Petak, 25.06.2021.

08:00

Klipersi se bude – Finiksu nedovoljan povratak Pola

Košarkaši Los Anđeles Klipersa su rezultatom 106:92 pobedili Finiks Sanse u 3. meču finala Zapada.

Izvor: SN

Klipersi se bude – Finiksu nedovoljan povratak Pola IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Судија

pre 2 godine

Незнање, неко ти баш тресе кавез? Теби се привиђају ствари, нема ту разговора.

znanje-imanje

pre 2 godine

Zubac uopšte ne drži Ejtona, ni malo. Ejton je zgrabio Zubca za vrh majice, jako, i navlači ga na blok (Bukera). Tvoj opis je neshvatljiv; faličan si ili perceptivno ili mentalno, ili oba. Dalje nema nikakvih psiholoških fora "kraj je, pa se faul ne sudi kao faul". Ali je tek najluđe: toga si se setio ovde, a nisi u zadnjoj sekundi utakmice Srbije?! Jer si tamo hteo da plasiraš "nije sve antisrpska zavera primitivni jedni". Urnebes.
Sa zebnjom pitam: dal si ti stvarno negde sudija? Bilo čega?

MethodManWu

pre 2 godine

Nemojmo to zanemariti, i CP je često imao 3-1 i 3-2 pa je ispadao.
(CJC, 25. jun 2021 11:07)
Trenirao ga je Dok Rivers, poznat po tome. U Hjustonu se nažalost povrijedio u seriji sa GSW. Ove godine mu se sve poklapa, vidjećemo. Mišljenja sam da će pobjednik ove serije biti šampion, i Sansi i Klipersi su za klasu jači i od Milvokija i od Atlante, tako da ako ove godine ne osvoji, priznaću da je Kris Pol najveći luzer ikad.

Судија

pre 2 godine

2 незнање:
Зубац и Ејтон поприлично овлаш држе један другог док се Казинс спрема да убаци лопту у игру. То ниједан нормалан судија не би свирао, поготово не у овом тренутку утакмице. Није сваки контакт фаул, али свакако може да потакне машту. Кад смо већ код тога: где је друга велика судијска неправда на снимку који си линковао?

jež

pre 2 godine

Klipersi lepše igraju bez Lenarda. Mislim da prolaze ovo i bez njega. Šteta što su onako idiotski izgubili prošlu utakmicu.

Na istoku je sve otvoreno. Ko tamo pobedi verovatno osvaja prsten. Puno bolje i ozbiljnije izgledaju Atlanta i Milvoki od Sansa i Klipersa.

znanje-imanje

pre 2 godine

@Судија
Legitimno pitanje - ali za nekog ko se ne razume u sport. Čak ne mora specijalno u košarku. Npr. za neku francusku sobaricu. Ali i sobarici je jasno kada pogleda ovaj video
https://twitter.com/NBATV/status/1407549989220323328
Ejton vuče za dres Zubca. Verovao ili ne, to nije dozvoljeno. I drži ga na tom rastojanju da niti može da ide uz njega niti da prođe pored Bukera nego ga navlači baš na Bukera. Dovoljno za 20 cm prednosti kod zakucavanja.
Drugi razlog je malo teže uočiti. Sobarici. Ali pravom sudiji svakako ne.

Судија

pre 2 godine

Da sudije nisu u zadnjoj sekundi prošlog meča čak dvaput drastično oštetile Kliperse sad bi imali veliku prednost.
(znanje-imanje, 25. jun 2021 10:52) # Link komentara

Жив нисам да чујем како су их оштетили у тој последњој секунди, па још двапут?

hakeem

pre 2 godine

Ko je P.George-u dao onoliki ugovor, taj definitivno nije normalan.
Izgubio covek hitrinu, u odbrani ne moze vise nikoga da cuva, dribling bez brzine mu ne prolazi, zabija se u protivnickog igraca i pokusava da iscenira faul, tako stalno.
Samo se oslanja na nepouzdan sut i poneki ulaz gde koristi visinu i snagu.

Bookera su na jednoj strani odlicno cuvali, covek omasio skoro isto suteva kao P.George kojeg je samo u par navrata cuvao Krouder, dok su ga u vecini uakmice pustali da prangija cigle. Jedan od najsmesnijih all star igraca u NBA. I naravno, ne prestaje da prangija. Da covek toliko moze da bude umisljen igrac nisam video.

Beverli i Mann fantasticni u odbrani, odbrana dobila utakmicu.
Kod Phoenixa Paul dolje da nije igrao, covek ih ukanalio.

Kalevra

pre 2 godine

@ pixy

Samo ti nikad nećeš preboljeti svoju bolest....cijeli život ćeš biti zatucana Balkanske budaletina ispranog mozga....

јд123

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili...
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)

Што ”волим” овакве коментаре који лупају ко отворен прозор: ”да баба има ону ствар, не би била баба него дјед”.

Ваљда је свима јасно да би Денвер отресао Лејкерсе ко сељак слину да се Мареј није повредио и да би се прошетали до титуле. Јел тако VOSAK?

Aspera

pre 2 godine

Sa Lenardom Klipersi bi bez problema dobili Finiks, šteta. Tako bi i Fila da je Embid bio zdrav razbila Atlantu, a Denver da se Marej nije povredio uzeo bi titulu. 
(Kikujiro, 25. jun 2021 08:24)

Da li stvarno verujete da je Embid bio povredjen? Pa sa pokidanim meniskusom se jedva stoji, a on sa svojih 140 kila trci kontre skoro 40 minuta i kao ima pokidan meniskus. Ma sigurno.

WillyWonka

pre 2 godine

Da li će se Sansima ponoviti ono što se desilo sa Stivom Nešom i njegovim slomljenim nosom? Nešto je Buker previše pao u procentima od tog sudara, a i maska smeta, ne izgleda kao Buker iz prve utakmice.
Bez obzira, volio bih da se i Lenard vrati, pa da gledamo pravu ludnicu. Jako sam zadovoljan ovogodišnjim plej of utakmicama, čini mi me da odavno nije bilo ovako dobro.

KoRn

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili...
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)
Lejkersi su svoje završli.Ako je nešto pokazao ovaj plej of to je da su Lebrona stigle godine.Koliko god delovalo da on igra kao mladic daleko je to od realnosti.Lebron više ne može da iznese celu sezonu.A Dejvis prica za sebe on kada skoci svi se hvataju za glavu samo ne zbog toga da li ce da postigne koš ili uhvati loptu vec da li ce da se povredi.A i da su bili zdravi nista ne bi uradili jer su Šruder,Taker,Kuzma,Gasol,Koldvel Pop itd bili blago receno katastrofa.

Grdoje

pre 2 godine

Klipersi premazani, Sunsi talentovaniji. Kada, i ako se vrati Kavai, pitanje je veliko: koliko i kako će igrati. U pitanju je čovek koji vodi računa o sebi, neće igrati na silu, kao Durent ili Bogi. Prema tome, ova serija može da ode na obe strane, ne postoje jasne prednosti bilo kojeg tima.
Sada je do trenera, ko proigra više epizodista, bliži je finalu.

CJC

pre 2 godine

Mislio sam da će ovo Finiks lako rešiti a onda sam se setio da im u timu igra najveći luzer u ovom veku, čovek koji se stalno kotira u vrhu a nema prsten, nema ni finale i ima jedno finale konferencije.
Nemojmo to zanemariti, i CP je često imao 3-1 i 3-2 pa je ispadao.

omar

pre 2 godine

Ovaj mali Terance Mann možda nije All-Star igrač, ali igra s mozgom i ima košarkašku inteligenciju veću od 90% lige. Retko kad ga vidiš da izgubi loptu, uvek misli glavom šta će da odigra. Mislim da bi Pol Džordž komotno mogao da ide kod njega na časove kako da ne izgubi loptu. A mogli bi i dosta njih u ligi. Mali je mozak i bas ono sto treba da radi svaki igrac u ligi a to je da pre svega koristi glavu pa tek onda talente.

JPR24

pre 2 godine

Klipersi su dobili kolektivom i dobrom odbranom, Mann je bio izuzetan u odbrani. Buket i Paul 10/40 šut ukupno, to sve govori. A Pol Džordž iako nije briljirao po šutu, pogotovo za tri, radio je ostale stvari, odbrana, skokovi, asistencije, i sve to uz pomoć i dobro korišćenje Zubca koji suterski nije bio bas sjajan ali je kupio skokove i izvukao nekoliko faulova i išao na slobodna gde je bio siguran. Sve u svemu, ne treba zaboraviti da su Klipersi već dva puta počeli sa 2 izgubljene, da imaju dugačak roster, i da im nije trener Dok Rivers ! Tako da et za ove sto su i ovde predvidjali metlu, pa malo na razmišljanje !

Kikujiro

pre 2 godine

Tvoj košarkaški argument ti je da je to"obično lupetanje" čime si kao "uverljivo"poništio moj tvrdnje, moje tvrdnje se zasnivaju na značimosti te trojice igrača, šta ti misliš koliko bi oni mogli da prave razliku na terenu, njihov kvalitet i uticaj na igru je ogroman i mogli bi da promene tok serija, ti osporavaš njihov kvalitet i uticaj na igru argumentom "obično lupetanje", tako to izgleda kada ljudi bez trunke znanja i pameti komentarišu košarku, uz to su još i primitivci, nema mesta za čudjenje.

Kikujiro

pre 2 godine

Tvoj košarkaški argumenat ti je da je to"obično lupetanje" čime si kao "uverljivo"poništio moj tvrdnje, moje tvrdnje se zasnivaju na značimosti te trojice igrača, šta ti misliš koliko bi oni mogli da prave razliku na terenu, njihov kvalitet i uticaj na igru je ogroman i mogli bi da promene tok serija, ti osporavaš njihov kvalitet i uticaj na igru argumentom "obično lupetanje", tako to izgleda kada ljudi bez trunke znanja i pameti komentarišu košarku, uz to su još i primitivci, nema mesta za čudjenje.

Kozuki Oden

pre 2 godine

Under KV
Samo je druga lupetanje jer je Embid igrao sve vreme istim stilom.

Klipersi bi sa Kavajem mozda i vodili 3-0 umesto sto gube 1-2, a Denver je do povrede Dzamala (posle i Dozira) bio jedan od glavnih kandidata za prsten...

MPP

pre 2 godine

NIŠTA ČUDNO


što su Klipersi dobili treću.
Pa odlično su igrali i u prethodna 2 susreta. Ovo su skroz izjednačene ekipe. I odlučiće nijanse. Feniks stao kad napravljena velika ralika 20-3 serija....teško se to stiže. K.Pol loš....Klipersi lako do pobede na kraju....Zasluženo....Ali raduje što su mečevi odličnog kvaliteta , puni naelektrisanja na obe strane...Ni isključenja nisu daleko . Vrhunski basket....

antiDebil

pre 2 godine

(NastyB, 25. jun 2021 10:38

Izgubio je golden stejt 2 utakmice zaredom od oklahome 10 dana pre tog preokreta. O kakvih 3 godina ti govoris verovatno ni tebi nije jasno.

Kostarikanac

pre 2 godine

Da su u Denveru iole pametniji mogli su do finala ove godine. Samo da su prosle godine zamenili Milsapa i Bartona sa 2 druga mladja atletski jaca igraca. Ko zna kada ce sledeci put ovako biti otvoren prolaz do titule.

Kole

pre 2 godine

Naravno da su izgubili, izgubice i sledecu.
Ovo je finale konferencije, ne moze ovo da bude gotovo u 4 ili 5 utakmica. Ici ce ovo na 7, velike su pare tu u pitanju. A nije ni prvi ni poslednji put da se ovo desava.
CP3 i Booker zajedno imaju manje nego Booker u prosloj. Booker odjednom od "novog Kobe-a" spade na prosecnog igraca? Kako da ne.
Volim gledati NBA ali ovo je sramotno koliko je ocigledno.
(Pedja, 25. jun 2021 08:42)

Booker je imao jako dobrih utakmica ali ima i gde se raspadao i to baš u plej-ofu nije ništa čudno ovo. Novi Kobe malo sutra

sampion evrope 92

pre 2 godine

Malu prednost dajem Finiksu, kostace Kliperse ona druga utakmica cini mi se. Sto se tice drugog finala, i dalje mala prednis Milvokiju, sa zdravim Bogdanom i Hanterom bila bi druga prica. Inace Colins zivotinja, steta ce biti ako ne produzi ugovor. U svakom slucaju jedva cekam svaku sledecu utakmicu.

CJC

pre 2 godine

Mislio sam da sam video sve u košarci ali ono što je PG radio u poslednjih 5 minuta 3 četvrtine je teško za opisati. Na stranu 6 uzastopnih promašaja od čega 2 polaganja i 1 otvorena trojka, čovek je izgubio 3 lopte kao da je prvi put kročio na parket. I onda tu istu četvrtinu završava trojkom sa više od pola terena.

VOSAK

pre 2 godine

po cemu to zakljucujes? jednom porazu ili pobedi?
(neko ko zna, 25. jun 2021 09:01)

Ne, nego što su sa zdravim Dejvisom i Lebronom vodili 2-1 i imali i u džepu i 3-1 do povrede Dejvisa :')
I činjenica da su do ove pobede Klipersa JEDINI UZELI utakmicu a kamoli dve...

tripl dabl

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili... 
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)


Lejkersi kompletni sa Dejvisom i LeBronom jedva dobili GSW na jedan koš razlike u Plej-Inu i zamalo ni to nisu prosli. Apsolutno Lejkersi ništa nisu pokazali ni dok su bili kompletni. Klipersi su jači tim od Lejkersa sa Kavajem. Verovatno bi ih dobili u 6. Bez vecih problema.

bskfan

pre 2 godine

CP3 je mogao da se izivljava na Morisu, Kampacu i MPJ-u, ali kad igra protiv malo bolje odbrane odjednom potone. Nema smisla da im Kamerun sutne 7 puta, Bridzis 8 puta, a da CP3 i Buker sutnu 40 puta uz kriminalni procenat od 26% i 24%. Uz kriminalni sut Buker imao i 6 izgubljenih lopti.

Slicno je i sa PG13-em jer nema potrebe da forsira kada oko sebe ima tako dobre sutere kao sto su Dzekson, Man, Batum i Kenard. PG13 odigra vrhunsku utakmicu a onda padne na sitnicama kada nerozonski sutira i gubi lopte u zavrsnici.

Zubac odigrao dobro i imao velikih 16 skokova i za 32 minuta +28.

Po meni Klipersi imaju najbolji i najdublji tim. Steta sto su glupo izgubili proslu vec dobijenu utakmicu.

Terens Man najzasluzniji za silovit pocetak trece cetvrtine i "run" od 21-3 kad je utakmica i prelomljena.

NastyB

pre 2 godine

Drago mi je zbog Taj Lua, godinama se ljudi sprdaju na njegov račun, pokazuje da je odličan trener. Koliko god je LeBron veliki igrač, onaj preokret u finalu 2016-e je itekako bio i do trenerskih odluka.
(S, 25. jun 2021 09:33)

Za taj preokret je najzaslužniji Silver i sama liga, a ne Lu ili samozvani "kralj". ONAKAV Golden Stejt nije izgubio dve utakmice "back to back" tri godine unazad, a kamoli da posle pranja patosa sa Klivlendom na 3-1 iznenada počnu da igraju kao da se prvi put vide na terenu.

Da, kako da ne.

Od tada me NBA ni blizu ne zanima jer tu ne pobeđuju najbolji, već onaj koga liga odredi.

qee

pre 2 godine

Sve tri konstatacije su ti obicno lupetanje. Kao oo običaju, sve si promašio
(Under KV, 25. jun 2021 09:12)


Prva konstatacija mu je sasvim realna i tacna. A ti na njegov komentar sa jos glupljim odgovorom dobijas pluseve. Zanimljivo.

znanje-imanje

pre 2 godine

Da sudije nisu u zadnjoj sekundi prošlog meča čak dvaput drastično oštetile Kliperse sad bi imali veliku prednost. Neverovatno da su Klipersi sad bliži cilju nego ranijih sezona sa raznim kud i kamo moćnijim sastavima. Postava Zubac i 4 beka nije atletska rapsodija. Beverli, Man i Džekson - ne baš All Star igrači. A četvrti, vođa je srpski zet koji i ovde nastavlja da se raspada kada je bitno (iako strašan igrač kad nije bitno). Plus ne više play-off-Rondo nego sad već jedva-se-kreće-Rondo i ne baš 6. igrači NBA Moris i Kenjard. Znalački Batum tek pomalo.
Dakle izvesno ništa poseban sastav. Uspeh je u tom što su od svih timova koji su radili "menadžment sezone" još preostali samo Klipersi. Čuvali su igrače, eto nisu sačuvali najboljeg ali ukupno su pukli manje nego drugi. Držali su osrednji ritam, da bi imali formu sada. Juta, Denver, Sansi i Atlanta su mahnito igrali ligu a Klipersi su se držali ritma rotacija. Na fitnes su umalo i dobili prethodni meč, a ovaj zicer. Zubac ovde eto vredi koliko i Ajton. Ozbiljan propust dosada hvaljenog trenera Sansa: ne igra kroz Ajtona. Ali Lu ispravno troši Zubca kad može, Batum igra kad mora. Beverli makar i kreten ipak radi posao na Polu i Bukeru. Raspade Džordža neutrališe energetski vođa tima Džekson, go-trough igrač u finišima.
Nije vredelo Krauderovo batinanje Džordža u međusobnom festivalu flopovanja oba tima. Pol? Sramota. I ostaše Sansi bez foliranta Pejna što u rotaciji ne mogu baš da nadoknade. Sledeća verovatno odlučuje.

neko ko zna

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili...
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)

po cemu to zakljucujes? jednom porazu ili pobedi?

S

pre 2 godine

Drago mi je zbog Taj Lua, godinama se ljudi sprdaju na njegov račun, pokazuje da je odličan trener. Koliko god je LeBron veliki igrač, onaj preokret u finalu 2016-e je itekako bio i do trenerskih odluka.

Inače kakva razlika u glavama između Lua i Riversa, tokom šeste utakmice Filadelfije u polufinalu konferencije, tamo na početku ili tokom zadnje četvrtine kad su Hoksi počeli da smanjuju razliku, prenose Dokovu poruku igračima, i svega mi, znao sam da će izgubiti ne samo tu utakmicu, nego i sljedeću. Ne kladim se, ali sad mi je žao što se nisam kladio na sedmu utakmicu. Naime, šesta utakmica, Filadelfija počinje da igra klimavo i da gubi ogromnu prednost. Rivers smiruje igrače tako što im govori da ne misle o toj četvrtini, nego da misle o čitavoj seriji i kako rizikuju da je izgube. Umjesto da ih smiri, lik cijeloj ekipi u suštini nabija ogroman pritisak i stavlja im u glavu težinu serije, kada je samo trebalo da očuvaju prednost tokom te četvrtine. Pa nije ni čudo što drži rekorde u broju izgubljenih serija gdje je vodio 3-1.

Lu s druge strane opušteno, uspijeva čak i PG-a da smiri i da ga fokusira (na stranu ona promašena slobodna). Ne plaši se isprobavati nove stvari i prilagoditi se (recimo Kazins na terenu u prvoj utakmici dok Buker odmara, odličan pokušaj, iako nije bio dovoljan na kraju).

Prezanimljiva serija, prezanimljiva finala konferencije sve u svemu, koje osvježenje vidjeti nova lica.

qee

pre 2 godine

Čuj ovog dole sa Lejkersima šta priča. Pa druže Klipersi bi i ovako sakati bez Lenarda otkinuli neku pobedu Lejkersima hahah, zamisli da im još igra Lenard pa uništili bi Lejkerse, dušu bi im vadili!

Beks

pre 2 godine

Kad je Finix poveo sa 1-0 pisali su da "Lebron" namerno gubi prvi mec i skenira i da su tako i prosle sezone prognozirali Lejkersima ispadanje posle prvog meca. Dakle "Vosak" i slicni Davisa nisu ni pominjali i da je "Lebron" sam!!! Medjutim kad ih je Finix potopio i kad je proslo malo vremena,slede izgovori.."da nije povredjen Davis"..Pa da nisu povredjeni Harden,Irving,Lenard...ovi bi im ladno dodelili titulu iako su ispali u prvom kolu,toliki su idolopoklonici :)

Kris Pol 8/40 iz igre

pre 2 godine

Klipersi su pobedili jer je Beverli slomio nos Bukeru pa ovaj ni blizu efikasan nije bio kao pre. Jasno kao dan, ali i to je nba playoff, i to je način kako se pobeđuje.
(Andrej, 25. jun 2021 08:32)


A ko je slomio nos Kris Polu pošto je bio gori i od Birčevića.??

Under KV

pre 2 godine

Sa Lenardom Klipersi bi bez problema dobili Finiks, šteta. Tako bi i Fila da je Embid bio zdrav razbila Atlantu, a Denver da se Marej nije povredio uzeo bi titulu.
(Kikujiro, 25. jun 2021 08:24) #

Sve tri konstatacije su ti obicno lupetanje. Kao oo običaju, sve si promašio

bukvalista

pre 2 godine

kako bi se Lejkersi prosetali do titule da Anthony Davis nije bio povredjen, pa to je smesno ko sad igra finale..nadam se da ce Bogi da se oporavi i da osvoji titulu..
(Pobednik, 25. jun 2021 08:34)


Klipersi bi sa Kavajem otresli Lejkerse kao slinu iz nosa.

oleg

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili...
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)


Pa druže Klipersi da su kompletni razbucali bi Lejkerse kao svinja masan džak. Hahahah.

Pedja

pre 2 godine

Naravno da su izgubili, izgubice i sledecu.
Ovo je finale konferencije, ne moze ovo da bude gotovo u 4 ili 5 utakmica. Ici ce ovo na 7, velike su pare tu u pitanju. A nije ni prvi ni poslednji put da se ovo desava.
CP3 i Booker zajedno imaju manje nego Booker u prosloj. Booker odjednom od "novog Kobe-a" spade na prosecnog igraca? Kako da ne.
Volim gledati NBA ali ovo je sramotno koliko je ocigledno.

Nly

pre 2 godine

Ovo je bilo gotovo izvesno i pre početka. Finiks je vezao 3 pobede protiv Lejkersa, 4 protiv Denvera i 2 protiv Klipersa. Pa moraju posle 9 pobeda i da izgube jednom. Doduše ja mislim da će izgubiti celu seriju jer smatram da su Klipersi jači i da imaju veću širinu. Ove serije ne dobija ekipa koja povede nego ukupno bolja ekipa. Takođe mislim da je Milvoki bliži prolazu u drugom finalu iako gubi za sad. Videćemo.

Andrej

pre 2 godine

Klipersi su pobedili jer je Beverli slomio nos Bukeru pa ovaj ni blizu efikasan nije bio kao pre. Jasno kao dan, ali i to je nba playoff, i to je način kako se pobeđuje.

VOSAK

pre 2 godine

Klipersi su pobedili jer je Beverli slomio nos Bukeru pa ovaj ni blizu efikasan nije bio kao pre. Jasno kao dan, ali i to je nba playoff, i to je način kako se pobeđuje.
(Andrej, 25. jun 2021 08:32)

Ne LUPAJ gluposti i prošlu utakmicu Buker bio užasan do te SLUČAJNE POVREDE

Kikujiro

pre 2 godine

Sa Lenardom Klipersi bi bez problema dobili Finiks, šteta. Tako bi i Fila da je Embid bio zdrav razbila Atlantu, a Denver da se Marej nije povredio uzeo bi titulu.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Džordž i Zubac sjajni u prvom, ali prevagu su doneli Džekson uz pomoć Mana, Morisa i Beverlija, pogotovo kada je Džordž upao u,, tunel,, . Kod Sansa Pol i Buker najslabiji i siguran sam da ne mogu ponovo imati ovako lošu utakmicu. Ejton standardan, bez bitnijeg doprinosa ostalih a falio im je i rezervni plej koji se povredio. Uglavnom pitanje povratka Kavaja je krucijalno, ukoliko se ne vrati mislim da su šanse još uvek na strani Sansa.

Pobednik

pre 2 godine

kako bi se Lejkersi prosetali do titule da Anthony Davis nije bio povredjen, pa to je smesno ko sad igra finale..nadam se da ce Bogi da se oporavi i da osvoji titulu..

Nly

pre 2 godine

Ovo je bilo gotovo izvesno i pre početka. Finiks je vezao 3 pobede protiv Lejkersa, 4 protiv Denvera i 2 protiv Klipersa. Pa moraju posle 9 pobeda i da izgube jednom. Doduše ja mislim da će izgubiti celu seriju jer smatram da su Klipersi jači i da imaju veću širinu. Ove serije ne dobija ekipa koja povede nego ukupno bolja ekipa. Takođe mislim da je Milvoki bliži prolazu u drugom finalu iako gubi za sad. Videćemo.

neko ko zna

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili...
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)

po cemu to zakljucujes? jednom porazu ili pobedi?

Andrej

pre 2 godine

Klipersi su pobedili jer je Beverli slomio nos Bukeru pa ovaj ni blizu efikasan nije bio kao pre. Jasno kao dan, ali i to je nba playoff, i to je način kako se pobeđuje.

S

pre 2 godine

Drago mi je zbog Taj Lua, godinama se ljudi sprdaju na njegov račun, pokazuje da je odličan trener. Koliko god je LeBron veliki igrač, onaj preokret u finalu 2016-e je itekako bio i do trenerskih odluka.

Inače kakva razlika u glavama između Lua i Riversa, tokom šeste utakmice Filadelfije u polufinalu konferencije, tamo na početku ili tokom zadnje četvrtine kad su Hoksi počeli da smanjuju razliku, prenose Dokovu poruku igračima, i svega mi, znao sam da će izgubiti ne samo tu utakmicu, nego i sljedeću. Ne kladim se, ali sad mi je žao što se nisam kladio na sedmu utakmicu. Naime, šesta utakmica, Filadelfija počinje da igra klimavo i da gubi ogromnu prednost. Rivers smiruje igrače tako što im govori da ne misle o toj četvrtini, nego da misle o čitavoj seriji i kako rizikuju da je izgube. Umjesto da ih smiri, lik cijeloj ekipi u suštini nabija ogroman pritisak i stavlja im u glavu težinu serije, kada je samo trebalo da očuvaju prednost tokom te četvrtine. Pa nije ni čudo što drži rekorde u broju izgubljenih serija gdje je vodio 3-1.

Lu s druge strane opušteno, uspijeva čak i PG-a da smiri i da ga fokusira (na stranu ona promašena slobodna). Ne plaši se isprobavati nove stvari i prilagoditi se (recimo Kazins na terenu u prvoj utakmici dok Buker odmara, odličan pokušaj, iako nije bio dovoljan na kraju).

Prezanimljiva serija, prezanimljiva finala konferencije sve u svemu, koje osvježenje vidjeti nova lica.

Dragan Feliks

pre 2 godine

Džordž i Zubac sjajni u prvom, ali prevagu su doneli Džekson uz pomoć Mana, Morisa i Beverlija, pogotovo kada je Džordž upao u,, tunel,, . Kod Sansa Pol i Buker najslabiji i siguran sam da ne mogu ponovo imati ovako lošu utakmicu. Ejton standardan, bez bitnijeg doprinosa ostalih a falio im je i rezervni plej koji se povredio. Uglavnom pitanje povratka Kavaja je krucijalno, ukoliko se ne vrati mislim da su šanse još uvek na strani Sansa.

VOSAK

pre 2 godine

Klipersi su pobedili jer je Beverli slomio nos Bukeru pa ovaj ni blizu efikasan nije bio kao pre. Jasno kao dan, ali i to je nba playoff, i to je način kako se pobeđuje.
(Andrej, 25. jun 2021 08:32)

Ne LUPAJ gluposti i prošlu utakmicu Buker bio užasan do te SLUČAJNE POVREDE

tripl dabl

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili... 
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)


Lejkersi kompletni sa Dejvisom i LeBronom jedva dobili GSW na jedan koš razlike u Plej-Inu i zamalo ni to nisu prosli. Apsolutno Lejkersi ništa nisu pokazali ni dok su bili kompletni. Klipersi su jači tim od Lejkersa sa Kavajem. Verovatno bi ih dobili u 6. Bez vecih problema.

oleg

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili...
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)


Pa druže Klipersi da su kompletni razbucali bi Lejkerse kao svinja masan džak. Hahahah.

Under KV

pre 2 godine

Sa Lenardom Klipersi bi bez problema dobili Finiks, šteta. Tako bi i Fila da je Embid bio zdrav razbila Atlantu, a Denver da se Marej nije povredio uzeo bi titulu.
(Kikujiro, 25. jun 2021 08:24) #

Sve tri konstatacije su ti obicno lupetanje. Kao oo običaju, sve si promašio

omar

pre 2 godine

Ovaj mali Terance Mann možda nije All-Star igrač, ali igra s mozgom i ima košarkašku inteligenciju veću od 90% lige. Retko kad ga vidiš da izgubi loptu, uvek misli glavom šta će da odigra. Mislim da bi Pol Džordž komotno mogao da ide kod njega na časove kako da ne izgubi loptu. A mogli bi i dosta njih u ligi. Mali je mozak i bas ono sto treba da radi svaki igrac u ligi a to je da pre svega koristi glavu pa tek onda talente.

Kris Pol 8/40 iz igre

pre 2 godine

Klipersi su pobedili jer je Beverli slomio nos Bukeru pa ovaj ni blizu efikasan nije bio kao pre. Jasno kao dan, ali i to je nba playoff, i to je način kako se pobeđuje.
(Andrej, 25. jun 2021 08:32)


A ko je slomio nos Kris Polu pošto je bio gori i od Birčevića.??

bukvalista

pre 2 godine

kako bi se Lejkersi prosetali do titule da Anthony Davis nije bio povredjen, pa to je smesno ko sad igra finale..nadam se da ce Bogi da se oporavi i da osvoji titulu..
(Pobednik, 25. jun 2021 08:34)


Klipersi bi sa Kavajem otresli Lejkerse kao slinu iz nosa.

JPR24

pre 2 godine

Klipersi su dobili kolektivom i dobrom odbranom, Mann je bio izuzetan u odbrani. Buket i Paul 10/40 šut ukupno, to sve govori. A Pol Džordž iako nije briljirao po šutu, pogotovo za tri, radio je ostale stvari, odbrana, skokovi, asistencije, i sve to uz pomoć i dobro korišćenje Zubca koji suterski nije bio bas sjajan ali je kupio skokove i izvukao nekoliko faulova i išao na slobodna gde je bio siguran. Sve u svemu, ne treba zaboraviti da su Klipersi već dva puta počeli sa 2 izgubljene, da imaju dugačak roster, i da im nije trener Dok Rivers ! Tako da et za ove sto su i ovde predvidjali metlu, pa malo na razmišljanje !

CJC

pre 2 godine

Mislio sam da sam video sve u košarci ali ono što je PG radio u poslednjih 5 minuta 3 četvrtine je teško za opisati. Na stranu 6 uzastopnih promašaja od čega 2 polaganja i 1 otvorena trojka, čovek je izgubio 3 lopte kao da je prvi put kročio na parket. I onda tu istu četvrtinu završava trojkom sa više od pola terena.

bskfan

pre 2 godine

CP3 je mogao da se izivljava na Morisu, Kampacu i MPJ-u, ali kad igra protiv malo bolje odbrane odjednom potone. Nema smisla da im Kamerun sutne 7 puta, Bridzis 8 puta, a da CP3 i Buker sutnu 40 puta uz kriminalni procenat od 26% i 24%. Uz kriminalni sut Buker imao i 6 izgubljenih lopti.

Slicno je i sa PG13-em jer nema potrebe da forsira kada oko sebe ima tako dobre sutere kao sto su Dzekson, Man, Batum i Kenard. PG13 odigra vrhunsku utakmicu a onda padne na sitnicama kada nerozonski sutira i gubi lopte u zavrsnici.

Zubac odigrao dobro i imao velikih 16 skokova i za 32 minuta +28.

Po meni Klipersi imaju najbolji i najdublji tim. Steta sto su glupo izgubili proslu vec dobijenu utakmicu.

Terens Man najzasluzniji za silovit pocetak trece cetvrtine i "run" od 21-3 kad je utakmica i prelomljena.

qee

pre 2 godine

Čuj ovog dole sa Lejkersima šta priča. Pa druže Klipersi bi i ovako sakati bez Lenarda otkinuli neku pobedu Lejkersima hahah, zamisli da im još igra Lenard pa uništili bi Lejkerse, dušu bi im vadili!

Aspera

pre 2 godine

Sa Lenardom Klipersi bi bez problema dobili Finiks, šteta. Tako bi i Fila da je Embid bio zdrav razbila Atlantu, a Denver da se Marej nije povredio uzeo bi titulu. 
(Kikujiro, 25. jun 2021 08:24)

Da li stvarno verujete da je Embid bio povredjen? Pa sa pokidanim meniskusom se jedva stoji, a on sa svojih 140 kila trci kontre skoro 40 minuta i kao ima pokidan meniskus. Ma sigurno.

WillyWonka

pre 2 godine

Da li će se Sansima ponoviti ono što se desilo sa Stivom Nešom i njegovim slomljenim nosom? Nešto je Buker previše pao u procentima od tog sudara, a i maska smeta, ne izgleda kao Buker iz prve utakmice.
Bez obzira, volio bih da se i Lenard vrati, pa da gledamo pravu ludnicu. Jako sam zadovoljan ovogodišnjim plej of utakmicama, čini mi me da odavno nije bilo ovako dobro.

Kikujiro

pre 2 godine

Sa Lenardom Klipersi bi bez problema dobili Finiks, šteta. Tako bi i Fila da je Embid bio zdrav razbila Atlantu, a Denver da se Marej nije povredio uzeo bi titulu.

Kole

pre 2 godine

Naravno da su izgubili, izgubice i sledecu.
Ovo je finale konferencije, ne moze ovo da bude gotovo u 4 ili 5 utakmica. Ici ce ovo na 7, velike su pare tu u pitanju. A nije ni prvi ni poslednji put da se ovo desava.
CP3 i Booker zajedno imaju manje nego Booker u prosloj. Booker odjednom od "novog Kobe-a" spade na prosecnog igraca? Kako da ne.
Volim gledati NBA ali ovo je sramotno koliko je ocigledno.
(Pedja, 25. jun 2021 08:42)

Booker je imao jako dobrih utakmica ali ima i gde se raspadao i to baš u plej-ofu nije ništa čudno ovo. Novi Kobe malo sutra

Grdoje

pre 2 godine

Klipersi premazani, Sunsi talentovaniji. Kada, i ako se vrati Kavai, pitanje je veliko: koliko i kako će igrati. U pitanju je čovek koji vodi računa o sebi, neće igrati na silu, kao Durent ili Bogi. Prema tome, ova serija može da ode na obe strane, ne postoje jasne prednosti bilo kojeg tima.
Sada je do trenera, ko proigra više epizodista, bliži je finalu.

Beks

pre 2 godine

Kad je Finix poveo sa 1-0 pisali su da "Lebron" namerno gubi prvi mec i skenira i da su tako i prosle sezone prognozirali Lejkersima ispadanje posle prvog meca. Dakle "Vosak" i slicni Davisa nisu ni pominjali i da je "Lebron" sam!!! Medjutim kad ih je Finix potopio i kad je proslo malo vremena,slede izgovori.."da nije povredjen Davis"..Pa da nisu povredjeni Harden,Irving,Lenard...ovi bi im ladno dodelili titulu iako su ispali u prvom kolu,toliki su idolopoklonici :)

MPP

pre 2 godine

NIŠTA ČUDNO


što su Klipersi dobili treću.
Pa odlično su igrali i u prethodna 2 susreta. Ovo su skroz izjednačene ekipe. I odlučiće nijanse. Feniks stao kad napravljena velika ralika 20-3 serija....teško se to stiže. K.Pol loš....Klipersi lako do pobede na kraju....Zasluženo....Ali raduje što su mečevi odličnog kvaliteta , puni naelektrisanja na obe strane...Ni isključenja nisu daleko . Vrhunski basket....

KoRn

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili...
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)
Lejkersi su svoje završli.Ako je nešto pokazao ovaj plej of to je da su Lebrona stigle godine.Koliko god delovalo da on igra kao mladic daleko je to od realnosti.Lebron više ne može da iznese celu sezonu.A Dejvis prica za sebe on kada skoci svi se hvataju za glavu samo ne zbog toga da li ce da postigne koš ili uhvati loptu vec da li ce da se povredi.A i da su bili zdravi nista ne bi uradili jer su Šruder,Taker,Kuzma,Gasol,Koldvel Pop itd bili blago receno katastrofa.

Pedja

pre 2 godine

Naravno da su izgubili, izgubice i sledecu.
Ovo je finale konferencije, ne moze ovo da bude gotovo u 4 ili 5 utakmica. Ici ce ovo na 7, velike su pare tu u pitanju. A nije ni prvi ni poslednji put da se ovo desava.
CP3 i Booker zajedno imaju manje nego Booker u prosloj. Booker odjednom od "novog Kobe-a" spade na prosecnog igraca? Kako da ne.
Volim gledati NBA ali ovo je sramotno koliko je ocigledno.

Kozuki Oden

pre 2 godine

Under KV
Samo je druga lupetanje jer je Embid igrao sve vreme istim stilom.

Klipersi bi sa Kavajem mozda i vodili 3-0 umesto sto gube 1-2, a Denver je do povrede Dzamala (posle i Dozira) bio jedan od glavnih kandidata za prsten...

Pobednik

pre 2 godine

kako bi se Lejkersi prosetali do titule da Anthony Davis nije bio povredjen, pa to je smesno ko sad igra finale..nadam se da ce Bogi da se oporavi i da osvoji titulu..

znanje-imanje

pre 2 godine

Da sudije nisu u zadnjoj sekundi prošlog meča čak dvaput drastično oštetile Kliperse sad bi imali veliku prednost. Neverovatno da su Klipersi sad bliži cilju nego ranijih sezona sa raznim kud i kamo moćnijim sastavima. Postava Zubac i 4 beka nije atletska rapsodija. Beverli, Man i Džekson - ne baš All Star igrači. A četvrti, vođa je srpski zet koji i ovde nastavlja da se raspada kada je bitno (iako strašan igrač kad nije bitno). Plus ne više play-off-Rondo nego sad već jedva-se-kreće-Rondo i ne baš 6. igrači NBA Moris i Kenjard. Znalački Batum tek pomalo.
Dakle izvesno ništa poseban sastav. Uspeh je u tom što su od svih timova koji su radili "menadžment sezone" još preostali samo Klipersi. Čuvali su igrače, eto nisu sačuvali najboljeg ali ukupno su pukli manje nego drugi. Držali su osrednji ritam, da bi imali formu sada. Juta, Denver, Sansi i Atlanta su mahnito igrali ligu a Klipersi su se držali ritma rotacija. Na fitnes su umalo i dobili prethodni meč, a ovaj zicer. Zubac ovde eto vredi koliko i Ajton. Ozbiljan propust dosada hvaljenog trenera Sansa: ne igra kroz Ajtona. Ali Lu ispravno troši Zubca kad može, Batum igra kad mora. Beverli makar i kreten ipak radi posao na Polu i Bukeru. Raspade Džordža neutrališe energetski vođa tima Džekson, go-trough igrač u finišima.
Nije vredelo Krauderovo batinanje Džordža u međusobnom festivalu flopovanja oba tima. Pol? Sramota. I ostaše Sansi bez foliranta Pejna što u rotaciji ne mogu baš da nadoknade. Sledeća verovatno odlučuje.

CJC

pre 2 godine

Mislio sam da će ovo Finiks lako rešiti a onda sam se setio da im u timu igra najveći luzer u ovom veku, čovek koji se stalno kotira u vrhu a nema prsten, nema ni finale i ima jedno finale konferencije.
Nemojmo to zanemariti, i CP je često imao 3-1 i 3-2 pa je ispadao.

qee

pre 2 godine

Sve tri konstatacije su ti obicno lupetanje. Kao oo običaju, sve si promašio
(Under KV, 25. jun 2021 09:12)


Prva konstatacija mu je sasvim realna i tacna. A ti na njegov komentar sa jos glupljim odgovorom dobijas pluseve. Zanimljivo.

јд123

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili...
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)

Што ”волим” овакве коментаре који лупају ко отворен прозор: ”да баба има ону ствар, не би била баба него дјед”.

Ваљда је свима јасно да би Денвер отресао Лејкерсе ко сељак слину да се Мареј није повредио и да би се прошетали до титуле. Јел тако VOSAK?

sampion evrope 92

pre 2 godine

Malu prednost dajem Finiksu, kostace Kliperse ona druga utakmica cini mi se. Sto se tice drugog finala, i dalje mala prednis Milvokiju, sa zdravim Bogdanom i Hanterom bila bi druga prica. Inace Colins zivotinja, steta ce biti ako ne produzi ugovor. U svakom slucaju jedva cekam svaku sledecu utakmicu.

antiDebil

pre 2 godine

(NastyB, 25. jun 2021 10:38

Izgubio je golden stejt 2 utakmice zaredom od oklahome 10 dana pre tog preokreta. O kakvih 3 godina ti govoris verovatno ni tebi nije jasno.

VOSAK

pre 2 godine

po cemu to zakljucujes? jednom porazu ili pobedi?
(neko ko zna, 25. jun 2021 09:01)

Ne, nego što su sa zdravim Dejvisom i Lebronom vodili 2-1 i imali i u džepu i 3-1 do povrede Dejvisa :')
I činjenica da su do ove pobede Klipersa JEDINI UZELI utakmicu a kamoli dve...

NastyB

pre 2 godine

Drago mi je zbog Taj Lua, godinama se ljudi sprdaju na njegov račun, pokazuje da je odličan trener. Koliko god je LeBron veliki igrač, onaj preokret u finalu 2016-e je itekako bio i do trenerskih odluka.
(S, 25. jun 2021 09:33)

Za taj preokret je najzaslužniji Silver i sama liga, a ne Lu ili samozvani "kralj". ONAKAV Golden Stejt nije izgubio dve utakmice "back to back" tri godine unazad, a kamoli da posle pranja patosa sa Klivlendom na 3-1 iznenada počnu da igraju kao da se prvi put vide na terenu.

Da, kako da ne.

Od tada me NBA ni blizu ne zanima jer tu ne pobeđuju najbolji, već onaj koga liga odredi.

znanje-imanje

pre 2 godine

@Судија
Legitimno pitanje - ali za nekog ko se ne razume u sport. Čak ne mora specijalno u košarku. Npr. za neku francusku sobaricu. Ali i sobarici je jasno kada pogleda ovaj video
https://twitter.com/NBATV/status/1407549989220323328
Ejton vuče za dres Zubca. Verovao ili ne, to nije dozvoljeno. I drži ga na tom rastojanju da niti može da ide uz njega niti da prođe pored Bukera nego ga navlači baš na Bukera. Dovoljno za 20 cm prednosti kod zakucavanja.
Drugi razlog je malo teže uočiti. Sobarici. Ali pravom sudiji svakako ne.

Kostarikanac

pre 2 godine

Da su u Denveru iole pametniji mogli su do finala ove godine. Samo da su prosle godine zamenili Milsapa i Bartona sa 2 druga mladja atletski jaca igraca. Ko zna kada ce sledeci put ovako biti otvoren prolaz do titule.

Судија

pre 2 godine

Da sudije nisu u zadnjoj sekundi prošlog meča čak dvaput drastično oštetile Kliperse sad bi imali veliku prednost.
(znanje-imanje, 25. jun 2021 10:52) # Link komentara

Жив нисам да чујем како су их оштетили у тој последњој секунди, па још двапут?

Kalevra

pre 2 godine

@ pixy

Samo ti nikad nećeš preboljeti svoju bolest....cijeli život ćeš biti zatucana Balkanske budaletina ispranog mozga....

hakeem

pre 2 godine

Ko je P.George-u dao onoliki ugovor, taj definitivno nije normalan.
Izgubio covek hitrinu, u odbrani ne moze vise nikoga da cuva, dribling bez brzine mu ne prolazi, zabija se u protivnickog igraca i pokusava da iscenira faul, tako stalno.
Samo se oslanja na nepouzdan sut i poneki ulaz gde koristi visinu i snagu.

Bookera su na jednoj strani odlicno cuvali, covek omasio skoro isto suteva kao P.George kojeg je samo u par navrata cuvao Krouder, dok su ga u vecini uakmice pustali da prangija cigle. Jedan od najsmesnijih all star igraca u NBA. I naravno, ne prestaje da prangija. Da covek toliko moze da bude umisljen igrac nisam video.

Beverli i Mann fantasticni u odbrani, odbrana dobila utakmicu.
Kod Phoenixa Paul dolje da nije igrao, covek ih ukanalio.

jež

pre 2 godine

Klipersi lepše igraju bez Lenarda. Mislim da prolaze ovo i bez njega. Šteta što su onako idiotski izgubili prošlu utakmicu.

Na istoku je sve otvoreno. Ko tamo pobedi verovatno osvaja prsten. Puno bolje i ozbiljnije izgledaju Atlanta i Milvoki od Sansa i Klipersa.

Kikujiro

pre 2 godine

Tvoj košarkaški argument ti je da je to"obično lupetanje" čime si kao "uverljivo"poništio moj tvrdnje, moje tvrdnje se zasnivaju na značimosti te trojice igrača, šta ti misliš koliko bi oni mogli da prave razliku na terenu, njihov kvalitet i uticaj na igru je ogroman i mogli bi da promene tok serija, ti osporavaš njihov kvalitet i uticaj na igru argumentom "obično lupetanje", tako to izgleda kada ljudi bez trunke znanja i pameti komentarišu košarku, uz to su još i primitivci, nema mesta za čudjenje.

Kikujiro

pre 2 godine

Tvoj košarkaški argumenat ti je da je to"obično lupetanje" čime si kao "uverljivo"poništio moj tvrdnje, moje tvrdnje se zasnivaju na značimosti te trojice igrača, šta ti misliš koliko bi oni mogli da prave razliku na terenu, njihov kvalitet i uticaj na igru je ogroman i mogli bi da promene tok serija, ti osporavaš njihov kvalitet i uticaj na igru argumentom "obično lupetanje", tako to izgleda kada ljudi bez trunke znanja i pameti komentarišu košarku, uz to su još i primitivci, nema mesta za čudjenje.

MethodManWu

pre 2 godine

Nemojmo to zanemariti, i CP je često imao 3-1 i 3-2 pa je ispadao.
(CJC, 25. jun 2021 11:07)
Trenirao ga je Dok Rivers, poznat po tome. U Hjustonu se nažalost povrijedio u seriji sa GSW. Ove godine mu se sve poklapa, vidjećemo. Mišljenja sam da će pobjednik ove serije biti šampion, i Sansi i Klipersi su za klasu jači i od Milvokija i od Atlante, tako da ako ove godine ne osvoji, priznaću da je Kris Pol najveći luzer ikad.

znanje-imanje

pre 2 godine

Zubac uopšte ne drži Ejtona, ni malo. Ejton je zgrabio Zubca za vrh majice, jako, i navlači ga na blok (Bukera). Tvoj opis je neshvatljiv; faličan si ili perceptivno ili mentalno, ili oba. Dalje nema nikakvih psiholoških fora "kraj je, pa se faul ne sudi kao faul". Ali je tek najluđe: toga si se setio ovde, a nisi u zadnjoj sekundi utakmice Srbije?! Jer si tamo hteo da plasiraš "nije sve antisrpska zavera primitivni jedni". Urnebes.
Sa zebnjom pitam: dal si ti stvarno negde sudija? Bilo čega?

Судија

pre 2 godine

2 незнање:
Зубац и Ејтон поприлично овлаш држе један другог док се Казинс спрема да убаци лопту у игру. То ниједан нормалан судија не би свирао, поготово не у овом тренутку утакмице. Није сваки контакт фаул, али свакако може да потакне машту. Кад смо већ код тога: где је друга велика судијска неправда на снимку који си линковао?

Судија

pre 2 godine

Незнање, неко ти баш тресе кавез? Теби се привиђају ствари, нема ту разговора.

Pobednik

pre 2 godine

kako bi se Lejkersi prosetali do titule da Anthony Davis nije bio povredjen, pa to je smesno ko sad igra finale..nadam se da ce Bogi da se oporavi i da osvoji titulu..

Kikujiro

pre 2 godine

Sa Lenardom Klipersi bi bez problema dobili Finiks, šteta. Tako bi i Fila da je Embid bio zdrav razbila Atlantu, a Denver da se Marej nije povredio uzeo bi titulu.

Pedja

pre 2 godine

Naravno da su izgubili, izgubice i sledecu.
Ovo je finale konferencije, ne moze ovo da bude gotovo u 4 ili 5 utakmica. Ici ce ovo na 7, velike su pare tu u pitanju. A nije ni prvi ni poslednji put da se ovo desava.
CP3 i Booker zajedno imaju manje nego Booker u prosloj. Booker odjednom od "novog Kobe-a" spade na prosecnog igraca? Kako da ne.
Volim gledati NBA ali ovo je sramotno koliko je ocigledno.

Nly

pre 2 godine

Ovo je bilo gotovo izvesno i pre početka. Finiks je vezao 3 pobede protiv Lejkersa, 4 protiv Denvera i 2 protiv Klipersa. Pa moraju posle 9 pobeda i da izgube jednom. Doduše ja mislim da će izgubiti celu seriju jer smatram da su Klipersi jači i da imaju veću širinu. Ove serije ne dobija ekipa koja povede nego ukupno bolja ekipa. Takođe mislim da je Milvoki bliži prolazu u drugom finalu iako gubi za sad. Videćemo.

Andrej

pre 2 godine

Klipersi su pobedili jer je Beverli slomio nos Bukeru pa ovaj ni blizu efikasan nije bio kao pre. Jasno kao dan, ali i to je nba playoff, i to je način kako se pobeđuje.

VOSAK

pre 2 godine

po cemu to zakljucujes? jednom porazu ili pobedi?
(neko ko zna, 25. jun 2021 09:01)

Ne, nego što su sa zdravim Dejvisom i Lebronom vodili 2-1 i imali i u džepu i 3-1 do povrede Dejvisa :')
I činjenica da su do ove pobede Klipersa JEDINI UZELI utakmicu a kamoli dve...

NastyB

pre 2 godine

Drago mi je zbog Taj Lua, godinama se ljudi sprdaju na njegov račun, pokazuje da je odličan trener. Koliko god je LeBron veliki igrač, onaj preokret u finalu 2016-e je itekako bio i do trenerskih odluka.
(S, 25. jun 2021 09:33)

Za taj preokret je najzaslužniji Silver i sama liga, a ne Lu ili samozvani "kralj". ONAKAV Golden Stejt nije izgubio dve utakmice "back to back" tri godine unazad, a kamoli da posle pranja patosa sa Klivlendom na 3-1 iznenada počnu da igraju kao da se prvi put vide na terenu.

Da, kako da ne.

Od tada me NBA ni blizu ne zanima jer tu ne pobeđuju najbolji, već onaj koga liga odredi.

VOSAK

pre 2 godine

Klipersi su pobedili jer je Beverli slomio nos Bukeru pa ovaj ni blizu efikasan nije bio kao pre. Jasno kao dan, ali i to je nba playoff, i to je način kako se pobeđuje.
(Andrej, 25. jun 2021 08:32)

Ne LUPAJ gluposti i prošlu utakmicu Buker bio užasan do te SLUČAJNE POVREDE

jež

pre 2 godine

Klipersi lepše igraju bez Lenarda. Mislim da prolaze ovo i bez njega. Šteta što su onako idiotski izgubili prošlu utakmicu.

Na istoku je sve otvoreno. Ko tamo pobedi verovatno osvaja prsten. Puno bolje i ozbiljnije izgledaju Atlanta i Milvoki od Sansa i Klipersa.

Kostarikanac

pre 2 godine

Da su u Denveru iole pametniji mogli su do finala ove godine. Samo da su prosle godine zamenili Milsapa i Bartona sa 2 druga mladja atletski jaca igraca. Ko zna kada ce sledeci put ovako biti otvoren prolaz do titule.

hakeem

pre 2 godine

Ko je P.George-u dao onoliki ugovor, taj definitivno nije normalan.
Izgubio covek hitrinu, u odbrani ne moze vise nikoga da cuva, dribling bez brzine mu ne prolazi, zabija se u protivnickog igraca i pokusava da iscenira faul, tako stalno.
Samo se oslanja na nepouzdan sut i poneki ulaz gde koristi visinu i snagu.

Bookera su na jednoj strani odlicno cuvali, covek omasio skoro isto suteva kao P.George kojeg je samo u par navrata cuvao Krouder, dok su ga u vecini uakmice pustali da prangija cigle. Jedan od najsmesnijih all star igraca u NBA. I naravno, ne prestaje da prangija. Da covek toliko moze da bude umisljen igrac nisam video.

Beverli i Mann fantasticni u odbrani, odbrana dobila utakmicu.
Kod Phoenixa Paul dolje da nije igrao, covek ih ukanalio.

qee

pre 2 godine

Sve tri konstatacije su ti obicno lupetanje. Kao oo običaju, sve si promašio
(Under KV, 25. jun 2021 09:12)


Prva konstatacija mu je sasvim realna i tacna. A ti na njegov komentar sa jos glupljim odgovorom dobijas pluseve. Zanimljivo.

Kikujiro

pre 2 godine

Tvoj košarkaški argumenat ti je da je to"obično lupetanje" čime si kao "uverljivo"poništio moj tvrdnje, moje tvrdnje se zasnivaju na značimosti te trojice igrača, šta ti misliš koliko bi oni mogli da prave razliku na terenu, njihov kvalitet i uticaj na igru je ogroman i mogli bi da promene tok serija, ti osporavaš njihov kvalitet i uticaj na igru argumentom "obično lupetanje", tako to izgleda kada ljudi bez trunke znanja i pameti komentarišu košarku, uz to su još i primitivci, nema mesta za čudjenje.

Судија

pre 2 godine

Da sudije nisu u zadnjoj sekundi prošlog meča čak dvaput drastično oštetile Kliperse sad bi imali veliku prednost.
(znanje-imanje, 25. jun 2021 10:52) # Link komentara

Жив нисам да чујем како су их оштетили у тој последњој секунди, па још двапут?

neko ko zna

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili...
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)

po cemu to zakljucujes? jednom porazu ili pobedi?

Under KV

pre 2 godine

Sa Lenardom Klipersi bi bez problema dobili Finiks, šteta. Tako bi i Fila da je Embid bio zdrav razbila Atlantu, a Denver da se Marej nije povredio uzeo bi titulu.
(Kikujiro, 25. jun 2021 08:24) #

Sve tri konstatacije su ti obicno lupetanje. Kao oo običaju, sve si promašio

znanje-imanje

pre 2 godine

Da sudije nisu u zadnjoj sekundi prošlog meča čak dvaput drastično oštetile Kliperse sad bi imali veliku prednost. Neverovatno da su Klipersi sad bliži cilju nego ranijih sezona sa raznim kud i kamo moćnijim sastavima. Postava Zubac i 4 beka nije atletska rapsodija. Beverli, Man i Džekson - ne baš All Star igrači. A četvrti, vođa je srpski zet koji i ovde nastavlja da se raspada kada je bitno (iako strašan igrač kad nije bitno). Plus ne više play-off-Rondo nego sad već jedva-se-kreće-Rondo i ne baš 6. igrači NBA Moris i Kenjard. Znalački Batum tek pomalo.
Dakle izvesno ništa poseban sastav. Uspeh je u tom što su od svih timova koji su radili "menadžment sezone" još preostali samo Klipersi. Čuvali su igrače, eto nisu sačuvali najboljeg ali ukupno su pukli manje nego drugi. Držali su osrednji ritam, da bi imali formu sada. Juta, Denver, Sansi i Atlanta su mahnito igrali ligu a Klipersi su se držali ritma rotacija. Na fitnes su umalo i dobili prethodni meč, a ovaj zicer. Zubac ovde eto vredi koliko i Ajton. Ozbiljan propust dosada hvaljenog trenera Sansa: ne igra kroz Ajtona. Ali Lu ispravno troši Zubca kad može, Batum igra kad mora. Beverli makar i kreten ipak radi posao na Polu i Bukeru. Raspade Džordža neutrališe energetski vođa tima Džekson, go-trough igrač u finišima.
Nije vredelo Krauderovo batinanje Džordža u međusobnom festivalu flopovanja oba tima. Pol? Sramota. I ostaše Sansi bez foliranta Pejna što u rotaciji ne mogu baš da nadoknade. Sledeća verovatno odlučuje.

Kikujiro

pre 2 godine

Tvoj košarkaški argument ti je da je to"obično lupetanje" čime si kao "uverljivo"poništio moj tvrdnje, moje tvrdnje se zasnivaju na značimosti te trojice igrača, šta ti misliš koliko bi oni mogli da prave razliku na terenu, njihov kvalitet i uticaj na igru je ogroman i mogli bi da promene tok serija, ti osporavaš njihov kvalitet i uticaj na igru argumentom "obično lupetanje", tako to izgleda kada ljudi bez trunke znanja i pameti komentarišu košarku, uz to su još i primitivci, nema mesta za čudjenje.

tripl dabl

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili... 
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)


Lejkersi kompletni sa Dejvisom i LeBronom jedva dobili GSW na jedan koš razlike u Plej-Inu i zamalo ni to nisu prosli. Apsolutno Lejkersi ništa nisu pokazali ni dok su bili kompletni. Klipersi su jači tim od Lejkersa sa Kavajem. Verovatno bi ih dobili u 6. Bez vecih problema.

KoRn

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili...
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)
Lejkersi su svoje završli.Ako je nešto pokazao ovaj plej of to je da su Lebrona stigle godine.Koliko god delovalo da on igra kao mladic daleko je to od realnosti.Lebron više ne može da iznese celu sezonu.A Dejvis prica za sebe on kada skoci svi se hvataju za glavu samo ne zbog toga da li ce da postigne koš ili uhvati loptu vec da li ce da se povredi.A i da su bili zdravi nista ne bi uradili jer su Šruder,Taker,Kuzma,Gasol,Koldvel Pop itd bili blago receno katastrofa.

Aspera

pre 2 godine

Sa Lenardom Klipersi bi bez problema dobili Finiks, šteta. Tako bi i Fila da je Embid bio zdrav razbila Atlantu, a Denver da se Marej nije povredio uzeo bi titulu. 
(Kikujiro, 25. jun 2021 08:24)

Da li stvarno verujete da je Embid bio povredjen? Pa sa pokidanim meniskusom se jedva stoji, a on sa svojih 140 kila trci kontre skoro 40 minuta i kao ima pokidan meniskus. Ma sigurno.

znanje-imanje

pre 2 godine

@Судија
Legitimno pitanje - ali za nekog ko se ne razume u sport. Čak ne mora specijalno u košarku. Npr. za neku francusku sobaricu. Ali i sobarici je jasno kada pogleda ovaj video
https://twitter.com/NBATV/status/1407549989220323328
Ejton vuče za dres Zubca. Verovao ili ne, to nije dozvoljeno. I drži ga na tom rastojanju da niti može da ide uz njega niti da prođe pored Bukera nego ga navlači baš na Bukera. Dovoljno za 20 cm prednosti kod zakucavanja.
Drugi razlog je malo teže uočiti. Sobarici. Ali pravom sudiji svakako ne.

qee

pre 2 godine

Čuj ovog dole sa Lejkersima šta priča. Pa druže Klipersi bi i ovako sakati bez Lenarda otkinuli neku pobedu Lejkersima hahah, zamisli da im još igra Lenard pa uništili bi Lejkerse, dušu bi im vadili!

MPP

pre 2 godine

NIŠTA ČUDNO


što su Klipersi dobili treću.
Pa odlično su igrali i u prethodna 2 susreta. Ovo su skroz izjednačene ekipe. I odlučiće nijanse. Feniks stao kad napravljena velika ralika 20-3 serija....teško se to stiže. K.Pol loš....Klipersi lako do pobede na kraju....Zasluženo....Ali raduje što su mečevi odličnog kvaliteta , puni naelektrisanja na obe strane...Ni isključenja nisu daleko . Vrhunski basket....

јд123

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili...
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)

Што ”волим” овакве коментаре који лупају ко отворен прозор: ”да баба има ону ствар, не би била баба него дјед”.

Ваљда је свима јасно да би Денвер отресао Лејкерсе ко сељак слину да се Мареј није повредио и да би се прошетали до титуле. Јел тако VOSAK?

Kalevra

pre 2 godine

@ pixy

Samo ti nikad nećeš preboljeti svoju bolest....cijeli život ćeš biti zatucana Balkanske budaletina ispranog mozga....

S

pre 2 godine

Drago mi je zbog Taj Lua, godinama se ljudi sprdaju na njegov račun, pokazuje da je odličan trener. Koliko god je LeBron veliki igrač, onaj preokret u finalu 2016-e je itekako bio i do trenerskih odluka.

Inače kakva razlika u glavama između Lua i Riversa, tokom šeste utakmice Filadelfije u polufinalu konferencije, tamo na početku ili tokom zadnje četvrtine kad su Hoksi počeli da smanjuju razliku, prenose Dokovu poruku igračima, i svega mi, znao sam da će izgubiti ne samo tu utakmicu, nego i sljedeću. Ne kladim se, ali sad mi je žao što se nisam kladio na sedmu utakmicu. Naime, šesta utakmica, Filadelfija počinje da igra klimavo i da gubi ogromnu prednost. Rivers smiruje igrače tako što im govori da ne misle o toj četvrtini, nego da misle o čitavoj seriji i kako rizikuju da je izgube. Umjesto da ih smiri, lik cijeloj ekipi u suštini nabija ogroman pritisak i stavlja im u glavu težinu serije, kada je samo trebalo da očuvaju prednost tokom te četvrtine. Pa nije ni čudo što drži rekorde u broju izgubljenih serija gdje je vodio 3-1.

Lu s druge strane opušteno, uspijeva čak i PG-a da smiri i da ga fokusira (na stranu ona promašena slobodna). Ne plaši se isprobavati nove stvari i prilagoditi se (recimo Kazins na terenu u prvoj utakmici dok Buker odmara, odličan pokušaj, iako nije bio dovoljan na kraju).

Prezanimljiva serija, prezanimljiva finala konferencije sve u svemu, koje osvježenje vidjeti nova lica.

Beks

pre 2 godine

Kad je Finix poveo sa 1-0 pisali su da "Lebron" namerno gubi prvi mec i skenira i da su tako i prosle sezone prognozirali Lejkersima ispadanje posle prvog meca. Dakle "Vosak" i slicni Davisa nisu ni pominjali i da je "Lebron" sam!!! Medjutim kad ih je Finix potopio i kad je proslo malo vremena,slede izgovori.."da nije povredjen Davis"..Pa da nisu povredjeni Harden,Irving,Lenard...ovi bi im ladno dodelili titulu iako su ispali u prvom kolu,toliki su idolopoklonici :)

Kris Pol 8/40 iz igre

pre 2 godine

Klipersi su pobedili jer je Beverli slomio nos Bukeru pa ovaj ni blizu efikasan nije bio kao pre. Jasno kao dan, ali i to je nba playoff, i to je način kako se pobeđuje.
(Andrej, 25. jun 2021 08:32)


A ko je slomio nos Kris Polu pošto je bio gori i od Birčevića.??

bukvalista

pre 2 godine

kako bi se Lejkersi prosetali do titule da Anthony Davis nije bio povredjen, pa to je smesno ko sad igra finale..nadam se da ce Bogi da se oporavi i da osvoji titulu..
(Pobednik, 25. jun 2021 08:34)


Klipersi bi sa Kavajem otresli Lejkerse kao slinu iz nosa.

oleg

pre 2 godine

Valjda je sad svima jasno da su Lejkersi zdravi bili, apsolutno bi lagano došli do finala NBA a kako vidim i osvojili...
(VOSAK, 25. jun 2021 08:51)


Pa druže Klipersi da su kompletni razbucali bi Lejkerse kao svinja masan džak. Hahahah.

sampion evrope 92

pre 2 godine

Malu prednost dajem Finiksu, kostace Kliperse ona druga utakmica cini mi se. Sto se tice drugog finala, i dalje mala prednis Milvokiju, sa zdravim Bogdanom i Hanterom bila bi druga prica. Inace Colins zivotinja, steta ce biti ako ne produzi ugovor. U svakom slucaju jedva cekam svaku sledecu utakmicu.

CJC

pre 2 godine

Mislio sam da će ovo Finiks lako rešiti a onda sam se setio da im u timu igra najveći luzer u ovom veku, čovek koji se stalno kotira u vrhu a nema prsten, nema ni finale i ima jedno finale konferencije.
Nemojmo to zanemariti, i CP je često imao 3-1 i 3-2 pa je ispadao.

MethodManWu

pre 2 godine

Nemojmo to zanemariti, i CP je često imao 3-1 i 3-2 pa je ispadao.
(CJC, 25. jun 2021 11:07)
Trenirao ga je Dok Rivers, poznat po tome. U Hjustonu se nažalost povrijedio u seriji sa GSW. Ove godine mu se sve poklapa, vidjećemo. Mišljenja sam da će pobjednik ove serije biti šampion, i Sansi i Klipersi su za klasu jači i od Milvokija i od Atlante, tako da ako ove godine ne osvoji, priznaću da je Kris Pol najveći luzer ikad.

znanje-imanje

pre 2 godine

Zubac uopšte ne drži Ejtona, ni malo. Ejton je zgrabio Zubca za vrh majice, jako, i navlači ga na blok (Bukera). Tvoj opis je neshvatljiv; faličan si ili perceptivno ili mentalno, ili oba. Dalje nema nikakvih psiholoških fora "kraj je, pa se faul ne sudi kao faul". Ali je tek najluđe: toga si se setio ovde, a nisi u zadnjoj sekundi utakmice Srbije?! Jer si tamo hteo da plasiraš "nije sve antisrpska zavera primitivni jedni". Urnebes.
Sa zebnjom pitam: dal si ti stvarno negde sudija? Bilo čega?

Dragan Feliks

pre 2 godine

Džordž i Zubac sjajni u prvom, ali prevagu su doneli Džekson uz pomoć Mana, Morisa i Beverlija, pogotovo kada je Džordž upao u,, tunel,, . Kod Sansa Pol i Buker najslabiji i siguran sam da ne mogu ponovo imati ovako lošu utakmicu. Ejton standardan, bez bitnijeg doprinosa ostalih a falio im je i rezervni plej koji se povredio. Uglavnom pitanje povratka Kavaja je krucijalno, ukoliko se ne vrati mislim da su šanse još uvek na strani Sansa.

bskfan

pre 2 godine

CP3 je mogao da se izivljava na Morisu, Kampacu i MPJ-u, ali kad igra protiv malo bolje odbrane odjednom potone. Nema smisla da im Kamerun sutne 7 puta, Bridzis 8 puta, a da CP3 i Buker sutnu 40 puta uz kriminalni procenat od 26% i 24%. Uz kriminalni sut Buker imao i 6 izgubljenih lopti.

Slicno je i sa PG13-em jer nema potrebe da forsira kada oko sebe ima tako dobre sutere kao sto su Dzekson, Man, Batum i Kenard. PG13 odigra vrhunsku utakmicu a onda padne na sitnicama kada nerozonski sutira i gubi lopte u zavrsnici.

Zubac odigrao dobro i imao velikih 16 skokova i za 32 minuta +28.

Po meni Klipersi imaju najbolji i najdublji tim. Steta sto su glupo izgubili proslu vec dobijenu utakmicu.

Terens Man najzasluzniji za silovit pocetak trece cetvrtine i "run" od 21-3 kad je utakmica i prelomljena.

Kole

pre 2 godine

Naravno da su izgubili, izgubice i sledecu.
Ovo je finale konferencije, ne moze ovo da bude gotovo u 4 ili 5 utakmica. Ici ce ovo na 7, velike su pare tu u pitanju. A nije ni prvi ni poslednji put da se ovo desava.
CP3 i Booker zajedno imaju manje nego Booker u prosloj. Booker odjednom od "novog Kobe-a" spade na prosecnog igraca? Kako da ne.
Volim gledati NBA ali ovo je sramotno koliko je ocigledno.
(Pedja, 25. jun 2021 08:42)

Booker je imao jako dobrih utakmica ali ima i gde se raspadao i to baš u plej-ofu nije ništa čudno ovo. Novi Kobe malo sutra

Grdoje

pre 2 godine

Klipersi premazani, Sunsi talentovaniji. Kada, i ako se vrati Kavai, pitanje je veliko: koliko i kako će igrati. U pitanju je čovek koji vodi računa o sebi, neće igrati na silu, kao Durent ili Bogi. Prema tome, ova serija može da ode na obe strane, ne postoje jasne prednosti bilo kojeg tima.
Sada je do trenera, ko proigra više epizodista, bliži je finalu.

Судија

pre 2 godine

2 незнање:
Зубац и Ејтон поприлично овлаш држе један другог док се Казинс спрема да убаци лопту у игру. То ниједан нормалан судија не би свирао, поготово не у овом тренутку утакмице. Није сваки контакт фаул, али свакако може да потакне машту. Кад смо већ код тога: где је друга велика судијска неправда на снимку који си линковао?

antiDebil

pre 2 godine

(NastyB, 25. jun 2021 10:38

Izgubio je golden stejt 2 utakmice zaredom od oklahome 10 dana pre tog preokreta. O kakvih 3 godina ti govoris verovatno ni tebi nije jasno.

Kozuki Oden

pre 2 godine

Under KV
Samo je druga lupetanje jer je Embid igrao sve vreme istim stilom.

Klipersi bi sa Kavajem mozda i vodili 3-0 umesto sto gube 1-2, a Denver je do povrede Dzamala (posle i Dozira) bio jedan od glavnih kandidata za prsten...

omar

pre 2 godine

Ovaj mali Terance Mann možda nije All-Star igrač, ali igra s mozgom i ima košarkašku inteligenciju veću od 90% lige. Retko kad ga vidiš da izgubi loptu, uvek misli glavom šta će da odigra. Mislim da bi Pol Džordž komotno mogao da ide kod njega na časove kako da ne izgubi loptu. A mogli bi i dosta njih u ligi. Mali je mozak i bas ono sto treba da radi svaki igrac u ligi a to je da pre svega koristi glavu pa tek onda talente.

JPR24

pre 2 godine

Klipersi su dobili kolektivom i dobrom odbranom, Mann je bio izuzetan u odbrani. Buket i Paul 10/40 šut ukupno, to sve govori. A Pol Džordž iako nije briljirao po šutu, pogotovo za tri, radio je ostale stvari, odbrana, skokovi, asistencije, i sve to uz pomoć i dobro korišćenje Zubca koji suterski nije bio bas sjajan ali je kupio skokove i izvukao nekoliko faulova i išao na slobodna gde je bio siguran. Sve u svemu, ne treba zaboraviti da su Klipersi već dva puta počeli sa 2 izgubljene, da imaju dugačak roster, i da im nije trener Dok Rivers ! Tako da et za ove sto su i ovde predvidjali metlu, pa malo na razmišljanje !

WillyWonka

pre 2 godine

Da li će se Sansima ponoviti ono što se desilo sa Stivom Nešom i njegovim slomljenim nosom? Nešto je Buker previše pao u procentima od tog sudara, a i maska smeta, ne izgleda kao Buker iz prve utakmice.
Bez obzira, volio bih da se i Lenard vrati, pa da gledamo pravu ludnicu. Jako sam zadovoljan ovogodišnjim plej of utakmicama, čini mi me da odavno nije bilo ovako dobro.

Судија

pre 2 godine

Незнање, неко ти баш тресе кавез? Теби се привиђају ствари, нема ту разговора.

CJC

pre 2 godine

Mislio sam da sam video sve u košarci ali ono što je PG radio u poslednjih 5 minuta 3 četvrtine je teško za opisati. Na stranu 6 uzastopnih promašaja od čega 2 polaganja i 1 otvorena trojka, čovek je izgubio 3 lopte kao da je prvi put kročio na parket. I onda tu istu četvrtinu završava trojkom sa više od pola terena.