Utorak, 24.01.2023.

12:08

Zvezda preti KSS-u: Kaznite Partizan ili nećemo igrati

KK Crvena zvezda saopštila je da neće imati predstavnika na žrebu Kupa Radivoja Koraća kao i da će naknadno odlučiti da li će uopšte nastupiti.

Izvor: B92

Zvezda preti KSS-u: Kaznite Partizan ili neæemo igrati IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

Zufer

pre 1 godinu

Koje učesnike Aba lige? Evo Cedevita npr ne učestvuje. Ni Budućnost. Prestanite vise da spinujete, KLS se igra pod okriljem KSS. Da li ti stvarno misliš da može da se pokrene takmičenje saveznog ranga bez dozvole krovne organizacije??
(NoName 1, 24. januar 2023 20:14)
Ako je to tako sta je sa klubom koji se četiri godine nigde nije takmičio?Otkud on u KLS?Da li je KLS kaznila Partizan?Jeste i to debelo.I šta bi vi da se kazni opet za istu stvar?Koji procenat od zarade KLS ide KSS ?Zašto se zove KLS kad tamo uopšte nema lige?Nekakav kup u kojem prednost domaćeg terena ima bolje plasirani iz ABA?

Semenkar sa Dorcola

pre 1 godinu

KSS nema ingerencija nad KLS, znas to i sam podnosioce sapostenja. Ti si je izvukao da bude nezavisno udruzenje klubova.

Ljuticabogdan

pre 1 godinu

Nemojte da igrate nista vise, naljutite se zauvek i katanac na klub. Da se resimo jedne muke. A onda da vidimo sta da radimo sa buckurisem od legije stranaca.

miško

pre 1 godinu

Aspere, kada tako dobro znaš reci ko je nadležan. Skandalozno je da jedan tim bez razloga napusti takmičenje i sledeće godine opet se vrati. Predloži ti kaznu makar ukor.

Nada umire poslednja

pre 1 godinu

Sanjam taj dan kada i jednih i drugih nece biti. Kolike pare i medijsku paznju dobijaju i opet samo neke gluposti od njih. Pa kako vas vise nije sramota, vaseg bezobrazluka i bahacenja? Ugasite ih vise i jedne i druge i taj novac rasporedite na druge timove i gradove, ionako su nasi najveci igraci i stvarani u manjim gradovima. Veliki pozdrav svim pravim ljubiteljima ovog predivnog sporta

grobarče

pre 1 godinu

(urke, 24. januar 2023 16:49)


pišem domaći i nešto razmišljam, ako smo imali tu nesreću da u majstorici igramo protiv nikad jačeg oriolika, ako smo u većini od, čak, 5 od 22 utakmice druge lige igrali bez čermaka koji je tih godina bio bolji od pita maraviča i lenija vilkinsa zajedno, i ako smo u konkurenciji sa moćnim pirotom, peći, suboticom, ivangradom a o voždovcu i da se ne govori, povratak obezbedili nekoliko kola pre kraja - mi iz prve lige nismo ni ispadali!!!

NoName 1

pre 1 godinu

A ko ti je to rekao? Ostoja? Ako nema kontrolu,po kom osnovu onda Zvezda, Partizan, Mega i ostali učestvuju u kupu? Imaju li kakve kvalifikacije za taj kup? Ili klubovi dolaze kao na turnir u malom fudbalu.
(NoName 1, 24. januar 2023 14:05)

Po kom osnovu Gruzija, Jermenija, Arzebejdzan i Izralel igraju evropska takmicenja? Organizator je rekao da mogu. Tako KSS za svoj kup je odabrao ucesnike ABA lige i najbolje iz KSL.
(Аспера, 24. januar 2023 14:57)

Koje učesnike Aba lige? Evo Cedevita npr ne učestvuje. Ni Budućnost. Prestanite vise da spinujete, KLS se igra pod okriljem KSS. Da li ti stvarno misliš da može da se pokrene takmičenje saveznog ranga bez dozvole krovne organizacije??

Ajgor

pre 1 godinu

"Klub koji istupi, odnosno odustane od već započetog takmičenja (posle žrebanja takmičarskih brojeva za sezonu) ili bude isključen iz takmičenja tokom sezone (pre završetka takmičenja) u sladu sa ovim Pravilnikom i propozicijama takmičenjau sledećoj takmičarskoj sezoni može učestvovati u dva stepena nižem takmičenju od onog iz kog je istupio, odnosno isključen", stoji u pravilniku.

Objektivan

pre 1 godinu

Ne nadajte se grobari, Zvezdu će verovatno da zameni Zlatibor, a zamislite onda bruku da u kupu izgubite od njih umesto što bi ispali od Zvezde, po običaju.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Srpska liga nije imala prohodnost nego je Partizan imao B licencu. Tako i da je Zvezda bila prvak, ne bi igrala EL nego bi igrao Partizan. Kao sto i da danas npr AEK bude sad prvi u Grckoj, u EL bi isli Panata i Oly..
(Nele, 24. januar 2023 17:42)

Partizan je tek '08 i '09 dobio B licencu, te licence su imali i prvaci hrvatske i slovenije (posle toga bi licencu dobio osvajac Jadranske lige), sta cemo sa periodom od 2001. ili 2002. do toga?

Pegaz

pre 1 godinu

Ako ne možete ništa na pošten način i na terenu ne možete da postignete bolje da se radi formirate-ugasite! Pustite ostale koji hoće i mogu sportski i viteški da se takmiče!

Satriani

pre 1 godinu

(Gossa placa Zeljko 89, 24. januar 2023 17:07)

Dobro sam pročitao, rekao si da je u Suoroligi od ozbiljnih timova igrao samo Panatinaikos, a zaboravio si npr Makabi, koji je te sezone bio prvak Suprolige... Takođe, ako je Sidro potpisalo ugovor sa ULEBom, zašto prvak Jadranske lige nije igrao EL? Evo, konkretno Zadar 2003, Reflex 2004, Hemofarm 2005, FMP 2006? Zato što Jadranska liga nije imala prohodnost u ULEB takmičenja, već su u EL išli prvaci država (domaćih liga). U Srbiji je to bio Partizan, u Hrvatskoj Cibona, a u Sloveniji Union Olimpija. A Jadranska liga, u koju je prva ušla Zvezda, je u to vreme bila revijalnog karaktera, tj nije imala prohodnost u evropska takmičenja, a ucenjivali su timove da moraju da je igraju. Govorimo o periodu od 10+ godina. Jadranska liga (sadašnja ABA liga) je dobila mesto u EL počev od čuvene sezone 2012/2013, kada su nacionalne lige izgubile prohodnost ka EL, a ABA liga je tada dobila 2 mesta.

I ništa od navedenog nisu samo wiki podaci, već gole činjenice.

Nele

pre 1 godinu

@Zeljko Tomic
Srpska liga nije imala prohodnost nego je Partizan imao B licencu. Tako i da je Zvezda bila prvak, ne bi igrala EL nego bi igrao Partizan. Kao sto i da danas npr AEK bude sad prvi u Grckoj, u EL bi isli Panata i Oly..

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Satiranin, ti ocigledno nisi dobro procitao moj komentar niti ga razumeo. Ja ne pricam o pojedinacnim sezonama vec da su srpski klubovi morali u ABA onog trenutka kada je ULEB potpisao ugovor sa Sidrom. Jeste, Reflex je igrao sezonu pre te i Zvezda jednu, to stoji. Ali onog trenutnka kada je ULEB potpisao sa Sidrom morao je i Partizan unutra a niko ga nije ucenjivao. I to je jedina istina. Dzaba ovde prosipas wiki podatke kada se secam dobro da je prvo Sidro potpisalo ugovor sa EL pa onda se domaca liga izgubila predstavnika u EL.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

(Gossa placa Zeljko 89, 24. januar 2023 15:57)

Ne izmisljaj i ne pridikuj drugima ako vec nisi dobro upoznat sa materijom i(li) ako te pamcenje ne sluzi najbolje. Pored Partizana i Panatinaikosa, u Suproligi 2000/01 su igrali i CSKA, Makabi, Efes, Ulker (sadasnji Fenerbahce), Asvel, Ortez, Skavolini, Sijena, Alba, Split, Krka, Lijetuvos Ritas. To sto si napisao se nije desilo te sezone nego znatno kasnije, a srpska liga je imala prohodnost prema Evroligi sve do sezone 2013/14. Pored lisca i sagadina, suvlasnici su (bili) i radovan lorbek, josip bilic, boze milicevic i danko radic.

pravnik

pre 1 godinu

Srpska liga nije imala prohodnost nego je Partizan imao B licencu. Tako i da je Zvezda bila prvak, ne bi igrala EL nego bi igrao Partizan. Kao sto i da danas npr AEK bude sad prvi u Grckoj, u EL bi isli Panata i Oly..
(Nele, 24. januar 2023 17:42)

Partizan nikada nije imao B licencu kao ni jedna druga ekipa u regionu. B licence imaju Alba i Asvel. Lako proverljivo

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Ko prica u Ugovoru u ucestovanju u EL? Ajmo jos jednom, Sidro je 2004 potpisalo ugovor sa EL da klubovi koji ne igraju ABA ligu ne mogu da igraju ULEB takmicenja bez obzira na plasman u nacionalim ligama. Zato su od sezone 2004/2005 svi srpski klubovi usli u ABA. To sto su nacionalne lige davale 3 presdtavnika do sezone 2012, pa su isli samo finalisti nema veze sa ugovorom Sidra i EL iz 2004 o kome ja pricam.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Satirani, ko vas je ucenio? Sidro? Lisac? Zmago? Niko vas nije ucenio, vec je Sidro potpisalo ugovor sa ULEB-om. Vi sto mogli da kazete mi necemo u ABA i da igrate FIBA ligu sampiona. Tacno je da je Reflex osvojio ABA sezonu pre, jeste Zvezda igrala pre Partizana ABA ali igrao je i Makabi zajedno sa domacom ligom pa sta. Svi srpski klubovi su hteli u ABA 2004 samo ste se vi neckali to leto dva meseca i na kraju usli u ABA jer drugacije niste mogli u EL. I sta je vama ABA to lose donela? Igrali jake utakmice, igrali EL, osvajali ABA 6 puta. Ma bas vas zla Zvezda ucenila a vi jadni hteli srpsku ligu i FIBA ligu sampiona.

Satriani

pre 1 godinu

(Nele, 24. januar 2023 17:42)
Nije istina, Partizan nikada nije imao B licencu, već se u EL plasirao kao šampion države. Da je Zvezda bila šampion Srbije, ona bi igrala EL.

urke

pre 1 godinu

KK Partizan je iz elitnog društva ispao u sezoni 1970/1971 zauzevši deseto mesto („majstoricu” za opstanak izgubio od Oriolika). Ipak, Druga liga se igrala preko leta, i „crno-beli” su u jesen 1971. ponovo bili deo Prvenstva SFRJ. Drugu ligu od 22 kola odigrali su na betonu Malog Kalemegdana, izuzev meča sa Voždovcem u kojem su se, pred 5.000 ljudi u „Hali sportova”, ubedljivo revanširali za poraz na Dušanovcu. Igrajući u većem delu lige bez trenera Žeravice i reprezentativca Čermaka, zbog njihovih obaveza u nacionalnom timu, Partizan je povratak obezbedio nekoliko kola pre kraja.

Satriani

pre 1 godinu

(Gossa placa Zeljko 89, 24. januar 2023 15:57)

Pre će biti da ti nemaš dobro pamćenje - u pitanju je sezona 2000/2001, kada su se igrala dva takmičenja: Fiba Evroliga (pod nazivom Suprologa) i ULEB Evroliga. U Suprologi su, pored Partizana, igrali Makabi, Panatinaikos, CSKA, Efes Pilsen, Montepaski Sijena, Ulker, Alba, Skavolini, Iraklis... U ULEB Evrologi su ugrali španski klubovi (logično, zar ne?) Real, Barsa, Taukeramika, Estudiantes, zatim Olimpijakos, Kinder, Beneton, Žalgiris, Budućnost, i zvezdašima omiljeni čuveni London Tauersi. Svi timovi su se plasirali po osnovu vajld karda koji je dodeljivao Uleb. Nakon te sezone, FIBA je prodala ULEBu prava i od te sezone (2001/2002) se igra samo jedno takmičenje, pod pokroviteljstvom ULEBa.
Što se tiče kompanije "Sidro", pored Romana Lisca, kog si ispravno spomenuo, suvlasnik je bio i tadašnji Zvezdin trener Zmago Sagadin i on je prvi lobirao da Zvezda uđe u Jadransku ligu i da napusti domaću ligu, navodno zbog neregularnosti. U pitanju je sezona 2002/2003 i Zvezda je bila prvi klub sa iz Srbije koja je počela da igra Jadransku ligu. Sledeće sezone, priključio se i tadašnji Reflex (FMP) i u prvoj sezoni je osvojio titulu. Partizan je u leto 2004. godine ucenjen da mora da uđe u Jadransku ligu, jer će u suprotnom izgubiti pravo da igra u ULEB EL, iako u tom trenutku ABA liga nema prohodnost ka EL, za razliku od domaće (srpske) lige. Tada Partizan, ucenjen, ulazi u Jadransku ligu.

Aca

pre 1 godinu

Partizan je odustajanjem od KLS zeleo da da do znanja kako 2 kluba istog vlasnika nastupaju u toj ligi. Jedan od ta dva kluba sada bojkotuje KRK kako bi dao do znanja svima sta je Partizan uradio.
(aezakmi, 24. januar 2023 12:26)

Zašto onda Partizan nije odustao od ABA kad je tako principijelan?

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Dzeronimo, sve je slagao, ali bukvalno sve. Nemamo svi ovde pamcenje amebe. Znaci ovako, kada su se odvojili EL i FIBA, te sezone su se igrala dva takmicenja : ULEB i FIBA liga sampiona. Te sezone u ULEB takmicenju su igrali svi poznatiji klubovi osim Partizana i Panatinaikosa koji su igrali FIBA takmicenje. Nakon te sezone, ULEB je potpisao ugovor sa SIDROM ( Lisac and co) koji je ujedno osnivac ABA lige. Tada je ULEB rekao da ce se u njegova takmicenja moci samo kroz ABA ligu. Tada su svi srpski timovi odmah glasali da se udje u ABA jer drugacije nije moglo u ULEB takmicenja, jedno se Partizan neckao dva meseca. Onoga trenutka kada je shvatio da bez ABA nema mesta u EL, Partizan je kao i svi ostali srpski klubovi usao u ABA. Niko vas nije naterao, mogli ste da budete pricipijalni i igrate FIBA takmicenje, ali niste hteli osim u medijima da budete principijalni pa ste usli u ABA kada i svi ostali klubovi.

Piro

pre 1 godinu

Dobro, ne morate da igrate. Nista vam ne bih zamerio domaci kup i prvenstvo su obesmisljena takmicenja. Vidis da i ABA liga razmislja o iskljucenju Zvezde i Partizana ako dobiju EL licence. Razlika u kvalitetu je apsurdna a publika potpuno nezainteresovana. Koncept danasnje kosarke je prevazisao nacionalna prvenstva i kupove i mi tu bas nista ne mozemo da ucinimo. Mozda u Spaniji, Turskoj i Grckoj donekle jos ima smisla u ostalim zemljama nema.
(Migovi, 24. januar 2023 12:44)

Kako to ABA liga misli da izbaci ta dva kluba ako dobiju EL licence? A i tesko da ce oba kluba dobiti licencu mada nije ni nemoguce, vremena se menjaju.

Ces92

pre 1 godinu

Čoveče, Partizan je istupio iz takmičenja. Istupio iz lige, prestao da igra utakmice. Izvređao je ligu, izvređao je apsolutno svakog. Pa koja je ovo banana zemlja da to prolazi nekažnjeno. Pa Olimpijakos je bio izbačen iz lige zbog toga. 3 godine nije igrao prvu ligu.

A ti pričaš o huliganima na tribinama, a budimo realni, oba kluba budale od huligana za pokazati imaju.
(Ostin A, 24. januar 2023 14:39)
Koju bre ligu,liga nije ni igrana odigrane 4 playoff utakmice.Banana zemlja jeste jer je proslo ono fmp menja ime itd.

pravnik

pre 1 godinu

Vidim ovde se piše da savez nema ingerencije nad ligom Srbije

A evo šta piše na Sajtu KSS
O takmičenjima pod kapom KSS

1. Prva muška liga za muškarce
2. Druga muška liga za muškarce
3. Treća muška lig
4. Četvrta muška liga
5. Peta muška liga

KSS je krovna organizacija i zastupa sve timove u FIBA
nnra)i
2. 3a x(eHe:
- npBr HrBo - l.XrlC

Аспера

pre 1 godinu

A ko ti je to rekao? Ostoja? Ako nema kontrolu,po kom osnovu onda Zvezda, Partizan, Mega i ostali učestvuju u kupu? Imaju li kakve kvalifikacije za taj kup? Ili klubovi dolaze kao na turnir u malom fudbalu.
(NoName 1, 24. januar 2023 14:05)

Po kom osnovu Gruzija, Jermenija, Arzebejdzan i Izralel igraju evropska takmicenja? Organizator je rekao da mogu. Tako KSS za svoj kup je odabrao ucesnike ABA lige i najbolje iz KSL.

NoName 1

pre 1 godinu

KSS nema konktrolu nad KLS nikakvu pa nema šta da kažnjava Partizan. KAd se vrati KLS pod ingerencije KSS onda može.
(DuckDodgers, 24. januar 2023 13:26)

A ko ti je to rekao? Ostoja? Ako nema kontrolu,po kom osnovu onda Zvezda, Partizan, Mega i ostali učestvuju u kupu? Imaju li kakve kvalifikacije za taj kup? Ili klubovi dolaze kao na turnir u malom fudbalu.

Ostin A

pre 1 godinu

Slobodno istupite iz takmičenja niko vam ne brani
Bilo vam je legalno kad ste igrali 5 na 3, palili protiv pozarne aparate,bacali kese sa urinom,gasili struju u halama ,pljuvali naše trenere,tada je sve bilo super jel da
(pfc, 24. januar 2023 12:18)

Čoveče, Partizan je istupio iz takmičenja. Istupio iz lige, prestao da igra utakmice. Izvređao je ligu, izvređao je apsolutno svakog. Pa koja je ovo banana zemlja da to prolazi nekažnjeno. Pa Olimpijakos je bio izbačen iz lige zbog toga. 3 godine nije igrao prvu ligu.

A ti pričaš o huliganima na tribinama, a budimo realni, oba kluba budale od huligana za pokazati imaju.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Ovi unistili nasu ligu da bi napravili ABA. Onda igraju sa dva tima 10 godina. Onda zauzeli sve pozicije u svim takmicenjima. Onda ispali iz ABA lige i vratili se kao drugi tim. Onda 2 puta platili ucesce u EL kao drugoligasi ABA lige. I oni danas nesto pricaju. Pa komedija sa njima uvek.
(ju ju, 24. januar 2023 13:25)

Sve tacno, crveni umesto minusa dajte objasnjenje sta je slagano.

pfcpanta

pre 1 godinu

Po kom osnovu se igra naša liga? Da li je aba liga prva a naša druga liga? Jedino se tako može razumeti pozicija i parovi playoff-a. I zbog čega se igra?

duledudule

pre 1 godinu

Ovi unistili nasu ligu da bi napravili ABA. Onda igraju sa dva tima 10 godina. Onda zauzeli sve pozicije u svim takmicenjima. Onda ispali iz ABA lige i vratili se kao drugi tim. Onda 2 puta platili ucesce u EL kao drugoligasi ABA lige. I oni danas nesto pricaju. Pa komedija sa njima uvek.
(ju ju, 24. januar 2023 13:25)
Ko je ispao iz aba lige i kada? Ja samo znam da ste vi veliki sampioni ispadali iz prve lige Jugoslavije... Mi smo platili zato sto drugi nisu finansijski mogli da izguraju el ( Cibona ). Sta ste vi platili i kome i na osnovu cega igrate EL ove godine?

duledudule

pre 1 godinu

I to baš 3 dana pred derbi...zaista se nadam da niko neće odgovoriti
(Dr Hitch, 24. januar 2023 12:50)
Sta mogu da odgovore? Nismo igrali KSS jel nam je krivo i izgubili bi opet a to bi za vanvremenskog robiju bio treci poraz u sezoni...

Dzeronimo

pre 1 godinu

Ovi unistili nasu ligu da bi napravili ABA. Onda igraju sa dva tima 10 godina. Onda zauzeli sve pozicije u svim takmicenjima. Onda ispali iz ABA lige i vratili se kao drugi tim. Onda 2 puta platili ucesce u EL kao drugoligasi ABA lige. I oni danas nesto pricaju. Pa komedija sa njima uvek.
(ju ju, 24. januar 2023 13:25)
Ko je ispao iz aba lige i kada? Ja samo znam da ste vi veliki sampioni ispadali iz prve lige Jugoslavije... Mi smo platili zato sto drugi nisu finansijski mogli da izguraju el ( Cibona ). Sta ste vi platili i kome i na osnovu cega igrate EL ove godine?
(duledudule, 24. januar 2023 14:02)

Zvezda nije stekla pravo ucesca u ABA ligi ni kroz ABA a ni kroz domacu ligu. Za godinu se postaraj sam, bar bi to trebao znati ako si vec legendin sledbenik.

Sigmund

pre 1 godinu

Čisto da se razjasni... Kls je još rada hteo da kazni Partizan, ali jednostavno nije moguće po nekom članu statuta, zato što Partizan nije igrao u ligaskom delu sezone Kls, samim tim je nemoguće kazniti nas.. Neki mešaju babe i žabe, i kažu kako je Olimpijsko izbačen u 2 ligu, pa zato što su oni bili regularni učesnici grčke lige od prvog kola i odbili su da igraju..
Sada treba uzvratiti udarac i ako direktorijum Aba Lige ne želi da podnese tužbu sportskom sudu u Lozani za sukob interesa i igranja 2 kluba u istoj ligi, to može sam Partizan kao jedan od vlasnika lige... Smetao mu je Vujošević, sad mu smeta Zeljko i Savic kao i Ostoja.. Ovom zlu treba da se stane na kraj.. Kaze i žali se na Istoku, prodaje automobile, a magistar ima svoju fabriku pa ne finansira svoj klub od iste...

Prle

pre 1 godinu

Sta je bilo sa apelom Zvezde evroligi da se kazni KK Partizan zbog vređanja presednika od strane njegovih navijaca ili tek treba da se razmatra?

Globtroter

pre 1 godinu

Saopštenje baš pred Derbi, i to drugo za redom. Oba puta je tema saopštenja nešto što je moglo da se objavi i pre recimo tri nedelje, ali tako ne dižeš tenziju za samu utakmicu. Kako bez tenzije da popuniš halu i napržiš svoje terijere za samu utakmicu.

kiza D.

pre 1 godinu

Прочитајте коментар “Gosa placa Zeljko” и надам се да ћете разумети поенту.
Не слажем се увек са њим али је један од ретких овде који се разуме у кошарку.

LeoNeo

pre 1 godinu

@aezakmi,

zasto Partizan nije posalo poruku da dva kluba koja imaju "istog vlasnika" igraju u istoj ligi kada je u pitanju ABA liga? Zasto to nije uradjeno na pocetku ABA lige, vec se cekala Superliga? Toliko o dosljednosti.

ju ju

pre 1 godinu

Ovi unistili nasu ligu da bi napravili ABA. Onda igraju sa dva tima 10 godina. Onda zauzeli sve pozicije u svim takmicenjima. Onda ispali iz ABA lige i vratili se kao drugi tim. Onda 2 puta platili ucesce u EL kao drugoligasi ABA lige. I oni danas nesto pricaju. Pa komedija sa njima uvek.

Nenad

pre 1 godinu

KLS nije u nadleznosti KSS. Partizan nije igrao KLS. Ne kapiram, zasto treba sad KSS da reaguje. Valjda KLS treba da reaguje mozda izbacivanjem u nizi rang ili kako vec.

onako usput

pre 1 godinu

Neka nam neko iz KSS objasni koja je posledica bezanije iz play offa KLS, postoje pravila neka se i primene. Neka Partizan nauci da se bezanija kad tad obije o glavu.
A sad neka lepo preskoce ovaj KRK i cekaju sledecu sezonu.

nesa80

pre 1 godinu

meni kao partizanovcu je drago sto se iz partizana niko ne oglasava,niti ista objavljuje povodom svakodnevnih napada na partizan,to je samo znak da je klub na dobrom putu,puna podrska ostoji,obradovicu i savicu.ma neka i kazne partizan,neka ovi ni neizadju na kup,gledajte sebe,poboljsavajte igru,tim,da se vratimo na stare staze slave a oni ce uvek tavoriti tu gde jesu u taj mulj drugacije ni ne znaju,neka i ne osvojimo nista,neka nemamo ni jednu pobedu u derbiju terajte dostojanstveno a ne da se spustate na taj nivo

Marko

pre 1 godinu

Kao neko ko retko prati dešavanja u košarci voleo bih da mi neko objektivno objasni o čemu se radi i čemu ove političke izjave zapravo?

pfc

pre 1 godinu

Slobodno istupite iz takmičenja niko vam ne brani
Bilo vam je legalno kad ste igrali 5 na 3, palili protiv pozarne aparate,bacali kese sa urinom,gasili struju u halama ,pljuvali naše trenere,tada je sve bilo super jel da

Migovi

pre 1 godinu

Dobro, ne morate da igrate. Nista vam ne bih zamerio domaci kup i prvenstvo su obesmisljena takmicenja. Vidis da i ABA liga razmislja o iskljucenju Zvezde i Partizana ako dobiju EL licence. Razlika u kvalitetu je apsurdna a publika potpuno nezainteresovana. Koncept danasnje kosarke je prevazisao nacionalna prvenstva i kupove i mi tu bas nista ne mozemo da ucinimo. Mozda u Spaniji, Turskoj i Grckoj donekle jos ima smisla u ostalim zemljama nema.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Ja koliko sam razumeo, mislim da gresimo ovog puta zestoko. Koliko shvatam, KLS je udruzenje klubova i nema veze sa KSS. Sve i da hoce, KSS ne moze da kazni Partizan zbog ucestovanja u takmicenju koje nema veze sa KSS. Kup je pod okriljem KSS-a. Ne razumem iskreno zasto ovo radimo u ovom trenutku. Zvezda treba i mora da igra Kup.

basketaš

pre 1 godinu

Ako stvarno još nisu kažnjeni, a očigledno nisu onda je to ozbiljan skandal. Znamo ko je Danilović funkcioner i na šta je sve spreman za svoj klub ali ovo je već previše.

Slažem se i za domaćinstvo Kupa. Čair je postao premali za derbi mečeve i već se igra tamo deceniju i više. Arena je idealna za takav događaj i to bi bio čist spektakl sa ovako jakim timovima sa obe strane.

Istina

pre 1 godinu

Mozda ne moze kss da ih kazni ali zato može KLS da ih kazni izbacivanjem u treću ligu kao što su Olimpijakos izbacili u grčkoj. Postoje pravila za napuštanje lige, ali se ne postuju

Grobari to smo mi

pre 1 godinu

,,bez namere da umanji uspeh preostalih 6 timova koji su zaslužili učešće"
Znači Partizan nije zaslužiо, a po propozicijama je predviđeno da timovi iz ABA lige učestvuju. Ćutali ste kada su Partizanu javno pretnje upućene da će ostati i bez jednog jedinog državnog sponzora i Evrolige ako ne prihvati da učestvuje u regionalnoj ligi. Ćutali ste se i smejali kad je vaš pošteni javno pričao kako će da ugasi Partizan? Licemeri

zanimljivo

pre 1 godinu

Pa normalno. Podgrevaj atmosferu pred derbi, za ne daj Bože.
(Amnezija, 24. januar 2023 12:28)

Kada EL kazni zvezdu , onda to Glikmane to im radi, treba da se postuje pravila KSS za koje ste glasali, kada neko kaze da posle 7 meseci niko ne kaznjava partizan onda je to podgrevanje atmosfere...koji dupli standardi

slobodan

pre 1 godinu

Ajde, prvo da razjasnimo u kakvim su odnosima KLS i KSS. Mislim na ingerencije, što se takmičenja tiče, a onda i na mogućnost sankcionisanja bilo kog kluba ako prekrši pravila KLS. Da li je tačno, ali zaista da li je tačno, da KSS i KLS nisu ni u kakvoj "poslovnoj relaciji"?

Grobarski spinovi

pre 1 godinu

Kada je EL kaznila Zvezdu ubiste se da dokazete kako se pravila moraju poštovati. Kada ste pobegli iz srpske lige nikom ništa. Epa nece da moze. Sa ovim su se složili...

Tasmanijski Djavo

pre 1 godinu

KSS nije nadlezan za Kosarkasku ligu Srbije


Pa ko je nadlezan ks kameruna mozda,pa zar se kosarkaska liga srbije ne igra pod okriljem kss-a

aezakmi

pre 1 godinu

Partizan je odustajanjem od KLS zeleo da da do znanja kako 2 kluba istog vlasnika nastupaju u toj ligi. Jedan od ta dva kluba sada bojkotuje KRK kako bi dao do znanja svima sta je Partizan uradio.

Bajo moj

pre 1 godinu

Па, како нису санкционисани? Осовина савић-даниловић-бодирога, казнила их учешћем у еуролиги! А и ово са Кампацом и Топићем...нереално колико подлости, злобе и пакости на једном месту, из исте кухиње!

Аспера

pre 1 godinu

KSS nije nadlezan za Kosarkasku ligu Srbije pa nema ni nacin da kaznjava bilo koga za nesto sto su uradili van njihove nadleznosti. To oni dobro znaju jer su oni to progurali da bude tako, a ovo su samo standardni pritisci koje prave poslednjih 20 godina bez obzira da li su jaci ili ne. To im je nacin rada i od toga ne odustaju.

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Zvezda razmatra bojkot Kupa Koraća

Mora da su se naljutili na vlastitog predsednika kluba jer ima dva svoja kluba u istom takmičenju

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Zvezda razmatra bojkot Kupa Koraća

Mora da su se naljutili na vlastitog predsednika kluba jer ima dva svoja kluba u istom takmičenju

pfc

pre 1 godinu

Slobodno istupite iz takmičenja niko vam ne brani
Bilo vam je legalno kad ste igrali 5 na 3, palili protiv pozarne aparate,bacali kese sa urinom,gasili struju u halama ,pljuvali naše trenere,tada je sve bilo super jel da

Grobari to smo mi

pre 1 godinu

,,bez namere da umanji uspeh preostalih 6 timova koji su zaslužili učešće"
Znači Partizan nije zaslužiо, a po propozicijama je predviđeno da timovi iz ABA lige učestvuju. Ćutali ste kada su Partizanu javno pretnje upućene da će ostati i bez jednog jedinog državnog sponzora i Evrolige ako ne prihvati da učestvuje u regionalnoj ligi. Ćutali ste se i smejali kad je vaš pošteni javno pričao kako će da ugasi Partizan? Licemeri

aezakmi

pre 1 godinu

Partizan je odustajanjem od KLS zeleo da da do znanja kako 2 kluba istog vlasnika nastupaju u toj ligi. Jedan od ta dva kluba sada bojkotuje KRK kako bi dao do znanja svima sta je Partizan uradio.

ju ju

pre 1 godinu

Ovi unistili nasu ligu da bi napravili ABA. Onda igraju sa dva tima 10 godina. Onda zauzeli sve pozicije u svim takmicenjima. Onda ispali iz ABA lige i vratili se kao drugi tim. Onda 2 puta platili ucesce u EL kao drugoligasi ABA lige. I oni danas nesto pricaju. Pa komedija sa njima uvek.

Bajo moj

pre 1 godinu

Па, како нису санкционисани? Осовина савић-даниловић-бодирога, казнила их учешћем у еуролиги! А и ово са Кампацом и Топићем...нереално колико подлости, злобе и пакости на једном месту, из исте кухиње!

Аспера

pre 1 godinu

KSS nije nadlezan za Kosarkasku ligu Srbije pa nema ni nacin da kaznjava bilo koga za nesto sto su uradili van njihove nadleznosti. To oni dobro znaju jer su oni to progurali da bude tako, a ovo su samo standardni pritisci koje prave poslednjih 20 godina bez obzira da li su jaci ili ne. To im je nacin rada i od toga ne odustaju.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Ja koliko sam razumeo, mislim da gresimo ovog puta zestoko. Koliko shvatam, KLS je udruzenje klubova i nema veze sa KSS. Sve i da hoce, KSS ne moze da kazni Partizan zbog ucestovanja u takmicenju koje nema veze sa KSS. Kup je pod okriljem KSS-a. Ne razumem iskreno zasto ovo radimo u ovom trenutku. Zvezda treba i mora da igra Kup.

Aca

pre 1 godinu

Partizan je odustajanjem od KLS zeleo da da do znanja kako 2 kluba istog vlasnika nastupaju u toj ligi. Jedan od ta dva kluba sada bojkotuje KRK kako bi dao do znanja svima sta je Partizan uradio.
(aezakmi, 24. januar 2023 12:26)

Zašto onda Partizan nije odustao od ABA kad je tako principijelan?

zanimljivo

pre 1 godinu

Pa normalno. Podgrevaj atmosferu pred derbi, za ne daj Bože.
(Amnezija, 24. januar 2023 12:28)

Kada EL kazni zvezdu , onda to Glikmane to im radi, treba da se postuje pravila KSS za koje ste glasali, kada neko kaze da posle 7 meseci niko ne kaznjava partizan onda je to podgrevanje atmosfere...koji dupli standardi

Globtroter

pre 1 godinu

Saopštenje baš pred Derbi, i to drugo za redom. Oba puta je tema saopštenja nešto što je moglo da se objavi i pre recimo tri nedelje, ali tako ne dižeš tenziju za samu utakmicu. Kako bez tenzije da popuniš halu i napržiš svoje terijere za samu utakmicu.

Sigmund

pre 1 godinu

Čisto da se razjasni... Kls je još rada hteo da kazni Partizan, ali jednostavno nije moguće po nekom članu statuta, zato što Partizan nije igrao u ligaskom delu sezone Kls, samim tim je nemoguće kazniti nas.. Neki mešaju babe i žabe, i kažu kako je Olimpijsko izbačen u 2 ligu, pa zato što su oni bili regularni učesnici grčke lige od prvog kola i odbili su da igraju..
Sada treba uzvratiti udarac i ako direktorijum Aba Lige ne želi da podnese tužbu sportskom sudu u Lozani za sukob interesa i igranja 2 kluba u istoj ligi, to može sam Partizan kao jedan od vlasnika lige... Smetao mu je Vujošević, sad mu smeta Zeljko i Savic kao i Ostoja.. Ovom zlu treba da se stane na kraj.. Kaze i žali se na Istoku, prodaje automobile, a magistar ima svoju fabriku pa ne finansira svoj klub od iste...

Dzeronimo

pre 1 godinu

Ovi unistili nasu ligu da bi napravili ABA. Onda igraju sa dva tima 10 godina. Onda zauzeli sve pozicije u svim takmicenjima. Onda ispali iz ABA lige i vratili se kao drugi tim. Onda 2 puta platili ucesce u EL kao drugoligasi ABA lige. I oni danas nesto pricaju. Pa komedija sa njima uvek.
(ju ju, 24. januar 2023 13:25)

Sve tacno, crveni umesto minusa dajte objasnjenje sta je slagano.

basketaš

pre 1 godinu

Ako stvarno još nisu kažnjeni, a očigledno nisu onda je to ozbiljan skandal. Znamo ko je Danilović funkcioner i na šta je sve spreman za svoj klub ali ovo je već previše.

Slažem se i za domaćinstvo Kupa. Čair je postao premali za derbi mečeve i već se igra tamo deceniju i više. Arena je idealna za takav događaj i to bi bio čist spektakl sa ovako jakim timovima sa obe strane.

Tasmanijski Djavo

pre 1 godinu

KSS nije nadlezan za Kosarkasku ligu Srbije


Pa ko je nadlezan ks kameruna mozda,pa zar se kosarkaska liga srbije ne igra pod okriljem kss-a

Istina

pre 1 godinu

Mozda ne moze kss da ih kazni ali zato može KLS da ih kazni izbacivanjem u treću ligu kao što su Olimpijakos izbacili u grčkoj. Postoje pravila za napuštanje lige, ali se ne postuju

slobodan

pre 1 godinu

Ajde, prvo da razjasnimo u kakvim su odnosima KLS i KSS. Mislim na ingerencije, što se takmičenja tiče, a onda i na mogućnost sankcionisanja bilo kog kluba ako prekrši pravila KLS. Da li je tačno, ali zaista da li je tačno, da KSS i KLS nisu ni u kakvoj "poslovnoj relaciji"?

nesa80

pre 1 godinu

meni kao partizanovcu je drago sto se iz partizana niko ne oglasava,niti ista objavljuje povodom svakodnevnih napada na partizan,to je samo znak da je klub na dobrom putu,puna podrska ostoji,obradovicu i savicu.ma neka i kazne partizan,neka ovi ni neizadju na kup,gledajte sebe,poboljsavajte igru,tim,da se vratimo na stare staze slave a oni ce uvek tavoriti tu gde jesu u taj mulj drugacije ni ne znaju,neka i ne osvojimo nista,neka nemamo ni jednu pobedu u derbiju terajte dostojanstveno a ne da se spustate na taj nivo

Dzeronimo

pre 1 godinu

Ovi unistili nasu ligu da bi napravili ABA. Onda igraju sa dva tima 10 godina. Onda zauzeli sve pozicije u svim takmicenjima. Onda ispali iz ABA lige i vratili se kao drugi tim. Onda 2 puta platili ucesce u EL kao drugoligasi ABA lige. I oni danas nesto pricaju. Pa komedija sa njima uvek.
(ju ju, 24. januar 2023 13:25)
Ko je ispao iz aba lige i kada? Ja samo znam da ste vi veliki sampioni ispadali iz prve lige Jugoslavije... Mi smo platili zato sto drugi nisu finansijski mogli da izguraju el ( Cibona ). Sta ste vi platili i kome i na osnovu cega igrate EL ove godine?
(duledudule, 24. januar 2023 14:02)

Zvezda nije stekla pravo ucesca u ABA ligi ni kroz ABA a ni kroz domacu ligu. Za godinu se postaraj sam, bar bi to trebao znati ako si vec legendin sledbenik.

Marko

pre 1 godinu

Kao neko ko retko prati dešavanja u košarci voleo bih da mi neko objektivno objasni o čemu se radi i čemu ove političke izjave zapravo?

Migovi

pre 1 godinu

Dobro, ne morate da igrate. Nista vam ne bih zamerio domaci kup i prvenstvo su obesmisljena takmicenja. Vidis da i ABA liga razmislja o iskljucenju Zvezde i Partizana ako dobiju EL licence. Razlika u kvalitetu je apsurdna a publika potpuno nezainteresovana. Koncept danasnje kosarke je prevazisao nacionalna prvenstva i kupove i mi tu bas nista ne mozemo da ucinimo. Mozda u Spaniji, Turskoj i Grckoj donekle jos ima smisla u ostalim zemljama nema.

Ces92

pre 1 godinu

Čoveče, Partizan je istupio iz takmičenja. Istupio iz lige, prestao da igra utakmice. Izvređao je ligu, izvređao je apsolutno svakog. Pa koja je ovo banana zemlja da to prolazi nekažnjeno. Pa Olimpijakos je bio izbačen iz lige zbog toga. 3 godine nije igrao prvu ligu.

A ti pričaš o huliganima na tribinama, a budimo realni, oba kluba budale od huligana za pokazati imaju.
(Ostin A, 24. januar 2023 14:39)
Koju bre ligu,liga nije ni igrana odigrane 4 playoff utakmice.Banana zemlja jeste jer je proslo ono fmp menja ime itd.

Grobarski spinovi

pre 1 godinu

Kada je EL kaznila Zvezdu ubiste se da dokazete kako se pravila moraju poštovati. Kada ste pobegli iz srpske lige nikom ništa. Epa nece da moze. Sa ovim su se složili...

Ostin A

pre 1 godinu

Slobodno istupite iz takmičenja niko vam ne brani
Bilo vam je legalno kad ste igrali 5 na 3, palili protiv pozarne aparate,bacali kese sa urinom,gasili struju u halama ,pljuvali naše trenere,tada je sve bilo super jel da
(pfc, 24. januar 2023 12:18)

Čoveče, Partizan je istupio iz takmičenja. Istupio iz lige, prestao da igra utakmice. Izvređao je ligu, izvređao je apsolutno svakog. Pa koja je ovo banana zemlja da to prolazi nekažnjeno. Pa Olimpijakos je bio izbačen iz lige zbog toga. 3 godine nije igrao prvu ligu.

A ti pričaš o huliganima na tribinama, a budimo realni, oba kluba budale od huligana za pokazati imaju.

NoName 1

pre 1 godinu

KSS nema konktrolu nad KLS nikakvu pa nema šta da kažnjava Partizan. KAd se vrati KLS pod ingerencije KSS onda može.
(DuckDodgers, 24. januar 2023 13:26)

A ko ti je to rekao? Ostoja? Ako nema kontrolu,po kom osnovu onda Zvezda, Partizan, Mega i ostali učestvuju u kupu? Imaju li kakve kvalifikacije za taj kup? Ili klubovi dolaze kao na turnir u malom fudbalu.

Prle

pre 1 godinu

Sta je bilo sa apelom Zvezde evroligi da se kazni KK Partizan zbog vređanja presednika od strane njegovih navijaca ili tek treba da se razmatra?

duledudule

pre 1 godinu

Ovi unistili nasu ligu da bi napravili ABA. Onda igraju sa dva tima 10 godina. Onda zauzeli sve pozicije u svim takmicenjima. Onda ispali iz ABA lige i vratili se kao drugi tim. Onda 2 puta platili ucesce u EL kao drugoligasi ABA lige. I oni danas nesto pricaju. Pa komedija sa njima uvek.
(ju ju, 24. januar 2023 13:25)
Ko je ispao iz aba lige i kada? Ja samo znam da ste vi veliki sampioni ispadali iz prve lige Jugoslavije... Mi smo platili zato sto drugi nisu finansijski mogli da izguraju el ( Cibona ). Sta ste vi platili i kome i na osnovu cega igrate EL ove godine?

Ajgor

pre 1 godinu

"Klub koji istupi, odnosno odustane od već započetog takmičenja (posle žrebanja takmičarskih brojeva za sezonu) ili bude isključen iz takmičenja tokom sezone (pre završetka takmičenja) u sladu sa ovim Pravilnikom i propozicijama takmičenjau sledećoj takmičarskoj sezoni može učestvovati u dva stepena nižem takmičenju od onog iz kog je istupio, odnosno isključen", stoji u pravilniku.

Satriani

pre 1 godinu

(Gossa placa Zeljko 89, 24. januar 2023 15:57)

Pre će biti da ti nemaš dobro pamćenje - u pitanju je sezona 2000/2001, kada su se igrala dva takmičenja: Fiba Evroliga (pod nazivom Suprologa) i ULEB Evroliga. U Suprologi su, pored Partizana, igrali Makabi, Panatinaikos, CSKA, Efes Pilsen, Montepaski Sijena, Ulker, Alba, Skavolini, Iraklis... U ULEB Evrologi su ugrali španski klubovi (logično, zar ne?) Real, Barsa, Taukeramika, Estudiantes, zatim Olimpijakos, Kinder, Beneton, Žalgiris, Budućnost, i zvezdašima omiljeni čuveni London Tauersi. Svi timovi su se plasirali po osnovu vajld karda koji je dodeljivao Uleb. Nakon te sezone, FIBA je prodala ULEBu prava i od te sezone (2001/2002) se igra samo jedno takmičenje, pod pokroviteljstvom ULEBa.
Što se tiče kompanije "Sidro", pored Romana Lisca, kog si ispravno spomenuo, suvlasnik je bio i tadašnji Zvezdin trener Zmago Sagadin i on je prvi lobirao da Zvezda uđe u Jadransku ligu i da napusti domaću ligu, navodno zbog neregularnosti. U pitanju je sezona 2002/2003 i Zvezda je bila prvi klub sa iz Srbije koja je počela da igra Jadransku ligu. Sledeće sezone, priključio se i tadašnji Reflex (FMP) i u prvoj sezoni je osvojio titulu. Partizan je u leto 2004. godine ucenjen da mora da uđe u Jadransku ligu, jer će u suprotnom izgubiti pravo da igra u ULEB EL, iako u tom trenutku ABA liga nema prohodnost ka EL, za razliku od domaće (srpske) lige. Tada Partizan, ucenjen, ulazi u Jadransku ligu.

duledudule

pre 1 godinu

I to baš 3 dana pred derbi...zaista se nadam da niko neće odgovoriti
(Dr Hitch, 24. januar 2023 12:50)
Sta mogu da odgovore? Nismo igrali KSS jel nam je krivo i izgubili bi opet a to bi za vanvremenskog robiju bio treci poraz u sezoni...

pfcpanta

pre 1 godinu

Po kom osnovu se igra naša liga? Da li je aba liga prva a naša druga liga? Jedino se tako može razumeti pozicija i parovi playoff-a. I zbog čega se igra?

pravnik

pre 1 godinu

Srpska liga nije imala prohodnost nego je Partizan imao B licencu. Tako i da je Zvezda bila prvak, ne bi igrala EL nego bi igrao Partizan. Kao sto i da danas npr AEK bude sad prvi u Grckoj, u EL bi isli Panata i Oly..
(Nele, 24. januar 2023 17:42)

Partizan nikada nije imao B licencu kao ni jedna druga ekipa u regionu. B licence imaju Alba i Asvel. Lako proverljivo

Satriani

pre 1 godinu

(Gossa placa Zeljko 89, 24. januar 2023 17:07)

Dobro sam pročitao, rekao si da je u Suoroligi od ozbiljnih timova igrao samo Panatinaikos, a zaboravio si npr Makabi, koji je te sezone bio prvak Suprolige... Takođe, ako je Sidro potpisalo ugovor sa ULEBom, zašto prvak Jadranske lige nije igrao EL? Evo, konkretno Zadar 2003, Reflex 2004, Hemofarm 2005, FMP 2006? Zato što Jadranska liga nije imala prohodnost u ULEB takmičenja, već su u EL išli prvaci država (domaćih liga). U Srbiji je to bio Partizan, u Hrvatskoj Cibona, a u Sloveniji Union Olimpija. A Jadranska liga, u koju je prva ušla Zvezda, je u to vreme bila revijalnog karaktera, tj nije imala prohodnost u evropska takmičenja, a ucenjivali su timove da moraju da je igraju. Govorimo o periodu od 10+ godina. Jadranska liga (sadašnja ABA liga) je dobila mesto u EL počev od čuvene sezone 2012/2013, kada su nacionalne lige izgubile prohodnost ka EL, a ABA liga je tada dobila 2 mesta.

I ništa od navedenog nisu samo wiki podaci, već gole činjenice.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Dzeronimo, sve je slagao, ali bukvalno sve. Nemamo svi ovde pamcenje amebe. Znaci ovako, kada su se odvojili EL i FIBA, te sezone su se igrala dva takmicenja : ULEB i FIBA liga sampiona. Te sezone u ULEB takmicenju su igrali svi poznatiji klubovi osim Partizana i Panatinaikosa koji su igrali FIBA takmicenje. Nakon te sezone, ULEB je potpisao ugovor sa SIDROM ( Lisac and co) koji je ujedno osnivac ABA lige. Tada je ULEB rekao da ce se u njegova takmicenja moci samo kroz ABA ligu. Tada su svi srpski timovi odmah glasali da se udje u ABA jer drugacije nije moglo u ULEB takmicenja, jedno se Partizan neckao dva meseca. Onoga trenutka kada je shvatio da bez ABA nema mesta u EL, Partizan je kao i svi ostali srpski klubovi usao u ABA. Niko vas nije naterao, mogli ste da budete pricipijalni i igrate FIBA takmicenje, ali niste hteli osim u medijima da budete principijalni pa ste usli u ABA kada i svi ostali klubovi.

LeoNeo

pre 1 godinu

@aezakmi,

zasto Partizan nije posalo poruku da dva kluba koja imaju "istog vlasnika" igraju u istoj ligi kada je u pitanju ABA liga? Zasto to nije uradjeno na pocetku ABA lige, vec se cekala Superliga? Toliko o dosljednosti.

grobarče

pre 1 godinu

(urke, 24. januar 2023 16:49)


pišem domaći i nešto razmišljam, ako smo imali tu nesreću da u majstorici igramo protiv nikad jačeg oriolika, ako smo u većini od, čak, 5 od 22 utakmice druge lige igrali bez čermaka koji je tih godina bio bolji od pita maraviča i lenija vilkinsa zajedno, i ako smo u konkurenciji sa moćnim pirotom, peći, suboticom, ivangradom a o voždovcu i da se ne govori, povratak obezbedili nekoliko kola pre kraja - mi iz prve lige nismo ni ispadali!!!

Objektivan

pre 1 godinu

Ne nadajte se grobari, Zvezdu će verovatno da zameni Zlatibor, a zamislite onda bruku da u kupu izgubite od njih umesto što bi ispali od Zvezde, po običaju.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Srpska liga nije imala prohodnost nego je Partizan imao B licencu. Tako i da je Zvezda bila prvak, ne bi igrala EL nego bi igrao Partizan. Kao sto i da danas npr AEK bude sad prvi u Grckoj, u EL bi isli Panata i Oly..
(Nele, 24. januar 2023 17:42)

Partizan je tek '08 i '09 dobio B licencu, te licence su imali i prvaci hrvatske i slovenije (posle toga bi licencu dobio osvajac Jadranske lige), sta cemo sa periodom od 2001. ili 2002. do toga?

Nenad

pre 1 godinu

KLS nije u nadleznosti KSS. Partizan nije igrao KLS. Ne kapiram, zasto treba sad KSS da reaguje. Valjda KLS treba da reaguje mozda izbacivanjem u nizi rang ili kako vec.

kiza D.

pre 1 godinu

Прочитајте коментар “Gosa placa Zeljko” и надам се да ћете разумети поенту.
Не слажем се увек са њим али је један од ретких овде који се разуме у кошарку.

Satriani

pre 1 godinu

(Nele, 24. januar 2023 17:42)
Nije istina, Partizan nikada nije imao B licencu, već se u EL plasirao kao šampion države. Da je Zvezda bila šampion Srbije, ona bi igrala EL.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

(Gossa placa Zeljko 89, 24. januar 2023 15:57)

Ne izmisljaj i ne pridikuj drugima ako vec nisi dobro upoznat sa materijom i(li) ako te pamcenje ne sluzi najbolje. Pored Partizana i Panatinaikosa, u Suproligi 2000/01 su igrali i CSKA, Makabi, Efes, Ulker (sadasnji Fenerbahce), Asvel, Ortez, Skavolini, Sijena, Alba, Split, Krka, Lijetuvos Ritas. To sto si napisao se nije desilo te sezone nego znatno kasnije, a srpska liga je imala prohodnost prema Evroligi sve do sezone 2013/14. Pored lisca i sagadina, suvlasnici su (bili) i radovan lorbek, josip bilic, boze milicevic i danko radic.

onako usput

pre 1 godinu

Neka nam neko iz KSS objasni koja je posledica bezanije iz play offa KLS, postoje pravila neka se i primene. Neka Partizan nauci da se bezanija kad tad obije o glavu.
A sad neka lepo preskoce ovaj KRK i cekaju sledecu sezonu.

pravnik

pre 1 godinu

Vidim ovde se piše da savez nema ingerencije nad ligom Srbije

A evo šta piše na Sajtu KSS
O takmičenjima pod kapom KSS

1. Prva muška liga za muškarce
2. Druga muška liga za muškarce
3. Treća muška lig
4. Četvrta muška liga
5. Peta muška liga

KSS je krovna organizacija i zastupa sve timove u FIBA
nnra)i
2. 3a x(eHe:
- npBr HrBo - l.XrlC

Nada umire poslednja

pre 1 godinu

Sanjam taj dan kada i jednih i drugih nece biti. Kolike pare i medijsku paznju dobijaju i opet samo neke gluposti od njih. Pa kako vas vise nije sramota, vaseg bezobrazluka i bahacenja? Ugasite ih vise i jedne i druge i taj novac rasporedite na druge timove i gradove, ionako su nasi najveci igraci i stvarani u manjim gradovima. Veliki pozdrav svim pravim ljubiteljima ovog predivnog sporta

Piro

pre 1 godinu

Dobro, ne morate da igrate. Nista vam ne bih zamerio domaci kup i prvenstvo su obesmisljena takmicenja. Vidis da i ABA liga razmislja o iskljucenju Zvezde i Partizana ako dobiju EL licence. Razlika u kvalitetu je apsurdna a publika potpuno nezainteresovana. Koncept danasnje kosarke je prevazisao nacionalna prvenstva i kupove i mi tu bas nista ne mozemo da ucinimo. Mozda u Spaniji, Turskoj i Grckoj donekle jos ima smisla u ostalim zemljama nema.
(Migovi, 24. januar 2023 12:44)

Kako to ABA liga misli da izbaci ta dva kluba ako dobiju EL licence? A i tesko da ce oba kluba dobiti licencu mada nije ni nemoguce, vremena se menjaju.

urke

pre 1 godinu

KK Partizan je iz elitnog društva ispao u sezoni 1970/1971 zauzevši deseto mesto („majstoricu” za opstanak izgubio od Oriolika). Ipak, Druga liga se igrala preko leta, i „crno-beli” su u jesen 1971. ponovo bili deo Prvenstva SFRJ. Drugu ligu od 22 kola odigrali su na betonu Malog Kalemegdana, izuzev meča sa Voždovcem u kojem su se, pred 5.000 ljudi u „Hali sportova”, ubedljivo revanširali za poraz na Dušanovcu. Igrajući u većem delu lige bez trenera Žeravice i reprezentativca Čermaka, zbog njihovih obaveza u nacionalnom timu, Partizan je povratak obezbedio nekoliko kola pre kraja.

Аспера

pre 1 godinu

A ko ti je to rekao? Ostoja? Ako nema kontrolu,po kom osnovu onda Zvezda, Partizan, Mega i ostali učestvuju u kupu? Imaju li kakve kvalifikacije za taj kup? Ili klubovi dolaze kao na turnir u malom fudbalu.
(NoName 1, 24. januar 2023 14:05)

Po kom osnovu Gruzija, Jermenija, Arzebejdzan i Izralel igraju evropska takmicenja? Organizator je rekao da mogu. Tako KSS za svoj kup je odabrao ucesnike ABA lige i najbolje iz KSL.

Ljuticabogdan

pre 1 godinu

Nemojte da igrate nista vise, naljutite se zauvek i katanac na klub. Da se resimo jedne muke. A onda da vidimo sta da radimo sa buckurisem od legije stranaca.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Satirani, ko vas je ucenio? Sidro? Lisac? Zmago? Niko vas nije ucenio, vec je Sidro potpisalo ugovor sa ULEB-om. Vi sto mogli da kazete mi necemo u ABA i da igrate FIBA ligu sampiona. Tacno je da je Reflex osvojio ABA sezonu pre, jeste Zvezda igrala pre Partizana ABA ali igrao je i Makabi zajedno sa domacom ligom pa sta. Svi srpski klubovi su hteli u ABA 2004 samo ste se vi neckali to leto dva meseca i na kraju usli u ABA jer drugacije niste mogli u EL. I sta je vama ABA to lose donela? Igrali jake utakmice, igrali EL, osvajali ABA 6 puta. Ma bas vas zla Zvezda ucenila a vi jadni hteli srpsku ligu i FIBA ligu sampiona.

miško

pre 1 godinu

Aspere, kada tako dobro znaš reci ko je nadležan. Skandalozno je da jedan tim bez razloga napusti takmičenje i sledeće godine opet se vrati. Predloži ti kaznu makar ukor.

NoName 1

pre 1 godinu

A ko ti je to rekao? Ostoja? Ako nema kontrolu,po kom osnovu onda Zvezda, Partizan, Mega i ostali učestvuju u kupu? Imaju li kakve kvalifikacije za taj kup? Ili klubovi dolaze kao na turnir u malom fudbalu.
(NoName 1, 24. januar 2023 14:05)

Po kom osnovu Gruzija, Jermenija, Arzebejdzan i Izralel igraju evropska takmicenja? Organizator je rekao da mogu. Tako KSS za svoj kup je odabrao ucesnike ABA lige i najbolje iz KSL.
(Аспера, 24. januar 2023 14:57)

Koje učesnike Aba lige? Evo Cedevita npr ne učestvuje. Ni Budućnost. Prestanite vise da spinujete, KLS se igra pod okriljem KSS. Da li ti stvarno misliš da može da se pokrene takmičenje saveznog ranga bez dozvole krovne organizacije??

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Satiranin, ti ocigledno nisi dobro procitao moj komentar niti ga razumeo. Ja ne pricam o pojedinacnim sezonama vec da su srpski klubovi morali u ABA onog trenutka kada je ULEB potpisao ugovor sa Sidrom. Jeste, Reflex je igrao sezonu pre te i Zvezda jednu, to stoji. Ali onog trenutnka kada je ULEB potpisao sa Sidrom morao je i Partizan unutra a niko ga nije ucenjivao. I to je jedina istina. Dzaba ovde prosipas wiki podatke kada se secam dobro da je prvo Sidro potpisalo ugovor sa EL pa onda se domaca liga izgubila predstavnika u EL.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Ko prica u Ugovoru u ucestovanju u EL? Ajmo jos jednom, Sidro je 2004 potpisalo ugovor sa EL da klubovi koji ne igraju ABA ligu ne mogu da igraju ULEB takmicenja bez obzira na plasman u nacionalim ligama. Zato su od sezone 2004/2005 svi srpski klubovi usli u ABA. To sto su nacionalne lige davale 3 presdtavnika do sezone 2012, pa su isli samo finalisti nema veze sa ugovorom Sidra i EL iz 2004 o kome ja pricam.

Pegaz

pre 1 godinu

Ako ne možete ništa na pošten način i na terenu ne možete da postignete bolje da se radi formirate-ugasite! Pustite ostale koji hoće i mogu sportski i viteški da se takmiče!

Nele

pre 1 godinu

@Zeljko Tomic
Srpska liga nije imala prohodnost nego je Partizan imao B licencu. Tako i da je Zvezda bila prvak, ne bi igrala EL nego bi igrao Partizan. Kao sto i da danas npr AEK bude sad prvi u Grckoj, u EL bi isli Panata i Oly..

Semenkar sa Dorcola

pre 1 godinu

KSS nema ingerencija nad KLS, znas to i sam podnosioce sapostenja. Ti si je izvukao da bude nezavisno udruzenje klubova.

Zufer

pre 1 godinu

Koje učesnike Aba lige? Evo Cedevita npr ne učestvuje. Ni Budućnost. Prestanite vise da spinujete, KLS se igra pod okriljem KSS. Da li ti stvarno misliš da može da se pokrene takmičenje saveznog ranga bez dozvole krovne organizacije??
(NoName 1, 24. januar 2023 20:14)
Ako je to tako sta je sa klubom koji se četiri godine nigde nije takmičio?Otkud on u KLS?Da li je KLS kaznila Partizan?Jeste i to debelo.I šta bi vi da se kazni opet za istu stvar?Koji procenat od zarade KLS ide KSS ?Zašto se zove KLS kad tamo uopšte nema lige?Nekakav kup u kojem prednost domaćeg terena ima bolje plasirani iz ABA?

pfc

pre 1 godinu

Slobodno istupite iz takmičenja niko vam ne brani
Bilo vam je legalno kad ste igrali 5 na 3, palili protiv pozarne aparate,bacali kese sa urinom,gasili struju u halama ,pljuvali naše trenere,tada je sve bilo super jel da

Loznica, Gučevo, Cer…

pre 1 godinu

Zvezda razmatra bojkot Kupa Koraća

Mora da su se naljutili na vlastitog predsednika kluba jer ima dva svoja kluba u istom takmičenju

Bajo moj

pre 1 godinu

Па, како нису санкционисани? Осовина савић-даниловић-бодирога, казнила их учешћем у еуролиги! А и ово са Кампацом и Топићем...нереално колико подлости, злобе и пакости на једном месту, из исте кухиње!

Grobari to smo mi

pre 1 godinu

,,bez namere da umanji uspeh preostalih 6 timova koji su zaslužili učešće"
Znači Partizan nije zaslužiо, a po propozicijama je predviđeno da timovi iz ABA lige učestvuju. Ćutali ste kada su Partizanu javno pretnje upućene da će ostati i bez jednog jedinog državnog sponzora i Evrolige ako ne prihvati da učestvuje u regionalnoj ligi. Ćutali ste se i smejali kad je vaš pošteni javno pričao kako će da ugasi Partizan? Licemeri

aezakmi

pre 1 godinu

Partizan je odustajanjem od KLS zeleo da da do znanja kako 2 kluba istog vlasnika nastupaju u toj ligi. Jedan od ta dva kluba sada bojkotuje KRK kako bi dao do znanja svima sta je Partizan uradio.

Tasmanijski Djavo

pre 1 godinu

KSS nije nadlezan za Kosarkasku ligu Srbije


Pa ko je nadlezan ks kameruna mozda,pa zar se kosarkaska liga srbije ne igra pod okriljem kss-a

zanimljivo

pre 1 godinu

Pa normalno. Podgrevaj atmosferu pred derbi, za ne daj Bože.
(Amnezija, 24. januar 2023 12:28)

Kada EL kazni zvezdu , onda to Glikmane to im radi, treba da se postuje pravila KSS za koje ste glasali, kada neko kaze da posle 7 meseci niko ne kaznjava partizan onda je to podgrevanje atmosfere...koji dupli standardi

basketaš

pre 1 godinu

Ako stvarno još nisu kažnjeni, a očigledno nisu onda je to ozbiljan skandal. Znamo ko je Danilović funkcioner i na šta je sve spreman za svoj klub ali ovo je već previše.

Slažem se i za domaćinstvo Kupa. Čair je postao premali za derbi mečeve i već se igra tamo deceniju i više. Arena je idealna za takav događaj i to bi bio čist spektakl sa ovako jakim timovima sa obe strane.

duledudule

pre 1 godinu

Ovi unistili nasu ligu da bi napravili ABA. Onda igraju sa dva tima 10 godina. Onda zauzeli sve pozicije u svim takmicenjima. Onda ispali iz ABA lige i vratili se kao drugi tim. Onda 2 puta platili ucesce u EL kao drugoligasi ABA lige. I oni danas nesto pricaju. Pa komedija sa njima uvek.
(ju ju, 24. januar 2023 13:25)
Ko je ispao iz aba lige i kada? Ja samo znam da ste vi veliki sampioni ispadali iz prve lige Jugoslavije... Mi smo platili zato sto drugi nisu finansijski mogli da izguraju el ( Cibona ). Sta ste vi platili i kome i na osnovu cega igrate EL ove godine?

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Dzeronimo, sve je slagao, ali bukvalno sve. Nemamo svi ovde pamcenje amebe. Znaci ovako, kada su se odvojili EL i FIBA, te sezone su se igrala dva takmicenja : ULEB i FIBA liga sampiona. Te sezone u ULEB takmicenju su igrali svi poznatiji klubovi osim Partizana i Panatinaikosa koji su igrali FIBA takmicenje. Nakon te sezone, ULEB je potpisao ugovor sa SIDROM ( Lisac and co) koji je ujedno osnivac ABA lige. Tada je ULEB rekao da ce se u njegova takmicenja moci samo kroz ABA ligu. Tada su svi srpski timovi odmah glasali da se udje u ABA jer drugacije nije moglo u ULEB takmicenja, jedno se Partizan neckao dva meseca. Onoga trenutka kada je shvatio da bez ABA nema mesta u EL, Partizan je kao i svi ostali srpski klubovi usao u ABA. Niko vas nije naterao, mogli ste da budete pricipijalni i igrate FIBA takmicenje, ali niste hteli osim u medijima da budete principijalni pa ste usli u ABA kada i svi ostali klubovi.

Sigmund

pre 1 godinu

Čisto da se razjasni... Kls je još rada hteo da kazni Partizan, ali jednostavno nije moguće po nekom članu statuta, zato što Partizan nije igrao u ligaskom delu sezone Kls, samim tim je nemoguće kazniti nas.. Neki mešaju babe i žabe, i kažu kako je Olimpijsko izbačen u 2 ligu, pa zato što su oni bili regularni učesnici grčke lige od prvog kola i odbili su da igraju..
Sada treba uzvratiti udarac i ako direktorijum Aba Lige ne želi da podnese tužbu sportskom sudu u Lozani za sukob interesa i igranja 2 kluba u istoj ligi, to može sam Partizan kao jedan od vlasnika lige... Smetao mu je Vujošević, sad mu smeta Zeljko i Savic kao i Ostoja.. Ovom zlu treba da se stane na kraj.. Kaze i žali se na Istoku, prodaje automobile, a magistar ima svoju fabriku pa ne finansira svoj klub od iste...

Grobarski spinovi

pre 1 godinu

Kada je EL kaznila Zvezdu ubiste se da dokazete kako se pravila moraju poštovati. Kada ste pobegli iz srpske lige nikom ništa. Epa nece da moze. Sa ovim su se složili...

Ostin A

pre 1 godinu

Slobodno istupite iz takmičenja niko vam ne brani
Bilo vam je legalno kad ste igrali 5 na 3, palili protiv pozarne aparate,bacali kese sa urinom,gasili struju u halama ,pljuvali naše trenere,tada je sve bilo super jel da
(pfc, 24. januar 2023 12:18)

Čoveče, Partizan je istupio iz takmičenja. Istupio iz lige, prestao da igra utakmice. Izvređao je ligu, izvređao je apsolutno svakog. Pa koja je ovo banana zemlja da to prolazi nekažnjeno. Pa Olimpijakos je bio izbačen iz lige zbog toga. 3 godine nije igrao prvu ligu.

A ti pričaš o huliganima na tribinama, a budimo realni, oba kluba budale od huligana za pokazati imaju.

NoName 1

pre 1 godinu

KSS nema konktrolu nad KLS nikakvu pa nema šta da kažnjava Partizan. KAd se vrati KLS pod ingerencije KSS onda može.
(DuckDodgers, 24. januar 2023 13:26)

A ko ti je to rekao? Ostoja? Ako nema kontrolu,po kom osnovu onda Zvezda, Partizan, Mega i ostali učestvuju u kupu? Imaju li kakve kvalifikacije za taj kup? Ili klubovi dolaze kao na turnir u malom fudbalu.

ju ju

pre 1 godinu

Ovi unistili nasu ligu da bi napravili ABA. Onda igraju sa dva tima 10 godina. Onda zauzeli sve pozicije u svim takmicenjima. Onda ispali iz ABA lige i vratili se kao drugi tim. Onda 2 puta platili ucesce u EL kao drugoligasi ABA lige. I oni danas nesto pricaju. Pa komedija sa njima uvek.

duledudule

pre 1 godinu

I to baš 3 dana pred derbi...zaista se nadam da niko neće odgovoriti
(Dr Hitch, 24. januar 2023 12:50)
Sta mogu da odgovore? Nismo igrali KSS jel nam je krivo i izgubili bi opet a to bi za vanvremenskog robiju bio treci poraz u sezoni...

LeoNeo

pre 1 godinu

@aezakmi,

zasto Partizan nije posalo poruku da dva kluba koja imaju "istog vlasnika" igraju u istoj ligi kada je u pitanju ABA liga? Zasto to nije uradjeno na pocetku ABA lige, vec se cekala Superliga? Toliko o dosljednosti.

Aca

pre 1 godinu

Partizan je odustajanjem od KLS zeleo da da do znanja kako 2 kluba istog vlasnika nastupaju u toj ligi. Jedan od ta dva kluba sada bojkotuje KRK kako bi dao do znanja svima sta je Partizan uradio.
(aezakmi, 24. januar 2023 12:26)

Zašto onda Partizan nije odustao od ABA kad je tako principijelan?

Dzeronimo

pre 1 godinu

Ovi unistili nasu ligu da bi napravili ABA. Onda igraju sa dva tima 10 godina. Onda zauzeli sve pozicije u svim takmicenjima. Onda ispali iz ABA lige i vratili se kao drugi tim. Onda 2 puta platili ucesce u EL kao drugoligasi ABA lige. I oni danas nesto pricaju. Pa komedija sa njima uvek.
(ju ju, 24. januar 2023 13:25)

Sve tacno, crveni umesto minusa dajte objasnjenje sta je slagano.

Аспера

pre 1 godinu

KSS nije nadlezan za Kosarkasku ligu Srbije pa nema ni nacin da kaznjava bilo koga za nesto sto su uradili van njihove nadleznosti. To oni dobro znaju jer su oni to progurali da bude tako, a ovo su samo standardni pritisci koje prave poslednjih 20 godina bez obzira da li su jaci ili ne. To im je nacin rada i od toga ne odustaju.

Istina

pre 1 godinu

Mozda ne moze kss da ih kazni ali zato može KLS da ih kazni izbacivanjem u treću ligu kao što su Olimpijakos izbacili u grčkoj. Postoje pravila za napuštanje lige, ali se ne postuju

Globtroter

pre 1 godinu

Saopštenje baš pred Derbi, i to drugo za redom. Oba puta je tema saopštenja nešto što je moglo da se objavi i pre recimo tri nedelje, ali tako ne dižeš tenziju za samu utakmicu. Kako bez tenzije da popuniš halu i napržiš svoje terijere za samu utakmicu.

Ces92

pre 1 godinu

Čoveče, Partizan je istupio iz takmičenja. Istupio iz lige, prestao da igra utakmice. Izvređao je ligu, izvređao je apsolutno svakog. Pa koja je ovo banana zemlja da to prolazi nekažnjeno. Pa Olimpijakos je bio izbačen iz lige zbog toga. 3 godine nije igrao prvu ligu.

A ti pričaš o huliganima na tribinama, a budimo realni, oba kluba budale od huligana za pokazati imaju.
(Ostin A, 24. januar 2023 14:39)
Koju bre ligu,liga nije ni igrana odigrane 4 playoff utakmice.Banana zemlja jeste jer je proslo ono fmp menja ime itd.

nesa80

pre 1 godinu

meni kao partizanovcu je drago sto se iz partizana niko ne oglasava,niti ista objavljuje povodom svakodnevnih napada na partizan,to je samo znak da je klub na dobrom putu,puna podrska ostoji,obradovicu i savicu.ma neka i kazne partizan,neka ovi ni neizadju na kup,gledajte sebe,poboljsavajte igru,tim,da se vratimo na stare staze slave a oni ce uvek tavoriti tu gde jesu u taj mulj drugacije ni ne znaju,neka i ne osvojimo nista,neka nemamo ni jednu pobedu u derbiju terajte dostojanstveno a ne da se spustate na taj nivo

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Satirani, ko vas je ucenio? Sidro? Lisac? Zmago? Niko vas nije ucenio, vec je Sidro potpisalo ugovor sa ULEB-om. Vi sto mogli da kazete mi necemo u ABA i da igrate FIBA ligu sampiona. Tacno je da je Reflex osvojio ABA sezonu pre, jeste Zvezda igrala pre Partizana ABA ali igrao je i Makabi zajedno sa domacom ligom pa sta. Svi srpski klubovi su hteli u ABA 2004 samo ste se vi neckali to leto dva meseca i na kraju usli u ABA jer drugacije niste mogli u EL. I sta je vama ABA to lose donela? Igrali jake utakmice, igrali EL, osvajali ABA 6 puta. Ma bas vas zla Zvezda ucenila a vi jadni hteli srpsku ligu i FIBA ligu sampiona.

kiza D.

pre 1 godinu

Прочитајте коментар “Gosa placa Zeljko” и надам се да ћете разумети поенту.
Не слажем се увек са њим али је један од ретких овде који се разуме у кошарку.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Ovi unistili nasu ligu da bi napravili ABA. Onda igraju sa dva tima 10 godina. Onda zauzeli sve pozicije u svim takmicenjima. Onda ispali iz ABA lige i vratili se kao drugi tim. Onda 2 puta platili ucesce u EL kao drugoligasi ABA lige. I oni danas nesto pricaju. Pa komedija sa njima uvek.
(ju ju, 24. januar 2023 13:25)
Ko je ispao iz aba lige i kada? Ja samo znam da ste vi veliki sampioni ispadali iz prve lige Jugoslavije... Mi smo platili zato sto drugi nisu finansijski mogli da izguraju el ( Cibona ). Sta ste vi platili i kome i na osnovu cega igrate EL ove godine?
(duledudule, 24. januar 2023 14:02)

Zvezda nije stekla pravo ucesca u ABA ligi ni kroz ABA a ni kroz domacu ligu. Za godinu se postaraj sam, bar bi to trebao znati ako si vec legendin sledbenik.

Nele

pre 1 godinu

@Zeljko Tomic
Srpska liga nije imala prohodnost nego je Partizan imao B licencu. Tako i da je Zvezda bila prvak, ne bi igrala EL nego bi igrao Partizan. Kao sto i da danas npr AEK bude sad prvi u Grckoj, u EL bi isli Panata i Oly..

Objektivan

pre 1 godinu

Ne nadajte se grobari, Zvezdu će verovatno da zameni Zlatibor, a zamislite onda bruku da u kupu izgubite od njih umesto što bi ispali od Zvezde, po običaju.

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Ja koliko sam razumeo, mislim da gresimo ovog puta zestoko. Koliko shvatam, KLS je udruzenje klubova i nema veze sa KSS. Sve i da hoce, KSS ne moze da kazni Partizan zbog ucestovanja u takmicenju koje nema veze sa KSS. Kup je pod okriljem KSS-a. Ne razumem iskreno zasto ovo radimo u ovom trenutku. Zvezda treba i mora da igra Kup.

onako usput

pre 1 godinu

Neka nam neko iz KSS objasni koja je posledica bezanije iz play offa KLS, postoje pravila neka se i primene. Neka Partizan nauci da se bezanija kad tad obije o glavu.
A sad neka lepo preskoce ovaj KRK i cekaju sledecu sezonu.

Prle

pre 1 godinu

Sta je bilo sa apelom Zvezde evroligi da se kazni KK Partizan zbog vređanja presednika od strane njegovih navijaca ili tek treba da se razmatra?

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Ko prica u Ugovoru u ucestovanju u EL? Ajmo jos jednom, Sidro je 2004 potpisalo ugovor sa EL da klubovi koji ne igraju ABA ligu ne mogu da igraju ULEB takmicenja bez obzira na plasman u nacionalim ligama. Zato su od sezone 2004/2005 svi srpski klubovi usli u ABA. To sto su nacionalne lige davale 3 presdtavnika do sezone 2012, pa su isli samo finalisti nema veze sa ugovorom Sidra i EL iz 2004 o kome ja pricam.

Marko

pre 1 godinu

Kao neko ko retko prati dešavanja u košarci voleo bih da mi neko objektivno objasni o čemu se radi i čemu ove političke izjave zapravo?

Gossa placa Zeljko 89

pre 1 godinu

Satiranin, ti ocigledno nisi dobro procitao moj komentar niti ga razumeo. Ja ne pricam o pojedinacnim sezonama vec da su srpski klubovi morali u ABA onog trenutka kada je ULEB potpisao ugovor sa Sidrom. Jeste, Reflex je igrao sezonu pre te i Zvezda jednu, to stoji. Ali onog trenutnka kada je ULEB potpisao sa Sidrom morao je i Partizan unutra a niko ga nije ucenjivao. I to je jedina istina. Dzaba ovde prosipas wiki podatke kada se secam dobro da je prvo Sidro potpisalo ugovor sa EL pa onda se domaca liga izgubila predstavnika u EL.

NoName 1

pre 1 godinu

A ko ti je to rekao? Ostoja? Ako nema kontrolu,po kom osnovu onda Zvezda, Partizan, Mega i ostali učestvuju u kupu? Imaju li kakve kvalifikacije za taj kup? Ili klubovi dolaze kao na turnir u malom fudbalu.
(NoName 1, 24. januar 2023 14:05)

Po kom osnovu Gruzija, Jermenija, Arzebejdzan i Izralel igraju evropska takmicenja? Organizator je rekao da mogu. Tako KSS za svoj kup je odabrao ucesnike ABA lige i najbolje iz KSL.
(Аспера, 24. januar 2023 14:57)

Koje učesnike Aba lige? Evo Cedevita npr ne učestvuje. Ni Budućnost. Prestanite vise da spinujete, KLS se igra pod okriljem KSS. Da li ti stvarno misliš da može da se pokrene takmičenje saveznog ranga bez dozvole krovne organizacije??

Ajgor

pre 1 godinu

"Klub koji istupi, odnosno odustane od već započetog takmičenja (posle žrebanja takmičarskih brojeva za sezonu) ili bude isključen iz takmičenja tokom sezone (pre završetka takmičenja) u sladu sa ovim Pravilnikom i propozicijama takmičenjau sledećoj takmičarskoj sezoni može učestvovati u dva stepena nižem takmičenju od onog iz kog je istupio, odnosno isključen", stoji u pravilniku.

miško

pre 1 godinu

Aspere, kada tako dobro znaš reci ko je nadležan. Skandalozno je da jedan tim bez razloga napusti takmičenje i sledeće godine opet se vrati. Predloži ti kaznu makar ukor.

Аспера

pre 1 godinu

A ko ti je to rekao? Ostoja? Ako nema kontrolu,po kom osnovu onda Zvezda, Partizan, Mega i ostali učestvuju u kupu? Imaju li kakve kvalifikacije za taj kup? Ili klubovi dolaze kao na turnir u malom fudbalu.
(NoName 1, 24. januar 2023 14:05)

Po kom osnovu Gruzija, Jermenija, Arzebejdzan i Izralel igraju evropska takmicenja? Organizator je rekao da mogu. Tako KSS za svoj kup je odabrao ucesnike ABA lige i najbolje iz KSL.

Migovi

pre 1 godinu

Dobro, ne morate da igrate. Nista vam ne bih zamerio domaci kup i prvenstvo su obesmisljena takmicenja. Vidis da i ABA liga razmislja o iskljucenju Zvezde i Partizana ako dobiju EL licence. Razlika u kvalitetu je apsurdna a publika potpuno nezainteresovana. Koncept danasnje kosarke je prevazisao nacionalna prvenstva i kupove i mi tu bas nista ne mozemo da ucinimo. Mozda u Spaniji, Turskoj i Grckoj donekle jos ima smisla u ostalim zemljama nema.

Satriani

pre 1 godinu

(Gossa placa Zeljko 89, 24. januar 2023 15:57)

Pre će biti da ti nemaš dobro pamćenje - u pitanju je sezona 2000/2001, kada su se igrala dva takmičenja: Fiba Evroliga (pod nazivom Suprologa) i ULEB Evroliga. U Suprologi su, pored Partizana, igrali Makabi, Panatinaikos, CSKA, Efes Pilsen, Montepaski Sijena, Ulker, Alba, Skavolini, Iraklis... U ULEB Evrologi su ugrali španski klubovi (logično, zar ne?) Real, Barsa, Taukeramika, Estudiantes, zatim Olimpijakos, Kinder, Beneton, Žalgiris, Budućnost, i zvezdašima omiljeni čuveni London Tauersi. Svi timovi su se plasirali po osnovu vajld karda koji je dodeljivao Uleb. Nakon te sezone, FIBA je prodala ULEBu prava i od te sezone (2001/2002) se igra samo jedno takmičenje, pod pokroviteljstvom ULEBa.
Što se tiče kompanije "Sidro", pored Romana Lisca, kog si ispravno spomenuo, suvlasnik je bio i tadašnji Zvezdin trener Zmago Sagadin i on je prvi lobirao da Zvezda uđe u Jadransku ligu i da napusti domaću ligu, navodno zbog neregularnosti. U pitanju je sezona 2002/2003 i Zvezda je bila prvi klub sa iz Srbije koja je počela da igra Jadransku ligu. Sledeće sezone, priključio se i tadašnji Reflex (FMP) i u prvoj sezoni je osvojio titulu. Partizan je u leto 2004. godine ucenjen da mora da uđe u Jadransku ligu, jer će u suprotnom izgubiti pravo da igra u ULEB EL, iako u tom trenutku ABA liga nema prohodnost ka EL, za razliku od domaće (srpske) lige. Tada Partizan, ucenjen, ulazi u Jadransku ligu.

pravnik

pre 1 godinu

Vidim ovde se piše da savez nema ingerencije nad ligom Srbije

A evo šta piše na Sajtu KSS
O takmičenjima pod kapom KSS

1. Prva muška liga za muškarce
2. Druga muška liga za muškarce
3. Treća muška lig
4. Četvrta muška liga
5. Peta muška liga

KSS je krovna organizacija i zastupa sve timove u FIBA
nnra)i
2. 3a x(eHe:
- npBr HrBo - l.XrlC

Ljuticabogdan

pre 1 godinu

Nemojte da igrate nista vise, naljutite se zauvek i katanac na klub. Da se resimo jedne muke. A onda da vidimo sta da radimo sa buckurisem od legije stranaca.

urke

pre 1 godinu

KK Partizan je iz elitnog društva ispao u sezoni 1970/1971 zauzevši deseto mesto („majstoricu” za opstanak izgubio od Oriolika). Ipak, Druga liga se igrala preko leta, i „crno-beli” su u jesen 1971. ponovo bili deo Prvenstva SFRJ. Drugu ligu od 22 kola odigrali su na betonu Malog Kalemegdana, izuzev meča sa Voždovcem u kojem su se, pred 5.000 ljudi u „Hali sportova”, ubedljivo revanširali za poraz na Dušanovcu. Igrajući u većem delu lige bez trenera Žeravice i reprezentativca Čermaka, zbog njihovih obaveza u nacionalnom timu, Partizan je povratak obezbedio nekoliko kola pre kraja.

pravnik

pre 1 godinu

Srpska liga nije imala prohodnost nego je Partizan imao B licencu. Tako i da je Zvezda bila prvak, ne bi igrala EL nego bi igrao Partizan. Kao sto i da danas npr AEK bude sad prvi u Grckoj, u EL bi isli Panata i Oly..
(Nele, 24. januar 2023 17:42)

Partizan nikada nije imao B licencu kao ni jedna druga ekipa u regionu. B licence imaju Alba i Asvel. Lako proverljivo

Satriani

pre 1 godinu

(Nele, 24. januar 2023 17:42)
Nije istina, Partizan nikada nije imao B licencu, već se u EL plasirao kao šampion države. Da je Zvezda bila šampion Srbije, ona bi igrala EL.

Nenad

pre 1 godinu

KLS nije u nadleznosti KSS. Partizan nije igrao KLS. Ne kapiram, zasto treba sad KSS da reaguje. Valjda KLS treba da reaguje mozda izbacivanjem u nizi rang ili kako vec.

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

(Gossa placa Zeljko 89, 24. januar 2023 15:57)

Ne izmisljaj i ne pridikuj drugima ako vec nisi dobro upoznat sa materijom i(li) ako te pamcenje ne sluzi najbolje. Pored Partizana i Panatinaikosa, u Suproligi 2000/01 su igrali i CSKA, Makabi, Efes, Ulker (sadasnji Fenerbahce), Asvel, Ortez, Skavolini, Sijena, Alba, Split, Krka, Lijetuvos Ritas. To sto si napisao se nije desilo te sezone nego znatno kasnije, a srpska liga je imala prohodnost prema Evroligi sve do sezone 2013/14. Pored lisca i sagadina, suvlasnici su (bili) i radovan lorbek, josip bilic, boze milicevic i danko radic.

Pegaz

pre 1 godinu

Ako ne možete ništa na pošten način i na terenu ne možete da postignete bolje da se radi formirate-ugasite! Pustite ostale koji hoće i mogu sportski i viteški da se takmiče!

Zeljko Tomic

pre 1 godinu

Srpska liga nije imala prohodnost nego je Partizan imao B licencu. Tako i da je Zvezda bila prvak, ne bi igrala EL nego bi igrao Partizan. Kao sto i da danas npr AEK bude sad prvi u Grckoj, u EL bi isli Panata i Oly..
(Nele, 24. januar 2023 17:42)

Partizan je tek '08 i '09 dobio B licencu, te licence su imali i prvaci hrvatske i slovenije (posle toga bi licencu dobio osvajac Jadranske lige), sta cemo sa periodom od 2001. ili 2002. do toga?

Nada umire poslednja

pre 1 godinu

Sanjam taj dan kada i jednih i drugih nece biti. Kolike pare i medijsku paznju dobijaju i opet samo neke gluposti od njih. Pa kako vas vise nije sramota, vaseg bezobrazluka i bahacenja? Ugasite ih vise i jedne i druge i taj novac rasporedite na druge timove i gradove, ionako su nasi najveci igraci i stvarani u manjim gradovima. Veliki pozdrav svim pravim ljubiteljima ovog predivnog sporta

pfcpanta

pre 1 godinu

Po kom osnovu se igra naša liga? Da li je aba liga prva a naša druga liga? Jedino se tako može razumeti pozicija i parovi playoff-a. I zbog čega se igra?

Satriani

pre 1 godinu

(Gossa placa Zeljko 89, 24. januar 2023 17:07)

Dobro sam pročitao, rekao si da je u Suoroligi od ozbiljnih timova igrao samo Panatinaikos, a zaboravio si npr Makabi, koji je te sezone bio prvak Suprolige... Takođe, ako je Sidro potpisalo ugovor sa ULEBom, zašto prvak Jadranske lige nije igrao EL? Evo, konkretno Zadar 2003, Reflex 2004, Hemofarm 2005, FMP 2006? Zato što Jadranska liga nije imala prohodnost u ULEB takmičenja, već su u EL išli prvaci država (domaćih liga). U Srbiji je to bio Partizan, u Hrvatskoj Cibona, a u Sloveniji Union Olimpija. A Jadranska liga, u koju je prva ušla Zvezda, je u to vreme bila revijalnog karaktera, tj nije imala prohodnost u evropska takmičenja, a ucenjivali su timove da moraju da je igraju. Govorimo o periodu od 10+ godina. Jadranska liga (sadašnja ABA liga) je dobila mesto u EL počev od čuvene sezone 2012/2013, kada su nacionalne lige izgubile prohodnost ka EL, a ABA liga je tada dobila 2 mesta.

I ništa od navedenog nisu samo wiki podaci, već gole činjenice.

Piro

pre 1 godinu

Dobro, ne morate da igrate. Nista vam ne bih zamerio domaci kup i prvenstvo su obesmisljena takmicenja. Vidis da i ABA liga razmislja o iskljucenju Zvezde i Partizana ako dobiju EL licence. Razlika u kvalitetu je apsurdna a publika potpuno nezainteresovana. Koncept danasnje kosarke je prevazisao nacionalna prvenstva i kupove i mi tu bas nista ne mozemo da ucinimo. Mozda u Spaniji, Turskoj i Grckoj donekle jos ima smisla u ostalim zemljama nema.
(Migovi, 24. januar 2023 12:44)

Kako to ABA liga misli da izbaci ta dva kluba ako dobiju EL licence? A i tesko da ce oba kluba dobiti licencu mada nije ni nemoguce, vremena se menjaju.

grobarče

pre 1 godinu

(urke, 24. januar 2023 16:49)


pišem domaći i nešto razmišljam, ako smo imali tu nesreću da u majstorici igramo protiv nikad jačeg oriolika, ako smo u većini od, čak, 5 od 22 utakmice druge lige igrali bez čermaka koji je tih godina bio bolji od pita maraviča i lenija vilkinsa zajedno, i ako smo u konkurenciji sa moćnim pirotom, peći, suboticom, ivangradom a o voždovcu i da se ne govori, povratak obezbedili nekoliko kola pre kraja - mi iz prve lige nismo ni ispadali!!!

slobodan

pre 1 godinu

Ajde, prvo da razjasnimo u kakvim su odnosima KLS i KSS. Mislim na ingerencije, što se takmičenja tiče, a onda i na mogućnost sankcionisanja bilo kog kluba ako prekrši pravila KLS. Da li je tačno, ali zaista da li je tačno, da KSS i KLS nisu ni u kakvoj "poslovnoj relaciji"?

Zufer

pre 1 godinu

Koje učesnike Aba lige? Evo Cedevita npr ne učestvuje. Ni Budućnost. Prestanite vise da spinujete, KLS se igra pod okriljem KSS. Da li ti stvarno misliš da može da se pokrene takmičenje saveznog ranga bez dozvole krovne organizacije??
(NoName 1, 24. januar 2023 20:14)
Ako je to tako sta je sa klubom koji se četiri godine nigde nije takmičio?Otkud on u KLS?Da li je KLS kaznila Partizan?Jeste i to debelo.I šta bi vi da se kazni opet za istu stvar?Koji procenat od zarade KLS ide KSS ?Zašto se zove KLS kad tamo uopšte nema lige?Nekakav kup u kojem prednost domaćeg terena ima bolje plasirani iz ABA?

Semenkar sa Dorcola

pre 1 godinu

KSS nema ingerencija nad KLS, znas to i sam podnosioce sapostenja. Ti si je izvukao da bude nezavisno udruzenje klubova.