Utorak, 22.02.2022.

09:30

Ko je kriv?

Ol-Star je gotov, sve je manje vremena u regularnom delu sezone NBA lige, pa već polako slušamo izgovore...

Izvor: Stefan Nikoliæ

Ko je kriv? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

27 Komentari

Sortiraj po:

Skywalker

pre 2 godine

Ljudi sa nasih prostora malo ne razumeju poentu zapadnog sveta. Tamo nije toliko bitno kakva je firma tima vec koliko vlasnik na tom timu zaradjuje. Na osnovu istrazivanja od pre par godina NYK su najvrednija (najprofitabilnija) fransiza u NBA ligi, a to najvise duguju prihodima od ulaznica, marketinga, izdavanje MSGa za sve vrste dogadjaja kao i na osnovu same cinjenice da se tim nalazi u New York-u te stoga ima ogroman marketinski I trzisni potencijal. Ta cinjenica je vlasniku tima najbitnija dok rezultati dolaze na drugo mesto.

Ili zaista mislite da vlasnik NYK ne bi mogao da dovede 2,3 superzvezde I na taj nacin postane kandidat za najveci plasman?! Naravno da bi mogao ali zasto bi radio (odnosno zasto bi trosio pare) ako ih I ovako vec ima vise nego dovoljno.

Нонејм

pre 2 godine

Колико острашћених коментара. Па сад испаде да Леброн нема мјеста међу 10 најбољих? По чему нема? Гдје оде осваја, гдје оде разбија. Кад оде ти исти играчи буду доста лошији. Видјели смо ми и Ирвинга и оног Обрву како су освајали без Леброна. Да не помињем даље. Људи, играо је са баш добрим играчима, али исто тако су играли и други.
Шта сад ако те узме неки клуб у ЕН БИ ЕЈУ. Не смијеш напустити иначе... Глупо размишљање. Човјек је слободан. Нека иде гдје хоће. Освојио је доста. Показао је доста. Игра у тим годинама врхунску кошарку. Уз Џордана и Вилта мени понајбољи кошаркаш, иако не омиљен. Сад Кобија сви величају, а до јуче сви причали како је себичан...

Mare

pre 2 godine

Makar igrao do pedesete godine,nikad nece biti ne najbolji,nego ni uci u 10 prvih-tu ce zauvek ostati Medzik,Bird,Dzordan,Rasel,Čemberlen,Dzabar,Brajant,Dzulijus Irving,Dankan i Olajdzuvon...poredjajte ih kako hoćete.

GM

pre 2 godine

Ocigledno vi to gledate kroz sport. A njihovi vlasnici kroz biznis.

Jel ste vi svesni koliko oni para prave bez obzira na rezultate?

Biznis, kapirate biznis. Tom vlasniku ne treba sampionat za zaradi puno vise nego sto vec jeste.

Ostin A

pre 2 godine

(CJC, 22. februar 2022 14:43)

Da, vidimo kako dominiraju superzvezde Kyrie Irving i Kevin Love. Osvojili po 2 prstena. Ili Šta su uradili Kris Boš i Dvejn Vejd u nastavku karijere. Ne postoji nijedan tim koji se nakon odlaska superzvezde postao još jači. Džordan kada se penzionisao 2x, Čikago je bio rupa. Dok je Džordan igrao za Vašington, Čikago je bio rupa. Lejkersi kada je Šek otišao u Majami je bio rupa. Ma mogu tako do beskonačno...

Druga stvar, ovo je posao. Igraš za tim koji te najviše plaća i koji može najbolje uslove da ti ponudi. Biznis.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Za Lejkerse mi nije krivo uopšte. Obzirom da su dozvolili da im jedan igrač pravi sastav a ne ljudi kojima je to posao, tako im i treba.

MitchSrbija

pre 2 godine

@The Unforgiven

Da, i? Ove godine trguje sa pikom Lejkersa za 2027 godinu, što ne bi uništio budućnost još jedne ekipe zarad svog interesa. Sam je rekao da će odigrati jednu sezonu sa sinom i da završava, a njegov sin može da izađe na draft za 2-3 godine (mislim da je sad treća godina srednje). Kako se igra odbrana u današnjem NBA i njegova sreća sa povredama (nikad teža od par nedelja), lagano može da igra i do 45 ako hoće

Stefan

pre 2 godine

@CJC


Čuj uništio Klivlend i Majami. Pa kako te nije sramota da tako kažeš,čovek je doneo i Klivlendu i Majamiju titulu i to Majamiju dva puta. Kažeš imao je najmanje 2 superstara u Klivlendu, to nije tačno imao je samo Irvinga a kao drugo Voriorsi protiv kojih je igrao u finalu su imali daleko jači tim. I pored svega toga ti kažeš lako je osvojio titulu.

Dosadnjaković

pre 2 godine

Kao i sve u životu, i u NBA stvari počinju odozgo. Kao prvo, vlasnik kluba treba da voli i razume košarku i klub. Kao drugo, vlasnik treba da dovede kvalitetnog generalnog menadžera koji se razume u svoj posao i da se on (vlasnik) minimalno meša u vodjenje kluba. Kao treće, kada vlasnik i GM naprave krovnu strategiju za klub i pravac u kome će se razvijati (napad na titulu, razvoj mladih igrača, plejof, tankovanje, kako god) onda treba dovesti trenera koji je sposoban da te ciljeve ispuni. Tek na četvrtom mestu dolaze igrači. Kada okreneš stvari naopačke, pa vlasnici krenu da vode klub i dovode igrače po svom nahodjenju, ili kada imaš pogrešnog trenera, ili kada pustiš LBJ i Dejvisa da oni vode klub, e onda ti se dešava to što se dešava NY i LALu.

Bojan

pre 2 godine

A da te pitam, šta je ostalo u tim timovima nakon njegovog odlaska?
(CJC, 22. februar 2022 14:43)

A Klivlend je pa imao nešto pre nego što su 7 godina davili Lebrona kao zmija žabu...

The Unforgiven

pre 2 godine

A da te pitam, šta je ostalo u tim timovima nakon njegovog odlaska? Ja cu ti reći, ništa! Svi napustili tim, pikova nema narednih 5 godina i naravno kreće kanal iz kog se ne možeš iščupati godinama... E to je Lebronov "legacy" u NBA ligi!
(CJC, 22. februar 2022 14:43)
------------------------------

Sta je to drugacije u poredjenju sa svakim drugim timom u NBA? NBA bas funkcionise po sistemu "dobar sam par godina pa onda opet par godina pravim tim". Ne samo NBA vec svaki americki sport. Ne mozes ocekivati da ce vecno trajati dominacija ako imas gomilu igraca pod velikim ugovorima i biras 30. pika na draftu - pre ili kasnije ti igraci ce ostariti, a na draftu u vecini slucajeva ne uzimas nikoga vrednog. Izuzetak takvog "pravila" je jedino San Antonio Spurs jer je Popovich bio u stanju da drafuje nekoga kao 20. ili 30. pik i od njega napravi all-star igraca.

Sta je drugacije u situaciji koju si opisao od one kada se Jordan penzionisao i sta je ostalo od Bullsa posle 1998. godine? Sta je ostalo od Lakersa kada se Magic penzionisao? Od Utah nakon sto se Stockton i Malone penzionisali? Od Dallasa nakon penzije Nowitzkog? Spomeni kog god hall of frame igraca hoces i prica ce biti ista.

The Unforgiven

pre 2 godine

Već vidim kako dolazi i trejduje Alena, Moblija i sve pikove do 2033 za Leonarda i jos nekog, dovodi 90 veterana i onda odlazi za dve-tri godine da bi igrao sa sinom, a Klivlend opet ide u rebuild.
(MitchSrbija, 22. februar 2022 15:30)
----------------------

Ti znas da LeBron ove godine puni 38 godina?

kakuna

pre 2 godine

@CJC

U pravu si brate, stvarno sjajan argument, evo npr. od odlaska Dzordana, jadan Cikago vise nema gde da redja silne trofeje koje su nakon njegovog odlaska poosvajali.

Sta sve ljudi nece pisati da bi osporili LeBronov ucinak u dosadasnjem toku karijere... Da ne bude zabune, za mene ce Majkl uvek biti najveci svih vremena.

MitchSrbija

pre 2 godine

Na all staru Lebron već krenuo da se prodaje Klivlendu. Da sam na njihovom mestu, zahvalio bi mu se i rekao da nema potrebe. Već vidim kako dolazi i trejduje Alena, Moblija i sve pikove do 2033 za Leonarda i jos nekog, dovodi 90 veterana i onda odlazi za dve-tri godine da bi igrao sa sinom, a Klivlend opet ide u rebuild.

Sa njim ekipa ulazi u win now mod, ali se dugoročno uništava. Klivlendu je sad to najmanje potrebno, jer su konačno napravili zdravu ekipu koja lepo igra

CJC

pre 2 godine

Unistio je Klivlend tako sto je gradu doneo prvu titulu posle 50 godina. Racunajuci bejzbol, kosarku, americki fudbal… Stvarno ih je zakopao.
(Straight Outta München, 22. februar 2022 14:12)

Kao prvo, ne pratite emisiju kabinetskog tipa. A kao drugo, svaka čast, doneo im titule sa po 2 superstara i po 3-4 odlična igrača u timu, stvarno je bilo teško... A da te pitam, šta je ostalo u tim timovima nakon njegovog odlaska? Ja cu ti reći, ništa! Svi napustili tim, pikova nema narednih 5 godina i naravno kreće kanal iz kog se ne možeš iščupati godinama... E to je Lebronov "legacy" u NBA ligi!

Miličić Darko NBA šampion

pre 2 godine

Pa nije sigurno Lebronova odluka da štedi pare za Lejkerse i ne vrate Karusa koji je pristao na manju platu. Plus nisu hteli da trejduju Vestbruka za Vola i Vuda jer je njihova pametna vlasnica htela da bude jeftina

Straight Outta München

pre 2 godine

Lebron je 2 puta uništio Klivlend i 1 Majami, i ne samo franšize nego i grad i prigradska naselja i kad se u državama Florida i Ohajo spomene slovo L pale se crvene lampice i upozorenja.
(CJC, 22. februar 2022 12:46)

Unistio je Klivlend tako sto je gradu doneo prvu titulu posle 50 godina. Racunajuci bejzbol, kosarku, americki fudbal… Stvarno ih je zakopao.

Kevin Garnet

pre 2 godine

Lebron dodje u idealan tim sa ambicijama a posle 4 god kad je sve naruseno bjezi dalje. Ne bi me zacudilo da predje ponovo u klivlend jer su nekako uspjeli ponovo da naprave perspektivan tim

Hazar

pre 2 godine

Niksi za sledeću sezonu samo treba da izaberu tradicionalno rešenje, tj. najbolji igrač treba da im bude centar. Da potpišu Nikolu, pa makar dali pola sadašnjeg tima. Ako to urade, u sledećih 5 godina dolaze bar jednom do titule.

Ovo je i za Nikolu idealno rešenje. Jedino što će morati da vredno trenira PR, a to mu baš i nije prirodno. Angažuješ profi agenciju i oni te nauče.

paklena_pomorandza

pre 2 godine

Za par utakmica Niksa sto odgledah, njima je Rendl glavni organizator vecinu utakmice.
Zaleti se na prodor pa izbaci pas spolja ili krene u dribling pa ako naidje udvajanje izbaci pas spolja, ako pre svega toga ne izgubi loptu sto se ne desava retko.
Covek se inace raspada od proslog plej ofa, proslu sezonu je odigrao fino, ali plej of i ova sezona katastrofa...
Caka je u tome sto se prosle sezone moralo malo i zapinjati radi novog ugovora, sad kad je potpisan - opusteno.

CJC

pre 2 godine

Lebron je 2 puta uništio Klivlend i 1 Majami, i ne samo franšize nego i grad i prigradska naselja i kad se u državama Florida i Ohajo spomene slovo L pale se crvene lampice i upozorenja.

paklena_pomorandza

pre 2 godine

Za par utakmica Niksa sto odgledah, njima je Rendl glavni organizator vecinu utakmice.
Zaleti se na prodor pa izbaci pas spolja ili krene u dribling pa ako naidje udvajanje izbaci pas spolja, ako pre svega toga ne izgubi loptu sto se ne desava retko.
Covek se inace raspada od proslog plej ofa, proslu sezonu je odigrao fino, ali plej of i ova sezona katastrofa...
Caka je u tome sto se prosle sezone moralo malo i zapinjati radi novog ugovora, sad kad je potpisan - opusteno.

CJC

pre 2 godine

Lebron je 2 puta uništio Klivlend i 1 Majami, i ne samo franšize nego i grad i prigradska naselja i kad se u državama Florida i Ohajo spomene slovo L pale se crvene lampice i upozorenja.

Kevin Garnet

pre 2 godine

Lebron dodje u idealan tim sa ambicijama a posle 4 god kad je sve naruseno bjezi dalje. Ne bi me zacudilo da predje ponovo u klivlend jer su nekako uspjeli ponovo da naprave perspektivan tim

CJC

pre 2 godine

Unistio je Klivlend tako sto je gradu doneo prvu titulu posle 50 godina. Racunajuci bejzbol, kosarku, americki fudbal… Stvarno ih je zakopao.
(Straight Outta München, 22. februar 2022 14:12)

Kao prvo, ne pratite emisiju kabinetskog tipa. A kao drugo, svaka čast, doneo im titule sa po 2 superstara i po 3-4 odlična igrača u timu, stvarno je bilo teško... A da te pitam, šta je ostalo u tim timovima nakon njegovog odlaska? Ja cu ti reći, ništa! Svi napustili tim, pikova nema narednih 5 godina i naravno kreće kanal iz kog se ne možeš iščupati godinama... E to je Lebronov "legacy" u NBA ligi!

Straight Outta München

pre 2 godine

Lebron je 2 puta uništio Klivlend i 1 Majami, i ne samo franšize nego i grad i prigradska naselja i kad se u državama Florida i Ohajo spomene slovo L pale se crvene lampice i upozorenja.
(CJC, 22. februar 2022 12:46)

Unistio je Klivlend tako sto je gradu doneo prvu titulu posle 50 godina. Racunajuci bejzbol, kosarku, americki fudbal… Stvarno ih je zakopao.

MitchSrbija

pre 2 godine

Na all staru Lebron već krenuo da se prodaje Klivlendu. Da sam na njihovom mestu, zahvalio bi mu se i rekao da nema potrebe. Već vidim kako dolazi i trejduje Alena, Moblija i sve pikove do 2033 za Leonarda i jos nekog, dovodi 90 veterana i onda odlazi za dve-tri godine da bi igrao sa sinom, a Klivlend opet ide u rebuild.

Sa njim ekipa ulazi u win now mod, ali se dugoročno uništava. Klivlendu je sad to najmanje potrebno, jer su konačno napravili zdravu ekipu koja lepo igra

The Unforgiven

pre 2 godine

A da te pitam, šta je ostalo u tim timovima nakon njegovog odlaska? Ja cu ti reći, ništa! Svi napustili tim, pikova nema narednih 5 godina i naravno kreće kanal iz kog se ne možeš iščupati godinama... E to je Lebronov "legacy" u NBA ligi!
(CJC, 22. februar 2022 14:43)
------------------------------

Sta je to drugacije u poredjenju sa svakim drugim timom u NBA? NBA bas funkcionise po sistemu "dobar sam par godina pa onda opet par godina pravim tim". Ne samo NBA vec svaki americki sport. Ne mozes ocekivati da ce vecno trajati dominacija ako imas gomilu igraca pod velikim ugovorima i biras 30. pika na draftu - pre ili kasnije ti igraci ce ostariti, a na draftu u vecini slucajeva ne uzimas nikoga vrednog. Izuzetak takvog "pravila" je jedino San Antonio Spurs jer je Popovich bio u stanju da drafuje nekoga kao 20. ili 30. pik i od njega napravi all-star igraca.

Sta je drugacije u situaciji koju si opisao od one kada se Jordan penzionisao i sta je ostalo od Bullsa posle 1998. godine? Sta je ostalo od Lakersa kada se Magic penzionisao? Od Utah nakon sto se Stockton i Malone penzionisali? Od Dallasa nakon penzije Nowitzkog? Spomeni kog god hall of frame igraca hoces i prica ce biti ista.

Hazar

pre 2 godine

Niksi za sledeću sezonu samo treba da izaberu tradicionalno rešenje, tj. najbolji igrač treba da im bude centar. Da potpišu Nikolu, pa makar dali pola sadašnjeg tima. Ako to urade, u sledećih 5 godina dolaze bar jednom do titule.

Ovo je i za Nikolu idealno rešenje. Jedino što će morati da vredno trenira PR, a to mu baš i nije prirodno. Angažuješ profi agenciju i oni te nauče.

Dosadnjaković

pre 2 godine

Kao i sve u životu, i u NBA stvari počinju odozgo. Kao prvo, vlasnik kluba treba da voli i razume košarku i klub. Kao drugo, vlasnik treba da dovede kvalitetnog generalnog menadžera koji se razume u svoj posao i da se on (vlasnik) minimalno meša u vodjenje kluba. Kao treće, kada vlasnik i GM naprave krovnu strategiju za klub i pravac u kome će se razvijati (napad na titulu, razvoj mladih igrača, plejof, tankovanje, kako god) onda treba dovesti trenera koji je sposoban da te ciljeve ispuni. Tek na četvrtom mestu dolaze igrači. Kada okreneš stvari naopačke, pa vlasnici krenu da vode klub i dovode igrače po svom nahodjenju, ili kada imaš pogrešnog trenera, ili kada pustiš LBJ i Dejvisa da oni vode klub, e onda ti se dešava to što se dešava NY i LALu.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Za Lejkerse mi nije krivo uopšte. Obzirom da su dozvolili da im jedan igrač pravi sastav a ne ljudi kojima je to posao, tako im i treba.

Miličić Darko NBA šampion

pre 2 godine

Pa nije sigurno Lebronova odluka da štedi pare za Lejkerse i ne vrate Karusa koji je pristao na manju platu. Plus nisu hteli da trejduju Vestbruka za Vola i Vuda jer je njihova pametna vlasnica htela da bude jeftina

kakuna

pre 2 godine

@CJC

U pravu si brate, stvarno sjajan argument, evo npr. od odlaska Dzordana, jadan Cikago vise nema gde da redja silne trofeje koje su nakon njegovog odlaska poosvajali.

Sta sve ljudi nece pisati da bi osporili LeBronov ucinak u dosadasnjem toku karijere... Da ne bude zabune, za mene ce Majkl uvek biti najveci svih vremena.

Skywalker

pre 2 godine

Ljudi sa nasih prostora malo ne razumeju poentu zapadnog sveta. Tamo nije toliko bitno kakva je firma tima vec koliko vlasnik na tom timu zaradjuje. Na osnovu istrazivanja od pre par godina NYK su najvrednija (najprofitabilnija) fransiza u NBA ligi, a to najvise duguju prihodima od ulaznica, marketinga, izdavanje MSGa za sve vrste dogadjaja kao i na osnovu same cinjenice da se tim nalazi u New York-u te stoga ima ogroman marketinski I trzisni potencijal. Ta cinjenica je vlasniku tima najbitnija dok rezultati dolaze na drugo mesto.

Ili zaista mislite da vlasnik NYK ne bi mogao da dovede 2,3 superzvezde I na taj nacin postane kandidat za najveci plasman?! Naravno da bi mogao ali zasto bi radio (odnosno zasto bi trosio pare) ako ih I ovako vec ima vise nego dovoljno.

Stefan

pre 2 godine

@CJC


Čuj uništio Klivlend i Majami. Pa kako te nije sramota da tako kažeš,čovek je doneo i Klivlendu i Majamiju titulu i to Majamiju dva puta. Kažeš imao je najmanje 2 superstara u Klivlendu, to nije tačno imao je samo Irvinga a kao drugo Voriorsi protiv kojih je igrao u finalu su imali daleko jači tim. I pored svega toga ti kažeš lako je osvojio titulu.

Нонејм

pre 2 godine

Колико острашћених коментара. Па сад испаде да Леброн нема мјеста међу 10 најбољих? По чему нема? Гдје оде осваја, гдје оде разбија. Кад оде ти исти играчи буду доста лошији. Видјели смо ми и Ирвинга и оног Обрву како су освајали без Леброна. Да не помињем даље. Људи, играо је са баш добрим играчима, али исто тако су играли и други.
Шта сад ако те узме неки клуб у ЕН БИ ЕЈУ. Не смијеш напустити иначе... Глупо размишљање. Човјек је слободан. Нека иде гдје хоће. Освојио је доста. Показао је доста. Игра у тим годинама врхунску кошарку. Уз Џордана и Вилта мени понајбољи кошаркаш, иако не омиљен. Сад Кобија сви величају, а до јуче сви причали како је себичан...

GM

pre 2 godine

Ocigledno vi to gledate kroz sport. A njihovi vlasnici kroz biznis.

Jel ste vi svesni koliko oni para prave bez obzira na rezultate?

Biznis, kapirate biznis. Tom vlasniku ne treba sampionat za zaradi puno vise nego sto vec jeste.

The Unforgiven

pre 2 godine

Već vidim kako dolazi i trejduje Alena, Moblija i sve pikove do 2033 za Leonarda i jos nekog, dovodi 90 veterana i onda odlazi za dve-tri godine da bi igrao sa sinom, a Klivlend opet ide u rebuild.
(MitchSrbija, 22. februar 2022 15:30)
----------------------

Ti znas da LeBron ove godine puni 38 godina?

MitchSrbija

pre 2 godine

@The Unforgiven

Da, i? Ove godine trguje sa pikom Lejkersa za 2027 godinu, što ne bi uništio budućnost još jedne ekipe zarad svog interesa. Sam je rekao da će odigrati jednu sezonu sa sinom i da završava, a njegov sin može da izađe na draft za 2-3 godine (mislim da je sad treća godina srednje). Kako se igra odbrana u današnjem NBA i njegova sreća sa povredama (nikad teža od par nedelja), lagano može da igra i do 45 ako hoće

Bojan

pre 2 godine

A da te pitam, šta je ostalo u tim timovima nakon njegovog odlaska?
(CJC, 22. februar 2022 14:43)

A Klivlend je pa imao nešto pre nego što su 7 godina davili Lebrona kao zmija žabu...

Mare

pre 2 godine

Makar igrao do pedesete godine,nikad nece biti ne najbolji,nego ni uci u 10 prvih-tu ce zauvek ostati Medzik,Bird,Dzordan,Rasel,Čemberlen,Dzabar,Brajant,Dzulijus Irving,Dankan i Olajdzuvon...poredjajte ih kako hoćete.

Ostin A

pre 2 godine

(CJC, 22. februar 2022 14:43)

Da, vidimo kako dominiraju superzvezde Kyrie Irving i Kevin Love. Osvojili po 2 prstena. Ili Šta su uradili Kris Boš i Dvejn Vejd u nastavku karijere. Ne postoji nijedan tim koji se nakon odlaska superzvezde postao još jači. Džordan kada se penzionisao 2x, Čikago je bio rupa. Dok je Džordan igrao za Vašington, Čikago je bio rupa. Lejkersi kada je Šek otišao u Majami je bio rupa. Ma mogu tako do beskonačno...

Druga stvar, ovo je posao. Igraš za tim koji te najviše plaća i koji može najbolje uslove da ti ponudi. Biznis.

Straight Outta München

pre 2 godine

Lebron je 2 puta uništio Klivlend i 1 Majami, i ne samo franšize nego i grad i prigradska naselja i kad se u državama Florida i Ohajo spomene slovo L pale se crvene lampice i upozorenja.
(CJC, 22. februar 2022 12:46)

Unistio je Klivlend tako sto je gradu doneo prvu titulu posle 50 godina. Racunajuci bejzbol, kosarku, americki fudbal… Stvarno ih je zakopao.

CJC

pre 2 godine

Lebron je 2 puta uništio Klivlend i 1 Majami, i ne samo franšize nego i grad i prigradska naselja i kad se u državama Florida i Ohajo spomene slovo L pale se crvene lampice i upozorenja.

CJC

pre 2 godine

Unistio je Klivlend tako sto je gradu doneo prvu titulu posle 50 godina. Racunajuci bejzbol, kosarku, americki fudbal… Stvarno ih je zakopao.
(Straight Outta München, 22. februar 2022 14:12)

Kao prvo, ne pratite emisiju kabinetskog tipa. A kao drugo, svaka čast, doneo im titule sa po 2 superstara i po 3-4 odlična igrača u timu, stvarno je bilo teško... A da te pitam, šta je ostalo u tim timovima nakon njegovog odlaska? Ja cu ti reći, ništa! Svi napustili tim, pikova nema narednih 5 godina i naravno kreće kanal iz kog se ne možeš iščupati godinama... E to je Lebronov "legacy" u NBA ligi!

kakuna

pre 2 godine

@CJC

U pravu si brate, stvarno sjajan argument, evo npr. od odlaska Dzordana, jadan Cikago vise nema gde da redja silne trofeje koje su nakon njegovog odlaska poosvajali.

Sta sve ljudi nece pisati da bi osporili LeBronov ucinak u dosadasnjem toku karijere... Da ne bude zabune, za mene ce Majkl uvek biti najveci svih vremena.

Stefan

pre 2 godine

@CJC


Čuj uništio Klivlend i Majami. Pa kako te nije sramota da tako kažeš,čovek je doneo i Klivlendu i Majamiju titulu i to Majamiju dva puta. Kažeš imao je najmanje 2 superstara u Klivlendu, to nije tačno imao je samo Irvinga a kao drugo Voriorsi protiv kojih je igrao u finalu su imali daleko jači tim. I pored svega toga ti kažeš lako je osvojio titulu.

Miličić Darko NBA šampion

pre 2 godine

Pa nije sigurno Lebronova odluka da štedi pare za Lejkerse i ne vrate Karusa koji je pristao na manju platu. Plus nisu hteli da trejduju Vestbruka za Vola i Vuda jer je njihova pametna vlasnica htela da bude jeftina

Hazar

pre 2 godine

Niksi za sledeću sezonu samo treba da izaberu tradicionalno rešenje, tj. najbolji igrač treba da im bude centar. Da potpišu Nikolu, pa makar dali pola sadašnjeg tima. Ako to urade, u sledećih 5 godina dolaze bar jednom do titule.

Ovo je i za Nikolu idealno rešenje. Jedino što će morati da vredno trenira PR, a to mu baš i nije prirodno. Angažuješ profi agenciju i oni te nauče.

Mare

pre 2 godine

Makar igrao do pedesete godine,nikad nece biti ne najbolji,nego ni uci u 10 prvih-tu ce zauvek ostati Medzik,Bird,Dzordan,Rasel,Čemberlen,Dzabar,Brajant,Dzulijus Irving,Dankan i Olajdzuvon...poredjajte ih kako hoćete.

Kevin Garnet

pre 2 godine

Lebron dodje u idealan tim sa ambicijama a posle 4 god kad je sve naruseno bjezi dalje. Ne bi me zacudilo da predje ponovo u klivlend jer su nekako uspjeli ponovo da naprave perspektivan tim

paklena_pomorandza

pre 2 godine

Za par utakmica Niksa sto odgledah, njima je Rendl glavni organizator vecinu utakmice.
Zaleti se na prodor pa izbaci pas spolja ili krene u dribling pa ako naidje udvajanje izbaci pas spolja, ako pre svega toga ne izgubi loptu sto se ne desava retko.
Covek se inace raspada od proslog plej ofa, proslu sezonu je odigrao fino, ali plej of i ova sezona katastrofa...
Caka je u tome sto se prosle sezone moralo malo i zapinjati radi novog ugovora, sad kad je potpisan - opusteno.

MitchSrbija

pre 2 godine

Na all staru Lebron već krenuo da se prodaje Klivlendu. Da sam na njihovom mestu, zahvalio bi mu se i rekao da nema potrebe. Već vidim kako dolazi i trejduje Alena, Moblija i sve pikove do 2033 za Leonarda i jos nekog, dovodi 90 veterana i onda odlazi za dve-tri godine da bi igrao sa sinom, a Klivlend opet ide u rebuild.

Sa njim ekipa ulazi u win now mod, ali se dugoročno uništava. Klivlendu je sad to najmanje potrebno, jer su konačno napravili zdravu ekipu koja lepo igra

The Unforgiven

pre 2 godine

Već vidim kako dolazi i trejduje Alena, Moblija i sve pikove do 2033 za Leonarda i jos nekog, dovodi 90 veterana i onda odlazi za dve-tri godine da bi igrao sa sinom, a Klivlend opet ide u rebuild.
(MitchSrbija, 22. februar 2022 15:30)
----------------------

Ti znas da LeBron ove godine puni 38 godina?

Нонејм

pre 2 godine

Колико острашћених коментара. Па сад испаде да Леброн нема мјеста међу 10 најбољих? По чему нема? Гдје оде осваја, гдје оде разбија. Кад оде ти исти играчи буду доста лошији. Видјели смо ми и Ирвинга и оног Обрву како су освајали без Леброна. Да не помињем даље. Људи, играо је са баш добрим играчима, али исто тако су играли и други.
Шта сад ако те узме неки клуб у ЕН БИ ЕЈУ. Не смијеш напустити иначе... Глупо размишљање. Човјек је слободан. Нека иде гдје хоће. Освојио је доста. Показао је доста. Игра у тим годинама врхунску кошарку. Уз Џордана и Вилта мени понајбољи кошаркаш, иако не омиљен. Сад Кобија сви величају, а до јуче сви причали како је себичан...

Skywalker

pre 2 godine

Ljudi sa nasih prostora malo ne razumeju poentu zapadnog sveta. Tamo nije toliko bitno kakva je firma tima vec koliko vlasnik na tom timu zaradjuje. Na osnovu istrazivanja od pre par godina NYK su najvrednija (najprofitabilnija) fransiza u NBA ligi, a to najvise duguju prihodima od ulaznica, marketinga, izdavanje MSGa za sve vrste dogadjaja kao i na osnovu same cinjenice da se tim nalazi u New York-u te stoga ima ogroman marketinski I trzisni potencijal. Ta cinjenica je vlasniku tima najbitnija dok rezultati dolaze na drugo mesto.

Ili zaista mislite da vlasnik NYK ne bi mogao da dovede 2,3 superzvezde I na taj nacin postane kandidat za najveci plasman?! Naravno da bi mogao ali zasto bi radio (odnosno zasto bi trosio pare) ako ih I ovako vec ima vise nego dovoljno.

Bojan

pre 2 godine

A da te pitam, šta je ostalo u tim timovima nakon njegovog odlaska?
(CJC, 22. februar 2022 14:43)

A Klivlend je pa imao nešto pre nego što su 7 godina davili Lebrona kao zmija žabu...

Ostin A

pre 2 godine

(CJC, 22. februar 2022 14:43)

Da, vidimo kako dominiraju superzvezde Kyrie Irving i Kevin Love. Osvojili po 2 prstena. Ili Šta su uradili Kris Boš i Dvejn Vejd u nastavku karijere. Ne postoji nijedan tim koji se nakon odlaska superzvezde postao još jači. Džordan kada se penzionisao 2x, Čikago je bio rupa. Dok je Džordan igrao za Vašington, Čikago je bio rupa. Lejkersi kada je Šek otišao u Majami je bio rupa. Ma mogu tako do beskonačno...

Druga stvar, ovo je posao. Igraš za tim koji te najviše plaća i koji može najbolje uslove da ti ponudi. Biznis.

MitchSrbija

pre 2 godine

@The Unforgiven

Da, i? Ove godine trguje sa pikom Lejkersa za 2027 godinu, što ne bi uništio budućnost još jedne ekipe zarad svog interesa. Sam je rekao da će odigrati jednu sezonu sa sinom i da završava, a njegov sin može da izađe na draft za 2-3 godine (mislim da je sad treća godina srednje). Kako se igra odbrana u današnjem NBA i njegova sreća sa povredama (nikad teža od par nedelja), lagano može da igra i do 45 ako hoće

The Unforgiven

pre 2 godine

A da te pitam, šta je ostalo u tim timovima nakon njegovog odlaska? Ja cu ti reći, ništa! Svi napustili tim, pikova nema narednih 5 godina i naravno kreće kanal iz kog se ne možeš iščupati godinama... E to je Lebronov "legacy" u NBA ligi!
(CJC, 22. februar 2022 14:43)
------------------------------

Sta je to drugacije u poredjenju sa svakim drugim timom u NBA? NBA bas funkcionise po sistemu "dobar sam par godina pa onda opet par godina pravim tim". Ne samo NBA vec svaki americki sport. Ne mozes ocekivati da ce vecno trajati dominacija ako imas gomilu igraca pod velikim ugovorima i biras 30. pika na draftu - pre ili kasnije ti igraci ce ostariti, a na draftu u vecini slucajeva ne uzimas nikoga vrednog. Izuzetak takvog "pravila" je jedino San Antonio Spurs jer je Popovich bio u stanju da drafuje nekoga kao 20. ili 30. pik i od njega napravi all-star igraca.

Sta je drugacije u situaciji koju si opisao od one kada se Jordan penzionisao i sta je ostalo od Bullsa posle 1998. godine? Sta je ostalo od Lakersa kada se Magic penzionisao? Od Utah nakon sto se Stockton i Malone penzionisali? Od Dallasa nakon penzije Nowitzkog? Spomeni kog god hall of frame igraca hoces i prica ce biti ista.

GM

pre 2 godine

Ocigledno vi to gledate kroz sport. A njihovi vlasnici kroz biznis.

Jel ste vi svesni koliko oni para prave bez obzira na rezultate?

Biznis, kapirate biznis. Tom vlasniku ne treba sampionat za zaradi puno vise nego sto vec jeste.

Dosadnjaković

pre 2 godine

Kao i sve u životu, i u NBA stvari počinju odozgo. Kao prvo, vlasnik kluba treba da voli i razume košarku i klub. Kao drugo, vlasnik treba da dovede kvalitetnog generalnog menadžera koji se razume u svoj posao i da se on (vlasnik) minimalno meša u vodjenje kluba. Kao treće, kada vlasnik i GM naprave krovnu strategiju za klub i pravac u kome će se razvijati (napad na titulu, razvoj mladih igrača, plejof, tankovanje, kako god) onda treba dovesti trenera koji je sposoban da te ciljeve ispuni. Tek na četvrtom mestu dolaze igrači. Kada okreneš stvari naopačke, pa vlasnici krenu da vode klub i dovode igrače po svom nahodjenju, ili kada imaš pogrešnog trenera, ili kada pustiš LBJ i Dejvisa da oni vode klub, e onda ti se dešava to što se dešava NY i LALu.

društvance iz predgrađa

pre 2 godine

Za Lejkerse mi nije krivo uopšte. Obzirom da su dozvolili da im jedan igrač pravi sastav a ne ljudi kojima je to posao, tako im i treba.