Četvrtak, 15.07.2021.

08:55

"Nadal je spreman da izazove Novaka u Njujorku"

Daren Kejhil, trener Simone Halep, koji radi i kao analitičar na ESPN, smatra da će Novak Đoković imati jaku konkurenciju na US Openu.

Autor: Z.K.  |  Izvor: B92

"Nadal je spreman da izazove Novaka u Njujorku" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

Andjela

pre 4 godine

Kada je ATP "promenio pravila o vremenu izvođenja servisa, skratio vreme) ja sam preporučila Nadalu da ode u "penziju", nažalost nije me poslušao...videli ste da nije mogao da osvoji RG. On ima po jačini udaraca slab servis, jedina šansa pri servisu mu je da servis bude "precizan". SADA JE TO OTPALO... Nema šanse.

vidoje

pre 4 godine

"Nadal spreman da izazove Novaka u Njujorku"

Odlicno, ali pre nego ga izazove morace poprilicno da se namuci sa nekima od ovih momaka: Tim, Zverev, Medvedev, Cicipas, Beretini, Federer, Rubljev....

joca

pre 4 godine

Razumem ijekavicu,ali ne razumem Zvjerev?
(darko, 15. jul 2021 21:13)

Ma, svi tu greše. Jel čovek Nemac? Onda se čita Cferef. :)

kvisko

pre 4 godine

Svi su oni spremni i zele vise od svega da pobede Djokovica ali im nesto ne ide od ruke u zadnje vreme. Cak i oni kojima da jedan ili dva seta prednosti na kraju pognute glave napustaju tenisku arenu i gledaju kako nasa legenda podize pobednicki pehar.

bmiles

pre 4 godine

Iako mi je drag kao komentator i smatram ga poklonikom igre naseg Novaka,ovde se Kehil stavlja u ulogu promotera US Opena,sto mu je izgleda nalozena.Secam se pre finala Vimbldona sta je Kurijer porucio na Tenis Kanalu: "Ako Novak pobedi bice to pravi uvod za veoma jaki US Open! Ocekuje se da ce svi njegovi rivali: Federer,Nadal,Tim,Zverev,Medvedev,Cicipas,Beretini.... uzeti ucesce i pokusaju da ga sprece da osvoji kalendarski GS!Mada stoji cinjenica koja opominje, jer se Novak vraca ljut na US Open zbog one nesrecne diskvalifikacije i ucinice sve da odigra najbolje sto ume.Kad on to odluci a svi znamo da je na US Openu uvek favorit ne vidim nikoga ko ga moze pobediti u 3 od 5 seta ako je na svom nivou igre.Bice veoma interesantan turnir upravo zbog toga sto mozemo prisustvovati istorijskom trenutku da jedan teniser osvoji sva 4 GS."
Tako ovu izjavu Kehila smatram samo kao jednu u nizu komercijalnih reklama!

mlaćenje prazne slame

pre 4 godine

Nadal je sedam puta pobedio Novaka na betonu.
Nadal ima jednu titulu više od Novaka na US.
Nadal ima pozitivan skor na US Openu u finalima 2-1 protiv Novaka.
Nadal ima 22 titule od ukupno od 48 odigranih finala a sve je gubio po pravilu od Novaka ili Federer dešavalo mu se kiksevi Marej,Nalbadijan,Davidenko,Conge i td..
Nadalu više odgovaraju uslovi na US nego na AO.
Nadal će dati sve ili bacit kartu na stolu ne bi uzeo ovaj GS kako bi bio ispred svog rivala. Jer dogodili se Novak uzme već na AO beži na dve sigurna..
(Posmatrac, 16. jul 2021 12:29)

Nadal uvek imao povoljan žreb na US openu
Nadal 2 puta pobedio US open kad nije bilo Novaka Đokovića
Nadal je dva puta pobedio Novaka Đokovića u finalu, jer je Đoković oba polufinala igrao 5 setova protiv Vavrinke i Federera a Nadal pobedio Gaskea i Južnog sa po 3:0.
Nadal od 2013 nije pobedio Đokovića na tvrdoj podlozi
Nadal od 2013 nije osvojio set na tvrdoj podlozi
Nadal više Đokovića ne može da pobedi ni na šljaci, osim ako mu žreb omogući da Đoković igra četvrtfinale i polufinale dan pred finale.
Nadalu ne odgovara nijedan beton, svi su sada bolji od njega
Nadalu samo odgovara da ima povoljan žreb, i da u njegovom delu žreba nisu Medvedev, Cicipas, Tim, Zverev, Rubljov, Šapovalov, Beretini

mix

pre 4 godine

mix.....samo se ti teši ....dve godine više na br.1 je mnogo vrednije od 2-3 GSa..samo logika ...Ako si vremenski najduže najbolji tj najviše si vremena proveo kao br1 onda si svakako najbolji ikada.
(RAPE, 16. jul 2021 08:04)

Ko je uspesniji: Marselo Rios koji je bio broj 1 sa 0 GS ili Vavrinka koji nikad nije bio broj 1 sa 3 GS?

Posmatrac

pre 4 godine

Nadal je sedam puta pobedio Novaka na betonu.
Nadal ima jednu titulu više od Novaka na US.
Nadal ima pozitivan skor na US Openu u finalima 2-1 protiv Novaka.
Nadal ima 22 titule od ukupno od 48 odigranih finala a sve je gubio po pravilu od Novaka ili Federer dešavalo mu se kiksevi Marej,Nalbadijan,Davidenko,Conge i td..
Nadalu više odgovaraju uslovi na US nego na AO.
Nadal će dati sve ili bacit kartu na stolu ne bi uzeo ovaj GS kako bi bio ispred svog rivala. Jer dogodili se Novak uzme već na AO beži na dve sigurna..

Analizator

pre 4 godine

Novak na sve GS-ove sada dolazi tempiran i svez, sto ranijih godina kada je jurio sve turnire , osvajao po 5-6 mastersa godisnje, nije bio slucaj. Iz tog razloga Novak na GS-ima igra bolje nego ikad, a cak mi se cini da ima i taktiku igre bolju nego pre. Na AO jedini problem moze biti sto Novak igra OI. Sigurno je da posle OI ne treba da igra ni jedan turnir do AO, neka odmara.

RAPE

pre 4 godine

mix.....samo se ti teši ....dve godine više na br.1 je mnogo vrednije od 2-3 GSa..samo logika ...Ako si vremenski najduže najbolji tj najviše si vremena proveo kao br1 onda si svakako najbolji ikada.

nixon

pre 4 godine

Jedini Nadalov izazov, uz svo duzno postovanje ipak je to veliki sampion, je da proba set da uzme Novaku. Da, i da osvoji poen na drugi servis tj Novakov ritern. Moj dragi treneru Halep Simonke :)

mix

pre 4 godine

Nadal nije odustao od trke za GOAT-a? Naravno, ali osim da dobije ovaj USO, treba mu još par godina na mestu br. 1, zatim bar 3-4 završna turnira na kraju godine, plus još nekoliko puta da bude 1. na kraju kalendarske godine. Dakle, samo hrabro, neka krene sa ovim USO, ali i ako ga osvoji, dug je njegov put do GOAT-a...
(onako, 15. jul 2021 21:21)

Ne. Dovoljno je samo 1 GS da ima vise. Ovo ostalo samo u slucaju da su izjednaceni.

Hvala Bogu te nisam englez

pre 4 godine

Kakvi kometari. Pre dve nedelje - W nikad gori, slabiji, dronjaviji. Sad USA sa istim tim igračima - biće najači turnir vasione. Saberite se. Samo da vetar ne podivlja i Novak opušteno.

onako

pre 4 godine

Nadal nije odustao od trke za GOAT-a? Naravno, ali osim da dobije ovaj USO, treba mu još par godina na mestu br. 1, zatim bar 3-4 završna turnira na kraju godine, plus još nekoliko puta da bude 1. na kraju kalendarske godine. Dakle, samo hrabro, neka krene sa ovim USO, ali i ako ga osvoji, dug je njegov put do GOAT-a...

meda

pre 4 godine

Konkurenti Djokovicu na USO su pre svega Medvedev, onda Zverev, pa posle Tsitsipas, pa tek onda Nadal, pa Sapovalov. Beretini nije na tom nivou. Thiem mozda ali ako nekako magicno pronadje sebe, nista na to ne ukazuje.
Puno ce da zavisi od zreba, u ciju cetvrtinu ce da upadne Zverev i u ciju ce Sapovalov.

sasa

pre 4 godine

Ma da, Nole i nije nesto uspesan na betonu. Osim na Australijan openu i US openu, mastersima. Pa covek je najuspesniji bas na betonu…..

Истина

pre 4 godine

Не знам стварно браћо Срби,што се трудите да одговарате некаквом Расиму или Мухарему.Ставите се за тренутак у њихов положај,преци им били Срби,прешли у ислам,запало их, да сада живе, тако како живе.Немају своју културу,немају спортисте,ништа своје аутентично, све морају да преузимају од других.Кад тако живиш,мора се јавити бес према већинском,некад братском а сад мрском српском народу.То је њихов проблем и њихова ствар,интернет служи за избацивање фрустрације.На крају крајева,Срби смо, не треба нам нико да би се искрвили,зато оставите те људе нек мисле и пишу шта хоће,то је њихов бег од стварности.

malo meteorologije

pre 4 godine

Zašto je Novak manje uspješan na US Openu nego na AO? Zbog vremenskih prilika. Na US Openu znaju biti velike vremenske oscilacije, velika vlažnost, i sl. Onaj nenormalni vjetar u finalu izgubljenom protiv Marija da ne spominjemo. A Novaku je to jedan od najvećih protivnika tokom karijere. Ujedno, to je i razlog zašto je Nadal mnogo uspješniji na US Openu nego na AO, iako su oba turnira na betonu. Jer Rafa trpi i visoku vlažnost i ekstremnu vrućinu bolje nego ijedan teniser ikada. Zato i nema kroz karijeru dobre rezultate na turnirima u jesen i u dvorani, kad su vremenski uslovi mnogo prijatniji. Jer, tada nestaje ta njegova prednost u odnosu na ostale tenisere.
Zato mlada generacija od svih slemova ima najviše šanse protiv Novaka na US Openu. Jeste betonska podloga, ali su i oni svi dobri na betonskoj podlozi - i Medvedev, i Cicipas, i Zverjev, možda i Beretini, još poneko. Možda se i Tim povrati. Biće veliko fizičko trošenje, na podlozi koja je fizički zahtjevnija za noge, a tehnički manje zahtjevna od zemlje i trave.
Nadalu će takođe biti vraški teško da dođe do finala preko nekoga od ovih igrača.

antiDebil

pre 4 godine

Zavisi od zreba. Trojicu igraca iz vrha ne moze da dobije, sanse su 0. Dvojicu iz vrha 20-80, jednog iz vrha recimo Djokovica u finalu 55-45 ali samo u slucaju da do finala na igra sa igracem iz top30. On je i sve US opene osvojio na taj nacin, na jednom ni do titule nije igrao sa top30 igracem !

засвеобрезанеспавачесребрене

pre 4 godine

Rafa voli kada loptica odskače ( no comment )
(Sasa, 15. jul 2021 18:42) # Link komentara, легенда каже да је једном Мирка изјавила да би и она волела да више одскаче.

sempervivum

pre 4 godine

Биће јак турнир. Наравно, Надал ће жестоко да се спреми, али пре Новака може да налети и на неког од "омладинаца".
Ипак, мислим да Надал није главни Новаков проблем. Новакови проблеми могу бити:
- велики психолошки притисак због очекивања календарског слема
- притисак публике
- психички премор
- чињеница да је US Open за Новака помало баксузан турнир

Koča

pre 4 godine

Rafa i Nole, po meni najveće rivalstvo u istoriji tenisa. Novak i Pit Sampras najveći teniseri ikad pri čemu će do kraja karijere Novak biti definivno veći. Obojica 6 godina završili kao prvi. Doduše, Sampras je relativno kratko igrao i relativno rano otišao u penziju

jatijahaokevupre27godina

pre 4 godine

Ma kakav odskok lopte, beton je postao previše tvrda podloga za Rafina kolena i članke. Nema Rafa šta više da traži protiv Noleta na toj podlozi. Tamo će Noletu najveća konkurencija biti Medvedev.

Petar

pre 4 godine

Ako uzme zlato na OI ima da grize do iznemoglosti na USA Open. Ako ne ucestvuje ima isto da grize na USA Open. Problem je sto ce i ostali da grizu do iznemoglosti da mu skinu skalp. Za neke je bitnije to da urade nego da osvoje turnir.

Батали глупости

pre 4 godine

@ Рајко,трули четник,клуб дођоша. Стварно човече,шта ти је.Па Рајко оригинал ти ушао у главу,као Новак ,Роџеру и Рафи.Комплекс који си набио,не дозвољава ти да искажеш креативност у коментарима,јер си пун пакости.Олади брате,двадесет први је век,интернет пружа шансу свима,да буду оно што хоће.То не можеш променити и што пре прихватиш,боље по тебе.Што се дођоша тиче,то није тековина овог века,већ ваљда од постанка цивилизације.

Nebojša

pre 4 godine

Nadal osam godina set na tvrdoj podlozi nije uzeo Novaku i tu se sva priča završava jedina pretnja su Medvedev, Cicipas, Zverev... A i oni su više pretnja samom Nadalu nego Novaku u zadnje vreme Nadal češće gubi od nove generacije nego Novak čak i na šljaci.

radza1981

pre 4 godine

Meda ce mu biti glavni konkurent.Nadal na betonu protiv Nola?Da li je ovaj pogledao kada ga je Nadal poslednji put dobio na ovoj podlozi?

Saša

pre 4 godine

U pravu je, pokušaću svi da kidišu na njega kao zveri, napašće ga iz petnih žila, pogotovo Rafa koji vapi za osvetom nakon teškog poraza na Rolan Garosu. Nadajmo se da će Nole uspeti da odoli svim njihovim nasrtajima i osvoji zlatni slem.

Dejan

pre 4 godine

Od vas Nolomana nema nista gore, vi ste uzas, gori ste i od svake izjave Kirjosa. Novak je majstor, svaka mu cast. Ali vi, vi ste uzaas. Vredjate, ponizavate, omalovazavate, svakog ko ne navija za njega ili kaze nesto lose o njemu odnosno vi to protumacite kao lose il napad na Novaka.
Ne postujete ni mrvu velicine kao sto su Federer i Nadal, al samo jedno da znate, Novak ih postuje, da ih ne postuje, ne bi bio to sto jeste danas! Sva trojica su GOAT, to nikad necete moci da razumete, s tim da je novak po rezultatima GOAT
Novak je kralj a vi ste dno Nolomani.
(objavite mi komentar Floki workship, 15. jul 2021 18:18)

Pa ja mislim da je to pocelo kad je Novak poceo da ih melje, pa ste ga vi vredjali od prvog minuta....eh sad se sve obrnul, Novak ce postati najbolji svih vremena i sad vam je prpa....niste prevedeli i to je to....

just accept it...

basketas

pre 4 godine

proslo finale je sve objasnio beretiniju a pretproslo polufinale je i vise nego objasnio nadalu. ako ima neki ozbiljniji kandidat?

Sunce Slobode

pre 4 godine

Да би изазвао Новака на УС,пре тога мора добити најмање пет тенисера, и то је за Надала прави изазов.Не потцењујем Рафу,али има ових младих лавова који су жељни великог скалпа.Наравно да то исто чека и Новака ,али он је у ритму и његово самопуздање је невероватно,плус ефекат застрашивања што би рекао Матс.Рафа на бетону,одавно нема тај ефекат.Једино је непознаница,колико спреман ће доћи,под спреман подразумевам психу,јер Рафа је ратник па се његова физичка спрема и жеља не доводи у питање.
(Моје мишљење, 15. jul 2021 18:52)

Bravo, to je to. Ne igraju samo Nole i Rafa na turniru. Jos samo da dodam da ce biti jedan od jacih turnira u skorije vreme. Bice velikih iznenadjenja.

ФатаМогОргана

pre 4 godine

@Рајко Четник, клуб 311

Hahahahaha...napred Rafa...биће ипак на УСО фатаморгана, видино се после...

x

pre 4 godine

Nadal ihra najbolji tenis na betonu na USO, cinjenica. Nece biti naivno.
(sasa jokic, 15. jul 2021 18:05)

Postoji li neko stručno objašnjenje zašto Nadal igra bolje na USO, nego na AO?
Meni je logičnije da mu više odgovara AO jer ima sporiju podlogu, ali očigledno nije tako.

srle

pre 4 godine

Paradoksalno je da Rafa ima 4 titule na US Openu, a Novak 3. Zaista šteta za Novaka što je izgubio čak 5 finala tamo. Očigledno Rafi odgovaraju uslovi u Njujorku, ali nadam se da će Novak preskočiti Olimpijadu i dobro se spremiti za istorijski US Open. Veliki je ulog na talonu, titulom u Njujorku Novak mnogo dobija i želim mu svu sreću na putu do najboljeg tenisera svih vremena.

Вук Караџић

pre 4 godine

Шта ће бити са менталним здрављем нолОВАЦА, ако велики Рафа испегла житеља Монте Карла?
(Delija poreklom iz Radzastana, 15. jul 2021 18:00)

има још много да се игра, нема фрке. Рафа вероватно неће доћи ни до полуфинала, тако да нема везе

Cole

pre 4 godine

Nadal ihra najbolji tenis na betonu na USO, cinjenica. Nece biti naivno.
(sasa jokic, 15. jul 2021 18:05)

Postoji li neko stručno objašnjenje zašto Nadal igra bolje na USO, nego na AO?
Meni je logičnije da mu više odgovara AO jer ima sporiju podlogu, ali očigledno nije tako.
(x, 15. jul 2021 18:41)

Bas suprotno od toga sto si napisao.
AO ima dosta brzu podlogu od USO. Poz.

Lemi

pre 4 godine

Da, da... medjutim ima jedna sitnica tu - Nole ima igru za svakoga od njih, ali niko od njih nema igru za Noleta. Takodje, potvrdom odlaska na OI u Japanu pokazuje da juri zlatni slem, sto znaci da mu je motivacija na vrhuncu i da je jos gladan. Ukratko, gazice ih!

Моје мишљење

pre 4 godine

Да би изазвао Новака на УС,пре тога мора добити најмање пет тенисера, и то је за Надала прави изазов.Не потцењујем Рафу,али има ових младих лавова који су жељни великог скалпа.Наравно да то исто чека и Новака ,али он је у ритму и његово самопуздање је невероватно,плус ефекат застрашивања што би рекао Матс.Рафа на бетону,одавно нема тај ефекат.Једино је непознаница,колико спреман ће доћи,под спреман подразумевам психу,јер Рафа је ратник па се његова физичка спрема и жеља не доводи у питање.

Рајко трули Четник, клуб дођоша

pre 4 godine

Ене, нпр. Боље је побећи из ЦГ забити и доћи у Београд него остати у истој и свирати гусле!

Ljuba

pre 4 godine

uraz kao analiticar nisi izneo jednu bitnu cinjenicu, da su se svi povukli da treniraju kao diljaci jer ne znaju šta da rade sa Đokovićem. Ako osvoji zlatni slem, a najbliži je ikada ka tome u zadnjih 50 godina, ovi mogu da spakuju rekete, svi!

"Старина Новак"

pre 4 godine

Интересантно ми је, увијек, погледати Надалове мечеве од прије десетак година.
Не због саме игре, да ту правим неке паралеле са садашњошћу, жао ми некако човјека, све је погрешне шампоне користио, да му, баш онако, отпадне коса.
А Роћко, никако да се озноји.
Интересантно, баш.

kosta

pre 4 godine

Je li ona baba još uvjek linijski sudija na US Openu ? Ako jest , pripaziti , skupljačima loptica loptice slati golubom pismonošom.

Cole

pre 4 godine

Rafa je jak, nabildovani pitbul,
dok je Novak pitbul borac, kao sajla,
izdrzljiv... I kao sto to obicno biva,
u pocetku (karijerno) "bilder jede"
mrsavijeg, "slabijeg"... ali ishod se
uvek zna, pobedjuje borac.

P.S.
Naravno da Rafa ne sedi skrstenih ruku
i da ce biti opasan ali nije ni Novak veverica. Uostalom, ko god da
pobedi, terace se oni jos bar dve-tri godine.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Шта ће бити са менталним здрављем нолОВАЦА, ако велики Рафа испегла житеља Монте Карла?
(Delija poreklom iz Radzastana, 15. jul 2021 18:00) # Link komentara, када Ви ноломрсци нисте поцркали од муке до сада што се бринете за нас, па наш Ноле све дере редом посебно ваше мезимце.

Delija poreklom iz Radzastana

pre 4 godine

Шта ће бити са менталним здрављем нолОВАЦА, ако велики Рафа испегла житеља Монте Карла?

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Napred Rafa...
(Rasim Np, 15. jul 2021 17:54) # Link komentara,Рашо, Радоване па то си Ти.

objavite mi komentar Floki workship

pre 4 godine

Od vas Nolomana nema nista gore, vi ste uzas, gori ste i od svake izjave Kirjosa. Novak je majstor, svaka mu cast. Ali vi, vi ste uzaas. Vredjate, ponizavate, omalovazavate, svakog ko ne navija za njega ili kaze nesto lose o njemu odnosno vi to protumacite kao lose il napad na Novaka.
Ne postujete ni mrvu velicine kao sto su Federer i Nadal, al samo jedno da znate, Novak ih postuje, da ih ne postuje, ne bi bio to sto jeste danas! Sva trojica su GOAT, to nikad necete moci da razumete, s tim da je novak po rezultatima GOAT
Novak je kralj a vi ste dno Nolomani.

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Je li ona baba još uvjek linijski sudija na US Openu ? Ako jest , pripaziti , skupljačima loptica loptice slati golubom pismonošom.
(kosta, 15. jul 2021 18:37)

Ove godine nema linijskih na USO.

Марко

pre 4 godine

Новак може да остане опет без тог трофеја једино ако опет погоди неког лоптицом.

Ambalaza Rotira

pre 4 godine

Nije US Open Novakov omiljeni turnir, nikad nije bio - zna da bude velika vlaga i sparina, nije to bas ona podloga koja njemu odgovara, i dolazi na kraju sezone kad je on obicno umoran. Zato treba da batali Olimpijadu, lepo da se odmori, pa da vidimo... I Kejhil je u pravu - lakse je Novaku pobediti Nadala na Wimbledonu (skor: 2-1) nego na US Openu (1-2). A sto se tice ostalih, sigurno ce se neki od njih razmahati (tipa Medvedev, Tsitsi, Zverko itd).

Ovo je mnogo teze nego sto nasi ljudi misle, treba imati razumna ocekivanja. Mislim da je manji favorit na US Open-u nego na Wimbledon-u, gde cak ni Federer u punoj snazi ne moze da mu parira. Ali bio bi neverovatan uspeh, i verovatno niko nece uskoro prici ovom rekordu tako blizu - ajd sa srecom...

CroFed

pre 4 godine

@x

Čini mi se da je tokom godina odskok loptice bio višlji u New Yorku a i uvjeti su bili zeznuti jer dok nije bilo krova faktor vjetra kao i vlage su imali veliku ulogu, a Novica ne voli teške uvjete (pogotovo ne vjetar) dok Rafi i ne smeta previše. Možda je tu dio odgovora zašto ima više US Opena od AUS Opena...

Vuk

pre 4 godine

Nole će se lagano prošetati kroz Njujork, i uzeti zlatni slem i konačno će se završiti priča o GOAT trci, usamiće se sam na vrhu po broju GS titula. Gazi Nolee!!!

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

(Рајко трули Четник, клуб дођоша, 15. jul 2021 18:09) # Link komentara, избаци ти чемеру коју па нас просветли и образуј тролу мали.

Вук Караџић

pre 4 godine

у Њујорку ће бити много опасних тенисера: Медведев, Тим, Ципирипи, Надал, а ко зна можда се појави и луди Вавринка, нисам проверио да ли планира. много нагазних мина, ниједна победа није загарантована. ваљда ће Ноле успети. он верује.

Paun

pre 4 godine

Izbacene su kvote 1,83 je na Novaka da osvaja. To vam je u prevodu ko se ne razumije da ima podjednake sanse da osvoji turnir kao svi ostali zajedno, znaci 50%. Taj procenat je jos samo imao Nadal na RG i nigdje vise toliki favorit nije negde bio. Tipa u zenskom tenisu prvi favorit ima kvotu 7. Bila bi i 1,66 na Novaka ali sve se uzme u obzir, eventualna povreda diskvalifikacija tezi zreb i slicno pa s toga ne smiju manje od 1,83.
(Kravnicenko, 15. jul 2021 17:50)

Bila je kvota 1.30 na Nadala na jednom rgu

Duško Popović

pre 4 godine

Nema izbora...sve što je gradio 15g mu pada u vodu. Za njega je sad svaki GS - GOAT turnir ! Mora da gine jer do RGa Nole može da bude nedostižan.

FourSeasons

pre 4 godine

US Open je jako tezak za osvojiti zbog gomile dobrih igraca na betonskoj podlozi. Nadal, Cicipas, Medvedev, Zverev i jos poneko iznenadjenje iz drugog plana su itekako opasni na ovoj podlozi, medjutim ako Nole bude igrao u tim kljucnim mecevima na svojih 85-90% mogucnosti i uz to fizicki spreman mislim da je golden slam itekako dostizan. NY ceka 21!

Рајко трули Четник, клуб дођоша

pre 4 godine

Ене, Борба Титана, Гоатовић, Небо је граница, остало је историја, исписивање историје. Какве пошалице и умотворине!

Kravnicenko

pre 4 godine

Bila je kvota 1.30 na Nadala na jednom rgu
(Paun, 15. jul 2021 18:09)

Pratim bukmejkere za ovakve dogadjaje 20 godina , s toga ti pravom mogu reci ne lupetaj.

Milan

pre 4 godine

Rafa baca sve karte na US Open, to je bilo jasno kada je odlučio da preskoči OI i Wimbledon. Opet, koliko god bilo igrača koji mu mogu biti pretnja, na kraju ostane taj jedan koji stigne do finala. Svi znamo kako se to završava.

stranger

pre 4 godine

Ovaj Nadal mi je pao u ocima nakon cestitke Novaku. Nije mogao da cestita njemu nego je morao da kaze da je “sjajno sto sva trojica imamo po 20 GS”.

Cole

pre 4 godine

Шта ће бити са менталним здрављем нолОВАЦА, ако велики Рафа испегла житеља Монте Карла?
(Delija poreklom iz Radzastana, 15. jul 2021 18:00)

Isto kao i sa vasim mentalnim zdravljem
u poslednjih mesec i nesto. Usput,
za razliku od vas, mi cemo velikom Rafi
cestitati na pobedi i reci da je bio
bolji na tom mecu. Zadovoljan?

dale

pre 4 godine

Ja zaista ne vidim trenutno nikog, koji bi faktički ugrozio NOVAKA na tri dobijena seta.
Mozda samo neka linijska sudija, kao prošle godine, ali ovog puta će NOLE spuštati loptice na teren kao u rukometu, pa se to neće desiti.
Da se i ta naporna i dosadna priča o goatu konačno jednom završi.

Bardami

pre 4 godine

Hi,hi, hi... Rafa nije teniser za brze podloge, zato je i osvojio 13 titula na Rolan Garosu. A Beretini nije uspeo na najbržoj podlozi na Vimbldonu, pa što bi na US Openu. Na kraju, Nole će mu bacati lopticu na bekend. Samo što Beretini ovaj put neće doći do finala. A Nole osvaja US Open. Oduvek sam osećao i predosećao da će kompletirati sva četiri gren slema u kalendarskoj godini i da je jedino on sposoban za tako nešto.

x

pre 4 godine

Bila je kvota 1.30 na Nadala na jednom rgu
(Paun, 15. jul 2021 18:09)

Pratim bukmejkere za ovakve dogadjaje 20 godina , s toga ti pravom mogu reci ne lupetaj.
(Kravnicenko, 15. jul 2021 18:30)


Evo ja sam sad bacio pogled na RG 2014 i kvota na Nadala je bila 1.50.

vlada

pre 4 godine

Ne da ce Nadal izazvati Novaka nego ce mnogi biti spremni i dati sve od sebe da ga sprece u njegivom podvigu. Ali, kako god, Nadal ima najvise motiva da ga spreci u tom. Bice vraski tesko.

pribil

pre 4 godine

Bice na Noketu veliki pritisak zbog cinjenice da moze osvojiti kalendarski slem, sto je jedan od najvecih podviga uopste, sportski Mont Everest. Ali samopouzdanje i inat zbog proslogodisnje diskvalifikacije bice mu dodatni motiv. A zna se sta biva kad Novak nesto zacrta.

Aragorn

pre 4 godine

Kalav crni Beretini, kaže voli brze terene, pa gde ćeš brže od trave, a videli smo šta mu je Novak utadio na travi. A što se tiče Nadala može da bude opasan.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Тек почиње борба титана, било је наивно очекивати да ће Надал одустати од битке за ГОАТа. Надал је свестан да ако га не заустави на УСА ОПЕН-у губи ГОАТ трку и не сумњам да ће се максимално припремити. Сем Беретинија биће опасан и Меда а можда још неко од младих лавова засија.
У сваком случају уживајмо док два најбоља играча свих времена играју јер нажалост нису они вечни.
Биће борба непрекидна...

Globtroter

pre 4 godine

Rafa ne može da dogura više od 1/4 osim ako bude imao sreće sa žrebom. Mislim da ovaj put ispada od prvog jačeg igrača.

Zanimljivo je da pominju Beretinija. Mislim da jedna lasta ne čini proleće. A poslednjih dana niko ne spominje Zvereva, Cicipasa i Medvedeva, a po meni su oni daleko opasniji na betonu od Beretinija, a posebno Nadala.

Mrkii

pre 4 godine

Ovaj Kejhil (za kog niko nikad jije cuo, da stvarno prati muski tenis, znao bi da je Novak pobedio Nadala visokim loptama u polufinalu na RG.

Ne znam o čemu se dešava

pre 4 godine

Voli Nadal da igra i u Parizu , pa nije imao sanse tj u posljednjem setu je Djokovic opustio ruku , razmontirao Nadala i za sve se Novak pitao.

Znajuci koliko Nadalu odgovara beton u posljednjim godinama , mislim da bi ogromno iznenadjenje bilo da uopste dodje do finala.Na betonu su ispred njega favoriti Novak i Medvedev , a mislim da on sam ne bi bio favorit , maksimalno egal sa Zverevim i Cicipasom...Beretini , Tim vec duze vrijeme , Federer , Rubljev , Sapovalov i ostali tek treba da pokazu kako ce im leci NY , jer dosta zavise od forme tj nisu igraci koji se bez provjere mogu svrstavati u favorite!

Kravnicenko

pre 4 godine

Izbacene su kvote 1,83 je na Novaka da osvaja. To vam je u prevodu ko se ne razumije da ima podjednake sanse da osvoji turnir kao svi ostali zajedno, znaci 50%. Taj procenat je jos samo imao Nadal na RG i nigdje vise toliki favorit nije negde bio. Tipa u zenskom tenisu prvi favorit ima kvotu 7. Bila bi i 1,66 na Novaka ali sve se uzme u obzir, eventualna povreda diskvalifikacija tezi zreb i slicno pa s toga ne smiju manje od 1,83.

Ivan Bezdomni

pre 4 godine

Ne potcenjujte Nadala. Ipak ima više uspeha od Novaka na US Openu nekim čudom. Sećate se 2019. kako su Novak i Rodžer igrali epsko finale na Vimbldonu, istrošili se, a on iskoristio œansu.

jojo

pre 4 godine

Beretini dečko ne zna bekend da udari a da nije slajs. Strašno je da tako ograničen igrač figurira u bilo kakvoj raspravi... Sramota zaista.

zoranbl

pre 4 godine

Svi su oni spremni da izazovu, nego mogu li da pobjede tu je kvaka.Za izazov se Nole ne pita ništa, a za ovo drugo već će biti problem.Ajmo Nole.Idemooooo

pribil

pre 4 godine

Bice na Noketu veliki pritisak zbog cinjenice da moze osvojiti kalendarski slem, sto je jedan od najvecih podviga uopste, sportski Mont Everest. Ali samopouzdanje i inat zbog proslogodisnje diskvalifikacije bice mu dodatni motiv. A zna se sta biva kad Novak nesto zacrta.

Aragorn

pre 4 godine

Kalav crni Beretini, kaže voli brze terene, pa gde ćeš brže od trave, a videli smo šta mu je Novak utadio na travi. A što se tiče Nadala može da bude opasan.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Тек почиње борба титана, било је наивно очекивати да ће Надал одустати од битке за ГОАТа. Надал је свестан да ако га не заустави на УСА ОПЕН-у губи ГОАТ трку и не сумњам да ће се максимално припремити. Сем Беретинија биће опасан и Меда а можда још неко од младих лавова засија.
У сваком случају уживајмо док два најбоља играча свих времена играју јер нажалост нису они вечни.
Биће борба непрекидна...

jojo

pre 4 godine

Beretini dečko ne zna bekend da udari a da nije slajs. Strašno je da tako ograničen igrač figurira u bilo kakvoj raspravi... Sramota zaista.

Globtroter

pre 4 godine

Rafa ne može da dogura više od 1/4 osim ako bude imao sreće sa žrebom. Mislim da ovaj put ispada od prvog jačeg igrača.

Zanimljivo je da pominju Beretinija. Mislim da jedna lasta ne čini proleće. A poslednjih dana niko ne spominje Zvereva, Cicipasa i Medvedeva, a po meni su oni daleko opasniji na betonu od Beretinija, a posebno Nadala.

Mrkii

pre 4 godine

Ovaj Kejhil (za kog niko nikad jije cuo, da stvarno prati muski tenis, znao bi da je Novak pobedio Nadala visokim loptama u polufinalu na RG.

Cole

pre 4 godine

Шта ће бити са менталним здрављем нолОВАЦА, ако велики Рафа испегла житеља Монте Карла?
(Delija poreklom iz Radzastana, 15. jul 2021 18:00)

Isto kao i sa vasim mentalnim zdravljem
u poslednjih mesec i nesto. Usput,
za razliku od vas, mi cemo velikom Rafi
cestitati na pobedi i reci da je bio
bolji na tom mecu. Zadovoljan?

Истина

pre 4 godine

Не знам стварно браћо Срби,што се трудите да одговарате некаквом Расиму или Мухарему.Ставите се за тренутак у њихов положај,преци им били Срби,прешли у ислам,запало их, да сада живе, тако како живе.Немају своју културу,немају спортисте,ништа своје аутентично, све морају да преузимају од других.Кад тако живиш,мора се јавити бес према већинском,некад братском а сад мрском српском народу.То је њихов проблем и њихова ствар,интернет служи за избацивање фрустрације.На крају крајева,Срби смо, не треба нам нико да би се искрвили,зато оставите те људе нек мисле и пишу шта хоће,то је њихов бег од стварности.

Ivan Bezdomni

pre 4 godine

Ne potcenjujte Nadala. Ipak ima više uspeha od Novaka na US Openu nekim čudom. Sećate se 2019. kako su Novak i Rodžer igrali epsko finale na Vimbldonu, istrošili se, a on iskoristio œansu.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Шта ће бити са менталним здрављем нолОВАЦА, ако велики Рафа испегла житеља Монте Карла?
(Delija poreklom iz Radzastana, 15. jul 2021 18:00) # Link komentara, када Ви ноломрсци нисте поцркали од муке до сада што се бринете за нас, па наш Ноле све дере редом посебно ваше мезимце.

Bardami

pre 4 godine

Hi,hi, hi... Rafa nije teniser za brze podloge, zato je i osvojio 13 titula na Rolan Garosu. A Beretini nije uspeo na najbržoj podlozi na Vimbldonu, pa što bi na US Openu. Na kraju, Nole će mu bacati lopticu na bekend. Samo što Beretini ovaj put neće doći do finala. A Nole osvaja US Open. Oduvek sam osećao i predosećao da će kompletirati sva četiri gren slema u kalendarskoj godini i da je jedino on sposoban za tako nešto.

Kravnicenko

pre 4 godine

Izbacene su kvote 1,83 je na Novaka da osvaja. To vam je u prevodu ko se ne razumije da ima podjednake sanse da osvoji turnir kao svi ostali zajedno, znaci 50%. Taj procenat je jos samo imao Nadal na RG i nigdje vise toliki favorit nije negde bio. Tipa u zenskom tenisu prvi favorit ima kvotu 7. Bila bi i 1,66 na Novaka ali sve se uzme u obzir, eventualna povreda diskvalifikacija tezi zreb i slicno pa s toga ne smiju manje od 1,83.

FourSeasons

pre 4 godine

US Open je jako tezak za osvojiti zbog gomile dobrih igraca na betonskoj podlozi. Nadal, Cicipas, Medvedev, Zverev i jos poneko iznenadjenje iz drugog plana su itekako opasni na ovoj podlozi, medjutim ako Nole bude igrao u tim kljucnim mecevima na svojih 85-90% mogucnosti i uz to fizicki spreman mislim da je golden slam itekako dostizan. NY ceka 21!

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Je li ona baba još uvjek linijski sudija na US Openu ? Ako jest , pripaziti , skupljačima loptica loptice slati golubom pismonošom.
(kosta, 15. jul 2021 18:37)

Ove godine nema linijskih na USO.

zoranbl

pre 4 godine

Svi su oni spremni da izazovu, nego mogu li da pobjede tu je kvaka.Za izazov se Nole ne pita ništa, a za ovo drugo već će biti problem.Ajmo Nole.Idemooooo

sempervivum

pre 4 godine

Биће јак турнир. Наравно, Надал ће жестоко да се спреми, али пре Новака може да налети и на неког од "омладинаца".
Ипак, мислим да Надал није главни Новаков проблем. Новакови проблеми могу бити:
- велики психолошки притисак због очекивања календарског слема
- притисак публике
- психички премор
- чињеница да је US Open за Новака помало баксузан турнир

Petar

pre 4 godine

Ako uzme zlato na OI ima da grize do iznemoglosti na USA Open. Ako ne ucestvuje ima isto da grize na USA Open. Problem je sto ce i ostali da grizu do iznemoglosti da mu skinu skalp. Za neke je bitnije to da urade nego da osvoje turnir.

Nebojša

pre 4 godine

Nadal osam godina set na tvrdoj podlozi nije uzeo Novaku i tu se sva priča završava jedina pretnja su Medvedev, Cicipas, Zverev... A i oni su više pretnja samom Nadalu nego Novaku u zadnje vreme Nadal češće gubi od nove generacije nego Novak čak i na šljaci.

Ne znam o čemu se dešava

pre 4 godine

Voli Nadal da igra i u Parizu , pa nije imao sanse tj u posljednjem setu je Djokovic opustio ruku , razmontirao Nadala i za sve se Novak pitao.

Znajuci koliko Nadalu odgovara beton u posljednjim godinama , mislim da bi ogromno iznenadjenje bilo da uopste dodje do finala.Na betonu su ispred njega favoriti Novak i Medvedev , a mislim da on sam ne bi bio favorit , maksimalno egal sa Zverevim i Cicipasom...Beretini , Tim vec duze vrijeme , Federer , Rubljev , Sapovalov i ostali tek treba da pokazu kako ce im leci NY , jer dosta zavise od forme tj nisu igraci koji se bez provjere mogu svrstavati u favorite!

malo meteorologije

pre 4 godine

Zašto je Novak manje uspješan na US Openu nego na AO? Zbog vremenskih prilika. Na US Openu znaju biti velike vremenske oscilacije, velika vlažnost, i sl. Onaj nenormalni vjetar u finalu izgubljenom protiv Marija da ne spominjemo. A Novaku je to jedan od najvećih protivnika tokom karijere. Ujedno, to je i razlog zašto je Nadal mnogo uspješniji na US Openu nego na AO, iako su oba turnira na betonu. Jer Rafa trpi i visoku vlažnost i ekstremnu vrućinu bolje nego ijedan teniser ikada. Zato i nema kroz karijeru dobre rezultate na turnirima u jesen i u dvorani, kad su vremenski uslovi mnogo prijatniji. Jer, tada nestaje ta njegova prednost u odnosu na ostale tenisere.
Zato mlada generacija od svih slemova ima najviše šanse protiv Novaka na US Openu. Jeste betonska podloga, ali su i oni svi dobri na betonskoj podlozi - i Medvedev, i Cicipas, i Zverjev, možda i Beretini, još poneko. Možda se i Tim povrati. Biće veliko fizičko trošenje, na podlozi koja je fizički zahtjevnija za noge, a tehnički manje zahtjevna od zemlje i trave.
Nadalu će takođe biti vraški teško da dođe do finala preko nekoga od ovih igrača.

Вук Караџић

pre 4 godine

Шта ће бити са менталним здрављем нолОВАЦА, ако велики Рафа испегла житеља Монте Карла?
(Delija poreklom iz Radzastana, 15. jul 2021 18:00)

има још много да се игра, нема фрке. Рафа вероватно неће доћи ни до полуфинала, тако да нема везе

Vuk

pre 4 godine

Nole će se lagano prošetati kroz Njujork, i uzeti zlatni slem i konačno će se završiti priča o GOAT trci, usamiće se sam na vrhu po broju GS titula. Gazi Nolee!!!

jatijahaokevupre27godina

pre 4 godine

Ma kakav odskok lopte, beton je postao previše tvrda podloga za Rafina kolena i članke. Nema Rafa šta više da traži protiv Noleta na toj podlozi. Tamo će Noletu najveća konkurencija biti Medvedev.

Milan

pre 4 godine

Rafa baca sve karte na US Open, to je bilo jasno kada je odlučio da preskoči OI i Wimbledon. Opet, koliko god bilo igrača koji mu mogu biti pretnja, na kraju ostane taj jedan koji stigne do finala. Svi znamo kako se to završava.

Dejan

pre 4 godine

Od vas Nolomana nema nista gore, vi ste uzas, gori ste i od svake izjave Kirjosa. Novak je majstor, svaka mu cast. Ali vi, vi ste uzaas. Vredjate, ponizavate, omalovazavate, svakog ko ne navija za njega ili kaze nesto lose o njemu odnosno vi to protumacite kao lose il napad na Novaka.
Ne postujete ni mrvu velicine kao sto su Federer i Nadal, al samo jedno da znate, Novak ih postuje, da ih ne postuje, ne bi bio to sto jeste danas! Sva trojica su GOAT, to nikad necete moci da razumete, s tim da je novak po rezultatima GOAT
Novak je kralj a vi ste dno Nolomani.
(objavite mi komentar Floki workship, 15. jul 2021 18:18)

Pa ja mislim da je to pocelo kad je Novak poceo da ih melje, pa ste ga vi vredjali od prvog minuta....eh sad se sve obrnul, Novak ce postati najbolji svih vremena i sad vam je prpa....niste prevedeli i to je to....

just accept it...

Вук Караџић

pre 4 godine

у Њујорку ће бити много опасних тенисера: Медведев, Тим, Ципирипи, Надал, а ко зна можда се појави и луди Вавринка, нисам проверио да ли планира. много нагазних мина, ниједна победа није загарантована. ваљда ће Ноле успети. он верује.

Ambalaza Rotira

pre 4 godine

Nije US Open Novakov omiljeni turnir, nikad nije bio - zna da bude velika vlaga i sparina, nije to bas ona podloga koja njemu odgovara, i dolazi na kraju sezone kad je on obicno umoran. Zato treba da batali Olimpijadu, lepo da se odmori, pa da vidimo... I Kejhil je u pravu - lakse je Novaku pobediti Nadala na Wimbledonu (skor: 2-1) nego na US Openu (1-2). A sto se tice ostalih, sigurno ce se neki od njih razmahati (tipa Medvedev, Tsitsi, Zverko itd).

Ovo je mnogo teze nego sto nasi ljudi misle, treba imati razumna ocekivanja. Mislim da je manji favorit na US Open-u nego na Wimbledon-u, gde cak ni Federer u punoj snazi ne moze da mu parira. Ali bio bi neverovatan uspeh, i verovatno niko nece uskoro prici ovom rekordu tako blizu - ajd sa srecom...

onako

pre 4 godine

Nadal nije odustao od trke za GOAT-a? Naravno, ali osim da dobije ovaj USO, treba mu još par godina na mestu br. 1, zatim bar 3-4 završna turnira na kraju godine, plus još nekoliko puta da bude 1. na kraju kalendarske godine. Dakle, samo hrabro, neka krene sa ovim USO, ali i ako ga osvoji, dug je njegov put do GOAT-a...

Lemi

pre 4 godine

Da, da... medjutim ima jedna sitnica tu - Nole ima igru za svakoga od njih, ali niko od njih nema igru za Noleta. Takodje, potvrdom odlaska na OI u Japanu pokazuje da juri zlatni slem, sto znaci da mu je motivacija na vrhuncu i da je jos gladan. Ukratko, gazice ih!

radza1981

pre 4 godine

Meda ce mu biti glavni konkurent.Nadal na betonu protiv Nola?Da li je ovaj pogledao kada ga je Nadal poslednji put dobio na ovoj podlozi?

vlada

pre 4 godine

Ne da ce Nadal izazvati Novaka nego ce mnogi biti spremni i dati sve od sebe da ga sprece u njegivom podvigu. Ali, kako god, Nadal ima najvise motiva da ga spreci u tom. Bice vraski tesko.

Hvala Bogu te nisam englez

pre 4 godine

Kakvi kometari. Pre dve nedelje - W nikad gori, slabiji, dronjaviji. Sad USA sa istim tim igračima - biće najači turnir vasione. Saberite se. Samo da vetar ne podivlja i Novak opušteno.

sasa

pre 4 godine

Ma da, Nole i nije nesto uspesan na betonu. Osim na Australijan openu i US openu, mastersima. Pa covek je najuspesniji bas na betonu…..

Saša

pre 4 godine

U pravu je, pokušaću svi da kidišu na njega kao zveri, napašće ga iz petnih žila, pogotovo Rafa koji vapi za osvetom nakon teškog poraza na Rolan Garosu. Nadajmo se da će Nole uspeti da odoli svim njihovim nasrtajima i osvoji zlatni slem.

Sunce Slobode

pre 4 godine

Да би изазвао Новака на УС,пре тога мора добити најмање пет тенисера, и то је за Надала прави изазов.Не потцењујем Рафу,али има ових младих лавова који су жељни великог скалпа.Наравно да то исто чека и Новака ,али он је у ритму и његово самопуздање је невероватно,плус ефекат застрашивања што би рекао Матс.Рафа на бетону,одавно нема тај ефекат.Једино је непознаница,колико спреман ће доћи,под спреман подразумевам психу,јер Рафа је ратник па се његова физичка спрема и жеља не доводи у питање.
(Моје мишљење, 15. jul 2021 18:52)

Bravo, to je to. Ne igraju samo Nole i Rafa na turniru. Jos samo da dodam da ce biti jedan od jacih turnira u skorije vreme. Bice velikih iznenadjenja.

Kravnicenko

pre 4 godine

Bila je kvota 1.30 na Nadala na jednom rgu
(Paun, 15. jul 2021 18:09)

Pratim bukmejkere za ovakve dogadjaje 20 godina , s toga ti pravom mogu reci ne lupetaj.

basketas

pre 4 godine

proslo finale je sve objasnio beretiniju a pretproslo polufinale je i vise nego objasnio nadalu. ako ima neki ozbiljniji kandidat?

srle

pre 4 godine

Paradoksalno je da Rafa ima 4 titule na US Openu, a Novak 3. Zaista šteta za Novaka što je izgubio čak 5 finala tamo. Očigledno Rafi odgovaraju uslovi u Njujorku, ali nadam se da će Novak preskočiti Olimpijadu i dobro se spremiti za istorijski US Open. Veliki je ulog na talonu, titulom u Njujorku Novak mnogo dobija i želim mu svu sreću na putu do najboljeg tenisera svih vremena.

stranger

pre 4 godine

Ovaj Nadal mi je pao u ocima nakon cestitke Novaku. Nije mogao da cestita njemu nego je morao da kaze da je “sjajno sto sva trojica imamo po 20 GS”.

Koča

pre 4 godine

Rafa i Nole, po meni najveće rivalstvo u istoriji tenisa. Novak i Pit Sampras najveći teniseri ikad pri čemu će do kraja karijere Novak biti definivno veći. Obojica 6 godina završili kao prvi. Doduše, Sampras je relativno kratko igrao i relativno rano otišao u penziju

antiDebil

pre 4 godine

Zavisi od zreba. Trojicu igraca iz vrha ne moze da dobije, sanse su 0. Dvojicu iz vrha 20-80, jednog iz vrha recimo Djokovica u finalu 55-45 ali samo u slucaju da do finala na igra sa igracem iz top30. On je i sve US opene osvojio na taj nacin, na jednom ni do titule nije igrao sa top30 igracem !

meda

pre 4 godine

Konkurenti Djokovicu na USO su pre svega Medvedev, onda Zverev, pa posle Tsitsipas, pa tek onda Nadal, pa Sapovalov. Beretini nije na tom nivou. Thiem mozda ali ako nekako magicno pronadje sebe, nista na to ne ukazuje.
Puno ce da zavisi od zreba, u ciju cetvrtinu ce da upadne Zverev i u ciju ce Sapovalov.

Duško Popović

pre 4 godine

Nema izbora...sve što je gradio 15g mu pada u vodu. Za njega je sad svaki GS - GOAT turnir ! Mora da gine jer do RGa Nole može da bude nedostižan.

kosta

pre 4 godine

Je li ona baba još uvjek linijski sudija na US Openu ? Ako jest , pripaziti , skupljačima loptica loptice slati golubom pismonošom.

dale

pre 4 godine

Ja zaista ne vidim trenutno nikog, koji bi faktički ugrozio NOVAKA na tri dobijena seta.
Mozda samo neka linijska sudija, kao prošle godine, ali ovog puta će NOLE spuštati loptice na teren kao u rukometu, pa se to neće desiti.
Da se i ta naporna i dosadna priča o goatu konačno jednom završi.

засвеобрезанеспавачесребрене

pre 4 godine

Rafa voli kada loptica odskače ( no comment )
(Sasa, 15. jul 2021 18:42) # Link komentara, легенда каже да је једном Мирка изјавила да би и она волела да више одскаче.

Cole

pre 4 godine

Rafa je jak, nabildovani pitbul,
dok je Novak pitbul borac, kao sajla,
izdrzljiv... I kao sto to obicno biva,
u pocetku (karijerno) "bilder jede"
mrsavijeg, "slabijeg"... ali ishod se
uvek zna, pobedjuje borac.

P.S.
Naravno da Rafa ne sedi skrstenih ruku
i da ce biti opasan ali nije ni Novak veverica. Uostalom, ko god da
pobedi, terace se oni jos bar dve-tri godine.

Ljuba

pre 4 godine

uraz kao analiticar nisi izneo jednu bitnu cinjenicu, da su se svi povukli da treniraju kao diljaci jer ne znaju šta da rade sa Đokovićem. Ako osvoji zlatni slem, a najbliži je ikada ka tome u zadnjih 50 godina, ovi mogu da spakuju rekete, svi!

Моје мишљење

pre 4 godine

Да би изазвао Новака на УС,пре тога мора добити најмање пет тенисера, и то је за Надала прави изазов.Не потцењујем Рафу,али има ових младих лавова који су жељни великог скалпа.Наравно да то исто чека и Новака ,али он је у ритму и његово самопуздање је невероватно,плус ефекат застрашивања што би рекао Матс.Рафа на бетону,одавно нема тај ефекат.Једино је непознаница,колико спреман ће доћи,под спреман подразумевам психу,јер Рафа је ратник па се његова физичка спрема и жеља не доводи у питање.

"Старина Новак"

pre 4 godine

Интересантно ми је, увијек, погледати Надалове мечеве од прије десетак година.
Не због саме игре, да ту правим неке паралеле са садашњошћу, жао ми некако човјека, све је погрешне шампоне користио, да му, баш онако, отпадне коса.
А Роћко, никако да се озноји.
Интересантно, баш.

Paun

pre 4 godine

Izbacene su kvote 1,83 je na Novaka da osvaja. To vam je u prevodu ko se ne razumije da ima podjednake sanse da osvoji turnir kao svi ostali zajedno, znaci 50%. Taj procenat je jos samo imao Nadal na RG i nigdje vise toliki favorit nije negde bio. Tipa u zenskom tenisu prvi favorit ima kvotu 7. Bila bi i 1,66 na Novaka ali sve se uzme u obzir, eventualna povreda diskvalifikacija tezi zreb i slicno pa s toga ne smiju manje od 1,83.
(Kravnicenko, 15. jul 2021 17:50)

Bila je kvota 1.30 na Nadala na jednom rgu

Марко

pre 4 godine

Новак може да остане опет без тог трофеја једино ако опет погоди неког лоптицом.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Napred Rafa...
(Rasim Np, 15. jul 2021 17:54) # Link komentara,Рашо, Радоване па то си Ти.

Cole

pre 4 godine

Nadal ihra najbolji tenis na betonu na USO, cinjenica. Nece biti naivno.
(sasa jokic, 15. jul 2021 18:05)

Postoji li neko stručno objašnjenje zašto Nadal igra bolje na USO, nego na AO?
Meni je logičnije da mu više odgovara AO jer ima sporiju podlogu, ali očigledno nije tako.
(x, 15. jul 2021 18:41)

Bas suprotno od toga sto si napisao.
AO ima dosta brzu podlogu od USO. Poz.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

(Рајко трули Четник, клуб дођоша, 15. jul 2021 18:09) # Link komentara, избаци ти чемеру коју па нас просветли и образуј тролу мали.

nixon

pre 4 godine

Jedini Nadalov izazov, uz svo duzno postovanje ipak je to veliki sampion, je da proba set da uzme Novaku. Da, i da osvoji poen na drugi servis tj Novakov ritern. Moj dragi treneru Halep Simonke :)

CroFed

pre 4 godine

@x

Čini mi se da je tokom godina odskok loptice bio višlji u New Yorku a i uvjeti su bili zeznuti jer dok nije bilo krova faktor vjetra kao i vlage su imali veliku ulogu, a Novica ne voli teške uvjete (pogotovo ne vjetar) dok Rafi i ne smeta previše. Možda je tu dio odgovora zašto ima više US Opena od AUS Opena...

x

pre 4 godine

Nadal ihra najbolji tenis na betonu na USO, cinjenica. Nece biti naivno.
(sasa jokic, 15. jul 2021 18:05)

Postoji li neko stručno objašnjenje zašto Nadal igra bolje na USO, nego na AO?
Meni je logičnije da mu više odgovara AO jer ima sporiju podlogu, ali očigledno nije tako.

Батали глупости

pre 4 godine

@ Рајко,трули четник,клуб дођоша. Стварно човече,шта ти је.Па Рајко оригинал ти ушао у главу,као Новак ,Роџеру и Рафи.Комплекс који си набио,не дозвољава ти да искажеш креативност у коментарима,јер си пун пакости.Олади брате,двадесет први је век,интернет пружа шансу свима,да буду оно што хоће.То не можеш променити и што пре прихватиш,боље по тебе.Што се дођоша тиче,то није тековина овог века,већ ваљда од постанка цивилизације.

x

pre 4 godine

Bila je kvota 1.30 na Nadala na jednom rgu
(Paun, 15. jul 2021 18:09)

Pratim bukmejkere za ovakve dogadjaje 20 godina , s toga ti pravom mogu reci ne lupetaj.
(Kravnicenko, 15. jul 2021 18:30)


Evo ja sam sad bacio pogled na RG 2014 i kvota na Nadala je bila 1.50.

mix

pre 4 godine

Nadal nije odustao od trke za GOAT-a? Naravno, ali osim da dobije ovaj USO, treba mu još par godina na mestu br. 1, zatim bar 3-4 završna turnira na kraju godine, plus još nekoliko puta da bude 1. na kraju kalendarske godine. Dakle, samo hrabro, neka krene sa ovim USO, ali i ako ga osvoji, dug je njegov put do GOAT-a...
(onako, 15. jul 2021 21:21)

Ne. Dovoljno je samo 1 GS da ima vise. Ovo ostalo samo u slucaju da su izjednaceni.

RAPE

pre 4 godine

mix.....samo se ti teši ....dve godine više na br.1 je mnogo vrednije od 2-3 GSa..samo logika ...Ako si vremenski najduže najbolji tj najviše si vremena proveo kao br1 onda si svakako najbolji ikada.

mlaćenje prazne slame

pre 4 godine

Nadal je sedam puta pobedio Novaka na betonu.
Nadal ima jednu titulu više od Novaka na US.
Nadal ima pozitivan skor na US Openu u finalima 2-1 protiv Novaka.
Nadal ima 22 titule od ukupno od 48 odigranih finala a sve je gubio po pravilu od Novaka ili Federer dešavalo mu se kiksevi Marej,Nalbadijan,Davidenko,Conge i td..
Nadalu više odgovaraju uslovi na US nego na AO.
Nadal će dati sve ili bacit kartu na stolu ne bi uzeo ovaj GS kako bi bio ispred svog rivala. Jer dogodili se Novak uzme već na AO beži na dve sigurna..
(Posmatrac, 16. jul 2021 12:29)

Nadal uvek imao povoljan žreb na US openu
Nadal 2 puta pobedio US open kad nije bilo Novaka Đokovića
Nadal je dva puta pobedio Novaka Đokovića u finalu, jer je Đoković oba polufinala igrao 5 setova protiv Vavrinke i Federera a Nadal pobedio Gaskea i Južnog sa po 3:0.
Nadal od 2013 nije pobedio Đokovića na tvrdoj podlozi
Nadal od 2013 nije osvojio set na tvrdoj podlozi
Nadal više Đokovića ne može da pobedi ni na šljaci, osim ako mu žreb omogući da Đoković igra četvrtfinale i polufinale dan pred finale.
Nadalu ne odgovara nijedan beton, svi su sada bolji od njega
Nadalu samo odgovara da ima povoljan žreb, i da u njegovom delu žreba nisu Medvedev, Cicipas, Tim, Zverev, Rubljov, Šapovalov, Beretini

objavite mi komentar Floki workship

pre 4 godine

Od vas Nolomana nema nista gore, vi ste uzas, gori ste i od svake izjave Kirjosa. Novak je majstor, svaka mu cast. Ali vi, vi ste uzaas. Vredjate, ponizavate, omalovazavate, svakog ko ne navija za njega ili kaze nesto lose o njemu odnosno vi to protumacite kao lose il napad na Novaka.
Ne postujete ni mrvu velicine kao sto su Federer i Nadal, al samo jedno da znate, Novak ih postuje, da ih ne postuje, ne bi bio to sto jeste danas! Sva trojica su GOAT, to nikad necete moci da razumete, s tim da je novak po rezultatima GOAT
Novak je kralj a vi ste dno Nolomani.

Delija poreklom iz Radzastana

pre 4 godine

Шта ће бити са менталним здрављем нолОВАЦА, ако велики Рафа испегла житеља Монте Карла?

Рајко трули Четник, клуб дођоша

pre 4 godine

Ене, Борба Титана, Гоатовић, Небо је граница, остало је историја, исписивање историје. Какве пошалице и умотворине!

Рајко трули Четник, клуб дођоша

pre 4 godine

Ене, нпр. Боље је побећи из ЦГ забити и доћи у Београд него остати у истој и свирати гусле!

ФатаМогОргана

pre 4 godine

@Рајко Четник, клуб 311

Hahahahaha...napred Rafa...биће ипак на УСО фатаморгана, видино се после...

Analizator

pre 4 godine

Novak na sve GS-ove sada dolazi tempiran i svez, sto ranijih godina kada je jurio sve turnire , osvajao po 5-6 mastersa godisnje, nije bio slucaj. Iz tog razloga Novak na GS-ima igra bolje nego ikad, a cak mi se cini da ima i taktiku igre bolju nego pre. Na AO jedini problem moze biti sto Novak igra OI. Sigurno je da posle OI ne treba da igra ni jedan turnir do AO, neka odmara.

Posmatrac

pre 4 godine

Nadal je sedam puta pobedio Novaka na betonu.
Nadal ima jednu titulu više od Novaka na US.
Nadal ima pozitivan skor na US Openu u finalima 2-1 protiv Novaka.
Nadal ima 22 titule od ukupno od 48 odigranih finala a sve je gubio po pravilu od Novaka ili Federer dešavalo mu se kiksevi Marej,Nalbadijan,Davidenko,Conge i td..
Nadalu više odgovaraju uslovi na US nego na AO.
Nadal će dati sve ili bacit kartu na stolu ne bi uzeo ovaj GS kako bi bio ispred svog rivala. Jer dogodili se Novak uzme već na AO beži na dve sigurna..

kvisko

pre 4 godine

Svi su oni spremni i zele vise od svega da pobede Djokovica ali im nesto ne ide od ruke u zadnje vreme. Cak i oni kojima da jedan ili dva seta prednosti na kraju pognute glave napustaju tenisku arenu i gledaju kako nasa legenda podize pobednicki pehar.

bmiles

pre 4 godine

Iako mi je drag kao komentator i smatram ga poklonikom igre naseg Novaka,ovde se Kehil stavlja u ulogu promotera US Opena,sto mu je izgleda nalozena.Secam se pre finala Vimbldona sta je Kurijer porucio na Tenis Kanalu: "Ako Novak pobedi bice to pravi uvod za veoma jaki US Open! Ocekuje se da ce svi njegovi rivali: Federer,Nadal,Tim,Zverev,Medvedev,Cicipas,Beretini.... uzeti ucesce i pokusaju da ga sprece da osvoji kalendarski GS!Mada stoji cinjenica koja opominje, jer se Novak vraca ljut na US Open zbog one nesrecne diskvalifikacije i ucinice sve da odigra najbolje sto ume.Kad on to odluci a svi znamo da je na US Openu uvek favorit ne vidim nikoga ko ga moze pobediti u 3 od 5 seta ako je na svom nivou igre.Bice veoma interesantan turnir upravo zbog toga sto mozemo prisustvovati istorijskom trenutku da jedan teniser osvoji sva 4 GS."
Tako ovu izjavu Kehila smatram samo kao jednu u nizu komercijalnih reklama!

mix

pre 4 godine

mix.....samo se ti teši ....dve godine više na br.1 je mnogo vrednije od 2-3 GSa..samo logika ...Ako si vremenski najduže najbolji tj najviše si vremena proveo kao br1 onda si svakako najbolji ikada.
(RAPE, 16. jul 2021 08:04)

Ko je uspesniji: Marselo Rios koji je bio broj 1 sa 0 GS ili Vavrinka koji nikad nije bio broj 1 sa 3 GS?

vidoje

pre 4 godine

"Nadal spreman da izazove Novaka u Njujorku"

Odlicno, ali pre nego ga izazove morace poprilicno da se namuci sa nekima od ovih momaka: Tim, Zverev, Medvedev, Cicipas, Beretini, Federer, Rubljev....

joca

pre 4 godine

Razumem ijekavicu,ali ne razumem Zvjerev?
(darko, 15. jul 2021 21:13)

Ma, svi tu greše. Jel čovek Nemac? Onda se čita Cferef. :)

Andjela

pre 4 godine

Kada je ATP "promenio pravila o vremenu izvođenja servisa, skratio vreme) ja sam preporučila Nadalu da ode u "penziju", nažalost nije me poslušao...videli ste da nije mogao da osvoji RG. On ima po jačini udaraca slab servis, jedina šansa pri servisu mu je da servis bude "precizan". SADA JE TO OTPALO... Nema šanse.

Delija poreklom iz Radzastana

pre 4 godine

Шта ће бити са менталним здрављем нолОВАЦА, ако велики Рафа испегла житеља Монте Карла?

objavite mi komentar Floki workship

pre 4 godine

Od vas Nolomana nema nista gore, vi ste uzas, gori ste i od svake izjave Kirjosa. Novak je majstor, svaka mu cast. Ali vi, vi ste uzaas. Vredjate, ponizavate, omalovazavate, svakog ko ne navija za njega ili kaze nesto lose o njemu odnosno vi to protumacite kao lose il napad na Novaka.
Ne postujete ni mrvu velicine kao sto su Federer i Nadal, al samo jedno da znate, Novak ih postuje, da ih ne postuje, ne bi bio to sto jeste danas! Sva trojica su GOAT, to nikad necete moci da razumete, s tim da je novak po rezultatima GOAT
Novak je kralj a vi ste dno Nolomani.

mix

pre 4 godine

Nadal nije odustao od trke za GOAT-a? Naravno, ali osim da dobije ovaj USO, treba mu još par godina na mestu br. 1, zatim bar 3-4 završna turnira na kraju godine, plus još nekoliko puta da bude 1. na kraju kalendarske godine. Dakle, samo hrabro, neka krene sa ovim USO, ali i ako ga osvoji, dug je njegov put do GOAT-a...
(onako, 15. jul 2021 21:21)

Ne. Dovoljno je samo 1 GS da ima vise. Ovo ostalo samo u slucaju da su izjednaceni.

ФатаМогОргана

pre 4 godine

@Рајко Четник, клуб 311

Hahahahaha...napred Rafa...биће ипак на УСО фатаморгана, видино се после...

Рајко трули Четник, клуб дођоша

pre 4 godine

Ене, Борба Титана, Гоатовић, Небо је граница, остало је историја, исписивање историје. Какве пошалице и умотворине!

Рајко трули Четник, клуб дођоша

pre 4 godine

Ене, нпр. Боље је побећи из ЦГ забити и доћи у Београд него остати у истој и свирати гусле!

Aragorn

pre 4 godine

Kalav crni Beretini, kaže voli brze terene, pa gde ćeš brže od trave, a videli smo šta mu je Novak utadio na travi. A što se tiče Nadala može da bude opasan.

Ivan Bezdomni

pre 4 godine

Ne potcenjujte Nadala. Ipak ima više uspeha od Novaka na US Openu nekim čudom. Sećate se 2019. kako su Novak i Rodžer igrali epsko finale na Vimbldonu, istrošili se, a on iskoristio œansu.

CroFed

pre 4 godine

@x

Čini mi se da je tokom godina odskok loptice bio višlji u New Yorku a i uvjeti su bili zeznuti jer dok nije bilo krova faktor vjetra kao i vlage su imali veliku ulogu, a Novica ne voli teške uvjete (pogotovo ne vjetar) dok Rafi i ne smeta previše. Možda je tu dio odgovora zašto ima više US Opena od AUS Opena...

Paun

pre 4 godine

Izbacene su kvote 1,83 je na Novaka da osvaja. To vam je u prevodu ko se ne razumije da ima podjednake sanse da osvoji turnir kao svi ostali zajedno, znaci 50%. Taj procenat je jos samo imao Nadal na RG i nigdje vise toliki favorit nije negde bio. Tipa u zenskom tenisu prvi favorit ima kvotu 7. Bila bi i 1,66 na Novaka ali sve se uzme u obzir, eventualna povreda diskvalifikacija tezi zreb i slicno pa s toga ne smiju manje od 1,83.
(Kravnicenko, 15. jul 2021 17:50)

Bila je kvota 1.30 na Nadala na jednom rgu

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Тек почиње борба титана, било је наивно очекивати да ће Надал одустати од битке за ГОАТа. Надал је свестан да ако га не заустави на УСА ОПЕН-у губи ГОАТ трку и не сумњам да ће се максимално припремити. Сем Беретинија биће опасан и Меда а можда још неко од младих лавова засија.
У сваком случају уживајмо док два најбоља играча свих времена играју јер нажалост нису они вечни.
Биће борба непрекидна...

pribil

pre 4 godine

Bice na Noketu veliki pritisak zbog cinjenice da moze osvojiti kalendarski slem, sto je jedan od najvecih podviga uopste, sportski Mont Everest. Ali samopouzdanje i inat zbog proslogodisnje diskvalifikacije bice mu dodatni motiv. A zna se sta biva kad Novak nesto zacrta.

onako

pre 4 godine

Nadal nije odustao od trke za GOAT-a? Naravno, ali osim da dobije ovaj USO, treba mu još par godina na mestu br. 1, zatim bar 3-4 završna turnira na kraju godine, plus još nekoliko puta da bude 1. na kraju kalendarske godine. Dakle, samo hrabro, neka krene sa ovim USO, ali i ako ga osvoji, dug je njegov put do GOAT-a...

jojo

pre 4 godine

Beretini dečko ne zna bekend da udari a da nije slajs. Strašno je da tako ograničen igrač figurira u bilo kakvoj raspravi... Sramota zaista.

Mrkii

pre 4 godine

Ovaj Kejhil (za kog niko nikad jije cuo, da stvarno prati muski tenis, znao bi da je Novak pobedio Nadala visokim loptama u polufinalu na RG.

Dejan

pre 4 godine

Od vas Nolomana nema nista gore, vi ste uzas, gori ste i od svake izjave Kirjosa. Novak je majstor, svaka mu cast. Ali vi, vi ste uzaas. Vredjate, ponizavate, omalovazavate, svakog ko ne navija za njega ili kaze nesto lose o njemu odnosno vi to protumacite kao lose il napad na Novaka.
Ne postujete ni mrvu velicine kao sto su Federer i Nadal, al samo jedno da znate, Novak ih postuje, da ih ne postuje, ne bi bio to sto jeste danas! Sva trojica su GOAT, to nikad necete moci da razumete, s tim da je novak po rezultatima GOAT
Novak je kralj a vi ste dno Nolomani.
(objavite mi komentar Floki workship, 15. jul 2021 18:18)

Pa ja mislim da je to pocelo kad je Novak poceo da ih melje, pa ste ga vi vredjali od prvog minuta....eh sad se sve obrnul, Novak ce postati najbolji svih vremena i sad vam je prpa....niste prevedeli i to je to....

just accept it...

Posmatrac

pre 4 godine

Nadal je sedam puta pobedio Novaka na betonu.
Nadal ima jednu titulu više od Novaka na US.
Nadal ima pozitivan skor na US Openu u finalima 2-1 protiv Novaka.
Nadal ima 22 titule od ukupno od 48 odigranih finala a sve je gubio po pravilu od Novaka ili Federer dešavalo mu se kiksevi Marej,Nalbadijan,Davidenko,Conge i td..
Nadalu više odgovaraju uslovi na US nego na AO.
Nadal će dati sve ili bacit kartu na stolu ne bi uzeo ovaj GS kako bi bio ispred svog rivala. Jer dogodili se Novak uzme već na AO beži na dve sigurna..

stranger

pre 4 godine

Ovaj Nadal mi je pao u ocima nakon cestitke Novaku. Nije mogao da cestita njemu nego je morao da kaze da je “sjajno sto sva trojica imamo po 20 GS”.

Globtroter

pre 4 godine

Rafa ne može da dogura više od 1/4 osim ako bude imao sreće sa žrebom. Mislim da ovaj put ispada od prvog jačeg igrača.

Zanimljivo je da pominju Beretinija. Mislim da jedna lasta ne čini proleće. A poslednjih dana niko ne spominje Zvereva, Cicipasa i Medvedeva, a po meni su oni daleko opasniji na betonu od Beretinija, a posebno Nadala.

Koča

pre 4 godine

Rafa i Nole, po meni najveće rivalstvo u istoriji tenisa. Novak i Pit Sampras najveći teniseri ikad pri čemu će do kraja karijere Novak biti definivno veći. Obojica 6 godina završili kao prvi. Doduše, Sampras je relativno kratko igrao i relativno rano otišao u penziju

Истина

pre 4 godine

Не знам стварно браћо Срби,што се трудите да одговарате некаквом Расиму или Мухарему.Ставите се за тренутак у њихов положај,преци им били Срби,прешли у ислам,запало их, да сада живе, тако како живе.Немају своју културу,немају спортисте,ништа своје аутентично, све морају да преузимају од других.Кад тако живиш,мора се јавити бес према већинском,некад братском а сад мрском српском народу.То је њихов проблем и њихова ствар,интернет служи за избацивање фрустрације.На крају крајева,Срби смо, не треба нам нико да би се искрвили,зато оставите те људе нек мисле и пишу шта хоће,то је њихов бег од стварности.

засвеобрезанеспавачесребрене

pre 4 godine

Rafa voli kada loptica odskače ( no comment )
(Sasa, 15. jul 2021 18:42) # Link komentara, легенда каже да је једном Мирка изјавила да би и она волела да више одскаче.

Analizator

pre 4 godine

Novak na sve GS-ove sada dolazi tempiran i svez, sto ranijih godina kada je jurio sve turnire , osvajao po 5-6 mastersa godisnje, nije bio slucaj. Iz tog razloga Novak na GS-ima igra bolje nego ikad, a cak mi se cini da ima i taktiku igre bolju nego pre. Na AO jedini problem moze biti sto Novak igra OI. Sigurno je da posle OI ne treba da igra ni jedan turnir do AO, neka odmara.

Ne znam o čemu se dešava

pre 4 godine

Voli Nadal da igra i u Parizu , pa nije imao sanse tj u posljednjem setu je Djokovic opustio ruku , razmontirao Nadala i za sve se Novak pitao.

Znajuci koliko Nadalu odgovara beton u posljednjim godinama , mislim da bi ogromno iznenadjenje bilo da uopste dodje do finala.Na betonu su ispred njega favoriti Novak i Medvedev , a mislim da on sam ne bi bio favorit , maksimalno egal sa Zverevim i Cicipasom...Beretini , Tim vec duze vrijeme , Federer , Rubljev , Sapovalov i ostali tek treba da pokazu kako ce im leci NY , jer dosta zavise od forme tj nisu igraci koji se bez provjere mogu svrstavati u favorite!

"Старина Новак"

pre 4 godine

Интересантно ми је, увијек, погледати Надалове мечеве од прије десетак година.
Не због саме игре, да ту правим неке паралеле са садашњошћу, жао ми некако човјека, све је погрешне шампоне користио, да му, баш онако, отпадне коса.
А Роћко, никако да се озноји.
Интересантно, баш.

meda

pre 4 godine

Konkurenti Djokovicu na USO su pre svega Medvedev, onda Zverev, pa posle Tsitsipas, pa tek onda Nadal, pa Sapovalov. Beretini nije na tom nivou. Thiem mozda ali ako nekako magicno pronadje sebe, nista na to ne ukazuje.
Puno ce da zavisi od zreba, u ciju cetvrtinu ce da upadne Zverev i u ciju ce Sapovalov.

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Шта ће бити са менталним здрављем нолОВАЦА, ако велики Рафа испегла житеља Монте Карла?
(Delija poreklom iz Radzastana, 15. jul 2021 18:00) # Link komentara, када Ви ноломрсци нисте поцркали од муке до сада што се бринете за нас, па наш Ноле све дере редом посебно ваше мезимце.

Kravnicenko

pre 4 godine

Bila je kvota 1.30 na Nadala na jednom rgu
(Paun, 15. jul 2021 18:09)

Pratim bukmejkere za ovakve dogadjaje 20 godina , s toga ti pravom mogu reci ne lupetaj.

Vuk

pre 4 godine

Nole će se lagano prošetati kroz Njujork, i uzeti zlatni slem i konačno će se završiti priča o GOAT trci, usamiće se sam na vrhu po broju GS titula. Gazi Nolee!!!

Kravnicenko

pre 4 godine

Izbacene su kvote 1,83 je na Novaka da osvaja. To vam je u prevodu ko se ne razumije da ima podjednake sanse da osvoji turnir kao svi ostali zajedno, znaci 50%. Taj procenat je jos samo imao Nadal na RG i nigdje vise toliki favorit nije negde bio. Tipa u zenskom tenisu prvi favorit ima kvotu 7. Bila bi i 1,66 na Novaka ali sve se uzme u obzir, eventualna povreda diskvalifikacija tezi zreb i slicno pa s toga ne smiju manje od 1,83.

vlada

pre 4 godine

Ne da ce Nadal izazvati Novaka nego ce mnogi biti spremni i dati sve od sebe da ga sprece u njegivom podvigu. Ali, kako god, Nadal ima najvise motiva da ga spreci u tom. Bice vraski tesko.

Milan

pre 4 godine

Rafa baca sve karte na US Open, to je bilo jasno kada je odlučio da preskoči OI i Wimbledon. Opet, koliko god bilo igrača koji mu mogu biti pretnja, na kraju ostane taj jedan koji stigne do finala. Svi znamo kako se to završava.

FourSeasons

pre 4 godine

US Open je jako tezak za osvojiti zbog gomile dobrih igraca na betonskoj podlozi. Nadal, Cicipas, Medvedev, Zverev i jos poneko iznenadjenje iz drugog plana su itekako opasni na ovoj podlozi, medjutim ako Nole bude igrao u tim kljucnim mecevima na svojih 85-90% mogucnosti i uz to fizicki spreman mislim da je golden slam itekako dostizan. NY ceka 21!

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

Napred Rafa...
(Rasim Np, 15. jul 2021 17:54) # Link komentara,Рашо, Радоване па то си Ти.

srle

pre 4 godine

Paradoksalno je da Rafa ima 4 titule na US Openu, a Novak 3. Zaista šteta za Novaka što je izgubio čak 5 finala tamo. Očigledno Rafi odgovaraju uslovi u Njujorku, ali nadam se da će Novak preskočiti Olimpijadu i dobro se spremiti za istorijski US Open. Veliki je ulog na talonu, titulom u Njujorku Novak mnogo dobija i želim mu svu sreću na putu do najboljeg tenisera svih vremena.

dale

pre 4 godine

Ja zaista ne vidim trenutno nikog, koji bi faktički ugrozio NOVAKA na tri dobijena seta.
Mozda samo neka linijska sudija, kao prošle godine, ali ovog puta će NOLE spuštati loptice na teren kao u rukometu, pa se to neće desiti.
Da se i ta naporna i dosadna priča o goatu konačno jednom završi.

basketas

pre 4 godine

proslo finale je sve objasnio beretiniju a pretproslo polufinale je i vise nego objasnio nadalu. ako ima neki ozbiljniji kandidat?

jatijahaokevupre27godina

pre 4 godine

Ma kakav odskok lopte, beton je postao previše tvrda podloga za Rafina kolena i članke. Nema Rafa šta više da traži protiv Noleta na toj podlozi. Tamo će Noletu najveća konkurencija biti Medvedev.

Hvala Bogu te nisam englez

pre 4 godine

Kakvi kometari. Pre dve nedelje - W nikad gori, slabiji, dronjaviji. Sad USA sa istim tim igračima - biće najači turnir vasione. Saberite se. Samo da vetar ne podivlja i Novak opušteno.

nixon

pre 4 godine

Jedini Nadalov izazov, uz svo duzno postovanje ipak je to veliki sampion, je da proba set da uzme Novaku. Da, i da osvoji poen na drugi servis tj Novakov ritern. Moj dragi treneru Halep Simonke :)

Рајко Четник, клуб 311+

pre 4 godine

(Рајко трули Четник, клуб дођоша, 15. jul 2021 18:09) # Link komentara, избаци ти чемеру коју па нас просветли и образуј тролу мали.

kosta

pre 4 godine

Je li ona baba još uvjek linijski sudija na US Openu ? Ako jest , pripaziti , skupljačima loptica loptice slati golubom pismonošom.

Cole

pre 4 godine

Шта ће бити са менталним здрављем нолОВАЦА, ако велики Рафа испегла житеља Монте Карла?
(Delija poreklom iz Radzastana, 15. jul 2021 18:00)

Isto kao i sa vasim mentalnim zdravljem
u poslednjih mesec i nesto. Usput,
za razliku od vas, mi cemo velikom Rafi
cestitati na pobedi i reci da je bio
bolji na tom mecu. Zadovoljan?

Cole

pre 4 godine

Nadal ihra najbolji tenis na betonu na USO, cinjenica. Nece biti naivno.
(sasa jokic, 15. jul 2021 18:05)

Postoji li neko stručno objašnjenje zašto Nadal igra bolje na USO, nego na AO?
Meni je logičnije da mu više odgovara AO jer ima sporiju podlogu, ali očigledno nije tako.
(x, 15. jul 2021 18:41)

Bas suprotno od toga sto si napisao.
AO ima dosta brzu podlogu od USO. Poz.

malo meteorologije

pre 4 godine

Zašto je Novak manje uspješan na US Openu nego na AO? Zbog vremenskih prilika. Na US Openu znaju biti velike vremenske oscilacije, velika vlažnost, i sl. Onaj nenormalni vjetar u finalu izgubljenom protiv Marija da ne spominjemo. A Novaku je to jedan od najvećih protivnika tokom karijere. Ujedno, to je i razlog zašto je Nadal mnogo uspješniji na US Openu nego na AO, iako su oba turnira na betonu. Jer Rafa trpi i visoku vlažnost i ekstremnu vrućinu bolje nego ijedan teniser ikada. Zato i nema kroz karijeru dobre rezultate na turnirima u jesen i u dvorani, kad su vremenski uslovi mnogo prijatniji. Jer, tada nestaje ta njegova prednost u odnosu na ostale tenisere.
Zato mlada generacija od svih slemova ima najviše šanse protiv Novaka na US Openu. Jeste betonska podloga, ali su i oni svi dobri na betonskoj podlozi - i Medvedev, i Cicipas, i Zverjev, možda i Beretini, još poneko. Možda se i Tim povrati. Biće veliko fizičko trošenje, na podlozi koja je fizički zahtjevnija za noge, a tehnički manje zahtjevna od zemlje i trave.
Nadalu će takođe biti vraški teško da dođe do finala preko nekoga od ovih igrača.

antiDebil

pre 4 godine

Zavisi od zreba. Trojicu igraca iz vrha ne moze da dobije, sanse su 0. Dvojicu iz vrha 20-80, jednog iz vrha recimo Djokovica u finalu 55-45 ali samo u slucaju da do finala na igra sa igracem iz top30. On je i sve US opene osvojio na taj nacin, na jednom ni do titule nije igrao sa top30 igracem !

RAPE

pre 4 godine

mix.....samo se ti teši ....dve godine više na br.1 je mnogo vrednije od 2-3 GSa..samo logika ...Ako si vremenski najduže najbolji tj najviše si vremena proveo kao br1 onda si svakako najbolji ikada.

mix

pre 4 godine

mix.....samo se ti teši ....dve godine više na br.1 je mnogo vrednije od 2-3 GSa..samo logika ...Ako si vremenski najduže najbolji tj najviše si vremena proveo kao br1 onda si svakako najbolji ikada.
(RAPE, 16. jul 2021 08:04)

Ko je uspesniji: Marselo Rios koji je bio broj 1 sa 0 GS ili Vavrinka koji nikad nije bio broj 1 sa 3 GS?

mlaćenje prazne slame

pre 4 godine

Nadal je sedam puta pobedio Novaka na betonu.
Nadal ima jednu titulu više od Novaka na US.
Nadal ima pozitivan skor na US Openu u finalima 2-1 protiv Novaka.
Nadal ima 22 titule od ukupno od 48 odigranih finala a sve je gubio po pravilu od Novaka ili Federer dešavalo mu se kiksevi Marej,Nalbadijan,Davidenko,Conge i td..
Nadalu više odgovaraju uslovi na US nego na AO.
Nadal će dati sve ili bacit kartu na stolu ne bi uzeo ovaj GS kako bi bio ispred svog rivala. Jer dogodili se Novak uzme već na AO beži na dve sigurna..
(Posmatrac, 16. jul 2021 12:29)

Nadal uvek imao povoljan žreb na US openu
Nadal 2 puta pobedio US open kad nije bilo Novaka Đokovića
Nadal je dva puta pobedio Novaka Đokovića u finalu, jer je Đoković oba polufinala igrao 5 setova protiv Vavrinke i Federera a Nadal pobedio Gaskea i Južnog sa po 3:0.
Nadal od 2013 nije pobedio Đokovića na tvrdoj podlozi
Nadal od 2013 nije osvojio set na tvrdoj podlozi
Nadal više Đokovića ne može da pobedi ni na šljaci, osim ako mu žreb omogući da Đoković igra četvrtfinale i polufinale dan pred finale.
Nadalu ne odgovara nijedan beton, svi su sada bolji od njega
Nadalu samo odgovara da ima povoljan žreb, i da u njegovom delu žreba nisu Medvedev, Cicipas, Tim, Zverev, Rubljov, Šapovalov, Beretini

zoranbl

pre 4 godine

Svi su oni spremni da izazovu, nego mogu li da pobjede tu je kvaka.Za izazov se Nole ne pita ništa, a za ovo drugo već će biti problem.Ajmo Nole.Idemooooo

Марко

pre 4 godine

Новак може да остане опет без тог трофеја једино ако опет погоди неког лоптицом.

Lemi

pre 4 godine

Da, da... medjutim ima jedna sitnica tu - Nole ima igru za svakoga od njih, ali niko od njih nema igru za Noleta. Takodje, potvrdom odlaska na OI u Japanu pokazuje da juri zlatni slem, sto znaci da mu je motivacija na vrhuncu i da je jos gladan. Ukratko, gazice ih!

x

pre 4 godine

Nadal ihra najbolji tenis na betonu na USO, cinjenica. Nece biti naivno.
(sasa jokic, 15. jul 2021 18:05)

Postoji li neko stručno objašnjenje zašto Nadal igra bolje na USO, nego na AO?
Meni je logičnije da mu više odgovara AO jer ima sporiju podlogu, ali očigledno nije tako.

Вук Караџић

pre 4 godine

у Њујорку ће бити много опасних тенисера: Медведев, Тим, Ципирипи, Надал, а ко зна можда се појави и луди Вавринка, нисам проверио да ли планира. много нагазних мина, ниједна победа није загарантована. ваљда ће Ноле успети. он верује.

Ambalaza Rotira

pre 4 godine

Nije US Open Novakov omiljeni turnir, nikad nije bio - zna da bude velika vlaga i sparina, nije to bas ona podloga koja njemu odgovara, i dolazi na kraju sezone kad je on obicno umoran. Zato treba da batali Olimpijadu, lepo da se odmori, pa da vidimo... I Kejhil je u pravu - lakse je Novaku pobediti Nadala na Wimbledonu (skor: 2-1) nego na US Openu (1-2). A sto se tice ostalih, sigurno ce se neki od njih razmahati (tipa Medvedev, Tsitsi, Zverko itd).

Ovo je mnogo teze nego sto nasi ljudi misle, treba imati razumna ocekivanja. Mislim da je manji favorit na US Open-u nego na Wimbledon-u, gde cak ni Federer u punoj snazi ne moze da mu parira. Ali bio bi neverovatan uspeh, i verovatno niko nece uskoro prici ovom rekordu tako blizu - ajd sa srecom...

Моје мишљење

pre 4 godine

Да би изазвао Новака на УС,пре тога мора добити најмање пет тенисера, и то је за Надала прави изазов.Не потцењујем Рафу,али има ових младих лавова који су жељни великог скалпа.Наравно да то исто чека и Новака ,али он је у ритму и његово самопуздање је невероватно,плус ефекат застрашивања што би рекао Матс.Рафа на бетону,одавно нема тај ефекат.Једино је непознаница,колико спреман ће доћи,под спреман подразумевам психу,јер Рафа је ратник па се његова физичка спрема и жеља не доводи у питање.

x

pre 4 godine

Bila je kvota 1.30 na Nadala na jednom rgu
(Paun, 15. jul 2021 18:09)

Pratim bukmejkere za ovakve dogadjaje 20 godina , s toga ti pravom mogu reci ne lupetaj.
(Kravnicenko, 15. jul 2021 18:30)


Evo ja sam sad bacio pogled na RG 2014 i kvota na Nadala je bila 1.50.

Duško Popović

pre 4 godine

Nema izbora...sve što je gradio 15g mu pada u vodu. Za njega je sad svaki GS - GOAT turnir ! Mora da gine jer do RGa Nole može da bude nedostižan.

Батали глупости

pre 4 godine

@ Рајко,трули четник,клуб дођоша. Стварно човече,шта ти је.Па Рајко оригинал ти ушао у главу,као Новак ,Роџеру и Рафи.Комплекс који си набио,не дозвољава ти да искажеш креативност у коментарима,јер си пун пакости.Олади брате,двадесет први је век,интернет пружа шансу свима,да буду оно што хоће.То не можеш променити и што пре прихватиш,боље по тебе.Што се дођоша тиче,то није тековина овог века,већ ваљда од постанка цивилизације.

Nebojša

pre 4 godine

Nadal osam godina set na tvrdoj podlozi nije uzeo Novaku i tu se sva priča završava jedina pretnja su Medvedev, Cicipas, Zverev... A i oni su više pretnja samom Nadalu nego Novaku u zadnje vreme Nadal češće gubi od nove generacije nego Novak čak i na šljaci.

Saša

pre 4 godine

U pravu je, pokušaću svi da kidišu na njega kao zveri, napašće ga iz petnih žila, pogotovo Rafa koji vapi za osvetom nakon teškog poraza na Rolan Garosu. Nadajmo se da će Nole uspeti da odoli svim njihovim nasrtajima i osvoji zlatni slem.

sasa

pre 4 godine

Ma da, Nole i nije nesto uspesan na betonu. Osim na Australijan openu i US openu, mastersima. Pa covek je najuspesniji bas na betonu…..

sempervivum

pre 4 godine

Биће јак турнир. Наравно, Надал ће жестоко да се спреми, али пре Новака може да налети и на неког од "омладинаца".
Ипак, мислим да Надал није главни Новаков проблем. Новакови проблеми могу бити:
- велики психолошки притисак због очекивања календарског слема
- притисак публике
- психички премор
- чињеница да је US Open за Новака помало баксузан турнир

Cole

pre 4 godine

Rafa je jak, nabildovani pitbul,
dok je Novak pitbul borac, kao sajla,
izdrzljiv... I kao sto to obicno biva,
u pocetku (karijerno) "bilder jede"
mrsavijeg, "slabijeg"... ali ishod se
uvek zna, pobedjuje borac.

P.S.
Naravno da Rafa ne sedi skrstenih ruku
i da ce biti opasan ali nije ni Novak veverica. Uostalom, ko god da
pobedi, terace se oni jos bar dve-tri godine.

Ljuba

pre 4 godine

uraz kao analiticar nisi izneo jednu bitnu cinjenicu, da su se svi povukli da treniraju kao diljaci jer ne znaju šta da rade sa Đokovićem. Ako osvoji zlatni slem, a najbliži je ikada ka tome u zadnjih 50 godina, ovi mogu da spakuju rekete, svi!

Bardami

pre 4 godine

Hi,hi, hi... Rafa nije teniser za brze podloge, zato je i osvojio 13 titula na Rolan Garosu. A Beretini nije uspeo na najbržoj podlozi na Vimbldonu, pa što bi na US Openu. Na kraju, Nole će mu bacati lopticu na bekend. Samo što Beretini ovaj put neće doći do finala. A Nole osvaja US Open. Oduvek sam osećao i predosećao da će kompletirati sva četiri gren slema u kalendarskoj godini i da je jedino on sposoban za tako nešto.

Вук Караџић

pre 4 godine

Шта ће бити са менталним здрављем нолОВАЦА, ако велики Рафа испегла житеља Монте Карла?
(Delija poreklom iz Radzastana, 15. jul 2021 18:00)

има још много да се игра, нема фрке. Рафа вероватно неће доћи ни до полуфинала, тако да нема везе

Vojvoda Momčilo

pre 4 godine

Je li ona baba još uvjek linijski sudija na US Openu ? Ako jest , pripaziti , skupljačima loptica loptice slati golubom pismonošom.
(kosta, 15. jul 2021 18:37)

Ove godine nema linijskih na USO.

Sunce Slobode

pre 4 godine

Да би изазвао Новака на УС,пре тога мора добити најмање пет тенисера, и то је за Надала прави изазов.Не потцењујем Рафу,али има ових младих лавова који су жељни великог скалпа.Наравно да то исто чека и Новака ,али он је у ритму и његово самопуздање је невероватно,плус ефекат застрашивања што би рекао Матс.Рафа на бетону,одавно нема тај ефекат.Једино је непознаница,колико спреман ће доћи,под спреман подразумевам психу,јер Рафа је ратник па се његова физичка спрема и жеља не доводи у питање.
(Моје мишљење, 15. jul 2021 18:52)

Bravo, to je to. Ne igraju samo Nole i Rafa na turniru. Jos samo da dodam da ce biti jedan od jacih turnira u skorije vreme. Bice velikih iznenadjenja.

Petar

pre 4 godine

Ako uzme zlato na OI ima da grize do iznemoglosti na USA Open. Ako ne ucestvuje ima isto da grize na USA Open. Problem je sto ce i ostali da grizu do iznemoglosti da mu skinu skalp. Za neke je bitnije to da urade nego da osvoje turnir.

radza1981

pre 4 godine

Meda ce mu biti glavni konkurent.Nadal na betonu protiv Nola?Da li je ovaj pogledao kada ga je Nadal poslednji put dobio na ovoj podlozi?

kvisko

pre 4 godine

Svi su oni spremni i zele vise od svega da pobede Djokovica ali im nesto ne ide od ruke u zadnje vreme. Cak i oni kojima da jedan ili dva seta prednosti na kraju pognute glave napustaju tenisku arenu i gledaju kako nasa legenda podize pobednicki pehar.

Andjela

pre 4 godine

Kada je ATP "promenio pravila o vremenu izvođenja servisa, skratio vreme) ja sam preporučila Nadalu da ode u "penziju", nažalost nije me poslušao...videli ste da nije mogao da osvoji RG. On ima po jačini udaraca slab servis, jedina šansa pri servisu mu je da servis bude "precizan". SADA JE TO OTPALO... Nema šanse.

bmiles

pre 4 godine

Iako mi je drag kao komentator i smatram ga poklonikom igre naseg Novaka,ovde se Kehil stavlja u ulogu promotera US Opena,sto mu je izgleda nalozena.Secam se pre finala Vimbldona sta je Kurijer porucio na Tenis Kanalu: "Ako Novak pobedi bice to pravi uvod za veoma jaki US Open! Ocekuje se da ce svi njegovi rivali: Federer,Nadal,Tim,Zverev,Medvedev,Cicipas,Beretini.... uzeti ucesce i pokusaju da ga sprece da osvoji kalendarski GS!Mada stoji cinjenica koja opominje, jer se Novak vraca ljut na US Open zbog one nesrecne diskvalifikacije i ucinice sve da odigra najbolje sto ume.Kad on to odluci a svi znamo da je na US Openu uvek favorit ne vidim nikoga ko ga moze pobediti u 3 od 5 seta ako je na svom nivou igre.Bice veoma interesantan turnir upravo zbog toga sto mozemo prisustvovati istorijskom trenutku da jedan teniser osvoji sva 4 GS."
Tako ovu izjavu Kehila smatram samo kao jednu u nizu komercijalnih reklama!

joca

pre 4 godine

Razumem ijekavicu,ali ne razumem Zvjerev?
(darko, 15. jul 2021 21:13)

Ma, svi tu greše. Jel čovek Nemac? Onda se čita Cferef. :)

vidoje

pre 4 godine

"Nadal spreman da izazove Novaka u Njujorku"

Odlicno, ali pre nego ga izazove morace poprilicno da se namuci sa nekima od ovih momaka: Tim, Zverev, Medvedev, Cicipas, Beretini, Federer, Rubljev....