Ponedeljak, 30.05.2022.

07:35

Seltiksi u finalu sa Voriorsima

Košarkaši Bostona plasirali su se u veliko finale NBA lige.

Izvor: B92

Seltiksi u finalu sa Voriorsima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

44 Komentari

Sortiraj po:

The Unforgiven

pre 1 godinu

Boston tezim putem do finala. Bruklin, Milvoki, Majami, odigranih 18 utakmica od 17 Aprila do 28 Maja. Ni u jednoj seriji nisu bili bez povredjenih igraca .
(greota, 31. maj 2022 03:05)
-------------------

Cek, cek - Boston je bio taj koji je imao povredjene igrace? Ne Milwaukee i Miami vec Boston? HAHAHA

Niko Kao Ja

pre 1 godinu

Trik protiv GSW je terati ih sa trojke kod Timelord-a i Al Horford-a pod kos. Ako Timelord moze da odigra dve do tri OK utakmice, Celtics-i imaju dobru sansu, pogotovo sto mislim da ce na taj nacin igre da pobede u skoku na svojoj strani terena.
Sa druge strane, mislim da ce Boston-u biti lakse da pronadje Tatum-a i Brown-a u napadu pri kraju utakmice nego sto im je bilo kad su igrali sa Majamijem. Isto, GSW imaju samo Green-a, e ajd da spomenem i Bjelicu (mada neverujem da ce Nemanja uopste i da igra), koji mogu donekle da cuvaju Tatum-a. E sad, pitanje je dali ce Tatum i Brown da malo pripaze loptu, i Smart malo da prestane da sutira pri kraju utakmice? Ako je i samo delimicno da, Boston lako pobedjuje. Ako Celtics-i nastave sa glupostima, i otvore kontre GSW-a, onda ko zna. Bice zanimljivo. Boston u 6.

greota

pre 1 godinu

Boston tezim putem do finala. Bruklin, Milvoki, Majami, odigranih 18 utakmica od 17 Aprila do 28 Maja. Ni u jednoj seriji nisu bili bez povredjenih igraca . Zasluzeno u finalu, bez kalkulacija I izbegavanja protivnika -sto rece Ime Udoka " ne takmicimo se u trcanju pa da bezimo od protivnika ".

Grdoje

pre 1 godinu

Žao mi je Majamija, dali su sve od sebe, zaista.
Medjutim, u finalu ne bi imali šta da traže, em su tanki igrački em su sa skraćenom rotacijom došli do toga da ne mogu da stoje na nogama.
Nije humano ovo što se radi u zadnje vreme, kako počne plej of, većina trenera igra sa 8 ili 9 igrača.
Je li to nepoverenje u svoje igrače ili šta već? Nemoguće je da igrač sa klupe za 10-ak minuta ne može odigrati bolje od člana prve petorke, koji je već 35.min na terenu, sa onakvim tempom u oba pravca. I tako svaki drugi dan.
Razumem da se tako radi u evro košarci, ali u NBA plej of ekipama na klupama sede zveri od igrača.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Zanimljivo - ove sezone nema prica "Boston je u finalu samo zato sto su zvezde drugih timova bile povredjene" kao sto se prosle sezone pricalo za Milwaukee. Ili igraci kao sto su Middleton i Herro nisu dovoljno bitni za svoje timove pa sad njihove povrede nisu igrale neku ulogu?

Splavar

pre 1 godinu

@…Protiv GSW-a će to biti neuporedivo teže jer koliko god da Boston igra mnogo bolju odbranu nego Denver, Memfis ili Dalas, toliko i GSW ima mnogo više opcija i boljih šutera nego što je to imao Bruklin, Milvoki ili Majami.
(Kole, 30. maj 2022 13:05)

Nisam bas siguran u to. Svi ti timovi su imali sutere u regularnoj sezoni, ali u play off ih nigde nema, cak i krajnji rezultati su dosta nizi nego u sezoni. Bez obzira na odsustvo Robinsona i Heroa, nije bas da samo Dzimi zna pogoditi kos, ali igraci Bostona su znali kako da ih ugase. Videcemo, ne verujem ni da ce GSW igrati na mnogo suterskih opcija protiv ovakvog Bostona. Verovatno ce Curry raditi isto kao i Jimmy, a ostali ce se fokusirati na odbranu i prenos lopte, pa kako prodje. Nekako je to taktika svih NBA trenera, svu odgovornost bace na najboljeg igraca

Бостон 2008

pre 1 godinu

Волим Селтикс, а од пре 14 година сам некако баш везан за њих.
Наиме, пре 14 година ме фирма пошаље на неки курс на MIT. Када је авион из Амстердама слетео у Бостон, видим да, играју Лејкерси и Селтикси финале - то ме распамети јер су они у време моје озбиљне јуниорске каријере играли чувено финале (Лери Бирд и Меџик). Пробам све да нађем улазницу, чак сам био спреман и да платим озбиљне паре, али не успем. Као компензацију одем у један од навијачких кафеа Селтикса. Чак и купим зелени дрес. Тамо све зелено, ирска крв буја, ја се придружио некој екипи, не знам колико сам Гиниса попио, и како сам ујутру отишао на курс. Од тада волим ту њихову зелену боју.

Splavar

pre 1 godinu

Zasluzeno, mora se priznati. Lowry u prvih par minuta bespotrebno skupi 2 faula, kao da zeli sto pre na klupu, Adebayo samo odbranu igra, ugasili su bili i Strusa. Tu i tamo PJ, i Odalipo zablistaju, ali sve to nedovoljno protiv ovakvog Bostona. Pa ne moze se dobiti finale konferencije samo s Dzimijem. Svaka njemu cast, ali morao je sinoc jos neko da odigra. Sta cemo, nismo za veliko finale, sad opusteno da sacekamo Boston GSW, ipak su ti timovi klasa za sebe, eto i Belom sansa za titulu posle onolikog lutanja po NBA

Kole

pre 1 godinu

Ja ne razumem pojedince koji tvrde da ce GSW da ometla Boston. Glavni argument su trojke, a Boston u ovom playoff-u postize vise trojki po mecu od njih... Bolja suterska ekipa jesu, ali oni su se prosetali pored ekipa koje ne igraju i 10% odbrane koju Celticsi igraju. I KD je strasan suter, pa nije uspeo nista da uradi u prvoj rundi. Ako se Celticsi uozbilje i odigraju meceve ozbiljno, bice tesko Warriors-ima..
(Koko Bill, 30. maj 2022 09:49)

Da, samo što je Durant JEDINI bio sposoban da pogodi nešto van reketa u Bruklinu pa Bostonu i nije bilo toliko teško da samo njega brani (i donekle Irvinga). Protiv GSW-a će to biti neuporedivo teže jer koliko god da Boston igra mnogo bolju odbranu nego Denver, Memfis ili Dalas, toliko i GSW ima mnogo više opcija i boljih šutera nego što je to imao Bruklin, Milvoki ili Majami.

Soko

pre 1 godinu

Kakav promasaj Majamija dovođenje Takera i pre svega iritantnog padavicarara Laurija, koji je sutirao u plej ofu 29%, a za tri 24 %, a u finalu jos gore. Goran Dragic koga su najurili je za njega rektor kosarke...

vince carter

pre 1 godinu

Dakle pre pocetka serije Boston vs Milvoki rekao sam da pobednik osvaja titulu a sa druge strane sam vodio debate sa "strucnjacima" koji su mi odbrusivali na moje komentare kako Wariorsi bruse formu za playoff.Dok su oni jedva cekali Wariorse kao idealne protivnike za Denver,bolje rekli su od Dalasa,Finixa itd...tako se pisalo pred playoff a posle su obrnuli pricu,kao onaj pojmas Noname sto uporno ponavlja kako sam ja nazivao Wariorse izrabunavim timom,kakva copina...poruka za tebe,ovo je moje idealno finale i bilo ko da pobedi svejedno,sta imas da kazes strucnjace :))

ponekad

pre 1 godinu

ne bih se slozio da je batler sutirao nerezonski, odnosno da je isforsirao poslednji sut: najbolji igrac, iz naskoka, sa dovoljno prostora preuzima odgovornost... da je pogodio ostaje desetak sekundi i sanse imaju i jedni i drugi... mislim da je ipak bolji pobedio. ustajem sa petka na subotu garant.
(singrrr!, 30. maj 2022 10:54)

Itekako je nerezonski. Poslednji napad se nikada ne ostavlja protivniku. Pogotovo kada je ostalo dosta vremena.

Uvek ali uvek je napadac u boljoj poziciji jer ima sansu i da da kos kao i da izvuce faul.

Zato i jeste bezveze Batler sutirao, jer i da je dao kos Boston je imao sasvim dovoljno vremena da pobedi.

Dr. Miloš

pre 1 godinu

Kao i Efes u El. Početak sezone očajno. Kako vreme ide samo pojačavaju, a na kraju prvaci. Videćemo da li će se preslikati situacija i u NBA.

76er

pre 1 godinu

Niko ne može da dobije Golden Stejt... Jednostavno nemaš rješenje za njihov šut. Ako Boston uzme dvije pobdjede, to će već biti podvig.

Nemanja Bjelica uzima prsten!!!
(Jezekilj, 30. maj 2022 08:19)

Plus ce verovatno malo i sudije pogurati za GSW.

singrrr!

pre 1 godinu

ne bih se slozio da je batler sutirao nerezonski, odnosno da je isforsirao poslednji sut: najbolji igrac, iz naskoka, sa dovoljno prostora preuzima odgovornost... da je pogodio ostaje desetak sekundi i sanse imaju i jedni i drugi... mislim da je ipak bolji pobedio. ustajem sa petka na subotu garant.

Zen

pre 1 godinu

Istoriju Seltiksa kaze da su uspesni i vise trofeja od osnivanja GSW jeste sad trenutno izgleda kao suterska masina ali nema predaje. Bitno je verovati samo.

Mkd

pre 1 godinu

Marcus Smart odigrao odlicno jednostavno bio je reshen da igra u finalu sa GSW, odlicno igrao i u odbrani nije dao da ga isprovociraju glupe sudiske odluke kojih je stvarno bilo mnogo na kraju utakmice osetio kada treba da zada zavrshni udarac Miamiju uzeo cak tri suta za 3 i umalo da to koshta njegovu ekipu ali ne moze mu se zameriti.Zameram mnogo treneru Bostona koji je dozvolio u drugoj cetvrtini kada je samo Butler igrao za Majami da Lowry razigra celu ekipu i smanji vodstvo na samo7 poena na poluvremenu.Ohladio je Derecka Whita koji je dobro poceo utakmicu i koji je imao odlicnu partiju u game 6 , nije ubacio mladog Pritcharda koji igra odlicnu agresivnu odbranu.Jednostavno umor stize Celtikse i ako ne rashiri rooster nemaju shanse protiv Wariorsa.

Koko Bill

pre 1 godinu

Ja ne razumem pojedince koji tvrde da ce GSW da ometla Boston. Glavni argument su trojke, a Boston u ovom playoff-u postize vise trojki po mecu od njih... Bolja suterska ekipa jesu, ali oni su se prosetali pored ekipa koje ne igraju i 10% odbrane koju Celticsi igraju. I KD je strasan suter, pa nije uspeo nista da uradi u prvoj rundi. Ako se Celticsi uozbilje i odigraju meceve ozbiljno, bice tesko Warriors-ima..

Hm

pre 1 godinu

Odlicna utakmica. Boston je bio bolji od samog pocetka. Malo su pred kraj brljali ali nista strasno.

Na kraju nerezonski sut Batlera za tri iako je bilo dosta vremena i mozda su mogli sa dvojkom u produzetke ali samo mozda.

Zasluzeno Boston.

zigi

pre 1 godinu

simpatican je boston i ja sam ranije prognozirao da dobijaju finale u 7, ali sada menjam iskaz :)
oni igraju sa 6.5 igraca gde 4 od prvih 5 igraju 40+ minuta. to tesko da moze da prodje protiv gsw u finalu. mislim nije nemoguce, ali jako tesko.

Fox

pre 1 godinu

Umalo da su prosuli sve u poslednja tri minuta. Kakva nonšalantnost u napadu na kraju Bostona i promašaji. Batler je imao produžetak, ali je nevetovatno za njega stao i šutnuo za tri poena iako je imao otvoren put ka košu. Neverovatno glupa odluka Batlera iako je ceo meč dominirao. Klasično polaganje je imao za izjednačenje... Ponavlja se njegova boljka iz sezone u sezonu.
Finale će biti odlično i prštaće na sve strane. Boston u sedam ili šest.

Obrad

pre 1 godinu

Gledao finiš, dobro je bilo, Drago mi je da je Boston prošao, jer bi se kako tako suprostavili GSW. Da je prošao Majami, pomeli bi ih i ne bi bilo zanimljivo.

Jezekilj

pre 1 godinu

Niko ne može da dobije Golden Stejt... Jednostavno nemaš rješenje za njihov šut. Ako Boston uzme dvije pobdjede, to će već biti podvig.

Nemanja Bjelica uzima prsten!!!

Poznavalac

pre 1 godinu

Nije Batler svemoćan, ugasio se u poslednja 3 minuta, isforsirao šut za 3 kojim bi Majami poveo jedan razlike 11 sekundi pre kraja.
Boston jeste bolji tim, ali tim sa velikim oacilacijama. Neće biti neizvesno finale.

Rača

pre 1 godinu

Posle prve utakmice sam rekao seltiksi i nisam menjao misljenje posle svake utakmice kao neki ovde. Sad kazem za finale - seltiksi u 6. Zahvalite mi kasnije.

Si Djiping

pre 1 godinu

Luda utakmica skroz,bas sve ono sto se ocekuje od finala konferencije,napeto do samog kraja,mala razlika u pobedi uh ! Ustajem jutros i palim i vidim rezultat,pretpostavljam da je bilo ovako kako sam napisao ;)

realno

pre 1 godinu

Bolje sto je otisao dalje Boston. Mada mi zao Batlera, jer da je imao jos jednog dobrog igraca lako bi on ovo zavrsio. Dokazao je da u plej ofu tata za sve.

realno

pre 1 godinu

Bolje sto je otisao dalje Boston. Mada mi zao Batlera, jer da je imao jos jednog dobrog igraca lako bi on ovo zavrsio. Dokazao je da u plej ofu tata za sve.

Jezekilj

pre 1 godinu

Niko ne može da dobije Golden Stejt... Jednostavno nemaš rješenje za njihov šut. Ako Boston uzme dvije pobdjede, to će već biti podvig.

Nemanja Bjelica uzima prsten!!!

Si Djiping

pre 1 godinu

Luda utakmica skroz,bas sve ono sto se ocekuje od finala konferencije,napeto do samog kraja,mala razlika u pobedi uh ! Ustajem jutros i palim i vidim rezultat,pretpostavljam da je bilo ovako kako sam napisao ;)

Obrad

pre 1 godinu

Gledao finiš, dobro je bilo, Drago mi je da je Boston prošao, jer bi se kako tako suprostavili GSW. Da je prošao Majami, pomeli bi ih i ne bi bilo zanimljivo.

Poznavalac

pre 1 godinu

Nije Batler svemoćan, ugasio se u poslednja 3 minuta, isforsirao šut za 3 kojim bi Majami poveo jedan razlike 11 sekundi pre kraja.
Boston jeste bolji tim, ali tim sa velikim oacilacijama. Neće biti neizvesno finale.

Fox

pre 1 godinu

Umalo da su prosuli sve u poslednja tri minuta. Kakva nonšalantnost u napadu na kraju Bostona i promašaji. Batler je imao produžetak, ali je nevetovatno za njega stao i šutnuo za tri poena iako je imao otvoren put ka košu. Neverovatno glupa odluka Batlera iako je ceo meč dominirao. Klasično polaganje je imao za izjednačenje... Ponavlja se njegova boljka iz sezone u sezonu.
Finale će biti odlično i prštaće na sve strane. Boston u sedam ili šest.

Rača

pre 1 godinu

Posle prve utakmice sam rekao seltiksi i nisam menjao misljenje posle svake utakmice kao neki ovde. Sad kazem za finale - seltiksi u 6. Zahvalite mi kasnije.

zigi

pre 1 godinu

simpatican je boston i ja sam ranije prognozirao da dobijaju finale u 7, ali sada menjam iskaz :)
oni igraju sa 6.5 igraca gde 4 od prvih 5 igraju 40+ minuta. to tesko da moze da prodje protiv gsw u finalu. mislim nije nemoguce, ali jako tesko.

Koko Bill

pre 1 godinu

Ja ne razumem pojedince koji tvrde da ce GSW da ometla Boston. Glavni argument su trojke, a Boston u ovom playoff-u postize vise trojki po mecu od njih... Bolja suterska ekipa jesu, ali oni su se prosetali pored ekipa koje ne igraju i 10% odbrane koju Celticsi igraju. I KD je strasan suter, pa nije uspeo nista da uradi u prvoj rundi. Ako se Celticsi uozbilje i odigraju meceve ozbiljno, bice tesko Warriors-ima..

Mkd

pre 1 godinu

Marcus Smart odigrao odlicno jednostavno bio je reshen da igra u finalu sa GSW, odlicno igrao i u odbrani nije dao da ga isprovociraju glupe sudiske odluke kojih je stvarno bilo mnogo na kraju utakmice osetio kada treba da zada zavrshni udarac Miamiju uzeo cak tri suta za 3 i umalo da to koshta njegovu ekipu ali ne moze mu se zameriti.Zameram mnogo treneru Bostona koji je dozvolio u drugoj cetvrtini kada je samo Butler igrao za Majami da Lowry razigra celu ekipu i smanji vodstvo na samo7 poena na poluvremenu.Ohladio je Derecka Whita koji je dobro poceo utakmicu i koji je imao odlicnu partiju u game 6 , nije ubacio mladog Pritcharda koji igra odlicnu agresivnu odbranu.Jednostavno umor stize Celtikse i ako ne rashiri rooster nemaju shanse protiv Wariorsa.

Бостон 2008

pre 1 godinu

Волим Селтикс, а од пре 14 година сам некако баш везан за њих.
Наиме, пре 14 година ме фирма пошаље на неки курс на MIT. Када је авион из Амстердама слетео у Бостон, видим да, играју Лејкерси и Селтикси финале - то ме распамети јер су они у време моје озбиљне јуниорске каријере играли чувено финале (Лери Бирд и Меџик). Пробам све да нађем улазницу, чак сам био спреман и да платим озбиљне паре, али не успем. Као компензацију одем у један од навијачких кафеа Селтикса. Чак и купим зелени дрес. Тамо све зелено, ирска крв буја, ја се придружио некој екипи, не знам колико сам Гиниса попио, и како сам ујутру отишао на курс. Од тада волим ту њихову зелену боју.

Dr. Miloš

pre 1 godinu

Kao i Efes u El. Početak sezone očajno. Kako vreme ide samo pojačavaju, a na kraju prvaci. Videćemo da li će se preslikati situacija i u NBA.

Zen

pre 1 godinu

Istoriju Seltiksa kaze da su uspesni i vise trofeja od osnivanja GSW jeste sad trenutno izgleda kao suterska masina ali nema predaje. Bitno je verovati samo.

Hm

pre 1 godinu

Odlicna utakmica. Boston je bio bolji od samog pocetka. Malo su pred kraj brljali ali nista strasno.

Na kraju nerezonski sut Batlera za tri iako je bilo dosta vremena i mozda su mogli sa dvojkom u produzetke ali samo mozda.

Zasluzeno Boston.

singrrr!

pre 1 godinu

ne bih se slozio da je batler sutirao nerezonski, odnosno da je isforsirao poslednji sut: najbolji igrac, iz naskoka, sa dovoljno prostora preuzima odgovornost... da je pogodio ostaje desetak sekundi i sanse imaju i jedni i drugi... mislim da je ipak bolji pobedio. ustajem sa petka na subotu garant.

Soko

pre 1 godinu

Kakav promasaj Majamija dovođenje Takera i pre svega iritantnog padavicarara Laurija, koji je sutirao u plej ofu 29%, a za tri 24 %, a u finalu jos gore. Goran Dragic koga su najurili je za njega rektor kosarke...

Kole

pre 1 godinu

Ja ne razumem pojedince koji tvrde da ce GSW da ometla Boston. Glavni argument su trojke, a Boston u ovom playoff-u postize vise trojki po mecu od njih... Bolja suterska ekipa jesu, ali oni su se prosetali pored ekipa koje ne igraju i 10% odbrane koju Celticsi igraju. I KD je strasan suter, pa nije uspeo nista da uradi u prvoj rundi. Ako se Celticsi uozbilje i odigraju meceve ozbiljno, bice tesko Warriors-ima..
(Koko Bill, 30. maj 2022 09:49)

Da, samo što je Durant JEDINI bio sposoban da pogodi nešto van reketa u Bruklinu pa Bostonu i nije bilo toliko teško da samo njega brani (i donekle Irvinga). Protiv GSW-a će to biti neuporedivo teže jer koliko god da Boston igra mnogo bolju odbranu nego Denver, Memfis ili Dalas, toliko i GSW ima mnogo više opcija i boljih šutera nego što je to imao Bruklin, Milvoki ili Majami.

Splavar

pre 1 godinu

Zasluzeno, mora se priznati. Lowry u prvih par minuta bespotrebno skupi 2 faula, kao da zeli sto pre na klupu, Adebayo samo odbranu igra, ugasili su bili i Strusa. Tu i tamo PJ, i Odalipo zablistaju, ali sve to nedovoljno protiv ovakvog Bostona. Pa ne moze se dobiti finale konferencije samo s Dzimijem. Svaka njemu cast, ali morao je sinoc jos neko da odigra. Sta cemo, nismo za veliko finale, sad opusteno da sacekamo Boston GSW, ipak su ti timovi klasa za sebe, eto i Belom sansa za titulu posle onolikog lutanja po NBA

Grdoje

pre 1 godinu

Žao mi je Majamija, dali su sve od sebe, zaista.
Medjutim, u finalu ne bi imali šta da traže, em su tanki igrački em su sa skraćenom rotacijom došli do toga da ne mogu da stoje na nogama.
Nije humano ovo što se radi u zadnje vreme, kako počne plej of, većina trenera igra sa 8 ili 9 igrača.
Je li to nepoverenje u svoje igrače ili šta već? Nemoguće je da igrač sa klupe za 10-ak minuta ne može odigrati bolje od člana prve petorke, koji je već 35.min na terenu, sa onakvim tempom u oba pravca. I tako svaki drugi dan.
Razumem da se tako radi u evro košarci, ali u NBA plej of ekipama na klupama sede zveri od igrača.

76er

pre 1 godinu

Niko ne može da dobije Golden Stejt... Jednostavno nemaš rješenje za njihov šut. Ako Boston uzme dvije pobdjede, to će već biti podvig.

Nemanja Bjelica uzima prsten!!!
(Jezekilj, 30. maj 2022 08:19)

Plus ce verovatno malo i sudije pogurati za GSW.

ponekad

pre 1 godinu

ne bih se slozio da je batler sutirao nerezonski, odnosno da je isforsirao poslednji sut: najbolji igrac, iz naskoka, sa dovoljno prostora preuzima odgovornost... da je pogodio ostaje desetak sekundi i sanse imaju i jedni i drugi... mislim da je ipak bolji pobedio. ustajem sa petka na subotu garant.
(singrrr!, 30. maj 2022 10:54)

Itekako je nerezonski. Poslednji napad se nikada ne ostavlja protivniku. Pogotovo kada je ostalo dosta vremena.

Uvek ali uvek je napadac u boljoj poziciji jer ima sansu i da da kos kao i da izvuce faul.

Zato i jeste bezveze Batler sutirao, jer i da je dao kos Boston je imao sasvim dovoljno vremena da pobedi.

Splavar

pre 1 godinu

@…Protiv GSW-a će to biti neuporedivo teže jer koliko god da Boston igra mnogo bolju odbranu nego Denver, Memfis ili Dalas, toliko i GSW ima mnogo više opcija i boljih šutera nego što je to imao Bruklin, Milvoki ili Majami.
(Kole, 30. maj 2022 13:05)

Nisam bas siguran u to. Svi ti timovi su imali sutere u regularnoj sezoni, ali u play off ih nigde nema, cak i krajnji rezultati su dosta nizi nego u sezoni. Bez obzira na odsustvo Robinsona i Heroa, nije bas da samo Dzimi zna pogoditi kos, ali igraci Bostona su znali kako da ih ugase. Videcemo, ne verujem ni da ce GSW igrati na mnogo suterskih opcija protiv ovakvog Bostona. Verovatno ce Curry raditi isto kao i Jimmy, a ostali ce se fokusirati na odbranu i prenos lopte, pa kako prodje. Nekako je to taktika svih NBA trenera, svu odgovornost bace na najboljeg igraca

The Unforgiven

pre 1 godinu

Zanimljivo - ove sezone nema prica "Boston je u finalu samo zato sto su zvezde drugih timova bile povredjene" kao sto se prosle sezone pricalo za Milwaukee. Ili igraci kao sto su Middleton i Herro nisu dovoljno bitni za svoje timove pa sad njihove povrede nisu igrale neku ulogu?

vince carter

pre 1 godinu

Dakle pre pocetka serije Boston vs Milvoki rekao sam da pobednik osvaja titulu a sa druge strane sam vodio debate sa "strucnjacima" koji su mi odbrusivali na moje komentare kako Wariorsi bruse formu za playoff.Dok su oni jedva cekali Wariorse kao idealne protivnike za Denver,bolje rekli su od Dalasa,Finixa itd...tako se pisalo pred playoff a posle su obrnuli pricu,kao onaj pojmas Noname sto uporno ponavlja kako sam ja nazivao Wariorse izrabunavim timom,kakva copina...poruka za tebe,ovo je moje idealno finale i bilo ko da pobedi svejedno,sta imas da kazes strucnjace :))

The Unforgiven

pre 1 godinu

Boston tezim putem do finala. Bruklin, Milvoki, Majami, odigranih 18 utakmica od 17 Aprila do 28 Maja. Ni u jednoj seriji nisu bili bez povredjenih igraca .
(greota, 31. maj 2022 03:05)
-------------------

Cek, cek - Boston je bio taj koji je imao povredjene igrace? Ne Milwaukee i Miami vec Boston? HAHAHA

greota

pre 1 godinu

Boston tezim putem do finala. Bruklin, Milvoki, Majami, odigranih 18 utakmica od 17 Aprila do 28 Maja. Ni u jednoj seriji nisu bili bez povredjenih igraca . Zasluzeno u finalu, bez kalkulacija I izbegavanja protivnika -sto rece Ime Udoka " ne takmicimo se u trcanju pa da bezimo od protivnika ".

Niko Kao Ja

pre 1 godinu

Trik protiv GSW je terati ih sa trojke kod Timelord-a i Al Horford-a pod kos. Ako Timelord moze da odigra dve do tri OK utakmice, Celtics-i imaju dobru sansu, pogotovo sto mislim da ce na taj nacin igre da pobede u skoku na svojoj strani terena.
Sa druge strane, mislim da ce Boston-u biti lakse da pronadje Tatum-a i Brown-a u napadu pri kraju utakmice nego sto im je bilo kad su igrali sa Majamijem. Isto, GSW imaju samo Green-a, e ajd da spomenem i Bjelicu (mada neverujem da ce Nemanja uopste i da igra), koji mogu donekle da cuvaju Tatum-a. E sad, pitanje je dali ce Tatum i Brown da malo pripaze loptu, i Smart malo da prestane da sutira pri kraju utakmice? Ako je i samo delimicno da, Boston lako pobedjuje. Ako Celtics-i nastave sa glupostima, i otvore kontre GSW-a, onda ko zna. Bice zanimljivo. Boston u 6.

Rača

pre 1 godinu

Posle prve utakmice sam rekao seltiksi i nisam menjao misljenje posle svake utakmice kao neki ovde. Sad kazem za finale - seltiksi u 6. Zahvalite mi kasnije.

Jezekilj

pre 1 godinu

Niko ne može da dobije Golden Stejt... Jednostavno nemaš rješenje za njihov šut. Ako Boston uzme dvije pobdjede, to će već biti podvig.

Nemanja Bjelica uzima prsten!!!

Fox

pre 1 godinu

Umalo da su prosuli sve u poslednja tri minuta. Kakva nonšalantnost u napadu na kraju Bostona i promašaji. Batler je imao produžetak, ali je nevetovatno za njega stao i šutnuo za tri poena iako je imao otvoren put ka košu. Neverovatno glupa odluka Batlera iako je ceo meč dominirao. Klasično polaganje je imao za izjednačenje... Ponavlja se njegova boljka iz sezone u sezonu.
Finale će biti odlično i prštaće na sve strane. Boston u sedam ili šest.

Poznavalac

pre 1 godinu

Nije Batler svemoćan, ugasio se u poslednja 3 minuta, isforsirao šut za 3 kojim bi Majami poveo jedan razlike 11 sekundi pre kraja.
Boston jeste bolji tim, ali tim sa velikim oacilacijama. Neće biti neizvesno finale.

76er

pre 1 godinu

Niko ne može da dobije Golden Stejt... Jednostavno nemaš rješenje za njihov šut. Ako Boston uzme dvije pobdjede, to će već biti podvig.

Nemanja Bjelica uzima prsten!!!
(Jezekilj, 30. maj 2022 08:19)

Plus ce verovatno malo i sudije pogurati za GSW.

vince carter

pre 1 godinu

Dakle pre pocetka serije Boston vs Milvoki rekao sam da pobednik osvaja titulu a sa druge strane sam vodio debate sa "strucnjacima" koji su mi odbrusivali na moje komentare kako Wariorsi bruse formu za playoff.Dok su oni jedva cekali Wariorse kao idealne protivnike za Denver,bolje rekli su od Dalasa,Finixa itd...tako se pisalo pred playoff a posle su obrnuli pricu,kao onaj pojmas Noname sto uporno ponavlja kako sam ja nazivao Wariorse izrabunavim timom,kakva copina...poruka za tebe,ovo je moje idealno finale i bilo ko da pobedi svejedno,sta imas da kazes strucnjace :))

Si Djiping

pre 1 godinu

Luda utakmica skroz,bas sve ono sto se ocekuje od finala konferencije,napeto do samog kraja,mala razlika u pobedi uh ! Ustajem jutros i palim i vidim rezultat,pretpostavljam da je bilo ovako kako sam napisao ;)

realno

pre 1 godinu

Bolje sto je otisao dalje Boston. Mada mi zao Batlera, jer da je imao jos jednog dobrog igraca lako bi on ovo zavrsio. Dokazao je da u plej ofu tata za sve.

zigi

pre 1 godinu

simpatican je boston i ja sam ranije prognozirao da dobijaju finale u 7, ali sada menjam iskaz :)
oni igraju sa 6.5 igraca gde 4 od prvih 5 igraju 40+ minuta. to tesko da moze da prodje protiv gsw u finalu. mislim nije nemoguce, ali jako tesko.

singrrr!

pre 1 godinu

ne bih se slozio da je batler sutirao nerezonski, odnosno da je isforsirao poslednji sut: najbolji igrac, iz naskoka, sa dovoljno prostora preuzima odgovornost... da je pogodio ostaje desetak sekundi i sanse imaju i jedni i drugi... mislim da je ipak bolji pobedio. ustajem sa petka na subotu garant.

Kole

pre 1 godinu

Ja ne razumem pojedince koji tvrde da ce GSW da ometla Boston. Glavni argument su trojke, a Boston u ovom playoff-u postize vise trojki po mecu od njih... Bolja suterska ekipa jesu, ali oni su se prosetali pored ekipa koje ne igraju i 10% odbrane koju Celticsi igraju. I KD je strasan suter, pa nije uspeo nista da uradi u prvoj rundi. Ako se Celticsi uozbilje i odigraju meceve ozbiljno, bice tesko Warriors-ima..
(Koko Bill, 30. maj 2022 09:49)

Da, samo što je Durant JEDINI bio sposoban da pogodi nešto van reketa u Bruklinu pa Bostonu i nije bilo toliko teško da samo njega brani (i donekle Irvinga). Protiv GSW-a će to biti neuporedivo teže jer koliko god da Boston igra mnogo bolju odbranu nego Denver, Memfis ili Dalas, toliko i GSW ima mnogo više opcija i boljih šutera nego što je to imao Bruklin, Milvoki ili Majami.

Soko

pre 1 godinu

Kakav promasaj Majamija dovođenje Takera i pre svega iritantnog padavicarara Laurija, koji je sutirao u plej ofu 29%, a za tri 24 %, a u finalu jos gore. Goran Dragic koga su najurili je za njega rektor kosarke...

ponekad

pre 1 godinu

ne bih se slozio da je batler sutirao nerezonski, odnosno da je isforsirao poslednji sut: najbolji igrac, iz naskoka, sa dovoljno prostora preuzima odgovornost... da je pogodio ostaje desetak sekundi i sanse imaju i jedni i drugi... mislim da je ipak bolji pobedio. ustajem sa petka na subotu garant.
(singrrr!, 30. maj 2022 10:54)

Itekako je nerezonski. Poslednji napad se nikada ne ostavlja protivniku. Pogotovo kada je ostalo dosta vremena.

Uvek ali uvek je napadac u boljoj poziciji jer ima sansu i da da kos kao i da izvuce faul.

Zato i jeste bezveze Batler sutirao, jer i da je dao kos Boston je imao sasvim dovoljno vremena da pobedi.

Obrad

pre 1 godinu

Gledao finiš, dobro je bilo, Drago mi je da je Boston prošao, jer bi se kako tako suprostavili GSW. Da je prošao Majami, pomeli bi ih i ne bi bilo zanimljivo.

Zen

pre 1 godinu

Istoriju Seltiksa kaze da su uspesni i vise trofeja od osnivanja GSW jeste sad trenutno izgleda kao suterska masina ali nema predaje. Bitno je verovati samo.

Mkd

pre 1 godinu

Marcus Smart odigrao odlicno jednostavno bio je reshen da igra u finalu sa GSW, odlicno igrao i u odbrani nije dao da ga isprovociraju glupe sudiske odluke kojih je stvarno bilo mnogo na kraju utakmice osetio kada treba da zada zavrshni udarac Miamiju uzeo cak tri suta za 3 i umalo da to koshta njegovu ekipu ali ne moze mu se zameriti.Zameram mnogo treneru Bostona koji je dozvolio u drugoj cetvrtini kada je samo Butler igrao za Majami da Lowry razigra celu ekipu i smanji vodstvo na samo7 poena na poluvremenu.Ohladio je Derecka Whita koji je dobro poceo utakmicu i koji je imao odlicnu partiju u game 6 , nije ubacio mladog Pritcharda koji igra odlicnu agresivnu odbranu.Jednostavno umor stize Celtikse i ako ne rashiri rooster nemaju shanse protiv Wariorsa.

Koko Bill

pre 1 godinu

Ja ne razumem pojedince koji tvrde da ce GSW da ometla Boston. Glavni argument su trojke, a Boston u ovom playoff-u postize vise trojki po mecu od njih... Bolja suterska ekipa jesu, ali oni su se prosetali pored ekipa koje ne igraju i 10% odbrane koju Celticsi igraju. I KD je strasan suter, pa nije uspeo nista da uradi u prvoj rundi. Ako se Celticsi uozbilje i odigraju meceve ozbiljno, bice tesko Warriors-ima..

Splavar

pre 1 godinu

Zasluzeno, mora se priznati. Lowry u prvih par minuta bespotrebno skupi 2 faula, kao da zeli sto pre na klupu, Adebayo samo odbranu igra, ugasili su bili i Strusa. Tu i tamo PJ, i Odalipo zablistaju, ali sve to nedovoljno protiv ovakvog Bostona. Pa ne moze se dobiti finale konferencije samo s Dzimijem. Svaka njemu cast, ali morao je sinoc jos neko da odigra. Sta cemo, nismo za veliko finale, sad opusteno da sacekamo Boston GSW, ipak su ti timovi klasa za sebe, eto i Belom sansa za titulu posle onolikog lutanja po NBA

Бостон 2008

pre 1 godinu

Волим Селтикс, а од пре 14 година сам некако баш везан за њих.
Наиме, пре 14 година ме фирма пошаље на неки курс на MIT. Када је авион из Амстердама слетео у Бостон, видим да, играју Лејкерси и Селтикси финале - то ме распамети јер су они у време моје озбиљне јуниорске каријере играли чувено финале (Лери Бирд и Меџик). Пробам све да нађем улазницу, чак сам био спреман и да платим озбиљне паре, али не успем. Као компензацију одем у један од навијачких кафеа Селтикса. Чак и купим зелени дрес. Тамо све зелено, ирска крв буја, ја се придружио некој екипи, не знам колико сам Гиниса попио, и како сам ујутру отишао на курс. Од тада волим ту њихову зелену боју.

Splavar

pre 1 godinu

@…Protiv GSW-a će to biti neuporedivo teže jer koliko god da Boston igra mnogo bolju odbranu nego Denver, Memfis ili Dalas, toliko i GSW ima mnogo više opcija i boljih šutera nego što je to imao Bruklin, Milvoki ili Majami.
(Kole, 30. maj 2022 13:05)

Nisam bas siguran u to. Svi ti timovi su imali sutere u regularnoj sezoni, ali u play off ih nigde nema, cak i krajnji rezultati su dosta nizi nego u sezoni. Bez obzira na odsustvo Robinsona i Heroa, nije bas da samo Dzimi zna pogoditi kos, ali igraci Bostona su znali kako da ih ugase. Videcemo, ne verujem ni da ce GSW igrati na mnogo suterskih opcija protiv ovakvog Bostona. Verovatno ce Curry raditi isto kao i Jimmy, a ostali ce se fokusirati na odbranu i prenos lopte, pa kako prodje. Nekako je to taktika svih NBA trenera, svu odgovornost bace na najboljeg igraca

Grdoje

pre 1 godinu

Žao mi je Majamija, dali su sve od sebe, zaista.
Medjutim, u finalu ne bi imali šta da traže, em su tanki igrački em su sa skraćenom rotacijom došli do toga da ne mogu da stoje na nogama.
Nije humano ovo što se radi u zadnje vreme, kako počne plej of, većina trenera igra sa 8 ili 9 igrača.
Je li to nepoverenje u svoje igrače ili šta već? Nemoguće je da igrač sa klupe za 10-ak minuta ne može odigrati bolje od člana prve petorke, koji je već 35.min na terenu, sa onakvim tempom u oba pravca. I tako svaki drugi dan.
Razumem da se tako radi u evro košarci, ali u NBA plej of ekipama na klupama sede zveri od igrača.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Zanimljivo - ove sezone nema prica "Boston je u finalu samo zato sto su zvezde drugih timova bile povredjene" kao sto se prosle sezone pricalo za Milwaukee. Ili igraci kao sto su Middleton i Herro nisu dovoljno bitni za svoje timove pa sad njihove povrede nisu igrale neku ulogu?

Dr. Miloš

pre 1 godinu

Kao i Efes u El. Početak sezone očajno. Kako vreme ide samo pojačavaju, a na kraju prvaci. Videćemo da li će se preslikati situacija i u NBA.

The Unforgiven

pre 1 godinu

Boston tezim putem do finala. Bruklin, Milvoki, Majami, odigranih 18 utakmica od 17 Aprila do 28 Maja. Ni u jednoj seriji nisu bili bez povredjenih igraca .
(greota, 31. maj 2022 03:05)
-------------------

Cek, cek - Boston je bio taj koji je imao povredjene igrace? Ne Milwaukee i Miami vec Boston? HAHAHA

greota

pre 1 godinu

Boston tezim putem do finala. Bruklin, Milvoki, Majami, odigranih 18 utakmica od 17 Aprila do 28 Maja. Ni u jednoj seriji nisu bili bez povredjenih igraca . Zasluzeno u finalu, bez kalkulacija I izbegavanja protivnika -sto rece Ime Udoka " ne takmicimo se u trcanju pa da bezimo od protivnika ".

Hm

pre 1 godinu

Odlicna utakmica. Boston je bio bolji od samog pocetka. Malo su pred kraj brljali ali nista strasno.

Na kraju nerezonski sut Batlera za tri iako je bilo dosta vremena i mozda su mogli sa dvojkom u produzetke ali samo mozda.

Zasluzeno Boston.

Niko Kao Ja

pre 1 godinu

Trik protiv GSW je terati ih sa trojke kod Timelord-a i Al Horford-a pod kos. Ako Timelord moze da odigra dve do tri OK utakmice, Celtics-i imaju dobru sansu, pogotovo sto mislim da ce na taj nacin igre da pobede u skoku na svojoj strani terena.
Sa druge strane, mislim da ce Boston-u biti lakse da pronadje Tatum-a i Brown-a u napadu pri kraju utakmice nego sto im je bilo kad su igrali sa Majamijem. Isto, GSW imaju samo Green-a, e ajd da spomenem i Bjelicu (mada neverujem da ce Nemanja uopste i da igra), koji mogu donekle da cuvaju Tatum-a. E sad, pitanje je dali ce Tatum i Brown da malo pripaze loptu, i Smart malo da prestane da sutira pri kraju utakmice? Ako je i samo delimicno da, Boston lako pobedjuje. Ako Celtics-i nastave sa glupostima, i otvore kontre GSW-a, onda ko zna. Bice zanimljivo. Boston u 6.