Subota, 30.04.2022.

21:15

Pipen ljut: Gledali su samo Džordana VIDEO

Skoti Pipen, bivši NBA košarkaš, govorio je o nagradi za najboljeg defanzivca lige i koliko je ljut što je nikada nije dobio.

Izvor: SN

Pipen ljut: Gledali su samo Džordana VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

pierre

pre 1 godinu

Ja to pričam decenijama. Džordanka je bila projekat Najkija i kao takav na sve moguće načine je preuveličavan.
(NAJKL Džordan, 01. maj 2022 10:39)
Da,već dvije decenije pričaš..

vince carter

pre 1 godinu

I na kraju ovog intervijua Skoti Pipen bira najboljih startnih 5 i stavlja Medzik Dzonsona,Majkl Dzordana,sebe,prvo Barklija pa se predomisli i stavi Janisa zbog odbrane na cetvorci i na petici Shaqa. Dakle gde on to umanjuje Majkl Dzordana osim sto sebe pokusava da stavi na mnogo visoj poziciji. Na kraju ako je Pipen bio tako paklen igrac,sto i jeste..onda je Dzordan jos veci jer je bio bolji od takvog igraca u sopstvenom timu i mnogo jaci mentalno u odlucujucim momentima. Setimo se migrena game Pipena kada se raspao i pstigao sam 2 poena u sedmom mecu sa Pistonsima. Ovaj dole lik uporno pokusava da predstavi kako pisem pod vise nikova,iq u minusu! Evo pojavio se i cuveni Najkl najveca neznalica na sajtu. I ovaj @realno koji ne zna sta prica,jer od tih zvezda Young,Harden,Westbruk i mnogi drugi su prevare,a Pipen je sam bolji za koplje od Dzimi Batlera na primer.

realno

pre 1 godinu

Kaze 90 ih bilo 40 vrhunskih igraca. Prika moj udri malko na internet i vidi sta kaze Sek, Barkli, Keni Smit, Ajzea Tomas, Medzik i ostali. Liga jeste postala meksa, ali individualni kvalitet nikada nije bio bolji. Ovi gore nabrojani su bas igrali tih godina i mozda bili najbolji igraci

lekar, pekar, apotekar

pre 1 godinu

@vince
Preteruješ, i šaraj malo.
Pusti malo i srbonju/penny hardaway/black sabbath da progovore iz tebe danas.
Nije u redu da samo ti pokupiš čitavu slavu danas. Pusti sve da izađu, slobodno. :)

vince carter

pre 1 godinu

@JeRemija jel to iz iskustva znas :)) @dijagnoza Nemam ja potrebe da branim Dzordana,njemu sa par milijardi na racunu to nije potrebno,nego iznosim cinjenice,ne volim lazi ili povrsne informacije,a sto nam je svima uslo u krv da komentarisimo ovde,e to je vec stvar Rezije i nase gluposti,sto pisemo o milijarderima tamo nekim :)

Srbonja 2.0

pre 1 godinu

taj isti je opet otisao u penziju, znas o ovom sportu koliko i o kineskom jeziku prijatelju, i opet se vraca posle pauze i pazi ovo strucnjace, zavrsava 9-ti sa vizardima, sto bi danas znacilo play-in, a lebron ni u play-in sa ovakvim timom ove godine, samo mala usporedba poznavaocu kosarke ili ti kineskog jezika hahahahahaha
(NIKAC OD ROVINA ? MNE ?, 30. april 2022 23:18)
Tacnije, dolazi u bijednu ekipu sa dna tabele i gura je do 4-5. pozicije i onda se povredjuje.
Da, da draga djeco, Dzordan je prve godine na povratku imao PO ali se povrijedio i nakon njegove povrede Vasington je gotovo sve izgubio.

Back in Black

pre 1 godinu

Dobro ajde Pipen je do juce gledao u Jordana kao u boga sada ga pljuje gde god stigne.Realno ja sam Pipena obožavao,on i Rodman su za mene NBA ikone.Rodman je za mene posle Dejana Savicevica jedini sportski idol.Jer je Dejo moj prvi idol,sportski.Verovatno ovi mladi to ne razumeju ali to je tako bilo nekada.
Prema tome, Pipen je na žalost malo pukao sa mozgom,bankrotirao,prodaje neku svoju knjigu jednostavno nije više sav svoj.
Srecan svima 1 Maj i kada završite sa roštiljanjem pocistite za sobom.

NRC

pre 1 godinu

Pippen je bio jako vazan sraf u ekipi Bullsa. I trbalo bi vise da je postovan, ali sta bi sve u zivotu trebalo.
Jordan verovatno najveci svih vremena, ali ne toliko ubedljivo najveci kao sto ga opisuju mnogi. To sa ekipom iz D.C. a je bio fijasko. Jeste on ubacio neke poene u 40im godinama svog zivota, ali je isto tako imao i pomoc solidnog igrackog kadra i sudija. U 40 Lebron je bolji igrac.
E sada sto gospodina Pippena pucaju razni kompleksi i sto ih on i ne krije to je veliki problem ne kao sto su krucijalni problemi u svetu, vec je problem u njegovoj glavi.
Ko je Pippenu kriv sto se ranije nije izborio za svoje stavove?
Mozda je fer reci nesto, a blatiti nekog ili sve sto te okruzivalo i nije.

vrg

pre 1 godinu

Kakva banda na slici. Volim GSW ali realno ne bi imali sanse protiv ovih nemani.
(krek d skaj, 30. april 2022 21:50)

ma kakav gsw. previse se oslanjaju na trojke. neko ce malo jace da ih stisne, neko vece mora da bude i slabije i lagano lete iz plej-ofa pre finala.

vince carter

pre 1 godinu

Fascinira ovo koliko neki zele da spuste Dzordana lazima ili povrsnim znanjem. 129 pluseva je ladno dobio covek koji je napisao da je Dzordanov skor bez Pipena 192-190. To su dakle ukupno 382 utakmice🤣 82+82+82=246...to su dakle 3 prve sezone u kojima nije igrao Pipen,dakle laz je vec ovako provaljena,sa tim da laici neznaju da je Dzordan propustio 64 meca u drugoj sezoni gde je skor Bullsa bio 21-43. Na to dodajemo 28-12 bez Pipena 98 godine. Tako da po tome znamo i da ljudi koji ovde lupaju plusice na sajtu mozes verovatno da obmanes lakse nego malu decu uzrasta 2 godine i da plusevi/minusevi ovde nisu merodavni i ne treba se obracati paznja uopste na to.

buha

pre 1 godinu

zamislite gober ima a pipen nema ovu nagradu. kuku majko
(epp, 30. april 2022 21:47)

To ti samo govori kako se igrala odbrana tada i danas.
Ali da, trebao je dobiti barem jednu DPOY nagradu.
Lik je bio 8 ili 9 puta u prvoj petorci najbolje odbrane.

vince carter

pre 1 godinu

Ja veoma cenim Pipena ali ne slazem se da je bio bolji defanzivac od Jordana,jer je imao dosta slabiji footwork. Logicno je da je Medzika bolje cuvao zbog velicine,jer protiv njega Medzik nije mogao da igra ledjima. Ali na primer Grant Hil je licem u licem ubijao Pipena pa je onda Dzordan preuzimao Hila u cetvrtim deonicama,jer licem u lice zbog boljeg footworka Jordan je bolje parirao,recimo u sedmom mecu cetvrte cetvrtine je preuzeo Redzi Milera koji nije postigao nijedan kos. Ali Denis Rodman je bio najbolji defanzivac jer je cuvao sve pozicije i igrao se sa glavama protivnika i terao ih da grese,Fil Dzekson kaze i da je on najveci atleta kojeg je trenirao. Takodje u godini kad je draftovan Pipen,isto je i Horoce Grant i obojica su ulazili sa klupe,nisu bili bitni igraci i zato ne mogu da poverujem da se napredak Bullsa samo sa tim dovodi u vezu..pa napredovao je i Dzordan jer je bas te sezone osvojio DPOY. Pipen nije bio ni blizu Pipen koji ce kasnije postati. To bi isto bilo kao da Hajland iz Denvera u buducnosti postane zvezda i da onda kazu "pa Jokic je imao Hajlanda 2022".

Miličić Darko NBA šampion

pre 1 godinu

Kao iskren i dugogodišnji fan Majka Džordana moram reći da on nije ni u top 100 ikada. Mogu nabrojati 100 boljih igrača od mog idola

vince carter

pre 1 godinu

Milicic Darko nba Sampion koji je upisan i kao Dzordan 0-6 u finalima i Pipen-Dzordanov cuvar je najveci retard i kompleksas ikada sto pokazuje i svojim nikovima. Lepo ti je ovaj lik odgovorio,Lebron sa Lejkersima i super igracima vec 2x propusta playoff a ovaj je nakon 3 godine pauze i povratka u 19-63 ekipu sa 26-23 totalno okrenuo Wizardse pre nego sto su otisli na 4-16 posle njegove ppvrede..dakle bez Dzordana. Kukoc je bio vrhunski suter,ljudi uporno ne mogu da ukapiraju da su se pre manje sutirale trojke jer se igrao drugaciji stil,alo Larry Bird jedan od najboljih sutera ikada je sutirao manje trojki nego Rasel Westbruk...pa jel to zato sto nije znao da ih sutira😅

NIKAC OD ROVINA ✝ MNE ✝

pre 1 godinu

A šta je pokazao taj isti bez Pipena i Bulsa, u Vašingtonu plej of nije video
(Pipen - Džordanov čuvar, 30. april 2022 22:58)

taj isti je opet otisao u penziju, znas o ovom sportu koliko i o kineskom jeziku prijatelju, i opet se vraca posle pauze i pazi ovo strucnjace, zavrsava 9-ti sa vizardima, sto bi danas znacilo play-in, a lebron ni u play-in sa ovakvim timom ove godine, samo mala usporedba poznavaocu kosarke ili ti kineskog jezika hahahahahaha

vince carter

pre 1 godinu

Ovaj "Milicic Darko" je najjaci ubedljivo,poredi to sto je Dzordan ppsle 3 godine pauze presao u 19-63 ekipu koju je vodio do 26-23 do povrede i Pipena koji je prelazio u odlicne ekipe da juri prsten. 2X mvp i osvajac prstena Janis je inace strasan trojkas :D Steve Ker ima najbolji procenat za 3 u istoriji,Kukoc je pogadjao toliko puta sa zvukom sirene a u Evropi mu je rekord 11 trojki na utakmici,Jordan ih je dao sest za poluvreme kada ga je ovakav slican ovom liku isprovocirao. Inace procenat suta Jordana za 3 poena 1990-1998 je 38% a 80tih ih nije skoro ni koristio i zato mu je ukupan procenat 32%. Pa A.Davis ima 31% za 3 jer u prve 4 sezone nije igrao u eri trojki..Jordan ima 83% sa linije bacanja a Lebron 73%.

Pipen - Džordanov čuvar

pre 1 godinu

Gospodine PIPEN, MJ-23 je bio odsutan DVIJE sezone posle prva 3 prstena, dakle sta ste pokazali bez CRNOG ISUSA !?!?!
(NIKAC OD ROVINA ? MNE ?, 30. april 2022 22:44)




A šta je pokazao taj isti bez Pipena i Bulsa, u Vašingtonu plej of nije video

minhen

pre 1 godinu

Uvek sam najvise voleo Lakerse zbog Magica...ali ova danasnja smejurija od NBA igraca i ekipa ne bi imala sanse protiv ove kaznene ekspedicije sa slike!!

krek d skaj

pre 1 godinu

Kakva banda na slici. Volim GSW ali realno ne bi imali sanse protiv ovih nemani.
(krek d skaj, 30. april 2022 21:50)

Jos samo da sebe dopunim, ova sestorica su sto pojedinacno sto u manjim sto u vecim grupama krasila postere Son Kempa sa susedne vesti. Ali da su najbolji tim svih vremena - jesu. Van svake sumnje.

vince carter

pre 1 godinu

@barba Nista gluplje nisam procitao posto je skor Bullsa bez Dzordana u drugoj sezoni 21-43,ovaj tvoj skor se ne uklapa cak i u broju odigranih utakmica u te 3 sezone a kamoli da je tacan. Plus sto su Bullsi na 40 meceva bez Pippena 1998 godine bili 28-12. Dakle ukratko nemas pojma o cemu pricas. Jordan je prvo okrenuo drugu najgoru fransizu u playoff tim kad je draftovan,a onda nakon 3-0 u drugoj sezoni,bili na 21-43 bez njega posle loma stopala.

m

pre 1 godinu

To je tačno, pošto je kamera samo njega snimala u celoj nba tih 90-tih godina, zbog novca i najk marketinga a inače je bio prosečan igrač.
(Loznica, Gučevo, Cer...., 30. april 2022 22:03)

jel ti dobro ?

NIKAC OD ROVINA ✝ MNE ✝

pre 1 godinu

Gospodine PIPEN, MJ-23 je bio odsutan DVIJE sezone posle prva 3 prstena, dakle sta ste pokazali bez CRNOG ISUSA !?!?!

vince carter

pre 1 godinu

Ove 1998 godine,svoju cetvrtu sezonu u Nba je igrao Dzejson Kidd a svoju prvu Dirk Novicki i Tim Dankan. Kidd i Novicki su 2011 dobili supertim Majamija u prajmu sa 38 i 33 godine,a Dankan osvojio 2014 sa 36 a Jokic je izjavio da mu je Dankan od 38 ubacio najlaksih 20 poena u karijeri. A ovde i dalje slusamo cepanke koji samo nipodastavaju vremena,pricaju o evoluciji iako na zivim primerima imamo igrace koji su uspesno igrali u druga vremena cak i kao veterani,pa i sam Lebron i Pol su zivi dokaz koliko lako igraju protiv tih novih "evolucija" Pol se seta kroz odbrane bolje nego 2009 kad je i atletski bio odlican,kucanje preko Dvajta se jos vrti. A ako je nesto blamirajuce to su komentari onog @Kingstona pojmasa koji poredi Wariorse i Bullse koji bi u istom vremenu igrali istim stilom igre dakle ili bi Wariorsi bili tim 90tih ili Bullsi danasnjice,a vrhunski igraci i sampioni se adaptiraju bilo kom vremenu i stilu igre. Mahmud Abdul Rauf bi bio najbolji igrac 90tih da je taj run and gun i sutiranje prolazilo a on je imao i sut i skill. Steve Kerr "Toni Kukoc bi danas bio all star i jedan od najboljih igraca" ali sta zna Stiv Ker najbolji trener lige ;D Sto se tice Pipena..pokusao je super ekipama Hjustona i Portlanda osvojiti titulu..corak!!

Pipen - Džordanov čuvar

pre 1 godinu

I imali su šta i da vide, danas bi Pipen imao 10 DPOY proglašenja, gledam ovu legendarnu sliku, Rodman, Pipen, Džordan, Harper i Kukoč.... poharali bi ligu.
(spavam do dva a posle pijem kafu, 30. april 2022 21:49




Svi kad se skupe ne mogu pogoditi 10 trojki zaredom šta će oni da poharaju danas

Memfis

pre 1 godinu

Пипен је један од најбољих дефанзоваца икада, бољи је од Џордана по том питању (иако је и он био аждаја у одбрани).

Loznica, Gučevo, Cer....

pre 1 godinu

To je tačno, pošto je kamera samo njega snimala u celoj nba tih 90-tih godina, zbog novca i najk marketinga a inače je bio prosečan igrač.

toboparaliza

pre 1 godinu

Pipen, jedan od 10-15 najboljih igrača 90ih.
Jordan, Hakeem, Karl Malone, John Stockton, Pipen, Rodman, Barkley, David Robinson, Ewing, Shaq, Payton. Razlika između te lige tada i sada je ta što je devedesetih bilo bar 30-40 odličnih igrača, a sada već na all staru imamo neke zalutale.

Bane2104

pre 1 godinu

I pored Majkla u timu, Skoti mi je bio igrac zbog kog sam se budio nocu i radovao redovnim uspesima. Secam se onog regularnog dela sezone i skora 72:10, nezaboravno. Svi iz te generacije su ostavili neizbrisiv trag, Majklov kao najboljeg ikada je nemerljiv naravno, ali mi je ipak Skoti bio na posterima po sobi tih Gimnazijskih godina...

spavam do dva a posle pijem kafu

pre 1 godinu

I imali su šta i da vide, danas bi Pipen imao 10 DPOY proglašenja, gledam ovu legendarnu sliku, Rodman, Pipen, Džordan, Harper i Kukoč.... poharali bi ligu.

spavam do dva a posle pijem kafu

pre 1 godinu

I imali su šta i da vide, danas bi Pipen imao 10 DPOY proglašenja, gledam ovu legendarnu sliku, Rodman, Pipen, Džordan, Harper i Kukoč.... poharali bi ligu.

toboparaliza

pre 1 godinu

Pipen, jedan od 10-15 najboljih igrača 90ih.
Jordan, Hakeem, Karl Malone, John Stockton, Pipen, Rodman, Barkley, David Robinson, Ewing, Shaq, Payton. Razlika između te lige tada i sada je ta što je devedesetih bilo bar 30-40 odličnih igrača, a sada već na all staru imamo neke zalutale.

m

pre 1 godinu

To je tačno, pošto je kamera samo njega snimala u celoj nba tih 90-tih godina, zbog novca i najk marketinga a inače je bio prosečan igrač.
(Loznica, Gučevo, Cer...., 30. april 2022 22:03)

jel ti dobro ?

vince carter

pre 1 godinu

Ove 1998 godine,svoju cetvrtu sezonu u Nba je igrao Dzejson Kidd a svoju prvu Dirk Novicki i Tim Dankan. Kidd i Novicki su 2011 dobili supertim Majamija u prajmu sa 38 i 33 godine,a Dankan osvojio 2014 sa 36 a Jokic je izjavio da mu je Dankan od 38 ubacio najlaksih 20 poena u karijeri. A ovde i dalje slusamo cepanke koji samo nipodastavaju vremena,pricaju o evoluciji iako na zivim primerima imamo igrace koji su uspesno igrali u druga vremena cak i kao veterani,pa i sam Lebron i Pol su zivi dokaz koliko lako igraju protiv tih novih "evolucija" Pol se seta kroz odbrane bolje nego 2009 kad je i atletski bio odlican,kucanje preko Dvajta se jos vrti. A ako je nesto blamirajuce to su komentari onog @Kingstona pojmasa koji poredi Wariorse i Bullse koji bi u istom vremenu igrali istim stilom igre dakle ili bi Wariorsi bili tim 90tih ili Bullsi danasnjice,a vrhunski igraci i sampioni se adaptiraju bilo kom vremenu i stilu igre. Mahmud Abdul Rauf bi bio najbolji igrac 90tih da je taj run and gun i sutiranje prolazilo a on je imao i sut i skill. Steve Kerr "Toni Kukoc bi danas bio all star i jedan od najboljih igraca" ali sta zna Stiv Ker najbolji trener lige ;D Sto se tice Pipena..pokusao je super ekipama Hjustona i Portlanda osvojiti titulu..corak!!

minhen

pre 1 godinu

Uvek sam najvise voleo Lakerse zbog Magica...ali ova danasnja smejurija od NBA igraca i ekipa ne bi imala sanse protiv ove kaznene ekspedicije sa slike!!

vince carter

pre 1 godinu

@barba Nista gluplje nisam procitao posto je skor Bullsa bez Dzordana u drugoj sezoni 21-43,ovaj tvoj skor se ne uklapa cak i u broju odigranih utakmica u te 3 sezone a kamoli da je tacan. Plus sto su Bullsi na 40 meceva bez Pippena 1998 godine bili 28-12. Dakle ukratko nemas pojma o cemu pricas. Jordan je prvo okrenuo drugu najgoru fransizu u playoff tim kad je draftovan,a onda nakon 3-0 u drugoj sezoni,bili na 21-43 bez njega posle loma stopala.

vince carter

pre 1 godinu

Ja veoma cenim Pipena ali ne slazem se da je bio bolji defanzivac od Jordana,jer je imao dosta slabiji footwork. Logicno je da je Medzika bolje cuvao zbog velicine,jer protiv njega Medzik nije mogao da igra ledjima. Ali na primer Grant Hil je licem u licem ubijao Pipena pa je onda Dzordan preuzimao Hila u cetvrtim deonicama,jer licem u lice zbog boljeg footworka Jordan je bolje parirao,recimo u sedmom mecu cetvrte cetvrtine je preuzeo Redzi Milera koji nije postigao nijedan kos. Ali Denis Rodman je bio najbolji defanzivac jer je cuvao sve pozicije i igrao se sa glavama protivnika i terao ih da grese,Fil Dzekson kaze i da je on najveci atleta kojeg je trenirao. Takodje u godini kad je draftovan Pipen,isto je i Horoce Grant i obojica su ulazili sa klupe,nisu bili bitni igraci i zato ne mogu da poverujem da se napredak Bullsa samo sa tim dovodi u vezu..pa napredovao je i Dzordan jer je bas te sezone osvojio DPOY. Pipen nije bio ni blizu Pipen koji ce kasnije postati. To bi isto bilo kao da Hajland iz Denvera u buducnosti postane zvezda i da onda kazu "pa Jokic je imao Hajlanda 2022".

krek d skaj

pre 1 godinu

Kakva banda na slici. Volim GSW ali realno ne bi imali sanse protiv ovih nemani.
(krek d skaj, 30. april 2022 21:50)

Jos samo da sebe dopunim, ova sestorica su sto pojedinacno sto u manjim sto u vecim grupama krasila postere Son Kempa sa susedne vesti. Ali da su najbolji tim svih vremena - jesu. Van svake sumnje.

vince carter

pre 1 godinu

Milicic Darko nba Sampion koji je upisan i kao Dzordan 0-6 u finalima i Pipen-Dzordanov cuvar je najveci retard i kompleksas ikada sto pokazuje i svojim nikovima. Lepo ti je ovaj lik odgovorio,Lebron sa Lejkersima i super igracima vec 2x propusta playoff a ovaj je nakon 3 godine pauze i povratka u 19-63 ekipu sa 26-23 totalno okrenuo Wizardse pre nego sto su otisli na 4-16 posle njegove ppvrede..dakle bez Dzordana. Kukoc je bio vrhunski suter,ljudi uporno ne mogu da ukapiraju da su se pre manje sutirale trojke jer se igrao drugaciji stil,alo Larry Bird jedan od najboljih sutera ikada je sutirao manje trojki nego Rasel Westbruk...pa jel to zato sto nije znao da ih sutira😅

NIKAC OD ROVINA ✝ MNE ✝

pre 1 godinu

A šta je pokazao taj isti bez Pipena i Bulsa, u Vašingtonu plej of nije video
(Pipen - Džordanov čuvar, 30. april 2022 22:58)

taj isti je opet otisao u penziju, znas o ovom sportu koliko i o kineskom jeziku prijatelju, i opet se vraca posle pauze i pazi ovo strucnjace, zavrsava 9-ti sa vizardima, sto bi danas znacilo play-in, a lebron ni u play-in sa ovakvim timom ove godine, samo mala usporedba poznavaocu kosarke ili ti kineskog jezika hahahahahaha

Bane2104

pre 1 godinu

I pored Majkla u timu, Skoti mi je bio igrac zbog kog sam se budio nocu i radovao redovnim uspesima. Secam se onog regularnog dela sezone i skora 72:10, nezaboravno. Svi iz te generacije su ostavili neizbrisiv trag, Majklov kao najboljeg ikada je nemerljiv naravno, ali mi je ipak Skoti bio na posterima po sobi tih Gimnazijskih godina...

NIKAC OD ROVINA ✝ MNE ✝

pre 1 godinu

Gospodine PIPEN, MJ-23 je bio odsutan DVIJE sezone posle prva 3 prstena, dakle sta ste pokazali bez CRNOG ISUSA !?!?!

buha

pre 1 godinu

zamislite gober ima a pipen nema ovu nagradu. kuku majko
(epp, 30. april 2022 21:47)

To ti samo govori kako se igrala odbrana tada i danas.
Ali da, trebao je dobiti barem jednu DPOY nagradu.
Lik je bio 8 ili 9 puta u prvoj petorci najbolje odbrane.

Memfis

pre 1 godinu

Пипен је један од најбољих дефанзоваца икада, бољи је од Џордана по том питању (иако је и он био аждаја у одбрани).

vince carter

pre 1 godinu

Fascinira ovo koliko neki zele da spuste Dzordana lazima ili povrsnim znanjem. 129 pluseva je ladno dobio covek koji je napisao da je Dzordanov skor bez Pipena 192-190. To su dakle ukupno 382 utakmice🤣 82+82+82=246...to su dakle 3 prve sezone u kojima nije igrao Pipen,dakle laz je vec ovako provaljena,sa tim da laici neznaju da je Dzordan propustio 64 meca u drugoj sezoni gde je skor Bullsa bio 21-43. Na to dodajemo 28-12 bez Pipena 98 godine. Tako da po tome znamo i da ljudi koji ovde lupaju plusice na sajtu mozes verovatno da obmanes lakse nego malu decu uzrasta 2 godine i da plusevi/minusevi ovde nisu merodavni i ne treba se obracati paznja uopste na to.

Back in Black

pre 1 godinu

Dobro ajde Pipen je do juce gledao u Jordana kao u boga sada ga pljuje gde god stigne.Realno ja sam Pipena obožavao,on i Rodman su za mene NBA ikone.Rodman je za mene posle Dejana Savicevica jedini sportski idol.Jer je Dejo moj prvi idol,sportski.Verovatno ovi mladi to ne razumeju ali to je tako bilo nekada.
Prema tome, Pipen je na žalost malo pukao sa mozgom,bankrotirao,prodaje neku svoju knjigu jednostavno nije više sav svoj.
Srecan svima 1 Maj i kada završite sa roštiljanjem pocistite za sobom.

Srbonja 2.0

pre 1 godinu

taj isti je opet otisao u penziju, znas o ovom sportu koliko i o kineskom jeziku prijatelju, i opet se vraca posle pauze i pazi ovo strucnjace, zavrsava 9-ti sa vizardima, sto bi danas znacilo play-in, a lebron ni u play-in sa ovakvim timom ove godine, samo mala usporedba poznavaocu kosarke ili ti kineskog jezika hahahahahaha
(NIKAC OD ROVINA ? MNE ?, 30. april 2022 23:18)
Tacnije, dolazi u bijednu ekipu sa dna tabele i gura je do 4-5. pozicije i onda se povredjuje.
Da, da draga djeco, Dzordan je prve godine na povratku imao PO ali se povrijedio i nakon njegove povrede Vasington je gotovo sve izgubio.

pierre

pre 1 godinu

Ja to pričam decenijama. Džordanka je bila projekat Najkija i kao takav na sve moguće načine je preuveličavan.
(NAJKL Džordan, 01. maj 2022 10:39)
Da,već dvije decenije pričaš..

vince carter

pre 1 godinu

Ovaj "Milicic Darko" je najjaci ubedljivo,poredi to sto je Dzordan ppsle 3 godine pauze presao u 19-63 ekipu koju je vodio do 26-23 do povrede i Pipena koji je prelazio u odlicne ekipe da juri prsten. 2X mvp i osvajac prstena Janis je inace strasan trojkas :D Steve Ker ima najbolji procenat za 3 u istoriji,Kukoc je pogadjao toliko puta sa zvukom sirene a u Evropi mu je rekord 11 trojki na utakmici,Jordan ih je dao sest za poluvreme kada ga je ovakav slican ovom liku isprovocirao. Inace procenat suta Jordana za 3 poena 1990-1998 je 38% a 80tih ih nije skoro ni koristio i zato mu je ukupan procenat 32%. Pa A.Davis ima 31% za 3 jer u prve 4 sezone nije igrao u eri trojki..Jordan ima 83% sa linije bacanja a Lebron 73%.

Pipen - Džordanov čuvar

pre 1 godinu

I imali su šta i da vide, danas bi Pipen imao 10 DPOY proglašenja, gledam ovu legendarnu sliku, Rodman, Pipen, Džordan, Harper i Kukoč.... poharali bi ligu.
(spavam do dva a posle pijem kafu, 30. april 2022 21:49




Svi kad se skupe ne mogu pogoditi 10 trojki zaredom šta će oni da poharaju danas

vrg

pre 1 godinu

Kakva banda na slici. Volim GSW ali realno ne bi imali sanse protiv ovih nemani.
(krek d skaj, 30. april 2022 21:50)

ma kakav gsw. previse se oslanjaju na trojke. neko ce malo jace da ih stisne, neko vece mora da bude i slabije i lagano lete iz plej-ofa pre finala.

Pipen - Džordanov čuvar

pre 1 godinu

Gospodine PIPEN, MJ-23 je bio odsutan DVIJE sezone posle prva 3 prstena, dakle sta ste pokazali bez CRNOG ISUSA !?!?!
(NIKAC OD ROVINA ? MNE ?, 30. april 2022 22:44)




A šta je pokazao taj isti bez Pipena i Bulsa, u Vašingtonu plej of nije video

Loznica, Gučevo, Cer....

pre 1 godinu

To je tačno, pošto je kamera samo njega snimala u celoj nba tih 90-tih godina, zbog novca i najk marketinga a inače je bio prosečan igrač.

vince carter

pre 1 godinu

I na kraju ovog intervijua Skoti Pipen bira najboljih startnih 5 i stavlja Medzik Dzonsona,Majkl Dzordana,sebe,prvo Barklija pa se predomisli i stavi Janisa zbog odbrane na cetvorci i na petici Shaqa. Dakle gde on to umanjuje Majkl Dzordana osim sto sebe pokusava da stavi na mnogo visoj poziciji. Na kraju ako je Pipen bio tako paklen igrac,sto i jeste..onda je Dzordan jos veci jer je bio bolji od takvog igraca u sopstvenom timu i mnogo jaci mentalno u odlucujucim momentima. Setimo se migrena game Pipena kada se raspao i pstigao sam 2 poena u sedmom mecu sa Pistonsima. Ovaj dole lik uporno pokusava da predstavi kako pisem pod vise nikova,iq u minusu! Evo pojavio se i cuveni Najkl najveca neznalica na sajtu. I ovaj @realno koji ne zna sta prica,jer od tih zvezda Young,Harden,Westbruk i mnogi drugi su prevare,a Pipen je sam bolji za koplje od Dzimi Batlera na primer.

lekar, pekar, apotekar

pre 1 godinu

@vince
Preteruješ, i šaraj malo.
Pusti malo i srbonju/penny hardaway/black sabbath da progovore iz tebe danas.
Nije u redu da samo ti pokupiš čitavu slavu danas. Pusti sve da izađu, slobodno. :)

NRC

pre 1 godinu

Pippen je bio jako vazan sraf u ekipi Bullsa. I trbalo bi vise da je postovan, ali sta bi sve u zivotu trebalo.
Jordan verovatno najveci svih vremena, ali ne toliko ubedljivo najveci kao sto ga opisuju mnogi. To sa ekipom iz D.C. a je bio fijasko. Jeste on ubacio neke poene u 40im godinama svog zivota, ali je isto tako imao i pomoc solidnog igrackog kadra i sudija. U 40 Lebron je bolji igrac.
E sada sto gospodina Pippena pucaju razni kompleksi i sto ih on i ne krije to je veliki problem ne kao sto su krucijalni problemi u svetu, vec je problem u njegovoj glavi.
Ko je Pippenu kriv sto se ranije nije izborio za svoje stavove?
Mozda je fer reci nesto, a blatiti nekog ili sve sto te okruzivalo i nije.

Miličić Darko NBA šampion

pre 1 godinu

Kao iskren i dugogodišnji fan Majka Džordana moram reći da on nije ni u top 100 ikada. Mogu nabrojati 100 boljih igrača od mog idola

vince carter

pre 1 godinu

@JeRemija jel to iz iskustva znas :)) @dijagnoza Nemam ja potrebe da branim Dzordana,njemu sa par milijardi na racunu to nije potrebno,nego iznosim cinjenice,ne volim lazi ili povrsne informacije,a sto nam je svima uslo u krv da komentarisimo ovde,e to je vec stvar Rezije i nase gluposti,sto pisemo o milijarderima tamo nekim :)

realno

pre 1 godinu

Kaze 90 ih bilo 40 vrhunskih igraca. Prika moj udri malko na internet i vidi sta kaze Sek, Barkli, Keni Smit, Ajzea Tomas, Medzik i ostali. Liga jeste postala meksa, ali individualni kvalitet nikada nije bio bolji. Ovi gore nabrojani su bas igrali tih godina i mozda bili najbolji igraci

Loznica, Gučevo, Cer....

pre 1 godinu

To je tačno, pošto je kamera samo njega snimala u celoj nba tih 90-tih godina, zbog novca i najk marketinga a inače je bio prosečan igrač.

Miličić Darko NBA šampion

pre 1 godinu

Kao iskren i dugogodišnji fan Majka Džordana moram reći da on nije ni u top 100 ikada. Mogu nabrojati 100 boljih igrača od mog idola

Pipen - Džordanov čuvar

pre 1 godinu

Gospodine PIPEN, MJ-23 je bio odsutan DVIJE sezone posle prva 3 prstena, dakle sta ste pokazali bez CRNOG ISUSA !?!?!
(NIKAC OD ROVINA ? MNE ?, 30. april 2022 22:44)




A šta je pokazao taj isti bez Pipena i Bulsa, u Vašingtonu plej of nije video

Pipen - Džordanov čuvar

pre 1 godinu

I imali su šta i da vide, danas bi Pipen imao 10 DPOY proglašenja, gledam ovu legendarnu sliku, Rodman, Pipen, Džordan, Harper i Kukoč.... poharali bi ligu.
(spavam do dva a posle pijem kafu, 30. april 2022 21:49




Svi kad se skupe ne mogu pogoditi 10 trojki zaredom šta će oni da poharaju danas

NRC

pre 1 godinu

Pippen je bio jako vazan sraf u ekipi Bullsa. I trbalo bi vise da je postovan, ali sta bi sve u zivotu trebalo.
Jordan verovatno najveci svih vremena, ali ne toliko ubedljivo najveci kao sto ga opisuju mnogi. To sa ekipom iz D.C. a je bio fijasko. Jeste on ubacio neke poene u 40im godinama svog zivota, ali je isto tako imao i pomoc solidnog igrackog kadra i sudija. U 40 Lebron je bolji igrac.
E sada sto gospodina Pippena pucaju razni kompleksi i sto ih on i ne krije to je veliki problem ne kao sto su krucijalni problemi u svetu, vec je problem u njegovoj glavi.
Ko je Pippenu kriv sto se ranije nije izborio za svoje stavove?
Mozda je fer reci nesto, a blatiti nekog ili sve sto te okruzivalo i nije.

toboparaliza

pre 1 godinu

Pipen, jedan od 10-15 najboljih igrača 90ih.
Jordan, Hakeem, Karl Malone, John Stockton, Pipen, Rodman, Barkley, David Robinson, Ewing, Shaq, Payton. Razlika između te lige tada i sada je ta što je devedesetih bilo bar 30-40 odličnih igrača, a sada već na all staru imamo neke zalutale.

vince carter

pre 1 godinu

Ove 1998 godine,svoju cetvrtu sezonu u Nba je igrao Dzejson Kidd a svoju prvu Dirk Novicki i Tim Dankan. Kidd i Novicki su 2011 dobili supertim Majamija u prajmu sa 38 i 33 godine,a Dankan osvojio 2014 sa 36 a Jokic je izjavio da mu je Dankan od 38 ubacio najlaksih 20 poena u karijeri. A ovde i dalje slusamo cepanke koji samo nipodastavaju vremena,pricaju o evoluciji iako na zivim primerima imamo igrace koji su uspesno igrali u druga vremena cak i kao veterani,pa i sam Lebron i Pol su zivi dokaz koliko lako igraju protiv tih novih "evolucija" Pol se seta kroz odbrane bolje nego 2009 kad je i atletski bio odlican,kucanje preko Dvajta se jos vrti. A ako je nesto blamirajuce to su komentari onog @Kingstona pojmasa koji poredi Wariorse i Bullse koji bi u istom vremenu igrali istim stilom igre dakle ili bi Wariorsi bili tim 90tih ili Bullsi danasnjice,a vrhunski igraci i sampioni se adaptiraju bilo kom vremenu i stilu igre. Mahmud Abdul Rauf bi bio najbolji igrac 90tih da je taj run and gun i sutiranje prolazilo a on je imao i sut i skill. Steve Kerr "Toni Kukoc bi danas bio all star i jedan od najboljih igraca" ali sta zna Stiv Ker najbolji trener lige ;D Sto se tice Pipena..pokusao je super ekipama Hjustona i Portlanda osvojiti titulu..corak!!

vince carter

pre 1 godinu

@barba Nista gluplje nisam procitao posto je skor Bullsa bez Dzordana u drugoj sezoni 21-43,ovaj tvoj skor se ne uklapa cak i u broju odigranih utakmica u te 3 sezone a kamoli da je tacan. Plus sto su Bullsi na 40 meceva bez Pippena 1998 godine bili 28-12. Dakle ukratko nemas pojma o cemu pricas. Jordan je prvo okrenuo drugu najgoru fransizu u playoff tim kad je draftovan,a onda nakon 3-0 u drugoj sezoni,bili na 21-43 bez njega posle loma stopala.

NIKAC OD ROVINA ✝ MNE ✝

pre 1 godinu

Gospodine PIPEN, MJ-23 je bio odsutan DVIJE sezone posle prva 3 prstena, dakle sta ste pokazali bez CRNOG ISUSA !?!?!

vince carter

pre 1 godinu

Milicic Darko nba Sampion koji je upisan i kao Dzordan 0-6 u finalima i Pipen-Dzordanov cuvar je najveci retard i kompleksas ikada sto pokazuje i svojim nikovima. Lepo ti je ovaj lik odgovorio,Lebron sa Lejkersima i super igracima vec 2x propusta playoff a ovaj je nakon 3 godine pauze i povratka u 19-63 ekipu sa 26-23 totalno okrenuo Wizardse pre nego sto su otisli na 4-16 posle njegove ppvrede..dakle bez Dzordana. Kukoc je bio vrhunski suter,ljudi uporno ne mogu da ukapiraju da su se pre manje sutirale trojke jer se igrao drugaciji stil,alo Larry Bird jedan od najboljih sutera ikada je sutirao manje trojki nego Rasel Westbruk...pa jel to zato sto nije znao da ih sutira😅

Memfis

pre 1 godinu

Пипен је један од најбољих дефанзоваца икада, бољи је од Џордана по том питању (иако је и он био аждаја у одбрани).

vince carter

pre 1 godinu

Ovaj "Milicic Darko" je najjaci ubedljivo,poredi to sto je Dzordan ppsle 3 godine pauze presao u 19-63 ekipu koju je vodio do 26-23 do povrede i Pipena koji je prelazio u odlicne ekipe da juri prsten. 2X mvp i osvajac prstena Janis je inace strasan trojkas :D Steve Ker ima najbolji procenat za 3 u istoriji,Kukoc je pogadjao toliko puta sa zvukom sirene a u Evropi mu je rekord 11 trojki na utakmici,Jordan ih je dao sest za poluvreme kada ga je ovakav slican ovom liku isprovocirao. Inace procenat suta Jordana za 3 poena 1990-1998 je 38% a 80tih ih nije skoro ni koristio i zato mu je ukupan procenat 32%. Pa A.Davis ima 31% za 3 jer u prve 4 sezone nije igrao u eri trojki..Jordan ima 83% sa linije bacanja a Lebron 73%.

realno

pre 1 godinu

Kaze 90 ih bilo 40 vrhunskih igraca. Prika moj udri malko na internet i vidi sta kaze Sek, Barkli, Keni Smit, Ajzea Tomas, Medzik i ostali. Liga jeste postala meksa, ali individualni kvalitet nikada nije bio bolji. Ovi gore nabrojani su bas igrali tih godina i mozda bili najbolji igraci

m

pre 1 godinu

To je tačno, pošto je kamera samo njega snimala u celoj nba tih 90-tih godina, zbog novca i najk marketinga a inače je bio prosečan igrač.
(Loznica, Gučevo, Cer...., 30. april 2022 22:03)

jel ti dobro ?

NIKAC OD ROVINA ✝ MNE ✝

pre 1 godinu

A šta je pokazao taj isti bez Pipena i Bulsa, u Vašingtonu plej of nije video
(Pipen - Džordanov čuvar, 30. april 2022 22:58)

taj isti je opet otisao u penziju, znas o ovom sportu koliko i o kineskom jeziku prijatelju, i opet se vraca posle pauze i pazi ovo strucnjace, zavrsava 9-ti sa vizardima, sto bi danas znacilo play-in, a lebron ni u play-in sa ovakvim timom ove godine, samo mala usporedba poznavaocu kosarke ili ti kineskog jezika hahahahahaha

spavam do dva a posle pijem kafu

pre 1 godinu

I imali su šta i da vide, danas bi Pipen imao 10 DPOY proglašenja, gledam ovu legendarnu sliku, Rodman, Pipen, Džordan, Harper i Kukoč.... poharali bi ligu.

lekar, pekar, apotekar

pre 1 godinu

@vince
Preteruješ, i šaraj malo.
Pusti malo i srbonju/penny hardaway/black sabbath da progovore iz tebe danas.
Nije u redu da samo ti pokupiš čitavu slavu danas. Pusti sve da izađu, slobodno. :)

vince carter

pre 1 godinu

Ja veoma cenim Pipena ali ne slazem se da je bio bolji defanzivac od Jordana,jer je imao dosta slabiji footwork. Logicno je da je Medzika bolje cuvao zbog velicine,jer protiv njega Medzik nije mogao da igra ledjima. Ali na primer Grant Hil je licem u licem ubijao Pipena pa je onda Dzordan preuzimao Hila u cetvrtim deonicama,jer licem u lice zbog boljeg footworka Jordan je bolje parirao,recimo u sedmom mecu cetvrte cetvrtine je preuzeo Redzi Milera koji nije postigao nijedan kos. Ali Denis Rodman je bio najbolji defanzivac jer je cuvao sve pozicije i igrao se sa glavama protivnika i terao ih da grese,Fil Dzekson kaze i da je on najveci atleta kojeg je trenirao. Takodje u godini kad je draftovan Pipen,isto je i Horoce Grant i obojica su ulazili sa klupe,nisu bili bitni igraci i zato ne mogu da poverujem da se napredak Bullsa samo sa tim dovodi u vezu..pa napredovao je i Dzordan jer je bas te sezone osvojio DPOY. Pipen nije bio ni blizu Pipen koji ce kasnije postati. To bi isto bilo kao da Hajland iz Denvera u buducnosti postane zvezda i da onda kazu "pa Jokic je imao Hajlanda 2022".

vince carter

pre 1 godinu

Fascinira ovo koliko neki zele da spuste Dzordana lazima ili povrsnim znanjem. 129 pluseva je ladno dobio covek koji je napisao da je Dzordanov skor bez Pipena 192-190. To su dakle ukupno 382 utakmice🤣 82+82+82=246...to su dakle 3 prve sezone u kojima nije igrao Pipen,dakle laz je vec ovako provaljena,sa tim da laici neznaju da je Dzordan propustio 64 meca u drugoj sezoni gde je skor Bullsa bio 21-43. Na to dodajemo 28-12 bez Pipena 98 godine. Tako da po tome znamo i da ljudi koji ovde lupaju plusice na sajtu mozes verovatno da obmanes lakse nego malu decu uzrasta 2 godine i da plusevi/minusevi ovde nisu merodavni i ne treba se obracati paznja uopste na to.

krek d skaj

pre 1 godinu

Kakva banda na slici. Volim GSW ali realno ne bi imali sanse protiv ovih nemani.
(krek d skaj, 30. april 2022 21:50)

Jos samo da sebe dopunim, ova sestorica su sto pojedinacno sto u manjim sto u vecim grupama krasila postere Son Kempa sa susedne vesti. Ali da su najbolji tim svih vremena - jesu. Van svake sumnje.

minhen

pre 1 godinu

Uvek sam najvise voleo Lakerse zbog Magica...ali ova danasnja smejurija od NBA igraca i ekipa ne bi imala sanse protiv ove kaznene ekspedicije sa slike!!

vince carter

pre 1 godinu

I na kraju ovog intervijua Skoti Pipen bira najboljih startnih 5 i stavlja Medzik Dzonsona,Majkl Dzordana,sebe,prvo Barklija pa se predomisli i stavi Janisa zbog odbrane na cetvorci i na petici Shaqa. Dakle gde on to umanjuje Majkl Dzordana osim sto sebe pokusava da stavi na mnogo visoj poziciji. Na kraju ako je Pipen bio tako paklen igrac,sto i jeste..onda je Dzordan jos veci jer je bio bolji od takvog igraca u sopstvenom timu i mnogo jaci mentalno u odlucujucim momentima. Setimo se migrena game Pipena kada se raspao i pstigao sam 2 poena u sedmom mecu sa Pistonsima. Ovaj dole lik uporno pokusava da predstavi kako pisem pod vise nikova,iq u minusu! Evo pojavio se i cuveni Najkl najveca neznalica na sajtu. I ovaj @realno koji ne zna sta prica,jer od tih zvezda Young,Harden,Westbruk i mnogi drugi su prevare,a Pipen je sam bolji za koplje od Dzimi Batlera na primer.

vince carter

pre 1 godinu

@JeRemija jel to iz iskustva znas :)) @dijagnoza Nemam ja potrebe da branim Dzordana,njemu sa par milijardi na racunu to nije potrebno,nego iznosim cinjenice,ne volim lazi ili povrsne informacije,a sto nam je svima uslo u krv da komentarisimo ovde,e to je vec stvar Rezije i nase gluposti,sto pisemo o milijarderima tamo nekim :)

Bane2104

pre 1 godinu

I pored Majkla u timu, Skoti mi je bio igrac zbog kog sam se budio nocu i radovao redovnim uspesima. Secam se onog regularnog dela sezone i skora 72:10, nezaboravno. Svi iz te generacije su ostavili neizbrisiv trag, Majklov kao najboljeg ikada je nemerljiv naravno, ali mi je ipak Skoti bio na posterima po sobi tih Gimnazijskih godina...

vrg

pre 1 godinu

Kakva banda na slici. Volim GSW ali realno ne bi imali sanse protiv ovih nemani.
(krek d skaj, 30. april 2022 21:50)

ma kakav gsw. previse se oslanjaju na trojke. neko ce malo jace da ih stisne, neko vece mora da bude i slabije i lagano lete iz plej-ofa pre finala.

Back in Black

pre 1 godinu

Dobro ajde Pipen je do juce gledao u Jordana kao u boga sada ga pljuje gde god stigne.Realno ja sam Pipena obožavao,on i Rodman su za mene NBA ikone.Rodman je za mene posle Dejana Savicevica jedini sportski idol.Jer je Dejo moj prvi idol,sportski.Verovatno ovi mladi to ne razumeju ali to je tako bilo nekada.
Prema tome, Pipen je na žalost malo pukao sa mozgom,bankrotirao,prodaje neku svoju knjigu jednostavno nije više sav svoj.
Srecan svima 1 Maj i kada završite sa roštiljanjem pocistite za sobom.

Srbonja 2.0

pre 1 godinu

taj isti je opet otisao u penziju, znas o ovom sportu koliko i o kineskom jeziku prijatelju, i opet se vraca posle pauze i pazi ovo strucnjace, zavrsava 9-ti sa vizardima, sto bi danas znacilo play-in, a lebron ni u play-in sa ovakvim timom ove godine, samo mala usporedba poznavaocu kosarke ili ti kineskog jezika hahahahahaha
(NIKAC OD ROVINA ? MNE ?, 30. april 2022 23:18)
Tacnije, dolazi u bijednu ekipu sa dna tabele i gura je do 4-5. pozicije i onda se povredjuje.
Da, da draga djeco, Dzordan je prve godine na povratku imao PO ali se povrijedio i nakon njegove povrede Vasington je gotovo sve izgubio.

buha

pre 1 godinu

zamislite gober ima a pipen nema ovu nagradu. kuku majko
(epp, 30. april 2022 21:47)

To ti samo govori kako se igrala odbrana tada i danas.
Ali da, trebao je dobiti barem jednu DPOY nagradu.
Lik je bio 8 ili 9 puta u prvoj petorci najbolje odbrane.

pierre

pre 1 godinu

Ja to pričam decenijama. Džordanka je bila projekat Najkija i kao takav na sve moguće načine je preuveličavan.
(NAJKL Džordan, 01. maj 2022 10:39)
Da,već dvije decenije pričaš..