Ponedeljak, 21.03.2022.

18:15

Zvezda se mučila pa srušila Cibonu

Košarkaši Crvene zvezde savladali su Cibonu rezultatom 78:74 u 23. kolu ABA lige.

Autor: SN  |  Izvor: B92

Zvezda se muèila pa srušila Cibonu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

Djenka

pre 3 godine

Kako je dobro
Vidjeti te opet
Staviti ruke
Na tvoja ramena
Kao nekad, poljubi me nježno
Za ona dobra dobra dobra stara vremena!

Aca

pre 3 godine

(Milosrdni andjeo, 22. mart 2022 00:20)

Daj Bože da bude tako. Ali (zvezdaš sam, nemoj da neko misli da sam grobarski bot), ako uđemo u 8, sa rusima ili bez njih, nalećemo na Barselonu ili Real, što na tri pobede ne možemo da prođemo. Daj Bože da grešim.

PP PP

pre 3 godine

Pitam se da li ce bar na jednoj utakmici da se desi da kuzmic bude bolji od protivnickog centra...tesko. Cime je on to zasluzio ove usluge od zvezde stvarno je potpuno nejasno, lici mi na neki npr covicev inat, kao e bas ce da ostane ili slicno.

Milosrdni andjeo

pre 3 godine

25.marta Alba-Zvezda, 28.marta Zvezda-Krka, 01.april Bayern - Zvezda, 3.april Žalgiris-Zvezda( pošto se ta utakmica igra u nedelju, utakmica protiv Borca je odložena za 19.april),8.aprila dočekujemo Efes, a 10.ILI 11.APRILA igramo sa FMP-om.. I onda na red dolaze dve odložene utakmice... Protiv Budućnosti 16/17april i 24.april sa Igokeom... Posle počinje play off, gde prvo igraju 3 protiv 6 i 4 protiv 5 na dve pobede... Kada se to završi, kreće polufinale Aba lige početkom maja... Daj Bože da budemo u play offu Eurolige pa kalendar se može malo modifikovati

MJ23

pre 3 godine

Opet Lazarevica uveo za dva minuta i odmah opet nesto ne valja.Pa dobro radonjicu,pusti bre decka da se bar ugreje.
(Red, 21. mart 2022 19:32)

Gotivim Lazarevića ali je danas očajno branio koš kada smo igrali bez klasične petice a na preuzimanjima je non stop kasnio. Dakle, večeras je bio baš loš, posebno u odbrani, tako da ponekad razumem Radonjića zašto ga nešto i ne uvodi u igru kada se lomi rezultat.

šone

pre 3 godine

Opet Lazarevica uveo za dva minuta i odmah opet nesto ne valja.Pa dobro radonjicu,pusti bre decka da se bar ugreje.
(Red, 21. mart 2022 19:32
Koji bre decko? Jeste da vam je najmladji igrac ali on ima 26 godina, ulazi u 27u.

MJ23

pre 3 godine

I Kole i Edin su javno izjavili da su grobari-javno bez ustrucavanja i to meni nije problem.Problem je sto su ostrasceni.kada radis budi profesionalac,kad si na tribini,radi sta hoces
(deki27, 21. mart 2022 21:25)

Ne znaš pa zato nemoj ljude obmanjivati.
Edin jeste grobar ali ne baš toliki, a Kole je ciganin od malena. Čovek je još na nekadašnjem Studiju B a kasnije na SOS kanalu samo Zvezdine izveštaje radio a plus je svake godine na novogodišnjoj proslavi a i na kraju sezone na malom kalemegdanu.
Eto toliko!

Maximus

pre 3 godine

(Onako samo, 21. mart 2022 22:43)
Čovek se nešto bunio i došao do Radonjića, tj do Zvezdine klupe. Razlog izbačena lopta iz terena od strane igrača Krke. Vikao, tražio da gledaju snimak. Dobio tehničku zbog napuštanja svod dela terena i posle pregleda videlo se da je lopta za Zvezdu.

Predrag

pre 3 godine

Ja ne znam kako neki ljudi ovde ne prate košarku uopšte nego bzv ostavljaju komentare o kalendaru, a sve je lepo objašnjeno... 25.marta Alba-Zvezda, 28.marta Zvezda-Krka, 01.april Bayern - Zvezda, 3.april Žalgiris-Zvezda( pošto se ta utakmica igra u nedelju, utakmica protiv Borca je odložena za 19.april),8.aprila dočekujemo Efes, a 10.ILI 11.APRILA igramo sa FMP-om.. I onda na red dolaze dve odložene utakmice... Protiv Budućnosti 16/17april i 24.april sa Igokeom... Posle počinje play off, gde prvo igraju 3 protiv 6 i 4 protiv 5 na dve pobede... Kada se to završi, kreće polufinale Aba lige početkom maja... Daj Bože da budemo u play offu Eurolige pa kalendar se može malo modifikovati, ali ne mnogo...

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Realno, to cemo jos da vidimo druze sledeci vikend. Ja sam pisao u slucaju da ne zavisimo od drugih rezultata. Ako oni izgube, mi lagano smo prvi bez razmisljanja.

zzbz

pre 3 godine

Sa Kalinicem treba razgovarati, a Radonjic to moze i sme. Nadam se da ce on da prihvati neke stvari, jednostavno 15 suteva za 3 i pogodjene jedva 2-3 je u najmanju ruku nepostovanje saigraca.
Siguran sam da ce biti pravi kad se bude odlucivalo..

zdravko

pre 3 godine

Svaka cast kalinicu, ali brate pretera sa ispucavsnjem trojki umal da nas ukanali. Radujeme lazarevic ivanovica sve su bojii I boji. Idemo zvezdo Samo napred

zzbz

pre 3 godine

Dosta bre pljuvanja Radonjica, ovde sve trener do trenera. Da li razumete da Zvezda igra ubilacki tempo, u ovu utakmicu su usli bukvalno iz aviona!? Ne moze 40 minuta da igra jedna petorka, ona koja se vama svidja. Svako mora da odigra svoje minute i da odmeni saigraca, velika je potrosnja. Radonjic savrseno zna, i sve ide po planu. Siguran sam da ce Zvezda biti prava kad se bude odlucivalo. I ovo veceras je odigrano taman koliko je bill potrebno za pobedu, i da su izgubili opet bi bili prvi pred plejof.

sonaldo

pre 3 godine

Ako neko nije gledao mec i pita se kako je zvezda dobila, u zadnjoj cetvrtini kad se lomio mec:
Cibona slobodna bacanja 1/2
Zvezda slobodna bacanja 10/10

By the way

pre 3 godine

Цибона била одлична, јако важни бодови за Звезду без важних играча. Да је ово изгубила, морала би обавезно да савлада Будућност у Подгорици. Овако је себи оставила простора и за евентуалан пораз. С Игокеом и Борцем озбиљно, без опуштања.

Dag Kristi

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!
(ak47, 21. mart 2022 20:32)

O čemu ti pričaš? Obojica su naklonjeniji Partizanu.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Veliki strumf, a ko da sutne drugi kada nema Holinsa sa svojih 6-7 suteva i Lazica sa svojih 3-4? Ko drugi da sutne? Vise od pola Kalina je sutno na isteku napada. Zato Kalina u odbrani, skoku, na postu kida. Ajmo malo pozitive ljudi, dobili smo nezgodnu utakmicu posle puta u Barselonu bez dva igraca. Ne treba sad kritikovati Kalinu.

123

pre 3 godine

I Kole i Edin su javno izjavili da su grobari-javno bez ustrucavanja i to meni nije problem.Problem je sto su ostrasceni.kada radis budi profesionalac,kad si na tribini,radi sta hoces
(deki27, 21. mart 2022 21:25)

Bas nesto razmisljam, za koga li navijaju ona dvojica na Sportklubu? Oni uopste nisu ostrasceni?

Mohikanac

pre 3 godine

Dobro i ovo je prošlo.

Ok i umor i skraćen roster ali Radonjić je pogubio konce večeras.

Sreća pa je raspored u ABA takav da može da preživi bez Holinsa i Lazića jer ima Krku i Borac.

Alba petak...ne znam šta da mislim.

deki

pre 3 godine

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA
(Pitam, 21. mart 2022 20:23)
Kome pricas,ovi klinci sto se prepucavaju ,nisu ni culi za Zdovca,za Sasu Obradovica jesu jer je nekoliko meseci bio nas trener.To su strucnjaci za koje ako nisi dao 15 koseva,nisi igrao.Sreca da mladi igraci Cibone nisu veceras pogadjali kao sto umeju i sto su im procenti suta kao i nama bili ocajni

Paja moler

pre 3 godine

Ima li neka utakmica Zvezde da se ne pojavi gomila "stručnjaka" kauč navijača kojima svi smetaju od Radonje do ekonoma. Zvezda prva u ABA, solidno igra EL i opet ne valja. Falio nam koji dolar više da dovedemo Dončića, Jokića, Adetekumboa, Karija, Embida i Grega Popoviča. I opet bi ovim "stručnjacima" i znalcima nešto smetalo. Vama deco draga je teško da, svaki dan idete u školu gde dremate i sedite i igrate igrice ispod klupe. Ali treba trenirati svaki dan putovati i svaki drugi treći dan igrati utakmice

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ПАЈА МОЛЕР - Ко не може неки посао да ради како треба, не треба ни да га ради.

Koliba

pre 3 godine

Cibona je odlicna ekipa, mlada i veoma nezgodna…

Zvezda je ovom pobedom 100% prva i tu vise nema nade ni za koga. Nema ni poslije plejofa, ali eto…

Mohikanac

pre 3 godine

Jedna ispravka...Borac je već odložen za 19.04. zbog EL i promene termina za Žalgiris i Efes.

Uh... gledam raspored, EL i EC imaju ugovorom prednost u kalendaru tako da CZ Budućnost zbog EL i playoffa Cipiripija biće teško ugurati u neki termin.

Budućnost će igrati sigurno playoff bar jednu utakmicu...EL bi trebalo da se završi 8.04. kada i ABA... znači i poslednje kolo Zvezda neće igrati ABA već će biti odložena.

Budućnost:CZ
CZ: Igokea
CZ: FMP

ABA će biti na stand by modu... jer i Partizan i COL će igrati playoff Cipiripija... znači playoff ABA će kasniti.

Ako kojim slučajem Zvezda bude u 8 EL gledaćemo ABA polufinale u junu tek.

Ogromni problemi biće za kraj sezone.

GrofModerneHrvatske

pre 3 godine

Jos malo i Cibona će rušiti i Zvezdu i Partizan s Željkom Obradovicem na klupi ...Jos malo...

Cibona nece vise biti ničiji otirač za noge, pogotovo ne Delijama i Grobarima...

PredragDrobnjak

pre 3 godine

Zvezda je definitivno prvi favorit za osvajanje regionalne lige i najiskrenije mislim da joj je kvalitetom mesto u top 8, nevezano za to da li ce se plasirati tamo. Nemojmo zuriti sa predikcijama za finale Partizan - Zvezda jer prvo treba da se izbace COL i Buducnost, koji opet treba prethodno da savladaju FMP i Igokeu. Ne pamtim ovako jaku Zvezdu, ako dodje do finala Par-Czv siguran sam da cemo uzivati u najboljoj kosarci od kada postoji Aba liga, nadam se u 5 meceva. Verujem u Zeljka, bice jako tesko osvojiti titulu ove godine.

bvb

pre 3 godine

Ako neko nije gledao mec i pita se kako je zvezda dobila, u zadnjoj cetvrtini kad se lomio mec:
Cibona slobodna bacanja 1/2
Zvezda slobodna bacanja 10/10
(sonaldo, 21. mart 2022 21:03)

Ti prvi ocigledno nisi gledao inace ne bi pisao ovako sramotan komentar.

Exe

pre 3 godine

Jel se ti sprdas sta, pa njih dvoje su deklarisani Grobari, nalupetao si se za sve pare.
(duledudule, 21. mart 2022 20:49)

Ne preteruj, Kole je prikriveni zvezdaš. Čovek je naravno nedeklasiran javno ali oni koji prate arenu sport već 12 godina znaju. Mlađi ne znaju jer ne primećuju ali mi nešto iskusniji smo primetili jedan detalj koji ga otkriva. Neću reći koji.
Edin nije deklasiran partizanovac već veliki profesionalac, najbolji komentator regiona i po sopstvenom priznanju navijač Bosne i Jute Džez.

Konstatacija

pre 3 godine

Da prekinem diskusiju. Edin je grobar, Kole je panter. Aba ligu osvaja Partizan.
(fenomen, 21. mart 2022 21:19)

Tebi je malo bilo ono oducavanje od kosarke u tekmama koje su nesto odlucivale? Dobicete ponovo po usima u svakoj koja nesto odlucuje.Inace,Edin jeste limar,po sopstvenom priznanju a za Koleta kazu da je blago naklonjen Zvezdi,mada po tome kako komentarise,niko ne bi rekao,pre je i on naklonjen limariji.

andrej

pre 3 godine

@Ako neko nije gledao mec i pita se kako je zvezda dobila, u zadnjoj cetvrtini kad se lomio mec:
Cibona slobodna bacanja 1/2
Zvezda slobodna bacanja 10/10
(sonaldo, 21. mart 2022 21:03)

A do tada? Napisi slobodno za ove sto nisu gledali utakmicu. Ili se gleda samo poslednja cetvrtina?

Radonja car

pre 3 godine

Ljudi ne vide da mi sa Markovićem imam pik igru koja nam je večeras donela poene iz reketa i gomilu otvorenih šuteva za 3. Igrali smo sa manje fokusa ali je borbenost na nivou. Bitna pobeda. Bravo Zvezdo!

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

Иако смо побиједили, дајем себи за право да кажем ОЧАЈНИ СМО БИЛИ. Калина у великом паду форме, горе него Катаи. Браво за побједу.

yo.dorro

pre 3 godine

6 slobodnih bacanja u minut ipak-privodi se kraju rukometna utakmica kao i obicno. Takodje da ne zaboravimo Cedevitu i gasenje struje, ili tehnicke greske treneru Krke u poslednjoj sekundi meca.

ak47

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!
(ak47, 21. mart 2022 20:32)
Jel se ti sprdas sta, pa njih dvoje su deklarisani Grobari, nalupetao si se za sve pare.
(duledudule, 21. mart 2022 20:49)

Kole grobar ???

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Ja, jasta. Uvek sudije sude za Zvezdu a na stetu instalacije. Pa vama sudije sude kako im Zoc svira. Protiv vas svi dobijaju tehicku kada se pobune, Radonjic bio dve utakmice iskljucen, cak je i nesrecni Bajic dobi tehicku u zadnjoj utakmici.

Le Migliori Voci Del Palacanestro

pre 3 godine

I Kole i Edin su javno izjavili da su grobari-javno bez ustrucavanja i to meni nije problem.Problem je sto su ostrasceni.kada radis budi profesionalac,kad si na tribini,radi sta hoces
(deki27, 21. mart 2022 21:25)

Браво, мајсторе, за коментар. Лично мени најбољи коментаторски пар је Ружић-Сесар - максимално објективни, Ружић негује онај лежерни стил без вике, али базиран на знању и добром праћењу игре, а Сесар као бивши кошаркаш има сјајан скенер и види сваку ситницу, управо оно што је суштина збивања на паркету.

marko992

pre 3 godine

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA
(Pitam, 21. mart 2022 20:23)

Dzabe objasnjavas. Onaj ko nije igrao i trenirao kosarku,ima tu jednu dimenziju manje u shvatanju ove igre. On ne samo da izbezumi igraca koga cuva,nego i pokvari kompletan kocept napada. I odlicno poredjenje sa Zdovcem i Obradovicem. Ruku na srce,jes da su oni malo bolji bili napadacki,ali,niko nije i ne moze biti savrsen.
Sportski pozdrav svim ljubiteljima kosarke.
(Hrundi Bakshi, 21. mart 2022 20:39)

Koje nipodastavanje Obradovica.Da li si ti pratio kosarku u to vreme, Obradovicev ucinak u odbrani u najmanju ruku isti kao Lazicev, a ucinku u napadu u poredjenju sa Lazicem je NEUPOREDIV i procentualno i kosgeterski.
Strasno sta ljudi sebi dozvoljavaju, zbog cega dajete komentare na teme o kojim pojma nemate.

Realno

pre 3 godine

Mina od utakmice. Cibona u dobroj formi, mi bez Lazica i Holinsa, putovali u Barselonu, igrali tamo tesku utakmicu, pa put za Zagreb. Nadam se da mozemo da dobijemo. Ako ovu minu prodjemo, iskreno ne vidim gde mozemo da izgubimo dve do kraja. Jednu da, ali dve jako tesko. Ipak igramo sa FMP-om, Igokeom i Krkom kuci i Buducnost i Borac na strani. Jako tesko da tu mozemo dva puta da kiksamo. Samo ovu da dobijemo i mislim da smo sigurno prvi.
(Gossa placa Zeljko 89, 21. mart 2022 19:52)

Zasto bi morali dve da izgubimo kad ce limarija sigurno izgubiti od Olimpije.Zmajceki su za klasu jaci od njih i nece dozvoliti nikakvo iznenadjenje u Ljubljani.Voleo bih da Olimpija bude treca na kraju pa da im ne dozvoli ni finale da izbore jer bi ih lagano rutinirala u dve utakmice.

smeh

pre 3 godine

@Pitam

Da li je tebi neko objasnio da se košarka igra u 2 pravca i da ovo nije rukomet pa da se smenjuju igrači u odbrani i napadu? Tužno je što je igrač poput Lazića MVP jer je to pokazatelj u kakvom nam je kanalu košarka. I posle se ljudi čude što ne možemo da pobedimo Italiju bez njihovih najboljih igrača ili što u ovim kvalifikacijama gubimo od pacera. A da si gledao Zdovca i Obradovića nikada ih ne bi uporedio sa Lazićem jer su oni bukvalno bili NBA nivo za njega.

deki27

pre 3 godine

Kole grobar ???
(ak47, 21. mart 2022 21:02
I Kole i Edin su javno izjavili da su grobari-javno bez ustrucavanja i to meni nije problem.Problem je sto su ostrasceni.kada radis budi profesionalac,kad si na tribini,radi sta hoces

vukan

pre 3 godine

Realno zvezdina centarska linija je na nivou aba 2 lige, kuzmic je odavno amater dok mitrovic nije centar... bekovska linija je totalno nemastovita i nema klasicnog poentera koji moze da eksplodira u sutu i sam okrene i dobije utakmicu... svaku utakmicu koju zvezda dobije to je na krvnickoj odbrani i na tome da se mole da protuvnckoj ekipi ne krene sut jer onda ne mogu napadacki da ih isprate..cujem da se cirbes opasno priprema individualno i da radonjic ocekuje da mu on bude dzoker za kraj sezone, cisto sumnjam da on moze nesto da pomogne...

Darth Plegueis

pre 3 godine

Mina od utakmice. Cibona u dobroj formi, mi bez Lazica i Holinsa, putovali u Barselonu, igrali tamo tesku utakmicu, pa put za Zagreb. Nadam se da mozemo da dobijemo. Ako ovu minu prodjemo, iskreno ne vidim gde mozemo da izgubimo dve do kraja. Jednu da, ali dve jako tesko. Ipak igramo sa FMP-om, Igokeom i Krkom kuci i Buducnost i Borac na strani. Jako tesko da tu mozemo dva puta da kiksamo. Samo ovu da dobijemo i mislim da smo sigurno prvi.
(Gossa placa Zeljko 89, 21. mart 2022 19:52)

Sta pricas ti druze? Kakva crna Igokea i Buducnost?!

deki27

pre 3 godine

Ko je ovde ocekvao da dobijemo 20 razlike,taj pojma nema.Cibona sasvim solidna mlada ekipa koja kada udje u seriju trojki moze svakog da dobije.Na srecu,veceras smo se "takmicili" u promasivanjima.Za nas je posle serije teskih utakmica u EL a jos neke slede,ova pobeda velika kao kuca.Nama u skracenoj rotaciji ,kada fale dva bitna igraca-problem do neba.Zvezda napravila jos jedan ,veliki korak ka prvom mestu ABA i lige i samo to je bitno

Petar P

pre 3 godine

Zvezda je nakon neshvatljivog i ničim izazvanog košarkaškog nasilja Kalinića i Markovića jedva dobila i to na suvo iskustvo. I to ovim igračima nije prvi put. Osim njih tom nasilju se ravnopravno pridružio i Radonjić koji je neopravdano, iz samo njemu znanih razloga, iz igre izostavljao Lazarevića, Erona Vajta i Ivanovića, koji nam je na kraju i doneo ovu pobedu. Ne mogu da razumem da Zvezda iz jedne mirne i rutinske igre, lošim trenerskim odlukama, dolazi u situaciju da izgubi jako važnu utakmicu. Nije ovo prvi put. Učinilo mi se da su na kraju, prilikom pozdravljanja publike, Kalinić i Mitrović razmenili malo teže reči, a ako je do toga i došlo, mislim da je to dobro jer njemu i treba neko od igrača, kad već trener neće ili ne sme, da kaže da se ovako košarka ne igra. Ne samo zbog njega samog već zbog ostalih igrača. Sve je ovo deo igre, bilo je večeras i jako dobrih poteza, a šut će valjda opet proraditi. Idemo dalje, ipak smo mi najjača ekipa.

duledudule

pre 3 godine

Ne preteruj, Kole je prikriveni zvezdaš. Čovek je naravno nedeklasiran javno ali oni koji prate arenu sport već 12 godina znaju. Mlađi ne znaju jer ne primećuju ali mi nešto iskusniji smo primetili jedan detalj koji ga otkriva. Neću reći koji.
Edin nije deklasiran partizanovac već veliki profesionalac, najbolji komentator regiona i po sopstvenom priznanju navijač Bosne i Jute Džez.
(Exe, 21. mart 2022 21:00)
Moja greska za Koleta, to nisam znao, ali Edin jeste grobar to mi je i sam priznao, igrom slucaja dolazi mi na sank u restoran gde radim, pricali smo vise puta. Slazem se da su profi i jedan i drugi ali neko rece ovde da otvoreno navijaju za Zvezdu sto naravno nije istina.

SrbEUin

pre 3 godine

Ne pamtim ovako jaku Zvezdu,(PredragDrobnjak, 21. mart 2022 21:03)

14/15
Jović, Wilijams, Rebić, Lazić, Blažić, Dženkins,
Dangubić, Kalinič,
Tejić, Mitrović,
Zirbes, Bobi,

15/16
Jović, Micić, Rebić, Lazić, Blažić, Gudurić,
Dangubić, Kinsi, Simonović
Miler, Tejić, Mitrović,
Zirbes, Štimac

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Dart Pleguis, ne razumem pitanje? Sta kakvi Buducnost i Igokea? Pa igramo sa njima do kraja ligaskog dela ABA lige. Sa Buducnost u gostima, sa Igokeom kuci.

šone

pre 3 godine

00

Jedna ispravka...Borac je već odložen za 19.04. zbog EL i promene termina za Žalgiris i Efes.

Uh... gledam raspored, EL i EC imaju ugovorom prednost u kalendaru tako da CZ Budućnost zbog EL i playoffa Cipiripija biće teško ugurati u neki termin.

Budućnost će igrati sigurno playoff bar jednu utakmicu...EL bi trebalo da se završi 8.04. kada i ABA... znači i poslednje kolo Zvezda neće igrati ABA već će biti odložena.

Budućnost:CZ
CZ: Igokea
CZ: FMP

ABA će biti na stand by modu... jer i Partizan i COL će igrati playoff Cipiripija... znači playoff ABA će kasniti.

Ako kojim slučajem Zvezda bude u 8 EL gledaćemo ABA polufinale u junu tek.

Ogromni problemi biće za kraj sezone.
(Mohikanac, 21. mart 2022 21:29
Sta si se uplasio. Eto, ne morate u Podgoricu.

Rollo Tomasi

pre 3 godine

Očajna igra Zvezde u drugoj i trećoj četvrtini,bespotrebno šutiranje za tri poena,uz veoma malo asistencija i previše izgubljenih lopti.Veoma loša i bezidejna utakmica Zvezde protiv motivisanog protivnika.Razlika u kvalitetu postoji,ali to se večeras uopšte ne primećuje.

duledudule

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!
(ak47, 21. mart 2022 20:32)
Jel se ti sprdas sta, pa njih dvoje su deklarisani Grobari, nalupetao si se za sve pare.

Miki kd

pre 3 godine

Neko je napisao fale nam
2 igraca…Tačno..Holins i Zirbes..Lazića,ako je moguće sto dalje od ekipe..Kalinić katastrofa..White isto..Umjesto da ostrimo zube za kraj sezone mi padamo..

Pitam

pre 3 godine

Neko je napisao fale nam
2 igraca…Tačno..Holins i Zirbes..Lazića,ako je moguće sto dalje od ekipe..Kalinić katastrofa..White isto..Umjesto da ostrimo zube za kraj sezone mi padamo..
(Miki kd, 21. mart 2022 20:11)

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA

VOSAK

pre 3 godine

Zamalo nas ne sruši Kalinić lično, čovek je opalio 13 trojki, ALOOO !!!
JOŠ NA KRAJU UTAKMICE se nešto svađa sa Mitrovićem, mora ga pod hitno Radonja disciplinovati jer je dao sebi previše za pravo !
Ivanović je sve bolji i bolji, sa slobodnih rešio Real, večeras nam sačuvao prvo mesto, odličan je, i Marković sve bolji!

Hrundi Bakshi

pre 3 godine

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA
(Pitam, 21. mart 2022 20:23)

Dzabe objasnjavas. Onaj ko nije igrao i trenirao kosarku,ima tu jednu dimenziju manje u shvatanju ove igre. On ne samo da izbezumi igraca koga cuva,nego i pokvari kompletan kocept napada. I odlicno poredjenje sa Zdovcem i Obradovicem. Ruku na srce,jes da su oni malo bolji bili napadacki,ali,niko nije i ne moze biti savrsen.
Sportski pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

EUFORIJA

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!
(ak47, 21. mart 2022 20:32)
Koga zanima nebitni Lesor?

veliki strumf

pre 3 godine

Страшно колико појма нема Марковић и колико се испуцава Калинић. 10 тројки шутнуо човек, 1 убацио! Јел он нормалан??? Од плус 9 дођосмо на минус 1 за 3 минута од смешне Цибоне на 2 и по минута до краја. Заиста невероватно шта ради Калинић а у одбрани не игра ништа.

ak47

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!

Miki kd

pre 3 godine

Pitam, 21. mart 2022 20:23
Kada pričamo o Branku Lazicu ove sezone pričamo o najgoroj opciji jednog kosarkasa u CZvezdi ove godine..U odbrani spor,trpaju ga ko i kako stigne..Skoro sve izgubljene utakmice u EL su nas trpali igrači koje je on “ čuvao”.U napadu druga slika; lik se seta po terenu,nonšalantno,i čuva ,uz aut liniju protivničkog trenera a ucinak mu je - 20.Porediti Tea koji je magistrirao napad a u odbrani radi koliko treba i Jurija Zdovca koji je play ,imao mozak i u odbrani i u napadu,sa Lazicem je stvarno apsurd.,Podvlačim; Lazić ove godine nema mjesta ni u Radničkom iz Kg a kamoli u Zvezdi..Ps.igrač sam bio aktivan u ex Yu i u inostranstvu

EUFORIJA

pre 3 godine

Alaj vera sablon treneru,amateri ti prave seriju 14-2,koja petorka,Davidovac,Markovic,Simonovic ne zna se ko je sporiji,trojke se prangijaju,14-4,kada je ritam brzi,kraci napad Zvezda lagano zabija,cim napad traje preko 18 sek nema kosa,mesto na plus 9 da se pojaca tempo,dode se na 20-tak razlike,protivniku ubijes volju i utakmica je resena u prvom poluvremenu,ovako sablonski na plus 9 umrtviti igru sa sporim igracima pa Jovo nanovo,tipicna Radonjiceva sablonska sema,koliko je samo puta Zvezda iz velikog plusa dolazila u minus sa takvom sablonskom taktikom,pa onda ponovo ganjaj rezultat i rasipaj snagu i energiju koja je i te kako potrebna u sledecim utakmicama
(celinc, 21. mart 2022 19:57)

Upravo tako

Pera

pre 3 godine

Zvezdini igracu su umisljene zvezde, zbog toga igraju neodgovorno i ocajno u ABA ligi, a trener ume samo da se zali na povrede... Kalinic je primer neverovatne nodgovornosti, kao da je pijan dosao na utakmicu.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Dobro je, izvukli smo se nekako na Ivanovica i dobru igru Mitrovica u zavrsnici. Nista, pise se pobeda, ali igra je bila generalno losa. Vidi se ogroman nedostatak Holinsa i Lazica, cudi me da Radonja nije vise forsirao Vajta veceras i Voltersa koji su uz Ivanovica jedini bili dobri. Cibona se na kraju uplasila pobede, ipak su oni jako dobar mlad tim. Idemo dalje, uvek uz vas, verujem u vas.

celinc

pre 3 godine

Zasto treneri kao Radonjic imaju debele plate,Gegic prosecan igrac sa odlicnim fizikalijama,ubija Zvezdu,jedino ga mogu paziti Dobric ili Lazarevic,ali trener ima drugaciju ideju sa Kalinicom,Markovicom da bi najzad u zadnjoj deonici uveo Lazarevica,svaka ti cast majstore,nisi ti ni za Teleoptik

bvb

pre 3 godine

Ne treba centar, ne treba vek suter. Ne znam cemu sluze Cirbes, Simonovic i Lazarevic koji dobija sansu na kasicicu i ubijeno mu je samopouzdanje.

Mega Tetkabelis

pre 3 godine

Navikao Gegić...
(ja, 21. mart 2022 20:24)

...da ga Zvezda puni u kom god klubu da igra. Ima ukupno 0 pobeda protiv Zvezde.

sir oliver

pre 3 godine

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA
(Pitam, 21. mart 2022 20:23)
Jedini je problem sto ne mogu letece izmene kao u hokeju ili rukometu, pa imas uvek manjka coveka u napadu! Kosarka se ne moze igrati jednosmerno, ne postoje odbrambeni i napadacki igraci! Ok, neki su bolji u odbrani, neki u napadu, ali treba da su koliko toliko izbalansirani! Sto Lazic nije, iako mi je jedan od drazih igraca iz protivnickog tabora, jer ima srce za kosarku!

veliki strumf

pre 3 godine

Добрић и Ивановић одлучили. Опет најбољи. Али људи моји ово што ради Калинић је СКАНДАЛ!! Човек је опалио 13 тројки, убацио само 2. Од тога је шутнуо 4-5 у задњој четвртини. Шта је са човеком, нема никакав шут а умислио изгледа да је Кари, Дурент… Ово је недопустиво шта ради из меча у меч већ 3 месеца. Од оних промашених бацања против Ефеса тотално се погубио.

pfc

pre 3 godine

Ovaj Kalinić već duže vreme kanali Zvezdu ,da li je samo pad forme ili šta je u pitanju ali ovako ozbiljan igrač 2/13 trojke da šutira,nečuveno

War Inside My Head

pre 3 godine

Zvezda može da izgubi ovu utakmicu jedino ako izađu na teren s glavama negdje daleko.Iznenađenja su dio sporta nesporno,ali je razlika u kvalitetu ogromna.

Deportovace ga Dejo u Tursku gde mu je i mesto

pre 3 godine

Jako vazna pobeda veceras u Zagrebu, time definitivno osiguravamo 1. mesto pred play off ! Ajmo momci !

Arčibald

pre 3 godine

Mi veoma lako možemo da izgubimo ovu utakmicu, prosto, dva veoma važna igraca nam ne igra, situacija je takva... cibona je sasvim solidna
(Zvezdas, 21. mart 2022 18:16)

Postoje možda dva kluba koja mogu, makar slučajno, da dobiju Zvezdu u ABA ligi. Ta dva kluba su Partizan i Budućnost.

Sudije neće dopustiti nijednom slabijem klubu da to uradi, kao što smo videli na izvesnom zvezdinom gostovanju pre mesec-dva, a ova dva tima mogu biti bolji od zvezde za 15-20,i više poena, što je dovoljno za minimalnu pobedu.

Mohikanac

pre 3 godine

Za ovo poluvreme isključivo je kriv Radonjić...

Pobesneo je zbog pomoći Davidovca i primljene trojke...+8 je tada, kraj prve četvrtine.
Ljut menja petorku i uvodi svoj tim u nervozu bez ikakve potrebe.
Ionako je skraćen roster još nabija nervozu Lazareviću i Davidovcu.

Ništa nije je morao da menja na prečac... lagano i sigurno otvorena utakmica... poluvreme bi bilo 15tak razlike ali ne.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Mina od utakmice. Cibona u dobroj formi, mi bez Lazica i Holinsa, putovali u Barselonu, igrali tamo tesku utakmicu, pa put za Zagreb. Nadam se da mozemo da dobijemo. Ako ovu minu prodjemo, iskreno ne vidim gde mozemo da izgubimo dve do kraja. Jednu da, ali dve jako tesko. Ipak igramo sa FMP-om, Igokeom i Krkom kuci i Buducnost i Borac na strani. Jako tesko da tu mozemo dva puta da kiksamo. Samo ovu da dobijemo i mislim da smo sigurno prvi.

celinc

pre 3 godine

Alaj vera sablon treneru,amateri ti prave seriju 14-2,koja petorka,Davidovac,Markovic,Simonovic ne zna se ko je sporiji,trojke se prangijaju,14-4,kada je ritam brzi,kraci napad Zvezda lagano zabija,cim napad traje preko 18 sek nema kosa,mesto na plus 9 da se pojaca tempo,dode se na 20-tak razlike,protivniku ubijes volju i utakmica je resena u prvom poluvremenu,ovako sablonski na plus 9 umrtviti igru sa sporim igracima pa Jovo nanovo,tipicna Radonjiceva sablonska sema,koliko je samo puta Zvezda iz velikog plusa dolazila u minus sa takvom sablonskom taktikom,pa onda ponovo ganjaj rezultat i rasipaj snagu i energiju koja je i te kako potrebna u sledecim utakmicama

Zvezdas

pre 3 godine

Mi veoma lako možemo da izgubimo ovu utakmicu, prosto, dva veoma važna igraca nam ne igra, situacija je takva... cibona je sasvim solidna

duledudule

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!
(ak47, 21. mart 2022 20:32)
Jel se ti sprdas sta, pa njih dvoje su deklarisani Grobari, nalupetao si se za sve pare.

War Inside My Head

pre 3 godine

Zvezda može da izgubi ovu utakmicu jedino ako izađu na teren s glavama negdje daleko.Iznenađenja su dio sporta nesporno,ali je razlika u kvalitetu ogromna.

Paja moler

pre 3 godine

Ima li neka utakmica Zvezde da se ne pojavi gomila "stručnjaka" kauč navijača kojima svi smetaju od Radonje do ekonoma. Zvezda prva u ABA, solidno igra EL i opet ne valja. Falio nam koji dolar više da dovedemo Dončića, Jokića, Adetekumboa, Karija, Embida i Grega Popoviča. I opet bi ovim "stručnjacima" i znalcima nešto smetalo. Vama deco draga je teško da, svaki dan idete u školu gde dremate i sedite i igrate igrice ispod klupe. Ali treba trenirati svaki dan putovati i svaki drugi treći dan igrati utakmice

Koliba

pre 3 godine

Cibona je odlicna ekipa, mlada i veoma nezgodna…

Zvezda je ovom pobedom 100% prva i tu vise nema nade ni za koga. Nema ni poslije plejofa, ali eto…

bvb

pre 3 godine

Ako neko nije gledao mec i pita se kako je zvezda dobila, u zadnjoj cetvrtini kad se lomio mec:
Cibona slobodna bacanja 1/2
Zvezda slobodna bacanja 10/10
(sonaldo, 21. mart 2022 21:03)

Ti prvi ocigledno nisi gledao inace ne bi pisao ovako sramotan komentar.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Ja, jasta. Uvek sudije sude za Zvezdu a na stetu instalacije. Pa vama sudije sude kako im Zoc svira. Protiv vas svi dobijaju tehicku kada se pobune, Radonjic bio dve utakmice iskljucen, cak je i nesrecni Bajic dobi tehicku u zadnjoj utakmici.

Dag Kristi

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!
(ak47, 21. mart 2022 20:32)

O čemu ti pričaš? Obojica su naklonjeniji Partizanu.

zzbz

pre 3 godine

Dosta bre pljuvanja Radonjica, ovde sve trener do trenera. Da li razumete da Zvezda igra ubilacki tempo, u ovu utakmicu su usli bukvalno iz aviona!? Ne moze 40 minuta da igra jedna petorka, ona koja se vama svidja. Svako mora da odigra svoje minute i da odmeni saigraca, velika je potrosnja. Radonjic savrseno zna, i sve ide po planu. Siguran sam da ce Zvezda biti prava kad se bude odlucivalo. I ovo veceras je odigrano taman koliko je bill potrebno za pobedu, i da su izgubili opet bi bili prvi pred plejof.

MJ23

pre 3 godine

I Kole i Edin su javno izjavili da su grobari-javno bez ustrucavanja i to meni nije problem.Problem je sto su ostrasceni.kada radis budi profesionalac,kad si na tribini,radi sta hoces
(deki27, 21. mart 2022 21:25)

Ne znaš pa zato nemoj ljude obmanjivati.
Edin jeste grobar ali ne baš toliki, a Kole je ciganin od malena. Čovek je još na nekadašnjem Studiju B a kasnije na SOS kanalu samo Zvezdine izveštaje radio a plus je svake godine na novogodišnjoj proslavi a i na kraju sezone na malom kalemegdanu.
Eto toliko!

deki27

pre 3 godine

Kole grobar ???
(ak47, 21. mart 2022 21:02
I Kole i Edin su javno izjavili da su grobari-javno bez ustrucavanja i to meni nije problem.Problem je sto su ostrasceni.kada radis budi profesionalac,kad si na tribini,radi sta hoces

deki

pre 3 godine

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA
(Pitam, 21. mart 2022 20:23)
Kome pricas,ovi klinci sto se prepucavaju ,nisu ni culi za Zdovca,za Sasu Obradovica jesu jer je nekoliko meseci bio nas trener.To su strucnjaci za koje ako nisi dao 15 koseva,nisi igrao.Sreca da mladi igraci Cibone nisu veceras pogadjali kao sto umeju i sto su im procenti suta kao i nama bili ocajni

SrbEUin

pre 3 godine

Ne pamtim ovako jaku Zvezdu,(PredragDrobnjak, 21. mart 2022 21:03)

14/15
Jović, Wilijams, Rebić, Lazić, Blažić, Dženkins,
Dangubić, Kalinič,
Tejić, Mitrović,
Zirbes, Bobi,

15/16
Jović, Micić, Rebić, Lazić, Blažić, Gudurić,
Dangubić, Kinsi, Simonović
Miler, Tejić, Mitrović,
Zirbes, Štimac

andrej

pre 3 godine

@Ako neko nije gledao mec i pita se kako je zvezda dobila, u zadnjoj cetvrtini kad se lomio mec:
Cibona slobodna bacanja 1/2
Zvezda slobodna bacanja 10/10
(sonaldo, 21. mart 2022 21:03)

A do tada? Napisi slobodno za ove sto nisu gledali utakmicu. Ili se gleda samo poslednja cetvrtina?

Petar P

pre 3 godine

Zvezda je nakon neshvatljivog i ničim izazvanog košarkaškog nasilja Kalinića i Markovića jedva dobila i to na suvo iskustvo. I to ovim igračima nije prvi put. Osim njih tom nasilju se ravnopravno pridružio i Radonjić koji je neopravdano, iz samo njemu znanih razloga, iz igre izostavljao Lazarevića, Erona Vajta i Ivanovića, koji nam je na kraju i doneo ovu pobedu. Ne mogu da razumem da Zvezda iz jedne mirne i rutinske igre, lošim trenerskim odlukama, dolazi u situaciju da izgubi jako važnu utakmicu. Nije ovo prvi put. Učinilo mi se da su na kraju, prilikom pozdravljanja publike, Kalinić i Mitrović razmenili malo teže reči, a ako je do toga i došlo, mislim da je to dobro jer njemu i treba neko od igrača, kad već trener neće ili ne sme, da kaže da se ovako košarka ne igra. Ne samo zbog njega samog već zbog ostalih igrača. Sve je ovo deo igre, bilo je večeras i jako dobrih poteza, a šut će valjda opet proraditi. Idemo dalje, ipak smo mi najjača ekipa.

Predrag

pre 3 godine

Ja ne znam kako neki ljudi ovde ne prate košarku uopšte nego bzv ostavljaju komentare o kalendaru, a sve je lepo objašnjeno... 25.marta Alba-Zvezda, 28.marta Zvezda-Krka, 01.april Bayern - Zvezda, 3.april Žalgiris-Zvezda( pošto se ta utakmica igra u nedelju, utakmica protiv Borca je odložena za 19.april),8.aprila dočekujemo Efes, a 10.ILI 11.APRILA igramo sa FMP-om.. I onda na red dolaze dve odložene utakmice... Protiv Budućnosti 16/17april i 24.april sa Igokeom... Posle počinje play off, gde prvo igraju 3 protiv 6 i 4 protiv 5 na dve pobede... Kada se to završi, kreće polufinale Aba lige početkom maja... Daj Bože da budemo u play offu Eurolige pa kalendar se može malo modifikovati, ali ne mnogo...

Maximus

pre 3 godine

(Onako samo, 21. mart 2022 22:43)
Čovek se nešto bunio i došao do Radonjića, tj do Zvezdine klupe. Razlog izbačena lopta iz terena od strane igrača Krke. Vikao, tražio da gledaju snimak. Dobio tehničku zbog napuštanja svod dela terena i posle pregleda videlo se da je lopta za Zvezdu.

zzbz

pre 3 godine

Sa Kalinicem treba razgovarati, a Radonjic to moze i sme. Nadam se da ce on da prihvati neke stvari, jednostavno 15 suteva za 3 i pogodjene jedva 2-3 je u najmanju ruku nepostovanje saigraca.
Siguran sam da ce biti pravi kad se bude odlucivalo..

Radonja car

pre 3 godine

Ljudi ne vide da mi sa Markovićem imam pik igru koja nam je večeras donela poene iz reketa i gomilu otvorenih šuteva za 3. Igrali smo sa manje fokusa ali je borbenost na nivou. Bitna pobeda. Bravo Zvezdo!

Konstatacija

pre 3 godine

Da prekinem diskusiju. Edin je grobar, Kole je panter. Aba ligu osvaja Partizan.
(fenomen, 21. mart 2022 21:19)

Tebi je malo bilo ono oducavanje od kosarke u tekmama koje su nesto odlucivale? Dobicete ponovo po usima u svakoj koja nesto odlucuje.Inace,Edin jeste limar,po sopstvenom priznanju a za Koleta kazu da je blago naklonjen Zvezdi,mada po tome kako komentarise,niko ne bi rekao,pre je i on naklonjen limariji.

Realno

pre 3 godine

Mina od utakmice. Cibona u dobroj formi, mi bez Lazica i Holinsa, putovali u Barselonu, igrali tamo tesku utakmicu, pa put za Zagreb. Nadam se da mozemo da dobijemo. Ako ovu minu prodjemo, iskreno ne vidim gde mozemo da izgubimo dve do kraja. Jednu da, ali dve jako tesko. Ipak igramo sa FMP-om, Igokeom i Krkom kuci i Buducnost i Borac na strani. Jako tesko da tu mozemo dva puta da kiksamo. Samo ovu da dobijemo i mislim da smo sigurno prvi.
(Gossa placa Zeljko 89, 21. mart 2022 19:52)

Zasto bi morali dve da izgubimo kad ce limarija sigurno izgubiti od Olimpije.Zmajceki su za klasu jaci od njih i nece dozvoliti nikakvo iznenadjenje u Ljubljani.Voleo bih da Olimpija bude treca na kraju pa da im ne dozvoli ni finale da izbore jer bi ih lagano rutinirala u dve utakmice.

Le Migliori Voci Del Palacanestro

pre 3 godine

I Kole i Edin su javno izjavili da su grobari-javno bez ustrucavanja i to meni nije problem.Problem je sto su ostrasceni.kada radis budi profesionalac,kad si na tribini,radi sta hoces
(deki27, 21. mart 2022 21:25)

Браво, мајсторе, за коментар. Лично мени најбољи коментаторски пар је Ружић-Сесар - максимално објективни, Ружић негује онај лежерни стил без вике, али базиран на знању и добром праћењу игре, а Сесар као бивши кошаркаш има сјајан скенер и види сваку ситницу, управо оно што је суштина збивања на паркету.

MJ23

pre 3 godine

Opet Lazarevica uveo za dva minuta i odmah opet nesto ne valja.Pa dobro radonjicu,pusti bre decka da se bar ugreje.
(Red, 21. mart 2022 19:32)

Gotivim Lazarevića ali je danas očajno branio koš kada smo igrali bez klasične petice a na preuzimanjima je non stop kasnio. Dakle, večeras je bio baš loš, posebno u odbrani, tako da ponekad razumem Radonjića zašto ga nešto i ne uvodi u igru kada se lomi rezultat.

zdravko

pre 3 godine

Svaka cast kalinicu, ali brate pretera sa ispucavsnjem trojki umal da nas ukanali. Radujeme lazarevic ivanovica sve su bojii I boji. Idemo zvezdo Samo napred

By the way

pre 3 godine

Цибона била одлична, јако важни бодови за Звезду без важних играча. Да је ово изгубила, морала би обавезно да савлада Будућност у Подгорици. Овако је себи оставила простора и за евентуалан пораз. С Игокеом и Борцем озбиљно, без опуштања.

marko992

pre 3 godine

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA
(Pitam, 21. mart 2022 20:23)

Dzabe objasnjavas. Onaj ko nije igrao i trenirao kosarku,ima tu jednu dimenziju manje u shvatanju ove igre. On ne samo da izbezumi igraca koga cuva,nego i pokvari kompletan kocept napada. I odlicno poredjenje sa Zdovcem i Obradovicem. Ruku na srce,jes da su oni malo bolji bili napadacki,ali,niko nije i ne moze biti savrsen.
Sportski pozdrav svim ljubiteljima kosarke.
(Hrundi Bakshi, 21. mart 2022 20:39)

Koje nipodastavanje Obradovica.Da li si ti pratio kosarku u to vreme, Obradovicev ucinak u odbrani u najmanju ruku isti kao Lazicev, a ucinku u napadu u poredjenju sa Lazicem je NEUPOREDIV i procentualno i kosgeterski.
Strasno sta ljudi sebi dozvoljavaju, zbog cega dajete komentare na teme o kojim pojma nemate.

veliki strumf

pre 3 godine

Страшно колико појма нема Марковић и колико се испуцава Калинић. 10 тројки шутнуо човек, 1 убацио! Јел он нормалан??? Од плус 9 дођосмо на минус 1 за 3 минута од смешне Цибоне на 2 и по минута до краја. Заиста невероватно шта ради Калинић а у одбрани не игра ништа.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Veliki strumf, a ko da sutne drugi kada nema Holinsa sa svojih 6-7 suteva i Lazica sa svojih 3-4? Ko drugi da sutne? Vise od pola Kalina je sutno na isteku napada. Zato Kalina u odbrani, skoku, na postu kida. Ajmo malo pozitive ljudi, dobili smo nezgodnu utakmicu posle puta u Barselonu bez dva igraca. Ne treba sad kritikovati Kalinu.

deki27

pre 3 godine

Ko je ovde ocekvao da dobijemo 20 razlike,taj pojma nema.Cibona sasvim solidna mlada ekipa koja kada udje u seriju trojki moze svakog da dobije.Na srecu,veceras smo se "takmicili" u promasivanjima.Za nas je posle serije teskih utakmica u EL a jos neke slede,ova pobeda velika kao kuca.Nama u skracenoj rotaciji ,kada fale dva bitna igraca-problem do neba.Zvezda napravila jos jedan ,veliki korak ka prvom mestu ABA i lige i samo to je bitno

Zvezdas

pre 3 godine

Mi veoma lako možemo da izgubimo ovu utakmicu, prosto, dva veoma važna igraca nam ne igra, situacija je takva... cibona je sasvim solidna

šone

pre 3 godine

Opet Lazarevica uveo za dva minuta i odmah opet nesto ne valja.Pa dobro radonjicu,pusti bre decka da se bar ugreje.
(Red, 21. mart 2022 19:32
Koji bre decko? Jeste da vam je najmladji igrac ali on ima 26 godina, ulazi u 27u.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Mina od utakmice. Cibona u dobroj formi, mi bez Lazica i Holinsa, putovali u Barselonu, igrali tamo tesku utakmicu, pa put za Zagreb. Nadam se da mozemo da dobijemo. Ako ovu minu prodjemo, iskreno ne vidim gde mozemo da izgubimo dve do kraja. Jednu da, ali dve jako tesko. Ipak igramo sa FMP-om, Igokeom i Krkom kuci i Buducnost i Borac na strani. Jako tesko da tu mozemo dva puta da kiksamo. Samo ovu da dobijemo i mislim da smo sigurno prvi.

Pitam

pre 3 godine

Neko je napisao fale nam
2 igraca…Tačno..Holins i Zirbes..Lazića,ako je moguće sto dalje od ekipe..Kalinić katastrofa..White isto..Umjesto da ostrimo zube za kraj sezone mi padamo..
(Miki kd, 21. mart 2022 20:11)

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA

Rollo Tomasi

pre 3 godine

Očajna igra Zvezde u drugoj i trećoj četvrtini,bespotrebno šutiranje za tri poena,uz veoma malo asistencija i previše izgubljenih lopti.Veoma loša i bezidejna utakmica Zvezde protiv motivisanog protivnika.Razlika u kvalitetu postoji,ali to se večeras uopšte ne primećuje.

VOSAK

pre 3 godine

Zamalo nas ne sruši Kalinić lično, čovek je opalio 13 trojki, ALOOO !!!
JOŠ NA KRAJU UTAKMICE se nešto svađa sa Mitrovićem, mora ga pod hitno Radonja disciplinovati jer je dao sebi previše za pravo !
Ivanović je sve bolji i bolji, sa slobodnih rešio Real, večeras nam sačuvao prvo mesto, odličan je, i Marković sve bolji!

Deportovace ga Dejo u Tursku gde mu je i mesto

pre 3 godine

Jako vazna pobeda veceras u Zagrebu, time definitivno osiguravamo 1. mesto pred play off ! Ajmo momci !

Mohikanac

pre 3 godine

Za ovo poluvreme isključivo je kriv Radonjić...

Pobesneo je zbog pomoći Davidovca i primljene trojke...+8 je tada, kraj prve četvrtine.
Ljut menja petorku i uvodi svoj tim u nervozu bez ikakve potrebe.
Ionako je skraćen roster još nabija nervozu Lazareviću i Davidovcu.

Ništa nije je morao da menja na prečac... lagano i sigurno otvorena utakmica... poluvreme bi bilo 15tak razlike ali ne.

bvb

pre 3 godine

Ne treba centar, ne treba vek suter. Ne znam cemu sluze Cirbes, Simonovic i Lazarevic koji dobija sansu na kasicicu i ubijeno mu je samopouzdanje.

Mega Tetkabelis

pre 3 godine

Navikao Gegić...
(ja, 21. mart 2022 20:24)

...da ga Zvezda puni u kom god klubu da igra. Ima ukupno 0 pobeda protiv Zvezde.

duledudule

pre 3 godine

Ne preteruj, Kole je prikriveni zvezdaš. Čovek je naravno nedeklasiran javno ali oni koji prate arenu sport već 12 godina znaju. Mlađi ne znaju jer ne primećuju ali mi nešto iskusniji smo primetili jedan detalj koji ga otkriva. Neću reći koji.
Edin nije deklasiran partizanovac već veliki profesionalac, najbolji komentator regiona i po sopstvenom priznanju navijač Bosne i Jute Džez.
(Exe, 21. mart 2022 21:00)
Moja greska za Koleta, to nisam znao, ali Edin jeste grobar to mi je i sam priznao, igrom slucaja dolazi mi na sank u restoran gde radim, pricali smo vise puta. Slazem se da su profi i jedan i drugi ali neko rece ovde da otvoreno navijaju za Zvezdu sto naravno nije istina.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Realno, to cemo jos da vidimo druze sledeci vikend. Ja sam pisao u slucaju da ne zavisimo od drugih rezultata. Ako oni izgube, mi lagano smo prvi bez razmisljanja.

EUFORIJA

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!
(ak47, 21. mart 2022 20:32)
Koga zanima nebitni Lesor?

Hrundi Bakshi

pre 3 godine

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA
(Pitam, 21. mart 2022 20:23)

Dzabe objasnjavas. Onaj ko nije igrao i trenirao kosarku,ima tu jednu dimenziju manje u shvatanju ove igre. On ne samo da izbezumi igraca koga cuva,nego i pokvari kompletan kocept napada. I odlicno poredjenje sa Zdovcem i Obradovicem. Ruku na srce,jes da su oni malo bolji bili napadacki,ali,niko nije i ne moze biti savrsen.
Sportski pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

Иако смо побиједили, дајем себи за право да кажем ОЧАЈНИ СМО БИЛИ. Калина у великом паду форме, горе него Катаи. Браво за побједу.

veliki strumf

pre 3 godine

Добрић и Ивановић одлучили. Опет најбољи. Али људи моји ово што ради Калинић је СКАНДАЛ!! Човек је опалио 13 тројки, убацио само 2. Од тога је шутнуо 4-5 у задњој четвртини. Шта је са човеком, нема никакав шут а умислио изгледа да је Кари, Дурент… Ово је недопустиво шта ради из меча у меч већ 3 месеца. Од оних промашених бацања против Ефеса тотално се погубио.

Mohikanac

pre 3 godine

Dobro i ovo je prošlo.

Ok i umor i skraćen roster ali Radonjić je pogubio konce večeras.

Sreća pa je raspored u ABA takav da može da preživi bez Holinsa i Lazića jer ima Krku i Borac.

Alba petak...ne znam šta da mislim.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Dart Pleguis, ne razumem pitanje? Sta kakvi Buducnost i Igokea? Pa igramo sa njima do kraja ligaskog dela ABA lige. Sa Buducnost u gostima, sa Igokeom kuci.

sonaldo

pre 3 godine

Ako neko nije gledao mec i pita se kako je zvezda dobila, u zadnjoj cetvrtini kad se lomio mec:
Cibona slobodna bacanja 1/2
Zvezda slobodna bacanja 10/10

Mohikanac

pre 3 godine

Jedna ispravka...Borac je već odložen za 19.04. zbog EL i promene termina za Žalgiris i Efes.

Uh... gledam raspored, EL i EC imaju ugovorom prednost u kalendaru tako da CZ Budućnost zbog EL i playoffa Cipiripija biće teško ugurati u neki termin.

Budućnost će igrati sigurno playoff bar jednu utakmicu...EL bi trebalo da se završi 8.04. kada i ABA... znači i poslednje kolo Zvezda neće igrati ABA već će biti odložena.

Budućnost:CZ
CZ: Igokea
CZ: FMP

ABA će biti na stand by modu... jer i Partizan i COL će igrati playoff Cipiripija... znači playoff ABA će kasniti.

Ako kojim slučajem Zvezda bude u 8 EL gledaćemo ABA polufinale u junu tek.

Ogromni problemi biće za kraj sezone.

yo.dorro

pre 3 godine

6 slobodnih bacanja u minut ipak-privodi se kraju rukometna utakmica kao i obicno. Takodje da ne zaboravimo Cedevitu i gasenje struje, ili tehnicke greske treneru Krke u poslednjoj sekundi meca.

Milosrdni andjeo

pre 3 godine

25.marta Alba-Zvezda, 28.marta Zvezda-Krka, 01.april Bayern - Zvezda, 3.april Žalgiris-Zvezda( pošto se ta utakmica igra u nedelju, utakmica protiv Borca je odložena za 19.april),8.aprila dočekujemo Efes, a 10.ILI 11.APRILA igramo sa FMP-om.. I onda na red dolaze dve odložene utakmice... Protiv Budućnosti 16/17april i 24.april sa Igokeom... Posle počinje play off, gde prvo igraju 3 protiv 6 i 4 protiv 5 na dve pobede... Kada se to završi, kreće polufinale Aba lige početkom maja... Daj Bože da budemo u play offu Eurolige pa kalendar se može malo modifikovati

EUFORIJA

pre 3 godine

Alaj vera sablon treneru,amateri ti prave seriju 14-2,koja petorka,Davidovac,Markovic,Simonovic ne zna se ko je sporiji,trojke se prangijaju,14-4,kada je ritam brzi,kraci napad Zvezda lagano zabija,cim napad traje preko 18 sek nema kosa,mesto na plus 9 da se pojaca tempo,dode se na 20-tak razlike,protivniku ubijes volju i utakmica je resena u prvom poluvremenu,ovako sablonski na plus 9 umrtviti igru sa sporim igracima pa Jovo nanovo,tipicna Radonjiceva sablonska sema,koliko je samo puta Zvezda iz velikog plusa dolazila u minus sa takvom sablonskom taktikom,pa onda ponovo ganjaj rezultat i rasipaj snagu i energiju koja je i te kako potrebna u sledecim utakmicama
(celinc, 21. mart 2022 19:57)

Upravo tako

PP PP

pre 3 godine

Pitam se da li ce bar na jednoj utakmici da se desi da kuzmic bude bolji od protivnickog centra...tesko. Cime je on to zasluzio ove usluge od zvezde stvarno je potpuno nejasno, lici mi na neki npr covicev inat, kao e bas ce da ostane ili slicno.

Pera

pre 3 godine

Zvezdini igracu su umisljene zvezde, zbog toga igraju neodgovorno i ocajno u ABA ligi, a trener ume samo da se zali na povrede... Kalinic je primer neverovatne nodgovornosti, kao da je pijan dosao na utakmicu.

123

pre 3 godine

I Kole i Edin su javno izjavili da su grobari-javno bez ustrucavanja i to meni nije problem.Problem je sto su ostrasceni.kada radis budi profesionalac,kad si na tribini,radi sta hoces
(deki27, 21. mart 2022 21:25)

Bas nesto razmisljam, za koga li navijaju ona dvojica na Sportklubu? Oni uopste nisu ostrasceni?

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Dobro je, izvukli smo se nekako na Ivanovica i dobru igru Mitrovica u zavrsnici. Nista, pise se pobeda, ali igra je bila generalno losa. Vidi se ogroman nedostatak Holinsa i Lazica, cudi me da Radonja nije vise forsirao Vajta veceras i Voltersa koji su uz Ivanovica jedini bili dobri. Cibona se na kraju uplasila pobede, ipak su oni jako dobar mlad tim. Idemo dalje, uvek uz vas, verujem u vas.

vukan

pre 3 godine

Realno zvezdina centarska linija je na nivou aba 2 lige, kuzmic je odavno amater dok mitrovic nije centar... bekovska linija je totalno nemastovita i nema klasicnog poentera koji moze da eksplodira u sutu i sam okrene i dobije utakmicu... svaku utakmicu koju zvezda dobije to je na krvnickoj odbrani i na tome da se mole da protuvnckoj ekipi ne krene sut jer onda ne mogu napadacki da ih isprate..cujem da se cirbes opasno priprema individualno i da radonjic ocekuje da mu on bude dzoker za kraj sezone, cisto sumnjam da on moze nesto da pomogne...

PredragDrobnjak

pre 3 godine

Zvezda je definitivno prvi favorit za osvajanje regionalne lige i najiskrenije mislim da joj je kvalitetom mesto u top 8, nevezano za to da li ce se plasirati tamo. Nemojmo zuriti sa predikcijama za finale Partizan - Zvezda jer prvo treba da se izbace COL i Buducnost, koji opet treba prethodno da savladaju FMP i Igokeu. Ne pamtim ovako jaku Zvezdu, ako dodje do finala Par-Czv siguran sam da cemo uzivati u najboljoj kosarci od kada postoji Aba liga, nadam se u 5 meceva. Verujem u Zeljka, bice jako tesko osvojiti titulu ove godine.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ПАЈА МОЛЕР - Ко не може неки посао да ради како треба, не треба ни да га ради.

celinc

pre 3 godine

Alaj vera sablon treneru,amateri ti prave seriju 14-2,koja petorka,Davidovac,Markovic,Simonovic ne zna se ko je sporiji,trojke se prangijaju,14-4,kada je ritam brzi,kraci napad Zvezda lagano zabija,cim napad traje preko 18 sek nema kosa,mesto na plus 9 da se pojaca tempo,dode se na 20-tak razlike,protivniku ubijes volju i utakmica je resena u prvom poluvremenu,ovako sablonski na plus 9 umrtviti igru sa sporim igracima pa Jovo nanovo,tipicna Radonjiceva sablonska sema,koliko je samo puta Zvezda iz velikog plusa dolazila u minus sa takvom sablonskom taktikom,pa onda ponovo ganjaj rezultat i rasipaj snagu i energiju koja je i te kako potrebna u sledecim utakmicama

ak47

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!

pfc

pre 3 godine

Ovaj Kalinić već duže vreme kanali Zvezdu ,da li je samo pad forme ili šta je u pitanju ali ovako ozbiljan igrač 2/13 trojke da šutira,nečuveno

celinc

pre 3 godine

Zasto treneri kao Radonjic imaju debele plate,Gegic prosecan igrac sa odlicnim fizikalijama,ubija Zvezdu,jedino ga mogu paziti Dobric ili Lazarevic,ali trener ima drugaciju ideju sa Kalinicom,Markovicom da bi najzad u zadnjoj deonici uveo Lazarevica,svaka ti cast majstore,nisi ti ni za Teleoptik

smeh

pre 3 godine

@Pitam

Da li je tebi neko objasnio da se košarka igra u 2 pravca i da ovo nije rukomet pa da se smenjuju igrači u odbrani i napadu? Tužno je što je igrač poput Lazića MVP jer je to pokazatelj u kakvom nam je kanalu košarka. I posle se ljudi čude što ne možemo da pobedimo Italiju bez njihovih najboljih igrača ili što u ovim kvalifikacijama gubimo od pacera. A da si gledao Zdovca i Obradovića nikada ih ne bi uporedio sa Lazićem jer su oni bukvalno bili NBA nivo za njega.

GrofModerneHrvatske

pre 3 godine

Jos malo i Cibona će rušiti i Zvezdu i Partizan s Željkom Obradovicem na klupi ...Jos malo...

Cibona nece vise biti ničiji otirač za noge, pogotovo ne Delijama i Grobarima...

Arčibald

pre 3 godine

Mi veoma lako možemo da izgubimo ovu utakmicu, prosto, dva veoma važna igraca nam ne igra, situacija je takva... cibona je sasvim solidna
(Zvezdas, 21. mart 2022 18:16)

Postoje možda dva kluba koja mogu, makar slučajno, da dobiju Zvezdu u ABA ligi. Ta dva kluba su Partizan i Budućnost.

Sudije neće dopustiti nijednom slabijem klubu da to uradi, kao što smo videli na izvesnom zvezdinom gostovanju pre mesec-dva, a ova dva tima mogu biti bolji od zvezde za 15-20,i više poena, što je dovoljno za minimalnu pobedu.

Miki kd

pre 3 godine

Neko je napisao fale nam
2 igraca…Tačno..Holins i Zirbes..Lazića,ako je moguće sto dalje od ekipe..Kalinić katastrofa..White isto..Umjesto da ostrimo zube za kraj sezone mi padamo..

Miki kd

pre 3 godine

Pitam, 21. mart 2022 20:23
Kada pričamo o Branku Lazicu ove sezone pričamo o najgoroj opciji jednog kosarkasa u CZvezdi ove godine..U odbrani spor,trpaju ga ko i kako stigne..Skoro sve izgubljene utakmice u EL su nas trpali igrači koje je on “ čuvao”.U napadu druga slika; lik se seta po terenu,nonšalantno,i čuva ,uz aut liniju protivničkog trenera a ucinak mu je - 20.Porediti Tea koji je magistrirao napad a u odbrani radi koliko treba i Jurija Zdovca koji je play ,imao mozak i u odbrani i u napadu,sa Lazicem je stvarno apsurd.,Podvlačim; Lazić ove godine nema mjesta ni u Radničkom iz Kg a kamoli u Zvezdi..Ps.igrač sam bio aktivan u ex Yu i u inostranstvu

Aca

pre 3 godine

(Milosrdni andjeo, 22. mart 2022 00:20)

Daj Bože da bude tako. Ali (zvezdaš sam, nemoj da neko misli da sam grobarski bot), ako uđemo u 8, sa rusima ili bez njih, nalećemo na Barselonu ili Real, što na tri pobede ne možemo da prođemo. Daj Bože da grešim.

sir oliver

pre 3 godine

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA
(Pitam, 21. mart 2022 20:23)
Jedini je problem sto ne mogu letece izmene kao u hokeju ili rukometu, pa imas uvek manjka coveka u napadu! Kosarka se ne moze igrati jednosmerno, ne postoje odbrambeni i napadacki igraci! Ok, neki su bolji u odbrani, neki u napadu, ali treba da su koliko toliko izbalansirani! Sto Lazic nije, iako mi je jedan od drazih igraca iz protivnickog tabora, jer ima srce za kosarku!

ak47

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!
(ak47, 21. mart 2022 20:32)
Jel se ti sprdas sta, pa njih dvoje su deklarisani Grobari, nalupetao si se za sve pare.
(duledudule, 21. mart 2022 20:49)

Kole grobar ???

šone

pre 3 godine

00

Jedna ispravka...Borac je već odložen za 19.04. zbog EL i promene termina za Žalgiris i Efes.

Uh... gledam raspored, EL i EC imaju ugovorom prednost u kalendaru tako da CZ Budućnost zbog EL i playoffa Cipiripija biće teško ugurati u neki termin.

Budućnost će igrati sigurno playoff bar jednu utakmicu...EL bi trebalo da se završi 8.04. kada i ABA... znači i poslednje kolo Zvezda neće igrati ABA već će biti odložena.

Budućnost:CZ
CZ: Igokea
CZ: FMP

ABA će biti na stand by modu... jer i Partizan i COL će igrati playoff Cipiripija... znači playoff ABA će kasniti.

Ako kojim slučajem Zvezda bude u 8 EL gledaćemo ABA polufinale u junu tek.

Ogromni problemi biće za kraj sezone.
(Mohikanac, 21. mart 2022 21:29
Sta si se uplasio. Eto, ne morate u Podgoricu.

Exe

pre 3 godine

Jel se ti sprdas sta, pa njih dvoje su deklarisani Grobari, nalupetao si se za sve pare.
(duledudule, 21. mart 2022 20:49)

Ne preteruj, Kole je prikriveni zvezdaš. Čovek je naravno nedeklasiran javno ali oni koji prate arenu sport već 12 godina znaju. Mlađi ne znaju jer ne primećuju ali mi nešto iskusniji smo primetili jedan detalj koji ga otkriva. Neću reći koji.
Edin nije deklasiran partizanovac već veliki profesionalac, najbolji komentator regiona i po sopstvenom priznanju navijač Bosne i Jute Džez.

Darth Plegueis

pre 3 godine

Mina od utakmice. Cibona u dobroj formi, mi bez Lazica i Holinsa, putovali u Barselonu, igrali tamo tesku utakmicu, pa put za Zagreb. Nadam se da mozemo da dobijemo. Ako ovu minu prodjemo, iskreno ne vidim gde mozemo da izgubimo dve do kraja. Jednu da, ali dve jako tesko. Ipak igramo sa FMP-om, Igokeom i Krkom kuci i Buducnost i Borac na strani. Jako tesko da tu mozemo dva puta da kiksamo. Samo ovu da dobijemo i mislim da smo sigurno prvi.
(Gossa placa Zeljko 89, 21. mart 2022 19:52)

Sta pricas ti druze? Kakva crna Igokea i Buducnost?!

Djenka

pre 3 godine

Kako je dobro
Vidjeti te opet
Staviti ruke
Na tvoja ramena
Kao nekad, poljubi me nježno
Za ona dobra dobra dobra stara vremena!

yo.dorro

pre 3 godine

6 slobodnih bacanja u minut ipak-privodi se kraju rukometna utakmica kao i obicno. Takodje da ne zaboravimo Cedevitu i gasenje struje, ili tehnicke greske treneru Krke u poslednjoj sekundi meca.

Arčibald

pre 3 godine

Mi veoma lako možemo da izgubimo ovu utakmicu, prosto, dva veoma važna igraca nam ne igra, situacija je takva... cibona je sasvim solidna
(Zvezdas, 21. mart 2022 18:16)

Postoje možda dva kluba koja mogu, makar slučajno, da dobiju Zvezdu u ABA ligi. Ta dva kluba su Partizan i Budućnost.

Sudije neće dopustiti nijednom slabijem klubu da to uradi, kao što smo videli na izvesnom zvezdinom gostovanju pre mesec-dva, a ova dva tima mogu biti bolji od zvezde za 15-20,i više poena, što je dovoljno za minimalnu pobedu.

sonaldo

pre 3 godine

Ako neko nije gledao mec i pita se kako je zvezda dobila, u zadnjoj cetvrtini kad se lomio mec:
Cibona slobodna bacanja 1/2
Zvezda slobodna bacanja 10/10

123

pre 3 godine

I Kole i Edin su javno izjavili da su grobari-javno bez ustrucavanja i to meni nije problem.Problem je sto su ostrasceni.kada radis budi profesionalac,kad si na tribini,radi sta hoces
(deki27, 21. mart 2022 21:25)

Bas nesto razmisljam, za koga li navijaju ona dvojica na Sportklubu? Oni uopste nisu ostrasceni?

ak47

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!

šone

pre 3 godine

Opet Lazarevica uveo za dva minuta i odmah opet nesto ne valja.Pa dobro radonjicu,pusti bre decka da se bar ugreje.
(Red, 21. mart 2022 19:32
Koji bre decko? Jeste da vam je najmladji igrac ali on ima 26 godina, ulazi u 27u.

GrofModerneHrvatske

pre 3 godine

Jos malo i Cibona će rušiti i Zvezdu i Partizan s Željkom Obradovicem na klupi ...Jos malo...

Cibona nece vise biti ničiji otirač za noge, pogotovo ne Delijama i Grobarima...

Zvezdas

pre 3 godine

Mi veoma lako možemo da izgubimo ovu utakmicu, prosto, dva veoma važna igraca nam ne igra, situacija je takva... cibona je sasvim solidna

celinc

pre 3 godine

Zasto treneri kao Radonjic imaju debele plate,Gegic prosecan igrac sa odlicnim fizikalijama,ubija Zvezdu,jedino ga mogu paziti Dobric ili Lazarevic,ali trener ima drugaciju ideju sa Kalinicom,Markovicom da bi najzad u zadnjoj deonici uveo Lazarevica,svaka ti cast majstore,nisi ti ni za Teleoptik

šone

pre 3 godine

00

Jedna ispravka...Borac je već odložen za 19.04. zbog EL i promene termina za Žalgiris i Efes.

Uh... gledam raspored, EL i EC imaju ugovorom prednost u kalendaru tako da CZ Budućnost zbog EL i playoffa Cipiripija biće teško ugurati u neki termin.

Budućnost će igrati sigurno playoff bar jednu utakmicu...EL bi trebalo da se završi 8.04. kada i ABA... znači i poslednje kolo Zvezda neće igrati ABA već će biti odložena.

Budućnost:CZ
CZ: Igokea
CZ: FMP

ABA će biti na stand by modu... jer i Partizan i COL će igrati playoff Cipiripija... znači playoff ABA će kasniti.

Ako kojim slučajem Zvezda bude u 8 EL gledaćemo ABA polufinale u junu tek.

Ogromni problemi biće za kraj sezone.
(Mohikanac, 21. mart 2022 21:29
Sta si se uplasio. Eto, ne morate u Podgoricu.

Miki kd

pre 3 godine

Neko je napisao fale nam
2 igraca…Tačno..Holins i Zirbes..Lazića,ako je moguće sto dalje od ekipe..Kalinić katastrofa..White isto..Umjesto da ostrimo zube za kraj sezone mi padamo..

duledudule

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!
(ak47, 21. mart 2022 20:32)
Jel se ti sprdas sta, pa njih dvoje su deklarisani Grobari, nalupetao si se za sve pare.

vukan

pre 3 godine

Realno zvezdina centarska linija je na nivou aba 2 lige, kuzmic je odavno amater dok mitrovic nije centar... bekovska linija je totalno nemastovita i nema klasicnog poentera koji moze da eksplodira u sutu i sam okrene i dobije utakmicu... svaku utakmicu koju zvezda dobije to je na krvnickoj odbrani i na tome da se mole da protuvnckoj ekipi ne krene sut jer onda ne mogu napadacki da ih isprate..cujem da se cirbes opasno priprema individualno i da radonjic ocekuje da mu on bude dzoker za kraj sezone, cisto sumnjam da on moze nesto da pomogne...

Pera

pre 3 godine

Zvezdini igracu su umisljene zvezde, zbog toga igraju neodgovorno i ocajno u ABA ligi, a trener ume samo da se zali na povrede... Kalinic je primer neverovatne nodgovornosti, kao da je pijan dosao na utakmicu.

veliki strumf

pre 3 godine

Страшно колико појма нема Марковић и колико се испуцава Калинић. 10 тројки шутнуо човек, 1 убацио! Јел он нормалан??? Од плус 9 дођосмо на минус 1 за 3 минута од смешне Цибоне на 2 и по минута до краја. Заиста невероватно шта ради Калинић а у одбрани не игра ништа.

Darth Plegueis

pre 3 godine

Mina od utakmice. Cibona u dobroj formi, mi bez Lazica i Holinsa, putovali u Barselonu, igrali tamo tesku utakmicu, pa put za Zagreb. Nadam se da mozemo da dobijemo. Ako ovu minu prodjemo, iskreno ne vidim gde mozemo da izgubimo dve do kraja. Jednu da, ali dve jako tesko. Ipak igramo sa FMP-om, Igokeom i Krkom kuci i Buducnost i Borac na strani. Jako tesko da tu mozemo dva puta da kiksamo. Samo ovu da dobijemo i mislim da smo sigurno prvi.
(Gossa placa Zeljko 89, 21. mart 2022 19:52)

Sta pricas ti druze? Kakva crna Igokea i Buducnost?!

Miki kd

pre 3 godine

Pitam, 21. mart 2022 20:23
Kada pričamo o Branku Lazicu ove sezone pričamo o najgoroj opciji jednog kosarkasa u CZvezdi ove godine..U odbrani spor,trpaju ga ko i kako stigne..Skoro sve izgubljene utakmice u EL su nas trpali igrači koje je on “ čuvao”.U napadu druga slika; lik se seta po terenu,nonšalantno,i čuva ,uz aut liniju protivničkog trenera a ucinak mu je - 20.Porediti Tea koji je magistrirao napad a u odbrani radi koliko treba i Jurija Zdovca koji je play ,imao mozak i u odbrani i u napadu,sa Lazicem je stvarno apsurd.,Podvlačim; Lazić ove godine nema mjesta ni u Radničkom iz Kg a kamoli u Zvezdi..Ps.igrač sam bio aktivan u ex Yu i u inostranstvu

bvb

pre 3 godine

Ako neko nije gledao mec i pita se kako je zvezda dobila, u zadnjoj cetvrtini kad se lomio mec:
Cibona slobodna bacanja 1/2
Zvezda slobodna bacanja 10/10
(sonaldo, 21. mart 2022 21:03)

Ti prvi ocigledno nisi gledao inace ne bi pisao ovako sramotan komentar.

smeh

pre 3 godine

@Pitam

Da li je tebi neko objasnio da se košarka igra u 2 pravca i da ovo nije rukomet pa da se smenjuju igrači u odbrani i napadu? Tužno je što je igrač poput Lazića MVP jer je to pokazatelj u kakvom nam je kanalu košarka. I posle se ljudi čude što ne možemo da pobedimo Italiju bez njihovih najboljih igrača ili što u ovim kvalifikacijama gubimo od pacera. A da si gledao Zdovca i Obradovića nikada ih ne bi uporedio sa Lazićem jer su oni bukvalno bili NBA nivo za njega.

celinc

pre 3 godine

Alaj vera sablon treneru,amateri ti prave seriju 14-2,koja petorka,Davidovac,Markovic,Simonovic ne zna se ko je sporiji,trojke se prangijaju,14-4,kada je ritam brzi,kraci napad Zvezda lagano zabija,cim napad traje preko 18 sek nema kosa,mesto na plus 9 da se pojaca tempo,dode se na 20-tak razlike,protivniku ubijes volju i utakmica je resena u prvom poluvremenu,ovako sablonski na plus 9 umrtviti igru sa sporim igracima pa Jovo nanovo,tipicna Radonjiceva sablonska sema,koliko je samo puta Zvezda iz velikog plusa dolazila u minus sa takvom sablonskom taktikom,pa onda ponovo ganjaj rezultat i rasipaj snagu i energiju koja je i te kako potrebna u sledecim utakmicama

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

Иако смо побиједили, дајем себи за право да кажем ОЧАЈНИ СМО БИЛИ. Калина у великом паду форме, горе него Катаи. Браво за побједу.

ak47

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!
(ak47, 21. mart 2022 20:32)
Jel se ti sprdas sta, pa njih dvoje su deklarisani Grobari, nalupetao si se za sve pare.
(duledudule, 21. mart 2022 20:49)

Kole grobar ???

marko992

pre 3 godine

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA
(Pitam, 21. mart 2022 20:23)

Dzabe objasnjavas. Onaj ko nije igrao i trenirao kosarku,ima tu jednu dimenziju manje u shvatanju ove igre. On ne samo da izbezumi igraca koga cuva,nego i pokvari kompletan kocept napada. I odlicno poredjenje sa Zdovcem i Obradovicem. Ruku na srce,jes da su oni malo bolji bili napadacki,ali,niko nije i ne moze biti savrsen.
Sportski pozdrav svim ljubiteljima kosarke.
(Hrundi Bakshi, 21. mart 2022 20:39)

Koje nipodastavanje Obradovica.Da li si ti pratio kosarku u to vreme, Obradovicev ucinak u odbrani u najmanju ruku isti kao Lazicev, a ucinku u napadu u poredjenju sa Lazicem je NEUPOREDIV i procentualno i kosgeterski.
Strasno sta ljudi sebi dozvoljavaju, zbog cega dajete komentare na teme o kojim pojma nemate.

deki27

pre 3 godine

Kole grobar ???
(ak47, 21. mart 2022 21:02
I Kole i Edin su javno izjavili da su grobari-javno bez ustrucavanja i to meni nije problem.Problem je sto su ostrasceni.kada radis budi profesionalac,kad si na tribini,radi sta hoces

Realno

pre 3 godine

Mina od utakmice. Cibona u dobroj formi, mi bez Lazica i Holinsa, putovali u Barselonu, igrali tamo tesku utakmicu, pa put za Zagreb. Nadam se da mozemo da dobijemo. Ako ovu minu prodjemo, iskreno ne vidim gde mozemo da izgubimo dve do kraja. Jednu da, ali dve jako tesko. Ipak igramo sa FMP-om, Igokeom i Krkom kuci i Buducnost i Borac na strani. Jako tesko da tu mozemo dva puta da kiksamo. Samo ovu da dobijemo i mislim da smo sigurno prvi.
(Gossa placa Zeljko 89, 21. mart 2022 19:52)

Zasto bi morali dve da izgubimo kad ce limarija sigurno izgubiti od Olimpije.Zmajceki su za klasu jaci od njih i nece dozvoliti nikakvo iznenadjenje u Ljubljani.Voleo bih da Olimpija bude treca na kraju pa da im ne dozvoli ni finale da izbore jer bi ih lagano rutinirala u dve utakmice.

Exe

pre 3 godine

Jel se ti sprdas sta, pa njih dvoje su deklarisani Grobari, nalupetao si se za sve pare.
(duledudule, 21. mart 2022 20:49)

Ne preteruj, Kole je prikriveni zvezdaš. Čovek je naravno nedeklasiran javno ali oni koji prate arenu sport već 12 godina znaju. Mlađi ne znaju jer ne primećuju ali mi nešto iskusniji smo primetili jedan detalj koji ga otkriva. Neću reći koji.
Edin nije deklasiran partizanovac već veliki profesionalac, najbolji komentator regiona i po sopstvenom priznanju navijač Bosne i Jute Džez.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Ja, jasta. Uvek sudije sude za Zvezdu a na stetu instalacije. Pa vama sudije sude kako im Zoc svira. Protiv vas svi dobijaju tehicku kada se pobune, Radonjic bio dve utakmice iskljucen, cak je i nesrecni Bajic dobi tehicku u zadnjoj utakmici.

Konstatacija

pre 3 godine

Da prekinem diskusiju. Edin je grobar, Kole je panter. Aba ligu osvaja Partizan.
(fenomen, 21. mart 2022 21:19)

Tebi je malo bilo ono oducavanje od kosarke u tekmama koje su nesto odlucivale? Dobicete ponovo po usima u svakoj koja nesto odlucuje.Inace,Edin jeste limar,po sopstvenom priznanju a za Koleta kazu da je blago naklonjen Zvezdi,mada po tome kako komentarise,niko ne bi rekao,pre je i on naklonjen limariji.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Mina od utakmice. Cibona u dobroj formi, mi bez Lazica i Holinsa, putovali u Barselonu, igrali tamo tesku utakmicu, pa put za Zagreb. Nadam se da mozemo da dobijemo. Ako ovu minu prodjemo, iskreno ne vidim gde mozemo da izgubimo dve do kraja. Jednu da, ali dve jako tesko. Ipak igramo sa FMP-om, Igokeom i Krkom kuci i Buducnost i Borac na strani. Jako tesko da tu mozemo dva puta da kiksamo. Samo ovu da dobijemo i mislim da smo sigurno prvi.

War Inside My Head

pre 3 godine

Zvezda može da izgubi ovu utakmicu jedino ako izađu na teren s glavama negdje daleko.Iznenađenja su dio sporta nesporno,ali je razlika u kvalitetu ogromna.

Pitam

pre 3 godine

Neko je napisao fale nam
2 igraca…Tačno..Holins i Zirbes..Lazića,ako je moguće sto dalje od ekipe..Kalinić katastrofa..White isto..Umjesto da ostrimo zube za kraj sezone mi padamo..
(Miki kd, 21. mart 2022 20:11)

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA

Rollo Tomasi

pre 3 godine

Očajna igra Zvezde u drugoj i trećoj četvrtini,bespotrebno šutiranje za tri poena,uz veoma malo asistencija i previše izgubljenih lopti.Veoma loša i bezidejna utakmica Zvezde protiv motivisanog protivnika.Razlika u kvalitetu postoji,ali to se večeras uopšte ne primećuje.

veliki strumf

pre 3 godine

Добрић и Ивановић одлучили. Опет најбољи. Али људи моји ово што ради Калинић је СКАНДАЛ!! Човек је опалио 13 тројки, убацио само 2. Од тога је шутнуо 4-5 у задњој четвртини. Шта је са човеком, нема никакав шут а умислио изгледа да је Кари, Дурент… Ово је недопустиво шта ради из меча у меч већ 3 месеца. Од оних промашених бацања против Ефеса тотално се погубио.

EUFORIJA

pre 3 godine

Alaj vera sablon treneru,amateri ti prave seriju 14-2,koja petorka,Davidovac,Markovic,Simonovic ne zna se ko je sporiji,trojke se prangijaju,14-4,kada je ritam brzi,kraci napad Zvezda lagano zabija,cim napad traje preko 18 sek nema kosa,mesto na plus 9 da se pojaca tempo,dode se na 20-tak razlike,protivniku ubijes volju i utakmica je resena u prvom poluvremenu,ovako sablonski na plus 9 umrtviti igru sa sporim igracima pa Jovo nanovo,tipicna Radonjiceva sablonska sema,koliko je samo puta Zvezda iz velikog plusa dolazila u minus sa takvom sablonskom taktikom,pa onda ponovo ganjaj rezultat i rasipaj snagu i energiju koja je i te kako potrebna u sledecim utakmicama
(celinc, 21. mart 2022 19:57)

Upravo tako

PredragDrobnjak

pre 3 godine

Zvezda je definitivno prvi favorit za osvajanje regionalne lige i najiskrenije mislim da joj je kvalitetom mesto u top 8, nevezano za to da li ce se plasirati tamo. Nemojmo zuriti sa predikcijama za finale Partizan - Zvezda jer prvo treba da se izbace COL i Buducnost, koji opet treba prethodno da savladaju FMP i Igokeu. Ne pamtim ovako jaku Zvezdu, ako dodje do finala Par-Czv siguran sam da cemo uzivati u najboljoj kosarci od kada postoji Aba liga, nadam se u 5 meceva. Verujem u Zeljka, bice jako tesko osvojiti titulu ove godine.

MJ23

pre 3 godine

I Kole i Edin su javno izjavili da su grobari-javno bez ustrucavanja i to meni nije problem.Problem je sto su ostrasceni.kada radis budi profesionalac,kad si na tribini,radi sta hoces
(deki27, 21. mart 2022 21:25)

Ne znaš pa zato nemoj ljude obmanjivati.
Edin jeste grobar ali ne baš toliki, a Kole je ciganin od malena. Čovek je još na nekadašnjem Studiju B a kasnije na SOS kanalu samo Zvezdine izveštaje radio a plus je svake godine na novogodišnjoj proslavi a i na kraju sezone na malom kalemegdanu.
Eto toliko!

Dag Kristi

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!
(ak47, 21. mart 2022 20:32)

O čemu ti pričaš? Obojica su naklonjeniji Partizanu.

pfc

pre 3 godine

Ovaj Kalinić već duže vreme kanali Zvezdu ,da li je samo pad forme ili šta je u pitanju ali ovako ozbiljan igrač 2/13 trojke da šutira,nečuveno

andrej

pre 3 godine

@Ako neko nije gledao mec i pita se kako je zvezda dobila, u zadnjoj cetvrtini kad se lomio mec:
Cibona slobodna bacanja 1/2
Zvezda slobodna bacanja 10/10
(sonaldo, 21. mart 2022 21:03)

A do tada? Napisi slobodno za ove sto nisu gledali utakmicu. Ili se gleda samo poslednja cetvrtina?

zzbz

pre 3 godine

Sa Kalinicem treba razgovarati, a Radonjic to moze i sme. Nadam se da ce on da prihvati neke stvari, jednostavno 15 suteva za 3 i pogodjene jedva 2-3 je u najmanju ruku nepostovanje saigraca.
Siguran sam da ce biti pravi kad se bude odlucivalo..

Petar P

pre 3 godine

Zvezda je nakon neshvatljivog i ničim izazvanog košarkaškog nasilja Kalinića i Markovića jedva dobila i to na suvo iskustvo. I to ovim igračima nije prvi put. Osim njih tom nasilju se ravnopravno pridružio i Radonjić koji je neopravdano, iz samo njemu znanih razloga, iz igre izostavljao Lazarevića, Erona Vajta i Ivanovića, koji nam je na kraju i doneo ovu pobedu. Ne mogu da razumem da Zvezda iz jedne mirne i rutinske igre, lošim trenerskim odlukama, dolazi u situaciju da izgubi jako važnu utakmicu. Nije ovo prvi put. Učinilo mi se da su na kraju, prilikom pozdravljanja publike, Kalinić i Mitrović razmenili malo teže reči, a ako je do toga i došlo, mislim da je to dobro jer njemu i treba neko od igrača, kad već trener neće ili ne sme, da kaže da se ovako košarka ne igra. Ne samo zbog njega samog već zbog ostalih igrača. Sve je ovo deo igre, bilo je večeras i jako dobrih poteza, a šut će valjda opet proraditi. Idemo dalje, ipak smo mi najjača ekipa.

PP PP

pre 3 godine

Pitam se da li ce bar na jednoj utakmici da se desi da kuzmic bude bolji od protivnickog centra...tesko. Cime je on to zasluzio ove usluge od zvezde stvarno je potpuno nejasno, lici mi na neki npr covicev inat, kao e bas ce da ostane ili slicno.

sir oliver

pre 3 godine

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA
(Pitam, 21. mart 2022 20:23)
Jedini je problem sto ne mogu letece izmene kao u hokeju ili rukometu, pa imas uvek manjka coveka u napadu! Kosarka se ne moze igrati jednosmerno, ne postoje odbrambeni i napadacki igraci! Ok, neki su bolji u odbrani, neki u napadu, ali treba da su koliko toliko izbalansirani! Sto Lazic nije, iako mi je jedan od drazih igraca iz protivnickog tabora, jer ima srce za kosarku!

Koliba

pre 3 godine

Cibona je odlicna ekipa, mlada i veoma nezgodna…

Zvezda je ovom pobedom 100% prva i tu vise nema nade ni za koga. Nema ni poslije plejofa, ali eto…

zzbz

pre 3 godine

Dosta bre pljuvanja Radonjica, ovde sve trener do trenera. Da li razumete da Zvezda igra ubilacki tempo, u ovu utakmicu su usli bukvalno iz aviona!? Ne moze 40 minuta da igra jedna petorka, ona koja se vama svidja. Svako mora da odigra svoje minute i da odmeni saigraca, velika je potrosnja. Radonjic savrseno zna, i sve ide po planu. Siguran sam da ce Zvezda biti prava kad se bude odlucivalo. I ovo veceras je odigrano taman koliko je bill potrebno za pobedu, i da su izgubili opet bi bili prvi pred plejof.

Paja moler

pre 3 godine

Ima li neka utakmica Zvezde da se ne pojavi gomila "stručnjaka" kauč navijača kojima svi smetaju od Radonje do ekonoma. Zvezda prva u ABA, solidno igra EL i opet ne valja. Falio nam koji dolar više da dovedemo Dončića, Jokića, Adetekumboa, Karija, Embida i Grega Popoviča. I opet bi ovim "stručnjacima" i znalcima nešto smetalo. Vama deco draga je teško da, svaki dan idete u školu gde dremate i sedite i igrate igrice ispod klupe. Ali treba trenirati svaki dan putovati i svaki drugi treći dan igrati utakmice

duledudule

pre 3 godine

Ne preteruj, Kole je prikriveni zvezdaš. Čovek je naravno nedeklasiran javno ali oni koji prate arenu sport već 12 godina znaju. Mlađi ne znaju jer ne primećuju ali mi nešto iskusniji smo primetili jedan detalj koji ga otkriva. Neću reći koji.
Edin nije deklasiran partizanovac već veliki profesionalac, najbolji komentator regiona i po sopstvenom priznanju navijač Bosne i Jute Džez.
(Exe, 21. mart 2022 21:00)
Moja greska za Koleta, to nisam znao, ali Edin jeste grobar to mi je i sam priznao, igrom slucaja dolazi mi na sank u restoran gde radim, pricali smo vise puta. Slazem se da su profi i jedan i drugi ali neko rece ovde da otvoreno navijaju za Zvezdu sto naravno nije istina.

Mohikanac

pre 3 godine

Jedna ispravka...Borac je već odložen za 19.04. zbog EL i promene termina za Žalgiris i Efes.

Uh... gledam raspored, EL i EC imaju ugovorom prednost u kalendaru tako da CZ Budućnost zbog EL i playoffa Cipiripija biće teško ugurati u neki termin.

Budućnost će igrati sigurno playoff bar jednu utakmicu...EL bi trebalo da se završi 8.04. kada i ABA... znači i poslednje kolo Zvezda neće igrati ABA već će biti odložena.

Budućnost:CZ
CZ: Igokea
CZ: FMP

ABA će biti na stand by modu... jer i Partizan i COL će igrati playoff Cipiripija... znači playoff ABA će kasniti.

Ako kojim slučajem Zvezda bude u 8 EL gledaćemo ABA polufinale u junu tek.

Ogromni problemi biće za kraj sezone.

Deportovace ga Dejo u Tursku gde mu je i mesto

pre 3 godine

Jako vazna pobeda veceras u Zagrebu, time definitivno osiguravamo 1. mesto pred play off ! Ajmo momci !

bvb

pre 3 godine

Ne treba centar, ne treba vek suter. Ne znam cemu sluze Cirbes, Simonovic i Lazarevic koji dobija sansu na kasicicu i ubijeno mu je samopouzdanje.

deki

pre 3 godine

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA
(Pitam, 21. mart 2022 20:23)
Kome pricas,ovi klinci sto se prepucavaju ,nisu ni culi za Zdovca,za Sasu Obradovica jesu jer je nekoliko meseci bio nas trener.To su strucnjaci za koje ako nisi dao 15 koseva,nisi igrao.Sreca da mladi igraci Cibone nisu veceras pogadjali kao sto umeju i sto su im procenti suta kao i nama bili ocajni

Le Migliori Voci Del Palacanestro

pre 3 godine

I Kole i Edin su javno izjavili da su grobari-javno bez ustrucavanja i to meni nije problem.Problem je sto su ostrasceni.kada radis budi profesionalac,kad si na tribini,radi sta hoces
(deki27, 21. mart 2022 21:25)

Браво, мајсторе, за коментар. Лично мени најбољи коментаторски пар је Ружић-Сесар - максимално објективни, Ружић негује онај лежерни стил без вике, али базиран на знању и добром праћењу игре, а Сесар као бивши кошаркаш има сјајан скенер и види сваку ситницу, управо оно што је суштина збивања на паркету.

zdravko

pre 3 godine

Svaka cast kalinicu, ali brate pretera sa ispucavsnjem trojki umal da nas ukanali. Radujeme lazarevic ivanovica sve su bojii I boji. Idemo zvezdo Samo napred

Hrundi Bakshi

pre 3 godine

Neću da spominjem dva nedostajuća igrača ali da li stalno mora da se apostrofira Lazić. Košarku ne čine igrači koji trpaju već i igrači koji igraju odbranu. Teo nije uspeo u NBA jer kroz njega curi. Nekada su Zdovc i Saša Obradović igrali isto što i Lazić koji je prošle sezone bio MVP ABA
(Pitam, 21. mart 2022 20:23)

Dzabe objasnjavas. Onaj ko nije igrao i trenirao kosarku,ima tu jednu dimenziju manje u shvatanju ove igre. On ne samo da izbezumi igraca koga cuva,nego i pokvari kompletan kocept napada. I odlicno poredjenje sa Zdovcem i Obradovicem. Ruku na srce,jes da su oni malo bolji bili napadacki,ali,niko nije i ne moze biti savrsen.
Sportski pozdrav svim ljubiteljima kosarke.

EUFORIJA

pre 3 godine

Za koga god navijate, edin i kole dominiraju, kad je cibona u seriji ko da je sahrana u studiju… kako zvezda napravi dobar potez to se napravi atmosfera u studiju, pa posalice…

Pa pogledajte samo zakucavanje Lesora preko Kalinica i cutanje koleta koje traje 40 sekundi…

Ozbiljna pristrasnost!
(ak47, 21. mart 2022 20:32)
Koga zanima nebitni Lesor?

deki27

pre 3 godine

Ko je ovde ocekvao da dobijemo 20 razlike,taj pojma nema.Cibona sasvim solidna mlada ekipa koja kada udje u seriju trojki moze svakog da dobije.Na srecu,veceras smo se "takmicili" u promasivanjima.Za nas je posle serije teskih utakmica u EL a jos neke slede,ova pobeda velika kao kuca.Nama u skracenoj rotaciji ,kada fale dva bitna igraca-problem do neba.Zvezda napravila jos jedan ,veliki korak ka prvom mestu ABA i lige i samo to je bitno

Maximus

pre 3 godine

(Onako samo, 21. mart 2022 22:43)
Čovek se nešto bunio i došao do Radonjića, tj do Zvezdine klupe. Razlog izbačena lopta iz terena od strane igrača Krke. Vikao, tražio da gledaju snimak. Dobio tehničku zbog napuštanja svod dela terena i posle pregleda videlo se da je lopta za Zvezdu.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Veliki strumf, a ko da sutne drugi kada nema Holinsa sa svojih 6-7 suteva i Lazica sa svojih 3-4? Ko drugi da sutne? Vise od pola Kalina je sutno na isteku napada. Zato Kalina u odbrani, skoku, na postu kida. Ajmo malo pozitive ljudi, dobili smo nezgodnu utakmicu posle puta u Barselonu bez dva igraca. Ne treba sad kritikovati Kalinu.

Mohikanac

pre 3 godine

Za ovo poluvreme isključivo je kriv Radonjić...

Pobesneo je zbog pomoći Davidovca i primljene trojke...+8 je tada, kraj prve četvrtine.
Ljut menja petorku i uvodi svoj tim u nervozu bez ikakve potrebe.
Ionako je skraćen roster još nabija nervozu Lazareviću i Davidovcu.

Ništa nije je morao da menja na prečac... lagano i sigurno otvorena utakmica... poluvreme bi bilo 15tak razlike ali ne.

Mega Tetkabelis

pre 3 godine

Navikao Gegić...
(ja, 21. mart 2022 20:24)

...da ga Zvezda puni u kom god klubu da igra. Ima ukupno 0 pobeda protiv Zvezde.

Radonja car

pre 3 godine

Ljudi ne vide da mi sa Markovićem imam pik igru koja nam je večeras donela poene iz reketa i gomilu otvorenih šuteva za 3. Igrali smo sa manje fokusa ali je borbenost na nivou. Bitna pobeda. Bravo Zvezdo!

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Realno, to cemo jos da vidimo druze sledeci vikend. Ja sam pisao u slucaju da ne zavisimo od drugih rezultata. Ako oni izgube, mi lagano smo prvi bez razmisljanja.

VOSAK

pre 3 godine

Zamalo nas ne sruši Kalinić lično, čovek je opalio 13 trojki, ALOOO !!!
JOŠ NA KRAJU UTAKMICE se nešto svađa sa Mitrovićem, mora ga pod hitno Radonja disciplinovati jer je dao sebi previše za pravo !
Ivanović je sve bolji i bolji, sa slobodnih rešio Real, večeras nam sačuvao prvo mesto, odličan je, i Marković sve bolji!

Predrag

pre 3 godine

Ja ne znam kako neki ljudi ovde ne prate košarku uopšte nego bzv ostavljaju komentare o kalendaru, a sve je lepo objašnjeno... 25.marta Alba-Zvezda, 28.marta Zvezda-Krka, 01.april Bayern - Zvezda, 3.april Žalgiris-Zvezda( pošto se ta utakmica igra u nedelju, utakmica protiv Borca je odložena za 19.april),8.aprila dočekujemo Efes, a 10.ILI 11.APRILA igramo sa FMP-om.. I onda na red dolaze dve odložene utakmice... Protiv Budućnosti 16/17april i 24.april sa Igokeom... Posle počinje play off, gde prvo igraju 3 protiv 6 i 4 protiv 5 na dve pobede... Kada se to završi, kreće polufinale Aba lige početkom maja... Daj Bože da budemo u play offu Eurolige pa kalendar se može malo modifikovati, ali ne mnogo...

Mohikanac

pre 3 godine

Dobro i ovo je prošlo.

Ok i umor i skraćen roster ali Radonjić je pogubio konce večeras.

Sreća pa je raspored u ABA takav da može da preživi bez Holinsa i Lazića jer ima Krku i Borac.

Alba petak...ne znam šta da mislim.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Dart Pleguis, ne razumem pitanje? Sta kakvi Buducnost i Igokea? Pa igramo sa njima do kraja ligaskog dela ABA lige. Sa Buducnost u gostima, sa Igokeom kuci.

SrbEUin

pre 3 godine

Ne pamtim ovako jaku Zvezdu,(PredragDrobnjak, 21. mart 2022 21:03)

14/15
Jović, Wilijams, Rebić, Lazić, Blažić, Dženkins,
Dangubić, Kalinič,
Tejić, Mitrović,
Zirbes, Bobi,

15/16
Jović, Micić, Rebić, Lazić, Blažić, Gudurić,
Dangubić, Kinsi, Simonović
Miler, Tejić, Mitrović,
Zirbes, Štimac

MJ23

pre 3 godine

Opet Lazarevica uveo za dva minuta i odmah opet nesto ne valja.Pa dobro radonjicu,pusti bre decka da se bar ugreje.
(Red, 21. mart 2022 19:32)

Gotivim Lazarevića ali je danas očajno branio koš kada smo igrali bez klasične petice a na preuzimanjima je non stop kasnio. Dakle, večeras je bio baš loš, posebno u odbrani, tako da ponekad razumem Radonjića zašto ga nešto i ne uvodi u igru kada se lomi rezultat.

Gossa placa Zeljko 89

pre 3 godine

Dobro je, izvukli smo se nekako na Ivanovica i dobru igru Mitrovica u zavrsnici. Nista, pise se pobeda, ali igra je bila generalno losa. Vidi se ogroman nedostatak Holinsa i Lazica, cudi me da Radonja nije vise forsirao Vajta veceras i Voltersa koji su uz Ivanovica jedini bili dobri. Cibona se na kraju uplasila pobede, ipak su oni jako dobar mlad tim. Idemo dalje, uvek uz vas, verujem u vas.

By the way

pre 3 godine

Цибона била одлична, јако важни бодови за Звезду без важних играча. Да је ово изгубила, морала би обавезно да савлада Будућност у Подгорици. Овако је себи оставила простора и за евентуалан пораз. С Игокеом и Борцем озбиљно, без опуштања.

ДЕЛИЈА🔴⚪

pre 3 godine

@ПАЈА МОЛЕР - Ко не може неки посао да ради како треба, не треба ни да га ради.

Milosrdni andjeo

pre 3 godine

25.marta Alba-Zvezda, 28.marta Zvezda-Krka, 01.april Bayern - Zvezda, 3.april Žalgiris-Zvezda( pošto se ta utakmica igra u nedelju, utakmica protiv Borca je odložena za 19.april),8.aprila dočekujemo Efes, a 10.ILI 11.APRILA igramo sa FMP-om.. I onda na red dolaze dve odložene utakmice... Protiv Budućnosti 16/17april i 24.april sa Igokeom... Posle počinje play off, gde prvo igraju 3 protiv 6 i 4 protiv 5 na dve pobede... Kada se to završi, kreće polufinale Aba lige početkom maja... Daj Bože da budemo u play offu Eurolige pa kalendar se može malo modifikovati

Aca

pre 3 godine

(Milosrdni andjeo, 22. mart 2022 00:20)

Daj Bože da bude tako. Ali (zvezdaš sam, nemoj da neko misli da sam grobarski bot), ako uđemo u 8, sa rusima ili bez njih, nalećemo na Barselonu ili Real, što na tri pobede ne možemo da prođemo. Daj Bože da grešim.

Djenka

pre 3 godine

Kako je dobro
Vidjeti te opet
Staviti ruke
Na tvoja ramena
Kao nekad, poljubi me nježno
Za ona dobra dobra dobra stara vremena!