Petak, 08.07.2022.

22:15

Zvanično: Jokić potpisao najveći ugovor u istoriji NBA lige FOTO

Srpski košarkaš Nikola Jokič potpisao je novi ugovor sa Denver Nagetsima.

Izvor: RM

Zvanièno: Jokiæ potpisao najveæi ugovor u istoriji NBA lige FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

84 Komentari

Sortiraj po:

Straight Outta München

pre 1 godinu

Druze kako si se ti zapalio…Kakvo znanje treba da se ima? :) da se izracuna 4% od 260 miliona, pa onda od tih 4% 40% poreza, pa onda ako pravno lice iz Usa zeli da prebaci pare fizickom licu u Srbiji? :)
Ne blamiraj se…
(Straight Outta München, 09. jul 2022 17:35)

Znanje o necemu o cemu pricas ili zelis da pricas. A ne da izmisljas podatke i da se pravis pametan. Ziveli!
(zmajognjeni, 09. jul 2022 18:41)

Koje podatke sam izmislio? :) Porez? Ti si jedan od onih sto misli da je Misko “dobar” 50 miliona posle ovog ugovora. Bravo za tebe…
Misko ima agenciju u USA? Koliko igraca je kod njega iz NBA? :)

Dule

pre 1 godinu

Jokara konjanik max ugovor dobijo, ludnica u denvere kau sad uzimamo jurolig sigjuriti...kau u denvere sad kad dzokara ima max ugovore ima lomimo jurokup ligom... lbj i darentula nevere kau sad dzoker ima max ugovor, sad che naz pochiztitue nugetare... nugetare fejvotirs u enbea lige jerbo imaju max ugovore...
(Zed, 8. jul 2022 22:26)

Na čemu si ti!?

zmajognjeni

pre 1 godinu

Druze kako si se ti zapalio…Kakvo znanje treba da se ima? :) da se izracuna 4% od 260 miliona, pa onda od tih 4% 40% poreza, pa onda ako pravno lice iz Usa zeli da prebaci pare fizickom licu u Srbiji? :)
Ne blamiraj se…
(Straight Outta München, 09. jul 2022 17:35)

Znanje o necemu o cemu pricas ili zelis da pricas. A ne da izmisljas podatke i da se pravis pametan. Ziveli!

Straight Outta München

pre 1 godinu

zmajognjeni, 09. jul 2022 16:48

Druze kako si se ti zapalio…Kakvo znanje treba da se ima? :) da se izracuna 4% od 260 miliona, pa onda od tih 4% 40% poreza, pa onda ako pravno lice iz Usa zeli da prebaci pare fizickom licu u Srbiji? :)
Ne blamiraj se…

zmajognjeni

pre 1 godinu

(zmajognjeni, 09. jul 2022 14:05

Miskov procenat najizvesnije nije 4% nego je blize 0%. Misko nije vlasnik agencije u USA nego je samo saradnik, i sigurno od tih 4% ogroman deo od tog iznosa ide i toj agenciji, koja opet placa porez na to. Ali dobro neka si ti replicirao meni a ne ovima koji misle da misko ima 20-30%!!
Misko u najboljem slucaju mozda ima 1% od toga, kada se odbije porez 40%, bice dobar oko milion dolara sto je previse…
Ali svaka cast ovima koji misle da ce zaraditi 1/5 ili oko 50 miliona…
(Straight Outta München, 09. jul 2022 14:28)

E, pa dobro, do malopre nisi znao da imaju partnersku agenciju ali sada znas koliki procenat imaju oni, i beo basket, pored toga si i poreski strucnjak. Opet, repliciram ti jer se pravis pametan i govoris sa sigurnoscu nesto u vezi cega baratas sa poluinformacijama i tracevima. Dok ostali ocigledno i svesno nagadjaju, ti si ubedjen da znas i onda ides i ubedjujes druge okolo u svoje znanje - koje ne postoji.

zmajognjeni

pre 1 godinu

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)

Brate, stvarno mi nije jasno kako se osecate slobodno da pisete ovakve komentare. Nije misko prvi evropski agent nba igracima, to se resava partnerskim agencijama. Nba cap za agency fee je 4%, a ne 3. Partnerska agencija beo basketa u americi je excelsport.
(zmajognjeni, 09. jul 2022 12:49)

U stvarno sam pogresio, nije 3 nego je 4%.Velika razlika!!! Sustina je da se u komentarima spominje 30 miliona dolara kao neka provizija, sto nema blage veze sa zivotom. Misko mozda ima neki procenat, ali je to daleko od 4%…I jos kada plati porez na to u USA i slicno, cifra je zanemarljiva u odnosu na 260 miliona.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 13:20)

Pri tome, pored agency fee-a, agencija moze da se ugradjuje u bilo koje druge usluge koje radi za igraca ili da ih dodatno naplacuje.

Straight Outta München

pre 1 godinu

(zmajognjeni, 09. jul 2022 14:05

Miskov procenat najizvesnije nije 4% nego je blize 0%. Misko nije vlasnik agencije u USA nego je samo saradnik, i sigurno od tih 4% ogroman deo od tog iznosa ide i toj agenciji, koja opet placa porez na to. Ali dobro neka si ti replicirao meni a ne ovima koji misle da misko ima 20-30%!!
Misko u najboljem slucaju mozda ima 1% od toga, kada se odbije porez 40%, bice dobar oko milion dolara sto je previse…
Ali svaka cast ovima koji misle da ce zaraditi 1/5 ili oko 50 miliona…

zmajognjeni

pre 1 godinu

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)

Brate, stvarno mi nije jasno kako se osecate slobodno da pisete ovakve komentare. Nije misko prvi evropski agent nba igracima, to se resava partnerskim agencijama. Nba cap za agency fee je 4%, a ne 3. Partnerska agencija beo basketa u americi je excelsport.
(zmajognjeni, 09. jul 2022 12:49)

U stvarno sam pogresio, nije 3 nego je 4%.Velika razlika!!! Sustina je da se u komentarima spominje 30 miliona dolara kao neka provizija, sto nema blage veze sa zivotom. Misko mozda ima neki procenat, ali je to daleko od 4%…I jos kada plati porez na to u USA i slicno, cifra je zanemarljiva u odnosu na 260 miliona.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 13:20)

Napisao si da Misko ima 0%. Miskov procenat je, najizvesnije, 4%. Porez i slicno? Sta je slicno? Postoje troskovi poreza koji zavise od drzave i od okruga u nekim slucajevima. To moze da ide od 25 do 40%, opet nije previse. Razumes li da je tvoj komentar jednako nebulozan kao i ovi sto nagadjaju oko 30m, mozda cak i vise jer se pozivas na neke poluinfomacije i stvaras utisak da nesto znas, ostali su bar otvoreni u svom nagadjanju.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)

Brate, stvarno mi nije jasno kako se osecate slobodno da pisete ovakve komentare. Nije misko prvi evropski agent nba igracima, to se resava partnerskim agencijama. Nba cap za agency fee je 4%, a ne 3. Partnerska agencija beo basketa u americi je excelsport.
(zmajognjeni, 09. jul 2022 12:49)

U stvarno sam pogresio, nije 3 nego je 4%.Velika razlika!!! Sustina je da se u komentarima spominje 30 miliona dolara kao neka provizija, sto nema blage veze sa zivotom. Misko mozda ima neki procenat, ali je to daleko od 4%…I jos kada plati porez na to u USA i slicno, cifra je zanemarljiva u odnosu na 260 miliona.

zmajognjeni

pre 1 godinu

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)

Brate, stvarno mi nije jasno kako se osecate slobodno da pisete ovakve komentare. Nije misko prvi evropski agent nba igracima, to se resava partnerskim agencijama. Nba cap za agency fee je 4%, a ne 3. Partnerska agencija beo basketa u americi je excelsport.

јд123

pre 1 godinu

Realno Jokic nije do kolena jednom Kicanovicu, Dalipagicu, Moki Slavnicu, Duciju Simonovicu, Kresi Cosicu, Drazenu
(Zoran, 9. jul 2022 11:18)

Која је твоја квалификација да си толики стручњак за кошарку? Препоручио бих ти да погледаш интервјуе бивших играча шта кажу о Јокићу, па ће то твоје ”реално” да се брзо релативизује. Један Тони Кукоч је изјавио да је највећа врлина Јокића његова копаркашка интелигенција, да предвиди акцију пре него што се деси. Да је у том сегменту бољи и од Дончића. Као да има очи на леђима. Неки су га поредили са Сабонисом, али високи играч који је имао такав преглед игре је био Ћосић.

А што се тиче сретних околности, то је увек тако у животу, не само у спорту. Све те легенде које си навео, такође можда не би ништа остварили да нису били у правом тренутку на правом месту, као и други успешни људи у својој професији. Поређење играча разних генерација је генерално незахвално. Али је неспорно да би већина великих играча били одлични у било којој ери. Сви су они поред талента били велики радници, иначе не би успели. Таленат је само предуслов. Тако да би се прилагодили игри.

Zoran

pre 1 godinu

Kad onaj "Odozgo" hoce da te obogati nista ne moze da ga spreci, pa cak i od ovog debeljka, prosecnog kosarkasa, napravi multi milionera. Nesto kao Bekam u fudbalu. Jedva dobar prosecan fudbaler, a postade , skoro , milijarder. Kad te hoce, hoce.
Realno Jokic nije do kolena jednom Kicanovicu, Dalipagicu, Moki Slavnicu, Duciju Simonovicu, Kresi Cosicu, Drazenu, ali rodio se u pravo vreme i na pravom mestu. Kosraka u ogromnoj krizi; Ameri krenuli da rasno izjednacavaju ligu, jer je 99% tamnopuyih igraca,pa poceli da uvoze belce ko ludi. Ne biraju, pa se tamo zateklo igraca koji ni sami ne znaju sta tamo rade (kao nas Bobi Marjanovic...bukvalno maskota lige..).
No, svaka cast momak..Puno srece tebi i tvojoj porodici.

klop

pre 1 godinu

Pitam se koliko je od tih 264 miliona Miskovo?
(DJony, 08. jul 2022 23:49) najverovatnije nista. Sigurno uradio kao raiola, on ima procenat koji se ne racuna u plati igraca, tipa 20 miliona sto je Nikola potpisao (ako ne i vise).
(error404, 09. jul 2022 02:43

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)


Naravno da ima procenat, ako nema direktno, onda ima indirektno preko američke agencije. Čuj da nema procenat od ovakvih ugovora...

јд123

pre 1 godinu

Ne ostavljas valjda svakog ko ti je pomogao kad je trebalo cim ti vise ne treba?
(Vrg, 9. jul 2022 01:56)

Нажалост имам утисак да би управо то многи коментатори овде урадили. Поготово они који су љубоморни, завидни и само пљују по нашим успешним спортистима.

zmajognjeni

pre 1 godinu

264 dobro to je bruto, neto pola manje, znaci 132. ima tu jos dosta stvari koji se odbiju i jos ovom manageru ide 10 do 20 posto. tako da ce jokic za sljedecih 5 godina dobit oko 90 mil sto je naravno ogromno i previse.
(mateo, 08. jul 2022 23:21)

Porezi su manji, nije 50%, 35 do 40% maksimalno. U NBA je za menadzere cap 4%, mozda ima jos nekog menadzera tamo. Ostaje mu vise. Ali u pravu si.

Dampir

pre 1 godinu

Милош, 8. jul 2022 22:59

I šta sad, jel' treba svi sad kolektivno da plačemo zbog toga. Neka dečko uživa, radi i zarađuje svoje, a mi da se borimo za sebe, gledamo svoja posla, da ne smetamo drugima, pa dokle stignemo. Pozdrav.

CATAPA

pre 1 godinu

Za toliko para smo "prodali" NIS Rusima. Dakle rafineriju, poslovne objekte,domaće rezerve nafte, akcije NIS-a u Angoli i pride im dali monopol na uvoz, eksploataciju i preradu sirove nafte... izgleda na sto godina.

Ili je Jokić nadrealno preplaćen, ili su nas ruski razbojnici i njihovi saučesnici jezivo opljačkali.

omg

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 08. jul 2022 22:59)

Nisi zavistan ali jesi zavidan

Jasen od Bora

pre 1 godinu

Naucnici…to je uvek upitno. Mnogi rade na razvoju oruzja…Mnogi rade na proizvodima koji stete coveku. Tako da pusti te price. Bolje da si pomenuo sljam sa instagrama i tiktoka koji zaradjuje milione za nista. A ne sportiste iz NBA lige.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:05)

@munich
oruzje brani ljude, ne ubija ih samo. oruzje je korisno za coveka, nije stetno. veci si ti sljam koji pokazujes prstom u druge ljude (kao sto sam sada ja sljam sto pokazujem prstom u tebe) neko sto su ljudi koji vredno rade na instagramu i zaradjuju za lebac.

Jasen od Bora

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 08. jul 2022 22:59)

@milos
da li si znao balvane da si upravo uplatio jokicu platu sa ovim komentarom, a naucniku nista nisi dao?? ova platforma zaradjuje od poseta, komentara i klikova. onda iz te zarade placa advertajzing, a od tog advertajziga ide klubu, a od tog kluba ide jokicu. aj sad lepo uzmi kokice i nadji neku operaciju uzivo na tvu i pisi ovde kako si zadivljen strucnoscu tog lekara da malo i njima platimo.

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Evo opet pisu Srbi da je Jokic najbolji na svijetu.Ha ha ha.Jednom zauvjek da se zna, mvp reg sezone ne znaci da si najbolji kosarkas na svijetu, halo mitomani.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Pitam se koliko je od tih 264 miliona Miskovo?
(DJony, 08. jul 2022 23:49) najverovatnije nista. Sigurno uradio kao raiola, on ima procenat koji se ne racuna u plati igraca, tipa 20 miliona sto je Nikola potpisao (ako ne i vise).
(error404, 09. jul 2022 02:43

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.

Straight Outta München

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 08. jul 2022 22:59)

Naucnici…to je uvek upitno. Mnogi rade na razvoju oruzja…Mnogi rade na proizvodima koji stete coveku. Tako da pusti te price. Bolje da si pomenuo sljam sa instagrama i tiktoka koji zaradjuje milione za nista. A ne sportiste iz NBA lige.

Mare

pre 1 godinu

Da bi ove milione zgrnuo od jokica upropastio je na stotine talenata,najsveziji primer je petrusev,uz danilovica najveci unistitelj nase kosarke.

Mare

pre 1 godinu

@
Pitanje je kolko ostane od te cifre, kad ode na poreze.


ako mu pretekne za suvi perec dobro je proso i da ima da narani konje,druze nemoj da me zezas cuj pitanje je kolko mu ostane i da mu pola uzmu o cemu pricamo

Iz kornera direkt u gol

pre 1 godinu

Ne znam sto ne otpusti Miska kad mu ne treba agent vise ionako mu uzima 5-10%. Neki igraci nemaju agenta i zastupaju sebe, ionako Misko nista ne radi za njega (ne nalazi mu druge sponzore/reklame)
(Rkoma, 08. jul 2022 23:18)

Zato sto na zapadu postoje neka pravila u poslovanju i ugovori su u okviru zakona koji se mora postovati.
Samo takav balkanski nacin razmisljanja moze upropastiti jednu sjajnu karijeru i onemoguciti potpisivanje jednog takvog ugovora.

Obrad

pre 1 godinu

A šta imate protiv Miška? On mu je to i omogućio. Takođe trebate biti zahvalni čoveku jer ga je naterao da igra za reprezentaciju..

munjic21

pre 1 godinu

Sramota je da jedan zabavljač zarađuje više od inženjera, lekara, naučnika. Više od ljudi koji stvaraju, rade i unapređuju društvo.
Čime može da se pohvali većina fudbalera i košarkaša koji zarađuju nezasluženo milione. Većina su polupismeni dripci.
Malo ih ima sa mozgom i koji stečeno ulože u stvaranje neke vrednosti.

nikola

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 08. jul 2022 22:59)
Kada već pričaš o naučnicima, Jokić je najbolji(jedan od najboljih) košarkaša na svetu i zarađuje upravo toliko, a ja sam siguran da najbolji naučnici, inženjeri, doktori... zarađuju isto toliko, ako ne i više. Jeste žalosno da doktor u domu zdravlja u Surdulici zarađuje 700-800€ ali isto tako, košarkaš u surdulici vrvt. plaća ćlanarinu... Sledeće, taj Jokić( i svi ostali preplaćeni sportisti) ne dobija taj novac od bolesnih, gladnih siromašnih, već od ljudi koji su ultra bogati i koji još manje zaslužuju sav taj novac koji imaju....

super

pre 1 godinu

svaka čast međutim da li je mogao igrati ove dve utakmice ( ne samo on nego i ostali?) za reprezentaciju...kažu igrače na EP a da li ćemo se plasirati?

Марко

pre 1 godinu

Колико има освојених пехара? Можда му се постећи на ЕП ако схвати да је кошарка колективни спорт у коме није битна само његова статистика.

error404

pre 1 godinu

Pitam se koliko je od tih 264 miliona Miskovo?
(DJony, 08. jul 2022 23:49) najverovatnije nista. Sigurno uradio kao raiola, on ima procenat koji se ne racuna u plati igraca, tipa 20 miliona sto je Nikola potpisao (ako ne i vise).

Vrg

pre 1 godinu

Ne znam sto ne otpusti Miska kad mu ne treba agent vise ionako mu uzima 5-10%. Neki igraci nemaju agenta i zastupaju sebe, ionako Misko nista ne radi za njega (ne nalazi mu druge sponzore/reklame)
(Rkoma, 8. jul 2022 23:18)

Pa valjda su i njih dvojica u nekom dilu iz kojeg se ne izlazi tek tako, niti bi Jokic zeleo, kada ga je ovaj i lansirao.
Ne ostavljas valjda svakog ko ti je pomogao kad je trebalo cim ti vise ne treba?

Toma

pre 1 godinu

Kako ja znam a znam ! Ražnjatovic se kod Jokica malo zeznuo, nije verovao u njega ali braća su bila dosadna i onda sredio da Jokic ode preko bare i u ugovor je samo bio na 2-3 %
meni i to puno ali menedzeru ko je naviknut na 20 % je malo.

tocka

pre 1 godinu

Ne znam sto ne otpusti Miska kad mu ne treba agent vise ionako mu uzima 5-10%. Neki igraci nemaju agenta i zastupaju sebe, ionako Misko nista ne radi za njega (ne nalazi mu druge sponzore/reklame)
(Rkoma, )

To se decko zove lojalnost. Ovaj mu je obezbedio tri generacije pokoljenja, pa red je da uzme tih 5 do 10%. Da je to tako lako, svako bi bio menadžer koji valja MVP-eve. Da mu nije Miška možda bi sedeo kod kuće i gledao vaterpolo na TV, ili ovde pisao komentare.

2CRAZY

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 8. jul 2022 22:59)

Pitanje je kolko ostane od te cifre, kad ode na poreze...

mateo

pre 1 godinu

264 dobro to je bruto, neto pola manje, znaci 132. ima tu jos dosta stvari koji se odbiju i jos ovom manageru ide 10 do 20 posto. tako da ce jokic za sljedecih 5 godina dobit oko 90 mil sto je naravno ogromno i previse.

mrk

pre 1 godinu

(Милош, 8. jul 2022 22:59)

a sta ti radis za 1000$? da li si ti zasluzio 1000$? koliko ljudi uveseljavas za 1000$? e to je ono sto vrti sve... zavisi koliko neko zaradi na tebi i tvojih 1000

Rkoma

pre 1 godinu

Ne znam sto ne otpusti Miska kad mu ne treba agent vise ionako mu uzima 5-10%. Neki igraci nemaju agenta i zastupaju sebe, ionako Misko nista ne radi za njega (ne nalazi mu druge sponzore/reklame)

svi_redsi_na_jednom_mijestu

pre 1 godinu

Zasluženo nema šta. Kakva sve 'drvljad' od igrača uzimaju preko 200m, to je smejurija. Što se tiče prstena skeptik sam da će ga uzeti, ali po malo je ironično da to ne zavisi mnogo od njega. Imaće Nikola svoje MVP brojke, ali MPJ i Porter moraju da imaju svojih 20tak standardnih poena

Zed

pre 1 godinu

Jokara konjanik max ugovor dobijo, ludnica u denvere kau sad uzimamo jurolig sigjuriti...kau u denvere sad kad dzokara ima max ugovore ima lomimo jurokup ligom... lbj i darentula nevere kau sad dzoker ima max ugovor, sad che naz pochiztitue nugetare... nugetare fejvotirs u enbea lige jerbo imaju max ugovore...

Милош

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.

Милош

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.

svi_redsi_na_jednom_mijestu

pre 1 godinu

Zasluženo nema šta. Kakva sve 'drvljad' od igrača uzimaju preko 200m, to je smejurija. Što se tiče prstena skeptik sam da će ga uzeti, ali po malo je ironično da to ne zavisi mnogo od njega. Imaće Nikola svoje MVP brojke, ali MPJ i Porter moraju da imaju svojih 20tak standardnih poena

2CRAZY

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 8. jul 2022 22:59)

Pitanje je kolko ostane od te cifre, kad ode na poreze...

mateo

pre 1 godinu

264 dobro to je bruto, neto pola manje, znaci 132. ima tu jos dosta stvari koji se odbiju i jos ovom manageru ide 10 do 20 posto. tako da ce jokic za sljedecih 5 godina dobit oko 90 mil sto je naravno ogromno i previse.

mrk

pre 1 godinu

(Милош, 8. jul 2022 22:59)

a sta ti radis za 1000$? da li si ti zasluzio 1000$? koliko ljudi uveseljavas za 1000$? e to je ono sto vrti sve... zavisi koliko neko zaradi na tebi i tvojih 1000

Zed

pre 1 godinu

Jokara konjanik max ugovor dobijo, ludnica u denvere kau sad uzimamo jurolig sigjuriti...kau u denvere sad kad dzokara ima max ugovore ima lomimo jurokup ligom... lbj i darentula nevere kau sad dzoker ima max ugovor, sad che naz pochiztitue nugetare... nugetare fejvotirs u enbea lige jerbo imaju max ugovore...

tocka

pre 1 godinu

Ne znam sto ne otpusti Miska kad mu ne treba agent vise ionako mu uzima 5-10%. Neki igraci nemaju agenta i zastupaju sebe, ionako Misko nista ne radi za njega (ne nalazi mu druge sponzore/reklame)
(Rkoma, )

To se decko zove lojalnost. Ovaj mu je obezbedio tri generacije pokoljenja, pa red je da uzme tih 5 do 10%. Da je to tako lako, svako bi bio menadžer koji valja MVP-eve. Da mu nije Miška možda bi sedeo kod kuće i gledao vaterpolo na TV, ili ovde pisao komentare.

Mare

pre 1 godinu

@
Pitanje je kolko ostane od te cifre, kad ode na poreze.


ako mu pretekne za suvi perec dobro je proso i da ima da narani konje,druze nemoj da me zezas cuj pitanje je kolko mu ostane i da mu pola uzmu o cemu pricamo

Vrg

pre 1 godinu

Ne znam sto ne otpusti Miska kad mu ne treba agent vise ionako mu uzima 5-10%. Neki igraci nemaju agenta i zastupaju sebe, ionako Misko nista ne radi za njega (ne nalazi mu druge sponzore/reklame)
(Rkoma, 8. jul 2022 23:18)

Pa valjda su i njih dvojica u nekom dilu iz kojeg se ne izlazi tek tako, niti bi Jokic zeleo, kada ga je ovaj i lansirao.
Ne ostavljas valjda svakog ko ti je pomogao kad je trebalo cim ti vise ne treba?

nikola

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 08. jul 2022 22:59)
Kada već pričaš o naučnicima, Jokić je najbolji(jedan od najboljih) košarkaša na svetu i zarađuje upravo toliko, a ja sam siguran da najbolji naučnici, inženjeri, doktori... zarađuju isto toliko, ako ne i više. Jeste žalosno da doktor u domu zdravlja u Surdulici zarađuje 700-800€ ali isto tako, košarkaš u surdulici vrvt. plaća ćlanarinu... Sledeće, taj Jokić( i svi ostali preplaćeni sportisti) ne dobija taj novac od bolesnih, gladnih siromašnih, već od ljudi koji su ultra bogati i koji još manje zaslužuju sav taj novac koji imaju....

Obrad

pre 1 godinu

A šta imate protiv Miška? On mu je to i omogućio. Takođe trebate biti zahvalni čoveku jer ga je naterao da igra za reprezentaciju..

munjic21

pre 1 godinu

Sramota je da jedan zabavljač zarađuje više od inženjera, lekara, naučnika. Više od ljudi koji stvaraju, rade i unapređuju društvo.
Čime može da se pohvali većina fudbalera i košarkaša koji zarađuju nezasluženo milione. Većina su polupismeni dripci.
Malo ih ima sa mozgom i koji stečeno ulože u stvaranje neke vrednosti.

Rkoma

pre 1 godinu

Ne znam sto ne otpusti Miska kad mu ne treba agent vise ionako mu uzima 5-10%. Neki igraci nemaju agenta i zastupaju sebe, ionako Misko nista ne radi za njega (ne nalazi mu druge sponzore/reklame)

Straight Outta München

pre 1 godinu

Pitam se koliko je od tih 264 miliona Miskovo?
(DJony, 08. jul 2022 23:49) najverovatnije nista. Sigurno uradio kao raiola, on ima procenat koji se ne racuna u plati igraca, tipa 20 miliona sto je Nikola potpisao (ako ne i vise).
(error404, 09. jul 2022 02:43

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.

Straight Outta München

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 08. jul 2022 22:59)

Naucnici…to je uvek upitno. Mnogi rade na razvoju oruzja…Mnogi rade na proizvodima koji stete coveku. Tako da pusti te price. Bolje da si pomenuo sljam sa instagrama i tiktoka koji zaradjuje milione za nista. A ne sportiste iz NBA lige.

Iz kornera direkt u gol

pre 1 godinu

Ne znam sto ne otpusti Miska kad mu ne treba agent vise ionako mu uzima 5-10%. Neki igraci nemaju agenta i zastupaju sebe, ionako Misko nista ne radi za njega (ne nalazi mu druge sponzore/reklame)
(Rkoma, 08. jul 2022 23:18)

Zato sto na zapadu postoje neka pravila u poslovanju i ugovori su u okviru zakona koji se mora postovati.
Samo takav balkanski nacin razmisljanja moze upropastiti jednu sjajnu karijeru i onemoguciti potpisivanje jednog takvog ugovora.

omg

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 08. jul 2022 22:59)

Nisi zavistan ali jesi zavidan

zmajognjeni

pre 1 godinu

264 dobro to je bruto, neto pola manje, znaci 132. ima tu jos dosta stvari koji se odbiju i jos ovom manageru ide 10 do 20 posto. tako da ce jokic za sljedecih 5 godina dobit oko 90 mil sto je naravno ogromno i previse.
(mateo, 08. jul 2022 23:21)

Porezi su manji, nije 50%, 35 do 40% maksimalno. U NBA je za menadzere cap 4%, mozda ima jos nekog menadzera tamo. Ostaje mu vise. Ali u pravu si.

CATAPA

pre 1 godinu

Za toliko para smo "prodali" NIS Rusima. Dakle rafineriju, poslovne objekte,domaće rezerve nafte, akcije NIS-a u Angoli i pride im dali monopol na uvoz, eksploataciju i preradu sirove nafte... izgleda na sto godina.

Ili je Jokić nadrealno preplaćen, ili su nas ruski razbojnici i njihovi saučesnici jezivo opljačkali.

јд123

pre 1 godinu

Realno Jokic nije do kolena jednom Kicanovicu, Dalipagicu, Moki Slavnicu, Duciju Simonovicu, Kresi Cosicu, Drazenu
(Zoran, 9. jul 2022 11:18)

Која је твоја квалификација да си толики стручњак за кошарку? Препоручио бих ти да погледаш интервјуе бивших играча шта кажу о Јокићу, па ће то твоје ”реално” да се брзо релативизује. Један Тони Кукоч је изјавио да је највећа врлина Јокића његова копаркашка интелигенција, да предвиди акцију пре него што се деси. Да је у том сегменту бољи и од Дончића. Као да има очи на леђима. Неки су га поредили са Сабонисом, али високи играч који је имао такав преглед игре је био Ћосић.

А што се тиче сретних околности, то је увек тако у животу, не само у спорту. Све те легенде које си навео, такође можда не би ништа остварили да нису били у правом тренутку на правом месту, као и други успешни људи у својој професији. Поређење играча разних генерација је генерално незахвално. Али је неспорно да би већина великих играча били одлични у било којој ери. Сви су они поред талента били велики радници, иначе не би успели. Таленат је само предуслов. Тако да би се прилагодили игри.

Jasen od Bora

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 08. jul 2022 22:59)

@milos
da li si znao balvane da si upravo uplatio jokicu platu sa ovim komentarom, a naucniku nista nisi dao?? ova platforma zaradjuje od poseta, komentara i klikova. onda iz te zarade placa advertajzing, a od tog advertajziga ide klubu, a od tog kluba ide jokicu. aj sad lepo uzmi kokice i nadji neku operaciju uzivo na tvu i pisi ovde kako si zadivljen strucnoscu tog lekara da malo i njima platimo.

јд123

pre 1 godinu

Ne ostavljas valjda svakog ko ti je pomogao kad je trebalo cim ti vise ne treba?
(Vrg, 9. jul 2022 01:56)

Нажалост имам утисак да би управо то многи коментатори овде урадили. Поготово они који су љубоморни, завидни и само пљују по нашим успешним спортистима.

Mare

pre 1 godinu

Da bi ove milione zgrnuo od jokica upropastio je na stotine talenata,najsveziji primer je petrusev,uz danilovica najveci unistitelj nase kosarke.

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Evo opet pisu Srbi da je Jokic najbolji na svijetu.Ha ha ha.Jednom zauvjek da se zna, mvp reg sezone ne znaci da si najbolji kosarkas na svijetu, halo mitomani.

Dampir

pre 1 godinu

Милош, 8. jul 2022 22:59

I šta sad, jel' treba svi sad kolektivno da plačemo zbog toga. Neka dečko uživa, radi i zarađuje svoje, a mi da se borimo za sebe, gledamo svoja posla, da ne smetamo drugima, pa dokle stignemo. Pozdrav.

Jasen od Bora

pre 1 godinu

Naucnici…to je uvek upitno. Mnogi rade na razvoju oruzja…Mnogi rade na proizvodima koji stete coveku. Tako da pusti te price. Bolje da si pomenuo sljam sa instagrama i tiktoka koji zaradjuje milione za nista. A ne sportiste iz NBA lige.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:05)

@munich
oruzje brani ljude, ne ubija ih samo. oruzje je korisno za coveka, nije stetno. veci si ti sljam koji pokazujes prstom u druge ljude (kao sto sam sada ja sljam sto pokazujem prstom u tebe) neko sto su ljudi koji vredno rade na instagramu i zaradjuju za lebac.

Марко

pre 1 godinu

Колико има освојених пехара? Можда му се постећи на ЕП ако схвати да је кошарка колективни спорт у коме није битна само његова статистика.

super

pre 1 godinu

svaka čast međutim da li je mogao igrati ove dve utakmice ( ne samo on nego i ostali?) za reprezentaciju...kažu igrače na EP a da li ćemo se plasirati?

Toma

pre 1 godinu

Kako ja znam a znam ! Ražnjatovic se kod Jokica malo zeznuo, nije verovao u njega ali braća su bila dosadna i onda sredio da Jokic ode preko bare i u ugovor je samo bio na 2-3 %
meni i to puno ali menedzeru ko je naviknut na 20 % je malo.

Zoran

pre 1 godinu

Kad onaj "Odozgo" hoce da te obogati nista ne moze da ga spreci, pa cak i od ovog debeljka, prosecnog kosarkasa, napravi multi milionera. Nesto kao Bekam u fudbalu. Jedva dobar prosecan fudbaler, a postade , skoro , milijarder. Kad te hoce, hoce.
Realno Jokic nije do kolena jednom Kicanovicu, Dalipagicu, Moki Slavnicu, Duciju Simonovicu, Kresi Cosicu, Drazenu, ali rodio se u pravo vreme i na pravom mestu. Kosraka u ogromnoj krizi; Ameri krenuli da rasno izjednacavaju ligu, jer je 99% tamnopuyih igraca,pa poceli da uvoze belce ko ludi. Ne biraju, pa se tamo zateklo igraca koji ni sami ne znaju sta tamo rade (kao nas Bobi Marjanovic...bukvalno maskota lige..).
No, svaka cast momak..Puno srece tebi i tvojoj porodici.

klop

pre 1 godinu

Pitam se koliko je od tih 264 miliona Miskovo?
(DJony, 08. jul 2022 23:49) najverovatnije nista. Sigurno uradio kao raiola, on ima procenat koji se ne racuna u plati igraca, tipa 20 miliona sto je Nikola potpisao (ako ne i vise).
(error404, 09. jul 2022 02:43

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)


Naravno da ima procenat, ako nema direktno, onda ima indirektno preko američke agencije. Čuj da nema procenat od ovakvih ugovora...

zmajognjeni

pre 1 godinu

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)

Brate, stvarno mi nije jasno kako se osecate slobodno da pisete ovakve komentare. Nije misko prvi evropski agent nba igracima, to se resava partnerskim agencijama. Nba cap za agency fee je 4%, a ne 3. Partnerska agencija beo basketa u americi je excelsport.

zmajognjeni

pre 1 godinu

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)

Brate, stvarno mi nije jasno kako se osecate slobodno da pisete ovakve komentare. Nije misko prvi evropski agent nba igracima, to se resava partnerskim agencijama. Nba cap za agency fee je 4%, a ne 3. Partnerska agencija beo basketa u americi je excelsport.
(zmajognjeni, 09. jul 2022 12:49)

U stvarno sam pogresio, nije 3 nego je 4%.Velika razlika!!! Sustina je da se u komentarima spominje 30 miliona dolara kao neka provizija, sto nema blage veze sa zivotom. Misko mozda ima neki procenat, ali je to daleko od 4%…I jos kada plati porez na to u USA i slicno, cifra je zanemarljiva u odnosu na 260 miliona.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 13:20)

Napisao si da Misko ima 0%. Miskov procenat je, najizvesnije, 4%. Porez i slicno? Sta je slicno? Postoje troskovi poreza koji zavise od drzave i od okruga u nekim slucajevima. To moze da ide od 25 do 40%, opet nije previse. Razumes li da je tvoj komentar jednako nebulozan kao i ovi sto nagadjaju oko 30m, mozda cak i vise jer se pozivas na neke poluinfomacije i stvaras utisak da nesto znas, ostali su bar otvoreni u svom nagadjanju.

zmajognjeni

pre 1 godinu

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)

Brate, stvarno mi nije jasno kako se osecate slobodno da pisete ovakve komentare. Nije misko prvi evropski agent nba igracima, to se resava partnerskim agencijama. Nba cap za agency fee je 4%, a ne 3. Partnerska agencija beo basketa u americi je excelsport.
(zmajognjeni, 09. jul 2022 12:49)

U stvarno sam pogresio, nije 3 nego je 4%.Velika razlika!!! Sustina je da se u komentarima spominje 30 miliona dolara kao neka provizija, sto nema blage veze sa zivotom. Misko mozda ima neki procenat, ali je to daleko od 4%…I jos kada plati porez na to u USA i slicno, cifra je zanemarljiva u odnosu na 260 miliona.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 13:20)

Pri tome, pored agency fee-a, agencija moze da se ugradjuje u bilo koje druge usluge koje radi za igraca ili da ih dodatno naplacuje.

zmajognjeni

pre 1 godinu

(zmajognjeni, 09. jul 2022 14:05

Miskov procenat najizvesnije nije 4% nego je blize 0%. Misko nije vlasnik agencije u USA nego je samo saradnik, i sigurno od tih 4% ogroman deo od tog iznosa ide i toj agenciji, koja opet placa porez na to. Ali dobro neka si ti replicirao meni a ne ovima koji misle da misko ima 20-30%!!
Misko u najboljem slucaju mozda ima 1% od toga, kada se odbije porez 40%, bice dobar oko milion dolara sto je previse…
Ali svaka cast ovima koji misle da ce zaraditi 1/5 ili oko 50 miliona…
(Straight Outta München, 09. jul 2022 14:28)

E, pa dobro, do malopre nisi znao da imaju partnersku agenciju ali sada znas koliki procenat imaju oni, i beo basket, pored toga si i poreski strucnjak. Opet, repliciram ti jer se pravis pametan i govoris sa sigurnoscu nesto u vezi cega baratas sa poluinformacijama i tracevima. Dok ostali ocigledno i svesno nagadjaju, ti si ubedjen da znas i onda ides i ubedjujes druge okolo u svoje znanje - koje ne postoji.

Dule

pre 1 godinu

Jokara konjanik max ugovor dobijo, ludnica u denvere kau sad uzimamo jurolig sigjuriti...kau u denvere sad kad dzokara ima max ugovore ima lomimo jurokup ligom... lbj i darentula nevere kau sad dzoker ima max ugovor, sad che naz pochiztitue nugetare... nugetare fejvotirs u enbea lige jerbo imaju max ugovore...
(Zed, 8. jul 2022 22:26)

Na čemu si ti!?

Straight Outta München

pre 1 godinu

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)

Brate, stvarno mi nije jasno kako se osecate slobodno da pisete ovakve komentare. Nije misko prvi evropski agent nba igracima, to se resava partnerskim agencijama. Nba cap za agency fee je 4%, a ne 3. Partnerska agencija beo basketa u americi je excelsport.
(zmajognjeni, 09. jul 2022 12:49)

U stvarno sam pogresio, nije 3 nego je 4%.Velika razlika!!! Sustina je da se u komentarima spominje 30 miliona dolara kao neka provizija, sto nema blage veze sa zivotom. Misko mozda ima neki procenat, ali je to daleko od 4%…I jos kada plati porez na to u USA i slicno, cifra je zanemarljiva u odnosu na 260 miliona.

Straight Outta München

pre 1 godinu

(zmajognjeni, 09. jul 2022 14:05

Miskov procenat najizvesnije nije 4% nego je blize 0%. Misko nije vlasnik agencije u USA nego je samo saradnik, i sigurno od tih 4% ogroman deo od tog iznosa ide i toj agenciji, koja opet placa porez na to. Ali dobro neka si ti replicirao meni a ne ovima koji misle da misko ima 20-30%!!
Misko u najboljem slucaju mozda ima 1% od toga, kada se odbije porez 40%, bice dobar oko milion dolara sto je previse…
Ali svaka cast ovima koji misle da ce zaraditi 1/5 ili oko 50 miliona…

Straight Outta München

pre 1 godinu

zmajognjeni, 09. jul 2022 16:48

Druze kako si se ti zapalio…Kakvo znanje treba da se ima? :) da se izracuna 4% od 260 miliona, pa onda od tih 4% 40% poreza, pa onda ako pravno lice iz Usa zeli da prebaci pare fizickom licu u Srbiji? :)
Ne blamiraj se…

error404

pre 1 godinu

Pitam se koliko je od tih 264 miliona Miskovo?
(DJony, 08. jul 2022 23:49) najverovatnije nista. Sigurno uradio kao raiola, on ima procenat koji se ne racuna u plati igraca, tipa 20 miliona sto je Nikola potpisao (ako ne i vise).

zmajognjeni

pre 1 godinu

Druze kako si se ti zapalio…Kakvo znanje treba da se ima? :) da se izracuna 4% od 260 miliona, pa onda od tih 4% 40% poreza, pa onda ako pravno lice iz Usa zeli da prebaci pare fizickom licu u Srbiji? :)
Ne blamiraj se…
(Straight Outta München, 09. jul 2022 17:35)

Znanje o necemu o cemu pricas ili zelis da pricas. A ne da izmisljas podatke i da se pravis pametan. Ziveli!

Straight Outta München

pre 1 godinu

Druze kako si se ti zapalio…Kakvo znanje treba da se ima? :) da se izracuna 4% od 260 miliona, pa onda od tih 4% 40% poreza, pa onda ako pravno lice iz Usa zeli da prebaci pare fizickom licu u Srbiji? :)
Ne blamiraj se…
(Straight Outta München, 09. jul 2022 17:35)

Znanje o necemu o cemu pricas ili zelis da pricas. A ne da izmisljas podatke i da se pravis pametan. Ziveli!
(zmajognjeni, 09. jul 2022 18:41)

Koje podatke sam izmislio? :) Porez? Ti si jedan od onih sto misli da je Misko “dobar” 50 miliona posle ovog ugovora. Bravo za tebe…
Misko ima agenciju u USA? Koliko igraca je kod njega iz NBA? :)

Zed

pre 1 godinu

Jokara konjanik max ugovor dobijo, ludnica u denvere kau sad uzimamo jurolig sigjuriti...kau u denvere sad kad dzokara ima max ugovore ima lomimo jurokup ligom... lbj i darentula nevere kau sad dzoker ima max ugovor, sad che naz pochiztitue nugetare... nugetare fejvotirs u enbea lige jerbo imaju max ugovore...

mrk

pre 1 godinu

(Милош, 8. jul 2022 22:59)

a sta ti radis za 1000$? da li si ti zasluzio 1000$? koliko ljudi uveseljavas za 1000$? e to je ono sto vrti sve... zavisi koliko neko zaradi na tebi i tvojih 1000

Rkoma

pre 1 godinu

Ne znam sto ne otpusti Miska kad mu ne treba agent vise ionako mu uzima 5-10%. Neki igraci nemaju agenta i zastupaju sebe, ionako Misko nista ne radi za njega (ne nalazi mu druge sponzore/reklame)

Милош

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.

mateo

pre 1 godinu

264 dobro to je bruto, neto pola manje, znaci 132. ima tu jos dosta stvari koji se odbiju i jos ovom manageru ide 10 do 20 posto. tako da ce jokic za sljedecih 5 godina dobit oko 90 mil sto je naravno ogromno i previse.

2CRAZY

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 8. jul 2022 22:59)

Pitanje je kolko ostane od te cifre, kad ode na poreze...

svi_redsi_na_jednom_mijestu

pre 1 godinu

Zasluženo nema šta. Kakva sve 'drvljad' od igrača uzimaju preko 200m, to je smejurija. Što se tiče prstena skeptik sam da će ga uzeti, ali po malo je ironično da to ne zavisi mnogo od njega. Imaće Nikola svoje MVP brojke, ali MPJ i Porter moraju da imaju svojih 20tak standardnih poena

Mare

pre 1 godinu

Da bi ove milione zgrnuo od jokica upropastio je na stotine talenata,najsveziji primer je petrusev,uz danilovica najveci unistitelj nase kosarke.

Jasen od Bora

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 08. jul 2022 22:59)

@milos
da li si znao balvane da si upravo uplatio jokicu platu sa ovim komentarom, a naucniku nista nisi dao?? ova platforma zaradjuje od poseta, komentara i klikova. onda iz te zarade placa advertajzing, a od tog advertajziga ide klubu, a od tog kluba ide jokicu. aj sad lepo uzmi kokice i nadji neku operaciju uzivo na tvu i pisi ovde kako si zadivljen strucnoscu tog lekara da malo i njima platimo.

Zoran

pre 1 godinu

Kad onaj "Odozgo" hoce da te obogati nista ne moze da ga spreci, pa cak i od ovog debeljka, prosecnog kosarkasa, napravi multi milionera. Nesto kao Bekam u fudbalu. Jedva dobar prosecan fudbaler, a postade , skoro , milijarder. Kad te hoce, hoce.
Realno Jokic nije do kolena jednom Kicanovicu, Dalipagicu, Moki Slavnicu, Duciju Simonovicu, Kresi Cosicu, Drazenu, ali rodio se u pravo vreme i na pravom mestu. Kosraka u ogromnoj krizi; Ameri krenuli da rasno izjednacavaju ligu, jer je 99% tamnopuyih igraca,pa poceli da uvoze belce ko ludi. Ne biraju, pa se tamo zateklo igraca koji ni sami ne znaju sta tamo rade (kao nas Bobi Marjanovic...bukvalno maskota lige..).
No, svaka cast momak..Puno srece tebi i tvojoj porodici.

munjic21

pre 1 godinu

Sramota je da jedan zabavljač zarađuje više od inženjera, lekara, naučnika. Više od ljudi koji stvaraju, rade i unapređuju društvo.
Čime može da se pohvali većina fudbalera i košarkaša koji zarađuju nezasluženo milione. Većina su polupismeni dripci.
Malo ih ima sa mozgom i koji stečeno ulože u stvaranje neke vrednosti.

Mr_Melbourne

pre 1 godinu

Evo opet pisu Srbi da je Jokic najbolji na svijetu.Ha ha ha.Jednom zauvjek da se zna, mvp reg sezone ne znaci da si najbolji kosarkas na svijetu, halo mitomani.

Jasen od Bora

pre 1 godinu

Naucnici…to je uvek upitno. Mnogi rade na razvoju oruzja…Mnogi rade na proizvodima koji stete coveku. Tako da pusti te price. Bolje da si pomenuo sljam sa instagrama i tiktoka koji zaradjuje milione za nista. A ne sportiste iz NBA lige.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:05)

@munich
oruzje brani ljude, ne ubija ih samo. oruzje je korisno za coveka, nije stetno. veci si ti sljam koji pokazujes prstom u druge ljude (kao sto sam sada ja sljam sto pokazujem prstom u tebe) neko sto su ljudi koji vredno rade na instagramu i zaradjuju za lebac.

Straight Outta München

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 08. jul 2022 22:59)

Naucnici…to je uvek upitno. Mnogi rade na razvoju oruzja…Mnogi rade na proizvodima koji stete coveku. Tako da pusti te price. Bolje da si pomenuo sljam sa instagrama i tiktoka koji zaradjuje milione za nista. A ne sportiste iz NBA lige.

Марко

pre 1 godinu

Колико има освојених пехара? Можда му се постећи на ЕП ако схвати да је кошарка колективни спорт у коме није битна само његова статистика.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Pitam se koliko je od tih 264 miliona Miskovo?
(DJony, 08. jul 2022 23:49) najverovatnije nista. Sigurno uradio kao raiola, on ima procenat koji se ne racuna u plati igraca, tipa 20 miliona sto je Nikola potpisao (ako ne i vise).
(error404, 09. jul 2022 02:43

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.

Toma

pre 1 godinu

Kako ja znam a znam ! Ražnjatovic se kod Jokica malo zeznuo, nije verovao u njega ali braća su bila dosadna i onda sredio da Jokic ode preko bare i u ugovor je samo bio na 2-3 %
meni i to puno ali menedzeru ko je naviknut na 20 % je malo.

super

pre 1 godinu

svaka čast međutim da li je mogao igrati ove dve utakmice ( ne samo on nego i ostali?) za reprezentaciju...kažu igrače na EP a da li ćemo se plasirati?

nikola

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 08. jul 2022 22:59)
Kada već pričaš o naučnicima, Jokić je najbolji(jedan od najboljih) košarkaša na svetu i zarađuje upravo toliko, a ja sam siguran da najbolji naučnici, inženjeri, doktori... zarađuju isto toliko, ako ne i više. Jeste žalosno da doktor u domu zdravlja u Surdulici zarađuje 700-800€ ali isto tako, košarkaš u surdulici vrvt. plaća ćlanarinu... Sledeće, taj Jokić( i svi ostali preplaćeni sportisti) ne dobija taj novac od bolesnih, gladnih siromašnih, već od ljudi koji su ultra bogati i koji još manje zaslužuju sav taj novac koji imaju....

Obrad

pre 1 godinu

A šta imate protiv Miška? On mu je to i omogućio. Takođe trebate biti zahvalni čoveku jer ga je naterao da igra za reprezentaciju..

CATAPA

pre 1 godinu

Za toliko para smo "prodali" NIS Rusima. Dakle rafineriju, poslovne objekte,domaće rezerve nafte, akcije NIS-a u Angoli i pride im dali monopol na uvoz, eksploataciju i preradu sirove nafte... izgleda na sto godina.

Ili je Jokić nadrealno preplaćen, ili su nas ruski razbojnici i njihovi saučesnici jezivo opljačkali.

error404

pre 1 godinu

Pitam se koliko je od tih 264 miliona Miskovo?
(DJony, 08. jul 2022 23:49) najverovatnije nista. Sigurno uradio kao raiola, on ima procenat koji se ne racuna u plati igraca, tipa 20 miliona sto je Nikola potpisao (ako ne i vise).

omg

pre 1 godinu

То је преко 144657 хиљада долара дневно, односно сваког сата заради преко 6000 долара, тј сваког мин преко 100 долара, тј сваког секунда 1.67 долара. За 10 мин заради моју месечну плату... Нисам завистан, али ми је некако увек било тужну кад видим колико спортисти зарађују, а колико нпр научници или људи који доприносе на разне начине напретку човечанства. Јоку свака част.
(Милош, 08. jul 2022 22:59)

Nisi zavistan ali jesi zavidan

Straight Outta München

pre 1 godinu

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)

Brate, stvarno mi nije jasno kako se osecate slobodno da pisete ovakve komentare. Nije misko prvi evropski agent nba igracima, to se resava partnerskim agencijama. Nba cap za agency fee je 4%, a ne 3. Partnerska agencija beo basketa u americi je excelsport.
(zmajognjeni, 09. jul 2022 12:49)

U stvarno sam pogresio, nije 3 nego je 4%.Velika razlika!!! Sustina je da se u komentarima spominje 30 miliona dolara kao neka provizija, sto nema blage veze sa zivotom. Misko mozda ima neki procenat, ali je to daleko od 4%…I jos kada plati porez na to u USA i slicno, cifra je zanemarljiva u odnosu na 260 miliona.

Straight Outta München

pre 1 godinu

(zmajognjeni, 09. jul 2022 14:05

Miskov procenat najizvesnije nije 4% nego je blize 0%. Misko nije vlasnik agencije u USA nego je samo saradnik, i sigurno od tih 4% ogroman deo od tog iznosa ide i toj agenciji, koja opet placa porez na to. Ali dobro neka si ti replicirao meni a ne ovima koji misle da misko ima 20-30%!!
Misko u najboljem slucaju mozda ima 1% od toga, kada se odbije porez 40%, bice dobar oko milion dolara sto je previse…
Ali svaka cast ovima koji misle da ce zaraditi 1/5 ili oko 50 miliona…

zmajognjeni

pre 1 godinu

(zmajognjeni, 09. jul 2022 14:05

Miskov procenat najizvesnije nije 4% nego je blize 0%. Misko nije vlasnik agencije u USA nego je samo saradnik, i sigurno od tih 4% ogroman deo od tog iznosa ide i toj agenciji, koja opet placa porez na to. Ali dobro neka si ti replicirao meni a ne ovima koji misle da misko ima 20-30%!!
Misko u najboljem slucaju mozda ima 1% od toga, kada se odbije porez 40%, bice dobar oko milion dolara sto je previse…
Ali svaka cast ovima koji misle da ce zaraditi 1/5 ili oko 50 miliona…
(Straight Outta München, 09. jul 2022 14:28)

E, pa dobro, do malopre nisi znao da imaju partnersku agenciju ali sada znas koliki procenat imaju oni, i beo basket, pored toga si i poreski strucnjak. Opet, repliciram ti jer se pravis pametan i govoris sa sigurnoscu nesto u vezi cega baratas sa poluinformacijama i tracevima. Dok ostali ocigledno i svesno nagadjaju, ti si ubedjen da znas i onda ides i ubedjujes druge okolo u svoje znanje - koje ne postoji.

Mare

pre 1 godinu

@
Pitanje je kolko ostane od te cifre, kad ode na poreze.


ako mu pretekne za suvi perec dobro je proso i da ima da narani konje,druze nemoj da me zezas cuj pitanje je kolko mu ostane i da mu pola uzmu o cemu pricamo

Dampir

pre 1 godinu

Милош, 8. jul 2022 22:59

I šta sad, jel' treba svi sad kolektivno da plačemo zbog toga. Neka dečko uživa, radi i zarađuje svoje, a mi da se borimo za sebe, gledamo svoja posla, da ne smetamo drugima, pa dokle stignemo. Pozdrav.

klop

pre 1 godinu

Pitam se koliko je od tih 264 miliona Miskovo?
(DJony, 08. jul 2022 23:49) najverovatnije nista. Sigurno uradio kao raiola, on ima procenat koji se ne racuna u plati igraca, tipa 20 miliona sto je Nikola potpisao (ako ne i vise).
(error404, 09. jul 2022 02:43

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)


Naravno da ima procenat, ako nema direktno, onda ima indirektno preko američke agencije. Čuj da nema procenat od ovakvih ugovora...

zmajognjeni

pre 1 godinu

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)

Brate, stvarno mi nije jasno kako se osecate slobodno da pisete ovakve komentare. Nije misko prvi evropski agent nba igracima, to se resava partnerskim agencijama. Nba cap za agency fee je 4%, a ne 3. Partnerska agencija beo basketa u americi je excelsport.

zmajognjeni

pre 1 godinu

Druze kako si se ti zapalio…Kakvo znanje treba da se ima? :) da se izracuna 4% od 260 miliona, pa onda od tih 4% 40% poreza, pa onda ako pravno lice iz Usa zeli da prebaci pare fizickom licu u Srbiji? :)
Ne blamiraj se…
(Straight Outta München, 09. jul 2022 17:35)

Znanje o necemu o cemu pricas ili zelis da pricas. A ne da izmisljas podatke i da se pravis pametan. Ziveli!

tocka

pre 1 godinu

Ne znam sto ne otpusti Miska kad mu ne treba agent vise ionako mu uzima 5-10%. Neki igraci nemaju agenta i zastupaju sebe, ionako Misko nista ne radi za njega (ne nalazi mu druge sponzore/reklame)
(Rkoma, )

To se decko zove lojalnost. Ovaj mu je obezbedio tri generacije pokoljenja, pa red je da uzme tih 5 do 10%. Da je to tako lako, svako bi bio menadžer koji valja MVP-eve. Da mu nije Miška možda bi sedeo kod kuće i gledao vaterpolo na TV, ili ovde pisao komentare.

Iz kornera direkt u gol

pre 1 godinu

Ne znam sto ne otpusti Miska kad mu ne treba agent vise ionako mu uzima 5-10%. Neki igraci nemaju agenta i zastupaju sebe, ionako Misko nista ne radi za njega (ne nalazi mu druge sponzore/reklame)
(Rkoma, 08. jul 2022 23:18)

Zato sto na zapadu postoje neka pravila u poslovanju i ugovori su u okviru zakona koji se mora postovati.
Samo takav balkanski nacin razmisljanja moze upropastiti jednu sjajnu karijeru i onemoguciti potpisivanje jednog takvog ugovora.

zmajognjeni

pre 1 godinu

264 dobro to je bruto, neto pola manje, znaci 132. ima tu jos dosta stvari koji se odbiju i jos ovom manageru ide 10 do 20 posto. tako da ce jokic za sljedecih 5 godina dobit oko 90 mil sto je naravno ogromno i previse.
(mateo, 08. jul 2022 23:21)

Porezi su manji, nije 50%, 35 do 40% maksimalno. U NBA je za menadzere cap 4%, mozda ima jos nekog menadzera tamo. Ostaje mu vise. Ali u pravu si.

јд123

pre 1 godinu

Ne ostavljas valjda svakog ko ti je pomogao kad je trebalo cim ti vise ne treba?
(Vrg, 9. jul 2022 01:56)

Нажалост имам утисак да би управо то многи коментатори овде урадили. Поготово они који су љубоморни, завидни и само пљују по нашим успешним спортистима.

zmajognjeni

pre 1 godinu

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)

Brate, stvarno mi nije jasno kako se osecate slobodno da pisete ovakve komentare. Nije misko prvi evropski agent nba igracima, to se resava partnerskim agencijama. Nba cap za agency fee je 4%, a ne 3. Partnerska agencija beo basketa u americi je excelsport.
(zmajognjeni, 09. jul 2022 12:49)

U stvarno sam pogresio, nije 3 nego je 4%.Velika razlika!!! Sustina je da se u komentarima spominje 30 miliona dolara kao neka provizija, sto nema blage veze sa zivotom. Misko mozda ima neki procenat, ali je to daleko od 4%…I jos kada plati porez na to u USA i slicno, cifra je zanemarljiva u odnosu na 260 miliona.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 13:20)

Napisao si da Misko ima 0%. Miskov procenat je, najizvesnije, 4%. Porez i slicno? Sta je slicno? Postoje troskovi poreza koji zavise od drzave i od okruga u nekim slucajevima. To moze da ide od 25 do 40%, opet nije previse. Razumes li da je tvoj komentar jednako nebulozan kao i ovi sto nagadjaju oko 30m, mozda cak i vise jer se pozivas na neke poluinfomacije i stvaras utisak da nesto znas, ostali su bar otvoreni u svom nagadjanju.

zmajognjeni

pre 1 godinu

Misko ima 0%. On ne moze da bude agent u NBA!!!
A procenat agencija koje zastupaju NBA igrace ne sme da predje 3%. Tamo je sve regulisano.
Jokica moze da zastupa samo agencija iz USA.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 08:44)

Brate, stvarno mi nije jasno kako se osecate slobodno da pisete ovakve komentare. Nije misko prvi evropski agent nba igracima, to se resava partnerskim agencijama. Nba cap za agency fee je 4%, a ne 3. Partnerska agencija beo basketa u americi je excelsport.
(zmajognjeni, 09. jul 2022 12:49)

U stvarno sam pogresio, nije 3 nego je 4%.Velika razlika!!! Sustina je da se u komentarima spominje 30 miliona dolara kao neka provizija, sto nema blage veze sa zivotom. Misko mozda ima neki procenat, ali je to daleko od 4%…I jos kada plati porez na to u USA i slicno, cifra je zanemarljiva u odnosu na 260 miliona.
(Straight Outta München, 09. jul 2022 13:20)

Pri tome, pored agency fee-a, agencija moze da se ugradjuje u bilo koje druge usluge koje radi za igraca ili da ih dodatno naplacuje.

Straight Outta München

pre 1 godinu

zmajognjeni, 09. jul 2022 16:48

Druze kako si se ti zapalio…Kakvo znanje treba da se ima? :) da se izracuna 4% od 260 miliona, pa onda od tih 4% 40% poreza, pa onda ako pravno lice iz Usa zeli da prebaci pare fizickom licu u Srbiji? :)
Ne blamiraj se…

Straight Outta München

pre 1 godinu

Druze kako si se ti zapalio…Kakvo znanje treba da se ima? :) da se izracuna 4% od 260 miliona, pa onda od tih 4% 40% poreza, pa onda ako pravno lice iz Usa zeli da prebaci pare fizickom licu u Srbiji? :)
Ne blamiraj se…
(Straight Outta München, 09. jul 2022 17:35)

Znanje o necemu o cemu pricas ili zelis da pricas. A ne da izmisljas podatke i da se pravis pametan. Ziveli!
(zmajognjeni, 09. jul 2022 18:41)

Koje podatke sam izmislio? :) Porez? Ti si jedan od onih sto misli da je Misko “dobar” 50 miliona posle ovog ugovora. Bravo za tebe…
Misko ima agenciju u USA? Koliko igraca je kod njega iz NBA? :)

Vrg

pre 1 godinu

Ne znam sto ne otpusti Miska kad mu ne treba agent vise ionako mu uzima 5-10%. Neki igraci nemaju agenta i zastupaju sebe, ionako Misko nista ne radi za njega (ne nalazi mu druge sponzore/reklame)
(Rkoma, 8. jul 2022 23:18)

Pa valjda su i njih dvojica u nekom dilu iz kojeg se ne izlazi tek tako, niti bi Jokic zeleo, kada ga je ovaj i lansirao.
Ne ostavljas valjda svakog ko ti je pomogao kad je trebalo cim ti vise ne treba?

јд123

pre 1 godinu

Realno Jokic nije do kolena jednom Kicanovicu, Dalipagicu, Moki Slavnicu, Duciju Simonovicu, Kresi Cosicu, Drazenu
(Zoran, 9. jul 2022 11:18)

Која је твоја квалификација да си толики стручњак за кошарку? Препоручио бих ти да погледаш интервјуе бивших играча шта кажу о Јокићу, па ће то твоје ”реално” да се брзо релативизује. Један Тони Кукоч је изјавио да је највећа врлина Јокића његова копаркашка интелигенција, да предвиди акцију пре него што се деси. Да је у том сегменту бољи и од Дончића. Као да има очи на леђима. Неки су га поредили са Сабонисом, али високи играч који је имао такав преглед игре је био Ћосић.

А што се тиче сретних околности, то је увек тако у животу, не само у спорту. Све те легенде које си навео, такође можда не би ништа остварили да нису били у правом тренутку на правом месту, као и други успешни људи у својој професији. Поређење играча разних генерација је генерално незахвално. Али је неспорно да би већина великих играча били одлични у било којој ери. Сви су они поред талента били велики радници, иначе не би успели. Таленат је само предуслов. Тако да би се прилагодили игри.

Dule

pre 1 godinu

Jokara konjanik max ugovor dobijo, ludnica u denvere kau sad uzimamo jurolig sigjuriti...kau u denvere sad kad dzokara ima max ugovore ima lomimo jurokup ligom... lbj i darentula nevere kau sad dzoker ima max ugovor, sad che naz pochiztitue nugetare... nugetare fejvotirs u enbea lige jerbo imaju max ugovore...
(Zed, 8. jul 2022 22:26)

Na čemu si ti!?