Ponedeljak, 25.10.2021.

22:42

Mančester junajted zove Kontea

Mančester junajted razmatra mogućnost da otpusti trenera Olea Gunara Solskjera zbog loših rezultata i zainteresovan je za Antonija Kontea

Izvor: B92

Manèester junajted zove Kontea IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

Mali Hijavata

pre 2 godine

Pre drasticne odluke da se promeni trener, koja ionako nista ne garantuje, prvo treba vratiti tim na onaj iz prvih nekoliko utakmica, a to znaci tim bez Ronalda. Neko je tu odlucio da dovede Ronalda, a to nije Ole ubedjen sam. Videli priliku, hoce ide, kontaju Ronaldo, pare, marketing, vraca se u Junajted, zavrsava karijeru, osvaja sve zivo... Eto vam sad. Tim je bio u najmanju ruku respektivan pre njega, igrali su lepo, davali golove, osvajali bodove i vremenom bi sve bolje bilo jer bi mladji igraci dobijali minutazu i samopouzdanje, npr. Grinvud, po meni veoma dobar igrac, kojeg unistavaju sa Ronaldom.
(sport, 26. oktobar 2021 08:31)

Promena ovakvog trenera ti garantuje ozbiljniji i profesionalniji pristup igri, to ćeš ubrzo videti.
Drugo, najlakše je imati alibi pričom kako ubacuješ mlade igrače u tim. Nije fora ubaciti mlade igrače tek tako, fora je ubaciti ih u dobro napravljen plan i uz dobru procenu trenera šta mogu da doprinesu, i da tako osvajaš titule i budeš konstantno u vrhu godinama. To je napravio Klop, a pre njega Murinjo i Gvardiola sa Portom i Barselonom. Lako je ubaciti klince tek tako, i ako su talentovani, daju po neki gol i to ti je izgovor. Gde je bio Grinvud u finalu LE, gde je kada su veliki derbiji u pitanju? Gde je bio Rašford? Koliko je Ole dobio utakmica sa ozbiljnim timovima? Jednu, dve? I to uglavnom na nevidjenu sreću ili sumnjive penale. Moraš prvo imati igru, pa onda procenu koji mladi igrači mogu tu da se uklope. To je znanje.

Marka Zvaka

pre 2 godine

prelazak na 3 pozadi mi deluje kao dobro resenje treba to uigrati ali imaju 5 igraca za tu zadnju liniju i conte je dokazani strucnjak za tu formaciju. 3412 kao logican korak. borba za ligu evrope i mozda neko iznenadjenje u kup takmicenjima.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Posle svih ovih promašaja na klupi Mančestera od usukanog Mojesa do beskrvnog Olea, "ludi" Konte bi im bio idealno rešenje. Gde god je bio osvajao je titule, Juve, Čelzi, Inter. U Juventusu je pre desetak godina upravo on postavio sistem da vladaju u narednoj deceniji. Zna fudbal, kao trener je na nivou Klopa, Gvardiole , Tuhela u najmanju ruku. Ima još nešto ne manje važno što je potrebno Junajtedu. Tip je naime ludji od Pogbe i Ronalda zajedno. Taj se ne bi udvarao igračima, navijačima, upravi,Fergusonu, već bi krvnički radio posao i napravio od njih ozbiljnu ekipu. Zizu bi bio promašaj. On je tip trenera kao Solkskjer, ono što Englezi zovu man managment....a to tamo ne pije vodu. Tamo je potreban "ludak" kakav je Konte, kakav je uostalom bio i Ferguson. Kad kažem "ludak" jasno je da mislim u pozitivnom smislu.
(Goks, 26. oktobar 2021 07:28)

Ne preteruj. Konte je odličan trener i blizu je kvaliteta Tuhela, možda i Klopa, ali ga od Gvardiole deli jako ozbiljan broj velikih titula. Uglavnom, on je svetlosnu godinu u shvatanju fudbala ispred Solskjera, pa će Junajted samo profitirati, ali i dalje je tu veliki broj problema, neambiciozna uprava (neambiciozna u smislu osvajanja titula), igrači koji su umislili da su velike zvezde i CR7 koji sreću kvari. Konte će imati veliki broj problema.

mr.wolf

pre 2 godine

Pre drasticne odluke da se promeni trener, koja ionako nista ne garantuje, prvo treba vratiti tim na onaj iz prvih nekoliko utakmica, a to znaci tim bez Ronalda. Neko je tu odlucio da dovede Ronalda, a to nije Ole ubedjen sam. Videli priliku, hoce ide, kontaju Ronaldo, pare, marketing, vraca se u Junajted, zavrsava karijeru, osvaja sve zivo... Eto vam sad. Tim je bio u najmanju ruku respektivan pre njega, igrali su lepo, davali golove, osvajali bodove i vremenom bi sve bolje bilo jer bi mladji igraci dobijali minutazu i samopouzdanje, npr. Grinvud, po meni veoma dobar igrac, kojeg unistavaju sa Ronaldom.
(sport, 26. oktobar 2021 08:31)

Dzabe pricas. Ljudi ne gledaju siru sliku. Smesno je ovo, za sve je Norvezanin kriv. Dolazak Ronalda (i ja sam ubedjen da Norvezanin nije ni pitan) je promenio sve. Atmosferu, koncept, projekat. Sve se preko noci rasturilo sto je gradjeno dve godine, pazljivo i strpljivo. Jeste izgubili su i prosle sezone 1-6, ali i Ferguson sa onakvom ekipom je umeo da dozivi debakl.
Krivica Norvezanina lezi u pogresnoj priceni da gradi tim oko Megvajera i odbrane koja realno nije na nivou da bi se igra gradila oko njih. Nije mala stvar, i mala greska, ali verujem da bi ispravio i to ove sezone (doveo Varana). Problem je sto Megvajer MoRA da bude za rotaciju nikako glavni stoper.

ko-ometator

pre 2 godine

Bolje bi im bilo da se zapitaju zasto:
Svaki trener posle Fergusona je bio neuspesan osim donekle Murinja,
Ili zasto je to razlog, da li nisu podrzali trenere kako treba i dovodili neka pojacanja iz sopstvenih ubedjenja a ne po misljenju struke (trenera). U svakom slucaju postoje neki ljudi u hijerarhiji kluba koji su pokazali da im tu nije mesto i koji treba da odgovaraju.

sport

pre 2 godine

Pre drasticne odluke da se promeni trener, koja ionako nista ne garantuje, prvo treba vratiti tim na onaj iz prvih nekoliko utakmica, a to znaci tim bez Ronalda. Neko je tu odlucio da dovede Ronalda, a to nije Ole ubedjen sam. Videli priliku, hoce ide, kontaju Ronaldo, pare, marketing, vraca se u Junajted, zavrsava karijeru, osvaja sve zivo... Eto vam sad. Tim je bio u najmanju ruku respektivan pre njega, igrali su lepo, davali golove, osvajali bodove i vremenom bi sve bolje bilo jer bi mladji igraci dobijali minutazu i samopouzdanje, npr. Grinvud, po meni veoma dobar igrac, kojeg unistavaju sa Ronaldom.

Goks

pre 2 godine

Posle svih ovih promašaja na klupi Mančestera od usukanog Mojesa do beskrvnog Olea, "ludi" Konte bi im bio idealno rešenje. Gde god je bio osvajao je titule, Juve, Čelzi, Inter. U Juventusu je pre desetak godina upravo on postavio sistem da vladaju u narednoj deceniji. Zna fudbal, kao trener je na nivou Klopa, Gvardiole , Tuhela u najmanju ruku. Ima još nešto ne manje važno što je potrebno Junajtedu. Tip je naime ludji od Pogbe i Ronalda zajedno. Taj se ne bi udvarao igračima, navijačima, upravi,Fergusonu, već bi krvnički radio posao i napravio od njih ozbiljnu ekipu. Zizu bi bio promašaj. On je tip trenera kao Solkskjer, ono što Englezi zovu man managment....a to tamo ne pije vodu. Tamo je potreban "ludak" kakav je Konte, kakav je uostalom bio i Ferguson. Kad kažem "ludak" jasno je da mislim u pozitivnom smislu.

*

pre 2 godine

*...ti nesto i ubode al na kraju kad bi dao traku ronaldu sve si zasro...pa njega treba prvo oterati...on je prevara vec 3 god sto Nike servira svetu...
(Bokanegra, 25. oktobar 2021 23:50)

Ne, brate, hajde ozbiljno: voleo ga ili ne, objektivno ne može se Ronaldo nikad nazivati prevarom. Što se tiče aktuelne situacije, pogledaj zastrašujuću statistiku sa ovosezonskih utakmica MU - odbrana je rak rana. Besmisleno je kriviti vrhunskog napadača poput Ronalda. Mnogi ne mogu da shvate (ili ne žele) da je EURO uzeo danak kod igrača i da stoga nisu u stanju da repliciraju formu iz prethodne sezone. Prebroj prvotimce MU koji su igrali u završnici EP i eto JEDNOG od razloga zašto tim ne liči na onaj koji je igrao finale LE. Generalno, ovo ne bih ni napominjao, ali deluješ kao neko ko bi rezonski promislio o svemu i, ako proceniš da treba, prihvatio određena stanovišta. U ovom slučaju konkretno, navedene osnove tehničko-taktičke pripreme. Drugi i glavni razlog loših igara je neiskusni Ole, prosto. A evo zašto smatram da Ronaldu treba dodeliti traku: 1) kada se sve obračuna, najduže je u klubu. 2) bez premca je najbolji, najtrofejniji i najiskusniji u ekipi. 3) jedini osvajao LŠ. 4) rođeni je pobednik i vođa, i požrtvovanije pristupa utakmicama kad je liderska odgovornost na njemu. 5) Megvajer poseduje harizmu, ali ne i kvalitet da bi bio kapiten. Dobro, možda sam preterao osvrćući se na kvalitet, ali konstantnost mu definitivno manjka (kao što smo često imali prilike da vidimo).

sibin

pre 2 godine

A kad će da se opusti odbrana? Kad će da shvate da može bilo koji trener da ih trenira kad su oni nula od igrača. Prvo da se reše Megvajera, Lindelofa, Pogbe… da se upolove plate pa da vidiš kako će da se igra. Možda Solskjer nije opcija, ali ni Konte neće biti ako se ne promeni igrački kadar. Kad je njima Megvajer kapiten sve ti se kaže.

jojufff

pre 2 godine

Ako dodje Konte rezultat je zagarantovan, ali..kod njega je rad, red i disciplina.
To vecina ove bande ne prepoznaje, a ako bude imao odrijesene ruke mozda se i zadrži u Mnchesteru.

cito

pre 2 godine

Sta vredi trener kada je zadnja linija "krs". Ovo se svodi na ono, dajte vi 5 u napadu i mi vam garantujemo X! Dalje, Megvajer ne zasluzuje da bude kapiten i vidi se da ima nekih privatnih problema koje ga okupiraju, nikako nije usredsredjen na utakmicu, mnogo kiksa. Elem, zadnja linija MU izgleda kao "sank linija"!

*

pre 2 godine

Pa dabome: ili on, ili Zidan i da se zategne klub, a bagra na terenu dovede u red. Vratiti u formu Baija, Lingarda, Van de Beka, Teliša, Sanča i Marsijala, prekomandovati Šoa u vezni red, izvući najbolje iz Grinvuda i MekTomineja, redefinisati defanzivna zaduženja svih veznjaka, preko zime dovesti bar jednog pouzdanog zadnjeg veznog i eventualno centralnog box-to-box igrača, trkača zaduženog za kvarenje igre protivnika. Zahvaliti se Džonsu, Matiću i Kavaniju (Nemanja više nema šta da ponudi klubovima sa top pretenzijama, a srčani Kavani je, više nego očigledno, potrošen igrač koji želi puno, ali može malo). Prevaspitati Pogbu ili se i njemu zahvaliti. Oduzeti traku Megvajeru i dodeliti je Ronaldu. Prvi zbog prikazanog nivoa veštine i nedostatka kontinuiteta dobrih partija ne zaslužuje zvanje kapitena, a drugom će traka terapeutski delovati na temperament i dati odgovornost koja bi trebala da se manifestuje na terenu. Akcenat staviti na kup takmičenja i LŠ. Iako LŠ trenutno deluje kao fantazija, sezona je duga i klubovi koji su u ovom momentu praktično nesavladivi (Bajern, Liverpul,Siti...) neminovno će početi da iskazuju slabosti. Ukoliko bi se forma MU podigla i tempirala za završnicu sezone, mogli bi da se nadaju dobrom plasmanu u najjačem takmičenju. Evo, ako Konte preuzme klub, očekujem da se ovo obistini od reči do reči.

menadjer

pre 2 godine

@ukratko

Zizu najmanje treba Mancesteru, covek je pokazao da ne ume da uradi rebuild u Realu, prosto dati mladi tim Zidanu je greska. Zizu je daleko od ozbiljnog menadzera, imao je srece da je Real u tim godinama kada su osvajali LS imao toliko dominantan tim, da je mogao bilo ko da ih vodi. Cim su ostarili i otisao je Ronaldo, Zizu sa Realom u drugom mandatu nista nije uradio, na nivou Olea ako ne i gori. Junajtedu treba neko ko ce da postavi sistem, neko ko ima svoj stil igre. Zidan to nije, kao sto nije ni Ole. Konte jeste, ali sta ce ti Konte za sezonu, dve. Mislim nije to resenje. Junajted se zajebo sto nije uzeo Pochetina, a mogli su.

nepopravljivi fliperaš

pre 2 godine

Nisam siguran da će se i s njim usrećiti, jer on nije čovek za duge staze kakvog traže!?
OGS je započeo jedan veliki projekat, imao bezrezervnu podršku uprave i dobio je svakog igrača kog je poželeo. Međutim, kad ne ide, ne ide. Isuviše je predvidiv, a iste su mu pripreme utakmice i, maltene isti izbor igrača, pa bio protivnik Newcastle ili Liverpool. Voleo bih da čujem njegovo objašnjenje čime Fred i Lindelof zaslužuju mesto u timu, a Van de Beek i Bailly ni minut igre?
Prethodne dve sezone Damiel James mu je bio najveća uzdanica, a dečko osim brzine nema nijedan drugi kvalitet.
Linije tima su mu potpuno nepovezane, sve se svodi na individualni kvalitet i na stihiju, ako krene, krenulo je!

Bokanegra

pre 2 godine

*...ti nesto i ubode al na kraju kad bi dao traku ronaldu sve si zasro...pa njega treba prvo oterati...on je prevara vec 3 god sto Nike servira svetu...

nepopravljivi fliperaš

pre 2 godine

Nisam siguran da će se i s njim usrećiti, jer on nije čovek za duge staze kakvog traže!?
OGS je započeo jedan veliki projekat, imao bezrezervnu podršku uprave i dobio je svakog igrača kog je poželeo. Međutim, kad ne ide, ne ide. Isuviše je predvidiv, a iste su mu pripreme utakmice i, maltene isti izbor igrača, pa bio protivnik Newcastle ili Liverpool. Voleo bih da čujem njegovo objašnjenje čime Fred i Lindelof zaslužuju mesto u timu, a Van de Beek i Bailly ni minut igre?
Prethodne dve sezone Damiel James mu je bio najveća uzdanica, a dečko osim brzine nema nijedan drugi kvalitet.
Linije tima su mu potpuno nepovezane, sve se svodi na individualni kvalitet i na stihiju, ako krene, krenulo je!

*

pre 2 godine

Pa dabome: ili on, ili Zidan i da se zategne klub, a bagra na terenu dovede u red. Vratiti u formu Baija, Lingarda, Van de Beka, Teliša, Sanča i Marsijala, prekomandovati Šoa u vezni red, izvući najbolje iz Grinvuda i MekTomineja, redefinisati defanzivna zaduženja svih veznjaka, preko zime dovesti bar jednog pouzdanog zadnjeg veznog i eventualno centralnog box-to-box igrača, trkača zaduženog za kvarenje igre protivnika. Zahvaliti se Džonsu, Matiću i Kavaniju (Nemanja više nema šta da ponudi klubovima sa top pretenzijama, a srčani Kavani je, više nego očigledno, potrošen igrač koji želi puno, ali može malo). Prevaspitati Pogbu ili se i njemu zahvaliti. Oduzeti traku Megvajeru i dodeliti je Ronaldu. Prvi zbog prikazanog nivoa veštine i nedostatka kontinuiteta dobrih partija ne zaslužuje zvanje kapitena, a drugom će traka terapeutski delovati na temperament i dati odgovornost koja bi trebala da se manifestuje na terenu. Akcenat staviti na kup takmičenja i LŠ. Iako LŠ trenutno deluje kao fantazija, sezona je duga i klubovi koji su u ovom momentu praktično nesavladivi (Bajern, Liverpul,Siti...) neminovno će početi da iskazuju slabosti. Ukoliko bi se forma MU podigla i tempirala za završnicu sezone, mogli bi da se nadaju dobrom plasmanu u najjačem takmičenju. Evo, ako Konte preuzme klub, očekujem da se ovo obistini od reči do reči.

menadjer

pre 2 godine

@ukratko

Zizu najmanje treba Mancesteru, covek je pokazao da ne ume da uradi rebuild u Realu, prosto dati mladi tim Zidanu je greska. Zizu je daleko od ozbiljnog menadzera, imao je srece da je Real u tim godinama kada su osvajali LS imao toliko dominantan tim, da je mogao bilo ko da ih vodi. Cim su ostarili i otisao je Ronaldo, Zizu sa Realom u drugom mandatu nista nije uradio, na nivou Olea ako ne i gori. Junajtedu treba neko ko ce da postavi sistem, neko ko ima svoj stil igre. Zidan to nije, kao sto nije ni Ole. Konte jeste, ali sta ce ti Konte za sezonu, dve. Mislim nije to resenje. Junajted se zajebo sto nije uzeo Pochetina, a mogli su.

Goks

pre 2 godine

Posle svih ovih promašaja na klupi Mančestera od usukanog Mojesa do beskrvnog Olea, "ludi" Konte bi im bio idealno rešenje. Gde god je bio osvajao je titule, Juve, Čelzi, Inter. U Juventusu je pre desetak godina upravo on postavio sistem da vladaju u narednoj deceniji. Zna fudbal, kao trener je na nivou Klopa, Gvardiole , Tuhela u najmanju ruku. Ima još nešto ne manje važno što je potrebno Junajtedu. Tip je naime ludji od Pogbe i Ronalda zajedno. Taj se ne bi udvarao igračima, navijačima, upravi,Fergusonu, već bi krvnički radio posao i napravio od njih ozbiljnu ekipu. Zizu bi bio promašaj. On je tip trenera kao Solkskjer, ono što Englezi zovu man managment....a to tamo ne pije vodu. Tamo je potreban "ludak" kakav je Konte, kakav je uostalom bio i Ferguson. Kad kažem "ludak" jasno je da mislim u pozitivnom smislu.

Bokanegra

pre 2 godine

*...ti nesto i ubode al na kraju kad bi dao traku ronaldu sve si zasro...pa njega treba prvo oterati...on je prevara vec 3 god sto Nike servira svetu...

ko-ometator

pre 2 godine

Bolje bi im bilo da se zapitaju zasto:
Svaki trener posle Fergusona je bio neuspesan osim donekle Murinja,
Ili zasto je to razlog, da li nisu podrzali trenere kako treba i dovodili neka pojacanja iz sopstvenih ubedjenja a ne po misljenju struke (trenera). U svakom slucaju postoje neki ljudi u hijerarhiji kluba koji su pokazali da im tu nije mesto i koji treba da odgovaraju.

sibin

pre 2 godine

A kad će da se opusti odbrana? Kad će da shvate da može bilo koji trener da ih trenira kad su oni nula od igrača. Prvo da se reše Megvajera, Lindelofa, Pogbe… da se upolove plate pa da vidiš kako će da se igra. Možda Solskjer nije opcija, ali ni Konte neće biti ako se ne promeni igrački kadar. Kad je njima Megvajer kapiten sve ti se kaže.

jojufff

pre 2 godine

Ako dodje Konte rezultat je zagarantovan, ali..kod njega je rad, red i disciplina.
To vecina ove bande ne prepoznaje, a ako bude imao odrijesene ruke mozda se i zadrži u Mnchesteru.

*

pre 2 godine

*...ti nesto i ubode al na kraju kad bi dao traku ronaldu sve si zasro...pa njega treba prvo oterati...on je prevara vec 3 god sto Nike servira svetu...
(Bokanegra, 25. oktobar 2021 23:50)

Ne, brate, hajde ozbiljno: voleo ga ili ne, objektivno ne može se Ronaldo nikad nazivati prevarom. Što se tiče aktuelne situacije, pogledaj zastrašujuću statistiku sa ovosezonskih utakmica MU - odbrana je rak rana. Besmisleno je kriviti vrhunskog napadača poput Ronalda. Mnogi ne mogu da shvate (ili ne žele) da je EURO uzeo danak kod igrača i da stoga nisu u stanju da repliciraju formu iz prethodne sezone. Prebroj prvotimce MU koji su igrali u završnici EP i eto JEDNOG od razloga zašto tim ne liči na onaj koji je igrao finale LE. Generalno, ovo ne bih ni napominjao, ali deluješ kao neko ko bi rezonski promislio o svemu i, ako proceniš da treba, prihvatio određena stanovišta. U ovom slučaju konkretno, navedene osnove tehničko-taktičke pripreme. Drugi i glavni razlog loših igara je neiskusni Ole, prosto. A evo zašto smatram da Ronaldu treba dodeliti traku: 1) kada se sve obračuna, najduže je u klubu. 2) bez premca je najbolji, najtrofejniji i najiskusniji u ekipi. 3) jedini osvajao LŠ. 4) rođeni je pobednik i vođa, i požrtvovanije pristupa utakmicama kad je liderska odgovornost na njemu. 5) Megvajer poseduje harizmu, ali ne i kvalitet da bi bio kapiten. Dobro, možda sam preterao osvrćući se na kvalitet, ali konstantnost mu definitivno manjka (kao što smo često imali prilike da vidimo).

cito

pre 2 godine

Sta vredi trener kada je zadnja linija "krs". Ovo se svodi na ono, dajte vi 5 u napadu i mi vam garantujemo X! Dalje, Megvajer ne zasluzuje da bude kapiten i vidi se da ima nekih privatnih problema koje ga okupiraju, nikako nije usredsredjen na utakmicu, mnogo kiksa. Elem, zadnja linija MU izgleda kao "sank linija"!

sport

pre 2 godine

Pre drasticne odluke da se promeni trener, koja ionako nista ne garantuje, prvo treba vratiti tim na onaj iz prvih nekoliko utakmica, a to znaci tim bez Ronalda. Neko je tu odlucio da dovede Ronalda, a to nije Ole ubedjen sam. Videli priliku, hoce ide, kontaju Ronaldo, pare, marketing, vraca se u Junajted, zavrsava karijeru, osvaja sve zivo... Eto vam sad. Tim je bio u najmanju ruku respektivan pre njega, igrali su lepo, davali golove, osvajali bodove i vremenom bi sve bolje bilo jer bi mladji igraci dobijali minutazu i samopouzdanje, npr. Grinvud, po meni veoma dobar igrac, kojeg unistavaju sa Ronaldom.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Posle svih ovih promašaja na klupi Mančestera od usukanog Mojesa do beskrvnog Olea, "ludi" Konte bi im bio idealno rešenje. Gde god je bio osvajao je titule, Juve, Čelzi, Inter. U Juventusu je pre desetak godina upravo on postavio sistem da vladaju u narednoj deceniji. Zna fudbal, kao trener je na nivou Klopa, Gvardiole , Tuhela u najmanju ruku. Ima još nešto ne manje važno što je potrebno Junajtedu. Tip je naime ludji od Pogbe i Ronalda zajedno. Taj se ne bi udvarao igračima, navijačima, upravi,Fergusonu, već bi krvnički radio posao i napravio od njih ozbiljnu ekipu. Zizu bi bio promašaj. On je tip trenera kao Solkskjer, ono što Englezi zovu man managment....a to tamo ne pije vodu. Tamo je potreban "ludak" kakav je Konte, kakav je uostalom bio i Ferguson. Kad kažem "ludak" jasno je da mislim u pozitivnom smislu.
(Goks, 26. oktobar 2021 07:28)

Ne preteruj. Konte je odličan trener i blizu je kvaliteta Tuhela, možda i Klopa, ali ga od Gvardiole deli jako ozbiljan broj velikih titula. Uglavnom, on je svetlosnu godinu u shvatanju fudbala ispred Solskjera, pa će Junajted samo profitirati, ali i dalje je tu veliki broj problema, neambiciozna uprava (neambiciozna u smislu osvajanja titula), igrači koji su umislili da su velike zvezde i CR7 koji sreću kvari. Konte će imati veliki broj problema.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Pre drasticne odluke da se promeni trener, koja ionako nista ne garantuje, prvo treba vratiti tim na onaj iz prvih nekoliko utakmica, a to znaci tim bez Ronalda. Neko je tu odlucio da dovede Ronalda, a to nije Ole ubedjen sam. Videli priliku, hoce ide, kontaju Ronaldo, pare, marketing, vraca se u Junajted, zavrsava karijeru, osvaja sve zivo... Eto vam sad. Tim je bio u najmanju ruku respektivan pre njega, igrali su lepo, davali golove, osvajali bodove i vremenom bi sve bolje bilo jer bi mladji igraci dobijali minutazu i samopouzdanje, npr. Grinvud, po meni veoma dobar igrac, kojeg unistavaju sa Ronaldom.
(sport, 26. oktobar 2021 08:31)

Promena ovakvog trenera ti garantuje ozbiljniji i profesionalniji pristup igri, to ćeš ubrzo videti.
Drugo, najlakše je imati alibi pričom kako ubacuješ mlade igrače u tim. Nije fora ubaciti mlade igrače tek tako, fora je ubaciti ih u dobro napravljen plan i uz dobru procenu trenera šta mogu da doprinesu, i da tako osvajaš titule i budeš konstantno u vrhu godinama. To je napravio Klop, a pre njega Murinjo i Gvardiola sa Portom i Barselonom. Lako je ubaciti klince tek tako, i ako su talentovani, daju po neki gol i to ti je izgovor. Gde je bio Grinvud u finalu LE, gde je kada su veliki derbiji u pitanju? Gde je bio Rašford? Koliko je Ole dobio utakmica sa ozbiljnim timovima? Jednu, dve? I to uglavnom na nevidjenu sreću ili sumnjive penale. Moraš prvo imati igru, pa onda procenu koji mladi igrači mogu tu da se uklope. To je znanje.

mr.wolf

pre 2 godine

Pre drasticne odluke da se promeni trener, koja ionako nista ne garantuje, prvo treba vratiti tim na onaj iz prvih nekoliko utakmica, a to znaci tim bez Ronalda. Neko je tu odlucio da dovede Ronalda, a to nije Ole ubedjen sam. Videli priliku, hoce ide, kontaju Ronaldo, pare, marketing, vraca se u Junajted, zavrsava karijeru, osvaja sve zivo... Eto vam sad. Tim je bio u najmanju ruku respektivan pre njega, igrali su lepo, davali golove, osvajali bodove i vremenom bi sve bolje bilo jer bi mladji igraci dobijali minutazu i samopouzdanje, npr. Grinvud, po meni veoma dobar igrac, kojeg unistavaju sa Ronaldom.
(sport, 26. oktobar 2021 08:31)

Dzabe pricas. Ljudi ne gledaju siru sliku. Smesno je ovo, za sve je Norvezanin kriv. Dolazak Ronalda (i ja sam ubedjen da Norvezanin nije ni pitan) je promenio sve. Atmosferu, koncept, projekat. Sve se preko noci rasturilo sto je gradjeno dve godine, pazljivo i strpljivo. Jeste izgubili su i prosle sezone 1-6, ali i Ferguson sa onakvom ekipom je umeo da dozivi debakl.
Krivica Norvezanina lezi u pogresnoj priceni da gradi tim oko Megvajera i odbrane koja realno nije na nivou da bi se igra gradila oko njih. Nije mala stvar, i mala greska, ali verujem da bi ispravio i to ove sezone (doveo Varana). Problem je sto Megvajer MoRA da bude za rotaciju nikako glavni stoper.

Marka Zvaka

pre 2 godine

prelazak na 3 pozadi mi deluje kao dobro resenje treba to uigrati ali imaju 5 igraca za tu zadnju liniju i conte je dokazani strucnjak za tu formaciju. 3412 kao logican korak. borba za ligu evrope i mozda neko iznenadjenje u kup takmicenjima.

menadjer

pre 2 godine

@ukratko

Zizu najmanje treba Mancesteru, covek je pokazao da ne ume da uradi rebuild u Realu, prosto dati mladi tim Zidanu je greska. Zizu je daleko od ozbiljnog menadzera, imao je srece da je Real u tim godinama kada su osvajali LS imao toliko dominantan tim, da je mogao bilo ko da ih vodi. Cim su ostarili i otisao je Ronaldo, Zizu sa Realom u drugom mandatu nista nije uradio, na nivou Olea ako ne i gori. Junajtedu treba neko ko ce da postavi sistem, neko ko ima svoj stil igre. Zidan to nije, kao sto nije ni Ole. Konte jeste, ali sta ce ti Konte za sezonu, dve. Mislim nije to resenje. Junajted se zajebo sto nije uzeo Pochetina, a mogli su.

Bokanegra

pre 2 godine

*...ti nesto i ubode al na kraju kad bi dao traku ronaldu sve si zasro...pa njega treba prvo oterati...on je prevara vec 3 god sto Nike servira svetu...

*

pre 2 godine

Pa dabome: ili on, ili Zidan i da se zategne klub, a bagra na terenu dovede u red. Vratiti u formu Baija, Lingarda, Van de Beka, Teliša, Sanča i Marsijala, prekomandovati Šoa u vezni red, izvući najbolje iz Grinvuda i MekTomineja, redefinisati defanzivna zaduženja svih veznjaka, preko zime dovesti bar jednog pouzdanog zadnjeg veznog i eventualno centralnog box-to-box igrača, trkača zaduženog za kvarenje igre protivnika. Zahvaliti se Džonsu, Matiću i Kavaniju (Nemanja više nema šta da ponudi klubovima sa top pretenzijama, a srčani Kavani je, više nego očigledno, potrošen igrač koji želi puno, ali može malo). Prevaspitati Pogbu ili se i njemu zahvaliti. Oduzeti traku Megvajeru i dodeliti je Ronaldu. Prvi zbog prikazanog nivoa veštine i nedostatka kontinuiteta dobrih partija ne zaslužuje zvanje kapitena, a drugom će traka terapeutski delovati na temperament i dati odgovornost koja bi trebala da se manifestuje na terenu. Akcenat staviti na kup takmičenja i LŠ. Iako LŠ trenutno deluje kao fantazija, sezona je duga i klubovi koji su u ovom momentu praktično nesavladivi (Bajern, Liverpul,Siti...) neminovno će početi da iskazuju slabosti. Ukoliko bi se forma MU podigla i tempirala za završnicu sezone, mogli bi da se nadaju dobrom plasmanu u najjačem takmičenju. Evo, ako Konte preuzme klub, očekujem da se ovo obistini od reči do reči.

sport

pre 2 godine

Pre drasticne odluke da se promeni trener, koja ionako nista ne garantuje, prvo treba vratiti tim na onaj iz prvih nekoliko utakmica, a to znaci tim bez Ronalda. Neko je tu odlucio da dovede Ronalda, a to nije Ole ubedjen sam. Videli priliku, hoce ide, kontaju Ronaldo, pare, marketing, vraca se u Junajted, zavrsava karijeru, osvaja sve zivo... Eto vam sad. Tim je bio u najmanju ruku respektivan pre njega, igrali su lepo, davali golove, osvajali bodove i vremenom bi sve bolje bilo jer bi mladji igraci dobijali minutazu i samopouzdanje, npr. Grinvud, po meni veoma dobar igrac, kojeg unistavaju sa Ronaldom.

nepopravljivi fliperaš

pre 2 godine

Nisam siguran da će se i s njim usrećiti, jer on nije čovek za duge staze kakvog traže!?
OGS je započeo jedan veliki projekat, imao bezrezervnu podršku uprave i dobio je svakog igrača kog je poželeo. Međutim, kad ne ide, ne ide. Isuviše je predvidiv, a iste su mu pripreme utakmice i, maltene isti izbor igrača, pa bio protivnik Newcastle ili Liverpool. Voleo bih da čujem njegovo objašnjenje čime Fred i Lindelof zaslužuju mesto u timu, a Van de Beek i Bailly ni minut igre?
Prethodne dve sezone Damiel James mu je bio najveća uzdanica, a dečko osim brzine nema nijedan drugi kvalitet.
Linije tima su mu potpuno nepovezane, sve se svodi na individualni kvalitet i na stihiju, ako krene, krenulo je!

mr.wolf

pre 2 godine

Pre drasticne odluke da se promeni trener, koja ionako nista ne garantuje, prvo treba vratiti tim na onaj iz prvih nekoliko utakmica, a to znaci tim bez Ronalda. Neko je tu odlucio da dovede Ronalda, a to nije Ole ubedjen sam. Videli priliku, hoce ide, kontaju Ronaldo, pare, marketing, vraca se u Junajted, zavrsava karijeru, osvaja sve zivo... Eto vam sad. Tim je bio u najmanju ruku respektivan pre njega, igrali su lepo, davali golove, osvajali bodove i vremenom bi sve bolje bilo jer bi mladji igraci dobijali minutazu i samopouzdanje, npr. Grinvud, po meni veoma dobar igrac, kojeg unistavaju sa Ronaldom.
(sport, 26. oktobar 2021 08:31)

Dzabe pricas. Ljudi ne gledaju siru sliku. Smesno je ovo, za sve je Norvezanin kriv. Dolazak Ronalda (i ja sam ubedjen da Norvezanin nije ni pitan) je promenio sve. Atmosferu, koncept, projekat. Sve se preko noci rasturilo sto je gradjeno dve godine, pazljivo i strpljivo. Jeste izgubili su i prosle sezone 1-6, ali i Ferguson sa onakvom ekipom je umeo da dozivi debakl.
Krivica Norvezanina lezi u pogresnoj priceni da gradi tim oko Megvajera i odbrane koja realno nije na nivou da bi se igra gradila oko njih. Nije mala stvar, i mala greska, ali verujem da bi ispravio i to ove sezone (doveo Varana). Problem je sto Megvajer MoRA da bude za rotaciju nikako glavni stoper.

*

pre 2 godine

*...ti nesto i ubode al na kraju kad bi dao traku ronaldu sve si zasro...pa njega treba prvo oterati...on je prevara vec 3 god sto Nike servira svetu...
(Bokanegra, 25. oktobar 2021 23:50)

Ne, brate, hajde ozbiljno: voleo ga ili ne, objektivno ne može se Ronaldo nikad nazivati prevarom. Što se tiče aktuelne situacije, pogledaj zastrašujuću statistiku sa ovosezonskih utakmica MU - odbrana je rak rana. Besmisleno je kriviti vrhunskog napadača poput Ronalda. Mnogi ne mogu da shvate (ili ne žele) da je EURO uzeo danak kod igrača i da stoga nisu u stanju da repliciraju formu iz prethodne sezone. Prebroj prvotimce MU koji su igrali u završnici EP i eto JEDNOG od razloga zašto tim ne liči na onaj koji je igrao finale LE. Generalno, ovo ne bih ni napominjao, ali deluješ kao neko ko bi rezonski promislio o svemu i, ako proceniš da treba, prihvatio određena stanovišta. U ovom slučaju konkretno, navedene osnove tehničko-taktičke pripreme. Drugi i glavni razlog loših igara je neiskusni Ole, prosto. A evo zašto smatram da Ronaldu treba dodeliti traku: 1) kada se sve obračuna, najduže je u klubu. 2) bez premca je najbolji, najtrofejniji i najiskusniji u ekipi. 3) jedini osvajao LŠ. 4) rođeni je pobednik i vođa, i požrtvovanije pristupa utakmicama kad je liderska odgovornost na njemu. 5) Megvajer poseduje harizmu, ali ne i kvalitet da bi bio kapiten. Dobro, možda sam preterao osvrćući se na kvalitet, ali konstantnost mu definitivno manjka (kao što smo često imali prilike da vidimo).

Mali Hijavata

pre 2 godine

Posle svih ovih promašaja na klupi Mančestera od usukanog Mojesa do beskrvnog Olea, "ludi" Konte bi im bio idealno rešenje. Gde god je bio osvajao je titule, Juve, Čelzi, Inter. U Juventusu je pre desetak godina upravo on postavio sistem da vladaju u narednoj deceniji. Zna fudbal, kao trener je na nivou Klopa, Gvardiole , Tuhela u najmanju ruku. Ima još nešto ne manje važno što je potrebno Junajtedu. Tip je naime ludji od Pogbe i Ronalda zajedno. Taj se ne bi udvarao igračima, navijačima, upravi,Fergusonu, već bi krvnički radio posao i napravio od njih ozbiljnu ekipu. Zizu bi bio promašaj. On je tip trenera kao Solkskjer, ono što Englezi zovu man managment....a to tamo ne pije vodu. Tamo je potreban "ludak" kakav je Konte, kakav je uostalom bio i Ferguson. Kad kažem "ludak" jasno je da mislim u pozitivnom smislu.
(Goks, 26. oktobar 2021 07:28)

Ne preteruj. Konte je odličan trener i blizu je kvaliteta Tuhela, možda i Klopa, ali ga od Gvardiole deli jako ozbiljan broj velikih titula. Uglavnom, on je svetlosnu godinu u shvatanju fudbala ispred Solskjera, pa će Junajted samo profitirati, ali i dalje je tu veliki broj problema, neambiciozna uprava (neambiciozna u smislu osvajanja titula), igrači koji su umislili da su velike zvezde i CR7 koji sreću kvari. Konte će imati veliki broj problema.

Marka Zvaka

pre 2 godine

prelazak na 3 pozadi mi deluje kao dobro resenje treba to uigrati ali imaju 5 igraca za tu zadnju liniju i conte je dokazani strucnjak za tu formaciju. 3412 kao logican korak. borba za ligu evrope i mozda neko iznenadjenje u kup takmicenjima.

Goks

pre 2 godine

Posle svih ovih promašaja na klupi Mančestera od usukanog Mojesa do beskrvnog Olea, "ludi" Konte bi im bio idealno rešenje. Gde god je bio osvajao je titule, Juve, Čelzi, Inter. U Juventusu je pre desetak godina upravo on postavio sistem da vladaju u narednoj deceniji. Zna fudbal, kao trener je na nivou Klopa, Gvardiole , Tuhela u najmanju ruku. Ima još nešto ne manje važno što je potrebno Junajtedu. Tip je naime ludji od Pogbe i Ronalda zajedno. Taj se ne bi udvarao igračima, navijačima, upravi,Fergusonu, već bi krvnički radio posao i napravio od njih ozbiljnu ekipu. Zizu bi bio promašaj. On je tip trenera kao Solkskjer, ono što Englezi zovu man managment....a to tamo ne pije vodu. Tamo je potreban "ludak" kakav je Konte, kakav je uostalom bio i Ferguson. Kad kažem "ludak" jasno je da mislim u pozitivnom smislu.

Mali Hijavata

pre 2 godine

Pre drasticne odluke da se promeni trener, koja ionako nista ne garantuje, prvo treba vratiti tim na onaj iz prvih nekoliko utakmica, a to znaci tim bez Ronalda. Neko je tu odlucio da dovede Ronalda, a to nije Ole ubedjen sam. Videli priliku, hoce ide, kontaju Ronaldo, pare, marketing, vraca se u Junajted, zavrsava karijeru, osvaja sve zivo... Eto vam sad. Tim je bio u najmanju ruku respektivan pre njega, igrali su lepo, davali golove, osvajali bodove i vremenom bi sve bolje bilo jer bi mladji igraci dobijali minutazu i samopouzdanje, npr. Grinvud, po meni veoma dobar igrac, kojeg unistavaju sa Ronaldom.
(sport, 26. oktobar 2021 08:31)

Promena ovakvog trenera ti garantuje ozbiljniji i profesionalniji pristup igri, to ćeš ubrzo videti.
Drugo, najlakše je imati alibi pričom kako ubacuješ mlade igrače u tim. Nije fora ubaciti mlade igrače tek tako, fora je ubaciti ih u dobro napravljen plan i uz dobru procenu trenera šta mogu da doprinesu, i da tako osvajaš titule i budeš konstantno u vrhu godinama. To je napravio Klop, a pre njega Murinjo i Gvardiola sa Portom i Barselonom. Lako je ubaciti klince tek tako, i ako su talentovani, daju po neki gol i to ti je izgovor. Gde je bio Grinvud u finalu LE, gde je kada su veliki derbiji u pitanju? Gde je bio Rašford? Koliko je Ole dobio utakmica sa ozbiljnim timovima? Jednu, dve? I to uglavnom na nevidjenu sreću ili sumnjive penale. Moraš prvo imati igru, pa onda procenu koji mladi igrači mogu tu da se uklope. To je znanje.

jojufff

pre 2 godine

Ako dodje Konte rezultat je zagarantovan, ali..kod njega je rad, red i disciplina.
To vecina ove bande ne prepoznaje, a ako bude imao odrijesene ruke mozda se i zadrži u Mnchesteru.

ko-ometator

pre 2 godine

Bolje bi im bilo da se zapitaju zasto:
Svaki trener posle Fergusona je bio neuspesan osim donekle Murinja,
Ili zasto je to razlog, da li nisu podrzali trenere kako treba i dovodili neka pojacanja iz sopstvenih ubedjenja a ne po misljenju struke (trenera). U svakom slucaju postoje neki ljudi u hijerarhiji kluba koji su pokazali da im tu nije mesto i koji treba da odgovaraju.

cito

pre 2 godine

Sta vredi trener kada je zadnja linija "krs". Ovo se svodi na ono, dajte vi 5 u napadu i mi vam garantujemo X! Dalje, Megvajer ne zasluzuje da bude kapiten i vidi se da ima nekih privatnih problema koje ga okupiraju, nikako nije usredsredjen na utakmicu, mnogo kiksa. Elem, zadnja linija MU izgleda kao "sank linija"!

sibin

pre 2 godine

A kad će da se opusti odbrana? Kad će da shvate da može bilo koji trener da ih trenira kad su oni nula od igrača. Prvo da se reše Megvajera, Lindelofa, Pogbe… da se upolove plate pa da vidiš kako će da se igra. Možda Solskjer nije opcija, ali ni Konte neće biti ako se ne promeni igrački kadar. Kad je njima Megvajer kapiten sve ti se kaže.