Dzordan imao u finalima!. Zaboravih Kukoča koji je među 10 najboljih Evropljana ikada, počinjo sa klupe u Bulsima. #neblamirajtese

maSi

pre 1 godinu

NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)

1. Nikola Jokić 9.23
2. Michael Jordan* 9.21
3. LeBron James 8.79

NBA All-Time Career leaders for PER (Basketball Reference)

1. Michael Jordan* 27.91.
2. Nikola Jokić 27.51.
3. LeBron James. 27.29.

saf

pre 1 godinu

Sramota od komentara, ali sramota. Sve sami igraci plus minus igara na kaldionici koji komentarisu i umanjuju znacaj i rezultate ovog coveka. Za sve vas, samoproklamovani kralj ima 3. titule sampiona nba lige za koje je iskljucivo on zasluzan, ni Vejd ni Bos koji bez njega nista nisu uradili niti bi uradili, ni Irving koji ima jednu titulu a bez Dzejmsa ga seljakaju iz ekipe u ekipu. Osim sto je vrhunski igrac koji ne moze da se brani, odlican u svim aspektima igre, on izvlaci maksimum iz saigraca i da, mesa se u sve zato sto zna sta je potrebno. Imate izjavu najboljih 5. trenera NBA lige u poslednjih 20. godina i svi do jednog kazu da mu nema ravnog. I to je relevantno, ne komentari prosecnih srbenda sa cackalicom u ustima. Svaka cast Le Bron!
(Psiholog, 8. februar 2023 13:41)

Psiholoze da si ti meni ziv i zdrav Dvejn Vejd je bio MVP finala i sampion sa Majamijem 2006. A o ostatku komentara ne vredi raspravljati

Milos

pre 1 godinu

"Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker)"

Bez Jordana niko od tih igrača nije napravio ništa i uzeo ništa. Dakle, radilo se o dobrim igračima, a ne "super timovima". Zašto ne spomeneš Paxona, BJ Armstronga i preostalih 30 anonimusa koji su prošli kroz Jordanove Bullse kad su uzimali titule? Možda zato što bi ispalo da je Jordan titule osvajao sa vrlo različitim timovima i igračima?

I sam Jordan je na pitanje "da li su oni najbolji tim u NBA" odgovorio: "ne, ali smo najpametniji".

Na kraju jedna vrlo bitna stvar. Dok je Jordan ganjao statistiku (u osamdesetima), ispadali su brzo iz utrke za prvaka. Kad je počeo igrati s timom i za tim, osvajali su titule. Zato je on najveći.

mojnemenito

pre 1 godinu

Koliko je Dzordan osvojio titula bez Pipena? nula titula. U finalu nije dobio nijednu dinastiju. Lejkersi 91 su bili 30 posto od Lejkersa iz 80 ih. Da li ima najveći i najbolji marketing? ima! Da li ga je trenirao najbolji trener svih vremena? Jeste! Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker) Da li je najbolji bek ikada? Jeste! Dal je najbolji igrač ikada? Stvar ukusa! Dal je bolji od Lebrona? nije! Samo ima veću harizmu! Tu se priča završava.
(the truth, 08. februar 2023 14:53)

Tako je, potpuno se slazem. Lebron je sve titule osvojio sam , bez ikoga na terenu. Ona trojka Reja Alena protiv San Antonia, zaboravite na to! Igraci poput Dvjena Vejda, Irvinga, Dejvis, Bosa, Lava itd - zaboravite na sve njih! Uzeo je traku, svezao oko glave i krenuo sam, bez ikog svog, sam protiv svih!

The Unforgiven

pre 1 godinu

Antipatičan je lik koji donira pare non stop gradi skole u svom rodnom gradu i generalno je dobar covek, a simpatican je jedan kockar kome su oca ubili zbog dugova, Gospodin Jordan. E sta radi nostalgija vama matorima lol
(Gulfstream, 8. februar 2023 13:43)
----------------------

LePrincess bio antipatican dok nije poceo da se bavi politickim temama.

p.s. zaboravio si da nam kazes da su Jordana izbacili iz NBA zbog kocke i jos koju teoriju zavere.

vince carter

pre 1 godinu

"the truth" Evo ga ovaj,vratio se!! Da li je Dzordan igrao sa supertimom? Nikad! 3 osvojene titule sa draftovanim igracima Pipenom i Grantom bez svih ostalih koje si nabrojao! Kukoc,Ker,Longli,Harper dosli kod Pipena 94 i 95,pa te pitam ..sto ne osvoji titulu?? Da li je Pipen ikada bio mvp finala? Nije!! Kako je Dzordan dobio prvu playoff seriju sa 45ppg zbog Pipena sa 8ppg koji je tad bio slabiji od Shumperta?? Da li je Dzordan dobio Dinastiju,ne on je bio dinastija i on je stvorio dinastiju!? Da li su Bad Boy pistonsi zaustavili i Lejkerse i Selticse,da..da li su Bullsi na kraju dobili Bad Boyse kada niko osim Dzordana nije bio all star? Da!! Da li je Dzordan bolji od Lebrona? Naravno da jeste,sve sto je Dzordan znao lebron je tek ucio od Hakima Olajdzuvona nakon sto ga je Dirk isipao :))

Urox

pre 1 godinu

Koliko je Dzordan osvojio titula bez Pipena? nula titula. U finalu nije dobio nijednu dinastiju. Lejkersi 91 su bili 30 posto od Lejkersa iz 80 ih. Da li ima najveći i najbolji marketing? ima! Da li ga je trenirao najbolji trener svih vremena? Jeste! Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker) Da li je najbolji bek ikada? Jeste! Dal je najbolji igrač ikada? Stvar ukusa! Dal je bolji od Lebrona? nije! Samo ima veću harizmu! Tu se priča završava.
(the truth, 8. februar 2023 14:53) #

Jordan nije bezao iz svog tima kao Lebron iz svojih ....Sa Majamijem najavljivao sest sedam titula imao Wade ,Bosa,Rej Alena Bez kog bi sad imao prsten manje , Majka Milera ,Batijea Koji je kidao odbranu,ma skroz Dobro skrojen tim....Cim su pukli finale ode dalje ...I Tako svuda..Nikad nece bit priznat koliko I Jordan I Tako ce ostati , to je cinjenica...

Milan

pre 1 godinu

@ the truth

Pipen... Daj boze da je u top 30 igraca svih vremena. Sa druge streane, Dzejms je u Majamiju imao Vejda, koji je bolji igrac od Pipena, Bosa, Rej Alena za drugu titulu, i dosta drugih igraca koji su odlicno radili svoje uloge u timu. Pri tom, Pipen je i u vreme kad je igrao, nije bio neki od top igraca u ligi. U skoro svakom od plejof timova je bio bar po 1 igrac bolji od njega. Robinson, Hakim, Juing, Pejton, Sek, Stokton i Meloun, Barkli, Juing... Sa druge strane, LBJ je u Hitu imao 3 igraca koji su bili u MVP konkurenciji pre nego sto su se okupili tu i podelili uloge, a Vejd je cak bio i MVP finala. Koju dinastiju je MJ pobedio u finalu? Istina nijednu, zato sto nikom nije dozvolio da postane dinastija. LBJ je imao priliku da od Majamija napravi dinastiju, cak su imali vecu prednost u igrackom kadru u odnosu na ostatak lige u odnosu na Voriorse, pa i Dzordanove Bulse. Eto tu je velika razlika. Cak i 2020. ne bi dosao do titule da se nije odigrala instant zavrsnica dok je AD jos bio zdrav, a pre toga svi bili na oporavku 4 meseca, taman da se AD zaleci od povreda, i da ne srlja u utakmice i zaradi novu povredu. Jednostavno, nije veci od Dzordana. Pri tom ne treba ove argumente za Dzordana u odnosu na LBJ shvatati kao omalovazavanje. Jednostavno, DZordanova lestvica je previsoko postavljena. Dzejms je po nivou bio dosta ispod, ali je neverovatno da je toliko visok nivo igre odrzao evo vec 20 godina, i to je za divljenje.

the truth

pre 1 godinu

Koliko je Dzordan osvojio titula bez Pipena? nula titula. U finalu nije dobio nijednu dinastiju. Lejkersi 91 su bili 30 posto od Lejkersa iz 80 ih. Da li ima najveći i najbolji marketing? ima! Da li ga je trenirao najbolji trener svih vremena? Jeste! Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker) Da li je najbolji bek ikada? Jeste! Dal je najbolji igrač ikada? Stvar ukusa! Dal je bolji od Lebrona? nije! Samo ima veću harizmu! Tu se priča završava.

Rajkovic

pre 1 godinu

Samo ljudi Koji nisu igrali kosarku mogu da se dive kosarkaskim analfabeti Doncica Irving Kari..... samo u jednoj utakmici pokazu takav nivo majstorstva kakav ovaj robot nemoze za CEO zivot a 23 da ne spominjemo.

111

pre 1 godinu

Ne znam da li je Dzabar u zivotu na utakmici ubacio jednu trojku? I sve do juce je bio najbolji strelac u NBA? Koliko je trojki postigao Lebron? O cemu se ovde raspravlja, ko je najbolji strelac u NBA?

Eric Cartman

pre 1 godinu

Kralj car prvak skoka u dalj džava sve kada su izgubili.
Imaš Dejvisa i Westbruka i izgubiš od jedne raspale Oklahome.
Sport se igra za pobede a rekordi treba da dolaze spontano.
Džaba rekordi kada se pogleda tabela.

Psiholog

pre 1 godinu

Sramota od komentara, ali sramota. Sve sami igraci plus minus igara na kaldionici koji komentarisu i umanjuju znacaj i rezultate ovog coveka. Za sve vas, samoproklamovani kralj ima 3. titule sampiona nba lige za koje je iskljucivo on zasluzan, ni Vejd ni Bos koji bez njega nista nisu uradili niti bi uradili, ni Irving koji ima jednu titulu a bez Dzejmsa ga seljakaju iz ekipe u ekipu. Osim sto je vrhunski igrac koji ne moze da se brani, odlican u svim aspektima igre, on izvlaci maksimum iz saigraca i da, mesa se u sve zato sto zna sta je potrebno. Imate izjavu najboljih 5. trenera NBA lige u poslednjih 20. godina i svi do jednog kazu da mu nema ravnog. I to je relevantno, ne komentari prosecnih srbenda sa cackalicom u ustima. Svaka cast Le Bron!

Gulfstream

pre 1 godinu

Antipatičan je lik koji donira pare non stop gradi skole u svom rodnom gradu i generalno je dobar covek, a simpatican je jedan kockar kome su oca ubili zbog dugova, Gospodin Jordan. E sta radi nostalgija vama matorima lol

kaokakao

pre 1 godinu

Nazalost, moze u ovakvoj ligi da igra jos godinama i da predje i 45000 poena lagano , sto sam ubijedjen da ce i uciniti. Kad on na svakoj utakmici kad pozeli moze da postigne 40 poena, moci ce i za 3-4 da daje po 20 u prosjeku samo zato sto se zove Lebron Dzejms. On jeste igrac za ovakve rekorde jer je dominantan ptije svega fizicki a takodje i mentalno nad vecinom ,igraca jer poznaje igru, nije muva bez glave koja samo trci i sutira, a danas je vecina igraca takva. A uz Ronalda, vjerovatno je igrac koji najvise brine o svom tijelu plus ta fizicka dominacija. I Novak je tu, samo sto Novak ne moze da prirodno ima takvu fizicku snagu. Ne kazem da ne zasluzuje ovaj rekord ali trebalo je to da se desi malo teze, da se oznoji za njega pred sam kraj karijere.

NastyB

pre 1 godinu

Kralj?? HA!

Kako to niko da pomene da je LeBron, tj lažni kralj, odavno prešišao rekord po broju izgubljenih lopti i to MNOGO više od drugoplasiranog igrača??? Kako to da je "kralj" četvrti po broju šutnutih trojki u istoriji, a da po broju postignutih ili procentu nije ni među prvih pedeset. Koliko puta je "kralj" bio proglašen najboljim defanzivcem??? Koliko puta je bio MVP finala???
Ne postoji nijedan razuman razlog da bude među deset najvećih, osim po nabijanju statistike. Da li ima više statističlih rekorda od Majkla?? Ne. Vilta? Ne. Džabara? Ne. Medžika? Ne.
Za dvadeset godina ljubitelji NBA će se i dalje diviti Džordanovim utakmicama, Viltovoj nedostižnosti, Džabarovim horozima, Medžikovim asistencijama kao pleja od preko dva metra, Leri Birda kao najboljeg beog igrača svih vremena, dođavola, ljubitelji NBA će i tada pamtiti Detroit Bed Bojse kao najprljaviji ratnički tim lige ikada. A ovoga će se sećati samo ljubitelji statistike. Zašto?? Po čemu je to jedinstven?? Space Jam 2, možda. 80 posto poena je dao na čistu snagu i silu. Vrhunski igrač, vrhunski atleta, ali u istoriji samo neko ko može odozdo da gleda na panteon velikana NBA. I nikada da primiriše tu.

Rade74

pre 1 godinu

Svaka čast,voleli ga ili ne u top 5 je svih vremena.
(Kaniđa, 08. februar 2023 11:40)

Volim ga ali top 5 svih vremena:MJ 23,KB 24,Magic 32,DR J 6,LB 33 i taćka!!!

BRALE

pre 1 godinu

Stopirase utakmicu da bi se ovo proslavilo. A Lebronka se ispucava samo ne bi li dosao do ti famuoznih 36 poena za istoriju, a za tim koga briga, zato na kraju izgubise.

Sinki

pre 1 godinu

Ali koliko mi je bilo smijesno da u sred utakmice zaustavis igru i pravis ceremoniju zbog toga sto je Dzejms podtigao najvise porna u istoriji NBA.....To je isto kao kada bi se prekinula utakmica u fudbalu da se oda pocast Messiju zbog nekog rekorda....Bukvalno su zanemarili zvanicnu utakmicu i prekrsili pravila sto mi je nevjerovatno....Prvo se valjda trebala zavrsiti utakmica pa onda da se pravi ceremonija.

realno

pre 1 godinu

porediti Lebrona i Džordana je besmisleno.
Prvo to su igrači koji sa dve različite pozicije.
Drugo Lebronova karijera je mnogo duža pa je i logično broj poena veći.
Treće,igraju u različitim periodima(čak i vekovima)
Četvrto,broj osvojenih titula,broj MVP nagrada,nisu odlučujući faktor jer postoje igrači koji ih imaju mnogo više.
Oba igrača su u top 5 najboljih svih vremena.
Federer i Đoković se mogu porediti jer su igrali jedan protiv drugoga.
Meni lično,najbolji u istoriji je Karim Abdul Dzabar.

petarczv

pre 1 godinu

LeBrona ne vole izgleda samo u Srbiji. Pazi priče "nikad neće biti GOAT nema magiju". Ne vrede title i individualni uspeh? Onda ne vrede ni za Đokovića jelte jer je Federer plesao po terenu.
(Alaska, Enkoridž, 08. februar 2023 10:01)

Titule lebron 4/10 Jordan 6/6

Najbolji strelac lige lebron 1 Jordan 10….

Pudla iz predgradja

pre 1 godinu

Svaka čast za rekord ali prekidati utakmicu zbog toga to može samo u NBA. Kao nije moglo da se sačeka još 10s do kraja četvrtine ili da se sačeka kraj utakmice? Bitan je show sve ostalo je sporedno. U pravu su ljudi kad kažu da je NBA cirkus.

Stanley

pre 1 godinu

Porediti ovog i Dzordana nema nikakvog smisla. Nije im isti mentalitet, Dzordan ima takmicarski i pobednicki duh, ovaj to nema i tu se svaka prica zavrsava. Dzejmsu nije problem da imaju skor 0-82, al da je on glavni nosilac igre i da daje 50 poena po utakmici. Dzordan bi napustio kosarku da je imao luzerske saigrace, nebi nabijao statistiku. Dzejmsu to nije problem. Klinci se loze na Dzejmsa, posto je to najbolje za sta znaju. Koji se ne secaju Jordana, neka pogledaju seriju "Poslednji ples", da vidite ko je bio Jordan i kakva se brutalna kosarka igrala u njegovo vreme. Ovo danas je cirkus za zabavljanje mase.

Momcilovac

pre 1 godinu

Kako su prosli Lejkersi? OKC pusti statisticara, i lagano dobije utakmicu. LAL je sve stavio u funkciju obaranja rekorda jednog egiste. Odlican igrac, ali nikad ga ne bih pozeleo u timu.

menadzer

pre 1 godinu

Samo je jedan kralj…i to ne moras da kazes “kralj” ili ono njihovo “GOAT” itd itd…samo kazes 23 ili MJ. Kraj.najbolji koji se dohvatio kosarkaske lopte i napravio ovu ligu globalnom atrakcijom. Sa internetom u nastajanju itd.

Miloš

pre 1 godinu

Odličan igrač, ali nije GOAT.
A još kad pogledate šta iza njega ostaje... spaljena zemlja!
Lejkersi nemaju pik prve runde na tri nadolazeća drafta.
Osim njega (38 godina) i Dejvisa (staklena koljena), nemaju niti igrače niti pikove. Ludog Rašu više niko neće, ostalo je sitna boranija.
Lejkersima slijedi nekoliko godina tavorenja, sa njim ili bez njega. Ako ubodu dobar pik 2026. godine, mogli bi biti konkurentni za plej-of neđe 2028.

Jeremija

pre 1 godinu

Ako ide Luka ovim tempom za 10g lagano obara taj rekord, možda i pre...
(DUŠAN, 08. februar 2023 09:56)

Luka ako ostane sa ovakvim telom on nece sastaviti jos 5 godina bez teskih povreda, nema sanse da njegovo telo moze da izdrzi ovakav stil igre sa takvim telom jos 10 godina a da ne dozivi neke teze povrede, a da bi oborio rekord treba mu karijera bez povreda izmedju ostalog.

МJ23

pre 1 godinu

На силу се гура Леброн са овим достигнућем,а то сам написао још у октобру прошле године.Лејкерси не могу ни плеј ин и од да дохвате,канта их ко стигне а он као ГОАТ.За колико сезона? Бил Расел има 11 прстенова па га не сматрају најбољим,а има право на то.Због чега? Зна се ко је тата кошарке.

aca

pre 1 godinu

Hahaha kakvi zluradi komentari :) jadno, cak i ako je od ljudi koji na b92 komentarisu NBA. Cetiri prstena, najvise poena u istoriji i onda neko bude bezozbrazan pa napise “lazni kralj” ili slicnu bljuvotinu. A tek ovaj sto napisa da mu je neverovatno da slavi dok njegov tim gubi od Oklahome.. pa covek je ispisao istoriju, naravno da ce mu proraditi emocije, i njemu i celoj dvorani je to bitnije od utakmice sa OKC. I Dzordanovu poslednju utakmicu nikoga nije bilo briga sto su izgubili 20 razlike od File, nego je cela utakmica bila u znaku Dzordana. To su ocigledno emocije koji mnogi ovde ne kapiraju.

Beast Mode

pre 1 godinu

Kao ljubitelj kosarke, Lebrona Dzejmsa i Los Andjeles Lejkersa moram da kazem da mi je drago sto je bas Stefan ovo pisao i verujte mi ljudi poznajem ga licno, kosarku mnogo zna

МJ23

pre 1 godinu

LeBrona ne vole izgleda samo u Srbiji. Pazi priče "nikad neće biti GOAT nema magiju". Ne vrede title i individualni uspeh? Onda ne vrede ni za Đokovića jelte jer je Federer plesao po terenu.
(Alaska, Enkoridž, 8. februar 2023 10:01)

Вреде,с тим да је Новак кантао Федерера,и уствари му завршио каријеру са оних 40-15.За око,заиста је Роџеров тенис најлепши,али се нашао начин да се победи.И поредимо два потпуно различита спорта,тимски и индивидуални.За сваку Џорданову титулу он је био најзаслужнији,док то код Леброна није случај.Ален и Ирвинг и Дејвид су му у руке дали три титуле.И Џордан је око себе имао феноменалне играче у виду Пипена,Романа и Кукоча,али се зна кад је кључни моменат код кога је лопта и ко преузима одговорност.То је та разлика.Killer instict.

Alaska, Enkoridž

pre 1 godinu

LeBrona ne vole izgleda samo u Srbiji. Pazi priče "nikad neće biti GOAT nema magiju". Ne vrede title i individualni uspeh? Onda ne vrede ni za Đokovića jelte jer je Federer plesao po terenu.

goblin

pre 1 godinu

Najbolji ikada? Naravno da nije, ali je strašan igrač i nije mi jasno kako neko može da omalovažava Lebrona.Da je ostao u Majamiju mislim da bi do sada imao makar jednu titulu više(atraktivna lokacija, mogao bi stalno da ima tim pun igrača top klase, tipa Vejd ili Boš) ali on je odlučio da najbolje godine "potroši" kod kuće,u Klivlendu, i makar to treba poštovati. Ok, i meni nije simpatičan (pre svega zbog politike koju je doveo u NBA, za vreme Trampovog mandata), ali reći da je loš igrač, dajte ljudi malo realnosti...I još nešto, ovaj Lebronov rekord bi mogao pasti, i to brže nego što neki očekuju, jer ako Dončić nastavi ovako...

Mare

pre 1 godinu

Samo u Srbiji ne vole lebrona kaze,srecom pa postoji Jutjub,ima on svojih fanova koji kampuju na internetu ali daleko vise ga ne vole. Covek kaze da mu je Kum omiljeni film a novinar ga pita koji mu je omiljeni deo filma ili citat a on se spetlja i promeni temu kao da ga nije ni gledao. Onda dobije naredjenje da mora podrzati Kinu i izvrsi ga. Pa ne vole njega ni u Americi,recimo mnogo vise vole Toma Brejdija. Dzordana izistavljam jer je globalna ikona. Ponovo uporedjujete Federera i Novaka sa ovom pricom,novak ima vise slemova i medjusobnih pobeda,bio je oci u oci sa svojim najvecim protivnicima toliko puta. Lebron recimo ni Dirka nije pobedio oci u oci sa jacim timom. Niti ima najbolju statistiku,lepo je juce objasnjeno da je i u tome iza kad se uzmu opsirno sve bitne stvari.

Srdjan

pre 1 godinu

LeBronu svaka cast, covek postigao najvise poena u najjacoj ligi sveta.
Pa nije lako biti najefikasniji u bilo kojoj ligi i u bilo kom sportu samo u jednoj sezoni, a kamoli svih vremena. Sto se teme GOAT tice, to je individualna stvar. Po meni, Majkl Dzordan je sinonim za kosarku i NBA, a LeBrona za 20 godina nece pominjati kao sto sada pominjemo Dzordana.

Nikola Mišić

pre 1 godinu

Ja sam sebe nazvao "kraljem" i osećam se kao najbolji koji je igrao košarku.Trt.
Tako mogu i ja da dam sebi nadimak i da se osećam, niko mi ne brani.
Jeste Lebron u samom vrhu, već 20 godina igra. Ali na silu igra, na silu gradi ekipu za šampionat, sve isforsirano. I sada u ovom trenutku je njegova ekipa nebitna.
Meni se nikada nije sviđalo kako igra, niti kakav je karakter. Ništa nije sam izgradio. Ali je zaista bio to što pravi razliku od jedne odlične ekipe do šampionske ekipe.
Pripada toj ekipi Džabar, Medžik, Bird, Bil Rasel, Čemberlen, Oskar Robinson, Kobi, Džordan, Olejdžuvon, Dankan.
Top 10 jeste - ali koga god da staviš iza njega nije fer na neki način.

Memfis

pre 1 godinu

Урадио је то у свом стилу... Поразом од Оклахоме.
Без обзира на бесомучно пумпање статистике последњих неколико година, велики успех.

tompus

pre 1 godinu

Kralj je bio i osta Dzordan bez obzira na svu statistiku.
(nikolab, 08. februar 2023 09:48)

naravno..sve ostalo su fantazije
MJ je jedan jedini Car.

Kljucni deo teksta

pre 1 godinu

Ipak, Los Anđeles Lejkersi su pomalo neočekivano izgubili od Oklahoma Siti Tandera rezultatom 133:130 u svojoj Areni i to nekako nije čudno za Lebrona kada ruši rekorde. Kada je prestigao Majkla Džordana na večnoj listi najboljih strelaca izgubili su od Denvera 16 razlike.

Kada je preskočio Kobija Brajana, od Filadelfije su izgubili 17 razlike, kada je imao najviše poena u regularnom delu i plej-ofu (sabrano) tada su izgubili od Golden Stejt Voriorsa.

brm

pre 1 godinu

Džordan je igrao da pobeđuje, a Lebron za statistiku. Lebron nema nikakav problem da bude u gubitničkim Lejkersima ako ruši rekorde. To je malo tužno. Baca mrlju na njegovu neverovatno uspešnu karijeru.

Orač

pre 1 godinu

... ceo tim igra na njega... a pritom svi su odlični igrači... samo, takva igra je šuplja van USA i NBA... Atraktivna je za publiku...

Valjevska podvala

pre 1 godinu

Sve je u redu, značajan je ovo rekord, ali ne mogu da razumem onakvu radost i osmeh u momentima dok gubiš od Oklahome. I kao sve se prekida na terenu, utakmica više nije važna, ubijaš možda ritam ekipa, ali hajde odmah izjave, hajde intervju, slikanje...
Ne znam, nekako sve deluje veštački

Rodzer the Grejt

pre 1 godinu

Novak Djokovic kosarke, impresivni statisticki rekordi ali GOAT-a ne cini to vec generalni doprinos sportu u kome su MJ23 i Federer neprikosnoveni - apsolutni madjionicari.

GM

pre 1 godinu

Istorija pamti samo sampione.

Individualni rekordi, kao ovaj, kao Vestbrukovi tripl dabl proseci u nekoliko sezona, kao i bilo koji Jokicevi rekordi... sporedna prica u timskom sportu zvanom biti sampion.

E sad... to sto ovde ima ljudi kojima ne odgovaraju i smesni su im Vestbrukovi rekordi, a Jokicevi su vau... to govori koliko je sve to ustvari smesno. Navijas za nekog i kao u pravu si?!

wer

pre 1 godinu

zanimljiviji parametar bi bio odnos ukuopnih minuta provedenih u igri podeljen sa ukupnim brojem poena

da ne bi dosli do situacije da branko lazic bude najbolji strelac cz
sa prosekom od 4 poena po utakmici

Teorema.

pre 1 godinu

Čovek kome su hemija, profiterska NBA mašinerija i establišment doneli titulu lažnog "kralja". Nikada niko kao MJ! Shvatite jednom Amerikanci, istinska magija, srce šampiona i ono kada si rođen kao onaj jedan u milijardu ne mogu pomutiti vaši " NBA carevi, kraljevi i sl.."

Valjevska podvala

pre 1 godinu

Sve je u redu, značajan je ovo rekord, ali ne mogu da razumem onakvu radost i osmeh u momentima dok gubiš od Oklahome. I kao sve se prekida na terenu, utakmica više nije važna, ubijaš možda ritam ekipa, ali hajde odmah izjave, hajde intervju, slikanje...
Ne znam, nekako sve deluje veštački

Memfis

pre 1 godinu

Урадио је то у свом стилу... Поразом од Оклахоме.
Без обзира на бесомучно пумпање статистике последњих неколико година, велики успех.

Teorema.

pre 1 godinu

Čovek kome su hemija, profiterska NBA mašinerija i establišment doneli titulu lažnog "kralja". Nikada niko kao MJ! Shvatite jednom Amerikanci, istinska magija, srce šampiona i ono kada si rođen kao onaj jedan u milijardu ne mogu pomutiti vaši " NBA carevi, kraljevi i sl.."

Kljucni deo teksta

pre 1 godinu

Ipak, Los Anđeles Lejkersi su pomalo neočekivano izgubili od Oklahoma Siti Tandera rezultatom 133:130 u svojoj Areni i to nekako nije čudno za Lebrona kada ruši rekorde. Kada je prestigao Majkla Džordana na večnoj listi najboljih strelaca izgubili su od Denvera 16 razlike.

Kada je preskočio Kobija Brajana, od Filadelfije su izgubili 17 razlike, kada je imao najviše poena u regularnom delu i plej-ofu (sabrano) tada su izgubili od Golden Stejt Voriorsa.

wer

pre 1 godinu

zanimljiviji parametar bi bio odnos ukuopnih minuta provedenih u igri podeljen sa ukupnim brojem poena

da ne bi dosli do situacije da branko lazic bude najbolji strelac cz
sa prosekom od 4 poena po utakmici

МJ23

pre 1 godinu

LeBrona ne vole izgleda samo u Srbiji. Pazi priče "nikad neće biti GOAT nema magiju". Ne vrede title i individualni uspeh? Onda ne vrede ni za Đokovića jelte jer je Federer plesao po terenu.
(Alaska, Enkoridž, 8. februar 2023 10:01)

Вреде,с тим да је Новак кантао Федерера,и уствари му завршио каријеру са оних 40-15.За око,заиста је Роџеров тенис најлепши,али се нашао начин да се победи.И поредимо два потпуно различита спорта,тимски и индивидуални.За сваку Џорданову титулу он је био најзаслужнији,док то код Леброна није случај.Ален и Ирвинг и Дејвид су му у руке дали три титуле.И Џордан је око себе имао феноменалне играче у виду Пипена,Романа и Кукоча,али се зна кад је кључни моменат код кога је лопта и ко преузима одговорност.То је та разлика.Killer instict.

МJ23

pre 1 godinu

На силу се гура Леброн са овим достигнућем,а то сам написао још у октобру прошле године.Лејкерси не могу ни плеј ин и од да дохвате,канта их ко стигне а он као ГОАТ.За колико сезона? Бил Расел има 11 прстенова па га не сматрају најбољим,а има право на то.Због чега? Зна се ко је тата кошарке.

GM

pre 1 godinu

Istorija pamti samo sampione.

Individualni rekordi, kao ovaj, kao Vestbrukovi tripl dabl proseci u nekoliko sezona, kao i bilo koji Jokicevi rekordi... sporedna prica u timskom sportu zvanom biti sampion.

E sad... to sto ovde ima ljudi kojima ne odgovaraju i smesni su im Vestbrukovi rekordi, a Jokicevi su vau... to govori koliko je sve to ustvari smesno. Navijas za nekog i kao u pravu si?!

Alaska, Enkoridž

pre 1 godinu

LeBrona ne vole izgleda samo u Srbiji. Pazi priče "nikad neće biti GOAT nema magiju". Ne vrede title i individualni uspeh? Onda ne vrede ni za Đokovića jelte jer je Federer plesao po terenu.

Mare

pre 1 godinu

Samo u Srbiji ne vole lebrona kaze,srecom pa postoji Jutjub,ima on svojih fanova koji kampuju na internetu ali daleko vise ga ne vole. Covek kaze da mu je Kum omiljeni film a novinar ga pita koji mu je omiljeni deo filma ili citat a on se spetlja i promeni temu kao da ga nije ni gledao. Onda dobije naredjenje da mora podrzati Kinu i izvrsi ga. Pa ne vole njega ni u Americi,recimo mnogo vise vole Toma Brejdija. Dzordana izistavljam jer je globalna ikona. Ponovo uporedjujete Federera i Novaka sa ovom pricom,novak ima vise slemova i medjusobnih pobeda,bio je oci u oci sa svojim najvecim protivnicima toliko puta. Lebron recimo ni Dirka nije pobedio oci u oci sa jacim timom. Niti ima najbolju statistiku,lepo je juce objasnjeno da je i u tome iza kad se uzmu opsirno sve bitne stvari.

NastyB

pre 1 godinu

Kralj?? HA!

Kako to niko da pomene da je LeBron, tj lažni kralj, odavno prešišao rekord po broju izgubljenih lopti i to MNOGO više od drugoplasiranog igrača??? Kako to da je "kralj" četvrti po broju šutnutih trojki u istoriji, a da po broju postignutih ili procentu nije ni među prvih pedeset. Koliko puta je "kralj" bio proglašen najboljim defanzivcem??? Koliko puta je bio MVP finala???
Ne postoji nijedan razuman razlog da bude među deset najvećih, osim po nabijanju statistike. Da li ima više statističlih rekorda od Majkla?? Ne. Vilta? Ne. Džabara? Ne. Medžika? Ne.
Za dvadeset godina ljubitelji NBA će se i dalje diviti Džordanovim utakmicama, Viltovoj nedostižnosti, Džabarovim horozima, Medžikovim asistencijama kao pleja od preko dva metra, Leri Birda kao najboljeg beog igrača svih vremena, dođavola, ljubitelji NBA će i tada pamtiti Detroit Bed Bojse kao najprljaviji ratnički tim lige ikada. A ovoga će se sećati samo ljubitelji statistike. Zašto?? Po čemu je to jedinstven?? Space Jam 2, možda. 80 posto poena je dao na čistu snagu i silu. Vrhunski igrač, vrhunski atleta, ali u istoriji samo neko ko može odozdo da gleda na panteon velikana NBA. I nikada da primiriše tu.

brm

pre 1 godinu

Džordan je igrao da pobeđuje, a Lebron za statistiku. Lebron nema nikakav problem da bude u gubitničkim Lejkersima ako ruši rekorde. To je malo tužno. Baca mrlju na njegovu neverovatno uspešnu karijeru.

goblin

pre 1 godinu

Najbolji ikada? Naravno da nije, ali je strašan igrač i nije mi jasno kako neko može da omalovažava Lebrona.Da je ostao u Majamiju mislim da bi do sada imao makar jednu titulu više(atraktivna lokacija, mogao bi stalno da ima tim pun igrača top klase, tipa Vejd ili Boš) ali on je odlučio da najbolje godine "potroši" kod kuće,u Klivlendu, i makar to treba poštovati. Ok, i meni nije simpatičan (pre svega zbog politike koju je doveo u NBA, za vreme Trampovog mandata), ali reći da je loš igrač, dajte ljudi malo realnosti...I još nešto, ovaj Lebronov rekord bi mogao pasti, i to brže nego što neki očekuju, jer ako Dončić nastavi ovako...

Orač

pre 1 godinu

... ceo tim igra na njega... a pritom svi su odlični igrači... samo, takva igra je šuplja van USA i NBA... Atraktivna je za publiku...

Srdjan

pre 1 godinu

LeBronu svaka cast, covek postigao najvise poena u najjacoj ligi sveta.
Pa nije lako biti najefikasniji u bilo kojoj ligi i u bilo kom sportu samo u jednoj sezoni, a kamoli svih vremena. Sto se teme GOAT tice, to je individualna stvar. Po meni, Majkl Dzordan je sinonim za kosarku i NBA, a LeBrona za 20 godina nece pominjati kao sto sada pominjemo Dzordana.

mojnemenito

pre 1 godinu

Koliko je Dzordan osvojio titula bez Pipena? nula titula. U finalu nije dobio nijednu dinastiju. Lejkersi 91 su bili 30 posto od Lejkersa iz 80 ih. Da li ima najveći i najbolji marketing? ima! Da li ga je trenirao najbolji trener svih vremena? Jeste! Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker) Da li je najbolji bek ikada? Jeste! Dal je najbolji igrač ikada? Stvar ukusa! Dal je bolji od Lebrona? nije! Samo ima veću harizmu! Tu se priča završava.
(the truth, 08. februar 2023 14:53)

Tako je, potpuno se slazem. Lebron je sve titule osvojio sam , bez ikoga na terenu. Ona trojka Reja Alena protiv San Antonia, zaboravite na to! Igraci poput Dvjena Vejda, Irvinga, Dejvis, Bosa, Lava itd - zaboravite na sve njih! Uzeo je traku, svezao oko glave i krenuo sam, bez ikog svog, sam protiv svih!

tompus

pre 1 godinu

Kralj je bio i osta Dzordan bez obzira na svu statistiku.
(nikolab, 08. februar 2023 09:48)

naravno..sve ostalo su fantazije
MJ je jedan jedini Car.

Stanley

pre 1 godinu

Porediti ovog i Dzordana nema nikakvog smisla. Nije im isti mentalitet, Dzordan ima takmicarski i pobednicki duh, ovaj to nema i tu se svaka prica zavrsava. Dzejmsu nije problem da imaju skor 0-82, al da je on glavni nosilac igre i da daje 50 poena po utakmici. Dzordan bi napustio kosarku da je imao luzerske saigrace, nebi nabijao statistiku. Dzejmsu to nije problem. Klinci se loze na Dzejmsa, posto je to najbolje za sta znaju. Koji se ne secaju Jordana, neka pogledaju seriju "Poslednji ples", da vidite ko je bio Jordan i kakva se brutalna kosarka igrala u njegovo vreme. Ovo danas je cirkus za zabavljanje mase.

Nikola Mišić

pre 1 godinu

Ja sam sebe nazvao "kraljem" i osećam se kao najbolji koji je igrao košarku.Trt.
Tako mogu i ja da dam sebi nadimak i da se osećam, niko mi ne brani.
Jeste Lebron u samom vrhu, već 20 godina igra. Ali na silu igra, na silu gradi ekipu za šampionat, sve isforsirano. I sada u ovom trenutku je njegova ekipa nebitna.
Meni se nikada nije sviđalo kako igra, niti kakav je karakter. Ništa nije sam izgradio. Ali je zaista bio to što pravi razliku od jedne odlične ekipe do šampionske ekipe.
Pripada toj ekipi Džabar, Medžik, Bird, Bil Rasel, Čemberlen, Oskar Robinson, Kobi, Džordan, Olejdžuvon, Dankan.
Top 10 jeste - ali koga god da staviš iza njega nije fer na neki način.

Sinki

pre 1 godinu

Ali koliko mi je bilo smijesno da u sred utakmice zaustavis igru i pravis ceremoniju zbog toga sto je Dzejms podtigao najvise porna u istoriji NBA.....To je isto kao kada bi se prekinula utakmica u fudbalu da se oda pocast Messiju zbog nekog rekorda....Bukvalno su zanemarili zvanicnu utakmicu i prekrsili pravila sto mi je nevjerovatno....Prvo se valjda trebala zavrsiti utakmica pa onda da se pravi ceremonija.

Rodzer the Grejt

pre 1 godinu

Novak Djokovic kosarke, impresivni statisticki rekordi ali GOAT-a ne cini to vec generalni doprinos sportu u kome su MJ23 i Federer neprikosnoveni - apsolutni madjionicari.

Momcilovac

pre 1 godinu

Kako su prosli Lejkersi? OKC pusti statisticara, i lagano dobije utakmicu. LAL je sve stavio u funkciju obaranja rekorda jednog egiste. Odlican igrac, ali nikad ga ne bih pozeleo u timu.

petarczv

pre 1 godinu

LeBrona ne vole izgleda samo u Srbiji. Pazi priče "nikad neće biti GOAT nema magiju". Ne vrede title i individualni uspeh? Onda ne vrede ni za Đokovića jelte jer je Federer plesao po terenu.
(Alaska, Enkoridž, 08. februar 2023 10:01)

Titule lebron 4/10 Jordan 6/6

Najbolji strelac lige lebron 1 Jordan 10….

BRALE

pre 1 godinu

Stopirase utakmicu da bi se ovo proslavilo. A Lebronka se ispucava samo ne bi li dosao do ti famuoznih 36 poena za istoriju, a za tim koga briga, zato na kraju izgubise.

Pudla iz predgradja

pre 1 godinu

Svaka čast za rekord ali prekidati utakmicu zbog toga to može samo u NBA. Kao nije moglo da se sačeka još 10s do kraja četvrtine ili da se sačeka kraj utakmice? Bitan je show sve ostalo je sporedno. U pravu su ljudi kad kažu da je NBA cirkus.

menadzer

pre 1 godinu

Samo je jedan kralj…i to ne moras da kazes “kralj” ili ono njihovo “GOAT” itd itd…samo kazes 23 ili MJ. Kraj.najbolji koji se dohvatio kosarkaske lopte i napravio ovu ligu globalnom atrakcijom. Sa internetom u nastajanju itd.

aca

pre 1 godinu

Hahaha kakvi zluradi komentari :) jadno, cak i ako je od ljudi koji na b92 komentarisu NBA. Cetiri prstena, najvise poena u istoriji i onda neko bude bezozbrazan pa napise “lazni kralj” ili slicnu bljuvotinu. A tek ovaj sto napisa da mu je neverovatno da slavi dok njegov tim gubi od Oklahome.. pa covek je ispisao istoriju, naravno da ce mu proraditi emocije, i njemu i celoj dvorani je to bitnije od utakmice sa OKC. I Dzordanovu poslednju utakmicu nikoga nije bilo briga sto su izgubili 20 razlike od File, nego je cela utakmica bila u znaku Dzordana. To su ocigledno emocije koji mnogi ovde ne kapiraju.

Urox

pre 1 godinu

Koliko je Dzordan osvojio titula bez Pipena? nula titula. U finalu nije dobio nijednu dinastiju. Lejkersi 91 su bili 30 posto od Lejkersa iz 80 ih. Da li ima najveći i najbolji marketing? ima! Da li ga je trenirao najbolji trener svih vremena? Jeste! Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker) Da li je najbolji bek ikada? Jeste! Dal je najbolji igrač ikada? Stvar ukusa! Dal je bolji od Lebrona? nije! Samo ima veću harizmu! Tu se priča završava.
(the truth, 8. februar 2023 14:53) #

Jordan nije bezao iz svog tima kao Lebron iz svojih ....Sa Majamijem najavljivao sest sedam titula imao Wade ,Bosa,Rej Alena Bez kog bi sad imao prsten manje , Majka Milera ,Batijea Koji je kidao odbranu,ma skroz Dobro skrojen tim....Cim su pukli finale ode dalje ...I Tako svuda..Nikad nece bit priznat koliko I Jordan I Tako ce ostati , to je cinjenica...

Rajkovic

pre 1 godinu

Samo ljudi Koji nisu igrali kosarku mogu da se dive kosarkaskim analfabeti Doncica Irving Kari..... samo u jednoj utakmici pokazu takav nivo majstorstva kakav ovaj robot nemoze za CEO zivot a 23 da ne spominjemo.

vince carter

pre 1 godinu

"the truth" Evo ga ovaj,vratio se!! Da li je Dzordan igrao sa supertimom? Nikad! 3 osvojene titule sa draftovanim igracima Pipenom i Grantom bez svih ostalih koje si nabrojao! Kukoc,Ker,Longli,Harper dosli kod Pipena 94 i 95,pa te pitam ..sto ne osvoji titulu?? Da li je Pipen ikada bio mvp finala? Nije!! Kako je Dzordan dobio prvu playoff seriju sa 45ppg zbog Pipena sa 8ppg koji je tad bio slabiji od Shumperta?? Da li je Dzordan dobio Dinastiju,ne on je bio dinastija i on je stvorio dinastiju!? Da li su Bad Boy pistonsi zaustavili i Lejkerse i Selticse,da..da li su Bullsi na kraju dobili Bad Boyse kada niko osim Dzordana nije bio all star? Da!! Da li je Dzordan bolji od Lebrona? Naravno da jeste,sve sto je Dzordan znao lebron je tek ucio od Hakima Olajdzuvona nakon sto ga je Dirk isipao :))

Miloš

pre 1 godinu

Odličan igrač, ali nije GOAT.
A još kad pogledate šta iza njega ostaje... spaljena zemlja!
Lejkersi nemaju pik prve runde na tri nadolazeća drafta.
Osim njega (38 godina) i Dejvisa (staklena koljena), nemaju niti igrače niti pikove. Ludog Rašu više niko neće, ostalo je sitna boranija.
Lejkersima slijedi nekoliko godina tavorenja, sa njim ili bez njega. Ako ubodu dobar pik 2026. godine, mogli bi biti konkurentni za plej-of neđe 2028.

Milos

pre 1 godinu

"Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker)"

Bez Jordana niko od tih igrača nije napravio ništa i uzeo ništa. Dakle, radilo se o dobrim igračima, a ne "super timovima". Zašto ne spomeneš Paxona, BJ Armstronga i preostalih 30 anonimusa koji su prošli kroz Jordanove Bullse kad su uzimali titule? Možda zato što bi ispalo da je Jordan titule osvajao sa vrlo različitim timovima i igračima?

I sam Jordan je na pitanje "da li su oni najbolji tim u NBA" odgovorio: "ne, ali smo najpametniji".

Na kraju jedna vrlo bitna stvar. Dok je Jordan ganjao statistiku (u osamdesetima), ispadali su brzo iz utrke za prvaka. Kad je počeo igrati s timom i za tim, osvajali su titule. Zato je on najveći.

realno

pre 1 godinu

porediti Lebrona i Džordana je besmisleno.
Prvo to su igrači koji sa dve različite pozicije.
Drugo Lebronova karijera je mnogo duža pa je i logično broj poena veći.
Treće,igraju u različitim periodima(čak i vekovima)
Četvrto,broj osvojenih titula,broj MVP nagrada,nisu odlučujući faktor jer postoje igrači koji ih imaju mnogo više.
Oba igrača su u top 5 najboljih svih vremena.
Federer i Đoković se mogu porediti jer su igrali jedan protiv drugoga.
Meni lično,najbolji u istoriji je Karim Abdul Dzabar.

Milan

pre 1 godinu

@ the truth

Pipen... Daj boze da je u top 30 igraca svih vremena. Sa druge streane, Dzejms je u Majamiju imao Vejda, koji je bolji igrac od Pipena, Bosa, Rej Alena za drugu titulu, i dosta drugih igraca koji su odlicno radili svoje uloge u timu. Pri tom, Pipen je i u vreme kad je igrao, nije bio neki od top igraca u ligi. U skoro svakom od plejof timova je bio bar po 1 igrac bolji od njega. Robinson, Hakim, Juing, Pejton, Sek, Stokton i Meloun, Barkli, Juing... Sa druge strane, LBJ je u Hitu imao 3 igraca koji su bili u MVP konkurenciji pre nego sto su se okupili tu i podelili uloge, a Vejd je cak bio i MVP finala. Koju dinastiju je MJ pobedio u finalu? Istina nijednu, zato sto nikom nije dozvolio da postane dinastija. LBJ je imao priliku da od Majamija napravi dinastiju, cak su imali vecu prednost u igrackom kadru u odnosu na ostatak lige u odnosu na Voriorse, pa i Dzordanove Bulse. Eto tu je velika razlika. Cak i 2020. ne bi dosao do titule da se nije odigrala instant zavrsnica dok je AD jos bio zdrav, a pre toga svi bili na oporavku 4 meseca, taman da se AD zaleci od povreda, i da ne srlja u utakmice i zaradi novu povredu. Jednostavno, nije veci od Dzordana. Pri tom ne treba ove argumente za Dzordana u odnosu na LBJ shvatati kao omalovazavanje. Jednostavno, DZordanova lestvica je previsoko postavljena. Dzejms je po nivou bio dosta ispod, ali je neverovatno da je toliko visok nivo igre odrzao evo vec 20 godina, i to je za divljenje.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Antipatičan je lik koji donira pare non stop gradi skole u svom rodnom gradu i generalno je dobar covek, a simpatican je jedan kockar kome su oca ubili zbog dugova, Gospodin Jordan. E sta radi nostalgija vama matorima lol
(Gulfstream, 8. februar 2023 13:43)
----------------------

LePrincess bio antipatican dok nije poceo da se bavi politickim temama.

p.s. zaboravio si da nam kazes da su Jordana izbacili iz NBA zbog kocke i jos koju teoriju zavere.

saf

pre 1 godinu

Sramota od komentara, ali sramota. Sve sami igraci plus minus igara na kaldionici koji komentarisu i umanjuju znacaj i rezultate ovog coveka. Za sve vas, samoproklamovani kralj ima 3. titule sampiona nba lige za koje je iskljucivo on zasluzan, ni Vejd ni Bos koji bez njega nista nisu uradili niti bi uradili, ni Irving koji ima jednu titulu a bez Dzejmsa ga seljakaju iz ekipe u ekipu. Osim sto je vrhunski igrac koji ne moze da se brani, odlican u svim aspektima igre, on izvlaci maksimum iz saigraca i da, mesa se u sve zato sto zna sta je potrebno. Imate izjavu najboljih 5. trenera NBA lige u poslednjih 20. godina i svi do jednog kazu da mu nema ravnog. I to je relevantno, ne komentari prosecnih srbenda sa cackalicom u ustima. Svaka cast Le Bron!
(Psiholog, 8. februar 2023 13:41)

Psiholoze da si ti meni ziv i zdrav Dvejn Vejd je bio MVP finala i sampion sa Majamijem 2006. A o ostatku komentara ne vredi raspravljati

kaokakao

pre 1 godinu

Nazalost, moze u ovakvoj ligi da igra jos godinama i da predje i 45000 poena lagano , sto sam ubijedjen da ce i uciniti. Kad on na svakoj utakmici kad pozeli moze da postigne 40 poena, moci ce i za 3-4 da daje po 20 u prosjeku samo zato sto se zove Lebron Dzejms. On jeste igrac za ovakve rekorde jer je dominantan ptije svega fizicki a takodje i mentalno nad vecinom ,igraca jer poznaje igru, nije muva bez glave koja samo trci i sutira, a danas je vecina igraca takva. A uz Ronalda, vjerovatno je igrac koji najvise brine o svom tijelu plus ta fizicka dominacija. I Novak je tu, samo sto Novak ne moze da prirodno ima takvu fizicku snagu. Ne kazem da ne zasluzuje ovaj rekord ali trebalo je to da se desi malo teze, da se oznoji za njega pred sam kraj karijere.

Gulfstream

pre 1 godinu

Antipatičan je lik koji donira pare non stop gradi skole u svom rodnom gradu i generalno je dobar covek, a simpatican je jedan kockar kome su oca ubili zbog dugova, Gospodin Jordan. E sta radi nostalgija vama matorima lol

Eric Cartman

pre 1 godinu

Kralj car prvak skoka u dalj džava sve kada su izgubili.
Imaš Dejvisa i Westbruka i izgubiš od jedne raspale Oklahome.
Sport se igra za pobede a rekordi treba da dolaze spontano.
Džaba rekordi kada se pogleda tabela.

Psiholog

pre 1 godinu

Sramota od komentara, ali sramota. Sve sami igraci plus minus igara na kaldionici koji komentarisu i umanjuju znacaj i rezultate ovog coveka. Za sve vas, samoproklamovani kralj ima 3. titule sampiona nba lige za koje je iskljucivo on zasluzan, ni Vejd ni Bos koji bez njega nista nisu uradili niti bi uradili, ni Irving koji ima jednu titulu a bez Dzejmsa ga seljakaju iz ekipe u ekipu. Osim sto je vrhunski igrac koji ne moze da se brani, odlican u svim aspektima igre, on izvlaci maksimum iz saigraca i da, mesa se u sve zato sto zna sta je potrebno. Imate izjavu najboljih 5. trenera NBA lige u poslednjih 20. godina i svi do jednog kazu da mu nema ravnog. I to je relevantno, ne komentari prosecnih srbenda sa cackalicom u ustima. Svaka cast Le Bron!

111

pre 1 godinu

Ne znam da li je Dzabar u zivotu na utakmici ubacio jednu trojku? I sve do juce je bio najbolji strelac u NBA? Koliko je trojki postigao Lebron? O cemu se ovde raspravlja, ko je najbolji strelac u NBA?

Rade74

pre 1 godinu

Svaka čast,voleli ga ili ne u top 5 je svih vremena.
(Kaniđa, 08. februar 2023 11:40)

Volim ga ali top 5 svih vremena:MJ 23,KB 24,Magic 32,DR J 6,LB 33 i taćka!!!

vince carter

pre 1 godinu

Oduvek sam voleo da oducavam najveceg pojmasa the trutha i njegove lazi izbacim u etar. Pipen 17p i 5,3ass uz 48% suta u Bullsima,Jordan 31,5p i 5,4ass uz 50,5% suta u Bullsima! Ponovi ko ono imao bolji procenat? :)) Okej,Toni Kukoc je ponajbolji evropski igrac i uz Kera i Harpera je pojacao Bullse koje je predvodio Pipen a ne Dzordan 93/94🤷 Phil Jacksonu je prvi posao u Bullsima,a pominjes da je H.Grant osvojio titulu van Bullsa u ekipi sa Shaqom i Kobijem u njihovoj odbrani titule gde je imao udela isto kao i Zaza Pachulia :)) Na kraju poredjenje Chrisa Bosha i Lava. Bosh je vodio Toronto u playoff dok je Lav bio dabl dabl masina u losoj ekipi,nisu Bosa za dzabe zvali da im se pridruzi!! A Lav je postao spot up suter da bi se prilagodio Lebronu. Uvek si se blamirao! Inace Dzordan je imao i vise ukradenih po mecu od Pipena,a sto rece da Wade nije bio isti kao 2006 u svojoj trecoj sezoni je tek da puknes od blama,Wade 2009..30ppp,7,5ass top5 u mvp trci🙈 Wade je ustvari bio treci u mvp trci sa vise poena,asistencija,kradja,blokada i boljim procentom od Lebrona koji je dobio mvp! Wade je 2010 bio 5ti a Bosh 12ti u mvp trci. @neblamirajse!

Beast Mode

pre 1 godinu

Kao ljubitelj kosarke, Lebrona Dzejmsa i Los Andjeles Lejkersa moram da kazem da mi je drago sto je bas Stefan ovo pisao i verujte mi ljudi poznajem ga licno, kosarku mnogo zna

the truth

pre 1 godinu

@zasvepametnjakovice Vejd nije bio igrač kakav je bio 2006! imao je veliku povredu! A Boš je bio prosječan igrač kao i Lav ( nabijali statistiku u lošim timovima) Pipen je najbolji defanzivac na poziciji 3 ikada! Plus imao je 22 poena i po 7 skokova i asistencija. I igrao sa najvećim potrošačem lopte toga vremena ( Dzordanom)! i usput ima bolji procenat šuta od Dzordana! Kakve veze ima ko je draftovan gdje? Zar Golden stejt treba da žali što su draftovali Karija, Tompsona i Grina? Grant je bio igračina koji ima i prsten i bez Džordana. Dal je Rodman bio najbolji skakač ikada, vjerovatno! Dal je možda i ponajbolji defanzivac ikada? vjerovatno! I niko ne napisa Šta je najvažnije? trener. To ne pominjete! Koje su to trenerske veličine trenirali Lebrona? Svi znamo da je trener 50 posto tima. Golden stejt i San Antonio su bili mnogo bolji timovi nego što ih je Dzordan imao u finalima!. Zaboravih Kukoča koji je među 10 najboljih Evropljana ikada, počinjo sa klupe u Bulsima. #neblamirajtese

the truth

pre 1 godinu

Koliko je Dzordan osvojio titula bez Pipena? nula titula. U finalu nije dobio nijednu dinastiju. Lejkersi 91 su bili 30 posto od Lejkersa iz 80 ih. Da li ima najveći i najbolji marketing? ima! Da li ga je trenirao najbolji trener svih vremena? Jeste! Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker) Da li je najbolji bek ikada? Jeste! Dal je najbolji igrač ikada? Stvar ukusa! Dal je bolji od Lebrona? nije! Samo ima veću harizmu! Tu se priča završava.

maSi

pre 1 godinu

NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)

1. Nikola Jokić 9.23
2. Michael Jordan* 9.21
3. LeBron James 8.79

NBA All-Time Career leaders for PER (Basketball Reference)

1. Michael Jordan* 27.91.
2. Nikola Jokić 27.51.
3. LeBron James. 27.29.

The Unforgiven

pre 1 godinu

"Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker)"
------------------

Zesci "supertim" ... Kukoc igrac za klupu, Harper i Ker igraci za 6-7 poena po mecu, Longli centar koji je jedva imao 5 skokova po mecu i bio nista u odbrani ... Ako je to supertim, onda slobodno mozes reci i da je LePrincess imao supertim u Clevelandu kada je igrao sa Pavlovicem, Varejaom i matorim Wallaceom.

Jeremija

pre 1 godinu

Ako ide Luka ovim tempom za 10g lagano obara taj rekord, možda i pre...
(DUŠAN, 08. februar 2023 09:56)

Luka ako ostane sa ovakvim telom on nece sastaviti jos 5 godina bez teskih povreda, nema sanse da njegovo telo moze da izdrzi ovakav stil igre sa takvim telom jos 10 godina a da ne dozivi neke teze povrede, a da bi oborio rekord treba mu karijera bez povreda izmedju ostalog.

Alaska, Enkoridž

pre 1 godinu

LeBrona ne vole izgleda samo u Srbiji. Pazi priče "nikad neće biti GOAT nema magiju". Ne vrede title i individualni uspeh? Onda ne vrede ni za Đokovića jelte jer je Federer plesao po terenu.

Rodzer the Grejt

pre 1 godinu

Novak Djokovic kosarke, impresivni statisticki rekordi ali GOAT-a ne cini to vec generalni doprinos sportu u kome su MJ23 i Federer neprikosnoveni - apsolutni madjionicari.

Teorema.

pre 1 godinu

Čovek kome su hemija, profiterska NBA mašinerija i establišment doneli titulu lažnog "kralja". Nikada niko kao MJ! Shvatite jednom Amerikanci, istinska magija, srce šampiona i ono kada si rođen kao onaj jedan u milijardu ne mogu pomutiti vaši " NBA carevi, kraljevi i sl.."

the truth

pre 1 godinu

Koliko je Dzordan osvojio titula bez Pipena? nula titula. U finalu nije dobio nijednu dinastiju. Lejkersi 91 su bili 30 posto od Lejkersa iz 80 ih. Da li ima najveći i najbolji marketing? ima! Da li ga je trenirao najbolji trener svih vremena? Jeste! Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker) Da li je najbolji bek ikada? Jeste! Dal je najbolji igrač ikada? Stvar ukusa! Dal je bolji od Lebrona? nije! Samo ima veću harizmu! Tu se priča završava.

aca

pre 1 godinu

Hahaha kakvi zluradi komentari :) jadno, cak i ako je od ljudi koji na b92 komentarisu NBA. Cetiri prstena, najvise poena u istoriji i onda neko bude bezozbrazan pa napise “lazni kralj” ili slicnu bljuvotinu. A tek ovaj sto napisa da mu je neverovatno da slavi dok njegov tim gubi od Oklahome.. pa covek je ispisao istoriju, naravno da ce mu proraditi emocije, i njemu i celoj dvorani je to bitnije od utakmice sa OKC. I Dzordanovu poslednju utakmicu nikoga nije bilo briga sto su izgubili 20 razlike od File, nego je cela utakmica bila u znaku Dzordana. To su ocigledno emocije koji mnogi ovde ne kapiraju.

Valjevska podvala

pre 1 godinu

Sve je u redu, značajan je ovo rekord, ali ne mogu da razumem onakvu radost i osmeh u momentima dok gubiš od Oklahome. I kao sve se prekida na terenu, utakmica više nije važna, ubijaš možda ritam ekipa, ali hajde odmah izjave, hajde intervju, slikanje...
Ne znam, nekako sve deluje veštački

GM

pre 1 godinu

Istorija pamti samo sampione.

Individualni rekordi, kao ovaj, kao Vestbrukovi tripl dabl proseci u nekoliko sezona, kao i bilo koji Jokicevi rekordi... sporedna prica u timskom sportu zvanom biti sampion.

E sad... to sto ovde ima ljudi kojima ne odgovaraju i smesni su im Vestbrukovi rekordi, a Jokicevi su vau... to govori koliko je sve to ustvari smesno. Navijas za nekog i kao u pravu si?!

Gulfstream

pre 1 godinu

Antipatičan je lik koji donira pare non stop gradi skole u svom rodnom gradu i generalno je dobar covek, a simpatican je jedan kockar kome su oca ubili zbog dugova, Gospodin Jordan. E sta radi nostalgija vama matorima lol

Psiholog

pre 1 godinu

Sramota od komentara, ali sramota. Sve sami igraci plus minus igara na kaldionici koji komentarisu i umanjuju znacaj i rezultate ovog coveka. Za sve vas, samoproklamovani kralj ima 3. titule sampiona nba lige za koje je iskljucivo on zasluzan, ni Vejd ni Bos koji bez njega nista nisu uradili niti bi uradili, ni Irving koji ima jednu titulu a bez Dzejmsa ga seljakaju iz ekipe u ekipu. Osim sto je vrhunski igrac koji ne moze da se brani, odlican u svim aspektima igre, on izvlaci maksimum iz saigraca i da, mesa se u sve zato sto zna sta je potrebno. Imate izjavu najboljih 5. trenera NBA lige u poslednjih 20. godina i svi do jednog kazu da mu nema ravnog. I to je relevantno, ne komentari prosecnih srbenda sa cackalicom u ustima. Svaka cast Le Bron!

МJ23

pre 1 godinu

LeBrona ne vole izgleda samo u Srbiji. Pazi priče "nikad neće biti GOAT nema magiju". Ne vrede title i individualni uspeh? Onda ne vrede ni za Đokovića jelte jer je Federer plesao po terenu.
(Alaska, Enkoridž, 8. februar 2023 10:01)

Вреде,с тим да је Новак кантао Федерера,и уствари му завршио каријеру са оних 40-15.За око,заиста је Роџеров тенис најлепши,али се нашао начин да се победи.И поредимо два потпуно различита спорта,тимски и индивидуални.За сваку Џорданову титулу он је био најзаслужнији,док то код Леброна није случај.Ален и Ирвинг и Дејвид су му у руке дали три титуле.И Џордан је око себе имао феноменалне играче у виду Пипена,Романа и Кукоча,али се зна кад је кључни моменат код кога је лопта и ко преузима одговорност.То је та разлика.Killer instict.

Memfis

pre 1 godinu

Урадио је то у свом стилу... Поразом од Оклахоме.
Без обзира на бесомучно пумпање статистике последњих неколико година, велики успех.

Rade74

pre 1 godinu

Svaka čast,voleli ga ili ne u top 5 je svih vremena.
(Kaniđa, 08. februar 2023 11:40)

Volim ga ali top 5 svih vremena:MJ 23,KB 24,Magic 32,DR J 6,LB 33 i taćka!!!

NastyB

pre 1 godinu

Kralj?? HA!

Kako to niko da pomene da je LeBron, tj lažni kralj, odavno prešišao rekord po broju izgubljenih lopti i to MNOGO više od drugoplasiranog igrača??? Kako to da je "kralj" četvrti po broju šutnutih trojki u istoriji, a da po broju postignutih ili procentu nije ni među prvih pedeset. Koliko puta je "kralj" bio proglašen najboljim defanzivcem??? Koliko puta je bio MVP finala???
Ne postoji nijedan razuman razlog da bude među deset najvećih, osim po nabijanju statistike. Da li ima više statističlih rekorda od Majkla?? Ne. Vilta? Ne. Džabara? Ne. Medžika? Ne.
Za dvadeset godina ljubitelji NBA će se i dalje diviti Džordanovim utakmicama, Viltovoj nedostižnosti, Džabarovim horozima, Medžikovim asistencijama kao pleja od preko dva metra, Leri Birda kao najboljeg beog igrača svih vremena, dođavola, ljubitelji NBA će i tada pamtiti Detroit Bed Bojse kao najprljaviji ratnički tim lige ikada. A ovoga će se sećati samo ljubitelji statistike. Zašto?? Po čemu je to jedinstven?? Space Jam 2, možda. 80 posto poena je dao na čistu snagu i silu. Vrhunski igrač, vrhunski atleta, ali u istoriji samo neko ko može odozdo da gleda na panteon velikana NBA. I nikada da primiriše tu.

Mare

pre 1 godinu

Samo u Srbiji ne vole lebrona kaze,srecom pa postoji Jutjub,ima on svojih fanova koji kampuju na internetu ali daleko vise ga ne vole. Covek kaze da mu je Kum omiljeni film a novinar ga pita koji mu je omiljeni deo filma ili citat a on se spetlja i promeni temu kao da ga nije ni gledao. Onda dobije naredjenje da mora podrzati Kinu i izvrsi ga. Pa ne vole njega ni u Americi,recimo mnogo vise vole Toma Brejdija. Dzordana izistavljam jer je globalna ikona. Ponovo uporedjujete Federera i Novaka sa ovom pricom,novak ima vise slemova i medjusobnih pobeda,bio je oci u oci sa svojim najvecim protivnicima toliko puta. Lebron recimo ni Dirka nije pobedio oci u oci sa jacim timom. Niti ima najbolju statistiku,lepo je juce objasnjeno da je i u tome iza kad se uzmu opsirno sve bitne stvari.

Nikola Mišić

pre 1 godinu

Ja sam sebe nazvao "kraljem" i osećam se kao najbolji koji je igrao košarku.Trt.
Tako mogu i ja da dam sebi nadimak i da se osećam, niko mi ne brani.
Jeste Lebron u samom vrhu, već 20 godina igra. Ali na silu igra, na silu gradi ekipu za šampionat, sve isforsirano. I sada u ovom trenutku je njegova ekipa nebitna.
Meni se nikada nije sviđalo kako igra, niti kakav je karakter. Ništa nije sam izgradio. Ali je zaista bio to što pravi razliku od jedne odlične ekipe do šampionske ekipe.
Pripada toj ekipi Džabar, Medžik, Bird, Bil Rasel, Čemberlen, Oskar Robinson, Kobi, Džordan, Olejdžuvon, Dankan.
Top 10 jeste - ali koga god da staviš iza njega nije fer na neki način.

Kljucni deo teksta

pre 1 godinu

Ipak, Los Anđeles Lejkersi su pomalo neočekivano izgubili od Oklahoma Siti Tandera rezultatom 133:130 u svojoj Areni i to nekako nije čudno za Lebrona kada ruši rekorde. Kada je prestigao Majkla Džordana na večnoj listi najboljih strelaca izgubili su od Denvera 16 razlike.

Kada je preskočio Kobija Brajana, od Filadelfije su izgubili 17 razlike, kada je imao najviše poena u regularnom delu i plej-ofu (sabrano) tada su izgubili od Golden Stejt Voriorsa.

МJ23

pre 1 godinu

На силу се гура Леброн са овим достигнућем,а то сам написао још у октобру прошле године.Лејкерси не могу ни плеј ин и од да дохвате,канта их ко стигне а он као ГОАТ.За колико сезона? Бил Расел има 11 прстенова па га не сматрају најбољим,а има право на то.Због чега? Зна се ко је тата кошарке.

Sinki

pre 1 godinu

Ali koliko mi je bilo smijesno da u sred utakmice zaustavis igru i pravis ceremoniju zbog toga sto je Dzejms podtigao najvise porna u istoriji NBA.....To je isto kao kada bi se prekinula utakmica u fudbalu da se oda pocast Messiju zbog nekog rekorda....Bukvalno su zanemarili zvanicnu utakmicu i prekrsili pravila sto mi je nevjerovatno....Prvo se valjda trebala zavrsiti utakmica pa onda da se pravi ceremonija.

mojnemenito

pre 1 godinu

Koliko je Dzordan osvojio titula bez Pipena? nula titula. U finalu nije dobio nijednu dinastiju. Lejkersi 91 su bili 30 posto od Lejkersa iz 80 ih. Da li ima najveći i najbolji marketing? ima! Da li ga je trenirao najbolji trener svih vremena? Jeste! Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker) Da li je najbolji bek ikada? Jeste! Dal je najbolji igrač ikada? Stvar ukusa! Dal je bolji od Lebrona? nije! Samo ima veću harizmu! Tu se priča završava.
(the truth, 08. februar 2023 14:53)

Tako je, potpuno se slazem. Lebron je sve titule osvojio sam , bez ikoga na terenu. Ona trojka Reja Alena protiv San Antonia, zaboravite na to! Igraci poput Dvjena Vejda, Irvinga, Dejvis, Bosa, Lava itd - zaboravite na sve njih! Uzeo je traku, svezao oko glave i krenuo sam, bez ikog svog, sam protiv svih!

Beast Mode

pre 1 godinu

Kao ljubitelj kosarke, Lebrona Dzejmsa i Los Andjeles Lejkersa moram da kazem da mi je drago sto je bas Stefan ovo pisao i verujte mi ljudi poznajem ga licno, kosarku mnogo zna

Jeremija

pre 1 godinu

Ako ide Luka ovim tempom za 10g lagano obara taj rekord, možda i pre...
(DUŠAN, 08. februar 2023 09:56)

Luka ako ostane sa ovakvim telom on nece sastaviti jos 5 godina bez teskih povreda, nema sanse da njegovo telo moze da izdrzi ovakav stil igre sa takvim telom jos 10 godina a da ne dozivi neke teze povrede, a da bi oborio rekord treba mu karijera bez povreda izmedju ostalog.

wer

pre 1 godinu

zanimljiviji parametar bi bio odnos ukuopnih minuta provedenih u igri podeljen sa ukupnim brojem poena

da ne bi dosli do situacije da branko lazic bude najbolji strelac cz
sa prosekom od 4 poena po utakmici

Orač

pre 1 godinu

... ceo tim igra na njega... a pritom svi su odlični igrači... samo, takva igra je šuplja van USA i NBA... Atraktivna je za publiku...

BRALE

pre 1 godinu

Stopirase utakmicu da bi se ovo proslavilo. A Lebronka se ispucava samo ne bi li dosao do ti famuoznih 36 poena za istoriju, a za tim koga briga, zato na kraju izgubise.

the truth

pre 1 godinu

@zasvepametnjakovice Vejd nije bio igrač kakav je bio 2006! imao je veliku povredu! A Boš je bio prosječan igrač kao i Lav ( nabijali statistiku u lošim timovima) Pipen je najbolji defanzivac na poziciji 3 ikada! Plus imao je 22 poena i po 7 skokova i asistencija. I igrao sa najvećim potrošačem lopte toga vremena ( Dzordanom)! i usput ima bolji procenat šuta od Dzordana! Kakve veze ima ko je draftovan gdje? Zar Golden stejt treba da žali što su draftovali Karija, Tompsona i Grina? Grant je bio igračina koji ima i prsten i bez Džordana. Dal je Rodman bio najbolji skakač ikada, vjerovatno! Dal je možda i ponajbolji defanzivac ikada? vjerovatno! I niko ne napisa Šta je najvažnije? trener. To ne pominjete! Koje su to trenerske veličine trenirali Lebrona? Svi znamo da je trener 50 posto tima. Golden stejt i San Antonio su bili mnogo bolji timovi nego što ih je Dzordan imao u finalima!. Zaboravih Kukoča koji je među 10 najboljih Evropljana ikada, počinjo sa klupe u Bulsima. #neblamirajtese

tompus

pre 1 godinu

Kralj je bio i osta Dzordan bez obzira na svu statistiku.
(nikolab, 08. februar 2023 09:48)

naravno..sve ostalo su fantazije
MJ je jedan jedini Car.

realno

pre 1 godinu

porediti Lebrona i Džordana je besmisleno.
Prvo to su igrači koji sa dve različite pozicije.
Drugo Lebronova karijera je mnogo duža pa je i logično broj poena veći.
Treće,igraju u različitim periodima(čak i vekovima)
Četvrto,broj osvojenih titula,broj MVP nagrada,nisu odlučujući faktor jer postoje igrači koji ih imaju mnogo više.
Oba igrača su u top 5 najboljih svih vremena.
Federer i Đoković se mogu porediti jer su igrali jedan protiv drugoga.
Meni lično,najbolji u istoriji je Karim Abdul Dzabar.

petarczv

pre 1 godinu

LeBrona ne vole izgleda samo u Srbiji. Pazi priče "nikad neće biti GOAT nema magiju". Ne vrede title i individualni uspeh? Onda ne vrede ni za Đokovića jelte jer je Federer plesao po terenu.
(Alaska, Enkoridž, 08. februar 2023 10:01)

Titule lebron 4/10 Jordan 6/6

Najbolji strelac lige lebron 1 Jordan 10….

The Unforgiven

pre 1 godinu

"Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker)"
------------------

Zesci "supertim" ... Kukoc igrac za klupu, Harper i Ker igraci za 6-7 poena po mecu, Longli centar koji je jedva imao 5 skokova po mecu i bio nista u odbrani ... Ako je to supertim, onda slobodno mozes reci i da je LePrincess imao supertim u Clevelandu kada je igrao sa Pavlovicem, Varejaom i matorim Wallaceom.

brm

pre 1 godinu

Džordan je igrao da pobeđuje, a Lebron za statistiku. Lebron nema nikakav problem da bude u gubitničkim Lejkersima ako ruši rekorde. To je malo tužno. Baca mrlju na njegovu neverovatno uspešnu karijeru.

vince carter

pre 1 godinu

"the truth" Evo ga ovaj,vratio se!! Da li je Dzordan igrao sa supertimom? Nikad! 3 osvojene titule sa draftovanim igracima Pipenom i Grantom bez svih ostalih koje si nabrojao! Kukoc,Ker,Longli,Harper dosli kod Pipena 94 i 95,pa te pitam ..sto ne osvoji titulu?? Da li je Pipen ikada bio mvp finala? Nije!! Kako je Dzordan dobio prvu playoff seriju sa 45ppg zbog Pipena sa 8ppg koji je tad bio slabiji od Shumperta?? Da li je Dzordan dobio Dinastiju,ne on je bio dinastija i on je stvorio dinastiju!? Da li su Bad Boy pistonsi zaustavili i Lejkerse i Selticse,da..da li su Bullsi na kraju dobili Bad Boyse kada niko osim Dzordana nije bio all star? Da!! Da li je Dzordan bolji od Lebrona? Naravno da jeste,sve sto je Dzordan znao lebron je tek ucio od Hakima Olajdzuvona nakon sto ga je Dirk isipao :))

vince carter

pre 1 godinu

Oduvek sam voleo da oducavam najveceg pojmasa the trutha i njegove lazi izbacim u etar. Pipen 17p i 5,3ass uz 48% suta u Bullsima,Jordan 31,5p i 5,4ass uz 50,5% suta u Bullsima! Ponovi ko ono imao bolji procenat? :)) Okej,Toni Kukoc je ponajbolji evropski igrac i uz Kera i Harpera je pojacao Bullse koje je predvodio Pipen a ne Dzordan 93/94🤷 Phil Jacksonu je prvi posao u Bullsima,a pominjes da je H.Grant osvojio titulu van Bullsa u ekipi sa Shaqom i Kobijem u njihovoj odbrani titule gde je imao udela isto kao i Zaza Pachulia :)) Na kraju poredjenje Chrisa Bosha i Lava. Bosh je vodio Toronto u playoff dok je Lav bio dabl dabl masina u losoj ekipi,nisu Bosa za dzabe zvali da im se pridruzi!! A Lav je postao spot up suter da bi se prilagodio Lebronu. Uvek si se blamirao! Inace Dzordan je imao i vise ukradenih po mecu od Pipena,a sto rece da Wade nije bio isti kao 2006 u svojoj trecoj sezoni je tek da puknes od blama,Wade 2009..30ppp,7,5ass top5 u mvp trci🙈 Wade je ustvari bio treci u mvp trci sa vise poena,asistencija,kradja,blokada i boljim procentom od Lebrona koji je dobio mvp! Wade je 2010 bio 5ti a Bosh 12ti u mvp trci. @neblamirajse!

Srdjan

pre 1 godinu

LeBronu svaka cast, covek postigao najvise poena u najjacoj ligi sveta.
Pa nije lako biti najefikasniji u bilo kojoj ligi i u bilo kom sportu samo u jednoj sezoni, a kamoli svih vremena. Sto se teme GOAT tice, to je individualna stvar. Po meni, Majkl Dzordan je sinonim za kosarku i NBA, a LeBrona za 20 godina nece pominjati kao sto sada pominjemo Dzordana.

kaokakao

pre 1 godinu

Nazalost, moze u ovakvoj ligi da igra jos godinama i da predje i 45000 poena lagano , sto sam ubijedjen da ce i uciniti. Kad on na svakoj utakmici kad pozeli moze da postigne 40 poena, moci ce i za 3-4 da daje po 20 u prosjeku samo zato sto se zove Lebron Dzejms. On jeste igrac za ovakve rekorde jer je dominantan ptije svega fizicki a takodje i mentalno nad vecinom ,igraca jer poznaje igru, nije muva bez glave koja samo trci i sutira, a danas je vecina igraca takva. A uz Ronalda, vjerovatno je igrac koji najvise brine o svom tijelu plus ta fizicka dominacija. I Novak je tu, samo sto Novak ne moze da prirodno ima takvu fizicku snagu. Ne kazem da ne zasluzuje ovaj rekord ali trebalo je to da se desi malo teze, da se oznoji za njega pred sam kraj karijere.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Antipatičan je lik koji donira pare non stop gradi skole u svom rodnom gradu i generalno je dobar covek, a simpatican je jedan kockar kome su oca ubili zbog dugova, Gospodin Jordan. E sta radi nostalgija vama matorima lol
(Gulfstream, 8. februar 2023 13:43)
----------------------

LePrincess bio antipatican dok nije poceo da se bavi politickim temama.

p.s. zaboravio si da nam kazes da su Jordana izbacili iz NBA zbog kocke i jos koju teoriju zavere.

saf

pre 1 godinu

Sramota od komentara, ali sramota. Sve sami igraci plus minus igara na kaldionici koji komentarisu i umanjuju znacaj i rezultate ovog coveka. Za sve vas, samoproklamovani kralj ima 3. titule sampiona nba lige za koje je iskljucivo on zasluzan, ni Vejd ni Bos koji bez njega nista nisu uradili niti bi uradili, ni Irving koji ima jednu titulu a bez Dzejmsa ga seljakaju iz ekipe u ekipu. Osim sto je vrhunski igrac koji ne moze da se brani, odlican u svim aspektima igre, on izvlaci maksimum iz saigraca i da, mesa se u sve zato sto zna sta je potrebno. Imate izjavu najboljih 5. trenera NBA lige u poslednjih 20. godina i svi do jednog kazu da mu nema ravnog. I to je relevantno, ne komentari prosecnih srbenda sa cackalicom u ustima. Svaka cast Le Bron!
(Psiholog, 8. februar 2023 13:41)

Psiholoze da si ti meni ziv i zdrav Dvejn Vejd je bio MVP finala i sampion sa Majamijem 2006. A o ostatku komentara ne vredi raspravljati

goblin

pre 1 godinu

Najbolji ikada? Naravno da nije, ali je strašan igrač i nije mi jasno kako neko može da omalovažava Lebrona.Da je ostao u Majamiju mislim da bi do sada imao makar jednu titulu više(atraktivna lokacija, mogao bi stalno da ima tim pun igrača top klase, tipa Vejd ili Boš) ali on je odlučio da najbolje godine "potroši" kod kuće,u Klivlendu, i makar to treba poštovati. Ok, i meni nije simpatičan (pre svega zbog politike koju je doveo u NBA, za vreme Trampovog mandata), ali reći da je loš igrač, dajte ljudi malo realnosti...I još nešto, ovaj Lebronov rekord bi mogao pasti, i to brže nego što neki očekuju, jer ako Dončić nastavi ovako...

Momcilovac

pre 1 godinu

Kako su prosli Lejkersi? OKC pusti statisticara, i lagano dobije utakmicu. LAL je sve stavio u funkciju obaranja rekorda jednog egiste. Odlican igrac, ali nikad ga ne bih pozeleo u timu.

Rajkovic

pre 1 godinu

Samo ljudi Koji nisu igrali kosarku mogu da se dive kosarkaskim analfabeti Doncica Irving Kari..... samo u jednoj utakmici pokazu takav nivo majstorstva kakav ovaj robot nemoze za CEO zivot a 23 da ne spominjemo.

Milos

pre 1 godinu

"Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker)"

Bez Jordana niko od tih igrača nije napravio ništa i uzeo ništa. Dakle, radilo se o dobrim igračima, a ne "super timovima". Zašto ne spomeneš Paxona, BJ Armstronga i preostalih 30 anonimusa koji su prošli kroz Jordanove Bullse kad su uzimali titule? Možda zato što bi ispalo da je Jordan titule osvajao sa vrlo različitim timovima i igračima?

I sam Jordan je na pitanje "da li su oni najbolji tim u NBA" odgovorio: "ne, ali smo najpametniji".

Na kraju jedna vrlo bitna stvar. Dok je Jordan ganjao statistiku (u osamdesetima), ispadali su brzo iz utrke za prvaka. Kad je počeo igrati s timom i za tim, osvajali su titule. Zato je on najveći.

Stanley

pre 1 godinu

Porediti ovog i Dzordana nema nikakvog smisla. Nije im isti mentalitet, Dzordan ima takmicarski i pobednicki duh, ovaj to nema i tu se svaka prica zavrsava. Dzejmsu nije problem da imaju skor 0-82, al da je on glavni nosilac igre i da daje 50 poena po utakmici. Dzordan bi napustio kosarku da je imao luzerske saigrace, nebi nabijao statistiku. Dzejmsu to nije problem. Klinci se loze na Dzejmsa, posto je to najbolje za sta znaju. Koji se ne secaju Jordana, neka pogledaju seriju "Poslednji ples", da vidite ko je bio Jordan i kakva se brutalna kosarka igrala u njegovo vreme. Ovo danas je cirkus za zabavljanje mase.

menadzer

pre 1 godinu

Samo je jedan kralj…i to ne moras da kazes “kralj” ili ono njihovo “GOAT” itd itd…samo kazes 23 ili MJ. Kraj.najbolji koji se dohvatio kosarkaske lopte i napravio ovu ligu globalnom atrakcijom. Sa internetom u nastajanju itd.

111

pre 1 godinu

Ne znam da li je Dzabar u zivotu na utakmici ubacio jednu trojku? I sve do juce je bio najbolji strelac u NBA? Koliko je trojki postigao Lebron? O cemu se ovde raspravlja, ko je najbolji strelac u NBA?

Eric Cartman

pre 1 godinu

Kralj car prvak skoka u dalj džava sve kada su izgubili.
Imaš Dejvisa i Westbruka i izgubiš od jedne raspale Oklahome.
Sport se igra za pobede a rekordi treba da dolaze spontano.
Džaba rekordi kada se pogleda tabela.

Milan

pre 1 godinu

@ the truth

Pipen... Daj boze da je u top 30 igraca svih vremena. Sa druge streane, Dzejms je u Majamiju imao Vejda, koji je bolji igrac od Pipena, Bosa, Rej Alena za drugu titulu, i dosta drugih igraca koji su odlicno radili svoje uloge u timu. Pri tom, Pipen je i u vreme kad je igrao, nije bio neki od top igraca u ligi. U skoro svakom od plejof timova je bio bar po 1 igrac bolji od njega. Robinson, Hakim, Juing, Pejton, Sek, Stokton i Meloun, Barkli, Juing... Sa druge strane, LBJ je u Hitu imao 3 igraca koji su bili u MVP konkurenciji pre nego sto su se okupili tu i podelili uloge, a Vejd je cak bio i MVP finala. Koju dinastiju je MJ pobedio u finalu? Istina nijednu, zato sto nikom nije dozvolio da postane dinastija. LBJ je imao priliku da od Majamija napravi dinastiju, cak su imali vecu prednost u igrackom kadru u odnosu na ostatak lige u odnosu na Voriorse, pa i Dzordanove Bulse. Eto tu je velika razlika. Cak i 2020. ne bi dosao do titule da se nije odigrala instant zavrsnica dok je AD jos bio zdrav, a pre toga svi bili na oporavku 4 meseca, taman da se AD zaleci od povreda, i da ne srlja u utakmice i zaradi novu povredu. Jednostavno, nije veci od Dzordana. Pri tom ne treba ove argumente za Dzordana u odnosu na LBJ shvatati kao omalovazavanje. Jednostavno, DZordanova lestvica je previsoko postavljena. Dzejms je po nivou bio dosta ispod, ali je neverovatno da je toliko visok nivo igre odrzao evo vec 20 godina, i to je za divljenje.

Urox

pre 1 godinu

Koliko je Dzordan osvojio titula bez Pipena? nula titula. U finalu nije dobio nijednu dinastiju. Lejkersi 91 su bili 30 posto od Lejkersa iz 80 ih. Da li ima najveći i najbolji marketing? ima! Da li ga je trenirao najbolji trener svih vremena? Jeste! Da li je imao super timove? Jeste! (Dzordan, Pipen, Kukoč, Rodman, Ron Harper, Luk Longli, Stiv Ker) Da li je najbolji bek ikada? Jeste! Dal je najbolji igrač ikada? Stvar ukusa! Dal je bolji od Lebrona? nije! Samo ima veću harizmu! Tu se priča završava.
(the truth, 8. februar 2023 14:53) #

Jordan nije bezao iz svog tima kao Lebron iz svojih ....Sa Majamijem najavljivao sest sedam titula imao Wade ,Bosa,Rej Alena Bez kog bi sad imao prsten manje , Majka Milera ,Batijea Koji je kidao odbranu,ma skroz Dobro skrojen tim....Cim su pukli finale ode dalje ...I Tako svuda..Nikad nece bit priznat koliko I Jordan I Tako ce ostati , to je cinjenica...

Pudla iz predgradja

pre 1 godinu

Svaka čast za rekord ali prekidati utakmicu zbog toga to može samo u NBA. Kao nije moglo da se sačeka još 10s do kraja četvrtine ili da se sačeka kraj utakmice? Bitan je show sve ostalo je sporedno. U pravu su ljudi kad kažu da je NBA cirkus.

Miloš

pre 1 godinu

Odličan igrač, ali nije GOAT.
A još kad pogledate šta iza njega ostaje... spaljena zemlja!
Lejkersi nemaju pik prve runde na tri nadolazeća drafta.
Osim njega (38 godina) i Dejvisa (staklena koljena), nemaju niti igrače niti pikove. Ludog Rašu više niko neće, ostalo je sitna boranija.
Lejkersima slijedi nekoliko godina tavorenja, sa njim ili bez njega. Ako ubodu dobar pik 2026. godine, mogli bi biti konkurentni za plej-of neđe 2028.

maSi

pre 1 godinu

NBA All-Time Box Plus/Minus Leaders (Basketball Reference)

1. Nikola Jokić 9.23
2. Michael Jordan* 9.21
3. LeBron James 8.79

NBA All-Time Career leaders for PER (Basketball Reference)

1. Michael Jordan* 27.91.
2. Nikola Jokić 27.51.
3. LeBron James. 27.29.