Sreda, 28.09.2022.

14:00

Senzacija Radničkog – Partizan promašio četiri penala i doživeo bruku!

Fudbaleri Partizana eliminisani su iz 1/16finala Kupa Srbije od Radničkog u Sremskoj Mitrovici, od trenutno 13. ekipe Prve lige Srbije.

Izvor: SS

Senzacija Radnièkog – Partizan promašio èetiri penala i doživeo bruku! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

204 Komentari

Sortiraj po:

Tom i ja

pre 1 godinu

Posle ovoga,svaki iole savestan trener, i koji ima iole svoje ja, bi trebao da da ostavku, a ne da se pravda glupim opravdanjima...

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Sada ce nam svima Zeljko Pantic objasniti o cemu se tu ustvari radilo. Petric je poslan da unisti partizan hahahahaha
(Amin, 28. septembar 2022 22:56)

Ma i ne samo to.

Nego su i Vučela i Ostoja Vučićevi po niegovoj priči, ali sada se kao forsira Ostoja. Pa čekaj zar nije Vučela sve vreme radio kako Vučko svira? Što bi obda menjao??

Srdjan

pre 1 godinu

Znaci njihov trener posto je mislio da ce sigurno da izgubi odmarao je igrace nije izveo najaci tim a oni i sa tim timom pobedili... buhahahaha

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Prošle godine Partizan je jedva, uz pomoć sudije, prošao trećeligaša, Dubočicu iz Leskovca i to na neutralnom terenu u Nišu.
(DEX, 29. septembar 2022 03:59)

Naravno. Nerešeno s Radničkim dođe kao uspeh.

gluposti

pre 1 godinu

(Gostivar, 28. septembar 2022 18:15) Koji su to vasi igraci? Osim Erakovica apsolutno niko. Mitrovica ne mozes da racunas ni kao vas produkt, niti kao igraca reprezentacije, to je splet okolnosti da je obukao taj dres. Ono sto se smatra nasim igracima je da su stasali kod nas, a nisu igrali za nas dugo bas iz razloga sto su dobri. Da su krsine i dalje bi bili tu, pa ti ne bi imao takve argumente. Taj Erakovic je i dalje u zvezdi samo iz razloga sto ga drugi ne vise jos kao dovoljno dobrog, a ne zato sto je Zvezda neki klub. Nebitna stvar totalno. Vidim da si proucio wikipediju, ali ni to nisi tacno uradio jer je Pavlovic bio 6 godina u Partizanu, a ne 4. Poenta je da svaki igrac koji je otisao iz Partizana jeste Partizanov igrac, a da li je on posle toga igrao za jedan, ili deset klubova to je nebitno apsolutno i totalno fingirano sa tvoje strane. Ono sto su cinjenice da je u Norveskoj na teren istrcalo 5 Partizanovih igraca, znaci ne igraca kao Ivan Ilic koga ste vi dovukli da bi samo uzeli pare od prodaje vec igraca koji su fudbal cili kroz Partizan i u Partizanu,Znaci ako se tao gledaju stvari vi imate samo tog Erakovica i ni jednog drugog igraca koji se moze valjano povezati sa vama. Postoji mogucnost da kao u vaterpolu, ili kosarci pokupujete citavu reprezentaciju, ali to i dalje nece znaciti da ste vi stvorili te igrace niti ce ikako biti povezani sa vama osim ugovorom.

boris

pre 1 godinu

vidim, sve vam ide kao sto ste najavljivali. posle osvajanja kupa na redu je prvenstvo.
nek se spremi f4 u kosarci.
jedna stavka cekirana, ostaju jos dve

Aster Blistok

pre 1 godinu

Pratim fudbal 25 godina, nikada nisam video da jedna ekipa promasi sve penale
(Padaju mi kapci
Cini mi se 89te,tako nesto bese...Hajduk U Splitu sa Partizanom isto nije dao gol,Belojevic sve lopte .skinuo,igralo se posle neresenog na penale,takav sistem bio.
(Ratluk sa lukom,

Pa lepo je čovek rekao da prati fudbal 25 godina. Taj primer koji si naveo je stariji od njegovog praćenja fudbala

-:

pre 1 godinu

Najjaci ste mi vi koji verujete da bi Radnicki mogao da prismrdi Partizanu pa je potrebno odmaranje igraca da bi Partizan prosao dalje...
(Gandalf,

Jos jaci ste vi koji u Partizanu vidite strasnu ekipu

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Finale kupa šampiona golman Steaue Dukadan brani svih 5 penala a protivnički golman "skida" 3 i Steaua (Zvezda) dobija mislim Barselonu sa 2:0 posle produžetaka na penale.1986 godina.

slobinator

pre 1 godinu

Pratim fudbal 25 godina, nikada nisam video da jedna ekipa promasi sve penale
(Padaju mi kapci
Cini mi se 89te,tako nesto bese...Hajduk U Splitu sa Partizanom isto nije dao gol,Belojevic sve lopte .skinuo,igralo se posle neresenog na penale,takav sistem bio.
(Ratluk sa lukom, 28. septembar 2022 21:00)
promašila je i barsa sva 4 u finalu kupa šampiona 1986 protiv steaue tj,sva 4 je odbranio golman dukadam.znači partizan kao barsa

Ratluk sa lukom

pre 1 godinu

Pratim fudbal 25 godina, nikada nisam video da jedna ekipa promasi sve penale
(Padaju mi kapci
Cini mi se 89te,tako nesto bese...Hajduk U Splitu sa Partizanom isto nije dao gol,Belojevic sve lopte .skinuo,igralo se posle neresenog na penale,takav sistem bio.

Dexxov

pre 1 godinu

Šteta što nema VAR u kupu, pa da zovnu iz Stare Pazove, pa da puste snimak iz kog se ne vidi da li je bilo faula, pa da se sviruckaju penali na lepe oči. Bilo je situacija, Diabate i Andrade su padali barem desetak puta u 16.

Nikola

pre 1 godinu

Nemoj te tako pa Partizan igrao oslabljen bez Vlahovica, Mitrovica, Zivkovica, Pavlovica, Lukica. Citam juce vest za povedu Srbije pa ih spominju da su igraci Partizana, trebali su odloziti utakmicu

gl

pre 1 godinu

Vidim mnogi, ni citali, ni gledali, a realno takav je i naslov. Partizan nije promasio 4 penala, promasili su 2,a 2 je golman odbranio... Velika je razlika.

Misin

pre 1 godinu

Samo kod nas je to tolika senzacija ,svuda u svetu se dešava da klubovi iz nizeg ranga izbace prvoligase.Ispadali su mnogi velikani i ispadaju svake godine tako da je to nesto naj normalnije. Naravno da je za nas Partizanovce ovo tesko eszočarenje i nije normalno nama ali se to dešva.

realan zvezdas

pre 1 godinu

Gledam sinoć reprezentaciju... Mitrović, Vlahović, Živković, Pavlović.... Nešto mi nije tu jasno!
(Bojan, 28. septembar 2022 20:08

A zamisli tek jednog od najboljih trojkasa sveta Pedju Stojaković koji je igrao za prvi tim Zvezde 25 min. Mi smo ga stvorili...Ili Ivana Ilića..
Vlahović nema ni tih 25 min. u Partizanu.
Njih je stvorio njihov krvav rad.

Asim

pre 1 godinu

Gledam sinoć reprezentaciju... Mitrović, Vlahović, Živković, Pavlović.... Nešto mi nije tu jasno!
(Bojan, 28. septembar 2022 20:08)
Igrali su samo po 6 meseci u prvom timu pre nego što pobegoše. Jasno?

^_^

pre 1 godinu

Sta je ovo? Ja sam mislio da samo partizan sme da izvodi penale..? Nije fer bre ljudi, dali i ovima da sutiraju penale, pa naravno da ce da pobede tako…

Bruka

pre 1 godinu

Haha, koja blamaža Partizana! Još ih trener Mitrovčana pre tekme sprdao i izveo kombinovan sastav na teren pa ih izbacio iz Kupa haha!

Kg

pre 1 godinu

Ispade Partizan, ako je jos uvek Partizan. Mozda je istupio iz sportskog drustva Partizan pa vise nije Partizan. Svakako svaka cast Sremskoj Mitrovici sto su izbacili ovaj tim, ko god to bio.

sima

pre 1 godinu

zamisli kako se tek igraci Nice sad osecaju!?!?!?! kad je tim od €25,000 (radnicki) pobedio tim od €25 miliona (partizan) koji je zamalo pobedio tim od €250 miliona (nica)

Bane

pre 1 godinu

Istina je kad pričaju da nisu samo zvezdine utakmice nameštene.
I Partizanove su, ali protiv Partizana. Da li neko stvarno veruje da su primili gol u 92-om minutu i onda promašili 4 penala?

Aspera

pre 1 godinu

(Gostivar, 28. septembar 2022 18:15)

Jedan od te dvojice je u CZ dosao pre mesec dana, a ovi sto po tebi nemju veze sa Partizanom su u Partizanu od 22 godine, a neki i mladji.

Slaviša

pre 1 godinu

He,he 4.penala mašili pa ko je lud i ko je uzeo jaku lovu u kladionicama baš nije sumljivo dosad nijedan promašen nekoliko godina a sad 4 aha verujemo da je sve pošteno verovatno zauzvrat uzimaju prvenstvo neko si posdelio novac nebi me čudilo da fss sa Tumbom ima umešane prste u marmeladi.4.penala niko nikad nije promašio ni u amaterskoj ligi ajde 1 pa čak dva 3 je čudo nad čudima a 4.ma daj.

Lucifer

pre 1 godinu

kao što rekoh pre par nedelja idemo ponovo kao na poker aparatu... manja, veća, manja, veća... red kmečanja red osvajamo titulu i duplu krunu najjači smo... pa sd opet povratna na gase nam klub bla bla... naučite loptu da šutnete, 4 penala ste promašili.

Zlatko

pre 1 godinu

Ne dopada mi se način na koji je Partizan ispao. Zašto? Aman ljudi, sutra ćemo da čitamo po medijima da kidnapovan golman Radničkog i da je otkup za njega 300.000. :) A onda će da se pojavi menadžer da ga vodi u Francusku, a to je odliv mladih iz zemlje. :) Mislim, nije to u redu.

a

pre 1 godinu

A zašto je utakmica odigrana danas kada su sve kup utakmice na programu 19 Oktobra? Jeli Partizan negde ide na turneju? Zvezda će tog dana da igra odloženi meč sa Vojvodinom a kup utakmicu kasnije

Nikola

pre 1 godinu

Ovo je cist neprofesionalizam.
Sigurno nisu ispali jer su losiji nego sto sto su se zezali.
Ali kad nemas profesionalce u upravi sto bi se i igraci trudili.
Sve ide od vrha

djollodjollo

pre 1 godinu

Ko ne plati na mostu , plati na ćupriji. Uvek bilo. Zvezda je npr. "nesrećno" ispala od Makabija....Tehnički gledano da. Onakav gol u prvom poluvremenu, a onda i Pavkov. ..sve je već viđeno. Ali u nekoliko navrata je srećno prošla dalje- Kopenhagen, Salcburg... Imala je Borjana i to je to. Ne može uvek da se gleda na sreću. Partizan ove sezone srećno do bodova protiv Vojvodine (95.minut), i Kragujevca (89.). Realno je trebalo da kiksne tada. Sad "nesrećno" prima gol u 92. Tako je to, sve se vraća, sve se plaća. Živi bili!

Ja

pre 1 godinu

Jbg da je šutirao Natho zvani penal možda bi bilo drugačije, on je čovek baš uvežbao penale. šalu na stranu evidentno je da se PFC ove sezone muči ili razbije (Kolubara, Javor, Lučani) svoje protivnike, tako da nisu tu čista posla. Zanimljivo je i to da kome Javor da tri boda u sl. kolu PFC pobedi tog istog, jer svo vreme igra protiv klubova koji su u prošlom kolu igrali sa Javorom.
Mislim da će tek posle ove blamaže krenuti svim silama i ne birajući sredstva po titulu.

Gostivar

pre 1 godinu

Najkriminalniji ste mi time sto se hvalite kako partizanovi igraci igraju u reprezentaciji. A ni jedan igrac partizana ni na klupi. Ovi igraci koji su stasali u Srbiji, pa su morali negde da igraju, dobili priliku da treniraju i igraju u partizanu, ili su iz nekog drugog kluba presli u partizan,a onda naravno prerasli taj klub, napravili karijeru, promenili nekoliko klubova pride, stasali kao fudbaleri i zagrali za reprezentaciju. Koji bre partizan, koji igraci? Zvezda ima dva mlada igraca na klupi reprezentacije, koga ima partizan? Igrace koji su napustili klub pre 5 i vise godina. Smesno cime se ljudi ponose. Mitrovic proveo jednu sezonu u prvom timu partizana, u Fulamu je vec pet godina. Vlahovic proveo dve sezone u partizanu, pet godina u Fiorentini. A ako ce da se gleda gde je ponikao onda je on igrac Altine i OFK Beograda, kakav bre rodjaci partizan? Jeste li normalni? Pavlovic dve sezone u prvom timu partizana, promenio tri kluba nakon toga i sada je u cetvrtom. Ponikao u klubu iz Sapca, sest godina igrao tamo,a u partizanu proveo sve ukupno cetiri. On je rodjaci igrac Salcburga. Realno stanje je da Zvezda ima dva igraca u reprezentaciji, Mitrovica i Erakovica. Partizan ni jednog jedinog, a realno ni jedan igrac partizana nije ni za San Marino!

Marko

pre 1 godinu

Tako Petric uvodi Nedica i Ostoju u klub.Ispadnu po naredbi iz kupa u zamenu za garantovano drugo mesto u prvenstvu.Klub u rukama ljudi koji nemaju predstavu sta je Partizan.Uprava napolje i Ostoja i Nedic sto dalje od Partizana...

Vdusan

pre 1 godinu

A zašto je utakmica odigrana danas kada su sve kup utakmice na programu 19 Oktobra? Jeli Partizan negde ide na turneju? Zvezda će tog dana da igra odloženi meč sa Vojvodinom a kup utakmicu kasnije
(a, 28. septembar 2022 18:17)

A zašto je Petrić rekao da odlaganje utakmica nije nikakav problem, i da je kojim slučajem on bio trener i ranije, tražio bi da se ne odlažu?

Grobarčina Niš

pre 1 godinu

Najveći krivac za ovo ispadanje je Ostoja Mijailović koji je po nečijoj komandi napadao fudbalski klub , u trenutku kada se stabilizovao! Čovek koji za 6 godina na čelu KKP ništa nije osvojio, a zahvaljujući sankcijama ruskim klubovima dobio šansu u Evropigi! To nije njegova zasluga ni najmanje.

Grizlor

pre 1 godinu

Sad mi je jasno zasto partizan namesta utakmice.Pa oni kad bi ispali u drugu ligu, sto je realno da ne namestaju,nikada odatle vise ne bi izasli.

Zapazanje

pre 1 godinu

Znaci,sezona zavrsena i definitivno u septembru.Neka se okrenu pripremama za narednu 2023/24.Pitanje za Filipovica,da li je i dalje dosao po trofeje i kolika mu je minutaza u ovom raspalom timu?

*

pre 1 godinu

Klubovi u Srbiji: Radnički, Radnik, Mladost, Mladi Radnik, Proleter, Napredak, Spartak. Ostalo je van intelektualnog kapaciteta večitih komunjara.

Grizlor

pre 1 godinu

Sad mi je jasno zasto partizan namesta utakmice.Pa oni kad bi ispali u drugu ligu sto je realno da ne namestaju nikada odatle vise ne bi izasli.

Kosta

pre 1 godinu

Šumadinac po čemu su vaša deca? Karijere su napravili u stranim klubovima. Svi zajedno nisu odigrali 60/70 utkmica za Partizan. Ronaldo je počeo u Sprtingu a karijeru i slavi stekao u Mančester i Realu. Daj prestanite da sa tim naši vaši kad igraju za reprezentacije.

a danas Radnicki Mitrovica

pre 1 godinu

Управо тако, Лазовић= Влаховић, Радоњић=Митровић, Бабић хахахахахаха= Павловић. Волим што Пиксија час сврставате у легенду клуба, а час је издајник, па ајде до следеће вести о Партизану да се договорите...
(суперишка, 28. septembar 2022 17:48)

Meni Bari a tebi Fljanmurtari.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Ne vredi , nije lako ni trenerima . Daju igracima koji dan odmora , Oni se verovatno obeznane od alkohola i nocnih provoda i evo sta se desi . Za kaznu igraci do polusezone odn.pocetka SP ne bi imali jedan slobodan dan . Samo tako moze da se izadje na kraj tetoviranim i razularenim fudbalerima , kakva je vecina .

nesa80

pre 1 godinu

pa dobro nista strasno,neka se raduje manji klub,kakva je sezona losa ovo nije neka tragedija,sezona moze da se spasi ako se prodje grupa u ligi konferencije,titula i kup su svakako otpisani,i jos jedan neverovatan podatak radnicki prosao sa 2 gola iz penala sto ne znam da li se ikad desilo

Malo vas je grobari!

pre 1 godinu

Čekamo reakciju sudijske organizacije i FSS-a , da se nađe razlog za poništenje meča!
Sram da bude Mitrovčane koji nisu hteli sami sebi da daju 2 gola!

lal

pre 1 godinu

Radničkom je važnija sledeća utakmica protiv RFK Novi Sad,gde se bore da izadju iz crvene zone , nego ova sa Partizanom koju svakako ne bi dobili i da se igra ceo dan
(Coa, 28. septembar 2022 15:47)
smrklo ti se pred ocima?

sala komika

pre 1 godinu

Cujem da su posle utakmice partizanov igraci ostali da sutiraju golmanu radnickog penale. 😂😂
(Pedja, 28. septembar 2022 17:38)

Partizanovac sam ali prihvatam dobru salu na svoj racun.
A drugi razlog je da se sa FK Partizan jedino moze saliti... :-)

суперишка

pre 1 godinu

Ilic,lazovic,babic,radonjic,piksi
(aaaaa, 28. septembar 2022 17:43)

Управо тако, Лазовић= Влаховић, Радоњић=Митровић, Бабић хахахахахаха= Павловић. Волим што Пиксија час сврставате у легенду клуба, а час је издајник, па ајде до следеће вести о Партизану да се договорите...

Komsa Manchester

pre 1 godinu

Sta,zar veeeec? Salz na stranu,Radnicki zasluzeno srcem ne i igrom.Ovo je jedini trofej koje su mogli da uzmu ove sezone . . . Sav novac ubaciti u kosarku,postoji mogucnost da se hrvati i crnogorci pijacaju i iznenade ove sezone u Aba ligi sto je totalno potop.

Ljubitelj fudbala

pre 1 godinu

Vidim da ste napisali da je partizan promašio 4 penala...
A ustvari je promašio 2 a druga 2 je odbranio golman.
Kao da golman nema nikakvog uticaja na to šta će se dogoditi prilikom izvođenja penala.

lal

pre 1 godinu

Najjaci ste mi vi koji verujete da bi Radnicki mogao da prismrdi Partizanu pa je potrebno odmaranje igraca da bi Partizan prosao dalje. Covek se oprostio od kupa i isto bi uradio i da je izvukao Zvezdu. Ocigledno mu je bitnija liga.
(Gandalf, 28. septembar 2022 15:04)
oprostio bi se on od kupa, ali nece kup od njega...

Бурек

pre 1 godinu

Sad ce panteri da pljuju po Petricu ali ovo je uradjeno namerno da bi se mogao fokus prebaciti na titulu u Ligi pored nikakve Zvezde!

Igra protiv Nice to dokazuje!
(Grobar, 28. septembar 2022 17:07)

Ахахахахахаха, а као не бисте хтели дуплу круну је ли ?

aaaaa

pre 1 godinu

@ Управо тако, Лазовић= Влаховић, Радоњић=Митровић, Бабић хахахахахаха= Павловић. Волим што Пиксија час сврставате у легенду клуба, а час је издајник, па ајде до следеће вести о Партизану да се договорите...
(суперишка, 28. septembar 2022 17:48)

Sva trrojica su odograla vise utakmica u zvezdi nego ova trojica u partizanu..piksi peta zvezdina zvezda..

aaaaa

pre 1 godinu

@ Kako Partizan može da igra utakmicu dan posle reprezentacije? Ah, da, nema reprezentativaca tamo, samo loši igrači tu igraju .
(FINI ČOVEK, GOSPODIN PRE SVEGA, 28. septembar 2022 15:21)
Juce u reprezentaciji naša deca, Vlahović, Mitrovic, Zivkovic, Lukic, Pavlovic !!! Ko je od vasih juce igrao?
(shumadinac, 28. septembar 2022 16:40)

Ilic,lazovic,babic,radonjic,piksi

ahahahahah

pre 1 godinu

Radničkom je važnija sledeća utakmica protiv RFK Novi Sad,gde se bore da izadju iz crvene zone , nego ova sa Partizanom koju svakako ne bi dobili i da se igra ceo dan
(Coa, 28. septembar 2022 15:47)



ahahahhahahahahhahah ahahhahah hhahahahhahah

Sneška

pre 1 godinu

Neke od standardnih prvotimaca verovatno ću odmoriti, pojedini s manjom minutažom ili donedavno povređeni dobiće priliku", pojašnjava Nikolić.

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????
(Bones, 28. septembar 2022 14:21)

Najjaci ste mi vi koji verujete da bi Radnicki mogao da prismrdi Partizanu pa je potrebno odmaranje igraca da bi Partizan prosao dalje. Covek se oprostio od kupa i isto bi uradio i da je izvukao Zvezdu. Ocigledno mu je bitnija liga.
(Gandalf, 28. septembar 2022 15:04)

Neprocenjivo:) :) :)

zemunski kej

pre 1 godinu

Iz jedne jdine sanse dali gol! Tako je kada se otaljavaju utakmice. I protiv ovakvoh levata ,objektivno los tim ,Partizan se kockao i izgubio, Ovo sa promasenim penalima govori koliko su potonuli. I to su igrali sa dosta jakom postavom. Naravno da je bruka ,Uprava napolje.

Grobar

pre 1 godinu

Sad ce panteri da pljuju po Petricu ali ovo je uradjeno namerno da bi se mogao fokus prebaciti na titulu u Ligi pored nikakve Zvezde!

Igra protiv Nice to dokazuje!

Skorpion

pre 1 godinu

Sada znam zašto sudija nije svirao penal- dva za vreme utakmice za Partizan. Jasno mu je bilo da bi ovi tutubani svakako to promašili.

polupo

pre 1 godinu

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????
(Bones, 28. septembar 2022 14:21)
Oni odmaraju u kupu, a zamisli Surdulica i Nis protiv vas u prvenstvu!
(shumadinac, 28. septembar 2022 15:24)

Znas startnu postavu Surdulice?

bddnn

pre 1 godinu

I neka su ga primili. Crevare čitavo drugo poluvreme bez želje da daju drugi gol i završe utakmicu, čuvali 1:0 protiv Sremske Mitrovice.

shumadinac

pre 1 godinu

Kako Partizan može da igra utakmicu dan posle reprezentacije? Ah, da, nema reprezentativaca tamo, samo loši igrači tu igraju .
(FINI ČOVEK, GOSPODIN PRE SVEGA, 28. septembar 2022 15:21)
Juce u reprezentaciji naša deca, Vlahović, Mitrovic, Zivkovic, Lukic, Pavlovic !!! Ko je od vasih juce igrao?

Gandalf

pre 1 godinu

Neke od standardnih prvotimaca verovatno ću odmoriti, pojedini s manjom minutažom ili donedavno povređeni dobiće priliku", pojašnjava Nikolić.

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????
(Bones, 28. septembar 2022 14:21)

Najjaci ste mi vi koji verujete da bi Radnicki mogao da prismrdi Partizanu pa je potrebno odmaranje igraca da bi Partizan prosao dalje. Covek se oprostio od kupa i isto bi uradio i da je izvukao Zvezdu. Ocigledno mu je bitnija liga.

shumadinac

pre 1 godinu

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????
(Bones, 28. septembar 2022 14:21)
Oni odmaraju u kupu, a zamisli Surdulica i Nis protiv vas u prvenstvu!

Coa

pre 1 godinu

Radničkom je važnija sledeća utakmica protiv RFK Novi Sad,gde se bore da izadju iz crvene zone , nego ova sa Partizanom koju svakako ne bi dobili i da se igra ceo dan

Ces92

pre 1 godinu

A zašto najbolji stranac ikada u Srbiji ne igra za reprezentaciju? Na Rikarda mislim.
(Kačanga, 28. septembar 2022 15:36)
Jer se čovek oprostio od svoje reprezentacije.

FINI ČOVEK, GOSPODIN PRE SVEGA

pre 1 godinu

Kako Partizan može da igra utakmicu dan posle reprezentacije? Ah, da, nema reprezentativaca tamo, samo loši igrači tu igraju .

Bones

pre 1 godinu

Neke od standardnih prvotimaca verovatno ću odmoriti, pojedini s manjom minutažom ili donedavno povređeni dobiće priliku", pojašnjava Nikolić.

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????

Krle

pre 1 godinu

A trener Radnickog odmara igrace protiv Partizana ?
(goxyyyy, 28. septembar 2022 14:25)

I da izvede najjaci sastav sta mislis koji bi realan rezultat bio? Covek ce se ocigledno boriti za opstanak u Prvoj ligi i bitan mu je svaki bod tako da je sasvim razumno zasto cuva igrace.

ahahahahah

pre 1 godinu

Radničkom je važnija sledeća utakmica protiv RFK Novi Sad,gde se bore da izadju iz crvene zone , nego ova sa Partizanom koju svakako ne bi dobili i da se igra ceo dan
(Coa, 28. septembar 2022 15:47)



ahahahhahahahahhahah ahahhahah hhahahahhahah

lal

pre 1 godinu

Najjaci ste mi vi koji verujete da bi Radnicki mogao da prismrdi Partizanu pa je potrebno odmaranje igraca da bi Partizan prosao dalje. Covek se oprostio od kupa i isto bi uradio i da je izvukao Zvezdu. Ocigledno mu je bitnija liga.
(Gandalf, 28. septembar 2022 15:04)
oprostio bi se on od kupa, ali nece kup od njega...

Bones

pre 1 godinu

Neke od standardnih prvotimaca verovatno ću odmoriti, pojedini s manjom minutažom ili donedavno povređeni dobiće priliku", pojašnjava Nikolić.

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????

Sneška

pre 1 godinu

Neke od standardnih prvotimaca verovatno ću odmoriti, pojedini s manjom minutažom ili donedavno povređeni dobiće priliku", pojašnjava Nikolić.

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????
(Bones, 28. septembar 2022 14:21)

Najjaci ste mi vi koji verujete da bi Radnicki mogao da prismrdi Partizanu pa je potrebno odmaranje igraca da bi Partizan prosao dalje. Covek se oprostio od kupa i isto bi uradio i da je izvukao Zvezdu. Ocigledno mu je bitnija liga.
(Gandalf, 28. septembar 2022 15:04)

Neprocenjivo:) :) :)

Бурек

pre 1 godinu

Sad ce panteri da pljuju po Petricu ali ovo je uradjeno namerno da bi se mogao fokus prebaciti na titulu u Ligi pored nikakve Zvezde!

Igra protiv Nice to dokazuje!
(Grobar, 28. septembar 2022 17:07)

Ахахахахахаха, а као не бисте хтели дуплу круну је ли ?

a danas Radnicki Mitrovica

pre 1 godinu

Управо тако, Лазовић= Влаховић, Радоњић=Митровић, Бабић хахахахахаха= Павловић. Волим што Пиксија час сврставате у легенду клуба, а час је издајник, па ајде до следеће вести о Партизану да се договорите...
(суперишка, 28. septembar 2022 17:48)

Meni Bari a tebi Fljanmurtari.

sima

pre 1 godinu

zamisli kako se tek igraci Nice sad osecaju!?!?!?! kad je tim od €25,000 (radnicki) pobedio tim od €25 miliona (partizan) koji je zamalo pobedio tim od €250 miliona (nica)

Asim

pre 1 godinu

Gledam sinoć reprezentaciju... Mitrović, Vlahović, Živković, Pavlović.... Nešto mi nije tu jasno!
(Bojan, 28. septembar 2022 20:08)
Igrali su samo po 6 meseci u prvom timu pre nego što pobegoše. Jasno?

realan zvezdas

pre 1 godinu

Gledam sinoć reprezentaciju... Mitrović, Vlahović, Živković, Pavlović.... Nešto mi nije tu jasno!
(Bojan, 28. septembar 2022 20:08

A zamisli tek jednog od najboljih trojkasa sveta Pedju Stojaković koji je igrao za prvi tim Zvezde 25 min. Mi smo ga stvorili...Ili Ivana Ilića..
Vlahović nema ni tih 25 min. u Partizanu.
Njih je stvorio njihov krvav rad.

djollodjollo

pre 1 godinu

Ko ne plati na mostu , plati na ćupriji. Uvek bilo. Zvezda je npr. "nesrećno" ispala od Makabija....Tehnički gledano da. Onakav gol u prvom poluvremenu, a onda i Pavkov. ..sve je već viđeno. Ali u nekoliko navrata je srećno prošla dalje- Kopenhagen, Salcburg... Imala je Borjana i to je to. Ne može uvek da se gleda na sreću. Partizan ove sezone srećno do bodova protiv Vojvodine (95.minut), i Kragujevca (89.). Realno je trebalo da kiksne tada. Sad "nesrećno" prima gol u 92. Tako je to, sve se vraća, sve se plaća. Živi bili!

lal

pre 1 godinu

Radničkom je važnija sledeća utakmica protiv RFK Novi Sad,gde se bore da izadju iz crvene zone , nego ova sa Partizanom koju svakako ne bi dobili i da se igra ceo dan
(Coa, 28. septembar 2022 15:47)
smrklo ti se pred ocima?

Bruka

pre 1 godinu

Haha, koja blamaža Partizana! Još ih trener Mitrovčana pre tekme sprdao i izveo kombinovan sastav na teren pa ih izbacio iz Kupa haha!

Ljubitelj fudbala

pre 1 godinu

Vidim da ste napisali da je partizan promašio 4 penala...
A ustvari je promašio 2 a druga 2 je odbranio golman.
Kao da golman nema nikakvog uticaja na to šta će se dogoditi prilikom izvođenja penala.

Gostivar

pre 1 godinu

Najkriminalniji ste mi time sto se hvalite kako partizanovi igraci igraju u reprezentaciji. A ni jedan igrac partizana ni na klupi. Ovi igraci koji su stasali u Srbiji, pa su morali negde da igraju, dobili priliku da treniraju i igraju u partizanu, ili su iz nekog drugog kluba presli u partizan,a onda naravno prerasli taj klub, napravili karijeru, promenili nekoliko klubova pride, stasali kao fudbaleri i zagrali za reprezentaciju. Koji bre partizan, koji igraci? Zvezda ima dva mlada igraca na klupi reprezentacije, koga ima partizan? Igrace koji su napustili klub pre 5 i vise godina. Smesno cime se ljudi ponose. Mitrovic proveo jednu sezonu u prvom timu partizana, u Fulamu je vec pet godina. Vlahovic proveo dve sezone u partizanu, pet godina u Fiorentini. A ako ce da se gleda gde je ponikao onda je on igrac Altine i OFK Beograda, kakav bre rodjaci partizan? Jeste li normalni? Pavlovic dve sezone u prvom timu partizana, promenio tri kluba nakon toga i sada je u cetvrtom. Ponikao u klubu iz Sapca, sest godina igrao tamo,a u partizanu proveo sve ukupno cetiri. On je rodjaci igrac Salcburga. Realno stanje je da Zvezda ima dva igraca u reprezentaciji, Mitrovica i Erakovica. Partizan ni jednog jedinog, a realno ni jedan igrac partizana nije ni za San Marino!

Ces92

pre 1 godinu

A zašto najbolji stranac ikada u Srbiji ne igra za reprezentaciju? Na Rikarda mislim.
(Kačanga, 28. septembar 2022 15:36)
Jer se čovek oprostio od svoje reprezentacije.

Malo vas je grobari!

pre 1 godinu

Čekamo reakciju sudijske organizacije i FSS-a , da se nađe razlog za poništenje meča!
Sram da bude Mitrovčane koji nisu hteli sami sebi da daju 2 gola!

Aster Blistok

pre 1 godinu

Pratim fudbal 25 godina, nikada nisam video da jedna ekipa promasi sve penale
(Padaju mi kapci
Cini mi se 89te,tako nesto bese...Hajduk U Splitu sa Partizanom isto nije dao gol,Belojevic sve lopte .skinuo,igralo se posle neresenog na penale,takav sistem bio.
(Ratluk sa lukom,

Pa lepo je čovek rekao da prati fudbal 25 godina. Taj primer koji si naveo je stariji od njegovog praćenja fudbala

Grobarčina Niš

pre 1 godinu

Najveći krivac za ovo ispadanje je Ostoja Mijailović koji je po nečijoj komandi napadao fudbalski klub , u trenutku kada se stabilizovao! Čovek koji za 6 godina na čelu KKP ništa nije osvojio, a zahvaljujući sankcijama ruskim klubovima dobio šansu u Evropigi! To nije njegova zasluga ni najmanje.

Kg

pre 1 godinu

Ispade Partizan, ako je jos uvek Partizan. Mozda je istupio iz sportskog drustva Partizan pa vise nije Partizan. Svakako svaka cast Sremskoj Mitrovici sto su izbacili ovaj tim, ko god to bio.

Nikola

pre 1 godinu

Nemoj te tako pa Partizan igrao oslabljen bez Vlahovica, Mitrovica, Zivkovica, Pavlovica, Lukica. Citam juce vest za povedu Srbije pa ih spominju da su igraci Partizana, trebali su odloziti utakmicu

gl

pre 1 godinu

Vidim mnogi, ni citali, ni gledali, a realno takav je i naslov. Partizan nije promasio 4 penala, promasili su 2,a 2 je golman odbranio... Velika je razlika.

Grizlor

pre 1 godinu

Sad mi je jasno zasto partizan namesta utakmice.Pa oni kad bi ispali u drugu ligu, sto je realno da ne namestaju,nikada odatle vise ne bi izasli.

-:

pre 1 godinu

Najjaci ste mi vi koji verujete da bi Radnicki mogao da prismrdi Partizanu pa je potrebno odmaranje igraca da bi Partizan prosao dalje...
(Gandalf,

Jos jaci ste vi koji u Partizanu vidite strasnu ekipu

bddnn

pre 1 godinu

I neka su ga primili. Crevare čitavo drugo poluvreme bez želje da daju drugi gol i završe utakmicu, čuvali 1:0 protiv Sremske Mitrovice.

boris

pre 1 godinu

vidim, sve vam ide kao sto ste najavljivali. posle osvajanja kupa na redu je prvenstvo.
nek se spremi f4 u kosarci.
jedna stavka cekirana, ostaju jos dve

Lucifer

pre 1 godinu

kao što rekoh pre par nedelja idemo ponovo kao na poker aparatu... manja, veća, manja, veća... red kmečanja red osvajamo titulu i duplu krunu najjači smo... pa sd opet povratna na gase nam klub bla bla... naučite loptu da šutnete, 4 penala ste promašili.

Kosta

pre 1 godinu

Šumadinac po čemu su vaša deca? Karijere su napravili u stranim klubovima. Svi zajedno nisu odigrali 60/70 utkmica za Partizan. Ronaldo je počeo u Sprtingu a karijeru i slavi stekao u Mančester i Realu. Daj prestanite da sa tim naši vaši kad igraju za reprezentacije.

zemunski kej

pre 1 godinu

Iz jedne jdine sanse dali gol! Tako je kada se otaljavaju utakmice. I protiv ovakvoh levata ,objektivno los tim ,Partizan se kockao i izgubio, Ovo sa promasenim penalima govori koliko su potonuli. I to su igrali sa dosta jakom postavom. Naravno da je bruka ,Uprava napolje.

^_^

pre 1 godinu

Sta je ovo? Ja sam mislio da samo partizan sme da izvodi penale..? Nije fer bre ljudi, dali i ovima da sutiraju penale, pa naravno da ce da pobede tako…

Dexxov

pre 1 godinu

Šteta što nema VAR u kupu, pa da zovnu iz Stare Pazove, pa da puste snimak iz kog se ne vidi da li je bilo faula, pa da se sviruckaju penali na lepe oči. Bilo je situacija, Diabate i Andrade su padali barem desetak puta u 16.

Zlatko

pre 1 godinu

Ne dopada mi se način na koji je Partizan ispao. Zašto? Aman ljudi, sutra ćemo da čitamo po medijima da kidnapovan golman Radničkog i da je otkup za njega 300.000. :) A onda će da se pojavi menadžer da ga vodi u Francusku, a to je odliv mladih iz zemlje. :) Mislim, nije to u redu.

Nikola

pre 1 godinu

Ovo je cist neprofesionalizam.
Sigurno nisu ispali jer su losiji nego sto sto su se zezali.
Ali kad nemas profesionalce u upravi sto bi se i igraci trudili.
Sve ide od vrha

slobinator

pre 1 godinu

Pratim fudbal 25 godina, nikada nisam video da jedna ekipa promasi sve penale
(Padaju mi kapci
Cini mi se 89te,tako nesto bese...Hajduk U Splitu sa Partizanom isto nije dao gol,Belojevic sve lopte .skinuo,igralo se posle neresenog na penale,takav sistem bio.
(Ratluk sa lukom, 28. septembar 2022 21:00)
promašila je i barsa sva 4 u finalu kupa šampiona 1986 protiv steaue tj,sva 4 je odbranio golman dukadam.znači partizan kao barsa

Grizlor

pre 1 godinu

Sad mi je jasno zasto partizan namesta utakmice.Pa oni kad bi ispali u drugu ligu sto je realno da ne namestaju nikada odatle vise ne bi izasli.

Misin

pre 1 godinu

Samo kod nas je to tolika senzacija ,svuda u svetu se dešava da klubovi iz nizeg ranga izbace prvoligase.Ispadali su mnogi velikani i ispadaju svake godine tako da je to nesto naj normalnije. Naravno da je za nas Partizanovce ovo tesko eszočarenje i nije normalno nama ali se to dešva.

sala komika

pre 1 godinu

Cujem da su posle utakmice partizanov igraci ostali da sutiraju golmanu radnickog penale. 😂😂
(Pedja, 28. septembar 2022 17:38)

Partizanovac sam ali prihvatam dobru salu na svoj racun.
A drugi razlog je da se sa FK Partizan jedino moze saliti... :-)

Skorpion

pre 1 godinu

Sada znam zašto sudija nije svirao penal- dva za vreme utakmice za Partizan. Jasno mu je bilo da bi ovi tutubani svakako to promašili.

Vdusan

pre 1 godinu

A zašto je utakmica odigrana danas kada su sve kup utakmice na programu 19 Oktobra? Jeli Partizan negde ide na turneju? Zvezda će tog dana da igra odloženi meč sa Vojvodinom a kup utakmicu kasnije
(a, 28. septembar 2022 18:17)

A zašto je Petrić rekao da odlaganje utakmica nije nikakav problem, i da je kojim slučajem on bio trener i ranije, tražio bi da se ne odlažu?

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Finale kupa šampiona golman Steaue Dukadan brani svih 5 penala a protivnički golman "skida" 3 i Steaua (Zvezda) dobija mislim Barselonu sa 2:0 posle produžetaka na penale.1986 godina.

Andrea Djani

pre 1 godinu

Ne vredi , nije lako ni trenerima . Daju igracima koji dan odmora , Oni se verovatno obeznane od alkohola i nocnih provoda i evo sta se desi . Za kaznu igraci do polusezone odn.pocetka SP ne bi imali jedan slobodan dan . Samo tako moze da se izadje na kraj tetoviranim i razularenim fudbalerima , kakva je vecina .

shumadinac

pre 1 godinu

Kako Partizan može da igra utakmicu dan posle reprezentacije? Ah, da, nema reprezentativaca tamo, samo loši igrači tu igraju .
(FINI ČOVEK, GOSPODIN PRE SVEGA, 28. septembar 2022 15:21)
Juce u reprezentaciji naša deca, Vlahović, Mitrovic, Zivkovic, Lukic, Pavlovic !!! Ko je od vasih juce igrao?

aaaaa

pre 1 godinu

@ Kako Partizan može da igra utakmicu dan posle reprezentacije? Ah, da, nema reprezentativaca tamo, samo loši igrači tu igraju .
(FINI ČOVEK, GOSPODIN PRE SVEGA, 28. septembar 2022 15:21)
Juce u reprezentaciji naša deca, Vlahović, Mitrovic, Zivkovic, Lukic, Pavlovic !!! Ko je od vasih juce igrao?
(shumadinac, 28. septembar 2022 16:40)

Ilic,lazovic,babic,radonjic,piksi

aaaaa

pre 1 godinu

@ Управо тако, Лазовић= Влаховић, Радоњић=Митровић, Бабић хахахахахаха= Павловић. Волим што Пиксија час сврставате у легенду клуба, а час је издајник, па ајде до следеће вести о Партизану да се договорите...
(суперишка, 28. septembar 2022 17:48)

Sva trrojica su odograla vise utakmica u zvezdi nego ova trojica u partizanu..piksi peta zvezdina zvezda..

Zapazanje

pre 1 godinu

Znaci,sezona zavrsena i definitivno u septembru.Neka se okrenu pripremama za narednu 2023/24.Pitanje za Filipovica,da li je i dalje dosao po trofeje i kolika mu je minutaza u ovom raspalom timu?

Marko

pre 1 godinu

Tako Petric uvodi Nedica i Ostoju u klub.Ispadnu po naredbi iz kupa u zamenu za garantovano drugo mesto u prvenstvu.Klub u rukama ljudi koji nemaju predstavu sta je Partizan.Uprava napolje i Ostoja i Nedic sto dalje od Partizana...

Ja

pre 1 godinu

Jbg da je šutirao Natho zvani penal možda bi bilo drugačije, on je čovek baš uvežbao penale. šalu na stranu evidentno je da se PFC ove sezone muči ili razbije (Kolubara, Javor, Lučani) svoje protivnike, tako da nisu tu čista posla. Zanimljivo je i to da kome Javor da tri boda u sl. kolu PFC pobedi tog istog, jer svo vreme igra protiv klubova koji su u prošlom kolu igrali sa Javorom.
Mislim da će tek posle ove blamaže krenuti svim silama i ne birajući sredstva po titulu.

Ratluk sa lukom

pre 1 godinu

Pratim fudbal 25 godina, nikada nisam video da jedna ekipa promasi sve penale
(Padaju mi kapci
Cini mi se 89te,tako nesto bese...Hajduk U Splitu sa Partizanom isto nije dao gol,Belojevic sve lopte .skinuo,igralo se posle neresenog na penale,takav sistem bio.

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Prošle godine Partizan je jedva, uz pomoć sudije, prošao trećeligaša, Dubočicu iz Leskovca i to na neutralnom terenu u Nišu.
(DEX, 29. septembar 2022 03:59)

Naravno. Nerešeno s Radničkim dođe kao uspeh.

*

pre 1 godinu

Klubovi u Srbiji: Radnički, Radnik, Mladost, Mladi Radnik, Proleter, Napredak, Spartak. Ostalo je van intelektualnog kapaciteta večitih komunjara.

shumadinac

pre 1 godinu

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????
(Bones, 28. septembar 2022 14:21)
Oni odmaraju u kupu, a zamisli Surdulica i Nis protiv vas u prvenstvu!

polupo

pre 1 godinu

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????
(Bones, 28. septembar 2022 14:21)
Oni odmaraju u kupu, a zamisli Surdulica i Nis protiv vas u prvenstvu!
(shumadinac, 28. septembar 2022 15:24)

Znas startnu postavu Surdulice?

Komsa Manchester

pre 1 godinu

Sta,zar veeeec? Salz na stranu,Radnicki zasluzeno srcem ne i igrom.Ovo je jedini trofej koje su mogli da uzmu ove sezone . . . Sav novac ubaciti u kosarku,postoji mogucnost da se hrvati i crnogorci pijacaju i iznenade ove sezone u Aba ligi sto je totalno potop.

Bane

pre 1 godinu

Istina je kad pričaju da nisu samo zvezdine utakmice nameštene.
I Partizanove su, ali protiv Partizana. Da li neko stvarno veruje da su primili gol u 92-om minutu i onda promašili 4 penala?

FINI ČOVEK, GOSPODIN PRE SVEGA

pre 1 godinu

Kako Partizan može da igra utakmicu dan posle reprezentacije? Ah, da, nema reprezentativaca tamo, samo loši igrači tu igraju .

Slaviša

pre 1 godinu

He,he 4.penala mašili pa ko je lud i ko je uzeo jaku lovu u kladionicama baš nije sumljivo dosad nijedan promašen nekoliko godina a sad 4 aha verujemo da je sve pošteno verovatno zauzvrat uzimaju prvenstvo neko si posdelio novac nebi me čudilo da fss sa Tumbom ima umešane prste u marmeladi.4.penala niko nikad nije promašio ni u amaterskoj ligi ajde 1 pa čak dva 3 je čudo nad čudima a 4.ma daj.

nesa80

pre 1 godinu

pa dobro nista strasno,neka se raduje manji klub,kakva je sezona losa ovo nije neka tragedija,sezona moze da se spasi ako se prodje grupa u ligi konferencije,titula i kup su svakako otpisani,i jos jedan neverovatan podatak radnicki prosao sa 2 gola iz penala sto ne znam da li se ikad desilo

Srdjan

pre 1 godinu

Znaci njihov trener posto je mislio da ce sigurno da izgubi odmarao je igrace nije izveo najaci tim a oni i sa tim timom pobedili... buhahahaha

Coa

pre 1 godinu

Radničkom je važnija sledeća utakmica protiv RFK Novi Sad,gde se bore da izadju iz crvene zone , nego ova sa Partizanom koju svakako ne bi dobili i da se igra ceo dan

Grobar

pre 1 godinu

Sad ce panteri da pljuju po Petricu ali ovo je uradjeno namerno da bi se mogao fokus prebaciti na titulu u Ligi pored nikakve Zvezde!

Igra protiv Nice to dokazuje!

Krle

pre 1 godinu

A trener Radnickog odmara igrace protiv Partizana ?
(goxyyyy, 28. septembar 2022 14:25)

I da izvede najjaci sastav sta mislis koji bi realan rezultat bio? Covek ce se ocigledno boriti za opstanak u Prvoj ligi i bitan mu je svaki bod tako da je sasvim razumno zasto cuva igrace.

Gandalf

pre 1 godinu

Neke od standardnih prvotimaca verovatno ću odmoriti, pojedini s manjom minutažom ili donedavno povređeni dobiće priliku", pojašnjava Nikolić.

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????
(Bones, 28. septembar 2022 14:21)

Najjaci ste mi vi koji verujete da bi Radnicki mogao da prismrdi Partizanu pa je potrebno odmaranje igraca da bi Partizan prosao dalje. Covek se oprostio od kupa i isto bi uradio i da je izvukao Zvezdu. Ocigledno mu je bitnija liga.

суперишка

pre 1 godinu

Ilic,lazovic,babic,radonjic,piksi
(aaaaa, 28. septembar 2022 17:43)

Управо тако, Лазовић= Влаховић, Радоњић=Митровић, Бабић хахахахахаха= Павловић. Волим што Пиксија час сврставате у легенду клуба, а час је издајник, па ајде до следеће вести о Партизану да се договорите...

Aspera

pre 1 godinu

(Gostivar, 28. septembar 2022 18:15)

Jedan od te dvojice je u CZ dosao pre mesec dana, a ovi sto po tebi nemju veze sa Partizanom su u Partizanu od 22 godine, a neki i mladji.

a

pre 1 godinu

A zašto je utakmica odigrana danas kada su sve kup utakmice na programu 19 Oktobra? Jeli Partizan negde ide na turneju? Zvezda će tog dana da igra odloženi meč sa Vojvodinom a kup utakmicu kasnije

gluposti

pre 1 godinu

(Gostivar, 28. septembar 2022 18:15) Koji su to vasi igraci? Osim Erakovica apsolutno niko. Mitrovica ne mozes da racunas ni kao vas produkt, niti kao igraca reprezentacije, to je splet okolnosti da je obukao taj dres. Ono sto se smatra nasim igracima je da su stasali kod nas, a nisu igrali za nas dugo bas iz razloga sto su dobri. Da su krsine i dalje bi bili tu, pa ti ne bi imao takve argumente. Taj Erakovic je i dalje u zvezdi samo iz razloga sto ga drugi ne vise jos kao dovoljno dobrog, a ne zato sto je Zvezda neki klub. Nebitna stvar totalno. Vidim da si proucio wikipediju, ali ni to nisi tacno uradio jer je Pavlovic bio 6 godina u Partizanu, a ne 4. Poenta je da svaki igrac koji je otisao iz Partizana jeste Partizanov igrac, a da li je on posle toga igrao za jedan, ili deset klubova to je nebitno apsolutno i totalno fingirano sa tvoje strane. Ono sto su cinjenice da je u Norveskoj na teren istrcalo 5 Partizanovih igraca, znaci ne igraca kao Ivan Ilic koga ste vi dovukli da bi samo uzeli pare od prodaje vec igraca koji su fudbal cili kroz Partizan i u Partizanu,Znaci ako se tao gledaju stvari vi imate samo tog Erakovica i ni jednog drugog igraca koji se moze valjano povezati sa vama. Postoji mogucnost da kao u vaterpolu, ili kosarci pokupujete citavu reprezentaciju, ali to i dalje nece znaciti da ste vi stvorili te igrace niti ce ikako biti povezani sa vama osim ugovorom.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Sada ce nam svima Zeljko Pantic objasniti o cemu se tu ustvari radilo. Petric je poslan da unisti partizan hahahahaha
(Amin, 28. septembar 2022 22:56)

Ma i ne samo to.

Nego su i Vučela i Ostoja Vučićevi po niegovoj priči, ali sada se kao forsira Ostoja. Pa čekaj zar nije Vučela sve vreme radio kako Vučko svira? Što bi obda menjao??

Tom i ja

pre 1 godinu

Posle ovoga,svaki iole savestan trener, i koji ima iole svoje ja, bi trebao da da ostavku, a ne da se pravda glupim opravdanjima...

shumadinac

pre 1 godinu

Kako Partizan može da igra utakmicu dan posle reprezentacije? Ah, da, nema reprezentativaca tamo, samo loši igrači tu igraju .
(FINI ČOVEK, GOSPODIN PRE SVEGA, 28. septembar 2022 15:21)
Juce u reprezentaciji naša deca, Vlahović, Mitrovic, Zivkovic, Lukic, Pavlovic !!! Ko je od vasih juce igrao?

Grobar

pre 1 godinu

Sad ce panteri da pljuju po Petricu ali ovo je uradjeno namerno da bi se mogao fokus prebaciti na titulu u Ligi pored nikakve Zvezde!

Igra protiv Nice to dokazuje!

Bane

pre 1 godinu

Istina je kad pričaju da nisu samo zvezdine utakmice nameštene.
I Partizanove su, ali protiv Partizana. Da li neko stvarno veruje da su primili gol u 92-om minutu i onda promašili 4 penala?

Slaviša

pre 1 godinu

He,he 4.penala mašili pa ko je lud i ko je uzeo jaku lovu u kladionicama baš nije sumljivo dosad nijedan promašen nekoliko godina a sad 4 aha verujemo da je sve pošteno verovatno zauzvrat uzimaju prvenstvo neko si posdelio novac nebi me čudilo da fss sa Tumbom ima umešane prste u marmeladi.4.penala niko nikad nije promašio ni u amaterskoj ligi ajde 1 pa čak dva 3 je čudo nad čudima a 4.ma daj.

суперишка

pre 1 godinu

Ilic,lazovic,babic,radonjic,piksi
(aaaaa, 28. septembar 2022 17:43)

Управо тако, Лазовић= Влаховић, Радоњић=Митровић, Бабић хахахахахаха= Павловић. Волим што Пиксија час сврставате у легенду клуба, а час је издајник, па ајде до следеће вести о Партизану да се договорите...

gluposti

pre 1 godinu

(Gostivar, 28. septembar 2022 18:15) Koji su to vasi igraci? Osim Erakovica apsolutno niko. Mitrovica ne mozes da racunas ni kao vas produkt, niti kao igraca reprezentacije, to je splet okolnosti da je obukao taj dres. Ono sto se smatra nasim igracima je da su stasali kod nas, a nisu igrali za nas dugo bas iz razloga sto su dobri. Da su krsine i dalje bi bili tu, pa ti ne bi imao takve argumente. Taj Erakovic je i dalje u zvezdi samo iz razloga sto ga drugi ne vise jos kao dovoljno dobrog, a ne zato sto je Zvezda neki klub. Nebitna stvar totalno. Vidim da si proucio wikipediju, ali ni to nisi tacno uradio jer je Pavlovic bio 6 godina u Partizanu, a ne 4. Poenta je da svaki igrac koji je otisao iz Partizana jeste Partizanov igrac, a da li je on posle toga igrao za jedan, ili deset klubova to je nebitno apsolutno i totalno fingirano sa tvoje strane. Ono sto su cinjenice da je u Norveskoj na teren istrcalo 5 Partizanovih igraca, znaci ne igraca kao Ivan Ilic koga ste vi dovukli da bi samo uzeli pare od prodaje vec igraca koji su fudbal cili kroz Partizan i u Partizanu,Znaci ako se tao gledaju stvari vi imate samo tog Erakovica i ni jednog drugog igraca koji se moze valjano povezati sa vama. Postoji mogucnost da kao u vaterpolu, ili kosarci pokupujete citavu reprezentaciju, ali to i dalje nece znaciti da ste vi stvorili te igrace niti ce ikako biti povezani sa vama osim ugovorom.

shumadinac

pre 1 godinu

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????
(Bones, 28. septembar 2022 14:21)
Oni odmaraju u kupu, a zamisli Surdulica i Nis protiv vas u prvenstvu!

Coa

pre 1 godinu

Radničkom je važnija sledeća utakmica protiv RFK Novi Sad,gde se bore da izadju iz crvene zone , nego ova sa Partizanom koju svakako ne bi dobili i da se igra ceo dan

Gandalf

pre 1 godinu

Neke od standardnih prvotimaca verovatno ću odmoriti, pojedini s manjom minutažom ili donedavno povređeni dobiće priliku", pojašnjava Nikolić.

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????
(Bones, 28. septembar 2022 14:21)

Najjaci ste mi vi koji verujete da bi Radnicki mogao da prismrdi Partizanu pa je potrebno odmaranje igraca da bi Partizan prosao dalje. Covek se oprostio od kupa i isto bi uradio i da je izvukao Zvezdu. Ocigledno mu je bitnija liga.

a

pre 1 godinu

A zašto je utakmica odigrana danas kada su sve kup utakmice na programu 19 Oktobra? Jeli Partizan negde ide na turneju? Zvezda će tog dana da igra odloženi meč sa Vojvodinom a kup utakmicu kasnije

Krle

pre 1 godinu

A trener Radnickog odmara igrace protiv Partizana ?
(goxyyyy, 28. septembar 2022 14:25)

I da izvede najjaci sastav sta mislis koji bi realan rezultat bio? Covek ce se ocigledno boriti za opstanak u Prvoj ligi i bitan mu je svaki bod tako da je sasvim razumno zasto cuva igrace.

Gostivar

pre 1 godinu

Najkriminalniji ste mi time sto se hvalite kako partizanovi igraci igraju u reprezentaciji. A ni jedan igrac partizana ni na klupi. Ovi igraci koji su stasali u Srbiji, pa su morali negde da igraju, dobili priliku da treniraju i igraju u partizanu, ili su iz nekog drugog kluba presli u partizan,a onda naravno prerasli taj klub, napravili karijeru, promenili nekoliko klubova pride, stasali kao fudbaleri i zagrali za reprezentaciju. Koji bre partizan, koji igraci? Zvezda ima dva mlada igraca na klupi reprezentacije, koga ima partizan? Igrace koji su napustili klub pre 5 i vise godina. Smesno cime se ljudi ponose. Mitrovic proveo jednu sezonu u prvom timu partizana, u Fulamu je vec pet godina. Vlahovic proveo dve sezone u partizanu, pet godina u Fiorentini. A ako ce da se gleda gde je ponikao onda je on igrac Altine i OFK Beograda, kakav bre rodjaci partizan? Jeste li normalni? Pavlovic dve sezone u prvom timu partizana, promenio tri kluba nakon toga i sada je u cetvrtom. Ponikao u klubu iz Sapca, sest godina igrao tamo,a u partizanu proveo sve ukupno cetiri. On je rodjaci igrac Salcburga. Realno stanje je da Zvezda ima dva igraca u reprezentaciji, Mitrovica i Erakovica. Partizan ni jednog jedinog, a realno ni jedan igrac partizana nije ni za San Marino!

Grobarčina Niš

pre 1 godinu

Najveći krivac za ovo ispadanje je Ostoja Mijailović koji je po nečijoj komandi napadao fudbalski klub , u trenutku kada se stabilizovao! Čovek koji za 6 godina na čelu KKP ništa nije osvojio, a zahvaljujući sankcijama ruskim klubovima dobio šansu u Evropigi! To nije njegova zasluga ni najmanje.

FINI ČOVEK, GOSPODIN PRE SVEGA

pre 1 godinu

Kako Partizan može da igra utakmicu dan posle reprezentacije? Ah, da, nema reprezentativaca tamo, samo loši igrači tu igraju .

Aspera

pre 1 godinu

(Gostivar, 28. septembar 2022 18:15)

Jedan od te dvojice je u CZ dosao pre mesec dana, a ovi sto po tebi nemju veze sa Partizanom su u Partizanu od 22 godine, a neki i mladji.

Bones

pre 1 godinu

Neke od standardnih prvotimaca verovatno ću odmoriti, pojedini s manjom minutažom ili donedavno povređeni dobiće priliku", pojašnjava Nikolić.

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????

a danas Radnicki Mitrovica

pre 1 godinu

Управо тако, Лазовић= Влаховић, Радоњић=Митровић, Бабић хахахахахаха= Павловић. Волим што Пиксија час сврставате у легенду клуба, а час је издајник, па ајде до следеће вести о Партизану да се договорите...
(суперишка, 28. septembar 2022 17:48)

Meni Bari a tebi Fljanmurtari.

realan zvezdas

pre 1 godinu

Gledam sinoć reprezentaciju... Mitrović, Vlahović, Živković, Pavlović.... Nešto mi nije tu jasno!
(Bojan, 28. septembar 2022 20:08

A zamisli tek jednog od najboljih trojkasa sveta Pedju Stojaković koji je igrao za prvi tim Zvezde 25 min. Mi smo ga stvorili...Ili Ivana Ilića..
Vlahović nema ni tih 25 min. u Partizanu.
Njih je stvorio njihov krvav rad.

aaaaa

pre 1 godinu

@ Управо тако, Лазовић= Влаховић, Радоњић=Митровић, Бабић хахахахахаха= Павловић. Волим што Пиксија час сврставате у легенду клуба, а час је издајник, па ајде до следеће вести о Партизану да се договорите...
(суперишка, 28. septembar 2022 17:48)

Sva trrojica su odograla vise utakmica u zvezdi nego ova trojica u partizanu..piksi peta zvezdina zvezda..

nesa80

pre 1 godinu

pa dobro nista strasno,neka se raduje manji klub,kakva je sezona losa ovo nije neka tragedija,sezona moze da se spasi ako se prodje grupa u ligi konferencije,titula i kup su svakako otpisani,i jos jedan neverovatan podatak radnicki prosao sa 2 gola iz penala sto ne znam da li se ikad desilo

Ljubitelj fudbala

pre 1 godinu

Vidim da ste napisali da je partizan promašio 4 penala...
A ustvari je promašio 2 a druga 2 je odbranio golman.
Kao da golman nema nikakvog uticaja na to šta će se dogoditi prilikom izvođenja penala.

*

pre 1 godinu

Klubovi u Srbiji: Radnički, Radnik, Mladost, Mladi Radnik, Proleter, Napredak, Spartak. Ostalo je van intelektualnog kapaciteta večitih komunjara.

Бурек

pre 1 godinu

Sad ce panteri da pljuju po Petricu ali ovo je uradjeno namerno da bi se mogao fokus prebaciti na titulu u Ligi pored nikakve Zvezde!

Igra protiv Nice to dokazuje!
(Grobar, 28. septembar 2022 17:07)

Ахахахахахаха, а као не бисте хтели дуплу круну је ли ?

ahahahahah

pre 1 godinu

Radničkom je važnija sledeća utakmica protiv RFK Novi Sad,gde se bore da izadju iz crvene zone , nego ova sa Partizanom koju svakako ne bi dobili i da se igra ceo dan
(Coa, 28. septembar 2022 15:47)



ahahahhahahahahhahah ahahhahah hhahahahhahah

polupo

pre 1 godinu

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????
(Bones, 28. septembar 2022 14:21)
Oni odmaraju u kupu, a zamisli Surdulica i Nis protiv vas u prvenstvu!
(shumadinac, 28. septembar 2022 15:24)

Znas startnu postavu Surdulice?

Marko

pre 1 godinu

Tako Petric uvodi Nedica i Ostoju u klub.Ispadnu po naredbi iz kupa u zamenu za garantovano drugo mesto u prvenstvu.Klub u rukama ljudi koji nemaju predstavu sta je Partizan.Uprava napolje i Ostoja i Nedic sto dalje od Partizana...

Ja

pre 1 godinu

Jbg da je šutirao Natho zvani penal možda bi bilo drugačije, on je čovek baš uvežbao penale. šalu na stranu evidentno je da se PFC ove sezone muči ili razbije (Kolubara, Javor, Lučani) svoje protivnike, tako da nisu tu čista posla. Zanimljivo je i to da kome Javor da tri boda u sl. kolu PFC pobedi tog istog, jer svo vreme igra protiv klubova koji su u prošlom kolu igrali sa Javorom.
Mislim da će tek posle ove blamaže krenuti svim silama i ne birajući sredstva po titulu.

Asim

pre 1 godinu

Gledam sinoć reprezentaciju... Mitrović, Vlahović, Živković, Pavlović.... Nešto mi nije tu jasno!
(Bojan, 28. septembar 2022 20:08)
Igrali su samo po 6 meseci u prvom timu pre nego što pobegoše. Jasno?

aaaaa

pre 1 godinu

@ Kako Partizan može da igra utakmicu dan posle reprezentacije? Ah, da, nema reprezentativaca tamo, samo loši igrači tu igraju .
(FINI ČOVEK, GOSPODIN PRE SVEGA, 28. septembar 2022 15:21)
Juce u reprezentaciji naša deca, Vlahović, Mitrovic, Zivkovic, Lukic, Pavlovic !!! Ko je od vasih juce igrao?
(shumadinac, 28. septembar 2022 16:40)

Ilic,lazovic,babic,radonjic,piksi

Ces92

pre 1 godinu

A zašto najbolji stranac ikada u Srbiji ne igra za reprezentaciju? Na Rikarda mislim.
(Kačanga, 28. septembar 2022 15:36)
Jer se čovek oprostio od svoje reprezentacije.

Komsa Manchester

pre 1 godinu

Sta,zar veeeec? Salz na stranu,Radnicki zasluzeno srcem ne i igrom.Ovo je jedini trofej koje su mogli da uzmu ove sezone . . . Sav novac ubaciti u kosarku,postoji mogucnost da se hrvati i crnogorci pijacaju i iznenade ove sezone u Aba ligi sto je totalno potop.

Malo vas je grobari!

pre 1 godinu

Čekamo reakciju sudijske organizacije i FSS-a , da se nađe razlog za poništenje meča!
Sram da bude Mitrovčane koji nisu hteli sami sebi da daju 2 gola!

djollodjollo

pre 1 godinu

Ko ne plati na mostu , plati na ćupriji. Uvek bilo. Zvezda je npr. "nesrećno" ispala od Makabija....Tehnički gledano da. Onakav gol u prvom poluvremenu, a onda i Pavkov. ..sve je već viđeno. Ali u nekoliko navrata je srećno prošla dalje- Kopenhagen, Salcburg... Imala je Borjana i to je to. Ne može uvek da se gleda na sreću. Partizan ove sezone srećno do bodova protiv Vojvodine (95.minut), i Kragujevca (89.). Realno je trebalo da kiksne tada. Sad "nesrećno" prima gol u 92. Tako je to, sve se vraća, sve se plaća. Živi bili!

Grizlor

pre 1 godinu

Sad mi je jasno zasto partizan namesta utakmice.Pa oni kad bi ispali u drugu ligu, sto je realno da ne namestaju,nikada odatle vise ne bi izasli.

Misin

pre 1 godinu

Samo kod nas je to tolika senzacija ,svuda u svetu se dešava da klubovi iz nizeg ranga izbace prvoligase.Ispadali su mnogi velikani i ispadaju svake godine tako da je to nesto naj normalnije. Naravno da je za nas Partizanovce ovo tesko eszočarenje i nije normalno nama ali se to dešva.

^_^

pre 1 godinu

Sta je ovo? Ja sam mislio da samo partizan sme da izvodi penale..? Nije fer bre ljudi, dali i ovima da sutiraju penale, pa naravno da ce da pobede tako…

lal

pre 1 godinu

Radničkom je važnija sledeća utakmica protiv RFK Novi Sad,gde se bore da izadju iz crvene zone , nego ova sa Partizanom koju svakako ne bi dobili i da se igra ceo dan
(Coa, 28. septembar 2022 15:47)
smrklo ti se pred ocima?

lal

pre 1 godinu

Najjaci ste mi vi koji verujete da bi Radnicki mogao da prismrdi Partizanu pa je potrebno odmaranje igraca da bi Partizan prosao dalje. Covek se oprostio od kupa i isto bi uradio i da je izvukao Zvezdu. Ocigledno mu je bitnija liga.
(Gandalf, 28. septembar 2022 15:04)
oprostio bi se on od kupa, ali nece kup od njega...

Kosta

pre 1 godinu

Šumadinac po čemu su vaša deca? Karijere su napravili u stranim klubovima. Svi zajedno nisu odigrali 60/70 utkmica za Partizan. Ronaldo je počeo u Sprtingu a karijeru i slavi stekao u Mančester i Realu. Daj prestanite da sa tim naši vaši kad igraju za reprezentacije.

Nikola

pre 1 godinu

Ovo je cist neprofesionalizam.
Sigurno nisu ispali jer su losiji nego sto sto su se zezali.
Ali kad nemas profesionalce u upravi sto bi se i igraci trudili.
Sve ide od vrha

gl

pre 1 godinu

Vidim mnogi, ni citali, ni gledali, a realno takav je i naslov. Partizan nije promasio 4 penala, promasili su 2,a 2 je golman odbranio... Velika je razlika.

Sneška

pre 1 godinu

Neke od standardnih prvotimaca verovatno ću odmoriti, pojedini s manjom minutažom ili donedavno povređeni dobiće priliku", pojašnjava Nikolić.

Protivnik partizana odmara igrace u kupu??? gde to još ima????
(Bones, 28. septembar 2022 14:21)

Najjaci ste mi vi koji verujete da bi Radnicki mogao da prismrdi Partizanu pa je potrebno odmaranje igraca da bi Partizan prosao dalje. Covek se oprostio od kupa i isto bi uradio i da je izvukao Zvezdu. Ocigledno mu je bitnija liga.
(Gandalf, 28. septembar 2022 15:04)

Neprocenjivo:) :) :)

zemunski kej

pre 1 godinu

Iz jedne jdine sanse dali gol! Tako je kada se otaljavaju utakmice. I protiv ovakvoh levata ,objektivno los tim ,Partizan se kockao i izgubio, Ovo sa promasenim penalima govori koliko su potonuli. I to su igrali sa dosta jakom postavom. Naravno da je bruka ,Uprava napolje.

Skorpion

pre 1 godinu

Sada znam zašto sudija nije svirao penal- dva za vreme utakmice za Partizan. Jasno mu je bilo da bi ovi tutubani svakako to promašili.

Grizlor

pre 1 godinu

Sad mi je jasno zasto partizan namesta utakmice.Pa oni kad bi ispali u drugu ligu sto je realno da ne namestaju nikada odatle vise ne bi izasli.

Zlatko

pre 1 godinu

Ne dopada mi se način na koji je Partizan ispao. Zašto? Aman ljudi, sutra ćemo da čitamo po medijima da kidnapovan golman Radničkog i da je otkup za njega 300.000. :) A onda će da se pojavi menadžer da ga vodi u Francusku, a to je odliv mladih iz zemlje. :) Mislim, nije to u redu.

sima

pre 1 godinu

zamisli kako se tek igraci Nice sad osecaju!?!?!?! kad je tim od €25,000 (radnicki) pobedio tim od €25 miliona (partizan) koji je zamalo pobedio tim od €250 miliona (nica)

Kg

pre 1 godinu

Ispade Partizan, ako je jos uvek Partizan. Mozda je istupio iz sportskog drustva Partizan pa vise nije Partizan. Svakako svaka cast Sremskoj Mitrovici sto su izbacili ovaj tim, ko god to bio.

Ratluk sa lukom

pre 1 godinu

Pratim fudbal 25 godina, nikada nisam video da jedna ekipa promasi sve penale
(Padaju mi kapci
Cini mi se 89te,tako nesto bese...Hajduk U Splitu sa Partizanom isto nije dao gol,Belojevic sve lopte .skinuo,igralo se posle neresenog na penale,takav sistem bio.

Dexxov

pre 1 godinu

Šteta što nema VAR u kupu, pa da zovnu iz Stare Pazove, pa da puste snimak iz kog se ne vidi da li je bilo faula, pa da se sviruckaju penali na lepe oči. Bilo je situacija, Diabate i Andrade su padali barem desetak puta u 16.

Bruka

pre 1 godinu

Haha, koja blamaža Partizana! Još ih trener Mitrovčana pre tekme sprdao i izveo kombinovan sastav na teren pa ih izbacio iz Kupa haha!

boris

pre 1 godinu

vidim, sve vam ide kao sto ste najavljivali. posle osvajanja kupa na redu je prvenstvo.
nek se spremi f4 u kosarci.
jedna stavka cekirana, ostaju jos dve

bddnn

pre 1 godinu

I neka su ga primili. Crevare čitavo drugo poluvreme bez želje da daju drugi gol i završe utakmicu, čuvali 1:0 protiv Sremske Mitrovice.

Lucifer

pre 1 godinu

kao što rekoh pre par nedelja idemo ponovo kao na poker aparatu... manja, veća, manja, veća... red kmečanja red osvajamo titulu i duplu krunu najjači smo... pa sd opet povratna na gase nam klub bla bla... naučite loptu da šutnete, 4 penala ste promašili.

Nikola

pre 1 godinu

Nemoj te tako pa Partizan igrao oslabljen bez Vlahovica, Mitrovica, Zivkovica, Pavlovica, Lukica. Citam juce vest za povedu Srbije pa ih spominju da su igraci Partizana, trebali su odloziti utakmicu

sala komika

pre 1 godinu

Cujem da su posle utakmice partizanov igraci ostali da sutiraju golmanu radnickog penale. 😂😂
(Pedja, 28. septembar 2022 17:38)

Partizanovac sam ali prihvatam dobru salu na svoj racun.
A drugi razlog je da se sa FK Partizan jedino moze saliti... :-)

Andrea Djani

pre 1 godinu

Ne vredi , nije lako ni trenerima . Daju igracima koji dan odmora , Oni se verovatno obeznane od alkohola i nocnih provoda i evo sta se desi . Za kaznu igraci do polusezone odn.pocetka SP ne bi imali jedan slobodan dan . Samo tako moze da se izadje na kraj tetoviranim i razularenim fudbalerima , kakva je vecina .

Vdusan

pre 1 godinu

A zašto je utakmica odigrana danas kada su sve kup utakmice na programu 19 Oktobra? Jeli Partizan negde ide na turneju? Zvezda će tog dana da igra odloženi meč sa Vojvodinom a kup utakmicu kasnije
(a, 28. septembar 2022 18:17)

A zašto je Petrić rekao da odlaganje utakmica nije nikakav problem, i da je kojim slučajem on bio trener i ranije, tražio bi da se ne odlažu?

slobinator

pre 1 godinu

Pratim fudbal 25 godina, nikada nisam video da jedna ekipa promasi sve penale
(Padaju mi kapci
Cini mi se 89te,tako nesto bese...Hajduk U Splitu sa Partizanom isto nije dao gol,Belojevic sve lopte .skinuo,igralo se posle neresenog na penale,takav sistem bio.
(Ratluk sa lukom, 28. septembar 2022 21:00)
promašila je i barsa sva 4 u finalu kupa šampiona 1986 protiv steaue tj,sva 4 je odbranio golman dukadam.znači partizan kao barsa

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Finale kupa šampiona golman Steaue Dukadan brani svih 5 penala a protivnički golman "skida" 3 i Steaua (Zvezda) dobija mislim Barselonu sa 2:0 posle produžetaka na penale.1986 godina.

Tom i ja

pre 1 godinu

Posle ovoga,svaki iole savestan trener, i koji ima iole svoje ja, bi trebao da da ostavku, a ne da se pravda glupim opravdanjima...

Zapazanje

pre 1 godinu

Znaci,sezona zavrsena i definitivno u septembru.Neka se okrenu pripremama za narednu 2023/24.Pitanje za Filipovica,da li je i dalje dosao po trofeje i kolika mu je minutaza u ovom raspalom timu?

-:

pre 1 godinu

Najjaci ste mi vi koji verujete da bi Radnicki mogao da prismrdi Partizanu pa je potrebno odmaranje igraca da bi Partizan prosao dalje...
(Gandalf,

Jos jaci ste vi koji u Partizanu vidite strasnu ekipu

Aster Blistok

pre 1 godinu

Pratim fudbal 25 godina, nikada nisam video da jedna ekipa promasi sve penale
(Padaju mi kapci
Cini mi se 89te,tako nesto bese...Hajduk U Splitu sa Partizanom isto nije dao gol,Belojevic sve lopte .skinuo,igralo se posle neresenog na penale,takav sistem bio.
(Ratluk sa lukom,

Pa lepo je čovek rekao da prati fudbal 25 godina. Taj primer koji si naveo je stariji od njegovog praćenja fudbala

Toto-ko-tunjo

pre 1 godinu

Prošle godine Partizan je jedva, uz pomoć sudije, prošao trećeligaša, Dubočicu iz Leskovca i to na neutralnom terenu u Nišu.
(DEX, 29. septembar 2022 03:59)

Naravno. Nerešeno s Radničkim dođe kao uspeh.

Srdjan

pre 1 godinu

Znaci njihov trener posto je mislio da ce sigurno da izgubi odmarao je igrace nije izveo najaci tim a oni i sa tim timom pobedili... buhahahaha

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Sada ce nam svima Zeljko Pantic objasniti o cemu se tu ustvari radilo. Petric je poslan da unisti partizan hahahahaha
(Amin, 28. septembar 2022 22:56)

Ma i ne samo to.

Nego su i Vučela i Ostoja Vučićevi po niegovoj priči, ali sada se kao forsira Ostoja. Pa čekaj zar nije Vučela sve vreme radio kako Vučko svira? Što bi obda menjao??