Subota, 26.06.2021.

07:52

Debakl Bogdanove Atlante – Baksi sa +34 izjednačili! VIDEO

Košarkaši Milvoki Baksa deklasirali su Atlanta Hokse 125:91 i izjednačili na 1:1 u finalnoj seriji Istoka u plej-ofu NBA lige.

Izvor: MS

Debakl Bogdanove Atlante – Baksi sa +34 izjednaèili! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Aleks

pre 2 godine

Dosta se Atlanta izvlacila na ove utakmice gde na kraju razlika bude manje od 5 poena.
Sto bi rekao Brandon Jennings, "Bucks in 6".
(The Unforgiven, 26. jun 2021 18:57)

Nijedna ekipa ne može da se 13 puta izvuče u utakmicama koje su na 5 razlike (a takav im je skor 13 pobeda naspram samo 2 poraza), već ih dobija taktikom i borbom. Bezveze ti je komentar, mada razumem ako je navijački.

Super Barski

pre 2 godine

Jang je igracina.
Prvi plejof i odmah finale konferencije.
Atlanta zavisi od njega,on vuce ekipu.Kad on krene i ostali se pridruzuju.
Odigrao je uzasan mec,i to stoji.
Ali Atlanta je ponovo uzela prvi mec u gostima kao i u svakoj seriji.
Ne ocekujem da ponovo Jang da 48 poena,ali ni da sve promasi kao u drugom mecu.
Realno,ako Atlanta uzme jedan mec kuci i bude 2:2 poslije 4 meca,imaju neku sansu.
Pritisak bi bio veci na Milvoki u sledecim mecevima,vidjeli smo kako su se ruke vezale Fili kad se lomilo,pritisak uradio svoje,jer su bili favoriti.
Atlanti ipak treba jos barem 2 heroja pored Janga da bi dobili seriju.
Prije Huerten i Kolins nego Bogdan,mozda cak i Galinari.
Ali sve su to nagadjanja,ovaj plejof je pun iznenadjenja,mozda se tako i nastavi,pa mozda nas i Bogdan sve iznenadi sa nekom dobrom suterskom partijom.
Nadam se i Atlanta,interesantnija je ekipa od Baksa,a Tanasis sa klupe sa svojom podrskom bratu je previse iritantan.Mogao bi malo da sjedne i odmori i mase peskirom.

The Unforgiven

pre 2 godine

Šuterska rapsodija Milvokija koju će teško ponoviti.
(Aleks, 26. jun 2021 10:06)
-----------------------

Mnogi su vece sanse da ce se ponoviti ova utakmica nego ona prva u kojoj Young postize 48 poena, a Middleton sutira 6-23 (trojke 0-9).

Sremac

pre 2 godine

Na ovaj statisticki 100% tacan komentar si dobio brdo minusa od bogdanovih "strucnjaka"
(petarczv, 26. jun 2021 14:47)

Nek pise za LeBranka i Simona i bice plusevi ali posto vam je sve tudje interesantnije idu minusi. I ti jel moras na svaku vest "pametujes"? Dugo nije bilo aparthejd ajde malo to da se razbije monotonija.
(nenad, 26. jun 2021 14:59)

Nekada nisi smeo na utakmici u Srbiji da ga pogledas, odmah sviraju slobodna bacanja. Sada ne smes ni da komentarises njegovu igru, ako nije afirmativan komentar??? Zadto??? Jel mozda nece, opet igrati za reprezentaciju, ako ga neko ne zastiti???

The Unforgiven

pre 2 godine

Polako, isti scenario kao i sa Niksima i Filom, prvu dobiju u gostima i onda se opuste, Mekmilan iskoristi da vidi koja su B i C rešenja protivničkog trenera i prilagođava.., sa Filom su treću izgubili, mislim da Atlanta dobija naredne dve kući.., živi bili pa videli.., biće 3:1 za Atlantu i onda 4:2 na kraju..
(Marko, 26. jun 2021 09:00)
--------------------

Atlanta moze pobediti seriju jedino ako do kraja Young bude imao prosek od oko 50 poena, a Middleton svaku utakmicu promasuje po 20-ak suteva i pri tom ne pogodi ni jednu trojku.
Dosta se Atlanta izvlacila na ove utakmice gde na kraju razlika bude manje od 5 poena.
Sto bi rekao Brandon Jennings, "Bucks in 6".

Q42

pre 2 godine

Bogdan nije na nivou tokom cele serije. Vraća mu se jer je ispalio reprezentaciju po hiljaditi put. Karma!
(Ivan NS, 26. jun 2021 09:21)

Igrao 2013.,2014.,2015.,2016.,skor pa sam igrao 2017.(tad su skoro svi ispalili...), uspeo je i jedan prozor kvalifikacija za svetsko da odigra i povredio se, 2019. skoro sam igrao na svetskom, 2020. nije jer su Olimpijske odlozene za ovu godinu sad, 2021. igra finale konferencije sa Atlantom i to povredjenog kolena, pritom i dalje postoji mogucnost da zaigra za nas na OI.

KAKVIH SVE LIKOVA IMA NA ITERNETU...

nenad

pre 2 godine

Cela Atalanta zavisi od Janga i ako ga nebeski strucnjaci redovno blate On mukica treba vise loptu da daje Bogdanu jer je Bogi lider.Ajde bre dokle više, dajte bre malo realnosti dokle više busanja u prazno.Ako Jang igra loše odvalice ih Milvoki i to je jedina realnost.Trej Jang je srce i duša Atalante ako je u elementu mogu da se nadaju necemu ako nije kao jutros zna se šta im sledi.Zna se zasto su ih pobedili prvu zato sto ih je Jang odvalio i da nisam gledao utakmicu po komentarima bi pomislio da su pobedili jer je Bogdan pokidao tako sto je postagao 4 poena.Ajde bre ljudi bole me uši za klinacko prepucavanje Zvezda Partizan.Bogdan je naš svaka mu cast ali realnost je da je i pre povrede bio u velikom padu forme.Seriju nose Jang,Galinari i onaj žuti,crveni kakav je vec.Znaci oni su ti zbog koga Atalanta igra finale konferencije.E sada da citam komentare pomislio bi da je Bogdan Majk Jordan licno i personalno.
(KoRn, 26. jun 2021 12:59)
Inace sam više puta stavio Atalanta.Trener Atalante Gasperini.Tako da me razmete.
(KoRn, 26. jun 2021 13:22)

Toliko se on razume i gleda druze. Jos jedan hejter klasičan. A pritom pomenje Galinarija a ne Colinsa npr. A drugo i kad ATLANTA pobedi pogledaj procente suta i ostalih igraca a ne samo janga. Moze on i 60 kosa da pogodi i nista ako su Huerter, Collins, Galinari i Kapela ispod 50% suta. Ali drzi se ti Atalante, sto je sigurno je.

petarczv

pre 2 godine

Bogi poslednjih 5 utakmica:

Poeni 5.8

Sut iz igre 12/40

Sut za 3 3/20

+/- -33
(Mustra, 26. jun 2021 12:57)

Na ovaj statisticki 100% tacan komentar si dobio brdo minusa od bogdanovih "strucnjaka"

petarczv

pre 2 godine

Osećam da bi moglo otići u svih sedam utakmica jer kvalitet oba tima gotovo da su ujednačena.

Ali da ne prognoziramo unapred. Milvoki kao Atlanta su bivši osvajači NBA prstena davno beše.. Sada vreme drukčije odnosno sa jedne strane Adetukombo a sa druge naš Bogdan. Naravno navijam za Atlantu i Bogdana ipak naš čovek je uz poštovanje Adetukombu koji ista zver.
(No name, 26. jun 2021 12:42)

Jel realno da uporedjujes dvostrukog mvp nba lige i bogdana???

321

pre 2 godine

Ko je rekao da je Bogi lider? Ako je to neko rekao to je pojedinac a ne pola onih koji komentarisu? Lider je Jang i sve zavisi od njegove igre. A to podrazumeva, asistencije, floutere , sut kada ga krene. Problem je sto decko ne ume da stane, sutnes 3,4 puta, ne ide i stani. Igraj drugacije, asistiraj, trazi slobodnog igraca, probijaj reket i navlaci na faul. Pa poentiraj iz slobodnih bacanja. Gledam, 5 napada za redom je uproipastio, forsira a Milvoki poentira i pravi razliku? Ja ne okrivljujem Janga, jer je on doneo prvi brejk u ovoj seriji ali ako i trecu igra ovako..nema leba. Atlanta nema cistih situacija za sut za 3, da se nadje igrac koji je sam. To su sve nerezonski sutevi i forsiranja. Kad uporedim sa sutem za 3 Holideja, Lopeza i Connaughtona koji je imao 3-3 za 3..A to mora da se resi otvaranjem saigraca, asistencijama gde se trazi slobodan igrac pa neka promase. Pogodice..Nece uvek promasiti. Ali da jedan igrac sutira 1-8 , ne razigrava, ne asistira, svega 3 asistencije i jos ima 8 izgubljenih lopti..tu nema nista od igre i pobede. Nadam se da ce to da se promeni u trecoj ili Atlanti sledi metla..

nenad

pre 2 godine

Osećam da bi moglo otići u svih sedam utakmica jer kvalitet oba tima gotovo da su ujednačena.

Ali da ne prognoziramo unapred. Milvoki kao Atlanta su bivši osvajači NBA prstena davno beše.. Sada vreme drukčije odnosno sa jedne strane Adetukombo a sa druge naš Bogdan. Naravno navijam za Atlantu i Bogdana ipak naš čovek je uz poštovanje Adetukombu koji ista zver.
(No name, 26. jun 2021 12:42)

Jel realno da uporedjujes dvostrukog mvp nba lige i bogdana???
(petarczv, 26. jun 2021 14:49)

Oprosti mu, mislio je Guduric.

nenad

pre 2 godine

Na ovaj statisticki 100% tacan komentar si dobio brdo minusa od bogdanovih "strucnjaka"
(petarczv, 26. jun 2021 14:47)

Nek pise za LeBranka i Simona i bice plusevi ali posto vam je sve tudje interesantnije idu minusi. I ti jel moras na svaku vest "pametujes"? Dugo nije bilo aparthejd ajde malo to da se razbije monotonija.

Dimitrijevic

pre 2 godine

@Urox

Doncic: 35,7 poena, sut 49% (za tri poena 41%), 7,9 skokova, 10,3 asistencije

Jang: 29,4 poena, sut 42% (za tri poena 31%), 2,9 skokova, 9,9 asistencije

Evo ti plejof statistike, pa ti sad racunaj ko je bolji.

KoRn

pre 2 godine

Cela Atalanta zavisi od Janga i ako ga nebeski strucnjaci redovno blate On mukica treba vise loptu da daje Bogdanu jer je Bogi lider.Ajde bre dokle više, dajte bre malo realnosti dokle više busanja u prazno.Ako Jang igra loše odvalice ih Milvoki i to je jedina realnost.Trej Jang je srce i duša Atalante ako je u elementu mogu da se nadaju necemu ako nije kao jutros zna se šta im sledi.Zna se zasto su ih pobedili prvu zato sto ih je Jang odvalio i da nisam gledao utakmicu po komentarima bi pomislio da su pobedili jer je Bogdan pokidao tako sto je postagao 4 poena.Ajde bre ljudi bole me uši za klinacko prepucavanje Zvezda Partizan.Bogdan je naš svaka mu cast ali realnost je da je i pre povrede bio u velikom padu forme.Seriju nose Jang,Galinari i onaj žuti,crveni kakav je vec.Znaci oni su ti zbog koga Atalanta igra finale konferencije.E sada da citam komentare pomislio bi da je Bogdan Majk Jordan licno i personalno.
(KoRn, 26. jun 2021 12:59)
Inace sam više puta stavio Atalanta.Trener Atalante Gasperini.Tako da me razmete.

Beks

pre 2 godine

Evo jedne male demostracije koliko su likovi kao "Dusan" povrsni i plitki. Dana Barros je bio all star 1995 godine sa 20ppg i 7,5 asistencija u proseku i to je imao tada i nikad vise. Vec rekoh da je bio prebrz i sutirao 41% za 3 u karijeri,medjutim lik uzima za primer statistiku karijere da bi pokazao kako je neko bio all star,statistika karijere mnogih igraca opada jer vremenom postaju role igraci ili rezerve. Pa Dzef Tig je 2015 bio all star sa 15 poena u proseku i 6ass,slabije od Barosa. A za karijeru ima 12p. Cudo kakvi sve pojmasi postoje!!!

KoRn

pre 2 godine

Cela Atalanta zavisi od Janga i ako ga nebeski strucnjaci redovno blate On mukica treba vise loptu da daje Bogdanu jer je Bogi lider.Ajde bre dokle više, dajte bre malo realnosti dokle više busanja u prazno.Ako Jang igra loše odvalice ih Milvoki i to je jedina realnost.Trej Jang je srce i duša Atalante ako je u elementu mogu da se nadaju necemu ako nije kao jutros zna se šta im sledi.Zna se zasto su ih pobedili prvu zato sto ih je Jang odvalio i da nisam gledao utakmicu po komentarima bi pomislio da su pobedili jer je Bogdan pokidao tako sto je postagao 4 poena.Ajde bre ljudi bole me uši za klinacko prepucavanje Zvezda Partizan.Bogdan je naš svaka mu cast ali realnost je da je i pre povrede bio u velikom padu forme.Seriju nose Jang,Galinari i onaj žuti,crveni kakav je vec.Znaci oni su ti zbog koga Atalanta igra finale konferencije.E sada da citam komentare pomislio bi da je Bogdan Majk Jordan licno i personalno.

Aleks

pre 2 godine

Zamolila bih pojedine, prepoznaće se, da nas ne gnjave raspravom o tome da li je liga danas opala kvalitetom ili ne. Ne znam kad ćete skapirati da ne mogu da se porede 10p u 1997. godini i 35p u 2021. godini, ali verujem da nisam jedina kojoj smeta ovoliko skretanje s teme koje je jako učestalo. Vest je o utakmici Milvoki-Atlanta. Hvala.
Takođe smara konstantno spominjanje Dončića kad igra Trae, Lukina ekipa je ispala i šbbkbb priče ne stoje. Iskreno su podjednako nečitljivi komentari onih koji Luku pljuju, a i ovih što ga brane kako igra na Zapadu...

No name

pre 2 godine

Osećam da bi moglo otići u svih sedam utakmica jer kvalitet oba tima gotovo da su ujednačena.

Ali da ne prognoziramo unapred. Milvoki kao Atlanta su bivši osvajači NBA prstena davno beše.. Sada vreme drukčije odnosno sa jedne strane Adetukombo a sa druge naš Bogdan. Naravno navijam za Atlantu i Bogdana ipak naš čovek je uz poštovanje Adetukombu koji ista zver.

terza

pre 2 godine

@dragan Borča - ne živim u prošlosti i sa zadovoljstvom gledam NBA i danas. Ali reći da 90-ih bekovi nisu bili dobri kao danas je, blago rečeno smešno. Izvoli:
PG: Stockton, Payton, Hardaway Tim, Hardaway Penny, Johnson K., Price, Kidd, Iverson, Marboury, Jackson M., Anderson K., Porter, Strickland, Stoudamire D., Blaylock, Abdul-Rauf, Johnson A., Rivers, Smith K., Cassel
SG: Jordan, Drexler, Miller, Richmond, Allen, Blackmen, Ellis, Andereson N., Jackson J., Starks, Hornacek, Stackhouse, Smith S., Jones, Spreewell, Petrović.
To što ti ne znaš ko su ili ih ne pamtiš, ne znam šta da ti kažem, a da ne bude uvredljivo...
Dosta?

Beks

pre 2 godine

Dragan Borca i Dusan...Dana Baros kad je bio all star imao je 22ppg te godine i nikada vise,a sto nekom ovakvi pojmasi uzmu statistiku karijere za primer da je nekada taj igrac bio all star je za ispitivanje. Manu Ginobili 13,3,3 statistika karijere,reklo bi se ispod prosecan igrac,a u realnosti majstor. Dana Baros inace ima 41% za 3 u karijeri i bio je prebrz. Na primer Glen Rajs,Steve Smith,Edi Dzons su svi bili bolji igraci od Brogdona i slicnih. Westbruk i Simons su elitni igraci i to mnogo govori,ljudi ne znaju da sutiraju. Nabraja Chris Paula koji je u ligi od 2004 godine,da pomenem samo da je Borca najvise ismevao bas taj period kosarke u cilju uzdizanja Jokica. Dakle Dzordan,Pipen,Draxler,Grant Hil,Peny Hardaway,Tim Hardaway,Moki Blejlok,Gary Payton,Stokton,Mashburn,Houston,Spriwel,L.Johnson,Glen Rajs,Edi Dzons,Steve Smith,Redzi Miler,Mich Richmond,Stekhaus,Iverson,Jason Kid,Kevin Johnson,Steve Nash,Van Exell i ko zna koga sve nisam nabrojao,za mnoge koji su bili dobri suteri i imali savrsen skil ova danasnja filozofija bi bila savrsen fit.

mali grga

pre 2 godine

Ne može nosioc igre da bude igrač koji u poslednjih 5 meceva ima procenat šuta ispod 30%. O oscilacijama tokom cele sezone da i ne govorimo, odigra dve dobre, pa sledećih deset izbinari.
A ovi argumenti u njegovu odbranu su komični: lažna kretnja, odvlaci igrače, radi presing hahahaha pa nije ovo fudbal da ga razni mesari igraju.

111

pre 2 godine

Glavni krivac za poraz je Jang. Kao sto je bio najzasluzniji za pobedu u prvoj utakmici. Jang je ocajno igrao. U prvom poluvremenu je imao 8 izgubljenih lopti i sut za 3, 1 od 7? To je 14 mogucih napada za Milvoki koje su oni koristili. U stvari , gotovo sve su koristili u napadu jer su odlicno sutirali i igrali. U prvoj cetvrtini dali su 5 trojki. Janis je sve cistio u reketu. I na poluvreme su imali 32 poena prednosti? I ostali u Atlanti su bili ocajni. Kolins i Galo 1 od 4 za 3.. Ni sut nije isao..Sto se mene tice, BB je igrao mnogo bolje nego u prethodnim utakmicama. Sutnuo je 6 puta na utakmici. Za 3, 2 od 4. Vec u 10tom minutu prve cetvrtine je imao dve licne. Imao je zelju da igra odbranu. I odigrao je 18 minuta. U svakom slucaju Atlanta je od dve utakmice kao gost ostvarila svoj cilj i napravila brejk. Ali ovako ne moze da se igra jer ce ih Milvoki pocistiti svaku sa 30+ razlike. Ne moze Jang da sutira a ne ide sut. Mora da asistira i razvije napad. Imao je 3 asistencuje? Nista za njegove standarde. Pa BB je imao 4 asistencije? Videcemo reakciju MekMilana u sledecoj utakmici..Ali generalno..jako lose.

JPR24

pre 2 godine

Koliko je Jang bio dobar u prvoj utakmici, toliko je bio loš u drugoj ! Prosto, bio je uzasan. Šut, pali trojke a ne ide, i umesto da koristi svoje umeće sa flouterom, ne on nastavlja da lupa za tri ! I naravno, sam igra, loši pasovi, teški pasovi ka Kapeli koji nije mogao ništa da izvuče u teskoj situaciji, nekoliko pasova ka drugima na granici maltene svaki put da bude ukradena lopta, i šlag 9 izgubljenih lopti u prvom poluvremenu. To je prosto bilo davljenje i maltretiranje lopte ! Na 57-40 u drugoj deonici, MekMilan uzima tajm aut, slede 2 izgubljene lopte Janga, loši sutevi, serija 14-0 za Milvoki i tu je bio kraj, odbrane nije ni bilo, Baksi su ih razbili !

Aspera

pre 2 godine

"Kakav pad kvaliteta lige i igraca" 

Rece covek i ostade ziv 

Bekovi: Stef Kari, Harden, Lilard, Doncic, Trej Jang, Irving, Klej Tompson, Buker, Kris Pol, Bredli Bil, Dzon Vol, Donovan Micel, LaVin, Marej, Ja Morant, Holidej, Brogdon, Fox, Lovri, Vestbruk, Derozan, Lamelo, Edvards, Simons, Mekalum, Ingram, Bogdan, Rasel, Sekston itd 

Molio bih doticnog gospodina da mi nabroji 30 vrhunskih bekova iz '95, '96, '97 na primer?
(Dragan Borca, 26. jun 2021 10:12)

Ne slazem se sa covekom da je doslo do nekog drasticnog pada kvaliteta, ali si ga i ti preterao. Prvo sto su Marej, Holidej, Brogdon, Simons, Fox i Bogdan dobri bekovi a ne vrhunski. Zatim, Lamelo, Edvards i Sekston mogu da postanu vrhunski ali jos to nisu, dok Ingram i DeRozan nisu bekovi vec niska krila.
Stokton, Pejton, Kasel, Miler, Dzordan, Dreksler, Kid, Nes, A. Hardavej, T. Hardavej, Dumars, Sprivel, Marberi, Hornacek, Alan Hjuston, Van Exel i da nije bez Evropljana Danilovic i Marciulionis.
Takodje petorku ne cine samo bekovi vec i visoki igraci, daj liste krila i centara na vidimo gde smo.

Loooka10

pre 2 godine

Kako smarate sa tim da je NBA cirkus, kad je 150 poena ne valja, kad je 100 poena ne valja.Brate idi gledaj Evroligu 70-64 i uživaj.Sad će brzo Olimpijada pa će ti cirkuzanti iz NBA otresti sve po 30 razlike uključujući i nas.Neverovatan narod, neverovatan.

NBA

pre 2 godine

@Dragan Borca
Maxi Bogs, Stokton, Hornaček, Peyton, Redzi Miler, Dzon Starks, Pozni Drexler, Pedja ,ubaciću za Majami sto trojki, Danilović, Tim Hardvej, Peni Hardavej, Mič Ričmond, Nik Van Exel, Edi Dzouns e moj rodjače rodjen sam 1990 mogu mnogo dobrih tj.boljih igraca od Dzona Vola i Vezbruka sebičnjaka da ti navedem. kosarku pratim od 5 godine. prvi nba koji sam igrao je Live 97.

petarczv

pre 2 godine

Bogdanovic se dobro kretao po terenu. A Jang bolji igrac od Doncica, ahahaha. On Doncicu jedino patike moze da cisti

Jang igra finale konferencije ,sto je za Doncica barem do sada naucna fantastika
(Urox, 26. jun 2021 10:42)

Na istoku...

Western Devil

pre 2 godine

brate 3 od 6 nije lose vece. kad ćete da naucite da su procenti bitni, a ne br poena.
(o_o, 26. jun 2021 08:27)

Bitan je momentum. Nije isto kad sutas 0/3 kad treba pa 3/3 u garbage time (primer, nije bio slucaj veceras)

Bogdan je u 1Q 10:16 (dakle minut i 44 sekunde) imao 2 faula, 1 ukradenu i 1 cigletinu za dva gde je promasio obruc i pogodio tablu. Onda je izasao, Milvoki preuzeo kontrolu i to je bilo to.

Ne kazem da je on krivac, niti da je Milvoki pobedio jer je on bio na klupi rano, samo kazem da je bitno kako odigras u bitnim minutima, a veceras je Bogi odigrao kao Bogi iz Sakramenta. A ni ostali nisu bili nista bolji.

smeh

pre 2 godine

Razumljivo je što ljudi hvale sinoćnu igru Bogdanovića, ipak je naš igrač. Nije realno niti treba onakvu igru hvaliti ali dobro. Valjda će biti bolje u narednim utakmicama. Jedino što mu onakva igra može doneti je klupa i nekih 10-ak minuta po meču u sledećoj sezoni.

Dragan Borca

pre 2 godine

"Kakav pad kvaliteta lige i igraca"

Rece covek i ostade ziv

Bekovi: Stef Kari, Harden, Lilard, Doncic, Trej Jang, Irving, Klej Tompson, Buker, Kris Pol, Bredli Bil, Dzon Vol, Donovan Micel, LaVin, Marej, Ja Morant, Holidej, Brogdon, Fox, Lovri, Vestbruk, Derozan, Lamelo, Edvards, Simons, Mekalum, Ingram, Bogdan, Rasel, Sekston itd

Molio bih doticnog gospodina da mi nabroji 30 vrhunskih bekova iz '95, '96, '97 na primer😬

Urox

pre 2 godine

Bogdanovic se dobro kretao po terenu. A Jang bolji igrac od Doncica, ahahaha. On Doncicu jedino patike moze da cisti

Jang igra finale konferencije ,sto je za Doncica barem do sada naucna fantastika

Dusan

pre 2 godine

"Kakav pad kvaliteta lige i igraca"

Rece covek i ostade ziv

Bekovi: Stef Kari, Harden, Lilard, Doncic, Trej Jang, Irving, Klej Tompson, Buker, Kris Pol, Bredli Bil, Dzon Vol, Donovan Micel, LaVin, Marej, Ja Morant, Holidej, Brogdon, Fox, Lovri, Vestbruk, Derozan, Lamelo, Edvards, Simons, Mekalum, Ingram, Bogdan, Rasel, Sekston itd

Molio bih doticnog gospodina da mi nabroji 30 vrhunskih bekova iz '95, '96, '97 na primer😬
(Dragan Borca, 26. jun 2021 10:12) # Link komentara

Sto se zamlacujes sa ljudima koji jos zive u devedesetima?

Dana Barros, Ol Star bek 1995. godine

Karijera 10 poena, 1 skok i 3 asistencije. To je bio Ol Star bek devedesetih. A vecina gore navedenih nije ni bila na ovogodisnjem Ol Staru.

GoranRS

pre 2 godine

Sinoć je jang sve pokušavao na silu i sve na isti način od pokušavanja dalekih trojki do gubljenja lopti. Ne znam što ga trener nije malo "ohladio" i objasnio mu neke stvari. Previše se ovih dana stalno potencira da je namladji sa ovoliko poena , onoliko asistencija i čega sve ne i to se mladom superstaru obilo o glavu a i klubu ,naravno . Meni a mislim i svim ostalima je konačno jasno da kad Bogdan napravi brzo dvije lične i mora na klupu da u tom trenutku nemaju riješenje ni u odbrani a ni u početnim sekundama napada i da Herter i Galinari puknu u startu pod pritiskom i poslije cijelu utakmicu igraju u kontra ritmu. Zaista mi je žao što Bogdan ima problem sa koljenom i što im ne igra Hunter jer to bi bila skroz druga priča. Ko je gledao utakmicu ili će gledati u snimci nek obrati pažnju na treću četvrtinu negdje od 9 do sedam i po minuta ( unazad onako kako službeni sat pokazuje ) jer u taj minut i po se vidi ko je Bogdan i koliko im fali što nije zdrav. Znači dvije vrhunske asistencije Kolinsu za dva i tri poena , Bogdanova trojka i osam poena "dok si rekao keks" i šteta je što je Bogdan promašio poslije toga dva šuta jer da su to pogodili imali bi momentum. Budući ni ostali nisu mogli ništa pogoditi trener je izvadio Bogdana da ga sačuva za sljedeću utakmicu a onda i Janga. Jednostavno bez zdravog Bogdana i Huntera oni nemaju u odbrani nikog da brani vanjski šut a Janisa ionako ne mogu čuvati, ali nije janis problem već ostali koji su sinoć sve pogodili.

heavy

pre 2 godine

Dve lične u par minuta,krenuo je sa agresivnom odbranom,skokom u reketu na centra,ukradenom i naravno klupa a ja u krevet.
Sve se već tada naslućivalo,došli da odrade utakmicu bez ambicije da naprave drugi brejk.
Biće ovde još žestokog basketa,nadam se da će počinjati sat ranije.

Aleks

pre 2 godine

Šuterska rapsodija Milvokija koju će teško ponoviti. Pa Lopez koji na nivou sezone ima 34% za 3p iz 4 pokušaja je sinoć šutirao mislim 4/4 u trenutku kada sam isključila stream. Sve su to bili otvoreni šutevi jer su bili iz tranzicije, a nakon TO pretežno Janga. On je otvorio karte u G1 i dobro je "pročitan" te su se Baksi prilagodili, tako da će i on morati da se prilagodi u G3. Pasovi su mu noćas bili nekako lenji, a na sve to Milvoki je dobro postavio odbranu i sve maltene sve kontre su bile iz tih presečenih pasova. Ostatak tima se utopio u to sivilo i ne verujem da će opet izgledati tako loše, daleko je ovo od gotovog.
Ne postoji način da čuvaju Janisa, dominira reketom ubedljivo i imam utisak da bi Milvoki mnogo bolje izgledao kad bi Budenholzer izbacio Lopeza i igrao sa Janisom na petici. Ali nadam se da se neće setiti toga :D
Atlanti se vratio Kem Rediš pa ćemo videti kako će ga Mekmilan uklopiti u ovu PO rotaciju. Bilo je lepo videti Bogdana kako nešto pogađa nakon mučenja u poslednjih nekoliko utakmica.

Milan Spanac

pre 2 godine

kako mislis sta je Jang radio? Pa on svaku igra tako, nekad udje nekad ne. Ali mu ona simika nije trebala. Milvoki je posle 7 bio iscedjen, bukvalno su se raspali. Sinoc je vec druga prica, plus su dobili dodatni odmor.. Rekao sam baksi u 4, ne zato jer ne volim Atlantu vec je to realnost, sada kad su dobili jednu mozda ce max jos 1, mozda..

Rocky Balboa

pre 2 godine

Bogdan dobar? Za igrača od 80 milijuna USD se traži ipak malo više, on to može ali ne pokazuje, pustimo ozljedu, da je nešto ozbiljno ne bi igrao. Realno, nakon prve utakmice sa Philly nije odigrao pravu utakmicu, Bucksi ovo prolaze, jači su tim.

Marko

pre 2 godine

Polako, isti scenario kao i sa Niksima i Filom, prvu dobiju u gostima i onda se opuste, Mekmilan iskoristi da vidi koja su B i C rešenja protivničkog trenera i prilagođava.., sa Filom su treću izgubili, mislim da Atlanta dobija naredne dve kući.., živi bili pa videli.., biće 3:1 za Atlantu i onda 4:2 na kraju..

Neo@

pre 2 godine

Taman rešio da pogledam NBA utakmicu u noćno - jutarnjem terminu, kad ono imao šta da vidim... Divljanje Janga posebno u II četvrtini, neshvatljivo držanje tog istog igrača od strane trenera dok protivnik pravi seriju 20:0, konačno, ceo tim Atlante vrlo, vrlo loš, pa je utakmica u I poluvremenu već otišla na preko 30 razlike.
Ili je ovo neka takticka zamisao trenera, ili su jednostavno zadovoljni uzetim jednim brejkom, pa sad idu u Atlantu da dobiju dve na svom terenu.

Hellas

pre 2 godine

Budim se, 2/4 vidim preko 20,vracam se da spavam. Stari recept, ako se lomi ostajem ako ne cao. Problem je bio Denver koji je gubio uvek u 3/4. ALI taj problem je resen odustajanjem.

StraightOutOfNoviPazar

pre 2 godine

Ovo je poraz Nejta MekMilana. Ne može Trej da gađa 16 puta na koš, a bek šuter Bogdanović 6 puta, Huerter 10 puta. Prosto je klinja pročitan. Ovde se razlikuju Luka i on, jer je Luka dosta iskusniji i zna šta da radi kad ima teško šutersko veče. Žao mi je što su Bogdanu pale brojke nakon povrede i povratka Janga u rotaciju. Imam osećaj da nikad nećemo videti pravu iskorišćenost njega u NBA. Šteta.

Cirkus igra

pre 2 godine

125 poena u finalu...to je ono gde se baš kida, igra najjača odbrana, jel?

Neka se 10 igrača upisalo u strelce, ne budeš baš najgori i eto te sa 10+.
Izvedeš par auta, ovaj što je dobija ionako odmah šutira (kakva god da mu je pozicija, to što je finale nema taođe nikakve veze) i eto i 10 asistencija. Dabl-dabl k'o vrata.
Dobro, za tripl-dabl teba imati iskustva/sreće, jer se nikad ne zna gde svi ti silni šutevi (iz okreta, nekog bunara, pola terena...) mogu da završe.

Niko da pomene

pre 2 godine

Niko sa pomene najbitniju informaciju sa ovog meca - a to je povratak Kema Redisa.
Evidentno je da nije dovoljno spreman ali moze puno da pomogne ekipi. Pre povrede je bio jedan od glavnih igraca.

Dragan Borca

pre 2 godine

Trej se primio kao hepo kockica. Izgubice 4-1 ako se ne obuzda. Mada i bolje, treba nam Bogdan za Olimpijadu da izneverujemo Amere.

Vule Gojković

pre 2 godine

Šta je radio jutros Jang sunce ti žarko!!!! 5 lopti jednu za drugom je izgubio,šutirao iz nemogućih pozicija pogađao tablu...Bogdan 18min,sa 30% snage,ne može više,muči se...nadam se da će da mu srede koleno koliko toliko!
Ali glavni utisak je Milvoki,ja odvartniju ekipu nisam gledao,kakve napaljene face,kakvo ponašanje...ono je bolesno!

Kikujiro

pre 2 godine

Ono što je bilo najvažnije za Milvoki je da tri glavna igrača odmore, to su i uspeli, Bogdan dobar, i defanzivno i ofanzivno, svaka čast.

Aspera

pre 2 godine

Bogdanovic se dobro kretao po terenu. A Jang bolji igrac od Doncica, ahahaha. On Doncicu jedino patike moze da cisti.
(Vukasin, 26. jun 2021 08:04)

Izgleda da je Jang odneo vodu u finale konferencije umesto u Sloveniju.

War Inside My Head

pre 2 godine

Potpuno beživotna Atlanta noćas,izgledali su preumorno,loše odigrali.Da li su zadovoljni početnim brejkom,pa se nadaju domaćem terenu ne znam,ali s Milvokijem nisam siguran u to?

Mladen

pre 2 godine

Iskreno,ocekivano.
Mozda ne bas sa ovolikom razlikom,ali poravnanje rezultata u seriji se moglo naslutiti,Atlanta je uradila ogroman posao brejkom u prvom mecu,ali Milvoki je i dalje favorit za odlazak u veliko finale.
Nema se sta pisati o ovoj utakmici.
I jedni i drugi su umorni,jasno je kao dan,MB su bolja ekipa,ocekujem prolaz i 6 utakmica.

Пеђа

pre 2 godine

Браво Милвоки. По приказаном у плеј-офу најбоље за велико финале је дуел Финикса и Милвокија.

Mladen

pre 2 godine

Iskreno,ocekivano.
Mozda ne bas sa ovolikom razlikom,ali poravnanje rezultata u seriji se moglo naslutiti,Atlanta je uradila ogroman posao brejkom u prvom mecu,ali Milvoki je i dalje favorit za odlazak u veliko finale.
Nema se sta pisati o ovoj utakmici.
I jedni i drugi su umorni,jasno je kao dan,MB su bolja ekipa,ocekujem prolaz i 6 utakmica.

Kikujiro

pre 2 godine

Ono što je bilo najvažnije za Milvoki je da tri glavna igrača odmore, to su i uspeli, Bogdan dobar, i defanzivno i ofanzivno, svaka čast.

Aspera

pre 2 godine

Bogdanovic se dobro kretao po terenu. A Jang bolji igrac od Doncica, ahahaha. On Doncicu jedino patike moze da cisti.
(Vukasin, 26. jun 2021 08:04)

Izgleda da je Jang odneo vodu u finale konferencije umesto u Sloveniju.

Vule Gojković

pre 2 godine

Šta je radio jutros Jang sunce ti žarko!!!! 5 lopti jednu za drugom je izgubio,šutirao iz nemogućih pozicija pogađao tablu...Bogdan 18min,sa 30% snage,ne može više,muči se...nadam se da će da mu srede koleno koliko toliko!
Ali glavni utisak je Milvoki,ja odvartniju ekipu nisam gledao,kakve napaljene face,kakvo ponašanje...ono je bolesno!

War Inside My Head

pre 2 godine

Potpuno beživotna Atlanta noćas,izgledali su preumorno,loše odigrali.Da li su zadovoljni početnim brejkom,pa se nadaju domaćem terenu ne znam,ali s Milvokijem nisam siguran u to?

Пеђа

pre 2 godine

Браво Милвоки. По приказаном у плеј-офу најбоље за велико финале је дуел Финикса и Милвокија.

Hellas

pre 2 godine

Budim se, 2/4 vidim preko 20,vracam se da spavam. Stari recept, ako se lomi ostajem ako ne cao. Problem je bio Denver koji je gubio uvek u 3/4. ALI taj problem je resen odustajanjem.

Marko

pre 2 godine

Polako, isti scenario kao i sa Niksima i Filom, prvu dobiju u gostima i onda se opuste, Mekmilan iskoristi da vidi koja su B i C rešenja protivničkog trenera i prilagođava.., sa Filom su treću izgubili, mislim da Atlanta dobija naredne dve kući.., živi bili pa videli.., biće 3:1 za Atlantu i onda 4:2 na kraju..

Niko da pomene

pre 2 godine

Niko sa pomene najbitniju informaciju sa ovog meca - a to je povratak Kema Redisa.
Evidentno je da nije dovoljno spreman ali moze puno da pomogne ekipi. Pre povrede je bio jedan od glavnih igraca.

Neo@

pre 2 godine

Taman rešio da pogledam NBA utakmicu u noćno - jutarnjem terminu, kad ono imao šta da vidim... Divljanje Janga posebno u II četvrtini, neshvatljivo držanje tog istog igrača od strane trenera dok protivnik pravi seriju 20:0, konačno, ceo tim Atlante vrlo, vrlo loš, pa je utakmica u I poluvremenu već otišla na preko 30 razlike.
Ili je ovo neka takticka zamisao trenera, ili su jednostavno zadovoljni uzetim jednim brejkom, pa sad idu u Atlantu da dobiju dve na svom terenu.

Aleks

pre 2 godine

Šuterska rapsodija Milvokija koju će teško ponoviti. Pa Lopez koji na nivou sezone ima 34% za 3p iz 4 pokušaja je sinoć šutirao mislim 4/4 u trenutku kada sam isključila stream. Sve su to bili otvoreni šutevi jer su bili iz tranzicije, a nakon TO pretežno Janga. On je otvorio karte u G1 i dobro je "pročitan" te su se Baksi prilagodili, tako da će i on morati da se prilagodi u G3. Pasovi su mu noćas bili nekako lenji, a na sve to Milvoki je dobro postavio odbranu i sve maltene sve kontre su bile iz tih presečenih pasova. Ostatak tima se utopio u to sivilo i ne verujem da će opet izgledati tako loše, daleko je ovo od gotovog.
Ne postoji način da čuvaju Janisa, dominira reketom ubedljivo i imam utisak da bi Milvoki mnogo bolje izgledao kad bi Budenholzer izbacio Lopeza i igrao sa Janisom na petici. Ali nadam se da se neće setiti toga :D
Atlanti se vratio Kem Rediš pa ćemo videti kako će ga Mekmilan uklopiti u ovu PO rotaciju. Bilo je lepo videti Bogdana kako nešto pogađa nakon mučenja u poslednjih nekoliko utakmica.

GoranRS

pre 2 godine

Sinoć je jang sve pokušavao na silu i sve na isti način od pokušavanja dalekih trojki do gubljenja lopti. Ne znam što ga trener nije malo "ohladio" i objasnio mu neke stvari. Previše se ovih dana stalno potencira da je namladji sa ovoliko poena , onoliko asistencija i čega sve ne i to se mladom superstaru obilo o glavu a i klubu ,naravno . Meni a mislim i svim ostalima je konačno jasno da kad Bogdan napravi brzo dvije lične i mora na klupu da u tom trenutku nemaju riješenje ni u odbrani a ni u početnim sekundama napada i da Herter i Galinari puknu u startu pod pritiskom i poslije cijelu utakmicu igraju u kontra ritmu. Zaista mi je žao što Bogdan ima problem sa koljenom i što im ne igra Hunter jer to bi bila skroz druga priča. Ko je gledao utakmicu ili će gledati u snimci nek obrati pažnju na treću četvrtinu negdje od 9 do sedam i po minuta ( unazad onako kako službeni sat pokazuje ) jer u taj minut i po se vidi ko je Bogdan i koliko im fali što nije zdrav. Znači dvije vrhunske asistencije Kolinsu za dva i tri poena , Bogdanova trojka i osam poena "dok si rekao keks" i šteta je što je Bogdan promašio poslije toga dva šuta jer da su to pogodili imali bi momentum. Budući ni ostali nisu mogli ništa pogoditi trener je izvadio Bogdana da ga sačuva za sljedeću utakmicu a onda i Janga. Jednostavno bez zdravog Bogdana i Huntera oni nemaju u odbrani nikog da brani vanjski šut a Janisa ionako ne mogu čuvati, ali nije janis problem već ostali koji su sinoć sve pogodili.

Loooka10

pre 2 godine

Kako smarate sa tim da je NBA cirkus, kad je 150 poena ne valja, kad je 100 poena ne valja.Brate idi gledaj Evroligu 70-64 i uživaj.Sad će brzo Olimpijada pa će ti cirkuzanti iz NBA otresti sve po 30 razlike uključujući i nas.Neverovatan narod, neverovatan.

terza

pre 2 godine

@dragan Borča - ne živim u prošlosti i sa zadovoljstvom gledam NBA i danas. Ali reći da 90-ih bekovi nisu bili dobri kao danas je, blago rečeno smešno. Izvoli:
PG: Stockton, Payton, Hardaway Tim, Hardaway Penny, Johnson K., Price, Kidd, Iverson, Marboury, Jackson M., Anderson K., Porter, Strickland, Stoudamire D., Blaylock, Abdul-Rauf, Johnson A., Rivers, Smith K., Cassel
SG: Jordan, Drexler, Miller, Richmond, Allen, Blackmen, Ellis, Andereson N., Jackson J., Starks, Hornacek, Stackhouse, Smith S., Jones, Spreewell, Petrović.
To što ti ne znaš ko su ili ih ne pamtiš, ne znam šta da ti kažem, a da ne bude uvredljivo...
Dosta?

StraightOutOfNoviPazar

pre 2 godine

Ovo je poraz Nejta MekMilana. Ne može Trej da gađa 16 puta na koš, a bek šuter Bogdanović 6 puta, Huerter 10 puta. Prosto je klinja pročitan. Ovde se razlikuju Luka i on, jer je Luka dosta iskusniji i zna šta da radi kad ima teško šutersko veče. Žao mi je što su Bogdanu pale brojke nakon povrede i povratka Janga u rotaciju. Imam osećaj da nikad nećemo videti pravu iskorišćenost njega u NBA. Šteta.

Aleks

pre 2 godine

Zamolila bih pojedine, prepoznaće se, da nas ne gnjave raspravom o tome da li je liga danas opala kvalitetom ili ne. Ne znam kad ćete skapirati da ne mogu da se porede 10p u 1997. godini i 35p u 2021. godini, ali verujem da nisam jedina kojoj smeta ovoliko skretanje s teme koje je jako učestalo. Vest je o utakmici Milvoki-Atlanta. Hvala.
Takođe smara konstantno spominjanje Dončića kad igra Trae, Lukina ekipa je ispala i šbbkbb priče ne stoje. Iskreno su podjednako nečitljivi komentari onih koji Luku pljuju, a i ovih što ga brane kako igra na Zapadu...

JPR24

pre 2 godine

Koliko je Jang bio dobar u prvoj utakmici, toliko je bio loš u drugoj ! Prosto, bio je uzasan. Šut, pali trojke a ne ide, i umesto da koristi svoje umeće sa flouterom, ne on nastavlja da lupa za tri ! I naravno, sam igra, loši pasovi, teški pasovi ka Kapeli koji nije mogao ništa da izvuče u teskoj situaciji, nekoliko pasova ka drugima na granici maltene svaki put da bude ukradena lopta, i šlag 9 izgubljenih lopti u prvom poluvremenu. To je prosto bilo davljenje i maltretiranje lopte ! Na 57-40 u drugoj deonici, MekMilan uzima tajm aut, slede 2 izgubljene lopte Janga, loši sutevi, serija 14-0 za Milvoki i tu je bio kraj, odbrane nije ni bilo, Baksi su ih razbili !

Q42

pre 2 godine

Bogdan nije na nivou tokom cele serije. Vraća mu se jer je ispalio reprezentaciju po hiljaditi put. Karma!
(Ivan NS, 26. jun 2021 09:21)

Igrao 2013.,2014.,2015.,2016.,skor pa sam igrao 2017.(tad su skoro svi ispalili...), uspeo je i jedan prozor kvalifikacija za svetsko da odigra i povredio se, 2019. skoro sam igrao na svetskom, 2020. nije jer su Olimpijske odlozene za ovu godinu sad, 2021. igra finale konferencije sa Atlantom i to povredjenog kolena, pritom i dalje postoji mogucnost da zaigra za nas na OI.

KAKVIH SVE LIKOVA IMA NA ITERNETU...

Beks

pre 2 godine

Evo jedne male demostracije koliko su likovi kao "Dusan" povrsni i plitki. Dana Barros je bio all star 1995 godine sa 20ppg i 7,5 asistencija u proseku i to je imao tada i nikad vise. Vec rekoh da je bio prebrz i sutirao 41% za 3 u karijeri,medjutim lik uzima za primer statistiku karijere da bi pokazao kako je neko bio all star,statistika karijere mnogih igraca opada jer vremenom postaju role igraci ili rezerve. Pa Dzef Tig je 2015 bio all star sa 15 poena u proseku i 6ass,slabije od Barosa. A za karijeru ima 12p. Cudo kakvi sve pojmasi postoje!!!

Aspera

pre 2 godine

"Kakav pad kvaliteta lige i igraca" 

Rece covek i ostade ziv 

Bekovi: Stef Kari, Harden, Lilard, Doncic, Trej Jang, Irving, Klej Tompson, Buker, Kris Pol, Bredli Bil, Dzon Vol, Donovan Micel, LaVin, Marej, Ja Morant, Holidej, Brogdon, Fox, Lovri, Vestbruk, Derozan, Lamelo, Edvards, Simons, Mekalum, Ingram, Bogdan, Rasel, Sekston itd 

Molio bih doticnog gospodina da mi nabroji 30 vrhunskih bekova iz '95, '96, '97 na primer?
(Dragan Borca, 26. jun 2021 10:12)

Ne slazem se sa covekom da je doslo do nekog drasticnog pada kvaliteta, ali si ga i ti preterao. Prvo sto su Marej, Holidej, Brogdon, Simons, Fox i Bogdan dobri bekovi a ne vrhunski. Zatim, Lamelo, Edvards i Sekston mogu da postanu vrhunski ali jos to nisu, dok Ingram i DeRozan nisu bekovi vec niska krila.
Stokton, Pejton, Kasel, Miler, Dzordan, Dreksler, Kid, Nes, A. Hardavej, T. Hardavej, Dumars, Sprivel, Marberi, Hornacek, Alan Hjuston, Van Exel i da nije bez Evropljana Danilovic i Marciulionis.
Takodje petorku ne cine samo bekovi vec i visoki igraci, daj liste krila i centara na vidimo gde smo.

Dimitrijevic

pre 2 godine

@Urox

Doncic: 35,7 poena, sut 49% (za tri poena 41%), 7,9 skokova, 10,3 asistencije

Jang: 29,4 poena, sut 42% (za tri poena 31%), 2,9 skokova, 9,9 asistencije

Evo ti plejof statistike, pa ti sad racunaj ko je bolji.

KoRn

pre 2 godine

Cela Atalanta zavisi od Janga i ako ga nebeski strucnjaci redovno blate On mukica treba vise loptu da daje Bogdanu jer je Bogi lider.Ajde bre dokle više, dajte bre malo realnosti dokle više busanja u prazno.Ako Jang igra loše odvalice ih Milvoki i to je jedina realnost.Trej Jang je srce i duša Atalante ako je u elementu mogu da se nadaju necemu ako nije kao jutros zna se šta im sledi.Zna se zasto su ih pobedili prvu zato sto ih je Jang odvalio i da nisam gledao utakmicu po komentarima bi pomislio da su pobedili jer je Bogdan pokidao tako sto je postagao 4 poena.Ajde bre ljudi bole me uši za klinacko prepucavanje Zvezda Partizan.Bogdan je naš svaka mu cast ali realnost je da je i pre povrede bio u velikom padu forme.Seriju nose Jang,Galinari i onaj žuti,crveni kakav je vec.Znaci oni su ti zbog koga Atalanta igra finale konferencije.E sada da citam komentare pomislio bi da je Bogdan Majk Jordan licno i personalno.

321

pre 2 godine

Ko je rekao da je Bogi lider? Ako je to neko rekao to je pojedinac a ne pola onih koji komentarisu? Lider je Jang i sve zavisi od njegove igre. A to podrazumeva, asistencije, floutere , sut kada ga krene. Problem je sto decko ne ume da stane, sutnes 3,4 puta, ne ide i stani. Igraj drugacije, asistiraj, trazi slobodnog igraca, probijaj reket i navlaci na faul. Pa poentiraj iz slobodnih bacanja. Gledam, 5 napada za redom je uproipastio, forsira a Milvoki poentira i pravi razliku? Ja ne okrivljujem Janga, jer je on doneo prvi brejk u ovoj seriji ali ako i trecu igra ovako..nema leba. Atlanta nema cistih situacija za sut za 3, da se nadje igrac koji je sam. To su sve nerezonski sutevi i forsiranja. Kad uporedim sa sutem za 3 Holideja, Lopeza i Connaughtona koji je imao 3-3 za 3..A to mora da se resi otvaranjem saigraca, asistencijama gde se trazi slobodan igrac pa neka promase. Pogodice..Nece uvek promasiti. Ali da jedan igrac sutira 1-8 , ne razigrava, ne asistira, svega 3 asistencije i jos ima 8 izgubljenih lopti..tu nema nista od igre i pobede. Nadam se da ce to da se promeni u trecoj ili Atlanti sledi metla..

111

pre 2 godine

Glavni krivac za poraz je Jang. Kao sto je bio najzasluzniji za pobedu u prvoj utakmici. Jang je ocajno igrao. U prvom poluvremenu je imao 8 izgubljenih lopti i sut za 3, 1 od 7? To je 14 mogucih napada za Milvoki koje su oni koristili. U stvari , gotovo sve su koristili u napadu jer su odlicno sutirali i igrali. U prvoj cetvrtini dali su 5 trojki. Janis je sve cistio u reketu. I na poluvreme su imali 32 poena prednosti? I ostali u Atlanti su bili ocajni. Kolins i Galo 1 od 4 za 3.. Ni sut nije isao..Sto se mene tice, BB je igrao mnogo bolje nego u prethodnim utakmicama. Sutnuo je 6 puta na utakmici. Za 3, 2 od 4. Vec u 10tom minutu prve cetvrtine je imao dve licne. Imao je zelju da igra odbranu. I odigrao je 18 minuta. U svakom slucaju Atlanta je od dve utakmice kao gost ostvarila svoj cilj i napravila brejk. Ali ovako ne moze da se igra jer ce ih Milvoki pocistiti svaku sa 30+ razlike. Ne moze Jang da sutira a ne ide sut. Mora da asistira i razvije napad. Imao je 3 asistencuje? Nista za njegove standarde. Pa BB je imao 4 asistencije? Videcemo reakciju MekMilana u sledecoj utakmici..Ali generalno..jako lose.

nenad

pre 2 godine

Cela Atalanta zavisi od Janga i ako ga nebeski strucnjaci redovno blate On mukica treba vise loptu da daje Bogdanu jer je Bogi lider.Ajde bre dokle više, dajte bre malo realnosti dokle više busanja u prazno.Ako Jang igra loše odvalice ih Milvoki i to je jedina realnost.Trej Jang je srce i duša Atalante ako je u elementu mogu da se nadaju necemu ako nije kao jutros zna se šta im sledi.Zna se zasto su ih pobedili prvu zato sto ih je Jang odvalio i da nisam gledao utakmicu po komentarima bi pomislio da su pobedili jer je Bogdan pokidao tako sto je postagao 4 poena.Ajde bre ljudi bole me uši za klinacko prepucavanje Zvezda Partizan.Bogdan je naš svaka mu cast ali realnost je da je i pre povrede bio u velikom padu forme.Seriju nose Jang,Galinari i onaj žuti,crveni kakav je vec.Znaci oni su ti zbog koga Atalanta igra finale konferencije.E sada da citam komentare pomislio bi da je Bogdan Majk Jordan licno i personalno.
(KoRn, 26. jun 2021 12:59)
Inace sam više puta stavio Atalanta.Trener Atalante Gasperini.Tako da me razmete.
(KoRn, 26. jun 2021 13:22)

Toliko se on razume i gleda druze. Jos jedan hejter klasičan. A pritom pomenje Galinarija a ne Colinsa npr. A drugo i kad ATLANTA pobedi pogledaj procente suta i ostalih igraca a ne samo janga. Moze on i 60 kosa da pogodi i nista ako su Huerter, Collins, Galinari i Kapela ispod 50% suta. Ali drzi se ti Atalante, sto je sigurno je.

Cirkus igra

pre 2 godine

125 poena u finalu...to je ono gde se baš kida, igra najjača odbrana, jel?

Neka se 10 igrača upisalo u strelce, ne budeš baš najgori i eto te sa 10+.
Izvedeš par auta, ovaj što je dobija ionako odmah šutira (kakva god da mu je pozicija, to što je finale nema taođe nikakve veze) i eto i 10 asistencija. Dabl-dabl k'o vrata.
Dobro, za tripl-dabl teba imati iskustva/sreće, jer se nikad ne zna gde svi ti silni šutevi (iz okreta, nekog bunara, pola terena...) mogu da završe.

Urox

pre 2 godine

Bogdanovic se dobro kretao po terenu. A Jang bolji igrac od Doncica, ahahaha. On Doncicu jedino patike moze da cisti

Jang igra finale konferencije ,sto je za Doncica barem do sada naucna fantastika

heavy

pre 2 godine

Dve lične u par minuta,krenuo je sa agresivnom odbranom,skokom u reketu na centra,ukradenom i naravno klupa a ja u krevet.
Sve se već tada naslućivalo,došli da odrade utakmicu bez ambicije da naprave drugi brejk.
Biće ovde još žestokog basketa,nadam se da će počinjati sat ranije.

No name

pre 2 godine

Osećam da bi moglo otići u svih sedam utakmica jer kvalitet oba tima gotovo da su ujednačena.

Ali da ne prognoziramo unapred. Milvoki kao Atlanta su bivši osvajači NBA prstena davno beše.. Sada vreme drukčije odnosno sa jedne strane Adetukombo a sa druge naš Bogdan. Naravno navijam za Atlantu i Bogdana ipak naš čovek je uz poštovanje Adetukombu koji ista zver.

petarczv

pre 2 godine

Bogi poslednjih 5 utakmica:

Poeni 5.8

Sut iz igre 12/40

Sut za 3 3/20

+/- -33
(Mustra, 26. jun 2021 12:57)

Na ovaj statisticki 100% tacan komentar si dobio brdo minusa od bogdanovih "strucnjaka"

nenad

pre 2 godine

Osećam da bi moglo otići u svih sedam utakmica jer kvalitet oba tima gotovo da su ujednačena.

Ali da ne prognoziramo unapred. Milvoki kao Atlanta su bivši osvajači NBA prstena davno beše.. Sada vreme drukčije odnosno sa jedne strane Adetukombo a sa druge naš Bogdan. Naravno navijam za Atlantu i Bogdana ipak naš čovek je uz poštovanje Adetukombu koji ista zver.
(No name, 26. jun 2021 12:42)

Jel realno da uporedjujes dvostrukog mvp nba lige i bogdana???
(petarczv, 26. jun 2021 14:49)

Oprosti mu, mislio je Guduric.

NBA

pre 2 godine

@Dragan Borca
Maxi Bogs, Stokton, Hornaček, Peyton, Redzi Miler, Dzon Starks, Pozni Drexler, Pedja ,ubaciću za Majami sto trojki, Danilović, Tim Hardvej, Peni Hardavej, Mič Ričmond, Nik Van Exel, Edi Dzouns e moj rodjače rodjen sam 1990 mogu mnogo dobrih tj.boljih igraca od Dzona Vola i Vezbruka sebičnjaka da ti navedem. kosarku pratim od 5 godine. prvi nba koji sam igrao je Live 97.

Western Devil

pre 2 godine

brate 3 od 6 nije lose vece. kad ćete da naucite da su procenti bitni, a ne br poena.
(o_o, 26. jun 2021 08:27)

Bitan je momentum. Nije isto kad sutas 0/3 kad treba pa 3/3 u garbage time (primer, nije bio slucaj veceras)

Bogdan je u 1Q 10:16 (dakle minut i 44 sekunde) imao 2 faula, 1 ukradenu i 1 cigletinu za dva gde je promasio obruc i pogodio tablu. Onda je izasao, Milvoki preuzeo kontrolu i to je bilo to.

Ne kazem da je on krivac, niti da je Milvoki pobedio jer je on bio na klupi rano, samo kazem da je bitno kako odigras u bitnim minutima, a veceras je Bogi odigrao kao Bogi iz Sakramenta. A ni ostali nisu bili nista bolji.

Beks

pre 2 godine

Dragan Borca i Dusan...Dana Baros kad je bio all star imao je 22ppg te godine i nikada vise,a sto nekom ovakvi pojmasi uzmu statistiku karijere za primer da je nekada taj igrac bio all star je za ispitivanje. Manu Ginobili 13,3,3 statistika karijere,reklo bi se ispod prosecan igrac,a u realnosti majstor. Dana Baros inace ima 41% za 3 u karijeri i bio je prebrz. Na primer Glen Rajs,Steve Smith,Edi Dzons su svi bili bolji igraci od Brogdona i slicnih. Westbruk i Simons su elitni igraci i to mnogo govori,ljudi ne znaju da sutiraju. Nabraja Chris Paula koji je u ligi od 2004 godine,da pomenem samo da je Borca najvise ismevao bas taj period kosarke u cilju uzdizanja Jokica. Dakle Dzordan,Pipen,Draxler,Grant Hil,Peny Hardaway,Tim Hardaway,Moki Blejlok,Gary Payton,Stokton,Mashburn,Houston,Spriwel,L.Johnson,Glen Rajs,Edi Dzons,Steve Smith,Redzi Miler,Mich Richmond,Stekhaus,Iverson,Jason Kid,Kevin Johnson,Steve Nash,Van Exell i ko zna koga sve nisam nabrojao,za mnoge koji su bili dobri suteri i imali savrsen skil ova danasnja filozofija bi bila savrsen fit.

petarczv

pre 2 godine

Bogdanovic se dobro kretao po terenu. A Jang bolji igrac od Doncica, ahahaha. On Doncicu jedino patike moze da cisti

Jang igra finale konferencije ,sto je za Doncica barem do sada naucna fantastika
(Urox, 26. jun 2021 10:42)

Na istoku...

The Unforgiven

pre 2 godine

Šuterska rapsodija Milvokija koju će teško ponoviti.
(Aleks, 26. jun 2021 10:06)
-----------------------

Mnogi su vece sanse da ce se ponoviti ova utakmica nego ona prva u kojoj Young postize 48 poena, a Middleton sutira 6-23 (trojke 0-9).

Dragan Borca

pre 2 godine

Trej se primio kao hepo kockica. Izgubice 4-1 ako se ne obuzda. Mada i bolje, treba nam Bogdan za Olimpijadu da izneverujemo Amere.

Milan Spanac

pre 2 godine

kako mislis sta je Jang radio? Pa on svaku igra tako, nekad udje nekad ne. Ali mu ona simika nije trebala. Milvoki je posle 7 bio iscedjen, bukvalno su se raspali. Sinoc je vec druga prica, plus su dobili dodatni odmor.. Rekao sam baksi u 4, ne zato jer ne volim Atlantu vec je to realnost, sada kad su dobili jednu mozda ce max jos 1, mozda..

KoRn

pre 2 godine

Cela Atalanta zavisi od Janga i ako ga nebeski strucnjaci redovno blate On mukica treba vise loptu da daje Bogdanu jer je Bogi lider.Ajde bre dokle više, dajte bre malo realnosti dokle više busanja u prazno.Ako Jang igra loše odvalice ih Milvoki i to je jedina realnost.Trej Jang je srce i duša Atalante ako je u elementu mogu da se nadaju necemu ako nije kao jutros zna se šta im sledi.Zna se zasto su ih pobedili prvu zato sto ih je Jang odvalio i da nisam gledao utakmicu po komentarima bi pomislio da su pobedili jer je Bogdan pokidao tako sto je postagao 4 poena.Ajde bre ljudi bole me uši za klinacko prepucavanje Zvezda Partizan.Bogdan je naš svaka mu cast ali realnost je da je i pre povrede bio u velikom padu forme.Seriju nose Jang,Galinari i onaj žuti,crveni kakav je vec.Znaci oni su ti zbog koga Atalanta igra finale konferencije.E sada da citam komentare pomislio bi da je Bogdan Majk Jordan licno i personalno.
(KoRn, 26. jun 2021 12:59)
Inace sam više puta stavio Atalanta.Trener Atalante Gasperini.Tako da me razmete.

Dusan

pre 2 godine

"Kakav pad kvaliteta lige i igraca"

Rece covek i ostade ziv

Bekovi: Stef Kari, Harden, Lilard, Doncic, Trej Jang, Irving, Klej Tompson, Buker, Kris Pol, Bredli Bil, Dzon Vol, Donovan Micel, LaVin, Marej, Ja Morant, Holidej, Brogdon, Fox, Lovri, Vestbruk, Derozan, Lamelo, Edvards, Simons, Mekalum, Ingram, Bogdan, Rasel, Sekston itd

Molio bih doticnog gospodina da mi nabroji 30 vrhunskih bekova iz '95, '96, '97 na primer😬
(Dragan Borca, 26. jun 2021 10:12) # Link komentara

Sto se zamlacujes sa ljudima koji jos zive u devedesetima?

Dana Barros, Ol Star bek 1995. godine

Karijera 10 poena, 1 skok i 3 asistencije. To je bio Ol Star bek devedesetih. A vecina gore navedenih nije ni bila na ovogodisnjem Ol Staru.

Dragan Borca

pre 2 godine

"Kakav pad kvaliteta lige i igraca"

Rece covek i ostade ziv

Bekovi: Stef Kari, Harden, Lilard, Doncic, Trej Jang, Irving, Klej Tompson, Buker, Kris Pol, Bredli Bil, Dzon Vol, Donovan Micel, LaVin, Marej, Ja Morant, Holidej, Brogdon, Fox, Lovri, Vestbruk, Derozan, Lamelo, Edvards, Simons, Mekalum, Ingram, Bogdan, Rasel, Sekston itd

Molio bih doticnog gospodina da mi nabroji 30 vrhunskih bekova iz '95, '96, '97 na primer😬

Rocky Balboa

pre 2 godine

Bogdan dobar? Za igrača od 80 milijuna USD se traži ipak malo više, on to može ali ne pokazuje, pustimo ozljedu, da je nešto ozbiljno ne bi igrao. Realno, nakon prve utakmice sa Philly nije odigrao pravu utakmicu, Bucksi ovo prolaze, jači su tim.

Super Barski

pre 2 godine

Jang je igracina.
Prvi plejof i odmah finale konferencije.
Atlanta zavisi od njega,on vuce ekipu.Kad on krene i ostali se pridruzuju.
Odigrao je uzasan mec,i to stoji.
Ali Atlanta je ponovo uzela prvi mec u gostima kao i u svakoj seriji.
Ne ocekujem da ponovo Jang da 48 poena,ali ni da sve promasi kao u drugom mecu.
Realno,ako Atlanta uzme jedan mec kuci i bude 2:2 poslije 4 meca,imaju neku sansu.
Pritisak bi bio veci na Milvoki u sledecim mecevima,vidjeli smo kako su se ruke vezale Fili kad se lomilo,pritisak uradio svoje,jer su bili favoriti.
Atlanti ipak treba jos barem 2 heroja pored Janga da bi dobili seriju.
Prije Huerten i Kolins nego Bogdan,mozda cak i Galinari.
Ali sve su to nagadjanja,ovaj plejof je pun iznenadjenja,mozda se tako i nastavi,pa mozda nas i Bogdan sve iznenadi sa nekom dobrom suterskom partijom.
Nadam se i Atlanta,interesantnija je ekipa od Baksa,a Tanasis sa klupe sa svojom podrskom bratu je previse iritantan.Mogao bi malo da sjedne i odmori i mase peskirom.

mali grga

pre 2 godine

Ne može nosioc igre da bude igrač koji u poslednjih 5 meceva ima procenat šuta ispod 30%. O oscilacijama tokom cele sezone da i ne govorimo, odigra dve dobre, pa sledećih deset izbinari.
A ovi argumenti u njegovu odbranu su komični: lažna kretnja, odvlaci igrače, radi presing hahahaha pa nije ovo fudbal da ga razni mesari igraju.

petarczv

pre 2 godine

Osećam da bi moglo otići u svih sedam utakmica jer kvalitet oba tima gotovo da su ujednačena.

Ali da ne prognoziramo unapred. Milvoki kao Atlanta su bivši osvajači NBA prstena davno beše.. Sada vreme drukčije odnosno sa jedne strane Adetukombo a sa druge naš Bogdan. Naravno navijam za Atlantu i Bogdana ipak naš čovek je uz poštovanje Adetukombu koji ista zver.
(No name, 26. jun 2021 12:42)

Jel realno da uporedjujes dvostrukog mvp nba lige i bogdana???

nenad

pre 2 godine

Na ovaj statisticki 100% tacan komentar si dobio brdo minusa od bogdanovih "strucnjaka"
(petarczv, 26. jun 2021 14:47)

Nek pise za LeBranka i Simona i bice plusevi ali posto vam je sve tudje interesantnije idu minusi. I ti jel moras na svaku vest "pametujes"? Dugo nije bilo aparthejd ajde malo to da se razbije monotonija.

smeh

pre 2 godine

Razumljivo je što ljudi hvale sinoćnu igru Bogdanovića, ipak je naš igrač. Nije realno niti treba onakvu igru hvaliti ali dobro. Valjda će biti bolje u narednim utakmicama. Jedino što mu onakva igra može doneti je klupa i nekih 10-ak minuta po meču u sledećoj sezoni.

The Unforgiven

pre 2 godine

Polako, isti scenario kao i sa Niksima i Filom, prvu dobiju u gostima i onda se opuste, Mekmilan iskoristi da vidi koja su B i C rešenja protivničkog trenera i prilagođava.., sa Filom su treću izgubili, mislim da Atlanta dobija naredne dve kući.., živi bili pa videli.., biće 3:1 za Atlantu i onda 4:2 na kraju..
(Marko, 26. jun 2021 09:00)
--------------------

Atlanta moze pobediti seriju jedino ako do kraja Young bude imao prosek od oko 50 poena, a Middleton svaku utakmicu promasuje po 20-ak suteva i pri tom ne pogodi ni jednu trojku.
Dosta se Atlanta izvlacila na ove utakmice gde na kraju razlika bude manje od 5 poena.
Sto bi rekao Brandon Jennings, "Bucks in 6".

Sremac

pre 2 godine

Na ovaj statisticki 100% tacan komentar si dobio brdo minusa od bogdanovih "strucnjaka"
(petarczv, 26. jun 2021 14:47)

Nek pise za LeBranka i Simona i bice plusevi ali posto vam je sve tudje interesantnije idu minusi. I ti jel moras na svaku vest "pametujes"? Dugo nije bilo aparthejd ajde malo to da se razbije monotonija.
(nenad, 26. jun 2021 14:59)

Nekada nisi smeo na utakmici u Srbiji da ga pogledas, odmah sviraju slobodna bacanja. Sada ne smes ni da komentarises njegovu igru, ako nije afirmativan komentar??? Zadto??? Jel mozda nece, opet igrati za reprezentaciju, ako ga neko ne zastiti???

Aleks

pre 2 godine

Dosta se Atlanta izvlacila na ove utakmice gde na kraju razlika bude manje od 5 poena.
Sto bi rekao Brandon Jennings, "Bucks in 6".
(The Unforgiven, 26. jun 2021 18:57)

Nijedna ekipa ne može da se 13 puta izvuče u utakmicama koje su na 5 razlike (a takav im je skor 13 pobeda naspram samo 2 poraza), već ih dobija taktikom i borbom. Bezveze ti je komentar, mada razumem ako je navijački.

Пеђа

pre 2 godine

Браво Милвоки. По приказаном у плеј-офу најбоље за велико финале је дуел Финикса и Милвокија.

StraightOutOfNoviPazar

pre 2 godine

Ovo je poraz Nejta MekMilana. Ne može Trej da gađa 16 puta na koš, a bek šuter Bogdanović 6 puta, Huerter 10 puta. Prosto je klinja pročitan. Ovde se razlikuju Luka i on, jer je Luka dosta iskusniji i zna šta da radi kad ima teško šutersko veče. Žao mi je što su Bogdanu pale brojke nakon povrede i povratka Janga u rotaciju. Imam osećaj da nikad nećemo videti pravu iskorišćenost njega u NBA. Šteta.

Vule Gojković

pre 2 godine

Šta je radio jutros Jang sunce ti žarko!!!! 5 lopti jednu za drugom je izgubio,šutirao iz nemogućih pozicija pogađao tablu...Bogdan 18min,sa 30% snage,ne može više,muči se...nadam se da će da mu srede koleno koliko toliko!
Ali glavni utisak je Milvoki,ja odvartniju ekipu nisam gledao,kakve napaljene face,kakvo ponašanje...ono je bolesno!

Cirkus igra

pre 2 godine

125 poena u finalu...to je ono gde se baš kida, igra najjača odbrana, jel?

Neka se 10 igrača upisalo u strelce, ne budeš baš najgori i eto te sa 10+.
Izvedeš par auta, ovaj što je dobija ionako odmah šutira (kakva god da mu je pozicija, to što je finale nema taođe nikakve veze) i eto i 10 asistencija. Dabl-dabl k'o vrata.
Dobro, za tripl-dabl teba imati iskustva/sreće, jer se nikad ne zna gde svi ti silni šutevi (iz okreta, nekog bunara, pola terena...) mogu da završe.

Dragan Borca

pre 2 godine

Trej se primio kao hepo kockica. Izgubice 4-1 ako se ne obuzda. Mada i bolje, treba nam Bogdan za Olimpijadu da izneverujemo Amere.

Kikujiro

pre 2 godine

Ono što je bilo najvažnije za Milvoki je da tri glavna igrača odmore, to su i uspeli, Bogdan dobar, i defanzivno i ofanzivno, svaka čast.

Rocky Balboa

pre 2 godine

Bogdan dobar? Za igrača od 80 milijuna USD se traži ipak malo više, on to može ali ne pokazuje, pustimo ozljedu, da je nešto ozbiljno ne bi igrao. Realno, nakon prve utakmice sa Philly nije odigrao pravu utakmicu, Bucksi ovo prolaze, jači su tim.

Marko

pre 2 godine

Polako, isti scenario kao i sa Niksima i Filom, prvu dobiju u gostima i onda se opuste, Mekmilan iskoristi da vidi koja su B i C rešenja protivničkog trenera i prilagođava.., sa Filom su treću izgubili, mislim da Atlanta dobija naredne dve kući.., živi bili pa videli.., biće 3:1 za Atlantu i onda 4:2 na kraju..

Aspera

pre 2 godine

Bogdanovic se dobro kretao po terenu. A Jang bolji igrac od Doncica, ahahaha. On Doncicu jedino patike moze da cisti.
(Vukasin, 26. jun 2021 08:04)

Izgleda da je Jang odneo vodu u finale konferencije umesto u Sloveniju.

Dragan Borca

pre 2 godine

"Kakav pad kvaliteta lige i igraca"

Rece covek i ostade ziv

Bekovi: Stef Kari, Harden, Lilard, Doncic, Trej Jang, Irving, Klej Tompson, Buker, Kris Pol, Bredli Bil, Dzon Vol, Donovan Micel, LaVin, Marej, Ja Morant, Holidej, Brogdon, Fox, Lovri, Vestbruk, Derozan, Lamelo, Edvards, Simons, Mekalum, Ingram, Bogdan, Rasel, Sekston itd

Molio bih doticnog gospodina da mi nabroji 30 vrhunskih bekova iz '95, '96, '97 na primer😬

Dusan

pre 2 godine

"Kakav pad kvaliteta lige i igraca"

Rece covek i ostade ziv

Bekovi: Stef Kari, Harden, Lilard, Doncic, Trej Jang, Irving, Klej Tompson, Buker, Kris Pol, Bredli Bil, Dzon Vol, Donovan Micel, LaVin, Marej, Ja Morant, Holidej, Brogdon, Fox, Lovri, Vestbruk, Derozan, Lamelo, Edvards, Simons, Mekalum, Ingram, Bogdan, Rasel, Sekston itd

Molio bih doticnog gospodina da mi nabroji 30 vrhunskih bekova iz '95, '96, '97 na primer😬
(Dragan Borca, 26. jun 2021 10:12) # Link komentara

Sto se zamlacujes sa ljudima koji jos zive u devedesetima?

Dana Barros, Ol Star bek 1995. godine

Karijera 10 poena, 1 skok i 3 asistencije. To je bio Ol Star bek devedesetih. A vecina gore navedenih nije ni bila na ovogodisnjem Ol Staru.

KoRn

pre 2 godine

Cela Atalanta zavisi od Janga i ako ga nebeski strucnjaci redovno blate On mukica treba vise loptu da daje Bogdanu jer je Bogi lider.Ajde bre dokle više, dajte bre malo realnosti dokle više busanja u prazno.Ako Jang igra loše odvalice ih Milvoki i to je jedina realnost.Trej Jang je srce i duša Atalante ako je u elementu mogu da se nadaju necemu ako nije kao jutros zna se šta im sledi.Zna se zasto su ih pobedili prvu zato sto ih je Jang odvalio i da nisam gledao utakmicu po komentarima bi pomislio da su pobedili jer je Bogdan pokidao tako sto je postagao 4 poena.Ajde bre ljudi bole me uši za klinacko prepucavanje Zvezda Partizan.Bogdan je naš svaka mu cast ali realnost je da je i pre povrede bio u velikom padu forme.Seriju nose Jang,Galinari i onaj žuti,crveni kakav je vec.Znaci oni su ti zbog koga Atalanta igra finale konferencije.E sada da citam komentare pomislio bi da je Bogdan Majk Jordan licno i personalno.

mali grga

pre 2 godine

Ne može nosioc igre da bude igrač koji u poslednjih 5 meceva ima procenat šuta ispod 30%. O oscilacijama tokom cele sezone da i ne govorimo, odigra dve dobre, pa sledećih deset izbinari.
A ovi argumenti u njegovu odbranu su komični: lažna kretnja, odvlaci igrače, radi presing hahahaha pa nije ovo fudbal da ga razni mesari igraju.

KoRn

pre 2 godine

Cela Atalanta zavisi od Janga i ako ga nebeski strucnjaci redovno blate On mukica treba vise loptu da daje Bogdanu jer je Bogi lider.Ajde bre dokle više, dajte bre malo realnosti dokle više busanja u prazno.Ako Jang igra loše odvalice ih Milvoki i to je jedina realnost.Trej Jang je srce i duša Atalante ako je u elementu mogu da se nadaju necemu ako nije kao jutros zna se šta im sledi.Zna se zasto su ih pobedili prvu zato sto ih je Jang odvalio i da nisam gledao utakmicu po komentarima bi pomislio da su pobedili jer je Bogdan pokidao tako sto je postagao 4 poena.Ajde bre ljudi bole me uši za klinacko prepucavanje Zvezda Partizan.Bogdan je naš svaka mu cast ali realnost je da je i pre povrede bio u velikom padu forme.Seriju nose Jang,Galinari i onaj žuti,crveni kakav je vec.Znaci oni su ti zbog koga Atalanta igra finale konferencije.E sada da citam komentare pomislio bi da je Bogdan Majk Jordan licno i personalno.
(KoRn, 26. jun 2021 12:59)
Inace sam više puta stavio Atalanta.Trener Atalante Gasperini.Tako da me razmete.

petarczv

pre 2 godine

Bogi poslednjih 5 utakmica:

Poeni 5.8

Sut iz igre 12/40

Sut za 3 3/20

+/- -33
(Mustra, 26. jun 2021 12:57)

Na ovaj statisticki 100% tacan komentar si dobio brdo minusa od bogdanovih "strucnjaka"

smeh

pre 2 godine

Razumljivo je što ljudi hvale sinoćnu igru Bogdanovića, ipak je naš igrač. Nije realno niti treba onakvu igru hvaliti ali dobro. Valjda će biti bolje u narednim utakmicama. Jedino što mu onakva igra može doneti je klupa i nekih 10-ak minuta po meču u sledećoj sezoni.

Western Devil

pre 2 godine

brate 3 od 6 nije lose vece. kad ćete da naucite da su procenti bitni, a ne br poena.
(o_o, 26. jun 2021 08:27)

Bitan je momentum. Nije isto kad sutas 0/3 kad treba pa 3/3 u garbage time (primer, nije bio slucaj veceras)

Bogdan je u 1Q 10:16 (dakle minut i 44 sekunde) imao 2 faula, 1 ukradenu i 1 cigletinu za dva gde je promasio obruc i pogodio tablu. Onda je izasao, Milvoki preuzeo kontrolu i to je bilo to.

Ne kazem da je on krivac, niti da je Milvoki pobedio jer je on bio na klupi rano, samo kazem da je bitno kako odigras u bitnim minutima, a veceras je Bogi odigrao kao Bogi iz Sakramenta. A ni ostali nisu bili nista bolji.

petarczv

pre 2 godine

Bogdanovic se dobro kretao po terenu. A Jang bolji igrac od Doncica, ahahaha. On Doncicu jedino patike moze da cisti

Jang igra finale konferencije ,sto je za Doncica barem do sada naucna fantastika
(Urox, 26. jun 2021 10:42)

Na istoku...

nenad

pre 2 godine

Osećam da bi moglo otići u svih sedam utakmica jer kvalitet oba tima gotovo da su ujednačena.

Ali da ne prognoziramo unapred. Milvoki kao Atlanta su bivši osvajači NBA prstena davno beše.. Sada vreme drukčije odnosno sa jedne strane Adetukombo a sa druge naš Bogdan. Naravno navijam za Atlantu i Bogdana ipak naš čovek je uz poštovanje Adetukombu koji ista zver.
(No name, 26. jun 2021 12:42)

Jel realno da uporedjujes dvostrukog mvp nba lige i bogdana???
(petarczv, 26. jun 2021 14:49)

Oprosti mu, mislio je Guduric.

Loooka10

pre 2 godine

Kako smarate sa tim da je NBA cirkus, kad je 150 poena ne valja, kad je 100 poena ne valja.Brate idi gledaj Evroligu 70-64 i uživaj.Sad će brzo Olimpijada pa će ti cirkuzanti iz NBA otresti sve po 30 razlike uključujući i nas.Neverovatan narod, neverovatan.

petarczv

pre 2 godine

Osećam da bi moglo otići u svih sedam utakmica jer kvalitet oba tima gotovo da su ujednačena.

Ali da ne prognoziramo unapred. Milvoki kao Atlanta su bivši osvajači NBA prstena davno beše.. Sada vreme drukčije odnosno sa jedne strane Adetukombo a sa druge naš Bogdan. Naravno navijam za Atlantu i Bogdana ipak naš čovek je uz poštovanje Adetukombu koji ista zver.
(No name, 26. jun 2021 12:42)

Jel realno da uporedjujes dvostrukog mvp nba lige i bogdana???

nenad

pre 2 godine

Cela Atalanta zavisi od Janga i ako ga nebeski strucnjaci redovno blate On mukica treba vise loptu da daje Bogdanu jer je Bogi lider.Ajde bre dokle više, dajte bre malo realnosti dokle više busanja u prazno.Ako Jang igra loše odvalice ih Milvoki i to je jedina realnost.Trej Jang je srce i duša Atalante ako je u elementu mogu da se nadaju necemu ako nije kao jutros zna se šta im sledi.Zna se zasto su ih pobedili prvu zato sto ih je Jang odvalio i da nisam gledao utakmicu po komentarima bi pomislio da su pobedili jer je Bogdan pokidao tako sto je postagao 4 poena.Ajde bre ljudi bole me uši za klinacko prepucavanje Zvezda Partizan.Bogdan je naš svaka mu cast ali realnost je da je i pre povrede bio u velikom padu forme.Seriju nose Jang,Galinari i onaj žuti,crveni kakav je vec.Znaci oni su ti zbog koga Atalanta igra finale konferencije.E sada da citam komentare pomislio bi da je Bogdan Majk Jordan licno i personalno.
(KoRn, 26. jun 2021 12:59)
Inace sam više puta stavio Atalanta.Trener Atalante Gasperini.Tako da me razmete.
(KoRn, 26. jun 2021 13:22)

Toliko se on razume i gleda druze. Jos jedan hejter klasičan. A pritom pomenje Galinarija a ne Colinsa npr. A drugo i kad ATLANTA pobedi pogledaj procente suta i ostalih igraca a ne samo janga. Moze on i 60 kosa da pogodi i nista ako su Huerter, Collins, Galinari i Kapela ispod 50% suta. Ali drzi se ti Atalante, sto je sigurno je.

Sremac

pre 2 godine

Na ovaj statisticki 100% tacan komentar si dobio brdo minusa od bogdanovih "strucnjaka"
(petarczv, 26. jun 2021 14:47)

Nek pise za LeBranka i Simona i bice plusevi ali posto vam je sve tudje interesantnije idu minusi. I ti jel moras na svaku vest "pametujes"? Dugo nije bilo aparthejd ajde malo to da se razbije monotonija.
(nenad, 26. jun 2021 14:59)

Nekada nisi smeo na utakmici u Srbiji da ga pogledas, odmah sviraju slobodna bacanja. Sada ne smes ni da komentarises njegovu igru, ako nije afirmativan komentar??? Zadto??? Jel mozda nece, opet igrati za reprezentaciju, ako ga neko ne zastiti???

The Unforgiven

pre 2 godine

Polako, isti scenario kao i sa Niksima i Filom, prvu dobiju u gostima i onda se opuste, Mekmilan iskoristi da vidi koja su B i C rešenja protivničkog trenera i prilagođava.., sa Filom su treću izgubili, mislim da Atlanta dobija naredne dve kući.., živi bili pa videli.., biće 3:1 za Atlantu i onda 4:2 na kraju..
(Marko, 26. jun 2021 09:00)
--------------------

Atlanta moze pobediti seriju jedino ako do kraja Young bude imao prosek od oko 50 poena, a Middleton svaku utakmicu promasuje po 20-ak suteva i pri tom ne pogodi ni jednu trojku.
Dosta se Atlanta izvlacila na ove utakmice gde na kraju razlika bude manje od 5 poena.
Sto bi rekao Brandon Jennings, "Bucks in 6".

Mladen

pre 2 godine

Iskreno,ocekivano.
Mozda ne bas sa ovolikom razlikom,ali poravnanje rezultata u seriji se moglo naslutiti,Atlanta je uradila ogroman posao brejkom u prvom mecu,ali Milvoki je i dalje favorit za odlazak u veliko finale.
Nema se sta pisati o ovoj utakmici.
I jedni i drugi su umorni,jasno je kao dan,MB su bolja ekipa,ocekujem prolaz i 6 utakmica.

Hellas

pre 2 godine

Budim se, 2/4 vidim preko 20,vracam se da spavam. Stari recept, ako se lomi ostajem ako ne cao. Problem je bio Denver koji je gubio uvek u 3/4. ALI taj problem je resen odustajanjem.

Milan Spanac

pre 2 godine

kako mislis sta je Jang radio? Pa on svaku igra tako, nekad udje nekad ne. Ali mu ona simika nije trebala. Milvoki je posle 7 bio iscedjen, bukvalno su se raspali. Sinoc je vec druga prica, plus su dobili dodatni odmor.. Rekao sam baksi u 4, ne zato jer ne volim Atlantu vec je to realnost, sada kad su dobili jednu mozda ce max jos 1, mozda..

Neo@

pre 2 godine

Taman rešio da pogledam NBA utakmicu u noćno - jutarnjem terminu, kad ono imao šta da vidim... Divljanje Janga posebno u II četvrtini, neshvatljivo držanje tog istog igrača od strane trenera dok protivnik pravi seriju 20:0, konačno, ceo tim Atlante vrlo, vrlo loš, pa je utakmica u I poluvremenu već otišla na preko 30 razlike.
Ili je ovo neka takticka zamisao trenera, ili su jednostavno zadovoljni uzetim jednim brejkom, pa sad idu u Atlantu da dobiju dve na svom terenu.

terza

pre 2 godine

@dragan Borča - ne živim u prošlosti i sa zadovoljstvom gledam NBA i danas. Ali reći da 90-ih bekovi nisu bili dobri kao danas je, blago rečeno smešno. Izvoli:
PG: Stockton, Payton, Hardaway Tim, Hardaway Penny, Johnson K., Price, Kidd, Iverson, Marboury, Jackson M., Anderson K., Porter, Strickland, Stoudamire D., Blaylock, Abdul-Rauf, Johnson A., Rivers, Smith K., Cassel
SG: Jordan, Drexler, Miller, Richmond, Allen, Blackmen, Ellis, Andereson N., Jackson J., Starks, Hornacek, Stackhouse, Smith S., Jones, Spreewell, Petrović.
To što ti ne znaš ko su ili ih ne pamtiš, ne znam šta da ti kažem, a da ne bude uvredljivo...
Dosta?

No name

pre 2 godine

Osećam da bi moglo otići u svih sedam utakmica jer kvalitet oba tima gotovo da su ujednačena.

Ali da ne prognoziramo unapred. Milvoki kao Atlanta su bivši osvajači NBA prstena davno beše.. Sada vreme drukčije odnosno sa jedne strane Adetukombo a sa druge naš Bogdan. Naravno navijam za Atlantu i Bogdana ipak naš čovek je uz poštovanje Adetukombu koji ista zver.

Dimitrijevic

pre 2 godine

@Urox

Doncic: 35,7 poena, sut 49% (za tri poena 41%), 7,9 skokova, 10,3 asistencije

Jang: 29,4 poena, sut 42% (za tri poena 31%), 2,9 skokova, 9,9 asistencije

Evo ti plejof statistike, pa ti sad racunaj ko je bolji.

The Unforgiven

pre 2 godine

Šuterska rapsodija Milvokija koju će teško ponoviti.
(Aleks, 26. jun 2021 10:06)
-----------------------

Mnogi su vece sanse da ce se ponoviti ova utakmica nego ona prva u kojoj Young postize 48 poena, a Middleton sutira 6-23 (trojke 0-9).

Aleks

pre 2 godine

Zamolila bih pojedine, prepoznaće se, da nas ne gnjave raspravom o tome da li je liga danas opala kvalitetom ili ne. Ne znam kad ćete skapirati da ne mogu da se porede 10p u 1997. godini i 35p u 2021. godini, ali verujem da nisam jedina kojoj smeta ovoliko skretanje s teme koje je jako učestalo. Vest je o utakmici Milvoki-Atlanta. Hvala.
Takođe smara konstantno spominjanje Dončića kad igra Trae, Lukina ekipa je ispala i šbbkbb priče ne stoje. Iskreno su podjednako nečitljivi komentari onih koji Luku pljuju, a i ovih što ga brane kako igra na Zapadu...

nenad

pre 2 godine

Na ovaj statisticki 100% tacan komentar si dobio brdo minusa od bogdanovih "strucnjaka"
(petarczv, 26. jun 2021 14:47)

Nek pise za LeBranka i Simona i bice plusevi ali posto vam je sve tudje interesantnije idu minusi. I ti jel moras na svaku vest "pametujes"? Dugo nije bilo aparthejd ajde malo to da se razbije monotonija.

Niko da pomene

pre 2 godine

Niko sa pomene najbitniju informaciju sa ovog meca - a to je povratak Kema Redisa.
Evidentno je da nije dovoljno spreman ali moze puno da pomogne ekipi. Pre povrede je bio jedan od glavnih igraca.

Aleks

pre 2 godine

Šuterska rapsodija Milvokija koju će teško ponoviti. Pa Lopez koji na nivou sezone ima 34% za 3p iz 4 pokušaja je sinoć šutirao mislim 4/4 u trenutku kada sam isključila stream. Sve su to bili otvoreni šutevi jer su bili iz tranzicije, a nakon TO pretežno Janga. On je otvorio karte u G1 i dobro je "pročitan" te su se Baksi prilagodili, tako da će i on morati da se prilagodi u G3. Pasovi su mu noćas bili nekako lenji, a na sve to Milvoki je dobro postavio odbranu i sve maltene sve kontre su bile iz tih presečenih pasova. Ostatak tima se utopio u to sivilo i ne verujem da će opet izgledati tako loše, daleko je ovo od gotovog.
Ne postoji način da čuvaju Janisa, dominira reketom ubedljivo i imam utisak da bi Milvoki mnogo bolje izgledao kad bi Budenholzer izbacio Lopeza i igrao sa Janisom na petici. Ali nadam se da se neće setiti toga :D
Atlanti se vratio Kem Rediš pa ćemo videti kako će ga Mekmilan uklopiti u ovu PO rotaciju. Bilo je lepo videti Bogdana kako nešto pogađa nakon mučenja u poslednjih nekoliko utakmica.

Urox

pre 2 godine

Bogdanovic se dobro kretao po terenu. A Jang bolji igrac od Doncica, ahahaha. On Doncicu jedino patike moze da cisti

Jang igra finale konferencije ,sto je za Doncica barem do sada naucna fantastika

111

pre 2 godine

Glavni krivac za poraz je Jang. Kao sto je bio najzasluzniji za pobedu u prvoj utakmici. Jang je ocajno igrao. U prvom poluvremenu je imao 8 izgubljenih lopti i sut za 3, 1 od 7? To je 14 mogucih napada za Milvoki koje su oni koristili. U stvari , gotovo sve su koristili u napadu jer su odlicno sutirali i igrali. U prvoj cetvrtini dali su 5 trojki. Janis je sve cistio u reketu. I na poluvreme su imali 32 poena prednosti? I ostali u Atlanti su bili ocajni. Kolins i Galo 1 od 4 za 3.. Ni sut nije isao..Sto se mene tice, BB je igrao mnogo bolje nego u prethodnim utakmicama. Sutnuo je 6 puta na utakmici. Za 3, 2 od 4. Vec u 10tom minutu prve cetvrtine je imao dve licne. Imao je zelju da igra odbranu. I odigrao je 18 minuta. U svakom slucaju Atlanta je od dve utakmice kao gost ostvarila svoj cilj i napravila brejk. Ali ovako ne moze da se igra jer ce ih Milvoki pocistiti svaku sa 30+ razlike. Ne moze Jang da sutira a ne ide sut. Mora da asistira i razvije napad. Imao je 3 asistencuje? Nista za njegove standarde. Pa BB je imao 4 asistencije? Videcemo reakciju MekMilana u sledecoj utakmici..Ali generalno..jako lose.

Beks

pre 2 godine

Evo jedne male demostracije koliko su likovi kao "Dusan" povrsni i plitki. Dana Barros je bio all star 1995 godine sa 20ppg i 7,5 asistencija u proseku i to je imao tada i nikad vise. Vec rekoh da je bio prebrz i sutirao 41% za 3 u karijeri,medjutim lik uzima za primer statistiku karijere da bi pokazao kako je neko bio all star,statistika karijere mnogih igraca opada jer vremenom postaju role igraci ili rezerve. Pa Dzef Tig je 2015 bio all star sa 15 poena u proseku i 6ass,slabije od Barosa. A za karijeru ima 12p. Cudo kakvi sve pojmasi postoje!!!

Super Barski

pre 2 godine

Jang je igracina.
Prvi plejof i odmah finale konferencije.
Atlanta zavisi od njega,on vuce ekipu.Kad on krene i ostali se pridruzuju.
Odigrao je uzasan mec,i to stoji.
Ali Atlanta je ponovo uzela prvi mec u gostima kao i u svakoj seriji.
Ne ocekujem da ponovo Jang da 48 poena,ali ni da sve promasi kao u drugom mecu.
Realno,ako Atlanta uzme jedan mec kuci i bude 2:2 poslije 4 meca,imaju neku sansu.
Pritisak bi bio veci na Milvoki u sledecim mecevima,vidjeli smo kako su se ruke vezale Fili kad se lomilo,pritisak uradio svoje,jer su bili favoriti.
Atlanti ipak treba jos barem 2 heroja pored Janga da bi dobili seriju.
Prije Huerten i Kolins nego Bogdan,mozda cak i Galinari.
Ali sve su to nagadjanja,ovaj plejof je pun iznenadjenja,mozda se tako i nastavi,pa mozda nas i Bogdan sve iznenadi sa nekom dobrom suterskom partijom.
Nadam se i Atlanta,interesantnija je ekipa od Baksa,a Tanasis sa klupe sa svojom podrskom bratu je previse iritantan.Mogao bi malo da sjedne i odmori i mase peskirom.

GoranRS

pre 2 godine

Sinoć je jang sve pokušavao na silu i sve na isti način od pokušavanja dalekih trojki do gubljenja lopti. Ne znam što ga trener nije malo "ohladio" i objasnio mu neke stvari. Previše se ovih dana stalno potencira da je namladji sa ovoliko poena , onoliko asistencija i čega sve ne i to se mladom superstaru obilo o glavu a i klubu ,naravno . Meni a mislim i svim ostalima je konačno jasno da kad Bogdan napravi brzo dvije lične i mora na klupu da u tom trenutku nemaju riješenje ni u odbrani a ni u početnim sekundama napada i da Herter i Galinari puknu u startu pod pritiskom i poslije cijelu utakmicu igraju u kontra ritmu. Zaista mi je žao što Bogdan ima problem sa koljenom i što im ne igra Hunter jer to bi bila skroz druga priča. Ko je gledao utakmicu ili će gledati u snimci nek obrati pažnju na treću četvrtinu negdje od 9 do sedam i po minuta ( unazad onako kako službeni sat pokazuje ) jer u taj minut i po se vidi ko je Bogdan i koliko im fali što nije zdrav. Znači dvije vrhunske asistencije Kolinsu za dva i tri poena , Bogdanova trojka i osam poena "dok si rekao keks" i šteta je što je Bogdan promašio poslije toga dva šuta jer da su to pogodili imali bi momentum. Budući ni ostali nisu mogli ništa pogoditi trener je izvadio Bogdana da ga sačuva za sljedeću utakmicu a onda i Janga. Jednostavno bez zdravog Bogdana i Huntera oni nemaju u odbrani nikog da brani vanjski šut a Janisa ionako ne mogu čuvati, ali nije janis problem već ostali koji su sinoć sve pogodili.

heavy

pre 2 godine

Dve lične u par minuta,krenuo je sa agresivnom odbranom,skokom u reketu na centra,ukradenom i naravno klupa a ja u krevet.
Sve se već tada naslućivalo,došli da odrade utakmicu bez ambicije da naprave drugi brejk.
Biće ovde još žestokog basketa,nadam se da će počinjati sat ranije.

NBA

pre 2 godine

@Dragan Borca
Maxi Bogs, Stokton, Hornaček, Peyton, Redzi Miler, Dzon Starks, Pozni Drexler, Pedja ,ubaciću za Majami sto trojki, Danilović, Tim Hardvej, Peni Hardavej, Mič Ričmond, Nik Van Exel, Edi Dzouns e moj rodjače rodjen sam 1990 mogu mnogo dobrih tj.boljih igraca od Dzona Vola i Vezbruka sebičnjaka da ti navedem. kosarku pratim od 5 godine. prvi nba koji sam igrao je Live 97.

Beks

pre 2 godine

Dragan Borca i Dusan...Dana Baros kad je bio all star imao je 22ppg te godine i nikada vise,a sto nekom ovakvi pojmasi uzmu statistiku karijere za primer da je nekada taj igrac bio all star je za ispitivanje. Manu Ginobili 13,3,3 statistika karijere,reklo bi se ispod prosecan igrac,a u realnosti majstor. Dana Baros inace ima 41% za 3 u karijeri i bio je prebrz. Na primer Glen Rajs,Steve Smith,Edi Dzons su svi bili bolji igraci od Brogdona i slicnih. Westbruk i Simons su elitni igraci i to mnogo govori,ljudi ne znaju da sutiraju. Nabraja Chris Paula koji je u ligi od 2004 godine,da pomenem samo da je Borca najvise ismevao bas taj period kosarke u cilju uzdizanja Jokica. Dakle Dzordan,Pipen,Draxler,Grant Hil,Peny Hardaway,Tim Hardaway,Moki Blejlok,Gary Payton,Stokton,Mashburn,Houston,Spriwel,L.Johnson,Glen Rajs,Edi Dzons,Steve Smith,Redzi Miler,Mich Richmond,Stekhaus,Iverson,Jason Kid,Kevin Johnson,Steve Nash,Van Exell i ko zna koga sve nisam nabrojao,za mnoge koji su bili dobri suteri i imali savrsen skil ova danasnja filozofija bi bila savrsen fit.

War Inside My Head

pre 2 godine

Potpuno beživotna Atlanta noćas,izgledali su preumorno,loše odigrali.Da li su zadovoljni početnim brejkom,pa se nadaju domaćem terenu ne znam,ali s Milvokijem nisam siguran u to?

Aspera

pre 2 godine

"Kakav pad kvaliteta lige i igraca" 

Rece covek i ostade ziv 

Bekovi: Stef Kari, Harden, Lilard, Doncic, Trej Jang, Irving, Klej Tompson, Buker, Kris Pol, Bredli Bil, Dzon Vol, Donovan Micel, LaVin, Marej, Ja Morant, Holidej, Brogdon, Fox, Lovri, Vestbruk, Derozan, Lamelo, Edvards, Simons, Mekalum, Ingram, Bogdan, Rasel, Sekston itd 

Molio bih doticnog gospodina da mi nabroji 30 vrhunskih bekova iz '95, '96, '97 na primer?
(Dragan Borca, 26. jun 2021 10:12)

Ne slazem se sa covekom da je doslo do nekog drasticnog pada kvaliteta, ali si ga i ti preterao. Prvo sto su Marej, Holidej, Brogdon, Simons, Fox i Bogdan dobri bekovi a ne vrhunski. Zatim, Lamelo, Edvards i Sekston mogu da postanu vrhunski ali jos to nisu, dok Ingram i DeRozan nisu bekovi vec niska krila.
Stokton, Pejton, Kasel, Miler, Dzordan, Dreksler, Kid, Nes, A. Hardavej, T. Hardavej, Dumars, Sprivel, Marberi, Hornacek, Alan Hjuston, Van Exel i da nije bez Evropljana Danilovic i Marciulionis.
Takodje petorku ne cine samo bekovi vec i visoki igraci, daj liste krila i centara na vidimo gde smo.

JPR24

pre 2 godine

Koliko je Jang bio dobar u prvoj utakmici, toliko je bio loš u drugoj ! Prosto, bio je uzasan. Šut, pali trojke a ne ide, i umesto da koristi svoje umeće sa flouterom, ne on nastavlja da lupa za tri ! I naravno, sam igra, loši pasovi, teški pasovi ka Kapeli koji nije mogao ništa da izvuče u teskoj situaciji, nekoliko pasova ka drugima na granici maltene svaki put da bude ukradena lopta, i šlag 9 izgubljenih lopti u prvom poluvremenu. To je prosto bilo davljenje i maltretiranje lopte ! Na 57-40 u drugoj deonici, MekMilan uzima tajm aut, slede 2 izgubljene lopte Janga, loši sutevi, serija 14-0 za Milvoki i tu je bio kraj, odbrane nije ni bilo, Baksi su ih razbili !

Q42

pre 2 godine

Bogdan nije na nivou tokom cele serije. Vraća mu se jer je ispalio reprezentaciju po hiljaditi put. Karma!
(Ivan NS, 26. jun 2021 09:21)

Igrao 2013.,2014.,2015.,2016.,skor pa sam igrao 2017.(tad su skoro svi ispalili...), uspeo je i jedan prozor kvalifikacija za svetsko da odigra i povredio se, 2019. skoro sam igrao na svetskom, 2020. nije jer su Olimpijske odlozene za ovu godinu sad, 2021. igra finale konferencije sa Atlantom i to povredjenog kolena, pritom i dalje postoji mogucnost da zaigra za nas na OI.

KAKVIH SVE LIKOVA IMA NA ITERNETU...

Aleks

pre 2 godine

Dosta se Atlanta izvlacila na ove utakmice gde na kraju razlika bude manje od 5 poena.
Sto bi rekao Brandon Jennings, "Bucks in 6".
(The Unforgiven, 26. jun 2021 18:57)

Nijedna ekipa ne može da se 13 puta izvuče u utakmicama koje su na 5 razlike (a takav im je skor 13 pobeda naspram samo 2 poraza), već ih dobija taktikom i borbom. Bezveze ti je komentar, mada razumem ako je navijački.

321

pre 2 godine

Ko je rekao da je Bogi lider? Ako je to neko rekao to je pojedinac a ne pola onih koji komentarisu? Lider je Jang i sve zavisi od njegove igre. A to podrazumeva, asistencije, floutere , sut kada ga krene. Problem je sto decko ne ume da stane, sutnes 3,4 puta, ne ide i stani. Igraj drugacije, asistiraj, trazi slobodnog igraca, probijaj reket i navlaci na faul. Pa poentiraj iz slobodnih bacanja. Gledam, 5 napada za redom je uproipastio, forsira a Milvoki poentira i pravi razliku? Ja ne okrivljujem Janga, jer je on doneo prvi brejk u ovoj seriji ali ako i trecu igra ovako..nema leba. Atlanta nema cistih situacija za sut za 3, da se nadje igrac koji je sam. To su sve nerezonski sutevi i forsiranja. Kad uporedim sa sutem za 3 Holideja, Lopeza i Connaughtona koji je imao 3-3 za 3..A to mora da se resi otvaranjem saigraca, asistencijama gde se trazi slobodan igrac pa neka promase. Pogodice..Nece uvek promasiti. Ali da jedan igrac sutira 1-8 , ne razigrava, ne asistira, svega 3 asistencije i jos ima 8 izgubljenih lopti..tu nema nista od igre i pobede. Nadam se da ce to da se promeni u trecoj ili Atlanti sledi metla..