Četvrtak, 02.06.2022.

22:55

Mitrović: Kako god da igramo tribine su prazne

Napadač Srbije Aleksandar Mitrović sumirao je utiske nakon poraza naše reprezentacije protiv Norvešeke (0:1) na otvaranju učešća u Ligi nacija

Izvor: B92

Mitroviæ: Kako god da igramo tribine su prazne IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

148 Komentari

Sortiraj po:

Dušan Tapavički

pre 1 godinu

Ovaj tetovirani,ne može da ukapira više stvari koje su ovom doprinele! Prvo:Mi nikada nismo znali da igramo fudbal, tj. nismo fudbalska nacija, ali naravno to ne priznajemo! NAJBOLJI SMO I PRVI U SVEMU, ali nam nejde poslednjih 150 godina! Drugo:Uvek nam je kriva kopačka, jer se stalno odvezuju šnirovi!Treće:Ne možemo da došutnemo loptu do gola, jer nismo doručkovali, a kad doručkujemo, volimo da prilegnemo!Červrto:Ova država, je ustvari potpuno propala!Bogati lik sa slike je pun nezarađenih para, dok narod NEMA para, koje je krvavo zaradio! Nije mrdno iz BG-a u provincije, pa nema pojma da je država POTPUNO ZAMRLA! Niko više nizašta nije zainteresovan! Omladina sedi kod kuće i surfuje društvenim mrežama, radnici umorni od desetčasovnog stajanja radeći u stranim fabrikama, ne znaju čiji su, i u ranim večernjim časovima hvataju krevet. Penzioneri čekaju penziju i umorni od višednevnog sedenja u čekaonicama zdravstvenih ustanova, očekuju da što pre umru i spasu se od ove bede! NIJE IM NIDOČEGA, a najmanje do toga da vas gledaju kako se VUČETE po terenu. Van BG-a i NS-a, gde se uglavnom samo frćkaju "Sokolom", život je ZAMRO, NEMA NIGDE NIKOGA! Biće još gore kad ova srtašna vlast, koja nas uništava, ne gradeći sopstvenu industriju i ekonomiju, bubne narodne pare, i izgradi "VELELEPNI NACIONALNI STADION", jednu od najvećih atrakcija u svetu, na predivnom mestu u "VUKOJEBINI", kao što je izgrađena glavna Ž. stanica, spomenik "Nemanje" i drugi impozantni objekti u zemlji Srbiji!!!

mr

pre 1 godinu

Митровић да моли Бога да навијачи и даље не долазе, као и да не долазе код других селекција, и да иде мало да одмори као и његове колеге, и да Митар навија да се ово бесмислено такмичење укине. Ово је неко и намерно направио, да се банализује репрезентативни фудбал. Укинути ово такмичење и смањити број утакмица, треба да буде циљ свих, и фудбалера и навијача.

PV

pre 1 godinu

Mitroviću, navijači Zvezde neće da dolaze, jer su glavni igrači bivši igrači Partizana, a partizanovi navijači neće da dolaze jer im država urušava kompletno sportsko društvo.

komnen barjaktar

pre 1 godinu

Mitroviću kad budete sagledali sami ili uz nečiju pomoć koliko ste kao ekipa loši u svakom fudbalskom smislu ovakvi tvoji zaključci izgubiće svaki smisao. Pobedili Portugal a i dalje prazne tribine. Kontinuitet momak, kontinuitet dobrih utakmica, kontinuitet dobrih rezultata, kontinuitet prisutnosti na velikim fudbalskim smotrama (kontinentalnim, svetskim), kontnitet uigranosti tima ma ko da je starter. A šta videsmo od vas posle Portugala unazad 3 meseca. Dve utakmice: 4 primljena i 0(nula) datih golova. Mislite o tome!

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Utakmicu ste odigrali tako da je bolje da nko nije ni dolazio oni 2 zicera valjda če 1.uči mi svega 1.prava šansa posebno se vidi problem kad stoperi prime loptu nikad nemaju hrabrosti a odigraju napred u noge Milinkovič je visok ali totalni antifudbaler svaku loptu vrača golmanu na levom krilu Kostič nezna da štopuje nogom loptu stalno nešto gura prsima i uvek gotovo da ju gurne njima pa ostane zatvoren u uglu kad se sergej pomerio nazad bili smo još sporiji u prenošenju lopte Tadič pokušava ali ni on sam nemože sa sporošču pozadi izmene na totalno krivim pozicijama sem Erakoviča ostale izmene su bile mnogo loše.Zad.vezni mora biti brz prestanite da gurate sporog Sergeja na tu poziciju igra bezidejna jer ju organizuju visoki i okoreli igrači sem Pavloviča i Erakoviča pozadi kao da nikad u životu nisu videli loptu Pavlovič,Lazovič i lukič igrali dok ostali kao da su pali sa meseca.

Sasa

pre 1 godinu

Nije ovo Engleska i ljudi nemaju naviku redovnog odlaska na fudbal jer nase lige niko ne gleda. Kako se tu vecina pojavljuje samo za derbi tako i na reprezentaciju samo kad je bitan mec koji nesto odlucuje. Za prijateljsku je 10000 odlicna poseta. Toliko ne bi doslo ni van Bg da se igra.

Joao

pre 1 godinu

Posećenost fudbalskih utakmica je u padu već godinama. Organizovani navijači proterali su pristojan svet sa tribina samim svojim postojanjem. A kad jednom izgubiš želju da gledaš fudbal na stadionu trebaće vreme da se to vrati. Korumpirane uprave klubova, Kokeze na čelu saveza, sve je to doprinelo, jer od fudbala se samo uzima, a ne daje se ništa! Objekata novih nema, infrastruktura katastrofa. Tako da se i dalje mora igrati na krpljenom stadionu Zvezde!

p.s. Juče predveče pola grada zatvoreno zbog Spasovdanske litije. Ni to ne pomaže.

ko-ometator

pre 1 godinu

Precesto su bile pune tribine a na terenu jad i cemer. To sto ste vi i ili oni pre vas izneverili poverenje publike mora da se opet vrati ali ne kroz 5 utakmica nego godinama uspeha i truda jer isto toliko vas gledamo godinama uzalud jer ste nas cesce sramotili nego radovali.

kblo70

pre 1 godinu

vidi mitre,kao ortodoxni ganci tebe decko mnogo cenim,svaka cast pixiju,nadam se da prolazimo grupu,moje srce je uz vas ali s obzirom koliko puta ste nas ispalili i razocarali moracete bas da se potrudite kako bi dosao da vas gledam

Ende

pre 1 godinu

Meni je cudno da ih uopste jos neko gleda. Pune 24 godine nismo prosli grupu na SP a 22 godine se nismo pojavili na EP. Sta bi tu trebalo gledati mozda tetovorane manekene pre nocnog odlaska na splav? Portugal su slucajno pobedili, jedna utakmica nece vratiti publiku na stadion.Ne zanima se narod za fudbal, gledaju svoja posla i gledaju kako da prezive.

cukce

pre 1 godinu

A da malo pormenire Beograd, doduše nema mnogo stadiona gde bi mogli da igrate, ali gde god bi igrali bio bi pun i imali bi podršku!

Che

pre 1 godinu

Kod nas u BG postoji samo Zvezda i Partizan. Navijači u BG se samo na to lože. Ja ne znam kako to do sad niko već nije shvatio. A vi koji pišete zašto ne igraju u drugim gradovima. Dali ste se zapitali dali ti drugi stadionu uopšte zadovoljavaju minimalne norme za odrzavanje Lige nacija.

M

pre 1 godinu

Nisam baš zagrižen pratilac dešavanja oko reprezentacije ili sporta uopšte , ali ipak mislim da spadam u neki prosek po tom pitanju i pojma nisam imao da se ovo uopšte igra, a verujem da je takav bio slučaj sa mnogim ljudima koji bi otišli da ovo gledaju. Eto sinoć na flash score saznajem da ćemo u Nedelju igrati i sa Slovenijom u Beogradu, a slabo ko o tome priča na TV-u. Čak sam pročitao da ni karte nisu nešto bezobrazno skupe.
Sportske vesti ovih dana kada otvorim, samo govore o RG, finalu ABA lige, NBA finalu...
Long story short - Trebalo je malo izreklamirati ovo bolje... Da li to treba savez da uradi ili ko već ne znam...

Zveki

pre 1 godinu

Van Beograda su obicno stadioni puni rekao bih po komentarima!
U Novom Sadu , Nisu, KG... gledalaca po dve-tri hiljade( osim kad gostuju veciti); i vi sad pricate o navijacima u Bg. Ja zivim u Sapcu i redovno gledam Macvu i sramota je sto dodje na tekmu 1000 ljudi u gradu oko 80 000 sa okolinom! Podizanjem kvaliteta fudbala koji igrate doci ce i navijaci!

peca

pre 1 godinu

vec odavno govorim da nam je koncept lige los od glomazne lige od 16 klubova do preteranog broja bg klubova.ko prati vozdovac,cukaricki,rad,po max 500 ljudi, a unisten je jedan ofk.beograd koji je imao svoju publiku,da ne govorim o klubovima koji su imali svoju publiku proleter iz zrenjanina,kikinda,borac cacak,bor,pirot.treba liga od 12 klubova i max 3 iz beograda i dve druge lige po 14 bilo bi mnogo interesantnije.

Milan. Banja Luka

pre 1 godinu

Braco draga stadion za nacjonalni ti se treba napravidi sto blize Republike srpske, znaci oko rume ,ili Mitro ice i bice pun na svakoj tekmi. Mi volimo srbiju ali je suvise daleko ici stalno za Beograd.
I da balet postane fudbal, !!!!!!

Reziel

pre 1 godinu

Ne mislim da su prazne tribine nedostatak "kulture", već da jednostavno kao narod, mlađe generacije naročito, nisu zainteresovane za fudbal.
Jednostavno, ljudi imaju neka druga interesovanja, ne gledaju ni kod kuće, kamoli da odu na stadion. Srbija dugo nije imala nikakavog reprezentativnog uspeha u fudbalu, pa je i normalno da se smanji interesovanje. Utakmice domaćih klubova su, iskreno, jako dosadne, čak i taj derbi je nekoliko klasa ispod evropskog i svetskog nivoa. Treba uzeti u obzir i da je najteži kriminal u Srbiji poslednjih 30 godina vezan za fudbal u Srbiji, od vodja navijača, navijačkih grupa kao kriminalnih grupa, pa i samih funkcionera u klubovima i savezima. Drugu mog sina iz škole su roditelji rekli da ne ide da gleda neku utakmicu, jer tamo idu kriminalci. Ja taman krenuo da lanem nešto, kad se ugrizem za jezik... Pa i jesu.

U svakom slučaju, sve zajedno, duže vreme je dovelo do ovoga. Fudbal odavno nije popularan sport u srba, to je odavno trebalo javno reći.

ZORAN

pre 1 godinu

Loznica, Novi Sad i Kragujevac.
-Republika Srpska
-Severni deo Srbije
-Juzni deo Srbije.
U ta 3 grada treba igrati reprezentacija Srbije.
Zbog publike.

Pero

pre 1 godinu

Posle ovakvih izjava će biti još manje publike. Dodatno, naš fudbal je kompromitovan na svaki mogući način. Ljudi u Beogradu mahom imaju novca i imaju mnogo izbora kako da ga potroše, a tada je puno stvari dostupno i važnije od menadžerskih kombinacija i timova.

Granota

pre 1 godinu

Klasa optimist, 2. jun 2022 23:40

Super ti je komentar, samo jedan zaključak nije. Nacionalni stadion se gradi najmanje zbog reprezentacije, a najviše da bi se neki ugradili u njegovoj izgradnji, a drugi usput dobili lokale i tržne centre. Tako da (ne)uspeh reprezentacije nema tu nekog uticaja.

Ljuba Velicanstveni

pre 1 godinu

Navijaca nema zato sto vlast podrzava huligane koji su deo njene politike. Pa nakon onog basketa juce ko bih normalan odveo svoju porodicu na neki sportski dogadjaj.

vukica

pre 1 godinu

Tacno je da bi neke utakmice trebalo da se igraju izvan Beograda, ljudima tamo fali bilo kakvog dogadanja, sportskog, kulturnog ....

Djordje

pre 1 godinu

svi što pričate o stadionima u unutrašnjosti, dal ste svesni u kakvom su stanju svlačionice na tim stadionima, wc-i, tribine, sam teren, kakvu bi poruku poslali tim protivničkim igračima i koliko bi bruka bila veća od praznih tribina

Booro iz Pobede

pre 1 godinu

Decenijama su fudbaleri uvek bili najvece razocarenje. Ne moze posle jednih kvalifikacija da se napuni stadion, ja sam jedva na tv-u izdrzao poluvreme! Idite u Katar i predstavite svoju zemlju najbolje sto mozete a ne da se svadjate i brukate kao na svim dosadasnjim velikim takmicenjima.

EU Gastarbajter

pre 1 godinu

Cetvrtak noc, utakmica u nebitnom takmicenju, na plus 30 stepeni. i majstor pita, zasto nije pun stadion? Zato sine sto ima mnogo vaznoiih strani u zivotu od vaseg nebitnog ganjanja lopte!

Obrad

pre 1 godinu

Koga briga da ste igrali i pred samo trojicom? Igrali ste bezidejno kao u mračnim Krstajićevim danima i nema opravdanja za ovaj kiks.

bojan

pre 1 godinu

Ovako, bio sam u Budimpešti kada ste igrali prijateljsku sa Mađarima. Dosta naše djece i ljudi. Kada je završila utakmica, iznad vaše klupe gde prolazite bilo je stotinjak naših navijača koji su željeli vaš dres,šorc. Nešto da bacite, razne poruke i slično. Svaki od Vas je iskulirao navijače. Među njima sam i ja bio. Samo ste prošli. Niste ni mahnuli. E zato večeras ,ja koji živim u Beogradu nisam došao da Vas pogledam.
P.s. ugledate se na Hrvate kako ispoštuju navijače. Od toga krenite,možda nas bude više

Doc. dr

pre 1 godinu

Svaka cast za plasman na SP. To jeste uspeh. Međutim, osim ovog uspeha koji jeste u skladu sa kvalitetom igraca, fudbalska reprezentacija vec duzi niz godina nije imala nekog veceg uspeha. Osim ne tako cestih uspesnih kvalifikacija na neko vece takmicenje, izostali su mnogo veci rezultati. Imajuci u vidu individualni kvalitet reprezentativaca, u odnosu na rezultate koje reprezentacija postize, kao i cinjenicu da je nasa fudbalska javnost, (ne)opravdano uvek u ocekivanju mnogo vecih uspeha od onih koji se postizu, ne iznenađuje nedostatak vece podrske i vere naseg naroda, generalno gledano u domaci fudbal, pa time i u reprezentaciju. Mnogo je vise bilo razocarenja nego uspeha. Kada bi se postigo uspeh, poput onog koji su, primera radi, postigli Hrvati osvajanjem 3. i 2. mestu na svetskim prvenstvima, tada bi primedba Mitrovica (kojeg inace veoma cenim kao fudbalera, jer je jedan od retkih koji izgara za nacionalni dres i svaki put daje svoj maksimum bez kalkulisanja), bila potpuno opravdana.

alex

pre 1 godinu

A mozda su druze ljudi umorni. Kao sto je tebi fudbal posao tako i drugi ljudi imaju svoje poslove. Treba ujutru ustati i raditi 40 godina za vase jednogodisnje plate i jos si nam se “nalutio” sto ne dajemo zadnji atom snage da dodjemo na stadion. Prosto ljudi danas u Beogradu nemaju vremena za osnovne stvari da postignu i to je cinjenica. Cudi me samo da mladi nisu otisli, ja bih da imam toliko slobodnog vremena. A drugo, mozete vi da pricate o Ligi nacija kao bitna je i to, ali narod na to gleda kao na prijateljske, ne samo kod nas. I bavite se vi sobom pustite vi narod. Mnogo ste uzleteli posle Portugala i od te igre ni traga a redovno dobijate po usima od tad. Tako da imate vi do novembra da brinete svoje brige.

sibirski jeti

pre 1 godinu

Samo malo da se maknete Beograda, lep stadion je u NS, publika pristojna, lep je u Nisu, temperamentna publika, Krusevac, Kragujevac, cak i Novi Pazar ima lep objekat, iako nas bas ne vole tamo, mada ima i tamo valjda Srba, Gornji Milanovac... probajte malo a ne samo Bg...

Miloš

pre 1 godinu

Kao Beograđaninu, jako mi se dopada ideja da se igra po drugim mestima. Jesu svuda stadioni neuslovni, ali evo, ko god prvi da reši problem, ja bih slao reprezentaciju tamo. Ne razumem potrebu da se igra stalno u BG, osim zbog splavova. Mada možda to i nije tako trivijalan razlog.

Drugo, da se razumemo, nije Beograd na kraj sveta. Možda je Užičanima ili Vranjancima problem, ali Ruma, Novi Sad, Kragujevac, Zrenjanin, Vršac, Čačak, Milanovac, Požarevac, Valjevo... to je sve na pola sata do najviše sat i po od Beograda. Ko je hteo da gleda Srbiju, stvarno nije neki poseban problem.

Treće, nije uzrok neodlaska na stadione neka "lenjost" ili šta se već inputira Beograđanima (i ostalima) koji ne dolaze. Moj lični problem su fudbalski navijači, tenk, divljaštvo, i neuslovan parking. Sad neko može da priča da je to više u klupskom fudbalu, ali znate, kad god sam gledao reprezentaciju, uvek su glasniji zvižduci protivniku (i obavezno njihovoj himni), nego što je bilo kakvo navijanje za naše. To mi je stvarno odbojno.

boki89

pre 1 godinu

neka se naprave 3 stadiona od po 20 000 mesta u Novom Sadu Kragujevcu i Nisu i bice puni kada igra reprezentacija uvek.Nacionalni u Bg ne treba da se gradi

Ivanbg

pre 1 godinu

Bilo bi gledalaca da FK Srbija ne vodi kampanju protiv selektora, saveza i reprezentacije generalno. :)

Zato bi trebalo izmestiti utakmice iz Beograda jer u provinciji Terza ima manji uticaj. Tamo se na plaćaju navijačke grupe. :)
Dolaziće porodični ljudi da gledaju svoju reprezentaciju. :)

Nepristrasni gledalac

pre 1 godinu

Ljudi gledaju kako da izadju na kraj sa nenormalnim cenama svega.
Samo sto se ne tuku za brasno i secer.
Radni dan, sutra radni dan.
Prosto nikoga ne zanima da gleda sport za koji vazi glas da je strahovito kriminalizovan.
I onda dobijete takvu posetu.

themaster

pre 1 godinu

Zvezda,Partizan > reprezentacija,to je tako ovde i ne znam zbog čega se Mitrović čudi,kad zna odakle je.Voleo bih da je obrnuta situacija, ali dok je blizanaca, reprezentacija će uvek da bude rezerva u narodu.

Baš zato što te znamo

pre 1 godinu

Problem broj jedan je novac, ne novac za jednu utakmicu, već se izgubila odavno navika odlaska na utakmice.Ranije su stadioni bili puni jer je standard bio viši a ulaznice jeftinije.Sada pored toga treba da odvojiš za benzin,parkiranje...U moru odricanja, sport uživo mi je bio jedno od prvih.
Drugi problem je izraženo klubaštvo i podele a automatski nema ni kulta reprezentacije.Pola navijača Zvezde neće doći da gleda jer nema Kataia.To je klasično nepoštovanje naše lige,i tima koji je igrao ozbiljno u Evropi.

bi zi

pre 1 godinu

samo dva saltera a 300 ljudi ceka
cekao sam celo prvo poluvreme ispred
hvala bogu pa nije mnogo doslo i oni bi cekali kao budale kao sto sam i ja

Toni

pre 1 godinu

Ja podržavam da reprezentacija ne igra više u Beogradu. Samo smaraju i prave gužvu u saobraćaju. Znam da je veliki intelektualni napor da se to razume, ali eto da otkrijemo tajnu da nije niko pitao stanovnike Beograda da li žele da reprezentacija igra u Beogradu već su takvu odluku doneli u FS Srbije. Žalite se njima , tamo su vaši , teško da je i jedan rodom iz Beograda.

Борац Бања Лука

pre 1 godinu

Дајте нама "босанцима" једну утакмицу у Бања Луку да покажемо како се навија за репрезентацију.

Pafi Batočina

pre 1 godinu

Ovo se nije ni znalo da se igra. Menjajuci kanale sam naišao na utakmicu. Niko nije ni pominjao ni na tv ni na fejsu i slično.

Fudbal 101

pre 1 godinu

Pa da se utakmica odigrala u nekom od drugih gradova Srbije bila bi puna Marakana tj. Rajko Mitić. Da ste se borili, jeste, svaka čast! Falilo je po sredini više akcije, dodavanja, al zato po strani nije manjkalo centar šuteva.

Maksa

pre 1 godinu

Star je veoma lako resiva. Ugasiti BG blizance i ko voli fudbal gledace svoj lokalni klub i drzavni tim. Ovako,svi samo pricaju o sutrasnjoj cetvrtoj utakmici ili onom sto je bilo na prethodne tri.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Kakva igra takva i publika.
(Švaler, 2. jun 2022 23:18)

Svaleru, mislio si kakva publika takva i igra, zar ne? Sto se tebe tice, kakav nick takav i komentar...
(Marko, 02. jun 2022 23:44)

Marko sine, nisi u pravu.

Da je igra dobra, onda bi stadion bio dupke pun.

Ono što možemo utvrditi sa sigurnošću je da nas je na svetsko poslao sudija koji je Ronaldu poništio čist gol u Beogradu. Direktni bodovi i prosta matematika.

Ovi se uspalili. Mislim, drago mi je ALI.

Voja Smederevac

pre 1 godinu

Hoćete pun stadion a? Pa bre nije vam ovo Engleska i Nemačka. Zakažite prijateljsku s Hrvatskom. Na to se huligančići ovde pale. Za deset minuta bi se rasprodao stadion keve mi. This is Balkan braćo.

C i n i k

pre 1 godinu

Tadic pa i Mitros su bili nevidljivi, Pavlovic los u odbrani sa loptom, trci ko muva bez glave, Gudelj uzas, uostalom niko nije odigrao kako bi trebalo i rezultat je negde mozda i pravican s tim da Poljak nije sudio 2 cista penala za SRB, ruka i obaranje Tadica ispred gola!
Doduse ko zna, mozda bi promasili penal, kako smo igrali ni to nije iskljuceno..
Ali ok, glavu gore bice bolje..

Јабучило

pre 1 godinu

Заређајте са добрим играма, па ће бити пуне. Нисте ни публику изгубили преко ноћи. А обашка што Србија ван Београда нешто и нема међународне стадионе, па се све догађа у БГ.

pera kojot

pre 1 godinu

ovi sto pisu igrajte van bg-a, istima je decacka zelja i poenta egzistencije da dodju u isti taj bg....ja bre koji sam odrastao ovde (nisam birao...sudbina) prodjem Knezom, ne sretnem ni jedno poznato lice....komsija iz Leskovca izadje da proseta, sretne 10 drugara.....nema veze za fudbalom ali eto....kao i sto lokacija igranja utakmice nema vec samo ucinak, zalaganje i trud onih koji su na terenu...

Dušan THC

pre 1 godinu

Meč nije bio ni medijski ispraćen. Prvi nisam znao da se igra danas dok nije počeo. Svakako, treba renovirati stadion u Nišu i češće igrati tamo.

toboparaliza

pre 1 godinu

Beograđani ne gledaju niti na stadionu niti od kuće. Gledaju ljudi svoja posla, kao što i vi ne gledate šta ko radi u nekoj firmi, kancelariji itd. Beograd ima previše događaja, veliki izbor i fudbal nije popularan kao nekada. Sa druge strane, unutrašnjost zemlje propada, nema događaja, tako da tu i gostovanja Zvezde i Partizana donose publiku, a reprezentaciju bi gledali puni stadioni. Kada bi postojali u urednom stanju da dozvoljavaju UEFA standarde. A što ih nema, da ne pokrećemo sada.

MilanČe

pre 1 godinu

Pa znaš kao Mitre, Srbi vole podele, kada igraju propali komunistički klubovi, onda je puno, ovako kada treba da se ujedine za reprezentaciju, ne ide, ako nemamo koga da blatimo, nije zanimljivo, takav ti je ovo narod, ništa se nemoj čuditi, stalno mu treba neprijatelj, kao deci

М.М

pre 1 godinu

Требало би под хитно изменити грађевински пројекат за национални стадион у Пазови. Капацитет не треба да буде већи од 4000 седећих места као на Фарским Острвима. Што да бацамо паре?!

Ja

pre 1 godinu

@Kako starim, sve više sam ubedjeniji da smo jako, jako loš, nezahvalan, nerealan i jako bezobrazan narod.

Izvini ali meni je to sasvim normalno. Toliko vremena i energije trošiti na gledanje fudbala, tenisa, košarke... je totalna besmislica. Postoje mnogo lepši načini kako potrošiti to vreme.

Marko

pre 1 godinu

Kakva igra takva i publika.
(Švaler, 2. jun 2022 23:18)

Svaleru, mislio si kakva publika takva i igra, zar ne? Sto se tebe tice, kakav nick takav i komentar...

aleksandar

pre 1 godinu

pa stavite utakmicu da se igra u Novom Sadu,nisu... beograd 2 miliona ljudi nije 20k njih u stanu otici gledati majstore fudbala,a prvi su kad treba da se slavi nesto

pravda

pre 1 godinu

Lepo i kaže, al toliko smo jadni da osim marakane ne znam dal postoje uslovi da se igra još negde, i osim jna naravno, kad bi renovirali poneki stadion u unutrašnjosti pa i da igramo, ovako slaba vajda

Doca

pre 1 godinu

Čuj ovo...da smo dali gol... E pa da baba ima ono bila bi deda. Vi nemate pojma. Što se tiče gledalaca pa došli su grobari da gledaju svoje igrače. Nastavlja se bruka države. Važno je da braća igraju, da su prespori odbrambeni.

Halo Bing...

pre 1 godinu

Umesto da prave nacionalni stadion, sa tim novcem mogu da renoviraju nekoliko stadiona u Srbiji da se na njima mogu igrati međunarodne utakmice...

Decentralizator

pre 1 godinu

Odavno pričam da sve utakmice fudbalske reprezentacije Srbije (osim ako se zadesi neka baš bitna) treba da se igraju van Beograda.
Novi Sad, Niš, Kragujevac - i tako na smenu. Kad je neki protivnik iz 4. ili 5. šešira - može i Kruševac, Jagodina, Subotica itd … Za sve te gradove i okolinu to bi bio mnogo veći događaj, a nadobudni Beograđani, koji mešaju klupski i reprezentativni fudbal, će repku gledati jednom u 3 godine i gotovo!
Kad mogu Bosanci u Zenici, a Hrvati u Osijeku - možemo i mi slično.

Klasa optimist

pre 1 godinu

Ne znam koliko stadiona u Srbiji ispunjava UEFA standarde za reprezentativni nogomet ali mi je van logike da se mora igrati u BG. Hrvatska sutra docekuje Austriju u Osijeku,par dana kasnije Francusku u Splitu... Reprezentacija je igrala i u Rijeci,Varazdinu. Pa kod nas bi doslo do rata da se igra samo u Zagrebu. Nacionalni stadion vam je bacanje para. Kod nas je Mamic gurao tu ideju da Dinamu za dzabe obezbjedi kvalitetan stadion. Ideja mu nije prosla. Ako vas vec zuljaju pare mozete sa njima urediti druge stadione u Srbiji. Pa da reprezentacija dodje do naroda. Ali ne znam kako bi to funkcioniralo? Mozda da se jedan splav stavi na labudicu i prevozi po Srbiji u ona mjesta u kojima bi nastupala reprezentacija. Da deckima prije i nakon utakmice ne bude dosadno. Znam da je Liga nacija bezvezno takmicenje ali pojedini vasi igraci su me razocarali svojom igrom veceras.

Bunike

pre 1 godinu

Ljudi toliko lepo i zadovoljno žive u Srbiji da im je jedino važno kako da što pre dodju kući posle napornog posla, izrabljivanja i maltretiranja od strane nadredjenih.

nije nego

pre 1 godinu

Fck bgd. Kontam da se cela Srbija stidi beograda. Kao. Metropola... Ma daj bre, sram vas bilo. A bićete ispred skupstine kada padne Švajcarska ili Brazil. Niste zaslužili. Ništa. Nula. U17 bih vam nabio na nos. Sramota.
(Džoni Bravo, 2. jun 2022 23:34)

Ajde natrag u kućicu (ili ti srpski - mrš).

Dragan KG

pre 1 godinu

Izmestiti reprezentaciju van BG, ovo je bruka koliko je malo gledalaca bilo. I kad ovo vidimo onda se stvarno treba zapitati kome treba nacionalni stadion u Beogradu od 60000 gledalaca. Bolje napraviti 3 stadiona po 20000 u većim gradovima iz unutrašnjosti i igrati tu pred punim tribinama. Kragujevac bi uvek bio pun a Beograd nek se stidi.

sneaky

pre 1 godinu

Tesko takmicenje, posle napornih sezona tesko je naci motiva u necemu sto se zove Liga Nacija. Svakako razocarenje ovakva poseta na prvoj utakmici kuci posle plasmana na SP. Igraci, a prije svih Piksi nisu zasluzili to.

De jo

pre 1 godinu

Kad bi ste igrali bilo gde van Beograda stadion bi bio pun. I u Beogradu kad bude pun stadion 90% ljudi dođe sa strane, od Vranja, Pirota, Kragujevca, Negotina, Zrenjanina, Subotice, Šapca...

Nina

pre 1 godinu

Srbiji treba moderan stadion bez atletske staze i sa kompletno pokrivenim tribinama maksimalnog kapaciteta od 20.000, i stalno bi bio pun!

darkness

pre 1 godinu

Mitro tebi svaka čast ali postoji neki drugi grad sem Beograda da ne kažem da je utakmica kasno počele. Dajte Švešdsku na Karađorđu!

samoobjektivno

pre 1 godinu

Neko je pametno napisao zasto reprezentacija mora uvek u Beogradu da igra? Uvek je mala posecenost ma kako god igrali, na stranu danasnji ucinak.. Zasto se ne igra recimo u Backoj Topoli, imaju odlican stadion a siguran sam da bi posecenost bila do poslednjeg mesta.

zvezdas

pre 1 godinu

Pa kako igrate, tako vam je. Ocigledno da vas je publika dobro procenila
(The n, 02. jun 2022 23:09)

Nema sta, procenili ste da plasman na svetsko nije dovoljan. A koliko je uopšte antisportski rezon da se ide na utakmicu samo ako ekipa dobro igra ne vredi takvima objasnjavati.

Krca

pre 1 godinu

Beograd se zasitio fudbala ali zato drugi gradovi nisu. Sigurno bi stadioni u Nišu,Kruševcu,Novom Sadu itd bili krcati i navijanje pravo bez zvizduka!

cerlos

pre 1 godinu

vise publike nas basket aba lige nego da vas gledam sta da gledam sve smo videli protiv danske i veceras pa sta da gledam antifudbal

Boka

pre 1 godinu

Upravu je dečko 100%, mi smo takav narod, očekivanja su nam i fudbalu kao da smo Brazilci, u basketu Ameri, Djokovic izgubi od Nadala - jede krekere od spelte, plate očekujemo Nemačke al akp može u državnoj firmi po 6 sati dnevno, a da podržimo nekoga, da se oko nečega složimo, pomognemo, misaona imenica. Ja da sam video koliko je ljudi večeras bilo na stadionu, posle svega u prošlim kvalifikacijama, skinuo bih dres, poljubio grb, dao nekom klincu iz publike, i seo pored njega na tribine da gledam utakmicu. Kako starim, sve više sam ubedjeniji da smo jako, jako loš, nezahvalan, nerealan i jako bezobrazan narod.

stevan

pre 1 godinu

Morate biti svesni da Srbija nema moderan stadion van Beograda, pa to ni Marakana nije vise. Srbiji treba stadion od 15-20 hiljada u Novom Sadu, Kragujevcu ili Nisu. Stim dolazi mnogo stvari, hoteli, putovanje itd.

boban,nis

pre 1 godinu

Nije problem Beograd,vec zato sto se u Srbiji navija za dva kluba,u velikoj vecini za jedan.Za Srbiju se ne navija,decko me odusevio svojom izjavom,100% u pravu!

Doca

pre 1 godinu

Čuj ovo...da smo dali gol... E pa da baba ima ono bila bi deda. Vi nemate pojma. Što se tiče gledalaca pa došli su grobari da gledaju svoje igrače. Nastavlja se bruka države. Važno je da braća igraju, da su prespori odbrambeni.

De jo

pre 1 godinu

Kad bi ste igrali bilo gde van Beograda stadion bi bio pun. I u Beogradu kad bude pun stadion 90% ljudi dođe sa strane, od Vranja, Pirota, Kragujevca, Negotina, Zrenjanina, Subotice, Šapca...

Džoni Bravo

pre 1 godinu

Fck bgd. Kontam da se cela Srbija stidi beograda. Kao. Metropola... Ma daj bre, sram vas bilo. A bićete ispred skupstine kada padne Švajcarska ili Brazil. Niste zaslužili. Ništa. Nula. U17 bih vam nabio na nos. Sramota.

Bari1991

pre 1 godinu

Kako Piksi prati ligu Srbije i ima mišljenje o njoj tako mu i dolaze gledaoci . Nije reprezentacija za oživljavanje karijere i da menadžeri guraju igrače koje godinama ne mogu da prodaju pa im ,,dizu'' cenu...

Mn

pre 1 godinu

Covek je realan, prva utakmica posle plasmana na SP i red je bio da bude pun stadio,bar tako rade nacije od integriteta. Ni ovaj sudija Poljak se ne bi ovoliko kur... pred punim tribinama, ovako je sve sporno njima islo. Bas se pitam da je obrnuto da im ne bi dunuo penal.

zvezdale

pre 1 godinu

Ima tu raznih faktora. Stoji i da smo očajna fudbalska publika, klubaštvo je nadjačalo kult reprezentacije. I to je samo u fudbalu. Košarka, vaterpolo, odbojka, rukomet i dalje imaju svoju publiku, koliko toliko. Fudbalski savez takođe ne radi ništa po tom pitanju decenijama i to je bitan faktor. Nema više mečeva na Karađorđu, Čairu, Čika Dači. Siguran sam da bi bilo samo hiljade dece koja bi gledala Tadića, Mitra, Sergeja i ostale.

Sramota i bruka da se sve gura u Beograd.
Marakana treba da dočeka najvažnije mečeve, spektakle sa top ekipama i samo to.

Na sve to imamo katastrofalnu medijsku sportsku sliku koja piše samo o skandalima.
5 dana slušamo samo o Aba šibanju i bacanju upaljača, topovskih udara, ko je kriv i ko je kad počeo i ko kome vraća. Prvi nisam ni znao da se fudbal igra večeras. Tužno do pretužno.

Vojvodina Katalonija

pre 1 godinu

Jednostavno sport je narodu ogađen a fudbal najviše.Ionako je sutra radni dan a cene su otišle u nebo.Nema se ni vremena ni para ni živaca gledati milionere kako se igraju fudbala.

Pedja

pre 1 godinu

Jeste bilo truda, napada, pokusaja, ali ono sto se videlo je i da je sve to bilo rastrzano, bez tipicnih akcija, kao da ranije nisu igrali zajedno. I opet je Kostic krivac za primljeni gol. Njegova igra je potpuno neodgovorna, a ipak je stalno starter. A sto se tice navijaca, pre nego sto je dosao Antic, bilo je vise protivnickih. I onda utakmica po utakmica, bilo je sve bolje i atraktivnije i dosla je publika. Mitrovicu svaka cast, ali treba svaki igrac da zapne kao on, a ne da se setaju po terenu.

Bolna istina

pre 1 godinu

Stvarno bruka, ali problem je i stavljanje mečeva na Rajko. Ako ništa stavite utakmice na stadion Partizana, opet će izgledati bolje. A najbolja solucija je da se igra širom Srbije, kada bi se neko setio da sredi stadione..

Lombardia

pre 1 godinu

Sedim u Engleskom restoranu na Fuerteventuri i na Tenerifima, puni
Engleza.
Cetiri ekrana, svi prate svoje u razlicitim dresovima, Stadioni puni.
Gledam, ne verujem, nebitne utakmice, puno, prate i iz restorana u inostranstvu.
Kod nas nwmaju kulturu, osim da se zale i kukaju.
Igra Haland, mema nikoga.
Mesi da dodje, ne bi dosli.
Prebaciti u Nis utakmice.

Laki

pre 1 godinu

A i sta vam treba ta isfrustrirana masa na tribinama? Kao sto je neko rekao - nema 10 000 ljudi na tribinama a ovamo se busamo kako cemo da vratimo Kosovo.. srpska posla.
Steta za tekmu, moglo je da bude nereseno, bod protiv Norveske bi bio ok jer smo realno na slicnom nivou, sto i nije lose!

Boka

pre 1 godinu

Upravu je dečko 100%, mi smo takav narod, očekivanja su nam i fudbalu kao da smo Brazilci, u basketu Ameri, Djokovic izgubi od Nadala - jede krekere od spelte, plate očekujemo Nemačke al akp može u državnoj firmi po 6 sati dnevno, a da podržimo nekoga, da se oko nečega složimo, pomognemo, misaona imenica. Ja da sam video koliko je ljudi večeras bilo na stadionu, posle svega u prošlim kvalifikacijama, skinuo bih dres, poljubio grb, dao nekom klincu iz publike, i seo pored njega na tribine da gledam utakmicu. Kako starim, sve više sam ubedjeniji da smo jako, jako loš, nezahvalan, nerealan i jako bezobrazan narod.

Dragan KG

pre 1 godinu

Izmestiti reprezentaciju van BG, ovo je bruka koliko je malo gledalaca bilo. I kad ovo vidimo onda se stvarno treba zapitati kome treba nacionalni stadion u Beogradu od 60000 gledalaca. Bolje napraviti 3 stadiona po 20000 u većim gradovima iz unutrašnjosti i igrati tu pred punim tribinama. Kragujevac bi uvek bio pun a Beograd nek se stidi.

Krca

pre 1 godinu

Beograd se zasitio fudbala ali zato drugi gradovi nisu. Sigurno bi stadioni u Nišu,Kruševcu,Novom Sadu itd bili krcati i navijanje pravo bez zvizduka!

Decentralizator

pre 1 godinu

Odavno pričam da sve utakmice fudbalske reprezentacije Srbije (osim ako se zadesi neka baš bitna) treba da se igraju van Beograda.
Novi Sad, Niš, Kragujevac - i tako na smenu. Kad je neki protivnik iz 4. ili 5. šešira - može i Kruševac, Jagodina, Subotica itd … Za sve te gradove i okolinu to bi bio mnogo veći događaj, a nadobudni Beograđani, koji mešaju klupski i reprezentativni fudbal, će repku gledati jednom u 3 godine i gotovo!
Kad mogu Bosanci u Zenici, a Hrvati u Osijeku - možemo i mi slično.

М.М

pre 1 godinu

Требало би под хитно изменити грађевински пројекат за национални стадион у Пазови. Капацитет не треба да буде већи од 4000 седећих места као на Фарским Острвима. Што да бацамо паре?!

Dušan THC

pre 1 godinu

Meč nije bio ni medijski ispraćen. Prvi nisam znao da se igra danas dok nije počeo. Svakako, treba renovirati stadion u Nišu i češće igrati tamo.

Klasa optimist

pre 1 godinu

Ne znam koliko stadiona u Srbiji ispunjava UEFA standarde za reprezentativni nogomet ali mi je van logike da se mora igrati u BG. Hrvatska sutra docekuje Austriju u Osijeku,par dana kasnije Francusku u Splitu... Reprezentacija je igrala i u Rijeci,Varazdinu. Pa kod nas bi doslo do rata da se igra samo u Zagrebu. Nacionalni stadion vam je bacanje para. Kod nas je Mamic gurao tu ideju da Dinamu za dzabe obezbjedi kvalitetan stadion. Ideja mu nije prosla. Ako vas vec zuljaju pare mozete sa njima urediti druge stadione u Srbiji. Pa da reprezentacija dodje do naroda. Ali ne znam kako bi to funkcioniralo? Mozda da se jedan splav stavi na labudicu i prevozi po Srbiji u ona mjesta u kojima bi nastupala reprezentacija. Da deckima prije i nakon utakmice ne bude dosadno. Znam da je Liga nacija bezvezno takmicenje ali pojedini vasi igraci su me razocarali svojom igrom veceras.

toboparaliza

pre 1 godinu

Beograđani ne gledaju niti na stadionu niti od kuće. Gledaju ljudi svoja posla, kao što i vi ne gledate šta ko radi u nekoj firmi, kancelariji itd. Beograd ima previše događaja, veliki izbor i fudbal nije popularan kao nekada. Sa druge strane, unutrašnjost zemlje propada, nema događaja, tako da tu i gostovanja Zvezde i Partizana donose publiku, a reprezentaciju bi gledali puni stadioni. Kada bi postojali u urednom stanju da dozvoljavaju UEFA standarde. A što ih nema, da ne pokrećemo sada.

Vojvodina Katalonija

pre 1 godinu

Jednostavno sport je narodu ogađen a fudbal najviše.Ionako je sutra radni dan a cene su otišle u nebo.Nema se ni vremena ni para ni živaca gledati milionere kako se igraju fudbala.

darkness

pre 1 godinu

Mitro tebi svaka čast ali postoji neki drugi grad sem Beograda da ne kažem da je utakmica kasno počele. Dajte Švešdsku na Karađorđu!

Lombardia

pre 1 godinu

Sedim u Engleskom restoranu na Fuerteventuri i na Tenerifima, puni
Engleza.
Cetiri ekrana, svi prate svoje u razlicitim dresovima, Stadioni puni.
Gledam, ne verujem, nebitne utakmice, puno, prate i iz restorana u inostranstvu.
Kod nas nwmaju kulturu, osim da se zale i kukaju.
Igra Haland, mema nikoga.
Mesi da dodje, ne bi dosli.
Prebaciti u Nis utakmice.

Bunike

pre 1 godinu

Ljudi toliko lepo i zadovoljno žive u Srbiji da im je jedino važno kako da što pre dodju kući posle napornog posla, izrabljivanja i maltretiranja od strane nadredjenih.

zvezdale

pre 1 godinu

Ima tu raznih faktora. Stoji i da smo očajna fudbalska publika, klubaštvo je nadjačalo kult reprezentacije. I to je samo u fudbalu. Košarka, vaterpolo, odbojka, rukomet i dalje imaju svoju publiku, koliko toliko. Fudbalski savez takođe ne radi ništa po tom pitanju decenijama i to je bitan faktor. Nema više mečeva na Karađorđu, Čairu, Čika Dači. Siguran sam da bi bilo samo hiljade dece koja bi gledala Tadića, Mitra, Sergeja i ostale.

Sramota i bruka da se sve gura u Beograd.
Marakana treba da dočeka najvažnije mečeve, spektakle sa top ekipama i samo to.

Na sve to imamo katastrofalnu medijsku sportsku sliku koja piše samo o skandalima.
5 dana slušamo samo o Aba šibanju i bacanju upaljača, topovskih udara, ko je kriv i ko je kad počeo i ko kome vraća. Prvi nisam ni znao da se fudbal igra večeras. Tužno do pretužno.

De jo

pre 1 godinu

Kad bi ste igrali bilo gde van Beograda stadion bi bio pun. I u Beogradu kad bude pun stadion 90% ljudi dođe sa strane, od Vranja, Pirota, Kragujevca, Negotina, Zrenjanina, Subotice, Šapca...

samoobjektivno

pre 1 godinu

Neko je pametno napisao zasto reprezentacija mora uvek u Beogradu da igra? Uvek je mala posecenost ma kako god igrali, na stranu danasnji ucinak.. Zasto se ne igra recimo u Backoj Topoli, imaju odlican stadion a siguran sam da bi posecenost bila do poslednjeg mesta.

boban,nis

pre 1 godinu

Nije problem Beograd,vec zato sto se u Srbiji navija za dva kluba,u velikoj vecini za jedan.Za Srbiju se ne navija,decko me odusevio svojom izjavom,100% u pravu!

Bolna istina

pre 1 godinu

Stvarno bruka, ali problem je i stavljanje mečeva na Rajko. Ako ništa stavite utakmice na stadion Partizana, opet će izgledati bolje. A najbolja solucija je da se igra širom Srbije, kada bi se neko setio da sredi stadione..

aleksandar

pre 1 godinu

pa stavite utakmicu da se igra u Novom Sadu,nisu... beograd 2 miliona ljudi nije 20k njih u stanu otici gledati majstore fudbala,a prvi su kad treba da se slavi nesto

Ja

pre 1 godinu

@Kako starim, sve više sam ubedjeniji da smo jako, jako loš, nezahvalan, nerealan i jako bezobrazan narod.

Izvini ali meni je to sasvim normalno. Toliko vremena i energije trošiti na gledanje fudbala, tenisa, košarke... je totalna besmislica. Postoje mnogo lepši načini kako potrošiti to vreme.

Nina

pre 1 godinu

Srbiji treba moderan stadion bez atletske staze i sa kompletno pokrivenim tribinama maksimalnog kapaciteta od 20.000, i stalno bi bio pun!

nije nego

pre 1 godinu

Fck bgd. Kontam da se cela Srbija stidi beograda. Kao. Metropola... Ma daj bre, sram vas bilo. A bićete ispred skupstine kada padne Švajcarska ili Brazil. Niste zaslužili. Ništa. Nula. U17 bih vam nabio na nos. Sramota.
(Džoni Bravo, 2. jun 2022 23:34)

Ajde natrag u kućicu (ili ti srpski - mrš).

Halo Bing...

pre 1 godinu

Umesto da prave nacionalni stadion, sa tim novcem mogu da renoviraju nekoliko stadiona u Srbiji da se na njima mogu igrati međunarodne utakmice...

Doca

pre 1 godinu

Čuj ovo...da smo dali gol... E pa da baba ima ono bila bi deda. Vi nemate pojma. Što se tiče gledalaca pa došli su grobari da gledaju svoje igrače. Nastavlja se bruka države. Važno je da braća igraju, da su prespori odbrambeni.

sneaky

pre 1 godinu

Tesko takmicenje, posle napornih sezona tesko je naci motiva u necemu sto se zove Liga Nacija. Svakako razocarenje ovakva poseta na prvoj utakmici kuci posle plasmana na SP. Igraci, a prije svih Piksi nisu zasluzili to.

Pedja

pre 1 godinu

Jeste bilo truda, napada, pokusaja, ali ono sto se videlo je i da je sve to bilo rastrzano, bez tipicnih akcija, kao da ranije nisu igrali zajedno. I opet je Kostic krivac za primljeni gol. Njegova igra je potpuno neodgovorna, a ipak je stalno starter. A sto se tice navijaca, pre nego sto je dosao Antic, bilo je vise protivnickih. I onda utakmica po utakmica, bilo je sve bolje i atraktivnije i dosla je publika. Mitrovicu svaka cast, ali treba svaki igrac da zapne kao on, a ne da se setaju po terenu.

MilanČe

pre 1 godinu

Pa znaš kao Mitre, Srbi vole podele, kada igraju propali komunistički klubovi, onda je puno, ovako kada treba da se ujedine za reprezentaciju, ne ide, ako nemamo koga da blatimo, nije zanimljivo, takav ti je ovo narod, ništa se nemoj čuditi, stalno mu treba neprijatelj, kao deci

De jo

pre 1 godinu

Kad bi ste igrali bilo gde van Beograda stadion bi bio pun. I u Beogradu kad bude pun stadion 90% ljudi dođe sa strane, od Vranja, Pirota, Kragujevca, Negotina, Zrenjanina, Subotice, Šapca...

Mn

pre 1 godinu

Covek je realan, prva utakmica posle plasmana na SP i red je bio da bude pun stadio,bar tako rade nacije od integriteta. Ni ovaj sudija Poljak se ne bi ovoliko kur... pred punim tribinama, ovako je sve sporno njima islo. Bas se pitam da je obrnuto da im ne bi dunuo penal.

Marko

pre 1 godinu

Kakva igra takva i publika.
(Švaler, 2. jun 2022 23:18)

Svaleru, mislio si kakva publika takva i igra, zar ne? Sto se tebe tice, kakav nick takav i komentar...

Јабучило

pre 1 godinu

Заређајте са добрим играма, па ће бити пуне. Нисте ни публику изгубили преко ноћи. А обашка што Србија ван Београда нешто и нема међународне стадионе, па се све догађа у БГ.

stevan

pre 1 godinu

Morate biti svesni da Srbija nema moderan stadion van Beograda, pa to ni Marakana nije vise. Srbiji treba stadion od 15-20 hiljada u Novom Sadu, Kragujevcu ili Nisu. Stim dolazi mnogo stvari, hoteli, putovanje itd.

ko-ometator

pre 1 godinu

Precesto su bile pune tribine a na terenu jad i cemer. To sto ste vi i ili oni pre vas izneverili poverenje publike mora da se opet vrati ali ne kroz 5 utakmica nego godinama uspeha i truda jer isto toliko vas gledamo godinama uzalud jer ste nas cesce sramotili nego radovali.

Laki

pre 1 godinu

A i sta vam treba ta isfrustrirana masa na tribinama? Kao sto je neko rekao - nema 10 000 ljudi na tribinama a ovamo se busamo kako cemo da vratimo Kosovo.. srpska posla.
Steta za tekmu, moglo je da bude nereseno, bod protiv Norveske bi bio ok jer smo realno na slicnom nivou, sto i nije lose!

Džoni Bravo

pre 1 godinu

Fck bgd. Kontam da se cela Srbija stidi beograda. Kao. Metropola... Ma daj bre, sram vas bilo. A bićete ispred skupstine kada padne Švajcarska ili Brazil. Niste zaslužili. Ništa. Nula. U17 bih vam nabio na nos. Sramota.

Doca

pre 1 godinu

Čuj ovo...da smo dali gol... E pa da baba ima ono bila bi deda. Vi nemate pojma. Što se tiče gledalaca pa došli su grobari da gledaju svoje igrače. Nastavlja se bruka države. Važno je da braća igraju, da su prespori odbrambeni.

Bari1991

pre 1 godinu

Kako Piksi prati ligu Srbije i ima mišljenje o njoj tako mu i dolaze gledaoci . Nije reprezentacija za oživljavanje karijere i da menadžeri guraju igrače koje godinama ne mogu da prodaju pa im ,,dizu'' cenu...

pravda

pre 1 godinu

Lepo i kaže, al toliko smo jadni da osim marakane ne znam dal postoje uslovi da se igra još negde, i osim jna naravno, kad bi renovirali poneki stadion u unutrašnjosti pa i da igramo, ovako slaba vajda

Joao

pre 1 godinu

Posećenost fudbalskih utakmica je u padu već godinama. Organizovani navijači proterali su pristojan svet sa tribina samim svojim postojanjem. A kad jednom izgubiš želju da gledaš fudbal na stadionu trebaće vreme da se to vrati. Korumpirane uprave klubova, Kokeze na čelu saveza, sve je to doprinelo, jer od fudbala se samo uzima, a ne daje se ništa! Objekata novih nema, infrastruktura katastrofa. Tako da se i dalje mora igrati na krpljenom stadionu Zvezde!

p.s. Juče predveče pola grada zatvoreno zbog Spasovdanske litije. Ni to ne pomaže.

Ende

pre 1 godinu

Meni je cudno da ih uopste jos neko gleda. Pune 24 godine nismo prosli grupu na SP a 22 godine se nismo pojavili na EP. Sta bi tu trebalo gledati mozda tetovorane manekene pre nocnog odlaska na splav? Portugal su slucajno pobedili, jedna utakmica nece vratiti publiku na stadion.Ne zanima se narod za fudbal, gledaju svoja posla i gledaju kako da prezive.

cerlos

pre 1 godinu

vise publike nas basket aba lige nego da vas gledam sta da gledam sve smo videli protiv danske i veceras pa sta da gledam antifudbal

bojan

pre 1 godinu

Ovako, bio sam u Budimpešti kada ste igrali prijateljsku sa Mađarima. Dosta naše djece i ljudi. Kada je završila utakmica, iznad vaše klupe gde prolazite bilo je stotinjak naših navijača koji su željeli vaš dres,šorc. Nešto da bacite, razne poruke i slično. Svaki od Vas je iskulirao navijače. Među njima sam i ja bio. Samo ste prošli. Niste ni mahnuli. E zato večeras ,ja koji živim u Beogradu nisam došao da Vas pogledam.
P.s. ugledate se na Hrvate kako ispoštuju navijače. Od toga krenite,možda nas bude više

Sasa

pre 1 godinu

Nije ovo Engleska i ljudi nemaju naviku redovnog odlaska na fudbal jer nase lige niko ne gleda. Kako se tu vecina pojavljuje samo za derbi tako i na reprezentaciju samo kad je bitan mec koji nesto odlucuje. Za prijateljsku je 10000 odlicna poseta. Toliko ne bi doslo ni van Bg da se igra.

zvezdas

pre 1 godinu

Pa kako igrate, tako vam je. Ocigledno da vas je publika dobro procenila
(The n, 02. jun 2022 23:09)

Nema sta, procenili ste da plasman na svetsko nije dovoljan. A koliko je uopšte antisportski rezon da se ide na utakmicu samo ako ekipa dobro igra ne vredi takvima objasnjavati.

pera kojot

pre 1 godinu

ovi sto pisu igrajte van bg-a, istima je decacka zelja i poenta egzistencije da dodju u isti taj bg....ja bre koji sam odrastao ovde (nisam birao...sudbina) prodjem Knezom, ne sretnem ni jedno poznato lice....komsija iz Leskovca izadje da proseta, sretne 10 drugara.....nema veze za fudbalom ali eto....kao i sto lokacija igranja utakmice nema vec samo ucinak, zalaganje i trud onih koji su na terenu...

M

pre 1 godinu

Nisam baš zagrižen pratilac dešavanja oko reprezentacije ili sporta uopšte , ali ipak mislim da spadam u neki prosek po tom pitanju i pojma nisam imao da se ovo uopšte igra, a verujem da je takav bio slučaj sa mnogim ljudima koji bi otišli da ovo gledaju. Eto sinoć na flash score saznajem da ćemo u Nedelju igrati i sa Slovenijom u Beogradu, a slabo ko o tome priča na TV-u. Čak sam pročitao da ni karte nisu nešto bezobrazno skupe.
Sportske vesti ovih dana kada otvorim, samo govore o RG, finalu ABA lige, NBA finalu...
Long story short - Trebalo je malo izreklamirati ovo bolje... Da li to treba savez da uradi ili ko već ne znam...

EU Gastarbajter

pre 1 godinu

Cetvrtak noc, utakmica u nebitnom takmicenju, na plus 30 stepeni. i majstor pita, zasto nije pun stadion? Zato sine sto ima mnogo vaznoiih strani u zivotu od vaseg nebitnog ganjanja lopte!

Ljuba Velicanstveni

pre 1 godinu

Navijaca nema zato sto vlast podrzava huligane koji su deo njene politike. Pa nakon onog basketa juce ko bih normalan odveo svoju porodicu na neki sportski dogadjaj.

Reziel

pre 1 godinu

Ne mislim da su prazne tribine nedostatak "kulture", već da jednostavno kao narod, mlađe generacije naročito, nisu zainteresovane za fudbal.
Jednostavno, ljudi imaju neka druga interesovanja, ne gledaju ni kod kuće, kamoli da odu na stadion. Srbija dugo nije imala nikakavog reprezentativnog uspeha u fudbalu, pa je i normalno da se smanji interesovanje. Utakmice domaćih klubova su, iskreno, jako dosadne, čak i taj derbi je nekoliko klasa ispod evropskog i svetskog nivoa. Treba uzeti u obzir i da je najteži kriminal u Srbiji poslednjih 30 godina vezan za fudbal u Srbiji, od vodja navijača, navijačkih grupa kao kriminalnih grupa, pa i samih funkcionera u klubovima i savezima. Drugu mog sina iz škole su roditelji rekli da ne ide da gleda neku utakmicu, jer tamo idu kriminalci. Ja taman krenuo da lanem nešto, kad se ugrizem za jezik... Pa i jesu.

U svakom slučaju, sve zajedno, duže vreme je dovelo do ovoga. Fudbal odavno nije popularan sport u srba, to je odavno trebalo javno reći.

peca

pre 1 godinu

vec odavno govorim da nam je koncept lige los od glomazne lige od 16 klubova do preteranog broja bg klubova.ko prati vozdovac,cukaricki,rad,po max 500 ljudi, a unisten je jedan ofk.beograd koji je imao svoju publiku,da ne govorim o klubovima koji su imali svoju publiku proleter iz zrenjanina,kikinda,borac cacak,bor,pirot.treba liga od 12 klubova i max 3 iz beograda i dve druge lige po 14 bilo bi mnogo interesantnije.

Granota

pre 1 godinu

Klasa optimist, 2. jun 2022 23:40

Super ti je komentar, samo jedan zaključak nije. Nacionalni stadion se gradi najmanje zbog reprezentacije, a najviše da bi se neki ugradili u njegovoj izgradnji, a drugi usput dobili lokale i tržne centre. Tako da (ne)uspeh reprezentacije nema tu nekog uticaja.

Zveki

pre 1 godinu

Van Beograda su obicno stadioni puni rekao bih po komentarima!
U Novom Sadu , Nisu, KG... gledalaca po dve-tri hiljade( osim kad gostuju veciti); i vi sad pricate o navijacima u Bg. Ja zivim u Sapcu i redovno gledam Macvu i sramota je sto dodje na tekmu 1000 ljudi u gradu oko 80 000 sa okolinom! Podizanjem kvaliteta fudbala koji igrate doci ce i navijaci!

Che

pre 1 godinu

Kod nas u BG postoji samo Zvezda i Partizan. Navijači u BG se samo na to lože. Ja ne znam kako to do sad niko već nije shvatio. A vi koji pišete zašto ne igraju u drugim gradovima. Dali ste se zapitali dali ti drugi stadionu uopšte zadovoljavaju minimalne norme za odrzavanje Lige nacija.

boki89

pre 1 godinu

neka se naprave 3 stadiona od po 20 000 mesta u Novom Sadu Kragujevcu i Nisu i bice puni kada igra reprezentacija uvek.Nacionalni u Bg ne treba da se gradi

alex

pre 1 godinu

A mozda su druze ljudi umorni. Kao sto je tebi fudbal posao tako i drugi ljudi imaju svoje poslove. Treba ujutru ustati i raditi 40 godina za vase jednogodisnje plate i jos si nam se “nalutio” sto ne dajemo zadnji atom snage da dodjemo na stadion. Prosto ljudi danas u Beogradu nemaju vremena za osnovne stvari da postignu i to je cinjenica. Cudi me samo da mladi nisu otisli, ja bih da imam toliko slobodnog vremena. A drugo, mozete vi da pricate o Ligi nacija kao bitna je i to, ali narod na to gleda kao na prijateljske, ne samo kod nas. I bavite se vi sobom pustite vi narod. Mnogo ste uzleteli posle Portugala i od te igre ni traga a redovno dobijate po usima od tad. Tako da imate vi do novembra da brinete svoje brige.

kblo70

pre 1 godinu

vidi mitre,kao ortodoxni ganci tebe decko mnogo cenim,svaka cast pixiju,nadam se da prolazimo grupu,moje srce je uz vas ali s obzirom koliko puta ste nas ispalili i razocarali moracete bas da se potrudite kako bi dosao da vas gledam

Voja Smederevac

pre 1 godinu

Hoćete pun stadion a? Pa bre nije vam ovo Engleska i Nemačka. Zakažite prijateljsku s Hrvatskom. Na to se huligančići ovde pale. Za deset minuta bi se rasprodao stadion keve mi. This is Balkan braćo.

Miloš

pre 1 godinu

Kao Beograđaninu, jako mi se dopada ideja da se igra po drugim mestima. Jesu svuda stadioni neuslovni, ali evo, ko god prvi da reši problem, ja bih slao reprezentaciju tamo. Ne razumem potrebu da se igra stalno u BG, osim zbog splavova. Mada možda to i nije tako trivijalan razlog.

Drugo, da se razumemo, nije Beograd na kraj sveta. Možda je Užičanima ili Vranjancima problem, ali Ruma, Novi Sad, Kragujevac, Zrenjanin, Vršac, Čačak, Milanovac, Požarevac, Valjevo... to je sve na pola sata do najviše sat i po od Beograda. Ko je hteo da gleda Srbiju, stvarno nije neki poseban problem.

Treće, nije uzrok neodlaska na stadione neka "lenjost" ili šta se već inputira Beograđanima (i ostalima) koji ne dolaze. Moj lični problem su fudbalski navijači, tenk, divljaštvo, i neuslovan parking. Sad neko može da priča da je to više u klupskom fudbalu, ali znate, kad god sam gledao reprezentaciju, uvek su glasniji zvižduci protivniku (i obavezno njihovoj himni), nego što je bilo kakvo navijanje za naše. To mi je stvarno odbojno.

Obrad

pre 1 godinu

Koga briga da ste igrali i pred samo trojicom? Igrali ste bezidejno kao u mračnim Krstajićevim danima i nema opravdanja za ovaj kiks.

Nepristrasni gledalac

pre 1 godinu

Ljudi gledaju kako da izadju na kraj sa nenormalnim cenama svega.
Samo sto se ne tuku za brasno i secer.
Radni dan, sutra radni dan.
Prosto nikoga ne zanima da gleda sport za koji vazi glas da je strahovito kriminalizovan.
I onda dobijete takvu posetu.

Booro iz Pobede

pre 1 godinu

Decenijama su fudbaleri uvek bili najvece razocarenje. Ne moze posle jednih kvalifikacija da se napuni stadion, ja sam jedva na tv-u izdrzao poluvreme! Idite u Katar i predstavite svoju zemlju najbolje sto mozete a ne da se svadjate i brukate kao na svim dosadasnjim velikim takmicenjima.

Pero

pre 1 godinu

Posle ovakvih izjava će biti još manje publike. Dodatno, naš fudbal je kompromitovan na svaki mogući način. Ljudi u Beogradu mahom imaju novca i imaju mnogo izbora kako da ga potroše, a tada je puno stvari dostupno i važnije od menadžerskih kombinacija i timova.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Kakva igra takva i publika.
(Švaler, 2. jun 2022 23:18)

Svaleru, mislio si kakva publika takva i igra, zar ne? Sto se tebe tice, kakav nick takav i komentar...
(Marko, 02. jun 2022 23:44)

Marko sine, nisi u pravu.

Da je igra dobra, onda bi stadion bio dupke pun.

Ono što možemo utvrditi sa sigurnošću je da nas je na svetsko poslao sudija koji je Ronaldu poništio čist gol u Beogradu. Direktni bodovi i prosta matematika.

Ovi se uspalili. Mislim, drago mi je ALI.

Toni

pre 1 godinu

Ja podržavam da reprezentacija ne igra više u Beogradu. Samo smaraju i prave gužvu u saobraćaju. Znam da je veliki intelektualni napor da se to razume, ali eto da otkrijemo tajnu da nije niko pitao stanovnike Beograda da li žele da reprezentacija igra u Beogradu već su takvu odluku doneli u FS Srbije. Žalite se njima , tamo su vaši , teško da je i jedan rodom iz Beograda.

cukce

pre 1 godinu

A da malo pormenire Beograd, doduše nema mnogo stadiona gde bi mogli da igrate, ali gde god bi igrali bio bi pun i imali bi podršku!

Doc. dr

pre 1 godinu

Svaka cast za plasman na SP. To jeste uspeh. Međutim, osim ovog uspeha koji jeste u skladu sa kvalitetom igraca, fudbalska reprezentacija vec duzi niz godina nije imala nekog veceg uspeha. Osim ne tako cestih uspesnih kvalifikacija na neko vece takmicenje, izostali su mnogo veci rezultati. Imajuci u vidu individualni kvalitet reprezentativaca, u odnosu na rezultate koje reprezentacija postize, kao i cinjenicu da je nasa fudbalska javnost, (ne)opravdano uvek u ocekivanju mnogo vecih uspeha od onih koji se postizu, ne iznenađuje nedostatak vece podrske i vere naseg naroda, generalno gledano u domaci fudbal, pa time i u reprezentaciju. Mnogo je vise bilo razocarenja nego uspeha. Kada bi se postigo uspeh, poput onog koji su, primera radi, postigli Hrvati osvajanjem 3. i 2. mestu na svetskim prvenstvima, tada bi primedba Mitrovica (kojeg inace veoma cenim kao fudbalera, jer je jedan od retkih koji izgara za nacionalni dres i svaki put daje svoj maksimum bez kalkulisanja), bila potpuno opravdana.

bi zi

pre 1 godinu

samo dva saltera a 300 ljudi ceka
cekao sam celo prvo poluvreme ispred
hvala bogu pa nije mnogo doslo i oni bi cekali kao budale kao sto sam i ja

Ivanbg

pre 1 godinu

Bilo bi gledalaca da FK Srbija ne vodi kampanju protiv selektora, saveza i reprezentacije generalno. :)

Zato bi trebalo izmestiti utakmice iz Beograda jer u provinciji Terza ima manji uticaj. Tamo se na plaćaju navijačke grupe. :)
Dolaziće porodični ljudi da gledaju svoju reprezentaciju. :)

ZORAN

pre 1 godinu

Loznica, Novi Sad i Kragujevac.
-Republika Srpska
-Severni deo Srbije
-Juzni deo Srbije.
U ta 3 grada treba igrati reprezentacija Srbije.
Zbog publike.

Milan. Banja Luka

pre 1 godinu

Braco draga stadion za nacjonalni ti se treba napravidi sto blize Republike srpske, znaci oko rume ,ili Mitro ice i bice pun na svakoj tekmi. Mi volimo srbiju ali je suvise daleko ici stalno za Beograd.
I da balet postane fudbal, !!!!!!

komnen barjaktar

pre 1 godinu

Mitroviću kad budete sagledali sami ili uz nečiju pomoć koliko ste kao ekipa loši u svakom fudbalskom smislu ovakvi tvoji zaključci izgubiće svaki smisao. Pobedili Portugal a i dalje prazne tribine. Kontinuitet momak, kontinuitet dobrih utakmica, kontinuitet dobrih rezultata, kontinuitet prisutnosti na velikim fudbalskim smotrama (kontinentalnim, svetskim), kontnitet uigranosti tima ma ko da je starter. A šta videsmo od vas posle Portugala unazad 3 meseca. Dve utakmice: 4 primljena i 0(nula) datih golova. Mislite o tome!

themaster

pre 1 godinu

Zvezda,Partizan > reprezentacija,to je tako ovde i ne znam zbog čega se Mitrović čudi,kad zna odakle je.Voleo bih da je obrnuta situacija, ali dok je blizanaca, reprezentacija će uvek da bude rezerva u narodu.

sibirski jeti

pre 1 godinu

Samo malo da se maknete Beograda, lep stadion je u NS, publika pristojna, lep je u Nisu, temperamentna publika, Krusevac, Kragujevac, cak i Novi Pazar ima lep objekat, iako nas bas ne vole tamo, mada ima i tamo valjda Srba, Gornji Milanovac... probajte malo a ne samo Bg...

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Utakmicu ste odigrali tako da je bolje da nko nije ni dolazio oni 2 zicera valjda če 1.uči mi svega 1.prava šansa posebno se vidi problem kad stoperi prime loptu nikad nemaju hrabrosti a odigraju napred u noge Milinkovič je visok ali totalni antifudbaler svaku loptu vrača golmanu na levom krilu Kostič nezna da štopuje nogom loptu stalno nešto gura prsima i uvek gotovo da ju gurne njima pa ostane zatvoren u uglu kad se sergej pomerio nazad bili smo još sporiji u prenošenju lopte Tadič pokušava ali ni on sam nemože sa sporošču pozadi izmene na totalno krivim pozicijama sem Erakoviča ostale izmene su bile mnogo loše.Zad.vezni mora biti brz prestanite da gurate sporog Sergeja na tu poziciju igra bezidejna jer ju organizuju visoki i okoreli igrači sem Pavloviča i Erakoviča pozadi kao da nikad u životu nisu videli loptu Pavlovič,Lazovič i lukič igrali dok ostali kao da su pali sa meseca.

Maksa

pre 1 godinu

Star je veoma lako resiva. Ugasiti BG blizance i ko voli fudbal gledace svoj lokalni klub i drzavni tim. Ovako,svi samo pricaju o sutrasnjoj cetvrtoj utakmici ili onom sto je bilo na prethodne tri.

Djordje

pre 1 godinu

svi što pričate o stadionima u unutrašnjosti, dal ste svesni u kakvom su stanju svlačionice na tim stadionima, wc-i, tribine, sam teren, kakvu bi poruku poslali tim protivničkim igračima i koliko bi bruka bila veća od praznih tribina

Baš zato što te znamo

pre 1 godinu

Problem broj jedan je novac, ne novac za jednu utakmicu, već se izgubila odavno navika odlaska na utakmice.Ranije su stadioni bili puni jer je standard bio viši a ulaznice jeftinije.Sada pored toga treba da odvojiš za benzin,parkiranje...U moru odricanja, sport uživo mi je bio jedno od prvih.
Drugi problem je izraženo klubaštvo i podele a automatski nema ni kulta reprezentacije.Pola navijača Zvezde neće doći da gleda jer nema Kataia.To je klasično nepoštovanje naše lige,i tima koji je igrao ozbiljno u Evropi.

Борац Бања Лука

pre 1 godinu

Дајте нама "босанцима" једну утакмицу у Бања Луку да покажемо како се навија за репрезентацију.

vukica

pre 1 godinu

Tacno je da bi neke utakmice trebalo da se igraju izvan Beograda, ljudima tamo fali bilo kakvog dogadanja, sportskog, kulturnog ....

PV

pre 1 godinu

Mitroviću, navijači Zvezde neće da dolaze, jer su glavni igrači bivši igrači Partizana, a partizanovi navijači neće da dolaze jer im država urušava kompletno sportsko društvo.

Pafi Batočina

pre 1 godinu

Ovo se nije ni znalo da se igra. Menjajuci kanale sam naišao na utakmicu. Niko nije ni pominjao ni na tv ni na fejsu i slično.

Dušan Tapavički

pre 1 godinu

Ovaj tetovirani,ne može da ukapira više stvari koje su ovom doprinele! Prvo:Mi nikada nismo znali da igramo fudbal, tj. nismo fudbalska nacija, ali naravno to ne priznajemo! NAJBOLJI SMO I PRVI U SVEMU, ali nam nejde poslednjih 150 godina! Drugo:Uvek nam je kriva kopačka, jer se stalno odvezuju šnirovi!Treće:Ne možemo da došutnemo loptu do gola, jer nismo doručkovali, a kad doručkujemo, volimo da prilegnemo!Červrto:Ova država, je ustvari potpuno propala!Bogati lik sa slike je pun nezarađenih para, dok narod NEMA para, koje je krvavo zaradio! Nije mrdno iz BG-a u provincije, pa nema pojma da je država POTPUNO ZAMRLA! Niko više nizašta nije zainteresovan! Omladina sedi kod kuće i surfuje društvenim mrežama, radnici umorni od desetčasovnog stajanja radeći u stranim fabrikama, ne znaju čiji su, i u ranim večernjim časovima hvataju krevet. Penzioneri čekaju penziju i umorni od višednevnog sedenja u čekaonicama zdravstvenih ustanova, očekuju da što pre umru i spasu se od ove bede! NIJE IM NIDOČEGA, a najmanje do toga da vas gledaju kako se VUČETE po terenu. Van BG-a i NS-a, gde se uglavnom samo frćkaju "Sokolom", život je ZAMRO, NEMA NIGDE NIKOGA! Biće još gore kad ova srtašna vlast, koja nas uništava, ne gradeći sopstvenu industriju i ekonomiju, bubne narodne pare, i izgradi "VELELEPNI NACIONALNI STADION", jednu od najvećih atrakcija u svetu, na predivnom mestu u "VUKOJEBINI", kao što je izgrađena glavna Ž. stanica, spomenik "Nemanje" i drugi impozantni objekti u zemlji Srbiji!!!

Fudbal 101

pre 1 godinu

Pa da se utakmica odigrala u nekom od drugih gradova Srbije bila bi puna Marakana tj. Rajko Mitić. Da ste se borili, jeste, svaka čast! Falilo je po sredini više akcije, dodavanja, al zato po strani nije manjkalo centar šuteva.

mr

pre 1 godinu

Митровић да моли Бога да навијачи и даље не долазе, као и да не долазе код других селекција, и да иде мало да одмори као и његове колеге, и да Митар навија да се ово бесмислено такмичење укине. Ово је неко и намерно направио, да се банализује репрезентативни фудбал. Укинути ово такмичење и смањити број утакмица, треба да буде циљ свих, и фудбалера и навијача.

C i n i k

pre 1 godinu

Tadic pa i Mitros su bili nevidljivi, Pavlovic los u odbrani sa loptom, trci ko muva bez glave, Gudelj uzas, uostalom niko nije odigrao kako bi trebalo i rezultat je negde mozda i pravican s tim da Poljak nije sudio 2 cista penala za SRB, ruka i obaranje Tadica ispred gola!
Doduse ko zna, mozda bi promasili penal, kako smo igrali ni to nije iskljuceno..
Ali ok, glavu gore bice bolje..

nije nego

pre 1 godinu

Fck bgd. Kontam da se cela Srbija stidi beograda. Kao. Metropola... Ma daj bre, sram vas bilo. A bićete ispred skupstine kada padne Švajcarska ili Brazil. Niste zaslužili. Ništa. Nula. U17 bih vam nabio na nos. Sramota.
(Džoni Bravo, 2. jun 2022 23:34)

Ajde natrag u kućicu (ili ti srpski - mrš).

Doca

pre 1 godinu

Čuj ovo...da smo dali gol... E pa da baba ima ono bila bi deda. Vi nemate pojma. Što se tiče gledalaca pa došli su grobari da gledaju svoje igrače. Nastavlja se bruka države. Važno je da braća igraju, da su prespori odbrambeni.

Boka

pre 1 godinu

Upravu je dečko 100%, mi smo takav narod, očekivanja su nam i fudbalu kao da smo Brazilci, u basketu Ameri, Djokovic izgubi od Nadala - jede krekere od spelte, plate očekujemo Nemačke al akp može u državnoj firmi po 6 sati dnevno, a da podržimo nekoga, da se oko nečega složimo, pomognemo, misaona imenica. Ja da sam video koliko je ljudi večeras bilo na stadionu, posle svega u prošlim kvalifikacijama, skinuo bih dres, poljubio grb, dao nekom klincu iz publike, i seo pored njega na tribine da gledam utakmicu. Kako starim, sve više sam ubedjeniji da smo jako, jako loš, nezahvalan, nerealan i jako bezobrazan narod.

Marko

pre 1 godinu

Kakva igra takva i publika.
(Švaler, 2. jun 2022 23:18)

Svaleru, mislio si kakva publika takva i igra, zar ne? Sto se tebe tice, kakav nick takav i komentar...

Doca

pre 1 godinu

Čuj ovo...da smo dali gol... E pa da baba ima ono bila bi deda. Vi nemate pojma. Što se tiče gledalaca pa došli su grobari da gledaju svoje igrače. Nastavlja se bruka države. Važno je da braća igraju, da su prespori odbrambeni.

Džoni Bravo

pre 1 godinu

Fck bgd. Kontam da se cela Srbija stidi beograda. Kao. Metropola... Ma daj bre, sram vas bilo. A bićete ispred skupstine kada padne Švajcarska ili Brazil. Niste zaslužili. Ništa. Nula. U17 bih vam nabio na nos. Sramota.

pera kojot

pre 1 godinu

ovi sto pisu igrajte van bg-a, istima je decacka zelja i poenta egzistencije da dodju u isti taj bg....ja bre koji sam odrastao ovde (nisam birao...sudbina) prodjem Knezom, ne sretnem ni jedno poznato lice....komsija iz Leskovca izadje da proseta, sretne 10 drugara.....nema veze za fudbalom ali eto....kao i sto lokacija igranja utakmice nema vec samo ucinak, zalaganje i trud onih koji su na terenu...

Dragan KG

pre 1 godinu

Izmestiti reprezentaciju van BG, ovo je bruka koliko je malo gledalaca bilo. I kad ovo vidimo onda se stvarno treba zapitati kome treba nacionalni stadion u Beogradu od 60000 gledalaca. Bolje napraviti 3 stadiona po 20000 u većim gradovima iz unutrašnjosti i igrati tu pred punim tribinama. Kragujevac bi uvek bio pun a Beograd nek se stidi.

Lombardia

pre 1 godinu

Sedim u Engleskom restoranu na Fuerteventuri i na Tenerifima, puni
Engleza.
Cetiri ekrana, svi prate svoje u razlicitim dresovima, Stadioni puni.
Gledam, ne verujem, nebitne utakmice, puno, prate i iz restorana u inostranstvu.
Kod nas nwmaju kulturu, osim da se zale i kukaju.
Igra Haland, mema nikoga.
Mesi da dodje, ne bi dosli.
Prebaciti u Nis utakmice.

toboparaliza

pre 1 godinu

Beograđani ne gledaju niti na stadionu niti od kuće. Gledaju ljudi svoja posla, kao što i vi ne gledate šta ko radi u nekoj firmi, kancelariji itd. Beograd ima previše događaja, veliki izbor i fudbal nije popularan kao nekada. Sa druge strane, unutrašnjost zemlje propada, nema događaja, tako da tu i gostovanja Zvezde i Partizana donose publiku, a reprezentaciju bi gledali puni stadioni. Kada bi postojali u urednom stanju da dozvoljavaju UEFA standarde. A što ih nema, da ne pokrećemo sada.

zvezdas

pre 1 godinu

Pa kako igrate, tako vam je. Ocigledno da vas je publika dobro procenila
(The n, 02. jun 2022 23:09)

Nema sta, procenili ste da plasman na svetsko nije dovoljan. A koliko je uopšte antisportski rezon da se ide na utakmicu samo ako ekipa dobro igra ne vredi takvima objasnjavati.

Ja

pre 1 godinu

@Kako starim, sve više sam ubedjeniji da smo jako, jako loš, nezahvalan, nerealan i jako bezobrazan narod.

Izvini ali meni je to sasvim normalno. Toliko vremena i energije trošiti na gledanje fudbala, tenisa, košarke... je totalna besmislica. Postoje mnogo lepši načini kako potrošiti to vreme.

Decentralizator

pre 1 godinu

Odavno pričam da sve utakmice fudbalske reprezentacije Srbije (osim ako se zadesi neka baš bitna) treba da se igraju van Beograda.
Novi Sad, Niš, Kragujevac - i tako na smenu. Kad je neki protivnik iz 4. ili 5. šešira - može i Kruševac, Jagodina, Subotica itd … Za sve te gradove i okolinu to bi bio mnogo veći događaj, a nadobudni Beograđani, koji mešaju klupski i reprezentativni fudbal, će repku gledati jednom u 3 godine i gotovo!
Kad mogu Bosanci u Zenici, a Hrvati u Osijeku - možemo i mi slično.

Krca

pre 1 godinu

Beograd se zasitio fudbala ali zato drugi gradovi nisu. Sigurno bi stadioni u Nišu,Kruševcu,Novom Sadu itd bili krcati i navijanje pravo bez zvizduka!

Vojvodina Katalonija

pre 1 godinu

Jednostavno sport je narodu ogađen a fudbal najviše.Ionako je sutra radni dan a cene su otišle u nebo.Nema se ni vremena ni para ni živaca gledati milionere kako se igraju fudbala.

Bolna istina

pre 1 godinu

Stvarno bruka, ali problem je i stavljanje mečeva na Rajko. Ako ništa stavite utakmice na stadion Partizana, opet će izgledati bolje. A najbolja solucija je da se igra širom Srbije, kada bi se neko setio da sredi stadione..

sneaky

pre 1 godinu

Tesko takmicenje, posle napornih sezona tesko je naci motiva u necemu sto se zove Liga Nacija. Svakako razocarenje ovakva poseta na prvoj utakmici kuci posle plasmana na SP. Igraci, a prije svih Piksi nisu zasluzili to.

Mn

pre 1 godinu

Covek je realan, prva utakmica posle plasmana na SP i red je bio da bude pun stadio,bar tako rade nacije od integriteta. Ni ovaj sudija Poljak se ne bi ovoliko kur... pred punim tribinama, ovako je sve sporno njima islo. Bas se pitam da je obrnuto da im ne bi dunuo penal.

boban,nis

pre 1 godinu

Nije problem Beograd,vec zato sto se u Srbiji navija za dva kluba,u velikoj vecini za jedan.Za Srbiju se ne navija,decko me odusevio svojom izjavom,100% u pravu!

Јабучило

pre 1 godinu

Заређајте са добрим играма, па ће бити пуне. Нисте ни публику изгубили преко ноћи. А обашка што Србија ван Београда нешто и нема међународне стадионе, па се све догађа у БГ.

Nina

pre 1 godinu

Srbiji treba moderan stadion bez atletske staze i sa kompletno pokrivenim tribinama maksimalnog kapaciteta od 20.000, i stalno bi bio pun!

Bari1991

pre 1 godinu

Kako Piksi prati ligu Srbije i ima mišljenje o njoj tako mu i dolaze gledaoci . Nije reprezentacija za oživljavanje karijere i da menadžeri guraju igrače koje godinama ne mogu da prodaju pa im ,,dizu'' cenu...

Laki

pre 1 godinu

A i sta vam treba ta isfrustrirana masa na tribinama? Kao sto je neko rekao - nema 10 000 ljudi na tribinama a ovamo se busamo kako cemo da vratimo Kosovo.. srpska posla.
Steta za tekmu, moglo je da bude nereseno, bod protiv Norveske bi bio ok jer smo realno na slicnom nivou, sto i nije lose!

Klasa optimist

pre 1 godinu

Ne znam koliko stadiona u Srbiji ispunjava UEFA standarde za reprezentativni nogomet ali mi je van logike da se mora igrati u BG. Hrvatska sutra docekuje Austriju u Osijeku,par dana kasnije Francusku u Splitu... Reprezentacija je igrala i u Rijeci,Varazdinu. Pa kod nas bi doslo do rata da se igra samo u Zagrebu. Nacionalni stadion vam je bacanje para. Kod nas je Mamic gurao tu ideju da Dinamu za dzabe obezbjedi kvalitetan stadion. Ideja mu nije prosla. Ako vas vec zuljaju pare mozete sa njima urediti druge stadione u Srbiji. Pa da reprezentacija dodje do naroda. Ali ne znam kako bi to funkcioniralo? Mozda da se jedan splav stavi na labudicu i prevozi po Srbiji u ona mjesta u kojima bi nastupala reprezentacija. Da deckima prije i nakon utakmice ne bude dosadno. Znam da je Liga nacija bezvezno takmicenje ali pojedini vasi igraci su me razocarali svojom igrom veceras.

Bunike

pre 1 godinu

Ljudi toliko lepo i zadovoljno žive u Srbiji da im je jedino važno kako da što pre dodju kući posle napornog posla, izrabljivanja i maltretiranja od strane nadredjenih.

Pedja

pre 1 godinu

Jeste bilo truda, napada, pokusaja, ali ono sto se videlo je i da je sve to bilo rastrzano, bez tipicnih akcija, kao da ranije nisu igrali zajedno. I opet je Kostic krivac za primljeni gol. Njegova igra je potpuno neodgovorna, a ipak je stalno starter. A sto se tice navijaca, pre nego sto je dosao Antic, bilo je vise protivnickih. I onda utakmica po utakmica, bilo je sve bolje i atraktivnije i dosla je publika. Mitrovicu svaka cast, ali treba svaki igrac da zapne kao on, a ne da se setaju po terenu.

Борац Бања Лука

pre 1 godinu

Дајте нама "босанцима" једну утакмицу у Бања Луку да покажемо како се навија за репрезентацију.

aleksandar

pre 1 godinu

pa stavite utakmicu da se igra u Novom Sadu,nisu... beograd 2 miliona ljudi nije 20k njih u stanu otici gledati majstore fudbala,a prvi su kad treba da se slavi nesto

pravda

pre 1 godinu

Lepo i kaže, al toliko smo jadni da osim marakane ne znam dal postoje uslovi da se igra još negde, i osim jna naravno, kad bi renovirali poneki stadion u unutrašnjosti pa i da igramo, ovako slaba vajda

De jo

pre 1 godinu

Kad bi ste igrali bilo gde van Beograda stadion bi bio pun. I u Beogradu kad bude pun stadion 90% ljudi dođe sa strane, od Vranja, Pirota, Kragujevca, Negotina, Zrenjanina, Subotice, Šapca...

cerlos

pre 1 godinu

vise publike nas basket aba lige nego da vas gledam sta da gledam sve smo videli protiv danske i veceras pa sta da gledam antifudbal

De jo

pre 1 godinu

Kad bi ste igrali bilo gde van Beograda stadion bi bio pun. I u Beogradu kad bude pun stadion 90% ljudi dođe sa strane, od Vranja, Pirota, Kragujevca, Negotina, Zrenjanina, Subotice, Šapca...

М.М

pre 1 godinu

Требало би под хитно изменити грађевински пројекат за национални стадион у Пазови. Капацитет не треба да буде већи од 4000 седећих места као на Фарским Острвима. Што да бацамо паре?!

Milan. Banja Luka

pre 1 godinu

Braco draga stadion za nacjonalni ti se treba napravidi sto blize Republike srpske, znaci oko rume ,ili Mitro ice i bice pun na svakoj tekmi. Mi volimo srbiju ali je suvise daleko ici stalno za Beograd.
I da balet postane fudbal, !!!!!!

slaviša šmigič

pre 1 godinu

Utakmicu ste odigrali tako da je bolje da nko nije ni dolazio oni 2 zicera valjda če 1.uči mi svega 1.prava šansa posebno se vidi problem kad stoperi prime loptu nikad nemaju hrabrosti a odigraju napred u noge Milinkovič je visok ali totalni antifudbaler svaku loptu vrača golmanu na levom krilu Kostič nezna da štopuje nogom loptu stalno nešto gura prsima i uvek gotovo da ju gurne njima pa ostane zatvoren u uglu kad se sergej pomerio nazad bili smo još sporiji u prenošenju lopte Tadič pokušava ali ni on sam nemože sa sporošču pozadi izmene na totalno krivim pozicijama sem Erakoviča ostale izmene su bile mnogo loše.Zad.vezni mora biti brz prestanite da gurate sporog Sergeja na tu poziciju igra bezidejna jer ju organizuju visoki i okoreli igrači sem Pavloviča i Erakoviča pozadi kao da nikad u životu nisu videli loptu Pavlovič,Lazovič i lukič igrali dok ostali kao da su pali sa meseca.

MilanČe

pre 1 godinu

Pa znaš kao Mitre, Srbi vole podele, kada igraju propali komunistički klubovi, onda je puno, ovako kada treba da se ujedine za reprezentaciju, ne ide, ako nemamo koga da blatimo, nije zanimljivo, takav ti je ovo narod, ništa se nemoj čuditi, stalno mu treba neprijatelj, kao deci

darkness

pre 1 godinu

Mitro tebi svaka čast ali postoji neki drugi grad sem Beograda da ne kažem da je utakmica kasno počele. Dajte Švešdsku na Karađorđu!

samoobjektivno

pre 1 godinu

Neko je pametno napisao zasto reprezentacija mora uvek u Beogradu da igra? Uvek je mala posecenost ma kako god igrali, na stranu danasnji ucinak.. Zasto se ne igra recimo u Backoj Topoli, imaju odlican stadion a siguran sam da bi posecenost bila do poslednjeg mesta.

Sasa

pre 1 godinu

Nije ovo Engleska i ljudi nemaju naviku redovnog odlaska na fudbal jer nase lige niko ne gleda. Kako se tu vecina pojavljuje samo za derbi tako i na reprezentaciju samo kad je bitan mec koji nesto odlucuje. Za prijateljsku je 10000 odlicna poseta. Toliko ne bi doslo ni van Bg da se igra.

PV

pre 1 godinu

Mitroviću, navijači Zvezde neće da dolaze, jer su glavni igrači bivši igrači Partizana, a partizanovi navijači neće da dolaze jer im država urušava kompletno sportsko društvo.

stevan

pre 1 godinu

Morate biti svesni da Srbija nema moderan stadion van Beograda, pa to ni Marakana nije vise. Srbiji treba stadion od 15-20 hiljada u Novom Sadu, Kragujevcu ili Nisu. Stim dolazi mnogo stvari, hoteli, putovanje itd.

komnen barjaktar

pre 1 godinu

Mitroviću kad budete sagledali sami ili uz nečiju pomoć koliko ste kao ekipa loši u svakom fudbalskom smislu ovakvi tvoji zaključci izgubiće svaki smisao. Pobedili Portugal a i dalje prazne tribine. Kontinuitet momak, kontinuitet dobrih utakmica, kontinuitet dobrih rezultata, kontinuitet prisutnosti na velikim fudbalskim smotrama (kontinentalnim, svetskim), kontnitet uigranosti tima ma ko da je starter. A šta videsmo od vas posle Portugala unazad 3 meseca. Dve utakmice: 4 primljena i 0(nula) datih golova. Mislite o tome!

Dušan THC

pre 1 godinu

Meč nije bio ni medijski ispraćen. Prvi nisam znao da se igra danas dok nije počeo. Svakako, treba renovirati stadion u Nišu i češće igrati tamo.

zvezdale

pre 1 godinu

Ima tu raznih faktora. Stoji i da smo očajna fudbalska publika, klubaštvo je nadjačalo kult reprezentacije. I to je samo u fudbalu. Košarka, vaterpolo, odbojka, rukomet i dalje imaju svoju publiku, koliko toliko. Fudbalski savez takođe ne radi ništa po tom pitanju decenijama i to je bitan faktor. Nema više mečeva na Karađorđu, Čairu, Čika Dači. Siguran sam da bi bilo samo hiljade dece koja bi gledala Tadića, Mitra, Sergeja i ostale.

Sramota i bruka da se sve gura u Beograd.
Marakana treba da dočeka najvažnije mečeve, spektakle sa top ekipama i samo to.

Na sve to imamo katastrofalnu medijsku sportsku sliku koja piše samo o skandalima.
5 dana slušamo samo o Aba šibanju i bacanju upaljača, topovskih udara, ko je kriv i ko je kad počeo i ko kome vraća. Prvi nisam ni znao da se fudbal igra večeras. Tužno do pretužno.

Djordje

pre 1 godinu

svi što pričate o stadionima u unutrašnjosti, dal ste svesni u kakvom su stanju svlačionice na tim stadionima, wc-i, tribine, sam teren, kakvu bi poruku poslali tim protivničkim igračima i koliko bi bruka bila veća od praznih tribina

Halo Bing...

pre 1 godinu

Umesto da prave nacionalni stadion, sa tim novcem mogu da renoviraju nekoliko stadiona u Srbiji da se na njima mogu igrati međunarodne utakmice...

C i n i k

pre 1 godinu

Tadic pa i Mitros su bili nevidljivi, Pavlovic los u odbrani sa loptom, trci ko muva bez glave, Gudelj uzas, uostalom niko nije odigrao kako bi trebalo i rezultat je negde mozda i pravican s tim da Poljak nije sudio 2 cista penala za SRB, ruka i obaranje Tadica ispred gola!
Doduse ko zna, mozda bi promasili penal, kako smo igrali ni to nije iskljuceno..
Ali ok, glavu gore bice bolje..

sibirski jeti

pre 1 godinu

Samo malo da se maknete Beograda, lep stadion je u NS, publika pristojna, lep je u Nisu, temperamentna publika, Krusevac, Kragujevac, cak i Novi Pazar ima lep objekat, iako nas bas ne vole tamo, mada ima i tamo valjda Srba, Gornji Milanovac... probajte malo a ne samo Bg...

kblo70

pre 1 godinu

vidi mitre,kao ortodoxni ganci tebe decko mnogo cenim,svaka cast pixiju,nadam se da prolazimo grupu,moje srce je uz vas ali s obzirom koliko puta ste nas ispalili i razocarali moracete bas da se potrudite kako bi dosao da vas gledam

Che

pre 1 godinu

Kod nas u BG postoji samo Zvezda i Partizan. Navijači u BG se samo na to lože. Ja ne znam kako to do sad niko već nije shvatio. A vi koji pišete zašto ne igraju u drugim gradovima. Dali ste se zapitali dali ti drugi stadionu uopšte zadovoljavaju minimalne norme za odrzavanje Lige nacija.

ko-ometator

pre 1 godinu

Precesto su bile pune tribine a na terenu jad i cemer. To sto ste vi i ili oni pre vas izneverili poverenje publike mora da se opet vrati ali ne kroz 5 utakmica nego godinama uspeha i truda jer isto toliko vas gledamo godinama uzalud jer ste nas cesce sramotili nego radovali.

Pafi Batočina

pre 1 godinu

Ovo se nije ni znalo da se igra. Menjajuci kanale sam naišao na utakmicu. Niko nije ni pominjao ni na tv ni na fejsu i slično.

ZORAN

pre 1 godinu

Loznica, Novi Sad i Kragujevac.
-Republika Srpska
-Severni deo Srbije
-Juzni deo Srbije.
U ta 3 grada treba igrati reprezentacija Srbije.
Zbog publike.

M

pre 1 godinu

Nisam baš zagrižen pratilac dešavanja oko reprezentacije ili sporta uopšte , ali ipak mislim da spadam u neki prosek po tom pitanju i pojma nisam imao da se ovo uopšte igra, a verujem da je takav bio slučaj sa mnogim ljudima koji bi otišli da ovo gledaju. Eto sinoć na flash score saznajem da ćemo u Nedelju igrati i sa Slovenijom u Beogradu, a slabo ko o tome priča na TV-u. Čak sam pročitao da ni karte nisu nešto bezobrazno skupe.
Sportske vesti ovih dana kada otvorim, samo govore o RG, finalu ABA lige, NBA finalu...
Long story short - Trebalo je malo izreklamirati ovo bolje... Da li to treba savez da uradi ili ko već ne znam...

Joao

pre 1 godinu

Posećenost fudbalskih utakmica je u padu već godinama. Organizovani navijači proterali su pristojan svet sa tribina samim svojim postojanjem. A kad jednom izgubiš želju da gledaš fudbal na stadionu trebaće vreme da se to vrati. Korumpirane uprave klubova, Kokeze na čelu saveza, sve je to doprinelo, jer od fudbala se samo uzima, a ne daje se ništa! Objekata novih nema, infrastruktura katastrofa. Tako da se i dalje mora igrati na krpljenom stadionu Zvezde!

p.s. Juče predveče pola grada zatvoreno zbog Spasovdanske litije. Ni to ne pomaže.

Fudbal 101

pre 1 godinu

Pa da se utakmica odigrala u nekom od drugih gradova Srbije bila bi puna Marakana tj. Rajko Mitić. Da ste se borili, jeste, svaka čast! Falilo je po sredini više akcije, dodavanja, al zato po strani nije manjkalo centar šuteva.

Ivanbg

pre 1 godinu

Bilo bi gledalaca da FK Srbija ne vodi kampanju protiv selektora, saveza i reprezentacije generalno. :)

Zato bi trebalo izmestiti utakmice iz Beograda jer u provinciji Terza ima manji uticaj. Tamo se na plaćaju navijačke grupe. :)
Dolaziće porodični ljudi da gledaju svoju reprezentaciju. :)

alex

pre 1 godinu

A mozda su druze ljudi umorni. Kao sto je tebi fudbal posao tako i drugi ljudi imaju svoje poslove. Treba ujutru ustati i raditi 40 godina za vase jednogodisnje plate i jos si nam se “nalutio” sto ne dajemo zadnji atom snage da dodjemo na stadion. Prosto ljudi danas u Beogradu nemaju vremena za osnovne stvari da postignu i to je cinjenica. Cudi me samo da mladi nisu otisli, ja bih da imam toliko slobodnog vremena. A drugo, mozete vi da pricate o Ligi nacija kao bitna je i to, ali narod na to gleda kao na prijateljske, ne samo kod nas. I bavite se vi sobom pustite vi narod. Mnogo ste uzleteli posle Portugala i od te igre ni traga a redovno dobijate po usima od tad. Tako da imate vi do novembra da brinete svoje brige.

Zveki

pre 1 godinu

Van Beograda su obicno stadioni puni rekao bih po komentarima!
U Novom Sadu , Nisu, KG... gledalaca po dve-tri hiljade( osim kad gostuju veciti); i vi sad pricate o navijacima u Bg. Ja zivim u Sapcu i redovno gledam Macvu i sramota je sto dodje na tekmu 1000 ljudi u gradu oko 80 000 sa okolinom! Podizanjem kvaliteta fudbala koji igrate doci ce i navijaci!

cukce

pre 1 godinu

A da malo pormenire Beograd, doduše nema mnogo stadiona gde bi mogli da igrate, ali gde god bi igrali bio bi pun i imali bi podršku!

peca

pre 1 godinu

vec odavno govorim da nam je koncept lige los od glomazne lige od 16 klubova do preteranog broja bg klubova.ko prati vozdovac,cukaricki,rad,po max 500 ljudi, a unisten je jedan ofk.beograd koji je imao svoju publiku,da ne govorim o klubovima koji su imali svoju publiku proleter iz zrenjanina,kikinda,borac cacak,bor,pirot.treba liga od 12 klubova i max 3 iz beograda i dve druge lige po 14 bilo bi mnogo interesantnije.

Dušan Tapavički

pre 1 godinu

Ovaj tetovirani,ne može da ukapira više stvari koje su ovom doprinele! Prvo:Mi nikada nismo znali da igramo fudbal, tj. nismo fudbalska nacija, ali naravno to ne priznajemo! NAJBOLJI SMO I PRVI U SVEMU, ali nam nejde poslednjih 150 godina! Drugo:Uvek nam je kriva kopačka, jer se stalno odvezuju šnirovi!Treće:Ne možemo da došutnemo loptu do gola, jer nismo doručkovali, a kad doručkujemo, volimo da prilegnemo!Červrto:Ova država, je ustvari potpuno propala!Bogati lik sa slike je pun nezarađenih para, dok narod NEMA para, koje je krvavo zaradio! Nije mrdno iz BG-a u provincije, pa nema pojma da je država POTPUNO ZAMRLA! Niko više nizašta nije zainteresovan! Omladina sedi kod kuće i surfuje društvenim mrežama, radnici umorni od desetčasovnog stajanja radeći u stranim fabrikama, ne znaju čiji su, i u ranim večernjim časovima hvataju krevet. Penzioneri čekaju penziju i umorni od višednevnog sedenja u čekaonicama zdravstvenih ustanova, očekuju da što pre umru i spasu se od ove bede! NIJE IM NIDOČEGA, a najmanje do toga da vas gledaju kako se VUČETE po terenu. Van BG-a i NS-a, gde se uglavnom samo frćkaju "Sokolom", život je ZAMRO, NEMA NIGDE NIKOGA! Biće još gore kad ova srtašna vlast, koja nas uništava, ne gradeći sopstvenu industriju i ekonomiju, bubne narodne pare, i izgradi "VELELEPNI NACIONALNI STADION", jednu od najvećih atrakcija u svetu, na predivnom mestu u "VUKOJEBINI", kao što je izgrađena glavna Ž. stanica, spomenik "Nemanje" i drugi impozantni objekti u zemlji Srbiji!!!

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Kakva igra takva i publika.
(Švaler, 2. jun 2022 23:18)

Svaleru, mislio si kakva publika takva i igra, zar ne? Sto se tebe tice, kakav nick takav i komentar...
(Marko, 02. jun 2022 23:44)

Marko sine, nisi u pravu.

Da je igra dobra, onda bi stadion bio dupke pun.

Ono što možemo utvrditi sa sigurnošću je da nas je na svetsko poslao sudija koji je Ronaldu poništio čist gol u Beogradu. Direktni bodovi i prosta matematika.

Ovi se uspalili. Mislim, drago mi je ALI.

Baš zato što te znamo

pre 1 godinu

Problem broj jedan je novac, ne novac za jednu utakmicu, već se izgubila odavno navika odlaska na utakmice.Ranije su stadioni bili puni jer je standard bio viši a ulaznice jeftinije.Sada pored toga treba da odvojiš za benzin,parkiranje...U moru odricanja, sport uživo mi je bio jedno od prvih.
Drugi problem je izraženo klubaštvo i podele a automatski nema ni kulta reprezentacije.Pola navijača Zvezde neće doći da gleda jer nema Kataia.To je klasično nepoštovanje naše lige,i tima koji je igrao ozbiljno u Evropi.

Toni

pre 1 godinu

Ja podržavam da reprezentacija ne igra više u Beogradu. Samo smaraju i prave gužvu u saobraćaju. Znam da je veliki intelektualni napor da se to razume, ali eto da otkrijemo tajnu da nije niko pitao stanovnike Beograda da li žele da reprezentacija igra u Beogradu već su takvu odluku doneli u FS Srbije. Žalite se njima , tamo su vaši , teško da je i jedan rodom iz Beograda.

Maksa

pre 1 godinu

Star je veoma lako resiva. Ugasiti BG blizance i ko voli fudbal gledace svoj lokalni klub i drzavni tim. Ovako,svi samo pricaju o sutrasnjoj cetvrtoj utakmici ili onom sto je bilo na prethodne tri.

boki89

pre 1 godinu

neka se naprave 3 stadiona od po 20 000 mesta u Novom Sadu Kragujevcu i Nisu i bice puni kada igra reprezentacija uvek.Nacionalni u Bg ne treba da se gradi

bojan

pre 1 godinu

Ovako, bio sam u Budimpešti kada ste igrali prijateljsku sa Mađarima. Dosta naše djece i ljudi. Kada je završila utakmica, iznad vaše klupe gde prolazite bilo je stotinjak naših navijača koji su željeli vaš dres,šorc. Nešto da bacite, razne poruke i slično. Svaki od Vas je iskulirao navijače. Među njima sam i ja bio. Samo ste prošli. Niste ni mahnuli. E zato večeras ,ja koji živim u Beogradu nisam došao da Vas pogledam.
P.s. ugledate se na Hrvate kako ispoštuju navijače. Od toga krenite,možda nas bude više

Ende

pre 1 godinu

Meni je cudno da ih uopste jos neko gleda. Pune 24 godine nismo prosli grupu na SP a 22 godine se nismo pojavili na EP. Sta bi tu trebalo gledati mozda tetovorane manekene pre nocnog odlaska na splav? Portugal su slucajno pobedili, jedna utakmica nece vratiti publiku na stadion.Ne zanima se narod za fudbal, gledaju svoja posla i gledaju kako da prezive.

Voja Smederevac

pre 1 godinu

Hoćete pun stadion a? Pa bre nije vam ovo Engleska i Nemačka. Zakažite prijateljsku s Hrvatskom. Na to se huligančići ovde pale. Za deset minuta bi se rasprodao stadion keve mi. This is Balkan braćo.

bi zi

pre 1 godinu

samo dva saltera a 300 ljudi ceka
cekao sam celo prvo poluvreme ispred
hvala bogu pa nije mnogo doslo i oni bi cekali kao budale kao sto sam i ja

Miloš

pre 1 godinu

Kao Beograđaninu, jako mi se dopada ideja da se igra po drugim mestima. Jesu svuda stadioni neuslovni, ali evo, ko god prvi da reši problem, ja bih slao reprezentaciju tamo. Ne razumem potrebu da se igra stalno u BG, osim zbog splavova. Mada možda to i nije tako trivijalan razlog.

Drugo, da se razumemo, nije Beograd na kraj sveta. Možda je Užičanima ili Vranjancima problem, ali Ruma, Novi Sad, Kragujevac, Zrenjanin, Vršac, Čačak, Milanovac, Požarevac, Valjevo... to je sve na pola sata do najviše sat i po od Beograda. Ko je hteo da gleda Srbiju, stvarno nije neki poseban problem.

Treće, nije uzrok neodlaska na stadione neka "lenjost" ili šta se već inputira Beograđanima (i ostalima) koji ne dolaze. Moj lični problem su fudbalski navijači, tenk, divljaštvo, i neuslovan parking. Sad neko može da priča da je to više u klupskom fudbalu, ali znate, kad god sam gledao reprezentaciju, uvek su glasniji zvižduci protivniku (i obavezno njihovoj himni), nego što je bilo kakvo navijanje za naše. To mi je stvarno odbojno.

Nepristrasni gledalac

pre 1 godinu

Ljudi gledaju kako da izadju na kraj sa nenormalnim cenama svega.
Samo sto se ne tuku za brasno i secer.
Radni dan, sutra radni dan.
Prosto nikoga ne zanima da gleda sport za koji vazi glas da je strahovito kriminalizovan.
I onda dobijete takvu posetu.

themaster

pre 1 godinu

Zvezda,Partizan > reprezentacija,to je tako ovde i ne znam zbog čega se Mitrović čudi,kad zna odakle je.Voleo bih da je obrnuta situacija, ali dok je blizanaca, reprezentacija će uvek da bude rezerva u narodu.

Doc. dr

pre 1 godinu

Svaka cast za plasman na SP. To jeste uspeh. Međutim, osim ovog uspeha koji jeste u skladu sa kvalitetom igraca, fudbalska reprezentacija vec duzi niz godina nije imala nekog veceg uspeha. Osim ne tako cestih uspesnih kvalifikacija na neko vece takmicenje, izostali su mnogo veci rezultati. Imajuci u vidu individualni kvalitet reprezentativaca, u odnosu na rezultate koje reprezentacija postize, kao i cinjenicu da je nasa fudbalska javnost, (ne)opravdano uvek u ocekivanju mnogo vecih uspeha od onih koji se postizu, ne iznenađuje nedostatak vece podrske i vere naseg naroda, generalno gledano u domaci fudbal, pa time i u reprezentaciju. Mnogo je vise bilo razocarenja nego uspeha. Kada bi se postigo uspeh, poput onog koji su, primera radi, postigli Hrvati osvajanjem 3. i 2. mestu na svetskim prvenstvima, tada bi primedba Mitrovica (kojeg inace veoma cenim kao fudbalera, jer je jedan od retkih koji izgara za nacionalni dres i svaki put daje svoj maksimum bez kalkulisanja), bila potpuno opravdana.

Obrad

pre 1 godinu

Koga briga da ste igrali i pred samo trojicom? Igrali ste bezidejno kao u mračnim Krstajićevim danima i nema opravdanja za ovaj kiks.

EU Gastarbajter

pre 1 godinu

Cetvrtak noc, utakmica u nebitnom takmicenju, na plus 30 stepeni. i majstor pita, zasto nije pun stadion? Zato sine sto ima mnogo vaznoiih strani u zivotu od vaseg nebitnog ganjanja lopte!

vukica

pre 1 godinu

Tacno je da bi neke utakmice trebalo da se igraju izvan Beograda, ljudima tamo fali bilo kakvog dogadanja, sportskog, kulturnog ....

Booro iz Pobede

pre 1 godinu

Decenijama su fudbaleri uvek bili najvece razocarenje. Ne moze posle jednih kvalifikacija da se napuni stadion, ja sam jedva na tv-u izdrzao poluvreme! Idite u Katar i predstavite svoju zemlju najbolje sto mozete a ne da se svadjate i brukate kao na svim dosadasnjim velikim takmicenjima.

Granota

pre 1 godinu

Klasa optimist, 2. jun 2022 23:40

Super ti je komentar, samo jedan zaključak nije. Nacionalni stadion se gradi najmanje zbog reprezentacije, a najviše da bi se neki ugradili u njegovoj izgradnji, a drugi usput dobili lokale i tržne centre. Tako da (ne)uspeh reprezentacije nema tu nekog uticaja.

Ljuba Velicanstveni

pre 1 godinu

Navijaca nema zato sto vlast podrzava huligane koji su deo njene politike. Pa nakon onog basketa juce ko bih normalan odveo svoju porodicu na neki sportski dogadjaj.

Pero

pre 1 godinu

Posle ovakvih izjava će biti još manje publike. Dodatno, naš fudbal je kompromitovan na svaki mogući način. Ljudi u Beogradu mahom imaju novca i imaju mnogo izbora kako da ga potroše, a tada je puno stvari dostupno i važnije od menadžerskih kombinacija i timova.

Reziel

pre 1 godinu

Ne mislim da su prazne tribine nedostatak "kulture", već da jednostavno kao narod, mlađe generacije naročito, nisu zainteresovane za fudbal.
Jednostavno, ljudi imaju neka druga interesovanja, ne gledaju ni kod kuće, kamoli da odu na stadion. Srbija dugo nije imala nikakavog reprezentativnog uspeha u fudbalu, pa je i normalno da se smanji interesovanje. Utakmice domaćih klubova su, iskreno, jako dosadne, čak i taj derbi je nekoliko klasa ispod evropskog i svetskog nivoa. Treba uzeti u obzir i da je najteži kriminal u Srbiji poslednjih 30 godina vezan za fudbal u Srbiji, od vodja navijača, navijačkih grupa kao kriminalnih grupa, pa i samih funkcionera u klubovima i savezima. Drugu mog sina iz škole su roditelji rekli da ne ide da gleda neku utakmicu, jer tamo idu kriminalci. Ja taman krenuo da lanem nešto, kad se ugrizem za jezik... Pa i jesu.

U svakom slučaju, sve zajedno, duže vreme je dovelo do ovoga. Fudbal odavno nije popularan sport u srba, to je odavno trebalo javno reći.

mr

pre 1 godinu

Митровић да моли Бога да навијачи и даље не долазе, као и да не долазе код других селекција, и да иде мало да одмори као и његове колеге, и да Митар навија да се ово бесмислено такмичење укине. Ово је неко и намерно направио, да се банализује репрезентативни фудбал. Укинути ово такмичење и смањити број утакмица, треба да буде циљ свих, и фудбалера и навијача.