Četvrtak, 26.08.2021.

09:00

Kraj jedne ere

Izvor: Milan Tomiæ

Kraj jedne ere IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

slaviša šmigič

pre 2 godine

Lično Nadalu ništa neverujem, sečam se kako je pauzirao i kao posle igrao mnogo bolje čak je i Novak rekao da je bio iznenadjen kad se Nadal vratio koliko jače i bolje udara to se nedašava ako praviš pauzu sa teniskih terena tačno se zna da je uzimao doping ali se čutalo jer su želeli napraviti eru Federer-Nadal medjutim Novak jim srušio planove i normalna stvar da ga mrze. kako Englezi tako i Amerikanci imali su želju da promovišu Rođera za kralja onda strah da nebi suviše odmakao pa se veselili pobede Novaka jedno vreme Španci Jedno vreme švajcarci i nakraju Britanci jer jim srušio snove o Endiju Mareju koji je čas bio škot čas Englez sve je zavisilo od rezultata.

GAJA

pre 2 godine

Nađi mi jedan jedini moj komentar gde sam pisao svoje mišljenje.Isključivo pišem činjenično.Ono što vi radite iz mržnje,zle namere,i nedostatka objektivnosti je vaša stvar i to nemoj meni prebacivati.Takođe nađi mi jedan jedini komentar gde sam drugačije oslovljavao Federera,Nadala ili bilo kog sportistu,klub,trenera,sem imenom i prezimenom.Nemoj meni prebacivati vaše frustracije i nemoć jer dok je RF bio sa brojevima ispred Novaka sve ostalo nije bilo bitno danas kada je po svakom teniskom parametru Novak ispred postalinste senilni šta ste pisali samo pre godinu dana.Da i jeste Novak tada izlazio iz povrede što su apsolutno činjenice,a onporazima Nadala i RFa i rezlozima istih ne BiH trošio reči imaš na netu sve njihove konferencije za štampu pa uporedi.Ispada da je Nadal rođen povređen.Mnogo mrziš,i mnogo ste ljigavi a o pristojnosti nemoj meni ,nisam pročitao nijedan komentar koji osuđuje eto juče prizivanje Novakove povrede.Toliko o tebi i vama ...

Bravo six

pre 2 godine

GAjo, danima se svadjas po komentarima, nema sanse da ko udje da cita kometare o tenisu ne vidi tvoje ime ili nadimak, nebitna stvar. Koji su tvoji komentari realni? I tvoji komentari su tvoje misljenje kao sto i drugi komentarisu sta misle. Dugo nisam komentare slala, godinama, zbog suvise malignosti na ovim stranicama. Koji su tvoji argumenti? Tebi je najlakse da kazes Novak je gubio kad izlazi iz povrede, nije u formi, bolestan, i drugi su bili u toj situaciji pa sta? Danima citam komentare kako Nadal folira,na sta to lici? Onda bilo ko moze isto da kaze da je Novak folirao dve godine povredu a u stvari nije imao pojma. Svako ima svoje vidjenje, pozivas se na argumente a ni ti ih nemas. Opustite se ljudi, nasalite se, diskutujte ali bez vredjanja. Nije tesko biti fin.
(Daca,

Aa ne moze pristojno. Nole je najveci teniser u univerzumu a njegovi glavni rivali prevare, foliranti, amateri i tako dalje. A ne vide da spustanjem rivala spustaju i uspehe svog miljenika. Mada ja to i ne zovem navijacima nego kompleksasima, cast normalnim navijacima.
A ako kazes da navijas za federera, onda si autosovinista, domaci izdajnik i sta sve ne. A sve je samo sport koji nam sluzi da se opustimo.
Ovo pisem ja koji sam Noletov fan i fan svih nasih sportista.

Daca

pre 2 godine

GAjo, danima se svadjas po komentarima, nema sanse da ko udje da cita kometare o tenisu ne vidi tvoje ime ili nadimak, nebitna stvar. Koji su tvoji komentari realni? I tvoji komentari su tvoje misljenje kao sto i drugi komentarisu sta misle. Dugo nisam komentare slala, godinama, zbog suvise malignosti na ovim stranicama. Koji su tvoji argumenti? Tebi je najlakse da kazes Novak je gubio kad izlazi iz povrede, nije u formi, bolestan, i drugi su bili u toj situaciji pa sta? Danima citam komentare kako Nadal folira,na sta to lici? Onda bilo ko moze isto da kaze da je Novak folirao dve godine povredu a u stvari nije imao pojma. Svako ima svoje vidjenje, pozivas se na argumente a ni ti ih nemas. Opustite se ljudi, nasalite se, diskutujte ali bez vredjanja. Nije tesko biti fin.

Robert

pre 2 godine

NARAVNO! Napeimer Federer je to i dokazo kada je 5 min. pred početak meča na teren izašao u džemperu... Ostalo je istorija!
(Milos, 26. avgust 2021 11:38)

Koje reprezentacije su trebale tada da igraju i koje takmicenje (OI, Dejvis, Hopman)?

GAJA

pre 2 godine

Dragana ili ko si već ,Ako ovde neko lupa to si upravo ti ..tvrdiš da Novak nije hteo da igra za bronzu A RF bio povređen pa predao meč sa razlogom a tri dana kasnije leti po terenu.E izvini za obraćanje ,sa glupostima koje pišeš stvarno nemam nameru da se više bakćem .Ni jedna činjenica ,argument, samo hejtovanje.Da jeste Novak igrao te turnire ali je bukvalno izlazio iz povrede pa je gubio od nižerazrenih igrača to je tako bilo i ti to znaš da je tako a zašto uporno tvrdiš drugačije,pa dobro to je ipak pitanje zdravog razuma.

danilo

pre 2 godine

I tata bi sine, al'ne može....
Definitivno godine čine svoje...
Nole je najbolje očuvan sve ove godine. Njegovo telo je poput pume ili mačke i zato jeste tu gde je sada.. I još će trajati.

Pratim tenis 40 godina

pre 2 godine

kad se pogledaju brojke jasno je.
e tu je kraj recenice i svakog palamudjenja.
(Ako su ruze, procvetace..

Kad se pogledaju brojke najveci je Rod Lejver.

Aritmija

pre 2 godine

Kad se oni i Novak povuku svi ćemo videti i znati kakvoj smo epohi svedoči bili.

Tenis nikada više neće biti isti. Nepovratno će muški tenis postati kao ženski danas.

Hvala vam, momci iz velike trojke.
(Rocky, 26. avgust 2021 13:58)

Kako si došao do zaključka da je proces nepovratan? Javlja ti se?! Meni je tenis bio zanimljiv i dok je Borg igrao, bio sam tužan kad je prvi put prestao, nisam kad je to učinio drugi put. Sa svakom novom generacijom se pojavljivala makar jedna super zvezda. Ova trojica dugo traju, što nije bio slučaj osim Konorsa. Kad odu, biće nova dvojica, trojica, desetorica... I biće zanimljivije jer se sad manje-više sve zna. Ženski tenis je druga priča jer je kvalitet tenisa opao, nema konstantnosti, što se donekle može objasniti funkcionisanjem ženskog organizma. Muški tenis možda stagnira, ali ne nazaduje. Možda stagnira jer su trojica najboljih uspostavili stvarno visoke standarde.

mr

pre 2 godine

Dva najveća igrača u istoriji ovog sporta
(muamer, 26. avgust 2021 12:33)

опет фатаморгана а воде свуда око нас, не змам од чега си ожеднео.
(ФатаМогОргана, 26. avgust 2021 13:49)

Од свињске шунке и херцеговачког вина.

Dragana

pre 2 godine

@Goran
Izvini ti ali kako Novak nije bio na Turu kada je Rodžer osvojio AO i Vimbldon 2017 i AO 2018? Ko je ispao od Istomina i Čunga tih godina na AO? Na Vimbldonu se i ne sećam više od koga je ispao. BIO je na Turu ali nije mogao ni četvrtfinale da prodje. Ne biti na Turu znači ne učestvovati a on je itekako učestvovao. A Šarapova je osvojila pet Grend Slemova, nije istina da nema nijedan,ako ti nisi taj isti Goran što je to napisao, izvinjavam se ali to nisi demantovao. Objavite komentar čisto da se ne šire lažne informacije, nismo u medjuvremenu svi izgubili pamćenje pa da ne znamo šta je bilo pre samo nekoliko godina.

Goran

pre 2 godine

"isti potpis a komentar kako je Federer osvojio tri Grend Slema jer je Novak bio povredjen". A, izvini sta je greska? Jedine slemove koje je tvoj ljubimac osvojio nakon 2012. je osvojio dok Novak NIJE bio na turu. Namerno pisem velikim slovima.

Daca

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi koji kopiraju dugacke komentare a ispod jedva recenicu sastave. Vise vremena utrose dok to kopiraju nego dok napisu svoj komentar. Pitanje da li uopste razumeju sta citaju a sta komentarisu. Evo ovaj grom grom, sad se kao razume u pravopis i prave ili strucne izraze, sta je bitno sto neko napise saigrac a ne dubl partner, moze i kolega, kao da je to sustina. Inace rec partner me asocira na se*s ili ljubav, eto da je tako napisano ja bih ko zna sta pomislila, ha ha ha. A igra me asocira na sport i ples.

Dragana

pre 2 godine

Od tolikih poznavaoca trolova i trolčina niko da primeti komentar sa potpisom Goran u kome kaže da Marija Šarapova nije osvojila nijedan Grend Slem a osvojila ih je pet. Ali valjda mu je oprošteno jer je u nekom drugom komentaru isti potpis a komentar kako je Federer osvojio tri Grend Slema jer je Novak bio povredjen a to je izgleda najvažnija mantra ZALUDJENIH Novakovih navijača. Namerno velika slova, da se vidi razlika.

111

pre 2 godine

Federer H2H Rafa 50 meceva 16-24
Novak H2H Federer 50 meceva 27-23
Novak H2H Rafa 58 meceva 30-28

Ali je bitno da zapad uzdize 50 meceva Rafe i Rodzera kao nevidjeno rivalstvo..

Рајко Четник, клуб 311+

pre 2 godine

serena je musko
(sdfsa, 26. avgust 2021 13:03) # Link komentara, претпостављам да си лично опипао када тако нешто тврдиш.

Dragana

pre 2 godine

@ Grom grom
Eh, sad, to je najvažnija stvar da bi neko bio trol. Ili trolčina. Meni je svejedno da li je dubl partner ili saigrač, na isto se svodi jer su zajedno na terenu,zovi kako hoćeš. Sve ostalo što sam napisala su činjenice koje ni uvrede ne mogu da anuliraju a uvrede od nekog ko se izražava kao ti više su smešne nego uvredljive.

rab bozji

pre 2 godine

Zamisljam, Nadal & Federer na finalu u New Yorku i onda zajedno predaju pobednicki pehar Djokovicu i cestitaju mu 21 GS-titulu. To bi tek bilo nesto, ispisivanje istorije tenisa na jedan poseban nacin, ko na filmu.

Nikola

pre 2 godine

I Federer i Nadal su vredno skupljali GS titule dok jos nije bilo Djokovica u vrhu. Sad je vreme da i Djokovic osvoji GS titule bez njih.

Dragana

pre 2 godine

@GAJA
Ne znam šta hoćeš od mene, uvek si ti taj koji se kači za mene prvi šta god da je u pitanju. Nisam ti se ni ovog puta prva obratila, drugima se jesam obratila ali tebi ne, jedino ako to isto nisi ti, Michael Clayton i Milos. Prosto je to, da je hteo da igra za bronzu igrao bi. I Rodžer u tom finalu nije hteo da igra jer je sebe podredio reprezentaciji dok je Novak podredio reprezentaciju Srbije sebi i u tome je razlika i to su činjenice. Možda i jesam vidovita, ko bi ga znao ali ti definitivno nisi, jer da jesi video bi da niti sam Jumco, niti Kaiser niti neko treći i da komentarišem na ovom portalu pod svojim imenom otprilike deceniju i nisu mi potrebni drugi nikovi da bih napisala svoje mišljenje. Takodje je velika razlika izmedju Novakovih navijača i Novakovih zaludjenih navijača a ti ako se pronalaziš u ovoj drugoj grupi nisam ti za to kriva ali neću ti reći da " lupaš " , malo pristojnosti nije naodmet.

Bocko

pre 2 godine

Dragana i ostali : Nina do kraja zivota treba da bude zahvalna Novaku sto joj je produzio ucesce na OI jos 5-6 dana. Pitanje je da li ce ikad vise otici na olimpijske igre ( nadam se da hoce ) ?

Daca

pre 2 godine

Bocko, kocko ili kako bese, evo ja smatram da spadam u ostale pa imam pravo na repliku, prosli su ta dva meca jer je Nina dobro igrala, Novak ne zna da igra dubl i tacka. Tako da je on trebalo njoj da zahvali sto je dosao u poziciju da se bori za jos jednu medalju a sam je kriv sto je ostao bez obe.

Tn

pre 2 godine

iskreno velike trojke nikada nije ni bilo. Pogledajte samo statistiku od 2011 pa na ovamo. Biće vam jasno kao dan ko je tata ove igre.
(Samo iskren, 26. avgust 2021 11:19)
Tenis se inace nije igrao pre 2011?

grom grom

pre 2 godine

@Michael Clayton
Nikog Djoković nije poslao u penziju. Misliš da će Djoković večito da igra i nikad neće otići u penziju? Ako je toliko bio superioran u tih deset godina koje njegovi zaludjeni navijači uporno ističu kao nešto najsuperiornje kako to da je uspeo da ih stigne tek sada kada su ih sustigle godine, povrede i hronični problemi?
@Miloš
Kako možeš da uporedjuš Rodžerovo odustajanje sa finala Mastersa u Londonu i Novakovo odustajanje od borbe za bronzu u miksu na Olimpijskim igrama? Rodžer tim odustajanjem nije nikog oštetio sem sebe da bi igrao nedelju dana kasnije u finalu Dejvis Kupa i Švajcarska je osvojila tada, nije svoje saigrače ostavio na cedilu kao Novak Ninu. Na tim istim OI u Tokiju Endi Marej je odustao od singla i igrao u dublu samo,takodje nije saigrača ostavio na cedilu. E, to su veličine koje zaslužuju da osvoje zlato na OI. I imaju ga, Rodžer u dublu a Endi dva zlata u singlu. Rodžer ima i srebro u singlu. Novaku je bilo mrsko da se bori za još jednu bronzu za Srbiju pored one iz Pekinga.
(Dragana, 26. avgust 2021 12:12) # Link komentara

hahaha koja trolčina.
Kao da trolčinu suštinski zabole uvce za Olimpijske igre , saigarče -ej saigrače -umesto partner/e u dublu.

Eno ti sad gledaj na you tube-u tvog lepršavog idola i ne smaraj ljude ovde sa svojom kuknjavom!

Rocky

pre 2 godine

Kad se oni i Novak povuku svi ćemo videti i znati kakvoj smo epohi svedoči bili.

Tenis nikada više neće biti isti. Nepovratno će muški tenis postati kao ženski danas.

Hvala vam, momci iz velike trojke.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 2 godine

Крај једне ере, пензиони фонд исти, Новак џемперка послао 2019. а бика са Мајорке 2021. на њиховим омиљеним подлогама.
Шта ћеш, може му се.
Други и трећи уживајте у дугим пензијама и трошите тешко зарађен новац.

Neutrin

pre 2 godine

Za Nadala je pogresan komentar da je imao zdravstvene poteskoce kroz celu karijeru. To jednostavno nije tacno. On je stalno dozirao svoju formu za Rolan Garos, svaku godinu je taktizirao i prilagodjavao Rolan Garosu. Prica oko njegovih kolena je izmisljena. Sljaka kao podloga, zbog cestih proklizavanja, bi odavno pojela problematicna kolena

Eugen

pre 2 godine

"Od ovo cetvoro na slici, Sarapova ubedljivo". Nije osvojila nijedan slem. Ne znam sta ce u drustvu ljudi koji su osvojili najmanje 20 slemova osim da ulepsa sliku.
(Goran, 26. avgust 2021 12:55)

Pa, zato i jeste tu. Na sta bi licila ova slika bez nje?

ФатаМогОргана

pre 2 godine

Dva najveća igrača u istoriji ovog sporta
(muamer, 26. avgust 2021 12:33) # Link komentara, опет фатаморгана а воде свуда око нас, не змам од чега си ожеднео.

Dzoni

pre 2 godine

Biće fazon kad Holivud za jedno 20 godina snimi dokumentarac o navodno "najvećem", rivalstvu u istoriji sporta izmedju Federera i Nadala(ahahahaha), a vamo Djoković koji je igrao u njihovom vremenu drži rekord od 27 GS i 14 od 15 najvažnih teniskih rekorda. Nemojte da vas to uopšte iznenadi ako se snimi taj film, licemjerstvo na zapadu je najnormalnija moguća stvar. Pa eto do prije godinu kada su ova dvojica imala po 20 GS a Novak 17, uvjek su pričali samo "Federer i Nadal", jbg sad moraju i Novaka spominjati kad ih je izjednačio, al eto, do prije godinu dana si slušao samo "Federer i Nadal", licemjerstvo prve vrste.

Sasa

pre 2 godine

Nista se mi ne raylikujemo od zapada, pogledajte samo ove komentare, ovako pisati za Nadala i Federera, kao velike trojke nije ni bilo, ma nemoj, a sa kim je Novak igrao sve oe vrhunske meceve koje je i dobijao i gubio, da li je moguce da ljudi dozvoljavaju da im mrznja prema Federeru ili Nadalu utice na objektivnost, to su dva vrhunska tenisera koja su dobijali i gubili meceve sa Djokovicem kad su bili na vrhuncu sva trojica, zar je moguce da se ljudi raduju njihovom odlasku u penziju, pa tenis se gasi kad oni odu, jos kad ode i Novak tad je totalno ugasen, takvih meceva vise nece biti, te tenzije, neizvesnosti, gotovo je kraj, ja cu se malo drugacije oprostiti od njih ako je ovo zaista kraj, sve najbolje najdrazim neprijateljima i velikim rivalima Rafi i Rodzeru, mnogo ste nas nervirali i mnogo neizvesnih meceva nam dali zajedno sa Novakom, takav tenis se bojim da vise necemo gledati.

Ko će to uopšte da prati...

pre 2 godine

"Sećanja su ono zbog čega se u javnosti smejemo, a u samoći plačemo."

Nego ovo me podsetilo na South Park epizodu kad ostanu bez interenta svi, pa u izbegličkom kampu ka Silikonskoj dolini neko podigne u šatoru od drveta kao okvir ekrana pa iza paravana, kad konzument vikne naglas "KLIK" oni okrenu stranicu - Playboy časopisa unutar rama koji predstavlja monitor, kao one lutkarske preddtave taj fazon. A naravno svi dolaze da traže pornografiju na "netu".

I sad Rendi Marš, ubedljivo najluđi lik viče "Klik", "Klik", i najednom kaže:
"Ne mogu ovako! Ja sam navikao na brazilke koje depr jedna na drugu, na japanke koje vraćajupo, ovo je suviše meko..."

Malo banalno poređenje, ali posle ove trojice tenis postaje playboy naspram xxx sajtova...

To je to

pre 2 godine

Ma šta god priča li ili za bilo kog navija li. Federer i Nadal su legende belog sporta zauvek u ovom sportu u muškom singlu. Sigurno da bi bilo više međusobnim okršaja da nije proveda a samo na jednom GS nikad nisu igra li zvanično a to je US Open. Svim ostalim da. Kad se radi o Sereni i Maši to je isto jedno veliko rivalstvo u ženskom tenisu sa tim da Maša od tog čuvenog Vimbldona osvojenog kao tinejdžerka nikad pobedila više nije Serenu nigde na GS.

Dragana

pre 2 godine

@Michael Clayton
Nikog Djoković nije poslao u penziju. Misliš da će Djoković večito da igra i nikad neće otići u penziju? Ako je toliko bio superioran u tih deset godina koje njegovi zaludjeni navijači uporno ističu kao nešto najsuperiornje kako to da je uspeo da ih stigne tek sada kada su ih sustigle godine, povrede i hronični problemi?
@Miloš
Kako možeš da uporedjuš Rodžerovo odustajanje sa finala Mastersa u Londonu i Novakovo odustajanje od borbe za bronzu u miksu na Olimpijskim igrama? Rodžer tim odustajanjem nije nikog oštetio sem sebe da bi igrao nedelju dana kasnije u finalu Dejvis Kupa i Švajcarska je osvojila tada, nije svoje saigrače ostavio na cedilu kao Novak Ninu. Na tim istim OI u Tokiju Endi Marej je odustao od singla i igrao u dublu samo,takodje nije saigrača ostavio na cedilu. E, to su veličine koje zaslužuju da osvoje zlato na OI. I imaju ga, Rodžer u dublu a Endi dva zlata u singlu. Rodžer ima i srebro u singlu. Novaku je bilo mrsko da se bori za još jednu bronzu za Srbiju pored one iz Pekinga.

Konli

pre 2 godine

Recimo ako se i pojavi neki novi klinac i obori GS rekord, kako onda tog klinca proglasiti GOATom ako su mu dva najveća rivala zbirno osvojila npr 15 GS. Mi ćemo ovdje vjerovatno imati GS rekordera Djokovića sa oko 25 GS, al su zato dva njegova najveća rivala osvojila čak 40 GS, e to se neće ponoviti više nikad sigurno, i to je ono što njih trojicu izdvaja od svih ostalih. Ja sam došao do računice da je Federer najviše propatio zbog "velike trojke", jer da nema Nadala i Djokovića, moja računica je da bi Federer osvojio negdje oko 35 GS, u slučaju Nadala i Djokovića da nema ove druge dvojice, Djoković i Nadal bi osvojili za sad negdje od po 30 GS. Federer je najviše propatio postojanjem "velike trojke" zato što se on već bio naosvajao GS, pa bi zato njegov broj GS bio i mnogo veći da nema ove druge dvojice.

Miloš

pre 2 godine

Bice upisano u istoriji da ih je Nole poslao u penziju. Federera 2019, a Rafu 2021.
(Michael Clayton, 26. avgust 2021 11:22)

To je već evidentirano.

Frozen Throne 123

pre 2 godine

Zna li neko šta sve Nadal brani od poena do kraja godine? S obzirom na to da je završio sezonu, sada bi trebao da te poene izgubi i padne na listi jer se prekinulo pravilo o zamrzavanju bodova.

Goran

pre 2 godine

"Od ovo cetvoro na slici, Sarapova ubedljivo". Nije osvojila nijedan slem. Ne znam sta ce u drustvu ljudi koji su osvojili najmanje 20 slemova osim da ulepsa sliku.

Kocka

pre 2 godine

@Dragana
Ako su Rodja i Rafa bolji zasto su vecinu pobeda protiv Novaka ostvarili dok nije dostigao vrhunac, 2011-e? Rodja je stariji 6 godina ali nije do prosle godine imao ozbiljnih problema, Nadal je samo godinu dana stariji i poslednjih godina je izbegavao tvrdu podlogu. + Marej, Vavrinka i DelPotro u konkurenciji. I Novak ne samo da ih je stigao nego i prestigao, ako ga ni dva najveca rivala nisu mogla zaustaviti da osvaja slemove, zasto to ocekujes od mladjih? Konkurencija jeste oslabila u zadnje dve godine ali to ne menja cinjenicu da je Rodja profitirao od jedne od najslabijih era u istoriji gde osim Nadala na sljaci nije imao ozbiljnijeg protivnika. Od 2008-e i Nadalovog vrhunca poceli su problemi za Rodju na drugim podlogama, od 2011-e je uzeo samo 4 slema! Od tih 4 Novak nije igrao na 3 slema. Nadal osim sljake ne racunajuci poslednja dva US opena gde nije imao Novaka na putu, poslednji put je trijumfovao na slemu 2013-e.

GAJA

pre 2 godine

Dragana ,Kaiser,Jumko Goksi ili kako se već zoveš?Danima lupetaš i prozivaš Novakove navijače ovde pod ko zna kojim nikovima,bez trunke utemeljenja za izgovorene reči Ti si sigurno Vidovita Zorka, pa znaš da Novak nije hteo da igara za bronzu .Takođe RF je predao Novaku 2015 zbog povrede,a samo tri dana posle toga igrao za DK bez ikakvih problema.Kolo pre te predaje dobio je Wavrinku,što kolegijalno nije predao meč njemu.Ne lupaj,znao je da će ga Novak razbiti pa je zato predao(Eto ja isto znam sigurno da je to tako bilo iako nemam ni jedan dokaz za to.Činili ti se ovakav stav poznato?)

matori

pre 2 godine

@Dva čoveka koja bi ispoštovala kolegu iz reprezentacije i odigrala meč za medalju.
U tome je razlika između njih i Novaka.
(Vlada91, 26. avgust 2021 11:15)

vidim da si neupucen potpuno u tenis....
nadji podatak sta je Rafa uradio u mix dublu na OI 2016. u Riu.

Brooklyn boy

pre 2 godine

Dva čoveka koja bi ispoštovala kolegu iz reprezentacije i odigrala meč za medalju.
U tome je razlika između njih i Novaka.
(Vlada91, 26. avgust 2021 11:15)

Мислиш као што је Надал испоштовао у микс дублу 2016?

Avaya

pre 2 godine

Бла, бла, бла... Новак је од 2011 доминантан, тада су и Федерер и Надал исто били на максимуму својих могућности. Прошло је 10 година, ова двојица су више повређена него што играју, и то већ задњих пар година, да споје сва 4 ГС и да играју на максимуму у једној години тешко, Ђоковић је и даље ту, даје максимум. Подмладак о коме се толико прича, па, остао је углавном на причама, генерација око Доминика Тиема је остала иза велике тројке, тренутна генерација је ту негде, у покушају, али Новак је старији од њих 7-12 година, ако се гледају играчи у првих 10 (без Федерера и Надала који су на 9. и 5. месту). На крају те 2011 Новак је био први на АТП листи са 13630 бодова, око 4000 више од другопласираног Надала, са своје 24 године, колио данас има Зверев година (Медведев 25, Циципас 23, Тием 27). Те 2011, најстарији играчи у првих 10 су били Федерер и Фиш, оба по 30 година. Подмладак има још много да учи како се игра и како се остаје врхунски спортиста и после 30-те...

Uglješa

pre 2 godine

dobro je da ih je Nole stigao pre nego sto su otisli u penziju,jeb bi inace bilo "pobedjuje i osvaja jer oni nisu vise tu" Ovako ih je pokorio sve i sad ostaje da ove omladince baci na kolena.

Joca Šurbat

pre 2 godine

Smejali su se mnogi kad je Nole promenio način ishrane, izbacio šećer, belo brašno, kad je počeo da upražnjava jogu, meditaciju, angažovao Pepea,...Čudno da dvojica vrhunskih sportista nisu imali savetnike, koji bi ih uputili u načine, na koji bi mogli da produže svoje sportske karijere.

Pametnica

pre 2 godine

Hvala autoru na odličnom tekstu - ovo su bili likovi koji su realno obeležili m i ž tenis 21.veka i koje publika širom sveta voli. Posebno hvala što nije na silu gurao druga imena u ovu analizu. Omaž pravim legendama.

Milos

pre 2 godine

Dva čoveka koja bi ispoštovala kolegu iz reprezentacije i odigrala meč za medalju.
U tome je razlika između njih i Novaka.
(Vlada91, 26. avgust 2021 11:15)

NARAVNO! Napeimer Federer je to i dokazo kada je 5 min. pred početak meča na teren izašao u džemperu... Ostalo je istorija!

sina

pre 2 godine

335>309>209.
(Dušan, 26. avgust 2021 11:19)

225 nedelja u nizu.
(Kaiser Roger, 26. avgust 2021 11:35)

Pa imao je i Djoković 4 GS u nizu. Ne razumijem šta hoćeš reći sa ovim.??

Samo iskren

pre 2 godine

...iskreno velike trojke nikada nije ni bilo. Pogledajte samo statistiku od 2011 pa na ovamo. Biće vam jasno kao dan ko je tata ove igre.

Bravo six going dark

pre 2 godine

To je to. Realno, cudo je da su ovoliko i trajali.

I bez vredjanja u komentarima i pominjanja naseg velikana, ako moze.

Goran

pre 2 godine

Velika trojka (cetvorka dok su gurali Mareja u tu pricu) je pojam koji pije vodu samo u marketingu i hajpu koji je pumpan. Sto se tice tenisa kao igre, tata je samo jedan. Veliki Jedan. Pojavio se pravo niotkuda i presao igricu. Oduvao ih sve. Nabio komplekse za vek vekova.Najbolji ikada. Novak Djokovic.

billy

pre 2 godine

Smejali su se mnogi kad je Nole promenio način ishrane, izbacio šećer, belo brašno, kad je počeo da upražnjava jogu, meditaciju, angažovao Pepea,...Čudno da dvojica vrhunskih sportista nisu imali savetnike, koji bi ih uputili u načine, na koji bi mogli da produže svoje sportske karijere.
(Joca Šurbat, 26. avgust 2021 11:38)

Federer nije produžio karijeru.?? Frajer s 38 igro finale Wimbldona.

Auu

pre 2 godine

...iskreno velike trojke nikada nije ni bilo. Pogledajte samo statistiku od 2011 pa na ovamo. Biće vam jasno kao dan ko je tata ove igre.
(Samo iskren


Iskreno, tenis nije ni postojao do 2011. Izmislio ga nebeski narod na celu sa Nolom.

Goran

pre 2 godine

Sto se tice Rodzera, da se Novak nije povredio 2016. godine njegova era bi se zavrsila 2012 jer je tada osvojio zadnji slem uz nepovredjenog Novaka.

reckless Miladin

pre 2 godine

Ova druga fotka kao da je iz uvoda u film +18, "Duboki ritern"
(Alek, 26. avgust 2021 11:10)

Meni na taj uvod više liči ova treća slika, samo što je uzeta neposredno pre nego što se glavni "junak" pojavljuje.

milentije

pre 2 godine

Federer napunio 40 banki i neko od njega jos nesto ocekuje da osvaja GS . Nadal je istrosen fizicki i pitanje je moze li da se vrati na vrhunski nivo . Nole moze jos godinu dve da bude konkurentan i to je to . Vreme cini svoje

Samo iskren

pre 2 godine

...iskreno velike trojke nikada nije ni bilo. Pogledajte samo statistiku od 2011 pa na ovamo. Biće vam jasno kao dan ko je tata ove igre.

Goran

pre 2 godine

Velika trojka (cetvorka dok su gurali Mareja u tu pricu) je pojam koji pije vodu samo u marketingu i hajpu koji je pumpan. Sto se tice tenisa kao igre, tata je samo jedan. Veliki Jedan. Pojavio se pravo niotkuda i presao igricu. Oduvao ih sve. Nabio komplekse za vek vekova.Najbolji ikada. Novak Djokovic.

Milos

pre 2 godine

Dva čoveka koja bi ispoštovala kolegu iz reprezentacije i odigrala meč za medalju.
U tome je razlika između njih i Novaka.
(Vlada91, 26. avgust 2021 11:15)

NARAVNO! Napeimer Federer je to i dokazo kada je 5 min. pred početak meča na teren izašao u džemperu... Ostalo je istorija!

milentije

pre 2 godine

Federer napunio 40 banki i neko od njega jos nesto ocekuje da osvaja GS . Nadal je istrosen fizicki i pitanje je moze li da se vrati na vrhunski nivo . Nole moze jos godinu dve da bude konkurentan i to je to . Vreme cini svoje

sina

pre 2 godine

335>309>209.
(Dušan, 26. avgust 2021 11:19)

225 nedelja u nizu.
(Kaiser Roger, 26. avgust 2021 11:35)

Pa imao je i Djoković 4 GS u nizu. Ne razumijem šta hoćeš reći sa ovim.??

billy

pre 2 godine

Smejali su se mnogi kad je Nole promenio način ishrane, izbacio šećer, belo brašno, kad je počeo da upražnjava jogu, meditaciju, angažovao Pepea,...Čudno da dvojica vrhunskih sportista nisu imali savetnike, koji bi ih uputili u načine, na koji bi mogli da produže svoje sportske karijere.
(Joca Šurbat, 26. avgust 2021 11:38)

Federer nije produžio karijeru.?? Frajer s 38 igro finale Wimbldona.

Uglješa

pre 2 godine

dobro je da ih je Nole stigao pre nego sto su otisli u penziju,jeb bi inace bilo "pobedjuje i osvaja jer oni nisu vise tu" Ovako ih je pokorio sve i sad ostaje da ove omladince baci na kolena.

Goran

pre 2 godine

Sto se tice Rodzera, da se Novak nije povredio 2016. godine njegova era bi se zavrsila 2012 jer je tada osvojio zadnji slem uz nepovredjenog Novaka.

Sasa

pre 2 godine

Nista se mi ne raylikujemo od zapada, pogledajte samo ove komentare, ovako pisati za Nadala i Federera, kao velike trojke nije ni bilo, ma nemoj, a sa kim je Novak igrao sve oe vrhunske meceve koje je i dobijao i gubio, da li je moguce da ljudi dozvoljavaju da im mrznja prema Federeru ili Nadalu utice na objektivnost, to su dva vrhunska tenisera koja su dobijali i gubili meceve sa Djokovicem kad su bili na vrhuncu sva trojica, zar je moguce da se ljudi raduju njihovom odlasku u penziju, pa tenis se gasi kad oni odu, jos kad ode i Novak tad je totalno ugasen, takvih meceva vise nece biti, te tenzije, neizvesnosti, gotovo je kraj, ja cu se malo drugacije oprostiti od njih ako je ovo zaista kraj, sve najbolje najdrazim neprijateljima i velikim rivalima Rafi i Rodzeru, mnogo ste nas nervirali i mnogo neizvesnih meceva nam dali zajedno sa Novakom, takav tenis se bojim da vise necemo gledati.

Joca Šurbat

pre 2 godine

Smejali su se mnogi kad je Nole promenio način ishrane, izbacio šećer, belo brašno, kad je počeo da upražnjava jogu, meditaciju, angažovao Pepea,...Čudno da dvojica vrhunskih sportista nisu imali savetnike, koji bi ih uputili u načine, na koji bi mogli da produže svoje sportske karijere.

Dzoni

pre 2 godine

Biće fazon kad Holivud za jedno 20 godina snimi dokumentarac o navodno "najvećem", rivalstvu u istoriji sporta izmedju Federera i Nadala(ahahahaha), a vamo Djoković koji je igrao u njihovom vremenu drži rekord od 27 GS i 14 od 15 najvažnih teniskih rekorda. Nemojte da vas to uopšte iznenadi ako se snimi taj film, licemjerstvo na zapadu je najnormalnija moguća stvar. Pa eto do prije godinu kada su ova dvojica imala po 20 GS a Novak 17, uvjek su pričali samo "Federer i Nadal", jbg sad moraju i Novaka spominjati kad ih je izjednačio, al eto, do prije godinu dana si slušao samo "Federer i Nadal", licemjerstvo prve vrste.

Brooklyn boy

pre 2 godine

Dva čoveka koja bi ispoštovala kolegu iz reprezentacije i odigrala meč za medalju.
U tome je razlika između njih i Novaka.
(Vlada91, 26. avgust 2021 11:15)

Мислиш као што је Надал испоштовао у микс дублу 2016?

Neutrin

pre 2 godine

Za Nadala je pogresan komentar da je imao zdravstvene poteskoce kroz celu karijeru. To jednostavno nije tacno. On je stalno dozirao svoju formu za Rolan Garos, svaku godinu je taktizirao i prilagodjavao Rolan Garosu. Prica oko njegovih kolena je izmisljena. Sljaka kao podloga, zbog cestih proklizavanja, bi odavno pojela problematicna kolena

Rocky

pre 2 godine

Kad se oni i Novak povuku svi ćemo videti i znati kakvoj smo epohi svedoči bili.

Tenis nikada više neće biti isti. Nepovratno će muški tenis postati kao ženski danas.

Hvala vam, momci iz velike trojke.

Auu

pre 2 godine

...iskreno velike trojke nikada nije ni bilo. Pogledajte samo statistiku od 2011 pa na ovamo. Biće vam jasno kao dan ko je tata ove igre.
(Samo iskren


Iskreno, tenis nije ni postojao do 2011. Izmislio ga nebeski narod na celu sa Nolom.

Konli

pre 2 godine

Recimo ako se i pojavi neki novi klinac i obori GS rekord, kako onda tog klinca proglasiti GOATom ako su mu dva najveća rivala zbirno osvojila npr 15 GS. Mi ćemo ovdje vjerovatno imati GS rekordera Djokovića sa oko 25 GS, al su zato dva njegova najveća rivala osvojila čak 40 GS, e to se neće ponoviti više nikad sigurno, i to je ono što njih trojicu izdvaja od svih ostalih. Ja sam došao do računice da je Federer najviše propatio zbog "velike trojke", jer da nema Nadala i Djokovića, moja računica je da bi Federer osvojio negdje oko 35 GS, u slučaju Nadala i Djokovića da nema ove druge dvojice, Djoković i Nadal bi osvojili za sad negdje od po 30 GS. Federer je najviše propatio postojanjem "velike trojke" zato što se on već bio naosvajao GS, pa bi zato njegov broj GS bio i mnogo veći da nema ove druge dvojice.

Bravo six going dark

pre 2 godine

To je to. Realno, cudo je da su ovoliko i trajali.

I bez vredjanja u komentarima i pominjanja naseg velikana, ako moze.

GAJA

pre 2 godine

Dragana ,Kaiser,Jumko Goksi ili kako se već zoveš?Danima lupetaš i prozivaš Novakove navijače ovde pod ko zna kojim nikovima,bez trunke utemeljenja za izgovorene reči Ti si sigurno Vidovita Zorka, pa znaš da Novak nije hteo da igara za bronzu .Takođe RF je predao Novaku 2015 zbog povrede,a samo tri dana posle toga igrao za DK bez ikakvih problema.Kolo pre te predaje dobio je Wavrinku,što kolegijalno nije predao meč njemu.Ne lupaj,znao je da će ga Novak razbiti pa je zato predao(Eto ja isto znam sigurno da je to tako bilo iako nemam ni jedan dokaz za to.Činili ti se ovakav stav poznato?)

Рајко Четник, клуб 311+

pre 2 godine

Крај једне ере, пензиони фонд исти, Новак џемперка послао 2019. а бика са Мајорке 2021. на њиховим омиљеним подлогама.
Шта ћеш, може му се.
Други и трећи уживајте у дугим пензијама и трошите тешко зарађен новац.

Pametnica

pre 2 godine

Hvala autoru na odličnom tekstu - ovo su bili likovi koji su realno obeležili m i ž tenis 21.veka i koje publika širom sveta voli. Posebno hvala što nije na silu gurao druga imena u ovu analizu. Omaž pravim legendama.

ФатаМогОргана

pre 2 godine

Dva najveća igrača u istoriji ovog sporta
(muamer, 26. avgust 2021 12:33) # Link komentara, опет фатаморгана а воде свуда око нас, не змам од чега си ожеднео.

Avaya

pre 2 godine

Бла, бла, бла... Новак је од 2011 доминантан, тада су и Федерер и Надал исто били на максимуму својих могућности. Прошло је 10 година, ова двојица су више повређена него што играју, и то већ задњих пар година, да споје сва 4 ГС и да играју на максимуму у једној години тешко, Ђоковић је и даље ту, даје максимум. Подмладак о коме се толико прича, па, остао је углавном на причама, генерација око Доминика Тиема је остала иза велике тројке, тренутна генерација је ту негде, у покушају, али Новак је старији од њих 7-12 година, ако се гледају играчи у првих 10 (без Федерера и Надала који су на 9. и 5. месту). На крају те 2011 Новак је био први на АТП листи са 13630 бодова, око 4000 више од другопласираног Надала, са своје 24 године, колио данас има Зверев година (Медведев 25, Циципас 23, Тием 27). Те 2011, најстарији играчи у првих 10 су били Федерер и Фиш, оба по 30 година. Подмладак има још много да учи како се игра и како се остаје врхунски спортиста и после 30-те...

To je to

pre 2 godine

Ma šta god priča li ili za bilo kog navija li. Federer i Nadal su legende belog sporta zauvek u ovom sportu u muškom singlu. Sigurno da bi bilo više međusobnim okršaja da nije proveda a samo na jednom GS nikad nisu igra li zvanično a to je US Open. Svim ostalim da. Kad se radi o Sereni i Maši to je isto jedno veliko rivalstvo u ženskom tenisu sa tim da Maša od tog čuvenog Vimbldona osvojenog kao tinejdžerka nikad pobedila više nije Serenu nigde na GS.

Eugen

pre 2 godine

"Od ovo cetvoro na slici, Sarapova ubedljivo". Nije osvojila nijedan slem. Ne znam sta ce u drustvu ljudi koji su osvojili najmanje 20 slemova osim da ulepsa sliku.
(Goran, 26. avgust 2021 12:55)

Pa, zato i jeste tu. Na sta bi licila ova slika bez nje?

Miloš

pre 2 godine

Bice upisano u istoriji da ih je Nole poslao u penziju. Federera 2019, a Rafu 2021.
(Michael Clayton, 26. avgust 2021 11:22)

To je već evidentirano.

Ko će to uopšte da prati...

pre 2 godine

"Sećanja su ono zbog čega se u javnosti smejemo, a u samoći plačemo."

Nego ovo me podsetilo na South Park epizodu kad ostanu bez interenta svi, pa u izbegličkom kampu ka Silikonskoj dolini neko podigne u šatoru od drveta kao okvir ekrana pa iza paravana, kad konzument vikne naglas "KLIK" oni okrenu stranicu - Playboy časopisa unutar rama koji predstavlja monitor, kao one lutkarske preddtave taj fazon. A naravno svi dolaze da traže pornografiju na "netu".

I sad Rendi Marš, ubedljivo najluđi lik viče "Klik", "Klik", i najednom kaže:
"Ne mogu ovako! Ja sam navikao na brazilke koje depr jedna na drugu, na japanke koje vraćajupo, ovo je suviše meko..."

Malo banalno poređenje, ali posle ove trojice tenis postaje playboy naspram xxx sajtova...

reckless Miladin

pre 2 godine

Ova druga fotka kao da je iz uvoda u film +18, "Duboki ritern"
(Alek, 26. avgust 2021 11:10)

Meni na taj uvod više liči ova treća slika, samo što je uzeta neposredno pre nego što se glavni "junak" pojavljuje.

Tn

pre 2 godine

iskreno velike trojke nikada nije ni bilo. Pogledajte samo statistiku od 2011 pa na ovamo. Biće vam jasno kao dan ko je tata ove igre.
(Samo iskren, 26. avgust 2021 11:19)
Tenis se inace nije igrao pre 2011?

Nikola

pre 2 godine

I Federer i Nadal su vredno skupljali GS titule dok jos nije bilo Djokovica u vrhu. Sad je vreme da i Djokovic osvoji GS titule bez njih.

Kocka

pre 2 godine

@Dragana
Ako su Rodja i Rafa bolji zasto su vecinu pobeda protiv Novaka ostvarili dok nije dostigao vrhunac, 2011-e? Rodja je stariji 6 godina ali nije do prosle godine imao ozbiljnih problema, Nadal je samo godinu dana stariji i poslednjih godina je izbegavao tvrdu podlogu. + Marej, Vavrinka i DelPotro u konkurenciji. I Novak ne samo da ih je stigao nego i prestigao, ako ga ni dva najveca rivala nisu mogla zaustaviti da osvaja slemove, zasto to ocekujes od mladjih? Konkurencija jeste oslabila u zadnje dve godine ali to ne menja cinjenicu da je Rodja profitirao od jedne od najslabijih era u istoriji gde osim Nadala na sljaci nije imao ozbiljnijeg protivnika. Od 2008-e i Nadalovog vrhunca poceli su problemi za Rodju na drugim podlogama, od 2011-e je uzeo samo 4 slema! Od tih 4 Novak nije igrao na 3 slema. Nadal osim sljake ne racunajuci poslednja dva US opena gde nije imao Novaka na putu, poslednji put je trijumfovao na slemu 2013-e.

Bocko

pre 2 godine

Dragana i ostali : Nina do kraja zivota treba da bude zahvalna Novaku sto joj je produzio ucesce na OI jos 5-6 dana. Pitanje je da li ce ikad vise otici na olimpijske igre ( nadam se da hoce ) ?

grom grom

pre 2 godine

@Michael Clayton
Nikog Djoković nije poslao u penziju. Misliš da će Djoković večito da igra i nikad neće otići u penziju? Ako je toliko bio superioran u tih deset godina koje njegovi zaludjeni navijači uporno ističu kao nešto najsuperiornje kako to da je uspeo da ih stigne tek sada kada su ih sustigle godine, povrede i hronični problemi?
@Miloš
Kako možeš da uporedjuš Rodžerovo odustajanje sa finala Mastersa u Londonu i Novakovo odustajanje od borbe za bronzu u miksu na Olimpijskim igrama? Rodžer tim odustajanjem nije nikog oštetio sem sebe da bi igrao nedelju dana kasnije u finalu Dejvis Kupa i Švajcarska je osvojila tada, nije svoje saigrače ostavio na cedilu kao Novak Ninu. Na tim istim OI u Tokiju Endi Marej je odustao od singla i igrao u dublu samo,takodje nije saigrača ostavio na cedilu. E, to su veličine koje zaslužuju da osvoje zlato na OI. I imaju ga, Rodžer u dublu a Endi dva zlata u singlu. Rodžer ima i srebro u singlu. Novaku je bilo mrsko da se bori za još jednu bronzu za Srbiju pored one iz Pekinga.
(Dragana, 26. avgust 2021 12:12) # Link komentara

hahaha koja trolčina.
Kao da trolčinu suštinski zabole uvce za Olimpijske igre , saigarče -ej saigrače -umesto partner/e u dublu.

Eno ti sad gledaj na you tube-u tvog lepršavog idola i ne smaraj ljude ovde sa svojom kuknjavom!

matori

pre 2 godine

@Dva čoveka koja bi ispoštovala kolegu iz reprezentacije i odigrala meč za medalju.
U tome je razlika između njih i Novaka.
(Vlada91, 26. avgust 2021 11:15)

vidim da si neupucen potpuno u tenis....
nadji podatak sta je Rafa uradio u mix dublu na OI 2016. u Riu.

Dragana

pre 2 godine

@Michael Clayton
Nikog Djoković nije poslao u penziju. Misliš da će Djoković večito da igra i nikad neće otići u penziju? Ako je toliko bio superioran u tih deset godina koje njegovi zaludjeni navijači uporno ističu kao nešto najsuperiornje kako to da je uspeo da ih stigne tek sada kada su ih sustigle godine, povrede i hronični problemi?
@Miloš
Kako možeš da uporedjuš Rodžerovo odustajanje sa finala Mastersa u Londonu i Novakovo odustajanje od borbe za bronzu u miksu na Olimpijskim igrama? Rodžer tim odustajanjem nije nikog oštetio sem sebe da bi igrao nedelju dana kasnije u finalu Dejvis Kupa i Švajcarska je osvojila tada, nije svoje saigrače ostavio na cedilu kao Novak Ninu. Na tim istim OI u Tokiju Endi Marej je odustao od singla i igrao u dublu samo,takodje nije saigrača ostavio na cedilu. E, to su veličine koje zaslužuju da osvoje zlato na OI. I imaju ga, Rodžer u dublu a Endi dva zlata u singlu. Rodžer ima i srebro u singlu. Novaku je bilo mrsko da se bori za još jednu bronzu za Srbiju pored one iz Pekinga.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 2 godine

serena je musko
(sdfsa, 26. avgust 2021 13:03) # Link komentara, претпостављам да си лично опипао када тако нешто тврдиш.

Goran

pre 2 godine

"isti potpis a komentar kako je Federer osvojio tri Grend Slema jer je Novak bio povredjen". A, izvini sta je greska? Jedine slemove koje je tvoj ljubimac osvojio nakon 2012. je osvojio dok Novak NIJE bio na turu. Namerno pisem velikim slovima.

111

pre 2 godine

Federer H2H Rafa 50 meceva 16-24
Novak H2H Federer 50 meceva 27-23
Novak H2H Rafa 58 meceva 30-28

Ali je bitno da zapad uzdize 50 meceva Rafe i Rodzera kao nevidjeno rivalstvo..

Dragana

pre 2 godine

Od tolikih poznavaoca trolova i trolčina niko da primeti komentar sa potpisom Goran u kome kaže da Marija Šarapova nije osvojila nijedan Grend Slem a osvojila ih je pet. Ali valjda mu je oprošteno jer je u nekom drugom komentaru isti potpis a komentar kako je Federer osvojio tri Grend Slema jer je Novak bio povredjen a to je izgleda najvažnija mantra ZALUDJENIH Novakovih navijača. Namerno velika slova, da se vidi razlika.

Frozen Throne 123

pre 2 godine

Zna li neko šta sve Nadal brani od poena do kraja godine? S obzirom na to da je završio sezonu, sada bi trebao da te poene izgubi i padne na listi jer se prekinulo pravilo o zamrzavanju bodova.

Dragana

pre 2 godine

@GAJA
Ne znam šta hoćeš od mene, uvek si ti taj koji se kači za mene prvi šta god da je u pitanju. Nisam ti se ni ovog puta prva obratila, drugima se jesam obratila ali tebi ne, jedino ako to isto nisi ti, Michael Clayton i Milos. Prosto je to, da je hteo da igra za bronzu igrao bi. I Rodžer u tom finalu nije hteo da igra jer je sebe podredio reprezentaciji dok je Novak podredio reprezentaciju Srbije sebi i u tome je razlika i to su činjenice. Možda i jesam vidovita, ko bi ga znao ali ti definitivno nisi, jer da jesi video bi da niti sam Jumco, niti Kaiser niti neko treći i da komentarišem na ovom portalu pod svojim imenom otprilike deceniju i nisu mi potrebni drugi nikovi da bih napisala svoje mišljenje. Takodje je velika razlika izmedju Novakovih navijača i Novakovih zaludjenih navijača a ti ako se pronalaziš u ovoj drugoj grupi nisam ti za to kriva ali neću ti reći da " lupaš " , malo pristojnosti nije naodmet.

Daca

pre 2 godine

Bocko, kocko ili kako bese, evo ja smatram da spadam u ostale pa imam pravo na repliku, prosli su ta dva meca jer je Nina dobro igrala, Novak ne zna da igra dubl i tacka. Tako da je on trebalo njoj da zahvali sto je dosao u poziciju da se bori za jos jednu medalju a sam je kriv sto je ostao bez obe.

rab bozji

pre 2 godine

Zamisljam, Nadal & Federer na finalu u New Yorku i onda zajedno predaju pobednicki pehar Djokovicu i cestitaju mu 21 GS-titulu. To bi tek bilo nesto, ispisivanje istorije tenisa na jedan poseban nacin, ko na filmu.

Pratim tenis 40 godina

pre 2 godine

kad se pogledaju brojke jasno je.
e tu je kraj recenice i svakog palamudjenja.
(Ako su ruze, procvetace..

Kad se pogledaju brojke najveci je Rod Lejver.

danilo

pre 2 godine

I tata bi sine, al'ne može....
Definitivno godine čine svoje...
Nole je najbolje očuvan sve ove godine. Njegovo telo je poput pume ili mačke i zato jeste tu gde je sada.. I još će trajati.

Daca

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi koji kopiraju dugacke komentare a ispod jedva recenicu sastave. Vise vremena utrose dok to kopiraju nego dok napisu svoj komentar. Pitanje da li uopste razumeju sta citaju a sta komentarisu. Evo ovaj grom grom, sad se kao razume u pravopis i prave ili strucne izraze, sta je bitno sto neko napise saigrac a ne dubl partner, moze i kolega, kao da je to sustina. Inace rec partner me asocira na se*s ili ljubav, eto da je tako napisano ja bih ko zna sta pomislila, ha ha ha. A igra me asocira na sport i ples.

Bravo six

pre 2 godine

GAjo, danima se svadjas po komentarima, nema sanse da ko udje da cita kometare o tenisu ne vidi tvoje ime ili nadimak, nebitna stvar. Koji su tvoji komentari realni? I tvoji komentari su tvoje misljenje kao sto i drugi komentarisu sta misle. Dugo nisam komentare slala, godinama, zbog suvise malignosti na ovim stranicama. Koji su tvoji argumenti? Tebi je najlakse da kazes Novak je gubio kad izlazi iz povrede, nije u formi, bolestan, i drugi su bili u toj situaciji pa sta? Danima citam komentare kako Nadal folira,na sta to lici? Onda bilo ko moze isto da kaze da je Novak folirao dve godine povredu a u stvari nije imao pojma. Svako ima svoje vidjenje, pozivas se na argumente a ni ti ih nemas. Opustite se ljudi, nasalite se, diskutujte ali bez vredjanja. Nije tesko biti fin.
(Daca,

Aa ne moze pristojno. Nole je najveci teniser u univerzumu a njegovi glavni rivali prevare, foliranti, amateri i tako dalje. A ne vide da spustanjem rivala spustaju i uspehe svog miljenika. Mada ja to i ne zovem navijacima nego kompleksasima, cast normalnim navijacima.
A ako kazes da navijas za federera, onda si autosovinista, domaci izdajnik i sta sve ne. A sve je samo sport koji nam sluzi da se opustimo.
Ovo pisem ja koji sam Noletov fan i fan svih nasih sportista.

mr

pre 2 godine

Dva najveća igrača u istoriji ovog sporta
(muamer, 26. avgust 2021 12:33)

опет фатаморгана а воде свуда око нас, не змам од чега си ожеднео.
(ФатаМогОргана, 26. avgust 2021 13:49)

Од свињске шунке и херцеговачког вина.

Goran

pre 2 godine

"Od ovo cetvoro na slici, Sarapova ubedljivo". Nije osvojila nijedan slem. Ne znam sta ce u drustvu ljudi koji su osvojili najmanje 20 slemova osim da ulepsa sliku.

Daca

pre 2 godine

GAjo, danima se svadjas po komentarima, nema sanse da ko udje da cita kometare o tenisu ne vidi tvoje ime ili nadimak, nebitna stvar. Koji su tvoji komentari realni? I tvoji komentari su tvoje misljenje kao sto i drugi komentarisu sta misle. Dugo nisam komentare slala, godinama, zbog suvise malignosti na ovim stranicama. Koji su tvoji argumenti? Tebi je najlakse da kazes Novak je gubio kad izlazi iz povrede, nije u formi, bolestan, i drugi su bili u toj situaciji pa sta? Danima citam komentare kako Nadal folira,na sta to lici? Onda bilo ko moze isto da kaze da je Novak folirao dve godine povredu a u stvari nije imao pojma. Svako ima svoje vidjenje, pozivas se na argumente a ni ti ih nemas. Opustite se ljudi, nasalite se, diskutujte ali bez vredjanja. Nije tesko biti fin.

Dragana

pre 2 godine

@ Grom grom
Eh, sad, to je najvažnija stvar da bi neko bio trol. Ili trolčina. Meni je svejedno da li je dubl partner ili saigrač, na isto se svodi jer su zajedno na terenu,zovi kako hoćeš. Sve ostalo što sam napisala su činjenice koje ni uvrede ne mogu da anuliraju a uvrede od nekog ko se izražava kao ti više su smešne nego uvredljive.

Dragana

pre 2 godine

@Goran
Izvini ti ali kako Novak nije bio na Turu kada je Rodžer osvojio AO i Vimbldon 2017 i AO 2018? Ko je ispao od Istomina i Čunga tih godina na AO? Na Vimbldonu se i ne sećam više od koga je ispao. BIO je na Turu ali nije mogao ni četvrtfinale da prodje. Ne biti na Turu znači ne učestvovati a on je itekako učestvovao. A Šarapova je osvojila pet Grend Slemova, nije istina da nema nijedan,ako ti nisi taj isti Goran što je to napisao, izvinjavam se ali to nisi demantovao. Objavite komentar čisto da se ne šire lažne informacije, nismo u medjuvremenu svi izgubili pamćenje pa da ne znamo šta je bilo pre samo nekoliko godina.

Aritmija

pre 2 godine

Kad se oni i Novak povuku svi ćemo videti i znati kakvoj smo epohi svedoči bili.

Tenis nikada više neće biti isti. Nepovratno će muški tenis postati kao ženski danas.

Hvala vam, momci iz velike trojke.
(Rocky, 26. avgust 2021 13:58)

Kako si došao do zaključka da je proces nepovratan? Javlja ti se?! Meni je tenis bio zanimljiv i dok je Borg igrao, bio sam tužan kad je prvi put prestao, nisam kad je to učinio drugi put. Sa svakom novom generacijom se pojavljivala makar jedna super zvezda. Ova trojica dugo traju, što nije bio slučaj osim Konorsa. Kad odu, biće nova dvojica, trojica, desetorica... I biće zanimljivije jer se sad manje-više sve zna. Ženski tenis je druga priča jer je kvalitet tenisa opao, nema konstantnosti, što se donekle može objasniti funkcionisanjem ženskog organizma. Muški tenis možda stagnira, ali ne nazaduje. Možda stagnira jer su trojica najboljih uspostavili stvarno visoke standarde.

GAJA

pre 2 godine

Nađi mi jedan jedini moj komentar gde sam pisao svoje mišljenje.Isključivo pišem činjenično.Ono što vi radite iz mržnje,zle namere,i nedostatka objektivnosti je vaša stvar i to nemoj meni prebacivati.Takođe nađi mi jedan jedini komentar gde sam drugačije oslovljavao Federera,Nadala ili bilo kog sportistu,klub,trenera,sem imenom i prezimenom.Nemoj meni prebacivati vaše frustracije i nemoć jer dok je RF bio sa brojevima ispred Novaka sve ostalo nije bilo bitno danas kada je po svakom teniskom parametru Novak ispred postalinste senilni šta ste pisali samo pre godinu dana.Da i jeste Novak tada izlazio iz povrede što su apsolutno činjenice,a onporazima Nadala i RFa i rezlozima istih ne BiH trošio reči imaš na netu sve njihove konferencije za štampu pa uporedi.Ispada da je Nadal rođen povređen.Mnogo mrziš,i mnogo ste ljigavi a o pristojnosti nemoj meni ,nisam pročitao nijedan komentar koji osuđuje eto juče prizivanje Novakove povrede.Toliko o tebi i vama ...

GAJA

pre 2 godine

Dragana ili ko si već ,Ako ovde neko lupa to si upravo ti ..tvrdiš da Novak nije hteo da igra za bronzu A RF bio povređen pa predao meč sa razlogom a tri dana kasnije leti po terenu.E izvini za obraćanje ,sa glupostima koje pišeš stvarno nemam nameru da se više bakćem .Ni jedna činjenica ,argument, samo hejtovanje.Da jeste Novak igrao te turnire ali je bukvalno izlazio iz povrede pa je gubio od nižerazrenih igrača to je tako bilo i ti to znaš da je tako a zašto uporno tvrdiš drugačije,pa dobro to je ipak pitanje zdravog razuma.

Robert

pre 2 godine

NARAVNO! Napeimer Federer je to i dokazo kada je 5 min. pred početak meča na teren izašao u džemperu... Ostalo je istorija!
(Milos, 26. avgust 2021 11:38)

Koje reprezentacije su trebale tada da igraju i koje takmicenje (OI, Dejvis, Hopman)?

slaviša šmigič

pre 2 godine

Lično Nadalu ništa neverujem, sečam se kako je pauzirao i kao posle igrao mnogo bolje čak je i Novak rekao da je bio iznenadjen kad se Nadal vratio koliko jače i bolje udara to se nedašava ako praviš pauzu sa teniskih terena tačno se zna da je uzimao doping ali se čutalo jer su želeli napraviti eru Federer-Nadal medjutim Novak jim srušio planove i normalna stvar da ga mrze. kako Englezi tako i Amerikanci imali su želju da promovišu Rođera za kralja onda strah da nebi suviše odmakao pa se veselili pobede Novaka jedno vreme Španci Jedno vreme švajcarci i nakraju Britanci jer jim srušio snove o Endiju Mareju koji je čas bio škot čas Englez sve je zavisilo od rezultata.

Auu

pre 2 godine

...iskreno velike trojke nikada nije ni bilo. Pogledajte samo statistiku od 2011 pa na ovamo. Biće vam jasno kao dan ko je tata ove igre.
(Samo iskren


Iskreno, tenis nije ni postojao do 2011. Izmislio ga nebeski narod na celu sa Nolom.

Dragana

pre 2 godine

@Michael Clayton
Nikog Djoković nije poslao u penziju. Misliš da će Djoković večito da igra i nikad neće otići u penziju? Ako je toliko bio superioran u tih deset godina koje njegovi zaludjeni navijači uporno ističu kao nešto najsuperiornje kako to da je uspeo da ih stigne tek sada kada su ih sustigle godine, povrede i hronični problemi?
@Miloš
Kako možeš da uporedjuš Rodžerovo odustajanje sa finala Mastersa u Londonu i Novakovo odustajanje od borbe za bronzu u miksu na Olimpijskim igrama? Rodžer tim odustajanjem nije nikog oštetio sem sebe da bi igrao nedelju dana kasnije u finalu Dejvis Kupa i Švajcarska je osvojila tada, nije svoje saigrače ostavio na cedilu kao Novak Ninu. Na tim istim OI u Tokiju Endi Marej je odustao od singla i igrao u dublu samo,takodje nije saigrača ostavio na cedilu. E, to su veličine koje zaslužuju da osvoje zlato na OI. I imaju ga, Rodžer u dublu a Endi dva zlata u singlu. Rodžer ima i srebro u singlu. Novaku je bilo mrsko da se bori za još jednu bronzu za Srbiju pored one iz Pekinga.

Pametnica

pre 2 godine

Hvala autoru na odličnom tekstu - ovo su bili likovi koji su realno obeležili m i ž tenis 21.veka i koje publika širom sveta voli. Posebno hvala što nije na silu gurao druga imena u ovu analizu. Omaž pravim legendama.

Samo iskren

pre 2 godine

...iskreno velike trojke nikada nije ni bilo. Pogledajte samo statistiku od 2011 pa na ovamo. Biće vam jasno kao dan ko je tata ove igre.

Goran

pre 2 godine

Velika trojka (cetvorka dok su gurali Mareja u tu pricu) je pojam koji pije vodu samo u marketingu i hajpu koji je pumpan. Sto se tice tenisa kao igre, tata je samo jedan. Veliki Jedan. Pojavio se pravo niotkuda i presao igricu. Oduvao ih sve. Nabio komplekse za vek vekova.Najbolji ikada. Novak Djokovic.

Goran

pre 2 godine

"Od ovo cetvoro na slici, Sarapova ubedljivo". Nije osvojila nijedan slem. Ne znam sta ce u drustvu ljudi koji su osvojili najmanje 20 slemova osim da ulepsa sliku.

Dragana

pre 2 godine

Od tolikih poznavaoca trolova i trolčina niko da primeti komentar sa potpisom Goran u kome kaže da Marija Šarapova nije osvojila nijedan Grend Slem a osvojila ih je pet. Ali valjda mu je oprošteno jer je u nekom drugom komentaru isti potpis a komentar kako je Federer osvojio tri Grend Slema jer je Novak bio povredjen a to je izgleda najvažnija mantra ZALUDJENIH Novakovih navijača. Namerno velika slova, da se vidi razlika.

Milos

pre 2 godine

Dva čoveka koja bi ispoštovala kolegu iz reprezentacije i odigrala meč za medalju.
U tome je razlika između njih i Novaka.
(Vlada91, 26. avgust 2021 11:15)

NARAVNO! Napeimer Federer je to i dokazo kada je 5 min. pred početak meča na teren izašao u džemperu... Ostalo je istorija!

Dzoni

pre 2 godine

Biće fazon kad Holivud za jedno 20 godina snimi dokumentarac o navodno "najvećem", rivalstvu u istoriji sporta izmedju Federera i Nadala(ahahahaha), a vamo Djoković koji je igrao u njihovom vremenu drži rekord od 27 GS i 14 od 15 najvažnih teniskih rekorda. Nemojte da vas to uopšte iznenadi ako se snimi taj film, licemjerstvo na zapadu je najnormalnija moguća stvar. Pa eto do prije godinu kada su ova dvojica imala po 20 GS a Novak 17, uvjek su pričali samo "Federer i Nadal", jbg sad moraju i Novaka spominjati kad ih je izjednačio, al eto, do prije godinu dana si slušao samo "Federer i Nadal", licemjerstvo prve vrste.

rab bozji

pre 2 godine

Zamisljam, Nadal & Federer na finalu u New Yorku i onda zajedno predaju pobednicki pehar Djokovicu i cestitaju mu 21 GS-titulu. To bi tek bilo nesto, ispisivanje istorije tenisa na jedan poseban nacin, ko na filmu.

Bocko

pre 2 godine

Dragana i ostali : Nina do kraja zivota treba da bude zahvalna Novaku sto joj je produzio ucesce na OI jos 5-6 dana. Pitanje je da li ce ikad vise otici na olimpijske igre ( nadam se da hoce ) ?

Joca Šurbat

pre 2 godine

Smejali su se mnogi kad je Nole promenio način ishrane, izbacio šećer, belo brašno, kad je počeo da upražnjava jogu, meditaciju, angažovao Pepea,...Čudno da dvojica vrhunskih sportista nisu imali savetnike, koji bi ih uputili u načine, na koji bi mogli da produže svoje sportske karijere.

Dragana

pre 2 godine

@GAJA
Ne znam šta hoćeš od mene, uvek si ti taj koji se kači za mene prvi šta god da je u pitanju. Nisam ti se ni ovog puta prva obratila, drugima se jesam obratila ali tebi ne, jedino ako to isto nisi ti, Michael Clayton i Milos. Prosto je to, da je hteo da igra za bronzu igrao bi. I Rodžer u tom finalu nije hteo da igra jer je sebe podredio reprezentaciji dok je Novak podredio reprezentaciju Srbije sebi i u tome je razlika i to su činjenice. Možda i jesam vidovita, ko bi ga znao ali ti definitivno nisi, jer da jesi video bi da niti sam Jumco, niti Kaiser niti neko treći i da komentarišem na ovom portalu pod svojim imenom otprilike deceniju i nisu mi potrebni drugi nikovi da bih napisala svoje mišljenje. Takodje je velika razlika izmedju Novakovih navijača i Novakovih zaludjenih navijača a ti ako se pronalaziš u ovoj drugoj grupi nisam ti za to kriva ali neću ti reći da " lupaš " , malo pristojnosti nije naodmet.

sina

pre 2 godine

335>309>209.
(Dušan, 26. avgust 2021 11:19)

225 nedelja u nizu.
(Kaiser Roger, 26. avgust 2021 11:35)

Pa imao je i Djoković 4 GS u nizu. Ne razumijem šta hoćeš reći sa ovim.??

Miloš

pre 2 godine

Bice upisano u istoriji da ih je Nole poslao u penziju. Federera 2019, a Rafu 2021.
(Michael Clayton, 26. avgust 2021 11:22)

To je već evidentirano.

Goran

pre 2 godine

Sto se tice Rodzera, da se Novak nije povredio 2016. godine njegova era bi se zavrsila 2012 jer je tada osvojio zadnji slem uz nepovredjenog Novaka.

GAJA

pre 2 godine

Dragana ,Kaiser,Jumko Goksi ili kako se već zoveš?Danima lupetaš i prozivaš Novakove navijače ovde pod ko zna kojim nikovima,bez trunke utemeljenja za izgovorene reči Ti si sigurno Vidovita Zorka, pa znaš da Novak nije hteo da igara za bronzu .Takođe RF je predao Novaku 2015 zbog povrede,a samo tri dana posle toga igrao za DK bez ikakvih problema.Kolo pre te predaje dobio je Wavrinku,što kolegijalno nije predao meč njemu.Ne lupaj,znao je da će ga Novak razbiti pa je zato predao(Eto ja isto znam sigurno da je to tako bilo iako nemam ni jedan dokaz za to.Činili ti se ovakav stav poznato?)

Tn

pre 2 godine

iskreno velike trojke nikada nije ni bilo. Pogledajte samo statistiku od 2011 pa na ovamo. Biće vam jasno kao dan ko je tata ove igre.
(Samo iskren, 26. avgust 2021 11:19)
Tenis se inace nije igrao pre 2011?

grom grom

pre 2 godine

@Michael Clayton
Nikog Djoković nije poslao u penziju. Misliš da će Djoković večito da igra i nikad neće otići u penziju? Ako je toliko bio superioran u tih deset godina koje njegovi zaludjeni navijači uporno ističu kao nešto najsuperiornje kako to da je uspeo da ih stigne tek sada kada su ih sustigle godine, povrede i hronični problemi?
@Miloš
Kako možeš da uporedjuš Rodžerovo odustajanje sa finala Mastersa u Londonu i Novakovo odustajanje od borbe za bronzu u miksu na Olimpijskim igrama? Rodžer tim odustajanjem nije nikog oštetio sem sebe da bi igrao nedelju dana kasnije u finalu Dejvis Kupa i Švajcarska je osvojila tada, nije svoje saigrače ostavio na cedilu kao Novak Ninu. Na tim istim OI u Tokiju Endi Marej je odustao od singla i igrao u dublu samo,takodje nije saigrača ostavio na cedilu. E, to su veličine koje zaslužuju da osvoje zlato na OI. I imaju ga, Rodžer u dublu a Endi dva zlata u singlu. Rodžer ima i srebro u singlu. Novaku je bilo mrsko da se bori za još jednu bronzu za Srbiju pored one iz Pekinga.
(Dragana, 26. avgust 2021 12:12) # Link komentara

hahaha koja trolčina.
Kao da trolčinu suštinski zabole uvce za Olimpijske igre , saigarče -ej saigrače -umesto partner/e u dublu.

Eno ti sad gledaj na you tube-u tvog lepršavog idola i ne smaraj ljude ovde sa svojom kuknjavom!

Brooklyn boy

pre 2 godine

Dva čoveka koja bi ispoštovala kolegu iz reprezentacije i odigrala meč za medalju.
U tome je razlika između njih i Novaka.
(Vlada91, 26. avgust 2021 11:15)

Мислиш као што је Надал испоштовао у микс дублу 2016?

Neutrin

pre 2 godine

Za Nadala je pogresan komentar da je imao zdravstvene poteskoce kroz celu karijeru. To jednostavno nije tacno. On je stalno dozirao svoju formu za Rolan Garos, svaku godinu je taktizirao i prilagodjavao Rolan Garosu. Prica oko njegovih kolena je izmisljena. Sljaka kao podloga, zbog cestih proklizavanja, bi odavno pojela problematicna kolena

Рајко Четник, клуб 311+

pre 2 godine

Крај једне ере, пензиони фонд исти, Новак џемперка послао 2019. а бика са Мајорке 2021. на њиховим омиљеним подлогама.
Шта ћеш, може му се.
Други и трећи уживајте у дугим пензијама и трошите тешко зарађен новац.

111

pre 2 godine

Federer H2H Rafa 50 meceva 16-24
Novak H2H Federer 50 meceva 27-23
Novak H2H Rafa 58 meceva 30-28

Ali je bitno da zapad uzdize 50 meceva Rafe i Rodzera kao nevidjeno rivalstvo..

Pratim tenis 40 godina

pre 2 godine

kad se pogledaju brojke jasno je.
e tu je kraj recenice i svakog palamudjenja.
(Ako su ruze, procvetace..

Kad se pogledaju brojke najveci je Rod Lejver.

Kocka

pre 2 godine

@Dragana
Ako su Rodja i Rafa bolji zasto su vecinu pobeda protiv Novaka ostvarili dok nije dostigao vrhunac, 2011-e? Rodja je stariji 6 godina ali nije do prosle godine imao ozbiljnih problema, Nadal je samo godinu dana stariji i poslednjih godina je izbegavao tvrdu podlogu. + Marej, Vavrinka i DelPotro u konkurenciji. I Novak ne samo da ih je stigao nego i prestigao, ako ga ni dva najveca rivala nisu mogla zaustaviti da osvaja slemove, zasto to ocekujes od mladjih? Konkurencija jeste oslabila u zadnje dve godine ali to ne menja cinjenicu da je Rodja profitirao od jedne od najslabijih era u istoriji gde osim Nadala na sljaci nije imao ozbiljnijeg protivnika. Od 2008-e i Nadalovog vrhunca poceli su problemi za Rodju na drugim podlogama, od 2011-e je uzeo samo 4 slema! Od tih 4 Novak nije igrao na 3 slema. Nadal osim sljake ne racunajuci poslednja dva US opena gde nije imao Novaka na putu, poslednji put je trijumfovao na slemu 2013-e.

Uglješa

pre 2 godine

dobro je da ih je Nole stigao pre nego sto su otisli u penziju,jeb bi inace bilo "pobedjuje i osvaja jer oni nisu vise tu" Ovako ih je pokorio sve i sad ostaje da ove omladince baci na kolena.

billy

pre 2 godine

Smejali su se mnogi kad je Nole promenio način ishrane, izbacio šećer, belo brašno, kad je počeo da upražnjava jogu, meditaciju, angažovao Pepea,...Čudno da dvojica vrhunskih sportista nisu imali savetnike, koji bi ih uputili u načine, na koji bi mogli da produže svoje sportske karijere.
(Joca Šurbat, 26. avgust 2021 11:38)

Federer nije produžio karijeru.?? Frajer s 38 igro finale Wimbldona.

Ko će to uopšte da prati...

pre 2 godine

"Sećanja su ono zbog čega se u javnosti smejemo, a u samoći plačemo."

Nego ovo me podsetilo na South Park epizodu kad ostanu bez interenta svi, pa u izbegličkom kampu ka Silikonskoj dolini neko podigne u šatoru od drveta kao okvir ekrana pa iza paravana, kad konzument vikne naglas "KLIK" oni okrenu stranicu - Playboy časopisa unutar rama koji predstavlja monitor, kao one lutkarske preddtave taj fazon. A naravno svi dolaze da traže pornografiju na "netu".

I sad Rendi Marš, ubedljivo najluđi lik viče "Klik", "Klik", i najednom kaže:
"Ne mogu ovako! Ja sam navikao na brazilke koje depr jedna na drugu, na japanke koje vraćajupo, ovo je suviše meko..."

Malo banalno poređenje, ali posle ove trojice tenis postaje playboy naspram xxx sajtova...

Goran

pre 2 godine

"isti potpis a komentar kako je Federer osvojio tri Grend Slema jer je Novak bio povredjen". A, izvini sta je greska? Jedine slemove koje je tvoj ljubimac osvojio nakon 2012. je osvojio dok Novak NIJE bio na turu. Namerno pisem velikim slovima.

Sasa

pre 2 godine

Nista se mi ne raylikujemo od zapada, pogledajte samo ove komentare, ovako pisati za Nadala i Federera, kao velike trojke nije ni bilo, ma nemoj, a sa kim je Novak igrao sve oe vrhunske meceve koje je i dobijao i gubio, da li je moguce da ljudi dozvoljavaju da im mrznja prema Federeru ili Nadalu utice na objektivnost, to su dva vrhunska tenisera koja su dobijali i gubili meceve sa Djokovicem kad su bili na vrhuncu sva trojica, zar je moguce da se ljudi raduju njihovom odlasku u penziju, pa tenis se gasi kad oni odu, jos kad ode i Novak tad je totalno ugasen, takvih meceva vise nece biti, te tenzije, neizvesnosti, gotovo je kraj, ja cu se malo drugacije oprostiti od njih ako je ovo zaista kraj, sve najbolje najdrazim neprijateljima i velikim rivalima Rafi i Rodzeru, mnogo ste nas nervirali i mnogo neizvesnih meceva nam dali zajedno sa Novakom, takav tenis se bojim da vise necemo gledati.

ФатаМогОргана

pre 2 godine

Dva najveća igrača u istoriji ovog sporta
(muamer, 26. avgust 2021 12:33) # Link komentara, опет фатаморгана а воде свуда око нас, не змам од чега си ожеднео.

Nikola

pre 2 godine

I Federer i Nadal su vredno skupljali GS titule dok jos nije bilo Djokovica u vrhu. Sad je vreme da i Djokovic osvoji GS titule bez njih.

milentije

pre 2 godine

Federer napunio 40 banki i neko od njega jos nesto ocekuje da osvaja GS . Nadal je istrosen fizicki i pitanje je moze li da se vrati na vrhunski nivo . Nole moze jos godinu dve da bude konkurentan i to je to . Vreme cini svoje

To je to

pre 2 godine

Ma šta god priča li ili za bilo kog navija li. Federer i Nadal su legende belog sporta zauvek u ovom sportu u muškom singlu. Sigurno da bi bilo više međusobnim okršaja da nije proveda a samo na jednom GS nikad nisu igra li zvanično a to je US Open. Svim ostalim da. Kad se radi o Sereni i Maši to je isto jedno veliko rivalstvo u ženskom tenisu sa tim da Maša od tog čuvenog Vimbldona osvojenog kao tinejdžerka nikad pobedila više nije Serenu nigde na GS.

GAJA

pre 2 godine

Dragana ili ko si već ,Ako ovde neko lupa to si upravo ti ..tvrdiš da Novak nije hteo da igra za bronzu A RF bio povređen pa predao meč sa razlogom a tri dana kasnije leti po terenu.E izvini za obraćanje ,sa glupostima koje pišeš stvarno nemam nameru da se više bakćem .Ni jedna činjenica ,argument, samo hejtovanje.Da jeste Novak igrao te turnire ali je bukvalno izlazio iz povrede pa je gubio od nižerazrenih igrača to je tako bilo i ti to znaš da je tako a zašto uporno tvrdiš drugačije,pa dobro to je ipak pitanje zdravog razuma.

GAJA

pre 2 godine

Nađi mi jedan jedini moj komentar gde sam pisao svoje mišljenje.Isključivo pišem činjenično.Ono što vi radite iz mržnje,zle namere,i nedostatka objektivnosti je vaša stvar i to nemoj meni prebacivati.Takođe nađi mi jedan jedini komentar gde sam drugačije oslovljavao Federera,Nadala ili bilo kog sportistu,klub,trenera,sem imenom i prezimenom.Nemoj meni prebacivati vaše frustracije i nemoć jer dok je RF bio sa brojevima ispred Novaka sve ostalo nije bilo bitno danas kada je po svakom teniskom parametru Novak ispred postalinste senilni šta ste pisali samo pre godinu dana.Da i jeste Novak tada izlazio iz povrede što su apsolutno činjenice,a onporazima Nadala i RFa i rezlozima istih ne BiH trošio reči imaš na netu sve njihove konferencije za štampu pa uporedi.Ispada da je Nadal rođen povređen.Mnogo mrziš,i mnogo ste ljigavi a o pristojnosti nemoj meni ,nisam pročitao nijedan komentar koji osuđuje eto juče prizivanje Novakove povrede.Toliko o tebi i vama ...

reckless Miladin

pre 2 godine

Ova druga fotka kao da je iz uvoda u film +18, "Duboki ritern"
(Alek, 26. avgust 2021 11:10)

Meni na taj uvod više liči ova treća slika, samo što je uzeta neposredno pre nego što se glavni "junak" pojavljuje.

Konli

pre 2 godine

Recimo ako se i pojavi neki novi klinac i obori GS rekord, kako onda tog klinca proglasiti GOATom ako su mu dva najveća rivala zbirno osvojila npr 15 GS. Mi ćemo ovdje vjerovatno imati GS rekordera Djokovića sa oko 25 GS, al su zato dva njegova najveća rivala osvojila čak 40 GS, e to se neće ponoviti više nikad sigurno, i to je ono što njih trojicu izdvaja od svih ostalih. Ja sam došao do računice da je Federer najviše propatio zbog "velike trojke", jer da nema Nadala i Djokovića, moja računica je da bi Federer osvojio negdje oko 35 GS, u slučaju Nadala i Djokovića da nema ove druge dvojice, Djoković i Nadal bi osvojili za sad negdje od po 30 GS. Federer je najviše propatio postojanjem "velike trojke" zato što se on već bio naosvajao GS, pa bi zato njegov broj GS bio i mnogo veći da nema ove druge dvojice.

Daca

pre 2 godine

Bocko, kocko ili kako bese, evo ja smatram da spadam u ostale pa imam pravo na repliku, prosli su ta dva meca jer je Nina dobro igrala, Novak ne zna da igra dubl i tacka. Tako da je on trebalo njoj da zahvali sto je dosao u poziciju da se bori za jos jednu medalju a sam je kriv sto je ostao bez obe.

Rocky

pre 2 godine

Kad se oni i Novak povuku svi ćemo videti i znati kakvoj smo epohi svedoči bili.

Tenis nikada više neće biti isti. Nepovratno će muški tenis postati kao ženski danas.

Hvala vam, momci iz velike trojke.

Bravo six going dark

pre 2 godine

To je to. Realno, cudo je da su ovoliko i trajali.

I bez vredjanja u komentarima i pominjanja naseg velikana, ako moze.

Eugen

pre 2 godine

"Od ovo cetvoro na slici, Sarapova ubedljivo". Nije osvojila nijedan slem. Ne znam sta ce u drustvu ljudi koji su osvojili najmanje 20 slemova osim da ulepsa sliku.
(Goran, 26. avgust 2021 12:55)

Pa, zato i jeste tu. Na sta bi licila ova slika bez nje?

Dragana

pre 2 godine

@ Grom grom
Eh, sad, to je najvažnija stvar da bi neko bio trol. Ili trolčina. Meni je svejedno da li je dubl partner ili saigrač, na isto se svodi jer su zajedno na terenu,zovi kako hoćeš. Sve ostalo što sam napisala su činjenice koje ni uvrede ne mogu da anuliraju a uvrede od nekog ko se izražava kao ti više su smešne nego uvredljive.

Dragana

pre 2 godine

@Goran
Izvini ti ali kako Novak nije bio na Turu kada je Rodžer osvojio AO i Vimbldon 2017 i AO 2018? Ko je ispao od Istomina i Čunga tih godina na AO? Na Vimbldonu se i ne sećam više od koga je ispao. BIO je na Turu ali nije mogao ni četvrtfinale da prodje. Ne biti na Turu znači ne učestvovati a on je itekako učestvovao. A Šarapova je osvojila pet Grend Slemova, nije istina da nema nijedan,ako ti nisi taj isti Goran što je to napisao, izvinjavam se ali to nisi demantovao. Objavite komentar čisto da se ne šire lažne informacije, nismo u medjuvremenu svi izgubili pamćenje pa da ne znamo šta je bilo pre samo nekoliko godina.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Lično Nadalu ništa neverujem, sečam se kako je pauzirao i kao posle igrao mnogo bolje čak je i Novak rekao da je bio iznenadjen kad se Nadal vratio koliko jače i bolje udara to se nedašava ako praviš pauzu sa teniskih terena tačno se zna da je uzimao doping ali se čutalo jer su želeli napraviti eru Federer-Nadal medjutim Novak jim srušio planove i normalna stvar da ga mrze. kako Englezi tako i Amerikanci imali su želju da promovišu Rođera za kralja onda strah da nebi suviše odmakao pa se veselili pobede Novaka jedno vreme Španci Jedno vreme švajcarci i nakraju Britanci jer jim srušio snove o Endiju Mareju koji je čas bio škot čas Englez sve je zavisilo od rezultata.

matori

pre 2 godine

@Dva čoveka koja bi ispoštovala kolegu iz reprezentacije i odigrala meč za medalju.
U tome je razlika između njih i Novaka.
(Vlada91, 26. avgust 2021 11:15)

vidim da si neupucen potpuno u tenis....
nadji podatak sta je Rafa uradio u mix dublu na OI 2016. u Riu.

Aritmija

pre 2 godine

Kad se oni i Novak povuku svi ćemo videti i znati kakvoj smo epohi svedoči bili.

Tenis nikada više neće biti isti. Nepovratno će muški tenis postati kao ženski danas.

Hvala vam, momci iz velike trojke.
(Rocky, 26. avgust 2021 13:58)

Kako si došao do zaključka da je proces nepovratan? Javlja ti se?! Meni je tenis bio zanimljiv i dok je Borg igrao, bio sam tužan kad je prvi put prestao, nisam kad je to učinio drugi put. Sa svakom novom generacijom se pojavljivala makar jedna super zvezda. Ova trojica dugo traju, što nije bio slučaj osim Konorsa. Kad odu, biće nova dvojica, trojica, desetorica... I biće zanimljivije jer se sad manje-više sve zna. Ženski tenis je druga priča jer je kvalitet tenisa opao, nema konstantnosti, što se donekle može objasniti funkcionisanjem ženskog organizma. Muški tenis možda stagnira, ali ne nazaduje. Možda stagnira jer su trojica najboljih uspostavili stvarno visoke standarde.

danilo

pre 2 godine

I tata bi sine, al'ne može....
Definitivno godine čine svoje...
Nole je najbolje očuvan sve ove godine. Njegovo telo je poput pume ili mačke i zato jeste tu gde je sada.. I još će trajati.

Bravo six

pre 2 godine

GAjo, danima se svadjas po komentarima, nema sanse da ko udje da cita kometare o tenisu ne vidi tvoje ime ili nadimak, nebitna stvar. Koji su tvoji komentari realni? I tvoji komentari su tvoje misljenje kao sto i drugi komentarisu sta misle. Dugo nisam komentare slala, godinama, zbog suvise malignosti na ovim stranicama. Koji su tvoji argumenti? Tebi je najlakse da kazes Novak je gubio kad izlazi iz povrede, nije u formi, bolestan, i drugi su bili u toj situaciji pa sta? Danima citam komentare kako Nadal folira,na sta to lici? Onda bilo ko moze isto da kaze da je Novak folirao dve godine povredu a u stvari nije imao pojma. Svako ima svoje vidjenje, pozivas se na argumente a ni ti ih nemas. Opustite se ljudi, nasalite se, diskutujte ali bez vredjanja. Nije tesko biti fin.
(Daca,

Aa ne moze pristojno. Nole je najveci teniser u univerzumu a njegovi glavni rivali prevare, foliranti, amateri i tako dalje. A ne vide da spustanjem rivala spustaju i uspehe svog miljenika. Mada ja to i ne zovem navijacima nego kompleksasima, cast normalnim navijacima.
A ako kazes da navijas za federera, onda si autosovinista, domaci izdajnik i sta sve ne. A sve je samo sport koji nam sluzi da se opustimo.
Ovo pisem ja koji sam Noletov fan i fan svih nasih sportista.

Frozen Throne 123

pre 2 godine

Zna li neko šta sve Nadal brani od poena do kraja godine? S obzirom na to da je završio sezonu, sada bi trebao da te poene izgubi i padne na listi jer se prekinulo pravilo o zamrzavanju bodova.

Avaya

pre 2 godine

Бла, бла, бла... Новак је од 2011 доминантан, тада су и Федерер и Надал исто били на максимуму својих могућности. Прошло је 10 година, ова двојица су више повређена него што играју, и то већ задњих пар година, да споје сва 4 ГС и да играју на максимуму у једној години тешко, Ђоковић је и даље ту, даје максимум. Подмладак о коме се толико прича, па, остао је углавном на причама, генерација око Доминика Тиема је остала иза велике тројке, тренутна генерација је ту негде, у покушају, али Новак је старији од њих 7-12 година, ако се гледају играчи у првих 10 (без Федерера и Надала који су на 9. и 5. месту). На крају те 2011 Новак је био први на АТП листи са 13630 бодова, око 4000 више од другопласираног Надала, са своје 24 године, колио данас има Зверев година (Медведев 25, Циципас 23, Тием 27). Те 2011, најстарији играчи у првих 10 су били Федерер и Фиш, оба по 30 година. Подмладак има још много да учи како се игра и како се остаје врхунски спортиста и после 30-те...

Рајко Четник, клуб 311+

pre 2 godine

serena je musko
(sdfsa, 26. avgust 2021 13:03) # Link komentara, претпостављам да си лично опипао када тако нешто тврдиш.

Daca

pre 2 godine

GAjo, danima se svadjas po komentarima, nema sanse da ko udje da cita kometare o tenisu ne vidi tvoje ime ili nadimak, nebitna stvar. Koji su tvoji komentari realni? I tvoji komentari su tvoje misljenje kao sto i drugi komentarisu sta misle. Dugo nisam komentare slala, godinama, zbog suvise malignosti na ovim stranicama. Koji su tvoji argumenti? Tebi je najlakse da kazes Novak je gubio kad izlazi iz povrede, nije u formi, bolestan, i drugi su bili u toj situaciji pa sta? Danima citam komentare kako Nadal folira,na sta to lici? Onda bilo ko moze isto da kaze da je Novak folirao dve godine povredu a u stvari nije imao pojma. Svako ima svoje vidjenje, pozivas se na argumente a ni ti ih nemas. Opustite se ljudi, nasalite se, diskutujte ali bez vredjanja. Nije tesko biti fin.

Daca

pre 2 godine

Najjaci su mi ovi koji kopiraju dugacke komentare a ispod jedva recenicu sastave. Vise vremena utrose dok to kopiraju nego dok napisu svoj komentar. Pitanje da li uopste razumeju sta citaju a sta komentarisu. Evo ovaj grom grom, sad se kao razume u pravopis i prave ili strucne izraze, sta je bitno sto neko napise saigrac a ne dubl partner, moze i kolega, kao da je to sustina. Inace rec partner me asocira na se*s ili ljubav, eto da je tako napisano ja bih ko zna sta pomislila, ha ha ha. A igra me asocira na sport i ples.

Robert

pre 2 godine

NARAVNO! Napeimer Federer je to i dokazo kada je 5 min. pred početak meča na teren izašao u džemperu... Ostalo je istorija!
(Milos, 26. avgust 2021 11:38)

Koje reprezentacije su trebale tada da igraju i koje takmicenje (OI, Dejvis, Hopman)?

mr

pre 2 godine

Dva najveća igrača u istoriji ovog sporta
(muamer, 26. avgust 2021 12:33)

опет фатаморгана а воде свуда око нас, не змам од чега си ожеднео.
(ФатаМогОргана, 26. avgust 2021 13:49)

Од свињске шунке и херцеговачког вина.