Nedelja, 15.05.2022.

14:30

Novak šesti put šampion Rima!

Novak Đoković je po šesti put šampion Mastersa u Rimu!

Izvor: Z.K.

Novak šesti put šampion Rima! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

310 Komentari

Sortiraj po:

Not tuuuu beeeed

pre 1 godinu

Novak Djokovic from Serbia- Greatest Player of all time! Jedva cekam jul mesec pa da pored njegovog imena stoji 22 GS. Valda ce to biti dovoljno da zapusi usta ovim Svicarcima i Spanjolcima koji u zacudjujuce velikom broju posecuju vas portal, a i poznavanje srpskog jezika im je na veoma visokom nivou. Realno, ako bude zeleo a siguran sam da zeli, moze i do 30 GS. E posle toga ovi mladi lavovi tipa Tim, Zverev, Medvedev, Felix, Sapovalov, Rublev, Beretini, Kirjakos, Cicipas, Alcatraz, Federer, itd, itd...mogu da krenu u obaranje njegovog neoborivog rekorda. Hvala i sportski pozdrav iz Jerininog grada.

Bl

pre 1 godinu

@Monden:"Nikad slabija konkurencija..."

Nikako ne smiješ zaboraviti par činjenica:

1-Đoković je, uz Federera i Nadala, jadan od "krivaca" što su rasturene cijele generacija-dvije u kojoj je bio priličan broj sjajnih tenisera

2- Đoković je preslišao svoje najveće rivale, koje mnogi od vas uzdižu u nebesa i u svemu oretpostavljaju Đokoviću. Muči ih više od 10 godina

3-Đoković se već 5-6 godina, prilično uspješno, nosi sa nex gen teniserima koji su od njega mlađi 10-12 godina (vidjeli smo to i juče)

4- Đokovićevi trenutno najopasniji rivali su od njega gotovo duplo mlađi. Rođeni su kad je on započeo profesionalnu karijeru. Moraš priznati sa su imali puno više prilike da ga upoznaju prateći njegove mečeve od malih nogu, a oni su za njega još nepoznanica. O fizičkoj prednosti mladosti da i ne govorimo

5- Đoković se kroz cijelu svoju karijeru, pored silnih teniskih konkurenata, nosi sa neprijateljskim odnosom ATP-a, organizatora turnira, dijela svjetskih medija, publike. U stalnim pokušajima da ga se zaustavi sve manje se biraju sredstva. Koliko treba fizičke i mentalne snage da se sa svim tim nosi i da mu ostane dovoljno da pobjeđuje protivnike na terenu?

6- Ono najvažnije- nije konkurencija slaba, nego je Novak Đoković prejak.

Hvala na objavi!

Vuja neznalica

pre 1 godinu

Bravo Nole za ispričanu 1001 priču - kao Šeherezada... Ipak to nije iz naše istorije pa ti ipak želim simboliku u brojevima sa Carem Lazarom na primer... 1389 pobeda i možeš u penziju!

seherezada

pre 1 godinu

Kako cemo zapamptiti ovu sestu titulu u Rimu? Verovatno po 6:0 u prvom setu,1001 pobedi,i veoma lepom govoru i priznanju Cicipasa o Novaku.
Samo da se neko ne doseti i umesto "cipija" mu da nadimak "seherezada".
Imao sam druga koji me je jednom nasmejao do suza kad je rekao da je "startovao" na jednu devojku,rekavssi na pitanje kad je to bilo:"Neznam,ali znam da su se te godine Ameri spustili na Mesec.
Novaku zelim jos ovakvih dana/noci da nadmasi Seherezadu!

Laki M

pre 1 godinu

Nikad slabija konkurencija na turniru. Nadal se povredio, Alkaras odustao, Medvedev ne igra, Tim užasan, Vavrinka penzioner rekreativac.. Đoković je jedinog pravog protivnika imao u Cicipasu, a ovaj je odigrao jedan od najgorih mečeva u karijeri. Praktično mu je poklonio titulu.
(Monden, 15. maj 2022 19:13)

Zaboravio si, nije igrao ni Federer, tvoja strina, baba i ostala tvoja rodbina.

Nikola

pre 1 godinu

Deluje da je Nole spreman za RG.
Odredjeni su nosioci, pa je moguce da mu u cetvrtfinalu dodje Alkaraz, a u polufinalu Rafa, a recimo u finalu Medvedev. Ali zreb moze da Rafu, Alkaraza i Medvedeva odvede na drugu polovinu. Svakako, za titulu mora biti spreman da pobedi bilo koga.
Sto se tice 1. mesta na ATP, mora da odbrani titulu na RG i da Medvedev ne dodje do finala i ne osvoji Zenevu, za koju se prijavio.

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Bravo Nole majstore alal vera! Nova titula Noletova u Rimu i to šesta, bravo! Šampion ostaje šampion! A veliki šampion Nole se na veliko zadovoljstvo nas njegovih navijača vratio u svoju prepoznatljivu formu, a kada Nole igra na svom nivou kao što vidimo nezaustavljiv je, demolirao je Cicipasa koji je isto u odličnoj formi sasvim rutinski, i to u finalu jednog Mastersa! A Cicipas je jedan od najdominantnijih i najboljih igrača iz ove mlađe generacije, a pobeđen je danas rutinski od strane Noleta u finalu, pa je potom i sam posle meča pohvalio Noleta veoma velikim rečima! To je Nole šampion! Bravo Nole majstore na ovoj još jednoj velikoj tituli!

Da pitam

pre 1 godinu

Šta ćemo sad?
Pitam ne hejtere, nego Novakove navijače, koji ga pljuju kad mu ne ide na terenu ("Na 5:2 ne zna privesti set kraju", a uz to je ostario, neće više nikada osvojiti značajniji turnir i sl. Ne vidim vas nešto?

Z

pre 1 godinu

Alkaraz se u Majamiju provukao protiv Kecmana, a trebao je glat da izgubi taj meč ( ko je gledao zna o čemu pišem) u Madridu na 700 metara gde loptica kada je toplo (kao što je bilo ove godine od 1/4 finala pa na dalje) skače kao skočica i gde čak i Nadal kada je u super formi ima problema ( najmanje je puta osvojio Madrid od svih šljaka koje je osvajao) a ove godine još i povredjen a Novak još uvek nedovoljno naštelovan koga je jedva pobedio.
Svi ga proglašavaju favoritom, a da dečko nije ni pokazao šta stvarno može na šljaci u tri dobijena seta.
Igrati u dva i tri dobijena seta su dva sporta !!!
U dva je snaga izuzetno bitna, dok u tri izdržljivost dolazi do izražaja. Hajde da sačekamo RG pa da onda govorimo o Alkarazu i njegovom trenutnom dometu.
Moja prognoza je da ukoliko ne budu u istom delu žreba, da će finale igrati Novak i Nadal i da će ga Novak pobediditi.
Ustvari mislim da Nadal neće više nikada pobediti Novaka na GS. A Alkaraz će se uključiti u borbu za GS tek krajem sledeće godine ili 2024 godine.
Verovatno će postati prvi teniser sveta bez osvojene GS titule, jer će Novak i Nadal propustiti mnogo mastersa koji ih više ne i teresuju osim ukoliko nisu u sklopu priprema za GS.

Bardami

pre 1 godinu

Novak prošle godine u polufinalu Rolan Garosa pobedio Nadala i osvojio turnir. A sada neki pametnjaković komentariše kako je osvojio Rim, jer nisi prisutni Alkaraz i Nadal. I to posle 20 osvojenih gren slemova i ko zna koliko još titula i rekorda,teško je nabrojati. Sinko, ili si neznalica, ili imaš kratko pamćenje, ili si jednostavno bezobrazan. Mani se komentarisanja i bavi se nečim što ti ide od ruke. Novaku samo možemo da skinemo kapu! 370 nedelja na prvom mestu. Budi čovek. Budala je lako biti.

Mile

pre 1 godinu

Gledam Amazon Prajm. Kazu voditelji da su videli Cicipasa kako je otisao da vezba servis na susednom terenu par minuta nakon dodele trofeja. Nije mu lako.

Kg

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

I uvek Novak nameste zreb. Ne secam se kad je zadnji put igrao protiv svetskog broja 1.

hehe

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51) Isti slucaj sa Nadalom na AO. Osvojio turnir gde najboljem igracu nije bilo dozvoljeno da igra. Jedino tako ga je i mogao osvojiti, realno. ;)

Dejan

pre 1 godinu

Hvala ti Novace na svemu! Hvala za sve nase radosti. Ti si preokrenuo svetsku javnost da nas ne gledaju kako su to oni napravili. Bio si nas ponos i radost svih ovih godina! Ustajali smo nocu da te gledamo! Okitio si se srpskom zastavom i nisi se stideo svog porekla! Pomagao si svima! Igracima, deci, nepoznatim...Pricas Srpski, Spanski, Nemacki, Italijanski, Engleski, itd! HVALA TI JOS JEDNOM!

ultrasrbin

pre 1 godinu

Ovaj covek ce da progovori arapski, japanski i svahili jezik, neverovatno.
(Bob, 15. maj 2022 18:18)
Za svahili nisam siguran, ali arapski i japanski vec govori i to prilicno dobro. Mozes na ovo sto si video da dodas i ruski, kineski,...
Samo 11 svetskih jezika.

Kuki

pre 1 godinu

Citirao bih svoj komentar pre otprilike dva meseca sa velikim zadovoljstvom.

Koloko se puta desilo da kada DJokovoc neocekivano kiksne bude ispljuvan od ogromnog broja ljudi.
Koliko puta se predvidjao kraj karijere kada DJokovic zapadne u neku krizu.
Koliko se puta Novak izdizao iz svega toga i izlazio jos jaci, bolji i sa jos vise trofeja.
Koliko puta se desilo ga onda oni isti sto su ga pljuvali dizu u zvezde.
Ne sumnjam da ce tako biti i u buducnosti. Samo bih voleo kada bi mogle da se nadju sve vesti sa DJokovicevim usponima i padovima i i najpopularniji komentari za te vesti. Pa da se lepo vidi kako nasi ljudi u talasima menjaju misljenje.
(Kuki, 12. april 2022 19:39) # Link komentara
Preporučujem (+44)Ne preporučujem (-39)

A kako ga je samo pluvala posle poraza u Monte Karlu velika vecina komentatora.

Zoran

pre 1 godinu

Auuuu... Sta citam ovde..Odjendom Alka(t)ras postade genije, pretnja svima na planeti. O cemu vi to .?? Nadala pobedio posle slomljenog rebra, Novak nije ihrao 4 meseca, Zvereva dobio u finalu, a ovaj otisao u krevet u 5 izjutra na dan finala. Na RG taj decko ako dobaci do 3. kola moze da slavi.
Kada je Novak u formi niko sanse nema. Sve do njega zavisi.

Tane

pre 1 godinu

"A usput bi trebalo da padne i rekord Stefi Graf, po broju nedelja na prvom mestu..."

A ako padne rekord Stefi Graf, da proverimo kako stoji Vuds, O'Saliven, Bubka... Mislim da je Kasparov nedodirljiv! Ako već mešamo sportove...

Limun

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

Realno Nadal je ispao u 3 kolu od Sapovalova. A da dobio je samo jedan meč ( Isner ) jer je u prvom kolu bio slobodan.

Dororej

pre 1 godinu

Čekam onog malog hejtera Miloša da objavi komentar "kad igra Nolo" (moglo bi derište nevaspitano da nauči da se na srpskom kaže/piše Nole).
Osvajanje Rima je za Novaka veliki podsticaj da je na pravom putu da se vraća u formu. Njergovi navijači nestrpljivo čekamo RG.
Zanimljivo, pomenuo je sina Stefana da je igrao meč kad i tata. Baš bih voleo da pročitam kako se švrća pokazao.

m

pre 1 godinu

DAME I GOSPODO LAV SE VRATIO, MOŽEZE DA MU PLJUNETE POD PROZOR,
(NENAD, 15. maj 2022 17:57)

Vratio se? Pa na ovom turniru nije bilo ni Alcaraza ni Nadala. Hahahahahhaahahahahahaaa
(mare, 15. maj 2022 18:03)

Koga je izbacio Sapovalov?
($%$, 15. maj 2022 18:38)

znaci svaki turnir na kojem nije bio djikovic a nadal osvojio se ne racune ? australian 2022 open takodje !?

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)


Navijači Nadala bise majice za ministra Hoka "gracias". Dakle, zahvaljuju ministru što im je omogućio da nema NAJBOLJEG!

ford

pre 1 godinu

@tih
Au bre majstore,prozivaš hejtere (sa punim pravom!!),al' nemoj praviti budalu od sebe,nije Rafa ispao od Kaspera već od Denisa..
Sve te razumem,al' brate..!?

bane

pre 1 godinu

Broj osvojenih mastersa bolje pokazuje koliko je ko bio dominantan nego broj osvojenih GS-a. Novak 38, Nadal 36 a Federer 28 titula. Wawrinkin slučaj to dobro ilustruje jer je osvojio 3 GS titule i samo 1 masters.

kursna-lista

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

Zapravo, Nadal je igrao ali je ispao. A Alkaraz poceo da kalkulise u 19. godini zivota, dok je u njegovo vreme Novak igrao sve masterse i GS-ove.

kvisko

pre 1 godinu

Cicipici dobio biciklo sa povisenim sedalom.
Sad ce konacno da svati da igrati protiv najboljeg ikada je privilegija bez obzira koliko puta izgubio od njega.

Zeljko

pre 1 godinu

Nekako je osecaj kao kada je osvojio svoj prvi masters - Majami 2007.
Inace, ovo je Novaku prvi veliki turnir, dakle iz kategorije major-a, da ga je osvojio a da Vajda zvanicno nije bio clan staba.
Idemo dalje...

Monden

pre 1 godinu

Nikad slabija konkurencija na turniru. Nadal se povredio, Alkaras odustao, Medvedev ne igra, Tim užasan, Vavrinka penzioner rekreativac.. Đoković je jedinog pravog protivnika imao u Cicipasu, a ovaj je odigrao jedan od najgorih mečeva u karijeri. Praktično mu je poklonio titulu.

Dejan Lekic

pre 1 godinu

Znacajna pobda pred Rolland Garos. Negativci imaju nedelju dana da se smire i da onda opet potajno prizeljkuju da pobedi neko koga nije uopste briga za njih (Nadal, Alcaraz, itd)...

John

pre 1 godinu

(War Inside My Head, 15. maj 2022 18:54)

Još gore - pojavio se Alkaraz, koji je još i mlađi od njih. Skoro pa sledeća generacija.
Ispade da su njih trojica razvalili i prethodnu generaciju (RF) i svoju generaciju (sva trojica) i sledeću generaciju (NĐ i RN), a tu sledeću, izgleda, će da razvali i njihova sledeća.
Dakle, sasvim je moguće da jedna cela generacija neće imati iza sebe nikakav značajniji rezultat, niti nekog ko je izrazito doinantan u odnosu na ostale igrače.

123

pre 1 godinu

Nešto razmišljam kroz kakve frustracije prolaze Cicipas i ostatak mlade nadolazeće generacije,kad ih Novak,i Nadal naravno,skoro pa u kontinuitetu dobijaju na važnim turnirima?Stalno su tu negdje,s pričama punim samopouzdanja,i onda kad dođe do duela,najčešće odlaze pognute glave.A ozbiljna razlika je u godinama između.Da još dodam za @mm,@realno i ostale,troluju li ili baš ne prate tenis redovno,pa iznose komentare poput nisu igrali najbolji i slično?!Isti taj Nadal je osvojio AO,i to nakon 15g,a nije bilo najboljeg!
(War Inside My Head, 15. maj 2022 18:54)


Vidis, velika je razlika kada je Novak bio mlad i ovi danasnji klinci. Novak je gubio tada od Rodzera, Rafe, posebno kada je bio br.3 i to dugo vremena na toj poziciji. Cak je pomisljao da ostavi tenis, to su njegove reci. Medjutim sve je u glavi. Svaki naredni mec sa njima je polako gubio ali i pobedjivao da bi dobio sigurnost i sve vise ih je pobedjivao. Na kraju je potpuno ravnopravan sa njima. Ovi klinci, pobede Novaka ili Rafu i izgube sledeci mec..U tome je razlika. Pisete bajke o Alkarazu. Videcete koliko cemu biti tesko na RG..I nece igrati pred svojom publikom kao u Madridu. Pobedio je povredjenog Rafu koji je i u Rimu izgubio od Sapovalova i Novaka u 2 seta za 3 sata igre koji nije jos bio u formi? Ovaj Novak u Rimu nije izgubio ni jedan set? Shvatice taj Karlito zasto su neki veliki sampioni. Kada su u formi..niko im nista ne moze. Cak i godine..

ccc?

pre 1 godinu

Nikad slabija konkurencija na turniru. Nadal se povredio, Alkaras odustao, Medvedev ne igra, Tim užasan, Vavrinka penzioner rekreativac.. Đoković je jedinog pravog protivnika imao u Cicipasu, a ovaj je odigrao jedan od najgorih mečeva u karijeri. Praktično mu je poklonio titulu.
(Monden, 15. maj 2022 19:13)


To pises o AO?? Ko je osvojio AO? A da li je igrao Novak? Znaci taj 21. GS, ne vredi, jer je bio nikad slabiji? Nije igrao Novak, njegova dnevna soba jer ga je osvajao 10 puta? Ili to vazi samo sada u Rimu koji nikad nije bio slabiji turnir kako ti kazes?

Planinarac

pre 1 godinu

Alkaraz je u kladionicama prvi favorit za osvajanje Rolan Garosa. Ali ako se budu sreli Novak mu sigurno neće dozvoliti drugu uzastopnu pobedu uveren sam u to.

Milan

pre 1 godinu

Napisah li ja sinoc da je Novak najbolji teniser svih vremena. 38 mastersa, 20 GS, ubedljivo najviše nedelja na prvom mestu. Šta još treba da uradi?!
(Sab, 15. maj 2022 18:04)

Ne mora više ništa da uradi.....Ali uradiće!

War Inside My Head

pre 1 godinu

Nešto razmišljam kroz kakve frustracije prolaze Cicipas i ostatak mlade nadolazeće generacije,kad ih Novak,i Nadal naravno,skoro pa u kontinuitetu dobijaju na važnim turnirima?Stalno su tu negdje,s pričama punim samopouzdanja,i onda kad dođe do duela,najčešće odlaze pognute glave.A ozbiljna razlika je u godinama između.Da još dodam za @mm,@realno i ostale,troluju li ili baš ne prate tenis redovno,pa iznose komentare poput nisu igrali najbolji i slično?!Isti taj Nadal je osvojio AO,i to nakon 15g,a nije bilo najboljeg!

zex

pre 1 godinu

Kada ce nas narod shvatiti kakvog sportistu imamo? Tek kada ode u penziju? Gledam ga dok govori na italijanskom, lagano, kazu nasi pljuvaci kako Novak nije skolovan, kao da je to vazno!? Covek radi ono sto najbolje zna i najbolji je svih vremena.Cast mi je sto sam ziveo u njegovo vreme.Mi vise nemmao igraca koji moze da osvoji masters ili GS titulu! Pre par dana su pljuvaci pricali da Novak nista nece osvojiti.Zar je Rim nista? Uzece on jos neki GS trofej, ne mora ove godine, lepo je videti ga na terenu!

$%$

pre 1 godinu

DAME I GOSPODO LAV SE VRATIO, MOŽEZE DA MU PLJUNETE POD PROZOR,
(NENAD, 15. maj 2022 17:57)

Vratio se? Pa na ovom turniru nije bilo ni Alcaraza ni Nadala. Hahahahahhaahahahahahaaa
(mare, 15. maj 2022 18:03)

Koga je izbacio Sapovalov?

...

pre 1 godinu

jaoj ova titula mi je jedna od najsladjih njegovih. organizator turnira ga je pocrtkom godine stalno pljuvao u govorio je da ga nece pustiti da igra ako se ne vakcinise bez obzira na to sta zakon o ulasku u zemlju kaze, a novak je dosao ostvario jubilarnu pobedu i osvojio turnir a ovaj mora da gleda i pati sad.

Milan

pre 1 godinu

Bravo Nole care, ali u taj brejku je izgledalo da se plasis da udaris lopticu. Sreca pa je Tsitsipas grijesio
(Riki, 15. maj 2022 17:56)

Staro pravilo kaze: Kad vas protivnik ugrize samog sebe, ne vadite mu taj zalogaj iz usta. Ako vidite da je protivnik poceo da gresi, pustite ga da to i radi.

Sistem

pre 1 godinu

Interesantno je da neki komentarišu kako je Novak pobedio pošto nema Nadala. Oni kao prate tenis a ne znaju da je Nadal učestvovao na turniru i ispao?!

Goran

pre 1 godinu

Novak se odlepio na 2 mastersa od Nadala a sada sledi mastersi na betonu gde Novak moze samo da uveca prednost. Novak je ovom pobedom dosao i do 63. velike titule i sada je nedostizan za Nadala koji ima 58 velikih titula dok je Federer sada se vec moze reci za klasu iza Novaka sa 54 velike titule.

pwubew

pre 1 godinu

vauuu.. pogledam titule na mastersima.. i sama cinjenica da je djokovic bliži da osvoji sve masterse 4 PUTA ne 3 nego 4 PUTA, nego bilo ko da ih osvoji bar po jednom.. ZASTRASUJUCI PODATAK

Sale

pre 1 godinu

Kako će da ih lomi redom ba RG ! Idemo!
(Pridjen, pozdravin se, 15. maj 2022 16:34)
Hahahahahha, zato što je pobedio Cicipasa? Hahahahhhaah. Ima Alcaraz i Nadal da se igraju s njim. I ovaj turnir je realno osvojio jer nema njih. Da se ne lazemo.

Kolika neznalica moraš biti da bi 9vako nešto napisao? Alkaraz ,- pobedio Novaka na jednu loptu a Novak bio na svojih 80%? Nadal - kapa dole majstoru ali da li bi osvojio Australiju da je Novak igrao? Da li će i u kakvpj formi stići do završnice RG zbog povreda koje ga prate? Jedno su želje pojedinaca a drugo realne mogućnosti. Žao mi je vas hejtera ali Nole uzime RG!!!!

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Ovo je prvi put da Cicipas se sportski, sktomno i bez zavisti obratio Novaku. Da je ovako pričao ranije i da ga ne savlada frustracija, možda bi i imao više ATP titula.

A Novak, e on je ponos svih napaćenih generacija i Bog ga je blagoslovio da nam pruža ovakve trenutke.

Hvala ti Novače do neba!

мирос-лав

pre 1 godinu

Маре а и остали Надал је био и испао од Шаповалова а мали надувенко се уплашио да га Ноле не врати на подешавање већ на почетку каријере.Не знам само зашто не волите Нолета можда зато што дере Надала.

нс бој

pre 1 godinu

Битно је да се вратио у такмичарску форму,биће конкурентан на сваком турниру где буде играо.Није то још онај ниво,ал ова титула ће му пуно значити,искрено сам изненађен освајањем.Сад РГ на 3 сета,Новак је специјалац за гренд слем турнире,само мислим да сад није спреман за тешке мечеве у 5 сетова.Много ће значити жреб,трошење снаге до финала,биће и изненађења,ал сигурно да може још да осваја,то је данас показао свима.

Milan

pre 1 godinu

Pa ne igra samo on tenis, polako. Cicipas je odlican igrac koji ume da pogodi a danas je igrao riskantno te usao u seriju u nekom trenutku Nole malo pao i tako se desio rwzultat 5:2.

Mali radojica

pre 1 godinu

AUUUU sunce ti zarko, ajd ono 6:0 u prvo setu al da Nole gubi sa 5 naspram 2 u drugom i da ga na kraju dobije.......jao kakvo razvaljivanje. Sad ce i ovaj ko onomad Tsonga da krene da kuka i place kako mu je Nole unistio karijeru a da ce mu nabiti kompleks to je sigurno.

Nebojša

pre 1 godinu

Poruka za pojedine čovek je odigrao više od hiljadu mečeva toliko se puta vraćao iz ponora svež primer RG prošle godine i meč sa istim protivnikom kao danas a i protiv Nadala na istom turniru je preokrenuo red bi bio kada bi prestali da pišete gluposti čim je malo povuci potegni u nekom od setova kao ovaj gde je bilo 2-5 za Grka jednom pogrešiti je ljudski ali kada se ponavlja iznova i iznova to je već teška glupost.

Dex

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

Alcaraz? A kapiram, sad ste se presaltali na njega. Vodim još uvijek tinja nada. Mada ona uvijek zadnja umire. Nego, otkad je to Alcaraz najbolji igrač? Zbog Madrida? Zvezda je onda bolja od Liverpula.

Trash

pre 1 godinu

Covek je pobedio 3igraca iz top 10, Felix-a, Ruda i Cicipasa. Nije izgubio set na turniru. Prvi set finala dobio sa 6:0. I opet covek ne valja za 60-70% komentatora. Pa sta bi vas zadovoljilo, da sve dobija sa 6:0?

Sab

pre 1 godinu

Napisah li ja sinoc da je Novak najbolji teniser svih vremena. 38 mastersa, 20 GS, ubedljivo najviše nedelja na prvom mestu. Šta još treba da uradi?!

kum žoržo

pre 1 godinu

"Vrsni poznavaoci" tenisa nemaju pojma ni da je Nadal igrao,a daju sebi za pravo da komentarišu.Igrao je "majstori" Nadal samo ga je Sapovalov poterao kuci.Ko sve sebi daje za pravo da ostavlja komentare.Bruka!

Ponos i nadahnuće Srbije

pre 1 godinu

Za stotine, stonine lepih dana koje nam godinama poklanjaš posle svake tvoje pobede hvala ti majstore bezgranično. Ti si svima pokazao da si ne samo GOAT u tenisu, a veliki intelektualac, poliglota, neprevazidjeni u savremenom svetu nepokorni duh, prkos i nadahnuće bilo kom čoveku ne samo u Srbiji ili Balkanu, a i mnogo mnogo dalje.... Živio nam dugo, dugo......

ej

pre 1 godinu

Sada ispada da je Rim nebitan,kao i nedelje na broju jedan,kao i broj velikih titula,čak i broj GS je do Australije bio nebitan ...tada je elegancija bila bitna....čudni neki ljudi.....

tenis

pre 1 godinu

Pljuvači na aparatima.
(Toza Vampir, 15. maj 2022 17:56)

Hahhah. Pljuvači? Ne znam ko pljuje Nadala na svakoj vesti. A i što bi bili na aparatima kad je osvojio nebitan turnir?!? Pritom, svi znaju da nisu igrali ni Alcaraz ni Nadal.

Yu

pre 1 godinu

Mnogima ce se tresti gace kad preko puta vide Novaka, posebno sad kad se blizi RG.
Zadrzace Novak taj stav u u Parizu.
Ocekivacemo i titulu na RG.
Naprijed legendo, sa srecom!

,Sportman

pre 1 godinu

Пљувачи зар вам још увјек није јасно да је Новак Бог тениса..На пола битних турнира не дају му играти јер није вакцинисан, а он вама и њима у инат први и најбољи...

komentaror

pre 1 godinu

Idemo Cici, slomi ga u prvom setu!
(Domaćin, 15. maj 2022 16:26)

E ti bas nemas srece u zivotu. E da... i nemoj vise da prognoziras. Brukas se bez potrebe.

mare

pre 1 godinu

DAME I GOSPODO LAV SE VRATIO, MOŽEZE DA MU PLJUNETE POD PROZOR,
(NENAD, 15. maj 2022 17:57)

Vratio se? Pa na ovom turniru nije bilo ni Alcaraza ni Nadala. Hahahahahhaahahahahahaaa

keyboard

pre 1 godinu

I sta cemo sad? Mislim na vas koji ste ga vec penzionisali.
Novak moze jos uvek da se takmici. Do bude to mogao, kad upali motore, ne moze niko da ga pobedi. Mozda samog sebe ...
Uzivajte u pobedi

cirkus

pre 1 godinu

Pa ljudi, nije osvojio Gren Slem, nego nebitan Rim, hahahahahahahahaa. Radujete se kao da je pobedio Alcaraza i Nadala na Roland Garosu. Hahahahahaha.

matori

pre 1 godinu

poslednji igrač koji je pobedio u finalu Rima, a igrao noćno polufinale, je Novak i to 2011.
danas, sa 35 godina u džepu, Novak ponavlja ovaj podvig protiv igrača koji je više od 10 godina mlađi od njega...
a sada lov na RG!!!
idemoooo!!!!

.

pre 1 godinu

Čitam komentare od kako počne meč. Čim Novak izgubi poen većina komentatora počne da kuka, smak sveta, sve je izgubljeno, propast. Pošto mislim da su bar 70% komentatora muškarci, ne napušta me utisak da bi u slučaj nedajbože rata svi pobegli u mišju rupu. Nigde hrabrosti, moral na nuli, ne veruju u pobedu i sl. Ma katastrofa! Što neko reče a i ja se slažem, kada bih morala izabrati nekog da igra za moj život to bi bio Novak. Dajte malo više vere.

Sića

pre 1 godinu

Krene meč super, a onda u drugom setu čovek se prosto raspadne i prestane da igra. Ja zaista ne znam koji je njegov problem?
(iskreno, 15. maj 2022 17:06)

U pravu si, zato Novak Đoković ništa nije osvojio u karijeri, čak jedva ima 1.000 pobeda.

Mikii

pre 1 godinu

Krene meč super, a onda u drugom setu čovek se prosto raspadne i prestane da igra. Ja zaista ne znam koji je njegov problem?
(iskreno, 15. maj 2022 17:06)

35 godina, rodjaci. Dogadjalo se Federeru, dogadja se Nadalu, logicno je da bude tako i Djokovicu. Prosla su ta vremena kad su imali po 22,3 i kad su cepali po 4,5 sati bez padova u snazi i koncentraciji.

zex

pre 1 godinu

Nema lakih finala, sta je vama ljudi? Novak igra pod pritiskom i ako ima sve zivo osvojeno.Nije igrao pola godine.Titula mu je na dohvat ruke, nije lako izboriti se sa time.

auh!!

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

Pričaš o Australian Openu?

auh!!

pre 1 godinu

Broj 1 teniser ne moze da pogodi prvi servis skoro pola sata. Ja se na njega ne bi kladio da ce vise uzeti grand slem sa ovakvom toplo hladnom igrom.
(Udarnik, 15. maj 2022 17:26)

Da, da, tako ste pričali i kad je imao manje od deset, neće osvojiti ni deset...

...

pre 1 godinu

Samo da ne bude nikakve drame i da se mec zavrsi sto pre!
(Jednom bar da sacuvam trosnu srcku dok gledam Noleta!, 15. maj 2022 16:53)

Pre ce Federer osvojiti jos neki GS, nego da mi odgledamo Novaka bez nerviranja.

Z

pre 1 godinu

Stara je kajla Đoković, ako se sečate prošlogodišnjeg finala Rima kada je isprašio Nadala u drugom setu 6:1 i onda stao i pustio da pobedi. A onda na RG u polufinalu ga je razmontirao.
Mislim da i sada Đoković proba različite taktičke varijante spremajući se za RG jer su mu Cicipas, Nadal i Alkaraz potencijalni protivnici u završnici.

VOSAK

pre 1 godinu

Krene meč super, a onda u drugom setu čovek se prosto raspadne i prestane da igra. Ja zaista ne znam koji je njegov problem?
(iskreno, 15. maj 2022 17:06)

Godine ?
Nema više 20 i nešto čoveče

Mikii

pre 1 godinu

Dejvis kup atmosfera na stadionu. Bukvalno svi u glas Ci ci pas, Ci ci pas. Pa cekajte, je li to ta Italija koja obozava Nolu jer prica italijanski? Hahahahahaha

Udarnik

pre 1 godinu

Broj 1 teniser ne moze da pogodi prvi servis skoro pola sata. Ja se na njega ne bi kladio da ce vise uzeti grand slem sa ovakvom toplo hladnom igrom.

realno

pre 1 godinu

Kako će da ih lomi redom ba RG ! Idemo!
(Pridjen, pozdravin se, 15. maj 2022 16:34)
Hahahahahha, zato što je pobedio Cicipasa? Hahahahhhaah. Ima Alcaraz i Nadal da se igraju s njim. I ovaj turnir je realno osvojio jer nema njih. Da se ne lazemo.

stevo

pre 1 godinu

Bravo Novače!!! Jedna od važnijih titula na psihološkom planu. Sada će sve dabude lakše. Teret je pao sa pleća junačkih. Bravoooo!

Pedja,Cacak

pre 1 godinu

Bravo Novak!!!
Nisam ni sumnjao,kada si ti u pitanju...
I da si izgubio,vidi se iz aviona, da se tempira forma, za ono najvažnije i najbitnije!!!
Rolan Garos i Vimbldon su pred nama a to znaci,bice radosti!!!
A usput bi trebalo da padne i rekord Stefi Graf, po broju nedelja na prvom mestu...
Ziv i zdrav bio i hvala ti na svoj radosti i ponosu,koju nam cinis i pruzas!!!
Siguran sam,da ce ih biti Jos!!!

navijaci cityja

pre 1 godinu

Novaka može pobijediti samo on “sam” što će danas i uraditi I pored dobijenog prvog seta!!
(Goran, 15. maj 2022 17:17)
ma naravno

CroFed

pre 1 godinu

Bitno Novaku za dizanje samopouzdanja uoči Roland Garrosa, osvajača treba tražiti u trolistu: Đoković-Alcaraz-Tsitsipas. Nadal ako nije na 100% fizičkom maxu, nema se što nadati u Parizu...

1976

pre 1 godinu

kao što sam juče napisao,ovaj još stoji u nekom mračnom ćošku posle Novakovog razbijanja,a sada će tu izgleda,ostati malo duže

neutral felš

pre 1 godinu

Krene meč super, a onda u drugom setu čovek se prosto raspadne i prestane da igra. Ja zaista ne znam koji je njegov problem?
(iskreno, 15. maj 2022 17:06)

trener.

prevod

pre 1 godinu

E da podsetimo Cicipasa kako se žalio na mečeve u 5 setova i kako je rekao da bi on dobio Roland Garros prošle godine da se igralo u dva seta.... Siguran sam da je Đoković hteo namerno da dobije u dva seta da mu pokaže.

Asteriks

pre 1 godinu

Cicipas je bio potpuno u nokdaunu,i Novak ga je greskama vratio u igru,sto znaci da Novak ipak ne moze vise konstantno da igra od pocetka do kraja,kao sto je to nekada bio slucaj....A to je zbog godina.....Zato vise ne mozemo kao ranije da govorimo da ce sigurno osvojiti Rolan Garos,Vimbldon,jer su oscilacije sve cesce.

navijaci cityja

pre 1 godinu

Cicipas igra sad svoji najbolji tenis u karijeri i pobedice
Ovo kako on trenutno igra na sljaci je svemirski tenis
(Mile, 15. maj 2022 15:10)
uvek ima neko jaçi

navijaci cityja

pre 1 godinu

Dobija Cicipas. Nista zlonamerno, samo mi je zanimljivo da dam prognozu i ne trazim izgovore nakon meca ako nije bila tacna (tipa "vazan je samo GS, tempira se forma, bolje ovde da izgubi nego u Parizu itd).
(Robert, 15. maj 2022 15:30)
ali lose prognoziras

Dušan

pre 1 godinu

Kad je Nole na Vaskrs izgubio od Rubljova napisao sam ovde da je tako bilo i prošle godine kada je gubio od Karaceva u Beogradu i da je na RG "vaskrsao" i da se nadam da će tako biti i ove godine.

Kako je meč počeo, izgleda da će se ponoviti scenario od prošle godine.

Ipak je GOAT u pitanju.

Asteriks

pre 1 godinu

Zverev,Medvedev,Cicipas su igraci koji mogu igrati lose,ali ih servis moze drzati u igri...Tako da paznja,zna to Novak jako dobro i mora biti oprezan....Jedan brejk i tok meca se potpuno promijeni.

Мислим,стварно

pre 1 godinu

Полако бре Новаче,Циципас је потребан светском тенису.Тек почело а ти га одучаваш од тениса.Попусти мало или Цици оде да игра голф.Шалим се,изуј га из патика.

Nikola

pre 1 godinu

Ima tipova koji su prema Novaku izrazavali nepostovanje i kao coveku i kao vrhunskom teniseru,a ovaj je u top 5 takvih.Razbijaj ga Novace gde i kad god budes stigao.

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Ovo danas je Novak u onim izdanjima kada ga ne bi dobila 2 Alkaraza, Nadala itd.
Jeste da ovaj nervozni Cicipas ne igra dobro ali Novakov prvi set je bio brutalan. Idemo po titulu Nole

nekatamo

pre 1 godinu

Sta radi bre ovaj covek!! Ne gresi, leti, stize sve. Uopste Cicipas nije toliko los koliko se Djokovicu ocigledno ne zadrzava na terenu.

Sale

pre 1 godinu

Cicipas igra sad svoji najbolji tenis u karijeri i pobedice
Ovo kako on trenutno igra na sljaci je svemirski tenis
(Mile, 15. maj 2022 15:10) # Link komentara

Evo prvi set odigrao zaista svemirski Cicipas.

Vlade

pre 1 godinu

Osvajanjem titule bi sa 38 mastersa pobegao Nadalu(36) na samo 2 razlike
A od Federera bi bio udaljen na čak 10 više(28)

2010. godine
Nadal 18 mastersa
Federer 17
Đoković 5

12 godina kasnije
Đoković 38 danas
Nadal 36
Federer 28

Što znači da je od 2011. godine do danas osvojio 33 mastersa, Nadal je 18 a Federer 11

Mikii

pre 1 godinu

Sta je tenis docekao... Rudove, Zvereve i Cicipase, suverene top 10 igrace. 4:0 u finalu jednog mastersa, nakon jedva 15 minuta. Pa ovi bi bukvalno poene skupljali na sljaci protiv onog Nadala od pre 13,14 godina.

Goksi

pre 1 godinu

@kopenhagen
Polako, nemoj vec u 2 setu da krene da gubi, onda cemo i onu drugu vasu stranu videti, kada ga vi pljujete. "Vratio se"??? Nemoj kod sledeceg poraza da ga pljujete.

Robert

pre 1 godinu

Dobija Cicipas. Nista zlonamerno, samo mi je zanimljivo da dam prognozu i ne trazim izgovore nakon meca ako nije bila tacna (tipa "vazan je samo GS, tempira se forma, bolje ovde da izgubi nego u Parizu itd).

Stojan

pre 1 godinu

Ako pobijedi grk, nije veliki neuspjeh za Novaka. Jer ulaskom u finale je vec ispunio svoj cilj. Bravo Novak za još jedno finale. Samo tako naprijed, šta bude da bude. Bravo za dobru igru do sada.

Napo Leon

pre 1 godinu

Nole je posle jučerašnje pobede postao prvi favorit na kladionicama za osvajanje RolandGarosa
Njegova igra je vrhunska i opet sam odlučuje jer kad je na ovom nivou sve je do njega

auh!!

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

Pričaš o Australian Openu?

Мислим,стварно

pre 1 godinu

Полако бре Новаче,Циципас је потребан светском тенису.Тек почело а ти га одучаваш од тениса.Попусти мало или Цици оде да игра голф.Шалим се,изуј га из патика.

zex

pre 1 godinu

Kada ce nas narod shvatiti kakvog sportistu imamo? Tek kada ode u penziju? Gledam ga dok govori na italijanskom, lagano, kazu nasi pljuvaci kako Novak nije skolovan, kao da je to vazno!? Covek radi ono sto najbolje zna i najbolji je svih vremena.Cast mi je sto sam ziveo u njegovo vreme.Mi vise nemmao igraca koji moze da osvoji masters ili GS titulu! Pre par dana su pljuvaci pricali da Novak nista nece osvojiti.Zar je Rim nista? Uzece on jos neki GS trofej, ne mora ove godine, lepo je videti ga na terenu!

matori

pre 1 godinu

poslednji igrač koji je pobedio u finalu Rima, a igrao noćno polufinale, je Novak i to 2011.
danas, sa 35 godina u džepu, Novak ponavlja ovaj podvig protiv igrača koji je više od 10 godina mlađi od njega...
a sada lov na RG!!!
idemoooo!!!!

zex

pre 1 godinu

Nema lakih finala, sta je vama ljudi? Novak igra pod pritiskom i ako ima sve zivo osvojeno.Nije igrao pola godine.Titula mu je na dohvat ruke, nije lako izboriti se sa time.

kursna-lista

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

Zapravo, Nadal je igrao ali je ispao. A Alkaraz poceo da kalkulise u 19. godini zivota, dok je u njegovo vreme Novak igrao sve masterse i GS-ove.

Zoran

pre 1 godinu

Auuuu... Sta citam ovde..Odjendom Alka(t)ras postade genije, pretnja svima na planeti. O cemu vi to .?? Nadala pobedio posle slomljenog rebra, Novak nije ihrao 4 meseca, Zvereva dobio u finalu, a ovaj otisao u krevet u 5 izjutra na dan finala. Na RG taj decko ako dobaci do 3. kola moze da slavi.
Kada je Novak u formi niko sanse nema. Sve do njega zavisi.

ej

pre 1 godinu

Sada ispada da je Rim nebitan,kao i nedelje na broju jedan,kao i broj velikih titula,čak i broj GS je do Australije bio nebitan ...tada je elegancija bila bitna....čudni neki ljudi.....

Dušan

pre 1 godinu

Kad je Nole na Vaskrs izgubio od Rubljova napisao sam ovde da je tako bilo i prošle godine kada je gubio od Karaceva u Beogradu i da je na RG "vaskrsao" i da se nadam da će tako biti i ove godine.

Kako je meč počeo, izgleda da će se ponoviti scenario od prošle godine.

Ipak je GOAT u pitanju.

Mikii

pre 1 godinu

Krene meč super, a onda u drugom setu čovek se prosto raspadne i prestane da igra. Ja zaista ne znam koji je njegov problem?
(iskreno, 15. maj 2022 17:06)

35 godina, rodjaci. Dogadjalo se Federeru, dogadja se Nadalu, logicno je da bude tako i Djokovicu. Prosla su ta vremena kad su imali po 22,3 i kad su cepali po 4,5 sati bez padova u snazi i koncentraciji.

$%$

pre 1 godinu

DAME I GOSPODO LAV SE VRATIO, MOŽEZE DA MU PLJUNETE POD PROZOR,
(NENAD, 15. maj 2022 17:57)

Vratio se? Pa na ovom turniru nije bilo ni Alcaraza ni Nadala. Hahahahahhaahahahahahaaa
(mare, 15. maj 2022 18:03)

Koga je izbacio Sapovalov?

Milan

pre 1 godinu

Napisah li ja sinoc da je Novak najbolji teniser svih vremena. 38 mastersa, 20 GS, ubedljivo najviše nedelja na prvom mestu. Šta još treba da uradi?!
(Sab, 15. maj 2022 18:04)

Ne mora više ništa da uradi.....Ali uradiće!

.

pre 1 godinu

Čitam komentare od kako počne meč. Čim Novak izgubi poen većina komentatora počne da kuka, smak sveta, sve je izgubljeno, propast. Pošto mislim da su bar 70% komentatora muškarci, ne napušta me utisak da bi u slučaj nedajbože rata svi pobegli u mišju rupu. Nigde hrabrosti, moral na nuli, ne veruju u pobedu i sl. Ma katastrofa! Što neko reče a i ja se slažem, kada bih morala izabrati nekog da igra za moj život to bi bio Novak. Dajte malo više vere.

Planinarac

pre 1 godinu

Alkaraz je u kladionicama prvi favorit za osvajanje Rolan Garosa. Ali ako se budu sreli Novak mu sigurno neće dozvoliti drugu uzastopnu pobedu uveren sam u to.

Ponos i nadahnuće Srbije

pre 1 godinu

Za stotine, stonine lepih dana koje nam godinama poklanjaš posle svake tvoje pobede hvala ti majstore bezgranično. Ti si svima pokazao da si ne samo GOAT u tenisu, a veliki intelektualac, poliglota, neprevazidjeni u savremenom svetu nepokorni duh, prkos i nadahnuće bilo kom čoveku ne samo u Srbiji ili Balkanu, a i mnogo mnogo dalje.... Živio nam dugo, dugo......

ccc?

pre 1 godinu

Nikad slabija konkurencija na turniru. Nadal se povredio, Alkaras odustao, Medvedev ne igra, Tim užasan, Vavrinka penzioner rekreativac.. Đoković je jedinog pravog protivnika imao u Cicipasu, a ovaj je odigrao jedan od najgorih mečeva u karijeri. Praktično mu je poklonio titulu.
(Monden, 15. maj 2022 19:13)


To pises o AO?? Ko je osvojio AO? A da li je igrao Novak? Znaci taj 21. GS, ne vredi, jer je bio nikad slabiji? Nije igrao Novak, njegova dnevna soba jer ga je osvajao 10 puta? Ili to vazi samo sada u Rimu koji nikad nije bio slabiji turnir kako ti kazes?

Vlade

pre 1 godinu

Osvajanjem titule bi sa 38 mastersa pobegao Nadalu(36) na samo 2 razlike
A od Federera bi bio udaljen na čak 10 više(28)

2010. godine
Nadal 18 mastersa
Federer 17
Đoković 5

12 godina kasnije
Đoković 38 danas
Nadal 36
Federer 28

Što znači da je od 2011. godine do danas osvojio 33 mastersa, Nadal je 18 a Federer 11

Dex

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

Alcaraz? A kapiram, sad ste se presaltali na njega. Vodim još uvijek tinja nada. Mada ona uvijek zadnja umire. Nego, otkad je to Alcaraz najbolji igrač? Zbog Madrida? Zvezda je onda bolja od Liverpula.

мирос-лав

pre 1 godinu

Маре а и остали Надал је био и испао од Шаповалова а мали надувенко се уплашио да га Ноле не врати на подешавање већ на почетку каријере.Не знам само зашто не волите Нолета можда зато што дере Надала.

Kg

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

I uvek Novak nameste zreb. Ne secam se kad je zadnji put igrao protiv svetskog broja 1.

bane

pre 1 godinu

Broj osvojenih mastersa bolje pokazuje koliko je ko bio dominantan nego broj osvojenih GS-a. Novak 38, Nadal 36 a Federer 28 titula. Wawrinkin slučaj to dobro ilustruje jer je osvojio 3 GS titule i samo 1 masters.

Goran

pre 1 godinu

Novak se odlepio na 2 mastersa od Nadala a sada sledi mastersi na betonu gde Novak moze samo da uveca prednost. Novak je ovom pobedom dosao i do 63. velike titule i sada je nedostizan za Nadala koji ima 58 velikih titula dok je Federer sada se vec moze reci za klasu iza Novaka sa 54 velike titule.

hehe

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51) Isti slucaj sa Nadalom na AO. Osvojio turnir gde najboljem igracu nije bilo dozvoljeno da igra. Jedino tako ga je i mogao osvojiti, realno. ;)

navijaci cityja

pre 1 godinu

Dobija Cicipas. Nista zlonamerno, samo mi je zanimljivo da dam prognozu i ne trazim izgovore nakon meca ako nije bila tacna (tipa "vazan je samo GS, tempira se forma, bolje ovde da izgubi nego u Parizu itd).
(Robert, 15. maj 2022 15:30)
ali lose prognoziras

Bardami

pre 1 godinu

Novak prošle godine u polufinalu Rolan Garosa pobedio Nadala i osvojio turnir. A sada neki pametnjaković komentariše kako je osvojio Rim, jer nisi prisutni Alkaraz i Nadal. I to posle 20 osvojenih gren slemova i ko zna koliko još titula i rekorda,teško je nabrojati. Sinko, ili si neznalica, ili imaš kratko pamćenje, ili si jednostavno bezobrazan. Mani se komentarisanja i bavi se nečim što ti ide od ruke. Novaku samo možemo da skinemo kapu! 370 nedelja na prvom mestu. Budi čovek. Budala je lako biti.

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Ovo je prvi put da Cicipas se sportski, sktomno i bez zavisti obratio Novaku. Da je ovako pričao ranije i da ga ne savlada frustracija, možda bi i imao više ATP titula.

A Novak, e on je ponos svih napaćenih generacija i Bog ga je blagoslovio da nam pruža ovakve trenutke.

Hvala ti Novače do neba!

kum žoržo

pre 1 godinu

"Vrsni poznavaoci" tenisa nemaju pojma ni da je Nadal igrao,a daju sebi za pravo da komentarišu.Igrao je "majstori" Nadal samo ga je Sapovalov poterao kuci.Ko sve sebi daje za pravo da ostavlja komentare.Bruka!

Napo Leon

pre 1 godinu

Nole je posle jučerašnje pobede postao prvi favorit na kladionicama za osvajanje RolandGarosa
Njegova igra je vrhunska i opet sam odlučuje jer kad je na ovom nivou sve je do njega

pwubew

pre 1 godinu

vauuu.. pogledam titule na mastersima.. i sama cinjenica da je djokovic bliži da osvoji sve masterse 4 PUTA ne 3 nego 4 PUTA, nego bilo ko da ih osvoji bar po jednom.. ZASTRASUJUCI PODATAK

navijaci cityja

pre 1 godinu

Cicipas igra sad svoji najbolji tenis u karijeri i pobedice
Ovo kako on trenutno igra na sljaci je svemirski tenis
(Mile, 15. maj 2022 15:10)
uvek ima neko jaçi

stevo

pre 1 godinu

Bravo Novače!!! Jedna od važnijih titula na psihološkom planu. Sada će sve dabude lakše. Teret je pao sa pleća junačkih. Bravoooo!

123

pre 1 godinu

Nešto razmišljam kroz kakve frustracije prolaze Cicipas i ostatak mlade nadolazeće generacije,kad ih Novak,i Nadal naravno,skoro pa u kontinuitetu dobijaju na važnim turnirima?Stalno su tu negdje,s pričama punim samopouzdanja,i onda kad dođe do duela,najčešće odlaze pognute glave.A ozbiljna razlika je u godinama između.Da još dodam za @mm,@realno i ostale,troluju li ili baš ne prate tenis redovno,pa iznose komentare poput nisu igrali najbolji i slično?!Isti taj Nadal je osvojio AO,i to nakon 15g,a nije bilo najboljeg!
(War Inside My Head, 15. maj 2022 18:54)


Vidis, velika je razlika kada je Novak bio mlad i ovi danasnji klinci. Novak je gubio tada od Rodzera, Rafe, posebno kada je bio br.3 i to dugo vremena na toj poziciji. Cak je pomisljao da ostavi tenis, to su njegove reci. Medjutim sve je u glavi. Svaki naredni mec sa njima je polako gubio ali i pobedjivao da bi dobio sigurnost i sve vise ih je pobedjivao. Na kraju je potpuno ravnopravan sa njima. Ovi klinci, pobede Novaka ili Rafu i izgube sledeci mec..U tome je razlika. Pisete bajke o Alkarazu. Videcete koliko cemu biti tesko na RG..I nece igrati pred svojom publikom kao u Madridu. Pobedio je povredjenog Rafu koji je i u Rimu izgubio od Sapovalova i Novaka u 2 seta za 3 sata igre koji nije jos bio u formi? Ovaj Novak u Rimu nije izgubio ni jedan set? Shvatice taj Karlito zasto su neki veliki sampioni. Kada su u formi..niko im nista ne moze. Cak i godine..

Dejan

pre 1 godinu

Hvala ti Novace na svemu! Hvala za sve nase radosti. Ti si preokrenuo svetsku javnost da nas ne gledaju kako su to oni napravili. Bio si nas ponos i radost svih ovih godina! Ustajali smo nocu da te gledamo! Okitio si se srpskom zastavom i nisi se stideo svog porekla! Pomagao si svima! Igracima, deci, nepoznatim...Pricas Srpski, Spanski, Nemacki, Italijanski, Engleski, itd! HVALA TI JOS JEDNOM!

нс бој

pre 1 godinu

Битно је да се вратио у такмичарску форму,биће конкурентан на сваком турниру где буде играо.Није то још онај ниво,ал ова титула ће му пуно значити,искрено сам изненађен освајањем.Сад РГ на 3 сета,Новак је специјалац за гренд слем турнире,само мислим да сад није спреман за тешке мечеве у 5 сетова.Много ће значити жреб,трошење снаге до финала,биће и изненађења,ал сигурно да може још да осваја,то је данас показао свима.

Zeljko

pre 1 godinu

Nekako je osecaj kao kada je osvojio svoj prvi masters - Majami 2007.
Inace, ovo je Novaku prvi veliki turnir, dakle iz kategorije major-a, da ga je osvojio a da Vajda zvanicno nije bio clan staba.
Idemo dalje...

m

pre 1 godinu

DAME I GOSPODO LAV SE VRATIO, MOŽEZE DA MU PLJUNETE POD PROZOR,
(NENAD, 15. maj 2022 17:57)

Vratio se? Pa na ovom turniru nije bilo ni Alcaraza ni Nadala. Hahahahahhaahahahahahaaa
(mare, 15. maj 2022 18:03)

Koga je izbacio Sapovalov?
($%$, 15. maj 2022 18:38)

znaci svaki turnir na kojem nije bio djikovic a nadal osvojio se ne racune ? australian 2022 open takodje !?

,Sportman

pre 1 godinu

Пљувачи зар вам још увјек није јасно да је Новак Бог тениса..На пола битних турнира не дају му играти јер није вакцинисан, а он вама и њима у инат први и најбољи...

Dejan Lekic

pre 1 godinu

Znacajna pobda pred Rolland Garos. Negativci imaju nedelju dana da se smire i da onda opet potajno prizeljkuju da pobedi neko koga nije uopste briga za njih (Nadal, Alcaraz, itd)...

komentaror

pre 1 godinu

Idemo Cici, slomi ga u prvom setu!
(Domaćin, 15. maj 2022 16:26)

E ti bas nemas srece u zivotu. E da... i nemoj vise da prognoziras. Brukas se bez potrebe.

kvisko

pre 1 godinu

Cicipici dobio biciklo sa povisenim sedalom.
Sad ce konacno da svati da igrati protiv najboljeg ikada je privilegija bez obzira koliko puta izgubio od njega.

Pedja,Cacak

pre 1 godinu

Bravo Novak!!!
Nisam ni sumnjao,kada si ti u pitanju...
I da si izgubio,vidi se iz aviona, da se tempira forma, za ono najvažnije i najbitnije!!!
Rolan Garos i Vimbldon su pred nama a to znaci,bice radosti!!!
A usput bi trebalo da padne i rekord Stefi Graf, po broju nedelja na prvom mestu...
Ziv i zdrav bio i hvala ti na svoj radosti i ponosu,koju nam cinis i pruzas!!!
Siguran sam,da ce ih biti Jos!!!

CroFed

pre 1 godinu

Bitno Novaku za dizanje samopouzdanja uoči Roland Garrosa, osvajača treba tražiti u trolistu: Đoković-Alcaraz-Tsitsipas. Nadal ako nije na 100% fizičkom maxu, nema se što nadati u Parizu...

Trash

pre 1 godinu

Covek je pobedio 3igraca iz top 10, Felix-a, Ruda i Cicipasa. Nije izgubio set na turniru. Prvi set finala dobio sa 6:0. I opet covek ne valja za 60-70% komentatora. Pa sta bi vas zadovoljilo, da sve dobija sa 6:0?

Yu

pre 1 godinu

Mnogima ce se tresti gace kad preko puta vide Novaka, posebno sad kad se blizi RG.
Zadrzace Novak taj stav u u Parizu.
Ocekivacemo i titulu na RG.
Naprijed legendo, sa srecom!

Mali radojica

pre 1 godinu

AUUUU sunce ti zarko, ajd ono 6:0 u prvo setu al da Nole gubi sa 5 naspram 2 u drugom i da ga na kraju dobije.......jao kakvo razvaljivanje. Sad ce i ovaj ko onomad Tsonga da krene da kuka i place kako mu je Nole unistio karijeru a da ce mu nabiti kompleks to je sigurno.

keyboard

pre 1 godinu

I sta cemo sad? Mislim na vas koji ste ga vec penzionisali.
Novak moze jos uvek da se takmici. Do bude to mogao, kad upali motore, ne moze niko da ga pobedi. Mozda samog sebe ...
Uzivajte u pobedi

Sab

pre 1 godinu

Napisah li ja sinoc da je Novak najbolji teniser svih vremena. 38 mastersa, 20 GS, ubedljivo najviše nedelja na prvom mestu. Šta još treba da uradi?!

Tane

pre 1 godinu

"A usput bi trebalo da padne i rekord Stefi Graf, po broju nedelja na prvom mestu..."

A ako padne rekord Stefi Graf, da proverimo kako stoji Vuds, O'Saliven, Bubka... Mislim da je Kasparov nedodirljiv! Ako već mešamo sportove...

...

pre 1 godinu

jaoj ova titula mi je jedna od najsladjih njegovih. organizator turnira ga je pocrtkom godine stalno pljuvao u govorio je da ga nece pustiti da igra ako se ne vakcinise bez obzira na to sta zakon o ulasku u zemlju kaze, a novak je dosao ostvario jubilarnu pobedu i osvojio turnir a ovaj mora da gleda i pati sad.

Limun

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

Realno Nadal je ispao u 3 kolu od Sapovalova. A da dobio je samo jedan meč ( Isner ) jer je u prvom kolu bio slobodan.

Mile

pre 1 godinu

Gledam Amazon Prajm. Kazu voditelji da su videli Cicipasa kako je otisao da vezba servis na susednom terenu par minuta nakon dodele trofeja. Nije mu lako.

Milan

pre 1 godinu

Bravo Nole care, ali u taj brejku je izgledalo da se plasis da udaris lopticu. Sreca pa je Tsitsipas grijesio
(Riki, 15. maj 2022 17:56)

Staro pravilo kaze: Kad vas protivnik ugrize samog sebe, ne vadite mu taj zalogaj iz usta. Ako vidite da je protivnik poceo da gresi, pustite ga da to i radi.

auh!!

pre 1 godinu

Broj 1 teniser ne moze da pogodi prvi servis skoro pola sata. Ja se na njega ne bi kladio da ce vise uzeti grand slem sa ovakvom toplo hladnom igrom.
(Udarnik, 15. maj 2022 17:26)

Da, da, tako ste pričali i kad je imao manje od deset, neće osvojiti ni deset...

Sistem

pre 1 godinu

Interesantno je da neki komentarišu kako je Novak pobedio pošto nema Nadala. Oni kao prate tenis a ne znaju da je Nadal učestvovao na turniru i ispao?!

Z

pre 1 godinu

Alkaraz se u Majamiju provukao protiv Kecmana, a trebao je glat da izgubi taj meč ( ko je gledao zna o čemu pišem) u Madridu na 700 metara gde loptica kada je toplo (kao što je bilo ove godine od 1/4 finala pa na dalje) skače kao skočica i gde čak i Nadal kada je u super formi ima problema ( najmanje je puta osvojio Madrid od svih šljaka koje je osvajao) a ove godine još i povredjen a Novak još uvek nedovoljno naštelovan koga je jedva pobedio.
Svi ga proglašavaju favoritom, a da dečko nije ni pokazao šta stvarno može na šljaci u tri dobijena seta.
Igrati u dva i tri dobijena seta su dva sporta !!!
U dva je snaga izuzetno bitna, dok u tri izdržljivost dolazi do izražaja. Hajde da sačekamo RG pa da onda govorimo o Alkarazu i njegovom trenutnom dometu.
Moja prognoza je da ukoliko ne budu u istom delu žreba, da će finale igrati Novak i Nadal i da će ga Novak pobediditi.
Ustvari mislim da Nadal neće više nikada pobediti Novaka na GS. A Alkaraz će se uključiti u borbu za GS tek krajem sledeće godine ili 2024 godine.
Verovatno će postati prvi teniser sveta bez osvojene GS titule, jer će Novak i Nadal propustiti mnogo mastersa koji ih više ne i teresuju osim ukoliko nisu u sklopu priprema za GS.

John

pre 1 godinu

(War Inside My Head, 15. maj 2022 18:54)

Još gore - pojavio se Alkaraz, koji je još i mlađi od njih. Skoro pa sledeća generacija.
Ispade da su njih trojica razvalili i prethodnu generaciju (RF) i svoju generaciju (sva trojica) i sledeću generaciju (NĐ i RN), a tu sledeću, izgleda, će da razvali i njihova sledeća.
Dakle, sasvim je moguće da jedna cela generacija neće imati iza sebe nikakav značajniji rezultat, niti nekog ko je izrazito doinantan u odnosu na ostale igrače.

Da pitam

pre 1 godinu

Šta ćemo sad?
Pitam ne hejtere, nego Novakove navijače, koji ga pljuju kad mu ne ide na terenu ("Na 5:2 ne zna privesti set kraju", a uz to je ostario, neće više nikada osvojiti značajniji turnir i sl. Ne vidim vas nešto?

ultrasrbin

pre 1 godinu

Ovaj covek ce da progovori arapski, japanski i svahili jezik, neverovatno.
(Bob, 15. maj 2022 18:18)
Za svahili nisam siguran, ali arapski i japanski vec govori i to prilicno dobro. Mozes na ovo sto si video da dodas i ruski, kineski,...
Samo 11 svetskih jezika.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)


Navijači Nadala bise majice za ministra Hoka "gracias". Dakle, zahvaljuju ministru što im je omogućio da nema NAJBOLJEG!

Sića

pre 1 godinu

Krene meč super, a onda u drugom setu čovek se prosto raspadne i prestane da igra. Ja zaista ne znam koji je njegov problem?
(iskreno, 15. maj 2022 17:06)

U pravu si, zato Novak Đoković ništa nije osvojio u karijeri, čak jedva ima 1.000 pobeda.

Sale

pre 1 godinu

Kako će da ih lomi redom ba RG ! Idemo!
(Pridjen, pozdravin se, 15. maj 2022 16:34)
Hahahahahha, zato što je pobedio Cicipasa? Hahahahhhaah. Ima Alcaraz i Nadal da se igraju s njim. I ovaj turnir je realno osvojio jer nema njih. Da se ne lazemo.

Kolika neznalica moraš biti da bi 9vako nešto napisao? Alkaraz ,- pobedio Novaka na jednu loptu a Novak bio na svojih 80%? Nadal - kapa dole majstoru ali da li bi osvojio Australiju da je Novak igrao? Da li će i u kakvpj formi stići do završnice RG zbog povreda koje ga prate? Jedno su želje pojedinaca a drugo realne mogućnosti. Žao mi je vas hejtera ali Nole uzime RG!!!!

Z

pre 1 godinu

Stara je kajla Đoković, ako se sečate prošlogodišnjeg finala Rima kada je isprašio Nadala u drugom setu 6:1 i onda stao i pustio da pobedi. A onda na RG u polufinalu ga je razmontirao.
Mislim da i sada Đoković proba različite taktičke varijante spremajući se za RG jer su mu Cicipas, Nadal i Alkaraz potencijalni protivnici u završnici.

Dororej

pre 1 godinu

Čekam onog malog hejtera Miloša da objavi komentar "kad igra Nolo" (moglo bi derište nevaspitano da nauči da se na srpskom kaže/piše Nole).
Osvajanje Rima je za Novaka veliki podsticaj da je na pravom putu da se vraća u formu. Njergovi navijači nestrpljivo čekamo RG.
Zanimljivo, pomenuo je sina Stefana da je igrao meč kad i tata. Baš bih voleo da pročitam kako se švrća pokazao.

prevod

pre 1 godinu

E da podsetimo Cicipasa kako se žalio na mečeve u 5 setova i kako je rekao da bi on dobio Roland Garros prošle godine da se igralo u dva seta.... Siguran sam da je Đoković hteo namerno da dobije u dva seta da mu pokaže.

War Inside My Head

pre 1 godinu

Nešto razmišljam kroz kakve frustracije prolaze Cicipas i ostatak mlade nadolazeće generacije,kad ih Novak,i Nadal naravno,skoro pa u kontinuitetu dobijaju na važnim turnirima?Stalno su tu negdje,s pričama punim samopouzdanja,i onda kad dođe do duela,najčešće odlaze pognute glave.A ozbiljna razlika je u godinama između.Da još dodam za @mm,@realno i ostale,troluju li ili baš ne prate tenis redovno,pa iznose komentare poput nisu igrali najbolji i slično?!Isti taj Nadal je osvojio AO,i to nakon 15g,a nije bilo najboljeg!

Nebojša

pre 1 godinu

Poruka za pojedine čovek je odigrao više od hiljadu mečeva toliko se puta vraćao iz ponora svež primer RG prošle godine i meč sa istim protivnikom kao danas a i protiv Nadala na istom turniru je preokrenuo red bi bio kada bi prestali da pišete gluposti čim je malo povuci potegni u nekom od setova kao ovaj gde je bilo 2-5 za Grka jednom pogrešiti je ljudski ali kada se ponavlja iznova i iznova to je već teška glupost.

navijaci cityja

pre 1 godinu

Novaka može pobijediti samo on “sam” što će danas i uraditi I pored dobijenog prvog seta!!
(Goran, 15. maj 2022 17:17)
ma naravno

Stojan

pre 1 godinu

Ako pobijedi grk, nije veliki neuspjeh za Novaka. Jer ulaskom u finale je vec ispunio svoj cilj. Bravo Novak za još jedno finale. Samo tako naprijed, šta bude da bude. Bravo za dobru igru do sada.

Nikola

pre 1 godinu

Ima tipova koji su prema Novaku izrazavali nepostovanje i kao coveku i kao vrhunskom teniseru,a ovaj je u top 5 takvih.Razbijaj ga Novace gde i kad god budes stigao.

Kuki

pre 1 godinu

Citirao bih svoj komentar pre otprilike dva meseca sa velikim zadovoljstvom.

Koloko se puta desilo da kada DJokovoc neocekivano kiksne bude ispljuvan od ogromnog broja ljudi.
Koliko puta se predvidjao kraj karijere kada DJokovic zapadne u neku krizu.
Koliko se puta Novak izdizao iz svega toga i izlazio jos jaci, bolji i sa jos vise trofeja.
Koliko puta se desilo ga onda oni isti sto su ga pljuvali dizu u zvezde.
Ne sumnjam da ce tako biti i u buducnosti. Samo bih voleo kada bi mogle da se nadju sve vesti sa DJokovicevim usponima i padovima i i najpopularniji komentari za te vesti. Pa da se lepo vidi kako nasi ljudi u talasima menjaju misljenje.
(Kuki, 12. april 2022 19:39) # Link komentara
Preporučujem (+44)Ne preporučujem (-39)

A kako ga je samo pluvala posle poraza u Monte Karlu velika vecina komentatora.

Bl

pre 1 godinu

@Monden:"Nikad slabija konkurencija..."

Nikako ne smiješ zaboraviti par činjenica:

1-Đoković je, uz Federera i Nadala, jadan od "krivaca" što su rasturene cijele generacija-dvije u kojoj je bio priličan broj sjajnih tenisera

2- Đoković je preslišao svoje najveće rivale, koje mnogi od vas uzdižu u nebesa i u svemu oretpostavljaju Đokoviću. Muči ih više od 10 godina

3-Đoković se već 5-6 godina, prilično uspješno, nosi sa nex gen teniserima koji su od njega mlađi 10-12 godina (vidjeli smo to i juče)

4- Đokovićevi trenutno najopasniji rivali su od njega gotovo duplo mlađi. Rođeni su kad je on započeo profesionalnu karijeru. Moraš priznati sa su imali puno više prilike da ga upoznaju prateći njegove mečeve od malih nogu, a oni su za njega još nepoznanica. O fizičkoj prednosti mladosti da i ne govorimo

5- Đoković se kroz cijelu svoju karijeru, pored silnih teniskih konkurenata, nosi sa neprijateljskim odnosom ATP-a, organizatora turnira, dijela svjetskih medija, publike. U stalnim pokušajima da ga se zaustavi sve manje se biraju sredstva. Koliko treba fizičke i mentalne snage da se sa svim tim nosi i da mu ostane dovoljno da pobjeđuje protivnike na terenu?

6- Ono najvažnije- nije konkurencija slaba, nego je Novak Đoković prejak.

Hvala na objavi!

Asteriks

pre 1 godinu

Cicipas je bio potpuno u nokdaunu,i Novak ga je greskama vratio u igru,sto znaci da Novak ipak ne moze vise konstantno da igra od pocetka do kraja,kao sto je to nekada bio slucaj....A to je zbog godina.....Zato vise ne mozemo kao ranije da govorimo da ce sigurno osvojiti Rolan Garos,Vimbldon,jer su oscilacije sve cesce.

Mikii

pre 1 godinu

Sta je tenis docekao... Rudove, Zvereve i Cicipase, suverene top 10 igrace. 4:0 u finalu jednog mastersa, nakon jedva 15 minuta. Pa ovi bi bukvalno poene skupljali na sljaci protiv onog Nadala od pre 13,14 godina.

...

pre 1 godinu

Samo da ne bude nikakve drame i da se mec zavrsi sto pre!
(Jednom bar da sacuvam trosnu srcku dok gledam Noleta!, 15. maj 2022 16:53)

Pre ce Federer osvojiti jos neki GS, nego da mi odgledamo Novaka bez nerviranja.

Sale

pre 1 godinu

Cicipas igra sad svoji najbolji tenis u karijeri i pobedice
Ovo kako on trenutno igra na sljaci je svemirski tenis
(Mile, 15. maj 2022 15:10) # Link komentara

Evo prvi set odigrao zaista svemirski Cicipas.

ford

pre 1 godinu

@tih
Au bre majstore,prozivaš hejtere (sa punim pravom!!),al' nemoj praviti budalu od sebe,nije Rafa ispao od Kaspera već od Denisa..
Sve te razumem,al' brate..!?

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Ovo danas je Novak u onim izdanjima kada ga ne bi dobila 2 Alkaraza, Nadala itd.
Jeste da ovaj nervozni Cicipas ne igra dobro ali Novakov prvi set je bio brutalan. Idemo po titulu Nole

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Bravo Nole majstore alal vera! Nova titula Noletova u Rimu i to šesta, bravo! Šampion ostaje šampion! A veliki šampion Nole se na veliko zadovoljstvo nas njegovih navijača vratio u svoju prepoznatljivu formu, a kada Nole igra na svom nivou kao što vidimo nezaustavljiv je, demolirao je Cicipasa koji je isto u odličnoj formi sasvim rutinski, i to u finalu jednog Mastersa! A Cicipas je jedan od najdominantnijih i najboljih igrača iz ove mlađe generacije, a pobeđen je danas rutinski od strane Noleta u finalu, pa je potom i sam posle meča pohvalio Noleta veoma velikim rečima! To je Nole šampion! Bravo Nole majstore na ovoj još jednoj velikoj tituli!

Laki M

pre 1 godinu

Nikad slabija konkurencija na turniru. Nadal se povredio, Alkaras odustao, Medvedev ne igra, Tim užasan, Vavrinka penzioner rekreativac.. Đoković je jedinog pravog protivnika imao u Cicipasu, a ovaj je odigrao jedan od najgorih mečeva u karijeri. Praktično mu je poklonio titulu.
(Monden, 15. maj 2022 19:13)

Zaboravio si, nije igrao ni Federer, tvoja strina, baba i ostala tvoja rodbina.

VOSAK

pre 1 godinu

Krene meč super, a onda u drugom setu čovek se prosto raspadne i prestane da igra. Ja zaista ne znam koji je njegov problem?
(iskreno, 15. maj 2022 17:06)

Godine ?
Nema više 20 i nešto čoveče

Vuja neznalica

pre 1 godinu

Bravo Nole za ispričanu 1001 priču - kao Šeherezada... Ipak to nije iz naše istorije pa ti ipak želim simboliku u brojevima sa Carem Lazarom na primer... 1389 pobeda i možeš u penziju!

Nikola

pre 1 godinu

Deluje da je Nole spreman za RG.
Odredjeni su nosioci, pa je moguce da mu u cetvrtfinalu dodje Alkaraz, a u polufinalu Rafa, a recimo u finalu Medvedev. Ali zreb moze da Rafu, Alkaraza i Medvedeva odvede na drugu polovinu. Svakako, za titulu mora biti spreman da pobedi bilo koga.
Sto se tice 1. mesta na ATP, mora da odbrani titulu na RG i da Medvedev ne dodje do finala i ne osvoji Zenevu, za koju se prijavio.

nekatamo

pre 1 godinu

Sta radi bre ovaj covek!! Ne gresi, leti, stize sve. Uopste Cicipas nije toliko los koliko se Djokovicu ocigledno ne zadrzava na terenu.

Not tuuuu beeeed

pre 1 godinu

Novak Djokovic from Serbia- Greatest Player of all time! Jedva cekam jul mesec pa da pored njegovog imena stoji 22 GS. Valda ce to biti dovoljno da zapusi usta ovim Svicarcima i Spanjolcima koji u zacudjujuce velikom broju posecuju vas portal, a i poznavanje srpskog jezika im je na veoma visokom nivou. Realno, ako bude zeleo a siguran sam da zeli, moze i do 30 GS. E posle toga ovi mladi lavovi tipa Tim, Zverev, Medvedev, Felix, Sapovalov, Rublev, Beretini, Kirjakos, Cicipas, Alcatraz, Federer, itd, itd...mogu da krenu u obaranje njegovog neoborivog rekorda. Hvala i sportski pozdrav iz Jerininog grada.

Asteriks

pre 1 godinu

Zverev,Medvedev,Cicipas su igraci koji mogu igrati lose,ali ih servis moze drzati u igri...Tako da paznja,zna to Novak jako dobro i mora biti oprezan....Jedan brejk i tok meca se potpuno promijeni.

Mikii

pre 1 godinu

Dejvis kup atmosfera na stadionu. Bukvalno svi u glas Ci ci pas, Ci ci pas. Pa cekajte, je li to ta Italija koja obozava Nolu jer prica italijanski? Hahahahahaha

1976

pre 1 godinu

kao što sam juče napisao,ovaj još stoji u nekom mračnom ćošku posle Novakovog razbijanja,a sada će tu izgleda,ostati malo duže

Milan

pre 1 godinu

Pa ne igra samo on tenis, polako. Cicipas je odlican igrac koji ume da pogodi a danas je igrao riskantno te usao u seriju u nekom trenutku Nole malo pao i tako se desio rwzultat 5:2.

neutral felš

pre 1 godinu

Krene meč super, a onda u drugom setu čovek se prosto raspadne i prestane da igra. Ja zaista ne znam koji je njegov problem?
(iskreno, 15. maj 2022 17:06)

trener.

Goksi

pre 1 godinu

@kopenhagen
Polako, nemoj vec u 2 setu da krene da gubi, onda cemo i onu drugu vasu stranu videti, kada ga vi pljujete. "Vratio se"??? Nemoj kod sledeceg poraza da ga pljujete.

Udarnik

pre 1 godinu

Broj 1 teniser ne moze da pogodi prvi servis skoro pola sata. Ja se na njega ne bi kladio da ce vise uzeti grand slem sa ovakvom toplo hladnom igrom.

seherezada

pre 1 godinu

Kako cemo zapamptiti ovu sestu titulu u Rimu? Verovatno po 6:0 u prvom setu,1001 pobedi,i veoma lepom govoru i priznanju Cicipasa o Novaku.
Samo da se neko ne doseti i umesto "cipija" mu da nadimak "seherezada".
Imao sam druga koji me je jednom nasmejao do suza kad je rekao da je "startovao" na jednu devojku,rekavssi na pitanje kad je to bilo:"Neznam,ali znam da su se te godine Ameri spustili na Mesec.
Novaku zelim jos ovakvih dana/noci da nadmasi Seherezadu!

Robert

pre 1 godinu

Dobija Cicipas. Nista zlonamerno, samo mi je zanimljivo da dam prognozu i ne trazim izgovore nakon meca ako nije bila tacna (tipa "vazan je samo GS, tempira se forma, bolje ovde da izgubi nego u Parizu itd).

realno

pre 1 godinu

Kako će da ih lomi redom ba RG ! Idemo!
(Pridjen, pozdravin se, 15. maj 2022 16:34)
Hahahahahha, zato što je pobedio Cicipasa? Hahahahhhaah. Ima Alcaraz i Nadal da se igraju s njim. I ovaj turnir je realno osvojio jer nema njih. Da se ne lazemo.

tenis

pre 1 godinu

Pljuvači na aparatima.
(Toza Vampir, 15. maj 2022 17:56)

Hahhah. Pljuvači? Ne znam ko pljuje Nadala na svakoj vesti. A i što bi bili na aparatima kad je osvojio nebitan turnir?!? Pritom, svi znaju da nisu igrali ni Alcaraz ni Nadal.

Monden

pre 1 godinu

Nikad slabija konkurencija na turniru. Nadal se povredio, Alkaras odustao, Medvedev ne igra, Tim užasan, Vavrinka penzioner rekreativac.. Đoković je jedinog pravog protivnika imao u Cicipasu, a ovaj je odigrao jedan od najgorih mečeva u karijeri. Praktično mu je poklonio titulu.

cirkus

pre 1 godinu

Pa ljudi, nije osvojio Gren Slem, nego nebitan Rim, hahahahahahahahaa. Radujete se kao da je pobedio Alcaraza i Nadala na Roland Garosu. Hahahahahaha.

mare

pre 1 godinu

DAME I GOSPODO LAV SE VRATIO, MOŽEZE DA MU PLJUNETE POD PROZOR,
(NENAD, 15. maj 2022 17:57)

Vratio se? Pa na ovom turniru nije bilo ni Alcaraza ni Nadala. Hahahahahhaahahahahahaaa

realno

pre 1 godinu

Kako će da ih lomi redom ba RG ! Idemo!
(Pridjen, pozdravin se, 15. maj 2022 16:34)
Hahahahahha, zato što je pobedio Cicipasa? Hahahahhhaah. Ima Alcaraz i Nadal da se igraju s njim. I ovaj turnir je realno osvojio jer nema njih. Da se ne lazemo.

Udarnik

pre 1 godinu

Broj 1 teniser ne moze da pogodi prvi servis skoro pola sata. Ja se na njega ne bi kladio da ce vise uzeti grand slem sa ovakvom toplo hladnom igrom.

Monden

pre 1 godinu

Nikad slabija konkurencija na turniru. Nadal se povredio, Alkaras odustao, Medvedev ne igra, Tim užasan, Vavrinka penzioner rekreativac.. Đoković je jedinog pravog protivnika imao u Cicipasu, a ovaj je odigrao jedan od najgorih mečeva u karijeri. Praktično mu je poklonio titulu.

tenis

pre 1 godinu

Pljuvači na aparatima.
(Toza Vampir, 15. maj 2022 17:56)

Hahhah. Pljuvači? Ne znam ko pljuje Nadala na svakoj vesti. A i što bi bili na aparatima kad je osvojio nebitan turnir?!? Pritom, svi znaju da nisu igrali ni Alcaraz ni Nadal.

mare

pre 1 godinu

DAME I GOSPODO LAV SE VRATIO, MOŽEZE DA MU PLJUNETE POD PROZOR,
(NENAD, 15. maj 2022 17:57)

Vratio se? Pa na ovom turniru nije bilo ni Alcaraza ni Nadala. Hahahahahhaahahahahahaaa

cirkus

pre 1 godinu

Pa ljudi, nije osvojio Gren Slem, nego nebitan Rim, hahahahahahahahaa. Radujete se kao da je pobedio Alcaraza i Nadala na Roland Garosu. Hahahahahaha.

Mikii

pre 1 godinu

Sta je tenis docekao... Rudove, Zvereve i Cicipase, suverene top 10 igrace. 4:0 u finalu jednog mastersa, nakon jedva 15 minuta. Pa ovi bi bukvalno poene skupljali na sljaci protiv onog Nadala od pre 13,14 godina.

Robert

pre 1 godinu

Dobija Cicipas. Nista zlonamerno, samo mi je zanimljivo da dam prognozu i ne trazim izgovore nakon meca ako nije bila tacna (tipa "vazan je samo GS, tempira se forma, bolje ovde da izgubi nego u Parizu itd).

neutral felš

pre 1 godinu

Krene meč super, a onda u drugom setu čovek se prosto raspadne i prestane da igra. Ja zaista ne znam koji je njegov problem?
(iskreno, 15. maj 2022 17:06)

trener.

Mikii

pre 1 godinu

Dejvis kup atmosfera na stadionu. Bukvalno svi u glas Ci ci pas, Ci ci pas. Pa cekajte, je li to ta Italija koja obozava Nolu jer prica italijanski? Hahahahahaha

Milan

pre 1 godinu

Pa ne igra samo on tenis, polako. Cicipas je odlican igrac koji ume da pogodi a danas je igrao riskantno te usao u seriju u nekom trenutku Nole malo pao i tako se desio rwzultat 5:2.

Asteriks

pre 1 godinu

Cicipas je bio potpuno u nokdaunu,i Novak ga je greskama vratio u igru,sto znaci da Novak ipak ne moze vise konstantno da igra od pocetka do kraja,kao sto je to nekada bio slucaj....A to je zbog godina.....Zato vise ne mozemo kao ranije da govorimo da ce sigurno osvojiti Rolan Garos,Vimbldon,jer su oscilacije sve cesce.

Tane

pre 1 godinu

"A usput bi trebalo da padne i rekord Stefi Graf, po broju nedelja na prvom mestu..."

A ako padne rekord Stefi Graf, da proverimo kako stoji Vuds, O'Saliven, Bubka... Mislim da je Kasparov nedodirljiv! Ako već mešamo sportove...

navijaci cityja

pre 1 godinu

Dobija Cicipas. Nista zlonamerno, samo mi je zanimljivo da dam prognozu i ne trazim izgovore nakon meca ako nije bila tacna (tipa "vazan je samo GS, tempira se forma, bolje ovde da izgubi nego u Parizu itd).
(Robert, 15. maj 2022 15:30)
ali lose prognoziras

...

pre 1 godinu

Samo da ne bude nikakve drame i da se mec zavrsi sto pre!
(Jednom bar da sacuvam trosnu srcku dok gledam Noleta!, 15. maj 2022 16:53)

Pre ce Federer osvojiti jos neki GS, nego da mi odgledamo Novaka bez nerviranja.

auh!!

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

Pričaš o Australian Openu?

Z

pre 1 godinu

Stara je kajla Đoković, ako se sečate prošlogodišnjeg finala Rima kada je isprašio Nadala u drugom setu 6:1 i onda stao i pustio da pobedi. A onda na RG u polufinalu ga je razmontirao.
Mislim da i sada Đoković proba različite taktičke varijante spremajući se za RG jer su mu Cicipas, Nadal i Alkaraz potencijalni protivnici u završnici.

Mikii

pre 1 godinu

Krene meč super, a onda u drugom setu čovek se prosto raspadne i prestane da igra. Ja zaista ne znam koji je njegov problem?
(iskreno, 15. maj 2022 17:06)

35 godina, rodjaci. Dogadjalo se Federeru, dogadja se Nadalu, logicno je da bude tako i Djokovicu. Prosla su ta vremena kad su imali po 22,3 i kad su cepali po 4,5 sati bez padova u snazi i koncentraciji.

ultrasrbin

pre 1 godinu

Ovaj covek ce da progovori arapski, japanski i svahili jezik, neverovatno.
(Bob, 15. maj 2022 18:18)
Za svahili nisam siguran, ali arapski i japanski vec govori i to prilicno dobro. Mozes na ovo sto si video da dodas i ruski, kineski,...
Samo 11 svetskih jezika.

Dex

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

Alcaraz? A kapiram, sad ste se presaltali na njega. Vodim još uvijek tinja nada. Mada ona uvijek zadnja umire. Nego, otkad je to Alcaraz najbolji igrač? Zbog Madrida? Zvezda je onda bolja od Liverpula.

мирос-лав

pre 1 godinu

Маре а и остали Надал је био и испао од Шаповалова а мали надувенко се уплашио да га Ноле не врати на подешавање већ на почетку каријере.Не знам само зашто не волите Нолета можда зато што дере Надала.

Z

pre 1 godinu

Alkaraz se u Majamiju provukao protiv Kecmana, a trebao je glat da izgubi taj meč ( ko je gledao zna o čemu pišem) u Madridu na 700 metara gde loptica kada je toplo (kao što je bilo ove godine od 1/4 finala pa na dalje) skače kao skočica i gde čak i Nadal kada je u super formi ima problema ( najmanje je puta osvojio Madrid od svih šljaka koje je osvajao) a ove godine još i povredjen a Novak još uvek nedovoljno naštelovan koga je jedva pobedio.
Svi ga proglašavaju favoritom, a da dečko nije ni pokazao šta stvarno može na šljaci u tri dobijena seta.
Igrati u dva i tri dobijena seta su dva sporta !!!
U dva je snaga izuzetno bitna, dok u tri izdržljivost dolazi do izražaja. Hajde da sačekamo RG pa da onda govorimo o Alkarazu i njegovom trenutnom dometu.
Moja prognoza je da ukoliko ne budu u istom delu žreba, da će finale igrati Novak i Nadal i da će ga Novak pobediditi.
Ustvari mislim da Nadal neće više nikada pobediti Novaka na GS. A Alkaraz će se uključiti u borbu za GS tek krajem sledeće godine ili 2024 godine.
Verovatno će postati prvi teniser sveta bez osvojene GS titule, jer će Novak i Nadal propustiti mnogo mastersa koji ih više ne i teresuju osim ukoliko nisu u sklopu priprema za GS.

Мислим,стварно

pre 1 godinu

Полако бре Новаче,Циципас је потребан светском тенису.Тек почело а ти га одучаваш од тениса.Попусти мало или Цици оде да игра голф.Шалим се,изуј га из патика.

Mali radojica

pre 1 godinu

AUUUU sunce ti zarko, ajd ono 6:0 u prvo setu al da Nole gubi sa 5 naspram 2 u drugom i da ga na kraju dobije.......jao kakvo razvaljivanje. Sad ce i ovaj ko onomad Tsonga da krene da kuka i place kako mu je Nole unistio karijeru a da ce mu nabiti kompleks to je sigurno.

m

pre 1 godinu

DAME I GOSPODO LAV SE VRATIO, MOŽEZE DA MU PLJUNETE POD PROZOR,
(NENAD, 15. maj 2022 17:57)

Vratio se? Pa na ovom turniru nije bilo ni Alcaraza ni Nadala. Hahahahahhaahahahahahaaa
(mare, 15. maj 2022 18:03)

Koga je izbacio Sapovalov?
($%$, 15. maj 2022 18:38)

znaci svaki turnir na kojem nije bio djikovic a nadal osvojio se ne racune ? australian 2022 open takodje !?

Kuki

pre 1 godinu

Citirao bih svoj komentar pre otprilike dva meseca sa velikim zadovoljstvom.

Koloko se puta desilo da kada DJokovoc neocekivano kiksne bude ispljuvan od ogromnog broja ljudi.
Koliko puta se predvidjao kraj karijere kada DJokovic zapadne u neku krizu.
Koliko se puta Novak izdizao iz svega toga i izlazio jos jaci, bolji i sa jos vise trofeja.
Koliko puta se desilo ga onda oni isti sto su ga pljuvali dizu u zvezde.
Ne sumnjam da ce tako biti i u buducnosti. Samo bih voleo kada bi mogle da se nadju sve vesti sa DJokovicevim usponima i padovima i i najpopularniji komentari za te vesti. Pa da se lepo vidi kako nasi ljudi u talasima menjaju misljenje.
(Kuki, 12. april 2022 19:39) # Link komentara
Preporučujem (+44)Ne preporučujem (-39)

A kako ga je samo pluvala posle poraza u Monte Karlu velika vecina komentatora.

Stojan

pre 1 godinu

Ako pobijedi grk, nije veliki neuspjeh za Novaka. Jer ulaskom u finale je vec ispunio svoj cilj. Bravo Novak za još jedno finale. Samo tako naprijed, šta bude da bude. Bravo za dobru igru do sada.

Vlade

pre 1 godinu

Osvajanjem titule bi sa 38 mastersa pobegao Nadalu(36) na samo 2 razlike
A od Federera bi bio udaljen na čak 10 više(28)

2010. godine
Nadal 18 mastersa
Federer 17
Đoković 5

12 godina kasnije
Đoković 38 danas
Nadal 36
Federer 28

Što znači da je od 2011. godine do danas osvojio 33 mastersa, Nadal je 18 a Federer 11

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Ovo danas je Novak u onim izdanjima kada ga ne bi dobila 2 Alkaraza, Nadala itd.
Jeste da ovaj nervozni Cicipas ne igra dobro ali Novakov prvi set je bio brutalan. Idemo po titulu Nole

.

pre 1 godinu

Čitam komentare od kako počne meč. Čim Novak izgubi poen većina komentatora počne da kuka, smak sveta, sve je izgubljeno, propast. Pošto mislim da su bar 70% komentatora muškarci, ne napušta me utisak da bi u slučaj nedajbože rata svi pobegli u mišju rupu. Nigde hrabrosti, moral na nuli, ne veruju u pobedu i sl. Ma katastrofa! Što neko reče a i ja se slažem, kada bih morala izabrati nekog da igra za moj život to bi bio Novak. Dajte malo više vere.

Sale

pre 1 godinu

Kako će da ih lomi redom ba RG ! Idemo!
(Pridjen, pozdravin se, 15. maj 2022 16:34)
Hahahahahha, zato što je pobedio Cicipasa? Hahahahhhaah. Ima Alcaraz i Nadal da se igraju s njim. I ovaj turnir je realno osvojio jer nema njih. Da se ne lazemo.

Kolika neznalica moraš biti da bi 9vako nešto napisao? Alkaraz ,- pobedio Novaka na jednu loptu a Novak bio na svojih 80%? Nadal - kapa dole majstoru ali da li bi osvojio Australiju da je Novak igrao? Da li će i u kakvpj formi stići do završnice RG zbog povreda koje ga prate? Jedno su želje pojedinaca a drugo realne mogućnosti. Žao mi je vas hejtera ali Nole uzime RG!!!!

kum žoržo

pre 1 godinu

"Vrsni poznavaoci" tenisa nemaju pojma ni da je Nadal igrao,a daju sebi za pravo da komentarišu.Igrao je "majstori" Nadal samo ga je Sapovalov poterao kuci.Ko sve sebi daje za pravo da ostavlja komentare.Bruka!

123

pre 1 godinu

Nešto razmišljam kroz kakve frustracije prolaze Cicipas i ostatak mlade nadolazeće generacije,kad ih Novak,i Nadal naravno,skoro pa u kontinuitetu dobijaju na važnim turnirima?Stalno su tu negdje,s pričama punim samopouzdanja,i onda kad dođe do duela,najčešće odlaze pognute glave.A ozbiljna razlika je u godinama između.Da još dodam za @mm,@realno i ostale,troluju li ili baš ne prate tenis redovno,pa iznose komentare poput nisu igrali najbolji i slično?!Isti taj Nadal je osvojio AO,i to nakon 15g,a nije bilo najboljeg!
(War Inside My Head, 15. maj 2022 18:54)


Vidis, velika je razlika kada je Novak bio mlad i ovi danasnji klinci. Novak je gubio tada od Rodzera, Rafe, posebno kada je bio br.3 i to dugo vremena na toj poziciji. Cak je pomisljao da ostavi tenis, to su njegove reci. Medjutim sve je u glavi. Svaki naredni mec sa njima je polako gubio ali i pobedjivao da bi dobio sigurnost i sve vise ih je pobedjivao. Na kraju je potpuno ravnopravan sa njima. Ovi klinci, pobede Novaka ili Rafu i izgube sledeci mec..U tome je razlika. Pisete bajke o Alkarazu. Videcete koliko cemu biti tesko na RG..I nece igrati pred svojom publikom kao u Madridu. Pobedio je povredjenog Rafu koji je i u Rimu izgubio od Sapovalova i Novaka u 2 seta za 3 sata igre koji nije jos bio u formi? Ovaj Novak u Rimu nije izgubio ni jedan set? Shvatice taj Karlito zasto su neki veliki sampioni. Kada su u formi..niko im nista ne moze. Cak i godine..

Dušan

pre 1 godinu

Kad je Nole na Vaskrs izgubio od Rubljova napisao sam ovde da je tako bilo i prošle godine kada je gubio od Karaceva u Beogradu i da je na RG "vaskrsao" i da se nadam da će tako biti i ove godine.

Kako je meč počeo, izgleda da će se ponoviti scenario od prošle godine.

Ipak je GOAT u pitanju.

Goksi

pre 1 godinu

@kopenhagen
Polako, nemoj vec u 2 setu da krene da gubi, onda cemo i onu drugu vasu stranu videti, kada ga vi pljujete. "Vratio se"??? Nemoj kod sledeceg poraza da ga pljujete.

VOSAK

pre 1 godinu

Krene meč super, a onda u drugom setu čovek se prosto raspadne i prestane da igra. Ja zaista ne znam koji je njegov problem?
(iskreno, 15. maj 2022 17:06)

Godine ?
Nema više 20 i nešto čoveče

zex

pre 1 godinu

Nema lakih finala, sta je vama ljudi? Novak igra pod pritiskom i ako ima sve zivo osvojeno.Nije igrao pola godine.Titula mu je na dohvat ruke, nije lako izboriti se sa time.

Goran

pre 1 godinu

Novak se odlepio na 2 mastersa od Nadala a sada sledi mastersi na betonu gde Novak moze samo da uveca prednost. Novak je ovom pobedom dosao i do 63. velike titule i sada je nedostizan za Nadala koji ima 58 velikih titula dok je Federer sada se vec moze reci za klasu iza Novaka sa 54 velike titule.

$%$

pre 1 godinu

DAME I GOSPODO LAV SE VRATIO, MOŽEZE DA MU PLJUNETE POD PROZOR,
(NENAD, 15. maj 2022 17:57)

Vratio se? Pa na ovom turniru nije bilo ni Alcaraza ni Nadala. Hahahahahhaahahahahahaaa
(mare, 15. maj 2022 18:03)

Koga je izbacio Sapovalov?

нс бој

pre 1 godinu

Битно је да се вратио у такмичарску форму,биће конкурентан на сваком турниру где буде играо.Није то још онај ниво,ал ова титула ће му пуно значити,искрено сам изненађен освајањем.Сад РГ на 3 сета,Новак је специјалац за гренд слем турнире,само мислим да сад није спреман за тешке мечеве у 5 сетова.Много ће значити жреб,трошење снаге до финала,биће и изненађења,ал сигурно да може још да осваја,то је данас показао свима.

John

pre 1 godinu

(War Inside My Head, 15. maj 2022 18:54)

Još gore - pojavio se Alkaraz, koji je još i mlađi od njih. Skoro pa sledeća generacija.
Ispade da su njih trojica razvalili i prethodnu generaciju (RF) i svoju generaciju (sva trojica) i sledeću generaciju (NĐ i RN), a tu sledeću, izgleda, će da razvali i njihova sledeća.
Dakle, sasvim je moguće da jedna cela generacija neće imati iza sebe nikakav značajniji rezultat, niti nekog ko je izrazito doinantan u odnosu na ostale igrače.

Dejan

pre 1 godinu

Hvala ti Novace na svemu! Hvala za sve nase radosti. Ti si preokrenuo svetsku javnost da nas ne gledaju kako su to oni napravili. Bio si nas ponos i radost svih ovih godina! Ustajali smo nocu da te gledamo! Okitio si se srpskom zastavom i nisi se stideo svog porekla! Pomagao si svima! Igracima, deci, nepoznatim...Pricas Srpski, Spanski, Nemacki, Italijanski, Engleski, itd! HVALA TI JOS JEDNOM!

Napo Leon

pre 1 godinu

Nole je posle jučerašnje pobede postao prvi favorit na kladionicama za osvajanje RolandGarosa
Njegova igra je vrhunska i opet sam odlučuje jer kad je na ovom nivou sve je do njega

CroFed

pre 1 godinu

Bitno Novaku za dizanje samopouzdanja uoči Roland Garrosa, osvajača treba tražiti u trolistu: Đoković-Alcaraz-Tsitsipas. Nadal ako nije na 100% fizičkom maxu, nema se što nadati u Parizu...

Sab

pre 1 godinu

Napisah li ja sinoc da je Novak najbolji teniser svih vremena. 38 mastersa, 20 GS, ubedljivo najviše nedelja na prvom mestu. Šta još treba da uradi?!

Milan

pre 1 godinu

Napisah li ja sinoc da je Novak najbolji teniser svih vremena. 38 mastersa, 20 GS, ubedljivo najviše nedelja na prvom mestu. Šta još treba da uradi?!
(Sab, 15. maj 2022 18:04)

Ne mora više ništa da uradi.....Ali uradiće!

Planinarac

pre 1 godinu

Alkaraz je u kladionicama prvi favorit za osvajanje Rolan Garosa. Ali ako se budu sreli Novak mu sigurno neće dozvoliti drugu uzastopnu pobedu uveren sam u to.

ej

pre 1 godinu

Sada ispada da je Rim nebitan,kao i nedelje na broju jedan,kao i broj velikih titula,čak i broj GS je do Australije bio nebitan ...tada je elegancija bila bitna....čudni neki ljudi.....

Dororej

pre 1 godinu

Čekam onog malog hejtera Miloša da objavi komentar "kad igra Nolo" (moglo bi derište nevaspitano da nauči da se na srpskom kaže/piše Nole).
Osvajanje Rima je za Novaka veliki podsticaj da je na pravom putu da se vraća u formu. Njergovi navijači nestrpljivo čekamo RG.
Zanimljivo, pomenuo je sina Stefana da je igrao meč kad i tata. Baš bih voleo da pročitam kako se švrća pokazao.

bane

pre 1 godinu

Broj osvojenih mastersa bolje pokazuje koliko je ko bio dominantan nego broj osvojenih GS-a. Novak 38, Nadal 36 a Federer 28 titula. Wawrinkin slučaj to dobro ilustruje jer je osvojio 3 GS titule i samo 1 masters.

kursna-lista

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

Zapravo, Nadal je igrao ali je ispao. A Alkaraz poceo da kalkulise u 19. godini zivota, dok je u njegovo vreme Novak igrao sve masterse i GS-ove.

Bardami

pre 1 godinu

Novak prošle godine u polufinalu Rolan Garosa pobedio Nadala i osvojio turnir. A sada neki pametnjaković komentariše kako je osvojio Rim, jer nisi prisutni Alkaraz i Nadal. I to posle 20 osvojenih gren slemova i ko zna koliko još titula i rekorda,teško je nabrojati. Sinko, ili si neznalica, ili imaš kratko pamćenje, ili si jednostavno bezobrazan. Mani se komentarisanja i bavi se nečim što ti ide od ruke. Novaku samo možemo da skinemo kapu! 370 nedelja na prvom mestu. Budi čovek. Budala je lako biti.

Kg

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

I uvek Novak nameste zreb. Ne secam se kad je zadnji put igrao protiv svetskog broja 1.

navijaci cityja

pre 1 godinu

Novaka može pobijediti samo on “sam” što će danas i uraditi I pored dobijenog prvog seta!!
(Goran, 15. maj 2022 17:17)
ma naravno

matori

pre 1 godinu

poslednji igrač koji je pobedio u finalu Rima, a igrao noćno polufinale, je Novak i to 2011.
danas, sa 35 godina u džepu, Novak ponavlja ovaj podvig protiv igrača koji je više od 10 godina mlađi od njega...
a sada lov na RG!!!
idemoooo!!!!

Nebojša

pre 1 godinu

Poruka za pojedine čovek je odigrao više od hiljadu mečeva toliko se puta vraćao iz ponora svež primer RG prošle godine i meč sa istim protivnikom kao danas a i protiv Nadala na istom turniru je preokrenuo red bi bio kada bi prestali da pišete gluposti čim je malo povuci potegni u nekom od setova kao ovaj gde je bilo 2-5 za Grka jednom pogrešiti je ljudski ali kada se ponavlja iznova i iznova to je već teška glupost.

,Sportman

pre 1 godinu

Пљувачи зар вам још увјек није јасно да је Новак Бог тениса..На пола битних турнира не дају му играти јер није вакцинисан, а он вама и њима у инат први и најбољи...

keyboard

pre 1 godinu

I sta cemo sad? Mislim na vas koji ste ga vec penzionisali.
Novak moze jos uvek da se takmici. Do bude to mogao, kad upali motore, ne moze niko da ga pobedi. Mozda samog sebe ...
Uzivajte u pobedi

War Inside My Head

pre 1 godinu

Nešto razmišljam kroz kakve frustracije prolaze Cicipas i ostatak mlade nadolazeće generacije,kad ih Novak,i Nadal naravno,skoro pa u kontinuitetu dobijaju na važnim turnirima?Stalno su tu negdje,s pričama punim samopouzdanja,i onda kad dođe do duela,najčešće odlaze pognute glave.A ozbiljna razlika je u godinama između.Da još dodam za @mm,@realno i ostale,troluju li ili baš ne prate tenis redovno,pa iznose komentare poput nisu igrali najbolji i slično?!Isti taj Nadal je osvojio AO,i to nakon 15g,a nije bilo najboljeg!

ccc?

pre 1 godinu

Nikad slabija konkurencija na turniru. Nadal se povredio, Alkaras odustao, Medvedev ne igra, Tim užasan, Vavrinka penzioner rekreativac.. Đoković je jedinog pravog protivnika imao u Cicipasu, a ovaj je odigrao jedan od najgorih mečeva u karijeri. Praktično mu je poklonio titulu.
(Monden, 15. maj 2022 19:13)


To pises o AO?? Ko je osvojio AO? A da li je igrao Novak? Znaci taj 21. GS, ne vredi, jer je bio nikad slabiji? Nije igrao Novak, njegova dnevna soba jer ga je osvajao 10 puta? Ili to vazi samo sada u Rimu koji nikad nije bio slabiji turnir kako ti kazes?

Zoran

pre 1 godinu

Auuuu... Sta citam ovde..Odjendom Alka(t)ras postade genije, pretnja svima na planeti. O cemu vi to .?? Nadala pobedio posle slomljenog rebra, Novak nije ihrao 4 meseca, Zvereva dobio u finalu, a ovaj otisao u krevet u 5 izjutra na dan finala. Na RG taj decko ako dobaci do 3. kola moze da slavi.
Kada je Novak u formi niko sanse nema. Sve do njega zavisi.

ford

pre 1 godinu

@tih
Au bre majstore,prozivaš hejtere (sa punim pravom!!),al' nemoj praviti budalu od sebe,nije Rafa ispao od Kaspera već od Denisa..
Sve te razumem,al' brate..!?

hehe

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51) Isti slucaj sa Nadalom na AO. Osvojio turnir gde najboljem igracu nije bilo dozvoljeno da igra. Jedino tako ga je i mogao osvojiti, realno. ;)

Da pitam

pre 1 godinu

Šta ćemo sad?
Pitam ne hejtere, nego Novakove navijače, koji ga pljuju kad mu ne ide na terenu ("Na 5:2 ne zna privesti set kraju", a uz to je ostario, neće više nikada osvojiti značajniji turnir i sl. Ne vidim vas nešto?

Oposum, divna životinjica

pre 1 godinu

Bravo Nole majstore alal vera! Nova titula Noletova u Rimu i to šesta, bravo! Šampion ostaje šampion! A veliki šampion Nole se na veliko zadovoljstvo nas njegovih navijača vratio u svoju prepoznatljivu formu, a kada Nole igra na svom nivou kao što vidimo nezaustavljiv je, demolirao je Cicipasa koji je isto u odličnoj formi sasvim rutinski, i to u finalu jednog Mastersa! A Cicipas je jedan od najdominantnijih i najboljih igrača iz ove mlađe generacije, a pobeđen je danas rutinski od strane Noleta u finalu, pa je potom i sam posle meča pohvalio Noleta veoma velikim rečima! To je Nole šampion! Bravo Nole majstore na ovoj još jednoj velikoj tituli!

Nikola

pre 1 godinu

Ima tipova koji su prema Novaku izrazavali nepostovanje i kao coveku i kao vrhunskom teniseru,a ovaj je u top 5 takvih.Razbijaj ga Novace gde i kad god budes stigao.

stevo

pre 1 godinu

Bravo Novače!!! Jedna od važnijih titula na psihološkom planu. Sada će sve dabude lakše. Teret je pao sa pleća junačkih. Bravoooo!

zex

pre 1 godinu

Kada ce nas narod shvatiti kakvog sportistu imamo? Tek kada ode u penziju? Gledam ga dok govori na italijanskom, lagano, kazu nasi pljuvaci kako Novak nije skolovan, kao da je to vazno!? Covek radi ono sto najbolje zna i najbolji je svih vremena.Cast mi je sto sam ziveo u njegovo vreme.Mi vise nemmao igraca koji moze da osvoji masters ili GS titulu! Pre par dana su pljuvaci pricali da Novak nista nece osvojiti.Zar je Rim nista? Uzece on jos neki GS trofej, ne mora ove godine, lepo je videti ga na terenu!

pwubew

pre 1 godinu

vauuu.. pogledam titule na mastersima.. i sama cinjenica da je djokovic bliži da osvoji sve masterse 4 PUTA ne 3 nego 4 PUTA, nego bilo ko da ih osvoji bar po jednom.. ZASTRASUJUCI PODATAK

Ponos i nadahnuće Srbije

pre 1 godinu

Za stotine, stonine lepih dana koje nam godinama poklanjaš posle svake tvoje pobede hvala ti majstore bezgranično. Ti si svima pokazao da si ne samo GOAT u tenisu, a veliki intelektualac, poliglota, neprevazidjeni u savremenom svetu nepokorni duh, prkos i nadahnuće bilo kom čoveku ne samo u Srbiji ili Balkanu, a i mnogo mnogo dalje.... Živio nam dugo, dugo......

Limun

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)

Realno Nadal je ispao u 3 kolu od Sapovalova. A da dobio je samo jedan meč ( Isner ) jer je u prvom kolu bio slobodan.

kvisko

pre 1 godinu

Cicipici dobio biciklo sa povisenim sedalom.
Sad ce konacno da svati da igrati protiv najboljeg ikada je privilegija bez obzira koliko puta izgubio od njega.

Nikola

pre 1 godinu

Deluje da je Nole spreman za RG.
Odredjeni su nosioci, pa je moguce da mu u cetvrtfinalu dodje Alkaraz, a u polufinalu Rafa, a recimo u finalu Medvedev. Ali zreb moze da Rafu, Alkaraza i Medvedeva odvede na drugu polovinu. Svakako, za titulu mora biti spreman da pobedi bilo koga.
Sto se tice 1. mesta na ATP, mora da odbrani titulu na RG i da Medvedev ne dodje do finala i ne osvoji Zenevu, za koju se prijavio.

Sale

pre 1 godinu

Cicipas igra sad svoji najbolji tenis u karijeri i pobedice
Ovo kako on trenutno igra na sljaci je svemirski tenis
(Mile, 15. maj 2022 15:10) # Link komentara

Evo prvi set odigrao zaista svemirski Cicipas.

navijaci cityja

pre 1 godinu

Cicipas igra sad svoji najbolji tenis u karijeri i pobedice
Ovo kako on trenutno igra na sljaci je svemirski tenis
(Mile, 15. maj 2022 15:10)
uvek ima neko jaçi

...

pre 1 godinu

jaoj ova titula mi je jedna od najsladjih njegovih. organizator turnira ga je pocrtkom godine stalno pljuvao u govorio je da ga nece pustiti da igra ako se ne vakcinise bez obzira na to sta zakon o ulasku u zemlju kaze, a novak je dosao ostvario jubilarnu pobedu i osvojio turnir a ovaj mora da gleda i pati sad.

Sistem

pre 1 godinu

Interesantno je da neki komentarišu kako je Novak pobedio pošto nema Nadala. Oni kao prate tenis a ne znaju da je Nadal učestvovao na turniru i ispao?!

Milan

pre 1 godinu

Bravo Nole care, ali u taj brejku je izgledalo da se plasis da udaris lopticu. Sreca pa je Tsitsipas grijesio
(Riki, 15. maj 2022 17:56)

Staro pravilo kaze: Kad vas protivnik ugrize samog sebe, ne vadite mu taj zalogaj iz usta. Ako vidite da je protivnik poceo da gresi, pustite ga da to i radi.

Neđo Valderama

pre 1 godinu

Ovo je prvi put da Cicipas se sportski, sktomno i bez zavisti obratio Novaku. Da je ovako pričao ranije i da ga ne savlada frustracija, možda bi i imao više ATP titula.

A Novak, e on je ponos svih napaćenih generacija i Bog ga je blagoslovio da nam pruža ovakve trenutke.

Hvala ti Novače do neba!

Zeljko

pre 1 godinu

Nekako je osecaj kao kada je osvojio svoj prvi masters - Majami 2007.
Inace, ovo je Novaku prvi veliki turnir, dakle iz kategorije major-a, da ga je osvojio a da Vajda zvanicno nije bio clan staba.
Idemo dalje...

seherezada

pre 1 godinu

Kako cemo zapamptiti ovu sestu titulu u Rimu? Verovatno po 6:0 u prvom setu,1001 pobedi,i veoma lepom govoru i priznanju Cicipasa o Novaku.
Samo da se neko ne doseti i umesto "cipija" mu da nadimak "seherezada".
Imao sam druga koji me je jednom nasmejao do suza kad je rekao da je "startovao" na jednu devojku,rekavssi na pitanje kad je to bilo:"Neznam,ali znam da su se te godine Ameri spustili na Mesec.
Novaku zelim jos ovakvih dana/noci da nadmasi Seherezadu!

nekatamo

pre 1 godinu

Sta radi bre ovaj covek!! Ne gresi, leti, stize sve. Uopste Cicipas nije toliko los koliko se Djokovicu ocigledno ne zadrzava na terenu.

1976

pre 1 godinu

kao što sam juče napisao,ovaj još stoji u nekom mračnom ćošku posle Novakovog razbijanja,a sada će tu izgleda,ostati malo duže

Sića

pre 1 godinu

Krene meč super, a onda u drugom setu čovek se prosto raspadne i prestane da igra. Ja zaista ne znam koji je njegov problem?
(iskreno, 15. maj 2022 17:06)

U pravu si, zato Novak Đoković ništa nije osvojio u karijeri, čak jedva ima 1.000 pobeda.

Pedja,Cacak

pre 1 godinu

Bravo Novak!!!
Nisam ni sumnjao,kada si ti u pitanju...
I da si izgubio,vidi se iz aviona, da se tempira forma, za ono najvažnije i najbitnije!!!
Rolan Garos i Vimbldon su pred nama a to znaci,bice radosti!!!
A usput bi trebalo da padne i rekord Stefi Graf, po broju nedelja na prvom mestu...
Ziv i zdrav bio i hvala ti na svoj radosti i ponosu,koju nam cinis i pruzas!!!
Siguran sam,da ce ih biti Jos!!!

prevod

pre 1 godinu

E da podsetimo Cicipasa kako se žalio na mečeve u 5 setova i kako je rekao da bi on dobio Roland Garros prošle godine da se igralo u dva seta.... Siguran sam da je Đoković hteo namerno da dobije u dva seta da mu pokaže.

Trash

pre 1 godinu

Covek je pobedio 3igraca iz top 10, Felix-a, Ruda i Cicipasa. Nije izgubio set na turniru. Prvi set finala dobio sa 6:0. I opet covek ne valja za 60-70% komentatora. Pa sta bi vas zadovoljilo, da sve dobija sa 6:0?

komentaror

pre 1 godinu

Idemo Cici, slomi ga u prvom setu!
(Domaćin, 15. maj 2022 16:26)

E ti bas nemas srece u zivotu. E da... i nemoj vise da prognoziras. Brukas se bez potrebe.

Yu

pre 1 godinu

Mnogima ce se tresti gace kad preko puta vide Novaka, posebno sad kad se blizi RG.
Zadrzace Novak taj stav u u Parizu.
Ocekivacemo i titulu na RG.
Naprijed legendo, sa srecom!

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Osvojio turnir gde nema dva najbolja igrača (Alcaraz i Nadal) jedino tako može i osvojiti, realno. Hahhhahhahh.
(mm, 15. maj 2022 17:51)


Navijači Nadala bise majice za ministra Hoka "gracias". Dakle, zahvaljuju ministru što im je omogućio da nema NAJBOLJEG!

Dejan Lekic

pre 1 godinu

Znacajna pobda pred Rolland Garos. Negativci imaju nedelju dana da se smire i da onda opet potajno prizeljkuju da pobedi neko koga nije uopste briga za njih (Nadal, Alcaraz, itd)...

Mile

pre 1 godinu

Gledam Amazon Prajm. Kazu voditelji da su videli Cicipasa kako je otisao da vezba servis na susednom terenu par minuta nakon dodele trofeja. Nije mu lako.

Asteriks

pre 1 godinu

Zverev,Medvedev,Cicipas su igraci koji mogu igrati lose,ali ih servis moze drzati u igri...Tako da paznja,zna to Novak jako dobro i mora biti oprezan....Jedan brejk i tok meca se potpuno promijeni.

auh!!

pre 1 godinu

Broj 1 teniser ne moze da pogodi prvi servis skoro pola sata. Ja se na njega ne bi kladio da ce vise uzeti grand slem sa ovakvom toplo hladnom igrom.
(Udarnik, 15. maj 2022 17:26)

Da, da, tako ste pričali i kad je imao manje od deset, neće osvojiti ni deset...

Laki M

pre 1 godinu

Nikad slabija konkurencija na turniru. Nadal se povredio, Alkaras odustao, Medvedev ne igra, Tim užasan, Vavrinka penzioner rekreativac.. Đoković je jedinog pravog protivnika imao u Cicipasu, a ovaj je odigrao jedan od najgorih mečeva u karijeri. Praktično mu je poklonio titulu.
(Monden, 15. maj 2022 19:13)

Zaboravio si, nije igrao ni Federer, tvoja strina, baba i ostala tvoja rodbina.

Vuja neznalica

pre 1 godinu

Bravo Nole za ispričanu 1001 priču - kao Šeherezada... Ipak to nije iz naše istorije pa ti ipak želim simboliku u brojevima sa Carem Lazarom na primer... 1389 pobeda i možeš u penziju!

Bl

pre 1 godinu

@Monden:"Nikad slabija konkurencija..."

Nikako ne smiješ zaboraviti par činjenica:

1-Đoković je, uz Federera i Nadala, jadan od "krivaca" što su rasturene cijele generacija-dvije u kojoj je bio priličan broj sjajnih tenisera

2- Đoković je preslišao svoje najveće rivale, koje mnogi od vas uzdižu u nebesa i u svemu oretpostavljaju Đokoviću. Muči ih više od 10 godina

3-Đoković se već 5-6 godina, prilično uspješno, nosi sa nex gen teniserima koji su od njega mlađi 10-12 godina (vidjeli smo to i juče)

4- Đokovićevi trenutno najopasniji rivali su od njega gotovo duplo mlađi. Rođeni su kad je on započeo profesionalnu karijeru. Moraš priznati sa su imali puno više prilike da ga upoznaju prateći njegove mečeve od malih nogu, a oni su za njega još nepoznanica. O fizičkoj prednosti mladosti da i ne govorimo

5- Đoković se kroz cijelu svoju karijeru, pored silnih teniskih konkurenata, nosi sa neprijateljskim odnosom ATP-a, organizatora turnira, dijela svjetskih medija, publike. U stalnim pokušajima da ga se zaustavi sve manje se biraju sredstva. Koliko treba fizičke i mentalne snage da se sa svim tim nosi i da mu ostane dovoljno da pobjeđuje protivnike na terenu?

6- Ono najvažnije- nije konkurencija slaba, nego je Novak Đoković prejak.

Hvala na objavi!

Not tuuuu beeeed

pre 1 godinu

Novak Djokovic from Serbia- Greatest Player of all time! Jedva cekam jul mesec pa da pored njegovog imena stoji 22 GS. Valda ce to biti dovoljno da zapusi usta ovim Svicarcima i Spanjolcima koji u zacudjujuce velikom broju posecuju vas portal, a i poznavanje srpskog jezika im je na veoma visokom nivou. Realno, ako bude zeleo a siguran sam da zeli, moze i do 30 GS. E posle toga ovi mladi lavovi tipa Tim, Zverev, Medvedev, Felix, Sapovalov, Rublev, Beretini, Kirjakos, Cicipas, Alcatraz, Federer, itd, itd...mogu da krenu u obaranje njegovog neoborivog rekorda. Hvala i sportski pozdrav iz Jerininog grada.