Ponedeljak, 06.02.2023.

10:00

Niko kao Novak Đoković: Nadal i Federer su iza njega

Statistički podaci poredili su trojicu najboljih tenisera Novaka Đokovića, Rafaela Nadala i Rodžera Federera.

Izvor: SN

Niko kao Novak Ðokoviæ: Nadal i Federer su iza njega IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

DžejAr65

pre 1 godinu

Kada je trebalo dobijati Fedexa koji je bio u naponu snage do 2011.to je mogao, naravno,jedino Rafa.Za to vreme, Nolo iako godinu mlađi od Rafe,je bio toliko beznačajan da su se s njime poigravali i rekreativci.
(Fića, 06. februar 2023 13:49)
2007-Монтреал
2008-Мелбурн
2009-Мајами,Рим,Базел
2010-Њујорк
2011-Мелбурн,Дубаји,Индијан Велс,Њујорк
шта мислиш ко је побеђивао Федерера док је овај био у напону снаге на овим турнирима

meda

pre 1 godinu

Kad se gleda procenat pobeda i poraza, bitno je kakve su protivnike imali, nije isto pobeda nad Zvezdom i nad Vratnikom iz Male Moštanice.
Ovi što vole da igraju AT250 kikiriki turnire imaju gomilu mečeva protiv šalala protivnika.

Ako se gledaju mečevi samo protiv top10 igrača:
- Đoković 69.63%
- Nadal 64.58%
- Federer 64.45%
tj. ostavio ih Novak u prašini, nema to šansi da se promeni do kraja karijere, znaš šta je 5% razlike

kiza

pre 1 godinu

Pričajte vi sta hoćete, al meni je GOAT Felicijano Lopes, on je po meni igrao naljepsi tenis u istoriji. Na njegovom vrhuncu ga je bilo uživanje gledati. Ako se Federer već toliko uzdiže u nebesa zbog elegancije, dajte da onda uzdizemo i Felicijana i sve ostale koji su igrali ljep tenis za oko. Što samo Federera uzdizati zbog elegancije, realno bilo je elegantnih i od njega. Po meni je Felicijano Lopes igrao mnogo lepši tenis od Federera.

sina

pre 1 godinu

Zanimljivo kada sam isti komentar ostavljao prethodnih godina, uvek sam dobijao veliku većinu minusa. A danas plusevi.
A uvek sam na ovu temu pisao isto - da je jedini merilo broj GS trofeja. A ako je tu izjednačeno, onda broj nedelja na vrhu.
Ali to smo mi. Verujemo samo u ono što nam odgovara.
(Randy Marsh, 06. februar 2023 12:39)

Pa normalno da je izjednaceno kad je Djokovicu na vrhuncu karijere zabranjeno 3 GS i otkazan Wimbldon. Realno je da je sad 25:21 za Djokovica i da Djokovic opušteno već sad ima zagarantovanih 450+ nedelja.

kaokakao

pre 1 godinu

Slazem se da je Djokovic najbolji, ali treba ga uporedjivati sa Federerom samo u kategrijama gdje Federer ne moze da bude bolji od njega . Procenat pobjeda i poraza se gleda po zavrsetku karijere. Federeru je sigurno opao na samom kraju.

Aca

pre 1 godinu

Da im zivot zavisi od iskrenog odgovora na pitanje 'da li sam ja najbolji svih vremena' (provera na detektoru lazi npr.)ko bi od njih troje jedini odovorio 'jesam' ?
Ja mislim da:
-Federer ne bi sigurno
-Nadal ne bi rizikovao i zezao se sa zivotom
-Novak bi rekao 'jesam' jer da kaze 'nisam' slagao bi i detektor bi ga otkrio.
A? Zanimljiva tema za razmisljanje?

50-togodišnjak

pre 1 godinu

Odgovor za Randy Marsh:
Ti definitvno nisi u vinklu hoću reći nisi normalan i pri sebi, čudi me da nisi naveo i ski skokove, slalom, veleslalom i super veleslalom ili možda ragbi ili skok sa motkom...... Ne baljezgaj gluposti retardu

Statistikom protivu mitova

pre 1 godinu

@ima li najvise titula ukupno? Nema, taj rekord drzi Dzimi Konors, koga su tako cesto pominjali po tom rekordu, otpriliko pris svakom prolasku Halejev komete. Sve dok nije ova bespredmetna diskusija razjarena. Ok. ima i po koji rekord koji on ne drzi evo nem ni jedan Hopman kup npr. Eto npr nema ni najvise titula u jednoj sezoni, taj rekor dele Lejver, Viljas i NAstase sa 16. Hajde da vidimo junaka koji ce to da obori....

pre 1 godinu

Stoji da su obojica legende, ali Nadal je najteže izazove najbolje svladao. Španjolac ima 14 RG-a i 81 uzastopnu pobjedu na jednoj podlozi. Bolji je igrač parova, a nedostižan je kao i momčadski vođa. Đoković ima 15.5 GS-ova (na tvrdoj ih je podlozi dvostruko više pa ne mogu vrijediti jednako), a Nadal 19. Ostale su kategorije manje-više smiješne. Koga briga tko je koga pobjeđivao.

Fića

pre 1 godinu

Kada je trebalo dobijati Fedexa koji je bio u naponu snage do 2011.to je mogao, naravno,jedino Rafa.Za to vreme, Nolo iako godinu mlađi od Rafe,je bio toliko beznačajan da su se s njime poigravali i rekreativci.

Đorđe

pre 1 godinu

Nemoguće je da Federer i Nadal nemaju bar jednu statističku stavku po kojoj su bolji od Đokovića. Nadal ima zlato na OI, Federer više turnira iz kategorije 250 i 500. Ali zar stvarno neko veruje da je to dovoljno da oni budu GOAT?!

NN

pre 1 godinu

Novak je naš car! Poklonite se. Možete da ga pljujete, čovek je sto posto na mestu. Kome se ne sviđa zaobidjite ga idite federu da ljubite guz.

Ilijesku

pre 1 godinu

Svet više voli Federera i žmuri na statistiku. Ali za 20 i 50 godina ce statistika ostati 😃
Slično je bilo i ranije. Nisu voleli Ivana Lendla jer je bio sa druge strane železne zavese.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Zanimljivo kada sam isti komentar ostavljao prethodnih godina, uvek sam dobijao veliku većinu minusa. A danas plusevi.
A uvek sam na ovu temu pisao isto - da je jedini merilo broj GS trofeja. A ako je tu izjednačeno, onda broj nedelja na vrhu.
Ali to smo mi. Verujemo samo u ono što nam odgovara.

Saša

pre 1 godinu

Feder je igrao najlepši tenis i zbog toga su ljudi zavoleli taj sport. Ovo što radi Đoković je samo šamaranje lopte i ništa drugo. Naravno, mi ga volimo jer je naš...
(feđa, 06. februar 2023 10:07

A do tada tenis niko nije voleo?
Tenis je mnogo veći od Federera.
Zavoleo sam ga još u vreme velikog rivalstva Lendla i Mekenroa.Jeste Federer graciozan ali time su se odlikovali i Edberg,Vilander i još neki.Fenomenalno je bilo gledati Janika Nou koji je bio jedan od najatraktivnijih igrača ikada,kao i Kurijera, Agasija,Samprasa,Keša,Lekonta i druge.Nije Federer izmislio tenis.On je jedan od igrača koji je obeležio jednu epohu i to je to.
Tenis je mnogo veći od bilo kog igrača.

Xzibit

pre 1 godinu

do pre koju godinu svako ko ne voli ili mrzi djokovića se ovde u komentarima predstavljao kao mega giga Federerov ili Nadalov fan. U zadnje vreme vidim isti broj mega giga vatrenih navijača Štefi Graf i Margaret Kort hahahahahaha patetika brale moj...jadni su baš

auh!!

pre 1 godinu

Pa brate mnogo je...

U ovom momentu su dva članka na naslovnici u kojima se raspravlja je li Nole GOAT ili nije...

I te takve rasprave i prepirke svaki dan po čitave dane, s po barem dva članka dnevno!
(Kaligula, 6. februar 2023 10:57)

Imaš mogućnost da ne klikneš na njih... ako nisi znao. Nije da te neko bije po ušima da ih čitaš.

Beobrad

pre 1 godinu

Medzik je talentovaniji od Dzordana, ali je MJ najbolji.
Mozda je Feder graciozniji od Novaka,ali je Novak bolji.
Mozemo i udarac po udarac da im uporedimo, svaku pojedinacnu karakteristiku. Kako god gledano, Novak je bolji od Federera, a meni licno Novakov tenis nimalo nije nedopadljiv. Pogledajte hajlajtse najboljih i najlepsih poena, uvek je najvise Novakovih.

Sou Bisnis

pre 1 godinu

Kada Nolo otvara dusu kada ce sve reci i kada izlaze dokumentarci, zna li se sta? Pitam za druga.
(Dare, 06. februar 2023 10:24)

Nece da otvara dusu ni da iznosi bilo sta, kaze da mu se svidja da vas malo nervira...

Vukota

pre 1 godinu

Ne moze se reci da je najbolji tj da je GOAT, ier je uvek jos Nadal u igri. Iako Nadal zaostaje za Federerom a Federer za Novakom, neumesno je malo samo zbog toga, kao sto je neumesno ne pominjati Federera koji jeste losiji dosta u GOAT statistici ali je ipak bolji od Nadala. Inace da sad prekinu, statistika lepo kaze:

Novak 1

Federer 2

Nadal 3

Piro

pre 1 godinu

Ova tabela apsolutno potvrdjuje da ukoliko cak i ostanu oboje na 22 da je Novak najbolji svih vremena,a da Nole osvoji i 23 ima negde oko 80 % sanse,dok da Nadal osvoji 23 slem sanse su mu oko 20 %
(Dejo, 6. februar 2023 10:18)

Nadal ima i vise od 20% sansi da osvoji 23. GS, ali, ne vise od 20% da ce zavrsiti sa najvecim brojem GS, verovatno si to hteo da napises:-D

ford

pre 1 godinu

@goran
Razumem šta pričaš,ali imaš sjajnu opciju,vidiš da je tekst o Novaku pa samo preskočiš,zar ne!?
A ti ne da ne preskočiš,već i pišeš uzaludan komentar!?
Onda je ipak bolje da zapitaš samog sebe..!?

Xzibit

pre 1 godinu

ima li najvise titula ukupno?
(., 6. februar 2023 09:56)

Ovo je jedan od rekorda koje bih ja voleo da Novak obori. Ali nije toliko vazan. Pre svega jer novak kada bi igrao od danas samo turnire ATP 250 mislim da bi stigao ovaj rekord za 2 godine. Isto tako, da je forsirao atp250 do sada, mozda bi vec imao taj rekord. Npr Federer ih ima koliko hocete, a ima i onih od atp500, samo je Bazel osvojio 15 puta. Novak ima najmanje atp250 od velike trojke. Ali uprkos tome mislim da Novak i te kako moze da prestigne Konorsa koji je i sam igrao do 39. godine i osvojio 109 titula u singlu. Ako nole bude igrao do 39. godine to je oko 4 titule godisnje da osvaja sto nije nemoguce. Ali opet kazem, mozda je u top 15 rekorda ali nije parametar da se odredi GOAT, ne jer Novak nema taj rekord nego jer su vaznije velike titule. Bicemo zadovoljni iako Nole osvoji preko 100, ne mora da stigne Konorsa.

...---...

pre 1 godinu

oduvek se znalo šta je najvažnije u tenisu:
- ukupan broj atp titula
- ukupan broj atp poena
- broj UZASTOPNIH nedelja kao broj 1
- broj uzastopnih nedelja u top 10
- broj titula u parovima
- olimpijske medalje
- novac zarađen samo od sponzorskih ugovora
- gracioznost i umetnički utsak
- H2H protiv Roddica
- broj osvojenih RG
- broj isvojenih Wimbledona
- broj osvojenih USO
- broj osvojenih Basela
- broj osvojenih Barcelona opena

Djokovića nema na vrhu ni u jednom od ovih parametara

Bob

pre 1 godinu

23/30 (1), 3/30 (1-2), 1/30 (1-3 tj. 1-2-3), 2/30 (2), 1/30 (3).
U 27 od 30 kategorija ili prvi ili deli prvo mesto. Ima li ko jaci?
(Piro, 06. februar 2023 10:42)

Nolo nikad Goat!

Srbski nolos

pre 1 godinu

@Stanje stvari Hahahahahhah, gradjevinsku inspekciju ili drzavni organ??? Aha, ima dozvole, znaci sve je ok??? Hahhahaahhah. Itrkako ima veze hocu li navijati za takvog coveka i komentarisati ovde gde je rec "ko je Goat". Ne boj se, ima potrebne dozvole,pripada onima koji nam unistavaju zemlju do dna.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Oduvek se za GOATa gledao samo broj GS trofeja. Ako je on isti, onda broj nedelja na vrhu.Sve ostalo su samo manje bitni statistički parametri.
Tako da više nema dileme ko je najveći teniser u istoriji. A tek neće da bude kad Novak osvoji još koji slem.

dawson

pre 1 godinu

Najsveobuhvatnija i jedina relevantna statistika je na ultimatetenisstatistic. Sve drugo je trla baba lan da navijacu za ovog ili onog prodje dan i da portal ugrize koji klik bombasticnim naslovima.

dardan

pre 1 godinu

Ukupno osvojeni ATP poeni, razlika je samo 10k u korist Federera koji je 6 godina vise na turu, znači da sledece godine i tu obara Nole rekord.

S. Galanski & P. Larkinson

pre 1 godinu

A sto ljudi umiru sirom sveta od korone usled njegove neodgovornosti,to nista,jel?
Vi pricate o rekordima,gde ce vam dusa zajedno sa njegovom?
A i ti rekordi nemaju nikakvu tezinu jer ih je kroz karijeru postavljao u vreme povreda Federera,Nadala,Mareja!

1.Nadal-14 RG
2.Marej- 2 zlata na OI
3.Federer-250 uzastopnih nedelja

Rezultati ove trojice su jedino merilo kvaliteta igraca!

Isuviše očigledno da se ne vidi

pre 1 godinu

Svaka diskusija o najboljem tenisera je izlišno, nametnuta, skoro da je i lažna. Jedina koja može da bude istinski umesna je ona koja se vodi oko toga ko je najbolji sportista savremenog sporta (od 1896g.). Moje mišljenje je da je to već Novak Đoković. U nekoj drugoj prilici uslediće i argumenta ija za to mišljenje.

Stanje stvari

pre 1 godinu

@ Patriota, @ Posetilac. Gospodo promašili ste temu.Komentarišemo vest o uspešnosti po kategorijama, trojice najboljih tenisera svih vremena.Sve ostalo je nepotrebno jer nema veze sa temom.Što se tiče vaših primedbi pa ljudi,ni ja ni vas dvojica ne živimo u istoj kući sa Novakom niti nam je bliski prijatelj da bi mogli kako-tako da utičemo na njegovo ponašanje van terena.Znači kao i za sve ostale ljude koje lično ne poznajemo.I još jedna stvar,pitanje bilo kakve izgradnje na bilo kom mestu je pitanje za građevinsku inspekciju,ili već koji je državni organ nadležan za to.

deset

pre 1 godinu

Oduvek se za GOATa gledao samo broj GS trofeja. Ako je on isti, onda broj nedelja na vrhu.Sve ostalo su samo manje bitni statistički parametri.
Tako da više nema dileme ko je najveći teniser u istoriji. A tek neće da bude kad Novak osvoji još koji slem.
(Randy Marsh, 6. februar 2023 11:10) # Link komentara

Tada odjednom nece biti bitni ni slemovi vecsamo Olimpijske igre, kao sto je Rodjko sa tortom docekivao 310 nedelja, a sada su nedelje bezmalo glupost najobicnija koju niko ni ne razmatra, a u stvari najvise govori, ne mozes se odrzati bez konstantnosti i odbrane poena svake godine!

DJ Uro

pre 1 godinu

"Statistički podaci poredili su trojicu najboljih tenisera ..."

Koliko su samo dokoni ti "statistički podaci" pa da se bave poređenjem trojice tenisera?
Ili je možda neko drugi poredio statističke podatke?

Eric Cartman

pre 1 godinu

Brate mili odmorite malo.
Ovo nije dnevna doza vec minutna.
(Eric Cartman, 06. februar 2023 09:56)

Pametan čovek jednostavno preskoči od vesti ono što ga ne zanima. Zamisli sada kada bi svi komentarisali vesti koje im idu na zivce, na šta bi to ličilo?!
(Dragan -Sava, 06. februar 2023 10:23)

Ja ne kažem da me ne zanimaju sportske vesti ali što je mnogo mnogo je.
Bukvalno na svaka pet minuta nova vest o Novaku.

Posetilac

pre 1 godinu

Nadal i Federer ne grade zgradurine po prirodnim dobrima Spanije i Svajcarske?
(Patriota, 06. februar 2023 10:21)

Dosta minusa na ovu vest. Veliki sam obožavalac Novaka i zaista nemam nikakvih zamerki ali ovde si potpuno u pravu. Pa da li je moguće da pored tolikih miliona pošteno zarađenih i ko zna koliko će ih još biti njemu treba kompleks zgrada da zaradi još koji milion. Pa čovek upropastio krajolik koji je jedan od najstarijih ili naj stariji u Beogradu. Sad još i iseljavaju zoo vrt jer im smrdi. Pa dokle ide ljudska alavost. Pao je Novak na ovome i to do dna. Ovo nije samo lično pitanje već nam pokazuje da nema ljudi koji se ne mogu iskvariti niti da se možemo osloniti na ikoga u budućnosti.

Djed Gavrilo

pre 1 godinu

Ovde je sve jasno!
Dilemu imaju samo pretendenti na laž,prevaru i podvalu!
Rafa i Rodžer su veliki igrači,ali je Novak ubedljivo najveći do sada.
Uslovi su se menjali,ali konkurencija se takođe menjala.
Danas je ona mnogo veća nego u eri Roda Lejvera i Konorsa…..
Da je tada bila ovako velika i masovna,pitanje je gde bi oni završili:sa 40 ili sa 2 titule.
Zato treba sve zanemariti sem statistike.
Ona kaže:do sada ne bi boljeg od Novaka.
Od sada sledi borba,jer su lestvice postavljene.

feđa

pre 1 godinu

Feder je igrao najlepši tenis i zbog toga su ljudi zavoleli taj sport. Ovo što radi Đoković je samo šamaranje lopte i ništa drugo. Naravno, mi ga volimo jer je naš...

Kaligula

pre 1 godinu

Brate mili odmorite malo.
Ovo nije dnevna doza vec minutna.
(Eric Cartman, 06. februar 2023 09:56)

Pametan čovek jednostavno preskoči od vesti ono što ga ne zanima. Zamisli sada kada bi svi komentarisali vesti koje im idu na zivce, na šta bi to ličilo?!
(Dragan -Sava, 6. februar 2023 10:23)


Pa brate mnogo je...

U ovom momentu su dva članka na naslovnici u kojima se raspravlja je li Nole GOAT ili nije...

I te takve rasprave i prepirke svaki dan po čitave dane, s po barem dva članka dnevno!

dd

pre 1 godinu

kakvo fantaziranje imate GOAT listu gde je godinama Djokovic najbolji.neki ljudi jednostavno ne mogu da se pomire sa tim pa fantaziraju i izmisljaju toplu vodu.vise ne znaju sta ce pa porede muski i zenski tenis.ne znaju gde udaraju,izgubljeni ko burek u svemmiru i lutaju.

takvim ljudima je tesko bilo sta objasniti ne mogu da svate,vecina su hejteri a ima i retardiranih.

Novak je vec odavno najbolji u istoriji ove igre,Nadal ne moze ni teoretski da ga prestigne.ima jako puno ljudi koji jednostavno ne mogu da se pomire sa tim pa uporedjuju uporno nadala sa novakom.nema tu vise poredjenja,Nadal je iza djokovica tako ce i ostati.vec 10g je tako...meni nisu jasne ove price.ustvari jesu,zapad jednostavno ne zeli igraca iz ovoga dela evrope.pa poturaju price o federeru manekenu i uvlakacu gacica da su bolji.mislim to je njihova pusta zelja,zato kazem imate GOAT listu tamo sve lepo pise.ne trebaju tu razne glupave analize!!novak ih sve ostavio iza sebe i to se vise ne moze promeniti.osim da razlika bude sve veca i veca!!

питам за друга

pre 1 godinu

ima li najvise titula ukupno?
(., 6. februar 2023 09:56)

То је застрашујуће важан рекорд, толико да би могао да га држи неко ко никада турнир ранга 500 освојио није, камоли мастерс или слем.

александар

pre 1 godinu

да помогнем редакцији, лоше сте ово превели: “drugi je po broju ukupno osvojenih poena na ATP listi od 2008. godine”, треба да избришете “od 2008. godine”. у табели пише да су поени пре 2008. прилагођени (х2), тада је атп променио начин бодовања.

Goran

pre 1 godinu

Pa dokle bre vissssse!!!!! Ama bas svaki dan isto pitanje! Tko je GOAT u tenisu . Pa zar vam nije jasno da dok Nadal i Novak ne zavrse karijere da je to pitanje veoma glupo!! Pustite da okoncaju karijere a onda pricajte o tome!! Spas za nas od ovih glupih naslova!!

Leta Semoa

pre 1 godinu

Majke ti, pa svaki dan o ovome po nekoliko članaka dnevno, Đoković i Jokić, jedan prebacuje lopticu preko mreže a drugi ubacuje loptu u obruč!

Dragan -Sava

pre 1 godinu

Brate mili odmorite malo.
Ovo nije dnevna doza vec minutna.
(Eric Cartman, 06. februar 2023 09:56)

Pametan čovek jednostavno preskoči od vesti ono što ga ne zanima. Zamisli sada kada bi svi komentarisali vesti koje im idu na zivce, na šta bi to ličilo?!

Dejo

pre 1 godinu

Ova tabela apsolutno potvrdjuje da ukoliko cak i ostanu oboje na 22 da je Novak najbolji svih vremena,a da Nole osvoji i 23 ima negde oko 80 % sanse,dok da Nadal osvoji 23 slem sanse su mu oko 20 %

Aca

pre 1 godinu

"Ovo što radi Đoković je samo šamaranje lopte i ništa drugo. "
Ovo je najčešće zloupotrebljavan argument,a daleko od toga da je tačan,čak su u zadnje vreme i Vilanderi,Mcenroi,Azarenke itd.itd. počeli da ističu da je Novakov glavni kvalitet to što može da igra na bilo koji način u zavisnosti od protivnika. Ako hoćeš relije idemo do 30+,ako hoćeš servis idemo na 40:0 gemove,ako hoćeš servis volej samo traži, drop šotovi ako treba po 20 u setu...lobovi?! Paralele?! Proklizavanja kao na ledu!?

...---...

pre 1 godinu

oduvek se znalo šta je najvažnije u tenisu:
- ukupan broj atp titula
- ukupan broj atp poena
- broj UZASTOPNIH nedelja kao broj 1
- broj uzastopnih nedelja u top 10
- broj titula u parovima
- olimpijske medalje
- novac zarađen samo od sponzorskih ugovora
- gracioznost i umetnički utsak
- H2H protiv Roddica
- broj osvojenih RG
- broj isvojenih Wimbledona
- broj osvojenih USO
- broj osvojenih Basela
- broj osvojenih Barcelona opena

Djokovića nema na vrhu ni u jednom od ovih parametara


Sve ostalo je nevažno

Dragan -Sava

pre 1 godinu

Brate mili odmorite malo.
Ovo nije dnevna doza vec minutna.
(Eric Cartman, 06. februar 2023 09:56)

Pametan čovek jednostavno preskoči od vesti ono što ga ne zanima. Zamisli sada kada bi svi komentarisali vesti koje im idu na zivce, na šta bi to ličilo?!

александар

pre 1 godinu

да помогнем редакцији, лоше сте ово превели: “drugi je po broju ukupno osvojenih poena na ATP listi od 2008. godine”, треба да избришете “od 2008. godine”. у табели пише да су поени пре 2008. прилагођени (х2), тада је атп променио начин бодовања.

dd

pre 1 godinu

kakvo fantaziranje imate GOAT listu gde je godinama Djokovic najbolji.neki ljudi jednostavno ne mogu da se pomire sa tim pa fantaziraju i izmisljaju toplu vodu.vise ne znaju sta ce pa porede muski i zenski tenis.ne znaju gde udaraju,izgubljeni ko burek u svemmiru i lutaju.

takvim ljudima je tesko bilo sta objasniti ne mogu da svate,vecina su hejteri a ima i retardiranih.

Novak je vec odavno najbolji u istoriji ove igre,Nadal ne moze ni teoretski da ga prestigne.ima jako puno ljudi koji jednostavno ne mogu da se pomire sa tim pa uporedjuju uporno nadala sa novakom.nema tu vise poredjenja,Nadal je iza djokovica tako ce i ostati.vec 10g je tako...meni nisu jasne ove price.ustvari jesu,zapad jednostavno ne zeli igraca iz ovoga dela evrope.pa poturaju price o federeru manekenu i uvlakacu gacica da su bolji.mislim to je njihova pusta zelja,zato kazem imate GOAT listu tamo sve lepo pise.ne trebaju tu razne glupave analize!!novak ih sve ostavio iza sebe i to se vise ne moze promeniti.osim da razlika bude sve veca i veca!!

питам за друга

pre 1 godinu

ima li najvise titula ukupno?
(., 6. februar 2023 09:56)

То је застрашујуће важан рекорд, толико да би могао да га држи неко ко никада турнир ранга 500 освојио није, камоли мастерс или слем.

Aca

pre 1 godinu

"Ovo što radi Đoković je samo šamaranje lopte i ništa drugo. "
Ovo je najčešće zloupotrebljavan argument,a daleko od toga da je tačan,čak su u zadnje vreme i Vilanderi,Mcenroi,Azarenke itd.itd. počeli da ističu da je Novakov glavni kvalitet to što može da igra na bilo koji način u zavisnosti od protivnika. Ako hoćeš relije idemo do 30+,ako hoćeš servis idemo na 40:0 gemove,ako hoćeš servis volej samo traži, drop šotovi ako treba po 20 u setu...lobovi?! Paralele?! Proklizavanja kao na ledu!?

Dejo

pre 1 godinu

Ova tabela apsolutno potvrdjuje da ukoliko cak i ostanu oboje na 22 da je Novak najbolji svih vremena,a da Nole osvoji i 23 ima negde oko 80 % sanse,dok da Nadal osvoji 23 slem sanse su mu oko 20 %

Djed Gavrilo

pre 1 godinu

Ovde je sve jasno!
Dilemu imaju samo pretendenti na laž,prevaru i podvalu!
Rafa i Rodžer su veliki igrači,ali je Novak ubedljivo najveći do sada.
Uslovi su se menjali,ali konkurencija se takođe menjala.
Danas je ona mnogo veća nego u eri Roda Lejvera i Konorsa…..
Da je tada bila ovako velika i masovna,pitanje je gde bi oni završili:sa 40 ili sa 2 titule.
Zato treba sve zanemariti sem statistike.
Ona kaže:do sada ne bi boljeg od Novaka.
Od sada sledi borba,jer su lestvice postavljene.

Saša

pre 1 godinu

Feder je igrao najlepši tenis i zbog toga su ljudi zavoleli taj sport. Ovo što radi Đoković je samo šamaranje lopte i ništa drugo. Naravno, mi ga volimo jer je naš...
(feđa, 06. februar 2023 10:07

A do tada tenis niko nije voleo?
Tenis je mnogo veći od Federera.
Zavoleo sam ga još u vreme velikog rivalstva Lendla i Mekenroa.Jeste Federer graciozan ali time su se odlikovali i Edberg,Vilander i još neki.Fenomenalno je bilo gledati Janika Nou koji je bio jedan od najatraktivnijih igrača ikada,kao i Kurijera, Agasija,Samprasa,Keša,Lekonta i druge.Nije Federer izmislio tenis.On je jedan od igrača koji je obeležio jednu epohu i to je to.
Tenis je mnogo veći od bilo kog igrača.

...---...

pre 1 godinu

oduvek se znalo šta je najvažnije u tenisu:
- ukupan broj atp titula
- ukupan broj atp poena
- broj UZASTOPNIH nedelja kao broj 1
- broj uzastopnih nedelja u top 10
- broj titula u parovima
- olimpijske medalje
- novac zarađen samo od sponzorskih ugovora
- gracioznost i umetnički utsak
- H2H protiv Roddica
- broj osvojenih RG
- broj isvojenih Wimbledona
- broj osvojenih USO
- broj osvojenih Basela
- broj osvojenih Barcelona opena

Djokovića nema na vrhu ni u jednom od ovih parametara


Sve ostalo je nevažno

Randy Marsh

pre 1 godinu

Oduvek se za GOATa gledao samo broj GS trofeja. Ako je on isti, onda broj nedelja na vrhu.Sve ostalo su samo manje bitni statistički parametri.
Tako da više nema dileme ko je najveći teniser u istoriji. A tek neće da bude kad Novak osvoji još koji slem.

deset

pre 1 godinu

Oduvek se za GOATa gledao samo broj GS trofeja. Ako je on isti, onda broj nedelja na vrhu.Sve ostalo su samo manje bitni statistički parametri.
Tako da više nema dileme ko je najveći teniser u istoriji. A tek neće da bude kad Novak osvoji još koji slem.
(Randy Marsh, 6. februar 2023 11:10) # Link komentara

Tada odjednom nece biti bitni ni slemovi vecsamo Olimpijske igre, kao sto je Rodjko sa tortom docekivao 310 nedelja, a sada su nedelje bezmalo glupost najobicnija koju niko ni ne razmatra, a u stvari najvise govori, ne mozes se odrzati bez konstantnosti i odbrane poena svake godine!

...---...

pre 1 godinu

oduvek se znalo šta je najvažnije u tenisu:
- ukupan broj atp titula
- ukupan broj atp poena
- broj UZASTOPNIH nedelja kao broj 1
- broj uzastopnih nedelja u top 10
- broj titula u parovima
- olimpijske medalje
- novac zarađen samo od sponzorskih ugovora
- gracioznost i umetnički utsak
- H2H protiv Roddica
- broj osvojenih RG
- broj isvojenih Wimbledona
- broj osvojenih USO
- broj osvojenih Basela
- broj osvojenih Barcelona opena

Djokovića nema na vrhu ni u jednom od ovih parametara

dardan

pre 1 godinu

Ukupno osvojeni ATP poeni, razlika je samo 10k u korist Federera koji je 6 godina vise na turu, znači da sledece godine i tu obara Nole rekord.

Isuviše očigledno da se ne vidi

pre 1 godinu

Svaka diskusija o najboljem tenisera je izlišno, nametnuta, skoro da je i lažna. Jedina koja može da bude istinski umesna je ona koja se vodi oko toga ko je najbolji sportista savremenog sporta (od 1896g.). Moje mišljenje je da je to već Novak Đoković. U nekoj drugoj prilici uslediće i argumenta ija za to mišljenje.

Xzibit

pre 1 godinu

ima li najvise titula ukupno?
(., 6. februar 2023 09:56)

Ovo je jedan od rekorda koje bih ja voleo da Novak obori. Ali nije toliko vazan. Pre svega jer novak kada bi igrao od danas samo turnire ATP 250 mislim da bi stigao ovaj rekord za 2 godine. Isto tako, da je forsirao atp250 do sada, mozda bi vec imao taj rekord. Npr Federer ih ima koliko hocete, a ima i onih od atp500, samo je Bazel osvojio 15 puta. Novak ima najmanje atp250 od velike trojke. Ali uprkos tome mislim da Novak i te kako moze da prestigne Konorsa koji je i sam igrao do 39. godine i osvojio 109 titula u singlu. Ako nole bude igrao do 39. godine to je oko 4 titule godisnje da osvaja sto nije nemoguce. Ali opet kazem, mozda je u top 15 rekorda ali nije parametar da se odredi GOAT, ne jer Novak nema taj rekord nego jer su vaznije velike titule. Bicemo zadovoljni iako Nole osvoji preko 100, ne mora da stigne Konorsa.

dawson

pre 1 godinu

Najsveobuhvatnija i jedina relevantna statistika je na ultimatetenisstatistic. Sve drugo je trla baba lan da navijacu za ovog ili onog prodje dan i da portal ugrize koji klik bombasticnim naslovima.

Xzibit

pre 1 godinu

do pre koju godinu svako ko ne voli ili mrzi djokovića se ovde u komentarima predstavljao kao mega giga Federerov ili Nadalov fan. U zadnje vreme vidim isti broj mega giga vatrenih navijača Štefi Graf i Margaret Kort hahahahahaha patetika brale moj...jadni su baš

Ilijesku

pre 1 godinu

Svet više voli Federera i žmuri na statistiku. Ali za 20 i 50 godina ce statistika ostati 😃
Slično je bilo i ranije. Nisu voleli Ivana Lendla jer je bio sa druge strane železne zavese.

auh!!

pre 1 godinu

Pa brate mnogo je...

U ovom momentu su dva članka na naslovnici u kojima se raspravlja je li Nole GOAT ili nije...

I te takve rasprave i prepirke svaki dan po čitave dane, s po barem dva članka dnevno!
(Kaligula, 6. februar 2023 10:57)

Imaš mogućnost da ne klikneš na njih... ako nisi znao. Nije da te neko bije po ušima da ih čitaš.

Sou Bisnis

pre 1 godinu

Kada Nolo otvara dusu kada ce sve reci i kada izlaze dokumentarci, zna li se sta? Pitam za druga.
(Dare, 06. februar 2023 10:24)

Nece da otvara dusu ni da iznosi bilo sta, kaze da mu se svidja da vas malo nervira...

Piro

pre 1 godinu

Ova tabela apsolutno potvrdjuje da ukoliko cak i ostanu oboje na 22 da je Novak najbolji svih vremena,a da Nole osvoji i 23 ima negde oko 80 % sanse,dok da Nadal osvoji 23 slem sanse su mu oko 20 %
(Dejo, 6. februar 2023 10:18)

Nadal ima i vise od 20% sansi da osvoji 23. GS, ali, ne vise od 20% da ce zavrsiti sa najvecim brojem GS, verovatno si to hteo da napises:-D

NN

pre 1 godinu

Novak je naš car! Poklonite se. Možete da ga pljujete, čovek je sto posto na mestu. Kome se ne sviđa zaobidjite ga idite federu da ljubite guz.

sina

pre 1 godinu

Zanimljivo kada sam isti komentar ostavljao prethodnih godina, uvek sam dobijao veliku većinu minusa. A danas plusevi.
A uvek sam na ovu temu pisao isto - da je jedini merilo broj GS trofeja. A ako je tu izjednačeno, onda broj nedelja na vrhu.
Ali to smo mi. Verujemo samo u ono što nam odgovara.
(Randy Marsh, 06. februar 2023 12:39)

Pa normalno da je izjednaceno kad je Djokovicu na vrhuncu karijere zabranjeno 3 GS i otkazan Wimbldon. Realno je da je sad 25:21 za Djokovica i da Djokovic opušteno već sad ima zagarantovanih 450+ nedelja.

kiza

pre 1 godinu

Pričajte vi sta hoćete, al meni je GOAT Felicijano Lopes, on je po meni igrao naljepsi tenis u istoriji. Na njegovom vrhuncu ga je bilo uživanje gledati. Ako se Federer već toliko uzdiže u nebesa zbog elegancije, dajte da onda uzdizemo i Felicijana i sve ostale koji su igrali ljep tenis za oko. Što samo Federera uzdizati zbog elegancije, realno bilo je elegantnih i od njega. Po meni je Felicijano Lopes igrao mnogo lepši tenis od Federera.

Beobrad

pre 1 godinu

Medzik je talentovaniji od Dzordana, ali je MJ najbolji.
Mozda je Feder graciozniji od Novaka,ali je Novak bolji.
Mozemo i udarac po udarac da im uporedimo, svaku pojedinacnu karakteristiku. Kako god gledano, Novak je bolji od Federera, a meni licno Novakov tenis nimalo nije nedopadljiv. Pogledajte hajlajtse najboljih i najlepsih poena, uvek je najvise Novakovih.

Đorđe

pre 1 godinu

Nemoguće je da Federer i Nadal nemaju bar jednu statističku stavku po kojoj su bolji od Đokovića. Nadal ima zlato na OI, Federer više turnira iz kategorije 250 i 500. Ali zar stvarno neko veruje da je to dovoljno da oni budu GOAT?!

Stanje stvari

pre 1 godinu

@ Patriota, @ Posetilac. Gospodo promašili ste temu.Komentarišemo vest o uspešnosti po kategorijama, trojice najboljih tenisera svih vremena.Sve ostalo je nepotrebno jer nema veze sa temom.Što se tiče vaših primedbi pa ljudi,ni ja ni vas dvojica ne živimo u istoj kući sa Novakom niti nam je bliski prijatelj da bi mogli kako-tako da utičemo na njegovo ponašanje van terena.Znači kao i za sve ostale ljude koje lično ne poznajemo.I još jedna stvar,pitanje bilo kakve izgradnje na bilo kom mestu je pitanje za građevinsku inspekciju,ili već koji je državni organ nadležan za to.

Vukota

pre 1 godinu

Ne moze se reci da je najbolji tj da je GOAT, ier je uvek jos Nadal u igri. Iako Nadal zaostaje za Federerom a Federer za Novakom, neumesno je malo samo zbog toga, kao sto je neumesno ne pominjati Federera koji jeste losiji dosta u GOAT statistici ali je ipak bolji od Nadala. Inace da sad prekinu, statistika lepo kaze:

Novak 1

Federer 2

Nadal 3

Aca

pre 1 godinu

Da im zivot zavisi od iskrenog odgovora na pitanje 'da li sam ja najbolji svih vremena' (provera na detektoru lazi npr.)ko bi od njih troje jedini odovorio 'jesam' ?
Ja mislim da:
-Federer ne bi sigurno
-Nadal ne bi rizikovao i zezao se sa zivotom
-Novak bi rekao 'jesam' jer da kaze 'nisam' slagao bi i detektor bi ga otkrio.
A? Zanimljiva tema za razmisljanje?

ford

pre 1 godinu

@goran
Razumem šta pričaš,ali imaš sjajnu opciju,vidiš da je tekst o Novaku pa samo preskočiš,zar ne!?
A ti ne da ne preskočiš,već i pišeš uzaludan komentar!?
Onda je ipak bolje da zapitaš samog sebe..!?

Posetilac

pre 1 godinu

Nadal i Federer ne grade zgradurine po prirodnim dobrima Spanije i Svajcarske?
(Patriota, 06. februar 2023 10:21)

Dosta minusa na ovu vest. Veliki sam obožavalac Novaka i zaista nemam nikakvih zamerki ali ovde si potpuno u pravu. Pa da li je moguće da pored tolikih miliona pošteno zarađenih i ko zna koliko će ih još biti njemu treba kompleks zgrada da zaradi još koji milion. Pa čovek upropastio krajolik koji je jedan od najstarijih ili naj stariji u Beogradu. Sad još i iseljavaju zoo vrt jer im smrdi. Pa dokle ide ljudska alavost. Pao je Novak na ovome i to do dna. Ovo nije samo lično pitanje već nam pokazuje da nema ljudi koji se ne mogu iskvariti niti da se možemo osloniti na ikoga u budućnosti.

DžejAr65

pre 1 godinu

Kada je trebalo dobijati Fedexa koji je bio u naponu snage do 2011.to je mogao, naravno,jedino Rafa.Za to vreme, Nolo iako godinu mlađi od Rafe,je bio toliko beznačajan da su se s njime poigravali i rekreativci.
(Fića, 06. februar 2023 13:49)
2007-Монтреал
2008-Мелбурн
2009-Мајами,Рим,Базел
2010-Њујорк
2011-Мелбурн,Дубаји,Индијан Велс,Њујорк
шта мислиш ко је побеђивао Федерера док је овај био у напону снаге на овим турнирима

Leta Semoa

pre 1 godinu

Majke ti, pa svaki dan o ovome po nekoliko članaka dnevno, Đoković i Jokić, jedan prebacuje lopticu preko mreže a drugi ubacuje loptu u obruč!

meda

pre 1 godinu

Kad se gleda procenat pobeda i poraza, bitno je kakve su protivnike imali, nije isto pobeda nad Zvezdom i nad Vratnikom iz Male Moštanice.
Ovi što vole da igraju AT250 kikiriki turnire imaju gomilu mečeva protiv šalala protivnika.

Ako se gledaju mečevi samo protiv top10 igrača:
- Đoković 69.63%
- Nadal 64.58%
- Federer 64.45%
tj. ostavio ih Novak u prašini, nema to šansi da se promeni do kraja karijere, znaš šta je 5% razlike

DJ Uro

pre 1 godinu

"Statistički podaci poredili su trojicu najboljih tenisera ..."

Koliko su samo dokoni ti "statistički podaci" pa da se bave poređenjem trojice tenisera?
Ili je možda neko drugi poredio statističke podatke?

feđa

pre 1 godinu

Feder je igrao najlepši tenis i zbog toga su ljudi zavoleli taj sport. Ovo što radi Đoković je samo šamaranje lopte i ništa drugo. Naravno, mi ga volimo jer je naš...

Goran

pre 1 godinu

Pa dokle bre vissssse!!!!! Ama bas svaki dan isto pitanje! Tko je GOAT u tenisu . Pa zar vam nije jasno da dok Nadal i Novak ne zavrse karijere da je to pitanje veoma glupo!! Pustite da okoncaju karijere a onda pricajte o tome!! Spas za nas od ovih glupih naslova!!

Randy Marsh

pre 1 godinu

Zanimljivo kada sam isti komentar ostavljao prethodnih godina, uvek sam dobijao veliku većinu minusa. A danas plusevi.
A uvek sam na ovu temu pisao isto - da je jedini merilo broj GS trofeja. A ako je tu izjednačeno, onda broj nedelja na vrhu.
Ali to smo mi. Verujemo samo u ono što nam odgovara.

kaokakao

pre 1 godinu

Slazem se da je Djokovic najbolji, ali treba ga uporedjivati sa Federerom samo u kategrijama gdje Federer ne moze da bude bolji od njega . Procenat pobjeda i poraza se gleda po zavrsetku karijere. Federeru je sigurno opao na samom kraju.

50-togodišnjak

pre 1 godinu

Odgovor za Randy Marsh:
Ti definitvno nisi u vinklu hoću reći nisi normalan i pri sebi, čudi me da nisi naveo i ski skokove, slalom, veleslalom i super veleslalom ili možda ragbi ili skok sa motkom...... Ne baljezgaj gluposti retardu

Bob

pre 1 godinu

23/30 (1), 3/30 (1-2), 1/30 (1-3 tj. 1-2-3), 2/30 (2), 1/30 (3).
U 27 od 30 kategorija ili prvi ili deli prvo mesto. Ima li ko jaci?
(Piro, 06. februar 2023 10:42)

Nolo nikad Goat!

S. Galanski & P. Larkinson

pre 1 godinu

A sto ljudi umiru sirom sveta od korone usled njegove neodgovornosti,to nista,jel?
Vi pricate o rekordima,gde ce vam dusa zajedno sa njegovom?
A i ti rekordi nemaju nikakvu tezinu jer ih je kroz karijeru postavljao u vreme povreda Federera,Nadala,Mareja!

1.Nadal-14 RG
2.Marej- 2 zlata na OI
3.Federer-250 uzastopnih nedelja

Rezultati ove trojice su jedino merilo kvaliteta igraca!

Statistikom protivu mitova

pre 1 godinu

@ima li najvise titula ukupno? Nema, taj rekord drzi Dzimi Konors, koga su tako cesto pominjali po tom rekordu, otpriliko pris svakom prolasku Halejev komete. Sve dok nije ova bespredmetna diskusija razjarena. Ok. ima i po koji rekord koji on ne drzi evo nem ni jedan Hopman kup npr. Eto npr nema ni najvise titula u jednoj sezoni, taj rekor dele Lejver, Viljas i NAstase sa 16. Hajde da vidimo junaka koji ce to da obori....

Kaligula

pre 1 godinu

Brate mili odmorite malo.
Ovo nije dnevna doza vec minutna.
(Eric Cartman, 06. februar 2023 09:56)

Pametan čovek jednostavno preskoči od vesti ono što ga ne zanima. Zamisli sada kada bi svi komentarisali vesti koje im idu na zivce, na šta bi to ličilo?!
(Dragan -Sava, 6. februar 2023 10:23)


Pa brate mnogo je...

U ovom momentu su dva članka na naslovnici u kojima se raspravlja je li Nole GOAT ili nije...

I te takve rasprave i prepirke svaki dan po čitave dane, s po barem dva članka dnevno!

Eric Cartman

pre 1 godinu

Brate mili odmorite malo.
Ovo nije dnevna doza vec minutna.
(Eric Cartman, 06. februar 2023 09:56)

Pametan čovek jednostavno preskoči od vesti ono što ga ne zanima. Zamisli sada kada bi svi komentarisali vesti koje im idu na zivce, na šta bi to ličilo?!
(Dragan -Sava, 06. februar 2023 10:23)

Ja ne kažem da me ne zanimaju sportske vesti ali što je mnogo mnogo je.
Bukvalno na svaka pet minuta nova vest o Novaku.

Fića

pre 1 godinu

Kada je trebalo dobijati Fedexa koji je bio u naponu snage do 2011.to je mogao, naravno,jedino Rafa.Za to vreme, Nolo iako godinu mlađi od Rafe,je bio toliko beznačajan da su se s njime poigravali i rekreativci.

Srbski nolos

pre 1 godinu

@Stanje stvari Hahahahahhah, gradjevinsku inspekciju ili drzavni organ??? Aha, ima dozvole, znaci sve je ok??? Hahhahaahhah. Itrkako ima veze hocu li navijati za takvog coveka i komentarisati ovde gde je rec "ko je Goat". Ne boj se, ima potrebne dozvole,pripada onima koji nam unistavaju zemlju do dna.

pre 1 godinu

Stoji da su obojica legende, ali Nadal je najteže izazove najbolje svladao. Španjolac ima 14 RG-a i 81 uzastopnu pobjedu na jednoj podlozi. Bolji je igrač parova, a nedostižan je kao i momčadski vođa. Đoković ima 15.5 GS-ova (na tvrdoj ih je podlozi dvostruko više pa ne mogu vrijediti jednako), a Nadal 19. Ostale su kategorije manje-više smiješne. Koga briga tko je koga pobjeđivao.

feđa

pre 1 godinu

Feder je igrao najlepši tenis i zbog toga su ljudi zavoleli taj sport. Ovo što radi Đoković je samo šamaranje lopte i ništa drugo. Naravno, mi ga volimo jer je naš...

S. Galanski & P. Larkinson

pre 1 godinu

A sto ljudi umiru sirom sveta od korone usled njegove neodgovornosti,to nista,jel?
Vi pricate o rekordima,gde ce vam dusa zajedno sa njegovom?
A i ti rekordi nemaju nikakvu tezinu jer ih je kroz karijeru postavljao u vreme povreda Federera,Nadala,Mareja!

1.Nadal-14 RG
2.Marej- 2 zlata na OI
3.Federer-250 uzastopnih nedelja

Rezultati ove trojice su jedino merilo kvaliteta igraca!

Leta Semoa

pre 1 godinu

Majke ti, pa svaki dan o ovome po nekoliko članaka dnevno, Đoković i Jokić, jedan prebacuje lopticu preko mreže a drugi ubacuje loptu u obruč!

pre 1 godinu

Stoji da su obojica legende, ali Nadal je najteže izazove najbolje svladao. Španjolac ima 14 RG-a i 81 uzastopnu pobjedu na jednoj podlozi. Bolji je igrač parova, a nedostižan je kao i momčadski vođa. Đoković ima 15.5 GS-ova (na tvrdoj ih je podlozi dvostruko više pa ne mogu vrijediti jednako), a Nadal 19. Ostale su kategorije manje-više smiješne. Koga briga tko je koga pobjeđivao.

Bob

pre 1 godinu

23/30 (1), 3/30 (1-2), 1/30 (1-3 tj. 1-2-3), 2/30 (2), 1/30 (3).
U 27 od 30 kategorija ili prvi ili deli prvo mesto. Ima li ko jaci?
(Piro, 06. februar 2023 10:42)

Nolo nikad Goat!

Fića

pre 1 godinu

Kada je trebalo dobijati Fedexa koji je bio u naponu snage do 2011.to je mogao, naravno,jedino Rafa.Za to vreme, Nolo iako godinu mlađi od Rafe,je bio toliko beznačajan da su se s njime poigravali i rekreativci.

Goran

pre 1 godinu

Pa dokle bre vissssse!!!!! Ama bas svaki dan isto pitanje! Tko je GOAT u tenisu . Pa zar vam nije jasno da dok Nadal i Novak ne zavrse karijere da je to pitanje veoma glupo!! Pustite da okoncaju karijere a onda pricajte o tome!! Spas za nas od ovih glupih naslova!!

Posetilac

pre 1 godinu

Nadal i Federer ne grade zgradurine po prirodnim dobrima Spanije i Svajcarske?
(Patriota, 06. februar 2023 10:21)

Dosta minusa na ovu vest. Veliki sam obožavalac Novaka i zaista nemam nikakvih zamerki ali ovde si potpuno u pravu. Pa da li je moguće da pored tolikih miliona pošteno zarađenih i ko zna koliko će ih još biti njemu treba kompleks zgrada da zaradi još koji milion. Pa čovek upropastio krajolik koji je jedan od najstarijih ili naj stariji u Beogradu. Sad još i iseljavaju zoo vrt jer im smrdi. Pa dokle ide ljudska alavost. Pao je Novak na ovome i to do dna. Ovo nije samo lično pitanje već nam pokazuje da nema ljudi koji se ne mogu iskvariti niti da se možemo osloniti na ikoga u budućnosti.

Srbski nolos

pre 1 godinu

@Stanje stvari Hahahahahhah, gradjevinsku inspekciju ili drzavni organ??? Aha, ima dozvole, znaci sve je ok??? Hahhahaahhah. Itrkako ima veze hocu li navijati za takvog coveka i komentarisati ovde gde je rec "ko je Goat". Ne boj se, ima potrebne dozvole,pripada onima koji nam unistavaju zemlju do dna.

...---...

pre 1 godinu

oduvek se znalo šta je najvažnije u tenisu:
- ukupan broj atp titula
- ukupan broj atp poena
- broj UZASTOPNIH nedelja kao broj 1
- broj uzastopnih nedelja u top 10
- broj titula u parovima
- olimpijske medalje
- novac zarađen samo od sponzorskih ugovora
- gracioznost i umetnički utsak
- H2H protiv Roddica
- broj osvojenih RG
- broj isvojenih Wimbledona
- broj osvojenih USO
- broj osvojenih Basela
- broj osvojenih Barcelona opena

Djokovića nema na vrhu ni u jednom od ovih parametara


Sve ostalo je nevažno

Eric Cartman

pre 1 godinu

Brate mili odmorite malo.
Ovo nije dnevna doza vec minutna.
(Eric Cartman, 06. februar 2023 09:56)

Pametan čovek jednostavno preskoči od vesti ono što ga ne zanima. Zamisli sada kada bi svi komentarisali vesti koje im idu na zivce, na šta bi to ličilo?!
(Dragan -Sava, 06. februar 2023 10:23)

Ja ne kažem da me ne zanimaju sportske vesti ali što je mnogo mnogo je.
Bukvalno na svaka pet minuta nova vest o Novaku.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Zanimljivo kada sam isti komentar ostavljao prethodnih godina, uvek sam dobijao veliku većinu minusa. A danas plusevi.
A uvek sam na ovu temu pisao isto - da je jedini merilo broj GS trofeja. A ako je tu izjednačeno, onda broj nedelja na vrhu.
Ali to smo mi. Verujemo samo u ono što nam odgovara.

Kaligula

pre 1 godinu

Brate mili odmorite malo.
Ovo nije dnevna doza vec minutna.
(Eric Cartman, 06. februar 2023 09:56)

Pametan čovek jednostavno preskoči od vesti ono što ga ne zanima. Zamisli sada kada bi svi komentarisali vesti koje im idu na zivce, na šta bi to ličilo?!
(Dragan -Sava, 6. februar 2023 10:23)


Pa brate mnogo je...

U ovom momentu su dva članka na naslovnici u kojima se raspravlja je li Nole GOAT ili nije...

I te takve rasprave i prepirke svaki dan po čitave dane, s po barem dva članka dnevno!

Statistikom protivu mitova

pre 1 godinu

@ima li najvise titula ukupno? Nema, taj rekord drzi Dzimi Konors, koga su tako cesto pominjali po tom rekordu, otpriliko pris svakom prolasku Halejev komete. Sve dok nije ova bespredmetna diskusija razjarena. Ok. ima i po koji rekord koji on ne drzi evo nem ni jedan Hopman kup npr. Eto npr nema ni najvise titula u jednoj sezoni, taj rekor dele Lejver, Viljas i NAstase sa 16. Hajde da vidimo junaka koji ce to da obori....

питам за друга

pre 1 godinu

ima li najvise titula ukupno?
(., 6. februar 2023 09:56)

То је застрашујуће важан рекорд, толико да би могао да га држи неко ко никада турнир ранга 500 освојио није, камоли мастерс или слем.

dd

pre 1 godinu

kakvo fantaziranje imate GOAT listu gde je godinama Djokovic najbolji.neki ljudi jednostavno ne mogu da se pomire sa tim pa fantaziraju i izmisljaju toplu vodu.vise ne znaju sta ce pa porede muski i zenski tenis.ne znaju gde udaraju,izgubljeni ko burek u svemmiru i lutaju.

takvim ljudima je tesko bilo sta objasniti ne mogu da svate,vecina su hejteri a ima i retardiranih.

Novak je vec odavno najbolji u istoriji ove igre,Nadal ne moze ni teoretski da ga prestigne.ima jako puno ljudi koji jednostavno ne mogu da se pomire sa tim pa uporedjuju uporno nadala sa novakom.nema tu vise poredjenja,Nadal je iza djokovica tako ce i ostati.vec 10g je tako...meni nisu jasne ove price.ustvari jesu,zapad jednostavno ne zeli igraca iz ovoga dela evrope.pa poturaju price o federeru manekenu i uvlakacu gacica da su bolji.mislim to je njihova pusta zelja,zato kazem imate GOAT listu tamo sve lepo pise.ne trebaju tu razne glupave analize!!novak ih sve ostavio iza sebe i to se vise ne moze promeniti.osim da razlika bude sve veca i veca!!

50-togodišnjak

pre 1 godinu

Odgovor za Randy Marsh:
Ti definitvno nisi u vinklu hoću reći nisi normalan i pri sebi, čudi me da nisi naveo i ski skokove, slalom, veleslalom i super veleslalom ili možda ragbi ili skok sa motkom...... Ne baljezgaj gluposti retardu

...---...

pre 1 godinu

oduvek se znalo šta je najvažnije u tenisu:
- ukupan broj atp titula
- ukupan broj atp poena
- broj UZASTOPNIH nedelja kao broj 1
- broj uzastopnih nedelja u top 10
- broj titula u parovima
- olimpijske medalje
- novac zarađen samo od sponzorskih ugovora
- gracioznost i umetnički utsak
- H2H protiv Roddica
- broj osvojenih RG
- broj isvojenih Wimbledona
- broj osvojenih USO
- broj osvojenih Basela
- broj osvojenih Barcelona opena

Djokovića nema na vrhu ni u jednom od ovih parametara

Dejo

pre 1 godinu

Ova tabela apsolutno potvrdjuje da ukoliko cak i ostanu oboje na 22 da je Novak najbolji svih vremena,a da Nole osvoji i 23 ima negde oko 80 % sanse,dok da Nadal osvoji 23 slem sanse su mu oko 20 %

Dragan -Sava

pre 1 godinu

Brate mili odmorite malo.
Ovo nije dnevna doza vec minutna.
(Eric Cartman, 06. februar 2023 09:56)

Pametan čovek jednostavno preskoči od vesti ono što ga ne zanima. Zamisli sada kada bi svi komentarisali vesti koje im idu na zivce, na šta bi to ličilo?!

Djed Gavrilo

pre 1 godinu

Ovde je sve jasno!
Dilemu imaju samo pretendenti na laž,prevaru i podvalu!
Rafa i Rodžer su veliki igrači,ali je Novak ubedljivo najveći do sada.
Uslovi su se menjali,ali konkurencija se takođe menjala.
Danas je ona mnogo veća nego u eri Roda Lejvera i Konorsa…..
Da je tada bila ovako velika i masovna,pitanje je gde bi oni završili:sa 40 ili sa 2 titule.
Zato treba sve zanemariti sem statistike.
Ona kaže:do sada ne bi boljeg od Novaka.
Od sada sledi borba,jer su lestvice postavljene.

Randy Marsh

pre 1 godinu

Oduvek se za GOATa gledao samo broj GS trofeja. Ako je on isti, onda broj nedelja na vrhu.Sve ostalo su samo manje bitni statistički parametri.
Tako da više nema dileme ko je najveći teniser u istoriji. A tek neće da bude kad Novak osvoji još koji slem.

Vukota

pre 1 godinu

Ne moze se reci da je najbolji tj da je GOAT, ier je uvek jos Nadal u igri. Iako Nadal zaostaje za Federerom a Federer za Novakom, neumesno je malo samo zbog toga, kao sto je neumesno ne pominjati Federera koji jeste losiji dosta u GOAT statistici ali je ipak bolji od Nadala. Inace da sad prekinu, statistika lepo kaze:

Novak 1

Federer 2

Nadal 3

Beobrad

pre 1 godinu

Medzik je talentovaniji od Dzordana, ali je MJ najbolji.
Mozda je Feder graciozniji od Novaka,ali je Novak bolji.
Mozemo i udarac po udarac da im uporedimo, svaku pojedinacnu karakteristiku. Kako god gledano, Novak je bolji od Federera, a meni licno Novakov tenis nimalo nije nedopadljiv. Pogledajte hajlajtse najboljih i najlepsih poena, uvek je najvise Novakovih.

Aca

pre 1 godinu

"Ovo što radi Đoković je samo šamaranje lopte i ništa drugo. "
Ovo je najčešće zloupotrebljavan argument,a daleko od toga da je tačan,čak su u zadnje vreme i Vilanderi,Mcenroi,Azarenke itd.itd. počeli da ističu da je Novakov glavni kvalitet to što može da igra na bilo koji način u zavisnosti od protivnika. Ako hoćeš relije idemo do 30+,ako hoćeš servis idemo na 40:0 gemove,ako hoćeš servis volej samo traži, drop šotovi ako treba po 20 u setu...lobovi?! Paralele?! Proklizavanja kao na ledu!?

deset

pre 1 godinu

Oduvek se za GOATa gledao samo broj GS trofeja. Ako je on isti, onda broj nedelja na vrhu.Sve ostalo su samo manje bitni statistički parametri.
Tako da više nema dileme ko je najveći teniser u istoriji. A tek neće da bude kad Novak osvoji još koji slem.
(Randy Marsh, 6. februar 2023 11:10) # Link komentara

Tada odjednom nece biti bitni ni slemovi vecsamo Olimpijske igre, kao sto je Rodjko sa tortom docekivao 310 nedelja, a sada su nedelje bezmalo glupost najobicnija koju niko ni ne razmatra, a u stvari najvise govori, ne mozes se odrzati bez konstantnosti i odbrane poena svake godine!

Sou Bisnis

pre 1 godinu

Kada Nolo otvara dusu kada ce sve reci i kada izlaze dokumentarci, zna li se sta? Pitam za druga.
(Dare, 06. februar 2023 10:24)

Nece da otvara dusu ni da iznosi bilo sta, kaze da mu se svidja da vas malo nervira...

Đorđe

pre 1 godinu

Nemoguće je da Federer i Nadal nemaju bar jednu statističku stavku po kojoj su bolji od Đokovića. Nadal ima zlato na OI, Federer više turnira iz kategorije 250 i 500. Ali zar stvarno neko veruje da je to dovoljno da oni budu GOAT?!

Aca

pre 1 godinu

Da im zivot zavisi od iskrenog odgovora na pitanje 'da li sam ja najbolji svih vremena' (provera na detektoru lazi npr.)ko bi od njih troje jedini odovorio 'jesam' ?
Ja mislim da:
-Federer ne bi sigurno
-Nadal ne bi rizikovao i zezao se sa zivotom
-Novak bi rekao 'jesam' jer da kaze 'nisam' slagao bi i detektor bi ga otkrio.
A? Zanimljiva tema za razmisljanje?

александар

pre 1 godinu

да помогнем редакцији, лоше сте ово превели: “drugi je po broju ukupno osvojenih poena na ATP listi od 2008. godine”, треба да избришете “od 2008. godine”. у табели пише да су поени пре 2008. прилагођени (х2), тада је атп променио начин бодовања.

dawson

pre 1 godinu

Najsveobuhvatnija i jedina relevantna statistika je na ultimatetenisstatistic. Sve drugo je trla baba lan da navijacu za ovog ili onog prodje dan i da portal ugrize koji klik bombasticnim naslovima.

Isuviše očigledno da se ne vidi

pre 1 godinu

Svaka diskusija o najboljem tenisera je izlišno, nametnuta, skoro da je i lažna. Jedina koja može da bude istinski umesna je ona koja se vodi oko toga ko je najbolji sportista savremenog sporta (od 1896g.). Moje mišljenje je da je to već Novak Đoković. U nekoj drugoj prilici uslediće i argumenta ija za to mišljenje.

Xzibit

pre 1 godinu

do pre koju godinu svako ko ne voli ili mrzi djokovića se ovde u komentarima predstavljao kao mega giga Federerov ili Nadalov fan. U zadnje vreme vidim isti broj mega giga vatrenih navijača Štefi Graf i Margaret Kort hahahahahaha patetika brale moj...jadni su baš

NN

pre 1 godinu

Novak je naš car! Poklonite se. Možete da ga pljujete, čovek je sto posto na mestu. Kome se ne sviđa zaobidjite ga idite federu da ljubite guz.

kiza

pre 1 godinu

Pričajte vi sta hoćete, al meni je GOAT Felicijano Lopes, on je po meni igrao naljepsi tenis u istoriji. Na njegovom vrhuncu ga je bilo uživanje gledati. Ako se Federer već toliko uzdiže u nebesa zbog elegancije, dajte da onda uzdizemo i Felicijana i sve ostale koji su igrali ljep tenis za oko. Što samo Federera uzdizati zbog elegancije, realno bilo je elegantnih i od njega. Po meni je Felicijano Lopes igrao mnogo lepši tenis od Federera.

ford

pre 1 godinu

@goran
Razumem šta pričaš,ali imaš sjajnu opciju,vidiš da je tekst o Novaku pa samo preskočiš,zar ne!?
A ti ne da ne preskočiš,već i pišeš uzaludan komentar!?
Onda je ipak bolje da zapitaš samog sebe..!?

Xzibit

pre 1 godinu

ima li najvise titula ukupno?
(., 6. februar 2023 09:56)

Ovo je jedan od rekorda koje bih ja voleo da Novak obori. Ali nije toliko vazan. Pre svega jer novak kada bi igrao od danas samo turnire ATP 250 mislim da bi stigao ovaj rekord za 2 godine. Isto tako, da je forsirao atp250 do sada, mozda bi vec imao taj rekord. Npr Federer ih ima koliko hocete, a ima i onih od atp500, samo je Bazel osvojio 15 puta. Novak ima najmanje atp250 od velike trojke. Ali uprkos tome mislim da Novak i te kako moze da prestigne Konorsa koji je i sam igrao do 39. godine i osvojio 109 titula u singlu. Ako nole bude igrao do 39. godine to je oko 4 titule godisnje da osvaja sto nije nemoguce. Ali opet kazem, mozda je u top 15 rekorda ali nije parametar da se odredi GOAT, ne jer Novak nema taj rekord nego jer su vaznije velike titule. Bicemo zadovoljni iako Nole osvoji preko 100, ne mora da stigne Konorsa.

dardan

pre 1 godinu

Ukupno osvojeni ATP poeni, razlika je samo 10k u korist Federera koji je 6 godina vise na turu, znači da sledece godine i tu obara Nole rekord.

auh!!

pre 1 godinu

Pa brate mnogo je...

U ovom momentu su dva članka na naslovnici u kojima se raspravlja je li Nole GOAT ili nije...

I te takve rasprave i prepirke svaki dan po čitave dane, s po barem dva članka dnevno!
(Kaligula, 6. februar 2023 10:57)

Imaš mogućnost da ne klikneš na njih... ako nisi znao. Nije da te neko bije po ušima da ih čitaš.

sina

pre 1 godinu

Zanimljivo kada sam isti komentar ostavljao prethodnih godina, uvek sam dobijao veliku većinu minusa. A danas plusevi.
A uvek sam na ovu temu pisao isto - da je jedini merilo broj GS trofeja. A ako je tu izjednačeno, onda broj nedelja na vrhu.
Ali to smo mi. Verujemo samo u ono što nam odgovara.
(Randy Marsh, 06. februar 2023 12:39)

Pa normalno da je izjednaceno kad je Djokovicu na vrhuncu karijere zabranjeno 3 GS i otkazan Wimbldon. Realno je da je sad 25:21 za Djokovica i da Djokovic opušteno već sad ima zagarantovanih 450+ nedelja.

Stanje stvari

pre 1 godinu

@ Patriota, @ Posetilac. Gospodo promašili ste temu.Komentarišemo vest o uspešnosti po kategorijama, trojice najboljih tenisera svih vremena.Sve ostalo je nepotrebno jer nema veze sa temom.Što se tiče vaših primedbi pa ljudi,ni ja ni vas dvojica ne živimo u istoj kući sa Novakom niti nam je bliski prijatelj da bi mogli kako-tako da utičemo na njegovo ponašanje van terena.Znači kao i za sve ostale ljude koje lično ne poznajemo.I još jedna stvar,pitanje bilo kakve izgradnje na bilo kom mestu je pitanje za građevinsku inspekciju,ili već koji je državni organ nadležan za to.

Ilijesku

pre 1 godinu

Svet više voli Federera i žmuri na statistiku. Ali za 20 i 50 godina ce statistika ostati 😃
Slično je bilo i ranije. Nisu voleli Ivana Lendla jer je bio sa druge strane železne zavese.

kaokakao

pre 1 godinu

Slazem se da je Djokovic najbolji, ali treba ga uporedjivati sa Federerom samo u kategrijama gdje Federer ne moze da bude bolji od njega . Procenat pobjeda i poraza se gleda po zavrsetku karijere. Federeru je sigurno opao na samom kraju.

Piro

pre 1 godinu

Ova tabela apsolutno potvrdjuje da ukoliko cak i ostanu oboje na 22 da je Novak najbolji svih vremena,a da Nole osvoji i 23 ima negde oko 80 % sanse,dok da Nadal osvoji 23 slem sanse su mu oko 20 %
(Dejo, 6. februar 2023 10:18)

Nadal ima i vise od 20% sansi da osvoji 23. GS, ali, ne vise od 20% da ce zavrsiti sa najvecim brojem GS, verovatno si to hteo da napises:-D

DJ Uro

pre 1 godinu

"Statistički podaci poredili su trojicu najboljih tenisera ..."

Koliko su samo dokoni ti "statistički podaci" pa da se bave poređenjem trojice tenisera?
Ili je možda neko drugi poredio statističke podatke?

Saša

pre 1 godinu

Feder je igrao najlepši tenis i zbog toga su ljudi zavoleli taj sport. Ovo što radi Đoković je samo šamaranje lopte i ništa drugo. Naravno, mi ga volimo jer je naš...
(feđa, 06. februar 2023 10:07

A do tada tenis niko nije voleo?
Tenis je mnogo veći od Federera.
Zavoleo sam ga još u vreme velikog rivalstva Lendla i Mekenroa.Jeste Federer graciozan ali time su se odlikovali i Edberg,Vilander i još neki.Fenomenalno je bilo gledati Janika Nou koji je bio jedan od najatraktivnijih igrača ikada,kao i Kurijera, Agasija,Samprasa,Keša,Lekonta i druge.Nije Federer izmislio tenis.On je jedan od igrača koji je obeležio jednu epohu i to je to.
Tenis je mnogo veći od bilo kog igrača.

meda

pre 1 godinu

Kad se gleda procenat pobeda i poraza, bitno je kakve su protivnike imali, nije isto pobeda nad Zvezdom i nad Vratnikom iz Male Moštanice.
Ovi što vole da igraju AT250 kikiriki turnire imaju gomilu mečeva protiv šalala protivnika.

Ako se gledaju mečevi samo protiv top10 igrača:
- Đoković 69.63%
- Nadal 64.58%
- Federer 64.45%
tj. ostavio ih Novak u prašini, nema to šansi da se promeni do kraja karijere, znaš šta je 5% razlike

DžejAr65

pre 1 godinu

Kada je trebalo dobijati Fedexa koji je bio u naponu snage do 2011.to je mogao, naravno,jedino Rafa.Za to vreme, Nolo iako godinu mlađi od Rafe,je bio toliko beznačajan da su se s njime poigravali i rekreativci.
(Fića, 06. februar 2023 13:49)
2007-Монтреал
2008-Мелбурн
2009-Мајами,Рим,Базел
2010-Њујорк
2011-Мелбурн,Дубаји,Индијан Велс,Њујорк
шта мислиш ко је побеђивао Федерера док је овај био у напону снаге на овим турнирима