Subota, 30.07.2022.

10:00

Oluja, tačnije, Ronaldo

Izvor: Zoran Kecman

Oluja, taènije, Ronaldo IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Bajazit

pre 1 godinu

(E, 30. jul 2022 13:22
Na veliku žalost, Ronaldo jeste idol mnogima.
Čovek kojeg su izbacili iz osnovne škole, jer je sa 14 godina stolicom gađao nastavnika. Gađao ga je jer je dobio keca, i smatrao je da je nastavnik time iskazao nepoštovanje prema njemu, Ronaldu.
Samo ludački ego i nesporni fudbalski talenat su ga doveli do toga da je sad zvezda. Ali, ponašanje i zrelost ljudi je sasvim druga stvar od sportskih uspeha. Možete biti vrhunski sportista, ali to ne znači da ste takav i čovek. Jedno su sportski a drugo ljudski kvaliteti. Nažalost, iz vašeg komentara, i mnogih drugih, izgleda da je danas važnije imati sportske nego ljudske kvalitete.

Gazda

pre 1 godinu

(AGA, 30. jul 2022 15:10)

Imao je Mesi Pikea i Lenglea koji su primali po 8 komada od Bajerna pa ih je uvek nosio barem do cetvrtfinala LS. Siguran sam da United sa Megvajerom ne bi primio toliko golova.

Lesa

pre 1 godinu

Madjionicar, legendo, koliko si golova dao u LS, pa sa takvim nipodastavanjem pises o nekome, kome ni stucne ne bi mogao da peres?
(Miskec, 30. jul 2022 14:59)

Ni jedan, bavio sam se nekim mnogo lepsim sportovima u zivotu od fudbala... Ali to ne znaci da nemam oci da gledam i mozak da razmisljam, razumes? A to da li bi mu brisao stucne, za razliku od tebe, koji ga idealizujes, ne bi. To sto je tebe pogodilo sto drgacije posmatram tvog zivotnog idola, nije moj problem. Da li sam napisao neku neistinu, da li je on sam krem u bilo kom segmentu, u kom sam naveo da nije? Nisi ni jedan argument izneo osim zaslepljene zaljubljenosti, u nekog tamo fudbalera. Ne znam da li si toga svestan, ali tvoj komentar govori mnogo vise o tebi, nego sto si mene spustio. Cim neko ne idealizuje vase idole, odma krece sa time kako mozemo samo da im cistimo stucne i kopacke, i kako to pisemo zato sto im zavidimo, ili zato sto smo ljubitelji Mesija, a zamisli niti mu zavidim, posto ne bi voleo da budem kao on, makar i 10x bio uspesniji od njega, niti sam simpatizer Mesija, samo smatram da je 2 klase bolji igrac. Za mene je najbolji svih vremena jedan jedini neponovljivi Dijego Armando Maradona, i smatram da mu ova dvojica nisu ni blizu, a posebno ne vas idol, kome u toj prici nikako nije mesto. Nakon njega mi ide Zizu. A omiljni igraci su mi Anri i Sedorf, ali za razliku od vas, ne pricam da su zbog toga bolji od Maradone, Zidana, pravog Ronaldo, Pelea ili Krojfa.

Lesa

pre 1 godinu

Madjionicar, legendo, koliko si golova dao u LS, pa sa takvim nipodastavanjem pises o nekome, kome ni stucne ne bi mogao da peres?
(Miskec, 30. jul 2022 14:59)

Samo jos da dodam nesto, golovi jesu bitni, i to mu niko ne spori, ali vi sporite da su celi sistemi i igraci bili podredjeni njemu i njegovoj statistici. Sta je Benzema uradio kad je dobio prostor odlaskom narcisa i postao glavni napadac? Vise se pamti to sto je on uradio za ove dve sezone nego sta je onaj tvoj za deset, posto je bilo velicanstvenije, a nije uz pomoc ociglednih kradja osvojio pola titula u toj LS koju tako samouvereno pominjes, kao tvoj idol. Nekad je bitan i nacin kako dodjes do titule, barem nekima jeste. Ni jedan drugi igrac kroz istoriju nije imao toliko podredjen tim sebi kao on, cak ni Maradona, ali to nije zahvaljujuci magiji na terenu, nego cistom marketingu. Sta mislis sta bi uradili neki drugi istinski velikani da su bili samo upola gurani kao tvoj idol? Zamisli da je cela masinerija Reala bila iza debelog Ronalda i da se svaki napad igrao samo za njega? Koji bi ucinak imao on, ili smatras da je Kristijano u jednom segmentu bolji igrac, osim igre glavom? Ako mislis da su blizu po tehnici, driblingu, zavrsnici, prirodnom daru za igru, onda izvini, ali nisi vredan diskusije. A ja nisam nesto gotivio ni debelog, dok nije presao u Real (a ne navijam za Real, cak sta vise, ne volim ih), samo kad je neko istinska velicina, i nosi magiju sa sobom, onda to moras da priznas.

Nadležni organ

pre 1 godinu

kikiriki, 30. jul 2022 15:50
Bogami, ima.
Postoji i nešto što se zove zrelost osobe, a to je osoba koja sportski i dostojanstveno prihvata i podnosi poraze. Ronaldo je nezrela ličnost, što pokazuje njegovo ponašanje kad gubi. On je kao razmaženo derište.

Miki

pre 1 godinu

Navijac sam Barse i Mesija ali gade mi se ljudi koji pljuvaju CR. Istoriju fudbala pisu igraci a ne klubovi. Mesi , CR , Maradona , Pele , Krojf... veci su od svakog kluba. Oni nijesu klupske nego svjetske sportske legende. Gledacemo mi Real , Barsu , Junajted...ali takve igrace kao CR i Mesi ko zna kad. CR je profesionalac , posvecen sportu i svojoj karijeri. Nije od onih koji su karijerom i emocijama vezani za jedan klub i tu nema nista lose. Brazilski Ronaldo igrao je za Barsu , Real , Inter i Milan , Figo za Barsu i Real , Zidan za Juve i Real , Tevez za City i Junajted itd , ali ih to ne cini manjim legendama fudbala , naprotiv.

AGA

pre 1 godinu

Videli bi Mesija da je igrao ligu evrope sa MEGVAJEROM.Ronaldo G.O.A.T.ali Mesi jako blizu.Novinar očigledno više voli Mesija i stvrno ovo nebi ni Mesi napisao o Ronaldu

zigi

pre 1 godinu

ronaldo jeste seljak i kompleksas, ali nemam utisak da se tokom ovog leta ponasa bahato i nezrelo. razocarao ga mancester i hoce da ide. mancester je stvarno podbacio i ne nazire se izlaz iz kanala. a njemu je ostalo jos godinu dve karijere.

M

pre 1 godinu

(E, 30. jul 2022 13:22)

Samo sto on nije zeljan ni uspeha ni trofeja. Njegova opsesija i jedina zelja je da postigne vise golova u LS od Mesija i u istoriji fudbala. Garantujem da ce on karijeru zavrsiti godinu ili dve nakon sto Mesi zavrsi karijeru.

Drogba

pre 1 godinu

Zorane, razočarali ste tekstom.
Inače imate dobre autorske tekstove, ali ovaj je sa ogromnom subjektivnoscu napisan.

Jedan fail za vas.

Hmmm

pre 1 godinu

С текстом се слажу познаваоци фудбала, а не слаже се инстаграм генерација којима су врх фудбала ликови с највише пратилаца на друштвеним мрежама, најбољом фризуром, најбољом прославом гола...
(Бабинџем, 30. jul 2022 12:54)

U stvari sa najvise para (aviona, jahti...), to ceni instsgram generacija

Miskec

pre 1 godinu

"Izem ti fudbal kao igru, ako je on kao nekakav fudbalski Bog. Meni nije bio, nije sad, niti ce ikada biti, i nikada mi nece biti jasna zaslepljenost navijaca sirom planete ovim covekom. Moj mozak, uz sav moguci trud, ne moze da obradi informaciju da je ovaj narcis nekome bolji fudbaler od jednog Dijega, Zidana, Ronalda, Pelea, Krojfa, Mesija, Ronaldinja, Anrija, Romarija, Badja, Bergkampa, Van Bastena...? Sta se takvim ljudima kod njega toliko svidja, i zasto ga toliko hvale i uzdizu, meni je nedokucivo. Sta to ima posebno kod njega kao igraca da mu se toliko dive!? Niti je vanserijski dribler, niti je vrhunski tehnicar, niti je lucidan, niti igra na foru, niti ima nekakav poseban pregled igre, niti ima sut, mislim na tehniku suta i preciznost, ne na snagu, sto se vrlo lepo vidi po uspesnosti postignutih golova iz milion slobodnih udaraca, niti ima neki centarsut, a vrlo prosecan pas i jos gori zavrsni pas. Ono sto zaista ima vrhunsko jesu osecaj za prostor i skok igru glavom. Kao neka moderna verzija Filipa Inzagija, brza, jaca i skocnija verzija Inzagija. Da li je to dovoljno da bude medju istinskim velikanima, i pravim madjionicarima s loptom, da ga neko radi toga svrstava u grupu najvecih i najboljih koje je igra dala, nije, naravno da nije.
(Lesa, 30. jul 2022 13:34)"
Madjionicar, legendo, koliko si golova dao u LS, pa sa takvim nipodastavanjem pises o nekome, kome ni stucne ne bi mogao da peres?

Goran 14

pre 1 godinu

Mediji, mediji prvo da li je neko od vas pročitao da je Ronaldo izjavio: želim da napustim Junajted? Ne, dok se vodila saga zadnjih mesec dana kao i zadnjih 10 godina na kraju svake sezone Ronaldo je jasno stavio do znanja svima da ostaje u Junajtedu, ali neki novinari ne rade svoji domaći, a to je objavio pre odlaska Junajteda na pre-season utakmice, gde je otišao zbog porodičnih problema, a da to je Ronaldo, on ne može da ima probleme, nije ljudsko biće nego robot, zaboravili smo da je pre samo 2 meseca izgubio novorođenče, pa možda ga je sve sustiglo i trebala mu je pauza od svega, kamera,ljudi, svega možda je hteo da bude sa porodicom. I da Mendež viđan po stadionima velikih klubova? A da pa Ronaldo mu nije jedini klijent koliko znam.. Prošla sezona:najviše pobedonosnih golova u LŠ, najviše pobedonosnih golova u Ligi petice, golovi protiv Arsenala, Čelzija, Totenhema, het trikovi, sve na nivou Ronalda ali ostatak ekipe nije na takvom jednom nivou. Dakle ni jednog trenutka, Ronaldo nije izjavio da želi da ide, čak šta više je rekao sve što je trebalo svojom izjavom na instagramu, ali naravno novinske kuće treba da žive od nečeg,i da pratim ovog čoveka od 2003, od prvog meča, tada sam video nešto potpuno novo i drugačije, a ovi hejt komentari fanova Messi 3 gola u Francuskoj ligi i stručnjaka koji ne znaju dalje od Zvezde i Partizana i eventualno Dunajske Srede kada igraju protiv naših u nekim kvalifikacijama imam samo jedno da kažem, SIIIIIUUUU!!

jojufff

pre 1 godinu

(Kaka, 30. jul 2022 11:58)

Kao Milanista znam dobro sta je Inzaghi, Bog pred golom. Gladan lopti i golova kroz karijeru.
Ronalda mozes voliti ili mrziti ali ono sto je pruzao u maldosti nije ni blizu Inzaghija. Mi sada njega pljujemo zato sto zadnje 3-4 godine nema snage sprintati sa ili bez lopte preko cijelog terena ali ljudi moji..imate Youtube i veoma lako mozete otići i gledati njegove sprintove, driblinge i golove iz svih mogućih pozicija svim mogucim oružjem.

Ljudi ga mrze zbog njegove pojave i zbog tog mu osporavaju znanje, ali neko ko je toliko toga dao fudbalu ne može biti taraba.

a sa 37 godina vjerojatno ima bolju realizaciju od 95% fudbalera.
Plata i ego mu ne dozvoljavaju prelazak u neki drugi klub.

Mozda

pre 1 godinu

@Sasha

Mozda, mrtva trka je izmedju njega i Lebrona, slicna prica, slicno lazno medijsko naduvavanje, da su na nivou na kom nikad nisu bili, do kog nikada nisu ni izbliza dosli, i jako slican efekat koji ostavljaju na klubove u kojima su bili, i iz kojih su vremenom odlazili... Sve se podredjuje njihovim licnim uspesima, citavi sistemi rade samo za njih, oni gruvaju statistiku, a timovi se polako raspadaju, jer unistavaju hemiju saigraca oko sebe, i na kraju kad odlaze ostaje pustos, ali ne zato sto su oni toliko dobri kao sto mediji pisu i uzdizu ih, vec jer uniste samopouzdanje svih onih koji su igrali pored njih. Posto vecina njihovih saigraca mnoge sezone u svojim najboljim godinama provedu kao statisti u ekipi, samo da bi ova dva narcisoidna egomanijaka gruvala statistiku.

Lesa

pre 1 godinu

Izem ti fudbal kao igru, ako je on kao nekakav fudbalski Bog. Meni nije bio, nije sad, niti ce ikada biti, i nikada mi nece biti jasna zaslepljenost navijaca sirom planete ovim covekom. Moj mozak, uz sav moguci trud, ne moze da obradi informaciju da je ovaj narcis nekome bolji fudbaler od jednog Dijega, Zidana, Ronalda, Pelea, Krojfa, Mesija, Ronaldinja, Anrija, Romarija, Badja, Bergkampa, Van Bastena...? Sta se takvim ljudima kod njega toliko svidja, i zasto ga toliko hvale i uzdizu, meni je nedokucivo. Sta to ima posebno kod njega kao igraca da mu se toliko dive!? Niti je vanserijski dribler, niti je vrhunski tehnicar, niti je lucidan, niti igra na foru, niti ima nekakav poseban pregled igre, niti ima sut, mislim na tehniku suta i preciznost, ne na snagu, sto se vrlo lepo vidi po uspesnosti postignutih golova iz milion slobodnih udaraca, niti ima neki centarsut, a vrlo prosecan pas i jos gori zavrsni pas. Ono sto zaista ima vrhunsko jesu osecaj za prostor i skok igru glavom. Kao neka moderna verzija Filipa Inzagija, brza, jaca i skocnija verzija Inzagija. Da li je to dovoljno da bude medju istinskim velikanima, i pravim madjionicarima s loptom, da ga neko radi toga svrstava u grupu najvecih i najboljih koje je igra dala, nije, naravno da nije.

E

pre 1 godinu

Izuzetno maliciozan tekst, covek sa 37 i dalje pokazuje zelju i glad za uspehom, koraca i dalje ka najvecim ciljevima, zeli jos koji trofej, naravno da hoce u klub u kom moze to da ostvari, simpatizer sam MU odavno ali taj klub vise nema velikih ambicija a Ronaldo ima i naravno da hoce dalje. Pravi primer mladima kako se napornim radom i zeljom mogu postici velike stvari. Kapa dole ovom coveku!!!!

Harry Shaved

pre 1 godinu

Mesi je generalno bolji za nijansu, a Ronaldovi hajlatsi su isto tako malo bolji od Mesijevih. Uvek mi se malo više sviđalo Ronalda da gledam, jer Mesi je kao neki klinac kog ne možeš da uhvatiš kad krene da juri onako nizak, dok mu je lopta zalepljena za noge :)

Las

pre 1 godinu

Ne volim Ronalda, a njegovo ponasanje decenijama je razlog tome. Mom shvatanju sporta ne prija tako jak ego koji se stavlja iznad ekipe. Uvek!
Naravno, postujem njegove igracke kvalitete, vidim da poklanja i mnogo novca, pa postujem ga i kao coveka...
Hteo bih i da komentarisem komentar 'Ahaba' koji poistovecuje firmu i klub: razlika koju ne vidite je da fudbaleri veliki novac dobijaju zasnovano na interesovanju emotivnih, privrzenih ljudi, navijaca. Taj transfer emocija je od navijaca, ka klubovima i clanovima ekipa, ne radi se tu o bilo kakvoj korporaciji ili firmi. Ovo je malo drugacije.
Takav Vas ugao gledanja mozda imaju americki vlasnici evropskih klubova, kao i oni zeljni da bude pokrenuta Superliga, ali to je ipak nesto drugo i, koliko god i ovde 'novac postao Bog' sport je sport i tu vaze malo drugaciji arsini.

Бабинџем

pre 1 godinu

С текстом се слажу познаваоци фудбала, а не слаже се инстаграм генерација којима су врх фудбала ликови с највише пратилаца на друштвеним мрежама, најбољом фризуром, најбољом прославом гола...

Александар

pre 1 godinu

Све је објашњено добро,али не заборавимо,то што је учинио му је дебело плаћено.Обичан грађанин не би то зарадио ни за хиљаду година,значи треба се понашати нормално а не глумити надувеног шмекера.Пеле је сигурно био бољи од њега,али се никада није понашао као овај надувани балон.Ја се бавим фудбалом и у њему сам више од педесет година,али овај препотентни,неби никад радио то што ради у мојој екипи,седео би на клупи сваку утакмицу до 80. минута док се не научи памети.

Sinke

pre 1 godinu

Kako je moguce da ga neki ljudi brane kada vide sta je sve uradio ovog ljeta....Samo me zanima ako ostane u Junajtedu kako ce navijaci da gledaju na sve ovo....Mnogo se lose ponasao i na sve nacine pokusavao da ode.

Ahab

pre 1 godinu

Kao i sa bilo kojom firmom gde radis.
Veoma je vazna licna satisfakcija i radni ambijent.
Ne mora sve biti u novcu, ali najcesce jeste. Novac sam nije garant uspeha na duze staze, ali ako novca nema-to je siguran put u propast.
Bitan je balans.
Kao sto je svaki radnik/igrac zamenljiv-isto tako je zamenljiva i firma/tim.
Nema tu patetike.
Danas je sve usko materijalno profilisano, a svaki vlasnik gleda da izvuce maksimum iz svakog.
Ne vidim u cemu je problem ako taj neko pozeli maksimum-za sebe?!

Milos

pre 1 godinu

Da se razumemo penaldo mi je antipatičan otakad je napustio Junajted i odluka da ga kupe nazad je čisto iz profita alavih Glejzera koji su zaradili na marketingu ogromne svote i sa povratkom Pogbe i ovog derišta bez obzira na narušavanja timske hemije. Bruno koji je počeo da preuzima ulogu vođe ekipe je bačen u drugi plan a sad ga treba pokloniti bilo kome inače nam ode cela ekipa kad vide da derište radi šta hoće. Del Piero je igrao u seriji B sa svojim timom,Toti je igrao celu karijeru u Romi iako nije osvajao trofeje,Rojs u Dortmundu,pa čak i Mesi koji je napustio Barsu zbog finansijskih problema i koji će se vratiti nazad iz Pariza čim mu istekne ugovor. Ovaj će biti samo statistički podatak čim neko iz nove generacije obori njegove rekorde.

Kaka

pre 1 godinu

Dobar tekst osim onog dela gde se Ronaldo povezuje sa magijom fudbala!? Pa taj decko je samo Inzaghi na steroidima tj. cisti egzekutor. Nema on veze sa magijom fudbala. Cak je i jedan Savicevic prava magija za Ronalda, da ne pricam o Ronaldinhu, Messiju, Ronaldu zubi, Pirlu i ostalim igracima bez obzira na kojoj poziciji igraju...

rajko

pre 1 godinu

Ronaldo unakazio i Juve i Utd, a Real bi osvojio sve i bez njega, lik je samo vrhunski golgeter, vidimo da Benzema radi isto i bolje od onoga sto je Ronaldo radio.

Pirkec

pre 1 godinu

Istu stvar, identicnu je pricao kad je odlazio iz Juventusa, jel se secate tog posta? Isto tako se obrusio na sve, medije, novinare, etiketirajuci sve lazovima i objavio je kako ostaje u Juventusu i kako postuje taj klub i onda 10 dana posle, bum! Odlazi i to je trebao u City, dakle hteo je izdati United, ali tek na intervenciju Fergija United mu je ponudio bolje uslove, u smislu vece uloge u timu sto mu Gvardiola nije hteo obecati i onda tek odlazi tamo. Romantizovao se njegov dolazak i onda kako je vreme prolazilo shvatili su svi da je to bila jedna velika greska. United je sa istim ovim Rasfordom, Megvajerom, Shaw, Pogbom, Fernandesom, Martialom itd igrao ligu sampiona pre njega. Tj izborili je drugim mestom. Dolazi Ronaldo i naprasno ispadaju iz top4 sa katastrofalnom igrom koja je bila iskljucivo podredjena njemu . Ugasili se Rasford, Fernandes, klinci..Sve NEPOBITNE CINJENICE! Niti je Juventus propao posle njegovog odlaska niti je United napredovao. Evo vam ga Real uzeo LS i to sa matorim Benzemom, Modricem, Karvahalom itd.. Sad ga ne zeli niko vise. Place i cmizdri kao deriste, pun ega i narcisoizma. Ne zeli ni jedan ozbiljan klub na narusi hemiju u ekipi i ponovi gresku Uniteda ali i Juventusa koji nista nije napredovao s njim. Cak sta vise, nazadovao je. Prvi put izgubili skudeto, ni jednu duplu krunu nisu osvojili kao ni prismrdili finalu LS sto su igrali cak 2x pre njegovog dolaska. Ali ne, nije do Ronalda, do svih ostalih je ...Da nije smesno bilo bi tuzno :D

hahahhaa

pre 1 godinu

"Super" tekst , samo sto je u ovom tekstu od pocetka do kraja sve "navodno". Svaka recenica se svodi na pretpostavku o Ronaldu i pisanje novinara. A znamo kako pisu novinari. Iz toga sledi i da je ovaj tekst ipak sve drugo samo ne super.

daniel

pre 1 godinu

Najveca prevara u istoriji sporta.Da je sada Maradona ili Ronaldo zuba na njegovom mestu i to sa 37 god svi bi se utrkivali da ih kupe.Ovaj lik jeste ima ogromne pare ali nije srecan ljudi mozemo da se kladimo i da ulozim dva stana za to.Em ga ubi sujeta,ali prokleti marketing ga je napravio ovako,dok je igrao za Sporting zube nije imao kako valja,evo recimo Riberi ima velike pare a ne pada mu na pamet da vrsi korekcije na licu.Niko ga se nece secati kroz par godina,evo neka mi neko objasni :zasto se svi secaju maradone,ronalda zube,maldinija etc etc jer su to bili igracine.Roy Makay je izmislio fudbal za ovog,ovaj moze da daje jos 1000 golova ali nije sve u golovima.Najveca nepravda je ta da on ili Mesi imaju tolike zlatne lopte dok jedan Maldini,,Cafu,Barezi,Lam,Snajder,Crespo etc etc nemaju ni jedn a ovi svi su osvajali sve

Bard

pre 1 godinu

Kolike ovaj covek ima komplekse privatno, mozemo samo da nagadjamo. Ali ovaj covek je ogroman komplesas na terenu. Setite se samo kako place i ne proslavlja golove svojih saigraca, Benzeme, Iguaina i druhih zato sto mu posle izgradjene akcije u kojoj nije imao ni jedan jedini kontakt sa loptom nisu dobacili na prazan gol sa 5 metara on da ga zabije, nego su sacuvaj boze sami sutnuli na taj prazan gol. Privatno, covek lakira nokte, sminka se, ima surogat decu, stavlja botoks tamo dole, odradio niz estetskih operacija na licu, itd.

GM

pre 1 godinu

CR je sinonim sa uspeh i veličinu.

Ako se uzme u obzir, da se sport igra zvog trofeja, čovek je najveći. Svuda gde je igrao, osvajao je. Na najvećem nivou. Sa timovima i reprezentacijom. U najvećoj mogućoj konkurenciji.

Ako gledate umetnički dojam, ko bolje dribla loptu, ima lepši šut, tehniku... to je već stvar ukusa. Jedno su činjenice, drugo je stvar sta koga interesuje i želi da vidi.

KB

pre 1 godinu

Da nije ovakav kakav je ne bi napravio ovo sto je! Manite se kritika,covjek je veliki igrac,mozda i najveci! Samo hrabro majstore,slijedi svoje snove i dalje! i dalje si masina!

Netijak

pre 1 godinu

Uspoređivanje Ronalda s kmečavim diteton u najmanju ruku nije u redu. Ronaldo je čovik koji prvi dolazi na trening i zadnji odlazi. Ronaldo je svakon klubu di je bija vratija puno više nego šta se u njega uložilo, financijski, trofejima i zalaganjem. U ovon trenutku i pored njegovih visokih godina, MU nije klub na njegovoj razini. Ja san uvjeren da on može igrat i u Citiju i Liverpoolu i PSG-u, ali da nekako prevladava generalno u svitu neki stav o njemu kakav se vidi i u ovon članku.

Miki_Pirs88

pre 1 godinu

Sto se mene tice nije trebao ni dolaziti. Narusio je sliku o sebi a sad ce pogotovo ovom predstavom. Daleko od toga da je pre njega bio med i mleko, ali imao sam osecaj da se napredovalo. Sitno, ali sigurno. Sad mi je zao Olea. Ronaldo je doneo nemir, negativni publicitet i poremecenu hijerarhiju. Neki igraci su drasticno pali u samopouzdanju i formi njegovim dolaskom. Ovo sto radi njegov agent mi je degutantno. Ako zaista voli ovaj klub onda mu ne igranje u Ligi sampiona ne bi smeo biti problem, ali ocigledno da stavlja svoje licne aspiracije i zelje ispred tima i zato zbogom . Cak i da bude prisiljen ostati, prilicno je pao u mojim ocima. Ne znam kako se neko moze ponasati ovako u ovim godinama? Zar ne isplivaju neke druge vrednosti u ovoj fazi zivota?
P.s. Tekst koliko god bio bolan, veoma je objektivan i tacan!
Kako god se zavrsila ova saga, nadam se boljim vremenima za United. Ocekujem napad na bar 4.mesto.

M4X

pre 1 godinu

Više naginjem ka Mesiju jer mi se njegov stil i zamisao fudbala više dopada, ali brate, ovakav članak o Ronaldu ne bi napisao ni sam Mesi.

Pirkec

pre 1 godinu

Istu stvar, identicnu je pricao kad je odlazio iz Juventusa, jel se secate tog posta? Isto tako se obrusio na sve, medije, novinare, etiketirajuci sve lazovima i objavio je kako ostaje u Juventusu i kako postuje taj klub i onda 10 dana posle, bum! Odlazi i to je trebao u City, dakle hteo je izdati United, ali tek na intervenciju Fergija United mu je ponudio bolje uslove, u smislu vece uloge u timu sto mu Gvardiola nije hteo obecati i onda tek odlazi tamo. Romantizovao se njegov dolazak i onda kako je vreme prolazilo shvatili su svi da je to bila jedna velika greska. United je sa istim ovim Rasfordom, Megvajerom, Shaw, Pogbom, Fernandesom, Martialom itd igrao ligu sampiona pre njega. Tj izborili je drugim mestom. Dolazi Ronaldo i naprasno ispadaju iz top4 sa katastrofalnom igrom koja je bila iskljucivo podredjena njemu . Ugasili se Rasford, Fernandes, klinci..Sve NEPOBITNE CINJENICE! Niti je Juventus propao posle njegovog odlaska niti je United napredovao. Evo vam ga Real uzeo LS i to sa matorim Benzemom, Modricem, Karvahalom itd.. Sad ga ne zeli niko vise. Place i cmizdri kao deriste, pun ega i narcisoizma. Ne zeli ni jedan ozbiljan klub na narusi hemiju u ekipi i ponovi gresku Uniteda ali i Juventusa koji nista nije napredovao s njim. Cak sta vise, nazadovao je. Prvi put izgubili skudeto, ni jednu duplu krunu nisu osvojili kao ni prismrdili finalu LS sto su igrali cak 2x pre njegovog dolaska. Ali ne, nije do Ronalda, do svih ostalih je ...Da nije smesno bilo bi tuzno :D

Pećko Pivo

pre 1 godinu

Ronaldo je najveći svih vremena u nekoliko kategorija u fudbalu. Najveći kompleksaš, najveći narcis, najveći seljak i još mnogo toga. Da li je najbolji fudbaler svih vremena? Ni blizu, on nije ni najbolji Ronaldo svih vremena!

Ekskalibur

pre 1 godinu

Treba ga izvizdati u svakom kontaktu lopte.
Nije htio ostati u Utd, zato sto ne igraju LS, i onda krenuo po evropi od Minhena, preko Madrida i Pariza do Londona i onda Lisabona i sve redom ga odbili, i sada poslije takve izdaje vraca se i ima obraza govoriti kralj igra u nedelju, ne postuje klub, samo sebe i svoje rekorde.
Runi je kralj, dao sve klubu, a ti nisi niti ces biti.

Svanulo bi Utd, da ga se rijese do kraja prelaznog.

Georg

pre 1 godinu

Autor teksta je očajni navijač Barcelone i Messija.
CR 7 ima klauzulu u ugovoru da može da ode ako klub ne uspe da se kvalifikuje za LŠ. I nije reagovao histerično, nego su ga 'novinari', koji znaju sve, selili iz kluba u klub. Oni isti koji ga prate iz minuta u minut i zavide do nesvesti na svemu što može i ima.
Ne verujem da CR7 nekom od njih zavidi. Nema na čemu.

bob

pre 1 godinu

Junajted je truo klub koji nikome nece donijeti dobro. Ronaldo je pogriješio što je tu uopšte dolazio. Tacno je da je narcis, tačno je da gleda svoje rekorde i da pati za njima, ali za svaki svoj rekord je naporno radio i zaslužio ga. Malo je bezveze sad mu na njegov ego kačiti i da je na terenu uvijek igrao samo za sebe, a nista za ekipu. Svako ko je gledao fudbal zna da to veze sa životom nema. Uostalom ne bi uzeo tolike trofeje da je samo forsirao svoju statistiku.
Radi se o liku koji ima ego i po mom mišljenju, slabo samopouzdanje, sto mozda vuce iz detinjstva i zato gleda svoje rekorde, mozda lijepi svoju sličicu u album ili poster na zid i sl. Ali kad si najbolji mozes postavljanti ultimatume. Gdje god je bio donosio je kvalitet, a nigdje nisam vidio da baca dres tog kluba, naprotiv, vidio sam kako place posle poraza od srbije. Ali ko zna mozda je i to znog nekog rekorda, jel tako? I da, jadni mancester koji igrace mijenja kao carape. Trose milijarde(ne milione) i opet ne naprave nista. Od odlaska fergusona su smijurija koju niko ne doživljava ozbiljno. Pogba ih ponizivao godinama, kao i mnogi drugi, ali jedino je ronaldo los kad to radi, jer zaboga, zeli da bude najbolji ikad. Kako je samo bezobrazan. Skoro kao djokovic.

Xivo

pre 1 godinu

Toliko ostrašćen teskt, verovatno velikog fana Mesija. Ne slažem se se 80% napisanog. Vidi se koliko u svakoj rečenici ne podnosi Ronalda.

rn

pre 1 godinu

CR 7 ima klauzulu u ugovoru da može da ode ako klub ne uspe da se kvalifikuje za LŠ. I nije reagovao histerično, nego su ga 'novinari', koji znaju sve, selili iz kluba u klub. Oni isti koji ga prate iz minuta u minut i zavide do nesvesti na svemu što može i ima.
Ne verujem da CR7 nekom od njih zavidi. Nema na čemu.
(Georg, 30. jul 2022 09:21)

Izgleda da si ti baš dobar Ronaldov prijatelj pošto znaš ono što niko drugi ne zna. Ima klauzulu da ode ako Mančester ne igra LŠ? Zašto onda ne iskoristi tu klazulu i ode u neki drugi klub? Možda zato što ga niko ne želi? Samo nagađam...

Hahaha

pre 1 godinu

CR 7 ima klauzulu u ugovoru da može da ode ako klub ne uspe da se kvalifikuje za LŠ.
(Georg, 30. jul 2022 09:21)

Jesil ti sklapao taj ugovor pa znas? 😂

metalstorm

pre 1 godinu

Dal je pisao navijač Mesija, ne znam. Nije loš tekst, i kao navijač Mu i poštovalac Ronalda moram da kažem da bi mu vrata u Mu trebala biti zauvek zatvorena. Kao i Megvajeru i većini iz uprave ali druge dve stvari tesko da će se desiti.

Dachazvezda

pre 1 godinu

Ovo ko da je pisao KECMAN iz "Složne braće"!
"Kecmane, ablenduju ljudi, nemoj da pucaš" :)))
Ne volim Kristijana po raznim osnovama, al da je baaaas ovako... i nije...

Aj Kecmane... opušteno :)))

esco

pre 1 godinu

Ima pravo da ode po ugovoru ali ga niko nece zbog ogromne plate. Pa druze ako hoces da igras LS igraj za manje para pa da vidis kako ce se otimati. Nego i dalje trazi kao da ima 27 a ne 37 godina.

Malagueno

pre 1 godinu

Jedino sto bi zaista imalo smisla, to je da se 37-godisnji Cristiano vrati u Sporting, gde je i poceo svoju veliku karijeru, i da njima pomogne u Ligi sampiona. Taj trenutak bi slavila cela Portugalija, gde je Cristiano heroj nacije - vec i zbog onog finala prvenstva Evrope, gde je povredjen, bodrio i motivisao saigrace do konacnog gola i pobede ... Sve ostalo nije realno: godine su ipak tu, i svaka karijera jednom ima svoj kraj.

frank

pre 1 godinu

Zvezda će možda da igra LŠ, mogli bismo preko njega u špicu da igramo, nadavao bi se taman golova u LŠ, svima dobro. E sad pare... Mi imamo jare, pa nek bira.

Armagedon

pre 1 godinu

Čovek je izgubio dete, pa je igrao fudbal i dobio podršku svog normalnog sveta. Sada ima neke "privatne obaveze", pa se nije pojavio na pripremama. Mediji uvek pišu šta hoće i žele, ali to je nešto drugo. Imati važeći ugovor, a ne pojaviti se na pripremama za sezonu koja počinje za bezmalo nedelju dana, jer ste vi uvređeni i nezadovoljni, neviđen je bezobrazluk. Mančester Junajted, kao klub u celini, mora da odgovori na pitanje : Da li je jedan igrač veći od kluba? Toliko je jednostavno.

bane

pre 1 godinu

wow, kakvo kmecanje
a kad je ovakav tekst bio o porazu PSG-a i mesiju, nakon nekoliko slicnih tekstova o njegovim losim igrama, to je bio vrhunac novinarstva?
ronaldo je doziveo nesto najgore za njega - da izgubi daleko vece obozavanje i pratnju koje je imao u odnosu na mesija
samim tim, njegov i mesijev tretman sve vise teze jednakosti, a razmazena derista (poput svog idola) kmece jer se ronaldo ne hvali na sva usta

sto bi neki rekli: "pravda je spora, ali dostizna"

Georg

pre 1 godinu

Autor teksta je očajni navijač Barcelone i Messija.
CR 7 ima klauzulu u ugovoru da može da ode ako klub ne uspe da se kvalifikuje za LŠ. I nije reagovao histerično, nego su ga 'novinari', koji znaju sve, selili iz kluba u klub. Oni isti koji ga prate iz minuta u minut i zavide do nesvesti na svemu što može i ima.
Ne verujem da CR7 nekom od njih zavidi. Nema na čemu.

Xivo

pre 1 godinu

Toliko ostrašćen teskt, verovatno velikog fana Mesija. Ne slažem se se 80% napisanog. Vidi se koliko u svakoj rečenici ne podnosi Ronalda.

Malagueno

pre 1 godinu

Jedino sto bi zaista imalo smisla, to je da se 37-godisnji Cristiano vrati u Sporting, gde je i poceo svoju veliku karijeru, i da njima pomogne u Ligi sampiona. Taj trenutak bi slavila cela Portugalija, gde je Cristiano heroj nacije - vec i zbog onog finala prvenstva Evrope, gde je povredjen, bodrio i motivisao saigrace do konacnog gola i pobede ... Sve ostalo nije realno: godine su ipak tu, i svaka karijera jednom ima svoj kraj.

Ekskalibur

pre 1 godinu

Treba ga izvizdati u svakom kontaktu lopte.
Nije htio ostati u Utd, zato sto ne igraju LS, i onda krenuo po evropi od Minhena, preko Madrida i Pariza do Londona i onda Lisabona i sve redom ga odbili, i sada poslije takve izdaje vraca se i ima obraza govoriti kralj igra u nedelju, ne postuje klub, samo sebe i svoje rekorde.
Runi je kralj, dao sve klubu, a ti nisi niti ces biti.

Svanulo bi Utd, da ga se rijese do kraja prelaznog.

Pećko Pivo

pre 1 godinu

Ronaldo je najveći svih vremena u nekoliko kategorija u fudbalu. Najveći kompleksaš, najveći narcis, najveći seljak i još mnogo toga. Da li je najbolji fudbaler svih vremena? Ni blizu, on nije ni najbolji Ronaldo svih vremena!

esco

pre 1 godinu

Ima pravo da ode po ugovoru ali ga niko nece zbog ogromne plate. Pa druze ako hoces da igras LS igraj za manje para pa da vidis kako ce se otimati. Nego i dalje trazi kao da ima 27 a ne 37 godina.

rn

pre 1 godinu

CR 7 ima klauzulu u ugovoru da može da ode ako klub ne uspe da se kvalifikuje za LŠ. I nije reagovao histerično, nego su ga 'novinari', koji znaju sve, selili iz kluba u klub. Oni isti koji ga prate iz minuta u minut i zavide do nesvesti na svemu što može i ima.
Ne verujem da CR7 nekom od njih zavidi. Nema na čemu.
(Georg, 30. jul 2022 09:21)

Izgleda da si ti baš dobar Ronaldov prijatelj pošto znaš ono što niko drugi ne zna. Ima klauzulu da ode ako Mančester ne igra LŠ? Zašto onda ne iskoristi tu klazulu i ode u neki drugi klub? Možda zato što ga niko ne želi? Samo nagađam...

frank

pre 1 godinu

Zvezda će možda da igra LŠ, mogli bismo preko njega u špicu da igramo, nadavao bi se taman golova u LŠ, svima dobro. E sad pare... Mi imamo jare, pa nek bira.

bob

pre 1 godinu

Junajted je truo klub koji nikome nece donijeti dobro. Ronaldo je pogriješio što je tu uopšte dolazio. Tacno je da je narcis, tačno je da gleda svoje rekorde i da pati za njima, ali za svaki svoj rekord je naporno radio i zaslužio ga. Malo je bezveze sad mu na njegov ego kačiti i da je na terenu uvijek igrao samo za sebe, a nista za ekipu. Svako ko je gledao fudbal zna da to veze sa životom nema. Uostalom ne bi uzeo tolike trofeje da je samo forsirao svoju statistiku.
Radi se o liku koji ima ego i po mom mišljenju, slabo samopouzdanje, sto mozda vuce iz detinjstva i zato gleda svoje rekorde, mozda lijepi svoju sličicu u album ili poster na zid i sl. Ali kad si najbolji mozes postavljanti ultimatume. Gdje god je bio donosio je kvalitet, a nigdje nisam vidio da baca dres tog kluba, naprotiv, vidio sam kako place posle poraza od srbije. Ali ko zna mozda je i to znog nekog rekorda, jel tako? I da, jadni mancester koji igrace mijenja kao carape. Trose milijarde(ne milione) i opet ne naprave nista. Od odlaska fergusona su smijurija koju niko ne doživljava ozbiljno. Pogba ih ponizivao godinama, kao i mnogi drugi, ali jedino je ronaldo los kad to radi, jer zaboga, zeli da bude najbolji ikad. Kako je samo bezobrazan. Skoro kao djokovic.

Bard

pre 1 godinu

Kolike ovaj covek ima komplekse privatno, mozemo samo da nagadjamo. Ali ovaj covek je ogroman komplesas na terenu. Setite se samo kako place i ne proslavlja golove svojih saigraca, Benzeme, Iguaina i druhih zato sto mu posle izgradjene akcije u kojoj nije imao ni jedan jedini kontakt sa loptom nisu dobacili na prazan gol sa 5 metara on da ga zabije, nego su sacuvaj boze sami sutnuli na taj prazan gol. Privatno, covek lakira nokte, sminka se, ima surogat decu, stavlja botoks tamo dole, odradio niz estetskih operacija na licu, itd.

Hahaha

pre 1 godinu

CR 7 ima klauzulu u ugovoru da može da ode ako klub ne uspe da se kvalifikuje za LŠ.
(Georg, 30. jul 2022 09:21)

Jesil ti sklapao taj ugovor pa znas? 😂

Pirkec

pre 1 godinu

Istu stvar, identicnu je pricao kad je odlazio iz Juventusa, jel se secate tog posta? Isto tako se obrusio na sve, medije, novinare, etiketirajuci sve lazovima i objavio je kako ostaje u Juventusu i kako postuje taj klub i onda 10 dana posle, bum! Odlazi i to je trebao u City, dakle hteo je izdati United, ali tek na intervenciju Fergija United mu je ponudio bolje uslove, u smislu vece uloge u timu sto mu Gvardiola nije hteo obecati i onda tek odlazi tamo. Romantizovao se njegov dolazak i onda kako je vreme prolazilo shvatili su svi da je to bila jedna velika greska. United je sa istim ovim Rasfordom, Megvajerom, Shaw, Pogbom, Fernandesom, Martialom itd igrao ligu sampiona pre njega. Tj izborili je drugim mestom. Dolazi Ronaldo i naprasno ispadaju iz top4 sa katastrofalnom igrom koja je bila iskljucivo podredjena njemu . Ugasili se Rasford, Fernandes, klinci..Sve NEPOBITNE CINJENICE! Niti je Juventus propao posle njegovog odlaska niti je United napredovao. Evo vam ga Real uzeo LS i to sa matorim Benzemom, Modricem, Karvahalom itd.. Sad ga ne zeli niko vise. Place i cmizdri kao deriste, pun ega i narcisoizma. Ne zeli ni jedan ozbiljan klub na narusi hemiju u ekipi i ponovi gresku Uniteda ali i Juventusa koji nista nije napredovao s njim. Cak sta vise, nazadovao je. Prvi put izgubili skudeto, ni jednu duplu krunu nisu osvojili kao ni prismrdili finalu LS sto su igrali cak 2x pre njegovog dolaska. Ali ne, nije do Ronalda, do svih ostalih je ...Da nije smesno bilo bi tuzno :D

metalstorm

pre 1 godinu

Dal je pisao navijač Mesija, ne znam. Nije loš tekst, i kao navijač Mu i poštovalac Ronalda moram da kažem da bi mu vrata u Mu trebala biti zauvek zatvorena. Kao i Megvajeru i većini iz uprave ali druge dve stvari tesko da će se desiti.

Pirkec

pre 1 godinu

Istu stvar, identicnu je pricao kad je odlazio iz Juventusa, jel se secate tog posta? Isto tako se obrusio na sve, medije, novinare, etiketirajuci sve lazovima i objavio je kako ostaje u Juventusu i kako postuje taj klub i onda 10 dana posle, bum! Odlazi i to je trebao u City, dakle hteo je izdati United, ali tek na intervenciju Fergija United mu je ponudio bolje uslove, u smislu vece uloge u timu sto mu Gvardiola nije hteo obecati i onda tek odlazi tamo. Romantizovao se njegov dolazak i onda kako je vreme prolazilo shvatili su svi da je to bila jedna velika greska. United je sa istim ovim Rasfordom, Megvajerom, Shaw, Pogbom, Fernandesom, Martialom itd igrao ligu sampiona pre njega. Tj izborili je drugim mestom. Dolazi Ronaldo i naprasno ispadaju iz top4 sa katastrofalnom igrom koja je bila iskljucivo podredjena njemu . Ugasili se Rasford, Fernandes, klinci..Sve NEPOBITNE CINJENICE! Niti je Juventus propao posle njegovog odlaska niti je United napredovao. Evo vam ga Real uzeo LS i to sa matorim Benzemom, Modricem, Karvahalom itd.. Sad ga ne zeli niko vise. Place i cmizdri kao deriste, pun ega i narcisoizma. Ne zeli ni jedan ozbiljan klub na narusi hemiju u ekipi i ponovi gresku Uniteda ali i Juventusa koji nista nije napredovao s njim. Cak sta vise, nazadovao je. Prvi put izgubili skudeto, ni jednu duplu krunu nisu osvojili kao ni prismrdili finalu LS sto su igrali cak 2x pre njegovog dolaska. Ali ne, nije do Ronalda, do svih ostalih je ...Da nije smesno bilo bi tuzno :D

Dachazvezda

pre 1 godinu

Ovo ko da je pisao KECMAN iz "Složne braće"!
"Kecmane, ablenduju ljudi, nemoj da pucaš" :)))
Ne volim Kristijana po raznim osnovama, al da je baaaas ovako... i nije...

Aj Kecmane... opušteno :)))

Kaka

pre 1 godinu

Dobar tekst osim onog dela gde se Ronaldo povezuje sa magijom fudbala!? Pa taj decko je samo Inzaghi na steroidima tj. cisti egzekutor. Nema on veze sa magijom fudbala. Cak je i jedan Savicevic prava magija za Ronalda, da ne pricam o Ronaldinhu, Messiju, Ronaldu zubi, Pirlu i ostalim igracima bez obzira na kojoj poziciji igraju...

rajko

pre 1 godinu

Ronaldo unakazio i Juve i Utd, a Real bi osvojio sve i bez njega, lik je samo vrhunski golgeter, vidimo da Benzema radi isto i bolje od onoga sto je Ronaldo radio.

Armagedon

pre 1 godinu

Čovek je izgubio dete, pa je igrao fudbal i dobio podršku svog normalnog sveta. Sada ima neke "privatne obaveze", pa se nije pojavio na pripremama. Mediji uvek pišu šta hoće i žele, ali to je nešto drugo. Imati važeći ugovor, a ne pojaviti se na pripremama za sezonu koja počinje za bezmalo nedelju dana, jer ste vi uvređeni i nezadovoljni, neviđen je bezobrazluk. Mančester Junajted, kao klub u celini, mora da odgovori na pitanje : Da li je jedan igrač veći od kluba? Toliko je jednostavno.

daniel

pre 1 godinu

Najveca prevara u istoriji sporta.Da je sada Maradona ili Ronaldo zuba na njegovom mestu i to sa 37 god svi bi se utrkivali da ih kupe.Ovaj lik jeste ima ogromne pare ali nije srecan ljudi mozemo da se kladimo i da ulozim dva stana za to.Em ga ubi sujeta,ali prokleti marketing ga je napravio ovako,dok je igrao za Sporting zube nije imao kako valja,evo recimo Riberi ima velike pare a ne pada mu na pamet da vrsi korekcije na licu.Niko ga se nece secati kroz par godina,evo neka mi neko objasni :zasto se svi secaju maradone,ronalda zube,maldinija etc etc jer su to bili igracine.Roy Makay je izmislio fudbal za ovog,ovaj moze da daje jos 1000 golova ali nije sve u golovima.Najveca nepravda je ta da on ili Mesi imaju tolike zlatne lopte dok jedan Maldini,,Cafu,Barezi,Lam,Snajder,Crespo etc etc nemaju ni jedn a ovi svi su osvajali sve

Бабинџем

pre 1 godinu

С текстом се слажу познаваоци фудбала, а не слаже се инстаграм генерација којима су врх фудбала ликови с највише пратилаца на друштвеним мрежама, најбољом фризуром, најбољом прославом гола...

E

pre 1 godinu

Izuzetno maliciozan tekst, covek sa 37 i dalje pokazuje zelju i glad za uspehom, koraca i dalje ka najvecim ciljevima, zeli jos koji trofej, naravno da hoce u klub u kom moze to da ostvari, simpatizer sam MU odavno ali taj klub vise nema velikih ambicija a Ronaldo ima i naravno da hoce dalje. Pravi primer mladima kako se napornim radom i zeljom mogu postici velike stvari. Kapa dole ovom coveku!!!!

Netijak

pre 1 godinu

Uspoređivanje Ronalda s kmečavim diteton u najmanju ruku nije u redu. Ronaldo je čovik koji prvi dolazi na trening i zadnji odlazi. Ronaldo je svakon klubu di je bija vratija puno više nego šta se u njega uložilo, financijski, trofejima i zalaganjem. U ovon trenutku i pored njegovih visokih godina, MU nije klub na njegovoj razini. Ja san uvjeren da on može igrat i u Citiju i Liverpoolu i PSG-u, ali da nekako prevladava generalno u svitu neki stav o njemu kakav se vidi i u ovon članku.

KB

pre 1 godinu

Da nije ovakav kakav je ne bi napravio ovo sto je! Manite se kritika,covjek je veliki igrac,mozda i najveci! Samo hrabro majstore,slijedi svoje snove i dalje! i dalje si masina!

Lesa

pre 1 godinu

Izem ti fudbal kao igru, ako je on kao nekakav fudbalski Bog. Meni nije bio, nije sad, niti ce ikada biti, i nikada mi nece biti jasna zaslepljenost navijaca sirom planete ovim covekom. Moj mozak, uz sav moguci trud, ne moze da obradi informaciju da je ovaj narcis nekome bolji fudbaler od jednog Dijega, Zidana, Ronalda, Pelea, Krojfa, Mesija, Ronaldinja, Anrija, Romarija, Badja, Bergkampa, Van Bastena...? Sta se takvim ljudima kod njega toliko svidja, i zasto ga toliko hvale i uzdizu, meni je nedokucivo. Sta to ima posebno kod njega kao igraca da mu se toliko dive!? Niti je vanserijski dribler, niti je vrhunski tehnicar, niti je lucidan, niti igra na foru, niti ima nekakav poseban pregled igre, niti ima sut, mislim na tehniku suta i preciznost, ne na snagu, sto se vrlo lepo vidi po uspesnosti postignutih golova iz milion slobodnih udaraca, niti ima neki centarsut, a vrlo prosecan pas i jos gori zavrsni pas. Ono sto zaista ima vrhunsko jesu osecaj za prostor i skok igru glavom. Kao neka moderna verzija Filipa Inzagija, brza, jaca i skocnija verzija Inzagija. Da li je to dovoljno da bude medju istinskim velikanima, i pravim madjionicarima s loptom, da ga neko radi toga svrstava u grupu najvecih i najboljih koje je igra dala, nije, naravno da nije.

M4X

pre 1 godinu

Više naginjem ka Mesiju jer mi se njegov stil i zamisao fudbala više dopada, ali brate, ovakav članak o Ronaldu ne bi napisao ni sam Mesi.

Miki_Pirs88

pre 1 godinu

Sto se mene tice nije trebao ni dolaziti. Narusio je sliku o sebi a sad ce pogotovo ovom predstavom. Daleko od toga da je pre njega bio med i mleko, ali imao sam osecaj da se napredovalo. Sitno, ali sigurno. Sad mi je zao Olea. Ronaldo je doneo nemir, negativni publicitet i poremecenu hijerarhiju. Neki igraci su drasticno pali u samopouzdanju i formi njegovim dolaskom. Ovo sto radi njegov agent mi je degutantno. Ako zaista voli ovaj klub onda mu ne igranje u Ligi sampiona ne bi smeo biti problem, ali ocigledno da stavlja svoje licne aspiracije i zelje ispred tima i zato zbogom . Cak i da bude prisiljen ostati, prilicno je pao u mojim ocima. Ne znam kako se neko moze ponasati ovako u ovim godinama? Zar ne isplivaju neke druge vrednosti u ovoj fazi zivota?
P.s. Tekst koliko god bio bolan, veoma je objektivan i tacan!
Kako god se zavrsila ova saga, nadam se boljim vremenima za United. Ocekujem napad na bar 4.mesto.

Sinke

pre 1 godinu

Kako je moguce da ga neki ljudi brane kada vide sta je sve uradio ovog ljeta....Samo me zanima ako ostane u Junajtedu kako ce navijaci da gledaju na sve ovo....Mnogo se lose ponasao i na sve nacine pokusavao da ode.

Александар

pre 1 godinu

Све је објашњено добро,али не заборавимо,то што је учинио му је дебело плаћено.Обичан грађанин не би то зарадио ни за хиљаду година,значи треба се понашати нормално а не глумити надувеног шмекера.Пеле је сигурно био бољи од њега,али се никада није понашао као овај надувани балон.Ја се бавим фудбалом и у њему сам више од педесет година,али овај препотентни,неби никад радио то што ради у мојој екипи,седео би на клупи сваку утакмицу до 80. минута док се не научи памети.

Mozda

pre 1 godinu

@Sasha

Mozda, mrtva trka je izmedju njega i Lebrona, slicna prica, slicno lazno medijsko naduvavanje, da su na nivou na kom nikad nisu bili, do kog nikada nisu ni izbliza dosli, i jako slican efekat koji ostavljaju na klubove u kojima su bili, i iz kojih su vremenom odlazili... Sve se podredjuje njihovim licnim uspesima, citavi sistemi rade samo za njih, oni gruvaju statistiku, a timovi se polako raspadaju, jer unistavaju hemiju saigraca oko sebe, i na kraju kad odlaze ostaje pustos, ali ne zato sto su oni toliko dobri kao sto mediji pisu i uzdizu ih, vec jer uniste samopouzdanje svih onih koji su igrali pored njih. Posto vecina njihovih saigraca mnoge sezone u svojim najboljim godinama provedu kao statisti u ekipi, samo da bi ova dva narcisoidna egomanijaka gruvala statistiku.

hahahhaa

pre 1 godinu

"Super" tekst , samo sto je u ovom tekstu od pocetka do kraja sve "navodno". Svaka recenica se svodi na pretpostavku o Ronaldu i pisanje novinara. A znamo kako pisu novinari. Iz toga sledi i da je ovaj tekst ipak sve drugo samo ne super.

GM

pre 1 godinu

CR je sinonim sa uspeh i veličinu.

Ako se uzme u obzir, da se sport igra zvog trofeja, čovek je najveći. Svuda gde je igrao, osvajao je. Na najvećem nivou. Sa timovima i reprezentacijom. U najvećoj mogućoj konkurenciji.

Ako gledate umetnički dojam, ko bolje dribla loptu, ima lepši šut, tehniku... to je već stvar ukusa. Jedno su činjenice, drugo je stvar sta koga interesuje i želi da vidi.

Milos

pre 1 godinu

Da se razumemo penaldo mi je antipatičan otakad je napustio Junajted i odluka da ga kupe nazad je čisto iz profita alavih Glejzera koji su zaradili na marketingu ogromne svote i sa povratkom Pogbe i ovog derišta bez obzira na narušavanja timske hemije. Bruno koji je počeo da preuzima ulogu vođe ekipe je bačen u drugi plan a sad ga treba pokloniti bilo kome inače nam ode cela ekipa kad vide da derište radi šta hoće. Del Piero je igrao u seriji B sa svojim timom,Toti je igrao celu karijeru u Romi iako nije osvajao trofeje,Rojs u Dortmundu,pa čak i Mesi koji je napustio Barsu zbog finansijskih problema i koji će se vratiti nazad iz Pariza čim mu istekne ugovor. Ovaj će biti samo statistički podatak čim neko iz nove generacije obori njegove rekorde.

bane

pre 1 godinu

wow, kakvo kmecanje
a kad je ovakav tekst bio o porazu PSG-a i mesiju, nakon nekoliko slicnih tekstova o njegovim losim igrama, to je bio vrhunac novinarstva?
ronaldo je doziveo nesto najgore za njega - da izgubi daleko vece obozavanje i pratnju koje je imao u odnosu na mesija
samim tim, njegov i mesijev tretman sve vise teze jednakosti, a razmazena derista (poput svog idola) kmece jer se ronaldo ne hvali na sva usta

sto bi neki rekli: "pravda je spora, ali dostizna"

Drogba

pre 1 godinu

Zorane, razočarali ste tekstom.
Inače imate dobre autorske tekstove, ali ovaj je sa ogromnom subjektivnoscu napisan.

Jedan fail za vas.

Miki

pre 1 godinu

Navijac sam Barse i Mesija ali gade mi se ljudi koji pljuvaju CR. Istoriju fudbala pisu igraci a ne klubovi. Mesi , CR , Maradona , Pele , Krojf... veci su od svakog kluba. Oni nijesu klupske nego svjetske sportske legende. Gledacemo mi Real , Barsu , Junajted...ali takve igrace kao CR i Mesi ko zna kad. CR je profesionalac , posvecen sportu i svojoj karijeri. Nije od onih koji su karijerom i emocijama vezani za jedan klub i tu nema nista lose. Brazilski Ronaldo igrao je za Barsu , Real , Inter i Milan , Figo za Barsu i Real , Zidan za Juve i Real , Tevez za City i Junajted itd , ali ih to ne cini manjim legendama fudbala , naprotiv.

Hmmm

pre 1 godinu

С текстом се слажу познаваоци фудбала, а не слаже се инстаграм генерација којима су врх фудбала ликови с највише пратилаца на друштвеним мрежама, најбољом фризуром, најбољом прославом гола...
(Бабинџем, 30. jul 2022 12:54)

U stvari sa najvise para (aviona, jahti...), to ceni instsgram generacija

zigi

pre 1 godinu

ronaldo jeste seljak i kompleksas, ali nemam utisak da se tokom ovog leta ponasa bahato i nezrelo. razocarao ga mancester i hoce da ide. mancester je stvarno podbacio i ne nazire se izlaz iz kanala. a njemu je ostalo jos godinu dve karijere.

M

pre 1 godinu

(E, 30. jul 2022 13:22)

Samo sto on nije zeljan ni uspeha ni trofeja. Njegova opsesija i jedina zelja je da postigne vise golova u LS od Mesija i u istoriji fudbala. Garantujem da ce on karijeru zavrsiti godinu ili dve nakon sto Mesi zavrsi karijeru.

AGA

pre 1 godinu

Videli bi Mesija da je igrao ligu evrope sa MEGVAJEROM.Ronaldo G.O.A.T.ali Mesi jako blizu.Novinar očigledno više voli Mesija i stvrno ovo nebi ni Mesi napisao o Ronaldu

Ahab

pre 1 godinu

Kao i sa bilo kojom firmom gde radis.
Veoma je vazna licna satisfakcija i radni ambijent.
Ne mora sve biti u novcu, ali najcesce jeste. Novac sam nije garant uspeha na duze staze, ali ako novca nema-to je siguran put u propast.
Bitan je balans.
Kao sto je svaki radnik/igrac zamenljiv-isto tako je zamenljiva i firma/tim.
Nema tu patetike.
Danas je sve usko materijalno profilisano, a svaki vlasnik gleda da izvuce maksimum iz svakog.
Ne vidim u cemu je problem ako taj neko pozeli maksimum-za sebe?!

Las

pre 1 godinu

Ne volim Ronalda, a njegovo ponasanje decenijama je razlog tome. Mom shvatanju sporta ne prija tako jak ego koji se stavlja iznad ekipe. Uvek!
Naravno, postujem njegove igracke kvalitete, vidim da poklanja i mnogo novca, pa postujem ga i kao coveka...
Hteo bih i da komentarisem komentar 'Ahaba' koji poistovecuje firmu i klub: razlika koju ne vidite je da fudbaleri veliki novac dobijaju zasnovano na interesovanju emotivnih, privrzenih ljudi, navijaca. Taj transfer emocija je od navijaca, ka klubovima i clanovima ekipa, ne radi se tu o bilo kakvoj korporaciji ili firmi. Ovo je malo drugacije.
Takav Vas ugao gledanja mozda imaju americki vlasnici evropskih klubova, kao i oni zeljni da bude pokrenuta Superliga, ali to je ipak nesto drugo i, koliko god i ovde 'novac postao Bog' sport je sport i tu vaze malo drugaciji arsini.

jojufff

pre 1 godinu

(Kaka, 30. jul 2022 11:58)

Kao Milanista znam dobro sta je Inzaghi, Bog pred golom. Gladan lopti i golova kroz karijeru.
Ronalda mozes voliti ili mrziti ali ono sto je pruzao u maldosti nije ni blizu Inzaghija. Mi sada njega pljujemo zato sto zadnje 3-4 godine nema snage sprintati sa ili bez lopte preko cijelog terena ali ljudi moji..imate Youtube i veoma lako mozete otići i gledati njegove sprintove, driblinge i golove iz svih mogućih pozicija svim mogucim oružjem.

Ljudi ga mrze zbog njegove pojave i zbog tog mu osporavaju znanje, ali neko ko je toliko toga dao fudbalu ne može biti taraba.

a sa 37 godina vjerojatno ima bolju realizaciju od 95% fudbalera.
Plata i ego mu ne dozvoljavaju prelazak u neki drugi klub.

Goran 14

pre 1 godinu

Mediji, mediji prvo da li je neko od vas pročitao da je Ronaldo izjavio: želim da napustim Junajted? Ne, dok se vodila saga zadnjih mesec dana kao i zadnjih 10 godina na kraju svake sezone Ronaldo je jasno stavio do znanja svima da ostaje u Junajtedu, ali neki novinari ne rade svoji domaći, a to je objavio pre odlaska Junajteda na pre-season utakmice, gde je otišao zbog porodičnih problema, a da to je Ronaldo, on ne može da ima probleme, nije ljudsko biće nego robot, zaboravili smo da je pre samo 2 meseca izgubio novorođenče, pa možda ga je sve sustiglo i trebala mu je pauza od svega, kamera,ljudi, svega možda je hteo da bude sa porodicom. I da Mendež viđan po stadionima velikih klubova? A da pa Ronaldo mu nije jedini klijent koliko znam.. Prošla sezona:najviše pobedonosnih golova u LŠ, najviše pobedonosnih golova u Ligi petice, golovi protiv Arsenala, Čelzija, Totenhema, het trikovi, sve na nivou Ronalda ali ostatak ekipe nije na takvom jednom nivou. Dakle ni jednog trenutka, Ronaldo nije izjavio da želi da ide, čak šta više je rekao sve što je trebalo svojom izjavom na instagramu, ali naravno novinske kuće treba da žive od nečeg,i da pratim ovog čoveka od 2003, od prvog meča, tada sam video nešto potpuno novo i drugačije, a ovi hejt komentari fanova Messi 3 gola u Francuskoj ligi i stručnjaka koji ne znaju dalje od Zvezde i Partizana i eventualno Dunajske Srede kada igraju protiv naših u nekim kvalifikacijama imam samo jedno da kažem, SIIIIIUUUU!!

Bajazit

pre 1 godinu

(E, 30. jul 2022 13:22
Na veliku žalost, Ronaldo jeste idol mnogima.
Čovek kojeg su izbacili iz osnovne škole, jer je sa 14 godina stolicom gađao nastavnika. Gađao ga je jer je dobio keca, i smatrao je da je nastavnik time iskazao nepoštovanje prema njemu, Ronaldu.
Samo ludački ego i nesporni fudbalski talenat su ga doveli do toga da je sad zvezda. Ali, ponašanje i zrelost ljudi je sasvim druga stvar od sportskih uspeha. Možete biti vrhunski sportista, ali to ne znači da ste takav i čovek. Jedno su sportski a drugo ljudski kvaliteti. Nažalost, iz vašeg komentara, i mnogih drugih, izgleda da je danas važnije imati sportske nego ljudske kvalitete.

Harry Shaved

pre 1 godinu

Mesi je generalno bolji za nijansu, a Ronaldovi hajlatsi su isto tako malo bolji od Mesijevih. Uvek mi se malo više sviđalo Ronalda da gledam, jer Mesi je kao neki klinac kog ne možeš da uhvatiš kad krene da juri onako nizak, dok mu je lopta zalepljena za noge :)

Miskec

pre 1 godinu

"Izem ti fudbal kao igru, ako je on kao nekakav fudbalski Bog. Meni nije bio, nije sad, niti ce ikada biti, i nikada mi nece biti jasna zaslepljenost navijaca sirom planete ovim covekom. Moj mozak, uz sav moguci trud, ne moze da obradi informaciju da je ovaj narcis nekome bolji fudbaler od jednog Dijega, Zidana, Ronalda, Pelea, Krojfa, Mesija, Ronaldinja, Anrija, Romarija, Badja, Bergkampa, Van Bastena...? Sta se takvim ljudima kod njega toliko svidja, i zasto ga toliko hvale i uzdizu, meni je nedokucivo. Sta to ima posebno kod njega kao igraca da mu se toliko dive!? Niti je vanserijski dribler, niti je vrhunski tehnicar, niti je lucidan, niti igra na foru, niti ima nekakav poseban pregled igre, niti ima sut, mislim na tehniku suta i preciznost, ne na snagu, sto se vrlo lepo vidi po uspesnosti postignutih golova iz milion slobodnih udaraca, niti ima neki centarsut, a vrlo prosecan pas i jos gori zavrsni pas. Ono sto zaista ima vrhunsko jesu osecaj za prostor i skok igru glavom. Kao neka moderna verzija Filipa Inzagija, brza, jaca i skocnija verzija Inzagija. Da li je to dovoljno da bude medju istinskim velikanima, i pravim madjionicarima s loptom, da ga neko radi toga svrstava u grupu najvecih i najboljih koje je igra dala, nije, naravno da nije.
(Lesa, 30. jul 2022 13:34)"
Madjionicar, legendo, koliko si golova dao u LS, pa sa takvim nipodastavanjem pises o nekome, kome ni stucne ne bi mogao da peres?

Nadležni organ

pre 1 godinu

kikiriki, 30. jul 2022 15:50
Bogami, ima.
Postoji i nešto što se zove zrelost osobe, a to je osoba koja sportski i dostojanstveno prihvata i podnosi poraze. Ronaldo je nezrela ličnost, što pokazuje njegovo ponašanje kad gubi. On je kao razmaženo derište.

Gazda

pre 1 godinu

(AGA, 30. jul 2022 15:10)

Imao je Mesi Pikea i Lenglea koji su primali po 8 komada od Bajerna pa ih je uvek nosio barem do cetvrtfinala LS. Siguran sam da United sa Megvajerom ne bi primio toliko golova.

Lesa

pre 1 godinu

Madjionicar, legendo, koliko si golova dao u LS, pa sa takvim nipodastavanjem pises o nekome, kome ni stucne ne bi mogao da peres?
(Miskec, 30. jul 2022 14:59)

Samo jos da dodam nesto, golovi jesu bitni, i to mu niko ne spori, ali vi sporite da su celi sistemi i igraci bili podredjeni njemu i njegovoj statistici. Sta je Benzema uradio kad je dobio prostor odlaskom narcisa i postao glavni napadac? Vise se pamti to sto je on uradio za ove dve sezone nego sta je onaj tvoj za deset, posto je bilo velicanstvenije, a nije uz pomoc ociglednih kradja osvojio pola titula u toj LS koju tako samouvereno pominjes, kao tvoj idol. Nekad je bitan i nacin kako dodjes do titule, barem nekima jeste. Ni jedan drugi igrac kroz istoriju nije imao toliko podredjen tim sebi kao on, cak ni Maradona, ali to nije zahvaljujuci magiji na terenu, nego cistom marketingu. Sta mislis sta bi uradili neki drugi istinski velikani da su bili samo upola gurani kao tvoj idol? Zamisli da je cela masinerija Reala bila iza debelog Ronalda i da se svaki napad igrao samo za njega? Koji bi ucinak imao on, ili smatras da je Kristijano u jednom segmentu bolji igrac, osim igre glavom? Ako mislis da su blizu po tehnici, driblingu, zavrsnici, prirodnom daru za igru, onda izvini, ali nisi vredan diskusije. A ja nisam nesto gotivio ni debelog, dok nije presao u Real (a ne navijam za Real, cak sta vise, ne volim ih), samo kad je neko istinska velicina, i nosi magiju sa sobom, onda to moras da priznas.

Lesa

pre 1 godinu

Madjionicar, legendo, koliko si golova dao u LS, pa sa takvim nipodastavanjem pises o nekome, kome ni stucne ne bi mogao da peres?
(Miskec, 30. jul 2022 14:59)

Ni jedan, bavio sam se nekim mnogo lepsim sportovima u zivotu od fudbala... Ali to ne znaci da nemam oci da gledam i mozak da razmisljam, razumes? A to da li bi mu brisao stucne, za razliku od tebe, koji ga idealizujes, ne bi. To sto je tebe pogodilo sto drgacije posmatram tvog zivotnog idola, nije moj problem. Da li sam napisao neku neistinu, da li je on sam krem u bilo kom segmentu, u kom sam naveo da nije? Nisi ni jedan argument izneo osim zaslepljene zaljubljenosti, u nekog tamo fudbalera. Ne znam da li si toga svestan, ali tvoj komentar govori mnogo vise o tebi, nego sto si mene spustio. Cim neko ne idealizuje vase idole, odma krece sa time kako mozemo samo da im cistimo stucne i kopacke, i kako to pisemo zato sto im zavidimo, ili zato sto smo ljubitelji Mesija, a zamisli niti mu zavidim, posto ne bi voleo da budem kao on, makar i 10x bio uspesniji od njega, niti sam simpatizer Mesija, samo smatram da je 2 klase bolji igrac. Za mene je najbolji svih vremena jedan jedini neponovljivi Dijego Armando Maradona, i smatram da mu ova dvojica nisu ni blizu, a posebno ne vas idol, kome u toj prici nikako nije mesto. Nakon njega mi ide Zizu. A omiljni igraci su mi Anri i Sedorf, ali za razliku od vas, ne pricam da su zbog toga bolji od Maradone, Zidana, pravog Ronaldo, Pelea ili Krojfa.

Pećko Pivo

pre 1 godinu

Ronaldo je najveći svih vremena u nekoliko kategorija u fudbalu. Najveći kompleksaš, najveći narcis, najveći seljak i još mnogo toga. Da li je najbolji fudbaler svih vremena? Ni blizu, on nije ni najbolji Ronaldo svih vremena!

Georg

pre 1 godinu

Autor teksta je očajni navijač Barcelone i Messija.
CR 7 ima klauzulu u ugovoru da može da ode ako klub ne uspe da se kvalifikuje za LŠ. I nije reagovao histerično, nego su ga 'novinari', koji znaju sve, selili iz kluba u klub. Oni isti koji ga prate iz minuta u minut i zavide do nesvesti na svemu što može i ima.
Ne verujem da CR7 nekom od njih zavidi. Nema na čemu.

Ekskalibur

pre 1 godinu

Treba ga izvizdati u svakom kontaktu lopte.
Nije htio ostati u Utd, zato sto ne igraju LS, i onda krenuo po evropi od Minhena, preko Madrida i Pariza do Londona i onda Lisabona i sve redom ga odbili, i sada poslije takve izdaje vraca se i ima obraza govoriti kralj igra u nedelju, ne postuje klub, samo sebe i svoje rekorde.
Runi je kralj, dao sve klubu, a ti nisi niti ces biti.

Svanulo bi Utd, da ga se rijese do kraja prelaznog.

Xivo

pre 1 godinu

Toliko ostrašćen teskt, verovatno velikog fana Mesija. Ne slažem se se 80% napisanog. Vidi se koliko u svakoj rečenici ne podnosi Ronalda.

Netijak

pre 1 godinu

Uspoređivanje Ronalda s kmečavim diteton u najmanju ruku nije u redu. Ronaldo je čovik koji prvi dolazi na trening i zadnji odlazi. Ronaldo je svakon klubu di je bija vratija puno više nego šta se u njega uložilo, financijski, trofejima i zalaganjem. U ovon trenutku i pored njegovih visokih godina, MU nije klub na njegovoj razini. Ja san uvjeren da on može igrat i u Citiju i Liverpoolu i PSG-u, ali da nekako prevladava generalno u svitu neki stav o njemu kakav se vidi i u ovon članku.

KB

pre 1 godinu

Da nije ovakav kakav je ne bi napravio ovo sto je! Manite se kritika,covjek je veliki igrac,mozda i najveci! Samo hrabro majstore,slijedi svoje snove i dalje! i dalje si masina!

bob

pre 1 godinu

Junajted je truo klub koji nikome nece donijeti dobro. Ronaldo je pogriješio što je tu uopšte dolazio. Tacno je da je narcis, tačno je da gleda svoje rekorde i da pati za njima, ali za svaki svoj rekord je naporno radio i zaslužio ga. Malo je bezveze sad mu na njegov ego kačiti i da je na terenu uvijek igrao samo za sebe, a nista za ekipu. Svako ko je gledao fudbal zna da to veze sa životom nema. Uostalom ne bi uzeo tolike trofeje da je samo forsirao svoju statistiku.
Radi se o liku koji ima ego i po mom mišljenju, slabo samopouzdanje, sto mozda vuce iz detinjstva i zato gleda svoje rekorde, mozda lijepi svoju sličicu u album ili poster na zid i sl. Ali kad si najbolji mozes postavljanti ultimatume. Gdje god je bio donosio je kvalitet, a nigdje nisam vidio da baca dres tog kluba, naprotiv, vidio sam kako place posle poraza od srbije. Ali ko zna mozda je i to znog nekog rekorda, jel tako? I da, jadni mancester koji igrace mijenja kao carape. Trose milijarde(ne milione) i opet ne naprave nista. Od odlaska fergusona su smijurija koju niko ne doživljava ozbiljno. Pogba ih ponizivao godinama, kao i mnogi drugi, ali jedino je ronaldo los kad to radi, jer zaboga, zeli da bude najbolji ikad. Kako je samo bezobrazan. Skoro kao djokovic.

GM

pre 1 godinu

CR je sinonim sa uspeh i veličinu.

Ako se uzme u obzir, da se sport igra zvog trofeja, čovek je najveći. Svuda gde je igrao, osvajao je. Na najvećem nivou. Sa timovima i reprezentacijom. U najvećoj mogućoj konkurenciji.

Ako gledate umetnički dojam, ko bolje dribla loptu, ima lepši šut, tehniku... to je već stvar ukusa. Jedno su činjenice, drugo je stvar sta koga interesuje i želi da vidi.

Dachazvezda

pre 1 godinu

Ovo ko da je pisao KECMAN iz "Složne braće"!
"Kecmane, ablenduju ljudi, nemoj da pucaš" :)))
Ne volim Kristijana po raznim osnovama, al da je baaaas ovako... i nije...

Aj Kecmane... opušteno :)))

Kaka

pre 1 godinu

Dobar tekst osim onog dela gde se Ronaldo povezuje sa magijom fudbala!? Pa taj decko je samo Inzaghi na steroidima tj. cisti egzekutor. Nema on veze sa magijom fudbala. Cak je i jedan Savicevic prava magija za Ronalda, da ne pricam o Ronaldinhu, Messiju, Ronaldu zubi, Pirlu i ostalim igracima bez obzira na kojoj poziciji igraju...

daniel

pre 1 godinu

Najveca prevara u istoriji sporta.Da je sada Maradona ili Ronaldo zuba na njegovom mestu i to sa 37 god svi bi se utrkivali da ih kupe.Ovaj lik jeste ima ogromne pare ali nije srecan ljudi mozemo da se kladimo i da ulozim dva stana za to.Em ga ubi sujeta,ali prokleti marketing ga je napravio ovako,dok je igrao za Sporting zube nije imao kako valja,evo recimo Riberi ima velike pare a ne pada mu na pamet da vrsi korekcije na licu.Niko ga se nece secati kroz par godina,evo neka mi neko objasni :zasto se svi secaju maradone,ronalda zube,maldinija etc etc jer su to bili igracine.Roy Makay je izmislio fudbal za ovog,ovaj moze da daje jos 1000 golova ali nije sve u golovima.Najveca nepravda je ta da on ili Mesi imaju tolike zlatne lopte dok jedan Maldini,,Cafu,Barezi,Lam,Snajder,Crespo etc etc nemaju ni jedn a ovi svi su osvajali sve

rajko

pre 1 godinu

Ronaldo unakazio i Juve i Utd, a Real bi osvojio sve i bez njega, lik je samo vrhunski golgeter, vidimo da Benzema radi isto i bolje od onoga sto je Ronaldo radio.

rn

pre 1 godinu

CR 7 ima klauzulu u ugovoru da može da ode ako klub ne uspe da se kvalifikuje za LŠ. I nije reagovao histerično, nego su ga 'novinari', koji znaju sve, selili iz kluba u klub. Oni isti koji ga prate iz minuta u minut i zavide do nesvesti na svemu što može i ima.
Ne verujem da CR7 nekom od njih zavidi. Nema na čemu.
(Georg, 30. jul 2022 09:21)

Izgleda da si ti baš dobar Ronaldov prijatelj pošto znaš ono što niko drugi ne zna. Ima klauzulu da ode ako Mančester ne igra LŠ? Zašto onda ne iskoristi tu klazulu i ode u neki drugi klub? Možda zato što ga niko ne želi? Samo nagađam...

E

pre 1 godinu

Izuzetno maliciozan tekst, covek sa 37 i dalje pokazuje zelju i glad za uspehom, koraca i dalje ka najvecim ciljevima, zeli jos koji trofej, naravno da hoce u klub u kom moze to da ostvari, simpatizer sam MU odavno ali taj klub vise nema velikih ambicija a Ronaldo ima i naravno da hoce dalje. Pravi primer mladima kako se napornim radom i zeljom mogu postici velike stvari. Kapa dole ovom coveku!!!!

bane

pre 1 godinu

wow, kakvo kmecanje
a kad je ovakav tekst bio o porazu PSG-a i mesiju, nakon nekoliko slicnih tekstova o njegovim losim igrama, to je bio vrhunac novinarstva?
ronaldo je doziveo nesto najgore za njega - da izgubi daleko vece obozavanje i pratnju koje je imao u odnosu na mesija
samim tim, njegov i mesijev tretman sve vise teze jednakosti, a razmazena derista (poput svog idola) kmece jer se ronaldo ne hvali na sva usta

sto bi neki rekli: "pravda je spora, ali dostizna"

AGA

pre 1 godinu

Videli bi Mesija da je igrao ligu evrope sa MEGVAJEROM.Ronaldo G.O.A.T.ali Mesi jako blizu.Novinar očigledno više voli Mesija i stvrno ovo nebi ni Mesi napisao o Ronaldu

Bard

pre 1 godinu

Kolike ovaj covek ima komplekse privatno, mozemo samo da nagadjamo. Ali ovaj covek je ogroman komplesas na terenu. Setite se samo kako place i ne proslavlja golove svojih saigraca, Benzeme, Iguaina i druhih zato sto mu posle izgradjene akcije u kojoj nije imao ni jedan jedini kontakt sa loptom nisu dobacili na prazan gol sa 5 metara on da ga zabije, nego su sacuvaj boze sami sutnuli na taj prazan gol. Privatno, covek lakira nokte, sminka se, ima surogat decu, stavlja botoks tamo dole, odradio niz estetskih operacija na licu, itd.

Hahaha

pre 1 godinu

CR 7 ima klauzulu u ugovoru da može da ode ako klub ne uspe da se kvalifikuje za LŠ.
(Georg, 30. jul 2022 09:21)

Jesil ti sklapao taj ugovor pa znas? 😂

Miskec

pre 1 godinu

"Izem ti fudbal kao igru, ako je on kao nekakav fudbalski Bog. Meni nije bio, nije sad, niti ce ikada biti, i nikada mi nece biti jasna zaslepljenost navijaca sirom planete ovim covekom. Moj mozak, uz sav moguci trud, ne moze da obradi informaciju da je ovaj narcis nekome bolji fudbaler od jednog Dijega, Zidana, Ronalda, Pelea, Krojfa, Mesija, Ronaldinja, Anrija, Romarija, Badja, Bergkampa, Van Bastena...? Sta se takvim ljudima kod njega toliko svidja, i zasto ga toliko hvale i uzdizu, meni je nedokucivo. Sta to ima posebno kod njega kao igraca da mu se toliko dive!? Niti je vanserijski dribler, niti je vrhunski tehnicar, niti je lucidan, niti igra na foru, niti ima nekakav poseban pregled igre, niti ima sut, mislim na tehniku suta i preciznost, ne na snagu, sto se vrlo lepo vidi po uspesnosti postignutih golova iz milion slobodnih udaraca, niti ima neki centarsut, a vrlo prosecan pas i jos gori zavrsni pas. Ono sto zaista ima vrhunsko jesu osecaj za prostor i skok igru glavom. Kao neka moderna verzija Filipa Inzagija, brza, jaca i skocnija verzija Inzagija. Da li je to dovoljno da bude medju istinskim velikanima, i pravim madjionicarima s loptom, da ga neko radi toga svrstava u grupu najvecih i najboljih koje je igra dala, nije, naravno da nije.
(Lesa, 30. jul 2022 13:34)"
Madjionicar, legendo, koliko si golova dao u LS, pa sa takvim nipodastavanjem pises o nekome, kome ni stucne ne bi mogao da peres?

metalstorm

pre 1 godinu

Dal je pisao navijač Mesija, ne znam. Nije loš tekst, i kao navijač Mu i poštovalac Ronalda moram da kažem da bi mu vrata u Mu trebala biti zauvek zatvorena. Kao i Megvajeru i većini iz uprave ali druge dve stvari tesko da će se desiti.

M4X

pre 1 godinu

Više naginjem ka Mesiju jer mi se njegov stil i zamisao fudbala više dopada, ali brate, ovakav članak o Ronaldu ne bi napisao ni sam Mesi.

hahahhaa

pre 1 godinu

"Super" tekst , samo sto je u ovom tekstu od pocetka do kraja sve "navodno". Svaka recenica se svodi na pretpostavku o Ronaldu i pisanje novinara. A znamo kako pisu novinari. Iz toga sledi i da je ovaj tekst ipak sve drugo samo ne super.

Бабинџем

pre 1 godinu

С текстом се слажу познаваоци фудбала, а не слаже се инстаграм генерација којима су врх фудбала ликови с највише пратилаца на друштвеним мрежама, најбољом фризуром, најбољом прославом гола...

Harry Shaved

pre 1 godinu

Mesi je generalno bolji za nijansu, a Ronaldovi hajlatsi su isto tako malo bolji od Mesijevih. Uvek mi se malo više sviđalo Ronalda da gledam, jer Mesi je kao neki klinac kog ne možeš da uhvatiš kad krene da juri onako nizak, dok mu je lopta zalepljena za noge :)

Lesa

pre 1 godinu

Izem ti fudbal kao igru, ako je on kao nekakav fudbalski Bog. Meni nije bio, nije sad, niti ce ikada biti, i nikada mi nece biti jasna zaslepljenost navijaca sirom planete ovim covekom. Moj mozak, uz sav moguci trud, ne moze da obradi informaciju da je ovaj narcis nekome bolji fudbaler od jednog Dijega, Zidana, Ronalda, Pelea, Krojfa, Mesija, Ronaldinja, Anrija, Romarija, Badja, Bergkampa, Van Bastena...? Sta se takvim ljudima kod njega toliko svidja, i zasto ga toliko hvale i uzdizu, meni je nedokucivo. Sta to ima posebno kod njega kao igraca da mu se toliko dive!? Niti je vanserijski dribler, niti je vrhunski tehnicar, niti je lucidan, niti igra na foru, niti ima nekakav poseban pregled igre, niti ima sut, mislim na tehniku suta i preciznost, ne na snagu, sto se vrlo lepo vidi po uspesnosti postignutih golova iz milion slobodnih udaraca, niti ima neki centarsut, a vrlo prosecan pas i jos gori zavrsni pas. Ono sto zaista ima vrhunsko jesu osecaj za prostor i skok igru glavom. Kao neka moderna verzija Filipa Inzagija, brza, jaca i skocnija verzija Inzagija. Da li je to dovoljno da bude medju istinskim velikanima, i pravim madjionicarima s loptom, da ga neko radi toga svrstava u grupu najvecih i najboljih koje je igra dala, nije, naravno da nije.

Armagedon

pre 1 godinu

Čovek je izgubio dete, pa je igrao fudbal i dobio podršku svog normalnog sveta. Sada ima neke "privatne obaveze", pa se nije pojavio na pripremama. Mediji uvek pišu šta hoće i žele, ali to je nešto drugo. Imati važeći ugovor, a ne pojaviti se na pripremama za sezonu koja počinje za bezmalo nedelju dana, jer ste vi uvređeni i nezadovoljni, neviđen je bezobrazluk. Mančester Junajted, kao klub u celini, mora da odgovori na pitanje : Da li je jedan igrač veći od kluba? Toliko je jednostavno.

Sinke

pre 1 godinu

Kako je moguce da ga neki ljudi brane kada vide sta je sve uradio ovog ljeta....Samo me zanima ako ostane u Junajtedu kako ce navijaci da gledaju na sve ovo....Mnogo se lose ponasao i na sve nacine pokusavao da ode.

Pirkec

pre 1 godinu

Istu stvar, identicnu je pricao kad je odlazio iz Juventusa, jel se secate tog posta? Isto tako se obrusio na sve, medije, novinare, etiketirajuci sve lazovima i objavio je kako ostaje u Juventusu i kako postuje taj klub i onda 10 dana posle, bum! Odlazi i to je trebao u City, dakle hteo je izdati United, ali tek na intervenciju Fergija United mu je ponudio bolje uslove, u smislu vece uloge u timu sto mu Gvardiola nije hteo obecati i onda tek odlazi tamo. Romantizovao se njegov dolazak i onda kako je vreme prolazilo shvatili su svi da je to bila jedna velika greska. United je sa istim ovim Rasfordom, Megvajerom, Shaw, Pogbom, Fernandesom, Martialom itd igrao ligu sampiona pre njega. Tj izborili je drugim mestom. Dolazi Ronaldo i naprasno ispadaju iz top4 sa katastrofalnom igrom koja je bila iskljucivo podredjena njemu . Ugasili se Rasford, Fernandes, klinci..Sve NEPOBITNE CINJENICE! Niti je Juventus propao posle njegovog odlaska niti je United napredovao. Evo vam ga Real uzeo LS i to sa matorim Benzemom, Modricem, Karvahalom itd.. Sad ga ne zeli niko vise. Place i cmizdri kao deriste, pun ega i narcisoizma. Ne zeli ni jedan ozbiljan klub na narusi hemiju u ekipi i ponovi gresku Uniteda ali i Juventusa koji nista nije napredovao s njim. Cak sta vise, nazadovao je. Prvi put izgubili skudeto, ni jednu duplu krunu nisu osvojili kao ni prismrdili finalu LS sto su igrali cak 2x pre njegovog dolaska. Ali ne, nije do Ronalda, do svih ostalih je ...Da nije smesno bilo bi tuzno :D

frank

pre 1 godinu

Zvezda će možda da igra LŠ, mogli bismo preko njega u špicu da igramo, nadavao bi se taman golova u LŠ, svima dobro. E sad pare... Mi imamo jare, pa nek bira.

Goran 14

pre 1 godinu

Mediji, mediji prvo da li je neko od vas pročitao da je Ronaldo izjavio: želim da napustim Junajted? Ne, dok se vodila saga zadnjih mesec dana kao i zadnjih 10 godina na kraju svake sezone Ronaldo je jasno stavio do znanja svima da ostaje u Junajtedu, ali neki novinari ne rade svoji domaći, a to je objavio pre odlaska Junajteda na pre-season utakmice, gde je otišao zbog porodičnih problema, a da to je Ronaldo, on ne može da ima probleme, nije ljudsko biće nego robot, zaboravili smo da je pre samo 2 meseca izgubio novorođenče, pa možda ga je sve sustiglo i trebala mu je pauza od svega, kamera,ljudi, svega možda je hteo da bude sa porodicom. I da Mendež viđan po stadionima velikih klubova? A da pa Ronaldo mu nije jedini klijent koliko znam.. Prošla sezona:najviše pobedonosnih golova u LŠ, najviše pobedonosnih golova u Ligi petice, golovi protiv Arsenala, Čelzija, Totenhema, het trikovi, sve na nivou Ronalda ali ostatak ekipe nije na takvom jednom nivou. Dakle ni jednog trenutka, Ronaldo nije izjavio da želi da ide, čak šta više je rekao sve što je trebalo svojom izjavom na instagramu, ali naravno novinske kuće treba da žive od nečeg,i da pratim ovog čoveka od 2003, od prvog meča, tada sam video nešto potpuno novo i drugačije, a ovi hejt komentari fanova Messi 3 gola u Francuskoj ligi i stručnjaka koji ne znaju dalje od Zvezde i Partizana i eventualno Dunajske Srede kada igraju protiv naših u nekim kvalifikacijama imam samo jedno da kažem, SIIIIIUUUU!!

Drogba

pre 1 godinu

Zorane, razočarali ste tekstom.
Inače imate dobre autorske tekstove, ali ovaj je sa ogromnom subjektivnoscu napisan.

Jedan fail za vas.

Miki

pre 1 godinu

Navijac sam Barse i Mesija ali gade mi se ljudi koji pljuvaju CR. Istoriju fudbala pisu igraci a ne klubovi. Mesi , CR , Maradona , Pele , Krojf... veci su od svakog kluba. Oni nijesu klupske nego svjetske sportske legende. Gledacemo mi Real , Barsu , Junajted...ali takve igrace kao CR i Mesi ko zna kad. CR je profesionalac , posvecen sportu i svojoj karijeri. Nije od onih koji su karijerom i emocijama vezani za jedan klub i tu nema nista lose. Brazilski Ronaldo igrao je za Barsu , Real , Inter i Milan , Figo za Barsu i Real , Zidan za Juve i Real , Tevez za City i Junajted itd , ali ih to ne cini manjim legendama fudbala , naprotiv.

esco

pre 1 godinu

Ima pravo da ode po ugovoru ali ga niko nece zbog ogromne plate. Pa druze ako hoces da igras LS igraj za manje para pa da vidis kako ce se otimati. Nego i dalje trazi kao da ima 27 a ne 37 godina.

Milos

pre 1 godinu

Da se razumemo penaldo mi je antipatičan otakad je napustio Junajted i odluka da ga kupe nazad je čisto iz profita alavih Glejzera koji su zaradili na marketingu ogromne svote i sa povratkom Pogbe i ovog derišta bez obzira na narušavanja timske hemije. Bruno koji je počeo da preuzima ulogu vođe ekipe je bačen u drugi plan a sad ga treba pokloniti bilo kome inače nam ode cela ekipa kad vide da derište radi šta hoće. Del Piero je igrao u seriji B sa svojim timom,Toti je igrao celu karijeru u Romi iako nije osvajao trofeje,Rojs u Dortmundu,pa čak i Mesi koji je napustio Barsu zbog finansijskih problema i koji će se vratiti nazad iz Pariza čim mu istekne ugovor. Ovaj će biti samo statistički podatak čim neko iz nove generacije obori njegove rekorde.

Hmmm

pre 1 godinu

С текстом се слажу познаваоци фудбала, а не слаже се инстаграм генерација којима су врх фудбала ликови с највише пратилаца на друштвеним мрежама, најбољом фризуром, најбољом прославом гола...
(Бабинџем, 30. jul 2022 12:54)

U stvari sa najvise para (aviona, jahti...), to ceni instsgram generacija

Pirkec

pre 1 godinu

Istu stvar, identicnu je pricao kad je odlazio iz Juventusa, jel se secate tog posta? Isto tako se obrusio na sve, medije, novinare, etiketirajuci sve lazovima i objavio je kako ostaje u Juventusu i kako postuje taj klub i onda 10 dana posle, bum! Odlazi i to je trebao u City, dakle hteo je izdati United, ali tek na intervenciju Fergija United mu je ponudio bolje uslove, u smislu vece uloge u timu sto mu Gvardiola nije hteo obecati i onda tek odlazi tamo. Romantizovao se njegov dolazak i onda kako je vreme prolazilo shvatili su svi da je to bila jedna velika greska. United je sa istim ovim Rasfordom, Megvajerom, Shaw, Pogbom, Fernandesom, Martialom itd igrao ligu sampiona pre njega. Tj izborili je drugim mestom. Dolazi Ronaldo i naprasno ispadaju iz top4 sa katastrofalnom igrom koja je bila iskljucivo podredjena njemu . Ugasili se Rasford, Fernandes, klinci..Sve NEPOBITNE CINJENICE! Niti je Juventus propao posle njegovog odlaska niti je United napredovao. Evo vam ga Real uzeo LS i to sa matorim Benzemom, Modricem, Karvahalom itd.. Sad ga ne zeli niko vise. Place i cmizdri kao deriste, pun ega i narcisoizma. Ne zeli ni jedan ozbiljan klub na narusi hemiju u ekipi i ponovi gresku Uniteda ali i Juventusa koji nista nije napredovao s njim. Cak sta vise, nazadovao je. Prvi put izgubili skudeto, ni jednu duplu krunu nisu osvojili kao ni prismrdili finalu LS sto su igrali cak 2x pre njegovog dolaska. Ali ne, nije do Ronalda, do svih ostalih je ...Da nije smesno bilo bi tuzno :D

Miki_Pirs88

pre 1 godinu

Sto se mene tice nije trebao ni dolaziti. Narusio je sliku o sebi a sad ce pogotovo ovom predstavom. Daleko od toga da je pre njega bio med i mleko, ali imao sam osecaj da se napredovalo. Sitno, ali sigurno. Sad mi je zao Olea. Ronaldo je doneo nemir, negativni publicitet i poremecenu hijerarhiju. Neki igraci su drasticno pali u samopouzdanju i formi njegovim dolaskom. Ovo sto radi njegov agent mi je degutantno. Ako zaista voli ovaj klub onda mu ne igranje u Ligi sampiona ne bi smeo biti problem, ali ocigledno da stavlja svoje licne aspiracije i zelje ispred tima i zato zbogom . Cak i da bude prisiljen ostati, prilicno je pao u mojim ocima. Ne znam kako se neko moze ponasati ovako u ovim godinama? Zar ne isplivaju neke druge vrednosti u ovoj fazi zivota?
P.s. Tekst koliko god bio bolan, veoma je objektivan i tacan!
Kako god se zavrsila ova saga, nadam se boljim vremenima za United. Ocekujem napad na bar 4.mesto.

zigi

pre 1 godinu

ronaldo jeste seljak i kompleksas, ali nemam utisak da se tokom ovog leta ponasa bahato i nezrelo. razocarao ga mancester i hoce da ide. mancester je stvarno podbacio i ne nazire se izlaz iz kanala. a njemu je ostalo jos godinu dve karijere.

Ahab

pre 1 godinu

Kao i sa bilo kojom firmom gde radis.
Veoma je vazna licna satisfakcija i radni ambijent.
Ne mora sve biti u novcu, ali najcesce jeste. Novac sam nije garant uspeha na duze staze, ali ako novca nema-to je siguran put u propast.
Bitan je balans.
Kao sto je svaki radnik/igrac zamenljiv-isto tako je zamenljiva i firma/tim.
Nema tu patetike.
Danas je sve usko materijalno profilisano, a svaki vlasnik gleda da izvuce maksimum iz svakog.
Ne vidim u cemu je problem ako taj neko pozeli maksimum-za sebe?!

Mozda

pre 1 godinu

@Sasha

Mozda, mrtva trka je izmedju njega i Lebrona, slicna prica, slicno lazno medijsko naduvavanje, da su na nivou na kom nikad nisu bili, do kog nikada nisu ni izbliza dosli, i jako slican efekat koji ostavljaju na klubove u kojima su bili, i iz kojih su vremenom odlazili... Sve se podredjuje njihovim licnim uspesima, citavi sistemi rade samo za njih, oni gruvaju statistiku, a timovi se polako raspadaju, jer unistavaju hemiju saigraca oko sebe, i na kraju kad odlaze ostaje pustos, ali ne zato sto su oni toliko dobri kao sto mediji pisu i uzdizu ih, vec jer uniste samopouzdanje svih onih koji su igrali pored njih. Posto vecina njihovih saigraca mnoge sezone u svojim najboljim godinama provedu kao statisti u ekipi, samo da bi ova dva narcisoidna egomanijaka gruvala statistiku.

Александар

pre 1 godinu

Све је објашњено добро,али не заборавимо,то што је учинио му је дебело плаћено.Обичан грађанин не би то зарадио ни за хиљаду година,значи треба се понашати нормално а не глумити надувеног шмекера.Пеле је сигурно био бољи од њега,али се никада није понашао као овај надувани балон.Ја се бавим фудбалом и у њему сам више од педесет година,али овај препотентни,неби никад радио то што ради у мојој екипи,седео би на клупи сваку утакмицу до 80. минута док се не научи памети.

M

pre 1 godinu

(E, 30. jul 2022 13:22)

Samo sto on nije zeljan ni uspeha ni trofeja. Njegova opsesija i jedina zelja je da postigne vise golova u LS od Mesija i u istoriji fudbala. Garantujem da ce on karijeru zavrsiti godinu ili dve nakon sto Mesi zavrsi karijeru.

Malagueno

pre 1 godinu

Jedino sto bi zaista imalo smisla, to je da se 37-godisnji Cristiano vrati u Sporting, gde je i poceo svoju veliku karijeru, i da njima pomogne u Ligi sampiona. Taj trenutak bi slavila cela Portugalija, gde je Cristiano heroj nacije - vec i zbog onog finala prvenstva Evrope, gde je povredjen, bodrio i motivisao saigrace do konacnog gola i pobede ... Sve ostalo nije realno: godine su ipak tu, i svaka karijera jednom ima svoj kraj.

Lesa

pre 1 godinu

Madjionicar, legendo, koliko si golova dao u LS, pa sa takvim nipodastavanjem pises o nekome, kome ni stucne ne bi mogao da peres?
(Miskec, 30. jul 2022 14:59)

Samo jos da dodam nesto, golovi jesu bitni, i to mu niko ne spori, ali vi sporite da su celi sistemi i igraci bili podredjeni njemu i njegovoj statistici. Sta je Benzema uradio kad je dobio prostor odlaskom narcisa i postao glavni napadac? Vise se pamti to sto je on uradio za ove dve sezone nego sta je onaj tvoj za deset, posto je bilo velicanstvenije, a nije uz pomoc ociglednih kradja osvojio pola titula u toj LS koju tako samouvereno pominjes, kao tvoj idol. Nekad je bitan i nacin kako dodjes do titule, barem nekima jeste. Ni jedan drugi igrac kroz istoriju nije imao toliko podredjen tim sebi kao on, cak ni Maradona, ali to nije zahvaljujuci magiji na terenu, nego cistom marketingu. Sta mislis sta bi uradili neki drugi istinski velikani da su bili samo upola gurani kao tvoj idol? Zamisli da je cela masinerija Reala bila iza debelog Ronalda i da se svaki napad igrao samo za njega? Koji bi ucinak imao on, ili smatras da je Kristijano u jednom segmentu bolji igrac, osim igre glavom? Ako mislis da su blizu po tehnici, driblingu, zavrsnici, prirodnom daru za igru, onda izvini, ali nisi vredan diskusije. A ja nisam nesto gotivio ni debelog, dok nije presao u Real (a ne navijam za Real, cak sta vise, ne volim ih), samo kad je neko istinska velicina, i nosi magiju sa sobom, onda to moras da priznas.

Las

pre 1 godinu

Ne volim Ronalda, a njegovo ponasanje decenijama je razlog tome. Mom shvatanju sporta ne prija tako jak ego koji se stavlja iznad ekipe. Uvek!
Naravno, postujem njegove igracke kvalitete, vidim da poklanja i mnogo novca, pa postujem ga i kao coveka...
Hteo bih i da komentarisem komentar 'Ahaba' koji poistovecuje firmu i klub: razlika koju ne vidite je da fudbaleri veliki novac dobijaju zasnovano na interesovanju emotivnih, privrzenih ljudi, navijaca. Taj transfer emocija je od navijaca, ka klubovima i clanovima ekipa, ne radi se tu o bilo kakvoj korporaciji ili firmi. Ovo je malo drugacije.
Takav Vas ugao gledanja mozda imaju americki vlasnici evropskih klubova, kao i oni zeljni da bude pokrenuta Superliga, ali to je ipak nesto drugo i, koliko god i ovde 'novac postao Bog' sport je sport i tu vaze malo drugaciji arsini.

Bajazit

pre 1 godinu

(E, 30. jul 2022 13:22
Na veliku žalost, Ronaldo jeste idol mnogima.
Čovek kojeg su izbacili iz osnovne škole, jer je sa 14 godina stolicom gađao nastavnika. Gađao ga je jer je dobio keca, i smatrao je da je nastavnik time iskazao nepoštovanje prema njemu, Ronaldu.
Samo ludački ego i nesporni fudbalski talenat su ga doveli do toga da je sad zvezda. Ali, ponašanje i zrelost ljudi je sasvim druga stvar od sportskih uspeha. Možete biti vrhunski sportista, ali to ne znači da ste takav i čovek. Jedno su sportski a drugo ljudski kvaliteti. Nažalost, iz vašeg komentara, i mnogih drugih, izgleda da je danas važnije imati sportske nego ljudske kvalitete.

jojufff

pre 1 godinu

(Kaka, 30. jul 2022 11:58)

Kao Milanista znam dobro sta je Inzaghi, Bog pred golom. Gladan lopti i golova kroz karijeru.
Ronalda mozes voliti ili mrziti ali ono sto je pruzao u maldosti nije ni blizu Inzaghija. Mi sada njega pljujemo zato sto zadnje 3-4 godine nema snage sprintati sa ili bez lopte preko cijelog terena ali ljudi moji..imate Youtube i veoma lako mozete otići i gledati njegove sprintove, driblinge i golove iz svih mogućih pozicija svim mogucim oružjem.

Ljudi ga mrze zbog njegove pojave i zbog tog mu osporavaju znanje, ali neko ko je toliko toga dao fudbalu ne može biti taraba.

a sa 37 godina vjerojatno ima bolju realizaciju od 95% fudbalera.
Plata i ego mu ne dozvoljavaju prelazak u neki drugi klub.

Lesa

pre 1 godinu

Madjionicar, legendo, koliko si golova dao u LS, pa sa takvim nipodastavanjem pises o nekome, kome ni stucne ne bi mogao da peres?
(Miskec, 30. jul 2022 14:59)

Ni jedan, bavio sam se nekim mnogo lepsim sportovima u zivotu od fudbala... Ali to ne znaci da nemam oci da gledam i mozak da razmisljam, razumes? A to da li bi mu brisao stucne, za razliku od tebe, koji ga idealizujes, ne bi. To sto je tebe pogodilo sto drgacije posmatram tvog zivotnog idola, nije moj problem. Da li sam napisao neku neistinu, da li je on sam krem u bilo kom segmentu, u kom sam naveo da nije? Nisi ni jedan argument izneo osim zaslepljene zaljubljenosti, u nekog tamo fudbalera. Ne znam da li si toga svestan, ali tvoj komentar govori mnogo vise o tebi, nego sto si mene spustio. Cim neko ne idealizuje vase idole, odma krece sa time kako mozemo samo da im cistimo stucne i kopacke, i kako to pisemo zato sto im zavidimo, ili zato sto smo ljubitelji Mesija, a zamisli niti mu zavidim, posto ne bi voleo da budem kao on, makar i 10x bio uspesniji od njega, niti sam simpatizer Mesija, samo smatram da je 2 klase bolji igrac. Za mene je najbolji svih vremena jedan jedini neponovljivi Dijego Armando Maradona, i smatram da mu ova dvojica nisu ni blizu, a posebno ne vas idol, kome u toj prici nikako nije mesto. Nakon njega mi ide Zizu. A omiljni igraci su mi Anri i Sedorf, ali za razliku od vas, ne pricam da su zbog toga bolji od Maradone, Zidana, pravog Ronaldo, Pelea ili Krojfa.

Nadležni organ

pre 1 godinu

kikiriki, 30. jul 2022 15:50
Bogami, ima.
Postoji i nešto što se zove zrelost osobe, a to je osoba koja sportski i dostojanstveno prihvata i podnosi poraze. Ronaldo je nezrela ličnost, što pokazuje njegovo ponašanje kad gubi. On je kao razmaženo derište.

Gazda

pre 1 godinu

(AGA, 30. jul 2022 15:10)

Imao je Mesi Pikea i Lenglea koji su primali po 8 komada od Bajerna pa ih je uvek nosio barem do cetvrtfinala LS. Siguran sam da United sa Megvajerom ne bi primio toliko golova.