1. Cemu utakmica sa Zenitom u ovakvom politickom trenutku? Naredio FSB i ima da se igra.
    (sasa the king, 4. jul 2022 06:46)

    Ето хтели смо да покажемо да немамо ништа против да играмо против клуба у коме игра, на пример, један репрезентативац Хрватске као што је Дејан Ловрен и који, такође, апсолутно нема никакав проблем са тим што игра у Русији за руски клуб, као што никакав проблем немају ни остали странци у руским клубовима. Није ни Динамо Кијев имао никакав проблем да пролећа 1999. игра против Бајерна у Лиги шампиона иако је Немачка учествовала у бомбардовању наше земље. Они су играли са онима који су бомбардовали нашу земљу, а сад се очекује од нас да ми не играмо са Русима. Црвена звезда и Зенит имају истог спонзора, имају дугогодишњу сарадњу и сасвим је логично да играју пријатељске утакмице. Камо среће да има више таквих јаких клубова са којима бисмо играли пријатељске утакмице у току припрема. УЕФА се у марту није бунила што је Газпром био спонзор Црвене звезде. Никаквих проблема Црвена звезда није имала у Глазгову са Газпромом на дресовима. У реваншу у Београду Делије су на транспарентима навелe све америчке "интервенције" у последњих педесетак и више година и певале "Give peace a chance". УЕФА није реаговала. Не знам зашто такви као ти покушавају да буду већи католици од папе. За прозападно оријентисане у Србији није карактеристично то да поштују западне вредности, већ да се плаше Запада.
    (Марко, 4. jul 2022 14:41)

    # Link komentara

  2. "Ponosna" Zvezda ide iz poraza u poraz do konačne pobede.
    (Horhe Lorenco Braun, 4. jul 2022 11:32)

    # Link komentara

  3. Recite nam ko gura Gobeljića??? Pa svi vide da takvih igrača ima u Srpskoj ligi koliko hoćete....
    (mikac357, 4. jul 2022 08:37)

    # Link komentara

  4. Cemu utakmica sa Zenitom u ovakvom politickom trenutku? Naredio FSB i ima da se igra.
    (sasa the king, 4. jul 2022 06:46)

    # Link komentara

  5. I ja sam ponosan al nisam fudbaler..I nisu mi utrpali 2 gola..
    (111, 4. jul 2022 01:31)

    # Link komentara

  6. Picini ocajan! Srnic nista bolji takodje i Gobelja. Ocajna tri igraca! Ostali su ok...A mislim i da je Bukari precenjen...nije pokazao bas nesto.
    (sasa, 4. jul 2022 01:17)

    # Link komentara

  7. Ništa bez ponosa. Koji demagozi i manipulatori na sve strane. Strašno.
    (mađijatori, 3. jul 2022 23:15)

    # Link komentara

  8. Jesu ponosni al su poraženi.
    (Dragan, 3. jul 2022 22:56)

    # Link komentara

  9. najveći problem desni bek. italijan je izgubljen i napred i nazad, cak i dok trci bez lopte ne uliva poverenje. dodatno zabrinjava to sto mu je alternativa neuništivi gobelja ali cak je i on bolje resenje od ofarbanog. ofanzivna linija ima potencijal sa magikom, ivanicem, kangvom, bukarijem i mustafom i teoretski ima ko da zatrpava loptama ohija (kada se oporavi). eventualni erakovicev odlazak je nenadoknadiv u ovom trenutku ali ako ode u rusiju moze da ostane bar do kraja kvalifikacija. pomalo zaboravljeni veljko nikolic ne deluje lose ovo malo minuta sto je imao na pripremama. idealno bi bilo rasteretiti budzet od visokih plata igraca koji nisu u prvih 15ak u rotaciji (risario, falko, krsticic..) i to uloziti u igraca koji pravi razliku ili u zadnjoj liniji ili u spicu ali mislim da je taj brod otplovio. ekipa ima dubinu i imamo se cemu nadati u evropi i ove sezone.
    (mihajlo, 3. jul 2022 22:54)

    # Link komentara

  10. Jaka i ponosna kao što si ti čist...
    (Mato Ivanović, 3. jul 2022 22:50)

    # Link komentara

  11. Зашто је Гобеља још у клубу? Зашто опет нисте дали шансу Радуловићу па макар и на лијевом беку? Изгледа да ви нас "у здрав мозак"?
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 3. jul 2022 22:48)

    # Link komentara

  12. Videli smo da nam treba desni bek
    (mr.p, 3. jul 2022 22:32)

    # Link komentara

  13. Bitno je da se uigravaju Srnić i Gobelja za ligu šampiona.
    (Fljaka, 3. jul 2022 22:13)