Petak, 16.07.2021.

17:15

"Nadal neće mirno gledati kako Novak osvaja Njujork"

Toni Nadal, stric i nekadašnji trener Rafael Nadala, uveren je da će Novak Đoković imati veliku prepreku na US Openu.

Izvor: Z.K.

"Nadal neæe mirno gledati kako Novak osvaja Njujork" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

155 Komentari

Sortiraj po:

Zmaj Strasni

pre 2 godine

Moje misljenje je da je Novak odlucio da ide na OI jer veruje da ce ih osvojiti u konkurenciji bez Nadala i Federera. Ako to ucini, a ne osvoji nakon toga US Open opet ce biti zadovoljan jer je uzeo 4 od 5 najvecih turnira u godini.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Istina što je rekao Stric Nadala nije ovo Novakova igra iz 2011 I 2016 god.ali je još uvek efikasna na betonu če biti teško lično mislim da če največi konkurent biti Dani Medvedev sad ako se desi da bude Dani na strani sa Nadalom onda Nadal nemože do finala ako se nadje na strani sa Novakom moguče je da gledamo finale Novak Đokovič-Rafa Nadal. konkurencija na betonu je najžešča i mislim da je najteže dobiti grand slam na Betonu nadam se da če Novaku,da se vrati ono nepravedno izbacivanje sa us opena kako bi usput kompletirao i kalendarski grand slam Novak igra taman kolko mu treba uvek može podiči nivo svog tenisa za svakog igrača ima drugačiju taktiku.Ako Novak uzme Us open onda se nadam da neče izgubiti motivaciju kao 2016 god kad je osvojio sve živo uzeo nekalendarski grand slam i stao ako sve bude kako treba mogli bi ponovo gledati Parizku šljaku i finale Nadal-Novak ako tu Novak opet sruši Nadala to bi definitivno srušio sve snove Nadala i zapada naravno oni smišljaju sad neke taktike kao nije odlučujuče ko je koliko Slamova osvojio več ko je lepši na manekenskoj pisti to više nepali.

ZigZagler

pre 2 godine

Toni, tvoja vera je davno poljuljana. Od onog trenutka kada si izgovorio čuvenu rečenicu: "Rafa, imamo problem!" Nastavilo se preko tvog odustajanja da treniraš Rafu. Pokušao si sve i kada si iscrpeo sve mogućnosti, povukao si se. Danas kada god pohvališ Novaka, tvoja vera se kruni. Vere nemaju više ni Rodžer ni Rafa. Njihova nedavna čestitka to potvrđuje. Sve dok su verovali u sebe nisu slali čestitke. Sa psihološkog stanovišta te čestitke mnogo govore. U njihovim glavama je prelomljeno. Loptica je otišla na Novakuvu stranu. Oni su odustali. Oni su se oprostili od svoje ambicije.
Ni redosled čestitki nije bez smisla i mnogo govori. Prvi je to uradio Federrer jer se već ranije predao pred Nadalom, i imao je najmanje šansi. Rafina čestitka stiže jedan dan kasnije. Možete zamisliti pod kakvim je pritiskom bio Rafa. Slediti Federera i čestitati ili ipak ne. Šta li je sve prolazilo Rafi kroz glavu za to vreme. Na kraju se slomio i on čestitao. Iako ima još malo nade da sudbina još nije definitivno podelila sve karte. Ali je Rafa svestan da malo zavisi od njega. Najviše zavisi od Đokovića, ali je Rafa pod većim pritiskom u ovoj pshološkoj igri. Jedna jako bitna stvar igra ključnu ulogu. Novak već neko vreme jasno stavlja do znanja svima. Jasno i glasno kaže šta mu je cilj. Jasno svojim stavom, ponašanjem, glasom , sa ogromnim samopouzdanjem kaže da želi da bude najbolji i da to mesto samo njemu pripada. Jasno najavi, jasno kaže koje trofeje i rekorde želi. Ova dvojica tu temu relativizuju. Novak kaže da on nema taj problem. Deo javnosti je zgranut i smatra to bezobraznim. Stoga se pojavila medijska hajka da se radi o pohlepi i želji za slavom. Zaboravljaju da je osnova sportskog "natjecanja" titula i slava. Onaj sportista koji ne želi da pobedi i ne želi slavu je u startu gubitnik. On u takmičinjenje ulazi sa drugim motivima i njih ganja. Dakle ako želiš pobediti, ne smeš izgubiti. Kao što je to davno rekao jedan kul lik. Sportski pozdrav! Za čast i slavu!

Milosav

pre 2 godine

Ja se zaista nadam jos jednom tesnom duelu od pet setova na US Open izmedju dva gorostasa tenisa, nema veze ko ce da pobedi. Narvano da bih voleo da Novak osvoji sva cetiri GS-a ove godine, ali ne zaboravite: to je to, jos godinu ili dve. Vrhunski tenis ce proci, sto smo gledali - gledali smo!
Videli smo danas da ovaj toboze naslednik Cicipas gubi od naseg Filipa. Ni drugi nisu bolji. Stvarnih naslednika u ovom trenutku nema, mozda sledeca generacija izrodi nekog velikana.
Zato uzivajmo u vrhunskom tenisu dok jos traje, da nije bilo Rafe i Rodje ni Novak ne bi postigao ovaj neverovatni nivo na kome je sada.
Ajmo Nole, Vukovi sa Ontarija uvek uz tebe!

no name

pre 2 godine

Moj tonci ,rafa koji je rastavljen na delove u svom dvoristu nije znao sta ga je snaslo.Nole mu je objasnio neke stvari .tako da ne lupetaj....Idemoooo

bmiles

pre 2 godine

Rece covek koga se i sinovac odrekao! E svasta cu ovde procitati.
Ono o konkurenciji pada u vodu,(ZASTO MU SINOVAC NE DOMINARA kad je slaba konkurencija- je odgovor za Oskara komentaru i pravi auto-gol)!
To o konkurenciji je bas fljak! Nisu to spominjali kad je uzeo lauret najboljeg u tenisu 2020 i to kao drugi na ATP listi,zbog onog osvojenog 20GS i izjednacenja se sa kolegom "kucnim prijateljem na kafici kod Mirke"!?
Nek se drzi one cuvene recenice"Rafa imasmo problem"! Drze ti Feliksa moj ti je savet da i tu ne dobijes otkaz.

Cinique

pre 2 godine

Ako i nakon toga Novaka ne proglase GOAT-om, to ce onda biti vrh licemjerstva.
(bika, 16. jul 2021 21:12)
A ko to treba da ga proglasi? Na ultimatetennisstatistics.com "GOAT listi" je već prvi, prema kriterijumima tog sajta. Misliš na nekakvu deklaraciju Generalne Skupštine UN i zasedanje povodom tog pitanja?

ccc?

pre 2 godine

Nadala ne treba potcenjivati na tvrdoj podlozi, ima 3 USO osvojena (dakle, u tom smislu je veći favorit od Novaka), ako odluči da ne štedi kolena, što mu je realno jedna od poslednjih šansi, može biti svašta.
(D, 16. jul 2021 21:05)

Prvo , informisi se. Rafa ima 4 US Opena a Novak 3. Drugo Novak je u vecem naletu od Rafe koji je cak izgubio od Novaka na RG sljaka? Sta ocekivati na betonu? Ono najvaznije, siguran sam da se nece sastati jer ce Rafa da izgubi i nece ni doci do Novaka.

matori

pre 2 godine

@Prvo , informisi se. Rafa ima 4 US Opena a Novak 3. Drugo Novak je u vecem naletu od Rafe koji je cak izgubio od Novaka na RG sljaka? Sta ocekivati na betonu? Ono najvaznije, siguran sam da se nece sastati jer ce Rafa da izgubi i nece ni doci do Novaka.
(ccc?, 16. jul 2021 22:21)

slažem se.
trenutno na betonu ima bar 4 ili 5 boljih igrača od Rafe i to su ovi što igraju u Tokiju. Rafa jako teško može da prođe polufinale. mada, istorija nas uči da ovi omladinci nisu baš stabilni, pa mogu da izgube u međuvremenu... ali generalno, mogu da proizvedu viši nivo od Rafe na betonu. jedino to treba i da pokažu u datom trenutku.

meda

pre 2 godine

Najviše mečeva između 2 igrača u istoriji tenisa nemaju Đole i Rafa. To je samo tačno za Open eru.
Profi tur 50-tih i 60-tih godina je bio pravo čudo, tu su dva igrača išli od grada do grada i igrali non stop jedan sa drugim.
Pa su tako 1957. Pančo Gonzales i Ken Rosewall odigrali 78 mečeva (51:27 za Panča). Samo te godine. Ili 1963. Ken Rosewall i Rod Laver 51 meč (38:13 za Rosewall-a).

D

pre 2 godine

Nadala ne treba potcenjivati na tvrdoj podlozi, ima 3 USO osvojena (dakle, u tom smislu je veći favorit od Novaka), ako odluči da ne štedi kolena, što mu je realno jedna od poslednjih šansi, može biti svašta.

Bljuc

pre 2 godine

Svako od velike trojke ima svog Biberceta:
- Rodzer ima original i tesko njemu.
- Rafa ima svog strica koji ove godine samo laje.
- Nole ima svog taju cenjenog koji se sve u trpa i u svakoj corbi voli da bude mirodjija

Onako… iz inata

pre 2 godine

Čika Toni čestitke na svemu do sada, ali i ovaj Vaš komentar potvrđuje samo jedno: Novak je mentalno i fizički izuzetan. A što se tiče momentima deluje kao da može redom da dobija bilo kog tenisera u ovom trenutku…
Sve zavisi samo od njega i nema šta ti da se pita bilo ko drugi ili da gleda… Vimbldon je izgledao kao lagani trening svetskog broja jedan. Olimpijada deluje da će proći vrlo slično, pa zašto ne i U.S Open?!

bika

pre 2 godine

Ja se stvarno bojim za zdravlje Rogera, Rafe, ujke Tonija kada Novak bude drzao sve najbitnije teniske rekorde. Mislim sta onda, koji ce im onda biti argument za GOAT-a.?? Nema, prosto nema, Novak ce drzati sve najznacajnije teniske rekorde, to je vec sad i vise nego izvjesno. Srbin ce na kraju karijere gotovo izvjesno drzati GS rekord, masters rekord, sedmice na prvom mjestu, godine na broju jedan, medjusobni skor, jedini koji je kompletirao sve masterse i to 2 puta, vrlo moguce da ce imati 2 "Nole" Slema(ova dvojica nijedan). Ako i nakon toga Novaka ne proglase GOAT-om, to ce onda biti vrh licemjerstva.

Mru

pre 2 godine

Novaka su samo iznervirali i motivisali da osvaja sad onim izbavivanjem s us opena prosle godine. Od tada je osvojio sve gren slemove. A najvise ce na us openu biti motivisan bas zbog nepravde koju su mu nacinili.

Pilipenda

pre 2 godine

Može li još koji tekst do kraja dana u vezi Đokovića? Vidim da ih je malo dosad pa zato pitam...
(joško imotski, 16. jul 2021 18:29)

Samo ti Joško burazeru čitaj i uživaj...

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

(Tttttoni, 16. jul 2021 19:59)

A bilo bi ti lakše, lepše ili bolje da dominira neko drugi ??

Imaš problem što dominira NOvak iz Srbije ?
Krivo ti je ?
Ljubomoran si ?

Ok. Krš. Dominira Novak. I šta je tu tvoj problem ? Brineš za Novaka ?

NAJBOLJIJE JE NOVAK JER OD 2007. IGRA FINALA GREN SLEM TURNIRA I JER IMA NAJVIŠE ODIGRANIH MEČEVA I NAJVIŠE POBEDA BAŠ SA ČISTIM KRŠINAMA - SA NADALOM IMA NAJVIŠE MEČEVA IKADA U ISTORIJI TENISKE IGRE -nikada se niko nije sa nekim sastajao koliko su se Novak i Rafa borili igrali jedan protiv drugog - 58 mečeva !! PAZI RAFA ČIST KRŠ. TAKOREĆI IGRAČ NULA KONKURENCIJA , NIKAKAV.

ZATIM SA FEDEREROM DRUGI NA LISTI IKADA OPET NOVAK ALI SADA SA FEDEREROM, E TAJ JE TEK KRŠ NAD KRŠEVIMA - 50 PUTA, pa onda sa Marejem koji je jasno kršina žešća, pa sa ostalim krševima koji su svi mnogo mnogo neopisivo mnogo veći krševi od ove trojice, toliko su kršine da ih ne treba ni pominajti.

TAKO DA TO JE TA KRŠ KONKURENCIJA E SADA JE DOŠLO DO TOGA DA SU STIGLE NOVE KRŠINE KOJE SU NARAVNO LOGIČNO KAO I OVO VREME SADA KRŠEVI NAD KŠEVIMA NAD KRŠEVIMA MNOGO KRŠEVNIJI OD OVIH STARIH KRŠEVA I ONI SU JOŠ GORE KRŠINE NAD KRŠINAMA I KRŠINAMA. TAKO DA TO JE TO. UPRAVU SI.

U TOTALNOJ KRŠINI NOVAK JE NAJBOLJI.
SUPER VREME DA SRBI KONAČNO UŽIVAJU JER SVI SU KRŠINČINE NAD KŠINČINAMA.

DIVOTA OD KRŠINA.

NOVAK NO1 MILINA.

NikolaBB

pre 2 godine

Zanimljiva je činjenica da od 10 najbitnijih rekorda u svetu tenisa Novak na svojoj strani ima 8, a u ostala 2 je izjednačen sa najvećim rivalima(po broju GS sa Rodzerom i Rafaelom,i po broju Mastersa sa Rafom takodje).Slušamo evo već deceniju ipo šta Novak mora da uradi,koliko mu još fali ne bi li sustigao ovu dvojicu i postao najveći.Pa čak i sada kada ima gotovo sve na svojoj strani,opet ista priča.Brojni mediji,analitičari i stručnjaci i dan danas pokušavaju da održe tu sliku kako Novak i dalje zaostaje i juri njih.Nikada se nisu spominjali rekordi koji fale Federeru i Nadalu,koliko im velikih titula fali,koliko nedelja na prvom mestu,koliko navršenih godina kao No.1,koliko mastersa,koliko završnih mastersa,zlatan masters (x2),dvostruki karijerni slem,bolji medjusobni skor, najveći elo..u čemu su inferiorni u odnosu na Novaka. Neki su čak počeli da mešaju babe i žabe tj ATP i WTA tour, pa se odjednom nameću rekordi Martine Navratilove,Margaret Kort,Štefi Graf, Serene Wilijams... Nije ni to problem naš Nole će sa lakoćom uzeti još 3-4 slema i provesti još 50ak nedelja na prvom mestu, ali se pitam šta je sledeće? Dublovi, mešoviti parovi.. Koprcaju se, hvataju se za poslednju slamku, ali nikako da smognu snage da priznaju ono što već svi znaju a to je činjenica da je Novak odavno najveći igrač koji je uzeo reket u ruke. Neki su zo već predvideli pa brojni zapadni sponzori, pa evo već sad guraju reklame kako rekordi nisu bitni, već umetnički dojam. Jao Nole šta im radiš..

MileR

pre 2 godine

A ko će mirno gledati, nije samo Nadal konkurent Đokoviću, on je čak četvrti po opasnosti za Đokovića, bolji od nadala na betonu su Ciciban, Zverev, Medvedev, a još desetorica ga mogu iznenaditi.

Radovanova teorija

pre 2 godine

Stvarno se zapitaj šta nije u redu sa tobom, mada imam neke teorije o kompleksu niže vrednosti vas hrvata u odnosu na nas Srbe.
Sa drugwe strane, ako nisi iz Imotskog nego si samo ovdašnji Novakov hejter, onda nisi povod za komentar, onda si za posmatranje stručnijih od mene.
(Radovan, 16. jul 2021 19:59)

Radovan ima teoriju. Mitovi, teorije i legende Radovana mediokriteta.
Na temi o Đokoviću, sinu Crnogorca i Hrvatice Radovan priča o Modriću i ima teorije.

bagzi

pre 2 godine

Nece ni nole mirno gledati da neko drugi uzima NY
vreme je da pokaze nadalu da je dosta bolji igrac na USO. ako se ne varam cak 7 ili 8 finala...i samo 3 ,titule. Doslo je vreme za naplatu.

Beton je njegova kuca. Rafa moze da dodje u najboljoj formi ikad i da izgubi od Noleta 3:0. Ali Rafa nece biti u tako sjajnom izdanju.

sve od naseg noleta zavisi.

Rade

pre 2 godine

Nadal nije uzeo protiv Noleta jedan jedini set na betonu zadnjih 10 medjusobnih duela....
(Brza posta, 16. jul 2021 19:55)

Nije ni protiv mene...

misterX

pre 2 godine

Može li još koji tekst do kraja dana u vezi Đokovića? Vidim da ih je malo dosad pa zato pitam...
(joško imotski, 16. jul 2021 18:29)

#
#
#

...naravno da moze...posto si redovan i pomno pratis, znaci i da te interesuje. Nadam se da ce ti redakcija izaci u susret i ispuniti zelju !

PS
...ako ti, slucajno, dosadi, ti samo "zaobidji" i ne "otvaraj"

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Наравно да неће бити миран! Позлиће му кад новак дигне пехар!

kieza

pre 2 godine

Hahahahah kakav je ovo licemjer. Dok su Roger i Rafa bili rekorderi u Slemovima, oni su tad bili najveci svih vremena. Al ako Djokovic bude imao imao najvise Slemova, onda ce on biti igrac sa najvise Slemova, nevjerovatan nivo licemjerstva.

RCZ

pre 2 godine

Pa od Rafe ocekujemo uvek dobar tenis. Meni su Noletovi mecevi sa Rafom poslastica za gledanje. ( ako izuzmemo eleganciju , stil ,umetnicki dojam....i ostalo , od Rodže ) :-)

Just sayin'

pre 2 godine

Potpuno se slazem, Djokovic dominira zahvaljujuci krs konkurenciji.
(Tttttoni, 16. jul 2021 19:59) 


Pa kad je tako sto ne dominira Nadal?

Bogoljub

pre 2 godine

Dobar je stric! Napomenuo je da je u tri finala, pobedio tri mlada igrača iz novog talasa, ali je prećutao da je pobedio i njegovog bratanca, i to u njegovoj dnevnoj sobi, na njegovoj najboljoj podlozi. Selektivno razmišljanje, smešno...

Neprijatelji

pre 2 godine

Ljubomorna porodica Nadal daće sve od sebe da pokvari Novakov kalendarski slem. U to ne sumnjamo. Samo su jedno zaboravili a to je da je novak tri velika turnira odradio u trećoj brzini a da po potrebi nože da ubaci u četvrtu, petu ili šestu.
(DEX, 16. jul 2021 18:12)

Otkud ljubomornoj porodici Nadal ideja da Rafa kao vrhunski sportaš želi pobjeđivati. Ljubomorna porodica se nada da Rafa može osvojiti 21. slem umjesto da mu savjetuju da se ostavi tenisa. Stvarno nisu normalni.

Baltazar

pre 2 godine

Toni ne shvata da njegov pulen nema snage za više od 3 seta! Ukoliko dođe do njihovog meča, Nole će taktički nadmudriti Nadala, produžiti meč na 4 seta, evenntualno 5, i Nadal pada kao kula od karata!

Radovan

pre 2 godine

Može li još koji tekst do kraja dana u vezi Đokovića? Vidim da ih je malo dosad pa zato pitam...
(joško imotski, 16. jul 2021 18:29)

Za Boga miloga, šta radiš na srpskom sajtu ako si stvarno iz Imotskog. I još pitaš urednike što pišu o najboljem srpskom i svetskom sportisti.
Ja npr znam za index.hr i to samo zato što ga tu ponekad citiraju. Ali mi nikad nije palo na pamet da odem tamo, a pogotovo da pitam urednike zašto pišu npr o Modriću. Ako i pišu, imaju razloga i da pišu i da se ponose, Luka je sjajan. Da sam maliciozan, rekao bi da i ne može biti drugačiji kad ga je Srpkinja rodila. Ali ja to ništa ne radim, ne interesuje me. Stvarno se zapitaj šta nije u redu sa tobom, mada imam neke teorije o kompleksu niže vrednosti vas hrvata u odnosu na nas Srbe.
Sa drugwe strane, ako nisi iz Imotskog nego si samo ovdašnji Novakov hejter, onda nisi povod za komentar, onda si za posmatranje stručnijih od mene.

Objektivno

pre 2 godine

Ne slazem se sa mister Tonijem kako ovaj nivo Novakovog tenisa nije na istoj razini kao i onaj iz 2011. i 2015.
Naime, 2011. i 2015. Nole je imao jace udarce i bio je malo brzi ali daleko neiskusniji u kljucnim momentima. Ove godine je na tehnickom, taktickom i mentalnom polju Nole dostigao svoj vrhunac!
Posebno je poboljsao servis i volej udarce.

?????

pre 2 godine

Rafa nikako da ozdravi u zadnje vreme,narocito ga ubi promaja na betonu i travi.
(Nemas dva martinija...nema ni jedan., 16. jul 2021 18:16)

Znam. Zato i kažem. Inače je jednostavno prebrz za Đoku

.

pre 2 godine

gledam nesto meceve Novakove iz 2011 i shvatam da nije Novak apsolutno dominirao u tom periodu u smislu da pobedi mec bez izgubljenog gema ili da izdominira u potpunosti, tako da je sezona 2021 dosta slicna toj sto je jako dobro. brine me samo sto posle toga sledi pad jer ne moze da drzi taj nivo igre sve vreme

bane

pre 2 godine

Poslednja pobeda koju je Nadal ostvario na betonu je ujedno i njego poslednji set koji je uzeo Đokoviću, US Open 2013. Znači, 8 godina bez seta, a ukupno u pobedama od 2011. na tvrdim podlogama 15:2 za Đokovića.
Drugim rečima, Nadal je protiv Đokovića na betonu kao nekakav igrač izvan prvih 20.

323

pre 2 godine

Ova godina ce za Rafu biti bez i jednog osvojenog GS..Zapamtite..I nece biti prica kao ranije...bio je povredjen igrao je sa povredom? Nista mu ne fali ove godine. Zdrav je ko dren a nije osvojio ni jedan GS..

Eustahije Trubić

pre 2 godine

Može li još koji tekst do kraja dana u vezi Đokovića? Vidim da ih je malo dosad pa zato pitam...
(joško imotski, 16. jul 2021 18:29)

Ne može dok pređeno gradivo ne usvojiš! A to ne ide tako lako.

Radovan

pre 2 godine

Ljubomorna porodica Nadal daće sve od sebe da pokvari Novakov kalendarski slem. U to ne sumnjamo. Samo su jedno zaboravili a to je da je novak tri velika turnira odradio u trećoj brzini a da po potrebi nože da ubaci u četvrtu, petu ili šestu.
(DEX, 16. jul 2021 18:12)

Nema potrebe za ovakvim komentarom. I Nadal je kao i Novak sportista i želi da osvoji što više. Nije Nadal na 2 GSa pa se sad zarekao da zaustavi Novaka. Ima čovek kao i Novak 20 i želi da bude najbolji sa 21. Sve legitimno.
Inače, kako sada stvari stoje, njih dvojica se mogu sresti u polufinalu, ali ima dosta njih koji mogu nauditi i Novaku i Rafi u četvrtfinalu, pre svega Zverev, Beretini, pa Rubljev. Možda se i Tim vrati spreman na "mesto zločina". Jedino što znam je da Medvedev ili bilo ko drugi dođe do finala, nema šanse protiv Novaka. Ako Novak uđe u finale, game over.

Damir

pre 2 godine

Pazite samo ove jadne prejadne recenice Tonija:

"pokazao da je i dalje korak ispred ove nove generacije igrača" da ali i ispred tvog vadigaću.

"ne zaboravite da je pobedio Danila Medvedeva u Melburnu" sto ne kazes Toni u izjavi da je zgazio Nadala na RG, mislim da je to bitnije od pobede nad Medvedevim

"da bude pobednik u borbi za najveći broj grend slem trofeja" hahahhah a ne za najboljeg svih vremena? E jadni Toni...

Brza posta

pre 2 godine

Nadal nije uzeo protiv Noleta jedan jedini set na betonu zadnjih 10 medjusobnih duela a sad misli da moze da osvoji 3 seta za pobedu ?? Ljudski je nadati se ali realnost je nesto drugo .....ako stigne do finala uopste odrace ga Nole samo tako .....

111

pre 2 godine

Videcemo, sve je moguce. To je GS, duge dve nedelje. Ono sto je meni cudno, to je da sam Rafu u polu finalu video iscedjenog, umornog i to na njegovom RG? Novak nista, kao da nije igrao..Nema Rafa sanse protiv Novaka na betonu ako se uopste sretnu..Nema sanse.

Vlada

pre 2 godine

Toni zaista govori korektno i kako jeste. Ne znam zasto ljudi otpisuju rafu tako lako. Mislim da nije igrao na svom najvecem nivou na rg protiv novaka.
Naravni da navijam za novaka da uzme i gs i olimpijske, ali odbacivanje rafe kao i dalje velike pretnje mi je nelogicno.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

U teoriji Rafa ima šanse na US openu.Posle Garosa to mu je najbolji slem. Neko pomenu finale 2010 god.To je neki drugi Rafa,koji je servirao bombe preko 210 km/h,stizao sve a forhendom uništavao...Sećam se da je Novak uzeo 1 set a niko nezna kako...Suočio se sa 26 brejk poena !
Takvo gaženje je viđeno samo u 2011 od strane Novaka.Ovaj Rafa danas može da proba taktički kao na US openu 2013 da igra na Novakov forhend,ali tu je škola već plaćena....

truth

pre 2 godine

Nema Spanac sta da trazi na betonu. Bude li dosao do finala bice pometlan kao u Aistraliji 2019. Noletov nivo u finalu moze samo robot da isprati i da bude egal sa njim.

Nebojša

pre 2 godine

U Njujorku od prvih deset igrača sveta Novak se samo Federera plaši manje nego Nadala budimo realni Novak ga je uništio u Melburnu 2019 na sličnoj podlozi kao ova na us openu pa ga je tukao i u Parizu ove godine na šljaci Nadal mu set nije uzeo osam godina na tvrdoj podlozi šta Nadal može da promeni pa da mu uzme tri seta u jednom meču a toliko godina nije mogao ni jedan jedino da se nada da neko uradi posao za njega inače može samo da se pokloni novom kralju tenisa.

Eustahije Trubić

pre 2 godine

"Nadal neće mirno gledati kako Novak osvaja Njujork"

Ni Berdih nije mirno gledao dok je Nadal osvajao Rolan Garos, ali se nije pitao!

Bardami

pre 2 godine

Pa ni Nadal nije više na nivou. Na kraju,to je njegov problem što neće mirno gledati kako Novak osvaja US Open. I bolje mu je da brine o ovoj mladjoj generaciji. Treba stići do finala i Novaka.

pesadinac

pre 2 godine

Niko ga i ne tera da mirno gleda, moze da radi sta mu volja, da se ljuti, rida, place, dere i sve sta mu jos na um padne ali na kraju ce ipak biti kako Djokovic kaze.

čivijaš

pre 2 godine

I da Nadal kojim slučajem osvoji US Open on neće postati GOAT jer zaostaje 93 poena zbog Noletovih 5 Završnih i 120 nedelja više tj. 329 :209 I međusobni skor slabiji. itd.
Nadal zaostaje i za Federerom.
Toni može samo da sanja.

kieza

pre 2 godine

Ovaj je prico kad je Nadal uzo 20 Slem da su Nadal i Federer najveci svih vremena, al ako Djokovic prestigne obojicu, onda ce on samo biti igrac sa najvise GS.

Haha, ma sjajno

pre 2 godine

Familija je familija,ne može Toni da bude objektivan.Realno je,da će Novak imati mnogo više problema sa mladim lavovima,nego sa Rafom.Pravo pitanje glasi, kako će Rafa stići do meča sa Novakom Moje mišljenje,Rafi je četvrtfinale US maksimum.

kompletni idiot

pre 2 godine

Novak je bio fenomenalan 2011. i 2015. godine. Skoro na svakom turniru na kojem je nastupio, ili je osvajao ili je bio u finalu. Ali, nekako svi zaboravljaju prvu polovinu 2016. godine, kada je možda viđen najveći nivo tenisa od nekog igrača. Pogledajte samo kakvom igrom i dominacijom je potpuno razbio Nadala u Dohi i Federera na Australian openu. Nisu znali šta ih je snašlo u tim mečevima. Međutim, ovaj današnji, iskusni Novak, igra toliko pametno, taktički savršeno, da tako nadoknađuje neke elemente u igri koji su zbog godina možda malo popustili, što je razumljivo. Pod tim mislim na eksplozivnost u kretanju i na jačinu udaraca. Sve u svemu, zaključak je da je Đoković najbolji i najkompletniji teniser ikada. Estetiku ostavimo za balet i umetničko klizanje.

Ljubica

pre 2 godine

Ni Nole nije izgubio veru u sebe i to je ono što je najvažnije. Nije Rafa ni u Parizu mirno gledao kako on to osvaja i sigurno ne očekuje da će mu bilo koji od igrača servirati pobedu na tacni.Naravno da verujete u svog bratanca, veruje i porodica Djokovic u Novaka. Verujemo i mi njegovi navijači i nadamo se njegovom uspehu. Srećno Nole, da si nam živ i zdrav !!!

Marko

pre 2 godine

Djokovic nema agresivnost kao 2011. ste i 2015. ste ali ima bolji servis i mnogo vise iskustvo. A ovaj stari sve radi samo da okrene stvari naopakao ali nece mu to pomoci.
Djokovic je u cetvrtom setu meca sa Beretinijem udario najbolji ritern u istoriji tenisa. A to se nigdje ne moze naci. Ni u jednoj reprizi ni pregledu. Eto sta sve rade da ga umanje.

am

pre 2 godine

Nadal nije mirno gledao kako Novak osvaja Rolan Garos, pa nece mirno da gleda ni kako Novak osvaja US Open. Verujem da ce posle toga steci neophodnu smirenost kada bude gledao Novaka.

Sve to može da bidne, ali ne mora da znači...

pre 2 godine

Nadal vs. Nole se poslednjih godina dešava u tzv. "kambekovima" odnosno povracima!

Prvo jednog nema, pa drugog, pa se stižu, pa na kraju ipak Nole eto odnese pobedu na duge staze.

Ali trka još traje.

Ako se Bik oporavlja, i oporavi, a Nole nije od gume iako se tako rasteže, Nole se i troši i umara, jednom će stići zasićenje svakog tipa.

Dakle nemoj da čudi ako Nadal se pojavi u nekom periodu i ćapi i još neki GS, ali ako je sve kako treba, Nole bi potom trebalo recimo na Nadalov još 1 ili 2, da posle u nekom periodu od 2god uzme bar tri...

Tako da nije nemoguće da se desi da Nadal završi sa 22, a Nole sa 23 i možda još neki do 25 maksimum.

Ali ovo govorimo o tome da im tela trpe za ovakve podvige.

Ipak, ako bi šta bilo idelano, to je da Nole uzme najpre US open, a ko se na to nakarika i OI zlato...

Onda se bojim da se Nadal neće vraćati, možda mu utrči jošjedan GS sa tim da Nole može da do kraja karijere izbroji najmanje 25.

Ipak što bi rekao Alan Ford na svaku stručnu analizu ovog sveta:

Uzmi im SVE No1e... Uff, pa ti im vec jesi uzeo sve! Ok, onda uzmi im jos vise!!!

pre 2 godine

"Nadal neće mirno gledati kako Novak osvaja Njujork", Toni Nadal ---Pa naravno da nece. Gledat ce nemirno, zajedno sa rodjom dzemperkom!

DEX

pre 2 godine

Ljubomorna porodica Nadal daće sve od sebe da pokvari Novakov kalendarski slem. U to ne sumnjamo. Samo su jedno zaboravili a to je da je novak tri velika turnira odradio u trećoj brzini a da po potrebi nože da ubaci u četvrtu, petu ili šestu.

Stefan94

pre 2 godine

Evo nekih za mene licno zanimljivih podataka:

No1ak je dobio Rafu poslednjih 9x na tvrdoj podlozi. Poslednji put je Rafa dobio No1aka pre tacno osam godina.

No1ak u tih 9. meceva nije izgubio ni set. Ima neverovatan set kolicnik koji iznosi 19:0.

Takodje jos jedan zanimljiv podatak je taj da je u tih devet meceva napravljeno 29. brejkova. Od tih 29. brejkova No1ak je napravio cak 27.

Isto tako ne sme se zaboraviti da je Rafa poslednji put pobedio No1aka upravo na US Openu 2013. godine (kao i 2010. godine).

Ali jedna cinjenica ne moze da se ospori. To je da se za sve pita No1ak. Rafa nikako ne sme da se otpise i to govore njegove 2. pobede protiv No1aka upravo na US Openu, kao i njegove 4. titule koje ima u Njujorku.

Pozdrav za sve dobre ljude, zivi i zdravi bili i cuvajte se.

Рајко трули Четник, клуб гњилих

pre 2 godine

Ене Ноло, само небо је граница господине Тони да ве ја кажем.

Nikola

pre 2 godine

Ali priznajte da je Nole ipak bolji
Na sve 3 podloge je sjajan igracki, dok Nadal samo na sljaci dominira a na betonu svake druge ili trece godine osvoji par turnira na betonu i US Open
Poslednji i jedini Australian Open Nadal je osvojio 2009. a Vimbldon 2010.
Toliko o GOAT trci, Nole je stvarno bolji!

Bl

pre 2 godine

Ova izjava bi bila na mjestu da je izrečena prije 2-3 godine. Rafael Nadal nije više onaj stari. Nije bio ni prošle godine, a u ovogodišnjoj sezoni šljaje, koju je jedinu i igrao, je to definitivno potvrdio. Poraz na RG, i to od Đokovića, neće lako preboljeti. Može biti nabrušen da se sveti, ali on to više nije u stanju Potroešeniji je puno i od, pet godina starijeg, Federera. Ako bude vanserijski u Njujorku, biće to samo dokaz da se dopinguje. Koliko god mu godi njujorška kasnoljetna klima, podloga je beton, koji ne godi njegovim nogama, pritivnici nisu oni nekadašnji, nego mladi, koji su vidjeli Nadal na koljenima i potrudiće se ds ga "dokrajče". Dakle, nije samo Đoković na njegovom planiranom putu. On ga može, ako bi Nadal imao puno sreće i do toga stigne, čekati na zadnjoj dionici.

noleisthebest

pre 2 godine

Koga briga sta ce tvoj bratanac da radi u Njujorku, gde ce kao i obicno da mu nameste najlaksi zreb itd...

Mali je puko na Rolan Garosu za sva vremena kao i srodna mu dusa iz Bazela.

Nemas dva martinija...nema ni jedan.

pre 2 godine

Nema Đoko šanse protiv zdravog Nadala.
(?????, 16. jul 2021 17:46)

Rafa nikako da ozdravi u zadnje vreme,narocito ga ubi promaja na betonu i travi.

Kosta

pre 2 godine

Pa dobro ,od strke korektn ,sve mi to zvuči do kraja sportski,obojica su teniski divovi .Moja malenkost se ne slaže ,Nole jest ( a još više će da bude ) NAJVEĆI IKAD.

UŠATI i mali partizai

pre 2 godine

Momak sa Balkana, u ovom trenutku ima najbolji momentum da bude pobednik u borbi za najveći broj grend slem trofeja", kaže Toni.
Momentum i Štefi Graf.
Momentum, kao izmišljen termin, kod No1eta traje od 2008.godine do danas, što znači 14-a godina i nadam se da će da traje 15 ili 16,kako bi No1e uspeo da osvoji zlatni GS, 25 minimum i 400+ nedelja na prvom mestu ATP liste.
Pominjući neuporedivo, muški i ženski tenis, "zavidni zapad" je No1e tu dao novi motiv koji će i ostvariti.

Matori Kesa

pre 2 godine

Ni Stefi Grae nije mirno gledala na Monikine uspehe - od takvi se mozes nadati bas svacemu ! Novaku ce biti potreban bebednostni prsten - neprobojan da mu ne bi napakovali doping ili neku maloletnicu !!

Dott

pre 2 godine

Zna Novak dobro kako Nadal igra u Njujorku, 2010te je izgubio finale od njega tamo. Ali Nadal je tada mogao u svakom setu odigrati 2-3 vrhunska gema, dok ove godine ako uspe u celom mecu pruziti takvu igru 3 gema, to je maksimum.
Ta 2-3 gema kada eksplodira, pruza bolju igru od Novaka, dok je Novak bolji od Nadala u svim ostalim.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 2 godine

Господине Тони, Ви и Рафа имате проблем. Новак неће мирно гледати као Рафа осваја УСО, дакле Ноле се пита.
Оно што је сигурно Рафа је увек био коректан према Нолету и честитати ће Златни Слем Нолету.

Gambeeet

pre 2 godine

Nada poslednja umire, Toni. Ako ništa drugo, verujem da bismo svi sada potpisali da Nole i Rafa odigraju još jedno GS finale, i to sa kakvim značajem - pobednik se osamljuje na listi sa najviše "Major" titula. Redno je da Novak kompletira ovaj kalendarski slem, nadajmo se i zlatni, pobedom u Njujorku protiv svog najvećeg rivala, a što se neizvesnosti tiče, neka bude kao na ovogodišnjem RG, teška 3 seta, sa naglašenom dominacijom u 4. i nastavak ove bajke od sezone, kao i potvrda GOAT statusa, uz, naravno, neizbežno, novog Laureusa!

srle

pre 2 godine

Toni, kolena klecaju, sad su mnogi u panici. Jedan od njih je i Rafa, odustajanje od Vimbldona svakako nije korak napred za njega. Svi znamo da kad uđe voda u uši teško je suprotstaviti se nezaustavljivoj sili koja nadolazi. Đoković je sad u neverovatnoj formi, ima veliku šansu da ispiše istoriju. Neće propustiti tu priliku, prošle godine su Đokoviću nepravedno oduzeli titulu u Njujorku i Dominik Tim je osvojio. Šta se posle dogodilo, karma, Tim ne može da se sastavi. Vreme je da se naplate svi dugovi, Đoković uzima kalendarski slem.

GanDra Šajkaš

pre 2 godine

Sad ce svima biti prioritet da Novaku ne dozvole da osvaja slemove. Pogotovo rodji i nadalu. Jedino sto Nadal ima neke sanse da ga sprwci dok rodja nema.

srle

pre 2 godine

Toni, kolena klecaju, sad su mnogi u panici. Jedan od njih je i Rafa, odustajanje od Vimbldona svakako nije korak napred za njega. Svi znamo da kad uđe voda u uši teško je suprotstaviti se nezaustavljivoj sili koja nadolazi. Đoković je sad u neverovatnoj formi, ima veliku šansu da ispiše istoriju. Neće propustiti tu priliku, prošle godine su Đokoviću nepravedno oduzeli titulu u Njujorku i Dominik Tim je osvojio. Šta se posle dogodilo, karma, Tim ne može da se sastavi. Vreme je da se naplate svi dugovi, Đoković uzima kalendarski slem.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 2 godine

Господине Тони, Ви и Рафа имате проблем. Новак неће мирно гледати као Рафа осваја УСО, дакле Ноле се пита.
Оно што је сигурно Рафа је увек био коректан према Нолету и честитати ће Златни Слем Нолету.

Nemas dva martinija...nema ni jedan.

pre 2 godine

Nema Đoko šanse protiv zdravog Nadala.
(?????, 16. jul 2021 17:46)

Rafa nikako da ozdravi u zadnje vreme,narocito ga ubi promaja na betonu i travi.

NikolaBB

pre 2 godine

Zanimljiva je činjenica da od 10 najbitnijih rekorda u svetu tenisa Novak na svojoj strani ima 8, a u ostala 2 je izjednačen sa najvećim rivalima(po broju GS sa Rodzerom i Rafaelom,i po broju Mastersa sa Rafom takodje).Slušamo evo već deceniju ipo šta Novak mora da uradi,koliko mu još fali ne bi li sustigao ovu dvojicu i postao najveći.Pa čak i sada kada ima gotovo sve na svojoj strani,opet ista priča.Brojni mediji,analitičari i stručnjaci i dan danas pokušavaju da održe tu sliku kako Novak i dalje zaostaje i juri njih.Nikada se nisu spominjali rekordi koji fale Federeru i Nadalu,koliko im velikih titula fali,koliko nedelja na prvom mestu,koliko navršenih godina kao No.1,koliko mastersa,koliko završnih mastersa,zlatan masters (x2),dvostruki karijerni slem,bolji medjusobni skor, najveći elo..u čemu su inferiorni u odnosu na Novaka. Neki su čak počeli da mešaju babe i žabe tj ATP i WTA tour, pa se odjednom nameću rekordi Martine Navratilove,Margaret Kort,Štefi Graf, Serene Wilijams... Nije ni to problem naš Nole će sa lakoćom uzeti još 3-4 slema i provesti još 50ak nedelja na prvom mestu, ali se pitam šta je sledeće? Dublovi, mešoviti parovi.. Koprcaju se, hvataju se za poslednju slamku, ali nikako da smognu snage da priznaju ono što već svi znaju a to je činjenica da je Novak odavno najveći igrač koji je uzeo reket u ruke. Neki su zo već predvideli pa brojni zapadni sponzori, pa evo već sad guraju reklame kako rekordi nisu bitni, već umetnički dojam. Jao Nole šta im radiš..

Gambeeet

pre 2 godine

Nada poslednja umire, Toni. Ako ništa drugo, verujem da bismo svi sada potpisali da Nole i Rafa odigraju još jedno GS finale, i to sa kakvim značajem - pobednik se osamljuje na listi sa najviše "Major" titula. Redno je da Novak kompletira ovaj kalendarski slem, nadajmo se i zlatni, pobedom u Njujorku protiv svog najvećeg rivala, a što se neizvesnosti tiče, neka bude kao na ovogodišnjem RG, teška 3 seta, sa naglašenom dominacijom u 4. i nastavak ove bajke od sezone, kao i potvrda GOAT statusa, uz, naravno, neizbežno, novog Laureusa!

am

pre 2 godine

Nadal nije mirno gledao kako Novak osvaja Rolan Garos, pa nece mirno da gleda ni kako Novak osvaja US Open. Verujem da ce posle toga steci neophodnu smirenost kada bude gledao Novaka.

Nebojša

pre 2 godine

U Njujorku od prvih deset igrača sveta Novak se samo Federera plaši manje nego Nadala budimo realni Novak ga je uništio u Melburnu 2019 na sličnoj podlozi kao ova na us openu pa ga je tukao i u Parizu ove godine na šljaci Nadal mu set nije uzeo osam godina na tvrdoj podlozi šta Nadal može da promeni pa da mu uzme tri seta u jednom meču a toliko godina nije mogao ni jedan jedino da se nada da neko uradi posao za njega inače može samo da se pokloni novom kralju tenisa.

Milosav

pre 2 godine

Ja se zaista nadam jos jednom tesnom duelu od pet setova na US Open izmedju dva gorostasa tenisa, nema veze ko ce da pobedi. Narvano da bih voleo da Novak osvoji sva cetiri GS-a ove godine, ali ne zaboravite: to je to, jos godinu ili dve. Vrhunski tenis ce proci, sto smo gledali - gledali smo!
Videli smo danas da ovaj toboze naslednik Cicipas gubi od naseg Filipa. Ni drugi nisu bolji. Stvarnih naslednika u ovom trenutku nema, mozda sledeca generacija izrodi nekog velikana.
Zato uzivajmo u vrhunskom tenisu dok jos traje, da nije bilo Rafe i Rodje ni Novak ne bi postigao ovaj neverovatni nivo na kome je sada.
Ajmo Nole, Vukovi sa Ontarija uvek uz tebe!

Marko

pre 2 godine

Djokovic nema agresivnost kao 2011. ste i 2015. ste ali ima bolji servis i mnogo vise iskustvo. A ovaj stari sve radi samo da okrene stvari naopakao ali nece mu to pomoci.
Djokovic je u cetvrtom setu meca sa Beretinijem udario najbolji ritern u istoriji tenisa. A to se nigdje ne moze naci. Ni u jednoj reprizi ni pregledu. Eto sta sve rade da ga umanje.

GanDra Šajkaš

pre 2 godine

Sad ce svima biti prioritet da Novaku ne dozvole da osvaja slemove. Pogotovo rodji i nadalu. Jedino sto Nadal ima neke sanse da ga sprwci dok rodja nema.

kompletni idiot

pre 2 godine

Novak je bio fenomenalan 2011. i 2015. godine. Skoro na svakom turniru na kojem je nastupio, ili je osvajao ili je bio u finalu. Ali, nekako svi zaboravljaju prvu polovinu 2016. godine, kada je možda viđen najveći nivo tenisa od nekog igrača. Pogledajte samo kakvom igrom i dominacijom je potpuno razbio Nadala u Dohi i Federera na Australian openu. Nisu znali šta ih je snašlo u tim mečevima. Međutim, ovaj današnji, iskusni Novak, igra toliko pametno, taktički savršeno, da tako nadoknađuje neke elemente u igri koji su zbog godina možda malo popustili, što je razumljivo. Pod tim mislim na eksplozivnost u kretanju i na jačinu udaraca. Sve u svemu, zaključak je da je Đoković najbolji i najkompletniji teniser ikada. Estetiku ostavimo za balet i umetničko klizanje.

kieza

pre 2 godine

Ovaj je prico kad je Nadal uzo 20 Slem da su Nadal i Federer najveci svih vremena, al ako Djokovic prestigne obojicu, onda ce on samo biti igrac sa najvise GS.

Mru

pre 2 godine

Novaka su samo iznervirali i motivisali da osvaja sad onim izbavivanjem s us opena prosle godine. Od tada je osvojio sve gren slemove. A najvise ce na us openu biti motivisan bas zbog nepravde koju su mu nacinili.

Stefan94

pre 2 godine

Evo nekih za mene licno zanimljivih podataka:

No1ak je dobio Rafu poslednjih 9x na tvrdoj podlozi. Poslednji put je Rafa dobio No1aka pre tacno osam godina.

No1ak u tih 9. meceva nije izgubio ni set. Ima neverovatan set kolicnik koji iznosi 19:0.

Takodje jos jedan zanimljiv podatak je taj da je u tih devet meceva napravljeno 29. brejkova. Od tih 29. brejkova No1ak je napravio cak 27.

Isto tako ne sme se zaboraviti da je Rafa poslednji put pobedio No1aka upravo na US Openu 2013. godine (kao i 2010. godine).

Ali jedna cinjenica ne moze da se ospori. To je da se za sve pita No1ak. Rafa nikako ne sme da se otpise i to govore njegove 2. pobede protiv No1aka upravo na US Openu, kao i njegove 4. titule koje ima u Njujorku.

Pozdrav za sve dobre ljude, zivi i zdravi bili i cuvajte se.

Radovan

pre 2 godine

Može li još koji tekst do kraja dana u vezi Đokovića? Vidim da ih je malo dosad pa zato pitam...
(joško imotski, 16. jul 2021 18:29)

Za Boga miloga, šta radiš na srpskom sajtu ako si stvarno iz Imotskog. I još pitaš urednike što pišu o najboljem srpskom i svetskom sportisti.
Ja npr znam za index.hr i to samo zato što ga tu ponekad citiraju. Ali mi nikad nije palo na pamet da odem tamo, a pogotovo da pitam urednike zašto pišu npr o Modriću. Ako i pišu, imaju razloga i da pišu i da se ponose, Luka je sjajan. Da sam maliciozan, rekao bi da i ne može biti drugačiji kad ga je Srpkinja rodila. Ali ja to ništa ne radim, ne interesuje me. Stvarno se zapitaj šta nije u redu sa tobom, mada imam neke teorije o kompleksu niže vrednosti vas hrvata u odnosu na nas Srbe.
Sa drugwe strane, ako nisi iz Imotskog nego si samo ovdašnji Novakov hejter, onda nisi povod za komentar, onda si za posmatranje stručnijih od mene.

Cinique

pre 2 godine

Ako i nakon toga Novaka ne proglase GOAT-om, to ce onda biti vrh licemjerstva.
(bika, 16. jul 2021 21:12)
A ko to treba da ga proglasi? Na ultimatetennisstatistics.com "GOAT listi" je već prvi, prema kriterijumima tog sajta. Misliš na nekakvu deklaraciju Generalne Skupštine UN i zasedanje povodom tog pitanja?

Radovan

pre 2 godine

Ljubomorna porodica Nadal daće sve od sebe da pokvari Novakov kalendarski slem. U to ne sumnjamo. Samo su jedno zaboravili a to je da je novak tri velika turnira odradio u trećoj brzini a da po potrebi nože da ubaci u četvrtu, petu ili šestu.
(DEX, 16. jul 2021 18:12)

Nema potrebe za ovakvim komentarom. I Nadal je kao i Novak sportista i želi da osvoji što više. Nije Nadal na 2 GSa pa se sad zarekao da zaustavi Novaka. Ima čovek kao i Novak 20 i želi da bude najbolji sa 21. Sve legitimno.
Inače, kako sada stvari stoje, njih dvojica se mogu sresti u polufinalu, ali ima dosta njih koji mogu nauditi i Novaku i Rafi u četvrtfinalu, pre svega Zverev, Beretini, pa Rubljev. Možda se i Tim vrati spreman na "mesto zločina". Jedino što znam je da Medvedev ili bilo ko drugi dođe do finala, nema šanse protiv Novaka. Ako Novak uđe u finale, game over.

Just sayin'

pre 2 godine

Potpuno se slazem, Djokovic dominira zahvaljujuci krs konkurenciji.
(Tttttoni, 16. jul 2021 19:59) 


Pa kad je tako sto ne dominira Nadal?

no name

pre 2 godine

Moj tonci ,rafa koji je rastavljen na delove u svom dvoristu nije znao sta ga je snaslo.Nole mu je objasnio neke stvari .tako da ne lupetaj....Idemoooo

Dott

pre 2 godine

Zna Novak dobro kako Nadal igra u Njujorku, 2010te je izgubio finale od njega tamo. Ali Nadal je tada mogao u svakom setu odigrati 2-3 vrhunska gema, dok ove godine ako uspe u celom mecu pruziti takvu igru 3 gema, to je maksimum.
Ta 2-3 gema kada eksplodira, pruza bolju igru od Novaka, dok je Novak bolji od Nadala u svim ostalim.

Kosta

pre 2 godine

Pa dobro ,od strke korektn ,sve mi to zvuči do kraja sportski,obojica su teniski divovi .Moja malenkost se ne slaže ,Nole jest ( a još više će da bude ) NAJVEĆI IKAD.

UŠATI i mali partizai

pre 2 godine

Momak sa Balkana, u ovom trenutku ima najbolji momentum da bude pobednik u borbi za najveći broj grend slem trofeja", kaže Toni.
Momentum i Štefi Graf.
Momentum, kao izmišljen termin, kod No1eta traje od 2008.godine do danas, što znači 14-a godina i nadam se da će da traje 15 ili 16,kako bi No1e uspeo da osvoji zlatni GS, 25 minimum i 400+ nedelja na prvom mestu ATP liste.
Pominjući neuporedivo, muški i ženski tenis, "zavidni zapad" je No1e tu dao novi motiv koji će i ostvariti.

bika

pre 2 godine

Ja se stvarno bojim za zdravlje Rogera, Rafe, ujke Tonija kada Novak bude drzao sve najbitnije teniske rekorde. Mislim sta onda, koji ce im onda biti argument za GOAT-a.?? Nema, prosto nema, Novak ce drzati sve najznacajnije teniske rekorde, to je vec sad i vise nego izvjesno. Srbin ce na kraju karijere gotovo izvjesno drzati GS rekord, masters rekord, sedmice na prvom mjestu, godine na broju jedan, medjusobni skor, jedini koji je kompletirao sve masterse i to 2 puta, vrlo moguce da ce imati 2 "Nole" Slema(ova dvojica nijedan). Ako i nakon toga Novaka ne proglase GOAT-om, to ce onda biti vrh licemjerstva.

ccc?

pre 2 godine

Nadala ne treba potcenjivati na tvrdoj podlozi, ima 3 USO osvojena (dakle, u tom smislu je veći favorit od Novaka), ako odluči da ne štedi kolena, što mu je realno jedna od poslednjih šansi, može biti svašta.
(D, 16. jul 2021 21:05)

Prvo , informisi se. Rafa ima 4 US Opena a Novak 3. Drugo Novak je u vecem naletu od Rafe koji je cak izgubio od Novaka na RG sljaka? Sta ocekivati na betonu? Ono najvaznije, siguran sam da se nece sastati jer ce Rafa da izgubi i nece ni doci do Novaka.

Bogoljub

pre 2 godine

Dobar je stric! Napomenuo je da je u tri finala, pobedio tri mlada igrača iz novog talasa, ali je prećutao da je pobedio i njegovog bratanca, i to u njegovoj dnevnoj sobi, na njegovoj najboljoj podlozi. Selektivno razmišljanje, smešno...

Haha, ma sjajno

pre 2 godine

Familija je familija,ne može Toni da bude objektivan.Realno je,da će Novak imati mnogo više problema sa mladim lavovima,nego sa Rafom.Pravo pitanje glasi, kako će Rafa stići do meča sa Novakom Moje mišljenje,Rafi je četvrtfinale US maksimum.

111

pre 2 godine

Videcemo, sve je moguce. To je GS, duge dve nedelje. Ono sto je meni cudno, to je da sam Rafu u polu finalu video iscedjenog, umornog i to na njegovom RG? Novak nista, kao da nije igrao..Nema Rafa sanse protiv Novaka na betonu ako se uopste sretnu..Nema sanse.

323

pre 2 godine

Ova godina ce za Rafu biti bez i jednog osvojenog GS..Zapamtite..I nece biti prica kao ranije...bio je povredjen igrao je sa povredom? Nista mu ne fali ove godine. Zdrav je ko dren a nije osvojio ni jedan GS..

kieza

pre 2 godine

Hahahahah kakav je ovo licemjer. Dok su Roger i Rafa bili rekorderi u Slemovima, oni su tad bili najveci svih vremena. Al ako Djokovic bude imao imao najvise Slemova, onda ce on biti igrac sa najvise Slemova, nevjerovatan nivo licemjerstva.

Onako… iz inata

pre 2 godine

Čika Toni čestitke na svemu do sada, ali i ovaj Vaš komentar potvrđuje samo jedno: Novak je mentalno i fizički izuzetan. A što se tiče momentima deluje kao da može redom da dobija bilo kog tenisera u ovom trenutku…
Sve zavisi samo od njega i nema šta ti da se pita bilo ko drugi ili da gleda… Vimbldon je izgledao kao lagani trening svetskog broja jedan. Olimpijada deluje da će proći vrlo slično, pa zašto ne i U.S Open?!

bmiles

pre 2 godine

Rece covek koga se i sinovac odrekao! E svasta cu ovde procitati.
Ono o konkurenciji pada u vodu,(ZASTO MU SINOVAC NE DOMINARA kad je slaba konkurencija- je odgovor za Oskara komentaru i pravi auto-gol)!
To o konkurenciji je bas fljak! Nisu to spominjali kad je uzeo lauret najboljeg u tenisu 2020 i to kao drugi na ATP listi,zbog onog osvojenog 20GS i izjednacenja se sa kolegom "kucnim prijateljem na kafici kod Mirke"!?
Nek se drzi one cuvene recenice"Rafa imasmo problem"! Drze ti Feliksa moj ti je savet da i tu ne dobijes otkaz.

bane

pre 2 godine

Poslednja pobeda koju je Nadal ostvario na betonu je ujedno i njego poslednji set koji je uzeo Đokoviću, US Open 2013. Znači, 8 godina bez seta, a ukupno u pobedama od 2011. na tvrdim podlogama 15:2 za Đokovića.
Drugim rečima, Nadal je protiv Đokovića na betonu kao nekakav igrač izvan prvih 20.

Brza posta

pre 2 godine

Nadal nije uzeo protiv Noleta jedan jedini set na betonu zadnjih 10 medjusobnih duela a sad misli da moze da osvoji 3 seta za pobedu ?? Ljudski je nadati se ali realnost je nesto drugo .....ako stigne do finala uopste odrace ga Nole samo tako .....

RCZ

pre 2 godine

Pa od Rafe ocekujemo uvek dobar tenis. Meni su Noletovi mecevi sa Rafom poslastica za gledanje. ( ako izuzmemo eleganciju , stil ,umetnicki dojam....i ostalo , od Rodže ) :-)

Objektivno

pre 2 godine

Ne slazem se sa mister Tonijem kako ovaj nivo Novakovog tenisa nije na istoj razini kao i onaj iz 2011. i 2015.
Naime, 2011. i 2015. Nole je imao jace udarce i bio je malo brzi ali daleko neiskusniji u kljucnim momentima. Ove godine je na tehnickom, taktickom i mentalnom polju Nole dostigao svoj vrhunac!
Posebno je poboljsao servis i volej udarce.

DEX

pre 2 godine

Ljubomorna porodica Nadal daće sve od sebe da pokvari Novakov kalendarski slem. U to ne sumnjamo. Samo su jedno zaboravili a to je da je novak tri velika turnira odradio u trećoj brzini a da po potrebi nože da ubaci u četvrtu, petu ili šestu.

Pilipenda

pre 2 godine

Može li još koji tekst do kraja dana u vezi Đokovića? Vidim da ih je malo dosad pa zato pitam...
(joško imotski, 16. jul 2021 18:29)

Samo ti Joško burazeru čitaj i uživaj...

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Наравно да неће бити миран! Позлиће му кад новак дигне пехар!

matori

pre 2 godine

@Prvo , informisi se. Rafa ima 4 US Opena a Novak 3. Drugo Novak je u vecem naletu od Rafe koji je cak izgubio od Novaka na RG sljaka? Sta ocekivati na betonu? Ono najvaznije, siguran sam da se nece sastati jer ce Rafa da izgubi i nece ni doci do Novaka.
(ccc?, 16. jul 2021 22:21)

slažem se.
trenutno na betonu ima bar 4 ili 5 boljih igrača od Rafe i to su ovi što igraju u Tokiju. Rafa jako teško može da prođe polufinale. mada, istorija nas uči da ovi omladinci nisu baš stabilni, pa mogu da izgube u međuvremenu... ali generalno, mogu da proizvedu viši nivo od Rafe na betonu. jedino to treba i da pokažu u datom trenutku.

Damir

pre 2 godine

Pazite samo ove jadne prejadne recenice Tonija:

"pokazao da je i dalje korak ispred ove nove generacije igrača" da ali i ispred tvog vadigaću.

"ne zaboravite da je pobedio Danila Medvedeva u Melburnu" sto ne kazes Toni u izjavi da je zgazio Nadala na RG, mislim da je to bitnije od pobede nad Medvedevim

"da bude pobednik u borbi za najveći broj grend slem trofeja" hahahhah a ne za najboljeg svih vremena? E jadni Toni...

Matori Kesa

pre 2 godine

Ni Stefi Grae nije mirno gledala na Monikine uspehe - od takvi se mozes nadati bas svacemu ! Novaku ce biti potreban bebednostni prsten - neprobojan da mu ne bi napakovali doping ili neku maloletnicu !!

bagzi

pre 2 godine

Nece ni nole mirno gledati da neko drugi uzima NY
vreme je da pokaze nadalu da je dosta bolji igrac na USO. ako se ne varam cak 7 ili 8 finala...i samo 3 ,titule. Doslo je vreme za naplatu.

Beton je njegova kuca. Rafa moze da dodje u najboljoj formi ikad i da izgubi od Noleta 3:0. Ali Rafa nece biti u tako sjajnom izdanju.

sve od naseg noleta zavisi.

čivijaš

pre 2 godine

I da Nadal kojim slučajem osvoji US Open on neće postati GOAT jer zaostaje 93 poena zbog Noletovih 5 Završnih i 120 nedelja više tj. 329 :209 I međusobni skor slabiji. itd.
Nadal zaostaje i za Federerom.
Toni može samo da sanja.

Sve to može da bidne, ali ne mora da znači...

pre 2 godine

Nadal vs. Nole se poslednjih godina dešava u tzv. "kambekovima" odnosno povracima!

Prvo jednog nema, pa drugog, pa se stižu, pa na kraju ipak Nole eto odnese pobedu na duge staze.

Ali trka još traje.

Ako se Bik oporavlja, i oporavi, a Nole nije od gume iako se tako rasteže, Nole se i troši i umara, jednom će stići zasićenje svakog tipa.

Dakle nemoj da čudi ako Nadal se pojavi u nekom periodu i ćapi i još neki GS, ali ako je sve kako treba, Nole bi potom trebalo recimo na Nadalov još 1 ili 2, da posle u nekom periodu od 2god uzme bar tri...

Tako da nije nemoguće da se desi da Nadal završi sa 22, a Nole sa 23 i možda još neki do 25 maksimum.

Ali ovo govorimo o tome da im tela trpe za ovakve podvige.

Ipak, ako bi šta bilo idelano, to je da Nole uzme najpre US open, a ko se na to nakarika i OI zlato...

Onda se bojim da se Nadal neće vraćati, možda mu utrči jošjedan GS sa tim da Nole može da do kraja karijere izbroji najmanje 25.

Ipak što bi rekao Alan Ford na svaku stručnu analizu ovog sveta:

Baltazar

pre 2 godine

Toni ne shvata da njegov pulen nema snage za više od 3 seta! Ukoliko dođe do njihovog meča, Nole će taktički nadmudriti Nadala, produžiti meč na 4 seta, evenntualno 5, i Nadal pada kao kula od karata!

Eustahije Trubić

pre 2 godine

Može li još koji tekst do kraja dana u vezi Đokovića? Vidim da ih je malo dosad pa zato pitam...
(joško imotski, 16. jul 2021 18:29)

Ne može dok pređeno gradivo ne usvojiš! A to ne ide tako lako.

noleisthebest

pre 2 godine

Koga briga sta ce tvoj bratanac da radi u Njujorku, gde ce kao i obicno da mu nameste najlaksi zreb itd...

Mali je puko na Rolan Garosu za sva vremena kao i srodna mu dusa iz Bazela.

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

(Tttttoni, 16. jul 2021 19:59)

A bilo bi ti lakše, lepše ili bolje da dominira neko drugi ??

Imaš problem što dominira NOvak iz Srbije ?
Krivo ti je ?
Ljubomoran si ?

Ok. Krš. Dominira Novak. I šta je tu tvoj problem ? Brineš za Novaka ?

NAJBOLJIJE JE NOVAK JER OD 2007. IGRA FINALA GREN SLEM TURNIRA I JER IMA NAJVIŠE ODIGRANIH MEČEVA I NAJVIŠE POBEDA BAŠ SA ČISTIM KRŠINAMA - SA NADALOM IMA NAJVIŠE MEČEVA IKADA U ISTORIJI TENISKE IGRE -nikada se niko nije sa nekim sastajao koliko su se Novak i Rafa borili igrali jedan protiv drugog - 58 mečeva !! PAZI RAFA ČIST KRŠ. TAKOREĆI IGRAČ NULA KONKURENCIJA , NIKAKAV.

ZATIM SA FEDEREROM DRUGI NA LISTI IKADA OPET NOVAK ALI SADA SA FEDEREROM, E TAJ JE TEK KRŠ NAD KRŠEVIMA - 50 PUTA, pa onda sa Marejem koji je jasno kršina žešća, pa sa ostalim krševima koji su svi mnogo mnogo neopisivo mnogo veći krševi od ove trojice, toliko su kršine da ih ne treba ni pominajti.

TAKO DA TO JE TA KRŠ KONKURENCIJA E SADA JE DOŠLO DO TOGA DA SU STIGLE NOVE KRŠINE KOJE SU NARAVNO LOGIČNO KAO I OVO VREME SADA KRŠEVI NAD KŠEVIMA NAD KRŠEVIMA MNOGO KRŠEVNIJI OD OVIH STARIH KRŠEVA I ONI SU JOŠ GORE KRŠINE NAD KRŠINAMA I KRŠINAMA. TAKO DA TO JE TO. UPRAVU SI.

U TOTALNOJ KRŠINI NOVAK JE NAJBOLJI.
SUPER VREME DA SRBI KONAČNO UŽIVAJU JER SVI SU KRŠINČINE NAD KŠINČINAMA.

DIVOTA OD KRŠINA.

NOVAK NO1 MILINA.

ZigZagler

pre 2 godine

Toni, tvoja vera je davno poljuljana. Od onog trenutka kada si izgovorio čuvenu rečenicu: "Rafa, imamo problem!" Nastavilo se preko tvog odustajanja da treniraš Rafu. Pokušao si sve i kada si iscrpeo sve mogućnosti, povukao si se. Danas kada god pohvališ Novaka, tvoja vera se kruni. Vere nemaju više ni Rodžer ni Rafa. Njihova nedavna čestitka to potvrđuje. Sve dok su verovali u sebe nisu slali čestitke. Sa psihološkog stanovišta te čestitke mnogo govore. U njihovim glavama je prelomljeno. Loptica je otišla na Novakuvu stranu. Oni su odustali. Oni su se oprostili od svoje ambicije.
Ni redosled čestitki nije bez smisla i mnogo govori. Prvi je to uradio Federrer jer se već ranije predao pred Nadalom, i imao je najmanje šansi. Rafina čestitka stiže jedan dan kasnije. Možete zamisliti pod kakvim je pritiskom bio Rafa. Slediti Federera i čestitati ili ipak ne. Šta li je sve prolazilo Rafi kroz glavu za to vreme. Na kraju se slomio i on čestitao. Iako ima još malo nade da sudbina još nije definitivno podelila sve karte. Ali je Rafa svestan da malo zavisi od njega. Najviše zavisi od Đokovića, ali je Rafa pod većim pritiskom u ovoj pshološkoj igri. Jedna jako bitna stvar igra ključnu ulogu. Novak već neko vreme jasno stavlja do znanja svima. Jasno i glasno kaže šta mu je cilj. Jasno svojim stavom, ponašanjem, glasom , sa ogromnim samopouzdanjem kaže da želi da bude najbolji i da to mesto samo njemu pripada. Jasno najavi, jasno kaže koje trofeje i rekorde želi. Ova dvojica tu temu relativizuju. Novak kaže da on nema taj problem. Deo javnosti je zgranut i smatra to bezobraznim. Stoga se pojavila medijska hajka da se radi o pohlepi i želji za slavom. Zaboravljaju da je osnova sportskog "natjecanja" titula i slava. Onaj sportista koji ne želi da pobedi i ne želi slavu je u startu gubitnik. On u takmičinjenje ulazi sa drugim motivima i njih ganja. Dakle ako želiš pobediti, ne smeš izgubiti. Kao što je to davno rekao jedan kul lik. Sportski pozdrav! Za čast i slavu!

truth

pre 2 godine

Nema Spanac sta da trazi na betonu. Bude li dosao do finala bice pometlan kao u Aistraliji 2019. Noletov nivo u finalu moze samo robot da isprati i da bude egal sa njim.

Uzmi im SVE No1e... Uff, pa ti im vec jesi uzeo sve! Ok, onda uzmi im jos vise!!!

pre 2 godine

"Nadal neće mirno gledati kako Novak osvaja Njujork", Toni Nadal ---Pa naravno da nece. Gledat ce nemirno, zajedno sa rodjom dzemperkom!

Nikola

pre 2 godine

Ali priznajte da je Nole ipak bolji
Na sve 3 podloge je sjajan igracki, dok Nadal samo na sljaci dominira a na betonu svake druge ili trece godine osvoji par turnira na betonu i US Open
Poslednji i jedini Australian Open Nadal je osvojio 2009. a Vimbldon 2010.
Toliko o GOAT trci, Nole je stvarno bolji!

Bardami

pre 2 godine

Pa ni Nadal nije više na nivou. Na kraju,to je njegov problem što neće mirno gledati kako Novak osvaja US Open. I bolje mu je da brine o ovoj mladjoj generaciji. Treba stići do finala i Novaka.

MileR

pre 2 godine

A ko će mirno gledati, nije samo Nadal konkurent Đokoviću, on je čak četvrti po opasnosti za Đokovića, bolji od nadala na betonu su Ciciban, Zverev, Medvedev, a još desetorica ga mogu iznenaditi.

misterX

pre 2 godine

Može li još koji tekst do kraja dana u vezi Đokovića? Vidim da ih je malo dosad pa zato pitam...
(joško imotski, 16. jul 2021 18:29)

#
#
#

...naravno da moze...posto si redovan i pomno pratis, znaci i da te interesuje. Nadam se da ce ti redakcija izaci u susret i ispuniti zelju !

PS
...ako ti, slucajno, dosadi, ti samo "zaobidji" i ne "otvaraj"

pesadinac

pre 2 godine

Niko ga i ne tera da mirno gleda, moze da radi sta mu volja, da se ljuti, rida, place, dere i sve sta mu jos na um padne ali na kraju ce ipak biti kako Djokovic kaze.

Bl

pre 2 godine

Ova izjava bi bila na mjestu da je izrečena prije 2-3 godine. Rafael Nadal nije više onaj stari. Nije bio ni prošle godine, a u ovogodišnjoj sezoni šljaje, koju je jedinu i igrao, je to definitivno potvrdio. Poraz na RG, i to od Đokovića, neće lako preboljeti. Može biti nabrušen da se sveti, ali on to više nije u stanju Potroešeniji je puno i od, pet godina starijeg, Federera. Ako bude vanserijski u Njujorku, biće to samo dokaz da se dopinguje. Koliko god mu godi njujorška kasnoljetna klima, podloga je beton, koji ne godi njegovim nogama, pritivnici nisu oni nekadašnji, nego mladi, koji su vidjeli Nadal na koljenima i potrudiće se ds ga "dokrajče". Dakle, nije samo Đoković na njegovom planiranom putu. On ga može, ako bi Nadal imao puno sreće i do toga stigne, čekati na zadnjoj dionici.

Ljubica

pre 2 godine

Ni Nole nije izgubio veru u sebe i to je ono što je najvažnije. Nije Rafa ni u Parizu mirno gledao kako on to osvaja i sigurno ne očekuje da će mu bilo koji od igrača servirati pobedu na tacni.Naravno da verujete u svog bratanca, veruje i porodica Djokovic u Novaka. Verujemo i mi njegovi navijači i nadamo se njegovom uspehu. Srećno Nole, da si nam živ i zdrav !!!

Eustahije Trubić

pre 2 godine

"Nadal neće mirno gledati kako Novak osvaja Njujork"

Ni Berdih nije mirno gledao dok je Nadal osvajao Rolan Garos, ali se nije pitao!

Vlada

pre 2 godine

Toni zaista govori korektno i kako jeste. Ne znam zasto ljudi otpisuju rafu tako lako. Mislim da nije igrao na svom najvecem nivou na rg protiv novaka.
Naravni da navijam za novaka da uzme i gs i olimpijske, ali odbacivanje rafe kao i dalje velike pretnje mi je nelogicno.

Bljuc

pre 2 godine

Svako od velike trojke ima svog Biberceta:
- Rodzer ima original i tesko njemu.
- Rafa ima svog strica koji ove godine samo laje.
- Nole ima svog taju cenjenog koji se sve u trpa i u svakoj corbi voli da bude mirodjija

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

U teoriji Rafa ima šanse na US openu.Posle Garosa to mu je najbolji slem. Neko pomenu finale 2010 god.To je neki drugi Rafa,koji je servirao bombe preko 210 km/h,stizao sve a forhendom uništavao...Sećam se da je Novak uzeo 1 set a niko nezna kako...Suočio se sa 26 brejk poena !
Takvo gaženje je viđeno samo u 2011 od strane Novaka.Ovaj Rafa danas može da proba taktički kao na US openu 2013 da igra na Novakov forhend,ali tu je škola već plaćena....

Neprijatelji

pre 2 godine

Ljubomorna porodica Nadal daće sve od sebe da pokvari Novakov kalendarski slem. U to ne sumnjamo. Samo su jedno zaboravili a to je da je novak tri velika turnira odradio u trećoj brzini a da po potrebi nože da ubaci u četvrtu, petu ili šestu.
(DEX, 16. jul 2021 18:12)

Otkud ljubomornoj porodici Nadal ideja da Rafa kao vrhunski sportaš želi pobjeđivati. Ljubomorna porodica se nada da Rafa može osvojiti 21. slem umjesto da mu savjetuju da se ostavi tenisa. Stvarno nisu normalni.

Rade

pre 2 godine

Nadal nije uzeo protiv Noleta jedan jedini set na betonu zadnjih 10 medjusobnih duela....
(Brza posta, 16. jul 2021 19:55)

Nije ni protiv mene...

Zmaj Strasni

pre 2 godine

Moje misljenje je da je Novak odlucio da ide na OI jer veruje da ce ih osvojiti u konkurenciji bez Nadala i Federera. Ako to ucini, a ne osvoji nakon toga US Open opet ce biti zadovoljan jer je uzeo 4 od 5 najvecih turnira u godini.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Istina što je rekao Stric Nadala nije ovo Novakova igra iz 2011 I 2016 god.ali je još uvek efikasna na betonu če biti teško lično mislim da če največi konkurent biti Dani Medvedev sad ako se desi da bude Dani na strani sa Nadalom onda Nadal nemože do finala ako se nadje na strani sa Novakom moguče je da gledamo finale Novak Đokovič-Rafa Nadal. konkurencija na betonu je najžešča i mislim da je najteže dobiti grand slam na Betonu nadam se da če Novaku,da se vrati ono nepravedno izbacivanje sa us opena kako bi usput kompletirao i kalendarski grand slam Novak igra taman kolko mu treba uvek može podiči nivo svog tenisa za svakog igrača ima drugačiju taktiku.Ako Novak uzme Us open onda se nadam da neče izgubiti motivaciju kao 2016 god kad je osvojio sve živo uzeo nekalendarski grand slam i stao ako sve bude kako treba mogli bi ponovo gledati Parizku šljaku i finale Nadal-Novak ako tu Novak opet sruši Nadala to bi definitivno srušio sve snove Nadala i zapada naravno oni smišljaju sad neke taktike kao nije odlučujuče ko je koliko Slamova osvojio več ko je lepši na manekenskoj pisti to više nepali.

Рајко трули Четник, клуб гњилих

pre 2 godine

Ене Ноло, само небо је граница господине Тони да ве ја кажем.

D

pre 2 godine

Nadala ne treba potcenjivati na tvrdoj podlozi, ima 3 USO osvojena (dakle, u tom smislu je veći favorit od Novaka), ako odluči da ne štedi kolena, što mu je realno jedna od poslednjih šansi, može biti svašta.

meda

pre 2 godine

Najviše mečeva između 2 igrača u istoriji tenisa nemaju Đole i Rafa. To je samo tačno za Open eru.
Profi tur 50-tih i 60-tih godina je bio pravo čudo, tu su dva igrača išli od grada do grada i igrali non stop jedan sa drugim.
Pa su tako 1957. Pančo Gonzales i Ken Rosewall odigrali 78 mečeva (51:27 za Panča). Samo te godine. Ili 1963. Ken Rosewall i Rod Laver 51 meč (38:13 za Rosewall-a).

?????

pre 2 godine

Rafa nikako da ozdravi u zadnje vreme,narocito ga ubi promaja na betonu i travi.
(Nemas dva martinija...nema ni jedan., 16. jul 2021 18:16)

Znam. Zato i kažem. Inače je jednostavno prebrz za Đoku

.

pre 2 godine

gledam nesto meceve Novakove iz 2011 i shvatam da nije Novak apsolutno dominirao u tom periodu u smislu da pobedi mec bez izgubljenog gema ili da izdominira u potpunosti, tako da je sezona 2021 dosta slicna toj sto je jako dobro. brine me samo sto posle toga sledi pad jer ne moze da drzi taj nivo igre sve vreme

Radovanova teorija

pre 2 godine

Stvarno se zapitaj šta nije u redu sa tobom, mada imam neke teorije o kompleksu niže vrednosti vas hrvata u odnosu na nas Srbe.
Sa drugwe strane, ako nisi iz Imotskog nego si samo ovdašnji Novakov hejter, onda nisi povod za komentar, onda si za posmatranje stručnijih od mene.
(Radovan, 16. jul 2021 19:59)

Radovan ima teoriju. Mitovi, teorije i legende Radovana mediokriteta.
Na temi o Đokoviću, sinu Crnogorca i Hrvatice Radovan priča o Modriću i ima teorije.

Radovanova teorija

pre 2 godine

Stvarno se zapitaj šta nije u redu sa tobom, mada imam neke teorije o kompleksu niže vrednosti vas hrvata u odnosu na nas Srbe.
Sa drugwe strane, ako nisi iz Imotskog nego si samo ovdašnji Novakov hejter, onda nisi povod za komentar, onda si za posmatranje stručnijih od mene.
(Radovan, 16. jul 2021 19:59)

Radovan ima teoriju. Mitovi, teorije i legende Radovana mediokriteta.
Na temi o Đokoviću, sinu Crnogorca i Hrvatice Radovan priča o Modriću i ima teorije.

meda

pre 2 godine

Najviše mečeva između 2 igrača u istoriji tenisa nemaju Đole i Rafa. To je samo tačno za Open eru.
Profi tur 50-tih i 60-tih godina je bio pravo čudo, tu su dva igrača išli od grada do grada i igrali non stop jedan sa drugim.
Pa su tako 1957. Pančo Gonzales i Ken Rosewall odigrali 78 mečeva (51:27 za Panča). Samo te godine. Ili 1963. Ken Rosewall i Rod Laver 51 meč (38:13 za Rosewall-a).

?????

pre 2 godine

Rafa nikako da ozdravi u zadnje vreme,narocito ga ubi promaja na betonu i travi.
(Nemas dva martinija...nema ni jedan., 16. jul 2021 18:16)

Znam. Zato i kažem. Inače je jednostavno prebrz za Đoku

D

pre 2 godine

Nadala ne treba potcenjivati na tvrdoj podlozi, ima 3 USO osvojena (dakle, u tom smislu je veći favorit od Novaka), ako odluči da ne štedi kolena, što mu je realno jedna od poslednjih šansi, može biti svašta.

.

pre 2 godine

gledam nesto meceve Novakove iz 2011 i shvatam da nije Novak apsolutno dominirao u tom periodu u smislu da pobedi mec bez izgubljenog gema ili da izdominira u potpunosti, tako da je sezona 2021 dosta slicna toj sto je jako dobro. brine me samo sto posle toga sledi pad jer ne moze da drzi taj nivo igre sve vreme

Рајко Четник, клуб 311+

pre 2 godine

Господине Тони, Ви и Рафа имате проблем. Новак неће мирно гледати као Рафа осваја УСО, дакле Ноле се пита.
Оно што је сигурно Рафа је увек био коректан према Нолету и честитати ће Златни Слем Нолету.

Vlada

pre 2 godine

Toni zaista govori korektno i kako jeste. Ne znam zasto ljudi otpisuju rafu tako lako. Mislim da nije igrao na svom najvecem nivou na rg protiv novaka.
Naravni da navijam za novaka da uzme i gs i olimpijske, ali odbacivanje rafe kao i dalje velike pretnje mi je nelogicno.

srle

pre 2 godine

Toni, kolena klecaju, sad su mnogi u panici. Jedan od njih je i Rafa, odustajanje od Vimbldona svakako nije korak napred za njega. Svi znamo da kad uđe voda u uši teško je suprotstaviti se nezaustavljivoj sili koja nadolazi. Đoković je sad u neverovatnoj formi, ima veliku šansu da ispiše istoriju. Neće propustiti tu priliku, prošle godine su Đokoviću nepravedno oduzeli titulu u Njujorku i Dominik Tim je osvojio. Šta se posle dogodilo, karma, Tim ne može da se sastavi. Vreme je da se naplate svi dugovi, Đoković uzima kalendarski slem.

Rade

pre 2 godine

Nadal nije uzeo protiv Noleta jedan jedini set na betonu zadnjih 10 medjusobnih duela....
(Brza posta, 16. jul 2021 19:55)

Nije ni protiv mene...

Bljuc

pre 2 godine

Svako od velike trojke ima svog Biberceta:
- Rodzer ima original i tesko njemu.
- Rafa ima svog strica koji ove godine samo laje.
- Nole ima svog taju cenjenog koji se sve u trpa i u svakoj corbi voli da bude mirodjija

Nikol Dž. Femija

pre 2 godine

(Tttttoni, 16. jul 2021 19:59)

A bilo bi ti lakše, lepše ili bolje da dominira neko drugi ??

Imaš problem što dominira NOvak iz Srbije ?
Krivo ti je ?
Ljubomoran si ?

Ok. Krš. Dominira Novak. I šta je tu tvoj problem ? Brineš za Novaka ?

NAJBOLJIJE JE NOVAK JER OD 2007. IGRA FINALA GREN SLEM TURNIRA I JER IMA NAJVIŠE ODIGRANIH MEČEVA I NAJVIŠE POBEDA BAŠ SA ČISTIM KRŠINAMA - SA NADALOM IMA NAJVIŠE MEČEVA IKADA U ISTORIJI TENISKE IGRE -nikada se niko nije sa nekim sastajao koliko su se Novak i Rafa borili igrali jedan protiv drugog - 58 mečeva !! PAZI RAFA ČIST KRŠ. TAKOREĆI IGRAČ NULA KONKURENCIJA , NIKAKAV.

ZATIM SA FEDEREROM DRUGI NA LISTI IKADA OPET NOVAK ALI SADA SA FEDEREROM, E TAJ JE TEK KRŠ NAD KRŠEVIMA - 50 PUTA, pa onda sa Marejem koji je jasno kršina žešća, pa sa ostalim krševima koji su svi mnogo mnogo neopisivo mnogo veći krševi od ove trojice, toliko su kršine da ih ne treba ni pominajti.

TAKO DA TO JE TA KRŠ KONKURENCIJA E SADA JE DOŠLO DO TOGA DA SU STIGLE NOVE KRŠINE KOJE SU NARAVNO LOGIČNO KAO I OVO VREME SADA KRŠEVI NAD KŠEVIMA NAD KRŠEVIMA MNOGO KRŠEVNIJI OD OVIH STARIH KRŠEVA I ONI SU JOŠ GORE KRŠINE NAD KRŠINAMA I KRŠINAMA. TAKO DA TO JE TO. UPRAVU SI.

U TOTALNOJ KRŠINI NOVAK JE NAJBOLJI.
SUPER VREME DA SRBI KONAČNO UŽIVAJU JER SVI SU KRŠINČINE NAD KŠINČINAMA.

DIVOTA OD KRŠINA.

NOVAK NO1 MILINA.

Nemas dva martinija...nema ni jedan.

pre 2 godine

Nema Đoko šanse protiv zdravog Nadala.
(?????, 16. jul 2021 17:46)

Rafa nikako da ozdravi u zadnje vreme,narocito ga ubi promaja na betonu i travi.

no name

pre 2 godine

Moj tonci ,rafa koji je rastavljen na delove u svom dvoristu nije znao sta ga je snaslo.Nole mu je objasnio neke stvari .tako da ne lupetaj....Idemoooo

Marko

pre 2 godine

Djokovic nema agresivnost kao 2011. ste i 2015. ste ali ima bolji servis i mnogo vise iskustvo. A ovaj stari sve radi samo da okrene stvari naopakao ali nece mu to pomoci.
Djokovic je u cetvrtom setu meca sa Beretinijem udario najbolji ritern u istoriji tenisa. A to se nigdje ne moze naci. Ni u jednoj reprizi ni pregledu. Eto sta sve rade da ga umanje.

Haha, ma sjajno

pre 2 godine

Familija je familija,ne može Toni da bude objektivan.Realno je,da će Novak imati mnogo više problema sa mladim lavovima,nego sa Rafom.Pravo pitanje glasi, kako će Rafa stići do meča sa Novakom Moje mišljenje,Rafi je četvrtfinale US maksimum.

Рајко трули Четник, клуб гњилих

pre 2 godine

Ене Ноло, само небо је граница господине Тони да ве ја кажем.

Cinique

pre 2 godine

Ako i nakon toga Novaka ne proglase GOAT-om, to ce onda biti vrh licemjerstva.
(bika, 16. jul 2021 21:12)
A ko to treba da ga proglasi? Na ultimatetennisstatistics.com "GOAT listi" je već prvi, prema kriterijumima tog sajta. Misliš na nekakvu deklaraciju Generalne Skupštine UN i zasedanje povodom tog pitanja?

Milosav

pre 2 godine

Ja se zaista nadam jos jednom tesnom duelu od pet setova na US Open izmedju dva gorostasa tenisa, nema veze ko ce da pobedi. Narvano da bih voleo da Novak osvoji sva cetiri GS-a ove godine, ali ne zaboravite: to je to, jos godinu ili dve. Vrhunski tenis ce proci, sto smo gledali - gledali smo!
Videli smo danas da ovaj toboze naslednik Cicipas gubi od naseg Filipa. Ni drugi nisu bolji. Stvarnih naslednika u ovom trenutku nema, mozda sledeca generacija izrodi nekog velikana.
Zato uzivajmo u vrhunskom tenisu dok jos traje, da nije bilo Rafe i Rodje ni Novak ne bi postigao ovaj neverovatni nivo na kome je sada.
Ajmo Nole, Vukovi sa Ontarija uvek uz tebe!

bmiles

pre 2 godine

Rece covek koga se i sinovac odrekao! E svasta cu ovde procitati.
Ono o konkurenciji pada u vodu,(ZASTO MU SINOVAC NE DOMINARA kad je slaba konkurencija- je odgovor za Oskara komentaru i pravi auto-gol)!
To o konkurenciji je bas fljak! Nisu to spominjali kad je uzeo lauret najboljeg u tenisu 2020 i to kao drugi na ATP listi,zbog onog osvojenog 20GS i izjednacenja se sa kolegom "kucnim prijateljem na kafici kod Mirke"!?
Nek se drzi one cuvene recenice"Rafa imasmo problem"! Drze ti Feliksa moj ti je savet da i tu ne dobijes otkaz.

Sve to može da bidne, ali ne mora da znači...

pre 2 godine

Nadal vs. Nole se poslednjih godina dešava u tzv. "kambekovima" odnosno povracima!

Prvo jednog nema, pa drugog, pa se stižu, pa na kraju ipak Nole eto odnese pobedu na duge staze.

Ali trka još traje.

Ako se Bik oporavlja, i oporavi, a Nole nije od gume iako se tako rasteže, Nole se i troši i umara, jednom će stići zasićenje svakog tipa.

Dakle nemoj da čudi ako Nadal se pojavi u nekom periodu i ćapi i još neki GS, ali ako je sve kako treba, Nole bi potom trebalo recimo na Nadalov još 1 ili 2, da posle u nekom periodu od 2god uzme bar tri...

Tako da nije nemoguće da se desi da Nadal završi sa 22, a Nole sa 23 i možda još neki do 25 maksimum.

Ali ovo govorimo o tome da im tela trpe za ovakve podvige.

Ipak, ako bi šta bilo idelano, to je da Nole uzme najpre US open, a ko se na to nakarika i OI zlato...

Onda se bojim da se Nadal neće vraćati, možda mu utrči jošjedan GS sa tim da Nole može da do kraja karijere izbroji najmanje 25.

Ipak što bi rekao Alan Ford na svaku stručnu analizu ovog sveta:

Kosta

pre 2 godine

Pa dobro ,od strke korektn ,sve mi to zvuči do kraja sportski,obojica su teniski divovi .Moja malenkost se ne slaže ,Nole jest ( a još više će da bude ) NAJVEĆI IKAD.

Matori Kesa

pre 2 godine

Ni Stefi Grae nije mirno gledala na Monikine uspehe - od takvi se mozes nadati bas svacemu ! Novaku ce biti potreban bebednostni prsten - neprobojan da mu ne bi napakovali doping ili neku maloletnicu !!

noleisthebest

pre 2 godine

Koga briga sta ce tvoj bratanac da radi u Njujorku, gde ce kao i obicno da mu nameste najlaksi zreb itd...

Mali je puko na Rolan Garosu za sva vremena kao i srodna mu dusa iz Bazela.

bane

pre 2 godine

Poslednja pobeda koju je Nadal ostvario na betonu je ujedno i njego poslednji set koji je uzeo Đokoviću, US Open 2013. Znači, 8 godina bez seta, a ukupno u pobedama od 2011. na tvrdim podlogama 15:2 za Đokovića.
Drugim rečima, Nadal je protiv Đokovića na betonu kao nekakav igrač izvan prvih 20.

Eustahije Trubić

pre 2 godine

Može li još koji tekst do kraja dana u vezi Đokovića? Vidim da ih je malo dosad pa zato pitam...
(joško imotski, 16. jul 2021 18:29)

Ne može dok pređeno gradivo ne usvojiš! A to ne ide tako lako.

bika

pre 2 godine

Ja se stvarno bojim za zdravlje Rogera, Rafe, ujke Tonija kada Novak bude drzao sve najbitnije teniske rekorde. Mislim sta onda, koji ce im onda biti argument za GOAT-a.?? Nema, prosto nema, Novak ce drzati sve najznacajnije teniske rekorde, to je vec sad i vise nego izvjesno. Srbin ce na kraju karijere gotovo izvjesno drzati GS rekord, masters rekord, sedmice na prvom mjestu, godine na broju jedan, medjusobni skor, jedini koji je kompletirao sve masterse i to 2 puta, vrlo moguce da ce imati 2 "Nole" Slema(ova dvojica nijedan). Ako i nakon toga Novaka ne proglase GOAT-om, to ce onda biti vrh licemjerstva.

Dott

pre 2 godine

Zna Novak dobro kako Nadal igra u Njujorku, 2010te je izgubio finale od njega tamo. Ali Nadal je tada mogao u svakom setu odigrati 2-3 vrhunska gema, dok ove godine ako uspe u celom mecu pruziti takvu igru 3 gema, to je maksimum.
Ta 2-3 gema kada eksplodira, pruza bolju igru od Novaka, dok je Novak bolji od Nadala u svim ostalim.

UŠATI i mali partizai

pre 2 godine

Momak sa Balkana, u ovom trenutku ima najbolji momentum da bude pobednik u borbi za najveći broj grend slem trofeja", kaže Toni.
Momentum i Štefi Graf.
Momentum, kao izmišljen termin, kod No1eta traje od 2008.godine do danas, što znači 14-a godina i nadam se da će da traje 15 ili 16,kako bi No1e uspeo da osvoji zlatni GS, 25 minimum i 400+ nedelja na prvom mestu ATP liste.
Pominjući neuporedivo, muški i ženski tenis, "zavidni zapad" je No1e tu dao novi motiv koji će i ostvariti.

Nebojša

pre 2 godine

U Njujorku od prvih deset igrača sveta Novak se samo Federera plaši manje nego Nadala budimo realni Novak ga je uništio u Melburnu 2019 na sličnoj podlozi kao ova na us openu pa ga je tukao i u Parizu ove godine na šljaci Nadal mu set nije uzeo osam godina na tvrdoj podlozi šta Nadal može da promeni pa da mu uzme tri seta u jednom meču a toliko godina nije mogao ni jedan jedino da se nada da neko uradi posao za njega inače može samo da se pokloni novom kralju tenisa.

Čeki opinionista del cazzo

pre 2 godine

U teoriji Rafa ima šanse na US openu.Posle Garosa to mu je najbolji slem. Neko pomenu finale 2010 god.To je neki drugi Rafa,koji je servirao bombe preko 210 km/h,stizao sve a forhendom uništavao...Sećam se da je Novak uzeo 1 set a niko nezna kako...Suočio se sa 26 brejk poena !
Takvo gaženje je viđeno samo u 2011 od strane Novaka.Ovaj Rafa danas može da proba taktički kao na US openu 2013 da igra na Novakov forhend,ali tu je škola već plaćena....

Bardami

pre 2 godine

Pa ni Nadal nije više na nivou. Na kraju,to je njegov problem što neće mirno gledati kako Novak osvaja US Open. I bolje mu je da brine o ovoj mladjoj generaciji. Treba stići do finala i Novaka.

Damir

pre 2 godine

Pazite samo ove jadne prejadne recenice Tonija:

"pokazao da je i dalje korak ispred ove nove generacije igrača" da ali i ispred tvog vadigaću.

"ne zaboravite da je pobedio Danila Medvedeva u Melburnu" sto ne kazes Toni u izjavi da je zgazio Nadala na RG, mislim da je to bitnije od pobede nad Medvedevim

"da bude pobednik u borbi za najveći broj grend slem trofeja" hahahhah a ne za najboljeg svih vremena? E jadni Toni...

Neprijatelji

pre 2 godine

Ljubomorna porodica Nadal daće sve od sebe da pokvari Novakov kalendarski slem. U to ne sumnjamo. Samo su jedno zaboravili a to je da je novak tri velika turnira odradio u trećoj brzini a da po potrebi nože da ubaci u četvrtu, petu ili šestu.
(DEX, 16. jul 2021 18:12)

Otkud ljubomornoj porodici Nadal ideja da Rafa kao vrhunski sportaš želi pobjeđivati. Ljubomorna porodica se nada da Rafa može osvojiti 21. slem umjesto da mu savjetuju da se ostavi tenisa. Stvarno nisu normalni.

Brza posta

pre 2 godine

Nadal nije uzeo protiv Noleta jedan jedini set na betonu zadnjih 10 medjusobnih duela a sad misli da moze da osvoji 3 seta za pobedu ?? Ljudski je nadati se ali realnost je nesto drugo .....ako stigne do finala uopste odrace ga Nole samo tako .....

MileR

pre 2 godine

A ko će mirno gledati, nije samo Nadal konkurent Đokoviću, on je čak četvrti po opasnosti za Đokovića, bolji od nadala na betonu su Ciciban, Zverev, Medvedev, a još desetorica ga mogu iznenaditi.

ccc?

pre 2 godine

Nadala ne treba potcenjivati na tvrdoj podlozi, ima 3 USO osvojena (dakle, u tom smislu je veći favorit od Novaka), ako odluči da ne štedi kolena, što mu je realno jedna od poslednjih šansi, može biti svašta.
(D, 16. jul 2021 21:05)

Prvo , informisi se. Rafa ima 4 US Opena a Novak 3. Drugo Novak je u vecem naletu od Rafe koji je cak izgubio od Novaka na RG sljaka? Sta ocekivati na betonu? Ono najvaznije, siguran sam da se nece sastati jer ce Rafa da izgubi i nece ni doci do Novaka.

čivijaš

pre 2 godine

I da Nadal kojim slučajem osvoji US Open on neće postati GOAT jer zaostaje 93 poena zbog Noletovih 5 Završnih i 120 nedelja više tj. 329 :209 I međusobni skor slabiji. itd.
Nadal zaostaje i za Federerom.
Toni može samo da sanja.

DEX

pre 2 godine

Ljubomorna porodica Nadal daće sve od sebe da pokvari Novakov kalendarski slem. U to ne sumnjamo. Samo su jedno zaboravili a to je da je novak tri velika turnira odradio u trećoj brzini a da po potrebi nože da ubaci u četvrtu, petu ili šestu.

am

pre 2 godine

Nadal nije mirno gledao kako Novak osvaja Rolan Garos, pa nece mirno da gleda ni kako Novak osvaja US Open. Verujem da ce posle toga steci neophodnu smirenost kada bude gledao Novaka.

truth

pre 2 godine

Nema Spanac sta da trazi na betonu. Bude li dosao do finala bice pometlan kao u Aistraliji 2019. Noletov nivo u finalu moze samo robot da isprati i da bude egal sa njim.

slaviša šmigič

pre 2 godine

Istina što je rekao Stric Nadala nije ovo Novakova igra iz 2011 I 2016 god.ali je još uvek efikasna na betonu če biti teško lično mislim da če največi konkurent biti Dani Medvedev sad ako se desi da bude Dani na strani sa Nadalom onda Nadal nemože do finala ako se nadje na strani sa Novakom moguče je da gledamo finale Novak Đokovič-Rafa Nadal. konkurencija na betonu je najžešča i mislim da je najteže dobiti grand slam na Betonu nadam se da če Novaku,da se vrati ono nepravedno izbacivanje sa us opena kako bi usput kompletirao i kalendarski grand slam Novak igra taman kolko mu treba uvek može podiči nivo svog tenisa za svakog igrača ima drugačiju taktiku.Ako Novak uzme Us open onda se nadam da neče izgubiti motivaciju kao 2016 god kad je osvojio sve živo uzeo nekalendarski grand slam i stao ako sve bude kako treba mogli bi ponovo gledati Parizku šljaku i finale Nadal-Novak ako tu Novak opet sruši Nadala to bi definitivno srušio sve snove Nadala i zapada naravno oni smišljaju sad neke taktike kao nije odlučujuče ko je koliko Slamova osvojio več ko je lepši na manekenskoj pisti to više nepali.

GanDra Šajkaš

pre 2 godine

Sad ce svima biti prioritet da Novaku ne dozvole da osvaja slemove. Pogotovo rodji i nadalu. Jedino sto Nadal ima neke sanse da ga sprwci dok rodja nema.

kieza

pre 2 godine

Ovaj je prico kad je Nadal uzo 20 Slem da su Nadal i Federer najveci svih vremena, al ako Djokovic prestigne obojicu, onda ce on samo biti igrac sa najvise GS.

Eustahije Trubić

pre 2 godine

"Nadal neće mirno gledati kako Novak osvaja Njujork"

Ni Berdih nije mirno gledao dok je Nadal osvajao Rolan Garos, ali se nije pitao!

Nikola

pre 2 godine

Ali priznajte da je Nole ipak bolji
Na sve 3 podloge je sjajan igracki, dok Nadal samo na sljaci dominira a na betonu svake druge ili trece godine osvoji par turnira na betonu i US Open
Poslednji i jedini Australian Open Nadal je osvojio 2009. a Vimbldon 2010.
Toliko o GOAT trci, Nole je stvarno bolji!

323

pre 2 godine

Ova godina ce za Rafu biti bez i jednog osvojenog GS..Zapamtite..I nece biti prica kao ranije...bio je povredjen igrao je sa povredom? Nista mu ne fali ove godine. Zdrav je ko dren a nije osvojio ni jedan GS..

kieza

pre 2 godine

Hahahahah kakav je ovo licemjer. Dok su Roger i Rafa bili rekorderi u Slemovima, oni su tad bili najveci svih vremena. Al ako Djokovic bude imao imao najvise Slemova, onda ce on biti igrac sa najvise Slemova, nevjerovatan nivo licemjerstva.

Onako… iz inata

pre 2 godine

Čika Toni čestitke na svemu do sada, ali i ovaj Vaš komentar potvrđuje samo jedno: Novak je mentalno i fizički izuzetan. A što se tiče momentima deluje kao da može redom da dobija bilo kog tenisera u ovom trenutku…
Sve zavisi samo od njega i nema šta ti da se pita bilo ko drugi ili da gleda… Vimbldon je izgledao kao lagani trening svetskog broja jedan. Olimpijada deluje da će proći vrlo slično, pa zašto ne i U.S Open?!

ZigZagler

pre 2 godine

Toni, tvoja vera je davno poljuljana. Od onog trenutka kada si izgovorio čuvenu rečenicu: "Rafa, imamo problem!" Nastavilo se preko tvog odustajanja da treniraš Rafu. Pokušao si sve i kada si iscrpeo sve mogućnosti, povukao si se. Danas kada god pohvališ Novaka, tvoja vera se kruni. Vere nemaju više ni Rodžer ni Rafa. Njihova nedavna čestitka to potvrđuje. Sve dok su verovali u sebe nisu slali čestitke. Sa psihološkog stanovišta te čestitke mnogo govore. U njihovim glavama je prelomljeno. Loptica je otišla na Novakuvu stranu. Oni su odustali. Oni su se oprostili od svoje ambicije.
Ni redosled čestitki nije bez smisla i mnogo govori. Prvi je to uradio Federrer jer se već ranije predao pred Nadalom, i imao je najmanje šansi. Rafina čestitka stiže jedan dan kasnije. Možete zamisliti pod kakvim je pritiskom bio Rafa. Slediti Federera i čestitati ili ipak ne. Šta li je sve prolazilo Rafi kroz glavu za to vreme. Na kraju se slomio i on čestitao. Iako ima još malo nade da sudbina još nije definitivno podelila sve karte. Ali je Rafa svestan da malo zavisi od njega. Najviše zavisi od Đokovića, ali je Rafa pod većim pritiskom u ovoj pshološkoj igri. Jedna jako bitna stvar igra ključnu ulogu. Novak već neko vreme jasno stavlja do znanja svima. Jasno i glasno kaže šta mu je cilj. Jasno svojim stavom, ponašanjem, glasom , sa ogromnim samopouzdanjem kaže da želi da bude najbolji i da to mesto samo njemu pripada. Jasno najavi, jasno kaže koje trofeje i rekorde želi. Ova dvojica tu temu relativizuju. Novak kaže da on nema taj problem. Deo javnosti je zgranut i smatra to bezobraznim. Stoga se pojavila medijska hajka da se radi o pohlepi i želji za slavom. Zaboravljaju da je osnova sportskog "natjecanja" titula i slava. Onaj sportista koji ne želi da pobedi i ne želi slavu je u startu gubitnik. On u takmičinjenje ulazi sa drugim motivima i njih ganja. Dakle ako želiš pobediti, ne smeš izgubiti. Kao što je to davno rekao jedan kul lik. Sportski pozdrav! Za čast i slavu!

Radovan

pre 2 godine

Ljubomorna porodica Nadal daće sve od sebe da pokvari Novakov kalendarski slem. U to ne sumnjamo. Samo su jedno zaboravili a to je da je novak tri velika turnira odradio u trećoj brzini a da po potrebi nože da ubaci u četvrtu, petu ili šestu.
(DEX, 16. jul 2021 18:12)

Nema potrebe za ovakvim komentarom. I Nadal je kao i Novak sportista i želi da osvoji što više. Nije Nadal na 2 GSa pa se sad zarekao da zaustavi Novaka. Ima čovek kao i Novak 20 i želi da bude najbolji sa 21. Sve legitimno.
Inače, kako sada stvari stoje, njih dvojica se mogu sresti u polufinalu, ali ima dosta njih koji mogu nauditi i Novaku i Rafi u četvrtfinalu, pre svega Zverev, Beretini, pa Rubljev. Možda se i Tim vrati spreman na "mesto zločina". Jedino što znam je da Medvedev ili bilo ko drugi dođe do finala, nema šanse protiv Novaka. Ako Novak uđe u finale, game over.

Baltazar

pre 2 godine

Toni ne shvata da njegov pulen nema snage za više od 3 seta! Ukoliko dođe do njihovog meča, Nole će taktički nadmudriti Nadala, produžiti meč na 4 seta, evenntualno 5, i Nadal pada kao kula od karata!

Radovan

pre 2 godine

Može li još koji tekst do kraja dana u vezi Đokovića? Vidim da ih je malo dosad pa zato pitam...
(joško imotski, 16. jul 2021 18:29)

Za Boga miloga, šta radiš na srpskom sajtu ako si stvarno iz Imotskog. I još pitaš urednike što pišu o najboljem srpskom i svetskom sportisti.
Ja npr znam za index.hr i to samo zato što ga tu ponekad citiraju. Ali mi nikad nije palo na pamet da odem tamo, a pogotovo da pitam urednike zašto pišu npr o Modriću. Ako i pišu, imaju razloga i da pišu i da se ponose, Luka je sjajan. Da sam maliciozan, rekao bi da i ne može biti drugačiji kad ga je Srpkinja rodila. Ali ja to ništa ne radim, ne interesuje me. Stvarno se zapitaj šta nije u redu sa tobom, mada imam neke teorije o kompleksu niže vrednosti vas hrvata u odnosu na nas Srbe.
Sa drugwe strane, ako nisi iz Imotskog nego si samo ovdašnji Novakov hejter, onda nisi povod za komentar, onda si za posmatranje stručnijih od mene.

Pilipenda

pre 2 godine

Može li još koji tekst do kraja dana u vezi Đokovića? Vidim da ih je malo dosad pa zato pitam...
(joško imotski, 16. jul 2021 18:29)

Samo ti Joško burazeru čitaj i uživaj...

NikolaBB

pre 2 godine

Zanimljiva je činjenica da od 10 najbitnijih rekorda u svetu tenisa Novak na svojoj strani ima 8, a u ostala 2 je izjednačen sa najvećim rivalima(po broju GS sa Rodzerom i Rafaelom,i po broju Mastersa sa Rafom takodje).Slušamo evo već deceniju ipo šta Novak mora da uradi,koliko mu još fali ne bi li sustigao ovu dvojicu i postao najveći.Pa čak i sada kada ima gotovo sve na svojoj strani,opet ista priča.Brojni mediji,analitičari i stručnjaci i dan danas pokušavaju da održe tu sliku kako Novak i dalje zaostaje i juri njih.Nikada se nisu spominjali rekordi koji fale Federeru i Nadalu,koliko im velikih titula fali,koliko nedelja na prvom mestu,koliko navršenih godina kao No.1,koliko mastersa,koliko završnih mastersa,zlatan masters (x2),dvostruki karijerni slem,bolji medjusobni skor, najveći elo..u čemu su inferiorni u odnosu na Novaka. Neki su čak počeli da mešaju babe i žabe tj ATP i WTA tour, pa se odjednom nameću rekordi Martine Navratilove,Margaret Kort,Štefi Graf, Serene Wilijams... Nije ni to problem naš Nole će sa lakoćom uzeti još 3-4 slema i provesti još 50ak nedelja na prvom mestu, ali se pitam šta je sledeće? Dublovi, mešoviti parovi.. Koprcaju se, hvataju se za poslednju slamku, ali nikako da smognu snage da priznaju ono što već svi znaju a to je činjenica da je Novak odavno najveći igrač koji je uzeo reket u ruke. Neki su zo već predvideli pa brojni zapadni sponzori, pa evo već sad guraju reklame kako rekordi nisu bitni, već umetnički dojam. Jao Nole šta im radiš..

kompletni idiot

pre 2 godine

Novak je bio fenomenalan 2011. i 2015. godine. Skoro na svakom turniru na kojem je nastupio, ili je osvajao ili je bio u finalu. Ali, nekako svi zaboravljaju prvu polovinu 2016. godine, kada je možda viđen najveći nivo tenisa od nekog igrača. Pogledajte samo kakvom igrom i dominacijom je potpuno razbio Nadala u Dohi i Federera na Australian openu. Nisu znali šta ih je snašlo u tim mečevima. Međutim, ovaj današnji, iskusni Novak, igra toliko pametno, taktički savršeno, da tako nadoknađuje neke elemente u igri koji su zbog godina možda malo popustili, što je razumljivo. Pod tim mislim na eksplozivnost u kretanju i na jačinu udaraca. Sve u svemu, zaključak je da je Đoković najbolji i najkompletniji teniser ikada. Estetiku ostavimo za balet i umetničko klizanje.

Bl

pre 2 godine

Ova izjava bi bila na mjestu da je izrečena prije 2-3 godine. Rafael Nadal nije više onaj stari. Nije bio ni prošle godine, a u ovogodišnjoj sezoni šljaje, koju je jedinu i igrao, je to definitivno potvrdio. Poraz na RG, i to od Đokovića, neće lako preboljeti. Može biti nabrušen da se sveti, ali on to više nije u stanju Potroešeniji je puno i od, pet godina starijeg, Federera. Ako bude vanserijski u Njujorku, biće to samo dokaz da se dopinguje. Koliko god mu godi njujorška kasnoljetna klima, podloga je beton, koji ne godi njegovim nogama, pritivnici nisu oni nekadašnji, nego mladi, koji su vidjeli Nadal na koljenima i potrudiće se ds ga "dokrajče". Dakle, nije samo Đoković na njegovom planiranom putu. On ga može, ako bi Nadal imao puno sreće i do toga stigne, čekati na zadnjoj dionici.

Stefan94

pre 2 godine

Evo nekih za mene licno zanimljivih podataka:

No1ak je dobio Rafu poslednjih 9x na tvrdoj podlozi. Poslednji put je Rafa dobio No1aka pre tacno osam godina.

No1ak u tih 9. meceva nije izgubio ni set. Ima neverovatan set kolicnik koji iznosi 19:0.

Takodje jos jedan zanimljiv podatak je taj da je u tih devet meceva napravljeno 29. brejkova. Od tih 29. brejkova No1ak je napravio cak 27.

Isto tako ne sme se zaboraviti da je Rafa poslednji put pobedio No1aka upravo na US Openu 2013. godine (kao i 2010. godine).

Ali jedna cinjenica ne moze da se ospori. To je da se za sve pita No1ak. Rafa nikako ne sme da se otpise i to govore njegove 2. pobede protiv No1aka upravo na US Openu, kao i njegove 4. titule koje ima u Njujorku.

Pozdrav za sve dobre ljude, zivi i zdravi bili i cuvajte se.

Objektivno

pre 2 godine

Ne slazem se sa mister Tonijem kako ovaj nivo Novakovog tenisa nije na istoj razini kao i onaj iz 2011. i 2015.
Naime, 2011. i 2015. Nole je imao jace udarce i bio je malo brzi ali daleko neiskusniji u kljucnim momentima. Ove godine je na tehnickom, taktickom i mentalnom polju Nole dostigao svoj vrhunac!
Posebno je poboljsao servis i volej udarce.

misterX

pre 2 godine

Može li još koji tekst do kraja dana u vezi Đokovića? Vidim da ih je malo dosad pa zato pitam...
(joško imotski, 16. jul 2021 18:29)

#
#
#

...naravno da moze...posto si redovan i pomno pratis, znaci i da te interesuje. Nadam se da ce ti redakcija izaci u susret i ispuniti zelju !

PS
...ako ti, slucajno, dosadi, ti samo "zaobidji" i ne "otvaraj"

RCZ

pre 2 godine

Pa od Rafe ocekujemo uvek dobar tenis. Meni su Noletovi mecevi sa Rafom poslastica za gledanje. ( ako izuzmemo eleganciju , stil ,umetnicki dojam....i ostalo , od Rodže ) :-)

bagzi

pre 2 godine

Nece ni nole mirno gledati da neko drugi uzima NY
vreme je da pokaze nadalu da je dosta bolji igrac na USO. ako se ne varam cak 7 ili 8 finala...i samo 3 ,titule. Doslo je vreme za naplatu.

Beton je njegova kuca. Rafa moze da dodje u najboljoj formi ikad i da izgubi od Noleta 3:0. Ali Rafa nece biti u tako sjajnom izdanju.

sve od naseg noleta zavisi.

Mru

pre 2 godine

Novaka su samo iznervirali i motivisali da osvaja sad onim izbavivanjem s us opena prosle godine. Od tada je osvojio sve gren slemove. A najvise ce na us openu biti motivisan bas zbog nepravde koju su mu nacinili.

Gambeeet

pre 2 godine

Nada poslednja umire, Toni. Ako ništa drugo, verujem da bismo svi sada potpisali da Nole i Rafa odigraju još jedno GS finale, i to sa kakvim značajem - pobednik se osamljuje na listi sa najviše "Major" titula. Redno je da Novak kompletira ovaj kalendarski slem, nadajmo se i zlatni, pobedom u Njujorku protiv svog najvećeg rivala, a što se neizvesnosti tiče, neka bude kao na ovogodišnjem RG, teška 3 seta, sa naglašenom dominacijom u 4. i nastavak ove bajke od sezone, kao i potvrda GOAT statusa, uz, naravno, neizbežno, novog Laureusa!

Uzmi im SVE No1e... Uff, pa ti im vec jesi uzeo sve! Ok, onda uzmi im jos vise!!!

pre 2 godine

"Nadal neće mirno gledati kako Novak osvaja Njujork", Toni Nadal ---Pa naravno da nece. Gledat ce nemirno, zajedno sa rodjom dzemperkom!

pesadinac

pre 2 godine

Niko ga i ne tera da mirno gleda, moze da radi sta mu volja, da se ljuti, rida, place, dere i sve sta mu jos na um padne ali na kraju ce ipak biti kako Djokovic kaze.

Ljubica

pre 2 godine

Ni Nole nije izgubio veru u sebe i to je ono što je najvažnije. Nije Rafa ni u Parizu mirno gledao kako on to osvaja i sigurno ne očekuje da će mu bilo koji od igrača servirati pobedu na tacni.Naravno da verujete u svog bratanca, veruje i porodica Djokovic u Novaka. Verujemo i mi njegovi navijači i nadamo se njegovom uspehu. Srećno Nole, da si nam živ i zdrav !!!

111

pre 2 godine

Videcemo, sve je moguce. To je GS, duge dve nedelje. Ono sto je meni cudno, to je da sam Rafu u polu finalu video iscedjenog, umornog i to na njegovom RG? Novak nista, kao da nije igrao..Nema Rafa sanse protiv Novaka na betonu ako se uopste sretnu..Nema sanse.

Bogoljub

pre 2 godine

Dobar je stric! Napomenuo je da je u tri finala, pobedio tri mlada igrača iz novog talasa, ali je prećutao da je pobedio i njegovog bratanca, i to u njegovoj dnevnoj sobi, na njegovoj najboljoj podlozi. Selektivno razmišljanje, smešno...

Just sayin'

pre 2 godine

Potpuno se slazem, Djokovic dominira zahvaljujuci krs konkurenciji.
(Tttttoni, 16. jul 2021 19:59) 


Pa kad je tako sto ne dominira Nadal?

Фактор мира и стабилности

pre 2 godine

Наравно да неће бити миран! Позлиће му кад новак дигне пехар!

matori

pre 2 godine

@Prvo , informisi se. Rafa ima 4 US Opena a Novak 3. Drugo Novak je u vecem naletu od Rafe koji je cak izgubio od Novaka na RG sljaka? Sta ocekivati na betonu? Ono najvaznije, siguran sam da se nece sastati jer ce Rafa da izgubi i nece ni doci do Novaka.
(ccc?, 16. jul 2021 22:21)

slažem se.
trenutno na betonu ima bar 4 ili 5 boljih igrača od Rafe i to su ovi što igraju u Tokiju. Rafa jako teško može da prođe polufinale. mada, istorija nas uči da ovi omladinci nisu baš stabilni, pa mogu da izgube u međuvremenu... ali generalno, mogu da proizvedu viši nivo od Rafe na betonu. jedino to treba i da pokažu u datom trenutku.

Zmaj Strasni

pre 2 godine

Moje misljenje je da je Novak odlucio da ide na OI jer veruje da ce ih osvojiti u konkurenciji bez Nadala i Federera. Ako to ucini, a ne osvoji nakon toga US Open opet ce biti zadovoljan jer je uzeo 4 od 5 najvecih turnira u godini.